Četvrtak, 22.10.2020.

08:45

Pljušte kritike za Jovića: Ne želi da uspe u Madridu

Luka Jović dobio je još jednu šansu od Zinedina Zidana i – nije je iskoristio.

Izvor: SS

Pljušte kritike za Joviæa: Ne želi da uspe u Madridu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Ante

pre 3 godine

"Zidan je ograničen trener"?! Ti si se usudio da osporavaš jednog od najboljih igrača i trenera SVIH VREMENA zarad odbrane lenjog nesposobnjakovića čija se jedina fudbalska veština ogleda u njegovom menadžeru?! Napusti internet, baci kompjuter, popij lekić i prekrati si muke.
(*, 22. oktobar 2020 20:10) # Link komentara

Vala, svaka ti je ko u Njegoša. Nek si mu rekao. Neki ljudi nemaju ni srama ni kulture u komentiranju, valjda zbog anonimnosti misle da mogu svakakve gluposti pisati.

*

pre 3 godine

Лука је у тешком положају у оваквом Реалу. Зидан је ограничен тренер, и није у стању да постави игру према играчима којима располаже. треба само да погледа како је навала Ајнтрахта играла, и схватио би како да постави игру када је Лука на терену. Лука нема храбрости да игра на своју руку, иначе би се сигурно повукао ближе средини терена, уместо да глуми сидраша у фудбалској екипи која то не уме да искористи.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Вук Караџић, 22. oktobar 2020 10:04)

"Zidan je ograničen trener"?! Ti si se usudio da osporavaš jednog od najboljih igrača i trenera SVIH VREMENA zarad odbrane lenjog nesposobnjakovića čija se jedina fudbalska veština ogleda u njegovom menadžeru?! Napusti internet, baci kompjuter, popij lekić i prekrati si muke.

*

pre 3 godine

Imam osjećaj da Jović želi isprovocirati svoj odlazak u Bajern. Samo se treba postaviti pitanje, šta će Bajern s njim i umjesto koga da igra. Treba se postaviti pitanje da li me osjećaj vara. Kakve veze sad ima Bajern sa Jovićem, i to je dobro pitanje. Jedino što veže Jovića i Bajern je bundesligaš Ajntraht iz Frankfurta. Kad smo već kod Ajntrahta, oni gostuju slijedeći vikend u Minehnu, znači ima tu nešto, ne bih ja inače imao taj nekakav osjećaj. Jović 100% se na kraju sezone vraća u Bundesligu!
(Madarona iz Argentina, 22. oktobar 2020 15:39)

Da, Bajernu baš treba ova majka svih panjeva. Šta si ti sanjao...

Madarona iz Argentina

pre 3 godine

Imam osjećaj da Jović želi isprovocirati svoj odlazak u Bajern. Samo se treba postaviti pitanje, šta će Bajern s njim i umjesto koga da igra. Treba se postaviti pitanje da li me osjećaj vara. Kakve veze sad ima Bajern sa Jovićem, i to je dobro pitanje. Jedino što veže Jovića i Bajern je bundesligaš Ajntraht iz Frankfurta. Kad smo već kod Ajntrahta, oni gostuju slijedeći vikend u Minehnu, znači ima tu nešto, ne bih ja inače imao taj nekakav osjećaj. Jović 100% se na kraju sezone vraća u Bundesligu!

zex

pre 3 godine

Decko kada je igrao nije bio adekvatno placen za to, on je svojim trudom i zalaganjem otisao u Real, zaradio brdo para, suvise je mlad,,rano se ozenio pa se ponovo ozenio, ima tak neki buran zivot, talenat postoji i dalje i iskreno se nadam da ce poceti da igra, neka bude i neki drugi klub nije Real vise ono sto je bio.Jedan cilj je postignut, igra ce mozda doci vremenom, kako god, dal je on Pekara, utvrdite vi sami! njegova jedna plata je veca nego sto ce zaraditi taj koji mu je dao to ime, za ceo zovot.Njegova nedeljna plata je veca od ukupne sume koju ce zaraditi 120 osobe koje ga pljuji ovde za celi svoj zivot.

odgovor jednoj botini hejteru

pre 3 godine

bok,
botino,navedi mi jednu utakmicu gde se ovaj Sofijin izbor dobro otvarao i kretao?
(milos, 22. oktobar 2020 12:46)

A ti si kao gledao sve utakmice. Ne znam kome se obračaš, ali u vezi bojkota Jovića od strane saigrača je bilo dosta reči, a pojavili su se i snimci konkretnih situacija ponašanja nekih njegovih saigrača gde je očito da je u povoljnoj prilici za gol,ali izbegavaju da mu daju loptu:

https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2020&mm=02&dd=07&nav_id=1651645

dejo 4

pre 3 godine

Jović je prevara od igrača. Ne znam gde su bile Realu oči kad ga je angažovao. Mali, zdepast, spor. Nikad ništa po meni nije uradio. To je moje mišljenje....

Korona

pre 3 godine

Razumem da ne znas. Ni orvi ni poslednji. Ali da trckaras eeeee to nikako ne mogu sa svarim. Posle te utakmice gledao sam Atletico i matori Suarez trci i pokusava da stisne zadnju liniju Bayerna sa sve 33,4 godine. Uzas. Sto neko rece pre mene. Treba mu zabraniti da dolzi na treninge. Na ovoj slici izgleda kao da ima malo visk kilograma.

Dača

pre 3 godine

Muka mi je više od hejtera . Ostali saigrači ne mogu da se sastave , lik u dve utakmice direktan krivac za četiri gola , svi ali bukvalno svi očajni i ko je najgori , pa naravno Jović !

Takenardi

pre 3 godine

A Rodrigo?? Sta je sa njim? Zasto njega niko ne spominje?? Covek imao lopte prvih pola sata gubio promasivao?? Asensio?? Sta je sa njim? Pa oni su bukvalno nista nisu radili u napadu niti stvarali sanse... koliko su jednom 15 minuta igre kruzili sa loptom u Sahtjorov polovini nisi mogli ni da pridju. Vi ste u velikoj zabludi ako Real ima problem sa napadacima. Problem je sto vezni red i bekovi ne funkcionisu kako treba.. nije sporni da je Modric jos uvek dobar ali godine su tu i nije bas u stanju da igra ceo mec. Zidane previse rotira igrace jos uvek niko nije standardni igrac u prvom timu sem Benzeme, Ramosa. Juce su trebali poceti mec Vinicijus sa Jovicem a ne Rodrigo. Ovo je bila tako naivna greska Zidanova u postavi igraca. Koliko sam primetio da Marselo i Jovic vise se uklapaju i razumeju se ali steta da je bar Marselo mladji 2-3 godine da ima snage.

rooney

pre 3 godine

Niti kudim niti branim Jovića. U Ajntrahtu je imao igrača koji ga je kljukao loptama a to je Kostić.
(UT, 22. oktobar 2020 11:05)

Naravno da je dobijao lopte od Kostića, ali posao veznjaka je da daje lopte napadačima. Nije u Ajntahtu niko nikoga kljukao loptama, već su ljudi igrali timski. I Jović je u Ajntrahtu osim davanja golova imao asistencije i nameštao drugima golove, imao sjajnu tehniku, šut , dribling, sjajno kretanje... sve što je trebalo da krasi modernog napadača... iako ove neznalice među komentatorima tvrde da je Jović nekakvo drvo (a garantujem da utakmicu Ajntrahta nisu gledali). Nisu sve lopte u Ajntrahtu na Jovića išle. Igrao je napadu i Haler, ali su svi bili timski orijentisani. Pa nije to kao reprezentacija Srbije gde postoje klanovi i sujeta među igračima, pa recimo Tadić ne daje loptu Sergeju, niti je Jović tip igrača kao Mitrović koji je jedino dobar u skoku i samo čeka nabačene lopte u šesnaestercu. Ne kritikujem Mitrovića već samo tvrdim da su različiti tipovi napadača on i Jović i sve što ovde neki pišu za Jovića imalo bi smisla da se radi o takvom tipu napadača. No, ovde je problem nešto drugo. Očit bojkot saigrača i neznanje trenera koji ne ume ili ne želi da iskoristi potencijale igrača. Joviću je najbolje da beži iz Reala, osim ako mu samo novac nije prioritet.

Logs

pre 3 godine

Mali ima problem sa glavom. Daj Boze da gresim, ali on daje golove u utakmicama bez imperativa. Tada se opusti i igra fudbal.

Sta je uradio u Zvezdi? Nista. Dobio medijsku paznju i mislim da jedan gol nije dao...i to se isto desava i sada.


Ima sve predispozicije da bude top, ali on ne zna kako se postaje sampion ( Nebeska ulica).

UT

pre 3 godine

Niti kudim niti branim Jovića. U Ajntrahtu je imao igrača koji ga je kljukao loptama a to je Kostić. U Realu nije tako. Sinoć nije igrao Ramos. Ali Real je matora ekipa. Prezasićena. Nije Jović kriv što su izgubili od Kadiza i sada od Reala a ide i el clasico. Modrić jeste dao lep gol ali imao je slobodnog Jovića. Nije mu dao loptu. Benzema totalno van forme. Do Jovića stigle dve lopte. Nije on tip igrača koji će sam sebi da stvara šansu. Mnogo se od njega očekuje a novinari su dželati pigorovu iz Marce koju su listom za Real. Zidanu više ne igra ni Isco, Hazar na klupi

nepismeni

pre 3 godine

GM...Да, Бензему тај један гол стваља испред Јовића пар светлосних година, али не због тог гола него зато што човек са 33 године ускоро гризе на терену, враћа се назад, нуди се, иде према лопти, претрчи више него момак од 20 и нешто година који се крије ид лопте, не враћа назад, не нуди се. Момак ни технички ни психички, профрсионално није за више од Франкфурта и то само ако налети код тренера који ће да га тетоши и да му дозволи да се не враћа назад, да сви играју за њега, да се шета по терену. Ни Левандовски од 190цм не стоји само у нападу и чека да му дају лопту на тацни, ни Халанд од 193цм то не ради а такве често зовемо звог снаге и висине сидраши, а они често ако их добро маркирају оду до половине терена и траже лопту макад је одмах вратили, само да одвуку одбрану, само да имају лопту у ногама. Јовић нема квалитет за јаку екипу, а карактер његов је Гроф Божовић најбоље описао кад му је дао назив "пекар".

dakiyo

pre 3 godine

Kad sam video da je Jovic u startnoj postavi, bio sam ubedjen da ce da grize, trci ko lud, da ce dati barem 2 gola drugom timu Sahtjora,ali ono sto je pokazao je stvarno sramota, trckara po terenu kao invalid, sakriva se od lopte, moli Boga "nemoj samo meni dodavati" . Nije ni Benzema u formi ,al se trudi cim je usao dolazio je do centra da primi loptu, odigra ,pokusa nesto. Nije mi Jovic jasan...da sam Zidan zabranio bi mu da dodje na trening,a ne da igra...

Džoni

pre 3 godine

Znaci cim je izasao Jovic, Sahtjor preokrenuo....Sta je Spanci, nije prijatno kad se ovako pogleda na stvari :)
(Sani Kroket

O čemu ti?
Kada je izasao Jovic, Real dao drugi gol, a malo pre nego sto je izasao, Modric dao gol za 1:3
Video Modric da nista nema od napada pa mora i golgetera da glumi.
Modrica je izvadio da ga odmori za El klasiko.
Da je ostao garantujem da bi Real izjednačio

UT

pre 3 godine

Jović ne zna ni u koji je sport zalutao. Ovi što ga brane ili su plaćeni za to ili nisu normalni. Kunem se da u životu nisam gledao većeg balvana.
(*, 22. oktobar 2020 10:10)

Dobro si sam sebe okarakterisao

Che

pre 3 godine

Pratio sam u zadnjih nekoliko utakmica bukvalno svaki njegov potez. Naravno, onoliko koliko su mi kamere dozvoljavale. I gotovo svaki napad kad je lopta vec na 30 m od gola, on se nalazi na poziciji na kojoj je nemoguće da primi loptu. Ja sam 10 godina igrao amaterski fudbal i bio centarfor. Moj trener Baćko bi ga vadio iste sekunde kad bi mu u tri napada za redom uradio to isto. Jedino ako je stvar taktičke prirode, ali ne vjerujem jer nebi dali 60 miliona za napadača kojem je jedini cilj da navlači na sebe protivničke igrače...

јд123

pre 3 godine

Ma i nesto i ne dobija lopti u prostor ,al on nije svakako igrac koji se izvlaci u dubinu da primi loptu i da uradi nesto .On je bas klasicni spic koji ceka loptu na gotovo poput Panceva ili Inzagija .a to ne prolazi u realu zato dolazi do ovakvog negativnog golgeterskog ucinka....
(no name, 22. oktobar 2020 10:00)

Па то се знало унапред. Зашто је онда прелазио у Реал? Писао сам да би за његову каријеру најбоље било да остане у Франфкфурту, тамо постане легенда клуба и онда на велика врата пређе у неки велики клуб. Ако већ то није хтео, јер му зинуло дупе за ловом, могао је нпр. да пређе у Борусију из Дортмунда. После оне сезоне у Франкфурту сигурно би га узели. Тамо је могао да игра тај стил.

Стварно ми није јасно како га неко убедио да пређе у Реал, поготово после онаквог боравка у Бенфици. Зар је мислио да му се то у Реалу не може десити? Али када видим да је оставио жену и мало дете због сплаварке, јасно је да су то други одлучили за њега и да он нема своје ја. То се уосталом види и на терену. Ако већ не иде, барем се труди, гризи, покажи говором тела да ти стало. А он ради све супротно.

Говорило се да је требао поново доћи у Франкфурт, сада на позајмицу. Причало се да је и он сам желео, али проблем је плата, која је првисока за Франкфурт. Реал изгледа није пристао да плаћа део плате, зато га нису ни изнајмили некоме. А ни Јовић није пристао на мању плату - или боље речено она(ј) ко оддучује уместо њега.

čovek si kada bole tuđe rane

pre 3 godine

Juče sam gledao utakmicu samo zbog činjenice da je Jović bio u startnoj postavi Reala, hteo sam da vidim da li su kritike po komentarima opravdane. Nakon odgledane utakmice mogu samo da konstatujem da je on za mene od juče Bruka Jović i iskreno se nadam da će u nekoj od narednih utakmica zaslužiti da ga ponovo zovem Luka Jović...

Вук Караџић

pre 3 godine

Лука је у тешком положају у оваквом Реалу. Зидан је ограничен тренер, и није у стању да постави игру према играчима којима располаже. треба само да погледа како је навала Ајнтрахта играла, и схватио би како да постави игру када је Лука на терену. Лука нема храбрости да игра на своју руку, иначе би се сигурно повукао ближе средини терена, уместо да глуми сидраша у фудбалској екипи која то не уме да искористи.

Chuck Norris

pre 3 godine

REAL-nost je da decko igra u Real Madridu. Decko ako ovo citas onda slusaj ti mene...trudi se barem da das gol, trci vise, budi agresivniji, pokazi da zelis, nemoras ni dati gol ali moras da se trudis. Ja sto vidim je da nemas nikakvu zelju i da hodas po terenu kao neka baba. Uspices ako me slusas! poz

profesor G

pre 3 godine

Imam dojavu, čuva glavu za učenje, upisaće Filozofski fakultet sad kad je uzeo pare, on andragogiju a Sofija psihologiju, hoće da dokažu da nisu samo fuzbaler i splavarka :)

*

pre 3 godine

Jović ne zna ni u koji je sport zalutao. Ovi što ga brane ili su plaćeni za to ili nisu normalni. Kunem se da u životu nisam gledao većeg balvana.

Dušman

pre 3 godine

@stole
"On je napadac za neki osrednji nemacki tim, za neki Betis ili, kao Mitrovic, za Cempionsip."
E moj prike... Mitrogol je za ovog tetreba, Benzema lično!

4k4.Dex

pre 3 godine

Da je on problem u Realu a cela ekipa igra očajno. Menjali su Ronalda za Azara koji je trebalo da bude motor ekipe a nije spojio dva meča i on ima 10kg viška, al Jović je problem. Drugi ili čak treći špic je kriv. Smešna priča. Šator ih raskantao u prvom bolje da pričaju o ne ukupnoj igri i Zidanu.

pravda za gošu Nemanju Stevanovića

pre 3 godine

Otkaz odmah. Sve se jasno pokazalo kada je igrao protiv Mađarske, nije se video na terenu. Ne zalaže se, nije za Real. Šut iz Reala nije sramota, neka ide da igra u neki slabiji klub.

no name

pre 3 godine

Ma i nesto i ne dobija lopti u prostor ,al on nije svakako igrac koji se izvlaci u dubinu da primi loptu i da uradi nesto .On je bas klasicni spic koji ceka loptu na gotovo poput Panceva ili Inzagija .a to ne prolazi u realu zato dolazi do ovakvog negativnog golgeterskog ucinka....

Mihajlović

pre 3 godine

Militao loš, a Varan? Sta se dešava sa njim? On verovatno ima kredit. Po meni, Jovic se jednostavno ne uklapa u sistem igre Real Madrida. Dobija priliku zato sto je plaćen 60 miliona eura, ima ogromna primanja i to nekako mora da se opravda.

vladika Kacavenda

pre 3 godine

On je završio sa fudbalom onog trenutka kad je potpisao za real... Vecina u Srbiji krene da se bavi fudbalom zbog para i onda kad zarade onoliko koliko im je dovoljno nega to jednostavno više ne zanima...

Krug dvojke

pre 3 godine

Indolentan je ali mislim da ima necega i u njegovim saigracima. On mora da dobija lopte a ne da sam sebi stvara sansu. Vise se trazi Benzema. Na poslednjoj utakmici Luka Modric mu je samo jednom dao loptu. On se mota tu negde oko sesnaest ali dzaba. Da li je to zasluzio mozda i svojim ignorantskim stavom u klubu ne znam

sasha

pre 3 godine

@GM
Za dve sezone postigao jedan gol, malo vise od mene.
Nije jedini koji nije uspeo u Realu, ali je njegovo ponasanje skandalozno.
Umesto da trenira po ceo dan, da iskoristi sansu koji je dobio, on pozvao drugare iz Srbije da rostiljaju i igraju igrice...

Istina

pre 3 godine

Branio sam ga uvek do sada ali realno zaslužuje sve kritike za odnos i ponašanje na terenu.Igra kao da ga neko silom naterao da izađe na teren.Ni želje ni volje da nešto pokaže i dokaže,mada stoji i dalje da ga saigrači izbegavaju loptama ali ni on jednostavno ne želi da se otkrije,uđe u šansu,ponudi...

nezavisni ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Kao zvezdasu bilo bi mi drago da uspe, ali kod njega se ne vidi zelja, ne vidis bes kad ne uspe, razocaranje, njegov izraz lica se ne menja, nesto tu ne funkcionise, treba da ide negde gde ce se malo igrati i za njega, u Realu mrka kapa.

maneken a ne fudbaler

pre 3 godine

(GM, 22. oktobar 2020 08:49)

Napadač mora da pokaže želju i volju da daje golove. Benzema se na terenu trudi više od Jovića. Jović ima energije kao rep mrtvog kučeta.

Goran

pre 3 godine

Voleo bih da sam video nešto pozitivno u igri Jovića, ali nisam. Neki kažu da je posao napadača da daje golove. Tačno je, ali fudbal odavno nije samo to. Fudbal je i igra bez lopte, kretanje, markacija, odbrambeni zadaci, itd. A svega toga u igri Jovića nema. Nema šprinta, nema eksplozivnosti, samo lagana šetnja. Nema driblinga, nema šuta iz daljine, nema nekog poteza po kome bi bio zapamćen. Definitivno se nije snašao u Realu i nije igrač za Real.

Milan

pre 3 godine

Ja sa sto kila imam veći radijus kretanja od Jovića, garantujem. Dečko ne oznoji dres pošteno. Ali zato svakog ponedeljka 170000e legne na račun :)

shile

pre 3 godine

Nije dobio upotrebljivu loptu osim onog jednog udarca glavom što je imao... Real igrao očajno, a posebno u odbrani. Dodavanje na sredini terena nije fudbal!

sever

pre 3 godine

Ponasa se na terenu kao da igra sa drugarima ispred skole...nezainteresovan, lijen, bez ikakve zelje da primi loptu..Starleta mu glave dosla i tek ce doci kada ga ojadi razvodom...nece on za 10 godina imati ni za kafu...

stole

pre 3 godine

Jovic je prosecan, ako ne i nesto ispod prosecan fudbaler. Imao je dobru sezonu u Nemackoj, ali ako pogledate njegove golove, velika vecina su tap in golovi, samo cusne loptu u mrezu, par golova glavom i to je to... On je napadac za neki osrednji nemacki tim, za neki Betis ili, kao Mitrovic, za Cempionsip.

Sonic

pre 3 godine

Slažem se da Jović nije tip igrača koji može da uzme loptu, predribla par igrača i da gol, ali njegova nonšalantnost boli.
Taj bol u međunožju je neverovatan.
Ja da igram za Real, riljao bih teren.
Zato ga ni mediji, a ni navijači ne štede.

sportista

pre 3 godine

mislim da to nema veze sa zivotom........ovo je za njega preveliki korak i on to ne moze da prebaci.......vise pisete o njegovom privatnom zivotu nego sve ostalo

Zvezda

pre 3 godine

Kada ga covek vidi na terenu pomisli da sam sebi kaze Ko ste bre vi ja sam zvezda. Toliko indolentan i nezainteresovan. Mozda misli ma uzeo sam lovu i najvaznija mi je zena i dete. takvim ponasanjem zavrsice u nemom turskom osrednjem klubu

Aca

pre 3 godine

Real je uzasan tim... Skup penzionera i klinaca. Trenutno jedan vrhunski igrac i to je sve. Ne mislim da je Jovic nesto posebno ali da je recimo otisao u Englesku, nadavao bi se golova.

Bocko

pre 3 godine

Tacno je da ne dobija puno upotrebljivih lopti, ali je tacno i to da prilicno lose izgleda njegovo kretanje po terenu i njegov " govor tela ". Do sada sam ga uvek branio ( za fudbalsku deo njegovog zivota, ne i privatni ), sada ne znam sta bih vise rekao.

Realan

pre 3 godine

Igra reala je ocajna generalno, nije ni njemu lako tamo al je ipak nas, ne treba ga pljuvati po komentarima, ako ne ide hvataj se premijer lige i cao.

Pompa

pre 3 godine

Ne razumem čemu tolika frka oko Jovića, on će proći isto kao Perica Ognjenović, ako ne i gore. Jedini spas je da ode iz kluba u neki drugi i pokuša sa nekim drugim ljudima. Real je mašina koja traži mnogo, očigledno je da momak u ovom trenutku nema to što se očekuje.

charlie

pre 3 godine

Pompa@ Nije Real mašina koja traži mnogo, Real je jedan od najjpoznatijih svetskih klubova koji od centarfora koga je skupo platio očekuje da daje golove! Vrlo prosto i jednostavno.

Википедија новинарство

pre 3 godine

Хоће да стигне Лазара Марковића и преузме му титулу највеће преваре фудбала са 26 година.

vojisllav

pre 3 godine

Posao napadača odavno nije samo da čeka kad će mu neko namestiti šansu.On mora da vrši stalni presing na protivničku odbranu kada je lopta u njihovom posedu,mora da prenosi igru na protivničku polovinu pravovremenim otkrivanjem u cilju prijema lopte,po situacijiasistirati saigračima,vraćati se u odbranu u kritičnim momentima itd...Sve to ovaj dečko ne radi,već iritira svojim nezalaganjem,alibi trčkaranjem kao da igra u sedamdesetim godinama.To je toliko očigledno da predstavlja ili bezobrazluk ili nedostatak inteligencije.

aaaa

pre 3 godine

@GM jesi gledao mec mozda? Jer da jesi znao bi da je imao sansu i to dobru sansu koju prosto nije iskoristio, a i da izuzmes ovu utakmicu jovic je vec odigrao oko 30 utakmica za real mozda i vise i dao je samo 2 gola dok je ovaj brazilac sto ga je zamenio prosle godine u jednoj utakmici dao 3 komada. Verovatno je vec navijacima reala dosadilo da ga gledaju da pocinje meceve i ne postize golove niti deli asistencije pa zato ima i sve vise ovakvih tekstova protiv jovica

gisTro

pre 3 godine

Hahha boli Srbina uvo za kritike, pa nama socijalno iskompleksiranom narodu je bitna lova i influenserka i teraj se Realu!!
Lova ide ugovor je tu i šta ga bole dole.

Achilles

pre 3 godine

Real nema igru, nema ideju, nema nista... od Jovica daleko veci problem su Azar, ali i ostali poput Militaa, koji su placeni mnogo a ne igraju nista. Po meni je i Zidan problem...
Ne branim Jovica jer izgleda na terenu kao da ne zeli da se bavi fudbalom... ne znam sta se desilo. Da li se zasitio postignutim u karijeri, da li razmislja samo o porodici, pa mu je fudbal u drugom planu potpuno, ne znam... ali na terenu izgleda kao da se vratio u nasu ligu, pa nema zelju za zivotom. Mnogi bi izginuli na terenu da su na njegovom mestu. Jako razocaravajuce

hadvao

pre 3 godine

Realno je tako,medjutim i ostatak ekipe igra uzasno..Nema uopste kreiranja akcija,kretanje sporo i sablonski,davanje golova se svodi na individualnu sposobnost i to je to..Real sa Ronaldom je bio u stanju posle 3 gola zaostatka sa njim da pobijedi Viljareal, a ono sinoc je bilo katastrofa

bok

pre 3 godine

Čiatv tim je igrao loše i možda bi jedinu prolazu ocenu trebao da dobije Vinisio ako ni zbog čeg drugog, onda zbog tog slučajnog gola koji je toliko razveselio Jovićeve hejtere i ove lajavce po srpskim portalima. Ono što španska štampa nikad ne kritikuje je odsustvo timskog duha kod igrača Real Madrida. Postoje grupice i klanovi u Realu koje se drže zajedno i čašćavaju loptama. Više je nego vidljivo da je Jović odsečen od tima i bojkotovan čak i na utakmicama kad se fenomenalno kreće i otvara. Real jeste zbir fenomenalnih pojedinaca od kojih bi svaki u drugom klubu blistao, ali zajedno ne funkcionišu uvek sjajno i igraju više za sebe ili svoj klan, a manje za klub. Joviću treba klub sa normalnim i timski orijentisanim saigračima. Neka beži o tih lopuža ako želi spas karijere.

жила

pre 3 godine

не. једноставно нема фудбалску интелигенцију, а и арсенал му је мало сужен. снажан је и окретан и солидан шут из близа, али то је то. пас, дриблинг, шут са дистанце, крација, то нема.
нико ковач је успео да га користи на идеалан начин и он је блистао. сада пошто реал игра другачије и противници против реала играју бункер и аутобус, а не као против ајнтрахта где се играло отворено и трчало тамо-вамо, он једноставно не зна где се налази и стоји чека да се нешто деси, а нема шта да се деси. кад стану два штопера поред њега, то је крај. може да чека месец дана, лопту добити неће. не верујем чак ни да је лењ, па као неће да се креће. просто не зна. он не зна где другде да иде осим у сам шпиц, а и да се врати позади или на крило, тамо не би могао ништа да направи. нема дриблинг, нема центаршут, нема продорност, нема пас. једноставно, може у со да се претвори, али он није играч за реал. није рођен за то и крај. преварио их је, узео им паре и то је то. ако опет оде у неку екипу где може да буде "poacher" и да има места да утрчи или да добије пас у 16 метара, можда опет одигра добре сезоне, али овај стил никад неће моћи да прихвати.

GM

pre 3 godine

Posao napadaca je da daje golove.
Ali nije to kosarka da sam uzme loptu i krene ka kosu.

Jel sredina terena igrala dobro i namestala asistencije?
Jel Benzema kao napadac imao priliku za drugih 45 minuta?
Jel protiv Kadiza neko od svih tih boljih dao gol?

Benzema je kao broj 1 napadac i opcija dao 1 gol u dosadanjem delu sezone.
Ako ga to puno razlikuje od Jovica ok.

Bla

pre 3 godine

Nisam ga dugo gledao, na utakmici bukvalno kaska. Nije promenio ritam trcanja tokom meca. Lagani presing, onaj momak za sedam sekundi uradio vise nego Luka za ceo mec.

Sonic

pre 3 godine

Slažem se da Jović nije tip igrača koji može da uzme loptu, predribla par igrača i da gol, ali njegova nonšalantnost boli.
Taj bol u međunožju je neverovatan.
Ja da igram za Real, riljao bih teren.
Zato ga ni mediji, a ni navijači ne štede.

жила

pre 3 godine

не. једноставно нема фудбалску интелигенцију, а и арсенал му је мало сужен. снажан је и окретан и солидан шут из близа, али то је то. пас, дриблинг, шут са дистанце, крација, то нема.
нико ковач је успео да га користи на идеалан начин и он је блистао. сада пошто реал игра другачије и противници против реала играју бункер и аутобус, а не као против ајнтрахта где се играло отворено и трчало тамо-вамо, он једноставно не зна где се налази и стоји чека да се нешто деси, а нема шта да се деси. кад стану два штопера поред њега, то је крај. може да чека месец дана, лопту добити неће. не верујем чак ни да је лењ, па као неће да се креће. просто не зна. он не зна где другде да иде осим у сам шпиц, а и да се врати позади или на крило, тамо не би могао ништа да направи. нема дриблинг, нема центаршут, нема продорност, нема пас. једноставно, може у со да се претвори, али он није играч за реал. није рођен за то и крај. преварио их је, узео им паре и то је то. ако опет оде у неку екипу где може да буде "poacher" и да има места да утрчи или да добије пас у 16 метара, можда опет одигра добре сезоне, али овај стил никад неће моћи да прихвати.

GM

pre 3 godine

Posao napadaca je da daje golove.
Ali nije to kosarka da sam uzme loptu i krene ka kosu.

Jel sredina terena igrala dobro i namestala asistencije?
Jel Benzema kao napadac imao priliku za drugih 45 minuta?
Jel protiv Kadiza neko od svih tih boljih dao gol?

Benzema je kao broj 1 napadac i opcija dao 1 gol u dosadanjem delu sezone.
Ako ga to puno razlikuje od Jovica ok.

Goran

pre 3 godine

Voleo bih da sam video nešto pozitivno u igri Jovića, ali nisam. Neki kažu da je posao napadača da daje golove. Tačno je, ali fudbal odavno nije samo to. Fudbal je i igra bez lopte, kretanje, markacija, odbrambeni zadaci, itd. A svega toga u igri Jovića nema. Nema šprinta, nema eksplozivnosti, samo lagana šetnja. Nema driblinga, nema šuta iz daljine, nema nekog poteza po kome bi bio zapamćen. Definitivno se nije snašao u Realu i nije igrač za Real.

sasha

pre 3 godine

@GM
Za dve sezone postigao jedan gol, malo vise od mene.
Nije jedini koji nije uspeo u Realu, ali je njegovo ponasanje skandalozno.
Umesto da trenira po ceo dan, da iskoristi sansu koji je dobio, on pozvao drugare iz Srbije da rostiljaju i igraju igrice...

sever

pre 3 godine

Ponasa se na terenu kao da igra sa drugarima ispred skole...nezainteresovan, lijen, bez ikakve zelje da primi loptu..Starleta mu glave dosla i tek ce doci kada ga ojadi razvodom...nece on za 10 godina imati ni za kafu...

profesor G

pre 3 godine

Imam dojavu, čuva glavu za učenje, upisaće Filozofski fakultet sad kad je uzeo pare, on andragogiju a Sofija psihologiju, hoće da dokažu da nisu samo fuzbaler i splavarka :)

vojisllav

pre 3 godine

Posao napadača odavno nije samo da čeka kad će mu neko namestiti šansu.On mora da vrši stalni presing na protivničku odbranu kada je lopta u njihovom posedu,mora da prenosi igru na protivničku polovinu pravovremenim otkrivanjem u cilju prijema lopte,po situacijiasistirati saigračima,vraćati se u odbranu u kritičnim momentima itd...Sve to ovaj dečko ne radi,već iritira svojim nezalaganjem,alibi trčkaranjem kao da igra u sedamdesetim godinama.To je toliko očigledno da predstavlja ili bezobrazluk ili nedostatak inteligencije.

Zvezda

pre 3 godine

Kada ga covek vidi na terenu pomisli da sam sebi kaze Ko ste bre vi ja sam zvezda. Toliko indolentan i nezainteresovan. Mozda misli ma uzeo sam lovu i najvaznija mi je zena i dete. takvim ponasanjem zavrsice u nemom turskom osrednjem klubu

maneken a ne fudbaler

pre 3 godine

(GM, 22. oktobar 2020 08:49)

Napadač mora da pokaže želju i volju da daje golove. Benzema se na terenu trudi više od Jovića. Jović ima energije kao rep mrtvog kučeta.

Istina

pre 3 godine

Branio sam ga uvek do sada ali realno zaslužuje sve kritike za odnos i ponašanje na terenu.Igra kao da ga neko silom naterao da izađe na teren.Ni želje ni volje da nešto pokaže i dokaže,mada stoji i dalje da ga saigrači izbegavaju loptama ali ni on jednostavno ne želi da se otkrije,uđe u šansu,ponudi...

Milan

pre 3 godine

Ja sa sto kila imam veći radijus kretanja od Jovića, garantujem. Dečko ne oznoji dres pošteno. Ali zato svakog ponedeljka 170000e legne na račun :)

sportista

pre 3 godine

mislim da to nema veze sa zivotom........ovo je za njega preveliki korak i on to ne moze da prebaci.......vise pisete o njegovom privatnom zivotu nego sve ostalo

Википедија новинарство

pre 3 godine

Хоће да стигне Лазара Марковића и преузме му титулу највеће преваре фудбала са 26 година.

Pompa

pre 3 godine

Ne razumem čemu tolika frka oko Jovića, on će proći isto kao Perica Ognjenović, ako ne i gore. Jedini spas je da ode iz kluba u neki drugi i pokuša sa nekim drugim ljudima. Real je mašina koja traži mnogo, očigledno je da momak u ovom trenutku nema to što se očekuje.

stole

pre 3 godine

Jovic je prosecan, ako ne i nesto ispod prosecan fudbaler. Imao je dobru sezonu u Nemackoj, ali ako pogledate njegove golove, velika vecina su tap in golovi, samo cusne loptu u mrezu, par golova glavom i to je to... On je napadac za neki osrednji nemacki tim, za neki Betis ili, kao Mitrovic, za Cempionsip.

Bocko

pre 3 godine

Tacno je da ne dobija puno upotrebljivih lopti, ali je tacno i to da prilicno lose izgleda njegovo kretanje po terenu i njegov " govor tela ". Do sada sam ga uvek branio ( za fudbalsku deo njegovog zivota, ne i privatni ), sada ne znam sta bih vise rekao.

aaaa

pre 3 godine

@GM jesi gledao mec mozda? Jer da jesi znao bi da je imao sansu i to dobru sansu koju prosto nije iskoristio, a i da izuzmes ovu utakmicu jovic je vec odigrao oko 30 utakmica za real mozda i vise i dao je samo 2 gola dok je ovaj brazilac sto ga je zamenio prosle godine u jednoj utakmici dao 3 komada. Verovatno je vec navijacima reala dosadilo da ga gledaju da pocinje meceve i ne postize golove niti deli asistencije pa zato ima i sve vise ovakvih tekstova protiv jovica

Bla

pre 3 godine

Nisam ga dugo gledao, na utakmici bukvalno kaska. Nije promenio ritam trcanja tokom meca. Lagani presing, onaj momak za sedam sekundi uradio vise nego Luka za ceo mec.

*

pre 3 godine

Jović ne zna ni u koji je sport zalutao. Ovi što ga brane ili su plaćeni za to ili nisu normalni. Kunem se da u životu nisam gledao većeg balvana.

Achilles

pre 3 godine

Real nema igru, nema ideju, nema nista... od Jovica daleko veci problem su Azar, ali i ostali poput Militaa, koji su placeni mnogo a ne igraju nista. Po meni je i Zidan problem...
Ne branim Jovica jer izgleda na terenu kao da ne zeli da se bavi fudbalom... ne znam sta se desilo. Da li se zasitio postignutim u karijeri, da li razmislja samo o porodici, pa mu je fudbal u drugom planu potpuno, ne znam... ali na terenu izgleda kao da se vratio u nasu ligu, pa nema zelju za zivotom. Mnogi bi izginuli na terenu da su na njegovom mestu. Jako razocaravajuce

shile

pre 3 godine

Nije dobio upotrebljivu loptu osim onog jednog udarca glavom što je imao... Real igrao očajno, a posebno u odbrani. Dodavanje na sredini terena nije fudbal!

Džoni

pre 3 godine

Znaci cim je izasao Jovic, Sahtjor preokrenuo....Sta je Spanci, nije prijatno kad se ovako pogleda na stvari :)
(Sani Kroket

O čemu ti?
Kada je izasao Jovic, Real dao drugi gol, a malo pre nego sto je izasao, Modric dao gol za 1:3
Video Modric da nista nema od napada pa mora i golgetera da glumi.
Modrica je izvadio da ga odmori za El klasiko.
Da je ostao garantujem da bi Real izjednačio

Dušman

pre 3 godine

@stole
"On je napadac za neki osrednji nemacki tim, za neki Betis ili, kao Mitrovic, za Cempionsip."
E moj prike... Mitrogol je za ovog tetreba, Benzema lično!

gisTro

pre 3 godine

Hahha boli Srbina uvo za kritike, pa nama socijalno iskompleksiranom narodu je bitna lova i influenserka i teraj se Realu!!
Lova ide ugovor je tu i šta ga bole dole.

nezavisni ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Kao zvezdasu bilo bi mi drago da uspe, ali kod njega se ne vidi zelja, ne vidis bes kad ne uspe, razocaranje, njegov izraz lica se ne menja, nesto tu ne funkcionise, treba da ide negde gde ce se malo igrati i za njega, u Realu mrka kapa.

čovek si kada bole tuđe rane

pre 3 godine

Juče sam gledao utakmicu samo zbog činjenice da je Jović bio u startnoj postavi Reala, hteo sam da vidim da li su kritike po komentarima opravdane. Nakon odgledane utakmice mogu samo da konstatujem da je on za mene od juče Bruka Jović i iskreno se nadam da će u nekoj od narednih utakmica zaslužiti da ga ponovo zovem Luka Jović...

dakiyo

pre 3 godine

Kad sam video da je Jovic u startnoj postavi, bio sam ubedjen da ce da grize, trci ko lud, da ce dati barem 2 gola drugom timu Sahtjora,ali ono sto je pokazao je stvarno sramota, trckara po terenu kao invalid, sakriva se od lopte, moli Boga "nemoj samo meni dodavati" . Nije ni Benzema u formi ,al se trudi cim je usao dolazio je do centra da primi loptu, odigra ,pokusa nesto. Nije mi Jovic jasan...da sam Zidan zabranio bi mu da dodje na trening,a ne da igra...

Mihajlović

pre 3 godine

Militao loš, a Varan? Sta se dešava sa njim? On verovatno ima kredit. Po meni, Jovic se jednostavno ne uklapa u sistem igre Real Madrida. Dobija priliku zato sto je plaćen 60 miliona eura, ima ogromna primanja i to nekako mora da se opravda.

dejo 4

pre 3 godine

Jović je prevara od igrača. Ne znam gde su bile Realu oči kad ga je angažovao. Mali, zdepast, spor. Nikad ništa po meni nije uradio. To je moje mišljenje....

no name

pre 3 godine

Ma i nesto i ne dobija lopti u prostor ,al on nije svakako igrac koji se izvlaci u dubinu da primi loptu i da uradi nesto .On je bas klasicni spic koji ceka loptu na gotovo poput Panceva ili Inzagija .a to ne prolazi u realu zato dolazi do ovakvog negativnog golgeterskog ucinka....

Krug dvojke

pre 3 godine

Indolentan je ali mislim da ima necega i u njegovim saigracima. On mora da dobija lopte a ne da sam sebi stvara sansu. Vise se trazi Benzema. Na poslednjoj utakmici Luka Modric mu je samo jednom dao loptu. On se mota tu negde oko sesnaest ali dzaba. Da li je to zasluzio mozda i svojim ignorantskim stavom u klubu ne znam

Che

pre 3 godine

Pratio sam u zadnjih nekoliko utakmica bukvalno svaki njegov potez. Naravno, onoliko koliko su mi kamere dozvoljavale. I gotovo svaki napad kad je lopta vec na 30 m od gola, on se nalazi na poziciji na kojoj je nemoguće da primi loptu. Ja sam 10 godina igrao amaterski fudbal i bio centarfor. Moj trener Baćko bi ga vadio iste sekunde kad bi mu u tri napada za redom uradio to isto. Jedino ako je stvar taktičke prirode, ali ne vjerujem jer nebi dali 60 miliona za napadača kojem je jedini cilj da navlači na sebe protivničke igrače...

*

pre 3 godine

Imam osjećaj da Jović želi isprovocirati svoj odlazak u Bajern. Samo se treba postaviti pitanje, šta će Bajern s njim i umjesto koga da igra. Treba se postaviti pitanje da li me osjećaj vara. Kakve veze sad ima Bajern sa Jovićem, i to je dobro pitanje. Jedino što veže Jovića i Bajern je bundesligaš Ajntraht iz Frankfurta. Kad smo već kod Ajntrahta, oni gostuju slijedeći vikend u Minehnu, znači ima tu nešto, ne bih ja inače imao taj nekakav osjećaj. Jović 100% se na kraju sezone vraća u Bundesligu!
(Madarona iz Argentina, 22. oktobar 2020 15:39)

Da, Bajernu baš treba ova majka svih panjeva. Šta si ti sanjao...

*

pre 3 godine

Лука је у тешком положају у оваквом Реалу. Зидан је ограничен тренер, и није у стању да постави игру према играчима којима располаже. треба само да погледа како је навала Ајнтрахта играла, и схватио би како да постави игру када је Лука на терену. Лука нема храбрости да игра на своју руку, иначе би се сигурно повукао ближе средини терена, уместо да глуми сидраша у фудбалској екипи која то не уме да искористи.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Вук Караџић, 22. oktobar 2020 10:04)

"Zidan je ograničen trener"?! Ti si se usudio da osporavaš jednog od najboljih igrača i trenera SVIH VREMENA zarad odbrane lenjog nesposobnjakovića čija se jedina fudbalska veština ogleda u njegovom menadžeru?! Napusti internet, baci kompjuter, popij lekić i prekrati si muke.

nepismeni

pre 3 godine

GM...Да, Бензему тај један гол стваља испред Јовића пар светлосних година, али не због тог гола него зато што човек са 33 године ускоро гризе на терену, враћа се назад, нуди се, иде према лопти, претрчи више него момак од 20 и нешто година који се крије ид лопте, не враћа назад, не нуди се. Момак ни технички ни психички, профрсионално није за више од Франкфурта и то само ако налети код тренера који ће да га тетоши и да му дозволи да се не враћа назад, да сви играју за њега, да се шета по терену. Ни Левандовски од 190цм не стоји само у нападу и чека да му дају лопту на тацни, ни Халанд од 193цм то не ради а такве често зовемо звог снаге и висине сидраши, а они често ако их добро маркирају оду до половине терена и траже лопту макад је одмах вратили, само да одвуку одбрану, само да имају лопту у ногама. Јовић нема квалитет за јаку екипу, а карактер његов је Гроф Божовић најбоље описао кад му је дао назив "пекар".

Korona

pre 3 godine

Razumem da ne znas. Ni orvi ni poslednji. Ali da trckaras eeeee to nikako ne mogu sa svarim. Posle te utakmice gledao sam Atletico i matori Suarez trci i pokusava da stisne zadnju liniju Bayerna sa sve 33,4 godine. Uzas. Sto neko rece pre mene. Treba mu zabraniti da dolzi na treninge. Na ovoj slici izgleda kao da ima malo visk kilograma.

pravda za gošu Nemanju Stevanovića

pre 3 godine

Otkaz odmah. Sve se jasno pokazalo kada je igrao protiv Mađarske, nije se video na terenu. Ne zalaže se, nije za Real. Šut iz Reala nije sramota, neka ide da igra u neki slabiji klub.

vladika Kacavenda

pre 3 godine

On je završio sa fudbalom onog trenutka kad je potpisao za real... Vecina u Srbiji krene da se bavi fudbalom zbog para i onda kad zarade onoliko koliko im je dovoljno nega to jednostavno više ne zanima...

hadvao

pre 3 godine

Realno je tako,medjutim i ostatak ekipe igra uzasno..Nema uopste kreiranja akcija,kretanje sporo i sablonski,davanje golova se svodi na individualnu sposobnost i to je to..Real sa Ronaldom je bio u stanju posle 3 gola zaostatka sa njim da pobijedi Viljareal, a ono sinoc je bilo katastrofa

charlie

pre 3 godine

Pompa@ Nije Real mašina koja traži mnogo, Real je jedan od najjpoznatijih svetskih klubova koji od centarfora koga je skupo platio očekuje da daje golove! Vrlo prosto i jednostavno.

Вук Караџић

pre 3 godine

Лука је у тешком положају у оваквом Реалу. Зидан је ограничен тренер, и није у стању да постави игру према играчима којима располаже. треба само да погледа како је навала Ајнтрахта играла, и схватио би како да постави игру када је Лука на терену. Лука нема храбрости да игра на своју руку, иначе би се сигурно повукао ближе средини терена, уместо да глуми сидраша у фудбалској екипи која то не уме да искористи.

јд123

pre 3 godine

Ma i nesto i ne dobija lopti u prostor ,al on nije svakako igrac koji se izvlaci u dubinu da primi loptu i da uradi nesto .On je bas klasicni spic koji ceka loptu na gotovo poput Panceva ili Inzagija .a to ne prolazi u realu zato dolazi do ovakvog negativnog golgeterskog ucinka....
(no name, 22. oktobar 2020 10:00)

Па то се знало унапред. Зашто је онда прелазио у Реал? Писао сам да би за његову каријеру најбоље било да остане у Франфкфурту, тамо постане легенда клуба и онда на велика врата пређе у неки велики клуб. Ако већ то није хтео, јер му зинуло дупе за ловом, могао је нпр. да пређе у Борусију из Дортмунда. После оне сезоне у Франкфурту сигурно би га узели. Тамо је могао да игра тај стил.

Стварно ми није јасно како га неко убедио да пређе у Реал, поготово после онаквог боравка у Бенфици. Зар је мислио да му се то у Реалу не може десити? Али када видим да је оставио жену и мало дете због сплаварке, јасно је да су то други одлучили за њега и да он нема своје ја. То се уосталом види и на терену. Ако већ не иде, барем се труди, гризи, покажи говором тела да ти стало. А он ради све супротно.

Говорило се да је требао поново доћи у Франкфурт, сада на позајмицу. Причало се да је и он сам желео, али проблем је плата, која је првисока за Франкфурт. Реал изгледа није пристао да плаћа део плате, зато га нису ни изнајмили некоме. А ни Јовић није пристао на мању плату - или боље речено она(ј) ко оддучује уместо њега.

Chuck Norris

pre 3 godine

REAL-nost je da decko igra u Real Madridu. Decko ako ovo citas onda slusaj ti mene...trudi se barem da das gol, trci vise, budi agresivniji, pokazi da zelis, nemoras ni dati gol ali moras da se trudis. Ja sto vidim je da nemas nikakvu zelju i da hodas po terenu kao neka baba. Uspices ako me slusas! poz

Aca

pre 3 godine

Real je uzasan tim... Skup penzionera i klinaca. Trenutno jedan vrhunski igrac i to je sve. Ne mislim da je Jovic nesto posebno ali da je recimo otisao u Englesku, nadavao bi se golova.

Dača

pre 3 godine

Muka mi je više od hejtera . Ostali saigrači ne mogu da se sastave , lik u dve utakmice direktan krivac za četiri gola , svi ali bukvalno svi očajni i ko je najgori , pa naravno Jović !

bok

pre 3 godine

Čiatv tim je igrao loše i možda bi jedinu prolazu ocenu trebao da dobije Vinisio ako ni zbog čeg drugog, onda zbog tog slučajnog gola koji je toliko razveselio Jovićeve hejtere i ove lajavce po srpskim portalima. Ono što španska štampa nikad ne kritikuje je odsustvo timskog duha kod igrača Real Madrida. Postoje grupice i klanovi u Realu koje se drže zajedno i čašćavaju loptama. Više je nego vidljivo da je Jović odsečen od tima i bojkotovan čak i na utakmicama kad se fenomenalno kreće i otvara. Real jeste zbir fenomenalnih pojedinaca od kojih bi svaki u drugom klubu blistao, ali zajedno ne funkcionišu uvek sjajno i igraju više za sebe ili svoj klan, a manje za klub. Joviću treba klub sa normalnim i timski orijentisanim saigračima. Neka beži o tih lopuža ako želi spas karijere.

Realan

pre 3 godine

Igra reala je ocajna generalno, nije ni njemu lako tamo al je ipak nas, ne treba ga pljuvati po komentarima, ako ne ide hvataj se premijer lige i cao.

Logs

pre 3 godine

Mali ima problem sa glavom. Daj Boze da gresim, ali on daje golove u utakmicama bez imperativa. Tada se opusti i igra fudbal.

Sta je uradio u Zvezdi? Nista. Dobio medijsku paznju i mislim da jedan gol nije dao...i to se isto desava i sada.


Ima sve predispozicije da bude top, ali on ne zna kako se postaje sampion ( Nebeska ulica).

UT

pre 3 godine

Niti kudim niti branim Jovića. U Ajntrahtu je imao igrača koji ga je kljukao loptama a to je Kostić. U Realu nije tako. Sinoć nije igrao Ramos. Ali Real je matora ekipa. Prezasićena. Nije Jović kriv što su izgubili od Kadiza i sada od Reala a ide i el clasico. Modrić jeste dao lep gol ali imao je slobodnog Jovića. Nije mu dao loptu. Benzema totalno van forme. Do Jovića stigle dve lopte. Nije on tip igrača koji će sam sebi da stvara šansu. Mnogo se od njega očekuje a novinari su dželati pigorovu iz Marce koju su listom za Real. Zidanu više ne igra ni Isco, Hazar na klupi

4k4.Dex

pre 3 godine

Da je on problem u Realu a cela ekipa igra očajno. Menjali su Ronalda za Azara koji je trebalo da bude motor ekipe a nije spojio dva meča i on ima 10kg viška, al Jović je problem. Drugi ili čak treći špic je kriv. Smešna priča. Šator ih raskantao u prvom bolje da pričaju o ne ukupnoj igri i Zidanu.

rooney

pre 3 godine

Niti kudim niti branim Jovića. U Ajntrahtu je imao igrača koji ga je kljukao loptama a to je Kostić.
(UT, 22. oktobar 2020 11:05)

Naravno da je dobijao lopte od Kostića, ali posao veznjaka je da daje lopte napadačima. Nije u Ajntahtu niko nikoga kljukao loptama, već su ljudi igrali timski. I Jović je u Ajntrahtu osim davanja golova imao asistencije i nameštao drugima golove, imao sjajnu tehniku, šut , dribling, sjajno kretanje... sve što je trebalo da krasi modernog napadača... iako ove neznalice među komentatorima tvrde da je Jović nekakvo drvo (a garantujem da utakmicu Ajntrahta nisu gledali). Nisu sve lopte u Ajntrahtu na Jovića išle. Igrao je napadu i Haler, ali su svi bili timski orijentisani. Pa nije to kao reprezentacija Srbije gde postoje klanovi i sujeta među igračima, pa recimo Tadić ne daje loptu Sergeju, niti je Jović tip igrača kao Mitrović koji je jedino dobar u skoku i samo čeka nabačene lopte u šesnaestercu. Ne kritikujem Mitrovića već samo tvrdim da su različiti tipovi napadača on i Jović i sve što ovde neki pišu za Jovića imalo bi smisla da se radi o takvom tipu napadača. No, ovde je problem nešto drugo. Očit bojkot saigrača i neznanje trenera koji ne ume ili ne želi da iskoristi potencijale igrača. Joviću je najbolje da beži iz Reala, osim ako mu samo novac nije prioritet.

Takenardi

pre 3 godine

A Rodrigo?? Sta je sa njim? Zasto njega niko ne spominje?? Covek imao lopte prvih pola sata gubio promasivao?? Asensio?? Sta je sa njim? Pa oni su bukvalno nista nisu radili u napadu niti stvarali sanse... koliko su jednom 15 minuta igre kruzili sa loptom u Sahtjorov polovini nisi mogli ni da pridju. Vi ste u velikoj zabludi ako Real ima problem sa napadacima. Problem je sto vezni red i bekovi ne funkcionisu kako treba.. nije sporni da je Modric jos uvek dobar ali godine su tu i nije bas u stanju da igra ceo mec. Zidane previse rotira igrace jos uvek niko nije standardni igrac u prvom timu sem Benzeme, Ramosa. Juce su trebali poceti mec Vinicijus sa Jovicem a ne Rodrigo. Ovo je bila tako naivna greska Zidanova u postavi igraca. Koliko sam primetio da Marselo i Jovic vise se uklapaju i razumeju se ali steta da je bar Marselo mladji 2-3 godine da ima snage.

UT

pre 3 godine

Jović ne zna ni u koji je sport zalutao. Ovi što ga brane ili su plaćeni za to ili nisu normalni. Kunem se da u životu nisam gledao većeg balvana.
(*, 22. oktobar 2020 10:10)

Dobro si sam sebe okarakterisao

zex

pre 3 godine

Decko kada je igrao nije bio adekvatno placen za to, on je svojim trudom i zalaganjem otisao u Real, zaradio brdo para, suvise je mlad,,rano se ozenio pa se ponovo ozenio, ima tak neki buran zivot, talenat postoji i dalje i iskreno se nadam da ce poceti da igra, neka bude i neki drugi klub nije Real vise ono sto je bio.Jedan cilj je postignut, igra ce mozda doci vremenom, kako god, dal je on Pekara, utvrdite vi sami! njegova jedna plata je veca nego sto ce zaraditi taj koji mu je dao to ime, za ceo zovot.Njegova nedeljna plata je veca od ukupne sume koju ce zaraditi 120 osobe koje ga pljuji ovde za celi svoj zivot.

odgovor jednoj botini hejteru

pre 3 godine

bok,
botino,navedi mi jednu utakmicu gde se ovaj Sofijin izbor dobro otvarao i kretao?
(milos, 22. oktobar 2020 12:46)

A ti si kao gledao sve utakmice. Ne znam kome se obračaš, ali u vezi bojkota Jovića od strane saigrača je bilo dosta reči, a pojavili su se i snimci konkretnih situacija ponašanja nekih njegovih saigrača gde je očito da je u povoljnoj prilici za gol,ali izbegavaju da mu daju loptu:

https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2020&mm=02&dd=07&nav_id=1651645

Madarona iz Argentina

pre 3 godine

Imam osjećaj da Jović želi isprovocirati svoj odlazak u Bajern. Samo se treba postaviti pitanje, šta će Bajern s njim i umjesto koga da igra. Treba se postaviti pitanje da li me osjećaj vara. Kakve veze sad ima Bajern sa Jovićem, i to je dobro pitanje. Jedino što veže Jovića i Bajern je bundesligaš Ajntraht iz Frankfurta. Kad smo već kod Ajntrahta, oni gostuju slijedeći vikend u Minehnu, znači ima tu nešto, ne bih ja inače imao taj nekakav osjećaj. Jović 100% se na kraju sezone vraća u Bundesligu!

Ante

pre 3 godine

"Zidan je ograničen trener"?! Ti si se usudio da osporavaš jednog od najboljih igrača i trenera SVIH VREMENA zarad odbrane lenjog nesposobnjakovića čija se jedina fudbalska veština ogleda u njegovom menadžeru?! Napusti internet, baci kompjuter, popij lekić i prekrati si muke.
(*, 22. oktobar 2020 20:10) # Link komentara

Vala, svaka ti je ko u Njegoša. Nek si mu rekao. Neki ljudi nemaju ni srama ni kulture u komentiranju, valjda zbog anonimnosti misle da mogu svakakve gluposti pisati.

GM

pre 3 godine

Posao napadaca je da daje golove.
Ali nije to kosarka da sam uzme loptu i krene ka kosu.

Jel sredina terena igrala dobro i namestala asistencije?
Jel Benzema kao napadac imao priliku za drugih 45 minuta?
Jel protiv Kadiza neko od svih tih boljih dao gol?

Benzema je kao broj 1 napadac i opcija dao 1 gol u dosadanjem delu sezone.
Ako ga to puno razlikuje od Jovica ok.

shile

pre 3 godine

Nije dobio upotrebljivu loptu osim onog jednog udarca glavom što je imao... Real igrao očajno, a posebno u odbrani. Dodavanje na sredini terena nije fudbal!

Aca

pre 3 godine

Real je uzasan tim... Skup penzionera i klinaca. Trenutno jedan vrhunski igrac i to je sve. Ne mislim da je Jovic nesto posebno ali da je recimo otisao u Englesku, nadavao bi se golova.

bok

pre 3 godine

Čiatv tim je igrao loše i možda bi jedinu prolazu ocenu trebao da dobije Vinisio ako ni zbog čeg drugog, onda zbog tog slučajnog gola koji je toliko razveselio Jovićeve hejtere i ove lajavce po srpskim portalima. Ono što španska štampa nikad ne kritikuje je odsustvo timskog duha kod igrača Real Madrida. Postoje grupice i klanovi u Realu koje se drže zajedno i čašćavaju loptama. Više je nego vidljivo da je Jović odsečen od tima i bojkotovan čak i na utakmicama kad se fenomenalno kreće i otvara. Real jeste zbir fenomenalnih pojedinaca od kojih bi svaki u drugom klubu blistao, ali zajedno ne funkcionišu uvek sjajno i igraju više za sebe ili svoj klan, a manje za klub. Joviću treba klub sa normalnim i timski orijentisanim saigračima. Neka beži o tih lopuža ako želi spas karijere.

UT

pre 3 godine

Jović ne zna ni u koji je sport zalutao. Ovi što ga brane ili su plaćeni za to ili nisu normalni. Kunem se da u životu nisam gledao većeg balvana.
(*, 22. oktobar 2020 10:10)

Dobro si sam sebe okarakterisao

odgovor jednoj botini hejteru

pre 3 godine

bok,
botino,navedi mi jednu utakmicu gde se ovaj Sofijin izbor dobro otvarao i kretao?
(milos, 22. oktobar 2020 12:46)

A ti si kao gledao sve utakmice. Ne znam kome se obračaš, ali u vezi bojkota Jovića od strane saigrača je bilo dosta reči, a pojavili su se i snimci konkretnih situacija ponašanja nekih njegovih saigrača gde je očito da je u povoljnoj prilici za gol,ali izbegavaju da mu daju loptu:

https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2020&mm=02&dd=07&nav_id=1651645

Krug dvojke

pre 3 godine

Indolentan je ali mislim da ima necega i u njegovim saigracima. On mora da dobija lopte a ne da sam sebi stvara sansu. Vise se trazi Benzema. Na poslednjoj utakmici Luka Modric mu je samo jednom dao loptu. On se mota tu negde oko sesnaest ali dzaba. Da li je to zasluzio mozda i svojim ignorantskim stavom u klubu ne znam

Takenardi

pre 3 godine

A Rodrigo?? Sta je sa njim? Zasto njega niko ne spominje?? Covek imao lopte prvih pola sata gubio promasivao?? Asensio?? Sta je sa njim? Pa oni su bukvalno nista nisu radili u napadu niti stvarali sanse... koliko su jednom 15 minuta igre kruzili sa loptom u Sahtjorov polovini nisi mogli ni da pridju. Vi ste u velikoj zabludi ako Real ima problem sa napadacima. Problem je sto vezni red i bekovi ne funkcionisu kako treba.. nije sporni da je Modric jos uvek dobar ali godine su tu i nije bas u stanju da igra ceo mec. Zidane previse rotira igrace jos uvek niko nije standardni igrac u prvom timu sem Benzeme, Ramosa. Juce su trebali poceti mec Vinicijus sa Jovicem a ne Rodrigo. Ovo je bila tako naivna greska Zidanova u postavi igraca. Koliko sam primetio da Marselo i Jovic vise se uklapaju i razumeju se ali steta da je bar Marselo mladji 2-3 godine da ima snage.

zex

pre 3 godine

Decko kada je igrao nije bio adekvatno placen za to, on je svojim trudom i zalaganjem otisao u Real, zaradio brdo para, suvise je mlad,,rano se ozenio pa se ponovo ozenio, ima tak neki buran zivot, talenat postoji i dalje i iskreno se nadam da ce poceti da igra, neka bude i neki drugi klub nije Real vise ono sto je bio.Jedan cilj je postignut, igra ce mozda doci vremenom, kako god, dal je on Pekara, utvrdite vi sami! njegova jedna plata je veca nego sto ce zaraditi taj koji mu je dao to ime, za ceo zovot.Njegova nedeljna plata je veca od ukupne sume koju ce zaraditi 120 osobe koje ga pljuji ovde za celi svoj zivot.

Вук Караџић

pre 3 godine

Лука је у тешком положају у оваквом Реалу. Зидан је ограничен тренер, и није у стању да постави игру према играчима којима располаже. треба само да погледа како је навала Ајнтрахта играла, и схватио би како да постави игру када је Лука на терену. Лука нема храбрости да игра на своју руку, иначе би се сигурно повукао ближе средини терена, уместо да глуми сидраша у фудбалској екипи која то не уме да искористи.

Madarona iz Argentina

pre 3 godine

Imam osjećaj da Jović želi isprovocirati svoj odlazak u Bajern. Samo se treba postaviti pitanje, šta će Bajern s njim i umjesto koga da igra. Treba se postaviti pitanje da li me osjećaj vara. Kakve veze sad ima Bajern sa Jovićem, i to je dobro pitanje. Jedino što veže Jovića i Bajern je bundesligaš Ajntraht iz Frankfurta. Kad smo već kod Ajntrahta, oni gostuju slijedeći vikend u Minehnu, znači ima tu nešto, ne bih ja inače imao taj nekakav osjećaj. Jović 100% se na kraju sezone vraća u Bundesligu!

Dača

pre 3 godine

Muka mi je više od hejtera . Ostali saigrači ne mogu da se sastave , lik u dve utakmice direktan krivac za četiri gola , svi ali bukvalno svi očajni i ko je najgori , pa naravno Jović !

UT

pre 3 godine

Niti kudim niti branim Jovića. U Ajntrahtu je imao igrača koji ga je kljukao loptama a to je Kostić. U Realu nije tako. Sinoć nije igrao Ramos. Ali Real je matora ekipa. Prezasićena. Nije Jović kriv što su izgubili od Kadiza i sada od Reala a ide i el clasico. Modrić jeste dao lep gol ali imao je slobodnog Jovića. Nije mu dao loptu. Benzema totalno van forme. Do Jovića stigle dve lopte. Nije on tip igrača koji će sam sebi da stvara šansu. Mnogo se od njega očekuje a novinari su dželati pigorovu iz Marce koju su listom za Real. Zidanu više ne igra ni Isco, Hazar na klupi

stole

pre 3 godine

Jovic je prosecan, ako ne i nesto ispod prosecan fudbaler. Imao je dobru sezonu u Nemackoj, ali ako pogledate njegove golove, velika vecina su tap in golovi, samo cusne loptu u mrezu, par golova glavom i to je to... On je napadac za neki osrednji nemacki tim, za neki Betis ili, kao Mitrovic, za Cempionsip.

Realan

pre 3 godine

Igra reala je ocajna generalno, nije ni njemu lako tamo al je ipak nas, ne treba ga pljuvati po komentarima, ako ne ide hvataj se premijer lige i cao.

rooney

pre 3 godine

Niti kudim niti branim Jovića. U Ajntrahtu je imao igrača koji ga je kljukao loptama a to je Kostić.
(UT, 22. oktobar 2020 11:05)

Naravno da je dobijao lopte od Kostića, ali posao veznjaka je da daje lopte napadačima. Nije u Ajntahtu niko nikoga kljukao loptama, već su ljudi igrali timski. I Jović je u Ajntrahtu osim davanja golova imao asistencije i nameštao drugima golove, imao sjajnu tehniku, šut , dribling, sjajno kretanje... sve što je trebalo da krasi modernog napadača... iako ove neznalice među komentatorima tvrde da je Jović nekakvo drvo (a garantujem da utakmicu Ajntrahta nisu gledali). Nisu sve lopte u Ajntrahtu na Jovića išle. Igrao je napadu i Haler, ali su svi bili timski orijentisani. Pa nije to kao reprezentacija Srbije gde postoje klanovi i sujeta među igračima, pa recimo Tadić ne daje loptu Sergeju, niti je Jović tip igrača kao Mitrović koji je jedino dobar u skoku i samo čeka nabačene lopte u šesnaestercu. Ne kritikujem Mitrovića već samo tvrdim da su različiti tipovi napadača on i Jović i sve što ovde neki pišu za Jovića imalo bi smisla da se radi o takvom tipu napadača. No, ovde je problem nešto drugo. Očit bojkot saigrača i neznanje trenera koji ne ume ili ne želi da iskoristi potencijale igrača. Joviću je najbolje da beži iz Reala, osim ako mu samo novac nije prioritet.

*

pre 3 godine

Jović ne zna ni u koji je sport zalutao. Ovi što ga brane ili su plaćeni za to ili nisu normalni. Kunem se da u životu nisam gledao većeg balvana.

4k4.Dex

pre 3 godine

Da je on problem u Realu a cela ekipa igra očajno. Menjali su Ronalda za Azara koji je trebalo da bude motor ekipe a nije spojio dva meča i on ima 10kg viška, al Jović je problem. Drugi ili čak treći špic je kriv. Smešna priča. Šator ih raskantao u prvom bolje da pričaju o ne ukupnoj igri i Zidanu.

Dušman

pre 3 godine

@stole
"On je napadac za neki osrednji nemacki tim, za neki Betis ili, kao Mitrovic, za Cempionsip."
E moj prike... Mitrogol je za ovog tetreba, Benzema lično!

жила

pre 3 godine

не. једноставно нема фудбалску интелигенцију, а и арсенал му је мало сужен. снажан је и окретан и солидан шут из близа, али то је то. пас, дриблинг, шут са дистанце, крација, то нема.
нико ковач је успео да га користи на идеалан начин и он је блистао. сада пошто реал игра другачије и противници против реала играју бункер и аутобус, а не као против ајнтрахта где се играло отворено и трчало тамо-вамо, он једноставно не зна где се налази и стоји чека да се нешто деси, а нема шта да се деси. кад стану два штопера поред њега, то је крај. може да чека месец дана, лопту добити неће. не верујем чак ни да је лењ, па као неће да се креће. просто не зна. он не зна где другде да иде осим у сам шпиц, а и да се врати позади или на крило, тамо не би могао ништа да направи. нема дриблинг, нема центаршут, нема продорност, нема пас. једноставно, може у со да се претвори, али он није играч за реал. није рођен за то и крај. преварио их је, узео им паре и то је то. ако опет оде у неку екипу где може да буде "poacher" и да има места да утрчи или да добије пас у 16 метара, можда опет одигра добре сезоне, али овај стил никад неће моћи да прихвати.

Sonic

pre 3 godine

Slažem se da Jović nije tip igrača koji može da uzme loptu, predribla par igrača i da gol, ali njegova nonšalantnost boli.
Taj bol u međunožju je neverovatan.
Ja da igram za Real, riljao bih teren.
Zato ga ni mediji, a ni navijači ne štede.

sportista

pre 3 godine

mislim da to nema veze sa zivotom........ovo je za njega preveliki korak i on to ne moze da prebaci.......vise pisete o njegovom privatnom zivotu nego sve ostalo

Chuck Norris

pre 3 godine

REAL-nost je da decko igra u Real Madridu. Decko ako ovo citas onda slusaj ti mene...trudi se barem da das gol, trci vise, budi agresivniji, pokazi da zelis, nemoras ni dati gol ali moras da se trudis. Ja sto vidim je da nemas nikakvu zelju i da hodas po terenu kao neka baba. Uspices ako me slusas! poz

dejo 4

pre 3 godine

Jović je prevara od igrača. Ne znam gde su bile Realu oči kad ga je angažovao. Mali, zdepast, spor. Nikad ništa po meni nije uradio. To je moje mišljenje....

gisTro

pre 3 godine

Hahha boli Srbina uvo za kritike, pa nama socijalno iskompleksiranom narodu je bitna lova i influenserka i teraj se Realu!!
Lova ide ugovor je tu i šta ga bole dole.

hadvao

pre 3 godine

Realno je tako,medjutim i ostatak ekipe igra uzasno..Nema uopste kreiranja akcija,kretanje sporo i sablonski,davanje golova se svodi na individualnu sposobnost i to je to..Real sa Ronaldom je bio u stanju posle 3 gola zaostatka sa njim da pobijedi Viljareal, a ono sinoc je bilo katastrofa

Džoni

pre 3 godine

Znaci cim je izasao Jovic, Sahtjor preokrenuo....Sta je Spanci, nije prijatno kad se ovako pogleda na stvari :)
(Sani Kroket

O čemu ti?
Kada je izasao Jovic, Real dao drugi gol, a malo pre nego sto je izasao, Modric dao gol za 1:3
Video Modric da nista nema od napada pa mora i golgetera da glumi.
Modrica je izvadio da ga odmori za El klasiko.
Da je ostao garantujem da bi Real izjednačio

Achilles

pre 3 godine

Real nema igru, nema ideju, nema nista... od Jovica daleko veci problem su Azar, ali i ostali poput Militaa, koji su placeni mnogo a ne igraju nista. Po meni je i Zidan problem...
Ne branim Jovica jer izgleda na terenu kao da ne zeli da se bavi fudbalom... ne znam sta se desilo. Da li se zasitio postignutim u karijeri, da li razmislja samo o porodici, pa mu je fudbal u drugom planu potpuno, ne znam... ali na terenu izgleda kao da se vratio u nasu ligu, pa nema zelju za zivotom. Mnogi bi izginuli na terenu da su na njegovom mestu. Jako razocaravajuce

sasha

pre 3 godine

@GM
Za dve sezone postigao jedan gol, malo vise od mene.
Nije jedini koji nije uspeo u Realu, ali je njegovo ponasanje skandalozno.
Umesto da trenira po ceo dan, da iskoristi sansu koji je dobio, on pozvao drugare iz Srbije da rostiljaju i igraju igrice...

Istina

pre 3 godine

Branio sam ga uvek do sada ali realno zaslužuje sve kritike za odnos i ponašanje na terenu.Igra kao da ga neko silom naterao da izađe na teren.Ni želje ni volje da nešto pokaže i dokaže,mada stoji i dalje da ga saigrači izbegavaju loptama ali ni on jednostavno ne želi da se otkrije,uđe u šansu,ponudi...

sever

pre 3 godine

Ponasa se na terenu kao da igra sa drugarima ispred skole...nezainteresovan, lijen, bez ikakve zelje da primi loptu..Starleta mu glave dosla i tek ce doci kada ga ojadi razvodom...nece on za 10 godina imati ni za kafu...

no name

pre 3 godine

Ma i nesto i ne dobija lopti u prostor ,al on nije svakako igrac koji se izvlaci u dubinu da primi loptu i da uradi nesto .On je bas klasicni spic koji ceka loptu na gotovo poput Panceva ili Inzagija .a to ne prolazi u realu zato dolazi do ovakvog negativnog golgeterskog ucinka....

aaaa

pre 3 godine

@GM jesi gledao mec mozda? Jer da jesi znao bi da je imao sansu i to dobru sansu koju prosto nije iskoristio, a i da izuzmes ovu utakmicu jovic je vec odigrao oko 30 utakmica za real mozda i vise i dao je samo 2 gola dok je ovaj brazilac sto ga je zamenio prosle godine u jednoj utakmici dao 3 komada. Verovatno je vec navijacima reala dosadilo da ga gledaju da pocinje meceve i ne postize golove niti deli asistencije pa zato ima i sve vise ovakvih tekstova protiv jovica

Milan

pre 3 godine

Ja sa sto kila imam veći radijus kretanja od Jovića, garantujem. Dečko ne oznoji dres pošteno. Ali zato svakog ponedeljka 170000e legne na račun :)

Pompa

pre 3 godine

Ne razumem čemu tolika frka oko Jovića, on će proći isto kao Perica Ognjenović, ako ne i gore. Jedini spas je da ode iz kluba u neki drugi i pokuša sa nekim drugim ljudima. Real je mašina koja traži mnogo, očigledno je da momak u ovom trenutku nema to što se očekuje.

Zvezda

pre 3 godine

Kada ga covek vidi na terenu pomisli da sam sebi kaze Ko ste bre vi ja sam zvezda. Toliko indolentan i nezainteresovan. Mozda misli ma uzeo sam lovu i najvaznija mi je zena i dete. takvim ponasanjem zavrsice u nemom turskom osrednjem klubu

maneken a ne fudbaler

pre 3 godine

(GM, 22. oktobar 2020 08:49)

Napadač mora da pokaže želju i volju da daje golove. Benzema se na terenu trudi više od Jovića. Jović ima energije kao rep mrtvog kučeta.

charlie

pre 3 godine

Pompa@ Nije Real mašina koja traži mnogo, Real je jedan od najjpoznatijih svetskih klubova koji od centarfora koga je skupo platio očekuje da daje golove! Vrlo prosto i jednostavno.

Википедија новинарство

pre 3 godine

Хоће да стигне Лазара Марковића и преузме му титулу највеће преваре фудбала са 26 година.

Mihajlović

pre 3 godine

Militao loš, a Varan? Sta se dešava sa njim? On verovatno ima kredit. Po meni, Jovic se jednostavno ne uklapa u sistem igre Real Madrida. Dobija priliku zato sto je plaćen 60 miliona eura, ima ogromna primanja i to nekako mora da se opravda.

Bla

pre 3 godine

Nisam ga dugo gledao, na utakmici bukvalno kaska. Nije promenio ritam trcanja tokom meca. Lagani presing, onaj momak za sedam sekundi uradio vise nego Luka za ceo mec.

vojisllav

pre 3 godine

Posao napadača odavno nije samo da čeka kad će mu neko namestiti šansu.On mora da vrši stalni presing na protivničku odbranu kada je lopta u njihovom posedu,mora da prenosi igru na protivničku polovinu pravovremenim otkrivanjem u cilju prijema lopte,po situacijiasistirati saigračima,vraćati se u odbranu u kritičnim momentima itd...Sve to ovaj dečko ne radi,već iritira svojim nezalaganjem,alibi trčkaranjem kao da igra u sedamdesetim godinama.To je toliko očigledno da predstavlja ili bezobrazluk ili nedostatak inteligencije.

profesor G

pre 3 godine

Imam dojavu, čuva glavu za učenje, upisaće Filozofski fakultet sad kad je uzeo pare, on andragogiju a Sofija psihologiju, hoće da dokažu da nisu samo fuzbaler i splavarka :)

dakiyo

pre 3 godine

Kad sam video da je Jovic u startnoj postavi, bio sam ubedjen da ce da grize, trci ko lud, da ce dati barem 2 gola drugom timu Sahtjora,ali ono sto je pokazao je stvarno sramota, trckara po terenu kao invalid, sakriva se od lopte, moli Boga "nemoj samo meni dodavati" . Nije ni Benzema u formi ,al se trudi cim je usao dolazio je do centra da primi loptu, odigra ,pokusa nesto. Nije mi Jovic jasan...da sam Zidan zabranio bi mu da dodje na trening,a ne da igra...

nezavisni ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Kao zvezdasu bilo bi mi drago da uspe, ali kod njega se ne vidi zelja, ne vidis bes kad ne uspe, razocaranje, njegov izraz lica se ne menja, nesto tu ne funkcionise, treba da ide negde gde ce se malo igrati i za njega, u Realu mrka kapa.

Goran

pre 3 godine

Voleo bih da sam video nešto pozitivno u igri Jovića, ali nisam. Neki kažu da je posao napadača da daje golove. Tačno je, ali fudbal odavno nije samo to. Fudbal je i igra bez lopte, kretanje, markacija, odbrambeni zadaci, itd. A svega toga u igri Jovića nema. Nema šprinta, nema eksplozivnosti, samo lagana šetnja. Nema driblinga, nema šuta iz daljine, nema nekog poteza po kome bi bio zapamćen. Definitivno se nije snašao u Realu i nije igrač za Real.

pravda za gošu Nemanju Stevanovića

pre 3 godine

Otkaz odmah. Sve se jasno pokazalo kada je igrao protiv Mađarske, nije se video na terenu. Ne zalaže se, nije za Real. Šut iz Reala nije sramota, neka ide da igra u neki slabiji klub.

Che

pre 3 godine

Pratio sam u zadnjih nekoliko utakmica bukvalno svaki njegov potez. Naravno, onoliko koliko su mi kamere dozvoljavale. I gotovo svaki napad kad je lopta vec na 30 m od gola, on se nalazi na poziciji na kojoj je nemoguće da primi loptu. Ja sam 10 godina igrao amaterski fudbal i bio centarfor. Moj trener Baćko bi ga vadio iste sekunde kad bi mu u tri napada za redom uradio to isto. Jedino ako je stvar taktičke prirode, ali ne vjerujem jer nebi dali 60 miliona za napadača kojem je jedini cilj da navlači na sebe protivničke igrače...

јд123

pre 3 godine

Ma i nesto i ne dobija lopti u prostor ,al on nije svakako igrac koji se izvlaci u dubinu da primi loptu i da uradi nesto .On je bas klasicni spic koji ceka loptu na gotovo poput Panceva ili Inzagija .a to ne prolazi u realu zato dolazi do ovakvog negativnog golgeterskog ucinka....
(no name, 22. oktobar 2020 10:00)

Па то се знало унапред. Зашто је онда прелазио у Реал? Писао сам да би за његову каријеру најбоље било да остане у Франфкфурту, тамо постане легенда клуба и онда на велика врата пређе у неки велики клуб. Ако већ то није хтео, јер му зинуло дупе за ловом, могао је нпр. да пређе у Борусију из Дортмунда. После оне сезоне у Франкфурту сигурно би га узели. Тамо је могао да игра тај стил.

Стварно ми није јасно како га неко убедио да пређе у Реал, поготово после онаквог боравка у Бенфици. Зар је мислио да му се то у Реалу не може десити? Али када видим да је оставио жену и мало дете због сплаварке, јасно је да су то други одлучили за њега и да он нема своје ја. То се уосталом види и на терену. Ако већ не иде, барем се труди, гризи, покажи говором тела да ти стало. А он ради све супротно.

Говорило се да је требао поново доћи у Франкфурт, сада на позајмицу. Причало се да је и он сам желео, али проблем је плата, која је првисока за Франкфурт. Реал изгледа није пристао да плаћа део плате, зато га нису ни изнајмили некоме. А ни Јовић није пристао на мању плату - или боље речено она(ј) ко оддучује уместо њега.

Logs

pre 3 godine

Mali ima problem sa glavom. Daj Boze da gresim, ali on daje golove u utakmicama bez imperativa. Tada se opusti i igra fudbal.

Sta je uradio u Zvezdi? Nista. Dobio medijsku paznju i mislim da jedan gol nije dao...i to se isto desava i sada.


Ima sve predispozicije da bude top, ali on ne zna kako se postaje sampion ( Nebeska ulica).

nepismeni

pre 3 godine

GM...Да, Бензему тај један гол стваља испред Јовића пар светлосних година, али не због тог гола него зато што човек са 33 године ускоро гризе на терену, враћа се назад, нуди се, иде према лопти, претрчи више него момак од 20 и нешто година који се крије ид лопте, не враћа назад, не нуди се. Момак ни технички ни психички, профрсионално није за више од Франкфурта и то само ако налети код тренера који ће да га тетоши и да му дозволи да се не враћа назад, да сви играју за њега, да се шета по терену. Ни Левандовски од 190цм не стоји само у нападу и чека да му дају лопту на тацни, ни Халанд од 193цм то не ради а такве често зовемо звог снаге и висине сидраши, а они често ако их добро маркирају оду до половине терена и траже лопту макад је одмах вратили, само да одвуку одбрану, само да имају лопту у ногама. Јовић нема квалитет за јаку екипу, а карактер његов је Гроф Божовић најбоље описао кад му је дао назив "пекар".

Korona

pre 3 godine

Razumem da ne znas. Ni orvi ni poslednji. Ali da trckaras eeeee to nikako ne mogu sa svarim. Posle te utakmice gledao sam Atletico i matori Suarez trci i pokusava da stisne zadnju liniju Bayerna sa sve 33,4 godine. Uzas. Sto neko rece pre mene. Treba mu zabraniti da dolzi na treninge. Na ovoj slici izgleda kao da ima malo visk kilograma.

Bocko

pre 3 godine

Tacno je da ne dobija puno upotrebljivih lopti, ali je tacno i to da prilicno lose izgleda njegovo kretanje po terenu i njegov " govor tela ". Do sada sam ga uvek branio ( za fudbalsku deo njegovog zivota, ne i privatni ), sada ne znam sta bih vise rekao.

vladika Kacavenda

pre 3 godine

On je završio sa fudbalom onog trenutka kad je potpisao za real... Vecina u Srbiji krene da se bavi fudbalom zbog para i onda kad zarade onoliko koliko im je dovoljno nega to jednostavno više ne zanima...

čovek si kada bole tuđe rane

pre 3 godine

Juče sam gledao utakmicu samo zbog činjenice da je Jović bio u startnoj postavi Reala, hteo sam da vidim da li su kritike po komentarima opravdane. Nakon odgledane utakmice mogu samo da konstatujem da je on za mene od juče Bruka Jović i iskreno se nadam da će u nekoj od narednih utakmica zaslužiti da ga ponovo zovem Luka Jović...

*

pre 3 godine

Лука је у тешком положају у оваквом Реалу. Зидан је ограничен тренер, и није у стању да постави игру према играчима којима располаже. треба само да погледа како је навала Ајнтрахта играла, и схватио би како да постави игру када је Лука на терену. Лука нема храбрости да игра на своју руку, иначе би се сигурно повукао ближе средини терена, уместо да глуми сидраша у фудбалској екипи која то не уме да искористи.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Вук Караџић, 22. oktobar 2020 10:04)

"Zidan je ograničen trener"?! Ti si se usudio da osporavaš jednog od najboljih igrača i trenera SVIH VREMENA zarad odbrane lenjog nesposobnjakovića čija se jedina fudbalska veština ogleda u njegovom menadžeru?! Napusti internet, baci kompjuter, popij lekić i prekrati si muke.

*

pre 3 godine

Imam osjećaj da Jović želi isprovocirati svoj odlazak u Bajern. Samo se treba postaviti pitanje, šta će Bajern s njim i umjesto koga da igra. Treba se postaviti pitanje da li me osjećaj vara. Kakve veze sad ima Bajern sa Jovićem, i to je dobro pitanje. Jedino što veže Jovića i Bajern je bundesligaš Ajntraht iz Frankfurta. Kad smo već kod Ajntrahta, oni gostuju slijedeći vikend u Minehnu, znači ima tu nešto, ne bih ja inače imao taj nekakav osjećaj. Jović 100% se na kraju sezone vraća u Bundesligu!
(Madarona iz Argentina, 22. oktobar 2020 15:39)

Da, Bajernu baš treba ova majka svih panjeva. Šta si ti sanjao...

Ante

pre 3 godine

"Zidan je ograničen trener"?! Ti si se usudio da osporavaš jednog od najboljih igrača i trenera SVIH VREMENA zarad odbrane lenjog nesposobnjakovića čija se jedina fudbalska veština ogleda u njegovom menadžeru?! Napusti internet, baci kompjuter, popij lekić i prekrati si muke.
(*, 22. oktobar 2020 20:10) # Link komentara

Vala, svaka ti je ko u Njegoša. Nek si mu rekao. Neki ljudi nemaju ni srama ni kulture u komentiranju, valjda zbog anonimnosti misle da mogu svakakve gluposti pisati.