Utorak, 25.02.2020.

12:48

Srbija u novom dresu u Oslu – da li će izgledati ovako? FOTO

Kako B92 nezvanično saznaje, Srbija će u Oslu u martu igrati u novim dresovima svog tehničkog sponzora Pume, ali još nema potvrde kako će taj dres da izgleda.

Izvor: AK

Srbija u novom dresu u Oslu – da li æe izgledati ovako? FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

178 Komentari

Sortiraj po:

Djordje

pre 4 godine

Dres je vizuelno odličan i 10x bolji nego prethodni u obe varijante. Niko nije promenio boju osnovnog dresa, i dalje je crven. Ovo je drugi dres. Gostujući. Idite vidite pumin češki drugi dres koji je skroz žut sa crnim ili italijanski koji je nešto tirkizno zelen. Ne razumem tu zadrtost. Koje boje nose Liverpul, Barsa ili Juventus u gostima? Napokon da nemamo dizajn neke krpe sa buvljaka i isprane boje. Bravo za pumu i samo da populisti iz saveza ne pokleknu i ne promene ovaj dres jer očekujem "zelote" da će histerisati. Ja kupujem čim bude bio u prodaji

B78

pre 4 godine

Deki Pariz...vazno da ceno imati lava na grbu verovatno sto ih po Sumadiji imas koliko hoces...baci pogled na pomocni grb Intera iz 2008 pa prokomentarisi pre nego sto pricas

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Slobo
Bojim se da nisi shvatio, moj komentar je lagana parodija na vase identitesko-vizualno lutanje sto se dresova tice.

slobinator

pre 4 godine

(Pijani zlotvor, 25. februar 2020 16:10)
gde to u zastavi srbije postoji crna boja da bi smo je stavljali na dresove reprenzetacije? kakve veze imaju tuđmanove crne boje partizana sa reprenzetacijom? kakav tu kompromis treba praviti da bi bili zadovoljni navijači partizana i šta nas briga za njih.dresovi reprenzetacije srbije moraju biti crvene majice,plavi šorc i bele čarape.na majici grb belog dvoglavog orla.tako nam je danilović poturio skoro crne dresove košarkaškoj reprenzetaciji,ali nije ni to najveći problem već što za njegovog mandata ni jedna selekcija osim ženske nije osvojila ni jednu medalju niti su se muškarci još uvek plasirali na olimpijadu ,a blamiraju se u kvalifikacijama za pe.istovetne i još gore rezultate ima kokeza kao predsednik fudbalskog saveza pa ću parafrazirati kontraša iz vrućeg vetra.nama ne trebaju dresovi,nama trebaju stručnjaci

ND

pre 4 godine

Валдорфе, после свега наведеног мислим да би љубичасти дресови били најбоље решење, по угледу на заставу Цара Душана. Поготово за праве Србе, звездаше.

Walldorf

pre 4 godine

Kada se zaviri u proslost,jasno se vidi da je vama,"drugovi" jugosloveni,eksperimentisanje urodjeno.Nemate osecaj postovanja tradicije,sto je sramotno.Pa 80% vas i dan-danas ne zna koje su vase originalne boje,iz 1945.godine,kada su vas dekretom iz Zagreba prekomandovali u Beograd.Ne znate ni do koje godine su vasi nogometasi nosili te boje na dresovima.Ni ko je bio na utakmici Juventusa,pa silno odusevljen njihovim crno-belim bojama,opet dekretom promenio boje vaseg kluba.Nosite ih i dan-danas.I takvi kakvi ste,osecate se pozvanim da predlazete,diskutujete i ocenjujete stvari vezane striktno za Srbiju,srpski narod i njegovo nasledje.Ocito,vama je sve srpsko,nesto sto je zaostalo.Seljana,sto bi vi rekli.Ali vam srpske pare ne smrde.Srpske pare su vam "super",jel tako?I nikada vam ih nije dosta.I ma koliko ih dobili,osecate se kao "Pastorcad",sto onomad rece vas genijalni Savo.Pitam se,kako bi vase "jugoslovenstvo" bilo prihvaceno,da se kojim slucajem,vas klub vrati na maticnu adresu.Zato,ostavite se vi Srbje i njenog svetlog nasledja.Niste dostojni da o tome diskutujete.Sve do trenutka kada se javno ne odreknete gubavog "jugoslovenstvo" i iz imena vaseg spirtskog drustva ne izvrisete taj sramni prefiks.Pozdrav Otadzbini!

Zoki

pre 4 godine

Verovatno je najorginalnije rešenje koje smo imali bilo ono sa krstom preko dresa. Crvena boja nije bila u dobroj nijansi i oni plavi detalji su bili nepotrebni, ali u celini je bilo relativno orginalno rešenje koje se moglo doraditi. Ovo je "B" dres i kao takav je ok, ništa posebno. Lično, mislim da se nakon što je Srbija postala samostalna bez potrebe insistiralo na crvenim dresovima. Italija tradicionalno nastupa u plavim, a tu boju uopšte nema na zastavi. Nije bilo razloga da se ne zadrži plava boja.

2CRAZY

pre 4 godine

Sve je bolje od onih proslih.
Lepi dresovi, ako zaista budu takvi, jedino mi se nikako ne uklapa ova zelena boja, iako je minimalna.

Walldorf

pre 4 godine

Zaista je neverovatno sta covek moze procitati u komentarima.Kljucni detalji drzavnog tima jedne zemlje se ne menjaju.Mogu se promeniti tek detalji,kada protivnicka reprezentacija ima prece pravo izbora.Zaista su neshvatljivi komentari tipa,"Konacno nesto novo)!!!Da ne poveruje covek.Frapantni su komentari u kojima se trazi dominantno plava boja.Gospodo,plava boja nikada nije bila dominantna ni u cemu srpskom.Srpska boja je crvena.Crvena boja simbolizuje srpska kraljevska obelezja.Plava boja simbolizuje propalu jugoslaviju.Svakome ko bi ponovo jugoslovenske boje,poruka da se vrati u jugoslaviju.Ovo je Srbija!Pogledajte evropske,juznoamericke,pa i africke reprezentacije.Boje sportske opreme svih tih nacionalnih timova su konstantne.Pocev od Brazila,Argentine,Cilea,Francuske,Nemacke,Skotske,Italije itd.Dakle,bojama jedne reprezentacija se ne eksperimentise.Boje jedne nacije se postuju i cuvaju.To se zove postovanje proslosti.Tradicija.Dok bi kod nas jugosloveni malo,jel'te,eksperimentisali.Pre stvaranja Jugoslavije,srpski sportisti su nastupali na medjunarodnim sportskim smotrama.Na Olimpijadi.Pogodite koje boje je bila sportska oprema srpskih olimpijaca.To je moglo i trebalo biti u anketi.A ne pitanje,da li se nekome dopada ili ne,ova bruka i sramota koja se sa sportskim opremom posebno dogadja kod kosarkaske reprezentacije Srbije.No,to je tako kada su propisi i pravila tek na papiru,dok u praksi svako radi sta mu padne na pamet.Sportski pozdrav!

Deki-Pariz

pre 4 godine

@b778
kakav bre sad krst na dres? pa ne igraju nam popovi....bože šta mora da se pročita....

treba nam nešto u fazonu Kameruna. oni imaju dres sa nekog lava.....mi bih mogle nešto sa dvoglavni orao

dvoglava puma

pre 4 godine

Po stoti put moram da kazem da je uloga dresa da bude lep ali i prepoznatljiv pre svega u cemu skidam kapu sahovnicarima. Licno bih voleo da u basketu kopiramo resenja Detroit Pistonsa a u fudbalu Interov pomocni dres sa krstom na grudima manje zbog religije a vise zato sto imamo krst u amblemu drzave i zato sto to nema nijedna reprezentacija tako da bi bili odmah uocljivi a po meni i lepo izgleda. Opcija potpuno beli ili potpuno crveni apsolutno ne asocira ni na koga tako da bih nasao pored bele i neku verziju crveno plavo belo sa ovim krstom napred.
(B78, 25. februar 2020 17:32)

Nasi bi pre trebalo da imaju dres nesto poput Proletera iz Novog Sada, gostujuce kao River Plejt. Ili da se vrate na crveno plavo belo, ova varijanta sve crveno je uzas.

Slucaj x file

pre 4 godine

Jesu li ove rupice oko ramena da se odliva znoj? Ili da se provetravaju? Ja se ne secam da oni nekad trče pa se pitam čemu sve to ;)

dvoglava puma

pre 4 godine

(B78, 25. februar 2020 17:32)

Nasi bi pre trebalo da imaju dres nesto poput Proletera iz Novog Sada, gostujuce kao River Plejt. Ili da se vrate na crveno plavo belo, ova varijanta sve crveno je uzas.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Mnogo mi se sviđa ideja koju sam prvi put pročitao u komentarima na ovu vest-da nam dres bude ljubičast. To je super ideja. Nema mnogo ljubičastih reprezentacija, a boja je kombinacija boja na našoj zastavi. Pritom niko ne mrzi ljubičastu, kao što nekome smeta crvena, nekom plava. To bi bila neka svetlo ljubičasta i bili bismo hit! Gostujući mogu i ovakvi, lepi su. Pa da uživamo u filigranstskim kombinacijama naših ljubičica, tako ćemo ih zvati umesto orlovi.

ironija tvoje aronije

pre 4 godine

@ironija tvoje aronije Aha, to znači nije zelena boja nego se to samo tako vidi. LOL
(marko, 25. februar 2020 17:44)

Ti druze ne znas razliku izmedju zelene boje i fluorescencije.Zelene boje je italijanski dres, treca garnitura. Pogledaj na netu. Fluorescentni grbovi su cesta pojava poslednjih godina na drugim i trecim garniturama mnogih velikih klubova i reprezentacija. Sad da li je to nekom lepo ili nije druga je stvar,ali to nije zelena boja dresa. Kljuc je po meni u tamnoplavim prugama, one su bitne, a to je odlicna promena. Neko je pitao za brojeve, da naravno nova Pumina garnitura ima nove fontove brojeva i slova, koga interesuje nek pogleda na netu. Jedva cekam domaci dres nadam se da ce biti dobar, ovo obecava.

Alex

pre 4 godine

Treba da pitaju Luku Milivojevića za dres...samo da prekopiraju dres od Cristal Palas...bijeli sa lentom kao zastava Srbije...dres je fantastičan

ivko

pre 4 godine

Sponzor pa čak i sam dizajn su po meni manje bitni, suština je da dresovi budu u boji zastave, a ne jednobojni od glave do pete. Kada smo domaćini, niko ne može da ti zabrani da dres, gaćice i štucne budu u različitoj boji; u prevodu briga te šta će gost da nosi.

Летећи одред

pre 4 godine

Апдејтујте ГРБ људи више аман за аман!
Овај нови стил је много лепши од претходног, остало све ок.

ironija tvoje aronije

pre 4 godine

Zelena boja u grbu je potpuno nepotrebna. Dizajn dresa je ok ali boje koje nisu plava crvena bela nemaju šta da traže na dresu. Recimo siva ili srebrna bi eventualno bila ok tu.
(Prota, 25. februar 2020 17:04)

Opet?! Po stoti put! Grb nije zelene boje vec se radi o fluorescentnom efektu za boljim isticanjem na beloj povrsini!

Prota

pre 4 godine

Zelena boja u grbu je potpuno nepotrebna. Dizajn dresa je ok ali boje koje nisu plava crvena bela nemaju šta da traže na dresu. Recimo siva ili srebrna bi eventualno bila ok tu.

B78

pre 4 godine

Po stoti put moram da kazem da je uloga dresa da bude lep ali i prepoznatljiv pre svega u cemu skidam kapu sahovnicarima. Licno bih voleo da u basketu kopiramo resenja Detroit Pistonsa a u fudbalu Interov pomocni dres sa krstom na grudima manje zbog religije a vise zato sto imamo krst u amblemu drzave i zato sto to nema nijedna reprezentacija tako da bi bili odmah uocljivi a po meni i lepo izgleda. Opcija potpuno beli ili potpuno crveni apsolutno ne asocira ni na koga tako da bih nasao pored bele i neku verziju crveno plavo belo sa ovim krstom napred.

н. Далобор

pre 4 godine

Дрес није лош. Иначе, први дрес би требао бити нека нијанса љубичасте, која се добије када се споје боје српске тробојке - црвена, плава и бела. Поред 90% тимова који играју у плавој или црвеној овако би имали свој препознатљиви идентитет.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Dosao sam do spoznaje sto trebate napraviti.
Posto ste nenormalni klubaski sektasi, to je vise dio vaseg identiteta nego repka.
Stoga, zvijezdine dresove uzmite za domace, a partizanove za gostovanja.
Da svi budu zadovoljni, ciklus nakon toga partizanovi se proglasavaju domacima, a zvijezdini gostujucima. I tako rotiranje svake 2 godine. :D

Postoji i mogucnost fuzije: spojite boju zvijezde (crvena) s bojom partizana (crnom).
Onda imate dresove kao milano, ali tad bi bili nezadovoljni fanovi intera u srbiji, medjutim na sve sam mislio i opet imam rjesenje: gostujuca garnitura crno-plava.
I to takodjer nek ide rotacijom svake 2 godine.

Perperius

pre 4 godine

Čemu ovo poigravanje za bojama grba?
Krst sa ocilima ima jasno određenu belu boju na crvenoj podlozi, ne može se menjati samo da bi dres izgledao "lepše".

saško dete teško

pre 4 godine

ovo je drugi komplet,koji ce nositi na gostovanju u slucaju da neka reprezentacija isto ima crveni dres kao prvu opciju (npr. norveska)...niko nije reko da ce ovo biti prvi komplet...prvo procitajte sta pise pa lupajte gluposti...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Cekaj malo... sad neki hoce plavu nazad, a tocno se sjecam prica da je plava zapravo boja mrske sfrj a ne srbije, i da vas sputava pogresna boja dresa i 'pogresna himna' jer ste zvizdali na 'hej slaveni'.
I sad, nakon koliko, 15 god?, ne valjaju vam dresovi i opet hocete plavu. :D
Morate se jednom odluciti i kakva god bila odluka- nema nazad.

Nino

pre 4 godine

Mister Vo
4 слова с немају везе са грцима. Тај знак је у основи свастика. Означава 4 месечеве мене. Знак ћеш наћи, на хаљини богиње Сербоне.грци су ову богињу преименовали у Артемида. Друга занимљива ствар везано за Сербону да су грци брисали назив Сербона а пуатили назив диана. Сербона Диана.у основи је пасивни женски симбол. Активни мушки је Коловрат. Молим вас да ми пуатите коментар. Хвала.

Вук

pre 4 godine

Ово као фински дрес, као да смо Финска. Где је ту тробојка, црвена боја, српска застава.

C i n i k

pre 4 godine

Samo potpuni geaci mogu da navijaju za crvenu boju, koju delimo sa još 100 drugih reprezentacija, a da svesno ignorišemo sva ostala vizuelna rešenja koja em imaju podjednakih veza sa našom istorijom i identitetom, em izgledaju neuporedivo bolje, lepše, efektnije.
(turbokid, 25. februar 2020 14:23)

Slazem se,ali je istina i da bas nkd nismo imali nkg ko bi se razumeo u FSS o tome o cemu pises.
Brend i brendiranje,trgovina,dizajn,to su ovde strane reci jer preovladava misljenje"kakve ima veze u cemu igraju samo neka igraju"..
Crvena boja dresova je dekretom nametnuta i nije nasa boja dresova,to prilici albancima,turcima,cg ili mk jer njihova je zastava (ako posmatramo zastavu) crvena a nasa je trobojka ko FR a opet su zabranili plavu boju?
Nadrealno.

Кутловић

pre 4 godine

Samo da ne gledam one crveno bele.
(glava, 25. februar 2020 15:17)

Фрањевачки део Топчидерског брда говори из тебе.

Legionar

pre 4 godine

"a rugali se Crnogorcima na rukometnom prvenstvu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikson, 25. februar 2020 15:08)"
Je l' ti stvarno porediš ONE crnogorske i ove naše?!

Igor

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 12:51)

Ne uporedjuj Mošu i Tirketa sa ovim manekenima

stevan

pre 4 godine

Ovo je fenomenalno. Konačno plavo i 4S na rukavima što smo trebali odavno imati. ovo je nas identitet. komplet tamno plava oprema kao iz 1998.

Kibo

pre 4 godine

Izgleda da se dozivamo pameti, kosarkasi opet plavi, odbojkasi i vaterpolisti uvek i bili. Plava je nasa boja i boja pod kojom smo ostvarili sve svoje najvece sportske uspehe i nema razloga da je se stidimo.
(Grobx, 25. februar 2020 14:31)

Plava asocira na Jugoslaviju i SCG.. Skroz crvena je samo Srbija...

Dogodine u Kninu

pre 4 godine

Da li je realno da se ovaj nakaradan dres sa drečavim radioaktivnim 4C sviđa većini na portalu. Oko 60% - Da, konačno nešto drugačije?? Koliko god da nam treba promena dresova izgleda nam još više treba promena glave. U Rusiji smo imali najgoru i najjeftiniju puminu garnituru od svih reprezentacija, ali bar u državnim bojama. Ova se čini još jeftinijom, taman za Srbu dok nateže pivo ispred zadruge. Postajemo pokusni kunići...

Grobx

pre 4 godine

Izgleda da se dozivamo pameti, kosarkasi opet plavi, odbojkasi i vaterpolisti uvek i bili. Plava je nasa boja i boja pod kojom smo ostvarili sve svoje najvece sportske uspehe i nema razloga da je se stidimo.

C i n i k

pre 4 godine

Vratite plave dresove!
Nzn sto su zabranjeni a imamo i plavu na zastavi,sem toga oni odvratni crveni dresovi su nalik na mk,cg,albanske,turske ili reprezentacije Malte.
Ali sve ove drzave imaju pretezno crvenu boju na zastavi.
Mi imamo trobojku ko Francuska, zato ne razumem, zasto je plavi dres zabranjen?

turbokid

pre 4 godine

U Rusiji smo imali najgoru i najjeftiniju puminu garnituru od svih reprezentacija, ali bar u državnim bojama. Ova se čini još jeftinijom, taman za Srbu dok nateže pivo ispred zadruge. Postajemo pokusni kunići...
(Dogodine u Kninu, 25. februar 2020 14:09)

1) Plava je takođe "državna" boja, jer se nalazi kako na zastavi tako u grbovima i emblemima mnogih državnih (političkih i kulturnih) ustanova.

2) Čak i da plava nije boja na trobojci, kakve to ima veze? Plava i ljubičasta su tradicionalne vizantijske a potom i srpske boje vlastele, a zastave i ostali heraldički elementi sa plavom bojom su deo srpske istorije još od srednjeg veka. Uostalom, neki od najpoznatijih dresova na svetu veze nemaju sa državnim zastavama. Nemci igraju u belo-crnoj opremi (takođe zbog istorijskog konteksta: aluzija na boje Pruske), Amerikanci igraju takođe u crnim, Slovenci u zelenim, Australijanci u žutim, Holanđani u narandžastim, Novozelanđani u crnim itd.

Cilj dresa je REPREZENTACIJA, odnosno PREDSTAVLJANJE jedne države, faktički njeno brendiranje kroz dizajn. Samo potpuni geaci mogu da navijaju za crvenu boju, koju delimo sa još 100 drugih reprezentacija, a da svesno ignorišemo sva ostala vizuelna rešenja koja em imaju podjednakih veza sa našom istorijom i identitetom, em izgledaju neuporedivo bolje, lepše, efektnije.

јд123

pre 4 godine

Главни дрес треба да буде беле боје - бели орлови. И уместо 4с да грб буде бели орао. А гостујући може да се бира у било којој другој комбинацији.

Зашто дрес мора да буде у бојама заставе? Ни Немачка ни Италија немају дресове у бојама заставе и шта им фали?

Operisani smo od smisla za išta

pre 4 godine

Treba nam prepoznatljiv drees.

Plavi sa trobojkom na grudima, po uzoru na Sampdorijin dres.
Na plavoj podlozi bi crveni grb saveza došao do izražaja.
Sa takvim dresom bi svi na planeti kad uključe tv znali koja reprezentacija je na terenu.

Cela naša država bi pokupovala tako lep dres.

Vuk

pre 4 godine

Srbi su i dalje najveći komunisti,od hrišćanskog simbola su napravili lakrdiju,ubacivši loptu u sred krsta.Zato nam je ovako kako nam je,samo sebe ne poštujemo.

Ђенерал

pre 4 godine

Дрес треба да буде тренс.
Дакле дрес боје ултра жуто зелене а шорц ултра наранџасте боје.
Шта је бре ово? Као радничке спортске игре.

Građanin

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 12:51)

Da bar igraju kao tad...

Mister Vo

pre 4 godine

Trebalo bi da znate da ta slova na grbu nisu S nego grcko slovo beta, tj neki stilizovani derivat, skracenica od Car careva caruje nad carevima na grckom (slogan vinzantijske dinastije Paleolog). Nema veze s fudbalom ali ima sa opstom kulturom i osnovnim poznavanjem svoje zemlje...

HR_Zadar

pre 4 godine

Najbolji dres koji ste ikad imali...Meni izgleda odlično!
(Netko iz HR, 25. februar 2020 13:06)

Meni takodjer,lijepa kombinacija,mora im se priznati.

...

pre 4 godine

Jedno je sigurno bice bezlicni kao i uvek. Imali smo dva dobra dresa jedan adidas jos davnih 90-tih i umbro crveni sa zlatnim krstom
(Majk, 25. februar 2020 12:55)

Najbolji mi je bio onaj Adidas plavi i beli za Sp 98 sa pertlama.

Justicija

pre 4 godine

Svi koji pricaju o zelenom odsjaju grba,treba da znaju da se grbovi mnogih klubova ali i reprezentacija na gostujucim dresovima odavno pojavljaju samo u nekoj drecavoj zelenoj nijansi da bi se istakli pogotovo kada je u pitanju grb pretezno bele boje kao nas a koji treba da bude na beloj pozadini kao sto je nas gostujuci dres! Prestanite da lupate! Taj zeleni odsjaj nije zelena boja kao zelena boja nego kao fazon vec vidjen!

Србин 100%

pre 4 godine

Dresovi kod kuće moraju da budu u boji Srpske trobojke a ovaj dres je gostujući i svidja mi se čak je baš i moderan sa ovim zelenim grbom.

SUPERMAN

pre 4 godine

Gori od ovih trenutnih ne može biti,meni je najjača naša oprema bila na SP 2010 što je pravio NIKE,posle toga plavu boju totalno eliminisali,samo crveno i belo.

Бојанче

pre 4 godine

Zasto zelena boja???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 25. februar 2020 12:59)

Ајде овако да ти објасним.Мада видим да је неко већ писао нема везе.Та зелена боја није зелена боја већ флуоресцентни сјај грба како би се истакао на белој површини,капираш? Дакле већ је пар година пракса да многи тимови у фудбалу имају грбове у неким једноличним бојама типа комплетно златан или флуоресцентан како би се истакао и боље видео.На домаћем дресу грб ће вероватно бити стандардан.Значи још једном,то није зелена боја него само флуоренсцентни сјај грба као ефекат на дресy.

Xyx

pre 4 godine

Meni se bas dopada,konacno nesto malo drugacije,da makar gostujuci dres ne bude crvene boje nego kombinacija plave i bele sto vecina nas trazi vec godinama.Odmah se vidi da ovi dresovi nece biti ona prevara kao prosli kada su nam podmetnuli Pumine majice bez dizajna i kada su nam dresovi bili vidno losijeg kvaliteta i dizajna od ostalih Puminih reprezentacija na SP u Rusiji.E sad mene zanima sorts,ako je tamno plavi kao ove pruge na ramenima dresa onda pun pogodak!!!! Sto se domaceg dresa tice mislim da bi pun pogodak bio kombinacija crveno-plavog dresa,ali da sacekamo da vidimo.Za sada obecavaju ovako i vidi se promena koja nam je bila neophodna.

stef

pre 4 godine

Kakav god da je, ne moze da bude gori od onih kao za trening, sa buvljaka.
Doduse sa ovim zelenim slovima vise vuce na Keniju nego na Srbiju ali ajde.
Mada to nije ni problem za nasu reprezentaciju mi i ovako nemamo rezultate, problem je za kosarkasku reprezentaciju, i tu smo obuceni kao za trening

Mik

pre 4 godine

To sigurno nije dres Srbije! Da promenite boju dresa, to je moguce, ali da izmenite boju grba i simbola, to je nedopustivo i ne radi se. Ovo se verovatno neko poigrao u Fotošopu i to prostim filterima. Dres je beli sa crvenim naramenicama i novom šarom. Ništa senzacionalno, osim što je ružan kao i ranije. Najki prva garnitura, kao i ona sa krstom preko celog dresa su daleko neprevaziđene! Ovo je beda, preteklo im od Švajcaraca. Ali tretman treba zaslužiti, prvo boljom igrom, ali i većim zalaganjem rukovodstva FSS. Da se misli i na svoju zemlju, a ne isključivo na svoj džep!

СРЈугославија

pre 4 godine

Много су нам лепши дресови са плавом нијансом, него црвеном (као да смо хрвати, македонци, албанци, црногорци, швајцарци..)
ПС: једина замерка на ову флоресцентну, жуто-зелено боју на грбу

jednostavno

pre 4 godine

Sve je bolje od ove koju sada koristimo. Trenutna garnitura je najgora ikada.
Prethodna garnitura (ona Umbro sa kragnom) je bila prelepa i trebalo je samo malo da je doteraju, možda promene boje a ne da menjaju kompletno.
Ova garnitura koja je u najavi mi se sviđa ali mi boje nisu nikako dobre. Pogotovo ne ona žuto - zelena.

Frula

pre 4 godine

Za razliku od prosle pijacne garniture dres je lep i prestanite stalno sa nekim glupostima! Jeste hteli svi da vratimo plavu boju makar na gostujuci dres? Evo plave boje,sasvim lepo izgleda i sto je jos bitnije dres je potpuno istog dizajna kao i gostujuci dresovi Italije,Ceske,Austrije koje sam vec video jer su ranije objavljeni.Domaci ce biti sigurno takodje dobar sa pravom crvenom nijansom.

ivan

pre 4 godine

@Tajni detektiv Djido Mova

šta ti imaš protiv roze dresova? Juventus je 90-ih nosio roze dresove i nisu igrali kao devojčice.
Meni bi bilo super da igramo u takvim dresovima. Uostalom, gde piše da dres mora da prati boje zastave.

Batman

pre 4 godine

Eh ta tradicionalna drecava zelena, ocito i Puma kapira da smo postali zemlja bez jasnog identiteta. Prvo smo se iz petnih zila trudili zadrzati Hej Slaveni i plave dresove pa presli na himnu koju pola nacije ne zna da odpeva sa crveno-plavo- belim kompletom, pa onda sve crveno kao braca sovjeti, sad prelazimo znaci na finski dres sa modernim neon zelenim ocilima jer eto pratimo trendove (iz 1996). Al dobro, dresovi su najmanji problem u srpskom fudbalu.

dokle više

pre 4 godine

Moderan, dobar, čist i bez nekih preteranih dodataka sa jednim a to je fluo konac što je za gostujuću garnituru standard.
Svi kojima se ne dopada fluo boja nek pogledaju po svetu malo i nek se zapitaju jel bitnije da se svidi njemu ili ljudima po svetu? Valjda nam je cilj da nam reprezentacija bude popularnija u svetu?

sssss

pre 4 godine

dres kao trobojka treba da bude, sad ima jos vise razloga za tako nesto! Najlepsi fudbal smo imali ksd je dres bio takav i zlatni brojevi na ledjima

Steva Signal

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende,

Занимљиво,Србија је баш 1930 била четврта на СП у Уругвају.

Djole_Kg

pre 4 godine

Dobro je ako budu ovakvi, plašio sam se da neće da nas zezne opet Puma kao Maroko i Egipat, njima su uvalili neke trening dresove, kao nama pred SP.

Eto sad

pre 4 godine

i šta tu ima srpsko? žuti grb?! odvratno.. aj s srecom...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daki, 25. februar 2020 13:00) # Link komentara

Pa čekaj bre da vidiš celu garnituru! Šajkača će na glavu + reebok opanci, pa da vidiš ti fudbalera kad zaigraju!

Dime

pre 4 godine

Valjda nam je cilj da nam reprezentacija bude popularnija u svetu?
(dokle više, 25. februar 2020 13:26)


Prvo neka postane polularna u svojoj zemlji. Za svet cemo lako.

Plavac

pre 4 godine

Plavi dres mora biti prva garnitura, ako mogu Hrvati da budu plavi to tek mi moramo i mozemo da budemo. Mi nismo ni Danska, Svajcarska, Albanija niti Turska.

pjp9899

pre 4 godine

Sjajno! Prvo vec se vidi da ce ova garnitura dresova da bude istog dizajna i kvaliteta kao i Austrije,Ceske,Italije,Urugvaja itd.,kojima je takodje Puma sponzor jer su njihovi gostujuci dresovi vec objavljeni zimus.Za razliku od ove prosle garniture dresova za SP 2018 koje su bile apsolutna prevara,secate se one afere da je neki strani sajt otkrio da su nam podmetnuli jeftnine majice i prelepili sam grb Saveza! Druga sjajna stvar je sto se vraca plava boja na dresove! Dakle iako jos ne znamo domaci dres,u najmanju ruku gostujuci ce biti beli sa tamno plavim detaljima sto umnogome podseca na onaj nas svima najlepsi gostujuci dres sa SP 1998,kada smo imali onu plavu prugu po sredini! Sjajno,sjajno!

pjp9899

pre 4 godine

Sjajno! Prvo vec se vidi da ce ova garnitura dresova da bude istog dizajna i kvaliteta kao i Austrije,Ceske,Italije,Urugvaja itd.,kojima je takodje Puma sponzor jer su njihovi gostujuci dresovi vec objavljeni zimus.Za razliku od ove prosle garniture dresova za SP 2018 koje su bile apsolutna prevara,secate se one afere da je neki strani sajt otkrio da su nam podmetnuli jeftnine majice i prelepili sam grb Saveza! Druga sjajna stvar je sto se vraca plava boja na dresove! Dakle iako jos ne znamo domaci dres,u najmanju ruku gostujuci ce biti beli sa tamno plavim detaljima sto umnogome podseca na onaj nas svima najlepsi gostujuci dres sa SP 1998,kada smo imali onu plavu prugu po sredini! Sjajno,sjajno!

Dime

pre 4 godine

Valjda nam je cilj da nam reprezentacija bude popularnija u svetu?
(dokle više, 25. februar 2020 13:26)


Prvo neka postane polularna u svojoj zemlji. Za svet cemo lako.

Steva Signal

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende,

Занимљиво,Србија је баш 1930 била четврта на СП у Уругвају.

СРЈугославија

pre 4 godine

Много су нам лепши дресови са плавом нијансом, него црвеном (као да смо хрвати, македонци, албанци, црногорци, швајцарци..)
ПС: једина замерка на ову флоресцентну, жуто-зелено боју на грбу

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Dosao sam do spoznaje sto trebate napraviti.
Posto ste nenormalni klubaski sektasi, to je vise dio vaseg identiteta nego repka.
Stoga, zvijezdine dresove uzmite za domace, a partizanove za gostovanja.
Da svi budu zadovoljni, ciklus nakon toga partizanovi se proglasavaju domacima, a zvijezdini gostujucima. I tako rotiranje svake 2 godine. :D

Postoji i mogucnost fuzije: spojite boju zvijezde (crvena) s bojom partizana (crnom).
Onda imate dresove kao milano, ali tad bi bili nezadovoljni fanovi intera u srbiji, medjutim na sve sam mislio i opet imam rjesenje: gostujuca garnitura crno-plava.
I to takodjer nek ide rotacijom svake 2 godine.

dokle više

pre 4 godine

Moderan, dobar, čist i bez nekih preteranih dodataka sa jednim a to je fluo konac što je za gostujuću garnituru standard.
Svi kojima se ne dopada fluo boja nek pogledaju po svetu malo i nek se zapitaju jel bitnije da se svidi njemu ili ljudima po svetu? Valjda nam je cilj da nam reprezentacija bude popularnija u svetu?

Бојанче

pre 4 godine

Zasto zelena boja???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 25. februar 2020 12:59)

Ајде овако да ти објасним.Мада видим да је неко већ писао нема везе.Та зелена боја није зелена боја већ флуоресцентни сјај грба како би се истакао на белој површини,капираш? Дакле већ је пар година пракса да многи тимови у фудбалу имају грбове у неким једноличним бојама типа комплетно златан или флуоресцентан како би се истакао и боље видео.На домаћем дресу грб ће вероватно бити стандардан.Значи још једном,то није зелена боја него само флуоренсцентни сјај грба као ефекат на дресy.

Igor

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 12:51)

Ne uporedjuj Mošu i Tirketa sa ovim manekenima

Eto sad

pre 4 godine

i šta tu ima srpsko? žuti grb?! odvratno.. aj s srecom...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daki, 25. februar 2020 13:00) # Link komentara

Pa čekaj bre da vidiš celu garnituru! Šajkača će na glavu + reebok opanci, pa da vidiš ti fudbalera kad zaigraju!

turbokid

pre 4 godine

U Rusiji smo imali najgoru i najjeftiniju puminu garnituru od svih reprezentacija, ali bar u državnim bojama. Ova se čini još jeftinijom, taman za Srbu dok nateže pivo ispred zadruge. Postajemo pokusni kunići...
(Dogodine u Kninu, 25. februar 2020 14:09)

1) Plava je takođe "državna" boja, jer se nalazi kako na zastavi tako u grbovima i emblemima mnogih državnih (političkih i kulturnih) ustanova.

2) Čak i da plava nije boja na trobojci, kakve to ima veze? Plava i ljubičasta su tradicionalne vizantijske a potom i srpske boje vlastele, a zastave i ostali heraldički elementi sa plavom bojom su deo srpske istorije još od srednjeg veka. Uostalom, neki od najpoznatijih dresova na svetu veze nemaju sa državnim zastavama. Nemci igraju u belo-crnoj opremi (takođe zbog istorijskog konteksta: aluzija na boje Pruske), Amerikanci igraju takođe u crnim, Slovenci u zelenim, Australijanci u žutim, Holanđani u narandžastim, Novozelanđani u crnim itd.

Cilj dresa je REPREZENTACIJA, odnosno PREDSTAVLJANJE jedne države, faktički njeno brendiranje kroz dizajn. Samo potpuni geaci mogu da navijaju za crvenu boju, koju delimo sa još 100 drugih reprezentacija, a da svesno ignorišemo sva ostala vizuelna rešenja koja em imaju podjednakih veza sa našom istorijom i identitetom, em izgledaju neuporedivo bolje, lepše, efektnije.

stef

pre 4 godine

Kakav god da je, ne moze da bude gori od onih kao za trening, sa buvljaka.
Doduse sa ovim zelenim slovima vise vuce na Keniju nego na Srbiju ali ajde.
Mada to nije ni problem za nasu reprezentaciju mi i ovako nemamo rezultate, problem je za kosarkasku reprezentaciju, i tu smo obuceni kao za trening

C i n i k

pre 4 godine

Samo potpuni geaci mogu da navijaju za crvenu boju, koju delimo sa još 100 drugih reprezentacija, a da svesno ignorišemo sva ostala vizuelna rešenja koja em imaju podjednakih veza sa našom istorijom i identitetom, em izgledaju neuporedivo bolje, lepše, efektnije.
(turbokid, 25. februar 2020 14:23)

Slazem se,ali je istina i da bas nkd nismo imali nkg ko bi se razumeo u FSS o tome o cemu pises.
Brend i brendiranje,trgovina,dizajn,to su ovde strane reci jer preovladava misljenje"kakve ima veze u cemu igraju samo neka igraju"..
Crvena boja dresova je dekretom nametnuta i nije nasa boja dresova,to prilici albancima,turcima,cg ili mk jer njihova je zastava (ako posmatramo zastavu) crvena a nasa je trobojka ko FR a opet su zabranili plavu boju?
Nadrealno.

HR_Zadar

pre 4 godine

Najbolji dres koji ste ikad imali...Meni izgleda odlično!
(Netko iz HR, 25. februar 2020 13:06)

Meni takodjer,lijepa kombinacija,mora im se priznati.

н. Далобор

pre 4 godine

Дрес није лош. Иначе, први дрес би требао бити нека нијанса љубичасте, која се добије када се споје боје српске тробојке - црвена, плава и бела. Поред 90% тимова који играју у плавој или црвеној овако би имали свој препознатљиви идентитет.

Justicija

pre 4 godine

Svi koji pricaju o zelenom odsjaju grba,treba da znaju da se grbovi mnogih klubova ali i reprezentacija na gostujucim dresovima odavno pojavljaju samo u nekoj drecavoj zelenoj nijansi da bi se istakli pogotovo kada je u pitanju grb pretezno bele boje kao nas a koji treba da bude na beloj pozadini kao sto je nas gostujuci dres! Prestanite da lupate! Taj zeleni odsjaj nije zelena boja kao zelena boja nego kao fazon vec vidjen!

C i n i k

pre 4 godine

Vratite plave dresove!
Nzn sto su zabranjeni a imamo i plavu na zastavi,sem toga oni odvratni crveni dresovi su nalik na mk,cg,albanske,turske ili reprezentacije Malte.
Ali sve ove drzave imaju pretezno crvenu boju na zastavi.
Mi imamo trobojku ko Francuska, zato ne razumem, zasto je plavi dres zabranjen?

Slucaj x file

pre 4 godine

Jesu li ove rupice oko ramena da se odliva znoj? Ili da se provetravaju? Ja se ne secam da oni nekad trče pa se pitam čemu sve to ;)

Grobx

pre 4 godine

Izgleda da se dozivamo pameti, kosarkasi opet plavi, odbojkasi i vaterpolisti uvek i bili. Plava je nasa boja i boja pod kojom smo ostvarili sve svoje najvece sportske uspehe i nema razloga da je se stidimo.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Mnogo mi se sviđa ideja koju sam prvi put pročitao u komentarima na ovu vest-da nam dres bude ljubičast. To je super ideja. Nema mnogo ljubičastih reprezentacija, a boja je kombinacija boja na našoj zastavi. Pritom niko ne mrzi ljubičastu, kao što nekome smeta crvena, nekom plava. To bi bila neka svetlo ljubičasta i bili bismo hit! Gostujući mogu i ovakvi, lepi su. Pa da uživamo u filigranstskim kombinacijama naših ljubičica, tako ćemo ih zvati umesto orlovi.

Legionar

pre 4 godine

"a rugali se Crnogorcima na rukometnom prvenstvu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikson, 25. februar 2020 15:08)"
Je l' ti stvarno porediš ONE crnogorske i ove naše?!

Djordje

pre 4 godine

Dres je vizuelno odličan i 10x bolji nego prethodni u obe varijante. Niko nije promenio boju osnovnog dresa, i dalje je crven. Ovo je drugi dres. Gostujući. Idite vidite pumin češki drugi dres koji je skroz žut sa crnim ili italijanski koji je nešto tirkizno zelen. Ne razumem tu zadrtost. Koje boje nose Liverpul, Barsa ili Juventus u gostima? Napokon da nemamo dizajn neke krpe sa buvljaka i isprane boje. Bravo za pumu i samo da populisti iz saveza ne pokleknu i ne promene ovaj dres jer očekujem "zelote" da će histerisati. Ja kupujem čim bude bio u prodaji

Batman

pre 4 godine

Eh ta tradicionalna drecava zelena, ocito i Puma kapira da smo postali zemlja bez jasnog identiteta. Prvo smo se iz petnih zila trudili zadrzati Hej Slaveni i plave dresove pa presli na himnu koju pola nacije ne zna da odpeva sa crveno-plavo- belim kompletom, pa onda sve crveno kao braca sovjeti, sad prelazimo znaci na finski dres sa modernim neon zelenim ocilima jer eto pratimo trendove (iz 1996). Al dobro, dresovi su najmanji problem u srpskom fudbalu.

Mister Vo

pre 4 godine

Trebalo bi da znate da ta slova na grbu nisu S nego grcko slovo beta, tj neki stilizovani derivat, skracenica od Car careva caruje nad carevima na grckom (slogan vinzantijske dinastije Paleolog). Nema veze s fudbalom ali ima sa opstom kulturom i osnovnim poznavanjem svoje zemlje...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Cekaj malo... sad neki hoce plavu nazad, a tocno se sjecam prica da je plava zapravo boja mrske sfrj a ne srbije, i da vas sputava pogresna boja dresa i 'pogresna himna' jer ste zvizdali na 'hej slaveni'.
I sad, nakon koliko, 15 god?, ne valjaju vam dresovi i opet hocete plavu. :D
Morate se jednom odluciti i kakva god bila odluka- nema nazad.

Građanin

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 12:51)

Da bar igraju kao tad...

Vuk

pre 4 godine

Srbi su i dalje najveći komunisti,od hrišćanskog simbola su napravili lakrdiju,ubacivši loptu u sred krsta.Zato nam je ovako kako nam je,samo sebe ne poštujemo.

Walldorf

pre 4 godine

Zaista je neverovatno sta covek moze procitati u komentarima.Kljucni detalji drzavnog tima jedne zemlje se ne menjaju.Mogu se promeniti tek detalji,kada protivnicka reprezentacija ima prece pravo izbora.Zaista su neshvatljivi komentari tipa,"Konacno nesto novo)!!!Da ne poveruje covek.Frapantni su komentari u kojima se trazi dominantno plava boja.Gospodo,plava boja nikada nije bila dominantna ni u cemu srpskom.Srpska boja je crvena.Crvena boja simbolizuje srpska kraljevska obelezja.Plava boja simbolizuje propalu jugoslaviju.Svakome ko bi ponovo jugoslovenske boje,poruka da se vrati u jugoslaviju.Ovo je Srbija!Pogledajte evropske,juznoamericke,pa i africke reprezentacije.Boje sportske opreme svih tih nacionalnih timova su konstantne.Pocev od Brazila,Argentine,Cilea,Francuske,Nemacke,Skotske,Italije itd.Dakle,bojama jedne reprezentacija se ne eksperimentise.Boje jedne nacije se postuju i cuvaju.To se zove postovanje proslosti.Tradicija.Dok bi kod nas jugosloveni malo,jel'te,eksperimentisali.Pre stvaranja Jugoslavije,srpski sportisti su nastupali na medjunarodnim sportskim smotrama.Na Olimpijadi.Pogodite koje boje je bila sportska oprema srpskih olimpijaca.To je moglo i trebalo biti u anketi.A ne pitanje,da li se nekome dopada ili ne,ova bruka i sramota koja se sa sportskim opremom posebno dogadja kod kosarkaske reprezentacije Srbije.No,to je tako kada su propisi i pravila tek na papiru,dok u praksi svako radi sta mu padne na pamet.Sportski pozdrav!

sssss

pre 4 godine

dres kao trobojka treba da bude, sad ima jos vise razloga za tako nesto! Najlepsi fudbal smo imali ksd je dres bio takav i zlatni brojevi na ledjima

Dogodine u Kninu

pre 4 godine

Da li je realno da se ovaj nakaradan dres sa drečavim radioaktivnim 4C sviđa većini na portalu. Oko 60% - Da, konačno nešto drugačije?? Koliko god da nam treba promena dresova izgleda nam još više treba promena glave. U Rusiji smo imali najgoru i najjeftiniju puminu garnituru od svih reprezentacija, ali bar u državnim bojama. Ova se čini još jeftinijom, taman za Srbu dok nateže pivo ispred zadruge. Postajemo pokusni kunići...

ironija tvoje aronije

pre 4 godine

Zelena boja u grbu je potpuno nepotrebna. Dizajn dresa je ok ali boje koje nisu plava crvena bela nemaju šta da traže na dresu. Recimo siva ili srebrna bi eventualno bila ok tu.
(Prota, 25. februar 2020 17:04)

Opet?! Po stoti put! Grb nije zelene boje vec se radi o fluorescentnom efektu za boljim isticanjem na beloj povrsini!

stevan

pre 4 godine

Ovo je fenomenalno. Konačno plavo i 4S na rukavima što smo trebali odavno imati. ovo je nas identitet. komplet tamno plava oprema kao iz 1998.

Кутловић

pre 4 godine

Samo da ne gledam one crveno bele.
(glava, 25. februar 2020 15:17)

Фрањевачки део Топчидерског брда говори из тебе.

Kibo

pre 4 godine

Izgleda da se dozivamo pameti, kosarkasi opet plavi, odbojkasi i vaterpolisti uvek i bili. Plava je nasa boja i boja pod kojom smo ostvarili sve svoje najvece sportske uspehe i nema razloga da je se stidimo.
(Grobx, 25. februar 2020 14:31)

Plava asocira na Jugoslaviju i SCG.. Skroz crvena je samo Srbija...

Zoki

pre 4 godine

Verovatno je najorginalnije rešenje koje smo imali bilo ono sa krstom preko dresa. Crvena boja nije bila u dobroj nijansi i oni plavi detalji su bili nepotrebni, ali u celini je bilo relativno orginalno rešenje koje se moglo doraditi. Ovo je "B" dres i kao takav je ok, ništa posebno. Lično, mislim da se nakon što je Srbija postala samostalna bez potrebe insistiralo na crvenim dresovima. Italija tradicionalno nastupa u plavim, a tu boju uopšte nema na zastavi. Nije bilo razloga da se ne zadrži plava boja.

Walldorf

pre 4 godine

Kada se zaviri u proslost,jasno se vidi da je vama,"drugovi" jugosloveni,eksperimentisanje urodjeno.Nemate osecaj postovanja tradicije,sto je sramotno.Pa 80% vas i dan-danas ne zna koje su vase originalne boje,iz 1945.godine,kada su vas dekretom iz Zagreba prekomandovali u Beograd.Ne znate ni do koje godine su vasi nogometasi nosili te boje na dresovima.Ni ko je bio na utakmici Juventusa,pa silno odusevljen njihovim crno-belim bojama,opet dekretom promenio boje vaseg kluba.Nosite ih i dan-danas.I takvi kakvi ste,osecate se pozvanim da predlazete,diskutujete i ocenjujete stvari vezane striktno za Srbiju,srpski narod i njegovo nasledje.Ocito,vama je sve srpsko,nesto sto je zaostalo.Seljana,sto bi vi rekli.Ali vam srpske pare ne smrde.Srpske pare su vam "super",jel tako?I nikada vam ih nije dosta.I ma koliko ih dobili,osecate se kao "Pastorcad",sto onomad rece vas genijalni Savo.Pitam se,kako bi vase "jugoslovenstvo" bilo prihvaceno,da se kojim slucajem,vas klub vrati na maticnu adresu.Zato,ostavite se vi Srbje i njenog svetlog nasledja.Niste dostojni da o tome diskutujete.Sve do trenutka kada se javno ne odreknete gubavog "jugoslovenstvo" i iz imena vaseg spirtskog drustva ne izvrisete taj sramni prefiks.Pozdrav Otadzbini!

Xyx

pre 4 godine

Meni se bas dopada,konacno nesto malo drugacije,da makar gostujuci dres ne bude crvene boje nego kombinacija plave i bele sto vecina nas trazi vec godinama.Odmah se vidi da ovi dresovi nece biti ona prevara kao prosli kada su nam podmetnuli Pumine majice bez dizajna i kada su nam dresovi bili vidno losijeg kvaliteta i dizajna od ostalih Puminih reprezentacija na SP u Rusiji.E sad mene zanima sorts,ako je tamno plavi kao ove pruge na ramenima dresa onda pun pogodak!!!! Sto se domaceg dresa tice mislim da bi pun pogodak bio kombinacija crveno-plavog dresa,ali da sacekamo da vidimo.Za sada obecavaju ovako i vidi se promena koja nam je bila neophodna.

јд123

pre 4 godine

Главни дрес треба да буде беле боје - бели орлови. И уместо 4с да грб буде бели орао. А гостујући може да се бира у било којој другој комбинацији.

Зашто дрес мора да буде у бојама заставе? Ни Немачка ни Италија немају дресове у бојама заставе и шта им фали?

Plavac

pre 4 godine

Plavi dres mora biti prva garnitura, ako mogu Hrvati da budu plavi to tek mi moramo i mozemo da budemo. Mi nismo ni Danska, Svajcarska, Albanija niti Turska.

...

pre 4 godine

Jedno je sigurno bice bezlicni kao i uvek. Imali smo dva dobra dresa jedan adidas jos davnih 90-tih i umbro crveni sa zlatnim krstom
(Majk, 25. februar 2020 12:55)

Najbolji mi je bio onaj Adidas plavi i beli za Sp 98 sa pertlama.

Djole_Kg

pre 4 godine

Dobro je ako budu ovakvi, plašio sam se da neće da nas zezne opet Puma kao Maroko i Egipat, njima su uvalili neke trening dresove, kao nama pred SP.

SUPERMAN

pre 4 godine

Gori od ovih trenutnih ne može biti,meni je najjača naša oprema bila na SP 2010 što je pravio NIKE,posle toga plavu boju totalno eliminisali,samo crveno i belo.

slobinator

pre 4 godine

(Pijani zlotvor, 25. februar 2020 16:10)
gde to u zastavi srbije postoji crna boja da bi smo je stavljali na dresove reprenzetacije? kakve veze imaju tuđmanove crne boje partizana sa reprenzetacijom? kakav tu kompromis treba praviti da bi bili zadovoljni navijači partizana i šta nas briga za njih.dresovi reprenzetacije srbije moraju biti crvene majice,plavi šorc i bele čarape.na majici grb belog dvoglavog orla.tako nam je danilović poturio skoro crne dresove košarkaškoj reprenzetaciji,ali nije ni to najveći problem već što za njegovog mandata ni jedna selekcija osim ženske nije osvojila ni jednu medalju niti su se muškarci još uvek plasirali na olimpijadu ,a blamiraju se u kvalifikacijama za pe.istovetne i još gore rezultate ima kokeza kao predsednik fudbalskog saveza pa ću parafrazirati kontraša iz vrućeg vetra.nama ne trebaju dresovi,nama trebaju stručnjaci

Perperius

pre 4 godine

Čemu ovo poigravanje za bojama grba?
Krst sa ocilima ima jasno određenu belu boju na crvenoj podlozi, ne može se menjati samo da bi dres izgledao "lepše".

saško dete teško

pre 4 godine

ovo je drugi komplet,koji ce nositi na gostovanju u slucaju da neka reprezentacija isto ima crveni dres kao prvu opciju (npr. norveska)...niko nije reko da ce ovo biti prvi komplet...prvo procitajte sta pise pa lupajte gluposti...

Frula

pre 4 godine

Za razliku od prosle pijacne garniture dres je lep i prestanite stalno sa nekim glupostima! Jeste hteli svi da vratimo plavu boju makar na gostujuci dres? Evo plave boje,sasvim lepo izgleda i sto je jos bitnije dres je potpuno istog dizajna kao i gostujuci dresovi Italije,Ceske,Austrije koje sam vec video jer su ranije objavljeni.Domaci ce biti sigurno takodje dobar sa pravom crvenom nijansom.

Србин 100%

pre 4 godine

Dresovi kod kuće moraju da budu u boji Srpske trobojke a ovaj dres je gostujući i svidja mi se čak je baš i moderan sa ovim zelenim grbom.

Operisani smo od smisla za išta

pre 4 godine

Treba nam prepoznatljiv drees.

Plavi sa trobojkom na grudima, po uzoru na Sampdorijin dres.
Na plavoj podlozi bi crveni grb saveza došao do izražaja.
Sa takvim dresom bi svi na planeti kad uključe tv znali koja reprezentacija je na terenu.

Cela naša država bi pokupovala tako lep dres.

Вук

pre 4 godine

Ово као фински дрес, као да смо Финска. Где је ту тробојка, црвена боја, српска застава.

Nino

pre 4 godine

Mister Vo
4 слова с немају везе са грцима. Тај знак је у основи свастика. Означава 4 месечеве мене. Знак ћеш наћи, на хаљини богиње Сербоне.грци су ову богињу преименовали у Артемида. Друга занимљива ствар везано за Сербону да су грци брисали назив Сербона а пуатили назив диана. Сербона Диана.у основи је пасивни женски симбол. Активни мушки је Коловрат. Молим вас да ми пуатите коментар. Хвала.

B78

pre 4 godine

Po stoti put moram da kazem da je uloga dresa da bude lep ali i prepoznatljiv pre svega u cemu skidam kapu sahovnicarima. Licno bih voleo da u basketu kopiramo resenja Detroit Pistonsa a u fudbalu Interov pomocni dres sa krstom na grudima manje zbog religije a vise zato sto imamo krst u amblemu drzave i zato sto to nema nijedna reprezentacija tako da bi bili odmah uocljivi a po meni i lepo izgleda. Opcija potpuno beli ili potpuno crveni apsolutno ne asocira ni na koga tako da bih nasao pored bele i neku verziju crveno plavo belo sa ovim krstom napred.

ND

pre 4 godine

Валдорфе, после свега наведеног мислим да би љубичасти дресови били најбоље решење, по угледу на заставу Цара Душана. Поготово за праве Србе, звездаше.

2CRAZY

pre 4 godine

Sve je bolje od onih proslih.
Lepi dresovi, ako zaista budu takvi, jedino mi se nikako ne uklapa ova zelena boja, iako je minimalna.

ironija tvoje aronije

pre 4 godine

@ironija tvoje aronije Aha, to znači nije zelena boja nego se to samo tako vidi. LOL
(marko, 25. februar 2020 17:44)

Ti druze ne znas razliku izmedju zelene boje i fluorescencije.Zelene boje je italijanski dres, treca garnitura. Pogledaj na netu. Fluorescentni grbovi su cesta pojava poslednjih godina na drugim i trecim garniturama mnogih velikih klubova i reprezentacija. Sad da li je to nekom lepo ili nije druga je stvar,ali to nije zelena boja dresa. Kljuc je po meni u tamnoplavim prugama, one su bitne, a to je odlicna promena. Neko je pitao za brojeve, da naravno nova Pumina garnitura ima nove fontove brojeva i slova, koga interesuje nek pogleda na netu. Jedva cekam domaci dres nadam se da ce biti dobar, ovo obecava.

Deki-Pariz

pre 4 godine

@b778
kakav bre sad krst na dres? pa ne igraju nam popovi....bože šta mora da se pročita....

treba nam nešto u fazonu Kameruna. oni imaju dres sa nekog lava.....mi bih mogle nešto sa dvoglavni orao

jednostavno

pre 4 godine

Sve je bolje od ove koju sada koristimo. Trenutna garnitura je najgora ikada.
Prethodna garnitura (ona Umbro sa kragnom) je bila prelepa i trebalo je samo malo da je doteraju, možda promene boje a ne da menjaju kompletno.
Ova garnitura koja je u najavi mi se sviđa ali mi boje nisu nikako dobre. Pogotovo ne ona žuto - zelena.

dvoglava puma

pre 4 godine

(B78, 25. februar 2020 17:32)

Nasi bi pre trebalo da imaju dres nesto poput Proletera iz Novog Sada, gostujuce kao River Plejt. Ili da se vrate na crveno plavo belo, ova varijanta sve crveno je uzas.

Летећи одред

pre 4 godine

Апдејтујте ГРБ људи више аман за аман!
Овај нови стил је много лепши од претходног, остало све ок.

Prota

pre 4 godine

Zelena boja u grbu je potpuno nepotrebna. Dizajn dresa je ok ali boje koje nisu plava crvena bela nemaju šta da traže na dresu. Recimo siva ili srebrna bi eventualno bila ok tu.

Alex

pre 4 godine

Treba da pitaju Luku Milivojevića za dres...samo da prekopiraju dres od Cristal Palas...bijeli sa lentom kao zastava Srbije...dres je fantastičan

Mik

pre 4 godine

To sigurno nije dres Srbije! Da promenite boju dresa, to je moguce, ali da izmenite boju grba i simbola, to je nedopustivo i ne radi se. Ovo se verovatno neko poigrao u Fotošopu i to prostim filterima. Dres je beli sa crvenim naramenicama i novom šarom. Ništa senzacionalno, osim što je ružan kao i ranije. Najki prva garnitura, kao i ona sa krstom preko celog dresa su daleko neprevaziđene! Ovo je beda, preteklo im od Švajcaraca. Ali tretman treba zaslužiti, prvo boljom igrom, ali i većim zalaganjem rukovodstva FSS. Da se misli i na svoju zemlju, a ne isključivo na svoj džep!

Ђенерал

pre 4 godine

Дрес треба да буде тренс.
Дакле дрес боје ултра жуто зелене а шорц ултра наранџасте боје.
Шта је бре ово? Као радничке спортске игре.

ivan

pre 4 godine

@Tajni detektiv Djido Mova

šta ti imaš protiv roze dresova? Juventus je 90-ih nosio roze dresove i nisu igrali kao devojčice.
Meni bi bilo super da igramo u takvim dresovima. Uostalom, gde piše da dres mora da prati boje zastave.

dvoglava puma

pre 4 godine

Po stoti put moram da kazem da je uloga dresa da bude lep ali i prepoznatljiv pre svega u cemu skidam kapu sahovnicarima. Licno bih voleo da u basketu kopiramo resenja Detroit Pistonsa a u fudbalu Interov pomocni dres sa krstom na grudima manje zbog religije a vise zato sto imamo krst u amblemu drzave i zato sto to nema nijedna reprezentacija tako da bi bili odmah uocljivi a po meni i lepo izgleda. Opcija potpuno beli ili potpuno crveni apsolutno ne asocira ni na koga tako da bih nasao pored bele i neku verziju crveno plavo belo sa ovim krstom napred.
(B78, 25. februar 2020 17:32)

Nasi bi pre trebalo da imaju dres nesto poput Proletera iz Novog Sada, gostujuce kao River Plejt. Ili da se vrate na crveno plavo belo, ova varijanta sve crveno je uzas.

ivko

pre 4 godine

Sponzor pa čak i sam dizajn su po meni manje bitni, suština je da dresovi budu u boji zastave, a ne jednobojni od glave do pete. Kada smo domaćini, niko ne može da ti zabrani da dres, gaćice i štucne budu u različitoj boji; u prevodu briga te šta će gost da nosi.

B78

pre 4 godine

Deki Pariz...vazno da ceno imati lava na grbu verovatno sto ih po Sumadiji imas koliko hoces...baci pogled na pomocni grb Intera iz 2008 pa prokomentarisi pre nego sto pricas

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Slobo
Bojim se da nisi shvatio, moj komentar je lagana parodija na vase identitesko-vizualno lutanje sto se dresova tice.

Dogodine u Kninu

pre 4 godine

Da li je realno da se ovaj nakaradan dres sa drečavim radioaktivnim 4C sviđa većini na portalu. Oko 60% - Da, konačno nešto drugačije?? Koliko god da nam treba promena dresova izgleda nam još više treba promena glave. U Rusiji smo imali najgoru i najjeftiniju puminu garnituru od svih reprezentacija, ali bar u državnim bojama. Ova se čini još jeftinijom, taman za Srbu dok nateže pivo ispred zadruge. Postajemo pokusni kunići...

Kibo

pre 4 godine

Izgleda da se dozivamo pameti, kosarkasi opet plavi, odbojkasi i vaterpolisti uvek i bili. Plava je nasa boja i boja pod kojom smo ostvarili sve svoje najvece sportske uspehe i nema razloga da je se stidimo.
(Grobx, 25. februar 2020 14:31)

Plava asocira na Jugoslaviju i SCG.. Skroz crvena je samo Srbija...

СРЈугославија

pre 4 godine

Много су нам лепши дресови са плавом нијансом, него црвеном (као да смо хрвати, македонци, албанци, црногорци, швајцарци..)
ПС: једина замерка на ову флоресцентну, жуто-зелено боју на грбу

Walldorf

pre 4 godine

Kada se zaviri u proslost,jasno se vidi da je vama,"drugovi" jugosloveni,eksperimentisanje urodjeno.Nemate osecaj postovanja tradicije,sto je sramotno.Pa 80% vas i dan-danas ne zna koje su vase originalne boje,iz 1945.godine,kada su vas dekretom iz Zagreba prekomandovali u Beograd.Ne znate ni do koje godine su vasi nogometasi nosili te boje na dresovima.Ni ko je bio na utakmici Juventusa,pa silno odusevljen njihovim crno-belim bojama,opet dekretom promenio boje vaseg kluba.Nosite ih i dan-danas.I takvi kakvi ste,osecate se pozvanim da predlazete,diskutujete i ocenjujete stvari vezane striktno za Srbiju,srpski narod i njegovo nasledje.Ocito,vama je sve srpsko,nesto sto je zaostalo.Seljana,sto bi vi rekli.Ali vam srpske pare ne smrde.Srpske pare su vam "super",jel tako?I nikada vam ih nije dosta.I ma koliko ih dobili,osecate se kao "Pastorcad",sto onomad rece vas genijalni Savo.Pitam se,kako bi vase "jugoslovenstvo" bilo prihvaceno,da se kojim slucajem,vas klub vrati na maticnu adresu.Zato,ostavite se vi Srbje i njenog svetlog nasledja.Niste dostojni da o tome diskutujete.Sve do trenutka kada se javno ne odreknete gubavog "jugoslovenstvo" i iz imena vaseg spirtskog drustva ne izvrisete taj sramni prefiks.Pozdrav Otadzbini!

Vuk

pre 4 godine

Srbi su i dalje najveći komunisti,od hrišćanskog simbola su napravili lakrdiju,ubacivši loptu u sred krsta.Zato nam je ovako kako nam je,samo sebe ne poštujemo.

Вук

pre 4 godine

Ово као фински дрес, као да смо Финска. Где је ту тробојка, црвена боја, српска застава.

Nino

pre 4 godine

Mister Vo
4 слова с немају везе са грцима. Тај знак је у основи свастика. Означава 4 месечеве мене. Знак ћеш наћи, на хаљини богиње Сербоне.грци су ову богињу преименовали у Артемида. Друга занимљива ствар везано за Сербону да су грци брисали назив Сербона а пуатили назив диана. Сербона Диана.у основи је пасивни женски симбол. Активни мушки је Коловрат. Молим вас да ми пуатите коментар. Хвала.

Кутловић

pre 4 godine

Samo da ne gledam one crveno bele.
(glava, 25. februar 2020 15:17)

Фрањевачки део Топчидерског брда говори из тебе.

slobinator

pre 4 godine

(Pijani zlotvor, 25. februar 2020 16:10)
gde to u zastavi srbije postoji crna boja da bi smo je stavljali na dresove reprenzetacije? kakve veze imaju tuđmanove crne boje partizana sa reprenzetacijom? kakav tu kompromis treba praviti da bi bili zadovoljni navijači partizana i šta nas briga za njih.dresovi reprenzetacije srbije moraju biti crvene majice,plavi šorc i bele čarape.na majici grb belog dvoglavog orla.tako nam je danilović poturio skoro crne dresove košarkaškoj reprenzetaciji,ali nije ni to najveći problem već što za njegovog mandata ni jedna selekcija osim ženske nije osvojila ni jednu medalju niti su se muškarci još uvek plasirali na olimpijadu ,a blamiraju se u kvalifikacijama za pe.istovetne i još gore rezultate ima kokeza kao predsednik fudbalskog saveza pa ću parafrazirati kontraša iz vrućeg vetra.nama ne trebaju dresovi,nama trebaju stručnjaci

sssss

pre 4 godine

dres kao trobojka treba da bude, sad ima jos vise razloga za tako nesto! Najlepsi fudbal smo imali ksd je dres bio takav i zlatni brojevi na ledjima

Walldorf

pre 4 godine

Zaista je neverovatno sta covek moze procitati u komentarima.Kljucni detalji drzavnog tima jedne zemlje se ne menjaju.Mogu se promeniti tek detalji,kada protivnicka reprezentacija ima prece pravo izbora.Zaista su neshvatljivi komentari tipa,"Konacno nesto novo)!!!Da ne poveruje covek.Frapantni su komentari u kojima se trazi dominantno plava boja.Gospodo,plava boja nikada nije bila dominantna ni u cemu srpskom.Srpska boja je crvena.Crvena boja simbolizuje srpska kraljevska obelezja.Plava boja simbolizuje propalu jugoslaviju.Svakome ko bi ponovo jugoslovenske boje,poruka da se vrati u jugoslaviju.Ovo je Srbija!Pogledajte evropske,juznoamericke,pa i africke reprezentacije.Boje sportske opreme svih tih nacionalnih timova su konstantne.Pocev od Brazila,Argentine,Cilea,Francuske,Nemacke,Skotske,Italije itd.Dakle,bojama jedne reprezentacija se ne eksperimentise.Boje jedne nacije se postuju i cuvaju.To se zove postovanje proslosti.Tradicija.Dok bi kod nas jugosloveni malo,jel'te,eksperimentisali.Pre stvaranja Jugoslavije,srpski sportisti su nastupali na medjunarodnim sportskim smotrama.Na Olimpijadi.Pogodite koje boje je bila sportska oprema srpskih olimpijaca.To je moglo i trebalo biti u anketi.A ne pitanje,da li se nekome dopada ili ne,ova bruka i sramota koja se sa sportskim opremom posebno dogadja kod kosarkaske reprezentacije Srbije.No,to je tako kada su propisi i pravila tek na papiru,dok u praksi svako radi sta mu padne na pamet.Sportski pozdrav!

pjp9899

pre 4 godine

Sjajno! Prvo vec se vidi da ce ova garnitura dresova da bude istog dizajna i kvaliteta kao i Austrije,Ceske,Italije,Urugvaja itd.,kojima je takodje Puma sponzor jer su njihovi gostujuci dresovi vec objavljeni zimus.Za razliku od ove prosle garniture dresova za SP 2018 koje su bile apsolutna prevara,secate se one afere da je neki strani sajt otkrio da su nam podmetnuli jeftnine majice i prelepili sam grb Saveza! Druga sjajna stvar je sto se vraca plava boja na dresove! Dakle iako jos ne znamo domaci dres,u najmanju ruku gostujuci ce biti beli sa tamno plavim detaljima sto umnogome podseca na onaj nas svima najlepsi gostujuci dres sa SP 1998,kada smo imali onu plavu prugu po sredini! Sjajno,sjajno!

Steva Signal

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende,

Занимљиво,Србија је баш 1930 била четврта на СП у Уругвају.

Grobx

pre 4 godine

Izgleda da se dozivamo pameti, kosarkasi opet plavi, odbojkasi i vaterpolisti uvek i bili. Plava je nasa boja i boja pod kojom smo ostvarili sve svoje najvece sportske uspehe i nema razloga da je se stidimo.

stevan

pre 4 godine

Ovo je fenomenalno. Konačno plavo i 4S na rukavima što smo trebali odavno imati. ovo je nas identitet. komplet tamno plava oprema kao iz 1998.

ivan

pre 4 godine

@Tajni detektiv Djido Mova

šta ti imaš protiv roze dresova? Juventus je 90-ih nosio roze dresove i nisu igrali kao devojčice.
Meni bi bilo super da igramo u takvim dresovima. Uostalom, gde piše da dres mora da prati boje zastave.

Deki-Pariz

pre 4 godine

@b778
kakav bre sad krst na dres? pa ne igraju nam popovi....bože šta mora da se pročita....

treba nam nešto u fazonu Kameruna. oni imaju dres sa nekog lava.....mi bih mogle nešto sa dvoglavni orao

Perperius

pre 4 godine

Čemu ovo poigravanje za bojama grba?
Krst sa ocilima ima jasno određenu belu boju na crvenoj podlozi, ne može se menjati samo da bi dres izgledao "lepše".

Ђенерал

pre 4 godine

Дрес треба да буде тренс.
Дакле дрес боје ултра жуто зелене а шорц ултра наранџасте боје.
Шта је бре ово? Као радничке спортске игре.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Cekaj malo... sad neki hoce plavu nazad, a tocno se sjecam prica da je plava zapravo boja mrske sfrj a ne srbije, i da vas sputava pogresna boja dresa i 'pogresna himna' jer ste zvizdali na 'hej slaveni'.
I sad, nakon koliko, 15 god?, ne valjaju vam dresovi i opet hocete plavu. :D
Morate se jednom odluciti i kakva god bila odluka- nema nazad.

Plavac

pre 4 godine

Plavi dres mora biti prva garnitura, ako mogu Hrvati da budu plavi to tek mi moramo i mozemo da budemo. Mi nismo ni Danska, Svajcarska, Albanija niti Turska.

dokle više

pre 4 godine

Moderan, dobar, čist i bez nekih preteranih dodataka sa jednim a to je fluo konac što je za gostujuću garnituru standard.
Svi kojima se ne dopada fluo boja nek pogledaju po svetu malo i nek se zapitaju jel bitnije da se svidi njemu ili ljudima po svetu? Valjda nam je cilj da nam reprezentacija bude popularnija u svetu?

Србин 100%

pre 4 godine

Dresovi kod kuće moraju da budu u boji Srpske trobojke a ovaj dres je gostujući i svidja mi se čak je baš i moderan sa ovim zelenim grbom.

ND

pre 4 godine

Валдорфе, после свега наведеног мислим да би љубичасти дресови били најбоље решење, по угледу на заставу Цара Душана. Поготово за праве Србе, звездаше.

Бојанче

pre 4 godine

Zasto zelena boja???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 25. februar 2020 12:59)

Ајде овако да ти објасним.Мада видим да је неко већ писао нема везе.Та зелена боја није зелена боја већ флуоресцентни сјај грба како би се истакао на белој површини,капираш? Дакле већ је пар година пракса да многи тимови у фудбалу имају грбове у неким једноличним бојама типа комплетно златан или флуоресцентан како би се истакао и боље видео.На домаћем дресу грб ће вероватно бити стандардан.Значи још једном,то није зелена боја него само флуоренсцентни сјај грба као ефекат на дресy.

јд123

pre 4 godine

Главни дрес треба да буде беле боје - бели орлови. И уместо 4с да грб буде бели орао. А гостујући може да се бира у било којој другој комбинацији.

Зашто дрес мора да буде у бојама заставе? Ни Немачка ни Италија немају дресове у бојама заставе и шта им фали?

Mister Vo

pre 4 godine

Trebalo bi da znate da ta slova na grbu nisu S nego grcko slovo beta, tj neki stilizovani derivat, skracenica od Car careva caruje nad carevima na grckom (slogan vinzantijske dinastije Paleolog). Nema veze s fudbalom ali ima sa opstom kulturom i osnovnim poznavanjem svoje zemlje...

C i n i k

pre 4 godine

Vratite plave dresove!
Nzn sto su zabranjeni a imamo i plavu na zastavi,sem toga oni odvratni crveni dresovi su nalik na mk,cg,albanske,turske ili reprezentacije Malte.
Ali sve ove drzave imaju pretezno crvenu boju na zastavi.
Mi imamo trobojku ko Francuska, zato ne razumem, zasto je plavi dres zabranjen?

Prota

pre 4 godine

Zelena boja u grbu je potpuno nepotrebna. Dizajn dresa je ok ali boje koje nisu plava crvena bela nemaju šta da traže na dresu. Recimo siva ili srebrna bi eventualno bila ok tu.

Operisani smo od smisla za išta

pre 4 godine

Treba nam prepoznatljiv drees.

Plavi sa trobojkom na grudima, po uzoru na Sampdorijin dres.
Na plavoj podlozi bi crveni grb saveza došao do izražaja.
Sa takvim dresom bi svi na planeti kad uključe tv znali koja reprezentacija je na terenu.

Cela naša država bi pokupovala tako lep dres.

Mik

pre 4 godine

To sigurno nije dres Srbije! Da promenite boju dresa, to je moguce, ali da izmenite boju grba i simbola, to je nedopustivo i ne radi se. Ovo se verovatno neko poigrao u Fotošopu i to prostim filterima. Dres je beli sa crvenim naramenicama i novom šarom. Ništa senzacionalno, osim što je ružan kao i ranije. Najki prva garnitura, kao i ona sa krstom preko celog dresa su daleko neprevaziđene! Ovo je beda, preteklo im od Švajcaraca. Ali tretman treba zaslužiti, prvo boljom igrom, ali i većim zalaganjem rukovodstva FSS. Da se misli i na svoju zemlju, a ne isključivo na svoj džep!

Zoki

pre 4 godine

Verovatno je najorginalnije rešenje koje smo imali bilo ono sa krstom preko dresa. Crvena boja nije bila u dobroj nijansi i oni plavi detalji su bili nepotrebni, ali u celini je bilo relativno orginalno rešenje koje se moglo doraditi. Ovo je "B" dres i kao takav je ok, ništa posebno. Lično, mislim da se nakon što je Srbija postala samostalna bez potrebe insistiralo na crvenim dresovima. Italija tradicionalno nastupa u plavim, a tu boju uopšte nema na zastavi. Nije bilo razloga da se ne zadrži plava boja.

Justicija

pre 4 godine

Svi koji pricaju o zelenom odsjaju grba,treba da znaju da se grbovi mnogih klubova ali i reprezentacija na gostujucim dresovima odavno pojavljaju samo u nekoj drecavoj zelenoj nijansi da bi se istakli pogotovo kada je u pitanju grb pretezno bele boje kao nas a koji treba da bude na beloj pozadini kao sto je nas gostujuci dres! Prestanite da lupate! Taj zeleni odsjaj nije zelena boja kao zelena boja nego kao fazon vec vidjen!

HR_Zadar

pre 4 godine

Najbolji dres koji ste ikad imali...Meni izgleda odlično!
(Netko iz HR, 25. februar 2020 13:06)

Meni takodjer,lijepa kombinacija,mora im se priznati.

ivko

pre 4 godine

Sponzor pa čak i sam dizajn su po meni manje bitni, suština je da dresovi budu u boji zastave, a ne jednobojni od glave do pete. Kada smo domaćini, niko ne može da ti zabrani da dres, gaćice i štucne budu u različitoj boji; u prevodu briga te šta će gost da nosi.

C i n i k

pre 4 godine

Samo potpuni geaci mogu da navijaju za crvenu boju, koju delimo sa još 100 drugih reprezentacija, a da svesno ignorišemo sva ostala vizuelna rešenja koja em imaju podjednakih veza sa našom istorijom i identitetom, em izgledaju neuporedivo bolje, lepše, efektnije.
(turbokid, 25. februar 2020 14:23)

Slazem se,ali je istina i da bas nkd nismo imali nkg ko bi se razumeo u FSS o tome o cemu pises.
Brend i brendiranje,trgovina,dizajn,to su ovde strane reci jer preovladava misljenje"kakve ima veze u cemu igraju samo neka igraju"..
Crvena boja dresova je dekretom nametnuta i nije nasa boja dresova,to prilici albancima,turcima,cg ili mk jer njihova je zastava (ako posmatramo zastavu) crvena a nasa je trobojka ko FR a opet su zabranili plavu boju?
Nadrealno.

ironija tvoje aronije

pre 4 godine

Zelena boja u grbu je potpuno nepotrebna. Dizajn dresa je ok ali boje koje nisu plava crvena bela nemaju šta da traže na dresu. Recimo siva ili srebrna bi eventualno bila ok tu.
(Prota, 25. februar 2020 17:04)

Opet?! Po stoti put! Grb nije zelene boje vec se radi o fluorescentnom efektu za boljim isticanjem na beloj povrsini!

dvoglava puma

pre 4 godine

(B78, 25. februar 2020 17:32)

Nasi bi pre trebalo da imaju dres nesto poput Proletera iz Novog Sada, gostujuce kao River Plejt. Ili da se vrate na crveno plavo belo, ova varijanta sve crveno je uzas.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Mnogo mi se sviđa ideja koju sam prvi put pročitao u komentarima na ovu vest-da nam dres bude ljubičast. To je super ideja. Nema mnogo ljubičastih reprezentacija, a boja je kombinacija boja na našoj zastavi. Pritom niko ne mrzi ljubičastu, kao što nekome smeta crvena, nekom plava. To bi bila neka svetlo ljubičasta i bili bismo hit! Gostujući mogu i ovakvi, lepi su. Pa da uživamo u filigranstskim kombinacijama naših ljubičica, tako ćemo ih zvati umesto orlovi.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Slobo
Bojim se da nisi shvatio, moj komentar je lagana parodija na vase identitesko-vizualno lutanje sto se dresova tice.

Xyx

pre 4 godine

Meni se bas dopada,konacno nesto malo drugacije,da makar gostujuci dres ne bude crvene boje nego kombinacija plave i bele sto vecina nas trazi vec godinama.Odmah se vidi da ovi dresovi nece biti ona prevara kao prosli kada su nam podmetnuli Pumine majice bez dizajna i kada su nam dresovi bili vidno losijeg kvaliteta i dizajna od ostalih Puminih reprezentacija na SP u Rusiji.E sad mene zanima sorts,ako je tamno plavi kao ove pruge na ramenima dresa onda pun pogodak!!!! Sto se domaceg dresa tice mislim da bi pun pogodak bio kombinacija crveno-plavog dresa,ali da sacekamo da vidimo.Za sada obecavaju ovako i vidi se promena koja nam je bila neophodna.

stef

pre 4 godine

Kakav god da je, ne moze da bude gori od onih kao za trening, sa buvljaka.
Doduse sa ovim zelenim slovima vise vuce na Keniju nego na Srbiju ali ajde.
Mada to nije ni problem za nasu reprezentaciju mi i ovako nemamo rezultate, problem je za kosarkasku reprezentaciju, i tu smo obuceni kao za trening

Legionar

pre 4 godine

"a rugali se Crnogorcima na rukometnom prvenstvu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikson, 25. februar 2020 15:08)"
Je l' ti stvarno porediš ONE crnogorske i ove naše?!

Djordje

pre 4 godine

Dres je vizuelno odličan i 10x bolji nego prethodni u obe varijante. Niko nije promenio boju osnovnog dresa, i dalje je crven. Ovo je drugi dres. Gostujući. Idite vidite pumin češki drugi dres koji je skroz žut sa crnim ili italijanski koji je nešto tirkizno zelen. Ne razumem tu zadrtost. Koje boje nose Liverpul, Barsa ili Juventus u gostima? Napokon da nemamo dizajn neke krpe sa buvljaka i isprane boje. Bravo za pumu i samo da populisti iz saveza ne pokleknu i ne promene ovaj dres jer očekujem "zelote" da će histerisati. Ja kupujem čim bude bio u prodaji

Eto sad

pre 4 godine

i šta tu ima srpsko? žuti grb?! odvratno.. aj s srecom...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daki, 25. februar 2020 13:00) # Link komentara

Pa čekaj bre da vidiš celu garnituru! Šajkača će na glavu + reebok opanci, pa da vidiš ti fudbalera kad zaigraju!

turbokid

pre 4 godine

U Rusiji smo imali najgoru i najjeftiniju puminu garnituru od svih reprezentacija, ali bar u državnim bojama. Ova se čini još jeftinijom, taman za Srbu dok nateže pivo ispred zadruge. Postajemo pokusni kunići...
(Dogodine u Kninu, 25. februar 2020 14:09)

1) Plava je takođe "državna" boja, jer se nalazi kako na zastavi tako u grbovima i emblemima mnogih državnih (političkih i kulturnih) ustanova.

2) Čak i da plava nije boja na trobojci, kakve to ima veze? Plava i ljubičasta su tradicionalne vizantijske a potom i srpske boje vlastele, a zastave i ostali heraldički elementi sa plavom bojom su deo srpske istorije još od srednjeg veka. Uostalom, neki od najpoznatijih dresova na svetu veze nemaju sa državnim zastavama. Nemci igraju u belo-crnoj opremi (takođe zbog istorijskog konteksta: aluzija na boje Pruske), Amerikanci igraju takođe u crnim, Slovenci u zelenim, Australijanci u žutim, Holanđani u narandžastim, Novozelanđani u crnim itd.

Cilj dresa je REPREZENTACIJA, odnosno PREDSTAVLJANJE jedne države, faktički njeno brendiranje kroz dizajn. Samo potpuni geaci mogu da navijaju za crvenu boju, koju delimo sa još 100 drugih reprezentacija, a da svesno ignorišemo sva ostala vizuelna rešenja koja em imaju podjednakih veza sa našom istorijom i identitetom, em izgledaju neuporedivo bolje, lepše, efektnije.

Alex

pre 4 godine

Treba da pitaju Luku Milivojevića za dres...samo da prekopiraju dres od Cristal Palas...bijeli sa lentom kao zastava Srbije...dres je fantastičan

Летећи одред

pre 4 godine

Апдејтујте ГРБ људи више аман за аман!
Овај нови стил је много лепши од претходног, остало све ок.

Batman

pre 4 godine

Eh ta tradicionalna drecava zelena, ocito i Puma kapira da smo postali zemlja bez jasnog identiteta. Prvo smo se iz petnih zila trudili zadrzati Hej Slaveni i plave dresove pa presli na himnu koju pola nacije ne zna da odpeva sa crveno-plavo- belim kompletom, pa onda sve crveno kao braca sovjeti, sad prelazimo znaci na finski dres sa modernim neon zelenim ocilima jer eto pratimo trendove (iz 1996). Al dobro, dresovi su najmanji problem u srpskom fudbalu.

jednostavno

pre 4 godine

Sve je bolje od ove koju sada koristimo. Trenutna garnitura je najgora ikada.
Prethodna garnitura (ona Umbro sa kragnom) je bila prelepa i trebalo je samo malo da je doteraju, možda promene boje a ne da menjaju kompletno.
Ova garnitura koja je u najavi mi se sviđa ali mi boje nisu nikako dobre. Pogotovo ne ona žuto - zelena.

н. Далобор

pre 4 godine

Дрес није лош. Иначе, први дрес би требао бити нека нијанса љубичасте, која се добије када се споје боје српске тробојке - црвена, плава и бела. Поред 90% тимова који играју у плавој или црвеној овако би имали свој препознатљиви идентитет.

dvoglava puma

pre 4 godine

Po stoti put moram da kazem da je uloga dresa da bude lep ali i prepoznatljiv pre svega u cemu skidam kapu sahovnicarima. Licno bih voleo da u basketu kopiramo resenja Detroit Pistonsa a u fudbalu Interov pomocni dres sa krstom na grudima manje zbog religije a vise zato sto imamo krst u amblemu drzave i zato sto to nema nijedna reprezentacija tako da bi bili odmah uocljivi a po meni i lepo izgleda. Opcija potpuno beli ili potpuno crveni apsolutno ne asocira ni na koga tako da bih nasao pored bele i neku verziju crveno plavo belo sa ovim krstom napred.
(B78, 25. februar 2020 17:32)

Nasi bi pre trebalo da imaju dres nesto poput Proletera iz Novog Sada, gostujuce kao River Plejt. Ili da se vrate na crveno plavo belo, ova varijanta sve crveno je uzas.

ironija tvoje aronije

pre 4 godine

@ironija tvoje aronije Aha, to znači nije zelena boja nego se to samo tako vidi. LOL
(marko, 25. februar 2020 17:44)

Ti druze ne znas razliku izmedju zelene boje i fluorescencije.Zelene boje je italijanski dres, treca garnitura. Pogledaj na netu. Fluorescentni grbovi su cesta pojava poslednjih godina na drugim i trecim garniturama mnogih velikih klubova i reprezentacija. Sad da li je to nekom lepo ili nije druga je stvar,ali to nije zelena boja dresa. Kljuc je po meni u tamnoplavim prugama, one su bitne, a to je odlicna promena. Neko je pitao za brojeve, da naravno nova Pumina garnitura ima nove fontove brojeva i slova, koga interesuje nek pogleda na netu. Jedva cekam domaci dres nadam se da ce biti dobar, ovo obecava.

Frula

pre 4 godine

Za razliku od prosle pijacne garniture dres je lep i prestanite stalno sa nekim glupostima! Jeste hteli svi da vratimo plavu boju makar na gostujuci dres? Evo plave boje,sasvim lepo izgleda i sto je jos bitnije dres je potpuno istog dizajna kao i gostujuci dresovi Italije,Ceske,Austrije koje sam vec video jer su ranije objavljeni.Domaci ce biti sigurno takodje dobar sa pravom crvenom nijansom.

Igor

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 12:51)

Ne uporedjuj Mošu i Tirketa sa ovim manekenima

saško dete teško

pre 4 godine

ovo je drugi komplet,koji ce nositi na gostovanju u slucaju da neka reprezentacija isto ima crveni dres kao prvu opciju (npr. norveska)...niko nije reko da ce ovo biti prvi komplet...prvo procitajte sta pise pa lupajte gluposti...

2CRAZY

pre 4 godine

Sve je bolje od onih proslih.
Lepi dresovi, ako zaista budu takvi, jedino mi se nikako ne uklapa ova zelena boja, iako je minimalna.

...

pre 4 godine

Jedno je sigurno bice bezlicni kao i uvek. Imali smo dva dobra dresa jedan adidas jos davnih 90-tih i umbro crveni sa zlatnim krstom
(Majk, 25. februar 2020 12:55)

Najbolji mi je bio onaj Adidas plavi i beli za Sp 98 sa pertlama.

Dime

pre 4 godine

Valjda nam je cilj da nam reprezentacija bude popularnija u svetu?
(dokle više, 25. februar 2020 13:26)


Prvo neka postane polularna u svojoj zemlji. Za svet cemo lako.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Dosao sam do spoznaje sto trebate napraviti.
Posto ste nenormalni klubaski sektasi, to je vise dio vaseg identiteta nego repka.
Stoga, zvijezdine dresove uzmite za domace, a partizanove za gostovanja.
Da svi budu zadovoljni, ciklus nakon toga partizanovi se proglasavaju domacima, a zvijezdini gostujucima. I tako rotiranje svake 2 godine. :D

Postoji i mogucnost fuzije: spojite boju zvijezde (crvena) s bojom partizana (crnom).
Onda imate dresove kao milano, ali tad bi bili nezadovoljni fanovi intera u srbiji, medjutim na sve sam mislio i opet imam rjesenje: gostujuca garnitura crno-plava.
I to takodjer nek ide rotacijom svake 2 godine.

B78

pre 4 godine

Po stoti put moram da kazem da je uloga dresa da bude lep ali i prepoznatljiv pre svega u cemu skidam kapu sahovnicarima. Licno bih voleo da u basketu kopiramo resenja Detroit Pistonsa a u fudbalu Interov pomocni dres sa krstom na grudima manje zbog religije a vise zato sto imamo krst u amblemu drzave i zato sto to nema nijedna reprezentacija tako da bi bili odmah uocljivi a po meni i lepo izgleda. Opcija potpuno beli ili potpuno crveni apsolutno ne asocira ni na koga tako da bih nasao pored bele i neku verziju crveno plavo belo sa ovim krstom napred.

Slucaj x file

pre 4 godine

Jesu li ove rupice oko ramena da se odliva znoj? Ili da se provetravaju? Ja se ne secam da oni nekad trče pa se pitam čemu sve to ;)

B78

pre 4 godine

Deki Pariz...vazno da ceno imati lava na grbu verovatno sto ih po Sumadiji imas koliko hoces...baci pogled na pomocni grb Intera iz 2008 pa prokomentarisi pre nego sto pricas

Djole_Kg

pre 4 godine

Dobro je ako budu ovakvi, plašio sam se da neće da nas zezne opet Puma kao Maroko i Egipat, njima su uvalili neke trening dresove, kao nama pred SP.

SUPERMAN

pre 4 godine

Gori od ovih trenutnih ne može biti,meni je najjača naša oprema bila na SP 2010 što je pravio NIKE,posle toga plavu boju totalno eliminisali,samo crveno i belo.

Građanin

pre 4 godine

Možeš im dati i svemirske dresove ali fudbal ćemo i dalje igrati iz 1930 godine...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 25. februar 2020 12:51)

Da bar igraju kao tad...