Četvrtak, 05.12.2019.

09:30

Debakl Srpkinja – sa Slovenijom za drugu rundu

Rukometašice Srbije doživele su drugi uzastopni poraz na Svetskom prvenstvu, najubedljiviji u Japanu.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Debakl Srpkinja – sa Slovenijom za drugu rundu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

‘Olandja, zemlja obećana!

pre 4 godine

Jaoooooo što je lepa ova Tess Westers, na golu Holandije!!!!!
Odmah mi dodje da se upišem na rukomet, hahahaha.
I ne samo ona, imaju još lepotica, a i u odbojci bogami isto!

Jole

pre 4 godine

Ja mislim da je za sve ovo kriva Lekićka što je odbila da igra pod vodjstvom trenera iz sedamdesetih godina koji sada ima sedamdeset godina i obavezu da po našim običajima svom detetu obezbedi materijalnu sigurnost.Bravo Ljubo, još te nisu pročitali!

Mirko

pre 4 godine

Kod nas je ona krilatica " Važno je učestvovati" pa makar i u kvalifikacijama a ovo je veliki uspeh reće neki stručnjak tako će i biti u sledećih 100 godina

komnen barjaktar

pre 4 godine

Rukometašice kao i rukometaši nikako da shvate da veliko takmičenje ne prašta prikazivanje rukometnog neznanja do nivoa elementarnog! Jer u protivnom isto povlači eliminaciju sa takmičenja! Prosto i jednostavno! Mislim da će naše već sutra put Evrope tj. kuće! Nije to nikakav pomak u odnosu na prethodno takmičenje! Naprotiv!

!!!

pre 4 godine

@zdravkogf
Osnovne stvari ne znas, a ne znas ni pravopis. I da pobedimo Sloveniju, u sledecu fazu prosli bismo sa NULA bodova. Da smo pobedili Holandiju, prosli bismo sa 2 boda.

А. Петров

pre 4 godine

Ово ми није јасно, па Холанђанке су биле тако јадне против Словенки (а наше тако добре притив Норвежанки).

my way

pre 4 godine

Ljubo, daj Kristinu Graovac na gol i probaj sa Vukajlovic i Liscevic na terenu. Za buduce zovi mladog desnog beka Lidiju Cvijic, vrati Jovanu Kovacevic, to je buducnost srpskog rukometa. Svaka cast za Lavko i hvala joj na svemu, ali ona ima samo 28 godina i ako ce se cekati kraj njene karijere to moze trajati 10 godina.

Zdravko

pre 4 godine

ajde ti stose razumes u rukomet pa pogledaj tabelu pa i akobi pobedili norvesku a izgubili od slovenije mi imamo naj losiju gol razliku jer kad se sastanu tri ekipe koje su svaka pobedila.naprimer akoje slovenija pobedila norvesku a srbija izgubi od norveske kako je bilo onda srbija pobedi sloveniju. onda u tom slucaju negledase medjusobni susret vec gol razlika. e zato je pobeda nad norveskom nebi nista znacila akobi izgubili od slovenije zato nase rukomatisice nisu toliko zapinjale protiv holandije vec su svesne daje sa slovenkama odlucujic mec za prolaz. samo jedna moja ispravka u pisanju umesto holandija jasam uvrstijo norvesku molim da ovaj propust uvazite. a stose tice dali se razumem u rukomet pa jase razumem jer poco sam da branim u jednom klubu i bio sam veliki talenat ali sam neko vreme branio i napustio i presao sam na fudbalske terene gde sam bio golman i tu sam dobro branio ali kad sam vidio fudbalsku nepravdu jasam to ostavio jer kad dozivis u klubu koji svi dvajs pet igraca kazu dasam bojii a trener ima neki hir e zato sam sam ostavio fudbal u 26 godini jer nisam zeleo da branim kad trener vidi daje onaj supaji ko svajcerski sir pa onda da ja spasavam dase sacuva pobeda r tose zove nepravda na nepravdu.pozdrav

sasa

pre 4 godine

Skandinavke te holandjanke nisu zenstvene ali su zato prezgodne
(sasa, 05. decembar 2019 11:35)

Rece decak i ostade ziv.
(Mikii, 5. decembar 2019 12:18)

A sta nije jasno? Da ti decak prevede - Spanovicka je zgodna ali nije zenstvena. Jasnije?

Ivan

pre 4 godine

Slazem se da smo odigrali nedopustivo lose,ali kada citam komentare ljudi koji se u rukomet razumeju u da ne kazem sta vec,onda shvatim kakvi smo to ljudi.Kada smo dobili prve dve utakmice i odigrali neverovatno dobro protiv Norveske kovali smo ih maltene u zvezde, a sada kada su imale los dan,onda sve najgore.Moramo da shvatimo da je ovo nasa realnost. i da pored toga cemo uci u drugi krug,jer sam ubedjen da cemo dobiti Slovenke.Moramo da shvatimo da je nas limit nazalost drugi krug.

x

pre 4 godine

Zasto debakl? Mislim da mi previse ocekujemo od sportista. Jednostavno, ne mozemo u svemu da budemo dobri. U sport, pogotovo u rukomet se jako slabo ulaze.

Imamo vaterpoliste, odbojkase, kosarkase... Gde cete vise, budite srecni da i to jos uvek imamo.

NemanjaPg

pre 4 godine

Pa u grupi ste sa Norveskom i Holandijom, dvije najbolje reprezentacije na svijetu.. Sta ste ocekivali? Realno je borba za 3 mjesto sa Slovenkama.. Bar koliko toliko duze da se ostane u Japan :)

Aleksandar

pre 4 godine

Nije to debakl to je realnost naseg rukometa I muskog I zenskog do zla boga spora igra, rukomet iz proslog veka struka iz tog doba,savez sta reci kao da su skupljeni ispred seoske prodavnice gde tuku po pivu I rakiji.

Enrik Masip

pre 4 godine

zdravkogf.... ili nemas pojma o rukometu ili si glup. Da smo pobedile danas holandiju, a sutra izgubimo od slovenije,tada bi holandija ispala(iako pobedi norvesku) jer bi sve tri ekipe imale 3-2 a holandija bi u tom krugu imala najgoru gol razliku. Sutra ako dobijemo idemo dalje, prenosimo 0 bodova i nikakve sanse nemamo

q

pre 4 godine

Vi koji se ne razumete u rukomet bojie da napišete o rukometu u komentarima. Pa prvo i dasmo pobedili Holandiju mi opet bi morali da pobedimo Sloveniju jer mi sa sest bodova pred mec sa Slovenkama ništa nebi značilo akobi Slovenke pobedile i izjednačile se sa Srbijom onda bi Slovenke otišle dajle zbog medju sobnim odnosu. Jase nadam da se Nase igračice sačuvale za odlucujucu utakmicu sa Slovenkama ja verujem u Obradovića daceih motivisati jer on je iskusni trener ako on ne uspe jer je on najbojii trener u Srbiji ponavljam ako ne uspe onda nas rukomet je u velikom blatu sto presednik rks Srbije djurkovic podneti ostavku i svi ostali u savezu dase vrati rukomete onde gdeje bio. Pozdrav
(zdravkogf, 05. decembar 2019 11:52)

Gde si doktorirao?

U rukometu uvek neko sme da bije vise

pre 4 godine

Protiv Norveske nas jesu unistile sudije.Norveska igra se zasniva na jakoj odbrani, sto obicno znaci pravo da se tuce protivnik. Naseg pivota se vukle za dres po njih cetiri, sto faulova s ledja...Zlato Norveske sa OI u Londonu protiv CG je jedna od najvecih sportskih pljacki koje sam video u zivotu (veca je samo zlato CG u vaterpolu protiv nas uz iskljucenje Filipovica odmah posto je usao posle iskljucenja).

Maki_Kavasaki

pre 4 godine

Danas smo bili prespori neznam da li je do trenera ili igracice ali definitivno trebamo brze da igramo kontru I da gledamo na sebe da propravljamo igru! Lose je uticalo mozda kad znaju ko je protivnik odma je pritisak na nase devojke! Umesto da se kuliraju! Nama treba brz, efikasivni I moderni rukomet da bi napravili nesto! Inace adio!
Holandija brze predju sa centra I zabiju sve golove jer brzo reaguju, a nasi kad treba da daju kontru oni stanu pa se dodaju to ne valja, jer te greske nas skupo kostale!

Necko

pre 4 godine

Kao prvo neko sam ko je jos uvek aktivan u rukometu i za vas koji komentarisete a gledate rukomet samo kad igra reprezentacija je cinjenica da ovaj sport polako propada i dolazi do pukog amaterizma.Danas u Srbiji ima samo tri ranga zenskog takmicenja ,mozda u Vojvodini i Beogradu ima i cetvrtog to nisam siguran,ali sam siguran da i u drugom rangu popularnoj Super B ligi igraju deca.Nize lige igra uzrast 2005 i mladji sta da ocekujemo od rukometa.Svake godine se gasi bar po jedna zenska ekipa.Reprezentacija nema bolje igracice a nece ih uskoro ni biti jer u rukometu odavno nema sistema i strategije za njegov razvoj vec se nesto presipa iz supljeg u prazno .Mozemo da dovedemo najbolje strucnjake iz Evrope ali ne pomaze ni to kad nemas bazu.Pozdrav i nadam se pobedi protiv Slovenije i neko bar 12-0 mesto jer je za nas i to uspeh.

Alex

pre 4 godine

Nama treba brz, efikasivni I moderni rukomet da bi napravili nesto! Inace adio!
(Maki_Kavasaki, 05. decembar 2019 12:18)

Druze, mi ovakav rukomet igramo vec 50 godina. U rukomet se kod nas ulaže isto kao i u sah, a to ne moze. Struka nam je nula...ustvari ona vise i ne postoji. U nasim "najvecim" klubovima, sa klincima, kojih inace ima mnogo malo,rade treneri koji se nikad nisu bavili rukometom...i od njih ne mozes ocekivati kasnije dobre igrace. Prve ekipe vide totalno nepoznati likovi, koji su nekad igrali rukomet u obliznjem selu ili za skolsku ekipu...bez usavrsavanja, posecivanja seminara, citanja knjiga, prisustvovanja treninzima svetskih strucnjaka itd. Nasa muska reprezentacija npr ima samo 2-3 igraca koji igraju ligu sampiona, za razliku od npr. hrvata, kod kojih svi igraju LŠ. Ljudi koji vode rukomet se ne razumeju u rukomet a i to rade iz nekog interesa. Tako da, mi smo ADIO odaavno i iz njega nema izlaska!!

Pero

pre 4 godine

Nekoliko puta vec saljem komentare i nikako da objave. Pisao sam pre i nakon svake utakmice ali dzabe. Neko sam ko poznaje rukomet i dugo se time bavi. U reprezentaciji se danas nalazi Marija Obradovic koja u svom klubu nije igrala 20 minuta ove sezone jer je povredjena i sve njene drugarice zajedno sa klanom koji pravi Katarina Tomasevic koja bi i dva rebra na radijatoru posvadjala. Imamo mi i brze i eksplozivne igrace ali njih Obradovic ili popljuje po novinama, ili ne pozove ili ih povede pa ostavi na tribinama. Vukajlovic je brz i eksplozivan bek, Janjusevic, I.Mitrovic takodje, zajedno sa Liscevic koja bi trebalo da ostane u reprezentaciji. Pa G.Mitrovic koja igra u Francuskoj. Radosavljevic na krilu kao i do sada. Garantovano ce devojke koje su u klubovima navikle da budu nosioci brze i moderne igre tako moci da igraju i za reprezentaciju. Kad ne bude prepucavanja i vredjanja i dokazivanja koja je vise para zaradila ili potrosila bice i bolja saradnja u reprezentaciji, jer je sad katastrofalna. Pozdrav za Vukajlovic koja gleda utakmice sa tribina jer ju je Obradovic verovatno zato poveo, a sad nema brzog beka u rotaciji.

Gde ja živim

pre 4 godine

Ovo danas je tužno na mnogo nivoa. Preslikana prošla prvenstva. Neverovatno je koliko ne znamo protiv Holandije. Koliko se plašimo Vester. Dovoljno je da odbrani prva 2 šuta i nama se skrate i zalede ruke. One jesu slabije počele prvenstvo, ali znaju kada treba da pojačaju. Polman nas izbuši, a mi kao da ne znamo ko je i šta je. Bekove nemamo, pod pritiskom i kad je važno ne znaju gde je levo. Napraviš 4-5 početničkih amaterskih grešaka u prva 3 minuta, a kao hoćeš nešto. Ne ide. Spori smo dozlaboga, probijamo gde je najgušće, golmani ne bi mogli da uhvate ni loptu za plažu. Lavko ispadaju lopte, Cvijić se sapliće, počeću da verujem da nas zaposedaju neke nečiste sile svaki put jer sve izgleda isto. Bar da se bore, nego letargija izbija na uši. Svake godine se ponadam da se nešto naučilo, da se neko iskustvo nakupilo, ali džaba. Tuga i žalost.

JPR24

pre 4 godine

Da se ovaj sport ugasi kod nas. Trošenje i to malo para, nema smisla za ovo sto prikazuju i ženske i muške reprezentacije. Ili pak da osnujemo “old school” ligu za veterane...

JPR24

pre 4 godine

Treba ti osam !! 8 !! Minuta u drugom polivremnu da postignes 1 !! gol. A trener, hajd da igramo sa dva pivota ! Daj stavi i tenkove...

realnost

pre 4 godine

Svako prvenstvo u rukometu, bilo muškarci ili žene, nakantamo neku š ekipu, dođe prva prava provera sa nekom ozbiljnom ekipom - držimo se dobro, u najboljem slučaju izvučemo nerešeno ali uglavnom izgubimo za gol, dva. E onda dođe odlučujuća utakmica i tu totalno potonemo i nas tu nakantaju i uvek propast. Mislim ništa strašno, sve je to sport, ali da preslikano bude iz takmičenja u takmičenje je naš najveći poraz - da ne učimo iz grešaka.

my way

pre 4 godine

Sada se vide posledice kradje protiv Norvezanki. To je bila nasa sansa, iako su ovde neki Norvesku isticali kao neki bauk i favorita za zlato. Rukomet je danas takav, Slovenija dobije Holandiju, razbije je Angola. Francuska, za koju sam mislio da je jedina uz Rusiju koja se izdvaja iznad ostalih, pocne sa 2 kiksa protiv Koreje i Brazila, ali pali se njihova masina. Neki drugi dan bi ova nasa utakmica sa Holandijom bila drugacija, da se nije desilo sto se desilo sa Norveskom prekjuce mozda bi danas bila druga prica. Znali smo mi sa njima da igramo egal ranije, ali ovo je bio raspad sistema i to je to. Za ono najvaznije sanse nisu izgubljene, a to je borba za 7. mesto, za OI, tako da se itekako ima zbog cega igrati maksimalno do kraja prvenstva.

Nikola

pre 4 godine

Rezultat je nebitan u ovom trenutku pa makar i preokrenule, ozbiljna rekonstrukcija tima, podmladiti tim pa graditi igru i pobednicki mentalitet ionako ove devojke ne mogu nista veliko da naprave!!! Lavko, Stoiljkovic, Trifunovic i ostale van igre njihovo vreme je proslo, nov trener, brza igra pa neka grade svoj put mlade devojke jer se ovako vise ne moze!!!

JPR24

pre 4 godine

Sta god da bude, jedna srpska selekcija ida dalje (bar CG) :-) Realno, srpkinje iz CG igraju moderniji rukomet, jaku su u odbarni, bore se i imaju taj pobjednicki mentalitet. Ove Srpkinje iz Srbije su realno bas teske, ne znam kako se neke i krecu uopste od tezine. Sistem nije dobar...
(sash, 05. decembar 2019 10:52)

Haj’ ti malo oladi sa krvnim zrncima. Crnogorkinje igraju rukomet, i to je to. Ove naše, ostale sa selektorom u godini 1983. Majstor, genije od trenera igra sa 2 pivota...

Hercegovac

pre 4 godine

Sasvim ocekivano,da bi se razocarao prvo treba nesto da ocekujes a ko je ocekivao nesto od ove ekipe je sportski nepismen.Neko prije rece rss najgori savez,pa naravno da jeste, ubjedljivo najgori.Rukometni,bokserski i veslacki,vjerovatno tri najgora saveza u srbiji koji apsolutno nista ne rade,za razliku npr. Od rvackog, kajakaskog,odbojkaskog,dzudo saveza i mnogih drugih koji prave rezultate sad a pravice ih u buducnosti.

sasa

pre 4 godine

Pogledah malo, kad sam video kakvog tenka imamo u ekipi preselo mi. Pa ovo je antipropaganda za ženski sport, za rukomet pogotovo. Nekada su naše rukometašice pored svetske klase i rezultata plenile i ženstvenošću i stilom, šta je ovo danas ljudi..
(City Slicker, 5. decembar 2019 10:47)

Zenstvenost i stil ti je za knajz mihalovu. Ovo je rukomet najgrublji sport sto se igra kod nas (fudbal pogotovo zenski je nezniji). Taj tenk kako je ti nazivas u pravoj ekipi sa pravim trenerom probija sve zivo. Nije ovo biranje za miss. Nasa skola rukometa ne postoji. Generalno svi nasi sportisti ne deluju atletski a u rukometu i fudbalu se to najvise vidi. Skandinavke te holandjanke nisu zenstvene ali su zato prezgodne i deluju zdravije. Tako na terenu tako i na ulici. A u rukometu su u vrhu a nase tamo gde smo i u svemu ostalom.

zdravkogf

pre 4 godine

Vi koji se ne razumete u rukomet bojie da napišete o rukometu u komentarima. Pa prvo i dasmo pobedili Holandiju mi opet bi morali da pobedimo Sloveniju jer mi sa sest bodova pred mec sa Slovenkama ništa nebi značilo akobi Slovenke pobedile i izjednačile se sa Srbijom onda bi Slovenke otišle dajle zbog medju sobnim odnosu. Jase nadam da se Nase igračice sačuvale za odlucujucu utakmicu sa Slovenkama ja verujem u Obradovića daceih motivisati jer on je iskusni trener ako on ne uspe jer je on najbojii trener u Srbiji ponavljam ako ne uspe onda nas rukomet je u velikom blatu sto presednik rks Srbije djurkovic podneti ostavku i svi ostali u savezu dase vrati rukomete onde gdeje bio. Pozdrav

roten

pre 4 godine

Nama je u ovom sportu odavno već potrebna pomoć "sa strane",što se tiče struke.Treba nam neki Skandinavac,Francuz,Nemac...Takav selektor nam treba,i kod žena i kod muškaraca.Nase trenere je pregazilo vreme.Treba nam trener koji će uvesti srpski rukomet u 21 vek.Sve dok se to ne desi,sam plasman na neko veliko takmičenje treba da se tretira kao uspeh.

Nikola

pre 4 godine

DA LI RSS ZNA DA JE OVO 2019-20 A NE 2012-13!!!Velika sramota kako za zemlju tako i za sve ove devojke, nakon onakve igre protiv Norveske ovo je nedopustivo, pod hitno pronaci nekog dobrog trenera iz Skandinavije!!! Jedna polovina u penziju a drugoj skratiti minutazu tj ostaviti ih u rotaciji vreme je da ponesu igru neke mlade devojke da se na njima bazira igra a ne vise Stoiljkovic, Lavko, Lekic i dr one su mogle ali pre 6-7 godina a ne danas! Primer Madjarska sa jednom Hafrom i Klujber zalog za buducnost pa i nije sramota da izgube jer su mlade, a ne da vas ponize ovako a imate iskusnu ekipu! Promene moraju biti korenite, brze i efikasne da sansu dobijaju Janjusevic, Jovovic, Vukajlovic, Kovacevic, Kojic, Risovic pa makar bile najgore ali za njih ima vremena da naprave nesto od sebe sto se ne moze reci za ostale!!!

sasa

pre 4 godine

Da li vi vidite razliku izmedju nasih i holandjanki te norvezanki. Pa po fizickom izgledu se vidi ko je dominantniji. Ove visoke, tanke, brze a jake. A nase kao iz 1988 ima tu svasta a u glavnom su nize i punije. Sve u svemu zenski rukomet jos nesto i igra muskarci nula. Nema nista gubimo i od slovenije jer takav nam je mentalitet ali bogami i domet. Tuga

Vldblk9@

pre 4 godine

Srbija ne moze protiv brzih reprezentacija jer igramo zastareli rukomet sa "teskasima" u odbrani, i u napadu na poziciji bekova i centra koji su tromi do zla boga i ne mogu da prate brze igracice. Zato cemo uvek doziveti katastrofu protiv brzih ekipa tipa holandija ili koreja ...

Zoran

pre 4 godine

Sto se tice Slovenije: Ako izgubimo 10 golova razlike od Holandije, a Sloveniju dobijemo,
Srbija je treca i nastavlja takmicenje, a Slovenke idu kuci.
Samo dal mozemo dobiti Slovenke?

Иван

pre 4 godine

Тврдоглавост нам је дошла главе у рукомету. Не можеш са трутовима против модерних, брзих екипа. Некада су Скандинавци и Германи уопште били познати као мање покретљиви и спорији, сада они нас разбијају на брзину. Значи, све се може кад се хоће. Могу и наши да играју брзо, али неће. Тврдоглаво је то. Ту треба психолог. Да им каже: изађите на терен и играјте брзу игру без обзира на то да ли ћете у акцији дати гол или нећете. Крећите се, отварајте, трчите, губите лопте ако треба, али имајте бар два напада за минут. И судије стално "суде против нас"! Ма не суде оне против нас, суђење је прилагођено модерном, брзом рукомету где фаулови наших трутова видљиви "из авиона" делују увек за искључење, а њихове брзе секире не можеш ни стићи све да видиш, а камоли да судиш. Чему се ми надамо? Жао ми само понеких наших рукометаша и рукометашица који могу добро да играју модеран рукомет, али само губе време, енергију и живце на наступе у систему који је од старта погрешан.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Luzerke,Ja sam lepo rekao da od ovog sporta treba dici ruke,i da nas ocekuju tri poraza i odlazak kućici,kao i obicno euforija posle prve dve pobede protiv šklj selekije,protiv Holandja vracanje na fabricka podesavanja ha ha ha

sash

pre 4 godine

Sta god da bude, jedna srpska selekcija ida dalje (bar CG) :-) Realno, srpkinje iz CG igraju moderniji rukomet, jaku su u odbarni, bore se i imaju taj pobjednicki mentalitet. Ove Srpkinje iz Srbije su realno bas teske, ne znam kako se neke i krecu uopste od tezine. Sistem nije dobar...

Wild West

pre 4 godine

Van utakmice, sećam se prvenstva kod nas i tada mlađane Estavane Polman. Od tada do sada je uspela da smuva Rafaela van der Varta i rodi dete. Svaka čast.

Fer !

pre 4 godine

Realnost je "teška" !
Sve drugo je besmisao nerealnih ambicija !

O realnom stavu i spremnosti na, odlučnu, akciju je prekasno za pomisliti a kamoli za pisati !

JPR24

pre 4 godine

Ovo je borba za 3 mesto. Ko izgubi moze da pakuje kofere.
(Sava, 05. decembar 2019 10:03)

Nije. Ovo je borba za drugo mesto. Za trece, posto je očigledno da ce naše izgubiti, igrače sa Slovenijom. I to sa srecom, posto je Slovenija kiksnula od Angole ! A naše će ionako izgubiti i tu protiv Slovenije, mentalitet je izgleda kao kod muškaraca. Odigraju jednu dobru, protiv pravog protivnika, i izgube od boljeg, i umesto da koriste tu dobru igru, iako je poraz, sledi raspad u glavama, taktički itd, to sad i pokazuju. +8 na poluvremenu za Holandiju ! Totani raspad, niti ima ideje, niti ičega. Igraju kao amaterke iz 83e... Nema ni 1% igre koju su pokazale protiv Norveske. To samo kod nas postoji, mentalna snaga na nivou školjke ! Ovakvom igrom zaslužuju i -20 na kraju !

KokiVrc

pre 4 godine

Klasicna srpska rukometna reprezentacija. Prime se na prvom derbiju, odigraju dobro, izgube tesno, ponekad neki x izvuku, oni se prime, prime se navijaci koji odjednom pocnu da prate prvenstvo. Sledeca utakmica odmah potop, i krenuce izgovori, umor, nismo se oporavile od poraza prethodnog itd

qwertz

pre 4 godine

Slovenija je ovu Holandiju uništila šutevima sa 9 metara i pokazala da se tako igra protiv njih, a ove naše konstantno pokušavaju da dođu do crte.
Kakva sjajna priprema taktike našeg tima.

Rodik

pre 4 godine

Zao mi ovog komentatora na areni sport, uvek kad damo gol raduje se kao da smo osvojili sp i optimista je iako gubino 10razlike. Sad da li je stvarni takav ili mu je naredjeno tako da komentarise? Realno bolje da izgubimo od slovenije, inace nam sledi brukanje jos vece u drugoj fazi

mladen

pre 4 godine

Rekoh juce da ce nas ubedljivo pobediti jer nase rukometasice ne znaju da igraju pod pritiskom. Rekoh i da su se one protiv Norvezacki ispucale i da je za njih prvenstvo zavrseno. I jeste...Licno, ovde prestajem da gledam srpski tim , jer mi smo takticki smesni. Nemamo na klupu nikoga. Bukvalno. Kad si sporiji, a jesi, onda navezbas bar odbranu 6:0 i pravis faulove. Igras najostrije moguce. A kod Srbije - streljana. Na strani gde brani Stojiljkovic - prolazi bez problema, sedmerci itd. U napadu dva spora beka Stoijljkovic i Lavko - udjes im u putanju kretanja i one su gotove. Krila? Koja krila? Golmani na streljani itd..Iz godine u godinu. Ni na klupi ni na terenu nigde nikoga. Nemoc Obradovica od prvog zvizduka sudije i predaja celog tima posle prvih 15 minuta. To je srpski rukomet. Verovatno najgoram sportska organizacija u Srbiji ej Rukometni savez. Mozda su gori cak i od FSS. A onda vam je sve jasno. Jedva cekam d agledam normalan rukomet od druge faze,a u njoj za rukomet iz sredine 20. veka NEMA MESTA.

JPR24

pre 4 godine

Pogubljene totalno... Odigras dobro protiv Norveske, i sledi užas, kao da gledaš muškarce. Sramno. Ako se ne probude, bolje da idu kući, ovo je cirkus.

City Slicker

pre 4 godine

Pogledah malo, kad sam video kakvog tenka imamo u ekipi preselo mi. Pa ovo je antipropaganda za ženski sport, za rukomet pogotovo. Nekada su naše rukometašice pored svetske klase i rezultata plenile i ženstvenošću i stilom, šta je ovo danas ljudi..

Fenomen

pre 4 godine

Kada sam nakon pobede nad Kubom napisao da je to sve sto se tice pobeda bio sam ispljuvan od strane patrijota i "rukometnih znalaca"... Ne treba biti veliki strucnjak pa shvatiti da nasa reprezentacija nema kvalitet...to je nasa realnost. Odbrana koju igraju je na nivou srednjoskolskih ekipa...tuzna.

veliki strumf

pre 4 godine

Užas od igre. Odbrana ne postoji. Ne krecu se uopšte, kao u 2. poluvremenu sa Norveeskom, pa i još gore. Sramota kako igraju odbranu. Za 26 minuta 19 golova i 9 razlike. Ni golmani ne odbranise ništa. U napadu se uglavnom vrtimo, dodajemo dok ne prodamo loptu. Amaterski skroz. Još Strajnic kaže na 6 razlike da imamo vremena da smanjimo na 2,3 razlike do poluvremena. Stručnjak. Umesto toga odoše evo na 10. Smejurija. Ovo je već ona stara naša igra.

Василе Стинга

pre 4 godine

Лавко, Трифуновић и Радојевић су најслабије карике у тиму. Не због рукометног знања, већ због несигурности и недостатка самопоуздања. Довољан је само 1 промашај, или само 1 лош пас да их потпуно избаци из ритма и баланса. Паника. Са друге стране, није ово Холандија од прије пар година, ми играмо боље од очекиваног. Са 14, 15 одбрана Томашевић, ми добијамо ово. Идемо ЖЕНЕ.

Иван

pre 4 godine

Тврдоглавост нам је дошла главе у рукомету. Не можеш са трутовима против модерних, брзих екипа. Некада су Скандинавци и Германи уопште били познати као мање покретљиви и спорији, сада они нас разбијају на брзину. Значи, све се може кад се хоће. Могу и наши да играју брзо, али неће. Тврдоглаво је то. Ту треба психолог. Да им каже: изађите на терен и играјте брзу игру без обзира на то да ли ћете у акцији дати гол или нећете. Крећите се, отварајте, трчите, губите лопте ако треба, али имајте бар два напада за минут. И судије стално "суде против нас"! Ма не суде оне против нас, суђење је прилагођено модерном, брзом рукомету где фаулови наших трутова видљиви "из авиона" делују увек за искључење, а њихове брзе секире не можеш ни стићи све да видиш, а камоли да судиш. Чему се ми надамо? Жао ми само понеких наших рукометаша и рукометашица који могу добро да играју модеран рукомет, али само губе време, енергију и живце на наступе у систему који је од старта погрешан.

Fenomen

pre 4 godine

Kada sam nakon pobede nad Kubom napisao da je to sve sto se tice pobeda bio sam ispljuvan od strane patrijota i "rukometnih znalaca"... Ne treba biti veliki strucnjak pa shvatiti da nasa reprezentacija nema kvalitet...to je nasa realnost. Odbrana koju igraju je na nivou srednjoskolskih ekipa...tuzna.

Hercegovac

pre 4 godine

Sasvim ocekivano,da bi se razocarao prvo treba nesto da ocekujes a ko je ocekivao nesto od ove ekipe je sportski nepismen.Neko prije rece rss najgori savez,pa naravno da jeste, ubjedljivo najgori.Rukometni,bokserski i veslacki,vjerovatno tri najgora saveza u srbiji koji apsolutno nista ne rade,za razliku npr. Od rvackog, kajakaskog,odbojkaskog,dzudo saveza i mnogih drugih koji prave rezultate sad a pravice ih u buducnosti.

JPR24

pre 4 godine

Sta god da bude, jedna srpska selekcija ida dalje (bar CG) :-) Realno, srpkinje iz CG igraju moderniji rukomet, jaku su u odbarni, bore se i imaju taj pobjednicki mentalitet. Ove Srpkinje iz Srbije su realno bas teske, ne znam kako se neke i krecu uopste od tezine. Sistem nije dobar...
(sash, 05. decembar 2019 10:52)

Haj’ ti malo oladi sa krvnim zrncima. Crnogorkinje igraju rukomet, i to je to. Ove naše, ostale sa selektorom u godini 1983. Majstor, genije od trenera igra sa 2 pivota...

Gde ja živim

pre 4 godine

Ovo danas je tužno na mnogo nivoa. Preslikana prošla prvenstva. Neverovatno je koliko ne znamo protiv Holandije. Koliko se plašimo Vester. Dovoljno je da odbrani prva 2 šuta i nama se skrate i zalede ruke. One jesu slabije počele prvenstvo, ali znaju kada treba da pojačaju. Polman nas izbuši, a mi kao da ne znamo ko je i šta je. Bekove nemamo, pod pritiskom i kad je važno ne znaju gde je levo. Napraviš 4-5 početničkih amaterskih grešaka u prva 3 minuta, a kao hoćeš nešto. Ne ide. Spori smo dozlaboga, probijamo gde je najgušće, golmani ne bi mogli da uhvate ni loptu za plažu. Lavko ispadaju lopte, Cvijić se sapliće, počeću da verujem da nas zaposedaju neke nečiste sile svaki put jer sve izgleda isto. Bar da se bore, nego letargija izbija na uši. Svake godine se ponadam da se nešto naučilo, da se neko iskustvo nakupilo, ali džaba. Tuga i žalost.

qwertz

pre 4 godine

Slovenija je ovu Holandiju uništila šutevima sa 9 metara i pokazala da se tako igra protiv njih, a ove naše konstantno pokušavaju da dođu do crte.
Kakva sjajna priprema taktike našeg tima.

Pero

pre 4 godine

Nekoliko puta vec saljem komentare i nikako da objave. Pisao sam pre i nakon svake utakmice ali dzabe. Neko sam ko poznaje rukomet i dugo se time bavi. U reprezentaciji se danas nalazi Marija Obradovic koja u svom klubu nije igrala 20 minuta ove sezone jer je povredjena i sve njene drugarice zajedno sa klanom koji pravi Katarina Tomasevic koja bi i dva rebra na radijatoru posvadjala. Imamo mi i brze i eksplozivne igrace ali njih Obradovic ili popljuje po novinama, ili ne pozove ili ih povede pa ostavi na tribinama. Vukajlovic je brz i eksplozivan bek, Janjusevic, I.Mitrovic takodje, zajedno sa Liscevic koja bi trebalo da ostane u reprezentaciji. Pa G.Mitrovic koja igra u Francuskoj. Radosavljevic na krilu kao i do sada. Garantovano ce devojke koje su u klubovima navikle da budu nosioci brze i moderne igre tako moci da igraju i za reprezentaciju. Kad ne bude prepucavanja i vredjanja i dokazivanja koja je vise para zaradila ili potrosila bice i bolja saradnja u reprezentaciji, jer je sad katastrofalna. Pozdrav za Vukajlovic koja gleda utakmice sa tribina jer ju je Obradovic verovatno zato poveo, a sad nema brzog beka u rotaciji.

veliki strumf

pre 4 godine

Užas od igre. Odbrana ne postoji. Ne krecu se uopšte, kao u 2. poluvremenu sa Norveeskom, pa i još gore. Sramota kako igraju odbranu. Za 26 minuta 19 golova i 9 razlike. Ni golmani ne odbranise ništa. U napadu se uglavnom vrtimo, dodajemo dok ne prodamo loptu. Amaterski skroz. Još Strajnic kaže na 6 razlike da imamo vremena da smanjimo na 2,3 razlike do poluvremena. Stručnjak. Umesto toga odoše evo na 10. Smejurija. Ovo je već ona stara naša igra.

mladen

pre 4 godine

Rekoh juce da ce nas ubedljivo pobediti jer nase rukometasice ne znaju da igraju pod pritiskom. Rekoh i da su se one protiv Norvezacki ispucale i da je za njih prvenstvo zavrseno. I jeste...Licno, ovde prestajem da gledam srpski tim , jer mi smo takticki smesni. Nemamo na klupu nikoga. Bukvalno. Kad si sporiji, a jesi, onda navezbas bar odbranu 6:0 i pravis faulove. Igras najostrije moguce. A kod Srbije - streljana. Na strani gde brani Stojiljkovic - prolazi bez problema, sedmerci itd. U napadu dva spora beka Stoijljkovic i Lavko - udjes im u putanju kretanja i one su gotove. Krila? Koja krila? Golmani na streljani itd..Iz godine u godinu. Ni na klupi ni na terenu nigde nikoga. Nemoc Obradovica od prvog zvizduka sudije i predaja celog tima posle prvih 15 minuta. To je srpski rukomet. Verovatno najgoram sportska organizacija u Srbiji ej Rukometni savez. Mozda su gori cak i od FSS. A onda vam je sve jasno. Jedva cekam d agledam normalan rukomet od druge faze,a u njoj za rukomet iz sredine 20. veka NEMA MESTA.

JPR24

pre 4 godine

Treba ti osam !! 8 !! Minuta u drugom polivremnu da postignes 1 !! gol. A trener, hajd da igramo sa dva pivota ! Daj stavi i tenkove...

Василе Стинга

pre 4 godine

Лавко, Трифуновић и Радојевић су најслабије карике у тиму. Не због рукометног знања, већ због несигурности и недостатка самопоуздања. Довољан је само 1 промашај, или само 1 лош пас да их потпуно избаци из ритма и баланса. Паника. Са друге стране, није ово Холандија од прије пар година, ми играмо боље од очекиваног. Са 14, 15 одбрана Томашевић, ми добијамо ово. Идемо ЖЕНЕ.

Alex

pre 4 godine

Nama treba brz, efikasivni I moderni rukomet da bi napravili nesto! Inace adio!
(Maki_Kavasaki, 05. decembar 2019 12:18)

Druze, mi ovakav rukomet igramo vec 50 godina. U rukomet se kod nas ulaže isto kao i u sah, a to ne moze. Struka nam je nula...ustvari ona vise i ne postoji. U nasim "najvecim" klubovima, sa klincima, kojih inace ima mnogo malo,rade treneri koji se nikad nisu bavili rukometom...i od njih ne mozes ocekivati kasnije dobre igrace. Prve ekipe vide totalno nepoznati likovi, koji su nekad igrali rukomet u obliznjem selu ili za skolsku ekipu...bez usavrsavanja, posecivanja seminara, citanja knjiga, prisustvovanja treninzima svetskih strucnjaka itd. Nasa muska reprezentacija npr ima samo 2-3 igraca koji igraju ligu sampiona, za razliku od npr. hrvata, kod kojih svi igraju LŠ. Ljudi koji vode rukomet se ne razumeju u rukomet a i to rade iz nekog interesa. Tako da, mi smo ADIO odaavno i iz njega nema izlaska!!

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Luzerke,Ja sam lepo rekao da od ovog sporta treba dici ruke,i da nas ocekuju tri poraza i odlazak kućici,kao i obicno euforija posle prve dve pobede protiv šklj selekije,protiv Holandja vracanje na fabricka podesavanja ha ha ha

Necko

pre 4 godine

Kao prvo neko sam ko je jos uvek aktivan u rukometu i za vas koji komentarisete a gledate rukomet samo kad igra reprezentacija je cinjenica da ovaj sport polako propada i dolazi do pukog amaterizma.Danas u Srbiji ima samo tri ranga zenskog takmicenja ,mozda u Vojvodini i Beogradu ima i cetvrtog to nisam siguran,ali sam siguran da i u drugom rangu popularnoj Super B ligi igraju deca.Nize lige igra uzrast 2005 i mladji sta da ocekujemo od rukometa.Svake godine se gasi bar po jedna zenska ekipa.Reprezentacija nema bolje igracice a nece ih uskoro ni biti jer u rukometu odavno nema sistema i strategije za njegov razvoj vec se nesto presipa iz supljeg u prazno .Mozemo da dovedemo najbolje strucnjake iz Evrope ali ne pomaze ni to kad nemas bazu.Pozdrav i nadam se pobedi protiv Slovenije i neko bar 12-0 mesto jer je za nas i to uspeh.

realnost

pre 4 godine

Svako prvenstvo u rukometu, bilo muškarci ili žene, nakantamo neku š ekipu, dođe prva prava provera sa nekom ozbiljnom ekipom - držimo se dobro, u najboljem slučaju izvučemo nerešeno ali uglavnom izgubimo za gol, dva. E onda dođe odlučujuća utakmica i tu totalno potonemo i nas tu nakantaju i uvek propast. Mislim ništa strašno, sve je to sport, ali da preslikano bude iz takmičenja u takmičenje je naš najveći poraz - da ne učimo iz grešaka.

x

pre 4 godine

Zasto debakl? Mislim da mi previse ocekujemo od sportista. Jednostavno, ne mozemo u svemu da budemo dobri. U sport, pogotovo u rukomet se jako slabo ulaze.

Imamo vaterpoliste, odbojkase, kosarkase... Gde cete vise, budite srecni da i to jos uvek imamo.

Vldblk9@

pre 4 godine

Srbija ne moze protiv brzih reprezentacija jer igramo zastareli rukomet sa "teskasima" u odbrani, i u napadu na poziciji bekova i centra koji su tromi do zla boga i ne mogu da prate brze igracice. Zato cemo uvek doziveti katastrofu protiv brzih ekipa tipa holandija ili koreja ...

sasa

pre 4 godine

Pogledah malo, kad sam video kakvog tenka imamo u ekipi preselo mi. Pa ovo je antipropaganda za ženski sport, za rukomet pogotovo. Nekada su naše rukometašice pored svetske klase i rezultata plenile i ženstvenošću i stilom, šta je ovo danas ljudi..
(City Slicker, 5. decembar 2019 10:47)

Zenstvenost i stil ti je za knajz mihalovu. Ovo je rukomet najgrublji sport sto se igra kod nas (fudbal pogotovo zenski je nezniji). Taj tenk kako je ti nazivas u pravoj ekipi sa pravim trenerom probija sve zivo. Nije ovo biranje za miss. Nasa skola rukometa ne postoji. Generalno svi nasi sportisti ne deluju atletski a u rukometu i fudbalu se to najvise vidi. Skandinavke te holandjanke nisu zenstvene ali su zato prezgodne i deluju zdravije. Tako na terenu tako i na ulici. A u rukometu su u vrhu a nase tamo gde smo i u svemu ostalom.

U rukometu uvek neko sme da bije vise

pre 4 godine

Protiv Norveske nas jesu unistile sudije.Norveska igra se zasniva na jakoj odbrani, sto obicno znaci pravo da se tuce protivnik. Naseg pivota se vukle za dres po njih cetiri, sto faulova s ledja...Zlato Norveske sa OI u Londonu protiv CG je jedna od najvecih sportskih pljacki koje sam video u zivotu (veca je samo zlato CG u vaterpolu protiv nas uz iskljucenje Filipovica odmah posto je usao posle iskljucenja).

Nikola

pre 4 godine

Rezultat je nebitan u ovom trenutku pa makar i preokrenule, ozbiljna rekonstrukcija tima, podmladiti tim pa graditi igru i pobednicki mentalitet ionako ove devojke ne mogu nista veliko da naprave!!! Lavko, Stoiljkovic, Trifunovic i ostale van igre njihovo vreme je proslo, nov trener, brza igra pa neka grade svoj put mlade devojke jer se ovako vise ne moze!!!

Enrik Masip

pre 4 godine

zdravkogf.... ili nemas pojma o rukometu ili si glup. Da smo pobedile danas holandiju, a sutra izgubimo od slovenije,tada bi holandija ispala(iako pobedi norvesku) jer bi sve tri ekipe imale 3-2 a holandija bi u tom krugu imala najgoru gol razliku. Sutra ako dobijemo idemo dalje, prenosimo 0 bodova i nikakve sanse nemamo

JPR24

pre 4 godine

Pogubljene totalno... Odigras dobro protiv Norveske, i sledi užas, kao da gledaš muškarce. Sramno. Ako se ne probude, bolje da idu kući, ovo je cirkus.

KokiVrc

pre 4 godine

Klasicna srpska rukometna reprezentacija. Prime se na prvom derbiju, odigraju dobro, izgube tesno, ponekad neki x izvuku, oni se prime, prime se navijaci koji odjednom pocnu da prate prvenstvo. Sledeca utakmica odmah potop, i krenuce izgovori, umor, nismo se oporavile od poraza prethodnog itd

Wild West

pre 4 godine

Van utakmice, sećam se prvenstva kod nas i tada mlađane Estavane Polman. Od tada do sada je uspela da smuva Rafaela van der Varta i rodi dete. Svaka čast.

roten

pre 4 godine

Nama je u ovom sportu odavno već potrebna pomoć "sa strane",što se tiče struke.Treba nam neki Skandinavac,Francuz,Nemac...Takav selektor nam treba,i kod žena i kod muškaraca.Nase trenere je pregazilo vreme.Treba nam trener koji će uvesti srpski rukomet u 21 vek.Sve dok se to ne desi,sam plasman na neko veliko takmičenje treba da se tretira kao uspeh.

Nikola

pre 4 godine

DA LI RSS ZNA DA JE OVO 2019-20 A NE 2012-13!!!Velika sramota kako za zemlju tako i za sve ove devojke, nakon onakve igre protiv Norveske ovo je nedopustivo, pod hitno pronaci nekog dobrog trenera iz Skandinavije!!! Jedna polovina u penziju a drugoj skratiti minutazu tj ostaviti ih u rotaciji vreme je da ponesu igru neke mlade devojke da se na njima bazira igra a ne vise Stoiljkovic, Lavko, Lekic i dr one su mogle ali pre 6-7 godina a ne danas! Primer Madjarska sa jednom Hafrom i Klujber zalog za buducnost pa i nije sramota da izgube jer su mlade, a ne da vas ponize ovako a imate iskusnu ekipu! Promene moraju biti korenite, brze i efikasne da sansu dobijaju Janjusevic, Jovovic, Vukajlovic, Kovacevic, Kojic, Risovic pa makar bile najgore ali za njih ima vremena da naprave nesto od sebe sto se ne moze reci za ostale!!!

JPR24

pre 4 godine

Da se ovaj sport ugasi kod nas. Trošenje i to malo para, nema smisla za ovo sto prikazuju i ženske i muške reprezentacije. Ili pak da osnujemo “old school” ligu za veterane...

q

pre 4 godine

Vi koji se ne razumete u rukomet bojie da napišete o rukometu u komentarima. Pa prvo i dasmo pobedili Holandiju mi opet bi morali da pobedimo Sloveniju jer mi sa sest bodova pred mec sa Slovenkama ništa nebi značilo akobi Slovenke pobedile i izjednačile se sa Srbijom onda bi Slovenke otišle dajle zbog medju sobnim odnosu. Jase nadam da se Nase igračice sačuvale za odlucujucu utakmicu sa Slovenkama ja verujem u Obradovića daceih motivisati jer on je iskusni trener ako on ne uspe jer je on najbojii trener u Srbiji ponavljam ako ne uspe onda nas rukomet je u velikom blatu sto presednik rks Srbije djurkovic podneti ostavku i svi ostali u savezu dase vrati rukomete onde gdeje bio. Pozdrav
(zdravkogf, 05. decembar 2019 11:52)

Gde si doktorirao?

NemanjaPg

pre 4 godine

Pa u grupi ste sa Norveskom i Holandijom, dvije najbolje reprezentacije na svijetu.. Sta ste ocekivali? Realno je borba za 3 mjesto sa Slovenkama.. Bar koliko toliko duze da se ostane u Japan :)

sasa

pre 4 godine

Da li vi vidite razliku izmedju nasih i holandjanki te norvezanki. Pa po fizickom izgledu se vidi ko je dominantniji. Ove visoke, tanke, brze a jake. A nase kao iz 1988 ima tu svasta a u glavnom su nize i punije. Sve u svemu zenski rukomet jos nesto i igra muskarci nula. Nema nista gubimo i od slovenije jer takav nam je mentalitet ali bogami i domet. Tuga

Rodik

pre 4 godine

Zao mi ovog komentatora na areni sport, uvek kad damo gol raduje se kao da smo osvojili sp i optimista je iako gubino 10razlike. Sad da li je stvarni takav ili mu je naredjeno tako da komentarise? Realno bolje da izgubimo od slovenije, inace nam sledi brukanje jos vece u drugoj fazi

sasa

pre 4 godine

Skandinavke te holandjanke nisu zenstvene ali su zato prezgodne
(sasa, 05. decembar 2019 11:35)

Rece decak i ostade ziv.
(Mikii, 5. decembar 2019 12:18)

A sta nije jasno? Da ti decak prevede - Spanovicka je zgodna ali nije zenstvena. Jasnije?

my way

pre 4 godine

Sada se vide posledice kradje protiv Norvezanki. To je bila nasa sansa, iako su ovde neki Norvesku isticali kao neki bauk i favorita za zlato. Rukomet je danas takav, Slovenija dobije Holandiju, razbije je Angola. Francuska, za koju sam mislio da je jedina uz Rusiju koja se izdvaja iznad ostalih, pocne sa 2 kiksa protiv Koreje i Brazila, ali pali se njihova masina. Neki drugi dan bi ova nasa utakmica sa Holandijom bila drugacija, da se nije desilo sto se desilo sa Norveskom prekjuce mozda bi danas bila druga prica. Znali smo mi sa njima da igramo egal ranije, ali ovo je bio raspad sistema i to je to. Za ono najvaznije sanse nisu izgubljene, a to je borba za 7. mesto, za OI, tako da se itekako ima zbog cega igrati maksimalno do kraja prvenstva.

JPR24

pre 4 godine

Ovo je borba za 3 mesto. Ko izgubi moze da pakuje kofere.
(Sava, 05. decembar 2019 10:03)

Nije. Ovo je borba za drugo mesto. Za trece, posto je očigledno da ce naše izgubiti, igrače sa Slovenijom. I to sa srecom, posto je Slovenija kiksnula od Angole ! A naše će ionako izgubiti i tu protiv Slovenije, mentalitet je izgleda kao kod muškaraca. Odigraju jednu dobru, protiv pravog protivnika, i izgube od boljeg, i umesto da koriste tu dobru igru, iako je poraz, sledi raspad u glavama, taktički itd, to sad i pokazuju. +8 na poluvremenu za Holandiju ! Totani raspad, niti ima ideje, niti ičega. Igraju kao amaterke iz 83e... Nema ni 1% igre koju su pokazale protiv Norveske. To samo kod nas postoji, mentalna snaga na nivou školjke ! Ovakvom igrom zaslužuju i -20 na kraju !

Fer !

pre 4 godine

Realnost je "teška" !
Sve drugo je besmisao nerealnih ambicija !

O realnom stavu i spremnosti na, odlučnu, akciju je prekasno za pomisliti a kamoli za pisati !

City Slicker

pre 4 godine

Pogledah malo, kad sam video kakvog tenka imamo u ekipi preselo mi. Pa ovo je antipropaganda za ženski sport, za rukomet pogotovo. Nekada su naše rukometašice pored svetske klase i rezultata plenile i ženstvenošću i stilom, šta je ovo danas ljudi..

sash

pre 4 godine

Sta god da bude, jedna srpska selekcija ida dalje (bar CG) :-) Realno, srpkinje iz CG igraju moderniji rukomet, jaku su u odbarni, bore se i imaju taj pobjednicki mentalitet. Ove Srpkinje iz Srbije su realno bas teske, ne znam kako se neke i krecu uopste od tezine. Sistem nije dobar...

Aleksandar

pre 4 godine

Nije to debakl to je realnost naseg rukometa I muskog I zenskog do zla boga spora igra, rukomet iz proslog veka struka iz tog doba,savez sta reci kao da su skupljeni ispred seoske prodavnice gde tuku po pivu I rakiji.

Ivan

pre 4 godine

Slazem se da smo odigrali nedopustivo lose,ali kada citam komentare ljudi koji se u rukomet razumeju u da ne kazem sta vec,onda shvatim kakvi smo to ljudi.Kada smo dobili prve dve utakmice i odigrali neverovatno dobro protiv Norveske kovali smo ih maltene u zvezde, a sada kada su imale los dan,onda sve najgore.Moramo da shvatimo da je ovo nasa realnost. i da pored toga cemo uci u drugi krug,jer sam ubedjen da cemo dobiti Slovenke.Moramo da shvatimo da je nas limit nazalost drugi krug.

Zoran

pre 4 godine

Sto se tice Slovenije: Ako izgubimo 10 golova razlike od Holandije, a Sloveniju dobijemo,
Srbija je treca i nastavlja takmicenje, a Slovenke idu kuci.
Samo dal mozemo dobiti Slovenke?

Maki_Kavasaki

pre 4 godine

Danas smo bili prespori neznam da li je do trenera ili igracice ali definitivno trebamo brze da igramo kontru I da gledamo na sebe da propravljamo igru! Lose je uticalo mozda kad znaju ko je protivnik odma je pritisak na nase devojke! Umesto da se kuliraju! Nama treba brz, efikasivni I moderni rukomet da bi napravili nesto! Inace adio!
Holandija brze predju sa centra I zabiju sve golove jer brzo reaguju, a nasi kad treba da daju kontru oni stanu pa se dodaju to ne valja, jer te greske nas skupo kostale!

my way

pre 4 godine

Ljubo, daj Kristinu Graovac na gol i probaj sa Vukajlovic i Liscevic na terenu. Za buduce zovi mladog desnog beka Lidiju Cvijic, vrati Jovanu Kovacevic, to je buducnost srpskog rukometa. Svaka cast za Lavko i hvala joj na svemu, ali ona ima samo 28 godina i ako ce se cekati kraj njene karijere to moze trajati 10 godina.

!!!

pre 4 godine

@zdravkogf
Osnovne stvari ne znas, a ne znas ni pravopis. I da pobedimo Sloveniju, u sledecu fazu prosli bismo sa NULA bodova. Da smo pobedili Holandiju, prosli bismo sa 2 boda.

А. Петров

pre 4 godine

Ово ми није јасно, па Холанђанке су биле тако јадне против Словенки (а наше тако добре притив Норвежанки).

komnen barjaktar

pre 4 godine

Rukometašice kao i rukometaši nikako da shvate da veliko takmičenje ne prašta prikazivanje rukometnog neznanja do nivoa elementarnog! Jer u protivnom isto povlači eliminaciju sa takmičenja! Prosto i jednostavno! Mislim da će naše već sutra put Evrope tj. kuće! Nije to nikakav pomak u odnosu na prethodno takmičenje! Naprotiv!

Mirko

pre 4 godine

Kod nas je ona krilatica " Važno je učestvovati" pa makar i u kvalifikacijama a ovo je veliki uspeh reće neki stručnjak tako će i biti u sledećih 100 godina

Zdravko

pre 4 godine

ajde ti stose razumes u rukomet pa pogledaj tabelu pa i akobi pobedili norvesku a izgubili od slovenije mi imamo naj losiju gol razliku jer kad se sastanu tri ekipe koje su svaka pobedila.naprimer akoje slovenija pobedila norvesku a srbija izgubi od norveske kako je bilo onda srbija pobedi sloveniju. onda u tom slucaju negledase medjusobni susret vec gol razlika. e zato je pobeda nad norveskom nebi nista znacila akobi izgubili od slovenije zato nase rukomatisice nisu toliko zapinjale protiv holandije vec su svesne daje sa slovenkama odlucujic mec za prolaz. samo jedna moja ispravka u pisanju umesto holandija jasam uvrstijo norvesku molim da ovaj propust uvazite. a stose tice dali se razumem u rukomet pa jase razumem jer poco sam da branim u jednom klubu i bio sam veliki talenat ali sam neko vreme branio i napustio i presao sam na fudbalske terene gde sam bio golman i tu sam dobro branio ali kad sam vidio fudbalsku nepravdu jasam to ostavio jer kad dozivis u klubu koji svi dvajs pet igraca kazu dasam bojii a trener ima neki hir e zato sam sam ostavio fudbal u 26 godini jer nisam zeleo da branim kad trener vidi daje onaj supaji ko svajcerski sir pa onda da ja spasavam dase sacuva pobeda r tose zove nepravda na nepravdu.pozdrav

zdravkogf

pre 4 godine

Vi koji se ne razumete u rukomet bojie da napišete o rukometu u komentarima. Pa prvo i dasmo pobedili Holandiju mi opet bi morali da pobedimo Sloveniju jer mi sa sest bodova pred mec sa Slovenkama ništa nebi značilo akobi Slovenke pobedile i izjednačile se sa Srbijom onda bi Slovenke otišle dajle zbog medju sobnim odnosu. Jase nadam da se Nase igračice sačuvale za odlucujucu utakmicu sa Slovenkama ja verujem u Obradovića daceih motivisati jer on je iskusni trener ako on ne uspe jer je on najbojii trener u Srbiji ponavljam ako ne uspe onda nas rukomet je u velikom blatu sto presednik rks Srbije djurkovic podneti ostavku i svi ostali u savezu dase vrati rukomete onde gdeje bio. Pozdrav

Jole

pre 4 godine

Ja mislim da je za sve ovo kriva Lekićka što je odbila da igra pod vodjstvom trenera iz sedamdesetih godina koji sada ima sedamdeset godina i obavezu da po našim običajima svom detetu obezbedi materijalnu sigurnost.Bravo Ljubo, još te nisu pročitali!

‘Olandja, zemlja obećana!

pre 4 godine

Jaoooooo što je lepa ova Tess Westers, na golu Holandije!!!!!
Odmah mi dodje da se upišem na rukomet, hahahaha.
I ne samo ona, imaju još lepotica, a i u odbojci bogami isto!

sash

pre 4 godine

Sta god da bude, jedna srpska selekcija ida dalje (bar CG) :-) Realno, srpkinje iz CG igraju moderniji rukomet, jaku su u odbarni, bore se i imaju taj pobjednicki mentalitet. Ove Srpkinje iz Srbije su realno bas teske, ne znam kako se neke i krecu uopste od tezine. Sistem nije dobar...

zdravkogf

pre 4 godine

Vi koji se ne razumete u rukomet bojie da napišete o rukometu u komentarima. Pa prvo i dasmo pobedili Holandiju mi opet bi morali da pobedimo Sloveniju jer mi sa sest bodova pred mec sa Slovenkama ništa nebi značilo akobi Slovenke pobedile i izjednačile se sa Srbijom onda bi Slovenke otišle dajle zbog medju sobnim odnosu. Jase nadam da se Nase igračice sačuvale za odlucujucu utakmicu sa Slovenkama ja verujem u Obradovića daceih motivisati jer on je iskusni trener ako on ne uspe jer je on najbojii trener u Srbiji ponavljam ako ne uspe onda nas rukomet je u velikom blatu sto presednik rks Srbije djurkovic podneti ostavku i svi ostali u savezu dase vrati rukomete onde gdeje bio. Pozdrav

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Luzerke,Ja sam lepo rekao da od ovog sporta treba dici ruke,i da nas ocekuju tri poraza i odlazak kućici,kao i obicno euforija posle prve dve pobede protiv šklj selekije,protiv Holandja vracanje na fabricka podesavanja ha ha ha

Zdravko

pre 4 godine

ajde ti stose razumes u rukomet pa pogledaj tabelu pa i akobi pobedili norvesku a izgubili od slovenije mi imamo naj losiju gol razliku jer kad se sastanu tri ekipe koje su svaka pobedila.naprimer akoje slovenija pobedila norvesku a srbija izgubi od norveske kako je bilo onda srbija pobedi sloveniju. onda u tom slucaju negledase medjusobni susret vec gol razlika. e zato je pobeda nad norveskom nebi nista znacila akobi izgubili od slovenije zato nase rukomatisice nisu toliko zapinjale protiv holandije vec su svesne daje sa slovenkama odlucujic mec za prolaz. samo jedna moja ispravka u pisanju umesto holandija jasam uvrstijo norvesku molim da ovaj propust uvazite. a stose tice dali se razumem u rukomet pa jase razumem jer poco sam da branim u jednom klubu i bio sam veliki talenat ali sam neko vreme branio i napustio i presao sam na fudbalske terene gde sam bio golman i tu sam dobro branio ali kad sam vidio fudbalsku nepravdu jasam to ostavio jer kad dozivis u klubu koji svi dvajs pet igraca kazu dasam bojii a trener ima neki hir e zato sam sam ostavio fudbal u 26 godini jer nisam zeleo da branim kad trener vidi daje onaj supaji ko svajcerski sir pa onda da ja spasavam dase sacuva pobeda r tose zove nepravda na nepravdu.pozdrav

Василе Стинга

pre 4 godine

Лавко, Трифуновић и Радојевић су најслабије карике у тиму. Не због рукометног знања, већ због несигурности и недостатка самопоуздања. Довољан је само 1 промашај, или само 1 лош пас да их потпуно избаци из ритма и баланса. Паника. Са друге стране, није ово Холандија од прије пар година, ми играмо боље од очекиваног. Са 14, 15 одбрана Томашевић, ми добијамо ово. Идемо ЖЕНЕ.

Fenomen

pre 4 godine

Kada sam nakon pobede nad Kubom napisao da je to sve sto se tice pobeda bio sam ispljuvan od strane patrijota i "rukometnih znalaca"... Ne treba biti veliki strucnjak pa shvatiti da nasa reprezentacija nema kvalitet...to je nasa realnost. Odbrana koju igraju je na nivou srednjoskolskih ekipa...tuzna.

City Slicker

pre 4 godine

Pogledah malo, kad sam video kakvog tenka imamo u ekipi preselo mi. Pa ovo je antipropaganda za ženski sport, za rukomet pogotovo. Nekada su naše rukometašice pored svetske klase i rezultata plenile i ženstvenošću i stilom, šta je ovo danas ljudi..

JPR24

pre 4 godine

Sta god da bude, jedna srpska selekcija ida dalje (bar CG) :-) Realno, srpkinje iz CG igraju moderniji rukomet, jaku su u odbarni, bore se i imaju taj pobjednicki mentalitet. Ove Srpkinje iz Srbije su realno bas teske, ne znam kako se neke i krecu uopste od tezine. Sistem nije dobar...
(sash, 05. decembar 2019 10:52)

Haj’ ti malo oladi sa krvnim zrncima. Crnogorkinje igraju rukomet, i to je to. Ove naše, ostale sa selektorom u godini 1983. Majstor, genije od trenera igra sa 2 pivota...

JPR24

pre 4 godine

Da se ovaj sport ugasi kod nas. Trošenje i to malo para, nema smisla za ovo sto prikazuju i ženske i muške reprezentacije. Ili pak da osnujemo “old school” ligu za veterane...

q

pre 4 godine

Vi koji se ne razumete u rukomet bojie da napišete o rukometu u komentarima. Pa prvo i dasmo pobedili Holandiju mi opet bi morali da pobedimo Sloveniju jer mi sa sest bodova pred mec sa Slovenkama ništa nebi značilo akobi Slovenke pobedile i izjednačile se sa Srbijom onda bi Slovenke otišle dajle zbog medju sobnim odnosu. Jase nadam da se Nase igračice sačuvale za odlucujucu utakmicu sa Slovenkama ja verujem u Obradovića daceih motivisati jer on je iskusni trener ako on ne uspe jer je on najbojii trener u Srbiji ponavljam ako ne uspe onda nas rukomet je u velikom blatu sto presednik rks Srbije djurkovic podneti ostavku i svi ostali u savezu dase vrati rukomete onde gdeje bio. Pozdrav
(zdravkogf, 05. decembar 2019 11:52)

Gde si doktorirao?

sasa

pre 4 godine

Skandinavke te holandjanke nisu zenstvene ali su zato prezgodne
(sasa, 05. decembar 2019 11:35)

Rece decak i ostade ziv.
(Mikii, 5. decembar 2019 12:18)

A sta nije jasno? Da ti decak prevede - Spanovicka je zgodna ali nije zenstvena. Jasnije?

U rukometu uvek neko sme da bije vise

pre 4 godine

Protiv Norveske nas jesu unistile sudije.Norveska igra se zasniva na jakoj odbrani, sto obicno znaci pravo da se tuce protivnik. Naseg pivota se vukle za dres po njih cetiri, sto faulova s ledja...Zlato Norveske sa OI u Londonu protiv CG je jedna od najvecih sportskih pljacki koje sam video u zivotu (veca je samo zlato CG u vaterpolu protiv nas uz iskljucenje Filipovica odmah posto je usao posle iskljucenja).

x

pre 4 godine

Zasto debakl? Mislim da mi previse ocekujemo od sportista. Jednostavno, ne mozemo u svemu da budemo dobri. U sport, pogotovo u rukomet se jako slabo ulaze.

Imamo vaterpoliste, odbojkase, kosarkase... Gde cete vise, budite srecni da i to jos uvek imamo.

Hercegovac

pre 4 godine

Sasvim ocekivano,da bi se razocarao prvo treba nesto da ocekujes a ko je ocekivao nesto od ove ekipe je sportski nepismen.Neko prije rece rss najgori savez,pa naravno da jeste, ubjedljivo najgori.Rukometni,bokserski i veslacki,vjerovatno tri najgora saveza u srbiji koji apsolutno nista ne rade,za razliku npr. Od rvackog, kajakaskog,odbojkaskog,dzudo saveza i mnogih drugih koji prave rezultate sad a pravice ih u buducnosti.

Necko

pre 4 godine

Kao prvo neko sam ko je jos uvek aktivan u rukometu i za vas koji komentarisete a gledate rukomet samo kad igra reprezentacija je cinjenica da ovaj sport polako propada i dolazi do pukog amaterizma.Danas u Srbiji ima samo tri ranga zenskog takmicenja ,mozda u Vojvodini i Beogradu ima i cetvrtog to nisam siguran,ali sam siguran da i u drugom rangu popularnoj Super B ligi igraju deca.Nize lige igra uzrast 2005 i mladji sta da ocekujemo od rukometa.Svake godine se gasi bar po jedna zenska ekipa.Reprezentacija nema bolje igracice a nece ih uskoro ni biti jer u rukometu odavno nema sistema i strategije za njegov razvoj vec se nesto presipa iz supljeg u prazno .Mozemo da dovedemo najbolje strucnjake iz Evrope ali ne pomaze ni to kad nemas bazu.Pozdrav i nadam se pobedi protiv Slovenije i neko bar 12-0 mesto jer je za nas i to uspeh.

Wild West

pre 4 godine

Van utakmice, sećam se prvenstva kod nas i tada mlađane Estavane Polman. Od tada do sada je uspela da smuva Rafaela van der Varta i rodi dete. Svaka čast.

veliki strumf

pre 4 godine

Užas od igre. Odbrana ne postoji. Ne krecu se uopšte, kao u 2. poluvremenu sa Norveeskom, pa i još gore. Sramota kako igraju odbranu. Za 26 minuta 19 golova i 9 razlike. Ni golmani ne odbranise ništa. U napadu se uglavnom vrtimo, dodajemo dok ne prodamo loptu. Amaterski skroz. Još Strajnic kaže na 6 razlike da imamo vremena da smanjimo na 2,3 razlike do poluvremena. Stručnjak. Umesto toga odoše evo na 10. Smejurija. Ovo je već ona stara naša igra.

my way

pre 4 godine

Sada se vide posledice kradje protiv Norvezanki. To je bila nasa sansa, iako su ovde neki Norvesku isticali kao neki bauk i favorita za zlato. Rukomet je danas takav, Slovenija dobije Holandiju, razbije je Angola. Francuska, za koju sam mislio da je jedina uz Rusiju koja se izdvaja iznad ostalih, pocne sa 2 kiksa protiv Koreje i Brazila, ali pali se njihova masina. Neki drugi dan bi ova nasa utakmica sa Holandijom bila drugacija, da se nije desilo sto se desilo sa Norveskom prekjuce mozda bi danas bila druga prica. Znali smo mi sa njima da igramo egal ranije, ali ovo je bio raspad sistema i to je to. Za ono najvaznije sanse nisu izgubljene, a to je borba za 7. mesto, za OI, tako da se itekako ima zbog cega igrati maksimalno do kraja prvenstva.

sasa

pre 4 godine

Pogledah malo, kad sam video kakvog tenka imamo u ekipi preselo mi. Pa ovo je antipropaganda za ženski sport, za rukomet pogotovo. Nekada su naše rukometašice pored svetske klase i rezultata plenile i ženstvenošću i stilom, šta je ovo danas ljudi..
(City Slicker, 5. decembar 2019 10:47)

Zenstvenost i stil ti je za knajz mihalovu. Ovo je rukomet najgrublji sport sto se igra kod nas (fudbal pogotovo zenski je nezniji). Taj tenk kako je ti nazivas u pravoj ekipi sa pravim trenerom probija sve zivo. Nije ovo biranje za miss. Nasa skola rukometa ne postoji. Generalno svi nasi sportisti ne deluju atletski a u rukometu i fudbalu se to najvise vidi. Skandinavke te holandjanke nisu zenstvene ali su zato prezgodne i deluju zdravije. Tako na terenu tako i na ulici. A u rukometu su u vrhu a nase tamo gde smo i u svemu ostalom.

Ivan

pre 4 godine

Slazem se da smo odigrali nedopustivo lose,ali kada citam komentare ljudi koji se u rukomet razumeju u da ne kazem sta vec,onda shvatim kakvi smo to ljudi.Kada smo dobili prve dve utakmice i odigrali neverovatno dobro protiv Norveske kovali smo ih maltene u zvezde, a sada kada su imale los dan,onda sve najgore.Moramo da shvatimo da je ovo nasa realnost. i da pored toga cemo uci u drugi krug,jer sam ubedjen da cemo dobiti Slovenke.Moramo da shvatimo da je nas limit nazalost drugi krug.

Rodik

pre 4 godine

Zao mi ovog komentatora na areni sport, uvek kad damo gol raduje se kao da smo osvojili sp i optimista je iako gubino 10razlike. Sad da li je stvarni takav ili mu je naredjeno tako da komentarise? Realno bolje da izgubimo od slovenije, inace nam sledi brukanje jos vece u drugoj fazi

Nikola

pre 4 godine

Rezultat je nebitan u ovom trenutku pa makar i preokrenule, ozbiljna rekonstrukcija tima, podmladiti tim pa graditi igru i pobednicki mentalitet ionako ove devojke ne mogu nista veliko da naprave!!! Lavko, Stoiljkovic, Trifunovic i ostale van igre njihovo vreme je proslo, nov trener, brza igra pa neka grade svoj put mlade devojke jer se ovako vise ne moze!!!

Vldblk9@

pre 4 godine

Srbija ne moze protiv brzih reprezentacija jer igramo zastareli rukomet sa "teskasima" u odbrani, i u napadu na poziciji bekova i centra koji su tromi do zla boga i ne mogu da prate brze igracice. Zato cemo uvek doziveti katastrofu protiv brzih ekipa tipa holandija ili koreja ...

mladen

pre 4 godine

Rekoh juce da ce nas ubedljivo pobediti jer nase rukometasice ne znaju da igraju pod pritiskom. Rekoh i da su se one protiv Norvezacki ispucale i da je za njih prvenstvo zavrseno. I jeste...Licno, ovde prestajem da gledam srpski tim , jer mi smo takticki smesni. Nemamo na klupu nikoga. Bukvalno. Kad si sporiji, a jesi, onda navezbas bar odbranu 6:0 i pravis faulove. Igras najostrije moguce. A kod Srbije - streljana. Na strani gde brani Stojiljkovic - prolazi bez problema, sedmerci itd. U napadu dva spora beka Stoijljkovic i Lavko - udjes im u putanju kretanja i one su gotove. Krila? Koja krila? Golmani na streljani itd..Iz godine u godinu. Ni na klupi ni na terenu nigde nikoga. Nemoc Obradovica od prvog zvizduka sudije i predaja celog tima posle prvih 15 minuta. To je srpski rukomet. Verovatno najgoram sportska organizacija u Srbiji ej Rukometni savez. Mozda su gori cak i od FSS. A onda vam je sve jasno. Jedva cekam d agledam normalan rukomet od druge faze,a u njoj za rukomet iz sredine 20. veka NEMA MESTA.

Иван

pre 4 godine

Тврдоглавост нам је дошла главе у рукомету. Не можеш са трутовима против модерних, брзих екипа. Некада су Скандинавци и Германи уопште били познати као мање покретљиви и спорији, сада они нас разбијају на брзину. Значи, све се може кад се хоће. Могу и наши да играју брзо, али неће. Тврдоглаво је то. Ту треба психолог. Да им каже: изађите на терен и играјте брзу игру без обзира на то да ли ћете у акцији дати гол или нећете. Крећите се, отварајте, трчите, губите лопте ако треба, али имајте бар два напада за минут. И судије стално "суде против нас"! Ма не суде оне против нас, суђење је прилагођено модерном, брзом рукомету где фаулови наших трутова видљиви "из авиона" делују увек за искључење, а њихове брзе секире не можеш ни стићи све да видиш, а камоли да судиш. Чему се ми надамо? Жао ми само понеких наших рукометаша и рукометашица који могу добро да играју модеран рукомет, али само губе време, енергију и живце на наступе у систему који је од старта погрешан.

qwertz

pre 4 godine

Slovenija je ovu Holandiju uništila šutevima sa 9 metara i pokazala da se tako igra protiv njih, a ove naše konstantno pokušavaju da dođu do crte.
Kakva sjajna priprema taktike našeg tima.

Nikola

pre 4 godine

DA LI RSS ZNA DA JE OVO 2019-20 A NE 2012-13!!!Velika sramota kako za zemlju tako i za sve ove devojke, nakon onakve igre protiv Norveske ovo je nedopustivo, pod hitno pronaci nekog dobrog trenera iz Skandinavije!!! Jedna polovina u penziju a drugoj skratiti minutazu tj ostaviti ih u rotaciji vreme je da ponesu igru neke mlade devojke da se na njima bazira igra a ne vise Stoiljkovic, Lavko, Lekic i dr one su mogle ali pre 6-7 godina a ne danas! Primer Madjarska sa jednom Hafrom i Klujber zalog za buducnost pa i nije sramota da izgube jer su mlade, a ne da vas ponize ovako a imate iskusnu ekipu! Promene moraju biti korenite, brze i efikasne da sansu dobijaju Janjusevic, Jovovic, Vukajlovic, Kovacevic, Kojic, Risovic pa makar bile najgore ali za njih ima vremena da naprave nesto od sebe sto se ne moze reci za ostale!!!

Pero

pre 4 godine

Nekoliko puta vec saljem komentare i nikako da objave. Pisao sam pre i nakon svake utakmice ali dzabe. Neko sam ko poznaje rukomet i dugo se time bavi. U reprezentaciji se danas nalazi Marija Obradovic koja u svom klubu nije igrala 20 minuta ove sezone jer je povredjena i sve njene drugarice zajedno sa klanom koji pravi Katarina Tomasevic koja bi i dva rebra na radijatoru posvadjala. Imamo mi i brze i eksplozivne igrace ali njih Obradovic ili popljuje po novinama, ili ne pozove ili ih povede pa ostavi na tribinama. Vukajlovic je brz i eksplozivan bek, Janjusevic, I.Mitrovic takodje, zajedno sa Liscevic koja bi trebalo da ostane u reprezentaciji. Pa G.Mitrovic koja igra u Francuskoj. Radosavljevic na krilu kao i do sada. Garantovano ce devojke koje su u klubovima navikle da budu nosioci brze i moderne igre tako moci da igraju i za reprezentaciju. Kad ne bude prepucavanja i vredjanja i dokazivanja koja je vise para zaradila ili potrosila bice i bolja saradnja u reprezentaciji, jer je sad katastrofalna. Pozdrav za Vukajlovic koja gleda utakmice sa tribina jer ju je Obradovic verovatno zato poveo, a sad nema brzog beka u rotaciji.

my way

pre 4 godine

Ljubo, daj Kristinu Graovac na gol i probaj sa Vukajlovic i Liscevic na terenu. Za buduce zovi mladog desnog beka Lidiju Cvijic, vrati Jovanu Kovacevic, to je buducnost srpskog rukometa. Svaka cast za Lavko i hvala joj na svemu, ali ona ima samo 28 godina i ako ce se cekati kraj njene karijere to moze trajati 10 godina.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Rukometašice kao i rukometaši nikako da shvate da veliko takmičenje ne prašta prikazivanje rukometnog neznanja do nivoa elementarnog! Jer u protivnom isto povlači eliminaciju sa takmičenja! Prosto i jednostavno! Mislim da će naše već sutra put Evrope tj. kuće! Nije to nikakav pomak u odnosu na prethodno takmičenje! Naprotiv!

JPR24

pre 4 godine

Pogubljene totalno... Odigras dobro protiv Norveske, i sledi užas, kao da gledaš muškarce. Sramno. Ako se ne probude, bolje da idu kući, ovo je cirkus.

JPR24

pre 4 godine

Ovo je borba za 3 mesto. Ko izgubi moze da pakuje kofere.
(Sava, 05. decembar 2019 10:03)

Nije. Ovo je borba za drugo mesto. Za trece, posto je očigledno da ce naše izgubiti, igrače sa Slovenijom. I to sa srecom, posto je Slovenija kiksnula od Angole ! A naše će ionako izgubiti i tu protiv Slovenije, mentalitet je izgleda kao kod muškaraca. Odigraju jednu dobru, protiv pravog protivnika, i izgube od boljeg, i umesto da koriste tu dobru igru, iako je poraz, sledi raspad u glavama, taktički itd, to sad i pokazuju. +8 na poluvremenu za Holandiju ! Totani raspad, niti ima ideje, niti ičega. Igraju kao amaterke iz 83e... Nema ni 1% igre koju su pokazale protiv Norveske. To samo kod nas postoji, mentalna snaga na nivou školjke ! Ovakvom igrom zaslužuju i -20 na kraju !

Zoran

pre 4 godine

Sto se tice Slovenije: Ako izgubimo 10 golova razlike od Holandije, a Sloveniju dobijemo,
Srbija je treca i nastavlja takmicenje, a Slovenke idu kuci.
Samo dal mozemo dobiti Slovenke?

realnost

pre 4 godine

Svako prvenstvo u rukometu, bilo muškarci ili žene, nakantamo neku š ekipu, dođe prva prava provera sa nekom ozbiljnom ekipom - držimo se dobro, u najboljem slučaju izvučemo nerešeno ali uglavnom izgubimo za gol, dva. E onda dođe odlučujuća utakmica i tu totalno potonemo i nas tu nakantaju i uvek propast. Mislim ništa strašno, sve je to sport, ali da preslikano bude iz takmičenja u takmičenje je naš najveći poraz - da ne učimo iz grešaka.

roten

pre 4 godine

Nama je u ovom sportu odavno već potrebna pomoć "sa strane",što se tiče struke.Treba nam neki Skandinavac,Francuz,Nemac...Takav selektor nam treba,i kod žena i kod muškaraca.Nase trenere je pregazilo vreme.Treba nam trener koji će uvesti srpski rukomet u 21 vek.Sve dok se to ne desi,sam plasman na neko veliko takmičenje treba da se tretira kao uspeh.

Enrik Masip

pre 4 godine

zdravkogf.... ili nemas pojma o rukometu ili si glup. Da smo pobedile danas holandiju, a sutra izgubimo od slovenije,tada bi holandija ispala(iako pobedi norvesku) jer bi sve tri ekipe imale 3-2 a holandija bi u tom krugu imala najgoru gol razliku. Sutra ako dobijemo idemo dalje, prenosimo 0 bodova i nikakve sanse nemamo

Maki_Kavasaki

pre 4 godine

Danas smo bili prespori neznam da li je do trenera ili igracice ali definitivno trebamo brze da igramo kontru I da gledamo na sebe da propravljamo igru! Lose je uticalo mozda kad znaju ko je protivnik odma je pritisak na nase devojke! Umesto da se kuliraju! Nama treba brz, efikasivni I moderni rukomet da bi napravili nesto! Inace adio!
Holandija brze predju sa centra I zabiju sve golove jer brzo reaguju, a nasi kad treba da daju kontru oni stanu pa se dodaju to ne valja, jer te greske nas skupo kostale!

Alex

pre 4 godine

Nama treba brz, efikasivni I moderni rukomet da bi napravili nesto! Inace adio!
(Maki_Kavasaki, 05. decembar 2019 12:18)

Druze, mi ovakav rukomet igramo vec 50 godina. U rukomet se kod nas ulaže isto kao i u sah, a to ne moze. Struka nam je nula...ustvari ona vise i ne postoji. U nasim "najvecim" klubovima, sa klincima, kojih inace ima mnogo malo,rade treneri koji se nikad nisu bavili rukometom...i od njih ne mozes ocekivati kasnije dobre igrace. Prve ekipe vide totalno nepoznati likovi, koji su nekad igrali rukomet u obliznjem selu ili za skolsku ekipu...bez usavrsavanja, posecivanja seminara, citanja knjiga, prisustvovanja treninzima svetskih strucnjaka itd. Nasa muska reprezentacija npr ima samo 2-3 igraca koji igraju ligu sampiona, za razliku od npr. hrvata, kod kojih svi igraju LŠ. Ljudi koji vode rukomet se ne razumeju u rukomet a i to rade iz nekog interesa. Tako da, mi smo ADIO odaavno i iz njega nema izlaska!!

Aleksandar

pre 4 godine

Nije to debakl to je realnost naseg rukometa I muskog I zenskog do zla boga spora igra, rukomet iz proslog veka struka iz tog doba,savez sta reci kao da su skupljeni ispred seoske prodavnice gde tuku po pivu I rakiji.

А. Петров

pre 4 godine

Ово ми није јасно, па Холанђанке су биле тако јадне против Словенки (а наше тако добре притив Норвежанки).

Mirko

pre 4 godine

Kod nas je ona krilatica " Važno je učestvovati" pa makar i u kvalifikacijama a ovo je veliki uspeh reće neki stručnjak tako će i biti u sledećih 100 godina

sasa

pre 4 godine

Da li vi vidite razliku izmedju nasih i holandjanki te norvezanki. Pa po fizickom izgledu se vidi ko je dominantniji. Ove visoke, tanke, brze a jake. A nase kao iz 1988 ima tu svasta a u glavnom su nize i punije. Sve u svemu zenski rukomet jos nesto i igra muskarci nula. Nema nista gubimo i od slovenije jer takav nam je mentalitet ali bogami i domet. Tuga

KokiVrc

pre 4 godine

Klasicna srpska rukometna reprezentacija. Prime se na prvom derbiju, odigraju dobro, izgube tesno, ponekad neki x izvuku, oni se prime, prime se navijaci koji odjednom pocnu da prate prvenstvo. Sledeca utakmica odmah potop, i krenuce izgovori, umor, nismo se oporavile od poraza prethodnog itd

Fer !

pre 4 godine

Realnost je "teška" !
Sve drugo je besmisao nerealnih ambicija !

O realnom stavu i spremnosti na, odlučnu, akciju je prekasno za pomisliti a kamoli za pisati !

JPR24

pre 4 godine

Treba ti osam !! 8 !! Minuta u drugom polivremnu da postignes 1 !! gol. A trener, hajd da igramo sa dva pivota ! Daj stavi i tenkove...

NemanjaPg

pre 4 godine

Pa u grupi ste sa Norveskom i Holandijom, dvije najbolje reprezentacije na svijetu.. Sta ste ocekivali? Realno je borba za 3 mjesto sa Slovenkama.. Bar koliko toliko duze da se ostane u Japan :)

Jole

pre 4 godine

Ja mislim da je za sve ovo kriva Lekićka što je odbila da igra pod vodjstvom trenera iz sedamdesetih godina koji sada ima sedamdeset godina i obavezu da po našim običajima svom detetu obezbedi materijalnu sigurnost.Bravo Ljubo, još te nisu pročitali!

‘Olandja, zemlja obećana!

pre 4 godine

Jaoooooo što je lepa ova Tess Westers, na golu Holandije!!!!!
Odmah mi dodje da se upišem na rukomet, hahahaha.
I ne samo ona, imaju još lepotica, a i u odbojci bogami isto!

Gde ja živim

pre 4 godine

Ovo danas je tužno na mnogo nivoa. Preslikana prošla prvenstva. Neverovatno je koliko ne znamo protiv Holandije. Koliko se plašimo Vester. Dovoljno je da odbrani prva 2 šuta i nama se skrate i zalede ruke. One jesu slabije počele prvenstvo, ali znaju kada treba da pojačaju. Polman nas izbuši, a mi kao da ne znamo ko je i šta je. Bekove nemamo, pod pritiskom i kad je važno ne znaju gde je levo. Napraviš 4-5 početničkih amaterskih grešaka u prva 3 minuta, a kao hoćeš nešto. Ne ide. Spori smo dozlaboga, probijamo gde je najgušće, golmani ne bi mogli da uhvate ni loptu za plažu. Lavko ispadaju lopte, Cvijić se sapliće, počeću da verujem da nas zaposedaju neke nečiste sile svaki put jer sve izgleda isto. Bar da se bore, nego letargija izbija na uši. Svake godine se ponadam da se nešto naučilo, da se neko iskustvo nakupilo, ali džaba. Tuga i žalost.

!!!

pre 4 godine

@zdravkogf
Osnovne stvari ne znas, a ne znas ni pravopis. I da pobedimo Sloveniju, u sledecu fazu prosli bismo sa NULA bodova. Da smo pobedili Holandiju, prosli bismo sa 2 boda.