Četvrtak, 18.07.2019.

08:28

Zvezda zna ko bi mogao da je sačeka u trećem kolu kvalifikacija za Ligu šampiona

Fudbaleri Crvene zvezde imaju naznake ko bi mogao da im bude rival u trećem kolu kvalifikacija za Ligu šampiona.

Izvor: SV

Zvezda zna ko bi mogao da je saèeka u treæem kolu kvalifikacija za Ligu šampiona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

140 Komentari

Sortiraj po:

Danilo

pre 4 godine

@Dinamovac

Brate moj slatki, kakvo tvoje navijanje. Oba tima bi upala u probleme. Još uz to, čuo sam da i rijeka i hajduk imaju viša navijača od vas jer su istorija. Hrvatski mančester siti. Ni pola stadiona puno. Ako misliš na navijanje naše publike onda si upravu.

Negativni

pre 4 godine

Svim ovim znalcima koji bi da komentarisu prelazni rok: navidete ime kluba u kome ste bili trener,direktor ili mozda radili kao skaut. Koliko ste do sada igraca skautirali i preporucili nekom od klubova. Vas odgovor nula. Isto je toliko i znanje koje.poaedujete a ipak komentarisete.
(Onaj, 18. jul 2019 20:56)

Ne moraš da si kokoška da bi znao koje je jaje pokvareno. I ti si daleko od profesora srpskog, pa ipak znaš da ponegde idu zarez i tačka, mada ti je glagolski oblik u jednoj rečenici jako problematičan.

Onaj

pre 4 godine

Svim ovim znalcima koji bi da komentarisu prelazni rok: navidete ime kluba u kome ste bili trener,direktor ili mozda radili kao skaut. Koliko ste do sada igraca skautirali i preporucili nekom od klubova. Vas odgovor nula. Isto je toliko i znanje koje.poaedujete a ipak komentarisete.

Dinamovac

pre 4 godine

Dinamovac sam i volio bi da igramo sa Zvezdom jer mislim da bi ih što vi kažete "otresli"...ove godine smo još jači nego prošle, a vidim Zvezda muku muči...navijanje bi bilo top!

Хаџи

pre 4 godine

Нисам констатовао, већ сам упитао...
Јер ми није било логично да шампион Холандије иде у квалификације.
У међувремену сам сазнао да Ајакс игра квалификације.

Са оваквом игром ЛЕ групна фаза, пуна капа. Преко тога да буде пресрећни.
Ипак очекујем да у наредне три утакмице ми подигнемо форму и сигурност у одбрани.

sumadinac pali topa

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.
(Вук, 18. jul 2019 11:40)

A ti mislis da samo zvezda ima skaute?

NY

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.
(Вук, 18. jul 2019 11:40)

Sta si ti hteo?Grizmana, De Lihta, De Bruinea, Pogbu, Mbapea. Koliko para toliko muzike.Dovode se slobodni igraci.Kostur tima isti kao i prosle sezone.I ti si jos nezadovoljan

Granota

pre 4 godine

zamisli pukne petarda na marakani, u po srbije... ja ne vidim zasto prizivate Dinamo? Ajax je mala maca sto bi vam Dinamo uradio.. zbog dobrosusjedskih odnosa :) Dinamov defanzivni vezni igrač ademi vrijedi duplo vise para od vaseg najskupljeg igraca Marina, ili npr stoper Teophile.. Dinamo ima extra jaku ekipu koja je trebala prosle sezone doci do zavrsnice EL da nije bilo sudaca koji su gurali Benficu kako god treba..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dox, 18. jul 2019 11:31)

Kao prvo, zašto se žestiš? Trebalo bi po tvome da budeš prezadovoljan ako Zvezda dobije Dinamo u žrebu, a ne da se ljutiš...

Kao drugo, imate vi i Del Olma i Ademija, i vazdan igrače... Ali, Zvezda ima Gobeljića, tako da pazi koje primere navodiš, do nekog 4. kola će Gobelja da odradi kaznu, a onda - drm!

Nebojsa

pre 4 godine

@ merak
Dragi prijatelju Ivanic je uz Marina,Boacija i da kazem donekle Bena jedine svetle tacke u timu.
Ivanic je mnogo ozbiljan igrac, tehnicki doteran, ako za koga mogu da kazem da mi je drag i sto je u C.Zvezdi to je on.
E sad je druga prica o poziciji koju mu je Milojevic namenio, on treba da igra u sredini i da bude iza napadaca tu dolazi do izrazaja njegov kvalitet.
Nama je rak rana zadnja linija i zadnji vezni. Gobeljic za 70 minuta nije probio ni jednom po boku, nemamo igrace da iznesu loptu do sredine terena. Igraju ona dva trabanta na sredini Jovicic i Jovancic ne znam da li su posli ili su dosli.
A o stoperima i o njihovoj brzini to je posebna prica.
Nama nije problem Ivanic i ostali igraci koji igraju u ofanzivnom delu terena,vec odbrana i zadnji vezni tu smo kiksunuli u prelaznom roku.

Danilo

pre 4 godine

@vuk


Šta znači katastrofalan prelazni rok? To što kanjas nije dao het trik sudu i za 20 minuta i što tomane nije dao gol na priprenoj utakmici, ali opet ako misliš o zimskom prelaznom roku možda se složim,ali zvezda je imala ogromnu prednost na tabeli. Ivanic samo da nadje formu kao i milunovic(kako je mirko loš igrač ako je dokazao klasu protiv nas dok je bio u bateu, gledajte opet taj meč, liga evrope pre 2. sezone). Tako da je sad bolje da svi pesimisti ćute i sete se prošle godine i dvomeča sa raspalim letoncima kad smo prvi gol dali u 75. minutu 2.meča.

Roki

pre 4 godine

Nismo krenuli ni sa drugim kolom, a vec gledamo ko ce biti protivnik u trecem. Boljka koja je urezana u gene srpskog fusbala. Setimo se mlade reprezentacije pre par nedelja.

sale

pre 4 godine

Vidim neki zele dinamo,da osvete partizan,samo pazite da ne postavite nov rekord posle onih 1:6,skloni ste ka 1:7 vec vas je neko gazio toliko

Zar si bas toliko glup

pre 4 godine

Koje more trece kolo akakakakakak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (defekt, 18. jul 2019 12:06)

Izrazito "duhovit" i nadasve "inteligentan" komentar !

Nikola

pre 4 godine

Polako ljudi, ukoliko izvucemo Ajax, Celtic, Kopenhagen ili Dinamo, nosioci smo u 4. Kolu ako prodjemo njih.

Ako dobijemo Apoel, opet ce nas isti timovi sacekati kasnije, s puno vecom sansom da izvucemo Ajax koji je za 3 koplja iznad ostalih ili Dinamo zbog gluposti van terena.

Po meni, idealni protivnici Kopenhagen u 3. pa onda Slavia Prag u 4. Kolu.

absolutezero

pre 4 godine

Jednostavno, neki autsajder će da izbaci favorita i CZ će da igra protiv njega. Biće to, kao i obično, najslabiji mogući protivnik.
(Gagiša, 18. jul 2019 10:39)

Ajd pogledaj Zvezdine protivnike prethodnih dvadesetak godina u kvalifikacijama za LŠ pa onda komentariši. Najsrećniji su ubedljivo "Vajldkardsi", druga je stvar što ne znaju.

Kontraš

pre 4 godine

Rozemborg nema neke znacajnije rezultate u zadnjih 10-ak godina, dok BATE redovno igra ili LS ili nokaut LE.
(Arthas, 18. jul 2019 11:30) Igrao je i Ludogorec, pa je juce ispao.

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

I prosle sezone sam prizeljkivao Seltik, prizeljkujem ga i sada. Gostovanje na ostrvu uvek odjekne u fudbalskom svetu, zvucno ime,a krš od ekipe vec godinama.

aco

pre 4 godine

Ајакс је прејак, са осталима можемо. Прво Финци, па о да 3. коло које значи борбу за ЛЕ. Довољно би била и ЛЕ. Битан је континуитет. Зведа ове и наредне сезоне губи само пола бода од коефицијента, те је прилика да будемо носиоци од 3. кола. Ако бисмо наставили са овакбим резултатима још 2-3 год., могли бисмо да будемо нослћилац и у 4. колу.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Hocemo Dinamo! 
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo... 
(samo tii, 18. jul 2019 08:47) 

Fudbalski klub Cibona??? 
Koliko imaš godina? 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 18. jul 2019 09:56) 


Bolje je pitanje....koliko TI imaš godina ?!

Pero

pre 4 godine

Hocemo Dinamo!
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo...
(samo tii, 18. jul 2019 08:47)

Fudbalski klub Cibona???
Koliko imaš godina?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 18. jul 2019 09:56)

# Link komentara


Ja imam 45 godina i pevao sam ovo na severu 89-90.g. Pesma ide baš tako kako je napisano, a nastavak je "j...mo pa rasturamo"

Grizlor

pre 4 godine

Umesto Ivanica na levom krilu Marin,a na mesto gde je igrao Marin prosli mec ubaciti Ebisilija kome bi ta pozicija,isturenog centralnog veznog,savrseno legla.Cak bi bio I bolji od Marina defanzivno,jer je jaci na lopti u duelu.Ivanic ne igra nista I dok ne popravi formu,nema mesta u ekipi.I Vukanovic je bolje resenje na levom krilu od njega,jer je borbeniji I bolji se snalazi u defanzivi.Obavezno dovesti brzeg stopera,ne mogu biti Babic I Milunovic u paru.

Otac Makarije

pre 4 godine

Na sajtu kassiesa.home.xs4all.nl imate kompletne koeficijente svih klubova i država u Evropi.Koji tim se u kom kolu uključuje, koliko ima bodova...
Lično, voleo bih Celtic na krcatoj Marakani,a Dinamo u 4.tom kolu,ako uopšte dođemo do toga.Nemam ništa protiv ni Lige Evrope.Ovom timu je to realnija opcija.
Btw sa pobedom nad Suduvom, koeficijent nam je 18.750.Najnolji srpski klub napokon na svom mestu.
Još se Wild Cardsima sledeće godine briše 6 bodova,a nama 0.Višegodišnja dominacija u najavi.

VC

pre 4 godine

Ja imam 45 godina i pevao sam ovo na severu 89-90.g. Pesma ide baš tako kako je napisano, a nastavak je "j...mo pa rasturamo"
(Pero, 18. jul 2019 11:11)

Ti si uspio u životu!

Jao tragedije

dox

pre 4 godine

zamisli pukne petarda na marakani, u po srbije... ja ne vidim zasto prizivate Dinamo? Ajax je mala maca sto bi vam Dinamo uradio.. zbog dobrosusjedskih odnosa :) Dinamov defanzivni vezni igrač ademi vrijedi duplo vise para od vaseg najskupljeg igraca Marina, ili npr stoper Teophile.. Dinamo ima extra jaku ekipu koja je trebala prosle sezone doci do zavrsnice EL da nije bilo sudaca koji su gurali Benficu kako god treba..

Arthas

pre 4 godine

BATE Borisov potencijalni a igra protiv Rozemborga . Ne znam po kom osnovu su oni toliki favoriti da otpisujete Norvezane .
(Mile okati, 18. jul 2019 10:26)

Rozemborg nema neke znacajnije rezultate u zadnjih 10-ak godina, dok BATE redovno igra ili LS ili nokaut LE.

Ja

pre 4 godine

Tesko da ce svi favoriti da prodju.Najverovatnije da BATE ispada id Rozenburga.Tu je najveca sansa Zvezde i mislim da cemo njih da izvucemo.Sa ostalima tesko.Ajaks ne bih komentarisao.Seltik lezi Zvezdi ali promenila su se vremena.Dinamo ima daleko kvalitetniji tim od Zvezde,daleko kvalitetniji i ozbiljniji.To bi bila klanica.Apoel je odlicna ekipa,veoma tesko gostovanje.Eventualno Kopenhagen nepoznanica kako bi izasli na kraj sa njima.Ali i tu nije kraj jer u poslednjoj prepreci dakle u play off u dolaze PAOK koji je od Zvezde bolji ta klasu,Salzburg,Yang Boys poprilucno favorizovana ekipa.E sada postoji mogucnost da neko od favorita ispadne u tom kljucnom trecem kolu ,recimo da Ferencvaros izbaci nekog ili Kluz i oni automatski nasledjuju mesto nosioca.Dakle idealan scenario ako prodjemo Helsinki da se izvuce Rozenborg ,naravno ako prodje Bate i u poslednjem kolu nekog od autsajdera koji bi iznenadio recimo Fetencvaros,Kluz ili Maribor ili ako se to ne desi i svi favoriti prodju onda bi ostali nosioci u play off Ajaks,Dinamo,Seltik,Yang boys i Salzburg da eventualno Yang boys ili Seltik izvucemo.Srecno
(Nenaks, 18. jul 2019 10:48

Sveo ove koje si nabrojao na kraju ne mogu sa Zvezdom jer se prave podgrupe i oni ne spadaju u mogucnost da se sastanu sa Zvezdom.Znaci ne moze Salcburg, PAOK,Jang Bojs.Ferencvaros, Kluz, Maribor itd

uefa draw

pre 4 godine

Зар Ајакс као шампион Холандије не иде директно у ЛШ? Мислим да је ипак ПСВ у питању, што нама ништа неолакшава, већ чисто ради исправности текста. (Хаџи, 18. jul 2019 08:44)
Napisao si dosta netacnih stvari.(da ne kazem gluposti)
Kao prvo:sampion Holandije ne moze da ide direktno u LS je Holandija na 14.mestu Uefa liste.(vidi sajt kassiesa-access list).
Kao drugo:kako moze PSV da igra sa nama kad nije sampion vec vicesampion.On je u stazi pratilaca,druga grupa skroz odvojena od sampiona i NE MOGU da se sastanu.Imas sve objasnjeno na sajtu kassiesa.Prostudiraj malo.
A ono za Obrenovice si u pravu.3 godine kontinuiteta,mozda nije bilo cak jos od kneza Lazara.

Вук

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Срушили смо Ливерпул па зашто не би и Ајакс?! Никога се не треба плашити. Мислим да би могли добити АПОЕЛ... 🔴⚪

sloba

pre 4 godine

Imas sve objasnjeno na sajtu kassiesa.Postoji pristupna lista (accsess list) za ovu sezonu.Na njoj se lepo vidi ko je u kvalifikacijam a ko direktno po grupama.I to za svaku drzavu.Holandija je 14. i igra kvalifikacije (kao i 13. i 12.mesto) a tek 11.mesto (Austrija) ima direktnog predstavnika.

HanSolo

pre 4 godine

Dinamo Zagreb,100%.
(žinjak, 18. jul 2019 08:41)

Ne, zbog nereda koje bi bilo.. Ni oni ni mi ne umemo da se ponašamo.. Samo bi tu bile ogromne kazne..

Nenaks

pre 4 godine

Tesko da ce svi favoriti da prodju.Najverovatnije da BATE ispada id Rozenburga.Tu je najveca sansa Zvezde i mislim da cemo njih da izvucemo.Sa ostalima tesko.Ajaks ne bih komentarisao.Seltik lezi Zvezdi ali promenila su se vremena.Dinamo ima daleko kvalitetniji tim od Zvezde,daleko kvalitetniji i ozbiljniji.To bi bila klanica.Apoel je odlicna ekipa,veoma tesko gostovanje.Eventualno Kopenhagen nepoznanica kako bi izasli na kraj sa njima.Ali i tu nije kraj jer u poslednjoj prepreci dakle u play off u dolaze PAOK koji je od Zvezde bolji ta klasu,Salzburg,Yang Boys poprilucno favorizovana ekipa.E sada postoji mogucnost da neko od favorita ispadne u tom kljucnom trecem kolu ,recimo da Ferencvaros izbaci nekog ili Kluz i oni automatski nasledjuju mesto nosioca.Dakle idealan scenario ako prodjemo Helsinki da se izvuce Rozenborg ,naravno ako prodje Bate i u poslednjem kolu nekog od autsajdera koji bi iznenadio recimo Fetencvaros,Kluz ili Maribor ili ako se to ne desi i svi favoriti prodju onda bi ostali nosioci u play off Ajaks,Dinamo,Seltik,Yang boys i Salzburg da eventualno Yang boys ili Seltik izvucemo.Srecno

Lajavi krelac

pre 4 godine

Citajuci ove komentare zanimljivo je da svi hoce Bate i Apoel, pa sto necete Ajax, zar niste nakantali jedan Liverpul? a ne, oni bi sto lakse i smesnije protivnike pa da posle opet pricaju o sjajnoj evro-sezoni
(mike, 18. jul 2019 08:59)

Pa, bilo bi nam žao da izbacimo Tadića.

Nebojsa

pre 4 godine

Odakle Ajaks u trece kolo kvalifikacije za LS. Meni je ovo cudno, dobro nemora da prvak Holandije ide direktno u grupnu fazu LS, ali pre plejof-a pocinjati za mene je iznenadjenje. Uvek su ili u grupnu fazu LS ili LE, prosle sezone stigli do polufinala LS.

Nikola

pre 4 godine

Са Марином и Миливојевићем можемо много постићи. Имам неки осјећај... Само јако из меча у меч. Фудбал је то, све је могуће! Играј Звездо Црвена!!!
(Догодине у Призрену!, 18. jul 2019 09:41)

Nisam znao da se Milivojevic vratio u Zvezdu. Bas mi je drago, odlican je zadnji vezni. U pravu si, postizemo mnogo ove sezone.

Minja

pre 4 godine

Protiv Ajaksa su bam sanse za prolaz 5%, protiv Seltika 20%, protiv Dinama 30%, protiv Kopenhagena 40%, protiv Apoela 40% i protiv Batea 50%. Bice tesko.

Petar

pre 4 godine

Vidi iskreno, mnogo tezki protivniki ali za Ligu Sampiona oni su osim Ajax svi boranija. Tako da ako ne mozes preci jedan Celtic, Apoel ili Kopenhagen onda nemas sta ni da trazis u Ligi Sampiona, prosto ko pasulj. Sad da se ja nadam da Sutjeska izbaci Apoel pa da dobijemo njih? Ne pada mi na pamet. Ili jesmo za CL (kao sto smo bili prosle godine sto smo i dokazali u najtezoj grupi i pobedom nad Liverpoolom) ili nismo za CL pa cemo probati u LE, nije to neka znanost.

мерак

pre 4 godine

Не разумем да онај полутане од играча, Иванић, игра стартну. Па он не може да шутне, нема снагу, нема брзину... Ту смо много слабији у односу на претходне сезоне. Остало ок. Није ми јасно, ко је замена за њега? Зашто је јурка послат на позајмицу, дечко има снагу за две утакмице... Можда није врх али је сигурно бољи од овог менаџерског играча. Ту ме мало Милоје разочарао, али тако је у модерном фудбалу, менаџери диктирају све.

marek hamšiković

pre 4 godine

Evo kao grobar,najveće šanse imate protiv Bate-Rozenborg,mislim da ste tu čak I sa većim šansama od njih,sa Apoelom ste fifti-fifti,pod uslovom da se popravite protiv Helsinkija,pošto mislim da njih prolazite,ostali protivnici vrlo teško,imali ste možda sreće,jer ste u 1. kolu izvukli Suduvu,a ne Ferencvaroš ili Kluž,koji su izbacili Ludogorec I Astanu,mada smatram da oni I nisu jaki kao pre.Kopenhagen vrlo teško,Seltik I Dinamo Zg jako teško,Ajaks skoro pa nemoguće.

Zeljko

pre 4 godine

Citam komentare i prosto neverujem sta se pise . Pre samo dve godine bili smo dno dna a sad lose igrraju protiv litvanaca koji su prosle godine izbacili taj Apoel koji toliko spominjete ,sta je trebalo da pobede 20 razlike .Miloje je car i sta god da uradi dalje svako ko imalo voli Zvezdu treba da postuje.

Fikio

pre 4 godine

Iskreno, samo ne Ajaks, jer iako su ove godine bez De Lighta i De Jonga, i dalje su jaki ko zemlja... A sa svim ovim drugim ekipama mozemo ravnopravno da igramo i sanse bi nam bile 50-50.

Džoni

pre 4 godine

Mislim da ove godine sa ovakvom odbranom mi nećemo proći ni sledećeg protivnika? Na stranu što nam je i završnica tj realizacija problematična, ali odbrana nam je šuplja totalno i bojim se da će protiv prve ozbiljne ekipe to i da se pokaže? Daj Bože da grešim i da se to malo utegne, ali realno nisam neki optimista. Nama je jedna Suduva u par navrata napravila dar mar pa i dala gol(srećom na samom kraju utakmice), a šta će tek biti protiv nekog ozbiljnijeg?

Gagiša

pre 4 godine

Jednostavno, neki autsajder će da izbaci favorita i CZ će da igra protiv njega. Biće to, kao i obično, najslabiji mogući protivnik.

Zvezdas

pre 4 godine

Ajax je ostao bez nekoliko vaznih igraca.Oni ulaze u takmicenje iz priprema.Mozda bi najbolje legao Celtic ili Kopenhagen.Ne bih voleo BATE.APOEL je nepoznanica a Dinamo je tezak jer imaju isti sastav gde su prosle sezone prosli prvo kolo nokaut faze LE.Mada ja bih bio zadovoljan i grupnom fazom LE.To je nas nivo.Puna kapa.12 miliona u kasicu i protivnici po meri

Markoni36

pre 4 godine

Ajaks nikako naravno. Po meni dobro bi bilo da izbegnemo i Apoel i Bate zbog toga što će pobednici ostalih parova biti sigurni nosioci u četvrtom kolu. Ako bi hteli još i da izbegnemo nacionalizam onda ostaju Kopenhagen ili Seltik kao najpoželjniji protivnici. Inače lično ne bih imao ništa protiv da izvučemo i Dinamo, jer ćemo se sa njima kad tad sastati, a sad imam utisak da smo dovoljno iskusni i stabilni da ih pobedimo.

...

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda?

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 18. jul 2019 08:42)
Isto je, samo takav splet okolnosti, 4. Kolo će biti verovatno lakše, 40%sanse da tamo dobijemo slaviju iz praga ili young boyse,to se već sada zna.

leri ptica

pre 4 godine

auuu koliko defetista,mnogo smo bre jadan narod,svi osim ajaxa pasu,mozda ne bi voleo dinamo zbog svega...licno bi voleo celtic,dobri su ali nista posebno,trce ko ludu i imaju iskustvo

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Plasim se da nam Gobeljicev start za zatvor ne vrati kao karma.
(Dejan, 18. jul 2019 08:50)

Nece karma nego sudije. Mesarima je mesto klanici.

Malkom

pre 4 godine

Hocemo Dinamo!
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo...
(samo tii, 18. jul 2019 08:47)

Fudbalski klub Cibona???
Koliko imaš godina?

panke

pre 4 godine

koliko navijača jednog malenog kluba komentariše vesti o zvezdi to je neverovatno.šta će nesretnici drugo kad njihov klub se ne spominje ni u rubrici verovali ili ne!!!!!!

Dag Kristi

pre 4 godine

Prosli smo Helsinki, a? 
Ljudi, igra protiv slabasne Suduve je kriminalna bila, to je realnost. Realizacija je 0, dzaba Marin izmislja sanse... 
Pristup mora da se promeni 100% ako misle da prodju Helsinki. 
A posle, sve osim Ajaxa mozemo da prodjemo, s tim sto ne bih voleo Dinamo - zbog tenzija, i cetnicko-ustaskog folklora... 

P.S. Pavkov pre Boacija, i mozda Ebisilio pre Ivanica, totalno je anemican...
(Pedja J7, 18. jul 2019 08:40)

Tebra, jel si ti očekivao ples protiv Suduve, posle priprema? Ja iskreno nisam. Helsinki je totalno ispod Zvezde po kvalitetu, tako da očekujem tu prolazak i brušenje forme za ono najbitnije.

Kupac diplome

pre 4 godine

Šanse za prolaz izražene u procentima:
Ajaks-Crvena Zvezda 90:10
Seltik-Crvena Zvezda 60:40
Dinamo Zagreb-Crvena Zvezda 55:45
Kopenhagen-Crvena Zvezda 50:50
Apoel-Crvena Zvezda 45:55
Bate Borisov-Crvena Zvezda 40:60

batistuta

pre 4 godine

Ekipa je igrala sa pola gasa protiv suduve,cinjenica je da smo odlaskom Radonjica izgubili brzinu pa i Srnic na drugom krilu bi dobrodosao,znaci bez krila igramo pretrpani zadnjim veznim ,nazalost ovogodisnja ekipa je dosta losija od proslogodisnje.Nemamo sta da trazimo protiv ozbiljnije ekipe.

ja

pre 4 godine

@ (Хаџи, 18. jul 2019 08:44)

Verovao ti ili ne, ali Holandija nema direktno mesto u LŠ! I ja sam mislio da je greška, pa sam proverio - ladno je Holandija izgubila jednu poziciju u UEFA nacionalnim koeficijentima i to od Austrije (?!?!??!!?!), tako da se, niko drugi do, Salcburg Red Bul direktno plasirao u grupnu fazu LŠ, a jedan Ajaks (prošlogodišnji polufinalista LŠ) igra kvalifikacije!!!

Догодине у Призрену!

pre 4 godine

Са Марином и Миливојевићем можемо много постићи. Имам неки осјећај... Само јако из меча у меч. Фудбал је то, све је могуће! Играј Звездо Црвена!!!

nnidza

pre 4 godine

@mike
U jednom učešću u LŠ klub koji prozivaš je uradio više nego njegov gradski rival u dva nastupa, za 28 godina... Ako poredimo već...

Millennium

pre 4 godine

Teško do LŠ ove godine. Ovaj tim je lošiji od prošlogodišnjeg, prelazni rok katastrofalan, a protivnici jači. Prvo da se prođe Helsinki, što neće biti nimalo lako. Posle, ako izvučemo APOEL ili BATE da se nečemu i nadamo. Protiv ostalih nemamo šta da tražimo.

Mile Dodik

pre 4 godine

Znaci prolazimo I trece kolo,ko god dosao. Realno Ajax je tu najjaci ali je njihov problem sto su prodali sve kvalitetne igrace. Dinamo Zagreb od kako su najurili Mamica propada,nece im pomoci ni Olmo(inace,najbolji mladi igrac EP). Ovu ostalu buraniju necu ni da pominjem. U svakom slucaju ko god dodje na marakanu dobice pet komada,Dinami mozda I sest,sedam. Ljudi zar zaboravljate da je CZ proslogodisnji ucesnik LS,a da ne govorim da je '91 osvojila KES.

Nikole Tesle5/5

pre 4 godine

Najgore mi padne kad neko napise: "Ma jedva ste prosli protiv Suduve. Sad ce vas Helsinki izbaciti". To isto kao da kaze: "Ma jedva ste prosli Real Madrid, sad ce vas Oviedo izbaciti".

Stefan17

pre 4 godine

Ljudi znate kako, dok je na čelu šef Miloje nemam brige, pa i na Barselonu da idemo. I prethodnih godina je bilo problema u timu, ali ih je sve popravio i odveo nas u LE i LŠ. Iako deluje možda nemoguće, mi igramo LŠ i ove godine. A uz navijače kakve imamo, i ja bih igrao dobro. Napred Zvezdo : )

mike

pre 4 godine

Citajuci ove komentare zanimljivo je da svi hoce Bate i Apoel, pa sto necete Ajax, zar niste nakantali jedan Liverpul? a ne, oni bi sto lakse i smesnije protivnike pa da posle opet pricaju o sjajnoj evro-sezoni

Borba

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda? 

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?
(boki, 18. jul 2019 08:42)

Pa eto.. Prosle godine luda sreća i sreća sa Salzburgom... Ove godine se treba jače i vise potruditi. Iskreno bih voleo da igrate sa Dinamom. To bi bio pravi klasik. Fudbalski navijački. U svakom pogledu.

Хаџи

pre 4 godine

Зар Ајакс као шампион Холандије не иде директно у ЛШ? Мислим да је ипак ПСВ у питању, што нама ништа неолакшава, већ чисто ради исправности текста.

Морамо да подигнемо ниво игре за најмање 2 степеника како бисмо имали шансе у том трећем колу да прођемо. Можемо да се боримо и само уз максимално фокусиран приступ можемо до Плеј-офа.
Треба да будемо и више него задовољни уколико изборимо било који вид групне фазе у Европи. Јер то онда мирише на континуитет 3 године за редом, што нам се није десило још од времена Обреновића ;)

Shaquille O’Neil

pre 4 godine

Ajaks i Seltik su jači, naročito Ajaks, Kopenhagen bi bio teška utakmica u kojoj je sve moguće, Dinamo Zagreb nipošto zbog ,,navijača” i jednih i drugih i verovatno kazni zbog mešanja politike i sporta, BATE Borisov i kiparski APOEL bi pegli k’o budali šamar.

Balls of Steel

pre 4 godine

mislim da realno od lige sampiona ove godine nema nista, ako ne poprave igru. A i bolje da igraju ligu evrope, imali bi vece sanse da sto duze ostanemo i opet prezimimo...

Daki

pre 4 godine

Sada će svi govoriti bolje da se ne sastanu Dinamo Zagreb i Crvena Zvezda zbog politike,zbog nereda, zbog raznih drugih razloga nevezanih za nogomet,ali zar nije draž nogometa baš takav susret i sve što ide uz taj dvoboj?

Raul Gonzalez Blanco

pre 4 godine

@ Boki

Prošle godine Zvezda je trebala već u 2. kolu protiv Apoela da igra ali su ispali od nekajke Suduve. U 3. kolu je nosilac bila Legija iz Varšave ali je ispala od Spartaka iz Trnave. Nadajmo se i sada da će doći BATE ili recimo APOEL na žrebu a da će ispasti od Sutjeske. Nego da prvo mi prođemo Helsinki.

Pedja J7

pre 4 godine

Prosli smo Helsinki, a?
Ljudi, igra protiv slabasne Suduve je kriminalna bila, to je realnost. Realizacija je 0, dzaba Marin izmislja sanse...
Pristup mora da se promeni 100% ako misle da prodju Helsinki.
A posle, sve osim Ajaxa mozemo da prodjemo, s tim sto ne bih voleo Dinamo - zbog tenzija, i cetnicko-ustaskog folklora...

P.S. Pavkov pre Boacija, i mozda Ebisilio pre Ivanica, totalno je anemican...

.

pre 4 godine

Gobeljićeva ludost je izbacila Zvezdu iz takmičenja, izgleda da je i ljudima iz Zvezde to jasno. Helsinki nije dovoljno slab da mu se ne može potpomoći da izbaci Zvezdu i tako će i biti.

Nocni vuk

pre 4 godine

Samo bez Ajaxa i Dinama. Ajax je suvise jak za ovu fazu, a sa Hrvatima bi bilo sve sem sporta tako da bolje zaobici. Ostali mogu da se prodju ako odigramo kako znamo.

boki

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda?

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?

ja

pre 4 godine

@ (Хаџи, 18. jul 2019 08:44)

Verovao ti ili ne, ali Holandija nema direktno mesto u LŠ! I ja sam mislio da je greška, pa sam proverio - ladno je Holandija izgubila jednu poziciju u UEFA nacionalnim koeficijentima i to od Austrije (?!?!??!!?!), tako da se, niko drugi do, Salcburg Red Bul direktno plasirao u grupnu fazu LŠ, a jedan Ajaks (prošlogodišnji polufinalista LŠ) igra kvalifikacije!!!

Nocni vuk

pre 4 godine

Samo bez Ajaxa i Dinama. Ajax je suvise jak za ovu fazu, a sa Hrvatima bi bilo sve sem sporta tako da bolje zaobici. Ostali mogu da se prodju ako odigramo kako znamo.

Shaquille O’Neil

pre 4 godine

Ajaks i Seltik su jači, naročito Ajaks, Kopenhagen bi bio teška utakmica u kojoj je sve moguće, Dinamo Zagreb nipošto zbog ,,navijača” i jednih i drugih i verovatno kazni zbog mešanja politike i sporta, BATE Borisov i kiparski APOEL bi pegli k’o budali šamar.

Pedja J7

pre 4 godine

Prosli smo Helsinki, a?
Ljudi, igra protiv slabasne Suduve je kriminalna bila, to je realnost. Realizacija je 0, dzaba Marin izmislja sanse...
Pristup mora da se promeni 100% ako misle da prodju Helsinki.
A posle, sve osim Ajaxa mozemo da prodjemo, s tim sto ne bih voleo Dinamo - zbog tenzija, i cetnicko-ustaskog folklora...

P.S. Pavkov pre Boacija, i mozda Ebisilio pre Ivanica, totalno je anemican...

Balls of Steel

pre 4 godine

mislim da realno od lige sampiona ove godine nema nista, ako ne poprave igru. A i bolje da igraju ligu evrope, imali bi vece sanse da sto duze ostanemo i opet prezimimo...

Raul Gonzalez Blanco

pre 4 godine

@ Boki

Prošle godine Zvezda je trebala već u 2. kolu protiv Apoela da igra ali su ispali od nekajke Suduve. U 3. kolu je nosilac bila Legija iz Varšave ali je ispala od Spartaka iz Trnave. Nadajmo se i sada da će doći BATE ili recimo APOEL na žrebu a da će ispasti od Sutjeske. Nego da prvo mi prođemo Helsinki.

Хаџи

pre 4 godine

Зар Ајакс као шампион Холандије не иде директно у ЛШ? Мислим да је ипак ПСВ у питању, што нама ништа неолакшава, већ чисто ради исправности текста.

Морамо да подигнемо ниво игре за најмање 2 степеника како бисмо имали шансе у том трећем колу да прођемо. Можемо да се боримо и само уз максимално фокусиран приступ можемо до Плеј-офа.
Треба да будемо и више него задовољни уколико изборимо било који вид групне фазе у Европи. Јер то онда мирише на континуитет 3 године за редом, што нам се није десило још од времена Обреновића ;)

Pero

pre 4 godine

Hocemo Dinamo!
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo...
(samo tii, 18. jul 2019 08:47)

Fudbalski klub Cibona???
Koliko imaš godina?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 18. jul 2019 09:56)

# Link komentara


Ja imam 45 godina i pevao sam ovo na severu 89-90.g. Pesma ide baš tako kako je napisano, a nastavak je "j...mo pa rasturamo"

Stefan17

pre 4 godine

Ljudi znate kako, dok je na čelu šef Miloje nemam brige, pa i na Barselonu da idemo. I prethodnih godina je bilo problema u timu, ali ih je sve popravio i odveo nas u LE i LŠ. Iako deluje možda nemoguće, mi igramo LŠ i ove godine. A uz navijače kakve imamo, i ja bih igrao dobro. Napred Zvezdo : )

Daki

pre 4 godine

Sada će svi govoriti bolje da se ne sastanu Dinamo Zagreb i Crvena Zvezda zbog politike,zbog nereda, zbog raznih drugih razloga nevezanih za nogomet,ali zar nije draž nogometa baš takav susret i sve što ide uz taj dvoboj?

HanSolo

pre 4 godine

Dinamo Zagreb,100%.
(žinjak, 18. jul 2019 08:41)

Ne, zbog nereda koje bi bilo.. Ni oni ni mi ne umemo da se ponašamo.. Samo bi tu bile ogromne kazne..

boki

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda?

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?

Lajavi krelac

pre 4 godine

Citajuci ove komentare zanimljivo je da svi hoce Bate i Apoel, pa sto necete Ajax, zar niste nakantali jedan Liverpul? a ne, oni bi sto lakse i smesnije protivnike pa da posle opet pricaju o sjajnoj evro-sezoni
(mike, 18. jul 2019 08:59)

Pa, bilo bi nam žao da izbacimo Tadića.

Zeljko

pre 4 godine

Citam komentare i prosto neverujem sta se pise . Pre samo dve godine bili smo dno dna a sad lose igrraju protiv litvanaca koji su prosle godine izbacili taj Apoel koji toliko spominjete ,sta je trebalo da pobede 20 razlike .Miloje je car i sta god da uradi dalje svako ko imalo voli Zvezdu treba da postuje.

Nebojsa

pre 4 godine

Odakle Ajaks u trece kolo kvalifikacije za LS. Meni je ovo cudno, dobro nemora da prvak Holandije ide direktno u grupnu fazu LS, ali pre plejof-a pocinjati za mene je iznenadjenje. Uvek su ili u grupnu fazu LS ili LE, prosle sezone stigli do polufinala LS.

mike

pre 4 godine

Citajuci ove komentare zanimljivo je da svi hoce Bate i Apoel, pa sto necete Ajax, zar niste nakantali jedan Liverpul? a ne, oni bi sto lakse i smesnije protivnike pa da posle opet pricaju o sjajnoj evro-sezoni

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

I prosle sezone sam prizeljkivao Seltik, prizeljkujem ga i sada. Gostovanje na ostrvu uvek odjekne u fudbalskom svetu, zvucno ime,a krš od ekipe vec godinama.

absolutezero

pre 4 godine

Jednostavno, neki autsajder će da izbaci favorita i CZ će da igra protiv njega. Biće to, kao i obično, najslabiji mogući protivnik.
(Gagiša, 18. jul 2019 10:39)

Ajd pogledaj Zvezdine protivnike prethodnih dvadesetak godina u kvalifikacijama za LŠ pa onda komentariši. Najsrećniji su ubedljivo "Vajldkardsi", druga je stvar što ne znaju.

Roki

pre 4 godine

Nismo krenuli ni sa drugim kolom, a vec gledamo ko ce biti protivnik u trecem. Boljka koja je urezana u gene srpskog fusbala. Setimo se mlade reprezentacije pre par nedelja.

Zar si bas toliko glup

pre 4 godine

Koje more trece kolo akakakakakak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (defekt, 18. jul 2019 12:06)

Izrazito "duhovit" i nadasve "inteligentan" komentar !

Granota

pre 4 godine

zamisli pukne petarda na marakani, u po srbije... ja ne vidim zasto prizivate Dinamo? Ajax je mala maca sto bi vam Dinamo uradio.. zbog dobrosusjedskih odnosa :) Dinamov defanzivni vezni igrač ademi vrijedi duplo vise para od vaseg najskupljeg igraca Marina, ili npr stoper Teophile.. Dinamo ima extra jaku ekipu koja je trebala prosle sezone doci do zavrsnice EL da nije bilo sudaca koji su gurali Benficu kako god treba..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dox, 18. jul 2019 11:31)

Kao prvo, zašto se žestiš? Trebalo bi po tvome da budeš prezadovoljan ako Zvezda dobije Dinamo u žrebu, a ne da se ljutiš...

Kao drugo, imate vi i Del Olma i Ademija, i vazdan igrače... Ali, Zvezda ima Gobeljića, tako da pazi koje primere navodiš, do nekog 4. kola će Gobelja da odradi kaznu, a onda - drm!

Džoni

pre 4 godine

Mislim da ove godine sa ovakvom odbranom mi nećemo proći ni sledećeg protivnika? Na stranu što nam je i završnica tj realizacija problematična, ali odbrana nam je šuplja totalno i bojim se da će protiv prve ozbiljne ekipe to i da se pokaže? Daj Bože da grešim i da se to malo utegne, ali realno nisam neki optimista. Nama je jedna Suduva u par navrata napravila dar mar pa i dala gol(srećom na samom kraju utakmice), a šta će tek biti protiv nekog ozbiljnijeg?

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Hocemo Dinamo! 
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo... 
(samo tii, 18. jul 2019 08:47) 

Fudbalski klub Cibona??? 
Koliko imaš godina? 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 18. jul 2019 09:56) 


Bolje je pitanje....koliko TI imaš godina ?!

Kupac diplome

pre 4 godine

Šanse za prolaz izražene u procentima:
Ajaks-Crvena Zvezda 90:10
Seltik-Crvena Zvezda 60:40
Dinamo Zagreb-Crvena Zvezda 55:45
Kopenhagen-Crvena Zvezda 50:50
Apoel-Crvena Zvezda 45:55
Bate Borisov-Crvena Zvezda 40:60

Grizlor

pre 4 godine

Umesto Ivanica na levom krilu Marin,a na mesto gde je igrao Marin prosli mec ubaciti Ebisilija kome bi ta pozicija,isturenog centralnog veznog,savrseno legla.Cak bi bio I bolji od Marina defanzivno,jer je jaci na lopti u duelu.Ivanic ne igra nista I dok ne popravi formu,nema mesta u ekipi.I Vukanovic je bolje resenje na levom krilu od njega,jer je borbeniji I bolji se snalazi u defanzivi.Obavezno dovesti brzeg stopera,ne mogu biti Babic I Milunovic u paru.

Borba

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda? 

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?
(boki, 18. jul 2019 08:42)

Pa eto.. Prosle godine luda sreća i sreća sa Salzburgom... Ove godine se treba jače i vise potruditi. Iskreno bih voleo da igrate sa Dinamom. To bi bio pravi klasik. Fudbalski navijački. U svakom pogledu.

Petar

pre 4 godine

Vidi iskreno, mnogo tezki protivniki ali za Ligu Sampiona oni su osim Ajax svi boranija. Tako da ako ne mozes preci jedan Celtic, Apoel ili Kopenhagen onda nemas sta ni da trazis u Ligi Sampiona, prosto ko pasulj. Sad da se ja nadam da Sutjeska izbaci Apoel pa da dobijemo njih? Ne pada mi na pamet. Ili jesmo za CL (kao sto smo bili prosle godine sto smo i dokazali u najtezoj grupi i pobedom nad Liverpoolom) ili nismo za CL pa cemo probati u LE, nije to neka znanost.

Fikio

pre 4 godine

Iskreno, samo ne Ajaks, jer iako su ove godine bez De Lighta i De Jonga, i dalje su jaki ko zemlja... A sa svim ovim drugim ekipama mozemo ravnopravno da igramo i sanse bi nam bile 50-50.

marek hamšiković

pre 4 godine

Evo kao grobar,najveće šanse imate protiv Bate-Rozenborg,mislim da ste tu čak I sa većim šansama od njih,sa Apoelom ste fifti-fifti,pod uslovom da se popravite protiv Helsinkija,pošto mislim da njih prolazite,ostali protivnici vrlo teško,imali ste možda sreće,jer ste u 1. kolu izvukli Suduvu,a ne Ferencvaroš ili Kluž,koji su izbacili Ludogorec I Astanu,mada smatram da oni I nisu jaki kao pre.Kopenhagen vrlo teško,Seltik I Dinamo Zg jako teško,Ajaks skoro pa nemoguće.

Nikola

pre 4 godine

Polako ljudi, ukoliko izvucemo Ajax, Celtic, Kopenhagen ili Dinamo, nosioci smo u 4. Kolu ako prodjemo njih.

Ako dobijemo Apoel, opet ce nas isti timovi sacekati kasnije, s puno vecom sansom da izvucemo Ajax koji je za 3 koplja iznad ostalih ili Dinamo zbog gluposti van terena.

Po meni, idealni protivnici Kopenhagen u 3. pa onda Slavia Prag u 4. Kolu.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Срушили смо Ливерпул па зашто не би и Ајакс?! Никога се не треба плашити. Мислим да би могли добити АПОЕЛ... 🔴⚪

Otac Makarije

pre 4 godine

Na sajtu kassiesa.home.xs4all.nl imate kompletne koeficijente svih klubova i država u Evropi.Koji tim se u kom kolu uključuje, koliko ima bodova...
Lično, voleo bih Celtic na krcatoj Marakani,a Dinamo u 4.tom kolu,ako uopšte dođemo do toga.Nemam ništa protiv ni Lige Evrope.Ovom timu je to realnija opcija.
Btw sa pobedom nad Suduvom, koeficijent nam je 18.750.Najnolji srpski klub napokon na svom mestu.
Još se Wild Cardsima sledeće godine briše 6 bodova,a nama 0.Višegodišnja dominacija u najavi.

aco

pre 4 godine

Ајакс је прејак, са осталима можемо. Прво Финци, па о да 3. коло које значи борбу за ЛЕ. Довољно би била и ЛЕ. Битан је континуитет. Зведа ове и наредне сезоне губи само пола бода од коефицијента, те је прилика да будемо носиоци од 3. кола. Ако бисмо наставили са овакбим резултатима још 2-3 год., могли бисмо да будемо нослћилац и у 4. колу.

nnidza

pre 4 godine

@mike
U jednom učešću u LŠ klub koji prozivaš je uradio više nego njegov gradski rival u dva nastupa, za 28 godina... Ako poredimo već...

Minja

pre 4 godine

Protiv Ajaksa su bam sanse za prolaz 5%, protiv Seltika 20%, protiv Dinama 30%, protiv Kopenhagena 40%, protiv Apoela 40% i protiv Batea 50%. Bice tesko.

Dag Kristi

pre 4 godine

Prosli smo Helsinki, a? 
Ljudi, igra protiv slabasne Suduve je kriminalna bila, to je realnost. Realizacija je 0, dzaba Marin izmislja sanse... 
Pristup mora da se promeni 100% ako misle da prodju Helsinki. 
A posle, sve osim Ajaxa mozemo da prodjemo, s tim sto ne bih voleo Dinamo - zbog tenzija, i cetnicko-ustaskog folklora... 

P.S. Pavkov pre Boacija, i mozda Ebisilio pre Ivanica, totalno je anemican...
(Pedja J7, 18. jul 2019 08:40)

Tebra, jel si ti očekivao ples protiv Suduve, posle priprema? Ja iskreno nisam. Helsinki je totalno ispod Zvezde po kvalitetu, tako da očekujem tu prolazak i brušenje forme za ono najbitnije.

uefa draw

pre 4 godine

Зар Ајакс као шампион Холандије не иде директно у ЛШ? Мислим да је ипак ПСВ у питању, што нама ништа неолакшава, већ чисто ради исправности текста. (Хаџи, 18. jul 2019 08:44)
Napisao si dosta netacnih stvari.(da ne kazem gluposti)
Kao prvo:sampion Holandije ne moze da ide direktno u LS je Holandija na 14.mestu Uefa liste.(vidi sajt kassiesa-access list).
Kao drugo:kako moze PSV da igra sa nama kad nije sampion vec vicesampion.On je u stazi pratilaca,druga grupa skroz odvojena od sampiona i NE MOGU da se sastanu.Imas sve objasnjeno na sajtu kassiesa.Prostudiraj malo.
A ono za Obrenovice si u pravu.3 godine kontinuiteta,mozda nije bilo cak jos od kneza Lazara.

panke

pre 4 godine

koliko navijača jednog malenog kluba komentariše vesti o zvezdi to je neverovatno.šta će nesretnici drugo kad njihov klub se ne spominje ni u rubrici verovali ili ne!!!!!!

Nikola

pre 4 godine

Са Марином и Миливојевићем можемо много постићи. Имам неки осјећај... Само јако из меча у меч. Фудбал је то, све је могуће! Играј Звездо Црвена!!!
(Догодине у Призрену!, 18. jul 2019 09:41)

Nisam znao da se Milivojevic vratio u Zvezdu. Bas mi je drago, odlican je zadnji vezni. U pravu si, postizemo mnogo ove sezone.

Kontraš

pre 4 godine

Rozemborg nema neke znacajnije rezultate u zadnjih 10-ak godina, dok BATE redovno igra ili LS ili nokaut LE.
(Arthas, 18. jul 2019 11:30) Igrao je i Ludogorec, pa je juce ispao.

.

pre 4 godine

Gobeljićeva ludost je izbacila Zvezdu iz takmičenja, izgleda da je i ljudima iz Zvezde to jasno. Helsinki nije dovoljno slab da mu se ne može potpomoći da izbaci Zvezdu i tako će i biti.

NY

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.
(Вук, 18. jul 2019 11:40)

Sta si ti hteo?Grizmana, De Lihta, De Bruinea, Pogbu, Mbapea. Koliko para toliko muzike.Dovode se slobodni igraci.Kostur tima isti kao i prosle sezone.I ti si jos nezadovoljan

batistuta

pre 4 godine

Ekipa je igrala sa pola gasa protiv suduve,cinjenica je da smo odlaskom Radonjica izgubili brzinu pa i Srnic na drugom krilu bi dobrodosao,znaci bez krila igramo pretrpani zadnjim veznim ,nazalost ovogodisnja ekipa je dosta losija od proslogodisnje.Nemamo sta da trazimo protiv ozbiljnije ekipe.

sale

pre 4 godine

Vidim neki zele dinamo,da osvete partizan,samo pazite da ne postavite nov rekord posle onih 1:6,skloni ste ka 1:7 vec vas je neko gazio toliko

Arthas

pre 4 godine

BATE Borisov potencijalni a igra protiv Rozemborga . Ne znam po kom osnovu su oni toliki favoriti da otpisujete Norvezane .
(Mile okati, 18. jul 2019 10:26)

Rozemborg nema neke znacajnije rezultate u zadnjih 10-ak godina, dok BATE redovno igra ili LS ili nokaut LE.

dox

pre 4 godine

zamisli pukne petarda na marakani, u po srbije... ja ne vidim zasto prizivate Dinamo? Ajax je mala maca sto bi vam Dinamo uradio.. zbog dobrosusjedskih odnosa :) Dinamov defanzivni vezni igrač ademi vrijedi duplo vise para od vaseg najskupljeg igraca Marina, ili npr stoper Teophile.. Dinamo ima extra jaku ekipu koja je trebala prosle sezone doci do zavrsnice EL da nije bilo sudaca koji su gurali Benficu kako god treba..

...

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda?

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 18. jul 2019 08:42)
Isto je, samo takav splet okolnosti, 4. Kolo će biti verovatno lakše, 40%sanse da tamo dobijemo slaviju iz praga ili young boyse,to se već sada zna.

Вук

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.

Danilo

pre 4 godine

@vuk


Šta znači katastrofalan prelazni rok? To što kanjas nije dao het trik sudu i za 20 minuta i što tomane nije dao gol na priprenoj utakmici, ali opet ako misliš o zimskom prelaznom roku možda se složim,ali zvezda je imala ogromnu prednost na tabeli. Ivanic samo da nadje formu kao i milunovic(kako je mirko loš igrač ako je dokazao klasu protiv nas dok je bio u bateu, gledajte opet taj meč, liga evrope pre 2. sezone). Tako da je sad bolje da svi pesimisti ćute i sete se prošle godine i dvomeča sa raspalim letoncima kad smo prvi gol dali u 75. minutu 2.meča.

Nebojsa

pre 4 godine

@ merak
Dragi prijatelju Ivanic je uz Marina,Boacija i da kazem donekle Bena jedine svetle tacke u timu.
Ivanic je mnogo ozbiljan igrac, tehnicki doteran, ako za koga mogu da kazem da mi je drag i sto je u C.Zvezdi to je on.
E sad je druga prica o poziciji koju mu je Milojevic namenio, on treba da igra u sredini i da bude iza napadaca tu dolazi do izrazaja njegov kvalitet.
Nama je rak rana zadnja linija i zadnji vezni. Gobeljic za 70 minuta nije probio ni jednom po boku, nemamo igrace da iznesu loptu do sredine terena. Igraju ona dva trabanta na sredini Jovicic i Jovancic ne znam da li su posli ili su dosli.
A o stoperima i o njihovoj brzini to je posebna prica.
Nama nije problem Ivanic i ostali igraci koji igraju u ofanzivnom delu terena,vec odbrana i zadnji vezni tu smo kiksunuli u prelaznom roku.

Millennium

pre 4 godine

Teško do LŠ ove godine. Ovaj tim je lošiji od prošlogodišnjeg, prelazni rok katastrofalan, a protivnici jači. Prvo da se prođe Helsinki, što neće biti nimalo lako. Posle, ako izvučemo APOEL ili BATE da se nečemu i nadamo. Protiv ostalih nemamo šta da tražimo.

Zvezdas

pre 4 godine

Ajax je ostao bez nekoliko vaznih igraca.Oni ulaze u takmicenje iz priprema.Mozda bi najbolje legao Celtic ili Kopenhagen.Ne bih voleo BATE.APOEL je nepoznanica a Dinamo je tezak jer imaju isti sastav gde su prosle sezone prosli prvo kolo nokaut faze LE.Mada ja bih bio zadovoljan i grupnom fazom LE.To je nas nivo.Puna kapa.12 miliona u kasicu i protivnici po meri

leri ptica

pre 4 godine

auuu koliko defetista,mnogo smo bre jadan narod,svi osim ajaxa pasu,mozda ne bi voleo dinamo zbog svega...licno bi voleo celtic,dobri su ali nista posebno,trce ko ludu i imaju iskustvo

VC

pre 4 godine

Ja imam 45 godina i pevao sam ovo na severu 89-90.g. Pesma ide baš tako kako je napisano, a nastavak je "j...mo pa rasturamo"
(Pero, 18. jul 2019 11:11)

Ti si uspio u životu!

Jao tragedije

Ja

pre 4 godine

Tesko da ce svi favoriti da prodju.Najverovatnije da BATE ispada id Rozenburga.Tu je najveca sansa Zvezde i mislim da cemo njih da izvucemo.Sa ostalima tesko.Ajaks ne bih komentarisao.Seltik lezi Zvezdi ali promenila su se vremena.Dinamo ima daleko kvalitetniji tim od Zvezde,daleko kvalitetniji i ozbiljniji.To bi bila klanica.Apoel je odlicna ekipa,veoma tesko gostovanje.Eventualno Kopenhagen nepoznanica kako bi izasli na kraj sa njima.Ali i tu nije kraj jer u poslednjoj prepreci dakle u play off u dolaze PAOK koji je od Zvezde bolji ta klasu,Salzburg,Yang Boys poprilucno favorizovana ekipa.E sada postoji mogucnost da neko od favorita ispadne u tom kljucnom trecem kolu ,recimo da Ferencvaros izbaci nekog ili Kluz i oni automatski nasledjuju mesto nosioca.Dakle idealan scenario ako prodjemo Helsinki da se izvuce Rozenborg ,naravno ako prodje Bate i u poslednjem kolu nekog od autsajdera koji bi iznenadio recimo Fetencvaros,Kluz ili Maribor ili ako se to ne desi i svi favoriti prodju onda bi ostali nosioci u play off Ajaks,Dinamo,Seltik,Yang boys i Salzburg da eventualno Yang boys ili Seltik izvucemo.Srecno
(Nenaks, 18. jul 2019 10:48

Sveo ove koje si nabrojao na kraju ne mogu sa Zvezdom jer se prave podgrupe i oni ne spadaju u mogucnost da se sastanu sa Zvezdom.Znaci ne moze Salcburg, PAOK,Jang Bojs.Ferencvaros, Kluz, Maribor itd

Nikole Tesle5/5

pre 4 godine

Najgore mi padne kad neko napise: "Ma jedva ste prosli protiv Suduve. Sad ce vas Helsinki izbaciti". To isto kao da kaze: "Ma jedva ste prosli Real Madrid, sad ce vas Oviedo izbaciti".

Mile Dodik

pre 4 godine

Znaci prolazimo I trece kolo,ko god dosao. Realno Ajax je tu najjaci ali je njihov problem sto su prodali sve kvalitetne igrace. Dinamo Zagreb od kako su najurili Mamica propada,nece im pomoci ni Olmo(inace,najbolji mladi igrac EP). Ovu ostalu buraniju necu ni da pominjem. U svakom slucaju ko god dodje na marakanu dobice pet komada,Dinami mozda I sest,sedam. Ljudi zar zaboravljate da je CZ proslogodisnji ucesnik LS,a da ne govorim da je '91 osvojila KES.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Plasim se da nam Gobeljicev start za zatvor ne vrati kao karma.
(Dejan, 18. jul 2019 08:50)

Nece karma nego sudije. Mesarima je mesto klanici.

Хаџи

pre 4 godine

Нисам констатовао, већ сам упитао...
Јер ми није било логично да шампион Холандије иде у квалификације.
У међувремену сам сазнао да Ајакс игра квалификације.

Са оваквом игром ЛЕ групна фаза, пуна капа. Преко тога да буде пресрећни.
Ипак очекујем да у наредне три утакмице ми подигнемо форму и сигурност у одбрани.

Догодине у Призрену!

pre 4 godine

Са Марином и Миливојевићем можемо много постићи. Имам неки осјећај... Само јако из меча у меч. Фудбал је то, све је могуће! Играј Звездо Црвена!!!

Gagiša

pre 4 godine

Jednostavno, neki autsajder će da izbaci favorita i CZ će da igra protiv njega. Biće to, kao i obično, najslabiji mogući protivnik.

мерак

pre 4 godine

Не разумем да онај полутане од играча, Иванић, игра стартну. Па он не може да шутне, нема снагу, нема брзину... Ту смо много слабији у односу на претходне сезоне. Остало ок. Није ми јасно, ко је замена за њега? Зашто је јурка послат на позајмицу, дечко има снагу за две утакмице... Можда није врх али је сигурно бољи од овог менаџерског играча. Ту ме мало Милоје разочарао, али тако је у модерном фудбалу, менаџери диктирају све.

sloba

pre 4 godine

Imas sve objasnjeno na sajtu kassiesa.Postoji pristupna lista (accsess list) za ovu sezonu.Na njoj se lepo vidi ko je u kvalifikacijam a ko direktno po grupama.I to za svaku drzavu.Holandija je 14. i igra kvalifikacije (kao i 13. i 12.mesto) a tek 11.mesto (Austrija) ima direktnog predstavnika.

Markoni36

pre 4 godine

Ajaks nikako naravno. Po meni dobro bi bilo da izbegnemo i Apoel i Bate zbog toga što će pobednici ostalih parova biti sigurni nosioci u četvrtom kolu. Ako bi hteli još i da izbegnemo nacionalizam onda ostaju Kopenhagen ili Seltik kao najpoželjniji protivnici. Inače lično ne bih imao ništa protiv da izvučemo i Dinamo, jer ćemo se sa njima kad tad sastati, a sad imam utisak da smo dovoljno iskusni i stabilni da ih pobedimo.

Malkom

pre 4 godine

Hocemo Dinamo!
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo...
(samo tii, 18. jul 2019 08:47)

Fudbalski klub Cibona???
Koliko imaš godina?

Nenaks

pre 4 godine

Tesko da ce svi favoriti da prodju.Najverovatnije da BATE ispada id Rozenburga.Tu je najveca sansa Zvezde i mislim da cemo njih da izvucemo.Sa ostalima tesko.Ajaks ne bih komentarisao.Seltik lezi Zvezdi ali promenila su se vremena.Dinamo ima daleko kvalitetniji tim od Zvezde,daleko kvalitetniji i ozbiljniji.To bi bila klanica.Apoel je odlicna ekipa,veoma tesko gostovanje.Eventualno Kopenhagen nepoznanica kako bi izasli na kraj sa njima.Ali i tu nije kraj jer u poslednjoj prepreci dakle u play off u dolaze PAOK koji je od Zvezde bolji ta klasu,Salzburg,Yang Boys poprilucno favorizovana ekipa.E sada postoji mogucnost da neko od favorita ispadne u tom kljucnom trecem kolu ,recimo da Ferencvaros izbaci nekog ili Kluz i oni automatski nasledjuju mesto nosioca.Dakle idealan scenario ako prodjemo Helsinki da se izvuce Rozenborg ,naravno ako prodje Bate i u poslednjem kolu nekog od autsajdera koji bi iznenadio recimo Fetencvaros,Kluz ili Maribor ili ako se to ne desi i svi favoriti prodju onda bi ostali nosioci u play off Ajaks,Dinamo,Seltik,Yang boys i Salzburg da eventualno Yang boys ili Seltik izvucemo.Srecno

Dinamovac

pre 4 godine

Dinamovac sam i volio bi da igramo sa Zvezdom jer mislim da bi ih što vi kažete "otresli"...ove godine smo još jači nego prošle, a vidim Zvezda muku muči...navijanje bi bilo top!

sumadinac pali topa

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.
(Вук, 18. jul 2019 11:40)

A ti mislis da samo zvezda ima skaute?

Negativni

pre 4 godine

Svim ovim znalcima koji bi da komentarisu prelazni rok: navidete ime kluba u kome ste bili trener,direktor ili mozda radili kao skaut. Koliko ste do sada igraca skautirali i preporucili nekom od klubova. Vas odgovor nula. Isto je toliko i znanje koje.poaedujete a ipak komentarisete.
(Onaj, 18. jul 2019 20:56)

Ne moraš da si kokoška da bi znao koje je jaje pokvareno. I ti si daleko od profesora srpskog, pa ipak znaš da ponegde idu zarez i tačka, mada ti je glagolski oblik u jednoj rečenici jako problematičan.

Onaj

pre 4 godine

Svim ovim znalcima koji bi da komentarisu prelazni rok: navidete ime kluba u kome ste bili trener,direktor ili mozda radili kao skaut. Koliko ste do sada igraca skautirali i preporucili nekom od klubova. Vas odgovor nula. Isto je toliko i znanje koje.poaedujete a ipak komentarisete.

Danilo

pre 4 godine

@Dinamovac

Brate moj slatki, kakvo tvoje navijanje. Oba tima bi upala u probleme. Još uz to, čuo sam da i rijeka i hajduk imaju viša navijača od vas jer su istorija. Hrvatski mančester siti. Ni pola stadiona puno. Ako misliš na navijanje naše publike onda si upravu.

mike

pre 4 godine

Citajuci ove komentare zanimljivo je da svi hoce Bate i Apoel, pa sto necete Ajax, zar niste nakantali jedan Liverpul? a ne, oni bi sto lakse i smesnije protivnike pa da posle opet pricaju o sjajnoj evro-sezoni

.

pre 4 godine

Gobeljićeva ludost je izbacila Zvezdu iz takmičenja, izgleda da je i ljudima iz Zvezde to jasno. Helsinki nije dovoljno slab da mu se ne može potpomoći da izbaci Zvezdu i tako će i biti.

Pedja J7

pre 4 godine

Prosli smo Helsinki, a?
Ljudi, igra protiv slabasne Suduve je kriminalna bila, to je realnost. Realizacija je 0, dzaba Marin izmislja sanse...
Pristup mora da se promeni 100% ako misle da prodju Helsinki.
A posle, sve osim Ajaxa mozemo da prodjemo, s tim sto ne bih voleo Dinamo - zbog tenzija, i cetnicko-ustaskog folklora...

P.S. Pavkov pre Boacija, i mozda Ebisilio pre Ivanica, totalno je anemican...

boki

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda?

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?

Malkom

pre 4 godine

Hocemo Dinamo!
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo...
(samo tii, 18. jul 2019 08:47)

Fudbalski klub Cibona???
Koliko imaš godina?

dox

pre 4 godine

zamisli pukne petarda na marakani, u po srbije... ja ne vidim zasto prizivate Dinamo? Ajax je mala maca sto bi vam Dinamo uradio.. zbog dobrosusjedskih odnosa :) Dinamov defanzivni vezni igrač ademi vrijedi duplo vise para od vaseg najskupljeg igraca Marina, ili npr stoper Teophile.. Dinamo ima extra jaku ekipu koja je trebala prosle sezone doci do zavrsnice EL da nije bilo sudaca koji su gurali Benficu kako god treba..

Mile Dodik

pre 4 godine

Znaci prolazimo I trece kolo,ko god dosao. Realno Ajax je tu najjaci ali je njihov problem sto su prodali sve kvalitetne igrace. Dinamo Zagreb od kako su najurili Mamica propada,nece im pomoci ni Olmo(inace,najbolji mladi igrac EP). Ovu ostalu buraniju necu ni da pominjem. U svakom slucaju ko god dodje na marakanu dobice pet komada,Dinami mozda I sest,sedam. Ljudi zar zaboravljate da je CZ proslogodisnji ucesnik LS,a da ne govorim da je '91 osvojila KES.

sale

pre 4 godine

Vidim neki zele dinamo,da osvete partizan,samo pazite da ne postavite nov rekord posle onih 1:6,skloni ste ka 1:7 vec vas je neko gazio toliko

Minja

pre 4 godine

Protiv Ajaksa su bam sanse za prolaz 5%, protiv Seltika 20%, protiv Dinama 30%, protiv Kopenhagena 40%, protiv Apoela 40% i protiv Batea 50%. Bice tesko.

Хаџи

pre 4 godine

Зар Ајакс као шампион Холандије не иде директно у ЛШ? Мислим да је ипак ПСВ у питању, што нама ништа неолакшава, већ чисто ради исправности текста.

Морамо да подигнемо ниво игре за најмање 2 степеника како бисмо имали шансе у том трећем колу да прођемо. Можемо да се боримо и само уз максимално фокусиран приступ можемо до Плеј-офа.
Треба да будемо и више него задовољни уколико изборимо било који вид групне фазе у Европи. Јер то онда мирише на континуитет 3 године за редом, што нам се није десило још од времена Обреновића ;)

VC

pre 4 godine

Ja imam 45 godina i pevao sam ovo na severu 89-90.g. Pesma ide baš tako kako je napisano, a nastavak je "j...mo pa rasturamo"
(Pero, 18. jul 2019 11:11)

Ti si uspio u životu!

Jao tragedije

Daki

pre 4 godine

Sada će svi govoriti bolje da se ne sastanu Dinamo Zagreb i Crvena Zvezda zbog politike,zbog nereda, zbog raznih drugih razloga nevezanih za nogomet,ali zar nije draž nogometa baš takav susret i sve što ide uz taj dvoboj?

Balls of Steel

pre 4 godine

mislim da realno od lige sampiona ove godine nema nista, ako ne poprave igru. A i bolje da igraju ligu evrope, imali bi vece sanse da sto duze ostanemo i opet prezimimo...

Stefan17

pre 4 godine

Ljudi znate kako, dok je na čelu šef Miloje nemam brige, pa i na Barselonu da idemo. I prethodnih godina je bilo problema u timu, ali ih je sve popravio i odveo nas u LE i LŠ. Iako deluje možda nemoguće, mi igramo LŠ i ove godine. A uz navijače kakve imamo, i ja bih igrao dobro. Napred Zvezdo : )

Kupac diplome

pre 4 godine

Šanse za prolaz izražene u procentima:
Ajaks-Crvena Zvezda 90:10
Seltik-Crvena Zvezda 60:40
Dinamo Zagreb-Crvena Zvezda 55:45
Kopenhagen-Crvena Zvezda 50:50
Apoel-Crvena Zvezda 45:55
Bate Borisov-Crvena Zvezda 40:60

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Plasim se da nam Gobeljicev start za zatvor ne vrati kao karma.
(Dejan, 18. jul 2019 08:50)

Nece karma nego sudije. Mesarima je mesto klanici.

Nenaks

pre 4 godine

Tesko da ce svi favoriti da prodju.Najverovatnije da BATE ispada id Rozenburga.Tu je najveca sansa Zvezde i mislim da cemo njih da izvucemo.Sa ostalima tesko.Ajaks ne bih komentarisao.Seltik lezi Zvezdi ali promenila su se vremena.Dinamo ima daleko kvalitetniji tim od Zvezde,daleko kvalitetniji i ozbiljniji.To bi bila klanica.Apoel je odlicna ekipa,veoma tesko gostovanje.Eventualno Kopenhagen nepoznanica kako bi izasli na kraj sa njima.Ali i tu nije kraj jer u poslednjoj prepreci dakle u play off u dolaze PAOK koji je od Zvezde bolji ta klasu,Salzburg,Yang Boys poprilucno favorizovana ekipa.E sada postoji mogucnost da neko od favorita ispadne u tom kljucnom trecem kolu ,recimo da Ferencvaros izbaci nekog ili Kluz i oni automatski nasledjuju mesto nosioca.Dakle idealan scenario ako prodjemo Helsinki da se izvuce Rozenborg ,naravno ako prodje Bate i u poslednjem kolu nekog od autsajdera koji bi iznenadio recimo Fetencvaros,Kluz ili Maribor ili ako se to ne desi i svi favoriti prodju onda bi ostali nosioci u play off Ajaks,Dinamo,Seltik,Yang boys i Salzburg da eventualno Yang boys ili Seltik izvucemo.Srecno

Dinamovac

pre 4 godine

Dinamovac sam i volio bi da igramo sa Zvezdom jer mislim da bi ih što vi kažete "otresli"...ove godine smo još jači nego prošle, a vidim Zvezda muku muči...navijanje bi bilo top!

Džoni

pre 4 godine

Mislim da ove godine sa ovakvom odbranom mi nećemo proći ni sledećeg protivnika? Na stranu što nam je i završnica tj realizacija problematična, ali odbrana nam je šuplja totalno i bojim se da će protiv prve ozbiljne ekipe to i da se pokaže? Daj Bože da grešim i da se to malo utegne, ali realno nisam neki optimista. Nama je jedna Suduva u par navrata napravila dar mar pa i dala gol(srećom na samom kraju utakmice), a šta će tek biti protiv nekog ozbiljnijeg?

Nocni vuk

pre 4 godine

Samo bez Ajaxa i Dinama. Ajax je suvise jak za ovu fazu, a sa Hrvatima bi bilo sve sem sporta tako da bolje zaobici. Ostali mogu da se prodju ako odigramo kako znamo.

panke

pre 4 godine

koliko navijača jednog malenog kluba komentariše vesti o zvezdi to je neverovatno.šta će nesretnici drugo kad njihov klub se ne spominje ni u rubrici verovali ili ne!!!!!!

Borba

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda? 

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?
(boki, 18. jul 2019 08:42)

Pa eto.. Prosle godine luda sreća i sreća sa Salzburgom... Ove godine se treba jače i vise potruditi. Iskreno bih voleo da igrate sa Dinamom. To bi bio pravi klasik. Fudbalski navijački. U svakom pogledu.

Догодине у Призрену!

pre 4 godine

Са Марином и Миливојевићем можемо много постићи. Имам неки осјећај... Само јако из меча у меч. Фудбал је то, све је могуће! Играј Звездо Црвена!!!

Nebojsa

pre 4 godine

Odakle Ajaks u trece kolo kvalifikacije za LS. Meni je ovo cudno, dobro nemora da prvak Holandije ide direktno u grupnu fazu LS, ali pre plejof-a pocinjati za mene je iznenadjenje. Uvek su ili u grupnu fazu LS ili LE, prosle sezone stigli do polufinala LS.

Shaquille O’Neil

pre 4 godine

Ajaks i Seltik su jači, naročito Ajaks, Kopenhagen bi bio teška utakmica u kojoj je sve moguće, Dinamo Zagreb nipošto zbog ,,navijača” i jednih i drugih i verovatno kazni zbog mešanja politike i sporta, BATE Borisov i kiparski APOEL bi pegli k’o budali šamar.

мерак

pre 4 godine

Не разумем да онај полутане од играча, Иванић, игра стартну. Па он не може да шутне, нема снагу, нема брзину... Ту смо много слабији у односу на претходне сезоне. Остало ок. Није ми јасно, ко је замена за њега? Зашто је јурка послат на позајмицу, дечко има снагу за две утакмице... Можда није врх али је сигурно бољи од овог менаџерског играча. Ту ме мало Милоје разочарао, али тако је у модерном фудбалу, менаџери диктирају све.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Hocemo Dinamo! 
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo... 
(samo tii, 18. jul 2019 08:47) 

Fudbalski klub Cibona??? 
Koliko imaš godina? 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 18. jul 2019 09:56) 


Bolje je pitanje....koliko TI imaš godina ?!

Gagiša

pre 4 godine

Jednostavno, neki autsajder će da izbaci favorita i CZ će da igra protiv njega. Biće to, kao i obično, najslabiji mogući protivnik.

Otac Makarije

pre 4 godine

Na sajtu kassiesa.home.xs4all.nl imate kompletne koeficijente svih klubova i država u Evropi.Koji tim se u kom kolu uključuje, koliko ima bodova...
Lično, voleo bih Celtic na krcatoj Marakani,a Dinamo u 4.tom kolu,ako uopšte dođemo do toga.Nemam ništa protiv ni Lige Evrope.Ovom timu je to realnija opcija.
Btw sa pobedom nad Suduvom, koeficijent nam je 18.750.Najnolji srpski klub napokon na svom mestu.
Još se Wild Cardsima sledeće godine briše 6 bodova,a nama 0.Višegodišnja dominacija u najavi.

Вук

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.

batistuta

pre 4 godine

Ekipa je igrala sa pola gasa protiv suduve,cinjenica je da smo odlaskom Radonjica izgubili brzinu pa i Srnic na drugom krilu bi dobrodosao,znaci bez krila igramo pretrpani zadnjim veznim ,nazalost ovogodisnja ekipa je dosta losija od proslogodisnje.Nemamo sta da trazimo protiv ozbiljnije ekipe.

Pero

pre 4 godine

Hocemo Dinamo!
Zora rudi dan se beli ...... mo Zagreb celi, i cibonu i dinamo...
(samo tii, 18. jul 2019 08:47)

Fudbalski klub Cibona???
Koliko imaš godina?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 18. jul 2019 09:56)

# Link komentara


Ja imam 45 godina i pevao sam ovo na severu 89-90.g. Pesma ide baš tako kako je napisano, a nastavak je "j...mo pa rasturamo"

Grizlor

pre 4 godine

Umesto Ivanica na levom krilu Marin,a na mesto gde je igrao Marin prosli mec ubaciti Ebisilija kome bi ta pozicija,isturenog centralnog veznog,savrseno legla.Cak bi bio I bolji od Marina defanzivno,jer je jaci na lopti u duelu.Ivanic ne igra nista I dok ne popravi formu,nema mesta u ekipi.I Vukanovic je bolje resenje na levom krilu od njega,jer je borbeniji I bolji se snalazi u defanzivi.Obavezno dovesti brzeg stopera,ne mogu biti Babic I Milunovic u paru.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Срушили смо Ливерпул па зашто не би и Ајакс?! Никога се не треба плашити. Мислим да би могли добити АПОЕЛ... 🔴⚪

Arthas

pre 4 godine

BATE Borisov potencijalni a igra protiv Rozemborga . Ne znam po kom osnovu su oni toliki favoriti da otpisujete Norvezane .
(Mile okati, 18. jul 2019 10:26)

Rozemborg nema neke znacajnije rezultate u zadnjih 10-ak godina, dok BATE redovno igra ili LS ili nokaut LE.

Zar si bas toliko glup

pre 4 godine

Koje more trece kolo akakakakakak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (defekt, 18. jul 2019 12:06)

Izrazito "duhovit" i nadasve "inteligentan" komentar !

ja

pre 4 godine

@ (Хаџи, 18. jul 2019 08:44)

Verovao ti ili ne, ali Holandija nema direktno mesto u LŠ! I ja sam mislio da je greška, pa sam proverio - ladno je Holandija izgubila jednu poziciju u UEFA nacionalnim koeficijentima i to od Austrije (?!?!??!!?!), tako da se, niko drugi do, Salcburg Red Bul direktno plasirao u grupnu fazu LŠ, a jedan Ajaks (prošlogodišnji polufinalista LŠ) igra kvalifikacije!!!

Fikio

pre 4 godine

Iskreno, samo ne Ajaks, jer iako su ove godine bez De Lighta i De Jonga, i dalje su jaki ko zemlja... A sa svim ovim drugim ekipama mozemo ravnopravno da igramo i sanse bi nam bile 50-50.

Markoni36

pre 4 godine

Ajaks nikako naravno. Po meni dobro bi bilo da izbegnemo i Apoel i Bate zbog toga što će pobednici ostalih parova biti sigurni nosioci u četvrtom kolu. Ako bi hteli još i da izbegnemo nacionalizam onda ostaju Kopenhagen ili Seltik kao najpoželjniji protivnici. Inače lično ne bih imao ništa protiv da izvučemo i Dinamo, jer ćemo se sa njima kad tad sastati, a sad imam utisak da smo dovoljno iskusni i stabilni da ih pobedimo.

Millennium

pre 4 godine

Teško do LŠ ove godine. Ovaj tim je lošiji od prošlogodišnjeg, prelazni rok katastrofalan, a protivnici jači. Prvo da se prođe Helsinki, što neće biti nimalo lako. Posle, ako izvučemo APOEL ili BATE da se nečemu i nadamo. Protiv ostalih nemamo šta da tražimo.

Dag Kristi

pre 4 godine

Prosli smo Helsinki, a? 
Ljudi, igra protiv slabasne Suduve je kriminalna bila, to je realnost. Realizacija je 0, dzaba Marin izmislja sanse... 
Pristup mora da se promeni 100% ako misle da prodju Helsinki. 
A posle, sve osim Ajaxa mozemo da prodjemo, s tim sto ne bih voleo Dinamo - zbog tenzija, i cetnicko-ustaskog folklora... 

P.S. Pavkov pre Boacija, i mozda Ebisilio pre Ivanica, totalno je anemican...
(Pedja J7, 18. jul 2019 08:40)

Tebra, jel si ti očekivao ples protiv Suduve, posle priprema? Ja iskreno nisam. Helsinki je totalno ispod Zvezde po kvalitetu, tako da očekujem tu prolazak i brušenje forme za ono najbitnije.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Citajuci ove komentare zanimljivo je da svi hoce Bate i Apoel, pa sto necete Ajax, zar niste nakantali jedan Liverpul? a ne, oni bi sto lakse i smesnije protivnike pa da posle opet pricaju o sjajnoj evro-sezoni
(mike, 18. jul 2019 08:59)

Pa, bilo bi nam žao da izbacimo Tadića.

absolutezero

pre 4 godine

Jednostavno, neki autsajder će da izbaci favorita i CZ će da igra protiv njega. Biće to, kao i obično, najslabiji mogući protivnik.
(Gagiša, 18. jul 2019 10:39)

Ajd pogledaj Zvezdine protivnike prethodnih dvadesetak godina u kvalifikacijama za LŠ pa onda komentariši. Najsrećniji su ubedljivo "Vajldkardsi", druga je stvar što ne znaju.

Onaj

pre 4 godine

Svim ovim znalcima koji bi da komentarisu prelazni rok: navidete ime kluba u kome ste bili trener,direktor ili mozda radili kao skaut. Koliko ste do sada igraca skautirali i preporucili nekom od klubova. Vas odgovor nula. Isto je toliko i znanje koje.poaedujete a ipak komentarisete.

Nikole Tesle5/5

pre 4 godine

Najgore mi padne kad neko napise: "Ma jedva ste prosli protiv Suduve. Sad ce vas Helsinki izbaciti". To isto kao da kaze: "Ma jedva ste prosli Real Madrid, sad ce vas Oviedo izbaciti".

HanSolo

pre 4 godine

Dinamo Zagreb,100%.
(žinjak, 18. jul 2019 08:41)

Ne, zbog nereda koje bi bilo.. Ni oni ni mi ne umemo da se ponašamo.. Samo bi tu bile ogromne kazne..

marek hamšiković

pre 4 godine

Evo kao grobar,najveće šanse imate protiv Bate-Rozenborg,mislim da ste tu čak I sa većim šansama od njih,sa Apoelom ste fifti-fifti,pod uslovom da se popravite protiv Helsinkija,pošto mislim da njih prolazite,ostali protivnici vrlo teško,imali ste možda sreće,jer ste u 1. kolu izvukli Suduvu,a ne Ferencvaroš ili Kluž,koji su izbacili Ludogorec I Astanu,mada smatram da oni I nisu jaki kao pre.Kopenhagen vrlo teško,Seltik I Dinamo Zg jako teško,Ajaks skoro pa nemoguće.

Zeljko

pre 4 godine

Citam komentare i prosto neverujem sta se pise . Pre samo dve godine bili smo dno dna a sad lose igrraju protiv litvanaca koji su prosle godine izbacili taj Apoel koji toliko spominjete ,sta je trebalo da pobede 20 razlike .Miloje je car i sta god da uradi dalje svako ko imalo voli Zvezdu treba da postuje.

Nikola

pre 4 godine

Polako ljudi, ukoliko izvucemo Ajax, Celtic, Kopenhagen ili Dinamo, nosioci smo u 4. Kolu ako prodjemo njih.

Ako dobijemo Apoel, opet ce nas isti timovi sacekati kasnije, s puno vecom sansom da izvucemo Ajax koji je za 3 koplja iznad ostalih ili Dinamo zbog gluposti van terena.

Po meni, idealni protivnici Kopenhagen u 3. pa onda Slavia Prag u 4. Kolu.

Roki

pre 4 godine

Nismo krenuli ni sa drugim kolom, a vec gledamo ko ce biti protivnik u trecem. Boljka koja je urezana u gene srpskog fusbala. Setimo se mlade reprezentacije pre par nedelja.

Nikola

pre 4 godine

Са Марином и Миливојевићем можемо много постићи. Имам неки осјећај... Само јако из меча у меч. Фудбал је то, све је могуће! Играј Звездо Црвена!!!
(Догодине у Призрену!, 18. jul 2019 09:41)

Nisam znao da se Milivojevic vratio u Zvezdu. Bas mi je drago, odlican je zadnji vezni. U pravu si, postizemo mnogo ove sezone.

uefa draw

pre 4 godine

Зар Ајакс као шампион Холандије не иде директно у ЛШ? Мислим да је ипак ПСВ у питању, што нама ништа неолакшава, већ чисто ради исправности текста. (Хаџи, 18. jul 2019 08:44)
Napisao si dosta netacnih stvari.(da ne kazem gluposti)
Kao prvo:sampion Holandije ne moze da ide direktno u LS je Holandija na 14.mestu Uefa liste.(vidi sajt kassiesa-access list).
Kao drugo:kako moze PSV da igra sa nama kad nije sampion vec vicesampion.On je u stazi pratilaca,druga grupa skroz odvojena od sampiona i NE MOGU da se sastanu.Imas sve objasnjeno na sajtu kassiesa.Prostudiraj malo.
A ono za Obrenovice si u pravu.3 godine kontinuiteta,mozda nije bilo cak jos od kneza Lazara.

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

I prosle sezone sam prizeljkivao Seltik, prizeljkujem ga i sada. Gostovanje na ostrvu uvek odjekne u fudbalskom svetu, zvucno ime,a krš od ekipe vec godinama.

NY

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.
(Вук, 18. jul 2019 11:40)

Sta si ti hteo?Grizmana, De Lihta, De Bruinea, Pogbu, Mbapea. Koliko para toliko muzike.Dovode se slobodni igraci.Kostur tima isti kao i prosle sezone.I ti si jos nezadovoljan

nnidza

pre 4 godine

@mike
U jednom učešću u LŠ klub koji prozivaš je uradio više nego njegov gradski rival u dva nastupa, za 28 godina... Ako poredimo već...

Petar

pre 4 godine

Vidi iskreno, mnogo tezki protivniki ali za Ligu Sampiona oni su osim Ajax svi boranija. Tako da ako ne mozes preci jedan Celtic, Apoel ili Kopenhagen onda nemas sta ni da trazis u Ligi Sampiona, prosto ko pasulj. Sad da se ja nadam da Sutjeska izbaci Apoel pa da dobijemo njih? Ne pada mi na pamet. Ili jesmo za CL (kao sto smo bili prosle godine sto smo i dokazali u najtezoj grupi i pobedom nad Liverpoolom) ili nismo za CL pa cemo probati u LE, nije to neka znanost.

Nebojsa

pre 4 godine

@ merak
Dragi prijatelju Ivanic je uz Marina,Boacija i da kazem donekle Bena jedine svetle tacke u timu.
Ivanic je mnogo ozbiljan igrac, tehnicki doteran, ako za koga mogu da kazem da mi je drag i sto je u C.Zvezdi to je on.
E sad je druga prica o poziciji koju mu je Milojevic namenio, on treba da igra u sredini i da bude iza napadaca tu dolazi do izrazaja njegov kvalitet.
Nama je rak rana zadnja linija i zadnji vezni. Gobeljic za 70 minuta nije probio ni jednom po boku, nemamo igrace da iznesu loptu do sredine terena. Igraju ona dva trabanta na sredini Jovicic i Jovancic ne znam da li su posli ili su dosli.
A o stoperima i o njihovoj brzini to je posebna prica.
Nama nije problem Ivanic i ostali igraci koji igraju u ofanzivnom delu terena,vec odbrana i zadnji vezni tu smo kiksunuli u prelaznom roku.

sumadinac pali topa

pre 4 godine

Катастрофалан прелазни рок. Шта су радили од децембра прошле године до првог јуна ове године? Јел постоје скаути, где су ловци на таленте толико прочуене звездине школе? Неко мора да сноси последице за овако лош прелазни рок.
(Вук, 18. jul 2019 11:40)

A ti mislis da samo zvezda ima skaute?

Raul Gonzalez Blanco

pre 4 godine

@ Boki

Prošle godine Zvezda je trebala već u 2. kolu protiv Apoela da igra ali su ispali od nekajke Suduve. U 3. kolu je nosilac bila Legija iz Varšave ali je ispala od Spartaka iz Trnave. Nadajmo se i sada da će doći BATE ili recimo APOEL na žrebu a da će ispasti od Sutjeske. Nego da prvo mi prođemo Helsinki.

Zvezdas

pre 4 godine

Ajax je ostao bez nekoliko vaznih igraca.Oni ulaze u takmicenje iz priprema.Mozda bi najbolje legao Celtic ili Kopenhagen.Ne bih voleo BATE.APOEL je nepoznanica a Dinamo je tezak jer imaju isti sastav gde su prosle sezone prosli prvo kolo nokaut faze LE.Mada ja bih bio zadovoljan i grupnom fazom LE.To je nas nivo.Puna kapa.12 miliona u kasicu i protivnici po meri

leri ptica

pre 4 godine

auuu koliko defetista,mnogo smo bre jadan narod,svi osim ajaxa pasu,mozda ne bi voleo dinamo zbog svega...licno bi voleo celtic,dobri su ali nista posebno,trce ko ludu i imaju iskustvo

Ja

pre 4 godine

Tesko da ce svi favoriti da prodju.Najverovatnije da BATE ispada id Rozenburga.Tu je najveca sansa Zvezde i mislim da cemo njih da izvucemo.Sa ostalima tesko.Ajaks ne bih komentarisao.Seltik lezi Zvezdi ali promenila su se vremena.Dinamo ima daleko kvalitetniji tim od Zvezde,daleko kvalitetniji i ozbiljniji.To bi bila klanica.Apoel je odlicna ekipa,veoma tesko gostovanje.Eventualno Kopenhagen nepoznanica kako bi izasli na kraj sa njima.Ali i tu nije kraj jer u poslednjoj prepreci dakle u play off u dolaze PAOK koji je od Zvezde bolji ta klasu,Salzburg,Yang Boys poprilucno favorizovana ekipa.E sada postoji mogucnost da neko od favorita ispadne u tom kljucnom trecem kolu ,recimo da Ferencvaros izbaci nekog ili Kluz i oni automatski nasledjuju mesto nosioca.Dakle idealan scenario ako prodjemo Helsinki da se izvuce Rozenborg ,naravno ako prodje Bate i u poslednjem kolu nekog od autsajdera koji bi iznenadio recimo Fetencvaros,Kluz ili Maribor ili ako se to ne desi i svi favoriti prodju onda bi ostali nosioci u play off Ajaks,Dinamo,Seltik,Yang boys i Salzburg da eventualno Yang boys ili Seltik izvucemo.Srecno
(Nenaks, 18. jul 2019 10:48

Sveo ove koje si nabrojao na kraju ne mogu sa Zvezdom jer se prave podgrupe i oni ne spadaju u mogucnost da se sastanu sa Zvezdom.Znaci ne moze Salcburg, PAOK,Jang Bojs.Ferencvaros, Kluz, Maribor itd

aco

pre 4 godine

Ајакс је прејак, са осталима можемо. Прво Финци, па о да 3. коло које значи борбу за ЛЕ. Довољно би била и ЛЕ. Битан је континуитет. Зведа ове и наредне сезоне губи само пола бода од коефицијента, те је прилика да будемо носиоци од 3. кола. Ако бисмо наставили са овакбим резултатима још 2-3 год., могли бисмо да будемо нослћилац и у 4. колу.

Granota

pre 4 godine

zamisli pukne petarda na marakani, u po srbije... ja ne vidim zasto prizivate Dinamo? Ajax je mala maca sto bi vam Dinamo uradio.. zbog dobrosusjedskih odnosa :) Dinamov defanzivni vezni igrač ademi vrijedi duplo vise para od vaseg najskupljeg igraca Marina, ili npr stoper Teophile.. Dinamo ima extra jaku ekipu koja je trebala prosle sezone doci do zavrsnice EL da nije bilo sudaca koji su gurali Benficu kako god treba..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dox, 18. jul 2019 11:31)

Kao prvo, zašto se žestiš? Trebalo bi po tvome da budeš prezadovoljan ako Zvezda dobije Dinamo u žrebu, a ne da se ljutiš...

Kao drugo, imate vi i Del Olma i Ademija, i vazdan igrače... Ali, Zvezda ima Gobeljića, tako da pazi koje primere navodiš, do nekog 4. kola će Gobelja da odradi kaznu, a onda - drm!

Danilo

pre 4 godine

@vuk


Šta znači katastrofalan prelazni rok? To što kanjas nije dao het trik sudu i za 20 minuta i što tomane nije dao gol na priprenoj utakmici, ali opet ako misliš o zimskom prelaznom roku možda se složim,ali zvezda je imala ogromnu prednost na tabeli. Ivanic samo da nadje formu kao i milunovic(kako je mirko loš igrač ako je dokazao klasu protiv nas dok je bio u bateu, gledajte opet taj meč, liga evrope pre 2. sezone). Tako da je sad bolje da svi pesimisti ćute i sete se prošle godine i dvomeča sa raspalim letoncima kad smo prvi gol dali u 75. minutu 2.meča.

sloba

pre 4 godine

Imas sve objasnjeno na sajtu kassiesa.Postoji pristupna lista (accsess list) za ovu sezonu.Na njoj se lepo vidi ko je u kvalifikacijam a ko direktno po grupama.I to za svaku drzavu.Holandija je 14. i igra kvalifikacije (kao i 13. i 12.mesto) a tek 11.mesto (Austrija) ima direktnog predstavnika.

Хаџи

pre 4 godine

Нисам констатовао, већ сам упитао...
Јер ми није било логично да шампион Холандије иде у квалификације.
У међувремену сам сазнао да Ајакс игра квалификације.

Са оваквом игром ЛЕ групна фаза, пуна капа. Преко тога да буде пресрећни.
Ипак очекујем да у наредне три утакмице ми подигнемо форму и сигурност у одбрани.

Danilo

pre 4 godine

@Dinamovac

Brate moj slatki, kakvo tvoje navijanje. Oba tima bi upala u probleme. Još uz to, čuo sam da i rijeka i hajduk imaju viša navijača od vas jer su istorija. Hrvatski mančester siti. Ni pola stadiona puno. Ako misliš na navijanje naše publike onda si upravu.

...

pre 4 godine

Prosle godine u 3 kolu sa Trnavom...a ove npr sa Ajaksom? Kako to? Ko ih ceka u 4 kolu onda?

Ili je promenjen format kvalifikacija pa nema vise 4 kola?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 18. jul 2019 08:42)
Isto je, samo takav splet okolnosti, 4. Kolo će biti verovatno lakše, 40%sanse da tamo dobijemo slaviju iz praga ili young boyse,to se već sada zna.

Kontraš

pre 4 godine

Rozemborg nema neke znacajnije rezultate u zadnjih 10-ak godina, dok BATE redovno igra ili LS ili nokaut LE.
(Arthas, 18. jul 2019 11:30) Igrao je i Ludogorec, pa je juce ispao.

Negativni

pre 4 godine

Svim ovim znalcima koji bi da komentarisu prelazni rok: navidete ime kluba u kome ste bili trener,direktor ili mozda radili kao skaut. Koliko ste do sada igraca skautirali i preporucili nekom od klubova. Vas odgovor nula. Isto je toliko i znanje koje.poaedujete a ipak komentarisete.
(Onaj, 18. jul 2019 20:56)

Ne moraš da si kokoška da bi znao koje je jaje pokvareno. I ti si daleko od profesora srpskog, pa ipak znaš da ponegde idu zarez i tačka, mada ti je glagolski oblik u jednoj rečenici jako problematičan.