1. [link]
    Po istom pravilniku klub koji dve godine ne licencira igrace i ne takmici se krece od beton lige...ne postoji teorija da FMP glumi zvezdu koja se ne takmici ili da se zvezda posle pet godina kao vrati pa da RADNICKI Novi sad bude FMP
    (zufer avdija, 17. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  2. Bogdan je samo na jednom turniru u inostranstvu igrao za FMP kao gost ,cak nikad nije bio ni registrivan.U Partizan je dosao kao klinac iz Zitko Basketa jednog malog trenera a velikog zvezdasa.Eto da nesto i naucis a ne samo da lupetas.
    (zufer avdija, 17. jun 2019 14:16)

    # Link komentara

  3. ukinuti i cz i prtz (kad bi moglo) u svim sportovima .... zivot , pa ni sport ne treba da postoji van bgda!!! komentari su mizerni i sve je laznjak, pa i ovo finale. jedino je ostrascenost i mrznja realna.
    (Malo igro, 17. jun 2019 06:50)

    # Link komentara

  4. Sledeće godine ukinuti ovu bespotrebnu i besmislenu ligu.umesto toga ODMAH IGRATI PLEJ OF i to 4 aba ligaša,protiv 4 prva tima iz kls i to sve zaključno sa finalom na 2 pobede.samo zvezda će dogodine igrati 34 utakmice u evro-ligi ligaški deo,a daće bog možda i neki plej of,zatim verovatno tridesetak u aba ligi,po 3 u super kupu i domaćem kupu i to je već preko 70 i još treba da igra besmislenih 15 u domaćem prvenstvu.ovako bi se to možda svelo na 6-7 utakmica što je za ovakvo takmičernje puna kapa
    (slobinator, 16. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  5. Koje klinacke price... Ko je gde ponikao, ko je kog igraca napravio, koji igrac navija za koji klub... I da je neko barem rekao neku tacnu informaciju nego ste se svi nalupali propisno.
    (Nemanja, 16. jun 2019 19:57)

    # Link komentara

  6. corba na mitingu svirala zar ne????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ejirtimid, 16. jun 2019 10:46)


    Spanovic, Jokic i Stefanek bili na inauguraciji, zar ne???
    (One night in May, 16. jun 2019 16:35)

    # Link komentara

  7. Pa ni Marjanovic, Kalinic i Jovic nisu Zvezdina skola. Marjanovic igrao u Hemofarmu i Cska pa tek onda kod vas, Kalinic i Jovic u Radnickom, kakva vasa skola...
    (Admiral, 16. jun 2019 10:59)

    Vasa merna jedinica za uspeh kada se pominju nasi igraci u inostranstvu je Bogdan Bogdanovic u koga se kunete, a on je produkt Covicevog FMP-a. Tu je oblikovan i skolovan kao kosarkas, a pobednicki mentalitet osim u fmp-u je sticao kroz igranje za sve mladje reprezentativne selekcije Srbije. Partizan je samo kupio prakticno gotovog skolovanog igraca.
    (Ivan, 16. jun 2019 15:29)

    # Link komentara

  8. Pa ni Marjanovic, Kalinic i Jovic nisu Zvezdina skola. Marjanovic igrao u Hemofarmu i Cska pa tek onda kod vas, Kalinic i Jovic u Radnickom, kakva vasa skola...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Admiral, 16. jun 2019 10:59)

    Ajd kaži mi ko je igrač izašao iz vaše škole? Vaše škole? Ne doveden sa strane. Mi iz naše škole možemo da nabrojimo par imena Igor Rakocevic
    Miloš Vujanic
    Aleksandar Trifunovic
    Nebojša Ilic
    Boban Jankovic
    Dragan Kapicic
    Zoran Slavnic
    (da čujemo, 16. jun 2019 15:16)

    # Link komentara

  9. U završnici nisu dosuđena 2 prekršaja pod košem Partizana, nad Čovićem i nad Fajeom.
     (bask, 16. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  10. Tehnička Zagorcu je po pravilima, kada igrač nagazi liniju prilikom izvođenja ispod koša.
     (nije prigovarao sudiji, 16. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  11. Od svih navijača zvezde najbolje i najglasnije navijaju zvučnici raspoređeni oko terena.
    (Istina, 16. jun 2019 12:31)

    # Link komentara

  12. @ Добрић на СП - У праву си за Вељковићеве коментаре, звуче као новинарски извјештај. Не требамо никога копирати, требамо бити оригинални. Ја кад пишем коментар, пишем оно што тренутно мислим и осјећам. 🔴⚪🙌
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 16. jun 2019 12:19)

    # Link komentara

  13. Kucamo na vrata, po istim aršinima Raduljica, Mačvan, Vujanić su napravili transfere karijere posle Partizana.
    Ne guglam, da to radim pronasao bih vrlo lako ime Bjelicinog kluba.
    Pratim košarku od '95.
     (LorD, 16. jun 2019 11:04)

    # Link komentara

  14. @ Raduljica i Macvan NISU Partizanova skola vec skola Dr Covica. Kao i vecina ostalih igraca iz reprezentacije I kakvu ulogu igraju Lucic i Milosavljevic u reprezentaciji? Ne da ste smesni nego ste tuga jedna. Obraza bez...
    (Sremac, 16. jun 2019 08:58)

    Pa ni Marjanovic, Kalinic i Jovic nisu Zvezdina skola. Marjanovic igrao u Hemofarmu i Cska pa tek onda kod vas, Kalinic i Jovic u Radnickom, kakva vasa skola...
     (Admiral, 16. jun 2019 10:59)

    # Link komentara

  15. Nije reko nista sudiji, nista, pogledajte snimak. Zadnje sekunde, lomi se mec, covek gazi liniju nesvesno, a ovaj daje tehnicku, neverovatno!!! Ko jos to radi, ne razumem, kakave sudije, ne mogu da verujem.
    (helm, 16. jun 2019 06:41)

    a ovi sto ti daju negativne ocene mogli bj da probaju da nabroje 5 zvazdinih legendi...
     (ejirtimid, 16. jun 2019 10:47)

    # Link komentara

  16. A u "Sportu"naslovna strana,Zvezda je opet tukla Partizana.Riblja čorba.
    (miško, 16. jun 2019 08:28

    corba na mitingu svirala zar ne????
     (ejirtimid, 16. jun 2019 10:46)

    # Link komentara

  17. Nema derbija protiv fmp.Bilo kog.
    (ntt, 16. jun 2019 07:04) # Link komentara

    Meni je drago što se ti tešiš.
    (Sofronije, 16. jun 2019 10:45)

    # Link komentara

  18. @ RGWZ

    Ovo si brzinski " preleteo" po svom sećanju ili internetu , ali nisi baš uspeo ... Kalinić i Vojvodina ? Da si spomenuo Kragujevački Radnički - OK , ili insistiraš na treniranju u petlićima i juniorima ? Onda Vi ne bi imali ni jednog jedinog košarkaša u 40 - 45 prvoligaških godina KKP - a !
    Bjelica ( Štimac ?) i neki Austrijski klub ? Da je to bilo bitno , znao bi ime kluba ! To je bio kraći " gasterbajterski " staž ili " plaćeni predah " pred korak napred u karijeri .
    Bobi je za 7 - 8 godina promenio isto toliko klubova - tek sa Megom i posebno Zvezdom, sve je ukazivalo ka NBA karijeri. Pravilna " upotreba " visokog centra - imali ste i Vi takvu " priču " ( Dule / Vranješ ) .
    (Kucamo na vrata ..., 16. jun 2019 10:43)

    # Link komentara

  19. Sremac, govorim o igracima koji su u Partizanu postali vrhunski igraci.
    A vi ako prisvajate FMPove igrace zasto se bunite kad kazemo da ste FMP2?
    Marjanovic je igrac Hemofarma, Kalinic Vojvodine, Bjelica nekog austrijskog kluba, Teodosic FMPa.
     (RGWZ, 16. jun 2019 09:42)

    # Link komentara

  20. Ne znaju grobari da je to tehnička,to pravilo je iz perioda kada su oni čekali titulu 31 godinu.
     (ja, 16. jun 2019 09:26)

    # Link komentara

  21. One night in May, za vrijeme Partizanove dominacije osvojili smo poslednje zlato, 2002. i uzeli smo srebro na EP 2009 i srebro na SP 2014.

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RGWZ, 15. jun 2019 23:45)


    Znas ko je bio selektor kad smo uzeli to zlato?
    Znas ko je bio predsednik Saveza kad smo uzeli to zlato?

    Onda je predsedniku Saveza, Nebojsi Covicu, istekao mandat, nisu hteli da mu produze isti, pa je srpska kosarka otisla do djavola u jednom novostvorenom nakaradnom sistemu rada - gde je isti covek istovremeno bio predsednik Saveza, clan UO KKP i predsednik KK Hemofarm.
    I to tad nije bio sukob interesa, to se tada zvalo dominacija...
    (One night in May, 16. jun 2019 09:12)

    # Link komentara

  22. Otkako je cz sampion, 2 srebra. 
    U sadasnjom reprezentaciji imas Bogdanovica, Lucica, Milosavljevica, Macvana, Raduljicu iz Partizana, iz CZ Nedovica, 
    Marjanovica, Bjelicu, Jovica, Kalinica. 
    Dakle pola pola je. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RGWZ, 15. jun 2019 23:45)

    Raduljica i Macvan NISU Partizanova skola vec skola Dr Covica. Kao i vecina ostalih igraca iz reprezentacije I kakvu ulogu igraju Lucic i Milosavljevic u reprezentaciji? Ne da ste smesni nego ste tuga jedna. Obraza bez...
     (Sremac, 16. jun 2019 08:58)

    # Link komentara

  23. Jel zna neko kakve povrede vuku Regland i Peperoglu???Pa nema ih vjecnost cijelu,i zaboravio sam da igraju za nas!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rajko, 16. jun 2019 08:31) # Link komentara

    Za KLS mogu da se prijave samo 4 stranca a zbog njihovih povreda, mi smo prijavili Odža, Fajea, Barona i Riversa. Čuveno pravilo o razvoju domaćih igrača. Zato ni njima nema Bandžija Sjaja. Izduv'o ga zbog Lendejla koji je pobegao.
    (Sofronije, 16. jun 2019 08:56)

    # Link komentara

  24. Jel zna neko kakve povrede vuku Regland i Peperoglu???Pa nema ih vjecnost cijelu,i zaboravio sam da igraju za nas!
     (Rajko, 16. jun 2019 08:31)

    # Link komentara

  25. @rgwz: a za to poslednje zlato velike zasluge ima i gurovic prema kome su navijaci partizana oduvek pokazivali posebno postovanje... pored njega tu su bili jos i jaric, stojakovic, bodiroga... jedino je divac predstavnik "partizanove" skole, iako je on kosarku ucio u nekoj drugoj zemlji... i nemoj molim te sa epizodistima... na klupi je sedeo i rakocevic... mozda tomasevic??? ah da i on je iz zvezde presao u partizan... ili mozda selektor pesic???
    takodje partizan je imao dominaciju i od 2002. do 2013... u tom periodu se bas mozemo pohvaliti vrhunskim rezultatima...
    sve sportske radnike kk partizan koji su mi ucinili mladost lepsom postujem i volim kao bracu, ali mora se odgovoriti na ovako jednodimenzionalnu postavku stvari...
     (lal, 16. jun 2019 08:29)

    # Link komentara

  26. A u "Sportu"naslovna strana,Zvezda je opet tukla Partizana.Riblja čorba.
     (miško, 16. jun 2019 08:28)

    # Link komentara

  27. U zadnjih 30-tak godina igrači se stvaraju u FMP -u.Spisak kao telefonski imenik.
     (miško, 16. jun 2019 08:23)

    # Link komentara

  28. nemoze da bude 20 titula. KK Crvena Zvezda vise ne postoji. Postoji KK crvena zvezda beograd koji he novi klub koji nije nasledio dugove Zvezde pa nemoze da nasledi ni 15 titula. Neka van Covic vec jednom objasni da vise nepostojite.
    (alex, 15. jun 2019 23:24)
    Aj' ti lepo kod Tegija na casove da ti objasni kako se zove ekipa koja vas gazi vec 6 godina pa ne mozete da uzmete titulu
     (ArDzej65, 16. jun 2019 08:07)

    # Link komentara

  29. Mi smo osvojili najbitniji trofej ove sezone KRK, sa njim idemo direktno u EL,tako nam je rekao Ostoja, bas nas briga za sve druge trofeje, evo osvojite ih !!!
     (GROBARCHINA, 16. jun 2019 07:49)

    # Link komentara

  30. imaju li vaši zaposlenici da se igraju baraži za pounu ili opstanak u ligama evrope da se igra košarkaška razigravanja i završetak sezone u evropi da se igra fudbal u južnoj americi i t d i t d gde su vam makar rezultati - ništa -0.
     (7528, 16. jun 2019 07:46)

    # Link komentara

  31. za gospodina sto kaze da dugo prati kosarku i prica o partizanovoj skoli i pamcenju,posle zadnje zvezdine titule 94 godine doslo je do finansijskog raspada zvezde a kk partizan ima neogranicen budzet da kupuje igrace(isto i u fudbalu),doticni gospodin po imenu nek uzme sve igrace kk partizan od divca,kicanovica,djordjevica,danilovica,kicanovica,obradovica da vidimo odakle su iz kojih mesta i kosarkaskih skola ponikli,a dok ste imali neograniceni budzet od drzave bili ste prvaci
     (vuk, 16. jun 2019 07:42)

    # Link komentara

  32. Nema derbija protiv fmp.Bilo kog.
    (ntt, 16. jun 2019 07:04)

    # Link komentara

  33. Nije reko nista sudiji, nista, pogledajte snimak. Zadnje sekunde, lomi se mec, covek gazi liniju nesvesno, a ovaj daje tehnicku, neverovatno!!! Ko jos to radi, ne razumem, kakave sudije, ne mogu da verujem.
     (helm, 16. jun 2019 06:41)

    # Link komentara

  34. PROPALI TALENTI::
    Cinjenica da je Zvezda bez Reglunda, Cirbesa,Peperoglua i sad Dobrica, i da opet KKP je nemocan, samo pokazuje KKP kakav jeste. I dok se broje Zvezdini penali,Trankijeri treba da upita gde je KKP odbrana na sutu za 3,zasto Jankovic/Gagic tandem, dva centra zajedno imaju manje skokova na 3 utakmici serije od play-a Renfroa? Cemu onaj kung fu nad Ojo-om, kad Gagic uvek uspe samog sebe da izbaci sa tekme, ali ponajvise, sta je sa Zagorcem? Pa njegovi brojevi su toliko losi, ko i moze nazvati to brojevima profesionalnog igraca? U 3 utakmice sutirao svega 13 puta, a kad na to dodas da je i promasio 10 od tih 13, to izgleda amaterski..
    (sasa the red baron, 16. jun 2019 05:42)

    # Link komentara

  35. Sve dok politika igra sport, ne volem!!!
     (Srb, 16. jun 2019 05:14)

    # Link komentara

  36. Hehe isplaci se decko, bice ti lakse, 20 znam da ti je tesko, padaju svi mitovi o najtrofejnijem klubu Univerzuma.
    (Ivan, 16. jun 2019 04:14)

    # Link komentara

  37. kako onu tehnicku u podlednjem minutu neko moze da dosudi? ako taj sudija ne bude kaznjen u KSS svi ostavku. ovo je nevidjeno.....
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ejirtimid, 15. jun 2019 21:26)

    Tako sto je to BUKVALNO PO PRAVILNIKU liche?! Ko sve ovde ostavlja komentare, i onda su grobari kao neka institucija sporta za koji nisu ni sa pravilima u toku...
    (Sabre, 16. jun 2019 03:49)

    # Link komentara

  38. @Ivan Veljković
    želiš delovati kao neki pisac, ali pohvatao si par klišea koje koriste novinari i komentatori i želiš nas impresionirati. Opusti se malo. Tekstovi su ti jako loši i dugi.
     (Dobric na SP, 16. jun 2019 03:42)

    # Link komentara

  39. neutro, da li namerno ili slucajno zaboravljas Tomasevica koji je gle cuda otet od strane Partizana. Dejan je bio Zvezdin igrac.
    (Milos, 16. jun 2019 02:01)

    # Link komentara

  40. Djordjevicu postujem te cenim i volim....i uvek cu....ali samo jedno pitanje opet....zasto Zagorac pre Davidovca....po kom kriterujumu????
    (MYNX, 15. jun 2019 21:48)

    Zato sto Davidovac igra ocajnu odbranu. I vremesni Novica i mladjani Jaramaz se zezaju sa njim na parketu.
    Svejedno, ni jedan od njih dvojice ne bi usao u tim za SP. A za trening je strucnom timu ocigledno potreban bolji odbrambeni igrac.
    Po menj su obojica precenjeni.
    (Gazda Dojkan, 16. jun 2019 01:39)

    # Link komentara

  41. (neutro, 15. jun 2019 23:59

    Napisa čovek komentar o CZ igračima tj iz CZ škole, a poslednji igrač iz Partizanove škole Mića Berić...
     (ferdinand, 16. jun 2019 01:36)

    # Link komentara

  42. Duga sezona, povređeni igrači i opet deremo ove polutane... Cak se i u nba zavrsila sezona a ova nasa raspala liga i dalje traje...
     (petarczw, 16. jun 2019 01:29)

    # Link komentara

  43. 20 godina pratim kosarku, ovakvu tehnicku koja je svirana Zagorcu NIKAD u zivotu nisam video. 
    (danilovic, 15. jun 2019 21:17) 

    Jel si viđao koševe iz auta?
     (Dag Kristi, 16. jun 2019 01:24)

    # Link komentara

  44. Prelomni momenat utakmice,ispod Zvezdinog koša svi igači Partizana na skok,sudija svira a oni trk nazad da brane koš,Zvezdini trk u kontru a onda sudija koji bolje vidi od svih aktera, svira neku glupost ,pa opet grobari nazad.Komisija mora da analizira sudjenje i javno iznese svoje mišljenje kao NBA.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miško, 15. jun 2019 23:01)


    Nema sanse da ti znas sta si pokusao da kazes,a kamoli bilo ko od nas ko ovo procita!
    (Bari1991, 16. jun 2019 01:13)

    # Link komentara

  45. Dominacija zvezde, kao i u svim sportovima, Evropa će pokazati koliko smo jaki, ako bude kao vaterpolo, moraće se poleti više u strance ulagati
     (spin, 16. jun 2019 00:55)

    # Link komentara

  46. savic jugoplastika,bodiroga italija nikakve veze sa partizanom bodiroga vec sa 17.god igrao u italiji dok se zaterpavalo parama moglo je nema love nema muzike.
    (slaviša šmigič, 16. jun 2019 00:54)

    # Link komentara

  47. Analizu tog faula su radile sudije Eurolige. greska je sto nije sudjena nesportska. Beron se okacio sa obe ruke za igraca bez namere da ide na loptu. ovo je sudjeno bez kontakta. kada zvezda ima posed. da te neko nauci. nemojte se blamirati izjavama bezveze
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ejirtimid, 15. jun 2019 22:47)

    Ama šta ste se uvatili toga faula, kada taj faul nije sporan. Sporan je faul Renfroa nad Čovićem na 35 sekundi do kraja. Ne sviranjem tog faula u napadu direktno je rešena utakmica šutem Renfroa za 3 poena nakon što je sklonio Čovića.

    Isti princip kao Novica Simanića na kraju treće četvrtine prve utakmice finala.
    (promašio si temu, 16. jun 2019 00:45)

    # Link komentara

  48. One night in May, za vrijeme Partizanove dominacije osvojili smo poslednje zlato, 2002. i uzeli smo srebro na EP 2009 i srebro na SP 2014.
    Otkako je cz sampion, 2 srebra.
    U sadasnjom reprezentaciji imas Bogdanovica, Lucica, Milosavljevica, Macvana, Raduljicu iz Partizana, iz CZ Nedovica,
    Marjanovica, Bjelicu, Jovica, Kalinica.
    Dakle pola pola je.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RGWZ, 15. jun 2019 23:45)

    Kakva laž? partizanu je 2002 bila prva titula u nizu, od 13. Znači u vašem vladanju košarkom nijedna zlatna medalja, dve srebrne i jedno 4 mesto.

    Sećaš se koji je trener preuzeo Pešićevu reprezentaciju 2003?

    U Vladavini Zvezde dva srebra.

    Imaš i Gudurića, Simonovića,
    (smešno, da ne kažem žalosno, 16. jun 2019 00:41)

    # Link komentara

  49. ... ладно добијамо серију 3:1... да није било оно несрећне тројке у другом мечу, било би 4:0...
    (Лепи Цане, 15. jun 2019 22:47)Zemljo otvori se!
    (sjfhj, 16. jun 2019 00:39)

    # Link komentara

  50. Moj utisak sem slabe igre oba tima a pogotovo Zvezde je kraj, zvezda pobedi a nema nekog radovanja ono kao normalno. Juče grobari kao da su osvojili euroligu posle pobede. A u suštini tako i igraju kao da je zivot u pitanju. Onaj valjda Nikolic sa pet licnih rasplakao se na klupi
    (Kalimero partizan, 16. jun 2019 00:38)

    # Link komentara

  51. Da je Lendejl tu, Zvezda ne bi imala šta da traži.
    (Malkom, 15. jun 2019 19:18)


    Pa kako te nije sramota????Zvezda igra bez najboljeg igraca ove sezone I prvog pleja. Strasno ko sve komentarise...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pozdrav iz Minhena, 15. jun 2019 19:23)

    ahahaha, idi prati bejzbol
    (Žlezdoklop, 16. jun 2019 00:38)

    # Link komentara

  52. Zagorac ne može biti tragičar, jer to jedno slobodno bacanje, nakon njegove tehničke, nije bilo presudno za konačni rezultat. Ako tražimo presudni momenat, onda je to nesmotren faul Jankovića nad Beronom u šutu za tri u poslednjoj sekundi Zvezdinog napada. To se desilo u poslednjem minutu,a nakon toga je bilo teško da se Partizan vrati.
     (sloga, 16. jun 2019 00:36)

    # Link komentara

  53. Pa izgleda da je zahvaljujući zvezdi toliko medalja u košarci. Još malo ćete reći to i za vaterpolo. Doduše čitam kako je Partizan uništio vaterpolo u Srbiji. To mogu pisati zaista samo neznalice i bolesni navijači. A što se tiče košarke, 70% uspjeha je Partizanovo. Da li vam nešto znače Obradović, Kićo, Praja, Divac, Paspalj, Danilović, Đorđević, Rebrača, Bogdanović .... Medalje od 1973, pa do danas su uglavnom najveća zasluga njih. Pa i danas kada se uništava sportsko društvo Partizan od vlasti i Njega zasluga za medalje u košarci su bar 50% Partizanove. Selektor koga tako mrzite koji nam je donio srebra i glavni igrač. Na žalost, medalje će da presahnu ako se ovako nastavi. Ne uništava se samo Partizan. Uništava se sport. Napravljena je tako zla atmosfera da je najbolje jednostavno prestati pratiti Srpski sport. A vi delije samo likujte. Nekada je večiti derbi bio praznik. Danas, uopšte nemam namjeru da idem niti da vodim djecu. To su opasna mjesta upravo i zbog ove mržnje koja je toliko izražena u komentarima. Upitajte se da li vam neko u porodici ili od prijatelja navija za drugi klub. Takvi bi sa ostalim huliganima bili u stanju da zaborave da je tamo i neko koga volite.
    (Nbc, 16. jun 2019 00:33)

    # Link komentara

  54. Svarno šteta što Zagorac pogodi onu trojku.Uvek je bolje 4:0 od 3:1.
    (miško, 15. jun 2019 23:32)Ulepšao si mi veče.Ako se bude igrala peta utakmica onda je moglo biti i 9:0 hahahaha
    (sjfhj, 16. jun 2019 00:33)

    # Link komentara

  55. Kada će više ovaj Simanić probiti tu neku blokadu i pokazati sav talenat u kontinuitetu a ne samo na mahove? Morao bi da bude malo drčniji i bezobrazniji jer dečko ima ogroman potencijal, ali je već i u godinama kada to mora i da se pokaže a i dobio je ove sezone i minute da to uradi i na mahove je bio na visini zadatka, ali je često ostajao nedorečen. Nadam se da je sledeća sezona njegova.
     (Džoni, 16. jun 2019 00:28)

    # Link komentara

  56. Bacanja do sad,
    1.+18 za CZ
    2.+1 za Partizan
    3. +5 za Partizan
    Do sad 12 vise za CZT.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RGWZ, 15. jun 2019 23:57)


    Sutevi iz igre dosad:

    1. +9 za Partizan
    2. +10 za Partizan
    3. +1 za Zvezdu

    Ukupno + 18 za Partizan
    (One night in May, 16. jun 2019 00:18)

    # Link komentara

  57. Eto, slucajno se namestilo... 
    Kako je demontiran Partizanov nakaradni sistem, tako je reprezentacija pocela da se vraca na svoje mesto. 
    Poklopilo se sa odlaskom Zvezdomrsca...
    (One night in May, 15. jun 2019 23:29)
    Ova reprezentacija je igracki stasala u tom nakaradnom sistemu. Videcemo za par godina, smenom generacija sta ce pokazati igraci koji stasavaju u ovom, doktorovom sistemu....
     (UPPR je laz, stecaj je istina, 16. jun 2019 00:17)

    # Link komentara

  58. Kakve veze sa Partizanovom dominacijom ima to što Stojaković, Jarić, Radmanović, Rebrača, Rakočević, Gurović, da ne nabrajam dalje, ili nisu igrali, ili nisu opravdali očekivanja. Reprezentacija sastavljena većim delom od Duletovih igrača nam je donela srebro u Poljskoj 2009. Partizan i dalje proizvodi igrače, uprkos Zvezdinoj dominaciji, a šta je Zvezda proizvela tokom tih godina? Tako je. Ništa. Svaka čast što ste povezali hronološke događaje. Nisu ni Ameri osvojili zlato za vreme dominacije Lejkersa. Hvala i doviđenja. 
    (ja, 15. jun 2019 23:13) 

    Bas zato sto u vasoj najvecoj dominaciji nismo nista imali osim tog srebra. Cim nema tolike vase dominacije, medalje su tu. Kog igraca ste proizveli u zadnjih pet godina(kad je prekinuta vasa dominacija)? Koji igrac je je iz vase skole kosarke?
    (EUFORIJA, 15. jun 2019
    Niko više ne stvara igrače, niko. U poslednjih 5 godina. Pogodio si u srz problema koji ocigledno ne shvataš. Od kako je Zvezda preuzela dominaciju, mrka kapa, ne stvara niko. Mada, Milutinova rado vidim, Duletova škola...
     (UPPR je laz, stecaj je istina, 16. jun 2019 00:15)

    # Link komentara

  59. Utakmica je resena min ipo pre kraja kad je faje zgazio u aut pa tek onda vratio loptu u teren i pogodio igraca partizan gde se zatim ona odbija u aut..
    Lepo se vidi na usporenom snimku ispod kosa.
    Nakon toga je usledio faul jankovica na sutu za 3 berona.
    (Gospodin, 16. jun 2019 00:13)

    # Link komentara

  60. Nije da pratim previse ali gdes zvezdi ubedjivi najbolji graci Regland, Perperoglu i Cirbes? Pa Partizan ako ovakvu zvezdu ne moze da dobije onda tu stvarno nema kvaliteta uopste.
     (4k4.Dex, 16. jun 2019 00:10)

    # Link komentara

  61. Junak utakmice je pretio da bude Gagara sa 5. nesportskom u napadu nakon sto je izgubio loptu, ali ga je Jankovic u samom foto finisu pobedio sjajnom serijom gluposti u poslednjih minut I pol.
    (montoya, 15. jun 2019 21:33)

    Nebitno za koga navijaš, moraš do suza da se smeješ! I ja sam se uplašio da je partizan dobio realnu šansu za pobedu izlaskom Gagića, ali na sreću Janković je preuzeo njegovu ulogu i to je bilo to...
     (tako je kako je, 16. jun 2019 00:03)

    # Link komentara

  62. @euforija
    čim pominješ zadnjih pet godina, očigledno je da dugo pratiš košarku.
    Za vreme najveće dominacije naše reprezentacije 90- tih godina, iz CZ je bio samo jedan igrač Saša Obradović, dok su svi osim Savića i Bodiroge, bili , gle čuda iz Partizana. Čak i selektor i trener. U zadnjih pet godina, koje pominješ, u reprezentaciji jedini igrač iz CZ je Nedović. Jović, Kalinić i Marjanović su igrači koji su stasali u drugim klubovima. Ako su pomenuti igrači koje je CZ napravila, tako može i Dženkins da se računa, a on sigurno nije prošao CZ školu. Ako tako gledamo, onda je pola NBA i Evrolige partizanova škola košarke. Ali šta ja objašnjavam, bitno je šta piše u excel tabelama. Pozdrav i prijatno
     (neutro, 15. jun 2019 23:59)

    # Link komentara

  63. Bacanja do sad,
    1.+18 za CZ
    2.+1 za Partizan
    3. +5 za Partizan
    Do sad 12 vise za CZT.
     (RGWZ, 15. jun 2019 23:57)

    # Link komentara

  64. Uspeli smo da pobedimo Partizan večeras u novoj triler završnici, trećoj po redu, i to je najvažnije, da smo nekako, kako tako, uspeli da pobedimo i povedemo u seriji sa 2:1 i sada imamo dve meč lopte za još jednu titulu šampiona SLS. Kockali smo se opet, slično kao u drugoj tekmi kada nas je Partizan kaznio a imali smo i tada 7 viška na 3 minuta do kraja, i večeras slično, ali srećom ovoga puta smo uspeli da sačuvamo prednost i pobedimo. Inače igra oba tima evo već treću utakmicu finala KLS za redom daleko ispod očekivanog, loš kvalitet košarke oba tima u ovom finalu i bukvalno u svakoj tekmi sve se svodi na prekomerna pucanja trojki, akcije nikakve oba tima, odbrane nikakve oba tima, jako jako loš kvalitet košarke. Mi desetkovani bez gotovo pola startne petorke koja nam je donela dominaciju u ABA, Partizan sa druge strane 200% motivisan da uzme ovo i tako dobismo neizvesnu finalnu seriju. Naravno ABA je najvažnija i tu smo vretili titulu u naše vitrine ali KLS je presttiž, valja pobediti i tu. Večeras Zvezda zaslčuženo dobila utakmicu ali daleko od toga da je sve gotovo, Partizan se neće predati naravno, čekaju nas još jedna i vrlo moguće i još dve utakmice skroz neizvesne. Opet verujem da će Zvezda uspeti da uzme još jednu titulu u KLS! Napred crveno-beli, samo hrabro u daljen toku ove serije!
    (Ivan Veljković, 15. jun 2019 23:56)

    # Link komentara

  65. Kmeee kmeee grobari kmeeee
     (Zizu, 15. jun 2019 23:56)

    # Link komentara

  66. Sledeća promena trebalo bi da spreči igrače da u odbrani usporavaju igru. Ubuduće, ako defanzivci u poslednja dva minuta poslednje četvrtine ili produžetka budu prelazili aut-liniju prilikom ubacivanja lopte u igru – tačnije prilikom pokušaja da spreče protivnika da je ubace – automatski će biti kažnjavani tehničkom greškom.
    Za sve koji kazu da nije tehnicka!
    (sone, 15. jun 2019 23:55)

    # Link komentara

  67. Звезда је, тениски речено, правила превише неизнуђених грешака због чега не можемо бити спокојни. Мора се још много, много радити да би то било како ваља. Наравно уз појачања која су неминовна. Нисам нешто задовољан вечерас баш због тих грешака мада је побједа најбитнија наравно. 🙄
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 15. jun 2019 23:55)

    # Link komentara

  68. Neverovatna utakmica tacnije cela serija. Kao da postoji neka visa sila koja ne dozvoljava da se bilo koja ekipa odlepi. Voleo bih da neko izreze sve Zvezdine napade a pogotovo odbrane u situacijama kada vode sa 6-8 poena razlike. Katastrofalni potezi u tim trenucima...koliko puta treba napraviti prednost od 8 poena da se ona popne bar na 14...sa druge strane kosarkasi Partizana da bace ves masinu ona bi prosla kroz kos u tim trenucima. Skoro 10 puta se desilo da Zvezda ima 6 poena prednosti i Partizan to prepolovi trojkom iz teske pozicije....
    (xy, 15. jun 2019 23:54)

    # Link komentara

  69. Svarno šteta što Zagorac pogodi onu trojku.Uvek je bolje 4:0 od 3:1.
    (miško, 15. jun 2019 23:32)

    Klasican zvezdas nema pojma ni na koliko se igra dobijenih ni kako al samo da napise nesto pa makar ispao i glup...
     (Novi Sad, 15. jun 2019 23:53)

    # Link komentara

  70. Grobari, djeco, pogledajte na YT, milion puta ako treba pa cete shvatiti zasto je dobio Zagorac ! 
    I skinite te djecije crno bijele naocare, odrastite jednom. 
    A Zvezda, ovo nije tim za EL..
    (elim, 15. jun 2019 21 … Ti treba da odrastes..Nasao si njima da pricas. Da nije svirana tehnicka, oni bi se zakacili za nesto drugo.. Njima je urodjeno da kukaju.
     (XxX, 15. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  71. One night in May, za vrijeme Partizanove dominacije osvojili smo poslednje zlato, 2002. i uzeli smo srebro na EP 2009 i srebro na SP 2014.
    Otkako je cz sampion, 2 srebra.
    U sadasnjom reprezentaciji imas Bogdanovica, Lucica, Milosavljevica, Macvana, Raduljicu iz Partizana, iz CZ Nedovica,
    Marjanovica, Bjelicu, Jovica, Kalinica.
    Dakle pola pola je.
     (RGWZ, 15. jun 2019 23:45)

    # Link komentara

  72. Kakve veze sa Partizanovom dominacijom ima to što Stojaković, Jarić, Radmanović, Rebrača, Rakočević, Gurović, da ne nabrajam dalje, ili nisu igrali, ili nisu opravdali očekivanja. Reprezentacija sastavljena većim delom od Duletovih igrača nam je donela srebro u Poljskoj 2009. Partizan i dalje proizvodi igrače, uprkos Zvezdinoj dominaciji, a šta je Zvezda proizvela tokom tih godina? Tako je. Ništa. Svaka čast što ste povezali hronološke događaje. Nisu ni Ameri osvojili zlato za vreme dominacije Lejkersa. Hvala i doviđenja.
    (ja, 15. jun 2019 23:13)

    Bas zato sto u vasoj najvecoj dominaciji nismo nista imali osim tog srebra. Cim nema tolike vase dominacije, medalje su tu. Kog igraca ste proizveli u zadnjih pet godina(kad je prekinuta vasa dominacija)? Koji igrac je je iz vase skole kosarke?
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 23:44)

    # Link komentara

  73. Posto se opet ide na peti mec,ajte vi lepo kod Nebojse ovih par dana da vas dobro zadoji,posto ocigledno obostrano uzivate u tome.Cestitke na zasluzenoj pobedi i pozdrav manjinskoj grupi navijaca koja se u ovaj sport razume i pre 2011.god.
    (Joffrey, 15. jun 2019 23:26)

    Razumete se, a ne znate pravila gazenja linije u zadnja 2 minuta.
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 23:39)

    # Link komentara

  74. Загоре сто му громова па што газиш линију? 😃😃😃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 15. jun 2019 23:38)

    # Link komentara

  75. Ovo vise nema smisla igrati, sudije nas unistavaju . Treba doneti odluku o istupanju iz fmp lige i zamoliti Grcku , Rumuniju ili Bugarsku da tamo igramo. Rusija bi bila idealna ali daleko je.
    (Rade grobar, 15. jun 2019 21:46)

    Probajte Moldaviju, jaka liga, dusu dalo za Jankovica, Gagica i Zagorca.
    (Dragan, 15. jun 2019 23:33)

    # Link komentara

  76. Svarno šteta što Zagorac pogodi onu trojku.Uvek je bolje 4:0 od 3:1.
     (miško, 15. jun 2019 23:32)

    # Link komentara

  77. @moka
    i ostojaaaa
    (sass, 15. jun 2019 23:31)

    # Link komentara

  78. kmee, kmee...
    (sass, 15. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  79. Kakve veze sa Partizanovom dominacijom ima to što Stojaković, Jarić, Radmanović, Rebrača, Rakočević, Gurović, da ne nabrajam dalje, ili nisu igrali, ili nisu opravdali očekivanja.
    (ja, 15. jun 2019 23:13)


    Eto, slucajno se namestilo...
    Kako je demontiran Partizanov nakaradni sistem, tako je reprezentacija pocela da se vraca na svoje mesto.
    Poklopilo se sa odlaskom Zvezdomrsca...
    (One night in May, 15. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  80. laganica u ponedeljak... pa pripreme za evro ligu...
     (Sirmium, 15. jun 2019 23:27)

    # Link komentara

  81. Posto se opet ide na peti mec,ajte vi lepo kod Nebojse ovih par dana da vas dobro zadoji,posto ocigledno obostrano uzivate u tome.Cestitke na zasluzenoj pobedi i pozdrav manjinskoj grupi navijaca koja se u ovaj sport razume i pre 2011.god.
    (Joffrey, 15. jun 2019 23:26)

    # Link komentara

  82. nemoze da bude 20 titula. KK Crvena Zvezda vise ne postoji. Postoji KK crvena zvezda beograd koji he novi klub koji nije nasledio dugove Zvezde pa nemoze da nasledi ni 15 titula. Neka van Covic vec jednom objasni da vise nepostojite.
     (alex, 15. jun 2019 23:24)

    # Link komentara

  83. @20 godina pratim kosarku, ovakvu tehnicku koja je svirana Zagorcu NIKAD u zivotu nisam video.

    Zati što nikada Zagorca a ni ovakve gluposti nisi vidio. Ovo se i na basketu ispred zgrade zna, da moraš biti u terenu kad protivnik ubacuje loptu u igru a da da ga juriš van terena.
    (Ja, 15. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  84. Neka neko obavesti komentatora sa O2 da je uzivo u programu, bukvalno transfer blama sta prica, za Fajea kaze odzo, Jankovic je fudbaler koji je popravio procenat slobodnih bacanja, 11 trojki partizana za 2 minuta...
    (el.kiddo, 15. jun 2019 19:17)

    to i jos sijaset gresaka, ali najjači je bio kad je Janković bukvalno zatrpao Berona pri sutu za tri poena a njegova reakcija je bila neverovatna, bukvalno se covek razočarao. tezak grobarcina....
     (Ivan, 15. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  85. Očajna košarka , Partizan ima problem konstantnosti pojedinih igrača, jednostavno ekipa koja ne može da ima igrače na koje.moze da se osloni, u smislu da kažemo da neki igrači svaku utakmicu mogu da daju određeni doprinos u bilo kom parametru... Stranci jako slabo ove sezone, mislim da je generalno i roster losiji, Ali nadam se da će Tirnkijeri raditi i postaviti sistem da kroz naredne godine napravi konkurentnu ako ne već i samiponsku ekipu i učesnika u EL.
    Zvezda bolja od Partizana trenutno, odlične role pojedinaca koji su postali nosioci igrači tima... U EL morace da dovedu centra koji će biti glavni, Oko će biti back up, nema on kvalitet za EL još uvek i jedan plej ekstra klase... sve ostalo ako ostane, biće dobro...
    Nadam se da cemo napokon imati dve jake srpske ekipe, nije razlog ulazak u EL, vec moramo ojacati nasu ligu da nam talenti i igraci ne bi propadali... I da, tuzno je da Rivers i Renfro budi igraci koji ce igrati KLS ligu, mislim za svakog stranca... Bez stranaca u nasoj ligi!!!!
     (magic, 15. jun 2019 23:22)

    # Link komentara

  86. Svi pravila kosarkaske igre u ruke.. Tehnicka mora da se da u poslednja dva minuta ukoliko na uvodjenju lopte odbrambeni igrac zgazi liniju iza koje napadac uvodi loptu. U regularnom delu, osim poslednja dva minuta poslednje cetvrtine, za ovo ide opomena, kao i kod tehnicke za flop, a posle ide tehnicka. U poslednja dva minuta nema opomene, nego ide direkt tehnicka greska. Da nisu dali tehnicku, napravili bi materijalnu povredu pravila.
     (baba_vanga, 15. jun 2019 23:22)

    # Link komentara

  87. @ Адмирал - Зар и Гагара аматер?! Много се огреши о такву класу друже. 😃😃😃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 15. jun 2019 23:19)

    # Link komentara

  88. Ako se bude igrala EL onda to trazi veliki novac,dosta igraca, bar 2 do 3 top igraca.A mora biti veliki roster i zbog Aba
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bizmark, 15. jun 2019 23:06)

    A kako ćete vi do EL? U ABA ligi ste pukli a mislim da ni EC niste osvojili.
    (oberin martel, 15. jun 2019 23:18)

    # Link komentara

  89. Zvezda je ubila sport u Srbiji, ali polako, sve ce da dodje na svoje mesto.
    (Nicky boy, 15. jun 2019 21:55)

    Kada vi niste prvaci, sve je ubijeno! Posle 2002 godine, do 2014,reprezentacija je uzela 1 srebro,u vasoj najvecoj dominaciji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 15. jun 2019 22:05)

    Kakve veze sa Partizanovom dominacijom ima to što Stojaković, Jarić, Radmanović, Rebrača, Rakočević, Gurović, da ne nabrajam dalje, ili nisu igrali, ili nisu opravdali očekivanja. Reprezentacija sastavljena većim delom od Duletovih igrača nam je donela srebro u Poljskoj 2009. Partizan i dalje proizvodi igrače, uprkos Zvezdinoj dominaciji, a šta je Zvezda proizvela tokom tih godina? Tako je. Ništa. Svaka čast što ste povezali hronološke događaje. Nisu ni Ameri osvojili zlato za vreme dominacije Lejkersa. Hvala i doviđenja.
    (ja, 15. jun 2019 23:13)

    # Link komentara

  90. kmeeee
     (KK, 15. jun 2019 23:12)

    # Link komentara

  91. Nema klime u dvorani, moralo je da se da milionce za Notr Dam.
     (evian, 15. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  92. Zagorac utisava pantere vol 2!! 
    (Grobar, 15. jun 2019 18:59) 

    Dabogda vam ostao jos 10 godina... zasluzujete ga.
    (matori, 15. jun 2019 19:02)

    utisao nas sa nula poena hahahaha
    i ja kažem dabogda ostao kod vas do penzije
     (Ivan, 15. jun 2019 23:07)

    # Link komentara

  93. Par detalja resilo utakmicu.Sut za tri u poslednjoj sekundi i 3 penala,najbitniji detalj,kao i ona tehnicka i posle toga 3. Al dobro.Partizan moze do 2:2 i onda ke sve moguce u 5.Partizan mora da napravi korak vise bez obzira kako se zavrsi serija.Ako se bude igrala EL onda to trazi veliki novac,dosta igraca, bar 2 do 3 top igraca.A mora biti veliki roster i zbog Aba
     (bizmark, 15. jun 2019 23:06)

    # Link komentara

  94. Судије чине ово финале узбудљивим.
    Чим се мало одлепиш свирају нека бацања.
    Еј бре имали бацања колико се минута игра.
    Чиста лакрдија од суђења.
    (Горан, 15. jun 2019 23:04)

    # Link komentara

  95. Prelomni momenat utakmice,ispod Zvezdinog koša svi igači Partizana na skok,sudija svira a oni trk nazad da brane koš,Zvezdini trk u kontru a onda sudija koji bolje vidi od svih aktera, svira neku glupost ,pa opet grobari nazad.Komisija mora da analizira sudjenje i javno iznese svoje mišljenje kao NBA.
     (miško, 15. jun 2019 23:01)

    # Link komentara

  96. Pravda za Davidovca!
    (ko je sve pozvan u repku, 15. jun 2019 22:57)

    # Link komentara

  97. Hoće li sudije i na sledećoj utakici da izbacuju pojedinci i prazne prve redove.Ako budu sudile kao večeras izprazniće halu.
    (miško, 15. jun 2019 21:56)

    dodji na jednu utakmicu pa gledaj. nema kontakta publike sa igracima. nema ko da gadja trenera loptom. nema ko da trese kos.... razmisli malo pa onda napisi nesto
     (ejirtimid, 15. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  98. Kao Partizanovac da kazem da je tehnicka ispravno dosudjena. Partizan je izgubio faulom na 3 poena Berona, sekund pre isteka napada. Inace korektno sudjenje na ovoj utakmici, kao i na prethodnoj uz par gresaka, ali to se podrazumeva. Zvezda je prosto jaci tim i nema tu sta da se prica. Da je Grk tu, bilo bi ubedljivije. Ovako, drzimo se na nedostatku hemije kod Zvezde. Kvalitet kosarke nije neki, ali zanimljiva serija, ako nista drugo.
    (Nenad, 15. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  99. Znaci da razjasnimo onaj faul Berona u finalu kupa se svira u zadnjoj sekundi a sada se tehnicka ne svira,kakvi licemeri.Kukate na sudije a one vas vratile u mec.Zvezda odlazi na +10 pa ajmo brze bolje da im sviramo dva faula u napadu i 6 slobodnih bacanja.Izveli ste 37 slobodnjaka sta jos hocete.
    (Pera Detlic, 15. jun 2019 22:37)

    Analizu tog faula su radile sudije Eurolige. greska je sto nije sudjena nesportska. Beron se okacio sa obe ruke za igraca bez namere da ide na loptu. ovo je sudjeno bez kontakta. kada zvezda ima posed. da te neko nauci. nemojte se blamirati izjavama bezveze
     (ejirtimid, 15. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  100. ... ладно добијамо серију 3:1... да није било оно несрећне тројке у другом мечу, било би 4:0...
     (Лепи Цане, 15. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  101. Zvezda kontrolisala utakmicu sve vreme i samo svojim glupim greskama vracala Partizan u igru. Covic stvarno izrutinirao,neverovatan napredak kod njega.Falio Dobric zbog energije pre svega da povuce kontru i naravno ubaci 3,4 trojke. Simanic opet nekako nedorecen kod Partizana bekovi pravili velike probleme Zvezdi pre svega zbog brzine nismo mogli da ih pohvatamo u zamke.
    (Lucho, 15. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  102. Na stranu navijacka prepucavanja i sve drugo. Zanima me samo da li postoji ijedan ljubitelj kosarke koji misli da je Zagorac bolji igrac od Davidovca? I ako neko misli tako, molio bih ga da obrazlozi.
    (bocko, 15. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  103. neka vam je na čast.
    I samo Partizaaaaaaan!!!!
     (moka, 15. jun 2019 22:40)

    # Link komentara

  104. je bilo i guranje - obaranje sa ledja Fajea i od strane Zagora i od strane Novice...a ono sto Pejdz uradi,u rukometu su 2 min iskljucenja.Ipak je ovo KLS Partizan.Koje navlacenje u sve tri utakmice za njih.
    (Nesportsko..., 15. jun 2019 22:40)

    # Link komentara

  105. Objektivno ,ne vraćamo ih mi nego sudije.
     (miško, 15. jun 2019 22:40)

    # Link komentara

  106. Znaci da razjasnimo onaj faul Berona u finalu kupa se svira u zadnjoj sekundi a sada se tehnicka ne svira,kakvi licemeri.Kukate na sudije a one vas vratile u mec.Zvezda odlazi na +10 pa ajmo brze bolje da im sviramo dva faula u napadu i 6 slobodnih bacanja.Izveli ste 37 slobodnjaka sta jos hocete.
    (Pera Detlic, 15. jun 2019 22:37)

    # Link komentara

  107. Znaci da razjasnimo onaj faul Berona u finalu kupa se svira u zadnjoj sekundi a sada se tehnicka ne svira,kakvi licemeri.Kukate na sudije a one vas vratile u mec.Zvezda odlazi na +10 pa ajmo brze bolje da im sviramo dva faula u napadu i 6 slobodnih bacanja.Izveli ste 37 slobodnjaka sta jos hocete.
    (Pera Detlic, 15. jun 2019 22:37)

    # Link komentara

  108. U drugoj utakmici je klupa zvezde dobila tehnicku za neku glupost, a Lazicu je naizgled obican faul posle gledanja snimka preinacen u nameran. Sve to u poslednjih par minuta utakmice. Jedina razlika je sto mi navijaci, ili simpatizeri Zvezde kako hocete, nismo to uopste potencirali kao neke kljucne momente poraza, kao sto to sada vi radite, za jednu najobicniju tehnicku iz koje je zvezda postigla jedan poen. Pokvareno razmisljate, nekako tako vam se uvek i vrati. Znam da nisu svi takvi, ali citam komentare i izvlacim prosek.
    (Ivan, 15. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  109. Znaci da razjasnimo onaj faul Berona u finalu kupa se svira u zadnjoj sekundi a sada se tehnicka ne svira,kakvi licemeri.Kukate na sudije a one vas vratile u mec.Zvezda odlazi na +10 pa ajmo brze bolje da im sviramo dva faula u napadu i 6 slobodnih bacanja.Izveli ste 37 slobodnjaka sta jos hocete.
    (Pera Detlic, 15. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  110. Onu tehničku Radetu ne bi svirao ni Čović
    (kalu, 15. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  111. 20 godina pratim kosarku, ovakvu tehnicku koja je svirana Zagorcu NIKAD u zivotu nisam video. 
    (danilovic, 15. jun 2019 21:17) 

    Ocito da nista naucio nisi
    (Kaiser, 15. jun 2019 22:02)

    pa i nije... da bez 40 bacanja + par tehničkih/namernih protivniku, CZV nikog ne pobedjuje
     (anti bitanga, 15. jun 2019 22:35)

    # Link komentara

  112. Ponistiti tehnicku i jedno dato slobodno bacanje i nek se konacan rezultat ispravi na 95:90.
    (Apel, 15. jun 2019 22:25)

    # Link komentara

  113. Odlična fora da se uhvate sada za tehnicku, a sve ono sto sudije rade u ove tri utakmice mi ćemo kao zaboraviti. Ovo sto sudije sude u ove tri utakmice je kriminal! Inferiorna ekipa ne može ništa drugo nego da bije i sudije tolerišu to do mere koja je sramotna. Tako Partizan živi već tri utakmice i drži rezultat u egalu. Veceras šta je samo sudjeno pre te tehničke je sramota nad sramotama. Inače Zagorac je upozoren pre toga već i naravno tera po svom jer mu se može.
    (Ono, 15. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  114. Zvezdas sam I drago mi je na pobedi,bili smo bolji za nijansu ali ljudi nas kvalitet kosarke je velika nula,i jednog i drugog tima. Kao da se igraci takmice ko ce ostrije pogledati protivnika ili sudiju ili ko ce biti glasniji u prepucavanjima ili jace faulirati protivnika. ovo vise nema veze sa kosarkom nazalost. I da dodam da su sudije imale isti kriterijum za oba kluba,to sto su hteli da budu u centru paznje oni a ne igraci je posebna prica
    (Car, 15. jun 2019 22:19)

    # Link komentara

  115. Ma nemoj? A jesi li video sviranu NAMERNU na SEKUND do kraja ?!?!
     (neko, 15. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  116. Bravo, prva ljubavi.
     (pedja 71, 15. jun 2019 22:14)

    # Link komentara

  117. Kao navijac Partizana mogu samo da konstatujem da je ovo bruka za Partizan. Koliko slab tim mi imamo kada ne mozemo da dobijemo Zvezdu koja igra bez Reglanda, Perperoglua, Cirbesa i sada Dobrica?! Jeste, fale i nama Lendejl i Sy ali opet je Zvezda znatno slabija bez ovih njihovih nego mi bez ove dvojice. Sem Renfroa, Marinkovica i donekle Jaramaza svi ostali su zesci amateri i dok dovodimo takve poput Jankovica (obojice) , Zagorca, Nikolica, Pusica, titulu necemo videti
     (Admiral, 15. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  118. Mislim da je gotovo Zvezda je pobedila,Gagic Oba Jankovica Al. Nikolic oni bi trbali za djabe da igraju u Partizanu.Ako imaju hrbrosti da pogledaju kakve gluposti su radili verovatno bi zavrsili karijeru. Gagic kako je moguce da igrac sa toliko iskustva stalno stoji iza Zvezdinog igraca koji je 20sm visi,jednostavno to je stvar inteligencije koju Gagic nema,zato je u Partizanu.
    (Max von Laaberg, 15. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  119. grobari ne znaju pravila, normalno kad ih u njihovo vreme nije bilo.
    (zorz, 15. jun 2019 21:44)

    Ma bilo ih je, samo nisu važila za njih.
     (Leonida, 15. jun 2019 22:12)

    # Link komentara

  120. Nikada u svom zivotu nisam video tehnicku kakva je dosudjena Zagorcu tridesetak sekundi pre kraja utakmice.
    (stefan, 15. jun 2019 22:12)

    # Link komentara

  121. @ Kada vi niste prvaci, sve je ubijeno! Posle 2002 godine, do 2014,reprezentacija je uzela 1 srebro,u vasoj najvecoj dominaciji.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EUFORIJA, 15. jun 2019 22:05)

    Ovo ima smisla koliko i - "Od vasego postanak u fudbalu i vase dominacija, nasa reprezentacija u fudbalu nije NIKADA nista osvojila. Plus, ove godine kada ste posle 30 godina otisli u evropu, nas Ukrajina ponizi. Ono.... prestanite sa tim trecerazrednim forama.
    (Delije sa seRvera, 15. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  122. 20 godina pratim kosarku, ovakvu tehnicku koja je svirana Zagorcu NIKAD u zivotu nisam video. 
    (danilovic, 15. jun 2019 21:17) 

    Ocito da nista naucio nisi
    (Kaiser, 15. jun 2019 22:02)

    Sramota da za toliko godina nisi naucio pravila kosarke. I, jos se hvalis ovde!
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 22:07)

    # Link komentara

  123. Trikija za te pare treba angažovati da trenira i rukometaše Patrizana,osvojili bi LŠ.
     (miško, 15. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  124. Partizan na ovoj utakmici nije zasluzio da gotovo do kraja bude u situaciji da pobedi. Potpuno vestacko odrzavanje partizana u utakmici od trenutka kada je zvezda otisla na 10 razlike.
    (Ivan, 15. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  125. Zvezda je ubila sport u Srbiji, ali polako, sve ce da dodje na svoje mesto.
    (Nicky boy, 15. jun 2019 21:55)

    Kada vi niste prvaci, sve je ubijeno! Posle 2002 godine, do 2014,reprezentacija je uzela 1 srebro,u vasoj najvecoj dominaciji.
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  126. Pa jel morao Juras onu tehničku sunce ti? Ne sećam se kada sam video da sudija bez upozorenja dodeli tehničku ono, naročito što je dosudio već nakon što se Zagorac povukao.
     (ja, 15. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  127. Ovo vise nema smisla igrati, sudije nas unistavaju . Treba doneti odluku o istupanju iz fmp lige i zamoliti Grcku , Rumuniju ili Bugarsku da tamo igramo. Rusija bi bila idealna ali daleko je.
    (Rade grobar, 15. jun 2019 21:46)

    Јесте ли спремни да размислите о повратку кући? Сад кад нема вЦедевите, имате шансе?
    (KliftonToni, 15. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  128. Samo tehnicku da prokomentarisem ovima koji kazu da je opravdana, postoji pravilo i uvek se pre tehnicke igrac upozori da se odmakne a ne odmah tehnicka na 49 sec do kraja i jednom oosedu lopte 
    (Idn, 15. jun 2019 21:36) 

    Već je bio opomenut on lično a pre toga i jedan drugi igrač partizana.
     (Wllaxy, 15. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  129. 20 godina pratim kosarku, ovakvu tehnicku koja je svirana Zagorcu NIKAD u zivotu nisam video.
    (danilovic, 15. jun 2019 21:17)

    Ocito da nista naucio nisi
     (Kaiser, 15. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  130. Al sto Faje spusti roletnu Zagorcu na kontri ahahahahahahahahaha...
     (bodibond, 15. jun 2019 22:01)

    # Link komentara

  131. koliko je Zvezda drzavni ljubimac,nista nije bolja od Partizana,malo sudije,I to je to
     (nikolq, 15. jun 2019 22:01)

    # Link komentara

  132. Delije gde vam je sad ono vase cuveno pravilo da se onakav faul na sutu za 3 poena ne svira na 1 sek do kraja napada? Po tom vasem pravilu ni onakva tehnicka se ne svira u poslednjem minutu.
    (Sima, 15. jun 2019 22:01)

    # Link komentara

  133. Velickovic opomenut zbog diranja lopte prilikom kosa. U zadnja 2 minuta svako gazenje linije se svira tehnicka. Nauci pravila pa ocenjuj nekoga.
    (EUFORIJA, 15. jun 2019 21:55

    kada si poslednji put video ovo da se svira. i gde? u Zablju na utakmici izmedju vrtica? Budi realan jednom u zivotu. ovo je unistavanje kosarke. da je kako kazes bilo bi 40 T gresaka po utakmici. da li ovo zvezdi treba?
     (ejirtimid, 15. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  134. Samo jedno pitanje za ove samoprozvane institucionalne znalce kosarke:
    Dal vi mislite da ste bolji od Zvezde ?
     (bodibond, 15. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  135. Pretpostavljam da je tehnička zbog prestupa. Već je bila jedna opomena za igrače Partizana zbog diranja lopte poslije kosa .
    (jahorinac, 15. jun 2019 21:35)

    Bas tako! Novica je bio opomenut zbog zadrzavanja lopte posle datog kosa
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  136. "Sudjenje je krajnje sramotno, Zvezdi se sve dozvoljava, svaki kontakt je faul a Partizanovim igracima se sviraju koraci. Evo im titule neka se raduju fejk i nebitnim titulama.
    (Bodibond, 15. jun 2019 21:05)"
    Za razliku do vrlo bitnog Kupa, ma naravno!
    (Miskec, 15. jun 2019 22:00)

    # Link komentara

  137. Davidivac gazio liniju kod suta za poslednju trojku, Beron gazio liniju kod suta u poslednjoj sekundi, Zagorac zgazio liniju za tehnicku... sudije nula nad nulama....
    (moro, 15. jun 2019 21:24)

    I ti to sve video preko TV ekrana
    Imas kod kuce reply
     (Johny Walker, 15. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  138. U cemu je problem s tehnickom? A i da je problem, pa to je samo 1 bacanje, lopta je ionako bila naša. Ne pravite vestacku dramu.
    (Dusan, 15. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  139. Jel igrao Zagorac dve utakmice u minusu decko.Amater,lepo kazem danas da je Vanja bolji vi mi lupate minuse.Grobari ne znaju kosarku.
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 15. jun 2019 21:59)

    # Link komentara

  140. @bb br 79
    toliko si nebitan.
     (taras murga, 15. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  141. Hoće li sudije i na sledećoj utakici da izbacuju pojedinci i prazne prve redove.Ako budu sudile kao večeras izprazniće halu.
     (miško, 15. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  142. Ocajna igra Partizana u zadnja 3 minuta,pobedili sami sebe.
    (Vukk, 15. jun 2019 21:15)

    Ne care nisu pobedili sami sebe nego ih je Zvezda pobedila.
     (King, 15. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  143. @Goran

    Ne sagledavas sve kako treba. Gagic je iskljucen zbog te "tehnicke". I dobili ste loptu sa strane posle Radetove "tehnicke" umesto ispod kosa I jos ste dali trojku tad...
     (asdfff, 15. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  144. On kao neko ko je igrao u NBA i za koga je Partizan dao milon eu novca nema prava da brani iz auta ... Ocigledno ne poznajete pravila ni ti ni on. Tehnicka ko vrata !!! 
    (bodibond, 15. jun 2019 21:37). Prvo sledi upozorenje, pa onda tehnička. Nikako, ali nikako ne ide odmah tehnička. Sedi jedan !!!
    (Ti si, 15. jun 2019 21:43)

    Velickovic opomenut zbog diranja lopte prilikom kosa. U zadnja 2 minuta svako gazenje linije se svira tehnicka. Nauci pravila pa ocenjuj nekoga.
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  145. Zvezda je ubila sport u Srbiji, ali polako, sve ce da dodje na svoje mesto.
     (Nicky boy, 15. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  146. Postalo je bas tesko gledati nase utakmice...69 sl bacanja, 59 faulova...svi u nekom grcu,prekidi, nagurivanje, bespotrebno gradjenje... niko snage da potrci ili skoci..niko driblinga nema, niti jedan pick and roll, 2 na 2 akcija...sve se svelo da se igrac koji dobije loptu lakta I gura jedno 10 sec pa onda doda ili sutne preko ruke!
     (montoya, 15. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  147. Utakmicu odlucio Gagic. Namerna u napadu. To samo on moze. Nije mi jasno sto Stefan Jankovic onako malo igra i sto smo dovodili Pusicu?
    (Borkes, 15. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  148. Samo tehnicku da prokomentarisem ovima koji kazu da je opravdana, postoji pravilo i uvek se pre tehnicke igrac upozori da se odmakne a ne odmah tehnicka na 49 sec do kraja i jednom oosedu lopte
    (Idn, 15. jun 2019 21:36)

    Opomenuo ga pri prethodnoj odbrani
     (Johny Walker, 15. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  149. bb br 79
    A sta reci za vaseg trenera koji lezerno ulazi u teren usred napada i nikom nista?
    On se nikako ne zali na svaki faul za njegovu ekipu
    Ipak mali komsija ostajete vi,mi osvojili titulu prvaka Evrope a vi?
     (Mhm, 15. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  150. Sudije kontrolisu mec. ovo je smesno stk se radi. naravno da je po pravilima. ali bi po praviljma sudili 70-ak T gresaka po utakmici. ovo je unistavanje kosarke. zasto. klub koji 5 puta veci budzet. zar mu ovo treba. zar mu trebaju oni navijaci pored terena. cemu sve ovo...
     (ejirtimid, 15. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  151. U prvih 20 minuta meca ako pogledate snimak Zvezda gazi istu liniju 5 puta Partizan 4 puta ako je kriterijum takav da se tu nije sviralo ukupno 9 tehnickih onda nije trebala ni ova Zagorcu ne moze biti jedan kriterijum 39 minuta i onda u zadnjoj minuti da se odluci na drugi kriterijum...
     (Novi Sad, 15. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  152. Navijam za Zvezdu,sudjenje je katastrofalno kroz celu seriju(na štetu oba tima),a o uslovima u Pioniru bolje i ne pisati,sramota...Valjda se niko više neće povrediti.Ova tehnička dosudjena Zagorcu Zvezdi ne treba!!! Bilo je 3 razlike,nekih 50 sekundi do kraja,lopta za Zvezdu...I da nije bilo tehničke Partizanu mi moralo da se potrefi mnogo toga da udvede utakmicu bar u produžetak.Sada su se neki navijači Partizana uhvatili baš tog detalja,kao da je zadnji sekund u pitanju.Vidljiv je pad motivacije,pogotovo kod nekih Zvezdinih igraca.I samo mi nije jasno kako Pecarski nije igrao ništa kroz celu sezonu,pored ovoliko "superstarova" koje ima Partizan pod košem.
    (dajte klimu, 15. jun 2019 21:43)

    Druze, svako gazenje linije u zadnja 2 minuta se svira kao tehnicka. Nije stvar kome treba ili ne treba, pravilo je da se sudi. Druga je stvar sto grobari ne vole pravila kada njima to ne odgovara.
     (EUFORIJA, 15. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  153. Pa prosto neverovatno koja kradja sudija i kakvi su to kriterijumi zavisno koje su boje u pitanju.U NBA stručna komisija analizira sudjenje i objavljuje javno svoje mišljnj o spornim situacijama i kvalitetu sudjenja na toj utakmici.Nema sankcija već se samo ukazuje na greške kako se nebi ponavljale.Večeras ukratko ,jedan tim povede 7-8 razlike onda se svira sve i svašta.Uzstono dve greške u napadu,ni jedan od tih faulova ne postoji.Zatim faul Foajeu samo sudija vidi.Ovo što Partizan igra odbranu više liči na rukometnu gde su Veličković,Jaramaz(nežnu facu kao Arkan,bejbi)i Marinković.Desetak puta se desilo da prvo jednom rukom odgurnu protivnika pa onda daju koš.Novica gura obema rukama on je kao beli medved zaštićen.Trikinjeri je od gazde dobio nalog ,udrite za vas nema sudije.U nekim trenucima me potsete na Vardar iz Skoplja,šampione Evrope.
     (miško, 15. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  154. ZNAČI I DALJE ZVEZDA BREEEE...
    (Đenka VŠ, 15. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  155. Samo tehnicku da prokomentarisem ovima koji kazu da je opravdana, postoji pravilo i uvek se pre tehnicke igrac upozori da se odmakne a ne odmah tehnicka na 49 sec do kraja i jednom oosedu lopte
    (Idn, 15. jun 2019 21:36)

    Mozda u vreme Tadica i Mirka Marjanovica ste mogi da branite iz prvog reda u publici izvodjenje, danas je sve napredovalo, svi smo mi prosli trqnziciju i zakrstarili u 21 vek odavno, jedino ste vi ostali i dalje u 21. veku. Naucite prvo pravila, uradite update stonsw tice znanja o kosarci pa onda da razgovaramo. Do tada uzivajte u majstorijama kosarkasa Zvezde.
     (bodibond, 15. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  156. Nazalost sa nekim igracima u ekipi jednostavno se ne moze igrati ozbiljna kosarka.
    Nikola Jankovic na 1,5 minut do kraja kad Partizan sa -10 prilazi na -2:
    1. Nije zagradio posle promasaja Davidovca i pusta Fajea da izbori aut
    2. Pravi faul na sutu za 3 poena u poslednjoj sekundi napada
    3. U sledecem napadu Partizana masi 2 bacanja
    Ni Zagorac ni Stefan Jankovic nisu daleko od njega sto se tice kosarkaske inteligencije.Zagorac jedinu dobru stvar koju je uradio za 3 utakmice je trojka za pobedu,koliko god glupo zvucalo to JEDINA STVAR,ali sada ispada da je to ubo slucajno posto je pre toga imao 0 od 6 za 3 poena,veceras masi cistu kontru na 3 razlike za Zvezdu tj. Faje mu lupa bananu i posle Filip Covic daje trojku,znaci umesto na -1 idemo na -6.
    Gagica je suvisno i komentarisati.
    Jedino raduje dobra igra bekovske linije Pejdz,Vanja,Jaramaz,Renfro, ali bez ozbiljnog centra se ne moze igrati ozbiljna kosarka.
    (Milos Mitrovic, 15. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  157. Djordjevicu postujem te cenim i volim....i uvek cu....ali samo jedno pitanje opet....zasto Zagorac pre Davidovca....po kom kriterujumu????
    (MYNX, 15. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  158. Zasto Zagorcu tehnicka...ometanje izvodjenja lopte tako sto pola metra prekoracis liniju...Pogledajte ostale utakmice gde sudije opominju igraca svaki put i kada nehotice blago nagazi...Zagorac samo sto nije usao u igraca koji izvodi loptu...tehnicka cista.Kao u fudbalu kad se igrac ne pomeri koji je skrivio faul,dovoljno ga samo napucati pa ce dobiti odma i zuti...
    Dosta gresaka sudijskih tokom celog meca svakako je bilo ali ova nije...
    Ocekuje se trijumf od 3-1 i naravno titula ostaje na Malom Kalemegdanu...
     (Dejan CZ, 15. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  159. Simanic (cini mi se da je on bio) gura Gagica, onda Gagic zakacinje Davidovca.
    Umesto faula nad Gagicem, svira se nesportska njemu....
     (slip, 15. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  160. Gazi Zvezdooooo, grobari kmeeee kmeeee hahaha...
     (Djomla, 15. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  161. Dobili smo a ne radujem se.
     (Marinkoo, 15. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  162. Jos jedna pobeda i druga zuta zvezdica,ideeeemoooo!!!Pomozi,BOZE!!!
     (Cekamo 20.titulu u basketu, 15. jun 2019 21:47)

    # Link komentara

  163. Dok je veselog Radeta nema zime.
    Zaigrao se dečko, ko će da pamti sva pravila.
     (Muta Gonzales, 15. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  164. Шта ли је сад институцији спорно? Погледах овај крш од кошарке, ајде да то припишемо нехуманим условима. Судије скроз коректне. Чак после техничке Загорца, која јесте била, свирају Давидовцу фаул за 3 који није био као неку компезацију, и при томе Звезда горе прошла. Па они не могу да победе ову осакаћену Звезду и замишљају да су неки клуб. При томе се ложе на овог Латина као неког тренера а Томић га урнише. Једино где је Звезда јача јесте центарска позиција, а ти центри осакаћени лошим плејевима и помоћним плејем, остало на страну Партизана и ништа не могу. Браво Милане!
     (Воип, 15. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  165. (Fidel, 15. jun 2019 21:27)
    nikolic skace pored berona...ajde bre mamlaze paljba
    (trpaj, 15. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  166. Zadnje dve lične greške dosudjene Beronu na kraju,tipično guranje partizana iz kanala,i opet se ovi žale na sudjenje,ko bi vama udovoljio.Još jedna i Zvezda šampion najuzbudljivijeg takmičenja:)))
    (red, 15. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  167. Ovo vise nema smisla igrati, sudije nas unistavaju . Treba doneti odluku o istupanju iz fmp lige i zamoliti Grcku , Rumuniju ili Bugarsku da tamo igramo. Rusija bi bila idealna ali daleko je.
    (Rade grobar, 15. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  168. Zasto?Bio je vec opomenut a on opet isto uradio.To sto ne zna covek da se ponasa nije moja stvar.A decko me je razocarao koliko je licemeran.Prvo prica kako je sport ogledalo drustva(slazem se) ali onda posle pobede peva prostacke pesme o Zvezdi(za kos svaka cast ali ovo je drugo).Tako da.A Trinki vinki nadam se da je zadovoljan sudjenjem jer su sudije navlacile opasno za Partizan...
    (Milan, 15. jun 2019 21:32). Nemaš ti pojma. Ne svira se odmah tehnička, valjda si to mogao od 2011. da naučiš.
     (Ti si bezmudi, 15. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  169. Миле,не знам да ли то правило баш постоји од самих почетака кошарке,али знам да кошарку није амер измислио већ канађанин.
    (Едукација, 15. jun 2019 21:45)

    # Link komentara

  170. Krece renoviranje Pionira.Teleskopske tribine iza koseva i moci ce da peimi 10 hiljada gledalaca.I naravno nova klima, osvetljenje i parket.Bice bolja od Arene
    (NY, 15. jun 2019 20:34)


    Ajde jos jednom. Nece biti 10 hiljada mesta.

    Vec postoje teleskopske tribine iza koseva, te ce samo zameniti novim koje ce imati jedan, dva reda vise i imace stolice sa samo sedalnim delom.
    Bice veci kapacitet pre svega zbog manjih stolica. Procitaj javnu nabavku koja je bila za radove, a i procitaj sta je o tome rekao arhitekta koji je projektovao halu.
    Narucili su 7200 stolica, sigurno se nece sve postaviti, neke ce biti i za rezervu. Na teleskopskim tribinama ce moci da stane nekoliko stotina ljudi.
    Nista se nece dogradjivati. Ne radi se ono o cemu su pricali pre neku godinu, gde su mislili da ce da naprave dodatne galerije.
     (bolje, 15. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  171. grobari ne znaju pravila, normalno kad ih u njihovo vreme nije bilo.
     (zorz, 15. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  172. Igrac utakmice Tehnicka Greska.
    Cestitamo.
     (Duka, 15. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  173. Bice bolje crno beli.
    (Igor Grobar, 15. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  174. Navijam za Zvezdu,sudjenje je katastrofalno kroz celu seriju(na štetu oba tima),a o uslovima u Pioniru bolje i ne pisati,sramota...Valjda se niko više neće povrediti.Ova tehnička dosudjena Zagorcu Zvezdi ne treba!!! Bilo je 3 razlike,nekih 50 sekundi do kraja,lopta za Zvezdu...I da nije bilo tehničke Partizanu mi moralo da se potrefi mnogo toga da udvede utakmicu bar u produžetak.Sada su se neki navijači Partizana uhvatili baš tog detalja,kao da je zadnji sekund u pitanju.Vidljiv je pad motivacije,pogotovo kod nekih Zvezdinih igraca.I samo mi nije jasno kako Pecarski nije igrao ništa kroz celu sezonu,pored ovoliko "superstarova" koje ima Partizan pod košem.
     (dajte klimu, 15. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  175. Tehnička zagorcu...gazda srecan..lepota jednog malog kluba u par sekundi
    (KKP, 15. jun 2019 21:26)
    Pa pre toga ga je bar 2 puta opomenuo da ne prelazi preko linije kad protivnik izvodi loptu iza kosa! Da je trening nacrtao bi mu, ali nije.


    Ali zato nije opomenuo lazica fajea i berona d ane govorim tomica koji bukvalno svaku odluku gestikuluraju i protestvuju.to nije tg a zagorcevo jeste.kako da ne.te price prolaze u lovu kod lovaca.
    (Lovci, 15. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  176. On kao neko ko je igrao u NBA i za koga je Partizan dao milon eu novca nema prava da brani iz auta ... Ocigledno ne poznajete pravila ni ti ni on. Tehnicka ko vrata !!!
    (bodibond, 15. jun 2019 21:37). Prvo sledi upozorenje, pa onda tehnička. Nikako, ali nikako ne ide odmah tehnička. Sedi jedan !!!
     (Ti si, 15. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  177. Nije bilo 2 poena razlike,ne znam za tu konstrukciju “ dve razlike”,cega dve razlike... elem ,bilo je tada 5 poena razlike.Ta tehnicka nije desila nista.Jankovic je odlican
    (Lomši,15.jun 2019 21:33)Jankovicu Nikola ti li si?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  178. Zvezda je sampion bravo momci.
    @Aleksej

    Ko?
     (Sah mat, 15. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  179. Opet kuknjava
    I onda sledi saopstenje Covica kako ste vi gospoda,a repertoar pesama i jednih i drugih zasnovan na vredjanju ovih drugih i tako u krug
     (Mhm, 15. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  180. Sve price i sudjenju padaju u vodu posle tehnicke Zagorcu kod izvodjenja lopte pod kosem. I to na 2 razlike i 30 sekundi do kraja. To se ne sudi ni u sred utakmice a kamo li u zavrsnici na kos. 

    Do tada je bilo gresaka na obe strane ali ovo je bilo drasticno. 
    Ne mogu covicevci cisto .
    (Gazda Dojkan, 15. jun 2019 21:19)

    Izgleda da ni ti nisi video da su sudije par minuta ranije sudije upozorile Novicu da će svako naredno gaženje linije biti tehnička?
     (René Artois, 15. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  181. Jel bio Zagor?
     (* samo *, 15. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  182. @23sudija
    Mrakicu ti li si?
     (vlado, 15. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  183. Da objasnim navijacima partizana koji svi do jednog po 40 godina prate kosarku i sve znaju o njoj, zasto je svirana tehnicka Zagorcu. Prilikom ubacivanja lopte u igru, protivnicki igrac mora da bude u terenu i ne sme da gazi liniju. Veseli Zagorac je izasao sa terena i u prostoru u kojem me some da bude napravio 6-7 koraka. Znaci nije jedan pa da my sudije progledaju kroz prste, vec je sve radio sa jasnom namerom i za to uvek sledi tehnicka. Cudi me da vi, "veliki poznavaoci kosarke " to be znate. Inace, sramotno sudijsko navlacenje za partizan tokom citavog meca.
    (Sentor, 15. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  184. Ma ko je to nama imao 37 slobodnih bacanja ??
    (Mile Laktas, 15. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  185. bravo
     (laf, 15. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  186. Realno, sudije su katastrofa u svakom pogledu... I Partizanu i Zvezdi sviraju nepostojeće faulove, nesportske, tehničke (nesportska Gagića udario Davidovca po ruci, a ne po licu, Zagorca su trebali opomenuti i da se ispočetka izvede, slažem se sa Delijama za par faulova u zadnjih par minuta u korist Partizana). Zatim, čovjek 3 puta gleda snimak iako se vidi da je Beron izbacio loptu sekund prije isteka, a glupi Janković napravio čist faul! 2 puta u 1. poluvremenu gleda da li je Beron gazio liniju iako se u oba slučaja sve jasno vidi... Ja sam za uvođenje stranaca (Amera, Rusa, Njemaca...) među sudije u Superligi, a ovim našima se zahvaliti i reći zdravo. Srećno svima u 4. utakmici i da suđenje bude kako treba, bez "navijanja" za nekog od vječitih
     (Grobari Jug, 15. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  187. A zasto tehnicka Zagorcu 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CkoMi, 15. jun 2019 21:25 

    Zato što se brani iz auta.
    (Sofronije, 15. jun 2019 21:33)

    On kao neko ko je igrao u NBA i za koga je Partizan dao milon eu novca nema prava da brani iz auta ... Ocigledno ne poznajete pravila ni ti ni on. Tehnicka ko vrata !!!
     (bodibond, 15. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  188. Pa molim vas, na deset razlike za zvezdu dva izmišljena faula u napadu i podmuklo vraćanje partizana u igru. Sobzirom da igramo sa pola plejmejkera ja prezadovoljan. Sportski pozdrav!
     (realni cigo oli, 15. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  189. Ljudi, sta nam se desilo? 
    Ovi "navijaci" u prvim redovima, da li smo to mi? 
    Nek' neko ugasi svetlo...
    (spinmasters, 15. jun 2019 21:25)
    Prijatelju, kakve "gazde" takav i prvi red.
     (mkg, 15. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  190. Фаул по ногама на Човићевом полагању нико не коментарише? Новичино јахање и псовање Фајеа код бацања?
    Звезда је била боља и заслужено је победила. Тачка.
     (Стара школа, 15. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  191. Ja ne vjerujem kako nas sakate sudije, nisu nam tu startna TRI IGRACA, veoma bitna Regland, Perperoglu, Dobric, a plus nas sudije raznose, kradu kolko idje mogu za rad drzavnog mezimceta, onaj kepec od Trinkijerija samo pjeni, da nije potkupljenih sudija bio bi sa svake utakmice izbacen, a ne samo sa jedne, na svaku odluku ima `primjedbu` coce, al opet im dzaba, opet ostadose samo komsija mali i nebitni ....
    (bb br79, 15. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  192. Tačno bih voleo da Partizan dobije poziv da igra EL pa da vidimo u EL kako bi prolazili protiv Zvezde sa evroligaškim sudijama? Meni je nestvarno da Zvezda ove sezone svaku utakmicu sa Partizanom igra na jednu loptu i to bilo da smo komplentni ili da nam fali pola tima? Jednostavno nema razlike, celu utakmicu vodimo i na kraju borba i tako svaku(osim one u polufinalu ABA). Da li je to do nas da ne znamo da prelomimo ili i suđenje ima ulogu pa se timovi naizmenično koče i poguravaju sudijskim kriterijumom da bi se bilo u egalu?
     (Džoni, 15. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  193. Ovaj Nikola Janković je sramota za sport zvani košarka.Oduvek sam mislio da ne može biti gori centar u Partizanu od Djordja Gagica i onda dodje Nikola Janković i promenim momentalno mišljenje....
    (dnevna doza prosecnog Srbende,15.jun 2019 20:40)
    Koliko sam samo bio u pravu.Napravi u zadnjoj sekundi napada protivnika 3 slobodna bacanja,pa omasi u sledecem napadu oba slobodna bacanja,pa odmah u sledecem napada ne zagradi koš i 2 slobodna bacanja...I covek zatvori utakmicu...Znate kako svašta bi sad rekao ali nećete mi objaviti komentar.Pitacu ove stručnjake iz KK PARTIZAN GDE IH SAMO NALAZITE VISE???!!!!?????
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 21:16)

    Meni se cini da pojacanja u PArtizanu se biraju na kvantashkoj pijaci. Gore od onoga ne moze. Ne mogu da objasnim kako je moguce da se dovede Nikola Jankovic, Gagic, Jaramaz, Nikolic, Zagorac u Partizan..?
    (Zoran, 15. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  194. Samo tehnicku da prokomentarisem ovima koji kazu da je opravdana, postoji pravilo i uvek se pre tehnicke igrac upozori da se odmakne a ne odmah tehnicka na 49 sec do kraja i jednom oosedu lopte
    (Idn, 15. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  195. Pretpostavljam da je tehnička zbog prestupa. Već je bila jedna opomena za igrače Partizana zbog diranja lopte poslije kosa .
     (jahorinac, 15. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  196. @danilovic. Ako ti 20 godina pratiš košarku i ne znaš da je to tehnička zemljace izgubi ti 20 godina života bezveze mogo si hrkljus da pratiš il ekstremni sport bocanje išlo bi ti bolje verovatno
     (Stivi Dzi, 15. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  197. Beograd
    13 godina u košarci,7 godina u fudbalu niste bili sposobni da osvojite titulu,za sve su bili krivi politicari?
    A i sa ta 4 igraca ste nas uglavnom jedva pobedjivali,samo jednom bilo ubedljivo
    Kad vec pricas o tome ko fali,Si i Lendejl sta cemo sa njima?
     (Mhm, 15. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  198. Zvezda je sampion!Bravo momci!
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 15. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  199. Koja tehnicka? pa Zvezda je iz te tehnicke dala samo 1 poen,nista nije odlucila to je jedno bacanje,lopta je i onako bila Zvezdina.
     (Goran, 15. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  200. Partizan izveo 37 bacanja oce sada Trinki da spinuje?
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 15. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  201. Ljudi, sta nam se desilo? 
    Ovi "navijaci" u prvim redovima, da li smo to mi? 
    Nek' neko ugasi svetlo...
    (spinmasters, 15. jun 2019 21:25)

    Je l' si se mnogo potres'o? Gde da gasimo, kako da zaspis, duso neutesna?
     (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 15. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  202. Vi kukate na tehnicku koja donosi jedan poen, da ste zbog toga izgubili utakmicu...
     (Ivan, 15. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  203. Tehnička Zagorcu tehnička Zagorcu bla bla bla, opet kukate???? Kako vas bre nije sramota?? Kad pobeđujete sve u redu sa suđenjem, a kad izgubite onda sve neka zavera sudijska, sve neregularno, jelda?? Kako se ne zastidite bar jednom, eeeej!! Ajmo sad saopštenje Ostoje odmah naravno!! Da se kladimo da će Ostoja opet da saopšti neku vest?? Najverovatnije ćete opet istupati iz lige i to istupanje će trajati do četvrte utakmice naravno!! Sramota ej!! Baš nemate stida!!
    (Opet kuknjava, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  204. Sad da li je trebalo ili ne ali po pravilima tehnicka se svira kad igrač gazi liniju i ometa izvodjenje lopte ispod kosa ili iz auta stim sto je prvo opomena pa onda tehnicka.Opomenu je pre dobio Velickovic nazalost ovaj drugi igrac pokazuje inteligenciju a ovi jedva docekali tj sudije.U biti ispravna odluka neki dan su i Realu tj Kampacu svirali ali nije uticalo na igru
     (Kiza, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  205. Junak utakmice je pretio da bude Gagara sa 5. nesportskom u napadu nakon sto je izgubio loptu, ali ga je Jankovic u samom foto finisu pobedio sjajnom serijom gluposti u poslednjih minut I pol.
     (montoya, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  206. A zasto tehnicka Zagorcu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CkoMi, 15. jun 2019 21:25

    Zato što se brani iz auta.
    (Sofronije, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  207. Nije bilo dva poena razlike, ne znam za tu konstrukciju "dve razlike", cega dve razlike... elem, bilo je tada 5 poena razlike. Ta tehnicka nije resila nista. Jankovic je odlucio.
     (Lošmi, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  208. Чиста техничка свира се само у последња 2мин.
    Ренфро и Вања остало галерија кошаркаша у покушају.
    (киза Д, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  209. @Danilovic,daj boze da i 17 imas...ko sve komentarise kosarku danas...Lik je usao metar ispod kosa i ovaj klinac se cudi zasto tehnicka???
     (Komunalac, 15. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  210. Tehnicka Zagorcu????? Sramota.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 15. jun 2019 21:20)

    Zasto?Bio je vec opomenut a on opet isto uradio.To sto ne zna covek da se ponasa nije moja stvar.A decko me je razocarao koliko je licemeran.Prvo prica kako je sport ogledalo drustva(slazem se) ali onda posle pobede peva prostacke pesme o Zvezdi(za kos svaka cast ali ovo je drugo).Tako da.A Trinki vinki nadam se da je zadovoljan sudjenjem jer su sudije navlacile opasno za Partizan...
    (Milan, 15. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  211. 3-1 metla.
     (ja, 15. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  212. Hvala ti Gagara!
     (papundek, 15. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  213. (Taras Murga)
    Dok su godinama bili na vlasti Marjanovic Tadic Dacic i dok vam je Tole bio presednik tad ste se sladili titulama i kradjama kako u fudbalu tako u kosarci. Dok je bilo stipanja ucena gepekovanja sudija od strane rukovodioca Partizana tad ste cutali. Sad si nasao da pricas o pristrasnom sudjenju nije te sramota. Jos Zvezda bez cetiri glavna igraca igra i ne mozete da dobijete. I nasao si nesto da komentarises.
     (Beograd, 15. jun 2019 21:31)

    # Link komentara

  214. Sad vam je jasno zasto nigde u svetu nije dozvolje o da politicari imaju veze sa sportom, ukaljaju sve cega se dotaknu...
     (Novi Sad, 15. jun 2019 21:31)

    # Link komentara

  215. Напред Звезда леее, напред Звезда леее, напред Звезда леее, напред Звезда леее, напред Звезда леее...!!! 🔴⚪🎶🎶🎶✊😲
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 15. jun 2019 21:31)

    # Link komentara

  216. @ckomi. Verovatno zato što je skakuto po linije dok je zvezda trebala da izvede loptu samo što nije počeo da skače po zvezdinom igraču koji je trebalo da izvede.
     (Stivi Dzi, 15. jun 2019 21:31)

    # Link komentara

  217. Tehnička zagorcu...gazda srecan..lepota jednog malog kluba u par sekundi
    (KKP, 15. jun 2019 21:26)
    Pa pre toga ga je bar 2 puta opomenuo da ne prelazi preko linije kad protivnik izvodi loptu iza kosa! Da je trening nacrtao bi mu, ali nije.
    (santa justa, 15. jun 2019 21:31)

    # Link komentara

  218. Za ove sto pitaju zasto je Zagorac dobio gresku? Zato sto je bio van terena i ometao igraca Zvezde da ubaci loptu u igru!!! Nije novo pravilo postoji od kada je Amer izmislio kosarku pre oko 100 godina... INSTITUCIJO
     (Mile, 15. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  219. Dobri su ovi sto pitaju sto Zagorcu tehnicka... Lik samo sto u prvi red sedista iza kosa nije usao dok pokusava da otme loptu.
    (bvb, 15. jun 2019 21:24)

    gde si to video da neko sudi. pomeri igraca odbrane i onda da znak da se igra. ovo se pionirima ne svira.
     (ejirtimid, 15. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  220. Ljudi, zar je realno ocekivati da ekipa koja u redovima ima ona dva Jankovica, Zagorca, Jaramaza, Gagica, Nikolica, bilo koga pobedi..? Hajde realno da to sagledamo. Takvoj ekipi daj Dzordana iz najboljih dana ne bi imali shansu protiv iole ozbiljnije ekipe, tipa danasnje Zvezde. Za mene je i ovo chudo kako nije +30 razlike za crveno-bele. Realno gledano, sem Vanje Marinkovica, ostalo su balvani na celu sa kapitenom Novicom koji se tako ponosno busa u grudi kada slucajno ubaci neki poen.
    (Marko, 15. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  221. Jako me nervira kada trener viče na igrača, ali baš jako. Pobogu čoveče, objasni mu gde je pogrešio, izvedi ga napolje, ali nemoj da se dereš na njega. Kontraproduktivno je. Naravno, mislim na Tomića kad viče na Simanića, ali isto tako i na ostale trenere. Dečko se izgubio u sledećem napadu i više ga nije uvodio u igru
     (jeste, 15. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  222. vi nistevideli ovakvu tehnicku u zivotu ali ste videli drobnjakovu trojku iz auta i mnogo sto sta predhodnih godina.
    A sta cete tek da vidite za dva dana bice smesno razvalicemo vas.
     (sumadinac, 15. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  223. Najlosija centarska linija u istoriji Partizana.Tesko se kosarka bez centra igra!
     (aco.rs81, 15. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  224. elim
    Pa kako vi kazete to se ne sudi u zadnjem minutu,
     (Mhm, 15. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  225. Cekajte, ajde malo objektivnosti. Sudija kaze Zagorcu da ce za slicnu stvar dobiti tehnicku u prvom poluvremenu. On to ponovi, a vama sramotna tehnicka? No comment
     (vp, 15. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  226. Zagorac je dobio tehničku zbog gaženja na liniju, možda bi mu sudija i progledao kroz prste da on nije skakao dva-tri puta po njoj, a pvi što tvrde da se to ne svira su isti oni koji su bili ubeđeni da se svira faul u kupu.
     (Leonida, 15. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  227. Sudjenje je bilo solidno, i tu stavite tačku. Mi smo izgubili jer nemamo jednog krštenog centra, odnosno imali smo, ali Lendejl je otišao.
     (Baron, 15. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  228. strance zvati obavezno od sledece godine da sude. ovo je katastrofa. sest puta se prazne tribine. onakvo sudjenje u poslednjem minutu. jel moguce. pratim kosarku ceo svoj zivot. ovo nisam video...
     (ejirtimid, 15. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  229. E moj Jankovicu da si se bar povrijedio pri doskoku na Berona, to ne sviraju kao faul, pitaj Dobrića.
     (RGWZ, 15. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  230. Partizan je u zadnjih 4 minuta svaki napad imao bacanja... Da je Trinki sudio imao bi vise srca... Tako da grobari cutite, Jankovic Vas je ubio, promasio dva slobodna, napravio glup faul za tri, i onda napravi faul nad Faeom...
     (Malo mozga, 15. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  231. zivela zvezda i vucic !!!
     (savko, 15. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  232. Vaaaaaži, vi ste ta ekipa
    (Sstrelac, 15. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  233. Tehnicka Zagorcu,dosudjena licna Nikolicu,hvala Jovcicu.Nikolic,posle pola minuta skace pored Berona i ne pipa ga.Opet sudije resavaju derbi,na stetu Partizana.Istrpecemo sve ove nepravde jer mi smo Partizan.
     (Fidel, 15. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  234. Pitaju ljudi zasto Zagorcu tehnicka, covek brani aut i pola noge mu preko linije. Toliko.
     (Azer, 15. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  235. kako onu tehnicku u podlednjem minutu neko moze da dosudi? ako taj sudija ne bude kaznjen u KSS svi ostavku. ovo je nevidjeno.....
     (ejirtimid, 15. jun 2019 21:26)

    # Link komentara

  236. Grobari, djeco, pogledajte na YT, milion puta ako treba pa cete shvatiti zasto je dobio Zagorac !
    I skinite te djecije crno bijele naocare, odrastite jednom.
    A Zvezda, ovo nije tim za EL..
     (elim, 15. jun 2019 21:26)

    # Link komentara

  237. Tehnička zagorcu...gazda srecan..lepota jednog malog kluba u par sekundi
    (KKP, 15. jun 2019 21:26)

    # Link komentara

  238. Partizan 37 slobodnih bacanja, Zvezda 32. I ko je sad kriv? Opet sudije? Jel izlazite iz lige? Javite samo Zofriju da zna covek da li da dodje na cetvrta.
    (Milos, 15. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  239. Ali faulovi Beronu, Odzu i Fajeu... Da covek pota onog sudija kladim se da ne bi znao sta da kaze.
     (bvb, 15. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  240. A zasto tehnicka Zagorcu
     (CkoMi, 15. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  241. sta sad opet sudije krive.
    da ih nije bilo veceras uz vas zvezda di lagano dobila 20 i vise.
     (sumadinac, 15. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  242. Ljudi, sta nam se desilo?
    Ovi "navijaci" u prvim redovima, da li smo to mi?
    Nek' neko ugasi svetlo...
    (spinmasters, 15. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  243. Dobro je pa glodari nemaju krstenog centra.Hvala Jankovicu i Gagicu sto su nam poklonili pobedu.Oni su fenomeni
     (duledudule, 15. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  244. Davidivac gazio liniju kod suta za poslednju trojku, Beron gazio liniju kod suta u poslednjoj sekundi, Zagorac zgazio liniju za tehnicku... sudije nula nad nulama....
    (moro, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  245. Zagorac opet resio i ovu utakmicu, vrucina i veceras....:)))
     (UGASENO JSD partizai, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  246. Tehnicka!!!!!????
    Direktno uticala na kraj meca
     (vlado, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  247. Za trinkijerijevu platu,mogli smo dobiti dobre igrača,zapostavio mlade igrače,poslati ga u italiju da glumi mangupa.
    (pero, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  248. Dobri su ovi sto pitaju sto Zagorcu tehnicka... Lik samo sto u prvi red sedista iza kosa nije usao dok pokusava da otme loptu.
     (bvb, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  249. Ekipe su ocajne zbog ne igranja glavnih igraca,ovamo Lendejl i donelle Si koji je mnogo koristan igrac,s druge strane nedostatak Stratosa,Cirbija i Reglanda svaka cast Tomicu kako koristi ono sto ima sportaki pozdrav.
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  250. Tehnicka Zagorcu????? Sramota.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 15. jun 2019 21:20)

    Tehnicka na mestu
    Pola metra je izasao sa terena da bi branio izvodjenje lopte. Nauci pravila
    (23Sudija, 15. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  251. Zašto je Zagorcu svirana tehnička. Pa nešto mora. Tri sekunde u reketu bi bilo providno
     (Zaustavite muka mi, 15. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  252. Uvijek se moze svirati tehnicka Partizanu. Kakvo licemjerstvo sudija. Sude po nalogu stranke i vlasti. Partizanu treba biti jasno,ma koliko bili bolji zvezda ce pobijediti. Tako je trenutno. Ako budu nekad drugaciji uslovi onda ce biti drugacije. A do tad pojeo vuk magarca.
     (taras murga, 15. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  253. Rade 1/30 u seriji, Zagorac. Da vidim sad gde je to klimanje glavom i busanje u grudi?
     (Ivan, 15. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  254. Dzabe grobari sudije i sve, jaci smo!
    (Wlada, 15. jun 2019 21:14). Nemaš ti pojma.
     (Ti si bezmudi, 15. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  255. Bravo Juras! Nije ni čudo što su te neki malo jače pipkali.
     (Šruder protiv Šredera, 15. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  256. Кад се игра у звездиној хали екипе су знатно ефикасније (192 поена у првом, 186 у трећем мечу) него у партизановој (само 145 у другом мечу). Очигледно је ствар у мотивацији...
     (Лепи Цане, 15. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  257. Zagorac opet igrač odluke
     (Anomander, 15. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  258. ovo ce da igra EL? Strasno!
    (goran, 

    Ovo ce da igra EC i jos se nada WC
    Da smo kompletni bilo bi 40+
     (Johny Walker, 15. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  259. Zvezda Idea pobedila nepostojecom tehnickom i "trojkom" Berona koji je gazio liniju, alal im vera.
     (Bodibond, 15. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  260. Karma je cudo.
    (anti Dulo, 15. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  261. Zašto ih vraćamo u igri do samog kraja i zašto ne znamo da prelomimo kad treba.
    (Objektivno, 15. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  262. Tehnicka Zagorcu????? Sramota.
     (realno, 15. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  263. Sta kaze zagoreoc,jel opet vrucina?
    (bojan, 15. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  264. Sudjenje je krajnje sramotno, Zvezdi se sve dozvoljava, svaki kontakt je faul a Partizanovim igracima se sviraju koraci. Evo im titule neka se raduju fejk i nebitnim titulama.
    (Bodibond, 15. jun 2019 21:05)

    Skidaj crno bele naocare.Kada ces da dodjes da podrzis svoje bilo u fudbalu bilo u kosarci
     (NY, 15. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  265. Само нека ми неко објасни, за шта је Загорац добио техничку?
     (Petra, 15. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  266. Sve price i sudjenju padaju u vodu posle tehnicke Zagorcu kod izvodjenja lopte pod kosem. I to na 2 razlike i 30 sekundi do kraja. To se ne sudi ni u sred utakmice a kamo li u zavrsnici na kos.

    Do tada je bilo gresaka na obe strane ali ovo je bilo drasticno.
    Ne mogu covicevci cisto .
    (Gazda Dojkan, 15. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  267. Sta kaze zagoreoc,jel opet vrucina?
    (bojan, 15. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  268. Tehnička Zagorcu!!!! I to kad se lomi na minut do kraja... Svaka čast, doći će i ovome kraj...
     (Gerantolaški zavod KM, 15. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  269. Ahahaha sad svirajte faul nad Jaramazom hahaha jadnici jadnici zajedno sa onim koji vas je kupio nije ni cudo sto svake godine iz Srbije ode 50000 ljudi
     (Sramota, 15. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  270. Kako sudije po svaku cenu hoce da navuku za Partizan, to je vec sramotno.
    (istina, 15. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  271. I tehnicka, da prelomi. Deja vu
     (nijedan od 5, 15. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  272. Ali tehnicka dosudjena Zgorcu je pobedila veceras.
    (ergthj, 15. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  273. ljudi tehnicka zagorcu u poslednjem minutu. Sta je to. iskomentarisace neki sportski radnik. ovo je uzas. jel to moguce da neko svira. treba strance zvati da sude....
     (ejirtimid, 15. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  274. Pa sram te bilo Gagicu
     (Novajlije, 15. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  275. Tučemo ih bez pleja.... Neviđeno!
     (he he, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  276. Hahahahahahahahahhaha kakva tehnicka Zagorcu.....
     (........, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  277. Kad ne ide s loptom, da malo provociras bivsi klub... Otpad.
     (Toto-ko-tunjo-i-legenda-o-purgeru, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  278. 20 godina pratim kosarku, ovakvu tehnicku koja je svirana Zagorcu NIKAD u zivotu nisam video.
     (danilovic, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  279. Zadnja dva minuta Sudije:Partizan 7:0
    Sramota.
    (Bojan, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  280. Kako je dobar Nikola Janković buahahahaha, :-) trener partizana ga drži, a nikola se usr.o, umesto da ga zameni, on sve pogrešio. Trener partizana kriv za poraz, razlog na kraju puštao Nikolu Jankovića u igru..
    (Grof, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  281. Pobogu Trinkijeri što ostavi Jankovića na kraju, više lošeg nego koristi u datim okolnostima. Svega je bilo večeras, ali Juras je izdominirao na obe strane.
     (DukiNS, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  282. Kakva scena Janković dobija petu ličnu sedne na klupu a trnkijeri onako naslonjen na reklamu gleda u njega jedno minut bez da trepne meni bilo neprijatno
     (Stivi Dzi, 15. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  283. Janković hendikep za Partizan.Sudije na kraju upropastiše tekmu.
     (Romper, 15. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  284. Ovaj Nikola Janković je sramota za sport zvani košarka.Oduvek sam mislio da ne može biti gori centar u Partizanu od Djordja Gagica i onda dodje Nikola Janković i promenim momentalno mišljenje....
    (dnevna doza prosecnog Srbende,15.jun 2019 20:40)
    Koliko sam samo bio u pravu.Napravi u zadnjoj sekundi napada protivnika 3 slobodna bacanja,pa omasi u sledecem napadu oba slobodna bacanja,pa odmah u sledecem napada ne zagradi koš i 2 slobodna bacanja...I covek zatvori utakmicu...Znate kako svašta bi sad rekao ali nećete mi objaviti komentar.Pitacu ove stručnjake iz KK PARTIZAN GDE IH SAMO NALAZITE VISE???!!!!?????
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  285. Auuuu pa imate li obraza za ovakvu tehnicku Zagorcu u ovom momentu pa kako vas nije sramota...
     (Sramota, 15. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  286. Jel zna neko koliko je partizan sutnuo slobodnih bacanja u poslednja 3 minuta? Zvezda daje trojke iz igre, a njih sudije salju na liniju da sve to poniste.
     (Ivan, 15. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  287. Samo se vi žalite na sudjenje
    Tehnicka Zagorcz kraj vica haha
     (Mhm, 15. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  288. Ocajna igra Partizana u zadnja 3 minuta,pobedili sami sebe.
    (Vukk, 15. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  289. Nidzo J izdominirao !
     (elim, 15. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  290. Dzabe grobari sudije i sve, jaci smo!
     (Wlada, 15. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  291. Gde staje inteligencija, tu krece Jankovic
     (Mare, 15. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  292. Nikola Jankovic.Kraj vica.
     (Lex, 15. jun 2019 21:13)

    # Link komentara

  293. a nase sudije toliko seku igru da ogade kosarku svakom ko je noralan. ovo je sve samo ne kosarka.
     (crni_redstar, 15. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  294. Voriorsi bi pometlalai ovo sa nulom
     (stefan, 15. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  295. @petarczw kako te nije blam da pises ovo? Odzo kampuje u reketu,sudije NISTA!
     (Lex, 15. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  296. petarczw
    Pa ovo je jedno od najrealnijih sudjenja bilo gresaka na obe strane
     (Mhm, 15. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  297. Наше судије су најбоље на свијету....погледајте друге...нема безгрешних, свака част.
    (Starwar, 15. jun 2019 21:08)

    # Link komentara

  298. Hahahaha kakav faul nad Beronom hahahaha dajte pobedu stakorima nek opet ukradu kao i prvu sa 40+ slobodnih bacanja
     (Sramota, 15. jun 2019 21:08)

    # Link komentara

  299. Ahhahaahhahahahahahaha ma dajte pobedu partizanu odma
     (Jovka, 15. jun 2019 21:08)

    # Link komentara

  300. Dobar Nidzo, doooobar, ahhahahahahahaha.
    Kakav igrac, kakvo poklanjanje poena.. xD
     (elim, 15. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  301. Ma jok i nije pao janković na berona pri sutu za tri
     (petarczw, 15. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  302. Na 85-79 sudi se faul Berona na Renfrou a nije mu bio ni blizu!!! Ne da ga nije takao nego nije bio ni blizu njega!!! Čist faul u bloku Jankovića koji se kretao sudi se kao faul Berona na Renfrou. Pa neverovatno. Sudjenje je više nego sramotno u korist Partizana čitav meč.
    (veliki strumf, 15. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  303. Ovo nije kosarka, ovo je cist hrkljus. Obe ekipe.
     (Ljubisa livac, 15. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  304. Najgore sudjenje u istoriji kosarke, koliko se navlaci za Partizai
     (Boka, 15. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  305. Sudjenje je krajnje sramotno, Zvezdi se sve dozvoljava, svaki kontakt je faul a Partizanovim igracima se sviraju koraci. Evo im titule neka se raduju fejk i nebitnim titulama.
     (Bodibond, 15. jun 2019 21:05)

    # Link komentara

  306. Da sudije sude posteno bilo bi +15 za zvezdu
     (petarczw, 15. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  307. Kako nas guraju sad, sramota me sto sam grobar!
     (Vuk, 15. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  308. Vodimo 79-69 i igramo 10 besmislenih napada u kojima smo izgubili bezbroj lopti! Trenera ne zanima da traži tajm aut, da nešto promeni i silaze na 3 razlike. Pa neverovatno. Renfro napravi ulaz u levu stranu i položi kad mu padne na pamet. Ina li neko pojma na klupi kako to da zaustavi??? Ulazimo bezveze u neizvesnu završnicu.
    (veliki strumf, 15. jun 2019 21:03)

    # Link komentara

  309. Iskreno postujem Tomica kao trenera ali ne mogu da nadjem pravi razlog padu igre u najbitnijim momentima kada vodis 10razlike 5min pre kraja i stanes samo, nema ni tecne akcije, ako neko nesto iz solo prodora uradi ili nekim sutem za tri poena i to je to, nadam se da gresim ali kad je gusto kao da nas nema nigde
    (bruda iz huda, 15. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  310. Hahahaha Covic vuce za dres Jankovica i pada na pod i gleda da dobije faul hahahah
     (Sramota, 15. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  311. I ovo ce da igra EL? Strasno!
     (goran, 15. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  312. ŽIVEO PARTIZAN
     (Srb, 15. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  313. Tomic nije trener za Zvezdu.
     (ch1vu, 15. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  314. Ali Odzo je unisti Zvezdu. A Tomic je stvarno gori od Alimpijevica-i to duplo. Ne mogu da gledam koliko smo losi.
     (crni_redstar, 15. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  315. Čoveče, ovi ne mogu da pobede Zvezdu bez Cirbesa, Reglanda, Perperoglua, Dobrića...
    (Toma, 15. jun 2019 20:32)
    E jel sad vidis koga ste sve doveli i koliko para imate?
     (Radijator, 15. jun 2019 20:58)

    # Link komentara

  316. С обзиром на врућину у сали мислим да би играчима требало дозволити да играју у ватерполо опреми, али без капица. И дозволити им коришћење прашка за руке да им лопта не би клизила...
     (Лепи Цане, 15. jun 2019 20:57)

    # Link komentara

  317. Ma sudije krive jel tako grobari?
     (Ime, 15. jun 2019 20:55)

    # Link komentara

  318. Gazi Zvezdoooooooo
     (Gary, 15. jun 2019 20:54)

    # Link komentara

  319. Ojo ne izlazi iz reketa dok ne provede u njemu min 10 sekundi. Ovo nikad nisam video. Gagić igra, a celu sezonu mali Pecarski sedi na klupi, tuga.
     (Pierre de Kuberten, 15. jun 2019 20:53)

    # Link komentara

  320. Sudije jos samo da počnu da daju koseve za partizan
     (petarczw, 15. jun 2019 20:52)

    # Link komentara

  321. Ako Gagic sad ne bude MVP ne znam kada će!Bez premca je covek.Najbolje sto dolazi iz Srbije a tiče se košarke!Respekt!!!!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 20:51)

    # Link komentara

  322. Zagorac hitno kod sportskog psihologa! U onoj kontri umjesto da zakuca sa linije za slobodna bacanja, on staje kao zec i čeka Fajea da mu uzme loptu
    (sasa pg, 15. jun 2019 20:50)

    # Link komentara

  323. Dobar je rade za sad 20min 0p hahahahahah kad se setim komentara posle prosle tekme hahahahahaha zagor je ovo trebalo da prelomi i pokaze svoj raskosni talenat ???
     (petarczw, 15. jun 2019 20:50)

    # Link komentara

  324. Pretpostavljam da sudjenje valja sada
     (Mhm, 15. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  325. Daj bre sta obi sude??? Faul nad Gagicem, a oni njemu dosude nesportsku!!??!! Nema dalje...
    (Sima, 15. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  326. Ne zaostaju puno za Gagicem ni dva Jankovica. Nije lako Trinkiju sa kakvim likovima radi.
     (A.J., 15. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  327. Gospode...Tuzno je gledati ove centre Partizana, ne bi mi sigurno objavili komentar kada bih napisao sta stvarno mislim o njima!
    (PredragDrobnjak, 15. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  328. Zvezdi tacno fale ovi povredjeni igraci u rotaciji da promene ritam. Zvezda ima svaki mec protiv partizana vodjstvo blizu desetak razlike nekoliko puta na mecu, i nikada ne uspe da prelomi mec iskljucivo iz tog razloga. Igraci iscrpljeni. Tomic igra sa 7 igraca ceo mec.
     (Ivan, 15. jun 2019 20:47)

    # Link komentara

  329. Gagic je MVP!
    (Milan Kosanovic, 15. jun 2019 20:46)

    # Link komentara

  330. Au ljudi, sta radi vise ovaj Djordje Gagic. Ko sve zivi od profesionalnog igranja kosarke...
     (A.J., 15. jun 2019 20:45)

    # Link komentara

  331. Зашто судије не носе грб ккп?
    (Црвена звезда 1913, 15. jun 2019 20:38)
    Zato sto im je Zvezda ustupila svoj 2011te.
     (UPPR je laz, stecaj je istina, 15. jun 2019 20:42)

    # Link komentara

  332. Imali smo belog medveda Bogdana sada imamo Vanju. SUDIJE OBUCITE PARTIZANOVE DRESOVE
     (Mile, 15. jun 2019 20:42)

    # Link komentara

  333. Ovaj Nikola Janković je sramota za sport zvani košarka.Oduvek sam mislio da ne može biti gori centar u Partizanu od Djordja Gagica i onda dodje Nikola Janković i promenim momentalno mišljenje....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 20:40)

    # Link komentara

  334. Prenos je neprijatno gledati zbog Jovčića i slušati zbog Tomića. Vaše pravo da pretrpite svašta. Kao i Simanić.
     (Zaustavite silazim muka mi, 15. jun 2019 20:38)

    # Link komentara

  335. Zvezda vodi a sudije dišu za vrat i guraju protivnika.
     (Smogovci, 15. jun 2019 20:38)

    # Link komentara

  336. Зашто судије не носе грб ккп?
     (Црвена звезда 1913, 15. jun 2019 20:38)

    # Link komentara

  337. Ojo živi celu utakmicu u reketu.
    (Dzhoni, 15. jun 2019 20:36)

    # Link komentara

  338. Jaramaz voza Davidovca i Simanica ko seljake na ringispilu. Ne znaju gde je levo, kad krene u dribling.
    (Gazda Dojkan, 15. jun 2019 20:36)

    # Link komentara

  339. Tomic ima toliko iritantan osmeh
    (Merlin, 15. jun 2019 20:36)

    # Link komentara

  340. Ajde Simanicu napusti decko dvoranu vise...
     (Ivan, 15. jun 2019 20:36)

    # Link komentara

  341. Odžo 20 sekundi u reketu.
    Čovek kampuje u reketu :)
    Naravno, me svira se...
     (moca, 15. jun 2019 20:35)

    # Link komentara

  342. Krece renoviranje Pionira.Teleskopske tribine iza koseva i moci ce da peimi 10 hiljada gledalaca.I naravno nova klima, osvetljenje i parket.Bice bolja od Arene
     (NY, 15. jun 2019 20:34)

    # Link komentara

  343. Jel ovaj Renfro samo meni izgleda na terenu “traljavo” ili ima još ljudi koji to vide??!!!???
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 20:33)

    # Link komentara

  344. Čoveče, ovi ne mogu da pobede Zvezdu bez Cirbesa, Reglanda, Perperoglua, Dobrića...
     (Toma, 15. jun 2019 20:32)

    # Link komentara

  345. Zagorac ima problem u glavi. Cista kontra, metar je ispred igraca... I ne pokusa da sutne.
    12 minuta je bio na parketu bez pokusaja suta!?
    (Gazda Dojkan, 15. jun 2019 20:29)

    # Link komentara

  346. Svidja mi se ovaj naslov "...a Partizan joj dise za vrat" :)
    (Ledu, 15. jun 2019 20:28)

    # Link komentara

  347. Ljudi,igrajte loto danas!Pojavio se sudija koji sme da sudi faul u napadu Velickovicu!
    (SudijaDredd, 15. jun 2019 20:26)

    # Link komentara

  348. Posle blokade Fajea nad Zagorcem pod košem Zvezde , odmah bi uručio ispisnicu Zagorcu. Ono nije nivo opštinske lige u bivšoj Jugi.
    (Marko, 15. jun 2019 20:25)

    # Link komentara

  349. Одбрана, одбрана,... АЈМООО! 🔴⚪✊😲
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 15. jun 2019 20:25)

    # Link komentara

  350. Vidi sad prebacuju prvi red pozadi!!! Pa dokle više
     (petarczw, 15. jun 2019 20:24)

    # Link komentara

  351. Ovo je stvarno preslo sve mere. Marinkovic se zalece sa svoje polovine, Covic ga prati, trci pored njega nista mu ne radi, i sudi se faul za dva bacanja.
     (Ivan, 15. jun 2019 20:23)

    # Link komentara

  352. Gagić je za treću ligu a oba Jankovića a drugu.
     (Harold, 15. jun 2019 20:21)

    # Link komentara

  353. Stotinjak ljudi navija ostali gledaju u telefone...Zvezdina publika
    (NS, 15. jun 2019 20:21)

    # Link komentara

  354. Šta je fazon sa navijačima i naočarama za sunce u hali?
     (Bot92, 15. jun 2019 20:21)

    # Link komentara

  355. Zagorac najveci promasaj Partizana u istoriji, veci cak i od Gagica!! Koliko decko nema pojma, prosto boli...
     (Admiral, 15. jun 2019 20:21)

    # Link komentara

  356. Zagorac???…??
     (petarczw, 15. jun 2019 20:20)

    # Link komentara

  357. Ovaj Gagic iz Partizana ocigledno ide samo u NBA direkno i nigde vise...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 20:15)

    # Link komentara

  358. Kakav lakat Velickovica hahahaha i on se cudi jos...
     (pravo pitanje, 15. jun 2019 20:12)

    # Link komentara

  359. uzbudliv zbog sudija nazalost..zvezda bi ubila partizana da nije doticnih realno
     (bg, 15. jun 2019 20:12)

    # Link komentara

  360. Kome je sve dozvoljeno da pise komentare....
    (DjapeKorleone, 15. jun 2019 20:10)

    # Link komentara

  361. @XxX,sve yi objasnio...neverovatno sudjenje...
     (Komunalac, 15. jun 2019 20:08)

    # Link komentara

  362. Zvezdu ce ostro kazniti zbog budalastina svojih "navijaca" !
     (Huligani, 15. jun 2019 20:06)

    # Link komentara

  363. @ Gagic na NBA draft, obavezno..Ono se ne pojavljuje dva puta u našem basketu..Ali kako taj igra basket uopste??? KAKO??
    (Marko, 15. jun 2019 19:31)

    Sto je najgore on od "igranja" kosarke zaradjuje super lovu koju obican covek moze samo da sanja. Sta ces, rodi se neko pod srecnom zvezdom...
     (Admiral, 15. jun 2019 20:06)

    # Link komentara

  364. Pobeda Institucije ! 
    (Grobarchina, 15. jun 2019 18:49) 

    One samozvane?
    (Ujka Žitko, 15. jun 2019 19:24)

    Ne, neće dobiti FMP... :)
     (Cxevu, 15. jun 2019 20:06)

    # Link komentara

  365. Kako mozete grobari da kukate na sudije? imate li vi oci?
    (aman, 15. jun 2019 19:46)

    Brate svi treba da kukamo na sudije, ocajni su veceras.
     (Jugram Haschwalth, 15. jun 2019 20:04)

    # Link komentara

  366. U Pioniru sam . Poluvreme je. Ljudi, ovo su neregularni uslovi za igru (kao i u prve dve utakmixe). Sudije u Evroligi ne bi dozvolile da se igra u ovoj sali. Ovo je nehumano i za gledanje a kamoli za igranje.
    (Davor, 15. jun 2019 20:03)

    # Link komentara

  367. Ipp toliko pogrešnih odluka sudija, normalno daleko više na štetu Zvezde.
    Nije mnogo bolje prošo Partizan, dva puta je poslao na bacanja Simanića i Čovića ali zato Beronu nije svirano 2+1, diskutabilni faulovi u reketu Zvezdi na def skoku, KC faul u napadu na floping Jaramaza, par ulaza nigde faul, Jaramazu namerna za udarac u lice...
    Nisam siguran mislim da Zvezda ima skoro duplo više faulova što je paradoks između ove 2 ekipe i načina igre.

    Ako krenu sad u kompenzaciju biće još gore.
     (mohikanac, 15. jun 2019 20:03)

    # Link komentara

  368. Zvezda ne može apsolutno ništa da odbrani,nijedan napad koji ide na ulaz,jedino kad igrači partizana promaše.Pdbrana užasna a ne sećam se kada su odbranili poslednji napad u četvrtini,poluvremenu,utakmici.Redovno primaju poene sa poslednjim sekundama i ako se uđe u neizvesnu završnicu,kao što je prvo poluvreme,ne sluti na dobro po Zvezdu.Od Lazića nema vajde u napadu i sada neka preuzme ovog Marinkovića,koji igra utakmicu karijere i da baci veš mašinu i ona bi ušla.Mnogo nedostaje Dobrić.
    (Konstatacija, 15. jun 2019 20:02)

    # Link komentara

  369. Fini neki navijaci u prvom redu.Sve pesme znaju o Novici.
     (navijac, 15. jun 2019 20:01)

    # Link komentara

  370. Je li realno da se ovako sudi.. Novica s ledja baca Faya na pod..licna Faye. Jaramaz pesnicom udara Beraona..licna Beronu, Renfro pravi pet koraka, pri tome odgurne Simanica..licna Simanic..Marinkovic dobija dodatno, nikog na metar od njega.. I ako Zvezda ovo nekako dobije, dovljno je jedna graska ili tehnicka, do kraja utakmice na stetu Partizana i bice kuknjava.
     (XxX, 15. jun 2019 20:00)

    # Link komentara

  371. Kakva tragicna odbrana na Renfrou zadnja 2 napada. Niti su ga Lazić, odnosno Kej Si (otkud on??) ispratili, niti je iko odbranio reket. 2 laganica polaganja kao na treningu, ulaz u levu stranu. Neverovatno. Davidovac dečko koliko god je solidan u napadu, on odbranu na beku ne može da igra. Prespor je. Ideja da on čuva Vanju pokazala se samoubistvenom - ubaci mu čovek 17 poena bez promasaja. Das 48 poena i vodiš samo 3 razlike - znaci da je odbrana nula. Sudije - smejurija. Koliko otprilike sude pokazuje i situacija kada su pregledavali Beronov šut za 2 poena a bio je pola metra unutra - pa šta ima da gledaš kad je očigledno???
    (veliki strumf, 15. jun 2019 20:00)

    # Link komentara

  372. Kakav faul nad Covicem na ulazu...Da li sudi Stevie Wonder?
     (bratko, 15. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  373. Da je Lendejl tu, Zvezda ne bi imala šta da traži.
    (Malkom, 15. jun 2019 19:18)

    A da su Dobrić, Reglend, Perperoglu i Cirbes tu, već biste na poluvremenu gubili 30 razlike.
     (René Artois, 15. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  374. Da sam na Tomićevom mestu svima bih odrezao sa plate i to žestoko. Ljudi u opšte ne igraju odbranu? Na ovoj utakmici treba ispratiti Marinkovića u šutu za tri i Renfroa na ulazu i to je to što se tiče Partizana, ali njih to ne dotiče, Renfro kad poželi prošeta se od koša na koš, a Vanji još samo da počnu da dodaju loptu da šutira za tri.
     (Džoni, 15. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  375. A sad je sramno sudjenja, jel tako braco!? A u prvoj utakmici, kad je odnos bacanja bio skoro duplo u vasu korist, bilo je sve ok?
     (Vlada, 15. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  376. Stvarno sramota ,koliko sudije navlace za zvezdu,da je posteno sudjenje ,nijednu ne bi dobili.
     (Ramones, 15. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  377. Nece partizanu pomoci ni sudije...Zvezda sampion.
     (Dejan CZ, 15. jun 2019 19:57)

    # Link komentara

  378. Vrlo dinamično, poluvreme u sve tri utakmice traje skoro po sat vremena, ubiše košarku i jedni i drugi.
    (mile, 15. jun 2019 19:55)

    # Link komentara

  379. Vanja, ostani!!!
     (MOCA NS, 15. jun 2019 19:53)

    # Link komentara

  380. Veze nemaju oba tima bez obzira ko uzme titulu, košarka nam je u dubokom kanalu.
     (Delije Čikago, 15. jun 2019 19:53)

    # Link komentara

  381. Kako dobro igra zagor?
     (petarczw, 15. jun 2019 19:53)

    # Link komentara

  382. Ono kad se grobari zale na sudjenje...
     (petarczw, 15. jun 2019 19:52)

    # Link komentara

  383. Ovde nema dva komentara o kosarci vec svi o sudijama.
    Dobro igraju momci i sa jerne i druge strane.A decurlija da oladi sa sudijama.
     (as, 15. jun 2019 19:52)

    # Link komentara

  384. Ivan
    Hahahaha jesi ti svestan sta si ti sada napisao,pa isto to rade i vasi igraci,niko ne bi zavrsio utakmicu kada bi se za to delile tehnicke
    (PFC, 15. jun 2019 19:51)

    # Link komentara

  385. Odžo razapeo šator u reketu a sidije sude Gagiću 3sec
    (Zlatan, 15. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  386. marinkovic razbice zvezdu
     (deja, 15. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  387. Ima li koga na klupi Zvezde da vidi da Davidovac ne da ne može da čuva Marinkovića, već je konstantno 5 metara od njega, bukvalno traži preuzimanje sa bi pobegao od njega??!! Pa daj neka ga čuva neko brz, ovo je ona utakmica kad on ništa ne promasuje. Neshvatljivo da ga ovoliko puštamo da šutira.
    (veliki strumf, 15. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  388. Aleks izmisljaju mi faulove ni iz cega celu seriju, Renfro.
     (Ivan, 15. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  389. Zasto se daje Marinkovicu prostor da sutira sam?
     (pravo pitanje, 15. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  390. vanja marinkovic novi bogdanovic
     (eric, 15. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  391. Kako god bilo sudjenje tu su Ostojini internet ratnici..da kazu suprotno od realnosti
     (Relax, 15. jun 2019 19:49)

    # Link komentara

  392. Ala se vama “ispucava” ovaj Lazić.To nije imao ni Lebron u “kavsima” hahahahhaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 19:49)

    # Link komentara

  393. Vanja "beli medved" Marinković. Dajte mu odmah da izvede 30 bacanja. Renfro pravi dva puta korake, sudija svira faul Simaniću???
     (René Artois, 15. jun 2019 19:48)

    # Link komentara

  394. Simanic je pipnuo rucicu renfroa 2 slobodna bacanja...
     (toliko, 15. jun 2019 19:47)

    # Link komentara

  395. Hahaha kakvo kolo odigra Renfro, petokorak a sudije odsudise Simanicu trecu ličnu! Odnos u faulovima za sada: Zvezda 15, Partizan 7!!! Ostojin i kikirikijev pritisak očigledno su urodili plodom. Sramno sudjenje!
    (veliki strumf, 15. jun 2019 19:46)

    # Link komentara

  396. Ali faul za 3 bacanja Simaniću od Renfroa i faul Nikolića pri dvokoraku Čovića...
    Sve sam vidio!
    Bruka!!!
     (Pavle, 15. jun 2019 19:46)

    # Link komentara

  397. Kako mozete grobari da kukate na sudije? imate li vi oci?
     (aman, 15. jun 2019 19:46)

    # Link komentara

  398. od porazenog ocekujem saopstenje
     (goran, 15. jun 2019 19:45)

    # Link komentara

  399. Jel vidi jos neko da se MNOGO NAVLACI za partizan ?!?!
     (neko, 15. jun 2019 19:45)

    # Link komentara

  400. Komedija vam je kad se svira smesan faul nad Covicem (sto i jeste bio), ali vam nije smesno kada svira Simanicu faul kad izbije loptu iz ruke u aut, ili Fajeu nad Velickovicem kada je trebao biti kontrafaul...to vam je okej
     (Just sayin', 15. jun 2019 19:45)

    # Link komentara

  401. Koliko sendvica se dobija kada kukate na sudijske odluke??? tisina , imate odlicno sudjenje... ali teorije zavere su vase srednje ime
     (alo, 15. jun 2019 19:44)

    # Link komentara

  402. Sudije upropastise Zvezdu, koji je omjer u slobodnim bacanjima zna li se ?
    (Mile Laktas, 15. jun 2019 19:44)

    # Link komentara

  403. Sta sude ove sudije. Marinkovic pogadja uz faul Fajea, a Faje ga NINE NI DOTAKAO !!!!!!
     (neko, 15. jun 2019 19:42)

    # Link komentara

  404. Odžo svaki napad tri sekunde i reketu, ali svaki!
     (goga, 15. jun 2019 19:41)

    # Link komentara

  405. Igraci partizana se na svaki drugi faul smeju ironicno. Kao nista to nisu faulovi, nego ih kradu sudije... Ne znam sta kazu pravila kada je to u pitanju. Jer se radi o klasicnom omalovazavanju zvanicnih arbitara meca. To bi sve trebalo da se sankcionise tehnickim greskama.
     (Ivan, 15. jun 2019 19:40)

    # Link komentara

  406. Napisao sam u prvoj cetvrtini da sudije faulovima navlace za partizan. Ista je prica i u drugoj. Vec posle minut i po Zvezdu izveli iz bonusa !!!!!
     (neko, 15. jun 2019 19:40)

    # Link komentara

  407. Je l to ušlo u pravila da se Čovicu daju dva bacanja kad promaši ili jedno kad pogodi?
     (Važi i za ABA?, 15. jun 2019 19:38)

    # Link komentara

  408. Pocele sudije na vreme da navlace za partizanku. Njma jedan faul a Zvezdu vec izbavili iz bonusa !!!!
    (neko, 15. jun 2019 19:17)

    Navlacenje za partizan?!?! faul Nikolica nad covicem?!?!! Dobiliri bacanja za navodni faul Renfroa koji je oteo loptu Simanicu kao detetu lizalicu...
     (livinLaVidaLoca, 15. jun 2019 19:38)

    # Link komentara

  409. Sudije ne postuju pravila i nikakav kriterijum nemaju,prema obe ekipe.
    U velikom kadru bacanje Čovića i dobija 2 slobodna smesno...
    Odnosno tragično.
     (Miodrag, 15. jun 2019 19:37)

    # Link komentara

  410. Loše igramo odbranu. U svim utakmicama sa Partizanom ove sezone kako provedemo par koševa razlike odmah po pravilu loše odbrane i vraćamo ih u egal? Jedino onu treću u polufinalu ABA smo igrali pun gas.
    (Džoni, 15. jun 2019 19:27)
    Za tu treću u polufinalu ABA pun gas vam je dao Belosevic u prvoj utakmici.
     (UPPR je laz, stecaj je istina, 15. jun 2019 19:37)

    # Link komentara

  411. Kakvi faulovi se sviraju nad Covicem, pa ovo je strasno. Ovaj od strane Nikolica je komican. Covic na prvom koraku se dere kao da ga kolju, i odmah faul.
     (realno, 15. jun 2019 19:36)

    # Link komentara

  412. Kaže Edin Avdić 0/3 za 3 poena od Alija Nikolic hahaha...Legenda!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 19:36)

    # Link komentara

  413. Pa kakve faulove sude na F.Čoviću...ovo je KOMEDIJA!!!
     (ja, 15. jun 2019 19:35)

    # Link komentara

  414. Stvarno ne znam na koju foru ovakav partizan moze da bude prvak u bilo cemu.
    Ocajna ekipa, kakva bre EL pa nisu ni za EK. Hvala lepo i dovidjenja!
     (Ne dajte se prevariti braco Srbi, 15. jun 2019 19:34)

    # Link komentara

  415. Гагићу, сине, ај батали ти ово, има још пуно спортова, да се не љубимо
     (Проспект, 15. jun 2019 19:33)

    # Link komentara

  416. Da je Lendejl tu, Zvezda ne bi imala šta da traži.
    (Malkom, 15. jun 2019 19:18)


    Pa kako te nije sramota????Zvezda igra bez najboljeg igraca ove sezone I prvog pleja. Strasno ko sve komentarise...
    (Pozdrav iz Minhena, 15. jun 2019 19:23)

    Jao, patriJoto iz dijaspore, nisam te prepoznao. Znam ja i vernije Zvezdaše koji nas "ne pozdravljaju iz Minhena", već su ovde u Pioniru.
     (Malkom, 15. jun 2019 19:32)

    # Link komentara

  417. Gagic na NBA draft, obavezno..Ono se ne pojavljuje dva puta u našem basketu..Ali kako taj igra basket uopste??? KAKO??
    (Marko, 15. jun 2019 19:31)

    # Link komentara

  418. Samo neka Odžo bije :)
    Bruka šta se radi...
     (voka, 15. jun 2019 19:31)

    # Link komentara

  419. Kakav blam od komentatora, pa Partizan nije iz Finske, ne treba tako očigledno navijati..
     (Jug...Srbije, 15. jun 2019 19:30)

    # Link komentara

  420. I ovaj Kej Si - čovek ništa ne igra protiv Partizana. Ništa ne može da pogodi iz potpuno otvorenih pozicija, pravi konstantno faulove u napadu... Za minut i 40 sekundi u 2. četvrtini izasli sko iz bonusa posle mase glupih faulova.
    (veliki strumf, 15. jun 2019 19:29)

    # Link komentara

  421. Loše igramo odbranu. U svim utakmicama sa Partizanom ove sezone kako provedemo par koševa razlike odmah po pravilu loše odbrane i vraćamo ih u egal? Jedino onu treću u polufinalu ABA smo igrali pun gas.
     (Džoni, 15. jun 2019 19:27)

    # Link komentara

  422. Idemooo sampioni, za slavu i cast nase C zvezde! Neka grmi nas hram nek se svodovi tresu.Uvek Zvezdi verni, navijaci iz Podgorice.
    (KK CZ. Velikan, 15. jun 2019 19:27)

    # Link komentara

  423. Pobeda Institucije !
    (Grobarchina, 15. jun 2019 18:49)

    One samozvane?
     (Ujka Žitko, 15. jun 2019 19:24)

    # Link komentara

  424. Jel moze neko da kaze Renfrou da se obrije?
     (Trt, 15. jun 2019 19:24)

    # Link komentara

  425. Grobari,nažalost,prave 5 puta pakleniju atmosferu...ovo danas kao na prijateljskoj utakmici umesto da ih zgazi atmosfera u startu
    (Bojan provincija, 15. jun 2019 19:23)

    # Link komentara

  426. Da je Lendejl tu, Zvezda ne bi imala šta da traži.
    (Malkom, 15. jun 2019 19:18)


    Pa kako te nije sramota????Zvezda igra bez najboljeg igraca ove sezone I prvog pleja. Strasno ko sve komentarise...
     (Pozdrav iz Minhena, 15. jun 2019 19:23)

    # Link komentara

  427. Renfro, Janković i Zagorac su sasvim dobra okosnica za Evroligu na jesen!
     (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 19:22)

    # Link komentara

  428. Gledam već dugo godina košarku ali ovakav smešan šut kao što ima Lazić nisam skoro video... Moja mama bi imala uvek bolji procenat šuta...
    (Mile renta bubreg, 15. jun 2019 19:22)

    # Link komentara

  429. Ako bude iole pošteno suđenje,Partizan brat bratu pobeđuje 20 razlike!
     (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 19:20)

    # Link komentara

  430. Da je Lendejl tu, Zvezda ne bi imala šta da traži.
     (Malkom, 15. jun 2019 19:18)

    # Link komentara

  431. Ovaj komentator kaze za Jankovica najveci problem za ovog FUDBALERA su slobodna bacanja,pa onda ne zna ni ko daje trojke i poene,kaze Odzo trojka,ono Faje
    (PFC, 15. jun 2019 19:17)

    # Link komentara

  432. Neka neko obavesti komentatora sa O2 da je uzivo u programu, bukvalno transfer blama sta prica, za Fajea kaze odzo, Jankovic je fudbaler koji je popravio procenat slobodnih bacanja, 11 trojki partizana za 2 minuta...
     (el.kiddo, 15. jun 2019 19:17)

    # Link komentara

  433. Ovo sto Lazić igra zaista je više tragikomicno. Bek sa najgorim sutem u istoriji srpske košarke. Sram ga bilo igre i u odbrani i u napadu! Vodimo 10-4, on uzima prvi, pa drugi, pa treći šut, pa pravi nepotreban faul za 2 bacanja. Uveo je čitav tim u lošu seriju svojim ispucavanjima sam kao duh, A NIŠTA NE ZNA!!! Partizan pravi seriju 9-0 iskljucivo zahvaljujući njemu.
    (veliki strumf, 15. jun 2019 19:17)

    # Link komentara

  434. Pocele sudije na vreme da navlace za partizanku. Njma jedan faul a Zvezdu vec izbavili iz bonusa !!!!
     (neko, 15. jun 2019 19:17)

    # Link komentara

  435. Ono kada u prve 2 min.sutnes 0/4 za 3 poena odmah na startu utakmice.I sva 4 puta mnogo daleko od obruča odmah ti se sloši i poželiš da prebaciš na nešto da se ne nerviraš.A zove se profesionalni košarkaš?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 19:17)

    # Link komentara

  436. Postizanje kosa kod Partizana je skoro na nivou statistike greške. Ko sve nije košarkaš danas, majko mila.
    (Marko, 15. jun 2019 19:16)

    # Link komentara

  437. Kako je ovo dosadna igra!
    (Aleksandar, 15. jun 2019 19:16)

    # Link komentara

  438. Postizanje kosa kod Partizana je skoro na nivou statistike greške. Ko sve nije košarkaš danas, majko mila.
    (Marko, 15. jun 2019 19:16)

    # Link komentara

  439. Lazić pozvan u reprezentaciju pre Davidovca?
     (ja, 15. jun 2019 19:16)

    # Link komentara

  440. Zvezda vise gubi ne igranjem Reglanda i Perperoglua nego sto Partizanima nedostaje Lendejl. Za mene licno ovo finale ne znaci nista.Samo statistika
     (NY, 15. jun 2019 19:15)

    # Link komentara

  441. Nikad vi niste bili institucija...
    (ehhh, 15. jun 2019 19:02)

    Naspram vas jesmo.
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:14)

    # Link komentara

  442. Ima prenos na O2, i opet grickam cips...a ne valja, znam. 
    Ajde Zvezdooooo
    (anica, 15. jun 2019 19:06)

    Bolje grickaj svoj specijalitet kiflice ili bakine kolace. A kilaza kao i napetost raste...
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:13)

    # Link komentara

  443. Visestruko veci budzet a covic jr je dosao iz NBA kao i ostali igraci...
    (katori, 15. jun 2019 19:06)

    Ali bar nema osvojenu Evroligu kao Peperoglu, Faje, Regland, prosle sezone Pero Antic, Lesor...
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:12)

    # Link komentara

  444. Imam osecaj da danas Idejica pobedjuje ali panteri su nasi u cetvrtom mecu.
    (Bodibond, 15. jun 2019 19:07)

    Imas li ti zivot?
     (katori, 15. jun 2019 19:11)

    # Link komentara

  445. Trinki, teraj ovog Gagica napolje, lik nema pojma, promasio cisto zakucavanje koje bih realizovao i ja sa svojih 188cm visine.
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:11)

    # Link komentara

  446. Замислите какво ће бити прво јутро када се пробудите са знањем да Ђорђе Гагић више није играч Партизана... Савршенство!
     (Тони Старк, 15. jun 2019 19:10)

    # Link komentara

  447. Imam osecaj da danas Idejica pobedjuje ali panteri su nasi u cetvrtom mecu.
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:07)

    # Link komentara

  448. Ima prenos na O2, i opet grickam cips...a ne valja, znam.
    Ajde Zvezdooooo
     (anica, 15. jun 2019 19:06)

    # Link komentara

  449. Zvezdica ima visestruko veci budzet pa danasnji poraz nece biti vazan.
    (Bodibond, 15. jun 2019 19:02)

    Visestruko veci budzet a covic jr je dosao iz NBA kao i ostali igraci...
     (katori, 15. jun 2019 19:06)

    # Link komentara

  450. Zagorac utisava pantere vol 2!!
    (Grobar, 15. jun 2019 18:59)

    Ja bih voleo da to bude Pejdz.
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:03)

    # Link komentara

  451. Zašto Pejdž ne drži tri prsta na srcu kao Novica, pa i on je Srbin!?
     (MomaSRB, 15. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  452. Zagorac utisava pantere vol 2!!
    (Grobar, 15. jun 2019 18:59)

    Dabogda vam ostao jos 10 godina... zasluzujete ga.
     (matori, 15. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  453. Zvezdica ima visestruko veci budzet pa danasnji poraz nece biti vazan.
     (Bodibond, 15. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  454. Partizan za jedan mec gledalo vise ljudi uzivo nego zvezdu za dva meca...
     (livinLaVidaLoca, 15. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  455. Pobeda Institucije !
    (Grobarchina, 15. jun 2019 18:49)

    Nikad vi niste bili institucija...
     (ehhh, 15. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  456. Iskreno se nadam da ce Zvezda pobediti. Nadam se i to da sudije nece da naprave neki cirkus.
     (neko, 15. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  457. Srecno Zvezdo!
     (Matori, 15. jun 2019 19:01)

    # Link komentara

  458. Utakmica nije ni počela, a već je krenulo vredjanje Novice. To su ti nadaleko poznati navijači...
     (Baron, 15. jun 2019 19:00)

    # Link komentara

  459. Zagorac utisava pantere vol 2!!
    (Grobar, 15. jun 2019 18:59)

    # Link komentara

  460. Ajmo Crno-Bela Ljubavi!!!
     (MOCA NS, 15. jun 2019 18:58)

    # Link komentara

  461. Zašto ne igraju posle 21 h znajući kakav je sad pakao u hali iz ‘45?Mogu misliti koje “kuvanje”.Mozda Gagaru bude odgovaralo pa izdominira.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. jun 2019 18:57)

    # Link komentara

  462. Meni je deda rekao da pobedjuje Partizan.
    (Nikolai Romanov II, 15. jun 2019 18:57)

    # Link komentara

  463. Boga mi bez Dobrica,bice bas tesko. Cak mislim da nismo favoriti.
     (Zuco, 15. jun 2019 18:55)

    # Link komentara

  464. Napred Zvezdo!
     (anica, 15. jun 2019 18:53)

    # Link komentara

  465. Bice neizvesno, moguce i produzeci. Obe ekipe su trofej zasluzile. Ja naravno za moj Partizan navijam. Neka bolji pobedi!
     (objavite komentar jednom u zivotu, 15. jun 2019 18:51)

    # Link komentara

  466. Pobeda Institucije !
     (Grobarchina, 15. jun 2019 18:49)