delboj
pre 4 godine
Kobi je najblize Dzordanu, skoro pa preslikan. Kavai je dobar igrac ali nema veze sa Dzordanom.
Sreda, 29.05.2019.
09:30
Dok Rivers, trener Los Anđeles Klipersa, dao je veliki kompliment košarkašu Toronto Reptorsa Kavaju Lenardu.
Izvor: PT
pre 4 godine
Kobi je najblize Dzordanu, skoro pa preslikan. Kavai je dobar igrac ali nema veze sa Dzordanom.
pre 4 godine
@(vince carter, 29. maj 2019 15:22)
Lupaš za medalju prijatelju. Tzv " čišćenje" Lejkersa od strane Pistonsa se desilo u momentu kada celu finalnu seriju Lejkersi igraju bez dva startna beka : Medžika i Bajrona Skota i pride sa 40 godišnjim Džabarom koji završava svoju karijeru, pa opet to nisu bili neki mnogo ubedljivi porazi u tim trenutcima.Divac je te godine i draftovan od Lejkersa da bi zamenio Džabara.
Uzgred, vrlo dobro pamtim prvi prenos NBA finala u ondašnjoj Jugoslaviji, 1988 godina 6 ta utakmica Lejkersa i Pistonsa.
Uostalom danas je lako sve to proveriti, sve te slavne utakmice se nalaze na Youtube pa koga ne mrzi može lako da ih pronađe !
pre 4 godine
Dok jeste u pravu, ima mnogo Dzordanizma u Lenardovoj igri, drzanje, momenat kada uhvati loptu jednom rukom i taj laznjak koji je koristio i Dzordan, Kobi je skidao napadacke fore i imao slicne poteze ali Kavajevo kretanje podseca na to kretanje macke.
Iz postovanja prema majstorima ove igre je jako glupo svesti sve na 2 imena uz povremeno pojavljivanje Kobija u razgovoru, Karim je osvajao titule na koledzu, najbolji je strelac svih vremena, ima 6 titula, Tim Dankanm Sek, Hakim koji je uzeo 2 titule bez Ol Star saigraca, Bil Rasel se ni ne pominje sto nije u redu, cak i neki igraci koji nisu videli titulu spadaju u velikane, Barkli, Meloun, Stokton, Vilkins...
Kada je Vejd igrao poslednju utakmicu svi su ga proglasili 3. najboljim bekom suterom u istoriji zaboravljajuci da su Dzon Havlicek i Dzeri Vest takodje imali velike karijere, Kris Pola proglasavaju za boljeg od Ajzeje i Stoktona, gde su u tim poredjenjima Medzik, Leri legenda, Oskar? U danasnjeoj ligi ima igraca koji pocinju sa klupe i ucine vise za svoj tim od nekih koje vec stavljaju u kucu slavnih, moje misljenje je da je Lu Vilijams vise zasluzio NBA petorku od Vestbruka.
Rasprava nije Lebron ili Dzordanm rasprava je Dzordan, Lebron, Medzik, Leri, Karim, Dankan, Rasel, Kobi, Vejd, Durent, Dirk, Hondo, Stef, Sek, Hakim, Dzulijus Irving...
Pustite brojanje titula, meni je Ajverson bez titule u top 10 igraca, kosarkasku utakmicu dobija tim a Ajverson ga nije imao nikad.
pre 4 godine
Jordan nije imao nikog u prve 3 sezone,gde je dva puta igrao protiv jednog od najboljih timova u istoriji,prvi sezone sa pipenom prosli su uz 45ppg Jordana i 10ppg pippena koji je bio igrac sa klupe,a Bullsi su 1993 uz Dzeksona,Pipena,Granta,Armstronga itd pojacani Kukocem,Kerom i longlijem. Pipen je ispao u prvom kolu sa Olajdzuvonom i Barklijem 1999te a zatim su u Portlandu igrali Sabonis,Rasid Walas,Pipen,Steve Smith,Stoudemire,Bonzi Wels,Detlef Sremf,Grant,J.O'Neal gde pipen uopste nije bio glavni igrac vec Walas i Stoudemire...kakve neznalice :))) Jordan 6x finals mvp,pipen 0! Medzik Dzonson 3x,Dzabar 1,James Whorty 1x finals mvp...ajde sad osporavajte Medzika :))))
pre 4 godine
@Flash
Kobi u 35.godini 27.3 p 6as 5.6rbs 46.3% fg
LBJ u 35.godini 27.4 p 8.3as 8.5 rbs 51% fg
Ma jasno je ko dan da je Kobi bio bolji u tim godinama nego što je Lebron:)
(konj, 29. maj 2019 21:03)
Kobi u 35. godini gine da progura Lejkerse u plejof, sto na kraju i uspeva ali placa ahilovom tetivom
LBJ u 35. je na Kobijem mestu, medjutim umesto da vodi tim on se plasi da potrci, cuva se za plejof a ustvari masta o snimanju Space Jam 2, zbog kojeg je i dosao u LA
😝😁
pre 4 godine
@Flash
Kobi u 35.godini 27.3 p 6as 5.6rbs 46.3% fg
LBJ u 35.godini 27.4 p 8.3as 8.5 rbs 51% fg
Ma jasno je ko dan da je Kobi bio bolji u tim godinama nego što je Lebron:)
pre 4 godine
@Flash
A Dzordan nije igrao na atletiku?!
Pa čovek je kucao sa linije slobodnih bacanja, alo sa linije slobodnih bacanja!
Šta tek reći za izjavu da je Kobi dostigao zenit u 35.godini?
Veze nemaš:)
Ko
(konj, 29. maj 2019 15:06)
Kakve veze imaju zakucavanja sa košarkaškim umećem?
Išao je jedan grafik ove sezone gde pokazuju kako Lebron ima čak i povećanje u broju zakucavanja u zadnjih par sezona što prkosi nekoj logici gde igrač kako je stariji sve manje zakucava, ali šta mu to vredi kad se uprosečio.
Kobi u 35. je bolji od Lebrona u 35. to je činjenica, i da je nastavio do 40. da igra uz samo jednu jedinu izmenu - manje da šutira, Lejkersi bi danas bili u plejofu
pre 4 godine
Vidim navodite najbolje ikad....a niko da navede Leri Birda....koji je medju 4 najbolja igraca svih vremena sasvim.sigurno....i da ono sto je jako bitno je da je Leri Bird poreklom Srbin....poreklo vodi iz sela Telovac izmedju Pirota i Bele Palanke....i prezivao se Jonić....od toga je nastalo Larry Joe Bird....ima cak na netu da se nadje i kuca koja se nalazi u pomenutom selu....a napisano je u Lerijevoj biografiji da je to kuca njegovih predaka u Americi....klasicna americka podvala....takve kuce odmah se vidi da ne postoje u Americi!
pre 4 godine
@Ostoja
Čekaj prijatelju, ja sam frustriran jer sam napisao istinu da MJ ima najviše šuteva iz igre po meču u istoriji lige?! Istine radi, ima i najveći broj poena - 30.1 po meču.
Ne volim preveliku ostrašćenost u komentarima a mislim da se najviše ona vidi u preteranim hvalospevima ka Džordanu, kao da je neko božanstvo u pitanju.
Hoćeš da kažeš da nije bio zaštićen, i to baš mnogo kod sudija? Ako mene pitaš, mislim da je svojim igrama to zaslužio ali treba i to napisati a ne samo pisati bajke o njegovim
čudotvornim partijama.
I na kraju, čemu pominjanje Džejmsa? Jel moguće da se Džordanovi fanovi toliko boje tog čoveka?:) Samo znam da se o najboljima uvek najviše prašine diže. U fudbalu su to Mesi i Ronaldo. U košarci je to Lebron.
pre 4 godine
Nije tampering uopšte :D
Na stranu to što možda i ima smisla poređenje, najbliži Džordanu je Kobi.
Obojica bekovi, Kobi mu poskidao sve poteze, fore i fazone, i Kobi je isto kidao odbranu i napad i, za razliku od Lenarda, Kobi je imao ono nešto što je imao i Džordan... a to je onaj manijakalni, ubilački instinkt.
To je ono nešto što Lebron npr. nema.
pre 4 godine
ovi sto spominju pippena - evo cinjenica. pippen bez jordana-igro s portlandom finale istoka ( u 7 od lakersa sa shaqom izgubio), sa bullsima polufinale istoka... Jordan bez pipena - sva 3 puta ispa u prvom kolu playoffa. Sto se tice kobe ili lebron- lebron 3 put mvp finala kobe 2, lebron 4 puta mvp lige kobe 1. Kladim se da Kobijevi fanovi pojma nemaju da je shaq 3 puta zaredom bio mvp finala.
pre 4 godine
Govoriti da je Lenard bolji od Lebrona je kao kad bi rekao da je Lenard bolji od Džordana dok je Džordan igrao u Vašington Vizardsima.
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
(Ostin A, 29. maj 2019 13:14)
Hahahahaja razlika je samo sto je jordan u Washington dosao sa 38 godina dok je u 34oj godini(koliko ima lebron a ne 35) osvojio sestu titulu iz 6 finala, trecu zaredom, bio mvp lige, mvp finala, najbolji strelac lige, clan prve defanzivne petorke, mvp all starr utalmice... Jel uvidjas razliku? Znaci u istim godinama lebron nije usao ni u playoff!?!?! Jordan treca titula zaredom sesta ukupno. Ubedljivo najbolji igrac lige i to sve bez ijednog all starr saigrača...
pre 4 godine
Nemogu da vjerujem da je ovo izjavio
pre 4 godine
O cemu pricaju ovi?! Odigrao jednu ekstra sezonu i on je sada poredjen sa Dzordanom?! ALO?!
Covek puni 28 godina za mesec dana, sad je u najbiljim godinama, ALI daleko od toga da je neka vrhunska zvezda ko sto su Dzordan, Kobi, Lebron pa cak i Durantula. Treba imati karijeru a ne samo sezonu...
Kobi je najblize Dzordanu sto se tice stila igre i pokreta (jer ga je bukvalno skidao).
pre 4 godine
GOAT!
pre 4 godine
#sekta
Wtf.... Druze imas problem y glavici....
pre 4 godine
Kada sam ja ovo rekao uoci sestog meca sa Baksima, kraljicini fanovi su botovali non stop. Kada je mogao da zaustavi Lebrona sa 23-24. g i bude najbolji igrac finala i celog plej ofa, povuce tim do prstena i to iz senke, jer nije bio "zvezda" u timu, mocice i Durantulu da ustopuje u velikom finalu... Iako imaju dva i po Kavaja u Durentu, Kleju i Kariju. Decko je najbolji defanzivac od svih superstarova, a uz to ne siluje u napadu i ima verovatno najbolji procenat realizacije u ovom plejofu, mada je malo pokvario statistiku u finalu istoka.
pre 4 godine
Čovek na leđima odvukao Toronto do prvog finala u istoriji franšize, a finalni kandidati za MVP nagradu Pol Džordž, Džejms Harden i Janis Adentokubo...
(Del Piero#10, 29. maj 2019 12:10)
Po ko zna koji put.... Za MVP nagradu se gleda REGULARNI DEO SEZONE....
pre 4 godine
Ču Džordan nije imao nikog bez Pipena i kao viđeli smo Pipena bez Džordana.
Taj Pipen je kad je Džordan pauzirao bio najbolji skorer,skakač i asistent ekipe i reć da je Pipen prosjek bio i slično je užas i neznanje plus je jedan od najboljih defanzivaca ikad. Posle je došao Rodman,koga mnogi smatraju najboljim defanzivcem ikad i vjerovatno i skakač najbolji tako da ta priča da je igrao sam sa prosjčnim igračima ne pije vodu.
pre 4 godine
Može da bude samo sličan MJ-u samo po odbrani, inače napad, jok. Čak I MJ koji nije bio poznat kao aisitent, dobaci neku loptu, Lenard nije čuo za aistenciju.
pre 4 godine
Momak svojim kretnjama, držanjem i vodjenjem lopte, načinom na koji trči, šutira, ulazi u reket, skokovima u odbani, kradjama... jako podseća na Džordana... Izuzetan je igrač, svakako...
pre 4 godine
@Sekta ako bi se danas igralo kao 90tih ili kao Bad Boysi,Harden bi isao na liniju penala 50 puta. Jordan nikada u eri Bullsa nije ostao bez playoffa. Jordan je ispadao u prvom kolu jednom kao ruki posto je taj isti tim Bullsa uveo u playoff i dva puta protiv najjaceg tima u ligi i buducih sampiona Boston Selticsa,od toga prvi put posle povratka od 64 meca odsustva zbog loma zgloba,gde su bullsi bili 21:43 bez njega. Bilo je manje ekipa u konferenciji,11 na istoku ili 10,tako da 6 duela u regularnom delu protiv Bad Boysa i ostalih. Ima preterivanja od strane Jordanovih fanova ali ima i mnogo prelosih ili netacnih komentara ili sa dvostrukim arsinima od onih koji zele da ga ospore.
pre 4 godine
Posle Jordana ide Kobi. Pa tek onda moze Lebron. Za ostale je diskutabilno ko je koje mesto, nemaju kontinuitet kao ova trojica. Nekad je bolji Kavai, nekad Durant, nekad Curry. Harden, Janis... mislim da nisu za poredjenje sa ovima, malo uzu lepezu veština poseduju u odnosu na ostale. Da se razumemo, nije sporno da su ofanzivno, možda i najubitacniji igrači trenutno u ligi
pre 4 godine
sekta. Kritikuješ ljude što kao nekritički obožavaju Džordana, a ti si otišao u drugu krajnost... Zašto si toliko frustriran kada je sportska, ne samo košarkaška legenda u pitanju, čovek kome niko razuman na svetu ne osporava da je najveći! Pitam se da li si ga uopšte gledao? Da se zoveš Džejms...pa još da razumem...
pre 4 godine
@Flash
A Dzordan nije igrao na atletiku?!
Pa čovek je kucao sa linije slobodnih bacanja, alo sa linije slobodnih bacanja!
Šta tek reći za izjavu da je Kobi dostigao zenit u 35.godini?
Veze nemaš:)
pre 4 godine
Nategnuto je to poređenje sa Jordanom. Slični su u ozbiljnosti i posvećenosti, izuzetno takmičarski nastrojeni, sjajna igra u oba pravca, vrhunski defanzivci, tihi autoriteti na terenu...ali igra im se dosta razlikovala. Možda bi bolje bilo reći da Lenard ima ponešto od Jordana, Pipena i Rodmana. Sjajan igrač u svakom slučaju koji zaslužuje bolji tim.
pre 4 godine
E dobro je da nije Jokic jednom
pre 4 godine
@Konj Isiah Thomas,Denis Rodman,Joe Dumars,Bill Laimber,Mark Aguirre,Adrian Dantley,Vini Johnson,John Salley,James Edwards,Rik Mahorn 87-91...o da tacno,da vidis sta su tek radili Medziku,Dzabaru,Wortiju i Lejkersima...prvo ih sudije pokrale 1988 posebno u mecu broj 7 da bi ih godinu dana kasnije pocistli 4:0..pre toga su 88 skinuli Birda i Selticse sa vrha Istoka. Zamisli oni dobiju Bullse koji su imali Jordana i mladog pippena 4:2 a medzika,dzabara,wortija,kupera,scotta,greena,perkinsa pociste :)) 1990te dobiju Bullse jedva 4:3 a mecu broj 7,scotti pippen 2 poena,1 od 10 sut,grant 3 od 17,Jordan 31,8s,9as 48%! Posto pricate da je pipen oduvek superzvezda! A imali su i Chuck Dejlija na klupi trenera originalnog dream tima,plus fizicku,za danasnje uslove nesportsku igru. Finale su naravno lagano dobili 90te za razliku od Bullsa. Kada su ovi mentalno sazreli,pipen i ostali i kada su sa osmehom na licu prihvatali nesportske udarce,bilo je 4:0. A za razliku od "loseg" coveka Jordana koji im je uvek cestitao i rukovao se sa njima,Bad Boysi su napustili teren 2 minuta pre kraja serije sto svi znate.
pre 4 godine
za kavajia je fer da uzme titulu mvp plejofa pa I finalne serije ako bude srece, ne bi bilo ok da uzme titulu regularnog dela obzirom da je dobar deo sezone propustio u dogovoru sa klubom...
super komentar... samo sto ne postoji (niti je ikad postojala) serija mvp play offa... daje se mvp finala i mvp lige (regularne)
pre 4 godine
Jednog dana će neki pametan čovek možda da objasni u knjizi čemu ovoliko idolopoklonstvo prema Majkl Džordanu.
Čovek je nesumnjivo bio odličan košarkaš, ali količina pohvala i nebuloznog uzdizanja na nivo Boga lično na ovom sajtu, kod svakog objektivnog ljubitelja košarke izaziva gađenje.
Nećete pročitati to da je on košarkaš koji je najviše šutirao ka košu prosečno po meču u istoriji košarke.
Nećete pročitati kakvu je protekciju imao kod sudija. Ko je gledao tada NBA- dobro zna o čemu pišem, nešto kao današnji Harden samo na još višem nivou.
Nećete pročitati da je ispadao u prvom kolu plej ofa, pa i da nije stizao do plej ofa. Mnogi misle da MJ nije izgubio nikada utakmicu:)
pre 4 godine
Napomena za pocetak: Kawhi je moj omiljeni igrac jos od onog finala.
Zatim, mrzim GOAT diskusije, jer ne vode nicemu. Ko je bolji, Maradona ili Zidan? Ne znam, ali znam da ni Messi ni Ronaldo nisu ista kategorija sa njima. Tako i u kosarci. Ko je bolji, Jordan ili LBJ? Ne znam, ali znam da Kawhi, Steph, Kobi nisu u konkurenciji.
pre 4 godine
Svi se porede sa Michael-om.A zasto?!Pa covek je najbolji kosarkas koji je postojao i logicno je da je doticni gospodin jedinica mere.
pre 4 godine
A jesteeeeee sad...
pre 4 godine
@Supermen ne porede Leonarda sa Jordanom jer ima 31p u proseku vec po stilu igre,forsira mid range game u eri trojki,ima slicne pokrete,samo se slabije krece i slabiji je atleta od Jordana,igra u oba pravca kao i MJ i ima jednako ogromne sake kojima kontrolise loptu i pravi one fejkove u stilu Majkla. @Kukatilo Jordan nije imao Rodmana,kera i kukoca u prve 3 titule,pipen je dobio kukoca i kera uz longlija kada se Jordan penzionisao 1993! @Vladek pa ako Siakam postane zvezda u buducnosti,isto ce reci Lenard je imao Siakama. Kao sto Pipen nije odmah bio pipen koji je postao kada je draftovan. Iznikao je u igraca u Bullsima. Nego zasto ste vi koji osporavate Jordana udarali pluseve liku koji kaze da bi Bullsi bez MJ tukli Raptorse bez Kandze 20 razlike..jer zar niste lupali pluseve liku koji je rekao da bi danasnja osma ekipa pocistila te iste Bullse :)) to jest taj lik je imao ogroman broj minusa ali ipak :))
pre 4 godine
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
Nisu loši, ali nisu prva liga od onih koji su tada igrali (Juing, K. Melon, Stokton, Tomas, Barkli, Dreksler, Hakim, Robinson, Vilkins, Magic...), a kakve sada traže ove zvezdice i kakve je imao Kobi.
pre 4 godine
Zanimljivo kako su sad svi impresionirani Kavajem. 31 poen prosek u plejofu odmah poređenja sa Džordanom, a setimo se recimo prošle sezone, Lebron je imao čini mi se 34 p 9 sk 9 as prosek i to su bile samo neke normalne partije za njega i to radi skoro čitavu karijeru i vuče te timove do finala, sad mnogi zameraju 7 izgubljenih finala a realno mnogi drugi igrači sa sa istim ekipama ne bi ni prvu rundu plejofa prošli, istina je da ga mnogi ne vole ali čoveku treba kapu skinuti za sve što je uradio pogotovo u ovoj eri GSW ipak je uspeo svom gradu Klivlendu doneti titulu prvaka NBA.
(SUPERMAN, 29. maj 2019 12:12)
porede ga sa Jordanom jer postize preko 30 u proseku a najbolji je defanzivac u ligi na svojoj poziciji. otuda poredjenje sa majklom. a sto se lebronka tice, da , imao je te brojke ali i nije igrao odbranu da bi dosao do istih. nije bilo los u odbrani vec je nije igrao. zato taj igrac ne moze da se poredi sa jordanom.
pre 4 godine
Koliko je MJ osvojio prstenova i za koliko sezona?
Da li je tačno da su ga Detroit Pistonsi tri godine zaredom prašili u plej ofu?:)
pre 4 godine
Polako, polako da sacekamo finale...
Uglavnom odavno nije vidjena ekipa kao sto je Toronto! Gasol, Ibaka, Lowry i Siakam...4-ca brutalnih odbrambenih igraca. Da stavite Teodosica pored njih rekli bi da je odlican u odbrani. Gasol i Ibaka su bili najbolji defanzivci lige! Zatvaraju sve prilaze kosu...
Po komentarima nakon svake utakmice da se primetiti da ljudi zapravo i ne gledaju ceo mec vec samo highlights ili eventualno citaju ono sto im se servira(a b92 ume da lepo servira :) )
pre 4 godine
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
(Ostin A, 29. maj 2019 13:14)
Svi što igraju na mišiće i atletiku prvi propadaju kao igrači, Džordan, Stokton, Kobi i slične mačke tada dostižu zenit, a s obzirom na stil igre verovatno će i Jokić tada biti na vrhuncu
pre 4 godine
Odlican igrac, trenutno najbolji u plejofu, ali bolji od njega su Dzejms, Durent, Kobi... Pretera ga malo Dok, ali dobro slihta mu se da dodje u Kliperse. :)
pre 4 godine
Fenomenalan igrač.Sve u svojoj igri ima.I atletizam i preciznost i skok i asistenciju.Jednom recju FENOMENALAN!Ali nije Dzordan...
(Jon Bon Jovi, 29. maj 2019 12:07)
Sta mislis o kosovskoj krizi... Ne znam kako nisam video komentar tvoj do sada na tu temu...
pre 4 godine
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 29. maj 2019 13:20)
Ker vrhunski igrač? Zna se dobro da bez par šamara, nije umeo da se sastavi na meču.
Od svih sa kojima je igrao u karijeri, MJ je imao samo jednog all-star igrača pored sebe - Pipena.
Koliko je Pipen vredeo bez MJ-a, videli smo kad je bio nosilac igre Bulls-a.
Šta milsiš da MJ nije mogao da ode u neki od šampionskih timova i laganica uzima titule kao LeFlop i Durant?
Umesto toga, ostao je u najgorem NBA timu u koji je mogao biti draftovan i naravno da je bilo potrebno nekoliko godina, da se muktorpnim radom napravi šampionska ekipa.
Tako je uostalom nastao i današnji GSW, nisu ni oni počeli da osvajaju titule preko noći, čim je Kari stigao u tim.
Odavno su Majkla pitali na tu temu, zašto nije otišao u neki moćan tim, da igra sa najboljim igračima tog vremena, a on je rekao - Ja nisam došao u NBA, da igram SA njima, nego PROTIV njih i da ih sve pobedim!
To je mentalietet jednog GOAT-a, možda i njegova najbolja osobina, jer je kao takmičar bio neprevaziđen, uvek spreman na izazov.
Nije vodio ni savršen sportski život, kockao se, pušio i pio, a onda posle neprospavane noći, izađe na teren i počisti sve tadašnje zvezde sa terena.
Lenardu svaka čast, volim što je smiren i korektan, on je u današnjj ligi svakako primer za uzor.
pre 4 godine
@MPP Merna jedinica za označavanje apsolutne košarkaške vrednosti=1 JORDAN .
LeBron = 2.1 JORDAN
Kari = 1.4 JORDAN, zbog odbrane
Shejkil = 2 JORDAN
Kobi = 2.1 JORDAN
pre 4 godine
Govoriti da je Lenard bolji od Lebrona je kao kad bi rekao da je Lenard bolji od Džordana dok je Džordan igrao u Vašington Vizardsima.
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
pre 4 godine
Ljudi u svakoj ovakvoj raspravi izostavljaju jednog velikog Kobija Brajanta.
On je po vecini strucnjaka nesto najblize Dzordanu ikada,do savrsenstva je iskopirao njegovu igru.Kobi je sam izjavio da su mu idoli bili MJ,Medzik,West.
Kobijev ugled je narusen zbog navodnog slucaja silovanja za koje je dokazano nevin i zbog toga nije imao vise MVP titula.Lenard je u top 3 igraca lige sada ali je rano jos o bilo kakvoj raspravi sa Dzordanom,Kobijem ili Lebronom.
pre 4 godine
au nisam znao da Toronto ima prednost domaceg terena...Moze svasta da bude
(duledudule, 29. maj 2019 12:34
Inace ono u NBA prednost domaceg terena ubi koliki je bitan.Drake najveci huligan kada krene da se dernja ima ovi da se uprpaju.Bice isto kao i prosle godine kada je Lebron doveo Klivlend u finale.Bukvalno ista situacija je i sada,jedan vrhusnki igrac a ovi drugi realno ne bi mogli ni Evroligu da osvoje bez njega.Ono Al star igrac Lauri i te fore.Jednostavno jedan igrac ne moze da dobije Golden Stejt.Svaka cast Lenardu ali mislim da im je ovo i vise od maksimuma.Ako mu dovedu jos par vrhuskih igraca za sledecu sezonu onda bi to bila druga prica.
pre 4 godine
Jordan je imao Pipena,a Lenard nema nikoga,kada bi igrali Bullsi bez MJ,i Toronto bez Lenarda,bilo bi minimum 20 razlike.Nemam ni trunku dileme ce GSW demolirati Toronto,ali ne znam gde ce Lenard sledece sezone.LA mu je dom,ali morali bi da daju celu petorku LAL za trejd Torontu,i pitanje je sta bi sa Lebronom.Jedina sansa je da Lebron pristane na veteranski minimalac,dovedu Lenarda i Dzordza iz OKC za maksimalu
(vladek, 29. maj 2019 13:19)
# Link komentara
Leonard nema nikoga? E svasta
Osim Siakama, koji je dobio nagradu MIP i koji je top 5 igraca na svojoj poziciji u celoj ligi
Osim Marka Gasola jednog od najboljih evropskih centara svih vremena, bivseg Ol Stara i bivseg najboljeg defanzivca lige
Osim Lovrija top 5 plejmejkera u ligi
Osim visenamenskog Ibake, koji bukvalno sve radi, od defanzive do cak suta za 3
Osim ko munja brzog Van Flita na klupi, pa elitni defanzivac Deni Grin, koji zna i da zabode trojku itd
Daj nemoj me zasmejavati
Znas li ti koliko su iskustveno, igracki, generalno jaci Gasol, Lovri, Ibaka, Siakam itd od na primer Milsapa, Mareja, Herisa, Bartona? Za klasu
pre 4 godine
Potpuno se slažem! Kobi je mnogo želeo to, ali njegove igre 2012-2016. su bile negledljive! Kavaj je takav igrač! Ne treba mu Davis, Embid ili Kari da bi bio šampion, kao što Džordan nije uzeo Juinga, Melona ili Tomasa da vlada ligom!
(Imay, 29. maj 2019 12:39)
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
pre 4 godine
Slažem se... Doduše pre Brajant, pa tek onda Kawai.
pre 4 godine
Dajte bre, ljudi, toliki hvalospeve... ? sada kada bude metla ,ili eventualno 4-1 ,biće priča kako nema sa kim da igra
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hotahota, 29. maj 2019 12:40)
Pa liche, i nema. Sta, Ibaka i Lauri su u rangu Pipena i Rodmana npr.? (znam da ne igraju iste pozicije, smaraci)
pre 4 godine
najgori su ovi sto pricaju bajke o kobiju,pa lik nista bez saka nije uzeo ,pa je onda plakao da mu nekog dovedu pa mu starijeg gasola dovedu na vrhuncu karijere.Lik nije ni medju 50 igraca,vec ona djecija razmisljanja ja sam ga gledao pa mi je drag pa je najbolji.Jordan je all time i u pravu je Dok da mu je Lenard najblizi,a lejkersi nisu kobijevi vec sakovi....
pre 4 godine
@Del Piero
ниси упознат са елементарним чињеницама. MVP се бира за РЕГУЛАРНИ део сезоне. у регуларном делу, кавај је одмарао сваку трећу утакмицу и није вукао торонто. вукао их је у плејофу против филе и милвокија, али то није релевантно за избор за MVP-a РЕГУЛАРНОГ дела.
волим каваја, омиљени ми је играч већ годинама, али једноставно не може да буде у причи за најкориснијег играча регуларне сезоне 2018-2019. јер није играо довољно.
у плејофу је био један од најбољих и то нико не спори.
pre 4 godine
Jordan je imao Pipena,a Lenard nema nikoga,kada bi igrali Bullsi bez MJ,i Toronto bez Lenarda,bilo bi minimum 20 razlike.Nemam ni trunku dileme ce GSW demolirati Toronto,ali ne znam gde ce Lenard sledece sezone.LA mu je dom,ali morali bi da daju celu petorku LAL za trejd Torontu,i pitanje je sta bi sa Lebronom.Jedina sansa je da Lebron pristane na veteranski minimalac,dovedu Lenarda i Dzordza iz OKC za maksimalu
pre 4 godine
Из екстрема у екстрем...Од потцењивања до прецењивања.Одличан је Ленард кошаркаш,тренутно један од најбољих у НБА лиги али он није бољи ни од Леброна а камоли од Џордана.Добро,јесте бољи од Леброна из ове сезоне али не од прије сезону двије...
(pssssst,It is I,Leclerc !, 29. maj 2019 12:07
A one sezone 2014 kad je lenard bio mvp a lebron i nkegova ekipa porazena sa najvecom razlikom u istoriji playoffa
pre 4 godine
Steta je sto ovde komentarisu oni koji Kawai-a prate tek od ove sezone i MVP partija u plej ofu,setimo se onog meca protiv Golden state u dresu San antonia kad su razbijali Ratnike 20 i kusur razlike,nisu znali sta da rade pa na scenu stupa Zaza sa podmuklim potezom i povredom Kandze...
pre 4 godine
Meni je Lenard prvi posle Jordana, koji podseca na njega.
Cak i obicna kretnja, trcanje, skok sut, motorika uopste, prosto lici..
Prvu titulu sa Spursima vec ima, a Jordan je prvu uzeo 91. kad je imao vec 28 god. Lenard sada ima 27.
Moze da ga prestigne i po broju titula.
Ipak, niko nikada nece biti ono sto je bio JORDAN!!! (dodje mi da ustanem dok ovo JORDAN kucam)
pre 4 godine
I na kraju Harden uzme MVP npr pa da se zapitas o cemu se ovde radi osim o marketingu
(Luka, 29. maj 2019 12:36)
Ti ocigledno ne pratis NBA, MVP nagrada je za regularni deo sezone. Pravo merilo kvaliteta igraca je plej of, pa smo ove sezone videli da je Jokic stvarno dobar igrac itd. Kavai nije igrao skoro 25 meceva ove sezone i prakticno je iskljucen iz price o MVP, a Harden je imao jos jednu odlicnu regularnu sezonu i on i Janis su jedine prave opcije za MVP. U plej ofu Harden nije bio ni senka onog igraca (po brojkama) iz regularnog dela, a Kavai pruza MVP partije tokom celog plej ofa, a kao sto rekoh, plej of je pravo merilo kvaliteta, tako da je Kavai bolji igrac od Hardena. MVP nagradu ne dobija najbolji igrac u ligi inace bi je godinama unazad uzimao LeBron, ili za vreme Dzordana je niko ne bi ni video. A u plej ofu mozemo videti koliko vredi koji igrac, pa je vrednost Jokica puno skocila, vrednost Simonsa opala, Lilard je pokazao da je bolji igrac od Vestbruka...
pre 4 godine
Dajte bre, ljudi, toliki hvalospeve... ? sada kada bude metla ,ili eventualno 4-1 ,biće priča kako nema sa kim da igra
pre 4 godine
Čovek na leđima odvukao Toronto do prvog finala u istoriji franšize, a finalni kandidati za MVP nagradu Pol Džordž, Džejms Harden i Janis Adentokubo...
pre 4 godine
Doc je 100 posto u pravu.
pre 4 godine
Potpuno se slažem! Kobi je mnogo želeo to, ali njegove igre 2012-2016. su bile negledljive! Kavaj je takav igrač! Ne treba mu Davis, Embid ili Kari da bi bio šampion, kao što Džordan nije uzeo Juinga, Melona ili Tomasa da vlada ligom!
pre 4 godine
Jordan bolji atleta i post igrač, takodje i bolju kontrolu lopte ima... Defanziva na najpribliznijem nivou...
pre 4 godine
Ma jok, Jokic je najblizi Jordanu. Jokic je u top 5 , dok Leonard nije.
Jokic ima bolju statistiku, preuzima odgovornost na kraju utakmice, ne ceka da mu utakmicu resava Murray, kao Lowry Leonardu.
Vec odavno pisem kako ce Leonard odvesti Toronto u finale, kako verujem da ce pobediti i Golden State. Kada sam jednom prilikom napisao kako je Denver prosecna ekipa i kako je Jokic obican nabijac statistike, kao Lilard u Portlandu, a ne klasa poput Leonarda, mnogi su me ovde ismevali i napadali.
Evo, Leonard igra finale NBA, a Jokic igra basket u Somboru.
Ne razumem ljude koji kao prate NBA, a ne vide da je Leonard za klasu bolji igrac od Jokica. Razumem da ljudi ovde prave kult oko Jokica, da ga brane na svakoj vesti, ali malo doze realnosti nije na odmet.
Leonard je trenutno najbolji igrac u NBA, covek koji podjednako dobro igra u oba smera. Odveo je kilavi Toronto u finale, bez njega se San Antonio raspao u malo jacim utakmicama.
Da igra umesto Jokica u Denveru, Denver bi sada bez sumnje bio sampion.
Leonard je istinski superstar.
pre 4 godine
Kakva budalastina. Pa Kobi je 10 godina za redom imao ovakav ili bolji plej of. Lebron isto. Neka Lenard odigra ovako u kontinuitetu do neke 2028-e, pa mozemo da se vratimo na ovu temu
pre 4 godine
Odlican je, ali ne preteruj Riverse Doče
pre 4 godine
au nisam znao da Toronto ima prednost domaceg terena...Moze svasta da bude
pre 4 godine
Kobe je 99% iskopirao Dzordanovu tehniku i stil igranja. Kavhi je malo krući tip igrača ali svakako spada u trenutni vrh Nba zadnjih 5-6 godina. San Antonio Spurs su trebali da od njega naprave superzvezdu i fodaji još jedno 2-3 mlađa perspektivna igrača. Mora li su i Bobija da bolje aktiviraju... Eg, Ludi Srbine.
pre 4 godine
Merna jedinica za označavanje apsolutne košarkaške vrednosti=1 JORDAN .
pre 4 godine
Из екстрема у екстрем...Од потцењивања до прецењивања.Одличан је Ленард кошаркаш,тренутно један од најбољих у НБА лиги али он није бољи ни од Леброна а камоли од Џордана.Добро,јесте бољи од Леброна из ове сезоне али не од прије сезону двије...
pre 4 godine
Na stranu sto je to manipuliranje od strane Riversa, valjda ce stici kazna od lige.
pre 4 godine
I na kraju Harden uzme MVP npr pa da se zapitas o cemu se ovde radi osim o marketingu
pre 4 godine
Loži ga kako bi došao u Kliperse sledeće sezone :) Mada je strašan igrač, bez dileme.
pre 4 godine
Uvlaci mu se Dok, jasno je da je on prva zelja LAC...
pre 4 godine
Kobi?
pre 4 godine
Bogami što se tiče niskog posta i odbrane....
pre 4 godine
Fenomenalan igrač.Sve u svojoj igri ima.I atletizam i preciznost i skok i asistenciju.Jednom recju FENOMENALAN!Ali nije Dzordan...
pre 4 godine
Zanimljivo kako su sad svi impresionirani Kavajem. 31 poen prosek u plejofu odmah poređenja sa Džordanom, a setimo se recimo prošle sezone, Lebron je imao čini mi se 34 p 9 sk 9 as prosek i to su bile samo neke normalne partije za njega i to radi skoro čitavu karijeru i vuče te timove do finala, sad mnogi zameraju 7 izgubljenih finala a realno mnogi drugi igrači sa sa istim ekipama ne bi ni prvu rundu plejofa prošli, istina je da ga mnogi ne vole ali čoveku treba kapu skinuti za sve što je uradio pogotovo u ovoj eri GSW ipak je uspeo svom gradu Klivlendu doneti titulu prvaka NBA.
pre 4 godine
Nije bas tako, podseca igrom ali ima drugaciji mentalitet od MJ-a. Izgleda da sve vise ljudi primecuje tu slicnost. Sto se tice igre, Lenard ubija kako igra, sto odbranu sto napad. Obratite paznju na Kavaijev fadeaway https://www.youtube.com/watch?v=v3z2dCpnsEA
pre 4 godine
Ne
pre 4 godine
Zaista mi je najmiliji igrač od odlaska Kobija i vidi se njegov rad s Kobijem,ko ne zna radio je Kobi s njim. Ono što sam primijetio je i to svaku utakmicu skoro lupe mu rampu,po nekad popije i po dvije,tri rampe na utakmici dok Kobiju a tek Džordanu nisi mogao lupit rampu bez zveka nekog,skoro pa nikako. I mislim da je Durant,koliko god odvratan bio bolji od njega a to će se i primijeti u ovom dvomeču.
pre 4 godine
Del Piero
za kavajia je fer da uzme titulu mvp plejofa pa I finalne serije ako bude srece, ne bi bilo ok da uzme titulu regularnog dela obzirom da je dobar deo sezone propustio u dogovoru sa klubom...
sportski pozdrav ;)
pre 4 godine
Uprav o ovoj eventualnoj slicnost razmisljan vec par nedilja.
pre 4 godine
Ne postoji grupa o "najboljem ikada". Postoji samo najbolji ikada.
pre 4 godine
Kako se lako zaboravlja jedna veličina poput Kobija..
pre 4 godine
Čovek na leđima odvukao Toronto do prvog finala u istoriji franšize, a finalni kandidati za MVP nagradu Pol Džordž, Džejms Harden i Janis Adentokubo...
pre 4 godine
Merna jedinica za označavanje apsolutne košarkaške vrednosti=1 JORDAN .
pre 4 godine
Uvlaci mu se Dok, jasno je da je on prva zelja LAC...
pre 4 godine
Kako se lako zaboravlja jedna veličina poput Kobija..
pre 4 godine
Loži ga kako bi došao u Kliperse sledeće sezone :) Mada je strašan igrač, bez dileme.
pre 4 godine
Odlican je, ali ne preteruj Riverse Doče
pre 4 godine
Из екстрема у екстрем...Од потцењивања до прецењивања.Одличан је Ленард кошаркаш,тренутно један од најбољих у НБА лиги али он није бољи ни од Леброна а камоли од Џордана.Добро,јесте бољи од Леброна из ове сезоне али не од прије сезону двије...
pre 4 godine
Zanimljivo kako su sad svi impresionirani Kavajem. 31 poen prosek u plejofu odmah poređenja sa Džordanom, a setimo se recimo prošle sezone, Lebron je imao čini mi se 34 p 9 sk 9 as prosek i to su bile samo neke normalne partije za njega i to radi skoro čitavu karijeru i vuče te timove do finala, sad mnogi zameraju 7 izgubljenih finala a realno mnogi drugi igrači sa sa istim ekipama ne bi ni prvu rundu plejofa prošli, istina je da ga mnogi ne vole ali čoveku treba kapu skinuti za sve što je uradio pogotovo u ovoj eri GSW ipak je uspeo svom gradu Klivlendu doneti titulu prvaka NBA.
pre 4 godine
Kakva budalastina. Pa Kobi je 10 godina za redom imao ovakav ili bolji plej of. Lebron isto. Neka Lenard odigra ovako u kontinuitetu do neke 2028-e, pa mozemo da se vratimo na ovu temu
pre 4 godine
Meni je Lenard prvi posle Jordana, koji podseca na njega.
Cak i obicna kretnja, trcanje, skok sut, motorika uopste, prosto lici..
Prvu titulu sa Spursima vec ima, a Jordan je prvu uzeo 91. kad je imao vec 28 god. Lenard sada ima 27.
Moze da ga prestigne i po broju titula.
Ipak, niko nikada nece biti ono sto je bio JORDAN!!! (dodje mi da ustanem dok ovo JORDAN kucam)
pre 4 godine
Kobi?
pre 4 godine
Fenomenalan igrač.Sve u svojoj igri ima.I atletizam i preciznost i skok i asistenciju.Jednom recju FENOMENALAN!Ali nije Dzordan...
pre 4 godine
@Del Piero
ниси упознат са елементарним чињеницама. MVP се бира за РЕГУЛАРНИ део сезоне. у регуларном делу, кавај је одмарао сваку трећу утакмицу и није вукао торонто. вукао их је у плејофу против филе и милвокија, али то није релевантно за избор за MVP-a РЕГУЛАРНОГ дела.
волим каваја, омиљени ми је играч већ годинама, али једноставно не може да буде у причи за најкориснијег играча регуларне сезоне 2018-2019. јер није играо довољно.
у плејофу је био један од најбољих и то нико не спори.
pre 4 godine
Kobe je 99% iskopirao Dzordanovu tehniku i stil igranja. Kavhi je malo krući tip igrača ali svakako spada u trenutni vrh Nba zadnjih 5-6 godina. San Antonio Spurs su trebali da od njega naprave superzvezdu i fodaji još jedno 2-3 mlađa perspektivna igrača. Mora li su i Bobija da bolje aktiviraju... Eg, Ludi Srbine.
pre 4 godine
Dajte bre, ljudi, toliki hvalospeve... ? sada kada bude metla ,ili eventualno 4-1 ,biće priča kako nema sa kim da igra
pre 4 godine
au nisam znao da Toronto ima prednost domaceg terena...Moze svasta da bude
pre 4 godine
Ne postoji grupa o "najboljem ikada". Postoji samo najbolji ikada.
pre 4 godine
Bogami što se tiče niskog posta i odbrane....
pre 4 godine
Uprav o ovoj eventualnoj slicnost razmisljan vec par nedilja.
pre 4 godine
Del Piero
za kavajia je fer da uzme titulu mvp plejofa pa I finalne serije ako bude srece, ne bi bilo ok da uzme titulu regularnog dela obzirom da je dobar deo sezone propustio u dogovoru sa klubom...
sportski pozdrav ;)
pre 4 godine
I na kraju Harden uzme MVP npr pa da se zapitas o cemu se ovde radi osim o marketingu
pre 4 godine
Potpuno se slažem! Kobi je mnogo želeo to, ali njegove igre 2012-2016. su bile negledljive! Kavaj je takav igrač! Ne treba mu Davis, Embid ili Kari da bi bio šampion, kao što Džordan nije uzeo Juinga, Melona ili Tomasa da vlada ligom!
pre 4 godine
Ljudi u svakoj ovakvoj raspravi izostavljaju jednog velikog Kobija Brajanta.
On je po vecini strucnjaka nesto najblize Dzordanu ikada,do savrsenstva je iskopirao njegovu igru.Kobi je sam izjavio da su mu idoli bili MJ,Medzik,West.
Kobijev ugled je narusen zbog navodnog slucaja silovanja za koje je dokazano nevin i zbog toga nije imao vise MVP titula.Lenard je u top 3 igraca lige sada ali je rano jos o bilo kakvoj raspravi sa Dzordanom,Kobijem ili Lebronom.
pre 4 godine
Na stranu sto je to manipuliranje od strane Riversa, valjda ce stici kazna od lige.
pre 4 godine
Potpuno se slažem! Kobi je mnogo želeo to, ali njegove igre 2012-2016. su bile negledljive! Kavaj je takav igrač! Ne treba mu Davis, Embid ili Kari da bi bio šampion, kao što Džordan nije uzeo Juinga, Melona ili Tomasa da vlada ligom!
(Imay, 29. maj 2019 12:39)
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
pre 4 godine
Steta je sto ovde komentarisu oni koji Kawai-a prate tek od ove sezone i MVP partija u plej ofu,setimo se onog meca protiv Golden state u dresu San antonia kad su razbijali Ratnike 20 i kusur razlike,nisu znali sta da rade pa na scenu stupa Zaza sa podmuklim potezom i povredom Kandze...
pre 4 godine
Nije bas tako, podseca igrom ali ima drugaciji mentalitet od MJ-a. Izgleda da sve vise ljudi primecuje tu slicnost. Sto se tice igre, Lenard ubija kako igra, sto odbranu sto napad. Obratite paznju na Kavaijev fadeaway https://www.youtube.com/watch?v=v3z2dCpnsEA
pre 4 godine
Из екстрема у екстрем...Од потцењивања до прецењивања.Одличан је Ленард кошаркаш,тренутно један од најбољих у НБА лиги али он није бољи ни од Леброна а камоли од Џордана.Добро,јесте бољи од Леброна из ове сезоне али не од прије сезону двије...
(pssssst,It is I,Leclerc !, 29. maj 2019 12:07
A one sezone 2014 kad je lenard bio mvp a lebron i nkegova ekipa porazena sa najvecom razlikom u istoriji playoffa
pre 4 godine
Ne
pre 4 godine
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 29. maj 2019 13:20)
Ker vrhunski igrač? Zna se dobro da bez par šamara, nije umeo da se sastavi na meču.
Od svih sa kojima je igrao u karijeri, MJ je imao samo jednog all-star igrača pored sebe - Pipena.
Koliko je Pipen vredeo bez MJ-a, videli smo kad je bio nosilac igre Bulls-a.
Šta milsiš da MJ nije mogao da ode u neki od šampionskih timova i laganica uzima titule kao LeFlop i Durant?
Umesto toga, ostao je u najgorem NBA timu u koji je mogao biti draftovan i naravno da je bilo potrebno nekoliko godina, da se muktorpnim radom napravi šampionska ekipa.
Tako je uostalom nastao i današnji GSW, nisu ni oni počeli da osvajaju titule preko noći, čim je Kari stigao u tim.
Odavno su Majkla pitali na tu temu, zašto nije otišao u neki moćan tim, da igra sa najboljim igračima tog vremena, a on je rekao - Ja nisam došao u NBA, da igram SA njima, nego PROTIV njih i da ih sve pobedim!
To je mentalietet jednog GOAT-a, možda i njegova najbolja osobina, jer je kao takmičar bio neprevaziđen, uvek spreman na izazov.
Nije vodio ni savršen sportski život, kockao se, pušio i pio, a onda posle neprospavane noći, izađe na teren i počisti sve tadašnje zvezde sa terena.
Lenardu svaka čast, volim što je smiren i korektan, on je u današnjj ligi svakako primer za uzor.
pre 4 godine
I na kraju Harden uzme MVP npr pa da se zapitas o cemu se ovde radi osim o marketingu
(Luka, 29. maj 2019 12:36)
Ti ocigledno ne pratis NBA, MVP nagrada je za regularni deo sezone. Pravo merilo kvaliteta igraca je plej of, pa smo ove sezone videli da je Jokic stvarno dobar igrac itd. Kavai nije igrao skoro 25 meceva ove sezone i prakticno je iskljucen iz price o MVP, a Harden je imao jos jednu odlicnu regularnu sezonu i on i Janis su jedine prave opcije za MVP. U plej ofu Harden nije bio ni senka onog igraca (po brojkama) iz regularnog dela, a Kavai pruza MVP partije tokom celog plej ofa, a kao sto rekoh, plej of je pravo merilo kvaliteta, tako da je Kavai bolji igrac od Hardena. MVP nagradu ne dobija najbolji igrac u ligi inace bi je godinama unazad uzimao LeBron, ili za vreme Dzordana je niko ne bi ni video. A u plej ofu mozemo videti koliko vredi koji igrac, pa je vrednost Jokica puno skocila, vrednost Simonsa opala, Lilard je pokazao da je bolji igrac od Vestbruka...
pre 4 godine
Govoriti da je Lenard bolji od Lebrona je kao kad bi rekao da je Lenard bolji od Džordana dok je Džordan igrao u Vašington Vizardsima.
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
(Ostin A, 29. maj 2019 13:14)
Hahahahaja razlika je samo sto je jordan u Washington dosao sa 38 godina dok je u 34oj godini(koliko ima lebron a ne 35) osvojio sestu titulu iz 6 finala, trecu zaredom, bio mvp lige, mvp finala, najbolji strelac lige, clan prve defanzivne petorke, mvp all starr utalmice... Jel uvidjas razliku? Znaci u istim godinama lebron nije usao ni u playoff!?!?! Jordan treca titula zaredom sesta ukupno. Ubedljivo najbolji igrac lige i to sve bez ijednog all starr saigrača...
pre 4 godine
Svi se porede sa Michael-om.A zasto?!Pa covek je najbolji kosarkas koji je postojao i logicno je da je doticni gospodin jedinica mere.
pre 4 godine
Jordan bolji atleta i post igrač, takodje i bolju kontrolu lopte ima... Defanziva na najpribliznijem nivou...
pre 4 godine
au nisam znao da Toronto ima prednost domaceg terena...Moze svasta da bude
(duledudule, 29. maj 2019 12:34
Inace ono u NBA prednost domaceg terena ubi koliki je bitan.Drake najveci huligan kada krene da se dernja ima ovi da se uprpaju.Bice isto kao i prosle godine kada je Lebron doveo Klivlend u finale.Bukvalno ista situacija je i sada,jedan vrhusnki igrac a ovi drugi realno ne bi mogli ni Evroligu da osvoje bez njega.Ono Al star igrac Lauri i te fore.Jednostavno jedan igrac ne moze da dobije Golden Stejt.Svaka cast Lenardu ali mislim da im je ovo i vise od maksimuma.Ako mu dovedu jos par vrhuskih igraca za sledecu sezonu onda bi to bila druga prica.
pre 4 godine
@Flash
Kobi u 35.godini 27.3 p 6as 5.6rbs 46.3% fg
LBJ u 35.godini 27.4 p 8.3as 8.5 rbs 51% fg
Ma jasno je ko dan da je Kobi bio bolji u tim godinama nego što je Lebron:)
(konj, 29. maj 2019 21:03)
Kobi u 35. godini gine da progura Lejkerse u plejof, sto na kraju i uspeva ali placa ahilovom tetivom
LBJ u 35. je na Kobijem mestu, medjutim umesto da vodi tim on se plasi da potrci, cuva se za plejof a ustvari masta o snimanju Space Jam 2, zbog kojeg je i dosao u LA
😝😁
pre 4 godine
Zaista mi je najmiliji igrač od odlaska Kobija i vidi se njegov rad s Kobijem,ko ne zna radio je Kobi s njim. Ono što sam primijetio je i to svaku utakmicu skoro lupe mu rampu,po nekad popije i po dvije,tri rampe na utakmici dok Kobiju a tek Džordanu nisi mogao lupit rampu bez zveka nekog,skoro pa nikako. I mislim da je Durant,koliko god odvratan bio bolji od njega a to će se i primijeti u ovom dvomeču.
pre 4 godine
Ču Džordan nije imao nikog bez Pipena i kao viđeli smo Pipena bez Džordana.
Taj Pipen je kad je Džordan pauzirao bio najbolji skorer,skakač i asistent ekipe i reć da je Pipen prosjek bio i slično je užas i neznanje plus je jedan od najboljih defanzivaca ikad. Posle je došao Rodman,koga mnogi smatraju najboljim defanzivcem ikad i vjerovatno i skakač najbolji tako da ta priča da je igrao sam sa prosjčnim igračima ne pije vodu.
pre 4 godine
Fenomenalan igrač.Sve u svojoj igri ima.I atletizam i preciznost i skok i asistenciju.Jednom recju FENOMENALAN!Ali nije Dzordan...
(Jon Bon Jovi, 29. maj 2019 12:07)
Sta mislis o kosovskoj krizi... Ne znam kako nisam video komentar tvoj do sada na tu temu...
pre 4 godine
Jednog dana će neki pametan čovek možda da objasni u knjizi čemu ovoliko idolopoklonstvo prema Majkl Džordanu.
Čovek je nesumnjivo bio odličan košarkaš, ali količina pohvala i nebuloznog uzdizanja na nivo Boga lično na ovom sajtu, kod svakog objektivnog ljubitelja košarke izaziva gađenje.
Nećete pročitati to da je on košarkaš koji je najviše šutirao ka košu prosečno po meču u istoriji košarke.
Nećete pročitati kakvu je protekciju imao kod sudija. Ko je gledao tada NBA- dobro zna o čemu pišem, nešto kao današnji Harden samo na još višem nivou.
Nećete pročitati da je ispadao u prvom kolu plej ofa, pa i da nije stizao do plej ofa. Mnogi misle da MJ nije izgubio nikada utakmicu:)
pre 4 godine
Momak svojim kretnjama, držanjem i vodjenjem lopte, načinom na koji trči, šutira, ulazi u reket, skokovima u odbani, kradjama... jako podseća na Džordana... Izuzetan je igrač, svakako...
pre 4 godine
Vidim navodite najbolje ikad....a niko da navede Leri Birda....koji je medju 4 najbolja igraca svih vremena sasvim.sigurno....i da ono sto je jako bitno je da je Leri Bird poreklom Srbin....poreklo vodi iz sela Telovac izmedju Pirota i Bele Palanke....i prezivao se Jonić....od toga je nastalo Larry Joe Bird....ima cak na netu da se nadje i kuca koja se nalazi u pomenutom selu....a napisano je u Lerijevoj biografiji da je to kuca njegovih predaka u Americi....klasicna americka podvala....takve kuce odmah se vidi da ne postoje u Americi!
pre 4 godine
Doc je 100 posto u pravu.
pre 4 godine
Jordan je imao Pipena,a Lenard nema nikoga,kada bi igrali Bullsi bez MJ,i Toronto bez Lenarda,bilo bi minimum 20 razlike.Nemam ni trunku dileme ce GSW demolirati Toronto,ali ne znam gde ce Lenard sledece sezone.LA mu je dom,ali morali bi da daju celu petorku LAL za trejd Torontu,i pitanje je sta bi sa Lebronom.Jedina sansa je da Lebron pristane na veteranski minimalac,dovedu Lenarda i Dzordza iz OKC za maksimalu
(vladek, 29. maj 2019 13:19)
# Link komentara
Leonard nema nikoga? E svasta
Osim Siakama, koji je dobio nagradu MIP i koji je top 5 igraca na svojoj poziciji u celoj ligi
Osim Marka Gasola jednog od najboljih evropskih centara svih vremena, bivseg Ol Stara i bivseg najboljeg defanzivca lige
Osim Lovrija top 5 plejmejkera u ligi
Osim visenamenskog Ibake, koji bukvalno sve radi, od defanzive do cak suta za 3
Osim ko munja brzog Van Flita na klupi, pa elitni defanzivac Deni Grin, koji zna i da zabode trojku itd
Daj nemoj me zasmejavati
Znas li ti koliko su iskustveno, igracki, generalno jaci Gasol, Lovri, Ibaka, Siakam itd od na primer Milsapa, Mareja, Herisa, Bartona? Za klasu
pre 4 godine
Čovek na leđima odvukao Toronto do prvog finala u istoriji franšize, a finalni kandidati za MVP nagradu Pol Džordž, Džejms Harden i Janis Adentokubo...
(Del Piero#10, 29. maj 2019 12:10)
Po ko zna koji put.... Za MVP nagradu se gleda REGULARNI DEO SEZONE....
pre 4 godine
Zanimljivo kako su sad svi impresionirani Kavajem. 31 poen prosek u plejofu odmah poređenja sa Džordanom, a setimo se recimo prošle sezone, Lebron je imao čini mi se 34 p 9 sk 9 as prosek i to su bile samo neke normalne partije za njega i to radi skoro čitavu karijeru i vuče te timove do finala, sad mnogi zameraju 7 izgubljenih finala a realno mnogi drugi igrači sa sa istim ekipama ne bi ni prvu rundu plejofa prošli, istina je da ga mnogi ne vole ali čoveku treba kapu skinuti za sve što je uradio pogotovo u ovoj eri GSW ipak je uspeo svom gradu Klivlendu doneti titulu prvaka NBA.
(SUPERMAN, 29. maj 2019 12:12)
porede ga sa Jordanom jer postize preko 30 u proseku a najbolji je defanzivac u ligi na svojoj poziciji. otuda poredjenje sa majklom. a sto se lebronka tice, da , imao je te brojke ali i nije igrao odbranu da bi dosao do istih. nije bilo los u odbrani vec je nije igrao. zato taj igrac ne moze da se poredi sa jordanom.
pre 4 godine
Nije tampering uopšte :D
Na stranu to što možda i ima smisla poređenje, najbliži Džordanu je Kobi.
Obojica bekovi, Kobi mu poskidao sve poteze, fore i fazone, i Kobi je isto kidao odbranu i napad i, za razliku od Lenarda, Kobi je imao ono nešto što je imao i Džordan... a to je onaj manijakalni, ubilački instinkt.
To je ono nešto što Lebron npr. nema.
pre 4 godine
@Konj Isiah Thomas,Denis Rodman,Joe Dumars,Bill Laimber,Mark Aguirre,Adrian Dantley,Vini Johnson,John Salley,James Edwards,Rik Mahorn 87-91...o da tacno,da vidis sta su tek radili Medziku,Dzabaru,Wortiju i Lejkersima...prvo ih sudije pokrale 1988 posebno u mecu broj 7 da bi ih godinu dana kasnije pocistli 4:0..pre toga su 88 skinuli Birda i Selticse sa vrha Istoka. Zamisli oni dobiju Bullse koji su imali Jordana i mladog pippena 4:2 a medzika,dzabara,wortija,kupera,scotta,greena,perkinsa pociste :)) 1990te dobiju Bullse jedva 4:3 a mecu broj 7,scotti pippen 2 poena,1 od 10 sut,grant 3 od 17,Jordan 31,8s,9as 48%! Posto pricate da je pipen oduvek superzvezda! A imali su i Chuck Dejlija na klupi trenera originalnog dream tima,plus fizicku,za danasnje uslove nesportsku igru. Finale su naravno lagano dobili 90te za razliku od Bullsa. Kada su ovi mentalno sazreli,pipen i ostali i kada su sa osmehom na licu prihvatali nesportske udarce,bilo je 4:0. A za razliku od "loseg" coveka Jordana koji im je uvek cestitao i rukovao se sa njima,Bad Boysi su napustili teren 2 minuta pre kraja serije sto svi znate.
pre 4 godine
Kada sam ja ovo rekao uoci sestog meca sa Baksima, kraljicini fanovi su botovali non stop. Kada je mogao da zaustavi Lebrona sa 23-24. g i bude najbolji igrac finala i celog plej ofa, povuce tim do prstena i to iz senke, jer nije bio "zvezda" u timu, mocice i Durantulu da ustopuje u velikom finalu... Iako imaju dva i po Kavaja u Durentu, Kleju i Kariju. Decko je najbolji defanzivac od svih superstarova, a uz to ne siluje u napadu i ima verovatno najbolji procenat realizacije u ovom plejofu, mada je malo pokvario statistiku u finalu istoka.
pre 4 godine
Polako, polako da sacekamo finale...
Uglavnom odavno nije vidjena ekipa kao sto je Toronto! Gasol, Ibaka, Lowry i Siakam...4-ca brutalnih odbrambenih igraca. Da stavite Teodosica pored njih rekli bi da je odlican u odbrani. Gasol i Ibaka su bili najbolji defanzivci lige! Zatvaraju sve prilaze kosu...
Po komentarima nakon svake utakmice da se primetiti da ljudi zapravo i ne gledaju ceo mec vec samo highlights ili eventualno citaju ono sto im se servira(a b92 ume da lepo servira :) )
pre 4 godine
Govoriti da je Lenard bolji od Lebrona je kao kad bi rekao da je Lenard bolji od Džordana dok je Džordan igrao u Vašington Vizardsima.
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
pre 4 godine
@Flash
A Dzordan nije igrao na atletiku?!
Pa čovek je kucao sa linije slobodnih bacanja, alo sa linije slobodnih bacanja!
Šta tek reći za izjavu da je Kobi dostigao zenit u 35.godini?
Veze nemaš:)
pre 4 godine
za kavajia je fer da uzme titulu mvp plejofa pa I finalne serije ako bude srece, ne bi bilo ok da uzme titulu regularnog dela obzirom da je dobar deo sezone propustio u dogovoru sa klubom...
super komentar... samo sto ne postoji (niti je ikad postojala) serija mvp play offa... daje se mvp finala i mvp lige (regularne)
pre 4 godine
@Supermen ne porede Leonarda sa Jordanom jer ima 31p u proseku vec po stilu igre,forsira mid range game u eri trojki,ima slicne pokrete,samo se slabije krece i slabiji je atleta od Jordana,igra u oba pravca kao i MJ i ima jednako ogromne sake kojima kontrolise loptu i pravi one fejkove u stilu Majkla. @Kukatilo Jordan nije imao Rodmana,kera i kukoca u prve 3 titule,pipen je dobio kukoca i kera uz longlija kada se Jordan penzionisao 1993! @Vladek pa ako Siakam postane zvezda u buducnosti,isto ce reci Lenard je imao Siakama. Kao sto Pipen nije odmah bio pipen koji je postao kada je draftovan. Iznikao je u igraca u Bullsima. Nego zasto ste vi koji osporavate Jordana udarali pluseve liku koji kaze da bi Bullsi bez MJ tukli Raptorse bez Kandze 20 razlike..jer zar niste lupali pluseve liku koji je rekao da bi danasnja osma ekipa pocistila te iste Bullse :)) to jest taj lik je imao ogroman broj minusa ali ipak :))
pre 4 godine
@Flash
Kobi u 35.godini 27.3 p 6as 5.6rbs 46.3% fg
LBJ u 35.godini 27.4 p 8.3as 8.5 rbs 51% fg
Ma jasno je ko dan da je Kobi bio bolji u tim godinama nego što je Lebron:)
pre 4 godine
@Sekta ako bi se danas igralo kao 90tih ili kao Bad Boysi,Harden bi isao na liniju penala 50 puta. Jordan nikada u eri Bullsa nije ostao bez playoffa. Jordan je ispadao u prvom kolu jednom kao ruki posto je taj isti tim Bullsa uveo u playoff i dva puta protiv najjaceg tima u ligi i buducih sampiona Boston Selticsa,od toga prvi put posle povratka od 64 meca odsustva zbog loma zgloba,gde su bullsi bili 21:43 bez njega. Bilo je manje ekipa u konferenciji,11 na istoku ili 10,tako da 6 duela u regularnom delu protiv Bad Boysa i ostalih. Ima preterivanja od strane Jordanovih fanova ali ima i mnogo prelosih ili netacnih komentara ili sa dvostrukim arsinima od onih koji zele da ga ospore.
pre 4 godine
@Flash
A Dzordan nije igrao na atletiku?!
Pa čovek je kucao sa linije slobodnih bacanja, alo sa linije slobodnih bacanja!
Šta tek reći za izjavu da je Kobi dostigao zenit u 35.godini?
Veze nemaš:)
Ko
(konj, 29. maj 2019 15:06)
Kakve veze imaju zakucavanja sa košarkaškim umećem?
Išao je jedan grafik ove sezone gde pokazuju kako Lebron ima čak i povećanje u broju zakucavanja u zadnjih par sezona što prkosi nekoj logici gde igrač kako je stariji sve manje zakucava, ali šta mu to vredi kad se uprosečio.
Kobi u 35. je bolji od Lebrona u 35. to je činjenica, i da je nastavio do 40. da igra uz samo jednu jedinu izmenu - manje da šutira, Lejkersi bi danas bili u plejofu
pre 4 godine
sekta. Kritikuješ ljude što kao nekritički obožavaju Džordana, a ti si otišao u drugu krajnost... Zašto si toliko frustriran kada je sportska, ne samo košarkaška legenda u pitanju, čovek kome niko razuman na svetu ne osporava da je najveći! Pitam se da li si ga uopšte gledao? Da se zoveš Džejms...pa još da razumem...
pre 4 godine
Slažem se... Doduše pre Brajant, pa tek onda Kawai.
pre 4 godine
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
(Ostin A, 29. maj 2019 13:14)
Svi što igraju na mišiće i atletiku prvi propadaju kao igrači, Džordan, Stokton, Kobi i slične mačke tada dostižu zenit, a s obzirom na stil igre verovatno će i Jokić tada biti na vrhuncu
pre 4 godine
Posle Jordana ide Kobi. Pa tek onda moze Lebron. Za ostale je diskutabilno ko je koje mesto, nemaju kontinuitet kao ova trojica. Nekad je bolji Kavai, nekad Durant, nekad Curry. Harden, Janis... mislim da nisu za poredjenje sa ovima, malo uzu lepezu veština poseduju u odnosu na ostale. Da se razumemo, nije sporno da su ofanzivno, možda i najubitacniji igrači trenutno u ligi
pre 4 godine
Nemogu da vjerujem da je ovo izjavio
pre 4 godine
Ma jok, Jokic je najblizi Jordanu. Jokic je u top 5 , dok Leonard nije.
Jokic ima bolju statistiku, preuzima odgovornost na kraju utakmice, ne ceka da mu utakmicu resava Murray, kao Lowry Leonardu.
Vec odavno pisem kako ce Leonard odvesti Toronto u finale, kako verujem da ce pobediti i Golden State. Kada sam jednom prilikom napisao kako je Denver prosecna ekipa i kako je Jokic obican nabijac statistike, kao Lilard u Portlandu, a ne klasa poput Leonarda, mnogi su me ovde ismevali i napadali.
Evo, Leonard igra finale NBA, a Jokic igra basket u Somboru.
Ne razumem ljude koji kao prate NBA, a ne vide da je Leonard za klasu bolji igrac od Jokica. Razumem da ljudi ovde prave kult oko Jokica, da ga brane na svakoj vesti, ali malo doze realnosti nije na odmet.
Leonard je trenutno najbolji igrac u NBA, covek koji podjednako dobro igra u oba smera. Odveo je kilavi Toronto u finale, bez njega se San Antonio raspao u malo jacim utakmicama.
Da igra umesto Jokica u Denveru, Denver bi sada bez sumnje bio sampion.
Leonard je istinski superstar.
pre 4 godine
Koliko je MJ osvojio prstenova i za koliko sezona?
Da li je tačno da su ga Detroit Pistonsi tri godine zaredom prašili u plej ofu?:)
pre 4 godine
E dobro je da nije Jokic jednom
pre 4 godine
Nategnuto je to poređenje sa Jordanom. Slični su u ozbiljnosti i posvećenosti, izuzetno takmičarski nastrojeni, sjajna igra u oba pravca, vrhunski defanzivci, tihi autoriteti na terenu...ali igra im se dosta razlikovala. Možda bi bolje bilo reći da Lenard ima ponešto od Jordana, Pipena i Rodmana. Sjajan igrač u svakom slučaju koji zaslužuje bolji tim.
pre 4 godine
Jordan nije imao nikog u prve 3 sezone,gde je dva puta igrao protiv jednog od najboljih timova u istoriji,prvi sezone sa pipenom prosli su uz 45ppg Jordana i 10ppg pippena koji je bio igrac sa klupe,a Bullsi su 1993 uz Dzeksona,Pipena,Granta,Armstronga itd pojacani Kukocem,Kerom i longlijem. Pipen je ispao u prvom kolu sa Olajdzuvonom i Barklijem 1999te a zatim su u Portlandu igrali Sabonis,Rasid Walas,Pipen,Steve Smith,Stoudemire,Bonzi Wels,Detlef Sremf,Grant,J.O'Neal gde pipen uopste nije bio glavni igrac vec Walas i Stoudemire...kakve neznalice :))) Jordan 6x finals mvp,pipen 0! Medzik Dzonson 3x,Dzabar 1,James Whorty 1x finals mvp...ajde sad osporavajte Medzika :))))
pre 4 godine
Jordan je imao Pipena,a Lenard nema nikoga,kada bi igrali Bullsi bez MJ,i Toronto bez Lenarda,bilo bi minimum 20 razlike.Nemam ni trunku dileme ce GSW demolirati Toronto,ali ne znam gde ce Lenard sledece sezone.LA mu je dom,ali morali bi da daju celu petorku LAL za trejd Torontu,i pitanje je sta bi sa Lebronom.Jedina sansa je da Lebron pristane na veteranski minimalac,dovedu Lenarda i Dzordza iz OKC za maksimalu
pre 4 godine
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
Nisu loši, ali nisu prva liga od onih koji su tada igrali (Juing, K. Melon, Stokton, Tomas, Barkli, Dreksler, Hakim, Robinson, Vilkins, Magic...), a kakve sada traže ove zvezdice i kakve je imao Kobi.
pre 4 godine
O cemu pricaju ovi?! Odigrao jednu ekstra sezonu i on je sada poredjen sa Dzordanom?! ALO?!
Covek puni 28 godina za mesec dana, sad je u najbiljim godinama, ALI daleko od toga da je neka vrhunska zvezda ko sto su Dzordan, Kobi, Lebron pa cak i Durantula. Treba imati karijeru a ne samo sezonu...
Kobi je najblize Dzordanu sto se tice stila igre i pokreta (jer ga je bukvalno skidao).
pre 4 godine
najgori su ovi sto pricaju bajke o kobiju,pa lik nista bez saka nije uzeo ,pa je onda plakao da mu nekog dovedu pa mu starijeg gasola dovedu na vrhuncu karijere.Lik nije ni medju 50 igraca,vec ona djecija razmisljanja ja sam ga gledao pa mi je drag pa je najbolji.Jordan je all time i u pravu je Dok da mu je Lenard najblizi,a lejkersi nisu kobijevi vec sakovi....
pre 4 godine
Može da bude samo sličan MJ-u samo po odbrani, inače napad, jok. Čak I MJ koji nije bio poznat kao aisitent, dobaci neku loptu, Lenard nije čuo za aistenciju.
pre 4 godine
Dok jeste u pravu, ima mnogo Dzordanizma u Lenardovoj igri, drzanje, momenat kada uhvati loptu jednom rukom i taj laznjak koji je koristio i Dzordan, Kobi je skidao napadacke fore i imao slicne poteze ali Kavajevo kretanje podseca na to kretanje macke.
Iz postovanja prema majstorima ove igre je jako glupo svesti sve na 2 imena uz povremeno pojavljivanje Kobija u razgovoru, Karim je osvajao titule na koledzu, najbolji je strelac svih vremena, ima 6 titula, Tim Dankanm Sek, Hakim koji je uzeo 2 titule bez Ol Star saigraca, Bil Rasel se ni ne pominje sto nije u redu, cak i neki igraci koji nisu videli titulu spadaju u velikane, Barkli, Meloun, Stokton, Vilkins...
Kada je Vejd igrao poslednju utakmicu svi su ga proglasili 3. najboljim bekom suterom u istoriji zaboravljajuci da su Dzon Havlicek i Dzeri Vest takodje imali velike karijere, Kris Pola proglasavaju za boljeg od Ajzeje i Stoktona, gde su u tim poredjenjima Medzik, Leri legenda, Oskar? U danasnjeoj ligi ima igraca koji pocinju sa klupe i ucine vise za svoj tim od nekih koje vec stavljaju u kucu slavnih, moje misljenje je da je Lu Vilijams vise zasluzio NBA petorku od Vestbruka.
Rasprava nije Lebron ili Dzordanm rasprava je Dzordan, Lebron, Medzik, Leri, Karim, Dankan, Rasel, Kobi, Vejd, Durent, Dirk, Hondo, Stef, Sek, Hakim, Dzulijus Irving...
Pustite brojanje titula, meni je Ajverson bez titule u top 10 igraca, kosarkasku utakmicu dobija tim a Ajverson ga nije imao nikad.
pre 4 godine
A jesteeeeee sad...
pre 4 godine
ovi sto spominju pippena - evo cinjenica. pippen bez jordana-igro s portlandom finale istoka ( u 7 od lakersa sa shaqom izgubio), sa bullsima polufinale istoka... Jordan bez pipena - sva 3 puta ispa u prvom kolu playoffa. Sto se tice kobe ili lebron- lebron 3 put mvp finala kobe 2, lebron 4 puta mvp lige kobe 1. Kladim se da Kobijevi fanovi pojma nemaju da je shaq 3 puta zaredom bio mvp finala.
pre 4 godine
@Ostoja
Čekaj prijatelju, ja sam frustriran jer sam napisao istinu da MJ ima najviše šuteva iz igre po meču u istoriji lige?! Istine radi, ima i najveći broj poena - 30.1 po meču.
Ne volim preveliku ostrašćenost u komentarima a mislim da se najviše ona vidi u preteranim hvalospevima ka Džordanu, kao da je neko božanstvo u pitanju.
Hoćeš da kažeš da nije bio zaštićen, i to baš mnogo kod sudija? Ako mene pitaš, mislim da je svojim igrama to zaslužio ali treba i to napisati a ne samo pisati bajke o njegovim
čudotvornim partijama.
I na kraju, čemu pominjanje Džejmsa? Jel moguće da se Džordanovi fanovi toliko boje tog čoveka?:) Samo znam da se o najboljima uvek najviše prašine diže. U fudbalu su to Mesi i Ronaldo. U košarci je to Lebron.
pre 4 godine
Odlican igrac, trenutno najbolji u plejofu, ali bolji od njega su Dzejms, Durent, Kobi... Pretera ga malo Dok, ali dobro slihta mu se da dodje u Kliperse. :)
pre 4 godine
@MPP Merna jedinica za označavanje apsolutne košarkaške vrednosti=1 JORDAN .
LeBron = 2.1 JORDAN
Kari = 1.4 JORDAN, zbog odbrane
Shejkil = 2 JORDAN
Kobi = 2.1 JORDAN
pre 4 godine
Napomena za pocetak: Kawhi je moj omiljeni igrac jos od onog finala.
Zatim, mrzim GOAT diskusije, jer ne vode nicemu. Ko je bolji, Maradona ili Zidan? Ne znam, ali znam da ni Messi ni Ronaldo nisu ista kategorija sa njima. Tako i u kosarci. Ko je bolji, Jordan ili LBJ? Ne znam, ali znam da Kawhi, Steph, Kobi nisu u konkurenciji.
pre 4 godine
GOAT!
pre 4 godine
#sekta
Wtf.... Druze imas problem y glavici....
pre 4 godine
@(vince carter, 29. maj 2019 15:22)
Lupaš za medalju prijatelju. Tzv " čišćenje" Lejkersa od strane Pistonsa se desilo u momentu kada celu finalnu seriju Lejkersi igraju bez dva startna beka : Medžika i Bajrona Skota i pride sa 40 godišnjim Džabarom koji završava svoju karijeru, pa opet to nisu bili neki mnogo ubedljivi porazi u tim trenutcima.Divac je te godine i draftovan od Lejkersa da bi zamenio Džabara.
Uzgred, vrlo dobro pamtim prvi prenos NBA finala u ondašnjoj Jugoslaviji, 1988 godina 6 ta utakmica Lejkersa i Pistonsa.
Uostalom danas je lako sve to proveriti, sve te slavne utakmice se nalaze na Youtube pa koga ne mrzi može lako da ih pronađe !
pre 4 godine
Kobi je najblize Dzordanu, skoro pa preslikan. Kavai je dobar igrac ali nema veze sa Dzordanom.
pre 4 godine
Dajte bre, ljudi, toliki hvalospeve... ? sada kada bude metla ,ili eventualno 4-1 ,biće priča kako nema sa kim da igra
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hotahota, 29. maj 2019 12:40)
Pa liche, i nema. Sta, Ibaka i Lauri su u rangu Pipena i Rodmana npr.? (znam da ne igraju iste pozicije, smaraci)
pre 4 godine
Zanimljivo kako su sad svi impresionirani Kavajem. 31 poen prosek u plejofu odmah poređenja sa Džordanom, a setimo se recimo prošle sezone, Lebron je imao čini mi se 34 p 9 sk 9 as prosek i to su bile samo neke normalne partije za njega i to radi skoro čitavu karijeru i vuče te timove do finala, sad mnogi zameraju 7 izgubljenih finala a realno mnogi drugi igrači sa sa istim ekipama ne bi ni prvu rundu plejofa prošli, istina je da ga mnogi ne vole ali čoveku treba kapu skinuti za sve što je uradio pogotovo u ovoj eri GSW ipak je uspeo svom gradu Klivlendu doneti titulu prvaka NBA.
pre 4 godine
Kako se lako zaboravlja jedna veličina poput Kobija..
pre 4 godine
Jednog dana će neki pametan čovek možda da objasni u knjizi čemu ovoliko idolopoklonstvo prema Majkl Džordanu.
Čovek je nesumnjivo bio odličan košarkaš, ali količina pohvala i nebuloznog uzdizanja na nivo Boga lično na ovom sajtu, kod svakog objektivnog ljubitelja košarke izaziva gađenje.
Nećete pročitati to da je on košarkaš koji je najviše šutirao ka košu prosečno po meču u istoriji košarke.
Nećete pročitati kakvu je protekciju imao kod sudija. Ko je gledao tada NBA- dobro zna o čemu pišem, nešto kao današnji Harden samo na još višem nivou.
Nećete pročitati da je ispadao u prvom kolu plej ofa, pa i da nije stizao do plej ofa. Mnogi misle da MJ nije izgubio nikada utakmicu:)
pre 4 godine
Čovek na leđima odvukao Toronto do prvog finala u istoriji franšize, a finalni kandidati za MVP nagradu Pol Džordž, Džejms Harden i Janis Adentokubo...
pre 4 godine
Potpuno se slažem! Kobi je mnogo želeo to, ali njegove igre 2012-2016. su bile negledljive! Kavaj je takav igrač! Ne treba mu Davis, Embid ili Kari da bi bio šampion, kao što Džordan nije uzeo Juinga, Melona ili Tomasa da vlada ligom!
(Imay, 29. maj 2019 12:39)
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
pre 4 godine
Odlican je, ali ne preteruj Riverse Doče
pre 4 godine
Jordan je imao Pipena,a Lenard nema nikoga,kada bi igrali Bullsi bez MJ,i Toronto bez Lenarda,bilo bi minimum 20 razlike.Nemam ni trunku dileme ce GSW demolirati Toronto,ali ne znam gde ce Lenard sledece sezone.LA mu je dom,ali morali bi da daju celu petorku LAL za trejd Torontu,i pitanje je sta bi sa Lebronom.Jedina sansa je da Lebron pristane na veteranski minimalac,dovedu Lenarda i Dzordza iz OKC za maksimalu
pre 4 godine
Kakva budalastina. Pa Kobi je 10 godina za redom imao ovakav ili bolji plej of. Lebron isto. Neka Lenard odigra ovako u kontinuitetu do neke 2028-e, pa mozemo da se vratimo na ovu temu
pre 4 godine
Ma jok, Jokic je najblizi Jordanu. Jokic je u top 5 , dok Leonard nije.
Jokic ima bolju statistiku, preuzima odgovornost na kraju utakmice, ne ceka da mu utakmicu resava Murray, kao Lowry Leonardu.
Vec odavno pisem kako ce Leonard odvesti Toronto u finale, kako verujem da ce pobediti i Golden State. Kada sam jednom prilikom napisao kako je Denver prosecna ekipa i kako je Jokic obican nabijac statistike, kao Lilard u Portlandu, a ne klasa poput Leonarda, mnogi su me ovde ismevali i napadali.
Evo, Leonard igra finale NBA, a Jokic igra basket u Somboru.
Ne razumem ljude koji kao prate NBA, a ne vide da je Leonard za klasu bolji igrac od Jokica. Razumem da ljudi ovde prave kult oko Jokica, da ga brane na svakoj vesti, ali malo doze realnosti nije na odmet.
Leonard je trenutno najbolji igrac u NBA, covek koji podjednako dobro igra u oba smera. Odveo je kilavi Toronto u finale, bez njega se San Antonio raspao u malo jacim utakmicama.
Da igra umesto Jokica u Denveru, Denver bi sada bez sumnje bio sampion.
Leonard je istinski superstar.
pre 4 godine
Potpuno se slažem! Kobi je mnogo želeo to, ali njegove igre 2012-2016. su bile negledljive! Kavaj je takav igrač! Ne treba mu Davis, Embid ili Kari da bi bio šampion, kao što Džordan nije uzeo Juinga, Melona ili Tomasa da vlada ligom!
pre 4 godine
@MPP Merna jedinica za označavanje apsolutne košarkaške vrednosti=1 JORDAN .
LeBron = 2.1 JORDAN
Kari = 1.4 JORDAN, zbog odbrane
Shejkil = 2 JORDAN
Kobi = 2.1 JORDAN
pre 4 godine
Dajte bre, ljudi, toliki hvalospeve... ? sada kada bude metla ,ili eventualno 4-1 ,biće priča kako nema sa kim da igra
pre 4 godine
Ljudi u svakoj ovakvoj raspravi izostavljaju jednog velikog Kobija Brajanta.
On je po vecini strucnjaka nesto najblize Dzordanu ikada,do savrsenstva je iskopirao njegovu igru.Kobi je sam izjavio da su mu idoli bili MJ,Medzik,West.
Kobijev ugled je narusen zbog navodnog slucaja silovanja za koje je dokazano nevin i zbog toga nije imao vise MVP titula.Lenard je u top 3 igraca lige sada ali je rano jos o bilo kakvoj raspravi sa Dzordanom,Kobijem ili Lebronom.
pre 4 godine
Napomena za pocetak: Kawhi je moj omiljeni igrac jos od onog finala.
Zatim, mrzim GOAT diskusije, jer ne vode nicemu. Ko je bolji, Maradona ili Zidan? Ne znam, ali znam da ni Messi ni Ronaldo nisu ista kategorija sa njima. Tako i u kosarci. Ko je bolji, Jordan ili LBJ? Ne znam, ali znam da Kawhi, Steph, Kobi nisu u konkurenciji.
pre 4 godine
Kobi?
pre 4 godine
Meni je Lenard prvi posle Jordana, koji podseca na njega.
Cak i obicna kretnja, trcanje, skok sut, motorika uopste, prosto lici..
Prvu titulu sa Spursima vec ima, a Jordan je prvu uzeo 91. kad je imao vec 28 god. Lenard sada ima 27.
Moze da ga prestigne i po broju titula.
Ipak, niko nikada nece biti ono sto je bio JORDAN!!! (dodje mi da ustanem dok ovo JORDAN kucam)
pre 4 godine
najgori su ovi sto pricaju bajke o kobiju,pa lik nista bez saka nije uzeo ,pa je onda plakao da mu nekog dovedu pa mu starijeg gasola dovedu na vrhuncu karijere.Lik nije ni medju 50 igraca,vec ona djecija razmisljanja ja sam ga gledao pa mi je drag pa je najbolji.Jordan je all time i u pravu je Dok da mu je Lenard najblizi,a lejkersi nisu kobijevi vec sakovi....
pre 4 godine
Из екстрема у екстрем...Од потцењивања до прецењивања.Одличан је Ленард кошаркаш,тренутно један од најбољих у НБА лиги али он није бољи ни од Леброна а камоли од Џордана.Добро,јесте бољи од Леброна из ове сезоне али не од прије сезону двије...
pre 4 godine
@Ostoja
Čekaj prijatelju, ja sam frustriran jer sam napisao istinu da MJ ima najviše šuteva iz igre po meču u istoriji lige?! Istine radi, ima i najveći broj poena - 30.1 po meču.
Ne volim preveliku ostrašćenost u komentarima a mislim da se najviše ona vidi u preteranim hvalospevima ka Džordanu, kao da je neko božanstvo u pitanju.
Hoćeš da kažeš da nije bio zaštićen, i to baš mnogo kod sudija? Ako mene pitaš, mislim da je svojim igrama to zaslužio ali treba i to napisati a ne samo pisati bajke o njegovim
čudotvornim partijama.
I na kraju, čemu pominjanje Džejmsa? Jel moguće da se Džordanovi fanovi toliko boje tog čoveka?:) Samo znam da se o najboljima uvek najviše prašine diže. U fudbalu su to Mesi i Ronaldo. U košarci je to Lebron.
pre 4 godine
Zaista mi je najmiliji igrač od odlaska Kobija i vidi se njegov rad s Kobijem,ko ne zna radio je Kobi s njim. Ono što sam primijetio je i to svaku utakmicu skoro lupe mu rampu,po nekad popije i po dvije,tri rampe na utakmici dok Kobiju a tek Džordanu nisi mogao lupit rampu bez zveka nekog,skoro pa nikako. I mislim da je Durant,koliko god odvratan bio bolji od njega a to će se i primijeti u ovom dvomeču.
pre 4 godine
I na kraju Harden uzme MVP npr pa da se zapitas o cemu se ovde radi osim o marketingu
pre 4 godine
Ne
pre 4 godine
Govoriti da je Lenard bolji od Lebrona je kao kad bi rekao da je Lenard bolji od Džordana dok je Džordan igrao u Vašington Vizardsima.
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
pre 4 godine
Kobe je 99% iskopirao Dzordanovu tehniku i stil igranja. Kavhi je malo krući tip igrača ali svakako spada u trenutni vrh Nba zadnjih 5-6 godina. San Antonio Spurs su trebali da od njega naprave superzvezdu i fodaji još jedno 2-3 mlađa perspektivna igrača. Mora li su i Bobija da bolje aktiviraju... Eg, Ludi Srbine.
pre 4 godine
Ne postoji grupa o "najboljem ikada". Postoji samo najbolji ikada.
pre 4 godine
ovi sto spominju pippena - evo cinjenica. pippen bez jordana-igro s portlandom finale istoka ( u 7 od lakersa sa shaqom izgubio), sa bullsima polufinale istoka... Jordan bez pipena - sva 3 puta ispa u prvom kolu playoffa. Sto se tice kobe ili lebron- lebron 3 put mvp finala kobe 2, lebron 4 puta mvp lige kobe 1. Kladim se da Kobijevi fanovi pojma nemaju da je shaq 3 puta zaredom bio mvp finala.
pre 4 godine
@Flash
Kobi u 35.godini 27.3 p 6as 5.6rbs 46.3% fg
LBJ u 35.godini 27.4 p 8.3as 8.5 rbs 51% fg
Ma jasno je ko dan da je Kobi bio bolji u tim godinama nego što je Lebron:)
pre 4 godine
Fenomenalan igrač.Sve u svojoj igri ima.I atletizam i preciznost i skok i asistenciju.Jednom recju FENOMENALAN!Ali nije Dzordan...
pre 4 godine
Merna jedinica za označavanje apsolutne košarkaške vrednosti=1 JORDAN .
pre 4 godine
Može da bude samo sličan MJ-u samo po odbrani, inače napad, jok. Čak I MJ koji nije bio poznat kao aisitent, dobaci neku loptu, Lenard nije čuo za aistenciju.
pre 4 godine
Uvlaci mu se Dok, jasno je da je on prva zelja LAC...
pre 4 godine
Doc je 100 posto u pravu.
pre 4 godine
au nisam znao da Toronto ima prednost domaceg terena...Moze svasta da bude
(duledudule, 29. maj 2019 12:34
Inace ono u NBA prednost domaceg terena ubi koliki je bitan.Drake najveci huligan kada krene da se dernja ima ovi da se uprpaju.Bice isto kao i prosle godine kada je Lebron doveo Klivlend u finale.Bukvalno ista situacija je i sada,jedan vrhusnki igrac a ovi drugi realno ne bi mogli ni Evroligu da osvoje bez njega.Ono Al star igrac Lauri i te fore.Jednostavno jedan igrac ne moze da dobije Golden Stejt.Svaka cast Lenardu ali mislim da im je ovo i vise od maksimuma.Ako mu dovedu jos par vrhuskih igraca za sledecu sezonu onda bi to bila druga prica.
pre 4 godine
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
Nisu loši, ali nisu prva liga od onih koji su tada igrali (Juing, K. Melon, Stokton, Tomas, Barkli, Dreksler, Hakim, Robinson, Vilkins, Magic...), a kakve sada traže ove zvezdice i kakve je imao Kobi.
pre 4 godine
O cemu pricaju ovi?! Odigrao jednu ekstra sezonu i on je sada poredjen sa Dzordanom?! ALO?!
Covek puni 28 godina za mesec dana, sad je u najbiljim godinama, ALI daleko od toga da je neka vrhunska zvezda ko sto su Dzordan, Kobi, Lebron pa cak i Durantula. Treba imati karijeru a ne samo sezonu...
Kobi je najblize Dzordanu sto se tice stila igre i pokreta (jer ga je bukvalno skidao).
pre 4 godine
Na stranu sto je to manipuliranje od strane Riversa, valjda ce stici kazna od lige.
pre 4 godine
@Flash
A Dzordan nije igrao na atletiku?!
Pa čovek je kucao sa linije slobodnih bacanja, alo sa linije slobodnih bacanja!
Šta tek reći za izjavu da je Kobi dostigao zenit u 35.godini?
Veze nemaš:)
Ko
(konj, 29. maj 2019 15:06)
Kakve veze imaju zakucavanja sa košarkaškim umećem?
Išao je jedan grafik ove sezone gde pokazuju kako Lebron ima čak i povećanje u broju zakucavanja u zadnjih par sezona što prkosi nekoj logici gde igrač kako je stariji sve manje zakucava, ali šta mu to vredi kad se uprosečio.
Kobi u 35. je bolji od Lebrona u 35. to je činjenica, i da je nastavio do 40. da igra uz samo jednu jedinu izmenu - manje da šutira, Lejkersi bi danas bili u plejofu
pre 4 godine
Uprav o ovoj eventualnoj slicnost razmisljan vec par nedilja.
pre 4 godine
Govoriti da je Lenard bolji od Lebrona je kao kad bi rekao da je Lenard bolji od Džordana dok je Džordan igrao u Vašington Vizardsima.
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
(Ostin A, 29. maj 2019 13:14)
Hahahahaja razlika je samo sto je jordan u Washington dosao sa 38 godina dok je u 34oj godini(koliko ima lebron a ne 35) osvojio sestu titulu iz 6 finala, trecu zaredom, bio mvp lige, mvp finala, najbolji strelac lige, clan prve defanzivne petorke, mvp all starr utalmice... Jel uvidjas razliku? Znaci u istim godinama lebron nije usao ni u playoff!?!?! Jordan treca titula zaredom sesta ukupno. Ubedljivo najbolji igrac lige i to sve bez ijednog all starr saigrača...
pre 4 godine
@Flash
Kobi u 35.godini 27.3 p 6as 5.6rbs 46.3% fg
LBJ u 35.godini 27.4 p 8.3as 8.5 rbs 51% fg
Ma jasno je ko dan da je Kobi bio bolji u tim godinama nego što je Lebron:)
(konj, 29. maj 2019 21:03)
Kobi u 35. godini gine da progura Lejkerse u plejof, sto na kraju i uspeva ali placa ahilovom tetivom
LBJ u 35. je na Kobijem mestu, medjutim umesto da vodi tim on se plasi da potrci, cuva se za plejof a ustvari masta o snimanju Space Jam 2, zbog kojeg je i dosao u LA
😝😁
pre 4 godine
Da, imao je samo Pipena, Rodmana, Kukoca, Kera. Sve losi igraci hahahahahah
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kukatilo, 29. maj 2019 13:20)
Ker vrhunski igrač? Zna se dobro da bez par šamara, nije umeo da se sastavi na meču.
Od svih sa kojima je igrao u karijeri, MJ je imao samo jednog all-star igrača pored sebe - Pipena.
Koliko je Pipen vredeo bez MJ-a, videli smo kad je bio nosilac igre Bulls-a.
Šta milsiš da MJ nije mogao da ode u neki od šampionskih timova i laganica uzima titule kao LeFlop i Durant?
Umesto toga, ostao je u najgorem NBA timu u koji je mogao biti draftovan i naravno da je bilo potrebno nekoliko godina, da se muktorpnim radom napravi šampionska ekipa.
Tako je uostalom nastao i današnji GSW, nisu ni oni počeli da osvajaju titule preko noći, čim je Kari stigao u tim.
Odavno su Majkla pitali na tu temu, zašto nije otišao u neki moćan tim, da igra sa najboljim igračima tog vremena, a on je rekao - Ja nisam došao u NBA, da igram SA njima, nego PROTIV njih i da ih sve pobedim!
To je mentalietet jednog GOAT-a, možda i njegova najbolja osobina, jer je kao takmičar bio neprevaziđen, uvek spreman na izazov.
Nije vodio ni savršen sportski život, kockao se, pušio i pio, a onda posle neprospavane noći, izađe na teren i počisti sve tadašnje zvezde sa terena.
Lenardu svaka čast, volim što je smiren i korektan, on je u današnjj ligi svakako primer za uzor.
pre 4 godine
Posle Jordana ide Kobi. Pa tek onda moze Lebron. Za ostale je diskutabilno ko je koje mesto, nemaju kontinuitet kao ova trojica. Nekad je bolji Kavai, nekad Durant, nekad Curry. Harden, Janis... mislim da nisu za poredjenje sa ovima, malo uzu lepezu veština poseduju u odnosu na ostale. Da se razumemo, nije sporno da su ofanzivno, možda i najubitacniji igrači trenutno u ligi
pre 4 godine
Nije tampering uopšte :D
Na stranu to što možda i ima smisla poređenje, najbliži Džordanu je Kobi.
Obojica bekovi, Kobi mu poskidao sve poteze, fore i fazone, i Kobi je isto kidao odbranu i napad i, za razliku od Lenarda, Kobi je imao ono nešto što je imao i Džordan... a to je onaj manijakalni, ubilački instinkt.
To je ono nešto što Lebron npr. nema.
pre 4 godine
Jordan nije imao nikog u prve 3 sezone,gde je dva puta igrao protiv jednog od najboljih timova u istoriji,prvi sezone sa pipenom prosli su uz 45ppg Jordana i 10ppg pippena koji je bio igrac sa klupe,a Bullsi su 1993 uz Dzeksona,Pipena,Granta,Armstronga itd pojacani Kukocem,Kerom i longlijem. Pipen je ispao u prvom kolu sa Olajdzuvonom i Barklijem 1999te a zatim su u Portlandu igrali Sabonis,Rasid Walas,Pipen,Steve Smith,Stoudemire,Bonzi Wels,Detlef Sremf,Grant,J.O'Neal gde pipen uopste nije bio glavni igrac vec Walas i Stoudemire...kakve neznalice :))) Jordan 6x finals mvp,pipen 0! Medzik Dzonson 3x,Dzabar 1,James Whorty 1x finals mvp...ajde sad osporavajte Medzika :))))
pre 4 godine
au nisam znao da Toronto ima prednost domaceg terena...Moze svasta da bude
pre 4 godine
Steta je sto ovde komentarisu oni koji Kawai-a prate tek od ove sezone i MVP partija u plej ofu,setimo se onog meca protiv Golden state u dresu San antonia kad su razbijali Ratnike 20 i kusur razlike,nisu znali sta da rade pa na scenu stupa Zaza sa podmuklim potezom i povredom Kandze...
pre 4 godine
@Supermen ne porede Leonarda sa Jordanom jer ima 31p u proseku vec po stilu igre,forsira mid range game u eri trojki,ima slicne pokrete,samo se slabije krece i slabiji je atleta od Jordana,igra u oba pravca kao i MJ i ima jednako ogromne sake kojima kontrolise loptu i pravi one fejkove u stilu Majkla. @Kukatilo Jordan nije imao Rodmana,kera i kukoca u prve 3 titule,pipen je dobio kukoca i kera uz longlija kada se Jordan penzionisao 1993! @Vladek pa ako Siakam postane zvezda u buducnosti,isto ce reci Lenard je imao Siakama. Kao sto Pipen nije odmah bio pipen koji je postao kada je draftovan. Iznikao je u igraca u Bullsima. Nego zasto ste vi koji osporavate Jordana udarali pluseve liku koji kaze da bi Bullsi bez MJ tukli Raptorse bez Kandze 20 razlike..jer zar niste lupali pluseve liku koji je rekao da bi danasnja osma ekipa pocistila te iste Bullse :)) to jest taj lik je imao ogroman broj minusa ali ipak :))
pre 4 godine
Nategnuto je to poređenje sa Jordanom. Slični su u ozbiljnosti i posvećenosti, izuzetno takmičarski nastrojeni, sjajna igra u oba pravca, vrhunski defanzivci, tihi autoriteti na terenu...ali igra im se dosta razlikovala. Možda bi bolje bilo reći da Lenard ima ponešto od Jordana, Pipena i Rodmana. Sjajan igrač u svakom slučaju koji zaslužuje bolji tim.
pre 4 godine
Nemogu da vjerujem da je ovo izjavio
pre 4 godine
Vidim navodite najbolje ikad....a niko da navede Leri Birda....koji je medju 4 najbolja igraca svih vremena sasvim.sigurno....i da ono sto je jako bitno je da je Leri Bird poreklom Srbin....poreklo vodi iz sela Telovac izmedju Pirota i Bele Palanke....i prezivao se Jonić....od toga je nastalo Larry Joe Bird....ima cak na netu da se nadje i kuca koja se nalazi u pomenutom selu....a napisano je u Lerijevoj biografiji da je to kuca njegovih predaka u Americi....klasicna americka podvala....takve kuce odmah se vidi da ne postoje u Americi!
pre 4 godine
Kobi je najblize Dzordanu, skoro pa preslikan. Kavai je dobar igrac ali nema veze sa Dzordanom.
pre 4 godine
Zanimljivo kako su sad svi impresionirani Kavajem. 31 poen prosek u plejofu odmah poređenja sa Džordanom, a setimo se recimo prošle sezone, Lebron je imao čini mi se 34 p 9 sk 9 as prosek i to su bile samo neke normalne partije za njega i to radi skoro čitavu karijeru i vuče te timove do finala, sad mnogi zameraju 7 izgubljenih finala a realno mnogi drugi igrači sa sa istim ekipama ne bi ni prvu rundu plejofa prošli, istina je da ga mnogi ne vole ali čoveku treba kapu skinuti za sve što je uradio pogotovo u ovoj eri GSW ipak je uspeo svom gradu Klivlendu doneti titulu prvaka NBA.
(SUPERMAN, 29. maj 2019 12:12)
porede ga sa Jordanom jer postize preko 30 u proseku a najbolji je defanzivac u ligi na svojoj poziciji. otuda poredjenje sa majklom. a sto se lebronka tice, da , imao je te brojke ali i nije igrao odbranu da bi dosao do istih. nije bilo los u odbrani vec je nije igrao. zato taj igrac ne moze da se poredi sa jordanom.
pre 4 godine
Koliko je MJ osvojio prstenova i za koliko sezona?
Da li je tačno da su ga Detroit Pistonsi tri godine zaredom prašili u plej ofu?:)
pre 4 godine
Loži ga kako bi došao u Kliperse sledeće sezone :) Mada je strašan igrač, bez dileme.
pre 4 godine
Из екстрема у екстрем...Од потцењивања до прецењивања.Одличан је Ленард кошаркаш,тренутно један од најбољих у НБА лиги али он није бољи ни од Леброна а камоли од Џордана.Добро,јесте бољи од Леброна из ове сезоне али не од прије сезону двије...
(pssssst,It is I,Leclerc !, 29. maj 2019 12:07
A one sezone 2014 kad je lenard bio mvp a lebron i nkegova ekipa porazena sa najvecom razlikom u istoriji playoffa
pre 4 godine
Jordan je imao Pipena,a Lenard nema nikoga,kada bi igrali Bullsi bez MJ,i Toronto bez Lenarda,bilo bi minimum 20 razlike.Nemam ni trunku dileme ce GSW demolirati Toronto,ali ne znam gde ce Lenard sledece sezone.LA mu je dom,ali morali bi da daju celu petorku LAL za trejd Torontu,i pitanje je sta bi sa Lebronom.Jedina sansa je da Lebron pristane na veteranski minimalac,dovedu Lenarda i Dzordza iz OKC za maksimalu
(vladek, 29. maj 2019 13:19)
# Link komentara
Leonard nema nikoga? E svasta
Osim Siakama, koji je dobio nagradu MIP i koji je top 5 igraca na svojoj poziciji u celoj ligi
Osim Marka Gasola jednog od najboljih evropskih centara svih vremena, bivseg Ol Stara i bivseg najboljeg defanzivca lige
Osim Lovrija top 5 plejmejkera u ligi
Osim visenamenskog Ibake, koji bukvalno sve radi, od defanzive do cak suta za 3
Osim ko munja brzog Van Flita na klupi, pa elitni defanzivac Deni Grin, koji zna i da zabode trojku itd
Daj nemoj me zasmejavati
Znas li ti koliko su iskustveno, igracki, generalno jaci Gasol, Lovri, Ibaka, Siakam itd od na primer Milsapa, Mareja, Herisa, Bartona? Za klasu
pre 4 godine
Odlican igrac, trenutno najbolji u plejofu, ali bolji od njega su Dzejms, Durent, Kobi... Pretera ga malo Dok, ali dobro slihta mu se da dodje u Kliperse. :)
pre 4 godine
Lebron ima 35 godina i daleko je od svojih najboljih dana.
(Ostin A, 29. maj 2019 13:14)
Svi što igraju na mišiće i atletiku prvi propadaju kao igrači, Džordan, Stokton, Kobi i slične mačke tada dostižu zenit, a s obzirom na stil igre verovatno će i Jokić tada biti na vrhuncu
pre 4 godine
E dobro je da nije Jokic jednom
pre 4 godine
@Sekta ako bi se danas igralo kao 90tih ili kao Bad Boysi,Harden bi isao na liniju penala 50 puta. Jordan nikada u eri Bullsa nije ostao bez playoffa. Jordan je ispadao u prvom kolu jednom kao ruki posto je taj isti tim Bullsa uveo u playoff i dva puta protiv najjaceg tima u ligi i buducih sampiona Boston Selticsa,od toga prvi put posle povratka od 64 meca odsustva zbog loma zgloba,gde su bullsi bili 21:43 bez njega. Bilo je manje ekipa u konferenciji,11 na istoku ili 10,tako da 6 duela u regularnom delu protiv Bad Boysa i ostalih. Ima preterivanja od strane Jordanovih fanova ali ima i mnogo prelosih ili netacnih komentara ili sa dvostrukim arsinima od onih koji zele da ga ospore.
pre 4 godine
Ču Džordan nije imao nikog bez Pipena i kao viđeli smo Pipena bez Džordana.
Taj Pipen je kad je Džordan pauzirao bio najbolji skorer,skakač i asistent ekipe i reć da je Pipen prosjek bio i slično je užas i neznanje plus je jedan od najboljih defanzivaca ikad. Posle je došao Rodman,koga mnogi smatraju najboljim defanzivcem ikad i vjerovatno i skakač najbolji tako da ta priča da je igrao sam sa prosjčnim igračima ne pije vodu.
pre 4 godine
Svi se porede sa Michael-om.A zasto?!Pa covek je najbolji kosarkas koji je postojao i logicno je da je doticni gospodin jedinica mere.
pre 4 godine
I na kraju Harden uzme MVP npr pa da se zapitas o cemu se ovde radi osim o marketingu
(Luka, 29. maj 2019 12:36)
Ti ocigledno ne pratis NBA, MVP nagrada je za regularni deo sezone. Pravo merilo kvaliteta igraca je plej of, pa smo ove sezone videli da je Jokic stvarno dobar igrac itd. Kavai nije igrao skoro 25 meceva ove sezone i prakticno je iskljucen iz price o MVP, a Harden je imao jos jednu odlicnu regularnu sezonu i on i Janis su jedine prave opcije za MVP. U plej ofu Harden nije bio ni senka onog igraca (po brojkama) iz regularnog dela, a Kavai pruza MVP partije tokom celog plej ofa, a kao sto rekoh, plej of je pravo merilo kvaliteta, tako da je Kavai bolji igrac od Hardena. MVP nagradu ne dobija najbolji igrac u ligi inace bi je godinama unazad uzimao LeBron, ili za vreme Dzordana je niko ne bi ni video. A u plej ofu mozemo videti koliko vredi koji igrac, pa je vrednost Jokica puno skocila, vrednost Simonsa opala, Lilard je pokazao da je bolji igrac od Vestbruka...
pre 4 godine
Dajte bre, ljudi, toliki hvalospeve... ? sada kada bude metla ,ili eventualno 4-1 ,biće priča kako nema sa kim da igra
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hotahota, 29. maj 2019 12:40)
Pa liche, i nema. Sta, Ibaka i Lauri su u rangu Pipena i Rodmana npr.? (znam da ne igraju iste pozicije, smaraci)
pre 4 godine
Slažem se... Doduše pre Brajant, pa tek onda Kawai.
pre 4 godine
@Konj Isiah Thomas,Denis Rodman,Joe Dumars,Bill Laimber,Mark Aguirre,Adrian Dantley,Vini Johnson,John Salley,James Edwards,Rik Mahorn 87-91...o da tacno,da vidis sta su tek radili Medziku,Dzabaru,Wortiju i Lejkersima...prvo ih sudije pokrale 1988 posebno u mecu broj 7 da bi ih godinu dana kasnije pocistli 4:0..pre toga su 88 skinuli Birda i Selticse sa vrha Istoka. Zamisli oni dobiju Bullse koji su imali Jordana i mladog pippena 4:2 a medzika,dzabara,wortija,kupera,scotta,greena,perkinsa pociste :)) 1990te dobiju Bullse jedva 4:3 a mecu broj 7,scotti pippen 2 poena,1 od 10 sut,grant 3 od 17,Jordan 31,8s,9as 48%! Posto pricate da je pipen oduvek superzvezda! A imali su i Chuck Dejlija na klupi trenera originalnog dream tima,plus fizicku,za danasnje uslove nesportsku igru. Finale su naravno lagano dobili 90te za razliku od Bullsa. Kada su ovi mentalno sazreli,pipen i ostali i kada su sa osmehom na licu prihvatali nesportske udarce,bilo je 4:0. A za razliku od "loseg" coveka Jordana koji im je uvek cestitao i rukovao se sa njima,Bad Boysi su napustili teren 2 minuta pre kraja serije sto svi znate.
pre 4 godine
A jesteeeeee sad...
pre 4 godine
sekta. Kritikuješ ljude što kao nekritički obožavaju Džordana, a ti si otišao u drugu krajnost... Zašto si toliko frustriran kada je sportska, ne samo košarkaška legenda u pitanju, čovek kome niko razuman na svetu ne osporava da je najveći! Pitam se da li si ga uopšte gledao? Da se zoveš Džejms...pa još da razumem...
pre 4 godine
Kada sam ja ovo rekao uoci sestog meca sa Baksima, kraljicini fanovi su botovali non stop. Kada je mogao da zaustavi Lebrona sa 23-24. g i bude najbolji igrac finala i celog plej ofa, povuce tim do prstena i to iz senke, jer nije bio "zvezda" u timu, mocice i Durantulu da ustopuje u velikom finalu... Iako imaju dva i po Kavaja u Durentu, Kleju i Kariju. Decko je najbolji defanzivac od svih superstarova, a uz to ne siluje u napadu i ima verovatno najbolji procenat realizacije u ovom plejofu, mada je malo pokvario statistiku u finalu istoka.
pre 4 godine
@(vince carter, 29. maj 2019 15:22)
Lupaš za medalju prijatelju. Tzv " čišćenje" Lejkersa od strane Pistonsa se desilo u momentu kada celu finalnu seriju Lejkersi igraju bez dva startna beka : Medžika i Bajrona Skota i pride sa 40 godišnjim Džabarom koji završava svoju karijeru, pa opet to nisu bili neki mnogo ubedljivi porazi u tim trenutcima.Divac je te godine i draftovan od Lejkersa da bi zamenio Džabara.
Uzgred, vrlo dobro pamtim prvi prenos NBA finala u ondašnjoj Jugoslaviji, 1988 godina 6 ta utakmica Lejkersa i Pistonsa.
Uostalom danas je lako sve to proveriti, sve te slavne utakmice se nalaze na Youtube pa koga ne mrzi može lako da ih pronađe !
pre 4 godine
Del Piero
za kavajia je fer da uzme titulu mvp plejofa pa I finalne serije ako bude srece, ne bi bilo ok da uzme titulu regularnog dela obzirom da je dobar deo sezone propustio u dogovoru sa klubom...
sportski pozdrav ;)
pre 4 godine
Nije bas tako, podseca igrom ali ima drugaciji mentalitet od MJ-a. Izgleda da sve vise ljudi primecuje tu slicnost. Sto se tice igre, Lenard ubija kako igra, sto odbranu sto napad. Obratite paznju na Kavaijev fadeaway https://www.youtube.com/watch?v=v3z2dCpnsEA
pre 4 godine
Jordan bolji atleta i post igrač, takodje i bolju kontrolu lopte ima... Defanziva na najpribliznijem nivou...
pre 4 godine
Polako, polako da sacekamo finale...
Uglavnom odavno nije vidjena ekipa kao sto je Toronto! Gasol, Ibaka, Lowry i Siakam...4-ca brutalnih odbrambenih igraca. Da stavite Teodosica pored njih rekli bi da je odlican u odbrani. Gasol i Ibaka su bili najbolji defanzivci lige! Zatvaraju sve prilaze kosu...
Po komentarima nakon svake utakmice da se primetiti da ljudi zapravo i ne gledaju ceo mec vec samo highlights ili eventualno citaju ono sto im se servira(a b92 ume da lepo servira :) )
pre 4 godine
Čovek na leđima odvukao Toronto do prvog finala u istoriji franšize, a finalni kandidati za MVP nagradu Pol Džordž, Džejms Harden i Janis Adentokubo...
(Del Piero#10, 29. maj 2019 12:10)
Po ko zna koji put.... Za MVP nagradu se gleda REGULARNI DEO SEZONE....
pre 4 godine
Momak svojim kretnjama, držanjem i vodjenjem lopte, načinom na koji trči, šutira, ulazi u reket, skokovima u odbani, kradjama... jako podseća na Džordana... Izuzetan je igrač, svakako...
pre 4 godine
GOAT!
pre 4 godine
#sekta
Wtf.... Druze imas problem y glavici....
pre 4 godine
@Del Piero
ниси упознат са елементарним чињеницама. MVP се бира за РЕГУЛАРНИ део сезоне. у регуларном делу, кавај је одмарао сваку трећу утакмицу и није вукао торонто. вукао их је у плејофу против филе и милвокија, али то није релевантно за избор за MVP-a РЕГУЛАРНОГ дела.
волим каваја, омиљени ми је играч већ годинама, али једноставно не може да буде у причи за најкориснијег играча регуларне сезоне 2018-2019. јер није играо довољно.
у плејофу је био један од најбољих и то нико не спори.
pre 4 godine
Fenomenalan igrač.Sve u svojoj igri ima.I atletizam i preciznost i skok i asistenciju.Jednom recju FENOMENALAN!Ali nije Dzordan...
(Jon Bon Jovi, 29. maj 2019 12:07)
Sta mislis o kosovskoj krizi... Ne znam kako nisam video komentar tvoj do sada na tu temu...
pre 4 godine
@Flash
A Dzordan nije igrao na atletiku?!
Pa čovek je kucao sa linije slobodnih bacanja, alo sa linije slobodnih bacanja!
Šta tek reći za izjavu da je Kobi dostigao zenit u 35.godini?
Veze nemaš:)
pre 4 godine
Bogami što se tiče niskog posta i odbrane....
pre 4 godine
za kavajia je fer da uzme titulu mvp plejofa pa I finalne serije ako bude srece, ne bi bilo ok da uzme titulu regularnog dela obzirom da je dobar deo sezone propustio u dogovoru sa klubom...
super komentar... samo sto ne postoji (niti je ikad postojala) serija mvp play offa... daje se mvp finala i mvp lige (regularne)
pre 4 godine
Dok jeste u pravu, ima mnogo Dzordanizma u Lenardovoj igri, drzanje, momenat kada uhvati loptu jednom rukom i taj laznjak koji je koristio i Dzordan, Kobi je skidao napadacke fore i imao slicne poteze ali Kavajevo kretanje podseca na to kretanje macke.
Iz postovanja prema majstorima ove igre je jako glupo svesti sve na 2 imena uz povremeno pojavljivanje Kobija u razgovoru, Karim je osvajao titule na koledzu, najbolji je strelac svih vremena, ima 6 titula, Tim Dankanm Sek, Hakim koji je uzeo 2 titule bez Ol Star saigraca, Bil Rasel se ni ne pominje sto nije u redu, cak i neki igraci koji nisu videli titulu spadaju u velikane, Barkli, Meloun, Stokton, Vilkins...
Kada je Vejd igrao poslednju utakmicu svi su ga proglasili 3. najboljim bekom suterom u istoriji zaboravljajuci da su Dzon Havlicek i Dzeri Vest takodje imali velike karijere, Kris Pola proglasavaju za boljeg od Ajzeje i Stoktona, gde su u tim poredjenjima Medzik, Leri legenda, Oskar? U danasnjeoj ligi ima igraca koji pocinju sa klupe i ucine vise za svoj tim od nekih koje vec stavljaju u kucu slavnih, moje misljenje je da je Lu Vilijams vise zasluzio NBA petorku od Vestbruka.
Rasprava nije Lebron ili Dzordanm rasprava je Dzordan, Lebron, Medzik, Leri, Karim, Dankan, Rasel, Kobi, Vejd, Durent, Dirk, Hondo, Stef, Sek, Hakim, Dzulijus Irving...
Pustite brojanje titula, meni je Ajverson bez titule u top 10 igraca, kosarkasku utakmicu dobija tim a Ajverson ga nije imao nikad.
84 Komentari
Sortiraj po: