Bgd
pre 4 godine
ZVEZDA u bosni kazu zvijezda u dalmaciji zvizda a u srbiji FMP moze li neko da mi objasni tu logiku i koji je to sad dijalekat u srbiji
Subota, 18.05.2019.
19:15
Košarkaški klub Olimpijakos odlučio je da se ne takmiči u plej-ofu grčkog prvenstva.
Izvor: LN
pre 4 godine
ZVEZDA u bosni kazu zvijezda u dalmaciji zvizda a u srbiji FMP moze li neko da mi objasni tu logiku i koji je to sad dijalekat u srbiji
pre 4 godine
Olimpijakos nije naš problem. Stop dovođenju ekipa van regiona u ABA ligu.
pre 4 godine
Prohodnost u EL ima samo jedan klub iz ABA lige, a to je Olimpijakos... Bravo, stručnjaci.. Bolje se ugasite svi kolektivno...
pre 4 godine
Covic sredio i ovo. Zvezda ima tri tima u ABA ligi! Limar i Tegi na aparatima!
pre 4 godine
@delboj
Kako bre uvek nađeš neku konotaciju ili u svojoj glavi insinuaciju za nešto?
Sada idete sa spinom da zbog događaja iz finala možda ABA izgubi i to jedno mesto. A ako bi samo izguglao našao bi da ABA već 3 godine stoji na ledu za produžetak ugovora sa ECA, posle sezone 2020./2021.
Veruješ spinu ili zdravom razumu? A spin je plasiran iz nesposobnosti menadžmenta lige i klubova ABA da obezbede ugovor.
Ako ECA bude htela daće ugovor ABA makar se ovde igralo na poljančetu a ako neće uopšte nikakvi uslovi nisu važni.
Samo ćorav ne vidi da Zvezda, Partizan i Budućnost već burgijaju mimo Lige svako za sebe neku vrstu licence, makar i za tu jednu sezonu posle 2021. pa da vide dalje kako da ostanu. Lakše je kad si već u nečemu nego kada treba tek da uđeš.
Budućnost i Partizan su krenuli na vreme sa moljakanjem plus sezona u EC pred njima, Zvezda se opet uzda u sezonu EL koja je pred njom, da će sebe predstaviti na najbolji mogući način.
Ova sezona 2019./2020. u ABA ligi biće svega i svačega, između ova 3 kluba ima da pršti sve, možda i Cedevita mada su najavili skraćenje budžeta.
Ovo finale ABA biće mala maca za nadolazeću sezonu.
pre 4 godine
Da li Olimpijakos ima zagarantovano mesto u El?A ako je tako onda je dobro da dođu.Podići će kvalitet.
pre 4 godine
Grčka nikad nije bila deo Jugoslavije i ne treba dozvoliti ovo! Na šta to liči? Hajde sad Sloga Kraljevo da odluči da će da se takmiči u Slovačkoj ligi, je l bi to moglo?
pre 4 godine
Aba je idealka za lopove, zelim FMP jos mnogo titula, a o casti i postenju pricat ce istorija!
pre 4 godine
@1 0 0
Nepismen si. "Politička konotacija i šta u Svetu znači...", Balkan je geografsko područje, da poluostrvo. Pripadaju mu države koje obuhvata to područje.
Ako si hteo o politici i državama, opet imaš Samit Balkanskih država na kome učestvuje i Grčka. Regionalnog karaktera je (opet geografski pojam).
Što neko reče možda je Grčka deo Aljaske? Pazi "u udžbenicima", svašta.
Daj neki link za udžbenik koji kaže da Grčka nije deo Balkana.
pre 4 godine
Ovi lazni moralisti sto komentarisu ABA ligu 2 i povezuju Olimpijakos u tom kontekstu, pitam ih samo znaju li oni uopste sta je Wild card, drugo da PSG zeli da se pridruzi spanskoj ligi jer mislite da bi krenuo iz najnizeg rranga takmicenja...smesni ste i smarate, a pritom nista ne znate.
pre 4 godine
friends and foes
Pojma nemas, zato bolje ne komentarisi...
pre 4 godine
Marko
Pricas gluposti...idi prati sah
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
(Jon Bon Jovi, 18. maj 2019 19:28)
Potpisujem komentar svaka čast, još se nadam da će da ugase ovaj KLS koji nema svrhu i da CZ dobije A licencu umesto ABA sledeće sezone.
pre 4 godine
ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
(Trica, 18. maj 2019 21:51)
Evo ovo je tipican primer kako losi mediji mogu lose da uticu na razvoj dece !!!
Naucno je dokazano kako pojedini sadržaji koji se nude u medijima, poput sapunica, losih sportskih « navijackih » emisijai koje vode losi novinari i rijaliti emisija, mogu negativno da utiču na decu prilikom formiranja mišljenja, razumevanja normi i pravila ponašanja, kao i u odnosu sa drugima.
Ovaj ovde sigurno zna koristi iPad, racunar ili bilo sta drugo ali ne zna koristiti glavu ...
Sta reci ...
pre 4 godine
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
A opet, kvalitet tog reprezentativnog takmičenja bio bi sumljiv, jer bi najbolji košarkaši pre igrali cele godine za velike plate nego jednom godišnje za simbolične nagrade i teško da bi im moglo da nadoknadi rupe u džepu. Rešenje je u tome da se postigne balans i ravnoteža koji narušavaju i jedni i drugi, svako sa svojom vizijom, a ne da neko odnese pobedu i uništi onog drugog čime bi svi izgubili.
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
Ne mozes silom kad nisi sila, shvatite vec jednom.
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Isto ti tako kod nas zvuči reč - amer, može da bude i crnac košarkaš, a može da bude glupi debil koji nema ni deseti deo školovanja koje imaju ljudi u Srbiji i na Balkanu i koje naši klinci sa tog Balkana kojeg nazivaš svakojakim nazivima i epitetima redom razbijaju na svim takmičenjima u svim naučnim oblastima, isto tako znači i neko ko bombarduje zemlje i narode zarad nafte, prirodnih resursa i osvajanja Rusije iz istog razloga, svetski bahati policajac i ultimativni manipulator lažima i prevarama, lopov, bankarski sisač krvi-vampir, imperijalista i kolonizator današnjice
Isto tako može da znači i bogati plavokosi tajkun sa tupeom, koji je karikatura u svakom smislu.
Spisak je poduži...
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
Baš bi ih zeznuo. Igrači se inače poubijase da igraju na tim prvenstvima. Ko sve komentariše.....
pre 4 godine
Klub koji osvoji ABA ligu stice pravo na ucesce naredne sezone u Euroleague SAMO ukoliko vec nema A licencu, ukoliko je ima pravo na ucesce dobija prvi sledeci klub koji je nema. ako bi Oly usao u ABA ligu i osvoji titulu, finalista i Oly bi igrali u Euroleague, u suprotnom bi igrali osvajac i Oly.
(luka, 18. maj 2019 19:56)
Lepo to zvuči, ali u praksi...ne veruj Danajcima ni kad darove nose... Dakle, ako ULEB da A licencu ABA ligi ili garanciju učešća u istoj, može, bez toga, ostajemo sigurno bez ijednog mesta čim istekne postojeća licenca.
pre 4 godine
Moram da podsetim sve koji optužuju ABA za sunovrat domaće lige i posredno optužuju FMP i/ili Zvezdu da svega toga ne bi bilo da nismo odbili ULEB. Tada je Danilovicu obećana fotelja u FIBA pa je grebao rukama i nogama da klubovi odbiju izlazak iz KSS i osnivanje lige u organizaciji klubova koja bi se pridružila ULEB. Kako smo tada ostali na gubitničkoj strani, godinu dana kasnije se obrazuje Jadranska liga i FMP ulazi u istu. Lobiranje Danilovića nas je dovelo pred svršen čin sto se tiče sadašnjih klupskih takmicenja.
(Sport, 18. maj 2019 19:59)
To o cemu procas se desavalo pocetkom mileniuma dok je Danilovic jos bio aktivan igrac. Da smo 2000. otisli u ULEB bili bi u boljoj poziciji, sve ostalo je posledica toga
pre 4 godine
@ Mihajlo: " Milutinov dolazi u Zvezdu". Jeste, jeste, a u Partizan sigurno dolazi Jokic.
pre 4 godine
C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Узмимо да је све тачно што си рекао. Једино ми није јасно што та Грчка учествује на Балканским играма у свим спортовима. А учествују и остале земље са те територије.
pre 4 godine
Olympiakos in, milogorci out
pre 4 godine
saeKn...ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
(Trica, 18. maj 2019 21:51)
Imala je i Belgija. Danas ima okruglo NULA u EL, i okruglo NULA U EK. To im je Čović sredio kad je "naterao" Partizan u Abu.
pre 4 godine
E, moj Cinik ! Za nauk: gde se onda mi nalazimo? Pa nismo valjda po tebi deo Aljaske! Jos! Naravno na Balkanskom poluostrvu, kao Italija na Apeninskom ili Spanija na Pirinejskom. Zato dobronameran savet.Uzmi knjige u sake i uci !.
pre 4 godine
Vidim da nepratite trendove u evropskoj kosarci.olimpijakos je busan .....n od tima o kakvoj dominaciji olimpijakosa prichate cak I ako udje u aba ligu budzet zvezde ce biti neznatno manji uz to znase ko vedri I oblachi ligom brzo ce se ono vratiti u grchko prvenstvo kad vide da ovde vlada josh veca kosarkaska mafija
pre 4 godine
Deko...
Cccc Olimpijakos u LS,sigurno si mislio na fudbal??
pre 4 godine
@Jon Bon Jovi
A ti u Pristinu junacino.
pre 4 godine
Ma ljudi neka igraju u ABA, moze to Zvezda dobiti u Bg, tamo ako izgubimo sa manje razlike nego oni od nas prvi smo u regularnom delu i ako nas sreća posluži, ponovo šampioni. Uz par kvalitetnih pojačanja i par ostanaka igrača koji su imali ključnu ulogu ove godine ništa nije nemoguće. A ljudi kad Efes pobedi Fenjer, može i Zvezda Oly.
pre 4 godine
(fkcz, 18. maj 2019 22:55)
Pa ok, niko ti ne brani da se nazivas "balkancem"cak i da istetoviras to na sebi pored grba FK (udruzenja gradjana CZ)..
Poenta je u tome kakvu konotaciju u svetu za sobom povlaci ta turska rec, kojoj ti, kako pises,pripadas...
pre 4 godine
@Bob Macadoo,Helm,drugi naziv za Balkan.Zapravo prvi,jos iz vremena stare Grčke.Balkan dolazi sa turcima.
pre 4 godine
Bob Mcadoo, 18. maj 2019 23:08)
To da je rec o "balkanskom poluostrvu" i da je na tom "poluostrvu"i GR, uci se samo u Srbiji i RS.
To "poluostrvo" za GR nije Balkansko,a nije ni za TR,nije ni za Sloveniju,CG i hr, a sada tu rec ces sve redje da cujes i u Mk i ta se rec izbacuje iz nj udzbenika.
Dakle nije ta geografija, o kojoj se ti pitas kako se zove, univerzalna,ona je usko politicka,samo u Srbiji i RS moci ces da pronadjes podatak da decu uce da je GR na "balkanskom" poluostrvu.
U knjigama bilo koje zapadne zemlje kad se pomene Balkan,misli se na Srbiju,Kosovo,Bosnu.Ali ne i na juznu Evropu,na Gr niti na TR.
To je i dobrim delom zato jer mi to trazimo da nas tako nazivaju,pa su nam sad nadenuli i odrednicu "zapadni Balkan"zbog toga sto se hr zvanicno skupa sa Cg obratila EU sa zahtevom da je ne smestaju ni na kakav Balkan jer su one "mediteranske i centralno evropske zemlje"..
A kad je rec o Gr, naravno, rec je o Juznoj Evropi,bio bi skandal da ikome padne na pamet da njih smesta na nekakav "Balkan".
O tome je rec,dok sve ex Yu zemlje rade na svom imidzu, Srbija se ponosi sto je na "balkanu / zapadnom balkanu" pri tom ova rec je najgora moguca reklama,ne postoji gora konotacija od te reci za uvo prosecnog evropljanina.
pre 4 godine
ne bi ih primio u ABA nikad !
pre 4 godine
Niste zanimljivi sa forama za aba2.
pre 4 godine
Za sve neupucene, OLY je klub pred katancem, igraci nisu dobili palte mesecima, svaki bukvalno danas moze da ode i potpise za bilo koji drug klub. OLY menja vlasnika i sa mnogo manjim sredstvima igra 2. Grcku ligu dogodine, nemaju oni para da daju klubovima u ABA za gostovanja u grcku.
pre 4 godine
Oly ima A licencu, ok. Ali i da je nema ili je oduzmu, ko garantuje da će osvojiti ABA ? Mi se ne plašimo, Partizan vas čeka raširenih ruku, imamo iskustva sa reciklažom. Plaše vas se ova vaša braća i Futur 2 iz Podgorice.
pre 4 godine
"Balkan" turska rec, znaci "brdo".
GR je naravno u juznoj Evropi,u GR nikad neces da cujes tu rec "Balkan",GR je kolevka zapadne civilizacije, a rec "Balkan" je antipod demokratiji.
Ta rec usla je u sve udzbenike kao nesto najstrasnije a u DE knjigama iz politike doslovno stoji da rec "Balkan" znaci "rascepkavanje,korupciju i kriminal,gradjanske ratove,nizak stepen demokratije"...
Ta je rec nastala tako sto je neki nemacki fotograf i putopisac hoteci da jos vise ocrni Srbiju osmislio pred 1.sv rat tu rec opisujuci nas kao "balkance"...
Mi se danas tom turskom reci, umesto da je nikad ne koristimo,hvalimo?
Tu rec neces da cujes nigde sem u Srbiji,delom u Bosni i ponekad u Mk I nigde vise, u TR svakako nikad.
A napisati za GR da je "Balkan" je stvarno bolesno, i predstavlja tipicno neznanje.
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Super si ti ovo sve napisao,nego samo da ti kazem da je Balkan planinski venac u Bugarskoj.
Toliko o tome sta pise u tim nemackim knjigama,koje su ti uvelili da citas, o tome sta znaci Balkan.
Po tim nemackim knjigama covek koji se zovao Fernao de Magaljaeš je prekrsten i po nemacki nazvan Ferdinand Magelan.
I to da li Grci sebe smartaju Balkancima ili ne je znacajno taman koliko teorije zavere i reptilima. Mogu da misle sta hoce,nauka tj. geografija je neumoljiva. A,bogami i biologija.
Poz.
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
pre 4 godine
Ako je ovo tacno, onda je ove sezone Zvezda osvojila svoj poslednji ABA trofej. Steta, ja sam cekao da prestignemo Partizan po tom kriterijumu...
pre 4 godine
Dobrodosli braco!
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
A, kako se zove poluostrvo gde zive Grci i mi? Samo pitam!
pre 4 godine
Ljudi, a da zamolimo jon bon jovi-a da isto predje ali na drugi portal.
(Toto-ko-tunjo, 18. maj 2019 21:57)
ZA-svi.
UZDRŽANIH-nema.
PROTIV-nema.
pre 4 godine
@trica: a el je imala 32 predstavnika...
pre 4 godine
Stop igrama van terena! Pravda za crveno bele!
pre 4 godine
Olimpijakos ima ekonomske probleme.Milutinov mesecima nije primio platu i sigurno ide.Vlasnici su u svadji,dva brata.Pitanje je kakav ce sastav imati.
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50) Grčka je možda tvoja kolevka i kolevka tvoje civilizacije, moje svakako nije!
pre 4 godine
stoned jesus, 18. maj 2019 21:36)
"Balkan" turska rec, znaci "brdo".
GR je naravno u juznoj Evropi,u GR nikad neces da cujes tu rec "Balkan",GR je kolevka zapadne civilizacije, a rec "Balkan" je antipod demokratiji.
Ta rec usla je u sve udzbenike kao nesto najstrasnije a u DE knjigama iz politike doslovno stoji da rec "Balkan" znaci "rascepkavanje,korupciju i kriminal,gradjanske ratove,nizak stepen demokratije"...
Ta je rec nastala tako sto je neki nemacki fotograf i putopisac hoteci da jos vise ocrni Srbiju osmislio pred 1.sv rat tu rec opisujuci nas kao "balkance"...
Mi se danas tom turskom reci, umesto da je nikad ne koristimo,hvalimo?
Tu rec neces da cujes nigde sem u Srbiji,delom u Bosni i ponekad u Mk I nigde vise, u TR svakako nikad.
A napisati za GR da je "Balkan" je stvarno bolesno, i predstavlja tipicno neznanje.
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
(Jon Bon Jovi, 18. maj 2019 19:28)
a fmp i radnicki basket u trecu tursku ligu
pre 4 godine
Trica... ne branim ja Covica relanost je da mi nemamo vise od 4 kluba koja nisu blizu bankrota sta je tu on kriv. Lako mi mozemo da imamo 2 evroligasa samo da dodje neko sa lovom. Lova je sve i jedina stvar koja se postuje manite se bajki.
pre 4 godine
saeKn...ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
pre 4 godine
Kad god neka ekipa bude izbacena iz svoje lige ubaciti je u Aba ligu, lol brate mili.
pre 4 godine
Deko, 18. maj 2019 21:05)
Deko moras poznavati neke stvari pre nego sto komentarises. U kosarci ne postoji Liga Sampiona, vec Euroliga. Drugo, Olimpijakos ne utice na to ko ce iz ABA lige igrati EL, jor oni imaju A licencu i svakako je igraju, makar ne igrali niti jednu ligu.
pre 4 godine
otkad je srpska kosarka unistena zbog aba lige ni ne pratim kosarku,sve manje i reprezentativaca znam.gde su nasi centri vrsac,spartak,cacak,leskovac,kraljevo,radnicki jugopetrol,novi sad,sabac.sad kosarkas mozes postati jedino preko raznatovica,covica,partizana,a kolko su jakih kosarkasa izbacile druge sredine.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
(Deko, 18. maj 2019 21:05)
Slažem se. Na sve navedeno Micić igra kao da je duh selektora Djordjevića ušao u njega a Kalinić deluje sasvim iscedjeno. Slučajnost? Ne bih rekao!
Pritom, Olimpijakos diže frku baš kada je Janis u najužem izboru za MVPija NBA lige, jasno je da hoće njegov uspeh da bace u drugi plan, po mom mišljenju rasizam je tu umešao prste.
Batrolomeu najavljuje da ne planira 2 ekipe iz ABA u EL ali Oly će biti abaligaš dogodine, što znači da Djordi ne govori istinu što za njega nije svojstveno.
Jokić je pod pritiskom Dejvida Šterna komesara NBA lige da ne igra za Srbiju jer im je jasno da sa Jokićem mi imamo ekipz za zlato. Naročito nakon povrede Durenta oni bi morali da pozovu nekog mnogo lošijeg igrača a to bi značilo siguran poraz drim tima od nas.
Miško menadzer agituje na Nikolu da ne igra a za uzvrat dobija od Šterna sigurne angažmane za svoje igrače na draftu.
Sve je ovo istina i ništa nije istine, sve što se dešava oko nas i ovo sad, nije istina.
pre 4 godine
Dobro dosli braco Grci
pre 4 godine
Milutinov prelazi u Zvezdu!
pre 4 godine
Ljudi, a da zamolimo jon bon jovi-a da isto predje ali na drugi portal.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
(Deko, 18. maj 2019 21:05)
Da naucis pravopis i da se informises pre nego sto uzmes tastaturu u ruke.Oly ima A licencu
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deko, 18. maj 2019 21:05)
Nazad u klupu i ovog puta slusaj sta se prica na casovima srpskog jezika
pre 4 godine
@svasta
Grčka je na Balkanu sine....
Balkan nije tzv. Region kako to vi novokomponovani volite da kažete.
pre 4 godine
Sjajna vjest za popularnost lige ,prije svega mnogi igraci kvalitetni ce sada lakse dolaziti da igraju ABA ligu! Pored standarno dobre 4 ekipe Buducnosti,Zvezde,Cedevite I Partizana dolazi I 5 ekipa jos Kvalitetnija sami vrh evrope. ABA liga tako postaje veoma interesantna I respektabilna liga jedna od najjacih u evropi.
pre 4 godine
Srecom Borac nije usao u ABA1, to bio FMP4... Sire se brzinom elementarne nepogode.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
pre 4 godine
odlicno je za Zvezdu par utakmica za evroligasem u aba ligi.Da se podigne nivo igre za euroligu u kontinuitetu skedece godine i napune tribine.Sa ovom boranijim iz aba lige samo nam pada kvalitet.
pre 4 godine
ne vidim smisao vise jadranske lige..
pre 4 godine
@grobar banjaluka: veci bi bio problem aba2 ligasima ako bi olimpijakos igrao sa njima... ili mislis da dinamik moze lagano da plati put do atine...
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA lige
Da li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati?
Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
pre 4 godine
@(DG85, 18. maj 2019 20:10)
Smiri se čoveče, Olimpijakos ima A licencu EL i ne zavisi mu učešće od plasmana u ABA ligi. Malo se informiši.
pre 4 godine
Da li je moguce da navijaci Partizana toliko malo znaju o evropskoj kosarci. Citam bravo Covicu izgubili smo i polednje mesto u EL zbog tebe, mezimica itd. 2% navijaca samo zna da ne gubimo nista, naprotiv dobijamo. STRASNO!!!
pre 4 godine
Ju šta li će reći zvezdaška javnost ?
pre 4 godine
I sta sad sa ovim mucenicima iz ABA 2 lige. Ljudi dodjose niotkuda i odmah u ABA 1. Znam kao i sto pisu po komentarima jaci rejting lige itd, pa sto se onda bunite za zatvorenu LS, evroligu itd ??? Pa nije ni sve u tom marketingu i parama. Draz je da se mi sa etnickog prostora SFRJ tako reci "pobijemo" pa u evroligi igramo sa Olijem koji je velikan. Sta cemo dogodine Bajern ubaciti ?
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA ligeDa li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati? Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
(DG85, 18. maj 2019 20:10). Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
(Crvena Zvezda ponos SR, 18. maj 2019 20:18)
Alo, bre, polako. Oli ima A licencu, i da osvoji ABA ligu, onda ide finalista! Citajte pravila!
pre 4 godine
Pa i nije bas bezopasno za Aba ligu. Aba liga ima ugovor sa Evroligom jos ovu sezonu. Vec sledece, moze zbog raznih desavanja ove godine da ukine i to jedno mjesto. Tj da kaze da je dovoljno sto Olimpijakos igra iz ABA lige, azbo svoh desavanja ove godine...
pre 4 godine
(friends and foes, 18. maj 2019 19:26)
Šta je to mašala?
Možda mašila ili mešala?
pre 4 godine
ukoliko budu ucestvovali u aba, bilo bi pravedno uzeti sistem koji postoji u fudbalu, npr spanska 2 liga, kada se B ekipe takmice, ukoliko se plasiraju u plej of, automatski se njihovo mesto prvom ispod crte, jer naravno ne mogu oni da udju u primeru.. tako isto i sa olimpijakosom, slobodno da igraju, bice zanimljivo, ali da njihov plamsan ne utice na predstavnika aba lige za el, svakako imaju A licencu.
pre 4 godine
"ove sezone netrpeljivost grčkih rivala je kulminirala, a sa obe strane su pljuštale uvrede, pretnje i saopštenja"
hahaha bas ce se usreciti u aba ligi koja je poznata po fer pleju i postovanju izmedju klubova
pre 4 godine
Nista od toga.
pre 4 godine
Boli ih... I u beton ligu da ih izbace,idu u EL. Jaka stvar. A u ABA ce igrati jacu kosarku
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
(Marko, 18. maj 2019 19:28)
Олимпијакос има обезбеђено стално место у Евролиги лиценцом. АБА лига има посебно место. Дакле, ићи ће два клуба из АБА илге, Олимпијакос и још један. АБА лига ће имати два Евролигаша. Ако претпоставимо да ће Олимпијакос доминирати АБА лигом (тј. бити први и у лигашком делу и на крају), дуел између другопласиране и трећепласиране екипе у полуфиналу плеј-офа ће одлучивати ко ће још ићи у Евролигу уз Олимпијакос. Због тога би требало и полуфинале играти на три добијене утакмице.
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA ligeDa li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati? Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
(DG85, 18. maj 2019 20:10). Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
pre 4 godine
SJAJNA VEST:
Ulazak OLY bi podigao ABA ligu na skroz drugu sferu. Rejting bi skocio, publika se prosirila sve do Grcke, samim tim i gledanost ABA lige bi skocila, sto znac i bolji sponzori i vise kesha..
Za vas sto brinete o EL, OLY ima A licencu, i ne utice na nas..
Jeste, OLY je prejak za ABA ligu trenutno, ali svremenom bi to se izjednacilo, jer konkurencija je ona koja pravi kvalitet..
SJAJNA VEST...
pre 4 godine
Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
(Crvena Zvezda ponos SR, 18. maj 2019 20:18)
Pretpostavljam da se to odnosilu na eru Reflexa.
Posto ovakva evroliga (privatzovana, sa licencama) stremi ka tome da bude evropski ogranak NBA gde i nece biti ispadanja, nadam se da ce ABA zadrzati bar i to jedno mesto a potajno se nadam da ce i drugo da vrate u kvali.dok se to ne obistini.
pre 4 godine
Dakle, od sljedece sezone cemo gledati tri efempea u ABA ligi...
(Sasha, 18. maj 2019 19:58)
jes vala.pozliće grobarima od crveno-bele boje
pre 4 godine
Уколико Оли буде у АБА лиги то би требало само да допринесе квалитету лиге. Замислите Морнар или Задар дочекују Оли па то би биле пуне хале. Исто важи за све клубове који би играли. Медији би више пажње посветили АБА лиги, спонзорима би било интересантније да улажу средства. Оли има А лиценцу тако да то једно место што има АБА лига задржала би и сл сезоне. Опет мислим да са Грцима могу да играју првих пет екипа АБА лиге из прошле сезоне егал на домаћем терену, у гостима можда и не баш. Треба имати на уму да можда не би форсирали максимално ово такмичење поготово због ЕЛ, а остали би били максимално наелектрисани да их добију... Па нек и узму наслов, али био би прави изазов за све остале. Ја подржавам њихов долазак, иако је мој глас потпуно небитан. ;-)
pre 4 godine
Ја сам из један град кои се зове Свети Николе,, сви клубови нам се зову Овче Поле, кад веч могу сви у Аба лиги јер може и мои клуб Овче Поле да заигра у у Аба лиги, па макар за почетка то било и у Аба лиги 3,,играчемо са Олимпијакоса, вероватно и они че почети из Аба лига 3,,*_*
(Виктор Викентиј МКД, 18. maj 2019 19:30)
Први дерби на који сам био 1990 на југу Партиѕан-Ц.Звезда 1:1 био сам поред транспарента ГРОБАРИ СВЕТИ НИКОЛЕ
pre 4 godine
Olimpiakos ima a licencu tu nemanja nista drugo plasirani aba lige ide u evro ligu a dolasku olimpijakosa dobicemo jacu ligu bolie za nasu kosarku
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
pre 4 godine
Olimpjijakos ima A licencu ,bez obzira na plasman igraju euroleague...tako da je potpuno svejedno,mada nije lose zbog kvaliteta kosarke...
pre 4 godine
Pobeda Bartomeua. Nacionalne lige su postale nepotrebne.
pre 4 godine
Hmm ako dodju u Aba onda je problem, niko sa ovih prostora vise nece moci u EL..
Prosto budzet Olimpijakosa je ko pola Aba lige..
pre 4 godine
Moram da podsetim sve koji optužuju ABA za sunovrat domaće lige i posredno optužuju FMP i/ili Zvezdu da svega toga ne bi bilo da nismo odbili ULEB. Tada je Danilovicu obećana fotelja u FIBA pa je grebao rukama i nogama da klubovi odbiju izlazak iz KSS i osnivanje lige u organizaciji klubova koja bi se pridružila ULEB. Kako smo tada ostali na gubitničkoj strani, godinu dana kasnije se obrazuje Jadranska liga i FMP ulazi u istu. Lobiranje Danilovića nas je dovelo pred svršen čin sto se tiče sadašnjih klupskih takmicenja.
pre 4 godine
FMP CZ "veliki Srbi" prvi su bili za ABA ligu klubova bivse Jugoslavije.
pre 4 godine
A koji ce matrak ovamo
pre 4 godine
dobro došli, ovim se pojačava ABA i kvalitet
pre 4 godine
Saće lažna institucija bit opet 5a,a trinkikirikijeri 800 k po sezoni uzima hahhaha kako će tužba da padne uz koji citat dantea
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
pre 4 godine
dobro dosao bratski tim u Aba ligu.
pre 4 godine
Znači li to da, ako Oly osvoji ABA, neće biti eks-Ju klubova za dve godine u EL? E pa mašala!
pre 4 godine
Пре 16 година смо учинили погрешан избор и национални шампионат урушили зарад АБА. То је имало само штетне поседице за српску кошарку и никакве вајде.
Беспарица, одлив премладих играча у бели свет, гашење кошаркашких центара. Међутим ни АБА се није усрећила, и ту дрма беспарица, зато и годинама слаби. Јуба беше међу 5 у Европи, АБА у сезони 2017/18 беше 9. по квалитету у Европи. Ове сезоне имамо заокрет и после година посртања АБА је нешто квалитетрнија него претходне сезоне, тј 8. по квалитету у Европи.
Према АВА у Хрватској постоји одбојност. Из политичких разлога. У Србији подршка. Из полтичких разлога. А да сам у праву говори да они који дају подрпку негодују да један Олимпијакос уђе у ову АБА лигу. Еј Олимпијакос. Па шта би ти типови хтели? Уместо Олија неки клуб из Приштине? Или Карпош Соколи?
Како год, када смо већ кренули тим путем, биће сјајна ствар ако Оли уше у АБА. Лига ће добити на квалитету, ту је маркетншки сегмент, бољи рејтинг у Европи, и још много тога.
Наравно, ваља то све уредити, путовања до Грчке, ко ће бити 14-и клуб (ту бих уврстио пораженог из баража, тј МЗТ), календар са 4 кола више.
Видећемо да ли ће се реализовати ова идеја. Било би то више него добро.
pre 4 godine
Ovo nema smisla prejaki su za nas. Biće takva bržanija sa četvrtog mesta da će to biti smehotresno. Liga će biti jača, marketinški isplativija ali za naše klubove nepoštenija, zato što su sada drugi i treći već u polufinalu u duele a ovako bi to bili prvi i drugi koji bi se sastali 99% u finalu. Ima još puno mana ali.....
pre 4 godine
Sad prvo u ABA 2 pa ako zasluže sl. sezone u ABA.
pre 4 godine
Pa zasto bezite?
pre 4 godine
ABA 2 nikad jača!
pre 4 godine
as
Zato vas trener i ekipa igraju za kikiriki ne prosipaj se molim te
A podsecanja radi "braca" vas izbacila u duelu koji je vama znacio za top 8,njima nije znacio nista tako da toliko o tom bratstvu,sta mislite da ce vas puštati u Aba ligi?
pre 4 godine
klub koji osvoji ABA ligu stice pravo na ucesce naredne sezone u Euroleague SAMO ukoliko vec nema A licencu, ukoliko je ima pravo na ucesce dobija prvi sledeci klub koji je nema. ako bi Oly usao u ABA ligu i osvoji titulu, finalista i Oly bi igrali u Euroleague, u suprotnom bi igrali osvajac i Oly.
pre 4 godine
Au kako nam se poklopile kockice. Buducnost out, pa nek igraju protiv srednjoskolaca u CG, a Olimpijakos sa A licencom in. Msm da bolje nije moglo
pre 4 godine
Ја сам из један град кои се зове Свети Николе,, сви клубови нам се зову Овче Поле, кад веч могу сви у Аба лиги јер може и мои клуб Овче Поле да заигра у у Аба лиги, па макар за почетка то било и у Аба лиги 3,,играчемо са Олимпијакоса, вероватно и они че почети из Аба лига 3,,*_*
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
(Marko, 18. maj 2019 19:28)
Ako se priključe nama, ABA liga će imati dva mesta u EL.
Bar bi tako trebalo da bude.
pre 4 godine
@viktor - ako donesete ovče sirenje može i Aba 2.
pre 4 godine
Dakle, od sljedece sezone cemo gledati tri efempea u ABA ligi...
pre 4 godine
@svasta
Care, Grcka i jeste na Balkanu.
pre 4 godine
Katastrofa bez obzira što olimpijakos ne uzima mesto u evroligi. Jel ima a licencu a igrati aba ligu a znati da pored olimpijakosa nema ti šansu da osvojis je liga bez draža.
pre 4 godine
Imamo ovde na Balkanu dosta domacih muljatora, samo nam jos grcki muljatori fale..
pre 4 godine
Budućnost je najavila istupanje iz lige dan nakon što ih je Zvezda pukla u finalu, tako da ne vidim problem u tome da Olimpijakos popuni prazno mesto.
pre 4 godine
Welcome!
pre 4 godine
Ukoliko se iko od nasih klubova pita, sto cisto sumnjam, nikako da se ne dozvoli da dodju ovamo. Pa sto oni misle, kao onomad Makabi sto je ucestvovao u ligi, zaseru sbe tamo kod njih u sampionatu, pa onda se pojave vamo gde bi se prosetali do titule... nek probaju u VTB ligu, pa nek se krkaju sa CSKA, Himkijem, Zenitom.. Navikli su na njih.. sportski pozdrav
pre 4 godine
Rekao bi čovjek ne može gore od blizanaca... Kad ono. Uvijek može gore.
pre 4 godine
Pobeda Bartomeua. Nacionalne lige su postale nepotrebne.
pre 4 godine
ABA 2 nikad jača!
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
pre 4 godine
Rekao bi čovjek ne može gore od blizanaca... Kad ono. Uvijek može gore.
pre 4 godine
dobro došli, ovim se pojačava ABA i kvalitet
pre 4 godine
Au kako nam se poklopile kockice. Buducnost out, pa nek igraju protiv srednjoskolaca u CG, a Olimpijakos sa A licencom in. Msm da bolje nije moglo
pre 4 godine
Sad prvo u ABA 2 pa ako zasluže sl. sezone u ABA.
pre 4 godine
Ukoliko se iko od nasih klubova pita, sto cisto sumnjam, nikako da se ne dozvoli da dodju ovamo. Pa sto oni misle, kao onomad Makabi sto je ucestvovao u ligi, zaseru sbe tamo kod njih u sampionatu, pa onda se pojave vamo gde bi se prosetali do titule... nek probaju u VTB ligu, pa nek se krkaju sa CSKA, Himkijem, Zenitom.. Navikli su na njih.. sportski pozdrav
pre 4 godine
Olimpjijakos ima A licencu ,bez obzira na plasman igraju euroleague...tako da je potpuno svejedno,mada nije lose zbog kvaliteta kosarke...
pre 4 godine
Imamo ovde na Balkanu dosta domacih muljatora, samo nam jos grcki muljatori fale..
pre 4 godine
dobro dosao bratski tim u Aba ligu.
pre 4 godine
Dakle, od sljedece sezone cemo gledati tri efempea u ABA ligi...
(Sasha, 18. maj 2019 19:58)
jes vala.pozliće grobarima od crveno-bele boje
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
(Marko, 18. maj 2019 19:28)
Ako se priključe nama, ABA liga će imati dva mesta u EL.
Bar bi tako trebalo da bude.
pre 4 godine
Ovo nema smisla prejaki su za nas. Biće takva bržanija sa četvrtog mesta da će to biti smehotresno. Liga će biti jača, marketinški isplativija ali za naše klubove nepoštenija, zato što su sada drugi i treći već u polufinalu u duele a ovako bi to bili prvi i drugi koji bi se sastali 99% u finalu. Ima još puno mana ali.....
pre 4 godine
Ја сам из један град кои се зове Свети Николе,, сви клубови нам се зову Овче Поле, кад веч могу сви у Аба лиги јер може и мои клуб Овче Поле да заигра у у Аба лиги, па макар за почетка то било и у Аба лиги 3,,играчемо са Олимпијакоса, вероватно и они че почети из Аба лига 3,,*_*
pre 4 godine
SJAJNA VEST:
Ulazak OLY bi podigao ABA ligu na skroz drugu sferu. Rejting bi skocio, publika se prosirila sve do Grcke, samim tim i gledanost ABA lige bi skocila, sto znac i bolji sponzori i vise kesha..
Za vas sto brinete o EL, OLY ima A licencu, i ne utice na nas..
Jeste, OLY je prejak za ABA ligu trenutno, ali svremenom bi to se izjednacilo, jer konkurencija je ona koja pravi kvalitet..
SJAJNA VEST...
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA ligeDa li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati? Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
(DG85, 18. maj 2019 20:10). Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
(Crvena Zvezda ponos SR, 18. maj 2019 20:18)
Alo, bre, polako. Oli ima A licencu, i da osvoji ABA ligu, onda ide finalista! Citajte pravila!
pre 4 godine
@svasta
Care, Grcka i jeste na Balkanu.
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
(Deko, 18. maj 2019 21:05)
Slažem se. Na sve navedeno Micić igra kao da je duh selektora Djordjevića ušao u njega a Kalinić deluje sasvim iscedjeno. Slučajnost? Ne bih rekao!
Pritom, Olimpijakos diže frku baš kada je Janis u najužem izboru za MVPija NBA lige, jasno je da hoće njegov uspeh da bace u drugi plan, po mom mišljenju rasizam je tu umešao prste.
Batrolomeu najavljuje da ne planira 2 ekipe iz ABA u EL ali Oly će biti abaligaš dogodine, što znači da Djordi ne govori istinu što za njega nije svojstveno.
Jokić je pod pritiskom Dejvida Šterna komesara NBA lige da ne igra za Srbiju jer im je jasno da sa Jokićem mi imamo ekipz za zlato. Naročito nakon povrede Durenta oni bi morali da pozovu nekog mnogo lošijeg igrača a to bi značilo siguran poraz drim tima od nas.
Miško menadzer agituje na Nikolu da ne igra a za uzvrat dobija od Šterna sigurne angažmane za svoje igrače na draftu.
Sve je ovo istina i ništa nije istine, sve što se dešava oko nas i ovo sad, nije istina.
pre 4 godine
"ove sezone netrpeljivost grčkih rivala je kulminirala, a sa obe strane su pljuštale uvrede, pretnje i saopštenja"
hahaha bas ce se usreciti u aba ligi koja je poznata po fer pleju i postovanju izmedju klubova
pre 4 godine
A koji ce matrak ovamo
pre 4 godine
Уколико Оли буде у АБА лиги то би требало само да допринесе квалитету лиге. Замислите Морнар или Задар дочекују Оли па то би биле пуне хале. Исто важи за све клубове који би играли. Медији би више пажње посветили АБА лиги, спонзорима би било интересантније да улажу средства. Оли има А лиценцу тако да то једно место што има АБА лига задржала би и сл сезоне. Опет мислим да са Грцима могу да играју првих пет екипа АБА лиге из прошле сезоне егал на домаћем терену, у гостима можда и не баш. Треба имати на уму да можда не би форсирали максимално ово такмичење поготово због ЕЛ, а остали би били максимално наелектрисани да их добију... Па нек и узму наслов, али био би прави изазов за све остале. Ја подржавам њихов долазак, иако је мој глас потпуно небитан. ;-)
pre 4 godine
Pa zasto bezite?
pre 4 godine
Пре 16 година смо учинили погрешан избор и национални шампионат урушили зарад АБА. То је имало само штетне поседице за српску кошарку и никакве вајде.
Беспарица, одлив премладих играча у бели свет, гашење кошаркашких центара. Међутим ни АБА се није усрећила, и ту дрма беспарица, зато и годинама слаби. Јуба беше међу 5 у Европи, АБА у сезони 2017/18 беше 9. по квалитету у Европи. Ове сезоне имамо заокрет и после година посртања АБА је нешто квалитетрнија него претходне сезоне, тј 8. по квалитету у Европи.
Према АВА у Хрватској постоји одбојност. Из политичких разлога. У Србији подршка. Из полтичких разлога. А да сам у праву говори да они који дају подрпку негодују да један Олимпијакос уђе у ову АБА лигу. Еј Олимпијакос. Па шта би ти типови хтели? Уместо Олија неки клуб из Приштине? Или Карпош Соколи?
Како год, када смо већ кренули тим путем, биће сјајна ствар ако Оли уше у АБА. Лига ће добити на квалитету, ту је маркетншки сегмент, бољи рејтинг у Европи, и још много тога.
Наравно, ваља то све уредити, путовања до Грчке, ко ће бити 14-и клуб (ту бих уврстио пораженог из баража, тј МЗТ), календар са 4 кола више.
Видећемо да ли ће се реализовати ова идеја. Било би то више него добро.
pre 4 godine
Olimpijakos ima ekonomske probleme.Milutinov mesecima nije primio platu i sigurno ide.Vlasnici su u svadji,dva brata.Pitanje je kakav ce sastav imati.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deko, 18. maj 2019 21:05)
Nazad u klupu i ovog puta slusaj sta se prica na casovima srpskog jezika
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
(Jon Bon Jovi, 18. maj 2019 19:28)
a fmp i radnicki basket u trecu tursku ligu
pre 4 godine
Ljudi, a da zamolimo jon bon jovi-a da isto predje ali na drugi portal.
(Toto-ko-tunjo, 18. maj 2019 21:57)
ZA-svi.
UZDRŽANIH-nema.
PROTIV-nema.
pre 4 godine
Saće lažna institucija bit opet 5a,a trinkikirikijeri 800 k po sezoni uzima hahhaha kako će tužba da padne uz koji citat dantea
pre 4 godine
FMP CZ "veliki Srbi" prvi su bili za ABA ligu klubova bivse Jugoslavije.
pre 4 godine
@(DG85, 18. maj 2019 20:10)
Smiri se čoveče, Olimpijakos ima A licencu EL i ne zavisi mu učešće od plasmana u ABA ligi. Malo se informiši.
pre 4 godine
Ljudi, a da zamolimo jon bon jovi-a da isto predje ali na drugi portal.
pre 4 godine
Dakle, od sljedece sezone cemo gledati tri efempea u ABA ligi...
pre 4 godine
saeKn...ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
pre 4 godine
Ја сам из један град кои се зове Свети Николе,, сви клубови нам се зову Овче Поле, кад веч могу сви у Аба лиги јер може и мои клуб Овче Поле да заигра у у Аба лиги, па макар за почетка то било и у Аба лиги 3,,играчемо са Олимпијакоса, вероватно и они че почети из Аба лига 3,,*_*
(Виктор Викентиј МКД, 18. maj 2019 19:30)
Први дерби на који сам био 1990 на југу Партиѕан-Ц.Звезда 1:1 био сам поред транспарента ГРОБАРИ СВЕТИ НИКОЛЕ
pre 4 godine
@svasta
Grčka je na Balkanu sine....
Balkan nije tzv. Region kako to vi novokomponovani volite da kažete.
pre 4 godine
I sta sad sa ovim mucenicima iz ABA 2 lige. Ljudi dodjose niotkuda i odmah u ABA 1. Znam kao i sto pisu po komentarima jaci rejting lige itd, pa sto se onda bunite za zatvorenu LS, evroligu itd ??? Pa nije ni sve u tom marketingu i parama. Draz je da se mi sa etnickog prostora SFRJ tako reci "pobijemo" pa u evroligi igramo sa Olijem koji je velikan. Sta cemo dogodine Bajern ubaciti ?
pre 4 godine
Trica... ne branim ja Covica relanost je da mi nemamo vise od 4 kluba koja nisu blizu bankrota sta je tu on kriv. Lako mi mozemo da imamo 2 evroligasa samo da dodje neko sa lovom. Lova je sve i jedina stvar koja se postuje manite se bajki.
pre 4 godine
as
Zato vas trener i ekipa igraju za kikiriki ne prosipaj se molim te
A podsecanja radi "braca" vas izbacila u duelu koji je vama znacio za top 8,njima nije znacio nista tako da toliko o tom bratstvu,sta mislite da ce vas puštati u Aba ligi?
pre 4 godine
Da li je moguce da navijaci Partizana toliko malo znaju o evropskoj kosarci. Citam bravo Covicu izgubili smo i polednje mesto u EL zbog tebe, mezimica itd. 2% navijaca samo zna da ne gubimo nista, naprotiv dobijamo. STRASNO!!!
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
A, kako se zove poluostrvo gde zive Grci i mi? Samo pitam!
pre 4 godine
Budućnost je najavila istupanje iz lige dan nakon što ih je Zvezda pukla u finalu, tako da ne vidim problem u tome da Olimpijakos popuni prazno mesto.
pre 4 godine
Deko, 18. maj 2019 21:05)
Deko moras poznavati neke stvari pre nego sto komentarises. U kosarci ne postoji Liga Sampiona, vec Euroliga. Drugo, Olimpijakos ne utice na to ko ce iz ABA lige igrati EL, jor oni imaju A licencu i svakako je igraju, makar ne igrali niti jednu ligu.
pre 4 godine
Srecom Borac nije usao u ABA1, to bio FMP4... Sire se brzinom elementarne nepogode.
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA ligeDa li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati? Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
(DG85, 18. maj 2019 20:10). Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
(Deko, 18. maj 2019 21:05)
Da naucis pravopis i da se informises pre nego sto uzmes tastaturu u ruke.Oly ima A licencu
pre 4 godine
Boli ih... I u beton ligu da ih izbace,idu u EL. Jaka stvar. A u ABA ce igrati jacu kosarku
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50) Grčka je možda tvoja kolevka i kolevka tvoje civilizacije, moje svakako nije!
pre 4 godine
Moram da podsetim sve koji optužuju ABA za sunovrat domaće lige i posredno optužuju FMP i/ili Zvezdu da svega toga ne bi bilo da nismo odbili ULEB. Tada je Danilovicu obećana fotelja u FIBA pa je grebao rukama i nogama da klubovi odbiju izlazak iz KSS i osnivanje lige u organizaciji klubova koja bi se pridružila ULEB. Kako smo tada ostali na gubitničkoj strani, godinu dana kasnije se obrazuje Jadranska liga i FMP ulazi u istu. Lobiranje Danilovića nas je dovelo pred svršen čin sto se tiče sadašnjih klupskih takmicenja.
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
(Marko, 18. maj 2019 19:28)
Олимпијакос има обезбеђено стално место у Евролиги лиценцом. АБА лига има посебно место. Дакле, ићи ће два клуба из АБА илге, Олимпијакос и још један. АБА лига ће имати два Евролигаша. Ако претпоставимо да ће Олимпијакос доминирати АБА лигом (тј. бити први и у лигашком делу и на крају), дуел између другопласиране и трећепласиране екипе у полуфиналу плеј-офа ће одлучивати ко ће још ићи у Евролигу уз Олимпијакос. Због тога би требало и полуфинале играти на три добијене утакмице.
pre 4 godine
odlicno je za Zvezdu par utakmica za evroligasem u aba ligi.Da se podigne nivo igre za euroligu u kontinuitetu skedece godine i napune tribine.Sa ovom boranijim iz aba lige samo nam pada kvalitet.
pre 4 godine
stoned jesus, 18. maj 2019 21:36)
"Balkan" turska rec, znaci "brdo".
GR je naravno u juznoj Evropi,u GR nikad neces da cujes tu rec "Balkan",GR je kolevka zapadne civilizacije, a rec "Balkan" je antipod demokratiji.
Ta rec usla je u sve udzbenike kao nesto najstrasnije a u DE knjigama iz politike doslovno stoji da rec "Balkan" znaci "rascepkavanje,korupciju i kriminal,gradjanske ratove,nizak stepen demokratije"...
Ta je rec nastala tako sto je neki nemacki fotograf i putopisac hoteci da jos vise ocrni Srbiju osmislio pred 1.sv rat tu rec opisujuci nas kao "balkance"...
Mi se danas tom turskom reci, umesto da je nikad ne koristimo,hvalimo?
Tu rec neces da cujes nigde sem u Srbiji,delom u Bosni i ponekad u Mk I nigde vise, u TR svakako nikad.
A napisati za GR da je "Balkan" je stvarno bolesno, i predstavlja tipicno neznanje.
pre 4 godine
Sjajna vjest za popularnost lige ,prije svega mnogi igraci kvalitetni ce sada lakse dolaziti da igraju ABA ligu! Pored standarno dobre 4 ekipe Buducnosti,Zvezde,Cedevite I Partizana dolazi I 5 ekipa jos Kvalitetnija sami vrh evrope. ABA liga tako postaje veoma interesantna I respektabilna liga jedna od najjacih u evropi.
pre 4 godine
Kad god neka ekipa bude izbacena iz svoje lige ubaciti je u Aba ligu, lol brate mili.
pre 4 godine
Dobrodosli braco!
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
pre 4 godine
Olimpiakos ima a licencu tu nemanja nista drugo plasirani aba lige ide u evro ligu a dolasku olimpijakosa dobicemo jacu ligu bolie za nasu kosarku
pre 4 godine
Dobro dosli braco Grci
pre 4 godine
@grobar banjaluka: veci bi bio problem aba2 ligasima ako bi olimpijakos igrao sa njima... ili mislis da dinamik moze lagano da plati put do atine...
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
Ne mozes silom kad nisi sila, shvatite vec jednom.
pre 4 godine
Znači li to da, ako Oly osvoji ABA, neće biti eks-Ju klubova za dve godine u EL? E pa mašala!
pre 4 godine
Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
(Crvena Zvezda ponos SR, 18. maj 2019 20:18)
Pretpostavljam da se to odnosilu na eru Reflexa.
Posto ovakva evroliga (privatzovana, sa licencama) stremi ka tome da bude evropski ogranak NBA gde i nece biti ispadanja, nadam se da ce ABA zadrzati bar i to jedno mesto a potajno se nadam da ce i drugo da vrate u kvali.dok se to ne obistini.
pre 4 godine
Pa i nije bas bezopasno za Aba ligu. Aba liga ima ugovor sa Evroligom jos ovu sezonu. Vec sledece, moze zbog raznih desavanja ove godine da ukine i to jedno mjesto. Tj da kaze da je dovoljno sto Olimpijakos igra iz ABA lige, azbo svoh desavanja ove godine...
pre 4 godine
Ako je ovo tacno, onda je ove sezone Zvezda osvojila svoj poslednji ABA trofej. Steta, ja sam cekao da prestignemo Partizan po tom kriterijumu...
pre 4 godine
ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
(Trica, 18. maj 2019 21:51)
Evo ovo je tipican primer kako losi mediji mogu lose da uticu na razvoj dece !!!
Naucno je dokazano kako pojedini sadržaji koji se nude u medijima, poput sapunica, losih sportskih « navijackih » emisijai koje vode losi novinari i rijaliti emisija, mogu negativno da utiču na decu prilikom formiranja mišljenja, razumevanja normi i pravila ponašanja, kao i u odnosu sa drugima.
Ovaj ovde sigurno zna koristi iPad, racunar ili bilo sta drugo ali ne zna koristiti glavu ...
Sta reci ...
pre 4 godine
klub koji osvoji ABA ligu stice pravo na ucesce naredne sezone u Euroleague SAMO ukoliko vec nema A licencu, ukoliko je ima pravo na ucesce dobija prvi sledeci klub koji je nema. ako bi Oly usao u ABA ligu i osvoji titulu, finalista i Oly bi igrali u Euroleague, u suprotnom bi igrali osvajac i Oly.
pre 4 godine
ne vidim smisao vise jadranske lige..
pre 4 godine
Stop igrama van terena! Pravda za crveno bele!
pre 4 godine
ukoliko budu ucestvovali u aba, bilo bi pravedno uzeti sistem koji postoji u fudbalu, npr spanska 2 liga, kada se B ekipe takmice, ukoliko se plasiraju u plej of, automatski se njihovo mesto prvom ispod crte, jer naravno ne mogu oni da udju u primeru.. tako isto i sa olimpijakosom, slobodno da igraju, bice zanimljivo, ali da njihov plamsan ne utice na predstavnika aba lige za el, svakako imaju A licencu.
pre 4 godine
@trica: a el je imala 32 predstavnika...
pre 4 godine
Milutinov prelazi u Zvezdu!
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
Baš bi ih zeznuo. Igrači se inače poubijase da igraju na tim prvenstvima. Ko sve komentariše.....
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
(Jon Bon Jovi, 18. maj 2019 19:28)
Potpisujem komentar svaka čast, još se nadam da će da ugase ovaj KLS koji nema svrhu i da CZ dobije A licencu umesto ABA sledeće sezone.
pre 4 godine
Olimpijakos nije naš problem. Stop dovođenju ekipa van regiona u ABA ligu.
pre 4 godine
@viktor - ako donesete ovče sirenje može i Aba 2.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
pre 4 godine
otkad je srpska kosarka unistena zbog aba lige ni ne pratim kosarku,sve manje i reprezentativaca znam.gde su nasi centri vrsac,spartak,cacak,leskovac,kraljevo,radnicki jugopetrol,novi sad,sabac.sad kosarkas mozes postati jedino preko raznatovica,covica,partizana,a kolko su jakih kosarkasa izbacile druge sredine.
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA lige
Da li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati?
Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
pre 4 godine
@1 0 0
Nepismen si. "Politička konotacija i šta u Svetu znači...", Balkan je geografsko područje, da poluostrvo. Pripadaju mu države koje obuhvata to područje.
Ako si hteo o politici i državama, opet imaš Samit Balkanskih država na kome učestvuje i Grčka. Regionalnog karaktera je (opet geografski pojam).
Što neko reče možda je Grčka deo Aljaske? Pazi "u udžbenicima", svašta.
Daj neki link za udžbenik koji kaže da Grčka nije deo Balkana.
pre 4 godine
Ovi lazni moralisti sto komentarisu ABA ligu 2 i povezuju Olimpijakos u tom kontekstu, pitam ih samo znaju li oni uopste sta je Wild card, drugo da PSG zeli da se pridruzi spanskoj ligi jer mislite da bi krenuo iz najnizeg rranga takmicenja...smesni ste i smarate, a pritom nista ne znate.
pre 4 godine
saeKn...ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
(Trica, 18. maj 2019 21:51)
Imala je i Belgija. Danas ima okruglo NULA u EL, i okruglo NULA U EK. To im je Čović sredio kad je "naterao" Partizan u Abu.
pre 4 godine
Welcome!
pre 4 godine
Nista od toga.
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Isto ti tako kod nas zvuči reč - amer, može da bude i crnac košarkaš, a može da bude glupi debil koji nema ni deseti deo školovanja koje imaju ljudi u Srbiji i na Balkanu i koje naši klinci sa tog Balkana kojeg nazivaš svakojakim nazivima i epitetima redom razbijaju na svim takmičenjima u svim naučnim oblastima, isto tako znači i neko ko bombarduje zemlje i narode zarad nafte, prirodnih resursa i osvajanja Rusije iz istog razloga, svetski bahati policajac i ultimativni manipulator lažima i prevarama, lopov, bankarski sisač krvi-vampir, imperijalista i kolonizator današnjice
Isto tako može da znači i bogati plavokosi tajkun sa tupeom, koji je karikatura u svakom smislu.
Spisak je poduži...
pre 4 godine
Da li Olimpijakos ima zagarantovano mesto u El?A ako je tako onda je dobro da dođu.Podići će kvalitet.
pre 4 godine
Covic sredio i ovo. Zvezda ima tri tima u ABA ligi! Limar i Tegi na aparatima!
pre 4 godine
Olympiakos in, milogorci out
pre 4 godine
@delboj
Kako bre uvek nađeš neku konotaciju ili u svojoj glavi insinuaciju za nešto?
Sada idete sa spinom da zbog događaja iz finala možda ABA izgubi i to jedno mesto. A ako bi samo izguglao našao bi da ABA već 3 godine stoji na ledu za produžetak ugovora sa ECA, posle sezone 2020./2021.
Veruješ spinu ili zdravom razumu? A spin je plasiran iz nesposobnosti menadžmenta lige i klubova ABA da obezbede ugovor.
Ako ECA bude htela daće ugovor ABA makar se ovde igralo na poljančetu a ako neće uopšte nikakvi uslovi nisu važni.
Samo ćorav ne vidi da Zvezda, Partizan i Budućnost već burgijaju mimo Lige svako za sebe neku vrstu licence, makar i za tu jednu sezonu posle 2021. pa da vide dalje kako da ostanu. Lakše je kad si već u nečemu nego kada treba tek da uđeš.
Budućnost i Partizan su krenuli na vreme sa moljakanjem plus sezona u EC pred njima, Zvezda se opet uzda u sezonu EL koja je pred njom, da će sebe predstaviti na najbolji mogući način.
Ova sezona 2019./2020. u ABA ligi biće svega i svačega, između ova 3 kluba ima da pršti sve, možda i Cedevita mada su najavili skraćenje budžeta.
Ovo finale ABA biće mala maca za nadolazeću sezonu.
pre 4 godine
Grčka nikad nije bila deo Jugoslavije i ne treba dozvoliti ovo! Na šta to liči? Hajde sad Sloga Kraljevo da odluči da će da se takmiči u Slovačkoj ligi, je l bi to moglo?
pre 4 godine
Ju šta li će reći zvezdaška javnost ?
pre 4 godine
Katastrofa bez obzira što olimpijakos ne uzima mesto u evroligi. Jel ima a licencu a igrati aba ligu a znati da pored olimpijakosa nema ti šansu da osvojis je liga bez draža.
pre 4 godine
Prohodnost u EL ima samo jedan klub iz ABA lige, a to je Olimpijakos... Bravo, stručnjaci.. Bolje se ugasite svi kolektivno...
pre 4 godine
(friends and foes, 18. maj 2019 19:26)
Šta je to mašala?
Možda mašila ili mešala?
pre 4 godine
@ Mihajlo: " Milutinov dolazi u Zvezdu". Jeste, jeste, a u Partizan sigurno dolazi Jokic.
pre 4 godine
C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Узмимо да је све тачно што си рекао. Једино ми није јасно што та Грчка учествује на Балканским играма у свим спортовима. А учествују и остале земље са те територије.
pre 4 godine
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
A opet, kvalitet tog reprezentativnog takmičenja bio bi sumljiv, jer bi najbolji košarkaši pre igrali cele godine za velike plate nego jednom godišnje za simbolične nagrade i teško da bi im moglo da nadoknadi rupe u džepu. Rešenje je u tome da se postigne balans i ravnoteža koji narušavaju i jedni i drugi, svako sa svojom vizijom, a ne da neko odnese pobedu i uništi onog drugog čime bi svi izgubili.
pre 4 godine
ZVEZDA u bosni kazu zvijezda u dalmaciji zvizda a u srbiji FMP moze li neko da mi objasni tu logiku i koji je to sad dijalekat u srbiji
pre 4 godine
E, moj Cinik ! Za nauk: gde se onda mi nalazimo? Pa nismo valjda po tebi deo Aljaske! Jos! Naravno na Balkanskom poluostrvu, kao Italija na Apeninskom ili Spanija na Pirinejskom. Zato dobronameran savet.Uzmi knjige u sake i uci !.
pre 4 godine
Hmm ako dodju u Aba onda je problem, niko sa ovih prostora vise nece moci u EL..
Prosto budzet Olimpijakosa je ko pola Aba lige..
pre 4 godine
Klub koji osvoji ABA ligu stice pravo na ucesce naredne sezone u Euroleague SAMO ukoliko vec nema A licencu, ukoliko je ima pravo na ucesce dobija prvi sledeci klub koji je nema. ako bi Oly usao u ABA ligu i osvoji titulu, finalista i Oly bi igrali u Euroleague, u suprotnom bi igrali osvajac i Oly.
(luka, 18. maj 2019 19:56)
Lepo to zvuči, ali u praksi...ne veruj Danajcima ni kad darove nose... Dakle, ako ULEB da A licencu ABA ligi ili garanciju učešća u istoj, može, bez toga, ostajemo sigurno bez ijednog mesta čim istekne postojeća licenca.
pre 4 godine
"Balkan" turska rec, znaci "brdo".
GR je naravno u juznoj Evropi,u GR nikad neces da cujes tu rec "Balkan",GR je kolevka zapadne civilizacije, a rec "Balkan" je antipod demokratiji.
Ta rec usla je u sve udzbenike kao nesto najstrasnije a u DE knjigama iz politike doslovno stoji da rec "Balkan" znaci "rascepkavanje,korupciju i kriminal,gradjanske ratove,nizak stepen demokratije"...
Ta je rec nastala tako sto je neki nemacki fotograf i putopisac hoteci da jos vise ocrni Srbiju osmislio pred 1.sv rat tu rec opisujuci nas kao "balkance"...
Mi se danas tom turskom reci, umesto da je nikad ne koristimo,hvalimo?
Tu rec neces da cujes nigde sem u Srbiji,delom u Bosni i ponekad u Mk I nigde vise, u TR svakako nikad.
A napisati za GR da je "Balkan" je stvarno bolesno, i predstavlja tipicno neznanje.
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Super si ti ovo sve napisao,nego samo da ti kazem da je Balkan planinski venac u Bugarskoj.
Toliko o tome sta pise u tim nemackim knjigama,koje su ti uvelili da citas, o tome sta znaci Balkan.
Po tim nemackim knjigama covek koji se zovao Fernao de Magaljaeš je prekrsten i po nemacki nazvan Ferdinand Magelan.
I to da li Grci sebe smartaju Balkancima ili ne je znacajno taman koliko teorije zavere i reptilima. Mogu da misle sta hoce,nauka tj. geografija je neumoljiva. A,bogami i biologija.
Poz.
pre 4 godine
Ma ljudi neka igraju u ABA, moze to Zvezda dobiti u Bg, tamo ako izgubimo sa manje razlike nego oni od nas prvi smo u regularnom delu i ako nas sreća posluži, ponovo šampioni. Uz par kvalitetnih pojačanja i par ostanaka igrača koji su imali ključnu ulogu ove godine ništa nije nemoguće. A ljudi kad Efes pobedi Fenjer, može i Zvezda Oly.
pre 4 godine
@Jon Bon Jovi
A ti u Pristinu junacino.
pre 4 godine
Vidim da nepratite trendove u evropskoj kosarci.olimpijakos je busan .....n od tima o kakvoj dominaciji olimpijakosa prichate cak I ako udje u aba ligu budzet zvezde ce biti neznatno manji uz to znase ko vedri I oblachi ligom brzo ce se ono vratiti u grchko prvenstvo kad vide da ovde vlada josh veca kosarkaska mafija
pre 4 godine
Moram da podsetim sve koji optužuju ABA za sunovrat domaće lige i posredno optužuju FMP i/ili Zvezdu da svega toga ne bi bilo da nismo odbili ULEB. Tada je Danilovicu obećana fotelja u FIBA pa je grebao rukama i nogama da klubovi odbiju izlazak iz KSS i osnivanje lige u organizaciji klubova koja bi se pridružila ULEB. Kako smo tada ostali na gubitničkoj strani, godinu dana kasnije se obrazuje Jadranska liga i FMP ulazi u istu. Lobiranje Danilovića nas je dovelo pred svršen čin sto se tiče sadašnjih klupskih takmicenja.
(Sport, 18. maj 2019 19:59)
To o cemu procas se desavalo pocetkom mileniuma dok je Danilovic jos bio aktivan igrac. Da smo 2000. otisli u ULEB bili bi u boljoj poziciji, sve ostalo je posledica toga
pre 4 godine
Marko
Pricas gluposti...idi prati sah
pre 4 godine
Aba je idealka za lopove, zelim FMP jos mnogo titula, a o casti i postenju pricat ce istorija!
pre 4 godine
Niste zanimljivi sa forama za aba2.
pre 4 godine
@Bob Macadoo,Helm,drugi naziv za Balkan.Zapravo prvi,jos iz vremena stare Grčke.Balkan dolazi sa turcima.
pre 4 godine
ne bi ih primio u ABA nikad !
pre 4 godine
Deko...
Cccc Olimpijakos u LS,sigurno si mislio na fudbal??
pre 4 godine
Oly ima A licencu, ok. Ali i da je nema ili je oduzmu, ko garantuje da će osvojiti ABA ? Mi se ne plašimo, Partizan vas čeka raširenih ruku, imamo iskustva sa reciklažom. Plaše vas se ova vaša braća i Futur 2 iz Podgorice.
pre 4 godine
Za sve neupucene, OLY je klub pred katancem, igraci nisu dobili palte mesecima, svaki bukvalno danas moze da ode i potpise za bilo koji drug klub. OLY menja vlasnika i sa mnogo manjim sredstvima igra 2. Grcku ligu dogodine, nemaju oni para da daju klubovima u ABA za gostovanja u grcku.
pre 4 godine
(fkcz, 18. maj 2019 22:55)
Pa ok, niko ti ne brani da se nazivas "balkancem"cak i da istetoviras to na sebi pored grba FK (udruzenja gradjana CZ)..
Poenta je u tome kakvu konotaciju u svetu za sobom povlaci ta turska rec, kojoj ti, kako pises,pripadas...
pre 4 godine
Bob Mcadoo, 18. maj 2019 23:08)
To da je rec o "balkanskom poluostrvu" i da je na tom "poluostrvu"i GR, uci se samo u Srbiji i RS.
To "poluostrvo" za GR nije Balkansko,a nije ni za TR,nije ni za Sloveniju,CG i hr, a sada tu rec ces sve redje da cujes i u Mk i ta se rec izbacuje iz nj udzbenika.
Dakle nije ta geografija, o kojoj se ti pitas kako se zove, univerzalna,ona je usko politicka,samo u Srbiji i RS moci ces da pronadjes podatak da decu uce da je GR na "balkanskom" poluostrvu.
U knjigama bilo koje zapadne zemlje kad se pomene Balkan,misli se na Srbiju,Kosovo,Bosnu.Ali ne i na juznu Evropu,na Gr niti na TR.
To je i dobrim delom zato jer mi to trazimo da nas tako nazivaju,pa su nam sad nadenuli i odrednicu "zapadni Balkan"zbog toga sto se hr zvanicno skupa sa Cg obratila EU sa zahtevom da je ne smestaju ni na kakav Balkan jer su one "mediteranske i centralno evropske zemlje"..
A kad je rec o Gr, naravno, rec je o Juznoj Evropi,bio bi skandal da ikome padne na pamet da njih smesta na nekakav "Balkan".
O tome je rec,dok sve ex Yu zemlje rade na svom imidzu, Srbija se ponosi sto je na "balkanu / zapadnom balkanu" pri tom ova rec je najgora moguca reklama,ne postoji gora konotacija od te reci za uvo prosecnog evropljanina.
pre 4 godine
friends and foes
Pojma nemas, zato bolje ne komentarisi...
pre 4 godine
Znači li to da, ako Oly osvoji ABA, neće biti eks-Ju klubova za dve godine u EL? E pa mašala!
pre 4 godine
stoned jesus, 18. maj 2019 21:36)
"Balkan" turska rec, znaci "brdo".
GR je naravno u juznoj Evropi,u GR nikad neces da cujes tu rec "Balkan",GR je kolevka zapadne civilizacije, a rec "Balkan" je antipod demokratiji.
Ta rec usla je u sve udzbenike kao nesto najstrasnije a u DE knjigama iz politike doslovno stoji da rec "Balkan" znaci "rascepkavanje,korupciju i kriminal,gradjanske ratove,nizak stepen demokratije"...
Ta je rec nastala tako sto je neki nemacki fotograf i putopisac hoteci da jos vise ocrni Srbiju osmislio pred 1.sv rat tu rec opisujuci nas kao "balkance"...
Mi se danas tom turskom reci, umesto da je nikad ne koristimo,hvalimo?
Tu rec neces da cujes nigde sem u Srbiji,delom u Bosni i ponekad u Mk I nigde vise, u TR svakako nikad.
A napisati za GR da je "Balkan" je stvarno bolesno, i predstavlja tipicno neznanje.
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
pre 4 godine
dobro dosao bratski tim u Aba ligu.
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA lige
Da li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati?
Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
pre 4 godine
Saće lažna institucija bit opet 5a,a trinkikirikijeri 800 k po sezoni uzima hahhaha kako će tužba da padne uz koji citat dantea
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
(Jon Bon Jovi, 18. maj 2019 19:28)
a fmp i radnicki basket u trecu tursku ligu
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
pre 4 godine
dobro došli, ovim se pojačava ABA i kvalitet
pre 4 godine
FMP CZ "veliki Srbi" prvi su bili za ABA ligu klubova bivse Jugoslavije.
pre 4 godine
Rekao bi čovjek ne može gore od blizanaca... Kad ono. Uvijek može gore.
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50) Grčka je možda tvoja kolevka i kolevka tvoje civilizacije, moje svakako nije!
pre 4 godine
ABA 2 nikad jača!
pre 4 godine
Ukoliko se iko od nasih klubova pita, sto cisto sumnjam, nikako da se ne dozvoli da dodju ovamo. Pa sto oni misle, kao onomad Makabi sto je ucestvovao u ligi, zaseru sbe tamo kod njih u sampionatu, pa onda se pojave vamo gde bi se prosetali do titule... nek probaju u VTB ligu, pa nek se krkaju sa CSKA, Himkijem, Zenitom.. Navikli su na njih.. sportski pozdrav
pre 4 godine
Sad prvo u ABA 2 pa ako zasluže sl. sezone u ABA.
pre 4 godine
odlicno je za Zvezdu par utakmica za evroligasem u aba ligi.Da se podigne nivo igre za euroligu u kontinuitetu skedece godine i napune tribine.Sa ovom boranijim iz aba lige samo nam pada kvalitet.
pre 4 godine
Au kako nam se poklopile kockice. Buducnost out, pa nek igraju protiv srednjoskolaca u CG, a Olimpijakos sa A licencom in. Msm da bolje nije moglo
pre 4 godine
Пре 16 година смо учинили погрешан избор и национални шампионат урушили зарад АБА. То је имало само штетне поседице за српску кошарку и никакве вајде.
Беспарица, одлив премладих играча у бели свет, гашење кошаркашких центара. Међутим ни АБА се није усрећила, и ту дрма беспарица, зато и годинама слаби. Јуба беше међу 5 у Европи, АБА у сезони 2017/18 беше 9. по квалитету у Европи. Ове сезоне имамо заокрет и после година посртања АБА је нешто квалитетрнија него претходне сезоне, тј 8. по квалитету у Европи.
Према АВА у Хрватској постоји одбојност. Из политичких разлога. У Србији подршка. Из полтичких разлога. А да сам у праву говори да они који дају подрпку негодују да један Олимпијакос уђе у ову АБА лигу. Еј Олимпијакос. Па шта би ти типови хтели? Уместо Олија неки клуб из Приштине? Или Карпош Соколи?
Како год, када смо већ кренули тим путем, биће сјајна ствар ако Оли уше у АБА. Лига ће добити на квалитету, ту је маркетншки сегмент, бољи рејтинг у Европи, и још много тога.
Наравно, ваља то све уредити, путовања до Грчке, ко ће бити 14-и клуб (ту бих уврстио пораженог из баража, тј МЗТ), календар са 4 кола више.
Видећемо да ли ће се реализовати ова идеја. Било би то више него добро.
pre 4 godine
Stop igrama van terena! Pravda za crveno bele!
pre 4 godine
Ako je ovo tacno, onda je ove sezone Zvezda osvojila svoj poslednji ABA trofej. Steta, ja sam cekao da prestignemo Partizan po tom kriterijumu...
pre 4 godine
Ја сам из један град кои се зове Свети Николе,, сви клубови нам се зову Овче Поле, кад веч могу сви у Аба лиги јер може и мои клуб Овче Поле да заигра у у Аба лиги, па макар за почетка то било и у Аба лиги 3,,играчемо са Олимпијакоса, вероватно и они че почети из Аба лига 3,,*_*
pre 4 godine
Dobrodosli braco!
pre 4 godine
Pa i nije bas bezopasno za Aba ligu. Aba liga ima ugovor sa Evroligom jos ovu sezonu. Vec sledece, moze zbog raznih desavanja ove godine da ukine i to jedno mjesto. Tj da kaze da je dovoljno sto Olimpijakos igra iz ABA lige, azbo svoh desavanja ove godine...
pre 4 godine
Dakle, od sljedece sezone cemo gledati tri efempea u ABA ligi...
(Sasha, 18. maj 2019 19:58)
jes vala.pozliće grobarima od crveno-bele boje
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
pre 4 godine
Hmm ako dodju u Aba onda je problem, niko sa ovih prostora vise nece moci u EL..
Prosto budzet Olimpijakosa je ko pola Aba lige..
pre 4 godine
Milutinov prelazi u Zvezdu!
pre 4 godine
Srecom Borac nije usao u ABA1, to bio FMP4... Sire se brzinom elementarne nepogode.
pre 4 godine
ne vidim smisao vise jadranske lige..
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
(Deko, 18. maj 2019 21:05)
Slažem se. Na sve navedeno Micić igra kao da je duh selektora Djordjevića ušao u njega a Kalinić deluje sasvim iscedjeno. Slučajnost? Ne bih rekao!
Pritom, Olimpijakos diže frku baš kada je Janis u najužem izboru za MVPija NBA lige, jasno je da hoće njegov uspeh da bace u drugi plan, po mom mišljenju rasizam je tu umešao prste.
Batrolomeu najavljuje da ne planira 2 ekipe iz ABA u EL ali Oly će biti abaligaš dogodine, što znači da Djordi ne govori istinu što za njega nije svojstveno.
Jokić je pod pritiskom Dejvida Šterna komesara NBA lige da ne igra za Srbiju jer im je jasno da sa Jokićem mi imamo ekipz za zlato. Naročito nakon povrede Durenta oni bi morali da pozovu nekog mnogo lošijeg igrača a to bi značilo siguran poraz drim tima od nas.
Miško menadzer agituje na Nikolu da ne igra a za uzvrat dobija od Šterna sigurne angažmane za svoje igrače na draftu.
Sve je ovo istina i ništa nije istine, sve što se dešava oko nas i ovo sad, nije istina.
pre 4 godine
saeKn...ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
(Marko, 18. maj 2019 19:28)
Ako se priključe nama, ABA liga će imati dva mesta u EL.
Bar bi tako trebalo da bude.
pre 4 godine
(friends and foes, 18. maj 2019 19:26)
Šta je to mašala?
Možda mašila ili mešala?
pre 4 godine
SJAJNA VEST:
Ulazak OLY bi podigao ABA ligu na skroz drugu sferu. Rejting bi skocio, publika se prosirila sve do Grcke, samim tim i gledanost ABA lige bi skocila, sto znac i bolji sponzori i vise kesha..
Za vas sto brinete o EL, OLY ima A licencu, i ne utice na nas..
Jeste, OLY je prejak za ABA ligu trenutno, ali svremenom bi to se izjednacilo, jer konkurencija je ona koja pravi kvalitet..
SJAJNA VEST...
pre 4 godine
Dobro dosli braco Grci
pre 4 godine
Sjajna vjest za popularnost lige ,prije svega mnogi igraci kvalitetni ce sada lakse dolaziti da igraju ABA ligu! Pored standarno dobre 4 ekipe Buducnosti,Zvezde,Cedevite I Partizana dolazi I 5 ekipa jos Kvalitetnija sami vrh evrope. ABA liga tako postaje veoma interesantna I respektabilna liga jedna od najjacih u evropi.
pre 4 godine
Ju šta li će reći zvezdaška javnost ?
pre 4 godine
Moram da podsetim sve koji optužuju ABA za sunovrat domaće lige i posredno optužuju FMP i/ili Zvezdu da svega toga ne bi bilo da nismo odbili ULEB. Tada je Danilovicu obećana fotelja u FIBA pa je grebao rukama i nogama da klubovi odbiju izlazak iz KSS i osnivanje lige u organizaciji klubova koja bi se pridružila ULEB. Kako smo tada ostali na gubitničkoj strani, godinu dana kasnije se obrazuje Jadranska liga i FMP ulazi u istu. Lobiranje Danilovića nas je dovelo pred svršen čin sto se tiče sadašnjih klupskih takmicenja.
pre 4 godine
Da li je moguce da navijaci Partizana toliko malo znaju o evropskoj kosarci. Citam bravo Covicu izgubili smo i polednje mesto u EL zbog tebe, mezimica itd. 2% navijaca samo zna da ne gubimo nista, naprotiv dobijamo. STRASNO!!!
pre 4 godine
Уколико Оли буде у АБА лиги то би требало само да допринесе квалитету лиге. Замислите Морнар или Задар дочекују Оли па то би биле пуне хале. Исто важи за све клубове који би играли. Медији би више пажње посветили АБА лиги, спонзорима би било интересантније да улажу средства. Оли има А лиценцу тако да то једно место што има АБА лига задржала би и сл сезоне. Опет мислим да са Грцима могу да играју првих пет екипа АБА лиге из прошле сезоне егал на домаћем терену, у гостима можда и не баш. Треба имати на уму да можда не би форсирали максимално ово такмичење поготово због ЕЛ, а остали би били максимално наелектрисани да их добију... Па нек и узму наслов, али био би прави изазов за све остале. Ја подржавам њихов долазак, иако је мој глас потпуно небитан. ;-)
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA ligeDa li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati? Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
(DG85, 18. maj 2019 20:10). Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
pre 4 godine
Ljudi, a da zamolimo jon bon jovi-a da isto predje ali na drugi portal.
pre 4 godine
otkad je srpska kosarka unistena zbog aba lige ni ne pratim kosarku,sve manje i reprezentativaca znam.gde su nasi centri vrsac,spartak,cacak,leskovac,kraljevo,radnicki jugopetrol,novi sad,sabac.sad kosarkas mozes postati jedino preko raznatovica,covica,partizana,a kolko su jakih kosarkasa izbacile druge sredine.
pre 4 godine
Imamo ovde na Balkanu dosta domacih muljatora, samo nam jos grcki muljatori fale..
pre 4 godine
as
Zato vas trener i ekipa igraju za kikiriki ne prosipaj se molim te
A podsecanja radi "braca" vas izbacila u duelu koji je vama znacio za top 8,njima nije znacio nista tako da toliko o tom bratstvu,sta mislite da ce vas puštati u Aba ligi?
pre 4 godine
Budućnost u Albansku ligu a Olimpijakos u ABA ligu!Moze se reci na sve dolazi na svoje mesto....
(Jon Bon Jovi, 18. maj 2019 19:28)
Potpisujem komentar svaka čast, još se nadam da će da ugase ovaj KLS koji nema svrhu i da CZ dobije A licencu umesto ABA sledeće sezone.
pre 4 godine
Aba je idealka za lopove, zelim FMP jos mnogo titula, a o casti i postenju pricat ce istorija!
pre 4 godine
Katastrofa bez obzira što olimpijakos ne uzima mesto u evroligi. Jel ima a licencu a igrati aba ligu a znati da pored olimpijakosa nema ti šansu da osvojis je liga bez draža.
pre 4 godine
Pa zasto bezite?
pre 4 godine
Olimpjijakos ima A licencu ,bez obzira na plasman igraju euroleague...tako da je potpuno svejedno,mada nije lose zbog kvaliteta kosarke...
pre 4 godine
Ovo nema smisla prejaki su za nas. Biće takva bržanija sa četvrtog mesta da će to biti smehotresno. Liga će biti jača, marketinški isplativija ali za naše klubove nepoštenija, zato što su sada drugi i treći već u polufinalu u duele a ovako bi to bili prvi i drugi koji bi se sastali 99% u finalu. Ima još puno mana ali.....
pre 4 godine
@(DG85, 18. maj 2019 20:10)
Smiri se čoveče, Olimpijakos ima A licencu EL i ne zavisi mu učešće od plasmana u ABA ligi. Malo se informiši.
pre 4 godine
Nista od toga.
pre 4 godine
Bertomeu: U Evroligi nema mesta za drugi klub iz ABA ligeDa li ovo znaci da pored Olimpijakosa niko od nasih nece igrati? Bravo Covicu. Unistio si ne samo srpsku, vec citavu jugoslovensku kosarku!
(DG85, 18. maj 2019 20:10). Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
(Crvena Zvezda ponos SR, 18. maj 2019 20:18)
Alo, bre, polako. Oli ima A licencu, i da osvoji ABA ligu, onda ide finalista! Citajte pravila!
pre 4 godine
I sta sad sa ovim mucenicima iz ABA 2 lige. Ljudi dodjose niotkuda i odmah u ABA 1. Znam kao i sto pisu po komentarima jaci rejting lige itd, pa sto se onda bunite za zatvorenu LS, evroligu itd ??? Pa nije ni sve u tom marketingu i parama. Draz je da se mi sa etnickog prostora SFRJ tako reci "pobijemo" pa u evroligi igramo sa Olijem koji je velikan. Sta cemo dogodine Bajern ubaciti ?
pre 4 godine
Trica... ne branim ja Covica relanost je da mi nemamo vise od 4 kluba koja nisu blizu bankrota sta je tu on kriv. Lako mi mozemo da imamo 2 evroligasa samo da dodje neko sa lovom. Lova je sve i jedina stvar koja se postuje manite se bajki.
pre 4 godine
Dakle, od sljedece sezone cemo gledati tri efempea u ABA ligi...
pre 4 godine
Prohodnost u EL ima samo jedan klub iz ABA lige, a to je Olimpijakos... Bravo, stručnjaci.. Bolje se ugasite svi kolektivno...
pre 4 godine
Pobeda Bartomeua. Nacionalne lige su postale nepotrebne.
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deko, 18. maj 2019 21:05)
Nazad u klupu i ovog puta slusaj sta se prica na casovima srpskog jezika
pre 4 godine
Ljudi, a da zamolimo jon bon jovi-a da isto predje ali na drugi portal.
(Toto-ko-tunjo, 18. maj 2019 21:57)
ZA-svi.
UZDRŽANIH-nema.
PROTIV-nema.
pre 4 godine
ZVEZDA u bosni kazu zvijezda u dalmaciji zvizda a u srbiji FMP moze li neko da mi objasni tu logiku i koji je to sad dijalekat u srbiji
pre 4 godine
A koji ce matrak ovamo
pre 4 godine
Olimpiakos ima a licencu tu nemanja nista drugo plasirani aba lige ide u evro ligu a dolasku olimpijakosa dobicemo jacu ligu bolie za nasu kosarku
pre 4 godine
Ја сам из један град кои се зове Свети Николе,, сви клубови нам се зову Овче Поле, кад веч могу сви у Аба лиги јер може и мои клуб Овче Поле да заигра у у Аба лиги, па макар за почетка то било и у Аба лиги 3,,играчемо са Олимпијакоса, вероватно и они че почети из Аба лига 3,,*_*
(Виктор Викентиј МКД, 18. maj 2019 19:30)
Први дерби на који сам био 1990 на југу Партиѕан-Ц.Звезда 1:1 био сам поред транспарента ГРОБАРИ СВЕТИ НИКОЛЕ
pre 4 godine
Grčka nikad nije bila deo Jugoslavije i ne treba dozvoliti ovo! Na šta to liči? Hajde sad Sloga Kraljevo da odluči da će da se takmiči u Slovačkoj ligi, je l bi to moglo?
pre 4 godine
Budućnost je najavila istupanje iz lige dan nakon što ih je Zvezda pukla u finalu, tako da ne vidim problem u tome da Olimpijakos popuni prazno mesto.
pre 4 godine
Deko, 18. maj 2019 21:05)
Deko moras poznavati neke stvari pre nego sto komentarises. U kosarci ne postoji Liga Sampiona, vec Euroliga. Drugo, Olimpijakos ne utice na to ko ce iz ABA lige igrati EL, jor oni imaju A licencu i svakako je igraju, makar ne igrali niti jednu ligu.
pre 4 godine
Olimpijakos ima ekonomske probleme.Milutinov mesecima nije primio platu i sigurno ide.Vlasnici su u svadji,dva brata.Pitanje je kakav ce sastav imati.
pre 4 godine
Znači li to da se možemo oprostiti od Evrolige u narednim sezonama? Mislim na klubove iz regiona budući da samo pobednik stiče pravo da učestvuje..... Tačno je da nam je to bratski klub, ali......
(Marko, 18. maj 2019 19:28)
Олимпијакос има обезбеђено стално место у Евролиги лиценцом. АБА лига има посебно место. Дакле, ићи ће два клуба из АБА илге, Олимпијакос и још један. АБА лига ће имати два Евролигаша. Ако претпоставимо да ће Олимпијакос доминирати АБА лигом (тј. бити први и у лигашком делу и на крају), дуел између другопласиране и трећепласиране екипе у полуфиналу плеј-офа ће одлучивати ко ће још ићи у Евролигу уз Олимпијакос. Због тога би требало и полуфинале играти на три добијене утакмице.
pre 4 godine
Boli ih... I u beton ligu da ih izbace,idu u EL. Jaka stvar. A u ABA ce igrati jacu kosarku
pre 4 godine
Odavno se nesto muti u nasoj kosarki. I lajik vidi da tu nisu cista posla. Nije Jokic slucajno odbijo poziv. Sad ovo navodno pridruzavanje Olimpiakosa ce dovesti do toga da nemamo predstavnika u Ligi sampona.
(Deko, 18. maj 2019 21:05)
Da naucis pravopis i da se informises pre nego sto uzmes tastaturu u ruke.Oly ima A licencu
pre 4 godine
@svasta
Grčka je na Balkanu sine....
Balkan nije tzv. Region kako to vi novokomponovani volite da kažete.
pre 4 godine
(fkcz, 18. maj 2019 22:55)
Pa ok, niko ti ne brani da se nazivas "balkancem"cak i da istetoviras to na sebi pored grba FK (udruzenja gradjana CZ)..
Poenta je u tome kakvu konotaciju u svetu za sobom povlaci ta turska rec, kojoj ti, kako pises,pripadas...
pre 4 godine
ukoliko budu ucestvovali u aba, bilo bi pravedno uzeti sistem koji postoji u fudbalu, npr spanska 2 liga, kada se B ekipe takmice, ukoliko se plasiraju u plej of, automatski se njihovo mesto prvom ispod crte, jer naravno ne mogu oni da udju u primeru.. tako isto i sa olimpijakosom, slobodno da igraju, bice zanimljivo, ali da njihov plamsan ne utice na predstavnika aba lige za el, svakako imaju A licencu.
pre 4 godine
Kad god neka ekipa bude izbacena iz svoje lige ubaciti je u Aba ligu, lol brate mili.
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
A, kako se zove poluostrvo gde zive Grci i mi? Samo pitam!
pre 4 godine
Vidim da nepratite trendove u evropskoj kosarci.olimpijakos je busan .....n od tima o kakvoj dominaciji olimpijakosa prichate cak I ako udje u aba ligu budzet zvezde ce biti neznatno manji uz to znase ko vedri I oblachi ligom brzo ce se ono vratiti u grchko prvenstvo kad vide da ovde vlada josh veca kosarkaska mafija
pre 4 godine
ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
(Trica, 18. maj 2019 21:51)
Evo ovo je tipican primer kako losi mediji mogu lose da uticu na razvoj dece !!!
Naucno je dokazano kako pojedini sadržaji koji se nude u medijima, poput sapunica, losih sportskih « navijackih » emisijai koje vode losi novinari i rijaliti emisija, mogu negativno da utiču na decu prilikom formiranja mišljenja, razumevanja normi i pravila ponašanja, kao i u odnosu sa drugima.
Ovaj ovde sigurno zna koristi iPad, racunar ili bilo sta drugo ali ne zna koristiti glavu ...
Sta reci ...
pre 4 godine
Welcome!
pre 4 godine
"ove sezone netrpeljivost grčkih rivala je kulminirala, a sa obe strane su pljuštale uvrede, pretnje i saopštenja"
hahaha bas ce se usreciti u aba ligi koja je poznata po fer pleju i postovanju izmedju klubova
pre 4 godine
@grobar banjaluka: veci bi bio problem aba2 ligasima ako bi olimpijakos igrao sa njima... ili mislis da dinamik moze lagano da plati put do atine...
pre 4 godine
Oly ima A licencu, ok. Ali i da je nema ili je oduzmu, ko garantuje da će osvojiti ABA ? Mi se ne plašimo, Partizan vas čeka raširenih ruku, imamo iskustva sa reciklažom. Plaše vas se ova vaša braća i Futur 2 iz Podgorice.
pre 4 godine
Bob Mcadoo, 18. maj 2019 23:08)
To da je rec o "balkanskom poluostrvu" i da je na tom "poluostrvu"i GR, uci se samo u Srbiji i RS.
To "poluostrvo" za GR nije Balkansko,a nije ni za TR,nije ni za Sloveniju,CG i hr, a sada tu rec ces sve redje da cujes i u Mk i ta se rec izbacuje iz nj udzbenika.
Dakle nije ta geografija, o kojoj se ti pitas kako se zove, univerzalna,ona je usko politicka,samo u Srbiji i RS moci ces da pronadjes podatak da decu uce da je GR na "balkanskom" poluostrvu.
U knjigama bilo koje zapadne zemlje kad se pomene Balkan,misli se na Srbiju,Kosovo,Bosnu.Ali ne i na juznu Evropu,na Gr niti na TR.
To je i dobrim delom zato jer mi to trazimo da nas tako nazivaju,pa su nam sad nadenuli i odrednicu "zapadni Balkan"zbog toga sto se hr zvanicno skupa sa Cg obratila EU sa zahtevom da je ne smestaju ni na kakav Balkan jer su one "mediteranske i centralno evropske zemlje"..
A kad je rec o Gr, naravno, rec je o Juznoj Evropi,bio bi skandal da ikome padne na pamet da njih smesta na nekakav "Balkan".
O tome je rec,dok sve ex Yu zemlje rade na svom imidzu, Srbija se ponosi sto je na "balkanu / zapadnom balkanu" pri tom ova rec je najgora moguca reklama,ne postoji gora konotacija od te reci za uvo prosecnog evropljanina.
pre 4 godine
@svasta
Care, Grcka i jeste na Balkanu.
pre 4 godine
klub koji osvoji ABA ligu stice pravo na ucesce naredne sezone u Euroleague SAMO ukoliko vec nema A licencu, ukoliko je ima pravo na ucesce dobija prvi sledeci klub koji je nema. ako bi Oly usao u ABA ligu i osvoji titulu, finalista i Oly bi igrali u Euroleague, u suprotnom bi igrali osvajac i Oly.
pre 4 godine
ne bi ih primio u ABA nikad !
pre 4 godine
Olympiakos in, milogorci out
pre 4 godine
Moram da podsetim sve koji optužuju ABA za sunovrat domaće lige i posredno optužuju FMP i/ili Zvezdu da svega toga ne bi bilo da nismo odbili ULEB. Tada je Danilovicu obećana fotelja u FIBA pa je grebao rukama i nogama da klubovi odbiju izlazak iz KSS i osnivanje lige u organizaciji klubova koja bi se pridružila ULEB. Kako smo tada ostali na gubitničkoj strani, godinu dana kasnije se obrazuje Jadranska liga i FMP ulazi u istu. Lobiranje Danilovića nas je dovelo pred svršen čin sto se tiče sadašnjih klupskih takmicenja.
(Sport, 18. maj 2019 19:59)
To o cemu procas se desavalo pocetkom mileniuma dok je Danilovic jos bio aktivan igrac. Da smo 2000. otisli u ULEB bili bi u boljoj poziciji, sve ostalo je posledica toga
pre 4 godine
Olimpijakos nije naš problem. Stop dovođenju ekipa van regiona u ABA ligu.
pre 4 godine
Ajde objasni zasto je Covic kriv??? Sta ima Covic ako Oly dodje u ABA ligu sta je Covic kriv ako nema mesta za drugi klub iz ABA !!
(Crvena Zvezda ponos SR, 18. maj 2019 20:18)
Pretpostavljam da se to odnosilu na eru Reflexa.
Posto ovakva evroliga (privatzovana, sa licencama) stremi ka tome da bude evropski ogranak NBA gde i nece biti ispadanja, nadam se da ce ABA zadrzati bar i to jedno mesto a potajno se nadam da ce i drugo da vrate u kvali.dok se to ne obistini.
pre 4 godine
Za sve neupucene, OLY je klub pred katancem, igraci nisu dobili palte mesecima, svaki bukvalno danas moze da ode i potpise za bilo koji drug klub. OLY menja vlasnika i sa mnogo manjim sredstvima igra 2. Grcku ligu dogodine, nemaju oni para da daju klubovima u ABA za gostovanja u grcku.
pre 4 godine
Klub koji osvoji ABA ligu stice pravo na ucesce naredne sezone u Euroleague SAMO ukoliko vec nema A licencu, ukoliko je ima pravo na ucesce dobija prvi sledeci klub koji je nema. ako bi Oly usao u ABA ligu i osvoji titulu, finalista i Oly bi igrali u Euroleague, u suprotnom bi igrali osvajac i Oly.
(luka, 18. maj 2019 19:56)
Lepo to zvuči, ali u praksi...ne veruj Danajcima ni kad darove nose... Dakle, ako ULEB da A licencu ABA ligi ili garanciju učešća u istoj, može, bez toga, ostajemo sigurno bez ijednog mesta čim istekne postojeća licenca.
pre 4 godine
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Isto ti tako kod nas zvuči reč - amer, može da bude i crnac košarkaš, a može da bude glupi debil koji nema ni deseti deo školovanja koje imaju ljudi u Srbiji i na Balkanu i koje naši klinci sa tog Balkana kojeg nazivaš svakojakim nazivima i epitetima redom razbijaju na svim takmičenjima u svim naučnim oblastima, isto tako znači i neko ko bombarduje zemlje i narode zarad nafte, prirodnih resursa i osvajanja Rusije iz istog razloga, svetski bahati policajac i ultimativni manipulator lažima i prevarama, lopov, bankarski sisač krvi-vampir, imperijalista i kolonizator današnjice
Isto tako može da znači i bogati plavokosi tajkun sa tupeom, koji je karikatura u svakom smislu.
Spisak je poduži...
pre 4 godine
Da li Olimpijakos ima zagarantovano mesto u El?A ako je tako onda je dobro da dođu.Podići će kvalitet.
pre 4 godine
@viktor - ako donesete ovče sirenje može i Aba 2.
pre 4 godine
Ma ljudi neka igraju u ABA, moze to Zvezda dobiti u Bg, tamo ako izgubimo sa manje razlike nego oni od nas prvi smo u regularnom delu i ako nas sreća posluži, ponovo šampioni. Uz par kvalitetnih pojačanja i par ostanaka igrača koji su imali ključnu ulogu ove godine ništa nije nemoguće. A ljudi kad Efes pobedi Fenjer, može i Zvezda Oly.
pre 4 godine
saeKn...ja znam da vi navijaci fmp-a koji ste zaboravili na vas ugaseni klub ne znate nista o kosarci,a i pamcenje vam kratko.Srbija je sama imala pre Covicevog i Paukovog ubacivanja na silu Partizana i ostalih u Aba ligu 4 predstavnika u evropi!jedan u EL i tri u EK.
(Trica, 18. maj 2019 21:51)
Imala je i Belgija. Danas ima okruglo NULA u EL, i okruglo NULA U EK. To im je Čović sredio kad je "naterao" Partizan u Abu.
pre 4 godine
Ovi lazni moralisti sto komentarisu ABA ligu 2 i povezuju Olimpijakos u tom kontekstu, pitam ih samo znaju li oni uopste sta je Wild card, drugo da PSG zeli da se pridruzi spanskoj ligi jer mislite da bi krenuo iz najnizeg rranga takmicenja...smesni ste i smarate, a pritom nista ne znate.
pre 4 godine
@trica: a el je imala 32 predstavnika...
pre 4 godine
Niste zanimljivi sa forama za aba2.
pre 4 godine
Deko...
Cccc Olimpijakos u LS,sigurno si mislio na fudbal??
pre 4 godine
@ Mihajlo: " Milutinov dolazi u Zvezdu". Jeste, jeste, a u Partizan sigurno dolazi Jokic.
pre 4 godine
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
A opet, kvalitet tog reprezentativnog takmičenja bio bi sumljiv, jer bi najbolji košarkaši pre igrali cele godine za velike plate nego jednom godišnje za simbolične nagrade i teško da bi im moglo da nadoknadi rupe u džepu. Rešenje je u tome da se postigne balans i ravnoteža koji narušavaju i jedni i drugi, svako sa svojom vizijom, a ne da neko odnese pobedu i uništi onog drugog čime bi svi izgubili.
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
Ne mozes silom kad nisi sila, shvatite vec jednom.
pre 4 godine
Marko
Pricas gluposti...idi prati sah
pre 4 godine
@1 0 0
Nepismen si. "Politička konotacija i šta u Svetu znači...", Balkan je geografsko područje, da poluostrvo. Pripadaju mu države koje obuhvata to područje.
Ako si hteo o politici i državama, opet imaš Samit Balkanskih država na kome učestvuje i Grčka. Regionalnog karaktera je (opet geografski pojam).
Što neko reče možda je Grčka deo Aljaske? Pazi "u udžbenicima", svašta.
Daj neki link za udžbenik koji kaže da Grčka nije deo Balkana.
pre 4 godine
Covic sredio i ovo. Zvezda ima tri tima u ABA ligi! Limar i Tegi na aparatima!
pre 4 godine
"Balkan" turska rec, znaci "brdo".
GR je naravno u juznoj Evropi,u GR nikad neces da cujes tu rec "Balkan",GR je kolevka zapadne civilizacije, a rec "Balkan" je antipod demokratiji.
Ta rec usla je u sve udzbenike kao nesto najstrasnije a u DE knjigama iz politike doslovno stoji da rec "Balkan" znaci "rascepkavanje,korupciju i kriminal,gradjanske ratove,nizak stepen demokratije"...
Ta je rec nastala tako sto je neki nemacki fotograf i putopisac hoteci da jos vise ocrni Srbiju osmislio pred 1.sv rat tu rec opisujuci nas kao "balkance"...
Mi se danas tom turskom reci, umesto da je nikad ne koristimo,hvalimo?
Tu rec neces da cujes nigde sem u Srbiji,delom u Bosni i ponekad u Mk I nigde vise, u TR svakako nikad.
A napisati za GR da je "Balkan" je stvarno bolesno, i predstavlja tipicno neznanje.
(C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Super si ti ovo sve napisao,nego samo da ti kazem da je Balkan planinski venac u Bugarskoj.
Toliko o tome sta pise u tim nemackim knjigama,koje su ti uvelili da citas, o tome sta znaci Balkan.
Po tim nemackim knjigama covek koji se zovao Fernao de Magaljaeš je prekrsten i po nemacki nazvan Ferdinand Magelan.
I to da li Grci sebe smartaju Balkancima ili ne je znacajno taman koliko teorije zavere i reptilima. Mogu da misle sta hoce,nauka tj. geografija je neumoljiva. A,bogami i biologija.
Poz.
pre 4 godine
@Bob Macadoo,Helm,drugi naziv za Balkan.Zapravo prvi,jos iz vremena stare Grčke.Balkan dolazi sa turcima.
pre 4 godine
@Jon Bon Jovi
A ti u Pristinu junacino.
pre 4 godine
E, moj Cinik ! Za nauk: gde se onda mi nalazimo? Pa nismo valjda po tebi deo Aljaske! Jos! Naravno na Balkanskom poluostrvu, kao Italija na Apeninskom ili Spanija na Pirinejskom. Zato dobronameran savet.Uzmi knjige u sake i uci !.
pre 4 godine
Ja da sam na mestu FIBE zabranio bih svim igracima koji igraju u EL nastup na EP u reprezentacijama.Pa nije evropska kosarka vlasnistvo jednog coveka!.Sa takvima mozes samo silom pa nek onda obesmisljava domaca prvenstva.Kazu svi lova je u pitanju,ako je tako navedite mi jedan tim iz EL koji je zavrsio u plusu bez obzira koje mesto je zauzeo.A sto se tice ABA lige nek Grci igraju u svom prvenstvu a ne da hvataju bezaniju cim su malo slabiji.Bas me interesuje dali bi neki nas klub primili u njihovu ligu da je takav slucaj.Nazalost evropska kosarka je unistena od strane bahatih pojedinaca koji su zaboravili svrhu sporta.
(najbolji je opancarev lepak., 18. maj 2019 23:55)
Baš bi ih zeznuo. Igrači se inače poubijase da igraju na tim prvenstvima. Ko sve komentariše.....
pre 4 godine
C i n i k, 18. maj 2019 22:50)
Узмимо да је све тачно што си рекао. Једино ми није јасно што та Грчка учествује на Балканским играма у свим спортовима. А учествују и остале земље са те територије.
pre 4 godine
friends and foes
Pojma nemas, zato bolje ne komentarisi...
pre 4 godine
@delboj
Kako bre uvek nađeš neku konotaciju ili u svojoj glavi insinuaciju za nešto?
Sada idete sa spinom da zbog događaja iz finala možda ABA izgubi i to jedno mesto. A ako bi samo izguglao našao bi da ABA već 3 godine stoji na ledu za produžetak ugovora sa ECA, posle sezone 2020./2021.
Veruješ spinu ili zdravom razumu? A spin je plasiran iz nesposobnosti menadžmenta lige i klubova ABA da obezbede ugovor.
Ako ECA bude htela daće ugovor ABA makar se ovde igralo na poljančetu a ako neće uopšte nikakvi uslovi nisu važni.
Samo ćorav ne vidi da Zvezda, Partizan i Budućnost već burgijaju mimo Lige svako za sebe neku vrstu licence, makar i za tu jednu sezonu posle 2021. pa da vide dalje kako da ostanu. Lakše je kad si već u nečemu nego kada treba tek da uđeš.
Budućnost i Partizan su krenuli na vreme sa moljakanjem plus sezona u EC pred njima, Zvezda se opet uzda u sezonu EL koja je pred njom, da će sebe predstaviti na najbolji mogući način.
Ova sezona 2019./2020. u ABA ligi biće svega i svačega, između ova 3 kluba ima da pršti sve, možda i Cedevita mada su najavili skraćenje budžeta.
Ovo finale ABA biće mala maca za nadolazeću sezonu.
117 Komentari
Sortiraj po: