Ponedeljak, 29.04.2019.

13:20

Harden se poziva na slučaj "Kavaj" i "traži pravdu" VIDEO

Bek Hjuston Roketsa Džejms Harden je bio ljut zbog načina na koji su ga tretirale sudije tokom prve utakmice polufinalne serije plej-ofa Zapadne konferencije.

Izvor: SV

Harden se poziva na sluèaj "Kavaj" i "traži pravdu" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Tester

pre 4 godine

Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY

A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.

ValterNBG

pre 4 godine

Probajte ovako,ko je tu glup a ko pametan?Harden koji iskoristava sve sto moze ili ovi koji pokusavaju u tome da ga sprece?Ako je Harden limitiran igrac,pokvaren,prevarant...,uopste ne znaci da je glup,nimalo.To je igrac koji je iskoristio sve sto moze a vi lepo budite pametniji pa ga sacuvajte,polupajte,dezintegrisite pa nek on posle place do mile volje ili ti ko Jordan posle Pistonsa!

eto

pre 4 godine

@prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.

Ako unazad doskočiš na prste i nagnut napred vrlo je lako skočiti u suprotnom smeru. Da nije tako niko ne bi mogao da preskače preko crte napred nazad ili preko lastiša.

Sa druge strane LEGALNO je da skočiš napred jer si u šutu i faul je ako ti pritom ne ostave dovoljno prostora da sletiš (vidi videorulebook.nba.com) ALI ovo što oni rade je ružno za gledanje do smrti.

To je anti sport, a ne anti košarka. Ni kontre ni kretnje bez lopte, niiiišta. Samo prangijanje do beskonačnosti (nešto kao Budućnost kada je Radonjić još igrao).

Što se step-beka tiče, liga je nedavno (čini mi se pre dve godine) uvela to pravilo o geder stepu, kojim se legalizuje ovaka step-back. Na žalost zaboravili su da kažu da geder step (kao i skok unapred prilikom šuta) može da se radi samo ako se krećeš ka košu, a ne ako se krećeš od koša jer se inače pojave ovakvi groteskni likovi.
Bilo kako bilo, brada ne zaslužuje nikako u sledeću rundu i drago mi je što će ih počistiti GSW.

Zato brada i ostali bekovi daju po 50 poena, ali ostali lopte ne dobiju. Ima da ih počisti GSW 4:0, a tako im i treba.

rajko

pre 4 godine

Komentatori ovde tvrde da je GSW najjači tim u istoriji.Imaju Durenta,Karija,Tompsona,Grina.Sa druge strane je Harden koji po njima pojma nema i da bi i oni davali poena koliko i on kada bi toliko šutirali.Ako je sve to tako voleo bih da mi objasne kako su utakmice između ova dva tima neizvesne.Izgleda da nije baš kako oni tvrde.

Mvp

pre 4 godine

Jako prljava igra GSW poznati su po tome! To je jos jedan vise razlog da sudije obrate posebno paznju a nisu!
U NBA nije isto pravilo kao u Evropi. U Evropi je ovo retko kada prekrsaj! a u Nba ovo nije samo faul ovo je "flagrant 1"!!!
Ej ljudi o cemu pricamo! Ko je napadac a ko odbrambeni igrac? Kao odbrambeni igrac smes da skocis vertikalno i to je to! Kome se ne svidja nek` promeni sport!
Pogledajte na svakom doskoku kako Harden gazi na noge protivnickom igracu. Srecom pa su znali u Houston-u da ce igrati prljavo pa Harden ne pokusava da doskoci inace bi mu pokidali ligamente!!! Bice sada slicne situacije i na drugoj strani i samo cekam da vidim ko ce polomiti nogu!
p.s. ne navijam ni za jedne ni druge niti gotivim Harden-a. Navijam za Jokica!

WH

pre 4 godine

Nije sporno da je Harden lisica ,kao sto nije sporno ni da GSW ima neku protekciju od sudija ,to svi znaju.
Ali sta je sporno po meni ovde sto Juta nije imala isti kriterijum sudjenja?
Ako je suditi po sinoc ,ova pravila vaze sa kad igraju sa GSW a sa ostalima mu sve sude.
To je problem svih problema.

Jovica

pre 4 godine

Da je basket kao sto treba da bude ovakve likove bi tukli , pa bi prestali to da rade. Ovako lova, muljanje superstarovi i ostalo. Kao u fudbalu.

mr

pre 4 godine

Пример човека који је почео да верује у представу о себи. Очигледно нема ко да му објасни да је упао у шоу бизнис машину. Па аман већ је повлашћен, прави кораке, изнуђује фаулове, пробија се у нападу. Измузо је максимум, и питање докле ће то да траје, вероватно док не буде пронађен нови пројекат. Поред свега, сада игра против шампиона, не очекује ваљда да ће сада неко да свира на штету Дуранта и Карија а њему у корист. То је то, лимит, бандера.

aco

pre 4 godine

Нек дођу у АБА лигу, као што ће Реал и Олимпијакос. Могу у Вршац да се преселе, имали би добру дворану.

Powerslave

pre 4 godine

(Blue Moon 1579, 29. april 2019 13:20)

Haha :D Već vidim naslov "Hjuston Rokitsi neće igrati NBA ligu Golden Stejt Voriorsa".

Vrlo je licemerno i jadno kad se na suđenje žali Harden.
Kad fer suđenje traži onaj isti Harden koji protiv Jute (u regularnom delu sezone) napravi dupli step back, 4 koraka, šutne, još dobije faul i slobodna bacanja i pravi se lud. Posle utakmice kaže nešto u fazonu "Pa ne očekujete valjda da priznam sudiji i radim protiv sebe". Tad se nešto nije zalagao za pošteno suđenje.
Onaj isti Harden zbog koga su morali da uvedu "Harden rule".
Mnogo, mnogo odvratan tip i želeo bih da nikad ništa ne osvoji. Navikne da u regularnom delu sezone može da pravi koliko god hoće koraka, a da pritom šutira po 20+ slobodnih bacanja po meču, neretko više od celog protivničkog tima. Posle kad dođe plejof toga više nema i on se, sada već tradicionalno, pogubi. "Igračina".

Uostalom kao i Hjuston i njihova antikošarka koja se svodi na šutiranje 190 trojki po meču, nek pogode svaku petu i eto poena za pobedu i čija se dva glavna igrača više fokusiraju na to da prevare sudije nego na pobeđivanje protivnika.

A da se ne lažemo, NBA sudije jesu očajne, meni je prosto nestvarno da takmičenje koje godišnje obrne 6-7-8 milijardi dolara ne može da nađe 30 normalnih sudija u državi od 330 miliona ljudi. Jedino racionalno objašnjenje je da ne žele.

ljupce

pre 4 godine

@zoki

nemas ti pojma.pogledaj situaciju u prvoj cetvrtini kada harden dobija na poklon tri bacanja kod situacije gde je posle suta(promasio naravno) ostavio ispruzenu ruku kako bi u doskoku doslo do kontakta sa protivnikovim ramenom.jos dobio faul sa zakasnjenjem,a upravo u toj situaciji je emo mogao da normalno doskoci posle suta,em je mogao da normalno posle suta spusti ruke i da ih skupi sto on nikad ne radi.obican floper i folirant,ali da bi znao par stvari treba da izadjes i odigras poneki basket na terenu,a ne nba 2k19.uzivo je sve drugacije nego na tv ili na kompjuteru.kao sto su neki napisali,ruzna utakmica i ruzna igra sto se nikako nije ocekivalo,ali izgleda da ne leze jedni drugima.

Ronaldinjo26

pre 4 godine

Ne želim da komentarišem sinoćnu utakimicu i da li su bili faulovi. Moje misljenje je da je brada nabio velike komplekse sebi sa onim utakmicama od 50+ poena, a svi znamo kako je dolazio do njih, tako da sada kada je nemoćan pokazuje svoju najveću slabost , a to je da ne zna da gubi i da plače kad je slabiji . Sve to na stranu meni ovde samo jedna stvar smeta , kako nema neko iza njega da mu lupi dandaru kad spomene Lenarda , onak čovek i igrač brada nece biti ni u 100 zivota !

KOSTA1703

pre 4 godine

@vama koji pljujete Hardena

Molio bih jasno objašnjenje,kako je moguće da igrač koji napravi iznenadan korak unazad,da bi dobio priliku za šut(taj stepbek,koji ste takodje proglasili za korake), prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Napadač mora biti zaštićen, odbambeni igrač sme da skoči pravo u vis,nikako i nipošto prema napadaču.

ruzno

pre 4 godine

Mnogo prljav igrac. Kada sam odgledao snimak na drugom postu ranije danas bio sam ubedjen da je bio faul, a sada kada vidim linije odraza i doskoka shvatam koliko je covek prljav. Mnogo gadan lik, sad mi je jos vise drago da je ispao i da nije u konkurenciji za MVP (do cega mu je bas stalo!)

Fljorent Jashari

pre 4 godine

...jesu najbrža i najizdržljivija basket liga na svetu, ali za sve ostalo su dno. Prodaju celom svetu neku kvazi-borbenost i sportski profesionalizam koji se samo i jedino ogleda u anti-ferplej filozofiji od prvog do poslednjeg sekunda. A što se tiče hemijsko-fizioloških pomagala kojim ih "napune" tokom karijere i totalnog nepoznavanja i ignorisanja osnovnih pravila košarke, o tome je suvišno i polemisati

јд123

pre 4 godine

Примадона се буни, ха, ха, ха. Плачљивко један, навикао да се истреса на судије и ови уместо да му дају техничку коригују одлуке против њега. У утакмицама против Денвера тако неколико пута. Сећам се ситације досудили му дискутабилан фаул и бацање са стране, он се издере на судију, овај мења одлуку и он добија додатно слобдно бацање. Другом приликом он јури судију, овај бежи да не мора да му досуди техничку.

Што би волео да сада почну да свирају и кораке, па да види шта значи ”правилно суђење”. Онда судије да изјаве ”Добио је оно што је тражио”.

Човече, покажи да си добар играч а не фолирант, запни, играј кошарку и одведи свој тим у финале. Угледај се на Лиларда, који је другом фолиранту Вестбруку показао где му је место. Вестбрук јадник после сваког коша се уноси у лице Лиларду, арлауче, али на крају поштенији и бољи играч га послао тамо где му је место.

Pera

pre 4 godine

Ne bi bilo lose da obojica uspeju da doskoce odbranbenom igracu na nogu i izvrnu zglob - ne puno, samo malo, za nedelju-dve pauze. Trude se, valjda uspeju jednom.

Неедукован

pre 4 godine

Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.

Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
(Zoki, 29. april 2019 14:47)

Тако је! Хвала ти што си нам свима објаснио! Још се ја питам како је могуће да већ неколико година уназад буквално ни једном нисам видео да играч скочи, шутне тројку и дочека се на паркет. Увек доскочи противнику на ноге. И сваки меч који сам гледао сам очекивао да неко кончано при шуту за три доскочи на паркет, али ништа. Сви противнику на ноге!
..и сад ти коначно напишеш о чему се ради! Хвала ти! Сада си ми отворио очи и сад знам да играч мора да скочи унапред да би добацио. Сасвим је логично да при том мора да доскочи противнику на ноге. То сви раде, тако да си потпуно у праву!

Шунто Златиборац

pre 4 godine

sef strucnog staba, 29. april 2019 13:59)

Брате,ја сам је тренирао.Погледај снимке још једном.Харден не скаче напред.Његово тијело приликом скока остаје на истом.Његове ноге иду пола метра унапред.Он ногама жели да изнуди фаул,уколико промаши кош.Једноствно је техничка.

Milan

pre 4 godine

Svi koji branite Hardena - pogledajte još jednom snimak Kavaja i Hardena pa uporedite. Kavaj se čak bacio unatrag dok Harden ide skoro jedan metar unapred. Imao je više nego dovoljno prostora za normalan šut i doskok.
Isto tako ne vidim razloga da se pravi razlika kod kontakta pri šutu za tri i za dva poena. Zamislite da igrač šutira sa poludistance i baci se jedan metar unapred i očekuje da se mu odbrana skloni kako bi mogao doskočiti. Jel bi onda i to bio faul?

lukija

pre 4 godine

Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
(stalno mi kradu nick, 29. april 2019 15:06)
fizika je tek u 6. razredu

Jare u mleku

pre 4 godine

Lupajte minuse koliko hoćete ali na snimku možete videti, naročito kod druge situacije, da odbrana skače na šut i posle doskoka pravi još jedan nepotreban korak prema Hardenu. Harden pri šutu baca noge napred ali ništa drastično. Ko god je izveo skok šut za 3 poena zna da noge idu napred pri šutu. Bar je tako kod mene a bacam loptu nekih 30 godina. Na drugu stranu je to što stalno traži neki kontakt i traži faul. Za to bih mu zalepio tehničku ali ovo podmetanje pod noge je faul i opasna igra.

Wllaxy

pre 4 godine

Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
(Bane, 29. april 2019 13:46)

Da, da, baš se svaki put desi da noge odu metar unapred, hoće to slučajno svaki put tako... 99,9% igrača ona šutira nenormalno ali Harden i Pol jedini imaju normalnu formu šuta...

stalno mi kradu nick

pre 4 godine

Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala

Sabre

pre 4 godine

Ahahahahahahhaha pa ovaj je gori od KK Futura Boli. Majko mila. Covek je bukvalno u fazonu "ako me ne pustite 100% vremena da pravim korake kad mi se cefne, da kad neko pogleda popreko u mom pravcu dobijam nesportsku i ako u bilo kom trenutku kad mi ne ide niste tu da gurate IMA DA SE ZALIM".

Retko odvratan lik, retko odvratan tim.

srle

pre 4 godine

Džejms Garden bi trebao da razmisli da se bavi baštovanstvom, posle šuta 4/16 za tri. Hjuston igra antikošarku, skoro 50 šuteva za tri poena i prenemaganje kod svakog kontakta, prigovori kod sudija... Voleo bi da ih pometla GSW.

antiDebil

pre 4 godine

Tompson je napravio faul za 3 bacanja, situacija sa Grinom je faul u napadu posto je Harden ispruzio noge ka njemu. Obe ekipe su toliko odvratne da je to tesko gledljivo!

Rebel-Rebel

pre 4 godine

Kad je sutirao trojku na kraju za izjednacenje, bio je i kontakt ruke a i Green je skocio u njega. I mene nervira zbog svega sto mu sudije sviraju ali to je bio faul, a nije bilo samo to, dosta su sudije poklanjali Golden Stejtu...

drvobradi

pre 4 godine

Odgledah utakmicu sad u reprizi, kakve 2 odvratne ekipe. Hjuston igra najruzniju košarku u svemiru i skup je iritatnih likova i foliranata.
Sa druge strane, GSW igra podmuklo i prljavo a sudije otvoreno navlače za njih. Klej je tri puta ušao u noge Hardenu, pri tome nije skakao da blokira već samo da uleti u noge. Mislim da je 2 puta i dodatno pomerao nogu ne bi li bolje uleteo. Sudije ništa. Durent bukvalno hvata za ruku Pola pri šutu, sudija ništa ne svira, Durent daje poene u kontri.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Houston u ABA-ligu dogodine. Na stranu zajebancija, suci su loše sudili kontra obje ekipe. A zadnji njegov šut nije faul. On nogama kreće na obrambenog, kao da skače prelom u vodu. Vrhunski igrač, ali previše energije gubi na iznuđivanje faula. Nema tu sreće. A Golden State loš prvu...

Шунто Златиборац

pre 4 godine

Нити један није фаул,треба му судити техничку,сваки пут кад се „бацакне" ногама.

Dylan Dog

pre 4 godine

Nije uopste isti slucaj. U trenutku skoka Kawai nije skocio napred nego je Zaza ispod njega podmetnuo nogu sto po meni nesportski i namerno je hteo da povredi. Kod Hardena je slucaj, kad skoci, namerno baca noge napred da bi se upecao na noge odbrane sto je cist "flop". Ali to ne radi samo Harden i CP3 radi isto to. LA se prvi zalio da Harden korisiti "flop" da bi dosao na +1 ili 3 slobodna.
Ako pogledate Utah je cuvala Hardena tako sto su stajali pored njega a ne ispred (Rubio cak iza njega) da ne bi mogao zloupotrebiti "Kawai" pravilo

WillyWonka

pre 4 godine

Uz šut 4/16 za tri i ja bih tražio pravdu. Hjuston igra negledljivu košarku, sve se svodi na prelazak centra i tricu. 47 puta su šutnuli za tri, 27 puta za dva. Je li to košarka? Meni nije.

Zoki

pre 4 godine

Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.

Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).

MPP

pre 4 godine

Kako ga nije sramota da pominje Lenarda uopšte ? Kakav licimer ! E zbog ovoga ga niko ne voli . Izmislio je taktiku šuta koji se bazira na maximalnom iskorišćenju kontakta kao taktične varijante ! A Lenard je trgično završio seriju na pragu pobede i igre za pamćenje. Harden namerno ide na svoj lom noge i niko neće biti iznenadjen ako je na kraju i ne polomi.

ETC

pre 4 godine

Tacno,nije to kosarka,to je sutiranje trojki. Ne volim Bradu,ne volim njegovu kosarku,ne volim ni njega kao pojavu,zapravo on i Vestbruk za moj nacin posmatranja kosarke su najobicniji cirkuzanti,ali odvratna mi je strategija koju su tako ocigledno primenjivali voriorsi. Znaju da je taj nacin odbrane na ivici da se povredi igraca,ali su se ipak opredelili da Hardenu ne ostavljaju mesta za doskok. Sramotno za jedan tako mocan sastav kakav su voriorsi. Namece se pitanje da li su to naucili od Zaze "ABA liga" Paculje,ili je to odgovor na pitanje od milion dolara,zasto su ratnici uzeli bledunjavog dugajliju sa kordinacijom celebralca.

SeQula

pre 4 godine

Samo ti pogledaj svoj procenat suta, pa onda pricaj o sudijama...Sa takvim procentom bi u ABA ligi sjedjeo na klupu, a to sto si navika tokom regularnog dijela da ti sviraju 53485 faulova za svaki prodor, za svaku trojku na koju se bachis ka mrtav, to je druga prica...

CCCR

pre 4 godine

Hjuston mi odavno postao najodvratniji tim, odmah iza njih GSW. A Harden ubedljivo najantipatičniji ego manijak od svih koji juri 30+ partije, bar 20+ slodonih bacanja uz odličnih 12% šuta iz igre. Gadno.

111

pre 4 godine

Ovaj covek to namerno radi, pada kod svakog suta za 3. I prica onda price? Jos gore je kada u probijanju u reket GLAVOM ide u telo protivnika.Spada u igraca koji na svakoj utakmici izvede najveci broj slobodnih bacanja. I zali se? Za njega je Durent igracina. Pa taj Harden je u prvom poluvremenu promasio sve i nastavio je da divlja..i na kraju kada toliko sutiras opet je presao preko 30+.

stefan

pre 4 godine

Brate mii razumem da se neko zali na sudjenje ali HARDEN. .koliko god da je talentovan ipak ima maximalnu protekciju. . .tako da nije sportski zaliti se na sudjenje. .msm.green je dobio suspenziju jer je psovao jamesa. . .msm.sta jokic da kaze. .

Kolorado

pre 4 godine

Harden je odlican kosarkas,veoma pametan i spretan.Tokom sezone je cesto koristio korak nazad i posle suta da se isto vrati korak napred.Prilikom doskoka naravno da ce dolaziti do kontakta sa protivnikom pogotovu ako se isti ne ukopa i krene jos malo napred.Sinoc nije bio u pravu jer se covek ukopao a on je kao izbacen iz pracke trazio kontakt s njim.Pre ce biti da su sudije ipak malo razmotrile celu situaciju i malo promenile tretman tj.dozvolile su igru blize protivniku i jaku odbranu sto se moze zakljuciti iz zadnjih par utakmica.Poeni to lepo prikazuju.

aca

pre 4 godine

Na ovom snimku sva 3 faula Tomsona.. Gledao sam sinoc mec, mucnu igru Hjustona i bacakanje Hardena i Pola, ali ovde je sve cisto, tj nije se ni Harden pri svakom sutu ritao unapred kako komentator sinoc rece..

Ja sam se i sinoc cudio kako sudije nisu ovo svirale Kleju, cisti faulovi sva 3 puta..

Pol i Taker su sinoc bili ocajni i inace su losi, mantra je da su to dobri kosarkasi..

Kako onako nizak Taker igra na poziciji 4 nikada mi nece biti jasno, po visini je za beka, a u napadu samo tako skupljaju ofanzivne skokove preko njega..

Kapela sinoc katastrofa, pogotovo na skoku, Nene odlican, ali mator pa ne moze da igra mnogo zato..

Wllaxy

pre 4 godine

E stvarno je vreme da dođe do smaka sveta kada najveći beli medved NBA traži pravdu i žali se da nije tretiran kako treba, a na prste jedne ruke se mogu izbrojati mečevi kada je imao manje od 10 slobodnih...

blaza

pre 4 godine

Jasno se vidi da mu Tompson ulazi u noge,Harden skoci kao sto i svi skacu malo napred kad sutnu al Tompson ulazi u njega gde treba da doskoci.Jesten da Harden izvlaci tako faulove al sinoc je tri puta ostecen

soni

pre 4 godine

Ne moze da se poredi sa kawaijem, prvo tada je sviran faul, drugo Kawai je skocio vertikalno a ludi Zaza mu se podvukao pod noge, Harden skace u napred i da mu neko ne bi ugrozio doskok, bukvalno bi morao da skace vertikalno sa metar udaljenosti od njega, tako ni na koji nacin ne bi omeo sam sut, pa i nema poentu takva odbrana.. Ovako je on taj koji pada u prostor za doskok defanzivca i zato nije faul..

dzontra

pre 4 godine

Stvarno trebaju da odgledaju ovaj snimak i vide ociglednu razliku izmedju prirodnog doskoka Kavaja i ovoga sto Harden i Pol rade.
Kavaj posle suta zavrsi gde je i bio, docekuje se na noge.
Harden i Pol zavrse metar napred i padaju na dupe jer noge bacakaju napred da dobiju kontakt.
Ovo pozivanje na Kavaja je odvratno, koriste tudju nesrecu da bi opravdali svoje besomucno foliranje.

Jim Beam

pre 4 godine

Sve kreće od stepbeka za koji mu ne sviraju kao korake, a realno jesu. Na taj način on se odvoji od odbramenog igrača, koji je u zaostatku pola koraka koje mora da nadoknadi skokom unapred ako hoće da odigra pristojnu odbranu. Harden to koristi, zbog malog koraka koji mu tolerišu uspeva da se ispravi i baca se u napred ulazeći u kontakt. Obratite pažnju na skok šut, Klej nogama ne dolazi do one pozicije odakle se Harden odrazio. Na taj način Harden više ulazi u odbrambenog igrača nego ovaj u njega, ali pravila to nisu predvidela. To što Harden radi treba znati, ali to je rupa u pravilima za koju se liga pravi da ne postoji. Porediti to sa krvnicima Zazom ili Bovenom je smešno. Liga je zakazala, tolerišu to kao i ono "Kevin Martin" pravilo gde se igrač neprirodno podiže na šut sa ciljem da zakači obrambenog igrača (rade to svi, juče Durent Šampertu i Pol Tompsonu recuni) i dobili su to da se danas priča o suđenju, a ne o seriji koja je trebala da obeleži celu sezonu. Ko će biti šampion zbog toga zavisi od tumačenja sudija.

sef strucnog staba

pre 4 godine

Sve su to faulovi voleli Hardena ili ne, jasno se videlo na grafikonu gde doskace Harden i gde su stopala Kleja Tompsona. Kao da im nisu dovoljni svi ti all star igraci pa im jos i sudije trebaju.

acika

pre 4 godine

kavai se bacao u nazad i bilo je ocigledne namere da bude povredjen, harden se baca u napred i ocekuje faul. vidim ovde ljudi mrze gsw ali meni je ovaj hjuston 10x odvratniji tim

Bane

pre 4 godine

Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.

dzontra

pre 4 godine

Stvarno trebaju da odgledaju ovaj snimak i vide ociglednu razliku izmedju prirodnog doskoka Kavaja i ovoga sto Harden i Pol rade.
Kavaj posle suta zavrsi gde je i bio, docekuje se na noge.
Harden i Pol zavrse metar napred i padaju na dupe jer noge bacakaju napred da dobiju kontakt.
Ovo pozivanje na Kavaja je odvratno, koriste tudju nesrecu da bi opravdali svoje besomucno foliranje.

WillyWonka

pre 4 godine

Uz šut 4/16 za tri i ja bih tražio pravdu. Hjuston igra negledljivu košarku, sve se svodi na prelazak centra i tricu. 47 puta su šutnuli za tri, 27 puta za dva. Je li to košarka? Meni nije.

acika

pre 4 godine

kavai se bacao u nazad i bilo je ocigledne namere da bude povredjen, harden se baca u napred i ocekuje faul. vidim ovde ljudi mrze gsw ali meni je ovaj hjuston 10x odvratniji tim

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Houston u ABA-ligu dogodine. Na stranu zajebancija, suci su loše sudili kontra obje ekipe. A zadnji njegov šut nije faul. On nogama kreće na obrambenog, kao da skače prelom u vodu. Vrhunski igrač, ali previše energije gubi na iznuđivanje faula. Nema tu sreće. A Golden State loš prvu...

Шунто Златиборац

pre 4 godine

Нити један није фаул,треба му судити техничку,сваки пут кад се „бацакне" ногама.

Wllaxy

pre 4 godine

E stvarno je vreme da dođe do smaka sveta kada najveći beli medved NBA traži pravdu i žali se da nije tretiran kako treba, a na prste jedne ruke se mogu izbrojati mečevi kada je imao manje od 10 slobodnih...

soni

pre 4 godine

Ne moze da se poredi sa kawaijem, prvo tada je sviran faul, drugo Kawai je skocio vertikalno a ludi Zaza mu se podvukao pod noge, Harden skace u napred i da mu neko ne bi ugrozio doskok, bukvalno bi morao da skace vertikalno sa metar udaljenosti od njega, tako ni na koji nacin ne bi omeo sam sut, pa i nema poentu takva odbrana.. Ovako je on taj koji pada u prostor za doskok defanzivca i zato nije faul..

Jim Beam

pre 4 godine

Sve kreće od stepbeka za koji mu ne sviraju kao korake, a realno jesu. Na taj način on se odvoji od odbramenog igrača, koji je u zaostatku pola koraka koje mora da nadoknadi skokom unapred ako hoće da odigra pristojnu odbranu. Harden to koristi, zbog malog koraka koji mu tolerišu uspeva da se ispravi i baca se u napred ulazeći u kontakt. Obratite pažnju na skok šut, Klej nogama ne dolazi do one pozicije odakle se Harden odrazio. Na taj način Harden više ulazi u odbrambenog igrača nego ovaj u njega, ali pravila to nisu predvidela. To što Harden radi treba znati, ali to je rupa u pravilima za koju se liga pravi da ne postoji. Porediti to sa krvnicima Zazom ili Bovenom je smešno. Liga je zakazala, tolerišu to kao i ono "Kevin Martin" pravilo gde se igrač neprirodno podiže na šut sa ciljem da zakači obrambenog igrača (rade to svi, juče Durent Šampertu i Pol Tompsonu recuni) i dobili su to da se danas priča o suđenju, a ne o seriji koja je trebala da obeleži celu sezonu. Ko će biti šampion zbog toga zavisi od tumačenja sudija.

MPP

pre 4 godine

Kako ga nije sramota da pominje Lenarda uopšte ? Kakav licimer ! E zbog ovoga ga niko ne voli . Izmislio je taktiku šuta koji se bazira na maximalnom iskorišćenju kontakta kao taktične varijante ! A Lenard je trgično završio seriju na pragu pobede i igre za pamćenje. Harden namerno ide na svoj lom noge i niko neće biti iznenadjen ako je na kraju i ne polomi.

Kolorado

pre 4 godine

Harden je odlican kosarkas,veoma pametan i spretan.Tokom sezone je cesto koristio korak nazad i posle suta da se isto vrati korak napred.Prilikom doskoka naravno da ce dolaziti do kontakta sa protivnikom pogotovu ako se isti ne ukopa i krene jos malo napred.Sinoc nije bio u pravu jer se covek ukopao a on je kao izbacen iz pracke trazio kontakt s njim.Pre ce biti da su sudije ipak malo razmotrile celu situaciju i malo promenile tretman tj.dozvolile su igru blize protivniku i jaku odbranu sto se moze zakljuciti iz zadnjih par utakmica.Poeni to lepo prikazuju.

Dylan Dog

pre 4 godine

Nije uopste isti slucaj. U trenutku skoka Kawai nije skocio napred nego je Zaza ispod njega podmetnuo nogu sto po meni nesportski i namerno je hteo da povredi. Kod Hardena je slucaj, kad skoci, namerno baca noge napred da bi se upecao na noge odbrane sto je cist "flop". Ali to ne radi samo Harden i CP3 radi isto to. LA se prvi zalio da Harden korisiti "flop" da bi dosao na +1 ili 3 slobodna.
Ako pogledate Utah je cuvala Hardena tako sto su stajali pored njega a ne ispred (Rubio cak iza njega) da ne bi mogao zloupotrebiti "Kawai" pravilo

Шунто Златиборац

pre 4 godine

sef strucnog staba, 29. april 2019 13:59)

Брате,ја сам је тренирао.Погледај снимке још једном.Харден не скаче напред.Његово тијело приликом скока остаје на истом.Његове ноге иду пола метра унапред.Он ногама жели да изнуди фаул,уколико промаши кош.Једноствно је техничка.

CCCR

pre 4 godine

Hjuston mi odavno postao najodvratniji tim, odmah iza njih GSW. A Harden ubedljivo najantipatičniji ego manijak od svih koji juri 30+ partije, bar 20+ slodonih bacanja uz odličnih 12% šuta iz igre. Gadno.

lukija

pre 4 godine

Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
(stalno mi kradu nick, 29. april 2019 15:06)
fizika je tek u 6. razredu

Wllaxy

pre 4 godine

Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
(Bane, 29. april 2019 13:46)

Da, da, baš se svaki put desi da noge odu metar unapred, hoće to slučajno svaki put tako... 99,9% igrača ona šutira nenormalno ali Harden i Pol jedini imaju normalnu formu šuta...

Ronaldinjo26

pre 4 godine

Ne želim da komentarišem sinoćnu utakimicu i da li su bili faulovi. Moje misljenje je da je brada nabio velike komplekse sebi sa onim utakmicama od 50+ poena, a svi znamo kako je dolazio do njih, tako da sada kada je nemoćan pokazuje svoju najveću slabost , a to je da ne zna da gubi i da plače kad je slabiji . Sve to na stranu meni ovde samo jedna stvar smeta , kako nema neko iza njega da mu lupi dandaru kad spomene Lenarda , onak čovek i igrač brada nece biti ni u 100 zivota !

Sabre

pre 4 godine

Ahahahahahahhaha pa ovaj je gori od KK Futura Boli. Majko mila. Covek je bukvalno u fazonu "ako me ne pustite 100% vremena da pravim korake kad mi se cefne, da kad neko pogleda popreko u mom pravcu dobijam nesportsku i ako u bilo kom trenutku kad mi ne ide niste tu da gurate IMA DA SE ZALIM".

Retko odvratan lik, retko odvratan tim.

јд123

pre 4 godine

Примадона се буни, ха, ха, ха. Плачљивко један, навикао да се истреса на судије и ови уместо да му дају техничку коригују одлуке против њега. У утакмицама против Денвера тако неколико пута. Сећам се ситације досудили му дискутабилан фаул и бацање са стране, он се издере на судију, овај мења одлуку и он добија додатно слобдно бацање. Другом приликом он јури судију, овај бежи да не мора да му досуди техничку.

Што би волео да сада почну да свирају и кораке, па да види шта значи ”правилно суђење”. Онда судије да изјаве ”Добио је оно што је тражио”.

Човече, покажи да си добар играч а не фолирант, запни, играј кошарку и одведи свој тим у финале. Угледај се на Лиларда, који је другом фолиранту Вестбруку показао где му је место. Вестбрук јадник после сваког коша се уноси у лице Лиларду, арлауче, али на крају поштенији и бољи играч га послао тамо где му је место.

Milan

pre 4 godine

Svi koji branite Hardena - pogledajte još jednom snimak Kavaja i Hardena pa uporedite. Kavaj se čak bacio unatrag dok Harden ide skoro jedan metar unapred. Imao je više nego dovoljno prostora za normalan šut i doskok.
Isto tako ne vidim razloga da se pravi razlika kod kontakta pri šutu za tri i za dva poena. Zamislite da igrač šutira sa poludistance i baci se jedan metar unapred i očekuje da se mu odbrana skloni kako bi mogao doskočiti. Jel bi onda i to bio faul?

stalno mi kradu nick

pre 4 godine

Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala

ruzno

pre 4 godine

Mnogo prljav igrac. Kada sam odgledao snimak na drugom postu ranije danas bio sam ubedjen da je bio faul, a sada kada vidim linije odraza i doskoka shvatam koliko je covek prljav. Mnogo gadan lik, sad mi je jos vise drago da je ispao i da nije u konkurenciji za MVP (do cega mu je bas stalo!)

111

pre 4 godine

Ovaj covek to namerno radi, pada kod svakog suta za 3. I prica onda price? Jos gore je kada u probijanju u reket GLAVOM ide u telo protivnika.Spada u igraca koji na svakoj utakmici izvede najveci broj slobodnih bacanja. I zali se? Za njega je Durent igracina. Pa taj Harden je u prvom poluvremenu promasio sve i nastavio je da divlja..i na kraju kada toliko sutiras opet je presao preko 30+.

Неедукован

pre 4 godine

Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.

Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
(Zoki, 29. april 2019 14:47)

Тако је! Хвала ти што си нам свима објаснио! Још се ја питам како је могуће да већ неколико година уназад буквално ни једном нисам видео да играч скочи, шутне тројку и дочека се на паркет. Увек доскочи противнику на ноге. И сваки меч који сам гледао сам очекивао да неко кончано при шуту за три доскочи на паркет, али ништа. Сви противнику на ноге!
..и сад ти коначно напишеш о чему се ради! Хвала ти! Сада си ми отворио очи и сад знам да играч мора да скочи унапред да би добацио. Сасвим је логично да при том мора да доскочи противнику на ноге. То сви раде, тако да си потпуно у праву!

drvobradi

pre 4 godine

Odgledah utakmicu sad u reprizi, kakve 2 odvratne ekipe. Hjuston igra najruzniju košarku u svemiru i skup je iritatnih likova i foliranata.
Sa druge strane, GSW igra podmuklo i prljavo a sudije otvoreno navlače za njih. Klej je tri puta ušao u noge Hardenu, pri tome nije skakao da blokira već samo da uleti u noge. Mislim da je 2 puta i dodatno pomerao nogu ne bi li bolje uleteo. Sudije ništa. Durent bukvalno hvata za ruku Pola pri šutu, sudija ništa ne svira, Durent daje poene u kontri.

ljupce

pre 4 godine

@zoki

nemas ti pojma.pogledaj situaciju u prvoj cetvrtini kada harden dobija na poklon tri bacanja kod situacije gde je posle suta(promasio naravno) ostavio ispruzenu ruku kako bi u doskoku doslo do kontakta sa protivnikovim ramenom.jos dobio faul sa zakasnjenjem,a upravo u toj situaciji je emo mogao da normalno doskoci posle suta,em je mogao da normalno posle suta spusti ruke i da ih skupi sto on nikad ne radi.obican floper i folirant,ali da bi znao par stvari treba da izadjes i odigras poneki basket na terenu,a ne nba 2k19.uzivo je sve drugacije nego na tv ili na kompjuteru.kao sto su neki napisali,ruzna utakmica i ruzna igra sto se nikako nije ocekivalo,ali izgleda da ne leze jedni drugima.

WH

pre 4 godine

Nije sporno da je Harden lisica ,kao sto nije sporno ni da GSW ima neku protekciju od sudija ,to svi znaju.
Ali sta je sporno po meni ovde sto Juta nije imala isti kriterijum sudjenja?
Ako je suditi po sinoc ,ova pravila vaze sa kad igraju sa GSW a sa ostalima mu sve sude.
To je problem svih problema.

mr

pre 4 godine

Пример човека који је почео да верује у представу о себи. Очигледно нема ко да му објасни да је упао у шоу бизнис машину. Па аман већ је повлашћен, прави кораке, изнуђује фаулове, пробија се у нападу. Измузо је максимум, и питање докле ће то да траје, вероватно док не буде пронађен нови пројекат. Поред свега, сада игра против шампиона, не очекује ваљда да ће сада неко да свира на штету Дуранта и Карија а њему у корист. То је то, лимит, бандера.

aco

pre 4 godine

Нек дођу у АБА лигу, као што ће Реал и Олимпијакос. Могу у Вршац да се преселе, имали би добру дворану.

antiDebil

pre 4 godine

Tompson je napravio faul za 3 bacanja, situacija sa Grinom je faul u napadu posto je Harden ispruzio noge ka njemu. Obe ekipe su toliko odvratne da je to tesko gledljivo!

SeQula

pre 4 godine

Samo ti pogledaj svoj procenat suta, pa onda pricaj o sudijama...Sa takvim procentom bi u ABA ligi sjedjeo na klupu, a to sto si navika tokom regularnog dijela da ti sviraju 53485 faulova za svaki prodor, za svaku trojku na koju se bachis ka mrtav, to je druga prica...

srle

pre 4 godine

Džejms Garden bi trebao da razmisli da se bavi baštovanstvom, posle šuta 4/16 za tri. Hjuston igra antikošarku, skoro 50 šuteva za tri poena i prenemaganje kod svakog kontakta, prigovori kod sudija... Voleo bi da ih pometla GSW.

Powerslave

pre 4 godine

(Blue Moon 1579, 29. april 2019 13:20)

Haha :D Već vidim naslov "Hjuston Rokitsi neće igrati NBA ligu Golden Stejt Voriorsa".

Vrlo je licemerno i jadno kad se na suđenje žali Harden.
Kad fer suđenje traži onaj isti Harden koji protiv Jute (u regularnom delu sezone) napravi dupli step back, 4 koraka, šutne, još dobije faul i slobodna bacanja i pravi se lud. Posle utakmice kaže nešto u fazonu "Pa ne očekujete valjda da priznam sudiji i radim protiv sebe". Tad se nešto nije zalagao za pošteno suđenje.
Onaj isti Harden zbog koga su morali da uvedu "Harden rule".
Mnogo, mnogo odvratan tip i želeo bih da nikad ništa ne osvoji. Navikne da u regularnom delu sezone može da pravi koliko god hoće koraka, a da pritom šutira po 20+ slobodnih bacanja po meču, neretko više od celog protivničkog tima. Posle kad dođe plejof toga više nema i on se, sada već tradicionalno, pogubi. "Igračina".

Uostalom kao i Hjuston i njihova antikošarka koja se svodi na šutiranje 190 trojki po meču, nek pogode svaku petu i eto poena za pobedu i čija se dva glavna igrača više fokusiraju na to da prevare sudije nego na pobeđivanje protivnika.

A da se ne lažemo, NBA sudije jesu očajne, meni je prosto nestvarno da takmičenje koje godišnje obrne 6-7-8 milijardi dolara ne može da nađe 30 normalnih sudija u državi od 330 miliona ljudi. Jedino racionalno objašnjenje je da ne žele.

Pera

pre 4 godine

Ne bi bilo lose da obojica uspeju da doskoce odbranbenom igracu na nogu i izvrnu zglob - ne puno, samo malo, za nedelju-dve pauze. Trude se, valjda uspeju jednom.

Fljorent Jashari

pre 4 godine

...jesu najbrža i najizdržljivija basket liga na svetu, ali za sve ostalo su dno. Prodaju celom svetu neku kvazi-borbenost i sportski profesionalizam koji se samo i jedino ogleda u anti-ferplej filozofiji od prvog do poslednjeg sekunda. A što se tiče hemijsko-fizioloških pomagala kojim ih "napune" tokom karijere i totalnog nepoznavanja i ignorisanja osnovnih pravila košarke, o tome je suvišno i polemisati

Bane

pre 4 godine

Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.

blaza

pre 4 godine

Jasno se vidi da mu Tompson ulazi u noge,Harden skoci kao sto i svi skacu malo napred kad sutnu al Tompson ulazi u njega gde treba da doskoci.Jesten da Harden izvlaci tako faulove al sinoc je tri puta ostecen

Jovica

pre 4 godine

Da je basket kao sto treba da bude ovakve likove bi tukli , pa bi prestali to da rade. Ovako lova, muljanje superstarovi i ostalo. Kao u fudbalu.

sef strucnog staba

pre 4 godine

Sve su to faulovi voleli Hardena ili ne, jasno se videlo na grafikonu gde doskace Harden i gde su stopala Kleja Tompsona. Kao da im nisu dovoljni svi ti all star igraci pa im jos i sudije trebaju.

stefan

pre 4 godine

Brate mii razumem da se neko zali na sudjenje ali HARDEN. .koliko god da je talentovan ipak ima maximalnu protekciju. . .tako da nije sportski zaliti se na sudjenje. .msm.green je dobio suspenziju jer je psovao jamesa. . .msm.sta jokic da kaze. .

eto

pre 4 godine

@prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.

Ako unazad doskočiš na prste i nagnut napred vrlo je lako skočiti u suprotnom smeru. Da nije tako niko ne bi mogao da preskače preko crte napred nazad ili preko lastiša.

Sa druge strane LEGALNO je da skočiš napred jer si u šutu i faul je ako ti pritom ne ostave dovoljno prostora da sletiš (vidi videorulebook.nba.com) ALI ovo što oni rade je ružno za gledanje do smrti.

To je anti sport, a ne anti košarka. Ni kontre ni kretnje bez lopte, niiiišta. Samo prangijanje do beskonačnosti (nešto kao Budućnost kada je Radonjić još igrao).

Što se step-beka tiče, liga je nedavno (čini mi se pre dve godine) uvela to pravilo o geder stepu, kojim se legalizuje ovaka step-back. Na žalost zaboravili su da kažu da geder step (kao i skok unapred prilikom šuta) može da se radi samo ako se krećeš ka košu, a ne ako se krećeš od koša jer se inače pojave ovakvi groteskni likovi.
Bilo kako bilo, brada ne zaslužuje nikako u sledeću rundu i drago mi je što će ih počistiti GSW.

Zato brada i ostali bekovi daju po 50 poena, ali ostali lopte ne dobiju. Ima da ih počisti GSW 4:0, a tako im i treba.

ETC

pre 4 godine

Tacno,nije to kosarka,to je sutiranje trojki. Ne volim Bradu,ne volim njegovu kosarku,ne volim ni njega kao pojavu,zapravo on i Vestbruk za moj nacin posmatranja kosarke su najobicniji cirkuzanti,ali odvratna mi je strategija koju su tako ocigledno primenjivali voriorsi. Znaju da je taj nacin odbrane na ivici da se povredi igraca,ali su se ipak opredelili da Hardenu ne ostavljaju mesta za doskok. Sramotno za jedan tako mocan sastav kakav su voriorsi. Namece se pitanje da li su to naucili od Zaze "ABA liga" Paculje,ili je to odgovor na pitanje od milion dolara,zasto su ratnici uzeli bledunjavog dugajliju sa kordinacijom celebralca.

Jare u mleku

pre 4 godine

Lupajte minuse koliko hoćete ali na snimku možete videti, naročito kod druge situacije, da odbrana skače na šut i posle doskoka pravi još jedan nepotreban korak prema Hardenu. Harden pri šutu baca noge napred ali ništa drastično. Ko god je izveo skok šut za 3 poena zna da noge idu napred pri šutu. Bar je tako kod mene a bacam loptu nekih 30 godina. Na drugu stranu je to što stalno traži neki kontakt i traži faul. Za to bih mu zalepio tehničku ali ovo podmetanje pod noge je faul i opasna igra.

Mvp

pre 4 godine

Jako prljava igra GSW poznati su po tome! To je jos jedan vise razlog da sudije obrate posebno paznju a nisu!
U NBA nije isto pravilo kao u Evropi. U Evropi je ovo retko kada prekrsaj! a u Nba ovo nije samo faul ovo je "flagrant 1"!!!
Ej ljudi o cemu pricamo! Ko je napadac a ko odbrambeni igrac? Kao odbrambeni igrac smes da skocis vertikalno i to je to! Kome se ne svidja nek` promeni sport!
Pogledajte na svakom doskoku kako Harden gazi na noge protivnickom igracu. Srecom pa su znali u Houston-u da ce igrati prljavo pa Harden ne pokusava da doskoci inace bi mu pokidali ligamente!!! Bice sada slicne situacije i na drugoj strani i samo cekam da vidim ko ce polomiti nogu!
p.s. ne navijam ni za jedne ni druge niti gotivim Harden-a. Navijam za Jokica!

aca

pre 4 godine

Na ovom snimku sva 3 faula Tomsona.. Gledao sam sinoc mec, mucnu igru Hjustona i bacakanje Hardena i Pola, ali ovde je sve cisto, tj nije se ni Harden pri svakom sutu ritao unapred kako komentator sinoc rece..

Ja sam se i sinoc cudio kako sudije nisu ovo svirale Kleju, cisti faulovi sva 3 puta..

Pol i Taker su sinoc bili ocajni i inace su losi, mantra je da su to dobri kosarkasi..

Kako onako nizak Taker igra na poziciji 4 nikada mi nece biti jasno, po visini je za beka, a u napadu samo tako skupljaju ofanzivne skokove preko njega..

Kapela sinoc katastrofa, pogotovo na skoku, Nene odlican, ali mator pa ne moze da igra mnogo zato..

Rebel-Rebel

pre 4 godine

Kad je sutirao trojku na kraju za izjednacenje, bio je i kontakt ruke a i Green je skocio u njega. I mene nervira zbog svega sto mu sudije sviraju ali to je bio faul, a nije bilo samo to, dosta su sudije poklanjali Golden Stejtu...

rajko

pre 4 godine

Komentatori ovde tvrde da je GSW najjači tim u istoriji.Imaju Durenta,Karija,Tompsona,Grina.Sa druge strane je Harden koji po njima pojma nema i da bi i oni davali poena koliko i on kada bi toliko šutirali.Ako je sve to tako voleo bih da mi objasne kako su utakmice između ova dva tima neizvesne.Izgleda da nije baš kako oni tvrde.

ValterNBG

pre 4 godine

Probajte ovako,ko je tu glup a ko pametan?Harden koji iskoristava sve sto moze ili ovi koji pokusavaju u tome da ga sprece?Ako je Harden limitiran igrac,pokvaren,prevarant...,uopste ne znaci da je glup,nimalo.To je igrac koji je iskoristio sve sto moze a vi lepo budite pametniji pa ga sacuvajte,polupajte,dezintegrisite pa nek on posle place do mile volje ili ti ko Jordan posle Pistonsa!

KOSTA1703

pre 4 godine

@vama koji pljujete Hardena

Molio bih jasno objašnjenje,kako je moguće da igrač koji napravi iznenadan korak unazad,da bi dobio priliku za šut(taj stepbek,koji ste takodje proglasili za korake), prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Napadač mora biti zaštićen, odbambeni igrač sme da skoči pravo u vis,nikako i nipošto prema napadaču.

Zoki

pre 4 godine

Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.

Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).

Tester

pre 4 godine

Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY

A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.

Bane

pre 4 godine

Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.

blaza

pre 4 godine

Jasno se vidi da mu Tompson ulazi u noge,Harden skoci kao sto i svi skacu malo napred kad sutnu al Tompson ulazi u njega gde treba da doskoci.Jesten da Harden izvlaci tako faulove al sinoc je tri puta ostecen

sef strucnog staba

pre 4 godine

Sve su to faulovi voleli Hardena ili ne, jasno se videlo na grafikonu gde doskace Harden i gde su stopala Kleja Tompsona. Kao da im nisu dovoljni svi ti all star igraci pa im jos i sudije trebaju.

Zoki

pre 4 godine

Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.

Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).

Jare u mleku

pre 4 godine

Lupajte minuse koliko hoćete ali na snimku možete videti, naročito kod druge situacije, da odbrana skače na šut i posle doskoka pravi još jedan nepotreban korak prema Hardenu. Harden pri šutu baca noge napred ali ništa drastično. Ko god je izveo skok šut za 3 poena zna da noge idu napred pri šutu. Bar je tako kod mene a bacam loptu nekih 30 godina. Na drugu stranu je to što stalno traži neki kontakt i traži faul. Za to bih mu zalepio tehničku ali ovo podmetanje pod noge je faul i opasna igra.

Rebel-Rebel

pre 4 godine

Kad je sutirao trojku na kraju za izjednacenje, bio je i kontakt ruke a i Green je skocio u njega. I mene nervira zbog svega sto mu sudije sviraju ali to je bio faul, a nije bilo samo to, dosta su sudije poklanjali Golden Stejtu...

KOSTA1703

pre 4 godine

@vama koji pljujete Hardena

Molio bih jasno objašnjenje,kako je moguće da igrač koji napravi iznenadan korak unazad,da bi dobio priliku za šut(taj stepbek,koji ste takodje proglasili za korake), prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.
Napadač mora biti zaštićen, odbambeni igrač sme da skoči pravo u vis,nikako i nipošto prema napadaču.

drvobradi

pre 4 godine

Odgledah utakmicu sad u reprizi, kakve 2 odvratne ekipe. Hjuston igra najruzniju košarku u svemiru i skup je iritatnih likova i foliranata.
Sa druge strane, GSW igra podmuklo i prljavo a sudije otvoreno navlače za njih. Klej je tri puta ušao u noge Hardenu, pri tome nije skakao da blokira već samo da uleti u noge. Mislim da je 2 puta i dodatno pomerao nogu ne bi li bolje uleteo. Sudije ništa. Durent bukvalno hvata za ruku Pola pri šutu, sudija ništa ne svira, Durent daje poene u kontri.

aca

pre 4 godine

Na ovom snimku sva 3 faula Tomsona.. Gledao sam sinoc mec, mucnu igru Hjustona i bacakanje Hardena i Pola, ali ovde je sve cisto, tj nije se ni Harden pri svakom sutu ritao unapred kako komentator sinoc rece..

Ja sam se i sinoc cudio kako sudije nisu ovo svirale Kleju, cisti faulovi sva 3 puta..

Pol i Taker su sinoc bili ocajni i inace su losi, mantra je da su to dobri kosarkasi..

Kako onako nizak Taker igra na poziciji 4 nikada mi nece biti jasno, po visini je za beka, a u napadu samo tako skupljaju ofanzivne skokove preko njega..

Kapela sinoc katastrofa, pogotovo na skoku, Nene odlican, ali mator pa ne moze da igra mnogo zato..

WillyWonka

pre 4 godine

Uz šut 4/16 za tri i ja bih tražio pravdu. Hjuston igra negledljivu košarku, sve se svodi na prelazak centra i tricu. 47 puta su šutnuli za tri, 27 puta za dva. Je li to košarka? Meni nije.

Шунто Златиборац

pre 4 godine

Нити један није фаул,треба му судити техничку,сваки пут кад се „бацакне" ногама.

ETC

pre 4 godine

Tacno,nije to kosarka,to je sutiranje trojki. Ne volim Bradu,ne volim njegovu kosarku,ne volim ni njega kao pojavu,zapravo on i Vestbruk za moj nacin posmatranja kosarke su najobicniji cirkuzanti,ali odvratna mi je strategija koju su tako ocigledno primenjivali voriorsi. Znaju da je taj nacin odbrane na ivici da se povredi igraca,ali su se ipak opredelili da Hardenu ne ostavljaju mesta za doskok. Sramotno za jedan tako mocan sastav kakav su voriorsi. Namece se pitanje da li su to naucili od Zaze "ABA liga" Paculje,ili je to odgovor na pitanje od milion dolara,zasto su ratnici uzeli bledunjavog dugajliju sa kordinacijom celebralca.

acika

pre 4 godine

kavai se bacao u nazad i bilo je ocigledne namere da bude povredjen, harden se baca u napred i ocekuje faul. vidim ovde ljudi mrze gsw ali meni je ovaj hjuston 10x odvratniji tim

dzontra

pre 4 godine

Stvarno trebaju da odgledaju ovaj snimak i vide ociglednu razliku izmedju prirodnog doskoka Kavaja i ovoga sto Harden i Pol rade.
Kavaj posle suta zavrsi gde je i bio, docekuje se na noge.
Harden i Pol zavrse metar napred i padaju na dupe jer noge bacakaju napred da dobiju kontakt.
Ovo pozivanje na Kavaja je odvratno, koriste tudju nesrecu da bi opravdali svoje besomucno foliranje.

Wllaxy

pre 4 godine

E stvarno je vreme da dođe do smaka sveta kada najveći beli medved NBA traži pravdu i žali se da nije tretiran kako treba, a na prste jedne ruke se mogu izbrojati mečevi kada je imao manje od 10 slobodnih...

ruzno

pre 4 godine

Mnogo prljav igrac. Kada sam odgledao snimak na drugom postu ranije danas bio sam ubedjen da je bio faul, a sada kada vidim linije odraza i doskoka shvatam koliko je covek prljav. Mnogo gadan lik, sad mi je jos vise drago da je ispao i da nije u konkurenciji za MVP (do cega mu je bas stalo!)

MPP

pre 4 godine

Kako ga nije sramota da pominje Lenarda uopšte ? Kakav licimer ! E zbog ovoga ga niko ne voli . Izmislio je taktiku šuta koji se bazira na maximalnom iskorišćenju kontakta kao taktične varijante ! A Lenard je trgično završio seriju na pragu pobede i igre za pamćenje. Harden namerno ide na svoj lom noge i niko neće biti iznenadjen ako je na kraju i ne polomi.

SeQula

pre 4 godine

Samo ti pogledaj svoj procenat suta, pa onda pricaj o sudijama...Sa takvim procentom bi u ABA ligi sjedjeo na klupu, a to sto si navika tokom regularnog dijela da ti sviraju 53485 faulova za svaki prodor, za svaku trojku na koju se bachis ka mrtav, to je druga prica...

stalno mi kradu nick

pre 4 godine

Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala

soni

pre 4 godine

Ne moze da se poredi sa kawaijem, prvo tada je sviran faul, drugo Kawai je skocio vertikalno a ludi Zaza mu se podvukao pod noge, Harden skace u napred i da mu neko ne bi ugrozio doskok, bukvalno bi morao da skace vertikalno sa metar udaljenosti od njega, tako ni na koji nacin ne bi omeo sam sut, pa i nema poentu takva odbrana.. Ovako je on taj koji pada u prostor za doskok defanzivca i zato nije faul..

Sabre

pre 4 godine

Ahahahahahahhaha pa ovaj je gori od KK Futura Boli. Majko mila. Covek je bukvalno u fazonu "ako me ne pustite 100% vremena da pravim korake kad mi se cefne, da kad neko pogleda popreko u mom pravcu dobijam nesportsku i ako u bilo kom trenutku kad mi ne ide niste tu da gurate IMA DA SE ZALIM".

Retko odvratan lik, retko odvratan tim.

rajko

pre 4 godine

Komentatori ovde tvrde da je GSW najjači tim u istoriji.Imaju Durenta,Karija,Tompsona,Grina.Sa druge strane je Harden koji po njima pojma nema i da bi i oni davali poena koliko i on kada bi toliko šutirali.Ako je sve to tako voleo bih da mi objasne kako su utakmice između ova dva tima neizvesne.Izgleda da nije baš kako oni tvrde.

Wllaxy

pre 4 godine

Kakvo iniciranje kontakta, ko vam je to rekao? Harden ponekad inicira kontakt rukama, ponekad inicira kontakt nogama u vazduhu, ali da inicira kontakt pri doskoku je van pameti. Sva tri puta Thompson, a u drugim slučajevima Green, mu uleću pod noge. Ne može on to da "inicira", on najnormalnije šutira. Kad se šutira iz veće daljine ponekad noge odu napred, to je normalna forma šuta. Ovo su faulovi kao vrata nad Hardenom, a onaj jedan Thompsonov je bogami i za isključenje.
(Bane, 29. april 2019 13:46)

Da, da, baš se svaki put desi da noge odu metar unapred, hoće to slučajno svaki put tako... 99,9% igrača ona šutira nenormalno ali Harden i Pol jedini imaju normalnu formu šuta...

srle

pre 4 godine

Džejms Garden bi trebao da razmisli da se bavi baštovanstvom, posle šuta 4/16 za tri. Hjuston igra antikošarku, skoro 50 šuteva za tri poena i prenemaganje kod svakog kontakta, prigovori kod sudija... Voleo bi da ih pometla GSW.

Jovica

pre 4 godine

Da je basket kao sto treba da bude ovakve likove bi tukli , pa bi prestali to da rade. Ovako lova, muljanje superstarovi i ostalo. Kao u fudbalu.

Mvp

pre 4 godine

Jako prljava igra GSW poznati su po tome! To je jos jedan vise razlog da sudije obrate posebno paznju a nisu!
U NBA nije isto pravilo kao u Evropi. U Evropi je ovo retko kada prekrsaj! a u Nba ovo nije samo faul ovo je "flagrant 1"!!!
Ej ljudi o cemu pricamo! Ko je napadac a ko odbrambeni igrac? Kao odbrambeni igrac smes da skocis vertikalno i to je to! Kome se ne svidja nek` promeni sport!
Pogledajte na svakom doskoku kako Harden gazi na noge protivnickom igracu. Srecom pa su znali u Houston-u da ce igrati prljavo pa Harden ne pokusava da doskoci inace bi mu pokidali ligamente!!! Bice sada slicne situacije i na drugoj strani i samo cekam da vidim ko ce polomiti nogu!
p.s. ne navijam ni za jedne ni druge niti gotivim Harden-a. Navijam za Jokica!

јд123

pre 4 godine

Примадона се буни, ха, ха, ха. Плачљивко један, навикао да се истреса на судије и ови уместо да му дају техничку коригују одлуке против њега. У утакмицама против Денвера тако неколико пута. Сећам се ситације досудили му дискутабилан фаул и бацање са стране, он се издере на судију, овај мења одлуку и он добија додатно слобдно бацање. Другом приликом он јури судију, овај бежи да не мора да му досуди техничку.

Што би волео да сада почну да свирају и кораке, па да види шта значи ”правилно суђење”. Онда судије да изјаве ”Добио је оно што је тражио”.

Човече, покажи да си добар играч а не фолирант, запни, играј кошарку и одведи свој тим у финале. Угледај се на Лиларда, који је другом фолиранту Вестбруку показао где му је место. Вестбрук јадник после сваког коша се уноси у лице Лиларду, арлауче, али на крају поштенији и бољи играч га послао тамо где му је место.

lukija

pre 4 godine

Covek koji skace u blok, posebno u trku, nema gde drugo da doskoci,nego u napred.Fizika za 5 razred osnovne. A covek koji sutira iz mesta moze da doskoci u nazad ili najcesce skoro na isto mesto sa kojeg je skocio ili veoma retko metar u napred kao Harden, ali naravno iskljucivo namerno da bi iscenirao kontakt. Posle ce mu djavo biti kriv kad se povredi. Grafika je sve pokazala
(stalno mi kradu nick, 29. april 2019 15:06)
fizika je tek u 6. razredu

Шунто Златиборац

pre 4 godine

sef strucnog staba, 29. april 2019 13:59)

Брате,ја сам је тренирао.Погледај снимке још једном.Харден не скаче напред.Његово тијело приликом скока остаје на истом.Његове ноге иду пола метра унапред.Он ногама жели да изнуди фаул,уколико промаши кош.Једноствно је техничка.

mr

pre 4 godine

Пример човека који је почео да верује у представу о себи. Очигледно нема ко да му објасни да је упао у шоу бизнис машину. Па аман већ је повлашћен, прави кораке, изнуђује фаулове, пробија се у нападу. Измузо је максимум, и питање докле ће то да траје, вероватно док не буде пронађен нови пројекат. Поред свега, сада игра против шампиона, не очекује ваљда да ће сада неко да свира на штету Дуранта и Карија а њему у корист. То је то, лимит, бандера.

Jim Beam

pre 4 godine

Sve kreće od stepbeka za koji mu ne sviraju kao korake, a realno jesu. Na taj način on se odvoji od odbramenog igrača, koji je u zaostatku pola koraka koje mora da nadoknadi skokom unapred ako hoće da odigra pristojnu odbranu. Harden to koristi, zbog malog koraka koji mu tolerišu uspeva da se ispravi i baca se u napred ulazeći u kontakt. Obratite pažnju na skok šut, Klej nogama ne dolazi do one pozicije odakle se Harden odrazio. Na taj način Harden više ulazi u odbrambenog igrača nego ovaj u njega, ali pravila to nisu predvidela. To što Harden radi treba znati, ali to je rupa u pravilima za koju se liga pravi da ne postoji. Porediti to sa krvnicima Zazom ili Bovenom je smešno. Liga je zakazala, tolerišu to kao i ono "Kevin Martin" pravilo gde se igrač neprirodno podiže na šut sa ciljem da zakači obrambenog igrača (rade to svi, juče Durent Šampertu i Pol Tompsonu recuni) i dobili su to da se danas priča o suđenju, a ne o seriji koja je trebala da obeleži celu sezonu. Ko će biti šampion zbog toga zavisi od tumačenja sudija.

antiDebil

pre 4 godine

Tompson je napravio faul za 3 bacanja, situacija sa Grinom je faul u napadu posto je Harden ispruzio noge ka njemu. Obe ekipe su toliko odvratne da je to tesko gledljivo!

Fljorent Jashari

pre 4 godine

...jesu najbrža i najizdržljivija basket liga na svetu, ali za sve ostalo su dno. Prodaju celom svetu neku kvazi-borbenost i sportski profesionalizam koji se samo i jedino ogleda u anti-ferplej filozofiji od prvog do poslednjeg sekunda. A što se tiče hemijsko-fizioloških pomagala kojim ih "napune" tokom karijere i totalnog nepoznavanja i ignorisanja osnovnih pravila košarke, o tome je suvišno i polemisati

Milan

pre 4 godine

Svi koji branite Hardena - pogledajte još jednom snimak Kavaja i Hardena pa uporedite. Kavaj se čak bacio unatrag dok Harden ide skoro jedan metar unapred. Imao je više nego dovoljno prostora za normalan šut i doskok.
Isto tako ne vidim razloga da se pravi razlika kod kontakta pri šutu za tri i za dva poena. Zamislite da igrač šutira sa poludistance i baci se jedan metar unapred i očekuje da se mu odbrana skloni kako bi mogao doskočiti. Jel bi onda i to bio faul?

Ronaldinjo26

pre 4 godine

Ne želim da komentarišem sinoćnu utakimicu i da li su bili faulovi. Moje misljenje je da je brada nabio velike komplekse sebi sa onim utakmicama od 50+ poena, a svi znamo kako je dolazio do njih, tako da sada kada je nemoćan pokazuje svoju najveću slabost , a to je da ne zna da gubi i da plače kad je slabiji . Sve to na stranu meni ovde samo jedna stvar smeta , kako nema neko iza njega da mu lupi dandaru kad spomene Lenarda , onak čovek i igrač brada nece biti ni u 100 zivota !

ljupce

pre 4 godine

@zoki

nemas ti pojma.pogledaj situaciju u prvoj cetvrtini kada harden dobija na poklon tri bacanja kod situacije gde je posle suta(promasio naravno) ostavio ispruzenu ruku kako bi u doskoku doslo do kontakta sa protivnikovim ramenom.jos dobio faul sa zakasnjenjem,a upravo u toj situaciji je emo mogao da normalno doskoci posle suta,em je mogao da normalno posle suta spusti ruke i da ih skupi sto on nikad ne radi.obican floper i folirant,ali da bi znao par stvari treba da izadjes i odigras poneki basket na terenu,a ne nba 2k19.uzivo je sve drugacije nego na tv ili na kompjuteru.kao sto su neki napisali,ruzna utakmica i ruzna igra sto se nikako nije ocekivalo,ali izgleda da ne leze jedni drugima.

eto

pre 4 godine

@prilikom sledećeg skoka skoči unapred?
Prosto nemoguće,i fizički i faktički.

Ako unazad doskočiš na prste i nagnut napred vrlo je lako skočiti u suprotnom smeru. Da nije tako niko ne bi mogao da preskače preko crte napred nazad ili preko lastiša.

Sa druge strane LEGALNO je da skočiš napred jer si u šutu i faul je ako ti pritom ne ostave dovoljno prostora da sletiš (vidi videorulebook.nba.com) ALI ovo što oni rade je ružno za gledanje do smrti.

To je anti sport, a ne anti košarka. Ni kontre ni kretnje bez lopte, niiiišta. Samo prangijanje do beskonačnosti (nešto kao Budućnost kada je Radonjić još igrao).

Što se step-beka tiče, liga je nedavno (čini mi se pre dve godine) uvela to pravilo o geder stepu, kojim se legalizuje ovaka step-back. Na žalost zaboravili su da kažu da geder step (kao i skok unapred prilikom šuta) može da se radi samo ako se krećeš ka košu, a ne ako se krećeš od koša jer se inače pojave ovakvi groteskni likovi.
Bilo kako bilo, brada ne zaslužuje nikako u sledeću rundu i drago mi je što će ih počistiti GSW.

Zato brada i ostali bekovi daju po 50 poena, ali ostali lopte ne dobiju. Ima da ih počisti GSW 4:0, a tako im i treba.

Kolorado

pre 4 godine

Harden je odlican kosarkas,veoma pametan i spretan.Tokom sezone je cesto koristio korak nazad i posle suta da se isto vrati korak napred.Prilikom doskoka naravno da ce dolaziti do kontakta sa protivnikom pogotovu ako se isti ne ukopa i krene jos malo napred.Sinoc nije bio u pravu jer se covek ukopao a on je kao izbacen iz pracke trazio kontakt s njim.Pre ce biti da su sudije ipak malo razmotrile celu situaciju i malo promenile tretman tj.dozvolile su igru blize protivniku i jaku odbranu sto se moze zakljuciti iz zadnjih par utakmica.Poeni to lepo prikazuju.

Dylan Dog

pre 4 godine

Nije uopste isti slucaj. U trenutku skoka Kawai nije skocio napred nego je Zaza ispod njega podmetnuo nogu sto po meni nesportski i namerno je hteo da povredi. Kod Hardena je slucaj, kad skoci, namerno baca noge napred da bi se upecao na noge odbrane sto je cist "flop". Ali to ne radi samo Harden i CP3 radi isto to. LA se prvi zalio da Harden korisiti "flop" da bi dosao na +1 ili 3 slobodna.
Ako pogledate Utah je cuvala Hardena tako sto su stajali pored njega a ne ispred (Rubio cak iza njega) da ne bi mogao zloupotrebiti "Kawai" pravilo

CCCR

pre 4 godine

Hjuston mi odavno postao najodvratniji tim, odmah iza njih GSW. A Harden ubedljivo najantipatičniji ego manijak od svih koji juri 30+ partije, bar 20+ slodonih bacanja uz odličnih 12% šuta iz igre. Gadno.

Неедукован

pre 4 godine

Ovi sa "što Harden skače unapred" su košarku igrali samo na Play Station-u. Svaki skok šuter skače unapred. I što je veća daljina od koša to moraš više da skočiš prema napred, to je prirodan pokret.

Onaj Green skače dva metra unapred njemu u noge ali to nema veze, važno da je Harden skočio pola metra unapred (iako praktično svako ko šutira sa te daljine od 9 metara mora to da uradi da bi uopšte dobacio).
(Zoki, 29. april 2019 14:47)

Тако је! Хвала ти што си нам свима објаснио! Још се ја питам како је могуће да већ неколико година уназад буквално ни једном нисам видео да играч скочи, шутне тројку и дочека се на паркет. Увек доскочи противнику на ноге. И сваки меч који сам гледао сам очекивао да неко кончано при шуту за три доскочи на паркет, али ништа. Сви противнику на ноге!
..и сад ти коначно напишеш о чему се ради! Хвала ти! Сада си ми отворио очи и сад знам да играч мора да скочи унапред да би добацио. Сасвим је логично да при том мора да доскочи противнику на ноге. То сви раде, тако да си потпуно у праву!

Powerslave

pre 4 godine

(Blue Moon 1579, 29. april 2019 13:20)

Haha :D Već vidim naslov "Hjuston Rokitsi neće igrati NBA ligu Golden Stejt Voriorsa".

Vrlo je licemerno i jadno kad se na suđenje žali Harden.
Kad fer suđenje traži onaj isti Harden koji protiv Jute (u regularnom delu sezone) napravi dupli step back, 4 koraka, šutne, još dobije faul i slobodna bacanja i pravi se lud. Posle utakmice kaže nešto u fazonu "Pa ne očekujete valjda da priznam sudiji i radim protiv sebe". Tad se nešto nije zalagao za pošteno suđenje.
Onaj isti Harden zbog koga su morali da uvedu "Harden rule".
Mnogo, mnogo odvratan tip i želeo bih da nikad ništa ne osvoji. Navikne da u regularnom delu sezone može da pravi koliko god hoće koraka, a da pritom šutira po 20+ slobodnih bacanja po meču, neretko više od celog protivničkog tima. Posle kad dođe plejof toga više nema i on se, sada već tradicionalno, pogubi. "Igračina".

Uostalom kao i Hjuston i njihova antikošarka koja se svodi na šutiranje 190 trojki po meču, nek pogode svaku petu i eto poena za pobedu i čija se dva glavna igrača više fokusiraju na to da prevare sudije nego na pobeđivanje protivnika.

A da se ne lažemo, NBA sudije jesu očajne, meni je prosto nestvarno da takmičenje koje godišnje obrne 6-7-8 milijardi dolara ne može da nađe 30 normalnih sudija u državi od 330 miliona ljudi. Jedino racionalno objašnjenje je da ne žele.

ValterNBG

pre 4 godine

Probajte ovako,ko je tu glup a ko pametan?Harden koji iskoristava sve sto moze ili ovi koji pokusavaju u tome da ga sprece?Ako je Harden limitiran igrac,pokvaren,prevarant...,uopste ne znaci da je glup,nimalo.To je igrac koji je iskoristio sve sto moze a vi lepo budite pametniji pa ga sacuvajte,polupajte,dezintegrisite pa nek on posle place do mile volje ili ti ko Jordan posle Pistonsa!

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Houston u ABA-ligu dogodine. Na stranu zajebancija, suci su loše sudili kontra obje ekipe. A zadnji njegov šut nije faul. On nogama kreće na obrambenog, kao da skače prelom u vodu. Vrhunski igrač, ali previše energije gubi na iznuđivanje faula. Nema tu sreće. A Golden State loš prvu...

111

pre 4 godine

Ovaj covek to namerno radi, pada kod svakog suta za 3. I prica onda price? Jos gore je kada u probijanju u reket GLAVOM ide u telo protivnika.Spada u igraca koji na svakoj utakmici izvede najveci broj slobodnih bacanja. I zali se? Za njega je Durent igracina. Pa taj Harden je u prvom poluvremenu promasio sve i nastavio je da divlja..i na kraju kada toliko sutiras opet je presao preko 30+.

stefan

pre 4 godine

Brate mii razumem da se neko zali na sudjenje ali HARDEN. .koliko god da je talentovan ipak ima maximalnu protekciju. . .tako da nije sportski zaliti se na sudjenje. .msm.green je dobio suspenziju jer je psovao jamesa. . .msm.sta jokic da kaze. .

aco

pre 4 godine

Нек дођу у АБА лигу, као што ће Реал и Олимпијакос. Могу у Вршац да се преселе, имали би добру дворану.

Pera

pre 4 godine

Ne bi bilo lose da obojica uspeju da doskoce odbranbenom igracu na nogu i izvrnu zglob - ne puno, samo malo, za nedelju-dve pauze. Trude se, valjda uspeju jednom.

Tester

pre 4 godine

Lillard sa 125 metara. Skace napred? Ne. Baca noge? Ne.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGpfXW-AuFY

A da Harden je mnogo fizicki slabiji pa mora.

WH

pre 4 godine

Nije sporno da je Harden lisica ,kao sto nije sporno ni da GSW ima neku protekciju od sudija ,to svi znaju.
Ali sta je sporno po meni ovde sto Juta nije imala isti kriterijum sudjenja?
Ako je suditi po sinoc ,ova pravila vaze sa kad igraju sa GSW a sa ostalima mu sve sude.
To je problem svih problema.