Četvrtak, 25.04.2019.

08:45

Brejk Klipersa, Voriorsi izgubili i pored 45 poena Durenta

Košarkaši LA Klipersa načinili su iznenađenje pošto su kao gosti u petom meču prve runde plej-ofa na Zapadu pobedi šampionski tim Golden Stejta sa 129:121.

Izvor: Z.K.

Brejk Klipersa, Voriorsi izgubili i pored 45 poena Durenta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

marko

pre 5 godina

Када су кренула тумбања са трејдовима у пола сезоне, одмах сам написао да Лејкерси, Орлеанси и Клиперси пуцају и да је то шанса за Кингсе. Е ови трећи ме демантоваше, заиграше још боље, Кингси упрскаше ствар, и сада Клиперси одушевљавају. Не може а да им се не ода признање, јер није мала ствар добити Карија и друштво са 120 и нешто поена, значи да су играли опасно чим су преживели њихових 120.

Beogradjanin

pre 5 godina

Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.
(frosty, 25. april 2019 15:17)

Vidim da ova glupa prica prolazi u komentarima. Klipersi su negde 1985 presli u Los Angeles i postali drugi tim u tom gradu pored slavnijiih Lejkersa. I sta se desilo za skoro 30 godina, nesto manje imali su samo 9 ucesca u playoffu. I prvi put 2012 preko 55 pobeda u sezoni. Ranije nisu ni imali srece sa neki prvim dobrim pikom, i tek kad su srecom uparili Grifina prvog pika sa Kris Polom koga je liga onemogucila da ode u Lejkerse. Dosli si rezultati. Kako stoje stavri , mozda Cris Paul bude najbolji igrac koji je igrao za Kliperse, osvoji titulu. A nije hteo kod njih. I sve velike zvezde pre ce u gubitincki New York nego u drugi tim Los Angelesa. I pre ce Dejvis preci u Denver. A da mogu maksilano da potpisu sa Denis Smitom jr ili Vukcevicem , a da li ce da preplate koga briga.

Beogradjanin

pre 5 godina

Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.
(frosty, 25. april 2019 15:17)

Vidim da ova glupa prica prolazi u komentarima. Klipersi su negde 1985 presli u Los Angeles i postali drugi tim u tom gradu pored slavnijiih Lejkersa. I sta se desilo za skoro 30 godina, nesto manje imali su samo 9 ucesca u playoffu. I prvi put 2012 preko 55 pobeda u sezoni. Ranije nisu ni imali srece sa neki prvim dobrim pikom, i tek kad su srecom uparili Grifina prvog pika sa Kris Polom koga je liga onemogucila da ode u Lejkerse. Dosli si rezultati. Kako stoje stavri , mozda Cris Paul bude najbolji igrac koji je igrao za Kliperse, osvoji titulu. A nije hteo kod njih. I sve velike zvezde pre ce u gubitincki New York nego u drugi tim Los Angelesa. I pre ce Dejvis preci u Denver. A da mogu maksilano da potpisu sa Denis Smitom jr ili Vukcevicem , a da li ce da preplate koga briga.

bradina

pre 5 godina

Gledao utakmicu sinoc i moram da odam priznanje Klipersima i njihovom treneru!Fantasticno odigran mec u kome su Viliams i drustvo ucutkali Ratnike!Ovo toplo-hladno izdanje GSW ne mora da znaci da ce Klipersi uciniti senzaciju i izbaciti ih iz PO,ali propustiti sansu da zatvoris duel je ipak opominjajuce pogotovo sto gledajuci Hjustona takodje sinoc bio sam impresioniran kako igraju!Finale Zapada ce biti kolosalno,ali i Finale NBA takodje gde sa Istoka vidim ipak Milvoki kao najozbiljnijeg protivnika ujedno i kandidata da se titula preseli na Istok.Ocigledno da povreda Kazansa je poremetila planove GSW,juce im sut za 3 nije bas isao,pa su Klipersi to vesto iskoristili,upravo njihovim trojkama!Vilijams ce opet biti proglasen najboljim 6 igracem,gledajuci ga sticem utisak da je malo zapostavljen kod medija,a igra zaista izvrsno!

salo popovic

pre 5 godina

@antiDebil

Mekgrejdi igrao finale NBA lige...
San Antonio - Majami, bio mahac peskirem...

tako da decko nemas pojma... cini mi se da nisi anti, vec debil pravi...

stoler

pre 5 godina

Ne vidim mogucnost da GS ne prodje ovu seriju i da ne uzme Zapad na kraju. Mislim da li ste realni?!?!? Kakvi Klipersi, Hjuston i sta ja znam.

Powerslave

pre 5 godina

(Markos, 25. april 2019 09:04)

Meni je zanimljivo kako nikad ne vidim nijedan tvoj komentar (bar ne pod ovim nickom) na bilo kojoj vesti osim kad se pojaviš da prospeš "haha a genijalci su tvrdili da Klipersi neće u plej-of" mudrost, a nije prvi put.

Prosto da čovek pomisli da si to i sam mislio pa se sad pereš pred sobom, a nama pokazuješ kako si naknadno pametan.

Jeste, svi su mislili da neće ući u prvih osam, ti si jedini u univerzumu znao da će otići u plej-of čak i kad su trejdovali pola tima, dobili pikove i neke polovne igrače, a pritom još i gube svoj pik prve runde ako uđu u plej-of (otišao Bostonu valjda). Evo ti keks.

stefan

pre 5 godina

Hjuston sada ulazi odmorniji i motivisaniji u seriju. . .voriorsima se lose pise. .ako ne sklope odbranu i ako igi ne bude briljirao nece imati nikakve sanse. .ali otom potom. .treba pobediti klipove prvo. .sto se ispostavilo i nije tako lako. .ponavljam jos jednom. .voriorsi se MUCE sa klipersima

Memfis

pre 5 godina

(CptPrise, 25. april 2019 12:15)

Upravo tako. Ovde sam napisao da će Lejkersi preteći Kliperse pa sam na neki način i ja "isprozivan" od strane "genijalaca". Klipersi su dali jednog od najboljih igrača praktično ni za šta i tada niko od ovih genijalaca nije rekao "idu Klipersi u plejof", nego tek kad se to desilo oni ističu svoje vrsno znanje. Znaće oni i sve rezultate svih plejof serija, čekaj samo da se plejof završi, da vidiš ti kakvi su to znalci. A onda će svako ko omane biti predmet sprdnje tih glupih ljudi u fazonu "hahaha ti si rekao Boston će proći Milvoki" i obrnuto ako krajnji rezultat bude obrnut...
PS Ovo mi liči na komentar "shazam-a".

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ne znam kakvo je tacno stanje sa ugovorima i ko ostaje, ali Clippers ovakvim partijama prave odlicnu platformu za regrutaciju jednog ili dva superstara sad u prelaznom roku.

веверица

pre 5 godina

@маркос
дај молим те. погледај стартну петорку клиперса. ово је огромно изненађење. док риверс тренер године

frosty

pre 5 godina

@Beogradjanin
Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.

brm

pre 5 godina

@brm
Samo si polovično ojasnio tendenciju. Ovako kako si ti napisao recimo Vil Barton je savršen igrač i igrač budućnosti,što je priznaćeš apsurd.
(Mr.Macola, 25. april 2019 12:38)

S tim što Vil Barton ne može vola da ubode iz otvorenih šuteva i što u polukontrama ne prosleđuje do otvorenih igrača ili promašuje sa dva metra...to nije do tendencija, već do njega. Niko ne kaže da treb srljati kao muva bez glave, već u prvih nekoliko sekundi napada sa na nepostavljenu odbranu sa nekoliko pasova se brzo dolazi do slobodnog igrača na šutu.

Mirko

pre 5 godina

a pitanje je da li ce je osvojiti sa ovakvom igrom, mada su apsolutni favoriti.
Vucko, 25. april 2019 13:13

Hehehe... Pa ako je pitanje da li će je osvojiti sa ovakvom igrom, ne mogu biti i apsolutni favoriti! :D
Mogu da budu samo favoriti, ali ne i apsolutni. I ja mislim da su favoriti ali ne apsolutni, posebno što se potajno nadam da Denver stigne do finala konferencije a onda i finala lige.

Swift

pre 5 godina

@Znači Haoos (čisto onako komentar)

Cekaj, ti pokusavas da kazes da Durent nije vrhunski igrac? Daj malo ozbiljnosti, ok je da ga ne volis iz nekog razloga, ali ne mozes da sporis igracke kvalitete.
Primera radi, ovu utakmicu je imao 45 poena (preko 50% sut), 6 skokova, 6 asistencija, 2 ukradene i 1 izgubljenu. Sta covek jos treba da uradi da bi pobedili? Pa ne zavisi sve samo od jednog igraca.
Kazes nije lider? Dva puta je osvajao titulu i oba puta bio MVP finala, vukao i protiv Hjustona i protiv Klivlenda. Pre toga je vodio Oklahomu do velikog finala. Zatim vodio jos jednom do finala konferencije (izgubili u 7 utakmica), iako su im svi ovde prognozirali ciscenje u plejoffu, prvo od San Antonija, zatim od Golden Stejta. Takodje je bio i MVP regularnog dela sezone. Kad se Vestbruk povredio, vodio je Oklahomu do plejoffa. Ne zaboravi, sve je ovo bilo na jakom zapadu. Vodio je i treci tim reprezentacije do lagane titule na SP u Turskoj, dok su se neki prethodni dosta jaci USA timovi mucili.
Ne znam sta za tebe znaci "lider", ali meni je ovo i vise nego dovoljno. Ako ocekujes da bude bolji od Dzordana da bi bio lider, onda previse ocekujes, ne samo od Durenta, vec od bilo kog igraca.

Aca iz Šapca

pre 5 godina

Uvek mi je drago kad izgubi gsw, pogotovo zbog durenta. Ne mogu da ga smislim, zgadio m se kad je prešao u taj klub. I onog kurija organski ne podnisim.

antiDebil

pre 5 godina

(milan, 25. april 2019 13:07)

Toliko si toga nalupetao da stvarno ne znam sta da ti kazem.
Evo jedne sitnice, Mekgrejdi nikada u karijeri nije prosao u drugu rundu plejofa!!
Nista vise nije potrebno dodati...

antiDebil

pre 5 godina

(milan, 25. april 2019 13:07)

Toliko si toga nalupetao da stvarno ne znam sta da ti kazem.
Evo jedne sitnice, Mekgrejdi nikada u karijeri nije prosao u drugu rundu plejofa!!
Nista vise nije potrebno dodati...

stefan

pre 5 godina

Jedini način je da sa njima odigraš tvrdo. Maksimalno tvrdo i da ne dopustiš ludačke serije koji oni znaju da naprave. Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Da ali bilii su povredjeni bogut i kari. . .bogut nije igrao a kari je rovit usao u seriju i nije bio ni priblizno isti igrac. . .ne lupetaj. . .po meni je HR glavni pretendent za titulu. . .voriorsi se muce protiv klipova. . .slobodno se tako moze reci a niko to ne zeli da kaze . .muce se. .gledao sam celu seriju. . .zasitili su se. .i odbrana ne funkcionise kao ranije. .

Sanel

pre 5 godina

Ide gsw dalje,teze nego ocekivano ali ide.Ono sto je zanimljivo je serija protiv raketa,vjerovatno serija u 6 ili 7 utakmica i premorena ekipa u finalu konferencije

milan

pre 5 godina

Tipovi igraca koji su dominirali samom pojavom,pristupom,igraci
koji su sve radili savrseno koji su dominirali samim prisustvom
na terenu,ulivali strahopostovanje cak i kod ljudi koji nisu
navijali za njih.jednostavno sve su radili na neki svoj nacin
imali stav i sve radili sa neverovatnom lakocom

Majkl,O'nil,Medzik,Vilt,Karim

Ako ste zeleli da "posao bude uradjen" pravi egzekutori, gde
cak i ako sve deluje izgubljeno, od ovakvih igraca se ledi krv u
zilama dok sirena ne svira kraj meca. Igraci kojima lose sutersko
vece ne znaci nista, naci ce nacin da iscupaju pobedu.

Kobi, Dankan, Novicki, Djinobili, Hakim, Grent Hil, Vejd, Megrejdi,
Kid, Ajverson, Garnet, Miler, Bird..

Hm.Kako okarakterisati grupu igraca.OVU.Nevidjeni talenti
Nezaustavljvi.. Frikovi.. ALi....Ni "g" od gospode, igraju u povlascenom
vremenu, barem deo karijere.
Kreiraju supertimove, udruzuju se sa boljima od sebe, dobri su prema
"konkurentima". Kukaju kukaju kukaju. Melju i bave se drustvenim mrezama
pored svega toga, imaju odvratno povlascen status da im se ispunjavaju
zelje, tolerisu koraci, 100kilasi koji kada ih neko pipne padaju kao oni
od 45. Prva pomenuta grupa igraca jednostavno izadje izdominira
objasni sve na terenu. Ova grupa objasnjava filozofski kako su porazi
u stvari pobede...

Dzejms, KD, Harden, Kris Pol

A onda imate grupu za koju se nema komentara

Dzordz, Vestbruk, Entoni, Grifin, Kazins

Kari, Lenard, Janis traze svoj status

Vucko

pre 5 godina

Tanku klupu ima Golden Stejt i to dolazi na naplatu. Dve utakmice gube kuci od Klipersa, potpuno neocekivano. Bas velike oscilacije u igri imaju. Nece se prosetati do titule kao sto su mnogi mislili, ima debelo da se oznoje, a pitanje je da li ce je osvojiti sa ovakvom igrom, mada su apsolutni favoriti.

Demar De Rosen

pre 5 godina

Tesko je pobediti GS u seriji, 4 tekme, veliki je to napor za bilo koju Nba ekipu trenutno. Setite se Hjustona od prosle godine, imali su sansu, ali GS zaigra 3-4 min kad je najvaznije, zaspu proovnika trojkama i kraj. To je individualni kvalitet koji je dobro ukomponovan.

Beogradjanin

pre 5 godina

Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Warriorsi ekipa iz 2015 i 2016 je slabija za Durenta, tako da smo videli u dva finala protiv Cavsa 4:1 i 4:O. 2015 povredili su se i Irving i Lav , bez njih 2015 Ratnici su ipak bili jaci.
Sto se tice predvidjanja rezultat, to je tesko i svi se prave pametni i prozivaju one koji su pogresili.
Wariorsi jure 3 titulu za redom, Chicago je sa Jordanom gubio 2:0 od Newyorka 1993 za trecu titulu. A 1998 morao je sa Indianom 4:3 da igra 7 utakmica.
Mnogi si predvidjali 4:O za Warriorse u prvoj rundi, pa i ja ali to je i zbog sveze krvi u vidu Kazinsa, ali on se povredio u prvoj utakmici playoffa. Klipersi, cudno tredovali Harisa, odlicno dalje igrali izborili playoff i ostace bez pika. Videcemo sledece sezone Kliperse Galinari ako se nesto jace malo povredi, a stalno se povredjuje. Nece Lou Williams i Harell sami da ih odvedu u playoff.
Mnogi ovde pisu o 7 utakmici, treba Klipesrsi da ponove ovakvu utakmicu, tesko. 4:2 se zavrsava ova serija. Ali mucenje Wariorsa se nastavlja protiv Hustona. Nedostaju Hustonu Ariza i Anderson u rotaciji od prosle godine. Sa druge strane Dejmond Green vise nije taj igrac, Kazins nova krv povrdjen. Veoma neizvesna serija i opet verovatno 7 utakmica.

maki1982

pre 5 godina

klipersi nisu bili losi ni u sezoni. 48 pobeda, a golden stejt 57. to nije neka velika razlika.zapad je poprilicicno izjednacen. meni je vece iznenadjenje sto je portland vrlo lako izbacio oklahomu, mada i red je bio da se portland ne raspada u prvoj seriji.

CptPrise

pre 5 godina

O kako su samo dosadni ovi znalci, ovi generali posle bitke.. Jeste, delovalo je mnogima da Klipersi nece u PO posle trade-a Harisa, dobili su Muscalu i Chendlera koji su daleko od ozbiljnih igraca, i pikove prve runde u buducim draftovina sto samo po sebi pokazuje da se zalazu za buducnost. Od momenta tog trejda krece potop Lakersa koji su bili u boljoj poziciji pred pocetak doigravanja, Minesota nastavila po starom toplo hladno, Davis se povredio pa su i Pelikani ispali iz trke... Harrel je imao, ima jos uvek sezonu karijere po meni x faktor u Klipersima pored Vilijamsa. Sve u svemu lepa jedna prica sto se tice Klipersa, svakom pobedom se stvarala sve bolja atmosfera u klubu i svakako su super za gledanje. I da imaju jednog od najboljih trenera u ligi. Udjem u komentare i masa prepametnih - Gde su oni sto su pricali da ce Klipersi ovo Klipersi ono bla bla bla...

Mr.Macola

pre 5 godina

@brm
Samo si polovično ojasnio tendenciju. Ovako kako si ti napisao recimo Vil Barton je savršen igrač i igrač budućnosti,što je priznaćeš apsurd.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

I neko mi kaže Durent vrhunski igrač.
Da, jeste ali kad je okružen vrhunskim timom, pa čak ni tada ne ume da bude LIDER.
Ista stvar ko sa Irvingom

јд123

pre 5 godina

Voriorse mogu da dobiju i Hjuston i Portland.
(HARIS, 25. april 2019 10:00)

Јел ти то сад навијаш за Јокића, пошто Нуркић не игра? Значи Вориорси могу да добију све осим Денвера на западу, хвала ти на толикој вери у Денвер ;-).

Mare

pre 5 godina

Svi koji su pratili nba prethodnih godina znaju da gsw nisu osvajali lako, baš naprotiv, imali su sreće. Tako da nisu oni vanzemaljci, a i kazins je završio sezonu, ipak im je on bio veliki +. Ako sad prođu lac, a ipak bi trebali, biće zaustavljeni od hjustona. Era gsw-a je gotova u sledećem kolu, i titulu osvaja hjuston pobedom nad milvokijem.

Beogradjanin

pre 5 godina

Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Warriorsi ekipa iz 2015 i 2016 je slabija za Durenta, tako da smo videli u dva finala protiv Cavsa 4:1 i 4:O. 2015 povredili su se i Irving i Lav , bez njih 2015 Ratnici su ipak bili jaci.
Sto se tice predvidjanja rezultat, to je tesko i svi se prave pametni i prozivaju one koji su pogresili.
Wariorsi jure 3 titulu za redom, Chicago je sa Jordanom gubio 2:0 od Newyorka 1993 za trecu titulu. A 1998 morao je sa Indianom 4:3 da igra 7 utakmica.
Mnogi si predvidjali 4:O za Warriorse u prvoj rundi, pa i ja ali to je i zbog sveze krvi u vidu Kazinsa, ali on se povredio u prvoj utakmici playoffa. Klipersi, cudno tredovali Harisa, odlicno dalje igrali izborili playoff i ostace bez pika. Videcemo sledece sezone Kliperse Galinari ako se nesto jace malo povredi, a stalno se povredjuje. Nece Lou Williams i Harell sami da ih odvedu u playoff.
Mnogi ovde pisu o 7 utakmici, treba Klipesrsi da ponove ovakvu utakmicu, tesko. 4:2 se zavrsava ova serija. Ali mucenje Wariorsa se nastavlja protiv Hustona. Nedostaju Hustonu Ariza i Anderson u rotaciji od prosle godine. Sa druge strane Dejmond Green vise nije taj igrac, Kazins nova krv povrdjen. Veoma neizvesna serija i opet verovatno 7 utakmica.

očigledno

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ko je ikada odustao od plej ofa kada se plasirao? A ako mislis pre plasmana, Klipersi jesu odustali od plej ofa, trejdovali su Herisa koji je bio prva zvezda ekipe, ali Dok Rivers ocigledno nije odustao od plej ofa...

Topnik

pre 5 godina

Doc Rivers je trenerčina. Bilo je dosta pametnjakovića koji su ga kritizirali ioz nekog reazloga. Čovjek u pravilu izvlači maksimum iz ekipe.

depresivna bubašvaba

pre 5 godina

Svi ovde komentarišu Warriorse i promašaje konačnih dometa Klipersa. Ali sweet Lue, kakav igrač! Jedan od najboljih igrača današnjice!

antiDebil

pre 5 godina

Jesu ovo oni Klipersi sto su strucni konsultanti, kosarkasi eksperti, sa sajta B92 govorili da oni sad "tenkuju" ,znas kako "seleri kap" , "maksimalan ugovor" itd. ?😂 A makse, ne znate odakle vam vise curi
(Robby, 25. april 2019 10:00)

To su ameri govorili, i njihovi placeni propaganda znalci. Juce ONil rece da je cela nacija mislila da ce gs pobediti klipanse, mislili su i da ce da ih pociste. Svi do jednog su pricali kako ce klipansi ispasti iz plejofa a da ce u PO uci lakersi, SVI DO JEDNOG, likovi koji su placeni milione dolara da to prate, analiziraju itd...Sve su promasili, ekcperti !

friza

pre 5 godina

Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ukratko i vrlo precizno.
Na svim poljima strucnjaci, pun internet, tv, a nama nikad bolje jace brze.

Robby

pre 5 godina

Jesu ovo oni Klipersi sto su strucni konsultanti, kosarkasi eksperti, sa sajta B92 govorili da oni sad "tenkuju" ,znas kako "seleri kap" , "maksimalan ugovor" itd. ?😂 A makse, ne znate odakle vam vise curi

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

V

pre 5 godina

Uzrok poraza GSW je loša odbrana i slaba forma Karija. Primili su 71 poen za poluvreme što je baš mnogo. Kari nekako deluje nezainteresovano, još u prošloj utakmici u LA se vukao po terenu. E sad, šta je uzrok tome zanju samo oni.

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

Bosko

pre 5 godina

Čisto sumnjam da su mogli da izgube od Klipersa kad su mnogo jači. I još pred svojom publikom. Nego treba što više mečeva odigrati, veća je zarada od sponzora.

HARIS

pre 5 godina

Rivers je uocio kako treba igrati sa Voriorsima. Jaka odbrana i pustiti jednog igraca da poentaira, u ovom slucaju KD. Samo imam jedno pitanje, koja korist od Grina ove sezone? Ocajan u napadu, los u odbrani, ni nalik onom igracu od prije dvije sezone. Voriorse mogu da dobiju i Hjuston i Portland.

znanje-imanje

pre 5 godina

Maloumna Juta je i mogla opet dobiti. Iskusni i opasni Hjuston je i kao tako jak ipak nakaradno basketašenje i na granici mogućeg. Ali - "glavna zvezda" Jute je baš hteo da ima loptu. Npr. trojke 0-9. U borbi zvanoj sport moraš da načelne šeme ko šta kako igra prilagodiš na ko šta kako se igra protiv baš onog preko puta a sve to da prilagodiš tome kakvo je veče i kome gde šta kako ide.
To nije veliko već malo, skoro osnovo znanje. Ali to nemati je baš veliko neznanje, ona glupost koja gubi. Isto važi da kad se od +3 okrene i gubiš -7 osnovno je da u sledeći napad ne ideš da postigneš osam poena - jer onda nećeš dati ni dva. Podrazumeva se - osim kad fali daska u glavi.
Ne. Džo i Riki mrak i tuga ali tek mali bolidko kojem onaj tršavi već ne sme ništa... Ima dečko svoju kvotu i niki neće da ga spreči u tu nameru.
Suprotno tome LAC je imao i plan i borba-do-kraja mentalitet, i naravno kunst Doca-koji-ne-zna...
I totalno suprotno tome glavni igrač im je Lu: šutnuo trojku, promašio i - više nije trojkirao. Em je imalo koga ide te večeri em je Docov plan da se iskoristi niskost Karija, sporost Boguta i slabost ko ga menja radio pa je LAC imao 5 dvocifrenih strelaca. (A GSW je od 9-11 za tri pao na 15-39.) Nije, sve dok ih nije GSW stigao u finišu. E a onda je dao trojku.
I više GSW ni najbolji igrač lige Durant nije mogao pomoći. (Obaška što na sve - GSW ovde pomažu i sudije?!)
Ajmo opet: GSW je izgubio zbog 1 kladionice 2 TV gledanosti 3 pune sale.... buahahahaha

znanje-imanje

pre 5 godina

I još nešto.
Ove NBA sezone je došlo do inače dosta retke inverzije. Obično je na kraju grč i zadnji: 6. 7. i 8i se muče da nadmaše 9. i 10og i uđu u PO. A obično bar prvi može da oladi zadnje 2 nedelje. Ne, ovde je GSW morao zbog Denvera da igra bez te pauze. A baš ta pauza, i to pauza spram grča onog koji je jedva ušao u PO, daje tu razliku, lagano četvrtfinale i fizičku prednost koja odnese i do titule.
Sada ne samo da GSW nije oladio već su i Greg i Doc, videvši da idu u PO, totalno opustili svoje timove i ušlu u PO svežiji nego što ikad 7i i 8i ulaže! Mnogo bitnije nego neko "biranje".
A što se tiče komentara - oni ne važe sada. Samo pre kraja sezone važe se komentari "GSW je dobar ali pobediv". Ne sada. A naročito "Doc je majstor košarke". Npr. ono kada se ljute što "ne koristi Boubana" - a on ga koristi maksimalno koliko je moguće. Ili "LAC se raspada" a on tim iz donje polovine Zapada, pa još tri puta izmenjen kroz sezonu, odvede u PO. Važe samo komentari "Doc je majstor" pre PO, sa hiljadu minusa, kada je "Doc je budala" donosilo hiljadu pluseva.
To kažem jer ovo sve tako liči na srpski narodni običaj. Znate ono kad objasne onom jednom: "Pa šta se buniš? Naravno da smo glasali za Vlast. Kad ti budeš Vlast mi ćemo i za tebe da glasamo."

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

el

pre 5 godina

Herel je ubica za smallball postavu, ove sezone imaju jednu pobedu i jednu izgubljenu sa 2 razlike u regularnom delu protiv GSW. Naravno, uvek je teško protiv supertima ali ako bi se desilo nemoguće, išli bi na Hjuston kojima Klipersi nikako ne leže. Trenutno mi je najdraži scenario (čista mašta a ne realnost) Denver - Milvoki, izmeđuostalog zbog medijskog tretmana.

Dragan

pre 5 godina

Sve je to zanimljivo i vecini nas koji pratimo NBA je drago sto su Klipersi dobili dve utakmice, ali i dalje mislim da GSW idu dalje. Da bi ih Klipersi izbacili, moraju da dobiju jos 2 utakmice a GSW nijednu, a za to je potrebna savrsena utakmica kao ova, tako da...

drvobradi

pre 5 godina

Nisam ocekivao da Klipersi uopste jure plejof, nelogicno je bilo, zbog toga sto gube pika prve runde u tom slucaju. Medjutim, izgleda da imaju drugu ideju, ovim su pokazali da su bolji tim od LA Lejkersa, da mogu bez zvezda da budu ozbiljan tim i da tako pokusaju da privuku velika imena na leto. Svaka cast za sve prikazano.

Peaky Blinders

pre 5 godina

Bravo Clipersi svaka cast kakva borba moram da istaknem celu ekipu da kidaju ali Lu Wiliams i Harrell kakvu engergiju unose sa klupe sjajni su za Beverlija da ne pricamo kako igra odbranu svuda ga ima,ba sbi voleo da nekako pobede u tom 6 mecu zasluzili su da ode serija u 7 meceva !!!

bellamy

pre 5 godina

Jedan ubaci 45 i tim mu izgubi. Denverovih 4-5 preko15 i pobeđuju. Zato i cene Jokića, jer su mu bitniji 4-5 sa 15+ nego da on da 40!

Basketball_Guru

pre 5 godina

“Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)”. Svaka čast na komentaru, sve si rekao!

markazvaka

pre 5 godina

Koji bi to show bio da izbace GSW, ali svakako ce izgubiti od Hardena i Hjustona, sada je vec izvesno da GSW kada naleti na Hjuston da ce izgubiti, Harden ce biti MVP a Hjuston uzeti titulu.

Markos

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone

Marko Markovic

pre 5 godina

Koliko je loša košarka to je strašno.. Ispucani talenti u medijima Donovan Miss Everthing Mitchell čovek baca cigle.. Uživam dok gledam Kliperse ode Harris i Marjanovic oni igraju sa B timom i igraju tako lepo i borbeno.. svaka čast

Milan

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.

brm

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)

Potpuno netačno, vidi se da nisi gledao utakmicu. Uopšte nije bilo silovanja sa šutevima iz daljine. Odbrane su bile porilično čvrste. Veliki broj poena je bio zbog izuzetno brzog tempa igre, jer su moderne tendencije košarke da se odbrana napada "u leđa", jer sve analitike pokazuju da se najbolji šutevi mogu dobiti u prvih 5-7 sekundi napada dok se odbrana još nije postavila. Bez obzira na broj poena, utakmica je bila poprilično tvrda. Nije presudio šut i trojke, već to što GS nije mogao kvalitetno da brani reket i pick and roll...mnogo su više pazili na šut i Klipersi su to eksploatisali maksimalno...i neverovatno dobro su igrli odbrani, fokusilrali su se na Karija koji često ne da nije imao prostora za dobar šut, nego nije imao prostora za šut uopšte.

Kraljevcanin

pre 5 godina

Ovo sam napisao nakon 1:1 u seriji:

Koliko srce imaju Klipersi... Nisam ih gotivio kada su igrali Dzordan i Grifin tamo, gotivio sam ih kada su igrali Bobi i Teo, a nakon svih onih silnih trejdova i svega postao sam ravnodusan prema njima. Nisam verovao da ce posle svega izboriti play off, a kamoli rezirati ovakav spektakl! Bravo, svaka cast, to je ta borba! Uzivao sam gledajuci 4. cetvrtinu. Zelim im jos koju pobedu ako moze, a ako se tako budu borili, a ovi se nesto posvadjaju i izglupiraju + uz neku ludu srecu i jos 100 faktora mozda prodju i dalje. Sport je to, nikad se ne zna. :) Pozdrav.
(Kraljevcanin, 16. april 2019 09:20)

Boston24

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)

Jedini način je da sa njima odigraš tvrdo. Maksimalno tvrdo i da ne dopustiš ludačke serije koji oni znaju da naprave. Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).

Gde ja živim

pre 5 godina

Sviđa mi se. Bar malo da se zakuva. I dalje su Ratnici veliki favoriti i mogu da ih nabiju 30 razlike u sledećoj, ali dobro je ovo, zanimljivo. Sweet Lou neverovatan, Herel me oduševljava. Jako simpatična ekipa koju su verovatno svi otpisali pre početka serije.

Smeh

pre 5 godina

@ 76er
Ne razumem kako bi to bilo dobro za košarku da jedni prodju dalje a drugi ne. Da li to jedni igraju košarku a drugi neki drugi sport? Umesto da kažeš da bi bilo dobro za košarku da Klipersi ponove ovakvu partiju i da uživamo u dobrim potezima na obe strane terena bez obzira ko pobedi, prodje dalje. Ne znate ni da uživate u košarci kao sportu.

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Šta ti je zapad najjače košarkaške lige sveta.1 i 2 na tabeli najverovatnije će igrati 7 utakmica u prvom krugu plej ofa?!Svaka čast ovim klipersima.Ljudi se bore kao lavovi protiv najjačeg sastava na svetu!

Markos

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone

Milan

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Šta ti je zapad najjače košarkaške lige sveta.1 i 2 na tabeli najverovatnije će igrati 7 utakmica u prvom krugu plej ofa?!Svaka čast ovim klipersima.Ljudi se bore kao lavovi protiv najjačeg sastava na svetu!

Gde ja živim

pre 5 godina

Sviđa mi se. Bar malo da se zakuva. I dalje su Ratnici veliki favoriti i mogu da ih nabiju 30 razlike u sledećoj, ali dobro je ovo, zanimljivo. Sweet Lou neverovatan, Herel me oduševljava. Jako simpatična ekipa koju su verovatno svi otpisali pre početka serije.

friza

pre 5 godina

Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ukratko i vrlo precizno.
Na svim poljima strucnjaci, pun internet, tv, a nama nikad bolje jace brze.

el

pre 5 godina

Herel je ubica za smallball postavu, ove sezone imaju jednu pobedu i jednu izgubljenu sa 2 razlike u regularnom delu protiv GSW. Naravno, uvek je teško protiv supertima ali ako bi se desilo nemoguće, išli bi na Hjuston kojima Klipersi nikako ne leže. Trenutno mi je najdraži scenario (čista mašta a ne realnost) Denver - Milvoki, izmeđuostalog zbog medijskog tretmana.

brm

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)

Potpuno netačno, vidi se da nisi gledao utakmicu. Uopšte nije bilo silovanja sa šutevima iz daljine. Odbrane su bile porilično čvrste. Veliki broj poena je bio zbog izuzetno brzog tempa igre, jer su moderne tendencije košarke da se odbrana napada "u leđa", jer sve analitike pokazuju da se najbolji šutevi mogu dobiti u prvih 5-7 sekundi napada dok se odbrana još nije postavila. Bez obzira na broj poena, utakmica je bila poprilično tvrda. Nije presudio šut i trojke, već to što GS nije mogao kvalitetno da brani reket i pick and roll...mnogo su više pazili na šut i Klipersi su to eksploatisali maksimalno...i neverovatno dobro su igrli odbrani, fokusilrali su se na Karija koji često ne da nije imao prostora za dobar šut, nego nije imao prostora za šut uopšte.

HARIS

pre 5 godina

Rivers je uocio kako treba igrati sa Voriorsima. Jaka odbrana i pustiti jednog igraca da poentaira, u ovom slucaju KD. Samo imam jedno pitanje, koja korist od Grina ove sezone? Ocajan u napadu, los u odbrani, ni nalik onom igracu od prije dvije sezone. Voriorse mogu da dobiju i Hjuston i Portland.

drvobradi

pre 5 godina

Nisam ocekivao da Klipersi uopste jure plejof, nelogicno je bilo, zbog toga sto gube pika prve runde u tom slucaju. Medjutim, izgleda da imaju drugu ideju, ovim su pokazali da su bolji tim od LA Lejkersa, da mogu bez zvezda da budu ozbiljan tim i da tako pokusaju da privuku velika imena na leto. Svaka cast za sve prikazano.

znanje-imanje

pre 5 godina

I još nešto.
Ove NBA sezone je došlo do inače dosta retke inverzije. Obično je na kraju grč i zadnji: 6. 7. i 8i se muče da nadmaše 9. i 10og i uđu u PO. A obično bar prvi može da oladi zadnje 2 nedelje. Ne, ovde je GSW morao zbog Denvera da igra bez te pauze. A baš ta pauza, i to pauza spram grča onog koji je jedva ušao u PO, daje tu razliku, lagano četvrtfinale i fizičku prednost koja odnese i do titule.
Sada ne samo da GSW nije oladio već su i Greg i Doc, videvši da idu u PO, totalno opustili svoje timove i ušlu u PO svežiji nego što ikad 7i i 8i ulaže! Mnogo bitnije nego neko "biranje".
A što se tiče komentara - oni ne važe sada. Samo pre kraja sezone važe se komentari "GSW je dobar ali pobediv". Ne sada. A naročito "Doc je majstor košarke". Npr. ono kada se ljute što "ne koristi Boubana" - a on ga koristi maksimalno koliko je moguće. Ili "LAC se raspada" a on tim iz donje polovine Zapada, pa još tri puta izmenjen kroz sezonu, odvede u PO. Važe samo komentari "Doc je majstor" pre PO, sa hiljadu minusa, kada je "Doc je budala" donosilo hiljadu pluseva.
To kažem jer ovo sve tako liči na srpski narodni običaj. Znate ono kad objasne onom jednom: "Pa šta se buniš? Naravno da smo glasali za Vlast. Kad ti budeš Vlast mi ćemo i za tebe da glasamo."

depresivna bubašvaba

pre 5 godina

Svi ovde komentarišu Warriorse i promašaje konačnih dometa Klipersa. Ali sweet Lue, kakav igrač! Jedan od najboljih igrača današnjice!

V

pre 5 godina

Uzrok poraza GSW je loša odbrana i slaba forma Karija. Primili su 71 poen za poluvreme što je baš mnogo. Kari nekako deluje nezainteresovano, još u prošloj utakmici u LA se vukao po terenu. E sad, šta je uzrok tome zanju samo oni.

Boston24

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)

Jedini način je da sa njima odigraš tvrdo. Maksimalno tvrdo i da ne dopustiš ludačke serije koji oni znaju da naprave. Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).

antiDebil

pre 5 godina

Jesu ovo oni Klipersi sto su strucni konsultanti, kosarkasi eksperti, sa sajta B92 govorili da oni sad "tenkuju" ,znas kako "seleri kap" , "maksimalan ugovor" itd. ?😂 A makse, ne znate odakle vam vise curi
(Robby, 25. april 2019 10:00)

To su ameri govorili, i njihovi placeni propaganda znalci. Juce ONil rece da je cela nacija mislila da ce gs pobediti klipanse, mislili su i da ce da ih pociste. Svi do jednog su pricali kako ce klipansi ispasti iz plejofa a da ce u PO uci lakersi, SVI DO JEDNOG, likovi koji su placeni milione dolara da to prate, analiziraju itd...Sve su promasili, ekcperti !

očigledno

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ko je ikada odustao od plej ofa kada se plasirao? A ako mislis pre plasmana, Klipersi jesu odustali od plej ofa, trejdovali su Herisa koji je bio prva zvezda ekipe, ali Dok Rivers ocigledno nije odustao od plej ofa...

Topnik

pre 5 godina

Doc Rivers je trenerčina. Bilo je dosta pametnjakovića koji su ga kritizirali ioz nekog reazloga. Čovjek u pravilu izvlači maksimum iz ekipe.

Kraljevcanin

pre 5 godina

Ovo sam napisao nakon 1:1 u seriji:

Koliko srce imaju Klipersi... Nisam ih gotivio kada su igrali Dzordan i Grifin tamo, gotivio sam ih kada su igrali Bobi i Teo, a nakon svih onih silnih trejdova i svega postao sam ravnodusan prema njima. Nisam verovao da ce posle svega izboriti play off, a kamoli rezirati ovakav spektakl! Bravo, svaka cast, to je ta borba! Uzivao sam gledajuci 4. cetvrtinu. Zelim im jos koju pobedu ako moze, a ako se tako budu borili, a ovi se nesto posvadjaju i izglupiraju + uz neku ludu srecu i jos 100 faktora mozda prodju i dalje. Sport je to, nikad se ne zna. :) Pozdrav.
(Kraljevcanin, 16. april 2019 09:20)

Robby

pre 5 godina

Jesu ovo oni Klipersi sto su strucni konsultanti, kosarkasi eksperti, sa sajta B92 govorili da oni sad "tenkuju" ,znas kako "seleri kap" , "maksimalan ugovor" itd. ?😂 A makse, ne znate odakle vam vise curi

Peaky Blinders

pre 5 godina

Bravo Clipersi svaka cast kakva borba moram da istaknem celu ekipu da kidaju ali Lu Wiliams i Harrell kakvu engergiju unose sa klupe sjajni su za Beverlija da ne pricamo kako igra odbranu svuda ga ima,ba sbi voleo da nekako pobede u tom 6 mecu zasluzili su da ode serija u 7 meceva !!!

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

bellamy

pre 5 godina

Jedan ubaci 45 i tim mu izgubi. Denverovih 4-5 preko15 i pobeđuju. Zato i cene Jokića, jer su mu bitniji 4-5 sa 15+ nego da on da 40!

Swift

pre 5 godina

@Znači Haoos (čisto onako komentar)

Cekaj, ti pokusavas da kazes da Durent nije vrhunski igrac? Daj malo ozbiljnosti, ok je da ga ne volis iz nekog razloga, ali ne mozes da sporis igracke kvalitete.
Primera radi, ovu utakmicu je imao 45 poena (preko 50% sut), 6 skokova, 6 asistencija, 2 ukradene i 1 izgubljenu. Sta covek jos treba da uradi da bi pobedili? Pa ne zavisi sve samo od jednog igraca.
Kazes nije lider? Dva puta je osvajao titulu i oba puta bio MVP finala, vukao i protiv Hjustona i protiv Klivlenda. Pre toga je vodio Oklahomu do velikog finala. Zatim vodio jos jednom do finala konferencije (izgubili u 7 utakmica), iako su im svi ovde prognozirali ciscenje u plejoffu, prvo od San Antonija, zatim od Golden Stejta. Takodje je bio i MVP regularnog dela sezone. Kad se Vestbruk povredio, vodio je Oklahomu do plejoffa. Ne zaboravi, sve je ovo bilo na jakom zapadu. Vodio je i treci tim reprezentacije do lagane titule na SP u Turskoj, dok su se neki prethodni dosta jaci USA timovi mucili.
Ne znam sta za tebe znaci "lider", ali meni je ovo i vise nego dovoljno. Ako ocekujes da bude bolji od Dzordana da bi bio lider, onda previse ocekujes, ne samo od Durenta, vec od bilo kog igraca.

markazvaka

pre 5 godina

Koji bi to show bio da izbace GSW, ali svakako ce izgubiti od Hardena i Hjustona, sada je vec izvesno da GSW kada naleti na Hjuston da ce izgubiti, Harden ce biti MVP a Hjuston uzeti titulu.

Vucko

pre 5 godina

Tanku klupu ima Golden Stejt i to dolazi na naplatu. Dve utakmice gube kuci od Klipersa, potpuno neocekivano. Bas velike oscilacije u igri imaju. Nece se prosetati do titule kao sto su mnogi mislili, ima debelo da se oznoje, a pitanje je da li ce je osvojiti sa ovakvom igrom, mada su apsolutni favoriti.

znanje-imanje

pre 5 godina

Maloumna Juta je i mogla opet dobiti. Iskusni i opasni Hjuston je i kao tako jak ipak nakaradno basketašenje i na granici mogućeg. Ali - "glavna zvezda" Jute je baš hteo da ima loptu. Npr. trojke 0-9. U borbi zvanoj sport moraš da načelne šeme ko šta kako igra prilagodiš na ko šta kako se igra protiv baš onog preko puta a sve to da prilagodiš tome kakvo je veče i kome gde šta kako ide.
To nije veliko već malo, skoro osnovo znanje. Ali to nemati je baš veliko neznanje, ona glupost koja gubi. Isto važi da kad se od +3 okrene i gubiš -7 osnovno je da u sledeći napad ne ideš da postigneš osam poena - jer onda nećeš dati ni dva. Podrazumeva se - osim kad fali daska u glavi.
Ne. Džo i Riki mrak i tuga ali tek mali bolidko kojem onaj tršavi već ne sme ništa... Ima dečko svoju kvotu i niki neće da ga spreči u tu nameru.
Suprotno tome LAC je imao i plan i borba-do-kraja mentalitet, i naravno kunst Doca-koji-ne-zna...
I totalno suprotno tome glavni igrač im je Lu: šutnuo trojku, promašio i - više nije trojkirao. Em je imalo koga ide te večeri em je Docov plan da se iskoristi niskost Karija, sporost Boguta i slabost ko ga menja radio pa je LAC imao 5 dvocifrenih strelaca. (A GSW je od 9-11 za tri pao na 15-39.) Nije, sve dok ih nije GSW stigao u finišu. E a onda je dao trojku.
I više GSW ni najbolji igrač lige Durant nije mogao pomoći. (Obaška što na sve - GSW ovde pomažu i sudije?!)
Ajmo opet: GSW je izgubio zbog 1 kladionice 2 TV gledanosti 3 pune sale.... buahahahaha

Marko Markovic

pre 5 godina

Koliko je loša košarka to je strašno.. Ispucani talenti u medijima Donovan Miss Everthing Mitchell čovek baca cigle.. Uživam dok gledam Kliperse ode Harris i Marjanovic oni igraju sa B timom i igraju tako lepo i borbeno.. svaka čast

Smeh

pre 5 godina

@ 76er
Ne razumem kako bi to bilo dobro za košarku da jedni prodju dalje a drugi ne. Da li to jedni igraju košarku a drugi neki drugi sport? Umesto da kažeš da bi bilo dobro za košarku da Klipersi ponove ovakvu partiju i da uživamo u dobrim potezima na obe strane terena bez obzira ko pobedi, prodje dalje. Ne znate ni da uživate u košarci kao sportu.

Demar De Rosen

pre 5 godina

Tesko je pobediti GS u seriji, 4 tekme, veliki je to napor za bilo koju Nba ekipu trenutno. Setite se Hjustona od prosle godine, imali su sansu, ali GS zaigra 3-4 min kad je najvaznije, zaspu proovnika trojkama i kraj. To je individualni kvalitet koji je dobro ukomponovan.

Dragan

pre 5 godina

Sve je to zanimljivo i vecini nas koji pratimo NBA je drago sto su Klipersi dobili dve utakmice, ali i dalje mislim da GSW idu dalje. Da bi ih Klipersi izbacili, moraju da dobiju jos 2 utakmice a GSW nijednu, a za to je potrebna savrsena utakmica kao ova, tako da...

CptPrise

pre 5 godina

O kako su samo dosadni ovi znalci, ovi generali posle bitke.. Jeste, delovalo je mnogima da Klipersi nece u PO posle trade-a Harisa, dobili su Muscalu i Chendlera koji su daleko od ozbiljnih igraca, i pikove prve runde u buducim draftovina sto samo po sebi pokazuje da se zalazu za buducnost. Od momenta tog trejda krece potop Lakersa koji su bili u boljoj poziciji pred pocetak doigravanja, Minesota nastavila po starom toplo hladno, Davis se povredio pa su i Pelikani ispali iz trke... Harrel je imao, ima jos uvek sezonu karijere po meni x faktor u Klipersima pored Vilijamsa. Sve u svemu lepa jedna prica sto se tice Klipersa, svakom pobedom se stvarala sve bolja atmosfera u klubu i svakako su super za gledanje. I da imaju jednog od najboljih trenera u ligi. Udjem u komentare i masa prepametnih - Gde su oni sto su pricali da ce Klipersi ovo Klipersi ono bla bla bla...

bradina

pre 5 godina

Gledao utakmicu sinoc i moram da odam priznanje Klipersima i njihovom treneru!Fantasticno odigran mec u kome su Viliams i drustvo ucutkali Ratnike!Ovo toplo-hladno izdanje GSW ne mora da znaci da ce Klipersi uciniti senzaciju i izbaciti ih iz PO,ali propustiti sansu da zatvoris duel je ipak opominjajuce pogotovo sto gledajuci Hjustona takodje sinoc bio sam impresioniran kako igraju!Finale Zapada ce biti kolosalno,ali i Finale NBA takodje gde sa Istoka vidim ipak Milvoki kao najozbiljnijeg protivnika ujedno i kandidata da se titula preseli na Istok.Ocigledno da povreda Kazansa je poremetila planove GSW,juce im sut za 3 nije bas isao,pa su Klipersi to vesto iskoristili,upravo njihovim trojkama!Vilijams ce opet biti proglasen najboljim 6 igracem,gledajuci ga sticem utisak da je malo zapostavljen kod medija,a igra zaista izvrsno!

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

maki1982

pre 5 godina

klipersi nisu bili losi ni u sezoni. 48 pobeda, a golden stejt 57. to nije neka velika razlika.zapad je poprilicicno izjednacen. meni je vece iznenadjenje sto je portland vrlo lako izbacio oklahomu, mada i red je bio da se portland ne raspada u prvoj seriji.

јд123

pre 5 godina

Voriorse mogu da dobiju i Hjuston i Portland.
(HARIS, 25. april 2019 10:00)

Јел ти то сад навијаш за Јокића, пошто Нуркић не игра? Значи Вориорси могу да добију све осим Денвера на западу, хвала ти на толикој вери у Денвер ;-).

Beogradjanin

pre 5 godina

Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Warriorsi ekipa iz 2015 i 2016 je slabija za Durenta, tako da smo videli u dva finala protiv Cavsa 4:1 i 4:O. 2015 povredili su se i Irving i Lav , bez njih 2015 Ratnici su ipak bili jaci.
Sto se tice predvidjanja rezultat, to je tesko i svi se prave pametni i prozivaju one koji su pogresili.
Wariorsi jure 3 titulu za redom, Chicago je sa Jordanom gubio 2:0 od Newyorka 1993 za trecu titulu. A 1998 morao je sa Indianom 4:3 da igra 7 utakmica.
Mnogi si predvidjali 4:O za Warriorse u prvoj rundi, pa i ja ali to je i zbog sveze krvi u vidu Kazinsa, ali on se povredio u prvoj utakmici playoffa. Klipersi, cudno tredovali Harisa, odlicno dalje igrali izborili playoff i ostace bez pika. Videcemo sledece sezone Kliperse Galinari ako se nesto jace malo povredi, a stalno se povredjuje. Nece Lou Williams i Harell sami da ih odvedu u playoff.
Mnogi ovde pisu o 7 utakmici, treba Klipesrsi da ponove ovakvu utakmicu, tesko. 4:2 se zavrsava ova serija. Ali mucenje Wariorsa se nastavlja protiv Hustona. Nedostaju Hustonu Ariza i Anderson u rotaciji od prosle godine. Sa druge strane Dejmond Green vise nije taj igrac, Kazins nova krv povrdjen. Veoma neizvesna serija i opet verovatno 7 utakmica.

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

Powerslave

pre 5 godina

(Markos, 25. april 2019 09:04)

Meni je zanimljivo kako nikad ne vidim nijedan tvoj komentar (bar ne pod ovim nickom) na bilo kojoj vesti osim kad se pojaviš da prospeš "haha a genijalci su tvrdili da Klipersi neće u plej-of" mudrost, a nije prvi put.

Prosto da čovek pomisli da si to i sam mislio pa se sad pereš pred sobom, a nama pokazuješ kako si naknadno pametan.

Jeste, svi su mislili da neće ući u prvih osam, ti si jedini u univerzumu znao da će otići u plej-of čak i kad su trejdovali pola tima, dobili pikove i neke polovne igrače, a pritom još i gube svoj pik prve runde ako uđu u plej-of (otišao Bostonu valjda). Evo ti keks.

Bosko

pre 5 godina

Čisto sumnjam da su mogli da izgube od Klipersa kad su mnogo jači. I još pred svojom publikom. Nego treba što više mečeva odigrati, veća je zarada od sponzora.

Basketball_Guru

pre 5 godina

“Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)”. Svaka čast na komentaru, sve si rekao!

Sanel

pre 5 godina

Ide gsw dalje,teze nego ocekivano ali ide.Ono sto je zanimljivo je serija protiv raketa,vjerovatno serija u 6 ili 7 utakmica i premorena ekipa u finalu konferencije

веверица

pre 5 godina

@маркос
дај молим те. погледај стартну петорку клиперса. ово је огромно изненађење. док риверс тренер године

salo popovic

pre 5 godina

@antiDebil

Mekgrejdi igrao finale NBA lige...
San Antonio - Majami, bio mahac peskirem...

tako da decko nemas pojma... cini mi se da nisi anti, vec debil pravi...

Beogradjanin

pre 5 godina

Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Warriorsi ekipa iz 2015 i 2016 je slabija za Durenta, tako da smo videli u dva finala protiv Cavsa 4:1 i 4:O. 2015 povredili su se i Irving i Lav , bez njih 2015 Ratnici su ipak bili jaci.
Sto se tice predvidjanja rezultat, to je tesko i svi se prave pametni i prozivaju one koji su pogresili.
Wariorsi jure 3 titulu za redom, Chicago je sa Jordanom gubio 2:0 od Newyorka 1993 za trecu titulu. A 1998 morao je sa Indianom 4:3 da igra 7 utakmica.
Mnogi si predvidjali 4:O za Warriorse u prvoj rundi, pa i ja ali to je i zbog sveze krvi u vidu Kazinsa, ali on se povredio u prvoj utakmici playoffa. Klipersi, cudno tredovali Harisa, odlicno dalje igrali izborili playoff i ostace bez pika. Videcemo sledece sezone Kliperse Galinari ako se nesto jace malo povredi, a stalno se povredjuje. Nece Lou Williams i Harell sami da ih odvedu u playoff.
Mnogi ovde pisu o 7 utakmici, treba Klipesrsi da ponove ovakvu utakmicu, tesko. 4:2 se zavrsava ova serija. Ali mucenje Wariorsa se nastavlja protiv Hustona. Nedostaju Hustonu Ariza i Anderson u rotaciji od prosle godine. Sa druge strane Dejmond Green vise nije taj igrac, Kazins nova krv povrdjen. Veoma neizvesna serija i opet verovatno 7 utakmica.

Memfis

pre 5 godina

(CptPrise, 25. april 2019 12:15)

Upravo tako. Ovde sam napisao da će Lejkersi preteći Kliperse pa sam na neki način i ja "isprozivan" od strane "genijalaca". Klipersi su dali jednog od najboljih igrača praktično ni za šta i tada niko od ovih genijalaca nije rekao "idu Klipersi u plejof", nego tek kad se to desilo oni ističu svoje vrsno znanje. Znaće oni i sve rezultate svih plejof serija, čekaj samo da se plejof završi, da vidiš ti kakvi su to znalci. A onda će svako ko omane biti predmet sprdnje tih glupih ljudi u fazonu "hahaha ti si rekao Boston će proći Milvoki" i obrnuto ako krajnji rezultat bude obrnut...
PS Ovo mi liči na komentar "shazam-a".

Mirko

pre 5 godina

a pitanje je da li ce je osvojiti sa ovakvom igrom, mada su apsolutni favoriti.
Vucko, 25. april 2019 13:13

Hehehe... Pa ako je pitanje da li će je osvojiti sa ovakvom igrom, ne mogu biti i apsolutni favoriti! :D
Mogu da budu samo favoriti, ali ne i apsolutni. I ja mislim da su favoriti ali ne apsolutni, posebno što se potajno nadam da Denver stigne do finala konferencije a onda i finala lige.

Mr.Macola

pre 5 godina

@brm
Samo si polovično ojasnio tendenciju. Ovako kako si ti napisao recimo Vil Barton je savršen igrač i igrač budućnosti,što je priznaćeš apsurd.

antiDebil

pre 5 godina

(milan, 25. april 2019 13:07)

Toliko si toga nalupetao da stvarno ne znam sta da ti kazem.
Evo jedne sitnice, Mekgrejdi nikada u karijeri nije prosao u drugu rundu plejofa!!
Nista vise nije potrebno dodati...

marko

pre 5 godina

Када су кренула тумбања са трејдовима у пола сезоне, одмах сам написао да Лејкерси, Орлеанси и Клиперси пуцају и да је то шанса за Кингсе. Е ови трећи ме демантоваше, заиграше још боље, Кингси упрскаше ствар, и сада Клиперси одушевљавају. Не може а да им се не ода признање, јер није мала ствар добити Карија и друштво са 120 и нешто поена, значи да су играли опасно чим су преживели њихових 120.

antiDebil

pre 5 godina

(milan, 25. april 2019 13:07)

Toliko si toga nalupetao da stvarno ne znam sta da ti kazem.
Evo jedne sitnice, Mekgrejdi nikada u karijeri nije prosao u drugu rundu plejofa!!
Nista vise nije potrebno dodati...

stefan

pre 5 godina

Hjuston sada ulazi odmorniji i motivisaniji u seriju. . .voriorsima se lose pise. .ako ne sklope odbranu i ako igi ne bude briljirao nece imati nikakve sanse. .ali otom potom. .treba pobediti klipove prvo. .sto se ispostavilo i nije tako lako. .ponavljam jos jednom. .voriorsi se MUCE sa klipersima

milan

pre 5 godina

Tipovi igraca koji su dominirali samom pojavom,pristupom,igraci
koji su sve radili savrseno koji su dominirali samim prisustvom
na terenu,ulivali strahopostovanje cak i kod ljudi koji nisu
navijali za njih.jednostavno sve su radili na neki svoj nacin
imali stav i sve radili sa neverovatnom lakocom

Majkl,O'nil,Medzik,Vilt,Karim

Ako ste zeleli da "posao bude uradjen" pravi egzekutori, gde
cak i ako sve deluje izgubljeno, od ovakvih igraca se ledi krv u
zilama dok sirena ne svira kraj meca. Igraci kojima lose sutersko
vece ne znaci nista, naci ce nacin da iscupaju pobedu.

Kobi, Dankan, Novicki, Djinobili, Hakim, Grent Hil, Vejd, Megrejdi,
Kid, Ajverson, Garnet, Miler, Bird..

Hm.Kako okarakterisati grupu igraca.OVU.Nevidjeni talenti
Nezaustavljvi.. Frikovi.. ALi....Ni "g" od gospode, igraju u povlascenom
vremenu, barem deo karijere.
Kreiraju supertimove, udruzuju se sa boljima od sebe, dobri su prema
"konkurentima". Kukaju kukaju kukaju. Melju i bave se drustvenim mrezama
pored svega toga, imaju odvratno povlascen status da im se ispunjavaju
zelje, tolerisu koraci, 100kilasi koji kada ih neko pipne padaju kao oni
od 45. Prva pomenuta grupa igraca jednostavno izadje izdominira
objasni sve na terenu. Ova grupa objasnjava filozofski kako su porazi
u stvari pobede...

Dzejms, KD, Harden, Kris Pol

A onda imate grupu za koju se nema komentara

Dzordz, Vestbruk, Entoni, Grifin, Kazins

Kari, Lenard, Janis traze svoj status

stefan

pre 5 godina

Jedini način je da sa njima odigraš tvrdo. Maksimalno tvrdo i da ne dopustiš ludačke serije koji oni znaju da naprave. Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Da ali bilii su povredjeni bogut i kari. . .bogut nije igrao a kari je rovit usao u seriju i nije bio ni priblizno isti igrac. . .ne lupetaj. . .po meni je HR glavni pretendent za titulu. . .voriorsi se muce protiv klipova. . .slobodno se tako moze reci a niko to ne zeli da kaze . .muce se. .gledao sam celu seriju. . .zasitili su se. .i odbrana ne funkcionise kao ranije. .

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ne znam kakvo je tacno stanje sa ugovorima i ko ostaje, ali Clippers ovakvim partijama prave odlicnu platformu za regrutaciju jednog ili dva superstara sad u prelaznom roku.

brm

pre 5 godina

@brm
Samo si polovično ojasnio tendenciju. Ovako kako si ti napisao recimo Vil Barton je savršen igrač i igrač budućnosti,što je priznaćeš apsurd.
(Mr.Macola, 25. april 2019 12:38)

S tim što Vil Barton ne može vola da ubode iz otvorenih šuteva i što u polukontrama ne prosleđuje do otvorenih igrača ili promašuje sa dva metra...to nije do tendencija, već do njega. Niko ne kaže da treb srljati kao muva bez glave, već u prvih nekoliko sekundi napada sa na nepostavljenu odbranu sa nekoliko pasova se brzo dolazi do slobodnog igrača na šutu.

stoler

pre 5 godina

Ne vidim mogucnost da GS ne prodje ovu seriju i da ne uzme Zapad na kraju. Mislim da li ste realni?!?!? Kakvi Klipersi, Hjuston i sta ja znam.

Beogradjanin

pre 5 godina

Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.
(frosty, 25. april 2019 15:17)

Vidim da ova glupa prica prolazi u komentarima. Klipersi su negde 1985 presli u Los Angeles i postali drugi tim u tom gradu pored slavnijiih Lejkersa. I sta se desilo za skoro 30 godina, nesto manje imali su samo 9 ucesca u playoffu. I prvi put 2012 preko 55 pobeda u sezoni. Ranije nisu ni imali srece sa neki prvim dobrim pikom, i tek kad su srecom uparili Grifina prvog pika sa Kris Polom koga je liga onemogucila da ode u Lejkerse. Dosli si rezultati. Kako stoje stavri , mozda Cris Paul bude najbolji igrac koji je igrao za Kliperse, osvoji titulu. A nije hteo kod njih. I sve velike zvezde pre ce u gubitincki New York nego u drugi tim Los Angelesa. I pre ce Dejvis preci u Denver. A da mogu maksilano da potpisu sa Denis Smitom jr ili Vukcevicem , a da li ce da preplate koga briga.

Mare

pre 5 godina

Svi koji su pratili nba prethodnih godina znaju da gsw nisu osvajali lako, baš naprotiv, imali su sreće. Tako da nisu oni vanzemaljci, a i kazins je završio sezonu, ipak im je on bio veliki +. Ako sad prođu lac, a ipak bi trebali, biće zaustavljeni od hjustona. Era gsw-a je gotova u sledećem kolu, i titulu osvaja hjuston pobedom nad milvokijem.

Aca iz Šapca

pre 5 godina

Uvek mi je drago kad izgubi gsw, pogotovo zbog durenta. Ne mogu da ga smislim, zgadio m se kad je prešao u taj klub. I onog kurija organski ne podnisim.

frosty

pre 5 godina

@Beogradjanin
Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

I neko mi kaže Durent vrhunski igrač.
Da, jeste ali kad je okružen vrhunskim timom, pa čak ni tada ne ume da bude LIDER.
Ista stvar ko sa Irvingom

Beogradjanin

pre 5 godina

Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.
(frosty, 25. april 2019 15:17)

Vidim da ova glupa prica prolazi u komentarima. Klipersi su negde 1985 presli u Los Angeles i postali drugi tim u tom gradu pored slavnijiih Lejkersa. I sta se desilo za skoro 30 godina, nesto manje imali su samo 9 ucesca u playoffu. I prvi put 2012 preko 55 pobeda u sezoni. Ranije nisu ni imali srece sa neki prvim dobrim pikom, i tek kad su srecom uparili Grifina prvog pika sa Kris Polom koga je liga onemogucila da ode u Lejkerse. Dosli si rezultati. Kako stoje stavri , mozda Cris Paul bude najbolji igrac koji je igrao za Kliperse, osvoji titulu. A nije hteo kod njih. I sve velike zvezde pre ce u gubitincki New York nego u drugi tim Los Angelesa. I pre ce Dejvis preci u Denver. A da mogu maksilano da potpisu sa Denis Smitom jr ili Vukcevicem , a da li ce da preplate koga briga.

markazvaka

pre 5 godina

Koji bi to show bio da izbace GSW, ali svakako ce izgubiti od Hardena i Hjustona, sada je vec izvesno da GSW kada naleti na Hjuston da ce izgubiti, Harden ce biti MVP a Hjuston uzeti titulu.

Bosko

pre 5 godina

Čisto sumnjam da su mogli da izgube od Klipersa kad su mnogo jači. I još pred svojom publikom. Nego treba što više mečeva odigrati, veća je zarada od sponzora.

znanje-imanje

pre 5 godina

Maloumna Juta je i mogla opet dobiti. Iskusni i opasni Hjuston je i kao tako jak ipak nakaradno basketašenje i na granici mogućeg. Ali - "glavna zvezda" Jute je baš hteo da ima loptu. Npr. trojke 0-9. U borbi zvanoj sport moraš da načelne šeme ko šta kako igra prilagodiš na ko šta kako se igra protiv baš onog preko puta a sve to da prilagodiš tome kakvo je veče i kome gde šta kako ide.
To nije veliko već malo, skoro osnovo znanje. Ali to nemati je baš veliko neznanje, ona glupost koja gubi. Isto važi da kad se od +3 okrene i gubiš -7 osnovno je da u sledeći napad ne ideš da postigneš osam poena - jer onda nećeš dati ni dva. Podrazumeva se - osim kad fali daska u glavi.
Ne. Džo i Riki mrak i tuga ali tek mali bolidko kojem onaj tršavi već ne sme ništa... Ima dečko svoju kvotu i niki neće da ga spreči u tu nameru.
Suprotno tome LAC je imao i plan i borba-do-kraja mentalitet, i naravno kunst Doca-koji-ne-zna...
I totalno suprotno tome glavni igrač im je Lu: šutnuo trojku, promašio i - više nije trojkirao. Em je imalo koga ide te večeri em je Docov plan da se iskoristi niskost Karija, sporost Boguta i slabost ko ga menja radio pa je LAC imao 5 dvocifrenih strelaca. (A GSW je od 9-11 za tri pao na 15-39.) Nije, sve dok ih nije GSW stigao u finišu. E a onda je dao trojku.
I više GSW ni najbolji igrač lige Durant nije mogao pomoći. (Obaška što na sve - GSW ovde pomažu i sudije?!)
Ajmo opet: GSW je izgubio zbog 1 kladionice 2 TV gledanosti 3 pune sale.... buahahahaha

milan

pre 5 godina

Tipovi igraca koji su dominirali samom pojavom,pristupom,igraci
koji su sve radili savrseno koji su dominirali samim prisustvom
na terenu,ulivali strahopostovanje cak i kod ljudi koji nisu
navijali za njih.jednostavno sve su radili na neki svoj nacin
imali stav i sve radili sa neverovatnom lakocom

Majkl,O'nil,Medzik,Vilt,Karim

Ako ste zeleli da "posao bude uradjen" pravi egzekutori, gde
cak i ako sve deluje izgubljeno, od ovakvih igraca se ledi krv u
zilama dok sirena ne svira kraj meca. Igraci kojima lose sutersko
vece ne znaci nista, naci ce nacin da iscupaju pobedu.

Kobi, Dankan, Novicki, Djinobili, Hakim, Grent Hil, Vejd, Megrejdi,
Kid, Ajverson, Garnet, Miler, Bird..

Hm.Kako okarakterisati grupu igraca.OVU.Nevidjeni talenti
Nezaustavljvi.. Frikovi.. ALi....Ni "g" od gospode, igraju u povlascenom
vremenu, barem deo karijere.
Kreiraju supertimove, udruzuju se sa boljima od sebe, dobri su prema
"konkurentima". Kukaju kukaju kukaju. Melju i bave se drustvenim mrezama
pored svega toga, imaju odvratno povlascen status da im se ispunjavaju
zelje, tolerisu koraci, 100kilasi koji kada ih neko pipne padaju kao oni
od 45. Prva pomenuta grupa igraca jednostavno izadje izdominira
objasni sve na terenu. Ova grupa objasnjava filozofski kako su porazi
u stvari pobede...

Dzejms, KD, Harden, Kris Pol

A onda imate grupu za koju se nema komentara

Dzordz, Vestbruk, Entoni, Grifin, Kazins

Kari, Lenard, Janis traze svoj status

Jon Bon Jovi

pre 5 godina

Šta ti je zapad najjače košarkaške lige sveta.1 i 2 na tabeli najverovatnije će igrati 7 utakmica u prvom krugu plej ofa?!Svaka čast ovim klipersima.Ljudi se bore kao lavovi protiv najjačeg sastava na svetu!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

I neko mi kaže Durent vrhunski igrač.
Da, jeste ali kad je okružen vrhunskim timom, pa čak ni tada ne ume da bude LIDER.
Ista stvar ko sa Irvingom

Milan

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.

Markos

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone

Basketball_Guru

pre 5 godina

“Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)”. Svaka čast na komentaru, sve si rekao!

znanje-imanje

pre 5 godina

I još nešto.
Ove NBA sezone je došlo do inače dosta retke inverzije. Obično je na kraju grč i zadnji: 6. 7. i 8i se muče da nadmaše 9. i 10og i uđu u PO. A obično bar prvi može da oladi zadnje 2 nedelje. Ne, ovde je GSW morao zbog Denvera da igra bez te pauze. A baš ta pauza, i to pauza spram grča onog koji je jedva ušao u PO, daje tu razliku, lagano četvrtfinale i fizičku prednost koja odnese i do titule.
Sada ne samo da GSW nije oladio već su i Greg i Doc, videvši da idu u PO, totalno opustili svoje timove i ušlu u PO svežiji nego što ikad 7i i 8i ulaže! Mnogo bitnije nego neko "biranje".
A što se tiče komentara - oni ne važe sada. Samo pre kraja sezone važe se komentari "GSW je dobar ali pobediv". Ne sada. A naročito "Doc je majstor košarke". Npr. ono kada se ljute što "ne koristi Boubana" - a on ga koristi maksimalno koliko je moguće. Ili "LAC se raspada" a on tim iz donje polovine Zapada, pa još tri puta izmenjen kroz sezonu, odvede u PO. Važe samo komentari "Doc je majstor" pre PO, sa hiljadu minusa, kada je "Doc je budala" donosilo hiljadu pluseva.
To kažem jer ovo sve tako liči na srpski narodni običaj. Znate ono kad objasne onom jednom: "Pa šta se buniš? Naravno da smo glasali za Vlast. Kad ti budeš Vlast mi ćemo i za tebe da glasamo."

antiDebil

pre 5 godina

(milan, 25. april 2019 13:07)

Toliko si toga nalupetao da stvarno ne znam sta da ti kazem.
Evo jedne sitnice, Mekgrejdi nikada u karijeri nije prosao u drugu rundu plejofa!!
Nista vise nije potrebno dodati...

bellamy

pre 5 godina

Jedan ubaci 45 i tim mu izgubi. Denverovih 4-5 preko15 i pobeđuju. Zato i cene Jokića, jer su mu bitniji 4-5 sa 15+ nego da on da 40!

Smeh

pre 5 godina

@ 76er
Ne razumem kako bi to bilo dobro za košarku da jedni prodju dalje a drugi ne. Da li to jedni igraju košarku a drugi neki drugi sport? Umesto da kažeš da bi bilo dobro za košarku da Klipersi ponove ovakvu partiju i da uživamo u dobrim potezima na obe strane terena bez obzira ko pobedi, prodje dalje. Ne znate ni da uživate u košarci kao sportu.

Mare

pre 5 godina

Svi koji su pratili nba prethodnih godina znaju da gsw nisu osvajali lako, baš naprotiv, imali su sreće. Tako da nisu oni vanzemaljci, a i kazins je završio sezonu, ipak im je on bio veliki +. Ako sad prođu lac, a ipak bi trebali, biće zaustavljeni od hjustona. Era gsw-a je gotova u sledećem kolu, i titulu osvaja hjuston pobedom nad milvokijem.

antiDebil

pre 5 godina

(milan, 25. april 2019 13:07)

Toliko si toga nalupetao da stvarno ne znam sta da ti kazem.
Evo jedne sitnice, Mekgrejdi nikada u karijeri nije prosao u drugu rundu plejofa!!
Nista vise nije potrebno dodati...

stoler

pre 5 godina

Ne vidim mogucnost da GS ne prodje ovu seriju i da ne uzme Zapad na kraju. Mislim da li ste realni?!?!? Kakvi Klipersi, Hjuston i sta ja znam.

Aca iz Šapca

pre 5 godina

Uvek mi je drago kad izgubi gsw, pogotovo zbog durenta. Ne mogu da ga smislim, zgadio m se kad je prešao u taj klub. I onog kurija organski ne podnisim.

Marko Markovic

pre 5 godina

Koliko je loša košarka to je strašno.. Ispucani talenti u medijima Donovan Miss Everthing Mitchell čovek baca cigle.. Uživam dok gledam Kliperse ode Harris i Marjanovic oni igraju sa B timom i igraju tako lepo i borbeno.. svaka čast

јд123

pre 5 godina

Voriorse mogu da dobiju i Hjuston i Portland.
(HARIS, 25. april 2019 10:00)

Јел ти то сад навијаш за Јокића, пошто Нуркић не игра? Значи Вориорси могу да добију све осим Денвера на западу, хвала ти на толикој вери у Денвер ;-).

brm

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)

Potpuno netačno, vidi se da nisi gledao utakmicu. Uopšte nije bilo silovanja sa šutevima iz daljine. Odbrane su bile porilično čvrste. Veliki broj poena je bio zbog izuzetno brzog tempa igre, jer su moderne tendencije košarke da se odbrana napada "u leđa", jer sve analitike pokazuju da se najbolji šutevi mogu dobiti u prvih 5-7 sekundi napada dok se odbrana još nije postavila. Bez obzira na broj poena, utakmica je bila poprilično tvrda. Nije presudio šut i trojke, već to što GS nije mogao kvalitetno da brani reket i pick and roll...mnogo su više pazili na šut i Klipersi su to eksploatisali maksimalno...i neverovatno dobro su igrli odbrani, fokusilrali su se na Karija koji često ne da nije imao prostora za dobar šut, nego nije imao prostora za šut uopšte.

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

antiDebil

pre 5 godina

Jesu ovo oni Klipersi sto su strucni konsultanti, kosarkasi eksperti, sa sajta B92 govorili da oni sad "tenkuju" ,znas kako "seleri kap" , "maksimalan ugovor" itd. ?😂 A makse, ne znate odakle vam vise curi
(Robby, 25. april 2019 10:00)

To su ameri govorili, i njihovi placeni propaganda znalci. Juce ONil rece da je cela nacija mislila da ce gs pobediti klipanse, mislili su i da ce da ih pociste. Svi do jednog su pricali kako ce klipansi ispasti iz plejofa a da ce u PO uci lakersi, SVI DO JEDNOG, likovi koji su placeni milione dolara da to prate, analiziraju itd...Sve su promasili, ekcperti !

očigledno

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ko je ikada odustao od plej ofa kada se plasirao? A ako mislis pre plasmana, Klipersi jesu odustali od plej ofa, trejdovali su Herisa koji je bio prva zvezda ekipe, ali Dok Rivers ocigledno nije odustao od plej ofa...

Beogradjanin

pre 5 godina

Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.
(frosty, 25. april 2019 15:17)

Vidim da ova glupa prica prolazi u komentarima. Klipersi su negde 1985 presli u Los Angeles i postali drugi tim u tom gradu pored slavnijiih Lejkersa. I sta se desilo za skoro 30 godina, nesto manje imali su samo 9 ucesca u playoffu. I prvi put 2012 preko 55 pobeda u sezoni. Ranije nisu ni imali srece sa neki prvim dobrim pikom, i tek kad su srecom uparili Grifina prvog pika sa Kris Polom koga je liga onemogucila da ode u Lejkerse. Dosli si rezultati. Kako stoje stavri , mozda Cris Paul bude najbolji igrac koji je igrao za Kliperse, osvoji titulu. A nije hteo kod njih. I sve velike zvezde pre ce u gubitincki New York nego u drugi tim Los Angelesa. I pre ce Dejvis preci u Denver. A da mogu maksilano da potpisu sa Denis Smitom jr ili Vukcevicem , a da li ce da preplate koga briga.

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

friza

pre 5 godina

Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ukratko i vrlo precizno.
Na svim poljima strucnjaci, pun internet, tv, a nama nikad bolje jace brze.

Beogradjanin

pre 5 godina

Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.
(frosty, 25. april 2019 15:17)

Vidim da ova glupa prica prolazi u komentarima. Klipersi su negde 1985 presli u Los Angeles i postali drugi tim u tom gradu pored slavnijiih Lejkersa. I sta se desilo za skoro 30 godina, nesto manje imali su samo 9 ucesca u playoffu. I prvi put 2012 preko 55 pobeda u sezoni. Ranije nisu ni imali srece sa neki prvim dobrim pikom, i tek kad su srecom uparili Grifina prvog pika sa Kris Polom koga je liga onemogucila da ode u Lejkerse. Dosli si rezultati. Kako stoje stavri , mozda Cris Paul bude najbolji igrac koji je igrao za Kliperse, osvoji titulu. A nije hteo kod njih. I sve velike zvezde pre ce u gubitincki New York nego u drugi tim Los Angelesa. I pre ce Dejvis preci u Denver. A da mogu maksilano da potpisu sa Denis Smitom jr ili Vukcevicem , a da li ce da preplate koga briga.

antiDebil

pre 5 godina

"Golden Stejt ce pobediti sve sa 4 prema nula kad udju u plej of" ,"Klipersi resili da odustanu od plej ofa" .To su neka od brilijantnih zapazanja ovde u komentarima bila za vreme regularne sezone
(Markos, 25. april 2019 09:04)

Ne, to su zapazanja onih likova tzv americkih kanalticara, koji svakodnevno laprdaju na tu temu i koji promasuju 95% prognoza, a za te analize i te price placeni su milione dolara ! Tolike pare za price u prazno i lupetanje, zamisli taj cirkus ? Oni i dan danas, kao i poslednjih 360 dana govore o lejkersima. Vise pricaju o njima, koji su zavrsili sezonu pre mesec dana, nego o denveru, klipansima, juti, orlandu. bruklinu itd !

el

pre 5 godina

Herel je ubica za smallball postavu, ove sezone imaju jednu pobedu i jednu izgubljenu sa 2 razlike u regularnom delu protiv GSW. Naravno, uvek je teško protiv supertima ali ako bi se desilo nemoguće, išli bi na Hjuston kojima Klipersi nikako ne leže. Trenutno mi je najdraži scenario (čista mašta a ne realnost) Denver - Milvoki, izmeđuostalog zbog medijskog tretmana.

HARIS

pre 5 godina

Rivers je uocio kako treba igrati sa Voriorsima. Jaka odbrana i pustiti jednog igraca da poentaira, u ovom slucaju KD. Samo imam jedno pitanje, koja korist od Grina ove sezone? Ocajan u napadu, los u odbrani, ni nalik onom igracu od prije dvije sezone. Voriorse mogu da dobiju i Hjuston i Portland.

Beogradjanin

pre 5 godina

Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Warriorsi ekipa iz 2015 i 2016 je slabija za Durenta, tako da smo videli u dva finala protiv Cavsa 4:1 i 4:O. 2015 povredili su se i Irving i Lav , bez njih 2015 Ratnici su ipak bili jaci.
Sto se tice predvidjanja rezultat, to je tesko i svi se prave pametni i prozivaju one koji su pogresili.
Wariorsi jure 3 titulu za redom, Chicago je sa Jordanom gubio 2:0 od Newyorka 1993 za trecu titulu. A 1998 morao je sa Indianom 4:3 da igra 7 utakmica.
Mnogi si predvidjali 4:O za Warriorse u prvoj rundi, pa i ja ali to je i zbog sveze krvi u vidu Kazinsa, ali on se povredio u prvoj utakmici playoffa. Klipersi, cudno tredovali Harisa, odlicno dalje igrali izborili playoff i ostace bez pika. Videcemo sledece sezone Kliperse Galinari ako se nesto jace malo povredi, a stalno se povredjuje. Nece Lou Williams i Harell sami da ih odvedu u playoff.
Mnogi ovde pisu o 7 utakmici, treba Klipesrsi da ponove ovakvu utakmicu, tesko. 4:2 se zavrsava ova serija. Ali mucenje Wariorsa se nastavlja protiv Hustona. Nedostaju Hustonu Ariza i Anderson u rotaciji od prosle godine. Sa druge strane Dejmond Green vise nije taj igrac, Kazins nova krv povrdjen. Veoma neizvesna serija i opet verovatno 7 utakmica.

Beogradjanin

pre 5 godina

Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Warriorsi ekipa iz 2015 i 2016 je slabija za Durenta, tako da smo videli u dva finala protiv Cavsa 4:1 i 4:O. 2015 povredili su se i Irving i Lav , bez njih 2015 Ratnici su ipak bili jaci.
Sto se tice predvidjanja rezultat, to je tesko i svi se prave pametni i prozivaju one koji su pogresili.
Wariorsi jure 3 titulu za redom, Chicago je sa Jordanom gubio 2:0 od Newyorka 1993 za trecu titulu. A 1998 morao je sa Indianom 4:3 da igra 7 utakmica.
Mnogi si predvidjali 4:O za Warriorse u prvoj rundi, pa i ja ali to je i zbog sveze krvi u vidu Kazinsa, ali on se povredio u prvoj utakmici playoffa. Klipersi, cudno tredovali Harisa, odlicno dalje igrali izborili playoff i ostace bez pika. Videcemo sledece sezone Kliperse Galinari ako se nesto jace malo povredi, a stalno se povredjuje. Nece Lou Williams i Harell sami da ih odvedu u playoff.
Mnogi ovde pisu o 7 utakmici, treba Klipesrsi da ponove ovakvu utakmicu, tesko. 4:2 se zavrsava ova serija. Ali mucenje Wariorsa se nastavlja protiv Hustona. Nedostaju Hustonu Ariza i Anderson u rotaciji od prosle godine. Sa druge strane Dejmond Green vise nije taj igrac, Kazins nova krv povrdjen. Veoma neizvesna serija i opet verovatno 7 utakmica.

Demar De Rosen

pre 5 godina

Tesko je pobediti GS u seriji, 4 tekme, veliki je to napor za bilo koju Nba ekipu trenutno. Setite se Hjustona od prosle godine, imali su sansu, ali GS zaigra 3-4 min kad je najvaznije, zaspu proovnika trojkama i kraj. To je individualni kvalitet koji je dobro ukomponovan.

Kraljevcanin

pre 5 godina

Ovo sam napisao nakon 1:1 u seriji:

Koliko srce imaju Klipersi... Nisam ih gotivio kada su igrali Dzordan i Grifin tamo, gotivio sam ih kada su igrali Bobi i Teo, a nakon svih onih silnih trejdova i svega postao sam ravnodusan prema njima. Nisam verovao da ce posle svega izboriti play off, a kamoli rezirati ovakav spektakl! Bravo, svaka cast, to je ta borba! Uzivao sam gledajuci 4. cetvrtinu. Zelim im jos koju pobedu ako moze, a ako se tako budu borili, a ovi se nesto posvadjaju i izglupiraju + uz neku ludu srecu i jos 100 faktora mozda prodju i dalje. Sport je to, nikad se ne zna. :) Pozdrav.
(Kraljevcanin, 16. april 2019 09:20)

Dragan

pre 5 godina

Sve je to zanimljivo i vecini nas koji pratimo NBA je drago sto su Klipersi dobili dve utakmice, ali i dalje mislim da GSW idu dalje. Da bi ih Klipersi izbacili, moraju da dobiju jos 2 utakmice a GSW nijednu, a za to je potrebna savrsena utakmica kao ova, tako da...

depresivna bubašvaba

pre 5 godina

Svi ovde komentarišu Warriorse i promašaje konačnih dometa Klipersa. Ali sweet Lue, kakav igrač! Jedan od najboljih igrača današnjice!

stefan

pre 5 godina

Jedini način je da sa njima odigraš tvrdo. Maksimalno tvrdo i da ne dopustiš ludačke serije koji oni znaju da naprave. Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).
(Boston24, 25. april 2019 09:57)

Da ali bilii su povredjeni bogut i kari. . .bogut nije igrao a kari je rovit usao u seriju i nije bio ni priblizno isti igrac. . .ne lupetaj. . .po meni je HR glavni pretendent za titulu. . .voriorsi se muce protiv klipova. . .slobodno se tako moze reci a niko to ne zeli da kaze . .muce se. .gledao sam celu seriju. . .zasitili su se. .i odbrana ne funkcionise kao ranije. .

salo popovic

pre 5 godina

@antiDebil

Mekgrejdi igrao finale NBA lige...
San Antonio - Majami, bio mahac peskirem...

tako da decko nemas pojma... cini mi se da nisi anti, vec debil pravi...

Peaky Blinders

pre 5 godina

Bravo Clipersi svaka cast kakva borba moram da istaknem celu ekipu da kidaju ali Lu Wiliams i Harrell kakvu engergiju unose sa klupe sjajni su za Beverlija da ne pricamo kako igra odbranu svuda ga ima,ba sbi voleo da nekako pobede u tom 6 mecu zasluzili su da ode serija u 7 meceva !!!

V

pre 5 godina

Uzrok poraza GSW je loša odbrana i slaba forma Karija. Primili su 71 poen za poluvreme što je baš mnogo. Kari nekako deluje nezainteresovano, još u prošloj utakmici u LA se vukao po terenu. E sad, šta je uzrok tome zanju samo oni.

Topnik

pre 5 godina

Doc Rivers je trenerčina. Bilo je dosta pametnjakovića koji su ga kritizirali ioz nekog reazloga. Čovjek u pravilu izvlači maksimum iz ekipe.

frosty

pre 5 godina

@Beogradjanin
Klipersi imaju mesta za jednog max slobodnog agenta, a ako trejduju Galinarija za 2 jer su im Vilijams i Harel na smesno malim ugovorima. S'obzirom da su u Los Andjelesu i imaju velike profesionalce u menadzmentu primamljivo su odrediste za vrhunske igrace.

Gde ja živim

pre 5 godina

Sviđa mi se. Bar malo da se zakuva. I dalje su Ratnici veliki favoriti i mogu da ih nabiju 30 razlike u sledećoj, ali dobro je ovo, zanimljivo. Sweet Lou neverovatan, Herel me oduševljava. Jako simpatična ekipa koju su verovatno svi otpisali pre početka serije.

drvobradi

pre 5 godina

Nisam ocekivao da Klipersi uopste jure plejof, nelogicno je bilo, zbog toga sto gube pika prve runde u tom slucaju. Medjutim, izgleda da imaju drugu ideju, ovim su pokazali da su bolji tim od LA Lejkersa, da mogu bez zvezda da budu ozbiljan tim i da tako pokusaju da privuku velika imena na leto. Svaka cast za sve prikazano.

Robby

pre 5 godina

Jesu ovo oni Klipersi sto su strucni konsultanti, kosarkasi eksperti, sa sajta B92 govorili da oni sad "tenkuju" ,znas kako "seleri kap" , "maksimalan ugovor" itd. ?😂 A makse, ne znate odakle vam vise curi

Mirko

pre 5 godina

a pitanje je da li ce je osvojiti sa ovakvom igrom, mada su apsolutni favoriti.
Vucko, 25. april 2019 13:13

Hehehe... Pa ako je pitanje da li će je osvojiti sa ovakvom igrom, ne mogu biti i apsolutni favoriti! :D
Mogu da budu samo favoriti, ali ne i apsolutni. I ja mislim da su favoriti ali ne apsolutni, posebno što se potajno nadam da Denver stigne do finala konferencije a onda i finala lige.

Boston24

pre 5 godina

Jedini nacin da se dobije GS je da se sutira nenormalno kao i oni, da rezultat bude tu negde, 120 i vise poena. Od klasicne kosarke sa odbranom na mali broj poena sa njima nema rezultata. Zato im je valjda Hjuston najozbiljniji protivnik, isti pristup, sutiraj do iznemoglosti pa sta bude.
(Milan, 25. april 2019 09:13)

Jedini način je da sa njima odigraš tvrdo. Maksimalno tvrdo i da ne dopustiš ludačke serije koji oni znaju da naprave. Cavsi su vrhunski primer kako sa njima (2016 naravno).

Powerslave

pre 5 godina

(Markos, 25. april 2019 09:04)

Meni je zanimljivo kako nikad ne vidim nijedan tvoj komentar (bar ne pod ovim nickom) na bilo kojoj vesti osim kad se pojaviš da prospeš "haha a genijalci su tvrdili da Klipersi neće u plej-of" mudrost, a nije prvi put.

Prosto da čovek pomisli da si to i sam mislio pa se sad pereš pred sobom, a nama pokazuješ kako si naknadno pametan.

Jeste, svi su mislili da neće ući u prvih osam, ti si jedini u univerzumu znao da će otići u plej-of čak i kad su trejdovali pola tima, dobili pikove i neke polovne igrače, a pritom još i gube svoj pik prve runde ako uđu u plej-of (otišao Bostonu valjda). Evo ti keks.

bradina

pre 5 godina

Gledao utakmicu sinoc i moram da odam priznanje Klipersima i njihovom treneru!Fantasticno odigran mec u kome su Viliams i drustvo ucutkali Ratnike!Ovo toplo-hladno izdanje GSW ne mora da znaci da ce Klipersi uciniti senzaciju i izbaciti ih iz PO,ali propustiti sansu da zatvoris duel je ipak opominjajuce pogotovo sto gledajuci Hjustona takodje sinoc bio sam impresioniran kako igraju!Finale Zapada ce biti kolosalno,ali i Finale NBA takodje gde sa Istoka vidim ipak Milvoki kao najozbiljnijeg protivnika ujedno i kandidata da se titula preseli na Istok.Ocigledno da povreda Kazansa je poremetila planove GSW,juce im sut za 3 nije bas isao,pa su Klipersi to vesto iskoristili,upravo njihovim trojkama!Vilijams ce opet biti proglasen najboljim 6 igracem,gledajuci ga sticem utisak da je malo zapostavljen kod medija,a igra zaista izvrsno!

maki1982

pre 5 godina

klipersi nisu bili losi ni u sezoni. 48 pobeda, a golden stejt 57. to nije neka velika razlika.zapad je poprilicicno izjednacen. meni je vece iznenadjenje sto je portland vrlo lako izbacio oklahomu, mada i red je bio da se portland ne raspada u prvoj seriji.

Vucko

pre 5 godina

Tanku klupu ima Golden Stejt i to dolazi na naplatu. Dve utakmice gube kuci od Klipersa, potpuno neocekivano. Bas velike oscilacije u igri imaju. Nece se prosetati do titule kao sto su mnogi mislili, ima debelo da se oznoje, a pitanje je da li ce je osvojiti sa ovakvom igrom, mada su apsolutni favoriti.

Memfis

pre 5 godina

(CptPrise, 25. april 2019 12:15)

Upravo tako. Ovde sam napisao da će Lejkersi preteći Kliperse pa sam na neki način i ja "isprozivan" od strane "genijalaca". Klipersi su dali jednog od najboljih igrača praktično ni za šta i tada niko od ovih genijalaca nije rekao "idu Klipersi u plejof", nego tek kad se to desilo oni ističu svoje vrsno znanje. Znaće oni i sve rezultate svih plejof serija, čekaj samo da se plejof završi, da vidiš ti kakvi su to znalci. A onda će svako ko omane biti predmet sprdnje tih glupih ljudi u fazonu "hahaha ti si rekao Boston će proći Milvoki" i obrnuto ako krajnji rezultat bude obrnut...
PS Ovo mi liči na komentar "shazam-a".

веверица

pre 5 godina

@маркос
дај молим те. погледај стартну петорку клиперса. ово је огромно изненађење. док риверс тренер године

CptPrise

pre 5 godina

O kako su samo dosadni ovi znalci, ovi generali posle bitke.. Jeste, delovalo je mnogima da Klipersi nece u PO posle trade-a Harisa, dobili su Muscalu i Chendlera koji su daleko od ozbiljnih igraca, i pikove prve runde u buducim draftovina sto samo po sebi pokazuje da se zalazu za buducnost. Od momenta tog trejda krece potop Lakersa koji su bili u boljoj poziciji pred pocetak doigravanja, Minesota nastavila po starom toplo hladno, Davis se povredio pa su i Pelikani ispali iz trke... Harrel je imao, ima jos uvek sezonu karijere po meni x faktor u Klipersima pored Vilijamsa. Sve u svemu lepa jedna prica sto se tice Klipersa, svakom pobedom se stvarala sve bolja atmosfera u klubu i svakako su super za gledanje. I da imaju jednog od najboljih trenera u ligi. Udjem u komentare i masa prepametnih - Gde su oni sto su pricali da ce Klipersi ovo Klipersi ono bla bla bla...

Mr.Macola

pre 5 godina

@brm
Samo si polovično ojasnio tendenciju. Ovako kako si ti napisao recimo Vil Barton je savršen igrač i igrač budućnosti,što je priznaćeš apsurd.

Sanel

pre 5 godina

Ide gsw dalje,teze nego ocekivano ali ide.Ono sto je zanimljivo je serija protiv raketa,vjerovatno serija u 6 ili 7 utakmica i premorena ekipa u finalu konferencije

stefan

pre 5 godina

Hjuston sada ulazi odmorniji i motivisaniji u seriju. . .voriorsima se lose pise. .ako ne sklope odbranu i ako igi ne bude briljirao nece imati nikakve sanse. .ali otom potom. .treba pobediti klipove prvo. .sto se ispostavilo i nije tako lako. .ponavljam jos jednom. .voriorsi se MUCE sa klipersima

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ne znam kakvo je tacno stanje sa ugovorima i ko ostaje, ali Clippers ovakvim partijama prave odlicnu platformu za regrutaciju jednog ili dva superstara sad u prelaznom roku.

brm

pre 5 godina

@brm
Samo si polovično ojasnio tendenciju. Ovako kako si ti napisao recimo Vil Barton je savršen igrač i igrač budućnosti,što je priznaćeš apsurd.
(Mr.Macola, 25. april 2019 12:38)

S tim što Vil Barton ne može vola da ubode iz otvorenih šuteva i što u polukontrama ne prosleđuje do otvorenih igrača ili promašuje sa dva metra...to nije do tendencija, već do njega. Niko ne kaže da treb srljati kao muva bez glave, već u prvih nekoliko sekundi napada sa na nepostavljenu odbranu sa nekoliko pasova se brzo dolazi do slobodnog igrača na šutu.

Swift

pre 5 godina

@Znači Haoos (čisto onako komentar)

Cekaj, ti pokusavas da kazes da Durent nije vrhunski igrac? Daj malo ozbiljnosti, ok je da ga ne volis iz nekog razloga, ali ne mozes da sporis igracke kvalitete.
Primera radi, ovu utakmicu je imao 45 poena (preko 50% sut), 6 skokova, 6 asistencija, 2 ukradene i 1 izgubljenu. Sta covek jos treba da uradi da bi pobedili? Pa ne zavisi sve samo od jednog igraca.
Kazes nije lider? Dva puta je osvajao titulu i oba puta bio MVP finala, vukao i protiv Hjustona i protiv Klivlenda. Pre toga je vodio Oklahomu do velikog finala. Zatim vodio jos jednom do finala konferencije (izgubili u 7 utakmica), iako su im svi ovde prognozirali ciscenje u plejoffu, prvo od San Antonija, zatim od Golden Stejta. Takodje je bio i MVP regularnog dela sezone. Kad se Vestbruk povredio, vodio je Oklahomu do plejoffa. Ne zaboravi, sve je ovo bilo na jakom zapadu. Vodio je i treci tim reprezentacije do lagane titule na SP u Turskoj, dok su se neki prethodni dosta jaci USA timovi mucili.
Ne znam sta za tebe znaci "lider", ali meni je ovo i vise nego dovoljno. Ako ocekujes da bude bolji od Dzordana da bi bio lider, onda previse ocekujes, ne samo od Durenta, vec od bilo kog igraca.

marko

pre 5 godina

Када су кренула тумбања са трејдовима у пола сезоне, одмах сам написао да Лејкерси, Орлеанси и Клиперси пуцају и да је то шанса за Кингсе. Е ови трећи ме демантоваше, заиграше још боље, Кингси упрскаше ствар, и сада Клиперси одушевљавају. Не може а да им се не ода признање, јер није мала ствар добити Карија и друштво са 120 и нешто поена, значи да су играли опасно чим су преживели њихових 120.