Nedelja, 17.03.2019.

13:49

"Imaćemo najjači tim na Svetskom, Đorđević se neće ni o koga ogrešiti"

Jovica Antonić, član stručnog štaba muške košarkaške reprezentacije Srbije, govorio je o žrebu za Mundobasket u Kini.

Izvor: LN

"Imaæemo najjaèi tim na Svetskom, Ðorðeviæ se neæe ni o koga ogrešiti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 5 godina

Ne znam gde si bio, ali sa Nemackom nismo igrali na tom prvenstvu uopste, a u polufinalu smo dobili Novi Zeland. Nemacka je izbacila Spaniju, a u drugom polufinalu izgubila od Argentine. Kasnije uzela trece mesto.


Pisac ovih redova je bio na tom SP i gledao uzivo skoro sve utakmice,tako da znam sta pricam!
(bmiles, 18. mart 2019 18:21)

Da_Ne

pre 5 godina

@Da_Ne

" Oni neće imati duži napad od 10-25 sec. "

Super, aj samo objasni ovaj napad od 25 sekundi?
(krk, 18. mart 2019 13:40) # Link komentara
Preporučujem (+10)Ne preporučujem (0)

Pogrešno upisano. Mislio sam 10-15 sec. Pozzz

Kakva nebuloza

pre 5 godina

"Vazno je pomenuti da je selektor bio Svetislav Pesic,koji je tokom prvenstva imao sukob sa crnogorskom zvezdom u NBA Radmanovicem(slucaj "banana"),te izbacen iz tima!"
(bmiles, 18. mart 2019 18:21)

Zašto čoveku koji je rođen u Trebinju i koji nikad nije živeo u Crnoj Gori, naprasno pripisujete crnogorsko poreklo?

Proka21

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо. 

Burazeru, zadnji put kad su Ameri poslali treci tim, mi smo jih dobili u sred Amerke!!!! ;)

MILOVAN MICIC

pre 5 godina

@bmiles U polufinalu 2002e smo pobedili Novi Zeland, da si bio i gledao valjda bi to znao, a Nemačka je pobedila Novi Zeland za bronzu.

bmiles

pre 5 godina

Kad smo 2002 osvojili SP u Indijanapolisu(pod imenom SR Jugoslavija),dakle na Americkom tlu),udarili smo samar americkoj kosarci pobedivsi je u cetvrtfinalu,kasnije Nemacku sa Novickim(proglasen za MVP) u polufinalu, i na kraju Argentinu sa Djinobilim u finalu!Tek da se zna da je prva reprezentacija koja je pobedila USA na SP bila Argentina! Posle toga kosarkaska federacija USA,koja je dozivela jos jedan poraz od Spanije u doigravanju za poziciju od 5-8 mesta, odlucila je da na SP salje najjaci tim!Od tada neznaju za poraz a sve protivnike melju sa vise od 20 poena razlike!vazno je pomenuti da je selektor bio Svetislav Pesic,koji je tokom prvenstva imao sukob sa crnogorskom zvezdom u NBA Radmanovicem(slucaj "banana"),te izbacen iz tima!Sastav u kome su prednjacili srpski igraci Divac(posle 3 godine ponovo u timu),Stojakovic i Jaric,uz kapitena Bodirogu,ali su veliki doprinos dali Gurovic protiv USA i Koturovic protiv Nemacke!Zakljucak je da su iza Pesica stali svi igraci,a posle dva poraza po grupama(izgubili od Spanije i Portorika)te naleteli na USa,nakon njihovog poraza protiv Argentine u grupi.U finalu pruzili smo odlicnu partiju i pobedili Argentinu sa 84:77,sjajnom igrom Stojakovica,Jarica i Bodiroge i to u produzetku.Pisac ovih redova je bio na tom SP i gledao uzivo skoro sve utakmice,tako da znam sta pricam!Budimo objektivni USA sa Popovicem nece dozvoliti nikakvo iznenadjenje dovesce najjace,sto su i objavili.Nama preostaje da dovedomo najjace,ukljucujuci Jokica.

vedran

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.
(1Beogradjanin, 17. mart 2019 18:02)
Pa ti si pronikao u tajnu Krstajićevog selektiranja! On nikada nije pozvao najbolje igrače. Nadam se, za dobro svih nas koji navijamo za Srbiju, da je u pitanju ovo drugo, tj da čovek pravi hemiju. Samo ga mi ne razumemo...

Marko

pre 5 godina

Dal se dopinguju? Jel to pitanje ili posalica ,pa pogledajte samo ruke Lebrona i sve vam je jasno,spricavela samo tako... (testira ih americka agencija,to je uslov inace bi bojkotovali takmicenja)

Radoje

pre 5 godina

Opet krecemo sa potcenjivanjem protivnika... naravno, mi Srbi smo najjaci! Zato i imamo toliko zlatnih medalja u kosarci u novijoj istoriji Srbije.

Da_Ne

pre 5 godina

Neko napisao:

kari, irving, vestbruk
harden, tompson, derozen
durent, dzejms, dzordz
oldridz,
dejvis, kazins
Ovde je samo Kazins “malo sporiji igrač”. Dejvis obrva je brži od naših bekova. Kari i Tompson sutiraju trojke po utakmici u proseku 8/10. Jel treba da objašnjavam Bradu Hardens i Kralja Dzejmsa? Oni neće imati duži napad od 10-25 sec.
A sad mi:
Teo - igra konstantno isto. Plus je što neće biti povredjen jer nije igrao sezonu.
Jović - sklon povredama i šarena sezona
Micić - najsvetlija naša evroligaška figura ove sezone
Bogdan - šta reći? Sezona za zaborav! Oko 30% šut je za beka mnogo tanko.
Nedović - čovek povreda. Dok je igrao bio je najbolji u Armaniju.
Gudurić - ispod svakog proseka. Da nije Obradovića ne bi ni igrao.
Gagi Milosavljević - najprijatnije iznenadjenje. Od beka specijalca za odbranu se pretvorio u pravog beka koji igra u oba pravca sa sasvim lepom procentom.
Kalinić - pogledati pod Gudurić.
Lučić - odlične kvalifikacije. Problemi sa povredama.
Bjelica - isto kao Bogdan. Sezona za zaborav. Katastrofalan procenat šuta.
Jokić - jedini superstar kod nas. Dokazao se ovom sezonom. Nadam se da će se dokazati i u PO i da će se odazvati reprezentaciji.
Marjanović - zahvalan i konstantan igrač što manje potrošenih lopti, a što više poena.
Milutinov - sasvim dobra prosečna sezona.

Cacak grad kosarke

pre 5 godina

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Milosavljević, Nedović
SF - Kalinić, Lučić
PF - Beli, Jelovac
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Djido

pre 5 godina

cz..
Koji bre Guduric???pa da nije trener Obradovic davno bi leteo iz Fenera.Pratiteli vi njegovu karijeru U ABA LIGI je imao prosek 5 koseva,u U EL 6,

Zju

pre 5 godina

Najjači tim a kako drugačije!To stvara dobru hemiju,takođe i protivnicima uliva određeno strahopoštovanje.Uostalom ako želimo u bitku za medalje jedini put je sa top ekipom.
Litvanija,Kanada,Australija,Argentina,Grčka,Španija i Francuska.To su naši protivnici od njih moramo biti bolji.
A to opet znači brza,atletski jaka ekipa,čvrsta odbrana i efikasan napad.
Banane,alejupovi,zakucavanja,prikucavanja i gomila trojki.

Ramones

pre 5 godina

Nemojte moliv vas Gudurica u reprezentaciju.Veze decko nema ,promasio je sport.Svi drugi mogu ,pa Velickovic je sa jednom nogom bolji igrac.Od deset utakmice odigra jednu ok.Uostalom ,pregledajte mu statistiku od Aba,lige Turske I EL.Kako on igra u Fener ,tako moze pola Srpske lige.
NULAAAAA!!!

Smeh

pre 5 godina

@ Svasta

Nisi u pravu. SAD je velesila u košarci jer ulažu ogromne resurse u nju. Imaju ogromnu bazu igrača. Da mi ulažemo samo jednu desetinu kao SAD mi bi vladali Evropom i verovatno bi bili mnogo bliže Amerima. Ovako čim neki naš košarkaš nešto pokaže odmah ga kupe bogati timovi ili ode u NBA. Primera radi imali smo par sezona najjaču ligu u vaterpolu u Evropi i Svetu. I pogledaj kakvi su rezultati u tom vremenu što klubova što reprezentacije. Koliko smo dobrih igrača dobili tada jer su imali vrhunske sportiste pored sebe i imali su šta da nauče. Jednostavno neuporedivo je stanje izmedju košarke u SAD i kod nas.

MNE

pre 5 godina

Ne shvatam poentu poredjenje Srbije sa SAD-om. Ameri su najjaci, to je jasno, ali vrijedi i to srebro, ili bronza, a ovdje ispada kao da je sramota sto ne mozes Amerikance da pobjedis.
Ne znam koja se to drzava ne bi mjenjala sa tom Srbijom i prihvatila da joj kosarkasi budu u finalu SP i OI i izgube od SAD-a. Evo ja bih potpisao sada da Crna Gora igra finale SP, ali ne pita me niko :))) Hrvati jos slave ono jedno finale OI, siguran sam da bi slavili i plasman na SP, a kamoli finale. O Italijanima, Francuzima, Rusima, Grcima... da ne pricamo.
Hocu da kazem da je malo licemjerno od strane Srba i od strane ostalih koji komentarisu ovdje omalovazavati uspjehe jedine ex-YU drzave koja ima redovne kosarkaske uspjehe i koja je dostojan naslednik one velike jugoslovenske kosarke.
Razlog za to je, pored talenta, mentalitet. U svakom sastavu, Srbija ide na medalju.
A nama u CG su i kada smo isli na EP sa Vucevicem i Pekovicem, obiasnjavali kako nisu vazne pobjede, nego se tamo ide radi druzenja ili ne znam cega.
Uvijek cu navijati za reprezentaciju Srbije, osim protiv CG, jer Srbi jedini igraju ozbiljnu kosarku i zahvaljujuci njima, kosarka jos nije propala na “nasim prostorima”.
Pozdrav.

salerno

pre 5 godina

Hirurg,, teo, pa ostade mu samo ime, bogdan, izvan forme, lucic??? Bjelica takodje prosek, jokic bice ko sms, bolje i da ne igra, zivi bili pa videli.

NNN

pre 5 godina

Ako nas posluži sreća da pokažemo kvalitet koji imamo i osvojimo novu medalju, onda bi prilikom proslave na balkonu svakako trebalo da se pojave i SVI momci koji su učestvovali u kvalifikacijama!!!

stavro

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.
(1Beogradjanin, 17. mart 2019 18:02)
Hajde onda da napravimo tim od 12 poluigrača, koji će da budu ludi od sreće što im se pružila takva prilika i samim tim će da grizu, a koji su, po horoskopu, kompatibilni, radi hemije! Šta će nam zvezde iz NBA i Evrolige?

Badi Hild

pre 5 godina

@hirurg
Slazem se za prvu postavu koju ste predlozili. Dobar je takodje predlog za prvih 12, samo bih dodao jos neke igrace u koje Sale ima poverenje i koje treba imati na umu: Radulja, Simon, Gudura, Macvan (ako nije povredjen), Laza i Jelovac. Mislim da ide 14 na SP ...

hirurg

pre 5 godina

Startna postava:
Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica, Jokić

Rezerve:
Milosavljevic
Micic
Jovic
Nedovic
Marjanovic
Kalinic
Milutinov

Najbolja ekipa!!!

Svasta

pre 5 godina

@Aleksej
Prvo, oni se testiraju cesce nego nasi kosarkasi, dokle cete da verujete u tu glupost o netestiranju?
Ako se ne testiraju, kako su onda kaznjavani njihovi sportisti?
SAD imaju 330 miliona stanovnika, ne 250 miliona, a BDP im je 20 000 milijardi, ali ni broj stanovnika ni BDP ne igraju kosarku.
SSSR je imao vise stanovnika od SAD-a, pa nikada nisu imali ni priblizno mocne igrace kao Ameri, cak su tada Amerikanci sa AMATERSKIM reprezentacijama (bez NBA zvezda) bili uspesniji nego SSSR sa svojim najboljim igracima.
Indija i Kina imaju vise stanovnika pa pojma nemaju u kosarci, a recimo Britanija ima 5 BDP na svetu, Kina drugi, Japan 3, pa svi zajedno ne bi sastavili jednu ozbiljnu reprezentaciju.
Tako da te price ostavi za malu decu. Ameri su jednostavno najtalentovaniji za kosarku i to ubedljivo.
Cudno kako se nije pricalo o broju stanovnika i BDP-u kada su nas mlatile Slovenija i Litvanija, a o tome da nas je Crna Gora otresla u svim takmicarskim utakmicama, da ne pricamo.

MYNX

pre 5 godina

Ovo znači kao što sam i najavljivao da će Jokic igrati sigurno i da je već dogovoreno sve....E sad najbolji sastav ukoliko svi budu zdravi....1 Teodosic,Micic,Jović....2 Bogdanovic Nedović Guduric....3 Kalinic Lučić....4 Bjelica....5 Jokic Marjanovic Milutinov....na 4 pomažu i Joka i Kalina i Luca....To je to i nikako drugačije!

Pozdrav iz Minhena

pre 5 godina

Aleksej,

argument na nivou deteta od 3godine...Pa Kineza i Indijaca, zajedno sa Indonezijom ima 3 milijarde, 10 puta vise nego Amera, pa imaju samo jednog valjanog igraca u istoriji kosarke Jao Minga.

Joffrey

pre 5 godina

Jedva cekam da pocne.Voleo bih da ukoliko nas tim,ma u kakvom sastavu bio,osvoji medalju,SVI MOMCI koji su obezbedili plasman na SP dobiju nacionalne penzije.Mislim da bi to bilo posteno prema njima.

Milan

pre 5 godina

Posto su svi pametni, da probam i ja. Najuza konkurencija. Plejmejkeri: Teo, Jovic i Micic. Bekovi: Bogdanovic, Nedovic, Guduric i Gagi. Trojka: Kalinic i Lucic. Mozda u konkurenciji bude i Simonovic, mada mislim da vise nije u reprezentativnoj formi. Cetvorka - tu smo vas tanki. Bjelica i... Ko god bude u ok formi. Centar: Jokic, Bobi, Milutinov i Raduljica. To je otprilike najuzi izbor ako jos neko ne zablista.

cz

pre 5 godina

teo,micic,jovic,bogdan,nedovic,guduric,kalinic,lucic,bjelica,jokic,marjanovic,milutinov..to je nas najjaci tim..e sad odpasce neko,jer ce voditi raduljicu i milosavljevica koji su loši od gudurica i kalinica..

1Beogradjanin

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.

Kakav Zagorac

pre 5 godina

naj-jaci tim:

play: Teo-Vasa-Stefan
bek suter: Bogi-Nemanja
niska krila: Kalina-Luca
visoka krila: Bjelica-Zagor(Macvan zbog povrede nije igrao celu msezonu!)
Centar: Jokic-Marjanovic-MIlutinov

2plus: Gudura-Raduljica...

To je taj tim. Oswim 2 igraca svi su vec igrali skupa, poznaju se, imaju i hemiju i znanje, ... Sve u svemu, ovo ako skupimo, setacemo do finala..
I dok pricaju o Kanadi ili Australiji, mislim da smo mi ipak mnogo jaci...
Kosarka nisu pojedinci, nego kolektiv, a sa te strane mi smo zreli...
Zavisi ce od Amera, u kom sastavu dodju, ako se zaigraju pa povedu mladez, imamo itekako sansu..
(sasa the red baron, 17. mart 2019 18:13)

Sve je u redu što si napisao, ali brate kakav Zagorac. Čovek jednostavno fizički ne može da izdrži zahteve ozbiljne košarke. Prosto, fizikalije su mu na nivou rekreativca. Ove godine se četiri puta povređivao zbog loše fizičke spreme. Nigde ništa nije uradio osim u Megi gde je samo budžio statistiku radi prodaje.

Razmisli još malo

pre 5 godina

Teo, Micic, Jovic, Nedovic, Guduric, Milosavljevic, Kalinic, Lucic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Marjanovic
(shone bjelovacki, 17. mart 2019 18:04)

Znači bez Bogdana. Jesi li spreman da se opkladiš u ovaj sastav?

Sve sami znalci

pre 5 godina

Neko je ovde napisao da zovemo Grega Popovica na neki "strucni savet" trenera pred prvenstvo...Pa kako prijatelju njega da zovemo kad je on americki selektor? Kako on moze da nam pomogne? Svasta ljudi ovde pisu. Jos sam video da neko uporno pise da treba pozvati Nedica? Koji Nedic, valjda Nedovic. Dobro pa se vise ne pise da Bjelica igra trojku.
(NJ15, 17. mart 2019 18:08)

Jeste, najzad su to ukapirali. Trebala im je čitava decenija da provale da Bjelica ne igra na trojci.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо. 
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)Razlika izmedju nas i Amerikanaca je 250 miliona stanovnika sa trilion bdpom naspram 7,5 miliona Srba gde svako prvenstvo igramo finale pri cemu oni se ne testiraju na doping testu(ne kazem da se dopinguju).Ne budi povrsan..
(Aleksej, 17. mart 2019 15:22)

Prekinite da lazete da se ne testiraju na doping.

ja

pre 5 godina

@ (bigserb, 17. mart 2019 16:58)

Teo je jednostavno tata košarkaške igre. Kad je u formi, on čini saigrače duplo boljima - a kad nije u formi, čini ih 50% boljima.

Pitanje ti je isto kao kad bi se, u ono vreme, brazilski selektor razmišljao da li da povede Ronaldinja, samo zato što je rovit i nije u formi... Zbog takvih igrača je i izmišljena ona - "forma je prolazna, a klasa je večita"...

klu

pre 5 godina

Da li su ljudi toliko glupi? Čovek očigledno hteo reći da će se najbolji igrači odazvati i da ćemo u tom smislu imati najbolji mogući tim. Nije rekao da imamo najjaču reprezentaciju na turniru.

NJ15

pre 5 godina

Neko je ovde napisao da zovemo Grega Popovica na neki "strucni savet" trenera pred prvenstvo...Pa kako prijatelju njega da zovemo kad je on americki selektor? Kako on moze da nam pomogne? Svasta ljudi ovde pisu. Jos sam video da neko uporno pise da treba pozvati Nedica? Koji Nedic, valjda Nedovic. Dobro pa se vise ne pise da Bjelica igra trojku.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Prekinite da lazete da se ne testiraju na doping.
(nista o nicemu, 17. mart 2019 18:08)

Tačno, testiraju ih, ali im najave test 2-3 nedelje u napred, dovoljno vremena da se organizam očisti od većine supstanci koje nisu dozvoljene i da se prodje test, manje više , bez problema. Zato ne budi naivan da onoliku snagu i izdržljivost na skoro 100 utakmica po sezoni u karijeri koja traje 10+ godina crpe iz zdrave Američke ishrane i urednog života!

sasa the red baron

pre 5 godina

naj-jaci tim:

play: Teo-Vasa-Stefan
bek suter: Bogi-Nemanja
niska krila: Kalina-Luca
visoka krila: Bjelica-Zagor(Macvan zbog povrede nije igrao celu msezonu!)
Centar: Jokic-Marjanovic-MIlutinov

2plus: Gudura-Raduljica...

To je taj tim. Oswim 2 igraca svi su vec igrali skupa, poznaju se, imaju i hemiju i znanje, ... Sve u svemu, ovo ako skupimo, setacemo do finala..
I dok pricaju o Kanadi ili Australiji, mislim da smo mi ipak mnogo jaci...
Kosarka nisu pojedinci, nego kolektiv, a sa te strane mi smo zreli...
Zavisi ce od Amera, u kom sastavu dodju, ako se zaigraju pa povedu mladez, imamo itekako sansu..

Vlada

pre 5 godina

(sasa the red baron, 17. mart 2019 18:13)
Manje-više se slažem, osim Zagorca. Nije on kalibar za reprezentaciju, a i da jeste, nije spreman, a i da jeste, Simonović je bolji izbor. Da je Mačvan zdrav, on bi uz Belog bio četvorka. Čak bi Simanić bio bolji izbor od Zagorca.

vozač demokrata

pre 5 godina

Jedini spas za srpsku košarku je zahvaliti se Đorđeviću i dovesti Kokoškova.
Takođe se zahvaliti Teodosiću jer nije igrao 2 godine, Kaliniću, jer nema vremena zbog bavljenja politikom, i svih onih koji su nas svojom užasnom igrom u "prozorima" iritirali.
U koliko ostane Đorđević, nećemo videti Jokića u Kini. Momak zna da se ne isplati izgubiti letnji odmor sa drugorazrednim trenerom.

Musa kesedzija

pre 5 godina

Ne znaci da cete i ove godine biti u finalu kakav god tim imali. Jedno lose vece, ne idu sutevi i bice kao sa Litvanijom 2015. Prvo skoci pa reci hop

Lepo je tebi

pre 5 godina

Jedini spas za srpsku košarku je zahvaliti se Đorđeviću i dovesti Kokoškova.
Takođe se zahvaliti Teodosiću jer nije igrao 2 godine, Kaliniću, jer nema vremena zbog bavljenja politikom, i svih onih koji su nas svojom užasnom igrom u "prozorima" iritirali.
U koliko ostane Đorđević, nećemo videti Jokića u Kini. Momak zna da se ne isplati izgubiti letnji odmor sa drugorazrednim trenerom.
(vozač demokrata, 17. mart 2019 17:19)

Jedino se treba zahvaliti tebi na ovim nebuloznim komentarima. Evo Kokoškov samo trči da napusti klupu NBA ligaša kako bi vodio Srbiju. Baš će tebe neko da pita ko će igrati na SP a ko neće. A Jokića isto zanima ko će da vodi reprezentaciju koliko i sama reprezentacija.

ja

pre 5 godina

Odavno se nisam ovako radovao nekom prvenstvu. Jako bih voleo da Jokić igra, jer bi to bio pravi Nightmare Team, nasuprot Dream Team-u. Međutim, kao naš najveći problem vidim to što imamo jako veliki broj kvalitetnih centara i niskih igrača, a tanki smo na krilu.

Prema trenutnoj formi, mislim da bi sigurni putnici trebalo da budu Micić, Gagi, Milutinov i Jokić. Pored njih, tu su igrači koji prave razliku - Teo, Bogdan, Beli i Bobi. Od ostalih kvalitetnijih igrača, imamo Jovića, Nedića, Kalinića, Lučića, Mačvana i Raduljicu. S tim da je Kalinić siguran, jer je jedino klasično krilo, a teško da će ova poslednja dvojica moći da se izbore za mesto.

Mislim da je naš siguran tim za prvenstvo:

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Gagi
SF - Kalinić
PF - Beli, Lučić
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Ostala 2 mesta bi trebalo da popune niži igrači, jer smo na visokim pozicijama popunjeni. Verovatno Jović i Nedić. Mada je moguće se povede još neko krilo, umesto jednog od njih, pa će verovatno da nađe mesto za Birčevića, mada je mislim da bi to bio žestok promašaj i radije bih da vidim Zagorca tu. Ako otkaže Jokić, onda bi se našlo mesto za Raduljicu ili Mačvana...

Objektivno

pre 5 godina

Mislim da je naš siguran tim za prvenstvo:

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Gagi
SF - Kalinić
PF - Beli, Lučić
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Ostala 2 mesta bi trebalo da popune niži igrači, jer smo na visokim pozicijama popunjeni. Verovatno Jović i Nedić. Mada je moguće se povede još neko krilo, umesto jednog od njih, pa će verovatno da nađe mesto za Birčevića, mada je mislim da bi to bio žestok promašaj i radije bih da vidim Zagorca tu. Ako otkaže Jokić, onda bi se našlo mesto za Raduljicu ili Mačvana...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 17. mart 2019 17:12)

Mislim da si pogodio svih 10,eventualno 9 igraca.Jovic i Nedovic ce sigurno biti na spisku i tu dileme nema ali tada bi imali 6 niskih i 6 visokih igraca,sto Djordjevic ne praktikuje jer on vodi 5 bekova i 7 visokoh,tako da ce jedan od 6 niskih biti zrtvovan za jednog visokog a to ce biti ili Milosavljevic ili Nedovic,dok je od visokih upitan jedino Lucic od one koje si ti naveo,pod uslovom da svi prihvate i ne bude povreda.Macvan sigurno ne putuje jer je povredjen i trebace vremena dok se ne oporavi a zavrsice se takmicarska godina i takav,bez forme,nema sta da trazi.Slazem se da bi Bircevic bio poguban ali takodje i Zagorac,koji nicim nije zasluzio da se nadje cak ni na sirem spisku jer je decko izgubljen u svemiru.

ProdigyCZ

pre 5 godina

Najaca petorka-Teo,Bogdan,Lucic,Bjelica i Jokic(?).Centri Milutinov i Marjanovic,na 3-4 mozemo da dosta kombinujemo,na 4 Kalinicem i Lucicem a 3 Milosavljevic i cak po potrebi Bogdan,e sad na 1-2 neko ce morati da otpadne a tu su kandidati Jovic,Micic,Nedovic i Guduric.

Kengur

pre 5 godina

Teo,Jovic,Nedovic,Gagi,Bogdan,Lucic,Kalinic,Jokic,Bjelica,Radulja,Milutinov,Bobi.Ne treba nam treci play,tu su Nedovic i Bogdan.Protiv Amera moramo imati jak reket,zato 4 centra.Cetvorke mogu igrati i Bjelica i Jokic i Lucic,pa i Kalinic...

bigserb

pre 5 godina

Mozda sam ja neobavesten, ali u kom timu igra Teodosic? Ni u jednom? A nije igrao ni u NBA prakticno vec 2 godine! Pa kako ce onda da bude na spisku za SP, kojom logikom? Znaci da bi Djordjevic ipak pravio kompromise i nepravdu prema igracima koji igraju citavu sezonu i koji su prolili litre znoja da se dokazu!
Takodje Raduljica, ne moze on iz kineske lige da ode na SP da igra protiv centara iz NBA i Evrolige!
Na SP treba da idu igraci iz najjacih liga i klubova, a ne zbog starih zasluga!

CarloNS

pre 5 godina

U timu mora da se zna hijerarhija, ko odlučuje i na koga ide lopta kad je gusto. Ako budemo kompletni, redosled mora biti Jokić, Bjelica, Bogdanović pa svi ostali. Teodosić je rekreativac, može samo da ulazi sa klupe.
Pre neki dan sam odgledao snimak utakmice protiv SAD koju smo tesno izgubili. Jokić je tada kao klinac utrpao 25 poena Amerima. U jednom momentu Jokić drži loptu kod linije za 3 poena, isto kao što sada radi u Denveru. Prilazi mu Teodosić i urla na njega: "nemoj da mi guraš, daj mi tu loptu nemoj da ****". Koju godinu kasnije Jokić je kandidat za MPV.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

36

Teodosic 
Jovic 
Bogdanovic 
Nedovic 
Guduric 

Kalinic 
Bjelica 
Simonovic 

Macvan 

Jokic 
Raduljica 
Marjanovic
(Rej Alen, 17. mart 2019 16:17)

A, sto ti je Macvan sam :(
Po mom misljenju, Milutinov pre Raduljice, svakako. I nemas Vasu...ne znam ko ce da ispadne, ali 3.plej mora da ide, narocito zbog Jovicevih cestih povreda, a i Teo je ovu godinu prespavao.
I jos jedna: iako mnogo postujem Simona, nisam siguran da moze da pruzi trenutno vise od Lucica.

Dragan

pre 5 godina

Bilo bi jako dobro za nas da Sale uspostavi kontakt sa Micovim, on je jedan od najkorisnijih igrača u Evropi.
Sale mora malo spustiti autoritet i raditi najbolje za Srbiju a to je uspostaviti kontakt i dovesti Mitova u repu, svi ćemo biti radosniji i ceniti više Saleta .

milan

pre 5 godina

Pre svega Kllian nije četvorka već trojka. On mora biti u petroci zbog odbrane, fizički je jači i može da čuva širi spektar igrača nego Lučić.
petorka:
5. Jokić
4. Bjelica
3. Kalinić
2. Bogdanović
1. Teodosić
izmene:
5. Marjanović
4. Jelovac
3. Lučić
2. Jović/Milosavljević
1/2. Nedović
5. Milutinov
1. Micić

Jelovac pre Simonovića jer je ovaj drugi mator i nema budućnost plus Jelovac je fizički dominantniji što nam treba protiv jakih ekipa + bolji je košgeter generalno. Mislim da će najteži poso biti odlučiti između nedovića koji je sklon povredama, jovića i Milosavljevića... Dvojica mogu da idu od njih trojice, ostali manje više sigurni. Samo da se Sale ne zezne pa da povede Radulju umesto Milutinova... to bi stvarno bila greška... Radulja je puno dao reprezentaciji ali sad je bilo stvanro dosta... dolaze mlađi, bolji, entuzijastičniji...
Realno nemamo bolje od ovoga.

Profesor Aca Nikolić

pre 5 godina

Ako ćemo najjači tim, onda lepo zvati sve trenere u Stručni savet ili kako se već zove taj organ jedno dva meseca pred pripreme. Treba dobiti stručno mišljenje naših velikih trenera. Pod obavezno Kokoškova zvati! A što da ne i Grega Popovića, i on bi se verovatno odazvao pozivu. Smislite neku nagradu da mu uručite pa ga na foru pozovite.
A što se tiče tima... Ako nam Jokić igra, trebaju nam brzi, prodorni igrači koji znaju da pogode i da uđu, kakav Gagi Milosavljević (kad je on stavio nekom 30p???... Zvati malog Avramovića da bude džoker, mali zna da stavi 30p i ima muda da uzme stvari u svoje ruke. Nemamo mi mnogo takvih igrača, a tkvi nam trebaju ako hocemo da srušimo Ameriku. Kod njih svaki igrač zna da stavi 30p

Teo, Jović, Micić
Bogdanović, Nedović, Avramović
Lučić, Bjelica
Jokić, Jelovac
Milutinov, Marjanović (ili možda neko brži)

vlada

pre 5 godina

Teo ,Jovic ,Micic
Nedović, Bogdanović,Milosavljevic
Kalina, Lučić ,Bjelica
Jokić , Marjanović, Milutinov

Startna postava:
Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica, Jokić

Kao zamene u slučaju neke povrede:
Gudurić,Simonović, Raduljica
ako se oporavi Macvan, Kuzmic ,Jelovac ,Bircevic.

Džoni

pre 5 godina

Ako bude zvao najbolje trenutno onda Teo(na staru slavu i na njegovu genijalnost mada dugo bez utakmica i ne verujem da će mnogo da igra), Micić, Jović, Bogdanović, Milosavljević, Gudurić, Kalinić, Lučić, Bjelica, Jokić, Milutinov, Marjanović. Tu su još i Nedović, Mačvan, Raduljica...

maconii

pre 5 godina

nas trenutno najbolji sastav je: teodosic,micic,nedovic,guduric,bogdanovic,lucic,kalinic,bjelica,jokic,marjanovic,milutinov...taj 12. igrac bi trebalo da bude macvan,imamo 2 plejmekera i jos dvojicu koji mogu da popune tu poziciju bez problema,tako da je jovic s obzirom na formu i celu sezonu ovaj put visak...

Drug Ostoja

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)
Razlika je u cinjenici da SAD imaju 20 miliona kosarakasa,a mi jedva 7 miliona stanovnika. Kao sto je neko vec napisao,ne budi povrsan.

ђериз

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.

hm

pre 5 godina

"Zbog problematičnog izgleda FIBA kvalifikacionih "prozora" dosta igrača koji su doprineli plasmanu Srbije na Mundobasket neće biti tu u Kini. "

Zato sledeci puta nece ni oni igrati pa cemo da prodjemo kao Slovenija.

Vladimir

pre 5 godina

Ljudi treba da smo ozbiljno raspolozeni sto cemo gledati vrhunsku kosarku i nase kosarkase medju najboljima!!!! bilo medalje ili ne jedva cekam!!!!

Roque Santa Cruz

pre 5 godina

Mi smo i sa B timom stizali do finala. A uporediti Amere koji sa 250 miliona stanovnika i NBA ligu, imaju potencijal i za pet ekipa, sa Srbijom, koja sa manje od 8 miliona stanovnika uspe maltene dve ekipe da sklepa. Osim Litvanije koja još manje stanovnika ima, niko nema taj potencijal kvaliteta već godinama.
(JPR24, 17. mart 2019 15:34)


Amerika ima 330 miliona stanovnika, a Srbija manje od 7 miliona i to nisu svi Srbi, jeste da Srba ima još 6-7 miliona u okruženju, po Evropi i u svetu, ali su svi oni strani državljani i ne konkurišu za našu reprezentaciju.

Xnodeh

pre 5 godina

Ako zaista postoje signali da cemo imati najjaci tim,a zna se na sta i koga se to odnosi,onda ovo jeste jedna dobra vest.No,i dalje imam utisak da se Antonic samo nada tome,a ne da za to postoje i jasni signali,ali naravno ne znamo sta se desava.Takodje,i jake pripremne utakmicu su vrlo dobar potez!Samo da se maksimalno igraci na pripremama zastite od povreda,to je bitno,dzabe nam najjaci sastav ako nam se ne daj Boze dese 2-3 povrede bilo koga ko je planiran na konacan spisak

JPR24

pre 5 godina

Gagi Milosavljević MORA ići na prvenstvo. On i Luča. Jokić, Bogi i Teo takođe. Beli, Kalina i Micić su takođe sigurni putnici. Mačvan, ako se oporavi. Milutinov je naš najbolji centar posle Jokića, i on je siguran. Znači za sada:Teo, Micić, Bogi, Gagi, Kalina, Luča, Bjelica, Mačvan, Milutinov, Jokić.Ostali će morati da se izbore kako znaju i umeju.
(Strawman, 17. mart 2019 15:40)

Bobi. Eventualno Nedović. Mačvan neće verovatno biti spreman. A potrebniji nam je Jovic kao plej. To su solidnih 12. No nije važna lista sada, svako će pa imati svoju, već je važnije da kad bude poziv da svi budu zdravi, svi da se odazovu, pa kroz pripreme selektor neka radi svoj posao. I da napokon igramo sa najboljim igračima sto imamo trenutno, da pokušamo napasti Amere. Pa ako ne uspe sada, barem neka minimalna razlika, da im idejno malo u glavu pa onda napasti još jače na OI.

Aleksej

pre 5 godina

Samo Jokic da igra.Teo,Bogdan,Kalina,Bjelica,Jokic,kakva prva petorka,klupa Micic,Bobi,Jelovac,Gudura,Simon,Jovic,Lucic,Milutinov,nek se spremi Usa dobice nas verovatno ali ako im ne krene sut na jedvite jade..

Стефан

pre 5 godina

Теодосић,Јовић,Мицић,Недовић,Лучић,Милосављевић,Гудурић,Богдановић,Бјелица, Јокић,Маријановић,Милутинов

JPR24

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)

Mi smo i sa B timom stizali do finala. A uporediti Amere koji sa 250 miliona stanovnika i NBA ligu, imaju potencijal i za pet ekipa, sa Srbijom, koja sa manje od 8 miliona stanovnika uspe maltene dve ekipe da sklepa. Osim Litvanije koja još manje stanovnika ima, niko nema taj potencijal kvaliteta već godinama.

Aleksej

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)Razlika izmedju nas i Amerikanaca je 250 miliona stanovnika sa trilion bdpom naspram 7,5 miliona Srba gde svako prvenstvo igramo finale pri cemu oni se ne testiraju na doping testu(ne kazem da se dopinguju).Ne budi povrsan..

Kakvi eksperti za košarku

pre 5 godina

Теодосић,Јовић,Мицић,Недовић,Лучић,Милосављевић,Гудурић,Богдановић,Бјелица, Јокић,Маријановић,Милутинов
(Стефан, 17. mart 2019 15:23)

Stefane, da li zaista veruješ da Đorđević neće voditi Kalinića na SP?

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

najjači tim nije samo ekipa sastavljena od najboljih po igračkom kvalitetu, najjači tim čine ljudi koji, osim znanja, imaju osećaj zajedništva i kao jedan dišu i za taj tim i jedni za druge!

ako je časti, morala i poštovanja i prema zastavi i prema ostalim igračima - jokića ne bi trebalo pozivati, ni sad ni bilo kad...

Strawman

pre 5 godina

Gagi Milosavljević MORA ići na prvenstvo. On i Luča. Jokić, Bogi i Teo takođe. Beli, Kalina i Micić su takođe sigurni putnici. Mačvan, ako se oporavi. Milutinov je naš najbolji centar posle Jokića, i on je siguran.
Znači za sada:
Teo, Micić,
Bogi, Gagi,
Kalina, Luča,
Bjelica, Mačvan,
Milutinov, Jokić.

Ostali će morati da se izbore kako znaju i umeju.

Fića

pre 5 godina

Najjači tim:
Teodosić,Micić,Jović
Bogdanović,Nedović
Lučić,Kalinić
Bjelica,Mačvan
Jokić,Marjanović,Milutinov

Startna petorka:
Teo(Micić),Bogdan,Kalinić,Bjelica,Jokić

Kao zamene u slučaju povreda ili otkazivanja šansu nek čekaju:
Gudurić,Gagi,Raduljica,Jelovac
Simonović,Kuzmić,Zagorac.

Марко

pre 5 godina

Нисмо освојили злато од 2002. године. Све отало је неуспех. Неке боље и квалитетније генерације су поставиле високе стандарде. Нажалост, немају праве наследнике. Да ли немају квалитет или срце, просудите сами. Није исто играти за статистику и уговар и играти за тим и народ.

miki

pre 5 godina

Ako cemo imati najjaci tim i napasti prvo mesto, mozemo li onda ukljuciti u tim i Obradovica, Pesica, Ivkovica i Kokoskova kao strucni stab. Cilj je izaci u najjacem sastavu zar ne ?

Aleksej

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)Razlika izmedju nas i Amerikanaca je 250 miliona stanovnika sa trilion bdpom naspram 7,5 miliona Srba gde svako prvenstvo igramo finale pri cemu oni se ne testiraju na doping testu(ne kazem da se dopinguju).Ne budi povrsan..

JPR24

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)

Mi smo i sa B timom stizali do finala. A uporediti Amere koji sa 250 miliona stanovnika i NBA ligu, imaju potencijal i za pet ekipa, sa Srbijom, koja sa manje od 8 miliona stanovnika uspe maltene dve ekipe da sklepa. Osim Litvanije koja još manje stanovnika ima, niko nema taj potencijal kvaliteta već godinama.

Drug Ostoja

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)
Razlika je u cinjenici da SAD imaju 20 miliona kosarakasa,a mi jedva 7 miliona stanovnika. Kao sto je neko vec napisao,ne budi povrsan.

Vladimir

pre 5 godina

Ljudi treba da smo ozbiljno raspolozeni sto cemo gledati vrhunsku kosarku i nase kosarkase medju najboljima!!!! bilo medalje ili ne jedva cekam!!!!

Kakvi eksperti za košarku

pre 5 godina

Теодосић,Јовић,Мицић,Недовић,Лучић,Милосављевић,Гудурић,Богдановић,Бјелица, Јокић,Маријановић,Милутинов
(Стефан, 17. mart 2019 15:23)

Stefane, da li zaista veruješ da Đorđević neće voditi Kalinića na SP?

CarloNS

pre 5 godina

U timu mora da se zna hijerarhija, ko odlučuje i na koga ide lopta kad je gusto. Ako budemo kompletni, redosled mora biti Jokić, Bjelica, Bogdanović pa svi ostali. Teodosić je rekreativac, može samo da ulazi sa klupe.
Pre neki dan sam odgledao snimak utakmice protiv SAD koju smo tesno izgubili. Jokić je tada kao klinac utrpao 25 poena Amerima. U jednom momentu Jokić drži loptu kod linije za 3 poena, isto kao što sada radi u Denveru. Prilazi mu Teodosić i urla na njega: "nemoj da mi guraš, daj mi tu loptu nemoj da ****". Koju godinu kasnije Jokić je kandidat za MPV.

Fića

pre 5 godina

Najjači tim:
Teodosić,Micić,Jović
Bogdanović,Nedović
Lučić,Kalinić
Bjelica,Mačvan
Jokić,Marjanović,Milutinov

Startna petorka:
Teo(Micić),Bogdan,Kalinić,Bjelica,Jokić

Kao zamene u slučaju povreda ili otkazivanja šansu nek čekaju:
Gudurić,Gagi,Raduljica,Jelovac
Simonović,Kuzmić,Zagorac.

Xnodeh

pre 5 godina

Ako zaista postoje signali da cemo imati najjaci tim,a zna se na sta i koga se to odnosi,onda ovo jeste jedna dobra vest.No,i dalje imam utisak da se Antonic samo nada tome,a ne da za to postoje i jasni signali,ali naravno ne znamo sta se desava.Takodje,i jake pripremne utakmicu su vrlo dobar potez!Samo da se maksimalno igraci na pripremama zastite od povreda,to je bitno,dzabe nam najjaci sastav ako nam se ne daj Boze dese 2-3 povrede bilo koga ko je planiran na konacan spisak

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

36

Teodosic 
Jovic 
Bogdanovic 
Nedovic 
Guduric 

Kalinic 
Bjelica 
Simonovic 

Macvan 

Jokic 
Raduljica 
Marjanovic
(Rej Alen, 17. mart 2019 16:17)

A, sto ti je Macvan sam :(
Po mom misljenju, Milutinov pre Raduljice, svakako. I nemas Vasu...ne znam ko ce da ispadne, ali 3.plej mora da ide, narocito zbog Jovicevih cestih povreda, a i Teo je ovu godinu prespavao.
I jos jedna: iako mnogo postujem Simona, nisam siguran da moze da pruzi trenutno vise od Lucica.

MNE

pre 5 godina

Ne shvatam poentu poredjenje Srbije sa SAD-om. Ameri su najjaci, to je jasno, ali vrijedi i to srebro, ili bronza, a ovdje ispada kao da je sramota sto ne mozes Amerikance da pobjedis.
Ne znam koja se to drzava ne bi mjenjala sa tom Srbijom i prihvatila da joj kosarkasi budu u finalu SP i OI i izgube od SAD-a. Evo ja bih potpisao sada da Crna Gora igra finale SP, ali ne pita me niko :))) Hrvati jos slave ono jedno finale OI, siguran sam da bi slavili i plasman na SP, a kamoli finale. O Italijanima, Francuzima, Rusima, Grcima... da ne pricamo.
Hocu da kazem da je malo licemjerno od strane Srba i od strane ostalih koji komentarisu ovdje omalovazavati uspjehe jedine ex-YU drzave koja ima redovne kosarkaske uspjehe i koja je dostojan naslednik one velike jugoslovenske kosarke.
Razlog za to je, pored talenta, mentalitet. U svakom sastavu, Srbija ide na medalju.
A nama u CG su i kada smo isli na EP sa Vucevicem i Pekovicem, obiasnjavali kako nisu vazne pobjede, nego se tamo ide radi druzenja ili ne znam cega.
Uvijek cu navijati za reprezentaciju Srbije, osim protiv CG, jer Srbi jedini igraju ozbiljnu kosarku i zahvaljujuci njima, kosarka jos nije propala na “nasim prostorima”.
Pozdrav.

miki

pre 5 godina

Ako cemo imati najjaci tim i napasti prvo mesto, mozemo li onda ukljuciti u tim i Obradovica, Pesica, Ivkovica i Kokoskova kao strucni stab. Cilj je izaci u najjacem sastavu zar ne ?

Lepo je tebi

pre 5 godina

Jedini spas za srpsku košarku je zahvaliti se Đorđeviću i dovesti Kokoškova.
Takođe se zahvaliti Teodosiću jer nije igrao 2 godine, Kaliniću, jer nema vremena zbog bavljenja politikom, i svih onih koji su nas svojom užasnom igrom u "prozorima" iritirali.
U koliko ostane Đorđević, nećemo videti Jokića u Kini. Momak zna da se ne isplati izgubiti letnji odmor sa drugorazrednim trenerom.
(vozač demokrata, 17. mart 2019 17:19)

Jedino se treba zahvaliti tebi na ovim nebuloznim komentarima. Evo Kokoškov samo trči da napusti klupu NBA ligaša kako bi vodio Srbiju. Baš će tebe neko da pita ko će igrati na SP a ko neće. A Jokića isto zanima ko će da vodi reprezentaciju koliko i sama reprezentacija.

Aleksej

pre 5 godina

Samo Jokic da igra.Teo,Bogdan,Kalina,Bjelica,Jokic,kakva prva petorka,klupa Micic,Bobi,Jelovac,Gudura,Simon,Jovic,Lucic,Milutinov,nek se spremi Usa dobice nas verovatno ali ako im ne krene sut na jedvite jade..

NNN

pre 5 godina

Ako nas posluži sreća da pokažemo kvalitet koji imamo i osvojimo novu medalju, onda bi prilikom proslave na balkonu svakako trebalo da se pojave i SVI momci koji su učestvovali u kvalifikacijama!!!

MYNX

pre 5 godina

Ovo znači kao što sam i najavljivao da će Jokic igrati sigurno i da je već dogovoreno sve....E sad najbolji sastav ukoliko svi budu zdravi....1 Teodosic,Micic,Jović....2 Bogdanovic Nedović Guduric....3 Kalinic Lučić....4 Bjelica....5 Jokic Marjanovic Milutinov....na 4 pomažu i Joka i Kalina i Luca....To je to i nikako drugačije!

Kakav Zagorac

pre 5 godina

naj-jaci tim:

play: Teo-Vasa-Stefan
bek suter: Bogi-Nemanja
niska krila: Kalina-Luca
visoka krila: Bjelica-Zagor(Macvan zbog povrede nije igrao celu msezonu!)
Centar: Jokic-Marjanovic-MIlutinov

2plus: Gudura-Raduljica...

To je taj tim. Oswim 2 igraca svi su vec igrali skupa, poznaju se, imaju i hemiju i znanje, ... Sve u svemu, ovo ako skupimo, setacemo do finala..
I dok pricaju o Kanadi ili Australiji, mislim da smo mi ipak mnogo jaci...
Kosarka nisu pojedinci, nego kolektiv, a sa te strane mi smo zreli...
Zavisi ce od Amera, u kom sastavu dodju, ako se zaigraju pa povedu mladez, imamo itekako sansu..
(sasa the red baron, 17. mart 2019 18:13)

Sve je u redu što si napisao, ali brate kakav Zagorac. Čovek jednostavno fizički ne može da izdrži zahteve ozbiljne košarke. Prosto, fizikalije su mu na nivou rekreativca. Ove godine se četiri puta povređivao zbog loše fizičke spreme. Nigde ništa nije uradio osim u Megi gde je samo budžio statistiku radi prodaje.

JPR24

pre 5 godina

Gagi Milosavljević MORA ići na prvenstvo. On i Luča. Jokić, Bogi i Teo takođe. Beli, Kalina i Micić su takođe sigurni putnici. Mačvan, ako se oporavi. Milutinov je naš najbolji centar posle Jokića, i on je siguran. Znači za sada:Teo, Micić, Bogi, Gagi, Kalina, Luča, Bjelica, Mačvan, Milutinov, Jokić.Ostali će morati da se izbore kako znaju i umeju.
(Strawman, 17. mart 2019 15:40)

Bobi. Eventualno Nedović. Mačvan neće verovatno biti spreman. A potrebniji nam je Jovic kao plej. To su solidnih 12. No nije važna lista sada, svako će pa imati svoju, već je važnije da kad bude poziv da svi budu zdravi, svi da se odazovu, pa kroz pripreme selektor neka radi svoj posao. I da napokon igramo sa najboljim igračima sto imamo trenutno, da pokušamo napasti Amere. Pa ako ne uspe sada, barem neka minimalna razlika, da im idejno malo u glavu pa onda napasti još jače na OI.

milan

pre 5 godina

Pre svega Kllian nije četvorka već trojka. On mora biti u petroci zbog odbrane, fizički je jači i može da čuva širi spektar igrača nego Lučić.
petorka:
5. Jokić
4. Bjelica
3. Kalinić
2. Bogdanović
1. Teodosić
izmene:
5. Marjanović
4. Jelovac
3. Lučić
2. Jović/Milosavljević
1/2. Nedović
5. Milutinov
1. Micić

Jelovac pre Simonovića jer je ovaj drugi mator i nema budućnost plus Jelovac je fizički dominantniji što nam treba protiv jakih ekipa + bolji je košgeter generalno. Mislim da će najteži poso biti odlučiti između nedovića koji je sklon povredama, jovića i Milosavljevića... Dvojica mogu da idu od njih trojice, ostali manje više sigurni. Samo da se Sale ne zezne pa da povede Radulju umesto Milutinova... to bi stvarno bila greška... Radulja je puno dao reprezentaciji ali sad je bilo stvanro dosta... dolaze mlađi, bolji, entuzijastičniji...
Realno nemamo bolje od ovoga.

bigserb

pre 5 godina

Mozda sam ja neobavesten, ali u kom timu igra Teodosic? Ni u jednom? A nije igrao ni u NBA prakticno vec 2 godine! Pa kako ce onda da bude na spisku za SP, kojom logikom? Znaci da bi Djordjevic ipak pravio kompromise i nepravdu prema igracima koji igraju citavu sezonu i koji su prolili litre znoja da se dokazu!
Takodje Raduljica, ne moze on iz kineske lige da ode na SP da igra protiv centara iz NBA i Evrolige!
Na SP treba da idu igraci iz najjacih liga i klubova, a ne zbog starih zasluga!

Pozdrav iz Minhena

pre 5 godina

Aleksej,

argument na nivou deteta od 3godine...Pa Kineza i Indijaca, zajedno sa Indonezijom ima 3 milijarde, 10 puta vise nego Amera, pa imaju samo jednog valjanog igraca u istoriji kosarke Jao Minga.

Стефан

pre 5 godina

Теодосић,Јовић,Мицић,Недовић,Лучић,Милосављевић,Гудурић,Богдановић,Бјелица, Јокић,Маријановић,Милутинов

klu

pre 5 godina

Da li su ljudi toliko glupi? Čovek očigledno hteo reći da će se najbolji igrači odazvati i da ćemo u tom smislu imati najbolji mogući tim. Nije rekao da imamo najjaču reprezentaciju na turniru.

Cacak grad kosarke

pre 5 godina

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Milosavljević, Nedović
SF - Kalinić, Lučić
PF - Beli, Jelovac
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Da_Ne

pre 5 godina

Neko napisao:

kari, irving, vestbruk
harden, tompson, derozen
durent, dzejms, dzordz
oldridz,
dejvis, kazins
Ovde je samo Kazins “malo sporiji igrač”. Dejvis obrva je brži od naših bekova. Kari i Tompson sutiraju trojke po utakmici u proseku 8/10. Jel treba da objašnjavam Bradu Hardens i Kralja Dzejmsa? Oni neće imati duži napad od 10-25 sec.
A sad mi:
Teo - igra konstantno isto. Plus je što neće biti povredjen jer nije igrao sezonu.
Jović - sklon povredama i šarena sezona
Micić - najsvetlija naša evroligaška figura ove sezone
Bogdan - šta reći? Sezona za zaborav! Oko 30% šut je za beka mnogo tanko.
Nedović - čovek povreda. Dok je igrao bio je najbolji u Armaniju.
Gudurić - ispod svakog proseka. Da nije Obradovića ne bi ni igrao.
Gagi Milosavljević - najprijatnije iznenadjenje. Od beka specijalca za odbranu se pretvorio u pravog beka koji igra u oba pravca sa sasvim lepom procentom.
Kalinić - pogledati pod Gudurić.
Lučić - odlične kvalifikacije. Problemi sa povredama.
Bjelica - isto kao Bogdan. Sezona za zaborav. Katastrofalan procenat šuta.
Jokić - jedini superstar kod nas. Dokazao se ovom sezonom. Nadam se da će se dokazati i u PO i da će se odazvati reprezentaciji.
Marjanović - zahvalan i konstantan igrač što manje potrošenih lopti, a što više poena.
Milutinov - sasvim dobra prosečna sezona.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Prekinite da lazete da se ne testiraju na doping.
(nista o nicemu, 17. mart 2019 18:08)

Tačno, testiraju ih, ali im najave test 2-3 nedelje u napred, dovoljno vremena da se organizam očisti od većine supstanci koje nisu dozvoljene i da se prodje test, manje više , bez problema. Zato ne budi naivan da onoliku snagu i izdržljivost na skoro 100 utakmica po sezoni u karijeri koja traje 10+ godina crpe iz zdrave Američke ishrane i urednog života!

Sve sami znalci

pre 5 godina

Neko je ovde napisao da zovemo Grega Popovica na neki "strucni savet" trenera pred prvenstvo...Pa kako prijatelju njega da zovemo kad je on americki selektor? Kako on moze da nam pomogne? Svasta ljudi ovde pisu. Jos sam video da neko uporno pise da treba pozvati Nedica? Koji Nedic, valjda Nedovic. Dobro pa se vise ne pise da Bjelica igra trojku.
(NJ15, 17. mart 2019 18:08)

Jeste, najzad su to ukapirali. Trebala im je čitava decenija da provale da Bjelica ne igra na trojci.

hirurg

pre 5 godina

Startna postava:
Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica, Jokić

Rezerve:
Milosavljevic
Micic
Jovic
Nedovic
Marjanovic
Kalinic
Milutinov

Najbolja ekipa!!!

ja

pre 5 godina

@ (bigserb, 17. mart 2019 16:58)

Teo je jednostavno tata košarkaške igre. Kad je u formi, on čini saigrače duplo boljima - a kad nije u formi, čini ih 50% boljima.

Pitanje ti je isto kao kad bi se, u ono vreme, brazilski selektor razmišljao da li da povede Ronaldinja, samo zato što je rovit i nije u formi... Zbog takvih igrača je i izmišljena ona - "forma je prolazna, a klasa je večita"...

Svasta

pre 5 godina

@Aleksej
Prvo, oni se testiraju cesce nego nasi kosarkasi, dokle cete da verujete u tu glupost o netestiranju?
Ako se ne testiraju, kako su onda kaznjavani njihovi sportisti?
SAD imaju 330 miliona stanovnika, ne 250 miliona, a BDP im je 20 000 milijardi, ali ni broj stanovnika ni BDP ne igraju kosarku.
SSSR je imao vise stanovnika od SAD-a, pa nikada nisu imali ni priblizno mocne igrace kao Ameri, cak su tada Amerikanci sa AMATERSKIM reprezentacijama (bez NBA zvezda) bili uspesniji nego SSSR sa svojim najboljim igracima.
Indija i Kina imaju vise stanovnika pa pojma nemaju u kosarci, a recimo Britanija ima 5 BDP na svetu, Kina drugi, Japan 3, pa svi zajedno ne bi sastavili jednu ozbiljnu reprezentaciju.
Tako da te price ostavi za malu decu. Ameri su jednostavno najtalentovaniji za kosarku i to ubedljivo.
Cudno kako se nije pricalo o broju stanovnika i BDP-u kada su nas mlatile Slovenija i Litvanija, a o tome da nas je Crna Gora otresla u svim takmicarskim utakmicama, da ne pricamo.

ђериз

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.

hm

pre 5 godina

"Zbog problematičnog izgleda FIBA kvalifikacionih "prozora" dosta igrača koji su doprineli plasmanu Srbije na Mundobasket neće biti tu u Kini. "

Zato sledeci puta nece ni oni igrati pa cemo da prodjemo kao Slovenija.

Milan

pre 5 godina

Posto su svi pametni, da probam i ja. Najuza konkurencija. Plejmejkeri: Teo, Jovic i Micic. Bekovi: Bogdanovic, Nedovic, Guduric i Gagi. Trojka: Kalinic i Lucic. Mozda u konkurenciji bude i Simonovic, mada mislim da vise nije u reprezentativnoj formi. Cetvorka - tu smo vas tanki. Bjelica i... Ko god bude u ok formi. Centar: Jokic, Bobi, Milutinov i Raduljica. To je otprilike najuzi izbor ako jos neko ne zablista.

stavro

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.
(1Beogradjanin, 17. mart 2019 18:02)
Hajde onda da napravimo tim od 12 poluigrača, koji će da budu ludi od sreće što im se pružila takva prilika i samim tim će da grizu, a koji su, po horoskopu, kompatibilni, radi hemije! Šta će nam zvezde iz NBA i Evrolige?

Smeh

pre 5 godina

@ Svasta

Nisi u pravu. SAD je velesila u košarci jer ulažu ogromne resurse u nju. Imaju ogromnu bazu igrača. Da mi ulažemo samo jednu desetinu kao SAD mi bi vladali Evropom i verovatno bi bili mnogo bliže Amerima. Ovako čim neki naš košarkaš nešto pokaže odmah ga kupe bogati timovi ili ode u NBA. Primera radi imali smo par sezona najjaču ligu u vaterpolu u Evropi i Svetu. I pogledaj kakvi su rezultati u tom vremenu što klubova što reprezentacije. Koliko smo dobrih igrača dobili tada jer su imali vrhunske sportiste pored sebe i imali su šta da nauče. Jednostavno neuporedivo je stanje izmedju košarke u SAD i kod nas.

Razmisli još malo

pre 5 godina

Teo, Micic, Jovic, Nedovic, Guduric, Milosavljevic, Kalinic, Lucic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Marjanovic
(shone bjelovacki, 17. mart 2019 18:04)

Znači bez Bogdana. Jesi li spreman da se opkladiš u ovaj sastav?

Vlada

pre 5 godina

(sasa the red baron, 17. mart 2019 18:13)
Manje-više se slažem, osim Zagorca. Nije on kalibar za reprezentaciju, a i da jeste, nije spreman, a i da jeste, Simonović je bolji izbor. Da je Mačvan zdrav, on bi uz Belog bio četvorka. Čak bi Simanić bio bolji izbor od Zagorca.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

najjači tim nije samo ekipa sastavljena od najboljih po igračkom kvalitetu, najjači tim čine ljudi koji, osim znanja, imaju osećaj zajedništva i kao jedan dišu i za taj tim i jedni za druge!

ako je časti, morala i poštovanja i prema zastavi i prema ostalim igračima - jokića ne bi trebalo pozivati, ni sad ni bilo kad...

NJ15

pre 5 godina

Neko je ovde napisao da zovemo Grega Popovica na neki "strucni savet" trenera pred prvenstvo...Pa kako prijatelju njega da zovemo kad je on americki selektor? Kako on moze da nam pomogne? Svasta ljudi ovde pisu. Jos sam video da neko uporno pise da treba pozvati Nedica? Koji Nedic, valjda Nedovic. Dobro pa se vise ne pise da Bjelica igra trojku.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.

Objektivno

pre 5 godina

Mislim da je naš siguran tim za prvenstvo:

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Gagi
SF - Kalinić
PF - Beli, Lučić
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Ostala 2 mesta bi trebalo da popune niži igrači, jer smo na visokim pozicijama popunjeni. Verovatno Jović i Nedić. Mada je moguće se povede još neko krilo, umesto jednog od njih, pa će verovatno da nađe mesto za Birčevića, mada je mislim da bi to bio žestok promašaj i radije bih da vidim Zagorca tu. Ako otkaže Jokić, onda bi se našlo mesto za Raduljicu ili Mačvana...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 17. mart 2019 17:12)

Mislim da si pogodio svih 10,eventualno 9 igraca.Jovic i Nedovic ce sigurno biti na spisku i tu dileme nema ali tada bi imali 6 niskih i 6 visokih igraca,sto Djordjevic ne praktikuje jer on vodi 5 bekova i 7 visokoh,tako da ce jedan od 6 niskih biti zrtvovan za jednog visokog a to ce biti ili Milosavljevic ili Nedovic,dok je od visokih upitan jedino Lucic od one koje si ti naveo,pod uslovom da svi prihvate i ne bude povreda.Macvan sigurno ne putuje jer je povredjen i trebace vremena dok se ne oporavi a zavrsice se takmicarska godina i takav,bez forme,nema sta da trazi.Slazem se da bi Bircevic bio poguban ali takodje i Zagorac,koji nicim nije zasluzio da se nadje cak ni na sirem spisku jer je decko izgubljen u svemiru.

Roque Santa Cruz

pre 5 godina

Mi smo i sa B timom stizali do finala. A uporediti Amere koji sa 250 miliona stanovnika i NBA ligu, imaju potencijal i za pet ekipa, sa Srbijom, koja sa manje od 8 miliona stanovnika uspe maltene dve ekipe da sklepa. Osim Litvanije koja još manje stanovnika ima, niko nema taj potencijal kvaliteta već godinama.
(JPR24, 17. mart 2019 15:34)


Amerika ima 330 miliona stanovnika, a Srbija manje od 7 miliona i to nisu svi Srbi, jeste da Srba ima još 6-7 miliona u okruženju, po Evropi i u svetu, ali su svi oni strani državljani i ne konkurišu za našu reprezentaciju.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо. 
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)Razlika izmedju nas i Amerikanaca je 250 miliona stanovnika sa trilion bdpom naspram 7,5 miliona Srba gde svako prvenstvo igramo finale pri cemu oni se ne testiraju na doping testu(ne kazem da se dopinguju).Ne budi povrsan..
(Aleksej, 17. mart 2019 15:22)

Prekinite da lazete da se ne testiraju na doping.

Zju

pre 5 godina

Najjači tim a kako drugačije!To stvara dobru hemiju,takođe i protivnicima uliva određeno strahopoštovanje.Uostalom ako želimo u bitku za medalje jedini put je sa top ekipom.
Litvanija,Kanada,Australija,Argentina,Grčka,Španija i Francuska.To su naši protivnici od njih moramo biti bolji.
A to opet znači brza,atletski jaka ekipa,čvrsta odbrana i efikasan napad.
Banane,alejupovi,zakucavanja,prikucavanja i gomila trojki.

Dragan

pre 5 godina

Bilo bi jako dobro za nas da Sale uspostavi kontakt sa Micovim, on je jedan od najkorisnijih igrača u Evropi.
Sale mora malo spustiti autoritet i raditi najbolje za Srbiju a to je uspostaviti kontakt i dovesti Mitova u repu, svi ćemo biti radosniji i ceniti više Saleta .

vozač demokrata

pre 5 godina

Jedini spas za srpsku košarku je zahvaliti se Đorđeviću i dovesti Kokoškova.
Takođe se zahvaliti Teodosiću jer nije igrao 2 godine, Kaliniću, jer nema vremena zbog bavljenja politikom, i svih onih koji su nas svojom užasnom igrom u "prozorima" iritirali.
U koliko ostane Đorđević, nećemo videti Jokića u Kini. Momak zna da se ne isplati izgubiti letnji odmor sa drugorazrednim trenerom.

Strawman

pre 5 godina

Gagi Milosavljević MORA ići na prvenstvo. On i Luča. Jokić, Bogi i Teo takođe. Beli, Kalina i Micić su takođe sigurni putnici. Mačvan, ako se oporavi. Milutinov je naš najbolji centar posle Jokića, i on je siguran.
Znači za sada:
Teo, Micić,
Bogi, Gagi,
Kalina, Luča,
Bjelica, Mačvan,
Milutinov, Jokić.

Ostali će morati da se izbore kako znaju i umeju.

Joffrey

pre 5 godina

Jedva cekam da pocne.Voleo bih da ukoliko nas tim,ma u kakvom sastavu bio,osvoji medalju,SVI MOMCI koji su obezbedili plasman na SP dobiju nacionalne penzije.Mislim da bi to bilo posteno prema njima.

vlada

pre 5 godina

Teo ,Jovic ,Micic
Nedović, Bogdanović,Milosavljevic
Kalina, Lučić ,Bjelica
Jokić , Marjanović, Milutinov

Startna postava:
Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica, Jokić

Kao zamene u slučaju neke povrede:
Gudurić,Simonović, Raduljica
ako se oporavi Macvan, Kuzmic ,Jelovac ,Bircevic.

Djido

pre 5 godina

cz..
Koji bre Guduric???pa da nije trener Obradovic davno bi leteo iz Fenera.Pratiteli vi njegovu karijeru U ABA LIGI je imao prosek 5 koseva,u U EL 6,

Ramones

pre 5 godina

Nemojte moliv vas Gudurica u reprezentaciju.Veze decko nema ,promasio je sport.Svi drugi mogu ,pa Velickovic je sa jednom nogom bolji igrac.Od deset utakmice odigra jednu ok.Uostalom ,pregledajte mu statistiku od Aba,lige Turske I EL.Kako on igra u Fener ,tako moze pola Srpske lige.
NULAAAAA!!!

sasa the red baron

pre 5 godina

naj-jaci tim:

play: Teo-Vasa-Stefan
bek suter: Bogi-Nemanja
niska krila: Kalina-Luca
visoka krila: Bjelica-Zagor(Macvan zbog povrede nije igrao celu msezonu!)
Centar: Jokic-Marjanovic-MIlutinov

2plus: Gudura-Raduljica...

To je taj tim. Oswim 2 igraca svi su vec igrali skupa, poznaju se, imaju i hemiju i znanje, ... Sve u svemu, ovo ako skupimo, setacemo do finala..
I dok pricaju o Kanadi ili Australiji, mislim da smo mi ipak mnogo jaci...
Kosarka nisu pojedinci, nego kolektiv, a sa te strane mi smo zreli...
Zavisi ce od Amera, u kom sastavu dodju, ako se zaigraju pa povedu mladez, imamo itekako sansu..

cz

pre 5 godina

teo,micic,jovic,bogdan,nedovic,guduric,kalinic,lucic,bjelica,jokic,marjanovic,milutinov..to je nas najjaci tim..e sad odpasce neko,jer ce voditi raduljicu i milosavljevica koji su loši od gudurica i kalinica..

ja

pre 5 godina

Odavno se nisam ovako radovao nekom prvenstvu. Jako bih voleo da Jokić igra, jer bi to bio pravi Nightmare Team, nasuprot Dream Team-u. Međutim, kao naš najveći problem vidim to što imamo jako veliki broj kvalitetnih centara i niskih igrača, a tanki smo na krilu.

Prema trenutnoj formi, mislim da bi sigurni putnici trebalo da budu Micić, Gagi, Milutinov i Jokić. Pored njih, tu su igrači koji prave razliku - Teo, Bogdan, Beli i Bobi. Od ostalih kvalitetnijih igrača, imamo Jovića, Nedića, Kalinića, Lučića, Mačvana i Raduljicu. S tim da je Kalinić siguran, jer je jedino klasično krilo, a teško da će ova poslednja dvojica moći da se izbore za mesto.

Mislim da je naš siguran tim za prvenstvo:

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Gagi
SF - Kalinić
PF - Beli, Lučić
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Ostala 2 mesta bi trebalo da popune niži igrači, jer smo na visokim pozicijama popunjeni. Verovatno Jović i Nedić. Mada je moguće se povede još neko krilo, umesto jednog od njih, pa će verovatno da nađe mesto za Birčevića, mada je mislim da bi to bio žestok promašaj i radije bih da vidim Zagorca tu. Ako otkaže Jokić, onda bi se našlo mesto za Raduljicu ili Mačvana...

Džoni

pre 5 godina

Ako bude zvao najbolje trenutno onda Teo(na staru slavu i na njegovu genijalnost mada dugo bez utakmica i ne verujem da će mnogo da igra), Micić, Jović, Bogdanović, Milosavljević, Gudurić, Kalinić, Lučić, Bjelica, Jokić, Milutinov, Marjanović. Tu su još i Nedović, Mačvan, Raduljica...

Musa kesedzija

pre 5 godina

Ne znaci da cete i ove godine biti u finalu kakav god tim imali. Jedno lose vece, ne idu sutevi i bice kao sa Litvanijom 2015. Prvo skoci pa reci hop

maconii

pre 5 godina

nas trenutno najbolji sastav je: teodosic,micic,nedovic,guduric,bogdanovic,lucic,kalinic,bjelica,jokic,marjanovic,milutinov...taj 12. igrac bi trebalo da bude macvan,imamo 2 plejmekera i jos dvojicu koji mogu da popune tu poziciju bez problema,tako da je jovic s obzirom na formu i celu sezonu ovaj put visak...

ProdigyCZ

pre 5 godina

Najaca petorka-Teo,Bogdan,Lucic,Bjelica i Jokic(?).Centri Milutinov i Marjanovic,na 3-4 mozemo da dosta kombinujemo,na 4 Kalinicem i Lucicem a 3 Milosavljevic i cak po potrebi Bogdan,e sad na 1-2 neko ce morati da otpadne a tu su kandidati Jovic,Micic,Nedovic i Guduric.

salerno

pre 5 godina

Hirurg,, teo, pa ostade mu samo ime, bogdan, izvan forme, lucic??? Bjelica takodje prosek, jokic bice ko sms, bolje i da ne igra, zivi bili pa videli.

Kakva nebuloza

pre 5 godina

"Vazno je pomenuti da je selektor bio Svetislav Pesic,koji je tokom prvenstva imao sukob sa crnogorskom zvezdom u NBA Radmanovicem(slucaj "banana"),te izbacen iz tima!"
(bmiles, 18. mart 2019 18:21)

Zašto čoveku koji je rođen u Trebinju i koji nikad nije živeo u Crnoj Gori, naprasno pripisujete crnogorsko poreklo?

Kengur

pre 5 godina

Teo,Jovic,Nedovic,Gagi,Bogdan,Lucic,Kalinic,Jokic,Bjelica,Radulja,Milutinov,Bobi.Ne treba nam treci play,tu su Nedovic i Bogdan.Protiv Amera moramo imati jak reket,zato 4 centra.Cetvorke mogu igrati i Bjelica i Jokic i Lucic,pa i Kalinic...

Proka21

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо. 

Burazeru, zadnji put kad su Ameri poslali treci tim, mi smo jih dobili u sred Amerke!!!! ;)

Marko

pre 5 godina

Dal se dopinguju? Jel to pitanje ili posalica ,pa pogledajte samo ruke Lebrona i sve vam je jasno,spricavela samo tako... (testira ih americka agencija,to je uslov inace bi bojkotovali takmicenja)

bmiles

pre 5 godina

Kad smo 2002 osvojili SP u Indijanapolisu(pod imenom SR Jugoslavija),dakle na Americkom tlu),udarili smo samar americkoj kosarci pobedivsi je u cetvrtfinalu,kasnije Nemacku sa Novickim(proglasen za MVP) u polufinalu, i na kraju Argentinu sa Djinobilim u finalu!Tek da se zna da je prva reprezentacija koja je pobedila USA na SP bila Argentina! Posle toga kosarkaska federacija USA,koja je dozivela jos jedan poraz od Spanije u doigravanju za poziciju od 5-8 mesta, odlucila je da na SP salje najjaci tim!Od tada neznaju za poraz a sve protivnike melju sa vise od 20 poena razlike!vazno je pomenuti da je selektor bio Svetislav Pesic,koji je tokom prvenstva imao sukob sa crnogorskom zvezdom u NBA Radmanovicem(slucaj "banana"),te izbacen iz tima!Sastav u kome su prednjacili srpski igraci Divac(posle 3 godine ponovo u timu),Stojakovic i Jaric,uz kapitena Bodirogu,ali su veliki doprinos dali Gurovic protiv USA i Koturovic protiv Nemacke!Zakljucak je da su iza Pesica stali svi igraci,a posle dva poraza po grupama(izgubili od Spanije i Portorika)te naleteli na USa,nakon njihovog poraza protiv Argentine u grupi.U finalu pruzili smo odlicnu partiju i pobedili Argentinu sa 84:77,sjajnom igrom Stojakovica,Jarica i Bodiroge i to u produzetku.Pisac ovih redova je bio na tom SP i gledao uzivo skoro sve utakmice,tako da znam sta pricam!Budimo objektivni USA sa Popovicem nece dozvoliti nikakvo iznenadjenje dovesce najjace,sto su i objavili.Nama preostaje da dovedomo najjace,ukljucujuci Jokica.

Badi Hild

pre 5 godina

@hirurg
Slazem se za prvu postavu koju ste predlozili. Dobar je takodje predlog za prvih 12, samo bih dodao jos neke igrace u koje Sale ima poverenje i koje treba imati na umu: Radulja, Simon, Gudura, Macvan (ako nije povredjen), Laza i Jelovac. Mislim da ide 14 na SP ...

Марко

pre 5 godina

Нисмо освојили злато од 2002. године. Све отало је неуспех. Неке боље и квалитетније генерације су поставиле високе стандарде. Нажалост, немају праве наследнике. Да ли немају квалитет или срце, просудите сами. Није исто играти за статистику и уговар и играти за тим и народ.

Profesor Aca Nikolić

pre 5 godina

Ako ćemo najjači tim, onda lepo zvati sve trenere u Stručni savet ili kako se već zove taj organ jedno dva meseca pred pripreme. Treba dobiti stručno mišljenje naših velikih trenera. Pod obavezno Kokoškova zvati! A što da ne i Grega Popovića, i on bi se verovatno odazvao pozivu. Smislite neku nagradu da mu uručite pa ga na foru pozovite.
A što se tiče tima... Ako nam Jokić igra, trebaju nam brzi, prodorni igrači koji znaju da pogode i da uđu, kakav Gagi Milosavljević (kad je on stavio nekom 30p???... Zvati malog Avramovića da bude džoker, mali zna da stavi 30p i ima muda da uzme stvari u svoje ruke. Nemamo mi mnogo takvih igrača, a tkvi nam trebaju ako hocemo da srušimo Ameriku. Kod njih svaki igrač zna da stavi 30p

Teo, Jović, Micić
Bogdanović, Nedović, Avramović
Lučić, Bjelica
Jokić, Jelovac
Milutinov, Marjanović (ili možda neko brži)

vedran

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.
(1Beogradjanin, 17. mart 2019 18:02)
Pa ti si pronikao u tajnu Krstajićevog selektiranja! On nikada nije pozvao najbolje igrače. Nadam se, za dobro svih nas koji navijamo za Srbiju, da je u pitanju ovo drugo, tj da čovek pravi hemiju. Samo ga mi ne razumemo...

MILOVAN MICIC

pre 5 godina

@bmiles U polufinalu 2002e smo pobedili Novi Zeland, da si bio i gledao valjda bi to znao, a Nemačka je pobedila Novi Zeland za bronzu.

Radoje

pre 5 godina

Opet krecemo sa potcenjivanjem protivnika... naravno, mi Srbi smo najjaci! Zato i imamo toliko zlatnih medalja u kosarci u novijoj istoriji Srbije.

Da_Ne

pre 5 godina

@Da_Ne

" Oni neće imati duži napad od 10-25 sec. "

Super, aj samo objasni ovaj napad od 25 sekundi?
(krk, 18. mart 2019 13:40) # Link komentara
Preporučujem (+10)Ne preporučujem (0)

Pogrešno upisano. Mislio sam 10-15 sec. Pozzz

Nenad

pre 5 godina

Ne znam gde si bio, ali sa Nemackom nismo igrali na tom prvenstvu uopste, a u polufinalu smo dobili Novi Zeland. Nemacka je izbacila Spaniju, a u drugom polufinalu izgubila od Argentine. Kasnije uzela trece mesto.


Pisac ovih redova je bio na tom SP i gledao uzivo skoro sve utakmice,tako da znam sta pricam!
(bmiles, 18. mart 2019 18:21)

ђериз

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.

vozač demokrata

pre 5 godina

Jedini spas za srpsku košarku je zahvaliti se Đorđeviću i dovesti Kokoškova.
Takođe se zahvaliti Teodosiću jer nije igrao 2 godine, Kaliniću, jer nema vremena zbog bavljenja politikom, i svih onih koji su nas svojom užasnom igrom u "prozorima" iritirali.
U koliko ostane Đorđević, nećemo videti Jokića u Kini. Momak zna da se ne isplati izgubiti letnji odmor sa drugorazrednim trenerom.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

najjači tim nije samo ekipa sastavljena od najboljih po igračkom kvalitetu, najjači tim čine ljudi koji, osim znanja, imaju osećaj zajedništva i kao jedan dišu i za taj tim i jedni za druge!

ako je časti, morala i poštovanja i prema zastavi i prema ostalim igračima - jokića ne bi trebalo pozivati, ni sad ni bilo kad...

Марко

pre 5 godina

Нисмо освојили злато од 2002. године. Све отало је неуспех. Неке боље и квалитетније генерације су поставиле високе стандарде. Нажалост, немају праве наследнике. Да ли немају квалитет или срце, просудите сами. Није исто играти за статистику и уговар и играти за тим и народ.

Fića

pre 5 godina

Najjači tim:
Teodosić,Micić,Jović
Bogdanović,Nedović
Lučić,Kalinić
Bjelica,Mačvan
Jokić,Marjanović,Milutinov

Startna petorka:
Teo(Micić),Bogdan,Kalinić,Bjelica,Jokić

Kao zamene u slučaju povreda ili otkazivanja šansu nek čekaju:
Gudurić,Gagi,Raduljica,Jelovac
Simonović,Kuzmić,Zagorac.

Ramones

pre 5 godina

Nemojte moliv vas Gudurica u reprezentaciju.Veze decko nema ,promasio je sport.Svi drugi mogu ,pa Velickovic je sa jednom nogom bolji igrac.Od deset utakmice odigra jednu ok.Uostalom ,pregledajte mu statistiku od Aba,lige Turske I EL.Kako on igra u Fener ,tako moze pola Srpske lige.
NULAAAAA!!!

hm

pre 5 godina

"Zbog problematičnog izgleda FIBA kvalifikacionih "prozora" dosta igrača koji su doprineli plasmanu Srbije na Mundobasket neće biti tu u Kini. "

Zato sledeci puta nece ni oni igrati pa cemo da prodjemo kao Slovenija.

Aleksej

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)Razlika izmedju nas i Amerikanaca je 250 miliona stanovnika sa trilion bdpom naspram 7,5 miliona Srba gde svako prvenstvo igramo finale pri cemu oni se ne testiraju na doping testu(ne kazem da se dopinguju).Ne budi povrsan..

bigserb

pre 5 godina

Mozda sam ja neobavesten, ali u kom timu igra Teodosic? Ni u jednom? A nije igrao ni u NBA prakticno vec 2 godine! Pa kako ce onda da bude na spisku za SP, kojom logikom? Znaci da bi Djordjevic ipak pravio kompromise i nepravdu prema igracima koji igraju citavu sezonu i koji su prolili litre znoja da se dokazu!
Takodje Raduljica, ne moze on iz kineske lige da ode na SP da igra protiv centara iz NBA i Evrolige!
Na SP treba da idu igraci iz najjacih liga i klubova, a ne zbog starih zasluga!

Profesor Aca Nikolić

pre 5 godina

Ako ćemo najjači tim, onda lepo zvati sve trenere u Stručni savet ili kako se već zove taj organ jedno dva meseca pred pripreme. Treba dobiti stručno mišljenje naših velikih trenera. Pod obavezno Kokoškova zvati! A što da ne i Grega Popovića, i on bi se verovatno odazvao pozivu. Smislite neku nagradu da mu uručite pa ga na foru pozovite.
A što se tiče tima... Ako nam Jokić igra, trebaju nam brzi, prodorni igrači koji znaju da pogode i da uđu, kakav Gagi Milosavljević (kad je on stavio nekom 30p???... Zvati malog Avramovića da bude džoker, mali zna da stavi 30p i ima muda da uzme stvari u svoje ruke. Nemamo mi mnogo takvih igrača, a tkvi nam trebaju ako hocemo da srušimo Ameriku. Kod njih svaki igrač zna da stavi 30p

Teo, Jović, Micić
Bogdanović, Nedović, Avramović
Lučić, Bjelica
Jokić, Jelovac
Milutinov, Marjanović (ili možda neko brži)

salerno

pre 5 godina

Hirurg,, teo, pa ostade mu samo ime, bogdan, izvan forme, lucic??? Bjelica takodje prosek, jokic bice ko sms, bolje i da ne igra, zivi bili pa videli.

Aleksej

pre 5 godina

Samo Jokic da igra.Teo,Bogdan,Kalina,Bjelica,Jokic,kakva prva petorka,klupa Micic,Bobi,Jelovac,Gudura,Simon,Jovic,Lucic,Milutinov,nek se spremi Usa dobice nas verovatno ali ako im ne krene sut na jedvite jade..

Strawman

pre 5 godina

Gagi Milosavljević MORA ići na prvenstvo. On i Luča. Jokić, Bogi i Teo takođe. Beli, Kalina i Micić su takođe sigurni putnici. Mačvan, ako se oporavi. Milutinov je naš najbolji centar posle Jokića, i on je siguran.
Znači za sada:
Teo, Micić,
Bogi, Gagi,
Kalina, Luča,
Bjelica, Mačvan,
Milutinov, Jokić.

Ostali će morati da se izbore kako znaju i umeju.

Dragan

pre 5 godina

Bilo bi jako dobro za nas da Sale uspostavi kontakt sa Micovim, on je jedan od najkorisnijih igrača u Evropi.
Sale mora malo spustiti autoritet i raditi najbolje za Srbiju a to je uspostaviti kontakt i dovesti Mitova u repu, svi ćemo biti radosniji i ceniti više Saleta .

Musa kesedzija

pre 5 godina

Ne znaci da cete i ove godine biti u finalu kakav god tim imali. Jedno lose vece, ne idu sutevi i bice kao sa Litvanijom 2015. Prvo skoci pa reci hop

stavro

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.
(1Beogradjanin, 17. mart 2019 18:02)
Hajde onda da napravimo tim od 12 poluigrača, koji će da budu ludi od sreće što im se pružila takva prilika i samim tim će da grizu, a koji su, po horoskopu, kompatibilni, radi hemije! Šta će nam zvezde iz NBA i Evrolige?

Djido

pre 5 godina

cz..
Koji bre Guduric???pa da nije trener Obradovic davno bi leteo iz Fenera.Pratiteli vi njegovu karijeru U ABA LIGI je imao prosek 5 koseva,u U EL 6,

Da_Ne

pre 5 godina

Neko napisao:

kari, irving, vestbruk
harden, tompson, derozen
durent, dzejms, dzordz
oldridz,
dejvis, kazins
Ovde je samo Kazins “malo sporiji igrač”. Dejvis obrva je brži od naših bekova. Kari i Tompson sutiraju trojke po utakmici u proseku 8/10. Jel treba da objašnjavam Bradu Hardens i Kralja Dzejmsa? Oni neće imati duži napad od 10-25 sec.
A sad mi:
Teo - igra konstantno isto. Plus je što neće biti povredjen jer nije igrao sezonu.
Jović - sklon povredama i šarena sezona
Micić - najsvetlija naša evroligaška figura ove sezone
Bogdan - šta reći? Sezona za zaborav! Oko 30% šut je za beka mnogo tanko.
Nedović - čovek povreda. Dok je igrao bio je najbolji u Armaniju.
Gudurić - ispod svakog proseka. Da nije Obradovića ne bi ni igrao.
Gagi Milosavljević - najprijatnije iznenadjenje. Od beka specijalca za odbranu se pretvorio u pravog beka koji igra u oba pravca sa sasvim lepom procentom.
Kalinić - pogledati pod Gudurić.
Lučić - odlične kvalifikacije. Problemi sa povredama.
Bjelica - isto kao Bogdan. Sezona za zaborav. Katastrofalan procenat šuta.
Jokić - jedini superstar kod nas. Dokazao se ovom sezonom. Nadam se da će se dokazati i u PO i da će se odazvati reprezentaciji.
Marjanović - zahvalan i konstantan igrač što manje potrošenih lopti, a što više poena.
Milutinov - sasvim dobra prosečna sezona.

Стефан

pre 5 godina

Теодосић,Јовић,Мицић,Недовић,Лучић,Милосављевић,Гудурић,Богдановић,Бјелица, Јокић,Маријановић,Милутинов

Svasta

pre 5 godina

@Aleksej
Prvo, oni se testiraju cesce nego nasi kosarkasi, dokle cete da verujete u tu glupost o netestiranju?
Ako se ne testiraju, kako su onda kaznjavani njihovi sportisti?
SAD imaju 330 miliona stanovnika, ne 250 miliona, a BDP im je 20 000 milijardi, ali ni broj stanovnika ni BDP ne igraju kosarku.
SSSR je imao vise stanovnika od SAD-a, pa nikada nisu imali ni priblizno mocne igrace kao Ameri, cak su tada Amerikanci sa AMATERSKIM reprezentacijama (bez NBA zvezda) bili uspesniji nego SSSR sa svojim najboljim igracima.
Indija i Kina imaju vise stanovnika pa pojma nemaju u kosarci, a recimo Britanija ima 5 BDP na svetu, Kina drugi, Japan 3, pa svi zajedno ne bi sastavili jednu ozbiljnu reprezentaciju.
Tako da te price ostavi za malu decu. Ameri su jednostavno najtalentovaniji za kosarku i to ubedljivo.
Cudno kako se nije pricalo o broju stanovnika i BDP-u kada su nas mlatile Slovenija i Litvanija, a o tome da nas je Crna Gora otresla u svim takmicarskim utakmicama, da ne pricamo.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо. 
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)Razlika izmedju nas i Amerikanaca je 250 miliona stanovnika sa trilion bdpom naspram 7,5 miliona Srba gde svako prvenstvo igramo finale pri cemu oni se ne testiraju na doping testu(ne kazem da se dopinguju).Ne budi povrsan..
(Aleksej, 17. mart 2019 15:22)

Prekinite da lazete da se ne testiraju na doping.

Roque Santa Cruz

pre 5 godina

Mi smo i sa B timom stizali do finala. A uporediti Amere koji sa 250 miliona stanovnika i NBA ligu, imaju potencijal i za pet ekipa, sa Srbijom, koja sa manje od 8 miliona stanovnika uspe maltene dve ekipe da sklepa. Osim Litvanije koja još manje stanovnika ima, niko nema taj potencijal kvaliteta već godinama.
(JPR24, 17. mart 2019 15:34)


Amerika ima 330 miliona stanovnika, a Srbija manje od 7 miliona i to nisu svi Srbi, jeste da Srba ima još 6-7 miliona u okruženju, po Evropi i u svetu, ali su svi oni strani državljani i ne konkurišu za našu reprezentaciju.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Prekinite da lazete da se ne testiraju na doping.
(nista o nicemu, 17. mart 2019 18:08)

Tačno, testiraju ih, ali im najave test 2-3 nedelje u napred, dovoljno vremena da se organizam očisti od većine supstanci koje nisu dozvoljene i da se prodje test, manje više , bez problema. Zato ne budi naivan da onoliku snagu i izdržljivost na skoro 100 utakmica po sezoni u karijeri koja traje 10+ godina crpe iz zdrave Američke ishrane i urednog života!

Drug Ostoja

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)
Razlika je u cinjenici da SAD imaju 20 miliona kosarakasa,a mi jedva 7 miliona stanovnika. Kao sto je neko vec napisao,ne budi povrsan.

vlada

pre 5 godina

Teo ,Jovic ,Micic
Nedović, Bogdanović,Milosavljevic
Kalina, Lučić ,Bjelica
Jokić , Marjanović, Milutinov

Startna postava:
Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica, Jokić

Kao zamene u slučaju neke povrede:
Gudurić,Simonović, Raduljica
ako se oporavi Macvan, Kuzmic ,Jelovac ,Bircevic.

Joffrey

pre 5 godina

Jedva cekam da pocne.Voleo bih da ukoliko nas tim,ma u kakvom sastavu bio,osvoji medalju,SVI MOMCI koji su obezbedili plasman na SP dobiju nacionalne penzije.Mislim da bi to bilo posteno prema njima.

cz

pre 5 godina

teo,micic,jovic,bogdan,nedovic,guduric,kalinic,lucic,bjelica,jokic,marjanovic,milutinov..to je nas najjaci tim..e sad odpasce neko,jer ce voditi raduljicu i milosavljevica koji su loši od gudurica i kalinica..

Lepo je tebi

pre 5 godina

Jedini spas za srpsku košarku je zahvaliti se Đorđeviću i dovesti Kokoškova.
Takođe se zahvaliti Teodosiću jer nije igrao 2 godine, Kaliniću, jer nema vremena zbog bavljenja politikom, i svih onih koji su nas svojom užasnom igrom u "prozorima" iritirali.
U koliko ostane Đorđević, nećemo videti Jokića u Kini. Momak zna da se ne isplati izgubiti letnji odmor sa drugorazrednim trenerom.
(vozač demokrata, 17. mart 2019 17:19)

Jedino se treba zahvaliti tebi na ovim nebuloznim komentarima. Evo Kokoškov samo trči da napusti klupu NBA ligaša kako bi vodio Srbiju. Baš će tebe neko da pita ko će igrati na SP a ko neće. A Jokića isto zanima ko će da vodi reprezentaciju koliko i sama reprezentacija.

hirurg

pre 5 godina

Startna postava:
Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica, Jokić

Rezerve:
Milosavljevic
Micic
Jovic
Nedovic
Marjanovic
Kalinic
Milutinov

Najbolja ekipa!!!

maconii

pre 5 godina

nas trenutno najbolji sastav je: teodosic,micic,nedovic,guduric,bogdanovic,lucic,kalinic,bjelica,jokic,marjanovic,milutinov...taj 12. igrac bi trebalo da bude macvan,imamo 2 plejmekera i jos dvojicu koji mogu da popune tu poziciju bez problema,tako da je jovic s obzirom na formu i celu sezonu ovaj put visak...

MNE

pre 5 godina

Ne shvatam poentu poredjenje Srbije sa SAD-om. Ameri su najjaci, to je jasno, ali vrijedi i to srebro, ili bronza, a ovdje ispada kao da je sramota sto ne mozes Amerikance da pobjedis.
Ne znam koja se to drzava ne bi mjenjala sa tom Srbijom i prihvatila da joj kosarkasi budu u finalu SP i OI i izgube od SAD-a. Evo ja bih potpisao sada da Crna Gora igra finale SP, ali ne pita me niko :))) Hrvati jos slave ono jedno finale OI, siguran sam da bi slavili i plasman na SP, a kamoli finale. O Italijanima, Francuzima, Rusima, Grcima... da ne pricamo.
Hocu da kazem da je malo licemjerno od strane Srba i od strane ostalih koji komentarisu ovdje omalovazavati uspjehe jedine ex-YU drzave koja ima redovne kosarkaske uspjehe i koja je dostojan naslednik one velike jugoslovenske kosarke.
Razlog za to je, pored talenta, mentalitet. U svakom sastavu, Srbija ide na medalju.
A nama u CG su i kada smo isli na EP sa Vucevicem i Pekovicem, obiasnjavali kako nisu vazne pobjede, nego se tamo ide radi druzenja ili ne znam cega.
Uvijek cu navijati za reprezentaciju Srbije, osim protiv CG, jer Srbi jedini igraju ozbiljnu kosarku i zahvaljujuci njima, kosarka jos nije propala na “nasim prostorima”.
Pozdrav.

miki

pre 5 godina

Ako cemo imati najjaci tim i napasti prvo mesto, mozemo li onda ukljuciti u tim i Obradovica, Pesica, Ivkovica i Kokoskova kao strucni stab. Cilj je izaci u najjacem sastavu zar ne ?

JPR24

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо.
(ђериз, 17. mart 2019 15:16)

Mi smo i sa B timom stizali do finala. A uporediti Amere koji sa 250 miliona stanovnika i NBA ligu, imaju potencijal i za pet ekipa, sa Srbijom, koja sa manje od 8 miliona stanovnika uspe maltene dve ekipe da sklepa. Osim Litvanije koja još manje stanovnika ima, niko nema taj potencijal kvaliteta već godinama.

MYNX

pre 5 godina

Ovo znači kao što sam i najavljivao da će Jokic igrati sigurno i da je već dogovoreno sve....E sad najbolji sastav ukoliko svi budu zdravi....1 Teodosic,Micic,Jović....2 Bogdanovic Nedović Guduric....3 Kalinic Lučić....4 Bjelica....5 Jokic Marjanovic Milutinov....na 4 pomažu i Joka i Kalina i Luca....To je to i nikako drugačije!

1Beogradjanin

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.

Cacak grad kosarke

pre 5 godina

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Milosavljević, Nedović
SF - Kalinić, Lučić
PF - Beli, Jelovac
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Radoje

pre 5 godina

Opet krecemo sa potcenjivanjem protivnika... naravno, mi Srbi smo najjaci! Zato i imamo toliko zlatnih medalja u kosarci u novijoj istoriji Srbije.

ProdigyCZ

pre 5 godina

Najaca petorka-Teo,Bogdan,Lucic,Bjelica i Jokic(?).Centri Milutinov i Marjanovic,na 3-4 mozemo da dosta kombinujemo,na 4 Kalinicem i Lucicem a 3 Milosavljevic i cak po potrebi Bogdan,e sad na 1-2 neko ce morati da otpadne a tu su kandidati Jovic,Micic,Nedovic i Guduric.

sasa the red baron

pre 5 godina

naj-jaci tim:

play: Teo-Vasa-Stefan
bek suter: Bogi-Nemanja
niska krila: Kalina-Luca
visoka krila: Bjelica-Zagor(Macvan zbog povrede nije igrao celu msezonu!)
Centar: Jokic-Marjanovic-MIlutinov

2plus: Gudura-Raduljica...

To je taj tim. Oswim 2 igraca svi su vec igrali skupa, poznaju se, imaju i hemiju i znanje, ... Sve u svemu, ovo ako skupimo, setacemo do finala..
I dok pricaju o Kanadi ili Australiji, mislim da smo mi ipak mnogo jaci...
Kosarka nisu pojedinci, nego kolektiv, a sa te strane mi smo zreli...
Zavisi ce od Amera, u kom sastavu dodju, ako se zaigraju pa povedu mladez, imamo itekako sansu..

CarloNS

pre 5 godina

U timu mora da se zna hijerarhija, ko odlučuje i na koga ide lopta kad je gusto. Ako budemo kompletni, redosled mora biti Jokić, Bjelica, Bogdanović pa svi ostali. Teodosić je rekreativac, može samo da ulazi sa klupe.
Pre neki dan sam odgledao snimak utakmice protiv SAD koju smo tesno izgubili. Jokić je tada kao klinac utrpao 25 poena Amerima. U jednom momentu Jokić drži loptu kod linije za 3 poena, isto kao što sada radi u Denveru. Prilazi mu Teodosić i urla na njega: "nemoj da mi guraš, daj mi tu loptu nemoj da ****". Koju godinu kasnije Jokić je kandidat za MPV.

Kengur

pre 5 godina

Teo,Jovic,Nedovic,Gagi,Bogdan,Lucic,Kalinic,Jokic,Bjelica,Radulja,Milutinov,Bobi.Ne treba nam treci play,tu su Nedovic i Bogdan.Protiv Amera moramo imati jak reket,zato 4 centra.Cetvorke mogu igrati i Bjelica i Jokic i Lucic,pa i Kalinic...

Pozdrav iz Minhena

pre 5 godina

Aleksej,

argument na nivou deteta od 3godine...Pa Kineza i Indijaca, zajedno sa Indonezijom ima 3 milijarde, 10 puta vise nego Amera, pa imaju samo jednog valjanog igraca u istoriji kosarke Jao Minga.

ja

pre 5 godina

@ (bigserb, 17. mart 2019 16:58)

Teo je jednostavno tata košarkaške igre. Kad je u formi, on čini saigrače duplo boljima - a kad nije u formi, čini ih 50% boljima.

Pitanje ti je isto kao kad bi se, u ono vreme, brazilski selektor razmišljao da li da povede Ronaldinja, samo zato što je rovit i nije u formi... Zbog takvih igrača je i izmišljena ona - "forma je prolazna, a klasa je večita"...

Badi Hild

pre 5 godina

@hirurg
Slazem se za prvu postavu koju ste predlozili. Dobar je takodje predlog za prvih 12, samo bih dodao jos neke igrace u koje Sale ima poverenje i koje treba imati na umu: Radulja, Simon, Gudura, Macvan (ako nije povredjen), Laza i Jelovac. Mislim da ide 14 na SP ...

bmiles

pre 5 godina

Kad smo 2002 osvojili SP u Indijanapolisu(pod imenom SR Jugoslavija),dakle na Americkom tlu),udarili smo samar americkoj kosarci pobedivsi je u cetvrtfinalu,kasnije Nemacku sa Novickim(proglasen za MVP) u polufinalu, i na kraju Argentinu sa Djinobilim u finalu!Tek da se zna da je prva reprezentacija koja je pobedila USA na SP bila Argentina! Posle toga kosarkaska federacija USA,koja je dozivela jos jedan poraz od Spanije u doigravanju za poziciju od 5-8 mesta, odlucila je da na SP salje najjaci tim!Od tada neznaju za poraz a sve protivnike melju sa vise od 20 poena razlike!vazno je pomenuti da je selektor bio Svetislav Pesic,koji je tokom prvenstva imao sukob sa crnogorskom zvezdom u NBA Radmanovicem(slucaj "banana"),te izbacen iz tima!Sastav u kome su prednjacili srpski igraci Divac(posle 3 godine ponovo u timu),Stojakovic i Jaric,uz kapitena Bodirogu,ali su veliki doprinos dali Gurovic protiv USA i Koturovic protiv Nemacke!Zakljucak je da su iza Pesica stali svi igraci,a posle dva poraza po grupama(izgubili od Spanije i Portorika)te naleteli na USa,nakon njihovog poraza protiv Argentine u grupi.U finalu pruzili smo odlicnu partiju i pobedili Argentinu sa 84:77,sjajnom igrom Stojakovica,Jarica i Bodiroge i to u produzetku.Pisac ovih redova je bio na tom SP i gledao uzivo skoro sve utakmice,tako da znam sta pricam!Budimo objektivni USA sa Popovicem nece dozvoliti nikakvo iznenadjenje dovesce najjace,sto su i objavili.Nama preostaje da dovedomo najjace,ukljucujuci Jokica.

Kakvi eksperti za košarku

pre 5 godina

Теодосић,Јовић,Мицић,Недовић,Лучић,Милосављевић,Гудурић,Богдановић,Бјелица, Јокић,Маријановић,Милутинов
(Стефан, 17. mart 2019 15:23)

Stefane, da li zaista veruješ da Đorđević neće voditi Kalinića na SP?

Džoni

pre 5 godina

Ako bude zvao najbolje trenutno onda Teo(na staru slavu i na njegovu genijalnost mada dugo bez utakmica i ne verujem da će mnogo da igra), Micić, Jović, Bogdanović, Milosavljević, Gudurić, Kalinić, Lučić, Bjelica, Jokić, Milutinov, Marjanović. Tu su još i Nedović, Mačvan, Raduljica...

Milan

pre 5 godina

Posto su svi pametni, da probam i ja. Najuza konkurencija. Plejmejkeri: Teo, Jovic i Micic. Bekovi: Bogdanovic, Nedovic, Guduric i Gagi. Trojka: Kalinic i Lucic. Mozda u konkurenciji bude i Simonovic, mada mislim da vise nije u reprezentativnoj formi. Cetvorka - tu smo vas tanki. Bjelica i... Ko god bude u ok formi. Centar: Jokic, Bobi, Milutinov i Raduljica. To je otprilike najuzi izbor ako jos neko ne zablista.

Objektivno

pre 5 godina

Mislim da je naš siguran tim za prvenstvo:

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Gagi
SF - Kalinić
PF - Beli, Lučić
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Ostala 2 mesta bi trebalo da popune niži igrači, jer smo na visokim pozicijama popunjeni. Verovatno Jović i Nedić. Mada je moguće se povede još neko krilo, umesto jednog od njih, pa će verovatno da nađe mesto za Birčevića, mada je mislim da bi to bio žestok promašaj i radije bih da vidim Zagorca tu. Ako otkaže Jokić, onda bi se našlo mesto za Raduljicu ili Mačvana...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 17. mart 2019 17:12)

Mislim da si pogodio svih 10,eventualno 9 igraca.Jovic i Nedovic ce sigurno biti na spisku i tu dileme nema ali tada bi imali 6 niskih i 6 visokih igraca,sto Djordjevic ne praktikuje jer on vodi 5 bekova i 7 visokoh,tako da ce jedan od 6 niskih biti zrtvovan za jednog visokog a to ce biti ili Milosavljevic ili Nedovic,dok je od visokih upitan jedino Lucic od one koje si ti naveo,pod uslovom da svi prihvate i ne bude povreda.Macvan sigurno ne putuje jer je povredjen i trebace vremena dok se ne oporavi a zavrsice se takmicarska godina i takav,bez forme,nema sta da trazi.Slazem se da bi Bircevic bio poguban ali takodje i Zagorac,koji nicim nije zasluzio da se nadje cak ni na sirem spisku jer je decko izgubljen u svemiru.

Vlada

pre 5 godina

(sasa the red baron, 17. mart 2019 18:13)
Manje-više se slažem, osim Zagorca. Nije on kalibar za reprezentaciju, a i da jeste, nije spreman, a i da jeste, Simonović je bolji izbor. Da je Mačvan zdrav, on bi uz Belog bio četvorka. Čak bi Simanić bio bolji izbor od Zagorca.

Vladimir

pre 5 godina

Ljudi treba da smo ozbiljno raspolozeni sto cemo gledati vrhunsku kosarku i nase kosarkase medju najboljima!!!! bilo medalje ili ne jedva cekam!!!!

ja

pre 5 godina

Odavno se nisam ovako radovao nekom prvenstvu. Jako bih voleo da Jokić igra, jer bi to bio pravi Nightmare Team, nasuprot Dream Team-u. Međutim, kao naš najveći problem vidim to što imamo jako veliki broj kvalitetnih centara i niskih igrača, a tanki smo na krilu.

Prema trenutnoj formi, mislim da bi sigurni putnici trebalo da budu Micić, Gagi, Milutinov i Jokić. Pored njih, tu su igrači koji prave razliku - Teo, Bogdan, Beli i Bobi. Od ostalih kvalitetnijih igrača, imamo Jovića, Nedića, Kalinića, Lučića, Mačvana i Raduljicu. S tim da je Kalinić siguran, jer je jedino klasično krilo, a teško da će ova poslednja dvojica moći da se izbore za mesto.

Mislim da je naš siguran tim za prvenstvo:

PG - Teo, Micić
SG - Bogdan, Gagi
SF - Kalinić
PF - Beli, Lučić
C - Jokić, Bobi, Milutinov

Ostala 2 mesta bi trebalo da popune niži igrači, jer smo na visokim pozicijama popunjeni. Verovatno Jović i Nedić. Mada je moguće se povede još neko krilo, umesto jednog od njih, pa će verovatno da nađe mesto za Birčevića, mada je mislim da bi to bio žestok promašaj i radije bih da vidim Zagorca tu. Ako otkaže Jokić, onda bi se našlo mesto za Raduljicu ili Mačvana...

Marko

pre 5 godina

Dal se dopinguju? Jel to pitanje ili posalica ,pa pogledajte samo ruke Lebrona i sve vam je jasno,spricavela samo tako... (testira ih americka agencija,to je uslov inace bi bojkotovali takmicenja)

Xnodeh

pre 5 godina

Ako zaista postoje signali da cemo imati najjaci tim,a zna se na sta i koga se to odnosi,onda ovo jeste jedna dobra vest.No,i dalje imam utisak da se Antonic samo nada tome,a ne da za to postoje i jasni signali,ali naravno ne znamo sta se desava.Takodje,i jake pripremne utakmicu su vrlo dobar potez!Samo da se maksimalno igraci na pripremama zastite od povreda,to je bitno,dzabe nam najjaci sastav ako nam se ne daj Boze dese 2-3 povrede bilo koga ko je planiran na konacan spisak

milan

pre 5 godina

Pre svega Kllian nije četvorka već trojka. On mora biti u petroci zbog odbrane, fizički je jači i može da čuva širi spektar igrača nego Lučić.
petorka:
5. Jokić
4. Bjelica
3. Kalinić
2. Bogdanović
1. Teodosić
izmene:
5. Marjanović
4. Jelovac
3. Lučić
2. Jović/Milosavljević
1/2. Nedović
5. Milutinov
1. Micić

Jelovac pre Simonovića jer je ovaj drugi mator i nema budućnost plus Jelovac je fizički dominantniji što nam treba protiv jakih ekipa + bolji je košgeter generalno. Mislim da će najteži poso biti odlučiti između nedovića koji je sklon povredama, jovića i Milosavljevića... Dvojica mogu da idu od njih trojice, ostali manje više sigurni. Samo da se Sale ne zezne pa da povede Radulju umesto Milutinova... to bi stvarno bila greška... Radulja je puno dao reprezentaciji ali sad je bilo stvanro dosta... dolaze mlađi, bolji, entuzijastičniji...
Realno nemamo bolje od ovoga.

Smeh

pre 5 godina

@ Svasta

Nisi u pravu. SAD je velesila u košarci jer ulažu ogromne resurse u nju. Imaju ogromnu bazu igrača. Da mi ulažemo samo jednu desetinu kao SAD mi bi vladali Evropom i verovatno bi bili mnogo bliže Amerima. Ovako čim neki naš košarkaš nešto pokaže odmah ga kupe bogati timovi ili ode u NBA. Primera radi imali smo par sezona najjaču ligu u vaterpolu u Evropi i Svetu. I pogledaj kakvi su rezultati u tom vremenu što klubova što reprezentacije. Koliko smo dobrih igrača dobili tada jer su imali vrhunske sportiste pored sebe i imali su šta da nauče. Jednostavno neuporedivo je stanje izmedju košarke u SAD i kod nas.

NJ15

pre 5 godina

Neko je ovde napisao da zovemo Grega Popovica na neki "strucni savet" trenera pred prvenstvo...Pa kako prijatelju njega da zovemo kad je on americki selektor? Kako on moze da nam pomogne? Svasta ljudi ovde pisu. Jos sam video da neko uporno pise da treba pozvati Nedica? Koji Nedic, valjda Nedovic. Dobro pa se vise ne pise da Bjelica igra trojku.

Razmisli još malo

pre 5 godina

Teo, Micic, Jovic, Nedovic, Guduric, Milosavljevic, Kalinic, Lucic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Marjanovic
(shone bjelovacki, 17. mart 2019 18:04)

Znači bez Bogdana. Jesi li spreman da se opkladiš u ovaj sastav?

Zju

pre 5 godina

Najjači tim a kako drugačije!To stvara dobru hemiju,takođe i protivnicima uliva određeno strahopoštovanje.Uostalom ako želimo u bitku za medalje jedini put je sa top ekipom.
Litvanija,Kanada,Australija,Argentina,Grčka,Španija i Francuska.To su naši protivnici od njih moramo biti bolji.
A to opet znači brza,atletski jaka ekipa,čvrsta odbrana i efikasan napad.
Banane,alejupovi,zakucavanja,prikucavanja i gomila trojki.

JPR24

pre 5 godina

Gagi Milosavljević MORA ići na prvenstvo. On i Luča. Jokić, Bogi i Teo takođe. Beli, Kalina i Micić su takođe sigurni putnici. Mačvan, ako se oporavi. Milutinov je naš najbolji centar posle Jokića, i on je siguran. Znači za sada:Teo, Micić, Bogi, Gagi, Kalina, Luča, Bjelica, Mačvan, Milutinov, Jokić.Ostali će morati da se izbore kako znaju i umeju.
(Strawman, 17. mart 2019 15:40)

Bobi. Eventualno Nedović. Mačvan neće verovatno biti spreman. A potrebniji nam je Jovic kao plej. To su solidnih 12. No nije važna lista sada, svako će pa imati svoju, već je važnije da kad bude poziv da svi budu zdravi, svi da se odazovu, pa kroz pripreme selektor neka radi svoj posao. I da napokon igramo sa najboljim igračima sto imamo trenutno, da pokušamo napasti Amere. Pa ako ne uspe sada, barem neka minimalna razlika, da im idejno malo u glavu pa onda napasti još jače na OI.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

36

Teodosic 
Jovic 
Bogdanovic 
Nedovic 
Guduric 

Kalinic 
Bjelica 
Simonovic 

Macvan 

Jokic 
Raduljica 
Marjanovic
(Rej Alen, 17. mart 2019 16:17)

A, sto ti je Macvan sam :(
Po mom misljenju, Milutinov pre Raduljice, svakako. I nemas Vasu...ne znam ko ce da ispadne, ali 3.plej mora da ide, narocito zbog Jovicevih cestih povreda, a i Teo je ovu godinu prespavao.
I jos jedna: iako mnogo postujem Simona, nisam siguran da moze da pruzi trenutno vise od Lucica.

Kakav Zagorac

pre 5 godina

naj-jaci tim:

play: Teo-Vasa-Stefan
bek suter: Bogi-Nemanja
niska krila: Kalina-Luca
visoka krila: Bjelica-Zagor(Macvan zbog povrede nije igrao celu msezonu!)
Centar: Jokic-Marjanovic-MIlutinov

2plus: Gudura-Raduljica...

To je taj tim. Oswim 2 igraca svi su vec igrali skupa, poznaju se, imaju i hemiju i znanje, ... Sve u svemu, ovo ako skupimo, setacemo do finala..
I dok pricaju o Kanadi ili Australiji, mislim da smo mi ipak mnogo jaci...
Kosarka nisu pojedinci, nego kolektiv, a sa te strane mi smo zreli...
Zavisi ce od Amera, u kom sastavu dodju, ako se zaigraju pa povedu mladez, imamo itekako sansu..
(sasa the red baron, 17. mart 2019 18:13)

Sve je u redu što si napisao, ali brate kakav Zagorac. Čovek jednostavno fizički ne može da izdrži zahteve ozbiljne košarke. Prosto, fizikalije su mu na nivou rekreativca. Ove godine se četiri puta povređivao zbog loše fizičke spreme. Nigde ništa nije uradio osim u Megi gde je samo budžio statistiku radi prodaje.

Sve sami znalci

pre 5 godina

Neko je ovde napisao da zovemo Grega Popovica na neki "strucni savet" trenera pred prvenstvo...Pa kako prijatelju njega da zovemo kad je on americki selektor? Kako on moze da nam pomogne? Svasta ljudi ovde pisu. Jos sam video da neko uporno pise da treba pozvati Nedica? Koji Nedic, valjda Nedovic. Dobro pa se vise ne pise da Bjelica igra trojku.
(NJ15, 17. mart 2019 18:08)

Jeste, najzad su to ukapirali. Trebala im je čitava decenija da provale da Bjelica ne igra na trojci.

MILOVAN MICIC

pre 5 godina

@bmiles U polufinalu 2002e smo pobedili Novi Zeland, da si bio i gledao valjda bi to znao, a Nemačka je pobedila Novi Zeland za bronzu.

vedran

pre 5 godina

Vidim da ovde ljudi ne kapiraju stvari najbolje, a Djordjević je to X puta naglašavao, igra TIM, 12 koji se najbolje uklapaju, koji imaju najbolju "hemiju". Može odredjeni igrač da ima fantastičnu NBA sezonu, ako svojim stavom , izjavama, ponašanjem narušava sklad i kompaktnost TIMA, onda takav igrač donosi više štete nego koristi jer je košarka timski sport. Mislim da Djordjević može da sastavi dobar tim i jedva čekam SP i prve utakmice.
(1Beogradjanin, 17. mart 2019 18:02)
Pa ti si pronikao u tajnu Krstajićevog selektiranja! On nikada nije pozvao najbolje igrače. Nadam se, za dobro svih nas koji navijamo za Srbiju, da je u pitanju ovo drugo, tj da čovek pravi hemiju. Samo ga mi ne razumemo...

klu

pre 5 godina

Da li su ljudi toliko glupi? Čovek očigledno hteo reći da će se najbolji igrači odazvati i da ćemo u tom smislu imati najbolji mogući tim. Nije rekao da imamo najjaču reprezentaciju na turniru.

NNN

pre 5 godina

Ako nas posluži sreća da pokažemo kvalitet koji imamo i osvojimo novu medalju, onda bi prilikom proslave na balkonu svakako trebalo da se pojave i SVI momci koji su učestvovali u kvalifikacijama!!!

Kakva nebuloza

pre 5 godina

"Vazno je pomenuti da je selektor bio Svetislav Pesic,koji je tokom prvenstva imao sukob sa crnogorskom zvezdom u NBA Radmanovicem(slucaj "banana"),te izbacen iz tima!"
(bmiles, 18. mart 2019 18:21)

Zašto čoveku koji je rođen u Trebinju i koji nikad nije živeo u Crnoj Gori, naprasno pripisujete crnogorsko poreklo?

Nenad

pre 5 godina

Ne znam gde si bio, ali sa Nemackom nismo igrali na tom prvenstvu uopste, a u polufinalu smo dobili Novi Zeland. Nemacka je izbacila Spaniju, a u drugom polufinalu izgubila od Argentine. Kasnije uzela trece mesto.


Pisac ovih redova je bio na tom SP i gledao uzivo skoro sve utakmice,tako da znam sta pricam!
(bmiles, 18. mart 2019 18:21)

Proka21

pre 5 godina

Ахахахаха. Разлика између нас и американаца је толика да они кад пошаљи трећи састав освоје првенство а ми са трећим имамо борбу да се квалификујемо. 

Burazeru, zadnji put kad su Ameri poslali treci tim, mi smo jih dobili u sred Amerke!!!! ;)

Da_Ne

pre 5 godina

@Da_Ne

" Oni neće imati duži napad od 10-25 sec. "

Super, aj samo objasni ovaj napad od 25 sekundi?
(krk, 18. mart 2019 13:40) # Link komentara
Preporučujem (+10)Ne preporučujem (0)

Pogrešno upisano. Mislio sam 10-15 sec. Pozzz