Đorđević odabrao sastav za Estoniju

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Aleksandar Đorđević odredio je spisak igrača za pretposlednji duel kvalifikacija za Svetsko prvenstvo sa Estonijom.

LN Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Teodosic je za penziju, a Sale nacionale je za pomocnika nekom vrhunskom treneru...
    (Alpacino, 21. februar 2019 19:49)

    # Link komentara

  2. Kakav ti je sastav tako će i da prodješ
    (simpo, 21. februar 2019 09:52)

    # Link komentara

  3. Ne verujem da je Tepic u reprezentaciji. Ima li jos one svoje decacke brkove? Ako iko moze da pripomogne da pobedimo sami sebe, to je on.
    (stanoje, 21. februar 2019 00:50)

    # Link komentara

  4. Đorđević, jedan od selektora sa najviše sreće u životu.
     (ferdinand, 20. februar 2019 23:26)

    # Link komentara

  5. Ljudi sta vam je, vise od 20 komentara sam procitao gde se svi pitaju zasto nema Lucica. Lucic igra Evroligu prekosutra, Bajern se bori za plejof i zbog toga naravno da ga nisu pustili. To je jedini razlog zasto nema Lucica, ne razumem kako je neko mogao da pomisli da ce biti pozvan Paunic pre Lucica da je ovaj mogao da igra.
    Situacija je sledeca:
    1. Teodosic - Tepic - Djokovic
    2. Milosavljevic - Avramovic
    3. Simonovic - Paunic
    4. Jelovac - Bircevic
    5. Raduljica - Gagic - Jovanovic

    Jelovac i Bircevic ce deliti minutazu, ali Teodosic, Milosavljevic, Simonovic i Raduljica neka se dobro spreme jer ce morati da igraju i vise od 30 minuta jer ne vidim ko moze da ih zameni. Sto se tice precrtanih igraca Zvezde i FMP-a potpuno iskljucujem odgovornost selektora Djordjevica iz te price. Ocigledno da je doslo do teskih reci i svadje izmedju Covica i saveza, tako da ili ih je precrtao savez, ili je Covic zabranio svojim igracima da igraju. Ali meni nije jasno zasto Davidovac nije bio ni na prvom spisku koji je izbacen pre Kupa. Zar nije bolje da igra igrac iz Evrokupa nego igraci iz Fiba evrocelindza ili bez kluba (Paunic). Davidovac je prosle sezone sam pobedio Zalgiris koji je tada bio u velikom naletu, i jedan je od najzasluznijih za istorijsku pobedu Zvezde u Madridu.
    (Srbija do Tokija, 20. februar 2019 23:21)

    # Link komentara

  6. jedino lucic i dobric su kalibri koji bi igrali ali sale zna bolje a verovatno nisu u takmicarskom ritmu radi se o 2.izuzetno dobra igraca u oba pravca napad odbrana kad su u formi i takmicarskom ritmu igraju odlicnu odbranu dobric ima izuzetno mekanu ruku i oba igraca imaju brzinu i izuzetne predispozicije poput crnaca prilikom skokova.bas mi zao obojice pomenutih igraca.
    (slaviša šmigič, 20. februar 2019 22:57)

    # Link komentara

  7. Realno koga god da je zvao ispostovao bih, ogromne je stvari odradio u igrackom i trenerskom planu... ali ovaj spisak je los, da se ne lazemo.
    (objektivno, 20. februar 2019 22:20)

    # Link komentara

  8. moralo je da ima mesta za Davidovca, Dobrica, Simanica, Apica, Pota, Marinkovica. mladi igraci, koji treba da igraju bar protiv Estonije.
    sumnjiv izbor reprezentativaca za ovaj prozorcic.
    ali mu je sada Renfro omiljeni igrac
     (perhan, 20. februar 2019 22:18)

    # Link komentara

  9. Sastav je takav da utakmica ne moze da se gleda pa i ako nemas sta drugo da radis.
    (Saca, 20. februar 2019 22:15)

    # Link komentara

  10. Da mi je znati ko forsira Iliju Djokovica...
     (Kukatilo, 20. februar 2019 21:30)

    # Link komentara

  11. @gate, I ja se kao navijac Zvezde u potpunosti slazem sa tobom! Izgubis danas, sutra dobijes, ruku tteba pruziti boljem toga dana!
     (ШПАНИЈА У МАЛОМ, 20. februar 2019 21:24)

    # Link komentara

  12. Idemo sistemom eliminacije. Bilo je 20 kosarkasa na prvom spisku, Jovic je odmah otkazao zbog povrede znaci ostalo je 19. Micic, Lucic, Kuzmic i Milutinov su iz Evroligaskih ekipa tako da oduzimamo njih ostajemo na 15. Branko Lazic nedovoljno oporavljen od povrede (i na Kupu igrao samo nekoliko minuta), dolazimo do brojke od 14. U Estoniju su otisla 12 kosarkasa a precrtani su Stefan Pot i Ognjen Dobric. Stefan Pot juce izabran za MVP-a februara ABA lige, neverovatno da je neki Ilija Djokovic poveden pre njega. Jos veca nepravda je sto je pre Ognjena Dobrica poveden Ivan Paunic koji zbog povrede nije igrao godinu dana i nema klub. Nemam nista protiv Paunica, zelim mu brz oporavak ali ovo je neverovatna odluka. Sto se tice Alekse Avramovica drago mi je sto je ponovo u sastavu zbog one trojke protiv Austrije, bukvalno to je najvazniji kos u celim kvalifikacijama. I za kraj pitanje da li je moguce da se Djordjevic jos uvek nada da ce doci Milutinov za drugu utakmicu. Milutinov se nije odazvao pozivu poslednjih 10 puta bez obzira da li je za vreme Evrolige ili letnje pauze. Ne verujem ni da ce igrati na Svetskom prvenstvu jer od sledece sezone bi trebao da zaigra u San Antoniju koji ga je draftovao i verovatno ce se spremati za NBA u vreme dok je SP.
    (xy, 20. februar 2019 20:45)

    # Link komentara

  13. Нисам одгледао ни једну до сада, тако ће и да остане! Да трошим време на Илију Ђоковића, стварно не могу! Дали ћу СП гледати, исто зависи од састава. У кошарци филозофија није дозвољена, данас је физика !
     (МНОГО ЈЕ КУМЕ.., 20. februar 2019 20:40)

    # Link komentara

  14. Kako da zove igrace Zvezde kad igraju EL.Oh wait...
    (Sale, 20. februar 2019 20:37)

    # Link komentara

  15. Za ove sto ne razumeju zasto su otpali zvezdini igraci, zato sto nisu izasli na postolje da dobiju nagradu kao drugoplasirani ujedno zbog nepostovanja protivnika. Puna podrska selektoru, a ti Covicu nastavi da se blamiras. Da se razumemo nije sporno da su Lazic, Dobric, Davidovac bolji od Tepica, ovo kazem kao navijac Partizana.
     (Gate 4, 20. februar 2019 19:54)

    # Link komentara

  16. Koliko da nam je čudan sastav moramo da ne zaboravimo jednu bitnu stvar.Djordjevic je u raznim okupljanjima zvao bas sirok sastav i veruje igracima koji su se na prozivkama odazivali.Jacina nase reprezentacije je izmedju ostalog sistem.Nacin kako rotiraju u odbrani a to samo igraci koji su upoznali sistem.Imajte vere i budite sigurni da ce poziv da dobiju i Davidovac,Simanic...Iako je Partizanovac ipak ke pre svega Sale nacionale😉
    (Dusan, 20. februar 2019 19:52)

    # Link komentara

  17. Ocekujemo saopstenje iz Zeleznika!
     (matori 2, 20. februar 2019 19:34)

    # Link komentara

  18. Plasiracemo se lagano, pa neka se skupe kako valja za sp.
    Sto sprdate Gagica, on ce sigurno da se bori za svaku loptu.
    (mali grga, 20. februar 2019 19:28)

    # Link komentara

  19. Ne slazem se uopste. Sale Djordjevic od kad je dosao na mesto selektora Srbije ima 63% uspesnosti a dobar deo pobeda mu je protiv velicina kao sto su Egipat, Iran, Izrael itd. Protiv svih malo jacih selekcija imamo negativan rezultat (Spanija, Francuska, SAD) a i protiv onih osrednjih (Brasil, Australia, Litvanija). A, mozda sam navijacki nerealan ali sam ubedjen da nam je tim ubedljivo najjaci posle Amerikanaca, pa cak i sa svim otkazima da smo bili jaci od ostalih.
    Po meni, Sale je bio vrhunski igrac i dobar je motivator. Ali daleko od dobrog trenera. Ako odemo na Mundobasket i vratimo se sa srebrom/bronzom, meni je to neuspeh. Jedostavno, imamo tim za zlato i sve drugo je neuspeh!
    (Nele, 20. februar 2019 17:22)

    Slazem se i ne znam zasto je tesko ljudima da priznaju da smo vise idiotskim zrebovima nego igrom osvojili medalje i na SP i na Olimpijadi.
    (Brka, 20. februar 2019 18:41)

    # Link komentara

  20. Да се разумемо на почетку: Навијач сам Црвене Звезде и само Црвене Звезде, не интересује ме против кога Загорци играју и како су прошли осим ако то није против Црвене Звезде. 

    Прво, А. Ђорђевић је успешан селектор, можда не најуспешнији али изузетно успешан. До сад је умео да намакне медаље и то углавном изнад реалног домета свог тима. Прво полувреме друге утакмице против Аустралије је тактички најбоље спремљен меч који сам ја гледао. 
    Друго, А. Ђорђевић је као и већина момака из кошарке поприлично неуспешан бизнисмен, сви ти уговори су му донели пуно пара уз мнооого крви и зноја, али један уговор му је све те паре однео...изгуглај....требају му паре 
    Треће, иако верујем да има неку пару од својих пулена, 100% сам сигуран да то што му паре требају не утиче на његов избор играча, управо зато што много већу пару има ако побеђује него ако губи. 
    Четврто, да је тврдоглав, тврдоглав је, али то нас је довело до три најјача финала у светској кошарци на последња три такмичења.....ако греши, ја сам на његовој страни 
    Пето, ове квале су прилика да се нешто вежба, реално смо јачи и од Израела и од Естоније, сигурно је да нешто жели да види. Не мора ваљда да нам реферише на Б92 шта то он жели, ваљда је заслужио неки поен тим медаљама???
    (Aleksa, 20. februar 2019 15:36)

    Da se razumemo i ja sam navijac Zvezde ali realan u svakom pogledu,kako na klupskom tako i na reprezentativnom nivou i jednostavno ne mogu da razumem odredjene poteze selektora ni sa strucne a ni sa amaterske tacke gledista. Kao prvo pozivanje odredjenih igraca u reprezentaciju,cime je Tepic zasluzio poziv ja ne mogu da razumem,da je neki mladi talenat pa da ga proba i razumeo bih,da je neki iskusan igrac u formi u nedostatku drugih igraca na toj poziciji isto da razumem ali covek nije nista od toga,covek se jednostavno raspao kao igrac u svakom pogledu i ni u ludilu mu nije mesto u reprrzentaciji. Dalje,Ilija Djokovic,da kazemo mladji igrac i donekle je i postojao rezon da se pozove i isproba pogotovo u ovakvim kvalifikacijama ali i pticama na grani je jasno da on nema kvalitet za taj nivo kosarke,on covek ni do Aba lige godinama ne moze da dogura a kamoli negde vise a ujedno je reprezentativac,da covek ne poveruje,ko njega toliko i zasto gura ja ne znam. Onda Bircevic,Gagic,Lazic ,sve propali igraci ciji kvalitet je daleko od reprezentativnog nivoa nase zemlje. Gde su na spisku Apic koji je bio MVP zadnjeg kola Evrokupa,koji je otisao u prebogatu Lokomotivu za ogromne pare,gde je Pot koji je proglasen za igraca meseca februara,gde je Miskovic,gde je Simanic na spisku,ako oni nosu zasluzili svojim igrama mesto bar protiv jedne Estonije onda ne znam ko je,bar dok ne budemo kompletni za svetsko prvenstvo?! Mada kako je krenulo za jednog od pomenutih igraca mogu odmah da potpisem da ce da bude na spisku a bez obzira na odziv a vi pogadjajte ko??
     (Dacha, 20. februar 2019 18:31)

    # Link komentara

  21. Sasvim je normalno da nema nijednog igraca Zvezde...oni taj poziv ne zasluzuju!Boze moj,pa izgubili su finale kupa!
    (Jankovic, 20. februar 2019 18:14)

    # Link komentara

  22. Drvobradi..
    Tebi je zao Dobrica,Radanova Davidovca koji sam kazes tavore u zvezdi.Znaci nisu.za reprezentaciju.
     (Ramones..., 20. februar 2019 18:09)

    # Link komentara

  23. Кад видим у дванаест презимена "Бирчевић", "Ђоковић", "Тепић", "Паунић", "Гагић", одмах помислим на алиби састав који тек неким муљањем са жребом може максимум до финала у којем ће бити растурен. Која је сврха звати играче од којих ништа не можеш да добијеш а што већ немаш, уместо да зовеш неке који стварно могу да донесу нови квалитет, попут Добрића и Апића? Океј кад је бити ил' не бити и немаш адуте, али ту ти је Теодосић, ту ти је Радуљица, Милосављевић, ако затреба и Мицић, Лучић, Милутинов - довољно да се извуче победа против Израела или Естоније. Није ти потребно да пола тима буду ислужене дрвосече. Кад ћеш дати шансу младима ако не сада?

    У чему је ствар? Које су шансе да у Кини видимо нпр. атлетичног и перспективног Смаилагића уместо тужно лимитираног Бирчевића? Опет ћемо ићи са 6-7 добрих или врло добрих играча и 5-6 оних који су ту да машу пешкирима и служе за пример култа универзитетске селекције. Хоћемо ли икад имати оно најбоље што имамо на окупу, или ћемо довека да слушамо флоскуле како 12 најбољих не чини најбољи тим и слично?

    Сале Ђорђевић је пре неколико година рекао да ће акценат ставити на атлетици, а онда не зове Боришу Симанића. Нема везе, позвао је Николу Јовановића, рећи ће неко, али тај Јовановић никада не игра; он и брзи Аврамовић само седе на клупи. Играмо и даље килаву кошарку с килавим играчима. У реду је кад се тај килави зове Никола Јокић, Бобан Марјановић или Милош Теодосић, али Гагић, Бирчевић, Тепић...?
    (Иван, 20. februar 2019 18:04)

    # Link komentara

  24. (prika iz susjedstva, 20. februar 2019 15:11) truba...truba...al zato bez 8-9 uzimamo medalju na Evropskom....cudno nekako ???
    (B78, 20. februar 2019 17:47)

    # Link komentara

  25. Zasto nema Pejdza koji je po hitnom postupku i van svake procedure dobio nas pasos????
    (Vlado 33, 20. februar 2019 17:20)

    Zato sto igra za australiju, oj mukice
    (JPR24, 20. februar 2019 17:39)

    # Link komentara

  26. Ne znam zasto je neko ocekivao Lucica u sastavu, Bajern se bori za plejof EL i nece se odreci bitnog igraca (do sada su bili vise nego fer u poredjenju sa ostali EL ekipama).
    Sale se nekada inati (mislim Ilija Djokovic, Tepic i Gagic) ali verovatno mu ni ne treba jaca ekipa od ove za Estoniju, u svakom slucaju on snosi odgovornost.
    Meni je zao Dobrica, Davidovca i Radanova koji nazalost tavore u Zvezdi pod Tomicem. Ove godine je uspeo svoj trojici da sroza formu i samopouzdanje.
    (drvobradi, 20. februar 2019 17:38)

    # Link komentara

  27. Nece otici na SP.
     (svima su stavili amove, 20. februar 2019 17:33)

    # Link komentara

  28. "Прво, А. Ђорђевић је успешан селектор, можда не најуспешнији али изузетно успешан. До сад је умео да намакне медаље и то углавном изнад реалног домета свог тима..
    @Aleksa"
    Ne slazem se uopste. Sale Djordjevic od kad je dosao na mesto selektora Srbije ima 63% uspesnosti a dobar deo pobeda mu je protiv velicina kao sto su Egipat, Iran, Izrael itd. Protiv svih malo jacih selekcija imamo negativan rezultat (Spanija, Francuska, SAD) a i protiv onih osrednjih (Brasil, Australia, Litvanija). A, mozda sam navijacki nerealan ali sam ubedjen da nam je tim ubedljivo najjaci posle Amerikanaca, pa cak i sa svim otkazima da smo bili jaci od ostalih.
    Po meni, Sale je bio vrhunski igrac i dobar je motivator. Ali daleko od dobrog trenera. Ako odemo na Mundobasket i vratimo se sa srebrom/bronzom, meni je to neuspeh. Jedostavno, imamo tim za zlato i sve drugo je neuspeh!
    (Nele, 20. februar 2019 17:22)

    # Link komentara

  29. Zasto nema Pejdza koji je po hitnom postupku i van svake procedure dobio nas pasos????
     (Vlado 33, 20. februar 2019 17:20)

    # Link komentara

  30. Pa zar nije bolje pozvati Miškovića ili Simanica nego Gagića,zašto nema Davidovca i Dobrića a tu je Tepić,Đoković.Em što su bolji,em što su mnogo mlađi i budućnost reprezentacije pogotovo prva dvojica.
     (SUPERMAN, 20. februar 2019 17:19)

    # Link komentara

  31. THE SASHA

    Ja kao Zvezdas imam puno poverenje u Sashu, i mislim da je vec mnogo puno dokazao ko je on stvarno.
    Steta za Todorovica i Pena, ali povrede su ucinile svoje.
    A za ove sto govore kako nema talenata, treba da razumeju da mi u Msikovicu , Simanicu, Petrusevu a tek Pokusevski, a sve i jedan su super talenti imamo sjajnu generaciju krila i centara, A uz Pena i Avramovica imamo dva odlicna beka za buducnost... Pricate svasta, u sustini, nikad vise talenata, i nikad bolja generacija..
    (sasa the red baron, 20. februar 2019 17:06)

    # Link komentara

  32. dakle Djokovic, Tepic i Paunic moze a Pot i Lucic ne. Da ne govorimo da bi im Covic dosao ko budali samar. Boze - Tepic! Pa bolje Velickovic.
    (stavros, 20. februar 2019 17:02)

    # Link komentara

  33. Ilija djoković pre Pota hahaha
     (hm, 20. februar 2019 17:01)

    # Link komentara

  34. wer@
    Da budemo iskreni nisu ni Dobrić, ni Lazić ni Tepić ničime zaslužili poziv. Dobrić koji nije napredovao ništa tri godine, Lazić koji ne igra i Tepara koji "igra"...
     (SrbinsonKruso, 20. februar 2019 16:50)

    # Link komentara

  35. Ne mogu da ne primetim da nam je tim slabiji kako vreme osmice.A na kraju ce i biti neposteno prema momcima koji su izneli kvalifikacije kada se napravi tim za prvenstvo.Teska vremena dolaze za nadu kosarku.Sve manje talenata.Klinac mi trenira košarku i gledam kako se radi sa njima.Od 40 klinaca nema 2 da obećavaju.Ajd moj je nezainteresiran pa ga teram na treninge da ne bleji u komp i TV,ali deca su nam generalno gojazna sto je sve veći problem....Treba ozbiljno savez da zapne inače odosmo u prosek u naselju nacionalnom sportu.
    (Sasa Loznica, 20. februar 2019 16:33)

    # Link komentara

  36. Cudi me da nije pozvao Renfroa rukometasa,posle onog izliva ljubavi nakon finala Kupa...
    Covek ne ume ni da sakrije bar malo za koga navija...
     (Parter B, 20. februar 2019 16:31)

    # Link komentara

  37. Lendejl ? xD
     (Luk_Skajvoker, 20. februar 2019 15:56)

    # Link komentara

  38. ne verujem da je milenko tepic zab'o mesto?

    kao ostrasceni grobar, ne mogu da ne primetim da je i jedan branko lazic trostruko korisniji, a da ne govorimo o dobricu ili lucicu.

    mislim, tepara je imao svoje momente, ali u veoma dalekoj istoriji
    (wer, 20. februar 2019 15:51)

    # Link komentara

  39. Pik Teo/Brada Estonci ne mogu da brane:)
    (Izi, 20. februar 2019 12:19)

    @IZI

    Konačno neko ko se razume u košarku. Pik Teo/Brada mogu samo dve evropske selekcije da brane i to kada su u najjačem sastavu - Grčka i Španija!
    Nisu mi se svideli opet ovi navijački komentari i uporno preslišavanje selektora koga je pozvao. KOŠARKAŠKA REPREZENTACIJA SRBIJE IMA VEĆE POŠTOVANJE U SVETU NEGO KOD NAS - ČUO SAM IZJAVE PET LEGENDARNIH STRANIH TRENERA KOJI GODINAMA PONAVLJAJU ISTU FRAZU: "SRBIJA UVEK IMA JEDNOG ILI DVA ANONIMNA IGRAČA KOJA NAS SVE IZNENADE I ODUŠEVE. U KOM GOD DA SU SASTAVU TO JE JEDNOSTAVNO JEDNA OD TRI NAJJAČE SELEKCIJE POSLEDNJIH TRI DECENIJE!" Pustite Đorđevića da isproba kombinacije koje želi protiv slabih protivnika, zna on odlično svoj posao i to je više puta dokazao.
    (Đole, 20. februar 2019 15:49)

    # Link komentara

  40. zašto nema pejdza?
    (car afrike i azije, 20. februar 2019 12:09)

    Otišao kod Đenke po šajkaču pa ne može da stigne.
     (Đura maratonac, 20. februar 2019 15:48)

    # Link komentara

  41. Bolje da je zvao Radmila Mišovića umesto Tepića i nikog umesto Gagića
     (vlada, 20. februar 2019 15:39)

    # Link komentara

  42. Gagić i Simanić nisu isti tip igrača, ako se ne varam...
     (zliZo, 20. februar 2019 15:39)

    # Link komentara

  43. A Odzo?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Trnavčević Kostadinka, 20. februar 2019 13:45)

    Nije srbin,kao što je Pejdž i čije se odsustvo ozbiljno oseća.Nema veze,uskoro će poziv dobiti i Renfro,Lendejl,Nikolić,Gegić,kao i Si a možda i oni ameri koje ste već oterali,iako su preplaćeni,mada su možda došli i za kikiriki.
    (Konstatacija, 20. februar 2019 15:39)

    # Link komentara

  44. Tim je taj koji jeste...mozda je bilo bolje forsirati Simanica nego Gagica. Jeste da je Simanic daleko od dobrog igraca, ali je mladji, okretniji i perspektivniji od Gagica. 
    Pitam se gde je Todovoric (mislim da igra u Spaniji)? Odjednom je nestao. 
    Zna li ko sta se dogadja? 
    (srrrrrrrrrdjan, 20. februar 2019 12:58) 


    Todorovic je pokidao ligamente kolena. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY ) (gol, 20. februar 2019 14:24) 

    Zar opet? :(( Pa pre neki dan sam ga gledao u Kupu Kralja, odigrao super, izbacili favorita..Tuga:(
    (Roberto, 20. februar 2019 15:18)

    Ovde se govori o Dejanu Todorovicu, igracu Mursije i srpskom reprezentativcu. Mursija nije ucestvovala na ovogodisnjem Kupu Kralja. Ti verovatno mislis na Marka Todorovica, igraca Huventuda i crnogorskog reprezentativca. Huventud je ucetvovao na Kupu Kralja i oni su izbacili Baskoniju.
     (gol, 20. februar 2019 15:37)

    # Link komentara

  45. Ово су клубови у којима је Сале играо. У то време , јаки , најјачи у својим лигама осим излета у НБА а и ту је зарадио паре. Није направио паре па му је сада потребан проценат??
    (ccc?)

    Да се разумемо на почетку: Навијач сам Црвене Звезде и само Црвене Звезде, не интересује ме против кога Загорци играју и како су прошли осим ако то није против Црвене Звезде.

    Прво, А. Ђорђевић је успешан селектор, можда не најуспешнији али изузетно успешан. До сад је умео да намакне медаље и то углавном изнад реалног домета свог тима. Прво полувреме друге утакмице против Аустралије је тактички најбоље спремљен меч који сам ја гледао.
    Друго, А. Ђорђевић је као и већина момака из кошарке поприлично неуспешан бизнисмен, сви ти уговори су му донели пуно пара уз мнооого крви и зноја, али један уговор му је све те паре однео...изгуглај....требају му паре
    Треће, иако верујем да има неку пару од својих пулена, 100% сам сигуран да то што му паре требају не утиче на његов избор играча, управо зато што много већу пару има ако побеђује него ако губи.
    Четврто, да је тврдоглав, тврдоглав је, али то нас је довело до три најјача финала у светској кошарци на последња три такмичења.....ако греши, ја сам на његовој страни
    Пето, ове квале су прилика да се нешто вежба, реално смо јачи и од Израела и од Естоније, сигурно је да нешто жели да види. Не мора ваљда да нам реферише на Б92 шта то он жели, ваљда је заслужио неки поен тим медаљама???
    (Aleksa, 20. februar 2019 15:36)

    # Link komentara

  46. Ovaj tim protiv izraela nema šta da traži.
    (vidim sve, 20. februar 2019 15:31)

    # Link komentara

  47. Todorovica nisi mogao gledati skoro jer je pokidao ligamente pre nekoliko meseci
     (NSNS, 20. februar 2019 15:29)

    # Link komentara

  48. Stvarno mi nije jasno kako Lucic ne ide. A jos manje odakle i dolkle Tepic. Dokle vise taj covek???!!! Koju on to vezu ima u KSS kad ga uporno guraju.
    (Milan Kosanovic, 20. februar 2019 15:24)

    # Link komentara

  49. Tim je taj koji jeste...mozda je bilo bolje forsirati Simanica nego Gagica. Jeste da je Simanic daleko od dobrog igraca, ali je mladji, okretniji i perspektivniji od Gagica.
    Pitam se gde je Todovoric (mislim da igra u Spaniji)? Odjednom je nestao.
    Zna li ko sta se dogadja?
    (srrrrrrrrrdjan, 20. februar 2019 12:58)


    Todorovic je pokidao ligamente kolena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gol, 20. februar 2019 14:24)

    Zar opet? :(( Pa pre neki dan sam ga gledao u Kupu Kralja, odigrao super, izbacili favorita..Tuga:(
    (Roberto, 20. februar 2019 15:18)

    # Link komentara

  50. a zašto grobari uporno brane Đorđevića koji non stop poziva ne najbolje trenutno i na raspolaganju već najpodobnije igrače?
    briga mene ko gde igra ili je igrao, u reprezentaciji bi valjda svi trebali da imaju istu šansu ili da se klubaški i dalje forsiraju određeni ?

    to što ste jednom osvojili evro ligu ne daje vam za pravo ama bas nista, a najmanje da delite pamet koja vam ocigledno smeta
     (jedan od mnogih, 20. februar 2019 15:12)

    # Link komentara

  51. Srbi, vi bez 3,4 stvarno jaka igrača truba kao i svi ostali...
    (prika iz susjedstva, 20. februar 2019 15:11)

    # Link komentara

  52. @okolo
    Normalni, navedi jednog koji trenutno igra a da nije povredjen?
    Ne racunam Tea, koji je u ko zna kakvom stanju posto dve godine ozbiljnu utakmicu nije odigrao..
    (gtrovci, 20. februar 2019 15:10)

    # Link komentara

  53. Tepic, Paunic, avramovic, Djokovic, pre Davidovca, Dobrica, Lazica… I posle Covic prica gluposti...
    (Ivan, 20. februar 2019 13:34)

    Prvo pitaj svog trenera Tomića, zašto mu pomenuta trojica ne igra.
     (ja, 20. februar 2019 15:06)

    # Link komentara

  54. Sa ovim imenima nemamo nikakve šanse, doviđenja svetsko prvenstvo.
     (Milorad, 20. februar 2019 15:05)

    # Link komentara

  55. Lucic i Dobric su morali imati mjesto u ovoj konkurenciji, posebno Lucic.
    Ako nije stvar dogovora njega i selektora (sto je lako moguce) ovo je velika uvreda za Lucica.
    Zvati Bircevica i Tepica npr. Ili Djokovica kome svaka cast ali skinuti se nece, a ne zvati njega koji moze igrati i 2 i 3 i nisku 4...
    (Austrofil, 20. februar 2019 14:57)

    # Link komentara

  56. Šta je sa Apićem u životnoj formi.
     (miško, 20. februar 2019 14:52)

    # Link komentara

  57. (Душан, 20. februar 2019 13:35)

    Pa dobro, zar tebi ni posle godinu dana ovakvih kvalifikacija, nije jasno zašto igramo u ovom sastavu? Ako je nešto pozitivno proizašlo iz Đorđevićevog mandata, onda je to upravo timska igra (čvrsta odbrana, brza i kombinatorna igra u napadu). Protiv Slovenije nije moglo bolje. Jednostavno oni su bili kompletni i u nikad boljoj formi a mi sa desetkovanim sastavom gde su se pred finale povredili Jović i Lazić. Koji su to mladi treneri? Milojević, koji vodi Miškov rekreativni, prodajni izlog? Niti će naš tim biti sklepan za Kinu, niti će nam igra biti raspad. Svako tvoje zapažanje je apsolutni promašaj začinjen defetizmom.
    (Grešiš iz neznanja, 20. februar 2019 14:51)

    # Link komentara

  58. Kuzmicu ne da Real... Ja ne znam ko je to iz Fiba uveo ove kvalifikacije? Sto bi rekli u Vranje, ne li je taj za tepanje?
     (Aleks, 20. februar 2019 14:51)

    # Link komentara

  59. [link] ,možemo mi i da ne odemo na SP ali zato selektor ostaje radi kontinuiteta.
     (miško, 20. februar 2019 14:51)

    # Link komentara

  60. Đorđevića su oterali iz svih timova koje je trenirao a on selektor,svaka čast kao igraču,pa je tu našao uhljeljenje kod Danilovića.Dogovorili se u kafani .Krstajića nisu oterali jer nikog nije ni trenirao.Zemlja košarke igra dve odlučujuće utakmice za kvalifikovanje,šta smo sve doživeli.Teo šta će tebi sve ovo.
     (miško, 20. februar 2019 14:48)

    # Link komentara

  61. Loše, loše..
     (Ratomir, 20. februar 2019 14:47)

    # Link komentara

  62. Kad je zvao Tepica trebao je i Keselja.
     (Goran, 20. februar 2019 14:39)

    # Link komentara

  63. Зато нам је тимска игра мисаони појам. Тренерски смо надиграни на ЕП од Словеније ,а ништа променили нисмо. Нажалост мислим да ће Кина по други пут (после ОИ) бити место где ћемо гледати склепан тим без игре у распаду. Дао Бог да грешим.
    (Душан, 20. februar 2019 13:35) #

    Vi ocigledno nemate ideju kako kosarkaski svet funkcionise. Tu postoje grupe trenera koji pomazu i savetuju jedni druge - bas kao sto je Aca Nikolic svojevremeno savetovao Obradovica i mnoge druge, to se prenosi sa "kolena na koleno". Pesic verovatno nije u krugu ljudi koji savetuju Djordjevica, ali Obradovic sigurno jeste (i nije jedini). I onda se jave totalni amateri (sto mi svi jesmo u odnosu na Obradovica i slicne) i objasnjavaju koga je Djordjevic trebalo da povede u Estoniju, kako je izgubio utakmicu od Slovenije itt. Potpuno ludilo, ispade bolje mi znamo od Mute, Obradovica, Djordjevica itt koji su CEO zivot proveli medju kosevima, razmisljali desetine hiljade sati o taktikama, igracima, skautingu.
    (smesno, 20. februar 2019 14:39)

    # Link komentara

  64. Lučić prekobrojan? Nešto tu ne valja.
    (Bojan, 20. februar 2019 14:35)

    # Link komentara

  65. Preporučujem (0)Ne preporučujem (-1)
    Tepic, Paunic, avramovic, Djokovic, pre Davidovca, Dobrica, Lazica… I posle Covic prica gluposti...
    (Ivan, 20. februar 2019 13:34)

    Lazic ni u Zvezdi vise ne igra a da igra u reprezentaciji. Davidovac i Dobric da, ali selektor je taj koji odlucuje i sigurno on zna bolje od tebe i mene. Uostalom, igramo protiv Estonije a ne protiv Spanije.
    (Citizen, 20. februar 2019 14:14
    Bira se najaci sastav,makar igrali protiv moldavije.
    (Red, 20. februar 2019 14:32)

    # Link komentara

  66. Tepić umesto Lučića? Daj molim te!
    (Greska, 20. februar 2019 12:20)

    Kako je to Tepic, koji igra na pozicijama 1 i 2, umesto Lucica, koji igra na pozicijama 3 i 4???
    Plus, Lucic ima utakmicu Evrolige u cetvrtak/petak.
     (Fokus, 20. februar 2019 14:31)

    # Link komentara

  67. Ne zelim da izigravam eksperta, ali nije mi jasno sto igraju tepic i gagic, a lucic i dobric i eto lazic ne igraju...Gagic ima 28 godina a forsira se skoro 10 godina, o tepicu ne vrijedi pricati, lucic igra odlicno, dobric pokazuje kvalitet.Nije mi jasno ali eto, srecno svakako!
    (taske, 20. februar 2019 12:15)

    A Lazić i Lučić imaju 19 godina? Tek stamota što nije zvao mladu nadu Dobrića, koji ima 17. Najveći talenat Evrope, kakav Dončić...
     (Boris, 20. februar 2019 14:30)

    # Link komentara

  68. (Душан, 20. februar 2019 13:35)


    То нешто ново што би млади играчи донели значи неодлазак на СП. У ситуацији када не могу да играју најбољи, када игра неки трећи тим, ти причаш да треба да играју млади играчи? Ја не разумем шта појединци хоће? Па ми смо једва дошли у ситуацију да на табели имамо шансу да са једном победом из две утакмице одемо на СП и то са оваквим тимом а ти причаш да треба да играју млади играчи? Када имамо јак тим, чисту ситуацију, поступно се уводе млади и они уче уз старије. Али у овој ситуацији када се кроз ове прозоре мучимо, када је у једном моменту изгледало да нећемо ни да одемо на СП, шанса постоји и верујем да ће овај тим да оствари ту једну победу и да цемо се пласирати на СП. Али то млади играчи неби могли да остваре. У ТО САМ СИГУРАН. Ја стварно не разумем, да ли ви хоћете да одемо на СП или више волите да критикујете и да не одемо?
    (www.com, 20. februar 2019 14:28)

    # Link komentara

  69. Ali Tepic unesto Pota? Decko igra kosakru zivota, trenutno najbolji nas plej posle Micica...
    (gtrovci, 20. februar 2019 13:13)

    Pot nas najbolji plej posle Micica?
    Da li si ti normalan?
     (okolo, 20. februar 2019 14:27)

    # Link komentara

  70. Ne razumem zasto ne Dobric.
    (Bicu Slobodan, 20. februar 2019 12:20)

    Zato što Đorđević i Danilović imaju procenat od sledećeg Teparinog ugovora. Životna egzistencija im zavisi od tih hiljadu-dve evra...
     (Boris, 20. februar 2019 14:27)

    # Link komentara

  71. @Душан - djordjevic je preuzeo reprezentaciju sa svojim timom trenera, od pocetka su isti ljudi u njemu. mladi treneri nigde ne vode ekipe koje se bore za najvisi plasman na svakom takmicenju, posebno ne reprezentacije gde trener mora biti autoritet "zvezdama" i gde svojim iskustvom nadomescuje jako malo vremena za trening i uigravanje ekipe. a to za timsku igru mislim da nema potrebe da komentarisemo posto nam je to mozda i glavna karakteristika. ep i finale? pre ce biti da je skracena rotacija bila problem a ne da nas je slovenija nadigrala
     (nm, 20. februar 2019 14:25)

    # Link komentara

  72. Tim je taj koji jeste...mozda je bilo bolje forsirati Simanica nego Gagica. Jeste da je Simanic daleko od dobrog igraca, ali je mladji, okretniji i perspektivniji od Gagica. 
    Pitam se gde je Todovoric (mislim da igra u Spaniji)? Odjednom je nestao. 
    Zna li ko sta se dogadja?
    (srrrrrrrrrdjan, 20. februar 2019 12:58)


    Todorovic je pokidao ligamente kolena.
     (gol, 20. februar 2019 14:24)

    # Link komentara

  73. Ja mislim da većina ljudi u Srbiji nikad, ali ni za pet života ne bi mogla da skapira da u košarci, kao uostalom i svim ekipnim sportovima, nije uvek najvažnije da igra 12 najboljih igrača, već 12 igrača koji čine najbolji tim. Ali ne vredi objašnjavati...
     (Boris, 20. februar 2019 14:18)

    # Link komentara

  74. @ (relja, 20. februar 2019 12:13)

    onaj što se svaki put iščuđava kad mu sudija svira faul.
    (boki_rs, 20. februar 2019 13:30)

    Šta pričaš kada Vanja Marinković i Novica nisu ni bili na širem spisku?
    (Kalkulacija, 20. februar 2019 14:16)

    # Link komentara

  75. A Regland, Perperoglu, Ojo, Rivers, Zirbes, Faye, Barton? Što njih nije zvao?
     (Bard Živa, 20. februar 2019 14:15)

    # Link komentara

  76. Da li ce biti prenosa na RTS-u ili opet samo na Areni? E Srbijo, jadna li si kad ti nacionalni kup ne prenosi nacionalna televizija?
     (necu da placam pretplatu, 20. februar 2019 14:14)

    # Link komentara

  77. Tepic, Paunic, avramovic, Djokovic, pre Davidovca, Dobrica, Lazica… I posle Covic prica gluposti...
    (Ivan, 20. februar 2019 13:34)

    Lazic ni u Zvezdi vise ne igra a da igra u reprezentaciji. Davidovac i Dobric da, ali selektor je taj koji odlucuje i sigurno on zna bolje od tebe i mene. Uostalom, igramo protiv Estonije a ne protiv Spanije.
    (Citizen, 20. februar 2019 14:14)

    # Link komentara

  78. Bog na nebu, Tepić na pleju...
     (Bard Živa, 20. februar 2019 14:13)

    # Link komentara

  79. Za sve pametnjakovice koji pitaju zasto ne Guduric, Kalinic, Micic... Evroligaski igraci ne igraju kvalifikacije! Tako je bilo i na ranijim utakmicama. Sta ste vi do sada gledali, gospodo? I da li ste uopste? 
    (s koje kruske ste vi pali?, 20. februar 2019 12:2 


    SVEZNALICE, PAUZA JE U EVRO TAKMIČENJIMA :)
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 13:38)

    Neznalice, nije pauza u evropskim takmicenjima, igra se Evroliga.
     (gol, 20. februar 2019 14:12)

    # Link komentara

  80. Huskic i Cvetkovic?Njih niko ne pominje,a bolji su od Gagica i Djokovica...gde su mladi igraci,Jaramaz,Miskovic,Simanic,Nenadic,Ristic,Marinkovic???
    (Jaramaz, 20. februar 2019 14:12)

    # Link komentara

  81. SVEZNALICE, PAUZA JE U EVRO TAKMIČENJIMA :)
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 13:38)

    A u stvari nije...sveznalice
    (Onokao.., 20. februar 2019 14:12)

    # Link komentara

  82. Nema ništa... Ocajni igraci na raspolaganju... nemamo igraca na poziciji 2...
    (nemke, 20. februar 2019 14:12)

    # Link komentara

  83. Партизан
    Олимпија Милано
    Фортитудо Болоња
    Портланд
    Барселона
    Реал Мадрид
    Скаволини Пезаро
    Олимпија Милано

    Ово су клубови у којима је Сале играо. У то време , јаки , најјачи у својим лигама осим излета у НБА а и ту је зарадио паре. Није направио паре па му је сада потребан проценат?? Шта појединци лупају, мени дође мука!!
    (ccc?, 20. februar 2019 14:07)

    # Link komentara

  84. Cuj Tepic ispred Dobrica,Lazica ,Lucica,stvarno smijesno pa i Pot je puno bolji igrac od Tepica.Ko ovog lika forsira nikako mi nije jasno.
    (nvp, 20. februar 2019 14:05)

    # Link komentara

  85. Za sve pametnjakovice koji pitaju zasto ne Guduric, Kalinic, Micic... Evroligaski igraci ne igraju kvalifikacije! Tako je bilo i na ranijim utakmicama. Sta ste vi do sada gledali, gospodo? I da li ste uopste? 
    (s koje kruske ste vi pali?, 20. februar 2019 12:2 

    SVEZNALICE, PAUZA JE U EVRO TAKMIČENJIMA :)
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 13:38)

    Kakve to veze ima? Ne daju ljudi i tacka.
     (Vukmir, 20. februar 2019 14:02)

    # Link komentara

  86. Za sve pametnjakovice koji pitaju zasto ne Guduric, Kalinic, Micic... Evroligaski igraci ne igraju kvalifikacije! Tako je bilo i na ranijim utakmicama. Sta ste vi do sada gledali, gospodo? I da li ste uopste? 
    (s koje kruske ste vi pali?, 20. februar 2019 12:2




    SVEZNALICE, PAUZA JE U EVRO TAKMIČENJIMA :)
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 13:38)


    Sutra i prekosutra se igraju mečevi Evrolige, čovek ipak više zna od tebe
     (Bezveze ti komentar, 20. februar 2019 14:01)

    # Link komentara

  87. Bar 10 igraca ne moze da igra, sto zbog Evrolige sto zbog NBA,a Djordjevic je resio da pedagoski kaznjava igrace CZ zbog bojkota na Kupu.
    (Nikola, 20. februar 2019 13:57)

    # Link komentara

  88. @Dusan
    Postujem vase misljenje, ali se uglavnom ne slazem sa vama. Nema mladih trenera koji po kvalitetu mogu da budu deo Saletovog strucnog staba. Odbrana nam je zastitni znak, setite se samo tekme sa Australijom na OI u Riju za finale. Sa Slovenijom sml imali povredjene Jovica i Lazica.
     (Badi Hild, 20. februar 2019 13:55)

    # Link komentara

  89. SVEZNALICE, PAUZA JE U EVRO TAKMIČENJIMA :)
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 13:38

    A Euroleague ?
     (komentator, 20. februar 2019 13:55)

    # Link komentara

  90. Sta kazes Djordjevicu, Aleks Renfro ce igrati za reprezentciju?
    Ahaa, nije, nego Teodosic, Micic, Djokovic, Simonovic, Jelovac, Jovanovic....
    (D1V1, 20. februar 2019 13:54)

    # Link komentara

  91. A Odzo?
     (Trnavčević Kostadinka, 20. februar 2019 13:45)

    # Link komentara

  92. Za sve pametnjakovice koji pitaju zasto ne Guduric, Kalinic, Micic... Evroligaski igraci ne igraju kvalifikacije! Tako je bilo i na ranijim utakmicama. Sta ste vi do sada gledali, gospodo? I da li ste uopste?
    (s koje kruske ste vi pali?, 20. februar 2019 12:2


    SVEZNALICE, PAUZA JE U EVRO TAKMIČENJIMA :)
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 13:38)

    # Link komentara

  93. Dobric Lucic?
     (duledudule, 20. februar 2019 13:37)

    # Link komentara

  94. Bravo Sale,moze Gagic jos uvek da napravi dobar inostrani angazman,zasto propustiti priliku za procenat.To je razmisljanje pravog poslovnog coveka.Moj predlog je da predlozis da se Amaru Gegicu dodeli Srpski pasos pa i od njega nesto da se zaradi.
    (Nemanja, 20. februar 2019 13:36)

    # Link komentara

  95. За разлику од већине коментатора одгледао сам већину утакмица ове репрезентације уживо. Ђорђевић је преузео репрезентацију Србије у једном тешком периоду,изградио култ репрезентације (то је оно кад играчи желе да играју за репрезентацију јер им цена расте) ,а онда својим несмотреним изјавама све то уништио. Реалност да већина играча не жели да игра за национални тим који Ђорђевић води ,па се онда склапају овакви састави (мислим да нико није знао да Тепић још игра). Уместо да у стручни штаб улазе млади тренери који би донели нешто ново у игри ми форсирамо карикатуралне ликове као што је Мута. Зато нам је тимска игра мисаони појам. Тренерски смо надиграни на ЕП од Словеније ,а ништа променили нисмо. Нажалост мислим да ће Кина по други пут (после ОИ) бити место где ћемо гледати склепан тим без игре у распаду. Дао Бог да грешим.
    (Душан, 20. februar 2019 13:35)

    # Link komentara

  96. Tepic, Paunic, avramovic, Djokovic, pre Davidovca, Dobrica, Lazica… I posle Covic prica gluposti...
    (Ivan, 20. februar 2019 13:34)

    # Link komentara

  97. Nije problem sastav, imao je Đorđević protiv Grka sve sem Tea i Jokića, pa su nas razbili. Ne vidim što je blasfemija reći za Saleta NiacionaleTA da je loš trener. Jeste loš, a Moka na primer, je još gori. Kakve veze ima što su bili igračke legende?
    Ono što je važno je da je u ovom trenutku Đorđević više nego zadovoljavajuće ,a ja mislim - idealno rešenje za mesto selektora Srbije. Da li mislim da je moglo bolje? Moglo je ali ne mnogo (3 srebra i jedno 4. mesto). Koga bih ja, ili neko od vas koji takođe komentarišete ovu vest, pozvao je potpuno irelevantno. Ovaj sastav će lako da dobije Estoniju u gostima, i to se broji. I na SP koga god da Sale povede ja ću ga podržati, a siguran sam da nikome od nas opet neće biti po volji baš svako od 12 odabranih. I to dosta govori o nama.
    (Reservoir dog, 20. februar 2019 13:34)

    # Link komentara

  98. Da li je selektor normalan ? Nisam klupski opredeljen, ali Micić i Lučić da budu izostavljeni, a Teodosić koji godinu dana ima pola sata igre je budalaština ! Živi bili pa videli sutra !?
     (Boris Banović, 20. februar 2019 13:33)

    # Link komentara

  99. Lazić, Dobrić, Micić? Ljudi se odazivali na svaki poziv i sad ništa, da sam na njihovom mestu ne bih se više odazivao za reprezentaciju, nek igraju ovi što ispaljuju reprezentaciju samo, da nije ovih igrača ne bi ni bili u šansi da odemo na prvenstvo. Na stranu što je većina ovih igrača iz partizanove škole, koja jeste bolja, ali Milenko Tepić sigurno nije bolji ni od koga od navedenih igrača. Rođački sastavljeno, nema šta, ali srećom ovaj put nećemo biti ni blizu finala jer se radi isto što i u fudbalskoj reprezentaciji, pa nema nerviranja.
     (sk, 20. februar 2019 13:31)

    # Link komentara

  100. @ (relja, 20. februar 2019 12:13)

    onaj što se svaki put iščuđava kad mu sudija svira faul.
    (boki_rs, 20. februar 2019 13:30)

    # Link komentara

  101. Sale neće da forsira igrače iz Evrolige ako ne mora(puno utakmica, naročito sada oko kupa). Sa Zvezdom isto verovatno ima dogovor da pusti igrače da treniraju u klubu. Iz sličnih razloga verovatno nije zvao ni Zagorca i Marinkovića. Potrebni su klubu za kraj sezone. Gagic je upao jer nam fale visoki nakon što je Kuzmic otpao zbog Reala.
     (Apk, 20. februar 2019 13:28)

    # Link komentara

  102. Tepara i Gagara...pa hahahahaha, zar stvarno nema niko na raspolaganju umesto njih?
    Podrska Saletu svakako, samo sam se nasmejao.
     (NemanjaBB, 20. februar 2019 13:27)

    # Link komentara

  103. Jokic ce da izradi za SP, zivi bili pa videli.
     (Cipher, 20. februar 2019 13:27)

    # Link komentara

  104. Milenko Tepic, ovo neko zezanje?
     (zeleni, 20. februar 2019 13:26)

    # Link komentara

  105. Petorka Teodosić, Milosavljević, Simonović, Jelovac i Raduljica zvuči veoma pristojno. Sa njima treba odigrati što duže, a ovo ostalo što se tiče zamena, žali bože. Ipak hvala svima koji su mogli i hteli da dođu uprkos sumanutoj i besmislenoj organizaciji Fibinih kvalifikacija.

    A kako vam zvuči petorka: Đoković, Tepić, Paunić, Birčević, Gagić :)
    (Pandaren, 20. februar 2019 13:25)

    # Link komentara

  106. @O. T. A. N

    Kao na primer, Hrvatska? Ili Slovenija?
    (HeadsUp, 20. februar 2019 13:24)

    # Link komentara

  107. Ovaj naš roster za meč sa Estonijom ne bi smeo da ima nimalo problema da taj meč rutinski reši u svoju korist i odvede nas na Svetsko prvenstvo. Ovo je više nego ubedljivo kvalitetniji roster od Estonaca i sve sem ubedljive i lagane pobede naših bi bilo prvorazredno iznenađenje. Ajmo Sale Nacionale, Teo i ostali, lagano u Kinu pa tamo opet po medalju naravno.
    (Ivan Veljković, 20. februar 2019 13:22)

    # Link komentara

  108. Davidovac je na Kupu u Nišu bio ubedljivo najbolji domaći igrač.
    Vidim da nije ni na širem spisku.
    Čudno...
    (Naša posla..., 20. februar 2019 13:18)

    # Link komentara

  109. Ali Tepic unesto Pota? Decko igra kosakru zivota, trenutno najbolji nas plej posle Micica...
    (gtrovci, 20. februar 2019 13:13)

    # Link komentara

  110. zašto nema pejdza?
    (car afrike i azije, 20. februar 2019 12:09)

    Verovatno iz istog razloga zbog kog nema Enisa i Nelsona.
    (Milan, 20. februar 2019 13:12)

    # Link komentara

  111. Hajde srbi plasirajte se na to svjetsko,osvojite titulu koju nemate pa da se stvarno nazovete zemljom kosarke.Dosta prisvajanja jugoslovenskih.A i cudi me sto ne igrate u areni ali verujem da je ne bi ni upola ispunili pa se bojite.Slaba je to ljubav prema kosarci buahahahahha
    (Zigi, 20. februar 2019 12:40)

    Nije vama lako, ali zaista.
    Tesko je pomiriti se sa cinjenicom da je svaki tim koji je imao Srbe osvajao medalje na svetskim prvenstvima (prvo SFRJ, pa onda SRJ, pa Srbija i Montenegro, pa Srbija sama)... a oni koji su se "resavali" Srba, teska apstinencija.
    (tesko je, znam, 20. februar 2019 13:11)

    # Link komentara

  112. Smiješna ekipa, košarkaška velesilo strijepiš pred zadnje kolo da ne ispadneš. Sve velike repke već riješile svoje tekme.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O. T. A. N, 20. februar 2019 12:13)

    a reci ti meni, kako tvoji stoje, idu na svjestko?
    (Jax Teller, 20. februar 2019 13:10)

    # Link komentara

  113. A sto nema Jokica?
     (Bodibond, 20. februar 2019 13:10)

    # Link komentara

  114. @svima su stavili amove
    pun sastav na SP ce biti kad ode Djordjevic...
    opet ce da uslede otkazi
     (gao, 20. februar 2019 13:09)

    # Link komentara

  115. Tanko...
    (placko kme, 20. februar 2019 13:08)

    # Link komentara

  116. Branislav, 20. februar 2019 12:39)

    Sta je tu cudno?
     (Bodibond, 20. februar 2019 13:08)

    # Link komentara

  117. Hajde srbi plasirajte se na to svjetsko,osvojite titulu koju nemate pa da se stvarno nazovete zemljom kosarke.Dosta prisvajanja jugoslovenskih.A i cudi me sto ne igrate u areni ali verujem da je ne bi ni upola ispunili pa se bojite.Slaba je to ljubav prema kosarci buahahahahha
    (Zigi, 20. februar 2019 12:40)

    Finale poslednja dva najveca planetarna takmicenja u kosarci su kao titule, sobzirom da smo u finalu oba puta igrali protiv USA. Gde su bile Spanija, Grcka, Francuska, Litvanija na ta dva takmicenja? Mi smo igrali protiv USA ta dva finala. Potvrda apsolutne dominacije evropskom kosarkom. Srbija u evropi u kosarci broj jedan, deset mesta prazno pa svi ostali. Po rezultatima, tradiciji i cemu god hoces. Aj sad haug...
    (Ivan, 20. februar 2019 13:04)

    # Link komentara

  118. Jel ima jos neko iz Partizana da je preostao,a da nije pozvan?
    Djordjevic je los trener,koji je izgubio finale od Slovenije,a pri tome se nigde nije zadrzao duze od sezone.
    (alek, 20. februar 2019 12:17)

    Mhm, los trener nam je doneo medalje nakon 5 godina blamiranja. Od kada je dosao na to mesto od 4 takmicenja 3 medalje! Jel treba da pominjem da 2014. smo ih ispratili kao luzere docekali kao Bogove. 2017. isto tako desetkovan tim niko nije ocekivao a svi su se potajno nadali. Ta slaba Slovenija je imala All star igraca na pleju i najtalentovanijeg igraca Evrope a nama se prvi plej povredio a igrali. I opet su nas dobili sudijskom kradjom. Slavili smo ulazak u finale kao cudo a sad pricate kako je to najveca propast?
    Djordjevic je savrsen covek za poziciju selektora. Covek sporta koji predstavlja sve sto je predstavljala Srbija u kosarci u zlatnim 90tim. Pravi je autoritet i stvorio je zajednistvo i timski duh koji dugo pre njega nije postojao.
    (djoksag, 20. februar 2019 13:02)

    # Link komentara

  119. Igrači koji igraju Evroligu ne mogu ni igrati prvu utakmicu. Drugu već mogu, ali je rečeno da će igrati samo ako bude potrebe. Micić, Nedović, Milutinov, Kalinić, Gudurić, Radičević i Lučić ne mogu igrati prvu utakmicu ali će moći igrati drugu ako ih puste njihovi klubovi.
    (Broz, 20. februar 2019 13:02)

    # Link komentara

  120. Koliko je dobro videti prezime Teodosic - toliko je lose videti Gagic...
     (Geodeta, 20. februar 2019 12:59)

    # Link komentara

  121. 1Beogradjanin,
    to su navijaci kluba iz zeleznika,botovi nebojse covica,oni kojima covic deli besplatne karte za utakmice i sendvice na poluremenu....ostali,normalni podrzavaju reprezentaciju...
     (milos, 20. februar 2019 12:59)

    # Link komentara

  122. Tim je taj koji jeste...mozda je bilo bolje forsirati Simanica nego Gagica. Jeste da je Simanic daleko od dobrog igraca, ali je mladji, okretniji i perspektivniji od Gagica.
    Pitam se gde je Todovoric (mislim da igra u Spaniji)? Odjednom je nestao.
    Zna li ko sta se dogadja?
    (srrrrrrrrrdjan, 20. februar 2019 12:58)

    # Link komentara

  123. Lucic, Pot ili Dobric >> Milenko Tepic...
    (stefan cerak, 20. februar 2019 12:56)

    # Link komentara

  124. Hoćemo Mileta Lisicu umesto Nebojše Ilića!
    (yok, 20. februar 2019 12:54)

    # Link komentara

  125. Cim vidim ime ovog tepica setim se one sramote protiv CG u Areni, najmracniji period srpske kosarke, ovaj ga rehabilituje...
    (Ivan, 20. februar 2019 12:51)

    # Link komentara

  126. zašto ne igra Jokić, da ih pokidamo nekako?
     (radnik, 20. februar 2019 12:50)

    # Link komentara

  127. Hajde srbi plasirajte se na to svjetsko,osvojite titulu koju nemate pa da se stvarno nazovete zemljom kosarke.Dosta prisvajanja jugoslovenskih.A i cudi me sto ne igrate u areni ali verujem da je ne bi ni upola ispunili pa se bojite.Slaba je to ljubav prema kosarci buahahahahha
    (Zigi, 20. februar 2019 12:40)
    Evakuacija planeta, stize hrvatski humor.
     (V, 20. februar 2019 12:48)

    # Link komentara

  128. ZAŠTO NE ZOVE APIĆA, GUDURIĆA I KALINIĆA? 
    Ne razumem
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 12:17)

    Znači tebra, evo ja ću da ti odgovorim a i svi ostali znaju (osim tebe verovatno): sutra i prekosutra se igra novo kolo Evrolige a ljudi primaju platu za to što rade. Bez brige, kad prođu ove kvalifikacije, sve će doći na svoje, bićemo u punom sastavu za SP sa sve Jokićem! Živi bili pa videli.
     (Djole_kg, 20. februar 2019 12:47)

    # Link komentara

  129. teo-bradulja neodbranjivo za estoniju. ružno za oko ali efikasno i potrebno za prolaz i za trenutni izbor igrača.
    (idemo dalje, 20. februar 2019 12:47)

    # Link komentara

  130. AJMO CRNOBELI, OVAJ PLAVI !!
     (pfc, 20. februar 2019 12:46)

    # Link komentara

  131. U ovom timu svega dva putnika za Kinu će biti, ako se plasiramo, u šta ne sumnjam. I to dva zbog Tea...
     (Kecman, 20. februar 2019 12:46)

    # Link komentara

  132. @alek
    Dordjevic los trener jer je izgubio od Slovenije? U FINALU EP.
    I samo da znas, i ti Slovenci su morali da pobede sve do finala...
    (Nindza, 20. februar 2019 12:43)

    # Link komentara

  133. Hajde srbi plasirajte se na to svjetsko,osvojite titulu koju nemate pa da se stvarno nazovete zemljom kosarke.Dosta prisvajanja jugoslovenskih.A i cudi me sto ne igrate u areni ali verujem da je ne bi ni upola ispunili pa se bojite.Slaba je to ljubav prema kosarci buahahahahha
    (Zigi, 20. februar 2019 12:40)
    A sta vi imate od zlata i kojom se vi zemljom nazivate ?
    (knindza, 20. februar 2019 12:43)

    # Link komentara

  134. Hajde srbi plasirajte se na to svjetsko,osvojite titulu koju nemate pa da se stvarno nazovete zemljom kosarke.Dosta prisvajanja jugoslovenskih.A i cudi me sto ne igrate u areni ali verujem da je ne bi ni upola ispunili pa se bojite.Slaba je to ljubav prema kosarci buahahahahha
     (Zigi, 20. februar 2019 12:40)

    # Link komentara

  135. (O. T. A. N, 20. februar 2019 12:13)

    Zamisli zemlja sa 6 - 7 miliona stanovinka i bar 80% njih igra u EU. Nije uspela što i zemlje sa 5 puta većom popultacijom. Baš čudno. A u naša nazovi dva kluba 50% igračkog kadra su stranci. Još jednom baš čudno.
    (Branislav, 20. februar 2019 12:39)

    # Link komentara

  136. zasto nema pejdza.
    @car afrike i azihe

    Zato sto ima Enisa!
     (Ah ta velika slova, 20. februar 2019 12:38)

    # Link komentara

  137. Jel ima jos neko iz Partizana da je preostao,a da nije pozvan?
    Djordjevic je los trener,koji je izgubio finale od Slovenije,a pri tome se nigde nije zadrzao duze od sezone.
    (alek, 20. februar 2019 12:17)

    Takoe panteru, Tomica za selektora, Filip Must Play!
    (antiDebil, 20. februar 2019 12:37)

    # Link komentara

  138. (s, 20. februar 2019 12:16)

    Čitaj čoveče vest, zašto pa nema dozvolu kluba za oba duela tako je bilo i u prethodnom prozoru. Ako se pobedi Estonija što se očekuje onda verovatno neće ni igrati ali tu je za ne daj bože.
    (Станислав, 20. februar 2019 12:36)

    # Link komentara

  139. Zasto ne Lucic?!
     (istinajenegdetamo, 20. februar 2019 12:35)

    # Link komentara

  140. Bicu iznenadjen ako dobijemo. Kosarka nam je postala kao fubal sto se tice poziva ko ce da igra
    (aramis, 20. februar 2019 12:35)

    # Link komentara

  141. Milenko Tepic? Boze,boze...taj jos igra kosarku?Ni u najboljim danima svoje karijere,nije zasluzivao reprezentativni dres a tek sada kad ogromna vecina ne zna ni gde igra,koju ligu i kad je u poznim kosarkaskim godinama.
    (Toliko, 20. februar 2019 12:33)

    # Link komentara

  142. Zvezdini igraci?
    (Dox, 20. februar 2019 12:33)

    # Link komentara

  143. Cuj dobric,pa gde je bio u finalu kupa,video se nije
     (Čoban, 20. februar 2019 12:31)

    # Link komentara

  144. (alek, 20. februar 2019 12:17)

    Loš trener koji ima 3 finala na 3 takmičenja. Što se tiče tog meča što pominješ, ako nisi gledao video si da em što nam je Jović bio povređen nije bilo ni Lazića samim tim roster nam je bio sužen. A već smo na prvestvno bili ekstra oslabljeljeni. I sad ti pobedi.
    (Branislav, 20. februar 2019 12:30)

    # Link komentara

  145. Najbolji sastav koji je uspeo da sklopi od početka kvalifikacija.
    (petar-nbg, 20. februar 2019 12:30)

    # Link komentara

  146. I ZAŠTO JE DOBRIĆ OTPAO??????
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 12:17)


    Zavera protiv fmpa ja mislim
     (Čoban, 20. februar 2019 12:30)

    # Link komentara

  147. Prenos??
    (Mikele, 20. februar 2019 12:29)

    # Link komentara

  148. lucic prekobrojan pored tepica????????
    (biciklista, 20. februar 2019 12:29)

    # Link komentara

  149. Teo Raduljica kidanje!
     (Aleks, 20. februar 2019 12:27)

    # Link komentara

  150. Gagic pre Apic-a??
     (nele, 20. februar 2019 12:27)

    # Link komentara

  151. Za sve pametnjakovice koji pitaju zasto ne Guduric, Kalinic, Micic... Evroligaski igraci ne igraju kvalifikacije! Tako je bilo i na ranijim utakmicama. Sta ste vi do sada gledali, gospodo? I da li ste uopste?
     (s koje kruske ste vi pali?, 20. februar 2019 12:27)

    # Link komentara

  152. Nek je sa srecom,sta je tu je..
     (C i n i k, 20. februar 2019 12:24)

    # Link komentara

  153. Sve, sve ...ali Djokovic i Gagic
     (pp, 20. februar 2019 12:23)

    # Link komentara

  154. Ne razumem zasto ne Dobric.
     (Bicu Slobodan, 20. februar 2019 12:20)

    # Link komentara

  155. Tepić umesto Lučića? Daj molim te!
    (Greska, 20. februar 2019 12:20)

    # Link komentara

  156. Lučić verovatno pošteđen zbog umora. Mislim da bi rutinski trebali odraditi Estoniju, 10ak razlike, bez neke lepršave igre, ali uz maksimalnu ozbiljnost i pristup, jer je veliki ulog za nas. Pik Teo/Brada Estonci ne mogu da brane:)
     (Izi, 20. februar 2019 12:19)

    # Link komentara

  157. Ali Aleksa Avramovic, Bircevic, Nikola Jovanovic, smesno, izgubicemo od Estonije. Trebao je Sale da zove Vladimira Micova, Fundica iz Mege, i Novicu kapitena.
     (Bodibond, 20. februar 2019 12:18)

    # Link komentara

  158. Šta je, bre, ovo Djordjeviću? Ništa to ne valja! Nemaš ti pojma! Sad će ovde stručnjaci da ti kažu kako se sastavlja tim! :) A kad se Srbija plasira na SP i osvoji medalju ti isti će da komentarišu kako je Djordjević najbolji i da su od starta kvalifikacija znali da će biti medalja! :D
    (1Beogradjanin, 20. februar 2019 12:18)

    # Link komentara

  159. Jel ima jos neko iz Partizana da je preostao,a da nije pozvan?
    Djordjevic je los trener,koji je izgubio finale od Slovenije,a pri tome se nigde nije zadrzao duze od sezone.
     (alek, 20. februar 2019 12:17)

    # Link komentara

  160. Hmmmm otpali svi zvezdini igraci, sta je ovo Covke
     (ajmo crno-beli, 20. februar 2019 12:17)

    # Link komentara

  161. I ZAŠTO JE DOBRIĆ OTPAO??????
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 12:17)

    # Link komentara

  162. ZAŠTO NE ZOVE APIĆA, GUDURIĆA I KALINIĆA?
    Ne razumem
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. februar 2019 12:17)

    # Link komentara

  163. Mislim da je ovo dovoljno dobro za mec protiv Estonije...P.S jedva čekam SP i pun nas sastav:)
    (svima su stavili amove, 20. februar 2019 12:16)

    # Link komentara

  164. Zasto Micic ne? Decko igra sezonu karijere. Osim Tea, ovde nema ko da organizuje napad. Ne znam zasto rizikujemo bez potrebe. Sta ako kojim slucajem izgubimo, na primer desi se da ovi odigraju utakmicu zivota, protiv Izraela bice mnogo tesko onda
    (s, 20. februar 2019 12:16)

    # Link komentara

  165. Ajmo momci! Da se overi to bez drame!!! A onda da krenu pripreme za Kinu! SP i OI sledece godine i EP 2021. treba da predstavlja krunu vase generacije.Nakon toga dolazi do smene i mnogo vas vise nece igrati. Dajte sve od sebe da se oprostite sa makar jednim zlatom. Imate tri prilike
     (Xnodeh, 20. februar 2019 12:16)

    # Link komentara

  166. Ne zelim da izigravam eksperta, ali nije mi jasno sto igraju tepic i gagic, a lucic i dobric i eto lazic ne igraju...Gagic ima 28 godina a forsira se skoro 10 godina, o tepicu ne vrijedi pricati, lucic igra odlicno, dobric pokazuje kvalitet.Nije mi jasno ali eto, srecno svakako!
    (taske, 20. februar 2019 12:15)

    # Link komentara

  167. podrška
    (srbija, 20. februar 2019 12:14)

    # Link komentara

  168. Jesam grobar ali koliko mi je samo žao Jovića zbog njegovih konstantnih povreda. Sjajan organizator igre i fenomenalan defanzivac. Bilo je mučenje gledati Pena i Djokovića na pleju, trude se momci ali jednostavno limitirani su, pa čak i protiv trećepozivaca iz raznih reprezentacija su izgleda li očajno.

    Generalno zabrinut sam za poziciju pleja u budućnosti glede reprezentacije. Vasa Micić igra sezonu života, ali jednostavno milim da nije taj kalibar kao organizator igre, kakvi su Teo, Jović ili Stefan Marković.
     (dane, 20. februar 2019 12:14)

    # Link komentara

  169. Tankoza.
     (Šuluburić, 20. februar 2019 12:14)

    # Link komentara

  170. Kako neko moze da bude prekobrojan pored Tepića i Birčevića?
     (relja, 20. februar 2019 12:13)

    # Link komentara

  171. Gde li izvuče Milenka Tepića...Možda mu je ovo šansa da se još jednom vrati u Partizan...
     (Realan, 20. februar 2019 12:13)

    # Link komentara

  172. Smiješna ekipa, košarkaška velesilo strijepiš pred zadnje kolo da ne ispadneš. Sve velike repke već riješile svoje tekme.
     (O. T. A. N, 20. februar 2019 12:13)

    # Link komentara

  173. Идемо Сале Национале, пуна подршка!
    Само не знам шта је са Лучићем, немогуће је да је отпао а да је потпуно здрав.
     (ИксОкс, 20. februar 2019 12:12)

    # Link komentara

  174. mislim da je trebalo da pozove apica, koji igra fenomenalno i krstića nemanju, bivšeg reprezentativaca, koji takodje igra celu sezonu vrhunski ove sezone, mislim da su zaslužili...
     (zzop, 20. februar 2019 12:11)

    # Link komentara

  175. Lucic prekobrojan? Je l ovo zbog Bajerna? Cudi me bas
    (Slobodan, 20. februar 2019 12:10)

    # Link komentara

  176. Ja cu dok sam živ da se klanjam A.Dj.ko je ga gledao od 90 do danas,zna ko je najveći car i kao i igrač i trener...a uvek će biti “pametnjakovića”da se prave pametni da Sale ne valja zbog ovog ili onog...
    (gremlin, 20. februar 2019 12:09)

    # Link komentara

  177. zašto nema pejdza?
     (car afrike i azije, 20. februar 2019 12:09)

    # Link komentara