Ponedeljak, 17.12.2018.

11:40

Murinjo na PSŽ, Juventus protiv Atletika, klasik Liverpula i Bajerna

Žrebom u Nionu odlučeno je da ćemo u osmini finala Lige šampiona gledati derbije između Juventusa i Atletiko Madrida, odnosno Liverpula i Bajerna.

Izvor: B92

Murinjo na PSŽ, Juventus protiv Atletika, klasik Liverpula i Bajerna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

183 Komentari

Sortiraj po:

Beli

pre 5 godina

@neutralni
Ne druže. Ja ceo svoj život navijam za Zvezdu, a od '98 i za Liverpool za koji je tada igrao moj miljenik Michael Owen. I u doba najveće krize pratio sam i navijao za omiljeni klub! Kad god bi bio u Bg-u išao sam Zvezdine utakmice, kad god nije bilo prenosa na tv-u isti sam tražio po zadimljenim kladionicama jer volim klub za koji navijam. Liverpul sam gledao u Bugarskoj 2003. u KUP UEFA i 2014. u LŠ, kao i zadnju u Bg-u gde sam, naravno navijao za Zvezdu :) tako da, ne stoji ti komentar....

drago

pre 5 godina

Los Sorabos

Samo sto Real i Barca osvajaju LP a Juve, Liverpool i Atletico igraju finale a Hrvati su im glavni igraci. Zato i igramo finale SP. Roma, Schalke, Ajax i United su timovi za osminu ili 4-finale. Schalke protiv City-ija ima gram sanse, takve su i Ajaxove protiv Reala kao i Unitedove protiv PSG-a. Jedino bi Roma mogla proci i to zbog dobrog zdrijeba. Ti timovi su 2 ili 3 razred u odnosu na ove najbolje.
Takodjer tu su i Coric iz Rome i trener Bayerna Kovac. Americki Hrvat je Pulisic a do ove sezone je Vrsaljko bio u Atleticu standardan, Kovacic prilicno standardan u Realu a i Pjaca je bio u Juveu. Prvih 5 i zadnja 3 je 8 plus Kovac i Coric, to je 10 ljudi.

bmiles

pre 5 godina

Ocigledno da ce svi favoriti lako,tu mislim na PSZ,Barcelonu,Juventus i Real.Ostali koji cekaju iz senke Liverpul i Bajern nazalost ukrstice koplja.Jedino sam siguran da ce PL verovatno ostati samo sa jednim predstavnikom posle ovog kola!Najverovatnije Liverpul,a to samo pokazuje sda je nas sampion imao zaista tesku grupu.Respekt "komsijama" od strane jednog "grobara",sa porukom nema "jake Zvezde bez jakog Partizana"!

Sasa

pre 5 godina

Mislim da ce Simeonovi ratnici da izlome Ronalda :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (TS89, 17. decembar 2018 18:01)

# Link komentara

Ratnici je isuvise fina rec za njih - bolje ce ogvovarati kostolomci. Posto oni ne igraju fudbal vec lome. Ronaldo poznaje svoju tradicionalnu musteriju i te kako. Vise puta je on njih izlomio psiholoski, nego oni njega fizicki. A kada je tako zapitas se koliko je neko bolji....:)

Kajverson

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....
(Kajverson, 17. decembar 2018 15:22)

Ujakna 5,s tim sto je Srbin Kalinic oteran.Srba ima 4(Kolarov-Roma,Tadic-Ajax,Matic-Utd,Nastasic-Salje).Pricas kao da vasih igraca ima u zavrsnici 15,20 kad ono...
Nego,kakve veze Srbija ima sa zrebom 1/8 finala?Rvatima opet radi kompleks.Krstajic jeste kriv i nema pojma.Ujaci bolje vezbajte kosarku i odbojku da nekad i pobedite Srbe.
(los sorabos, 17. decembar 2018 16.....
U pravu si ,,nikakve veze Srbi nemaju sa ligom prvaka ,,slažemo se....

neutralni felsh

pre 5 godina

Galliani, idi gledaj badmington, karling, umetničko klizanje... Nije fudbal za tebe, promašio si sport. Za koga god da navijaš taj se s fudbalom ne može sastaviti! Koga god da prezireš taj redom gazi sve pred sobom! 
Tvoje poznavanje fudbala blisko je nuli tako da......**** off!
(Beli, 17. decembar 2018 18:02)


uh ala smo se iznervirali :) ti dakle navijas samo za onoga ko osvaja trofej? navijas uz prognozu kao sto broker ulaze u deonice...

Марко

pre 5 godina

Звезда је послала Ливерпул на Бајерн. Да су победили у Београду, били би први у групи и повлашћени на жребу.

Beli

pre 5 godina

Galliani, idi gledaj badmington, karling, umetničko klizanje... Nije fudbal za tebe, promašio si sport. Za koga god da navijaš taj se s fudbalom ne može sastaviti! Koga god da prezireš taj redom gazi sve pred sobom!
Tvoje poznavanje fudbala blisko je nuli tako da......**** off!

789

pre 5 godina

Rashlađene kuglice u prvom "šeširu" Real, a u drugom Lion.
(ZLOBEX, 17. decembar 2018 11:56)

I onda na kraju tvoj voljeni klub izvuce Lyon. Koja ironija...

Turista Nudista

pre 5 godina

@jsx

slazem se da ce na prolece mozda biti drugacije,ali sam siguran da ako bi sad igrali Ajax bi ovo prosao,10x su u boljoj formi trenutno...

lol

pre 5 godina

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..
(nikola, 17. decembar 2018 15:34)


Tako se godinama pisalo i za Arsenal i za Siti i za Celzi prosle sezone pa ih je Barsa lagano izbacivala iz LŠ, a Mesi je davao po 2-3 gola.

EuroNix

pre 5 godina

Barca zadnjih 5 godina u osmini finala: 2013/14 City 2:0, 2:1... 2014/15 City 2:1, 1:0… 2015/16 Arsenal 2:0, 3:1... 2016/17 PSG 0:4, 6:1... 2017/18 Chelsea 1:1 3:0...Ako su ovi slabi protivnici? Toliko za neupucene, koji tvrde Barca uvek izvlaci slabe protivnike

neutralni felsh

pre 5 godina

A gde je zvezda haha 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 17. decembar 2018 11:49) 

Pa na Ušatom. Piše lepo. A piše i vaše cenjeno ime isto, al' na peharu suda Udruženog rada:-)
(Negativni, 17. decembar 2018 16:29)


e bas taj smo posteno osvojili! uzgred, gde je onaj vas pehar iz 46-te? :)

Negativni

pre 5 godina

Ne znam zašto su ljudi toliko sigurni u prolaz PSŽ-a i Sitija? Pa upravo ta dva tima su pokazala da mogu da razbiju protivnika sa pet komada, ali isto tako da prime po tri i kod kuće i na strani. Čak i Barselona, koja bi po imenima trebalo da se prošeta ove godine do pehara, ume da popije tri komada od Rome, koja je za klasu ispod nje. Igra se neki čudan fudbal, naizgled super brz i napadački, ali u isto vreme i sa gomilom diletantskih poteza odbrana i golmana, što devedesetih i prvih nekoliko godina novog veka, nije bio slučaj. Da li su igrači lošiji nego tada, da li je novac upropastio motivaciju i želju...ne znam. Uglavnom, odavno nisam gledao kvalitetan, tvrd fudbal, sa manje brzine ali mnogo smislenijih i genijalnijih pasova, kontranapada i tehnike. Ako izuzmemo Mesija i Nejmara, više nijedan igrač nema tehniku na vrhunskom nivou. Nekada su svi veliki timovi imali bar po jednog. Zidan, Ronaldo, Ronaldinjo, Pirlo, Del Pjero, Toti, Kaka, Badjo, Savićević, Boban, Romario, Bergkamp...CR je strašan golgeter i atleta, ali tehnika mu nije baš jača strana. Zaista se prvi put ne usudjujem ni da prognoziram, jednostavno sve je moguće.

jsx

pre 5 godina

@the jox
Jeste, PSG je vrlo lak rival. Real jos i jeste imao srece u ovoj fazi mada su cesto igrali sa dosta jakim Bajernom u cetvrtfinalu, a Barsi su dolazili Siti, Arsenal, prosle godine Celzi u ovoj fazi takmicenja.
@Turista Nudista
Ne bih stvarno davao pare :), ali prilicno sam siguran da nece. Ovde ljudi pricaju o Realu kao da su drugoligasi. Podici ce oni formu kad bude trebalo, anema Ajaks snage. Sve je moguce, ali bas ne verujem.

neutralni felsh

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu. 
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49) 

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levant 

https://www.youtube.com/watch?v=JLSnMybDHpY 

Uzivaj...:D
(gremlin, 17. decembar 2018 15:51)


liverpul je od zvezde izgubio 2:0 na rajku, sta mislis da bi im tek barsa radila na nou kampu? jos pricas da se mesi ne bi video. protiv lovrena i van dajka? idi begaj, prosli bi grdje nego levante, daleko od toga da se "mesi nije video u jakim utakmicama, cak naprotiv. uostakom, redom je punio bas engleze - i united i arsenal, i siti, evo od skora je naceo i celzi.
a sta bi tek bilo na enfildu? barsa je bas liverpulu pre skoro 20 godina dala gol sa najvise pasova u LS, oko 25
https://youtu.be/BlPHGr6xqC8
izabran za gol sezone. tojest, nasetali ih u rodjenoj kuci... ni sutra da se sretnu ne bi bilo skoro nista drugacije .

los sorabos

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....
(Kajverson, 17. decembar 2018 15:22)

Ujakna 5,s tim sto je Srbin Kalinic oteran.Srba ima 4(Kolarov-Roma,Tadic-Ajax,Matic-Utd,Nastasic-Salje).Pricas kao da vasih igraca ima u zavrsnici 15,20 kad ono...
Nego,kakve veze Srbija ima sa zrebom 1/8 finala?Rvatima opet radi kompleks.Krstajic jeste kriv i nema pojma.Ujaci bolje vezbajte kosarku i odbojku da nekad i pobedite Srbe.

Marko

pre 5 godina

Real ove sezoni bas ume da podbaci, ne bi bilo neocekivano da recimo Ajax prodje, klinci su pretalentovani. Svašta može da se očekuje sa ovakvim sezonama i jednih i drugih.

Kajverson

pre 5 godina

ajde u 100 maraka da ce Ajax da prodje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turista Nudista, 17. decembar 2018 16:08)....
Lako tako se kladiti kad ih nemas ....

Negativni

pre 5 godina

A gde je zvezda haha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 17. decembar 2018 11:49)

Pa na Ušatom. Piše lepo. A piše i vaše cenjeno ime isto, al' na peharu suda Udruženog rada:-)

Kajverson

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....

gremlin

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levant

https://www.youtube.com/watch?v=JLSnMybDHpY

Uzivaj...:D

ckm

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..
(nikola, 17. decembar 2018 15:34)

Bas tako kralju, samo eto sto je igrac koji je pazi sad ovo ,zabio ukupno 20 golova engleskim velikanima u LS. U dva finala razbucao veliki tada Man Utd, oba puta zabio , zabijao Arsenalu cak i 4 komada u nokaut fazi,plus u jos par navrata ih bukvalno razbio..Sta je radio City-u takodje u par navrata ne treba trositi reci..Chelsea mu bio najtvrdji , al i njima prosle sezone utrpao 3 komada ..Oh da, zaboravih reci da je najbolji strelac i asistent u istoriji El clasica ,kao i derbija sa Atleticom :) Da ne pricam sta je radio Bayernu 2009 u cetvrtfinalu, pa 2015 u polufinalu,pa PSG,Juve itd... Aj sad cokolino i na spavanje ;)

eye of the beholder

pre 5 godina

Prolaze dalje Siti, Juventus, PSŽ, Dortmund, Barsa, Porto, Ajax i Liverpul.

Atletiko - Juve će biti okršaj 2 armirana betona u odbrani, Ajaxovi klinci smatram da mogu itekako da izbace Real, Sparsi i Dortmund mogu da zamislim 2 tekme po gg5+, Parižani će osramotiti Junajted dok je klasik i najveći spektakl između Liverpula i Bajerna, biće sjajno svakako, jedva čekam!
(Arsenalovac, 17. decembar 2018 12:59)

Bukvalno si mi "ukrao" komentar iz tastature. :)
Slažem se 100% sa prognozom konačnog ishoda (plasmana u narednu rundu), jedino se ne slažem da će biti neki Spektakl između Redsa i Bavaraca. Zapravo, nekako verujem da će biti baš trule utakmice i da će Redsi na suvi kvalitet da prođu (za jedan gol više, 3-5 golova u obe tekme, a možda i manje).

Inače, Milioneri imaju zicer sa Spursima.

neutralni felsh

pre 5 godina

A gde je zvezda haha  
(Čoban, 17. decembar 2018 11:49)  

na vrhu tabele. 
(jel istupate?, 17. decembar 2018 12:09) 

auuu, decko ga odjavio za vjek vjekova...kakvo za&šavnje, bruka
(Zasto nemas mozak, 17. decembar 2018 14:08)


pre izgleda da je vec dvojicu upecao :)

nikola

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..

siiiiim

pre 5 godina

(Mj23, 17. decembar 2018 12:29)
(Miki, 17. decembar 2018 12:37)
zapravo, real je taj koji vec 10+ godina zaredom dobija lake protivnike u 1/8 i 1/4 finala, a desava se precesto i u polufinalima i finalima
neko je pre par godina pisao o tome kako je sansa da im se veliki klubovi skoro nikad nisu pali u 1/8 i 1/4 nerealno mala, racunato za prethodnih 13 godina (od te godine koja je bila 2016. ako se ne varam)

frosty

pre 5 godina

@Nemus
A nije bila namestena liga one sezone kada je Partizan napravio rekordan niz bez poraza u ligi a da su ga u Evropi izbacili u sezoni kupanja?
Mozda je i namestena, al Zvezda za razliku od vas makar ima pokrice u vidu solidnih igara protiv mnogo jacih protivnika.

neutralni felsh

pre 5 godina

(pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06) 
Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)


bas tako. upravo zvezda prosle sezobe nesrecno ispade u kupu, i to bas od macve.

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

A gde je zvezda haha 
(Čoban, 17. decembar 2018 11:49) 

na vrhu tabele.
(jel istupate?, 17. decembar 2018 12:09)

auuu, decko ga odjavio za vjek vjekova...kakvo za&šavnje, bruka

neutralni felsh

pre 5 godina

Real ispada od Ajaksa. Ne trebas biti neki strucnjak i zakljuciti da Ajaks ove sezone igra ne samo bolji fudbal od Reala nego od vecine top klubova iz najjacih liga. Da napomenem da su to dokazali u LS, posto ce mnogi prebaciti da je njihova liga slaba, sto je takodje smesna konstatacija.
(Ivan, 17. decembar 2018 12:51)


da je real uvek ispadao od boljih ekipa skoro nikada ne bi osvojili ligu sampiona.

kiki

pre 5 godina

Muka mi je više od Reala i Barselone, uvek dobijaju najlakše protivnike i u grupi i nakon toga, nameštanjem žreba izbegavaju druge favorite dokle god je to moguće.
(qq, 17. decembar 2018 12:41)


Kakva bre Barselona? Barselona je godinama unazad dobijala najtezeg moguceg drugoplasiranog protivnika Arsenal, PSG, Milan, City i to sve po nekoliko puta... Svima je muka bila od tih utakmica... Za Real si upravu.

drago

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti
Atletiko Madrid – Juventus
Mančester junajted – Pari Sen Žermen
Totenhem – Borusija Dortmund
Olimpik Lion – Barselona
Roma – Porto
Ajaks – Real Madrid
Liverpul – Bajern Minhen

Steta sto ce se vec u osmini morati oprostiti Aletico ili Juve. Bit ce to i dvoboj Kalinic vs Mandzukic koji su u sjajnoj formi (Kalinic od ozlijede Coste starter i redoviti strijelac). Ocekuje nas jako malo golova, mozda samo 1 u cijelom dvomecu, ipak zbog Ronalda koji vise.
Steta i sto ce ispastili Liverpool ili Bayern. Bit ce to dvoboj Lovren vs Kovac. Najnezanimljiviji par je Roma vs Porto. I eto opet moze Roma daleko, (ovaj put) uz pomoc zdrijeba.
Dalje prolaze City, vjv Juve, PSG, Dortmund ili Spursi ne znam, Barca, Roma, Real (ako nesto gadno ne zeznu) i Liverpool.

zurio sam1234567890

pre 5 godina

ima dosta lepih meceva ali me najvise zanima ko prolazi borusija ili totenhem
jer je prosle godine totenhem rutinski dva put pobedio
roma porto je bas neizvestan mec jer su obe ekipe osrednje i ima oni na strani puknu a kuci dobiju ubedljivo iste timove
ostalo ce biti rutinske pobede ili teske pobede u mecevima lepim za gledanje
ne ocekujem iznenadjenja

Kolt

pre 5 godina

Atletiko Madrid – Juventus to će biti najružniji fudbal u istoriji. Sigurno oba meča bez golova i samo po koji šut i šansa na obe utakmice.

christian

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti 2
Atletiko Madrid – Juventus 2
Mančester junajted – Pari Sen Žermen 2
Totenhem – Borusija Dortmund 1
Olimpik Lion – Barselona 2
Roma – Porto 2
Ajaks – Real Madrid 2
Liverpul – Bajern Minhen 1

Marko G

pre 5 godina

@Ivan ne lupaj, Ajax ne zna ni kako je doso u LS. Real madrid je kraljevski klub, ovo je realovo takmicenje. Smesno je da mislis da ce Real ispasti od Ajaxa koji igra u smesnoj ligi. Seti se mog komentara kad Real ubije boga i njima. Hala Madrid! Real do 4 zaredom!!!

AgentPromena

pre 5 godina

Ajmo Murinjo madžijo, išćeraj PSG bogati i svima zapuši usta! :)
(Defunctus(2, 17. decembar 2018 13:04)

I ja to kazem, ali pitanje je da li ce Murinjo da doceka taj dvomec.

Nemus

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

- 15.
(Kox, 17. decembar 2018 12:28)

Ajde mi objasni kakve veze ima ovaj sa Partizanom. Kakvo površinsko razmišljanje a tek tvoja replika, mislim kao dete. Pa šta ako je -15 normalno da je tako kad je liga naštelovana da prvi nema niti jedan poraz. Više treba verovati timu sa kiksevima nego onim bez nijednog.

prsheva

pre 5 godina

Najbolje prosli Ajaks i PSG.
(Neki tamo Srbin iz Sumadije, 17. decembar 2018 13:03) Ajax su super ekipa svakome simpaticni su.. al ne zaboravi ipak igraju protiv Real.. iskustvo cini cesto svoje.. psg jes lako na prvi pogled i stanje je takvo.. al junajted i bunker od mourinjo zna lako svakog protivnika izneverit.. ja sam navijac reala ipak ajax real blagu prednost dam ajaxu a junajted psg. treba bit lako posao za psg al ipak tezak posao

Don Corleone

pre 5 godina

Borusija - Totenhem 
Barselona - Ajaks 
Psg - Roma 
Porto - Atletiko 
Bajern - M. Junajted 
M. Siti - Olimpik Lion 
Real M. - Liverpul 
Juventus - Šalke 

Pa nek ide život :))
(Valijant, 17. decembar 2018 11:49)

Siti i Lion bili u istoj grupi.

TT001

pre 5 godina

Daleko je februar, a pre toga zimski prelazni rok... Svasta je moguce...
Tipujem da prolaze 6 prvoplasiranih iz grupa (Siti, Juve, PSG, Barsa, Real i Bajern) i dve drugoplasirane - Roma i Totenhem.

parodija

pre 5 godina

Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)
Borjan je bio vaša sreća. Najbolji golman grupne faze LS, a primio najviše golova. Ne zabeleženo u istoriji fudbala!

vlada

pre 5 godina

Realno, u ovim sudarima Bundeslige i Premier lige, blagu prednost dajem Englezima. City prolazi lagano, a Liverpool i Tottenham nisu nista slabiji od Bayerna i Dortmunda. Bice tu svasta, Barca prolazi lagano, dok ce u dvomecu Atletiko-Juventus biti svasta. Navijacki bih voleo da Ajaks opere Real, ali jako tesko protiv ovih, ipak su preiskusni.

Sinisa

pre 5 godina

Rekao bi da je 50:50 izmedju Juventusa i Atl.Madrida...Nema Ronaldo saigrace kakve je imao u Realu da bi mogao sada praviiti veliku razliku.Uostalom to se vidjelo u grupnoj fazi.Tako da ce to biti izuzetno tvrda i neizvjesna utakmica sa malo golova.

gabriel_BL

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06)
Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...

rogh

pre 5 godina

po prvi put da ne gledamo sve jedne te iste parove...tipa psg-barsa, juve-real...doduse nisu ni mogli da se sastanu ali je moglo recimo bajern-mancester

mmm4

pre 5 godina

Sunovrat junajteda, iscrpljujuce nadmudrivanje stare dame i jorgandzija, gradjani idu dalje, Borusija nazalost ispada, roma ce se jedva provuci ali ipak proci dalje, klinci johana krojfa ispisuju istoriju izbacivanjem reala, mesi bez problema salje Barsu medju 8 i za kraj, atomski fudbal sudar liverpula i bajerna, mec u kome je sve(apsolutno sve) moguce.

Kosta ispod mosta

pre 5 godina

Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)

Hahahah.... brate, upravio si ugasio jos jednog Vucelinog aparthejd bota.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Од Енглеза, само ће Сити евентуално даље. Осталима је овде крај пута. Бајерн, нажалост, има најгорег тренера икада али екипа има снаге. Робен ће ваљда заплесати последњи пут..
(adriano_galliani, 17. decembar 2018 12:24)

A ko ce od Italijana dalje? Napoli, ili lazni velikani milan ili inter? A da, pa nije njima mesto u LS.

Nikola

pre 5 godina

Pariz evidentno se favorizira dobili su najlaksu ekipu za protivnika, Realu su dali Ajax koji im lezi a i da ih neko ne bi bas obruko jer su van forme. Liverpul i Bayern bas spektakl od meca, ima dovoljno vremena da bavarci podignu formu. Juve Atletiko je kao partija saha, generalno leze italijanima spanci no AM je dosta drugaciji tim, netipican, vrlo tvrda ekipa u odbrani koja koristi svaku gresku protivnika, treba taj mec ispratiti.

Лепи Цане

pre 5 godina

Ne zna se ko je bio srećniji po objavljivanju žreba, Roma ili Porto?
(Windsor Knot, 17. decembar 2018 13:19)

Судећи по коментарима најсрећнији су гробари. Само они знају зашто. Ваљда знају.

kezza

pre 5 godina

@Sef, @Ivan, Ajax? Potopio ih je PSV 3-0. Neznaju da igraju protiv timova koji njih uhvate na presing a iz ajaxovog presinga dugim loptama u kontru salju brza krila kao Lozano i Bergwijn (novi Romario). PSV nije imao srece sa zrebom. Barca, Tottenham i Inter. I sve sto su izgubili bilo je u zadnjih 15 minuta. Nenormalno koliko su puta precku ili stativu pogodili. Unistice Real Ajaxa

veljko

pre 5 godina

Šteta što Real nije naleteo na jači tim. Sve mislim da će opet daleko. Ajax ima klince, neiskusne za eliminacionu fazu. Voleo bih da nakantaju Madriđane, ali čisto sumnjam.

Jedino Barsu sigurno vidim dalje.

Prednost je, osim na strani Reala, i na strani Juvea (očekuje se dosadan dvomeč, i tesna, ali sigurna pobeda Italijana), Sitija (mnogi misle velika, ali su upravo oni najviše puta rezultatski podbacili) i PSG (na papiru velika, ali i Murinjo i Mančester znaju da igraju ovakve mečeve).

Od preostala tri para, Portu bih dao najviše šanse da prođe, ne zbog svoje snage, naravno, već je Roma ekstremno sklona kiksevima. Ne verujem da će ponoviti prošlu sezonu.

Nemačko-engleski dvomeči su bez dileme derbiji ove faze. I najneizvesniji za prognozu, posledično.

Лепи Цане

pre 5 godina

Маса партизанских "интелектуалаца" са питањем где је Звезда. Далеко је испред вас, зато је и не видите.

aco

pre 5 godina

Атлетико пре Јувеа, Ливерпул пре Бајерна, ПСЖ пре Манчестера, Тотенхем пре Борусије. Остало је јасно, мада изненађења су могућа.

qq

pre 5 godina

Muka mi je više od Reala i Barselone, uvek dobijaju najlakše protivnike i u grupi i nakon toga, nameštanjem žreba izbegavaju druge favorite dokle god je to moguće.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Neverovatno je tuzno da se dve mocne ekipe poput Juvea i Atletika sudare odmah. Takodje i Dortmund i Totenhem, dva ekstremno lepa fudbala i odmah ce neko ispasti.

lorenzo

pre 5 godina

auuu Borusija...da igraju kao prošle sezone rekao bi "može, daj da se igramo" ali kako igraju ove sezone...jedno je sigurno, biće golova, i jedni i drugi igraju napadački fudbal...neka bolji prođe...i da, COYS

faustino_asprilja

pre 5 godina

Niko ne zeli videti Atletico s druge strane pa tako ni Juventus.To je uvek nagazna mina i tesko je igrati s njima. Juventusu se moze desiti da ispadnu vec u osmini finala a ciljaju trofej.Nisu bas imali srece u zrebu, cak mislim da nisu gore mogli proci.

Rocky

pre 5 godina

Koliko ovde klubova i to kakvih giganata i milijardera nemaju "usatog"

Bravo, Zvezdo. Koliko je samo vredna tradicija Crvene Zvezde sa tim trofejima.

Crvena Zvezda je postala evropski šampion pre jedne Barselone. Hej.

Klasa ostaje klasa.


Cestitam mom klubu na sjajnoj 2018. godini.

Arsenalovac

pre 5 godina

Prolaze dalje Siti, Juventus, PSŽ, Dortmund, Barsa, Porto, Ajax i Liverpul.

Atletiko - Juve će biti okršaj 2 armirana betona u odbrani, Ajaxovi klinci smatram da mogu itekako da izbace Real, Sparsi i Dortmund mogu da zamislim 2 tekme po gg5+, Parižani će osramotiti Junajted dok je klasik i najveći spektakl između Liverpula i Bajerna, biće sjajno svakako, jedva čekam!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Ајмо Тадићу руши шампионе! Ал ће Париз да "убије" Јунајтед! 👏👏👏

Раде Кузма

pre 5 godina

Какво ће само смарање да буде утакмица између Атлетика и Јувентуса. Реал и Барса, као по добром старом обичају.

Jumko

pre 5 godina

Ove sve bi Besiktas prosao sa pola snage! Ali eto, jednom davno su kod rezultata 2-1 za protivnika pogodili precku, pa se sve okrenulo... Ja tako video u jednoj emisiji.

beogradjanin romanista

pre 5 godina

Roma ce verovatno izvuci Porto, mora jednom da se potrefi, stalo izvlace ili REAL ILI BARSELONU, dosta je vise, mora sada Porto, dobijamo ih u obe utakmice, ne plasimo se nikoga, problem je sto nema Dzeka, ali sta je tu je. ROMA BELGRADE!!!

veliki strumf

pre 5 godina

Tadić dobio šta je tražio i mislim da Ajax uopšte nije bez sansi protiv Reala. Liverpul-Bajern ala će tu prestati. Liverpul trenutno u boljoj formi, ali slabo igraju van ostrva. PSŽ će pregaziti Murinja, biće to strasno za gledanje. Ako je Liverpul, po recima Murinja, toliko brži, šta tek reci za PSŽ!

Student

pre 5 godina

Lep zreb. Zao mi je Liona, verovatno ce ispasti a mislim da su veoma dobra ekipa. Naravno nikad se ne zna lopta je okrugla. Nadam se da ce Ajaks da prodje madridjane, a sta reci za Liverpul Bajern? Prstace na sve strane!

Mj23

pre 5 godina

Opet se Barci namjesta smjesan protivnik.

Nista novo.

Real zadnje 2-3 godine ima brutalan raapored do finala.

Ajax igra trenutno mozda ponajbolji nogomet u europi.

Nikolaxxx

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

A predsednik javlja kako je partizan na neverovatnom drugom mestu u super ligi Srbije...

drug Vucela

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

Sudar titana u 1/8 finala LS: Jang Bojs - Dinamo, ko pobedi ide do samog kraja...a cekaj pa vec su igrali u kvalifikacijama. Kako su prosli doprvaci?

dario

pre 5 godina

Gledajuci istoriju i tradiciju, bez sumnje najzvucniji par je Liverpool -Bayern ,mada ni Ajax -Real ne zaostaje mnogo ,ali ipak Ajax nije ono sto je bio nekad. Dajem blagu prednost Bayernu jer mislim da ce Liverpool ove sezone sve karte baciti na prvenstvo . Atletico-Juventus sudar dve slicne ekipe, koje gaje slican fudbal. Igru na malo golova i tu je otvoreno sve. Juventus jeste mozda blagi favorit, ali tu ipak tipujem na Chola. PSG-United na papiru veliki duel, ali ukoliko Mancester nesto drasticno ne promeni nesto u igri, a dokle je Murinho na klupi, to tesko da ce se desiti, PSG ce rutinski ovo proci. Jedini spas Unitedu je otkaz Murinhu i pustiti te igrace da prodisu jer ima potencijala u navali itekako. Barsa i City ne bi smeli imati vecih problema , a odlican duel ce biti izmedju Borusije i SPursa.Dve slicne ekipe, napadacki orijentisane i trebalo bi biti mnogo golova.Prednost dajem nemcima. I Roma je favorit protiv Porta, ali ipak tipujem na malo iznadjenje i prolazak portugalaca. Prognoza za kraj, mislim da se Barcelona ponovo nabrijana da osvoji ovo takmicenje i nju vidim kao jednog od finalista, a s druge strane tipujem na jedan od "arapskih" klubova.Mislim da ce City ili PSG konacno zavrsiti u finalu.

adriano_galliani

pre 5 godina

Од Енглеза, само ће Сити евентуално даље. Осталима је овде крај пута. Бајерн, нажалост, има најгорег тренера икада али екипа има снаге. Робен ће ваљда заплесати последњи пут..

Раде Кузма

pre 5 godina

Ајмо Бајерн-Ливерпул па да видимо да ли је клоб заборавио да игра против Бавараца. Мислим да сви прижељкују Манчестер Јунајтед и Рому, изузев Барселоне.

andreas kisser

pre 5 godina

prizeljkivao sam bajern ili real i drago mi je zbog ovakvog zreba. za liverpul je najbolje da od starta krene sa jakim protivnicima koji su u nesto slabijoj formi. najgora opcija su bili barsa ili juventus, a atletiko i borusija su tradicionalno nezgodni. klop ocigledno krece da dize formu igraca, do osmine finala ce verovatno i udarna trojka zaliciti na onu iz prosle sezone i mislim da protiv bajerna, LFC ima bar 50% sansi da prodje dalje.

Vidoje

pre 5 godina

Šteta za Liverpul i Junajted . Siti će verovatno biti jedini engleski klub u narednom koli Lige šampiona. Najlepši fudbal ćemo gledati u dvomeču izmedju Totenhema i Boruije . Tu su Nemci u prednosti.

zreb

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti
Prolaze englezi

Atletiko Madrid – Juventus
Dobar par, Simeone ima ekipu koja moze da igra sa Juventusom

Mančester junajted – Pari Sen Žermen
Arapi prolaze, klasa su za sadasnji MU

Totenhem – Borusija Dortmund
Po meni najlepsi par za gledanje, voleo bih da prodje Dortmund

Olimpik Lion – Barselona
Barsa ide dalje

Roma – Porto
Duel dve ok ekipe

Ajaks – Real Madrid
Navijam za klince iz Amsterdama

Liverpul - Bayern
Navijam da Bayern prodje, ali ni njih ne volim

VeljaCZV

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!
(pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06)

Sa kim vi igrate bese ?

Mare Maronne

pre 5 godina

Pazite kada Muki i Vragolani iznenade Plasticni Pariz,Crvena Napast gazi Bavarce,Real nije mogao vise da se obraduje nego Kopljanici,Gradjanski 'lagano u 1/4 finale,Barselona na papiru i U PRAKSI favorit ali ne treba zaboraviti da je Lion ove sezone igrao dobar fudbal u grupi i atraktivan,Juventus i CR7 se vraca na mesto zlocina protiv Jorgandzija mec koji je otvoren u potpunosti svih 180 minuta,ne zna se ko je srecniji Roma ili Porto i mozda najatraktivniji mec iz senke Totenhem-BVB voleo bih da prodje Dortmund,sportski pozdrav!

pravoslavlje dolazi sa juga

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!

Ivan

pre 5 godina

Real ispada od Ajaksa. Ne trebas biti neki strucnjak i zakljuciti da Ajaks ove sezone igra ne samo bolji fudbal od Reala nego od vecine top klubova iz najjacih liga. Da napomenem da su to dokazali u LS, posto ce mnogi prebaciti da je njihova liga slaba, sto je takodje smesna konstatacija.

Гледаоц

pre 5 godina

Манчестер Ј. - Барселона
Бајерн - Атлетико Мадрид
Тотенхем - ПСЖ
Ливерпул - Порто
Шалке - Манчестер С.
Јувентус - Ајакс
Реал - Лион
Дортмунд - Рома

Valijant

pre 5 godina

Borusija - Totenhem
Barselona - Ajaks
Psg - Roma
Porto - Atletiko
Bajern - M. Junajted
M. Siti - Olimpik Lion
Real M. - Liverpul
Juventus - Šalke

Pa nek ide život :))

Prognoza

pre 5 godina

Najpozeljniji protivnik iz prvog sesira a samim tim i najslabiji je Porto a iz drugog sesira je najnepozeljniji a samim tim i najjaci Liverpul.Verujem da ce se upravo oni sresti u 1/8 finala LS.

Раде Кузма

pre 5 godina

Ајмо Бајерн-Ливерпул па да видимо да ли је клоб заборавио да игра против Бавараца. Мислим да сви прижељкују Манчестер Јунајтед и Рому, изузев Барселоне.

vlada

pre 5 godina

Realno, u ovim sudarima Bundeslige i Premier lige, blagu prednost dajem Englezima. City prolazi lagano, a Liverpool i Tottenham nisu nista slabiji od Bayerna i Dortmunda. Bice tu svasta, Barca prolazi lagano, dok ce u dvomecu Atletiko-Juventus biti svasta. Navijacki bih voleo da Ajaks opere Real, ali jako tesko protiv ovih, ipak su preiskusni.

gabriel_BL

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06)
Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...

pravoslavlje dolazi sa juga

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!

faustino_asprilja

pre 5 godina

Niko ne zeli videti Atletico s druge strane pa tako ni Juventus.To je uvek nagazna mina i tesko je igrati s njima. Juventusu se moze desiti da ispadnu vec u osmini finala a ciljaju trofej.Nisu bas imali srece u zrebu, cak mislim da nisu gore mogli proci.

Sinisa

pre 5 godina

Rekao bi da je 50:50 izmedju Juventusa i Atl.Madrida...Nema Ronaldo saigrace kakve je imao u Realu da bi mogao sada praviiti veliku razliku.Uostalom to se vidjelo u grupnoj fazi.Tako da ce to biti izuzetno tvrda i neizvjesna utakmica sa malo golova.

Student

pre 5 godina

Lep zreb. Zao mi je Liona, verovatno ce ispasti a mislim da su veoma dobra ekipa. Naravno nikad se ne zna lopta je okrugla. Nadam se da ce Ajaks da prodje madridjane, a sta reci za Liverpul Bajern? Prstace na sve strane!

Mare Maronne

pre 5 godina

Pazite kada Muki i Vragolani iznenade Plasticni Pariz,Crvena Napast gazi Bavarce,Real nije mogao vise da se obraduje nego Kopljanici,Gradjanski 'lagano u 1/4 finale,Barselona na papiru i U PRAKSI favorit ali ne treba zaboraviti da je Lion ove sezone igrao dobar fudbal u grupi i atraktivan,Juventus i CR7 se vraca na mesto zlocina protiv Jorgandzija mec koji je otvoren u potpunosti svih 180 minuta,ne zna se ko je srecniji Roma ili Porto i mozda najatraktivniji mec iz senke Totenhem-BVB voleo bih da prodje Dortmund,sportski pozdrav!

sef strucnog staba

pre 5 godina

Neverovatno je tuzno da se dve mocne ekipe poput Juvea i Atletika sudare odmah. Takodje i Dortmund i Totenhem, dva ekstremno lepa fudbala i odmah ce neko ispasti.

Arsenalovac

pre 5 godina

Prolaze dalje Siti, Juventus, PSŽ, Dortmund, Barsa, Porto, Ajax i Liverpul.

Atletiko - Juve će biti okršaj 2 armirana betona u odbrani, Ajaxovi klinci smatram da mogu itekako da izbace Real, Sparsi i Dortmund mogu da zamislim 2 tekme po gg5+, Parižani će osramotiti Junajted dok je klasik i najveći spektakl između Liverpula i Bajerna, biće sjajno svakako, jedva čekam!

Ivan

pre 5 godina

Real ispada od Ajaksa. Ne trebas biti neki strucnjak i zakljuciti da Ajaks ove sezone igra ne samo bolji fudbal od Reala nego od vecine top klubova iz najjacih liga. Da napomenem da su to dokazali u LS, posto ce mnogi prebaciti da je njihova liga slaba, sto je takodje smesna konstatacija.

veliki strumf

pre 5 godina

Tadić dobio šta je tražio i mislim da Ajax uopšte nije bez sansi protiv Reala. Liverpul-Bajern ala će tu prestati. Liverpul trenutno u boljoj formi, ali slabo igraju van ostrva. PSŽ će pregaziti Murinja, biće to strasno za gledanje. Ako je Liverpul, po recima Murinja, toliko brži, šta tek reci za PSŽ!

zreb

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti
Prolaze englezi

Atletiko Madrid – Juventus
Dobar par, Simeone ima ekipu koja moze da igra sa Juventusom

Mančester junajted – Pari Sen Žermen
Arapi prolaze, klasa su za sadasnji MU

Totenhem – Borusija Dortmund
Po meni najlepsi par za gledanje, voleo bih da prodje Dortmund

Olimpik Lion – Barselona
Barsa ide dalje

Roma – Porto
Duel dve ok ekipe

Ajaks – Real Madrid
Navijam za klince iz Amsterdama

Liverpul - Bayern
Navijam da Bayern prodje, ali ni njih ne volim

Rocky

pre 5 godina

Koliko ovde klubova i to kakvih giganata i milijardera nemaju "usatog"

Bravo, Zvezdo. Koliko je samo vredna tradicija Crvene Zvezde sa tim trofejima.

Crvena Zvezda je postala evropski šampion pre jedne Barselone. Hej.

Klasa ostaje klasa.


Cestitam mom klubu na sjajnoj 2018. godini.

Раде Кузма

pre 5 godina

Какво ће само смарање да буде утакмица између Атлетика и Јувентуса. Реал и Барса, као по добром старом обичају.

Negativni

pre 5 godina

A gde je zvezda haha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 17. decembar 2018 11:49)

Pa na Ušatom. Piše lepo. A piše i vaše cenjeno ime isto, al' na peharu suda Udruženog rada:-)

Лепи Цане

pre 5 godina

Маса партизанских "интелектуалаца" са питањем где је Звезда. Далеко је испред вас, зато је и не видите.

dario

pre 5 godina

Gledajuci istoriju i tradiciju, bez sumnje najzvucniji par je Liverpool -Bayern ,mada ni Ajax -Real ne zaostaje mnogo ,ali ipak Ajax nije ono sto je bio nekad. Dajem blagu prednost Bayernu jer mislim da ce Liverpool ove sezone sve karte baciti na prvenstvo . Atletico-Juventus sudar dve slicne ekipe, koje gaje slican fudbal. Igru na malo golova i tu je otvoreno sve. Juventus jeste mozda blagi favorit, ali tu ipak tipujem na Chola. PSG-United na papiru veliki duel, ali ukoliko Mancester nesto drasticno ne promeni nesto u igri, a dokle je Murinho na klupi, to tesko da ce se desiti, PSG ce rutinski ovo proci. Jedini spas Unitedu je otkaz Murinhu i pustiti te igrace da prodisu jer ima potencijala u navali itekako. Barsa i City ne bi smeli imati vecih problema , a odlican duel ce biti izmedju Borusije i SPursa.Dve slicne ekipe, napadacki orijentisane i trebalo bi biti mnogo golova.Prednost dajem nemcima. I Roma je favorit protiv Porta, ali ipak tipujem na malo iznadjenje i prolazak portugalaca. Prognoza za kraj, mislim da se Barcelona ponovo nabrijana da osvoji ovo takmicenje i nju vidim kao jednog od finalista, a s druge strane tipujem na jedan od "arapskih" klubova.Mislim da ce City ili PSG konacno zavrsiti u finalu.

AgentPromena

pre 5 godina

Ajmo Murinjo madžijo, išćeraj PSG bogati i svima zapuši usta! :)
(Defunctus(2, 17. decembar 2018 13:04)

I ja to kazem, ali pitanje je da li ce Murinjo da doceka taj dvomec.

qq

pre 5 godina

Muka mi je više od Reala i Barselone, uvek dobijaju najlakše protivnike i u grupi i nakon toga, nameštanjem žreba izbegavaju druge favorite dokle god je to moguće.

ckm

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..
(nikola, 17. decembar 2018 15:34)

Bas tako kralju, samo eto sto je igrac koji je pazi sad ovo ,zabio ukupno 20 golova engleskim velikanima u LS. U dva finala razbucao veliki tada Man Utd, oba puta zabio , zabijao Arsenalu cak i 4 komada u nokaut fazi,plus u jos par navrata ih bukvalno razbio..Sta je radio City-u takodje u par navrata ne treba trositi reci..Chelsea mu bio najtvrdji , al i njima prosle sezone utrpao 3 komada ..Oh da, zaboravih reci da je najbolji strelac i asistent u istoriji El clasica ,kao i derbija sa Atleticom :) Da ne pricam sta je radio Bayernu 2009 u cetvrtfinalu, pa 2015 u polufinalu,pa PSG,Juve itd... Aj sad cokolino i na spavanje ;)

Marko

pre 5 godina

Real ove sezoni bas ume da podbaci, ne bi bilo neocekivano da recimo Ajax prodje, klinci su pretalentovani. Svašta može da se očekuje sa ovakvim sezonama i jednih i drugih.

VeljaCZV

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!
(pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06)

Sa kim vi igrate bese ?

lorenzo

pre 5 godina

auuu Borusija...da igraju kao prošle sezone rekao bi "može, daj da se igramo" ali kako igraju ove sezone...jedno je sigurno, biće golova, i jedni i drugi igraju napadački fudbal...neka bolji prođe...i da, COYS

andreas kisser

pre 5 godina

prizeljkivao sam bajern ili real i drago mi je zbog ovakvog zreba. za liverpul je najbolje da od starta krene sa jakim protivnicima koji su u nesto slabijoj formi. najgora opcija su bili barsa ili juventus, a atletiko i borusija su tradicionalno nezgodni. klop ocigledno krece da dize formu igraca, do osmine finala ce verovatno i udarna trojka zaliciti na onu iz prosle sezone i mislim da protiv bajerna, LFC ima bar 50% sansi da prodje dalje.

Kolt

pre 5 godina

Atletiko Madrid – Juventus to će biti najružniji fudbal u istoriji. Sigurno oba meča bez golova i samo po koji šut i šansa na obe utakmice.

Negativni

pre 5 godina

Ne znam zašto su ljudi toliko sigurni u prolaz PSŽ-a i Sitija? Pa upravo ta dva tima su pokazala da mogu da razbiju protivnika sa pet komada, ali isto tako da prime po tri i kod kuće i na strani. Čak i Barselona, koja bi po imenima trebalo da se prošeta ove godine do pehara, ume da popije tri komada od Rome, koja je za klasu ispod nje. Igra se neki čudan fudbal, naizgled super brz i napadački, ali u isto vreme i sa gomilom diletantskih poteza odbrana i golmana, što devedesetih i prvih nekoliko godina novog veka, nije bio slučaj. Da li su igrači lošiji nego tada, da li je novac upropastio motivaciju i želju...ne znam. Uglavnom, odavno nisam gledao kvalitetan, tvrd fudbal, sa manje brzine ali mnogo smislenijih i genijalnijih pasova, kontranapada i tehnike. Ako izuzmemo Mesija i Nejmara, više nijedan igrač nema tehniku na vrhunskom nivou. Nekada su svi veliki timovi imali bar po jednog. Zidan, Ronaldo, Ronaldinjo, Pirlo, Del Pjero, Toti, Kaka, Badjo, Savićević, Boban, Romario, Bergkamp...CR je strašan golgeter i atleta, ali tehnika mu nije baš jača strana. Zaista se prvi put ne usudjujem ni da prognoziram, jednostavno sve je moguće.

Jumko

pre 5 godina

Ove sve bi Besiktas prosao sa pola snage! Ali eto, jednom davno su kod rezultata 2-1 za protivnika pogodili precku, pa se sve okrenulo... Ja tako video u jednoj emisiji.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Ајмо Тадићу руши шампионе! Ал ће Париз да "убије" Јунајтед! 👏👏👏

Лепи Цане

pre 5 godina

Ne zna se ko je bio srećniji po objavljivanju žreba, Roma ili Porto?
(Windsor Knot, 17. decembar 2018 13:19)

Судећи по коментарима најсрећнији су гробари. Само они знају зашто. Ваљда знају.

kiki

pre 5 godina

Muka mi je više od Reala i Barselone, uvek dobijaju najlakše protivnike i u grupi i nakon toga, nameštanjem žreba izbegavaju druge favorite dokle god je to moguće.
(qq, 17. decembar 2018 12:41)


Kakva bre Barselona? Barselona je godinama unazad dobijala najtezeg moguceg drugoplasiranog protivnika Arsenal, PSG, Milan, City i to sve po nekoliko puta... Svima je muka bila od tih utakmica... Za Real si upravu.

beogradjanin romanista

pre 5 godina

Roma ce verovatno izvuci Porto, mora jednom da se potrefi, stalo izvlace ili REAL ILI BARSELONU, dosta je vise, mora sada Porto, dobijamo ih u obe utakmice, ne plasimo se nikoga, problem je sto nema Dzeka, ali sta je tu je. ROMA BELGRADE!!!

drug Vucela

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

Sudar titana u 1/8 finala LS: Jang Bojs - Dinamo, ko pobedi ide do samog kraja...a cekaj pa vec su igrali u kvalifikacijama. Kako su prosli doprvaci?

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

A gde je zvezda haha 
(Čoban, 17. decembar 2018 11:49) 

na vrhu tabele.
(jel istupate?, 17. decembar 2018 12:09)

auuu, decko ga odjavio za vjek vjekova...kakvo za&šavnje, bruka

neutralni felsh

pre 5 godina

Real ispada od Ajaksa. Ne trebas biti neki strucnjak i zakljuciti da Ajaks ove sezone igra ne samo bolji fudbal od Reala nego od vecine top klubova iz najjacih liga. Da napomenem da su to dokazali u LS, posto ce mnogi prebaciti da je njihova liga slaba, sto je takodje smesna konstatacija.
(Ivan, 17. decembar 2018 12:51)


da je real uvek ispadao od boljih ekipa skoro nikada ne bi osvojili ligu sampiona.

EuroNix

pre 5 godina

Barca zadnjih 5 godina u osmini finala: 2013/14 City 2:0, 2:1... 2014/15 City 2:1, 1:0… 2015/16 Arsenal 2:0, 3:1... 2016/17 PSG 0:4, 6:1... 2017/18 Chelsea 1:1 3:0...Ako su ovi slabi protivnici? Toliko za neupucene, koji tvrde Barca uvek izvlaci slabe protivnike

los sorabos

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....
(Kajverson, 17. decembar 2018 15:22)

Ujakna 5,s tim sto je Srbin Kalinic oteran.Srba ima 4(Kolarov-Roma,Tadic-Ajax,Matic-Utd,Nastasic-Salje).Pricas kao da vasih igraca ima u zavrsnici 15,20 kad ono...
Nego,kakve veze Srbija ima sa zrebom 1/8 finala?Rvatima opet radi kompleks.Krstajic jeste kriv i nema pojma.Ujaci bolje vezbajte kosarku i odbojku da nekad i pobedite Srbe.

Sasa

pre 5 godina

Mislim da ce Simeonovi ratnici da izlome Ronalda :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (TS89, 17. decembar 2018 18:01)

# Link komentara

Ratnici je isuvise fina rec za njih - bolje ce ogvovarati kostolomci. Posto oni ne igraju fudbal vec lome. Ronaldo poznaje svoju tradicionalnu musteriju i te kako. Vise puta je on njih izlomio psiholoski, nego oni njega fizicki. A kada je tako zapitas se koliko je neko bolji....:)

Vidoje

pre 5 godina

Šteta za Liverpul i Junajted . Siti će verovatno biti jedini engleski klub u narednom koli Lige šampiona. Najlepši fudbal ćemo gledati u dvomeču izmedju Totenhema i Boruije . Tu su Nemci u prednosti.

mmm4

pre 5 godina

Sunovrat junajteda, iscrpljujuce nadmudrivanje stare dame i jorgandzija, gradjani idu dalje, Borusija nazalost ispada, roma ce se jedva provuci ali ipak proci dalje, klinci johana krojfa ispisuju istoriju izbacivanjem reala, mesi bez problema salje Barsu medju 8 i za kraj, atomski fudbal sudar liverpula i bajerna, mec u kome je sve(apsolutno sve) moguce.

sef strucnog staba

pre 5 godina

Од Енглеза, само ће Сити евентуално даље. Осталима је овде крај пута. Бајерн, нажалост, има најгорег тренера икада али екипа има снаге. Робен ће ваљда заплесати последњи пут..
(adriano_galliani, 17. decembar 2018 12:24)

A ko ce od Italijana dalje? Napoli, ili lazni velikani milan ili inter? A da, pa nije njima mesto u LS.

Kajverson

pre 5 godina

ajde u 100 maraka da ce Ajax da prodje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turista Nudista, 17. decembar 2018 16:08)....
Lako tako se kladiti kad ih nemas ....

Beli

pre 5 godina

Galliani, idi gledaj badmington, karling, umetničko klizanje... Nije fudbal za tebe, promašio si sport. Za koga god da navijaš taj se s fudbalom ne može sastaviti! Koga god da prezireš taj redom gazi sve pred sobom!
Tvoje poznavanje fudbala blisko je nuli tako da......**** off!

Valijant

pre 5 godina

Borusija - Totenhem
Barselona - Ajaks
Psg - Roma
Porto - Atletiko
Bajern - M. Junajted
M. Siti - Olimpik Lion
Real M. - Liverpul
Juventus - Šalke

Pa nek ide život :))

Prognoza

pre 5 godina

Najpozeljniji protivnik iz prvog sesira a samim tim i najslabiji je Porto a iz drugog sesira je najnepozeljniji a samim tim i najjaci Liverpul.Verujem da ce se upravo oni sresti u 1/8 finala LS.

adriano_galliani

pre 5 godina

Од Енглеза, само ће Сити евентуално даље. Осталима је овде крај пута. Бајерн, нажалост, има најгорег тренера икада али екипа има снаге. Робен ће ваљда заплесати последњи пут..

Don Corleone

pre 5 godina

Borusija - Totenhem 
Barselona - Ajaks 
Psg - Roma 
Porto - Atletiko 
Bajern - M. Junajted 
M. Siti - Olimpik Lion 
Real M. - Liverpul 
Juventus - Šalke 

Pa nek ide život :))
(Valijant, 17. decembar 2018 11:49)

Siti i Lion bili u istoj grupi.

Kosta ispod mosta

pre 5 godina

Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)

Hahahah.... brate, upravio si ugasio jos jednog Vucelinog aparthejd bota.

bmiles

pre 5 godina

Ocigledno da ce svi favoriti lako,tu mislim na PSZ,Barcelonu,Juventus i Real.Ostali koji cekaju iz senke Liverpul i Bajern nazalost ukrstice koplja.Jedino sam siguran da ce PL verovatno ostati samo sa jednim predstavnikom posle ovog kola!Najverovatnije Liverpul,a to samo pokazuje sda je nas sampion imao zaista tesku grupu.Respekt "komsijama" od strane jednog "grobara",sa porukom nema "jake Zvezde bez jakog Partizana"!

Nikolaxxx

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

A predsednik javlja kako je partizan na neverovatnom drugom mestu u super ligi Srbije...

aco

pre 5 godina

Атлетико пре Јувеа, Ливерпул пре Бајерна, ПСЖ пре Манчестера, Тотенхем пре Борусије. Остало је јасно, мада изненађења су могућа.

Nemus

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

- 15.
(Kox, 17. decembar 2018 12:28)

Ajde mi objasni kakve veze ima ovaj sa Partizanom. Kakvo površinsko razmišljanje a tek tvoja replika, mislim kao dete. Pa šta ako je -15 normalno da je tako kad je liga naštelovana da prvi nema niti jedan poraz. Više treba verovati timu sa kiksevima nego onim bez nijednog.

Mj23

pre 5 godina

Opet se Barci namjesta smjesan protivnik.

Nista novo.

Real zadnje 2-3 godine ima brutalan raapored do finala.

Ajax igra trenutno mozda ponajbolji nogomet u europi.

jsx

pre 5 godina

@the jox
Jeste, PSG je vrlo lak rival. Real jos i jeste imao srece u ovoj fazi mada su cesto igrali sa dosta jakim Bajernom u cetvrtfinalu, a Barsi su dolazili Siti, Arsenal, prosle godine Celzi u ovoj fazi takmicenja.
@Turista Nudista
Ne bih stvarno davao pare :), ali prilicno sam siguran da nece. Ovde ljudi pricaju o Realu kao da su drugoligasi. Podici ce oni formu kad bude trebalo, anema Ajaks snage. Sve je moguce, ali bas ne verujem.

Nikola

pre 5 godina

Pariz evidentno se favorizira dobili su najlaksu ekipu za protivnika, Realu su dali Ajax koji im lezi a i da ih neko ne bi bas obruko jer su van forme. Liverpul i Bayern bas spektakl od meca, ima dovoljno vremena da bavarci podignu formu. Juve Atletiko je kao partija saha, generalno leze italijanima spanci no AM je dosta drugaciji tim, netipican, vrlo tvrda ekipa u odbrani koja koristi svaku gresku protivnika, treba taj mec ispratiti.

789

pre 5 godina

Rashlađene kuglice u prvom "šeširu" Real, a u drugom Lion.
(ZLOBEX, 17. decembar 2018 11:56)

I onda na kraju tvoj voljeni klub izvuce Lyon. Koja ironija...

christian

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti 2
Atletiko Madrid – Juventus 2
Mančester junajted – Pari Sen Žermen 2
Totenhem – Borusija Dortmund 1
Olimpik Lion – Barselona 2
Roma – Porto 2
Ajaks – Real Madrid 2
Liverpul – Bajern Minhen 1

frosty

pre 5 godina

@Nemus
A nije bila namestena liga one sezone kada je Partizan napravio rekordan niz bez poraza u ligi a da su ga u Evropi izbacili u sezoni kupanja?
Mozda je i namestena, al Zvezda za razliku od vas makar ima pokrice u vidu solidnih igara protiv mnogo jacih protivnika.

neutralni felsh

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu. 
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49) 

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levant 

https://www.youtube.com/watch?v=JLSnMybDHpY 

Uzivaj...:D
(gremlin, 17. decembar 2018 15:51)


liverpul je od zvezde izgubio 2:0 na rajku, sta mislis da bi im tek barsa radila na nou kampu? jos pricas da se mesi ne bi video. protiv lovrena i van dajka? idi begaj, prosli bi grdje nego levante, daleko od toga da se "mesi nije video u jakim utakmicama, cak naprotiv. uostakom, redom je punio bas engleze - i united i arsenal, i siti, evo od skora je naceo i celzi.
a sta bi tek bilo na enfildu? barsa je bas liverpulu pre skoro 20 godina dala gol sa najvise pasova u LS, oko 25
https://youtu.be/BlPHGr6xqC8
izabran za gol sezone. tojest, nasetali ih u rodjenoj kuci... ni sutra da se sretnu ne bi bilo skoro nista drugacije .

Turista Nudista

pre 5 godina

@jsx

slazem se da ce na prolece mozda biti drugacije,ali sam siguran da ako bi sad igrali Ajax bi ovo prosao,10x su u boljoj formi trenutno...

rogh

pre 5 godina

po prvi put da ne gledamo sve jedne te iste parove...tipa psg-barsa, juve-real...doduse nisu ni mogli da se sastanu ali je moglo recimo bajern-mancester

veljko

pre 5 godina

Šteta što Real nije naleteo na jači tim. Sve mislim da će opet daleko. Ajax ima klince, neiskusne za eliminacionu fazu. Voleo bih da nakantaju Madriđane, ali čisto sumnjam.

Jedino Barsu sigurno vidim dalje.

Prednost je, osim na strani Reala, i na strani Juvea (očekuje se dosadan dvomeč, i tesna, ali sigurna pobeda Italijana), Sitija (mnogi misle velika, ali su upravo oni najviše puta rezultatski podbacili) i PSG (na papiru velika, ali i Murinjo i Mančester znaju da igraju ovakve mečeve).

Od preostala tri para, Portu bih dao najviše šanse da prođe, ne zbog svoje snage, naravno, već je Roma ekstremno sklona kiksevima. Ne verujem da će ponoviti prošlu sezonu.

Nemačko-engleski dvomeči su bez dileme derbiji ove faze. I najneizvesniji za prognozu, posledično.

zurio sam1234567890

pre 5 godina

ima dosta lepih meceva ali me najvise zanima ko prolazi borusija ili totenhem
jer je prosle godine totenhem rutinski dva put pobedio
roma porto je bas neizvestan mec jer su obe ekipe osrednje i ima oni na strani puknu a kuci dobiju ubedljivo iste timove
ostalo ce biti rutinske pobede ili teske pobede u mecevima lepim za gledanje
ne ocekujem iznenadjenja

eye of the beholder

pre 5 godina

Prolaze dalje Siti, Juventus, PSŽ, Dortmund, Barsa, Porto, Ajax i Liverpul.

Atletiko - Juve će biti okršaj 2 armirana betona u odbrani, Ajaxovi klinci smatram da mogu itekako da izbace Real, Sparsi i Dortmund mogu da zamislim 2 tekme po gg5+, Parižani će osramotiti Junajted dok je klasik i najveći spektakl između Liverpula i Bajerna, biće sjajno svakako, jedva čekam!
(Arsenalovac, 17. decembar 2018 12:59)

Bukvalno si mi "ukrao" komentar iz tastature. :)
Slažem se 100% sa prognozom konačnog ishoda (plasmana u narednu rundu), jedino se ne slažem da će biti neki Spektakl između Redsa i Bavaraca. Zapravo, nekako verujem da će biti baš trule utakmice i da će Redsi na suvi kvalitet da prođu (za jedan gol više, 3-5 golova u obe tekme, a možda i manje).

Inače, Milioneri imaju zicer sa Spursima.

Kajverson

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....

parodija

pre 5 godina

Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)
Borjan je bio vaša sreća. Najbolji golman grupne faze LS, a primio najviše golova. Ne zabeleženo u istoriji fudbala!

TT001

pre 5 godina

Daleko je februar, a pre toga zimski prelazni rok... Svasta je moguce...
Tipujem da prolaze 6 prvoplasiranih iz grupa (Siti, Juve, PSG, Barsa, Real i Bajern) i dve drugoplasirane - Roma i Totenhem.

nikola

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..

siiiiim

pre 5 godina

(Mj23, 17. decembar 2018 12:29)
(Miki, 17. decembar 2018 12:37)
zapravo, real je taj koji vec 10+ godina zaredom dobija lake protivnike u 1/8 i 1/4 finala, a desava se precesto i u polufinalima i finalima
neko je pre par godina pisao o tome kako je sansa da im se veliki klubovi skoro nikad nisu pali u 1/8 i 1/4 nerealno mala, racunato za prethodnih 13 godina (od te godine koja je bila 2016. ako se ne varam)

neutralni felsh

pre 5 godina

A gde je zvezda haha  
(Čoban, 17. decembar 2018 11:49)  

na vrhu tabele. 
(jel istupate?, 17. decembar 2018 12:09) 

auuu, decko ga odjavio za vjek vjekova...kakvo za&šavnje, bruka
(Zasto nemas mozak, 17. decembar 2018 14:08)


pre izgleda da je vec dvojicu upecao :)

prsheva

pre 5 godina

Najbolje prosli Ajaks i PSG.
(Neki tamo Srbin iz Sumadije, 17. decembar 2018 13:03) Ajax su super ekipa svakome simpaticni su.. al ne zaboravi ipak igraju protiv Real.. iskustvo cini cesto svoje.. psg jes lako na prvi pogled i stanje je takvo.. al junajted i bunker od mourinjo zna lako svakog protivnika izneverit.. ja sam navijac reala ipak ajax real blagu prednost dam ajaxu a junajted psg. treba bit lako posao za psg al ipak tezak posao

neutralni felsh

pre 5 godina

A gde je zvezda haha 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 17. decembar 2018 11:49) 

Pa na Ušatom. Piše lepo. A piše i vaše cenjeno ime isto, al' na peharu suda Udruženog rada:-)
(Negativni, 17. decembar 2018 16:29)


e bas taj smo posteno osvojili! uzgred, gde je onaj vas pehar iz 46-te? :)

lol

pre 5 godina

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..
(nikola, 17. decembar 2018 15:34)


Tako se godinama pisalo i za Arsenal i za Siti i za Celzi prosle sezone pa ih je Barsa lagano izbacivala iz LŠ, a Mesi je davao po 2-3 gola.

kezza

pre 5 godina

@Sef, @Ivan, Ajax? Potopio ih je PSV 3-0. Neznaju da igraju protiv timova koji njih uhvate na presing a iz ajaxovog presinga dugim loptama u kontru salju brza krila kao Lozano i Bergwijn (novi Romario). PSV nije imao srece sa zrebom. Barca, Tottenham i Inter. I sve sto su izgubili bilo je u zadnjih 15 minuta. Nenormalno koliko su puta precku ili stativu pogodili. Unistice Real Ajaxa

neutralni felsh

pre 5 godina

(pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06) 
Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)


bas tako. upravo zvezda prosle sezobe nesrecno ispade u kupu, i to bas od macve.

Гледаоц

pre 5 godina

Манчестер Ј. - Барселона
Бајерн - Атлетико Мадрид
Тотенхем - ПСЖ
Ливерпул - Порто
Шалке - Манчестер С.
Јувентус - Ајакс
Реал - Лион
Дортмунд - Рома

Marko G

pre 5 godina

@Ivan ne lupaj, Ajax ne zna ni kako je doso u LS. Real madrid je kraljevski klub, ovo je realovo takmicenje. Smesno je da mislis da ce Real ispasti od Ajaxa koji igra u smesnoj ligi. Seti se mog komentara kad Real ubije boga i njima. Hala Madrid! Real do 4 zaredom!!!

Марко

pre 5 godina

Звезда је послала Ливерпул на Бајерн. Да су победили у Београду, били би први у групи и повлашћени на жребу.

Kajverson

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....
(Kajverson, 17. decembar 2018 15:22)

Ujakna 5,s tim sto je Srbin Kalinic oteran.Srba ima 4(Kolarov-Roma,Tadic-Ajax,Matic-Utd,Nastasic-Salje).Pricas kao da vasih igraca ima u zavrsnici 15,20 kad ono...
Nego,kakve veze Srbija ima sa zrebom 1/8 finala?Rvatima opet radi kompleks.Krstajic jeste kriv i nema pojma.Ujaci bolje vezbajte kosarku i odbojku da nekad i pobedite Srbe.
(los sorabos, 17. decembar 2018 16.....
U pravu si ,,nikakve veze Srbi nemaju sa ligom prvaka ,,slažemo se....

gremlin

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levant

https://www.youtube.com/watch?v=JLSnMybDHpY

Uzivaj...:D

neutralni felsh

pre 5 godina

Galliani, idi gledaj badmington, karling, umetničko klizanje... Nije fudbal za tebe, promašio si sport. Za koga god da navijaš taj se s fudbalom ne može sastaviti! Koga god da prezireš taj redom gazi sve pred sobom! 
Tvoje poznavanje fudbala blisko je nuli tako da......**** off!
(Beli, 17. decembar 2018 18:02)


uh ala smo se iznervirali :) ti dakle navijas samo za onoga ko osvaja trofej? navijas uz prognozu kao sto broker ulaze u deonice...

Beli

pre 5 godina

@neutralni
Ne druže. Ja ceo svoj život navijam za Zvezdu, a od '98 i za Liverpool za koji je tada igrao moj miljenik Michael Owen. I u doba najveće krize pratio sam i navijao za omiljeni klub! Kad god bi bio u Bg-u išao sam Zvezdine utakmice, kad god nije bilo prenosa na tv-u isti sam tražio po zadimljenim kladionicama jer volim klub za koji navijam. Liverpul sam gledao u Bugarskoj 2003. u KUP UEFA i 2014. u LŠ, kao i zadnju u Bg-u gde sam, naravno navijao za Zvezdu :) tako da, ne stoji ti komentar....

drago

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti
Atletiko Madrid – Juventus
Mančester junajted – Pari Sen Žermen
Totenhem – Borusija Dortmund
Olimpik Lion – Barselona
Roma – Porto
Ajaks – Real Madrid
Liverpul – Bajern Minhen

Steta sto ce se vec u osmini morati oprostiti Aletico ili Juve. Bit ce to i dvoboj Kalinic vs Mandzukic koji su u sjajnoj formi (Kalinic od ozlijede Coste starter i redoviti strijelac). Ocekuje nas jako malo golova, mozda samo 1 u cijelom dvomecu, ipak zbog Ronalda koji vise.
Steta i sto ce ispastili Liverpool ili Bayern. Bit ce to dvoboj Lovren vs Kovac. Najnezanimljiviji par je Roma vs Porto. I eto opet moze Roma daleko, (ovaj put) uz pomoc zdrijeba.
Dalje prolaze City, vjv Juve, PSG, Dortmund ili Spursi ne znam, Barca, Roma, Real (ako nesto gadno ne zeznu) i Liverpool.

drago

pre 5 godina

Los Sorabos

Samo sto Real i Barca osvajaju LP a Juve, Liverpool i Atletico igraju finale a Hrvati su im glavni igraci. Zato i igramo finale SP. Roma, Schalke, Ajax i United su timovi za osminu ili 4-finale. Schalke protiv City-ija ima gram sanse, takve su i Ajaxove protiv Reala kao i Unitedove protiv PSG-a. Jedino bi Roma mogla proci i to zbog dobrog zdrijeba. Ti timovi su 2 ili 3 razred u odnosu na ove najbolje.
Takodjer tu su i Coric iz Rome i trener Bayerna Kovac. Americki Hrvat je Pulisic a do ove sezone je Vrsaljko bio u Atleticu standardan, Kovacic prilicno standardan u Realu a i Pjaca je bio u Juveu. Prvih 5 i zadnja 3 je 8 plus Kovac i Coric, to je 10 ljudi.

pravoslavlje dolazi sa juga

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!

Valijant

pre 5 godina

Borusija - Totenhem
Barselona - Ajaks
Psg - Roma
Porto - Atletiko
Bajern - M. Junajted
M. Siti - Olimpik Lion
Real M. - Liverpul
Juventus - Šalke

Pa nek ide život :))

Гледаоц

pre 5 godina

Манчестер Ј. - Барселона
Бајерн - Атлетико Мадрид
Тотенхем - ПСЖ
Ливерпул - Порто
Шалке - Манчестер С.
Јувентус - Ајакс
Реал - Лион
Дортмунд - Рома

gabriel_BL

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06)
Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...

zreb

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti
Prolaze englezi

Atletiko Madrid – Juventus
Dobar par, Simeone ima ekipu koja moze da igra sa Juventusom

Mančester junajted – Pari Sen Žermen
Arapi prolaze, klasa su za sadasnji MU

Totenhem – Borusija Dortmund
Po meni najlepsi par za gledanje, voleo bih da prodje Dortmund

Olimpik Lion – Barselona
Barsa ide dalje

Roma – Porto
Duel dve ok ekipe

Ajaks – Real Madrid
Navijam za klince iz Amsterdama

Liverpul - Bayern
Navijam da Bayern prodje, ali ni njih ne volim

adriano_galliani

pre 5 godina

Од Енглеза, само ће Сити евентуално даље. Осталима је овде крај пута. Бајерн, нажалост, има најгорег тренера икада али екипа има снаге. Робен ће ваљда заплесати последњи пут..

Mj23

pre 5 godina

Opet se Barci namjesta smjesan protivnik.

Nista novo.

Real zadnje 2-3 godine ima brutalan raapored do finala.

Ajax igra trenutno mozda ponajbolji nogomet u europi.

Rocky

pre 5 godina

Koliko ovde klubova i to kakvih giganata i milijardera nemaju "usatog"

Bravo, Zvezdo. Koliko je samo vredna tradicija Crvene Zvezde sa tim trofejima.

Crvena Zvezda je postala evropski šampion pre jedne Barselone. Hej.

Klasa ostaje klasa.


Cestitam mom klubu na sjajnoj 2018. godini.

nikola

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..

qq

pre 5 godina

Muka mi je više od Reala i Barselone, uvek dobijaju najlakše protivnike i u grupi i nakon toga, nameštanjem žreba izbegavaju druge favorite dokle god je to moguće.

christian

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti 2
Atletiko Madrid – Juventus 2
Mančester junajted – Pari Sen Žermen 2
Totenhem – Borusija Dortmund 1
Olimpik Lion – Barselona 2
Roma – Porto 2
Ajaks – Real Madrid 2
Liverpul – Bajern Minhen 1

Vidoje

pre 5 godina

Šteta za Liverpul i Junajted . Siti će verovatno biti jedini engleski klub u narednom koli Lige šampiona. Najlepši fudbal ćemo gledati u dvomeču izmedju Totenhema i Boruije . Tu su Nemci u prednosti.

Prognoza

pre 5 godina

Najpozeljniji protivnik iz prvog sesira a samim tim i najslabiji je Porto a iz drugog sesira je najnepozeljniji a samim tim i najjaci Liverpul.Verujem da ce se upravo oni sresti u 1/8 finala LS.

Sinisa

pre 5 godina

Rekao bi da je 50:50 izmedju Juventusa i Atl.Madrida...Nema Ronaldo saigrace kakve je imao u Realu da bi mogao sada praviiti veliku razliku.Uostalom to se vidjelo u grupnoj fazi.Tako da ce to biti izuzetno tvrda i neizvjesna utakmica sa malo golova.

Marko G

pre 5 godina

@Ivan ne lupaj, Ajax ne zna ni kako je doso u LS. Real madrid je kraljevski klub, ovo je realovo takmicenje. Smesno je da mislis da ce Real ispasti od Ajaxa koji igra u smesnoj ligi. Seti se mog komentara kad Real ubije boga i njima. Hala Madrid! Real do 4 zaredom!!!

Kajverson

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....

drago

pre 5 godina

Šalke – Mančester siti
Atletiko Madrid – Juventus
Mančester junajted – Pari Sen Žermen
Totenhem – Borusija Dortmund
Olimpik Lion – Barselona
Roma – Porto
Ajaks – Real Madrid
Liverpul – Bajern Minhen

Steta sto ce se vec u osmini morati oprostiti Aletico ili Juve. Bit ce to i dvoboj Kalinic vs Mandzukic koji su u sjajnoj formi (Kalinic od ozlijede Coste starter i redoviti strijelac). Ocekuje nas jako malo golova, mozda samo 1 u cijelom dvomecu, ipak zbog Ronalda koji vise.
Steta i sto ce ispastili Liverpool ili Bayern. Bit ce to dvoboj Lovren vs Kovac. Najnezanimljiviji par je Roma vs Porto. I eto opet moze Roma daleko, (ovaj put) uz pomoc zdrijeba.
Dalje prolaze City, vjv Juve, PSG, Dortmund ili Spursi ne znam, Barca, Roma, Real (ako nesto gadno ne zeznu) i Liverpool.

Ivan

pre 5 godina

Real ispada od Ajaksa. Ne trebas biti neki strucnjak i zakljuciti da Ajaks ove sezone igra ne samo bolji fudbal od Reala nego od vecine top klubova iz najjacih liga. Da napomenem da su to dokazali u LS, posto ce mnogi prebaciti da je njihova liga slaba, sto je takodje smesna konstatacija.

Раде Кузма

pre 5 godina

Ајмо Бајерн-Ливерпул па да видимо да ли је клоб заборавио да игра против Бавараца. Мислим да сви прижељкују Манчестер Јунајтед и Рому, изузев Барселоне.

Arsenalovac

pre 5 godina

Prolaze dalje Siti, Juventus, PSŽ, Dortmund, Barsa, Porto, Ajax i Liverpul.

Atletiko - Juve će biti okršaj 2 armirana betona u odbrani, Ajaxovi klinci smatram da mogu itekako da izbace Real, Sparsi i Dortmund mogu da zamislim 2 tekme po gg5+, Parižani će osramotiti Junajted dok je klasik i najveći spektakl između Liverpula i Bajerna, biće sjajno svakako, jedva čekam!

Nemus

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

- 15.
(Kox, 17. decembar 2018 12:28)

Ajde mi objasni kakve veze ima ovaj sa Partizanom. Kakvo površinsko razmišljanje a tek tvoja replika, mislim kao dete. Pa šta ako je -15 normalno da je tako kad je liga naštelovana da prvi nema niti jedan poraz. Više treba verovati timu sa kiksevima nego onim bez nijednog.

neutralni felsh

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu. 
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49) 

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levant 

https://www.youtube.com/watch?v=JLSnMybDHpY 

Uzivaj...:D
(gremlin, 17. decembar 2018 15:51)


liverpul je od zvezde izgubio 2:0 na rajku, sta mislis da bi im tek barsa radila na nou kampu? jos pricas da se mesi ne bi video. protiv lovrena i van dajka? idi begaj, prosli bi grdje nego levante, daleko od toga da se "mesi nije video u jakim utakmicama, cak naprotiv. uostakom, redom je punio bas engleze - i united i arsenal, i siti, evo od skora je naceo i celzi.
a sta bi tek bilo na enfildu? barsa je bas liverpulu pre skoro 20 godina dala gol sa najvise pasova u LS, oko 25
https://youtu.be/BlPHGr6xqC8
izabran za gol sezone. tojest, nasetali ih u rodjenoj kuci... ni sutra da se sretnu ne bi bilo skoro nista drugacije .

aco

pre 5 godina

Атлетико пре Јувеа, Ливерпул пре Бајерна, ПСЖ пре Манчестера, Тотенхем пре Борусије. Остало је јасно, мада изненађења су могућа.

TT001

pre 5 godina

Daleko je februar, a pre toga zimski prelazni rok... Svasta je moguce...
Tipujem da prolaze 6 prvoplasiranih iz grupa (Siti, Juve, PSG, Barsa, Real i Bajern) i dve drugoplasirane - Roma i Totenhem.

Марко

pre 5 godina

Звезда је послала Ливерпул на Бајерн. Да су победили у Београду, били би први у групи и повлашћени на жребу.

Mare Maronne

pre 5 godina

Pazite kada Muki i Vragolani iznenade Plasticni Pariz,Crvena Napast gazi Bavarce,Real nije mogao vise da se obraduje nego Kopljanici,Gradjanski 'lagano u 1/4 finale,Barselona na papiru i U PRAKSI favorit ali ne treba zaboraviti da je Lion ove sezone igrao dobar fudbal u grupi i atraktivan,Juventus i CR7 se vraca na mesto zlocina protiv Jorgandzija mec koji je otvoren u potpunosti svih 180 minuta,ne zna se ko je srecniji Roma ili Porto i mozda najatraktivniji mec iz senke Totenhem-BVB voleo bih da prodje Dortmund,sportski pozdrav!

parodija

pre 5 godina

Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)
Borjan je bio vaša sreća. Najbolji golman grupne faze LS, a primio najviše golova. Ne zabeleženo u istoriji fudbala!

neutralni felsh

pre 5 godina

(pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06) 
Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)


bas tako. upravo zvezda prosle sezobe nesrecno ispade u kupu, i to bas od macve.

Лепи Цане

pre 5 godina

Маса партизанских "интелектуалаца" са питањем где је Звезда. Далеко је испред вас, зато је и не видите.

Negativni

pre 5 godina

Ne znam zašto su ljudi toliko sigurni u prolaz PSŽ-a i Sitija? Pa upravo ta dva tima su pokazala da mogu da razbiju protivnika sa pet komada, ali isto tako da prime po tri i kod kuće i na strani. Čak i Barselona, koja bi po imenima trebalo da se prošeta ove godine do pehara, ume da popije tri komada od Rome, koja je za klasu ispod nje. Igra se neki čudan fudbal, naizgled super brz i napadački, ali u isto vreme i sa gomilom diletantskih poteza odbrana i golmana, što devedesetih i prvih nekoliko godina novog veka, nije bio slučaj. Da li su igrači lošiji nego tada, da li je novac upropastio motivaciju i želju...ne znam. Uglavnom, odavno nisam gledao kvalitetan, tvrd fudbal, sa manje brzine ali mnogo smislenijih i genijalnijih pasova, kontranapada i tehnike. Ako izuzmemo Mesija i Nejmara, više nijedan igrač nema tehniku na vrhunskom nivou. Nekada su svi veliki timovi imali bar po jednog. Zidan, Ronaldo, Ronaldinjo, Pirlo, Del Pjero, Toti, Kaka, Badjo, Savićević, Boban, Romario, Bergkamp...CR je strašan golgeter i atleta, ali tehnika mu nije baš jača strana. Zaista se prvi put ne usudjujem ni da prognoziram, jednostavno sve je moguće.

neutralni felsh

pre 5 godina

Galliani, idi gledaj badmington, karling, umetničko klizanje... Nije fudbal za tebe, promašio si sport. Za koga god da navijaš taj se s fudbalom ne može sastaviti! Koga god da prezireš taj redom gazi sve pred sobom! 
Tvoje poznavanje fudbala blisko je nuli tako da......**** off!
(Beli, 17. decembar 2018 18:02)


uh ala smo se iznervirali :) ti dakle navijas samo za onoga ko osvaja trofej? navijas uz prognozu kao sto broker ulaze u deonice...

eye of the beholder

pre 5 godina

Prolaze dalje Siti, Juventus, PSŽ, Dortmund, Barsa, Porto, Ajax i Liverpul.

Atletiko - Juve će biti okršaj 2 armirana betona u odbrani, Ajaxovi klinci smatram da mogu itekako da izbace Real, Sparsi i Dortmund mogu da zamislim 2 tekme po gg5+, Parižani će osramotiti Junajted dok je klasik i najveći spektakl između Liverpula i Bajerna, biće sjajno svakako, jedva čekam!
(Arsenalovac, 17. decembar 2018 12:59)

Bukvalno si mi "ukrao" komentar iz tastature. :)
Slažem se 100% sa prognozom konačnog ishoda (plasmana u narednu rundu), jedino se ne slažem da će biti neki Spektakl između Redsa i Bavaraca. Zapravo, nekako verujem da će biti baš trule utakmice i da će Redsi na suvi kvalitet da prođu (za jedan gol više, 3-5 golova u obe tekme, a možda i manje).

Inače, Milioneri imaju zicer sa Spursima.

ckm

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..
(nikola, 17. decembar 2018 15:34)

Bas tako kralju, samo eto sto je igrac koji je pazi sad ovo ,zabio ukupno 20 golova engleskim velikanima u LS. U dva finala razbucao veliki tada Man Utd, oba puta zabio , zabijao Arsenalu cak i 4 komada u nokaut fazi,plus u jos par navrata ih bukvalno razbio..Sta je radio City-u takodje u par navrata ne treba trositi reci..Chelsea mu bio najtvrdji , al i njima prosle sezone utrpao 3 komada ..Oh da, zaboravih reci da je najbolji strelac i asistent u istoriji El clasica ,kao i derbija sa Atleticom :) Da ne pricam sta je radio Bayernu 2009 u cetvrtfinalu, pa 2015 u polufinalu,pa PSG,Juve itd... Aj sad cokolino i na spavanje ;)

neutralni felsh

pre 5 godina

A gde je zvezda haha 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 17. decembar 2018 11:49) 

Pa na Ušatom. Piše lepo. A piše i vaše cenjeno ime isto, al' na peharu suda Udruženog rada:-)
(Negativni, 17. decembar 2018 16:29)


e bas taj smo posteno osvojili! uzgred, gde je onaj vas pehar iz 46-te? :)

sef strucnog staba

pre 5 godina

Од Енглеза, само ће Сити евентуално даље. Осталима је овде крај пута. Бајерн, нажалост, има најгорег тренера икада али екипа има снаге. Робен ће ваљда заплесати последњи пут..
(adriano_galliani, 17. decembar 2018 12:24)

A ko ce od Italijana dalje? Napoli, ili lazni velikani milan ili inter? A da, pa nije njima mesto u LS.

neutralni felsh

pre 5 godina

A gde je zvezda haha  
(Čoban, 17. decembar 2018 11:49)  

na vrhu tabele. 
(jel istupate?, 17. decembar 2018 12:09) 

auuu, decko ga odjavio za vjek vjekova...kakvo za&šavnje, bruka
(Zasto nemas mozak, 17. decembar 2018 14:08)


pre izgleda da je vec dvojicu upecao :)

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Ајмо Тадићу руши шампионе! Ал ће Париз да "убије" Јунајтед! 👏👏👏

vlada

pre 5 godina

Realno, u ovim sudarima Bundeslige i Premier lige, blagu prednost dajem Englezima. City prolazi lagano, a Liverpool i Tottenham nisu nista slabiji od Bayerna i Dortmunda. Bice tu svasta, Barca prolazi lagano, dok ce u dvomecu Atletiko-Juventus biti svasta. Navijacki bih voleo da Ajaks opere Real, ali jako tesko protiv ovih, ipak su preiskusni.

los sorabos

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....
(Kajverson, 17. decembar 2018 15:22)

Ujakna 5,s tim sto je Srbin Kalinic oteran.Srba ima 4(Kolarov-Roma,Tadic-Ajax,Matic-Utd,Nastasic-Salje).Pricas kao da vasih igraca ima u zavrsnici 15,20 kad ono...
Nego,kakve veze Srbija ima sa zrebom 1/8 finala?Rvatima opet radi kompleks.Krstajic jeste kriv i nema pojma.Ujaci bolje vezbajte kosarku i odbojku da nekad i pobedite Srbe.

lol

pre 5 godina

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levante u Ueska..
(nikola, 17. decembar 2018 15:34)


Tako se godinama pisalo i za Arsenal i za Siti i za Celzi prosle sezone pa ih je Barsa lagano izbacivala iz LŠ, a Mesi je davao po 2-3 gola.

Kajverson

pre 5 godina

Evo dragi susjedi ,ovo je krema svjetskog nogometa ....sad lijepo izvucite vase igrace iz tih klubova ....o vidjet ćete gdje ste ,,cemu da se lazete....najmanje vam krastajic kriv....
(Kajverson, 17. decembar 2018 15:22)

Ujakna 5,s tim sto je Srbin Kalinic oteran.Srba ima 4(Kolarov-Roma,Tadic-Ajax,Matic-Utd,Nastasic-Salje).Pricas kao da vasih igraca ima u zavrsnici 15,20 kad ono...
Nego,kakve veze Srbija ima sa zrebom 1/8 finala?Rvatima opet radi kompleks.Krstajic jeste kriv i nema pojma.Ujaci bolje vezbajte kosarku i odbojku da nekad i pobedite Srbe.
(los sorabos, 17. decembar 2018 16.....
U pravu si ,,nikakve veze Srbi nemaju sa ligom prvaka ,,slažemo se....

bmiles

pre 5 godina

Ocigledno da ce svi favoriti lako,tu mislim na PSZ,Barcelonu,Juventus i Real.Ostali koji cekaju iz senke Liverpul i Bajern nazalost ukrstice koplja.Jedino sam siguran da ce PL verovatno ostati samo sa jednim predstavnikom posle ovog kola!Najverovatnije Liverpul,a to samo pokazuje sda je nas sampion imao zaista tesku grupu.Respekt "komsijama" od strane jednog "grobara",sa porukom nema "jake Zvezde bez jakog Partizana"!

drug Vucela

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

Sudar titana u 1/8 finala LS: Jang Bojs - Dinamo, ko pobedi ide do samog kraja...a cekaj pa vec su igrali u kvalifikacijama. Kako su prosli doprvaci?

dario

pre 5 godina

Gledajuci istoriju i tradiciju, bez sumnje najzvucniji par je Liverpool -Bayern ,mada ni Ajax -Real ne zaostaje mnogo ,ali ipak Ajax nije ono sto je bio nekad. Dajem blagu prednost Bayernu jer mislim da ce Liverpool ove sezone sve karte baciti na prvenstvo . Atletico-Juventus sudar dve slicne ekipe, koje gaje slican fudbal. Igru na malo golova i tu je otvoreno sve. Juventus jeste mozda blagi favorit, ali tu ipak tipujem na Chola. PSG-United na papiru veliki duel, ali ukoliko Mancester nesto drasticno ne promeni nesto u igri, a dokle je Murinho na klupi, to tesko da ce se desiti, PSG ce rutinski ovo proci. Jedini spas Unitedu je otkaz Murinhu i pustiti te igrace da prodisu jer ima potencijala u navali itekako. Barsa i City ne bi smeli imati vecih problema , a odlican duel ce biti izmedju Borusije i SPursa.Dve slicne ekipe, napadacki orijentisane i trebalo bi biti mnogo golova.Prednost dajem nemcima. I Roma je favorit protiv Porta, ali ipak tipujem na malo iznadjenje i prolazak portugalaca. Prognoza za kraj, mislim da se Barcelona ponovo nabrijana da osvoji ovo takmicenje i nju vidim kao jednog od finalista, a s druge strane tipujem na jedan od "arapskih" klubova.Mislim da ce City ili PSG konacno zavrsiti u finalu.

andreas kisser

pre 5 godina

prizeljkivao sam bajern ili real i drago mi je zbog ovakvog zreba. za liverpul je najbolje da od starta krene sa jakim protivnicima koji su u nesto slabijoj formi. najgora opcija su bili barsa ili juventus, a atletiko i borusija su tradicionalno nezgodni. klop ocigledno krece da dize formu igraca, do osmine finala ce verovatno i udarna trojka zaliciti na onu iz prosle sezone i mislim da protiv bajerna, LFC ima bar 50% sansi da prodje dalje.

Kolt

pre 5 godina

Atletiko Madrid – Juventus to će biti najružniji fudbal u istoriji. Sigurno oba meča bez golova i samo po koji šut i šansa na obe utakmice.

gremlin

pre 5 godina

Barsa koga god da je izukla dobro bi prosla na zrebu.
(Bodibond, 17. decembar 2018 13:49)

Liverpul bi ih zgazio, a mesi se u to mecu ne bi video kao i inace u jakim utakmicama u LS. Pa nije mu to Levant

https://www.youtube.com/watch?v=JLSnMybDHpY

Uzivaj...:D

frosty

pre 5 godina

@Nemus
A nije bila namestena liga one sezone kada je Partizan napravio rekordan niz bez poraza u ligi a da su ga u Evropi izbacili u sezoni kupanja?
Mozda je i namestena, al Zvezda za razliku od vas makar ima pokrice u vidu solidnih igara protiv mnogo jacih protivnika.

Nikolaxxx

pre 5 godina

Barbara uzivo izvjestava o mogucim zvijezdinim protivnicima
(Hrvatska u finalu 2018, 17. decembar 2018 12:02)

A predsednik javlja kako je partizan na neverovatnom drugom mestu u super ligi Srbije...

Kosta ispod mosta

pre 5 godina

Nekom sreca treba protiv Liverpula i PSG,a nekom protiv Macve...
(gabriel_BL, 17. decembar 2018 13:05)

Hahahah.... brate, upravio si ugasio jos jednog Vucelinog aparthejd bota.

Лепи Цане

pre 5 godina

Ne zna se ko je bio srećniji po objavljivanju žreba, Roma ili Porto?
(Windsor Knot, 17. decembar 2018 13:19)

Судећи по коментарима најсрећнији су гробари. Само они знају зашто. Ваљда знају.

kezza

pre 5 godina

@Sef, @Ivan, Ajax? Potopio ih je PSV 3-0. Neznaju da igraju protiv timova koji njih uhvate na presing a iz ajaxovog presinga dugim loptama u kontru salju brza krila kao Lozano i Bergwijn (novi Romario). PSV nije imao srece sa zrebom. Barca, Tottenham i Inter. I sve sto su izgubili bilo je u zadnjih 15 minuta. Nenormalno koliko su puta precku ili stativu pogodili. Unistice Real Ajaxa

kiki

pre 5 godina

Muka mi je više od Reala i Barselone, uvek dobijaju najlakše protivnike i u grupi i nakon toga, nameštanjem žreba izbegavaju druge favorite dokle god je to moguće.
(qq, 17. decembar 2018 12:41)


Kakva bre Barselona? Barselona je godinama unazad dobijala najtezeg moguceg drugoplasiranog protivnika Arsenal, PSG, Milan, City i to sve po nekoliko puta... Svima je muka bila od tih utakmica... Za Real si upravu.

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

A gde je zvezda haha 
(Čoban, 17. decembar 2018 11:49) 

na vrhu tabele.
(jel istupate?, 17. decembar 2018 12:09)

auuu, decko ga odjavio za vjek vjekova...kakvo za&šavnje, bruka

Negativni

pre 5 godina

A gde je zvezda haha
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čoban, 17. decembar 2018 11:49)

Pa na Ušatom. Piše lepo. A piše i vaše cenjeno ime isto, al' na peharu suda Udruženog rada:-)

VeljaCZV

pre 5 godina

Nadam se da ce Zvezda imati sreće na zrebu! Posle veličanstvenog nastupa u grupi smrti, red je da ima i malo sreće na žrebu!
(pravoslavlje dolazi sa juga, 17. decembar 2018 12:06)

Sa kim vi igrate bese ?

veliki strumf

pre 5 godina

Tadić dobio šta je tražio i mislim da Ajax uopšte nije bez sansi protiv Reala. Liverpul-Bajern ala će tu prestati. Liverpul trenutno u boljoj formi, ali slabo igraju van ostrva. PSŽ će pregaziti Murinja, biće to strasno za gledanje. Ako je Liverpul, po recima Murinja, toliko brži, šta tek reci za PSŽ!

beogradjanin romanista

pre 5 godina

Roma ce verovatno izvuci Porto, mora jednom da se potrefi, stalo izvlace ili REAL ILI BARSELONU, dosta je vise, mora sada Porto, dobijamo ih u obe utakmice, ne plasimo se nikoga, problem je sto nema Dzeka, ali sta je tu je. ROMA BELGRADE!!!

sef strucnog staba

pre 5 godina

Neverovatno je tuzno da se dve mocne ekipe poput Juvea i Atletika sudare odmah. Takodje i Dortmund i Totenhem, dva ekstremno lepa fudbala i odmah ce neko ispasti.

Nikola

pre 5 godina

Pariz evidentno se favorizira dobili su najlaksu ekipu za protivnika, Realu su dali Ajax koji im lezi a i da ih neko ne bi bas obruko jer su van forme. Liverpul i Bayern bas spektakl od meca, ima dovoljno vremena da bavarci podignu formu. Juve Atletiko je kao partija saha, generalno leze italijanima spanci no AM je dosta drugaciji tim, netipican, vrlo tvrda ekipa u odbrani koja koristi svaku gresku protivnika, treba taj mec ispratiti.

mmm4

pre 5 godina

Sunovrat junajteda, iscrpljujuce nadmudrivanje stare dame i jorgandzija, gradjani idu dalje, Borusija nazalost ispada, roma ce se jedva provuci ali ipak proci dalje, klinci johana krojfa ispisuju istoriju izbacivanjem reala, mesi bez problema salje Barsu medju 8 i za kraj, atomski fudbal sudar liverpula i bajerna, mec u kome je sve(apsolutno sve) moguce.

drago

pre 5 godina

Los Sorabos

Samo sto Real i Barca osvajaju LP a Juve, Liverpool i Atletico igraju finale a Hrvati su im glavni igraci. Zato i igramo finale SP. Roma, Schalke, Ajax i United su timovi za osminu ili 4-finale. Schalke protiv City-ija ima gram sanse, takve su i Ajaxove protiv Reala kao i Unitedove protiv PSG-a. Jedino bi Roma mogla proci i to zbog dobrog zdrijeba. Ti timovi su 2 ili 3 razred u odnosu na ove najbolje.
Takodjer tu su i Coric iz Rome i trener Bayerna Kovac. Americki Hrvat je Pulisic a do ove sezone je Vrsaljko bio u Atleticu standardan, Kovacic prilicno standardan u Realu a i Pjaca je bio u Juveu. Prvih 5 i zadnja 3 je 8 plus Kovac i Coric, to je 10 ljudi.

veljko

pre 5 godina

Šteta što Real nije naleteo na jači tim. Sve mislim da će opet daleko. Ajax ima klince, neiskusne za eliminacionu fazu. Voleo bih da nakantaju Madriđane, ali čisto sumnjam.

Jedino Barsu sigurno vidim dalje.

Prednost je, osim na strani Reala, i na strani Juvea (očekuje se dosadan dvomeč, i tesna, ali sigurna pobeda Italijana), Sitija (mnogi misle velika, ali su upravo oni najviše puta rezultatski podbacili) i PSG (na papiru velika, ali i Murinjo i Mančester znaju da igraju ovakve mečeve).

Od preostala tri para, Portu bih dao najviše šanse da prođe, ne zbog svoje snage, naravno, već je Roma ekstremno sklona kiksevima. Ne verujem da će ponoviti prošlu sezonu.

Nemačko-engleski dvomeči su bez dileme derbiji ove faze. I najneizvesniji za prognozu, posledično.

neutralni felsh

pre 5 godina

Real ispada od Ajaksa. Ne trebas biti neki strucnjak i zakljuciti da Ajaks ove sezone igra ne samo bolji fudbal od Reala nego od vecine top klubova iz najjacih liga. Da napomenem da su to dokazali u LS, posto ce mnogi prebaciti da je njihova liga slaba, sto je takodje smesna konstatacija.
(Ivan, 17. decembar 2018 12:51)


da je real uvek ispadao od boljih ekipa skoro nikada ne bi osvojili ligu sampiona.

Jumko

pre 5 godina

Ove sve bi Besiktas prosao sa pola snage! Ali eto, jednom davno su kod rezultata 2-1 za protivnika pogodili precku, pa se sve okrenulo... Ja tako video u jednoj emisiji.

Раде Кузма

pre 5 godina

Какво ће само смарање да буде утакмица између Атлетика и Јувентуса. Реал и Барса, као по добром старом обичају.

faustino_asprilja

pre 5 godina

Niko ne zeli videti Atletico s druge strane pa tako ni Juventus.To je uvek nagazna mina i tesko je igrati s njima. Juventusu se moze desiti da ispadnu vec u osmini finala a ciljaju trofej.Nisu bas imali srece u zrebu, cak mislim da nisu gore mogli proci.

lorenzo

pre 5 godina

auuu Borusija...da igraju kao prošle sezone rekao bi "može, daj da se igramo" ali kako igraju ove sezone...jedno je sigurno, biće golova, i jedni i drugi igraju napadački fudbal...neka bolji prođe...i da, COYS

prsheva

pre 5 godina

Najbolje prosli Ajaks i PSG.
(Neki tamo Srbin iz Sumadije, 17. decembar 2018 13:03) Ajax su super ekipa svakome simpaticni su.. al ne zaboravi ipak igraju protiv Real.. iskustvo cini cesto svoje.. psg jes lako na prvi pogled i stanje je takvo.. al junajted i bunker od mourinjo zna lako svakog protivnika izneverit.. ja sam navijac reala ipak ajax real blagu prednost dam ajaxu a junajted psg. treba bit lako posao za psg al ipak tezak posao

siiiiim

pre 5 godina

(Mj23, 17. decembar 2018 12:29)
(Miki, 17. decembar 2018 12:37)
zapravo, real je taj koji vec 10+ godina zaredom dobija lake protivnike u 1/8 i 1/4 finala, a desava se precesto i u polufinalima i finalima
neko je pre par godina pisao o tome kako je sansa da im se veliki klubovi skoro nikad nisu pali u 1/8 i 1/4 nerealno mala, racunato za prethodnih 13 godina (od te godine koja je bila 2016. ako se ne varam)

Beli

pre 5 godina

Galliani, idi gledaj badmington, karling, umetničko klizanje... Nije fudbal za tebe, promašio si sport. Za koga god da navijaš taj se s fudbalom ne može sastaviti! Koga god da prezireš taj redom gazi sve pred sobom!
Tvoje poznavanje fudbala blisko je nuli tako da......**** off!

789

pre 5 godina

Rashlađene kuglice u prvom "šeširu" Real, a u drugom Lion.
(ZLOBEX, 17. decembar 2018 11:56)

I onda na kraju tvoj voljeni klub izvuce Lyon. Koja ironija...

Sasa

pre 5 godina

Mislim da ce Simeonovi ratnici da izlome Ronalda :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (TS89, 17. decembar 2018 18:01)

# Link komentara

Ratnici je isuvise fina rec za njih - bolje ce ogvovarati kostolomci. Posto oni ne igraju fudbal vec lome. Ronaldo poznaje svoju tradicionalnu musteriju i te kako. Vise puta je on njih izlomio psiholoski, nego oni njega fizicki. A kada je tako zapitas se koliko je neko bolji....:)

Student

pre 5 godina

Lep zreb. Zao mi je Liona, verovatno ce ispasti a mislim da su veoma dobra ekipa. Naravno nikad se ne zna lopta je okrugla. Nadam se da ce Ajaks da prodje madridjane, a sta reci za Liverpul Bajern? Prstace na sve strane!

AgentPromena

pre 5 godina

Ajmo Murinjo madžijo, išćeraj PSG bogati i svima zapuši usta! :)
(Defunctus(2, 17. decembar 2018 13:04)

I ja to kazem, ali pitanje je da li ce Murinjo da doceka taj dvomec.

EuroNix

pre 5 godina

Barca zadnjih 5 godina u osmini finala: 2013/14 City 2:0, 2:1... 2014/15 City 2:1, 1:0… 2015/16 Arsenal 2:0, 3:1... 2016/17 PSG 0:4, 6:1... 2017/18 Chelsea 1:1 3:0...Ako su ovi slabi protivnici? Toliko za neupucene, koji tvrde Barca uvek izvlaci slabe protivnike

jsx

pre 5 godina

@the jox
Jeste, PSG je vrlo lak rival. Real jos i jeste imao srece u ovoj fazi mada su cesto igrali sa dosta jakim Bajernom u cetvrtfinalu, a Barsi su dolazili Siti, Arsenal, prosle godine Celzi u ovoj fazi takmicenja.
@Turista Nudista
Ne bih stvarno davao pare :), ali prilicno sam siguran da nece. Ovde ljudi pricaju o Realu kao da su drugoligasi. Podici ce oni formu kad bude trebalo, anema Ajaks snage. Sve je moguce, ali bas ne verujem.

Beli

pre 5 godina

@neutralni
Ne druže. Ja ceo svoj život navijam za Zvezdu, a od '98 i za Liverpool za koji je tada igrao moj miljenik Michael Owen. I u doba najveće krize pratio sam i navijao za omiljeni klub! Kad god bi bio u Bg-u išao sam Zvezdine utakmice, kad god nije bilo prenosa na tv-u isti sam tražio po zadimljenim kladionicama jer volim klub za koji navijam. Liverpul sam gledao u Bugarskoj 2003. u KUP UEFA i 2014. u LŠ, kao i zadnju u Bg-u gde sam, naravno navijao za Zvezdu :) tako da, ne stoji ti komentar....

rogh

pre 5 godina

po prvi put da ne gledamo sve jedne te iste parove...tipa psg-barsa, juve-real...doduse nisu ni mogli da se sastanu ali je moglo recimo bajern-mancester

Marko

pre 5 godina

Real ove sezoni bas ume da podbaci, ne bi bilo neocekivano da recimo Ajax prodje, klinci su pretalentovani. Svašta može da se očekuje sa ovakvim sezonama i jednih i drugih.

Turista Nudista

pre 5 godina

@jsx

slazem se da ce na prolece mozda biti drugacije,ali sam siguran da ako bi sad igrali Ajax bi ovo prosao,10x su u boljoj formi trenutno...

Kajverson

pre 5 godina

ajde u 100 maraka da ce Ajax da prodje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Turista Nudista, 17. decembar 2018 16:08)....
Lako tako se kladiti kad ih nemas ....

Don Corleone

pre 5 godina

Borusija - Totenhem 
Barselona - Ajaks 
Psg - Roma 
Porto - Atletiko 
Bajern - M. Junajted 
M. Siti - Olimpik Lion 
Real M. - Liverpul 
Juventus - Šalke 

Pa nek ide život :))
(Valijant, 17. decembar 2018 11:49)

Siti i Lion bili u istoj grupi.

zurio sam1234567890

pre 5 godina

ima dosta lepih meceva ali me najvise zanima ko prolazi borusija ili totenhem
jer je prosle godine totenhem rutinski dva put pobedio
roma porto je bas neizvestan mec jer su obe ekipe osrednje i ima oni na strani puknu a kuci dobiju ubedljivo iste timove
ostalo ce biti rutinske pobede ili teske pobede u mecevima lepim za gledanje
ne ocekujem iznenadjenja