Subota, 15.12.2018.

08:35

Jokić kraljevski protiv Oklahome, Bjelici i Bogdanoviću izmakla pobeda

Košarkaši Denvera ostvarili su 19. pobedu u sezoni NBA pošto su pred svojim navijačima pobedili Oklahomu sa 109:98.

Izvor: Z.K.

Jokiæ kraljevski protiv Oklahome, Bjelici i Bogdanoviæu izmakla pobeda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

petar

pre 5 godina

denver gledao, kingse pratio, vidim na 4 min do kraja 123-113, reko to je to, preokrenuse, za par minuta vidim stvarno preokret, 2-17, da za poslednja 4 min I vise das dva poena, da za prvo pol primis 80 I da si opet na loptu da dobijes gsw. shvatam ja da nasa (euroliga, aba, reprezentativna) kosarka nema puno veze za nba, ali da igraci nemaju toliko mozga da na dva min pred kraj na plus deset odigraju pun napad nego u petoj sekundi prangija svako ko se docepa lopte to ne mogu.

petar

pre 5 godina

je l moguce da se u nba ne pise asistencija I ako igrac da oba bacanja (sinoc proverih, cista ass jokica za huanca, faul daje oba jokicu ne pisu ass, a I u prethodnom mecu, jednom je igrac sutirao 1-2 nisu mu upisali ass, a ni kad je bila ass za trojku pa saigrac sutirao 2-3'bacanja)?

MaironDrake

pre 5 godina

znanje-imanje,

nemam puno vremena, a imam zelju da repliciram, ali samo da prokomentarisem ovu tvrdnju da je Jokic pametan. On je def kosarkaski inteligentan, ali van kosarke je dovoljno poslusati njegov intervju I dosta toga se samo kaze...

Ovu tvrdnju da je harizmatican ne vredi komentarisati. Za njega je Dankan Muhamed Ali licno sto se tice harizme...

Porediti kosarku I odbojku je isto kao porediti tenis I ragbi...

jeste siledzija

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!
(Đole, 15. decembar 2018 12:25)

Ne znam sta treba da rade (i sta je uopste moguce) ali je cinjenica da, Fox, iako je ocigledno veliki talenat, skoro uvek ima losiji +/- indeks od Bjelice i BB - jednostavno Fox nije jos uvek zreo da bude vodja, trebalo bi da provede par sezona kod Zeljka, da se malo smiri ;-) Na primer, BB je juce u porazu imao +12.

vlado

pre 5 godina

@Djole

Ti si svoje znanje dovoljno pokazao navijajuci da je Vigins zvezda (vreme ce pokazati da je ugovor koji su mu Vulvsi dali jedan od gorih u istoriji NBA) i da bi ga kao takvog Kingsi trebali pojuriti i ako cela liga zna za njega da je "kancer" igrac, a moj predlog za tebe, od coveka koji je vec 25+ godina u kosarci i koji je zapamtio i pratio rane dane Divca, Drazena, Paspalja, Kukoca i ostalih u NBA, ti je da ne verujes bas u svaku vest koju procita a da malo vise pocnes da gledas i to stvarno da gledas ovaj prelepi sport ne samo statistiku ili igraca sa loptom i rukama vec SVE, pa ce neke stvari mozda da ti se otvore. Ne bih uopste analizirao tvoju analizu Viginsovog ugovora i kako bi on to kao "zvezda" (a decko je zvezda samo u svojoj glavi) doprineo Kinsima i njihovom ulasku u PO, besmislena je totalno s obzirom na time line Kingsa i trenutne ugovore koje imaju. Uglavnom jedan davno pokojni cika je jednom rekao: "Budala je ko ne cita, ali je jos veca budala koja veruje u sve sto procita." Znam samo da bi u Minesoti tri dana slavili da neko preuzme Viginsa od njih. P.s. na istom tom ESPN-u imas clanak kako je Vigins jedan od igraca koji je najvise podbacuje ove godine pa procitaj...

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Gledao sam na ESPN-u,na minut do kraja kada je već sve bilo rešeno komentator je bio oduševljen pobedom Denvera nabrajajući sve njihove povređene igrače.Šteta što Jokić nije igrao prvu polovinu zadnje četvrtine.

Đole

pre 5 godina

@Vlado
@Pera iz bivseg DDR-a

Da li ste vi maloletni ili ste totalno neobjektivni? Ti Vlado prvo nauči da čitaš i pamtiš duže od jedne sekunde - TU VEST JE OBJAVIO ESPN - najveći svetksi sportski kanal!! A ti Pero nemoj da daješ glupe predloge, nema nedelju dana kako je Šarić trejdovan i pojma o trejdu nemaš. Vigins ima ugovor do 2024!!! 2019 - 2020 ima platu 25,4 miliona, 2020-2021 27,5; 2021-2022 29,5 M$, 2022-2023 31,5 M$, 2023-2024 33,6 M$. To su ZAGARANTOVANA primanja. Opšte je poznato da su Kingsi tim sa najlošijom reputacijom i najmanjim tržištem za sponzore (patike npr.) u celoj NBA i da nijedna "ZVEZDA" neće da pređe u Kingse ni za kakav novac!!! Na tržištu ima nekoliko igrača koji su interesanti za koncepsiju igre Kingsa ali svima ugovor ističe za godinu ili dve i onda je trejd BESMISLEN. Kingsima treba što pre zvučno ime sa što dužim ugovorom da bi na njemu uz Foksa i Baglija mogli da grade budućnost. Ja sam izneo svoj stav da bih baglija trejdovao jer se desi tek jednom u tri godine da ruki u prvih šest meseci tri puta bude povređen, nešto je tu sumnjivo. Uostalom ove godine Bagli im nije ni od kakve pomoći samo guši Bjelicu, a kakav će biti sledeće sezone niko pojma nema. Kingsi nemaju vremena da čekaju 12 godina nisu igrali plej of - UBEDLJIVO SU NAJGORA FRANŠIZA! I zato je dobar trejd za Viginsa, jer Timbervulvsi hoće da se oslobode njegovog astronomskog ugovora. Da daju Šarića koji zarađuje 4 miliona po sezoni neće ni u ludilu! Pojma nemate o seleri kapu.

znanje-imanje

pre 5 godina

@MaironDrake
U odbojci detaljno poznajem (pa olako na basket prenosim) odnos tehnike i teretane: uvek smeta. Vrlo individualno ljudi su na nju tolerantni, umereno tolerantni i netolerantni. Nakon nje obavezno mora tehnički oporavak a Stef je to izvesno prošao u višegodišnjem projektu. Ovde bi to bila trostruka greška: novu masu više prirodno nema gde, dečko je vaterpolo-"mekan" i nema predispoziciju za "definiciju". O stradanju ortopedije da ne govorimo. Dakle mic-po-mic je njemu najbolje što je moguće, valjda tamo nisu toliki debili.
A harizmu naravno ima: kao goofy i flegma, a tek kao pametan; al to nije sell-out, naročito ako ne sme no homo. Interno on je niz alavih praznoglavih rasno napetih krelaca preveo na kolektivnu igru, uprkos NBA defaulta gde dok dva tima igraju igrači istog tima igraju jedan protiv drugog. I to uprkos dobijanju max i od njihovih puno puta većeg ugovora - gde ćeš veću harizmu!
Ali OK, idem sad na put, za kaznu da se negde u snegu zaglavim...

mpp

pre 5 godina

Jokić NIJE došao u NBA ligu kao Dražen,Divac Kukoč ili Donćić iz nekog prestiznog kluba sa tradiciom ,Partizan,Cibona Real Jugoplastika.... Nije došao kao zvezda , bio je 41 na draftu ,
Došao je da proba ,da igra to što igra pašta bude
a sada najplaćeni srpski spotista ,sa najvecim ugovorom 136 mil.$ . Kakav je to uspon , već sada je upisan u legende ovoga sporta . Amricki prestizni Magazin "538" koji se bavi statistikom i prognozama(prvi na svetu prognozirao Trampa za budućeg predsednika) procenjuje Nikolu na 320 mil $ (Luka Doncic je procenjen na oko 120 mil)
To su procene za budućnost .
Nikola je potpuno " poremetio " uobicajenu statistiku upravo zbog svoje enorbne svestranosti...prakticno igra na SVIM mestima u timu pod košem , daje trojke ,asistira potpuno nenormalno,skače ...... Sve ono zbog čega i gledamo basket.
I pored toliko povredjenih igrača Denverovo grumenje se i dalje kotrlja zahvaljuci Nikoli..."JOKER" je karta koja može zameniti bilo koju u špilu ,nadimak koji
savrseno "pasuje" Nikoli.
Nikola želim ti od srca da već ove godine zaigraš u ALL STAR ekipi.... Medju najvećima ....

MaironDrake

pre 5 godina

(znanje-imanje, 15. decembar 2018 12:11)

Pa ja kosarku ne gledam kroz brojeve I statistiku...Zato mi je bitna harizma. Poznajuci tvoje komentare, replika me je razocarala. Fizicka sprema u NBA je od krucialnog znacaja, narocito u PO...Nikola mora da poradi na tom segmentu. Pogledaj malo Novickog sa 23 godine I Jokica, uporedi ih samo na oko...Novicki je nosio Dalas sa 30+ godina do prstena protiv onakvog Majamija. Genetika jeste bitna, ali toliko igraca u NBA je nadoknadilo nedostatke kroz uporan rad...I naravno, neizbezno da se kroz smanjenje procenta masti gubi sut...Kako to? Ko je to dokazao? Kako objasnjavas da Stef Kari podize iz cucnja vise od centara npr...Sale Djordjwvic uporno ponavlja da moramo smanjiti razliku u odnosu na Amere pre svega u fizikalijama...

Mića

pre 5 godina

Oklahoma 14 asistencija, Denver 29. To jasno govori o načinu igre ova dva tima, nisu samo stat. brojke...
Krejg (igrač Denvera) je posle utakmice rekao: "Neverovatno je kakvu dubinu ima ovaj tim, mnogo je momaka koji mogu da istupe i reše utakmicu, što govori koju širinu ima ovaj tim".
Sledi derbi sa Torontom, pa šta bude...

vlado

pre 5 godina

Kingsi su u dva meca sa GSW izgubili sa ukupno 6 razlike! Pazite, decurlija igraju 2 utakmice na maltene jednu loptu sa aktuelnim dvostrukim sampionima lige koji u svom timu imaju 4 ne all star igraca nego buduca HOF igraca i medju nama se nalaze neki da ospore rad njihovog menadžmenta, trenerskog osoblja i na kraju igrača. Čak čitam jednog koji predlaže DA DOVEDU WIGINSA IZ MINESOTE?!?!?! Urnebes. Foks i Hild su toliko napredovali ove sezone da je to za neverovati, Bogdan igra na nivou jednog Manua i ako nastavi ovako bice jedan od kandidata za najboljeg 6. igraca, Foks je vec kandidat za igraca koji je najvise napredovao, WCS je podigao svoje brojke ali nisu to jos uvek igre koje ON SA ONAKVIM TELOM MORA DA PRUZI PRE SVEGA U ODBRANI, Nemanja im je legao kao melem na ranu. Šteta za Beglija što se povredio, pogotovo što u poslednje vreme igra zaista sjajno, ali ovih 10-14 dana njegovog odsustva mogu sjajno doci Heriju Dzajlsu da se ubaci u rotaciju i da malo uhvati ritam. Šampert im svojim iskustvom donosi mnogo dobrog pre svega u odbrani, i mislim da bi Vlade definitivno trebao da odustane od varijante da traži pik prve runde vec da trejduje neke od sledećih igrača: Z-Bo, Kosta, Skal, Mejson ili Ferel, McLemore, Dzekson za 3&D nisko krilo kao što su npr. Oto Porter ili Vinslov, TJ Voren i sl. startera na poziciji SF. Ali da pre svega vodi računa o tome da ne naruši atmosferu u ekipi jer nakon duuugooo godina Kingsi nisu KANGZI i dobijaju mnogo postovanja od svih protivnika.

Pera iz bivseg DDR-a

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!
(Đole, 15. decembar 2018 12:25)

Koja bi to propast bila da dovedu nabedjenog klinca, jos jednog siledjiju i potrosaca lopti, koji je dve sezone u padu forme. Pre dve sezone je imao 20+ poena prosek, prosle 17,7, ove 16 i iz godine u godinu ima sve losije % suta iz igre, ove godine 40,3%, a pritom je jednodimenzionalni igrac koji ume samo da sutira, ne ume da kreira za druge.
Pre bih tradeovao za Sarica i Covingtona nego za Wiginsa. Sa trejdom za ovu dvojicu dobio bi jos jednu strech 4 koja moze da spusti loptu na parket i igra glavom a ne egom, i dobrog odbrambenog igraca na lopti kome lopta ne treba u napadu ali je odlican u sutu za 3. Time bi mogao da igras i small ball sa Bjelicom i Saricem na 4/5 + Bogdan/Fox/Hield/Covington.

petarczv

pre 5 godina

Zasto malo ne zategnu jokica nije mi jasno?! Ne mora da bude ko embid ali cisto da ne izgleda kao bucko koji nikad nije potrcao u zivotu... Verujem i da bi bolje igrao...

Radna Skela

pre 5 godina

Koliko su Nikoline asistencije bitne za igru Denvera najbolje prikazuje sledeći podatak: ove sezone kada Nikola ima 7+ asistencija Denver ima skor 13:3; kada ima manje od 7, odnos pobeda i poraza je 6:6.

Da ovo nije slučajno, evo podatka od prošle sezone, od momenta kada je Meloun skapirao da je Jokić-ball jedina igra koja donosi rezultate (od 22. januara 2018), sa 7+ asistencijama skor je 15:3.

A u sezoni 2016-17, od 15. decembra, otkad je Nikola vraćen u startnu postavu (i otkako je Jokić-ball definitivno postao legitimni kosarkaški model igre Nagitsa) skor je bio - gle čuda - 15:4.

Dakle, kome još nije jasno...

genijalac

pre 5 godina

Tacno je skoro sve sto si napisao, ali da ne moze da se uporedi ni sa cim? Preterivanje, to sto je srbin ne znaci da je najbolji igrac ikada. Probaj da meris to sa LeBronom koji je nosio najgori tim u ligi, sto potvrdjuje ova sezona, do finala! Kemba nosi Hornetse, koji su dosta slabiji od Denvera, koji ima i Mareja i jos nekoliko dobrih igraca (ne racunam povredjene), nije da Jokic nema pomoc. Jokic je jedinstven igrac, na kraju karijere ce mozda biti zapamcen kao najbolji paser od visokih igraca, kao revolucionarni centar, ali daleko od toga da je ono sto on radi nemerljivo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (očigledno, 15. decembar 2018 12:35

cuj ono, to sto je srbin ne mora da znaci da je najbolji igrac ikada, i onda ga uporedjuje bas sa jednim od najboljih ikada lebronom. I onda pominje ovog kembu, koji u losoj istocnoj konferenciji moze samo da sanja plej of, alo! , jel ti razumjes da je denver drugi najmladji tim u ligi? jel ti razmujes da na primer pelicansi sa davisom imaju duplo jaci sastav od denvera, minesota takodje, i jos jedno 80% timova lige. Sad promjeni townsa i jokica, minesota ce otici na vrh a denver bi spao ispod crte po, isto i kad bi zamjenio jokica i davisa. Zato je jokic podcjenjen a ovi precenjeni. I sta ti to znaci jel sto je srbin, jel zbog toga ti mora da ga pljujes i da dokazujes kako je lebron i jos neki bolji nosioci tima, jel zato sto je jokioc srbin? Ko su ovi likovi da mi je znati.

Đole

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!

očigledno

pre 5 godina

Doprinos koji Jokić daje Denveru ne može da se uporedi ni da se meri ni sa čim. Bez njega - Denver ne bi bio kandidat ni za ulazak u play off. Neverovatno
(Glas razuma, 15. decembar 2018 08:52)

Tacno je skoro sve sto si napisao, ali da ne moze da se uporedi ni sa cim? Preterivanje, to sto je srbin ne znaci da je najbolji igrac ikada. Probaj da meris to sa LeBronom koji je nosio najgori tim u ligi, sto potvrdjuje ova sezona, do finala! Kemba nosi Hornetse, koji su dosta slabiji od Denvera, koji ima i Mareja i jos nekoliko dobrih igraca (ne racunam povredjene), nije da Jokic nema pomoc. Jokic je jedinstven igrac, na kraju karijere ce mozda biti zapamcen kao najbolji paser od visokih igraca, kao revolucionarni centar, ali daleko od toga da je ono sto on radi nemerljivo...

True Batman Fan

pre 5 godina

Ali toliko mi je drago za Belog! Najzad se opustio i to se odmas vidi u rezultatima. Svaka cast Divcu! Mnogo toga je stavio na kocku kada mu je ponudio angazman

Pseudoharms

pre 5 godina

Znam da je ovo receno milion puta, ali Jokic igra toliko inteligentno, da covek moze samo da mu se divi. Sinoc, protiv Adamsa igra spolja, izvlaci ga, znajuci kakva je ovaj zver pod kosem i to rezultira ili sutom sa distance ili asistencijom. Kada ima missmatch, ide ledjima i poentira. Momci iz SAC standardno dobri, Bjelica poen po minutu, steta sto se nije moglo do pobede, kad ova tri manijaka daju 90 poena, za jednu utakmicu.

znanje-imanje

pre 5 godina

@MaironDrake
Nema nijedan deo tvog komentara koji (meni) nije naopak.
Kakva crna "definicija" a naročito "ozbiljniji rad u teretani"?! Samo što dalje od toga. Ljudi su prirodno ovakvi i onakvi, visine, građe pa i odnosa brzih i sporih mišićnih vlakana. U to spada i ono "definicija" i s njom prirodna ova ili ona količina glikogena koju neko vuče sa sobom. Iako svašta može da se istera nasilnom praksom a tek biohemijom - to nije to. To je bezveze isto ko i ovi "šteta nije tripl-dabl", ko da je pobedio onaj koji je prvi prošao kroz tripl-dabl cilj...
Ceo Denver su očito pretrenirali predsezonski - evo ih svi povređeni. I Nikola zato diše na škrge na kraju. Rezultat jeste (i) bolja odbrana ali cena je visoka. Plus se i zato Nikola muči sa šutom. Treba samo da od dobijenih 4 izgubi 2,5 kile i da (još više) dominira.
Od toga je jedino gore ono "nema harizmu". I nema. U tom smislu nemaju je ni Tim Dankan, Novicki ili nekad Lari Bird (koji, gle, nisu imali ni "definiciju"). Šta će im "harizma", iz tvog pristupa to je otprilike ko što ovde dođe BMW-vozač; ima "harizmu", itekako i "definiciju" - takvu da u 80-90% slučajeva u stvari ima BMW-dijagnozu. Odličan je i to baš ovakav, i bez te "harizme".

uros

pre 5 godina

Koliko jak tim imamo ako svi budu dosli i ako svi budu zdravi. Valjda cemo se plasirati na to svetsko a tamo osvojimo medalju i direktno se plasiramo na OI 2020.

petarczv

pre 5 godina

Fantasticna pobeda denvera cija igra se sad bas zasniva na sut spolja ali jedino tako mogu bez povredjenih igraca od kojih moze da se sastavi fantasticna petorka. I.T., Harris,Burton,M.P.Jr. i Milsap...

мики

pre 5 godina

обавезна лектира, поготово за пљуваче. Никола ће да учини више за имиџ Србије него сви политичари у последњих 30 година.

https://www.denverstiffs.com/2018/12/14/18141054/stiffs-roundtable-enjoying-the-nikola-jokic-era

Туп туп

pre 5 godina

nije los jokic. jednom u 10 utakmica mislim :)
(retko pametan, 15. decembar 2018 09:58)
Стварно си ретко паметан коментар дао, 1 у 10 мислим :)

MaironDrake

pre 5 godina

Nikola je strasan igrac, ne spada u grupu omiljenih, jer nema nikakvu harizmu...

Jedna stvar mi nije jasna, da on evo cetvrta sezona u NBA ne moze da dovede svoje telo u stanje da igra +30min a da ne dise na skrge. Pa ako je mogao Gasol koji nije znao da hoda 2009, da postane zver, ne razmumem u cemu je problem sa Nikolom. I dalje deluje masno, nikakve definicije nema.
Steta zbog njegovog ogromnog talenta, da ga ozbiljniji rad u teretani sprecava da bude u top 5 igraca u ligi.

Čaki

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)
Pa jel pobedijo?

Gde ja živim

pre 5 godina

A jes ovaj Vestbruk iritantan majko draga. Nidža dominira, samo kad bi imao fokus na svakoj utakmici to bi bilo savršeno. Ako nastavi sa trendom ovo je njegov period. Trpaj Nidžo pa da glasamo za All Star, a valjda će i Ameri ove godine da pomognu malo više. Samo da si ti nama zdrav. Denver igra jako lepu i dobru košarku, samo da ne naprave neke gluposti (iako ih je bilo i ove godine) sa objektivno slabijim timovima pa da ih vidimo kako se snalaze u PO košarci.

Šteta za Sakramento, bio bi savršen skalp kao vrhunac proteklih utakmica. Boki loše za tri, ali opet par dobrih poteza i fina serija u finišu. Da su nišanske sprave radile malo bolje bilo bi odlično.

Nemanja da zadrži ovaj poenterski nivo i malo više šuteva. Samo rokajte momci.

Čaki

pre 5 godina

Nazalost, Sac je nocas izgubio sansu za play off. Nemaju jos veru u sebe.
(Neko, 15. decembar 2018 09:31)
Da, gotovo je...Kad pre 82 utakmice?!?!

Urox

pre 5 godina

Sinoć malo razvijali Foksa, malo Hilda a mnogo Džeksona i eto, prosuli pobedu. A za pobedu je trebalo jako malo, dovoljno je bilo vratiti Bjelicu pravovremeno a on bi potego jedan bodež i prelomio meč. Stvarno je greh da razvoj mladih igrača ide na račun Bjeličinih minuta, čovek igra u životnoj formi!


Bjelica jeste igrao jako dobro ali cinjenica da je bez njega napravljeno +10 za kingse i da je imao problema sa licnim greskama(5)...za dva minuta ljudi prosuli deset razlike, koliko god da su mladi bas losa zavrsnica..

Bol Bol

pre 5 godina

Sakramento na ludilo uspeo da preokrane utakmicu,od jacih ekipa dobili su samo Okc,od ostalih gubili po 20+.Odbrana im je slaba pogotovu u reketu,slicno je delovao Denver u PF,obe ekipe su slabe za doigravanje u rangu su Dal i Lac!

abubekir

pre 5 godina

Gledam nešto ovu tabelu zapada i razmišljam brate...
Sada da je kraj sezone i da je ovaj raspored, osim sto bi ostali bez zvučnih i očekivanih u plejofu nego sem golden stejta niko ne bi nio favorit po mom mišljenju. Svako može da tuce svakoga. Nikad uzbudljivija NBA sezona. A istoku se vec skoro zna, biće fajta tu za 8 mesto izmedju majamija orlanda vašingtona... ali ko ulazi u plejof već se zna... pozdrav ljubiteljima dobre košarke

vrela mast !!!

pre 5 godina

Bravo bre Nikola..Neverovatno koliko puta mu je falio skok ,asistrncija,poen za tripl-dabl , do sada bi prestigao Hardena na večnoj listi ..što će naravno i uraditi do kraja karijere..nebo je granica

lignjoslav

pre 5 godina

Steta za TD...u poslednjoj je podelio 3 asistencije, gotove sve asistencije su bile vrhunske. Gotovo rutinska pobeda opet protiv OKL. I ponovo primljenih ispod 100 poena.
Znaci odbrana vise ne zavisi samo od Milsapa, vec od cele ekipe.
Jokic pokusava ko Dirk, sa jedne noge. verovatno je vezbao u fazonu da probam...eto koliko se on u stvari igra kosarke i koliko je voli da pokusava svasta.

Marko

pre 5 godina

Zato i nam je krivo..da ima 20 prosek sto lagano moze bio bi top 10 lagano igrac u NBA posto je najbolji visoki dodavac u istoriji kosarke... sa svime ostalo sto radi...ali nema motiv decko, samo kad igra protiv vakvih igraca i boljih timova..

Xander

pre 5 godina

Drago mi je da sam uranio da pogledam DEN-OKC, jer me je igra Nagetsa oduševila. Imaju od svega po nešto. Jokićevu inteligenciju, vatru Džamala Mareja, borbenost Morisa, Huanča i Krejga, dobre male role Bizlija, Lajlsa i Plamlija. Sa odličnim 2-way bekom Herisom, pouzdanim Bartonom, i zdravim Ajzeom i Porterom jr. to je jedna duboka duboka ekipa. Ukoliko i posle nekih 10-15 utakmica budu na vrhu ovakvog zapada niko više ne može da ih ignoriše kao najvećeg konkurenta Voriorsima za titulu ne samo ove godine, već i u budućnosti.

DukiNS

pre 5 godina

Šteta za tu jednu asistenciju. Znam da nije opterećen brojkama, ali već ne znam koju utakmicu mu fali po skok ili asistencija za tripl dabl. Onaj Rasel bi bio u stanju da dodaje celu četvrtinu samo da dođe do te jedne asistencije.

Ivan NS

pre 5 godina

Ova 3 ludaka iz GSW zbirno dadoše 95 poena!?! Sačuvaj me Bože!
Svaka čast Jokiću, treba da preuzima odgovornost uvek, a ne samo kada ne igra Milsap što se i ranije dešavalo. Bjelica iz dana u dan potvrdjuje klasu.

boki

pre 5 godina

au da li je moguce da su kinksi izgubili sinoc... kakvo prangijanje, zasluzili su pobedu ali nisu imali ko da poen 3 minuta... samo jedan kos.

Destrukcija

pre 5 godina

Svaka čast Nikoli. Vodi ekipu, lider je, medjutim, jedino što malo bode oči to je što nekoliko poslednjih utakmica Nikola beleži veoma malo poena u 4/4. Samo da premosti u glavi da može, da treba i da ne brine ako promaši, onda će da baš kako treba. Baš mi je drago kako zbog njega tako i zbog Denvera. OKC ne mogu očima da vidim.

sjajan meč!

pre 5 godina

Sinoć malo razvijali Foksa, malo Hilda a mnogo Džeksona i eto, prosuli pobedu. A za pobedu je trebalo jako malo, dovoljno je bilo vratiti Bjelicu pravovremeno a on bi potego jedan bodež i prelomio meč. Stvarno je greh da razvoj mladih igrača ide na račun Bjeličinih minuta, čovek igra u životnoj formi!

Aca86

pre 5 godina

Volim sto ovaj nas igra bas raznovrsno. Pogadja I trojke I sa distance I pod kosem, a kada ovako asistira milina je gledati. Steta sto nema vise prenosa na Sportklubu da pogledamo Jokaru I van hajlajtsa.

genijalac

pre 5 godina

Kao sto je jedan vec napisao, Jokic je trenutno osmi na listi za MVP'a ove sezone, i to je pre ove zadnje tri utakmice gdje mu je prosjek tripl dabl, tako da ce se sigurno popeti u top 5 na mvp listu sobzirom da je denver najbolji tim u NBA trenutno. Jokic je manje vise 90% siguran da ce biti all star ove goidne, ako sada nastavi i ima brojke od prosle sezone od decembra do kraja, gdje je ja mislim imao nevjerovatan prosjek od nekih 25,12,10, ne smem ni da pogadjam, ako ima te brojke i denver kojim slucajem ostane prvi, eto nam prvog Srpskog MVP'a NBA lige. Ljudi u Srbiji vise podcjenjuju Jokica od amerikanaca. Bolji je nego sto mislite ljudi. Dalje, ovaj pjer, lik pise pojen, ej odakle ti likovi da mi je znati.

aca

pre 5 godina

koja ludnica na zapadu... pet ekipa koje su prosle sezone igrale PO sad je ispod crte. Jedino se znalo za GS da ce biti prvi ili eventualno drugi, a ovakav poredak ostalih ekipa niko nije mogao da predvidi. Denver moze do finala zapada a mozda cak i korak dalje.

mrgud

pre 5 godina

@Demius
Mislim da nije bilo predviđeno da ude jos par minuta, ali je morao zbog 6 licne Plamlija. Tad je morao i vise da poteze u odbrani, pa zato je delio asistencije na kraju. Zaista je delovao istroseno i mislim da nije ni sutnuo na kraju

Nemanja

pre 5 godina

Embid 40 poena i tim mu izgubi 10 razlike...to je razlika izmedju Jokica i svih ostalih igraca on igra za tim a ne za sebe zna kad treba da smanji gas, da razigra ostale ali klinci sto gledaju samo rezultat misle da je Embid najbolji to me nervira.

Millennium

pre 5 godina

Bravo Jokicu. Iskreno se nadam da ces ovu magiju pokazivati i u nacionalnom dresu na SP 2019 i OI 2020. Posle toga, kad god doso dobrodoso.
(Mare, 15. decembar 2018 08:55)

Bojim se da to neće biti slučaj i da je Jokić završio sa reprezentacijom.

Demius™®

pre 5 godina

Nikola No homo Jokić opet flertovao sa tripl-dablom. (:
Šalim se naravno, Jokara odigrao stvarno na All Star nivou, ali se jasno vidi zašto kod trenera Malona ne igra po 35+ minuta na svakoj utakmici. Naime mladi Somborac je poslednjih 5 minuta bukvalno disao na škrgre, (dok se većina NBA igrača za to vreme jedva i preznoji).
P.S.ako Denver pobedi u ponedeljak Toronto kod kuće preuzeće lidersku poziciju u NBA ligi i sa ovako okrnjenim rosterom, a baš bih voleo da vidim tog trenera koji ga neće pozvati na predstojeći All Star meč.
https://www.youtube.com/watch?v=ki8n2cWTnAc

DJ Uro

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

A protiv Juventusa ga nema nigdje?

poew

pre 5 godina

Odlicne utakmice na zapadu (portland, sakramento i denver). Steta sto su Kingsi pukli u zavrnici!
Nagetsi su se dobro provukli s obzirom na silne povrede i cinjenicu da Jokara i ne igra odbranu (jer bi nakupio licne samo tako). Vestbruk opet divlja bez razloga...da li ce ga NBA kazniti zbog "i will f**k you up" izgovoreno Nikoli?

tazo

pre 5 godina

@ "Šteta za tu jednu asistenciju. Znam da nije opterećen brojkama, ali već ne znam koju utakmicu mu fali po skok ili asistencija za tripl dabl. Onaj Rasel bi bio u stanju da dodaje celu četvrtinu samo da dođe do te jedne asistencije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(DukiNS, 15. decembar 2018 09:11)"

Pa i ovu 9. je napravio minut ipo pred kraj i onda kad je nastalo ono komesanje, Malone ih izvuce sve iz igre.

steva

pre 5 godina

Nemanja,

Tako je care . Svatice ljudi jednog dana , valjda . Jokic je igrac koji sve do jednog igraca Dnevera cini BOLJIM ...e tu je razlika izmedju njega i nekih deugih zvezda NBA . Veceras mu je pobegao tripldabl tacno za ono pologanje koje je promasio Moris , a on mu sjajno asistirao ...

Dachazvezda

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

??
Idi igraj domine...

bozza

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

nije jasno. Za tih 26 poena je potrosio 20 suteva, imao je skok manje, 7 asistencija manje i 2 ukradene manje... i izgubio je. Moras jos da ucis i vezbas da bi mogao da trolujes

Rozenkranc

pre 5 godina

Jokić odličan, agresivan, i to kad zatreba, šteta za jednu asistenciju, ali bila bi da su saigrači znali da iskoriste.
A za Sakramento, zaista šteta. Sjajan povratak u 4. četvrtini a onda pad od 2:17 i izgubljena utakmica. Utakmicu su izgubili Bogdan sa lošim šutevima i Fox sa brzanjem i promašajima, a naročito trener sa svojim neznanjem. Nije hteo da ubaci Bjelicu jer je petorka koja je bila na terenu napravila razliku, nije želeo da ih menja. Ali nije prepoznao trenutak kad su izgubili svoj momentum, na 4 min do kraja bilo je 10 razlike za Sakramento, ali se videlo da su stali, izgubili ideju u napadu, a u odbrani krenuli da primaju koševe. Umesto tad da ubaci Bjelicu da razmrda ekipu, I ubaci čoveka koji je najbolje šutirao za 3, on čeka da se svi ispucavaju, promašuju i Golden stejt izjednačuje. Posle je bilo kasno. Propuštena lepa prilika, i sjajno odigrana utakmica do 3 min pre kraja... Bogdan solidan, ali ima promašaje i sulude pokušaje za 3, bez rezona... Bjelica kao što rekoh odličan. Na žalost i Begli se povredio.

Glas razuma

pre 5 godina

Doprinos koji Jokić daje Denveru ne može da se uporedi ni da se meri ni sa čim. Bez njega - Denver ne bi bio kandidat ni za ulazak u play off. Neverovatno

Djorkaef

pre 5 godina

Bjelica pokidao dok nisu ameri poceli da carine, a Bogi bio los do poslednje cetvrtine, a onda je sa njim na terenu Sakramento imao +18 (mislim na +/- racio, na kraju mislim +11). Ali, sustina price se videla u poslednjem minutu, dva puta Fox i jednom Hild sutnuo, bez da je iko pipnuo loptu.

Stefan

pre 5 godina

Bravo za Sacramento, ne znam da li ce uspeti da uđu u plejof, ali je dobro da su konačno postali konkurentna ekipa, koja ima budućnost...

Sir Giggs

pre 5 godina

Mislim, za Jokića je jasno: on, ako želi i ako im je to plan na utakmici, davaće 20+ svaku utakmicu. Ovde ima previše komentatora koji baš i ne kontaju neke stvari, ali Denver je izrastao u legitimnu top5 ekipu u svojoj konferenciji, a Meloun u odličnog trenera. I da, nisu porasli preko noći, sve je to rezultat dobrog rada iz prerhodnih sezona.

Pjer

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.

bozza

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

nije jasno. Za tih 26 poena je potrosio 20 suteva, imao je skok manje, 7 asistencija manje i 2 ukradene manje... i izgubio je. Moras jos da ucis i vezbas da bi mogao da trolujes

Glas razuma

pre 5 godina

Doprinos koji Jokić daje Denveru ne može da se uporedi ni da se meri ni sa čim. Bez njega - Denver ne bi bio kandidat ni za ulazak u play off. Neverovatno

Sir Giggs

pre 5 godina

Mislim, za Jokića je jasno: on, ako želi i ako im je to plan na utakmici, davaće 20+ svaku utakmicu. Ovde ima previše komentatora koji baš i ne kontaju neke stvari, ali Denver je izrastao u legitimnu top5 ekipu u svojoj konferenciji, a Meloun u odličnog trenera. I da, nisu porasli preko noći, sve je to rezultat dobrog rada iz prerhodnih sezona.

Djorkaef

pre 5 godina

Bjelica pokidao dok nisu ameri poceli da carine, a Bogi bio los do poslednje cetvrtine, a onda je sa njim na terenu Sakramento imao +18 (mislim na +/- racio, na kraju mislim +11). Ali, sustina price se videla u poslednjem minutu, dva puta Fox i jednom Hild sutnuo, bez da je iko pipnuo loptu.

Dachazvezda

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

??
Idi igraj domine...

Stefan

pre 5 godina

Bravo za Sacramento, ne znam da li ce uspeti da uđu u plejof, ali je dobro da su konačno postali konkurentna ekipa, koja ima budućnost...

DJ Uro

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

A protiv Juventusa ga nema nigdje?

Nemanja

pre 5 godina

Embid 40 poena i tim mu izgubi 10 razlike...to je razlika izmedju Jokica i svih ostalih igraca on igra za tim a ne za sebe zna kad treba da smanji gas, da razigra ostale ali klinci sto gledaju samo rezultat misle da je Embid najbolji to me nervira.

lignjoslav

pre 5 godina

Steta za TD...u poslednjoj je podelio 3 asistencije, gotove sve asistencije su bile vrhunske. Gotovo rutinska pobeda opet protiv OKL. I ponovo primljenih ispod 100 poena.
Znaci odbrana vise ne zavisi samo od Milsapa, vec od cele ekipe.
Jokic pokusava ko Dirk, sa jedne noge. verovatno je vezbao u fazonu da probam...eto koliko se on u stvari igra kosarke i koliko je voli da pokusava svasta.

Ivan NS

pre 5 godina

Ova 3 ludaka iz GSW zbirno dadoše 95 poena!?! Sačuvaj me Bože!
Svaka čast Jokiću, treba da preuzima odgovornost uvek, a ne samo kada ne igra Milsap što se i ranije dešavalo. Bjelica iz dana u dan potvrdjuje klasu.

genijalac

pre 5 godina

Kao sto je jedan vec napisao, Jokic je trenutno osmi na listi za MVP'a ove sezone, i to je pre ove zadnje tri utakmice gdje mu je prosjek tripl dabl, tako da ce se sigurno popeti u top 5 na mvp listu sobzirom da je denver najbolji tim u NBA trenutno. Jokic je manje vise 90% siguran da ce biti all star ove goidne, ako sada nastavi i ima brojke od prosle sezone od decembra do kraja, gdje je ja mislim imao nevjerovatan prosjek od nekih 25,12,10, ne smem ni da pogadjam, ako ima te brojke i denver kojim slucajem ostane prvi, eto nam prvog Srpskog MVP'a NBA lige. Ljudi u Srbiji vise podcjenjuju Jokica od amerikanaca. Bolji je nego sto mislite ljudi. Dalje, ovaj pjer, lik pise pojen, ej odakle ti likovi da mi je znati.

Demius™®

pre 5 godina

Nikola No homo Jokić opet flertovao sa tripl-dablom. (:
Šalim se naravno, Jokara odigrao stvarno na All Star nivou, ali se jasno vidi zašto kod trenera Malona ne igra po 35+ minuta na svakoj utakmici. Naime mladi Somborac je poslednjih 5 minuta bukvalno disao na škrgre, (dok se većina NBA igrača za to vreme jedva i preznoji).
P.S.ako Denver pobedi u ponedeljak Toronto kod kuće preuzeće lidersku poziciju u NBA ligi i sa ovako okrnjenim rosterom, a baš bih voleo da vidim tog trenera koji ga neće pozvati na predstojeći All Star meč.
https://www.youtube.com/watch?v=ki8n2cWTnAc

Xander

pre 5 godina

Drago mi je da sam uranio da pogledam DEN-OKC, jer me je igra Nagetsa oduševila. Imaju od svega po nešto. Jokićevu inteligenciju, vatru Džamala Mareja, borbenost Morisa, Huanča i Krejga, dobre male role Bizlija, Lajlsa i Plamlija. Sa odličnim 2-way bekom Herisom, pouzdanim Bartonom, i zdravim Ajzeom i Porterom jr. to je jedna duboka duboka ekipa. Ukoliko i posle nekih 10-15 utakmica budu na vrhu ovakvog zapada niko više ne može da ih ignoriše kao najvećeg konkurenta Voriorsima za titulu ne samo ove godine, već i u budućnosti.

Čaki

pre 5 godina

Nazalost, Sac je nocas izgubio sansu za play off. Nemaju jos veru u sebe.
(Neko, 15. decembar 2018 09:31)
Da, gotovo je...Kad pre 82 utakmice?!?!

Туп туп

pre 5 godina

nije los jokic. jednom u 10 utakmica mislim :)
(retko pametan, 15. decembar 2018 09:58)
Стварно си ретко паметан коментар дао, 1 у 10 мислим :)

poew

pre 5 godina

Odlicne utakmice na zapadu (portland, sakramento i denver). Steta sto su Kingsi pukli u zavrnici!
Nagetsi su se dobro provukli s obzirom na silne povrede i cinjenicu da Jokara i ne igra odbranu (jer bi nakupio licne samo tako). Vestbruk opet divlja bez razloga...da li ce ga NBA kazniti zbog "i will f**k you up" izgovoreno Nikoli?

DukiNS

pre 5 godina

Šteta za tu jednu asistenciju. Znam da nije opterećen brojkama, ali već ne znam koju utakmicu mu fali po skok ili asistencija za tripl dabl. Onaj Rasel bi bio u stanju da dodaje celu četvrtinu samo da dođe do te jedne asistencije.

Čaki

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)
Pa jel pobedijo?

Aca86

pre 5 godina

Volim sto ovaj nas igra bas raznovrsno. Pogadja I trojke I sa distance I pod kosem, a kada ovako asistira milina je gledati. Steta sto nema vise prenosa na Sportklubu da pogledamo Jokaru I van hajlajtsa.

vrela mast !!!

pre 5 godina

Bravo bre Nikola..Neverovatno koliko puta mu je falio skok ,asistrncija,poen za tripl-dabl , do sada bi prestigao Hardena na večnoj listi ..što će naravno i uraditi do kraja karijere..nebo je granica

steva

pre 5 godina

Nemanja,

Tako je care . Svatice ljudi jednog dana , valjda . Jokic je igrac koji sve do jednog igraca Dnevera cini BOLJIM ...e tu je razlika izmedju njega i nekih deugih zvezda NBA . Veceras mu je pobegao tripldabl tacno za ono pologanje koje je promasio Moris , a on mu sjajno asistirao ...

sjajan meč!

pre 5 godina

Sinoć malo razvijali Foksa, malo Hilda a mnogo Džeksona i eto, prosuli pobedu. A za pobedu je trebalo jako malo, dovoljno je bilo vratiti Bjelicu pravovremeno a on bi potego jedan bodež i prelomio meč. Stvarno je greh da razvoj mladih igrača ide na račun Bjeličinih minuta, čovek igra u životnoj formi!

abubekir

pre 5 godina

Gledam nešto ovu tabelu zapada i razmišljam brate...
Sada da je kraj sezone i da je ovaj raspored, osim sto bi ostali bez zvučnih i očekivanih u plejofu nego sem golden stejta niko ne bi nio favorit po mom mišljenju. Svako može da tuce svakoga. Nikad uzbudljivija NBA sezona. A istoku se vec skoro zna, biće fajta tu za 8 mesto izmedju majamija orlanda vašingtona... ali ko ulazi u plejof već se zna... pozdrav ljubiteljima dobre košarke

Urox

pre 5 godina

Sinoć malo razvijali Foksa, malo Hilda a mnogo Džeksona i eto, prosuli pobedu. A za pobedu je trebalo jako malo, dovoljno je bilo vratiti Bjelicu pravovremeno a on bi potego jedan bodež i prelomio meč. Stvarno je greh da razvoj mladih igrača ide na račun Bjeličinih minuta, čovek igra u životnoj formi!


Bjelica jeste igrao jako dobro ali cinjenica da je bez njega napravljeno +10 za kingse i da je imao problema sa licnim greskama(5)...za dva minuta ljudi prosuli deset razlike, koliko god da su mladi bas losa zavrsnica..

Gde ja živim

pre 5 godina

A jes ovaj Vestbruk iritantan majko draga. Nidža dominira, samo kad bi imao fokus na svakoj utakmici to bi bilo savršeno. Ako nastavi sa trendom ovo je njegov period. Trpaj Nidžo pa da glasamo za All Star, a valjda će i Ameri ove godine da pomognu malo više. Samo da si ti nama zdrav. Denver igra jako lepu i dobru košarku, samo da ne naprave neke gluposti (iako ih je bilo i ove godine) sa objektivno slabijim timovima pa da ih vidimo kako se snalaze u PO košarci.

Šteta za Sakramento, bio bi savršen skalp kao vrhunac proteklih utakmica. Boki loše za tri, ali opet par dobrih poteza i fina serija u finišu. Da su nišanske sprave radile malo bolje bilo bi odlično.

Nemanja da zadrži ovaj poenterski nivo i malo više šuteva. Samo rokajte momci.

aca

pre 5 godina

koja ludnica na zapadu... pet ekipa koje su prosle sezone igrale PO sad je ispod crte. Jedino se znalo za GS da ce biti prvi ili eventualno drugi, a ovakav poredak ostalih ekipa niko nije mogao da predvidi. Denver moze do finala zapada a mozda cak i korak dalje.

Rozenkranc

pre 5 godina

Jokić odličan, agresivan, i to kad zatreba, šteta za jednu asistenciju, ali bila bi da su saigrači znali da iskoriste.
A za Sakramento, zaista šteta. Sjajan povratak u 4. četvrtini a onda pad od 2:17 i izgubljena utakmica. Utakmicu su izgubili Bogdan sa lošim šutevima i Fox sa brzanjem i promašajima, a naročito trener sa svojim neznanjem. Nije hteo da ubaci Bjelicu jer je petorka koja je bila na terenu napravila razliku, nije želeo da ih menja. Ali nije prepoznao trenutak kad su izgubili svoj momentum, na 4 min do kraja bilo je 10 razlike za Sakramento, ali se videlo da su stali, izgubili ideju u napadu, a u odbrani krenuli da primaju koševe. Umesto tad da ubaci Bjelicu da razmrda ekipu, I ubaci čoveka koji je najbolje šutirao za 3, on čeka da se svi ispucavaju, promašuju i Golden stejt izjednačuje. Posle je bilo kasno. Propuštena lepa prilika, i sjajno odigrana utakmica do 3 min pre kraja... Bogdan solidan, ali ima promašaje i sulude pokušaje za 3, bez rezona... Bjelica kao što rekoh odličan. Na žalost i Begli se povredio.

uros

pre 5 godina

Koliko jak tim imamo ako svi budu dosli i ako svi budu zdravi. Valjda cemo se plasirati na to svetsko a tamo osvojimo medalju i direktno se plasiramo na OI 2020.

mrgud

pre 5 godina

@Demius
Mislim da nije bilo predviđeno da ude jos par minuta, ali je morao zbog 6 licne Plamlija. Tad je morao i vise da poteze u odbrani, pa zato je delio asistencije na kraju. Zaista je delovao istroseno i mislim da nije ni sutnuo na kraju

tazo

pre 5 godina

@ "Šteta za tu jednu asistenciju. Znam da nije opterećen brojkama, ali već ne znam koju utakmicu mu fali po skok ili asistencija za tripl dabl. Onaj Rasel bi bio u stanju da dodaje celu četvrtinu samo da dođe do te jedne asistencije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(DukiNS, 15. decembar 2018 09:11)"

Pa i ovu 9. je napravio minut ipo pred kraj i onda kad je nastalo ono komesanje, Malone ih izvuce sve iz igre.

Destrukcija

pre 5 godina

Svaka čast Nikoli. Vodi ekipu, lider je, medjutim, jedino što malo bode oči to je što nekoliko poslednjih utakmica Nikola beleži veoma malo poena u 4/4. Samo da premosti u glavi da može, da treba i da ne brine ako promaši, onda će da baš kako treba. Baš mi je drago kako zbog njega tako i zbog Denvera. OKC ne mogu očima da vidim.

Marko

pre 5 godina

Zato i nam je krivo..da ima 20 prosek sto lagano moze bio bi top 10 lagano igrac u NBA posto je najbolji visoki dodavac u istoriji kosarke... sa svime ostalo sto radi...ali nema motiv decko, samo kad igra protiv vakvih igraca i boljih timova..

Pseudoharms

pre 5 godina

Znam da je ovo receno milion puta, ali Jokic igra toliko inteligentno, da covek moze samo da mu se divi. Sinoc, protiv Adamsa igra spolja, izvlaci ga, znajuci kakva je ovaj zver pod kosem i to rezultira ili sutom sa distance ili asistencijom. Kada ima missmatch, ide ledjima i poentira. Momci iz SAC standardno dobri, Bjelica poen po minutu, steta sto se nije moglo do pobede, kad ova tri manijaka daju 90 poena, za jednu utakmicu.

мики

pre 5 godina

обавезна лектира, поготово за пљуваче. Никола ће да учини више за имиџ Србије него сви политичари у последњих 30 година.

https://www.denverstiffs.com/2018/12/14/18141054/stiffs-roundtable-enjoying-the-nikola-jokic-era

znanje-imanje

pre 5 godina

@MaironDrake
Nema nijedan deo tvog komentara koji (meni) nije naopak.
Kakva crna "definicija" a naročito "ozbiljniji rad u teretani"?! Samo što dalje od toga. Ljudi su prirodno ovakvi i onakvi, visine, građe pa i odnosa brzih i sporih mišićnih vlakana. U to spada i ono "definicija" i s njom prirodna ova ili ona količina glikogena koju neko vuče sa sobom. Iako svašta može da se istera nasilnom praksom a tek biohemijom - to nije to. To je bezveze isto ko i ovi "šteta nije tripl-dabl", ko da je pobedio onaj koji je prvi prošao kroz tripl-dabl cilj...
Ceo Denver su očito pretrenirali predsezonski - evo ih svi povređeni. I Nikola zato diše na škrge na kraju. Rezultat jeste (i) bolja odbrana ali cena je visoka. Plus se i zato Nikola muči sa šutom. Treba samo da od dobijenih 4 izgubi 2,5 kile i da (još više) dominira.
Od toga je jedino gore ono "nema harizmu". I nema. U tom smislu nemaju je ni Tim Dankan, Novicki ili nekad Lari Bird (koji, gle, nisu imali ni "definiciju"). Šta će im "harizma", iz tvog pristupa to je otprilike ko što ovde dođe BMW-vozač; ima "harizmu", itekako i "definiciju" - takvu da u 80-90% slučajeva u stvari ima BMW-dijagnozu. Odličan je i to baš ovakav, i bez te "harizme".

boki

pre 5 godina

au da li je moguce da su kinksi izgubili sinoc... kakvo prangijanje, zasluzili su pobedu ali nisu imali ko da poen 3 minuta... samo jedan kos.

True Batman Fan

pre 5 godina

Ali toliko mi je drago za Belog! Najzad se opustio i to se odmas vidi u rezultatima. Svaka cast Divcu! Mnogo toga je stavio na kocku kada mu je ponudio angazman

Radna Skela

pre 5 godina

Koliko su Nikoline asistencije bitne za igru Denvera najbolje prikazuje sledeći podatak: ove sezone kada Nikola ima 7+ asistencija Denver ima skor 13:3; kada ima manje od 7, odnos pobeda i poraza je 6:6.

Da ovo nije slučajno, evo podatka od prošle sezone, od momenta kada je Meloun skapirao da je Jokić-ball jedina igra koja donosi rezultate (od 22. januara 2018), sa 7+ asistencijama skor je 15:3.

A u sezoni 2016-17, od 15. decembra, otkad je Nikola vraćen u startnu postavu (i otkako je Jokić-ball definitivno postao legitimni kosarkaški model igre Nagitsa) skor je bio - gle čuda - 15:4.

Dakle, kome još nije jasno...

mpp

pre 5 godina

Jokić NIJE došao u NBA ligu kao Dražen,Divac Kukoč ili Donćić iz nekog prestiznog kluba sa tradiciom ,Partizan,Cibona Real Jugoplastika.... Nije došao kao zvezda , bio je 41 na draftu ,
Došao je da proba ,da igra to što igra pašta bude
a sada najplaćeni srpski spotista ,sa najvecim ugovorom 136 mil.$ . Kakav je to uspon , već sada je upisan u legende ovoga sporta . Amricki prestizni Magazin "538" koji se bavi statistikom i prognozama(prvi na svetu prognozirao Trampa za budućeg predsednika) procenjuje Nikolu na 320 mil $ (Luka Doncic je procenjen na oko 120 mil)
To su procene za budućnost .
Nikola je potpuno " poremetio " uobicajenu statistiku upravo zbog svoje enorbne svestranosti...prakticno igra na SVIM mestima u timu pod košem , daje trojke ,asistira potpuno nenormalno,skače ...... Sve ono zbog čega i gledamo basket.
I pored toliko povredjenih igrača Denverovo grumenje se i dalje kotrlja zahvaljuci Nikoli..."JOKER" je karta koja može zameniti bilo koju u špilu ,nadimak koji
savrseno "pasuje" Nikoli.
Nikola želim ti od srca da već ove godine zaigraš u ALL STAR ekipi.... Medju najvećima ....

MaironDrake

pre 5 godina

Nikola je strasan igrac, ne spada u grupu omiljenih, jer nema nikakvu harizmu...

Jedna stvar mi nije jasna, da on evo cetvrta sezona u NBA ne moze da dovede svoje telo u stanje da igra +30min a da ne dise na skrge. Pa ako je mogao Gasol koji nije znao da hoda 2009, da postane zver, ne razmumem u cemu je problem sa Nikolom. I dalje deluje masno, nikakve definicije nema.
Steta zbog njegovog ogromnog talenta, da ga ozbiljniji rad u teretani sprecava da bude u top 5 igraca u ligi.

Mića

pre 5 godina

Oklahoma 14 asistencija, Denver 29. To jasno govori o načinu igre ova dva tima, nisu samo stat. brojke...
Krejg (igrač Denvera) je posle utakmice rekao: "Neverovatno je kakvu dubinu ima ovaj tim, mnogo je momaka koji mogu da istupe i reše utakmicu, što govori koju širinu ima ovaj tim".
Sledi derbi sa Torontom, pa šta bude...

očigledno

pre 5 godina

Doprinos koji Jokić daje Denveru ne može da se uporedi ni da se meri ni sa čim. Bez njega - Denver ne bi bio kandidat ni za ulazak u play off. Neverovatno
(Glas razuma, 15. decembar 2018 08:52)

Tacno je skoro sve sto si napisao, ali da ne moze da se uporedi ni sa cim? Preterivanje, to sto je srbin ne znaci da je najbolji igrac ikada. Probaj da meris to sa LeBronom koji je nosio najgori tim u ligi, sto potvrdjuje ova sezona, do finala! Kemba nosi Hornetse, koji su dosta slabiji od Denvera, koji ima i Mareja i jos nekoliko dobrih igraca (ne racunam povredjene), nije da Jokic nema pomoc. Jokic je jedinstven igrac, na kraju karijere ce mozda biti zapamcen kao najbolji paser od visokih igraca, kao revolucionarni centar, ali daleko od toga da je ono sto on radi nemerljivo...

Pera iz bivseg DDR-a

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!
(Đole, 15. decembar 2018 12:25)

Koja bi to propast bila da dovedu nabedjenog klinca, jos jednog siledjiju i potrosaca lopti, koji je dve sezone u padu forme. Pre dve sezone je imao 20+ poena prosek, prosle 17,7, ove 16 i iz godine u godinu ima sve losije % suta iz igre, ove godine 40,3%, a pritom je jednodimenzionalni igrac koji ume samo da sutira, ne ume da kreira za druge.
Pre bih tradeovao za Sarica i Covingtona nego za Wiginsa. Sa trejdom za ovu dvojicu dobio bi jos jednu strech 4 koja moze da spusti loptu na parket i igra glavom a ne egom, i dobrog odbrambenog igraca na lopti kome lopta ne treba u napadu ali je odlican u sutu za 3. Time bi mogao da igras i small ball sa Bjelicom i Saricem na 4/5 + Bogdan/Fox/Hield/Covington.

genijalac

pre 5 godina

Tacno je skoro sve sto si napisao, ali da ne moze da se uporedi ni sa cim? Preterivanje, to sto je srbin ne znaci da je najbolji igrac ikada. Probaj da meris to sa LeBronom koji je nosio najgori tim u ligi, sto potvrdjuje ova sezona, do finala! Kemba nosi Hornetse, koji su dosta slabiji od Denvera, koji ima i Mareja i jos nekoliko dobrih igraca (ne racunam povredjene), nije da Jokic nema pomoc. Jokic je jedinstven igrac, na kraju karijere ce mozda biti zapamcen kao najbolji paser od visokih igraca, kao revolucionarni centar, ali daleko od toga da je ono sto on radi nemerljivo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (očigledno, 15. decembar 2018 12:35

cuj ono, to sto je srbin ne mora da znaci da je najbolji igrac ikada, i onda ga uporedjuje bas sa jednim od najboljih ikada lebronom. I onda pominje ovog kembu, koji u losoj istocnoj konferenciji moze samo da sanja plej of, alo! , jel ti razumjes da je denver drugi najmladji tim u ligi? jel ti razmujes da na primer pelicansi sa davisom imaju duplo jaci sastav od denvera, minesota takodje, i jos jedno 80% timova lige. Sad promjeni townsa i jokica, minesota ce otici na vrh a denver bi spao ispod crte po, isto i kad bi zamjenio jokica i davisa. Zato je jokic podcjenjen a ovi precenjeni. I sta ti to znaci jel sto je srbin, jel zbog toga ti mora da ga pljujes i da dokazujes kako je lebron i jos neki bolji nosioci tima, jel zato sto je jokioc srbin? Ko su ovi likovi da mi je znati.

znanje-imanje

pre 5 godina

@MaironDrake
U odbojci detaljno poznajem (pa olako na basket prenosim) odnos tehnike i teretane: uvek smeta. Vrlo individualno ljudi su na nju tolerantni, umereno tolerantni i netolerantni. Nakon nje obavezno mora tehnički oporavak a Stef je to izvesno prošao u višegodišnjem projektu. Ovde bi to bila trostruka greška: novu masu više prirodno nema gde, dečko je vaterpolo-"mekan" i nema predispoziciju za "definiciju". O stradanju ortopedije da ne govorimo. Dakle mic-po-mic je njemu najbolje što je moguće, valjda tamo nisu toliki debili.
A harizmu naravno ima: kao goofy i flegma, a tek kao pametan; al to nije sell-out, naročito ako ne sme no homo. Interno on je niz alavih praznoglavih rasno napetih krelaca preveo na kolektivnu igru, uprkos NBA defaulta gde dok dva tima igraju igrači istog tima igraju jedan protiv drugog. I to uprkos dobijanju max i od njihovih puno puta većeg ugovora - gde ćeš veću harizmu!
Ali OK, idem sad na put, za kaznu da se negde u snegu zaglavim...

vlado

pre 5 godina

Kingsi su u dva meca sa GSW izgubili sa ukupno 6 razlike! Pazite, decurlija igraju 2 utakmice na maltene jednu loptu sa aktuelnim dvostrukim sampionima lige koji u svom timu imaju 4 ne all star igraca nego buduca HOF igraca i medju nama se nalaze neki da ospore rad njihovog menadžmenta, trenerskog osoblja i na kraju igrača. Čak čitam jednog koji predlaže DA DOVEDU WIGINSA IZ MINESOTE?!?!?! Urnebes. Foks i Hild su toliko napredovali ove sezone da je to za neverovati, Bogdan igra na nivou jednog Manua i ako nastavi ovako bice jedan od kandidata za najboljeg 6. igraca, Foks je vec kandidat za igraca koji je najvise napredovao, WCS je podigao svoje brojke ali nisu to jos uvek igre koje ON SA ONAKVIM TELOM MORA DA PRUZI PRE SVEGA U ODBRANI, Nemanja im je legao kao melem na ranu. Šteta za Beglija što se povredio, pogotovo što u poslednje vreme igra zaista sjajno, ali ovih 10-14 dana njegovog odsustva mogu sjajno doci Heriju Dzajlsu da se ubaci u rotaciju i da malo uhvati ritam. Šampert im svojim iskustvom donosi mnogo dobrog pre svega u odbrani, i mislim da bi Vlade definitivno trebao da odustane od varijante da traži pik prve runde vec da trejduje neke od sledećih igrača: Z-Bo, Kosta, Skal, Mejson ili Ferel, McLemore, Dzekson za 3&D nisko krilo kao što su npr. Oto Porter ili Vinslov, TJ Voren i sl. startera na poziciji SF. Ali da pre svega vodi računa o tome da ne naruši atmosferu u ekipi jer nakon duuugooo godina Kingsi nisu KANGZI i dobijaju mnogo postovanja od svih protivnika.

Millennium

pre 5 godina

Bravo Jokicu. Iskreno se nadam da ces ovu magiju pokazivati i u nacionalnom dresu na SP 2019 i OI 2020. Posle toga, kad god doso dobrodoso.
(Mare, 15. decembar 2018 08:55)

Bojim se da to neće biti slučaj i da je Jokić završio sa reprezentacijom.

petar

pre 5 godina

denver gledao, kingse pratio, vidim na 4 min do kraja 123-113, reko to je to, preokrenuse, za par minuta vidim stvarno preokret, 2-17, da za poslednja 4 min I vise das dva poena, da za prvo pol primis 80 I da si opet na loptu da dobijes gsw. shvatam ja da nasa (euroliga, aba, reprezentativna) kosarka nema puno veze za nba, ali da igraci nemaju toliko mozga da na dva min pred kraj na plus deset odigraju pun napad nego u petoj sekundi prangija svako ko se docepa lopte to ne mogu.

petarczv

pre 5 godina

Fantasticna pobeda denvera cija igra se sad bas zasniva na sut spolja ali jedino tako mogu bez povredjenih igraca od kojih moze da se sastavi fantasticna petorka. I.T., Harris,Burton,M.P.Jr. i Milsap...

petarczv

pre 5 godina

Zasto malo ne zategnu jokica nije mi jasno?! Ne mora da bude ko embid ali cisto da ne izgleda kao bucko koji nikad nije potrcao u zivotu... Verujem i da bi bolje igrao...

Đole

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!

vlado

pre 5 godina

@Djole

Ti si svoje znanje dovoljno pokazao navijajuci da je Vigins zvezda (vreme ce pokazati da je ugovor koji su mu Vulvsi dali jedan od gorih u istoriji NBA) i da bi ga kao takvog Kingsi trebali pojuriti i ako cela liga zna za njega da je "kancer" igrac, a moj predlog za tebe, od coveka koji je vec 25+ godina u kosarci i koji je zapamtio i pratio rane dane Divca, Drazena, Paspalja, Kukoca i ostalih u NBA, ti je da ne verujes bas u svaku vest koju procita a da malo vise pocnes da gledas i to stvarno da gledas ovaj prelepi sport ne samo statistiku ili igraca sa loptom i rukama vec SVE, pa ce neke stvari mozda da ti se otvore. Ne bih uopste analizirao tvoju analizu Viginsovog ugovora i kako bi on to kao "zvezda" (a decko je zvezda samo u svojoj glavi) doprineo Kinsima i njihovom ulasku u PO, besmislena je totalno s obzirom na time line Kingsa i trenutne ugovore koje imaju. Uglavnom jedan davno pokojni cika je jednom rekao: "Budala je ko ne cita, ali je jos veca budala koja veruje u sve sto procita." Znam samo da bi u Minesoti tri dana slavili da neko preuzme Viginsa od njih. P.s. na istom tom ESPN-u imas clanak kako je Vigins jedan od igraca koji je najvise podbacuje ove godine pa procitaj...

Pjer

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Gledao sam na ESPN-u,na minut do kraja kada je već sve bilo rešeno komentator je bio oduševljen pobedom Denvera nabrajajući sve njihove povređene igrače.Šteta što Jokić nije igrao prvu polovinu zadnje četvrtine.

MaironDrake

pre 5 godina

znanje-imanje,

nemam puno vremena, a imam zelju da repliciram, ali samo da prokomentarisem ovu tvrdnju da je Jokic pametan. On je def kosarkaski inteligentan, ali van kosarke je dovoljno poslusati njegov intervju I dosta toga se samo kaze...

Ovu tvrdnju da je harizmatican ne vredi komentarisati. Za njega je Dankan Muhamed Ali licno sto se tice harizme...

Porediti kosarku I odbojku je isto kao porediti tenis I ragbi...

petar

pre 5 godina

je l moguce da se u nba ne pise asistencija I ako igrac da oba bacanja (sinoc proverih, cista ass jokica za huanca, faul daje oba jokicu ne pisu ass, a I u prethodnom mecu, jednom je igrac sutirao 1-2 nisu mu upisali ass, a ni kad je bila ass za trojku pa saigrac sutirao 2-3'bacanja)?

Bol Bol

pre 5 godina

Sakramento na ludilo uspeo da preokrane utakmicu,od jacih ekipa dobili su samo Okc,od ostalih gubili po 20+.Odbrana im je slaba pogotovu u reketu,slicno je delovao Denver u PF,obe ekipe su slabe za doigravanje u rangu su Dal i Lac!

MaironDrake

pre 5 godina

(znanje-imanje, 15. decembar 2018 12:11)

Pa ja kosarku ne gledam kroz brojeve I statistiku...Zato mi je bitna harizma. Poznajuci tvoje komentare, replika me je razocarala. Fizicka sprema u NBA je od krucialnog znacaja, narocito u PO...Nikola mora da poradi na tom segmentu. Pogledaj malo Novickog sa 23 godine I Jokica, uporedi ih samo na oko...Novicki je nosio Dalas sa 30+ godina do prstena protiv onakvog Majamija. Genetika jeste bitna, ali toliko igraca u NBA je nadoknadilo nedostatke kroz uporan rad...I naravno, neizbezno da se kroz smanjenje procenta masti gubi sut...Kako to? Ko je to dokazao? Kako objasnjavas da Stef Kari podize iz cucnja vise od centara npr...Sale Djordjwvic uporno ponavlja da moramo smanjiti razliku u odnosu na Amere pre svega u fizikalijama...

Đole

pre 5 godina

@Vlado
@Pera iz bivseg DDR-a

Da li ste vi maloletni ili ste totalno neobjektivni? Ti Vlado prvo nauči da čitaš i pamtiš duže od jedne sekunde - TU VEST JE OBJAVIO ESPN - najveći svetksi sportski kanal!! A ti Pero nemoj da daješ glupe predloge, nema nedelju dana kako je Šarić trejdovan i pojma o trejdu nemaš. Vigins ima ugovor do 2024!!! 2019 - 2020 ima platu 25,4 miliona, 2020-2021 27,5; 2021-2022 29,5 M$, 2022-2023 31,5 M$, 2023-2024 33,6 M$. To su ZAGARANTOVANA primanja. Opšte je poznato da su Kingsi tim sa najlošijom reputacijom i najmanjim tržištem za sponzore (patike npr.) u celoj NBA i da nijedna "ZVEZDA" neće da pređe u Kingse ni za kakav novac!!! Na tržištu ima nekoliko igrača koji su interesanti za koncepsiju igre Kingsa ali svima ugovor ističe za godinu ili dve i onda je trejd BESMISLEN. Kingsima treba što pre zvučno ime sa što dužim ugovorom da bi na njemu uz Foksa i Baglija mogli da grade budućnost. Ja sam izneo svoj stav da bih baglija trejdovao jer se desi tek jednom u tri godine da ruki u prvih šest meseci tri puta bude povređen, nešto je tu sumnjivo. Uostalom ove godine Bagli im nije ni od kakve pomoći samo guši Bjelicu, a kakav će biti sledeće sezone niko pojma nema. Kingsi nemaju vremena da čekaju 12 godina nisu igrali plej of - UBEDLJIVO SU NAJGORA FRANŠIZA! I zato je dobar trejd za Viginsa, jer Timbervulvsi hoće da se oslobode njegovog astronomskog ugovora. Da daju Šarića koji zarađuje 4 miliona po sezoni neće ni u ludilu! Pojma nemate o seleri kapu.

jeste siledzija

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!
(Đole, 15. decembar 2018 12:25)

Ne znam sta treba da rade (i sta je uopste moguce) ali je cinjenica da, Fox, iako je ocigledno veliki talenat, skoro uvek ima losiji +/- indeks od Bjelice i BB - jednostavno Fox nije jos uvek zreo da bude vodja, trebalo bi da provede par sezona kod Zeljka, da se malo smiri ;-) Na primer, BB je juce u porazu imao +12.

Pjer

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.

Millennium

pre 5 godina

Bravo Jokicu. Iskreno se nadam da ces ovu magiju pokazivati i u nacionalnom dresu na SP 2019 i OI 2020. Posle toga, kad god doso dobrodoso.
(Mare, 15. decembar 2018 08:55)

Bojim se da to neće biti slučaj i da je Jokić završio sa reprezentacijom.

Bol Bol

pre 5 godina

Sakramento na ludilo uspeo da preokrane utakmicu,od jacih ekipa dobili su samo Okc,od ostalih gubili po 20+.Odbrana im je slaba pogotovu u reketu,slicno je delovao Denver u PF,obe ekipe su slabe za doigravanje u rangu su Dal i Lac!

MaironDrake

pre 5 godina

Nikola je strasan igrac, ne spada u grupu omiljenih, jer nema nikakvu harizmu...

Jedna stvar mi nije jasna, da on evo cetvrta sezona u NBA ne moze da dovede svoje telo u stanje da igra +30min a da ne dise na skrge. Pa ako je mogao Gasol koji nije znao da hoda 2009, da postane zver, ne razmumem u cemu je problem sa Nikolom. I dalje deluje masno, nikakve definicije nema.
Steta zbog njegovog ogromnog talenta, da ga ozbiljniji rad u teretani sprecava da bude u top 5 igraca u ligi.

petarczv

pre 5 godina

Zasto malo ne zategnu jokica nije mi jasno?! Ne mora da bude ko embid ali cisto da ne izgleda kao bucko koji nikad nije potrcao u zivotu... Verujem i da bi bolje igrao...

očigledno

pre 5 godina

Doprinos koji Jokić daje Denveru ne može da se uporedi ni da se meri ni sa čim. Bez njega - Denver ne bi bio kandidat ni za ulazak u play off. Neverovatno
(Glas razuma, 15. decembar 2018 08:52)

Tacno je skoro sve sto si napisao, ali da ne moze da se uporedi ni sa cim? Preterivanje, to sto je srbin ne znaci da je najbolji igrac ikada. Probaj da meris to sa LeBronom koji je nosio najgori tim u ligi, sto potvrdjuje ova sezona, do finala! Kemba nosi Hornetse, koji su dosta slabiji od Denvera, koji ima i Mareja i jos nekoliko dobrih igraca (ne racunam povredjene), nije da Jokic nema pomoc. Jokic je jedinstven igrac, na kraju karijere ce mozda biti zapamcen kao najbolji paser od visokih igraca, kao revolucionarni centar, ali daleko od toga da je ono sto on radi nemerljivo...

Đole

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!

Djorkaef

pre 5 godina

Bjelica pokidao dok nisu ameri poceli da carine, a Bogi bio los do poslednje cetvrtine, a onda je sa njim na terenu Sakramento imao +18 (mislim na +/- racio, na kraju mislim +11). Ali, sustina price se videla u poslednjem minutu, dva puta Fox i jednom Hild sutnuo, bez da je iko pipnuo loptu.

MaironDrake

pre 5 godina

(znanje-imanje, 15. decembar 2018 12:11)

Pa ja kosarku ne gledam kroz brojeve I statistiku...Zato mi je bitna harizma. Poznajuci tvoje komentare, replika me je razocarala. Fizicka sprema u NBA je od krucialnog znacaja, narocito u PO...Nikola mora da poradi na tom segmentu. Pogledaj malo Novickog sa 23 godine I Jokica, uporedi ih samo na oko...Novicki je nosio Dalas sa 30+ godina do prstena protiv onakvog Majamija. Genetika jeste bitna, ali toliko igraca u NBA je nadoknadilo nedostatke kroz uporan rad...I naravno, neizbezno da se kroz smanjenje procenta masti gubi sut...Kako to? Ko je to dokazao? Kako objasnjavas da Stef Kari podize iz cucnja vise od centara npr...Sale Djordjwvic uporno ponavlja da moramo smanjiti razliku u odnosu na Amere pre svega u fizikalijama...

Marko

pre 5 godina

Zato i nam je krivo..da ima 20 prosek sto lagano moze bio bi top 10 lagano igrac u NBA posto je najbolji visoki dodavac u istoriji kosarke... sa svime ostalo sto radi...ali nema motiv decko, samo kad igra protiv vakvih igraca i boljih timova..

MaironDrake

pre 5 godina

znanje-imanje,

nemam puno vremena, a imam zelju da repliciram, ali samo da prokomentarisem ovu tvrdnju da je Jokic pametan. On je def kosarkaski inteligentan, ali van kosarke je dovoljno poslusati njegov intervju I dosta toga se samo kaze...

Ovu tvrdnju da je harizmatican ne vredi komentarisati. Za njega je Dankan Muhamed Ali licno sto se tice harizme...

Porediti kosarku I odbojku je isto kao porediti tenis I ragbi...

petarczv

pre 5 godina

Fantasticna pobeda denvera cija igra se sad bas zasniva na sut spolja ali jedino tako mogu bez povredjenih igraca od kojih moze da se sastavi fantasticna petorka. I.T., Harris,Burton,M.P.Jr. i Milsap...

Dachazvezda

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

??
Idi igraj domine...

poew

pre 5 godina

Odlicne utakmice na zapadu (portland, sakramento i denver). Steta sto su Kingsi pukli u zavrnici!
Nagetsi su se dobro provukli s obzirom na silne povrede i cinjenicu da Jokara i ne igra odbranu (jer bi nakupio licne samo tako). Vestbruk opet divlja bez razloga...da li ce ga NBA kazniti zbog "i will f**k you up" izgovoreno Nikoli?

Đole

pre 5 godina

@Vlado
@Pera iz bivseg DDR-a

Da li ste vi maloletni ili ste totalno neobjektivni? Ti Vlado prvo nauči da čitaš i pamtiš duže od jedne sekunde - TU VEST JE OBJAVIO ESPN - najveći svetksi sportski kanal!! A ti Pero nemoj da daješ glupe predloge, nema nedelju dana kako je Šarić trejdovan i pojma o trejdu nemaš. Vigins ima ugovor do 2024!!! 2019 - 2020 ima platu 25,4 miliona, 2020-2021 27,5; 2021-2022 29,5 M$, 2022-2023 31,5 M$, 2023-2024 33,6 M$. To su ZAGARANTOVANA primanja. Opšte je poznato da su Kingsi tim sa najlošijom reputacijom i najmanjim tržištem za sponzore (patike npr.) u celoj NBA i da nijedna "ZVEZDA" neće da pređe u Kingse ni za kakav novac!!! Na tržištu ima nekoliko igrača koji su interesanti za koncepsiju igre Kingsa ali svima ugovor ističe za godinu ili dve i onda je trejd BESMISLEN. Kingsima treba što pre zvučno ime sa što dužim ugovorom da bi na njemu uz Foksa i Baglija mogli da grade budućnost. Ja sam izneo svoj stav da bih baglija trejdovao jer se desi tek jednom u tri godine da ruki u prvih šest meseci tri puta bude povređen, nešto je tu sumnjivo. Uostalom ove godine Bagli im nije ni od kakve pomoći samo guši Bjelicu, a kakav će biti sledeće sezone niko pojma nema. Kingsi nemaju vremena da čekaju 12 godina nisu igrali plej of - UBEDLJIVO SU NAJGORA FRANŠIZA! I zato je dobar trejd za Viginsa, jer Timbervulvsi hoće da se oslobode njegovog astronomskog ugovora. Da daju Šarića koji zarađuje 4 miliona po sezoni neće ni u ludilu! Pojma nemate o seleri kapu.

znanje-imanje

pre 5 godina

@MaironDrake
Nema nijedan deo tvog komentara koji (meni) nije naopak.
Kakva crna "definicija" a naročito "ozbiljniji rad u teretani"?! Samo što dalje od toga. Ljudi su prirodno ovakvi i onakvi, visine, građe pa i odnosa brzih i sporih mišićnih vlakana. U to spada i ono "definicija" i s njom prirodna ova ili ona količina glikogena koju neko vuče sa sobom. Iako svašta može da se istera nasilnom praksom a tek biohemijom - to nije to. To je bezveze isto ko i ovi "šteta nije tripl-dabl", ko da je pobedio onaj koji je prvi prošao kroz tripl-dabl cilj...
Ceo Denver su očito pretrenirali predsezonski - evo ih svi povređeni. I Nikola zato diše na škrge na kraju. Rezultat jeste (i) bolja odbrana ali cena je visoka. Plus se i zato Nikola muči sa šutom. Treba samo da od dobijenih 4 izgubi 2,5 kile i da (još više) dominira.
Od toga je jedino gore ono "nema harizmu". I nema. U tom smislu nemaju je ni Tim Dankan, Novicki ili nekad Lari Bird (koji, gle, nisu imali ni "definiciju"). Šta će im "harizma", iz tvog pristupa to je otprilike ko što ovde dođe BMW-vozač; ima "harizmu", itekako i "definiciju" - takvu da u 80-90% slučajeva u stvari ima BMW-dijagnozu. Odličan je i to baš ovakav, i bez te "harizme".

sjajan meč!

pre 5 godina

Sinoć malo razvijali Foksa, malo Hilda a mnogo Džeksona i eto, prosuli pobedu. A za pobedu je trebalo jako malo, dovoljno je bilo vratiti Bjelicu pravovremeno a on bi potego jedan bodež i prelomio meč. Stvarno je greh da razvoj mladih igrača ide na račun Bjeličinih minuta, čovek igra u životnoj formi!

Demius™®

pre 5 godina

Nikola No homo Jokić opet flertovao sa tripl-dablom. (:
Šalim se naravno, Jokara odigrao stvarno na All Star nivou, ali se jasno vidi zašto kod trenera Malona ne igra po 35+ minuta na svakoj utakmici. Naime mladi Somborac je poslednjih 5 minuta bukvalno disao na škrgre, (dok se većina NBA igrača za to vreme jedva i preznoji).
P.S.ako Denver pobedi u ponedeljak Toronto kod kuće preuzeće lidersku poziciju u NBA ligi i sa ovako okrnjenim rosterom, a baš bih voleo da vidim tog trenera koji ga neće pozvati na predstojeći All Star meč.
https://www.youtube.com/watch?v=ki8n2cWTnAc

Čaki

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)
Pa jel pobedijo?

Sir Giggs

pre 5 godina

Mislim, za Jokića je jasno: on, ako želi i ako im je to plan na utakmici, davaće 20+ svaku utakmicu. Ovde ima previše komentatora koji baš i ne kontaju neke stvari, ali Denver je izrastao u legitimnu top5 ekipu u svojoj konferenciji, a Meloun u odličnog trenera. I da, nisu porasli preko noći, sve je to rezultat dobrog rada iz prerhodnih sezona.

Glas razuma

pre 5 godina

Doprinos koji Jokić daje Denveru ne može da se uporedi ni da se meri ni sa čim. Bez njega - Denver ne bi bio kandidat ni za ulazak u play off. Neverovatno

Destrukcija

pre 5 godina

Svaka čast Nikoli. Vodi ekipu, lider je, medjutim, jedino što malo bode oči to je što nekoliko poslednjih utakmica Nikola beleži veoma malo poena u 4/4. Samo da premosti u glavi da može, da treba i da ne brine ako promaši, onda će da baš kako treba. Baš mi je drago kako zbog njega tako i zbog Denvera. OKC ne mogu očima da vidim.

genijalac

pre 5 godina

Kao sto je jedan vec napisao, Jokic je trenutno osmi na listi za MVP'a ove sezone, i to je pre ove zadnje tri utakmice gdje mu je prosjek tripl dabl, tako da ce se sigurno popeti u top 5 na mvp listu sobzirom da je denver najbolji tim u NBA trenutno. Jokic je manje vise 90% siguran da ce biti all star ove goidne, ako sada nastavi i ima brojke od prosle sezone od decembra do kraja, gdje je ja mislim imao nevjerovatan prosjek od nekih 25,12,10, ne smem ni da pogadjam, ako ima te brojke i denver kojim slucajem ostane prvi, eto nam prvog Srpskog MVP'a NBA lige. Ljudi u Srbiji vise podcjenjuju Jokica od amerikanaca. Bolji je nego sto mislite ljudi. Dalje, ovaj pjer, lik pise pojen, ej odakle ti likovi da mi je znati.

Xander

pre 5 godina

Drago mi je da sam uranio da pogledam DEN-OKC, jer me je igra Nagetsa oduševila. Imaju od svega po nešto. Jokićevu inteligenciju, vatru Džamala Mareja, borbenost Morisa, Huanča i Krejga, dobre male role Bizlija, Lajlsa i Plamlija. Sa odličnim 2-way bekom Herisom, pouzdanim Bartonom, i zdravim Ajzeom i Porterom jr. to je jedna duboka duboka ekipa. Ukoliko i posle nekih 10-15 utakmica budu na vrhu ovakvog zapada niko više ne može da ih ignoriše kao najvećeg konkurenta Voriorsima za titulu ne samo ove godine, već i u budućnosti.

bozza

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
(Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

nije jasno. Za tih 26 poena je potrosio 20 suteva, imao je skok manje, 7 asistencija manje i 2 ukradene manje... i izgubio je. Moras jos da ucis i vezbas da bi mogao da trolujes

Туп туп

pre 5 godina

nije los jokic. jednom u 10 utakmica mislim :)
(retko pametan, 15. decembar 2018 09:58)
Стварно си ретко паметан коментар дао, 1 у 10 мислим :)

мики

pre 5 godina

обавезна лектира, поготово за пљуваче. Никола ће да учини више за имиџ Србије него сви политичари у последњих 30 година.

https://www.denverstiffs.com/2018/12/14/18141054/stiffs-roundtable-enjoying-the-nikola-jokic-era

Rozenkranc

pre 5 godina

Jokić odličan, agresivan, i to kad zatreba, šteta za jednu asistenciju, ali bila bi da su saigrači znali da iskoriste.
A za Sakramento, zaista šteta. Sjajan povratak u 4. četvrtini a onda pad od 2:17 i izgubljena utakmica. Utakmicu su izgubili Bogdan sa lošim šutevima i Fox sa brzanjem i promašajima, a naročito trener sa svojim neznanjem. Nije hteo da ubaci Bjelicu jer je petorka koja je bila na terenu napravila razliku, nije želeo da ih menja. Ali nije prepoznao trenutak kad su izgubili svoj momentum, na 4 min do kraja bilo je 10 razlike za Sakramento, ali se videlo da su stali, izgubili ideju u napadu, a u odbrani krenuli da primaju koševe. Umesto tad da ubaci Bjelicu da razmrda ekipu, I ubaci čoveka koji je najbolje šutirao za 3, on čeka da se svi ispucavaju, promašuju i Golden stejt izjednačuje. Posle je bilo kasno. Propuštena lepa prilika, i sjajno odigrana utakmica do 3 min pre kraja... Bogdan solidan, ali ima promašaje i sulude pokušaje za 3, bez rezona... Bjelica kao što rekoh odličan. Na žalost i Begli se povredio.

jeste siledzija

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!
(Đole, 15. decembar 2018 12:25)

Ne znam sta treba da rade (i sta je uopste moguce) ali je cinjenica da, Fox, iako je ocigledno veliki talenat, skoro uvek ima losiji +/- indeks od Bjelice i BB - jednostavno Fox nije jos uvek zreo da bude vodja, trebalo bi da provede par sezona kod Zeljka, da se malo smiri ;-) Na primer, BB je juce u porazu imao +12.

Ivan NS

pre 5 godina

Ova 3 ludaka iz GSW zbirno dadoše 95 poena!?! Sačuvaj me Bože!
Svaka čast Jokiću, treba da preuzima odgovornost uvek, a ne samo kada ne igra Milsap što se i ranije dešavalo. Bjelica iz dana u dan potvrdjuje klasu.

vrela mast !!!

pre 5 godina

Bravo bre Nikola..Neverovatno koliko puta mu je falio skok ,asistrncija,poen za tripl-dabl , do sada bi prestigao Hardena na večnoj listi ..što će naravno i uraditi do kraja karijere..nebo je granica

Nemanja

pre 5 godina

Embid 40 poena i tim mu izgubi 10 razlike...to je razlika izmedju Jokica i svih ostalih igraca on igra za tim a ne za sebe zna kad treba da smanji gas, da razigra ostale ali klinci sto gledaju samo rezultat misle da je Embid najbolji to me nervira.

Stefan

pre 5 godina

Bravo za Sacramento, ne znam da li ce uspeti da uđu u plejof, ali je dobro da su konačno postali konkurentna ekipa, koja ima budućnost...

genijalac

pre 5 godina

Tacno je skoro sve sto si napisao, ali da ne moze da se uporedi ni sa cim? Preterivanje, to sto je srbin ne znaci da je najbolji igrac ikada. Probaj da meris to sa LeBronom koji je nosio najgori tim u ligi, sto potvrdjuje ova sezona, do finala! Kemba nosi Hornetse, koji su dosta slabiji od Denvera, koji ima i Mareja i jos nekoliko dobrih igraca (ne racunam povredjene), nije da Jokic nema pomoc. Jokic je jedinstven igrac, na kraju karijere ce mozda biti zapamcen kao najbolji paser od visokih igraca, kao revolucionarni centar, ali daleko od toga da je ono sto on radi nemerljivo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (očigledno, 15. decembar 2018 12:35

cuj ono, to sto je srbin ne mora da znaci da je najbolji igrac ikada, i onda ga uporedjuje bas sa jednim od najboljih ikada lebronom. I onda pominje ovog kembu, koji u losoj istocnoj konferenciji moze samo da sanja plej of, alo! , jel ti razumjes da je denver drugi najmladji tim u ligi? jel ti razmujes da na primer pelicansi sa davisom imaju duplo jaci sastav od denvera, minesota takodje, i jos jedno 80% timova lige. Sad promjeni townsa i jokica, minesota ce otici na vrh a denver bi spao ispod crte po, isto i kad bi zamjenio jokica i davisa. Zato je jokic podcjenjen a ovi precenjeni. I sta ti to znaci jel sto je srbin, jel zbog toga ti mora da ga pljujes i da dokazujes kako je lebron i jos neki bolji nosioci tima, jel zato sto je jokioc srbin? Ko su ovi likovi da mi je znati.

lignjoslav

pre 5 godina

Steta za TD...u poslednjoj je podelio 3 asistencije, gotove sve asistencije su bile vrhunske. Gotovo rutinska pobeda opet protiv OKL. I ponovo primljenih ispod 100 poena.
Znaci odbrana vise ne zavisi samo od Milsapa, vec od cele ekipe.
Jokic pokusava ko Dirk, sa jedne noge. verovatno je vezbao u fazonu da probam...eto koliko se on u stvari igra kosarke i koliko je voli da pokusava svasta.

aca

pre 5 godina

koja ludnica na zapadu... pet ekipa koje su prosle sezone igrale PO sad je ispod crte. Jedino se znalo za GS da ce biti prvi ili eventualno drugi, a ovakav poredak ostalih ekipa niko nije mogao da predvidi. Denver moze do finala zapada a mozda cak i korak dalje.

boki

pre 5 godina

au da li je moguce da su kinksi izgubili sinoc... kakvo prangijanje, zasluzili su pobedu ali nisu imali ko da poen 3 minuta... samo jedan kos.

Aca86

pre 5 godina

Volim sto ovaj nas igra bas raznovrsno. Pogadja I trojke I sa distance I pod kosem, a kada ovako asistira milina je gledati. Steta sto nema vise prenosa na Sportklubu da pogledamo Jokaru I van hajlajtsa.

steva

pre 5 godina

Nemanja,

Tako je care . Svatice ljudi jednog dana , valjda . Jokic je igrac koji sve do jednog igraca Dnevera cini BOLJIM ...e tu je razlika izmedju njega i nekih deugih zvezda NBA . Veceras mu je pobegao tripldabl tacno za ono pologanje koje je promasio Moris , a on mu sjajno asistirao ...

Čaki

pre 5 godina

Nazalost, Sac je nocas izgubio sansu za play off. Nemaju jos veru u sebe.
(Neko, 15. decembar 2018 09:31)
Da, gotovo je...Kad pre 82 utakmice?!?!

uros

pre 5 godina

Koliko jak tim imamo ako svi budu dosli i ako svi budu zdravi. Valjda cemo se plasirati na to svetsko a tamo osvojimo medalju i direktno se plasiramo na OI 2020.

DukiNS

pre 5 godina

Šteta za tu jednu asistenciju. Znam da nije opterećen brojkama, ali već ne znam koju utakmicu mu fali po skok ili asistencija za tripl dabl. Onaj Rasel bi bio u stanju da dodaje celu četvrtinu samo da dođe do te jedne asistencije.

Gde ja živim

pre 5 godina

A jes ovaj Vestbruk iritantan majko draga. Nidža dominira, samo kad bi imao fokus na svakoj utakmici to bi bilo savršeno. Ako nastavi sa trendom ovo je njegov period. Trpaj Nidžo pa da glasamo za All Star, a valjda će i Ameri ove godine da pomognu malo više. Samo da si ti nama zdrav. Denver igra jako lepu i dobru košarku, samo da ne naprave neke gluposti (iako ih je bilo i ove godine) sa objektivno slabijim timovima pa da ih vidimo kako se snalaze u PO košarci.

Šteta za Sakramento, bio bi savršen skalp kao vrhunac proteklih utakmica. Boki loše za tri, ali opet par dobrih poteza i fina serija u finišu. Da su nišanske sprave radile malo bolje bilo bi odlično.

Nemanja da zadrži ovaj poenterski nivo i malo više šuteva. Samo rokajte momci.

DJ Uro

pre 5 godina

Kako je samo Adems ponizio Jokica sa 26 pojena! Jel sad jasno svima zasto nije cuo za njega? Jer lik zna samo da igra protiv slabasnih ekipa tipa Finiksa i Atalante.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pjer, 15. decembar 2018 08:59)

A protiv Juventusa ga nema nigdje?

abubekir

pre 5 godina

Gledam nešto ovu tabelu zapada i razmišljam brate...
Sada da je kraj sezone i da je ovaj raspored, osim sto bi ostali bez zvučnih i očekivanih u plejofu nego sem golden stejta niko ne bi nio favorit po mom mišljenju. Svako može da tuce svakoga. Nikad uzbudljivija NBA sezona. A istoku se vec skoro zna, biće fajta tu za 8 mesto izmedju majamija orlanda vašingtona... ali ko ulazi u plejof već se zna... pozdrav ljubiteljima dobre košarke

znanje-imanje

pre 5 godina

@MaironDrake
U odbojci detaljno poznajem (pa olako na basket prenosim) odnos tehnike i teretane: uvek smeta. Vrlo individualno ljudi su na nju tolerantni, umereno tolerantni i netolerantni. Nakon nje obavezno mora tehnički oporavak a Stef je to izvesno prošao u višegodišnjem projektu. Ovde bi to bila trostruka greška: novu masu više prirodno nema gde, dečko je vaterpolo-"mekan" i nema predispoziciju za "definiciju". O stradanju ortopedije da ne govorimo. Dakle mic-po-mic je njemu najbolje što je moguće, valjda tamo nisu toliki debili.
A harizmu naravno ima: kao goofy i flegma, a tek kao pametan; al to nije sell-out, naročito ako ne sme no homo. Interno on je niz alavih praznoglavih rasno napetih krelaca preveo na kolektivnu igru, uprkos NBA defaulta gde dok dva tima igraju igrači istog tima igraju jedan protiv drugog. I to uprkos dobijanju max i od njihovih puno puta većeg ugovora - gde ćeš veću harizmu!
Ali OK, idem sad na put, za kaznu da se negde u snegu zaglavim...

mpp

pre 5 godina

Jokić NIJE došao u NBA ligu kao Dražen,Divac Kukoč ili Donćić iz nekog prestiznog kluba sa tradiciom ,Partizan,Cibona Real Jugoplastika.... Nije došao kao zvezda , bio je 41 na draftu ,
Došao je da proba ,da igra to što igra pašta bude
a sada najplaćeni srpski spotista ,sa najvecim ugovorom 136 mil.$ . Kakav je to uspon , već sada je upisan u legende ovoga sporta . Amricki prestizni Magazin "538" koji se bavi statistikom i prognozama(prvi na svetu prognozirao Trampa za budućeg predsednika) procenjuje Nikolu na 320 mil $ (Luka Doncic je procenjen na oko 120 mil)
To su procene za budućnost .
Nikola je potpuno " poremetio " uobicajenu statistiku upravo zbog svoje enorbne svestranosti...prakticno igra na SVIM mestima u timu pod košem , daje trojke ,asistira potpuno nenormalno,skače ...... Sve ono zbog čega i gledamo basket.
I pored toliko povredjenih igrača Denverovo grumenje se i dalje kotrlja zahvaljuci Nikoli..."JOKER" je karta koja može zameniti bilo koju u špilu ,nadimak koji
savrseno "pasuje" Nikoli.
Nikola želim ti od srca da već ove godine zaigraš u ALL STAR ekipi.... Medju najvećima ....

Pseudoharms

pre 5 godina

Znam da je ovo receno milion puta, ali Jokic igra toliko inteligentno, da covek moze samo da mu se divi. Sinoc, protiv Adamsa igra spolja, izvlaci ga, znajuci kakva je ovaj zver pod kosem i to rezultira ili sutom sa distance ili asistencijom. Kada ima missmatch, ide ledjima i poentira. Momci iz SAC standardno dobri, Bjelica poen po minutu, steta sto se nije moglo do pobede, kad ova tri manijaka daju 90 poena, za jednu utakmicu.

True Batman Fan

pre 5 godina

Ali toliko mi je drago za Belog! Najzad se opustio i to se odmas vidi u rezultatima. Svaka cast Divcu! Mnogo toga je stavio na kocku kada mu je ponudio angazman

petar

pre 5 godina

je l moguce da se u nba ne pise asistencija I ako igrac da oba bacanja (sinoc proverih, cista ass jokica za huanca, faul daje oba jokicu ne pisu ass, a I u prethodnom mecu, jednom je igrac sutirao 1-2 nisu mu upisali ass, a ni kad je bila ass za trojku pa saigrac sutirao 2-3'bacanja)?

tazo

pre 5 godina

@ "Šteta za tu jednu asistenciju. Znam da nije opterećen brojkama, ali već ne znam koju utakmicu mu fali po skok ili asistencija za tripl dabl. Onaj Rasel bi bio u stanju da dodaje celu četvrtinu samo da dođe do te jedne asistencije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(DukiNS, 15. decembar 2018 09:11)"

Pa i ovu 9. je napravio minut ipo pred kraj i onda kad je nastalo ono komesanje, Malone ih izvuce sve iz igre.

Urox

pre 5 godina

Sinoć malo razvijali Foksa, malo Hilda a mnogo Džeksona i eto, prosuli pobedu. A za pobedu je trebalo jako malo, dovoljno je bilo vratiti Bjelicu pravovremeno a on bi potego jedan bodež i prelomio meč. Stvarno je greh da razvoj mladih igrača ide na račun Bjeličinih minuta, čovek igra u životnoj formi!


Bjelica jeste igrao jako dobro ali cinjenica da je bez njega napravljeno +10 za kingse i da je imao problema sa licnim greskama(5)...za dva minuta ljudi prosuli deset razlike, koliko god da su mladi bas losa zavrsnica..

Radna Skela

pre 5 godina

Koliko su Nikoline asistencije bitne za igru Denvera najbolje prikazuje sledeći podatak: ove sezone kada Nikola ima 7+ asistencija Denver ima skor 13:3; kada ima manje od 7, odnos pobeda i poraza je 6:6.

Da ovo nije slučajno, evo podatka od prošle sezone, od momenta kada je Meloun skapirao da je Jokić-ball jedina igra koja donosi rezultate (od 22. januara 2018), sa 7+ asistencijama skor je 15:3.

A u sezoni 2016-17, od 15. decembra, otkad je Nikola vraćen u startnu postavu (i otkako je Jokić-ball definitivno postao legitimni kosarkaški model igre Nagitsa) skor je bio - gle čuda - 15:4.

Dakle, kome još nije jasno...

Pera iz bivseg DDR-a

pre 5 godina

Kako su Kingsi bezveze izgubili utakmicu!?!? I trener, a možda i Divac, forsiraju Foksa da šutira u ključnim trenucima, tri napada Foks je dva upropastio a Bjelica sam u korneru čeka i čeka (u poslednjoj četvrtini Beli je imao 100% šut za tri). Ako Bog da pa da se ostvari ono što novinari ESPN-a najavljuju - trejd - za Viginsa šalju Rendolfa, Šamperta i Džastina Džeksona!!! Što se mene tiče ja bih trejdovao i Baglija, momak je od letnje lige do večeras treći put povređen, od toga dva puta ozbiljno!!!!
(Đole, 15. decembar 2018 12:25)

Koja bi to propast bila da dovedu nabedjenog klinca, jos jednog siledjiju i potrosaca lopti, koji je dve sezone u padu forme. Pre dve sezone je imao 20+ poena prosek, prosle 17,7, ove 16 i iz godine u godinu ima sve losije % suta iz igre, ove godine 40,3%, a pritom je jednodimenzionalni igrac koji ume samo da sutira, ne ume da kreira za druge.
Pre bih tradeovao za Sarica i Covingtona nego za Wiginsa. Sa trejdom za ovu dvojicu dobio bi jos jednu strech 4 koja moze da spusti loptu na parket i igra glavom a ne egom, i dobrog odbrambenog igraca na lopti kome lopta ne treba u napadu ali je odlican u sutu za 3. Time bi mogao da igras i small ball sa Bjelicom i Saricem na 4/5 + Bogdan/Fox/Hield/Covington.

vlado

pre 5 godina

Kingsi su u dva meca sa GSW izgubili sa ukupno 6 razlike! Pazite, decurlija igraju 2 utakmice na maltene jednu loptu sa aktuelnim dvostrukim sampionima lige koji u svom timu imaju 4 ne all star igraca nego buduca HOF igraca i medju nama se nalaze neki da ospore rad njihovog menadžmenta, trenerskog osoblja i na kraju igrača. Čak čitam jednog koji predlaže DA DOVEDU WIGINSA IZ MINESOTE?!?!?! Urnebes. Foks i Hild su toliko napredovali ove sezone da je to za neverovati, Bogdan igra na nivou jednog Manua i ako nastavi ovako bice jedan od kandidata za najboljeg 6. igraca, Foks je vec kandidat za igraca koji je najvise napredovao, WCS je podigao svoje brojke ali nisu to jos uvek igre koje ON SA ONAKVIM TELOM MORA DA PRUZI PRE SVEGA U ODBRANI, Nemanja im je legao kao melem na ranu. Šteta za Beglija što se povredio, pogotovo što u poslednje vreme igra zaista sjajno, ali ovih 10-14 dana njegovog odsustva mogu sjajno doci Heriju Dzajlsu da se ubaci u rotaciju i da malo uhvati ritam. Šampert im svojim iskustvom donosi mnogo dobrog pre svega u odbrani, i mislim da bi Vlade definitivno trebao da odustane od varijante da traži pik prve runde vec da trejduje neke od sledećih igrača: Z-Bo, Kosta, Skal, Mejson ili Ferel, McLemore, Dzekson za 3&D nisko krilo kao što su npr. Oto Porter ili Vinslov, TJ Voren i sl. startera na poziciji SF. Ali da pre svega vodi računa o tome da ne naruši atmosferu u ekipi jer nakon duuugooo godina Kingsi nisu KANGZI i dobijaju mnogo postovanja od svih protivnika.

vlado

pre 5 godina

@Djole

Ti si svoje znanje dovoljno pokazao navijajuci da je Vigins zvezda (vreme ce pokazati da je ugovor koji su mu Vulvsi dali jedan od gorih u istoriji NBA) i da bi ga kao takvog Kingsi trebali pojuriti i ako cela liga zna za njega da je "kancer" igrac, a moj predlog za tebe, od coveka koji je vec 25+ godina u kosarci i koji je zapamtio i pratio rane dane Divca, Drazena, Paspalja, Kukoca i ostalih u NBA, ti je da ne verujes bas u svaku vest koju procita a da malo vise pocnes da gledas i to stvarno da gledas ovaj prelepi sport ne samo statistiku ili igraca sa loptom i rukama vec SVE, pa ce neke stvari mozda da ti se otvore. Ne bih uopste analizirao tvoju analizu Viginsovog ugovora i kako bi on to kao "zvezda" (a decko je zvezda samo u svojoj glavi) doprineo Kinsima i njihovom ulasku u PO, besmislena je totalno s obzirom na time line Kingsa i trenutne ugovore koje imaju. Uglavnom jedan davno pokojni cika je jednom rekao: "Budala je ko ne cita, ali je jos veca budala koja veruje u sve sto procita." Znam samo da bi u Minesoti tri dana slavili da neko preuzme Viginsa od njih. P.s. na istom tom ESPN-u imas clanak kako je Vigins jedan od igraca koji je najvise podbacuje ove godine pa procitaj...

mrgud

pre 5 godina

@Demius
Mislim da nije bilo predviđeno da ude jos par minuta, ali je morao zbog 6 licne Plamlija. Tad je morao i vise da poteze u odbrani, pa zato je delio asistencije na kraju. Zaista je delovao istroseno i mislim da nije ni sutnuo na kraju

Mića

pre 5 godina

Oklahoma 14 asistencija, Denver 29. To jasno govori o načinu igre ova dva tima, nisu samo stat. brojke...
Krejg (igrač Denvera) je posle utakmice rekao: "Neverovatno je kakvu dubinu ima ovaj tim, mnogo je momaka koji mogu da istupe i reše utakmicu, što govori koju širinu ima ovaj tim".
Sledi derbi sa Torontom, pa šta bude...

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Gledao sam na ESPN-u,na minut do kraja kada je već sve bilo rešeno komentator je bio oduševljen pobedom Denvera nabrajajući sve njihove povređene igrače.Šteta što Jokić nije igrao prvu polovinu zadnje četvrtine.

petar

pre 5 godina

denver gledao, kingse pratio, vidim na 4 min do kraja 123-113, reko to je to, preokrenuse, za par minuta vidim stvarno preokret, 2-17, da za poslednja 4 min I vise das dva poena, da za prvo pol primis 80 I da si opet na loptu da dobijes gsw. shvatam ja da nasa (euroliga, aba, reprezentativna) kosarka nema puno veze za nba, ali da igraci nemaju toliko mozga da na dva min pred kraj na plus deset odigraju pun napad nego u petoj sekundi prangija svako ko se docepa lopte to ne mogu.