Ponedeljak, 19.11.2018.

09:00

Zverev "ukaljao" Novakov savršen kraj godine

Izvor: Luka Nikoliæ

Zverev "ukaljao" Novakov savršen kraj godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 5 godina

Sasa je sada tamo gde je bio Novak 2007. kada je pobedio u 3 dana treceg, drugog i prvog na ATP listi i osvojio Rodzers kup. Bez obzira sto se cinilo da ce zavladati svetskim tenisom trebalo mu je jos 4 godine da postane broj 1. Mislim da Zverev nece cekati jos 4 godine jer za razliku od Novaka koji je tada imao veliku konkurenciju u vidu mladog Nadala i Federera u najboljim godinama, Zverev sada ima pred sobom vec dobrano ostarele Novaka i Nadala a uzeo je vec nekoliko masters titula i zavrsni masters dok je Novaku to tada bio tek prvi masters. Medjutim, Novak moze odbiti Zvereva i Kacanova makar za 2-3 godine i da osvojiti jos dosta slemova. Naravno, sa ovakvim razvojem situacije u Parizu i Londonu, bice mu zaista tesko da postane najbolji svih vremena i da osvoji 7 slemova. Vremenski horizont do kada jos moze vladati svetskim tenisom mu se definitivno drasticno smanjio ali ako bude pakleno trenirao i sve se bude uklopilo mozda mu i ne treba vise od 2-3 godine da postigne sve sto zeli.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Ђоковић није имао прилику да баци желудац публици. Овај га је разнео . Невероватна доминација снаге.

ElHombre

pre 5 godina

Dobro taman da No1e postane jos zeljan trofeja jer realno ima neke stvari koje treba da dokaze, pre svega AU Open gde bi sa titulom postao najbolji sampion tamo ikada sa 7 titula i 7-0 u finalima.

Zreb

pre 5 godina

Prosek njegovih gresaka pre ovog meca je bio 8, sinoc je imao 23, znaci pricamo o neiznudjenim greskama gde teniser iz cista mira izbacuje u aut ili mrezu, naravno da nije sam sebe pobedio ali je u velikoj meri doprineo da izgubi.
(Rade, 19. novembar 2018 10:47)
Cek, cek. Kad je Djokovic pobedio Federera u Sinsinatiju Federer je imao 39! (namerno uzvicnik) neiznudjenih za 1 sat i 20 minuta. Ali tad niko nije pomenuo losu Federerovu igru, vec je bilo Djokovic pocistio Federera, poslao dzemperka u penziju itd. Tako da ako gledamo sa te strane, ono sinoc je bio najbolji Djokovicev mec u karijeri, ali je Zverev bolji.
Shvatate li sad zasto h2h nije najbitniji za odredjivanje najboljeg ikad?

Вељко

pre 5 godina

Ivan Lendl,neću više ništa reći.
Legenda belog sporta,čelična disciplina,rad koji se graničio sa fanatizmom.
On je prostudirao Novaka do najsitnijih detalja,otkrivajući sve njegove slabosti!
Čovek koji ga je sa Marejem srušio i sada sa Zverevim!
U oba slučaja Novak je srušen svojim oružjem,strpljenjem.
Sinoć je Novak bio taj koji je jurio po poene,bio ishitren,grešio što inače ne greši.
Kao da su bile zamenjene uloge.
Da li su porazi od "Lendlovih igrača" samo koencidencija ili nešto više,ne bih mogao sa sigurnošću reći.
U svakom slučaju poraz za razmišljanje.Ovaj,ali i onaj od Kačanova jer su kao preslikani.

zvezdoprc

pre 5 godina

(veljko) Da li si razmišljao šta bi bilo da Nadal nije sklon povredama i da je najmanje pet puta duže od Đokovića bio odsutan sa ATP tura? Koliko bi Nadal imao mastersa i gren slemova da ga je zdravlje malo bolje služilo?
Da li bi Đoković i Federer osvojili Rolan Garos u direktnim okršajima sa Nadalom? Naravno da ne bi. Dakle, sve je relativno, dragi moj Ajnštajne.

zvezdoprc

pre 5 godina

Neverovatno koliko fali Nadal i njegova neverovatna igra i jedinstven stil. Dosadiše više ovi serveri i prebacivači. Kad se povuku Federer i Nadal tenis više neće biti to šta je danas.
Njih dvojica podsećaju na rivalitet Kleja i Frejzera u boksu sedamdesetih godina. Kad su se povukli iz boksa, prestalo je i interesovanje za profi boks i boks uopšte.

Sasha

pre 5 godina

Novakovi navijaci su meni izvor zabave:). Od ovih, pri porazima, konstantih komentara tipa "sam sebe pobijedio", do "nije mu se igralo", nikako da priznaju cinjenicu da je protivnik, kao i Sasa sinoc, bio bolji, pocistio ga sa terena. Ali najveci biser danas je ovaj dolje napisan... "vidjelo se po smirenosti njegovog tima, da je poraz unaprijed isplaniran", hahahahaha. Koja nebuloza, majko draga. Pa, naravno da su "smireni" tacnije sledjeni, razocarani porazom. Sta bi trebao da Vajda radi, da naruci narikace. Dajte, ljudi, malo objektivnosti nije na odmet.

Tomba

pre 5 godina

Novaku je granica kralj Federer,njegovih 20 najvecih turnira,njegovih ukupno 99 titula,njegovih preko 300 nedelja na prvom mestu na ATP listi,njegovih osam Vimbldona,njegova kultura i elegancija.Kad to stigne,e onda je stvarno nebo granica.

veljko

pre 5 godina

Ljudi ne kapiraju jednu stvar, kao sto je neko dole napisao Djokovicu je najveci protivnik on sam, jeste naš i mozda neki komentari nisu 100% objektivni ali ono sto vecina pise su ljudi u studiu na sky sportu govorili sinoc, Djokovic kad je na svom nivou je nepobediv i to je realnost, sinoc je Zverev bio dobar ali Djokovic je bio jako los, razumem da je Zverev sipao vinere, setao Djokovica, skracivao lopte itd, mislim da bi svako priznao da ga je Zverev nadigrao, a ono sinoc je bilo smesno, 3-4 razmene i Djokovic salje u aut, to nije bio jednostavno Djokovic, i jos na to dodas njegovu nezainteresovanost, bez ijedne emocije, draze mi je da slomi reket i da se dere onda znam da mu je stalo, a ono sinoc je bio kad da je pod moranjem izasao da igra.

zvezdoprc

pre 5 godina

Ama ljudi, treba priznati da ga je Zverev odvalio u finalu, slično kao što je to Đoković uradio Kevinu u polufinalu. Te priče, te umoran, te samog sebe pobedio, te ostao bez motiva, te poklonio neki gem Zverevu ne piju više vodu.

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:58)

I jesi se toliko trudio da dokazes da je Zverev bolji igrac pre 4 dana kada ga je Novak samleo? Tek sledi Novakova dominacija...

Zoran

pre 5 godina

Novakov najveći protivnik je Novak Đoković!
Proletos je Novak je bio rešen da se vrati na vrh, i na neki način pokaže svima da, na koji nivo je podigao igru-sve je bilo spremno za spektakl!
Izgubljeno finale Queens-a samo je najavilo da je proces napretka i povratka krenuo i to se jasno videlo.Najveća prekretnica je 1/2 WB i nestvarna pobeda protiv Nadala. Posle toga je sve išlo na talasu samopouzdanja i motivacije. Rekao je prioriteti su mu Grand Slemovi i potajno je prvi put najavio moguć povratak na 1.ATP. Toronto turistički, za zagrevanje. Cincinnati – Novak rešen jer mu je nedostajao. US open – Novak rešen, zna se prioritet - GS, kad je ušao u mod i tempirao formu, dva izgubljena seta do kraja. U Shanghai-motiv da se vrati na vrh.Na videlo izlazi proces usavršavanja preciznosti kod servisa, kao i teranja protivnika na grešku sa kontinuranim dubokim loptama, podsećanje od toga zašto ga smatraju najelastičnijim sportistom do nadimka–zid, da bi vrhunac bio teniski doktorat u 1/2f WT protiv Andersona. Daleko da je Zverev odigrao loše, ali stvari su drugačije kad se Novaku igra tenis! Nonšarlantnost i otaljavanje je nešto najgore...Novak je osoba kod koga se na licu emocije čitaju, ako mu se igra to i na njemu piše. Vidi se fokus, želja, bes, drskost, zadovoljstvo...ako ne–sve pada u vodu. Ali ne treba mu zameriti: čovek je.
U 2019. ako Novak bude REŠEN sa prioritetima iz 2018. GS titule će padati redom, a živce će nam ispijati na mastersima
Ja ne mogu da dočekam AO2019

veljko

pre 5 godina

Šteta za NOVAKA što je izgubio 2 god zbog povrede! Imao bi 4-5 slemova više i bio bi jako blizu Federeru koga bi sigurno prešao ovako će to biti teži slučaj jer su se pojavili novi klinci koji će tek eksplodirati!

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:58)

Opet ti kazem, iznudjene kada nateras protivnika, neiznudjene kad sam pogresis, prevelika mrznja prema broju 1. Opusti se jer i sam ne mislis ono sto pises

Bistro

pre 5 godina

@goblin
Tako je, ti nam objasni. Da neces to da nas ubedjujes da je onaj sa 32, 33, 35 itd fizicki u prednosti u odnosu na onog koji ima 20+? Mozda je snazniji, ali ovo nije boks nego tenis!
Zverev je mozda disao na skrge protiv Lajovica, ali je Djokovic sinoc disao na skrge protiv Zvereva i to u mecu od 2 seta. Na AO bi ga Zverev pocistio jer je mladji i izdrzljiviji sto je i dokazao. A da nije slucajnost, videlo se u Parizu. Novak isto tako jedva disao u finalu. Nema on vise izdrzljivosti da igra teske meceve iz dana u dan.
Ti si naravno u toj svojoj glavi zamislio da je Novak svemoguc, ubedio si sebe da ce i sa 35 da dominira protiv mladjih, ali to nije moguce i to zna svako ko nije bezao sa casova u skoli.

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:25)

Moras da shvatis da se Novak pita i da je on prvi teniser sveta sa 14gs i preko 30 mastersa. Sve je stvar Novakovog raspolozenja. Kad to shvatis bice ti lakse. Istoče istoče.. :D

adem

pre 5 godina

Kako smo ono nazivali kada se Federer tako proseta do finala, favorit po kladionicama, sve savrseno, a onda glatko izgubi finale? :)
(Robert, 19. novembar 2018 09:38)
lepo se secam finala vimbledona. federer rastura sve redom. procenat prvog servica preko 80 i onda dodje finale sa djokovicem. glatko izgubi. procenat prvog servisa oko 50.
tacno je da igras koliko ti protivnik dozvoli... ali i protivnik igra koliko mu ti dozvolis.
ako se sklopi tvoj los dan sa protivnikovim nadahnucem ili mecom karijere... nista ne moze da spreci poraz.

jovan

pre 5 godina

Ljudi moji nije lako dobiti jednog te istog igraca 3 puta u mjesec dana... Pa, taman igrao sa 110-im na svijetu, a ne sa cetvrtim, maltene trecim na svijetu ...

istok

pre 5 godina

@Rade
Moras ti da shvatis da dvostruki arsini ne prolaze u sportu. Ne mogu Novakove neiznudjene greske da budu samo njegove, a Andersonove da budu one na koje ih je “Novak naterao”.
Kada je Djokovic pobedio Federera, koji je osvojio 20 GS, pisalo se kako je RF napravio 50 neiznudjenih jer ga je Novak naterao. Onda je i Zverev naterao Novaka, nema tu tumacenja kako tebi odgovara, nego budi realan.

goblin

pre 5 godina

Sta sve nećemo ovde pročitati,Zverev fizički spremniji od Novaka???? Lik koji ne može da uđe ni u drugu nedelju na GS turnirima,jer puca fizički,pa protiv Lajovica na R.Garosu je "disao na škrge".Kako vi voleo da igraju sad u Australiji,na nekih 30+ stepeni,da vidimo tu mladost kako fizički ruši Novaka.Pa Lebron i Ronaldo su najspremniji sportisti,svako u svom poslu,koliko godina imaju? Rus Kacanov je po meni buduci broj 1,ima sve udarce,Zverev ima tanak forhend,puno zavisi od servisa. Teško će do GS titula,barem dok ovi velikani igraju.Ćorica svi podcenjuju,a strahovito je napredovao ove godina i isto kao i Kacanov nema slab udarac.

istok

pre 5 godina

@Rade
Znaci Rade, Novak je pobedio Andersona samo zato sto je Anderson napravio vise od 30 neiznudjenih gresaka? Jel tako? Anderson sam sebe pobedio. Vazi Rade, u pravu si, da mu protivnici nisu poklanjali pobede tako sto su pravili neiznudjene greske, Novak nista ne bi osvojio. Nije on dobar teniser nego oni grese kad im nije dan.

mile

pre 5 godina

Sve cestike Zverevu na tituli.Napreduje kao igrac i sa 21 godinom ima 4 titule na mastersima.Mozda je velika trojka u njegovim godinama imala impesivniju statistiku, ali msm da je trenutno najdostojniji da ih nasledi...uz konstantan rad i trud sazrece i dogurace i do GS titula.Ne zaboravite da je Novak sa 24 godine osvojio svoj drugi GS. Plus je Lendl tu. Ako iko zna kako se Novak dobija, zna Lendl. Pokazao je to sa Marejem... Uz to, Zverev djeluje fer i sportski nastrojen, ima manire...Sve najbolje u nastavku karijere.Dobijes Federera, pa br 1.Tako se postaje sampion. Podsjeca na Novaka kad je redao Nadala, Federera, Rodika u Majamiju 2007-e...Sto se tice Novaka. POVRATAK OTPISANIH. Sezona iz snova bez obzira na dva poraza u finalima.Pokazao je da i dalje da zna da igra TOP tenis iz druge dimenizije.On se naosvajao svega i svacega, po 3,4,5, puta... tako da sa mastersima ne treba se optercavati. Treba se samo koncentrisati na GS. I birati turnire pametno. Nisu mastersi nebitni, ali dao bi 10 mastersa za jedan GS. U poredjenju npr sa F1, mastersi dodju kao pol pozicije, a GS titule... Finale u Londonu...moze da prica sta ko hoće, ali kao protiv Mareje 2016...finale nestvarno lose odigrano. Pogledajte samo zadnji gem... Mec lopta, Novak spustio ruke poslije udarca, bukvalno stao, Zverev salje bekend, Novak moze da ga uhvati, ali se ne trudi.Nezinteresovan...bez obzira,ne bih dalje da komentarisem, cestike Zverevu jos jednom. Nije tenis na kraju jurenje rekorda, ne mozes ih sve poobarati.. ne možeš imati na svakom turniru najvise titula. Mlade snage dolaze.,polako, ali sigurno. Novak, Rafa i Roger jesu klasa za sebe, ali ako misle jos da potraju moraju da obrate paznju na mladje igrace, a ne na medjusobni skor...Puno srece nasem Novaku i nadamo se uzbudljivoj sezoni 2019...

Ostin A

pre 5 godina

Ove godine 3 igrača su bila br.1, a smenjivali su se 5,6 puta. svaki put su to postali jer su ovi drugi odustali od turnira, ispali rano od nekog 100+ tenisera itd.

Realno niko nije pokazao dominaciju. Ja se ne sećam kad je na kraju godine broj 1 bila osoba koja je osvojila 4 turnira.
Prošli put kad je Đoković bio broj 1 na kraju godine je osvojio 11 turnira, a prošle godine je bilo negativnih komentara o Federerovom prvom mestu sa "samo" 7 turnira.

ivan

pre 5 godina

Sam je Nole kriv za ovaj zaista nepotrebni poraz na kraju, poklonjeni svakako. Na zalost ne prvi poklonjeni, tu je vec mnogo veoma tuzno izgubljenih GS finala, poput finala Vimbldona od Mareja, ili setimo se pretprolsle godine, je Novak u polufinalu ovog istog Mastersa pregazio Nisikorija, a onda gotovo na isti nacin odigrao i poklonio titulu Mareju. Ipak, uspesna godina, posle ocajnog pocetka, 2 GS, plus zlatni masters. A sto se Zvereva tice, i njegovog nekakvog velicanja,sta je to on osvojio 2018, osim sada ove titule, pa nista!!!Videcemo ga kad se vrate Nadal, Delpo, Vavrinka, Marej. Tada je i Novak najbolji, a Zverev, Hacanov i slicni, brzo ispadaju.

Sinki

pre 5 godina

Mnogo opasan ce biti Zverev u buducnosti,jer glavni problem je sto ima skoro 2 metra,fenomenalno se krece,ima jaku glavu,dobar je sa osnovne linije,i onda ono glavno,zbog visine,servis mu je kljuc...Znaci pritisak je veliki na protivnika da ne smije izgubiti svoj servis,to je posebno izrazeno kad se igra na 2 seta.E vec na 3 seta,Zverev se teze snalazi,jer tu se ne moze tokom cijelog meca servirati na najvisem nivou,i fizicki je mnogo teze,zato i nema velikih rezultata na slemovima.

Sinisa

pre 5 godina

Pazite sta vam kazem,neko govori da se blizi smijena generacija....I dalje ovi mladi igraci,ukljucujuci i Zvereva nemaju tu konstantnost...Zverev se bio potpuno izgubio zadnjih pola godine,sad je osvojio...I opet to nista ne znaci...Sledece godine cemo opet gledati slicnu pricu dje ce Novak,Rafa i ovi iskusni teniseri dolaziti do zavrsnica,jer ne zaboravimo i da se vraca Marej pocetkom sezone i malo je falilo da udje u polufinale Us Opena onako rovit,dok ce mladi s vremena na vrijeme dolaziti do zavrsnice nekog turnira.

C i n i k

pre 5 godina

Nejasno mi je,razbio ga u grupi,dosao briljantno do finala i onda stao?
Isto kao u Parizu nedavno od onog anonimnog rusa.
Nzn sta mu je ali je glupo.

igor

pre 5 godina

Ako pogledamo ceo turnir. Mnogo cudnih meceva. Nisikori blhesak pa nista. Tim kao da se zeza. Nole nestvaran pa strmoglavi pad. Rodja kao da nece dalje od SF. Cudno!

Nole je imao fantasticnu sezonu, samo zavidan neko moze da mu trazi mane

pre 5 godina

Nije Sasa nista ukaljao, ipak je to sport, mozda Nole nije imao dovoljno jak motiv da pobedi i ovaj mec. Videlo se da je Nole umoran, pobedio je sve meceve na ovom turniru osim ovog zavrsnog i svaka mu cast.
Samo licemeri mogu da mu zavide, setimo se kako je fantasticnom igrom pocistio Cilica i koliko mu je energije trebalo za taj, a i sve ostale meceve.
Svaka cast obojici tenisera, Sale je bio ovaj put bolji, a Nole je bio bolji u prethodnom susretu sa njim pre samo par dana.

Stefan

pre 5 godina

Sto je rekao Viskovic posle meca, Djokovic bez emocija je najgori a takav je juce bio, nije se nervirao, nije ironicno reagovao nije stiskao pesnicu, nista nista, kad god je takav bio gubio je, ali ne shvatam dan ranije razbije Andersona i onda onako odigra. Ne verujem da je istrosen vec ono nesto kad dodje takav dan, da nista ne ide i jos ti protivnik nista ne pokloni. A i nesreca je sto je morao 2x da igra sa Zverevim za samo par dana, da je bilo ko drugi bio u finalu Djokovic bi pobedio. I pre par sezona su igrali Federer Djokovic, po grupama ga Federer dobio a Djokovic njega u finalu. Protiv bilo kog igraca da igras na tom nivou 2x za par dana je tesko dobiti, a pogotovo na ovom nivou. Ali dovoljno je Djokovic uradio ove sezone. Ja zadovoljan.

Brkajlo

pre 5 godina

Možemo mi da analiziramo do prekosutra i da dođemo i do nekih dobrih zaključaka, ali uzrok Novakove lošije igre sinoć je vrlo jednostavan i ko se iole ozbiljnije bavio sportom, posebno tenisom gde je taj "momentum" tako bitan, to razume. Jednostavno, pre dva dana protiv Andersona Novak je osećao lopticu tako dobro i pogađao šta je poželeo, verovatno je mogao i više. Da se finale igralo odmah posle polufinala, rezultat bi bio potpuno različit. Ali nepun dan odmora nije dovoljan za potpun oporavak ali više nego dovoljan za gubitak tog osećaja. I jednostavno, što je prekjuče pogađao kao od šale, juče je izlazilo. Ono što je falilo je mnogo brža aktivacija plana i igre B, ali je pitanje koliko bi to upalilo protiv onako raspoloženog Zvereva, željnog revanša i tada već dobro "našpanovanog" Novakovim slabijim lopticama.
Tako da komentari kako je to daleko od igre Novaka iz 2011, malo je rečeno, neosnovani su. Sa Novakom je prosto, jedino bitno, da zadrži motivaciju!

RUM

pre 5 godina

Novak je prvi !!! Nista ukaljano nije ... A tek ce sledece godine da se odvoji jer prvih pola godine ne brani nista... Ko je mogao ocekivat da ce biti prvi na kraju ove godine ? Niko ! Tako da bravo Nole !

Dr. Federer

pre 5 godina

Umor i prehlada koju vuce zadnjih mesec dana su uticali da nas Nole izgubi, a i povreda o kojoj ne zeli da prica su uticali na konacan ishod.

Realno

pre 5 godina

Meni se cini da je Novak igrao povredjen. Tako je izgledao i kad ga je lakat mucio. Stisnuo je zube i odigrao ceo mec a videlo se u drugom setu. Da se sto pre zavrsi mec bilo mu je u glavi.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Novak je do sada "poklonio" 5-6 GS i isto toliko mastersa.Ovo sinoć je morao da dobije,sve mu se nacrtalo,dobra forma,psihički nestabilan protivnik koji nije u formi,ali mi i dalje nije jasna Novakova igra.

gradjanin

pre 5 godina

Svidjalo se to nama ili ne polako dolazi smena generacija. Mladi teniseri kao sto je Zverev su fizicki jos dominantniji uz odlicno kretanje i tehniku. Postepeno ce preuzimati palicu na ATP i za par godina poslati u istoriju veliku trojku. Do tada Novaku zelim da uzme sto vise titula i postane G. O. A. T. i po tim brojcanim parametrima jer je i ovako vec to postao

Milos

pre 5 godina

Novak se vratio na prvo mesto samo zahvaljujuci cudnom spletu okolnosti. Nadal povredjen, ne igra mesecima, Federer kuburi s povredom, Marej i Vavrinka povredjeni... sve islo u Novakovu korist. Osvojio je samo 4 titule i dosao na prvo mesto sto dovoljno govori o konkurenciji trenutno.
Hacanov i Zverev su ga ponizili u finalima, sto pokazuje da Novaka stizu godine. On igra fizicki naporan tenis i ne moze vise da igra teske meceve u kontinuitetu. U mecevima na 3 dobijena seta on vise nece biti favorit. Jednostavno, njegovo vreme prolazi, ovih 5-6 meseci bili su njegov poslednji trzaj, 2019 ima priliku da u prvoj polovini godine bude prvi, a onda nazalost sledi strmoglav pad kada pocne da brani bodove koje nece moci da odbrani.

Rade

pre 5 godina

Najvise volim kad procitam da je sam sebe pobedio...
(PUCH, 19. novembar 2018 10:27)

Prosek njegovih gresaka pre ovog meca je bio 8, sinoc je imao 23, znaci pricamo o neiznudjenim greskama gde teniser iz cista mira izbacuje u aut ili mrezu, naravno da nije sam sebe pobedio ali je u velikoj meri doprineo da izgubi.

istok

pre 5 godina

@Rade
Da, ali njega je Zverev naterao da napravi te greske, isto kao sto Nolo natera ostale da prave silne neiznudjene greske, zar nije tako?

Митар пфк

pre 5 godina

Није ништа укаљаo, већ одиграо савршен , а и вјероватно меч каријере!! Новаков мајсторски повратак неможе укаљати ништа , па ни ова два неочекивана пораза од надолазећих играча..Лаган одмор , па у нове чаролије догодине..

pedja

pre 5 godina

Jedva cekam sledecu sezonu, i ove napaljene tipa Zverev ili Hacanov, sto osvoje jedan turnir za celu godinu, videcemo ih kada se vrate oporavljeni Nadal, Delpo, Raonic, Marej, Vavrinka, ovi ima da ispadaju u prvim-drugim kolima. A Novak je tada najbolji. U svakom slucaju velika steta za juce, ali iduca godina je njegova!!!

igor

pre 5 godina

Velika je steta sto je Novak juce, prakticno sam sebe pobedio u duelu sa Zverevim. Jos mogu da razumem da je u prvom setu doslo do pada u jednom gemu, ali izgubiti dva gema zaredom na svoj servis, u drugom setu, gde se Zverev prakticno nudio za preokret je neshvatljivo. Umor nije sigurno, jer je pregazio Andersona dan ranije. Drugih sest meseci jesu fantasticni, ali porazi od Hacanova, a posebno Zvereva bole. Treba reci I da se Zverev provukao protiv Fedexa, Cilica, a Novak ga je vec jednom, prakticno pregazio, te da ove godine ovaj igrac ne lici na sebe sto govori cinjenica da Zverev, osim ovog na kraju, nije osvojio niti jedan bitan turnir u 2018 godini. Steta je sto je Novak mozda i rekorder po broj izgubljeni finala na GS, sada se redjaju gubici, prakticno dobijenih, Mastersa. Ali sta je tu je, svakako dobra godina za Novaka, ipak se nadamo jos boljim rezultatima u 2019. godini, posebno da ne gubi tako olako finala, jer nije stvar u porazima, vec u nacinu na koji ih je izgubio. Drago mi je da se vrate Delpo, Nadal, Marej, Vavrinka, jer kada oni igraju kao da je I Novak bolji I motivisaniji, a ovi instant igraci, poput Zvereva, Hacanova ili onog mladog Grka, te Kirjosa, tada nemaju sta da traze. Srecno Novace u 2019 godini, pre svega u Australiji koja ce dosta odrediti dalji tok sezone!!

Zoran

pre 5 godina

Za redom finala 6 velikih turnira VIMBLDON Sinsi USO
Sangaj Pariz i London. Mozda je doslo do zasicenja i umora. Kraj sezone u pravi cas.
Pogledah rang listu, Djokovic sa 9000 bodova dosta je pobegao Nadalu i druzini, a nista ne brani u prvoj polovini.
Pogledah i drugu GOAT, Vecitu listu, i tu je ubedlivo Drugi svih vremena.
To je nas DJOKOVIC.

ček-ček

pre 5 godina

@igor
Kako bre sam sebe pobedio? Zverev je savršeno igrao i praktično razbio Djokovica, a ovaj kao i uvek kad vidi da gubi postaje malodušan i može se reci da je on ukaljao pobedu Zverevu..ali to je Novak Djokovic i on to uvek radi.
@kalcotera
Ma kako da nije pustio...

šetač

pre 5 godina

Slično kao sa Nišikorijem na USO u onom polufinalu. Cele nedelje je uništavao protivnike a onda se raspao u meču sa igračem koji ni tada pa i ni sada nema nikakvo oružje da ga napadne. OK mučio se sa vlagom i visokom temperaturom i organizatorima koji nisu poštovali njegov minuli rad pa su ga stavili u nepovoljnom terminu. Pa ona Wimbledon 2013, ceo turnir igra fantastično a onda izgubi on Mareja u tri seta, igra bez žara bledunjava kao da mu je neko zavrnuo ruku i izveo na teren. I evo sada. Uništavao je cele nedelje balvane od po 2m sa servisima od 220 na sat a onda u nedelju kao da je izašao onaj drugi Novak sa početka godine. Sve u svemu fantastična sezona. Mislim da nema mesta nezadovoljstvu, bolje 2 GS nego Završni masters. Idemo AO i RG i opet krug od 4GS, to bi bilo sjajno.

milutin

pre 5 godina

Ništa nije Zverev ukaljao. Samo dobro odigrao.
A Novak loše. Kao da se nije nadao igri Zvereva, posebno što ga je pobijedio prije par dana. Nije ga prije meča shvatio ozbiljno. Kad se u meč zagazi a ne ispadne kako je zamišljeno, nema popravke.
Još djelovao umorno, a laka pobjeda protiv Andersona ga zavarala.
No glavu gore, ko se nadao br.1 u aprilu ove god. Više od zamišljenog!

brat

pre 5 godina

Činjenica je da je Nole imao neverovatnu godinu iza sebe i rezultatr koji su ga vratili na vrh. Ali je isto tako činjenica da nas je sinoćni meč podsetio na mečeve koji su prethodili njegovom strmoglavom padu. Neverovatno i neobjašnjivo je loše odigrao. Za predhodno u sezoni svaka čast.

Branko

pre 5 godina

После узастопних и врло сличних финала глатко изгубљених против двометраша који сервирају преко 220км на сат десет година млађих и чије време тек долази а већ му дувају у врат, наш Ноле има зашто да се добро замисли ако не жели да ово од изузетка постане правило...

GradjanikCo

pre 5 godina

Alo bre momak sa nasom zastavom na prvom mestu ATP liste! Drugi a mozda i prvi do kraja karijere na GOATu ! Malo li je ??? Hvala ti Novace!

silvaner

pre 5 godina

O kojem oporavku se ovde moze pricati.Zverev je samo iskoristio blagodeti po ko zna koji put namestenog zreba i kompletne satnice meceva stelovane za Federera.Setite se da je fedex grupa imala dan odmora pred poufinala,zatim namerno Djokovica guraju u termin od 21h zadnji mec u grupi protiv Cilica a sutradan je polifinale.I opet u polufinalu u 21h znajuci da nema oporavka posle neprospavane noci(kad obavi sve rutine posle meca ne moze zaspati pre 4 a.m.).Zamislite da Zverev nije mogao da spava kako bi igrao taj mec.

Straus

pre 5 godina

Prvi put od Vimbldona da je neko od novakovih protivnika napravio manje
od 40 neforsiranih gresaka I Novak gubi isto tako kako je i dobijao znaci
greskama protivnika. Del Potro napravi 46, Milman 46, Anderson 47...a
rekorder je Nisikori sa 51 a mi pisemo o nekom povratku koji na sve lici
samo ne na onu igru iz 2011.

Jarić T Živadin

pre 5 godina

Greška Novakova je u tome što je meč protiv Andersona ,proglasio svojim najboljom na turniru,a to je loš zaključak,koji ha je koštao pobede protiv Zvereva.

CFC

pre 5 godina

Savrsen? Najjace mi je sto pokusavaju da predstave da je imao dobru sezonu. 4 titule pa samo da gledamo masterse i GS to je manje od 30%. Sta je tu dobro? A konkurencija cemer i jad. Roger u 38-oj i dalje u vrhu sta reci. A btw taj Novakov poraz juce nije mi neka uteha sto je Roger izgubio polufinale.

Zoran

pre 5 godina

Za redom finala 6 velikih turnira VIMBLDON Sinsi USO
Sangaj Pariz i London. Mozda je doslo do zasicenja i umora. Kraj sezone u pravi cas.
Pogledah rang listu, Djokovic sa 9000 bodova dosta je pobegao Nadalu i druzini, a nista ne brani u prvoj polovini.
Pogledah i drugu GOAT, Vecitu listu, i tu je ubedlivo Drugi svih vremena.
To je nas DJOKOVIC.

GradjanikCo

pre 5 godina

Alo bre momak sa nasom zastavom na prvom mestu ATP liste! Drugi a mozda i prvi do kraja karijere na GOATu ! Malo li je ??? Hvala ti Novace!

igor

pre 5 godina

Velika je steta sto je Novak juce, prakticno sam sebe pobedio u duelu sa Zverevim. Jos mogu da razumem da je u prvom setu doslo do pada u jednom gemu, ali izgubiti dva gema zaredom na svoj servis, u drugom setu, gde se Zverev prakticno nudio za preokret je neshvatljivo. Umor nije sigurno, jer je pregazio Andersona dan ranije. Drugih sest meseci jesu fantasticni, ali porazi od Hacanova, a posebno Zvereva bole. Treba reci I da se Zverev provukao protiv Fedexa, Cilica, a Novak ga je vec jednom, prakticno pregazio, te da ove godine ovaj igrac ne lici na sebe sto govori cinjenica da Zverev, osim ovog na kraju, nije osvojio niti jedan bitan turnir u 2018 godini. Steta je sto je Novak mozda i rekorder po broj izgubljeni finala na GS, sada se redjaju gubici, prakticno dobijenih, Mastersa. Ali sta je tu je, svakako dobra godina za Novaka, ipak se nadamo jos boljim rezultatima u 2019. godini, posebno da ne gubi tako olako finala, jer nije stvar u porazima, vec u nacinu na koji ih je izgubio. Drago mi je da se vrate Delpo, Nadal, Marej, Vavrinka, jer kada oni igraju kao da je I Novak bolji I motivisaniji, a ovi instant igraci, poput Zvereva, Hacanova ili onog mladog Grka, te Kirjosa, tada nemaju sta da traze. Srecno Novace u 2019 godini, pre svega u Australiji koja ce dosta odrediti dalji tok sezone!!

šetač

pre 5 godina

Slično kao sa Nišikorijem na USO u onom polufinalu. Cele nedelje je uništavao protivnike a onda se raspao u meču sa igračem koji ni tada pa i ni sada nema nikakvo oružje da ga napadne. OK mučio se sa vlagom i visokom temperaturom i organizatorima koji nisu poštovali njegov minuli rad pa su ga stavili u nepovoljnom terminu. Pa ona Wimbledon 2013, ceo turnir igra fantastično a onda izgubi on Mareja u tri seta, igra bez žara bledunjava kao da mu je neko zavrnuo ruku i izveo na teren. I evo sada. Uništavao je cele nedelje balvane od po 2m sa servisima od 220 na sat a onda u nedelju kao da je izašao onaj drugi Novak sa početka godine. Sve u svemu fantastična sezona. Mislim da nema mesta nezadovoljstvu, bolje 2 GS nego Završni masters. Idemo AO i RG i opet krug od 4GS, to bi bilo sjajno.

milutin

pre 5 godina

Ništa nije Zverev ukaljao. Samo dobro odigrao.
A Novak loše. Kao da se nije nadao igri Zvereva, posebno što ga je pobijedio prije par dana. Nije ga prije meča shvatio ozbiljno. Kad se u meč zagazi a ne ispadne kako je zamišljeno, nema popravke.
Još djelovao umorno, a laka pobjeda protiv Andersona ga zavarala.
No glavu gore, ko se nadao br.1 u aprilu ove god. Više od zamišljenog!

Brkajlo

pre 5 godina

Možemo mi da analiziramo do prekosutra i da dođemo i do nekih dobrih zaključaka, ali uzrok Novakove lošije igre sinoć je vrlo jednostavan i ko se iole ozbiljnije bavio sportom, posebno tenisom gde je taj "momentum" tako bitan, to razume. Jednostavno, pre dva dana protiv Andersona Novak je osećao lopticu tako dobro i pogađao šta je poželeo, verovatno je mogao i više. Da se finale igralo odmah posle polufinala, rezultat bi bio potpuno različit. Ali nepun dan odmora nije dovoljan za potpun oporavak ali više nego dovoljan za gubitak tog osećaja. I jednostavno, što je prekjuče pogađao kao od šale, juče je izlazilo. Ono što je falilo je mnogo brža aktivacija plana i igre B, ali je pitanje koliko bi to upalilo protiv onako raspoloženog Zvereva, željnog revanša i tada već dobro "našpanovanog" Novakovim slabijim lopticama.
Tako da komentari kako je to daleko od igre Novaka iz 2011, malo je rečeno, neosnovani su. Sa Novakom je prosto, jedino bitno, da zadrži motivaciju!

silvaner

pre 5 godina

O kojem oporavku se ovde moze pricati.Zverev je samo iskoristio blagodeti po ko zna koji put namestenog zreba i kompletne satnice meceva stelovane za Federera.Setite se da je fedex grupa imala dan odmora pred poufinala,zatim namerno Djokovica guraju u termin od 21h zadnji mec u grupi protiv Cilica a sutradan je polifinale.I opet u polufinalu u 21h znajuci da nema oporavka posle neprospavane noci(kad obavi sve rutine posle meca ne moze zaspati pre 4 a.m.).Zamislite da Zverev nije mogao da spava kako bi igrao taj mec.

RUM

pre 5 godina

Novak je prvi !!! Nista ukaljano nije ... A tek ce sledece godine da se odvoji jer prvih pola godine ne brani nista... Ko je mogao ocekivat da ce biti prvi na kraju ove godine ? Niko ! Tako da bravo Nole !

Stefan

pre 5 godina

Sto je rekao Viskovic posle meca, Djokovic bez emocija je najgori a takav je juce bio, nije se nervirao, nije ironicno reagovao nije stiskao pesnicu, nista nista, kad god je takav bio gubio je, ali ne shvatam dan ranije razbije Andersona i onda onako odigra. Ne verujem da je istrosen vec ono nesto kad dodje takav dan, da nista ne ide i jos ti protivnik nista ne pokloni. A i nesreca je sto je morao 2x da igra sa Zverevim za samo par dana, da je bilo ko drugi bio u finalu Djokovic bi pobedio. I pre par sezona su igrali Federer Djokovic, po grupama ga Federer dobio a Djokovic njega u finalu. Protiv bilo kog igraca da igras na tom nivou 2x za par dana je tesko dobiti, a pogotovo na ovom nivou. Ali dovoljno je Djokovic uradio ove sezone. Ja zadovoljan.

Branko

pre 5 godina

После узастопних и врло сличних финала глатко изгубљених против двометраша који сервирају преко 220км на сат десет година млађих и чије време тек долази а већ му дувају у врат, наш Ноле има зашто да се добро замисли ако не жели да ово од изузетка постане правило...

C i n i k

pre 5 godina

Nejasno mi je,razbio ga u grupi,dosao briljantno do finala i onda stao?
Isto kao u Parizu nedavno od onog anonimnog rusa.
Nzn sta mu je ali je glupo.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Novak je do sada "poklonio" 5-6 GS i isto toliko mastersa.Ovo sinoć je morao da dobije,sve mu se nacrtalo,dobra forma,psihički nestabilan protivnik koji nije u formi,ali mi i dalje nije jasna Novakova igra.

Jarić T Živadin

pre 5 godina

Greška Novakova je u tome što je meč protiv Andersona ,proglasio svojim najboljom na turniru,a to je loš zaključak,koji ha je koštao pobede protiv Zvereva.

ivan

pre 5 godina

Sam je Nole kriv za ovaj zaista nepotrebni poraz na kraju, poklonjeni svakako. Na zalost ne prvi poklonjeni, tu je vec mnogo veoma tuzno izgubljenih GS finala, poput finala Vimbldona od Mareja, ili setimo se pretprolsle godine, je Novak u polufinalu ovog istog Mastersa pregazio Nisikorija, a onda gotovo na isti nacin odigrao i poklonio titulu Mareju. Ipak, uspesna godina, posle ocajnog pocetka, 2 GS, plus zlatni masters. A sto se Zvereva tice, i njegovog nekakvog velicanja,sta je to on osvojio 2018, osim sada ove titule, pa nista!!!Videcemo ga kad se vrate Nadal, Delpo, Vavrinka, Marej. Tada je i Novak najbolji, a Zverev, Hacanov i slicni, brzo ispadaju.

Митар пфк

pre 5 godina

Није ништа укаљаo, већ одиграо савршен , а и вјероватно меч каријере!! Новаков мајсторски повратак неможе укаљати ништа , па ни ова два неочекивана пораза од надолазећих играча..Лаган одмор , па у нове чаролије догодине..

Sinisa

pre 5 godina

Pazite sta vam kazem,neko govori da se blizi smijena generacija....I dalje ovi mladi igraci,ukljucujuci i Zvereva nemaju tu konstantnost...Zverev se bio potpuno izgubio zadnjih pola godine,sad je osvojio...I opet to nista ne znaci...Sledece godine cemo opet gledati slicnu pricu dje ce Novak,Rafa i ovi iskusni teniseri dolaziti do zavrsnica,jer ne zaboravimo i da se vraca Marej pocetkom sezone i malo je falilo da udje u polufinale Us Opena onako rovit,dok ce mladi s vremena na vrijeme dolaziti do zavrsnice nekog turnira.

ček-ček

pre 5 godina

@igor
Kako bre sam sebe pobedio? Zverev je savršeno igrao i praktično razbio Djokovica, a ovaj kao i uvek kad vidi da gubi postaje malodušan i može se reci da je on ukaljao pobedu Zverevu..ali to je Novak Djokovic i on to uvek radi.
@kalcotera
Ma kako da nije pustio...

Nole je imao fantasticnu sezonu, samo zavidan neko moze da mu trazi mane

pre 5 godina

Nije Sasa nista ukaljao, ipak je to sport, mozda Nole nije imao dovoljno jak motiv da pobedi i ovaj mec. Videlo se da je Nole umoran, pobedio je sve meceve na ovom turniru osim ovog zavrsnog i svaka mu cast.
Samo licemeri mogu da mu zavide, setimo se kako je fantasticnom igrom pocistio Cilica i koliko mu je energije trebalo za taj, a i sve ostale meceve.
Svaka cast obojici tenisera, Sale je bio ovaj put bolji, a Nole je bio bolji u prethodnom susretu sa njim pre samo par dana.

igor

pre 5 godina

Ako pogledamo ceo turnir. Mnogo cudnih meceva. Nisikori blhesak pa nista. Tim kao da se zeza. Nole nestvaran pa strmoglavi pad. Rodja kao da nece dalje od SF. Cudno!

Rade

pre 5 godina

Najvise volim kad procitam da je sam sebe pobedio...
(PUCH, 19. novembar 2018 10:27)

Prosek njegovih gresaka pre ovog meca je bio 8, sinoc je imao 23, znaci pricamo o neiznudjenim greskama gde teniser iz cista mira izbacuje u aut ili mrezu, naravno da nije sam sebe pobedio ali je u velikoj meri doprineo da izgubi.

Sinki

pre 5 godina

Mnogo opasan ce biti Zverev u buducnosti,jer glavni problem je sto ima skoro 2 metra,fenomenalno se krece,ima jaku glavu,dobar je sa osnovne linije,i onda ono glavno,zbog visine,servis mu je kljuc...Znaci pritisak je veliki na protivnika da ne smije izgubiti svoj servis,to je posebno izrazeno kad se igra na 2 seta.E vec na 3 seta,Zverev se teze snalazi,jer tu se ne moze tokom cijelog meca servirati na najvisem nivou,i fizicki je mnogo teze,zato i nema velikih rezultata na slemovima.

pedja

pre 5 godina

Jedva cekam sledecu sezonu, i ove napaljene tipa Zverev ili Hacanov, sto osvoje jedan turnir za celu godinu, videcemo ih kada se vrate oporavljeni Nadal, Delpo, Raonic, Marej, Vavrinka, ovi ima da ispadaju u prvim-drugim kolima. A Novak je tada najbolji. U svakom slucaju velika steta za juce, ali iduca godina je njegova!!!

CFC

pre 5 godina

Savrsen? Najjace mi je sto pokusavaju da predstave da je imao dobru sezonu. 4 titule pa samo da gledamo masterse i GS to je manje od 30%. Sta je tu dobro? A konkurencija cemer i jad. Roger u 38-oj i dalje u vrhu sta reci. A btw taj Novakov poraz juce nije mi neka uteha sto je Roger izgubio polufinale.

brat

pre 5 godina

Činjenica je da je Nole imao neverovatnu godinu iza sebe i rezultatr koji su ga vratili na vrh. Ali je isto tako činjenica da nas je sinoćni meč podsetio na mečeve koji su prethodili njegovom strmoglavom padu. Neverovatno i neobjašnjivo je loše odigrao. Za predhodno u sezoni svaka čast.

Dr. Federer

pre 5 godina

Umor i prehlada koju vuce zadnjih mesec dana su uticali da nas Nole izgubi, a i povreda o kojoj ne zeli da prica su uticali na konacan ishod.

Zoran

pre 5 godina

Novakov najveći protivnik je Novak Đoković!
Proletos je Novak je bio rešen da se vrati na vrh, i na neki način pokaže svima da, na koji nivo je podigao igru-sve je bilo spremno za spektakl!
Izgubljeno finale Queens-a samo je najavilo da je proces napretka i povratka krenuo i to se jasno videlo.Najveća prekretnica je 1/2 WB i nestvarna pobeda protiv Nadala. Posle toga je sve išlo na talasu samopouzdanja i motivacije. Rekao je prioriteti su mu Grand Slemovi i potajno je prvi put najavio moguć povratak na 1.ATP. Toronto turistički, za zagrevanje. Cincinnati – Novak rešen jer mu je nedostajao. US open – Novak rešen, zna se prioritet - GS, kad je ušao u mod i tempirao formu, dva izgubljena seta do kraja. U Shanghai-motiv da se vrati na vrh.Na videlo izlazi proces usavršavanja preciznosti kod servisa, kao i teranja protivnika na grešku sa kontinuranim dubokim loptama, podsećanje od toga zašto ga smatraju najelastičnijim sportistom do nadimka–zid, da bi vrhunac bio teniski doktorat u 1/2f WT protiv Andersona. Daleko da je Zverev odigrao loše, ali stvari su drugačije kad se Novaku igra tenis! Nonšarlantnost i otaljavanje je nešto najgore...Novak je osoba kod koga se na licu emocije čitaju, ako mu se igra to i na njemu piše. Vidi se fokus, želja, bes, drskost, zadovoljstvo...ako ne–sve pada u vodu. Ali ne treba mu zameriti: čovek je.
U 2019. ako Novak bude REŠEN sa prioritetima iz 2018. GS titule će padati redom, a živce će nam ispijati na mastersima
Ja ne mogu da dočekam AO2019

mile

pre 5 godina

Sve cestike Zverevu na tituli.Napreduje kao igrac i sa 21 godinom ima 4 titule na mastersima.Mozda je velika trojka u njegovim godinama imala impesivniju statistiku, ali msm da je trenutno najdostojniji da ih nasledi...uz konstantan rad i trud sazrece i dogurace i do GS titula.Ne zaboravite da je Novak sa 24 godine osvojio svoj drugi GS. Plus je Lendl tu. Ako iko zna kako se Novak dobija, zna Lendl. Pokazao je to sa Marejem... Uz to, Zverev djeluje fer i sportski nastrojen, ima manire...Sve najbolje u nastavku karijere.Dobijes Federera, pa br 1.Tako se postaje sampion. Podsjeca na Novaka kad je redao Nadala, Federera, Rodika u Majamiju 2007-e...Sto se tice Novaka. POVRATAK OTPISANIH. Sezona iz snova bez obzira na dva poraza u finalima.Pokazao je da i dalje da zna da igra TOP tenis iz druge dimenizije.On se naosvajao svega i svacega, po 3,4,5, puta... tako da sa mastersima ne treba se optercavati. Treba se samo koncentrisati na GS. I birati turnire pametno. Nisu mastersi nebitni, ali dao bi 10 mastersa za jedan GS. U poredjenju npr sa F1, mastersi dodju kao pol pozicije, a GS titule... Finale u Londonu...moze da prica sta ko hoće, ali kao protiv Mareje 2016...finale nestvarno lose odigrano. Pogledajte samo zadnji gem... Mec lopta, Novak spustio ruke poslije udarca, bukvalno stao, Zverev salje bekend, Novak moze da ga uhvati, ali se ne trudi.Nezinteresovan...bez obzira,ne bih dalje da komentarisem, cestike Zverevu jos jednom. Nije tenis na kraju jurenje rekorda, ne mozes ih sve poobarati.. ne možeš imati na svakom turniru najvise titula. Mlade snage dolaze.,polako, ali sigurno. Novak, Rafa i Roger jesu klasa za sebe, ali ako misle jos da potraju moraju da obrate paznju na mladje igrace, a ne na medjusobni skor...Puno srece nasem Novaku i nadamo se uzbudljivoj sezoni 2019...

gradjanin

pre 5 godina

Svidjalo se to nama ili ne polako dolazi smena generacija. Mladi teniseri kao sto je Zverev su fizicki jos dominantniji uz odlicno kretanje i tehniku. Postepeno ce preuzimati palicu na ATP i za par godina poslati u istoriju veliku trojku. Do tada Novaku zelim da uzme sto vise titula i postane G. O. A. T. i po tim brojcanim parametrima jer je i ovako vec to postao

Milos

pre 5 godina

Novak se vratio na prvo mesto samo zahvaljujuci cudnom spletu okolnosti. Nadal povredjen, ne igra mesecima, Federer kuburi s povredom, Marej i Vavrinka povredjeni... sve islo u Novakovu korist. Osvojio je samo 4 titule i dosao na prvo mesto sto dovoljno govori o konkurenciji trenutno.
Hacanov i Zverev su ga ponizili u finalima, sto pokazuje da Novaka stizu godine. On igra fizicki naporan tenis i ne moze vise da igra teske meceve u kontinuitetu. U mecevima na 3 dobijena seta on vise nece biti favorit. Jednostavno, njegovo vreme prolazi, ovih 5-6 meseci bili su njegov poslednji trzaj, 2019 ima priliku da u prvoj polovini godine bude prvi, a onda nazalost sledi strmoglav pad kada pocne da brani bodove koje nece moci da odbrani.

goblin

pre 5 godina

Sta sve nećemo ovde pročitati,Zverev fizički spremniji od Novaka???? Lik koji ne može da uđe ni u drugu nedelju na GS turnirima,jer puca fizički,pa protiv Lajovica na R.Garosu je "disao na škrge".Kako vi voleo da igraju sad u Australiji,na nekih 30+ stepeni,da vidimo tu mladost kako fizički ruši Novaka.Pa Lebron i Ronaldo su najspremniji sportisti,svako u svom poslu,koliko godina imaju? Rus Kacanov je po meni buduci broj 1,ima sve udarce,Zverev ima tanak forhend,puno zavisi od servisa. Teško će do GS titula,barem dok ovi velikani igraju.Ćorica svi podcenjuju,a strahovito je napredovao ove godina i isto kao i Kacanov nema slab udarac.

istok

pre 5 godina

@Rade
Moras ti da shvatis da dvostruki arsini ne prolaze u sportu. Ne mogu Novakove neiznudjene greske da budu samo njegove, a Andersonove da budu one na koje ih je “Novak naterao”.
Kada je Djokovic pobedio Federera, koji je osvojio 20 GS, pisalo se kako je RF napravio 50 neiznudjenih jer ga je Novak naterao. Onda je i Zverev naterao Novaka, nema tu tumacenja kako tebi odgovara, nego budi realan.

Straus

pre 5 godina

Prvi put od Vimbldona da je neko od novakovih protivnika napravio manje
od 40 neforsiranih gresaka I Novak gubi isto tako kako je i dobijao znaci
greskama protivnika. Del Potro napravi 46, Milman 46, Anderson 47...a
rekorder je Nisikori sa 51 a mi pisemo o nekom povratku koji na sve lici
samo ne na onu igru iz 2011.

Bistro

pre 5 godina

@goblin
Tako je, ti nam objasni. Da neces to da nas ubedjujes da je onaj sa 32, 33, 35 itd fizicki u prednosti u odnosu na onog koji ima 20+? Mozda je snazniji, ali ovo nije boks nego tenis!
Zverev je mozda disao na skrge protiv Lajovica, ali je Djokovic sinoc disao na skrge protiv Zvereva i to u mecu od 2 seta. Na AO bi ga Zverev pocistio jer je mladji i izdrzljiviji sto je i dokazao. A da nije slucajnost, videlo se u Parizu. Novak isto tako jedva disao u finalu. Nema on vise izdrzljivosti da igra teske meceve iz dana u dan.
Ti si naravno u toj svojoj glavi zamislio da je Novak svemoguc, ubedio si sebe da ce i sa 35 da dominira protiv mladjih, ali to nije moguce i to zna svako ko nije bezao sa casova u skoli.

istok

pre 5 godina

@Rade
Znaci Rade, Novak je pobedio Andersona samo zato sto je Anderson napravio vise od 30 neiznudjenih gresaka? Jel tako? Anderson sam sebe pobedio. Vazi Rade, u pravu si, da mu protivnici nisu poklanjali pobede tako sto su pravili neiznudjene greske, Novak nista ne bi osvojio. Nije on dobar teniser nego oni grese kad im nije dan.

adem

pre 5 godina

Kako smo ono nazivali kada se Federer tako proseta do finala, favorit po kladionicama, sve savrseno, a onda glatko izgubi finale? :)
(Robert, 19. novembar 2018 09:38)
lepo se secam finala vimbledona. federer rastura sve redom. procenat prvog servica preko 80 i onda dodje finale sa djokovicem. glatko izgubi. procenat prvog servisa oko 50.
tacno je da igras koliko ti protivnik dozvoli... ali i protivnik igra koliko mu ti dozvolis.
ako se sklopi tvoj los dan sa protivnikovim nadahnucem ili mecom karijere... nista ne moze da spreci poraz.

zvezdoprc

pre 5 godina

Ama ljudi, treba priznati da ga je Zverev odvalio u finalu, slično kao što je to Đoković uradio Kevinu u polufinalu. Te priče, te umoran, te samog sebe pobedio, te ostao bez motiva, te poklonio neki gem Zverevu ne piju više vodu.

veljko

pre 5 godina

Ljudi ne kapiraju jednu stvar, kao sto je neko dole napisao Djokovicu je najveci protivnik on sam, jeste naš i mozda neki komentari nisu 100% objektivni ali ono sto vecina pise su ljudi u studiu na sky sportu govorili sinoc, Djokovic kad je na svom nivou je nepobediv i to je realnost, sinoc je Zverev bio dobar ali Djokovic je bio jako los, razumem da je Zverev sipao vinere, setao Djokovica, skracivao lopte itd, mislim da bi svako priznao da ga je Zverev nadigrao, a ono sinoc je bilo smesno, 3-4 razmene i Djokovic salje u aut, to nije bio jednostavno Djokovic, i jos na to dodas njegovu nezainteresovanost, bez ijedne emocije, draze mi je da slomi reket i da se dere onda znam da mu je stalo, a ono sinoc je bio kad da je pod moranjem izasao da igra.

veljko

pre 5 godina

Šteta za NOVAKA što je izgubio 2 god zbog povrede! Imao bi 4-5 slemova više i bio bi jako blizu Federeru koga bi sigurno prešao ovako će to biti teži slučaj jer su se pojavili novi klinci koji će tek eksplodirati!

zvezdoprc

pre 5 godina

Neverovatno koliko fali Nadal i njegova neverovatna igra i jedinstven stil. Dosadiše više ovi serveri i prebacivači. Kad se povuku Federer i Nadal tenis više neće biti to šta je danas.
Njih dvojica podsećaju na rivalitet Kleja i Frejzera u boksu sedamdesetih godina. Kad su se povukli iz boksa, prestalo je i interesovanje za profi boks i boks uopšte.

Sasha

pre 5 godina

Novakovi navijaci su meni izvor zabave:). Od ovih, pri porazima, konstantih komentara tipa "sam sebe pobijedio", do "nije mu se igralo", nikako da priznaju cinjenicu da je protivnik, kao i Sasa sinoc, bio bolji, pocistio ga sa terena. Ali najveci biser danas je ovaj dolje napisan... "vidjelo se po smirenosti njegovog tima, da je poraz unaprijed isplaniran", hahahahaha. Koja nebuloza, majko draga. Pa, naravno da su "smireni" tacnije sledjeni, razocarani porazom. Sta bi trebao da Vajda radi, da naruci narikace. Dajte, ljudi, malo objektivnosti nije na odmet.

Вељко

pre 5 godina

Ivan Lendl,neću više ništa reći.
Legenda belog sporta,čelična disciplina,rad koji se graničio sa fanatizmom.
On je prostudirao Novaka do najsitnijih detalja,otkrivajući sve njegove slabosti!
Čovek koji ga je sa Marejem srušio i sada sa Zverevim!
U oba slučaja Novak je srušen svojim oružjem,strpljenjem.
Sinoć je Novak bio taj koji je jurio po poene,bio ishitren,grešio što inače ne greši.
Kao da su bile zamenjene uloge.
Da li su porazi od "Lendlovih igrača" samo koencidencija ili nešto više,ne bih mogao sa sigurnošću reći.
U svakom slučaju poraz za razmišljanje.Ovaj,ali i onaj od Kačanova jer su kao preslikani.

istok

pre 5 godina

@Rade
Da, ali njega je Zverev naterao da napravi te greske, isto kao sto Nolo natera ostale da prave silne neiznudjene greske, zar nije tako?

Ostin A

pre 5 godina

Ove godine 3 igrača su bila br.1, a smenjivali su se 5,6 puta. svaki put su to postali jer su ovi drugi odustali od turnira, ispali rano od nekog 100+ tenisera itd.

Realno niko nije pokazao dominaciju. Ja se ne sećam kad je na kraju godine broj 1 bila osoba koja je osvojila 4 turnira.
Prošli put kad je Đoković bio broj 1 na kraju godine je osvojio 11 turnira, a prošle godine je bilo negativnih komentara o Federerovom prvom mestu sa "samo" 7 turnira.

ElHombre

pre 5 godina

Dobro taman da No1e postane jos zeljan trofeja jer realno ima neke stvari koje treba da dokaze, pre svega AU Open gde bi sa titulom postao najbolji sampion tamo ikada sa 7 titula i 7-0 u finalima.

Realno

pre 5 godina

Meni se cini da je Novak igrao povredjen. Tako je izgledao i kad ga je lakat mucio. Stisnuo je zube i odigrao ceo mec a videlo se u drugom setu. Da se sto pre zavrsi mec bilo mu je u glavi.

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:25)

Moras da shvatis da se Novak pita i da je on prvi teniser sveta sa 14gs i preko 30 mastersa. Sve je stvar Novakovog raspolozenja. Kad to shvatis bice ti lakse. Istoče istoče.. :D

Tomba

pre 5 godina

Novaku je granica kralj Federer,njegovih 20 najvecih turnira,njegovih ukupno 99 titula,njegovih preko 300 nedelja na prvom mestu na ATP listi,njegovih osam Vimbldona,njegova kultura i elegancija.Kad to stigne,e onda je stvarno nebo granica.

jovan

pre 5 godina

Ljudi moji nije lako dobiti jednog te istog igraca 3 puta u mjesec dana... Pa, taman igrao sa 110-im na svijetu, a ne sa cetvrtim, maltene trecim na svijetu ...

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:58)

I jesi se toliko trudio da dokazes da je Zverev bolji igrac pre 4 dana kada ga je Novak samleo? Tek sledi Novakova dominacija...

zvezdoprc

pre 5 godina

(veljko) Da li si razmišljao šta bi bilo da Nadal nije sklon povredama i da je najmanje pet puta duže od Đokovića bio odsutan sa ATP tura? Koliko bi Nadal imao mastersa i gren slemova da ga je zdravlje malo bolje služilo?
Da li bi Đoković i Federer osvojili Rolan Garos u direktnim okršajima sa Nadalom? Naravno da ne bi. Dakle, sve je relativno, dragi moj Ajnštajne.

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:58)

Opet ti kazem, iznudjene kada nateras protivnika, neiznudjene kad sam pogresis, prevelika mrznja prema broju 1. Opusti se jer i sam ne mislis ono sto pises

Zreb

pre 5 godina

Prosek njegovih gresaka pre ovog meca je bio 8, sinoc je imao 23, znaci pricamo o neiznudjenim greskama gde teniser iz cista mira izbacuje u aut ili mrezu, naravno da nije sam sebe pobedio ali je u velikoj meri doprineo da izgubi.
(Rade, 19. novembar 2018 10:47)
Cek, cek. Kad je Djokovic pobedio Federera u Sinsinatiju Federer je imao 39! (namerno uzvicnik) neiznudjenih za 1 sat i 20 minuta. Ali tad niko nije pomenuo losu Federerovu igru, vec je bilo Djokovic pocistio Federera, poslao dzemperka u penziju itd. Tako da ako gledamo sa te strane, ono sinoc je bio najbolji Djokovicev mec u karijeri, ali je Zverev bolji.
Shvatate li sad zasto h2h nije najbitniji za odredjivanje najboljeg ikad?

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Ђоковић није имао прилику да баци желудац публици. Овај га је разнео . Невероватна доминација снаге.

Goran

pre 5 godina

Sasa je sada tamo gde je bio Novak 2007. kada je pobedio u 3 dana treceg, drugog i prvog na ATP listi i osvojio Rodzers kup. Bez obzira sto se cinilo da ce zavladati svetskim tenisom trebalo mu je jos 4 godine da postane broj 1. Mislim da Zverev nece cekati jos 4 godine jer za razliku od Novaka koji je tada imao veliku konkurenciju u vidu mladog Nadala i Federera u najboljim godinama, Zverev sada ima pred sobom vec dobrano ostarele Novaka i Nadala a uzeo je vec nekoliko masters titula i zavrsni masters dok je Novaku to tada bio tek prvi masters. Medjutim, Novak moze odbiti Zvereva i Kacanova makar za 2-3 godine i da osvojiti jos dosta slemova. Naravno, sa ovakvim razvojem situacije u Parizu i Londonu, bice mu zaista tesko da postane najbolji svih vremena i da osvoji 7 slemova. Vremenski horizont do kada jos moze vladati svetskim tenisom mu se definitivno drasticno smanjio ali ako bude pakleno trenirao i sve se bude uklopilo mozda mu i ne treba vise od 2-3 godine da postigne sve sto zeli.

CFC

pre 5 godina

Savrsen? Najjace mi je sto pokusavaju da predstave da je imao dobru sezonu. 4 titule pa samo da gledamo masterse i GS to je manje od 30%. Sta je tu dobro? A konkurencija cemer i jad. Roger u 38-oj i dalje u vrhu sta reci. A btw taj Novakov poraz juce nije mi neka uteha sto je Roger izgubio polufinale.

Milos

pre 5 godina

Novak se vratio na prvo mesto samo zahvaljujuci cudnom spletu okolnosti. Nadal povredjen, ne igra mesecima, Federer kuburi s povredom, Marej i Vavrinka povredjeni... sve islo u Novakovu korist. Osvojio je samo 4 titule i dosao na prvo mesto sto dovoljno govori o konkurenciji trenutno.
Hacanov i Zverev su ga ponizili u finalima, sto pokazuje da Novaka stizu godine. On igra fizicki naporan tenis i ne moze vise da igra teske meceve u kontinuitetu. U mecevima na 3 dobijena seta on vise nece biti favorit. Jednostavno, njegovo vreme prolazi, ovih 5-6 meseci bili su njegov poslednji trzaj, 2019 ima priliku da u prvoj polovini godine bude prvi, a onda nazalost sledi strmoglav pad kada pocne da brani bodove koje nece moci da odbrani.

Straus

pre 5 godina

Prvi put od Vimbldona da je neko od novakovih protivnika napravio manje
od 40 neforsiranih gresaka I Novak gubi isto tako kako je i dobijao znaci
greskama protivnika. Del Potro napravi 46, Milman 46, Anderson 47...a
rekorder je Nisikori sa 51 a mi pisemo o nekom povratku koji na sve lici
samo ne na onu igru iz 2011.

silvaner

pre 5 godina

O kojem oporavku se ovde moze pricati.Zverev je samo iskoristio blagodeti po ko zna koji put namestenog zreba i kompletne satnice meceva stelovane za Federera.Setite se da je fedex grupa imala dan odmora pred poufinala,zatim namerno Djokovica guraju u termin od 21h zadnji mec u grupi protiv Cilica a sutradan je polifinale.I opet u polufinalu u 21h znajuci da nema oporavka posle neprospavane noci(kad obavi sve rutine posle meca ne moze zaspati pre 4 a.m.).Zamislite da Zverev nije mogao da spava kako bi igrao taj mec.

igor

pre 5 godina

Velika je steta sto je Novak juce, prakticno sam sebe pobedio u duelu sa Zverevim. Jos mogu da razumem da je u prvom setu doslo do pada u jednom gemu, ali izgubiti dva gema zaredom na svoj servis, u drugom setu, gde se Zverev prakticno nudio za preokret je neshvatljivo. Umor nije sigurno, jer je pregazio Andersona dan ranije. Drugih sest meseci jesu fantasticni, ali porazi od Hacanova, a posebno Zvereva bole. Treba reci I da se Zverev provukao protiv Fedexa, Cilica, a Novak ga je vec jednom, prakticno pregazio, te da ove godine ovaj igrac ne lici na sebe sto govori cinjenica da Zverev, osim ovog na kraju, nije osvojio niti jedan bitan turnir u 2018 godini. Steta je sto je Novak mozda i rekorder po broj izgubljeni finala na GS, sada se redjaju gubici, prakticno dobijenih, Mastersa. Ali sta je tu je, svakako dobra godina za Novaka, ipak se nadamo jos boljim rezultatima u 2019. godini, posebno da ne gubi tako olako finala, jer nije stvar u porazima, vec u nacinu na koji ih je izgubio. Drago mi je da se vrate Delpo, Nadal, Marej, Vavrinka, jer kada oni igraju kao da je I Novak bolji I motivisaniji, a ovi instant igraci, poput Zvereva, Hacanova ili onog mladog Grka, te Kirjosa, tada nemaju sta da traze. Srecno Novace u 2019 godini, pre svega u Australiji koja ce dosta odrediti dalji tok sezone!!

ček-ček

pre 5 godina

@igor
Kako bre sam sebe pobedio? Zverev je savršeno igrao i praktično razbio Djokovica, a ovaj kao i uvek kad vidi da gubi postaje malodušan i može se reci da je on ukaljao pobedu Zverevu..ali to je Novak Djokovic i on to uvek radi.
@kalcotera
Ma kako da nije pustio...

gradjanin

pre 5 godina

Svidjalo se to nama ili ne polako dolazi smena generacija. Mladi teniseri kao sto je Zverev su fizicki jos dominantniji uz odlicno kretanje i tehniku. Postepeno ce preuzimati palicu na ATP i za par godina poslati u istoriju veliku trojku. Do tada Novaku zelim da uzme sto vise titula i postane G. O. A. T. i po tim brojcanim parametrima jer je i ovako vec to postao

Dr. Federer

pre 5 godina

Umor i prehlada koju vuce zadnjih mesec dana su uticali da nas Nole izgubi, a i povreda o kojoj ne zeli da prica su uticali na konacan ishod.

Realno

pre 5 godina

Meni se cini da je Novak igrao povredjen. Tako je izgledao i kad ga je lakat mucio. Stisnuo je zube i odigrao ceo mec a videlo se u drugom setu. Da se sto pre zavrsi mec bilo mu je u glavi.

Zoran

pre 5 godina

Za redom finala 6 velikih turnira VIMBLDON Sinsi USO
Sangaj Pariz i London. Mozda je doslo do zasicenja i umora. Kraj sezone u pravi cas.
Pogledah rang listu, Djokovic sa 9000 bodova dosta je pobegao Nadalu i druzini, a nista ne brani u prvoj polovini.
Pogledah i drugu GOAT, Vecitu listu, i tu je ubedlivo Drugi svih vremena.
To je nas DJOKOVIC.

GradjanikCo

pre 5 godina

Alo bre momak sa nasom zastavom na prvom mestu ATP liste! Drugi a mozda i prvi do kraja karijere na GOATu ! Malo li je ??? Hvala ti Novace!

pedja

pre 5 godina

Jedva cekam sledecu sezonu, i ove napaljene tipa Zverev ili Hacanov, sto osvoje jedan turnir za celu godinu, videcemo ih kada se vrate oporavljeni Nadal, Delpo, Raonic, Marej, Vavrinka, ovi ima da ispadaju u prvim-drugim kolima. A Novak je tada najbolji. U svakom slucaju velika steta za juce, ali iduca godina je njegova!!!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Novak je do sada "poklonio" 5-6 GS i isto toliko mastersa.Ovo sinoć je morao da dobije,sve mu se nacrtalo,dobra forma,psihički nestabilan protivnik koji nije u formi,ali mi i dalje nije jasna Novakova igra.

Rade

pre 5 godina

Najvise volim kad procitam da je sam sebe pobedio...
(PUCH, 19. novembar 2018 10:27)

Prosek njegovih gresaka pre ovog meca je bio 8, sinoc je imao 23, znaci pricamo o neiznudjenim greskama gde teniser iz cista mira izbacuje u aut ili mrezu, naravno da nije sam sebe pobedio ali je u velikoj meri doprineo da izgubi.

šetač

pre 5 godina

Slično kao sa Nišikorijem na USO u onom polufinalu. Cele nedelje je uništavao protivnike a onda se raspao u meču sa igračem koji ni tada pa i ni sada nema nikakvo oružje da ga napadne. OK mučio se sa vlagom i visokom temperaturom i organizatorima koji nisu poštovali njegov minuli rad pa su ga stavili u nepovoljnom terminu. Pa ona Wimbledon 2013, ceo turnir igra fantastično a onda izgubi on Mareja u tri seta, igra bez žara bledunjava kao da mu je neko zavrnuo ruku i izveo na teren. I evo sada. Uništavao je cele nedelje balvane od po 2m sa servisima od 220 na sat a onda u nedelju kao da je izašao onaj drugi Novak sa početka godine. Sve u svemu fantastična sezona. Mislim da nema mesta nezadovoljstvu, bolje 2 GS nego Završni masters. Idemo AO i RG i opet krug od 4GS, to bi bilo sjajno.

RUM

pre 5 godina

Novak je prvi !!! Nista ukaljano nije ... A tek ce sledece godine da se odvoji jer prvih pola godine ne brani nista... Ko je mogao ocekivat da ce biti prvi na kraju ove godine ? Niko ! Tako da bravo Nole !

Brkajlo

pre 5 godina

Možemo mi da analiziramo do prekosutra i da dođemo i do nekih dobrih zaključaka, ali uzrok Novakove lošije igre sinoć je vrlo jednostavan i ko se iole ozbiljnije bavio sportom, posebno tenisom gde je taj "momentum" tako bitan, to razume. Jednostavno, pre dva dana protiv Andersona Novak je osećao lopticu tako dobro i pogađao šta je poželeo, verovatno je mogao i više. Da se finale igralo odmah posle polufinala, rezultat bi bio potpuno različit. Ali nepun dan odmora nije dovoljan za potpun oporavak ali više nego dovoljan za gubitak tog osećaja. I jednostavno, što je prekjuče pogađao kao od šale, juče je izlazilo. Ono što je falilo je mnogo brža aktivacija plana i igre B, ali je pitanje koliko bi to upalilo protiv onako raspoloženog Zvereva, željnog revanša i tada već dobro "našpanovanog" Novakovim slabijim lopticama.
Tako da komentari kako je to daleko od igre Novaka iz 2011, malo je rečeno, neosnovani su. Sa Novakom je prosto, jedino bitno, da zadrži motivaciju!

Branko

pre 5 godina

После узастопних и врло сличних финала глатко изгубљених против двометраша који сервирају преко 220км на сат десет година млађих и чије време тек долази а већ му дувају у врат, наш Ноле има зашто да се добро замисли ако не жели да ово од изузетка постане правило...

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:25)

Moras da shvatis da se Novak pita i da je on prvi teniser sveta sa 14gs i preko 30 mastersa. Sve je stvar Novakovog raspolozenja. Kad to shvatis bice ti lakse. Istoče istoče.. :D

Zoran

pre 5 godina

Novakov najveći protivnik je Novak Đoković!
Proletos je Novak je bio rešen da se vrati na vrh, i na neki način pokaže svima da, na koji nivo je podigao igru-sve je bilo spremno za spektakl!
Izgubljeno finale Queens-a samo je najavilo da je proces napretka i povratka krenuo i to se jasno videlo.Najveća prekretnica je 1/2 WB i nestvarna pobeda protiv Nadala. Posle toga je sve išlo na talasu samopouzdanja i motivacije. Rekao je prioriteti su mu Grand Slemovi i potajno je prvi put najavio moguć povratak na 1.ATP. Toronto turistički, za zagrevanje. Cincinnati – Novak rešen jer mu je nedostajao. US open – Novak rešen, zna se prioritet - GS, kad je ušao u mod i tempirao formu, dva izgubljena seta do kraja. U Shanghai-motiv da se vrati na vrh.Na videlo izlazi proces usavršavanja preciznosti kod servisa, kao i teranja protivnika na grešku sa kontinuranim dubokim loptama, podsećanje od toga zašto ga smatraju najelastičnijim sportistom do nadimka–zid, da bi vrhunac bio teniski doktorat u 1/2f WT protiv Andersona. Daleko da je Zverev odigrao loše, ali stvari su drugačije kad se Novaku igra tenis! Nonšarlantnost i otaljavanje je nešto najgore...Novak je osoba kod koga se na licu emocije čitaju, ako mu se igra to i na njemu piše. Vidi se fokus, želja, bes, drskost, zadovoljstvo...ako ne–sve pada u vodu. Ali ne treba mu zameriti: čovek je.
U 2019. ako Novak bude REŠEN sa prioritetima iz 2018. GS titule će padati redom, a živce će nam ispijati na mastersima
Ja ne mogu da dočekam AO2019

Митар пфк

pre 5 godina

Није ништа укаљаo, већ одиграо савршен , а и вјероватно меч каријере!! Новаков мајсторски повратак неможе укаљати ништа , па ни ова два неочекивана пораза од надолазећих играча..Лаган одмор , па у нове чаролије догодине..

istok

pre 5 godina

@Rade
Da, ali njega je Zverev naterao da napravi te greske, isto kao sto Nolo natera ostale da prave silne neiznudjene greske, zar nije tako?

Bistro

pre 5 godina

@goblin
Tako je, ti nam objasni. Da neces to da nas ubedjujes da je onaj sa 32, 33, 35 itd fizicki u prednosti u odnosu na onog koji ima 20+? Mozda je snazniji, ali ovo nije boks nego tenis!
Zverev je mozda disao na skrge protiv Lajovica, ali je Djokovic sinoc disao na skrge protiv Zvereva i to u mecu od 2 seta. Na AO bi ga Zverev pocistio jer je mladji i izdrzljiviji sto je i dokazao. A da nije slucajnost, videlo se u Parizu. Novak isto tako jedva disao u finalu. Nema on vise izdrzljivosti da igra teske meceve iz dana u dan.
Ti si naravno u toj svojoj glavi zamislio da je Novak svemoguc, ubedio si sebe da ce i sa 35 da dominira protiv mladjih, ali to nije moguce i to zna svako ko nije bezao sa casova u skoli.

veljko

pre 5 godina

Šteta za NOVAKA što je izgubio 2 god zbog povrede! Imao bi 4-5 slemova više i bio bi jako blizu Federeru koga bi sigurno prešao ovako će to biti teži slučaj jer su se pojavili novi klinci koji će tek eksplodirati!

Tomba

pre 5 godina

Novaku je granica kralj Federer,njegovih 20 najvecih turnira,njegovih ukupno 99 titula,njegovih preko 300 nedelja na prvom mestu na ATP listi,njegovih osam Vimbldona,njegova kultura i elegancija.Kad to stigne,e onda je stvarno nebo granica.

zvezdoprc

pre 5 godina

(veljko) Da li si razmišljao šta bi bilo da Nadal nije sklon povredama i da je najmanje pet puta duže od Đokovića bio odsutan sa ATP tura? Koliko bi Nadal imao mastersa i gren slemova da ga je zdravlje malo bolje služilo?
Da li bi Đoković i Federer osvojili Rolan Garos u direktnim okršajima sa Nadalom? Naravno da ne bi. Dakle, sve je relativno, dragi moj Ajnštajne.

Jarić T Živadin

pre 5 godina

Greška Novakova je u tome što je meč protiv Andersona ,proglasio svojim najboljom na turniru,a to je loš zaključak,koji ha je koštao pobede protiv Zvereva.

ivan

pre 5 godina

Sam je Nole kriv za ovaj zaista nepotrebni poraz na kraju, poklonjeni svakako. Na zalost ne prvi poklonjeni, tu je vec mnogo veoma tuzno izgubljenih GS finala, poput finala Vimbldona od Mareja, ili setimo se pretprolsle godine, je Novak u polufinalu ovog istog Mastersa pregazio Nisikorija, a onda gotovo na isti nacin odigrao i poklonio titulu Mareju. Ipak, uspesna godina, posle ocajnog pocetka, 2 GS, plus zlatni masters. A sto se Zvereva tice, i njegovog nekakvog velicanja,sta je to on osvojio 2018, osim sada ove titule, pa nista!!!Videcemo ga kad se vrate Nadal, Delpo, Vavrinka, Marej. Tada je i Novak najbolji, a Zverev, Hacanov i slicni, brzo ispadaju.

veljko

pre 5 godina

Ljudi ne kapiraju jednu stvar, kao sto je neko dole napisao Djokovicu je najveci protivnik on sam, jeste naš i mozda neki komentari nisu 100% objektivni ali ono sto vecina pise su ljudi u studiu na sky sportu govorili sinoc, Djokovic kad je na svom nivou je nepobediv i to je realnost, sinoc je Zverev bio dobar ali Djokovic je bio jako los, razumem da je Zverev sipao vinere, setao Djokovica, skracivao lopte itd, mislim da bi svako priznao da ga je Zverev nadigrao, a ono sinoc je bilo smesno, 3-4 razmene i Djokovic salje u aut, to nije bio jednostavno Djokovic, i jos na to dodas njegovu nezainteresovanost, bez ijedne emocije, draze mi je da slomi reket i da se dere onda znam da mu je stalo, a ono sinoc je bio kad da je pod moranjem izasao da igra.

Nole je imao fantasticnu sezonu, samo zavidan neko moze da mu trazi mane

pre 5 godina

Nije Sasa nista ukaljao, ipak je to sport, mozda Nole nije imao dovoljno jak motiv da pobedi i ovaj mec. Videlo se da je Nole umoran, pobedio je sve meceve na ovom turniru osim ovog zavrsnog i svaka mu cast.
Samo licemeri mogu da mu zavide, setimo se kako je fantasticnom igrom pocistio Cilica i koliko mu je energije trebalo za taj, a i sve ostale meceve.
Svaka cast obojici tenisera, Sale je bio ovaj put bolji, a Nole je bio bolji u prethodnom susretu sa njim pre samo par dana.

jovan

pre 5 godina

Ljudi moji nije lako dobiti jednog te istog igraca 3 puta u mjesec dana... Pa, taman igrao sa 110-im na svijetu, a ne sa cetvrtim, maltene trecim na svijetu ...

Sasha

pre 5 godina

Novakovi navijaci su meni izvor zabave:). Od ovih, pri porazima, konstantih komentara tipa "sam sebe pobijedio", do "nije mu se igralo", nikako da priznaju cinjenicu da je protivnik, kao i Sasa sinoc, bio bolji, pocistio ga sa terena. Ali najveci biser danas je ovaj dolje napisan... "vidjelo se po smirenosti njegovog tima, da je poraz unaprijed isplaniran", hahahahaha. Koja nebuloza, majko draga. Pa, naravno da su "smireni" tacnije sledjeni, razocarani porazom. Sta bi trebao da Vajda radi, da naruci narikace. Dajte, ljudi, malo objektivnosti nije na odmet.

C i n i k

pre 5 godina

Nejasno mi je,razbio ga u grupi,dosao briljantno do finala i onda stao?
Isto kao u Parizu nedavno od onog anonimnog rusa.
Nzn sta mu je ali je glupo.

igor

pre 5 godina

Ako pogledamo ceo turnir. Mnogo cudnih meceva. Nisikori blhesak pa nista. Tim kao da se zeza. Nole nestvaran pa strmoglavi pad. Rodja kao da nece dalje od SF. Cudno!

Sinisa

pre 5 godina

Pazite sta vam kazem,neko govori da se blizi smijena generacija....I dalje ovi mladi igraci,ukljucujuci i Zvereva nemaju tu konstantnost...Zverev se bio potpuno izgubio zadnjih pola godine,sad je osvojio...I opet to nista ne znaci...Sledece godine cemo opet gledati slicnu pricu dje ce Novak,Rafa i ovi iskusni teniseri dolaziti do zavrsnica,jer ne zaboravimo i da se vraca Marej pocetkom sezone i malo je falilo da udje u polufinale Us Opena onako rovit,dok ce mladi s vremena na vrijeme dolaziti do zavrsnice nekog turnira.

Stefan

pre 5 godina

Sto je rekao Viskovic posle meca, Djokovic bez emocija je najgori a takav je juce bio, nije se nervirao, nije ironicno reagovao nije stiskao pesnicu, nista nista, kad god je takav bio gubio je, ali ne shvatam dan ranije razbije Andersona i onda onako odigra. Ne verujem da je istrosen vec ono nesto kad dodje takav dan, da nista ne ide i jos ti protivnik nista ne pokloni. A i nesreca je sto je morao 2x da igra sa Zverevim za samo par dana, da je bilo ko drugi bio u finalu Djokovic bi pobedio. I pre par sezona su igrali Federer Djokovic, po grupama ga Federer dobio a Djokovic njega u finalu. Protiv bilo kog igraca da igras na tom nivou 2x za par dana je tesko dobiti, a pogotovo na ovom nivou. Ali dovoljno je Djokovic uradio ove sezone. Ja zadovoljan.

goblin

pre 5 godina

Sta sve nećemo ovde pročitati,Zverev fizički spremniji od Novaka???? Lik koji ne može da uđe ni u drugu nedelju na GS turnirima,jer puca fizički,pa protiv Lajovica na R.Garosu je "disao na škrge".Kako vi voleo da igraju sad u Australiji,na nekih 30+ stepeni,da vidimo tu mladost kako fizički ruši Novaka.Pa Lebron i Ronaldo su najspremniji sportisti,svako u svom poslu,koliko godina imaju? Rus Kacanov je po meni buduci broj 1,ima sve udarce,Zverev ima tanak forhend,puno zavisi od servisa. Teško će do GS titula,barem dok ovi velikani igraju.Ćorica svi podcenjuju,a strahovito je napredovao ove godina i isto kao i Kacanov nema slab udarac.

adem

pre 5 godina

Kako smo ono nazivali kada se Federer tako proseta do finala, favorit po kladionicama, sve savrseno, a onda glatko izgubi finale? :)
(Robert, 19. novembar 2018 09:38)
lepo se secam finala vimbledona. federer rastura sve redom. procenat prvog servica preko 80 i onda dodje finale sa djokovicem. glatko izgubi. procenat prvog servisa oko 50.
tacno je da igras koliko ti protivnik dozvoli... ali i protivnik igra koliko mu ti dozvolis.
ako se sklopi tvoj los dan sa protivnikovim nadahnucem ili mecom karijere... nista ne moze da spreci poraz.

zvezdoprc

pre 5 godina

Neverovatno koliko fali Nadal i njegova neverovatna igra i jedinstven stil. Dosadiše više ovi serveri i prebacivači. Kad se povuku Federer i Nadal tenis više neće biti to šta je danas.
Njih dvojica podsećaju na rivalitet Kleja i Frejzera u boksu sedamdesetih godina. Kad su se povukli iz boksa, prestalo je i interesovanje za profi boks i boks uopšte.

Zreb

pre 5 godina

Prosek njegovih gresaka pre ovog meca je bio 8, sinoc je imao 23, znaci pricamo o neiznudjenim greskama gde teniser iz cista mira izbacuje u aut ili mrezu, naravno da nije sam sebe pobedio ali je u velikoj meri doprineo da izgubi.
(Rade, 19. novembar 2018 10:47)
Cek, cek. Kad je Djokovic pobedio Federera u Sinsinatiju Federer je imao 39! (namerno uzvicnik) neiznudjenih za 1 sat i 20 minuta. Ali tad niko nije pomenuo losu Federerovu igru, vec je bilo Djokovic pocistio Federera, poslao dzemperka u penziju itd. Tako da ako gledamo sa te strane, ono sinoc je bio najbolji Djokovicev mec u karijeri, ali je Zverev bolji.
Shvatate li sad zasto h2h nije najbitniji za odredjivanje najboljeg ikad?

milutin

pre 5 godina

Ništa nije Zverev ukaljao. Samo dobro odigrao.
A Novak loše. Kao da se nije nadao igri Zvereva, posebno što ga je pobijedio prije par dana. Nije ga prije meča shvatio ozbiljno. Kad se u meč zagazi a ne ispadne kako je zamišljeno, nema popravke.
Još djelovao umorno, a laka pobjeda protiv Andersona ga zavarala.
No glavu gore, ko se nadao br.1 u aprilu ove god. Više od zamišljenog!

istok

pre 5 godina

@Rade
Znaci Rade, Novak je pobedio Andersona samo zato sto je Anderson napravio vise od 30 neiznudjenih gresaka? Jel tako? Anderson sam sebe pobedio. Vazi Rade, u pravu si, da mu protivnici nisu poklanjali pobede tako sto su pravili neiznudjene greske, Novak nista ne bi osvojio. Nije on dobar teniser nego oni grese kad im nije dan.

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:58)

I jesi se toliko trudio da dokazes da je Zverev bolji igrac pre 4 dana kada ga je Novak samleo? Tek sledi Novakova dominacija...

zvezdoprc

pre 5 godina

Ama ljudi, treba priznati da ga je Zverev odvalio u finalu, slično kao što je to Đoković uradio Kevinu u polufinalu. Te priče, te umoran, te samog sebe pobedio, te ostao bez motiva, te poklonio neki gem Zverevu ne piju više vodu.

brat

pre 5 godina

Činjenica je da je Nole imao neverovatnu godinu iza sebe i rezultatr koji su ga vratili na vrh. Ali je isto tako činjenica da nas je sinoćni meč podsetio na mečeve koji su prethodili njegovom strmoglavom padu. Neverovatno i neobjašnjivo je loše odigrao. Za predhodno u sezoni svaka čast.

Sinki

pre 5 godina

Mnogo opasan ce biti Zverev u buducnosti,jer glavni problem je sto ima skoro 2 metra,fenomenalno se krece,ima jaku glavu,dobar je sa osnovne linije,i onda ono glavno,zbog visine,servis mu je kljuc...Znaci pritisak je veliki na protivnika da ne smije izgubiti svoj servis,to je posebno izrazeno kad se igra na 2 seta.E vec na 3 seta,Zverev se teze snalazi,jer tu se ne moze tokom cijelog meca servirati na najvisem nivou,i fizicki je mnogo teze,zato i nema velikih rezultata na slemovima.

mile

pre 5 godina

Sve cestike Zverevu na tituli.Napreduje kao igrac i sa 21 godinom ima 4 titule na mastersima.Mozda je velika trojka u njegovim godinama imala impesivniju statistiku, ali msm da je trenutno najdostojniji da ih nasledi...uz konstantan rad i trud sazrece i dogurace i do GS titula.Ne zaboravite da je Novak sa 24 godine osvojio svoj drugi GS. Plus je Lendl tu. Ako iko zna kako se Novak dobija, zna Lendl. Pokazao je to sa Marejem... Uz to, Zverev djeluje fer i sportski nastrojen, ima manire...Sve najbolje u nastavku karijere.Dobijes Federera, pa br 1.Tako se postaje sampion. Podsjeca na Novaka kad je redao Nadala, Federera, Rodika u Majamiju 2007-e...Sto se tice Novaka. POVRATAK OTPISANIH. Sezona iz snova bez obzira na dva poraza u finalima.Pokazao je da i dalje da zna da igra TOP tenis iz druge dimenizije.On se naosvajao svega i svacega, po 3,4,5, puta... tako da sa mastersima ne treba se optercavati. Treba se samo koncentrisati na GS. I birati turnire pametno. Nisu mastersi nebitni, ali dao bi 10 mastersa za jedan GS. U poredjenju npr sa F1, mastersi dodju kao pol pozicije, a GS titule... Finale u Londonu...moze da prica sta ko hoće, ali kao protiv Mareje 2016...finale nestvarno lose odigrano. Pogledajte samo zadnji gem... Mec lopta, Novak spustio ruke poslije udarca, bukvalno stao, Zverev salje bekend, Novak moze da ga uhvati, ali se ne trudi.Nezinteresovan...bez obzira,ne bih dalje da komentarisem, cestike Zverevu jos jednom. Nije tenis na kraju jurenje rekorda, ne mozes ih sve poobarati.. ne možeš imati na svakom turniru najvise titula. Mlade snage dolaze.,polako, ali sigurno. Novak, Rafa i Roger jesu klasa za sebe, ali ako misle jos da potraju moraju da obrate paznju na mladje igrace, a ne na medjusobni skor...Puno srece nasem Novaku i nadamo se uzbudljivoj sezoni 2019...

Ostin A

pre 5 godina

Ove godine 3 igrača su bila br.1, a smenjivali su se 5,6 puta. svaki put su to postali jer su ovi drugi odustali od turnira, ispali rano od nekog 100+ tenisera itd.

Realno niko nije pokazao dominaciju. Ja se ne sećam kad je na kraju godine broj 1 bila osoba koja je osvojila 4 turnira.
Prošli put kad je Đoković bio broj 1 na kraju godine je osvojio 11 turnira, a prošle godine je bilo negativnih komentara o Federerovom prvom mestu sa "samo" 7 turnira.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Ђоковић није имао прилику да баци желудац публици. Овај га је разнео . Невероватна доминација снаге.

istok

pre 5 godina

@Rade
Moras ti da shvatis da dvostruki arsini ne prolaze u sportu. Ne mogu Novakove neiznudjene greske da budu samo njegove, a Andersonove da budu one na koje ih je “Novak naterao”.
Kada je Djokovic pobedio Federera, koji je osvojio 20 GS, pisalo se kako je RF napravio 50 neiznudjenih jer ga je Novak naterao. Onda je i Zverev naterao Novaka, nema tu tumacenja kako tebi odgovara, nego budi realan.

Rade

pre 5 godina

(istok, 19. novembar 2018 11:58)

Opet ti kazem, iznudjene kada nateras protivnika, neiznudjene kad sam pogresis, prevelika mrznja prema broju 1. Opusti se jer i sam ne mislis ono sto pises

ElHombre

pre 5 godina

Dobro taman da No1e postane jos zeljan trofeja jer realno ima neke stvari koje treba da dokaze, pre svega AU Open gde bi sa titulom postao najbolji sampion tamo ikada sa 7 titula i 7-0 u finalima.

Вељко

pre 5 godina

Ivan Lendl,neću više ništa reći.
Legenda belog sporta,čelična disciplina,rad koji se graničio sa fanatizmom.
On je prostudirao Novaka do najsitnijih detalja,otkrivajući sve njegove slabosti!
Čovek koji ga je sa Marejem srušio i sada sa Zverevim!
U oba slučaja Novak je srušen svojim oružjem,strpljenjem.
Sinoć je Novak bio taj koji je jurio po poene,bio ishitren,grešio što inače ne greši.
Kao da su bile zamenjene uloge.
Da li su porazi od "Lendlovih igrača" samo koencidencija ili nešto više,ne bih mogao sa sigurnošću reći.
U svakom slučaju poraz za razmišljanje.Ovaj,ali i onaj od Kačanova jer su kao preslikani.

Goran

pre 5 godina

Sasa je sada tamo gde je bio Novak 2007. kada je pobedio u 3 dana treceg, drugog i prvog na ATP listi i osvojio Rodzers kup. Bez obzira sto se cinilo da ce zavladati svetskim tenisom trebalo mu je jos 4 godine da postane broj 1. Mislim da Zverev nece cekati jos 4 godine jer za razliku od Novaka koji je tada imao veliku konkurenciju u vidu mladog Nadala i Federera u najboljim godinama, Zverev sada ima pred sobom vec dobrano ostarele Novaka i Nadala a uzeo je vec nekoliko masters titula i zavrsni masters dok je Novaku to tada bio tek prvi masters. Medjutim, Novak moze odbiti Zvereva i Kacanova makar za 2-3 godine i da osvojiti jos dosta slemova. Naravno, sa ovakvim razvojem situacije u Parizu i Londonu, bice mu zaista tesko da postane najbolji svih vremena i da osvoji 7 slemova. Vremenski horizont do kada jos moze vladati svetskim tenisom mu se definitivno drasticno smanjio ali ako bude pakleno trenirao i sve se bude uklopilo mozda mu i ne treba vise od 2-3 godine da postigne sve sto zeli.