Nedelja, 21.10.2018.

20:00

Raikonen, Ferari i Ferstapen "spasli" šampionat F1!

Šampionat Formule 1 još je "živ" posle sjajne trke za Veliku nagrade Sjedinjenih Američkih Država u Ostinu na kojoj je trijumfovao Kimi Raikonen.

Izvor: B92

Raikonen, Ferari i Ferstapen "spasli" šampionat F1! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

LH#44

pre 5 godina

@andreas kisser

Šta objašnjavaš dečurliji koja menja mišljenje kako vetar duva. Posle Monze napljuvaše Kimija na sva zvona a sada ga dižu u nebesa. Do juče im je Fetel bio kralj sada nema pojma i treba ga oterati iz Ferarija. Maks kad napravi neku glupost onda je glupi klinac koji nema pojma, kad odveze ovakvu trku on je novi Šumaher. Ljudi koji ovde komentarišu mahom formiraju mišljenje na osnovu poslednje trke. Sutra da Rikardo pobedi u Meksiku bio bi najbolji vozač, sada ga niko ne pominje već mesecima. Pamćenje ovih komentatora ovde je kao u zlatne ribice.

Non

pre 5 godina

I dalje se javljaju ljudi i upoređuju Fanđa, Senu, Prosta, Šumahera, Fetela, Luisa, Alonsa...E da je ovaj vozio ovo, a da je ovaj drugi vozio ovo...Jesu li današnji vozači krivi što nisu rođeni 40 godina ranije i da li ih to automatski čini lošijim?
Može i ovako: E da Đoković igra sa Borgom (Agasijem, Lejverom, Bekerom...) pa još i da uzme drveni reket ovaj drugi bi ga otrsio, Đole ne bi mogao da se sastavi.
Manite se toga. Uvek bilo da bez dobrog tima nema pobede, i uvek će biti. U Mercedesu bi i npr Okon pobedio, verovatno je tačno. Ali zašto npr Okon ne vozi u Mercedesu, jesu li u Mercedesu mnogo glupi. Pa ne bih rekao. Najbolji tim traga za najboljim vozačem. A to je trenutno nažalost mnogih, ali ne i mene, Luis.

ALONSO

pre 5 godina

@Vitez Koja

Reče čovek "Mercedes mi se čini mnogo brži"?!?!
Da si to rekao za prethodne 4 trke, onda bi se slozio sa tobom, ali za ovu zadnju trku, ne da se ne slazem, vec ocito nisi u pravu. Trebao si samo pozljivo da slusas u samom uvodu trke kada komentator jasno govori kako je Ferari vratio "staru specifikaciju", tj. sa trke u Belgiji, a u Belgiji, Mercedes nije imao sta da trazi pored Ferarija, kao ni u jučašnjoj trci. Pre dve nedelje smo svi komentarisali da je Ferarijeva baterija, koja je bila 100% ispravna na pocetku sezone, odjednom posle Belgije postala sumnjiva i gde su stavljeni neki senzori, te je zbog toga u Italiji, Singapuru, Rusiji i Japanu Ferari ispao smesan u odnosu na Mercedes, jer bolid nije isporucivao punu snagu.

dalibor

pre 5 godina

Konacno, ali podatak 113 trka od poslednje pobede, dovoljno govori da Kimi nije ono sto je bio. Pri tom, vozio je za jedan od najboljih timova, za to vreme su se njegove klupske kolege borile za titule i pobedjivale. Skoro siguran sam da je na njegovom mestu bio neki drugi vozac da bi imao po neku pobedu zadnjih godina. Porazavajuce je za Kimija da Red bulovci sa slabijim bolidom imaju pobede i vise su pokazali od njega u Ferariju

mirko

pre 5 godina

Bas da je sumaher prosecan vozac,varate se. Pa sta je lik radio od `96 do 2001,meklaren i viliams mnogo bili bolji,a on imao po 6-7 pobeda u sezoni.

Tostao

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija.. 
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:14) 
"Kontrakt"?
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 22:57)

contract - (eng.) ugovor

vitez koja

pre 5 godina

izvinjavam se svim fanovima Ferarija ali Vetel nije za ferari niti za vozaca br.1 nadam se da ce ga promeniti,a moglo bi malo da porade i na bolidu,Mercedes mi se čini kao da je mnogo brži.

Stef

pre 5 godina

E moj ferrari, da ste ovakvu strategiju imali zadnjih 5-6 trka sad bi se borili za titulu. S druge strane neverovatno je da šesti kasni za prvom petoricom vise minuta. dal je realno? Bravo za kimija, stari lisac ??
(mladji kartel, 21. oktobar 2018 22:59)

Zašto 2 upitnika na kraju? Gomila vas piše na sličan način, nije mi najjasnija ta gramatička bomba, u čemu je fora? Nisi siguran u ono što izgovoriš pa tražiš potvrdu? Svašta??

Mz/x

pre 5 godina

(Bagg, 21. oktobar 2018 23:53)

A Hamilton je imao godišnje prosečno 3-4 trke više. Dobro je što ne upoređuješ broj pobede sa Huan Manuel Fanđo, kada su imali godišnje po 6-7 GP-a.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

posto si me nazvao detetom, procitaj ponovo moj prvi komentar pa reci sa cime se to ne slazes! naravno ne mozes jer si rodjen bas godina o kojima ja komentarisem. vidis, samo (za mene posto sam stariji) klinci rodjeni krajem 80ih, koji formulu prate od kratkotrajnog rivalstva sumaher-mika, ostavljaju ovakve komentare. umesto da meni i jos samo par malo iskusnijih ovde budes zahvalan sto vas ucimo o istoriji f1 u vremenima kada jos niste bili ni u planovima svojih roditelja. imaate ti i tebi slicni ovde jos mleka i surutke da popijete da bi ravnopravno polemisali o velicinama ovog sporta.

za jednu drugu repliku na moj komentar: prost je svoj nadimak 'profesor' dobio ne zbog odnosa koji je imao sa inzenjerima, vec zbog svoje obazrive voznje bez mnogo kalkulisanja! zato se i smatra jednodimenzionlanim vozacem.
(andreas kisser, 21. oktobar 2018 23:43)

Kao prvo rodjen sam početkom a ne krajem 80-ih. Kao drugo pamtim i Prosta i Senu. A kao treće ako pamtiš te stare trke ne bi napisao to što jesi. Sad što nemaš argumenata pa pominješ neka mleka i surutke, to dobri moj više govori o tebi nego o nama koji ne delimo tvoje mišljenje...

klinac

pre 5 godina

@andreas kisser

Au ćale pa koliko treba da budeš dokon da se u ponoć u nedelju sa svojih 40 i nešto svadjaš sa ljudima o formuli 1...i očekuješ da te neko shvati ozbiljno.... :D :D

hez

pre 5 godina

Par krugova pre kraja srce bije kao ludo...tu se vidi razlika izmedju nas pravih navijaca i instant Hamiltonovaca...Hvala ti Kimi za velicanstvenu predstavu veceras...Forza Ferrari!

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Taj Kimi je morao da uzme titulu Alonsu 2005.Ispao je smešan u dosta trka,mada mu je u jednoj trci pukla guma u samom finišu a bio je prvi.Onu titulu iz 2007. mu i ne računam,klasična otimačina od debitanta Hamiltona gde je i meklaren imao velike probleme sa špijunskom aferom.Sena,Prost,Hakinen i Hamilton su najbolji vozači.

Bagg

pre 5 godina

Po komentarima se da zaključiti da uskoro petostruki šampion nabija neizlečive komplekse jer objektivno ima sve predispozicije da osvoji više titula i pobeda od Šumahera.
Po broju pol pozicija ga je već prešišao.
Možete da ga mrzite koliko hoćete, kakav je materijal je pokazao u sezoni 2009. kada je vozio kantu od Meklarena i pobeđivao.
Po kiši trenutno niko ne može da mu primiriši.
Ostavimo istoriju sa strane, Hamilton je najbrži i najkompletniji vozač današnjice.

EUFORIJA

pre 5 godina

Sumi ima titulu i sa Fordom. A Ferarri je pre njega samo vrteo krugove beznacajno. Ni Berger ni Alezi nisu imali bar jednu pobedu.
(Metropola, 21. oktobar 2018 22:44)

Alonso u Renou je uzeo 2 titule! Vozio je jos i u jakom Mclarenu 2007 godine,kasnije u Ferariju i ima vise i titula i pobeda, i podijuma od Kimija i mnogo je bolji vozac od Kimija.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ovo nije nikakva posebna strategija ferarija već namerna ili nenamerna greška mercedesa.Da su Luisa 6-7 krugova ranije poslali u box lagano bi pobedio,ovako je Kimi sa 17.5 sekundi skinuo na 9 pre Luisovog odlaska u box.Možda da bude zanimljivije prvenstvo.

Srđan BL

pre 5 godina

EUFORIJA
Zahvaljujuci nepouzdanom McLarenu Kimi je ostao bez dvije titule, a ne znam o kakvom prosjeku pises. Ocigledno da nisi ni gledao F1 do 2007-08. godine...

Peđa

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!
(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17)
Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:53) # Link komentara

Slažem se ,da to vredi i za Šumahera.Šampionat svih šampionata je Sena-Prost.oba u meklarenu.Isti auto pa izvolite gospodo.Niko ne može da me ubedi da Verstapen ne bi bio prvak u mercedesu, da ne kažem Alonso.

andreas kisser

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...
(zauvek Cigan a ne Delija, 21. oktobar 2018 21:55)

posto si me nazvao detetom, procitaj ponovo moj prvi komentar pa reci sa cime se to ne slazes! naravno ne mozes jer si rodjen bas godina o kojima ja komentarisem. vidis, samo (za mene posto sam stariji) klinci rodjeni krajem 80ih, koji formulu prate od kratkotrajnog rivalstva sumaher-mika, ostavljaju ovakve komentare. umesto da meni i jos samo par malo iskusnijih ovde budes zahvalan sto vas ucimo o istoriji f1 u vremenima kada jos niste bili ni u planovima svojih roditelja. imaate ti i tebi slicni ovde jos mleka i surutke da popijete da bi ravnopravno polemisali o velicinama ovog sporta.

za jednu drugu repliku na moj komentar: prost je svoj nadimak 'profesor' dobio ne zbog odnosa koji je imao sa inzenjerima, vec zbog svoje obazrive voznje bez mnogo kalkulisanja! zato se i smatra jednodimenzionlanim vozacem.

Braća Grim

pre 5 godina

Maks da vozi u mercedesu, Luis ne bi imao dve pobede, samo kad bi Maks odustao.
(Bane, 21. oktobar 2018 22:25)
Pametni ljudi procenjuju rizik,Luis se bori za overu pete titule,Max samo za drugu poziciju u trci,ogromna je to razlika,a bilo je slučajeva ove sezone kad je Luis obrisao Maxa kao brzi voz,i to ga varkom i maestralnim potezom naterao da siđe sa staze,a toga se ne sećaš,ma bitna vam je jedna luzerska pobeda Kimija koji ima i jednu titulu i to onu otetu od Hamiltona iz prve ruki sezone,radujte se još malo,a sledeće nedelje sledi Mexiko i proslava Luisove pete zvanične ili ti sedme nezvanične titule,to je realnost a ovo večeras je bajka za laku noć!

Asad

pre 5 godina

U 40. godini bez propuštanja kao drugi vozač u ekipi, prestići na startu vladajućeg šampiona kome sve nameštaju protiv duplo mlađeg Maksa....ma nemam reči.

Branko

pre 5 godina

@(MM, 21. oktobar 2018 21:57)

I Pike, Prost, Šumaher, Mensel i Sena bi se u ovom Mercedesu prošetali do titule. Ne potcenjujem Hamiltona. On je strašan vozač, ali realno je ovaj mercedesov tim u paketu brutalan. Svi šampioni bi sa ovakvim mercedesovim timom uzeli titulu. Neverovatno koliko su organizovani i precizni. Ali sa druge strane tvrdim da nijedan od pomenutih šampiona nije ovakve greške pravio kao Fetel ove sezone. A sve sam ih gledao. Fetel kao da je početnik a ne neko ko ima 4 titule.

HanSolo

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji.
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:57)

O čemu pričaš.. Jedan od vozača F1 sa najviše podijuma.. Ajde na spavanje.. Kasno je za malu decu sad..

HanSolo

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija..

EUFORIJA

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija..
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:14)
"Kontrakt"?

E O B

pre 5 godina

Veliki obožavalac Kimijeve reči i dela :)
Drago mi je da si stigao do ove, slobodno mogu reći-počasne pobede!
Zavoleo sam te još od one dremke pred trku ;)
Čestitam!

mladji kartel

pre 5 godina

E moj ferrari, da ste ovakvu strategiju imali zadnjih 5-6 trka sad bi se borili za titulu. S druge strane neverovatno je da šesti kasni za prvom petoricom vise minuta. dal je realno? Bravo za kimija, stari lisac ??

Dr.

pre 5 godina

andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40


Ja ću pokusati da ti objasnim,odnosno podsetim:Zbog najboljeg prenosa informacija sa distance bolid inzinjeri,odnosno,povratnih poruka timu,kako se ponasa formula na stazi,proklizava,koči,takticnosti,Alan Prost je od mnogo strucnijih ljudi iz sveta automobilizma,dobio nadimak Profesor.Inače,posle pauze od godinu dana,1993.seo u mocni Williams i izdominirao,tačno,a Sena sledece godine mislim na 4.trci nastradao(naklon do poda Kisnom coveku)ali po meni Prost i Hamilton ne mogu u istu recenicu.

Posmatrac

pre 5 godina

Odjednom svi fanovi Kimija? Gde ste bili kad je bio na dnu? Za njega navijam od kako ga je Hakinen doveo i navijacu i dalje jer se vidi kvalitet u odnosu na druge cirkuzane koji samo rade na popularizaciji F1. Ledeni ne odgovara njima, ne cici i ne skace kao klovn.

Metropola

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17) Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:53)... Sumi ima titulu i sa Fordom. A Ferarri je pre njega samo vrteo krugove beznacajno. Ni Berger ni Alezi nisu imali bar jednu pobedu.

PeroTreger

pre 5 godina

@andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40) 
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim. 
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08) 

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...
(zauvek Cigan a ne Delija, 21. oktobar 2018 21:55)

Potpisujem i potpisujem!!! Bravo Kimi!!!

Montoya

pre 5 godina

Od samog početka Mercedes je sa Hamiltonom krenuo rezervisano,još na startu gubi poziciju,startuje kao prvi iz desnog reda,a prva krivina je ulevo tako da su svi vozači sa parnih pozicija u prednosti što Kimi sa lakoćom i koristi.Kad Luis ne vozi hazarderski na pobedu obično se iskomplikuje,nešto slično mu se desilo i kada je uzeo svoju prvu titulu u Brazilu,ali ovog puta ima preveliku prednost tako da je proslavu pete titule samo odložio za neku od preostalih trka,tako da je ovo još jedna pirova pobeda ferarija,uostalom kao i poslednjih deset godina.Ono što mi i ovog puta smeta su komentari onog Pavla sa SK-a,koji ne propusta priliku da pljune po Luisu na početku svake trke,konstatacije oko odlaska u boks su mu potpuno pogrešne kao i taktike Mercedesa,što se i vidlo na kraju da je Mercedes napravio ogromnu grešku preranim Luisovim pit stopom.Što se tiče Botasa i njegovog "čuvanja"Hamiltona od Fetela,pa vidli smo danas kako ga čuva,ne može ni da se održi na stazi koliko je loš a kamo li da vozi defanzivno ili nedaj bože agresivno kao recimo Maks!Fetel i u ovoj trci pokazuje koliki je amater i da nije imao super dominantni Red Bul ne bi vido ni jednu titulu a gle čuda skupio ih četiri i to sve bezobrazlukom na uštrb klupskog kolege Webera.Kasnije se vidlo da je i Rikardo bolji vozač od njega pa brže bolje zbrisao u Ferari ali i tamo ga sačekao Kimi koji je za Seba institucija i ne bi me čudilo da ga sledeće sezone odere i onaj mali Lekler!

EUFORIJA

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji. 
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:57) 

O čemu pričaš.. Jedan od vozača F1 sa najviše podijuma.. Ajde na spavanje.. Kasno je za malu decu sad..
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:22)
20 pobeda, 81 podijum i 1 TITULA(i tu jednu je uzeo zahvaljujuci Alonsu sto je kocio Hamiltona 2007 godine u Mclarenu).Kimi je dugo vozio za jake ekipe, a uzeo samo jednu titulu. Suvi prosek!

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...

Aca

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.

EUFORIJA

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!
(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17)
Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.

andreas kisser

pre 5 godina

andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

nisam znao da se prost pise A-L-O-N-S-O!!!??? cestitke kimiju, maestralna voznja!

sah 88

pre 5 godina

Kakav start i vožnja Kimija???!!! Podsetio je na najbolje dane, a i taktika Ferrarija napokon dobra. Hvala Kimi na ovoj pobedi za rastanak i odlazak iz Ferrarija!

EUFORIJA

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji.

чекићкојисвира

pre 5 godina

Кими је последњи ф1 мангуп. Ове нове генерације што долазе, жали Боже.

MM

pre 5 godina

Kao veliki navijač/fan FERRARIJA čestitam titulu Mercedesu i Hamltonu. Čak mi je sad i lakše što je Fetel pravio onakve greške i kikseve pošto bi Hamilton u svakom slučaju bio šampion, samo sa manjom razlikom. Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.
(sah 88, 21. oktobar 2018 20:10)

A šta tek reći za Aertona Senu... Jedan jedini rainman... GOAT.

kralj

pre 5 godina

Voleo bih da vidim ove vozace da voze apsolutno isti bolid,tada bi se videlo umece vozaca,verovatno ovi sto su vodeci su I najbolji ali voleo bi I to da vidim.Svi koji voze formulu su vrhunski ali voziti mercedes I has nije isto ili ferari.

HARIS

pre 5 godina

Titula je izgubljena jos u Njemackoj, a potvrdjena u Italiji. Danas kao navijac Ferarija navijam da Kimi konacno pobjedi, mozda mu je ovo posljednja sansa u karijeri za tako nesto.

sah 88

pre 5 godina

Kao veliki navijač/fan FERRARIJA čestitam titulu Mercedesu i Hamltonu. Čak mi je sad i lakše što je Fetel pravio onakve greške i kikseve pošto bi Hamilton u svakom slučaju bio šampion, samo sa manjom razlikom. Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.

andreas kisser

pre 5 godina

... Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.
(sah 88, 21. oktobar 2018 20:10)

jel mozes molim te da nam strucno ,"kao stari ljubitelj f1", pojasnis kako su to prostove titule iz recimo 1989, kada je vozio ubeljivo najjaci automobil i sa svojim kolegom iz ekipe senom osvojio sve sem ako se dobro secam tri trke (preostale mensel u ferariju), ili recimo titula iz 1993. sa premocnim vilijamsom kada je vec tri trke pre kraja postao sampion, vece dostignuce od bilo koje hamiltonove titule, narocito one prve sa meklarenom? ja se vrlo dobro secam obe te sezone i i dalje pokusavam da shvatim sta je to prost u apsolutno najmocnijim vozilima tih godina uradio spektakularno!!!??? inace, zanimljiv detalj za mladje ljubitelje f1: te 1989. je titula brutalno oteta seni od strane predsednika fia-e, francuza, tako sto je na poslednjoj trci diskvalifikovan zbog navodnog tehnickog propusta, iako je pobedio na toj trci i sa tim poenima bi bio prvak! prost je zapravo trebalo da ima tri titule, jer mu je ta iz 1989. poklonjena! po meni, a pratim formulu od ranih 80ih, hamilton je mnogo kompletniji vozac od prosta, a to su i sumaher i alonso.

LesMiserables

pre 5 godina

Hamilton je, zasigurno, medju najboljim vozacima u istoriji. Ovo govorim od njegove druge sezone u F1.
Nemojte se iznenaditi ako za 2-3 god. stigne i Sumija.

Aca

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.

чекићкојисвира

pre 5 godina

Кими је последњи ф1 мангуп. Ове нове генерације што долазе, жали Боже.

HARIS

pre 5 godina

Titula je izgubljena jos u Njemackoj, a potvrdjena u Italiji. Danas kao navijac Ferarija navijam da Kimi konacno pobjedi, mozda mu je ovo posljednja sansa u karijeri za tako nesto.

sah 88

pre 5 godina

Kakav start i vožnja Kimija???!!! Podsetio je na najbolje dane, a i taktika Ferrarija napokon dobra. Hvala Kimi na ovoj pobedi za rastanak i odlazak iz Ferrarija!

sah 88

pre 5 godina

Kao veliki navijač/fan FERRARIJA čestitam titulu Mercedesu i Hamltonu. Čak mi je sad i lakše što je Fetel pravio onakve greške i kikseve pošto bi Hamilton u svakom slučaju bio šampion, samo sa manjom razlikom. Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.

Asad

pre 5 godina

U 40. godini bez propuštanja kao drugi vozač u ekipi, prestići na startu vladajućeg šampiona kome sve nameštaju protiv duplo mlađeg Maksa....ma nemam reči.

kralj

pre 5 godina

Voleo bih da vidim ove vozace da voze apsolutno isti bolid,tada bi se videlo umece vozaca,verovatno ovi sto su vodeci su I najbolji ali voleo bi I to da vidim.Svi koji voze formulu su vrhunski ali voziti mercedes I has nije isto ili ferari.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...

Branko

pre 5 godina

@(MM, 21. oktobar 2018 21:57)

I Pike, Prost, Šumaher, Mensel i Sena bi se u ovom Mercedesu prošetali do titule. Ne potcenjujem Hamiltona. On je strašan vozač, ali realno je ovaj mercedesov tim u paketu brutalan. Svi šampioni bi sa ovakvim mercedesovim timom uzeli titulu. Neverovatno koliko su organizovani i precizni. Ali sa druge strane tvrdim da nijedan od pomenutih šampiona nije ovakve greške pravio kao Fetel ove sezone. A sve sam ih gledao. Fetel kao da je početnik a ne neko ko ima 4 titule.

E O B

pre 5 godina

Veliki obožavalac Kimijeve reči i dela :)
Drago mi je da si stigao do ove, slobodno mogu reći-počasne pobede!
Zavoleo sam te još od one dremke pred trku ;)
Čestitam!

andreas kisser

pre 5 godina

... Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.
(sah 88, 21. oktobar 2018 20:10)

jel mozes molim te da nam strucno ,"kao stari ljubitelj f1", pojasnis kako su to prostove titule iz recimo 1989, kada je vozio ubeljivo najjaci automobil i sa svojim kolegom iz ekipe senom osvojio sve sem ako se dobro secam tri trke (preostale mensel u ferariju), ili recimo titula iz 1993. sa premocnim vilijamsom kada je vec tri trke pre kraja postao sampion, vece dostignuce od bilo koje hamiltonove titule, narocito one prve sa meklarenom? ja se vrlo dobro secam obe te sezone i i dalje pokusavam da shvatim sta je to prost u apsolutno najmocnijim vozilima tih godina uradio spektakularno!!!??? inace, zanimljiv detalj za mladje ljubitelje f1: te 1989. je titula brutalno oteta seni od strane predsednika fia-e, francuza, tako sto je na poslednjoj trci diskvalifikovan zbog navodnog tehnickog propusta, iako je pobedio na toj trci i sa tim poenima bi bio prvak! prost je zapravo trebalo da ima tri titule, jer mu je ta iz 1989. poklonjena! po meni, a pratim formulu od ranih 80ih, hamilton je mnogo kompletniji vozac od prosta, a to su i sumaher i alonso.

PeroTreger

pre 5 godina

@andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40) 
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim. 
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08) 

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...
(zauvek Cigan a ne Delija, 21. oktobar 2018 21:55)

Potpisujem i potpisujem!!! Bravo Kimi!!!

HanSolo

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji.
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:57)

O čemu pričaš.. Jedan od vozača F1 sa najviše podijuma.. Ajde na spavanje.. Kasno je za malu decu sad..

Posmatrac

pre 5 godina

Odjednom svi fanovi Kimija? Gde ste bili kad je bio na dnu? Za njega navijam od kako ga je Hakinen doveo i navijacu i dalje jer se vidi kvalitet u odnosu na druge cirkuzane koji samo rade na popularizaciji F1. Ledeni ne odgovara njima, ne cici i ne skace kao klovn.

MM

pre 5 godina

Kao veliki navijač/fan FERRARIJA čestitam titulu Mercedesu i Hamltonu. Čak mi je sad i lakše što je Fetel pravio onakve greške i kikseve pošto bi Hamilton u svakom slučaju bio šampion, samo sa manjom razlikom. Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.
(sah 88, 21. oktobar 2018 20:10)

A šta tek reći za Aertona Senu... Jedan jedini rainman... GOAT.

Peđa

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!
(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17)
Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:53) # Link komentara

Slažem se ,da to vredi i za Šumahera.Šampionat svih šampionata je Sena-Prost.oba u meklarenu.Isti auto pa izvolite gospodo.Niko ne može da me ubedi da Verstapen ne bi bio prvak u mercedesu, da ne kažem Alonso.

HanSolo

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija..

mladji kartel

pre 5 godina

E moj ferrari, da ste ovakvu strategiju imali zadnjih 5-6 trka sad bi se borili za titulu. S druge strane neverovatno je da šesti kasni za prvom petoricom vise minuta. dal je realno? Bravo za kimija, stari lisac ??

Bagg

pre 5 godina

Po komentarima se da zaključiti da uskoro petostruki šampion nabija neizlečive komplekse jer objektivno ima sve predispozicije da osvoji više titula i pobeda od Šumahera.
Po broju pol pozicija ga je već prešišao.
Možete da ga mrzite koliko hoćete, kakav je materijal je pokazao u sezoni 2009. kada je vozio kantu od Meklarena i pobeđivao.
Po kiši trenutno niko ne može da mu primiriši.
Ostavimo istoriju sa strane, Hamilton je najbrži i najkompletniji vozač današnjice.

Srđan BL

pre 5 godina

EUFORIJA
Zahvaljujuci nepouzdanom McLarenu Kimi je ostao bez dvije titule, a ne znam o kakvom prosjeku pises. Ocigledno da nisi ni gledao F1 do 2007-08. godine...

LesMiserables

pre 5 godina

Hamilton je, zasigurno, medju najboljim vozacima u istoriji. Ovo govorim od njegove druge sezone u F1.
Nemojte se iznenaditi ako za 2-3 god. stigne i Sumija.

Montoya

pre 5 godina

Od samog početka Mercedes je sa Hamiltonom krenuo rezervisano,još na startu gubi poziciju,startuje kao prvi iz desnog reda,a prva krivina je ulevo tako da su svi vozači sa parnih pozicija u prednosti što Kimi sa lakoćom i koristi.Kad Luis ne vozi hazarderski na pobedu obično se iskomplikuje,nešto slično mu se desilo i kada je uzeo svoju prvu titulu u Brazilu,ali ovog puta ima preveliku prednost tako da je proslavu pete titule samo odložio za neku od preostalih trka,tako da je ovo još jedna pirova pobeda ferarija,uostalom kao i poslednjih deset godina.Ono što mi i ovog puta smeta su komentari onog Pavla sa SK-a,koji ne propusta priliku da pljune po Luisu na početku svake trke,konstatacije oko odlaska u boks su mu potpuno pogrešne kao i taktike Mercedesa,što se i vidlo na kraju da je Mercedes napravio ogromnu grešku preranim Luisovim pit stopom.Što se tiče Botasa i njegovog "čuvanja"Hamiltona od Fetela,pa vidli smo danas kako ga čuva,ne može ni da se održi na stazi koliko je loš a kamo li da vozi defanzivno ili nedaj bože agresivno kao recimo Maks!Fetel i u ovoj trci pokazuje koliki je amater i da nije imao super dominantni Red Bul ne bi vido ni jednu titulu a gle čuda skupio ih četiri i to sve bezobrazlukom na uštrb klupskog kolege Webera.Kasnije se vidlo da je i Rikardo bolji vozač od njega pa brže bolje zbrisao u Ferari ali i tamo ga sačekao Kimi koji je za Seba institucija i ne bi me čudilo da ga sledeće sezone odere i onaj mali Lekler!

Braća Grim

pre 5 godina

Maks da vozi u mercedesu, Luis ne bi imao dve pobede, samo kad bi Maks odustao.
(Bane, 21. oktobar 2018 22:25)
Pametni ljudi procenjuju rizik,Luis se bori za overu pete titule,Max samo za drugu poziciju u trci,ogromna je to razlika,a bilo je slučajeva ove sezone kad je Luis obrisao Maxa kao brzi voz,i to ga varkom i maestralnim potezom naterao da siđe sa staze,a toga se ne sećaš,ma bitna vam je jedna luzerska pobeda Kimija koji ima i jednu titulu i to onu otetu od Hamiltona iz prve ruki sezone,radujte se još malo,a sledeće nedelje sledi Mexiko i proslava Luisove pete zvanične ili ti sedme nezvanične titule,to je realnost a ovo večeras je bajka za laku noć!

EUFORIJA

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!
(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17)
Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.

EUFORIJA

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija..
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:14)
"Kontrakt"?

EUFORIJA

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ovo nije nikakva posebna strategija ferarija već namerna ili nenamerna greška mercedesa.Da su Luisa 6-7 krugova ranije poslali u box lagano bi pobedio,ovako je Kimi sa 17.5 sekundi skinuo na 9 pre Luisovog odlaska u box.Možda da bude zanimljivije prvenstvo.

Dr.

pre 5 godina

andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40


Ja ću pokusati da ti objasnim,odnosno podsetim:Zbog najboljeg prenosa informacija sa distance bolid inzinjeri,odnosno,povratnih poruka timu,kako se ponasa formula na stazi,proklizava,koči,takticnosti,Alan Prost je od mnogo strucnijih ljudi iz sveta automobilizma,dobio nadimak Profesor.Inače,posle pauze od godinu dana,1993.seo u mocni Williams i izdominirao,tačno,a Sena sledece godine mislim na 4.trci nastradao(naklon do poda Kisnom coveku)ali po meni Prost i Hamilton ne mogu u istu recenicu.

andreas kisser

pre 5 godina

andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

nisam znao da se prost pise A-L-O-N-S-O!!!??? cestitke kimiju, maestralna voznja!

Metropola

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17) Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:53)... Sumi ima titulu i sa Fordom. A Ferarri je pre njega samo vrteo krugove beznacajno. Ni Berger ni Alezi nisu imali bar jednu pobedu.

EUFORIJA

pre 5 godina

Sumi ima titulu i sa Fordom. A Ferarri je pre njega samo vrteo krugove beznacajno. Ni Berger ni Alezi nisu imali bar jednu pobedu.
(Metropola, 21. oktobar 2018 22:44)

Alonso u Renou je uzeo 2 titule! Vozio je jos i u jakom Mclarenu 2007 godine,kasnije u Ferariju i ima vise i titula i pobeda, i podijuma od Kimija i mnogo je bolji vozac od Kimija.

EUFORIJA

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji. 
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:57) 

O čemu pričaš.. Jedan od vozača F1 sa najviše podijuma.. Ajde na spavanje.. Kasno je za malu decu sad..
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:22)
20 pobeda, 81 podijum i 1 TITULA(i tu jednu je uzeo zahvaljujuci Alonsu sto je kocio Hamiltona 2007 godine u Mclarenu).Kimi je dugo vozio za jake ekipe, a uzeo samo jednu titulu. Suvi prosek!

andreas kisser

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...
(zauvek Cigan a ne Delija, 21. oktobar 2018 21:55)

posto si me nazvao detetom, procitaj ponovo moj prvi komentar pa reci sa cime se to ne slazes! naravno ne mozes jer si rodjen bas godina o kojima ja komentarisem. vidis, samo (za mene posto sam stariji) klinci rodjeni krajem 80ih, koji formulu prate od kratkotrajnog rivalstva sumaher-mika, ostavljaju ovakve komentare. umesto da meni i jos samo par malo iskusnijih ovde budes zahvalan sto vas ucimo o istoriji f1 u vremenima kada jos niste bili ni u planovima svojih roditelja. imaate ti i tebi slicni ovde jos mleka i surutke da popijete da bi ravnopravno polemisali o velicinama ovog sporta.

za jednu drugu repliku na moj komentar: prost je svoj nadimak 'profesor' dobio ne zbog odnosa koji je imao sa inzenjerima, vec zbog svoje obazrive voznje bez mnogo kalkulisanja! zato se i smatra jednodimenzionlanim vozacem.

LH#44

pre 5 godina

@andreas kisser

Šta objašnjavaš dečurliji koja menja mišljenje kako vetar duva. Posle Monze napljuvaše Kimija na sva zvona a sada ga dižu u nebesa. Do juče im je Fetel bio kralj sada nema pojma i treba ga oterati iz Ferarija. Maks kad napravi neku glupost onda je glupi klinac koji nema pojma, kad odveze ovakvu trku on je novi Šumaher. Ljudi koji ovde komentarišu mahom formiraju mišljenje na osnovu poslednje trke. Sutra da Rikardo pobedi u Meksiku bio bi najbolji vozač, sada ga niko ne pominje već mesecima. Pamćenje ovih komentatora ovde je kao u zlatne ribice.

hez

pre 5 godina

Par krugova pre kraja srce bije kao ludo...tu se vidi razlika izmedju nas pravih navijaca i instant Hamiltonovaca...Hvala ti Kimi za velicanstvenu predstavu veceras...Forza Ferrari!

mirko

pre 5 godina

Bas da je sumaher prosecan vozac,varate se. Pa sta je lik radio od `96 do 2001,meklaren i viliams mnogo bili bolji,a on imao po 6-7 pobeda u sezoni.

Non

pre 5 godina

I dalje se javljaju ljudi i upoređuju Fanđa, Senu, Prosta, Šumahera, Fetela, Luisa, Alonsa...E da je ovaj vozio ovo, a da je ovaj drugi vozio ovo...Jesu li današnji vozači krivi što nisu rođeni 40 godina ranije i da li ih to automatski čini lošijim?
Može i ovako: E da Đoković igra sa Borgom (Agasijem, Lejverom, Bekerom...) pa još i da uzme drveni reket ovaj drugi bi ga otrsio, Đole ne bi mogao da se sastavi.
Manite se toga. Uvek bilo da bez dobrog tima nema pobede, i uvek će biti. U Mercedesu bi i npr Okon pobedio, verovatno je tačno. Ali zašto npr Okon ne vozi u Mercedesu, jesu li u Mercedesu mnogo glupi. Pa ne bih rekao. Najbolji tim traga za najboljim vozačem. A to je trenutno nažalost mnogih, ali ne i mene, Luis.

Stef

pre 5 godina

E moj ferrari, da ste ovakvu strategiju imali zadnjih 5-6 trka sad bi se borili za titulu. S druge strane neverovatno je da šesti kasni za prvom petoricom vise minuta. dal je realno? Bravo za kimija, stari lisac ??
(mladji kartel, 21. oktobar 2018 22:59)

Zašto 2 upitnika na kraju? Gomila vas piše na sličan način, nije mi najjasnija ta gramatička bomba, u čemu je fora? Nisi siguran u ono što izgovoriš pa tražiš potvrdu? Svašta??

vitez koja

pre 5 godina

izvinjavam se svim fanovima Ferarija ali Vetel nije za ferari niti za vozaca br.1 nadam se da ce ga promeniti,a moglo bi malo da porade i na bolidu,Mercedes mi se čini kao da je mnogo brži.

dalibor

pre 5 godina

Konacno, ali podatak 113 trka od poslednje pobede, dovoljno govori da Kimi nije ono sto je bio. Pri tom, vozio je za jedan od najboljih timova, za to vreme su se njegove klupske kolege borile za titule i pobedjivale. Skoro siguran sam da je na njegovom mestu bio neki drugi vozac da bi imao po neku pobedu zadnjih godina. Porazavajuce je za Kimija da Red bulovci sa slabijim bolidom imaju pobede i vise su pokazali od njega u Ferariju

ALONSO

pre 5 godina

@Vitez Koja

Reče čovek "Mercedes mi se čini mnogo brži"?!?!
Da si to rekao za prethodne 4 trke, onda bi se slozio sa tobom, ali za ovu zadnju trku, ne da se ne slazem, vec ocito nisi u pravu. Trebao si samo pozljivo da slusas u samom uvodu trke kada komentator jasno govori kako je Ferari vratio "staru specifikaciju", tj. sa trke u Belgiji, a u Belgiji, Mercedes nije imao sta da trazi pored Ferarija, kao ni u jučašnjoj trci. Pre dve nedelje smo svi komentarisali da je Ferarijeva baterija, koja je bila 100% ispravna na pocetku sezone, odjednom posle Belgije postala sumnjiva i gde su stavljeni neki senzori, te je zbog toga u Italiji, Singapuru, Rusiji i Japanu Ferari ispao smesan u odnosu na Mercedes, jer bolid nije isporucivao punu snagu.

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Taj Kimi je morao da uzme titulu Alonsu 2005.Ispao je smešan u dosta trka,mada mu je u jednoj trci pukla guma u samom finišu a bio je prvi.Onu titulu iz 2007. mu i ne računam,klasična otimačina od debitanta Hamiltona gde je i meklaren imao velike probleme sa špijunskom aferom.Sena,Prost,Hakinen i Hamilton su najbolji vozači.

Mz/x

pre 5 godina

(Bagg, 21. oktobar 2018 23:53)

A Hamilton je imao godišnje prosečno 3-4 trke više. Dobro je što ne upoređuješ broj pobede sa Huan Manuel Fanđo, kada su imali godišnje po 6-7 GP-a.

Tostao

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija.. 
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:14) 
"Kontrakt"?
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 22:57)

contract - (eng.) ugovor

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

posto si me nazvao detetom, procitaj ponovo moj prvi komentar pa reci sa cime se to ne slazes! naravno ne mozes jer si rodjen bas godina o kojima ja komentarisem. vidis, samo (za mene posto sam stariji) klinci rodjeni krajem 80ih, koji formulu prate od kratkotrajnog rivalstva sumaher-mika, ostavljaju ovakve komentare. umesto da meni i jos samo par malo iskusnijih ovde budes zahvalan sto vas ucimo o istoriji f1 u vremenima kada jos niste bili ni u planovima svojih roditelja. imaate ti i tebi slicni ovde jos mleka i surutke da popijete da bi ravnopravno polemisali o velicinama ovog sporta.

za jednu drugu repliku na moj komentar: prost je svoj nadimak 'profesor' dobio ne zbog odnosa koji je imao sa inzenjerima, vec zbog svoje obazrive voznje bez mnogo kalkulisanja! zato se i smatra jednodimenzionlanim vozacem.
(andreas kisser, 21. oktobar 2018 23:43)

Kao prvo rodjen sam početkom a ne krajem 80-ih. Kao drugo pamtim i Prosta i Senu. A kao treće ako pamtiš te stare trke ne bi napisao to što jesi. Sad što nemaš argumenata pa pominješ neka mleka i surutke, to dobri moj više govori o tebi nego o nama koji ne delimo tvoje mišljenje...

klinac

pre 5 godina

@andreas kisser

Au ćale pa koliko treba da budeš dokon da se u ponoć u nedelju sa svojih 40 i nešto svadjaš sa ljudima o formuli 1...i očekuješ da te neko shvati ozbiljno.... :D :D

EUFORIJA

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji.

Bagg

pre 5 godina

Po komentarima se da zaključiti da uskoro petostruki šampion nabija neizlečive komplekse jer objektivno ima sve predispozicije da osvoji više titula i pobeda od Šumahera.
Po broju pol pozicija ga je već prešišao.
Možete da ga mrzite koliko hoćete, kakav je materijal je pokazao u sezoni 2009. kada je vozio kantu od Meklarena i pobeđivao.
Po kiši trenutno niko ne može da mu primiriši.
Ostavimo istoriju sa strane, Hamilton je najbrži i najkompletniji vozač današnjice.

LesMiserables

pre 5 godina

Hamilton je, zasigurno, medju najboljim vozacima u istoriji. Ovo govorim od njegove druge sezone u F1.
Nemojte se iznenaditi ako za 2-3 god. stigne i Sumija.

Braća Grim

pre 5 godina

Maks da vozi u mercedesu, Luis ne bi imao dve pobede, samo kad bi Maks odustao.
(Bane, 21. oktobar 2018 22:25)
Pametni ljudi procenjuju rizik,Luis se bori za overu pete titule,Max samo za drugu poziciju u trci,ogromna je to razlika,a bilo je slučajeva ove sezone kad je Luis obrisao Maxa kao brzi voz,i to ga varkom i maestralnim potezom naterao da siđe sa staze,a toga se ne sećaš,ma bitna vam je jedna luzerska pobeda Kimija koji ima i jednu titulu i to onu otetu od Hamiltona iz prve ruki sezone,radujte se još malo,a sledeće nedelje sledi Mexiko i proslava Luisove pete zvanične ili ti sedme nezvanične titule,to je realnost a ovo večeras je bajka za laku noć!

EUFORIJA

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji. 
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:57) 

O čemu pričaš.. Jedan od vozača F1 sa najviše podijuma.. Ajde na spavanje.. Kasno je za malu decu sad..
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:22)
20 pobeda, 81 podijum i 1 TITULA(i tu jednu je uzeo zahvaljujuci Alonsu sto je kocio Hamiltona 2007 godine u Mclarenu).Kimi je dugo vozio za jake ekipe, a uzeo samo jednu titulu. Suvi prosek!

Aca

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.

EUFORIJA

pre 5 godina

Sumi ima titulu i sa Fordom. A Ferarri je pre njega samo vrteo krugove beznacajno. Ni Berger ni Alezi nisu imali bar jednu pobedu.
(Metropola, 21. oktobar 2018 22:44)

Alonso u Renou je uzeo 2 titule! Vozio je jos i u jakom Mclarenu 2007 godine,kasnije u Ferariju i ima vise i titula i pobeda, i podijuma od Kimija i mnogo je bolji vozac od Kimija.

andreas kisser

pre 5 godina

... Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.
(sah 88, 21. oktobar 2018 20:10)

jel mozes molim te da nam strucno ,"kao stari ljubitelj f1", pojasnis kako su to prostove titule iz recimo 1989, kada je vozio ubeljivo najjaci automobil i sa svojim kolegom iz ekipe senom osvojio sve sem ako se dobro secam tri trke (preostale mensel u ferariju), ili recimo titula iz 1993. sa premocnim vilijamsom kada je vec tri trke pre kraja postao sampion, vece dostignuce od bilo koje hamiltonove titule, narocito one prve sa meklarenom? ja se vrlo dobro secam obe te sezone i i dalje pokusavam da shvatim sta je to prost u apsolutno najmocnijim vozilima tih godina uradio spektakularno!!!??? inace, zanimljiv detalj za mladje ljubitelje f1: te 1989. je titula brutalno oteta seni od strane predsednika fia-e, francuza, tako sto je na poslednjoj trci diskvalifikovan zbog navodnog tehnickog propusta, iako je pobedio na toj trci i sa tim poenima bi bio prvak! prost je zapravo trebalo da ima tri titule, jer mu je ta iz 1989. poklonjena! po meni, a pratim formulu od ranih 80ih, hamilton je mnogo kompletniji vozac od prosta, a to su i sumaher i alonso.

andreas kisser

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...
(zauvek Cigan a ne Delija, 21. oktobar 2018 21:55)

posto si me nazvao detetom, procitaj ponovo moj prvi komentar pa reci sa cime se to ne slazes! naravno ne mozes jer si rodjen bas godina o kojima ja komentarisem. vidis, samo (za mene posto sam stariji) klinci rodjeni krajem 80ih, koji formulu prate od kratkotrajnog rivalstva sumaher-mika, ostavljaju ovakve komentare. umesto da meni i jos samo par malo iskusnijih ovde budes zahvalan sto vas ucimo o istoriji f1 u vremenima kada jos niste bili ni u planovima svojih roditelja. imaate ti i tebi slicni ovde jos mleka i surutke da popijete da bi ravnopravno polemisali o velicinama ovog sporta.

za jednu drugu repliku na moj komentar: prost je svoj nadimak 'profesor' dobio ne zbog odnosa koji je imao sa inzenjerima, vec zbog svoje obazrive voznje bez mnogo kalkulisanja! zato se i smatra jednodimenzionlanim vozacem.

sah 88

pre 5 godina

Kao veliki navijač/fan FERRARIJA čestitam titulu Mercedesu i Hamltonu. Čak mi je sad i lakše što je Fetel pravio onakve greške i kikseve pošto bi Hamilton u svakom slučaju bio šampion, samo sa manjom razlikom. Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.

EUFORIJA

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!
(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17)
Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.

Asad

pre 5 godina

U 40. godini bez propuštanja kao drugi vozač u ekipi, prestići na startu vladajućeg šampiona kome sve nameštaju protiv duplo mlađeg Maksa....ma nemam reči.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

(andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...

Dr.

pre 5 godina

andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40


Ja ću pokusati da ti objasnim,odnosno podsetim:Zbog najboljeg prenosa informacija sa distance bolid inzinjeri,odnosno,povratnih poruka timu,kako se ponasa formula na stazi,proklizava,koči,takticnosti,Alan Prost je od mnogo strucnijih ljudi iz sveta automobilizma,dobio nadimak Profesor.Inače,posle pauze od godinu dana,1993.seo u mocni Williams i izdominirao,tačno,a Sena sledece godine mislim na 4.trci nastradao(naklon do poda Kisnom coveku)ali po meni Prost i Hamilton ne mogu u istu recenicu.

HanSolo

pre 5 godina

Pobeda Kimija za oprostaj od Ferarija. Verovatno vise nece imati ni jednu pobedu, a pamticemo ga po njegovim duhovitim izjavama i najboljoj harizmi ali vrlo skromnoj i prosecnoj voznji.
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:57)

O čemu pričaš.. Jedan od vozača F1 sa najviše podijuma.. Ajde na spavanje.. Kasno je za malu decu sad..

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Ovo nije nikakva posebna strategija ferarija već namerna ili nenamerna greška mercedesa.Da su Luisa 6-7 krugova ranije poslali u box lagano bi pobedio,ovako je Kimi sa 17.5 sekundi skinuo na 9 pre Luisovog odlaska u box.Možda da bude zanimljivije prvenstvo.

dalibor

pre 5 godina

Konacno, ali podatak 113 trka od poslednje pobede, dovoljno govori da Kimi nije ono sto je bio. Pri tom, vozio je za jedan od najboljih timova, za to vreme su se njegove klupske kolege borile za titule i pobedjivale. Skoro siguran sam da je na njegovom mestu bio neki drugi vozac da bi imao po neku pobedu zadnjih godina. Porazavajuce je za Kimija da Red bulovci sa slabijim bolidom imaju pobede i vise su pokazali od njega u Ferariju

andreas kisser

pre 5 godina

andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40)
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim.
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08)

nisam znao da se prost pise A-L-O-N-S-O!!!??? cestitke kimiju, maestralna voznja!

PeroTreger

pre 5 godina

@andreas kisser, 21. oktobar 2018 20:40) 
Evo ja ću da ti kažem da su dve titule Alonsa pet puta veće od cele Hamiltonove celebriti Kim Kardišijan karijere.A dve titule Mike Hakinena su sto osamnest puta veće.A ako želiš mogu i da ti objasnim. 
(Aca, 21. oktobar 2018 21:08) 

Šta deci objašnjavaš...čuveno Mikino prestizanje Šumahera jedan od najboljih poteza u istoriji F1, iako nikad nisam bio Šumaherov fan, jednog takvog šampiona onako pobediti, to Hamilton i ekipa sklanjalica mogu samo da sanjaju. Sad navijam za Kimija ali je jedan od retkih koji ima taj stari šmek i zna da se trka "bezobrazno" mali Ferštapen...
(zauvek Cigan a ne Delija, 21. oktobar 2018 21:55)

Potpisujem i potpisujem!!! Bravo Kimi!!!

Montoya

pre 5 godina

Od samog početka Mercedes je sa Hamiltonom krenuo rezervisano,još na startu gubi poziciju,startuje kao prvi iz desnog reda,a prva krivina je ulevo tako da su svi vozači sa parnih pozicija u prednosti što Kimi sa lakoćom i koristi.Kad Luis ne vozi hazarderski na pobedu obično se iskomplikuje,nešto slično mu se desilo i kada je uzeo svoju prvu titulu u Brazilu,ali ovog puta ima preveliku prednost tako da je proslavu pete titule samo odložio za neku od preostalih trka,tako da je ovo još jedna pirova pobeda ferarija,uostalom kao i poslednjih deset godina.Ono što mi i ovog puta smeta su komentari onog Pavla sa SK-a,koji ne propusta priliku da pljune po Luisu na početku svake trke,konstatacije oko odlaska u boks su mu potpuno pogrešne kao i taktike Mercedesa,što se i vidlo na kraju da je Mercedes napravio ogromnu grešku preranim Luisovim pit stopom.Što se tiče Botasa i njegovog "čuvanja"Hamiltona od Fetela,pa vidli smo danas kako ga čuva,ne može ni da se održi na stazi koliko je loš a kamo li da vozi defanzivno ili nedaj bože agresivno kao recimo Maks!Fetel i u ovoj trci pokazuje koliki je amater i da nije imao super dominantni Red Bul ne bi vido ni jednu titulu a gle čuda skupio ih četiri i to sve bezobrazlukom na uštrb klupskog kolege Webera.Kasnije se vidlo da je i Rikardo bolji vozač od njega pa brže bolje zbrisao u Ferari ali i tamo ga sačekao Kimi koji je za Seba institucija i ne bi me čudilo da ga sledeće sezone odere i onaj mali Lekler!

чекићкојисвира

pre 5 godina

Кими је последњи ф1 мангуп. Ове нове генерације што долазе, жали Боже.

klinac

pre 5 godina

@andreas kisser

Au ćale pa koliko treba da budeš dokon da se u ponoć u nedelju sa svojih 40 i nešto svadjaš sa ljudima o formuli 1...i očekuješ da te neko shvati ozbiljno.... :D :D

Metropola

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17) Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:53)... Sumi ima titulu i sa Fordom. A Ferarri je pre njega samo vrteo krugove beznacajno. Ni Berger ni Alezi nisu imali bar jednu pobedu.

Posmatrac

pre 5 godina

Odjednom svi fanovi Kimija? Gde ste bili kad je bio na dnu? Za njega navijam od kako ga je Hakinen doveo i navijacu i dalje jer se vidi kvalitet u odnosu na druge cirkuzane koji samo rade na popularizaciji F1. Ledeni ne odgovara njima, ne cici i ne skace kao klovn.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

posto si me nazvao detetom, procitaj ponovo moj prvi komentar pa reci sa cime se to ne slazes! naravno ne mozes jer si rodjen bas godina o kojima ja komentarisem. vidis, samo (za mene posto sam stariji) klinci rodjeni krajem 80ih, koji formulu prate od kratkotrajnog rivalstva sumaher-mika, ostavljaju ovakve komentare. umesto da meni i jos samo par malo iskusnijih ovde budes zahvalan sto vas ucimo o istoriji f1 u vremenima kada jos niste bili ni u planovima svojih roditelja. imaate ti i tebi slicni ovde jos mleka i surutke da popijete da bi ravnopravno polemisali o velicinama ovog sporta.

za jednu drugu repliku na moj komentar: prost je svoj nadimak 'profesor' dobio ne zbog odnosa koji je imao sa inzenjerima, vec zbog svoje obazrive voznje bez mnogo kalkulisanja! zato se i smatra jednodimenzionlanim vozacem.
(andreas kisser, 21. oktobar 2018 23:43)

Kao prvo rodjen sam početkom a ne krajem 80-ih. Kao drugo pamtim i Prosta i Senu. A kao treće ako pamtiš te stare trke ne bi napisao to što jesi. Sad što nemaš argumenata pa pominješ neka mleka i surutke, to dobri moj više govori o tebi nego o nama koji ne delimo tvoje mišljenje...

HARIS

pre 5 godina

Titula je izgubljena jos u Njemackoj, a potvrdjena u Italiji. Danas kao navijac Ferarija navijam da Kimi konacno pobjedi, mozda mu je ovo posljednja sansa u karijeri za tako nesto.

hez

pre 5 godina

Par krugova pre kraja srce bije kao ludo...tu se vidi razlika izmedju nas pravih navijaca i instant Hamiltonovaca...Hvala ti Kimi za velicanstvenu predstavu veceras...Forza Ferrari!

MM

pre 5 godina

Kao veliki navijač/fan FERRARIJA čestitam titulu Mercedesu i Hamltonu. Čak mi je sad i lakše što je Fetel pravio onakve greške i kikseve pošto bi Hamilton u svakom slučaju bio šampion, samo sa manjom razlikom. Ali kao stari ljubitelj F1 moram primetiti da su mnogo veće tri titule Nelsona Pikea ili četiri Alna Prosta od pet ovih, mnogo su Pike i Prost napravili veće uspehe i dostignuća sa manje titula.
(sah 88, 21. oktobar 2018 20:10)

A šta tek reći za Aertona Senu... Jedan jedini rainman... GOAT.

HanSolo

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija..

EUFORIJA

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija..
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:14)
"Kontrakt"?

Peđa

pre 5 godina

Nije Hamilton dobar vozač koliko je Mercedes dobra ekipa!
(Under armour, 21. oktobar 2018 21:17)
Po tebi, onda, ni Sumaher nije bio dobar vozac, vec je Ferari bio dobra ekipa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EUFORIJA, 21. oktobar 2018 21:53) # Link komentara

Slažem se ,da to vredi i za Šumahera.Šampionat svih šampionata je Sena-Prost.oba u meklarenu.Isti auto pa izvolite gospodo.Niko ne može da me ubedi da Verstapen ne bi bio prvak u mercedesu, da ne kažem Alonso.

Srđan BL

pre 5 godina

EUFORIJA
Zahvaljujuci nepouzdanom McLarenu Kimi je ostao bez dvije titule, a ne znam o kakvom prosjeku pises. Ocigledno da nisi ni gledao F1 do 2007-08. godine...

Tostao

pre 5 godina

Veliki kralj Kimislav! Mislim da će da mu prija Sauber-Alfa.. Novi početak.. Pametna vožnja kao kad se vratio u F1 kod Lotusa..On je još uvek jako brz, nego je potpisao takav kontrakt kod Ferrarija.. 
(HanSolo, 21. oktobar 2018 22:14) 
"Kontrakt"?
(EUFORIJA, 21. oktobar 2018 22:57)

contract - (eng.) ugovor

Điu,Liu i Sadriu

pre 5 godina

Taj Kimi je morao da uzme titulu Alonsu 2005.Ispao je smešan u dosta trka,mada mu je u jednoj trci pukla guma u samom finišu a bio je prvi.Onu titulu iz 2007. mu i ne računam,klasična otimačina od debitanta Hamiltona gde je i meklaren imao velike probleme sa špijunskom aferom.Sena,Prost,Hakinen i Hamilton su najbolji vozači.

kralj

pre 5 godina

Voleo bih da vidim ove vozace da voze apsolutno isti bolid,tada bi se videlo umece vozaca,verovatno ovi sto su vodeci su I najbolji ali voleo bi I to da vidim.Svi koji voze formulu su vrhunski ali voziti mercedes I has nije isto ili ferari.

sah 88

pre 5 godina

Kakav start i vožnja Kimija???!!! Podsetio je na najbolje dane, a i taktika Ferrarija napokon dobra. Hvala Kimi na ovoj pobedi za rastanak i odlazak iz Ferrarija!

mladji kartel

pre 5 godina

E moj ferrari, da ste ovakvu strategiju imali zadnjih 5-6 trka sad bi se borili za titulu. S druge strane neverovatno je da šesti kasni za prvom petoricom vise minuta. dal je realno? Bravo za kimija, stari lisac ??

Branko

pre 5 godina

@(MM, 21. oktobar 2018 21:57)

I Pike, Prost, Šumaher, Mensel i Sena bi se u ovom Mercedesu prošetali do titule. Ne potcenjujem Hamiltona. On je strašan vozač, ali realno je ovaj mercedesov tim u paketu brutalan. Svi šampioni bi sa ovakvim mercedesovim timom uzeli titulu. Neverovatno koliko su organizovani i precizni. Ali sa druge strane tvrdim da nijedan od pomenutih šampiona nije ovakve greške pravio kao Fetel ove sezone. A sve sam ih gledao. Fetel kao da je početnik a ne neko ko ima 4 titule.

mirko

pre 5 godina

Bas da je sumaher prosecan vozac,varate se. Pa sta je lik radio od `96 do 2001,meklaren i viliams mnogo bili bolji,a on imao po 6-7 pobeda u sezoni.

E O B

pre 5 godina

Veliki obožavalac Kimijeve reči i dela :)
Drago mi je da si stigao do ove, slobodno mogu reći-počasne pobede!
Zavoleo sam te još od one dremke pred trku ;)
Čestitam!

Mz/x

pre 5 godina

(Bagg, 21. oktobar 2018 23:53)

A Hamilton je imao godišnje prosečno 3-4 trke više. Dobro je što ne upoređuješ broj pobede sa Huan Manuel Fanđo, kada su imali godišnje po 6-7 GP-a.

vitez koja

pre 5 godina

izvinjavam se svim fanovima Ferarija ali Vetel nije za ferari niti za vozaca br.1 nadam se da ce ga promeniti,a moglo bi malo da porade i na bolidu,Mercedes mi se čini kao da je mnogo brži.

Stef

pre 5 godina

E moj ferrari, da ste ovakvu strategiju imali zadnjih 5-6 trka sad bi se borili za titulu. S druge strane neverovatno je da šesti kasni za prvom petoricom vise minuta. dal je realno? Bravo za kimija, stari lisac ??
(mladji kartel, 21. oktobar 2018 22:59)

Zašto 2 upitnika na kraju? Gomila vas piše na sličan način, nije mi najjasnija ta gramatička bomba, u čemu je fora? Nisi siguran u ono što izgovoriš pa tražiš potvrdu? Svašta??

ALONSO

pre 5 godina

@Vitez Koja

Reče čovek "Mercedes mi se čini mnogo brži"?!?!
Da si to rekao za prethodne 4 trke, onda bi se slozio sa tobom, ali za ovu zadnju trku, ne da se ne slazem, vec ocito nisi u pravu. Trebao si samo pozljivo da slusas u samom uvodu trke kada komentator jasno govori kako je Ferari vratio "staru specifikaciju", tj. sa trke u Belgiji, a u Belgiji, Mercedes nije imao sta da trazi pored Ferarija, kao ni u jučašnjoj trci. Pre dve nedelje smo svi komentarisali da je Ferarijeva baterija, koja je bila 100% ispravna na pocetku sezone, odjednom posle Belgije postala sumnjiva i gde su stavljeni neki senzori, te je zbog toga u Italiji, Singapuru, Rusiji i Japanu Ferari ispao smesan u odnosu na Mercedes, jer bolid nije isporucivao punu snagu.

Non

pre 5 godina

I dalje se javljaju ljudi i upoređuju Fanđa, Senu, Prosta, Šumahera, Fetela, Luisa, Alonsa...E da je ovaj vozio ovo, a da je ovaj drugi vozio ovo...Jesu li današnji vozači krivi što nisu rođeni 40 godina ranije i da li ih to automatski čini lošijim?
Može i ovako: E da Đoković igra sa Borgom (Agasijem, Lejverom, Bekerom...) pa još i da uzme drveni reket ovaj drugi bi ga otrsio, Đole ne bi mogao da se sastavi.
Manite se toga. Uvek bilo da bez dobrog tima nema pobede, i uvek će biti. U Mercedesu bi i npr Okon pobedio, verovatno je tačno. Ali zašto npr Okon ne vozi u Mercedesu, jesu li u Mercedesu mnogo glupi. Pa ne bih rekao. Najbolji tim traga za najboljim vozačem. A to je trenutno nažalost mnogih, ali ne i mene, Luis.

LH#44

pre 5 godina

@andreas kisser

Šta objašnjavaš dečurliji koja menja mišljenje kako vetar duva. Posle Monze napljuvaše Kimija na sva zvona a sada ga dižu u nebesa. Do juče im je Fetel bio kralj sada nema pojma i treba ga oterati iz Ferarija. Maks kad napravi neku glupost onda je glupi klinac koji nema pojma, kad odveze ovakvu trku on je novi Šumaher. Ljudi koji ovde komentarišu mahom formiraju mišljenje na osnovu poslednje trke. Sutra da Rikardo pobedi u Meksiku bio bi najbolji vozač, sada ga niko ne pominje već mesecima. Pamćenje ovih komentatora ovde je kao u zlatne ribice.