Nedelja, 21.10.2018.

18:36

Kontroverze u Kuli: Loš ugao kamere – drugi penal ili ofsajd? VIDEO

Utakmica subotičkog Spartaka i Partizana u 12. kolu Superlige Srbije donela je mnogo bure.

Izvor: B92

Kontroverze u Kuli: Loš ugao kamere – drugi penal ili ofsajd? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

Zika zivac

pre 5 godina

Iz nedelje u nedelju teska komedija sa grobarima.
(Ljubisa livac, 21. oktobar 2018 23:45)
A za koju nedelju UEFA ce vama dati tragikomediju na nekoliko godina.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Niti vide ofsajd, niti vide sudiju koji je podigao zastavicu, ali penal vide
(Kolektivno slepilo, 21. oktobar 2018 23:01)

Da l' je moguce da covek ovo napise? Sta kaze, podigao zastavicu za ofsajd?

Bocko

pre 5 godina

@ Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58

E odavno me nečiji komentar nije nasmejao kao tvoj. Očekujem da i Pantić da slično objašnjenje.

Partizan Šampion

pre 5 godina

Meni deluje da je bio ofsajd ali i pored toga ni jedan od nasih sudija sem Mazica nema m**a da sudi 2 penala protiv Zvezde ili Partizana

prekoOkeanskeDelije

pre 5 godina

I po naslovu je jasno da je sudija napravio ogromnu gresku nedosudivsi ni jedno ni drugo. Prekrsaj ne samo da je cist k'o suza vec je Stojke-azilant trebalo da dobije makar zuti za ovo. Igrac Spartaka dolazi prvi do lopte i biva majagerisan. E sad, iz ovog ugla deluje da ofsajda nije bilo cisto neko procenom iz kog ugla je dotrcao igrac Spartaka, ali svejedno sudije nisu ni to signalizirale.

Marko Niš

pre 5 godina

Kazna za glavnog i pomoćnog sudiju! Glavnog što nije svirao drugi penal a za pomoćnog što nije signalizirao ofsajd! Krajnje je vreme da sudije počnu da rade svoj posao. Nije im još mnogo vremena ostalo jer kad jednom dodje VAR sistem njihove tendenciozne greške ima da nestanu a poštenje u fudbalu imaće novu dimenziju!

Samo bez kontraverzi

pre 5 godina

@ Stari Kelt

Objasni nama "nepismenima" znacenje recenice "posle ovoliko kontraverzija" pa onda nastavi sa inercijom,gravitacijom,kvadrat iznad hipotenuze to zna svako dete,jednak je zbiru kvadrata nad obe katete,zovite mi geodete trabunjanjima. Sta je pesnik hteo da kaze recima "ovoliko kontraverzija"?

NoName

pre 5 godina

Niti vide ofsajd, niti vide sudiju koji je podigao zastavicu, ali penal vide
(Kolektivno slepilo, 21. oktobar 2018 23:01)

Džabe ti što vidiš sudiju, kad ne razumeš šta on pokazuje. A on pokazuje da je aut za ekipu koja napada u smeru u kom on pokazuje. Dakle, sudija pokazuje da je aut za Spartak.

Gerrard

pre 5 godina

hahaha citam ovde kao onaj prvi nije penal ponela ga inercija gravitacija covek ga otvorenim djonon otkino umalo ga nije osakatio vama grobarima ne bi bio penal i vas igrac sataru da izvadi i da ga njome odvali jel realno uopste to sto lupate,ja znam da vam zeks ispira mozak par puta nedeljno ali ovakvo lupanje je cak i za vas previse.

Nikola

pre 5 godina

(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)
Pobednicki komentar HAHHAHAH.Cuj inercija,gravitacija hahhahahah.Covek ga kraponima razvalio u butinu.Dobro mu nogu nije polomio.A ovaj drugi je jos veci penal.Stojke da menja profesiju,ovakvo rusenje obaranje protivnika retko se vidja i u UFC.Cuj bio ofsajd.Sudija nije digao zastavicu.A ti reci svima nama gde moze da se vidi snimak gde se moze potvrditi dal je ofsajd ili nije.Ili opet zatrazite usluge geometara,arhitekata...

ferdinand

pre 5 godina

Šta je na ovoj utakmici bilo kontroverzno??? Još Partizana čist kao suza...A što bi grobari rekli, onakav penal Stojkovića se ne svira, čak i da nije bio ...

ferdinand

pre 5 godina

Šta je na ovoj utakmici bilo kontroverzno??? Još Partizana čist kao suza...A što bi grobari rekli, onakav penal Stojkovića se ne svira, čak i da nije bio ...
(ferdinand, 21. oktobar 2018 22:31)

*Bod Partizana čist kao suza.

marko992

pre 5 godina

Crvena Zvezda 1913,
ako tako misle i ostali navijaci Zvezde kao ti to je onda licemerstvo nevidjenih razmera.Dok nam je dobro (do raspada SFRJ)ok je,posle kao to nije valjalo nista.
Mislim da ti je mesto u politici zagarantovano.

Pera Zdera

pre 5 godina

Pa oba su i bila toliko cista da se cak ni igraci Partizana nisu bunili i tu se vec vidjelo da ce Mazic biti dobar sudija ijako je kasnije odlucio derbi tako sto nije svirao cist faul nad Mrdjom posle cega je Kojic dao gol al greske se desavaju. Ako Zvezda napravi dva ili deset penala ja prvi dizem ruku da se sviraju.Na kraju krajeva ko kaze da Stojkovic ne bi odbranio i ovaj drugi al problem je sto se ovako nesto ocigledno ne sudi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 21. oktobar 2018 19:58)

Da, ali je na istoj utakmici bio identičan faul u Zvezdinom kaznenom prostoru nad Ninkovićem pa nije pokazao na belu tačku... Dvostruki kriterijum na istoj utakmici... Zato je došla kosmička pravda sa Kojićevim golom na samom kraju utakmice...

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju! 
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:58) 

Bez blama izjavi navijač jugoslovenskog kluba, kojem je Jugoslavija omogućila da osvoji većinu trofeja, između ostalog i KEŠ. 

Na tvom mestu ja bih se više brinuo o katastrofi koja vam u Evropi sledi, jer tamo neće biti nekog Đokića da vas spasava.
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 21. oktobar 2018 21:27)

Klub nije mogao da bira vlast i svi su klubovi bili jugoslovenski,ali je samo jedan klub imao ideološki prefiks-jugoslovenski! Nije strasno što vam to tada nije smetalo ali je sramota da se danas time ponosite!O našoj katastrofi nemoj da brineš, imaš previše katastrofa u svom malom klubu!
Ne znam od koje katastrofe da počnete,one na tribini,u upravi,na terenu ili od rezultatskih koje ne znaš da li su gore u fudbalu ili košarci...Ipak je jedna druga katastrofa kod vas dominantna i izgleda neće nikada biti prevaziđena-moralna!

lepa olga

pre 5 godina

Gde sudija sme da svira dva penala protiv malog komsije. Doziveo bi medijski linc i bio na stubu srama. Saopstenja bi se redjala na 5 minuta.
(Miodrag, 21. oktobar 2018 19:15)

Pa moze se desiti da se ne vidi ofsajd al ovakva penalcina nema sanse da se ne vidi.U europi za ovakav prekrsaj ide i crveni al kod nas bar zuti je jos trebao dati. Ma ovdje nema sta ni raspravljati jer je ovo toliko cisto da se samo moze pricati o tome kako sudija nije imao petlje svirati dva penala protiv Partizana.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Borky, 21. oktobar 2018 19:13)

Pre je bio ovaj drugi start za penal nego onaj prvi kad je sviran. Gde ste videli da neko svira dva penala protiv Partizana ? Da je to uradio neko iz Spartaka,bila bi druga priča...
(BAKI, 21. oktobar 2018 19:10)

26. april 2014.
146. večiti derbi.
Milorad Mažić dva puta svirao najstrožu kaznu za Crvenu zvezdu.

Марко

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.
(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)


Инерција нема апсолутно никакве везе са гравитацијом. То што неко није имао намеру да направи прекршај, не значи да није направио прекршај. За намеру се добија јавна опомена (жути картон).

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 5 godina

Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju!
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:58)

Bez blama izjavi navijač jugoslovenskog kluba, kojem je Jugoslavija omogućila da osvoji većinu trofeja, između ostalog i KEŠ.

Na tvom mestu ja bih se više brinuo o katastrofi koja vam u Evropi sledi, jer tamo neće biti nekog Đokića da vas spasava.

Marko

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.
(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)

Hahahah auu tebra al me nasmeja. Knjigu u šake, nije fudbal za tebe.

navijac

pre 5 godina

Bio je penal, zato sto je igrac prvi stigao do lopte. Ali isto tako je bio i ofsajd, tako da je sudija napravio dvostruku gresku u ovom slucaju, ali srecom po njega, ispalo je pravedno na kraju.

Bedno piskaralo

pre 5 godina

Kakve veze ima, to sto linijski sudija nije signalizirao, a glavni svirao ofsajd? Valjda je dovoljno, sto je ovaj sa Arene to rekao, a verujem da ce i Zeljko Pantic da potvrdi. Gde ces cvrsci dokaz?

MomaSRB

pre 5 godina

Ofsajd cist, igrac Spartaka bio ispred Stojkovica. Vasic je obavio zadatak, sto bi braca Englezi mission complete.
(BODIBOND, 21. oktobar 2018 19:10)

Pa, uglavnom su igrači ispred Stojkovića, inače u suprotnom bi bili izvan terena.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)

Mažiću ti li si...

Jaran

pre 5 godina

Zuja
Jel ti kapiras da je posle izvodjenja slobodnog udarca jedan igrac Spartaka udario loptu glavom? Zaustavi snimak i uveri se, igrac koji je bio u ofsajdu se ne vidi jer je iza igraca Partizana iz ugla glavne kamere. Nadji pregled meca, posle utakmice su pustili snimak sa kamere koja je u liniji i iz koje se vidi da je bio u ofsajdu.

Стари Келт

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.

спортски уметник

pre 5 godina

Прво је офсајд што се чак и са ове камере јасно види, друго уколико мало боље погледате, на поновљеном снимку се јасно види да играч Спартака гази Стојковића на ногу пре него што ће доћи до контакта телом, тако да не знам шта ту није јасно....

dragan

pre 5 godina

Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :)
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 21. oktobar 2018 19:24)

Secam se i ja izjave vaseg tadasnjeg golmana koji je rekao da su postojala oba penala

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Реално, по приказаној игри Спартак је заслужио један бод, Партизан ниједан.
(Лепи Цане, 21. oktobar 2018 19:35)

Apsolutno se slazem.

Podrska

pre 5 godina

Nekom smeta jak Spartak. Spartak od četiri suta ka golu, od toga jedan bio polupokusaj lopta otišla 7 metara od leve desne stative. Jak Spartak. Šteta što ove iz humske neće gol, inače bi bila druga priča.

Hagiano

pre 5 godina

Зашто је одбојка уз тенис данас најравноправнији спорт на свету. Увођењем контролисаног челенџ система одбојка је смањила грешке судија на минимум. Па након одиграних мечева нема оваквих наслова као алибија за лош одигран меч.
Лига као што је наша вапи, пре свега за реномираном званичном тв кућом која преноси утакмице. РТС-у се оволико пропуста никад није дешавало. Арени свако наредно коло исплива аматеризам.
Нисам гледао меч па не могу да говорим о овој утакмици, али свако коло неко има неки повод за жалбу. А генерално смо народ који стално се жали на нешто, а у спорту за то има највише простора и материјала.
ФСС је добио добру лову од СП, најбоље улагање би, поред сређивања стадиона широм земље било и оспособљавање квалитетног контролинга и система подршке судијама, да ли у виду гол технологије за почетак, а после и тог челенџа.
Па кад се смање грешке судија ваљда ћемо онда више гледати у игру вољеног тима него у судију.

dragan

pre 5 godina

Звездаши идите гледајте Звезда кидс.
(Папи, 21. oktobar 2018 19:32)

Pa to je ozbiljnija emisija od onog vaseg pantica

Zvezda - Krcun 1945

pre 5 godina

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.
(PFC 1970, 21. oktobar 2018 19:43)

Zato se ponosi takvima kao ti.... Evo sad i dva puta godišnje smo "ponosni"!
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:01)

Dva puta godišnje smo "ponosni" zahvaljujući čoveku koji je navijač kluba za kojeg ti navijaš.

VanjaLFC

pre 5 godina

Ljudi polemišu neke gluposti da li je bila nedozvoljena pozicija ili ne. Oh kakvih li budalaština.
Gledam, Zvezdi jedva čekaju da sude penale, a suditi sa druge strane 2 u roku od nekoliko minuta protiv Partizana....ne daj bože.
Ovde izgovora nema.
Opravdanja nema.
Pameti nema.
Sudije su nam skandalozne.

VanjaLFC

pre 5 godina

Ljudi polemišu neke gluposti da li je bila nedozvoljena pozicija ili ne. Oh kakvih li budalaština.
Gledam, Zvezdi jedva čekaju da sude penale, a suditi sa druge strane 2 u roku od nekoliko minuta protiv Partizana....ne daj bože.
Ovde izgovora nema.
Opravdanja nema.
Pameti nema.
Sudije su nam skandalozne.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP.... 
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 19:31) 

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.
(PFC 1970, 21. oktobar 2018 19:43)

Zato se ponosi takvima kao ti.... Evo sad i dva puta godišnje smo "ponosni"!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Dva puta godišnje smo "ponosni" zahvaljujući čoveku koji je navijač kluba za kojeg ti navijaš.
(Zvezda - Krcun 1945, 21. oktobar 2018 20:40

Čekaj, jel to misliš na onog što mu se svaki dan zahvaljujete?
Na onog što odreši državnu kesu kad god zakmečite?
Onog što vam dade vilu na Dedinju?
Onog, za kog je vaš "mag" izjavio da je brilijantan političar i oduševljeno mu tapšao iz prvih redova?
Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju!

bzvz

pre 5 godina

Прво је офсајд што се чак и са ове камере јасно види, друго уколико мало боље погледате, на поновљеном снимку се јасно види да играч Спартака гази Стојковића на ногу пре него што ће доћи до контакта телом, тако да не знам шта ту није јасно....
(спортски уметник, 21. oktobar 2018 20:26)

ocekujem objasnjenje kod Amidzija.

Лепи Цане

pre 5 godina

Реално, по приказаној игри Спартак је заслужио један бод, Партизан ниједан.

Vladimir Zemun

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.
(@ГИХТ, 21. oktobar 2018 18:48)

Opsajd!
Op, op, op, pozdravi učiteljicu.

Borky

pre 5 godina

Nagradno pitanje: 
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
(Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Sto spinujes?Odgovori jednostavno jel bio penal ili nije a ne da sve pravdas sa nekom drugom pricom.Sta me briga koliko je bilo penala za ovoga ili onoga. Ovdje je pitanje jasno i odgovori na njega a ne da spinujes sram te bilo.

Marko

pre 5 godina

Kad se stopira na 0:51, da se primetiti da je bio ofsajd. Igrač kojem je upućena lopta je iza igrača Partizana. Da je u liniji video bi se.

za laike

pre 5 godina

Cist ofsajd, svako ko ume da zaustavi snimak u pravom trenutku moze videti da je igrac koji je usao u duel sa Stojkovicm u ofsadju.
Ko ne ume, nek nadje nekog ko ume.

NY

pre 5 godina

Nagradno pitanje: 
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
(Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Gledaj tvoje dvoriste
Znaci ako nije za Zvezdu ne sme ni proziv Partizana. Sudija mora da svira onoliko koliko ih je bilo.I deset ako treba

Nikos

pre 5 godina

Nikad ovakve tekstove ne komentarisem, ali ovaj sam morao, lopta prosla Stojkovica i on hvata igraca i uz pomoc ruku ga prevrce kroz vazduh i nije penal, HAHA...

PFC 1970

pre 5 godina

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP....
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 19:31)

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.

....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*

pre 5 godina

To i jest problem naseg fudbala jer boze moj kako da sviras dva penala protiv Partizana ili Zvezde pa kad izadju u europu onda se cude i uglavnom utakmice zavrsavaju sa crvenim i kojim penalom.Ako naprave 10 penala svirni deset majstore pa da je i bog otac.
(Borky, 21. oktobar 2018 19:17)

--------------------
Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :)
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!

Марко

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)

Није требало ни да се игра утакмица. Штета што су ови газили траву.

Zuja

pre 5 godina

Cist ofsajd, svako ko ume da zaustavi snimak u pravom trenutku moze videti da je igrac koji je usao u duel sa Stojkovicm u ofsadju. 
Ko ne ume, nek nadje nekog ko ume.
(za laike, 21. oktobar 2018 19:04

Ofsajd nije kada igrac prima loptu vec kada je lopta upucena.Zaustavi snimak i uveri se.

ArtuDitu

pre 5 godina

Posto sudija nije dosudio ofsajd i pustio je igru onda je greska sto nije "svirao" penal. Na snimku se jasno vidi da je igrac Spartaka stigao do lopte pre golmana Stojkovica i da je ovaj telom uleteo u njega i odneo ga. Ukoliko je ofsajd postojao greska pomocnog sudije je sto nije signalizirao nedozvoljenu poziciju igraca Spartaka. Ako je situacija nije bila ocigledna po trenutnim kriterijumima prednost se daje napadacu. Ukoliko je postojao cetvrti sudija onda je kod nedosudjenog penala njegova greska najveca. Zbog toga sudije moraju da funkcionisu kao tim i da imaju poverenja jedni u druge. Naravno, pitanje je i da li su imali hrabrosti da dosude dva penala protiv Partizana.

bole

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen

Borky

pre 5 godina

Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :) 
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!
(....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 21. oktobar 2018 19:24)

Pa oba su i bila toliko cista da se cak ni igraci Partizana nisu bunili i tu se vec vidjelo da ce Mazic biti dobar sudija ijako je kasnije odlucio derbi tako sto nije svirao cist faul nad Mrdjom posle cega je Kojic dao gol al greske se desavaju. Ako Zvezda napravi dva ili deset penala ja prvi dizem ruku da se sviraju.Na kraju krajeva ko kaze da Stojkovic ne bi odbranio i ovaj drugi al problem je sto se ovako nesto ocigledno ne sudi.

nista o nicemu

pre 5 godina

Znaci sad je OK sto je kamera losa kad je Partizan bolje prosao? Pa vas Grobare treba stvarno da je sramota kakve imate duple arsine. SRAMNO

Лепи Цане

pre 5 godina

Пенал има предност у односу на офсајд јер је тежи прекршај, тако да је Спартак оштећен.

Hahahahahaha

pre 5 godina

Nagradno pitanje:
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Evo ja da probam: Sudjeno je onoliko penala koliko su protivnici puta presli na zvezdinu polovinu. Javi ako je tacan odgovor

Nemus

pre 5 godina

(Miodrag, 21. oktobar 2018 19:15)

Imam jedno pitanje za tebe. Kada je sviran penal protiv Zvezde u super ligi. Verovatno i bog ne pamti. Tako drugar javi se kad protiv Zvezde bude dosuđen penal da protiskutujemo.

Borky

pre 5 godina

Ne znam da li je bio ofsajd, ali ako nije, onda cist penal i zuti za Stojkovica. Ali retko koji sudija bi svirao dva penala protiv nekog od vecitih.
(Lars, 21. oktobar 2018 18:54)

To i jest problem naseg fudbala jer boze moj kako da sviras dva penala protiv Partizana ili Zvezde pa kad izadju u europu onda se cude i uglavnom utakmice zavrsavaju sa crvenim i kojim penalom.Ako naprave 10 penala svirni deset majstore pa da je i bog otac.

Borky

pre 5 godina

Pa moze se desiti da se ne vidi ofsajd al ovakva penalcina nema sanse da se ne vidi.U europi za ovakav prekrsaj ide i crveni al kod nas bar zuti je jos trebao dati. Ma ovdje nema sta ni raspravljati jer je ovo toliko cisto da se samo moze pricati o tome kako sudija nije imao petlje svirati dva penala protiv Partizana.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Šta treba Partizanu da se uradi, pa da nečiji kompleksi i frustracije najzad nestanu? 

Znači, šta reći... Džaba vam svi penali sveta, kad VELIKI VLADIMIR SVE BRANI!
(Drobnjak iz auta, 21.

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP....

Leti vreme

pre 5 godina

Nakon neugodnog Proletera sa Slane Bare i Zdrebceva Krv je otkinula dva boda velikanu koji ceka Sredu da putem TV prijemnika vidi Liverpool u Beogradu. Prvi penal cist kao suza,ni nesretni Scekic se nije bunio a Partizan ovom igrom ne bi dao gol do Utorka

BAKI

pre 5 godina

Pre je bio ovaj drugi start za penal nego onaj prvi kad je sviran. Gde ste videli da neko svira dva penala protiv Partizana ? Da je to uradio neko iz Spartaka,bila bi druga priča...

Zoka

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)
Ahahahahahahahahahahahahhhahahahhahahahahah legendo...

Delija

pre 5 godina

Navijaci Zvezde od titule iz 2014. godine (povrsno) prate fudbal i zato imaju pogresno misljenje da je ovde rec o penalu.
(BODIBOND, 21. oktobar 2018 

Navijaci Zvezde imaju misljenje da si dosadan sa svakodnevnim komentarima i to na desetine po svakoj temi. Ko je DADANUO gol, je li bio iz OPSAJDA i da li su samo SUTALI loptu

Miodrag

pre 5 godina

Gde sudija sme da svira dva penala protiv malog komsije. Doziveo bi medijski linc i bio na stubu srama. Saopstenja bi se redjala na 5 minuta.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Ako Liverpul ne pobedi u sredu biće baš teško, čak je moguć i scenario sa tragičnim posledicama!
Svakom simpatizeru jugoslovenskog kluba Liverpul je svetlost u tunelu ali ne na kraju tunela, jer tunel je predugačak, kraj se ne nazire, biće tu još mraka, pa srećno tumaranje!

@ГИХТ

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.

Nebitno ili nije bitno

pre 5 godina

Ako nije bilo ofsajda, tj. nije sviran, kod druge situacije onda je sudija pogrešio jer je ono očigledan prekršaj golmana nad igračem.

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

Koliko penala protiv Partizana bi bilo dovoljno da neko spava mirno i bude zadovoljan?

Koliko bodova prednosti na tabeli bi nekome bilo dovoljno da spava mirno?

Šta treba Partizanu da se uradi, pa da nečiji kompleksi i frustracije najzad nestanu?

Znači, šta reći... Džaba vam svi penali sveta, kad VELIKI VLADIMIR SVE BRANI!

musmulac

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.
(@ГИХТ, 21. oktobar 2018 18:48)
opsajd!?!?!?!?!
joj majko majčice.

Matori

pre 5 godina

Ocekujemo Partizanov vesnik gde ce se lepo reci kako nisu svirana 3 penala za Partizan i 5 ofsajda, A bogami i u Evropi partizan redovno kradu pa se ne moze ni tamo...

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

NAGRADNO PITANJE :

Da li će Pantić u Vesniku pomenuti nedosudjeni penal za Spartak i zašto neće ?

Pobednik dobija put u Surdulicu za dvoje !!

Lars

pre 5 godina

Ne znam da li je bio ofsajd, ali ako nije, onda cist penal i zuti za Stojkovica. Ali retko koji sudija bi svirao dva penala protiv nekog od vecitih.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

NAGRADNO PITANJE :

Da li će Pantić u Vesniku pomenuti nedosudjeni penal za Spartak i zašto neće ?

Pobednik dobija put u Surdulicu za dvoje !!

Matori

pre 5 godina

Ocekujemo Partizanov vesnik gde ce se lepo reci kako nisu svirana 3 penala za Partizan i 5 ofsajda, A bogami i u Evropi partizan redovno kradu pa se ne moze ni tamo...

Marko

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.
(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)

Hahahah auu tebra al me nasmeja. Knjigu u šake, nije fudbal za tebe.

@ГИХТ

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.

Марко

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)

Није требало ни да се игра утакмица. Штета што су ови газили траву.

nista o nicemu

pre 5 godina

Znaci sad je OK sto je kamera losa kad je Partizan bolje prosao? Pa vas Grobare treba stvarno da je sramota kakve imate duple arsine. SRAMNO

Nebitno ili nije bitno

pre 5 godina

Ako nije bilo ofsajda, tj. nije sviran, kod druge situacije onda je sudija pogrešio jer je ono očigledan prekršaj golmana nad igračem.

MomaSRB

pre 5 godina

Ofsajd cist, igrac Spartaka bio ispred Stojkovica. Vasic je obavio zadatak, sto bi braca Englezi mission complete.
(BODIBOND, 21. oktobar 2018 19:10)

Pa, uglavnom su igrači ispred Stojkovića, inače u suprotnom bi bili izvan terena.

Lars

pre 5 godina

Ne znam da li je bio ofsajd, ali ako nije, onda cist penal i zuti za Stojkovica. Ali retko koji sudija bi svirao dva penala protiv nekog od vecitih.

dragan

pre 5 godina

Звездаши идите гледајте Звезда кидс.
(Папи, 21. oktobar 2018 19:32)

Pa to je ozbiljnija emisija od onog vaseg pantica

Марко

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.
(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)


Инерција нема апсолутно никакве везе са гравитацијом. То што неко није имао намеру да направи прекршај, не значи да није направио прекршај. За намеру се добија јавна опомена (жути картон).

Miodrag

pre 5 godina

Gde sudija sme da svira dva penala protiv malog komsije. Doziveo bi medijski linc i bio na stubu srama. Saopstenja bi se redjala na 5 minuta.

Nikos

pre 5 godina

Nikad ovakve tekstove ne komentarisem, ali ovaj sam morao, lopta prosla Stojkovica i on hvata igraca i uz pomoc ruku ga prevrce kroz vazduh i nije penal, HAHA...

Hahahahahaha

pre 5 godina

Nagradno pitanje:
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Evo ja da probam: Sudjeno je onoliko penala koliko su protivnici puta presli na zvezdinu polovinu. Javi ako je tacan odgovor

Delija

pre 5 godina

Navijaci Zvezde od titule iz 2014. godine (povrsno) prate fudbal i zato imaju pogresno misljenje da je ovde rec o penalu.
(BODIBOND, 21. oktobar 2018 

Navijaci Zvezde imaju misljenje da si dosadan sa svakodnevnim komentarima i to na desetine po svakoj temi. Ko je DADANUO gol, je li bio iz OPSAJDA i da li su samo SUTALI loptu

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)

Mažiću ti li si...

Gerrard

pre 5 godina

hahaha citam ovde kao onaj prvi nije penal ponela ga inercija gravitacija covek ga otvorenim djonon otkino umalo ga nije osakatio vama grobarima ne bi bio penal i vas igrac sataru da izvadi i da ga njome odvali jel realno uopste to sto lupate,ja znam da vam zeks ispira mozak par puta nedeljno ali ovakvo lupanje je cak i za vas previse.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Реално, по приказаној игри Спартак је заслужио један бод, Партизан ниједан.
(Лепи Цане, 21. oktobar 2018 19:35)

Apsolutno se slazem.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Šta treba Partizanu da se uradi, pa da nečiji kompleksi i frustracije najzad nestanu? 

Znači, šta reći... Džaba vam svi penali sveta, kad VELIKI VLADIMIR SVE BRANI!
(Drobnjak iz auta, 21.

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP....

Borky

pre 5 godina

Ne znam da li je bio ofsajd, ali ako nije, onda cist penal i zuti za Stojkovica. Ali retko koji sudija bi svirao dva penala protiv nekog od vecitih.
(Lars, 21. oktobar 2018 18:54)

To i jest problem naseg fudbala jer boze moj kako da sviras dva penala protiv Partizana ili Zvezde pa kad izadju u europu onda se cude i uglavnom utakmice zavrsavaju sa crvenim i kojim penalom.Ako naprave 10 penala svirni deset majstore pa da je i bog otac.

Лепи Цане

pre 5 godina

Реално, по приказаној игри Спартак је заслужио један бод, Партизан ниједан.

bzvz

pre 5 godina

Прво је офсајд што се чак и са ове камере јасно види, друго уколико мало боље погледате, на поновљеном снимку се јасно види да играч Спартака гази Стојковића на ногу пре него што ће доћи до контакта телом, тако да не знам шта ту није јасно....
(спортски уметник, 21. oktobar 2018 20:26)

ocekujem objasnjenje kod Amidzija.

Nikola

pre 5 godina

(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)
Pobednicki komentar HAHHAHAH.Cuj inercija,gravitacija hahhahahah.Covek ga kraponima razvalio u butinu.Dobro mu nogu nije polomio.A ovaj drugi je jos veci penal.Stojke da menja profesiju,ovakvo rusenje obaranje protivnika retko se vidja i u UFC.Cuj bio ofsajd.Sudija nije digao zastavicu.A ti reci svima nama gde moze da se vidi snimak gde se moze potvrditi dal je ofsajd ili nije.Ili opet zatrazite usluge geometara,arhitekata...

Bedno piskaralo

pre 5 godina

Kakve veze ima, to sto linijski sudija nije signalizirao, a glavni svirao ofsajd? Valjda je dovoljno, sto je ovaj sa Arene to rekao, a verujem da ce i Zeljko Pantic da potvrdi. Gde ces cvrsci dokaz?

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Ako Liverpul ne pobedi u sredu biće baš teško, čak je moguć i scenario sa tragičnim posledicama!
Svakom simpatizeru jugoslovenskog kluba Liverpul je svetlost u tunelu ali ne na kraju tunela, jer tunel je predugačak, kraj se ne nazire, biće tu još mraka, pa srećno tumaranje!

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju! 
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:58) 

Bez blama izjavi navijač jugoslovenskog kluba, kojem je Jugoslavija omogućila da osvoji većinu trofeja, između ostalog i KEŠ. 

Na tvom mestu ja bih se više brinuo o katastrofi koja vam u Evropi sledi, jer tamo neće biti nekog Đokića da vas spasava.
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 21. oktobar 2018 21:27)

Klub nije mogao da bira vlast i svi su klubovi bili jugoslovenski,ali je samo jedan klub imao ideološki prefiks-jugoslovenski! Nije strasno što vam to tada nije smetalo ali je sramota da se danas time ponosite!O našoj katastrofi nemoj da brineš, imaš previše katastrofa u svom malom klubu!
Ne znam od koje katastrofe da počnete,one na tribini,u upravi,na terenu ili od rezultatskih koje ne znaš da li su gore u fudbalu ili košarci...Ipak je jedna druga katastrofa kod vas dominantna i izgleda neće nikada biti prevaziđena-moralna!

Borky

pre 5 godina

Pa moze se desiti da se ne vidi ofsajd al ovakva penalcina nema sanse da se ne vidi.U europi za ovakav prekrsaj ide i crveni al kod nas bar zuti je jos trebao dati. Ma ovdje nema sta ni raspravljati jer je ovo toliko cisto da se samo moze pricati o tome kako sudija nije imao petlje svirati dva penala protiv Partizana.

Zuja

pre 5 godina

Cist ofsajd, svako ko ume da zaustavi snimak u pravom trenutku moze videti da je igrac koji je usao u duel sa Stojkovicm u ofsadju. 
Ko ne ume, nek nadje nekog ko ume.
(za laike, 21. oktobar 2018 19:04

Ofsajd nije kada igrac prima loptu vec kada je lopta upucena.Zaustavi snimak i uveri se.

NY

pre 5 godina

Nagradno pitanje: 
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
(Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Gledaj tvoje dvoriste
Znaci ako nije za Zvezdu ne sme ni proziv Partizana. Sudija mora da svira onoliko koliko ih je bilo.I deset ako treba

Borky

pre 5 godina

Nagradno pitanje: 
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
(Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Sto spinujes?Odgovori jednostavno jel bio penal ili nije a ne da sve pravdas sa nekom drugom pricom.Sta me briga koliko je bilo penala za ovoga ili onoga. Ovdje je pitanje jasno i odgovori na njega a ne da spinujes sram te bilo.

NoName

pre 5 godina

Niti vide ofsajd, niti vide sudiju koji je podigao zastavicu, ali penal vide
(Kolektivno slepilo, 21. oktobar 2018 23:01)

Džabe ti što vidiš sudiju, kad ne razumeš šta on pokazuje. A on pokazuje da je aut za ekipu koja napada u smeru u kom on pokazuje. Dakle, sudija pokazuje da je aut za Spartak.

ArtuDitu

pre 5 godina

Posto sudija nije dosudio ofsajd i pustio je igru onda je greska sto nije "svirao" penal. Na snimku se jasno vidi da je igrac Spartaka stigao do lopte pre golmana Stojkovica i da je ovaj telom uleteo u njega i odneo ga. Ukoliko je ofsajd postojao greska pomocnog sudije je sto nije signalizirao nedozvoljenu poziciju igraca Spartaka. Ako je situacija nije bila ocigledna po trenutnim kriterijumima prednost se daje napadacu. Ukoliko je postojao cetvrti sudija onda je kod nedosudjenog penala njegova greska najveca. Zbog toga sudije moraju da funkcionisu kao tim i da imaju poverenja jedni u druge. Naravno, pitanje je i da li su imali hrabrosti da dosude dva penala protiv Partizana.

Zoka

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)
Ahahahahahahahahahahahahhhahahahhahahahahah legendo...

Leti vreme

pre 5 godina

Nakon neugodnog Proletera sa Slane Bare i Zdrebceva Krv je otkinula dva boda velikanu koji ceka Sredu da putem TV prijemnika vidi Liverpool u Beogradu. Prvi penal cist kao suza,ni nesretni Scekic se nije bunio a Partizan ovom igrom ne bi dao gol do Utorka

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Dva puta godišnje smo "ponosni" zahvaljujući čoveku koji je navijač kluba za kojeg ti navijaš.
(Zvezda - Krcun 1945, 21. oktobar 2018 20:40

Čekaj, jel to misliš na onog što mu se svaki dan zahvaljujete?
Na onog što odreši državnu kesu kad god zakmečite?
Onog što vam dade vilu na Dedinju?
Onog, za kog je vaš "mag" izjavio da je brilijantan političar i oduševljeno mu tapšao iz prvih redova?
Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju!

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP.... 
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 19:31) 

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.
(PFC 1970, 21. oktobar 2018 19:43)

Zato se ponosi takvima kao ti.... Evo sad i dva puta godišnje smo "ponosni"!

dragan

pre 5 godina

Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :)
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 21. oktobar 2018 19:24)

Secam se i ja izjave vaseg tadasnjeg golmana koji je rekao da su postojala oba penala

musmulac

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.
(@ГИХТ, 21. oktobar 2018 18:48)
opsajd!?!?!?!?!
joj majko majčice.

Vladimir Zemun

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.
(@ГИХТ, 21. oktobar 2018 18:48)

Opsajd!
Op, op, op, pozdravi učiteljicu.

BAKI

pre 5 godina

Pre je bio ovaj drugi start za penal nego onaj prvi kad je sviran. Gde ste videli da neko svira dva penala protiv Partizana ? Da je to uradio neko iz Spartaka,bila bi druga priča...

Borky

pre 5 godina

Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :) 
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!
(....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 21. oktobar 2018 19:24)

Pa oba su i bila toliko cista da se cak ni igraci Partizana nisu bunili i tu se vec vidjelo da ce Mazic biti dobar sudija ijako je kasnije odlucio derbi tako sto nije svirao cist faul nad Mrdjom posle cega je Kojic dao gol al greske se desavaju. Ako Zvezda napravi dva ili deset penala ja prvi dizem ruku da se sviraju.Na kraju krajeva ko kaze da Stojkovic ne bi odbranio i ovaj drugi al problem je sto se ovako nesto ocigledno ne sudi.

Hagiano

pre 5 godina

Зашто је одбојка уз тенис данас најравноправнији спорт на свету. Увођењем контролисаног челенџ система одбојка је смањила грешке судија на минимум. Па након одиграних мечева нема оваквих наслова као алибија за лош одигран меч.
Лига као што је наша вапи, пре свега за реномираном званичном тв кућом која преноси утакмице. РТС-у се оволико пропуста никад није дешавало. Арени свако наредно коло исплива аматеризам.
Нисам гледао меч па не могу да говорим о овој утакмици, али свако коло неко има неки повод за жалбу. А генерално смо народ који стално се жали на нешто, а у спорту за то има највише простора и материјала.
ФСС је добио добру лову од СП, најбоље улагање би, поред сређивања стадиона широм земље било и оспособљавање квалитетног контролинга и система подршке судијама, да ли у виду гол технологије за почетак, а после и тог челенџа.
Па кад се смање грешке судија ваљда ћемо онда више гледати у игру вољеног тима него у судију.

Лепи Цане

pre 5 godina

Пенал има предност у односу на офсајд јер је тежи прекршај, тако да је Спартак оштећен.

ferdinand

pre 5 godina

Šta je na ovoj utakmici bilo kontroverzno??? Još Partizana čist kao suza...A što bi grobari rekli, onakav penal Stojkovića se ne svira, čak i da nije bio ...
(ferdinand, 21. oktobar 2018 22:31)

*Bod Partizana čist kao suza.

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

Koliko penala protiv Partizana bi bilo dovoljno da neko spava mirno i bude zadovoljan?

Koliko bodova prednosti na tabeli bi nekome bilo dovoljno da spava mirno?

Šta treba Partizanu da se uradi, pa da nečiji kompleksi i frustracije najzad nestanu?

Znači, šta reći... Džaba vam svi penali sveta, kad VELIKI VLADIMIR SVE BRANI!

ferdinand

pre 5 godina

Šta je na ovoj utakmici bilo kontroverzno??? Još Partizana čist kao suza...A što bi grobari rekli, onakav penal Stojkovića se ne svira, čak i da nije bio ...

lepa olga

pre 5 godina

Gde sudija sme da svira dva penala protiv malog komsije. Doziveo bi medijski linc i bio na stubu srama. Saopstenja bi se redjala na 5 minuta.
(Miodrag, 21. oktobar 2018 19:15)

Pa moze se desiti da se ne vidi ofsajd al ovakva penalcina nema sanse da se ne vidi.U europi za ovakav prekrsaj ide i crveni al kod nas bar zuti je jos trebao dati. Ma ovdje nema sta ni raspravljati jer je ovo toliko cisto da se samo moze pricati o tome kako sudija nije imao petlje svirati dva penala protiv Partizana.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Borky, 21. oktobar 2018 19:13)

Pre je bio ovaj drugi start za penal nego onaj prvi kad je sviran. Gde ste videli da neko svira dva penala protiv Partizana ? Da je to uradio neko iz Spartaka,bila bi druga priča...
(BAKI, 21. oktobar 2018 19:10)

26. april 2014.
146. večiti derbi.
Milorad Mažić dva puta svirao najstrožu kaznu za Crvenu zvezdu.

za laike

pre 5 godina

Cist ofsajd, svako ko ume da zaustavi snimak u pravom trenutku moze videti da je igrac koji je usao u duel sa Stojkovicm u ofsadju.
Ko ne ume, nek nadje nekog ko ume.

PFC 1970

pre 5 godina

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP....
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 19:31)

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 5 godina

Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju!
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:58)

Bez blama izjavi navijač jugoslovenskog kluba, kojem je Jugoslavija omogućila da osvoji većinu trofeja, između ostalog i KEŠ.

Na tvom mestu ja bih se više brinuo o katastrofi koja vam u Evropi sledi, jer tamo neće biti nekog Đokića da vas spasava.

Partizan Šampion

pre 5 godina

Meni deluje da je bio ofsajd ali i pored toga ni jedan od nasih sudija sem Mazica nema m**a da sudi 2 penala protiv Zvezde ili Partizana

VanjaLFC

pre 5 godina

Ljudi polemišu neke gluposti da li je bila nedozvoljena pozicija ili ne. Oh kakvih li budalaština.
Gledam, Zvezdi jedva čekaju da sude penale, a suditi sa druge strane 2 u roku od nekoliko minuta protiv Partizana....ne daj bože.
Ovde izgovora nema.
Opravdanja nema.
Pameti nema.
Sudije su nam skandalozne.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Niti vide ofsajd, niti vide sudiju koji je podigao zastavicu, ali penal vide
(Kolektivno slepilo, 21. oktobar 2018 23:01)

Da l' je moguce da covek ovo napise? Sta kaze, podigao zastavicu za ofsajd?

navijac

pre 5 godina

Bio je penal, zato sto je igrac prvi stigao do lopte. Ali isto tako je bio i ofsajd, tako da je sudija napravio dvostruku gresku u ovom slucaju, ali srecom po njega, ispalo je pravedno na kraju.

....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*

pre 5 godina

To i jest problem naseg fudbala jer boze moj kako da sviras dva penala protiv Partizana ili Zvezde pa kad izadju u europu onda se cude i uglavnom utakmice zavrsavaju sa crvenim i kojim penalom.Ako naprave 10 penala svirni deset majstore pa da je i bog otac.
(Borky, 21. oktobar 2018 19:17)

--------------------
Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :)
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!

prekoOkeanskeDelije

pre 5 godina

I po naslovu je jasno da je sudija napravio ogromnu gresku nedosudivsi ni jedno ni drugo. Prekrsaj ne samo da je cist k'o suza vec je Stojke-azilant trebalo da dobije makar zuti za ovo. Igrac Spartaka dolazi prvi do lopte i biva majagerisan. E sad, iz ovog ugla deluje da ofsajda nije bilo cisto neko procenom iz kog ugla je dotrcao igrac Spartaka, ali svejedno sudije nisu ni to signalizirale.

Bocko

pre 5 godina

@ Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58

E odavno me nečiji komentar nije nasmejao kao tvoj. Očekujem da i Pantić da slično objašnjenje.

Nemus

pre 5 godina

(Miodrag, 21. oktobar 2018 19:15)

Imam jedno pitanje za tebe. Kada je sviran penal protiv Zvezde u super ligi. Verovatno i bog ne pamti. Tako drugar javi se kad protiv Zvezde bude dosuđen penal da protiskutujemo.

VanjaLFC

pre 5 godina

Ljudi polemišu neke gluposti da li je bila nedozvoljena pozicija ili ne. Oh kakvih li budalaština.
Gledam, Zvezdi jedva čekaju da sude penale, a suditi sa druge strane 2 u roku od nekoliko minuta protiv Partizana....ne daj bože.
Ovde izgovora nema.
Opravdanja nema.
Pameti nema.
Sudije su nam skandalozne.

Jaran

pre 5 godina

Zuja
Jel ti kapiras da je posle izvodjenja slobodnog udarca jedan igrac Spartaka udario loptu glavom? Zaustavi snimak i uveri se, igrac koji je bio u ofsajdu se ne vidi jer je iza igraca Partizana iz ugla glavne kamere. Nadji pregled meca, posle utakmice su pustili snimak sa kamere koja je u liniji i iz koje se vidi da je bio u ofsajdu.

marko992

pre 5 godina

Crvena Zvezda 1913,
ako tako misle i ostali navijaci Zvezde kao ti to je onda licemerstvo nevidjenih razmera.Dok nam je dobro (do raspada SFRJ)ok je,posle kao to nije valjalo nista.
Mislim da ti je mesto u politici zagarantovano.

Samo bez kontraverzi

pre 5 godina

@ Stari Kelt

Objasni nama "nepismenima" znacenje recenice "posle ovoliko kontraverzija" pa onda nastavi sa inercijom,gravitacijom,kvadrat iznad hipotenuze to zna svako dete,jednak je zbiru kvadrata nad obe katete,zovite mi geodete trabunjanjima. Sta je pesnik hteo da kaze recima "ovoliko kontraverzija"?

Marko Niš

pre 5 godina

Kazna za glavnog i pomoćnog sudiju! Glavnog što nije svirao drugi penal a za pomoćnog što nije signalizirao ofsajd! Krajnje je vreme da sudije počnu da rade svoj posao. Nije im još mnogo vremena ostalo jer kad jednom dodje VAR sistem njihove tendenciozne greške ima da nestanu a poštenje u fudbalu imaće novu dimenziju!

Podrska

pre 5 godina

Nekom smeta jak Spartak. Spartak od četiri suta ka golu, od toga jedan bio polupokusaj lopta otišla 7 metara od leve desne stative. Jak Spartak. Šteta što ove iz humske neće gol, inače bi bila druga priča.

Pera Zdera

pre 5 godina

Pa oba su i bila toliko cista da se cak ni igraci Partizana nisu bunili i tu se vec vidjelo da ce Mazic biti dobar sudija ijako je kasnije odlucio derbi tako sto nije svirao cist faul nad Mrdjom posle cega je Kojic dao gol al greske se desavaju. Ako Zvezda napravi dva ili deset penala ja prvi dizem ruku da se sviraju.Na kraju krajeva ko kaze da Stojkovic ne bi odbranio i ovaj drugi al problem je sto se ovako nesto ocigledno ne sudi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 21. oktobar 2018 19:58)

Da, ali je na istoj utakmici bio identičan faul u Zvezdinom kaznenom prostoru nad Ninkovićem pa nije pokazao na belu tačku... Dvostruki kriterijum na istoj utakmici... Zato je došla kosmička pravda sa Kojićevim golom na samom kraju utakmice...

Zvezda - Krcun 1945

pre 5 godina

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.
(PFC 1970, 21. oktobar 2018 19:43)

Zato se ponosi takvima kao ti.... Evo sad i dva puta godišnje smo "ponosni"!
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:01)

Dva puta godišnje smo "ponosni" zahvaljujući čoveku koji je navijač kluba za kojeg ti navijaš.

спортски уметник

pre 5 godina

Прво је офсајд што се чак и са ове камере јасно види, друго уколико мало боље погледате, на поновљеном снимку се јасно види да играч Спартака гази Стојковића на ногу пре него што ће доћи до контакта телом, тако да не знам шта ту није јасно....

bole

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen

Marko

pre 5 godina

Kad se stopira na 0:51, da se primetiti da je bio ofsajd. Igrač kojem je upućena lopta je iza igrača Partizana. Da je u liniji video bi se.

Стари Келт

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.

Zika zivac

pre 5 godina

Iz nedelje u nedelju teska komedija sa grobarima.
(Ljubisa livac, 21. oktobar 2018 23:45)
A za koju nedelju UEFA ce vama dati tragikomediju na nekoliko godina.

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

Koliko penala protiv Partizana bi bilo dovoljno da neko spava mirno i bude zadovoljan?

Koliko bodova prednosti na tabeli bi nekome bilo dovoljno da spava mirno?

Šta treba Partizanu da se uradi, pa da nečiji kompleksi i frustracije najzad nestanu?

Znači, šta reći... Džaba vam svi penali sveta, kad VELIKI VLADIMIR SVE BRANI!

Стари Келт

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.

спортски уметник

pre 5 godina

Прво је офсајд што се чак и са ове камере јасно види, друго уколико мало боље погледате, на поновљеном снимку се јасно види да играч Спартака гази Стојковића на ногу пре него што ће доћи до контакта телом, тако да не знам шта ту није јасно....

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 5 godina

Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju!
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:58)

Bez blama izjavi navijač jugoslovenskog kluba, kojem je Jugoslavija omogućila da osvoji većinu trofeja, između ostalog i KEŠ.

Na tvom mestu ja bih se više brinuo o katastrofi koja vam u Evropi sledi, jer tamo neće biti nekog Đokića da vas spasava.

PFC 1970

pre 5 godina

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP....
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 19:31)

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.

za laike

pre 5 godina

Cist ofsajd, svako ko ume da zaustavi snimak u pravom trenutku moze videti da je igrac koji je usao u duel sa Stojkovicm u ofsadju.
Ko ne ume, nek nadje nekog ko ume.

bole

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen

Nemus

pre 5 godina

(Miodrag, 21. oktobar 2018 19:15)

Imam jedno pitanje za tebe. Kada je sviran penal protiv Zvezde u super ligi. Verovatno i bog ne pamti. Tako drugar javi se kad protiv Zvezde bude dosuđen penal da protiskutujemo.

Zvezda - Krcun 1945

pre 5 godina

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.
(PFC 1970, 21. oktobar 2018 19:43)

Zato se ponosi takvima kao ti.... Evo sad i dva puta godišnje smo "ponosni"!
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:01)

Dva puta godišnje smo "ponosni" zahvaljujući čoveku koji je navijač kluba za kojeg ti navijaš.

marko992

pre 5 godina

Crvena Zvezda 1913,
ako tako misle i ostali navijaci Zvezde kao ti to je onda licemerstvo nevidjenih razmera.Dok nam je dobro (do raspada SFRJ)ok je,posle kao to nije valjalo nista.
Mislim da ti je mesto u politici zagarantovano.

Jaran

pre 5 godina

Zuja
Jel ti kapiras da je posle izvodjenja slobodnog udarca jedan igrac Spartaka udario loptu glavom? Zaustavi snimak i uveri se, igrac koji je bio u ofsajdu se ne vidi jer je iza igraca Partizana iz ugla glavne kamere. Nadji pregled meca, posle utakmice su pustili snimak sa kamere koja je u liniji i iz koje se vidi da je bio u ofsajdu.

@ГИХТ

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.

....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*

pre 5 godina

To i jest problem naseg fudbala jer boze moj kako da sviras dva penala protiv Partizana ili Zvezde pa kad izadju u europu onda se cude i uglavnom utakmice zavrsavaju sa crvenim i kojim penalom.Ako naprave 10 penala svirni deset majstore pa da je i bog otac.
(Borky, 21. oktobar 2018 19:17)

--------------------
Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :)
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!

Marko

pre 5 godina

Kad se stopira na 0:51, da se primetiti da je bio ofsajd. Igrač kojem je upućena lopta je iza igrača Partizana. Da je u liniji video bi se.

Pera Zdera

pre 5 godina

Pa oba su i bila toliko cista da se cak ni igraci Partizana nisu bunili i tu se vec vidjelo da ce Mazic biti dobar sudija ijako je kasnije odlucio derbi tako sto nije svirao cist faul nad Mrdjom posle cega je Kojic dao gol al greske se desavaju. Ako Zvezda napravi dva ili deset penala ja prvi dizem ruku da se sviraju.Na kraju krajeva ko kaze da Stojkovic ne bi odbranio i ovaj drugi al problem je sto se ovako nesto ocigledno ne sudi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 21. oktobar 2018 19:58)

Da, ali je na istoj utakmici bio identičan faul u Zvezdinom kaznenom prostoru nad Ninkovićem pa nije pokazao na belu tačku... Dvostruki kriterijum na istoj utakmici... Zato je došla kosmička pravda sa Kojićevim golom na samom kraju utakmice...

VanjaLFC

pre 5 godina

Ljudi polemišu neke gluposti da li je bila nedozvoljena pozicija ili ne. Oh kakvih li budalaština.
Gledam, Zvezdi jedva čekaju da sude penale, a suditi sa druge strane 2 u roku od nekoliko minuta protiv Partizana....ne daj bože.
Ovde izgovora nema.
Opravdanja nema.
Pameti nema.
Sudije su nam skandalozne.

Лепи Цане

pre 5 godina

Пенал има предност у односу на офсајд јер је тежи прекршај, тако да је Спартак оштећен.

lepa olga

pre 5 godina

Gde sudija sme da svira dva penala protiv malog komsije. Doziveo bi medijski linc i bio na stubu srama. Saopstenja bi se redjala na 5 minuta.
(Miodrag, 21. oktobar 2018 19:15)

Pa moze se desiti da se ne vidi ofsajd al ovakva penalcina nema sanse da se ne vidi.U europi za ovakav prekrsaj ide i crveni al kod nas bar zuti je jos trebao dati. Ma ovdje nema sta ni raspravljati jer je ovo toliko cisto da se samo moze pricati o tome kako sudija nije imao petlje svirati dva penala protiv Partizana.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Borky, 21. oktobar 2018 19:13)

Pre je bio ovaj drugi start za penal nego onaj prvi kad je sviran. Gde ste videli da neko svira dva penala protiv Partizana ? Da je to uradio neko iz Spartaka,bila bi druga priča...
(BAKI, 21. oktobar 2018 19:10)

26. april 2014.
146. večiti derbi.
Milorad Mažić dva puta svirao najstrožu kaznu za Crvenu zvezdu.

navijac

pre 5 godina

Bio je penal, zato sto je igrac prvi stigao do lopte. Ali isto tako je bio i ofsajd, tako da je sudija napravio dvostruku gresku u ovom slucaju, ali srecom po njega, ispalo je pravedno na kraju.

VanjaLFC

pre 5 godina

Ljudi polemišu neke gluposti da li je bila nedozvoljena pozicija ili ne. Oh kakvih li budalaština.
Gledam, Zvezdi jedva čekaju da sude penale, a suditi sa druge strane 2 u roku od nekoliko minuta protiv Partizana....ne daj bože.
Ovde izgovora nema.
Opravdanja nema.
Pameti nema.
Sudije su nam skandalozne.

Vladimir Zemun

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.
(@ГИХТ, 21. oktobar 2018 18:48)

Opsajd!
Op, op, op, pozdravi učiteljicu.

Podrska

pre 5 godina

Nekom smeta jak Spartak. Spartak od četiri suta ka golu, od toga jedan bio polupokusaj lopta otišla 7 metara od leve desne stative. Jak Spartak. Šteta što ove iz humske neće gol, inače bi bila druga priča.

musmulac

pre 5 godina

Чист пенал за Спартак,нема дилема ,опсајд није био то се тачно види,а за груб фаул Сојковића ,који се одрекао српског држављанства,судија је требао доделити црвани картон.
(@ГИХТ, 21. oktobar 2018 18:48)
opsajd!?!?!?!?!
joj majko majčice.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Šta treba Partizanu da se uradi, pa da nečiji kompleksi i frustracije najzad nestanu? 

Znači, šta reći... Džaba vam svi penali sveta, kad VELIKI VLADIMIR SVE BRANI!
(Drobnjak iz auta, 21.

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP....

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

NAGRADNO PITANJE :

Da li će Pantić u Vesniku pomenuti nedosudjeni penal za Spartak i zašto neće ?

Pobednik dobija put u Surdulicu za dvoje !!

Hahahahahaha

pre 5 godina

Nagradno pitanje:
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Evo ja da probam: Sudjeno je onoliko penala koliko su protivnici puta presli na zvezdinu polovinu. Javi ako je tacan odgovor

Matori

pre 5 godina

Ocekujemo Partizanov vesnik gde ce se lepo reci kako nisu svirana 3 penala za Partizan i 5 ofsajda, A bogami i u Evropi partizan redovno kradu pa se ne moze ni tamo...

zauvek Cigan a ne Delija

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)

Mažiću ti li si...

Miodrag

pre 5 godina

Gde sudija sme da svira dva penala protiv malog komsije. Doziveo bi medijski linc i bio na stubu srama. Saopstenja bi se redjala na 5 minuta.

BAKI

pre 5 godina

Pre je bio ovaj drugi start za penal nego onaj prvi kad je sviran. Gde ste videli da neko svira dva penala protiv Partizana ? Da je to uradio neko iz Spartaka,bila bi druga priča...

NY

pre 5 godina

Nagradno pitanje: 
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
(Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Gledaj tvoje dvoriste
Znaci ako nije za Zvezdu ne sme ni proziv Partizana. Sudija mora da svira onoliko koliko ih je bilo.I deset ako treba

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Svako ima nešto čega se stidi, Srbija ima JSDP.... 
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 19:31) 

Svet se stidi Srbije, zbog ovakvih kao što si ti.
(PFC 1970, 21. oktobar 2018 19:43)

Zato se ponosi takvima kao ti.... Evo sad i dva puta godišnje smo "ponosni"!

Zoka

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)
Ahahahahahahahahahahahahhhahahahhahahahahah legendo...

Zuja

pre 5 godina

Cist ofsajd, svako ko ume da zaustavi snimak u pravom trenutku moze videti da je igrac koji je usao u duel sa Stojkovicm u ofsadju. 
Ko ne ume, nek nadje nekog ko ume.
(za laike, 21. oktobar 2018 19:04

Ofsajd nije kada igrac prima loptu vec kada je lopta upucena.Zaustavi snimak i uveri se.

nista o nicemu

pre 5 godina

Znaci sad je OK sto je kamera losa kad je Partizan bolje prosao? Pa vas Grobare treba stvarno da je sramota kakve imate duple arsine. SRAMNO

Zika zivac

pre 5 godina

Iz nedelje u nedelju teska komedija sa grobarima.
(Ljubisa livac, 21. oktobar 2018 23:45)
A za koju nedelju UEFA ce vama dati tragikomediju na nekoliko godina.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Dva puta godišnje smo "ponosni" zahvaljujući čoveku koji je navijač kluba za kojeg ti navijaš.
(Zvezda - Krcun 1945, 21. oktobar 2018 20:40

Čekaj, jel to misliš na onog što mu se svaki dan zahvaljujete?
Na onog što odreši državnu kesu kad god zakmečite?
Onog što vam dade vilu na Dedinju?
Onog, za kog je vaš "mag" izjavio da je brilijantan političar i oduševljeno mu tapšao iz prvih redova?
Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju!

Марко

pre 5 godina

Bio sam na tekmi i tacno u liniji kad je dodavanje upuceno i mogu reci da su se svi zacudili kako sudija nije svirao ofsajd jer je bio ocigledan a potom i penal jer je isto toliko bio ocigledan. Realno i iskreno ofsajd je postojao i posto sudija nije svirao ofsajd nije trebao ni penal i niko nije ostecen
(bole, 21. oktobar 2018 19:25)

Није требало ни да се игра утакмица. Штета што су ови газили траву.

Borky

pre 5 godina

Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :) 
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!
(....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 21. oktobar 2018 19:24)

Pa oba su i bila toliko cista da se cak ni igraci Partizana nisu bunili i tu se vec vidjelo da ce Mazic biti dobar sudija ijako je kasnije odlucio derbi tako sto nije svirao cist faul nad Mrdjom posle cega je Kojic dao gol al greske se desavaju. Ako Zvezda napravi dva ili deset penala ja prvi dizem ruku da se sviraju.Na kraju krajeva ko kaze da Stojkovic ne bi odbranio i ovaj drugi al problem je sto se ovako nesto ocigledno ne sudi.

Borky

pre 5 godina

Nagradno pitanje: 
Koliko penala je svirano protiv Crvene zvezde ove godine?
(Milan, 21. oktobar 2018 19:13)

Sto spinujes?Odgovori jednostavno jel bio penal ili nije a ne da sve pravdas sa nekom drugom pricom.Sta me briga koliko je bilo penala za ovoga ili onoga. Ovdje je pitanje jasno i odgovori na njega a ne da spinujes sram te bilo.

Nikos

pre 5 godina

Nikad ovakve tekstove ne komentarisem, ali ovaj sam morao, lopta prosla Stojkovica i on hvata igraca i uz pomoc ruku ga prevrce kroz vazduh i nije penal, HAHA...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 5 godina

Ako Liverpul ne pobedi u sredu biće baš teško, čak je moguć i scenario sa tragičnim posledicama!
Svakom simpatizeru jugoslovenskog kluba Liverpul je svetlost u tunelu ali ne na kraju tunela, jer tunel je predugačak, kraj se ne nazire, biće tu još mraka, pa srećno tumaranje!

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Zahvaljujući njemu još uvek ste u poziciji da širite neku jugoslovensku demagogiju! 
(CRVENA ZVEZDA 1913, 21. oktobar 2018 20:58) 

Bez blama izjavi navijač jugoslovenskog kluba, kojem je Jugoslavija omogućila da osvoji većinu trofeja, između ostalog i KEŠ. 

Na tvom mestu ja bih se više brinuo o katastrofi koja vam u Evropi sledi, jer tamo neće biti nekog Đokića da vas spasava.
(Sudija Djokic centarfor sampiona, 21. oktobar 2018 21:27)

Klub nije mogao da bira vlast i svi su klubovi bili jugoslovenski,ali je samo jedan klub imao ideološki prefiks-jugoslovenski! Nije strasno što vam to tada nije smetalo ali je sramota da se danas time ponosite!O našoj katastrofi nemoj da brineš, imaš previše katastrofa u svom malom klubu!
Ne znam od koje katastrofe da počnete,one na tribini,u upravi,na terenu ili od rezultatskih koje ne znaš da li su gore u fudbalu ili košarci...Ipak je jedna druga katastrofa kod vas dominantna i izgleda neće nikada biti prevaziđena-moralna!

Borky

pre 5 godina

Pa moze se desiti da se ne vidi ofsajd al ovakva penalcina nema sanse da se ne vidi.U europi za ovakav prekrsaj ide i crveni al kod nas bar zuti je jos trebao dati. Ma ovdje nema sta ni raspravljati jer je ovo toliko cisto da se samo moze pricati o tome kako sudija nije imao petlje svirati dva penala protiv Partizana.

MomaSRB

pre 5 godina

Ofsajd cist, igrac Spartaka bio ispred Stojkovica. Vasic je obavio zadatak, sto bi braca Englezi mission complete.
(BODIBOND, 21. oktobar 2018 19:10)

Pa, uglavnom su igrači ispred Stojkovića, inače u suprotnom bi bili izvan terena.

Borky

pre 5 godina

Ne znam da li je bio ofsajd, ali ako nije, onda cist penal i zuti za Stojkovica. Ali retko koji sudija bi svirao dva penala protiv nekog od vecitih.
(Lars, 21. oktobar 2018 18:54)

To i jest problem naseg fudbala jer boze moj kako da sviras dva penala protiv Partizana ili Zvezde pa kad izadju u europu onda se cude i uglavnom utakmice zavrsavaju sa crvenim i kojim penalom.Ako naprave 10 penala svirni deset majstore pa da je i bog otac.

ArtuDitu

pre 5 godina

Posto sudija nije dosudio ofsajd i pustio je igru onda je greska sto nije "svirao" penal. Na snimku se jasno vidi da je igrac Spartaka stigao do lopte pre golmana Stojkovica i da je ovaj telom uleteo u njega i odneo ga. Ukoliko je ofsajd postojao greska pomocnog sudije je sto nije signalizirao nedozvoljenu poziciju igraca Spartaka. Ako je situacija nije bila ocigledna po trenutnim kriterijumima prednost se daje napadacu. Ukoliko je postojao cetvrti sudija onda je kod nedosudjenog penala njegova greska najveca. Zbog toga sudije moraju da funkcionisu kao tim i da imaju poverenja jedni u druge. Naravno, pitanje je i da li su imali hrabrosti da dosude dva penala protiv Partizana.

Delija

pre 5 godina

Navijaci Zvezde od titule iz 2014. godine (povrsno) prate fudbal i zato imaju pogresno misljenje da je ovde rec o penalu.
(BODIBOND, 21. oktobar 2018 

Navijaci Zvezde imaju misljenje da si dosadan sa svakodnevnim komentarima i to na desetine po svakoj temi. Ko je DADANUO gol, je li bio iz OPSAJDA i da li su samo SUTALI loptu

dragan

pre 5 godina

Звездаши идите гледајте Звезда кидс.
(Папи, 21. oktobar 2018 19:32)

Pa to je ozbiljnija emisija od onog vaseg pantica

dragan

pre 5 godina

Da... pa u derbiju pre 4-5 godina kokiko se secam 2 penala u par minuta svirano za Zvezdu!?Kazu kad se promasi...ima Boga,pravda je zadovoljena!Oba su odbranjena :)
To moze protiv Partizana da se sudi ali Zvezdi...pa njoj priznaju golove i kad iz gol auta vrate loptu!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 21. oktobar 2018 19:24)

Secam se i ja izjave vaseg tadasnjeg golmana koji je rekao da su postojala oba penala

bzvz

pre 5 godina

Прво је офсајд што се чак и са ове камере јасно види, друго уколико мало боље погледате, на поновљеном снимку се јасно види да играч Спартака гази Стојковића на ногу пре него што ће доћи до контакта телом, тако да не знам шта ту није јасно....
(спортски уметник, 21. oktobar 2018 20:26)

ocekujem objasnjenje kod Amidzija.

Leti vreme

pre 5 godina

Nakon neugodnog Proletera sa Slane Bare i Zdrebceva Krv je otkinula dva boda velikanu koji ceka Sredu da putem TV prijemnika vidi Liverpool u Beogradu. Prvi penal cist kao suza,ni nesretni Scekic se nije bunio a Partizan ovom igrom ne bi dao gol do Utorka

Gerrard

pre 5 godina

hahaha citam ovde kao onaj prvi nije penal ponela ga inercija gravitacija covek ga otvorenim djonon otkino umalo ga nije osakatio vama grobarima ne bi bio penal i vas igrac sataru da izvadi i da ga njome odvali jel realno uopste to sto lupate,ja znam da vam zeks ispira mozak par puta nedeljno ali ovakvo lupanje je cak i za vas previse.

Лепи Цане

pre 5 godina

Реално, по приказаној игри Спартак је заслужио један бод, Партизан ниједан.

Bedno piskaralo

pre 5 godina

Kakve veze ima, to sto linijski sudija nije signalizirao, a glavni svirao ofsajd? Valjda je dovoljno, sto je ovaj sa Arene to rekao, a verujem da ce i Zeljko Pantic da potvrdi. Gde ces cvrsci dokaz?

Lars

pre 5 godina

Ne znam da li je bio ofsajd, ali ako nije, onda cist penal i zuti za Stojkovica. Ali retko koji sudija bi svirao dva penala protiv nekog od vecitih.

Marko

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.
(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)

Hahahah auu tebra al me nasmeja. Knjigu u šake, nije fudbal za tebe.

Марко

pre 5 godina

Не видим ни један разлог за оволико контраверзија. Први пенал није постојао јер је нашег играча понела инерција (за вас неписмене то је оно што има везе са гравитацијом),а види се да није имао намеру да стартује на играћа дакле судијска грешка је у питању. Код другог пенала је био чист офсајд и ту нема дилеме па ако није свирао офсајд зашто би свирао пенал када се јасно види да је Спартаков фудбалер налетео на Стојковића и направио фаул над голманом. Против Партизана се стално суди и сви знамо зашто.
(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)


Инерција нема апсолутно никакве везе са гравитацијом. То што неко није имао намеру да направи прекршај, не значи да није направио прекршај. За намеру се добија јавна опомена (жути картон).

ferdinand

pre 5 godina

Šta je na ovoj utakmici bilo kontroverzno??? Još Partizana čist kao suza...A što bi grobari rekli, onakav penal Stojkovića se ne svira, čak i da nije bio ...

Nikola

pre 5 godina

(Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58)
Pobednicki komentar HAHHAHAH.Cuj inercija,gravitacija hahhahahah.Covek ga kraponima razvalio u butinu.Dobro mu nogu nije polomio.A ovaj drugi je jos veci penal.Stojke da menja profesiju,ovakvo rusenje obaranje protivnika retko se vidja i u UFC.Cuj bio ofsajd.Sudija nije digao zastavicu.A ti reci svima nama gde moze da se vidi snimak gde se moze potvrditi dal je ofsajd ili nije.Ili opet zatrazite usluge geometara,arhitekata...

prekoOkeanskeDelije

pre 5 godina

I po naslovu je jasno da je sudija napravio ogromnu gresku nedosudivsi ni jedno ni drugo. Prekrsaj ne samo da je cist k'o suza vec je Stojke-azilant trebalo da dobije makar zuti za ovo. Igrac Spartaka dolazi prvi do lopte i biva majagerisan. E sad, iz ovog ugla deluje da ofsajda nije bilo cisto neko procenom iz kog ugla je dotrcao igrac Spartaka, ali svejedno sudije nisu ni to signalizirale.

NoName

pre 5 godina

Niti vide ofsajd, niti vide sudiju koji je podigao zastavicu, ali penal vide
(Kolektivno slepilo, 21. oktobar 2018 23:01)

Džabe ti što vidiš sudiju, kad ne razumeš šta on pokazuje. A on pokazuje da je aut za ekipu koja napada u smeru u kom on pokazuje. Dakle, sudija pokazuje da je aut za Spartak.

Nebitno ili nije bitno

pre 5 godina

Ako nije bilo ofsajda, tj. nije sviran, kod druge situacije onda je sudija pogrešio jer je ono očigledan prekršaj golmana nad igračem.

Hagiano

pre 5 godina

Зашто је одбојка уз тенис данас најравноправнији спорт на свету. Увођењем контролисаног челенџ система одбојка је смањила грешке судија на минимум. Па након одиграних мечева нема оваквих наслова као алибија за лош одигран меч.
Лига као што је наша вапи, пре свега за реномираном званичном тв кућом која преноси утакмице. РТС-у се оволико пропуста никад није дешавало. Арени свако наредно коло исплива аматеризам.
Нисам гледао меч па не могу да говорим о овој утакмици, али свако коло неко има неки повод за жалбу. А генерално смо народ који стално се жали на нешто, а у спорту за то има највише простора и материјала.
ФСС је добио добру лову од СП, најбоље улагање би, поред сређивања стадиона широм земље било и оспособљавање квалитетног контролинга и система подршке судијама, да ли у виду гол технологије за почетак, а после и тог челенџа.
Па кад се смање грешке судија ваљда ћемо онда више гледати у игру вољеног тима него у судију.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Niti vide ofsajd, niti vide sudiju koji je podigao zastavicu, ali penal vide
(Kolektivno slepilo, 21. oktobar 2018 23:01)

Da l' je moguce da covek ovo napise? Sta kaze, podigao zastavicu za ofsajd?

Gazda Dojkan

pre 5 godina

Реално, по приказаној игри Спартак је заслужио један бод, Партизан ниједан.
(Лепи Цане, 21. oktobar 2018 19:35)

Apsolutno se slazem.

ferdinand

pre 5 godina

Šta je na ovoj utakmici bilo kontroverzno??? Još Partizana čist kao suza...A što bi grobari rekli, onakav penal Stojkovića se ne svira, čak i da nije bio ...
(ferdinand, 21. oktobar 2018 22:31)

*Bod Partizana čist kao suza.

Partizan Šampion

pre 5 godina

Meni deluje da je bio ofsajd ali i pored toga ni jedan od nasih sudija sem Mazica nema m**a da sudi 2 penala protiv Zvezde ili Partizana

Samo bez kontraverzi

pre 5 godina

@ Stari Kelt

Objasni nama "nepismenima" znacenje recenice "posle ovoliko kontraverzija" pa onda nastavi sa inercijom,gravitacijom,kvadrat iznad hipotenuze to zna svako dete,jednak je zbiru kvadrata nad obe katete,zovite mi geodete trabunjanjima. Sta je pesnik hteo da kaze recima "ovoliko kontraverzija"?

Marko Niš

pre 5 godina

Kazna za glavnog i pomoćnog sudiju! Glavnog što nije svirao drugi penal a za pomoćnog što nije signalizirao ofsajd! Krajnje je vreme da sudije počnu da rade svoj posao. Nije im još mnogo vremena ostalo jer kad jednom dodje VAR sistem njihove tendenciozne greške ima da nestanu a poštenje u fudbalu imaće novu dimenziju!

Bocko

pre 5 godina

@ Стари Келт, 21. oktobar 2018 20:58

E odavno me nečiji komentar nije nasmejao kao tvoj. Očekujem da i Pantić da slično objašnjenje.