Subota, 22.09.2018.

16:00

Odlična igra Srbije za ubedljivu pobedu nad Argentinom!

Odbojkaška reprezentacija Srbije pobedila je Argentinu sa 3-0, u drugom meču grupe H Svetskog prvenstva.

Izvor: PT

Odlièna igra Srbije za ubedljivu pobedu nad Argentinom! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

površni poznavalac

pre 5 godina

Nakon što je francuska dobila poljsku 3:1,ako sam dobro izračunao,Srbiji je za prvo mjesto dovoljan čak i poraz 2:3,tada bi Srbija i Poljska imale po 18 bodova,isto pobjeda po 6,Srbija set razliku 22:12,a Poljska 21:11.jesam li u pravu,gleda se veći osvojenih setova ili?
(Zeljko_zac, 22. septembar 2018 22:11)

Nažalost, nisi u pravu jer je kriterijum koeficijent koji dobiješ kada podeliš broj dobijenih sa brojem izgubljenih setova. 21÷11 je veće od 22÷12. Uzgred, nisu Francuzi bez veze izgubili treći set sa Poljacima. Tako nas teraju da igramo na pobedu ako hoćemo da budemo prvi. Da poljaci nisu uzeli taj set ti bi bio u pravu da je dovoljno da izgubimo sutra sa 3:2.....

imks

pre 5 godina

Posle pobede Amerike nad Bugarskom i Brazila nad Slovenijom mi smo sigurno u top 6. Sutra sa trećom postavom na Poljake pa bi poraz možda i bio dobra opcija jer bi Francuzi ostali bez plasmana koje sumnjam da bi opet dobili. Sa druge strane ide žreb i opet bi na žrebu mogli da vucemo Poljsku sto bi bilo dobra opcija i verujem da bi bez većih problema došli do polufinala...

Zeljko_zac

pre 5 godina

Nakon što je francuska dobila poljsku 3:1,ako sam dobro izračunao,Srbiji je za prvo mjesto dovoljan čak i poraz 2:3,tada bi Srbija i Poljska imale po 18 bodova,isto pobjeda po 6,Srbija set razliku 22:12,a Poljska 21:11.jesam li u pravu,gleda se veći osvojenih setova ili?

Dabome

pre 5 godina

Zlatko
Sistem takmičenja jeste loš, mada ako pogledamo sa druge strane, neka takmišenje potraje, a ne sa par mečeva postaješ prvak sveta. Pozdrav...

površni poznavalac

pre 5 godina

Posle pobede Amerike nad Bugarskom i Brazila nad Slovenijom mi smo sigurno u top 6. Sutra sa trećom postavom na Poljake pa bi poraz možda i bio dobra opcija jer bi Francuzi ostali bez plasmana koje sumnjam da bi opet dobili. Sa druge strane ide žreb i opet bi na žrebu mogli da vucemo Poljsku sto bi bilo dobra opcija i verujem da bi bez većih problema došli do polufinala...
(imks, 22. septembar 2018 22:20)

Sa kalkulantskog stanovišta si potpuno u pravu jer bi tako sigurno izbegli i Ruse jer ne mogu dve drugoplasirane da budu u istoj grupi. Ali, to je nefer i nesportski (seti se samo koliko smo puta svi kukali na špance u košarci kada to rade). Ako tako radiš onda ti onaj "odozgo" na žrebu pošalje Brazil i Amere....

Zlatko

pre 5 godina

Zlatko 
Pa ako se pravila menjaju za vreme takmičenja ok...ovo što sam ja napisao važilo je na početku, tj kad je prvenstvo počelo, ne znam ŠTA je sporno.
(Dabome, 22. septembar 2018 19:13)

Brate dragi, ništa nije sporno. Ono što si ti napisao je tačno, a ja sam odgovorio ironično. Svoje mišljenje na tu temu sam napisao juče, a svima dao plus koji su kritikovali sistem takmičenja. Sportski pozdrav.

rale

pre 5 godina

Francuzi mogu samo Poljsku da izbace. Ako pobede veceras Poljsku I mi sutra pobedimo Poljsku 3:0, 3:1 onda Fra I Pol imaju isti broj pobeda. S tim sto ce Fra imati 18 bodova a Pol 16 I ba taj bacib cao zdravo Pol. Prvo se gledaju pobede pa onda bodovi ako su I bodovi isti onda setovi.

Utzo

pre 5 godina

Evo da sumiram danasnji dan. Srbija je prosla u trecu fazu bez obzira na sutrasnje rezultate. Minimum smo medju dve najbolje drugioplasirane reprezentacije. Ja navijam da bijemo Poljake i da prodjemo kao prvi, radi malo lakse grupe u nastavku. Uzivajte.

set

pre 5 godina

 Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći:  
1. Poljska 19  
2. Francuska 18  
3. Srbija 17  
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje. 
(bivši odbojkaš, 22. septembar 2018 17:48)
Greska, Srbija ako izgubi od poljaka ima 6/2, poljaci ako izgube veceras ce imati 6/2 ako pobede nas, dok Francuzi otpadaju sigurno sa 5/3. Posto imamo 6 pobeda skoro sigurno prolazimo kao jedna od dve najbolje drugolasirane ekipe...

gagi

pre 5 godina

zar nije ovako

ako fra pobedi sa 3 0 polj i arg imace 18 bod, polj ako pobedi nas sa 3 0 imace 19 a mi ostajemo sa 17 bod....ako nas polj pobedi sa 3 2 svi ce imati po 18 bod...mi moramo da pobedimo polj barem sa 3 2

....

pre 5 godina

@površni poznavalac
Izvini, izgleda da si ipak ti bio u pravu a ja površan... Kada bi se prvo gledali bodovi moglo bi se desiti da ekipa koja ima sve pobede 3:2 na kraju ispadne što ne bi bilo pošteno.

površni poznavalac

pre 5 godina

@površni poznavalac 
Izvini, izgleda da si ipak ti bio u pravu a ja površan... Kada bi se prvo gledali bodovi moglo bi se desiti da ekipa koja ima sve pobede 3:2 na kraju ispadne što ne bi bilo pošteno.
(...., 22. septembar 2018 20:08)

Neki put pomislim da za nas ipak ima nade, dok ima ljudi koji su u stanju da upotrebe glavu za razmišljanje, i da kažu pogrešio sam.... Nažalost, malo ih je ali to nema veze sa ovom temom.
Pozdrav..

Goca

pre 5 godina

Mi uvek u najtezim grupama, u prvom krugu sa Amerima i Rusima a sad sa Poljacima i Francuzima. Mi igrali ili treba da igramo sa 4 od 5 timova koji igrali finale Lige nacija dok na primer Italijani samo sa Rusima ili Poljaci ni sa kime u prvoj fazi. Napred nasi!

Dabome

pre 5 godina

Trenutno imamo 17 bodova , Poljska 16 (i utakmicu manje), i sutra u utakmici sa Srbija-Poljska se direktno pobednik plasira na prvo mesto.
(Dabome, 22. septembar 2018 17:38)

Imajući u vidu da imamo isti broj pobeda.. (za sada), tj po jedan poraz, i bodovi što sam gore napisao.

gagi

pre 5 godina

aman zaman .... ovde kazu prvo se gledaju pobede pa tek onda bodovi...pa upravo tako ce i biti..svi ce imati po 2 pobede i 1 poraz ako mi izgubimo od polj a fran pobede polj i arg....i onda ce se gledati bodovi i mi onda cao arivederci...

Jova

pre 5 godina

@Xtezos

Slovenac, od oba roditelja. Rođen u Argentini ali u mladosti redovno dolazio u Sloveniju, čini mi se da je slovenački komentator rekao da je prije par godina takođe obišao rodbinu ovdje.

Inače, fino igraju naši, Nikola dobro mijenja i pravovremeno uzima TM-te. Uživam ovih dana u prenosima na SK, te sam pogledala, mislim da barem dio igre svake reprezentacije. Zanimljivo prvenstvo. Nadam se nastavku dobrih igara naših.

Pozdrav

Goran

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.
(Goran, 22. septembar 2018 18:15)

Не гледају се бодови него однос победа и пораза као први критеријум. Тек ако екипе имају исти број победа и пораза као други критеријум за рангирање се узимају бодови. Ако је и то исто, сет, па поен количник.
(my way, 22. septembar 2018 18:36)

Ok. Hvala. Priznajem grešku. Nije kao u fudbalu. Bataljujem odbojku. Fokusiraću se na fudbal. Tu bar znam pravila. Valjda.

površni poznavalac

pre 5 godina

 Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći: 
1. Poljska 19 
2. Francuska 18 
3. Srbija 17 
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje.
(bivši odbojkaš, 22. septembar 2018 17:48)

Nadam se da si barem za vreme aktivnog bavljenja odbojkom znao pravila sporta koji treniraš i igraš, pošto ih sad očigledno ne znaš. Uzgred, u grupi smo sa Francuskom a ne Italijom...

Dabome

pre 5 godina

Zlatko
Pa ako se pravila menjaju za vreme takmičenja ok...ovo što sam ja napisao važilo je na početku, tj kad je prvenstvo počelo, ne znam ŠTA je sporno.

površni poznavalac

pre 5 godina

Posto vidim da je opsta zabuna sta je vaznije, pobede ili bodovi kod rangiranja u grupama druge faze, i da nisam bio u pravu, evo copy-paste sa zvaicnog sajta svetskog prvenstva: 
At the end of the second round matches, the rankings of the four pools will be drawn up taking into account the points scored by each team in the first and second rounds. The four pool-winning teams of the second stage will access the third stage, together with the top two of the second ranked teams.
(Milan, 22. septembar 2018 18:07)

Naprotiv, bio si sasvim u pravu prvi put. Taj copy-paste samo govori o tome da ce se na kraju druge faze uzeti u obzir i prva faza. Par komentara ispod sam ostavio izvod iz pravila svetskog prvenstva iz kojih se jasno vidi da je prvi kriterijum rangiranja BROJ POBEDA....

duel

pre 5 godina

Tek sad se vidi da ovde komentare ostavljaju i oni koji pojma nemaju o sportu koji komentarišu. Broj pobeda je prvi kriterijum za tabelu a bodovi se gledaju u slučaju istog broja pobeda više ekipa. Tastatura trpi sve.

djoka

pre 5 godina

Ljudi moji procitajte pravila za ovo svetsko! Prvo se gledaju pobede pa onda bodovi! Francuzi nemaju teoretske da nas stignu zato sto imaju sada 3 pobede manje! Informisite se pre nego sto krenete da lupate!

MiRa

pre 5 godina

Pazi znalce i komentare. Još nije gotovo. Ne mogu nas dostići Francuzi ali zato još uvek možemo biti četvrti drugouvršćeni. Mogu nas preteći Rusija, Bugarska i Slovenija ako su prvaci grupa Poljaci, Italijani, Američani i Brazil.

površni poznavalac

pre 5 godina

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE). 
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20) 

Srbija trenutno ima 17 bodova. 
Francuska sa dve pobede (3:0,3:1) može do 18, a Poljska može do 22 boda sa dve pobede ili 19 s jednom. To znači da Srbija može biti i treća.
(baš površni..., 22. septembar 2018 17:53)

Aman ljudi, zar je toliko teško izguglati PRAVILA svetskog prvenstva. Prvi kriterijum je BROJ POBEDA, a ne bodovi...
Vama je izgleda i to teško u vreme kada ti za to treba 30 sekundi na telefonu ili racunaru.

površni poznavalac

pre 5 godina

Pazi znalce i komentare. Još nije gotovo. Ne mogu nas dostići Francuzi ali zato još uvek možemo biti četvrti drugouvršćeni. Mogu nas preteći Rusija, Bugarska i Slovenija ako su prvaci grupa Poljaci, Italijani, Američani i Brazil.
(MiRa, 22. septembar 2018 18:38)

U teoriji ste u pravu. Ali u realnosti, Bugarska i Slovenija bi to mogli samo uz pomoć naučne fantastike... Pogledajte tabele i ko s kim igra do kraja.

S

pre 5 godina

Gleda se broj pobeda. Ako 2 ekipe u grupi imaju isti broj pobeda onda se gledaju bodovi, pa set kolicnik itd. Informisite se prvo pa pisite. Francuzi ne ugrozavaju nas nego Poljsku. Poljska ako izgubi od njih vcrs i sutra od nas a Francuzi dobiju obe utakmice, i jedni i drugi ce imati skor 5-3. Mi s tim nemamo veze jer imamo vec 6 pobeda. Ali bolje po nas ako odu Poljaci dalje jer s njima lakse igramo. :)

Kraljevcanin

pre 5 godina

(DovlAa, 22. septembar 2018 15:50)

Ako pobedi Francuska obe do kraja sa 3:0 ili 3:1 imace 18 bodova. Ako nas Poljaci pobede istim rezultatom imace 19. A mi 17. I onda smo ispali. Tako da nikakve kalkulacije druze moj. To bi bio najgori moguci scenario, i niko to ne bi voleo, samo nema mesta za kalkulaciju. Ja je nepodrzavam cak ni kada ima mesta za kalkulaciju, jer se taj anti fer plej kad tad obije o glavu.

my way

pre 5 godina

Prenose li se pobede u trecu fazu? Ne vidim logiku ali svakako da pitam ako neko zna?
(Boka ue, 22. septembar 2018 16:22)

Не преносе се. Момцима и Николи честитке на победи! Одморен Атанасијевић, моћна победа у 3 сета упркос вођству Аргентинаца у трећем, то је снага ових момака и њиховог слекетора. Која је то разлчика између Николе и Терзића, у приступу играчима, енергији, вођењу утакмице, звању тајмаута, прављењу измана, знању, свему...

anica

pre 5 godina

Kakvi su komentari bili ovde za Nikolu i ove momke na prvim utakmicama, gde su sad ti ljudi.. gde je onaj @veliki strumpf sto je pljunuo po jednom od najvecih sportista Srbije, kako ljudi ne znaju da odmere reci i da stanu iza istih...nikad to nisam razumela.

Višekruna

pre 5 godina

Neka me neko ispravi ako grešim, a mislim da ne grešim - u odbojci se kod rangiranja uvek prvo gleda broj pobeda pa tek onda broj bodova, tako da smo mi svoj posao da budemo među prva dva u grupi već završili. Kažem "među dva" jer je gotovo izvesno da iako izgubimo od Poljaka imamo dovoljnu zalihu da budemo među dve najbolje rangirane drugoplasirane ekipe. Naravno, ide "plava četa" na pobedu i sutra!

Goran

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.

Zlatko

pre 5 godina

Dakle, od tih šest timova (pobednici grupa i dve drugoplasirane) prave se dve grupe od po tri timova i dve najbolje idu u polufinale....za dalje valjda ne treba da se piše.
(Dabome, 22. septembar 2018 17:33)

Na sajtu FIVB izašlo obaveštenje da će biti promena. Igraće se mini liga, svako sa svakim po dva puta, a nakon toga polufinale na 3 dobijene. Razmatraju čak da se finale igra na 4 dobijene. :) :) :)

vUcA

pre 5 godina

Za neupucene, FIVB je promenio pravila za rangiranje jos od Svetskog Kupa 2015 godine. Dakle prvi kriterijum kod rangiranja od 2015 su pobede, pa bodovi, set kolicnik i na kraju poen kolicnik. Hvala

Milan

pre 5 godina

Posto vidim da je opsta zabuna sta je vaznije, pobede ili bodovi kod rangiranja u grupama druge faze, i da nisam bio u pravu, evo copy-paste sa zvaicnog sajta svetskog prvenstva:
At the end of the second round matches, the rankings of the four pools will be drawn up taking into account the points scored by each team in the first and second rounds. The four pool-winning teams of the second stage will access the third stage, together with the top two of the second ranked teams.

površni poznavalac

pre 5 godina

hahahaha ja sam iz matematike imao 4-5 svih 12 razreda, a po minusima i plusevima se vidi da vama nesto i ne ide matis. GLEDAJU SE BODOVI A NE POBJEDE!
(Slon, 22. septembar 2018 17:48)

Nadam se da si i iz Engleskog imao 4-5 pa ti dajem izvod iz pravila za svetski šampionat... Ako nisi zamoli nekog da ti prevede (npr. google translate ako ti niko nije pri ruci).....

1.Total number of victories (matches won, matches lost)

2. In the event of a tie, the following first tiebreaker will apply: The teams will be ranked by the most point gained per match as follows:

Match won 3–0 or 3–1: 3 points for the winner, 0 points for the loser

Match won 3–2: 2 points for the winner, 1 point for the loser

Match forfeited: 3 points for the winner, 0 points (0–25, 0–25, 0–25) for the loser

3. If teams are still tied after examining the number of victories and points gained, then the FIVB will examine the results in order to break the tie in the following order:

Set quotient: if two or more teams are tied on the number of points gained, they will be ranked by the quotient resulting from the division of the number of all set won by the number of all sets lost.


Points quotient: if the on the set quotient, the teams will be ranked by the quotient resulting from the division of all points scored by the total of points lost during all sets.

my way

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.
(Goran, 22. septembar 2018 18:15)

Не гледају се бодови него однос победа и пораза као први критеријум. Тек ако екипе имају исти број победа и пораза као други критеријум за рангирање се узимају бодови. Ако је и то исто, сет, па поен количник.

bivši odbojkaš

pre 5 godina

Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći:
1. Poljska 19
2. Francuska 18
3. Srbija 17
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje.

znanje-imanje

pre 5 godina

Igra nije furiozna nego još bolje: dovoljna. Odlično i što Luburić igra i što Atanasijević ne mora. Stvar pomaže i što su se gaučosi, očekivano, nakon jučerašnjih 120% vratili u normalu i još malo ispod toga. Slično kao i u tenisu, bitno je prolazno vreme, da se ne uspavamo i da nam ne ukradu set. I isto kao u tenisu lepo bi bilo i za očekivati je da Francuska-Poljska ode u 5i set.

Jel nam to nešto kineski piše na rukavima? Šta?

Na 16om poenu 2. seta ste videli kakav je de Čeko majstor - Lisinac kao lukavo prebacuje kratku kosku a ovaj je već u vazduhu i smečuje to...

Nema iznenađenja u drugim grupama, sledi drama Francuska - Poljska a i Rusi će morati preko svoje nervoze protiv Italijana, kojima je ovo prva prava utakmica. Teorijski Francuska još može do 18 bodova a Poljaci i tada do 19 pa bi mi ako ostanemo na 17 ispali. Dakle nama zarad opuštenosti pobeda Francuske ne odgovara. Ali Poljaci će svakako biti iscimani (poraz juče, 5 setova, pa večeras napor...) dakle mi smo skoro već u trećem krugu.

селектор

pre 5 godina

Одбојкаши све више и више личе на ватерполисте.
Ментална снага, жеља за победом, игра , браво.

ocati.vanja

pre 5 godina

BRAVOOO SVAAAKA CAST!!!
ali
Zaista smo zanimljiv narod
odnosno cudno
afirmativni bas hihihii
posebno ukoliko se u segmentu kritike svoga i svojih uporedimo sa Nemcima, Poljacima Italijanima i sl.
sta bi tek da gubimo.
AFIIIRMATIVNO SAMO!!!!

Marijano Vajdara

pre 5 godina

Bravo momci,nisam ni sumnjao u vas,ostavivsi komentar pred pocetak svetskog da ce te nas opet obardovati po ko zna koji put,bravo igrate vrhunski,tempirala se forma odlicno,uopste se ne bojim,idemo do finala pa tamo da tucemo Brazilce I osvojimo I to Svetsko prvenstvo,ljudi nemojte lose pisati I vi koji mracite stalno,cemu to,pa ovi momci su takve ljudine da to nema nigde,takvi su I kosarkasi,i vaterpolisti,i rukometasi,Voli se odbojka,pogotovo u mom Novom Sadu,tako da ce biti jako lepo ako se uzme Zlato,deca ce se makar malo prebaciti na odbojku.Zivela Srbija, Ziveli dobri ljudi

baš površni...

pre 5 godina

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Srbija trenutno ima 17 bodova.
Francuska sa dve pobede (3:0,3:1) može do 18, a Poljska može do 22 boda sa dve pobede ili 19 s jednom. To znači da Srbija može biti i treća.

Dabome

pre 5 godina

U treću fazu takmičenja idu prvaci u grupama i dve najbolje drugoplasirane..mi se za prvo mesto u našoj grupi borimo sa Poljskom..

stranger

pre 5 godina

Drago mi je da se odbojkasi vracaju tamo gde im je i mesto. Kada smo na SP u fudbalu igrali protiv Svajcarske, na TSN-u su kanadski komentatori pravili razna poredjenja i paralele kao npr. Djokovic-Federer pa su pominjali u cemu je Srbija jaka i rekli su ovim redom tenis, kosarka i odbojka. Vaterpolo nisu uopste pomenuli. Mnogi potcenjuju odbojku ali je jako vazan i popularan sport u svetu.

Dabome

pre 5 godina

Trenutno imamo 17 bodova, Poljska 16 (i utakmicu manje) i sutra u utakmici Srbija-Poljska se direktno pobednik plasira na prvo mesto...

Туп туп

pre 5 godina

Jel ovo grljenje posle svakog poena moranje?
(DisordeR, 22. septembar 2018 16:25)
Јесте а ускоро ће и да буде као Надал пред сервис.

Milan

pre 5 godina

Argentina ima jednog od najboljih dizača na svetu ( znatno boljeg nego mi) a danas im i libero igra fantastično. Ostali su borbeni i solidni, i mogu se dobiti samo dobrom i strpljivom igrom. Naši solidni ali bez Atanasijevića znatno manje ubojiti. Dobro je što možemo da ga odmorimo ali treba odmor i Urošu i Lisincu.

Vesna

pre 5 godina

Sve je ovo ok ali nema dečaka da treniraju odbojku. Roditelji se nadaju da će uzeti pare na košarci fudbalu i tenisu kao da se Đokovići i Mesiji rađaju svaki dan. Prvo misle kroz novac a ne šta taj sport mentalno, moralno i fizički donosi detetu. Iz Saveza su tražili deci da donesu đačke knjižice na uvid kad su išli na pripreme. Moje dete bilo, pa znam. Stalno se deca podsećaju da je škola važan faktor jer se nikad ne zna da li će biti povreda ili zasićenja. O tome im pričaju i u klubovima.Kako onda da ga ne pošaljem u tu zdravu sredinu. Šaljive dečake da treniraju odbojku! Visoka smo nacija, pametna deca i dobar savez.

Slon

pre 5 godina

hahahaha ja sam iz matematike imao 4-5 svih 12 razreda, a po minusima i plusevima se vidi da vama nesto i ne ide matis. GLEDAJU SE BODOVI A NE POBJEDE!

površni poznavalac

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras. 
(Slon, 22. septembar 2018 16:18) 

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).

Dabome

pre 5 godina

Dakle, od tih šest timova (pobednici grupa i dve drugoplasirane) prave se dve grupe od po tri timova i dve najbolje idu u polufinale....za dalje valjda ne treba da se piše.

Aleksandar

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras. (Slon, 22. septembar 2018 16:18) Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).

Aj ti polako u nulti razred, covek je u pravu...

Oreo

pre 5 godina

Prvi kriterijum je broj bodova. Tek onda broj pobeda. Ako Poljaci izgube 3:1 ili 3:0 od Francuske, sutra nam treba bod. U svakoj drugoj situaciji prolazimo kao prvi ili jedan od dve najbolje drugoplasirane selekcije. Imamo 17, Francuska uz dve maksimalne pobede ima 18.

Лепи Цане

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

А ти си тек јак зналац. У одбојци први критеријум за пласман је број победа а други је број бодова. То значи да победом над Аргентинцима обезбеђујемо друго место.
Французи би једино могли до достигну Пољаке са две победе, уз пораз Пољака од нас.

milan

pre 5 godina

Bravo za odojkase,mislim da drzava i mediji treba vise da posvete paznje odbojci,bar malo vise u odnosu na fudbal,jer imamo dosta uspeha i talenta za ovaj sport...

Pera

pre 5 godina

Srbija - Argentina 1:3
(Croata, 22. septembar 2018 15:46)

Argentina - Srbija 4:1
(Slovenia EU, 22. septembar 2018 16:09)

Argentina - Srbija i Crna Gora 6:0, znači Argentina - Srbija 12:0

Slon

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.

lol

pre 5 godina

Prenose li se pobede u trecu fazu? Ne vidim logiku ali svakako da pitam ako neko zna?
(Boka ue, 22. septembar 2018 16:22)

Evo dokaza koliko vam znači odbojka.

Stefan

pre 5 godina

Croata, 22. septembar 2018 15:46)

Ма ко је то нама учио правила одбојке, ко је то научио докле се игра?

BodiBOND

pre 5 godina

Ovo je neverovatan uspeh nasih s obzirom da imamo ispodprosecnog dizaca...
(BODIBOND, 22. septembar 2018 16:07)

Cim igra u Zvezdi logicno da je ispodprosecan.

rale

pre 5 godina

Sta znaci kad pobedis favorita. Vidi ih danas puni sebe. Bodovi se dalje ne prenose. I ovo je poslednje prvebdtvo sa glupim formatom. Mislim da se od sledeceg vracaju na staro.

it’s my life

pre 5 godina

Onaj osecaj kada ih posle pobede protiv Francuske vidiš sa rukama u vis,puni sreće.I kada vidim onaj osmeh na licu Nikole Grbića,isti onaj kao kada je osvojio zlatnu olimpijsku medalju.NEPROCENJIVO!!!!!

DovlAa

pre 5 godina

Sem sto smo sinoc gledali sjajan mec izmedju argentine i poljske i vrelu juznoamericku krv trenera Velaska, mislim da je dobro za nas sto su se argentinci skroz potrosili. Ako uzmemo u obzir da cemo pobijediti i proci dalje imamo situaciju da ako francuska pobijedi poljsku zadnje kole ce se poljaci protiv nas boriti za goli zivot a mi cemo bit rastereceni. Po mom misljenju treba odmorit ekipu i pustit im prolaz jer ako se sastanemo u pufinalu bicemo favoriti a ako naidjemo na francuze tesko je pobijediti 2 puta onakvu ekipu.

Stefan

pre 5 godina

Idemo momci do pobede,i prakticno overe za plasman dalje.U ovu utakmicu treba uci oprezno i maksimalno koncentrisano jer znamo sta su juce Gaucosi uradili Poljacima..
Ipak Nikola je sigurno svestan hvaliteta Argentine i siguran sam da je dao dobre savijete igracima i suguran sam u nasu pobedu.

it’s my life

pre 5 godina

Onaj osecaj kada ih posle pobede protiv Francuske vidiš sa rukama u vis,puni sreće.I kada vidim onaj osmeh na licu Nikole Grbića,isti onaj kao kada je osvojio zlatnu olimpijsku medalju.NEPROCENJIVO!!!!!

Stefan

pre 5 godina

Croata, 22. septembar 2018 15:46)

Ма ко је то нама учио правила одбојке, ко је то научио докле се игра?

селектор

pre 5 godina

Одбојкаши све више и више личе на ватерполисте.
Ментална снага, жеља за победом, игра , браво.

DovlAa

pre 5 godina

Sem sto smo sinoc gledali sjajan mec izmedju argentine i poljske i vrelu juznoamericku krv trenera Velaska, mislim da je dobro za nas sto su se argentinci skroz potrosili. Ako uzmemo u obzir da cemo pobijediti i proci dalje imamo situaciju da ako francuska pobijedi poljsku zadnje kole ce se poljaci protiv nas boriti za goli zivot a mi cemo bit rastereceni. Po mom misljenju treba odmorit ekipu i pustit im prolaz jer ako se sastanemo u pufinalu bicemo favoriti a ako naidjemo na francuze tesko je pobijediti 2 puta onakvu ekipu.

površni poznavalac

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras. 
(Slon, 22. septembar 2018 16:18) 

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).

milan

pre 5 godina

Bravo za odojkase,mislim da drzava i mediji treba vise da posvete paznje odbojci,bar malo vise u odnosu na fudbal,jer imamo dosta uspeha i talenta za ovaj sport...

stranger

pre 5 godina

Drago mi je da se odbojkasi vracaju tamo gde im je i mesto. Kada smo na SP u fudbalu igrali protiv Svajcarske, na TSN-u su kanadski komentatori pravili razna poredjenja i paralele kao npr. Djokovic-Federer pa su pominjali u cemu je Srbija jaka i rekli su ovim redom tenis, kosarka i odbojka. Vaterpolo nisu uopste pomenuli. Mnogi potcenjuju odbojku ali je jako vazan i popularan sport u svetu.

Лепи Цане

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

А ти си тек јак зналац. У одбојци први критеријум за пласман је број победа а други је број бодова. То значи да победом над Аргентинцима обезбеђујемо друго место.
Французи би једино могли до достигну Пољаке са две победе, уз пораз Пољака од нас.

anica

pre 5 godina

Kakvi su komentari bili ovde za Nikolu i ove momke na prvim utakmicama, gde su sad ti ljudi.. gde je onaj @veliki strumpf sto je pljunuo po jednom od najvecih sportista Srbije, kako ljudi ne znaju da odmere reci i da stanu iza istih...nikad to nisam razumela.

vUcA

pre 5 godina

Za neupucene, FIVB je promenio pravila za rangiranje jos od Svetskog Kupa 2015 godine. Dakle prvi kriterijum kod rangiranja od 2015 su pobede, pa bodovi, set kolicnik i na kraju poen kolicnik. Hvala

površni poznavalac

pre 5 godina

 Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći: 
1. Poljska 19 
2. Francuska 18 
3. Srbija 17 
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje.
(bivši odbojkaš, 22. septembar 2018 17:48)

Nadam se da si barem za vreme aktivnog bavljenja odbojkom znao pravila sporta koji treniraš i igraš, pošto ih sad očigledno ne znaš. Uzgred, u grupi smo sa Francuskom a ne Italijom...

Stefan

pre 5 godina

Idemo momci do pobede,i prakticno overe za plasman dalje.U ovu utakmicu treba uci oprezno i maksimalno koncentrisano jer znamo sta su juce Gaucosi uradili Poljacima..
Ipak Nikola je sigurno svestan hvaliteta Argentine i siguran sam da je dao dobre savijete igracima i suguran sam u nasu pobedu.

površni poznavalac

pre 5 godina

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE). 
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20) 

Srbija trenutno ima 17 bodova. 
Francuska sa dve pobede (3:0,3:1) može do 18, a Poljska može do 22 boda sa dve pobede ili 19 s jednom. To znači da Srbija može biti i treća.
(baš površni..., 22. septembar 2018 17:53)

Aman ljudi, zar je toliko teško izguglati PRAVILA svetskog prvenstva. Prvi kriterijum je BROJ POBEDA, a ne bodovi...
Vama je izgleda i to teško u vreme kada ti za to treba 30 sekundi na telefonu ili racunaru.

djoka

pre 5 godina

Ljudi moji procitajte pravila za ovo svetsko! Prvo se gledaju pobede pa onda bodovi! Francuzi nemaju teoretske da nas stignu zato sto imaju sada 3 pobede manje! Informisite se pre nego sto krenete da lupate!

set

pre 5 godina

 Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći:  
1. Poljska 19  
2. Francuska 18  
3. Srbija 17  
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje. 
(bivši odbojkaš, 22. septembar 2018 17:48)
Greska, Srbija ako izgubi od poljaka ima 6/2, poljaci ako izgube veceras ce imati 6/2 ako pobede nas, dok Francuzi otpadaju sigurno sa 5/3. Posto imamo 6 pobeda skoro sigurno prolazimo kao jedna od dve najbolje drugolasirane ekipe...

Dabome

pre 5 godina

Dakle, od tih šest timova (pobednici grupa i dve drugoplasirane) prave se dve grupe od po tri timova i dve najbolje idu u polufinale....za dalje valjda ne treba da se piše.

Višekruna

pre 5 godina

Neka me neko ispravi ako grešim, a mislim da ne grešim - u odbojci se kod rangiranja uvek prvo gleda broj pobeda pa tek onda broj bodova, tako da smo mi svoj posao da budemo među prva dva u grupi već završili. Kažem "među dva" jer je gotovo izvesno da iako izgubimo od Poljaka imamo dovoljnu zalihu da budemo među dve najbolje rangirane drugoplasirane ekipe. Naravno, ide "plava četa" na pobedu i sutra!

Vesna

pre 5 godina

Sve je ovo ok ali nema dečaka da treniraju odbojku. Roditelji se nadaju da će uzeti pare na košarci fudbalu i tenisu kao da se Đokovići i Mesiji rađaju svaki dan. Prvo misle kroz novac a ne šta taj sport mentalno, moralno i fizički donosi detetu. Iz Saveza su tražili deci da donesu đačke knjižice na uvid kad su išli na pripreme. Moje dete bilo, pa znam. Stalno se deca podsećaju da je škola važan faktor jer se nikad ne zna da li će biti povreda ili zasićenja. O tome im pričaju i u klubovima.Kako onda da ga ne pošaljem u tu zdravu sredinu. Šaljive dečake da treniraju odbojku! Visoka smo nacija, pametna deca i dobar savez.

površni poznavalac

pre 5 godina

hahahaha ja sam iz matematike imao 4-5 svih 12 razreda, a po minusima i plusevima se vidi da vama nesto i ne ide matis. GLEDAJU SE BODOVI A NE POBJEDE!
(Slon, 22. septembar 2018 17:48)

Nadam se da si i iz Engleskog imao 4-5 pa ti dajem izvod iz pravila za svetski šampionat... Ako nisi zamoli nekog da ti prevede (npr. google translate ako ti niko nije pri ruci).....

1.Total number of victories (matches won, matches lost)

2. In the event of a tie, the following first tiebreaker will apply: The teams will be ranked by the most point gained per match as follows:

Match won 3–0 or 3–1: 3 points for the winner, 0 points for the loser

Match won 3–2: 2 points for the winner, 1 point for the loser

Match forfeited: 3 points for the winner, 0 points (0–25, 0–25, 0–25) for the loser

3. If teams are still tied after examining the number of victories and points gained, then the FIVB will examine the results in order to break the tie in the following order:

Set quotient: if two or more teams are tied on the number of points gained, they will be ranked by the quotient resulting from the division of the number of all set won by the number of all sets lost.


Points quotient: if the on the set quotient, the teams will be ranked by the quotient resulting from the division of all points scored by the total of points lost during all sets.

površni poznavalac

pre 5 godina

@površni poznavalac 
Izvini, izgleda da si ipak ti bio u pravu a ja površan... Kada bi se prvo gledali bodovi moglo bi se desiti da ekipa koja ima sve pobede 3:2 na kraju ispadne što ne bi bilo pošteno.
(...., 22. septembar 2018 20:08)

Neki put pomislim da za nas ipak ima nade, dok ima ljudi koji su u stanju da upotrebe glavu za razmišljanje, i da kažu pogrešio sam.... Nažalost, malo ih je ali to nema veze sa ovom temom.
Pozdrav..

S

pre 5 godina

Gleda se broj pobeda. Ako 2 ekipe u grupi imaju isti broj pobeda onda se gledaju bodovi, pa set kolicnik itd. Informisite se prvo pa pisite. Francuzi ne ugrozavaju nas nego Poljsku. Poljska ako izgubi od njih vcrs i sutra od nas a Francuzi dobiju obe utakmice, i jedni i drugi ce imati skor 5-3. Mi s tim nemamo veze jer imamo vec 6 pobeda. Ali bolje po nas ako odu Poljaci dalje jer s njima lakse igramo. :)

Zlatko

pre 5 godina

Dakle, od tih šest timova (pobednici grupa i dve drugoplasirane) prave se dve grupe od po tri timova i dve najbolje idu u polufinale....za dalje valjda ne treba da se piše.
(Dabome, 22. septembar 2018 17:33)

Na sajtu FIVB izašlo obaveštenje da će biti promena. Igraće se mini liga, svako sa svakim po dva puta, a nakon toga polufinale na 3 dobijene. Razmatraju čak da se finale igra na 4 dobijene. :) :) :)

rale

pre 5 godina

Sta znaci kad pobedis favorita. Vidi ih danas puni sebe. Bodovi se dalje ne prenose. I ovo je poslednje prvebdtvo sa glupim formatom. Mislim da se od sledeceg vracaju na staro.

my way

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.
(Goran, 22. septembar 2018 18:15)

Не гледају се бодови него однос победа и пораза као први критеријум. Тек ако екипе имају исти број победа и пораза као други критеријум за рангирање се узимају бодови. Ако је и то исто, сет, па поен количник.

Goran

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.
(Goran, 22. septembar 2018 18:15)

Не гледају се бодови него однос победа и пораза као први критеријум. Тек ако екипе имају исти број победа и пораза као други критеријум за рангирање се узимају бодови. Ако је и то исто, сет, па поен количник.
(my way, 22. septembar 2018 18:36)

Ok. Hvala. Priznajem grešku. Nije kao u fudbalu. Bataljujem odbojku. Fokusiraću se na fudbal. Tu bar znam pravila. Valjda.

Goca

pre 5 godina

Mi uvek u najtezim grupama, u prvom krugu sa Amerima i Rusima a sad sa Poljacima i Francuzima. Mi igrali ili treba da igramo sa 4 od 5 timova koji igrali finale Lige nacija dok na primer Italijani samo sa Rusima ili Poljaci ni sa kime u prvoj fazi. Napred nasi!

Dabome

pre 5 godina

U treću fazu takmičenja idu prvaci u grupama i dve najbolje drugoplasirane..mi se za prvo mesto u našoj grupi borimo sa Poljskom..

Marijano Vajdara

pre 5 godina

Bravo momci,nisam ni sumnjao u vas,ostavivsi komentar pred pocetak svetskog da ce te nas opet obardovati po ko zna koji put,bravo igrate vrhunski,tempirala se forma odlicno,uopste se ne bojim,idemo do finala pa tamo da tucemo Brazilce I osvojimo I to Svetsko prvenstvo,ljudi nemojte lose pisati I vi koji mracite stalno,cemu to,pa ovi momci su takve ljudine da to nema nigde,takvi su I kosarkasi,i vaterpolisti,i rukometasi,Voli se odbojka,pogotovo u mom Novom Sadu,tako da ce biti jako lepo ako se uzme Zlato,deca ce se makar malo prebaciti na odbojku.Zivela Srbija, Ziveli dobri ljudi

duel

pre 5 godina

Tek sad se vidi da ovde komentare ostavljaju i oni koji pojma nemaju o sportu koji komentarišu. Broj pobeda je prvi kriterijum za tabelu a bodovi se gledaju u slučaju istog broja pobeda više ekipa. Tastatura trpi sve.

my way

pre 5 godina

Prenose li se pobede u trecu fazu? Ne vidim logiku ali svakako da pitam ako neko zna?
(Boka ue, 22. septembar 2018 16:22)

Не преносе се. Момцима и Николи честитке на победи! Одморен Атанасијевић, моћна победа у 3 сета упркос вођству Аргентинаца у трећем, то је снага ових момака и њиховог слекетора. Која је то разлчика између Николе и Терзића, у приступу играчима, енергији, вођењу утакмице, звању тајмаута, прављењу измана, знању, свему...

Utzo

pre 5 godina

Evo da sumiram danasnji dan. Srbija je prosla u trecu fazu bez obzira na sutrasnje rezultate. Minimum smo medju dve najbolje drugioplasirane reprezentacije. Ja navijam da bijemo Poljake i da prodjemo kao prvi, radi malo lakse grupe u nastavku. Uzivajte.

Milan

pre 5 godina

Argentina ima jednog od najboljih dizača na svetu ( znatno boljeg nego mi) a danas im i libero igra fantastično. Ostali su borbeni i solidni, i mogu se dobiti samo dobrom i strpljivom igrom. Naši solidni ali bez Atanasijevića znatno manje ubojiti. Dobro je što možemo da ga odmorimo ali treba odmor i Urošu i Lisincu.

Dabome

pre 5 godina

Trenutno imamo 17 bodova, Poljska 16 (i utakmicu manje) i sutra u utakmici Srbija-Poljska se direktno pobednik plasira na prvo mesto...

površni poznavalac

pre 5 godina

Pazi znalce i komentare. Još nije gotovo. Ne mogu nas dostići Francuzi ali zato još uvek možemo biti četvrti drugouvršćeni. Mogu nas preteći Rusija, Bugarska i Slovenija ako su prvaci grupa Poljaci, Italijani, Američani i Brazil.
(MiRa, 22. septembar 2018 18:38)

U teoriji ste u pravu. Ali u realnosti, Bugarska i Slovenija bi to mogli samo uz pomoć naučne fantastike... Pogledajte tabele i ko s kim igra do kraja.

Jova

pre 5 godina

@Xtezos

Slovenac, od oba roditelja. Rođen u Argentini ali u mladosti redovno dolazio u Sloveniju, čini mi se da je slovenački komentator rekao da je prije par godina takođe obišao rodbinu ovdje.

Inače, fino igraju naši, Nikola dobro mijenja i pravovremeno uzima TM-te. Uživam ovih dana u prenosima na SK, te sam pogledala, mislim da barem dio igre svake reprezentacije. Zanimljivo prvenstvo. Nadam se nastavku dobrih igara naših.

Pozdrav

....

pre 5 godina

@površni poznavalac
Izvini, izgleda da si ipak ti bio u pravu a ja površan... Kada bi se prvo gledali bodovi moglo bi se desiti da ekipa koja ima sve pobede 3:2 na kraju ispadne što ne bi bilo pošteno.

Slon

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.

Туп туп

pre 5 godina

Jel ovo grljenje posle svakog poena moranje?
(DisordeR, 22. septembar 2018 16:25)
Јесте а ускоро ће и да буде као Надал пред сервис.

površni poznavalac

pre 5 godina

Posto vidim da je opsta zabuna sta je vaznije, pobede ili bodovi kod rangiranja u grupama druge faze, i da nisam bio u pravu, evo copy-paste sa zvaicnog sajta svetskog prvenstva: 
At the end of the second round matches, the rankings of the four pools will be drawn up taking into account the points scored by each team in the first and second rounds. The four pool-winning teams of the second stage will access the third stage, together with the top two of the second ranked teams.
(Milan, 22. septembar 2018 18:07)

Naprotiv, bio si sasvim u pravu prvi put. Taj copy-paste samo govori o tome da ce se na kraju druge faze uzeti u obzir i prva faza. Par komentara ispod sam ostavio izvod iz pravila svetskog prvenstva iz kojih se jasno vidi da je prvi kriterijum rangiranja BROJ POBEDA....

BodiBOND

pre 5 godina

Ovo je neverovatan uspeh nasih s obzirom da imamo ispodprosecnog dizaca...
(BODIBOND, 22. septembar 2018 16:07)

Cim igra u Zvezdi logicno da je ispodprosecan.

ocati.vanja

pre 5 godina

BRAVOOO SVAAAKA CAST!!!
ali
Zaista smo zanimljiv narod
odnosno cudno
afirmativni bas hihihii
posebno ukoliko se u segmentu kritike svoga i svojih uporedimo sa Nemcima, Poljacima Italijanima i sl.
sta bi tek da gubimo.
AFIIIRMATIVNO SAMO!!!!

Milan

pre 5 godina

Posto vidim da je opsta zabuna sta je vaznije, pobede ili bodovi kod rangiranja u grupama druge faze, i da nisam bio u pravu, evo copy-paste sa zvaicnog sajta svetskog prvenstva:
At the end of the second round matches, the rankings of the four pools will be drawn up taking into account the points scored by each team in the first and second rounds. The four pool-winning teams of the second stage will access the third stage, together with the top two of the second ranked teams.

lol

pre 5 godina

Prenose li se pobede u trecu fazu? Ne vidim logiku ali svakako da pitam ako neko zna?
(Boka ue, 22. septembar 2018 16:22)

Evo dokaza koliko vam znači odbojka.

Aleksandar

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras. (Slon, 22. septembar 2018 16:18) Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).

Aj ti polako u nulti razred, covek je u pravu...

Dabome

pre 5 godina

Zlatko
Sistem takmičenja jeste loš, mada ako pogledamo sa druge strane, neka takmišenje potraje, a ne sa par mečeva postaješ prvak sveta. Pozdrav...

Dabome

pre 5 godina

Trenutno imamo 17 bodova , Poljska 16 (i utakmicu manje), i sutra u utakmici sa Srbija-Poljska se direktno pobednik plasira na prvo mesto.
(Dabome, 22. septembar 2018 17:38)

Imajući u vidu da imamo isti broj pobeda.. (za sada), tj po jedan poraz, i bodovi što sam gore napisao.

imks

pre 5 godina

Posle pobede Amerike nad Bugarskom i Brazila nad Slovenijom mi smo sigurno u top 6. Sutra sa trećom postavom na Poljake pa bi poraz možda i bio dobra opcija jer bi Francuzi ostali bez plasmana koje sumnjam da bi opet dobili. Sa druge strane ide žreb i opet bi na žrebu mogli da vucemo Poljsku sto bi bilo dobra opcija i verujem da bi bez većih problema došli do polufinala...

znanje-imanje

pre 5 godina

Igra nije furiozna nego još bolje: dovoljna. Odlično i što Luburić igra i što Atanasijević ne mora. Stvar pomaže i što su se gaučosi, očekivano, nakon jučerašnjih 120% vratili u normalu i još malo ispod toga. Slično kao i u tenisu, bitno je prolazno vreme, da se ne uspavamo i da nam ne ukradu set. I isto kao u tenisu lepo bi bilo i za očekivati je da Francuska-Poljska ode u 5i set.

Jel nam to nešto kineski piše na rukavima? Šta?

Na 16om poenu 2. seta ste videli kakav je de Čeko majstor - Lisinac kao lukavo prebacuje kratku kosku a ovaj je već u vazduhu i smečuje to...

Nema iznenađenja u drugim grupama, sledi drama Francuska - Poljska a i Rusi će morati preko svoje nervoze protiv Italijana, kojima je ovo prva prava utakmica. Teorijski Francuska još može do 18 bodova a Poljaci i tada do 19 pa bi mi ako ostanemo na 17 ispali. Dakle nama zarad opuštenosti pobeda Francuske ne odgovara. Ali Poljaci će svakako biti iscimani (poraz juče, 5 setova, pa večeras napor...) dakle mi smo skoro već u trećem krugu.

rale

pre 5 godina

Francuzi mogu samo Poljsku da izbace. Ako pobede veceras Poljsku I mi sutra pobedimo Poljsku 3:0, 3:1 onda Fra I Pol imaju isti broj pobeda. S tim sto ce Fra imati 18 bodova a Pol 16 I ba taj bacib cao zdravo Pol. Prvo se gledaju pobede pa onda bodovi ako su I bodovi isti onda setovi.

površni poznavalac

pre 5 godina

Posle pobede Amerike nad Bugarskom i Brazila nad Slovenijom mi smo sigurno u top 6. Sutra sa trećom postavom na Poljake pa bi poraz možda i bio dobra opcija jer bi Francuzi ostali bez plasmana koje sumnjam da bi opet dobili. Sa druge strane ide žreb i opet bi na žrebu mogli da vucemo Poljsku sto bi bilo dobra opcija i verujem da bi bez većih problema došli do polufinala...
(imks, 22. septembar 2018 22:20)

Sa kalkulantskog stanovišta si potpuno u pravu jer bi tako sigurno izbegli i Ruse jer ne mogu dve drugoplasirane da budu u istoj grupi. Ali, to je nefer i nesportski (seti se samo koliko smo puta svi kukali na špance u košarci kada to rade). Ako tako radiš onda ti onaj "odozgo" na žrebu pošalje Brazil i Amere....

Zlatko

pre 5 godina

Zlatko 
Pa ako se pravila menjaju za vreme takmičenja ok...ovo što sam ja napisao važilo je na početku, tj kad je prvenstvo počelo, ne znam ŠTA je sporno.
(Dabome, 22. septembar 2018 19:13)

Brate dragi, ništa nije sporno. Ono što si ti napisao je tačno, a ja sam odgovorio ironično. Svoje mišljenje na tu temu sam napisao juče, a svima dao plus koji su kritikovali sistem takmičenja. Sportski pozdrav.

Pera

pre 5 godina

Srbija - Argentina 1:3
(Croata, 22. septembar 2018 15:46)

Argentina - Srbija 4:1
(Slovenia EU, 22. septembar 2018 16:09)

Argentina - Srbija i Crna Gora 6:0, znači Argentina - Srbija 12:0

bivši odbojkaš

pre 5 godina

Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći:
1. Poljska 19
2. Francuska 18
3. Srbija 17
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje.

MiRa

pre 5 godina

Pazi znalce i komentare. Još nije gotovo. Ne mogu nas dostići Francuzi ali zato još uvek možemo biti četvrti drugouvršćeni. Mogu nas preteći Rusija, Bugarska i Slovenija ako su prvaci grupa Poljaci, Italijani, Američani i Brazil.

Oreo

pre 5 godina

Prvi kriterijum je broj bodova. Tek onda broj pobeda. Ako Poljaci izgube 3:1 ili 3:0 od Francuske, sutra nam treba bod. U svakoj drugoj situaciji prolazimo kao prvi ili jedan od dve najbolje drugoplasirane selekcije. Imamo 17, Francuska uz dve maksimalne pobede ima 18.

Kraljevcanin

pre 5 godina

(DovlAa, 22. septembar 2018 15:50)

Ako pobedi Francuska obe do kraja sa 3:0 ili 3:1 imace 18 bodova. Ako nas Poljaci pobede istim rezultatom imace 19. A mi 17. I onda smo ispali. Tako da nikakve kalkulacije druze moj. To bi bio najgori moguci scenario, i niko to ne bi voleo, samo nema mesta za kalkulaciju. Ja je nepodrzavam cak ni kada ima mesta za kalkulaciju, jer se taj anti fer plej kad tad obije o glavu.

Goran

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.

Slon

pre 5 godina

hahahaha ja sam iz matematike imao 4-5 svih 12 razreda, a po minusima i plusevima se vidi da vama nesto i ne ide matis. GLEDAJU SE BODOVI A NE POBJEDE!

baš površni...

pre 5 godina

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Srbija trenutno ima 17 bodova.
Francuska sa dve pobede (3:0,3:1) može do 18, a Poljska može do 22 boda sa dve pobede ili 19 s jednom. To znači da Srbija može biti i treća.

gagi

pre 5 godina

zar nije ovako

ako fra pobedi sa 3 0 polj i arg imace 18 bod, polj ako pobedi nas sa 3 0 imace 19 a mi ostajemo sa 17 bod....ako nas polj pobedi sa 3 2 svi ce imati po 18 bod...mi moramo da pobedimo polj barem sa 3 2

Dabome

pre 5 godina

Zlatko
Pa ako se pravila menjaju za vreme takmičenja ok...ovo što sam ja napisao važilo je na početku, tj kad je prvenstvo počelo, ne znam ŠTA je sporno.

gagi

pre 5 godina

aman zaman .... ovde kazu prvo se gledaju pobede pa tek onda bodovi...pa upravo tako ce i biti..svi ce imati po 2 pobede i 1 poraz ako mi izgubimo od polj a fran pobede polj i arg....i onda ce se gledati bodovi i mi onda cao arivederci...

Zeljko_zac

pre 5 godina

Nakon što je francuska dobila poljsku 3:1,ako sam dobro izračunao,Srbiji je za prvo mjesto dovoljan čak i poraz 2:3,tada bi Srbija i Poljska imale po 18 bodova,isto pobjeda po 6,Srbija set razliku 22:12,a Poljska 21:11.jesam li u pravu,gleda se veći osvojenih setova ili?

površni poznavalac

pre 5 godina

Nakon što je francuska dobila poljsku 3:1,ako sam dobro izračunao,Srbiji je za prvo mjesto dovoljan čak i poraz 2:3,tada bi Srbija i Poljska imale po 18 bodova,isto pobjeda po 6,Srbija set razliku 22:12,a Poljska 21:11.jesam li u pravu,gleda se veći osvojenih setova ili?
(Zeljko_zac, 22. septembar 2018 22:11)

Nažalost, nisi u pravu jer je kriterijum koeficijent koji dobiješ kada podeliš broj dobijenih sa brojem izgubljenih setova. 21÷11 je veće od 22÷12. Uzgred, nisu Francuzi bez veze izgubili treći set sa Poljacima. Tako nas teraju da igramo na pobedu ako hoćemo da budemo prvi. Da poljaci nisu uzeli taj set ti bi bio u pravu da je dovoljno da izgubimo sutra sa 3:2.....

BodiBOND

pre 5 godina

Ovo je neverovatan uspeh nasih s obzirom da imamo ispodprosecnog dizaca...
(BODIBOND, 22. septembar 2018 16:07)

Cim igra u Zvezdi logicno da je ispodprosecan.

gagi

pre 5 godina

aman zaman .... ovde kazu prvo se gledaju pobede pa tek onda bodovi...pa upravo tako ce i biti..svi ce imati po 2 pobede i 1 poraz ako mi izgubimo od polj a fran pobede polj i arg....i onda ce se gledati bodovi i mi onda cao arivederci...

Goran

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.

gagi

pre 5 godina

zar nije ovako

ako fra pobedi sa 3 0 polj i arg imace 18 bod, polj ako pobedi nas sa 3 0 imace 19 a mi ostajemo sa 17 bod....ako nas polj pobedi sa 3 2 svi ce imati po 18 bod...mi moramo da pobedimo polj barem sa 3 2

bivši odbojkaš

pre 5 godina

Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći:
1. Poljska 19
2. Francuska 18
3. Srbija 17
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje.

Slon

pre 5 godina

hahahaha ja sam iz matematike imao 4-5 svih 12 razreda, a po minusima i plusevima se vidi da vama nesto i ne ide matis. GLEDAJU SE BODOVI A NE POBJEDE!

Slon

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.

Kraljevcanin

pre 5 godina

(DovlAa, 22. septembar 2018 15:50)

Ako pobedi Francuska obe do kraja sa 3:0 ili 3:1 imace 18 bodova. Ako nas Poljaci pobede istim rezultatom imace 19. A mi 17. I onda smo ispali. Tako da nikakve kalkulacije druze moj. To bi bio najgori moguci scenario, i niko to ne bi voleo, samo nema mesta za kalkulaciju. Ja je nepodrzavam cak ni kada ima mesta za kalkulaciju, jer se taj anti fer plej kad tad obije o glavu.

Pera

pre 5 godina

Srbija - Argentina 1:3
(Croata, 22. septembar 2018 15:46)

Argentina - Srbija 4:1
(Slovenia EU, 22. septembar 2018 16:09)

Argentina - Srbija i Crna Gora 6:0, znači Argentina - Srbija 12:0

lol

pre 5 godina

Prenose li se pobede u trecu fazu? Ne vidim logiku ali svakako da pitam ako neko zna?
(Boka ue, 22. septembar 2018 16:22)

Evo dokaza koliko vam znači odbojka.

Oreo

pre 5 godina

Prvi kriterijum je broj bodova. Tek onda broj pobeda. Ako Poljaci izgube 3:1 ili 3:0 od Francuske, sutra nam treba bod. U svakoj drugoj situaciji prolazimo kao prvi ili jedan od dve najbolje drugoplasirane selekcije. Imamo 17, Francuska uz dve maksimalne pobede ima 18.

MiRa

pre 5 godina

Pazi znalce i komentare. Još nije gotovo. Ne mogu nas dostići Francuzi ali zato još uvek možemo biti četvrti drugouvršćeni. Mogu nas preteći Rusija, Bugarska i Slovenija ako su prvaci grupa Poljaci, Italijani, Američani i Brazil.

baš površni...

pre 5 godina

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Srbija trenutno ima 17 bodova.
Francuska sa dve pobede (3:0,3:1) može do 18, a Poljska može do 22 boda sa dve pobede ili 19 s jednom. To znači da Srbija može biti i treća.

Aleksandar

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras. (Slon, 22. septembar 2018 16:18) Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).

Aj ti polako u nulti razred, covek je u pravu...

DovlAa

pre 5 godina

Sem sto smo sinoc gledali sjajan mec izmedju argentine i poljske i vrelu juznoamericku krv trenera Velaska, mislim da je dobro za nas sto su se argentinci skroz potrosili. Ako uzmemo u obzir da cemo pobijediti i proci dalje imamo situaciju da ako francuska pobijedi poljsku zadnje kole ce se poljaci protiv nas boriti za goli zivot a mi cemo bit rastereceni. Po mom misljenju treba odmorit ekipu i pustit im prolaz jer ako se sastanemo u pufinalu bicemo favoriti a ako naidjemo na francuze tesko je pobijediti 2 puta onakvu ekipu.

površni poznavalac

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras. 
(Slon, 22. septembar 2018 16:18) 

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).

Zlatko

pre 5 godina

Dakle, od tih šest timova (pobednici grupa i dve drugoplasirane) prave se dve grupe od po tri timova i dve najbolje idu u polufinale....za dalje valjda ne treba da se piše.
(Dabome, 22. septembar 2018 17:33)

Na sajtu FIVB izašlo obaveštenje da će biti promena. Igraće se mini liga, svako sa svakim po dva puta, a nakon toga polufinale na 3 dobijene. Razmatraju čak da se finale igra na 4 dobijene. :) :) :)

površni poznavalac

pre 5 godina

Nakon što je francuska dobila poljsku 3:1,ako sam dobro izračunao,Srbiji je za prvo mjesto dovoljan čak i poraz 2:3,tada bi Srbija i Poljska imale po 18 bodova,isto pobjeda po 6,Srbija set razliku 22:12,a Poljska 21:11.jesam li u pravu,gleda se veći osvojenih setova ili?
(Zeljko_zac, 22. septembar 2018 22:11)

Nažalost, nisi u pravu jer je kriterijum koeficijent koji dobiješ kada podeliš broj dobijenih sa brojem izgubljenih setova. 21÷11 je veće od 22÷12. Uzgred, nisu Francuzi bez veze izgubili treći set sa Poljacima. Tako nas teraju da igramo na pobedu ako hoćemo da budemo prvi. Da poljaci nisu uzeli taj set ti bi bio u pravu da je dovoljno da izgubimo sutra sa 3:2.....

Dabome

pre 5 godina

Zlatko
Pa ako se pravila menjaju za vreme takmičenja ok...ovo što sam ja napisao važilo je na početku, tj kad je prvenstvo počelo, ne znam ŠTA je sporno.

površni poznavalac

pre 5 godina

 Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći: 
1. Poljska 19 
2. Francuska 18 
3. Srbija 17 
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje.
(bivši odbojkaš, 22. septembar 2018 17:48)

Nadam se da si barem za vreme aktivnog bavljenja odbojkom znao pravila sporta koji treniraš i igraš, pošto ih sad očigledno ne znaš. Uzgred, u grupi smo sa Francuskom a ne Italijom...

znanje-imanje

pre 5 godina

Igra nije furiozna nego još bolje: dovoljna. Odlično i što Luburić igra i što Atanasijević ne mora. Stvar pomaže i što su se gaučosi, očekivano, nakon jučerašnjih 120% vratili u normalu i još malo ispod toga. Slično kao i u tenisu, bitno je prolazno vreme, da se ne uspavamo i da nam ne ukradu set. I isto kao u tenisu lepo bi bilo i za očekivati je da Francuska-Poljska ode u 5i set.

Jel nam to nešto kineski piše na rukavima? Šta?

Na 16om poenu 2. seta ste videli kakav je de Čeko majstor - Lisinac kao lukavo prebacuje kratku kosku a ovaj je već u vazduhu i smečuje to...

Nema iznenađenja u drugim grupama, sledi drama Francuska - Poljska a i Rusi će morati preko svoje nervoze protiv Italijana, kojima je ovo prva prava utakmica. Teorijski Francuska još može do 18 bodova a Poljaci i tada do 19 pa bi mi ako ostanemo na 17 ispali. Dakle nama zarad opuštenosti pobeda Francuske ne odgovara. Ali Poljaci će svakako biti iscimani (poraz juče, 5 setova, pa večeras napor...) dakle mi smo skoro već u trećem krugu.

Zeljko_zac

pre 5 godina

Nakon što je francuska dobila poljsku 3:1,ako sam dobro izračunao,Srbiji je za prvo mjesto dovoljan čak i poraz 2:3,tada bi Srbija i Poljska imale po 18 bodova,isto pobjeda po 6,Srbija set razliku 22:12,a Poljska 21:11.jesam li u pravu,gleda se veći osvojenih setova ili?

it’s my life

pre 5 godina

Onaj osecaj kada ih posle pobede protiv Francuske vidiš sa rukama u vis,puni sreće.I kada vidim onaj osmeh na licu Nikole Grbića,isti onaj kao kada je osvojio zlatnu olimpijsku medalju.NEPROCENJIVO!!!!!

Milan

pre 5 godina

Argentina ima jednog od najboljih dizača na svetu ( znatno boljeg nego mi) a danas im i libero igra fantastično. Ostali su borbeni i solidni, i mogu se dobiti samo dobrom i strpljivom igrom. Naši solidni ali bez Atanasijevića znatno manje ubojiti. Dobro je što možemo da ga odmorimo ali treba odmor i Urošu i Lisincu.

površni poznavalac

pre 5 godina

Posle pobede Amerike nad Bugarskom i Brazila nad Slovenijom mi smo sigurno u top 6. Sutra sa trećom postavom na Poljake pa bi poraz možda i bio dobra opcija jer bi Francuzi ostali bez plasmana koje sumnjam da bi opet dobili. Sa druge strane ide žreb i opet bi na žrebu mogli da vucemo Poljsku sto bi bilo dobra opcija i verujem da bi bez većih problema došli do polufinala...
(imks, 22. septembar 2018 22:20)

Sa kalkulantskog stanovišta si potpuno u pravu jer bi tako sigurno izbegli i Ruse jer ne mogu dve drugoplasirane da budu u istoj grupi. Ali, to je nefer i nesportski (seti se samo koliko smo puta svi kukali na špance u košarci kada to rade). Ako tako radiš onda ti onaj "odozgo" na žrebu pošalje Brazil i Amere....

Goran

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.
(Goran, 22. septembar 2018 18:15)

Не гледају се бодови него однос победа и пораза као први критеријум. Тек ако екипе имају исти број победа и пораза као други критеријум за рангирање се узимају бодови. Ако је и то исто, сет, па поен количник.
(my way, 22. septembar 2018 18:36)

Ok. Hvala. Priznajem grešku. Nije kao u fudbalu. Bataljujem odbojku. Fokusiraću se na fudbal. Tu bar znam pravila. Valjda.

Višekruna

pre 5 godina

Neka me neko ispravi ako grešim, a mislim da ne grešim - u odbojci se kod rangiranja uvek prvo gleda broj pobeda pa tek onda broj bodova, tako da smo mi svoj posao da budemo među prva dva u grupi već završili. Kažem "među dva" jer je gotovo izvesno da iako izgubimo od Poljaka imamo dovoljnu zalihu da budemo među dve najbolje rangirane drugoplasirane ekipe. Naravno, ide "plava četa" na pobedu i sutra!

Stefan

pre 5 godina

Croata, 22. septembar 2018 15:46)

Ма ко је то нама учио правила одбојке, ко је то научио докле се игра?

milan

pre 5 godina

Bravo za odojkase,mislim da drzava i mediji treba vise da posvete paznje odbojci,bar malo vise u odnosu na fudbal,jer imamo dosta uspeha i talenta za ovaj sport...

Лепи Цане

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

А ти си тек јак зналац. У одбојци први критеријум за пласман је број победа а други је број бодова. То значи да победом над Аргентинцима обезбеђујемо друго место.
Французи би једино могли до достигну Пољаке са две победе, уз пораз Пољака од нас.

Dabome

pre 5 godina

Trenutno imamo 17 bodova, Poljska 16 (i utakmicu manje) i sutra u utakmici Srbija-Poljska se direktno pobednik plasira na prvo mesto...

površni poznavalac

pre 5 godina

hahahaha ja sam iz matematike imao 4-5 svih 12 razreda, a po minusima i plusevima se vidi da vama nesto i ne ide matis. GLEDAJU SE BODOVI A NE POBJEDE!
(Slon, 22. septembar 2018 17:48)

Nadam se da si i iz Engleskog imao 4-5 pa ti dajem izvod iz pravila za svetski šampionat... Ako nisi zamoli nekog da ti prevede (npr. google translate ako ti niko nije pri ruci).....

1.Total number of victories (matches won, matches lost)

2. In the event of a tie, the following first tiebreaker will apply: The teams will be ranked by the most point gained per match as follows:

Match won 3–0 or 3–1: 3 points for the winner, 0 points for the loser

Match won 3–2: 2 points for the winner, 1 point for the loser

Match forfeited: 3 points for the winner, 0 points (0–25, 0–25, 0–25) for the loser

3. If teams are still tied after examining the number of victories and points gained, then the FIVB will examine the results in order to break the tie in the following order:

Set quotient: if two or more teams are tied on the number of points gained, they will be ranked by the quotient resulting from the division of the number of all set won by the number of all sets lost.


Points quotient: if the on the set quotient, the teams will be ranked by the quotient resulting from the division of all points scored by the total of points lost during all sets.

površni poznavalac

pre 5 godina

@površni poznavalac 
Izvini, izgleda da si ipak ti bio u pravu a ja površan... Kada bi se prvo gledali bodovi moglo bi se desiti da ekipa koja ima sve pobede 3:2 na kraju ispadne što ne bi bilo pošteno.
(...., 22. septembar 2018 20:08)

Neki put pomislim da za nas ipak ima nade, dok ima ljudi koji su u stanju da upotrebe glavu za razmišljanje, i da kažu pogrešio sam.... Nažalost, malo ih je ali to nema veze sa ovom temom.
Pozdrav..

set

pre 5 godina

 Da li znate, da uprkos izvanrednim igrama, možemo da budemo treći u grupi, ukoliko sutra izgubimo od Poljaka sa 3:0 ili 3:1, a Italijani istim rezultatom pobede večeras Poljake i sutra Argentince? Plasman bi bio sledeći:  
1. Poljska 19  
2. Francuska 18  
3. Srbija 17  
Nadam se da se to neće dogoditi. Dovoljno je da neko nekoga pobedi 3:2 i sigurno idemo dalje. 
(bivši odbojkaš, 22. septembar 2018 17:48)
Greska, Srbija ako izgubi od poljaka ima 6/2, poljaci ako izgube veceras ce imati 6/2 ako pobede nas, dok Francuzi otpadaju sigurno sa 5/3. Posto imamo 6 pobeda skoro sigurno prolazimo kao jedna od dve najbolje drugolasirane ekipe...

rale

pre 5 godina

Francuzi mogu samo Poljsku da izbace. Ako pobede veceras Poljsku I mi sutra pobedimo Poljsku 3:0, 3:1 onda Fra I Pol imaju isti broj pobeda. S tim sto ce Fra imati 18 bodova a Pol 16 I ba taj bacib cao zdravo Pol. Prvo se gledaju pobede pa onda bodovi ako su I bodovi isti onda setovi.

Stefan

pre 5 godina

Idemo momci do pobede,i prakticno overe za plasman dalje.U ovu utakmicu treba uci oprezno i maksimalno koncentrisano jer znamo sta su juce Gaucosi uradili Poljacima..
Ipak Nikola je sigurno svestan hvaliteta Argentine i siguran sam da je dao dobre savijete igracima i suguran sam u nasu pobedu.

rale

pre 5 godina

Sta znaci kad pobedis favorita. Vidi ih danas puni sebe. Bodovi se dalje ne prenose. I ovo je poslednje prvebdtvo sa glupim formatom. Mislim da se od sledeceg vracaju na staro.

Marijano Vajdara

pre 5 godina

Bravo momci,nisam ni sumnjao u vas,ostavivsi komentar pred pocetak svetskog da ce te nas opet obardovati po ko zna koji put,bravo igrate vrhunski,tempirala se forma odlicno,uopste se ne bojim,idemo do finala pa tamo da tucemo Brazilce I osvojimo I to Svetsko prvenstvo,ljudi nemojte lose pisati I vi koji mracite stalno,cemu to,pa ovi momci su takve ljudine da to nema nigde,takvi su I kosarkasi,i vaterpolisti,i rukometasi,Voli se odbojka,pogotovo u mom Novom Sadu,tako da ce biti jako lepo ako se uzme Zlato,deca ce se makar malo prebaciti na odbojku.Zivela Srbija, Ziveli dobri ljudi

Milan

pre 5 godina

Posto vidim da je opsta zabuna sta je vaznije, pobede ili bodovi kod rangiranja u grupama druge faze, i da nisam bio u pravu, evo copy-paste sa zvaicnog sajta svetskog prvenstva:
At the end of the second round matches, the rankings of the four pools will be drawn up taking into account the points scored by each team in the first and second rounds. The four pool-winning teams of the second stage will access the third stage, together with the top two of the second ranked teams.

djoka

pre 5 godina

Ljudi moji procitajte pravila za ovo svetsko! Prvo se gledaju pobede pa onda bodovi! Francuzi nemaju teoretske da nas stignu zato sto imaju sada 3 pobede manje! Informisite se pre nego sto krenete da lupate!

Туп туп

pre 5 godina

Jel ovo grljenje posle svakog poena moranje?
(DisordeR, 22. septembar 2018 16:25)
Јесте а ускоро ће и да буде као Надал пред сервис.

my way

pre 5 godina

Prenose li se pobede u trecu fazu? Ne vidim logiku ali svakako da pitam ako neko zna?
(Boka ue, 22. septembar 2018 16:22)

Не преносе се. Момцима и Николи честитке на победи! Одморен Атанасијевић, моћна победа у 3 сета упркос вођству Аргентинаца у трећем, то је снага ових момака и њиховог слекетора. Која је то разлчика између Николе и Терзића, у приступу играчима, енергији, вођењу утакмице, звању тајмаута, прављењу измана, знању, свему...

Jova

pre 5 godina

@Xtezos

Slovenac, od oba roditelja. Rođen u Argentini ali u mladosti redovno dolazio u Sloveniju, čini mi se da je slovenački komentator rekao da je prije par godina takođe obišao rodbinu ovdje.

Inače, fino igraju naši, Nikola dobro mijenja i pravovremeno uzima TM-te. Uživam ovih dana u prenosima na SK, te sam pogledala, mislim da barem dio igre svake reprezentacije. Zanimljivo prvenstvo. Nadam se nastavku dobrih igara naših.

Pozdrav

Utzo

pre 5 godina

Evo da sumiram danasnji dan. Srbija je prosla u trecu fazu bez obzira na sutrasnje rezultate. Minimum smo medju dve najbolje drugioplasirane reprezentacije. Ja navijam da bijemo Poljake i da prodjemo kao prvi, radi malo lakse grupe u nastavku. Uzivajte.

Dabome

pre 5 godina

U treću fazu takmičenja idu prvaci u grupama i dve najbolje drugoplasirane..mi se za prvo mesto u našoj grupi borimo sa Poljskom..

Vesna

pre 5 godina

Sve je ovo ok ali nema dečaka da treniraju odbojku. Roditelji se nadaju da će uzeti pare na košarci fudbalu i tenisu kao da se Đokovići i Mesiji rađaju svaki dan. Prvo misle kroz novac a ne šta taj sport mentalno, moralno i fizički donosi detetu. Iz Saveza su tražili deci da donesu đačke knjižice na uvid kad su išli na pripreme. Moje dete bilo, pa znam. Stalno se deca podsećaju da je škola važan faktor jer se nikad ne zna da li će biti povreda ili zasićenja. O tome im pričaju i u klubovima.Kako onda da ga ne pošaljem u tu zdravu sredinu. Šaljive dečake da treniraju odbojku! Visoka smo nacija, pametna deca i dobar savez.

ocati.vanja

pre 5 godina

BRAVOOO SVAAAKA CAST!!!
ali
Zaista smo zanimljiv narod
odnosno cudno
afirmativni bas hihihii
posebno ukoliko se u segmentu kritike svoga i svojih uporedimo sa Nemcima, Poljacima Italijanima i sl.
sta bi tek da gubimo.
AFIIIRMATIVNO SAMO!!!!

stranger

pre 5 godina

Drago mi je da se odbojkasi vracaju tamo gde im je i mesto. Kada smo na SP u fudbalu igrali protiv Svajcarske, na TSN-u su kanadski komentatori pravili razna poredjenja i paralele kao npr. Djokovic-Federer pa su pominjali u cemu je Srbija jaka i rekli su ovim redom tenis, kosarka i odbojka. Vaterpolo nisu uopste pomenuli. Mnogi potcenjuju odbojku ali je jako vazan i popularan sport u svetu.

površni poznavalac

pre 5 godina

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE). 
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20) 

Srbija trenutno ima 17 bodova. 
Francuska sa dve pobede (3:0,3:1) može do 18, a Poljska može do 22 boda sa dve pobede ili 19 s jednom. To znači da Srbija može biti i treća.
(baš površni..., 22. septembar 2018 17:53)

Aman ljudi, zar je toliko teško izguglati PRAVILA svetskog prvenstva. Prvi kriterijum je BROJ POBEDA, a ne bodovi...
Vama je izgleda i to teško u vreme kada ti za to treba 30 sekundi na telefonu ili racunaru.

površni poznavalac

pre 5 godina

Posto vidim da je opsta zabuna sta je vaznije, pobede ili bodovi kod rangiranja u grupama druge faze, i da nisam bio u pravu, evo copy-paste sa zvaicnog sajta svetskog prvenstva: 
At the end of the second round matches, the rankings of the four pools will be drawn up taking into account the points scored by each team in the first and second rounds. The four pool-winning teams of the second stage will access the third stage, together with the top two of the second ranked teams.
(Milan, 22. septembar 2018 18:07)

Naprotiv, bio si sasvim u pravu prvi put. Taj copy-paste samo govori o tome da ce se na kraju druge faze uzeti u obzir i prva faza. Par komentara ispod sam ostavio izvod iz pravila svetskog prvenstva iz kojih se jasno vidi da je prvi kriterijum rangiranja BROJ POBEDA....

my way

pre 5 godina

Pazi ove znalce ispod, i ako dobijemo Argentinu mozemo da ispadnemo, ako Francuska dobije sa 3 0 ili 3 1 Poljsku i poslednji dan Poljska dobije nas 3 0 ili 3 1 mi ispadamo, ali se nadam da se nece to desiti da ce poljaci ukrasti barem bod francuzima veceras.
(Slon, 22. septembar 2018 16:18)

Bravo. Nazad u prvi razred, pa nauci da brojis pobede na prste (IMAMO DVE POBEDE VISE OD FRANCUSKE).
(površni poznavalac, 22. septembar 2018 17:20)

Pre če biti da si ti pogrešio. Čovek je u pravu. Gledaju se bodovi. A imamo samo 2 boda više od Francuza.
(Goran, 22. septembar 2018 18:15)

Не гледају се бодови него однос победа и пораза као први критеријум. Тек ако екипе имају исти број победа и пораза као други критеријум за рангирање се узимају бодови. Ако је и то исто, сет, па поен количник.

anica

pre 5 godina

Kakvi su komentari bili ovde za Nikolu i ove momke na prvim utakmicama, gde su sad ti ljudi.. gde je onaj @veliki strumpf sto je pljunuo po jednom od najvecih sportista Srbije, kako ljudi ne znaju da odmere reci i da stanu iza istih...nikad to nisam razumela.

površni poznavalac

pre 5 godina

Pazi znalce i komentare. Još nije gotovo. Ne mogu nas dostići Francuzi ali zato još uvek možemo biti četvrti drugouvršćeni. Mogu nas preteći Rusija, Bugarska i Slovenija ako su prvaci grupa Poljaci, Italijani, Američani i Brazil.
(MiRa, 22. septembar 2018 18:38)

U teoriji ste u pravu. Ali u realnosti, Bugarska i Slovenija bi to mogli samo uz pomoć naučne fantastike... Pogledajte tabele i ko s kim igra do kraja.

imks

pre 5 godina

Posle pobede Amerike nad Bugarskom i Brazila nad Slovenijom mi smo sigurno u top 6. Sutra sa trećom postavom na Poljake pa bi poraz možda i bio dobra opcija jer bi Francuzi ostali bez plasmana koje sumnjam da bi opet dobili. Sa druge strane ide žreb i opet bi na žrebu mogli da vucemo Poljsku sto bi bilo dobra opcija i verujem da bi bez većih problema došli do polufinala...

селектор

pre 5 godina

Одбојкаши све више и више личе на ватерполисте.
Ментална снага, жеља за победом, игра , браво.

Dabome

pre 5 godina

Dakle, od tih šest timova (pobednici grupa i dve drugoplasirane) prave se dve grupe od po tri timova i dve najbolje idu u polufinale....za dalje valjda ne treba da se piše.

duel

pre 5 godina

Tek sad se vidi da ovde komentare ostavljaju i oni koji pojma nemaju o sportu koji komentarišu. Broj pobeda je prvi kriterijum za tabelu a bodovi se gledaju u slučaju istog broja pobeda više ekipa. Tastatura trpi sve.

S

pre 5 godina

Gleda se broj pobeda. Ako 2 ekipe u grupi imaju isti broj pobeda onda se gledaju bodovi, pa set kolicnik itd. Informisite se prvo pa pisite. Francuzi ne ugrozavaju nas nego Poljsku. Poljska ako izgubi od njih vcrs i sutra od nas a Francuzi dobiju obe utakmice, i jedni i drugi ce imati skor 5-3. Mi s tim nemamo veze jer imamo vec 6 pobeda. Ali bolje po nas ako odu Poljaci dalje jer s njima lakse igramo. :)

vUcA

pre 5 godina

Za neupucene, FIVB je promenio pravila za rangiranje jos od Svetskog Kupa 2015 godine. Dakle prvi kriterijum kod rangiranja od 2015 su pobede, pa bodovi, set kolicnik i na kraju poen kolicnik. Hvala

Dabome

pre 5 godina

Trenutno imamo 17 bodova , Poljska 16 (i utakmicu manje), i sutra u utakmici sa Srbija-Poljska se direktno pobednik plasira na prvo mesto.
(Dabome, 22. septembar 2018 17:38)

Imajući u vidu da imamo isti broj pobeda.. (za sada), tj po jedan poraz, i bodovi što sam gore napisao.

....

pre 5 godina

@površni poznavalac
Izvini, izgleda da si ipak ti bio u pravu a ja površan... Kada bi se prvo gledali bodovi moglo bi se desiti da ekipa koja ima sve pobede 3:2 na kraju ispadne što ne bi bilo pošteno.

Goca

pre 5 godina

Mi uvek u najtezim grupama, u prvom krugu sa Amerima i Rusima a sad sa Poljacima i Francuzima. Mi igrali ili treba da igramo sa 4 od 5 timova koji igrali finale Lige nacija dok na primer Italijani samo sa Rusima ili Poljaci ni sa kime u prvoj fazi. Napred nasi!

Zlatko

pre 5 godina

Zlatko 
Pa ako se pravila menjaju za vreme takmičenja ok...ovo što sam ja napisao važilo je na početku, tj kad je prvenstvo počelo, ne znam ŠTA je sporno.
(Dabome, 22. septembar 2018 19:13)

Brate dragi, ništa nije sporno. Ono što si ti napisao je tačno, a ja sam odgovorio ironično. Svoje mišljenje na tu temu sam napisao juče, a svima dao plus koji su kritikovali sistem takmičenja. Sportski pozdrav.

Dabome

pre 5 godina

Zlatko
Sistem takmičenja jeste loš, mada ako pogledamo sa druge strane, neka takmišenje potraje, a ne sa par mečeva postaješ prvak sveta. Pozdrav...