Utorak, 21.08.2018.

21:00

Krstajić je spremio metlu: Koga, sem Luke, neće biti na spisku Srbije?

Mladen Krstajić, selektor reprezentacije Srbije, trebalo bi u sredu da objavi spisak fuudbalera za utakmice Lige nacija, koje se igraju u septembru.

Izvor: ŽB

Krstajiæ je spremio metlu: Koga, sem Luke, neæe biti na spisku Srbije? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

188 Komentari

Sortiraj po:

nosferatu

pre 5 godina

Gov... motkama ispred saveza!! A ovi fudbaleri, kakvi su to licemeri...nece da kritikuju selektora i savez, jer ne bi bili pozvani u reprezentaciju, a to im je odlicna prilika da malo vide familiju i da se provedu. A sigurno nisu zadovoljni izborom selektora, niti su bili saglasni smenom bivseg...ali ćute. Sto kaze jedan, da su svojevremeno pricali Stankovic, Mihajlovic, Zigic i ostali, sta se radilo u savezu, mozda i ne bismo bili sad tu gde jesmo. Ja kad sam pricao da ce atmosfera biti katastrofalna posle smene Muslina, dobijao sam minuse, ali se tesim jer sam shvatio koliko se ovde ljudi veoma malo razumeju u fudbal, takoreci poojma nemaju, al vole da komentarisu...zato nam je tako kako jeste. I jos nesto...apel fudbalerima...POBUNITE SE PROTIV KOKEZE I SAVEZA...jedino tako cete spasiti sprski fudbal...ako vam je uopste stalo do njega. A nesumnjivo je da jako brzo propada!!

Lale

pre 5 godina

@ Mile
Zemljače, kažeš treba odstraniti Milivojevića zbog toga što narušava dobru atmosferu!?Veruj mi, skoro se nisam nasmejao ovako.Pa ceo tim je podeljen na klanove gde jedni druge ogovaraju i sapliću, spletkare.Pola njih ne pričaju jedni sa drugima, mnogi nemaju ni hrabrosti ni morala da izadju kao ovaj častan čovek i kažu sve.E dok je u srbiji takvih kao ti vladaće još dugo Krstajići, Kokeze i slični njima.

dare slovenac

pre 5 godina

Mitro, SMS i Radonjić u napadu, Matić i Tadić u veznom redu i Milenković u odbrani... ako ne bude tih igrača u sastavu ne gledam utakmice...

Blueblueblue

pre 5 godina

Milivojevic je uvek u prvoj postavi i igra Premier Ligu svaki vikend, prosle sezone je odigrao 36 utakmica i ima 27 godina sto znaci da sada ulazi u svoje najbolje godine kao igrac.

Ako nema mesta za njega u timu onda mora selektor da se smeni, od prilike ista stvar kao kada Muslin nije hteo da zove Sergeja koji je posle na samom Svetskom Prvenstvu pokazao veliku zelju i zrelost uprkos tome sto nije imao nikakva iskustva za prvim timom, vise je pokazao od veterana Matica koji nije hteo da preuzme odgovornost i krenira igru.

Prosto receno, Milijovevic bi uvek trebao da bude medju prvih 11 u nasem timu, kao i Sergej, ako selektor to ne vidi treba ga smeniti.

Bojme88

pre 5 godina

Kao prvo nije nista vulgarno rekao, samo je bio iskren i izneo svoje misljenje direktno znajuci da ce selektor to saznati.
Ima donekle prava jer on kao kapiten jednog engleskog tima (nine sigurno izabran zbog frizure i lepog oblacenja), nego zato sto je pravi vodja i zna kako da pogura ekipu.
A to sto se Krstajic uvredio, pokazao je svoj klasican Srpski mentalitet gde odmah zeli da pokaze ko je on i uzvrati udarac. Umesto da sedne i prodrma glavom, i shvati da je Milivojevic upravu! Juruo je rezultat i zbog toga izgubio mec, a sigurno bi svi bili zadovoljniji sa bodom i zadnje kolo bi bilo drugacije bar u smislu pritiska svih reprezentacija u grupi (osim Kostarike)

dure

pre 5 godina

Dakle,i ovde botovi rade..sve su nam uzeli!Nije bitan rezultat reprezentacije,vec da se guraju igraci poput Radonjica.Znamo da iza sporta,kao i svega u ovoj drzavi stoji jedan covek..i bata mu.Krstajic,Milosevic su bili sportiste,mene je sramota u sta su se pretvorili.Kokezu razumem,on sa sportom veze nema..

Robin Hud mladji

pre 5 godina

Sve mi se čini da je Krstajić površan i sklon beskrajnim improvizacijama. Živi bili pa videli. A u Rusiji smo prošli kako smo prošli jer je veličina takmičenja jednostavno progutala nesigurnog čoveka na klupi.

milutin

pre 5 godina

Luka ima ozbiljnu ulogu u svom timu i ne zavisi od poziva u reprezentaciji. Zato moze da kaze sta misli. Ako keramicari mogu da budu ministri, konobari predsednici saveza sto jedan pocetnik ne bi mogao da bude selektor reprezentacije.

rambo amadeus2

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT! 
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33) 


Nemoj da brines podelice Kokeza karte SNS botovima njih bar ima koliko hoces.
(Zuba, 21. avgust 2018 23:09)

U pravu si, jedini nacin je da fudbaleri bojkotuju reprezentaciju, jer botovi ipak ne mogu da igraju. Da istupe Luka, Bane, Tosic, Mitar, Kolarov, Tadic, Matic i jos koji i da javno kazu da nece igrati dok se ne naprave promene u FSS. Ali...

Vetar u ledja...

pre 5 godina

Matematika je jednostavna. Ko je od nasih reprezentativaca kapiten u klubu za koji igra? A onda vidimo da je Luka kapiten tima u PL i da izvodi penale. E sad ako to nije dovoljno onda smo mi velesila i vracamo se na reci Skolarija iz 2010. Srbija ce biti prvak sveta jer ima 22 igraca koji su bolji od Ramba Petkovica....Otprilike, nisu bas isti igraci ali je sustina u tome da najbolji i oni koji smeju da kazu sta misle ne igraju.....

Jegulja

pre 5 godina

reprezentaciju treba bojkotovati zbog:

1. menadzersko politicke uprave
2. izgradnje nacionalnog stadiona dok se deca lece SMSovima.

Jorgovanka

pre 5 godina

Sta vam je bre ljudi,pa na celu reprezentacije,kao i svih ostalih cela u ovom drustvu,mora da bude neki AV bot,pa i kad ode ovaj ,docice drugi....Npr.,onaj iz Radnickog(ex Vojvodina)
Nikakva strucnost nije bitna,nego poslusnost...I lova!

mile

pre 5 godina

Najlepsi sport na kugli zemaljskoj ogadices Srbiji,dragi Krstajicu.Uzmi torbu,idi kuci,zalozi kazan,sljiva rodila,peci rakiju....i povedi Kokezu,apelujem...

rambo amadeus2

pre 5 godina

A šta je očekivao kada je popljuvao selektora, da igra? Da je igrao protiv Brazila ne bi ni reč rekao, nego je fudbalerčiću povređen ego pa ajde da opletem po svima. Kako da ne, biraj reči sledeći put pa ćeš igrati.
(šrok, 21. avgust 2018 22:26)

Nije na njemu da bira reci nego da igra fudbal dobro i srcano - a to itekako radi, pogotovo protiv svajcarske. Taj mec he izgubljen amaterskim potezom trenera a sledeci zbog sujete istog. A ko ispasta? Milivojevic koji kida u PL ili reprezentacija i narod koji se nadao prolazu??

мрки

pre 5 godina

кажу нисмо играли леп фудбал са Муслином,сад вероватно играмо лепршаво са Крстом као Барса,Муслин бар имао резултате али и ауторитет

wood

pre 5 godina

Eto koliko sujeta nasih trenera (Mihalovic,Krstajic) moze da stavi svoj ego iznad reprezentacije. Pa sami sebe najvise treba da kritikuju

Markoni

pre 5 godina

Jel Kokeza,Krstajic i drustvo zaista misle da ce vise iko pratiti i navijati za reprezentaciju?
(Mita, 21. avgust 2018 23:57)
Evo ja cu pratiti,kao kad su bili Antic,Petko u kvalifikacijama,Muslin to jest kad su bili uspesni a isto kao i kada su bili Klemente(Terza),Pizon,Djukic,Curcic, Tole...Ne prati se Tole,Kokeza i slicni nego Srbija,zato vidimo se na stadionu protiv rumuna...

zika

pre 5 godina

Spisak ce biti prezentiran:
a) u auto perionici
b) na kasi nekog megamarketa
c) na Kalinic pijaci
Oterace sve igrace koji imaju dostojanstvo i svoje misljenje i posle slabih rezultata otice ce u Kinu a i mesto selektora prepustiti drugom klimacu galvom pripravniku.

Gde odoše novinari

pre 5 godina

Kao da se ništa nije desilo, tako se ponašaju fudbalski čelnici, vreme je prošlo, mi smo sve zaboravili i nikom ništa, niko ne preuzima odgovornost, samo broje lovu i laganice. Idemo sad, da izgubimo još jednu generaciju, samo napred, u nove poraze!

MaironDrake

pre 5 godina

Krstajic da ima obraza, sam bi otisao...Video je da ne zna posao.Covek je 10 dana pred SP igrao prijateljsku utakmicu i posle nje izjavio ''Bilo je korisno da vidimo na koga mozemo da racunamo na SP''...Trebao je da dobije otkaz vec tada, ali ne, on 10 dana pred SP rotira 20 igraca...

Ziva David

pre 5 godina

Milivojevic kapiten u premijerligasu I trenutno nas najkonstantniji igrac I njega otera jedan Krstajic koji nikad nikog u zivotu trenirao nije ?? Ovu tragikomicnu reprezentaciju treba bojkotovati maximalno jer u ovoj banana drzavi nista ne valja pa ne mozemo ocekivati da fudbal bude dobar I normalan !

Ilija

pre 5 godina

Treba pokrenuti bojkot utakmica reprezentacije.
To je nacionalni tim, oni se ponasaju kao da je njihov privatni.
Rade sta hoce uce zanat. ljudi bez dana radnog staza u struci vode savez, treniraju prvi tim i ko zna sta jos.

Drago

pre 5 godina

Jovančića i Veljka Simićaiz Zvezde odmah u reprezentaciju....ti momci nesto i znaju za razliku od drugih...a zašto Krstajić nije smenjen?....jel ponudio ostavku barem?

thetrashhero

pre 5 godina

Trenutno najbolji izbori za selektora su drugim pricama u kojima im je odlicno kao sto su recimo Paunovic, Jokanovic ili Stojković.
Milojevic i Stanojevic imaju dobrog slifa ali isto je pitanje da li bi sada pristali na mesto selektora.
Mozda, mozda sad treba istrpeti Krstajica kroz koje kolo Lige nacija ali naci mu dobrog stratega i analiticara za asistenta (licno bih na mestu FSSa dao sve od sebe da to bude banjalucanin koji je do skora sljakao sa Klopom kroz Dortmund i Liverpul Zeljko Buvac).
Moj lični izbor da sam na mestu predsednika FSSa bio bi niko drugi do Bora Milutinovic (za jedan ceo ciklus) ali da deo strucnog staba bude Buvac obavezno a kao direktor reprezentacije Jugovic (naravno Vladimir) i Golac kao tim skaut. I kao direktor FSSa bi napucao stadion Smedereva ,,Tvrđava" za 20ak hiljada gledalaca i da se tu igraju mečevi reprezentacije. E tu bi se kada je teren odmah do tribine noge vrcale kad zaurla onih 20 i koja hiljada grla. Tukli bi 4:1 Englesku, 3:0 Belgiju, 7:4 Nemacku i 5:5 sa Hrvatima (uz našu bolju gol razliku i prolaz naravno). Za skeptike moje iskustvo je iscrpljeno jos od Cempion menadzera do Fudbal menadzera! 1998-2018 (sa uspehom pobednika Lige sampiona sa FK Macvom1919 iz Sapca do Ajaxa i Glasgov Rendzersa do najboljih Lidsa pa Dinama Drezdena, Livorna, Nanta sa vise evropskih i nacionalnih trofeja pa do nazivanja tribine na Santjago Bernabeo po mom imenu. Osvojio Olimpijske igre sa reprezantacijom Srbije, 2x evropsko sa Italijom, 1x Svetsko sa Rusijom, Engleskom, Italijom i Meksikom.
Ukratko.

Mile

pre 5 godina

Ne znam pravo stanje u reprezentaciji, ali posle ovog prljavog komentara treba otpisati Milivojevića. Nista nije vaznije od dobre atmosfere.

SamosamprimjetioizVA

pre 5 godina

Sve je to pitanje poverenja. Selektor zove igrace u koje ima poverenje da ce odraditi njegove zahteve. Igraci koji imaju poverenje u selektora prihvatice poziv. Vrlo jednostavno. Sve druge kombinacije su po meni teska PARAPSHOPATOLOGIJA. Ali kod nas je sve moguce. Dobitna kombinacija je izgleda: Navijaci koji nemaju poverenje u predcednika i drzave i FSS, pa naravno ni u selektora od njih traze da igraju igraci u koje ovi nemaju poverenje. A ni sami igraci medjusobno nemaju poverenje jedni u druge. A sve to u timskom sportu gde je za uspeh medjusobno poverenje uslov svih uslova. Pa gde to ima? Naravno, samo kod nas. Sada konacno razumem zasto je fudbal najpopularniji sport kod nas. Mi smo narod sado-mazo

Tomas Ue

pre 5 godina

Sram vas bilo..samo me zanima za koga igrate i ko ce da vas gleda???Milivojevic kralj..Nece te me vise zeznuti..napalih se kao majmun..vise ne..kraj..Anticu..voli te Srbija..

Realno

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (malee, 21. avgust 2018 21:16)

Mislim da je Benfika veći klub od Kristal Palasa, pa Fejse nije ni bilo na SP, a mnogo je nedostajao.

MyMoon

pre 5 godina

@Mita većina opet hoće a pre svega najviše Gastosi jel nemaju pojma niti prate događaje u “svojoj” voljenoj zemlji koju su napustili.

анђео Земун

pre 5 godina

Мој конструктиван предлог, ајмо немању видића за селектора, нема искуства као и овај али има међународну тренерску диплому, светски признату лиценцу јер је око пола године гулио за њу из дана у дан код врхунских стручњака код којих је и полагао за исту а они су познати као "људи који чим чују бивши фудбалер одмах лиценцу на лепе очи"! Апропо тога има ли мк ( не мислим на миодрага костића, мада би тај "бизнисмен" био бољи селектор од овог лика) диплому бар мале матуре, средње школе, о тренерској не вреди ни причати? Иако имам докторску диплому (стечену у иностранству) никад то нисам потенцирао и у свим мојим потписима и визиткама титула никад није убацивана, не што се стидим, већ што ме је живот научио да диплома и не мора значити памет, достојанство, моралност и част, већ дела (да не испадне да га мрзим па ћу му написати цело име) а младен крстајић буквално нема ништа од тих особина а о папиру да и не причамо! Једино што сам лупио је то што немања видић ни у лудилу не би прихватио ту функцију не само јер је частан човек већ јер је на својој кожи осетио како је имати посла са "спортским" полтронима и улизицама! Мада као човек, који себе сматра реалним, не бих имао ништа против да видим "м.к." са метлом, али у рукама, буквално, јер то је частан посао а њему би легло само тако, јер све друго је превише компликовано за њега! Ко-кезе свих земаља овог света уједините се и уништите ту глупаву игру шутирања лопте!!!

Budite pametni, mislite na budućnost

pre 5 godina

Sad bi valjalo iskoristiti Ligu Nacija za uigravanje tima, posebno poslednje linije. Rajković - Šehović, Nastasić, Milenković, Gajić i "nema zime" narednih desetak godina, a ne da kvalifikacije za EP dočekamo kao SP, s totalno neuigranom odbranom.

Stojković, Kolarov, Tošić, Ivanović, Rukavina, Basta su već u ozbiljnim godinama. Nadam se da ne misli zvati debitante koji imaju 26-30 godina.

jashtaman

pre 5 godina

Ako se za nekoga nikada jije sumnjalo da igra borbeno, srcem i da daje sve od sebe gde god da je igrao, to je Luka. Igra najtezu ligu, zapazeno, a sad ga nece biti?
Nekad bolje, nekad losije, ali uvek maksimum.
Ovo bukvalno postaje bolesno.

veder

pre 5 godina

Krstajic iz Zenice, Kokeza iz Zenice. Kokeza simpatizer SNS-a, Krstajic simpatizer SNS-a. Hmm, ma mora da je to sve slucajnost.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 21. avgust 2018 21:56)

I Aca Srbin iz Bugojna...eh, Srbijo ko te vodi...kad ćeš progledati?

На лепом плавом Дунаву

pre 5 godina

Naš trentno najstandardniji igrač na vrhuncu profesionalne karijere, kapitan u svim timovima gde je nastupao Luka Milivojević necće biti na spisku...pa taj FSS je pakao

Zuba

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT!
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33)


Nemoj da brines podelice Kokeza karte SNS botovima njih bar ima koliko hoces.

Draža

pre 5 godina

I šta bi na kraju, ja još nisam video izveštaj FSJ o učinku reprezentacije na Mundijalu? Savo Milošević je obećao onomad “za dve nedelje”. Prošlo je već 5 nedelja minimum a niko ništa ne priča, kao da bi oni da se to što pre zaboravi.

igor

pre 5 godina

I šta bi na kraju, ja još nisam video izveštaj FSJ o učinku reprezentacije na Mundijalu? Savo Milošević je obećao onomad “za dve nedelje”. Prošlo je već 5 nedelja minimum a niko ništa ne priča, kao da bi oni da se to što pre zaboravi.
(Draža, 21. avgust 2018 23:12)
bice....za dve godine, to je magicna cifra

Rade

pre 5 godina

Naša reprezentacija je bila pokradena na prvenstvu, to je jasno. Da nam je sviran čist penal nad Mitrom protiv Švajcarske i da smo dali gol tada, što je bar 80% verovatno, selektor Krstajić sigurno ne bi u 80. minutu pri našem vođstvu izvodio iz igre defanzivnog veznog Milivojevića i uvodio krilnog napadača Radonjića. Tj. ciljano slabio vezu na račun napada. Odigrao bi čvrsto do kraja i sačuvali bismo pobedu. Posle prve pobede, imali bismo tada obezbedjen prolaz u drugi krug i niko ne bi kritikovao selektora za neuspeh. Danas mediji i subjektivni navijači bacaju drvlje i kamenje po našoj reprezentaciji. Ko je Luka Milivojević da proziva selektora? Jedan solidan fudbaler itekako zamenljiv u timu. Fejsa ćuti, iako nije pozvan u 23, a momak koji je lošiji fudbaler od njega, pritom dobija mesto u 11, kritikuje selektora. Pa Nemanja Matić nema pravo na ovakvu izjavu, a kamo li Milivojević.

steva

pre 5 godina

Ako je Muslin otisao zato sto nije zvao Sergeja onda i ovaj treba da ode zato sto nece da zove Milivojevica . Kraj price .
Da se razumemo , slazem se sa tim da je Sergej naprosto morao da bude pozivan i da bar sedne na klupu...ali , Milivojevic je 27 godina mlad , igra ozbiljnu ligu sa veoma zapazenom ulogom u timu , kad ce bre da igra ako ne sad ? I ako ga ne zove da igra zato sto se kao nesto nevole , onda jos gore , onda selektor treba da dobije otkaz ...boli nas dupe da li se njih dvojica vole , ako je decko kvalitetan da igra za A selekciju , onda on mora da igra...

sale009

pre 5 godina

a ko je taj krstajić? pri tom ne mislim na fudbalera mladena krstajića koji je bio vrhunski fudbaler nego na selektora krstajića koji nije trenirao ni pionire malog mokrog luga u svojoj karijeri a dobio je mesto selektora...jel to što je predsednik opštinskog odbora sns jedina kvalifikacija? pa onda je mogao o moj komšija sloba,i on je isto to ovde kod nas

SrbEUin

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke.
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33)

Do juče je Tomin sin bio selektor omladinaca. Naprednoj kliki više nije dovoljno da žive u blagostanju, nego žele da se igraju sa narodom. Izigravaju bogove.
Ni Kokeza i Krsta nisu sami došli tu gde su. Neće sami ni da odu. Mogu da odu samo da bi Onaj opet postavito neke svoje druge kadrove na njihova mesta. I sve će se nastaviti u opadajućoj spirali dok ne probijemo dno. Kao uostalom i u svim ostalim segmentima drutva. To i sam naziv kaže Napred(na)Dno.

Kajser

pre 5 godina

Pa nas selektor nije ni petlice nigde trenirao. Jeste bio korektan igrac, ali je i Maradona bio najbolji igrac sveta a trener nikakav. U pitanju je menadzerska kombinacija, ali su se malo zaigrali pa SMS-u opade cena posle SP. Ali dobro, bar ce malo nadoknaditi na Radonji. Sad je poenta ove klince uzeti pod svoje i mendzerske provizije. Sta ce od Luke da uzme, covek kapiten u Las Palmasu.

Марко

pre 5 godina

А што би Крстајићу сметале критике играча? Критикује га и 99% народа, па му не смета. Дошао је на место човека коме је био помоћник тако што је овај смењен.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Pored nestrucnosti Krstajic sada pokazuje i da je sujetan. Dve osobine (vrlo karakteristicne za vladajuci rezim) koje vode direktno u propast. Kada se tome Krstajicu doda jos vrlo nizak eticki nivo,onda je propast apsolutno neizbena.
Secam se sredinom 90-ih kada je Krojf vodio Barsu,a igrao Stoickov. Bili su u teskoj zavadi. Mediji su brujali o tome.
Medjutim,Stoickov je igrao svaku utakmicu. I zato je Krojf jedan od najvecih igraca i umova fudbala,Stoickov jedan od najvecih igraca fudbalske igre,a Krstajic je samo jedan obican mali half i jos manji trener u pokusaju preko veze.

Pedja

pre 5 godina

Krstajic da je covek, prvo bi sebe odstranio iz tima i rekao da nije to za njega. Jedina pozitivna stvar kod njega je sto voli ofanzivnu igru, ali ne ume da postavi igru uopste.

sve ce doci na svoje

pre 5 godina

ovo se zove sujeta. kada muslin nije zvao sms-a svi su ga napadali i zbog toga je smenjen, danas krstajic ne zove milivojevica, kapitena kristalaca i sjajnog igraca, zbog izjave koja je apsolutno na mestu, i krstajicu ne fali ni dlaka sa glave...

Sax

pre 5 godina

Metla je potrebna za mesto selektora, to je moje skromno misljenje! Selektor će lako pocistiti najbolje igrače pa kad propustimo sledeće veliko takmičenje biće na verovatno sreća kriva nikako mi sami!

Sta selektor kaze

pre 5 godina

Ali Bane Kolarov i Stojke ostaju i to je najvaznije Ali imamo Sergeja i tako dalje plasiracemo se na EP 2020 mozemo imamo tim sada i mozemo kao Hrvati da uradimo nesta EP 2020 jel Krstajic je dobar strucnjak i Dobro da je osto Selektor nemamo mi boljeg selektora nego njega !!!’,,..

darko

pre 5 godina

Bravo za Luku,jedini koji ima petlju da kaže istinu jer ga boli poraz od Šiptara,čovek Srbenda,ne treba mu reprezentacija sa Kokezom i Krstajicem...nikada im se ne bih odazvao pozivu...Bravooo Lukaaa doktoreee...da je sreće da još njih stane uz Luku...

trt

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota... 
(malee, 21. avgust 2018 21:16) 

Није да не игра због Крстајића, него због себе. Непотребно је оплео по Крстајићу (заједно с Карлеушом), а једини кривац што нисмо узели бод на том мечу је управо Карлеуша....сада испашта због своје грешке...мада мислим да је штета, годинма смо га трпели у репки и сада када коначно може бити коректан играч он неће бити ту, али шта да се ради, можемо и без њега
(спортски уметник, 21. avgust 2018 22:08)

gol iz kontre u 90. minutu je iskljucivo zasluga Krstajica, potpuno amaterski.

Quint

pre 5 godina

Apsolutno nista cudno. To je ta moderna Srbija koji gradjani biraju. Drzava gde dobijas poziciju ako znas dobro da hvalis jednog lika. Svi ljudi na tim pozicijama su, logicno, ljudi bez obraza. Pogledajte samo momenat kada Mladen preuzima reprezentaciju bez trunke trenerskog iskustva. Sramota. Ali kazem.. Srbija.

спортски уметник

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...
(malee, 21. avgust 2018 21:16)

Није да не игра због Крстајића, него због себе. Непотребно је оплео по Крстајићу (заједно с Карлеушом), а једини кривац што нисмо узели бод на том мечу је управо Карлеуша....сада испашта због своје грешке...мада мислим да је штета, годинма смо га трпели у репки и сада када коначно може бити коректан играч он неће бити ту, али шта да се ради, можемо и без њега

riko

pre 5 godina

Meni nije jasno sto je Luka Milivojevic I trazio u Rusiji ili reprezentaciji ,najobicniji prosecni igrac .
(Moka, 21. avgust 2018 21:44)

Ma ovi englezi pojma nemaju.Dozvolili da im prosecan igrac igra u najjacoj ligi na svetu pa jos im je kapiten nekog tima...Srbija ima puno vise fudbalskih strucnjaka trebali su nas da pitaju...

Strucnjak

pre 5 godina

Krstajic jednostavno nema tu harizmu za sekektora. Dovoljno je pogledati njegove konferencije za stampu i jasno se vidi da je potpuno zelen za ovakvu funkciju.

Hogar

pre 5 godina

Koliko se ja razumem u fudbal,mi reprezentaciju trenutno nemamo. To je kao da upises fakultet,a tamo sef katedre Pera lozac...mada su pojedini sa vlasti izgleda uspeli bas taj da zavrse...Trenutno je sramota da te pozovu da igras za reprezentaciju,a ti jos prihvatis...

šrok

pre 5 godina

A šta je očekivao kada je popljuvao selektora, da igra? Da je igrao protiv Brazila ne bi ni reč rekao, nego je fudbalerčiću povređen ego pa ajde da opletem po svima. Kako da ne, biraj reči sledeći put pa ćeš igrati.

Lord_Sarma

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT!

Krle

pre 5 godina

Da je srece i da nam je fudbal po organizaciji bar na nivou arzebejdzana ta metla bi prvo pomela "selektora"i one koju su ga tu stavili,taj u normalnoj zemlji ne bi mogo da vodi ni neki tim i zonske lige a kamoli reprezentaciju.

malee

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...

Đura

pre 5 godina

Strašno je to što je Krstajić i dalje selektor. Neverovatno da su ostavili ovakvu neznalicu. Razumem da treba neko za kombinacije, ali dajte nekog bar sa pola mozga. Što je najgore može da se sklopi solidan tim ali šta vredi, ovaj bi upropastio i francuze.

the shining

pre 5 godina

Ajd oteraj svih 22 igrača.U sledecim kvalifikacijama neka u napadu igra Terza i Kokeza.A bekovi neka budu Vazura,Vucelic i Karadžića.Vezni red po izboru,..

Goran

pre 5 godina

Luka je apsolutno u pravu.
Nažalost oni koji su krivi za očajan rezultat na SP nemaju obraz da podnesu ostavke tako da je jedini način bojkot dok ne odu.

Marcjanko

pre 5 godina

Sramota ali nema sta, takva nam je i zemlja i sve u njoj. Tako su smenili muslina pa baneta i sad mislite da ce neko zbog luke da menja nesto. To sto je decko iskren to je njegova vrlina, a to sto nece biti u repki je ocigledno ovima u fss-u nebitno, posto od njega pare nece da uzmu. Uvek imajte u vidu da luka, matic, kolarov i takvi nemaju nista od igranja za reprezentaciju, vec reprezentacija ima od njih. Mnogo ce luki znaciti dal igra za srbiju, koja nece nigde da se kvalifikuje sa ovakvom politikom, za karijeru i za dalju prodaju....

Аљоша

pre 5 godina

Imas jezicinu decko, a kvaliteta ti nedostaje.
Mislim da je Benfika jaca od Kristal Palasa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Onako, 21. avgust 2018 21:27) # Link komentara
Кокеза ти си?
Можда и јесте, сасвим небитно, дечко је капитен премијерлигаша, а Крстајић није тренер. Рекао јеоно што свако ко се макар мало разуме у фудбал види, ми тренера немамо и тачка.

kaokakao

pre 5 godina

Sve je problem, samo nije to sto nas vodi "trener" bez dana trenerskog staza prije reprezentacije i to je sasvim ok. Nije problem sto je predsjednik FSS neki Kokeza. Zna li iko ko je taj covjek i zasto je on na tom mjestu?

Strela

pre 5 godina

Baš me interesuje kakvu reakciju bi imao "veliki" selektor da je protiv njega nešto rekao SMS.
Da li bi imao "petlju" da i njega NE uvrsti na spisak?
Ne bi sigurno.
Čuva on poslušne i "klimače glavom".

r

pre 5 godina

Dok su ovi u savezu, sa sve Krstajicem kao selektorom, svaki komentar je suvišan. Fudbal nam je kao država, cirkus i sarasa, koji vode levaci.

Pedja

pre 5 godina

Malee-Zamisli i sve to golove je dao iz penala, tako da i nije toliko vredno isticanja. Dečko je poleteo, misli da je neki igrac, ovde ke.ja kako je trebalo da odigramo X sa siptarima kao da je to dobar rezulat. Posle toga bismo izgubili od Brazil i opet ispali, pic.e samo igraju na X

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Bravo rođak, imaš jedini hrabrosti da progovoriš, a kada bi izneo mišljenje o gospodinu Krstajiću, teško da bi mi objavili komentar.

master

pre 5 godina

Malee-Zamisli i sve to golove je dao iz penala, tako da i nije toliko vredno isticanja. Dečko je poleteo, misli da je neki igrac, ovde ke.ja kako je trebalo da odigramo X sa siptarima kao da je to dobar rezulat. Posle toga bismo izgubili od Brazil i opet ispali, pic.e samo igraju na X
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 21. avgust 2018 21:26)

Nemas veze sa zivotom. A i katastrofa si nepismen. Krstajicu, ti li si?

MadMax

pre 5 godina

Ajde nasi fudbaleri...ako imate petlju, svi u bojkot!!!
Da se skloni ova karikatura od coveka sa klupe a sa njim i komplet savez!!!
Ajmoooooooooooooo

Rolo

pre 5 godina

Nije ovde rec samo o sportu nego i o politici i jos mnogim stvarima kojim od naroda pokusavaju da naprave majmune. Na svakom koraku nas obmanjuju ... nece moci doveka ovako

neko_iz_mase

pre 5 godina

Ako je Muslin otišao jer nije zvao SMS-a, onda treba i Krstajić da ode što ne zove Luku Milivojevića. Ako trener nije u stanju da drži najbolje igrače u timu, i da održava dobru atmosferu, onda ima nekih problema.

privatni savez

pre 5 godina

Svaka čast Luki Milivojeviću od Grobara! Posle sramnog izdanja reprezentacije na SP nismo čuli ni jednu jedinu izjavu niti analizu od fudbalera ili čelnika FSS. Svi se kukavički prave glupi i mutavi. Svi igrači bi trebali da bojkotuju ovakvu reprezentaciju neka u njoj igraju Kokeza, menadžeri, političari i njihova deca.

vericaNe

pre 5 godina

Лука,јер је изнео мишљење,и био у праву???? хахахахаха комплекси из клуба се настављају

malee

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...

MadMax

pre 5 godina

Ajde nasi fudbaleri...ako imate petlju, svi u bojkot!!!
Da se skloni ova karikatura od coveka sa klupe a sa njim i komplet savez!!!
Ajmoooooooooooooo

the shining

pre 5 godina

Ajd oteraj svih 22 igrača.U sledecim kvalifikacijama neka u napadu igra Terza i Kokeza.A bekovi neka budu Vazura,Vucelic i Karadžića.Vezni red po izboru,..

r

pre 5 godina

Dok su ovi u savezu, sa sve Krstajicem kao selektorom, svaki komentar je suvišan. Fudbal nam je kao država, cirkus i sarasa, koji vode levaci.

steva

pre 5 godina

Ako je Muslin otisao zato sto nije zvao Sergeja onda i ovaj treba da ode zato sto nece da zove Milivojevica . Kraj price .
Da se razumemo , slazem se sa tim da je Sergej naprosto morao da bude pozivan i da bar sedne na klupu...ali , Milivojevic je 27 godina mlad , igra ozbiljnu ligu sa veoma zapazenom ulogom u timu , kad ce bre da igra ako ne sad ? I ako ga ne zove da igra zato sto se kao nesto nevole , onda jos gore , onda selektor treba da dobije otkaz ...boli nas dupe da li se njih dvojica vole , ako je decko kvalitetan da igra za A selekciju , onda on mora da igra...

sve ce doci na svoje

pre 5 godina

ovo se zove sujeta. kada muslin nije zvao sms-a svi su ga napadali i zbog toga je smenjen, danas krstajic ne zove milivojevica, kapitena kristalaca i sjajnog igraca, zbog izjave koja je apsolutno na mestu, i krstajicu ne fali ni dlaka sa glave...

На лепом плавом Дунаву

pre 5 godina

Naš trentno najstandardniji igrač na vrhuncu profesionalne karijere, kapitan u svim timovima gde je nastupao Luka Milivojević necće biti na spisku...pa taj FSS je pakao

kaokakao

pre 5 godina

Sve je problem, samo nije to sto nas vodi "trener" bez dana trenerskog staza prije reprezentacije i to je sasvim ok. Nije problem sto je predsjednik FSS neki Kokeza. Zna li iko ko je taj covjek i zasto je on na tom mjestu?

Rolo

pre 5 godina

Nije ovde rec samo o sportu nego i o politici i jos mnogim stvarima kojim od naroda pokusavaju da naprave majmune. Na svakom koraku nas obmanjuju ... nece moci doveka ovako

darko

pre 5 godina

Bravo za Luku,jedini koji ima petlju da kaže istinu jer ga boli poraz od Šiptara,čovek Srbenda,ne treba mu reprezentacija sa Kokezom i Krstajicem...nikada im se ne bih odazvao pozivu...Bravooo Lukaaa doktoreee...da je sreće da još njih stane uz Luku...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Pored nestrucnosti Krstajic sada pokazuje i da je sujetan. Dve osobine (vrlo karakteristicne za vladajuci rezim) koje vode direktno u propast. Kada se tome Krstajicu doda jos vrlo nizak eticki nivo,onda je propast apsolutno neizbena.
Secam se sredinom 90-ih kada je Krojf vodio Barsu,a igrao Stoickov. Bili su u teskoj zavadi. Mediji su brujali o tome.
Medjutim,Stoickov je igrao svaku utakmicu. I zato je Krojf jedan od najvecih igraca i umova fudbala,Stoickov jedan od najvecih igraca fudbalske igre,a Krstajic je samo jedan obican mali half i jos manji trener u pokusaju preko veze.

veder

pre 5 godina

Krstajic iz Zenice, Kokeza iz Zenice. Kokeza simpatizer SNS-a, Krstajic simpatizer SNS-a. Hmm, ma mora da je to sve slucajnost.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 21. avgust 2018 21:56)

I Aca Srbin iz Bugojna...eh, Srbijo ko te vodi...kad ćeš progledati?

riko

pre 5 godina

Meni nije jasno sto je Luka Milivojevic I trazio u Rusiji ili reprezentaciji ,najobicniji prosecni igrac .
(Moka, 21. avgust 2018 21:44)

Ma ovi englezi pojma nemaju.Dozvolili da im prosecan igrac igra u najjacoj ligi na svetu pa jos im je kapiten nekog tima...Srbija ima puno vise fudbalskih strucnjaka trebali su nas da pitaju...

sale009

pre 5 godina

a ko je taj krstajić? pri tom ne mislim na fudbalera mladena krstajića koji je bio vrhunski fudbaler nego na selektora krstajića koji nije trenirao ni pionire malog mokrog luga u svojoj karijeri a dobio je mesto selektora...jel to što je predsednik opštinskog odbora sns jedina kvalifikacija? pa onda je mogao o moj komšija sloba,i on je isto to ovde kod nas

igor

pre 5 godina

I šta bi na kraju, ja još nisam video izveštaj FSJ o učinku reprezentacije na Mundijalu? Savo Milošević je obećao onomad “za dve nedelje”. Prošlo je već 5 nedelja minimum a niko ništa ne priča, kao da bi oni da se to što pre zaboravi.
(Draža, 21. avgust 2018 23:12)
bice....za dve godine, to je magicna cifra

Марко

pre 5 godina

А што би Крстајићу сметале критике играча? Критикује га и 99% народа, па му не смета. Дошао је на место човека коме је био помоћник тако што је овај смењен.

Lord_Sarma

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT!

SrbEUin

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke.
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33)

Do juče je Tomin sin bio selektor omladinaca. Naprednoj kliki više nije dovoljno da žive u blagostanju, nego žele da se igraju sa narodom. Izigravaju bogove.
Ni Kokeza i Krsta nisu sami došli tu gde su. Neće sami ni da odu. Mogu da odu samo da bi Onaj opet postavito neke svoje druge kadrove na njihova mesta. I sve će se nastaviti u opadajućoj spirali dok ne probijemo dno. Kao uostalom i u svim ostalim segmentima drutva. To i sam naziv kaže Napred(na)Dno.

Kajser

pre 5 godina

Pa nas selektor nije ni petlice nigde trenirao. Jeste bio korektan igrac, ali je i Maradona bio najbolji igrac sveta a trener nikakav. U pitanju je menadzerska kombinacija, ali su se malo zaigrali pa SMS-u opade cena posle SP. Ali dobro, bar ce malo nadoknaditi na Radonji. Sad je poenta ove klince uzeti pod svoje i mendzerske provizije. Sta ce od Luke da uzme, covek kapiten u Las Palmasu.

trt

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota... 
(malee, 21. avgust 2018 21:16) 

Није да не игра због Крстајића, него због себе. Непотребно је оплео по Крстајићу (заједно с Карлеушом), а једини кривац што нисмо узели бод на том мечу је управо Карлеуша....сада испашта због своје грешке...мада мислим да је штета, годинма смо га трпели у репки и сада када коначно може бити коректан играч он неће бити ту, али шта да се ради, можемо и без њега
(спортски уметник, 21. avgust 2018 22:08)

gol iz kontre u 90. minutu je iskljucivo zasluga Krstajica, potpuno amaterski.

Zuba

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT!
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33)


Nemoj da brines podelice Kokeza karte SNS botovima njih bar ima koliko hoces.

Draža

pre 5 godina

I šta bi na kraju, ja još nisam video izveštaj FSJ o učinku reprezentacije na Mundijalu? Savo Milošević je obećao onomad “za dve nedelje”. Prošlo je već 5 nedelja minimum a niko ništa ne priča, kao da bi oni da se to što pre zaboravi.

Strucnjak

pre 5 godina

Krstajic jednostavno nema tu harizmu za sekektora. Dovoljno je pogledati njegove konferencije za stampu i jasno se vidi da je potpuno zelen za ovakvu funkciju.

privatni savez

pre 5 godina

Svaka čast Luki Milivojeviću od Grobara! Posle sramnog izdanja reprezentacije na SP nismo čuli ni jednu jedinu izjavu niti analizu od fudbalera ili čelnika FSS. Svi se kukavički prave glupi i mutavi. Svi igrači bi trebali da bojkotuju ovakvu reprezentaciju neka u njoj igraju Kokeza, menadžeri, političari i njihova deca.

Hogar

pre 5 godina

Koliko se ja razumem u fudbal,mi reprezentaciju trenutno nemamo. To je kao da upises fakultet,a tamo sef katedre Pera lozac...mada su pojedini sa vlasti izgleda uspeli bas taj da zavrse...Trenutno je sramota da te pozovu da igras za reprezentaciju,a ti jos prihvatis...

master

pre 5 godina

Malee-Zamisli i sve to golove je dao iz penala, tako da i nije toliko vredno isticanja. Dečko je poleteo, misli da je neki igrac, ovde ke.ja kako je trebalo da odigramo X sa siptarima kao da je to dobar rezulat. Posle toga bismo izgubili od Brazil i opet ispali, pic.e samo igraju na X
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 21. avgust 2018 21:26)

Nemas veze sa zivotom. A i katastrofa si nepismen. Krstajicu, ti li si?

Pedja

pre 5 godina

Krstajic da je covek, prvo bi sebe odstranio iz tima i rekao da nije to za njega. Jedina pozitivna stvar kod njega je sto voli ofanzivnu igru, ali ne ume da postavi igru uopste.

neko_iz_mase

pre 5 godina

Ako je Muslin otišao jer nije zvao SMS-a, onda treba i Krstajić da ode što ne zove Luku Milivojevića. Ako trener nije u stanju da drži najbolje igrače u timu, i da održava dobru atmosferu, onda ima nekih problema.

Аљоша

pre 5 godina

Imas jezicinu decko, a kvaliteta ti nedostaje.
Mislim da je Benfika jaca od Kristal Palasa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Onako, 21. avgust 2018 21:27) # Link komentara
Кокеза ти си?
Можда и јесте, сасвим небитно, дечко је капитен премијерлигаша, а Крстајић није тренер. Рекао јеоно што свако ко се макар мало разуме у фудбал види, ми тренера немамо и тачка.

Đura

pre 5 godina

Strašno je to što je Krstajić i dalje selektor. Neverovatno da su ostavili ovakvu neznalicu. Razumem da treba neko za kombinacije, ali dajte nekog bar sa pola mozga. Što je najgore može da se sklopi solidan tim ali šta vredi, ovaj bi upropastio i francuze.

Quint

pre 5 godina

Apsolutno nista cudno. To je ta moderna Srbija koji gradjani biraju. Drzava gde dobijas poziciju ako znas dobro da hvalis jednog lika. Svi ljudi na tim pozicijama su, logicno, ljudi bez obraza. Pogledajte samo momenat kada Mladen preuzima reprezentaciju bez trunke trenerskog iskustva. Sramota. Ali kazem.. Srbija.

vericaNe

pre 5 godina

Лука,јер је изнео мишљење,и био у праву???? хахахахаха комплекси из клуба се настављају

Goran

pre 5 godina

Luka je apsolutno u pravu.
Nažalost oni koji su krivi za očajan rezultat na SP nemaju obraz da podnesu ostavke tako da je jedini način bojkot dok ne odu.

Strela

pre 5 godina

Baš me interesuje kakvu reakciju bi imao "veliki" selektor da je protiv njega nešto rekao SMS.
Da li bi imao "petlju" da i njega NE uvrsti na spisak?
Ne bi sigurno.
Čuva on poslušne i "klimače glavom".

Sax

pre 5 godina

Metla je potrebna za mesto selektora, to je moje skromno misljenje! Selektor će lako pocistiti najbolje igrače pa kad propustimo sledeće veliko takmičenje biće na verovatno sreća kriva nikako mi sami!

Marcjanko

pre 5 godina

Sramota ali nema sta, takva nam je i zemlja i sve u njoj. Tako su smenili muslina pa baneta i sad mislite da ce neko zbog luke da menja nesto. To sto je decko iskren to je njegova vrlina, a to sto nece biti u repki je ocigledno ovima u fss-u nebitno, posto od njega pare nece da uzmu. Uvek imajte u vidu da luka, matic, kolarov i takvi nemaju nista od igranja za reprezentaciju, vec reprezentacija ima od njih. Mnogo ce luki znaciti dal igra za srbiju, koja nece nigde da se kvalifikuje sa ovakvom politikom, za karijeru i za dalju prodaju....

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Bravo rođak, imaš jedini hrabrosti da progovoriš, a kada bi izneo mišljenje o gospodinu Krstajiću, teško da bi mi objavili komentar.

Krle

pre 5 godina

Da je srece i da nam je fudbal po organizaciji bar na nivou arzebejdzana ta metla bi prvo pomela "selektora"i one koju su ga tu stavili,taj u normalnoj zemlji ne bi mogo da vodi ni neki tim i zonske lige a kamoli reprezentaciju.

rambo amadeus2

pre 5 godina

A šta je očekivao kada je popljuvao selektora, da igra? Da je igrao protiv Brazila ne bi ni reč rekao, nego je fudbalerčiću povređen ego pa ajde da opletem po svima. Kako da ne, biraj reči sledeći put pa ćeš igrati.
(šrok, 21. avgust 2018 22:26)

Nije na njemu da bira reci nego da igra fudbal dobro i srcano - a to itekako radi, pogotovo protiv svajcarske. Taj mec he izgubljen amaterskim potezom trenera a sledeci zbog sujete istog. A ko ispasta? Milivojevic koji kida u PL ili reprezentacija i narod koji se nadao prolazu??

milutin

pre 5 godina

Luka ima ozbiljnu ulogu u svom timu i ne zavisi od poziva u reprezentaciji. Zato moze da kaze sta misli. Ako keramicari mogu da budu ministri, konobari predsednici saveza sto jedan pocetnik ne bi mogao da bude selektor reprezentacije.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

Matematika je jednostavna. Ko je od nasih reprezentativaca kapiten u klubu za koji igra? A onda vidimo da je Luka kapiten tima u PL i da izvodi penale. E sad ako to nije dovoljno onda smo mi velesila i vracamo se na reci Skolarija iz 2010. Srbija ce biti prvak sveta jer ima 22 igraca koji su bolji od Ramba Petkovica....Otprilike, nisu bas isti igraci ali je sustina u tome da najbolji i oni koji smeju da kazu sta misle ne igraju.....

rambo amadeus2

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT! 
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33) 


Nemoj da brines podelice Kokeza karte SNS botovima njih bar ima koliko hoces.
(Zuba, 21. avgust 2018 23:09)

U pravu si, jedini nacin je da fudbaleri bojkotuju reprezentaciju, jer botovi ipak ne mogu da igraju. Da istupe Luka, Bane, Tosic, Mitar, Kolarov, Tadic, Matic i jos koji i da javno kazu da nece igrati dok se ne naprave promene u FSS. Ali...

Ziva David

pre 5 godina

Milivojevic kapiten u premijerligasu I trenutno nas najkonstantniji igrac I njega otera jedan Krstajic koji nikad nikog u zivotu trenirao nije ?? Ovu tragikomicnu reprezentaciju treba bojkotovati maximalno jer u ovoj banana drzavi nista ne valja pa ne mozemo ocekivati da fudbal bude dobar I normalan !

mile

pre 5 godina

Najlepsi sport na kugli zemaljskoj ogadices Srbiji,dragi Krstajicu.Uzmi torbu,idi kuci,zalozi kazan,sljiva rodila,peci rakiju....i povedi Kokezu,apelujem...

Blueblueblue

pre 5 godina

Milivojevic je uvek u prvoj postavi i igra Premier Ligu svaki vikend, prosle sezone je odigrao 36 utakmica i ima 27 godina sto znaci da sada ulazi u svoje najbolje godine kao igrac.

Ako nema mesta za njega u timu onda mora selektor da se smeni, od prilike ista stvar kao kada Muslin nije hteo da zove Sergeja koji je posle na samom Svetskom Prvenstvu pokazao veliku zelju i zrelost uprkos tome sto nije imao nikakva iskustva za prvim timom, vise je pokazao od veterana Matica koji nije hteo da preuzme odgovornost i krenira igru.

Prosto receno, Milijovevic bi uvek trebao da bude medju prvih 11 u nasem timu, kao i Sergej, ako selektor to ne vidi treba ga smeniti.

Rade

pre 5 godina

Naša reprezentacija je bila pokradena na prvenstvu, to je jasno. Da nam je sviran čist penal nad Mitrom protiv Švajcarske i da smo dali gol tada, što je bar 80% verovatno, selektor Krstajić sigurno ne bi u 80. minutu pri našem vođstvu izvodio iz igre defanzivnog veznog Milivojevića i uvodio krilnog napadača Radonjića. Tj. ciljano slabio vezu na račun napada. Odigrao bi čvrsto do kraja i sačuvali bismo pobedu. Posle prve pobede, imali bismo tada obezbedjen prolaz u drugi krug i niko ne bi kritikovao selektora za neuspeh. Danas mediji i subjektivni navijači bacaju drvlje i kamenje po našoj reprezentaciji. Ko je Luka Milivojević da proziva selektora? Jedan solidan fudbaler itekako zamenljiv u timu. Fejsa ćuti, iako nije pozvan u 23, a momak koji je lošiji fudbaler od njega, pritom dobija mesto u 11, kritikuje selektora. Pa Nemanja Matić nema pravo na ovakvu izjavu, a kamo li Milivojević.

MaironDrake

pre 5 godina

Krstajic da ima obraza, sam bi otisao...Video je da ne zna posao.Covek je 10 dana pred SP igrao prijateljsku utakmicu i posle nje izjavio ''Bilo je korisno da vidimo na koga mozemo da racunamo na SP''...Trebao je da dobije otkaz vec tada, ali ne, on 10 dana pred SP rotira 20 igraca...

Robin Hud mladji

pre 5 godina

Sve mi se čini da je Krstajić površan i sklon beskrajnim improvizacijama. Živi bili pa videli. A u Rusiji smo prošli kako smo prošli jer je veličina takmičenja jednostavno progutala nesigurnog čoveka na klupi.

мрки

pre 5 godina

кажу нисмо играли леп фудбал са Муслином,сад вероватно играмо лепршаво са Крстом као Барса,Муслин бар имао резултате али и ауторитет

Jegulja

pre 5 godina

reprezentaciju treba bojkotovati zbog:

1. menadzersko politicke uprave
2. izgradnje nacionalnog stadiona dok se deca lece SMSovima.

Bojme88

pre 5 godina

Kao prvo nije nista vulgarno rekao, samo je bio iskren i izneo svoje misljenje direktno znajuci da ce selektor to saznati.
Ima donekle prava jer on kao kapiten jednog engleskog tima (nine sigurno izabran zbog frizure i lepog oblacenja), nego zato sto je pravi vodja i zna kako da pogura ekipu.
A to sto se Krstajic uvredio, pokazao je svoj klasican Srpski mentalitet gde odmah zeli da pokaze ko je on i uzvrati udarac. Umesto da sedne i prodrma glavom, i shvati da je Milivojevic upravu! Juruo je rezultat i zbog toga izgubio mec, a sigurno bi svi bili zadovoljniji sa bodom i zadnje kolo bi bilo drugacije bar u smislu pritiska svih reprezentacija u grupi (osim Kostarike)

Pedja

pre 5 godina

Malee-Zamisli i sve to golove je dao iz penala, tako da i nije toliko vredno isticanja. Dečko je poleteo, misli da je neki igrac, ovde ke.ja kako je trebalo da odigramo X sa siptarima kao da je to dobar rezulat. Posle toga bismo izgubili od Brazil i opet ispali, pic.e samo igraju na X

šrok

pre 5 godina

A šta je očekivao kada je popljuvao selektora, da igra? Da je igrao protiv Brazila ne bi ni reč rekao, nego je fudbalerčiću povređen ego pa ajde da opletem po svima. Kako da ne, biraj reči sledeći put pa ćeš igrati.

zika

pre 5 godina

Spisak ce biti prezentiran:
a) u auto perionici
b) na kasi nekog megamarketa
c) na Kalinic pijaci
Oterace sve igrace koji imaju dostojanstvo i svoje misljenje i posle slabih rezultata otice ce u Kinu a i mesto selektora prepustiti drugom klimacu galvom pripravniku.

спортски уметник

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...
(malee, 21. avgust 2018 21:16)

Није да не игра због Крстајића, него због себе. Непотребно је оплео по Крстајићу (заједно с Карлеушом), а једини кривац што нисмо узели бод на том мечу је управо Карлеуша....сада испашта због своје грешке...мада мислим да је штета, годинма смо га трпели у репки и сада када коначно може бити коректан играч он неће бити ту, али шта да се ради, можемо и без њега

Gde odoše novinari

pre 5 godina

Kao da se ništa nije desilo, tako se ponašaju fudbalski čelnici, vreme je prošlo, mi smo sve zaboravili i nikom ništa, niko ne preuzima odgovornost, samo broje lovu i laganice. Idemo sad, da izgubimo još jednu generaciju, samo napred, u nove poraze!

Jorgovanka

pre 5 godina

Sta vam je bre ljudi,pa na celu reprezentacije,kao i svih ostalih cela u ovom drustvu,mora da bude neki AV bot,pa i kad ode ovaj ,docice drugi....Npr.,onaj iz Radnickog(ex Vojvodina)
Nikakva strucnost nije bitna,nego poslusnost...I lova!

Lale

pre 5 godina

@ Mile
Zemljače, kažeš treba odstraniti Milivojevića zbog toga što narušava dobru atmosferu!?Veruj mi, skoro se nisam nasmejao ovako.Pa ceo tim je podeljen na klanove gde jedni druge ogovaraju i sapliću, spletkare.Pola njih ne pričaju jedni sa drugima, mnogi nemaju ni hrabrosti ni morala da izadju kao ovaj častan čovek i kažu sve.E dok je u srbiji takvih kao ti vladaće još dugo Krstajići, Kokeze i slični njima.

wood

pre 5 godina

Eto koliko sujeta nasih trenera (Mihalovic,Krstajic) moze da stavi svoj ego iznad reprezentacije. Pa sami sebe najvise treba da kritikuju

dure

pre 5 godina

Dakle,i ovde botovi rade..sve su nam uzeli!Nije bitan rezultat reprezentacije,vec da se guraju igraci poput Radonjica.Znamo da iza sporta,kao i svega u ovoj drzavi stoji jedan covek..i bata mu.Krstajic,Milosevic su bili sportiste,mene je sramota u sta su se pretvorili.Kokezu razumem,on sa sportom veze nema..

Realno

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (malee, 21. avgust 2018 21:16)

Mislim da je Benfika veći klub od Kristal Palasa, pa Fejse nije ni bilo na SP, a mnogo je nedostajao.

Tomas Ue

pre 5 godina

Sram vas bilo..samo me zanima za koga igrate i ko ce da vas gleda???Milivojevic kralj..Nece te me vise zeznuti..napalih se kao majmun..vise ne..kraj..Anticu..voli te Srbija..

Ilija

pre 5 godina

Treba pokrenuti bojkot utakmica reprezentacije.
To je nacionalni tim, oni se ponasaju kao da je njihov privatni.
Rade sta hoce uce zanat. ljudi bez dana radnog staza u struci vode savez, treniraju prvi tim i ko zna sta jos.

thetrashhero

pre 5 godina

Trenutno najbolji izbori za selektora su drugim pricama u kojima im je odlicno kao sto su recimo Paunovic, Jokanovic ili Stojković.
Milojevic i Stanojevic imaju dobrog slifa ali isto je pitanje da li bi sada pristali na mesto selektora.
Mozda, mozda sad treba istrpeti Krstajica kroz koje kolo Lige nacija ali naci mu dobrog stratega i analiticara za asistenta (licno bih na mestu FSSa dao sve od sebe da to bude banjalucanin koji je do skora sljakao sa Klopom kroz Dortmund i Liverpul Zeljko Buvac).
Moj lični izbor da sam na mestu predsednika FSSa bio bi niko drugi do Bora Milutinovic (za jedan ceo ciklus) ali da deo strucnog staba bude Buvac obavezno a kao direktor reprezentacije Jugovic (naravno Vladimir) i Golac kao tim skaut. I kao direktor FSSa bi napucao stadion Smedereva ,,Tvrđava" za 20ak hiljada gledalaca i da se tu igraju mečevi reprezentacije. E tu bi se kada je teren odmah do tribine noge vrcale kad zaurla onih 20 i koja hiljada grla. Tukli bi 4:1 Englesku, 3:0 Belgiju, 7:4 Nemacku i 5:5 sa Hrvatima (uz našu bolju gol razliku i prolaz naravno). Za skeptike moje iskustvo je iscrpljeno jos od Cempion menadzera do Fudbal menadzera! 1998-2018 (sa uspehom pobednika Lige sampiona sa FK Macvom1919 iz Sapca do Ajaxa i Glasgov Rendzersa do najboljih Lidsa pa Dinama Drezdena, Livorna, Nanta sa vise evropskih i nacionalnih trofeja pa do nazivanja tribine na Santjago Bernabeo po mom imenu. Osvojio Olimpijske igre sa reprezantacijom Srbije, 2x evropsko sa Italijom, 1x Svetsko sa Rusijom, Engleskom, Italijom i Meksikom.
Ukratko.

nosferatu

pre 5 godina

Gov... motkama ispred saveza!! A ovi fudbaleri, kakvi su to licemeri...nece da kritikuju selektora i savez, jer ne bi bili pozvani u reprezentaciju, a to im je odlicna prilika da malo vide familiju i da se provedu. A sigurno nisu zadovoljni izborom selektora, niti su bili saglasni smenom bivseg...ali ćute. Sto kaze jedan, da su svojevremeno pricali Stankovic, Mihajlovic, Zigic i ostali, sta se radilo u savezu, mozda i ne bismo bili sad tu gde jesmo. Ja kad sam pricao da ce atmosfera biti katastrofalna posle smene Muslina, dobijao sam minuse, ali se tesim jer sam shvatio koliko se ovde ljudi veoma malo razumeju u fudbal, takoreci poojma nemaju, al vole da komentarisu...zato nam je tako kako jeste. I jos nesto...apel fudbalerima...POBUNITE SE PROTIV KOKEZE I SAVEZA...jedino tako cete spasiti sprski fudbal...ako vam je uopste stalo do njega. A nesumnjivo je da jako brzo propada!!

dare slovenac

pre 5 godina

Mitro, SMS i Radonjić u napadu, Matić i Tadić u veznom redu i Milenković u odbrani... ako ne bude tih igrača u sastavu ne gledam utakmice...

Drago

pre 5 godina

Jovančića i Veljka Simićaiz Zvezde odmah u reprezentaciju....ti momci nesto i znaju za razliku od drugih...a zašto Krstajić nije smenjen?....jel ponudio ostavku barem?

анђео Земун

pre 5 godina

Мој конструктиван предлог, ајмо немању видића за селектора, нема искуства као и овај али има међународну тренерску диплому, светски признату лиценцу јер је око пола године гулио за њу из дана у дан код врхунских стручњака код којих је и полагао за исту а они су познати као "људи који чим чују бивши фудбалер одмах лиценцу на лепе очи"! Апропо тога има ли мк ( не мислим на миодрага костића, мада би тај "бизнисмен" био бољи селектор од овог лика) диплому бар мале матуре, средње школе, о тренерској не вреди ни причати? Иако имам докторску диплому (стечену у иностранству) никад то нисам потенцирао и у свим мојим потписима и визиткама титула никад није убацивана, не што се стидим, већ што ме је живот научио да диплома и не мора значити памет, достојанство, моралност и част, већ дела (да не испадне да га мрзим па ћу му написати цело име) а младен крстајић буквално нема ништа од тих особина а о папиру да и не причамо! Једино што сам лупио је то што немања видић ни у лудилу не би прихватио ту функцију не само јер је частан човек већ јер је на својој кожи осетио како је имати посла са "спортским" полтронима и улизицама! Мада као човек, који себе сматра реалним, не бих имао ништа против да видим "м.к." са метлом, али у рукама, буквално, јер то је частан посао а њему би легло само тако, јер све друго је превише компликовано за њега! Ко-кезе свих земаља овог света уједините се и уништите ту глупаву игру шутирања лопте!!!

Sta selektor kaze

pre 5 godina

Ali Bane Kolarov i Stojke ostaju i to je najvaznije Ali imamo Sergeja i tako dalje plasiracemo se na EP 2020 mozemo imamo tim sada i mozemo kao Hrvati da uradimo nesta EP 2020 jel Krstajic je dobar strucnjak i Dobro da je osto Selektor nemamo mi boljeg selektora nego njega !!!’,,..

Markoni

pre 5 godina

Jel Kokeza,Krstajic i drustvo zaista misle da ce vise iko pratiti i navijati za reprezentaciju?
(Mita, 21. avgust 2018 23:57)
Evo ja cu pratiti,kao kad su bili Antic,Petko u kvalifikacijama,Muslin to jest kad su bili uspesni a isto kao i kada su bili Klemente(Terza),Pizon,Djukic,Curcic, Tole...Ne prati se Tole,Kokeza i slicni nego Srbija,zato vidimo se na stadionu protiv rumuna...

jashtaman

pre 5 godina

Ako se za nekoga nikada jije sumnjalo da igra borbeno, srcem i da daje sve od sebe gde god da je igrao, to je Luka. Igra najtezu ligu, zapazeno, a sad ga nece biti?
Nekad bolje, nekad losije, ali uvek maksimum.
Ovo bukvalno postaje bolesno.

SamosamprimjetioizVA

pre 5 godina

Sve je to pitanje poverenja. Selektor zove igrace u koje ima poverenje da ce odraditi njegove zahteve. Igraci koji imaju poverenje u selektora prihvatice poziv. Vrlo jednostavno. Sve druge kombinacije su po meni teska PARAPSHOPATOLOGIJA. Ali kod nas je sve moguce. Dobitna kombinacija je izgleda: Navijaci koji nemaju poverenje u predcednika i drzave i FSS, pa naravno ni u selektora od njih traze da igraju igraci u koje ovi nemaju poverenje. A ni sami igraci medjusobno nemaju poverenje jedni u druge. A sve to u timskom sportu gde je za uspeh medjusobno poverenje uslov svih uslova. Pa gde to ima? Naravno, samo kod nas. Sada konacno razumem zasto je fudbal najpopularniji sport kod nas. Mi smo narod sado-mazo

Budite pametni, mislite na budućnost

pre 5 godina

Sad bi valjalo iskoristiti Ligu Nacija za uigravanje tima, posebno poslednje linije. Rajković - Šehović, Nastasić, Milenković, Gajić i "nema zime" narednih desetak godina, a ne da kvalifikacije za EP dočekamo kao SP, s totalno neuigranom odbranom.

Stojković, Kolarov, Tošić, Ivanović, Rukavina, Basta su već u ozbiljnim godinama. Nadam se da ne misli zvati debitante koji imaju 26-30 godina.

Mile

pre 5 godina

Ne znam pravo stanje u reprezentaciji, ali posle ovog prljavog komentara treba otpisati Milivojevića. Nista nije vaznije od dobre atmosfere.

MyMoon

pre 5 godina

@Mita većina opet hoće a pre svega najviše Gastosi jel nemaju pojma niti prate događaje u “svojoj” voljenoj zemlji koju su napustili.

Pedja

pre 5 godina

Malee-Zamisli i sve to golove je dao iz penala, tako da i nije toliko vredno isticanja. Dečko je poleteo, misli da je neki igrac, ovde ke.ja kako je trebalo da odigramo X sa siptarima kao da je to dobar rezulat. Posle toga bismo izgubili od Brazil i opet ispali, pic.e samo igraju na X

Rade

pre 5 godina

Naša reprezentacija je bila pokradena na prvenstvu, to je jasno. Da nam je sviran čist penal nad Mitrom protiv Švajcarske i da smo dali gol tada, što je bar 80% verovatno, selektor Krstajić sigurno ne bi u 80. minutu pri našem vođstvu izvodio iz igre defanzivnog veznog Milivojevića i uvodio krilnog napadača Radonjića. Tj. ciljano slabio vezu na račun napada. Odigrao bi čvrsto do kraja i sačuvali bismo pobedu. Posle prve pobede, imali bismo tada obezbedjen prolaz u drugi krug i niko ne bi kritikovao selektora za neuspeh. Danas mediji i subjektivni navijači bacaju drvlje i kamenje po našoj reprezentaciji. Ko je Luka Milivojević da proziva selektora? Jedan solidan fudbaler itekako zamenljiv u timu. Fejsa ćuti, iako nije pozvan u 23, a momak koji je lošiji fudbaler od njega, pritom dobija mesto u 11, kritikuje selektora. Pa Nemanja Matić nema pravo na ovakvu izjavu, a kamo li Milivojević.

šrok

pre 5 godina

A šta je očekivao kada je popljuvao selektora, da igra? Da je igrao protiv Brazila ne bi ni reč rekao, nego je fudbalerčiću povređen ego pa ajde da opletem po svima. Kako da ne, biraj reči sledeći put pa ćeš igrati.

спортски уметник

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...
(malee, 21. avgust 2018 21:16)

Није да не игра због Крстајића, него због себе. Непотребно је оплео по Крстајићу (заједно с Карлеушом), а једини кривац што нисмо узели бод на том мечу је управо Карлеуша....сада испашта због своје грешке...мада мислим да је штета, годинма смо га трпели у репки и сада када коначно може бити коректан играч он неће бити ту, али шта да се ради, можемо и без њега

Sta selektor kaze

pre 5 godina

Ali Bane Kolarov i Stojke ostaju i to je najvaznije Ali imamo Sergeja i tako dalje plasiracemo se na EP 2020 mozemo imamo tim sada i mozemo kao Hrvati da uradimo nesta EP 2020 jel Krstajic je dobar strucnjak i Dobro da je osto Selektor nemamo mi boljeg selektora nego njega !!!’,,..

Markoni

pre 5 godina

Jel Kokeza,Krstajic i drustvo zaista misle da ce vise iko pratiti i navijati za reprezentaciju?
(Mita, 21. avgust 2018 23:57)
Evo ja cu pratiti,kao kad su bili Antic,Petko u kvalifikacijama,Muslin to jest kad su bili uspesni a isto kao i kada su bili Klemente(Terza),Pizon,Djukic,Curcic, Tole...Ne prati se Tole,Kokeza i slicni nego Srbija,zato vidimo se na stadionu protiv rumuna...

trt

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota... 
(malee, 21. avgust 2018 21:16) 

Није да не игра због Крстајића, него због себе. Непотребно је оплео по Крстајићу (заједно с Карлеушом), а једини кривац што нисмо узели бод на том мечу је управо Карлеуша....сада испашта због своје грешке...мада мислим да је штета, годинма смо га трпели у репки и сада када коначно може бити коректан играч он неће бити ту, али шта да се ради, можемо и без њега
(спортски уметник, 21. avgust 2018 22:08)

gol iz kontre u 90. minutu je iskljucivo zasluga Krstajica, potpuno amaterski.

malee

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...

Mile

pre 5 godina

Ne znam pravo stanje u reprezentaciji, ali posle ovog prljavog komentara treba otpisati Milivojevića. Nista nije vaznije od dobre atmosfere.

MadMax

pre 5 godina

Ajde nasi fudbaleri...ako imate petlju, svi u bojkot!!!
Da se skloni ova karikatura od coveka sa klupe a sa njim i komplet savez!!!
Ajmoooooooooooooo

Kajser

pre 5 godina

Pa nas selektor nije ni petlice nigde trenirao. Jeste bio korektan igrac, ali je i Maradona bio najbolji igrac sveta a trener nikakav. U pitanju je menadzerska kombinacija, ali su se malo zaigrali pa SMS-u opade cena posle SP. Ali dobro, bar ce malo nadoknaditi na Radonji. Sad je poenta ove klince uzeti pod svoje i mendzerske provizije. Sta ce od Luke da uzme, covek kapiten u Las Palmasu.

steva

pre 5 godina

Ako je Muslin otisao zato sto nije zvao Sergeja onda i ovaj treba da ode zato sto nece da zove Milivojevica . Kraj price .
Da se razumemo , slazem se sa tim da je Sergej naprosto morao da bude pozivan i da bar sedne na klupu...ali , Milivojevic je 27 godina mlad , igra ozbiljnu ligu sa veoma zapazenom ulogom u timu , kad ce bre da igra ako ne sad ? I ako ga ne zove da igra zato sto se kao nesto nevole , onda jos gore , onda selektor treba da dobije otkaz ...boli nas dupe da li se njih dvojica vole , ako je decko kvalitetan da igra za A selekciju , onda on mora da igra...

the shining

pre 5 godina

Ajd oteraj svih 22 igrača.U sledecim kvalifikacijama neka u napadu igra Terza i Kokeza.A bekovi neka budu Vazura,Vucelic i Karadžića.Vezni red po izboru,..

darko

pre 5 godina

Bravo za Luku,jedini koji ima petlju da kaže istinu jer ga boli poraz od Šiptara,čovek Srbenda,ne treba mu reprezentacija sa Kokezom i Krstajicem...nikada im se ne bih odazvao pozivu...Bravooo Lukaaa doktoreee...da je sreće da još njih stane uz Luku...

sve ce doci na svoje

pre 5 godina

ovo se zove sujeta. kada muslin nije zvao sms-a svi su ga napadali i zbog toga je smenjen, danas krstajic ne zove milivojevica, kapitena kristalaca i sjajnog igraca, zbog izjave koja je apsolutno na mestu, i krstajicu ne fali ni dlaka sa glave...

veder

pre 5 godina

Krstajic iz Zenice, Kokeza iz Zenice. Kokeza simpatizer SNS-a, Krstajic simpatizer SNS-a. Hmm, ma mora da je to sve slucajnost.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 21. avgust 2018 21:56)

I Aca Srbin iz Bugojna...eh, Srbijo ko te vodi...kad ćeš progledati?

dare slovenac

pre 5 godina

Mitro, SMS i Radonjić u napadu, Matić i Tadić u veznom redu i Milenković u odbrani... ako ne bude tih igrača u sastavu ne gledam utakmice...

На лепом плавом Дунаву

pre 5 godina

Naš trentno najstandardniji igrač na vrhuncu profesionalne karijere, kapitan u svim timovima gde je nastupao Luka Milivojević necće biti na spisku...pa taj FSS je pakao

Rolo

pre 5 godina

Nije ovde rec samo o sportu nego i o politici i jos mnogim stvarima kojim od naroda pokusavaju da naprave majmune. Na svakom koraku nas obmanjuju ... nece moci doveka ovako

Lord_Sarma

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT!

rambo amadeus2

pre 5 godina

A šta je očekivao kada je popljuvao selektora, da igra? Da je igrao protiv Brazila ne bi ni reč rekao, nego je fudbalerčiću povređen ego pa ajde da opletem po svima. Kako da ne, biraj reči sledeći put pa ćeš igrati.
(šrok, 21. avgust 2018 22:26)

Nije na njemu da bira reci nego da igra fudbal dobro i srcano - a to itekako radi, pogotovo protiv svajcarske. Taj mec he izgubljen amaterskim potezom trenera a sledeci zbog sujete istog. A ko ispasta? Milivojevic koji kida u PL ili reprezentacija i narod koji se nadao prolazu??

Strela

pre 5 godina

Baš me interesuje kakvu reakciju bi imao "veliki" selektor da je protiv njega nešto rekao SMS.
Da li bi imao "petlju" da i njega NE uvrsti na spisak?
Ne bi sigurno.
Čuva on poslušne i "klimače glavom".

riko

pre 5 godina

Meni nije jasno sto je Luka Milivojevic I trazio u Rusiji ili reprezentaciji ,najobicniji prosecni igrac .
(Moka, 21. avgust 2018 21:44)

Ma ovi englezi pojma nemaju.Dozvolili da im prosecan igrac igra u najjacoj ligi na svetu pa jos im je kapiten nekog tima...Srbija ima puno vise fudbalskih strucnjaka trebali su nas da pitaju...

Pedja

pre 5 godina

Krstajic da je covek, prvo bi sebe odstranio iz tima i rekao da nije to za njega. Jedina pozitivna stvar kod njega je sto voli ofanzivnu igru, ali ne ume da postavi igru uopste.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Pored nestrucnosti Krstajic sada pokazuje i da je sujetan. Dve osobine (vrlo karakteristicne za vladajuci rezim) koje vode direktno u propast. Kada se tome Krstajicu doda jos vrlo nizak eticki nivo,onda je propast apsolutno neizbena.
Secam se sredinom 90-ih kada je Krojf vodio Barsu,a igrao Stoickov. Bili su u teskoj zavadi. Mediji su brujali o tome.
Medjutim,Stoickov je igrao svaku utakmicu. I zato je Krojf jedan od najvecih igraca i umova fudbala,Stoickov jedan od najvecih igraca fudbalske igre,a Krstajic je samo jedan obican mali half i jos manji trener u pokusaju preko veze.

Аљоша

pre 5 godina

Imas jezicinu decko, a kvaliteta ti nedostaje.
Mislim da je Benfika jaca od Kristal Palasa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Onako, 21. avgust 2018 21:27) # Link komentara
Кокеза ти си?
Можда и јесте, сасвим небитно, дечко је капитен премијерлигаша, а Крстајић није тренер. Рекао јеоно што свако ко се макар мало разуме у фудбал види, ми тренера немамо и тачка.

SamosamprimjetioizVA

pre 5 godina

Sve je to pitanje poverenja. Selektor zove igrace u koje ima poverenje da ce odraditi njegove zahteve. Igraci koji imaju poverenje u selektora prihvatice poziv. Vrlo jednostavno. Sve druge kombinacije su po meni teska PARAPSHOPATOLOGIJA. Ali kod nas je sve moguce. Dobitna kombinacija je izgleda: Navijaci koji nemaju poverenje u predcednika i drzave i FSS, pa naravno ni u selektora od njih traze da igraju igraci u koje ovi nemaju poverenje. A ni sami igraci medjusobno nemaju poverenje jedni u druge. A sve to u timskom sportu gde je za uspeh medjusobno poverenje uslov svih uslova. Pa gde to ima? Naravno, samo kod nas. Sada konacno razumem zasto je fudbal najpopularniji sport kod nas. Mi smo narod sado-mazo

r

pre 5 godina

Dok su ovi u savezu, sa sve Krstajicem kao selektorom, svaki komentar je suvišan. Fudbal nam je kao država, cirkus i sarasa, koji vode levaci.

vericaNe

pre 5 godina

Лука,јер је изнео мишљење,и био у праву???? хахахахаха комплекси из клуба се настављају

neko_iz_mase

pre 5 godina

Ako je Muslin otišao jer nije zvao SMS-a, onda treba i Krstajić da ode što ne zove Luku Milivojevića. Ako trener nije u stanju da drži najbolje igrače u timu, i da održava dobru atmosferu, onda ima nekih problema.

Шомика_ЦЗВ

pre 5 godina

Bravo rođak, imaš jedini hrabrosti da progovoriš, a kada bi izneo mišljenje o gospodinu Krstajiću, teško da bi mi objavili komentar.

Zuba

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT!
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33)


Nemoj da brines podelice Kokeza karte SNS botovima njih bar ima koliko hoces.

sale009

pre 5 godina

a ko je taj krstajić? pri tom ne mislim na fudbalera mladena krstajića koji je bio vrhunski fudbaler nego na selektora krstajića koji nije trenirao ni pionire malog mokrog luga u svojoj karijeri a dobio je mesto selektora...jel to što je predsednik opštinskog odbora sns jedina kvalifikacija? pa onda je mogao o moj komšija sloba,i on je isto to ovde kod nas

Bojme88

pre 5 godina

Kao prvo nije nista vulgarno rekao, samo je bio iskren i izneo svoje misljenje direktno znajuci da ce selektor to saznati.
Ima donekle prava jer on kao kapiten jednog engleskog tima (nine sigurno izabran zbog frizure i lepog oblacenja), nego zato sto je pravi vodja i zna kako da pogura ekipu.
A to sto se Krstajic uvredio, pokazao je svoj klasican Srpski mentalitet gde odmah zeli da pokaze ko je on i uzvrati udarac. Umesto da sedne i prodrma glavom, i shvati da je Milivojevic upravu! Juruo je rezultat i zbog toga izgubio mec, a sigurno bi svi bili zadovoljniji sa bodom i zadnje kolo bi bilo drugacije bar u smislu pritiska svih reprezentacija u grupi (osim Kostarike)

kaokakao

pre 5 godina

Sve je problem, samo nije to sto nas vodi "trener" bez dana trenerskog staza prije reprezentacije i to je sasvim ok. Nije problem sto je predsjednik FSS neki Kokeza. Zna li iko ko je taj covjek i zasto je on na tom mjestu?

SrbEUin

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke.
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33)

Do juče je Tomin sin bio selektor omladinaca. Naprednoj kliki više nije dovoljno da žive u blagostanju, nego žele da se igraju sa narodom. Izigravaju bogove.
Ni Kokeza i Krsta nisu sami došli tu gde su. Neće sami ni da odu. Mogu da odu samo da bi Onaj opet postavito neke svoje druge kadrove na njihova mesta. I sve će se nastaviti u opadajućoj spirali dok ne probijemo dno. Kao uostalom i u svim ostalim segmentima drutva. To i sam naziv kaže Napred(na)Dno.

мрки

pre 5 godina

кажу нисмо играли леп фудбал са Муслином,сад вероватно играмо лепршаво са Крстом као Барса,Муслин бар имао резултате али и ауторитет

rambo amadeus2

pre 5 godina

Da smo mi Srbi normalni (ko što nismo) lepo bi organizovali bojkot utakmica reprezentacije dok Kokeza i Krstajić ne podnesu ostavke. Ništa više od toga nije potrebno, samo da se odigraju 2-3 utakmice pred praznim tribinama. Ionako u zadnjih 30 godina nemamo baš neku naviku da idemo na fudbalske utakmice, treba to iskoristiti. Znači, BOJKOT! 
(Lord_Sarma, 21. avgust 2018 22:33) 


Nemoj da brines podelice Kokeza karte SNS botovima njih bar ima koliko hoces.
(Zuba, 21. avgust 2018 23:09)

U pravu si, jedini nacin je da fudbaleri bojkotuju reprezentaciju, jer botovi ipak ne mogu da igraju. Da istupe Luka, Bane, Tosic, Mitar, Kolarov, Tadic, Matic i jos koji i da javno kazu da nece igrati dok se ne naprave promene u FSS. Ali...

Vetar u ledja...

pre 5 godina

Matematika je jednostavna. Ko je od nasih reprezentativaca kapiten u klubu za koji igra? A onda vidimo da je Luka kapiten tima u PL i da izvodi penale. E sad ako to nije dovoljno onda smo mi velesila i vracamo se na reci Skolarija iz 2010. Srbija ce biti prvak sveta jer ima 22 igraca koji su bolji od Ramba Petkovica....Otprilike, nisu bas isti igraci ali je sustina u tome da najbolji i oni koji smeju da kazu sta misle ne igraju.....

dure

pre 5 godina

Dakle,i ovde botovi rade..sve su nam uzeli!Nije bitan rezultat reprezentacije,vec da se guraju igraci poput Radonjica.Znamo da iza sporta,kao i svega u ovoj drzavi stoji jedan covek..i bata mu.Krstajic,Milosevic su bili sportiste,mene je sramota u sta su se pretvorili.Kokezu razumem,on sa sportom veze nema..

master

pre 5 godina

Malee-Zamisli i sve to golove je dao iz penala, tako da i nije toliko vredno isticanja. Dečko je poleteo, misli da je neki igrac, ovde ke.ja kako je trebalo da odigramo X sa siptarima kao da je to dobar rezulat. Posle toga bismo izgubili od Brazil i opet ispali, pic.e samo igraju na X
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 21. avgust 2018 21:26)

Nemas veze sa zivotom. A i katastrofa si nepismen. Krstajicu, ti li si?

privatni savez

pre 5 godina

Svaka čast Luki Milivojeviću od Grobara! Posle sramnog izdanja reprezentacije na SP nismo čuli ni jednu jedinu izjavu niti analizu od fudbalera ili čelnika FSS. Svi se kukavički prave glupi i mutavi. Svi igrači bi trebali da bojkotuju ovakvu reprezentaciju neka u njoj igraju Kokeza, menadžeri, političari i njihova deca.

Budite pametni, mislite na budućnost

pre 5 godina

Sad bi valjalo iskoristiti Ligu Nacija za uigravanje tima, posebno poslednje linije. Rajković - Šehović, Nastasić, Milenković, Gajić i "nema zime" narednih desetak godina, a ne da kvalifikacije za EP dočekamo kao SP, s totalno neuigranom odbranom.

Stojković, Kolarov, Tošić, Ivanović, Rukavina, Basta su već u ozbiljnim godinama. Nadam se da ne misli zvati debitante koji imaju 26-30 godina.

Ziva David

pre 5 godina

Milivojevic kapiten u premijerligasu I trenutno nas najkonstantniji igrac I njega otera jedan Krstajic koji nikad nikog u zivotu trenirao nije ?? Ovu tragikomicnu reprezentaciju treba bojkotovati maximalno jer u ovoj banana drzavi nista ne valja pa ne mozemo ocekivati da fudbal bude dobar I normalan !

Jorgovanka

pre 5 godina

Sta vam je bre ljudi,pa na celu reprezentacije,kao i svih ostalih cela u ovom drustvu,mora da bude neki AV bot,pa i kad ode ovaj ,docice drugi....Npr.,onaj iz Radnickog(ex Vojvodina)
Nikakva strucnost nije bitna,nego poslusnost...I lova!

Blueblueblue

pre 5 godina

Milivojevic je uvek u prvoj postavi i igra Premier Ligu svaki vikend, prosle sezone je odigrao 36 utakmica i ima 27 godina sto znaci da sada ulazi u svoje najbolje godine kao igrac.

Ako nema mesta za njega u timu onda mora selektor da se smeni, od prilike ista stvar kao kada Muslin nije hteo da zove Sergeja koji je posle na samom Svetskom Prvenstvu pokazao veliku zelju i zrelost uprkos tome sto nije imao nikakva iskustva za prvim timom, vise je pokazao od veterana Matica koji nije hteo da preuzme odgovornost i krenira igru.

Prosto receno, Milijovevic bi uvek trebao da bude medju prvih 11 u nasem timu, kao i Sergej, ako selektor to ne vidi treba ga smeniti.

Đura

pre 5 godina

Strašno je to što je Krstajić i dalje selektor. Neverovatno da su ostavili ovakvu neznalicu. Razumem da treba neko za kombinacije, ali dajte nekog bar sa pola mozga. Što je najgore može da se sklopi solidan tim ali šta vredi, ovaj bi upropastio i francuze.

Goran

pre 5 godina

Luka je apsolutno u pravu.
Nažalost oni koji su krivi za očajan rezultat na SP nemaju obraz da podnesu ostavke tako da je jedini način bojkot dok ne odu.

Krle

pre 5 godina

Da je srece i da nam je fudbal po organizaciji bar na nivou arzebejdzana ta metla bi prvo pomela "selektora"i one koju su ga tu stavili,taj u normalnoj zemlji ne bi mogo da vodi ni neki tim i zonske lige a kamoli reprezentaciju.

Sax

pre 5 godina

Metla je potrebna za mesto selektora, to je moje skromno misljenje! Selektor će lako pocistiti najbolje igrače pa kad propustimo sledeće veliko takmičenje biće na verovatno sreća kriva nikako mi sami!

Hogar

pre 5 godina

Koliko se ja razumem u fudbal,mi reprezentaciju trenutno nemamo. To je kao da upises fakultet,a tamo sef katedre Pera lozac...mada su pojedini sa vlasti izgleda uspeli bas taj da zavrse...Trenutno je sramota da te pozovu da igras za reprezentaciju,a ti jos prihvatis...

Strucnjak

pre 5 godina

Krstajic jednostavno nema tu harizmu za sekektora. Dovoljno je pogledati njegove konferencije za stampu i jasno se vidi da je potpuno zelen za ovakvu funkciju.

Draža

pre 5 godina

I šta bi na kraju, ja još nisam video izveštaj FSJ o učinku reprezentacije na Mundijalu? Savo Milošević je obećao onomad “za dve nedelje”. Prošlo je već 5 nedelja minimum a niko ništa ne priča, kao da bi oni da se to što pre zaboravi.

igor

pre 5 godina

I šta bi na kraju, ja još nisam video izveštaj FSJ o učinku reprezentacije na Mundijalu? Savo Milošević je obećao onomad “za dve nedelje”. Prošlo je već 5 nedelja minimum a niko ništa ne priča, kao da bi oni da se to što pre zaboravi.
(Draža, 21. avgust 2018 23:12)
bice....za dve godine, to je magicna cifra

Марко

pre 5 godina

А што би Крстајићу сметале критике играча? Критикује га и 99% народа, па му не смета. Дошао је на место човека коме је био помоћник тако што је овај смењен.

Realno

pre 5 godina

Sramota, za Luku se moze reci da je na vrhuncu karijere. Kapiten je jednog Kristal Palasa, i tamo je izuzetno cenjen. Uz SMSa jedini igrac sredine terena prosle godine sa 10+ golova u ligama petice. I sada nama takav igrac ne igra zbog Krstajica. Ponovicu, sramota...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (malee, 21. avgust 2018 21:16)

Mislim da je Benfika veći klub od Kristal Palasa, pa Fejse nije ni bilo na SP, a mnogo je nedostajao.

milutin

pre 5 godina

Luka ima ozbiljnu ulogu u svom timu i ne zavisi od poziva u reprezentaciji. Zato moze da kaze sta misli. Ako keramicari mogu da budu ministri, konobari predsednici saveza sto jedan pocetnik ne bi mogao da bude selektor reprezentacije.

nosferatu

pre 5 godina

Gov... motkama ispred saveza!! A ovi fudbaleri, kakvi su to licemeri...nece da kritikuju selektora i savez, jer ne bi bili pozvani u reprezentaciju, a to im je odlicna prilika da malo vide familiju i da se provedu. A sigurno nisu zadovoljni izborom selektora, niti su bili saglasni smenom bivseg...ali ćute. Sto kaze jedan, da su svojevremeno pricali Stankovic, Mihajlovic, Zigic i ostali, sta se radilo u savezu, mozda i ne bismo bili sad tu gde jesmo. Ja kad sam pricao da ce atmosfera biti katastrofalna posle smene Muslina, dobijao sam minuse, ali se tesim jer sam shvatio koliko se ovde ljudi veoma malo razumeju u fudbal, takoreci poojma nemaju, al vole da komentarisu...zato nam je tako kako jeste. I jos nesto...apel fudbalerima...POBUNITE SE PROTIV KOKEZE I SAVEZA...jedino tako cete spasiti sprski fudbal...ako vam je uopste stalo do njega. A nesumnjivo je da jako brzo propada!!

Marcjanko

pre 5 godina

Sramota ali nema sta, takva nam je i zemlja i sve u njoj. Tako su smenili muslina pa baneta i sad mislite da ce neko zbog luke da menja nesto. To sto je decko iskren to je njegova vrlina, a to sto nece biti u repki je ocigledno ovima u fss-u nebitno, posto od njega pare nece da uzmu. Uvek imajte u vidu da luka, matic, kolarov i takvi nemaju nista od igranja za reprezentaciju, vec reprezentacija ima od njih. Mnogo ce luki znaciti dal igra za srbiju, koja nece nigde da se kvalifikuje sa ovakvom politikom, za karijeru i za dalju prodaju....

jashtaman

pre 5 godina

Ako se za nekoga nikada jije sumnjalo da igra borbeno, srcem i da daje sve od sebe gde god da je igrao, to je Luka. Igra najtezu ligu, zapazeno, a sad ga nece biti?
Nekad bolje, nekad losije, ali uvek maksimum.
Ovo bukvalno postaje bolesno.

анђео Земун

pre 5 godina

Мој конструктиван предлог, ајмо немању видића за селектора, нема искуства као и овај али има међународну тренерску диплому, светски признату лиценцу јер је око пола године гулио за њу из дана у дан код врхунских стручњака код којих је и полагао за исту а они су познати као "људи који чим чују бивши фудбалер одмах лиценцу на лепе очи"! Апропо тога има ли мк ( не мислим на миодрага костића, мада би тај "бизнисмен" био бољи селектор од овог лика) диплому бар мале матуре, средње школе, о тренерској не вреди ни причати? Иако имам докторску диплому (стечену у иностранству) никад то нисам потенцирао и у свим мојим потписима и визиткама титула никад није убацивана, не што се стидим, већ што ме је живот научио да диплома и не мора значити памет, достојанство, моралност и част, већ дела (да не испадне да га мрзим па ћу му написати цело име) а младен крстајић буквално нема ништа од тих особина а о папиру да и не причамо! Једино што сам лупио је то што немања видић ни у лудилу не би прихватио ту функцију не само јер је частан човек већ јер је на својој кожи осетио како је имати посла са "спортским" полтронима и улизицама! Мада као човек, који себе сматра реалним, не бих имао ништа против да видим "м.к." са метлом, али у рукама, буквално, јер то је частан посао а њему би легло само тако, јер све друго је превише компликовано за њега! Ко-кезе свих земаља овог света уједините се и уништите ту глупаву игру шутирања лопте!!!

Tomas Ue

pre 5 godina

Sram vas bilo..samo me zanima za koga igrate i ko ce da vas gleda???Milivojevic kralj..Nece te me vise zeznuti..napalih se kao majmun..vise ne..kraj..Anticu..voli te Srbija..

Drago

pre 5 godina

Jovančića i Veljka Simićaiz Zvezde odmah u reprezentaciju....ti momci nesto i znaju za razliku od drugih...a zašto Krstajić nije smenjen?....jel ponudio ostavku barem?

mile

pre 5 godina

Najlepsi sport na kugli zemaljskoj ogadices Srbiji,dragi Krstajicu.Uzmi torbu,idi kuci,zalozi kazan,sljiva rodila,peci rakiju....i povedi Kokezu,apelujem...

Jegulja

pre 5 godina

reprezentaciju treba bojkotovati zbog:

1. menadzersko politicke uprave
2. izgradnje nacionalnog stadiona dok se deca lece SMSovima.

Robin Hud mladji

pre 5 godina

Sve mi se čini da je Krstajić površan i sklon beskrajnim improvizacijama. Živi bili pa videli. A u Rusiji smo prošli kako smo prošli jer je veličina takmičenja jednostavno progutala nesigurnog čoveka na klupi.

Lale

pre 5 godina

@ Mile
Zemljače, kažeš treba odstraniti Milivojevića zbog toga što narušava dobru atmosferu!?Veruj mi, skoro se nisam nasmejao ovako.Pa ceo tim je podeljen na klanove gde jedni druge ogovaraju i sapliću, spletkare.Pola njih ne pričaju jedni sa drugima, mnogi nemaju ni hrabrosti ni morala da izadju kao ovaj častan čovek i kažu sve.E dok je u srbiji takvih kao ti vladaće još dugo Krstajići, Kokeze i slični njima.

Quint

pre 5 godina

Apsolutno nista cudno. To je ta moderna Srbija koji gradjani biraju. Drzava gde dobijas poziciju ako znas dobro da hvalis jednog lika. Svi ljudi na tim pozicijama su, logicno, ljudi bez obraza. Pogledajte samo momenat kada Mladen preuzima reprezentaciju bez trunke trenerskog iskustva. Sramota. Ali kazem.. Srbija.

MyMoon

pre 5 godina

@Mita većina opet hoće a pre svega najviše Gastosi jel nemaju pojma niti prate događaje u “svojoj” voljenoj zemlji koju su napustili.

thetrashhero

pre 5 godina

Trenutno najbolji izbori za selektora su drugim pricama u kojima im je odlicno kao sto su recimo Paunovic, Jokanovic ili Stojković.
Milojevic i Stanojevic imaju dobrog slifa ali isto je pitanje da li bi sada pristali na mesto selektora.
Mozda, mozda sad treba istrpeti Krstajica kroz koje kolo Lige nacija ali naci mu dobrog stratega i analiticara za asistenta (licno bih na mestu FSSa dao sve od sebe da to bude banjalucanin koji je do skora sljakao sa Klopom kroz Dortmund i Liverpul Zeljko Buvac).
Moj lični izbor da sam na mestu predsednika FSSa bio bi niko drugi do Bora Milutinovic (za jedan ceo ciklus) ali da deo strucnog staba bude Buvac obavezno a kao direktor reprezentacije Jugovic (naravno Vladimir) i Golac kao tim skaut. I kao direktor FSSa bi napucao stadion Smedereva ,,Tvrđava" za 20ak hiljada gledalaca i da se tu igraju mečevi reprezentacije. E tu bi se kada je teren odmah do tribine noge vrcale kad zaurla onih 20 i koja hiljada grla. Tukli bi 4:1 Englesku, 3:0 Belgiju, 7:4 Nemacku i 5:5 sa Hrvatima (uz našu bolju gol razliku i prolaz naravno). Za skeptike moje iskustvo je iscrpljeno jos od Cempion menadzera do Fudbal menadzera! 1998-2018 (sa uspehom pobednika Lige sampiona sa FK Macvom1919 iz Sapca do Ajaxa i Glasgov Rendzersa do najboljih Lidsa pa Dinama Drezdena, Livorna, Nanta sa vise evropskih i nacionalnih trofeja pa do nazivanja tribine na Santjago Bernabeo po mom imenu. Osvojio Olimpijske igre sa reprezantacijom Srbije, 2x evropsko sa Italijom, 1x Svetsko sa Rusijom, Engleskom, Italijom i Meksikom.
Ukratko.

Ilija

pre 5 godina

Treba pokrenuti bojkot utakmica reprezentacije.
To je nacionalni tim, oni se ponasaju kao da je njihov privatni.
Rade sta hoce uce zanat. ljudi bez dana radnog staza u struci vode savez, treniraju prvi tim i ko zna sta jos.

wood

pre 5 godina

Eto koliko sujeta nasih trenera (Mihalovic,Krstajic) moze da stavi svoj ego iznad reprezentacije. Pa sami sebe najvise treba da kritikuju

zika

pre 5 godina

Spisak ce biti prezentiran:
a) u auto perionici
b) na kasi nekog megamarketa
c) na Kalinic pijaci
Oterace sve igrace koji imaju dostojanstvo i svoje misljenje i posle slabih rezultata otice ce u Kinu a i mesto selektora prepustiti drugom klimacu galvom pripravniku.

Gde odoše novinari

pre 5 godina

Kao da se ništa nije desilo, tako se ponašaju fudbalski čelnici, vreme je prošlo, mi smo sve zaboravili i nikom ništa, niko ne preuzima odgovornost, samo broje lovu i laganice. Idemo sad, da izgubimo još jednu generaciju, samo napred, u nove poraze!

MaironDrake

pre 5 godina

Krstajic da ima obraza, sam bi otisao...Video je da ne zna posao.Covek je 10 dana pred SP igrao prijateljsku utakmicu i posle nje izjavio ''Bilo je korisno da vidimo na koga mozemo da racunamo na SP''...Trebao je da dobije otkaz vec tada, ali ne, on 10 dana pred SP rotira 20 igraca...