Petak, 17.08.2018.

09:30

Milinković-Savić na korak od pozajmice vredne 40 miliona €

Srpski fudbalski reprezentativac Sergej Milinković-Savić blizu je prelaska iz Lacija u Milan na pozajmicu za 40 miliona evra, prenose italijanski mediji.

Izvor: B92

Milinkoviæ-Saviæ na korak od pozajmice vredne 40 miliona € IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Jaran

pre 5 godina

Pera Sisar
Ako je ovo jos jedan placeni tekst, mozemo da potvrdimo da je Kezman milijarder. Da malo pratis znao bi da je Kinez proslost i da se rasformirao vrh Milana i da NAPOKON imaju plan za povratak u sam vrh. Na Transfermarkt stoji odredjena trzisna vrednost igraca, ali nigde ne pise da igrac mora da bude toliko placen. 90% igraca je nakon ovog ludila sa cenama od pre par godina placeno iznad procenjene vrednosti. Iguain, Mateo (nije bas ista uloga) i Sergej ne igraju na istim pozicijama ali ako bi se gledao uticaj na igru Sergej iskace daleko iznad njih dvojice. A ovo za placanje clanaka i Transfermarkta je najveca glupost koju neko moze da izmisli.

VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar

pre 5 godina

Pera Sisar
Bolje se vrati na vesti o Donovanu Micelu, jer nemas pojma. Kovacic je otisao na pozajmicu u Celsi, a Real je dobio €30M! Iguain je otisao na pozajmicu u Milan za €18M, a Zapata u Atalantu za €14M. Toliko o tvom znanju!
(Jaran)

...znači, ako iguain može na pozajmicu za 18 miloina, a Kovačić za 30. šta je za SMS-a 40 za pozajmicu, pa će Milan da doplati Laciju još 50, pošto sam pogledao na Transfermarketu piše da ovaj vredi 90 miliona evra...prvo Milan godinama nje kupio igrača za neki 40 miliona, sve neke otpatke iz velikih klubova je dovodio, tipa pozajmica 5 miliona, obavezan otkup 20 miliona, tek prošle godine su doveli 5 ili 6 igrača i potrošili veliki novac, pod ovim Kinezom, koji je svima i dan danas sunljiv, ko je taj, skoro kao Kokeza, jer i Lipi tvrdi da u Kini niko nije čuo za njega, isvi ti igrači od prošle godine su se pokazali loše, a Milan je bio očajan, kupovina tipa kesija i Kontija iz Atalante je primer totalne gluposti, likovi iz juniorske ekipe Atalante odigrali dobro jednu godinu i dovode ih, pa ti kad ispadnu iz Atalantinog sistema, koji su igrali od juniora pojma nemaju, to tako uvek bude...Iguain je institucija, A Kovačić Maradona za ovog SMS-a, ovaj Kežman se naplaćao novimara ovih godinu dana da veličaju ovog bezveznjaka, ne bi me čudilo da je išao dotle i da je ove sa Transfermarketa podmitio i na kraju i najbitnije, nema ništa ni od ovog, nije Milan lud da da 40 miliona za ceo transfer, a kamoli za pozajmicu, još jedan plaćen tekst

Jaran

pre 5 godina

Stevan
Gledao sam Milan iz "onog" vremena, ali ne menjam misljenje. Najjace bi bilo da nije organizovao napade Milana kada je covek bio 10-ka, pisete mi kao da sam izjavio da je Kaladze organizovao igru. Ono sto pokusavam da vam objasnim je da je u Juveu imao idealan sistem igre za njega i potpunu slobodu da se svuda krece i imao je autoritet. Pogledajte Modrica: sto je stariji sve se vise oseca koliko on zapravo znaci u igri i da je igra drugacija bez njega. Pirlo je godinama u Milanu imao trenere koji su gajili drugaciji sistem koji je bio odlican ali ne idealan za njega. Sama formacija, sistem i profil igraca u Juveu su mu bili idealni. Pogledajte njegovu kretnju na terenu u Milanu i Juveu i u reprezentaciji u tim periodima. Nisam ovde da se prepirem kao klinac, jednostavno sam izneo svoje SUBJEKTIVNO misljenje, a to sto ono tebi toliko smeta i pogadja te tako da moras svuda da smaras je posebna prica.

Shadow

pre 5 godina

Vidim da mnogi ovde nabrajaju raznorazne igrače koji su prodefilovali kroz Milan... Spominju ekipu Milana sa Sedorfom, Pirlom, itd... Ali, najjača ekipa Milana u njegovoj istoriji je bila ona ekipa koja je igrala sa našom Zvezdom kada ih je spasla ona famozna magla... Ekipa sa Gulitom, van Bastenom... Kad se samo setim, kakav je to bio rivalitet između dve najjače ekipe u Italiji i dva najveća rivala... Milan - Inter! Milan je imao najbolje igrače Holandije, Inter najbolje igrače Nemačke... Na jednoj strani van Basten, Gulit, Rajkard, a na drugoj strani Mateus, Breme, Klinsman... E to je bio fudbal!

MMS

pre 5 godina

on je ludji od mene ako ode u propali ac milan , bolje mu je da ostane u ss laciju
(kladzom do bola, 17. avgust 2018 15:49)

Ocigledno nema mesta u Laciju cim ga pozajmljuju.

Jovke

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.
(Jaran, 17. avgust 2018 15:03)

O čemu ti pričaš? Pirlo je bio glavni igrač Milana, svaki napad je kretao od njega, svaka druga asistencija njegova, svaki slobodnjak njegov, svaki penal njegov. Kad on nije igrao Milan nije bio isti tim.

Rondo

pre 5 godina

Pirlo je za par sezona u Juveu bio bolji igrac nego u Milanu.
(Jaran, 17. avgust 2018 13:17)

Jarane za košarku ti skidam kapu, al o fudbalu pojma nemaš. Čuj Pirlo bio bolji u Juveu nego u Milanu....hahahhaha...

Stevan

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 15:03)

Covece... pa jesi li ti uopste gledao Milan iz tog vremena i Pirla iz tog vremena? Auuu, sta ti ovde pricaaas 💆♂🤭

Jaran

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.

bs

pre 5 godina

Koliko pakosti ima...Da li vi znate sta je 40 miliona za pozajmicu?!?!? podsecam da je Maticev transfer bio 35 miliona...Decko je brutalan ograc i on ce to dokazati a vi za 4 godine cete se kunuti u njega...
Samo kidaj Sergej , i citaj komentare vrsnih poznavaoca fudbala u Srbiji kojima je zao sto si uspeo da za 23 godine uradis vise nego oni za 17 zivota.

Milan Djordjevic

pre 5 godina

Izgleda da "stručnjaci" ne shvataju da se "zvezda tima" ne pozajmljuje i to još u istoj ligi konkurenciji. To znaci da je višak i da trener ne računa na njega u prvom timu. Cena od 40 miliona može da bude samo ukupna cifra ako žele da ga otkupe a za pozajmicu platiti i praviti igrača ne isplati se. Realno je da je cena pozajmice 4 miliona.

Rosonero

pre 5 godina

Jaran Da to ke najveca greska ACM sto su ga pustili jer je mogao da odigra jos par sezona bez problema.Ali ipak noje uspeo da uzme LS sa Juve...

Jaran

pre 5 godina

Lanister
FIFA rang lista nije merilo kvaliteta neke ekipe. Ta lista ti odredjuje nosioce i plasman u sesirima za zreb. Ali ako ti mislis da su Irska, Vels i Austrija bolje ekipe od nas...

Stevan

pre 5 godina

Pirlo je za par sezona u Juveu bio bolji igrac nego u Milanu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 13:17) # Link komentara

Danas briljiras. Pirlo je u Juventusu bio fenomenalan. Ali ono sto je bio u Milanu, to je bila fantazija. Ne smatraju ga jednim od najboljih veznjaka tog tipa ikada zbog igara koje je pruzao u Juveu, vec zbog onoga sto je radio upravo u Milanu... i reprezentaciji Italije. Ali ti izgleda nisi pratio fudbal tamo negde pre 13,14,15 godina, pa se ne secas ko je i sta bio Andrea Pirlo.

Jaran

pre 5 godina

Rosonero
Pa, sad... Ipak je to bilo odlaganje ocekivanog ishoda. Poslednjih nekoliko sezona je bukvalno bio na korak od odlaska i pravo je cudo sto ga je Milan zadrzao sve te godine. Tek u Juveu je dobio potpunu slobodu u igri, ipak je godinama imao bolje igrace od sebe u Milanu.

Dag Kristi

pre 5 godina

Zemljace,bez to istog Sergeja smo bili prvi u grupi u kvalifikacijama. I sad si ti zakljucio da bez njega ne bi dobili ni jedan mec na SP. Nije tebi logika jaca strana,ocigledno.
(Lanister, 17. avgust 2018 11:38)

Koga si dobio u kvalifikacijama, zemljače?

Lanister

pre 5 godina

LanisterZemljace, imali smo presmesnu grupu. Pa nismo igrali sa Spanijom, Nemackom i Belgijom u kv. grupi! XD
(Jaran, 17. avgust 2018 13:33)

Igrali smo sa drzavama koje su sve ispred nas na Fifa rang listi. Toliko o tome.

Jaran

pre 5 godina

Pera Sisar
Bolje se vrati na vesti o Donovanu Micelu, jer nemas pojma. Kovacic je otisao na pozajmicu u Celsi, a Real je dobio €30M! Iguain je otisao na pozajmicu u Milan za €18M, a Zapata u Atalantu za €14M. Toliko o tvom znanju!

BOSS

pre 5 godina

Citqm kako Kezman forsira transfer ove sezone,pa i on je svjestan da je pitanje da li ovaj Milinkovic ima kvalitet i da li ce odigrat ovu sezonu bolje od prosle,pa.bolje sad uzet pare,pa se posle moze vratit vazdaa u Sasulo,Atalantu ili Bolonju na pozajmicu.

mia san mia

pre 5 godina

Od gotovo izvesnog transfera u Siti, Junajted, Juventus, Celsi, Real Madrid, PSG, Barselonu, lik ce ladno zavrsiti u raspalom Milanu.
Pa ko je ovde lud?

dex

pre 5 godina

@nista o nicemu

Ne znam da li trolujes, kao i obicno, ali u tekstu vrlo jasno pise kolika ce biti doplata. Ne znam, mozda ne razlikujes 80 i 5, posto se 5 miliona nigde ne pominje.

Pablo

pre 5 godina

@Mare on je na terenu i potvrdio. On igra centralnog vezisutu za godinu i po dana dao 19 golova, sa obe noge i izvan i u šesnaest, i glavom, ima odličnu tehniku, dobija vazdušne duele, nego je preskup zbog FFP a nije igrao u Juventusu nego u Laciju pa da opravda Perez 120miliona za SMS a nije im doveo napadača. Svakako će igrati na najvišem nivou i dalje jer je klasa.

Deki

pre 5 godina

Šta znači prednost kupovine posle pozajmice? Jel je odredjena suma, jel matični klub može da odbije ponudu sume, jel trenutni klub može da odustane od kupovine, šta?

yytyt

pre 5 godina

nikako ne moze da se poredi dzan sa milinkovic savicem, savic je bolji 10 puta. to sto nije odigrao na sp, reci mi, ko je od nasih odigrao? koliko matic onda vredi ako tako gledas?

milan je trenutno najozbiljniji projekat u seriji a(ne racunam juventus), leonardo i maldini su na kormilu, dovedeni iguain, bakajoko, kaldara (najperspektivniji italijanski stoper), ako dodje milinkovic savic, ostali su donaruma, suso, kesi, calhanoglu, romanjoli, rodrigez... veoma, veoma ozbiljna ekipa. bicu hrabar cak da tipujem da ce biti glavni favoriti da osvoje le.

serija a ce ove godine biti jezivo dobra, ali jezivo

phrm

pre 5 godina

Ja bih voleo kada bi meni prepisali kao neuspeh prelazak u Milan hah. Tj svima nama - ne u fudbalu vec uopste u zivotu. Dečko zna fudbala i bilo bi lepo da ode u neki klub jači, makar zbog svih ovih vesti da prekinemo da trolujemo. Ali ocigledno izaziva stalno komentare i posete cim je stalno aktuelna vest.
Samo kazem - nasa reprezentacija nije merilo - gotovo svi nasi najbolji igraci nisu igrali ni približno kao u klubovima poslednjih 25 godina. Za to je kriv i sistem a ne igrači. Atmosfera, politika, mentalitet, splavovi, očekivanja javnosti. Sergeju želim sreću dalje gde god da ode ili ostane u Laciu.

VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar

pre 5 godina

Kakva laž, kakva pozajmica od 40 miliona evra sa pravom otkupa...pozajmica se radi na 5 miliona evra maksimalno,ali ne sa pravom otkupa, već sa obaveznim otkupom na kraju sezone... ovo bi bio ceo transfer, jer ispada da će jednu sezonu da odigra sa oštetom od 40 miliona , vidim da i dalje ima likova koji smatraju da ovaj vredi 120 miliona i da će Milan da doplati još 80 miliona...za ovog je i ovih 40 niliona previše

gremlin

pre 5 godina

@monti pajton
Trebali su tebe da pitaju koga ce da dovedu Maldini i Leo su neki koji veze nemaju,a i vlasnici su neki tamo od 35 MILIJARDI $...

djomla

pre 5 godina

Ajde pustite vise foliranja,decko ili igra ili ne igra,tvoje je kao igraca das sve od sebe,niko od njih nije prosao srpsku ligu pre dosta godina,igrao bi sve pozicije samo tako,stariji znaju o cemu pricam,neka bude zadovoljan da zaigra ovu sezonu.

Grobarija

pre 5 godina

Ne moze Gazeta da mu digne cenu koliko Krstaja moze da spusti
(Boka ue, 17. avgust 2018 09:43)

NE moze "Gazeta" da mu podigne cenu, koliko Krstaja moze da mu spusti, a pogotovo Muslin. Sreca da je Krstaja upao, pa bar sprecio da igra za CG, sto je neko vec spomenuo

Monti Pajton

pre 5 godina

Milan je u rasulu. Bez izgleda za izbavljenje.
Samo im jos SMS fali.
Nabacali su toliko poluigraca, bez plana i koncepta. Ne zna se ko pije, a ko placa... Gatuzo trener, vlasnici se menjaju na sedmicnom nivou...

Lanister

pre 5 godina

Da je ostao Muslin, sada bi Sergej igrao za Crnu Goru bez debija za naš tim, možda i Veljković, na SP-u ne bi imali ni tu jednu pobedu, a koga pa i da pobede Gudelj, Bambi i S. Mitrović? Vi koji sada veličate Muslina, pljuvali bi ste ga, a mi bi bili uskraćeni za ove tvoje vrhunske fore.
(Dag Kristi, 17. avgust 2018 10:49)

Zemljace,bez to istog Sergeja smo bili prvi u grupi u kvalifikacijama. I sad si ti zakljucio da bez njega ne bi dobili ni jedan mec na SP. Nije tebi logika jaca strana,ocigledno.

bBb

pre 5 godina

@Šta znači prednost kupovine posle pozajmice? Jel je odredjena suma, jel matični klub može da odbije ponudu sume, jel trenutni klub može da odustane od kupovine, šta?
(Deki, 17. avgust 2018 11:40)

Znači da će dâ prekrše finansijski fer-plej, ukoliko ga sada kupe za ceo iznos. Sada će 40 miliona da bude "pozajmica", pa će ostatak da plate sledeće sezone, kada finansijksi fer-plej bude bio na nuli.

yytyt

pre 5 godina

inace za milan danas verovatno potpisuje julijan draksler, nisam siguran da li jure milinkovic savica i njega, ili jednog od njih dvojice. kao sto sam vec napisao, jeziva ekipa, jaca od intera koji je izvisio za modrica

nista o nicemu

pre 5 godina

Izgleda da veliki broj "strucnjaka" ovde ne shvata da je rec o pozajmici. Da li ste vi svesni sta je 40 miliona za pozajmicu??? Ako sledece leto doplate jos 60-80 miliona, eto vam transfera od 100-120 miliona. To je gotovo sigurno, jer niko ne bi placao pozajmicu toliko, ako nema nameru da otkupi ceo ugovor.
(dex, 17. avgust 2018 10:43)

Doplata je 5 miliona, znaci 45 ukupno. Procitaj sta pise.

bBb

pre 5 godina

@Kakva laž, kakva pozajmica od 40 miliona evra sa pravom otkupa...pozajmica se radi na 5 miliona evra maksimalno,ali ne sa pravom otkupa, već sa obaveznim otkupom na kraju sezone... ovo bi bio ceo transfer, jer ispada da će jednu sezonu da odigra sa oštetom od 40 miliona , vidim da i dalje ima likova koji smatraju da ovaj vredi 120 miliona i da će Milan da doplati još 80 miliona...za ovog je i ovih 40 niliona previše
(VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar, 17. avgust 2018 11:04)

Momak, ako si nekada čuo za Transfermarket, slobodno idi i pogledaj koja mu je cena. Ako misliš da se bolje razumeš od njih, slobodno možeš da se kandiduješ za finansijskog direktora nekih, od najvećih, klubova.

yytyt

pre 5 godina

Znate li vi sta je €40M za POZAJMICU?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 09:47) # Link komentara

ogromna cifra, bice verovatno pozajmica za 40 i otkup 80 sledece sezona. znaci 120m. nesto sto italijanski klubovi praktikuju ove sezone

Jaran

pre 5 godina

the-Driv3r
Ma da, dzaba smo oterali Bambija, Jagosa, Nikolu Maksimovica, Pavlovica, Stefana Mitrovica,... Sa tim imenima bismo izgubili sve tri utakmice!

mile rosonero

pre 5 godina

veliki sam rosonero jos od 2001...drago mi je sto se milan vraca, uopste mislim za ceo kalco..roma, inter, napoli...bice zanimljiva sezona

Dag Kristi

pre 5 godina

Znaci dzaba smo oterali Muslina :D
(the-Driv3r, 17. avgust 2018 09:33)

Da je ostao Muslin, sada bi Sergej igrao za Crnu Goru bez debija za naš tim, možda i Veljković, na SP-u ne bi imali ni tu jednu pobedu, a koga pa i da pobede Gudelj, Bambi i S. Mitrović? Vi koji sada veličate Muslina, pljuvali bi ste ga, a mi bi bili uskraćeni za ove tvoje vrhunske fore.

AgentPromena

pre 5 godina

Nije mi jasno zasto toliko pljujete decka?
Ni ja ne mislim da vredi 120mil. ali nema razloga da ga pljujem zbog toga. Uz njega sam I zelim mu jos vise uspeha u nastavku karijere.
Tinejdzeri Dinamo Zagreba se prodaju za 20 I kusur miliona I oni se time ponose, a mi naseg Sergeja ismevamo zato sto ga fudbalska javnost ceni 100mil.
Mislim...

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Real Madrid i MUN su izgubili finansijsku bitku protiv Milana.
(Шомика_ЦЗВ, 17. avgust 2018 09:38)

Nas novi vlasnik (privremeni) ima 150 milijardi dolara. Da nije FFPa, Milan bi potrosio mnogo vise.

dex

pre 5 godina

Izgleda da veliki broj "strucnjaka" ovde ne shvata da je rec o pozajmici. Da li ste vi svesni sta je 40 miliona za pozajmicu??? Ako sledece leto doplate jos 60-80 miliona, eto vam transfera od 100-120 miliona. To je gotovo sigurno, jer niko ne bi placao pozajmicu toliko, ako nema nameru da otkupi ceo ugovor.

ojha

pre 5 godina

Vecina prica raspali Milan.. Pa ako je M. City mogao postati klub moze se i Milan vratiti na stare staze slave.. Isto kao i Italijanska liga. Ako dodje SMS imace finu ekipu. Dobili su napadaca koji moze postici 20+ golova. U sredini ter. Su Bakayoko, Kessie, Susso, Chahanoglu.. Uz SMS-a je to fin vezni red. Ekipa svakako ima potencijal za prva tri, cetri mjesta.. Do duse Juve je neprikosnoven.

bolebosko@yahoo.com

pre 5 godina

Zemljaci,

Srbin, sportista, svetski prvak pa zasto toliko mrznje, sujete! Decak od 20ak godina koji apsolutno nikom nista lose nije uradio.

Nek ode i za 300 miliona. Nek se prica da ce da ode i za milijardu pa nas je ljudi!

Svaka mu cast! Ja mu se divim i voleo bi moj sin cemu god se bavio da bude uspesan i trazen kao Sergej!

Bravo majstore! Bravo roditelji!

Neyo

pre 5 godina

@ Adriano_Galliani Mnogo je kume :), Eliott sa svim posedima ima 34 mlrd, a portfolio im je 8 mlrd. Jedino ako ih nije uzeo Jeff Bezos pre neki dan...

Galijani

pre 5 godina

Nije mi jasno da ljudi toliko pricaju o njegovoj losoj igri a nisu pogledali nijednu utakmicu Lazia prosle sezone..sudite o njemu na osnovu 3 utakmice svetskog prvenstva,na kojima je btw igrao na pogresnoj poziciji i igrao sa anemicnim Maticem i jos anemicnijim Kosticem i ko zna jos kim..decko je ozbiljan igrac..preozbiljan..pratim Lazio i bio je ubedljivo najbolji igrac..navijam za Milan ceo zivot i nadam se da ce preci ali iskreno se plasim da ako budu imali losu sezonu,jer realno nemaju neku ekipu..on ce biti kolateralna steta..kao u slucaju reprezentacije..niko ne spominje katastrofalnu igru Matica,Mitrovica(kome treba 6 prilika da bi da go)i svih ostalih..svima je on glavni krivac..

piksel

pre 5 godina

1

Nijedan Srbin iz Srbije nikada nije igrao za AC Milan.
(idealista, 17. avgust 2018 09:58)

Al zato onaj koji ode da igra za Milan ce da vidi statuu GENIJA, najveceg igraca Milana ikad, Savicevica ! Ko je imao priliku u tom periodu da gleda kalco, to je bio melem za oci, a ne ovo danas....
A sto se tice SMS-a, na kraju bi kao sto je i velika vecina prognozirala, nema za njega mjesta u velikom klubu (Milan jeste veliki klub, ali pricamo o trenutnom stanju, zadnje godine itd) Dobro se vidjelo na svetskom da nije na tom nivou i to je to.... Ja vjerujem da bi i bio na vrhunskom nivou da nema onakav stav, ponasanje, on najveci, on sve, prezadovoljan svojom igrom na SP, ocjenjuje se desetkom itd...

mik

pre 5 godina

Iskreno, bolje da pređe u Milan jer će tu imati više prostora za igru, a imaju dobru ekipu i mogu da konkurišu za LŠ sledeće sezone. Samo da se reše Gatuza, nema ništa od njega.

IS

pre 5 godina

Ako ode u Milan to ce dugorocno biti veoma los potez za njega. Milan je trenutno u rangu Lacija. Niti jedni niti drugi se nisu plasirali u LS, cak je Lacio imao vise sanse od njih prethodne sezone, tacnije propustise je u poslednjem kolu.

Milan je trenutno tim bez ikakvog koncepta. Niti nesto posebno vredi, niti se stvara za buducnost, uz jednog nazovi-trenera Gatuza od koga nista posebno ne mozes nauciti. Pored Intera, Rome, Napolija i prejakog Juvea nemaju nikakve sanse ni ove sezone. Verovatno se ponovo nece plasirati ni u LS.

Ima Sergej znanja i mogao bi u jakom sistemu da pokaze mnogo vise nego sto je do sada, ali Milan taj sistem nije. Nazalost, milioni su ti koji odlucuju, tako da oni verovatno svi gledaju da pokupe kajmak sto pre, a sto se tice neke perspektive, onda ocigledno nije u prvom planu.

Mare Maronne

pre 5 godina

Proverio sam i vredi na Transfermarkt-u 90 milki,neko kaze ne,a neko da,reprezentacija pogotovo srpska u ovom trenutku nije merilo za njegove kvalitete i samo je podeljena javnost oko njega,ali to je Srbija,da ga cene na Apeninima cene ga,ali mozda je i precenjen,ponavljam jedna sezona nije merodavna za toliku cifru,ali i trziste je takvo kakvo jeste,da odigra jos jednu dobru sezonu ok pa da Lotito "tresne" cenu za kupovinu,ovako prenaduvano da slazem se,za njega po meni najbolje je da ostane u Laciju jos ovu i da demantuje ili NE zle jezike ili pohvale,e sad Milan je (nikad ne bih pomislio da cu ovo reci) projekat u izgradnji,posrnuli gigant,a on bi tu bio nosioc igre u najavi i za buducnost,ali ponavljam da sve to treba da potvrdi tamo gde se INACE rezultati i mere i jedino su merodavni NA TERENU,toliko od mene.

II

pre 5 godina

Bilo je besmisleno ocekivati da ce preci u Juve, koji se na toj poziciji pojacao prakticno besplatnim Emreom Dzanom, koji je slican tip igraca kao Sergej. Visok, snazan, kvalitetan sut i zna sa loptom. Uz to, imaju i Kediru koji moze pokrivati i tu poziciju, a i igrati uparen sa Dzanom kako bi drzali sredinu cvrstom. Davati neke ogromne pare za nekog igraca na pozicijama gde si obezbedjen bilo bi besmisleno.

Trenutno je Juve daleko najbolji tim u Italiji, sa po dva kvalitetna igraca na svakoj poziciji. Trka za Skudeto je najverovatnije vec resena.

Sto se Sergeja tice, ovim transferom, osim ogromnog novca (koji i nije bas nebitna stvar :)), nece dobiti nista u smislu fudbalske perspektive i razvoja. Los sistem, neuk trener, brdo poluproizvoda od igraca i par odlicnih, ali daleko van forme. Bice mucna sezona sa par highlight-ova i to je to. Umesto da se razvije, stagnirace i postoji mogucnost da ako upadne u to kolo izgubi priliku da igra za najvece timove sveta (Milan to sigurno istorijski jeste, ali je trenutno na daleko nizem nivou, a tesko da ce se to u skorijoj buducnosti promeniti).

sunset

pre 5 godina

Ako predje, sve najbolje mu zelim, samo ne protiv Juventusa.Jer za njih navijam..A vi bi ste mogli malo podrske za momka, ne mora uvek toliki “hejt”

Ivan

pre 5 godina

Ovaj što je napisao Real i Mančester su izgubili finansijsku bitku protiv Milana trebalo bi da zna da Eliot ima para ništa manje od gore navedene dva tima nego jednostavno zbog fer pleja ne smiju da dovode igrače pa ga zato dovode na pozajmicu s pravom otkupa sledeće sezone inače imaju para za tri Savića.

Maksim

pre 5 godina

Čekam 20 godina da neki Srbin zaigra za Milan! (Onaj mali Bojan Krkić bio je jednu sezonu, ali svi znamo da se on izjašnjava kao Španac...)

star

pre 5 godina

Opa Djurdjo! od 120 milki pao na 40! jeste da je pozajmica na godinu dsna,ali cete videti da ce nakon godinu dana Milan iki vratiti SMS-a ili doplatiti max jos 40 za ceo ugovor.

II

pre 5 godina

Bilo je besmisleno ocekivati da ce preci u Juve, koji se na toj poziciji pojacao prakticno besplatnim Emreom Dzanom, koji je slican tip igraca kao Sergej. Visok, snazan, kvalitetan sut i zna sa loptom. Uz to, imaju i Kediru koji moze pokrivati i tu poziciju, a i igrati uparen sa Dzanom kako bi drzali sredinu cvrstom. Davati neke ogromne pare za nekog igraca na pozicijama gde si obezbedjen bilo bi besmisleno.

Trenutno je Juve daleko najbolji tim u Italiji, sa po dva kvalitetna igraca na svakoj poziciji. Trka za Skudeto je najverovatnije vec resena.

Sto se Sergeja tice, ovim transferom, osim ogromnog novca (koji i nije bas nebitna stvar :)), nece dobiti nista u smislu fudbalske perspektive i razvoja. Los sistem, neuk trener, brdo poluproizvoda od igraca i par odlicnih, ali daleko van forme. Bice mucna sezona sa par highlight-ova i to je to. Umesto da se razvije, stagnirace i postoji mogucnost da ako upadne u to kolo izgubi priliku da igra za najvece timove sveta (Milan to sigurno istorijski jeste, ali je trenutno na daleko nizem nivou).

Maksim

pre 5 godina

Čekam 20 godina da neki Srbin zaigra za Milan! (Onaj mali Bojan Krkić bio je jednu sezonu, ali svi znamo da se on izjašnjava kao Španac...)

bolebosko@yahoo.com

pre 5 godina

Zemljaci,

Srbin, sportista, svetski prvak pa zasto toliko mrznje, sujete! Decak od 20ak godina koji apsolutno nikom nista lose nije uradio.

Nek ode i za 300 miliona. Nek se prica da ce da ode i za milijardu pa nas je ljudi!

Svaka mu cast! Ja mu se divim i voleo bi moj sin cemu god se bavio da bude uspesan i trazen kao Sergej!

Bravo majstore! Bravo roditelji!

Mare Maronne

pre 5 godina

Proverio sam i vredi na Transfermarkt-u 90 milki,neko kaze ne,a neko da,reprezentacija pogotovo srpska u ovom trenutku nije merilo za njegove kvalitete i samo je podeljena javnost oko njega,ali to je Srbija,da ga cene na Apeninima cene ga,ali mozda je i precenjen,ponavljam jedna sezona nije merodavna za toliku cifru,ali i trziste je takvo kakvo jeste,da odigra jos jednu dobru sezonu ok pa da Lotito "tresne" cenu za kupovinu,ovako prenaduvano da slazem se,za njega po meni najbolje je da ostane u Laciju jos ovu i da demantuje ili NE zle jezike ili pohvale,e sad Milan je (nikad ne bih pomislio da cu ovo reci) projekat u izgradnji,posrnuli gigant,a on bi tu bio nosioc igre u najavi i za buducnost,ali ponavljam da sve to treba da potvrdi tamo gde se INACE rezultati i mere i jedino su merodavni NA TERENU,toliko od mene.

II

pre 5 godina

Bilo je besmisleno ocekivati da ce preci u Juve, koji se na toj poziciji pojacao prakticno besplatnim Emreom Dzanom, koji je slican tip igraca kao Sergej. Visok, snazan, kvalitetan sut i zna sa loptom. Uz to, imaju i Kediru koji moze pokrivati i tu poziciju, a i igrati uparen sa Dzanom kako bi drzali sredinu cvrstom. Davati neke ogromne pare za nekog igraca na pozicijama gde si obezbedjen bilo bi besmisleno.

Trenutno je Juve daleko najbolji tim u Italiji, sa po dva kvalitetna igraca na svakoj poziciji. Trka za Skudeto je najverovatnije vec resena.

Sto se Sergeja tice, ovim transferom, osim ogromnog novca (koji i nije bas nebitna stvar :)), nece dobiti nista u smislu fudbalske perspektive i razvoja. Los sistem, neuk trener, brdo poluproizvoda od igraca i par odlicnih, ali daleko van forme. Bice mucna sezona sa par highlight-ova i to je to. Umesto da se razvije, stagnirace i postoji mogucnost da ako upadne u to kolo izgubi priliku da igra za najvece timove sveta (Milan to sigurno istorijski jeste, ali je trenutno na daleko nizem nivou, a tesko da ce se to u skorijoj buducnosti promeniti).

sunset

pre 5 godina

Ako predje, sve najbolje mu zelim, samo ne protiv Juventusa.Jer za njih navijam..A vi bi ste mogli malo podrske za momka, ne mora uvek toliki “hejt”

AgentPromena

pre 5 godina

Nije mi jasno zasto toliko pljujete decka?
Ni ja ne mislim da vredi 120mil. ali nema razloga da ga pljujem zbog toga. Uz njega sam I zelim mu jos vise uspeha u nastavku karijere.
Tinejdzeri Dinamo Zagreba se prodaju za 20 I kusur miliona I oni se time ponose, a mi naseg Sergeja ismevamo zato sto ga fudbalska javnost ceni 100mil.
Mislim...

Lanister

pre 5 godina

Da je ostao Muslin, sada bi Sergej igrao za Crnu Goru bez debija za naš tim, možda i Veljković, na SP-u ne bi imali ni tu jednu pobedu, a koga pa i da pobede Gudelj, Bambi i S. Mitrović? Vi koji sada veličate Muslina, pljuvali bi ste ga, a mi bi bili uskraćeni za ove tvoje vrhunske fore.
(Dag Kristi, 17. avgust 2018 10:49)

Zemljace,bez to istog Sergeja smo bili prvi u grupi u kvalifikacijama. I sad si ti zakljucio da bez njega ne bi dobili ni jedan mec na SP. Nije tebi logika jaca strana,ocigledno.

Ivan

pre 5 godina

Ovaj što je napisao Real i Mančester su izgubili finansijsku bitku protiv Milana trebalo bi da zna da Eliot ima para ništa manje od gore navedene dva tima nego jednostavno zbog fer pleja ne smiju da dovode igrače pa ga zato dovode na pozajmicu s pravom otkupa sledeće sezone inače imaju para za tri Savića.

IS

pre 5 godina

Ako ode u Milan to ce dugorocno biti veoma los potez za njega. Milan je trenutno u rangu Lacija. Niti jedni niti drugi se nisu plasirali u LS, cak je Lacio imao vise sanse od njih prethodne sezone, tacnije propustise je u poslednjem kolu.

Milan je trenutno tim bez ikakvog koncepta. Niti nesto posebno vredi, niti se stvara za buducnost, uz jednog nazovi-trenera Gatuza od koga nista posebno ne mozes nauciti. Pored Intera, Rome, Napolija i prejakog Juvea nemaju nikakve sanse ni ove sezone. Verovatno se ponovo nece plasirati ni u LS.

Ima Sergej znanja i mogao bi u jakom sistemu da pokaze mnogo vise nego sto je do sada, ali Milan taj sistem nije. Nazalost, milioni su ti koji odlucuju, tako da oni verovatno svi gledaju da pokupe kajmak sto pre, a sto se tice neke perspektive, onda ocigledno nije u prvom planu.

mik

pre 5 godina

Iskreno, bolje da pređe u Milan jer će tu imati više prostora za igru, a imaju dobru ekipu i mogu da konkurišu za LŠ sledeće sezone. Samo da se reše Gatuza, nema ništa od njega.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Real Madrid i MUN su izgubili finansijsku bitku protiv Milana.
(Шомика_ЦЗВ, 17. avgust 2018 09:38)

Nas novi vlasnik (privremeni) ima 150 milijardi dolara. Da nije FFPa, Milan bi potrosio mnogo vise.

II

pre 5 godina

Bilo je besmisleno ocekivati da ce preci u Juve, koji se na toj poziciji pojacao prakticno besplatnim Emreom Dzanom, koji je slican tip igraca kao Sergej. Visok, snazan, kvalitetan sut i zna sa loptom. Uz to, imaju i Kediru koji moze pokrivati i tu poziciju, a i igrati uparen sa Dzanom kako bi drzali sredinu cvrstom. Davati neke ogromne pare za nekog igraca na pozicijama gde si obezbedjen bilo bi besmisleno.

Trenutno je Juve daleko najbolji tim u Italiji, sa po dva kvalitetna igraca na svakoj poziciji. Trka za Skudeto je najverovatnije vec resena.

Sto se Sergeja tice, ovim transferom, osim ogromnog novca (koji i nije bas nebitna stvar :)), nece dobiti nista u smislu fudbalske perspektive i razvoja. Los sistem, neuk trener, brdo poluproizvoda od igraca i par odlicnih, ali daleko van forme. Bice mucna sezona sa par highlight-ova i to je to. Umesto da se razvije, stagnirace i postoji mogucnost da ako upadne u to kolo izgubi priliku da igra za najvece timove sveta (Milan to sigurno istorijski jeste, ali je trenutno na daleko nizem nivou).

Dag Kristi

pre 5 godina

Znaci dzaba smo oterali Muslina :D
(the-Driv3r, 17. avgust 2018 09:33)

Da je ostao Muslin, sada bi Sergej igrao za Crnu Goru bez debija za naš tim, možda i Veljković, na SP-u ne bi imali ni tu jednu pobedu, a koga pa i da pobede Gudelj, Bambi i S. Mitrović? Vi koji sada veličate Muslina, pljuvali bi ste ga, a mi bi bili uskraćeni za ove tvoje vrhunske fore.

dex

pre 5 godina

Izgleda da veliki broj "strucnjaka" ovde ne shvata da je rec o pozajmici. Da li ste vi svesni sta je 40 miliona za pozajmicu??? Ako sledece leto doplate jos 60-80 miliona, eto vam transfera od 100-120 miliona. To je gotovo sigurno, jer niko ne bi placao pozajmicu toliko, ako nema nameru da otkupi ceo ugovor.

Galijani

pre 5 godina

Nije mi jasno da ljudi toliko pricaju o njegovoj losoj igri a nisu pogledali nijednu utakmicu Lazia prosle sezone..sudite o njemu na osnovu 3 utakmice svetskog prvenstva,na kojima je btw igrao na pogresnoj poziciji i igrao sa anemicnim Maticem i jos anemicnijim Kosticem i ko zna jos kim..decko je ozbiljan igrac..preozbiljan..pratim Lazio i bio je ubedljivo najbolji igrac..navijam za Milan ceo zivot i nadam se da ce preci ali iskreno se plasim da ako budu imali losu sezonu,jer realno nemaju neku ekipu..on ce biti kolateralna steta..kao u slucaju reprezentacije..niko ne spominje katastrofalnu igru Matica,Mitrovica(kome treba 6 prilika da bi da go)i svih ostalih..svima je on glavni krivac..

yytyt

pre 5 godina

nikako ne moze da se poredi dzan sa milinkovic savicem, savic je bolji 10 puta. to sto nije odigrao na sp, reci mi, ko je od nasih odigrao? koliko matic onda vredi ako tako gledas?

milan je trenutno najozbiljniji projekat u seriji a(ne racunam juventus), leonardo i maldini su na kormilu, dovedeni iguain, bakajoko, kaldara (najperspektivniji italijanski stoper), ako dodje milinkovic savic, ostali su donaruma, suso, kesi, calhanoglu, romanjoli, rodrigez... veoma, veoma ozbiljna ekipa. bicu hrabar cak da tipujem da ce biti glavni favoriti da osvoje le.

serija a ce ove godine biti jezivo dobra, ali jezivo

ojha

pre 5 godina

Vecina prica raspali Milan.. Pa ako je M. City mogao postati klub moze se i Milan vratiti na stare staze slave.. Isto kao i Italijanska liga. Ako dodje SMS imace finu ekipu. Dobili su napadaca koji moze postici 20+ golova. U sredini ter. Su Bakayoko, Kessie, Susso, Chahanoglu.. Uz SMS-a je to fin vezni red. Ekipa svakako ima potencijal za prva tri, cetri mjesta.. Do duse Juve je neprikosnoven.

bBb

pre 5 godina

@Kakva laž, kakva pozajmica od 40 miliona evra sa pravom otkupa...pozajmica se radi na 5 miliona evra maksimalno,ali ne sa pravom otkupa, već sa obaveznim otkupom na kraju sezone... ovo bi bio ceo transfer, jer ispada da će jednu sezonu da odigra sa oštetom od 40 miliona , vidim da i dalje ima likova koji smatraju da ovaj vredi 120 miliona i da će Milan da doplati još 80 miliona...za ovog je i ovih 40 niliona previše
(VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar, 17. avgust 2018 11:04)

Momak, ako si nekada čuo za Transfermarket, slobodno idi i pogledaj koja mu je cena. Ako misliš da se bolje razumeš od njih, slobodno možeš da se kandiduješ za finansijskog direktora nekih, od najvećih, klubova.

bBb

pre 5 godina

@Šta znači prednost kupovine posle pozajmice? Jel je odredjena suma, jel matični klub može da odbije ponudu sume, jel trenutni klub može da odustane od kupovine, šta?
(Deki, 17. avgust 2018 11:40)

Znači da će dâ prekrše finansijski fer-plej, ukoliko ga sada kupe za ceo iznos. Sada će 40 miliona da bude "pozajmica", pa će ostatak da plate sledeće sezone, kada finansijksi fer-plej bude bio na nuli.

Stevan

pre 5 godina

Pirlo je za par sezona u Juveu bio bolji igrac nego u Milanu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 13:17) # Link komentara

Danas briljiras. Pirlo je u Juventusu bio fenomenalan. Ali ono sto je bio u Milanu, to je bila fantazija. Ne smatraju ga jednim od najboljih veznjaka tog tipa ikada zbog igara koje je pruzao u Juveu, vec zbog onoga sto je radio upravo u Milanu... i reprezentaciji Italije. Ali ti izgleda nisi pratio fudbal tamo negde pre 13,14,15 godina, pa se ne secas ko je i sta bio Andrea Pirlo.

mia san mia

pre 5 godina

Od gotovo izvesnog transfera u Siti, Junajted, Juventus, Celsi, Real Madrid, PSG, Barselonu, lik ce ladno zavrsiti u raspalom Milanu.
Pa ko je ovde lud?

star

pre 5 godina

Opa Djurdjo! od 120 milki pao na 40! jeste da je pozajmica na godinu dsna,ali cete videti da ce nakon godinu dana Milan iki vratiti SMS-a ili doplatiti max jos 40 za ceo ugovor.

phrm

pre 5 godina

Ja bih voleo kada bi meni prepisali kao neuspeh prelazak u Milan hah. Tj svima nama - ne u fudbalu vec uopste u zivotu. Dečko zna fudbala i bilo bi lepo da ode u neki klub jači, makar zbog svih ovih vesti da prekinemo da trolujemo. Ali ocigledno izaziva stalno komentare i posete cim je stalno aktuelna vest.
Samo kazem - nasa reprezentacija nije merilo - gotovo svi nasi najbolji igraci nisu igrali ni približno kao u klubovima poslednjih 25 godina. Za to je kriv i sistem a ne igrači. Atmosfera, politika, mentalitet, splavovi, očekivanja javnosti. Sergeju želim sreću dalje gde god da ode ili ostane u Laciu.

VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar

pre 5 godina

Kakva laž, kakva pozajmica od 40 miliona evra sa pravom otkupa...pozajmica se radi na 5 miliona evra maksimalno,ali ne sa pravom otkupa, već sa obaveznim otkupom na kraju sezone... ovo bi bio ceo transfer, jer ispada da će jednu sezonu da odigra sa oštetom od 40 miliona , vidim da i dalje ima likova koji smatraju da ovaj vredi 120 miliona i da će Milan da doplati još 80 miliona...za ovog je i ovih 40 niliona previše

piksel

pre 5 godina

1

Nijedan Srbin iz Srbije nikada nije igrao za AC Milan.
(idealista, 17. avgust 2018 09:58)

Al zato onaj koji ode da igra za Milan ce da vidi statuu GENIJA, najveceg igraca Milana ikad, Savicevica ! Ko je imao priliku u tom periodu da gleda kalco, to je bio melem za oci, a ne ovo danas....
A sto se tice SMS-a, na kraju bi kao sto je i velika vecina prognozirala, nema za njega mjesta u velikom klubu (Milan jeste veliki klub, ali pricamo o trenutnom stanju, zadnje godine itd) Dobro se vidjelo na svetskom da nije na tom nivou i to je to.... Ja vjerujem da bi i bio na vrhunskom nivou da nema onakav stav, ponasanje, on najveci, on sve, prezadovoljan svojom igrom na SP, ocjenjuje se desetkom itd...

mile rosonero

pre 5 godina

veliki sam rosonero jos od 2001...drago mi je sto se milan vraca, uopste mislim za ceo kalco..roma, inter, napoli...bice zanimljiva sezona

Grobarija

pre 5 godina

Ne moze Gazeta da mu digne cenu koliko Krstaja moze da spusti
(Boka ue, 17. avgust 2018 09:43)

NE moze "Gazeta" da mu podigne cenu, koliko Krstaja moze da mu spusti, a pogotovo Muslin. Sreca da je Krstaja upao, pa bar sprecio da igra za CG, sto je neko vec spomenuo

Pablo

pre 5 godina

@Mare on je na terenu i potvrdio. On igra centralnog vezisutu za godinu i po dana dao 19 golova, sa obe noge i izvan i u šesnaest, i glavom, ima odličnu tehniku, dobija vazdušne duele, nego je preskup zbog FFP a nije igrao u Juventusu nego u Laciju pa da opravda Perez 120miliona za SMS a nije im doveo napadača. Svakako će igrati na najvišem nivou i dalje jer je klasa.

Monti Pajton

pre 5 godina

Milan je u rasulu. Bez izgleda za izbavljenje.
Samo im jos SMS fali.
Nabacali su toliko poluigraca, bez plana i koncepta. Ne zna se ko pije, a ko placa... Gatuzo trener, vlasnici se menjaju na sedmicnom nivou...

Jaran

pre 5 godina

Pera Sisar
Bolje se vrati na vesti o Donovanu Micelu, jer nemas pojma. Kovacic je otisao na pozajmicu u Celsi, a Real je dobio €30M! Iguain je otisao na pozajmicu u Milan za €18M, a Zapata u Atalantu za €14M. Toliko o tvom znanju!

bs

pre 5 godina

Koliko pakosti ima...Da li vi znate sta je 40 miliona za pozajmicu?!?!? podsecam da je Maticev transfer bio 35 miliona...Decko je brutalan ograc i on ce to dokazati a vi za 4 godine cete se kunuti u njega...
Samo kidaj Sergej , i citaj komentare vrsnih poznavaoca fudbala u Srbiji kojima je zao sto si uspeo da za 23 godine uradis vise nego oni za 17 zivota.

gremlin

pre 5 godina

@monti pajton
Trebali su tebe da pitaju koga ce da dovedu Maldini i Leo su neki koji veze nemaju,a i vlasnici su neki tamo od 35 MILIJARDI $...

BOSS

pre 5 godina

Citqm kako Kezman forsira transfer ove sezone,pa i on je svjestan da je pitanje da li ovaj Milinkovic ima kvalitet i da li ce odigrat ovu sezonu bolje od prosle,pa.bolje sad uzet pare,pa se posle moze vratit vazdaa u Sasulo,Atalantu ili Bolonju na pozajmicu.

Jaran

pre 5 godina

the-Driv3r
Ma da, dzaba smo oterali Bambija, Jagosa, Nikolu Maksimovica, Pavlovica, Stefana Mitrovica,... Sa tim imenima bismo izgubili sve tri utakmice!

Dag Kristi

pre 5 godina

Zemljace,bez to istog Sergeja smo bili prvi u grupi u kvalifikacijama. I sad si ti zakljucio da bez njega ne bi dobili ni jedan mec na SP. Nije tebi logika jaca strana,ocigledno.
(Lanister, 17. avgust 2018 11:38)

Koga si dobio u kvalifikacijama, zemljače?

yytyt

pre 5 godina

inace za milan danas verovatno potpisuje julijan draksler, nisam siguran da li jure milinkovic savica i njega, ili jednog od njih dvojice. kao sto sam vec napisao, jeziva ekipa, jaca od intera koji je izvisio za modrica

nista o nicemu

pre 5 godina

Izgleda da veliki broj "strucnjaka" ovde ne shvata da je rec o pozajmici. Da li ste vi svesni sta je 40 miliona za pozajmicu??? Ako sledece leto doplate jos 60-80 miliona, eto vam transfera od 100-120 miliona. To je gotovo sigurno, jer niko ne bi placao pozajmicu toliko, ako nema nameru da otkupi ceo ugovor.
(dex, 17. avgust 2018 10:43)

Doplata je 5 miliona, znaci 45 ukupno. Procitaj sta pise.

yytyt

pre 5 godina

Znate li vi sta je €40M za POZAJMICU?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 09:47) # Link komentara

ogromna cifra, bice verovatno pozajmica za 40 i otkup 80 sledece sezona. znaci 120m. nesto sto italijanski klubovi praktikuju ove sezone

Lanister

pre 5 godina

LanisterZemljace, imali smo presmesnu grupu. Pa nismo igrali sa Spanijom, Nemackom i Belgijom u kv. grupi! XD
(Jaran, 17. avgust 2018 13:33)

Igrali smo sa drzavama koje su sve ispred nas na Fifa rang listi. Toliko o tome.

Stevan

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 15:03)

Covece... pa jesi li ti uopste gledao Milan iz tog vremena i Pirla iz tog vremena? Auuu, sta ti ovde pricaaas 💆♂🤭

djomla

pre 5 godina

Ajde pustite vise foliranja,decko ili igra ili ne igra,tvoje je kao igraca das sve od sebe,niko od njih nije prosao srpsku ligu pre dosta godina,igrao bi sve pozicije samo tako,stariji znaju o cemu pricam,neka bude zadovoljan da zaigra ovu sezonu.

Milan Djordjevic

pre 5 godina

Izgleda da "stručnjaci" ne shvataju da se "zvezda tima" ne pozajmljuje i to još u istoj ligi konkurenciji. To znaci da je višak i da trener ne računa na njega u prvom timu. Cena od 40 miliona može da bude samo ukupna cifra ako žele da ga otkupe a za pozajmicu platiti i praviti igrača ne isplati se. Realno je da je cena pozajmice 4 miliona.

Jaran

pre 5 godina

Lanister
FIFA rang lista nije merilo kvaliteta neke ekipe. Ta lista ti odredjuje nosioce i plasman u sesirima za zreb. Ali ako ti mislis da su Irska, Vels i Austrija bolje ekipe od nas...

Shadow

pre 5 godina

Vidim da mnogi ovde nabrajaju raznorazne igrače koji su prodefilovali kroz Milan... Spominju ekipu Milana sa Sedorfom, Pirlom, itd... Ali, najjača ekipa Milana u njegovoj istoriji je bila ona ekipa koja je igrala sa našom Zvezdom kada ih je spasla ona famozna magla... Ekipa sa Gulitom, van Bastenom... Kad se samo setim, kakav je to bio rivalitet između dve najjače ekipe u Italiji i dva najveća rivala... Milan - Inter! Milan je imao najbolje igrače Holandije, Inter najbolje igrače Nemačke... Na jednoj strani van Basten, Gulit, Rajkard, a na drugoj strani Mateus, Breme, Klinsman... E to je bio fudbal!

Rondo

pre 5 godina

Pirlo je za par sezona u Juveu bio bolji igrac nego u Milanu.
(Jaran, 17. avgust 2018 13:17)

Jarane za košarku ti skidam kapu, al o fudbalu pojma nemaš. Čuj Pirlo bio bolji u Juveu nego u Milanu....hahahhaha...

MMS

pre 5 godina

on je ludji od mene ako ode u propali ac milan , bolje mu je da ostane u ss laciju
(kladzom do bola, 17. avgust 2018 15:49)

Ocigledno nema mesta u Laciju cim ga pozajmljuju.

dex

pre 5 godina

@nista o nicemu

Ne znam da li trolujes, kao i obicno, ali u tekstu vrlo jasno pise kolika ce biti doplata. Ne znam, mozda ne razlikujes 80 i 5, posto se 5 miliona nigde ne pominje.

Jaran

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.

Jovke

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.
(Jaran, 17. avgust 2018 15:03)

O čemu ti pričaš? Pirlo je bio glavni igrač Milana, svaki napad je kretao od njega, svaka druga asistencija njegova, svaki slobodnjak njegov, svaki penal njegov. Kad on nije igrao Milan nije bio isti tim.

VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar

pre 5 godina

Pera Sisar
Bolje se vrati na vesti o Donovanu Micelu, jer nemas pojma. Kovacic je otisao na pozajmicu u Celsi, a Real je dobio €30M! Iguain je otisao na pozajmicu u Milan za €18M, a Zapata u Atalantu za €14M. Toliko o tvom znanju!
(Jaran)

...znači, ako iguain može na pozajmicu za 18 miloina, a Kovačić za 30. šta je za SMS-a 40 za pozajmicu, pa će Milan da doplati Laciju još 50, pošto sam pogledao na Transfermarketu piše da ovaj vredi 90 miliona evra...prvo Milan godinama nje kupio igrača za neki 40 miliona, sve neke otpatke iz velikih klubova je dovodio, tipa pozajmica 5 miliona, obavezan otkup 20 miliona, tek prošle godine su doveli 5 ili 6 igrača i potrošili veliki novac, pod ovim Kinezom, koji je svima i dan danas sunljiv, ko je taj, skoro kao Kokeza, jer i Lipi tvrdi da u Kini niko nije čuo za njega, isvi ti igrači od prošle godine su se pokazali loše, a Milan je bio očajan, kupovina tipa kesija i Kontija iz Atalante je primer totalne gluposti, likovi iz juniorske ekipe Atalante odigrali dobro jednu godinu i dovode ih, pa ti kad ispadnu iz Atalantinog sistema, koji su igrali od juniora pojma nemaju, to tako uvek bude...Iguain je institucija, A Kovačić Maradona za ovog SMS-a, ovaj Kežman se naplaćao novimara ovih godinu dana da veličaju ovog bezveznjaka, ne bi me čudilo da je išao dotle i da je ove sa Transfermarketa podmitio i na kraju i najbitnije, nema ništa ni od ovog, nije Milan lud da da 40 miliona za ceo transfer, a kamoli za pozajmicu, još jedan plaćen tekst

Jaran

pre 5 godina

Pera Sisar
Ako je ovo jos jedan placeni tekst, mozemo da potvrdimo da je Kezman milijarder. Da malo pratis znao bi da je Kinez proslost i da se rasformirao vrh Milana i da NAPOKON imaju plan za povratak u sam vrh. Na Transfermarkt stoji odredjena trzisna vrednost igraca, ali nigde ne pise da igrac mora da bude toliko placen. 90% igraca je nakon ovog ludila sa cenama od pre par godina placeno iznad procenjene vrednosti. Iguain, Mateo (nije bas ista uloga) i Sergej ne igraju na istim pozicijama ali ako bi se gledao uticaj na igru Sergej iskace daleko iznad njih dvojice. A ovo za placanje clanaka i Transfermarkta je najveca glupost koju neko moze da izmisli.

Deki

pre 5 godina

Šta znači prednost kupovine posle pozajmice? Jel je odredjena suma, jel matični klub može da odbije ponudu sume, jel trenutni klub može da odustane od kupovine, šta?

Neyo

pre 5 godina

@ Adriano_Galliani Mnogo je kume :), Eliott sa svim posedima ima 34 mlrd, a portfolio im je 8 mlrd. Jedino ako ih nije uzeo Jeff Bezos pre neki dan...

Rosonero

pre 5 godina

Jaran Da to ke najveca greska ACM sto su ga pustili jer je mogao da odigra jos par sezona bez problema.Ali ipak noje uspeo da uzme LS sa Juve...

Jaran

pre 5 godina

Stevan
Gledao sam Milan iz "onog" vremena, ali ne menjam misljenje. Najjace bi bilo da nije organizovao napade Milana kada je covek bio 10-ka, pisete mi kao da sam izjavio da je Kaladze organizovao igru. Ono sto pokusavam da vam objasnim je da je u Juveu imao idealan sistem igre za njega i potpunu slobodu da se svuda krece i imao je autoritet. Pogledajte Modrica: sto je stariji sve se vise oseca koliko on zapravo znaci u igri i da je igra drugacija bez njega. Pirlo je godinama u Milanu imao trenere koji su gajili drugaciji sistem koji je bio odlican ali ne idealan za njega. Sama formacija, sistem i profil igraca u Juveu su mu bili idealni. Pogledajte njegovu kretnju na terenu u Milanu i Juveu i u reprezentaciji u tim periodima. Nisam ovde da se prepirem kao klinac, jednostavno sam izneo svoje SUBJEKTIVNO misljenje, a to sto ono tebi toliko smeta i pogadja te tako da moras svuda da smaras je posebna prica.

Jaran

pre 5 godina

Rosonero
Pa, sad... Ipak je to bilo odlaganje ocekivanog ishoda. Poslednjih nekoliko sezona je bukvalno bio na korak od odlaska i pravo je cudo sto ga je Milan zadrzao sve te godine. Tek u Juveu je dobio potpunu slobodu u igri, ipak je godinama imao bolje igrace od sebe u Milanu.

sunset

pre 5 godina

Ako predje, sve najbolje mu zelim, samo ne protiv Juventusa.Jer za njih navijam..A vi bi ste mogli malo podrske za momka, ne mora uvek toliki “hejt”

star

pre 5 godina

Opa Djurdjo! od 120 milki pao na 40! jeste da je pozajmica na godinu dsna,ali cete videti da ce nakon godinu dana Milan iki vratiti SMS-a ili doplatiti max jos 40 za ceo ugovor.

nista o nicemu

pre 5 godina

Izgleda da veliki broj "strucnjaka" ovde ne shvata da je rec o pozajmici. Da li ste vi svesni sta je 40 miliona za pozajmicu??? Ako sledece leto doplate jos 60-80 miliona, eto vam transfera od 100-120 miliona. To je gotovo sigurno, jer niko ne bi placao pozajmicu toliko, ako nema nameru da otkupi ceo ugovor.
(dex, 17. avgust 2018 10:43)

Doplata je 5 miliona, znaci 45 ukupno. Procitaj sta pise.

VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar

pre 5 godina

Kakva laž, kakva pozajmica od 40 miliona evra sa pravom otkupa...pozajmica se radi na 5 miliona evra maksimalno,ali ne sa pravom otkupa, već sa obaveznim otkupom na kraju sezone... ovo bi bio ceo transfer, jer ispada da će jednu sezonu da odigra sa oštetom od 40 miliona , vidim da i dalje ima likova koji smatraju da ovaj vredi 120 miliona i da će Milan da doplati još 80 miliona...za ovog je i ovih 40 niliona previše

Dag Kristi

pre 5 godina

Znaci dzaba smo oterali Muslina :D
(the-Driv3r, 17. avgust 2018 09:33)

Da je ostao Muslin, sada bi Sergej igrao za Crnu Goru bez debija za naš tim, možda i Veljković, na SP-u ne bi imali ni tu jednu pobedu, a koga pa i da pobede Gudelj, Bambi i S. Mitrović? Vi koji sada veličate Muslina, pljuvali bi ste ga, a mi bi bili uskraćeni za ove tvoje vrhunske fore.

bolebosko@yahoo.com

pre 5 godina

Zemljaci,

Srbin, sportista, svetski prvak pa zasto toliko mrznje, sujete! Decak od 20ak godina koji apsolutno nikom nista lose nije uradio.

Nek ode i za 300 miliona. Nek se prica da ce da ode i za milijardu pa nas je ljudi!

Svaka mu cast! Ja mu se divim i voleo bi moj sin cemu god se bavio da bude uspesan i trazen kao Sergej!

Bravo majstore! Bravo roditelji!

piksel

pre 5 godina

1

Nijedan Srbin iz Srbije nikada nije igrao za AC Milan.
(idealista, 17. avgust 2018 09:58)

Al zato onaj koji ode da igra za Milan ce da vidi statuu GENIJA, najveceg igraca Milana ikad, Savicevica ! Ko je imao priliku u tom periodu da gleda kalco, to je bio melem za oci, a ne ovo danas....
A sto se tice SMS-a, na kraju bi kao sto je i velika vecina prognozirala, nema za njega mjesta u velikom klubu (Milan jeste veliki klub, ali pricamo o trenutnom stanju, zadnje godine itd) Dobro se vidjelo na svetskom da nije na tom nivou i to je to.... Ja vjerujem da bi i bio na vrhunskom nivou da nema onakav stav, ponasanje, on najveci, on sve, prezadovoljan svojom igrom na SP, ocjenjuje se desetkom itd...

Lanister

pre 5 godina

Da je ostao Muslin, sada bi Sergej igrao za Crnu Goru bez debija za naš tim, možda i Veljković, na SP-u ne bi imali ni tu jednu pobedu, a koga pa i da pobede Gudelj, Bambi i S. Mitrović? Vi koji sada veličate Muslina, pljuvali bi ste ga, a mi bi bili uskraćeni za ove tvoje vrhunske fore.
(Dag Kristi, 17. avgust 2018 10:49)

Zemljace,bez to istog Sergeja smo bili prvi u grupi u kvalifikacijama. I sad si ti zakljucio da bez njega ne bi dobili ni jedan mec na SP. Nije tebi logika jaca strana,ocigledno.

mia san mia

pre 5 godina

Od gotovo izvesnog transfera u Siti, Junajted, Juventus, Celsi, Real Madrid, PSG, Barselonu, lik ce ladno zavrsiti u raspalom Milanu.
Pa ko je ovde lud?

mik

pre 5 godina

Iskreno, bolje da pređe u Milan jer će tu imati više prostora za igru, a imaju dobru ekipu i mogu da konkurišu za LŠ sledeće sezone. Samo da se reše Gatuza, nema ništa od njega.

IS

pre 5 godina

Ako ode u Milan to ce dugorocno biti veoma los potez za njega. Milan je trenutno u rangu Lacija. Niti jedni niti drugi se nisu plasirali u LS, cak je Lacio imao vise sanse od njih prethodne sezone, tacnije propustise je u poslednjem kolu.

Milan je trenutno tim bez ikakvog koncepta. Niti nesto posebno vredi, niti se stvara za buducnost, uz jednog nazovi-trenera Gatuza od koga nista posebno ne mozes nauciti. Pored Intera, Rome, Napolija i prejakog Juvea nemaju nikakve sanse ni ove sezone. Verovatno se ponovo nece plasirati ni u LS.

Ima Sergej znanja i mogao bi u jakom sistemu da pokaze mnogo vise nego sto je do sada, ali Milan taj sistem nije. Nazalost, milioni su ti koji odlucuju, tako da oni verovatno svi gledaju da pokupe kajmak sto pre, a sto se tice neke perspektive, onda ocigledno nije u prvom planu.

Monti Pajton

pre 5 godina

Milan je u rasulu. Bez izgleda za izbavljenje.
Samo im jos SMS fali.
Nabacali su toliko poluigraca, bez plana i koncepta. Ne zna se ko pije, a ko placa... Gatuzo trener, vlasnici se menjaju na sedmicnom nivou...

Milan Djordjevic

pre 5 godina

Izgleda da "stručnjaci" ne shvataju da se "zvezda tima" ne pozajmljuje i to još u istoj ligi konkurenciji. To znaci da je višak i da trener ne računa na njega u prvom timu. Cena od 40 miliona može da bude samo ukupna cifra ako žele da ga otkupe a za pozajmicu platiti i praviti igrača ne isplati se. Realno je da je cena pozajmice 4 miliona.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Real Madrid i MUN su izgubili finansijsku bitku protiv Milana.
(Шомика_ЦЗВ, 17. avgust 2018 09:38)

Nas novi vlasnik (privremeni) ima 150 milijardi dolara. Da nije FFPa, Milan bi potrosio mnogo vise.

II

pre 5 godina

Bilo je besmisleno ocekivati da ce preci u Juve, koji se na toj poziciji pojacao prakticno besplatnim Emreom Dzanom, koji je slican tip igraca kao Sergej. Visok, snazan, kvalitetan sut i zna sa loptom. Uz to, imaju i Kediru koji moze pokrivati i tu poziciju, a i igrati uparen sa Dzanom kako bi drzali sredinu cvrstom. Davati neke ogromne pare za nekog igraca na pozicijama gde si obezbedjen bilo bi besmisleno.

Trenutno je Juve daleko najbolji tim u Italiji, sa po dva kvalitetna igraca na svakoj poziciji. Trka za Skudeto je najverovatnije vec resena.

Sto se Sergeja tice, ovim transferom, osim ogromnog novca (koji i nije bas nebitna stvar :)), nece dobiti nista u smislu fudbalske perspektive i razvoja. Los sistem, neuk trener, brdo poluproizvoda od igraca i par odlicnih, ali daleko van forme. Bice mucna sezona sa par highlight-ova i to je to. Umesto da se razvije, stagnirace i postoji mogucnost da ako upadne u to kolo izgubi priliku da igra za najvece timove sveta (Milan to sigurno istorijski jeste, ali je trenutno na daleko nizem nivou, a tesko da ce se to u skorijoj buducnosti promeniti).

Mare Maronne

pre 5 godina

Proverio sam i vredi na Transfermarkt-u 90 milki,neko kaze ne,a neko da,reprezentacija pogotovo srpska u ovom trenutku nije merilo za njegove kvalitete i samo je podeljena javnost oko njega,ali to je Srbija,da ga cene na Apeninima cene ga,ali mozda je i precenjen,ponavljam jedna sezona nije merodavna za toliku cifru,ali i trziste je takvo kakvo jeste,da odigra jos jednu dobru sezonu ok pa da Lotito "tresne" cenu za kupovinu,ovako prenaduvano da slazem se,za njega po meni najbolje je da ostane u Laciju jos ovu i da demantuje ili NE zle jezike ili pohvale,e sad Milan je (nikad ne bih pomislio da cu ovo reci) projekat u izgradnji,posrnuli gigant,a on bi tu bio nosioc igre u najavi i za buducnost,ali ponavljam da sve to treba da potvrdi tamo gde se INACE rezultati i mere i jedino su merodavni NA TERENU,toliko od mene.

AgentPromena

pre 5 godina

Nije mi jasno zasto toliko pljujete decka?
Ni ja ne mislim da vredi 120mil. ali nema razloga da ga pljujem zbog toga. Uz njega sam I zelim mu jos vise uspeha u nastavku karijere.
Tinejdzeri Dinamo Zagreba se prodaju za 20 I kusur miliona I oni se time ponose, a mi naseg Sergeja ismevamo zato sto ga fudbalska javnost ceni 100mil.
Mislim...

Maksim

pre 5 godina

Čekam 20 godina da neki Srbin zaigra za Milan! (Onaj mali Bojan Krkić bio je jednu sezonu, ali svi znamo da se on izjašnjava kao Španac...)

Ivan

pre 5 godina

Ovaj što je napisao Real i Mančester su izgubili finansijsku bitku protiv Milana trebalo bi da zna da Eliot ima para ništa manje od gore navedene dva tima nego jednostavno zbog fer pleja ne smiju da dovode igrače pa ga zato dovode na pozajmicu s pravom otkupa sledeće sezone inače imaju para za tri Savića.

Dag Kristi

pre 5 godina

Zemljace,bez to istog Sergeja smo bili prvi u grupi u kvalifikacijama. I sad si ti zakljucio da bez njega ne bi dobili ni jedan mec na SP. Nije tebi logika jaca strana,ocigledno.
(Lanister, 17. avgust 2018 11:38)

Koga si dobio u kvalifikacijama, zemljače?

Jaran

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.

II

pre 5 godina

Bilo je besmisleno ocekivati da ce preci u Juve, koji se na toj poziciji pojacao prakticno besplatnim Emreom Dzanom, koji je slican tip igraca kao Sergej. Visok, snazan, kvalitetan sut i zna sa loptom. Uz to, imaju i Kediru koji moze pokrivati i tu poziciju, a i igrati uparen sa Dzanom kako bi drzali sredinu cvrstom. Davati neke ogromne pare za nekog igraca na pozicijama gde si obezbedjen bilo bi besmisleno.

Trenutno je Juve daleko najbolji tim u Italiji, sa po dva kvalitetna igraca na svakoj poziciji. Trka za Skudeto je najverovatnije vec resena.

Sto se Sergeja tice, ovim transferom, osim ogromnog novca (koji i nije bas nebitna stvar :)), nece dobiti nista u smislu fudbalske perspektive i razvoja. Los sistem, neuk trener, brdo poluproizvoda od igraca i par odlicnih, ali daleko van forme. Bice mucna sezona sa par highlight-ova i to je to. Umesto da se razvije, stagnirace i postoji mogucnost da ako upadne u to kolo izgubi priliku da igra za najvece timove sveta (Milan to sigurno istorijski jeste, ali je trenutno na daleko nizem nivou).

dex

pre 5 godina

Izgleda da veliki broj "strucnjaka" ovde ne shvata da je rec o pozajmici. Da li ste vi svesni sta je 40 miliona za pozajmicu??? Ako sledece leto doplate jos 60-80 miliona, eto vam transfera od 100-120 miliona. To je gotovo sigurno, jer niko ne bi placao pozajmicu toliko, ako nema nameru da otkupi ceo ugovor.

Grobarija

pre 5 godina

Ne moze Gazeta da mu digne cenu koliko Krstaja moze da spusti
(Boka ue, 17. avgust 2018 09:43)

NE moze "Gazeta" da mu podigne cenu, koliko Krstaja moze da mu spusti, a pogotovo Muslin. Sreca da je Krstaja upao, pa bar sprecio da igra za CG, sto je neko vec spomenuo

bBb

pre 5 godina

@Kakva laž, kakva pozajmica od 40 miliona evra sa pravom otkupa...pozajmica se radi na 5 miliona evra maksimalno,ali ne sa pravom otkupa, već sa obaveznim otkupom na kraju sezone... ovo bi bio ceo transfer, jer ispada da će jednu sezonu da odigra sa oštetom od 40 miliona , vidim da i dalje ima likova koji smatraju da ovaj vredi 120 miliona i da će Milan da doplati još 80 miliona...za ovog je i ovih 40 niliona previše
(VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar, 17. avgust 2018 11:04)

Momak, ako si nekada čuo za Transfermarket, slobodno idi i pogledaj koja mu je cena. Ako misliš da se bolje razumeš od njih, slobodno možeš da se kandiduješ za finansijskog direktora nekih, od najvećih, klubova.

bs

pre 5 godina

Koliko pakosti ima...Da li vi znate sta je 40 miliona za pozajmicu?!?!? podsecam da je Maticev transfer bio 35 miliona...Decko je brutalan ograc i on ce to dokazati a vi za 4 godine cete se kunuti u njega...
Samo kidaj Sergej , i citaj komentare vrsnih poznavaoca fudbala u Srbiji kojima je zao sto si uspeo da za 23 godine uradis vise nego oni za 17 zivota.

Neyo

pre 5 godina

@ Adriano_Galliani Mnogo je kume :), Eliott sa svim posedima ima 34 mlrd, a portfolio im je 8 mlrd. Jedino ako ih nije uzeo Jeff Bezos pre neki dan...

Pablo

pre 5 godina

@Mare on je na terenu i potvrdio. On igra centralnog vezisutu za godinu i po dana dao 19 golova, sa obe noge i izvan i u šesnaest, i glavom, ima odličnu tehniku, dobija vazdušne duele, nego je preskup zbog FFP a nije igrao u Juventusu nego u Laciju pa da opravda Perez 120miliona za SMS a nije im doveo napadača. Svakako će igrati na najvišem nivou i dalje jer je klasa.

Galijani

pre 5 godina

Nije mi jasno da ljudi toliko pricaju o njegovoj losoj igri a nisu pogledali nijednu utakmicu Lazia prosle sezone..sudite o njemu na osnovu 3 utakmice svetskog prvenstva,na kojima je btw igrao na pogresnoj poziciji i igrao sa anemicnim Maticem i jos anemicnijim Kosticem i ko zna jos kim..decko je ozbiljan igrac..preozbiljan..pratim Lazio i bio je ubedljivo najbolji igrac..navijam za Milan ceo zivot i nadam se da ce preci ali iskreno se plasim da ako budu imali losu sezonu,jer realno nemaju neku ekipu..on ce biti kolateralna steta..kao u slucaju reprezentacije..niko ne spominje katastrofalnu igru Matica,Mitrovica(kome treba 6 prilika da bi da go)i svih ostalih..svima je on glavni krivac..

ojha

pre 5 godina

Vecina prica raspali Milan.. Pa ako je M. City mogao postati klub moze se i Milan vratiti na stare staze slave.. Isto kao i Italijanska liga. Ako dodje SMS imace finu ekipu. Dobili su napadaca koji moze postici 20+ golova. U sredini ter. Su Bakayoko, Kessie, Susso, Chahanoglu.. Uz SMS-a je to fin vezni red. Ekipa svakako ima potencijal za prva tri, cetri mjesta.. Do duse Juve je neprikosnoven.

yytyt

pre 5 godina

inace za milan danas verovatno potpisuje julijan draksler, nisam siguran da li jure milinkovic savica i njega, ili jednog od njih dvojice. kao sto sam vec napisao, jeziva ekipa, jaca od intera koji je izvisio za modrica

yytyt

pre 5 godina

Znate li vi sta je €40M za POZAJMICU?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 09:47) # Link komentara

ogromna cifra, bice verovatno pozajmica za 40 i otkup 80 sledece sezona. znaci 120m. nesto sto italijanski klubovi praktikuju ove sezone

BOSS

pre 5 godina

Citqm kako Kezman forsira transfer ove sezone,pa i on je svjestan da je pitanje da li ovaj Milinkovic ima kvalitet i da li ce odigrat ovu sezonu bolje od prosle,pa.bolje sad uzet pare,pa se posle moze vratit vazdaa u Sasulo,Atalantu ili Bolonju na pozajmicu.

mile rosonero

pre 5 godina

veliki sam rosonero jos od 2001...drago mi je sto se milan vraca, uopste mislim za ceo kalco..roma, inter, napoli...bice zanimljiva sezona

yytyt

pre 5 godina

nikako ne moze da se poredi dzan sa milinkovic savicem, savic je bolji 10 puta. to sto nije odigrao na sp, reci mi, ko je od nasih odigrao? koliko matic onda vredi ako tako gledas?

milan je trenutno najozbiljniji projekat u seriji a(ne racunam juventus), leonardo i maldini su na kormilu, dovedeni iguain, bakajoko, kaldara (najperspektivniji italijanski stoper), ako dodje milinkovic savic, ostali su donaruma, suso, kesi, calhanoglu, romanjoli, rodrigez... veoma, veoma ozbiljna ekipa. bicu hrabar cak da tipujem da ce biti glavni favoriti da osvoje le.

serija a ce ove godine biti jezivo dobra, ali jezivo

bBb

pre 5 godina

@Šta znači prednost kupovine posle pozajmice? Jel je odredjena suma, jel matični klub može da odbije ponudu sume, jel trenutni klub može da odustane od kupovine, šta?
(Deki, 17. avgust 2018 11:40)

Znači da će dâ prekrše finansijski fer-plej, ukoliko ga sada kupe za ceo iznos. Sada će 40 miliona da bude "pozajmica", pa će ostatak da plate sledeće sezone, kada finansijksi fer-plej bude bio na nuli.

Jaran

pre 5 godina

Pera Sisar
Bolje se vrati na vesti o Donovanu Micelu, jer nemas pojma. Kovacic je otisao na pozajmicu u Celsi, a Real je dobio €30M! Iguain je otisao na pozajmicu u Milan za €18M, a Zapata u Atalantu za €14M. Toliko o tvom znanju!

Lanister

pre 5 godina

LanisterZemljace, imali smo presmesnu grupu. Pa nismo igrali sa Spanijom, Nemackom i Belgijom u kv. grupi! XD
(Jaran, 17. avgust 2018 13:33)

Igrali smo sa drzavama koje su sve ispred nas na Fifa rang listi. Toliko o tome.

Jaran

pre 5 godina

Rosonero
Pa, sad... Ipak je to bilo odlaganje ocekivanog ishoda. Poslednjih nekoliko sezona je bukvalno bio na korak od odlaska i pravo je cudo sto ga je Milan zadrzao sve te godine. Tek u Juveu je dobio potpunu slobodu u igri, ipak je godinama imao bolje igrace od sebe u Milanu.

Jaran

pre 5 godina

the-Driv3r
Ma da, dzaba smo oterali Bambija, Jagosa, Nikolu Maksimovica, Pavlovica, Stefana Mitrovica,... Sa tim imenima bismo izgubili sve tri utakmice!

Deki

pre 5 godina

Šta znači prednost kupovine posle pozajmice? Jel je odredjena suma, jel matični klub može da odbije ponudu sume, jel trenutni klub može da odustane od kupovine, šta?

dex

pre 5 godina

@nista o nicemu

Ne znam da li trolujes, kao i obicno, ali u tekstu vrlo jasno pise kolika ce biti doplata. Ne znam, mozda ne razlikujes 80 i 5, posto se 5 miliona nigde ne pominje.

phrm

pre 5 godina

Ja bih voleo kada bi meni prepisali kao neuspeh prelazak u Milan hah. Tj svima nama - ne u fudbalu vec uopste u zivotu. Dečko zna fudbala i bilo bi lepo da ode u neki klub jači, makar zbog svih ovih vesti da prekinemo da trolujemo. Ali ocigledno izaziva stalno komentare i posete cim je stalno aktuelna vest.
Samo kazem - nasa reprezentacija nije merilo - gotovo svi nasi najbolji igraci nisu igrali ni približno kao u klubovima poslednjih 25 godina. Za to je kriv i sistem a ne igrači. Atmosfera, politika, mentalitet, splavovi, očekivanja javnosti. Sergeju želim sreću dalje gde god da ode ili ostane u Laciu.

djomla

pre 5 godina

Ajde pustite vise foliranja,decko ili igra ili ne igra,tvoje je kao igraca das sve od sebe,niko od njih nije prosao srpsku ligu pre dosta godina,igrao bi sve pozicije samo tako,stariji znaju o cemu pricam,neka bude zadovoljan da zaigra ovu sezonu.

Stevan

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 15:03)

Covece... pa jesi li ti uopste gledao Milan iz tog vremena i Pirla iz tog vremena? Auuu, sta ti ovde pricaaas 💆♂🤭

MMS

pre 5 godina

on je ludji od mene ako ode u propali ac milan , bolje mu je da ostane u ss laciju
(kladzom do bola, 17. avgust 2018 15:49)

Ocigledno nema mesta u Laciju cim ga pozajmljuju.

gremlin

pre 5 godina

@monti pajton
Trebali su tebe da pitaju koga ce da dovedu Maldini i Leo su neki koji veze nemaju,a i vlasnici su neki tamo od 35 MILIJARDI $...

Stevan

pre 5 godina

Pirlo je za par sezona u Juveu bio bolji igrac nego u Milanu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. avgust 2018 13:17) # Link komentara

Danas briljiras. Pirlo je u Juventusu bio fenomenalan. Ali ono sto je bio u Milanu, to je bila fantazija. Ne smatraju ga jednim od najboljih veznjaka tog tipa ikada zbog igara koje je pruzao u Juveu, vec zbog onoga sto je radio upravo u Milanu... i reprezentaciji Italije. Ali ti izgleda nisi pratio fudbal tamo negde pre 13,14,15 godina, pa se ne secas ko je i sta bio Andrea Pirlo.

Rondo

pre 5 godina

Pirlo je za par sezona u Juveu bio bolji igrac nego u Milanu.
(Jaran, 17. avgust 2018 13:17)

Jarane za košarku ti skidam kapu, al o fudbalu pojma nemaš. Čuj Pirlo bio bolji u Juveu nego u Milanu....hahahhaha...

Jaran

pre 5 godina

Stevan
Gledao sam Milan iz "onog" vremena, ali ne menjam misljenje. Najjace bi bilo da nije organizovao napade Milana kada je covek bio 10-ka, pisete mi kao da sam izjavio da je Kaladze organizovao igru. Ono sto pokusavam da vam objasnim je da je u Juveu imao idealan sistem igre za njega i potpunu slobodu da se svuda krece i imao je autoritet. Pogledajte Modrica: sto je stariji sve se vise oseca koliko on zapravo znaci u igri i da je igra drugacija bez njega. Pirlo je godinama u Milanu imao trenere koji su gajili drugaciji sistem koji je bio odlican ali ne idealan za njega. Sama formacija, sistem i profil igraca u Juveu su mu bili idealni. Pogledajte njegovu kretnju na terenu u Milanu i Juveu i u reprezentaciji u tim periodima. Nisam ovde da se prepirem kao klinac, jednostavno sam izneo svoje SUBJEKTIVNO misljenje, a to sto ono tebi toliko smeta i pogadja te tako da moras svuda da smaras je posebna prica.

Jaran

pre 5 godina

Lanister
FIFA rang lista nije merilo kvaliteta neke ekipe. Ta lista ti odredjuje nosioce i plasman u sesirima za zreb. Ali ako ti mislis da su Irska, Vels i Austrija bolje ekipe od nas...

Shadow

pre 5 godina

Vidim da mnogi ovde nabrajaju raznorazne igrače koji su prodefilovali kroz Milan... Spominju ekipu Milana sa Sedorfom, Pirlom, itd... Ali, najjača ekipa Milana u njegovoj istoriji je bila ona ekipa koja je igrala sa našom Zvezdom kada ih je spasla ona famozna magla... Ekipa sa Gulitom, van Bastenom... Kad se samo setim, kakav je to bio rivalitet između dve najjače ekipe u Italiji i dva najveća rivala... Milan - Inter! Milan je imao najbolje igrače Holandije, Inter najbolje igrače Nemačke... Na jednoj strani van Basten, Gulit, Rajkard, a na drugoj strani Mateus, Breme, Klinsman... E to je bio fudbal!

VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar

pre 5 godina

Pera Sisar
Bolje se vrati na vesti o Donovanu Micelu, jer nemas pojma. Kovacic je otisao na pozajmicu u Celsi, a Real je dobio €30M! Iguain je otisao na pozajmicu u Milan za €18M, a Zapata u Atalantu za €14M. Toliko o tvom znanju!
(Jaran)

...znači, ako iguain može na pozajmicu za 18 miloina, a Kovačić za 30. šta je za SMS-a 40 za pozajmicu, pa će Milan da doplati Laciju još 50, pošto sam pogledao na Transfermarketu piše da ovaj vredi 90 miliona evra...prvo Milan godinama nje kupio igrača za neki 40 miliona, sve neke otpatke iz velikih klubova je dovodio, tipa pozajmica 5 miliona, obavezan otkup 20 miliona, tek prošle godine su doveli 5 ili 6 igrača i potrošili veliki novac, pod ovim Kinezom, koji je svima i dan danas sunljiv, ko je taj, skoro kao Kokeza, jer i Lipi tvrdi da u Kini niko nije čuo za njega, isvi ti igrači od prošle godine su se pokazali loše, a Milan je bio očajan, kupovina tipa kesija i Kontija iz Atalante je primer totalne gluposti, likovi iz juniorske ekipe Atalante odigrali dobro jednu godinu i dovode ih, pa ti kad ispadnu iz Atalantinog sistema, koji su igrali od juniora pojma nemaju, to tako uvek bude...Iguain je institucija, A Kovačić Maradona za ovog SMS-a, ovaj Kežman se naplaćao novimara ovih godinu dana da veličaju ovog bezveznjaka, ne bi me čudilo da je išao dotle i da je ove sa Transfermarketa podmitio i na kraju i najbitnije, nema ništa ni od ovog, nije Milan lud da da 40 miliona za ceo transfer, a kamoli za pozajmicu, još jedan plaćen tekst

Jaran

pre 5 godina

Pera Sisar
Ako je ovo jos jedan placeni tekst, mozemo da potvrdimo da je Kezman milijarder. Da malo pratis znao bi da je Kinez proslost i da se rasformirao vrh Milana i da NAPOKON imaju plan za povratak u sam vrh. Na Transfermarkt stoji odredjena trzisna vrednost igraca, ali nigde ne pise da igrac mora da bude toliko placen. 90% igraca je nakon ovog ludila sa cenama od pre par godina placeno iznad procenjene vrednosti. Iguain, Mateo (nije bas ista uloga) i Sergej ne igraju na istim pozicijama ali ako bi se gledao uticaj na igru Sergej iskace daleko iznad njih dvojice. A ovo za placanje clanaka i Transfermarkta je najveca glupost koju neko moze da izmisli.

Rosonero

pre 5 godina

Jaran Da to ke najveca greska ACM sto su ga pustili jer je mogao da odigra jos par sezona bez problema.Ali ipak noje uspeo da uzme LS sa Juve...

Jovke

pre 5 godina

Stevan
Care, Pirlo je oduvek bio u senci Sedorfa i ostalih. Budi realan jer covek stvarno nije imao potpunu slobodu u igri pored Klarensa, Kake, Rui Koste i ostalih povucenijih igraca (Gatuzo i Ambrosini) kao sto je imao u Juveu.
(Jaran, 17. avgust 2018 15:03)

O čemu ti pričaš? Pirlo je bio glavni igrač Milana, svaki napad je kretao od njega, svaka druga asistencija njegova, svaki slobodnjak njegov, svaki penal njegov. Kad on nije igrao Milan nije bio isti tim.