Petak, 20.04.2018.

08:26

Sparsi i Blejzersi na korak od "metle", sjajan povratak Embida

Košarkaši Golden Stejt na korak su od prolaska u četvrtfinale plej-ofa pošto su u trećoj utakmici savladali San Antonio - 110:97.

Izvor: B92

Sparsi i Blejzersi na korak od "metle", sjajan povratak Embida IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Powerslave

pre 6 godina

Koliko je ovaj Vajtsajd... nepametan dečko, da tako kažem. Za koju zvezdu se on smatra (i on samog sebe i drugi njega), meni nije jasno. Bukvalno samo nanosi štetu ekipi kad god je u igri, a redovno plače kako igra premalo.
Ne znam kakav mu je ugovor, ne verujem da je povoljan po Majami, ali ne bi se on meni tu više mnogo naigrao.

(Za mene) potpuno očekivana metla Sparsima se smeši, ali isto tako i potpuno neočekivana Portlandu. Nerealno je koliko su se raspali i koliko su podbacili. Uopšte ne bih bio iznenađen da oni ovog leta krenu u reizgradnju tima, ne tankovanjem već razbijanjem tandema Lilard - Mekalum, očigledno je da zajedno ne mogu dalje od prve runde PO, a salary cap im je skoro popunjen do vrha (ili su čak i preko njega), prostora za neko zvučnije ime nemaju. Mislim da čak nemaju ni dovoljno novca da daju Nurkiću ako on bude tražio neku veću platu.

Nju Orleans, smeo sam da se kladim da neće proći u PO kad se Kazins povredio, ono ispalo da igraju još bolje. Dejvis je definitivno TOP 5 igrač lige, jedino što mu preostaje da bi bio onaj pravi superstar je da se dokaže u PO, a trenutno to čini. Preko GSW verovatno neće moći, mada niko nije ni očekivao da mogu preko Portlanda. U svakom slučaju, možda i iznenađenje PO.

rambo

pre 6 godina

Ovaj Hassan Whiteside zasluzio je otkaz odmah po zavrsetku play-offa.
Ok, ljut si, isfrustriran, ali uzmi loptu i daj 40p ako si faca, nemoj glumiti i setati se kao da je prijateljska utakmica.
Evo Embid, na primer, covek skace, mlati, gestikulira, glumi klovna ali nesto i uradi na utakmici. Jesu ga sudije zastitile kao da nekada Dankana, nije odigrao nesto posebno, primio i strasnu blokadu od Winsloua, ali nesto je uradio za svoj tim.
Ovaj Hasan, ova nabedjena zvezda koja u karijeri nije odigrala jednu vaznu utakmicu, umislio da zasluzuje da Majami igra na njega. Pa dokazi majstore, prebaci bar 15p za pocetak. Ko sve igra kosarku?

Ivan

pre 6 godina

To je bio jedini s pravom nazvan ''Dream Team''. Gotovo svi američki igrači osim možda jednog ili dva su Hall of Fame igrači. Dražen i Rađa su također u Hall of Fame, a vjerovatno će tamo završiti i Kukoč. Izgubili su 30-tak razlike koliko i druge reprezntacije kasnije od njihovih B i C timova.
(ides, 20. april 2018 16:48)

Svi američki timovi su "Dream teamovi" za ostatak sveta, ma o kom vremenskom periodu da se radi. Svako vreme nosi svoje zvezde. Nema "s pravom" nazvanih Dream teamova, svi su moćni. Uostalom, tada kada su američki Dream team činili vrhunski Hal of Fame igrači poput Džordana, Medžika, Birda, i ostalih, tada su kod vas i sam si priznao bili isto Hal of Fame igrači Dražen, Rađa, Kukoč, prema tome ta utakmica u Barseloni 1992.godine jasno pokazuje i dokazuje nemoć vašeg tadašnjeg fantastičnog tima u odnosu na američke Dream team zvezde. Zato opet ponavljam, kada krenete da pričate o deklasiranju, krenite najpre od vaših! U protivnom kao pristrasni nemate kredibiliteta da komentarišete realna košarkaška zbivanja.

Vlado

pre 6 godina

@google
Dečko, nije lijepo plagirati tuđe tekstove sa blogova iz susjedstva i predstavljati ih kao svoje misli. Sportski pozdrav

bw

pre 6 godina

@realno

Trenutno najbolji igraci sa Balkana su Janis Antetokounmpo, Nikola Jokic i Goran Dragic. Ta trojca su i glavne zvezde svojih timova, svi ostali su daleko ispod.

misa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.(misa, 20. april 2018 08:50)Hahaha molim ? Gde si to procitao bre ?
(Daa, 20. april 2018 13:45)
Mozes naci taj podatak bilo gde, Hjustonu su dali, po meni, prevelikih 44% , to ti je inace pre PO odredjeno

petarczv

pre 6 godina

Ne mozes reci prijatelju da Kazins koji je daleko najbolji centar lige i koji je igrao fenomenalnu sezonu gusi ekipu. Sa njim bi imali sanse za titulu. Ovako nemaju. Covjek je igrao brutalnu sezonu do povrede
(strucanjak, 20. april 2018 09:12)

Moze da kaze sto da ne, kazins nema jos uvek ucesce u playoffu i pitanje je kako bi se snasao. Nesporan je njegov talenat ali jednostavno je igrac koji se ne uklapa nigde a i jako cesto je stetan po svoju ekipu praveci tehnicke greske i ispade...

Pera

pre 6 godina

Najtalentovaniji Ex-Yu igrac nazalost nije uspeo da udje u PO, ali je impresivno videti kolko kosarkasa iz nase skole igra i ima sve znacajnije uloge. Samo sinoc, Dragic i Mirotic prvi strelci svojih timova, Saric odma tu. Bravo Majstori!

Boston

pre 6 godina

Ako Kari ne bude igrao u drugoj rundi moglo bi da bude problema za GSW. Dejvis je jedan od retkih igraca kojeg Grin ne moze da cuva i ako Pelikansi budu zaustavili Durenta bice svasta tu verujte mi.

Kangrga

pre 6 godina

@Bane
Ajde pročitaj prvo šta sam napisao, ko bi koga "ometlao", pa probaj da napišeš smislen komentar. Isto važi za tih 20 pluseva koje si dobio od ljudi koji ne čitaju nego lupaju po automatizmu pluseve.
@petarczv
Ne vidim potrebu da ubacuješ najboljeg košarkaša sveta Lebrona Džejmsa u priču o snazi Istoka i Zapada, ali znam da ti je on tiha patnja:)

ides

pre 6 godina

Lepo si sve ti naveo, još samo da si pomenuo DEKLASIRANJE vašeg najmoćnijeg tima sa Draženom, Rađom, Kukočem, u Barseloni '92 i sve bi bilo u redu! Taj vaš izvanredni tim izdanak klasične jugo škole košarke bio je malo je reći RAZBIJEN od Amera tada sa preko 30 razlike! I bilo bi lepo kada kreneš da nabrajaš koga su sve Ameri u košarci deklasirali da počneš najpre od TVOJIH naravno! Inače kako će biti drugačije nego njihova dominacija naravno Ameri su za pet klasa iznad ostatka sveta u košarci!
(Ivan, 20. april 2018 12:16)

To je bio jedini s pravom nazvan ''Dream Team''. Gotovo svi američki igrači osim možda jednog ili dva su Hall of Fame igrači. Dražen i Rađa su također u Hall of Fame, a vjerovatno će tamo završiti i Kukoč. Izgubili su 30-tak razlike koliko i druge reprezntacije kasnije od njihovih B i C timova.

petarczv

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... 
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? 
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.
(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Ma da zato leflop igra na istoku kako bi imao vecu konkirenciju... Inace denver koji nije usao u play off na zapadu na istoku bi bio umesto clevlenda...

Aca86

pre 6 godina

E moj Portland. A videlo se vec krajem ligaskog dela da su pali u formi. Fina je to ekipa, ali Nju Orleans je bas u formi, a Rondo kao I u Cikagu proigra u plejofu. Steta za Blejzerse.

MladiOptimista

pre 6 godina

Gledao sam sinoc Heat-Phila, navijao svim srcem za Heat, bolim ekipe koje dosta rotiraju, igra Sploestra sa 11 ljudi. Phila mnogo bolje je branila reket, nasvaki prodor trpala nekoliko igraca da prave faulove i pogadjala nerealno puno trojki, do cetvrte cetvrtine sjajna utakmica na jedan posjed, jednostavno Phila je talentovanija ekipa i to je to. Volio bih Majami da prodje mada sumnjam. Sad gledam highlights New Orleansa, ljud igtaju sjajno, svi na visini zadatka, Mirotic pokazuje sav talenat, Rondo u plej of brzini a o Holideju i Dejvisu ne treba trositi rijeci. Dejvis igra tako jednostavno mislim da se i manje umara nego mnogo centara sve zahvaljujuci postavci igre. Ako mu branis tijelom ispred poziciju na niskom postu on ce se lagano okrneuti i dobiti loptu na alej ap, ako branis pick ICE-om, on ce pogoditi shut a ako mu pridjes jednostavno ce te probiti i zakucati, jednostavno! Strasan igrac!

Bane

pre 6 godina

(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Koga bi San Antonio počistio očajnu sezonu su imali završili 7 u konfernicji. Ma idi begaj. Utakmice protiv GSW su sve izgubili.

Daa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.
(misa, 20. april 2018 08:50)

Hahaha molim ? Gde si to procitao bre ?

Jaran

pre 6 godina

dzoni
Da li si realan? Nemas nikakav validan argument pa zato pominjes Teslu? Jedno je imati pasos druge zemlje, a drugo prestavljati tu zemlju!

Ivan

pre 6 godina

antiDebil@, dobro si mu spustio, nema sta. Medjutim, nema zara u tojm sportu, tj igri, kada se zna unaprijed pobjednik. USA treci tim, pazi treca petorka osramoti prvu petorku Srbije uz egzibicijsku igru sa plus 36 koseva razlike. A onda kada je USA gubila na velikim takmicenjima, kao protiv SRJ 2002 u Indianapolisu takodjer su igrali sa B ili cak C timom, ili kad su izgubili od Grka. Jedina momcad koja se nije osramotila u sportskom smislu protic najboljih igrada iz USA je Spanjolska na nekoliko turnira, ali ni tada pobjeda USA nije dolazila u pitanje, iako je bilo zanimljivo gledati jer je postojao djelic neizvjesnosti u tim dvobojima. Da je nekim slucajem ujednacena kvaliteta izmedju USA i ostatka svijeta, kosarka bi bila ravnopravan sport nogometu, a po meni je i zanimljivija jer se konstantno nesto dogadja. Lp.
(..., 20. april 2018 11:46)

Lepo si sve ti naveo, još samo da si pomenuo DEKLASIRANJE vašeg najmoćnijeg tima sa Draženom, Rađom, Kukočem, u Barseloni '92 i sve bi bilo u redu! Taj vaš izvanredni tim izdanak klasične jugo škole košarke bio je malo je reći RAZBIJEN od Amera tada sa preko 30 razlike! I bilo bi lepo kada kreneš da nabrajaš koga su sve Ameri u košarci deklasirali da počneš najpre od TVOJIH naravno! Inače kako će biti drugačije nego njihova dominacija naravno Ameri su za pet klasa iznad ostatka sveta u košarci!

Ivan Veljković

pre 6 godina

Jednostavno Golden Stejt Voriorsi su ubedljivo najbolji tim i ove sezone! Zaista nema šansi da ih neko pobedi četiri puta u seriji! Apsolutno! Jedino u slučaju da im se ne igra! Prvo Golden Stejt Voriorsi pa onda ostali a ima još dobrih timova ali Voriorsi su vrh naročito kada su kompletni onda ih je jednostavno nemoguće pobediti zaista!

Иван

pre 6 godina

Запад је доста јачи од Истока, али су ушле неке погрешне екипе у плеј-оф, неке су погрешно посложене и онда добијемо ово. Зашто су се десиле те грешке? Прво, у регуларном делу сезоне, који је добрим делом и циркуска забава, звезде су исувише драгоцене (читај: повлашћене), а друго, ове године су многе екипе рано почеле да танкују, па је било невероватних серија победа разних тимова (Јута, Портланд) који нису баш толико јаки. Плус, кад се урачунају оне уобичајене ствари (повреде и сл.), добијемо то што имамо. Реално, требало је да распоред буде: Хјустон, Голден Стејт, Сан Антонио (са Леонардом), Минесота, Денвер, Клиперси, Оклахома Сити, Њу Орлеанс. Сада бисмо гледали три баш занимљива дуела: Минесота-Денвер, Сан Антонио - Клиперси, Голден Стејт-Оклахома, уз Хјустон-Њу Орлеанс, А имамо ово што имамо. Три метле у најави.

Филаделфија је на папиру доста јача од Мајамија, али Ембид је стварно превише заштићен. Шта ти је маркетинг. Но, Исток нема неку баш доминантну екипу (а сви су се посложили онако како је и требало да се посложе од 1. до 8. места), па ће ту плеј-оф бити уједначенији и неизвеснији. Не и квалитетнији!

...

pre 6 godina

antiDebil@, dobro si mu spustio, nema sta. Medjutim, nema zara u tojm sportu, tj igri, kada se zna unaprijed pobjednik. USA treci tim, pazi treca petorka osramoti prvu petorku Srbije uz egzibicijsku igru sa plus 36 koseva razlike. A onda kada je USA gubila na velikim takmicenjima, kao protiv SRJ 2002 u Indianapolisu takodjer su igrali sa B ili cak C timom, ili kad su izgubili od Grka. Jedina momcad koja se nije osramotila u sportskom smislu protic najboljih igrada iz USA je Spanjolska na nekoliko turnira, ali ni tada pobjeda USA nije dolazila u pitanje, iako je bilo zanimljivo gledati jer je postojao djelic neizvjesnosti u tim dvobojima. Da je nekim slucajem ujednacena kvaliteta izmedju USA i ostatka svijeta, kosarka bi bila ravnopravan sport nogometu, a po meni je i zanimljivija jer se konstantno nesto dogadja. Lp.

Ivan

pre 6 godina

Razbijaju redom Voriorsi od šale u plej-ofu! Pretpostavljao sam ovaj scenario! Tempirali su formu za plej-of i odrađivali posao sa pola gasa u završnici ligaškog dela a onda krenuli da melju po običaju! Mada čini mi se da sa pola gasa rutinski melju sada i Sparse u plej-ofu! Izuzetno moćna ekipa nema šta! I to Kari je trenutno odsutan a kada se i Kari vrati šta tada reći, biće to mašina jednostavno perfektna! Ubedljivo najmoćniji tim su Voriorsi i ove sezone, kada jedni Sparsi nimalo ne mogu da im pariraju onda šta reći osim kapa dole za Voriorse majstore košarke!

strucanjak

pre 6 godina

zaboravljate da je tek nakon povrede Kazinsa dosao Mirotic i donio 15 ppg sa klupe koju Pelikansi nisu imali nikako. Plus se Rondo oporavio potpuno i igra kosarku na nivou koji je igrao u Bostonu. Svakako prijatno ixnenadjenje. Bit ce dobra serija sa GSW. Oni nemaju lijeka za obrvu i bez Currya ce im bit itekako tesko. Spursi su smijesna ekipa bez Leonarda a i sa njim su ih Clipe izbacivale tako da... Vidjeyt cemo. OdlicanPo za sad iako je barem 5 superstarova out

Ivan

pre 6 godina

Razbijaju redom Voriorsi od šale u plej-ofu! Pretpostavljao sam ovaj scenario! Tempirali su formu za plej-of i odrađivali posao sa pola gasa u završnici ligaškog dela a onda krenuli da melju po običaju! Mada čini mi se da sa pola gasa rutinski melju sada i Sparse u plej-ofu! Izuzetno moćna ekipa nema šta! I to Kari je trenutno odsutan a kada se i Kari vrati šta tada reći, biće to mašina jednostavno perfektna! Ubedljivo najmoćniji tim su Voriorsi i ove sezone, kada jedni Sparsi nimalo ne mogu da im pariraju onda šta reći osim kapa dole za Voriorse majstore košarke!

Sprdojle

pre 6 godina

@Darko 
Napisao sam da je smešna konkurencija na Zapadu jer će sve redom biti metle. Ako su toliko jake ekipe valjda je logično da bude neizvesnosti. Ajde ti mi objasni kako je to Zapad "duplo jači'' od Istoka... 
Ove Sparse bi redom tukli Toronto, Boston, Filadelfija, Majami pa čak i poluraspali Klivlend koji ima jednog igrača. Portland je tek posebna priča. I njih bi tukle gotovo sve ekipe sa Istoka u borbi na 4 pobede a ovamo je Portland bio treći?! Nema šta, Zapad je duplo jači:)
(Kangrga, 20. april 2018 10:40)

Dečko sedi dole, jedan !

dzoni

pre 6 godina

Mirotic je Spanac koji je rodjen u Crnoj Gori.
Kako je Mirotic Spanać...on je Crnogorac sa dvojnim državljanstvom Cene Gore i Spanije.
Po tvom arsinu Tesla je samo Amerikanac.

JPR24

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.(Kangrga, 20. april 2018 08:59)Na zapadu su Jokic, Teo i Bogdan 2/22
(F16, 20. april 2018 09:31)
A na Istoku Bojan 2/51...

anonymous

pre 6 godina

Za sve koji veruju u cuda, moram da ih razocaram - nikad u istoriji plej ofa nijedan tim u seriji koja se igra na 4 pobede, nije stigao zaostatak od 3-0.

Btw Tompson je fantastican, sutira 65% za 3 u ovoj seriji protiv Sparsa.

dule

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...
(lifeisgood,

Ne znam zasto svi pisete da je pozitivno ne igranje Cousinsa, kada su NOP razbijali sa njim. Bili su oko 3., 4. mjesta siguran ucesnik PO-a, da bi posle njegove povrede pali i jedva izborili PO.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dida, 20. april 2018 09:25)

1) da su imali samo pobedu ili dve više bili bi treći
2) bez njega imaju bolji rekord (56% sa njim, 62% bez njega)
3) Mirotić igra odlično, a opet je u stanju da se u potpunosti podredi činjenici da je AD prvi igrač tima
4) videćemo sledeće godine kako će biti

Uf

pre 6 godina

Sti mi drago za Pelikanse .Obrva je konacno ima ekipu ,sad sav njegov talrnat dolazi do izrazaja.Odlicna kompaktna ekipa ,samo klupa jeste tanka .Voriorsi su i dalje izraziti favoriti prosto mi nije jasno da ih neko otpisao tako lako .Bice paklene utakmice izmedju njij i Hjustona ,koji je dolaskom Pola dosta unapredio ekipu ,a tu sad ima jos par odlicnih suteta kao sto su Dzonson i Grin .

Jaran

pre 6 godina

Dzoni
U cemu je razlika: Janis igra za Grcku, a Mirotic za Spaniju. Janis je Grk (roditelji su dosli iz Nigerije) koji je rodjen u Grckoj, a Mirotic je Spanac koji je rodjen u Crnoj Gori.

Dzoni

pre 6 godina

BG ...…..
Da pratis (a ne pratis, sto smo vec jednom utvrdili) znao bi neke stvari:
1. Mirotic igra za Spaniju (kao da kazes za Janisa da je najbolji africki igrac...)
2. Mirotic je stigao u trejdu nakon Kazinsove povrede
(Jaran, 20. april 2018 09:20)

Kako mozes uopste da poredis Janisa i Mirotica?
Janis je rodjen u Grckoj u Atini i odrastao je u Grckoj i ima drzavljanstvo samo Grcke.
Mirotic je Crnogorac rodjen u Crnoj Gori kojem Spanija dala dvojno drzavljanstvo da bi mogao da igra za njih dok igrao u Realu..tako da sad ima dvojno drzavljanstvo. Crnogorosko i Spansko

google

pre 6 godina

@dida
Pisu jer nisu pogledali deset utakmica ove godine.

Inace, tako to ide u NBA, od najboljeg plana cesto je bolji splet okolnosti. Poenta nije toliko u ostvarenju cilja koliko u iskoristavanju prilika. Pelicansi su je dobili, prigrlili i u hodu stvorili identitet koji ih drzi tamo gde su sada. Imali su punooo srece sa odabirom Ronda, jer sa loptom u njegovim rukama Holiday je mogao prestati da se pretvara da je pick & roll plej i posvetio se onome zbog cega su na kraju krajeva davnih dana Pelicansi i odradili trade sa Sixersima za njega - odbrani i spot-upu. Covek je najbolji 3&D bek trenutno u ligi.

Svi bi voleli da saznaju sta li misli Paul Allen u ovim trenutcima, covek ima milijarde i moze sebi kupiti jahtu koja ispod sebe ima podmornicu, na sebi helikopter, a u sebi verovatno hotel, a istovremeno nije u stanju nabaviti 5-6 kosarkasa koji mogu ubaciti skok-sut? :D

Memfis

pre 6 godina

Portland je najružnija stvar koja se desila ovogodišnjem plejofu. Bilo bi sjajno za NBA košarku da Pelikani u sledećoj rundi biju GSV, kao i da Indiana izbaci Klivlend u ovoj.

Kangrga

pre 6 godina

@Darko
Napisao sam da je smešna konkurencija na Zapadu jer će sve redom biti metle. Ako su toliko jake ekipe valjda je logično da bude neizvesnosti. Ajde ti mi objasni kako je to Zapad "duplo jači'' od Istoka...
Ove Sparse bi redom tukli Toronto, Boston, Filadelfija, Majami pa čak i poluraspali Klivlend koji ima jednog igrača. Portland je tek posebna priča. I njih bi tukle gotovo sve ekipe sa Istoka u borbi na 4 pobede a ovamo je Portland bio treći?! Nema šta, Zapad je duplo jači:)

antiDebil

pre 6 godina

(F16, 20. april 2018 09:31)

A na Istoku Bojan 2/51...
(JPR24, 20. april 2018 10:02)

Pravi Bogdanovic igra u play off
(F16, 20. april 2018 10:13)

Pravi Bogdanovic osvaja medalje sa reprezentacijom !

Benny Hill

pre 6 godina

Philadelfia ove godine najsimpaticnija ekipa...Svaka cast za Simonsa i Embida...mada i pelikansi igraju super...nazalost se povredio Kazins...bili bi sila sada

Darko

pre 6 godina

Ladno rece covek da je zapad slab na osnovu toga sto Wariorsi vode 3:0 protiv Spursa...istih Spursa koji tuku Toronto gde ih vide,koju razbiju Klivlend bez 3,4 igraca. New Orleans bi mogao egal da se nosi sa svima na Istoku. Zapad je duplo jaci od Istoka.

kompleksi su cudo

pre 6 godina

@nbalive kakvi kompleksi ,ne mozete bez Srba , samo sto si zaboravio napisati da kad se odlucuje taj isti Bogdanovic puno cesce pogadja nego promasuje , za razliku od tvog Sarica koji se pokazao na EP-u

WillyWonka

pre 6 godina

Portland je katastrofalno tempirao formu, nakon fenomenalnih 13 pobjeda u nizu, nestali su sa parketa i zaslužuju metlu. Nurkić nestao sa terena, kao i veći dio ekipe.
Svaka čast Mirotiću i Šariću, igraju odličan Play Off, nadam se da će daleko dogurati. Naročito mi je drago što je Mirotić pokazao da vrijedi otkad je došao u Pelicanse, kojima bi bilo pametno da se riješe Kazinsa, jer on i Obrva ne mogu zajedno.

Ufo

pre 6 godina

GSW protiv matorih Spursa igraju vrhunsku kosarku, jos kada se vrati Kari bice jos mnogo bolji. Portland kao i uvek, samo ove godine sa trece pozicije zapada a nemaju pojma. Zato Lilard nikada nece biti superstar, jer je nabijac statistike a kada treba nema ga nigde. Pelikansi odlicni, Davis igra centra kao sto je i trebao, Holidej dobar, Mirotic izuzetan. Fila ocekivano po meni. Vratio se i Embiid. Videcemo drugu rundu.

NastyB

pre 6 godina

(Lex, 20. april 2018 08:30)
Nije Lilard "nestao" nego igraju čvrstu odbranu na njemu sa veoma čestim udvajanjima. Kako primi loptu tako Dejvis ili Mirotić idu na "ispomoć" pored igrača koji ga čuva, a pošto je Portland tim koji potpuno zavisi od njega, ostali igrači kao da su izgubljeni u prostoru, te mu, osim MekKaluma donekle, ne pomažu ni malo. Zato i nije čudno što će biti pometlani.
Slično njima, do prošle godine Hjuston je mogao biti pobeđen prostom čvrstom odbranom na Hardenu, ali ove godine će to biti mnogo, mnogo teže. Tu je Kris Pol, a igrača koji mogu da pogađaju za tri je puno - Harden, Ariza, Anderson, Grin, Džonson, Taker... Pri tome igraju onako kako igra i Golden Stejt sa puno širenja, upada iz drugog plana i laganim ubacivanjima u post za Kapelu ili Nenea. Tako da nema ni trunke sumnje da će najverovatnije finale između Hjustona i Golden Stejta biti, ustvari, pravo finale NBA, jer bilo koji tim sa istoka nema šta da traži protiv ova dva, čak ni Boston, koji baš gotivim.
A Klivlend može da osvoji istok SAMO ako LeBron bude u svakoj davao 40+ poena, što je, bukvalno, nemoguće.

okani se kosarke

pre 6 godina

@f16 - jedna stvar su prepucavanja Zvezdasa i Partizanovaca oko Bogdana ,ali ovo sto ti pises (hrvat) je cisto blamiranje , pazi ovo Bogdan 2/22 hhahaha , pozdravlja te Sved + 30 protiv Darija i Bojana

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Da li je moguce da ce Majami da ispadne zbog precenjenog Vajtsajda???
(Jaran, 20. april 2018 08:56)

Ali tu su Dvejn Vejd, Dragic i Luke Babbit, jos ako dovedu Ilijasovu ili Lilarda bicw jos bolji. Onaj Damijan Lilard odlican igrac a igra za Portland.

F16

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... 
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? 
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.
(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Na zapadu su Jokic, Teo i Bogdan 2/22

peca

pre 6 godina

Nije me iznenadila metla za sparse uopšte koliko me je šokirao Portland.
Voleo bih da na istoku do kraja ode filadelfija, i do samog kraja će biti neizvesno. Zapad je druga priča. Mislim da sem gsw i Hjustona, niko nema šanse. Okc deluju pogubljeno na terenu.

buka

pre 6 godina

Gde nestade ona zvezda Nurkić?Onaj koji igra na obe strane terena i koji je nezaustavljiv?Onaj "najbolji" igrač Balkana?Znači,komšije smirela,niti je on nešto specijalno niti je igrač koji pravi razliku već samo jedan pristojan centar i to je sve.
Phila mi je veoma simpatična ekipa,stvarno im želim da otresu ovaj Majami.
Teško mi da gledam ovu skoro metlu SA,tačno se vidi da postoji opasna rupa u spoljnoj liniji a da LMA ne može u play offu onako da igra u reketu jer svi udaraju po rukama kao besni.Možete to zvati dobrim odbranama ali po meni je jedno dobro peglanje iz utakmice u utakmicu,ko se veoma brzo ne prilagodi ide na letnju pauzu odmah posle prve runde.

realno

pre 6 godina

@bg na pjenu od mora ,to je fakat samo u tvojoj glavi, Mirotic je u 5 Balkanaca ove sezone (ako ga se uopce i broji kao Balkanac jer igra za Spanjolsku ) ali nikako najbolji , daleko vise konstantnosti i znacaja za ekipu su imali Jokic ,Dragic i Saric , bome i Bojan Bogdanovic i Nurkic su na njegovom nivou

Steamroller

pre 6 godina

Portlan za sada najvece razocarenje plej ofa, neshvatljivo je da su ljudi do pre recimo mesec dana igrali mnogo bolju kosarku nego sada kada je bitno. Nju Orleans sa druge strane pravo osvezenje, ekipa ima glavu i rep, svako tacno zna svoju ulogu u timu, prava timska kosarka milina za gledanje jedino im je klupa dosta tanka. U potencijalnom duelu sa Voriorsima u narednoj rundui ne bih bas rekao da su bez sansi, ako nista drugo barem mogu posteno da ih namuce, pogotovo ako Kari propusti i tu seriju. GSW za sada lagano, rutinski protiv SA koji bez Lenarda nema sta da trazi u PO. I na kraju sto se tice serije izmedju File i Majamija, mozda i najzanimljivija serija prve runde, nikako nemojte otpisivati Majami, mnogo su zilava ekipa i imaju odlicnog trenera, ne bi me iznenadilo da ta serija ode u 7 utakmica. Uopsteno gledajuci mislim da na istoku niko nikoga nece pocistiti sa 4-0. Realno mnogo zanimljivije serije nego na zapadu gde se vec znaju 3 ekipe za drugu rundu.

Jaran

pre 6 godina

BG ..................
Da pratis (a ne pratis, sto smo vec jednom utvrdili) znao bi neke stvari:
1. Mirotic igra za Spaniju (kao da kazes za Janisa da je najbolji africki igrac...)
2. Mirotic je stigao u trejdu nakon Kazinsove povrede
3. Mirotic nije taj koji donosi pobede. To je AD, a prate ga svojim rolama Holidej, Rondo i Mirotic
4. Janis, Dragic i Jokic su zvezde u svojim timovima

the answer

pre 6 godina

procajte sta hocete,ali Sparsi su Sparsi bez obzira ko igra za njih,oni su EKIPA..tako da dokaz koliko je godlen stejt prejak,je sto ih ciste i to bez jednog Stefa Karija...jednistavno ne vidim ekipu koja bi mogla da izbaci Voriorse..

nbalive

pre 6 godina

Dario Šarić odveo Philu do još jedne rutinske pobjede,Embiid i Simmons ga sve bolje prate i vide da je on pravi vođa ovog tima.

Inače Simmons sinoć ispalio jednu trojku,naravno promašio je u stilu Bogdana Bogdanovića

jako providno

pre 6 godina

@bg na pjenu od mora - mora biti da si takvog misljenja jer je Mirotic Crnogorac kao i ti, ali da imas imalo realnosti stavio bi ne samo Jokica ispred njega vec i Dragica

JPR24

pre 6 godina

Lilard puk’o ! A mora se priznati i da su Pelikani dobro spremili odbranu na njega, Portland previse zavisi od jednog igraca. Ostali nisu uopste na nivou. Utakmica resena u prvoj cetvrtini.
A i Pelikani , maltene svi glavni su dobro sutirali. Cak je i Rondo blizu 60%. Mirotic nasao svoju sredinu. Globalno, fina ekipa za gledati.

M V P

pre 6 godina

@misa
Ko je to Voriorsima davao 4% pre PO za osvajanje titule?! Nešto si prijatelju žestoko pobrkao. Pre će biti da su imali 84 ili 94%, kakvih crnih 4%...
@NastyB
Slažem se sa tobom da će Klivlend jaaako teško osvojiti Istok ove sezone, a o osvajanju lige nema ni govora. Nadam se da opet nećeš imati neku teoriju zavere ako Kavsi uzmu Istok.
Hjuston-Voriorsi odlučuju osvajača titule. Lično bih voleo da Kris Pol uzme prsten ali teško pored mašinerije Golden Stejta...

dida

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...
(lifeisgood, 

Ne znam zasto svi pisete da je pozitivno ne igranje Cousinsa, kada su NOP razbijali sa njim. Bili su oko 3., 4. mjesta siguran ucesnik PO-a, da bi posle njegove povrede pali i jedva izborili PO.

strucanjak

pre 6 godina

Ne mozes reci prijatelju da Kazins koji je daleko najbolji centar lige i koji je igrao fenomenalnu sezonu gusi ekipu. Sa njim bi imali sanse za titulu. Ovako nemaju. Covjek je igrao brutalnu sezonu do povrede

Kangrga

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu...
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"?
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Ovaj Mirotic, ako se uzme u obzir sto je sve prosao ove godine, je bio najbolji balkanski igrac ove sezone.
To je fakat.
Da ti igras sa dvije vece zvijezde od sebe i donesis pobjede, to nijedan nije ove godine radio.

znam da znam

pre 6 godina

Vratio se Embid i sada, kao sto rekoh, pored njega i Simonsa Majami nema sanse. Njih dvojica zaista prave veliku razliku.
Pelikani lagano sa Portlandom. Lilard opet ocajn sut i 8 izgubljenih, Nurkic nevidljiv. Alfaruk Aminu i Mekalum solidni. Ali zato Mirotic na nivou, svaka cast.

misa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.

F16

pre 6 godina

Vratio se Embid i sada, kao sto rekoh, pored njega i Simonsa Majami nema sanse. Njih dvojica zaista prave veliku razliku. 
Pelikani lagano sa Portlandom. Lilard opet ocajn sut i 8 izgubljenih, Nurkic nevidljiv. Alfaruk Aminu i Mekalum solidni. Ali zato Mirotic na nivou, svaka cast.
(znam da znam, 20. april 2018 08:35)

A ništa Šaric jel (20, 23 i 21)

Lex

pre 6 godina

Sa Portlandom svake godine ista prica,Lilard se ispucao ponovo sa 36% suta,decko je stvarno dobar igrac ali samo odjednom nestane u PO.Svaka cast i Miroticu!

Is

pre 6 godina

Iskreno, Sparsi su bili u dobrom naletu i nisam mislio da će GS ovako lako da ih rešava, plus bez Karija... Ne znam ko može da im parira i ove godine.

lifeisgood

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...

lifeisgood

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...

Lex

pre 6 godina

Sa Portlandom svake godine ista prica,Lilard se ispucao ponovo sa 36% suta,decko je stvarno dobar igrac ali samo odjednom nestane u PO.Svaka cast i Miroticu!

znam da znam

pre 6 godina

Vratio se Embid i sada, kao sto rekoh, pored njega i Simonsa Majami nema sanse. Njih dvojica zaista prave veliku razliku.
Pelikani lagano sa Portlandom. Lilard opet ocajn sut i 8 izgubljenih, Nurkic nevidljiv. Alfaruk Aminu i Mekalum solidni. Ali zato Mirotic na nivou, svaka cast.

misa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.

NastyB

pre 6 godina

(Lex, 20. april 2018 08:30)
Nije Lilard "nestao" nego igraju čvrstu odbranu na njemu sa veoma čestim udvajanjima. Kako primi loptu tako Dejvis ili Mirotić idu na "ispomoć" pored igrača koji ga čuva, a pošto je Portland tim koji potpuno zavisi od njega, ostali igrači kao da su izgubljeni u prostoru, te mu, osim MekKaluma donekle, ne pomažu ni malo. Zato i nije čudno što će biti pometlani.
Slično njima, do prošle godine Hjuston je mogao biti pobeđen prostom čvrstom odbranom na Hardenu, ali ove godine će to biti mnogo, mnogo teže. Tu je Kris Pol, a igrača koji mogu da pogađaju za tri je puno - Harden, Ariza, Anderson, Grin, Džonson, Taker... Pri tome igraju onako kako igra i Golden Stejt sa puno širenja, upada iz drugog plana i laganim ubacivanjima u post za Kapelu ili Nenea. Tako da nema ni trunke sumnje da će najverovatnije finale između Hjustona i Golden Stejta biti, ustvari, pravo finale NBA, jer bilo koji tim sa istoka nema šta da traži protiv ova dva, čak ni Boston, koji baš gotivim.
A Klivlend može da osvoji istok SAMO ako LeBron bude u svakoj davao 40+ poena, što je, bukvalno, nemoguće.

WillyWonka

pre 6 godina

Portland je katastrofalno tempirao formu, nakon fenomenalnih 13 pobjeda u nizu, nestali su sa parketa i zaslužuju metlu. Nurkić nestao sa terena, kao i veći dio ekipe.
Svaka čast Mirotiću i Šariću, igraju odličan Play Off, nadam se da će daleko dogurati. Naročito mi je drago što je Mirotić pokazao da vrijedi otkad je došao u Pelicanse, kojima bi bilo pametno da se riješe Kazinsa, jer on i Obrva ne mogu zajedno.

Jaran

pre 6 godina

BG ..................
Da pratis (a ne pratis, sto smo vec jednom utvrdili) znao bi neke stvari:
1. Mirotic igra za Spaniju (kao da kazes za Janisa da je najbolji africki igrac...)
2. Mirotic je stigao u trejdu nakon Kazinsove povrede
3. Mirotic nije taj koji donosi pobede. To je AD, a prate ga svojim rolama Holidej, Rondo i Mirotic
4. Janis, Dragic i Jokic su zvezde u svojim timovima

JPR24

pre 6 godina

Lilard puk’o ! A mora se priznati i da su Pelikani dobro spremili odbranu na njega, Portland previse zavisi od jednog igraca. Ostali nisu uopste na nivou. Utakmica resena u prvoj cetvrtini.
A i Pelikani , maltene svi glavni su dobro sutirali. Cak je i Rondo blizu 60%. Mirotic nasao svoju sredinu. Globalno, fina ekipa za gledati.

antiDebil

pre 6 godina

(F16, 20. april 2018 09:31)

A na Istoku Bojan 2/51...
(JPR24, 20. april 2018 10:02)

Pravi Bogdanovic igra u play off
(F16, 20. april 2018 10:13)

Pravi Bogdanovic osvaja medalje sa reprezentacijom !

Darko

pre 6 godina

Ladno rece covek da je zapad slab na osnovu toga sto Wariorsi vode 3:0 protiv Spursa...istih Spursa koji tuku Toronto gde ih vide,koju razbiju Klivlend bez 3,4 igraca. New Orleans bi mogao egal da se nosi sa svima na Istoku. Zapad je duplo jaci od Istoka.

Memfis

pre 6 godina

Portland je najružnija stvar koja se desila ovogodišnjem plejofu. Bilo bi sjajno za NBA košarku da Pelikani u sledećoj rundi biju GSV, kao i da Indiana izbaci Klivlend u ovoj.

jako providno

pre 6 godina

@bg na pjenu od mora - mora biti da si takvog misljenja jer je Mirotic Crnogorac kao i ti, ali da imas imalo realnosti stavio bi ne samo Jokica ispred njega vec i Dragica

buka

pre 6 godina

Gde nestade ona zvezda Nurkić?Onaj koji igra na obe strane terena i koji je nezaustavljiv?Onaj "najbolji" igrač Balkana?Znači,komšije smirela,niti je on nešto specijalno niti je igrač koji pravi razliku već samo jedan pristojan centar i to je sve.
Phila mi je veoma simpatična ekipa,stvarno im želim da otresu ovaj Majami.
Teško mi da gledam ovu skoro metlu SA,tačno se vidi da postoji opasna rupa u spoljnoj liniji a da LMA ne može u play offu onako da igra u reketu jer svi udaraju po rukama kao besni.Možete to zvati dobrim odbranama ali po meni je jedno dobro peglanje iz utakmice u utakmicu,ko se veoma brzo ne prilagodi ide na letnju pauzu odmah posle prve runde.

M V P

pre 6 godina

@misa
Ko je to Voriorsima davao 4% pre PO za osvajanje titule?! Nešto si prijatelju žestoko pobrkao. Pre će biti da su imali 84 ili 94%, kakvih crnih 4%...
@NastyB
Slažem se sa tobom da će Klivlend jaaako teško osvojiti Istok ove sezone, a o osvajanju lige nema ni govora. Nadam se da opet nećeš imati neku teoriju zavere ako Kavsi uzmu Istok.
Hjuston-Voriorsi odlučuju osvajača titule. Lično bih voleo da Kris Pol uzme prsten ali teško pored mašinerije Golden Stejta...

realno

pre 6 godina

@bg na pjenu od mora ,to je fakat samo u tvojoj glavi, Mirotic je u 5 Balkanaca ove sezone (ako ga se uopce i broji kao Balkanac jer igra za Spanjolsku ) ali nikako najbolji , daleko vise konstantnosti i znacaja za ekipu su imali Jokic ,Dragic i Saric , bome i Bojan Bogdanovic i Nurkic su na njegovom nivou

Is

pre 6 godina

Iskreno, Sparsi su bili u dobrom naletu i nisam mislio da će GS ovako lako da ih rešava, plus bez Karija... Ne znam ko može da im parira i ove godine.

Uf

pre 6 godina

Sti mi drago za Pelikanse .Obrva je konacno ima ekipu ,sad sav njegov talrnat dolazi do izrazaja.Odlicna kompaktna ekipa ,samo klupa jeste tanka .Voriorsi su i dalje izraziti favoriti prosto mi nije jasno da ih neko otpisao tako lako .Bice paklene utakmice izmedju njij i Hjustona ,koji je dolaskom Pola dosta unapredio ekipu ,a tu sad ima jos par odlicnih suteta kao sto su Dzonson i Grin .

anonymous

pre 6 godina

Za sve koji veruju u cuda, moram da ih razocaram - nikad u istoriji plej ofa nijedan tim u seriji koja se igra na 4 pobede, nije stigao zaostatak od 3-0.

Btw Tompson je fantastican, sutira 65% za 3 u ovoj seriji protiv Sparsa.

dule

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...
(lifeisgood,

Ne znam zasto svi pisete da je pozitivno ne igranje Cousinsa, kada su NOP razbijali sa njim. Bili su oko 3., 4. mjesta siguran ucesnik PO-a, da bi posle njegove povrede pali i jedva izborili PO.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dida, 20. april 2018 09:25)

1) da su imali samo pobedu ili dve više bili bi treći
2) bez njega imaju bolji rekord (56% sa njim, 62% bez njega)
3) Mirotić igra odlično, a opet je u stanju da se u potpunosti podredi činjenici da je AD prvi igrač tima
4) videćemo sledeće godine kako će biti

dida

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...
(lifeisgood, 

Ne znam zasto svi pisete da je pozitivno ne igranje Cousinsa, kada su NOP razbijali sa njim. Bili su oko 3., 4. mjesta siguran ucesnik PO-a, da bi posle njegove povrede pali i jedva izborili PO.

peca

pre 6 godina

Nije me iznenadila metla za sparse uopšte koliko me je šokirao Portland.
Voleo bih da na istoku do kraja ode filadelfija, i do samog kraja će biti neizvesno. Zapad je druga priča. Mislim da sem gsw i Hjustona, niko nema šanse. Okc deluju pogubljeno na terenu.

Steamroller

pre 6 godina

Portlan za sada najvece razocarenje plej ofa, neshvatljivo je da su ljudi do pre recimo mesec dana igrali mnogo bolju kosarku nego sada kada je bitno. Nju Orleans sa druge strane pravo osvezenje, ekipa ima glavu i rep, svako tacno zna svoju ulogu u timu, prava timska kosarka milina za gledanje jedino im je klupa dosta tanka. U potencijalnom duelu sa Voriorsima u narednoj rundui ne bih bas rekao da su bez sansi, ako nista drugo barem mogu posteno da ih namuce, pogotovo ako Kari propusti i tu seriju. GSW za sada lagano, rutinski protiv SA koji bez Lenarda nema sta da trazi u PO. I na kraju sto se tice serije izmedju File i Majamija, mozda i najzanimljivija serija prve runde, nikako nemojte otpisivati Majami, mnogo su zilava ekipa i imaju odlicnog trenera, ne bi me iznenadilo da ta serija ode u 7 utakmica. Uopsteno gledajuci mislim da na istoku niko nikoga nece pocistiti sa 4-0. Realno mnogo zanimljivije serije nego na zapadu gde se vec znaju 3 ekipe za drugu rundu.

MladiOptimista

pre 6 godina

Gledao sam sinoc Heat-Phila, navijao svim srcem za Heat, bolim ekipe koje dosta rotiraju, igra Sploestra sa 11 ljudi. Phila mnogo bolje je branila reket, nasvaki prodor trpala nekoliko igraca da prave faulove i pogadjala nerealno puno trojki, do cetvrte cetvrtine sjajna utakmica na jedan posjed, jednostavno Phila je talentovanija ekipa i to je to. Volio bih Majami da prodje mada sumnjam. Sad gledam highlights New Orleansa, ljud igtaju sjajno, svi na visini zadatka, Mirotic pokazuje sav talenat, Rondo u plej of brzini a o Holideju i Dejvisu ne treba trositi rijeci. Dejvis igra tako jednostavno mislim da se i manje umara nego mnogo centara sve zahvaljujuci postavci igre. Ako mu branis tijelom ispred poziciju na niskom postu on ce se lagano okrneuti i dobiti loptu na alej ap, ako branis pick ICE-om, on ce pogoditi shut a ako mu pridjes jednostavno ce te probiti i zakucati, jednostavno! Strasan igrac!

Ufo

pre 6 godina

GSW protiv matorih Spursa igraju vrhunsku kosarku, jos kada se vrati Kari bice jos mnogo bolji. Portland kao i uvek, samo ove godine sa trece pozicije zapada a nemaju pojma. Zato Lilard nikada nece biti superstar, jer je nabijac statistike a kada treba nema ga nigde. Pelikansi odlicni, Davis igra centra kao sto je i trebao, Holidej dobar, Mirotic izuzetan. Fila ocekivano po meni. Vratio se i Embiid. Videcemo drugu rundu.

kompleksi su cudo

pre 6 godina

@nbalive kakvi kompleksi ,ne mozete bez Srba , samo sto si zaboravio napisati da kad se odlucuje taj isti Bogdanovic puno cesce pogadja nego promasuje , za razliku od tvog Sarica koji se pokazao na EP-u

Daa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.
(misa, 20. april 2018 08:50)

Hahaha molim ? Gde si to procitao bre ?

F16

pre 6 godina

Vratio se Embid i sada, kao sto rekoh, pored njega i Simonsa Majami nema sanse. Njih dvojica zaista prave veliku razliku. 
Pelikani lagano sa Portlandom. Lilard opet ocajn sut i 8 izgubljenih, Nurkic nevidljiv. Alfaruk Aminu i Mekalum solidni. Ali zato Mirotic na nivou, svaka cast.
(znam da znam, 20. april 2018 08:35)

A ništa Šaric jel (20, 23 i 21)

strucanjak

pre 6 godina

Ne mozes reci prijatelju da Kazins koji je daleko najbolji centar lige i koji je igrao fenomenalnu sezonu gusi ekipu. Sa njim bi imali sanse za titulu. Ovako nemaju. Covjek je igrao brutalnu sezonu do povrede

okani se kosarke

pre 6 godina

@f16 - jedna stvar su prepucavanja Zvezdasa i Partizanovaca oko Bogdana ,ali ovo sto ti pises (hrvat) je cisto blamiranje , pazi ovo Bogdan 2/22 hhahaha , pozdravlja te Sved + 30 protiv Darija i Bojana

Sprdojle

pre 6 godina

@Darko 
Napisao sam da je smešna konkurencija na Zapadu jer će sve redom biti metle. Ako su toliko jake ekipe valjda je logično da bude neizvesnosti. Ajde ti mi objasni kako je to Zapad "duplo jači'' od Istoka... 
Ove Sparse bi redom tukli Toronto, Boston, Filadelfija, Majami pa čak i poluraspali Klivlend koji ima jednog igrača. Portland je tek posebna priča. I njih bi tukle gotovo sve ekipe sa Istoka u borbi na 4 pobede a ovamo je Portland bio treći?! Nema šta, Zapad je duplo jači:)
(Kangrga, 20. april 2018 10:40)

Dečko sedi dole, jedan !

strucanjak

pre 6 godina

zaboravljate da je tek nakon povrede Kazinsa dosao Mirotic i donio 15 ppg sa klupe koju Pelikansi nisu imali nikako. Plus se Rondo oporavio potpuno i igra kosarku na nivou koji je igrao u Bostonu. Svakako prijatno ixnenadjenje. Bit ce dobra serija sa GSW. Oni nemaju lijeka za obrvu i bez Currya ce im bit itekako tesko. Spursi su smijesna ekipa bez Leonarda a i sa njim su ih Clipe izbacivale tako da... Vidjeyt cemo. OdlicanPo za sad iako je barem 5 superstarova out

Ivan

pre 6 godina

antiDebil@, dobro si mu spustio, nema sta. Medjutim, nema zara u tojm sportu, tj igri, kada se zna unaprijed pobjednik. USA treci tim, pazi treca petorka osramoti prvu petorku Srbije uz egzibicijsku igru sa plus 36 koseva razlike. A onda kada je USA gubila na velikim takmicenjima, kao protiv SRJ 2002 u Indianapolisu takodjer su igrali sa B ili cak C timom, ili kad su izgubili od Grka. Jedina momcad koja se nije osramotila u sportskom smislu protic najboljih igrada iz USA je Spanjolska na nekoliko turnira, ali ni tada pobjeda USA nije dolazila u pitanje, iako je bilo zanimljivo gledati jer je postojao djelic neizvjesnosti u tim dvobojima. Da je nekim slucajem ujednacena kvaliteta izmedju USA i ostatka svijeta, kosarka bi bila ravnopravan sport nogometu, a po meni je i zanimljivija jer se konstantno nesto dogadja. Lp.
(..., 20. april 2018 11:46)

Lepo si sve ti naveo, još samo da si pomenuo DEKLASIRANJE vašeg najmoćnijeg tima sa Draženom, Rađom, Kukočem, u Barseloni '92 i sve bi bilo u redu! Taj vaš izvanredni tim izdanak klasične jugo škole košarke bio je malo je reći RAZBIJEN od Amera tada sa preko 30 razlike! I bilo bi lepo kada kreneš da nabrajaš koga su sve Ameri u košarci deklasirali da počneš najpre od TVOJIH naravno! Inače kako će biti drugačije nego njihova dominacija naravno Ameri su za pet klasa iznad ostatka sveta u košarci!

google

pre 6 godina

@dida
Pisu jer nisu pogledali deset utakmica ove godine.

Inace, tako to ide u NBA, od najboljeg plana cesto je bolji splet okolnosti. Poenta nije toliko u ostvarenju cilja koliko u iskoristavanju prilika. Pelicansi su je dobili, prigrlili i u hodu stvorili identitet koji ih drzi tamo gde su sada. Imali su punooo srece sa odabirom Ronda, jer sa loptom u njegovim rukama Holiday je mogao prestati da se pretvara da je pick & roll plej i posvetio se onome zbog cega su na kraju krajeva davnih dana Pelicansi i odradili trade sa Sixersima za njega - odbrani i spot-upu. Covek je najbolji 3&D bek trenutno u ligi.

Svi bi voleli da saznaju sta li misli Paul Allen u ovim trenutcima, covek ima milijarde i moze sebi kupiti jahtu koja ispod sebe ima podmornicu, na sebi helikopter, a u sebi verovatno hotel, a istovremeno nije u stanju nabaviti 5-6 kosarkasa koji mogu ubaciti skok-sut? :D

Dzoni

pre 6 godina

BG ...…..
Da pratis (a ne pratis, sto smo vec jednom utvrdili) znao bi neke stvari:
1. Mirotic igra za Spaniju (kao da kazes za Janisa da je najbolji africki igrac...)
2. Mirotic je stigao u trejdu nakon Kazinsove povrede
(Jaran, 20. april 2018 09:20)

Kako mozes uopste da poredis Janisa i Mirotica?
Janis je rodjen u Grckoj u Atini i odrastao je u Grckoj i ima drzavljanstvo samo Grcke.
Mirotic je Crnogorac rodjen u Crnoj Gori kojem Spanija dala dvojno drzavljanstvo da bi mogao da igra za njih dok igrao u Realu..tako da sad ima dvojno drzavljanstvo. Crnogorosko i Spansko

Ivan Veljković

pre 6 godina

Jednostavno Golden Stejt Voriorsi su ubedljivo najbolji tim i ove sezone! Zaista nema šansi da ih neko pobedi četiri puta u seriji! Apsolutno! Jedino u slučaju da im se ne igra! Prvo Golden Stejt Voriorsi pa onda ostali a ima još dobrih timova ali Voriorsi su vrh naročito kada su kompletni onda ih je jednostavno nemoguće pobediti zaista!

Jaran

pre 6 godina

Dzoni
U cemu je razlika: Janis igra za Grcku, a Mirotic za Spaniju. Janis je Grk (roditelji su dosli iz Nigerije) koji je rodjen u Grckoj, a Mirotic je Spanac koji je rodjen u Crnoj Gori.

Aca86

pre 6 godina

E moj Portland. A videlo se vec krajem ligaskog dela da su pali u formi. Fina je to ekipa, ali Nju Orleans je bas u formi, a Rondo kao I u Cikagu proigra u plejofu. Steta za Blejzerse.

Benny Hill

pre 6 godina

Philadelfia ove godine najsimpaticnija ekipa...Svaka cast za Simonsa i Embida...mada i pelikansi igraju super...nazalost se povredio Kazins...bili bi sila sada

JPR24

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.(Kangrga, 20. april 2018 08:59)Na zapadu su Jokic, Teo i Bogdan 2/22
(F16, 20. april 2018 09:31)
A na Istoku Bojan 2/51...

dzoni

pre 6 godina

Mirotic je Spanac koji je rodjen u Crnoj Gori.
Kako je Mirotic Spanać...on je Crnogorac sa dvojnim državljanstvom Cene Gore i Spanije.
Po tvom arsinu Tesla je samo Amerikanac.

Ivan

pre 6 godina

Razbijaju redom Voriorsi od šale u plej-ofu! Pretpostavljao sam ovaj scenario! Tempirali su formu za plej-of i odrađivali posao sa pola gasa u završnici ligaškog dela a onda krenuli da melju po običaju! Mada čini mi se da sa pola gasa rutinski melju sada i Sparse u plej-ofu! Izuzetno moćna ekipa nema šta! I to Kari je trenutno odsutan a kada se i Kari vrati šta tada reći, biće to mašina jednostavno perfektna! Ubedljivo najmoćniji tim su Voriorsi i ove sezone, kada jedni Sparsi nimalo ne mogu da im pariraju onda šta reći osim kapa dole za Voriorse majstore košarke!

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Ovaj Mirotic, ako se uzme u obzir sto je sve prosao ove godine, je bio najbolji balkanski igrac ove sezone.
To je fakat.
Da ti igras sa dvije vece zvijezde od sebe i donesis pobjede, to nijedan nije ove godine radio.

the answer

pre 6 godina

procajte sta hocete,ali Sparsi su Sparsi bez obzira ko igra za njih,oni su EKIPA..tako da dokaz koliko je godlen stejt prejak,je sto ih ciste i to bez jednog Stefa Karija...jednistavno ne vidim ekipu koja bi mogla da izbaci Voriorse..

Bane

pre 6 godina

(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Koga bi San Antonio počistio očajnu sezonu su imali završili 7 u konfernicji. Ma idi begaj. Utakmice protiv GSW su sve izgubili.

nbalive

pre 6 godina

Dario Šarić odveo Philu do još jedne rutinske pobjede,Embiid i Simmons ga sve bolje prate i vide da je on pravi vođa ovog tima.

Inače Simmons sinoć ispalio jednu trojku,naravno promašio je u stilu Bogdana Bogdanovića

Boston

pre 6 godina

Ako Kari ne bude igrao u drugoj rundi moglo bi da bude problema za GSW. Dejvis je jedan od retkih igraca kojeg Grin ne moze da cuva i ako Pelikansi budu zaustavili Durenta bice svasta tu verujte mi.

Kangrga

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu...
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"?
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.

petarczv

pre 6 godina

Ne mozes reci prijatelju da Kazins koji je daleko najbolji centar lige i koji je igrao fenomenalnu sezonu gusi ekipu. Sa njim bi imali sanse za titulu. Ovako nemaju. Covjek je igrao brutalnu sezonu do povrede
(strucanjak, 20. april 2018 09:12)

Moze da kaze sto da ne, kazins nema jos uvek ucesce u playoffu i pitanje je kako bi se snasao. Nesporan je njegov talenat ali jednostavno je igrac koji se ne uklapa nigde a i jako cesto je stetan po svoju ekipu praveci tehnicke greske i ispade...

Pera

pre 6 godina

Najtalentovaniji Ex-Yu igrac nazalost nije uspeo da udje u PO, ali je impresivno videti kolko kosarkasa iz nase skole igra i ima sve znacajnije uloge. Samo sinoc, Dragic i Mirotic prvi strelci svojih timova, Saric odma tu. Bravo Majstori!

bw

pre 6 godina

@realno

Trenutno najbolji igraci sa Balkana su Janis Antetokounmpo, Nikola Jokic i Goran Dragic. Ta trojca su i glavne zvezde svojih timova, svi ostali su daleko ispod.

Kangrga

pre 6 godina

@Darko
Napisao sam da je smešna konkurencija na Zapadu jer će sve redom biti metle. Ako su toliko jake ekipe valjda je logično da bude neizvesnosti. Ajde ti mi objasni kako je to Zapad "duplo jači'' od Istoka...
Ove Sparse bi redom tukli Toronto, Boston, Filadelfija, Majami pa čak i poluraspali Klivlend koji ima jednog igrača. Portland je tek posebna priča. I njih bi tukle gotovo sve ekipe sa Istoka u borbi na 4 pobede a ovamo je Portland bio treći?! Nema šta, Zapad je duplo jači:)

Иван

pre 6 godina

Запад је доста јачи од Истока, али су ушле неке погрешне екипе у плеј-оф, неке су погрешно посложене и онда добијемо ово. Зашто су се десиле те грешке? Прво, у регуларном делу сезоне, који је добрим делом и циркуска забава, звезде су исувише драгоцене (читај: повлашћене), а друго, ове године су многе екипе рано почеле да танкују, па је било невероватних серија победа разних тимова (Јута, Портланд) који нису баш толико јаки. Плус, кад се урачунају оне уобичајене ствари (повреде и сл.), добијемо то што имамо. Реално, требало је да распоред буде: Хјустон, Голден Стејт, Сан Антонио (са Леонардом), Минесота, Денвер, Клиперси, Оклахома Сити, Њу Орлеанс. Сада бисмо гледали три баш занимљива дуела: Минесота-Денвер, Сан Антонио - Клиперси, Голден Стејт-Оклахома, уз Хјустон-Њу Орлеанс, А имамо ово што имамо. Три метле у најави.

Филаделфија је на папиру доста јача од Мајамија, али Ембид је стварно превише заштићен. Шта ти је маркетинг. Но, Исток нема неку баш доминантну екипу (а сви су се посложили онако како је и требало да се посложе од 1. до 8. места), па ће ту плеј-оф бити уједначенији и неизвеснији. Не и квалитетнији!

Jaran

pre 6 godina

dzoni
Da li si realan? Nemas nikakav validan argument pa zato pominjes Teslu? Jedno je imati pasos druge zemlje, a drugo prestavljati tu zemlju!

F16

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... 
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? 
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.
(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Na zapadu su Jokic, Teo i Bogdan 2/22

Ivan

pre 6 godina

Razbijaju redom Voriorsi od šale u plej-ofu! Pretpostavljao sam ovaj scenario! Tempirali su formu za plej-of i odrađivali posao sa pola gasa u završnici ligaškog dela a onda krenuli da melju po običaju! Mada čini mi se da sa pola gasa rutinski melju sada i Sparse u plej-ofu! Izuzetno moćna ekipa nema šta! I to Kari je trenutno odsutan a kada se i Kari vrati šta tada reći, biće to mašina jednostavno perfektna! Ubedljivo najmoćniji tim su Voriorsi i ove sezone, kada jedni Sparsi nimalo ne mogu da im pariraju onda šta reći osim kapa dole za Voriorse majstore košarke!

petarczv

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... 
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? 
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.
(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Ma da zato leflop igra na istoku kako bi imao vecu konkirenciju... Inace denver koji nije usao u play off na zapadu na istoku bi bio umesto clevlenda...

rambo

pre 6 godina

Ovaj Hassan Whiteside zasluzio je otkaz odmah po zavrsetku play-offa.
Ok, ljut si, isfrustriran, ali uzmi loptu i daj 40p ako si faca, nemoj glumiti i setati se kao da je prijateljska utakmica.
Evo Embid, na primer, covek skace, mlati, gestikulira, glumi klovna ali nesto i uradi na utakmici. Jesu ga sudije zastitile kao da nekada Dankana, nije odigrao nesto posebno, primio i strasnu blokadu od Winsloua, ali nesto je uradio za svoj tim.
Ovaj Hasan, ova nabedjena zvezda koja u karijeri nije odigrala jednu vaznu utakmicu, umislio da zasluzuje da Majami igra na njega. Pa dokazi majstore, prebaci bar 15p za pocetak. Ko sve igra kosarku?

...

pre 6 godina

antiDebil@, dobro si mu spustio, nema sta. Medjutim, nema zara u tojm sportu, tj igri, kada se zna unaprijed pobjednik. USA treci tim, pazi treca petorka osramoti prvu petorku Srbije uz egzibicijsku igru sa plus 36 koseva razlike. A onda kada je USA gubila na velikim takmicenjima, kao protiv SRJ 2002 u Indianapolisu takodjer su igrali sa B ili cak C timom, ili kad su izgubili od Grka. Jedina momcad koja se nije osramotila u sportskom smislu protic najboljih igrada iz USA je Spanjolska na nekoliko turnira, ali ni tada pobjeda USA nije dolazila u pitanje, iako je bilo zanimljivo gledati jer je postojao djelic neizvjesnosti u tim dvobojima. Da je nekim slucajem ujednacena kvaliteta izmedju USA i ostatka svijeta, kosarka bi bila ravnopravan sport nogometu, a po meni je i zanimljivija jer se konstantno nesto dogadja. Lp.

Ivan

pre 6 godina

To je bio jedini s pravom nazvan ''Dream Team''. Gotovo svi američki igrači osim možda jednog ili dva su Hall of Fame igrači. Dražen i Rađa su također u Hall of Fame, a vjerovatno će tamo završiti i Kukoč. Izgubili su 30-tak razlike koliko i druge reprezntacije kasnije od njihovih B i C timova.
(ides, 20. april 2018 16:48)

Svi američki timovi su "Dream teamovi" za ostatak sveta, ma o kom vremenskom periodu da se radi. Svako vreme nosi svoje zvezde. Nema "s pravom" nazvanih Dream teamova, svi su moćni. Uostalom, tada kada su američki Dream team činili vrhunski Hal of Fame igrači poput Džordana, Medžika, Birda, i ostalih, tada su kod vas i sam si priznao bili isto Hal of Fame igrači Dražen, Rađa, Kukoč, prema tome ta utakmica u Barseloni 1992.godine jasno pokazuje i dokazuje nemoć vašeg tadašnjeg fantastičnog tima u odnosu na američke Dream team zvezde. Zato opet ponavljam, kada krenete da pričate o deklasiranju, krenite najpre od vaših! U protivnom kao pristrasni nemate kredibiliteta da komentarišete realna košarkaška zbivanja.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Da li je moguce da ce Majami da ispadne zbog precenjenog Vajtsajda???
(Jaran, 20. april 2018 08:56)

Ali tu su Dvejn Vejd, Dragic i Luke Babbit, jos ako dovedu Ilijasovu ili Lilarda bicw jos bolji. Onaj Damijan Lilard odlican igrac a igra za Portland.

Kangrga

pre 6 godina

@Bane
Ajde pročitaj prvo šta sam napisao, ko bi koga "ometlao", pa probaj da napišeš smislen komentar. Isto važi za tih 20 pluseva koje si dobio od ljudi koji ne čitaju nego lupaju po automatizmu pluseve.
@petarczv
Ne vidim potrebu da ubacuješ najboljeg košarkaša sveta Lebrona Džejmsa u priču o snazi Istoka i Zapada, ali znam da ti je on tiha patnja:)

ides

pre 6 godina

Lepo si sve ti naveo, još samo da si pomenuo DEKLASIRANJE vašeg najmoćnijeg tima sa Draženom, Rađom, Kukočem, u Barseloni '92 i sve bi bilo u redu! Taj vaš izvanredni tim izdanak klasične jugo škole košarke bio je malo je reći RAZBIJEN od Amera tada sa preko 30 razlike! I bilo bi lepo kada kreneš da nabrajaš koga su sve Ameri u košarci deklasirali da počneš najpre od TVOJIH naravno! Inače kako će biti drugačije nego njihova dominacija naravno Ameri su za pet klasa iznad ostatka sveta u košarci!
(Ivan, 20. april 2018 12:16)

To je bio jedini s pravom nazvan ''Dream Team''. Gotovo svi američki igrači osim možda jednog ili dva su Hall of Fame igrači. Dražen i Rađa su također u Hall of Fame, a vjerovatno će tamo završiti i Kukoč. Izgubili su 30-tak razlike koliko i druge reprezntacije kasnije od njihovih B i C timova.

Vlado

pre 6 godina

@google
Dečko, nije lijepo plagirati tuđe tekstove sa blogova iz susjedstva i predstavljati ih kao svoje misli. Sportski pozdrav

Powerslave

pre 6 godina

Koliko je ovaj Vajtsajd... nepametan dečko, da tako kažem. Za koju zvezdu se on smatra (i on samog sebe i drugi njega), meni nije jasno. Bukvalno samo nanosi štetu ekipi kad god je u igri, a redovno plače kako igra premalo.
Ne znam kakav mu je ugovor, ne verujem da je povoljan po Majami, ali ne bi se on meni tu više mnogo naigrao.

(Za mene) potpuno očekivana metla Sparsima se smeši, ali isto tako i potpuno neočekivana Portlandu. Nerealno je koliko su se raspali i koliko su podbacili. Uopšte ne bih bio iznenađen da oni ovog leta krenu u reizgradnju tima, ne tankovanjem već razbijanjem tandema Lilard - Mekalum, očigledno je da zajedno ne mogu dalje od prve runde PO, a salary cap im je skoro popunjen do vrha (ili su čak i preko njega), prostora za neko zvučnije ime nemaju. Mislim da čak nemaju ni dovoljno novca da daju Nurkiću ako on bude tražio neku veću platu.

Nju Orleans, smeo sam da se kladim da neće proći u PO kad se Kazins povredio, ono ispalo da igraju još bolje. Dejvis je definitivno TOP 5 igrač lige, jedino što mu preostaje da bi bio onaj pravi superstar je da se dokaže u PO, a trenutno to čini. Preko GSW verovatno neće moći, mada niko nije ni očekivao da mogu preko Portlanda. U svakom slučaju, možda i iznenađenje PO.

misa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.(misa, 20. april 2018 08:50)Hahaha molim ? Gde si to procitao bre ?
(Daa, 20. april 2018 13:45)
Mozes naci taj podatak bilo gde, Hjustonu su dali, po meni, prevelikih 44% , to ti je inace pre PO odredjeno

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Ovaj Mirotic, ako se uzme u obzir sto je sve prosao ove godine, je bio najbolji balkanski igrac ove sezone.
To je fakat.
Da ti igras sa dvije vece zvijezde od sebe i donesis pobjede, to nijedan nije ove godine radio.

nbalive

pre 6 godina

Dario Šarić odveo Philu do još jedne rutinske pobjede,Embiid i Simmons ga sve bolje prate i vide da je on pravi vođa ovog tima.

Inače Simmons sinoć ispalio jednu trojku,naravno promašio je u stilu Bogdana Bogdanovića

F16

pre 6 godina

Vratio se Embid i sada, kao sto rekoh, pored njega i Simonsa Majami nema sanse. Njih dvojica zaista prave veliku razliku. 
Pelikani lagano sa Portlandom. Lilard opet ocajn sut i 8 izgubljenih, Nurkic nevidljiv. Alfaruk Aminu i Mekalum solidni. Ali zato Mirotic na nivou, svaka cast.
(znam da znam, 20. april 2018 08:35)

A ništa Šaric jel (20, 23 i 21)

Kangrga

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu...
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"?
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.

F16

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... 
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? 
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.
(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Na zapadu su Jokic, Teo i Bogdan 2/22

Kangrga

pre 6 godina

@Darko
Napisao sam da je smešna konkurencija na Zapadu jer će sve redom biti metle. Ako su toliko jake ekipe valjda je logično da bude neizvesnosti. Ajde ti mi objasni kako je to Zapad "duplo jači'' od Istoka...
Ove Sparse bi redom tukli Toronto, Boston, Filadelfija, Majami pa čak i poluraspali Klivlend koji ima jednog igrača. Portland je tek posebna priča. I njih bi tukle gotovo sve ekipe sa Istoka u borbi na 4 pobede a ovamo je Portland bio treći?! Nema šta, Zapad je duplo jači:)

misa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Da li je moguce da ce Majami da ispadne zbog precenjenog Vajtsajda???
(Jaran, 20. april 2018 08:56)

Ali tu su Dvejn Vejd, Dragic i Luke Babbit, jos ako dovedu Ilijasovu ili Lilarda bicw jos bolji. Onaj Damijan Lilard odlican igrac a igra za Portland.

strucanjak

pre 6 godina

Ne mozes reci prijatelju da Kazins koji je daleko najbolji centar lige i koji je igrao fenomenalnu sezonu gusi ekipu. Sa njim bi imali sanse za titulu. Ovako nemaju. Covjek je igrao brutalnu sezonu do povrede

Иван

pre 6 godina

Запад је доста јачи од Истока, али су ушле неке погрешне екипе у плеј-оф, неке су погрешно посложене и онда добијемо ово. Зашто су се десиле те грешке? Прво, у регуларном делу сезоне, који је добрим делом и циркуска забава, звезде су исувише драгоцене (читај: повлашћене), а друго, ове године су многе екипе рано почеле да танкују, па је било невероватних серија победа разних тимова (Јута, Портланд) који нису баш толико јаки. Плус, кад се урачунају оне уобичајене ствари (повреде и сл.), добијемо то што имамо. Реално, требало је да распоред буде: Хјустон, Голден Стејт, Сан Антонио (са Леонардом), Минесота, Денвер, Клиперси, Оклахома Сити, Њу Орлеанс. Сада бисмо гледали три баш занимљива дуела: Минесота-Денвер, Сан Антонио - Клиперси, Голден Стејт-Оклахома, уз Хјустон-Њу Орлеанс, А имамо ово што имамо. Три метле у најави.

Филаделфија је на папиру доста јача од Мајамија, али Ембид је стварно превише заштићен. Шта ти је маркетинг. Но, Исток нема неку баш доминантну екипу (а сви су се посложили онако како је и требало да се посложе од 1. до 8. места), па ће ту плеј-оф бити уједначенији и неизвеснији. Не и квалитетнији!

Is

pre 6 godina

Iskreno, Sparsi su bili u dobrom naletu i nisam mislio da će GS ovako lako da ih rešava, plus bez Karija... Ne znam ko može da im parira i ove godine.

...

pre 6 godina

antiDebil@, dobro si mu spustio, nema sta. Medjutim, nema zara u tojm sportu, tj igri, kada se zna unaprijed pobjednik. USA treci tim, pazi treca petorka osramoti prvu petorku Srbije uz egzibicijsku igru sa plus 36 koseva razlike. A onda kada je USA gubila na velikim takmicenjima, kao protiv SRJ 2002 u Indianapolisu takodjer su igrali sa B ili cak C timom, ili kad su izgubili od Grka. Jedina momcad koja se nije osramotila u sportskom smislu protic najboljih igrada iz USA je Spanjolska na nekoliko turnira, ali ni tada pobjeda USA nije dolazila u pitanje, iako je bilo zanimljivo gledati jer je postojao djelic neizvjesnosti u tim dvobojima. Da je nekim slucajem ujednacena kvaliteta izmedju USA i ostatka svijeta, kosarka bi bila ravnopravan sport nogometu, a po meni je i zanimljivija jer se konstantno nesto dogadja. Lp.

dida

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...
(lifeisgood, 

Ne znam zasto svi pisete da je pozitivno ne igranje Cousinsa, kada su NOP razbijali sa njim. Bili su oko 3., 4. mjesta siguran ucesnik PO-a, da bi posle njegove povrede pali i jedva izborili PO.

lifeisgood

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...

znam da znam

pre 6 godina

Vratio se Embid i sada, kao sto rekoh, pored njega i Simonsa Majami nema sanse. Njih dvojica zaista prave veliku razliku.
Pelikani lagano sa Portlandom. Lilard opet ocajn sut i 8 izgubljenih, Nurkic nevidljiv. Alfaruk Aminu i Mekalum solidni. Ali zato Mirotic na nivou, svaka cast.

buka

pre 6 godina

Gde nestade ona zvezda Nurkić?Onaj koji igra na obe strane terena i koji je nezaustavljiv?Onaj "najbolji" igrač Balkana?Znači,komšije smirela,niti je on nešto specijalno niti je igrač koji pravi razliku već samo jedan pristojan centar i to je sve.
Phila mi je veoma simpatična ekipa,stvarno im želim da otresu ovaj Majami.
Teško mi da gledam ovu skoro metlu SA,tačno se vidi da postoji opasna rupa u spoljnoj liniji a da LMA ne može u play offu onako da igra u reketu jer svi udaraju po rukama kao besni.Možete to zvati dobrim odbranama ali po meni je jedno dobro peglanje iz utakmice u utakmicu,ko se veoma brzo ne prilagodi ide na letnju pauzu odmah posle prve runde.

Sprdojle

pre 6 godina

@Darko 
Napisao sam da je smešna konkurencija na Zapadu jer će sve redom biti metle. Ako su toliko jake ekipe valjda je logično da bude neizvesnosti. Ajde ti mi objasni kako je to Zapad "duplo jači'' od Istoka... 
Ove Sparse bi redom tukli Toronto, Boston, Filadelfija, Majami pa čak i poluraspali Klivlend koji ima jednog igrača. Portland je tek posebna priča. I njih bi tukle gotovo sve ekipe sa Istoka u borbi na 4 pobede a ovamo je Portland bio treći?! Nema šta, Zapad je duplo jači:)
(Kangrga, 20. april 2018 10:40)

Dečko sedi dole, jedan !

antiDebil

pre 6 godina

(F16, 20. april 2018 09:31)

A na Istoku Bojan 2/51...
(JPR24, 20. april 2018 10:02)

Pravi Bogdanovic igra u play off
(F16, 20. april 2018 10:13)

Pravi Bogdanovic osvaja medalje sa reprezentacijom !

Darko

pre 6 godina

Ladno rece covek da je zapad slab na osnovu toga sto Wariorsi vode 3:0 protiv Spursa...istih Spursa koji tuku Toronto gde ih vide,koju razbiju Klivlend bez 3,4 igraca. New Orleans bi mogao egal da se nosi sa svima na Istoku. Zapad je duplo jaci od Istoka.

Ivan

pre 6 godina

antiDebil@, dobro si mu spustio, nema sta. Medjutim, nema zara u tojm sportu, tj igri, kada se zna unaprijed pobjednik. USA treci tim, pazi treca petorka osramoti prvu petorku Srbije uz egzibicijsku igru sa plus 36 koseva razlike. A onda kada je USA gubila na velikim takmicenjima, kao protiv SRJ 2002 u Indianapolisu takodjer su igrali sa B ili cak C timom, ili kad su izgubili od Grka. Jedina momcad koja se nije osramotila u sportskom smislu protic najboljih igrada iz USA je Spanjolska na nekoliko turnira, ali ni tada pobjeda USA nije dolazila u pitanje, iako je bilo zanimljivo gledati jer je postojao djelic neizvjesnosti u tim dvobojima. Da je nekim slucajem ujednacena kvaliteta izmedju USA i ostatka svijeta, kosarka bi bila ravnopravan sport nogometu, a po meni je i zanimljivija jer se konstantno nesto dogadja. Lp.
(..., 20. april 2018 11:46)

Lepo si sve ti naveo, još samo da si pomenuo DEKLASIRANJE vašeg najmoćnijeg tima sa Draženom, Rađom, Kukočem, u Barseloni '92 i sve bi bilo u redu! Taj vaš izvanredni tim izdanak klasične jugo škole košarke bio je malo je reći RAZBIJEN od Amera tada sa preko 30 razlike! I bilo bi lepo kada kreneš da nabrajaš koga su sve Ameri u košarci deklasirali da počneš najpre od TVOJIH naravno! Inače kako će biti drugačije nego njihova dominacija naravno Ameri su za pet klasa iznad ostatka sveta u košarci!

WillyWonka

pre 6 godina

Portland je katastrofalno tempirao formu, nakon fenomenalnih 13 pobjeda u nizu, nestali su sa parketa i zaslužuju metlu. Nurkić nestao sa terena, kao i veći dio ekipe.
Svaka čast Mirotiću i Šariću, igraju odličan Play Off, nadam se da će daleko dogurati. Naročito mi je drago što je Mirotić pokazao da vrijedi otkad je došao u Pelicanse, kojima bi bilo pametno da se riješe Kazinsa, jer on i Obrva ne mogu zajedno.

kompleksi su cudo

pre 6 godina

@nbalive kakvi kompleksi ,ne mozete bez Srba , samo sto si zaboravio napisati da kad se odlucuje taj isti Bogdanovic puno cesce pogadja nego promasuje , za razliku od tvog Sarica koji se pokazao na EP-u

ides

pre 6 godina

Lepo si sve ti naveo, još samo da si pomenuo DEKLASIRANJE vašeg najmoćnijeg tima sa Draženom, Rađom, Kukočem, u Barseloni '92 i sve bi bilo u redu! Taj vaš izvanredni tim izdanak klasične jugo škole košarke bio je malo je reći RAZBIJEN od Amera tada sa preko 30 razlike! I bilo bi lepo kada kreneš da nabrajaš koga su sve Ameri u košarci deklasirali da počneš najpre od TVOJIH naravno! Inače kako će biti drugačije nego njihova dominacija naravno Ameri su za pet klasa iznad ostatka sveta u košarci!
(Ivan, 20. april 2018 12:16)

To je bio jedini s pravom nazvan ''Dream Team''. Gotovo svi američki igrači osim možda jednog ili dva su Hall of Fame igrači. Dražen i Rađa su također u Hall of Fame, a vjerovatno će tamo završiti i Kukoč. Izgubili su 30-tak razlike koliko i druge reprezntacije kasnije od njihovih B i C timova.

Jaran

pre 6 godina

BG ..................
Da pratis (a ne pratis, sto smo vec jednom utvrdili) znao bi neke stvari:
1. Mirotic igra za Spaniju (kao da kazes za Janisa da je najbolji africki igrac...)
2. Mirotic je stigao u trejdu nakon Kazinsove povrede
3. Mirotic nije taj koji donosi pobede. To je AD, a prate ga svojim rolama Holidej, Rondo i Mirotic
4. Janis, Dragic i Jokic su zvezde u svojim timovima

the answer

pre 6 godina

procajte sta hocete,ali Sparsi su Sparsi bez obzira ko igra za njih,oni su EKIPA..tako da dokaz koliko je godlen stejt prejak,je sto ih ciste i to bez jednog Stefa Karija...jednistavno ne vidim ekipu koja bi mogla da izbaci Voriorse..

Memfis

pre 6 godina

Portland je najružnija stvar koja se desila ovogodišnjem plejofu. Bilo bi sjajno za NBA košarku da Pelikani u sledećoj rundi biju GSV, kao i da Indiana izbaci Klivlend u ovoj.

Lex

pre 6 godina

Sa Portlandom svake godine ista prica,Lilard se ispucao ponovo sa 36% suta,decko je stvarno dobar igrac ali samo odjednom nestane u PO.Svaka cast i Miroticu!

okani se kosarke

pre 6 godina

@f16 - jedna stvar su prepucavanja Zvezdasa i Partizanovaca oko Bogdana ,ali ovo sto ti pises (hrvat) je cisto blamiranje , pazi ovo Bogdan 2/22 hhahaha , pozdravlja te Sved + 30 protiv Darija i Bojana

Dzoni

pre 6 godina

BG ...…..
Da pratis (a ne pratis, sto smo vec jednom utvrdili) znao bi neke stvari:
1. Mirotic igra za Spaniju (kao da kazes za Janisa da je najbolji africki igrac...)
2. Mirotic je stigao u trejdu nakon Kazinsove povrede
(Jaran, 20. april 2018 09:20)

Kako mozes uopste da poredis Janisa i Mirotica?
Janis je rodjen u Grckoj u Atini i odrastao je u Grckoj i ima drzavljanstvo samo Grcke.
Mirotic je Crnogorac rodjen u Crnoj Gori kojem Spanija dala dvojno drzavljanstvo da bi mogao da igra za njih dok igrao u Realu..tako da sad ima dvojno drzavljanstvo. Crnogorosko i Spansko

Jaran

pre 6 godina

Dzoni
U cemu je razlika: Janis igra za Grcku, a Mirotic za Spaniju. Janis je Grk (roditelji su dosli iz Nigerije) koji je rodjen u Grckoj, a Mirotic je Spanac koji je rodjen u Crnoj Gori.

Ivan

pre 6 godina

Razbijaju redom Voriorsi od šale u plej-ofu! Pretpostavljao sam ovaj scenario! Tempirali su formu za plej-of i odrađivali posao sa pola gasa u završnici ligaškog dela a onda krenuli da melju po običaju! Mada čini mi se da sa pola gasa rutinski melju sada i Sparse u plej-ofu! Izuzetno moćna ekipa nema šta! I to Kari je trenutno odsutan a kada se i Kari vrati šta tada reći, biće to mašina jednostavno perfektna! Ubedljivo najmoćniji tim su Voriorsi i ove sezone, kada jedni Sparsi nimalo ne mogu da im pariraju onda šta reći osim kapa dole za Voriorse majstore košarke!

NastyB

pre 6 godina

(Lex, 20. april 2018 08:30)
Nije Lilard "nestao" nego igraju čvrstu odbranu na njemu sa veoma čestim udvajanjima. Kako primi loptu tako Dejvis ili Mirotić idu na "ispomoć" pored igrača koji ga čuva, a pošto je Portland tim koji potpuno zavisi od njega, ostali igrači kao da su izgubljeni u prostoru, te mu, osim MekKaluma donekle, ne pomažu ni malo. Zato i nije čudno što će biti pometlani.
Slično njima, do prošle godine Hjuston je mogao biti pobeđen prostom čvrstom odbranom na Hardenu, ali ove godine će to biti mnogo, mnogo teže. Tu je Kris Pol, a igrača koji mogu da pogađaju za tri je puno - Harden, Ariza, Anderson, Grin, Džonson, Taker... Pri tome igraju onako kako igra i Golden Stejt sa puno širenja, upada iz drugog plana i laganim ubacivanjima u post za Kapelu ili Nenea. Tako da nema ni trunke sumnje da će najverovatnije finale između Hjustona i Golden Stejta biti, ustvari, pravo finale NBA, jer bilo koji tim sa istoka nema šta da traži protiv ova dva, čak ni Boston, koji baš gotivim.
A Klivlend može da osvoji istok SAMO ako LeBron bude u svakoj davao 40+ poena, što je, bukvalno, nemoguće.

JPR24

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.(Kangrga, 20. april 2018 08:59)Na zapadu su Jokic, Teo i Bogdan 2/22
(F16, 20. april 2018 09:31)
A na Istoku Bojan 2/51...

petarczv

pre 6 godina

Smešna konkurencija na Zapadu... 
Gde su sada oni koji su tvrdili da je Zapad "nikad jači"? 
Ekipu Sparsa ili Portlanda bi očetkali i Fila, Boston, Toronto...U suštini je Golden Stejt prejak, Hjuston je solidan dok su ostali topovsko meso. Voriorsi će se prošetati do titule.
(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Ma da zato leflop igra na istoku kako bi imao vecu konkirenciju... Inace denver koji nije usao u play off na zapadu na istoku bi bio umesto clevlenda...

Benny Hill

pre 6 godina

Philadelfia ove godine najsimpaticnija ekipa...Svaka cast za Simonsa i Embida...mada i pelikansi igraju super...nazalost se povredio Kazins...bili bi sila sada

dzoni

pre 6 godina

Mirotic je Spanac koji je rodjen u Crnoj Gori.
Kako je Mirotic Spanać...on je Crnogorac sa dvojnim državljanstvom Cene Gore i Spanije.
Po tvom arsinu Tesla je samo Amerikanac.

misa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.(misa, 20. april 2018 08:50)Hahaha molim ? Gde si to procitao bre ?
(Daa, 20. april 2018 13:45)
Mozes naci taj podatak bilo gde, Hjustonu su dali, po meni, prevelikih 44% , to ti je inace pre PO odredjeno

jako providno

pre 6 godina

@bg na pjenu od mora - mora biti da si takvog misljenja jer je Mirotic Crnogorac kao i ti, ali da imas imalo realnosti stavio bi ne samo Jokica ispred njega vec i Dragica

Ufo

pre 6 godina

GSW protiv matorih Spursa igraju vrhunsku kosarku, jos kada se vrati Kari bice jos mnogo bolji. Portland kao i uvek, samo ove godine sa trece pozicije zapada a nemaju pojma. Zato Lilard nikada nece biti superstar, jer je nabijac statistike a kada treba nema ga nigde. Pelikansi odlicni, Davis igra centra kao sto je i trebao, Holidej dobar, Mirotic izuzetan. Fila ocekivano po meni. Vratio se i Embiid. Videcemo drugu rundu.

strucanjak

pre 6 godina

zaboravljate da je tek nakon povrede Kazinsa dosao Mirotic i donio 15 ppg sa klupe koju Pelikansi nisu imali nikako. Plus se Rondo oporavio potpuno i igra kosarku na nivou koji je igrao u Bostonu. Svakako prijatno ixnenadjenje. Bit ce dobra serija sa GSW. Oni nemaju lijeka za obrvu i bez Currya ce im bit itekako tesko. Spursi su smijesna ekipa bez Leonarda a i sa njim su ih Clipe izbacivale tako da... Vidjeyt cemo. OdlicanPo za sad iako je barem 5 superstarova out

realno

pre 6 godina

@bg na pjenu od mora ,to je fakat samo u tvojoj glavi, Mirotic je u 5 Balkanaca ove sezone (ako ga se uopce i broji kao Balkanac jer igra za Spanjolsku ) ali nikako najbolji , daleko vise konstantnosti i znacaja za ekipu su imali Jokic ,Dragic i Saric , bome i Bojan Bogdanovic i Nurkic su na njegovom nivou

M V P

pre 6 godina

@misa
Ko je to Voriorsima davao 4% pre PO za osvajanje titule?! Nešto si prijatelju žestoko pobrkao. Pre će biti da su imali 84 ili 94%, kakvih crnih 4%...
@NastyB
Slažem se sa tobom da će Klivlend jaaako teško osvojiti Istok ove sezone, a o osvajanju lige nema ni govora. Nadam se da opet nećeš imati neku teoriju zavere ako Kavsi uzmu Istok.
Hjuston-Voriorsi odlučuju osvajača titule. Lično bih voleo da Kris Pol uzme prsten ali teško pored mašinerije Golden Stejta...

Bane

pre 6 godina

(Kangrga, 20. april 2018 08:59)

Koga bi San Antonio počistio očajnu sezonu su imali završili 7 u konfernicji. Ma idi begaj. Utakmice protiv GSW su sve izgubili.

Kangrga

pre 6 godina

@Bane
Ajde pročitaj prvo šta sam napisao, ko bi koga "ometlao", pa probaj da napišeš smislen komentar. Isto važi za tih 20 pluseva koje si dobio od ljudi koji ne čitaju nego lupaju po automatizmu pluseve.
@petarczv
Ne vidim potrebu da ubacuješ najboljeg košarkaša sveta Lebrona Džejmsa u priču o snazi Istoka i Zapada, ali znam da ti je on tiha patnja:)

JPR24

pre 6 godina

Lilard puk’o ! A mora se priznati i da su Pelikani dobro spremili odbranu na njega, Portland previse zavisi od jednog igraca. Ostali nisu uopste na nivou. Utakmica resena u prvoj cetvrtini.
A i Pelikani , maltene svi glavni su dobro sutirali. Cak je i Rondo blizu 60%. Mirotic nasao svoju sredinu. Globalno, fina ekipa za gledati.

google

pre 6 godina

@dida
Pisu jer nisu pogledali deset utakmica ove godine.

Inace, tako to ide u NBA, od najboljeg plana cesto je bolji splet okolnosti. Poenta nije toliko u ostvarenju cilja koliko u iskoristavanju prilika. Pelicansi su je dobili, prigrlili i u hodu stvorili identitet koji ih drzi tamo gde su sada. Imali su punooo srece sa odabirom Ronda, jer sa loptom u njegovim rukama Holiday je mogao prestati da se pretvara da je pick & roll plej i posvetio se onome zbog cega su na kraju krajeva davnih dana Pelicansi i odradili trade sa Sixersima za njega - odbrani i spot-upu. Covek je najbolji 3&D bek trenutno u ligi.

Svi bi voleli da saznaju sta li misli Paul Allen u ovim trenutcima, covek ima milijarde i moze sebi kupiti jahtu koja ispod sebe ima podmornicu, na sebi helikopter, a u sebi verovatno hotel, a istovremeno nije u stanju nabaviti 5-6 kosarkasa koji mogu ubaciti skok-sut? :D

anonymous

pre 6 godina

Za sve koji veruju u cuda, moram da ih razocaram - nikad u istoriji plej ofa nijedan tim u seriji koja se igra na 4 pobede, nije stigao zaostatak od 3-0.

Btw Tompson je fantastican, sutira 65% za 3 u ovoj seriji protiv Sparsa.

bw

pre 6 godina

@realno

Trenutno najbolji igraci sa Balkana su Janis Antetokounmpo, Nikola Jokic i Goran Dragic. Ta trojca su i glavne zvezde svojih timova, svi ostali su daleko ispod.

dule

pre 6 godina

Pozitivna stvar za pelikanse je neigranje cazinsa,jednostavno ih je gusio svojom igrom,mirotic ga je savrseno zamenio,covek igra kosarku zivota,nocas 30poena,Nju orleans deluje izvrsno,pravice probleme svakom u polufinalu...
(lifeisgood,

Ne znam zasto svi pisete da je pozitivno ne igranje Cousinsa, kada su NOP razbijali sa njim. Bili su oko 3., 4. mjesta siguran ucesnik PO-a, da bi posle njegove povrede pali i jedva izborili PO.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dida, 20. april 2018 09:25)

1) da su imali samo pobedu ili dve više bili bi treći
2) bez njega imaju bolji rekord (56% sa njim, 62% bez njega)
3) Mirotić igra odlično, a opet je u stanju da se u potpunosti podredi činjenici da je AD prvi igrač tima
4) videćemo sledeće godine kako će biti

Ivan

pre 6 godina

Razbijaju redom Voriorsi od šale u plej-ofu! Pretpostavljao sam ovaj scenario! Tempirali su formu za plej-of i odrađivali posao sa pola gasa u završnici ligaškog dela a onda krenuli da melju po običaju! Mada čini mi se da sa pola gasa rutinski melju sada i Sparse u plej-ofu! Izuzetno moćna ekipa nema šta! I to Kari je trenutno odsutan a kada se i Kari vrati šta tada reći, biće to mašina jednostavno perfektna! Ubedljivo najmoćniji tim su Voriorsi i ove sezone, kada jedni Sparsi nimalo ne mogu da im pariraju onda šta reći osim kapa dole za Voriorse majstore košarke!

Ivan Veljković

pre 6 godina

Jednostavno Golden Stejt Voriorsi su ubedljivo najbolji tim i ove sezone! Zaista nema šansi da ih neko pobedi četiri puta u seriji! Apsolutno! Jedino u slučaju da im se ne igra! Prvo Golden Stejt Voriorsi pa onda ostali a ima još dobrih timova ali Voriorsi su vrh naročito kada su kompletni onda ih je jednostavno nemoguće pobediti zaista!

Aca86

pre 6 godina

E moj Portland. A videlo se vec krajem ligaskog dela da su pali u formi. Fina je to ekipa, ali Nju Orleans je bas u formi, a Rondo kao I u Cikagu proigra u plejofu. Steta za Blejzerse.

petarczv

pre 6 godina

Ne mozes reci prijatelju da Kazins koji je daleko najbolji centar lige i koji je igrao fenomenalnu sezonu gusi ekipu. Sa njim bi imali sanse za titulu. Ovako nemaju. Covjek je igrao brutalnu sezonu do povrede
(strucanjak, 20. april 2018 09:12)

Moze da kaze sto da ne, kazins nema jos uvek ucesce u playoffu i pitanje je kako bi se snasao. Nesporan je njegov talenat ali jednostavno je igrac koji se ne uklapa nigde a i jako cesto je stetan po svoju ekipu praveci tehnicke greske i ispade...

Jaran

pre 6 godina

dzoni
Da li si realan? Nemas nikakav validan argument pa zato pominjes Teslu? Jedno je imati pasos druge zemlje, a drugo prestavljati tu zemlju!

peca

pre 6 godina

Nije me iznenadila metla za sparse uopšte koliko me je šokirao Portland.
Voleo bih da na istoku do kraja ode filadelfija, i do samog kraja će biti neizvesno. Zapad je druga priča. Mislim da sem gsw i Hjustona, niko nema šanse. Okc deluju pogubljeno na terenu.

Uf

pre 6 godina

Sti mi drago za Pelikanse .Obrva je konacno ima ekipu ,sad sav njegov talrnat dolazi do izrazaja.Odlicna kompaktna ekipa ,samo klupa jeste tanka .Voriorsi su i dalje izraziti favoriti prosto mi nije jasno da ih neko otpisao tako lako .Bice paklene utakmice izmedju njij i Hjustona ,koji je dolaskom Pola dosta unapredio ekipu ,a tu sad ima jos par odlicnih suteta kao sto su Dzonson i Grin .

Ivan

pre 6 godina

To je bio jedini s pravom nazvan ''Dream Team''. Gotovo svi američki igrači osim možda jednog ili dva su Hall of Fame igrači. Dražen i Rađa su također u Hall of Fame, a vjerovatno će tamo završiti i Kukoč. Izgubili su 30-tak razlike koliko i druge reprezntacije kasnije od njihovih B i C timova.
(ides, 20. april 2018 16:48)

Svi američki timovi su "Dream teamovi" za ostatak sveta, ma o kom vremenskom periodu da se radi. Svako vreme nosi svoje zvezde. Nema "s pravom" nazvanih Dream teamova, svi su moćni. Uostalom, tada kada su američki Dream team činili vrhunski Hal of Fame igrači poput Džordana, Medžika, Birda, i ostalih, tada su kod vas i sam si priznao bili isto Hal of Fame igrači Dražen, Rađa, Kukoč, prema tome ta utakmica u Barseloni 1992.godine jasno pokazuje i dokazuje nemoć vašeg tadašnjeg fantastičnog tima u odnosu na američke Dream team zvezde. Zato opet ponavljam, kada krenete da pričate o deklasiranju, krenite najpre od vaših! U protivnom kao pristrasni nemate kredibiliteta da komentarišete realna košarkaška zbivanja.

Steamroller

pre 6 godina

Portlan za sada najvece razocarenje plej ofa, neshvatljivo je da su ljudi do pre recimo mesec dana igrali mnogo bolju kosarku nego sada kada je bitno. Nju Orleans sa druge strane pravo osvezenje, ekipa ima glavu i rep, svako tacno zna svoju ulogu u timu, prava timska kosarka milina za gledanje jedino im je klupa dosta tanka. U potencijalnom duelu sa Voriorsima u narednoj rundui ne bih bas rekao da su bez sansi, ako nista drugo barem mogu posteno da ih namuce, pogotovo ako Kari propusti i tu seriju. GSW za sada lagano, rutinski protiv SA koji bez Lenarda nema sta da trazi u PO. I na kraju sto se tice serije izmedju File i Majamija, mozda i najzanimljivija serija prve runde, nikako nemojte otpisivati Majami, mnogo su zilava ekipa i imaju odlicnog trenera, ne bi me iznenadilo da ta serija ode u 7 utakmica. Uopsteno gledajuci mislim da na istoku niko nikoga nece pocistiti sa 4-0. Realno mnogo zanimljivije serije nego na zapadu gde se vec znaju 3 ekipe za drugu rundu.

Daa

pre 6 godina

Nije mi samo jasno kako su pre PO Warriorsima dali 4% za osvajanje titule dok su Phili nekih 11% valjda. Nemam ja nista protiv njih, ali toliko potceniti aktuelne sampione je bezobrazno.
(misa, 20. april 2018 08:50)

Hahaha molim ? Gde si to procitao bre ?

Boston

pre 6 godina

Ako Kari ne bude igrao u drugoj rundi moglo bi da bude problema za GSW. Dejvis je jedan od retkih igraca kojeg Grin ne moze da cuva i ako Pelikansi budu zaustavili Durenta bice svasta tu verujte mi.

Pera

pre 6 godina

Najtalentovaniji Ex-Yu igrac nazalost nije uspeo da udje u PO, ali je impresivno videti kolko kosarkasa iz nase skole igra i ima sve znacajnije uloge. Samo sinoc, Dragic i Mirotic prvi strelci svojih timova, Saric odma tu. Bravo Majstori!

Vlado

pre 6 godina

@google
Dečko, nije lijepo plagirati tuđe tekstove sa blogova iz susjedstva i predstavljati ih kao svoje misli. Sportski pozdrav

rambo

pre 6 godina

Ovaj Hassan Whiteside zasluzio je otkaz odmah po zavrsetku play-offa.
Ok, ljut si, isfrustriran, ali uzmi loptu i daj 40p ako si faca, nemoj glumiti i setati se kao da je prijateljska utakmica.
Evo Embid, na primer, covek skace, mlati, gestikulira, glumi klovna ali nesto i uradi na utakmici. Jesu ga sudije zastitile kao da nekada Dankana, nije odigrao nesto posebno, primio i strasnu blokadu od Winsloua, ali nesto je uradio za svoj tim.
Ovaj Hasan, ova nabedjena zvezda koja u karijeri nije odigrala jednu vaznu utakmicu, umislio da zasluzuje da Majami igra na njega. Pa dokazi majstore, prebaci bar 15p za pocetak. Ko sve igra kosarku?

MladiOptimista

pre 6 godina

Gledao sam sinoc Heat-Phila, navijao svim srcem za Heat, bolim ekipe koje dosta rotiraju, igra Sploestra sa 11 ljudi. Phila mnogo bolje je branila reket, nasvaki prodor trpala nekoliko igraca da prave faulove i pogadjala nerealno puno trojki, do cetvrte cetvrtine sjajna utakmica na jedan posjed, jednostavno Phila je talentovanija ekipa i to je to. Volio bih Majami da prodje mada sumnjam. Sad gledam highlights New Orleansa, ljud igtaju sjajno, svi na visini zadatka, Mirotic pokazuje sav talenat, Rondo u plej of brzini a o Holideju i Dejvisu ne treba trositi rijeci. Dejvis igra tako jednostavno mislim da se i manje umara nego mnogo centara sve zahvaljujuci postavci igre. Ako mu branis tijelom ispred poziciju na niskom postu on ce se lagano okrneuti i dobiti loptu na alej ap, ako branis pick ICE-om, on ce pogoditi shut a ako mu pridjes jednostavno ce te probiti i zakucati, jednostavno! Strasan igrac!

Powerslave

pre 6 godina

Koliko je ovaj Vajtsajd... nepametan dečko, da tako kažem. Za koju zvezdu se on smatra (i on samog sebe i drugi njega), meni nije jasno. Bukvalno samo nanosi štetu ekipi kad god je u igri, a redovno plače kako igra premalo.
Ne znam kakav mu je ugovor, ne verujem da je povoljan po Majami, ali ne bi se on meni tu više mnogo naigrao.

(Za mene) potpuno očekivana metla Sparsima se smeši, ali isto tako i potpuno neočekivana Portlandu. Nerealno je koliko su se raspali i koliko su podbacili. Uopšte ne bih bio iznenađen da oni ovog leta krenu u reizgradnju tima, ne tankovanjem već razbijanjem tandema Lilard - Mekalum, očigledno je da zajedno ne mogu dalje od prve runde PO, a salary cap im je skoro popunjen do vrha (ili su čak i preko njega), prostora za neko zvučnije ime nemaju. Mislim da čak nemaju ni dovoljno novca da daju Nurkiću ako on bude tražio neku veću platu.

Nju Orleans, smeo sam da se kladim da neće proći u PO kad se Kazins povredio, ono ispalo da igraju još bolje. Dejvis je definitivno TOP 5 igrač lige, jedino što mu preostaje da bi bio onaj pravi superstar je da se dokaže u PO, a trenutno to čini. Preko GSW verovatno neće moći, mada niko nije ni očekivao da mogu preko Portlanda. U svakom slučaju, možda i iznenađenje PO.