Petak, 05.01.2018.

17:30

Boban Marjanović je rođen u pogrešnoj eri

Izvor: B92

Boban Marjanoviæ je roðen u pogrešnoj eri IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

drvobradi

pre 6 godina

Zbog clanka malo pogledah Barklijevu naprednu statistiku. Covek je bio monstrum. Ironicno, s obzirom koliko je voli.
@danevla
Najjaci komentar :D

akros

pre 6 godina

Za ove sto kazu da ga je Vujosevic "resio" Macvanom... Nije ga time branio vec centrima koji ga tukli cim primi loptu. Uostalom, pogledajte one serije kada ga Milutinov drzi sa obe ruke, cak ni ne gleda gde je lopta u trenutku kad se igra priblizi reketu. Naravno, to je prolazilo u nasem prvenstvu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 5. januar 2018 18:08)

Naravno, ali izgleda da se zaboravlja i da je Zvezda imala drugog centra - Cirbesa, koji je iz tog razloga i izneo finalnu seriju. Ostavite sad po strani te navijačke stvari, Bobi je zaista bio neupotrebljiv protiv niske petorke, ali te mane je video Radonja sezonu ranije, kada je čak i Gagić bio problem - zato je i tražen igrač Cirbesovog talenta i mogućnosti za narednu godinu. Bio je to protivodgovor. Radonjić je zaista bio trener koji je rastao zajedno sa timom.

Zagor

pre 6 godina

Pedja

Nije losa ideja. Po meni je odlicno resenje tzv. Ice, gde se plej postavlja u odbrani tako da igraca s loptom usmeri uz bocnu liniju jer tada centar ne mora da se krece mnogo, sto Bobiju odgovara. Tako prakticno dolazi do udvajanja. Svesno se ostavlja pop, ali u ovom slucaju je bolje to nego realizacija iz reketa. Pop se opet resava rotacijom visokog za sta Bobi nije dovoljno brz, ali moze da oteza pas jer je ogroman sa ogromnim rasponom ruku. Sve ovo moze timski da se iskontrolise, ali Van Gandi sigurno nije spreman sa toliko podredi igru nasem centru.

Пеђа

pre 6 godina

По мени у тој анализи још фали чињеница да се може и мењати начин одбране кад је Боби на паркету. На пример на пик-у може се он спустити а да нападач са лоптом иде преко блока (тзв. шедоу). Ретко у тим случајевима долази до "поп" ситуације за нижег центра јер се на кратко отвара дриблинг нападачком беку.

Такође (добро не за НБА) се може и прећи на зону кад игра Боби. То је често радио Милојевић док је био још у Меги, тако да он прекрива цео рекет а вањнске позиције бекови.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(akros, 05. januar 2018 17:46)

Secam se i ja Duletove taktike kako neutralisati Bobija. Udri kako stignes, Milutinov najvise ali ni ostali ga nisu stedeli. Uostalom, ko je zaboravio ili ne zna postoji video na yt sa utakmice pa odgledajte.

Rocky Balboa

pre 6 godina

Da li je možda Van Gandi čuo za zonsku odbranu 1-3-1 npr?! Mogli bi na taj način odbranu prilagoditi Marjanoviću i sakriti njegove slabosti. Ali ne, uporno igraju čoveka, ne daj Bože da se nešto drugo pokuša dok je on u igri.
(danevla, 05. januar 2018 21:48)rijetko glup komentar, obzirom da je zona u NBA zabranjena

vince carter

pre 6 godina

Kakvi povrsni komentari...ljudi nemate veze sa mozgom,kakav bre Bobi protiv Robinsona,Olajdzuvona i ostalih oni su za njega vrhunske atlete i znalci...Kazins?? Ispod prosecan defanzivac...koji naravno 90tih ne bi sutirao trojke...jer ne bi dosao iz buducnosti ccc :)) naravno da su i tada mnogi visoki igraci znali da sutiraju trojke samo se to manje koristilo..Olajdzovon,Barkli,Coleman,Laimber su itekako znali da pogode trojku kao i Sabonis..ali koji su bili mnogo pokretljiviji od Bobija,cak je i Rodman na jednom mecu Bulsa pogodio tri uzastopne trojke..imate na youtube!!! Plus je Kazins izuzetno mentalno slab!! Whiteside,drumond,gober,deandre i mnogi drugi ne sutiraju spolja..matori tim dankan je bio doktor za Kazinsa a kamoli u prajmu. Sto se Dzordana tice...Majkl iz Wizardsa je doktor za mnoge igrace,doktorske igre sa povredom kolena.

danevla

pre 6 godina

Da li je možda Van Gandi čuo za zonsku odbranu 1-3-1 npr?! Mogli bi na taj način odbranu prilagoditi Marjanoviću i sakriti njegove slabosti. Ali ne, uporno igraju čoveka, ne daj Bože da se nešto drugo pokuša dok je on u igri.

Kol

pre 6 godina

Steta ali zaista tacna analiza, koliko god da je u napadu nezaustavljiv, jer ili ce dati kos ili ce biti fauliran a kako mu bacanja idu odlicno to su opet garantovani poeni! Ali zato odbrana zaista skripi jesam pljuvao Van Gandija ali covek ipak vidi neke stvari bolje od nas obicnih smrtnika ili ne bi bio trener u NBA, steta sto neko rece morao bi ceo tim da igra za Bobija a to se ipak nece dogoditi, neka koristi minute sto bolje i neka uzima kintu!

za b93

pre 6 godina

Gomila igraca kroz istoriju je imala bolji napad nego odbranu (Hardena recimo stalno prozivaju za neigranje odbrane) i obrnuto (Rodman i Ben Valas, najlaksi primeri, nisu znali sta je kos) pa su bili vazni srafovi u svojim timovima. Niko ne kaze da Bobi treba da igra kao Cemberlen svojevremeno 47.6 minuta po utakmici ali je i 14 minuta godisnje cista glupost. Kosarka je timska igra, gde postoje rupe krpe se i trazi se gde si bolji i koristis. Bobi moze da zatrpa kos, da izbaci protivnickog centra zbog faulova itd.. Da je tako beskorisan kao sto vecina mudraca ovde prica zar bi ga jedan Greg Popovic uopste i dovodio u NBA?

za b93

pre 6 godina

Sad procitah da ste spomenuli Rika Smitsa koji je igrao protiv Olajdzuvona, O'Nila, Robinsona, Juinga, Morninga, Mutomba itd neke sam vec i zaboravio. Osim sto je bio visok bio je prilicno tanak sa raspolozivim arsenalom... Iskreno koliko god da podrzavam Bobija ne bi se on bas protiv ovih nabrojanih bolje snasao. Mozda protiv Smitsa...

student

pre 6 godina

@ student 

analogija ti je na nivou emisije koju pratiš
(bios, 05. januar 2018 18:14)

Izvinite suvi intelektualci. Pa sigurno je bolja od zadruga, parova, farmi i ostalih za ispiranje mozga.
A sva sreća pa Srbija gleda samo kulturne dnevnike i emisije edukativnog karaktera.

Anika

pre 6 godina

Srdjan Todorovic vrhunski glumac ?!?!?!?Ma dal me zezas ?!?!?!?
(Vuk, 05. januar 2018 17:54)
Ovakvim likovima je glumcina Radoš Bajić a kursadzije najbolja komedija

Milan

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coki, 5. januar 2018 18:10) # Link komentara


Druze Yao Ming se povukao pre 6-7god a igrao je od 2002(u Hjuston tada dosao iz Sangaj Sarksa za koji je nastupao 1997- 2002) i opet to je razlika od 15 godina...

Tetak

pre 6 godina

Run & Gun kosarka zahteva jako mnogo znanja, fizicke spremnosti i tehnicke uvezbanosti. Nije poenta da svaka akcija prodje vec da vecina njih prodje. Mozda se na TVu to cini kao jurnjava bez plana i cilja ali uopste nije tako, to su brze kratke akcije pre svega smisljene koje ne daju protivniku da konkretizuje odbranu. Drugo sut je toliko napredovao da protiv dobrog sutera nema odbrane. E sada sve zavisi od ekipe i igraca u ekipi da li R&G prolazi kao kod GSW ili ne prolazi kao u Sakramentovom slucaju.

delboj

pre 6 godina

Jedan iole dobar trener bi to itekako rijesio. Nego oni ne napustaju tu filozofiju, trci-sutni-skaci odmah, iako kroz tu filozofiju ne vidim da se ista pitaju kroz utakmicu.

Milos

pre 6 godina

To je mozda tad bilo moguce, sad ne moze Vajtsajd da ga savuva a ne Macvan.Problem je u njegovoj odbrani, koji verujem moze da se resi, i vredelo bi zrtvovati to, jer je covek zaista masina u napadu, ali je verovatno nedovoljno atraktivan za NBA, da bi se njemu cela ekipa prilagodjavala.

bvb

pre 6 godina

Za ove sto kazu da ga je Vujosevic "resio" Macvanom... Nije ga time branio vec centrima koji ga tukli cim primi loptu. Uostalom, pogledajte one serije kada ga Milutinov drzi sa obe ruke, cak ni ne gleda gde je lopta u trenutku kad se igra priblizi reketu. Naravno, to je prolazilo u nasem prvenstvu...

msn

pre 6 godina

Danas ljudi prozivaju kazinsa jer ne moze da vodi tim do pobeda i titula.A dajte mi jednog centra iz proslosti koji zna sve da radi kao on.Sila na postu,moze da napadne i prodorom kao bek,sutira trojke najopustenije,savrsena koordinacija pokreta,snaga,okretnost,dobra odbrana,deli asistencije.Da je rodjen pre 30 godina sada bi bio proglasavan za goata,ali kosarka je mnogo napredovala i centri ne mogu toliko da uticu na igru kao pre.Nijedan centar iz proslosti ne bi nista mnogo promenio u danasnjoj ligi izuzev o nila koji je anomalija

Mladen

pre 6 godina

Ne bi se njegova karijera razlikovala ni da je igrao 90tih. Sta bi mu radili Onil, Olajdzuvan, Juing, Morning, Robinson, Sabonis...igraca kao sto je Bobi je uvek bilo i uvek su isto prolazili- Muresan, Bredli.

PlusMinus

pre 6 godina

Bobija ubija odbrana, sto je video svako ko ga je gledao na Evropskom. Sta vrede svi ti kosevi... Kada trener pogleda plus-minus vidi da tu nema neke vajde.

Laki

pre 6 godina

Čak protiv Majamija to i nije izgledalo toliko strašno, a imao je i nekoliko neverovatnih sprinteva, što govori da se on zaista trudi da eliminiše bar neke nedostatke. Da bi ga ekipa iskoristila potrebno je da ga uklopi sa određenim tipom igrača i da uvek bude s njima na parketu.Takođe, potrebno je da s vremena na vreme nekom u odbrani "odvali" ruku, da ga se malo uplaše, da pokaže snagu koju ima itd. Ne bih ja njega tako lako odbacivao.

coki

pre 6 godina

kako da ne,pogresna era....Jao Ming nije bio u pogresnoj eri a Marjanovic jeste?I 90-ih se gledala napredna statistika,Marberi jer zato uvek bio manje cenjen od nekih igraca koji su davali manja poena od njega.Ming je naucio da sutira trojke,brani nize igrace,igra ledjima ka kosu a da to ne bude posle jednog spustanja lopte.NBA je isti,ako si kvalitetan igrac igraces(doduse,moras da pogodis tim I trenera),Ako skripi u odbrani ili moras da naucis ili si Harden(toliko dobra u napadu da ce ostatak tima da pokriva tvoje greske u odbrani).Bobi cesto igra u garbidz tajmu,kada igra uvek je svez,odmoran a igra protiv ili rezervnih centara ili protov centara koji su vezali vec sad 35 utakmice sa 35 min po mecu 5 puta nedeljno.Procamo o Bobiju kao da je najbolji centra ikad,a on je na EP dosao odmoran,sa iskustvom od dve sezone u NBA i prosecno imao 10 poena i 3 skoka uz katastrofalno finale gde ga je nadigrao Gaspar Vidmar!Bobi je koristan u napadu ali Ne masina za koseve.

akros

pre 6 godina

Iako sam cigan, sećam se da je Dule Vujošević imao sjajnu taktiku, kada bi neutralisao Marjanovića, tako što je stavljao na "peticu" Milana Mačvana. Mačvan koji je dovoljno snažan da ga telom odgura od koša, a isuviše brz i sa sasvim solidnim šutem, da ga Bobi ne može čuvati. Košarka se promenila, centar više nije centar, nego se od njega zahteva sve - da bude Bugi Kazins, KAT, Embiid ili Jokić ili da bude sjajan "u piku" i uz to vrhunski "zaštitinik obruča", nema više trećeg, igra jednostavno ne trpi centra koji nije Jokić ili Gober. To su prototipi. Jednom će se trpeti odbrana, zbog svega što donosi u napadu, igru celog tima, a drugog zato što toliko toga donosi u odbrani, a ima igru iz pika. Nažalost, Bobi je umiruća vrsta u košarci.

I baš zbog toga, njegov uspeh, da u današnje vreme bude u NBA je samim tim i veći. Svaka čast, Bobi!! Isto se dešava i sa niskim igračima bez šuta. Nastupilo je doba totalne košarke, pa ko živ ko mrtav.

Branko Potezica

pre 6 godina

Boban Marjanović je rođen u pogrešnoj eri, nije evo ga iza Djordana https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2018&mm=01&dd=05&nav_id=1343691

Aca iz Šabca

pre 6 godina

auuuuuuuu.....ovo je velika, ogromna, super ogromna, vest u korist Bobija. 538 je izuzetno cenjena analiza. Nazvana po broju potrebnih mandata (electoral votes) prilikom predsedničkih izbora i gotovo uvek tačnih analiza.
Sad jedino ne znam koliki uticaj imaju u sportu, al u politici razbijaju!!!

student

pre 6 godina

U nba, igra i košarka su na trećem mestu. Na prvom i drugom su, šoubiznis(marketing) i novac.
Jednostavno se Marjanović ne uklapa u taj njihov spektakl.
Analogija: jel bi ljudi gledali pre Srđana Todorovića, vrhunskog glumca, inteligentnog čoveka, sa mirnim i razumnim izjavama, kao sudiju u 'Ja imam talenat' ili Anu Nikolić koja će da vrišti, da se smeje i time diže marketing, rejting, pa samim tim i novac emisiji!?

akros

pre 6 godina

Iako sam cigan, sećam se da je Dule Vujošević imao sjajnu taktiku, kada bi neutralisao Marjanovića, tako što je stavljao na "peticu" Milana Mačvana. Mačvan koji je dovoljno snažan da ga telom odgura od koša, a isuviše brz i sa sasvim solidnim šutem, da ga Bobi ne može čuvati. Košarka se promenila, centar više nije centar, nego se od njega zahteva sve - da bude Bugi Kazins, KAT, Embiid ili Jokić ili da bude sjajan "u piku" i uz to vrhunski "zaštitinik obruča", nema više trećeg, igra jednostavno ne trpi centra koji nije Jokić ili Gober. To su prototipi. Jednom će se trpeti odbrana, zbog svega što donosi u napadu, igru celog tima, a drugog zato što toliko toga donosi u odbrani, a ima igru iz pika. Nažalost, Bobi je umiruća vrsta u košarci.

I baš zbog toga, njegov uspeh, da u današnje vreme bude u NBA je samim tim i veći. Svaka čast, Bobi!! Isto se dešava i sa niskim igračima bez šuta. Nastupilo je doba totalne košarke, pa ko živ ko mrtav.

Milos

pre 6 godina

To je mozda tad bilo moguce, sad ne moze Vajtsajd da ga savuva a ne Macvan.Problem je u njegovoj odbrani, koji verujem moze da se resi, i vredelo bi zrtvovati to, jer je covek zaista masina u napadu, ali je verovatno nedovoljno atraktivan za NBA, da bi se njemu cela ekipa prilagodjavala.

bvb

pre 6 godina

Za ove sto kazu da ga je Vujosevic "resio" Macvanom... Nije ga time branio vec centrima koji ga tukli cim primi loptu. Uostalom, pogledajte one serije kada ga Milutinov drzi sa obe ruke, cak ni ne gleda gde je lopta u trenutku kad se igra priblizi reketu. Naravno, to je prolazilo u nasem prvenstvu...

Laki

pre 6 godina

Čak protiv Majamija to i nije izgledalo toliko strašno, a imao je i nekoliko neverovatnih sprinteva, što govori da se on zaista trudi da eliminiše bar neke nedostatke. Da bi ga ekipa iskoristila potrebno je da ga uklopi sa određenim tipom igrača i da uvek bude s njima na parketu.Takođe, potrebno je da s vremena na vreme nekom u odbrani "odvali" ruku, da ga se malo uplaše, da pokaže snagu koju ima itd. Ne bih ja njega tako lako odbacivao.

Aca iz Šabca

pre 6 godina

auuuuuuuu.....ovo je velika, ogromna, super ogromna, vest u korist Bobija. 538 je izuzetno cenjena analiza. Nazvana po broju potrebnih mandata (electoral votes) prilikom predsedničkih izbora i gotovo uvek tačnih analiza.
Sad jedino ne znam koliki uticaj imaju u sportu, al u politici razbijaju!!!

coki

pre 6 godina

kako da ne,pogresna era....Jao Ming nije bio u pogresnoj eri a Marjanovic jeste?I 90-ih se gledala napredna statistika,Marberi jer zato uvek bio manje cenjen od nekih igraca koji su davali manja poena od njega.Ming je naucio da sutira trojke,brani nize igrace,igra ledjima ka kosu a da to ne bude posle jednog spustanja lopte.NBA je isti,ako si kvalitetan igrac igraces(doduse,moras da pogodis tim I trenera),Ako skripi u odbrani ili moras da naucis ili si Harden(toliko dobra u napadu da ce ostatak tima da pokriva tvoje greske u odbrani).Bobi cesto igra u garbidz tajmu,kada igra uvek je svez,odmoran a igra protiv ili rezervnih centara ili protov centara koji su vezali vec sad 35 utakmice sa 35 min po mecu 5 puta nedeljno.Procamo o Bobiju kao da je najbolji centra ikad,a on je na EP dosao odmoran,sa iskustvom od dve sezone u NBA i prosecno imao 10 poena i 3 skoka uz katastrofalno finale gde ga je nadigrao Gaspar Vidmar!Bobi je koristan u napadu ali Ne masina za koseve.

PlusMinus

pre 6 godina

Bobija ubija odbrana, sto je video svako ko ga je gledao na Evropskom. Sta vrede svi ti kosevi... Kada trener pogleda plus-minus vidi da tu nema neke vajde.

msn

pre 6 godina

Danas ljudi prozivaju kazinsa jer ne moze da vodi tim do pobeda i titula.A dajte mi jednog centra iz proslosti koji zna sve da radi kao on.Sila na postu,moze da napadne i prodorom kao bek,sutira trojke najopustenije,savrsena koordinacija pokreta,snaga,okretnost,dobra odbrana,deli asistencije.Da je rodjen pre 30 godina sada bi bio proglasavan za goata,ali kosarka je mnogo napredovala i centri ne mogu toliko da uticu na igru kao pre.Nijedan centar iz proslosti ne bi nista mnogo promenio u danasnjoj ligi izuzev o nila koji je anomalija

Anika

pre 6 godina

Srdjan Todorovic vrhunski glumac ?!?!?!?Ma dal me zezas ?!?!?!?
(Vuk, 05. januar 2018 17:54)
Ovakvim likovima je glumcina Radoš Bajić a kursadzije najbolja komedija

student

pre 6 godina

U nba, igra i košarka su na trećem mestu. Na prvom i drugom su, šoubiznis(marketing) i novac.
Jednostavno se Marjanović ne uklapa u taj njihov spektakl.
Analogija: jel bi ljudi gledali pre Srđana Todorovića, vrhunskog glumca, inteligentnog čoveka, sa mirnim i razumnim izjavama, kao sudiju u 'Ja imam talenat' ili Anu Nikolić koja će da vrišti, da se smeje i time diže marketing, rejting, pa samim tim i novac emisiji!?

za b93

pre 6 godina

Gomila igraca kroz istoriju je imala bolji napad nego odbranu (Hardena recimo stalno prozivaju za neigranje odbrane) i obrnuto (Rodman i Ben Valas, najlaksi primeri, nisu znali sta je kos) pa su bili vazni srafovi u svojim timovima. Niko ne kaze da Bobi treba da igra kao Cemberlen svojevremeno 47.6 minuta po utakmici ali je i 14 minuta godisnje cista glupost. Kosarka je timska igra, gde postoje rupe krpe se i trazi se gde si bolji i koristis. Bobi moze da zatrpa kos, da izbaci protivnickog centra zbog faulova itd.. Da je tako beskorisan kao sto vecina mudraca ovde prica zar bi ga jedan Greg Popovic uopste i dovodio u NBA?

delboj

pre 6 godina

Jedan iole dobar trener bi to itekako rijesio. Nego oni ne napustaju tu filozofiju, trci-sutni-skaci odmah, iako kroz tu filozofiju ne vidim da se ista pitaju kroz utakmicu.

vince carter

pre 6 godina

Kakvi povrsni komentari...ljudi nemate veze sa mozgom,kakav bre Bobi protiv Robinsona,Olajdzuvona i ostalih oni su za njega vrhunske atlete i znalci...Kazins?? Ispod prosecan defanzivac...koji naravno 90tih ne bi sutirao trojke...jer ne bi dosao iz buducnosti ccc :)) naravno da su i tada mnogi visoki igraci znali da sutiraju trojke samo se to manje koristilo..Olajdzovon,Barkli,Coleman,Laimber su itekako znali da pogode trojku kao i Sabonis..ali koji su bili mnogo pokretljiviji od Bobija,cak je i Rodman na jednom mecu Bulsa pogodio tri uzastopne trojke..imate na youtube!!! Plus je Kazins izuzetno mentalno slab!! Whiteside,drumond,gober,deandre i mnogi drugi ne sutiraju spolja..matori tim dankan je bio doktor za Kazinsa a kamoli u prajmu. Sto se Dzordana tice...Majkl iz Wizardsa je doktor za mnoge igrace,doktorske igre sa povredom kolena.

Kol

pre 6 godina

Steta ali zaista tacna analiza, koliko god da je u napadu nezaustavljiv, jer ili ce dati kos ili ce biti fauliran a kako mu bacanja idu odlicno to su opet garantovani poeni! Ali zato odbrana zaista skripi jesam pljuvao Van Gandija ali covek ipak vidi neke stvari bolje od nas obicnih smrtnika ili ne bi bio trener u NBA, steta sto neko rece morao bi ceo tim da igra za Bobija a to se ipak nece dogoditi, neka koristi minute sto bolje i neka uzima kintu!

Mladen

pre 6 godina

Ne bi se njegova karijera razlikovala ni da je igrao 90tih. Sta bi mu radili Onil, Olajdzuvan, Juing, Morning, Robinson, Sabonis...igraca kao sto je Bobi je uvek bilo i uvek su isto prolazili- Muresan, Bredli.

Tetak

pre 6 godina

Run & Gun kosarka zahteva jako mnogo znanja, fizicke spremnosti i tehnicke uvezbanosti. Nije poenta da svaka akcija prodje vec da vecina njih prodje. Mozda se na TVu to cini kao jurnjava bez plana i cilja ali uopste nije tako, to su brze kratke akcije pre svega smisljene koje ne daju protivniku da konkretizuje odbranu. Drugo sut je toliko napredovao da protiv dobrog sutera nema odbrane. E sada sve zavisi od ekipe i igraca u ekipi da li R&G prolazi kao kod GSW ili ne prolazi kao u Sakramentovom slucaju.

za b93

pre 6 godina

Sad procitah da ste spomenuli Rika Smitsa koji je igrao protiv Olajdzuvona, O'Nila, Robinsona, Juinga, Morninga, Mutomba itd neke sam vec i zaboravio. Osim sto je bio visok bio je prilicno tanak sa raspolozivim arsenalom... Iskreno koliko god da podrzavam Bobija ne bi se on bas protiv ovih nabrojanih bolje snasao. Mozda protiv Smitsa...

danevla

pre 6 godina

Da li je možda Van Gandi čuo za zonsku odbranu 1-3-1 npr?! Mogli bi na taj način odbranu prilagoditi Marjanoviću i sakriti njegove slabosti. Ali ne, uporno igraju čoveka, ne daj Bože da se nešto drugo pokuša dok je on u igri.

Milan

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coki, 5. januar 2018 18:10) # Link komentara


Druze Yao Ming se povukao pre 6-7god a igrao je od 2002(u Hjuston tada dosao iz Sangaj Sarksa za koji je nastupao 1997- 2002) i opet to je razlika od 15 godina...

Rocky Balboa

pre 6 godina

Da li je možda Van Gandi čuo za zonsku odbranu 1-3-1 npr?! Mogli bi na taj način odbranu prilagoditi Marjanoviću i sakriti njegove slabosti. Ali ne, uporno igraju čoveka, ne daj Bože da se nešto drugo pokuša dok je on u igri.
(danevla, 05. januar 2018 21:48)rijetko glup komentar, obzirom da je zona u NBA zabranjena

Branko Potezica

pre 6 godina

Boban Marjanović je rođen u pogrešnoj eri, nije evo ga iza Djordana https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2018&mm=01&dd=05&nav_id=1343691

akros

pre 6 godina

Za ove sto kazu da ga je Vujosevic "resio" Macvanom... Nije ga time branio vec centrima koji ga tukli cim primi loptu. Uostalom, pogledajte one serije kada ga Milutinov drzi sa obe ruke, cak ni ne gleda gde je lopta u trenutku kad se igra priblizi reketu. Naravno, to je prolazilo u nasem prvenstvu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 5. januar 2018 18:08)

Naravno, ali izgleda da se zaboravlja i da je Zvezda imala drugog centra - Cirbesa, koji je iz tog razloga i izneo finalnu seriju. Ostavite sad po strani te navijačke stvari, Bobi je zaista bio neupotrebljiv protiv niske petorke, ali te mane je video Radonja sezonu ranije, kada je čak i Gagić bio problem - zato je i tražen igrač Cirbesovog talenta i mogućnosti za narednu godinu. Bio je to protivodgovor. Radonjić je zaista bio trener koji je rastao zajedno sa timom.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(akros, 05. januar 2018 17:46)

Secam se i ja Duletove taktike kako neutralisati Bobija. Udri kako stignes, Milutinov najvise ali ni ostali ga nisu stedeli. Uostalom, ko je zaboravio ili ne zna postoji video na yt sa utakmice pa odgledajte.

Пеђа

pre 6 godina

По мени у тој анализи још фали чињеница да се може и мењати начин одбране кад је Боби на паркету. На пример на пик-у може се он спустити а да нападач са лоптом иде преко блока (тзв. шедоу). Ретко у тим случајевима долази до "поп" ситуације за нижег центра јер се на кратко отвара дриблинг нападачком беку.

Такође (добро не за НБА) се може и прећи на зону кад игра Боби. То је често радио Милојевић док је био још у Меги, тако да он прекрива цео рекет а вањнске позиције бекови.

Zagor

pre 6 godina

Pedja

Nije losa ideja. Po meni je odlicno resenje tzv. Ice, gde se plej postavlja u odbrani tako da igraca s loptom usmeri uz bocnu liniju jer tada centar ne mora da se krece mnogo, sto Bobiju odgovara. Tako prakticno dolazi do udvajanja. Svesno se ostavlja pop, ali u ovom slucaju je bolje to nego realizacija iz reketa. Pop se opet resava rotacijom visokog za sta Bobi nije dovoljno brz, ali moze da oteza pas jer je ogroman sa ogromnim rasponom ruku. Sve ovo moze timski da se iskontrolise, ali Van Gandi sigurno nije spreman sa toliko podredi igru nasem centru.

student

pre 6 godina

@ student 

analogija ti je na nivou emisije koju pratiš
(bios, 05. januar 2018 18:14)

Izvinite suvi intelektualci. Pa sigurno je bolja od zadruga, parova, farmi i ostalih za ispiranje mozga.
A sva sreća pa Srbija gleda samo kulturne dnevnike i emisije edukativnog karaktera.

drvobradi

pre 6 godina

Zbog clanka malo pogledah Barklijevu naprednu statistiku. Covek je bio monstrum. Ironicno, s obzirom koliko je voli.
@danevla
Najjaci komentar :D

student

pre 6 godina

U nba, igra i košarka su na trećem mestu. Na prvom i drugom su, šoubiznis(marketing) i novac.
Jednostavno se Marjanović ne uklapa u taj njihov spektakl.
Analogija: jel bi ljudi gledali pre Srđana Todorovića, vrhunskog glumca, inteligentnog čoveka, sa mirnim i razumnim izjavama, kao sudiju u 'Ja imam talenat' ili Anu Nikolić koja će da vrišti, da se smeje i time diže marketing, rejting, pa samim tim i novac emisiji!?

bvb

pre 6 godina

Za ove sto kazu da ga je Vujosevic "resio" Macvanom... Nije ga time branio vec centrima koji ga tukli cim primi loptu. Uostalom, pogledajte one serije kada ga Milutinov drzi sa obe ruke, cak ni ne gleda gde je lopta u trenutku kad se igra priblizi reketu. Naravno, to je prolazilo u nasem prvenstvu...

Mladen

pre 6 godina

Ne bi se njegova karijera razlikovala ni da je igrao 90tih. Sta bi mu radili Onil, Olajdzuvan, Juing, Morning, Robinson, Sabonis...igraca kao sto je Bobi je uvek bilo i uvek su isto prolazili- Muresan, Bredli.

coki

pre 6 godina

kako da ne,pogresna era....Jao Ming nije bio u pogresnoj eri a Marjanovic jeste?I 90-ih se gledala napredna statistika,Marberi jer zato uvek bio manje cenjen od nekih igraca koji su davali manja poena od njega.Ming je naucio da sutira trojke,brani nize igrace,igra ledjima ka kosu a da to ne bude posle jednog spustanja lopte.NBA je isti,ako si kvalitetan igrac igraces(doduse,moras da pogodis tim I trenera),Ako skripi u odbrani ili moras da naucis ili si Harden(toliko dobra u napadu da ce ostatak tima da pokriva tvoje greske u odbrani).Bobi cesto igra u garbidz tajmu,kada igra uvek je svez,odmoran a igra protiv ili rezervnih centara ili protov centara koji su vezali vec sad 35 utakmice sa 35 min po mecu 5 puta nedeljno.Procamo o Bobiju kao da je najbolji centra ikad,a on je na EP dosao odmoran,sa iskustvom od dve sezone u NBA i prosecno imao 10 poena i 3 skoka uz katastrofalno finale gde ga je nadigrao Gaspar Vidmar!Bobi je koristan u napadu ali Ne masina za koseve.

Branko Potezica

pre 6 godina

Boban Marjanović je rođen u pogrešnoj eri, nije evo ga iza Djordana https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2018&mm=01&dd=05&nav_id=1343691

danevla

pre 6 godina

Da li je možda Van Gandi čuo za zonsku odbranu 1-3-1 npr?! Mogli bi na taj način odbranu prilagoditi Marjanoviću i sakriti njegove slabosti. Ali ne, uporno igraju čoveka, ne daj Bože da se nešto drugo pokuša dok je on u igri.

msn

pre 6 godina

Danas ljudi prozivaju kazinsa jer ne moze da vodi tim do pobeda i titula.A dajte mi jednog centra iz proslosti koji zna sve da radi kao on.Sila na postu,moze da napadne i prodorom kao bek,sutira trojke najopustenije,savrsena koordinacija pokreta,snaga,okretnost,dobra odbrana,deli asistencije.Da je rodjen pre 30 godina sada bi bio proglasavan za goata,ali kosarka je mnogo napredovala i centri ne mogu toliko da uticu na igru kao pre.Nijedan centar iz proslosti ne bi nista mnogo promenio u danasnjoj ligi izuzev o nila koji je anomalija

akros

pre 6 godina

Iako sam cigan, sećam se da je Dule Vujošević imao sjajnu taktiku, kada bi neutralisao Marjanovića, tako što je stavljao na "peticu" Milana Mačvana. Mačvan koji je dovoljno snažan da ga telom odgura od koša, a isuviše brz i sa sasvim solidnim šutem, da ga Bobi ne može čuvati. Košarka se promenila, centar više nije centar, nego se od njega zahteva sve - da bude Bugi Kazins, KAT, Embiid ili Jokić ili da bude sjajan "u piku" i uz to vrhunski "zaštitinik obruča", nema više trećeg, igra jednostavno ne trpi centra koji nije Jokić ili Gober. To su prototipi. Jednom će se trpeti odbrana, zbog svega što donosi u napadu, igru celog tima, a drugog zato što toliko toga donosi u odbrani, a ima igru iz pika. Nažalost, Bobi je umiruća vrsta u košarci.

I baš zbog toga, njegov uspeh, da u današnje vreme bude u NBA je samim tim i veći. Svaka čast, Bobi!! Isto se dešava i sa niskim igračima bez šuta. Nastupilo je doba totalne košarke, pa ko živ ko mrtav.

PlusMinus

pre 6 godina

Bobija ubija odbrana, sto je video svako ko ga je gledao na Evropskom. Sta vrede svi ti kosevi... Kada trener pogleda plus-minus vidi da tu nema neke vajde.

delboj

pre 6 godina

Jedan iole dobar trener bi to itekako rijesio. Nego oni ne napustaju tu filozofiju, trci-sutni-skaci odmah, iako kroz tu filozofiju ne vidim da se ista pitaju kroz utakmicu.

student

pre 6 godina

@ student 

analogija ti je na nivou emisije koju pratiš
(bios, 05. januar 2018 18:14)

Izvinite suvi intelektualci. Pa sigurno je bolja od zadruga, parova, farmi i ostalih za ispiranje mozga.
A sva sreća pa Srbija gleda samo kulturne dnevnike i emisije edukativnog karaktera.

Milos

pre 6 godina

To je mozda tad bilo moguce, sad ne moze Vajtsajd da ga savuva a ne Macvan.Problem je u njegovoj odbrani, koji verujem moze da se resi, i vredelo bi zrtvovati to, jer je covek zaista masina u napadu, ali je verovatno nedovoljno atraktivan za NBA, da bi se njemu cela ekipa prilagodjavala.

Aca iz Šabca

pre 6 godina

auuuuuuuu.....ovo je velika, ogromna, super ogromna, vest u korist Bobija. 538 je izuzetno cenjena analiza. Nazvana po broju potrebnih mandata (electoral votes) prilikom predsedničkih izbora i gotovo uvek tačnih analiza.
Sad jedino ne znam koliki uticaj imaju u sportu, al u politici razbijaju!!!

vince carter

pre 6 godina

Kakvi povrsni komentari...ljudi nemate veze sa mozgom,kakav bre Bobi protiv Robinsona,Olajdzuvona i ostalih oni su za njega vrhunske atlete i znalci...Kazins?? Ispod prosecan defanzivac...koji naravno 90tih ne bi sutirao trojke...jer ne bi dosao iz buducnosti ccc :)) naravno da su i tada mnogi visoki igraci znali da sutiraju trojke samo se to manje koristilo..Olajdzovon,Barkli,Coleman,Laimber su itekako znali da pogode trojku kao i Sabonis..ali koji su bili mnogo pokretljiviji od Bobija,cak je i Rodman na jednom mecu Bulsa pogodio tri uzastopne trojke..imate na youtube!!! Plus je Kazins izuzetno mentalno slab!! Whiteside,drumond,gober,deandre i mnogi drugi ne sutiraju spolja..matori tim dankan je bio doktor za Kazinsa a kamoli u prajmu. Sto se Dzordana tice...Majkl iz Wizardsa je doktor za mnoge igrace,doktorske igre sa povredom kolena.

Laki

pre 6 godina

Čak protiv Majamija to i nije izgledalo toliko strašno, a imao je i nekoliko neverovatnih sprinteva, što govori da se on zaista trudi da eliminiše bar neke nedostatke. Da bi ga ekipa iskoristila potrebno je da ga uklopi sa određenim tipom igrača i da uvek bude s njima na parketu.Takođe, potrebno je da s vremena na vreme nekom u odbrani "odvali" ruku, da ga se malo uplaše, da pokaže snagu koju ima itd. Ne bih ja njega tako lako odbacivao.

Kol

pre 6 godina

Steta ali zaista tacna analiza, koliko god da je u napadu nezaustavljiv, jer ili ce dati kos ili ce biti fauliran a kako mu bacanja idu odlicno to su opet garantovani poeni! Ali zato odbrana zaista skripi jesam pljuvao Van Gandija ali covek ipak vidi neke stvari bolje od nas obicnih smrtnika ili ne bi bio trener u NBA, steta sto neko rece morao bi ceo tim da igra za Bobija a to se ipak nece dogoditi, neka koristi minute sto bolje i neka uzima kintu!

Rocky Balboa

pre 6 godina

Da li je možda Van Gandi čuo za zonsku odbranu 1-3-1 npr?! Mogli bi na taj način odbranu prilagoditi Marjanoviću i sakriti njegove slabosti. Ali ne, uporno igraju čoveka, ne daj Bože da se nešto drugo pokuša dok je on u igri.
(danevla, 05. januar 2018 21:48)rijetko glup komentar, obzirom da je zona u NBA zabranjena

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(akros, 05. januar 2018 17:46)

Secam se i ja Duletove taktike kako neutralisati Bobija. Udri kako stignes, Milutinov najvise ali ni ostali ga nisu stedeli. Uostalom, ko je zaboravio ili ne zna postoji video na yt sa utakmice pa odgledajte.

Anika

pre 6 godina

Srdjan Todorovic vrhunski glumac ?!?!?!?Ma dal me zezas ?!?!?!?
(Vuk, 05. januar 2018 17:54)
Ovakvim likovima je glumcina Radoš Bajić a kursadzije najbolja komedija

za b93

pre 6 godina

Gomila igraca kroz istoriju je imala bolji napad nego odbranu (Hardena recimo stalno prozivaju za neigranje odbrane) i obrnuto (Rodman i Ben Valas, najlaksi primeri, nisu znali sta je kos) pa su bili vazni srafovi u svojim timovima. Niko ne kaze da Bobi treba da igra kao Cemberlen svojevremeno 47.6 minuta po utakmici ali je i 14 minuta godisnje cista glupost. Kosarka je timska igra, gde postoje rupe krpe se i trazi se gde si bolji i koristis. Bobi moze da zatrpa kos, da izbaci protivnickog centra zbog faulova itd.. Da je tako beskorisan kao sto vecina mudraca ovde prica zar bi ga jedan Greg Popovic uopste i dovodio u NBA?

za b93

pre 6 godina

Sad procitah da ste spomenuli Rika Smitsa koji je igrao protiv Olajdzuvona, O'Nila, Robinsona, Juinga, Morninga, Mutomba itd neke sam vec i zaboravio. Osim sto je bio visok bio je prilicno tanak sa raspolozivim arsenalom... Iskreno koliko god da podrzavam Bobija ne bi se on bas protiv ovih nabrojanih bolje snasao. Mozda protiv Smitsa...

Milan

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coki, 5. januar 2018 18:10) # Link komentara


Druze Yao Ming se povukao pre 6-7god a igrao je od 2002(u Hjuston tada dosao iz Sangaj Sarksa za koji je nastupao 1997- 2002) i opet to je razlika od 15 godina...

Tetak

pre 6 godina

Run & Gun kosarka zahteva jako mnogo znanja, fizicke spremnosti i tehnicke uvezbanosti. Nije poenta da svaka akcija prodje vec da vecina njih prodje. Mozda se na TVu to cini kao jurnjava bez plana i cilja ali uopste nije tako, to su brze kratke akcije pre svega smisljene koje ne daju protivniku da konkretizuje odbranu. Drugo sut je toliko napredovao da protiv dobrog sutera nema odbrane. E sada sve zavisi od ekipe i igraca u ekipi da li R&G prolazi kao kod GSW ili ne prolazi kao u Sakramentovom slucaju.

Пеђа

pre 6 godina

По мени у тој анализи још фали чињеница да се може и мењати начин одбране кад је Боби на паркету. На пример на пик-у може се он спустити а да нападач са лоптом иде преко блока (тзв. шедоу). Ретко у тим случајевима долази до "поп" ситуације за нижег центра јер се на кратко отвара дриблинг нападачком беку.

Такође (добро не за НБА) се може и прећи на зону кад игра Боби. То је често радио Милојевић док је био још у Меги, тако да он прекрива цео рекет а вањнске позиције бекови.

akros

pre 6 godina

Za ove sto kazu da ga je Vujosevic "resio" Macvanom... Nije ga time branio vec centrima koji ga tukli cim primi loptu. Uostalom, pogledajte one serije kada ga Milutinov drzi sa obe ruke, cak ni ne gleda gde je lopta u trenutku kad se igra priblizi reketu. Naravno, to je prolazilo u nasem prvenstvu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bvb, 5. januar 2018 18:08)

Naravno, ali izgleda da se zaboravlja i da je Zvezda imala drugog centra - Cirbesa, koji je iz tog razloga i izneo finalnu seriju. Ostavite sad po strani te navijačke stvari, Bobi je zaista bio neupotrebljiv protiv niske petorke, ali te mane je video Radonja sezonu ranije, kada je čak i Gagić bio problem - zato je i tražen igrač Cirbesovog talenta i mogućnosti za narednu godinu. Bio je to protivodgovor. Radonjić je zaista bio trener koji je rastao zajedno sa timom.

Zagor

pre 6 godina

Pedja

Nije losa ideja. Po meni je odlicno resenje tzv. Ice, gde se plej postavlja u odbrani tako da igraca s loptom usmeri uz bocnu liniju jer tada centar ne mora da se krece mnogo, sto Bobiju odgovara. Tako prakticno dolazi do udvajanja. Svesno se ostavlja pop, ali u ovom slucaju je bolje to nego realizacija iz reketa. Pop se opet resava rotacijom visokog za sta Bobi nije dovoljno brz, ali moze da oteza pas jer je ogroman sa ogromnim rasponom ruku. Sve ovo moze timski da se iskontrolise, ali Van Gandi sigurno nije spreman sa toliko podredi igru nasem centru.

drvobradi

pre 6 godina

Zbog clanka malo pogledah Barklijevu naprednu statistiku. Covek je bio monstrum. Ironicno, s obzirom koliko je voli.
@danevla
Najjaci komentar :D