Sreda, 03.01.2018.

22:40

Gol Vilšira, sporan penal i Beljerinovo iskupljenje!

Fudbaleri Čelsija i Arsenala odigrali su nerešeno 2:2 u 22. kolu Premijer lige u fantastičnom londonskom derbiju.

Izvor: MLJ

Gol Vilšira, sporan penal i Beljerinovo iskupljenje! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

cinik ovdašnji

pre 6 godina

Hahaha, po minusima vidim da je sva pogrebna internet zajednica na zadatku...Umesto da se ušima pokrijete što ste onomad od Vilšajra pravili golobradog školarca, koga su mama i tata pustili da odigra sa Zvezdom, pa se posle vratio na domaće zadatke...

a

pre 6 godina

@polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere. Sancez bi igrao na kasicicu..? Covek koji je igrao prvu postavu za tim Barselone koji bi razneo taj Arsenal? Da nije Alexis losiji od Piresa? Sta sve ljudi ne lupetaju, da zadovoje svoju nostalgiju, strasno!

веверица

pre 6 godina

@polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere
да, "слажем" се потпуно.
али што би рекао стив кер, стварно не знам како то да објасним. у свим сферама људи напредују, само су спортисти све спорији, слабији, глупљи и трапавији. једино у спорту еволуција иде у назад. не знам. баш чудно.
ето, хари кејн, данас пуни, пре 15 година не би могао гол да да, а да се родио пре 60 година, не би могао ни за колубару из лазаревца да игра...
људи, шта ви пишете?!
данас се на утакмици претрчи по 12 до 15 километара у фул темпу, а у времену о којем ви причате (пре неких 20 година), само су гатузо и кафу трчали по 10 километара. шевченко вероватно неких 7-8 максимум. па наравно да у оваквом пакленом темпу техника не може да дође тако лако до изражаја. ти кажеш да кејн не би могао да да гол пре 20 година, а ја кажем да дејан савићевић, са својих претрчаних 4-5 километара, данас не би могао да игра у озбиљном клубу. а да га неко натера да претрчи 10, питање да ли би имао даха и снаге да буде "геније". односно није питање. наравно да не би.

Manga

pre 6 godina

Čitam da je bilo puno šansi zbog grešaka u odbrani. Onda gledajte utakmice gde su odbrane savršene, a na kraju bude 0:0. Utakmica puna tempa, naboja. Bravo!
(pera trta, 4. januar 2018 08:08)

Koliko ljudi nemaju pojma o fudbalu i engleskoj ligi, pa covjece velike ekipe igraju visoko osim murinja pa ne mozes da imas dobru odbranu jer se igra visoko i sjevaju kontre, pa chelsea je sinoc parkirao dupli autobus i letio gore u nevjerovatanu tranziciju..

веверица

pre 6 godina

Kakvo ludilo na kraju..jujujujuju
Msm da ce Wengera pre srcka udariti nego sto ce otici.
(esco, 3. januar 2018 22:44)
а што би ишао? да му дају пара колико гвардиоли или бар мурињу, освојио би премијер лигу са 30 бодова предности. док су њему најјскупља појачања џака и колашинац (и то сваке године по један), гвардиола сваке године доводи по 5 играча од по 30 милиона. као да венгер не би кидао да је могао у једном прелазном року да купи голмана и 4 одбрамбена за стартну поставу, као "геније" пеп. арсенал игра врхунски фудбал.

djaps

pre 6 godina

Sudije upropascuju svaku, ali svaku tekmu. Ne volim ni Arsenal ni Celsi, ali ne mogu dav erujem da je ono dosudjeno kao penal... Pa ono je mozda faul negde na sredini terena, kada je lagan tempo, pa kao ajde... preksinoc gol za Totenhem iz ofsajda ko kuca... upropastice sudije PL...

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Penal čist kao suza, naravno.

Ko dovodi u pitanje ovakav penal (direktan udarac u nogu igrača koji pokušava da kontroliše loptu), jednostavno je zalutao u fudbal, uključujući i autora naslova...

polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere.

pre 6 godina

Hari Kejn ima 54 gola u 2017. godini. Ne kažem da je bolji od bilo koga, samo ako njemu trebaju 3-4 šanse za gol, da ima bolju završnicu, dao bi 120, šta?
(gijon, 4. januar 2018 00:19)

ako vec uporedjujemo bivse i danasnje zvede, budimo posteni pa kazimo i to da je u ono vreme sevcenka, anrija drogbe itd nisu samo napadaci bili tehnicki a i fizicki potkovaniji od ovih danasnjih negu su i igraci sredine terena a narocito igraci sto igraju odbranu u ono vreme bili mnogo bolji nego sada.

kakvi su onda igraci igrali odbranu a koji sada igraju pa to je tuga. danas ne mozes izbrojati dobre defanzivce na prste jedne ruke.
pa taj kejn ne bi dao ni pola golova sto sad daje da naleti na nestu,maldinija,puyola, vidica,ferdinanda,stama,cannavara,cafua, terija i da ne nabrajam vise...a mogao bih da nabrajim jos gomilu dobrih defanzivaca.

samo radi uporedbe, od celog danasnjeg arsenala u onoj nepobedivoj ekipi iz 2004 bi mozda sancez igrao na kasicicu a ozil tamo neke kupove, ostali ne bi igrali ni za petlice.

danas su naprimer mesi i rondaldo jedine superzvezde, a ranije su imao takvih mnogo vise.

pera trta

pre 6 godina

Čitam da je bilo puno šansi zbog grešaka u odbrani. Onda gledajte utakmice gde su odbrane savršene, a na kraju bude 0:0. Utakmica puna tempa, naboja. Bravo!

Neznalica

pre 6 godina

Slažem se da je Morata imao tri šanse koje vrhunski centarfor pretvara u gol u 90% slučajeva. Ipak, mislim da je za centarfora mnogo važnije da ulazi u šanse. Neće svaki put promašivati. Takođe treba obratiti pažnju koliki je uticaj Morate na igru Čelzija. Za razliku od ostalih igrača na toj poziciji on praktično igra uz pomoć samo jednog igrača u napadu (Azar) i nosi celu protivničku odbranu na leđima. Bez takvog igrača Konte nikako ne bi mogao da sprovede igru koju želi. U tom pogledu je gotovo jednako važan kao i Azar. Na kraju krajeva ovaj bod je sasvim dovoljan Čelziju. Ne vidim kako neće završiti kao drugi u Premijeru na kraju godine.

keep tryin' JW

pre 6 godina

Koliko je na Vilsira uticala poseta Zvezdinoj trofejnoj sali, moze se videti u zadnje vreme, igra covek kao leptiric:)

Svako jutro se budi uz misao "Jednom cu i ja osvojiti to"

'Oces. Malo sutra.

Mića Gunner

pre 6 godina

Bravo Arsenal. Wenger je još jednom pokazao da je tata-mata za Kontea. U 6 medjusobnih utakmica do sada, Arsen je 3 puta izašao kao pobednik, 2 puta nerešeno dok je Italijan samo jednom uspeo da slavi.
Idemo Arsenal da ove godine osvojimo Ligu Evrope, a sledeće sezone Wenger se oprašta sa osvojenom titulom u Premijer ligi. Samo da što pre vidimo ledja izdajicama Ozilu i Sančezu i sve će doći na svoje mesto.

Dacha

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom? 
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe. 

Inace utakmica je bila vrhunska. 
(asdf, 3. januar 2018 23:23) 

Cak 4. Od kojih 3 cele sezone dobijaju sansu u LE i kupu, prvenstvu tesko. A cetvrti je golman?
Pa kad su Remzi, Naco, Loren i Kolasinac povredjeni, neko valjda mora da igra.
(Ross, 03. januar 2018 23:54)

Sustina njegovog komentara nije da neko mora da igra kad se neko iz startne postave povredi nego da i taj koji upadne je vrhunski igrac jer to se najbolje veceras videlo i da Zvezda nije igrala sa tamo nekim amaterima iz neke beton lige nego protiv odlicnih igraca koji zasluzuju svako postovanje a ne omalovazavanje od strane pre svega grobara pa onda i ostatka nase fudbalske scene!

kulja

pre 6 godina

Ne znam zasto ljudi stalno ..... za Kejhila,da je kiksara i da nema pojma. po meni on je sjajan defanzivac cvrst u duelu u skok igri fenomenalan pozrtvovan stalno uklizava baca se na loptu blokira udarce ume i gol da pogodi hoce da preuzme odgovornost. sto se tice utakmice Morata ocaj, sto se tice sandra voleo bih da dodje mislim da je malo probojniji od alonsa sto se tice napada ali Marko ima fantastican sut skok igru pas centarsut samo je malo sporiji sto se videlo protiv beljerina, drugo mislim da celziju fali neka svetska klasa od igraca moje zelje Karasko,Sancez,Dele ali,ili Ikardi kao klasican napadac ali prvo da se da sansa Bacuaiju. pozdrav

BlueBlueBlue

pre 6 godina

@"Penal nije bio,tj u ovakvoj utakmici se to ne svira.." - Gde se to ne svira?? Udari zvezdu tima po nozi bilo gde na terenu tako i to je faul, pa i penal ako je u kaznenom. Cist penal.

dado

pre 6 godina

Ljudi moji veceras sam gledao Las Palmas-Valensija (zbog kladione, cekao gg). Sad pogledam snimak Arsenal-Celzi, neznajuci rezultat, i mogu reci da mozda u spanskoj ligi ima vise tehnicki potkovanih igraca ali je igra spora i dosadna. To je takav smor od fudbala u odnosu na ovo, kao da sam gledao Javor-Backa pa Borusija-Totenhem u LS.

Darko

pre 6 godina

(Punisher, 03. januar 2018 23:45)

Grlili su se zato sto su igrali zajedno u Barseloni a ne zato sto bi on presao u plasticni Celsi. Cuj njemu sumnjivo haha

gijon

pre 6 godina

(1na1, 3. januar 2018 22:51)

Ja prvi patim sa tim mišljenjem da je pre sve u sportu bilo bolje. Ali činjenice ne lažu, najbolje sezone tih bivših (svakako vrhunskih igrača, koje i dalje volim više od svih današnjih) igrača:

Ševčenko 2000-01 (Milan) 51 utakmica - 34 gola
Anri 2003-04 (Arsenal) 51 utakmica - 39 golova
Drogba 2009-10 (Čelzi) 44 utakmice - 37 golova

Verovali ili ne, ovo su njihove najbolje sezone što se golova tiče.

Hari Kejn ima 54 gola u 2017. godini. Ne kažem da je bolji od bilo koga, samo ako njemu trebaju 3-4 šanse za gol, da ima bolju završnicu, dao bi 120, šta?

Туђман их основао, а идол им Вокри

pre 6 godina

Добра утакмица, најреалнији исход је подјела бодова. Да нема Азара, Челзи не би био у топ 5 сигурно. Мората, не знам, жалосно. Арсеналова одбрана попут Морате.

Туђман их основао, а идол им Вокри

pre 6 godina

Није енглеска лига број 1 па нуди овакве утакмице него су клубови поприлично изједначени. У ова 2 клуба има 5 првокласних играча, остало просјек.

Stefke

pre 6 godina

U mom selu bi Moratu posle ovakvih pronasaja u bunar spustili. PA OD ONE TRI SANSE MOJA BABA BI DALA BAR JEDAN GOL, SRAMOTA!!JOS JE LIK UPROPASTIO PAR SANSI LOSOM KRETNJOM...
Celsi da nadje krstenog napadaca, i bilo kakvu solidnu izmenu umesto Luiza ili Kejhila(kada se neko od njih povredi) i mogli bi oni i Barsu da ugroze. Kante i Bakajoko da dignu formu i svasta ce biti. P. S. Svaka cast onom ko je smislio da prodaju Matica najvecem rivalu i dovedu Bakajoka

Filip

pre 6 godina

Vilsir doktor i igrac utakmice. Penal nije bio,tj u ovakvoj utakmici se to ne svira.. I ovo je bio najbolji mec u Engleskoj do sad. Sve je prstalo,sansi,golova.. Haos

randomlik

pre 6 godina

Chelsea jednostavno mora da zadrzi Azara kako zna i ume jer je on njihov pored Kurtoe jedini vrhunski igrac, a ostali su prosek ili tu negde iznad. Moraju da mu daju kakav god ugovor i da izgrade tim oko njega jer ce tesko naci zamenu na trzistu, a on ce da napravi haos gde god da ode.

1na1

pre 6 godina

I jos nesto da dodam,ovaj mec je pravi pokazatelj kako stoji premijer liga.Da je najzanimljivija,jeste.Da je najkvalitetnija,nije.Moraju se ta dva pojma razdvojiti.Pa zamislite sta bi Barsa,Bajern,Real uradili na ovakvom mecu.Mislite da bi Lewa,Mesi,Ronaldo promasili 3 puta 1 na 1? Tesko...

Barsa Barsa

pre 6 godina

Odlicna utakmica, i za gledanje a uz ovakvu igru mozez i da popijes nesto. Ali kako se kaze, utakmica prepuna erorra, gotovo svaka sansa bila posle gresaka sto veznog reda sto odbrane i jedne i druge ekipe. Cini mise da Celzijeva odbrana nije vise toliko snazna kao sto je nekad bila, dosta supljine.

asdf

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom?
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe.

Inace utakmica je bila vrhunska.

Pedja

pre 6 godina

Jedna veoma dobra utakmica,odlican tempo,nije bilo preteranog kalkulisanja i cuvanja rezultata.Kao navijac Celsija moram priznati da je penal bio prestrogo dosudjen,postojao je kontakt ali ne toliko jak za penal.Kao i uvek komentarisacu igrace Celsija..Kurtoa fenomenalan,imao je nekoliko odlicnih intervencija,cak kompletna odbrana na ovoj utakmici je bila dosta dobra i pored primljena 2 gola,sve vise me odusevljava mladi Kristensen.Alonso da se prebaci u napad :-) Azpi odlicno sacuvao Aleksisa iako je ovaj imao onu jednu dobru sansu.Kejhil sasvim dobar.Kante jako los ovu utakmicu,cak je u padu forme neko vreme,imao je nekoliko oduzetih lopti ali i dosta izgubljenih,Bakayoko nije bio los,nije imao mnogo gresaka i popravlja duel igru,Fabregas solidan,kada brze pronalazi resenja sve to deluje mnogo bolje,Mozes veoma slab,nista nije uradio ni u napadu ni u odbrani,cak je mozda bio bolji u odbrani,Azar solidan,nije bas u punoj formi ali nije lose.Morata OCAJAN,kao sto sam pre pisao covek ume da da gol samo glavom,tri stopostotne sanse i on sve tri masi,pravi ocaj,mogao bi Konte da ga ohladi malo i da sansu Bacuaiju,verujem da bi Bacuaji dao bar gol iz onih sansi.Sve u svemu realan rezultat,Celsi mora da se pojaca pre svega na desnom krilu i potreban je jedan kreativni veznjak,ostalo je solidno.Chelsea till i die!

Boyan

pre 6 godina

Danas me Morata podseti na Toresa iz najgorih dana,da se igra glavomet bio bi jedan od najboljih ovako kad koristi noge ispada smešan.Još letos se vidlo da su i Junajted i Čelsi bacili pare za napadače i ne zna se ko je više razočarao,mrtva trka za sad.Za Moratu sam i ranije znao da je dečko rođen za đžokera sa klupe i greh mu je dati da igra celu utakmicu.Očekivao sam od Kontea da će Wilian ranije ući i zameniti Moratu koji je ubedljivo danas bio najgori pojedinac ali ne on ga ostavlja do samog kraja da se ovaj obruka za sve pare.Čelsiju pod hitno treba prvoklasni napadač tipa Ikardi koji bi radio posao ko Salah u Liverpulu.Nije mi jasno ako dovedu Sandra šta će sa Alonsom ,onakav igrač zaslužuje da bude prekomandovan u levo krilo kao svojevremeno Bejl.Šta reći,ostaje žal za ispuštenom pobedom možda je ovako i najpoštenije,mislim da su danas odigrali tek 1/3 meča ostale dve očekuju nas vrlo brzo u kupu a tu bi Konte trebao malo da promeša karte ko sa Stoukom u prošlom kolu!

Mladen

pre 6 godina

Odlicna utakmica i pravi derbi, kad se setim koliko pljuju Salaha kako ne koristi sanse, a ovaj Mlrata i onaj Lukaku, kao napadaci ciji zadakat da postignu gol, mase kao nezdravi. Morata promasio zivot, na ovoj utakmici.

Paja

pre 6 godina

Zapakosta mora umesto Mozesa, koji je jednodimenzionalni igrač. Drinkvoter umesto Bakajoka. Ne igra Deni nešto spektakularno, ali je barem siguran na lopti. Dovesti levog beka a Alonsa komotno u napad umesto Morate :)

Palica

pre 6 godina

Čelzi sa Moratom,teško...
Odličan meč,Ali Konteove reakcije na promašaje gore pomenutog,jasno govore luksuz kakav poklon nije iskoristio Čelzi večeras.

gagi9

pre 6 godina

Celzi ako misli da zapreti Barsi hitno da se isprsi za spica. Mislim nekog ozbiljnog igraca koji bi zamenio Moratu.
Ovo je sramota primiti 2 gola od sturog Arsenala a promasiti 5 zicera.
Konte vadi pare.

nerealno posmatranje

pre 6 godina

@1na1 u pravu si.Upravo ta tri tima i mozda Juve i PSG mogu da urade to sto si rekao. Ali pazi to su 4 lige a gde su svi ostali timovi,nisu ni blizu glavnoj sestorki premijer lige. Tih par klubova individualno i jesu bolji od ekipa kao sto su Celzi i Arsenal ali liga kao liga najzanimljivija je Engleska gde su timovi jaki ali ujednaceni.Samo se zapitaj da li bi radije gledao Viljareal vs Valensija,Sampdoria vs Inter,Nant vs Liona ili ARSENAL VS CELZI.

Punisher

pre 6 godina

U ovom trenutku Čelsiju ne treba Sandro pored onakve igračine kao što je Alonso,pod hitno im treba napadač,a večeras mi je baš bilo sumljivo ono grljenje Fabregasa i Sančeza,pomenuti bi se snašao u Čelsiju ko riba u vodi a da ne govorim koju bi tek satisfakciju imao protiv Barse.Ako i sada zataje transferi u ovom roku,posle večerašnjeg debakla Morate,Bačuaji bi trebao da dobije priliku,sigurno ne može da odigra gore nego li Morata večeras,em je puno jači u duelu i fale mu samo minuti igre kako bi dobio na samopouzdanju!

S’ tobom je lepši svaki dan...

pre 6 godina

Strašan meč! Svega je bilo, tempo ubitacan....nešto sto realno ni u jednoj drugoj ligi ne može da se vidi! I da još jedna stvar...u ovoj utakmici je nastupalo 5 igrača (računam i Ceha) koji su igrali i protiv Zvezde...

netko

pre 6 godina

mozda nisu cambers i holdong bas nesto pouzdani al su mnogo brzi od krljatora (jer uvek zaostane)koselnog i kornjace mertzakera, a to u ovakvim utakmicama gde se igra na brzinu puno znaci. cenim da bi arsenal dobio barem gol dva da oni igraju. pomenuta dvojica ne mogu da isprate ovako brze kontre.

monreala medju ove nikad ne racunam jer nije njegova pozicija da igra odbranu. izgleda da je lakse wegneru da stavi monreala od metar i zilet u odbranu umesto da kupi krstenog igraca za tu poziciju.

nego nema iwobija beskorisnog i odma igra drugacije izgleda, jedino ne razumem zasto njega niko nikad ne kritikuje.
sto se ceha tice, taj nije krsteni penal odbranio otkad je u arsenalu, dobar je golman i sve to ali to je ipak minus za njega.

nije ovaj arsenal toliko los koliko vapi za novim trenerom.

nego...gledajuci utakmicu..pa sve sam sigurniji da ce sancez u celzi...

Ross

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom?
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe.

Inace utakmica je bila vrhunska.
(asdf, 3. januar 2018 23:23)

Cak 4. Od kojih 3 cele sezone dobijaju sansu u LE i kupu, prvenstvu tesko. A cetvrti je golman?
Pa kad su Remzi, Naco, Loren i Kolasinac povredjeni, neko valjda mora da igra.

coki

pre 6 godina

Jelena....da su PSG,Bajern,Real i Barsa Imali raspored,tempo i tezinu utakmice koje ima Arsenal u PL i kupovima ne bi mogli da daju 7 komada jer bi jedva hodali od umora I batina igrajuci protiv Stouka,West Hema,Evertona,Barnlija,Sautemptona,Lestera a tek onda treba da igras sa Arsenalom,Liverpulom,Totinhemom,Junajtedom,Chelsijem i Cityjem.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Morata glavom ima najbolju zavrsnicu u ligi, dok mu je zavrsnica sa nogama katastrofa, razlika od prosle sezone je to sto bi Diego Costa veceras imao lagani hetrik. Nema veze idemo dalje na greskama se uci!

BlueFortress

pre 6 godina

Neverovatno...To je sve. Kako danas nisu Arsenalu dali 7 golova nije mi jasno, sramotna zavrsnica pogotovo Morate - apsolutna sramota da nije postigao het trik. Alonso bolje zavrsava nogama od njega...Doziveo sam flesbekove Toresa.
Bolje da su izgubili po meni, katastrofalne greske Arsenala nisu kaznili, Ceh i Kurtoa odlicni, Bakajoko kao june, Azar nezaustavljiv, Mozes ne moze 40 centarsuteva da probije pored prvog coveka itd...
Sledi pauza od 10 dana za PL ali igrace se kupovi u tom periodu, hoce li biti dobrih transfera? Sumnjam.
P S. Fantastican mec svakako.

Ђек

pre 6 godina

Мислим да за овај пенал
Треба Хазара казнити 12 месеци забране да мајстор пропусти све што може, а 5 својих милијона тј двоју годишњу плату да уплати у развој младих фудбалера нефолираната

1na1

pre 6 godina

Licno sam protiv onih ljudi koji stalno pricaju kako su nekad igraci bili bolji,kako su danasnji igraci smesni itd.Pratim fudbal vec nekih 15 godina i siguran sam da ako se jedna stvar promenila,to je efikasnost napadaca.Nekada pravi spic kad izadje sam ispred golamana,ti znas da je to sto posto gol,znaci nema sanse da Drogba,Anri,Sevcenko promase tako nesto.Ko je gledao mec,zna da se ovo odnosi na Moratu,decka koji je placen 80 miliona,a ne moze 3 puta 1 na 1 da realizuje.Sto je najtuznije,nije bio ni blizu.Platiti fudbalera koji nikada nije bio glavni napadac 80 miliona je suludo,Morata nema kvalitet za tako nesto i siguran sam da kada bi se bilo koji napadac nasao u njegovoj ulozi u Celziju,imao bi minimum istu statistiku kao on.I nije samo Morata u pitanju,pogledajte Lukakua,Lakazeta,pa cak i Kejna.Sve su to napadaci kojima treba bar 3-4 neverovatna promasaja da bi postigli jedan gol.Naravno,jos uvek su tu pravi spicevi kao Dijego Kosta,Luis Suarez,Aguero npr koji su mnogo efikasniji.Ne znam da li sam jedini kome to smeta,ali definitivno vredja inteligenciju da fudbaler kome je pozicija da postize golove sebi dopusti toliko promasaja.

lifeisgood

pre 6 godina

Svi ljubitelji fudbala nadam se da ste uzivali u vecerasnjem spektaklu od utakmice i steta sto morata nije pogodio za 2:3 ali i ovako je bilo uzivanje!!!!!

nesaneg

pre 6 godina

Luda utakmica, pravo je cudo da je prvo poluvreme zavrseno bez golova, ali zato neverovatna zavrsnica,golovi, precke, stative, prstalo je na sve strane, pravi derbi. Ovakve utakmice su razlog zbog kog je PL najgledanija liga na svetu (da ne ulazimo u raspravu da li je i najkvalitetnija, ukusi su razliciti). Chelsea je dobro izgurao ovaj praznicni period, od zadnjih 7 utakmica, 5 su dobili a 2 odigrali nereseno (Everton i sad Arsenal), ako nastave sa ovakvom formom, mogu do drugog mesta na kraju (City je ipak predaleko odmakao), ali i do trofeja u kupovima, pa mozda i da doguralu daleko u LS, dvomec sa Barsom ce biti izuzetno zanimljiv. Pozdrav svim ljubiteljima PL
COYB

Novak

pre 6 godina

Kroz Le, gde ce se u grupnoj fazi igrati sa mikro ekipama neogranicenog budzeta, do Ls. Znalo se i pre pocetka prosle sezone da nece biti medju prva 4, doduse imali su samo bod zaostatka. Ova sezona je jos surovija za njih, a ponovnim ne ucestvovanjem u Ls, mogli bi izgubiti oko pedeset miliona evra, sto bi znacilo oko sto miliona za dve sezone.

WengerOut

pre 6 godina

Ni p od penala, to je cinjenica! Ovakvo sudjenje Arsenal ima tokom citave sezone, a ne znam sta je razlog, jer realno nisu konkurenti za titulu. Vengerova taktika je bila katastrofalna! Zasto je drzao Ozila celu utakmicu, kada covek nije mogao da izdrzi vise od 60 min. Uz to, izvodjenje Lakazeta opet, ja ne razumem.

eastcoast

pre 6 godina

Morati bi Wenger trebao platiti večeru kad ga sretne u Londonu. Nažalost po moje topnike, Arsenal s ovakvom obranom nema šanse plasirati se u top 4.

Čekamo bolja vremena s novim trenerom.

ivan

pre 6 godina

kakva steta da jedan arsenal ima ovakvu odbranu,da poludi cojek zbog njih,chambers nije ni za ascoli plus onaj penal koji je stigao kad je trebalo da bude 2 0,dobro na kraj ne izgubise. uh kakva utakmica

boeee

pre 6 godina

Arsenal izadje sa odbranom u kojoj su Holding, Cembers i Metani Nils a Konte u fazonu nema veze igracu ja sa 13 stopera i 22 zadnja vezna. Strahota.

Uros

pre 6 godina

Jezivo koliko je Vengera pregazilo vreme. Objasnite coveku da vise ne trenira ekipu punu muskarcina iz ranih 2000ih koji apsolutno razumeju igru i sta trener od njih trazi. Trener sa verovatno najgorim "man-managementom" na svetu. Koliko je Arsenal nedisciplinovana ekipa. Posle oba gola posle 10 sekundi protivnik ulazi u gol sansu. Beljerin, Dzaka, Mustafi, MaitnlandNiles, Velbke. Igraci koji bez ikakakvog taktickom razmisljanja igraj fudbal. Takodje, Arsenal nema pravo kapitena vec punu deceniju.

woah

pre 6 godina

Kakav crni penal! Mogao je Arsenal i da primi i da da još 2 komada, ali je sudija definitivno upropastio opasnu tekmu. "Rekoh već da Džaki opada koncentracija u poslednjim minutima susreta" reče komentator po petnaesti put tokom prenošenja ove, a jedno pedeseti na poslednje 3 koje je prenosio, kada igra Arsenal. Osećam se kao da sam kažnjen kada krene prenos i čujem njegov glas.

Dzontra Volta

pre 6 godina

Arsenal je zasluzio pobedu,jos jedna utakmica u kojoj ih sudija unistava,mada mislim da bi primili gol svakako jer je Venger ocajan !!!Igra sa trojicom stopera,a nema ni dvojicu normalnih(Cejmbers komedija).Posle nepostojeceg penala, Celzi bolji(logicno) i zasluzeno postize drugi gol.Steta za Arsenal,nek se zahvale Vengeru !!!

Gajetano

pre 6 godina

Auuu, kakva lepotica od meca!!! Zao mi je, ali ovo samo Premijer liga moze da ponudi. Onaj ko nakon ovakvog SPEKTAKLA komentarise sudjenje, promasio je temu, ali potpuno. Remi najpravedniji ishod.

Nakon 1. poluvremena pomislio sam: ovo je najbolje poluvreme bez golova koje sam gledao u skorije vreme. A onda je doslo drugo poluvreme...

Pozdrav,

Nikola

pre 6 godina

Au, kakva utakmica! Bukvalno ne trepces dok gledas, ljudi vole ovako dinamican, brz fudbal i zato je i Premier liga tu gde jeste. P.S. Ne volim Arsenal ali apsolutno su zasluzili bod jer do penala (po meni nikakav) u drugom poluvremenu razbise Celsi. Ali cela utakmica 10+.

Mastsrmind

pre 6 godina

OVO JE OSTRVO!!!! OVO NIGDJE NA SVIJETU NEMAAA! KAKAV JE OVO MEČ........ MA OVO JE JOŠ BOLJE OD ARS - LIV... JA NE VJERUJEM JOS LJUDII... MORATA DOKAZAO DA NIJE KLASA, ENGLEZI PO KO ZNA KOJI PUT POKAZALI DA IMAJU NAJGORE SUDIJE NA SVIJETU...ITALIJAN MISLIO DA CE DA DOBIJE, A SVE DEFANZIVNE IZMJENE UVEO, BELJERINUU HVALA TI DO NEBAA!! NAJODVRATNIJI KLUB NECE MOCI NA 2. MJESTO! HVALA EKTORE NA DOBITKU NA KLADZI, A KONTEU SAMO JEDNA PORUKA - IGRAJ OFANZIVNO!! JA SAM I DALJE U ŠOKU, IZVINITE.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Neverovatno kakve zicere ovaj morata promasio.Realno mislim da je arsenal mogao da pobedi ali previse kiksiraju u odbrani i zbog toga je chelsea mogo da ih kazni.Mislim da ce oni tesko moci da se nadigravaju sa barsom jer njihovo glavno oruzje je kontra napad.Ako to barsa bude iskontrolisala moze da ih prodje

Dusan

pre 6 godina

Zvezda Arsenal Celzi egali...Partizanu je veci uspeh od prezimljavanja bio to sto je izvukao dva boda u derbijima, jer mu je Zvezda bila najtezi protivnik

boeee

pre 6 godina

Arsenal izadje sa odbranom u kojoj su Holding, Cembers i Metani Nils a Konte u fazonu nema veze igracu ja sa 13 stopera i 22 zadnja vezna. Strahota.

Gajetano

pre 6 godina

Auuu, kakva lepotica od meca!!! Zao mi je, ali ovo samo Premijer liga moze da ponudi. Onaj ko nakon ovakvog SPEKTAKLA komentarise sudjenje, promasio je temu, ali potpuno. Remi najpravedniji ishod.

Nakon 1. poluvremena pomislio sam: ovo je najbolje poluvreme bez golova koje sam gledao u skorije vreme. A onda je doslo drugo poluvreme...

Pozdrav,

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Morata glavom ima najbolju zavrsnicu u ligi, dok mu je zavrsnica sa nogama katastrofa, razlika od prosle sezone je to sto bi Diego Costa veceras imao lagani hetrik. Nema veze idemo dalje na greskama se uci!

1na1

pre 6 godina

Licno sam protiv onih ljudi koji stalno pricaju kako su nekad igraci bili bolji,kako su danasnji igraci smesni itd.Pratim fudbal vec nekih 15 godina i siguran sam da ako se jedna stvar promenila,to je efikasnost napadaca.Nekada pravi spic kad izadje sam ispred golamana,ti znas da je to sto posto gol,znaci nema sanse da Drogba,Anri,Sevcenko promase tako nesto.Ko je gledao mec,zna da se ovo odnosi na Moratu,decka koji je placen 80 miliona,a ne moze 3 puta 1 na 1 da realizuje.Sto je najtuznije,nije bio ni blizu.Platiti fudbalera koji nikada nije bio glavni napadac 80 miliona je suludo,Morata nema kvalitet za tako nesto i siguran sam da kada bi se bilo koji napadac nasao u njegovoj ulozi u Celziju,imao bi minimum istu statistiku kao on.I nije samo Morata u pitanju,pogledajte Lukakua,Lakazeta,pa cak i Kejna.Sve su to napadaci kojima treba bar 3-4 neverovatna promasaja da bi postigli jedan gol.Naravno,jos uvek su tu pravi spicevi kao Dijego Kosta,Luis Suarez,Aguero npr koji su mnogo efikasniji.Ne znam da li sam jedini kome to smeta,ali definitivno vredja inteligenciju da fudbaler kome je pozicija da postize golove sebi dopusti toliko promasaja.

eastcoast

pre 6 godina

Morati bi Wenger trebao platiti večeru kad ga sretne u Londonu. Nažalost po moje topnike, Arsenal s ovakvom obranom nema šanse plasirati se u top 4.

Čekamo bolja vremena s novim trenerom.

Nikola

pre 6 godina

Au, kakva utakmica! Bukvalno ne trepces dok gledas, ljudi vole ovako dinamican, brz fudbal i zato je i Premier liga tu gde jeste. P.S. Ne volim Arsenal ali apsolutno su zasluzili bod jer do penala (po meni nikakav) u drugom poluvremenu razbise Celsi. Ali cela utakmica 10+.

Filip

pre 6 godina

Vilsir doktor i igrac utakmice. Penal nije bio,tj u ovakvoj utakmici se to ne svira.. I ovo je bio najbolji mec u Engleskoj do sad. Sve je prstalo,sansi,golova.. Haos

BlueFortress

pre 6 godina

Neverovatno...To je sve. Kako danas nisu Arsenalu dali 7 golova nije mi jasno, sramotna zavrsnica pogotovo Morate - apsolutna sramota da nije postigao het trik. Alonso bolje zavrsava nogama od njega...Doziveo sam flesbekove Toresa.
Bolje da su izgubili po meni, katastrofalne greske Arsenala nisu kaznili, Ceh i Kurtoa odlicni, Bakajoko kao june, Azar nezaustavljiv, Mozes ne moze 40 centarsuteva da probije pored prvog coveka itd...
Sledi pauza od 10 dana za PL ali igrace se kupovi u tom periodu, hoce li biti dobrih transfera? Sumnjam.
P S. Fantastican mec svakako.

coki

pre 6 godina

Jelena....da su PSG,Bajern,Real i Barsa Imali raspored,tempo i tezinu utakmice koje ima Arsenal u PL i kupovima ne bi mogli da daju 7 komada jer bi jedva hodali od umora I batina igrajuci protiv Stouka,West Hema,Evertona,Barnlija,Sautemptona,Lestera a tek onda treba da igras sa Arsenalom,Liverpulom,Totinhemom,Junajtedom,Chelsijem i Cityjem.

Mladen

pre 6 godina

Odlicna utakmica i pravi derbi, kad se setim koliko pljuju Salaha kako ne koristi sanse, a ovaj Mlrata i onaj Lukaku, kao napadaci ciji zadakat da postignu gol, mase kao nezdravi. Morata promasio zivot, na ovoj utakmici.

Uros

pre 6 godina

Jezivo koliko je Vengera pregazilo vreme. Objasnite coveku da vise ne trenira ekipu punu muskarcina iz ranih 2000ih koji apsolutno razumeju igru i sta trener od njih trazi. Trener sa verovatno najgorim "man-managementom" na svetu. Koliko je Arsenal nedisciplinovana ekipa. Posle oba gola posle 10 sekundi protivnik ulazi u gol sansu. Beljerin, Dzaka, Mustafi, MaitnlandNiles, Velbke. Igraci koji bez ikakakvog taktickom razmisljanja igraj fudbal. Takodje, Arsenal nema pravo kapitena vec punu deceniju.

S’ tobom je lepši svaki dan...

pre 6 godina

Strašan meč! Svega je bilo, tempo ubitacan....nešto sto realno ni u jednoj drugoj ligi ne može da se vidi! I da još jedna stvar...u ovoj utakmici je nastupalo 5 igrača (računam i Ceha) koji su igrali i protiv Zvezde...

Ђек

pre 6 godina

Мислим да за овај пенал
Треба Хазара казнити 12 месеци забране да мајстор пропусти све што може, а 5 својих милијона тј двоју годишњу плату да уплати у развој младих фудбалера нефолираната

Punisher

pre 6 godina

U ovom trenutku Čelsiju ne treba Sandro pored onakve igračine kao što je Alonso,pod hitno im treba napadač,a večeras mi je baš bilo sumljivo ono grljenje Fabregasa i Sančeza,pomenuti bi se snašao u Čelsiju ko riba u vodi a da ne govorim koju bi tek satisfakciju imao protiv Barse.Ako i sada zataje transferi u ovom roku,posle večerašnjeg debakla Morate,Bačuaji bi trebao da dobije priliku,sigurno ne može da odigra gore nego li Morata večeras,em je puno jači u duelu i fale mu samo minuti igre kako bi dobio na samopouzdanju!

Paja

pre 6 godina

Zapakosta mora umesto Mozesa, koji je jednodimenzionalni igrač. Drinkvoter umesto Bakajoka. Ne igra Deni nešto spektakularno, ali je barem siguran na lopti. Dovesti levog beka a Alonsa komotno u napad umesto Morate :)

Ross

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom?
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe.

Inace utakmica je bila vrhunska.
(asdf, 3. januar 2018 23:23)

Cak 4. Od kojih 3 cele sezone dobijaju sansu u LE i kupu, prvenstvu tesko. A cetvrti je golman?
Pa kad su Remzi, Naco, Loren i Kolasinac povredjeni, neko valjda mora da igra.

Dzontra Volta

pre 6 godina

Arsenal je zasluzio pobedu,jos jedna utakmica u kojoj ih sudija unistava,mada mislim da bi primili gol svakako jer je Venger ocajan !!!Igra sa trojicom stopera,a nema ni dvojicu normalnih(Cejmbers komedija).Posle nepostojeceg penala, Celzi bolji(logicno) i zasluzeno postize drugi gol.Steta za Arsenal,nek se zahvale Vengeru !!!

Palica

pre 6 godina

Čelzi sa Moratom,teško...
Odličan meč,Ali Konteove reakcije na promašaje gore pomenutog,jasno govore luksuz kakav poklon nije iskoristio Čelzi večeras.

polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere.

pre 6 godina

Hari Kejn ima 54 gola u 2017. godini. Ne kažem da je bolji od bilo koga, samo ako njemu trebaju 3-4 šanse za gol, da ima bolju završnicu, dao bi 120, šta?
(gijon, 4. januar 2018 00:19)

ako vec uporedjujemo bivse i danasnje zvede, budimo posteni pa kazimo i to da je u ono vreme sevcenka, anrija drogbe itd nisu samo napadaci bili tehnicki a i fizicki potkovaniji od ovih danasnjih negu su i igraci sredine terena a narocito igraci sto igraju odbranu u ono vreme bili mnogo bolji nego sada.

kakvi su onda igraci igrali odbranu a koji sada igraju pa to je tuga. danas ne mozes izbrojati dobre defanzivce na prste jedne ruke.
pa taj kejn ne bi dao ni pola golova sto sad daje da naleti na nestu,maldinija,puyola, vidica,ferdinanda,stama,cannavara,cafua, terija i da ne nabrajam vise...a mogao bih da nabrajim jos gomilu dobrih defanzivaca.

samo radi uporedbe, od celog danasnjeg arsenala u onoj nepobedivoj ekipi iz 2004 bi mozda sancez igrao na kasicicu a ozil tamo neke kupove, ostali ne bi igrali ni za petlice.

danas su naprimer mesi i rondaldo jedine superzvezde, a ranije su imao takvih mnogo vise.

nerealno posmatranje

pre 6 godina

@1na1 u pravu si.Upravo ta tri tima i mozda Juve i PSG mogu da urade to sto si rekao. Ali pazi to su 4 lige a gde su svi ostali timovi,nisu ni blizu glavnoj sestorki premijer lige. Tih par klubova individualno i jesu bolji od ekipa kao sto su Celzi i Arsenal ali liga kao liga najzanimljivija je Engleska gde su timovi jaki ali ujednaceni.Samo se zapitaj da li bi radije gledao Viljareal vs Valensija,Sampdoria vs Inter,Nant vs Liona ili ARSENAL VS CELZI.

lifeisgood

pre 6 godina

Svi ljubitelji fudbala nadam se da ste uzivali u vecerasnjem spektaklu od utakmice i steta sto morata nije pogodio za 2:3 ali i ovako je bilo uzivanje!!!!!

gagi9

pre 6 godina

Celzi ako misli da zapreti Barsi hitno da se isprsi za spica. Mislim nekog ozbiljnog igraca koji bi zamenio Moratu.
Ovo je sramota primiti 2 gola od sturog Arsenala a promasiti 5 zicera.
Konte vadi pare.

WengerOut

pre 6 godina

Ni p od penala, to je cinjenica! Ovakvo sudjenje Arsenal ima tokom citave sezone, a ne znam sta je razlog, jer realno nisu konkurenti za titulu. Vengerova taktika je bila katastrofalna! Zasto je drzao Ozila celu utakmicu, kada covek nije mogao da izdrzi vise od 60 min. Uz to, izvodjenje Lakazeta opet, ja ne razumem.

ivan

pre 6 godina

kakva steta da jedan arsenal ima ovakvu odbranu,da poludi cojek zbog njih,chambers nije ni za ascoli plus onaj penal koji je stigao kad je trebalo da bude 2 0,dobro na kraj ne izgubise. uh kakva utakmica

Barsa Barsa

pre 6 godina

Odlicna utakmica, i za gledanje a uz ovakvu igru mozez i da popijes nesto. Ali kako se kaze, utakmica prepuna erorra, gotovo svaka sansa bila posle gresaka sto veznog reda sto odbrane i jedne i druge ekipe. Cini mise da Celzijeva odbrana nije vise toliko snazna kao sto je nekad bila, dosta supljine.

1na1

pre 6 godina

I jos nesto da dodam,ovaj mec je pravi pokazatelj kako stoji premijer liga.Da je najzanimljivija,jeste.Da je najkvalitetnija,nije.Moraju se ta dva pojma razdvojiti.Pa zamislite sta bi Barsa,Bajern,Real uradili na ovakvom mecu.Mislite da bi Lewa,Mesi,Ronaldo promasili 3 puta 1 na 1? Tesko...

Boyan

pre 6 godina

Danas me Morata podseti na Toresa iz najgorih dana,da se igra glavomet bio bi jedan od najboljih ovako kad koristi noge ispada smešan.Još letos se vidlo da su i Junajted i Čelsi bacili pare za napadače i ne zna se ko je više razočarao,mrtva trka za sad.Za Moratu sam i ranije znao da je dečko rođen za đžokera sa klupe i greh mu je dati da igra celu utakmicu.Očekivao sam od Kontea da će Wilian ranije ući i zameniti Moratu koji je ubedljivo danas bio najgori pojedinac ali ne on ga ostavlja do samog kraja da se ovaj obruka za sve pare.Čelsiju pod hitno treba prvoklasni napadač tipa Ikardi koji bi radio posao ko Salah u Liverpulu.Nije mi jasno ako dovedu Sandra šta će sa Alonsom ,onakav igrač zaslužuje da bude prekomandovan u levo krilo kao svojevremeno Bejl.Šta reći,ostaje žal za ispuštenom pobedom možda je ovako i najpoštenije,mislim da su danas odigrali tek 1/3 meča ostale dve očekuju nas vrlo brzo u kupu a tu bi Konte trebao malo da promeša karte ko sa Stoukom u prošlom kolu!

dado

pre 6 godina

Ljudi moji veceras sam gledao Las Palmas-Valensija (zbog kladione, cekao gg). Sad pogledam snimak Arsenal-Celzi, neznajuci rezultat, i mogu reci da mozda u spanskoj ligi ima vise tehnicki potkovanih igraca ali je igra spora i dosadna. To je takav smor od fudbala u odnosu na ovo, kao da sam gledao Javor-Backa pa Borusija-Totenhem u LS.

pera trta

pre 6 godina

Čitam da je bilo puno šansi zbog grešaka u odbrani. Onda gledajte utakmice gde su odbrane savršene, a na kraju bude 0:0. Utakmica puna tempa, naboja. Bravo!

nesaneg

pre 6 godina

Luda utakmica, pravo je cudo da je prvo poluvreme zavrseno bez golova, ali zato neverovatna zavrsnica,golovi, precke, stative, prstalo je na sve strane, pravi derbi. Ovakve utakmice su razlog zbog kog je PL najgledanija liga na svetu (da ne ulazimo u raspravu da li je i najkvalitetnija, ukusi su razliciti). Chelsea je dobro izgurao ovaj praznicni period, od zadnjih 7 utakmica, 5 su dobili a 2 odigrali nereseno (Everton i sad Arsenal), ako nastave sa ovakvom formom, mogu do drugog mesta na kraju (City je ipak predaleko odmakao), ali i do trofeja u kupovima, pa mozda i da doguralu daleko u LS, dvomec sa Barsom ce biti izuzetno zanimljiv. Pozdrav svim ljubiteljima PL
COYB

keep tryin' JW

pre 6 godina

Koliko je na Vilsira uticala poseta Zvezdinoj trofejnoj sali, moze se videti u zadnje vreme, igra covek kao leptiric:)

Svako jutro se budi uz misao "Jednom cu i ja osvojiti to"

'Oces. Malo sutra.

asdf

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom?
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe.

Inace utakmica je bila vrhunska.

Dacha

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom? 
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe. 

Inace utakmica je bila vrhunska. 
(asdf, 3. januar 2018 23:23) 

Cak 4. Od kojih 3 cele sezone dobijaju sansu u LE i kupu, prvenstvu tesko. A cetvrti je golman?
Pa kad su Remzi, Naco, Loren i Kolasinac povredjeni, neko valjda mora da igra.
(Ross, 03. januar 2018 23:54)

Sustina njegovog komentara nije da neko mora da igra kad se neko iz startne postave povredi nego da i taj koji upadne je vrhunski igrac jer to se najbolje veceras videlo i da Zvezda nije igrala sa tamo nekim amaterima iz neke beton lige nego protiv odlicnih igraca koji zasluzuju svako postovanje a ne omalovazavanje od strane pre svega grobara pa onda i ostatka nase fudbalske scene!

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Neverovatno kakve zicere ovaj morata promasio.Realno mislim da je arsenal mogao da pobedi ali previse kiksiraju u odbrani i zbog toga je chelsea mogo da ih kazni.Mislim da ce oni tesko moci da se nadigravaju sa barsom jer njihovo glavno oruzje je kontra napad.Ako to barsa bude iskontrolisala moze da ih prodje

djaps

pre 6 godina

Sudije upropascuju svaku, ali svaku tekmu. Ne volim ni Arsenal ni Celsi, ali ne mogu dav erujem da je ono dosudjeno kao penal... Pa ono je mozda faul negde na sredini terena, kada je lagan tempo, pa kao ajde... preksinoc gol za Totenhem iz ofsajda ko kuca... upropastice sudije PL...

Pedja

pre 6 godina

Jedna veoma dobra utakmica,odlican tempo,nije bilo preteranog kalkulisanja i cuvanja rezultata.Kao navijac Celsija moram priznati da je penal bio prestrogo dosudjen,postojao je kontakt ali ne toliko jak za penal.Kao i uvek komentarisacu igrace Celsija..Kurtoa fenomenalan,imao je nekoliko odlicnih intervencija,cak kompletna odbrana na ovoj utakmici je bila dosta dobra i pored primljena 2 gola,sve vise me odusevljava mladi Kristensen.Alonso da se prebaci u napad :-) Azpi odlicno sacuvao Aleksisa iako je ovaj imao onu jednu dobru sansu.Kejhil sasvim dobar.Kante jako los ovu utakmicu,cak je u padu forme neko vreme,imao je nekoliko oduzetih lopti ali i dosta izgubljenih,Bakayoko nije bio los,nije imao mnogo gresaka i popravlja duel igru,Fabregas solidan,kada brze pronalazi resenja sve to deluje mnogo bolje,Mozes veoma slab,nista nije uradio ni u napadu ni u odbrani,cak je mozda bio bolji u odbrani,Azar solidan,nije bas u punoj formi ali nije lose.Morata OCAJAN,kao sto sam pre pisao covek ume da da gol samo glavom,tri stopostotne sanse i on sve tri masi,pravi ocaj,mogao bi Konte da ga ohladi malo i da sansu Bacuaiju,verujem da bi Bacuaji dao bar gol iz onih sansi.Sve u svemu realan rezultat,Celsi mora da se pojaca pre svega na desnom krilu i potreban je jedan kreativni veznjak,ostalo je solidno.Chelsea till i die!

woah

pre 6 godina

Kakav crni penal! Mogao je Arsenal i da primi i da da još 2 komada, ali je sudija definitivno upropastio opasnu tekmu. "Rekoh već da Džaki opada koncentracija u poslednjim minutima susreta" reče komentator po petnaesti put tokom prenošenja ove, a jedno pedeseti na poslednje 3 koje je prenosio, kada igra Arsenal. Osećam se kao da sam kažnjen kada krene prenos i čujem njegov glas.

Mastsrmind

pre 6 godina

OVO JE OSTRVO!!!! OVO NIGDJE NA SVIJETU NEMAAA! KAKAV JE OVO MEČ........ MA OVO JE JOŠ BOLJE OD ARS - LIV... JA NE VJERUJEM JOS LJUDII... MORATA DOKAZAO DA NIJE KLASA, ENGLEZI PO KO ZNA KOJI PUT POKAZALI DA IMAJU NAJGORE SUDIJE NA SVIJETU...ITALIJAN MISLIO DA CE DA DOBIJE, A SVE DEFANZIVNE IZMJENE UVEO, BELJERINUU HVALA TI DO NEBAA!! NAJODVRATNIJI KLUB NECE MOCI NA 2. MJESTO! HVALA EKTORE NA DOBITKU NA KLADZI, A KONTEU SAMO JEDNA PORUKA - IGRAJ OFANZIVNO!! JA SAM I DALJE U ŠOKU, IZVINITE.

netko

pre 6 godina

mozda nisu cambers i holdong bas nesto pouzdani al su mnogo brzi od krljatora (jer uvek zaostane)koselnog i kornjace mertzakera, a to u ovakvim utakmicama gde se igra na brzinu puno znaci. cenim da bi arsenal dobio barem gol dva da oni igraju. pomenuta dvojica ne mogu da isprate ovako brze kontre.

monreala medju ove nikad ne racunam jer nije njegova pozicija da igra odbranu. izgleda da je lakse wegneru da stavi monreala od metar i zilet u odbranu umesto da kupi krstenog igraca za tu poziciju.

nego nema iwobija beskorisnog i odma igra drugacije izgleda, jedino ne razumem zasto njega niko nikad ne kritikuje.
sto se ceha tice, taj nije krsteni penal odbranio otkad je u arsenalu, dobar je golman i sve to ali to je ipak minus za njega.

nije ovaj arsenal toliko los koliko vapi za novim trenerom.

nego...gledajuci utakmicu..pa sve sam sigurniji da ce sancez u celzi...

веверица

pre 6 godina

Kakvo ludilo na kraju..jujujujuju
Msm da ce Wengera pre srcka udariti nego sto ce otici.
(esco, 3. januar 2018 22:44)
а што би ишао? да му дају пара колико гвардиоли или бар мурињу, освојио би премијер лигу са 30 бодова предности. док су њему најјскупља појачања џака и колашинац (и то сваке године по један), гвардиола сваке године доводи по 5 играча од по 30 милиона. као да венгер не би кидао да је могао у једном прелазном року да купи голмана и 4 одбрамбена за стартну поставу, као "геније" пеп. арсенал игра врхунски фудбал.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Penal čist kao suza, naravno.

Ko dovodi u pitanje ovakav penal (direktan udarac u nogu igrača koji pokušava da kontroliše loptu), jednostavno je zalutao u fudbal, uključujući i autora naslova...

Stefke

pre 6 godina

U mom selu bi Moratu posle ovakvih pronasaja u bunar spustili. PA OD ONE TRI SANSE MOJA BABA BI DALA BAR JEDAN GOL, SRAMOTA!!JOS JE LIK UPROPASTIO PAR SANSI LOSOM KRETNJOM...
Celsi da nadje krstenog napadaca, i bilo kakvu solidnu izmenu umesto Luiza ili Kejhila(kada se neko od njih povredi) i mogli bi oni i Barsu da ugroze. Kante i Bakajoko da dignu formu i svasta ce biti. P. S. Svaka cast onom ko je smislio da prodaju Matica najvecem rivalu i dovedu Bakajoka

веверица

pre 6 godina

@polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere
да, "слажем" се потпуно.
али што би рекао стив кер, стварно не знам како то да објасним. у свим сферама људи напредују, само су спортисти све спорији, слабији, глупљи и трапавији. једино у спорту еволуција иде у назад. не знам. баш чудно.
ето, хари кејн, данас пуни, пре 15 година не би могао гол да да, а да се родио пре 60 година, не би могао ни за колубару из лазаревца да игра...
људи, шта ви пишете?!
данас се на утакмици претрчи по 12 до 15 километара у фул темпу, а у времену о којем ви причате (пре неких 20 година), само су гатузо и кафу трчали по 10 километара. шевченко вероватно неких 7-8 максимум. па наравно да у оваквом пакленом темпу техника не може да дође тако лако до изражаја. ти кажеш да кејн не би могао да да гол пре 20 година, а ја кажем да дејан савићевић, са својих претрчаних 4-5 километара, данас не би могао да игра у озбиљном клубу. а да га неко натера да претрчи 10, питање да ли би имао даха и снаге да буде "геније". односно није питање. наравно да не би.

Darko

pre 6 godina

(Punisher, 03. januar 2018 23:45)

Grlili su se zato sto su igrali zajedno u Barseloni a ne zato sto bi on presao u plasticni Celsi. Cuj njemu sumnjivo haha

randomlik

pre 6 godina

Chelsea jednostavno mora da zadrzi Azara kako zna i ume jer je on njihov pored Kurtoe jedini vrhunski igrac, a ostali su prosek ili tu negde iznad. Moraju da mu daju kakav god ugovor i da izgrade tim oko njega jer ce tesko naci zamenu na trzistu, a on ce da napravi haos gde god da ode.

Туђман их основао, а идол им Вокри

pre 6 godina

Добра утакмица, најреалнији исход је подјела бодова. Да нема Азара, Челзи не би био у топ 5 сигурно. Мората, не знам, жалосно. Арсеналова одбрана попут Морате.

kulja

pre 6 godina

Ne znam zasto ljudi stalno ..... za Kejhila,da je kiksara i da nema pojma. po meni on je sjajan defanzivac cvrst u duelu u skok igri fenomenalan pozrtvovan stalno uklizava baca se na loptu blokira udarce ume i gol da pogodi hoce da preuzme odgovornost. sto se tice utakmice Morata ocaj, sto se tice sandra voleo bih da dodje mislim da je malo probojniji od alonsa sto se tice napada ali Marko ima fantastican sut skok igru pas centarsut samo je malo sporiji sto se videlo protiv beljerina, drugo mislim da celziju fali neka svetska klasa od igraca moje zelje Karasko,Sancez,Dele ali,ili Ikardi kao klasican napadac ali prvo da se da sansa Bacuaiju. pozdrav

Neznalica

pre 6 godina

Slažem se da je Morata imao tri šanse koje vrhunski centarfor pretvara u gol u 90% slučajeva. Ipak, mislim da je za centarfora mnogo važnije da ulazi u šanse. Neće svaki put promašivati. Takođe treba obratiti pažnju koliki je uticaj Morate na igru Čelzija. Za razliku od ostalih igrača na toj poziciji on praktično igra uz pomoć samo jednog igrača u napadu (Azar) i nosi celu protivničku odbranu na leđima. Bez takvog igrača Konte nikako ne bi mogao da sprovede igru koju želi. U tom pogledu je gotovo jednako važan kao i Azar. Na kraju krajeva ovaj bod je sasvim dovoljan Čelziju. Ne vidim kako neće završiti kao drugi u Premijeru na kraju godine.

Mića Gunner

pre 6 godina

Bravo Arsenal. Wenger je još jednom pokazao da je tata-mata za Kontea. U 6 medjusobnih utakmica do sada, Arsen je 3 puta izašao kao pobednik, 2 puta nerešeno dok je Italijan samo jednom uspeo da slavi.
Idemo Arsenal da ove godine osvojimo Ligu Evrope, a sledeće sezone Wenger se oprašta sa osvojenom titulom u Premijer ligi. Samo da što pre vidimo ledja izdajicama Ozilu i Sančezu i sve će doći na svoje mesto.

Туђман их основао, а идол им Вокри

pre 6 godina

Није енглеска лига број 1 па нуди овакве утакмице него су клубови поприлично изједначени. У ова 2 клуба има 5 првокласних играча, остало просјек.

Novak

pre 6 godina

Kroz Le, gde ce se u grupnoj fazi igrati sa mikro ekipama neogranicenog budzeta, do Ls. Znalo se i pre pocetka prosle sezone da nece biti medju prva 4, doduse imali su samo bod zaostatka. Ova sezona je jos surovija za njih, a ponovnim ne ucestvovanjem u Ls, mogli bi izgubiti oko pedeset miliona evra, sto bi znacilo oko sto miliona za dve sezone.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

@"Penal nije bio,tj u ovakvoj utakmici se to ne svira.." - Gde se to ne svira?? Udari zvezdu tima po nozi bilo gde na terenu tako i to je faul, pa i penal ako je u kaznenom. Cist penal.

gijon

pre 6 godina

(1na1, 3. januar 2018 22:51)

Ja prvi patim sa tim mišljenjem da je pre sve u sportu bilo bolje. Ali činjenice ne lažu, najbolje sezone tih bivših (svakako vrhunskih igrača, koje i dalje volim više od svih današnjih) igrača:

Ševčenko 2000-01 (Milan) 51 utakmica - 34 gola
Anri 2003-04 (Arsenal) 51 utakmica - 39 golova
Drogba 2009-10 (Čelzi) 44 utakmice - 37 golova

Verovali ili ne, ovo su njihove najbolje sezone što se golova tiče.

Hari Kejn ima 54 gola u 2017. godini. Ne kažem da je bolji od bilo koga, samo ako njemu trebaju 3-4 šanse za gol, da ima bolju završnicu, dao bi 120, šta?

a

pre 6 godina

@polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere. Sancez bi igrao na kasicicu..? Covek koji je igrao prvu postavu za tim Barselone koji bi razneo taj Arsenal? Da nije Alexis losiji od Piresa? Sta sve ljudi ne lupetaju, da zadovoje svoju nostalgiju, strasno!

Dusan

pre 6 godina

Zvezda Arsenal Celzi egali...Partizanu je veci uspeh od prezimljavanja bio to sto je izvukao dva boda u derbijima, jer mu je Zvezda bila najtezi protivnik

Manga

pre 6 godina

Čitam da je bilo puno šansi zbog grešaka u odbrani. Onda gledajte utakmice gde su odbrane savršene, a na kraju bude 0:0. Utakmica puna tempa, naboja. Bravo!
(pera trta, 4. januar 2018 08:08)

Koliko ljudi nemaju pojma o fudbalu i engleskoj ligi, pa covjece velike ekipe igraju visoko osim murinja pa ne mozes da imas dobru odbranu jer se igra visoko i sjevaju kontre, pa chelsea je sinoc parkirao dupli autobus i letio gore u nevjerovatanu tranziciju..

cinik ovdašnji

pre 6 godina

Hahaha, po minusima vidim da je sva pogrebna internet zajednica na zadatku...Umesto da se ušima pokrijete što ste onomad od Vilšajra pravili golobradog školarca, koga su mama i tata pustili da odigra sa Zvezdom, pa se posle vratio na domaće zadatke...

Ђек

pre 6 godina

Мислим да за овај пенал
Треба Хазара казнити 12 месеци забране да мајстор пропусти све што може, а 5 својих милијона тј двоју годишњу плату да уплати у развој младих фудбалера нефолираната

Mastsrmind

pre 6 godina

OVO JE OSTRVO!!!! OVO NIGDJE NA SVIJETU NEMAAA! KAKAV JE OVO MEČ........ MA OVO JE JOŠ BOLJE OD ARS - LIV... JA NE VJERUJEM JOS LJUDII... MORATA DOKAZAO DA NIJE KLASA, ENGLEZI PO KO ZNA KOJI PUT POKAZALI DA IMAJU NAJGORE SUDIJE NA SVIJETU...ITALIJAN MISLIO DA CE DA DOBIJE, A SVE DEFANZIVNE IZMJENE UVEO, BELJERINUU HVALA TI DO NEBAA!! NAJODVRATNIJI KLUB NECE MOCI NA 2. MJESTO! HVALA EKTORE NA DOBITKU NA KLADZI, A KONTEU SAMO JEDNA PORUKA - IGRAJ OFANZIVNO!! JA SAM I DALJE U ŠOKU, IZVINITE.

Dusan

pre 6 godina

Zvezda Arsenal Celzi egali...Partizanu je veci uspeh od prezimljavanja bio to sto je izvukao dva boda u derbijima, jer mu je Zvezda bila najtezi protivnik

asdf

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom?
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe.

Inace utakmica je bila vrhunska.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Penal čist kao suza, naravno.

Ko dovodi u pitanje ovakav penal (direktan udarac u nogu igrača koji pokušava da kontroliše loptu), jednostavno je zalutao u fudbal, uključujući i autora naslova...

1na1

pre 6 godina

I jos nesto da dodam,ovaj mec je pravi pokazatelj kako stoji premijer liga.Da je najzanimljivija,jeste.Da je najkvalitetnija,nije.Moraju se ta dva pojma razdvojiti.Pa zamislite sta bi Barsa,Bajern,Real uradili na ovakvom mecu.Mislite da bi Lewa,Mesi,Ronaldo promasili 3 puta 1 na 1? Tesko...

Mića Gunner

pre 6 godina

Bravo Arsenal. Wenger je još jednom pokazao da je tata-mata za Kontea. U 6 medjusobnih utakmica do sada, Arsen je 3 puta izašao kao pobednik, 2 puta nerešeno dok je Italijan samo jednom uspeo da slavi.
Idemo Arsenal da ove godine osvojimo Ligu Evrope, a sledeće sezone Wenger se oprašta sa osvojenom titulom u Premijer ligi. Samo da što pre vidimo ledja izdajicama Ozilu i Sančezu i sve će doći na svoje mesto.

Ross

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom?
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe.

Inace utakmica je bila vrhunska.
(asdf, 3. januar 2018 23:23)

Cak 4. Od kojih 3 cele sezone dobijaju sansu u LE i kupu, prvenstvu tesko. A cetvrti je golman?
Pa kad su Remzi, Naco, Loren i Kolasinac povredjeni, neko valjda mora da igra.

1na1

pre 6 godina

Licno sam protiv onih ljudi koji stalno pricaju kako su nekad igraci bili bolji,kako su danasnji igraci smesni itd.Pratim fudbal vec nekih 15 godina i siguran sam da ako se jedna stvar promenila,to je efikasnost napadaca.Nekada pravi spic kad izadje sam ispred golamana,ti znas da je to sto posto gol,znaci nema sanse da Drogba,Anri,Sevcenko promase tako nesto.Ko je gledao mec,zna da se ovo odnosi na Moratu,decka koji je placen 80 miliona,a ne moze 3 puta 1 na 1 da realizuje.Sto je najtuznije,nije bio ni blizu.Platiti fudbalera koji nikada nije bio glavni napadac 80 miliona je suludo,Morata nema kvalitet za tako nesto i siguran sam da kada bi se bilo koji napadac nasao u njegovoj ulozi u Celziju,imao bi minimum istu statistiku kao on.I nije samo Morata u pitanju,pogledajte Lukakua,Lakazeta,pa cak i Kejna.Sve su to napadaci kojima treba bar 3-4 neverovatna promasaja da bi postigli jedan gol.Naravno,jos uvek su tu pravi spicevi kao Dijego Kosta,Luis Suarez,Aguero npr koji su mnogo efikasniji.Ne znam da li sam jedini kome to smeta,ali definitivno vredja inteligenciju da fudbaler kome je pozicija da postize golove sebi dopusti toliko promasaja.

Gajetano

pre 6 godina

Auuu, kakva lepotica od meca!!! Zao mi je, ali ovo samo Premijer liga moze da ponudi. Onaj ko nakon ovakvog SPEKTAKLA komentarise sudjenje, promasio je temu, ali potpuno. Remi najpravedniji ishod.

Nakon 1. poluvremena pomislio sam: ovo je najbolje poluvreme bez golova koje sam gledao u skorije vreme. A onda je doslo drugo poluvreme...

Pozdrav,

coki

pre 6 godina

Jelena....da su PSG,Bajern,Real i Barsa Imali raspored,tempo i tezinu utakmice koje ima Arsenal u PL i kupovima ne bi mogli da daju 7 komada jer bi jedva hodali od umora I batina igrajuci protiv Stouka,West Hema,Evertona,Barnlija,Sautemptona,Lestera a tek onda treba da igras sa Arsenalom,Liverpulom,Totinhemom,Junajtedom,Chelsijem i Cityjem.

Dzontra Volta

pre 6 godina

Arsenal je zasluzio pobedu,jos jedna utakmica u kojoj ih sudija unistava,mada mislim da bi primili gol svakako jer je Venger ocajan !!!Igra sa trojicom stopera,a nema ni dvojicu normalnih(Cejmbers komedija).Posle nepostojeceg penala, Celzi bolji(logicno) i zasluzeno postize drugi gol.Steta za Arsenal,nek se zahvale Vengeru !!!

веверица

pre 6 godina

Kakvo ludilo na kraju..jujujujuju
Msm da ce Wengera pre srcka udariti nego sto ce otici.
(esco, 3. januar 2018 22:44)
а што би ишао? да му дају пара колико гвардиоли или бар мурињу, освојио би премијер лигу са 30 бодова предности. док су њему најјскупља појачања џака и колашинац (и то сваке године по један), гвардиола сваке године доводи по 5 играча од по 30 милиона. као да венгер не би кидао да је могао у једном прелазном року да купи голмана и 4 одбрамбена за стартну поставу, као "геније" пеп. арсенал игра врхунски фудбал.

lifeisgood

pre 6 godina

Svi ljubitelji fudbala nadam se da ste uzivali u vecerasnjem spektaklu od utakmice i steta sto morata nije pogodio za 2:3 ali i ovako je bilo uzivanje!!!!!

WengerOut

pre 6 godina

Ni p od penala, to je cinjenica! Ovakvo sudjenje Arsenal ima tokom citave sezone, a ne znam sta je razlog, jer realno nisu konkurenti za titulu. Vengerova taktika je bila katastrofalna! Zasto je drzao Ozila celu utakmicu, kada covek nije mogao da izdrzi vise od 60 min. Uz to, izvodjenje Lakazeta opet, ja ne razumem.

nerealno posmatranje

pre 6 godina

@1na1 u pravu si.Upravo ta tri tima i mozda Juve i PSG mogu da urade to sto si rekao. Ali pazi to su 4 lige a gde su svi ostali timovi,nisu ni blizu glavnoj sestorki premijer lige. Tih par klubova individualno i jesu bolji od ekipa kao sto su Celzi i Arsenal ali liga kao liga najzanimljivija je Engleska gde su timovi jaki ali ujednaceni.Samo se zapitaj da li bi radije gledao Viljareal vs Valensija,Sampdoria vs Inter,Nant vs Liona ili ARSENAL VS CELZI.

Filip

pre 6 godina

Vilsir doktor i igrac utakmice. Penal nije bio,tj u ovakvoj utakmici se to ne svira.. I ovo je bio najbolji mec u Engleskoj do sad. Sve je prstalo,sansi,golova.. Haos

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Morata glavom ima najbolju zavrsnicu u ligi, dok mu je zavrsnica sa nogama katastrofa, razlika od prosle sezone je to sto bi Diego Costa veceras imao lagani hetrik. Nema veze idemo dalje na greskama se uci!

Pedja

pre 6 godina

Jedna veoma dobra utakmica,odlican tempo,nije bilo preteranog kalkulisanja i cuvanja rezultata.Kao navijac Celsija moram priznati da je penal bio prestrogo dosudjen,postojao je kontakt ali ne toliko jak za penal.Kao i uvek komentarisacu igrace Celsija..Kurtoa fenomenalan,imao je nekoliko odlicnih intervencija,cak kompletna odbrana na ovoj utakmici je bila dosta dobra i pored primljena 2 gola,sve vise me odusevljava mladi Kristensen.Alonso da se prebaci u napad :-) Azpi odlicno sacuvao Aleksisa iako je ovaj imao onu jednu dobru sansu.Kejhil sasvim dobar.Kante jako los ovu utakmicu,cak je u padu forme neko vreme,imao je nekoliko oduzetih lopti ali i dosta izgubljenih,Bakayoko nije bio los,nije imao mnogo gresaka i popravlja duel igru,Fabregas solidan,kada brze pronalazi resenja sve to deluje mnogo bolje,Mozes veoma slab,nista nije uradio ni u napadu ni u odbrani,cak je mozda bio bolji u odbrani,Azar solidan,nije bas u punoj formi ali nije lose.Morata OCAJAN,kao sto sam pre pisao covek ume da da gol samo glavom,tri stopostotne sanse i on sve tri masi,pravi ocaj,mogao bi Konte da ga ohladi malo i da sansu Bacuaiju,verujem da bi Bacuaji dao bar gol iz onih sansi.Sve u svemu realan rezultat,Celsi mora da se pojaca pre svega na desnom krilu i potreban je jedan kreativni veznjak,ostalo je solidno.Chelsea till i die!

BlueFortress

pre 6 godina

Neverovatno...To je sve. Kako danas nisu Arsenalu dali 7 golova nije mi jasno, sramotna zavrsnica pogotovo Morate - apsolutna sramota da nije postigao het trik. Alonso bolje zavrsava nogama od njega...Doziveo sam flesbekove Toresa.
Bolje da su izgubili po meni, katastrofalne greske Arsenala nisu kaznili, Ceh i Kurtoa odlicni, Bakajoko kao june, Azar nezaustavljiv, Mozes ne moze 40 centarsuteva da probije pored prvog coveka itd...
Sledi pauza od 10 dana za PL ali igrace se kupovi u tom periodu, hoce li biti dobrih transfera? Sumnjam.
P S. Fantastican mec svakako.

S’ tobom je lepši svaki dan...

pre 6 godina

Strašan meč! Svega je bilo, tempo ubitacan....nešto sto realno ni u jednoj drugoj ligi ne može da se vidi! I da još jedna stvar...u ovoj utakmici je nastupalo 5 igrača (računam i Ceha) koji su igrali i protiv Zvezde...

boeee

pre 6 godina

Arsenal izadje sa odbranom u kojoj su Holding, Cembers i Metani Nils a Konte u fazonu nema veze igracu ja sa 13 stopera i 22 zadnja vezna. Strahota.

keep tryin' JW

pre 6 godina

Koliko je na Vilsira uticala poseta Zvezdinoj trofejnoj sali, moze se videti u zadnje vreme, igra covek kao leptiric:)

Svako jutro se budi uz misao "Jednom cu i ja osvojiti to"

'Oces. Malo sutra.

Neznalica

pre 6 godina

Slažem se da je Morata imao tri šanse koje vrhunski centarfor pretvara u gol u 90% slučajeva. Ipak, mislim da je za centarfora mnogo važnije da ulazi u šanse. Neće svaki put promašivati. Takođe treba obratiti pažnju koliki je uticaj Morate na igru Čelzija. Za razliku od ostalih igrača na toj poziciji on praktično igra uz pomoć samo jednog igrača u napadu (Azar) i nosi celu protivničku odbranu na leđima. Bez takvog igrača Konte nikako ne bi mogao da sprovede igru koju želi. U tom pogledu je gotovo jednako važan kao i Azar. Na kraju krajeva ovaj bod je sasvim dovoljan Čelziju. Ne vidim kako neće završiti kao drugi u Premijeru na kraju godine.

Uros

pre 6 godina

Jezivo koliko je Vengera pregazilo vreme. Objasnite coveku da vise ne trenira ekipu punu muskarcina iz ranih 2000ih koji apsolutno razumeju igru i sta trener od njih trazi. Trener sa verovatno najgorim "man-managementom" na svetu. Koliko je Arsenal nedisciplinovana ekipa. Posle oba gola posle 10 sekundi protivnik ulazi u gol sansu. Beljerin, Dzaka, Mustafi, MaitnlandNiles, Velbke. Igraci koji bez ikakakvog taktickom razmisljanja igraj fudbal. Takodje, Arsenal nema pravo kapitena vec punu deceniju.

woah

pre 6 godina

Kakav crni penal! Mogao je Arsenal i da primi i da da još 2 komada, ali je sudija definitivno upropastio opasnu tekmu. "Rekoh već da Džaki opada koncentracija u poslednjim minutima susreta" reče komentator po petnaesti put tokom prenošenja ove, a jedno pedeseti na poslednje 3 koje je prenosio, kada igra Arsenal. Osećam se kao da sam kažnjen kada krene prenos i čujem njegov glas.

netko

pre 6 godina

mozda nisu cambers i holdong bas nesto pouzdani al su mnogo brzi od krljatora (jer uvek zaostane)koselnog i kornjace mertzakera, a to u ovakvim utakmicama gde se igra na brzinu puno znaci. cenim da bi arsenal dobio barem gol dva da oni igraju. pomenuta dvojica ne mogu da isprate ovako brze kontre.

monreala medju ove nikad ne racunam jer nije njegova pozicija da igra odbranu. izgleda da je lakse wegneru da stavi monreala od metar i zilet u odbranu umesto da kupi krstenog igraca za tu poziciju.

nego nema iwobija beskorisnog i odma igra drugacije izgleda, jedino ne razumem zasto njega niko nikad ne kritikuje.
sto se ceha tice, taj nije krsteni penal odbranio otkad je u arsenalu, dobar je golman i sve to ali to je ipak minus za njega.

nije ovaj arsenal toliko los koliko vapi za novim trenerom.

nego...gledajuci utakmicu..pa sve sam sigurniji da ce sancez u celzi...

gagi9

pre 6 godina

Celzi ako misli da zapreti Barsi hitno da se isprsi za spica. Mislim nekog ozbiljnog igraca koji bi zamenio Moratu.
Ovo je sramota primiti 2 gola od sturog Arsenala a promasiti 5 zicera.
Konte vadi pare.

Туђман их основао, а идол им Вокри

pre 6 godina

Није енглеска лига број 1 па нуди овакве утакмице него су клубови поприлично изједначени. У ова 2 клуба има 5 првокласних играча, остало просјек.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

@"Penal nije bio,tj u ovakvoj utakmici se to ne svira.." - Gde se to ne svira?? Udari zvezdu tima po nozi bilo gde na terenu tako i to je faul, pa i penal ako je u kaznenom. Cist penal.

nesaneg

pre 6 godina

Luda utakmica, pravo je cudo da je prvo poluvreme zavrseno bez golova, ali zato neverovatna zavrsnica,golovi, precke, stative, prstalo je na sve strane, pravi derbi. Ovakve utakmice su razlog zbog kog je PL najgledanija liga na svetu (da ne ulazimo u raspravu da li je i najkvalitetnija, ukusi su razliciti). Chelsea je dobro izgurao ovaj praznicni period, od zadnjih 7 utakmica, 5 su dobili a 2 odigrali nereseno (Everton i sad Arsenal), ako nastave sa ovakvom formom, mogu do drugog mesta na kraju (City je ipak predaleko odmakao), ali i do trofeja u kupovima, pa mozda i da doguralu daleko u LS, dvomec sa Barsom ce biti izuzetno zanimljiv. Pozdrav svim ljubiteljima PL
COYB

djaps

pre 6 godina

Sudije upropascuju svaku, ali svaku tekmu. Ne volim ni Arsenal ni Celsi, ali ne mogu dav erujem da je ono dosudjeno kao penal... Pa ono je mozda faul negde na sredini terena, kada je lagan tempo, pa kao ajde... preksinoc gol za Totenhem iz ofsajda ko kuca... upropastice sudije PL...

Novak

pre 6 godina

Kroz Le, gde ce se u grupnoj fazi igrati sa mikro ekipama neogranicenog budzeta, do Ls. Znalo se i pre pocetka prosle sezone da nece biti medju prva 4, doduse imali su samo bod zaostatka. Ova sezona je jos surovija za njih, a ponovnim ne ucestvovanjem u Ls, mogli bi izgubiti oko pedeset miliona evra, sto bi znacilo oko sto miliona za dve sezone.

Dacha

pre 6 godina

Kako bese grobari,Arsenal protiv Zvezde izasao sa 5 timom i decom? 
A danas 4 igraca u prvoj postavi i 1 usao sa klupe. 

Inace utakmica je bila vrhunska. 
(asdf, 3. januar 2018 23:23) 

Cak 4. Od kojih 3 cele sezone dobijaju sansu u LE i kupu, prvenstvu tesko. A cetvrti je golman?
Pa kad su Remzi, Naco, Loren i Kolasinac povredjeni, neko valjda mora da igra.
(Ross, 03. januar 2018 23:54)

Sustina njegovog komentara nije da neko mora da igra kad se neko iz startne postave povredi nego da i taj koji upadne je vrhunski igrac jer to se najbolje veceras videlo i da Zvezda nije igrala sa tamo nekim amaterima iz neke beton lige nego protiv odlicnih igraca koji zasluzuju svako postovanje a ne omalovazavanje od strane pre svega grobara pa onda i ostatka nase fudbalske scene!

polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere.

pre 6 godina

Hari Kejn ima 54 gola u 2017. godini. Ne kažem da je bolji od bilo koga, samo ako njemu trebaju 3-4 šanse za gol, da ima bolju završnicu, dao bi 120, šta?
(gijon, 4. januar 2018 00:19)

ako vec uporedjujemo bivse i danasnje zvede, budimo posteni pa kazimo i to da je u ono vreme sevcenka, anrija drogbe itd nisu samo napadaci bili tehnicki a i fizicki potkovaniji od ovih danasnjih negu su i igraci sredine terena a narocito igraci sto igraju odbranu u ono vreme bili mnogo bolji nego sada.

kakvi su onda igraci igrali odbranu a koji sada igraju pa to je tuga. danas ne mozes izbrojati dobre defanzivce na prste jedne ruke.
pa taj kejn ne bi dao ni pola golova sto sad daje da naleti na nestu,maldinija,puyola, vidica,ferdinanda,stama,cannavara,cafua, terija i da ne nabrajam vise...a mogao bih da nabrajim jos gomilu dobrih defanzivaca.

samo radi uporedbe, od celog danasnjeg arsenala u onoj nepobedivoj ekipi iz 2004 bi mozda sancez igrao na kasicicu a ozil tamo neke kupove, ostali ne bi igrali ni za petlice.

danas su naprimer mesi i rondaldo jedine superzvezde, a ranije su imao takvih mnogo vise.

Nikola

pre 6 godina

Au, kakva utakmica! Bukvalno ne trepces dok gledas, ljudi vole ovako dinamican, brz fudbal i zato je i Premier liga tu gde jeste. P.S. Ne volim Arsenal ali apsolutno su zasluzili bod jer do penala (po meni nikakav) u drugom poluvremenu razbise Celsi. Ali cela utakmica 10+.

eastcoast

pre 6 godina

Morati bi Wenger trebao platiti večeru kad ga sretne u Londonu. Nažalost po moje topnike, Arsenal s ovakvom obranom nema šanse plasirati se u top 4.

Čekamo bolja vremena s novim trenerom.

Paja

pre 6 godina

Zapakosta mora umesto Mozesa, koji je jednodimenzionalni igrač. Drinkvoter umesto Bakajoka. Ne igra Deni nešto spektakularno, ali je barem siguran na lopti. Dovesti levog beka a Alonsa komotno u napad umesto Morate :)

Punisher

pre 6 godina

U ovom trenutku Čelsiju ne treba Sandro pored onakve igračine kao što je Alonso,pod hitno im treba napadač,a večeras mi je baš bilo sumljivo ono grljenje Fabregasa i Sančeza,pomenuti bi se snašao u Čelsiju ko riba u vodi a da ne govorim koju bi tek satisfakciju imao protiv Barse.Ako i sada zataje transferi u ovom roku,posle večerašnjeg debakla Morate,Bačuaji bi trebao da dobije priliku,sigurno ne može da odigra gore nego li Morata večeras,em je puno jači u duelu i fale mu samo minuti igre kako bi dobio na samopouzdanju!

Barsa Barsa

pre 6 godina

Odlicna utakmica, i za gledanje a uz ovakvu igru mozez i da popijes nesto. Ali kako se kaze, utakmica prepuna erorra, gotovo svaka sansa bila posle gresaka sto veznog reda sto odbrane i jedne i druge ekipe. Cini mise da Celzijeva odbrana nije vise toliko snazna kao sto je nekad bila, dosta supljine.

Darko

pre 6 godina

(Punisher, 03. januar 2018 23:45)

Grlili su se zato sto su igrali zajedno u Barseloni a ne zato sto bi on presao u plasticni Celsi. Cuj njemu sumnjivo haha

gijon

pre 6 godina

(1na1, 3. januar 2018 22:51)

Ja prvi patim sa tim mišljenjem da je pre sve u sportu bilo bolje. Ali činjenice ne lažu, najbolje sezone tih bivših (svakako vrhunskih igrača, koje i dalje volim više od svih današnjih) igrača:

Ševčenko 2000-01 (Milan) 51 utakmica - 34 gola
Anri 2003-04 (Arsenal) 51 utakmica - 39 golova
Drogba 2009-10 (Čelzi) 44 utakmice - 37 golova

Verovali ili ne, ovo su njihove najbolje sezone što se golova tiče.

Hari Kejn ima 54 gola u 2017. godini. Ne kažem da je bolji od bilo koga, samo ako njemu trebaju 3-4 šanse za gol, da ima bolju završnicu, dao bi 120, šta?

Stefke

pre 6 godina

U mom selu bi Moratu posle ovakvih pronasaja u bunar spustili. PA OD ONE TRI SANSE MOJA BABA BI DALA BAR JEDAN GOL, SRAMOTA!!JOS JE LIK UPROPASTIO PAR SANSI LOSOM KRETNJOM...
Celsi da nadje krstenog napadaca, i bilo kakvu solidnu izmenu umesto Luiza ili Kejhila(kada se neko od njih povredi) i mogli bi oni i Barsu da ugroze. Kante i Bakajoko da dignu formu i svasta ce biti. P. S. Svaka cast onom ko je smislio da prodaju Matica najvecem rivalu i dovedu Bakajoka

a

pre 6 godina

@polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere. Sancez bi igrao na kasicicu..? Covek koji je igrao prvu postavu za tim Barselone koji bi razneo taj Arsenal? Da nije Alexis losiji od Piresa? Sta sve ljudi ne lupetaju, da zadovoje svoju nostalgiju, strasno!

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Neverovatno kakve zicere ovaj morata promasio.Realno mislim da je arsenal mogao da pobedi ali previse kiksiraju u odbrani i zbog toga je chelsea mogo da ih kazni.Mislim da ce oni tesko moci da se nadigravaju sa barsom jer njihovo glavno oruzje je kontra napad.Ako to barsa bude iskontrolisala moze da ih prodje

pera trta

pre 6 godina

Čitam da je bilo puno šansi zbog grešaka u odbrani. Onda gledajte utakmice gde su odbrane savršene, a na kraju bude 0:0. Utakmica puna tempa, naboja. Bravo!

Manga

pre 6 godina

Čitam da je bilo puno šansi zbog grešaka u odbrani. Onda gledajte utakmice gde su odbrane savršene, a na kraju bude 0:0. Utakmica puna tempa, naboja. Bravo!
(pera trta, 4. januar 2018 08:08)

Koliko ljudi nemaju pojma o fudbalu i engleskoj ligi, pa covjece velike ekipe igraju visoko osim murinja pa ne mozes da imas dobru odbranu jer se igra visoko i sjevaju kontre, pa chelsea je sinoc parkirao dupli autobus i letio gore u nevjerovatanu tranziciju..

Palica

pre 6 godina

Čelzi sa Moratom,teško...
Odličan meč,Ali Konteove reakcije na promašaje gore pomenutog,jasno govore luksuz kakav poklon nije iskoristio Čelzi večeras.

Boyan

pre 6 godina

Danas me Morata podseti na Toresa iz najgorih dana,da se igra glavomet bio bi jedan od najboljih ovako kad koristi noge ispada smešan.Još letos se vidlo da su i Junajted i Čelsi bacili pare za napadače i ne zna se ko je više razočarao,mrtva trka za sad.Za Moratu sam i ranije znao da je dečko rođen za đžokera sa klupe i greh mu je dati da igra celu utakmicu.Očekivao sam od Kontea da će Wilian ranije ući i zameniti Moratu koji je ubedljivo danas bio najgori pojedinac ali ne on ga ostavlja do samog kraja da se ovaj obruka za sve pare.Čelsiju pod hitno treba prvoklasni napadač tipa Ikardi koji bi radio posao ko Salah u Liverpulu.Nije mi jasno ako dovedu Sandra šta će sa Alonsom ,onakav igrač zaslužuje da bude prekomandovan u levo krilo kao svojevremeno Bejl.Šta reći,ostaje žal za ispuštenom pobedom možda je ovako i najpoštenije,mislim da su danas odigrali tek 1/3 meča ostale dve očekuju nas vrlo brzo u kupu a tu bi Konte trebao malo da promeša karte ko sa Stoukom u prošlom kolu!

dado

pre 6 godina

Ljudi moji veceras sam gledao Las Palmas-Valensija (zbog kladione, cekao gg). Sad pogledam snimak Arsenal-Celzi, neznajuci rezultat, i mogu reci da mozda u spanskoj ligi ima vise tehnicki potkovanih igraca ali je igra spora i dosadna. To je takav smor od fudbala u odnosu na ovo, kao da sam gledao Javor-Backa pa Borusija-Totenhem u LS.

kulja

pre 6 godina

Ne znam zasto ljudi stalno ..... za Kejhila,da je kiksara i da nema pojma. po meni on je sjajan defanzivac cvrst u duelu u skok igri fenomenalan pozrtvovan stalno uklizava baca se na loptu blokira udarce ume i gol da pogodi hoce da preuzme odgovornost. sto se tice utakmice Morata ocaj, sto se tice sandra voleo bih da dodje mislim da je malo probojniji od alonsa sto se tice napada ali Marko ima fantastican sut skok igru pas centarsut samo je malo sporiji sto se videlo protiv beljerina, drugo mislim da celziju fali neka svetska klasa od igraca moje zelje Karasko,Sancez,Dele ali,ili Ikardi kao klasican napadac ali prvo da se da sansa Bacuaiju. pozdrav

ivan

pre 6 godina

kakva steta da jedan arsenal ima ovakvu odbranu,da poludi cojek zbog njih,chambers nije ni za ascoli plus onaj penal koji je stigao kad je trebalo da bude 2 0,dobro na kraj ne izgubise. uh kakva utakmica

Туђман их основао, а идол им Вокри

pre 6 godina

Добра утакмица, најреалнији исход је подјела бодова. Да нема Азара, Челзи не би био у топ 5 сигурно. Мората, не знам, жалосно. Арсеналова одбрана попут Морате.

веверица

pre 6 godina

@polupismeni naucnik ameter i ljubitelj teorija zavere
да, "слажем" се потпуно.
али што би рекао стив кер, стварно не знам како то да објасним. у свим сферама људи напредују, само су спортисти све спорији, слабији, глупљи и трапавији. једино у спорту еволуција иде у назад. не знам. баш чудно.
ето, хари кејн, данас пуни, пре 15 година не би могао гол да да, а да се родио пре 60 година, не би могао ни за колубару из лазаревца да игра...
људи, шта ви пишете?!
данас се на утакмици претрчи по 12 до 15 километара у фул темпу, а у времену о којем ви причате (пре неких 20 година), само су гатузо и кафу трчали по 10 километара. шевченко вероватно неких 7-8 максимум. па наравно да у оваквом пакленом темпу техника не може да дође тако лако до изражаја. ти кажеш да кејн не би могао да да гол пре 20 година, а ја кажем да дејан савићевић, са својих претрчаних 4-5 километара, данас не би могао да игра у озбиљном клубу. а да га неко натера да претрчи 10, питање да ли би имао даха и снаге да буде "геније". односно није питање. наравно да не би.

cinik ovdašnji

pre 6 godina

Hahaha, po minusima vidim da je sva pogrebna internet zajednica na zadatku...Umesto da se ušima pokrijete što ste onomad od Vilšajra pravili golobradog školarca, koga su mama i tata pustili da odigra sa Zvezdom, pa se posle vratio na domaće zadatke...

Mladen

pre 6 godina

Odlicna utakmica i pravi derbi, kad se setim koliko pljuju Salaha kako ne koristi sanse, a ovaj Mlrata i onaj Lukaku, kao napadaci ciji zadakat da postignu gol, mase kao nezdravi. Morata promasio zivot, na ovoj utakmici.

randomlik

pre 6 godina

Chelsea jednostavno mora da zadrzi Azara kako zna i ume jer je on njihov pored Kurtoe jedini vrhunski igrac, a ostali su prosek ili tu negde iznad. Moraju da mu daju kakav god ugovor i da izgrade tim oko njega jer ce tesko naci zamenu na trzistu, a on ce da napravi haos gde god da ode.