Sreda, 03.01.2018.

08:15

Teodosić 13-5-6, Bogdan solidan u porazu Kingsa

Srpski košarkaši Bogdan Bogdanović i Miloš Teodosić bili su solidni prethodne noći u NBA ligi.

Izvor: B92

Teodosiæ 13-5-6, Bogdan solidan u porazu Kingsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

nenad

pre 6 godina

Ja sam gledao utakmicu ali I slusao komentatore, u jednom momentu kazu “ sa Teodosicem tim ima skor 7-3 ( sada 8-3) sto nije slucajno” , kod nas ljudi imaju nerealnu sliku o NBA uglavnom ne shvatajuci da je ova liga bar 3 puta bolja i jaca od Evro lige I da bi svaki prosecan NBA igrac bio ubedljivo najbolji igrac u Evro klubu, sto znaci da su ove igre Bogdana I Tea odlicne, boljubuducnost u ligi ima Bogdan zbog godina... Jokic ce karijeru zavrsiti kao najbolji igrac iz bivse Juge u NBA I kao drugi bajbolji iz Evrope ( posle Novickog)

NebaCar

pre 6 godina

Poređenje sa Stoktonom, Nešom i sličnim legendarnim belim bekovima mogu da prave samo neznalice, jer to su igrači koji su veći deo karijere igrali po 70-82 utakmice godišnje, dakle radi se o vrhunskim atletama, bez obzira što su bili spakovani u frejm prosečnih ljudi od 180 i nešto. Pritom, ekstremni je bezobrazluk porediti Teodosića i njegov osrednji učinak u 12 odigranih utakmica- sa dvostrukim MVPjem lige i najboljim asistentom svih vremena. 
@hroničar lige, 03. januar 2018 17:15)

Ja sam poredio fizicki aspekt Teodosica sa tim igracima posto to potenciras uz procente, koji uglavnom rastu kako igrac ulazi u ritam a to znaci konstantan br odigranih utakmica, a ne karijeru u NBA u koju je ovaj tek krocio, a preporucujem svim ljudima koji daju svoje dijagnoze gledajuci vise statistiku nego utakmice da malo vise obrate paznju na igru zvanu kosarka, dakle osim poena i procenata, tu ulaze i kretnje, protok lopte, uticaj na druge saigrace, na tim, itd...

Kosarka se mnogo vise igra glavom, nego misicima, ENDE

Nas

hroničar lige

pre 6 godina

Pored gledanja samo u statistiku, zakljucujem da gledas u kuglu i prorices sudbinu, sad si jos i baba vanga
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NebaCar, 3. januar 2018 16:46)

Nije nikakva kristalna kugla nego realna procena stanja na Zapadu. Koga će to Klipersi da izbace iz trke za plej-of? Mogu eventualno da se uguraju na osmo mesto i onda idu na giljotinu Ratnicima i to je kraj. Ako misliš da će to biti dovoljan rezultat da ostavi Doka Riversa na klupi, svaka ti čast na poznavanju materije. Na početku sezone sam dao procenu da će Teo u najboljem slučaju imati slične proseke kao Ostin, evo sad se ispostavlja da sam ga daleko precenio. Ako stvarno pratiš Ligu i Teodosića, jasno ti je da se tamo igra fizička košarka daleko iznad njegovih mogućnosti: pa Teodosića su i u Evropi poslednjih godina uspevali da neutrališu fizički agresivnom odbranom, a to je ništa u odnosu na ono što se igra preko bare?! Poređenje sa Stoktonom, Nešom i sličnim legendarnim belim bekovima mogu da prave samo neznalice, jer to su igrači koji su veći deo karijere igrali po 70-82 utakmice godišnje, dakle radi se o vrhunskim atletama, bez obzira što su bili spakovani u frejm prosečnih ljudi od 180 i nešto. Pritom, ekstremni je bezobrazluk porediti Teodosića i njegov osrednji učinak u 12 odigranih utakmica- sa dvostrukim MVPjem lige i najboljim asistentom svih vremena. Sve u svemu, nemaš pojma dečko i bolje ti je ne blamiraj se više.

hroničar lige

pre 6 godina

(NebaCar, 3. januar 2018 13:14)

Da ne zaboravim: Džejson Vilijams je umeo da zakuca i na utakmici, a ne samo na treningu iz zaleta sa pola terena, a Hornasek je 16 godina šutirao 40% za tri poena. Ukratko, ljudi su bili sve što Teo NIJE i to u vremenu kad se igrala fizički daleko manje zahtevna košarka sa daleko manje forsiranja šuta za 3. Prema tome, još jednom, u ime svih objektivnih ljudi koji odbijaju da isključe mozak samo zato što se radi o našem košarkaškom reprezentativcu (kojeg sigurno ne gotiviš više nego ja) - molim te utuli, drži se ćufti i prestani da se blamiraš svojim neznanjem.

NebaCar

pre 6 godina

Radžon Rondo- čovek koji je pre neko veče upisao 25 asistencija, plej sa šampionskim pedigreom, dvostruki član prve i druge defanzivne petorke, već godinama ga ekipe prebacuju jedna drugoj kao vruć krompir. Jeste, čovek ima istoriju problematičnog ponašanja ali to nije glavni razlog. Glavni razlog je što plejmejker bez šuta nije upotrebljiv u savremenoj NBA košarci. Plejmejkera sa 35-30-75 procentima u Americi nazivaju "igračem bez šuta". Plejmejker bez šuta ne može biti više od neke pristojne role, pogotovo toliko mator i sklon povredama. Jedite se i pametujte koliko hoćete ali to je tako. Nebitno, Rivers verovatno dobija otkaz najkasnije na kraju sezone, Teo će biti trejdovan u neki Bruklin i hvala Bogu da se Ostin Rivers kojim slučajem ne zove Ostoja Rekić, jer ne bismo mogli da živimo od kuknjave što se momka ne poziva na All-Star, kad je očigledno najbolji bek lige.
(hroničar lige, 03. januar 2018 15:08)

Pored gledanja samo u statistiku, zakljucujem da gledas u kuglu i prorices sudbinu, sad si jos i baba vanga

Dvojnik

pre 6 godina

Jao al su zastarele te price kako ni Bodiroga nije imao sta da trazi u NBA zbog fizikalija, stoga i Teodosic treba da odustane?
Odkud vama to da Bodiroga ne bi uspeo tamo? Sta cemo sa Zek Rendolfom koji I sad u 37. Starter I najbolji igrac tima a ni u 27. Nije mogao iz mesta da zakuca sa svom Tom visinom, I Evo ga I dalje izdominira sve te mlade atlete sto su I brzi I skocniji od njega, e to je deco NBA.

gledao svaku

pre 6 godina

Posto znam da ima mnogo djece da odma navedem da su mi isto dragi svi nasi igraci.Sto se tice dosadasnjeg ucinka,Bogdan se fenomenalno snasao i sigurno ce imati mjesta u ligi ukoliko ga zaobidju povrede.Vec se istako kao najbolji perimetar defanzivac u ekipi Sakramenta,odlican je bal hendler za svoju poziciju sto je izuzetno bitno,ima odlicne brojke i od njega nisam ocekivao da ce imati ovakvu ruki sezonu.

Sto se tice Tea povreda ga je bas dobro omela.Nije u suterskoj formi,dosta otvorenih suteva promasi,vidi se umjetnost ali sut fali,ostavlja mu se dosta prostora kod pika,ne smije da udje pod kos a sut ga slabo sluzi,defanzivac ostane na centru pa se desi i dosta bacenih lopti u bunar.Organizajcija igre je tu ali ukoliko ubrzo ne popravi sut,minutaza bi mogla padati ali i Rivers zbog povreda nema neke alternative a ni pravog pnr igraca osim njega a koji je neophodan za igru Grifina i Dzordana.Slijede dva teska meca OKL i GS

hroničar lige

pre 6 godina

Radžon Rondo- čovek koji je pre neko veče upisao 25 asistencija, plej sa šampionskim pedigreom, dvostruki član prve i druge defanzivne petorke, već godinama ga ekipe prebacuju jedna drugoj kao vruć krompir. Jeste, čovek ima istoriju problematičnog ponašanja ali to nije glavni razlog. Glavni razlog je što plejmejker bez šuta nije upotrebljiv u savremenoj NBA košarci. Plejmejkera sa 35-30-75 procentima u Americi nazivaju "igračem bez šuta". Plejmejker bez šuta ne može biti više od neke pristojne role, pogotovo toliko mator i sklon povredama. Jedite se i pametujte koliko hoćete ali to je tako. Nebitno, Rivers verovatno dobija otkaz najkasnije na kraju sezone, Teo će biti trejdovan u neki Bruklin i hvala Bogu da se Ostin Rivers kojim slučajem ne zove Ostoja Rekić, jer ne bismo mogli da živimo od kuknjave što se momka ne poziva na All-Star, kad je očigledno najbolji bek lige.

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

Ljudi vi zaboravljate da su oni rukiji, da im je ovo prva sezona i da su jos na pocetku, ne znam sta ocekujete?...
(stylomf, 03. januar 2018 09:17)
Tebra, Teo 3 banke ima, jos koja godina i penzija...

St3fan KG

pre 6 godina

Uvek su najveći hejteri i dežurni pljuvači naših najboljih sportista bili oni koji ne bi mogli da igraju taj isti sport ni za svoju ekipu iz komšiluka

kole

pre 6 godina

Jel se to meni čini ili će Denver i ove godine vrlo verovatno da izvisi za plej of? Po mom mišljenju, Klipersi i Blejzersi sigurno ulaze a Nagetsi će do kraja boriti sa Pelikansima za to osmo mesto s tim što bih blagu prednost dao Pelikansima.
(konto, 3. januar 2018 11:13)

Ne slazem se, jer treba da se vrati Milsap. Ja mislim da Denver moze mnogo bolje od ovog sto prikazuje. Samo im fali da se prosiri rotacija i jasno definisu uloge, a to je na treneru. Ja predvidjam veliku borbu za poslednja 3 mesta u plejofu, a konacan rsplet zavisi od zimskih poteza i trejdova.

uros

pre 6 godina

@Martian

Covek izbrojao Teu 13 asistencija, racunajuci i one Americke gde kosarkas kad dobije loptu pa dribla pa pogodi se pise kao asistencija, i one prave, i one 'evropske' posle faula, i one koji su saigraci promasili zicere

NebaCar

pre 6 godina

Mogu da primetim da niko nije pogledao utakmicu, i svakom se daje za pravo da komentarise. Teo je imao izvanredno prvo poluvreme, sut 3/4 trojke, i 6 asistencija, i sigurno jedno tri zicera koji su saigracili promasili bukvalno ispod kosa, i takodje jedno 3-4 situacije gde Teo baca pas ispod kosa, igrac ostaje sam i fauliraju ga, i to se u NBA-u ne racuna kao asistencija. Iako pise samo 6 asistencija, realno je nekih desetak, a da se iskoristili ciste zicere, moglo je i na 12-13 sigurno. Takodje je i svojim trojkama prelomio mec. Cinjenica da je Teo stao u drugom poluvremenu, ali generalno cela ekipa je lose odigrala drugo poluvreme, Memfis je stisnuo odbranu, slabo kretanje igraca, i veoma losa igra Clippersa u drugom poluvremenu, posebno u trecoj cetvrtini. Kosarka nisu samo statisticki elementi, Teo je bukvalno prvi plej ekipe, organizuje svaki napad, zasluzan za tok lopte, moze i da ima 0 poena i 0 asistencija ali bitno je da ekipa pobedi, to je i uloga pleja. Takodje se dosta trudi i u odbrani, i veoma solidno obavlja taj deo posla. Ali ne, bitno je da ovi sto komentarisu znaju bolje od Dok Riversa, i ostalih strucnjaka.
(Martian, 03. januar 2018 12:59)

Druze dzaba objasnjavas nekima koji su loptu videli samo u tanjiru u vidu cufte
@statisticar_lige
@zoran

akros

pre 6 godina

"Suvi prosek" u NBA i to je šta? Ligu koju igra trenutno oko petsotina igrača. Nema bolje. Kako neko može onda biti "suvi prosek"? "Suvi prosek" može da bude Branko Jereminov u Tamišu, ne i igrač u NBA. Teodosić je vrhunski košarkaš, koji trenutno igra sasvim solidno u NBA, e to je Miloš Teodosić, kao i Bogdan i obojici je to prva sezona tamo. Otišli su kao najbolji evropski košarkaši, jedan rang su preskočili, otišli u NBA i tamo igraju sasvim solidno, daleko od "suvog proseka". Oni imaju sada sebi da dokažu nešto, a to je da mogu da igraju u jednoj elitnoj ligi koju godišnje ima privilegiju da igra samo petstotina košarkaša i ako se u njoj zadrže duže od par sezona i ako budu imali ovakve sezone, on će za sebe moći da kaže da je bio vrhunski košarkaš, jedan od najboljih na svetu. Ovde izgleda da ljudi uopšte ne razumeju tu perspektivu i gledaju je na osnovu nekih brojeva.

NebaCar

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32) 

Dzabe objasnjavas...ovde 90% ljudi (klinaca) blage veze sa kosarkom nemaju...prate taj sport od pre par godina. 
Belci se dovode da bi nekako rasno izjednacili ligu. To je svakom normalnom jasno, jer 99% dovedenih ne znaju ni da trce, a ne da igraju ovaj sport. 
Na zalost Teodosic, a ni Bogdnaovic ne mogu ni da prismrde toj ligi, a ne da igraju.
(zoran, 03. januar 2018 11:21)

Sve znalac do znalca jbte!
Ali vrh komentar ,,Belci se dovode da bi se liga rasno izjednacila,,
Trebalo bi te uhapsiti za glupost, jos kaze da bi svakom normalnom to trebalo da bude jasno, pa sinak ti si uvredio 99% normalnih ljudi sa tim rasistickim komentarom pod 1, a pod 2 veze sa kosarkom nemas kao ni ovaj statisticar.
Na kuglanje pa tamo komentarisi sa statisticarom, ne cekaj, trebalo bi i tamo ubaciti crne čunjeve da bi se rasno izjednacilo kuglanje, ne moze samo beli čunjevi

jimmy

pre 6 godina

I samo da dodam. Najbolji potez veceri, Teodosic, u TOP 5 on ima 2 highlightsa, i pre neko vece je imao, i sa Charlotom je imao jednu kljucnu trojku, a to vole Ameri i svi gledaju te highlitse.

guybrush

pre 6 godina

Bogdan sasvim solidan obzirom da je ušao u ekipu novajlija koji pokušavaju da se dokažu, Teo jako dobar iako statistika sem +/- to ne govori ali rezultati kad je on u postavi sve govore. A ove što nisu odgledali ni jednu (kingsa i klipersa) kao i prethodnih (fenera i cska) zamolio bih da ne komentarišu. I ne znam odakle Vam potreba da samo pljunete, čemu to .?.

NebaCar

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32) 

Po tebi igraci kao sto su Stiv Nesh, John Stokton, Jeff Hornacek, Jayson Williams i slicni igraci nikad nisu ni trebali da probaju NBA jer nisu bili atlete, pises na osnovu 15ak utakmica od kojih dolaze posle ozbiljne. povrede dosta njih, ovo ne pisem zato sto nekog gotivim, vec zato sto ljudi koji samo gledaju statistiku i onda krenu da palamude o nekim stvarima , nisu objektivni da iznose misljenja a da nisu ni pogledali 1 poluvreme utakmice. A sto se tice Belog, pa zar nije dovoljna cinjenica ta sto su ga zadrzali i sto je 6 igrac uz Crowdera, ali ti verovatno bolje znas od experta iz Minesotinog strucnog staba

Stara kuka

pre 6 godina

@Sramota je za najveću svjetsku košarkašku naciju da joj igrači prve postave beleže 11 i 13 poena!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 3. januar 2018 11:42)

Prva ne, al DRUGA svJetska DA!

Martian

pre 6 godina

Mogu da primetim da niko nije pogledao utakmicu, i svakom se daje za pravo da komentarise. Teo je imao izvanredno prvo poluvreme, sut 3/4 trojke, i 6 asistencija, i sigurno jedno tri zicera koji su saigracili promasili bukvalno ispod kosa, i takodje jedno 3-4 situacije gde Teo baca pas ispod kosa, igrac ostaje sam i fauliraju ga, i to se u NBA-u ne racuna kao asistencija. Iako pise samo 6 asistencija, realno je nekih desetak, a da se iskoristili ciste zicere, moglo je i na 12-13 sigurno. Takodje je i svojim trojkama prelomio mec. Cinjenica da je Teo stao u drugom poluvremenu, ali generalno cela ekipa je lose odigrala drugo poluvreme, Memfis je stisnuo odbranu, slabo kretanje igraca, i veoma losa igra Clippersa u drugom poluvremenu, posebno u trecoj cetvrtini. Kosarka nisu samo statisticki elementi, Teo je bukvalno prvi plej ekipe, organizuje svaki napad, zasluzan za tok lopte, moze i da ima 0 poena i 0 asistencija ali bitno je da ekipa pobedi, to je i uloga pleja. Takodje se dosta trudi i u odbrani, i veoma solidno obavlja taj deo posla. Ali ne, bitno je da ovi sto komentarisu znaju bolje od Dok Riversa, i ostalih strucnjaka.

Stara kuka

pre 6 godina

@hronicar lige

A ko je doveo te Srbe u NBA ligu, lepe oci, partijska knjizica, lutrija ili komentari i preporuke sa b92? Ja ovde nisam procitao nijedan komentar gde se velicaju Teo, Bogdan, Bjelica , Jokic...ali svaki dan se moze procitati pljuvacina po srpskim sportistima. Dobar ti je "dojam".

jimmy

pre 6 godina

Ja stvarno ne znam dali Vi koji kritikujete igru Teodosica gledate utakmice ili samo statistike. U prvoj postavi je ekipe koja ima sasvim solidan sastav igraca, od kad se vratio, imaju skor od 9-3, momentalno 6-1, ne ide mu momentalno sut ali je imao pauzu i ukupno je odigrao mnogo malo utakmica u Nba a i nije njegova uloga sada da bude poenter, ima ko da poentira. Uvek kad je Teo u igri Clippersi imaju pozitivu, to zna i trener Rivers, i nije za djabe, starter, i njegov index je uvek u pozitivi. Videcemo na kraju sezone, ako se ne povredjuje on ce sigurno biti veoma cenjen igrac u NBA. I bolje je bilo da je otisao ranije u NBA 2 sezone zbog fizicke spreme, on je vec imao znanje nasih trenera, prosao je sve skole, ipak se telo bolje prilagodi sa 27-28 godina nego sa 30.

kontras

pre 6 godina

@maxy
S obzirom na činjenicu da smo osvojili srebro na sva tri velika takmičenja sa igračima od kojih bi 90% grejalo klupu u razvojnoj ligi, nama je pravo blago da imamo igrače koji pružaju prosečne partije u NBA. Zamisli šta ćemo tek da radimo kad nam svi oni budu igrali.

Bgcity

pre 6 godina

Covece ko vama trazi da glumite eksperte ovde i vi da kritikujete Tea i Bogdana, jedne od najboljih evropskih igraca danasnjice? Ako niste u stanju da budete srecni i ponosni na nase sportiste onda nemojte ni da glumite strucnjake jer to sigurno niste. Meni je puno srce jer su nasi i navijam za njih da budu sto bolji, verujem u njih i ponosan sam sto su srbi. Ako im je los dan, to nije nista, oni mogu bolje vec sledeci mec, ako se zaredja 100 meceva losih nema veze, opet cu da podrzim i da verujem u njih, jer su nasi i bore se sa drugima. Jedino ako se ne zalazu i ne bore, ako se nesportski ponasaju itd onda mogu da kazem da to nije u redu. A ne kritikujem ni prosecne ljude poput vas, jer niko ne zeli da je gori u svom zivotu vec da je bolji, zato je podrska potrebna svima a cinimi se najvise vama usamljenima sto ne znate da se radujete svojim dokazanim sportistima i uopste uspesnim ljudima u Srbiji. Samo se pitam kakvo je to kucno vaspitanje hladno i distancirano u odnosu na ljubav prema zemlji i podrsku jedni drugima. Velika beda je to i zalim takve ljude.

hroničar lige

pre 6 godina

Za hronicara

Kada Teo odigra vise od 50 utakmica , onda mozemo pricati i uporedjivati Tea sa saigracima koji igraju nekoliko sezona i nekoliko stotina utakmica. TOLIKO
(Dalibor Banja Luka, 3. januar 2018 10:15)

Ako nastavi da se povređuje ovom frekvencom, tih 50 utakmica će da skupi možda dogodine. Inače, da se nije povredio, slutim da bi mu brojke bile još lošije. No dobro, nisu važne brojke, važan je umetnički dojam, tako bar tvrde srpski ljubitelji umetničkog klizanja koji su greškom prebacili na kanal sa NBA košarkom.

Aca

pre 6 godina

(Pogan, 3. januar 2018 10:36)

Uuuh al si se najedio
Ne može neko da bude "kritičar" bilo kog NBA igrača kad nije ni udahnuo NBA vazduh, to nije kritika već pisanje gluposti.
Realno, čim se mi ovde prepucavamo znači da nismo baš uspeli u životu. Razumem kad neko pljuje političare ali ne razumem kad je predmet pljuvanja neko ko je postigao nešto nezamislivo za nas koji nemamo šta drugo pametnije da radimo nego ovde pišemo komentare i tako "ispunjavamo" svoje vreme.
Meni je trenutno dosadno na poslu a nisam gledao utakmicu pa pokušavam da pročitam nešto o samoj utakmici, kako su igrali i tako to

Idea Čačak

pre 6 godina

Zar nije lepše napisati bivši igrač Zitko basketa nego Partizana
(Kruna, 03. januar 2018 09:57)

Pa onda obe Zvezde nemaju niti jednog igrača u NBA a toliko je para sipano.

konto

pre 6 godina

Jel se to meni čini ili će Denver i ove godine vrlo verovatno da izvisi za plej of? Po mom mišljenju, Klipersi i Blejzersi sigurno ulaze a Nagetsi će do kraja boriti sa Pelikansima za to osmo mesto s tim što bih blagu prednost dao Pelikansima.

hroničar lige

pre 6 godina

Da ne bude kako samo mračim- mislim da Bogdan ima sve uslove da postane specijalista visokog kalibra. Pritom, ovo pišem kao "cigan" od rođenja*, dakle bez ikakve navijačke pristrasnosti. Bogdan je, na svoju sreću i za razliku od domaćih eksperata, izgleda na vreme shvatio šta je poenta NBA lige: otimanje za ličnu statistiku, pogotovo u tankerskoj ekipi kakvi su Kingsi. Samo neka forsira taj svoj ubitačni šut, uz dobru košarkašku osnovu koju ima, za tog momka neće biti zime.

zoran

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32)

Dzabe objasnjavas...ovde 90% ljudi (klinaca) blage veze sa kosarkom nemaju...prate taj sport od pre par godina.
Belci se dovode da bi nekako rasno izjednacili ligu. To je svakom normalnom jasno, jer 99% dovedenih ne znaju ni da trce, a ne da igraju ovaj sport.
Na zalost Teodosic, a ni Bogdnaovic ne mogu ni da prismrde toj ligi, a ne da igraju.

riverdale

pre 6 godina

Bogdanovic igra sasvim korektnu ruki sezonu,utisak kvari igranje u preterano losoj ekipi.Sto se Teodosica tice,izuzetno losa sezona,ako uzmemo u obzir da je predstavljen kao najbolji igrac u Evropi,dobija minute,ima loptu u rukama,ima sasvim dovoljan broj suteva na utakmici,ali sve je to dosta neubedljivo i bledo.

sasha

pre 6 godina

Po meni,Bogdanović i više od solidnog.Igra opošteno,pametno,atraktivno.Ima utvrdjeno mesto u ekipi ali šta vredi kad je sinoć Šarlot igrao gotovo bez greške.Teodosić takodje dobar i koristan,vidi se da ga ekipa poštuje a Griffin sa prevelikom minutažom obzirom kako usporeno igra mada su njegovi koševi odlučili na kraju.

hroničar lige

pre 6 godina

@hroničar lige, 03. januar 2018 09:12)

Veze ti sa kosarkom nemas, puki statisticaru! Ti si onaj koji otvori statistiku i na osnovu nje komentarise, IDI PRATI KUGLANJE
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NebaCar, 3. januar 2018 10:04)

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.

NebaCar

pre 6 godina

@hroničar lige, 03. januar 2018 09:12)

Veze ti sa kosarkom nemas, puki statisticaru! Ti si onaj koji otvori statistiku i na osnovu nje komentarise, IDI PRATI KUGLANJE

boki

pre 6 godina

osim lua skoro cela prva postava u minusu (teo +1, blake -4, dj -9) a definitivno klupa kliperse odrzava u zivotu i verujem da je to zasluga coveka legende, doc riversa. lu i teo 10 prodatih lopti, to je stvarno cudno i rezultat je po meni loseg kretanja klipersa veceras i lose zelje, memfis je skupio 10 ofanizvnih skokova a ovi samo 4. ali pobeda se racuna. sac ce ove godine biti los kao sto smo svi znali ali bogdan ce biti sve bolji. jokara je misterija, hoce li biti all star ili njet, sve je jos u magli. beli nastavlja da bude epizodista a otisao je kao mvp evrolige, ukoliko se ne povredi neko, napr taj gibson on se leba najesti nece.

Slana torta

pre 6 godina

Bogdan smanjio doživljaj što se tiče odbrane, više ne juri na svaku loptu, ne pomaže igraču, shvatio je kako stoje stvari u NBA.

GG3+

pre 6 godina

3 od 8 koje je Teodosić imao za 3 je 37.5% što je prilićno dobro (40% se smatra sjajnim za sezonu) a i svakako su asistencije najbitnija stavka njegove statistike i tu bi trebalo da ima bar 7 prosečno po meču (nekih 6 za sad).

Bogdanović je konstantno solidan i nadam se da može nastaviti bar u ovom tempu, mada sigurno da može broj poena i skokova podići bar malo do kraja sezone.

coki

pre 6 godina

Bogdnaovic je odigrao veoma dobro,11 poena,2 skoka,5 asistencija uz sut 5-8,to je odlicno za 23 minuta.Teo 13-5-6 sto shuck dobro ali Khadr utisak izgubljene lopte i sad vec standardno los peocenat suta za dva i tri.

objektivni novinar

pre 6 godina

Teo pogodio par puta dok se lomila utakmica, takodje imao i par proigravanja u krucijalnim momentima meca, dok Bogi da nije kojim slucajem igrao kingsi bi izgubili 30 razlike...

burgiba

pre 6 godina

Je li imaš neki petlju ovde da kaže da je Teodosić trenutno jedan od najgorih šutera u celoj ligi. Više I ne igraju odbranu na njemu. Čak i komentatori noćas kažu da on "ne želi da šutira jer mu ne ide..." ali niko ne očekuje pas kad je Teo slobodan.

Djalma

pre 6 godina

Zar nije lepse napisati bivsi igrac Zitko basketa nego Partizana.
@Kruna

Ma ti si cuo za Bogdana dok je igrao za Zitka.
Inace najlepse je pomenuti Radnicki basket jer da njega nije bilo ne bi bili ni fmp1 ni fmp2.
Pusti ti Zitka.

Dalibor Banja Luka

pre 6 godina

Za hronicara

Kada Teo odigra vise od 50 utakmica , onda mozemo pricati i uporedjivati Tea sa saigracima koji igraju nekoliko sezona i nekoliko stotina utakmica. TOLIKO

dzoni

pre 6 godina

(hroničar lige, 3. januar 2018 09:12) # Link komentara

Jak si mi ti hronicar ..kad igra Teodosic Clippersi su 8 pobeda 3 poraza..kad ne igra 9 pobeda i 16 poraza...i SVAKOJ utakmici imao je plus skor.

Pogan

pre 6 godina

Voleo bi ti da si "suvi prosek" makar i na terenu u školskom dvorištu ali i komentar ti je negde blizu "suvog proseka", bravo za tebe
(Aca, 3. januar 2018 09:32)


To što on nije suvi prosek na terenu u školskom dvorištu (što ti realno ni ne znaš) ga automatski diskvalifikuje da komentariše košarku ili sport uopšte? Isto kao što filmski kritičari nemaju prava da kritikuju film jer nikad nisu glumili napr u Holivudu? Isto kao što nemaš pravo da kritikuješ jelo u nekom restoranu jer nisi profesionalni kuvar? Da kritikuješ pesmu jer nisi ostvareni muzičar? Nemoj slučajno da imaš nekakvo mišljenje o bilo čemu u životu, a da je van profesije kojom se baviš. U principu, to tebe automatski diskvalifikuje da imaš mišljenje o bilo čemu, teraso.

Gde ja živim

pre 6 godina

Dobro, fino, ništa spektakularno, ali ni katastrofalno. Malo bolji procenat šuta, malo manje izgubljenih i sve bi to izgledalo prilično dobro. Biće bolje, samo napred. Teo igra za svoju dušu, svestan je on mnogih stvari, ali neka uživa, zaslužio je. Važno da povreda nije ozbiljnija. Možda će moći malo da napreduje jer je ipak u Americi, a možda i ne.

Boki je još relativno mlad, fali mu malo sportskog bezobrazluka, a i treba videti kako će Kingsi napredovati. Talenat imaju.

Samo jako momci.

веверица

pre 6 godina

тео се још није уклопио са екипом, нема нешто пуно асистенција, шут му је слабији, АЛИ
клиперси са теом
9-3
клиперси без теа
8-16
па ти види. прави "floor general"

Aca

pre 6 godina

(maxy, 3. januar 2018 08:32)

Voleo bi ti da si "suvi prosek" makar i na terenu u školskom dvorištu ali i komentar ti je negde blizu "suvog proseka", bravo za tebe

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Kazu za Tea slabo? pa Teo nikad kroz karijeru i nije bio neki strijelac, on nije igrac i ne moze da sipa 25 plus itd. Pogledaj te njegov prosjek u evroligi . U Nba zabija manje jer se oslanja na sut a to mu nije jaca strana, a o ulazu na kos moze sanjati.Ovo je njegova realnost.

stylomf

pre 6 godina

Ljudi vi zaboravljate da su oni rukiji, da im je ovo prva sezona i da su jos na pocetku, ne znam sta ocekujete? Plus sto su obojica imali povrede, sa tim sto je Teodosic i dalje vuce i otuda slabiji procenat suta. Treba im pruziti podrsku i nadati se da ce vremenom to biti jos puno bolje, jer obojica nisu ni na 50% onoga koliko mogu, pogotovo Teo. Bogdanu samo fali drskosti i sebicnosti, ali to se ne moze ocekivati od rukija tek tako.

Kruna

pre 6 godina

Zar nije lepse napisati bivsi igrac Partizana nego bivsi igrac Fenera?
(Djalma, 03. januar 2018 09:05)
Zar nije lepše napisati bivši igrač Zitko basketa nego Partizana

hroničar lige

pre 6 godina

Sve je to lepo, lucidnost, lob pasovi i asistiranje iza leđa iz auta- sa ovako jadnim procentima šuta (35-30-75) nepostojećom odbranom i staklenom konstitucijom, igrač od 30 godina jednostavno nema šta da traži u NBA ligi. Poređenja radi, Patrik Beverli šutira 40-40-82, ima dvocifren prosek poena, više skokova i neznatno manje asistencija za svega 5 minuta više na terenu. Pritom, Patrik Beverli važi za najboljeg defanzivca lige na svojoj poziciji. Idemo dalje: "tatin sin", o kojem domaće neznalice baljezgaju gluposti od početka sezone, za 8 minuta više na terenu postiže 16ppg (koliko ima i srboproklamovani "bog košarke" Jokić) uz 42-41 procente za 2 i 3, neznatno manji broj asistencija. Kad bi šutirao bacanja bolje od sramotnih 65%, Teodosić bi već mogao da pakuje kofere. S obzirom da je i Lu Vilijams više kombo bek neko dvojka (visok svega 185cm, verovatno u patikama) i on bi se mogao računati kao konkurencija Teodosiću: 21ppg, 44-41-89, svega 0,5 asistencija manje nego Teodosić. Sve u svemu, Teodosić bi u Americi mogao da prođe eventualno kao član Harlem Globtrotera ili nekog sličnog košarkaškog cirkusa. Ne ide se u NBA zato što je supruzi došao ćeif da živi u Kaliforniji, nego u naponu snage i sposobnosti.

maxy

pre 6 godina

Ne znam kako je za vas sa B92, ali sve igre su vise nego solidne, cak nijedna nije bila DOBRA partija, izuzev one Bogdanove sa 18 poena kada je imao sjajan procenat. Sve ovo 8,9,10 poena i jednog i drugog uz sut 3 od 10 (narocito Teov) je blago receno suvi prosek.

maxy

pre 6 godina

Ne znam kako je za vas sa B92, ali sve igre su vise nego solidne, cak nijedna nije bila DOBRA partija, izuzev one Bogdanove sa 18 poena kada je imao sjajan procenat. Sve ovo 8,9,10 poena i jednog i drugog uz sut 3 od 10 (narocito Teov) je blago receno suvi prosek.

веверица

pre 6 godina

тео се још није уклопио са екипом, нема нешто пуно асистенција, шут му је слабији, АЛИ
клиперси са теом
9-3
клиперси без теа
8-16
па ти види. прави "floor general"

stylomf

pre 6 godina

Ljudi vi zaboravljate da su oni rukiji, da im je ovo prva sezona i da su jos na pocetku, ne znam sta ocekujete? Plus sto su obojica imali povrede, sa tim sto je Teodosic i dalje vuce i otuda slabiji procenat suta. Treba im pruziti podrsku i nadati se da ce vremenom to biti jos puno bolje, jer obojica nisu ni na 50% onoga koliko mogu, pogotovo Teo. Bogdanu samo fali drskosti i sebicnosti, ali to se ne moze ocekivati od rukija tek tako.

Slana torta

pre 6 godina

Bogdan smanjio doživljaj što se tiče odbrane, više ne juri na svaku loptu, ne pomaže igraču, shvatio je kako stoje stvari u NBA.

riverdale

pre 6 godina

Bogdanovic igra sasvim korektnu ruki sezonu,utisak kvari igranje u preterano losoj ekipi.Sto se Teodosica tice,izuzetno losa sezona,ako uzmemo u obzir da je predstavljen kao najbolji igrac u Evropi,dobija minute,ima loptu u rukama,ima sasvim dovoljan broj suteva na utakmici,ali sve je to dosta neubedljivo i bledo.

Kruna

pre 6 godina

Zar nije lepse napisati bivsi igrac Partizana nego bivsi igrac Fenera?
(Djalma, 03. januar 2018 09:05)
Zar nije lepše napisati bivši igrač Zitko basketa nego Partizana

dzoni

pre 6 godina

(hroničar lige, 3. januar 2018 09:12) # Link komentara

Jak si mi ti hronicar ..kad igra Teodosic Clippersi su 8 pobeda 3 poraza..kad ne igra 9 pobeda i 16 poraza...i SVAKOJ utakmici imao je plus skor.

NebaCar

pre 6 godina

@hroničar lige, 03. januar 2018 09:12)

Veze ti sa kosarkom nemas, puki statisticaru! Ti si onaj koji otvori statistiku i na osnovu nje komentarise, IDI PRATI KUGLANJE

Pogan

pre 6 godina

Voleo bi ti da si "suvi prosek" makar i na terenu u školskom dvorištu ali i komentar ti je negde blizu "suvog proseka", bravo za tebe
(Aca, 3. januar 2018 09:32)


To što on nije suvi prosek na terenu u školskom dvorištu (što ti realno ni ne znaš) ga automatski diskvalifikuje da komentariše košarku ili sport uopšte? Isto kao što filmski kritičari nemaju prava da kritikuju film jer nikad nisu glumili napr u Holivudu? Isto kao što nemaš pravo da kritikuješ jelo u nekom restoranu jer nisi profesionalni kuvar? Da kritikuješ pesmu jer nisi ostvareni muzičar? Nemoj slučajno da imaš nekakvo mišljenje o bilo čemu u životu, a da je van profesije kojom se baviš. U principu, to tebe automatski diskvalifikuje da imaš mišljenje o bilo čemu, teraso.

Aca

pre 6 godina

(maxy, 3. januar 2018 08:32)

Voleo bi ti da si "suvi prosek" makar i na terenu u školskom dvorištu ali i komentar ti je negde blizu "suvog proseka", bravo za tebe

sasha

pre 6 godina

Po meni,Bogdanović i više od solidnog.Igra opošteno,pametno,atraktivno.Ima utvrdjeno mesto u ekipi ali šta vredi kad je sinoć Šarlot igrao gotovo bez greške.Teodosić takodje dobar i koristan,vidi se da ga ekipa poštuje a Griffin sa prevelikom minutažom obzirom kako usporeno igra mada su njegovi koševi odlučili na kraju.

hroničar lige

pre 6 godina

@hroničar lige, 03. januar 2018 09:12)

Veze ti sa kosarkom nemas, puki statisticaru! Ti si onaj koji otvori statistiku i na osnovu nje komentarise, IDI PRATI KUGLANJE
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NebaCar, 3. januar 2018 10:04)

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.

coki

pre 6 godina

Bogdnaovic je odigrao veoma dobro,11 poena,2 skoka,5 asistencija uz sut 5-8,to je odlicno za 23 minuta.Teo 13-5-6 sto shuck dobro ali Khadr utisak izgubljene lopte i sad vec standardno los peocenat suta za dva i tri.

hroničar lige

pre 6 godina

Da ne bude kako samo mračim- mislim da Bogdan ima sve uslove da postane specijalista visokog kalibra. Pritom, ovo pišem kao "cigan" od rođenja*, dakle bez ikakve navijačke pristrasnosti. Bogdan je, na svoju sreću i za razliku od domaćih eksperata, izgleda na vreme shvatio šta je poenta NBA lige: otimanje za ličnu statistiku, pogotovo u tankerskoj ekipi kakvi su Kingsi. Samo neka forsira taj svoj ubitačni šut, uz dobru košarkašku osnovu koju ima, za tog momka neće biti zime.

akros

pre 6 godina

"Suvi prosek" u NBA i to je šta? Ligu koju igra trenutno oko petsotina igrača. Nema bolje. Kako neko može onda biti "suvi prosek"? "Suvi prosek" može da bude Branko Jereminov u Tamišu, ne i igrač u NBA. Teodosić je vrhunski košarkaš, koji trenutno igra sasvim solidno u NBA, e to je Miloš Teodosić, kao i Bogdan i obojici je to prva sezona tamo. Otišli su kao najbolji evropski košarkaši, jedan rang su preskočili, otišli u NBA i tamo igraju sasvim solidno, daleko od "suvog proseka". Oni imaju sada sebi da dokažu nešto, a to je da mogu da igraju u jednoj elitnoj ligi koju godišnje ima privilegiju da igra samo petstotina košarkaša i ako se u njoj zadrže duže od par sezona i ako budu imali ovakve sezone, on će za sebe moći da kaže da je bio vrhunski košarkaš, jedan od najboljih na svetu. Ovde izgleda da ljudi uopšte ne razumeju tu perspektivu i gledaju je na osnovu nekih brojeva.

Dalibor Banja Luka

pre 6 godina

Za hronicara

Kada Teo odigra vise od 50 utakmica , onda mozemo pricati i uporedjivati Tea sa saigracima koji igraju nekoliko sezona i nekoliko stotina utakmica. TOLIKO

NebaCar

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32) 

Dzabe objasnjavas...ovde 90% ljudi (klinaca) blage veze sa kosarkom nemaju...prate taj sport od pre par godina. 
Belci se dovode da bi nekako rasno izjednacili ligu. To je svakom normalnom jasno, jer 99% dovedenih ne znaju ni da trce, a ne da igraju ovaj sport. 
Na zalost Teodosic, a ni Bogdnaovic ne mogu ni da prismrde toj ligi, a ne da igraju.
(zoran, 03. januar 2018 11:21)

Sve znalac do znalca jbte!
Ali vrh komentar ,,Belci se dovode da bi se liga rasno izjednacila,,
Trebalo bi te uhapsiti za glupost, jos kaze da bi svakom normalnom to trebalo da bude jasno, pa sinak ti si uvredio 99% normalnih ljudi sa tim rasistickim komentarom pod 1, a pod 2 veze sa kosarkom nemas kao ni ovaj statisticar.
Na kuglanje pa tamo komentarisi sa statisticarom, ne cekaj, trebalo bi i tamo ubaciti crne čunjeve da bi se rasno izjednacilo kuglanje, ne moze samo beli čunjevi

GG3+

pre 6 godina

3 od 8 koje je Teodosić imao za 3 je 37.5% što je prilićno dobro (40% se smatra sjajnim za sezonu) a i svakako su asistencije najbitnija stavka njegove statistike i tu bi trebalo da ima bar 7 prosečno po meču (nekih 6 za sad).

Bogdanović je konstantno solidan i nadam se da može nastaviti bar u ovom tempu, mada sigurno da može broj poena i skokova podići bar malo do kraja sezone.

Martian

pre 6 godina

Mogu da primetim da niko nije pogledao utakmicu, i svakom se daje za pravo da komentarise. Teo je imao izvanredno prvo poluvreme, sut 3/4 trojke, i 6 asistencija, i sigurno jedno tri zicera koji su saigracili promasili bukvalno ispod kosa, i takodje jedno 3-4 situacije gde Teo baca pas ispod kosa, igrac ostaje sam i fauliraju ga, i to se u NBA-u ne racuna kao asistencija. Iako pise samo 6 asistencija, realno je nekih desetak, a da se iskoristili ciste zicere, moglo je i na 12-13 sigurno. Takodje je i svojim trojkama prelomio mec. Cinjenica da je Teo stao u drugom poluvremenu, ali generalno cela ekipa je lose odigrala drugo poluvreme, Memfis je stisnuo odbranu, slabo kretanje igraca, i veoma losa igra Clippersa u drugom poluvremenu, posebno u trecoj cetvrtini. Kosarka nisu samo statisticki elementi, Teo je bukvalno prvi plej ekipe, organizuje svaki napad, zasluzan za tok lopte, moze i da ima 0 poena i 0 asistencija ali bitno je da ekipa pobedi, to je i uloga pleja. Takodje se dosta trudi i u odbrani, i veoma solidno obavlja taj deo posla. Ali ne, bitno je da ovi sto komentarisu znaju bolje od Dok Riversa, i ostalih strucnjaka.

NebaCar

pre 6 godina

Mogu da primetim da niko nije pogledao utakmicu, i svakom se daje za pravo da komentarise. Teo je imao izvanredno prvo poluvreme, sut 3/4 trojke, i 6 asistencija, i sigurno jedno tri zicera koji su saigracili promasili bukvalno ispod kosa, i takodje jedno 3-4 situacije gde Teo baca pas ispod kosa, igrac ostaje sam i fauliraju ga, i to se u NBA-u ne racuna kao asistencija. Iako pise samo 6 asistencija, realno je nekih desetak, a da se iskoristili ciste zicere, moglo je i na 12-13 sigurno. Takodje je i svojim trojkama prelomio mec. Cinjenica da je Teo stao u drugom poluvremenu, ali generalno cela ekipa je lose odigrala drugo poluvreme, Memfis je stisnuo odbranu, slabo kretanje igraca, i veoma losa igra Clippersa u drugom poluvremenu, posebno u trecoj cetvrtini. Kosarka nisu samo statisticki elementi, Teo je bukvalno prvi plej ekipe, organizuje svaki napad, zasluzan za tok lopte, moze i da ima 0 poena i 0 asistencija ali bitno je da ekipa pobedi, to je i uloga pleja. Takodje se dosta trudi i u odbrani, i veoma solidno obavlja taj deo posla. Ali ne, bitno je da ovi sto komentarisu znaju bolje od Dok Riversa, i ostalih strucnjaka.
(Martian, 03. januar 2018 12:59)

Druze dzaba objasnjavas nekima koji su loptu videli samo u tanjiru u vidu cufte
@statisticar_lige
@zoran

boki

pre 6 godina

osim lua skoro cela prva postava u minusu (teo +1, blake -4, dj -9) a definitivno klupa kliperse odrzava u zivotu i verujem da je to zasluga coveka legende, doc riversa. lu i teo 10 prodatih lopti, to je stvarno cudno i rezultat je po meni loseg kretanja klipersa veceras i lose zelje, memfis je skupio 10 ofanizvnih skokova a ovi samo 4. ali pobeda se racuna. sac ce ove godine biti los kao sto smo svi znali ali bogdan ce biti sve bolji. jokara je misterija, hoce li biti all star ili njet, sve je jos u magli. beli nastavlja da bude epizodista a otisao je kao mvp evrolige, ukoliko se ne povredi neko, napr taj gibson on se leba najesti nece.

Bgcity

pre 6 godina

Covece ko vama trazi da glumite eksperte ovde i vi da kritikujete Tea i Bogdana, jedne od najboljih evropskih igraca danasnjice? Ako niste u stanju da budete srecni i ponosni na nase sportiste onda nemojte ni da glumite strucnjake jer to sigurno niste. Meni je puno srce jer su nasi i navijam za njih da budu sto bolji, verujem u njih i ponosan sam sto su srbi. Ako im je los dan, to nije nista, oni mogu bolje vec sledeci mec, ako se zaredja 100 meceva losih nema veze, opet cu da podrzim i da verujem u njih, jer su nasi i bore se sa drugima. Jedino ako se ne zalazu i ne bore, ako se nesportski ponasaju itd onda mogu da kazem da to nije u redu. A ne kritikujem ni prosecne ljude poput vas, jer niko ne zeli da je gori u svom zivotu vec da je bolji, zato je podrska potrebna svima a cinimi se najvise vama usamljenima sto ne znate da se radujete svojim dokazanim sportistima i uopste uspesnim ljudima u Srbiji. Samo se pitam kakvo je to kucno vaspitanje hladno i distancirano u odnosu na ljubav prema zemlji i podrsku jedni drugima. Velika beda je to i zalim takve ljude.

hroničar lige

pre 6 godina

Sve je to lepo, lucidnost, lob pasovi i asistiranje iza leđa iz auta- sa ovako jadnim procentima šuta (35-30-75) nepostojećom odbranom i staklenom konstitucijom, igrač od 30 godina jednostavno nema šta da traži u NBA ligi. Poređenja radi, Patrik Beverli šutira 40-40-82, ima dvocifren prosek poena, više skokova i neznatno manje asistencija za svega 5 minuta više na terenu. Pritom, Patrik Beverli važi za najboljeg defanzivca lige na svojoj poziciji. Idemo dalje: "tatin sin", o kojem domaće neznalice baljezgaju gluposti od početka sezone, za 8 minuta više na terenu postiže 16ppg (koliko ima i srboproklamovani "bog košarke" Jokić) uz 42-41 procente za 2 i 3, neznatno manji broj asistencija. Kad bi šutirao bacanja bolje od sramotnih 65%, Teodosić bi već mogao da pakuje kofere. S obzirom da je i Lu Vilijams više kombo bek neko dvojka (visok svega 185cm, verovatno u patikama) i on bi se mogao računati kao konkurencija Teodosiću: 21ppg, 44-41-89, svega 0,5 asistencija manje nego Teodosić. Sve u svemu, Teodosić bi u Americi mogao da prođe eventualno kao član Harlem Globtrotera ili nekog sličnog košarkaškog cirkusa. Ne ide se u NBA zato što je supruzi došao ćeif da živi u Kaliforniji, nego u naponu snage i sposobnosti.

jimmy

pre 6 godina

Ja stvarno ne znam dali Vi koji kritikujete igru Teodosica gledate utakmice ili samo statistike. U prvoj postavi je ekipe koja ima sasvim solidan sastav igraca, od kad se vratio, imaju skor od 9-3, momentalno 6-1, ne ide mu momentalno sut ali je imao pauzu i ukupno je odigrao mnogo malo utakmica u Nba a i nije njegova uloga sada da bude poenter, ima ko da poentira. Uvek kad je Teo u igri Clippersi imaju pozitivu, to zna i trener Rivers, i nije za djabe, starter, i njegov index je uvek u pozitivi. Videcemo na kraju sezone, ako se ne povredjuje on ce sigurno biti veoma cenjen igrac u NBA. I bolje je bilo da je otisao ranije u NBA 2 sezone zbog fizicke spreme, on je vec imao znanje nasih trenera, prosao je sve skole, ipak se telo bolje prilagodi sa 27-28 godina nego sa 30.

Djalma

pre 6 godina

Zar nije lepse napisati bivsi igrac Zitko basketa nego Partizana.
@Kruna

Ma ti si cuo za Bogdana dok je igrao za Zitka.
Inace najlepse je pomenuti Radnicki basket jer da njega nije bilo ne bi bili ni fmp1 ni fmp2.
Pusti ti Zitka.

Aca

pre 6 godina

(Pogan, 3. januar 2018 10:36)

Uuuh al si se najedio
Ne može neko da bude "kritičar" bilo kog NBA igrača kad nije ni udahnuo NBA vazduh, to nije kritika već pisanje gluposti.
Realno, čim se mi ovde prepucavamo znači da nismo baš uspeli u životu. Razumem kad neko pljuje političare ali ne razumem kad je predmet pljuvanja neko ko je postigao nešto nezamislivo za nas koji nemamo šta drugo pametnije da radimo nego ovde pišemo komentare i tako "ispunjavamo" svoje vreme.
Meni je trenutno dosadno na poslu a nisam gledao utakmicu pa pokušavam da pročitam nešto o samoj utakmici, kako su igrali i tako to

Stara kuka

pre 6 godina

@hronicar lige

A ko je doveo te Srbe u NBA ligu, lepe oci, partijska knjizica, lutrija ili komentari i preporuke sa b92? Ja ovde nisam procitao nijedan komentar gde se velicaju Teo, Bogdan, Bjelica , Jokic...ali svaki dan se moze procitati pljuvacina po srpskim sportistima. Dobar ti je "dojam".

kontras

pre 6 godina

@maxy
S obzirom na činjenicu da smo osvojili srebro na sva tri velika takmičenja sa igračima od kojih bi 90% grejalo klupu u razvojnoj ligi, nama je pravo blago da imamo igrače koji pružaju prosečne partije u NBA. Zamisli šta ćemo tek da radimo kad nam svi oni budu igrali.

burgiba

pre 6 godina

Je li imaš neki petlju ovde da kaže da je Teodosić trenutno jedan od najgorih šutera u celoj ligi. Više I ne igraju odbranu na njemu. Čak i komentatori noćas kažu da on "ne želi da šutira jer mu ne ide..." ali niko ne očekuje pas kad je Teo slobodan.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Kazu za Tea slabo? pa Teo nikad kroz karijeru i nije bio neki strijelac, on nije igrac i ne moze da sipa 25 plus itd. Pogledaj te njegov prosjek u evroligi . U Nba zabija manje jer se oslanja na sut a to mu nije jaca strana, a o ulazu na kos moze sanjati.Ovo je njegova realnost.

objektivni novinar

pre 6 godina

Teo pogodio par puta dok se lomila utakmica, takodje imao i par proigravanja u krucijalnim momentima meca, dok Bogi da nije kojim slucajem igrao kingsi bi izgubili 30 razlike...

NebaCar

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32) 

Po tebi igraci kao sto su Stiv Nesh, John Stokton, Jeff Hornacek, Jayson Williams i slicni igraci nikad nisu ni trebali da probaju NBA jer nisu bili atlete, pises na osnovu 15ak utakmica od kojih dolaze posle ozbiljne. povrede dosta njih, ovo ne pisem zato sto nekog gotivim, vec zato sto ljudi koji samo gledaju statistiku i onda krenu da palamude o nekim stvarima , nisu objektivni da iznose misljenja a da nisu ni pogledali 1 poluvreme utakmice. A sto se tice Belog, pa zar nije dovoljna cinjenica ta sto su ga zadrzali i sto je 6 igrac uz Crowdera, ali ti verovatno bolje znas od experta iz Minesotinog strucnog staba

Idea Čačak

pre 6 godina

Zar nije lepše napisati bivši igrač Zitko basketa nego Partizana
(Kruna, 03. januar 2018 09:57)

Pa onda obe Zvezde nemaju niti jednog igrača u NBA a toliko je para sipano.

jimmy

pre 6 godina

I samo da dodam. Najbolji potez veceri, Teodosic, u TOP 5 on ima 2 highlightsa, i pre neko vece je imao, i sa Charlotom je imao jednu kljucnu trojku, a to vole Ameri i svi gledaju te highlitse.

Stara kuka

pre 6 godina

@Sramota je za najveću svjetsku košarkašku naciju da joj igrači prve postave beleže 11 i 13 poena!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 3. januar 2018 11:42)

Prva ne, al DRUGA svJetska DA!

guybrush

pre 6 godina

Bogdan sasvim solidan obzirom da je ušao u ekipu novajlija koji pokušavaju da se dokažu, Teo jako dobar iako statistika sem +/- to ne govori ali rezultati kad je on u postavi sve govore. A ove što nisu odgledali ni jednu (kingsa i klipersa) kao i prethodnih (fenera i cska) zamolio bih da ne komentarišu. I ne znam odakle Vam potreba da samo pljunete, čemu to .?.

Gde ja živim

pre 6 godina

Dobro, fino, ništa spektakularno, ali ni katastrofalno. Malo bolji procenat šuta, malo manje izgubljenih i sve bi to izgledalo prilično dobro. Biće bolje, samo napred. Teo igra za svoju dušu, svestan je on mnogih stvari, ali neka uživa, zaslužio je. Važno da povreda nije ozbiljnija. Možda će moći malo da napreduje jer je ipak u Americi, a možda i ne.

Boki je još relativno mlad, fali mu malo sportskog bezobrazluka, a i treba videti kako će Kingsi napredovati. Talenat imaju.

Samo jako momci.

Dvojnik

pre 6 godina

Jao al su zastarele te price kako ni Bodiroga nije imao sta da trazi u NBA zbog fizikalija, stoga i Teodosic treba da odustane?
Odkud vama to da Bodiroga ne bi uspeo tamo? Sta cemo sa Zek Rendolfom koji I sad u 37. Starter I najbolji igrac tima a ni u 27. Nije mogao iz mesta da zakuca sa svom Tom visinom, I Evo ga I dalje izdominira sve te mlade atlete sto su I brzi I skocniji od njega, e to je deco NBA.

hroničar lige

pre 6 godina

Za hronicara

Kada Teo odigra vise od 50 utakmica , onda mozemo pricati i uporedjivati Tea sa saigracima koji igraju nekoliko sezona i nekoliko stotina utakmica. TOLIKO
(Dalibor Banja Luka, 3. januar 2018 10:15)

Ako nastavi da se povređuje ovom frekvencom, tih 50 utakmica će da skupi možda dogodine. Inače, da se nije povredio, slutim da bi mu brojke bile još lošije. No dobro, nisu važne brojke, važan je umetnički dojam, tako bar tvrde srpski ljubitelji umetničkog klizanja koji su greškom prebacili na kanal sa NBA košarkom.

nenad

pre 6 godina

Ja sam gledao utakmicu ali I slusao komentatore, u jednom momentu kazu “ sa Teodosicem tim ima skor 7-3 ( sada 8-3) sto nije slucajno” , kod nas ljudi imaju nerealnu sliku o NBA uglavnom ne shvatajuci da je ova liga bar 3 puta bolja i jaca od Evro lige I da bi svaki prosecan NBA igrac bio ubedljivo najbolji igrac u Evro klubu, sto znaci da su ove igre Bogdana I Tea odlicne, boljubuducnost u ligi ima Bogdan zbog godina... Jokic ce karijeru zavrsiti kao najbolji igrac iz bivse Juge u NBA I kao drugi bajbolji iz Evrope ( posle Novickog)

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

Ljudi vi zaboravljate da su oni rukiji, da im je ovo prva sezona i da su jos na pocetku, ne znam sta ocekujete?...
(stylomf, 03. januar 2018 09:17)
Tebra, Teo 3 banke ima, jos koja godina i penzija...

uros

pre 6 godina

@Martian

Covek izbrojao Teu 13 asistencija, racunajuci i one Americke gde kosarkas kad dobije loptu pa dribla pa pogodi se pise kao asistencija, i one prave, i one 'evropske' posle faula, i one koji su saigraci promasili zicere

kole

pre 6 godina

Jel se to meni čini ili će Denver i ove godine vrlo verovatno da izvisi za plej of? Po mom mišljenju, Klipersi i Blejzersi sigurno ulaze a Nagetsi će do kraja boriti sa Pelikansima za to osmo mesto s tim što bih blagu prednost dao Pelikansima.
(konto, 3. januar 2018 11:13)

Ne slazem se, jer treba da se vrati Milsap. Ja mislim da Denver moze mnogo bolje od ovog sto prikazuje. Samo im fali da se prosiri rotacija i jasno definisu uloge, a to je na treneru. Ja predvidjam veliku borbu za poslednja 3 mesta u plejofu, a konacan rsplet zavisi od zimskih poteza i trejdova.

NebaCar

pre 6 godina

Radžon Rondo- čovek koji je pre neko veče upisao 25 asistencija, plej sa šampionskim pedigreom, dvostruki član prve i druge defanzivne petorke, već godinama ga ekipe prebacuju jedna drugoj kao vruć krompir. Jeste, čovek ima istoriju problematičnog ponašanja ali to nije glavni razlog. Glavni razlog je što plejmejker bez šuta nije upotrebljiv u savremenoj NBA košarci. Plejmejkera sa 35-30-75 procentima u Americi nazivaju "igračem bez šuta". Plejmejker bez šuta ne može biti više od neke pristojne role, pogotovo toliko mator i sklon povredama. Jedite se i pametujte koliko hoćete ali to je tako. Nebitno, Rivers verovatno dobija otkaz najkasnije na kraju sezone, Teo će biti trejdovan u neki Bruklin i hvala Bogu da se Ostin Rivers kojim slučajem ne zove Ostoja Rekić, jer ne bismo mogli da živimo od kuknjave što se momka ne poziva na All-Star, kad je očigledno najbolji bek lige.
(hroničar lige, 03. januar 2018 15:08)

Pored gledanja samo u statistiku, zakljucujem da gledas u kuglu i prorices sudbinu, sad si jos i baba vanga

NebaCar

pre 6 godina

Poređenje sa Stoktonom, Nešom i sličnim legendarnim belim bekovima mogu da prave samo neznalice, jer to su igrači koji su veći deo karijere igrali po 70-82 utakmice godišnje, dakle radi se o vrhunskim atletama, bez obzira što su bili spakovani u frejm prosečnih ljudi od 180 i nešto. Pritom, ekstremni je bezobrazluk porediti Teodosića i njegov osrednji učinak u 12 odigranih utakmica- sa dvostrukim MVPjem lige i najboljim asistentom svih vremena. 
@hroničar lige, 03. januar 2018 17:15)

Ja sam poredio fizicki aspekt Teodosica sa tim igracima posto to potenciras uz procente, koji uglavnom rastu kako igrac ulazi u ritam a to znaci konstantan br odigranih utakmica, a ne karijeru u NBA u koju je ovaj tek krocio, a preporucujem svim ljudima koji daju svoje dijagnoze gledajuci vise statistiku nego utakmice da malo vise obrate paznju na igru zvanu kosarka, dakle osim poena i procenata, tu ulaze i kretnje, protok lopte, uticaj na druge saigrace, na tim, itd...

Kosarka se mnogo vise igra glavom, nego misicima, ENDE

Nas

St3fan KG

pre 6 godina

Uvek su najveći hejteri i dežurni pljuvači naših najboljih sportista bili oni koji ne bi mogli da igraju taj isti sport ni za svoju ekipu iz komšiluka

gledao svaku

pre 6 godina

Posto znam da ima mnogo djece da odma navedem da su mi isto dragi svi nasi igraci.Sto se tice dosadasnjeg ucinka,Bogdan se fenomenalno snasao i sigurno ce imati mjesta u ligi ukoliko ga zaobidju povrede.Vec se istako kao najbolji perimetar defanzivac u ekipi Sakramenta,odlican je bal hendler za svoju poziciju sto je izuzetno bitno,ima odlicne brojke i od njega nisam ocekivao da ce imati ovakvu ruki sezonu.

Sto se tice Tea povreda ga je bas dobro omela.Nije u suterskoj formi,dosta otvorenih suteva promasi,vidi se umjetnost ali sut fali,ostavlja mu se dosta prostora kod pika,ne smije da udje pod kos a sut ga slabo sluzi,defanzivac ostane na centru pa se desi i dosta bacenih lopti u bunar.Organizajcija igre je tu ali ukoliko ubrzo ne popravi sut,minutaza bi mogla padati ali i Rivers zbog povreda nema neke alternative a ni pravog pnr igraca osim njega a koji je neophodan za igru Grifina i Dzordana.Slijede dva teska meca OKL i GS

konto

pre 6 godina

Jel se to meni čini ili će Denver i ove godine vrlo verovatno da izvisi za plej of? Po mom mišljenju, Klipersi i Blejzersi sigurno ulaze a Nagetsi će do kraja boriti sa Pelikansima za to osmo mesto s tim što bih blagu prednost dao Pelikansima.

zoran

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32)

Dzabe objasnjavas...ovde 90% ljudi (klinaca) blage veze sa kosarkom nemaju...prate taj sport od pre par godina.
Belci se dovode da bi nekako rasno izjednacili ligu. To je svakom normalnom jasno, jer 99% dovedenih ne znaju ni da trce, a ne da igraju ovaj sport.
Na zalost Teodosic, a ni Bogdnaovic ne mogu ni da prismrde toj ligi, a ne da igraju.

hroničar lige

pre 6 godina

Pored gledanja samo u statistiku, zakljucujem da gledas u kuglu i prorices sudbinu, sad si jos i baba vanga
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NebaCar, 3. januar 2018 16:46)

Nije nikakva kristalna kugla nego realna procena stanja na Zapadu. Koga će to Klipersi da izbace iz trke za plej-of? Mogu eventualno da se uguraju na osmo mesto i onda idu na giljotinu Ratnicima i to je kraj. Ako misliš da će to biti dovoljan rezultat da ostavi Doka Riversa na klupi, svaka ti čast na poznavanju materije. Na početku sezone sam dao procenu da će Teo u najboljem slučaju imati slične proseke kao Ostin, evo sad se ispostavlja da sam ga daleko precenio. Ako stvarno pratiš Ligu i Teodosića, jasno ti je da se tamo igra fizička košarka daleko iznad njegovih mogućnosti: pa Teodosića su i u Evropi poslednjih godina uspevali da neutrališu fizički agresivnom odbranom, a to je ništa u odnosu na ono što se igra preko bare?! Poređenje sa Stoktonom, Nešom i sličnim legendarnim belim bekovima mogu da prave samo neznalice, jer to su igrači koji su veći deo karijere igrali po 70-82 utakmice godišnje, dakle radi se o vrhunskim atletama, bez obzira što su bili spakovani u frejm prosečnih ljudi od 180 i nešto. Pritom, ekstremni je bezobrazluk porediti Teodosića i njegov osrednji učinak u 12 odigranih utakmica- sa dvostrukim MVPjem lige i najboljim asistentom svih vremena. Sve u svemu, nemaš pojma dečko i bolje ti je ne blamiraj se više.

hroničar lige

pre 6 godina

Radžon Rondo- čovek koji je pre neko veče upisao 25 asistencija, plej sa šampionskim pedigreom, dvostruki član prve i druge defanzivne petorke, već godinama ga ekipe prebacuju jedna drugoj kao vruć krompir. Jeste, čovek ima istoriju problematičnog ponašanja ali to nije glavni razlog. Glavni razlog je što plejmejker bez šuta nije upotrebljiv u savremenoj NBA košarci. Plejmejkera sa 35-30-75 procentima u Americi nazivaju "igračem bez šuta". Plejmejker bez šuta ne može biti više od neke pristojne role, pogotovo toliko mator i sklon povredama. Jedite se i pametujte koliko hoćete ali to je tako. Nebitno, Rivers verovatno dobija otkaz najkasnije na kraju sezone, Teo će biti trejdovan u neki Bruklin i hvala Bogu da se Ostin Rivers kojim slučajem ne zove Ostoja Rekić, jer ne bismo mogli da živimo od kuknjave što se momka ne poziva na All-Star, kad je očigledno najbolji bek lige.

hroničar lige

pre 6 godina

(NebaCar, 3. januar 2018 13:14)

Da ne zaboravim: Džejson Vilijams je umeo da zakuca i na utakmici, a ne samo na treningu iz zaleta sa pola terena, a Hornasek je 16 godina šutirao 40% za tri poena. Ukratko, ljudi su bili sve što Teo NIJE i to u vremenu kad se igrala fizički daleko manje zahtevna košarka sa daleko manje forsiranja šuta za 3. Prema tome, još jednom, u ime svih objektivnih ljudi koji odbijaju da isključe mozak samo zato što se radi o našem košarkaškom reprezentativcu (kojeg sigurno ne gotiviš više nego ja) - molim te utuli, drži se ćufti i prestani da se blamiraš svojim neznanjem.

hroničar lige

pre 6 godina

Sve je to lepo, lucidnost, lob pasovi i asistiranje iza leđa iz auta- sa ovako jadnim procentima šuta (35-30-75) nepostojećom odbranom i staklenom konstitucijom, igrač od 30 godina jednostavno nema šta da traži u NBA ligi. Poređenja radi, Patrik Beverli šutira 40-40-82, ima dvocifren prosek poena, više skokova i neznatno manje asistencija za svega 5 minuta više na terenu. Pritom, Patrik Beverli važi za najboljeg defanzivca lige na svojoj poziciji. Idemo dalje: "tatin sin", o kojem domaće neznalice baljezgaju gluposti od početka sezone, za 8 minuta više na terenu postiže 16ppg (koliko ima i srboproklamovani "bog košarke" Jokić) uz 42-41 procente za 2 i 3, neznatno manji broj asistencija. Kad bi šutirao bacanja bolje od sramotnih 65%, Teodosić bi već mogao da pakuje kofere. S obzirom da je i Lu Vilijams više kombo bek neko dvojka (visok svega 185cm, verovatno u patikama) i on bi se mogao računati kao konkurencija Teodosiću: 21ppg, 44-41-89, svega 0,5 asistencija manje nego Teodosić. Sve u svemu, Teodosić bi u Americi mogao da prođe eventualno kao član Harlem Globtrotera ili nekog sličnog košarkaškog cirkusa. Ne ide se u NBA zato što je supruzi došao ćeif da živi u Kaliforniji, nego u naponu snage i sposobnosti.

Kruna

pre 6 godina

Zar nije lepse napisati bivsi igrac Partizana nego bivsi igrac Fenera?
(Djalma, 03. januar 2018 09:05)
Zar nije lepše napisati bivši igrač Zitko basketa nego Partizana

zoran

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32)

Dzabe objasnjavas...ovde 90% ljudi (klinaca) blage veze sa kosarkom nemaju...prate taj sport od pre par godina.
Belci se dovode da bi nekako rasno izjednacili ligu. To je svakom normalnom jasno, jer 99% dovedenih ne znaju ni da trce, a ne da igraju ovaj sport.
Na zalost Teodosic, a ni Bogdnaovic ne mogu ni da prismrde toj ligi, a ne da igraju.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Kazu za Tea slabo? pa Teo nikad kroz karijeru i nije bio neki strijelac, on nije igrac i ne moze da sipa 25 plus itd. Pogledaj te njegov prosjek u evroligi . U Nba zabija manje jer se oslanja na sut a to mu nije jaca strana, a o ulazu na kos moze sanjati.Ovo je njegova realnost.

hroničar lige

pre 6 godina

@hroničar lige, 03. januar 2018 09:12)

Veze ti sa kosarkom nemas, puki statisticaru! Ti si onaj koji otvori statistiku i na osnovu nje komentarise, IDI PRATI KUGLANJE
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NebaCar, 3. januar 2018 10:04)

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.

hroničar lige

pre 6 godina

Za hronicara

Kada Teo odigra vise od 50 utakmica , onda mozemo pricati i uporedjivati Tea sa saigracima koji igraju nekoliko sezona i nekoliko stotina utakmica. TOLIKO
(Dalibor Banja Luka, 3. januar 2018 10:15)

Ako nastavi da se povređuje ovom frekvencom, tih 50 utakmica će da skupi možda dogodine. Inače, da se nije povredio, slutim da bi mu brojke bile još lošije. No dobro, nisu važne brojke, važan je umetnički dojam, tako bar tvrde srpski ljubitelji umetničkog klizanja koji su greškom prebacili na kanal sa NBA košarkom.

maxy

pre 6 godina

Ne znam kako je za vas sa B92, ali sve igre su vise nego solidne, cak nijedna nije bila DOBRA partija, izuzev one Bogdanove sa 18 poena kada je imao sjajan procenat. Sve ovo 8,9,10 poena i jednog i drugog uz sut 3 od 10 (narocito Teov) je blago receno suvi prosek.

Aca

pre 6 godina

(maxy, 3. januar 2018 08:32)

Voleo bi ti da si "suvi prosek" makar i na terenu u školskom dvorištu ali i komentar ti je negde blizu "suvog proseka", bravo za tebe

riverdale

pre 6 godina

Bogdanovic igra sasvim korektnu ruki sezonu,utisak kvari igranje u preterano losoj ekipi.Sto se Teodosica tice,izuzetno losa sezona,ako uzmemo u obzir da je predstavljen kao najbolji igrac u Evropi,dobija minute,ima loptu u rukama,ima sasvim dovoljan broj suteva na utakmici,ali sve je to dosta neubedljivo i bledo.

konto

pre 6 godina

Jel se to meni čini ili će Denver i ove godine vrlo verovatno da izvisi za plej of? Po mom mišljenju, Klipersi i Blejzersi sigurno ulaze a Nagetsi će do kraja boriti sa Pelikansima za to osmo mesto s tim što bih blagu prednost dao Pelikansima.

Djalma

pre 6 godina

Zar nije lepse napisati bivsi igrac Zitko basketa nego Partizana.
@Kruna

Ma ti si cuo za Bogdana dok je igrao za Zitka.
Inace najlepse je pomenuti Radnicki basket jer da njega nije bilo ne bi bili ni fmp1 ni fmp2.
Pusti ti Zitka.

hroničar lige

pre 6 godina

Radžon Rondo- čovek koji je pre neko veče upisao 25 asistencija, plej sa šampionskim pedigreom, dvostruki član prve i druge defanzivne petorke, već godinama ga ekipe prebacuju jedna drugoj kao vruć krompir. Jeste, čovek ima istoriju problematičnog ponašanja ali to nije glavni razlog. Glavni razlog je što plejmejker bez šuta nije upotrebljiv u savremenoj NBA košarci. Plejmejkera sa 35-30-75 procentima u Americi nazivaju "igračem bez šuta". Plejmejker bez šuta ne može biti više od neke pristojne role, pogotovo toliko mator i sklon povredama. Jedite se i pametujte koliko hoćete ali to je tako. Nebitno, Rivers verovatno dobija otkaz najkasnije na kraju sezone, Teo će biti trejdovan u neki Bruklin i hvala Bogu da se Ostin Rivers kojim slučajem ne zove Ostoja Rekić, jer ne bismo mogli da živimo od kuknjave što se momka ne poziva na All-Star, kad je očigledno najbolji bek lige.

dzoni

pre 6 godina

(hroničar lige, 3. januar 2018 09:12) # Link komentara

Jak si mi ti hronicar ..kad igra Teodosic Clippersi su 8 pobeda 3 poraza..kad ne igra 9 pobeda i 16 poraza...i SVAKOJ utakmici imao je plus skor.

burgiba

pre 6 godina

Je li imaš neki petlju ovde da kaže da je Teodosić trenutno jedan od najgorih šutera u celoj ligi. Više I ne igraju odbranu na njemu. Čak i komentatori noćas kažu da on "ne želi da šutira jer mu ne ide..." ali niko ne očekuje pas kad je Teo slobodan.

hroničar lige

pre 6 godina

Pored gledanja samo u statistiku, zakljucujem da gledas u kuglu i prorices sudbinu, sad si jos i baba vanga
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NebaCar, 3. januar 2018 16:46)

Nije nikakva kristalna kugla nego realna procena stanja na Zapadu. Koga će to Klipersi da izbace iz trke za plej-of? Mogu eventualno da se uguraju na osmo mesto i onda idu na giljotinu Ratnicima i to je kraj. Ako misliš da će to biti dovoljan rezultat da ostavi Doka Riversa na klupi, svaka ti čast na poznavanju materije. Na početku sezone sam dao procenu da će Teo u najboljem slučaju imati slične proseke kao Ostin, evo sad se ispostavlja da sam ga daleko precenio. Ako stvarno pratiš Ligu i Teodosića, jasno ti je da se tamo igra fizička košarka daleko iznad njegovih mogućnosti: pa Teodosića su i u Evropi poslednjih godina uspevali da neutrališu fizički agresivnom odbranom, a to je ništa u odnosu na ono što se igra preko bare?! Poređenje sa Stoktonom, Nešom i sličnim legendarnim belim bekovima mogu da prave samo neznalice, jer to su igrači koji su veći deo karijere igrali po 70-82 utakmice godišnje, dakle radi se o vrhunskim atletama, bez obzira što su bili spakovani u frejm prosečnih ljudi od 180 i nešto. Pritom, ekstremni je bezobrazluk porediti Teodosića i njegov osrednji učinak u 12 odigranih utakmica- sa dvostrukim MVPjem lige i najboljim asistentom svih vremena. Sve u svemu, nemaš pojma dečko i bolje ti je ne blamiraj se više.

веверица

pre 6 godina

тео се још није уклопио са екипом, нема нешто пуно асистенција, шут му је слабији, АЛИ
клиперси са теом
9-3
клиперси без теа
8-16
па ти види. прави "floor general"

NebaCar

pre 6 godina

@hroničar lige, 03. januar 2018 09:12)

Veze ti sa kosarkom nemas, puki statisticaru! Ti si onaj koji otvori statistiku i na osnovu nje komentarise, IDI PRATI KUGLANJE

stylomf

pre 6 godina

Ljudi vi zaboravljate da su oni rukiji, da im je ovo prva sezona i da su jos na pocetku, ne znam sta ocekujete? Plus sto su obojica imali povrede, sa tim sto je Teodosic i dalje vuce i otuda slabiji procenat suta. Treba im pruziti podrsku i nadati se da ce vremenom to biti jos puno bolje, jer obojica nisu ni na 50% onoga koliko mogu, pogotovo Teo. Bogdanu samo fali drskosti i sebicnosti, ali to se ne moze ocekivati od rukija tek tako.

Idea Čačak

pre 6 godina

Zar nije lepše napisati bivši igrač Zitko basketa nego Partizana
(Kruna, 03. januar 2018 09:57)

Pa onda obe Zvezde nemaju niti jednog igrača u NBA a toliko je para sipano.

Slana torta

pre 6 godina

Bogdan smanjio doživljaj što se tiče odbrane, više ne juri na svaku loptu, ne pomaže igraču, shvatio je kako stoje stvari u NBA.

objektivni novinar

pre 6 godina

Teo pogodio par puta dok se lomila utakmica, takodje imao i par proigravanja u krucijalnim momentima meca, dok Bogi da nije kojim slucajem igrao kingsi bi izgubili 30 razlike...

hroničar lige

pre 6 godina

Da ne bude kako samo mračim- mislim da Bogdan ima sve uslove da postane specijalista visokog kalibra. Pritom, ovo pišem kao "cigan" od rođenja*, dakle bez ikakve navijačke pristrasnosti. Bogdan je, na svoju sreću i za razliku od domaćih eksperata, izgleda na vreme shvatio šta je poenta NBA lige: otimanje za ličnu statistiku, pogotovo u tankerskoj ekipi kakvi su Kingsi. Samo neka forsira taj svoj ubitačni šut, uz dobru košarkašku osnovu koju ima, za tog momka neće biti zime.

NebaCar

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32) 

Dzabe objasnjavas...ovde 90% ljudi (klinaca) blage veze sa kosarkom nemaju...prate taj sport od pre par godina. 
Belci se dovode da bi nekako rasno izjednacili ligu. To je svakom normalnom jasno, jer 99% dovedenih ne znaju ni da trce, a ne da igraju ovaj sport. 
Na zalost Teodosic, a ni Bogdnaovic ne mogu ni da prismrde toj ligi, a ne da igraju.
(zoran, 03. januar 2018 11:21)

Sve znalac do znalca jbte!
Ali vrh komentar ,,Belci se dovode da bi se liga rasno izjednacila,,
Trebalo bi te uhapsiti za glupost, jos kaze da bi svakom normalnom to trebalo da bude jasno, pa sinak ti si uvredio 99% normalnih ljudi sa tim rasistickim komentarom pod 1, a pod 2 veze sa kosarkom nemas kao ni ovaj statisticar.
Na kuglanje pa tamo komentarisi sa statisticarom, ne cekaj, trebalo bi i tamo ubaciti crne čunjeve da bi se rasno izjednacilo kuglanje, ne moze samo beli čunjevi

hroničar lige

pre 6 godina

(NebaCar, 3. januar 2018 13:14)

Da ne zaboravim: Džejson Vilijams je umeo da zakuca i na utakmici, a ne samo na treningu iz zaleta sa pola terena, a Hornasek je 16 godina šutirao 40% za tri poena. Ukratko, ljudi su bili sve što Teo NIJE i to u vremenu kad se igrala fizički daleko manje zahtevna košarka sa daleko manje forsiranja šuta za 3. Prema tome, još jednom, u ime svih objektivnih ljudi koji odbijaju da isključe mozak samo zato što se radi o našem košarkaškom reprezentativcu (kojeg sigurno ne gotiviš više nego ja) - molim te utuli, drži se ćufti i prestani da se blamiraš svojim neznanjem.

Pogan

pre 6 godina

Voleo bi ti da si "suvi prosek" makar i na terenu u školskom dvorištu ali i komentar ti je negde blizu "suvog proseka", bravo za tebe
(Aca, 3. januar 2018 09:32)


To što on nije suvi prosek na terenu u školskom dvorištu (što ti realno ni ne znaš) ga automatski diskvalifikuje da komentariše košarku ili sport uopšte? Isto kao što filmski kritičari nemaju prava da kritikuju film jer nikad nisu glumili napr u Holivudu? Isto kao što nemaš pravo da kritikuješ jelo u nekom restoranu jer nisi profesionalni kuvar? Da kritikuješ pesmu jer nisi ostvareni muzičar? Nemoj slučajno da imaš nekakvo mišljenje o bilo čemu u životu, a da je van profesije kojom se baviš. U principu, to tebe automatski diskvalifikuje da imaš mišljenje o bilo čemu, teraso.

GG3+

pre 6 godina

3 od 8 koje je Teodosić imao za 3 je 37.5% što je prilićno dobro (40% se smatra sjajnim za sezonu) a i svakako su asistencije najbitnija stavka njegove statistike i tu bi trebalo da ima bar 7 prosečno po meču (nekih 6 za sad).

Bogdanović je konstantno solidan i nadam se da može nastaviti bar u ovom tempu, mada sigurno da može broj poena i skokova podići bar malo do kraja sezone.

Gde ja živim

pre 6 godina

Dobro, fino, ništa spektakularno, ali ni katastrofalno. Malo bolji procenat šuta, malo manje izgubljenih i sve bi to izgledalo prilično dobro. Biće bolje, samo napred. Teo igra za svoju dušu, svestan je on mnogih stvari, ali neka uživa, zaslužio je. Važno da povreda nije ozbiljnija. Možda će moći malo da napreduje jer je ipak u Americi, a možda i ne.

Boki je još relativno mlad, fali mu malo sportskog bezobrazluka, a i treba videti kako će Kingsi napredovati. Talenat imaju.

Samo jako momci.

sasha

pre 6 godina

Po meni,Bogdanović i više od solidnog.Igra opošteno,pametno,atraktivno.Ima utvrdjeno mesto u ekipi ali šta vredi kad je sinoć Šarlot igrao gotovo bez greške.Teodosić takodje dobar i koristan,vidi se da ga ekipa poštuje a Griffin sa prevelikom minutažom obzirom kako usporeno igra mada su njegovi koševi odlučili na kraju.

coki

pre 6 godina

Bogdnaovic je odigrao veoma dobro,11 poena,2 skoka,5 asistencija uz sut 5-8,to je odlicno za 23 minuta.Teo 13-5-6 sto shuck dobro ali Khadr utisak izgubljene lopte i sad vec standardno los peocenat suta za dva i tri.

kontras

pre 6 godina

@maxy
S obzirom na činjenicu da smo osvojili srebro na sva tri velika takmičenja sa igračima od kojih bi 90% grejalo klupu u razvojnoj ligi, nama je pravo blago da imamo igrače koji pružaju prosečne partije u NBA. Zamisli šta ćemo tek da radimo kad nam svi oni budu igrali.

Stara kuka

pre 6 godina

@hronicar lige

A ko je doveo te Srbe u NBA ligu, lepe oci, partijska knjizica, lutrija ili komentari i preporuke sa b92? Ja ovde nisam procitao nijedan komentar gde se velicaju Teo, Bogdan, Bjelica , Jokic...ali svaki dan se moze procitati pljuvacina po srpskim sportistima. Dobar ti je "dojam".

NebaCar

pre 6 godina

Mogu da primetim da niko nije pogledao utakmicu, i svakom se daje za pravo da komentarise. Teo je imao izvanredno prvo poluvreme, sut 3/4 trojke, i 6 asistencija, i sigurno jedno tri zicera koji su saigracili promasili bukvalno ispod kosa, i takodje jedno 3-4 situacije gde Teo baca pas ispod kosa, igrac ostaje sam i fauliraju ga, i to se u NBA-u ne racuna kao asistencija. Iako pise samo 6 asistencija, realno je nekih desetak, a da se iskoristili ciste zicere, moglo je i na 12-13 sigurno. Takodje je i svojim trojkama prelomio mec. Cinjenica da je Teo stao u drugom poluvremenu, ali generalno cela ekipa je lose odigrala drugo poluvreme, Memfis je stisnuo odbranu, slabo kretanje igraca, i veoma losa igra Clippersa u drugom poluvremenu, posebno u trecoj cetvrtini. Kosarka nisu samo statisticki elementi, Teo je bukvalno prvi plej ekipe, organizuje svaki napad, zasluzan za tok lopte, moze i da ima 0 poena i 0 asistencija ali bitno je da ekipa pobedi, to je i uloga pleja. Takodje se dosta trudi i u odbrani, i veoma solidno obavlja taj deo posla. Ali ne, bitno je da ovi sto komentarisu znaju bolje od Dok Riversa, i ostalih strucnjaka.
(Martian, 03. januar 2018 12:59)

Druze dzaba objasnjavas nekima koji su loptu videli samo u tanjiru u vidu cufte
@statisticar_lige
@zoran

jimmy

pre 6 godina

Ja stvarno ne znam dali Vi koji kritikujete igru Teodosica gledate utakmice ili samo statistike. U prvoj postavi je ekipe koja ima sasvim solidan sastav igraca, od kad se vratio, imaju skor od 9-3, momentalno 6-1, ne ide mu momentalno sut ali je imao pauzu i ukupno je odigrao mnogo malo utakmica u Nba a i nije njegova uloga sada da bude poenter, ima ko da poentira. Uvek kad je Teo u igri Clippersi imaju pozitivu, to zna i trener Rivers, i nije za djabe, starter, i njegov index je uvek u pozitivi. Videcemo na kraju sezone, ako se ne povredjuje on ce sigurno biti veoma cenjen igrac u NBA. I bolje je bilo da je otisao ranije u NBA 2 sezone zbog fizicke spreme, on je vec imao znanje nasih trenera, prosao je sve skole, ipak se telo bolje prilagodi sa 27-28 godina nego sa 30.

NebaCar

pre 6 godina

Vidi dečko, u Americi stvari tako funkcionišu: na kraju sezone podvuče se crta i na osnovu tih nebitnih statistika dobijaš veći ugovor i više minuta, ili šut kartu. Nebitno je koliko ti ili ja gotivimo Teodosića, NBA gazde apsolutno boli ćošak za trojku Špancima sa 8m postignutu pre 10 godina na nekom zaboravljenom prvenstvu Evrope, gleda se ono što je ovde i sada. Ovde i sada stvari stoje ovako: nepostojeća odbrana, nepouzdan šut, slaba fizička konstitucija, sve to spakovano u telo 30godišnjeg belog beka. Zapitaj se malo zašto Dejan Bodiroga- za Teodosića apsolutni BOG košarke- nikada nije odlučio da krene preko? Zato što je bio inteligentan čovek svestan svojih limita. Šta se desilo sa Belim, ol-raund monstrumom i MVPjem EL koji je tamo otišao u naponu snage: čabar, uspeo da se izbori tek da bude prosečan roll-player. Da sumiramo: niko nema veze sa košarkom, ni Dok Rivers, ni Sten Van Gandi, ni Majk Tibodo, jedini koji imaju veze sa košarkom su zaludi Srbi koji ostavljaju navijačke komentare na vestima b92.
(hroničar lige, 3. januar 2018 10:32) 

Po tebi igraci kao sto su Stiv Nesh, John Stokton, Jeff Hornacek, Jayson Williams i slicni igraci nikad nisu ni trebali da probaju NBA jer nisu bili atlete, pises na osnovu 15ak utakmica od kojih dolaze posle ozbiljne. povrede dosta njih, ovo ne pisem zato sto nekog gotivim, vec zato sto ljudi koji samo gledaju statistiku i onda krenu da palamude o nekim stvarima , nisu objektivni da iznose misljenja a da nisu ni pogledali 1 poluvreme utakmice. A sto se tice Belog, pa zar nije dovoljna cinjenica ta sto su ga zadrzali i sto je 6 igrac uz Crowdera, ali ti verovatno bolje znas od experta iz Minesotinog strucnog staba

Bgcity

pre 6 godina

Covece ko vama trazi da glumite eksperte ovde i vi da kritikujete Tea i Bogdana, jedne od najboljih evropskih igraca danasnjice? Ako niste u stanju da budete srecni i ponosni na nase sportiste onda nemojte ni da glumite strucnjake jer to sigurno niste. Meni je puno srce jer su nasi i navijam za njih da budu sto bolji, verujem u njih i ponosan sam sto su srbi. Ako im je los dan, to nije nista, oni mogu bolje vec sledeci mec, ako se zaredja 100 meceva losih nema veze, opet cu da podrzim i da verujem u njih, jer su nasi i bore se sa drugima. Jedino ako se ne zalazu i ne bore, ako se nesportski ponasaju itd onda mogu da kazem da to nije u redu. A ne kritikujem ni prosecne ljude poput vas, jer niko ne zeli da je gori u svom zivotu vec da je bolji, zato je podrska potrebna svima a cinimi se najvise vama usamljenima sto ne znate da se radujete svojim dokazanim sportistima i uopste uspesnim ljudima u Srbiji. Samo se pitam kakvo je to kucno vaspitanje hladno i distancirano u odnosu na ljubav prema zemlji i podrsku jedni drugima. Velika beda je to i zalim takve ljude.

Martian

pre 6 godina

Mogu da primetim da niko nije pogledao utakmicu, i svakom se daje za pravo da komentarise. Teo je imao izvanredno prvo poluvreme, sut 3/4 trojke, i 6 asistencija, i sigurno jedno tri zicera koji su saigracili promasili bukvalno ispod kosa, i takodje jedno 3-4 situacije gde Teo baca pas ispod kosa, igrac ostaje sam i fauliraju ga, i to se u NBA-u ne racuna kao asistencija. Iako pise samo 6 asistencija, realno je nekih desetak, a da se iskoristili ciste zicere, moglo je i na 12-13 sigurno. Takodje je i svojim trojkama prelomio mec. Cinjenica da je Teo stao u drugom poluvremenu, ali generalno cela ekipa je lose odigrala drugo poluvreme, Memfis je stisnuo odbranu, slabo kretanje igraca, i veoma losa igra Clippersa u drugom poluvremenu, posebno u trecoj cetvrtini. Kosarka nisu samo statisticki elementi, Teo je bukvalno prvi plej ekipe, organizuje svaki napad, zasluzan za tok lopte, moze i da ima 0 poena i 0 asistencija ali bitno je da ekipa pobedi, to je i uloga pleja. Takodje se dosta trudi i u odbrani, i veoma solidno obavlja taj deo posla. Ali ne, bitno je da ovi sto komentarisu znaju bolje od Dok Riversa, i ostalih strucnjaka.

guybrush

pre 6 godina

Bogdan sasvim solidan obzirom da je ušao u ekipu novajlija koji pokušavaju da se dokažu, Teo jako dobar iako statistika sem +/- to ne govori ali rezultati kad je on u postavi sve govore. A ove što nisu odgledali ni jednu (kingsa i klipersa) kao i prethodnih (fenera i cska) zamolio bih da ne komentarišu. I ne znam odakle Vam potreba da samo pljunete, čemu to .?.

Lazni Brkajlo

pre 6 godina

Ljudi vi zaboravljate da su oni rukiji, da im je ovo prva sezona i da su jos na pocetku, ne znam sta ocekujete?...
(stylomf, 03. januar 2018 09:17)
Tebra, Teo 3 banke ima, jos koja godina i penzija...

Dalibor Banja Luka

pre 6 godina

Za hronicara

Kada Teo odigra vise od 50 utakmica , onda mozemo pricati i uporedjivati Tea sa saigracima koji igraju nekoliko sezona i nekoliko stotina utakmica. TOLIKO

Aca

pre 6 godina

(Pogan, 3. januar 2018 10:36)

Uuuh al si se najedio
Ne može neko da bude "kritičar" bilo kog NBA igrača kad nije ni udahnuo NBA vazduh, to nije kritika već pisanje gluposti.
Realno, čim se mi ovde prepucavamo znači da nismo baš uspeli u životu. Razumem kad neko pljuje političare ali ne razumem kad je predmet pljuvanja neko ko je postigao nešto nezamislivo za nas koji nemamo šta drugo pametnije da radimo nego ovde pišemo komentare i tako "ispunjavamo" svoje vreme.
Meni je trenutno dosadno na poslu a nisam gledao utakmicu pa pokušavam da pročitam nešto o samoj utakmici, kako su igrali i tako to

uros

pre 6 godina

@Martian

Covek izbrojao Teu 13 asistencija, racunajuci i one Americke gde kosarkas kad dobije loptu pa dribla pa pogodi se pise kao asistencija, i one prave, i one 'evropske' posle faula, i one koji su saigraci promasili zicere

St3fan KG

pre 6 godina

Uvek su najveći hejteri i dežurni pljuvači naših najboljih sportista bili oni koji ne bi mogli da igraju taj isti sport ni za svoju ekipu iz komšiluka

Dvojnik

pre 6 godina

Jao al su zastarele te price kako ni Bodiroga nije imao sta da trazi u NBA zbog fizikalija, stoga i Teodosic treba da odustane?
Odkud vama to da Bodiroga ne bi uspeo tamo? Sta cemo sa Zek Rendolfom koji I sad u 37. Starter I najbolji igrac tima a ni u 27. Nije mogao iz mesta da zakuca sa svom Tom visinom, I Evo ga I dalje izdominira sve te mlade atlete sto su I brzi I skocniji od njega, e to je deco NBA.

NebaCar

pre 6 godina

Poređenje sa Stoktonom, Nešom i sličnim legendarnim belim bekovima mogu da prave samo neznalice, jer to su igrači koji su veći deo karijere igrali po 70-82 utakmice godišnje, dakle radi se o vrhunskim atletama, bez obzira što su bili spakovani u frejm prosečnih ljudi od 180 i nešto. Pritom, ekstremni je bezobrazluk porediti Teodosića i njegov osrednji učinak u 12 odigranih utakmica- sa dvostrukim MVPjem lige i najboljim asistentom svih vremena. 
@hroničar lige, 03. januar 2018 17:15)

Ja sam poredio fizicki aspekt Teodosica sa tim igracima posto to potenciras uz procente, koji uglavnom rastu kako igrac ulazi u ritam a to znaci konstantan br odigranih utakmica, a ne karijeru u NBA u koju je ovaj tek krocio, a preporucujem svim ljudima koji daju svoje dijagnoze gledajuci vise statistiku nego utakmice da malo vise obrate paznju na igru zvanu kosarka, dakle osim poena i procenata, tu ulaze i kretnje, protok lopte, uticaj na druge saigrace, na tim, itd...

Kosarka se mnogo vise igra glavom, nego misicima, ENDE

Nas

boki

pre 6 godina

osim lua skoro cela prva postava u minusu (teo +1, blake -4, dj -9) a definitivno klupa kliperse odrzava u zivotu i verujem da je to zasluga coveka legende, doc riversa. lu i teo 10 prodatih lopti, to je stvarno cudno i rezultat je po meni loseg kretanja klipersa veceras i lose zelje, memfis je skupio 10 ofanizvnih skokova a ovi samo 4. ali pobeda se racuna. sac ce ove godine biti los kao sto smo svi znali ali bogdan ce biti sve bolji. jokara je misterija, hoce li biti all star ili njet, sve je jos u magli. beli nastavlja da bude epizodista a otisao je kao mvp evrolige, ukoliko se ne povredi neko, napr taj gibson on se leba najesti nece.

Stara kuka

pre 6 godina

@Sramota je za najveću svjetsku košarkašku naciju da joj igrači prve postave beleže 11 i 13 poena!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 3. januar 2018 11:42)

Prva ne, al DRUGA svJetska DA!

jimmy

pre 6 godina

I samo da dodam. Najbolji potez veceri, Teodosic, u TOP 5 on ima 2 highlightsa, i pre neko vece je imao, i sa Charlotom je imao jednu kljucnu trojku, a to vole Ameri i svi gledaju te highlitse.

akros

pre 6 godina

"Suvi prosek" u NBA i to je šta? Ligu koju igra trenutno oko petsotina igrača. Nema bolje. Kako neko može onda biti "suvi prosek"? "Suvi prosek" može da bude Branko Jereminov u Tamišu, ne i igrač u NBA. Teodosić je vrhunski košarkaš, koji trenutno igra sasvim solidno u NBA, e to je Miloš Teodosić, kao i Bogdan i obojici je to prva sezona tamo. Otišli su kao najbolji evropski košarkaši, jedan rang su preskočili, otišli u NBA i tamo igraju sasvim solidno, daleko od "suvog proseka". Oni imaju sada sebi da dokažu nešto, a to je da mogu da igraju u jednoj elitnoj ligi koju godišnje ima privilegiju da igra samo petstotina košarkaša i ako se u njoj zadrže duže od par sezona i ako budu imali ovakve sezone, on će za sebe moći da kaže da je bio vrhunski košarkaš, jedan od najboljih na svetu. Ovde izgleda da ljudi uopšte ne razumeju tu perspektivu i gledaju je na osnovu nekih brojeva.

kole

pre 6 godina

Jel se to meni čini ili će Denver i ove godine vrlo verovatno da izvisi za plej of? Po mom mišljenju, Klipersi i Blejzersi sigurno ulaze a Nagetsi će do kraja boriti sa Pelikansima za to osmo mesto s tim što bih blagu prednost dao Pelikansima.
(konto, 3. januar 2018 11:13)

Ne slazem se, jer treba da se vrati Milsap. Ja mislim da Denver moze mnogo bolje od ovog sto prikazuje. Samo im fali da se prosiri rotacija i jasno definisu uloge, a to je na treneru. Ja predvidjam veliku borbu za poslednja 3 mesta u plejofu, a konacan rsplet zavisi od zimskih poteza i trejdova.

NebaCar

pre 6 godina

Radžon Rondo- čovek koji je pre neko veče upisao 25 asistencija, plej sa šampionskim pedigreom, dvostruki član prve i druge defanzivne petorke, već godinama ga ekipe prebacuju jedna drugoj kao vruć krompir. Jeste, čovek ima istoriju problematičnog ponašanja ali to nije glavni razlog. Glavni razlog je što plejmejker bez šuta nije upotrebljiv u savremenoj NBA košarci. Plejmejkera sa 35-30-75 procentima u Americi nazivaju "igračem bez šuta". Plejmejker bez šuta ne može biti više od neke pristojne role, pogotovo toliko mator i sklon povredama. Jedite se i pametujte koliko hoćete ali to je tako. Nebitno, Rivers verovatno dobija otkaz najkasnije na kraju sezone, Teo će biti trejdovan u neki Bruklin i hvala Bogu da se Ostin Rivers kojim slučajem ne zove Ostoja Rekić, jer ne bismo mogli da živimo od kuknjave što se momka ne poziva na All-Star, kad je očigledno najbolji bek lige.
(hroničar lige, 03. januar 2018 15:08)

Pored gledanja samo u statistiku, zakljucujem da gledas u kuglu i prorices sudbinu, sad si jos i baba vanga

gledao svaku

pre 6 godina

Posto znam da ima mnogo djece da odma navedem da su mi isto dragi svi nasi igraci.Sto se tice dosadasnjeg ucinka,Bogdan se fenomenalno snasao i sigurno ce imati mjesta u ligi ukoliko ga zaobidju povrede.Vec se istako kao najbolji perimetar defanzivac u ekipi Sakramenta,odlican je bal hendler za svoju poziciju sto je izuzetno bitno,ima odlicne brojke i od njega nisam ocekivao da ce imati ovakvu ruki sezonu.

Sto se tice Tea povreda ga je bas dobro omela.Nije u suterskoj formi,dosta otvorenih suteva promasi,vidi se umjetnost ali sut fali,ostavlja mu se dosta prostora kod pika,ne smije da udje pod kos a sut ga slabo sluzi,defanzivac ostane na centru pa se desi i dosta bacenih lopti u bunar.Organizajcija igre je tu ali ukoliko ubrzo ne popravi sut,minutaza bi mogla padati ali i Rivers zbog povreda nema neke alternative a ni pravog pnr igraca osim njega a koji je neophodan za igru Grifina i Dzordana.Slijede dva teska meca OKL i GS

nenad

pre 6 godina

Ja sam gledao utakmicu ali I slusao komentatore, u jednom momentu kazu “ sa Teodosicem tim ima skor 7-3 ( sada 8-3) sto nije slucajno” , kod nas ljudi imaju nerealnu sliku o NBA uglavnom ne shvatajuci da je ova liga bar 3 puta bolja i jaca od Evro lige I da bi svaki prosecan NBA igrac bio ubedljivo najbolji igrac u Evro klubu, sto znaci da su ove igre Bogdana I Tea odlicne, boljubuducnost u ligi ima Bogdan zbog godina... Jokic ce karijeru zavrsiti kao najbolji igrac iz bivse Juge u NBA I kao drugi bajbolji iz Evrope ( posle Novickog)