Nedelja, 17.12.2017.

23:50

Bogdan odličan u porazu Kingsa, Bobi nije igrao

Sakramento Kingsi izgubili su na gostovanju od Toronta rezultatom 109:93, a srpski reprezentativac Bogdan Bogdaović zabeležio je još jednu odličnu partiju.

Izvor: B92

Bogdan odlièan u porazu Kingsa, Bobi nije igrao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

Petar

pre 6 godina

Zaista sjajna partija Bogija, ali opet ne razumem zašto nije igrao skoro celu 3/4 kad je najbolji bio u svojoj ekipi...sve mu je išlo i šut i asistencije, krao je lopte i skakao...
(Mojojo, 18. decembar 2017 07:36)

E ako nisi primetio u NBA ti obicno ide ovako: krene petorka i igra do 3,4 minuta pred kraj prve cetvrtine kada se 1 ili 2 igraca zamene. Ta ista ekipa nastavlja drugu cetvrtinu do 5,6 minuta pred kraj kad ulaze 'rezerve'.
Onda trecu cetvrtinu krece petorka koja je krenula utakmicu i igra je gotovo celu, onda ulaze rezerve. U 4/4 zavisi sve od toga kako se razvija utakmica, ako je blowout daju priliku nekim igracima sa klupe, ako je blizu uglavnom zavrsava pocenta petorka koja ulazi negde sredinom 4/4. Ovo je kalup uz odredjene varijacije.
Bogdan nije startovao zato nije igrao u trecoj cetvrtini.
Inace trebao je da zavrsi utakmicu ali se pozalio na povredu sitnu valjda i trazio izmenu..

anica

pre 6 godina

Naravno da idem u halu, ne cesto ali dovoljno, koliko mogu sebi da priustim. Uvek je kod nas to bilo shodno rezultatima, jer takav je narod, ali je navijanje opet super i sasvim korektno bez obzira na sve. Slobodno saltaj i trazi, nikada ga nisam uvredila. Uopste tebe ne treba da zanima kakva sam navijacica, iskrena ili ne, to znam ja.. ali te i te kako zanima da li cemo uci u top 8. Realno pricam, imali smo skor 2:7, sad 5:7, sta sam trebala da kazem da smo institucija i bolji od CSKA...ali to ne znaci da predstavnici uspesnijeg kluba iz proslosti treba da vredjaju Zvezdu I njene navijace. Vidis kako se sve okrece. Odavno pratim EL, jos dok je Partizan igrao fenomenalno i punio Pionir i Arenu, kao i Zvezda protiv Budiveljnika u E.kupu, vidis kako si zapamtio, tad je oboren rekord, za mene to nije cipiripi kup niti se podsmevam jer smo i mi igrali to takmicenje. Kako da nisam uzbudjena i srecna kad dobijemo jedan Real u gostima, Valensiju, kad nam igraci pravi u svakom smislu, direktor nam pomogao a vi mislili da nikad nista od nas nece biti. Zvezda igra pravu evroligasku kosarku.
Nego da te pitam Kućo, esi mi zadnji, al sto mi se obracas u srednjem rodu? Taman da te posluzim kiflicama kad vidi ti mog prijatelja.

antiDebil

pre 6 godina

(anica, 18. decembar 2017 11:27)

Kada li si ti pocela da pratis EL pa da si toliko upuceno i uzbudjeno ? Nije pitanje da li ja stizem da pratim EL, pitanje je da li ti ides u halu da gledas El. U evrokupu je u halu islo 25000 duhova neroja iz Zeleznika, u EL vas nema 5000, dakle vama je zanimljivije da gledate evrokup od EL, zanimljivo kaj ne ?
Ovo je zanimljivo vreme, danas vise ne vaze nikakva pravila koja su nekada vazila. Nekada su nekog repera prebacivali iz arene u Pionir da bi Partizan odigrao utakmicu u Areni posto je u celoj rundi takmicenja morao da igra u istoj hali u kojoj i zapocne takmicenje. Danas se jedno kolo igra u areni, drugo u Pioniru, trece u Vrscu, jos samo fali da se igra u Zelezniku i da cirkus bude kompletan. Godinama je fmp igrao EL a da se nije ni kvalifikovao za to takmicenje, tako da pravila nisu bitna, bitne su samo garancije da je taj mali klub drzavni projekat i da ce imati parica da ispuni te finansijske uslove koje zahteva ova danasnja pilicarska EL !
Nisam ja nikoga otpisivao, zabole me da li ce se oni negde plasirati ili ne ili da li ce top9 ponovo biti prestavljen kao istorijiski rezultat... Ti i tebi slicni polunavijaci tog polukluba ste ih otpisali iz borbe za top8. Nikada ja nisam vredjao Alempejevica, ti polutreneri me ne zanimaju, ti i tebi slicni polunavijaci ste vredjali Alempeja i terali ga iz kluba. Mozemo i da prelistavamo ove komentare i lako cemo se u to uveriti !!

igor

pre 6 godina

A gde vam igra taj Hezonja i koji mi imamo sa njim.

Bogi svaka cast. Primecije se i rad u teretani. Zasto sa tom teretanom pocinjete tek u NBA. Onaj svrca Lauri baca trojke sa 10 m, ruke nabildovao, a evropski igraci cuvaju nezne rucice da ne pokvare sut kako kazu. Kombinacija NBA i evropske mosarke je buducnost ovog sporta.

poznavalac

pre 6 godina

Bogi je biser igra lepo gledao sam utakmicu on moze ali ne voli da forsira sut oce da asistira ali u ekipi kingsa nema ko da igra svi jure na kos i ne urade nista jos ga trener izbacio kad je taman uhvatio zalet treba poraditi na ekipi teo je dosao odigrao par utakmica vec postao lider tako bofi moze i u kingsima samo treba neko ko ce s njim da igra i bice jako dobar....

kole

pre 6 godina

Dobar Bogdan u prvom poluvremenu i tada je dao 15 ali ga trener posle nije mnogo koristio jer je fizički undersize.
(Trenerq, 18. decembar 2017 10:20)

Bogdanovic je fizicki savrsen za beka, tu visinu ima i LaVine, Booker, pa i Kobi. Cak Bogdan ima i natprosecan raspon ruku. Problem je sto ga trener koristi na krilu jer mu je ta pozicija deficitirana i Bogdan bas zbog raspona moze da je pokrije u nekim small ball varijantama, ali u principu za sf je undersized.
Ali to nije njegova krivica i uopste decko nije fizicki limitiran za NBA vec prosto ne igra na svojoj poziciji.

Sasa

pre 6 godina

Objektivno gledano Bogdan je odigrao Double-double utakmicu, a sto to nije I u zvanicnoj statistici krivi su njegovi saigraci. "Upropastili su mu najmanje7-8 asistencija sto promasenim zicerima ispod kosa sto promasivanjem "otvorenih" suteva gde ih je ostavljao same.
Pri kraju se videlo da mu malo nedostaje snaga.

Uglavnom , za sve one koji kazu da se ne igra odbrana , NEKA POGLEDAJU TRECU CETVRTINU GDE JE Toronto slomio sacramento upravo odbranom (doduse I uz nekoliko sudijskih "poguravanja").

A Gos`n "@Drago", ko kosovka devojka, of junaka do junaka. Najpre je prtatio Bojana Bogdanovica, a sad je uz Hezonju (poslednje dve dobre partije).
Bojan je u nekoj vrsti suterske krize-pogotovo za 3, poslednje 3 utakmice 6/20, tako da je malo pokvario svoj dobar postotak za 3 poena.

Pozdrav svima koji prate NBA.

EKV

pre 6 godina

Ljudi ima nas dosta na vestima, da li iko ima načina da kontaktira Divca i predloži mu Bobija da dovede. Slažem se da to nije idealna sredina za Bobija, takodje i da Bobi nije najbolji centar lige ali čini se od Pistonsa je bilo koji klub bolji za njega a Kingsi definitivno nemaju krstenog centra on bi eksplodirao... Takodje odbrana ne bi bila problem jer u Sac skoro niko i ne igra istu, plus Bobi nije baš tolika rupa kolikom ga neki ovde prave. Nekoliko vas je odlične analize ostavilo, interesuje me mišljenje na ovu temu. Takodje i Bogdanu bi takav potez mnogo značio...

kingsi reagujte!

pre 6 godina

Kufos me podseća na lošiju verziju Kuzmića, zna nešto u odbrani ali u napadu je crna rupa, mašina za gubljenje poseda, treba Divac u razvojnu da ga pošalje da se priseti kakav je oseća dati zicer

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 18. decembar 2017 11:06)
Ne znam da li stizes da pratis EL zbog Ecupa, ali treba da znas da ovo nije vreme kad je dovoljno 8 pobeda da bi se islo medju 8, vec nekad nije dosta i 15.
Drugo...Bamberg je odlicna ekipa ove godine, i poraz je bio zasluzen, nismo se jos dovoljno bili uigrali, recimo protiv Baskonije smo imali vecu sansu. Sigurna sam takodje da smo bar jednu igrali u Pioniru, da bi pobedili. Nego, iako nije tema ovo na vesti o Bogdanu, priznaj da si FMP otpisao iz trke za top 8, kad gle cuda. FMP izgubi sinoc od Cedevite, Zvezda pobedi Real, Efes, Valensiju. Sto se tice Bogdana, tvoj komentar pokazuje da se odlicno razumem u kosarku jer je isti...a tebi uvek nesto nije jasno.

antiDebil

pre 6 godina

Treba pomenuti i to, da je Bogdana u jednom ključnom periodu njegove karijere trenirao i Dragan Jakovljević.
(Ivica, 18. decembar 2017 04:42)

Zitko ti li si, ili si ti mozda ona bucmasti sto mu snima utakmice ?
Glavni trener u Bogdanovicevoj karijeri je Dusko Vujosevic, pa onda nekoliko mesta prazno, pa onda idu ZOC, Zitko i svi ostali ! Nego gde nestade Zitko ? Poslednje sto je rekao toje da cefmp lagano da pocisti Bamberg 15 razlike i videlooo sno da je fmp Bambergovan u areni. Nakon te price vise se nije pojavio. Zasto nesto ne kaze o Andjusu, zasto mu ne pruzi podrsku ? Vredja se kao neka strina posto valjda ocekuje da mu se Bogdanovic javno zahvaljuje u svakom intervjuu a ovamo ni rec da kaze o Andjusu, kako ti se to cini ?
Sto se tice Bogdanovica, fascinanto je to kako igra odbranu, krivo mi je sto nije sebicniji i drskiji, najbolji je igrac svoje ekipe. Pocinje glava da me boli od gledanja onih divljaka Mejsona, Hilda, Labisijea i ostalih...
I sudjenje je bilo interesantno, Valancijunas ima zastitu kao da je Brajant, a mozda je to samo i do ekipe protiv koje su igrali ?!

coki

pre 6 godina

Bogdanovic je ubedljivo najbolji igrac Kingsa!Juce Ne moze da promasi,ukrao par lopti,imao 5 asistencija a jos minimum 5 mu upropastili saigraci koji su na nivou Aba 2 lige!Kufos u tri navrata ne zna zicer da da na asistenciju Bogdanovica,bekove pronalazi same na liniji za tri oni oni obruc ne mogu da pogode?drugo poluvreme u 80% napada nije ni dotakao loptu(?!),uzme plej I zabije u prvih par sekundi napada u dva igraca u reketu I dobija bananu ili promasi,I tako 5 puta,uzme centar loptu I krene da fintira sit I krece na ulaz sa trojke,promasiju 3 za redom.Ovi su zeznuli I proslogodsnje Timbervulfse sto se tice neracionalne I divljacke kosarke.

MarkoKG

pre 6 godina

Bogdan je bio odličan prvo poluvreme i Kingsi su igrali dobro, međutim u trećoj četvrtini ulazi Bogdan a Toronto pravi seriju 19-0 za manje od tri minuta. On nije loše odigrao 3rd u odbrani je bio čak i odličan ali su ostali u napadu birali loša rešenja i promašivali su neke otvorene šuteve, Bogdan je imao samo jednu loptu na sekundu do kraja napada. Bogdanu bi bolje bilo da ide u neki ozbiljniji klub sa takmičarskim ambicijama jer on nije naučio biti u donjem delu tabele.

Dusan8

pre 6 godina

(nenad, 18. decembar 2017 09:44)

To su ljudi koji gledaju evropsku kosarku. Staromodnu,ruznu, odbrana, mali broj poena, itd.
Oni kad pogledaju NBA cini im se da nema odbrane a u stvari tamo igraju mnogo potentniji, bolji,jaci, brzi igraci koje je nemoguce braniti. Video si sinoc Lowry iz natrcavanja, polu-kontre, iz driblinga, preko ruke, saspe 3 trojke u 3 napada kao od sale. Sinoc je na utakmici bilo ukupno 18 blokada a u evropi je spektakl ako ima 4. I kao ovde se igra odbrana, ovde ne.
Nama su Irving u finalu 2014. I Durant u finalu 2016. radili sta su hteli, po 30 poena bez kapi znoja, a da su hteli mogli su i vise. Kakva odbrana je njih zaustavila?? Jovic, Lazic, Markovic? Kako da ne. Jos kad kazu 'Zvezda bi pobedila Sakramento i Denver' pa tacno mi pozli ko sve ne gleda kosarku.

Amaterasu

pre 6 godina

I da dodam Bogi moze samo da sanja ovakve procente...
(drago, 18. decembar 2017 01:55)

Apsolutno, evo cist primer su nocasnje utakmice.

Hezonja sut iz igre 60%
Bogdan sut iz igre 70%

Aj priznaj da nisi ni znao koje su procente imali nego si napisao ovo cisto eto zato.

Amaterasu

pre 6 godina

Lako je glumiti baju protiv FMP-a sa 123 poena, sta je ovo samo 18 protiv Raptors-a? Lauri nije Dangubic? Sedi dole matori.
(Mile, 18. decembar 2017 04:52)

Bas tako, Raptorsima 18 nije ubacio valjda samo ko nije hteo, redom su ih punili Simonovic, Guduric i Vule Avdalovic.

СрбинсонКрусо

pre 6 godina

Gledao sam, po meni i nije neka partija Bogdana. Jeste ubacivao te trojke, ali kad se lomilo pogubio se ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fakat, 18. decembar 2017 07:00)
Па изгледа да ниси гледао..пошто када се ломило у трећој он није био на терену...

nenad

pre 6 godina

Toronto je vrhunski tim, utakmica je bila dobra i zanimljiva a Bogdanivic sjajan. Ne znam o cemu pricaju neki komentatori , ako vam se ne svidja NBA jednostavno je ne gledate. Koliko je NBA ispred evropske kosarke govori to sto USA razbijaju sve sa 20-40 razlike na olimpijadi I svetskom

Ostin A

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.
(киза Д, 18. decembar 2017 08:58)

Pored toga što takav sistem košarke odere bilo koji Evropski sa 20+ razlike, moraš uzeti u obzir da je u NBA veći teren, dalja trojka, brži igrači. Mnogo je lakše stisnuti na malom terenu. U Evropi se zona nekad i isplati, tamo se u 99% kažnjava trojkama.
Za navijanje, naprotiv, to se zove praćenje košarke. Kad luduješ i navijaš na tribinama sigurno ne gledaš ko i kako igra. Ja dok sam išao na sever i bio fanatični navijač, jedino sam mogao da vidim semafor.

Još ovi naši stadioni nemaju ni video bim, pa ni usporen snimak.
A to što u vreme pauza, imaju razne gluposti da zabave publiku, pogotovo porodičnu, im svaka čast. Na takvu utakmicu hoću svoje dete da vodim, a ne da peva:
"
U našim venama, teče votka, u srcu Zvezda, u ruci motka.
"
I ovo je još finija pesma.

JPR24

pre 6 godina

Sacramento mnogo slaba ekipa.CZ bi ih odrala.
(C i n i k, 18. decembar 2017 08:42)
U prvoj cetvrtini... Posle bi se kao i vecina evropskih klubova raspala fizicki. Nama deluje smesno to trci surtiraj, ali fizicki treba drzati taj tempo, iako ne lici na nista... Samo zbog toga ih evropske ekipe ne bi pobedile olako. Na jednu utakmicu i nekako, na vise, nema sanse. A za NBA, ekipa jeste slaba. Doduse osim Rendolfa i Bogdana koji znaju « kosarku », ostali su obicni divljaci.. Tu su uz Lavin-a i tako tih...

fantom

pre 6 godina

Šta to vredi kada nema sa kim da igra. Sakramento je u raspadu, Bogdan igra dobru sezonu i pokušava da organizuje neku igru, ali šta reći za tim kome je najozbiljniji igrač ruki iz Evrope!

JPR24

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.
(киза Д, 18. decembar 2017 08:58)

Tako je to tamo bajo. Oni idu na razonodu, ne na navijanje. Jedino navijanje u nasem evropskom smslu mozes videti na fudbalu gde ima dosta juzno-amerikanaca... I naravno univerzitetske lige. U NBA, eventualno Lejkersi i Boston imaju nesto sto lici na navijace... ostalo malo vise kad je plejof. No dobro, drugacija koncepcija i kultura. A sto se kosarke tice, hehe, run&gun i udri... Nekad je cak i smesno koliko izgleda na nista drugo nego kao sto kasez : trci i baci loptu pa sta bude.

neutrino

pre 6 godina

Pročitah komentare, i moram reći da odlično ( za sad) opisuju/analiziraju samu vest, a znamo da je to u poslednje vreme retkost! Eto, ja sad odstupih malo od tog pravila. Elem, Bogdanova igra je sinoć bila prelepa, kao što je većina primetila, pogotovu prvo poluvreme. Siguran sam da će i poverenje u njega rasti, kako odmiče sezona. Ono što mene posebno oduševljava kod njega je ta konstitucija i zdravi, jaki zglobovi. Plus, IQ košarkaški koji je iznad proseka, te se tako Bogdan izvanredno promišljeno zaleće na obruč, skače, dodaje...a to je vrlo bitno, kako bi izbegavao eventualne povrede. To mogu crni igraci, jer su pretežno, konstitucionalno "čvršći", takva im je genetika, sa izuzetnim atletskim sposobnostima, ali kod belaca je to retkost. Ukoliko pogledamo ovog Mejsona, dečko očigledno ima slobodu da kad uđe u igru, svaki napad okonča individualno. On se zaleće, skače, pada, i uglavnom ništa dobro ne proiziđe iz toga. Igra neku divlju, sebičnu košarku, koja se Bogdanu, siguran sam, gadi. Nije mi jasno ni zašto sinoć, kada je jedino BB imao visoke procente šuta, lopta nije išla na njega više, da nastavi da šutira, a ne da se ostali ispucavaju bezidejno. U svakom slučaju, uspeće Bogdan, jednostavno se vidi ta želja i odlučnost u svakom pokretu u igri, a mi ćemo dobiti nadam se novu buduću legendu košarke. Sportski pozdrav.

веверица

pre 6 godina

@вељко
mali mejson, badi hild i drugari samo vide kos. mogu bas mnogo da nauce od bogdana, pitanje je da li su toga uopste svesni. 

ја мислим да нису свесни. колко је америчка школа кошарке добра, толико је у неким стварима лоша. имаш средње школе и колеџе где један будући нба играч игра са и против ликова као ти и ја, који и не помишљају о профи каријери. цео фокус те школе ја да науче тог играча технику, да га изрекламирају и увале у профи клуб (нба или европа). зато 90% тих играча научи "да само види кош". то се после тешко исправља.
већина нба тимова нема акције, а играчи чим приме лопту крећу директно на кош, па после из очаја извлаче повратни пас ако их чека брнџа. сан антонио, кливленд, бостон, голден стејт, помало јута, торонто и вашингтон. они играју кошарку. остали углавном ово као сакраменто синоћ.

јд123

pre 6 godina

Опет је почео као крило, што је лоше за њега у оваквој екипи Кингса. Џаба му ћошкарење и махање рукама, када га саиграчи не виде или не желе да виде. Боље се сналази као бек а и корисни је на тој позицији. За мене изненађујуће игра добро одбрану против онаквих атлета. У једном тренутку, када је ушао под кош и погодио, коментатори "NBA Sundays" рекоше да он није само тројкаш и да има добре физикалије. Ко би рекао да ће се Богдан у својој првој НБА сезони истицати одбраном и физикалијама?

Али та себичност осталих играча Кингса почиње да нервира. Требао је имати пуно више асистенција да су саиграчи погодили отворене шутеве, али и више поена да су барем по коју лопту вратили. Куфос ко мува без главе. Богдан му дода лопту, мрцине Торонта полете према њему и уместо да лопту врати Богдану, који би имао отворен шут, он се залијеће и наравно попије банану. И то неколико пута. У тим моментима се сетим Клиперса и Џордана. Џордан, који је физички толико јак, да може без проблема да одгура тројицу играча, поред кога Куфос изгледа као мало дете, неколико пута у последњим утакмицама враћа лопту Теодосићу. Да ли има већу кошаркашку интелегенцију од Куфоса или Тео већ има ауторитет код саиграча, незнам.

Uros

pre 6 godina

Meni je najjaci Mejson, zaleti se covek u trojicu pod kosem i nista ne uradi 2,3 napada za redom kad se lomi. Odgovornost--->0. Basketball IQ--->0.

ISKUSNI

pre 6 godina

Gledao tekmu.
Kingsi raspasana banda, ne zna se ni ko pije, ni ko placa.
Sutira svako ko se dohvati lopte, 80% suteva u prvih 10 sekundi napada (mnogo i za NBA).
Najneozbiljnija ekipa u NBA!
Bogdan igra zrelo, pokusava nesto da organizuje, ali dzabe...
Treba vise da sutira, kad je ekipa krs, bar da nabija statistiku...

sef raje

pre 6 godina

Bravo Bogdane, hajde opusti se i igraj. Jesam jedan od najvecih kriticara tvoje igre ali od srce zelim da me ovako svaki put demantujes. Sve najbolje

dan

pre 6 godina

ja sam zadovoljan sa njim do sada. generalno, procenti suta su mu porasli, i uz rendolfa i hilda je jedini igrac sa dvocifrenim prosjekom poena. sasvim solidno i racionalno

киза Д

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.

Slana torta

pre 6 godina

Kostas Kufos ko Kosta Perovic. Od Masona III je bolji Williams-Goss iz Partizana. Hill je nekada bio igrač a sada je raspad. Labissier došao iz D lige i odmah 20 min po tekmi, a veze nema. A kad pomislim da su menjali Cousinsa za Hilda tuga me hvata.

Neutralni

pre 6 godina

u jednom trenutku je bilo 5/4 za tri poena i onda izlazi iz kosa jedan tezak sut za 3 i posle jos jedan promasaj.Inace kako je usao Vins Karter Bogdan se razigrao ubaci 8 poena za 3 minute i trener ga vadi napolje i vraca 20 sekundi pred kraj poluvremena. Tamo sem Kartera i Koli Stajna nema normalnih igraca sve divljaci zeljni dokazivanja, steta sto Carter ima 40 godina da je mladji bio bi sjajan u duetu sa Bogdanom.

Profesor BG

pre 6 godina

Koliko je dobro sto igra u najlosijem timu NBA, sa druge strane je to i dobro. Međutim, vecina igraca u Sakramentu uopste ne igra timsku kosarku, vec iskljucivo igraju za licnu statistiku. Bogdan zbog toga retko dobija loptu kada je u dobroj poziciji za sut, pa se fakticki bori i protiv protivnickih, ali i protiv igraca iz svoje ekipe.

Mojojo

pre 6 godina

Zaista sjajna partija Bogija, ali opet ne razumem zašto nije igrao skoro celu 3/4 kad je najbolji bio u svojoj ekipi...sve mu je išlo i šut i asistencije, krao je lopte i skakao...

веверица

pre 6 godina

тако је, бре! најбољи играч кингса. надам се да ће то да настави да показује из меча у меч.
што се целе лиге тиче

леброн



дурент
кајри
харден
тим редом. после вестбрук, кари, ленард, јанис итд. а како ће они то да бодују у њиховој глупој анализи за мвп-а, не могу ни да наслутим.

H2O

pre 6 godina

stigao sam par minuta do kraja trece cet da pogledam. Bogi je do kraja postigao samo dva poena, a razlog je jednostavan- tada je na parketu bila ona mladja, rezervna petorka... On bukvalno nije imao prilike da sutne na kos. Cak je i u jednom trenutku komentator rekao, da Bogdan ne moze da dodje na red da sutne. Decko def nije navikao na divlju kosarku i nece da siluje. U kvalitetnijoj ekipi, bice jos bolji 100%

veljko

pre 6 godina

bogdan igra odlicno. da ostali igraci donose upola dobre odluke, poput njega, igrali bi plejof. mali mejson, badi hild i drugari samo vide kos. mogu bas mnogo da nauce od bogdana, pitanje je da li su toga uopste svesni. decko je rodjeni pobednik, borac, skolovan timski igrac, sa visokom kosarkaskom inteligencijom. vidi se da zeli vise, bolju igru svog tima. nije navikao na soliranje i neodgovornost kad se lomi. neverovatno kako treneri pustaju klince da se ispucavaju i terorisu sopstveni tim. mejson i micel iz jute su mi najverniji primer takve politike. pomalo i smit iz dalasa

cvele

pre 6 godina

Ha, ha... Bas je juče na tekstu o Majk Dzejmsu neko napisao kako i skauti mogu debelo da pogreše i kao ocigledan primer naveo Hezonju... i čovek isto vece dao 28 poena.
Što se naših tice: los sut Bogdana (7-10), trebalo je, što se pojedinih ovde tice, da bude 10-7 da bi ga oni smatramo solidnom igračem. Što se Bobija tice, barem ćemo imati sigurnog odlicnog centra za reprezentativne mečeve: male su sanse da se povredi, jer i ne igra.

Srbin

pre 6 godina

Opa,popravljamo procenat... opustamo ruku! Bravo Bogi majstore samo cepaj. Agresivno,hrabro... Bices ti vremenom standardno dobar. Blizu 20p prosecno (16-18) 6-7 as i po neki skok. Od tebe realno dosta. Uz po neki bljesak-izlet, cisto za rekord karijere. Zivi bili pa videli!

random

pre 6 godina

Na stranu to što je naš, ali Bogdan definitivno ima najveći košarkaški IQ tamo. Za Hielda, Masona, Foxa je izmislio košarku. Ne sili, radi šta treba, kad treba. Najveće iznenađenje mi je odbrana, odlično je igra. Što se ostatka Kingsa tiče, Koufos bi i u EL bio samo dobar centar, Cauley-Stein ima ozbiljan potencijal, od mlađih igrača On je najkonstantniji. Hill, Randolf, Carter doprinose iskustvom dosta. Labissiere i Jackson su takve rupe, da Ja nemam reči. Temple je imao dobro veče, mada generalno ni On nije nešto impresivan.

twitch

pre 6 godina

Poprilično limitirana ekipa Sakramenta. Nisu mogli nikako do pobede sinoć iako se činilo da su u egalu. Toronto ih je pobedio sa pola gasa, "zvezdama" se nije ni igralo. Odlična Bogdanova partija sa klupe. Odigrao je jako zrelo, nije forsirao, bio je agresivan u odbrani, protok lopte je bio mnogo bolji sa njim na terenu. Uz Hila i Rendolfa jedini kršten igrač u ovoj ekipi. Od Foxa sam mnogo više očekivao, ima ogroman potencijal i nadam se njegovim boljim partijama. Sve u svemu, jako sam srećan zbog Bogdana, samo jako BB8! :) pozdrav ljudi!

felna-od-fice

pre 6 godina

Steta sto je promasio zadnje 2 trojke, i bar 4-5 asistencija bi imao da su pogadjali otvorene suteve. Nije navikao da bude sebican mozda mu to fali za 20+ partije. Dobra minutaza, dobra partija.

petarczv

pre 6 godina

Odigram ja da ce sacramento da da manje od 96.5 poena posle prvog dali 63!!! Kazem sebi jel realno da kad sam ih ja odigrao oni se raspucali. Kad ono likovi u drugom daju samo 30 hahahahahahaha

Alex

pre 6 godina

Bogdan odlican. On je tip igraca za ekipu kao sto je San Antonio. Ali dobro je sto je u Sacramentu jer znaci u NBA imati zaledjinu, da bi ga istrpeli na pocetku. Mada on odbranom koju igra u potpunosti zasluzuje minute, cak i kada ga ne ide napadacki. I sada nevezano za ovu Bogdanovu partiju, mislim da cemo konacno na svetskom sampionatu imati sanse protiv Amera, ako svi nasi budu zdravi i odazovu se.

...

pre 6 godina

Bogdan pogodio trojku za 73:71 i vodjstvo...od tad usla komplet rezervna postava i totalni fiasko nastade...steta mogao je Bogdna ici preko 20

drago

pre 6 godina

Kakva partija super Maria, 28 ptsa 6 sk i 2 as, svuda ga je bilo, trojke 8/12 ko Stef Kari u najboljim danima...kruzi prica kako se trener Vogel javno pred svima izvinuo super Mariu zato sto mu nije davao sansu i hteo da ga trejduje a momak je nebruseni dragulj, buducnost nba kosarke!

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

Steta sto je na kraju promasio 2 suta za 3 poena. Do tad fenomenalan procenat 4/5 za 3. Steta i sto nije vise forsirao sut, bio je veoma raspolozen. Ali polako, napreduje.

Dragan

pre 6 godina

Ovi Kingsi su uzas od kosarke...Pogotovo kad udju Mejson i Hild. Mejson odigrao 2 dobre utakmice u utripovao da je Dzordan. On kao plej,umesto da razigrava ekipu,da kreira igru, samo gleda ka kosu,zalece se u igrace,obavezno popije par blokada po utakmici... Bogdan trci,otkriva se...nista. Sto se tice samog Bogdana,danas je bio i sa dobrim procentom suta. Par promasenih trojki su vise rezultat isfrustriranosti zbog kretena sto nece da mu dodaju,pa je par puta sutirao cim dobije loptu,ne bi li koliko - toliko ucestvovao u napadu. Odbranu je odigrao solidno.

ZAGOR

pre 6 godina

Bogdane svaka cast na igrama koje pruzas. U svojoj ruki sezoni, zaista si odlican! Samo neka te zdravlje posluzi, kao i Tea i Jokica. Nadam se da ce i Teo pokazati svoju igru i oduseviti NBA ligu svojom racionalnom igrom, i pravom Evroposkom kosarkom kao i Bogdan. Sve u svemu, Bogdan je na dobrom putu da ostavi dubok trag u Sakramentu!

Petar

pre 6 godina

Previše vremena ćoškari i igra skretničara. Takav je bio i u prvim mesecima u Feneru. Delom zbog divlje ekipe, a delom iz pristojnosti. Ali ono što kažu za prvu sezonu NBA — bitno je da je izbacuje konstantne brojeve i da bude strpljiv, pa će vremenom uloga da se promeni. Večeras je bilo slično kao i do sada, samo je pogađao u velikom procentu. Trojke je do pred kraj bio na 4/4, kad je promašio poslednje dve.

Milke

pre 6 godina

Ja ne znam na koju foru igraju nekolicina igrača u Sakramentu. Pre svega mislim na Kufusa. Lik je košarkaši NETALENTOVAN. Žao mi je Bogdana, što mu ovaj upropasti bar po 3 asistencije prosečno.
Kad smo već kod Bogdana. Nema šta da se toliko priča o njegovoj igri. Sve je poznato. Polako postaje najbolji igrač svog tima.

Jašta

pre 6 godina

Odlično je odigrao, samo na kraju malo popustio šut. Zato je manje više bio jedini igrač Kingsa koje je iole igrao košarku, ovi ostali su divljali ko muva bez glave i zato sasvim zasluženo izgubili.

Gicko Gickic

pre 6 godina

Ja sam Zvezdas, i moji decaci.. Ali moji klinci te obozavaju, odusevljeni su tvojim igrama, i stalno im pricam kako se naporan rad, volja, zelja, i vera isplate u zivotu! Ugledaju se na tebe.. I nisu mogli izabrati boljeg sportistu i coveka. Uzgred, morao sam da im narucim dresove Bogdana (naravno Sacramento), jer cela soba im je izlepljena Bogdanom, Teom i Jokicem..

petar-pfc

pre 6 godina

Super je odigrao. Za vreme provedeno na terenu sve je uradio. Polako bice on pravi tek od januara kad se ojaca i stekne rutina. Moze jos bolje, samo napred.

LFC

pre 6 godina

Mogao je da uzme jos suteva al kad udju Mejson III,Labisie,Hild onda krece silovanje i los je protok lopte. Mora samo agresivnije da napada kos,odbrana je okej.

BojanNS

pre 6 godina

Bogdan danas malo slabiji u odbrani, ali treba Derozana sacuvati. Napad odlican, od tri promasena suta za 3, jedan je bukvalno izasao iz kosa. Pored ovih 5 asistencija je mogao imati jos barem 5 da su mu saigraci malo sposobniji i pogadjaju otvorene suteve koje im je namestio. Inace utakmicu su po meni izgubili Mejson i Hild koji siluju i kada ne ide...

igor

pre 6 godina

Ne moze bolja partija nedaju mu loptu, covek uvek baci odlican povratni pas a nema ni kosa a niti mu oni vracaju pasove. Imao bi jos 3-4 sigurne asitencije ali Kufos i Hild ne mogu da pogodne nista.Uglavnom par dobrih trejdova i dobar sledeci draft bice Kingsi opasni.Svaka cast Bogi nije lako igrati u ovakvoj ekipi trenutno.

ko razume shvatice

pre 6 godina

katastrofa kako kingsi imaju zacrtano na papiru ko kolko i kad mora da igra,pa makar bogdan ubacio 50 na poluvremenu,odmarace vecinski ostatak

LOCKY

pre 6 godina

Odlicna pertija,nema sta. Gledao sam utakmicu, odigrao je jako pametno.Imao bi vise asistencija da su ostali bili precizniji. Po meni bi trebao vise da ide na ulaz i da sutira vise dvojke cak i po ceni da popije neku blokadu.

SilentBob

pre 6 godina

Gledah utakmicu. Bogdan stalozeno, umereno i lagano do ovih brojki.
Pred kraj pokvario sut za tri (bio na 2/2 za 2, i 4/5 za tri) i dosta otvorenih suteva za njegove asistencije promasili ostali igraci.

Svaka cast! Bice on sve bolj i bolji :-)

statisticar

pre 6 godina

"Bogdanović je za 28 minuta na parketu upisao postigao 18 poena (3/3 za dva, 4/7 za tri), zabeležio pet asistencija i tri skoka, i bio jedan od najraspoloženijih na parketu, ali to nije bilo dovoljno za pobedu Sakramenta.

Ovo je druga najbolja odigrana partija bivšeg igrača Partizana, jer je u pobedi nad Čikago Bulsima imao poen više."

Razumem sta mislite (kosgeterski), ali nije sve u poenima. Zapravo je ova partija malo bolja. Protiv Bulsa je igrao 30 minuta (2 vise), upisao 4 asistencije (jednu manje nego danas), tri skoka (jednako).
Tada je sutirao 50% (6/12, za tri 1/2), a sada 70%.

Bilo kako bilo, neka bude jos slicnih i boljih partija.

kroki

pre 6 godina

Ajde sada, NbgDeki, Ns, i ostali nickovi, koji nemaju svoje zivote da napadaju Bogdana koji je postigao u NBA samo 18 poena... Sto nije postigao 28 i imao procente sutra preko 95 %... PS Svaka cast Bogdanovicu, u svojoj ruki godini, izborio se za odlicne minute u ekipi, i uz racionalno ispucavanje (u odnosu na Hilda, Foxa koji su najsebicniji igraci u NBA).
Sve u svemu, Bogdan je dokazao da je trenutno medju najboljim Evropskim igracima, uz Jokica i Tea. Tipican dokaz, da uz krvavi rad svaki san je na dohvat ruke, i da nista nije nemoguce.. Svaka cast decku, za primer!

Dusan

pre 6 godina

Rekao bih da mu je ovo bila najbolja partija do sad, iako je u tom mecu imao poen vise. Celokupni utisak je upecatljivi iz ovog meca, skoro je sam vukao i drzao prikljucak za Torontom u nekim trenucima. A najsmesnije je sto je na poluvremenu imao cini mi se 16 poena(da l' 80% za 3) i onda u drugom poluvremenu nije sutnuo na kos mislim jedno 15 minuta... Sve zahvaljujuci onom malom Masonu, kako iritantan plej, iako i zna da pogodi. Zalece se kao blesav, glumi nekog Rose-a. I posle je pokvario malo procenat za 3(Bogdan).Ali kako god najbolji u Sac danas...

Zohan

pre 6 godina

Teško je da igraš košarku ako su sa tobom u isto vreme u petorci najmanje 3 nepismena košarkaša koja ne razumeju ovu igru, kao što ja npr. ne razumem neorgansku hemiju.

Vukk

pre 6 godina

Realno Bogdsnovic nije trenutno,ali ce biti posle Stojakovica ,Divca nas najbolji igrac od njih zajedno sa Jokicem.Koliko god jokic bio klasa i ovaj je.Samo sto je Bogi sam Partizan vukao do titule,bio glavni igrac fenera i osvojio e.l..Sa reprezentacijom ima vec 3 srebra,glavni njen igrac.kad se zavrse karije pricace se o Bogdanu tek.Teo je majstor,ali vizuelni.Mnogo je on utakmica izgubio i tutula,a na prste da se prebroje dobio i ima mnogo nedostataka,nije kompletan..Zao mi je sto Bjelica nema srece,klasa igrac

Zorowitzki

pre 6 godina

Jedini koji zna da igra kosarku u Sakramentu, pored Rendolfa i Vinsa. Ostali raspad. Ne znam sto ga je izvadio trener na kraju kad je bio jedini koji je imao ideju da uradi nešto. Jedno 5 puta izbaci loptu igracu koji je sam na sutu i taj promasi... Lagano je dosao do 18 pts, deluje da može mnogo vise kad bi imao vise slobode.

tralalala

pre 6 godina

Skroz pasivno igrao, imao je prilike za još šuteva i poena ali se odlučivao za pas. Skupio bi još asistencija nego su ovi njegovi indijanci pola promašili iz korektnih pozicija. I par igrača iz SAC baš siluje loptu. Generalno je Bogdan odigrao super meč. 18p, imao je i asidtencije, procenat šuta odličan. Šta li će dežurni pljuvači sad naći da zameraju? :)

anica

pre 6 godina

Bravo Bogdane! Kosarka tu se mnogo razlikuje od Evrope. Moras da se fokusiras na licni napredak da bi sto vise napredovao, svako tu gleda sebe to je evidentno, konkretno igrac sa brojem 10...u mnogo situacija ti nisu dodali loptu. Najbolji si bio.

Трибина А

pre 6 godina

Килава екипа Сакраменто. А Богдан игра толико несебично да се и сам вероватно пита коме додаде лопту. Вечерас су Кингси највише губили неиграњем Фокса, не зато што би он напраиво неко чудо, него зато што не бисмо гледали смењивање Мејсона и Хила у изгубљеним лоптама и лошим продорима.

Кад буде узео 15 шутева, имаће 25 поена, али то се неће догодити све док не буде нека тесна утакмица или продужеци.

Zohan

pre 6 godina

Teško je da igraš košarku ako su sa tobom u isto vreme u petorci najmanje 3 nepismena košarkaša koja ne razumeju ovu igru, kao što ja npr. ne razumem neorgansku hemiju.

Dusan

pre 6 godina

Rekao bih da mu je ovo bila najbolja partija do sad, iako je u tom mecu imao poen vise. Celokupni utisak je upecatljivi iz ovog meca, skoro je sam vukao i drzao prikljucak za Torontom u nekim trenucima. A najsmesnije je sto je na poluvremenu imao cini mi se 16 poena(da l' 80% za 3) i onda u drugom poluvremenu nije sutnuo na kos mislim jedno 15 minuta... Sve zahvaljujuci onom malom Masonu, kako iritantan plej, iako i zna da pogodi. Zalece se kao blesav, glumi nekog Rose-a. I posle je pokvario malo procenat za 3(Bogdan).Ali kako god najbolji u Sac danas...

Gicko Gickic

pre 6 godina

Ja sam Zvezdas, i moji decaci.. Ali moji klinci te obozavaju, odusevljeni su tvojim igrama, i stalno im pricam kako se naporan rad, volja, zelja, i vera isplate u zivotu! Ugledaju se na tebe.. I nisu mogli izabrati boljeg sportistu i coveka. Uzgred, morao sam da im narucim dresove Bogdana (naravno Sacramento), jer cela soba im je izlepljena Bogdanom, Teom i Jokicem..

Zorowitzki

pre 6 godina

Jedini koji zna da igra kosarku u Sakramentu, pored Rendolfa i Vinsa. Ostali raspad. Ne znam sto ga je izvadio trener na kraju kad je bio jedini koji je imao ideju da uradi nešto. Jedno 5 puta izbaci loptu igracu koji je sam na sutu i taj promasi... Lagano je dosao do 18 pts, deluje da može mnogo vise kad bi imao vise slobode.

Uros

pre 6 godina

Meni je najjaci Mejson, zaleti se covek u trojicu pod kosem i nista ne uradi 2,3 napada za redom kad se lomi. Odgovornost--->0. Basketball IQ--->0.

BojanNS

pre 6 godina

Bogdan danas malo slabiji u odbrani, ali treba Derozana sacuvati. Napad odlican, od tri promasena suta za 3, jedan je bukvalno izasao iz kosa. Pored ovih 5 asistencija je mogao imati jos barem 5 da su mu saigraci malo sposobniji i pogadjaju otvorene suteve koje im je namestio. Inace utakmicu su po meni izgubili Mejson i Hild koji siluju i kada ne ide...

ISKUSNI

pre 6 godina

Gledao tekmu.
Kingsi raspasana banda, ne zna se ni ko pije, ni ko placa.
Sutira svako ko se dohvati lopte, 80% suteva u prvih 10 sekundi napada (mnogo i za NBA).
Najneozbiljnija ekipa u NBA!
Bogdan igra zrelo, pokusava nesto da organizuje, ali dzabe...
Treba vise da sutira, kad je ekipa krs, bar da nabija statistiku...

statisticar

pre 6 godina

"Bogdanović je za 28 minuta na parketu upisao postigao 18 poena (3/3 za dva, 4/7 za tri), zabeležio pet asistencija i tri skoka, i bio jedan od najraspoloženijih na parketu, ali to nije bilo dovoljno za pobedu Sakramenta.

Ovo je druga najbolja odigrana partija bivšeg igrača Partizana, jer je u pobedi nad Čikago Bulsima imao poen više."

Razumem sta mislite (kosgeterski), ali nije sve u poenima. Zapravo je ova partija malo bolja. Protiv Bulsa je igrao 30 minuta (2 vise), upisao 4 asistencije (jednu manje nego danas), tri skoka (jednako).
Tada je sutirao 50% (6/12, za tri 1/2), a sada 70%.

Bilo kako bilo, neka bude jos slicnih i boljih partija.

neutrino

pre 6 godina

Pročitah komentare, i moram reći da odlično ( za sad) opisuju/analiziraju samu vest, a znamo da je to u poslednje vreme retkost! Eto, ja sad odstupih malo od tog pravila. Elem, Bogdanova igra je sinoć bila prelepa, kao što je većina primetila, pogotovu prvo poluvreme. Siguran sam da će i poverenje u njega rasti, kako odmiče sezona. Ono što mene posebno oduševljava kod njega je ta konstitucija i zdravi, jaki zglobovi. Plus, IQ košarkaški koji je iznad proseka, te se tako Bogdan izvanredno promišljeno zaleće na obruč, skače, dodaje...a to je vrlo bitno, kako bi izbegavao eventualne povrede. To mogu crni igraci, jer su pretežno, konstitucionalno "čvršći", takva im je genetika, sa izuzetnim atletskim sposobnostima, ali kod belaca je to retkost. Ukoliko pogledamo ovog Mejsona, dečko očigledno ima slobodu da kad uđe u igru, svaki napad okonča individualno. On se zaleće, skače, pada, i uglavnom ništa dobro ne proiziđe iz toga. Igra neku divlju, sebičnu košarku, koja se Bogdanu, siguran sam, gadi. Nije mi jasno ni zašto sinoć, kada je jedino BB imao visoke procente šuta, lopta nije išla na njega više, da nastavi da šutira, a ne da se ostali ispucavaju bezidejno. U svakom slučaju, uspeće Bogdan, jednostavno se vidi ta želja i odlučnost u svakom pokretu u igri, a mi ćemo dobiti nadam se novu buduću legendu košarke. Sportski pozdrav.

Neutralni

pre 6 godina

u jednom trenutku je bilo 5/4 za tri poena i onda izlazi iz kosa jedan tezak sut za 3 i posle jos jedan promasaj.Inace kako je usao Vins Karter Bogdan se razigrao ubaci 8 poena za 3 minute i trener ga vadi napolje i vraca 20 sekundi pred kraj poluvremena. Tamo sem Kartera i Koli Stajna nema normalnih igraca sve divljaci zeljni dokazivanja, steta sto Carter ima 40 godina da je mladji bio bi sjajan u duetu sa Bogdanom.

јд123

pre 6 godina

Опет је почео као крило, што је лоше за њега у оваквој екипи Кингса. Џаба му ћошкарење и махање рукама, када га саиграчи не виде или не желе да виде. Боље се сналази као бек а и корисни је на тој позицији. За мене изненађујуће игра добро одбрану против онаквих атлета. У једном тренутку, када је ушао под кош и погодио, коментатори "NBA Sundays" рекоше да он није само тројкаш и да има добре физикалије. Ко би рекао да ће се Богдан у својој првој НБА сезони истицати одбраном и физикалијама?

Али та себичност осталих играча Кингса почиње да нервира. Требао је имати пуно више асистенција да су саиграчи погодили отворене шутеве, али и више поена да су барем по коју лопту вратили. Куфос ко мува без главе. Богдан му дода лопту, мрцине Торонта полете према њему и уместо да лопту врати Богдану, који би имао отворен шут, он се залијеће и наравно попије банану. И то неколико пута. У тим моментима се сетим Клиперса и Џордана. Џордан, који је физички толико јак, да може без проблема да одгура тројицу играча, поред кога Куфос изгледа као мало дете, неколико пута у последњим утакмицама враћа лопту Теодосићу. Да ли има већу кошаркашку интелегенцију од Куфоса или Тео већ има ауторитет код саиграча, незнам.

H2O

pre 6 godina

stigao sam par minuta do kraja trece cet da pogledam. Bogi je do kraja postigao samo dva poena, a razlog je jednostavan- tada je na parketu bila ona mladja, rezervna petorka... On bukvalno nije imao prilike da sutne na kos. Cak je i u jednom trenutku komentator rekao, da Bogdan ne moze da dodje na red da sutne. Decko def nije navikao na divlju kosarku i nece da siluje. U kvalitetnijoj ekipi, bice jos bolji 100%

Ostin A

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.
(киза Д, 18. decembar 2017 08:58)

Pored toga što takav sistem košarke odere bilo koji Evropski sa 20+ razlike, moraš uzeti u obzir da je u NBA veći teren, dalja trojka, brži igrači. Mnogo je lakše stisnuti na malom terenu. U Evropi se zona nekad i isplati, tamo se u 99% kažnjava trojkama.
Za navijanje, naprotiv, to se zove praćenje košarke. Kad luduješ i navijaš na tribinama sigurno ne gledaš ko i kako igra. Ja dok sam išao na sever i bio fanatični navijač, jedino sam mogao da vidim semafor.

Još ovi naši stadioni nemaju ni video bim, pa ni usporen snimak.
A to što u vreme pauza, imaju razne gluposti da zabave publiku, pogotovo porodičnu, im svaka čast. Na takvu utakmicu hoću svoje dete da vodim, a ne da peva:
"
U našim venama, teče votka, u srcu Zvezda, u ruci motka.
"
I ovo je još finija pesma.

anica

pre 6 godina

Bravo Bogdane! Kosarka tu se mnogo razlikuje od Evrope. Moras da se fokusiras na licni napredak da bi sto vise napredovao, svako tu gleda sebe to je evidentno, konkretno igrac sa brojem 10...u mnogo situacija ti nisu dodali loptu. Najbolji si bio.

Milke

pre 6 godina

Ja ne znam na koju foru igraju nekolicina igrača u Sakramentu. Pre svega mislim na Kufusa. Lik je košarkaši NETALENTOVAN. Žao mi je Bogdana, što mu ovaj upropasti bar po 3 asistencije prosečno.
Kad smo već kod Bogdana. Nema šta da se toliko priča o njegovoj igri. Sve je poznato. Polako postaje najbolji igrač svog tima.

LFC

pre 6 godina

Mogao je da uzme jos suteva al kad udju Mejson III,Labisie,Hild onda krece silovanje i los je protok lopte. Mora samo agresivnije da napada kos,odbrana je okej.

LOCKY

pre 6 godina

Odlicna pertija,nema sta. Gledao sam utakmicu, odigrao je jako pametno.Imao bi vise asistencija da su ostali bili precizniji. Po meni bi trebao vise da ide na ulaz i da sutira vise dvojke cak i po ceni da popije neku blokadu.

...

pre 6 godina

Bogdan pogodio trojku za 73:71 i vodjstvo...od tad usla komplet rezervna postava i totalni fiasko nastade...steta mogao je Bogdna ici preko 20

Slana torta

pre 6 godina

Kostas Kufos ko Kosta Perovic. Od Masona III je bolji Williams-Goss iz Partizana. Hill je nekada bio igrač a sada je raspad. Labissier došao iz D lige i odmah 20 min po tekmi, a veze nema. A kad pomislim da su menjali Cousinsa za Hilda tuga me hvata.

cvele

pre 6 godina

Ha, ha... Bas je juče na tekstu o Majk Dzejmsu neko napisao kako i skauti mogu debelo da pogreše i kao ocigledan primer naveo Hezonju... i čovek isto vece dao 28 poena.
Što se naših tice: los sut Bogdana (7-10), trebalo je, što se pojedinih ovde tice, da bude 10-7 da bi ga oni smatramo solidnom igračem. Što se Bobija tice, barem ćemo imati sigurnog odlicnog centra za reprezentativne mečeve: male su sanse da se povredi, jer i ne igra.

Jašta

pre 6 godina

Odlično je odigrao, samo na kraju malo popustio šut. Zato je manje više bio jedini igrač Kingsa koje je iole igrao košarku, ovi ostali su divljali ko muva bez glave i zato sasvim zasluženo izgubili.

СрбинсонКрусо

pre 6 godina

Gledao sam, po meni i nije neka partija Bogdana. Jeste ubacivao te trojke, ali kad se lomilo pogubio se ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fakat, 18. decembar 2017 07:00)
Па изгледа да ниси гледао..пошто када се ломило у трећој он није био на терену...

ko razume shvatice

pre 6 godina

katastrofa kako kingsi imaju zacrtano na papiru ko kolko i kad mora da igra,pa makar bogdan ubacio 50 na poluvremenu,odmarace vecinski ostatak

veljko

pre 6 godina

bogdan igra odlicno. da ostali igraci donose upola dobre odluke, poput njega, igrali bi plejof. mali mejson, badi hild i drugari samo vide kos. mogu bas mnogo da nauce od bogdana, pitanje je da li su toga uopste svesni. decko je rodjeni pobednik, borac, skolovan timski igrac, sa visokom kosarkaskom inteligencijom. vidi se da zeli vise, bolju igru svog tima. nije navikao na soliranje i neodgovornost kad se lomi. neverovatno kako treneri pustaju klince da se ispucavaju i terorisu sopstveni tim. mejson i micel iz jute su mi najverniji primer takve politike. pomalo i smit iz dalasa

sef raje

pre 6 godina

Bravo Bogdane, hajde opusti se i igraj. Jesam jedan od najvecih kriticara tvoje igre ali od srce zelim da me ovako svaki put demantujes. Sve najbolje

dan

pre 6 godina

ja sam zadovoljan sa njim do sada. generalno, procenti suta su mu porasli, i uz rendolfa i hilda je jedini igrac sa dvocifrenim prosjekom poena. sasvim solidno i racionalno

fantom

pre 6 godina

Šta to vredi kada nema sa kim da igra. Sakramento je u raspadu, Bogdan igra dobru sezonu i pokušava da organizuje neku igru, ali šta reći za tim kome je najozbiljniji igrač ruki iz Evrope!

Amaterasu

pre 6 godina

I da dodam Bogi moze samo da sanja ovakve procente...
(drago, 18. decembar 2017 01:55)

Apsolutno, evo cist primer su nocasnje utakmice.

Hezonja sut iz igre 60%
Bogdan sut iz igre 70%

Aj priznaj da nisi ni znao koje su procente imali nego si napisao ovo cisto eto zato.

Dusan8

pre 6 godina

(nenad, 18. decembar 2017 09:44)

To su ljudi koji gledaju evropsku kosarku. Staromodnu,ruznu, odbrana, mali broj poena, itd.
Oni kad pogledaju NBA cini im se da nema odbrane a u stvari tamo igraju mnogo potentniji, bolji,jaci, brzi igraci koje je nemoguce braniti. Video si sinoc Lowry iz natrcavanja, polu-kontre, iz driblinga, preko ruke, saspe 3 trojke u 3 napada kao od sale. Sinoc je na utakmici bilo ukupno 18 blokada a u evropi je spektakl ako ima 4. I kao ovde se igra odbrana, ovde ne.
Nama su Irving u finalu 2014. I Durant u finalu 2016. radili sta su hteli, po 30 poena bez kapi znoja, a da su hteli mogli su i vise. Kakva odbrana je njih zaustavila?? Jovic, Lazic, Markovic? Kako da ne. Jos kad kazu 'Zvezda bi pobedila Sakramento i Denver' pa tacno mi pozli ko sve ne gleda kosarku.

Amaterasu

pre 6 godina

Lako je glumiti baju protiv FMP-a sa 123 poena, sta je ovo samo 18 protiv Raptors-a? Lauri nije Dangubic? Sedi dole matori.
(Mile, 18. decembar 2017 04:52)

Bas tako, Raptorsima 18 nije ubacio valjda samo ko nije hteo, redom su ih punili Simonovic, Guduric i Vule Avdalovic.

Трибина А

pre 6 godina

Килава екипа Сакраменто. А Богдан игра толико несебично да се и сам вероватно пита коме додаде лопту. Вечерас су Кингси највише губили неиграњем Фокса, не зато што би он напраиво неко чудо, него зато што не бисмо гледали смењивање Мејсона и Хила у изгубљеним лоптама и лошим продорима.

Кад буде узео 15 шутева, имаће 25 поена, али то се неће догодити све док не буде нека тесна утакмица или продужеци.

Alex

pre 6 godina

Bogdan odlican. On je tip igraca za ekipu kao sto je San Antonio. Ali dobro je sto je u Sacramentu jer znaci u NBA imati zaledjinu, da bi ga istrpeli na pocetku. Mada on odbranom koju igra u potpunosti zasluzuje minute, cak i kada ga ne ide napadacki. I sada nevezano za ovu Bogdanovu partiju, mislim da cemo konacno na svetskom sampionatu imati sanse protiv Amera, ako svi nasi budu zdravi i odazovu se.

веверица

pre 6 godina

@вељко
mali mejson, badi hild i drugari samo vide kos. mogu bas mnogo da nauce od bogdana, pitanje je da li su toga uopste svesni. 

ја мислим да нису свесни. колко је америчка школа кошарке добра, толико је у неким стварима лоша. имаш средње школе и колеџе где један будући нба играч игра са и против ликова као ти и ја, који и не помишљају о профи каријери. цео фокус те школе ја да науче тог играча технику, да га изрекламирају и увале у профи клуб (нба или европа). зато 90% тих играча научи "да само види кош". то се после тешко исправља.
већина нба тимова нема акције, а играчи чим приме лопту крећу директно на кош, па после из очаја извлаче повратни пас ако их чека брнџа. сан антонио, кливленд, бостон, голден стејт, помало јута, торонто и вашингтон. они играју кошарку. остали углавном ово као сакраменто синоћ.

Vukk

pre 6 godina

Realno Bogdsnovic nije trenutno,ali ce biti posle Stojakovica ,Divca nas najbolji igrac od njih zajedno sa Jokicem.Koliko god jokic bio klasa i ovaj je.Samo sto je Bogi sam Partizan vukao do titule,bio glavni igrac fenera i osvojio e.l..Sa reprezentacijom ima vec 3 srebra,glavni njen igrac.kad se zavrse karije pricace se o Bogdanu tek.Teo je majstor,ali vizuelni.Mnogo je on utakmica izgubio i tutula,a na prste da se prebroje dobio i ima mnogo nedostataka,nije kompletan..Zao mi je sto Bjelica nema srece,klasa igrac

nenad

pre 6 godina

Toronto je vrhunski tim, utakmica je bila dobra i zanimljiva a Bogdanivic sjajan. Ne znam o cemu pricaju neki komentatori , ako vam se ne svidja NBA jednostavno je ne gledate. Koliko je NBA ispred evropske kosarke govori to sto USA razbijaju sve sa 20-40 razlike na olimpijadi I svetskom

kole

pre 6 godina

Dobar Bogdan u prvom poluvremenu i tada je dao 15 ali ga trener posle nije mnogo koristio jer je fizički undersize.
(Trenerq, 18. decembar 2017 10:20)

Bogdanovic je fizicki savrsen za beka, tu visinu ima i LaVine, Booker, pa i Kobi. Cak Bogdan ima i natprosecan raspon ruku. Problem je sto ga trener koristi na krilu jer mu je ta pozicija deficitirana i Bogdan bas zbog raspona moze da je pokrije u nekim small ball varijantama, ali u principu za sf je undersized.
Ali to nije njegova krivica i uopste decko nije fizicki limitiran za NBA vec prosto ne igra na svojoj poziciji.

igor

pre 6 godina

Ne moze bolja partija nedaju mu loptu, covek uvek baci odlican povratni pas a nema ni kosa a niti mu oni vracaju pasove. Imao bi jos 3-4 sigurne asitencije ali Kufos i Hild ne mogu da pogodne nista.Uglavnom par dobrih trejdova i dobar sledeci draft bice Kingsi opasni.Svaka cast Bogi nije lako igrati u ovakvoj ekipi trenutno.

kroki

pre 6 godina

Ajde sada, NbgDeki, Ns, i ostali nickovi, koji nemaju svoje zivote da napadaju Bogdana koji je postigao u NBA samo 18 poena... Sto nije postigao 28 i imao procente sutra preko 95 %... PS Svaka cast Bogdanovicu, u svojoj ruki godini, izborio se za odlicne minute u ekipi, i uz racionalno ispucavanje (u odnosu na Hilda, Foxa koji su najsebicniji igraci u NBA).
Sve u svemu, Bogdan je dokazao da je trenutno medju najboljim Evropskim igracima, uz Jokica i Tea. Tipican dokaz, da uz krvavi rad svaki san je na dohvat ruke, i da nista nije nemoguce.. Svaka cast decku, za primer!

JPR24

pre 6 godina

Sacramento mnogo slaba ekipa.CZ bi ih odrala.
(C i n i k, 18. decembar 2017 08:42)
U prvoj cetvrtini... Posle bi se kao i vecina evropskih klubova raspala fizicki. Nama deluje smesno to trci surtiraj, ali fizicki treba drzati taj tempo, iako ne lici na nista... Samo zbog toga ih evropske ekipe ne bi pobedile olako. Na jednu utakmicu i nekako, na vise, nema sanse. A za NBA, ekipa jeste slaba. Doduse osim Rendolfa i Bogdana koji znaju « kosarku », ostali su obicni divljaci.. Tu su uz Lavin-a i tako tih...

random

pre 6 godina

Na stranu to što je naš, ali Bogdan definitivno ima najveći košarkaški IQ tamo. Za Hielda, Masona, Foxa je izmislio košarku. Ne sili, radi šta treba, kad treba. Najveće iznenađenje mi je odbrana, odlično je igra. Što se ostatka Kingsa tiče, Koufos bi i u EL bio samo dobar centar, Cauley-Stein ima ozbiljan potencijal, od mlađih igrača On je najkonstantniji. Hill, Randolf, Carter doprinose iskustvom dosta. Labissiere i Jackson su takve rupe, da Ja nemam reči. Temple je imao dobro veče, mada generalno ni On nije nešto impresivan.

coki

pre 6 godina

Bogdanovic je ubedljivo najbolji igrac Kingsa!Juce Ne moze da promasi,ukrao par lopti,imao 5 asistencija a jos minimum 5 mu upropastili saigraci koji su na nivou Aba 2 lige!Kufos u tri navrata ne zna zicer da da na asistenciju Bogdanovica,bekove pronalazi same na liniji za tri oni oni obruc ne mogu da pogode?drugo poluvreme u 80% napada nije ni dotakao loptu(?!),uzme plej I zabije u prvih par sekundi napada u dva igraca u reketu I dobija bananu ili promasi,I tako 5 puta,uzme centar loptu I krene da fintira sit I krece na ulaz sa trojke,promasiju 3 za redom.Ovi su zeznuli I proslogodsnje Timbervulfse sto se tice neracionalne I divljacke kosarke.

ZAGOR

pre 6 godina

Bogdane svaka cast na igrama koje pruzas. U svojoj ruki sezoni, zaista si odlican! Samo neka te zdravlje posluzi, kao i Tea i Jokica. Nadam se da ce i Teo pokazati svoju igru i oduseviti NBA ligu svojom racionalnom igrom, i pravom Evroposkom kosarkom kao i Bogdan. Sve u svemu, Bogdan je na dobrom putu da ostavi dubok trag u Sakramentu!

Dragan

pre 6 godina

Ovi Kingsi su uzas od kosarke...Pogotovo kad udju Mejson i Hild. Mejson odigrao 2 dobre utakmice u utripovao da je Dzordan. On kao plej,umesto da razigrava ekipu,da kreira igru, samo gleda ka kosu,zalece se u igrace,obavezno popije par blokada po utakmici... Bogdan trci,otkriva se...nista. Sto se tice samog Bogdana,danas je bio i sa dobrim procentom suta. Par promasenih trojki su vise rezultat isfrustriranosti zbog kretena sto nece da mu dodaju,pa je par puta sutirao cim dobije loptu,ne bi li koliko - toliko ucestvovao u napadu. Odbranu je odigrao solidno.

Mojojo

pre 6 godina

Zaista sjajna partija Bogija, ali opet ne razumem zašto nije igrao skoro celu 3/4 kad je najbolji bio u svojoj ekipi...sve mu je išlo i šut i asistencije, krao je lopte i skakao...

tralalala

pre 6 godina

Skroz pasivno igrao, imao je prilike za još šuteva i poena ali se odlučivao za pas. Skupio bi još asistencija nego su ovi njegovi indijanci pola promašili iz korektnih pozicija. I par igrača iz SAC baš siluje loptu. Generalno je Bogdan odigrao super meč. 18p, imao je i asidtencije, procenat šuta odličan. Šta li će dežurni pljuvači sad naći da zameraju? :)

JPR24

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.
(киза Д, 18. decembar 2017 08:58)

Tako je to tamo bajo. Oni idu na razonodu, ne na navijanje. Jedino navijanje u nasem evropskom smslu mozes videti na fudbalu gde ima dosta juzno-amerikanaca... I naravno univerzitetske lige. U NBA, eventualno Lejkersi i Boston imaju nesto sto lici na navijace... ostalo malo vise kad je plejof. No dobro, drugacija koncepcija i kultura. A sto se kosarke tice, hehe, run&gun i udri... Nekad je cak i smesno koliko izgleda na nista drugo nego kao sto kasez : trci i baci loptu pa sta bude.

Profesor BG

pre 6 godina

Koliko je dobro sto igra u najlosijem timu NBA, sa druge strane je to i dobro. Međutim, vecina igraca u Sakramentu uopste ne igra timsku kosarku, vec iskljucivo igraju za licnu statistiku. Bogdan zbog toga retko dobija loptu kada je u dobroj poziciji za sut, pa se fakticki bori i protiv protivnickih, ali i protiv igraca iz svoje ekipe.

petarczv

pre 6 godina

Odigram ja da ce sacramento da da manje od 96.5 poena posle prvog dali 63!!! Kazem sebi jel realno da kad sam ih ja odigrao oni se raspucali. Kad ono likovi u drugom daju samo 30 hahahahahahaha

kingsi reagujte!

pre 6 godina

Kufos me podseća na lošiju verziju Kuzmića, zna nešto u odbrani ali u napadu je crna rupa, mašina za gubljenje poseda, treba Divac u razvojnu da ga pošalje da se priseti kakav je oseća dati zicer

киза Д

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.

Srbin

pre 6 godina

Opa,popravljamo procenat... opustamo ruku! Bravo Bogi majstore samo cepaj. Agresivno,hrabro... Bices ti vremenom standardno dobar. Blizu 20p prosecno (16-18) 6-7 as i po neki skok. Od tebe realno dosta. Uz po neki bljesak-izlet, cisto za rekord karijere. Zivi bili pa videli!

felna-od-fice

pre 6 godina

Steta sto je promasio zadnje 2 trojke, i bar 4-5 asistencija bi imao da su pogadjali otvorene suteve. Nije navikao da bude sebican mozda mu to fali za 20+ partije. Dobra minutaza, dobra partija.

SilentBob

pre 6 godina

Gledah utakmicu. Bogdan stalozeno, umereno i lagano do ovih brojki.
Pred kraj pokvario sut za tri (bio na 2/2 za 2, i 4/5 za tri) i dosta otvorenih suteva za njegove asistencije promasili ostali igraci.

Svaka cast! Bice on sve bolj i bolji :-)

Petar

pre 6 godina

Previše vremena ćoškari i igra skretničara. Takav je bio i u prvim mesecima u Feneru. Delom zbog divlje ekipe, a delom iz pristojnosti. Ali ono što kažu za prvu sezonu NBA — bitno je da je izbacuje konstantne brojeve i da bude strpljiv, pa će vremenom uloga da se promeni. Večeras je bilo slično kao i do sada, samo je pogađao u velikom procentu. Trojke je do pred kraj bio na 4/4, kad je promašio poslednje dve.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

Steta sto je na kraju promasio 2 suta za 3 poena. Do tad fenomenalan procenat 4/5 za 3. Steta i sto nije vise forsirao sut, bio je veoma raspolozen. Ali polako, napreduje.

MarkoKG

pre 6 godina

Bogdan je bio odličan prvo poluvreme i Kingsi su igrali dobro, međutim u trećoj četvrtini ulazi Bogdan a Toronto pravi seriju 19-0 za manje od tri minuta. On nije loše odigrao 3rd u odbrani je bio čak i odličan ali su ostali u napadu birali loša rešenja i promašivali su neke otvorene šuteve, Bogdan je imao samo jednu loptu na sekundu do kraja napada. Bogdanu bi bolje bilo da ide u neki ozbiljniji klub sa takmičarskim ambicijama jer on nije naučio biti u donjem delu tabele.

веверица

pre 6 godina

тако је, бре! најбољи играч кингса. надам се да ће то да настави да показује из меча у меч.
што се целе лиге тиче

леброн



дурент
кајри
харден
тим редом. после вестбрук, кари, ленард, јанис итд. а како ће они то да бодују у њиховој глупој анализи за мвп-а, не могу ни да наслутим.

petar-pfc

pre 6 godina

Super je odigrao. Za vreme provedeno na terenu sve je uradio. Polako bice on pravi tek od januara kad se ojaca i stekne rutina. Moze jos bolje, samo napred.

Sasa

pre 6 godina

Objektivno gledano Bogdan je odigrao Double-double utakmicu, a sto to nije I u zvanicnoj statistici krivi su njegovi saigraci. "Upropastili su mu najmanje7-8 asistencija sto promasenim zicerima ispod kosa sto promasivanjem "otvorenih" suteva gde ih je ostavljao same.
Pri kraju se videlo da mu malo nedostaje snaga.

Uglavnom , za sve one koji kazu da se ne igra odbrana , NEKA POGLEDAJU TRECU CETVRTINU GDE JE Toronto slomio sacramento upravo odbranom (doduse I uz nekoliko sudijskih "poguravanja").

A Gos`n "@Drago", ko kosovka devojka, of junaka do junaka. Najpre je prtatio Bojana Bogdanovica, a sad je uz Hezonju (poslednje dve dobre partije).
Bojan je u nekoj vrsti suterske krize-pogotovo za 3, poslednje 3 utakmice 6/20, tako da je malo pokvario svoj dobar postotak za 3 poena.

Pozdrav svima koji prate NBA.

Petar

pre 6 godina

Zaista sjajna partija Bogija, ali opet ne razumem zašto nije igrao skoro celu 3/4 kad je najbolji bio u svojoj ekipi...sve mu je išlo i šut i asistencije, krao je lopte i skakao...
(Mojojo, 18. decembar 2017 07:36)

E ako nisi primetio u NBA ti obicno ide ovako: krene petorka i igra do 3,4 minuta pred kraj prve cetvrtine kada se 1 ili 2 igraca zamene. Ta ista ekipa nastavlja drugu cetvrtinu do 5,6 minuta pred kraj kad ulaze 'rezerve'.
Onda trecu cetvrtinu krece petorka koja je krenula utakmicu i igra je gotovo celu, onda ulaze rezerve. U 4/4 zavisi sve od toga kako se razvija utakmica, ako je blowout daju priliku nekim igracima sa klupe, ako je blizu uglavnom zavrsava pocenta petorka koja ulazi negde sredinom 4/4. Ovo je kalup uz odredjene varijacije.
Bogdan nije startovao zato nije igrao u trecoj cetvrtini.
Inace trebao je da zavrsi utakmicu ali se pozalio na povredu sitnu valjda i trazio izmenu..

antiDebil

pre 6 godina

Treba pomenuti i to, da je Bogdana u jednom ključnom periodu njegove karijere trenirao i Dragan Jakovljević.
(Ivica, 18. decembar 2017 04:42)

Zitko ti li si, ili si ti mozda ona bucmasti sto mu snima utakmice ?
Glavni trener u Bogdanovicevoj karijeri je Dusko Vujosevic, pa onda nekoliko mesta prazno, pa onda idu ZOC, Zitko i svi ostali ! Nego gde nestade Zitko ? Poslednje sto je rekao toje da cefmp lagano da pocisti Bamberg 15 razlike i videlooo sno da je fmp Bambergovan u areni. Nakon te price vise se nije pojavio. Zasto nesto ne kaze o Andjusu, zasto mu ne pruzi podrsku ? Vredja se kao neka strina posto valjda ocekuje da mu se Bogdanovic javno zahvaljuje u svakom intervjuu a ovamo ni rec da kaze o Andjusu, kako ti se to cini ?
Sto se tice Bogdanovica, fascinanto je to kako igra odbranu, krivo mi je sto nije sebicniji i drskiji, najbolji je igrac svoje ekipe. Pocinje glava da me boli od gledanja onih divljaka Mejsona, Hilda, Labisijea i ostalih...
I sudjenje je bilo interesantno, Valancijunas ima zastitu kao da je Brajant, a mozda je to samo i do ekipe protiv koje su igrali ?!

poznavalac

pre 6 godina

Bogi je biser igra lepo gledao sam utakmicu on moze ali ne voli da forsira sut oce da asistira ali u ekipi kingsa nema ko da igra svi jure na kos i ne urade nista jos ga trener izbacio kad je taman uhvatio zalet treba poraditi na ekipi teo je dosao odigrao par utakmica vec postao lider tako bofi moze i u kingsima samo treba neko ko ce s njim da igra i bice jako dobar....

anica

pre 6 godina

Naravno da idem u halu, ne cesto ali dovoljno, koliko mogu sebi da priustim. Uvek je kod nas to bilo shodno rezultatima, jer takav je narod, ali je navijanje opet super i sasvim korektno bez obzira na sve. Slobodno saltaj i trazi, nikada ga nisam uvredila. Uopste tebe ne treba da zanima kakva sam navijacica, iskrena ili ne, to znam ja.. ali te i te kako zanima da li cemo uci u top 8. Realno pricam, imali smo skor 2:7, sad 5:7, sta sam trebala da kazem da smo institucija i bolji od CSKA...ali to ne znaci da predstavnici uspesnijeg kluba iz proslosti treba da vredjaju Zvezdu I njene navijace. Vidis kako se sve okrece. Odavno pratim EL, jos dok je Partizan igrao fenomenalno i punio Pionir i Arenu, kao i Zvezda protiv Budiveljnika u E.kupu, vidis kako si zapamtio, tad je oboren rekord, za mene to nije cipiripi kup niti se podsmevam jer smo i mi igrali to takmicenje. Kako da nisam uzbudjena i srecna kad dobijemo jedan Real u gostima, Valensiju, kad nam igraci pravi u svakom smislu, direktor nam pomogao a vi mislili da nikad nista od nas nece biti. Zvezda igra pravu evroligasku kosarku.
Nego da te pitam Kućo, esi mi zadnji, al sto mi se obracas u srednjem rodu? Taman da te posluzim kiflicama kad vidi ti mog prijatelja.

twitch

pre 6 godina

Poprilično limitirana ekipa Sakramenta. Nisu mogli nikako do pobede sinoć iako se činilo da su u egalu. Toronto ih je pobedio sa pola gasa, "zvezdama" se nije ni igralo. Odlična Bogdanova partija sa klupe. Odigrao je jako zrelo, nije forsirao, bio je agresivan u odbrani, protok lopte je bio mnogo bolji sa njim na terenu. Uz Hila i Rendolfa jedini kršten igrač u ovoj ekipi. Od Foxa sam mnogo više očekivao, ima ogroman potencijal i nadam se njegovim boljim partijama. Sve u svemu, jako sam srećan zbog Bogdana, samo jako BB8! :) pozdrav ljudi!

igor

pre 6 godina

A gde vam igra taj Hezonja i koji mi imamo sa njim.

Bogi svaka cast. Primecije se i rad u teretani. Zasto sa tom teretanom pocinjete tek u NBA. Onaj svrca Lauri baca trojke sa 10 m, ruke nabildovao, a evropski igraci cuvaju nezne rucice da ne pokvare sut kako kazu. Kombinacija NBA i evropske mosarke je buducnost ovog sporta.

EKV

pre 6 godina

Ljudi ima nas dosta na vestima, da li iko ima načina da kontaktira Divca i predloži mu Bobija da dovede. Slažem se da to nije idealna sredina za Bobija, takodje i da Bobi nije najbolji centar lige ali čini se od Pistonsa je bilo koji klub bolji za njega a Kingsi definitivno nemaju krstenog centra on bi eksplodirao... Takodje odbrana ne bi bila problem jer u Sac skoro niko i ne igra istu, plus Bobi nije baš tolika rupa kolikom ga neki ovde prave. Nekoliko vas je odlične analize ostavilo, interesuje me mišljenje na ovu temu. Takodje i Bogdanu bi takav potez mnogo značio...

drago

pre 6 godina

Kakva partija super Maria, 28 ptsa 6 sk i 2 as, svuda ga je bilo, trojke 8/12 ko Stef Kari u najboljim danima...kruzi prica kako se trener Vogel javno pred svima izvinuo super Mariu zato sto mu nije davao sansu i hteo da ga trejduje a momak je nebruseni dragulj, buducnost nba kosarke!

antiDebil

pre 6 godina

(anica, 18. decembar 2017 11:27)

Kada li si ti pocela da pratis EL pa da si toliko upuceno i uzbudjeno ? Nije pitanje da li ja stizem da pratim EL, pitanje je da li ti ides u halu da gledas El. U evrokupu je u halu islo 25000 duhova neroja iz Zeleznika, u EL vas nema 5000, dakle vama je zanimljivije da gledate evrokup od EL, zanimljivo kaj ne ?
Ovo je zanimljivo vreme, danas vise ne vaze nikakva pravila koja su nekada vazila. Nekada su nekog repera prebacivali iz arene u Pionir da bi Partizan odigrao utakmicu u Areni posto je u celoj rundi takmicenja morao da igra u istoj hali u kojoj i zapocne takmicenje. Danas se jedno kolo igra u areni, drugo u Pioniru, trece u Vrscu, jos samo fali da se igra u Zelezniku i da cirkus bude kompletan. Godinama je fmp igrao EL a da se nije ni kvalifikovao za to takmicenje, tako da pravila nisu bitna, bitne su samo garancije da je taj mali klub drzavni projekat i da ce imati parica da ispuni te finansijske uslove koje zahteva ova danasnja pilicarska EL !
Nisam ja nikoga otpisivao, zabole me da li ce se oni negde plasirati ili ne ili da li ce top9 ponovo biti prestavljen kao istorijiski rezultat... Ti i tebi slicni polunavijaci tog polukluba ste ih otpisali iz borbe za top8. Nikada ja nisam vredjao Alempejevica, ti polutreneri me ne zanimaju, ti i tebi slicni polunavijaci ste vredjali Alempeja i terali ga iz kluba. Mozemo i da prelistavamo ove komentare i lako cemo se u to uveriti !!

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 18. decembar 2017 11:06)
Ne znam da li stizes da pratis EL zbog Ecupa, ali treba da znas da ovo nije vreme kad je dovoljno 8 pobeda da bi se islo medju 8, vec nekad nije dosta i 15.
Drugo...Bamberg je odlicna ekipa ove godine, i poraz je bio zasluzen, nismo se jos dovoljno bili uigrali, recimo protiv Baskonije smo imali vecu sansu. Sigurna sam takodje da smo bar jednu igrali u Pioniru, da bi pobedili. Nego, iako nije tema ovo na vesti o Bogdanu, priznaj da si FMP otpisao iz trke za top 8, kad gle cuda. FMP izgubi sinoc od Cedevite, Zvezda pobedi Real, Efes, Valensiju. Sto se tice Bogdana, tvoj komentar pokazuje da se odlicno razumem u kosarku jer je isti...a tebi uvek nesto nije jasno.

drago

pre 6 godina

Kakva partija super Maria, 28 ptsa 6 sk i 2 as, svuda ga je bilo, trojke 8/12 ko Stef Kari u najboljim danima...kruzi prica kako se trener Vogel javno pred svima izvinuo super Mariu zato sto mu nije davao sansu i hteo da ga trejduje a momak je nebruseni dragulj, buducnost nba kosarke!

киза Д

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 18. decembar 2017 11:06)
Ne znam da li stizes da pratis EL zbog Ecupa, ali treba da znas da ovo nije vreme kad je dovoljno 8 pobeda da bi se islo medju 8, vec nekad nije dosta i 15.
Drugo...Bamberg je odlicna ekipa ove godine, i poraz je bio zasluzen, nismo se jos dovoljno bili uigrali, recimo protiv Baskonije smo imali vecu sansu. Sigurna sam takodje da smo bar jednu igrali u Pioniru, da bi pobedili. Nego, iako nije tema ovo na vesti o Bogdanu, priznaj da si FMP otpisao iz trke za top 8, kad gle cuda. FMP izgubi sinoc od Cedevite, Zvezda pobedi Real, Efes, Valensiju. Sto se tice Bogdana, tvoj komentar pokazuje da se odlicno razumem u kosarku jer je isti...a tebi uvek nesto nije jasno.

Vukk

pre 6 godina

Realno Bogdsnovic nije trenutno,ali ce biti posle Stojakovica ,Divca nas najbolji igrac od njih zajedno sa Jokicem.Koliko god jokic bio klasa i ovaj je.Samo sto je Bogi sam Partizan vukao do titule,bio glavni igrac fenera i osvojio e.l..Sa reprezentacijom ima vec 3 srebra,glavni njen igrac.kad se zavrse karije pricace se o Bogdanu tek.Teo je majstor,ali vizuelni.Mnogo je on utakmica izgubio i tutula,a na prste da se prebroje dobio i ima mnogo nedostataka,nije kompletan..Zao mi je sto Bjelica nema srece,klasa igrac

antiDebil

pre 6 godina

(anica, 18. decembar 2017 11:27)

Kada li si ti pocela da pratis EL pa da si toliko upuceno i uzbudjeno ? Nije pitanje da li ja stizem da pratim EL, pitanje je da li ti ides u halu da gledas El. U evrokupu je u halu islo 25000 duhova neroja iz Zeleznika, u EL vas nema 5000, dakle vama je zanimljivije da gledate evrokup od EL, zanimljivo kaj ne ?
Ovo je zanimljivo vreme, danas vise ne vaze nikakva pravila koja su nekada vazila. Nekada su nekog repera prebacivali iz arene u Pionir da bi Partizan odigrao utakmicu u Areni posto je u celoj rundi takmicenja morao da igra u istoj hali u kojoj i zapocne takmicenje. Danas se jedno kolo igra u areni, drugo u Pioniru, trece u Vrscu, jos samo fali da se igra u Zelezniku i da cirkus bude kompletan. Godinama je fmp igrao EL a da se nije ni kvalifikovao za to takmicenje, tako da pravila nisu bitna, bitne su samo garancije da je taj mali klub drzavni projekat i da ce imati parica da ispuni te finansijske uslove koje zahteva ova danasnja pilicarska EL !
Nisam ja nikoga otpisivao, zabole me da li ce se oni negde plasirati ili ne ili da li ce top9 ponovo biti prestavljen kao istorijiski rezultat... Ti i tebi slicni polunavijaci tog polukluba ste ih otpisali iz borbe za top8. Nikada ja nisam vredjao Alempejevica, ti polutreneri me ne zanimaju, ti i tebi slicni polunavijaci ste vredjali Alempeja i terali ga iz kluba. Mozemo i da prelistavamo ove komentare i lako cemo se u to uveriti !!

EKV

pre 6 godina

Ljudi ima nas dosta na vestima, da li iko ima načina da kontaktira Divca i predloži mu Bobija da dovede. Slažem se da to nije idealna sredina za Bobija, takodje i da Bobi nije najbolji centar lige ali čini se od Pistonsa je bilo koji klub bolji za njega a Kingsi definitivno nemaju krstenog centra on bi eksplodirao... Takodje odbrana ne bi bila problem jer u Sac skoro niko i ne igra istu, plus Bobi nije baš tolika rupa kolikom ga neki ovde prave. Nekoliko vas je odlične analize ostavilo, interesuje me mišljenje na ovu temu. Takodje i Bogdanu bi takav potez mnogo značio...

petarczv

pre 6 godina

Odigram ja da ce sacramento da da manje od 96.5 poena posle prvog dali 63!!! Kazem sebi jel realno da kad sam ih ja odigrao oni se raspucali. Kad ono likovi u drugom daju samo 30 hahahahahahaha

Slana torta

pre 6 godina

Kostas Kufos ko Kosta Perovic. Od Masona III je bolji Williams-Goss iz Partizana. Hill je nekada bio igrač a sada je raspad. Labissier došao iz D lige i odmah 20 min po tekmi, a veze nema. A kad pomislim da su menjali Cousinsa za Hilda tuga me hvata.

Ostin A

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.
(киза Д, 18. decembar 2017 08:58)

Pored toga što takav sistem košarke odere bilo koji Evropski sa 20+ razlike, moraš uzeti u obzir da je u NBA veći teren, dalja trojka, brži igrači. Mnogo je lakše stisnuti na malom terenu. U Evropi se zona nekad i isplati, tamo se u 99% kažnjava trojkama.
Za navijanje, naprotiv, to se zove praćenje košarke. Kad luduješ i navijaš na tribinama sigurno ne gledaš ko i kako igra. Ja dok sam išao na sever i bio fanatični navijač, jedino sam mogao da vidim semafor.

Još ovi naši stadioni nemaju ni video bim, pa ni usporen snimak.
A to što u vreme pauza, imaju razne gluposti da zabave publiku, pogotovo porodičnu, im svaka čast. Na takvu utakmicu hoću svoje dete da vodim, a ne da peva:
"
U našim venama, teče votka, u srcu Zvezda, u ruci motka.
"
I ovo je još finija pesma.

Dusan8

pre 6 godina

(nenad, 18. decembar 2017 09:44)

To su ljudi koji gledaju evropsku kosarku. Staromodnu,ruznu, odbrana, mali broj poena, itd.
Oni kad pogledaju NBA cini im se da nema odbrane a u stvari tamo igraju mnogo potentniji, bolji,jaci, brzi igraci koje je nemoguce braniti. Video si sinoc Lowry iz natrcavanja, polu-kontre, iz driblinga, preko ruke, saspe 3 trojke u 3 napada kao od sale. Sinoc je na utakmici bilo ukupno 18 blokada a u evropi je spektakl ako ima 4. I kao ovde se igra odbrana, ovde ne.
Nama su Irving u finalu 2014. I Durant u finalu 2016. radili sta su hteli, po 30 poena bez kapi znoja, a da su hteli mogli su i vise. Kakva odbrana je njih zaustavila?? Jovic, Lazic, Markovic? Kako da ne. Jos kad kazu 'Zvezda bi pobedila Sakramento i Denver' pa tacno mi pozli ko sve ne gleda kosarku.

antiDebil

pre 6 godina

Treba pomenuti i to, da je Bogdana u jednom ključnom periodu njegove karijere trenirao i Dragan Jakovljević.
(Ivica, 18. decembar 2017 04:42)

Zitko ti li si, ili si ti mozda ona bucmasti sto mu snima utakmice ?
Glavni trener u Bogdanovicevoj karijeri je Dusko Vujosevic, pa onda nekoliko mesta prazno, pa onda idu ZOC, Zitko i svi ostali ! Nego gde nestade Zitko ? Poslednje sto je rekao toje da cefmp lagano da pocisti Bamberg 15 razlike i videlooo sno da je fmp Bambergovan u areni. Nakon te price vise se nije pojavio. Zasto nesto ne kaze o Andjusu, zasto mu ne pruzi podrsku ? Vredja se kao neka strina posto valjda ocekuje da mu se Bogdanovic javno zahvaljuje u svakom intervjuu a ovamo ni rec da kaze o Andjusu, kako ti se to cini ?
Sto se tice Bogdanovica, fascinanto je to kako igra odbranu, krivo mi je sto nije sebicniji i drskiji, najbolji je igrac svoje ekipe. Pocinje glava da me boli od gledanja onih divljaka Mejsona, Hilda, Labisijea i ostalih...
I sudjenje je bilo interesantno, Valancijunas ima zastitu kao da je Brajant, a mozda je to samo i do ekipe protiv koje su igrali ?!

веверица

pre 6 godina

тако је, бре! најбољи играч кингса. надам се да ће то да настави да показује из меча у меч.
што се целе лиге тиче

леброн



дурент
кајри
харден
тим редом. после вестбрук, кари, ленард, јанис итд. а како ће они то да бодују у њиховој глупој анализи за мвп-а, не могу ни да наслутим.

nenad

pre 6 godina

Toronto je vrhunski tim, utakmica je bila dobra i zanimljiva a Bogdanivic sjajan. Ne znam o cemu pricaju neki komentatori , ako vam se ne svidja NBA jednostavno je ne gledate. Koliko je NBA ispred evropske kosarke govori to sto USA razbijaju sve sa 20-40 razlike na olimpijadi I svetskom

anica

pre 6 godina

Bravo Bogdane! Kosarka tu se mnogo razlikuje od Evrope. Moras da se fokusiras na licni napredak da bi sto vise napredovao, svako tu gleda sebe to je evidentno, konkretno igrac sa brojem 10...u mnogo situacija ti nisu dodali loptu. Najbolji si bio.

веверица

pre 6 godina

@вељко
mali mejson, badi hild i drugari samo vide kos. mogu bas mnogo da nauce od bogdana, pitanje je da li su toga uopste svesni. 

ја мислим да нису свесни. колко је америчка школа кошарке добра, толико је у неким стварима лоша. имаш средње школе и колеџе где један будући нба играч игра са и против ликова као ти и ја, који и не помишљају о профи каријери. цео фокус те школе ја да науче тог играча технику, да га изрекламирају и увале у профи клуб (нба или европа). зато 90% тих играча научи "да само види кош". то се после тешко исправља.
већина нба тимова нема акције, а играчи чим приме лопту крећу директно на кош, па после из очаја извлаче повратни пас ако их чека брнџа. сан антонио, кливленд, бостон, голден стејт, помало јута, торонто и вашингтон. они играју кошарку. остали углавном ово као сакраменто синоћ.

JPR24

pre 6 godina

Одгледах синоћ утакмицу и покајао се.Везе нема ово са кошарком.Група грађана која трчи и шутира.Суђење катастрофа играчи без реакције осим Литванца.Публика,гледаоци ,ждерачи како их већ назвати.Пију,једу,шета не гледају утакмицу.
(киза Д, 18. decembar 2017 08:58)

Tako je to tamo bajo. Oni idu na razonodu, ne na navijanje. Jedino navijanje u nasem evropskom smslu mozes videti na fudbalu gde ima dosta juzno-amerikanaca... I naravno univerzitetske lige. U NBA, eventualno Lejkersi i Boston imaju nesto sto lici na navijace... ostalo malo vise kad je plejof. No dobro, drugacija koncepcija i kultura. A sto se kosarke tice, hehe, run&gun i udri... Nekad je cak i smesno koliko izgleda na nista drugo nego kao sto kasez : trci i baci loptu pa sta bude.

JPR24

pre 6 godina

Sacramento mnogo slaba ekipa.CZ bi ih odrala.
(C i n i k, 18. decembar 2017 08:42)
U prvoj cetvrtini... Posle bi se kao i vecina evropskih klubova raspala fizicki. Nama deluje smesno to trci surtiraj, ali fizicki treba drzati taj tempo, iako ne lici na nista... Samo zbog toga ih evropske ekipe ne bi pobedile olako. Na jednu utakmicu i nekako, na vise, nema sanse. A za NBA, ekipa jeste slaba. Doduse osim Rendolfa i Bogdana koji znaju « kosarku », ostali su obicni divljaci.. Tu su uz Lavin-a i tako tih...

Amaterasu

pre 6 godina

Lako je glumiti baju protiv FMP-a sa 123 poena, sta je ovo samo 18 protiv Raptors-a? Lauri nije Dangubic? Sedi dole matori.
(Mile, 18. decembar 2017 04:52)

Bas tako, Raptorsima 18 nije ubacio valjda samo ko nije hteo, redom su ih punili Simonovic, Guduric i Vule Avdalovic.

anica

pre 6 godina

Naravno da idem u halu, ne cesto ali dovoljno, koliko mogu sebi da priustim. Uvek je kod nas to bilo shodno rezultatima, jer takav je narod, ali je navijanje opet super i sasvim korektno bez obzira na sve. Slobodno saltaj i trazi, nikada ga nisam uvredila. Uopste tebe ne treba da zanima kakva sam navijacica, iskrena ili ne, to znam ja.. ali te i te kako zanima da li cemo uci u top 8. Realno pricam, imali smo skor 2:7, sad 5:7, sta sam trebala da kazem da smo institucija i bolji od CSKA...ali to ne znaci da predstavnici uspesnijeg kluba iz proslosti treba da vredjaju Zvezdu I njene navijace. Vidis kako se sve okrece. Odavno pratim EL, jos dok je Partizan igrao fenomenalno i punio Pionir i Arenu, kao i Zvezda protiv Budiveljnika u E.kupu, vidis kako si zapamtio, tad je oboren rekord, za mene to nije cipiripi kup niti se podsmevam jer smo i mi igrali to takmicenje. Kako da nisam uzbudjena i srecna kad dobijemo jedan Real u gostima, Valensiju, kad nam igraci pravi u svakom smislu, direktor nam pomogao a vi mislili da nikad nista od nas nece biti. Zvezda igra pravu evroligasku kosarku.
Nego da te pitam Kućo, esi mi zadnji, al sto mi se obracas u srednjem rodu? Taman da te posluzim kiflicama kad vidi ti mog prijatelja.

Zohan

pre 6 godina

Teško je da igraš košarku ako su sa tobom u isto vreme u petorci najmanje 3 nepismena košarkaša koja ne razumeju ovu igru, kao što ja npr. ne razumem neorgansku hemiju.

ko razume shvatice

pre 6 godina

katastrofa kako kingsi imaju zacrtano na papiru ko kolko i kad mora da igra,pa makar bogdan ubacio 50 na poluvremenu,odmarace vecinski ostatak

BojanNS

pre 6 godina

Bogdan danas malo slabiji u odbrani, ali treba Derozana sacuvati. Napad odlican, od tri promasena suta za 3, jedan je bukvalno izasao iz kosa. Pored ovih 5 asistencija je mogao imati jos barem 5 da su mu saigraci malo sposobniji i pogadjaju otvorene suteve koje im je namestio. Inace utakmicu su po meni izgubili Mejson i Hild koji siluju i kada ne ide...

Profesor BG

pre 6 godina

Koliko je dobro sto igra u najlosijem timu NBA, sa druge strane je to i dobro. Međutim, vecina igraca u Sakramentu uopste ne igra timsku kosarku, vec iskljucivo igraju za licnu statistiku. Bogdan zbog toga retko dobija loptu kada je u dobroj poziciji za sut, pa se fakticki bori i protiv protivnickih, ali i protiv igraca iz svoje ekipe.

Dusan

pre 6 godina

Rekao bih da mu je ovo bila najbolja partija do sad, iako je u tom mecu imao poen vise. Celokupni utisak je upecatljivi iz ovog meca, skoro je sam vukao i drzao prikljucak za Torontom u nekim trenucima. A najsmesnije je sto je na poluvremenu imao cini mi se 16 poena(da l' 80% za 3) i onda u drugom poluvremenu nije sutnuo na kos mislim jedno 15 minuta... Sve zahvaljujuci onom malom Masonu, kako iritantan plej, iako i zna da pogodi. Zalece se kao blesav, glumi nekog Rose-a. I posle je pokvario malo procenat za 3(Bogdan).Ali kako god najbolji u Sac danas...

kroki

pre 6 godina

Ajde sada, NbgDeki, Ns, i ostali nickovi, koji nemaju svoje zivote da napadaju Bogdana koji je postigao u NBA samo 18 poena... Sto nije postigao 28 i imao procente sutra preko 95 %... PS Svaka cast Bogdanovicu, u svojoj ruki godini, izborio se za odlicne minute u ekipi, i uz racionalno ispucavanje (u odnosu na Hilda, Foxa koji su najsebicniji igraci u NBA).
Sve u svemu, Bogdan je dokazao da je trenutno medju najboljim Evropskim igracima, uz Jokica i Tea. Tipican dokaz, da uz krvavi rad svaki san je na dohvat ruke, i da nista nije nemoguce.. Svaka cast decku, za primer!

Gicko Gickic

pre 6 godina

Ja sam Zvezdas, i moji decaci.. Ali moji klinci te obozavaju, odusevljeni su tvojim igrama, i stalno im pricam kako se naporan rad, volja, zelja, i vera isplate u zivotu! Ugledaju se na tebe.. I nisu mogli izabrati boljeg sportistu i coveka. Uzgred, morao sam da im narucim dresove Bogdana (naravno Sacramento), jer cela soba im je izlepljena Bogdanom, Teom i Jokicem..

cvele

pre 6 godina

Ha, ha... Bas je juče na tekstu o Majk Dzejmsu neko napisao kako i skauti mogu debelo da pogreše i kao ocigledan primer naveo Hezonju... i čovek isto vece dao 28 poena.
Što se naših tice: los sut Bogdana (7-10), trebalo je, što se pojedinih ovde tice, da bude 10-7 da bi ga oni smatramo solidnom igračem. Što se Bobija tice, barem ćemo imati sigurnog odlicnog centra za reprezentativne mečeve: male su sanse da se povredi, jer i ne igra.

fantom

pre 6 godina

Šta to vredi kada nema sa kim da igra. Sakramento je u raspadu, Bogdan igra dobru sezonu i pokušava da organizuje neku igru, ali šta reći za tim kome je najozbiljniji igrač ruki iz Evrope!

Amaterasu

pre 6 godina

I da dodam Bogi moze samo da sanja ovakve procente...
(drago, 18. decembar 2017 01:55)

Apsolutno, evo cist primer su nocasnje utakmice.

Hezonja sut iz igre 60%
Bogdan sut iz igre 70%

Aj priznaj da nisi ni znao koje su procente imali nego si napisao ovo cisto eto zato.

igor

pre 6 godina

A gde vam igra taj Hezonja i koji mi imamo sa njim.

Bogi svaka cast. Primecije se i rad u teretani. Zasto sa tom teretanom pocinjete tek u NBA. Onaj svrca Lauri baca trojke sa 10 m, ruke nabildovao, a evropski igraci cuvaju nezne rucice da ne pokvare sut kako kazu. Kombinacija NBA i evropske mosarke je buducnost ovog sporta.

LFC

pre 6 godina

Mogao je da uzme jos suteva al kad udju Mejson III,Labisie,Hild onda krece silovanje i los je protok lopte. Mora samo agresivnije da napada kos,odbrana je okej.

twitch

pre 6 godina

Poprilično limitirana ekipa Sakramenta. Nisu mogli nikako do pobede sinoć iako se činilo da su u egalu. Toronto ih je pobedio sa pola gasa, "zvezdama" se nije ni igralo. Odlična Bogdanova partija sa klupe. Odigrao je jako zrelo, nije forsirao, bio je agresivan u odbrani, protok lopte je bio mnogo bolji sa njim na terenu. Uz Hila i Rendolfa jedini kršten igrač u ovoj ekipi. Od Foxa sam mnogo više očekivao, ima ogroman potencijal i nadam se njegovim boljim partijama. Sve u svemu, jako sam srećan zbog Bogdana, samo jako BB8! :) pozdrav ljudi!

coki

pre 6 godina

Bogdanovic je ubedljivo najbolji igrac Kingsa!Juce Ne moze da promasi,ukrao par lopti,imao 5 asistencija a jos minimum 5 mu upropastili saigraci koji su na nivou Aba 2 lige!Kufos u tri navrata ne zna zicer da da na asistenciju Bogdanovica,bekove pronalazi same na liniji za tri oni oni obruc ne mogu da pogode?drugo poluvreme u 80% napada nije ni dotakao loptu(?!),uzme plej I zabije u prvih par sekundi napada u dva igraca u reketu I dobija bananu ili promasi,I tako 5 puta,uzme centar loptu I krene da fintira sit I krece na ulaz sa trojke,promasiju 3 za redom.Ovi su zeznuli I proslogodsnje Timbervulfse sto se tice neracionalne I divljacke kosarke.

Jašta

pre 6 godina

Odlično je odigrao, samo na kraju malo popustio šut. Zato je manje više bio jedini igrač Kingsa koje je iole igrao košarku, ovi ostali su divljali ko muva bez glave i zato sasvim zasluženo izgubili.

Alex

pre 6 godina

Bogdan odlican. On je tip igraca za ekipu kao sto je San Antonio. Ali dobro je sto je u Sacramentu jer znaci u NBA imati zaledjinu, da bi ga istrpeli na pocetku. Mada on odbranom koju igra u potpunosti zasluzuje minute, cak i kada ga ne ide napadacki. I sada nevezano za ovu Bogdanovu partiju, mislim da cemo konacno na svetskom sampionatu imati sanse protiv Amera, ako svi nasi budu zdravi i odazovu se.

Neutralni

pre 6 godina

u jednom trenutku je bilo 5/4 za tri poena i onda izlazi iz kosa jedan tezak sut za 3 i posle jos jedan promasaj.Inace kako je usao Vins Karter Bogdan se razigrao ubaci 8 poena za 3 minute i trener ga vadi napolje i vraca 20 sekundi pred kraj poluvremena. Tamo sem Kartera i Koli Stajna nema normalnih igraca sve divljaci zeljni dokazivanja, steta sto Carter ima 40 godina da je mladji bio bi sjajan u duetu sa Bogdanom.

ISKUSNI

pre 6 godina

Gledao tekmu.
Kingsi raspasana banda, ne zna se ni ko pije, ni ko placa.
Sutira svako ko se dohvati lopte, 80% suteva u prvih 10 sekundi napada (mnogo i za NBA).
Najneozbiljnija ekipa u NBA!
Bogdan igra zrelo, pokusava nesto da organizuje, ali dzabe...
Treba vise da sutira, kad je ekipa krs, bar da nabija statistiku...

MarkoKG

pre 6 godina

Bogdan je bio odličan prvo poluvreme i Kingsi su igrali dobro, međutim u trećoj četvrtini ulazi Bogdan a Toronto pravi seriju 19-0 za manje od tri minuta. On nije loše odigrao 3rd u odbrani je bio čak i odličan ali su ostali u napadu birali loša rešenja i promašivali su neke otvorene šuteve, Bogdan je imao samo jednu loptu na sekundu do kraja napada. Bogdanu bi bolje bilo da ide u neki ozbiljniji klub sa takmičarskim ambicijama jer on nije naučio biti u donjem delu tabele.

Sasa

pre 6 godina

Objektivno gledano Bogdan je odigrao Double-double utakmicu, a sto to nije I u zvanicnoj statistici krivi su njegovi saigraci. "Upropastili su mu najmanje7-8 asistencija sto promasenim zicerima ispod kosa sto promasivanjem "otvorenih" suteva gde ih je ostavljao same.
Pri kraju se videlo da mu malo nedostaje snaga.

Uglavnom , za sve one koji kazu da se ne igra odbrana , NEKA POGLEDAJU TRECU CETVRTINU GDE JE Toronto slomio sacramento upravo odbranom (doduse I uz nekoliko sudijskih "poguravanja").

A Gos`n "@Drago", ko kosovka devojka, of junaka do junaka. Najpre je prtatio Bojana Bogdanovica, a sad je uz Hezonju (poslednje dve dobre partije).
Bojan je u nekoj vrsti suterske krize-pogotovo za 3, poslednje 3 utakmice 6/20, tako da je malo pokvario svoj dobar postotak za 3 poena.

Pozdrav svima koji prate NBA.

Трибина А

pre 6 godina

Килава екипа Сакраменто. А Богдан игра толико несебично да се и сам вероватно пита коме додаде лопту. Вечерас су Кингси највише губили неиграњем Фокса, не зато што би он напраиво неко чудо, него зато што не бисмо гледали смењивање Мејсона и Хила у изгубљеним лоптама и лошим продорима.

Кад буде узео 15 шутева, имаће 25 поена, али то се неће догодити све док не буде нека тесна утакмица или продужеци.

LOCKY

pre 6 godina

Odlicna pertija,nema sta. Gledao sam utakmicu, odigrao je jako pametno.Imao bi vise asistencija da su ostali bili precizniji. Po meni bi trebao vise da ide na ulaz i da sutira vise dvojke cak i po ceni da popije neku blokadu.

Mojojo

pre 6 godina

Zaista sjajna partija Bogija, ali opet ne razumem zašto nije igrao skoro celu 3/4 kad je najbolji bio u svojoj ekipi...sve mu je išlo i šut i asistencije, krao je lopte i skakao...

neutrino

pre 6 godina

Pročitah komentare, i moram reći da odlično ( za sad) opisuju/analiziraju samu vest, a znamo da je to u poslednje vreme retkost! Eto, ja sad odstupih malo od tog pravila. Elem, Bogdanova igra je sinoć bila prelepa, kao što je većina primetila, pogotovu prvo poluvreme. Siguran sam da će i poverenje u njega rasti, kako odmiče sezona. Ono što mene posebno oduševljava kod njega je ta konstitucija i zdravi, jaki zglobovi. Plus, IQ košarkaški koji je iznad proseka, te se tako Bogdan izvanredno promišljeno zaleće na obruč, skače, dodaje...a to je vrlo bitno, kako bi izbegavao eventualne povrede. To mogu crni igraci, jer su pretežno, konstitucionalno "čvršći", takva im je genetika, sa izuzetnim atletskim sposobnostima, ali kod belaca je to retkost. Ukoliko pogledamo ovog Mejsona, dečko očigledno ima slobodu da kad uđe u igru, svaki napad okonča individualno. On se zaleće, skače, pada, i uglavnom ništa dobro ne proiziđe iz toga. Igra neku divlju, sebičnu košarku, koja se Bogdanu, siguran sam, gadi. Nije mi jasno ni zašto sinoć, kada je jedino BB imao visoke procente šuta, lopta nije išla na njega više, da nastavi da šutira, a ne da se ostali ispucavaju bezidejno. U svakom slučaju, uspeće Bogdan, jednostavno se vidi ta želja i odlučnost u svakom pokretu u igri, a mi ćemo dobiti nadam se novu buduću legendu košarke. Sportski pozdrav.

dan

pre 6 godina

ja sam zadovoljan sa njim do sada. generalno, procenti suta su mu porasli, i uz rendolfa i hilda je jedini igrac sa dvocifrenim prosjekom poena. sasvim solidno i racionalno

јд123

pre 6 godina

Опет је почео као крило, што је лоше за њега у оваквој екипи Кингса. Џаба му ћошкарење и махање рукама, када га саиграчи не виде или не желе да виде. Боље се сналази као бек а и корисни је на тој позицији. За мене изненађујуће игра добро одбрану против онаквих атлета. У једном тренутку, када је ушао под кош и погодио, коментатори "NBA Sundays" рекоше да он није само тројкаш и да има добре физикалије. Ко би рекао да ће се Богдан у својој првој НБА сезони истицати одбраном и физикалијама?

Али та себичност осталих играча Кингса почиње да нервира. Требао је имати пуно више асистенција да су саиграчи погодили отворене шутеве, али и више поена да су барем по коју лопту вратили. Куфос ко мува без главе. Богдан му дода лопту, мрцине Торонта полете према њему и уместо да лопту врати Богдану, који би имао отворен шут, он се залијеће и наравно попије банану. И то неколико пута. У тим моментима се сетим Клиперса и Џордана. Џордан, који је физички толико јак, да може без проблема да одгура тројицу играча, поред кога Куфос изгледа као мало дете, неколико пута у последњим утакмицама враћа лопту Теодосићу. Да ли има већу кошаркашку интелегенцију од Куфоса или Тео већ има ауторитет код саиграча, незнам.

СрбинсонКрусо

pre 6 godina

Gledao sam, po meni i nije neka partija Bogdana. Jeste ubacivao te trojke, ali kad se lomilo pogubio se ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fakat, 18. decembar 2017 07:00)
Па изгледа да ниси гледао..пошто када се ломило у трећој он није био на терену...

kingsi reagujte!

pre 6 godina

Kufos me podseća na lošiju verziju Kuzmića, zna nešto u odbrani ali u napadu je crna rupa, mašina za gubljenje poseda, treba Divac u razvojnu da ga pošalje da se priseti kakav je oseća dati zicer

Zorowitzki

pre 6 godina

Jedini koji zna da igra kosarku u Sakramentu, pored Rendolfa i Vinsa. Ostali raspad. Ne znam sto ga je izvadio trener na kraju kad je bio jedini koji je imao ideju da uradi nešto. Jedno 5 puta izbaci loptu igracu koji je sam na sutu i taj promasi... Lagano je dosao do 18 pts, deluje da može mnogo vise kad bi imao vise slobode.

Petar

pre 6 godina

Previše vremena ćoškari i igra skretničara. Takav je bio i u prvim mesecima u Feneru. Delom zbog divlje ekipe, a delom iz pristojnosti. Ali ono što kažu za prvu sezonu NBA — bitno je da je izbacuje konstantne brojeve i da bude strpljiv, pa će vremenom uloga da se promeni. Večeras je bilo slično kao i do sada, samo je pogađao u velikom procentu. Trojke je do pred kraj bio na 4/4, kad je promašio poslednje dve.

petar-pfc

pre 6 godina

Super je odigrao. Za vreme provedeno na terenu sve je uradio. Polako bice on pravi tek od januara kad se ojaca i stekne rutina. Moze jos bolje, samo napred.

tralalala

pre 6 godina

Skroz pasivno igrao, imao je prilike za još šuteva i poena ali se odlučivao za pas. Skupio bi još asistencija nego su ovi njegovi indijanci pola promašili iz korektnih pozicija. I par igrača iz SAC baš siluje loptu. Generalno je Bogdan odigrao super meč. 18p, imao je i asidtencije, procenat šuta odličan. Šta li će dežurni pljuvači sad naći da zameraju? :)

SilentBob

pre 6 godina

Gledah utakmicu. Bogdan stalozeno, umereno i lagano do ovih brojki.
Pred kraj pokvario sut za tri (bio na 2/2 za 2, i 4/5 za tri) i dosta otvorenih suteva za njegove asistencije promasili ostali igraci.

Svaka cast! Bice on sve bolj i bolji :-)

igor

pre 6 godina

Ne moze bolja partija nedaju mu loptu, covek uvek baci odlican povratni pas a nema ni kosa a niti mu oni vracaju pasove. Imao bi jos 3-4 sigurne asitencije ali Kufos i Hild ne mogu da pogodne nista.Uglavnom par dobrih trejdova i dobar sledeci draft bice Kingsi opasni.Svaka cast Bogi nije lako igrati u ovakvoj ekipi trenutno.

statisticar

pre 6 godina

"Bogdanović je za 28 minuta na parketu upisao postigao 18 poena (3/3 za dva, 4/7 za tri), zabeležio pet asistencija i tri skoka, i bio jedan od najraspoloženijih na parketu, ali to nije bilo dovoljno za pobedu Sakramenta.

Ovo je druga najbolja odigrana partija bivšeg igrača Partizana, jer je u pobedi nad Čikago Bulsima imao poen više."

Razumem sta mislite (kosgeterski), ali nije sve u poenima. Zapravo je ova partija malo bolja. Protiv Bulsa je igrao 30 minuta (2 vise), upisao 4 asistencije (jednu manje nego danas), tri skoka (jednako).
Tada je sutirao 50% (6/12, za tri 1/2), a sada 70%.

Bilo kako bilo, neka bude jos slicnih i boljih partija.

ZAGOR

pre 6 godina

Bogdane svaka cast na igrama koje pruzas. U svojoj ruki sezoni, zaista si odlican! Samo neka te zdravlje posluzi, kao i Tea i Jokica. Nadam se da ce i Teo pokazati svoju igru i oduseviti NBA ligu svojom racionalnom igrom, i pravom Evroposkom kosarkom kao i Bogdan. Sve u svemu, Bogdan je na dobrom putu da ostavi dubok trag u Sakramentu!

Dragan

pre 6 godina

Ovi Kingsi su uzas od kosarke...Pogotovo kad udju Mejson i Hild. Mejson odigrao 2 dobre utakmice u utripovao da je Dzordan. On kao plej,umesto da razigrava ekipu,da kreira igru, samo gleda ka kosu,zalece se u igrace,obavezno popije par blokada po utakmici... Bogdan trci,otkriva se...nista. Sto se tice samog Bogdana,danas je bio i sa dobrim procentom suta. Par promasenih trojki su vise rezultat isfrustriranosti zbog kretena sto nece da mu dodaju,pa je par puta sutirao cim dobije loptu,ne bi li koliko - toliko ucestvovao u napadu. Odbranu je odigrao solidno.

random

pre 6 godina

Na stranu to što je naš, ali Bogdan definitivno ima najveći košarkaški IQ tamo. Za Hielda, Masona, Foxa je izmislio košarku. Ne sili, radi šta treba, kad treba. Najveće iznenađenje mi je odbrana, odlično je igra. Što se ostatka Kingsa tiče, Koufos bi i u EL bio samo dobar centar, Cauley-Stein ima ozbiljan potencijal, od mlađih igrača On je najkonstantniji. Hill, Randolf, Carter doprinose iskustvom dosta. Labissiere i Jackson su takve rupe, da Ja nemam reči. Temple je imao dobro veče, mada generalno ni On nije nešto impresivan.

Srbin

pre 6 godina

Opa,popravljamo procenat... opustamo ruku! Bravo Bogi majstore samo cepaj. Agresivno,hrabro... Bices ti vremenom standardno dobar. Blizu 20p prosecno (16-18) 6-7 as i po neki skok. Od tebe realno dosta. Uz po neki bljesak-izlet, cisto za rekord karijere. Zivi bili pa videli!

veljko

pre 6 godina

bogdan igra odlicno. da ostali igraci donose upola dobre odluke, poput njega, igrali bi plejof. mali mejson, badi hild i drugari samo vide kos. mogu bas mnogo da nauce od bogdana, pitanje je da li su toga uopste svesni. decko je rodjeni pobednik, borac, skolovan timski igrac, sa visokom kosarkaskom inteligencijom. vidi se da zeli vise, bolju igru svog tima. nije navikao na soliranje i neodgovornost kad se lomi. neverovatno kako treneri pustaju klince da se ispucavaju i terorisu sopstveni tim. mejson i micel iz jute su mi najverniji primer takve politike. pomalo i smit iz dalasa

H2O

pre 6 godina

stigao sam par minuta do kraja trece cet da pogledam. Bogi je do kraja postigao samo dva poena, a razlog je jednostavan- tada je na parketu bila ona mladja, rezervna petorka... On bukvalno nije imao prilike da sutne na kos. Cak je i u jednom trenutku komentator rekao, da Bogdan ne moze da dodje na red da sutne. Decko def nije navikao na divlju kosarku i nece da siluje. U kvalitetnijoj ekipi, bice jos bolji 100%

sef raje

pre 6 godina

Bravo Bogdane, hajde opusti se i igraj. Jesam jedan od najvecih kriticara tvoje igre ali od srce zelim da me ovako svaki put demantujes. Sve najbolje

Uros

pre 6 godina

Meni je najjaci Mejson, zaleti se covek u trojicu pod kosem i nista ne uradi 2,3 napada za redom kad se lomi. Odgovornost--->0. Basketball IQ--->0.

kole

pre 6 godina

Dobar Bogdan u prvom poluvremenu i tada je dao 15 ali ga trener posle nije mnogo koristio jer je fizički undersize.
(Trenerq, 18. decembar 2017 10:20)

Bogdanovic je fizicki savrsen za beka, tu visinu ima i LaVine, Booker, pa i Kobi. Cak Bogdan ima i natprosecan raspon ruku. Problem je sto ga trener koristi na krilu jer mu je ta pozicija deficitirana i Bogdan bas zbog raspona moze da je pokrije u nekim small ball varijantama, ali u principu za sf je undersized.
Ali to nije njegova krivica i uopste decko nije fizicki limitiran za NBA vec prosto ne igra na svojoj poziciji.

Petar

pre 6 godina

Zaista sjajna partija Bogija, ali opet ne razumem zašto nije igrao skoro celu 3/4 kad je najbolji bio u svojoj ekipi...sve mu je išlo i šut i asistencije, krao je lopte i skakao...
(Mojojo, 18. decembar 2017 07:36)

E ako nisi primetio u NBA ti obicno ide ovako: krene petorka i igra do 3,4 minuta pred kraj prve cetvrtine kada se 1 ili 2 igraca zamene. Ta ista ekipa nastavlja drugu cetvrtinu do 5,6 minuta pred kraj kad ulaze 'rezerve'.
Onda trecu cetvrtinu krece petorka koja je krenula utakmicu i igra je gotovo celu, onda ulaze rezerve. U 4/4 zavisi sve od toga kako se razvija utakmica, ako je blowout daju priliku nekim igracima sa klupe, ako je blizu uglavnom zavrsava pocenta petorka koja ulazi negde sredinom 4/4. Ovo je kalup uz odredjene varijacije.
Bogdan nije startovao zato nije igrao u trecoj cetvrtini.
Inace trebao je da zavrsi utakmicu ali se pozalio na povredu sitnu valjda i trazio izmenu..

felna-od-fice

pre 6 godina

Steta sto je promasio zadnje 2 trojke, i bar 4-5 asistencija bi imao da su pogadjali otvorene suteve. Nije navikao da bude sebican mozda mu to fali za 20+ partije. Dobra minutaza, dobra partija.

poznavalac

pre 6 godina

Bogi je biser igra lepo gledao sam utakmicu on moze ali ne voli da forsira sut oce da asistira ali u ekipi kingsa nema ko da igra svi jure na kos i ne urade nista jos ga trener izbacio kad je taman uhvatio zalet treba poraditi na ekipi teo je dosao odigrao par utakmica vec postao lider tako bofi moze i u kingsima samo treba neko ko ce s njim da igra i bice jako dobar....

Milke

pre 6 godina

Ja ne znam na koju foru igraju nekolicina igrača u Sakramentu. Pre svega mislim na Kufusa. Lik je košarkaši NETALENTOVAN. Žao mi je Bogdana, što mu ovaj upropasti bar po 3 asistencije prosečno.
Kad smo već kod Bogdana. Nema šta da se toliko priča o njegovoj igri. Sve je poznato. Polako postaje najbolji igrač svog tima.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

Steta sto je na kraju promasio 2 suta za 3 poena. Do tad fenomenalan procenat 4/5 za 3. Steta i sto nije vise forsirao sut, bio je veoma raspolozen. Ali polako, napreduje.

...

pre 6 godina

Bogdan pogodio trojku za 73:71 i vodjstvo...od tad usla komplet rezervna postava i totalni fiasko nastade...steta mogao je Bogdna ici preko 20