1. da čovek nepoveruje. mažića ceni cela evropa sudi najvažnije evropske utakmice, a nevalja Zvezdi ni Partizanu. Kakve fudbalske veličine. Kada igrate derbi ljudi mole boga da posle te utakmice nema mrtvih, a oni o suđenju. treba oba fudbalska kluba zabraniti i potpuno ukinuti ligu, neka igraju amateri koji rade negde a fudbal igraju iz hobija. SRAMOTA
    (PSL, 14. decembar 2017 09:41)

    # Link komentara

  2. I penal je dokaz sprege. Trener iz Partizana trči uz liniju i nateruje Mažića da dosudi penal.
    (), 13. decembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  3. Zvezdu i Partizan prebaciti dva ranga nize pa neka se tamo raspravljaju....Mazic je dobar Barseloni,Bajernu,Juventusu....A ne za nasu ligu!!!
    (dax, 13. decembar 2017 09:58)

    # Link komentara

  4. Setimo se derbija od pre tri godine i skandaloznog sudjenja Mazica. Svima na stadionu, ali i gledaocima kraj malih ekrana bilo je jasno da se golman Partizana pomerao na gol liniji posle izvođenja naša dva penala. Svima, sem sudiji Mažiću koji je grubo prevideo da se Lukač posle šuta Ninkovića bacio u levu stranu i uhvatio loptu. Isto se ponovilo i u 34. minutu kada je penal šutirao Mijailović, Lukač se očigledno kretao u pravcu lopte i zato ona nije ušla u gol. Očekivalo bi se da sudija koji sudi utakmice Lige šampiona i za koga neki tvrde da je naš najbolji arbitar, posle ovako očiglednih povreda pravila fudbalske igre ponovi izvođenje penala, ali se to nažalost nije dogodilo. Zašto je to tako, verujem da mnogi naslućuju. Upozoravamo da će ukoliko se ovakvo ponašanje protivničkih golmana ponovi, mnogi penali svirani u našu korist biti obesmišljeni.
    (ministar za lobotomiju, 13. decembar 2017 09:42)

    # Link komentara

  5. Napredak je pobedio Partizan i Mažića.Kada pogledate utakmice Partizana u prvenstvu,fudbal a posebno sudije vam se zgade zajedno sa Mažićem.Zvezdin maler.
     (miško, 13. decembar 2017 08:41)

    # Link komentara

  6. Igrajte fudbal i opravdajte prolece!!!! Pustite sudije i ostale gluposti.Ova utakmica ne resava prvenstvo
     (Nik, 13. decembar 2017 08:37)

    # Link komentara

  7. Sticajem okolnosti bio na stadionu .
    Vec sam napisao , sem Juga ostatak je Mazicu i Vama skandirao
    Lopovi Lopovi
    Pitaj koga hoces . Imao je vise od deset situacija gde je ostetio Napredak , pogledaj . A to sto niste znali to je za tebe bol , ne sprega .
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (onako, 12. decembar 2017 22:48)

    Bio sam i ja.
    Samo mogu reci da ti, decko, ne govoris istinu.
    (garavi sokak, 13. decembar 2017 08:03)

    # Link komentara

  8. Mogu zamisliti koliko ce Mazicu biti tesko da vodi ovaj derbi posto su sad umislili da su naucili da igraju fudbal i da su neznam kakvi fudbaleri!
    (Boro iz Pobede, 13. decembar 2017 05:23)

    # Link komentara

  9. Мало је два пенала треба још за мезимицу! Чим Ричмонд погоди ваздух свирај пенал Мажићууу?
     (Inspektor torente, 13. decembar 2017 01:09)

    # Link komentara

  10. I ja imam dokaz...ona dva penala...bomba kao krunski dokaz Druncica i super Koja. Samo oni mogu da falsifikuju istoriju kao i jos neki njihovi poznati navijaci.
     (Nerodjeni Siljo, 13. decembar 2017 00:24)

    # Link komentara

  11. Pa sve i da je sam Terzić delegirao sudije, Terzić bi pisao saopštenje da je Terzić u sprezi sa Partizanom
    (Ivan_PK, 12. decembar 2017 23:51)

    # Link komentara

  12. kucu stavljam na pobedu komsinice, dva penala im se sviraju ako krene...
     (lesapfc, 12. decembar 2017 23:43)

    # Link komentara

  13. e moj mazicu pa ima nas koji se razumemo u fudbal i bolje od tebe evo ja cu ti reci da si uvek perfidno pomagao partizanu niz primera imam za to ali dugo bi bilo sad pisati znamo mi kojima tece zvezdina krv a ne ovih.
     (zvezdan, 12. decembar 2017 23:43)

    # Link komentara

  14. dragan- sve tacno od reci do reci sa siledzijama siledzijski ionako su statisticka greska napred zvezda!!!!!!!
     (zvezdan, 12. decembar 2017 23:37)

    # Link komentara

  15. @U pravu ste 'gospodo' Mazic je sprega izmedju Partizana i FSS.Bolje za da su za glavnog sudiju stavili Glodjovica,pomocnici da mu budu Vujovic i Obradovic, a da sudije iza gola bidu Siroki i Nikolic.Dok bi delegat bio poznati 'Elvis'.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (from tajikistan, 12. decembar 2017 17:18)


    Pa sa tom ekipom sudija Zvezdu ni tim sveta sa sve Ronaldom i Mesijem ne bi mogao da dobije,verovatno bi obojca dobili po crveni za prigovor uz 3 penala nad Ricijem Padacijem.
    (Sve je laz, 12. decembar 2017 23:29)

    # Link komentara

  16. Nisam video poentu VARa u Italiji.Lacio je 2 puta ostecen u poslednja 2 domacinstva!
     (Dag Kristi, 12. decembar 2017 23:27)

    # Link komentara

  17. Izjava Terzica oslikava stanje u zemlji.
    Mazic je isto tako sudio i protiv Reala,Mančestera..
    sada su mi javili Ramos i Murinjo da podrzavaju sve sto je rekao Terzic u vezi Mazica... :D
     (Lazar, 12. decembar 2017 23:08)

    # Link komentara

  18. Da nije tuzno,bilo bi smesno. E,covek sudi Ligu sampiona, sudice i SP, a ne odgovara da sudi derbi. Sta,kao sudice u korist Partizana? Onaj ko je izdao ovakvo saopstenje pod hitno da poseti doktora. Sta,trebao je Majo da sudi? Zalosno je.
     (Kajser, 12. decembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  19. Ne kukajte vise, dokazite se na terenu. Par zadnjih derbija niste pokazali nista posebno.
    (zvezdas, 12. decembar 2017 21:43)


    znajuci nas fudbal, verovatno obe strane vezbaju "akcije iz prekida"... to znaci da od fudbala nema nista - svi ce da prave gomilu faula gde stignu, igra ce opet da bude isprekidana. na sve to dodaj redovne talibane sa tribina sa unesenom pirotehnikom i dozivljaj ce biti potpun - dimna zavesa preko celog terena. plus sto su se posle ostanka u ligi evrope oba trenera dodatno natripovala da su murinjo i gvardiola licno: dakle svaka samoinicijativnost vec prenerazenih igraca ce biti svedena na minimum :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 22:57)

    # Link komentara

  20. Zasto necete var tehnologiju i strane sudije, m? Ne valja Mazic, ajde posto je sprega fss i Partizana dajte strane sudije koje ne spadaju pod fss. Licemerci male komsinice.
     (Yarilo, 12. decembar 2017 22:53)

    # Link komentara

  21. Uvesti za prekid utakmice od strane navijača službeni rezultat. Svaki prekid partizan dolazi do preko potrebnog odmora....makar se i to nama nekad vratilo.
     (salepeta, 12. decembar 2017 22:52)

    # Link komentara

  22. @Imas 15 godina i znas kako se Partizan potkrada 72 godine
    Hoces li da ti napisem kako ste vi potkradali od 1968 od kada pratim utakmice.Dugo bi bilo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ciganin iz Marinkove bare, 12. decembar 2017 20:48)


    Ma poznata je stvar da je Zvezda najosteceniji tim ikada samo niko ne moze da se seti kad je poslednji put sviran penal protiv nje ili kad je njihov igrac dobio crveni karton,dok sa druge strane sve pljusti iz utakmice u utakmicu.Od poslednjeg penala za Partizan u derbiju davne 1995. godine odnos u penalima je 10-0 za Zvezdu.U tom periodu predsednici FSS su bili Miljanic,Stojkovic,Terzic,Karadzic i Kokeza,4 zvezdasa i 1 partizanovac,i svi su radili protiv vas a gurali Partizan? Ja stvarno ne znam na cemu ste ali vase vredjanje zdravog razuma prevazilazi sve granice.
    (Strasne stvari, 12. decembar 2017 22:51)

    # Link komentara

  23. Ko hoce da zaradi pare neka stavi da Partizan konacno dobija penal, koji verovatno nece biti ni "P" od penala!!!!

    Cujemo se sutra da pricamo ko je ko i zasto sudi "najbolji" sudija!
    (011, 12. decembar 2017 22:48)

    # Link komentara

  24. @Sah mat
    Sticajem okolnosti bio na stadionu .
    Vec sam napisao , sem Juga ostatak je Mazicu i Vama skandirao
    Lopovi Lopovi
    Pitaj koga hoces . Imao je vise od deset situacija gde je ostetio Napredak , pogledaj . A to sto niste znali to je za tebe bol , ne sprega .
     (onako, 12. decembar 2017 22:48)

    # Link komentara

  25. Кићо.....има у Италији синоћ Икарди доби црвени....
    (киза Д, 12. decembar 2017 22:46)

    # Link komentara

  26. Kao zvezdas kazem da mazic i treba da sudi
    (ernesto che, 12. decembar 2017 21:17)

    Jos jedan, jede sendvic u Humskoj i glumi zvezdasa
    (taraban, 12. decembar 2017 21:29)

    pa upravo ti sendvic jedes ali od tezinih 20 dinara.mazic je nesporno nas najbolji sudija-
    a uopste partizan nema razloga da ga podrzva jer ako nepravimo analizu mazicevih sudjenja zvezdi i partizanu videcemo da partizan sigurno nije u plusu.

    ovaj terzic kao da vodi klub iz male surdulice a ne zvezdu,tako se ponasa ruku na srce nisu ni u partizanu nista bolji.

    ali siguran sam sto posto da ti ne podrzavas var tehnologiju ni strane sudije na zvezdinim i partizanovim utakmicama,a opet cu reci da je partizan jaci u sudijskoj organizaciji ne bi ni on to trazio.
    mada uopste me ne zanima zasto,,kao obican ljubitelj fudbala od sveg srca se nadam var tehnologiji.
    (joki, 12. decembar 2017 22:42)

    # Link komentara

  27. (Only PFC, 12. decembar 2017 20:14) 
    Zvezda ima evropskih polufinala i finala isto koliko i Partizan proleća u Evropi za 72g. Šta ti to govori? Jesu vas i u Evropi pokradali pa zato imate tako bedan učinak od 6 proleća? Jel Zvezda možda krala i u Evropi čim ima 16 proleća i pobede nad Barsom, Realom, Arsenalom, Liverpulom, Bajernom, Benfikom, Atletikom, PSVom, Romom, Totenhemom... neke je čak pobeđivala i izbacivala po više puta. A vi? Kvins Park i poraz u finalu 1966g.
    (Peđa, 12. decembar 2017 22:09)


    vi se jednom odlucite, ili cete da navijate za svoj klub kao pravi navijaci ili cete da brojite trofeje kao penzioneri znacke ili tinejdzerke lajkove na fejsu... pehare broje fensi navijaci. a ti pogledaj sta i kako pises, kao da si ti licno pobedjivao barsu, real, arsenal, liverpul i ostale?
    evo, od srca ti cestitam sto navijas za klub sa toliko uspeha na medjunarodnom planu - vidi se da si mudro sabirao i najzad izabrao... da se slucajno ne zeznes ;)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 22:34)

    # Link komentara

  28. Ponašanje uprava Zvezde i Partizana sramoti. časna dostignuća oba kluba,velikih igrača i časnih navijača.
     (Predrag Cvetanović,Niš, 12. decembar 2017 22:26)

    # Link komentara

  29. (Only PFC, 12. decembar 2017 20:14)
    Zvezda ima evropskih polufinala i finala isto koliko i Partizan proleća u Evropi za 72g. Šta ti to govori? Jesu vas i u Evropi pokradali pa zato imate tako bedan učinak od 6 proleća? Jel Zvezda možda krala i u Evropi čim ima 16 proleća i pobede nad Barsom, Realom, Arsenalom, Liverpulom, Bajernom, Benfikom, Atletikom, PSVom, Romom, Totenhemom... neke je čak pobeđivala i izbacivala po više puta. A vi? Kvins Park i poraz u finalu 1966g.
     (Peđa, 12. decembar 2017 22:09)

    # Link komentara

  30. sta ko ima protiv najboljeg sudije u drzavi?
    (Sale, 12. decembar 2017 21:57)

    # Link komentara

  31. Napredak-Partizan 2-1
    Sudio Mazic
    To je ta sprega.
     (Sah mat, 12. decembar 2017 21:47)

    # Link komentara

  32. Milorad Hocemopenalzazvezdu Mazic
    necu jedan necu dva...
    146 derbi
    (r.milla, 12. decembar 2017 21:46)

    # Link komentara

  33. Ne kukajte vise, dokazite se na terenu. Par zadnjih derbija niste pokazali nista posebno.
     (zvezdas, 12. decembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  34. Mozda bi bili srecni ako vam svira 3 penala za poluvreme posto ste izgubili kada vam je svirao samo 2.
     (Xman, 12. decembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  35. Prosto je neverovatno koliko je Zvezda postala mali klub.
    (Deki, 12. decembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  36. Seljacka taktika izvrsi pritisak da bi nam sudio nepostjeci penal ili sudio u nasu korist jer ga druga strana ne napada..
     (loko, 12. decembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  37. Zvezdas sam od sredinom 70tih, ali ovo postaje smesno i mucno. I jedni i drugi non-stop kukakaju i placu. Ali najvise me boli kad vidim da moja Zvezda kuka. Molimte, dosta vise. Mazic je sudija svetskog renomea, i logicno je da on sudi Derbi. @RadetoronoEvo ga jos jedan lazni Zvezdas, zvace pljeskavicu i uziva, recenica mora poceti sa "Zvezdas sam, ali"...
    (svasta nesto, 12. decembar 2017 21:19

    I tebi recenica pocinje sa Zvezdas sam, ali... Ovo jeste mucno, apsolutno se slazemo. Godinama vec celnici Zvezde pokazuju koliko su licemeri i koliko nisu dostojni kluba koji vode. Ne valja vam Mazic?! A ko vam valja?! Onaj sto priznaje gol kada lopta izadje izvan terena ili mozda bas Mazic ali kada sudi dva penala na derbiju?! Ovo moji nesrecnici predloze VAR i strane sudije i to vam ne odgovara. Imate odlicnu ekipu, igrate realno bolje od nas i opet kukate. Vise gresaka je sudjeno na stetu Partizana nego Zvezde i vi opet niste zadovoljni. Ako sutra se ne desi neko cudo, pa ovi moji nesto zaigraju, vi lagano mozete titulu da slvite.
    (Obelix, 12. decembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  38. (Kica, 12. decembar 2017 20:59)

    i jesi li za VAR ili bi i dalje da budu priznati golovi iz auta ili kao ne priznat gol Ristica. Isti si kao ovi sto pisu saopstenja.
     (ja, 12. decembar 2017 21:35)

    # Link komentara

  39. Kao zvezdas kazem da mazic i treba da sudi
    (ernesto che, 12. decembar 2017 21:17)

    Jos jedan, jede sendvic u Humskoj i glumi zvezdasa
    (taraban, 12. decembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  40. Zvezdas sam od sredinom 70tih, ali ovo postaje smesno i mucno. I jedni i drugi non-stop kukakaju i placu.

    Ali najvise me boli kad vidim da moja Zvezda kuka. Molimte, dosta vise. Mazic je sudija svetskog renomea, i logicno je da on sudi Derbi.

    @Radetorono

    Evo ga jos jedan lazni Zvezdas, zvace pljeskavicu i uziva, recenica mora poceti sa "Zvezdas sam, ali"...
    (svasta nesto, 12. decembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  41. Pitajte fudbalere,a ne ove iz uprave.99% fudbalera Zvezde je odusevljeno sto ce Mazic suditi derbi.Uostalom,mi normalni navijaci navijamo za fudbalere na terenu,a ne za Terzica,Vucelica,Ilijeva i Mrkelu.Neka se oni gadjaju saopstenjima,a mi da ne nasedamo,da uzivamo u fudbalu,neka pobedi bolji,a nadam se da ce to biti Zvezda.
     (Dag Kristi, 12. decembar 2017 21:18)

    # Link komentara

  42. Kao zvezdas kazem da mazic i treba da sudi jer je nas najbolji i najiskusniji sudija, sudio je ls, le, sp, sve , ovo je najveca utakmica naseg fudbala i jedino je logicno da on sudi a ne neki ko je do juce sudio ovcu protiv borce.
     (ernesto che, 12. decembar 2017 21:17)

    # Link komentara

  43. kako me smara ovo zvezdanovo kukanje
     (cigan, 12. decembar 2017 21:06)

    # Link komentara

  44. Zvezdas sam od sredinom 70tih, ali ovo postaje smesno i mucno. I jedni i drugi non-stop kukakaju i placu.

    Ali najvise me boli kad vidim da moja Zvezda kuka. Molimte, dosta vise. Mazic je sudija svetskog renomea, i logicno je da on sudi Derbi.

    Dobro, i ja sam poneki put primetio da MOZDA navlaci za Partizan (mada za to, jednostavno, nikad nece biti dokaza), ali ovo vise postaje nepodnosljivo.

    Hocu da uzivam u fudbalu, a ne da otvorim portal i vidim jos jedno glupo saopstenje.
    (radetoronto, 12. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  45. Zvezda bez blama!
     (Lovcenac, 12. decembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  46. ово је већ иживљавање. под хитно казнити све за овакве изјаве
     (Змај, 12. decembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  47. Ja

    E pa vidis VAR tehnologija za sada samo.u Nemackoj
    Nema je u Engleskoj, Spaniji, Italiji, Francuskoj....Pre neku nedelju u Premijer ligi gol iz auta i niko se nije bunio. Valencija Barsa. Mesi dao gol lopta iza gol linije i nije bilo euforije, Maradona u finalu SP dai gol rukom
    Ej u finalu SP. A vi narikace i kukumavke ce te decenijama da kukate kako nema penala, gol iz auta ali svoje poklone ne spominjete. Nemac Felix Brych u nemackom prvenstvu priznao gol gde je lopta kroz pocepanu mrezu usla u gol i kaznjen od nemackog saveza cetiri utakmice da bi odmah sudio finale LS.Da li je u Srbiji kada bi Mazic bio u pitanju tako nesto bilo moguce?
     (Kica, 12. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  48. njega ne mogu da kupe
     (Aboliran, 12. decembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  49. Srecom pa u istom terminu igra i Real, pa cu moci gledati fudbal!
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 12. decembar 2017 20:48)

    # Link komentara

  50. Only PFC

    Imas 15 godina i znas kako se Partizan potkrada 72 godine
    Hoces li da ti napisem kako ste vi potkradali od 1968 od kada pratim utakmice.Dugo bi bilo
     (Ciganin iz Marinkove bare, 12. decembar 2017 20:48)

    # Link komentara

  51. Ko ovde ne vidi pristrasnost taj je slep!
    (az, 12. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  52. Ne mislim da Mazic navlaci nesto za Partizan. Ali zasto mislite ako je neko dobar sudija da ne moze da bude pristrasan. Pre ce dobar sudija da odradi neprimetno dobar posao za nekoga, nego neki amater poput Andjeoskog, gde navlaci ocigledno i bez ikakvog stila.
    Setimo se tako Hauard Veba i onog mrsavog, koji su bili poznati kao dobre sudije ali i Junajtedove-Fergusonove produzene ruke. Imamo i u kosarci dosta primera, narocito za vreme Vujosevica- brdo dobrih priznatih sudija ali koji su protektovali i gurali Partizan.
    Ima i Zvezda 'svoje' sudije u fudbalu, ali nisu iz kategorije poznatih i priznatih poput Mazica.
    (koma, 12. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  53. Neka vucic i terzic sude...ajmo grobari na sav glas .. seceru.seceru.seceru
     (maja, 12. decembar 2017 20:38)

    # Link komentara

  54. E da, bas ce jedan Mažić da kalja svoju čast i ugled na utakmici seoskih klubova.
    Čovek je svetska klasa al' mož' misliti, Zvezdi ne odgovara.
    (dejan, 12. decembar 2017 20:36)

    # Link komentara

  55. Ko o čemu - zvezda o poštenju 
    (GROBARI AMERIKA, 12. decembar 2017 16:39) 
    Нисте ништа другачији од нас
    (Нисмо исти, 12. decembar 2017 19:38)imas pravo,samo nismo mi,uprave klubova za koje navijamo su zlo
     (aleksandar, 12. decembar 2017 20:28)

    # Link komentara

  56. Partizan predlozio VAR tehnologiju.
    Zvezda odbila.

    Partizan predlozio strane sudije.
    Zvezda odbila.

    Partizan jedini klub koji je protiv deljenja bodova na kraju.
    Zvezda prihvatila, a posle se bunila.

    Tole bio na celu FSS Zvezda ga pljuvala.
    Zvezda svog coveka, Kokezu , postavila, a sada je on navijac Partizana po toj istoj Zvezdi.

    Mazic u derbiju dva penala sudio za Zvezdu.
    Danas Mazic najgori sudija.

    ===…==

    Vi u upravi Zvezde, na chemu ste ljudi..?
    (zoran, 12. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  57. Ne znaju za sram.
     (Corto, 12. decembar 2017 20:23)

    # Link komentara

  58. Nek mu uruče poklon pred početak utakmice kao onom od pre par kola,možda ga umilostive.Poseban krug pakla za one koji pišu debilna saopštenja i time raspiruju mržnju među ovim napaćenim narodom.
    (Ugu huuvi, 12. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  59. Ovi bre Zvezdasi samo nesto kukaju.Fali im ono,smeta im ovo,cuvaj boze.Dosadiste vise i bogu i narodu.STRASNO
     (Boban, 12. decembar 2017 20:20)

    # Link komentara

  60. Disco krme 

    Decko neko ti nesto u kuci pricao o Krcunu! Covek nikakve veze sa kosarkom nema. Vama su pomagali Ivica Dacic, Borisa Vukovic, Mladjan Dinkic i ona njegova koja vam je obecavala halu za treninig a i ovi danas koji vam uplatise 2 miliona i grad Beograd sa 200 hiljada.Ali tema je fudbal
    (Zuja, 12. decembar 2017 19:44)


    Nema veze što je tema fudbal, samo volim da vas popalim ko IMT-ove.
     (Disco krme, 12. decembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  61. Dr. Terza neće strane sudije. Zna kako bi se proveo FK Zvezdanaesterac.

    Već 72 godine sudije kradu Partizan u derbijima, na to smo već naviki. Zato svaka naša pobeda i dvostruko vredi.

    Svačega je tu bilo - nedosuđenih penala za Partizan 22 godine (!), nepriznatih golova regularnih, a priznatih za protivnika iz gol auta, ofsajda, posle faulova, izmišljenih penala...

    O tome kako smo kradeni mogla bi se knjiga napisati, i nadam se da će je neko jednog dana i objaviti.

    FK CZ - najveća sramota srpskog sporta, za vjek vjekova.
    (Only PFC, 12. decembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  62. Dokle doseze ljudska glupost?! Pa ko ce suditi derbi ako ne Mazic?! Navijam za Zvezdu, ali sve manje razumem ljude koji je vode. Paradoks je da bas sada postizemo najbolje rezultate u poslednjih 25 godina, neobjasnjivo...
    (bobrock27, 12. decembar 2017 20:12)

    # Link komentara

  63. Idealna postava sudija za sutrashnji derbi bi bila sledeca, jer ovo sa Mazicem zaista nije kako treba biti.

    Glavni sudija: Terza velichanstveni
    Mahachi: Mrkela i Djurovski
    Iza golova: Dzajic i Shekularac

    Delegat: Grof (stize za derbi..)

    Pa kom obojci, a kom opanci
    (zoran, 12. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  64. Isto to ,sto je zvezda dobila tezeg protivnika u LE ,CSKA, a Partizan lalseg protivnika je dokaz sprege FSS i Partizana,a pogotovo je dokaz da sudije pomazu Partizanu to sto je zadnji put penal sviran za Partizan u derbiju jos u SFRJ prenstvu 1989.
    (baba simana, 12. decembar 2017 20:08)

    # Link komentara

  65. Neka sudi Iliev, gazimo vojni klub...
    (UltraCzBg, 12. decembar 2017 19:33)


    vojni protiv pandurskog ;)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  66. Eh kad nam je Mazic najbolji sudija, nije ni cudno kakva nam je liga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 12. decembar 2017 16:39)

    Hahahahahaha da nam je najbolji sudija merilo kvaliteta lige bili bi bar za malo bolji od engleske lige...

    Dete... mazic je trenutno najbolji sudija na svetskoj rang listi i trenutno ima najvece sanse da sudi i fibale LS i finale SP! I ti mislia da bi on upropastio svoj rejting zbog Partizana ili Zvezde???? Smesan si dete!
    (Alcale, 12. decembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  67. Zvezdi samo jedno pitanje .
    Gde su pare od Kosova!
     (Daki, 12. decembar 2017 19:48)

    # Link komentara

  68. "Danas svaki komentar morate poceti sa: "Kao Zvezdas, iako sam zvezdas, zvezdas sam ali podrzavam Mazica"! Nagrada, pljeska u lepinji i pivo! Zeljko Pantic
    (bg33, 12. decembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  69. Za tu tehnologiju treba osam kamera. Ko ce to da finansira? Sto se tice stranih sudija mi nismo Burkina Faso.
    (Filip, 12. decembar 2017 18:38)

    pa da, otkud da bi vi hteli to, vi dajete golove iz autabi dobijate golove od precku koji se ne priznaju, a lopta pola metra u golu...toliko i vama, i da jesmo BF dok vas precednik svako drugo kolo izdaje saopstenje.
     (ja, 12. decembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  70. Disco krme

    Decko neko ti nesto u kuci pricao o Krcunu! Covek nikakve veze sa kosarkom nema. Vama su pomagali Ivica Dacic, Borisa Vukovic, Mladjan Dinkic i ona njegova koja vam je obecavala halu za treninig a i ovi danas koji vam uplatise 2 miliona i grad Beograd sa 200 hiljada.Ali tema je fudbal
     (Zuja, 12. decembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  71. Hahaha...Pa sto niste onda bili za VAR tehnologiju i strane sudije? Koga vi pravite ludim? Kakav jadan nacin vrsenja pritiska na sutrasnje sudjenje i pripremanja alibija u slucaju poraza...STVARNO SRAMOTA
    (topi, 12. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  72. Ко о чему ..... о поштењу...треба приватизоват све клубове и отјерат багру и политичаре из нашег спорта и онда ће спорт бити на правом путу до тада лаку ноћ....Моја Звездо на кога си спала да те води Терзић и остала политичка булумента,па можете и да освојите Лигу Европе остаће горак укус у устима...ништа боље није ни у Партизану...Вазура ,Вучелић па ФСС Зеничка веза Кокеза - Крстајић код нас је фудбал постао буразерски спорт...и наравно одређени се уграђују и зарађују а балавурдија се још бије...а Мажићу нису ни до кољена не знам што њему све то треба...ја да сам на његовом мјесту прешао би у неку другу лигу примили би га оберучке....
     (Биг Хеад, 12. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  73. Ko o čemu - zvezda o poštenju
    (GROBARI AMERIKA, 12. decembar 2017 16:39)
    Нисте ништа другачији од нас
     (Нисмо исти, 12. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  74. Ова саопштења од стране управе су постала стварно умоболна и вређају здрав разум сваког љубитеља фудбала.Па шта ако и погреши судија-то виђамо скоро сваки дан у европским лигама.Уосталом имамо 9 бодова предности и ако нисмо у стању да на терену покажемо да смо бољи тим од Партизана не може ни један судија то да оспори грешио случајно или намерно.И једна и друга управа су преузели речник вође и зато смо тако напредни у свим стварима како у обичном животу тако и фудбалу...
    (uvek cigan nikad delija, 12. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  75. Kad je bio Tole trazena je promena koja mozda i ima logiku doveden je potpresednik Zvezde po njihovoj volji sad ako stvarno podrzava Partizan da se neko zapita iz Zvezde jesam li ja normalan. Taj ko ga je doveo ako su navodi tacni treba u ludnicu.
    (Soko, 12. decembar 2017 18:19)


    taj posle funkcije 50 posto da ide u aps. zato se onako grcevito drzi za fotelju na konferencijama ili prilikom pisanja saopstenja... pardon, obicno ih diktira... dok gricka olovku :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  76. Neka sudi Iliev, gazimo vojni klub...
     (UltraCzBg, 12. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  77. Lobotomija..!
     (glava, 12. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  78. Pa zar terzije smeju da pominju demoliranja od prošle sezone.
     (nik sloter, 12. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  79. I cemu sad sve ovo? Zbog ovoga mi se i smucila czv! Nekada je bilo uzivanje cekati derbi a ovakve spodobe su ga skroz degradirale. Pokusavam svim silama da navijam za czv u evropi al kad se setim ko je vodi muka mi dodje. Pa cemu tolko spinovanje? Pa bolji ste tim i uzecete titulu! Pa zna se ko je konstantno bio ostecen u derbijima a to nije czv! Zna se koji tim je dobio ubedljivo najvise penala prethodnih godina... Sad vise to nema veze...I ovako ste bolji ove sezone. Ovako degradiranje fudbala i mozgova navijaca uopste nije potrebno!!! Al sve dok nam klubove vode ovakvi ovoga ce uvek biti!
     (kile, 12. decembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  80. Gasi ta dva zla srpskog sporta , što pre ili privatizacija. Vucicu zašto nemaš snage za to? Ako nije tajna?
     (simeone, 12. decembar 2017 19:26)

    # Link komentara

  81. Drzte lopova ...rece ciga
     (majvuk, 12. decembar 2017 19:26)

    # Link komentara

  82. Pa i penzioneri su besni i ljuti zbog Zvezde, pa nikom nista?!
    (Bata, 12. decembar 2017 19:22)

    # Link komentara

  83. Isti ste vi i jedni i drugi- lopovi koji se prave da je sve uredu. Samo vam još deca do 20 god veruju. E ta deca sutra treba da vode zemlju, bolje malo razmislite o tome. Kako li je dr Terzic vaspitao svoju decu? Vucelic poslao svoju daleko odavde, zašto kad je ovde lepo?
     (simeone, 12. decembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  84. Ovo je zemlja košarke, a Partizan je košarka, i to je ono što vas boli. poyyyy.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (disco krme, 12. decembar 2017 18:50)

    Ovo je planeta fudbala a u Srbiji je Zvezda fudbal! Omogućili smo vam ušketa u našem gradu a nemaju ga ni Pariz, Moskva, Atina, Istanbul, Berlin... Ali ja znam koliko vas uške boli, ta bol je večna!
    (razbićemo vas sutra, 12. decembar 2017 19:19)

    # Link komentara

  85. U ovom trenutku smo bolji od njih i ne može im ni Mažić pomoći!A i u pitanju je jedan od najboljih sudija u Evropi mada bi bilo najbolje da stranac sudi pa kom opanci kom ...
     (M, 12. decembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  86. Žale se oni kojima je taj isti Mažić svirao 2 penala u jednoj utakmici.
    Žale se oni koji u derbiju pistižu gol iz gol-auta.
    Žale se oni protiv kojih u derbiju nije sviean penal 22g.
    Jadno,bedno,licemerno.
     (ntt, 12. decembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  87. nadam se da ce vasem bezobrazluku odzvoniti
    20.god vama ne valja savez a imate dug kao omanja zemlja
    ugasite blizance
     (nele, 12. decembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  88. Crvena Zvezda se uvek bunila protiv naših najboljih sudija,vala ništa novo od kluba a i dosadni su više s tim!!!
     (Maksa,Novi Sad, 12. decembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  89. imam predlog, neka sudi Terzic.. to bi sigurno odgovaralo.
     (sax, 12. decembar 2017 19:12)

    # Link komentara

  90. Mazic nas je diektno pokrao u finalu kupa prosle godine, a ostale utakmice je uglavnom perfidno navlacio u korist Partizana. (ipak on zna znanje). Jedini derbi gde se zale grobari na njega je onaj kad nam je svirao dva (ocigledna) penala, iako smo primili gol posle jos ociglednijeg nedosudjenog faula nad Mrdjom. Mazic je Toletov covek, jer se i proslavio kada je sudio po zadatku ovog coveka, a znamo da se u FSS dolaskom Kokeze nista nije promenilo
    (kodzo, 12. decembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  91. @Samo realno realno je da nije svirano 5 penala protiv vas 50togodisnjaci nepamte, ni tvoj tata
    (mnogo realnije, 12. decembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  92. Ima jednostavno resenje. Dovesti sudiju iz inostranstva d
    a sudi (np. spanski sudija Maljenko), a ne ovo ne valjaju ovi ne valjaju oni...
     (Sto to uradi Nolane Smite?, 12. decembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  93. Je l’ Partizan trazio stranog sudiju? Je l’ Partizan trazio VAR tehnologiju? Nista od toga nije ucinjeno. Fk kalkuta opet krece sa pritiscima i spinovima, ne mogu da verujem da se toliko plase ovakvog Partizana... Ustvari jasno je zasto, druga utakmica u sezoni gde nema sklanjanja.
    (Domacin, 12. decembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  94. Pametni ljudi često govore da je nekada pametnije ćutati, a ova i ovakva tzv. saopštenja su najbolji dokaz za to. Apsurd, paradoks pa i bezobrazluk je da ljudi koji vode Zvezdu drže slovu o poštenju. A sad neke činjenice: 1) gospodin Mažić je zvanično naš najbolji sudija, pa je samim tim logično da baš on vodi utakmicu punu naboja kakav je derbi, i to se svuda tako radi; 2)Ljudima iz Zvezde ne odgovara on, jer njegov renome i ugled mu neće dozvoliti da deli (ne)pravdu koju viđamo na zvezdinim utakmicama koje vode neke druge sudije, jer neće podleći pritiscima i petparačkim pričama koje lansiraju iz Ljutice Bogdana; 3) Kokezu je Zvezda postavila da bude to što je sada! Ja lično mislim da Mažić više naginje Zvezdi, što je pokazao u derbiju koji je odlučivao prvaka svirajući dva sumnjiva penala za 8 minuta, i tako sebe izdigao iznad derbija. Mažić nije idealan sudija za Partizan, ali će zasigurno bolje i pravednije voditi utakmicu od svih ostalih sudija koji se tu nalaze ni krivi ni dužni,već su proizvod raznoraznih "porodičnih veza". Tvrdnja da je Kokeza partizanovac vređa svako iole racionalno poimanje realnosti svakog od nas!
    (Justice, 12. decembar 2017 19:09)

    # Link komentara

  95. Milorad Mazic je jedan od najboljih i najcenjenijih sudija na svetu u ovom trenutku. Niko iz uprave Zvezde i Partizana nije ni do kolena tom coveku po internacionalnom prestizu. Kompletne uprave oba kluba su poznate samo domacoj javnosti i da pitas cak i ljude koji se razumeju u fudbal po svetu ko su predsednici Partizana i Zvezde, ne bi nasao nikoga ko bi znao da dâ tacan odgovor bez surfovanja po netu. Terzici, Vucelici, Covici, Vazure i njima slicni likovi pricaju o postenju a mole Boga da Srbija nikada ne postane ozbiljna pravna drzava jer znaju kako bi se to po njih zavrsilo.
    Izazivaju mrznju medju ljudima a onda se zajedno ozderavaju po restoranima i "Ja sve placam" fazon. Puni su k'o brodovi i dok god su u stanju da zavade i vladaju nema zime za njih. Mazic je za sve njih izmislio postenje. Al' sta da se radi, kako se izmedju sebe volimo i postujemo, imamo idealne ljude na vodecim polozajima u svim sferama drustva. Dobro je da jos uvek postojimo kao narod, mada izgleda da nece ni to dugo. Ovim tempom za sto godina "Bili jednom neki Srbi".
    (Grobar-España, 12. decembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  96. Nek se ugase vise Titovi blizanci !
     (znaju svi da Nis je Radnicki, 12. decembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  97. I posle Toleta,Tole.
     (miško, 12. decembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  98. Nenadmašni spin majstori. Počelo je.
     (dking, 12. decembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  99. dajte Maja da se igramo, da se igramo, da se igramo ...
    Svejedno ko će da sudi i svejedno kakav tim partizana izlazi na teren ...
     (PxFxCx, 12. decembar 2017 18:57)

    # Link komentara

  100. Najbolji ne sudi uvek najbolje.Sudjenje na ino utakmicama i domaćem prvenstvu Mažića je Bog i šeširdžija.On je u centru pažnje ,iritira Zvezdine igrače a tapše i grli Partizanove.To pravila sudijska ne dozvoljavaju.Mažić u domaćem prvenstvu se ne razlikuje od ostalih sudija.Nije sporno da on zna da sudi ali sudija se ocenjuje za svaku utakmicu po na osob.Nekada je i Mesi najgori igrač u Argentinskoj reprezentaciji.Da je moralan odbio bi da sudi jer će posle svega sigurno biti kriv jednima ili drugima.Penale treba dosuditi koliko ih bude bilo 2,3,5, ne izmišati ih, nema licitiranja.Mažić je u prošlom kolu bio medju najgorim sudijama,nagradjen ja da sudi derbi a vidi se da nije u formi.
     (miško, 12. decembar 2017 18:57)

    # Link komentara

  101. Rvanje je ponekad normalno u fudbalu, ali pogodak iz gol auta nije niti ce biti...
     (miki, 12. decembar 2017 18:57)

    # Link komentara

  102. Za spas sporta u Srbiji, gasi blizance
    (peđa, 12. decembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  103. to je samo hajka iz koje treba Majo da se pojavi kao pomoćni i da bar pusti poneki aut kad već ne može glavni da rešava utakmicu
     (zvizdan, 12. decembar 2017 18:53)

    # Link komentara

  104. Bokte, terza ima zapaljiviju retoriku od ministarstva informisanja sjeverne koreje. ko da sprema janičare sutra za boj na kosovu, a sve protkano starom komunističkom školom spinovanja.
     (kim džong il, 12. decembar 2017 18:52)

    # Link komentara

  105. Nije za vas titule osvajao neki Dulo ili ne znam ko.Za vas su titule poslednjih 25godina osvajali Mirko Marjanović, Boriša Vuković, Boris Tadić i Ivica Dačić.Dok su prvenstva bila poštena u YU u vrh glave ste titule viđali jednom u deset godina a ja sam gledao sve vaše evropske utakmice -bilo ih je pet,šest.
    (čika Duki, 12. decembar 2017 18:33)


    Isti slučaj sa vama u košarci. Dok je Krcun bio živ, bili ste neprikosnoveni vladari šljake, od tada, pa do ovoga koji je danas na vlasti, a čije ime neću pominjati, bili ste otprilike 5-6 KK po snazi, i osvajali ste nešto na nivou statističke greške. Ovo je zemlja košarke, a Partizan je košarka, i to je ono što vas boli. poyyyy.
     (disco krme, 12. decembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  106. Nije bitno i da izgubimo mi co biti sampioni, bolji smo 10 puta... Sramota je to da toliko kradete, i jos kukate... Neka svira 5 penala za Grobare i kraj,valjda ce tad biti zadovoljni...
     (Samo realno, 12. decembar 2017 18:47)

    # Link komentara

  107. Zvezdo, uvali im tri komada i neka ih Mazic zadovolji sa penalom da ne kukaju vise. A sto se tuce Mazica on u Srbiji ne sudi kako sudi u Evropi.Zna da mu niko nista ne moze.Perfidno se u Srbiji stavlja na neciju stranu. I naravno sve se cini da Zvezda ne pobegne na +12
    Zvezdo imas bolji tim imas igru i to pokazi na terenu
     (Zuja, 12. decembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  108. Partizan Belgrade 1945

    Decko, VAR tehnologija se ne uvodi kada se nekom prohte vec na pocetku prvenstva i na svim terenima Srbije. Za tu tehnologiju treba osam kamera. Ko ce to da finansira? Sto se tice stranih sudija mi nismo Burkina Faso.
     (Filip, 12. decembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  109. Pa ko drugi da sudi?! Dajte, molim Vas. U moru indijanaca, on je jedini koji ume da sudi. Teren ce sutra biti merilo, a ne konferencije i saopstenja.
     (markototti, 12. decembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  110. Dva nepostojeca penala u jednoj utakmici vam je svirao. 
    E jeste seljacki klub majko mila.
    (Sah-mat, 12. decembar 2017 18:04)

    kada ti grobar kaže da smo mi seljački klub!!??
    ajde što si slep pa si u fazonu 2 nepostojeća ili klasično isfrustriran kao i svi tvoji grobari pa se ložite na ilijeva i željka pantica za koje ste miševi ali čoveče, da vi beskućnici pričate bilo kome da je seljački klub pa to je stvarno samo od vas moguće. grobari ostanite ljudi, pojeli vas bre kompleksi.
     (988, 12. decembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  111. Ovde svaki komentar sadrzi Lopovi .
    Nema stadion u drzavi Srbiji gde se Partizanu ne skandira Lopovi Lopovi . Da li moze neko da objasni o cemu je rec ?
    Kako to cela Srbija skandira sampionu Lopovi Lopovi ?
    Normalno srama nema , jos se pisu komentari i objasnjava . Izadjite iz kuce pogledajte neku utakmicu , evo sada ceo Krusevac se drao Vama i Mazicu Lopovi Lopovi . Zivite za tastaturom i nemate pojma sta narod misli o Vama . Pogledajte jednu samo jednu utakmicu Partizana bilo gde cisto da ne zivite u zabludi .
     (onako, 12. decembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  112. @antiDebil
    Nije za vas titule osvajao neki Dulo ili ne znam ko.Za vas su titule poslednjih 25godina osvajali Mirko Marjanović, Boriša Vuković, Boris Tadić i Ivica Dačić.Dok su prvenstva bila poštena u YU u vrh glave ste titule viđali jednom u deset godina a ja sam gledao sve vaše evropske utakmice -bilo ih je pet,šest.
     (čika Duki, 12. decembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  113. Ko jos prati Vucicev cirkus......???
     (Sistem te laze, 12. decembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  114. Ma nema frke, svirace opet 2 penala pa ce opet biti dobar sudija...
     (Amaterasu, 12. decembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  115. @ jox

    Druze, saosecam sa tobom, ali gresis.
    Dok smo cutali i gospodstveno prezirali njihove kradje i lopovluke, izlive mrznje, frustracije, zamene teza, spinovanja "drzte lopova", oni su nas krali sve vise i vise. Kad imas posla s takvim, onda zaboravi na gospodstvenost. Zao mi je, druze, i sam sam delio tvoje ideale, ali fudbal u Srbiji se pretvorio u gladijatorsku arenu "pobedi ili umri". To pravilo oni su nametnuli, a na nama je da prihvatimo ili da savijemo kicmu. Uostalom, nama je sudbina pokojnika od njih i bila namenjena...treba se samo podsetiti izjava Bjekovica i Vujosevica. Nema, druze, sa njima samo tako i nikako drugacije. Puna podrska ovoj upravi!
    (Dragan, 12. decembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  116. to su ti murijaši partizana...
     (988, 12. decembar 2017 18:28)

    # Link komentara

  117. bilo bi im dobro da bude majo hahaha panteri
     (dostojevski, 12. decembar 2017 18:25)

    # Link komentara

  118. Da li je moguce da se ovi iz Zvezde bune sudija koji je pomogao Zvezdani sa namerom ili ne vise puta pokrite se usima i cutite..
     (mrki, 12. decembar 2017 18:25)

    # Link komentara

  119. Kad je bio Tole trazena je promena koja mozda i ima logiku doveden je potpresednik Zvezde po njihovoj volji sad ako stvarno podrzava Partizan da se neko zapita iz Zvezde jesam li ja normalan. Taj ko ga je doveo ako su navodi tacni treba u ludnicu.
    (Soko, 12. decembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  120. Neće najboljeg srpskog sudiju, neće strane sudije, neće VAR tehnologija. 
    Objasnite nama koji razmišljamo svojom glavom šta hoćete?
    (pfc, 12. decembar 2017 17:01)

    Hoce Maja Vujovica.
     (Vitez Lukic od Lamburginija, 12. decembar 2017 18:18)

    # Link komentara

  121.  Kada je Majo Vujovic ili Glodjevic ostetili Partizan u derbiju?
    (Filip, 12. decembar 2017 18:05)


    hahahahahahaaaaa....ono kad ti je obraz kao djon od cipela.
     (ja, 12. decembar 2017 18:18)

    # Link komentara

  122. Navescu par primera iz Kruševca gde je i kako pomagao i pomogao Mazic JSD.
    Simuliranje penala nekažnjeno zutim, posle par minuta isti igrač udara,namerno,laktom protivnika u glavu , drugi zuti.
    Svadja saigrača ili protivnika tj. nesportsko ponašanje takodje OBAVEZAN zuti karton.
    Pregrst situacija kod dosudjivanja i nedosudjivanja u korist JSD.
    Krucijalne stvari gde i losiji tim moze da pobedi,a da nije penal, produžetak 10_ak minuta i sl.
     (r i n g i s p i l, 12. decembar 2017 18:18)

    # Link komentara

  123. Na stranu to koje boje nosim u srcu,ali ovo je više smešno,mislim na obe strane..izađite na teren otresite ih i to je to...pola sata igre 3:0,posle Dejinog driblinga Spasića vade iz kante sa vodom..e tako se to radi.TAČKA.
     (Mjehur ubica, 12. decembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  124. Ne razumem... Zar nije najbolje da sudi najbolji?
     (bargro, 12. decembar 2017 18:16)

    # Link komentara

  125. Ako vam smetaju sudije izjasnite se zašto nećete VAR tehnologiju i strane sudije.
    (Partizan Belgrade 1945, 12. decembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  126. @Predrag
    Kao iskrenog i poštenog Partizanovca i mene je sramota ko vam vodi klub!!!
    (Grobari New Malden U.K., 12. decembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  127. Mažić će ostati upamćen da je svirao dva penala na JNA za zvezdu... i nije pomoglo :)

    Baš je grobarčina :)
    (VardaPFK, 12. decembar 2017 17:21)
    ostao je upamćen i kad je Boaćiju skinut dres u šesnaest pa se pravio lud i pomoglo je
     (beli65, 12. decembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  128. Ko o cemu lopovi iz rupe o sudjenju.
    (Vlado, 12. decembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  129. nisu mogli da ubace onoga Maja da daju go iz auta, pa se sad zale...
     (nesa, 12. decembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  130. Kako je neko vec napisao, nece strane sudije, tehnologiju, nece najboljeg domaceg sudiju, sta hoce? Hoce kako su I naucili os svog postojanja privilegijeda sami odlucuju o svemu, dajte I'm da I sada odluce ko ce suditi I ovu utakmicu, bar oni imaju veliki izbor domacih sudija koji ce posteno suditi u korist CZ. A to da postoji sprega FSS I Partizana je poseban bezobrazluk nadobudnih velicina u CZ (system "drzite lopova"), a u FSS gotovo sav kadar Iz CZ, Koliko moras biti bahat I licemer pa napisati ovakvo saopstenje, kao I mnoga druga koja ovaj klub pise of kada I'm je na celu lice bez trunke obraza koje deli lekcije drugima iz postenja.
    (Bruka i sramota, 12. decembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  131. Grobari citate li sta pisete? Nisu li vasi kukali na penale koji nisu svirani godinama a utakmica tek sutra. Zasto Mazic svaki derbi mora da sudi? Da li ce u slucaju bilo kakve greske na bilo koju stranu biti kaznjen? Naravno da nece jer je nedodirljiv. Zvezda je zahtevala da joj Mazic ne sudi. Zasto se taj zahtev ignorise? Kada je Majo Vujovic ili Glodjevic ostetili Partizan u derbiju? Ko je svirao derbi kada je Boacjeu skunut dres?
     (Filip, 12. decembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  132. Onda dodje Dejan Stankovic - i za 15 godina karijere osvoji vise i vece trofeje nego ti za 70 godina postojanja.

    Jer ostaces tek komsija mali!
    (Antidervis - vase je proslo)

    Nije Stankovic Dejan zvani Deki, za koga se trenutno ispituje da li je on taj zbog koga se kaznjava Partizan u Uefi a zvezdana prolazi neometano, osvojio vise trofeja od FK Partizan, ma nije ni blizu.

    Ako hoces nekoga ko je osvojio vise trofeja od drugog kluba, to ti je Dusko Vujosevic zvani Dulo, on je za 16 godina u Partizanu osvojio vise trofeja nego pokojna zvezda u 66.godina dugoj istoriji !!

    Ova tvoja recenica ,,jer ostaces tek komsija mali'', to kao da sam cuo u nekoj pesmi, mozda i gresim ? Ko je pesnik, mora da je neki veliki zvezdas ???
    (antiDebil, 12. decembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  133. Znači ako ponovo neko od igrača partizana bude Boaćiju ili nekom drugom igraču Zvezde svukao dres u petercu, penal se neće svirati . Ok ...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 16:43) # Link komentara

    Dva nepostojeca penala u jednoj utakmici vam je svirao.
    E jeste seljacki klub majko mila.
    (Sah-mat, 12. decembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  134. Kao Zvezdasa sramota me je dok citam ovo saopstenje, skoro isto koliko i komentare Nolana Smitha.
     (Alimpije, 12. decembar 2017 18:03)

    # Link komentara

  135. neka sudi Kolina,terzijanci.ovo je samo unapred smijeni alibi za zvezdankin poraz,Bože zdravlja.
     (aleksandar, 12. decembar 2017 18:03)

    # Link komentara

  136. Bio im je dobar kad im je sudio dva penala na derbiju sad im ne valja.
    (stefan, 12. decembar 2017 18:03)

    # Link komentara

  137. Zvezda je najvece zlo srpskog sporta.
     (Rade, 12. decembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  138. Jesam zvezdas, ali muka mi vise sa prepucavanjem....Poceli su kao Vujosevic svojevremeno!
     (Jox, 12. decembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  139. Dobar je Ligi Sampiona, nije dobar Zvezdi... Zanimljivo.
     (X, 12. decembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  140. Devet bodova više, očigledno bolja igra cele jeseni, više navijača, proleće u Evropi posle četvrt veka, CSKA sa kojim se može odigrati, dobijen bundesligaš dva puta, sa Arsenalom nerešeno u gostima, predsednik države njihov osvedočeni navijač, predsednik FSS njihov osvedočeni navijač, Mažić svirao dva penala na istom derbiju za njih - i frka im od Partizana.... Nije to "ona" Zvijezda... Dobijamo sasvim lagano i opušteno.
    (Ne vredi.., 12. decembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  141. Isti scenario kao prosle godine kada je sudio Majo Vujovic. Znamo kako je sudio i jos kaze da je vrlo srecan. Predstava ali za malu decu.
    (Karaburac, 12. decembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  142. Mene kao velikog Zvezdasa sramota od ovakvih stvari koje dolaze iz Zvezde,zaista tako mislim,ko hoce da mi veruje neka veruje.
    (Aleksej, 12. decembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  143. Ne pogresno si razumeo. Ako neko da gol iz golauta, takav ce biti pobisten.
    (kamikaza, 12. decembar 2017 16:50)

    A ako ga neko da rukom ??!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 17:05)

    Lopov viče držte lopova. Umesto da imaša neki valjani argument za gol iz auta ti zamenu teza. Fazonu kradu oni krademo i mi. To su prijatelju moj kompleski.
    (Bane, 12. decembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  144. Zar se Zvezda nije oglasila povodom.Mazica? Ko to tera inat? Zasto se nije uvazila Zvezdin zahtev da Mazic ne sudi njene meceve?
     (Zvezdas, 12. decembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  145. Neee! Hocemo Maju Vujovica.
     (dr. pošteni, 12. decembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  146. Ha ha ha sta radi Zvezdan,briljira opet...
     (milan p f c, 12. decembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  147. Panticeva (partizanov vesnik) bot sekcija iz Humske radi punom parom, najbolji su mi komentari koji pocinju sa onim otrcanim "iako sam zvezdas..bla, bla..Tole i dalje drma u FSS, Kokeza je tu samo figura!
    (Pantic deli sendvice, 12. decembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  148. Evoo ih, nije proslo mnogo od izjava Partizanove uprave sad je naredu Zvezdina uprava "sjasi kurta da uzjasi murta". Cisto silovanje javnosti putem medija i to kakvih izjava? Mogli bi ladno u Ginisovu knjigu rekorda za kolicinu gluposti u kratkom periodu koje izjave obadve uprave.
    (sremac, 12. decembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  149. ne odgovara Mazic, ne odgovaraju strane sudije, pa sta odgovara?
     (sax, 12. decembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  150. Sax
    Jesi li ti mali klinac pa ne znas ko odgovara. Evo ti liste. Srdjan Obradovic, Majo, Glodjo, Siroki, Boki Ilic, Segrt. Hoces jos....
     (fenomen, 12. decembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  151. Ми у Партизану трипујемо да имамо неки тим али скроз чудно да Звезда која са Милојевићем има уигран и солидан тим има проблем да наш најбољи судија суди дерби. Онда то говори о њиховој великој несигурности када од у ствари показују страх од овог јадног Ђукићевог Партизана. Испада да они у суштини мисле да једино могу да победе ако им суди њихов Мајо, што би било поражавајуће за домаћи фудбал.
     (Aлександар, 12. decembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  152. Nece VAR, nece strane sudije, nece Mazica...
    PA STA HOCE?!
    SAMO MAJO DA IM SUDI?!
     (vlajzi, 12. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  153. Znači ako ponovo neko od igrača partizana bude Boaćiju ili nekom drugom igraču Zvezde svukao dres u petercu, penal se neće svirati . Ok ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 16:43)

    U pravu si naučniče, odlično zapažanje. Možda to neće biti penal ali će biti i dva kao onda pre 2 godine. Aj ne komentariši ništa bolje, pametniji si.
     (Nisam čiko ja, 12. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  154. ne odgovara Mazic ne odgovaraju strane sudije, pa sta odgovara?
     (sax, 12. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  155. Срамотно саопштење !! Ово прелази у болест , додуше ни моји из хумске нису бољи !! Умјесто да се прича о европском дербију , о фешти пред 30 000 људи ,овима смета најбољи српски судија !! Катастрофа..
     (Тарми пфк, 12. decembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  156. sve ovo smara vise!!! zvezdas sam i celom svetu je dobar mazic samo nama ne valja ???? strasno
     (ivan, 12. decembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  157. Ja ne znam čemu svaki derbi polemika oko sviranja penala, kao da se oni stalno sviraju i obavezan su deo utakmice pa se kuka.Uzmi, stvori šanse, budi bolji, postigni golove, pobedi. Šutni na gol, a ne kad udješ u 16 da ti je u glavi samo nabodi se u igrača i padni ,pa ustani i histeriši jer ti nije ništa.Niko neće da svira iz sažaljenja, već zbog kontakta ako on zaista postoji. Da ste ćutali svih ovih godina i bavili se svojom igrom ubedjen sam da bi vam se sviralo . Samo čekam taj trenutak,svirano nešto na mufte, 100 posto ćete ga promašiti i posle šta onda? Da se ceo svet smeje, da snimamo film, komediju, pišemo knjigu?
     (Nicky, 12. decembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  158. ne odgovara Mazic, ne odgovaraju strane sudije pa sta odgovara...
     (sax, 12. decembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  159. Zasto ste bili protiv stranih sudija i VAR tehnologije? Sram vas bilo...
     (Nemanja, 12. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  160. KAD JE TESKO, MAZIC !!!
     (igor, 12. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  161. Njihovim (Zvezdinim) gadostima nikad kraja!
     (novica, 12. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  162. FK Saopštenje ostalo dosledno sebi.
    (Mil@n, 12. decembar 2017 17:46)

    # Link komentara

  163. Jadni ste! Vama ne valja jedan od najboljih svetskih sudija! I naravno, saopštenje da bi vršili pritisak! Čovek sa poternice priča o spregama....
    (Dr. House, 12. decembar 2017 17:46)

    # Link komentara

  164. Kada FSS planira da prekine ovo verbalno divljanje CZ usmereno ka savezu ( u koji su postavili sve same svoje ljude) i budu iako organizaciji ? Ovo stvarno više ni na šta ne liči. Kada gospodo planirate da radite svoj posao i kažnjavate javne pritiske ? Novčano, suspenzijama.

    I ne samo CZ, nego svih klubova koji se time služe, prete istupanjem, sede na travi. Bruka.
    (Vuk, 12. decembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  165. Izađeš, pobediš ili igraš nerešeno i kažeš vidimo se na proleće. Kao gospoda.
    Ovako... bitnije je da se prepucavamo nego da se odigra neka lepa utakmica.
     (IvanM, 12. decembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  166. Kmeee 
    kmeee 
    kmeee 
    NEPRAVDA,NEPRAVDA 

    HOĆEMO MAJA VUJOVIĆA
    (Terzinjo plačinjo, 12. decembar 2017 16:42) Može i Srđan Obradović.
     (Del Piero#10, 12. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  167. 3:1 za partizan :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  168. Kako vas nije sramota? Hoćemo VAR tehnologiju, hoćemo poštenu ligu, a ne da ON njoj donosi titule.
     (GROBARI Los Angeles, 12. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  169. Mazic je zestoko navlacio i protiv Napretka za Partizan a zna se kako je on sudio u derbijima!Nas najbolji sudija,ali tu poziciju je kupio sudeci za Partizan.Bolji smo,ali ocigledno da se Partizan uzda u sudije i dobro je da se zalimo prosle sezone smo cutali pa su nas pokrali iako smo celo prvenstvo bili bolji.Zato je i uveden ovaj krimi sistem gde se cepaju bodovi na pola jedini u Evropi
    (SS, 12. decembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  170. Navikla gospoda da im se sviraju penali kad god njihov igrač padne, da im se dopušta hokej igra iz auta i gol auta i protivnicima poništavaju čisti golovi. Vidi se njihova efikasnost kada sudi neki evropski sudija. Tada su "strašni golgeteri" Boaći i Pešić nevidljivi.
     (Del Piero#10, 12. decembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  171. kvarcovani terzic i saopstenje iz solarijuma :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 17:39)

    # Link komentara

  172. crvena zvezdica :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  173. Ima skoro 24 sata do derbija a mezimica vec kuka i trazi alibi, plasi se poraza jer je izgubila i u Krusevcu a tad je Mazinjo delio pravdu.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 12. decembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  174. Dajte sudiju Glodjovica - nesudjen penal nad Necom Mihajlovicem, ponisten gol zbog navodnog ofsajda, svirano 3,4 ofsajda koji nisu. Ma moze i Majo i sudija Obradovic -gol iz gol auta, samo ne Mazic -dva penala za Zvezdu...
    (Crv. zvezda, 12. decembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  175. (Vučko Tutučko) Što bi Mažić pomagao Partizanu, kad Partizanu takva pomoć ne treba, jer ćemo vas pregaziti i s njim i bez njega.
     (novica, 12. decembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  176. Kao iskrenog poštenog Zvezdaša me je sramota ko nam vodi klub.
    (Predrag, 12. decembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  177. Sram vas bilo, vidi se koliko smo jadni... Uvek krivca trazimo u drugom.... Pa sta ako pogresi? Koliko si ti puta pogrešio u proceni igrača? To je deo igre.... Igrajte fudbal i ne komentarisite sudije vise.... Fss bi trebalo poceti kaznjavati....
     (coa, 12. decembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  178. kako moze mazic da sudi kad je sudio u nedelju partizanu? dva puta i tri dana sudi jednom istom klubu. jos i komentator na areni kaze "posto mazic sudi danas onda znamo da nece suditi derbi"
     (velja, 12. decembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  179. Uz ovu vlast se toliko izopacili da mora sutra tri penala da im svira
    (Gigs, 12. decembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  180. sklonite se s puta, ide baba ljuta :)
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  181. iskreno celnici zvezde su nesto najljigavije sto videh u domacim okvirima a ni u partizanu nisu mnogo bolji.
    Ogadili su mi sport, ligu, subotu, nedelju. Dzaba evropa dzaba Keln Jang Bojs, dzaba plejof kad selo iz tebe nece pa nece. Mora da se pravi rijaliti sou i spanska serija.
    (Rajko, 12. decembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  182. Ako nece Zvezda Mazica neka sudi glavni Obradovic iz Jagodine pomoćni Majo i Piperu onda biće sve u redu.
     (Rola, 12. decembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  183. Pa pa paranoja... držte lopova.
    (Gog, 12. decembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  184. Svi znamo terzin recept 'napad najbolja odbrana'!Sve si ppookazao time sto bezis od Var tehnoligije ..dokaz tako da mozes da laprdas lazes sam sebe.Mazic dtatisticki redovno u vasu korist svirao ali i opet ce svi to znaju
     (zoran, 12. decembar 2017 17:32)

    # Link komentara

  185. stare su to lisice - obezbedjuju sebi alibi za slucaj da izgube, jer ce im predstojeci poraz u derbiju baciti senku na polusezonu.
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 17:32)

    # Link komentara

  186. Mene je sramota sto simpatisem Crvenu zvezdu zbog ljudi koji je vode.
     (za b93, 12. decembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  187. Pa ni Vulin ili Stefanovic vam ne bi sudili pristrasnije od EuroMazica. Voli Vodju vise od UEFE a vi se opet bunite?
     (matori, 12. decembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  188. vesti iz mordora.
     (neutralni felsh, 12. decembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  189. Pa sto ste onda bili protiv stranog sudije u derbiju i VAR tehnologije!?
    Koja je to sprega i sa kim, kad ste na predlog tog istog Partizana, svojim odbijanjem podrzali domace sudije, samim tim i Mazica???
     (Kako ko, pa ja, 12. decembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  190. Pa sto ste onda bili protiv stranog sudije u derbiju i VAR tehnologije!?
    Koja je to sprega i sa kim, kad ste na predlog tog istog Partizana, svojim odbijanjem podrzali domace sudije, samim tim i Mazica???
     (Kako ko, pa ja, 12. decembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  191. Dokle će da izdaje saopštenja o čoveku koji je glavni pik da sudi finale svetskog prvenstva iduće godine u Rusiji.To više govori o Skupštini kluba koja drži takvog čoveka na mestu direktora.
     (Dekameron, 12. decembar 2017 17:27)

    # Link komentara

  192. Ovi kao da se takmice ko je nenormalniji. Prvo kompleksas Iliev, sad ovi o sudjenju u potpuno nebitnom trenutku.
    (Ljuba, 12. decembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  193. Ljudi nemojte da padate na ove fore pre utakmice.I jedni i drugi provociraju.Vucelic-Terzic zajedno jedu i piju a onda se tuku saopstenjima.
     (miki, 12. decembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  194. Vi bi radije Maju Vujovica, ili Glodjovica, ili Obradovica ...

    Mazic je spasavao Crvenu z. u derbijima od 2008. na ovamo. Cim igraci Crvene ostanu bez snage, oko 60., 65. minuta, on je pocinjao sa seckanjem igre, bezbrojnim faulovima, teatralnim objasnjavanjima.
    (Aki, 12. decembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  195. Ljudi iz Zvezde su u pravu,ne verujte ovim komentarima jer na partizanovom stadionu postoji organizovana grupa botova koja pokusava da spinuje svaku vest o Zvezdi.
    (Bot na kvadrat, 12. decembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  196. Onda dodje Dejan Stankovic - i za 15 godina karijere osvoji vise i vece trofeje nego ti za 70 godina postojanja.

    Jer ostaces tek komsija mali!
    (Antidervis - vase je proslo)

    Kakve veze sa Zvezdom imaju trofeji koje je osvojio sa svojim klubovima u inostranstvu Dejan Stankovic?!
    Jel se dicis i sa trofejima koje je osvojio npr. Vladimir Stojkovic sa Partizanom, posle odlaska iz Zvezde?!
    (mika, 12. decembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  197. Mažić će ostati upamćen da je svirao dva penala na JNA za zvezdu... i nije pomoglo :)

    Baš je grobarčina :)
    (VardaPFK, 12. decembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  198. Nece Mazic sutra dozvoliti da Zvezda proslavi titulu u Humskoj.
     (zvezdan, 12. decembar 2017 17:20)

    # Link komentara

  199. Je l' to onaj sudija što toliko mrzi Zvezdu da joj je na derbiju svirao dva penala? Stvarno je zlikovac! Da je svirao četiri onda bi se moglo pričati o nekoj objektivnosti. Mislim, 2 penala su bila čista uvreda takvoj velesili kakva je Zvezda!
     (Šruder protiv Šredera, 12. decembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  200. Osvedoceni zvwzdin covek sudi derbi i oni nezadovoljni?!? Pa dokle ljudi vise da se lazemo??? Zvezda je ZLO srpskog sporta!!!
    (Realan, 12. decembar 2017 17:07)

    Ti si se pretvorio u ZLO kad tako razmišljaš.
     (Z.Dj., 12. decembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  201. Nega ako fss suspenduje ne može suditi ni u evropi. Da bi sudio LŠ mora fss da da dozvolu. Drugim rečima ako ne svira za nas crno mu se piše.

    pozdrav od realnog Grobara
     (Gost, 12. decembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  202. U pravu ste 'gospodo' Mazic je sprega izmedju Partizana i FSS.Bolje za da su za glavnog sudiju stavili Glodjovica,pomocnici da mu budu Vujovic i Obradovic, a da sudije iza gola bidu Siroki i Nikolic.Dok bi delegat bio poznati 'Elvis'.
     (from tajikistan, 12. decembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  203. Ova histerija protiv sudija mora da stane!
    (ubitacni, 12. decembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  204. Navijac sam C.Z., ali me stvarno nerviraju ovi nasi sa izjavama o Mazicu. Dajte ljudi, covek je medju najboljima na svetu, umesto da ti bude cast sto ga imas i sto ti sudi, mi pljujemo po nasim ljudima. Svima je dobar, samo Srbinu ne valja.
    (Bojan, 12. decembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  205. Vi stvarno niste normalni pa Mažić je najbolji sudac na svijetu a vama ne odgovara,dajte više prestanite sramotit Crvenu Zvezdu i njene navijače.
    (Riječanin, 12. decembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  206. Јели вам то рекао неки стално запослени или преко омладинске?
     (тре, 12. decembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  207. Nacisto ih upropastio mažić u derbiju u kupu.trebali da prime 5 komada.zaboravili kad im na derbiju svira dva penala 5 minuta.sramotna zvezda.
    (Milan ub, 12. decembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  208. Ovoliko gluposti strpati u tri rečenice ne može svako. Čestitam.
     (mkg, 12. decembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  209. "Crvena zvezda nezadovoljna je odlukom da najbolji srpski sudija"

    koliko o zvezdi..
    (boot-am, 12. decembar 2017 16:38)

    Nije sporno da je najbolji a jos manje je sporno da je vas kadar, da ga je Tolle ustolicio i da vraca usluge.
     (*, 12. decembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  210. nemojte ljudi ubijati svojim recima igru ovih momaka i sjajne rezultate u ovoj sezoni , ako nemate sta pametno da kazete cutite .zvezdas sam citav svoj zivot i sramota me je da se zvezdina uprava buni sto derbi sude ne samo najbolji srpski nego trenutno jedan od najboljih svetskih sudija.
    (marko, 12. decembar 2017 16:40)
    ---

    Bravo Marko. Manimo se sopstenja. Igramo najbolji fudbal u zadnjih 10 godina i ne bi se uopsta trebali osvrtati na sudjenje. Igramo za klasu bolji fudbal od Partizana. Ruku na srce nismo prvenstvo i kup izgubili prosle godine zbog Kokeze i Mazica nego zbog neshvatljivog pada igre na prolece cemu je najvise kumovao Bozovic.
    (mile jovin, 12. decembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  211. i posle iliev lud i lupa gluposti...ovima iz rupe ako smeta najbolji nas sudija slobodno nek biraju neku ligu u okruzenju...da odmori srbija malo od tih umisljenika i vlasnika kompleksa vise vrednosti...
     (dr feelgood, 12. decembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  212. Jadniji od ovih sto pisu saopstenja su samo ovi sto ih podrzavaju i jos se naloze na ista. I to sa ove strane. Toliko.
    (cartman, 12. decembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  213. meni kao zvezdasu je Mazic ok.
    Naš najbolji sudija.
     (krajisnik, 12. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  214. Treba im mazic da izmisli penal kao proslo kolo
    (cvarkov, 12. decembar 2017 16:40)

    e ima da ga izmisli! kada je vama izmislio dva, moze i nama jedan..i to nakon 22godine
     (papika, 12. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  215. Mozda Covic da sudi?
     (Idi begaj, 12. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  216. nemojte ljudi ubijati svojim recima igru ovih momaka i sjajne rezultate u ovoj sezoni , ako nemate sta pametno da kazete cutite .zvezdas sam citav svoj zivot i sramota me je da se zvezdina uprava buni sto derbi sude ne samo najbolji srpski nego trenutno jedan od najboljih svetskih sudija.
    (marko, 12. decembar 2017 16:40)
    ---

    Bravo Marko. Manimo se sopstenja. Igramo najbolji fudbal u zadnjih 10 godina i ne bi se uopsta trebali osvrtati na sudjenje. Igramo za klasu bolji fudbal od Partizana. Ruku na srce nismo prvenstvo i kup izgubili prosle godine zbog Kokeze i Mazica nego zbog neshvatljivog pada igre na prolece cemu je najvise kumovao Bozovic.
    (mile jovin, 12. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  217. ne mozete ga kupiti terzicevci!!!
     (pajser, 12. decembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  218. Madzic je dobar sudija za FIFU, ali zvezda je "veca " od njih i "vise" zna tako da Madzic nije dobar za derbi.
    Kod nas je to tako skoro u svemu, sto je dobro za svet kod nas sigurno nevalja.
     (zoran, 12. decembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  219. Navijam za Zvezdu i ovo sto lupetaju protiv Mazica je apsolutno bez veze. Ne verujem da bi diskreditovao sebe zbog bilo koga.Dosao je do najviseg nivoa u Evropi i svetu i sad da dovodi u pitanje kredibilitet zbog nekog Partizana ili Zvezde- ne verujem. Svako moze da pogresi, ali da ce on za nekog namerno nesto dosuditi sto nije, nece. Ne trazite ni jedni krivca u nekom drugom, pogotovo ne pre utakmice.
     (marko sid, 12. decembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  220. E brate vise kako ih nije sramota...
     (turista, 12. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  221. Osvedoceni zvwzdin covek sudi derbi i oni nezadovoljni?!? Pa dokle ljudi vise da se lazemo??? Zvezda je ZLO srpskog sporta!!!
    (Realan, 12. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  222. Što zvezda i ostali klubovi nisu glasali za strane sudije na svim utakmicama kada igraju zvezda ili partizan i za var tehnologiju.Tako poštene zvezda nebi bila namerno pokradena a lopovski partizan nebih mogao više da krade.SA OVIM ZAHTEVOM JE IZAŠAO PARTIZAN PRE 2 NEDELJE,svaka čast upravi partizana što je pokazala celoj srbiji ko krade.ŽIVEO PARTIZANA
     (grobari 034, 12. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  223. Kad su bili zadovoljni iz Zvezde? Nikad, jer misle da znaju da igraju a pojma nemaju.... i onda im.je kriv svako...
     (jole, 12. decembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  224. Ričmond Padaći kada izvede svoju glumu za Oskara, moraće i Mažić da pokaže na belu tačku.
     (Đolo, 12. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  225. Znači ako ponovo neko od igrača partizana bude Boaćiju ili nekom drugom igraču Zvezde svukao dres u petercu, penal se neće svirati . Ok ... 
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 16:43) 

    Ne pogresno si razumeo. Ako neko da gol iz golauta, takav ce biti pobisten.
    (kamikaza, 12. decembar 2017 16:50)

    A ako ga neko da rukom ??!
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  226. Dooooooostaaaaaaaa viii…ii šeee…ee !!!!!!!!
    I vi,i ovi i oni! Igrajte fudbal breeeee!
    (Dragan, 12. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  227. Sram vas bre bilo!!! Ogadili ste nam sport!! I jedni i drugi! Ukidajte vise ovaj fudbal!! Sramota! A jos gore je sto se ljudi primaju na ova saopstenja.
     (Istina, 12. decembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  228. Sprega FSS u kome je predsednik bivsi potpredsednik FKCZV i Mazica koji je dosudio za Zvezdu 2 nepostojeca penala da Partizan pobedi u derbiju.Sto bi rekli stari boles ne bira.
    (bekhend spin skracena dijagonala, 12. decembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  229. I jedni i drugi isti...samo se izvlace na penale i faulove...ajde malo muskog fudbala za promenu !!!
     (Monkey Business, 12. decembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  230. Kad djukic spinuje za penal to je skroz ok, kad rade istom merom samo drugacije malo to ne valja.
     (mirijevo, 12. decembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  231. CZ mi se polako gadi!
     (Daniele, 12. decembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  232. Znao sam da će da pišu saopštenje...
     (wroom1975, 12. decembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  233. Navijac sam Zvezde...ali ovo je bre sramota vise!!!! Ovo je klasicno zavadi pa vladaj,i sa jedne i sa druge strane! B92 inostali mediji treba da prestanu sa ovakvim vestima,i onda ce i oni prestati da se ovako ponasaju. Da li svi ovi "vrsni' magovi(Terzic,Vucelic i t.d.) misle da smo mi glupo stado ovaca sto "blejeci ide na klanje"
     (vericaNe, 12. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  234. Nemoj da te čuje Ilijev pa da krene da skiči kao da je progutao bombu
     (james, 12. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  235. Neće najboljeg srpskog sudiju, neće strane sudije, neće VAR tehnologija.
    Objasnite nama koji razmišljamo svojom glavom šta hoćete?
     (pfc, 12. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  236. alo ljudi veliki sam zvezdas, covjek je medju pet najbolji sudija, samo nama nevalja...
     (dejan, 12. decembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  237. Daj bre ne kukajte nego ih operite
     (duledudule, 12. decembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  238. Neka sudi Mrkela.
     (Igor Obrenovac, 12. decembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  239. Jel se ovi takmiče ko će više svoj klub da izblamira pred derbi?
     (Vračarac, 12. decembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  240. Ovi za sramotu i obraz ne znaju.
    Kako Obrad nije svirao. Mraka. Babaroga. Majo. Gruja. Glodja. Ilke. Siroki...Kako bi ovi odsvirali. Kao najrodjenijem, svojoj zvezdasrbija kući.
    (Vladan, 12. decembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  241. Najperfidniji sudija.
     (pirlo, 12. decembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  242. Naravno da im smeta Mažić kad jedino njega ne mogu da potplate i sklone. Ako im smeta najbolji srpski sudija zašto onda ne prihvate mišljenje Partizana za dovodjenje stranih sudija ? Zato što što oni nisu pristrasni, teško da mogu da se potplate i nisu glupi. Toliko o maloj Zvezdi.
     (Mare, 12. decembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  243. Zasto savez ne kazni Terzica? Kako resava ABA liga kada neko u negativnom kontekstu spomene Covica, sudije ili skine sako na utakmici? Kako je prosao Karpos Sokoli? Ovo je pritisak na sudije a konstantno se radi od dolazka Kokeze. Naravno i Zvezde i njenih satelit klubova poput Spartaka, Vojvodine, Cukarickog, Macve, Radnika i jos nekih.
    (Petar, 12. decembar 2017 16:58)

    # Link komentara

  244. Ma ni Mazic im nece pomoci. Bolji smo mnogo i to cemo i dokazati na terenu. Za tribine da ne pricamo, to se zna.
     (Vucko, 12. decembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  245. Zar Mazic i njegova ekipa nisu najbolji u Evropi?Zasto je problem da takav sudija sudi derbi?Mi Srbi smo cudo!!!
     (brankica, 12. decembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  246. Ali bez zezanja, da li je neko primetio da Mazic mnogo bolje i opustenije sudi evropske utakmice? U nasem prvenstvu se bas i ne izdvaja.
     (molina, 12. decembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  247. ocekivalo se ovo, poslednja im sansa da se prikljuce....
    (deniro, 12. decembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  248. Mažić je za oba nasa kluba trenutno institucija. Treba da budu pocastvovani i jedni i drugi sto im sudi bas on!
    (what, 12. decembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  249. Sa Mazicem ili bez njega Zvezda je bolja. Strah me je da bi pobedom Zvezde razlika bila i prevelika, tako da je logicno da u partizanu ne sede skrstenih ruku. Prava grobarska logika, sta kazete, a....?
    Ili, kako isti sudija sudi dve uzastopne utakmice istom klubu? Najbolje da Mazic sudi do kraja prvenstva sve utakmice Partizana, da se stvori sinergija izmedju njih.
     (molina, 12. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  250. Mažić nije bilo ko pa da na njegovo sudjenje moze da utice tamo neki Kokeza ili tamo neki Terzic ili tamo neki Vucelic
    (what, 12. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  251. Кад Мажић суди звезда не може да победи никог, ни Партизан ни ове остале.
    А Мажара суди лигу шампиона и светска и европска првенства.
    А смета звезди?!
    Па сад ви саберите два и два.
    Звезда не може да добије поштен меч у нашој лиги, очигледно да не може да намешта са Мажаром и зато им се диже коса на главу кад га поменете.
    Какав клуб.
    Ако комплетна дражва, фудбалски савез и судијска организација нису иза звезде, креће плакање и кукање, суноврат целог клуба, сами су неспособни ни зашта.
    Цела њихова историја је лаж.
    (некле, 12. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  252. E sad ih lepo kazniti kad blate najbojeg sudiju.
    A kad je svirao dva penala tad je bio dobar
     (Pivke, 12. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  253. Kako ih nije sramota da objavljuju ovako nešto za prvog našeg sudiju koji je posle ko zna koliko vremena afirmisan na evropskom, pa i na globalnom planu? Ti ljudi zaista nemaju obraza.
     (Zumbul, 12. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  254. "Crvena zvezda nezadovoljna je odlukom da najbolji srpski sudija..."
    Terzicu aj nemoj da nas blamiras vise!
     (Sendvic za gospodina, 12. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  255. Hahahahaha ma tu je još umešana UEFA, BIA,CIA.... jel to onaj isti Mažić koji je sudio zvezdi u derbiju dva penala za 15 minuta? :))))))
     (Slavko Komar RSB, 12. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  256. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    (skauzer, 12. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  257. Smeta im sudjenje jednog od najboljih sudija u svetu? Jel moze terzic da uzme pistaljku, mozda bi to bilo najbolje?
    (what, 12. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  258. Postoji ono - kakva država, takav i fudbal, a moglo bi i da se kaže - kakva vlast takva i uprava Zvezde. :)
    (Bo, 12. decembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  259. Hahahah, je l' moguce da se cimaju sudija?
     (Uzalud trud, dzaba vam sve, 12. decembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  260. Spada u red najboljih sudija u svetu,ali nama niko ne valja...
     (realno, 12. decembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  261. To je ta klapa Vucela Vazura Iliev i ponajvise Pantic, Zvezdomrzci. Dali bi svoj zivot samo da Zvezdi bude lose pa makar i oni sebe zapostavili zbog toga. To se vidi po nacinu radovanja kad ne igraju protiv Zvede a istu pominju kod najveceg uspeha svog kluba.
     (CzBg89!, 12. decembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  262. Svaku utakmicu koju gube im se svira penal i oni nesto pricaju o sudijama? Sram vas bilo gospodo iz Zvezde, ako Partizan sutra pobedi, da li cete i dalje pricate kako ste bolji, iako nas niste dobili skoro dve godine, ili cete pak napisati jos neko saopstenje???
    (dule, 12. decembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  263. Ovo stvarno nije normalno.Evo bio Tole ,otisao Tole evo dosao zvezdas ne valja ni zvezdas. Najstrasnije sto im ne valja jedan od najboljih svetskih sudija?
    (Whu, 12. decembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  264. Dosta više sa glupostima. Za promenu igrajte fudbal.
     (ski jump, 12. decembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  265. Znači ako ponovo neko od igrača partizana bude Boaćiju ili nekom drugom igraču Zvezde svukao dres u petercu, penal se neće svirati . Ok ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 16:43)

    Ne pogresno si razumeo. Ako neko da gol iz golauta, takav ce biti pobisten.
     (kamikaza, 12. decembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  266. Ne može nam Mažić ništa
     (Velja89, 12. decembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  267. Kad vam je dosudio dva penala na jednoj utakmici,nije bilo sprege?, ili bi mozda,trebao da prizna gol,i kad lopta predje metar u gol aut??
    (Vlada, 12. decembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  268. Fudbaleri partizana danas na treningu samo uvezbavali centarsuteve i smeciranje lopte rukom ka golu ko u odbojci...zna se i zasto.
     (Dejan CZ, 12. decembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  269. ajde ne dramite ...
     (Vasaa czv, 12. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  270. Odma saupstenje..a sta bi vi hteli..?? vase sudije koje vama na svakoj utakmici pokloni po penal i crveni karton..??? ajde jos malo kmeci te..!!
    (Danko, 12. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  271. A jel dokaz sprege fss i partizana i to sto partizanu nije sviran penal u derbijima 23 godine???
    Cisto pitam...
    (Pitanjce, 12. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  272. Ako ste u pravo, a niste, nego kupujete alibi za svaki slucaj unapred, onda predajte dokaze UEFA-i. Jel to problem.
     (mihajlo, 12. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  273. Naravno da Partizan ima pobedu vise u derbijima kad smo realno imali bolju ekipu u zadnjih 15god kad gledamo prosecno.

    Zvezda se tek sad uzdigla, dok je Partizan standardan zadnjih 15god.

    Ajde ljudi da budemo malo realni da vratimo fudbal gde je nekad bio, da budemo posteni i da bolji igra LS a drugi LE pa nek se menjaju ko zasluzi treba mu cestitati.
    (Peki, 12. decembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  274. Ovo saopstenje je dokaz da Zvezda na Mazica ne moze da utice.
    (zola, 12. decembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  275. ko god da sudi bunili bi se i jedni i drugi..igrajte fudbal !
     (rbk, 12. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  276. Jedan od najboljih sudija na svetu, a ovi imaju obraza da se javljaju. Sram vas bilo!
    (Navijač, 12. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  277. Sramota. Kao iskreni delija kazem da preteruju. Ne nabijajte tenzije bezveze, za tim nema potrebe. Aman.
    Mazic je jedan od najboljih svetskih sudija. Neka sutra pobedi bolji (a to je Zvezda naravno :) )
    Sportski pozdrav,
    (Aleks, 12. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  278. Ovi nisu pri sebi, sramota me je od ovog Terzica, a zvezdas sam. Sramota me je od ovih saopstenja i 'postenja' mozda od najmanje postenog coveka. Zamislite negde u nekoj zemlji, da se neki klub zali zato sto mu sudi najbolji sudija u zemlji, i medju najboljima na svetu? Necete nigde videti to. Mazic sudi perfektno, ne svira olake kontakte, oseti kada neko simulira, neverovatan osecaj za igru, maestralno sudi, ali opet, dobrodosli u Srbiju. Pa nama ne valja jedan Djokovic, a ne Mazic, koji je sudija, i to najposteniji i najpravedniji. Sramota me je.
    (damedolla232, 12. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  279. Mozda hoce 3 penala sutra, ko ce znati...
     (Beli Medved, 12. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  280. Pa bolji je Majo ili Obradović, pitajte Zvezdana. Ako on kaže da Mažić ne zna da sudi onda je to tako, to ne treba ni dovoditi u pitanje...
     (Apatin ceo crno-beo, 12. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  281. Zvezda treba da ostane dosledna i da ne izadje na teren ili pak da niko iz kluba ne komentarise odluku da Mazic sudi derbi.
    (Ili jesi ili nisi!, 12. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  282. Vodja mu nije ravan
     (m, 12. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  283. Covek sa poternice prica o postenju. Dokle bre vise Zvezdane.....
     (djinajlu93, 12. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  284. Saopštenje u metu, pamti se rvacki zahvat Milenkovica nad Boacijem i skidanja dresa, bez sankcije.
     (sone, 12. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  285. Zasto ste stavili sliku pune Marakane sa 50k zvezdinih navijaca? Mi nemamo nikakve veze sa ovim saopstenjima.
     (Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 12. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  286. Pa šta ako sudi, bolja smo ekipa ima da im damo 3 komada.
     (milan, 12. decembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  287. Znači ako ponovo neko od igrača partizana bude Boaćiju ili nekom drugom igraču Zvezde svukao dres u petercu, penal se neće svirati . Ok ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. decembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  288. Искључења, пенали и сопштења после тога....је л' ови причају о себи??
     (спортски уметник, 12. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  289. hahahaha koja fora i spinovanje, sns skola...
     (rambo amadeus2, 12. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  290. Ma moze i 15 da ih bude na terenu, sutra ih gazimo, ajmo bre cigani da im okupiramo stadion sutra, za klasu smo bre jaci, napred Zvezdoo!
     (Nikola, 12. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  291. Kmeee
    kmeee
    kmeee
    NEPRAVDA,NEPRAVDA

    HOĆEMO MAJA VUJOVIĆA
     (Terzinjo plačinjo, 12. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  292. Protestovano je sto Mazic nece da sudi, pricali kako ne moze jedan sudija da sudi dva puta jednom klubu i eto on moze da sudi dva puta zaredom ipak. Mada to meni nije vazno samo da bude posteno sudjenje i onda ce da se vidi ko je ko i ko je bolji.
     (CzBg89!, 12. decembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  293. Dal je ovo realno šta ljudi pišu????
     (Blue Moon 659, 12. decembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  294. Дуго се чекало
     (спортски уметник, 12. decembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  295. Hahahaha pa da normalno da vam smeta Mazic njega jedino ne mozete da potplatite u ovoj smesnoj ligi.
     (ch, 12. decembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  296. Krece spin masina onog sa poternice...
     (Brigadir Ultra kop d.o.o, 12. decembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  297. nemojte ljudi ubijati svojim recima igru ovih momaka i sjajne rezultate u ovoj sezoni , ako nemate sta pametno da kazete cutite .zvezdas sam citav svoj zivot i sramota me je da se zvezdina uprava buni sto derbi sude ne samo najbolji srpski nego trenutno jedan od najboljih svetskih sudija.
    (marko, 12. decembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  298. Treba im mazic da izmisli penal kao proslo kolo
     (cvarkov, 12. decembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  299. Ne mlatite praznu slamu. Ako sutra budemo na nivou sto Mažića ne može da utiče na rezultat. Bez unapred smišljenih izgovora. Nismo mi Partizan.
    (Millennium, 12. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  300. Dobijamo Partizan, pa makar im i Djukic sudio :)
     (bosko 91, 12. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  301. Ko o čemu - zvezda o poštenju
    (GROBARI AMERIKA, 12. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  302. Eh kad nam je Mazic najbolji sudija, nije ni cudno kakva nam je liga.
     (realno, 12. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  303. "Crvena zvezda nezadovoljna je odlukom da najbolji srpski sudija"

    koliko o zvezdi..
     (boot-am, 12. decembar 2017 16:38)

    # Link komentara