Petak, 13.10.2017.

18:00

Mesijev novi početak u Mančester sitiju?

Zvezda Barselone Lionel Mesi više od godinu dana pregovara o novom ugovoru sa upravom kluba, ali osim garancija da ostaje, još ništa nije ozvaničeno na papiru.

Izvor: MLJ

Mesijev novi poèetak u Manèester sitiju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

neutralni fels 

Odavno si komentarima pokazao da veze nemas sa fudbalom, da jeste PL je test danas, Maradona i Ronaldo su igrali i u Spaniji i u Italiji u vreme najvece moci tih liga...i pokidali, pritom obojica su osvojila SP sto "ovaj tvoj" moze samo da sanja. 
Serija A u periodu 1988-2001 je najjaca liga ikada sa neverovatnim brojem zvezda u svim klubovima, mogli su da prodju samo najveci...PL tada nije bila nikakvo merilo ali danas jeste.
(mich, 14. oktobar 2017 10:36)


da, "odavno dokazano", ja "nemam veze sa fudbalom", pa bih da upitam eksperta: cega je premijer liga merilo? popularnosti, zastarelog fudbala i pretplacenih zvezda? sta premijer liga ima sto nema spanska liga? lester?
takticki, igracki i organizaciono, fudbal na ostrvu je vec nekoliko godina iza spanaca. zasto bi mesi skakao sa konja na magarca? da bi se dokazao ljubiteljima premijer lige?

mich

pre 6 godina

neutralni fels

Odavno si komentarima pokazao da veze nemas sa fudbalom, da jeste PL je test danas, Maradona i Ronaldo su igrali i u Spaniji i u Italiji u vreme najvece moci tih liga...i pokidali, pritom obojica su osvojila SP sto "ovaj tvoj" moze samo da sanja.
Serija A u periodu 1988-2001 je najjaca liga ikada sa neverovatnim brojem zvezda u svim klubovima, mogli su da prodju samo najveci...PL tada nije bila nikakvo merilo ali danas jeste.

mich

pre 6 godina

Mesi je obican statisticar koji igra u dominantnom klubu u toj zemlji i razara Levante, Hetafe, Granadu sa 8-0 9-0 10-1, kada je to video "skoknuo" i Ronaldo tamo da se zabavlja.
Veliki igraci su isli iz lige u ligu u vreme njene najvece moci i pokazivali ko su, mesi jeste vanserijski igrac, ali samo kazem morao je igrati jos negde da bi slika bila potpuna, ovako ostace nejasno.
90-tih svi igraci koji su se smatrali ekstra klasom morali su da dodju u SERIJU A i tu se videlo ko je ko...

Dacha

pre 6 godina

Argentina je smesna ekipa,imaju Mesija i i imaju napadace vrhunske i to je to,sredina im je ocajna,odbrana jos gora i da nemaju tog Mesija ne bi ni igrali svetsko prvenstvo i to potpisujem! Kazu Maradona sam doneo Argentini titulu prvaka,ne znam,mozda jer ne poznajem kvalitet njegovih saigraca iz tog vremena pa ne mogu ni da sudim ali za ovu danasnju Argentinu sam siguran da je bez Mesija nista!

neutralni felsh

pre 6 godina

vidim da mnogi kapiraju englesku ligu kao neki vrhunski test za igrace, u stilu "mora da se dokaze i tamo". nema veze sto skoro niko od fudbalskih legendi nije igrao tamo (krojf, maradona, zuba, ronaldinjo...), i niko im na tome ne zamera - ali kad se spomene mesi, mnogi mu to ubrajaju u minus... kad malo razgrnes, sve su to maskirani fanovi onog prelepog portugalskog napadaca :)

PARBG

pre 6 godina

@Beograd
Prijatelju jel ti znaš od kada je Engleska liga počela da bude najjača?

I vidim da mnogi spominju Ronalda čim se spominje Mesi, zašto?
Zar to nije kompleks Mesijevih fanova?
Pa je neki expert ispisao sve Ronaldove golove za Portugal, smešno prijatelju ali ti si izgleda igrao fudbal samo na playsatationu.
Ako bi nekada igrao fudbal možda bi razmišljao i još jedan korak unapred i shvatio koliko prostora u napadu jedan takav tip igrača otvara za druge saigrače...

Neko reče da Mesiju ne trebaju Arapski novac a Barselonin 4 god glavni sponzor Qatar hihihii

Beograd

pre 6 godina

Ovim komleksasima sa tom Engleskom ligom. Od svih igraca za koje se smatra da su najbolji u istoriji fudbala nijedan nije nastupao na ostrvu. Pele, Maradona, Zuba Ronaldo, Ronaldinjo, Krojf, Zidan zasto bi se onda i Mesi dokazivao.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Nema on hrabrosti da promeni tim. U Premier ligi bi bio kao Pedro.
(BlueBlueBlue, 13. oktobar 2017 18:51)
Pedro je bolji u Premier ligi nego sto je bio i Spaniji poslednje 2 sezone. :)

Neko ko zna

pre 6 godina

(Presheva, 13. oktobar 2017 22:25)
Evo:
6:0 Andora, CR7 je dao 4 gola. Bez njegovih golova, to je 2:0 i 3 boda za Portugal. CR7 je doneo 0 bodova.
6:0 Farska ostrva, CR7 je dao 1 gol. Bez njega, to je 5:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
4:1 Letonija, 2 gola CR7. Bez njega, to je 2:1 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
3:0 Madjarska, 2 gola CR7. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
3:0 Letonija, 2 gola CR7. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
5:1 Farska ostrva, 3 gola CR7. Bez njega, to je 2:1 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
2:0 Andora, CR7 je dao 1 gol. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
Andre Silva je doneo Portugalu 2 boda, golom protiv Madjarske za pobedu od 1:0.
Prijovic je golom protiv Gruzije doneo Srbiji 2 boda, jer bi bez njega bilo 0:0 i 1 bod za Srbiju, a sa njim smo pobedili i dobili 3 boda.

Milos

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova! 
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova. 
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP! 
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija. 
Mozete slobodno proveriti. 
(Neko ko zna, 13. oktobar 2017 22:06) 

Proverio sam to sto si napisao, i cinjenica je, potpuno stoji to sto si napisao.
Ali isto tako stoji da je CR7 u ovim kvalifikacijama asistirao kao lud, tako da imas najmanje 2 meca u ovim kvalifikacijama. gde je Ronaldo dao 2 od 3 gola, a u tom trecem golu je bio asistent.
Tako da nije bilo CR7, Portugal bi put do Rusije morao da trazi kroz baraz !!

Neko ko zna

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova!
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova.
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP!
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija.
Mozete slobodno proveriti.

atymen

pre 6 godina

neozbiljno je uporedjivati ronalda sa messijem..kad je argentinac izmislio fudbal za ovog manekena..koji nije los fudbaler ali on je uvek u sredinama gde cela ekipa igra za njega..i on je igrac za male utakmice..dok messi igra za tim..i on je vodja glava ekipe..najbolji igrac u istoriji fudbala..odnosno zadnjih 30 godina od kako pratim ovu igru..

nik

pre 6 godina

Pa nije Messi Neymar, pa da mu treba arapski novac i veštački klub. On je u Barsi ceo život i sada u drugom delu karijere da se seli u slabiji tim, slabiju ligu... Šta to City ima da ponudi Messiju? Samo novac, a ovaj ga je dovoljno zaradio. Messi je uništavao Junajted i Arsenal, City smešno je pričati o jakim pl timovima koji Barsu i Real ne mogu u LŠ da dobiju već više od 5 godina. Messi je ikona kluba, da je hteo da juri za novcem u City bi otišao pre 4/5 godina, oni svaki rok hoće da ga dovedu ali ne mogu da mu ponude nešto što bi ga nateralo da ode.

Presheva

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova!
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova.
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP!
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija.
Mozete slobodno proveriti.
(Neko ko zna, 13. oktobar 2017 22:06)

Napisi koji golovi nisu doneli bodove portugalu cr na jednu utakmicu nije igrao protiv svicarske portugal izgubio pa i u Evropsko pervensto dao golove najvaznije protiv madjara takvi ko ti rekli nije dao nijedan vazan gol ! A sto se tice messija u voleo bi da ga vidim PL iako moje mislenje je teze bice mu tamo posle tih 17 god al da se pokazuje nece mu biti tesko jer je magican igrac

Boyan

pre 6 godina

Od svih trenera Barselone,najviše sam gotivio Enrikea,čim je došao u klub postavio je ovog pajaca na desno krilo,levo Nejmar,Suarez špic.Igrali su tada možda i najbolji i najefikasniji fudbal,bolji čak i iz vremena Etoa ,Ronaldinja i Ćavija.Ali Mesi koji je to egoista ,želi da igra špica da bi bio što efikasniji i takmičio se sa Ronaldom,koji je tada igrao isključivo desno krilo.Posle prve sezone počeo je da saborira Enrikea ,epilog svi znamo,sada je oterao i Nejmara pa uništiće budućnost Barse,jednostavno ne dozvoljava nikome da se dokaže pored njega,a da ne pričamo koliko često ucenjuje klub oko ugovora,nešto slično je radio i Runi u Junajtedu!

A Mancester junajted?

pre 6 godina

Za uros djurdjevic prejaki

Pa tebra slazem se sa tobom da je to normalno, ali ipak i malo cudno.Penaldo je proveo silne godine u junajtedu i premijer ligi a mesi je uspeo da postigne vise het trikova od njega.To samo govori da je penaldo mali igrac za male utakmice.Inace slazem se,normalno je to, svi znamo ko je mesi a ko penaldo.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Mesi je dao vise het trikova engleskim klubovima od penalda hahaha.
(Verovali ili ne, 13. oktobar 2017 20:15)

Pa to nije nista cudno i neverovatno nego normalno.

Kralj

pre 6 godina

Pa taj bi se snasao i u kristal palasu a ne u sitiju.Od 28 bodova argentine u kvalifikacijama on je sam doneo 20.Sam je donosio barsi pobede u brojnim utakmicama i finalima, sam je vodio argentinu do finala svetskog, do finala kope, sam je osvojio olimpijske igre i svetsko za mlade.Messi-one man team.

adriano_galliani

pre 6 godina

Neznam zasto se stalno postavlja pitanje kakav bi bio messi u pl?
Ako su david silva,kutinjo,de brujne,azar,aguero,alexis itd. izuzetno uspesni a iste ili slicne konstitucije ko i messi ne vidim kako bi on to imo problema sa nekim lovrenima,kejhilima,koscjelnima itd
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kolo, 13. oktobar 2017 19:39)

То стоји али када би и Меси, попут њих, пропуштао 15 утакмица по сезони онда не би ни статистику имао какву има, а мора да је има јер Роналдо игра у Шпанији. О томе се ради. BTW, Роналдо је дао 40 голова у последњој сезону у Јунајтеду у свим такмичењима, чини ми се. Али се није ни повређивао и управо је ту разлика између њих двојице... Нема шансе да би Меси издржао комплетну сезону у Премијер Лиги, баш као што то не могу ни Агуеро, Кутињо или Силва.

А да би доминирао, то није ни питање, наравно да би.. Па играо би против Ловрена и Клавана забога.

adriano_galliani

pre 6 godina

On se vec dokazao kad je trebalo samo vamo kompleksasima je to izgovor da nepriznate da je messi mnogo bolji od ronalda
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezda ponos Srbije, 13. oktobar 2017 18:39)

Против Немачке и Чилеа се прописно обрукао.. Што тада није дриблао 5-6 играча и постигао макар једанн гол? То што је питање да ли је или није бољи од Роналда само говори колико је он један осредњи играч у целој тој причи, светлосним годинама далеко од Марадоне и Пелеа. Памте се победници и серијски губитници попут Џерарда и Месија.

Viktor

pre 6 godina

Nema on hrabrosti da promeni tim. U Premier ligi bi bio kao Pedro.
(BlueBlueBlue, 13. oktobar 2017 18:51)

Ne nego zeli da do kraja karijere unistava Real i tebi nabija komplekse.

Joca

pre 6 godina

Proverena info. Bayern ima 400 miliona evra u šteku i ozbiljno se razmišlja da zagrize za Mesija. Kopka ih samo šta će biti ako ih odbije jer ne žele da izgube na reputaciji. Eto to je to. Ne mogu da otkrijem izvor info.

Balkanac

pre 6 godina

Penaldo je igrao u najjacem Junajtedu u istoriji,onda je pobegao u Realu,uvek u najjacim klubovima,i ja bi igrao u Junajtedu gde su igrali Runi Gigs Vidic Skols i ostali,penaldo se slelao kao sto to radi u Realu gde ceo tim igra za njega

Pa mi smo dosli njih da gledamo

pre 6 godina

Vrlo moguce.Ako uporedimo mesija sa maradonom a maradona je nosio i crveno plav a i svetlo plav dres , moguce je da ce i messi tako .(izvinjavam se zbog nepismenosti)

kolo

pre 6 godina

Neznam zasto se stalno postavlja pitanje kakav bi bio messi u pl?
Ako su david silva,kutinjo,de brujne,azar,aguero,alexis itd. izuzetno uspesni a iste ili slicne konstitucije ko i messi ne vidim kako bi on to imo problema sa nekim lovrenima,kejhilima,koscjelnima itd

Vlada

pre 6 godina

E, to treba videti. Ronaldno se već dokazao u ovo fajterskoj ligi, ako to uspe i Mesi, on jeste najbolji na svetu. Iskreno, sumnjam da bi u tome i uspeo.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Nema on sta da se dokazuje u engleskoj.On se vec dokazao kad je trebalo samo vamo kompleksasima je to izgovor da nepriznate da je messi mnogo bolji od ronalda

Manchester is blue

pre 6 godina

Počela bi i Sitijeva era ako se ovo dovodi, Messi bi privukao još veći krem igrača, a mogao bi da vodi i City do LŠ. Bilo bi lepo, Siti je klub koji ima tradiciju, ne po trofejima, ali dugo postoje i ne treba ih stalno prozivati.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Nema on sta da se dokazuje u engleskoj.On se vec dokazao kad je trebalo samo vamo kompleksasima je to izgovor da nepriznate da je messi mnogo bolji od ronalda

Manchester is blue

pre 6 godina

Počela bi i Sitijeva era ako se ovo dovodi, Messi bi privukao još veći krem igrača, a mogao bi da vodi i City do LŠ. Bilo bi lepo, Siti je klub koji ima tradiciju, ne po trofejima, ali dugo postoje i ne treba ih stalno prozivati.

Viktor

pre 6 godina

Nema on hrabrosti da promeni tim. U Premier ligi bi bio kao Pedro.
(BlueBlueBlue, 13. oktobar 2017 18:51)

Ne nego zeli da do kraja karijere unistava Real i tebi nabija komplekse.

kolo

pre 6 godina

Neznam zasto se stalno postavlja pitanje kakav bi bio messi u pl?
Ako su david silva,kutinjo,de brujne,azar,aguero,alexis itd. izuzetno uspesni a iste ili slicne konstitucije ko i messi ne vidim kako bi on to imo problema sa nekim lovrenima,kejhilima,koscjelnima itd

Vlada

pre 6 godina

E, to treba videti. Ronaldno se već dokazao u ovo fajterskoj ligi, ako to uspe i Mesi, on jeste najbolji na svetu. Iskreno, sumnjam da bi u tome i uspeo.

Kralj

pre 6 godina

Pa taj bi se snasao i u kristal palasu a ne u sitiju.Od 28 bodova argentine u kvalifikacijama on je sam doneo 20.Sam je donosio barsi pobede u brojnim utakmicama i finalima, sam je vodio argentinu do finala svetskog, do finala kope, sam je osvojio olimpijske igre i svetsko za mlade.Messi-one man team.

Balkanac

pre 6 godina

Penaldo je igrao u najjacem Junajtedu u istoriji,onda je pobegao u Realu,uvek u najjacim klubovima,i ja bi igrao u Junajtedu gde su igrali Runi Gigs Vidic Skols i ostali,penaldo se slelao kao sto to radi u Realu gde ceo tim igra za njega

Milos

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova! 
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova. 
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP! 
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija. 
Mozete slobodno proveriti. 
(Neko ko zna, 13. oktobar 2017 22:06) 

Proverio sam to sto si napisao, i cinjenica je, potpuno stoji to sto si napisao.
Ali isto tako stoji da je CR7 u ovim kvalifikacijama asistirao kao lud, tako da imas najmanje 2 meca u ovim kvalifikacijama. gde je Ronaldo dao 2 od 3 gola, a u tom trecem golu je bio asistent.
Tako da nije bilo CR7, Portugal bi put do Rusije morao da trazi kroz baraz !!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Mesi je dao vise het trikova engleskim klubovima od penalda hahaha.
(Verovali ili ne, 13. oktobar 2017 20:15)

Pa to nije nista cudno i neverovatno nego normalno.

Neko ko zna

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova!
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova.
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP!
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija.
Mozete slobodno proveriti.

nik

pre 6 godina

Pa nije Messi Neymar, pa da mu treba arapski novac i veštački klub. On je u Barsi ceo život i sada u drugom delu karijere da se seli u slabiji tim, slabiju ligu... Šta to City ima da ponudi Messiju? Samo novac, a ovaj ga je dovoljno zaradio. Messi je uništavao Junajted i Arsenal, City smešno je pričati o jakim pl timovima koji Barsu i Real ne mogu u LŠ da dobiju već više od 5 godina. Messi je ikona kluba, da je hteo da juri za novcem u City bi otišao pre 4/5 godina, oni svaki rok hoće da ga dovedu ali ne mogu da mu ponude nešto što bi ga nateralo da ode.

Joca

pre 6 godina

Proverena info. Bayern ima 400 miliona evra u šteku i ozbiljno se razmišlja da zagrize za Mesija. Kopka ih samo šta će biti ako ih odbije jer ne žele da izgube na reputaciji. Eto to je to. Ne mogu da otkrijem izvor info.

atymen

pre 6 godina

neozbiljno je uporedjivati ronalda sa messijem..kad je argentinac izmislio fudbal za ovog manekena..koji nije los fudbaler ali on je uvek u sredinama gde cela ekipa igra za njega..i on je igrac za male utakmice..dok messi igra za tim..i on je vodja glava ekipe..najbolji igrac u istoriji fudbala..odnosno zadnjih 30 godina od kako pratim ovu igru..

Neko ko zna

pre 6 godina

(Presheva, 13. oktobar 2017 22:25)
Evo:
6:0 Andora, CR7 je dao 4 gola. Bez njegovih golova, to je 2:0 i 3 boda za Portugal. CR7 je doneo 0 bodova.
6:0 Farska ostrva, CR7 je dao 1 gol. Bez njega, to je 5:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
4:1 Letonija, 2 gola CR7. Bez njega, to je 2:1 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
3:0 Madjarska, 2 gola CR7. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
3:0 Letonija, 2 gola CR7. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
5:1 Farska ostrva, 3 gola CR7. Bez njega, to je 2:1 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
2:0 Andora, CR7 je dao 1 gol. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
Andre Silva je doneo Portugalu 2 boda, golom protiv Madjarske za pobedu od 1:0.
Prijovic je golom protiv Gruzije doneo Srbiji 2 boda, jer bi bez njega bilo 0:0 i 1 bod za Srbiju, a sa njim smo pobedili i dobili 3 boda.

adriano_galliani

pre 6 godina

Neznam zasto se stalno postavlja pitanje kakav bi bio messi u pl?
Ako su david silva,kutinjo,de brujne,azar,aguero,alexis itd. izuzetno uspesni a iste ili slicne konstitucije ko i messi ne vidim kako bi on to imo problema sa nekim lovrenima,kejhilima,koscjelnima itd
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kolo, 13. oktobar 2017 19:39)

То стоји али када би и Меси, попут њих, пропуштао 15 утакмица по сезони онда не би ни статистику имао какву има, а мора да је има јер Роналдо игра у Шпанији. О томе се ради. BTW, Роналдо је дао 40 голова у последњој сезону у Јунајтеду у свим такмичењима, чини ми се. Али се није ни повређивао и управо је ту разлика између њих двојице... Нема шансе да би Меси издржао комплетну сезону у Премијер Лиги, баш као што то не могу ни Агуеро, Кутињо или Силва.

А да би доминирао, то није ни питање, наравно да би.. Па играо би против Ловрена и Клавана забога.

Boyan

pre 6 godina

Od svih trenera Barselone,najviše sam gotivio Enrikea,čim je došao u klub postavio je ovog pajaca na desno krilo,levo Nejmar,Suarez špic.Igrali su tada možda i najbolji i najefikasniji fudbal,bolji čak i iz vremena Etoa ,Ronaldinja i Ćavija.Ali Mesi koji je to egoista ,želi da igra špica da bi bio što efikasniji i takmičio se sa Ronaldom,koji je tada igrao isključivo desno krilo.Posle prve sezone počeo je da saborira Enrikea ,epilog svi znamo,sada je oterao i Nejmara pa uništiće budućnost Barse,jednostavno ne dozvoljava nikome da se dokaže pored njega,a da ne pričamo koliko često ucenjuje klub oko ugovora,nešto slično je radio i Runi u Junajtedu!

neutralni felsh

pre 6 godina

vidim da mnogi kapiraju englesku ligu kao neki vrhunski test za igrace, u stilu "mora da se dokaze i tamo". nema veze sto skoro niko od fudbalskih legendi nije igrao tamo (krojf, maradona, zuba, ronaldinjo...), i niko im na tome ne zamera - ali kad se spomene mesi, mnogi mu to ubrajaju u minus... kad malo razgrnes, sve su to maskirani fanovi onog prelepog portugalskog napadaca :)

A Mancester junajted?

pre 6 godina

Za uros djurdjevic prejaki

Pa tebra slazem se sa tobom da je to normalno, ali ipak i malo cudno.Penaldo je proveo silne godine u junajtedu i premijer ligi a mesi je uspeo da postigne vise het trikova od njega.To samo govori da je penaldo mali igrac za male utakmice.Inace slazem se,normalno je to, svi znamo ko je mesi a ko penaldo.

Pa mi smo dosli njih da gledamo

pre 6 godina

Vrlo moguce.Ako uporedimo mesija sa maradonom a maradona je nosio i crveno plav a i svetlo plav dres , moguce je da ce i messi tako .(izvinjavam se zbog nepismenosti)

adriano_galliani

pre 6 godina

On se vec dokazao kad je trebalo samo vamo kompleksasima je to izgovor da nepriznate da je messi mnogo bolji od ronalda
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezda ponos Srbije, 13. oktobar 2017 18:39)

Против Немачке и Чилеа се прописно обрукао.. Што тада није дриблао 5-6 играча и постигао макар једанн гол? То што је питање да ли је или није бољи од Роналда само говори колико је он један осредњи играч у целој тој причи, светлосним годинама далеко од Марадоне и Пелеа. Памте се победници и серијски губитници попут Џерарда и Месија.

Beograd

pre 6 godina

Ovim komleksasima sa tom Engleskom ligom. Od svih igraca za koje se smatra da su najbolji u istoriji fudbala nijedan nije nastupao na ostrvu. Pele, Maradona, Zuba Ronaldo, Ronaldinjo, Krojf, Zidan zasto bi se onda i Mesi dokazivao.

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Nema on hrabrosti da promeni tim. U Premier ligi bi bio kao Pedro.
(BlueBlueBlue, 13. oktobar 2017 18:51)
Pedro je bolji u Premier ligi nego sto je bio i Spaniji poslednje 2 sezone. :)

neutralni felsh

pre 6 godina

neutralni fels 

Odavno si komentarima pokazao da veze nemas sa fudbalom, da jeste PL je test danas, Maradona i Ronaldo su igrali i u Spaniji i u Italiji u vreme najvece moci tih liga...i pokidali, pritom obojica su osvojila SP sto "ovaj tvoj" moze samo da sanja. 
Serija A u periodu 1988-2001 je najjaca liga ikada sa neverovatnim brojem zvezda u svim klubovima, mogli su da prodju samo najveci...PL tada nije bila nikakvo merilo ali danas jeste.
(mich, 14. oktobar 2017 10:36)


da, "odavno dokazano", ja "nemam veze sa fudbalom", pa bih da upitam eksperta: cega je premijer liga merilo? popularnosti, zastarelog fudbala i pretplacenih zvezda? sta premijer liga ima sto nema spanska liga? lester?
takticki, igracki i organizaciono, fudbal na ostrvu je vec nekoliko godina iza spanaca. zasto bi mesi skakao sa konja na magarca? da bi se dokazao ljubiteljima premijer lige?

Dacha

pre 6 godina

Argentina je smesna ekipa,imaju Mesija i i imaju napadace vrhunske i to je to,sredina im je ocajna,odbrana jos gora i da nemaju tog Mesija ne bi ni igrali svetsko prvenstvo i to potpisujem! Kazu Maradona sam doneo Argentini titulu prvaka,ne znam,mozda jer ne poznajem kvalitet njegovih saigraca iz tog vremena pa ne mogu ni da sudim ali za ovu danasnju Argentinu sam siguran da je bez Mesija nista!

PARBG

pre 6 godina

@Beograd
Prijatelju jel ti znaš od kada je Engleska liga počela da bude najjača?

I vidim da mnogi spominju Ronalda čim se spominje Mesi, zašto?
Zar to nije kompleks Mesijevih fanova?
Pa je neki expert ispisao sve Ronaldove golove za Portugal, smešno prijatelju ali ti si izgleda igrao fudbal samo na playsatationu.
Ako bi nekada igrao fudbal možda bi razmišljao i još jedan korak unapred i shvatio koliko prostora u napadu jedan takav tip igrača otvara za druge saigrače...

Neko reče da Mesiju ne trebaju Arapski novac a Barselonin 4 god glavni sponzor Qatar hihihii

Presheva

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova!
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova.
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP!
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija.
Mozete slobodno proveriti.
(Neko ko zna, 13. oktobar 2017 22:06)

Napisi koji golovi nisu doneli bodove portugalu cr na jednu utakmicu nije igrao protiv svicarske portugal izgubio pa i u Evropsko pervensto dao golove najvaznije protiv madjara takvi ko ti rekli nije dao nijedan vazan gol ! A sto se tice messija u voleo bi da ga vidim PL iako moje mislenje je teze bice mu tamo posle tih 17 god al da se pokazuje nece mu biti tesko jer je magican igrac

mich

pre 6 godina

neutralni fels

Odavno si komentarima pokazao da veze nemas sa fudbalom, da jeste PL je test danas, Maradona i Ronaldo su igrali i u Spaniji i u Italiji u vreme najvece moci tih liga...i pokidali, pritom obojica su osvojila SP sto "ovaj tvoj" moze samo da sanja.
Serija A u periodu 1988-2001 je najjaca liga ikada sa neverovatnim brojem zvezda u svim klubovima, mogli su da prodju samo najveci...PL tada nije bila nikakvo merilo ali danas jeste.

mich

pre 6 godina

Mesi je obican statisticar koji igra u dominantnom klubu u toj zemlji i razara Levante, Hetafe, Granadu sa 8-0 9-0 10-1, kada je to video "skoknuo" i Ronaldo tamo da se zabavlja.
Veliki igraci su isli iz lige u ligu u vreme njene najvece moci i pokazivali ko su, mesi jeste vanserijski igrac, ali samo kazem morao je igrati jos negde da bi slika bila potpuna, ovako ostace nejasno.
90-tih svi igraci koji su se smatrali ekstra klasom morali su da dodju u SERIJU A i tu se videlo ko je ko...

Vlada

pre 6 godina

E, to treba videti. Ronaldno se već dokazao u ovo fajterskoj ligi, ako to uspe i Mesi, on jeste najbolji na svetu. Iskreno, sumnjam da bi u tome i uspeo.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Nema on sta da se dokazuje u engleskoj.On se vec dokazao kad je trebalo samo vamo kompleksasima je to izgovor da nepriznate da je messi mnogo bolji od ronalda

Balkanac

pre 6 godina

Penaldo je igrao u najjacem Junajtedu u istoriji,onda je pobegao u Realu,uvek u najjacim klubovima,i ja bi igrao u Junajtedu gde su igrali Runi Gigs Vidic Skols i ostali,penaldo se slelao kao sto to radi u Realu gde ceo tim igra za njega

Boyan

pre 6 godina

Od svih trenera Barselone,najviše sam gotivio Enrikea,čim je došao u klub postavio je ovog pajaca na desno krilo,levo Nejmar,Suarez špic.Igrali su tada možda i najbolji i najefikasniji fudbal,bolji čak i iz vremena Etoa ,Ronaldinja i Ćavija.Ali Mesi koji je to egoista ,želi da igra špica da bi bio što efikasniji i takmičio se sa Ronaldom,koji je tada igrao isključivo desno krilo.Posle prve sezone počeo je da saborira Enrikea ,epilog svi znamo,sada je oterao i Nejmara pa uništiće budućnost Barse,jednostavno ne dozvoljava nikome da se dokaže pored njega,a da ne pričamo koliko često ucenjuje klub oko ugovora,nešto slično je radio i Runi u Junajtedu!

adriano_galliani

pre 6 godina

On se vec dokazao kad je trebalo samo vamo kompleksasima je to izgovor da nepriznate da je messi mnogo bolji od ronalda
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezda ponos Srbije, 13. oktobar 2017 18:39)

Против Немачке и Чилеа се прописно обрукао.. Што тада није дриблао 5-6 играча и постигао макар једанн гол? То што је питање да ли је или није бољи од Роналда само говори колико је он један осредњи играч у целој тој причи, светлосним годинама далеко од Марадоне и Пелеа. Памте се победници и серијски губитници попут Џерарда и Месија.

Manchester is blue

pre 6 godina

Počela bi i Sitijeva era ako se ovo dovodi, Messi bi privukao još veći krem igrača, a mogao bi da vodi i City do LŠ. Bilo bi lepo, Siti je klub koji ima tradiciju, ne po trofejima, ali dugo postoje i ne treba ih stalno prozivati.

Joca

pre 6 godina

Proverena info. Bayern ima 400 miliona evra u šteku i ozbiljno se razmišlja da zagrize za Mesija. Kopka ih samo šta će biti ako ih odbije jer ne žele da izgube na reputaciji. Eto to je to. Ne mogu da otkrijem izvor info.

adriano_galliani

pre 6 godina

Neznam zasto se stalno postavlja pitanje kakav bi bio messi u pl?
Ako su david silva,kutinjo,de brujne,azar,aguero,alexis itd. izuzetno uspesni a iste ili slicne konstitucije ko i messi ne vidim kako bi on to imo problema sa nekim lovrenima,kejhilima,koscjelnima itd
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kolo, 13. oktobar 2017 19:39)

То стоји али када би и Меси, попут њих, пропуштао 15 утакмица по сезони онда не би ни статистику имао какву има, а мора да је има јер Роналдо игра у Шпанији. О томе се ради. BTW, Роналдо је дао 40 голова у последњој сезону у Јунајтеду у свим такмичењима, чини ми се. Али се није ни повређивао и управо је ту разлика између њих двојице... Нема шансе да би Меси издржао комплетну сезону у Премијер Лиги, баш као што то не могу ни Агуеро, Кутињо или Силва.

А да би доминирао, то није ни питање, наравно да би.. Па играо би против Ловрена и Клавана забога.

Viktor

pre 6 godina

Nema on hrabrosti da promeni tim. U Premier ligi bi bio kao Pedro.
(BlueBlueBlue, 13. oktobar 2017 18:51)

Ne nego zeli da do kraja karijere unistava Real i tebi nabija komplekse.

Presheva

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova!
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova.
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP!
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija.
Mozete slobodno proveriti.
(Neko ko zna, 13. oktobar 2017 22:06)

Napisi koji golovi nisu doneli bodove portugalu cr na jednu utakmicu nije igrao protiv svicarske portugal izgubio pa i u Evropsko pervensto dao golove najvaznije protiv madjara takvi ko ti rekli nije dao nijedan vazan gol ! A sto se tice messija u voleo bi da ga vidim PL iako moje mislenje je teze bice mu tamo posle tih 17 god al da se pokazuje nece mu biti tesko jer je magican igrac

A Mancester junajted?

pre 6 godina

Za uros djurdjevic prejaki

Pa tebra slazem se sa tobom da je to normalno, ali ipak i malo cudno.Penaldo je proveo silne godine u junajtedu i premijer ligi a mesi je uspeo da postigne vise het trikova od njega.To samo govori da je penaldo mali igrac za male utakmice.Inace slazem se,normalno je to, svi znamo ko je mesi a ko penaldo.

Neko ko zna

pre 6 godina

(Presheva, 13. oktobar 2017 22:25)
Evo:
6:0 Andora, CR7 je dao 4 gola. Bez njegovih golova, to je 2:0 i 3 boda za Portugal. CR7 je doneo 0 bodova.
6:0 Farska ostrva, CR7 je dao 1 gol. Bez njega, to je 5:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
4:1 Letonija, 2 gola CR7. Bez njega, to je 2:1 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
3:0 Madjarska, 2 gola CR7. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
3:0 Letonija, 2 gola CR7. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
5:1 Farska ostrva, 3 gola CR7. Bez njega, to je 2:1 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
2:0 Andora, CR7 je dao 1 gol. Bez njega, to je 1:0 i 3 boda za POR. CR7 je doneo 0 bodova.
Andre Silva je doneo Portugalu 2 boda, golom protiv Madjarske za pobedu od 1:0.
Prijovic je golom protiv Gruzije doneo Srbiji 2 boda, jer bi bez njega bilo 0:0 i 1 bod za Srbiju, a sa njim smo pobedili i dobili 3 boda.

atymen

pre 6 godina

neozbiljno je uporedjivati ronalda sa messijem..kad je argentinac izmislio fudbal za ovog manekena..koji nije los fudbaler ali on je uvek u sredinama gde cela ekipa igra za njega..i on je igrac za male utakmice..dok messi igra za tim..i on je vodja glava ekipe..najbolji igrac u istoriji fudbala..odnosno zadnjih 30 godina od kako pratim ovu igru..

Neko ko zna

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova!
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova.
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP!
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija.
Mozete slobodno proveriti.

Kralj

pre 6 godina

Pa taj bi se snasao i u kristal palasu a ne u sitiju.Od 28 bodova argentine u kvalifikacijama on je sam doneo 20.Sam je donosio barsi pobede u brojnim utakmicama i finalima, sam je vodio argentinu do finala svetskog, do finala kope, sam je osvojio olimpijske igre i svetsko za mlade.Messi-one man team.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Mesi je dao vise het trikova engleskim klubovima od penalda hahaha.
(Verovali ili ne, 13. oktobar 2017 20:15)

Pa to nije nista cudno i neverovatno nego normalno.

nik

pre 6 godina

Pa nije Messi Neymar, pa da mu treba arapski novac i veštački klub. On je u Barsi ceo život i sada u drugom delu karijere da se seli u slabiji tim, slabiju ligu... Šta to City ima da ponudi Messiju? Samo novac, a ovaj ga je dovoljno zaradio. Messi je uništavao Junajted i Arsenal, City smešno je pričati o jakim pl timovima koji Barsu i Real ne mogu u LŠ da dobiju već više od 5 godina. Messi je ikona kluba, da je hteo da juri za novcem u City bi otišao pre 4/5 godina, oni svaki rok hoće da ga dovedu ali ne mogu da mu ponude nešto što bi ga nateralo da ode.

Milos

pre 6 godina

Da li ste znali, da ako oduzmete svih 15 golova koje je Kristijano postigao u ovim evropskim kvalifikacijama za SP 2018, Portugal bi imao isti broj bodova kao sto ima i sada, 27 bodova! 
Levandovski je sa svojih 16 golova Poljskoj sam doneo 11 bodova. 
Ako bi gledali samo Mesijev zadnji mec, bez golova Mesija, Argentina bi izgubila, a sa njim je pobedila. Dakle, Mesi je het trikom doneo Argentini 3 boda i direktan plasman na SP u 1 mecu, dok Kristijanovih 15 golova je donelo ravno 0 (nula) bodova Portugalu u ovim evropskim kvalifikacijama za SP! 
Gledajuci samo postignute golove, Mesi je sa svojih 7 golova u najtezim kvalifikacijama za SP sam doneo Argentini 7 bodova (protiv Urugvaja, Cilea i Ekvadora), sto znaci da Argentina ne bi igrala SP 2018 da nije bilo Mesija. 
Mozete slobodno proveriti. 
(Neko ko zna, 13. oktobar 2017 22:06) 

Proverio sam to sto si napisao, i cinjenica je, potpuno stoji to sto si napisao.
Ali isto tako stoji da je CR7 u ovim kvalifikacijama asistirao kao lud, tako da imas najmanje 2 meca u ovim kvalifikacijama. gde je Ronaldo dao 2 od 3 gola, a u tom trecem golu je bio asistent.
Tako da nije bilo CR7, Portugal bi put do Rusije morao da trazi kroz baraz !!

mich

pre 6 godina

Mesi je obican statisticar koji igra u dominantnom klubu u toj zemlji i razara Levante, Hetafe, Granadu sa 8-0 9-0 10-1, kada je to video "skoknuo" i Ronaldo tamo da se zabavlja.
Veliki igraci su isli iz lige u ligu u vreme njene najvece moci i pokazivali ko su, mesi jeste vanserijski igrac, ali samo kazem morao je igrati jos negde da bi slika bila potpuna, ovako ostace nejasno.
90-tih svi igraci koji su se smatrali ekstra klasom morali su da dodju u SERIJU A i tu se videlo ko je ko...

mich

pre 6 godina

neutralni fels

Odavno si komentarima pokazao da veze nemas sa fudbalom, da jeste PL je test danas, Maradona i Ronaldo su igrali i u Spaniji i u Italiji u vreme najvece moci tih liga...i pokidali, pritom obojica su osvojila SP sto "ovaj tvoj" moze samo da sanja.
Serija A u periodu 1988-2001 je najjaca liga ikada sa neverovatnim brojem zvezda u svim klubovima, mogli su da prodju samo najveci...PL tada nije bila nikakvo merilo ali danas jeste.

PARBG

pre 6 godina

@Beograd
Prijatelju jel ti znaš od kada je Engleska liga počela da bude najjača?

I vidim da mnogi spominju Ronalda čim se spominje Mesi, zašto?
Zar to nije kompleks Mesijevih fanova?
Pa je neki expert ispisao sve Ronaldove golove za Portugal, smešno prijatelju ali ti si izgleda igrao fudbal samo na playsatationu.
Ako bi nekada igrao fudbal možda bi razmišljao i još jedan korak unapred i shvatio koliko prostora u napadu jedan takav tip igrača otvara za druge saigrače...

Neko reče da Mesiju ne trebaju Arapski novac a Barselonin 4 god glavni sponzor Qatar hihihii

Pa mi smo dosli njih da gledamo

pre 6 godina

Vrlo moguce.Ako uporedimo mesija sa maradonom a maradona je nosio i crveno plav a i svetlo plav dres , moguce je da ce i messi tako .(izvinjavam se zbog nepismenosti)

neutralni felsh

pre 6 godina

vidim da mnogi kapiraju englesku ligu kao neki vrhunski test za igrace, u stilu "mora da se dokaze i tamo". nema veze sto skoro niko od fudbalskih legendi nije igrao tamo (krojf, maradona, zuba, ronaldinjo...), i niko im na tome ne zamera - ali kad se spomene mesi, mnogi mu to ubrajaju u minus... kad malo razgrnes, sve su to maskirani fanovi onog prelepog portugalskog napadaca :)

kolo

pre 6 godina

Neznam zasto se stalno postavlja pitanje kakav bi bio messi u pl?
Ako su david silva,kutinjo,de brujne,azar,aguero,alexis itd. izuzetno uspesni a iste ili slicne konstitucije ko i messi ne vidim kako bi on to imo problema sa nekim lovrenima,kejhilima,koscjelnima itd

Mislim, dakle postojim

pre 6 godina

@Nema on hrabrosti da promeni tim. U Premier ligi bi bio kao Pedro.
(BlueBlueBlue, 13. oktobar 2017 18:51)
Pedro je bolji u Premier ligi nego sto je bio i Spaniji poslednje 2 sezone. :)

Beograd

pre 6 godina

Ovim komleksasima sa tom Engleskom ligom. Od svih igraca za koje se smatra da su najbolji u istoriji fudbala nijedan nije nastupao na ostrvu. Pele, Maradona, Zuba Ronaldo, Ronaldinjo, Krojf, Zidan zasto bi se onda i Mesi dokazivao.

Dacha

pre 6 godina

Argentina je smesna ekipa,imaju Mesija i i imaju napadace vrhunske i to je to,sredina im je ocajna,odbrana jos gora i da nemaju tog Mesija ne bi ni igrali svetsko prvenstvo i to potpisujem! Kazu Maradona sam doneo Argentini titulu prvaka,ne znam,mozda jer ne poznajem kvalitet njegovih saigraca iz tog vremena pa ne mogu ni da sudim ali za ovu danasnju Argentinu sam siguran da je bez Mesija nista!

neutralni felsh

pre 6 godina

neutralni fels 

Odavno si komentarima pokazao da veze nemas sa fudbalom, da jeste PL je test danas, Maradona i Ronaldo su igrali i u Spaniji i u Italiji u vreme najvece moci tih liga...i pokidali, pritom obojica su osvojila SP sto "ovaj tvoj" moze samo da sanja. 
Serija A u periodu 1988-2001 je najjaca liga ikada sa neverovatnim brojem zvezda u svim klubovima, mogli su da prodju samo najveci...PL tada nije bila nikakvo merilo ali danas jeste.
(mich, 14. oktobar 2017 10:36)


da, "odavno dokazano", ja "nemam veze sa fudbalom", pa bih da upitam eksperta: cega je premijer liga merilo? popularnosti, zastarelog fudbala i pretplacenih zvezda? sta premijer liga ima sto nema spanska liga? lester?
takticki, igracki i organizaciono, fudbal na ostrvu je vec nekoliko godina iza spanaca. zasto bi mesi skakao sa konja na magarca? da bi se dokazao ljubiteljima premijer lige?