Sreda, 27.09.2017.

09:00

Vidić za B92: Jedini penal koji sam promašio...

Emotivno, tekst o njemu bio je zasigurno najteži koji sam u svojoj novinarskoj karijeri napisao, a tako je i danas.

Izvor: Nemanja Ðorðeviæ

Vidiæ za B92: Jedini penal koji sam promašio... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

nikol dž. femija

pre 6 godina

SVAKAKO JEDAN OD NAJBOLJIH SRPSKIH FUDBALERA u istoriji fudbalske igre na svetskom nivou, a jos na tlu najmocnije anglosaksonske zemlje u kojoj je fudbal i poceo, kao i Djokovic, u tenisu koji je poceo u istoj Engelskoj.

BRAVO.

mrmlj

pre 6 godina

@(samo istina, 27. septembar 2017 15:41)
niko ne spori da je i vidic pravio greske igrajuci za reprezentaciju, ali pravio ih je i u dresu junajteda. samo, tamo je imao ferdinanda i evru sa kojima se znao u dusu da ga "pokriju" a u reprezentaciji je imao igrace koji su, uz svo duzno postovanje, bili i manje kvalitetni od pomenute dvojice, a i sa kojima je bio znacajno manje uigran, sto je jos i vaznije.

na kraju krajeva, ne treba zanemariti ni to sto smo mi svi vrlo osetljivi na greske u dresu reprezentacije u bilo kom sportu dok vecinu nas bas briga da li ce junajted primiti gol zbog njegove greske ili ne pa nam greske koje je pravio u reprezentaciji duze ostaju urezane u pamcenje.

Zigezaga

pre 6 godina

Stoper par exelans! Zvezdin bedem svojevremeno...Manchesterov sraf u strasnom mehanizmu ...Nazalost boli ona njegova izjava do dan danas da ne zeli vise da igra za repku nakon Slovenije, obicnog navijaca i ljubitelja naseg fudbala to boli i ostaje vecno...ali samo on zna zasto je tako reagovao...mozda nam ovaj interviju pomogne da ga razumemo. Hvala Vidaro

Vladimir

pre 6 godina

Zvaničan podatak je da u istoriji Manchester Junajteda najmanje golova prosječno su primali kad je u igri bio Nemanja.Kapiten...Moj najomiljeniji fudbaler ikada iz istog razloga sto su ga obožavali navijači Junajteda.Krv i znoj na teren.Ostaje žal samo zbog oproštajne utakmice...

LondonCalling

pre 6 godina

Ovde u Engleskoj gotovo svi smatraju da je Nemanja jedan od najboljih odbrambenih igraca koji je ikada igrao na ostrvu. A mnogi (medju njima i ja) smatraju da je on jedan od najboljih odbrambenih igraca NA SVETU ikada.
Bez obzira za koji tim navijaju, ljudi su ga ovde maksimalno respektovali. Englezi postuju igrace kao sto je bio Vidic - neustrasiv, borben a ipak fer igrac.
Obozavao sam da ga gledam. Navijac sam Partizana ali nikada nisam gledao Nemanju kao bivseg igraca Zvezde, nije mi to uopste bitno. Za mene je samo bio Srbin i bio sam ponosan na njega.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Od kada je poceo da igra u Zvezdi, videlo se da ce biti pobednik. Pre svega veliki covek. Ovaj interviju to i pokazuje. Rad, disciplina, postovanje, treninzi i konstantno usavrsavanje. Ovaj momak je pravi primer za sve ljude kako bi trebalo da se usavrsavaju na bilo kom polju. Neko je ovde u komentarima napisao "sve suprotno od prosecnog Srbina". I meni se tako cini, ali nije samo od prosecnog Srbina, nego se jednostavno izdize iznad prosecnih ljudi. Njegov stav je jako dobar i mnogo mi je drago sto je izrastao u coveka sa ovakvim-pravim vrednostima. Svaka cast Nemanja i pozeleo bih da jednog lepog dana postanes trener Zvezde u kojoj postoji sistem, mada je to samo san verovatno. Svaka cast za ovog momka! Brilijantna karijera

penjo

pre 6 godina

Sto pominjete Savicevica i Mijatovica?Pa nijesu oni vasi...Jeste..legende su dva najveca srpska kluba...ali nijesu srpski igraci...nego crnogorski...Prvo su crnogorski pa ostalo vidjite kako se vama dopada...svojatajte ili vec kako...snaci cete se vec ;)

neko

pre 6 godina

Jedini dres koji sam htio u zivotu, je dres od Vidica iz Zvezde. I dobio sam ga. Nebitno sto je verzija sa pijace :), sta zna klinac. Jedan od rijetkih golova koje pamtim je bas taj protiv Odenzea, tad sam i pozelio dres.
Sad kad kao odrasla osoba pogledam ovaj intervju, shvatim da nisam pogrijesio kao klinac kad sam izabrao omiljenog igraca. Zaista je Vidic u ovih nepunih sat vremena objasnio dosta toga. Profesionalac, borac, karakter... Sad shvatam zasto mu je Ferguson dodjelio traku, Nemanju zanima samo ono sto treba da ga zanima, a pritom postuje sve oko sebe, cista suprotnost od prosjecnog Srbina. Cak i kad je novinar pokusao da napravi nekog junaka od Vidica, sam Nemanja spusta loptu, sjajan lik.
Sve najbolje Nemanja, samo te molim da nikad ne dozvolis da te uvuku u ovo nase blato...

monaco

pre 6 godina

legenda. ali generalno nije trebao da uzme loptu za penal na taj nacin da odgurne saigraca. Nikada necu da zaboravim osecaj koji sam imao u tom trenutku. Znao dam da masi. Prosto nesto je bilo cudno u tom trenutku oko repke, osecalo se da neko sabotira nesto. Tako je bilo i sa onim cuvenim igranjima rukom na dva uzastopna meca na svetskom. Vidin je bio jos cudniji jer koliko god da sam gledao ponovljeni snimak nije mi jasno ZASTO (cemu potreba) da digne ruku i pipne loptu.. Nije ni inercija bila, ali sta je tu je.
u svakom slucaj sve najbolje za Nemanju, bio je vrhunski

valjdanormalan

pre 6 godina

taj fudbaler nikada nije igrao srcem za Srbiju. I kada se pogase svetla sa reflektora ostaće činjenica da je pare voleo više od nacionalnog srpskog dresa...i tačka...

sava.

pre 6 godina

obojica su dobri al genijo je vladao u tada 3.koplja boljem klubu.svi znaju,da su samo 2.igrača ocenjena sa ocenom 10 znači maradona i saviučevič
malo realnosti.

velibor

pre 6 godina

2009 sam radio sa nekim ugandjanima. Rijec po rijec,ja shvatim da oni nikad nisu culi za Tarzana (koji je, iako iz Afrike,samo literarni lik). Pokusam sa King Kongom, ni za njega nijedan od ugandjana nije cuo,samo me blijedo gledaju.Pokusam onda sa *da li ste culi za Nemandzu (tako oni izgovaraju) Vidica? Naravno kazu,to je kapiten Man Uniteda. Eto,ne znam sto sam vam ovo ispricao,ali ne moze da skodi...

beograd505@gmail.com

pre 6 godina

Te 1997.mijatovic je osvojio Srebrnu loptu Frans fudbala kao drugi najbolji igrač Evrope, što je najbolji plasman jednog našeg igrača u više od 50 godina istorije

a koje to godine savicevic uradio pametnjakovicu

bane

pre 6 godina

neko ovde napisa da Stankovic nije ostavio trag u Zvezdi, samo mali podsetnik, derbi na JNA, Zvezda igraca manje, Deki levom spoljnom u Kraljev levi ugao za 2:1 I titulu + odvaljivanje Kajzerslauterna, a Vidic vrv uz Vasovica najbolji na toj poziciji od kad se lopta kotrlja u Srbiji

Марко

pre 6 godina

A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete
(sub013, 27. septembar 2017 16:17)
@
Pozdravlja te legenda najvećeg kluba na svetu Real Madrida Predrag Mijatović!
(prvo domaći zadatak a tek onda komentarisanje, 27. septembar 2017 16:37) # Link komentara

Поздравља тебе Дејан Савићевић који је све што је Мијатовић освојио, освојио два пута.

petar

pre 6 godina

Ti si legend a i veliki covek dve izjave koje najvise govore o tebi - Zvezda je san sve ostalo je profesionalizam , i druga za ove patriote kojima je penal bitniji od srca - a to je kada si fergusonu rekao da ako te pozovu docices da branis svoju zemlju (i ako si bio zvezda , i ako ti to nikad nisi isticao , sam ferguson je to napisao u svojoj knjizi ) , samo je zal sto bar polu sezonu na kraju karijere nisi odigrao za Zvezdu ... L E G E N D A

pdjoni

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek 
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51) 

Naročito Savo. Dolazili su na utakmice reprezentacije, za koju je igrao najbolje što je mogao, da ga maltretiraju. 
Vidić je imao sjajnu karijeru (i sestre Kardašijan imaju uspešnu karijeru) ali za reprezentaciju nije dao ništa.
(a to se računa!, 27. septembar 2017 15:49)

koji deo mog komentara ti nije jasan?Pise PROCITATI !!!!!!!

Nikola

pre 6 godina

Srcka ima da vas zvekne od tolike ljubomore. Vidic je legenda u Srbiji sto se fudbala tice. Nije bio generacija koja je imala uspeha na reprezentativnom nivou ali eto ja sam ponosan na njega. Deluje skroz ok i to ni je dovoljno. Ne mora da da nista ovoj zemlji,a dao je koliko je mogo u tok trenutku.

Kovac

pre 6 godina

Nemanja Vidic je bio veliki igrac. Legenda naseg fudbala! Suprotno moze samo da kaze onaj ko nema pojma o fudbalu. Tesko da cemo opet u skorijoj buducnosti imati takvog igraca na toj poziciji. Strasno kako smo mi srbi zavidan narod. Uhvatili se pojedinci penala i igranja rukom, a ostale utakmice koje je odigrao vrhunski to se brzo zaboravlja, kao na primer protiv Italije, Francuske, Spanije, itd... Naklon do poda majstore!

Legende

pre 6 godina

Vidim da neki Vidica nazivaju i velikim gospodinom? Pa ne mogu da se ne setim istinskog gospodina, takodje Zvezdinog igraca, Petkovica-Ramba! Vidic je bio enlgeska legenda, Srbiji nije dao nista! Rambo je bio brazilska legenda, zarko je zeleo da igra i za Srbiju, nikad nije dobio sansu! I nikad nista ruzno nije rekao zbog toga! To se zove covek, a ne ovaj sto pravi namerne penale, da bi naskodio drzavnom timu! Mora da je unapred planirao odmor, pa je hteo sto pre kuci!

Mr M

pre 6 godina

Ne pratim fudbal uopste, ali gde god sam bio u Aziji, a nedavno i u Africi kada kazem da sam iz Srbije ljudi obavezno znaju za Vidica, za Djokovica mnogo manje. Meni je to bilo neverovatno. Svaka mu cast.

pedja

pre 6 godina

Zasto navijaci omalovazavaju igrca koji je postigao sve u karijeri.Zavist, ljubomora, mrznja...Oni koji razumeju fudbal moraju da priznaju da je Vidic jedan od nasih najboljih i najuspesnijih fudbalera svih vremena. Merilo nije reprezenatcija jer mi nismo Brazil, Nemacka ili Italija.Prema reprezentativnim merilima nas najbolji fudbaler je neko sa OL iz Rima ili sa EP 68 takodje u Italiji.
Vidic je, na zalost, iz reprezentacije oteran jer se pravilo mesto za Rajkovica i to su svi znali ali su cutali. Smesno je porediti jednog i drugog, a rezultati reprezentacije su tada pokazali ko je bio u pravu. Bilo bi lepo da FSS prizna gresku i da mu organizuju oprostajnu utakmicu sa MU.

Baticca

pre 6 godina

Kome nije jasno kako je igrao za reprezentaciju nek pogleda mec sa fran uzima na marakani 2009. Rezultat 1-1. Gledao uzivo. Postavljanje u odbrani i citanje igre za citanke. Par dana sam bio pod utiskom. Klasa igrac, fudbalski skolovan, disciplinovan, lider... Ne vidja se to cesto na ovim prostorima

bocko

pre 6 godina

Biti kapiten jednog od najvecih klubova na svetu je vrhunski domet i ozbiljan pokazatelj ne samo igrackih vec i ljudskih kvaliteta.Vidic je izvukao maksimum iz sebe.I u reprezentaciji je imao mnogo vise dobrih nego losih utakmica.Nema velikog igraca koji nikada nije promasio penal.Osim Prosineckog.Shodno Vidicevom kvalitetu mene vise cude reakcije kod oba gola Australije 2010.Neki porede Vasovica i Vidica.Obojica imaju mesta u idealnih 11 Srbije svih vremena.Vaske je bio kapiten godinama najjace ekipe sveta.Taj Ajaks je ,sto bi neki rekli ,bio avangarda u svetu fudbala.Ali i Vasovic je imao svog Toresa koji se zvao-Sekularac,koji ga je tehnicki nadigravao i verbalno provocirao.Dok je nervozni Vaske jurio Sekija po terenu da poravnaju racune otvarale bi se rupe u Partizanovoj odbrani i to bi koristili Kostic,Melic i Prljincevic i davali golove.Partizanove bebe su bile jace od tadasnje Zvezde,ali su imale negativan skor bas zbog toga.Osim kada su nas jednom odvalili sa petardom.

gadim se lokal patriotizma

pre 6 godina

ovakvi ljudi se radjaju samo u Uzicu.
(ercov, 27. septembar 2017 10:11)

Ma tako je, nikad nije postojao vrhunski fudbaler i covek, a da nije rodjen u Uzicu!!

Baticca

pre 6 godina

Privelegija je bila gledati ga kao kapitena u mancesterovoj fudbalskoj eri. Tadasnji junajted je visestruko kompaktniji tim od danasnjeg sa pregrst igraca iz svoje skole, kasnije legendi kluba. Tesko ce se to ponoviti. I Vida kao vodja tih igraca. Hvala ti

ivanko

pre 6 godina

Imao sam tu srecu da ga gledam uzivo na na treningu.Takva vizualizacija i moc predvidjanja je bila fascinantna. Pracenje igre sa sjajnom skok igrom su bili njegovi najveci kvaliteti. Hvala ti legendo.

Blueblueblue

pre 6 godina

Zao mi je svih sto nesto lose kazu o ovoj legendi, bio je kapiten Zvezde,Manchester Uniteda a dok je on igrao za reprezentaciju pod Anticem mi smo primili najmanje golova od svih u Evropi i direktno otisli na Svetsko prvenstvo.

Vidic je jedini igrac koga smo imali koji je mogao da se snadje na 90 min pritiska odbrane protiv bilo koga i on je bio korektan dok su ljudi oko njega isto tako bili.

Da je Vidic englez, pa imao bi spomenik i svi bi govorili da je bio mozda i najbolji defanzivac u istoriji Premier Lige.

Sale

pre 6 godina

Ma pusti promasen penal! Kako si se samo potrudio protiv Nijemaca da napravis penal! Kondorov let da bi dohvatio rukom loptu u svom sesnaestercu! Ali veliki Stojke je bio medju stativama.

Ika

pre 6 godina

Penal u Sloveniji je pucao i revolta.Jer su se nasa dva spic igrca otimali oko lopte.A on kao kapiten dotrcao iz odbrane i uzeo im loptu....ostalo je istorija. Niko kao Vidic!Postovanje.

nista o nicemu

pre 6 godina

1:1, a Savicevic nmnazad stavio Vidica. Od prvog minuta pokazao zasto ce biti jedan od najboljih na terenu. Mnogi su pokusali da zakljucaju Del Pjera i Inzagija, a malo njih je uspelo. Nemanja Vidic je uspeo, te 2002. godine. Poslednji Fergijev kapiten, zao mi je sto nije zavrsio karijeru u Zvezdi, ali verovatno nije hteo da dozivi sudbinu Lukovica u smislu da je nespreman fizicki da odgovori.

Rajko

pre 6 godina

Korektan intervju sa istinskom legendom srpskog fudbala, samo moglo je tu da se ubaci jos par detalja iz njegove karijere. Recimo rivalsto sa Toresom i Liverpulom, provokacije Tima Kejhila na SP 2010. i kasnije dok je igrao protiv Evertona, odnos sa Kezmanom i sta je prava istina oko celog sukoba, odnos sa Riom F. od onog cuvenog intervjua za srpske novine pa kasnija nadogradnja u odnosu najveceg odbrambenog tandema. Steta sto nesto i od toga nismo culi.

blago Mančesteru s njim

pre 6 godina

Legenda MUFC. U Zvezdi je igrao prekratko da bi bilo zapamćeno a u reprezentaciji nije pokazao apsolutno ništa. Lepa karijera ali bez ikakve veze sa nama.

sub013

pre 6 godina

Legenda MUFC. U Zvezdi je igrao prekratko da bi bilo zapamćeno a u reprezentaciji nije pokazao apsolutno ništa. Lepa karijera ali bez ikakve veze sa nama.
(blago Mančesteru s njim, 27. septembar 2017 16:03)

Možda sa vama crno belim Hrvatima i nema, mislim naravno da nema ionako ste pljuvali sve Zvezdine igrače kako god da se odnose prema dresu, kao što ste to radili i sa Dekijem, Noletom, Teom... A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete

MiLaN

pre 6 godina

Vidic je bio deo ekipe koja je primila jedan GOL 2006-te...Sta hocete vise... Pokidao italijane kada su oni bili velesila... Sta hocete vise ... 2 greske za celu karijeru napravio... Sta hocete vise... Koji je igrac u reprezentaciji bio bez greske??? Sta hocete vise...
(sta_hocete_vise, 27. septembar 2017 14:08)

Tacno tako. Jesam Grobar, ali kapa dole za Vidaru. Prica se kako nista nije uradio za reprezentaciju. Pa jel je samo Nemanja Vidic reprezentacija? Glavom isao gde niko nije smeo nogom, sa Suboticem cinio najbolji stoperski tandem mozda u evropi. Jedino mu se nije posrecilo protiv Mesija. Koliko su pojedinci kratkog pamcenja. Strasno ko sve komentarise fudbal.

scholes

pre 6 godina

Možda jednog dana postane Zvezdin trener, to bih baš voleo da vidim. Kao i Piksija. Naravno, ne u skorije vreme jer kriminalci drže srpski fudbal ali u nekim srećnijim vremenima.

prvo domaći zadatak a tek onda komentarisanje

pre 6 godina

A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete
(sub013, 27. septembar 2017 16:17)
@
Pozdravlja te legenda najvećeg kluba na svetu Real Madrida Predrag Mijatović!

voja p

pre 6 godina

Ovde u Kanadi fudbal nije mnogo popularan sport tj. nije popularan kao hokej recimo, vecinom ljudi koji ovde prate fudbal su poreklom iz Evrope, Juzne Amerike, Afrike itd, malo je ljudi sa kojima moze da se prica o fudbalu u pravom smislu, i tako nedavno ovde na poslu zapocenem razgovor vezan za Crvenu Zvezdu jer me kolega vidio da gledam prenos Lige Evrope, pita ko to igra, ja odgovaram (predpostavljajuci da nepoznaje mnogo fudbal i klubove u Evropi, pored klacicnih velikana popur Reala, Barse i slicnih za koje celi svet zna) da se moj klub konacno plasirao posle dugo vremena u grupnu fazu, pita koji je to klub, ja rekoh Crvena Zvezda (Red Star) a on odgovara sledece: pa to je klub u kojem je igrao Nemanja Vidic, najbolji defanzivac na planeti i kapiten Mancestera, o kako je on igrao, nikada boljeg igraca u odbrani nikada nisam video ni pre ni posle.
Ja ostah zatecen i svatih koliko je ovaj covek cenjen u svetu, ni blizu koliko kod nas.
Meni ostaje secanje na utakmicu protiv Odenzea u Kupu UEFA kad je Nemanja dao gol glavom minut pre kraja za pobedu od 4-3 i cast da sam uzivo imao priliku da gledam Nemanju sa severa Marakane i da prepricavam njegovu smirenost i pribranost u odbrani narednim generacijama.
Veliko hvala i pozdrav.

doamci preduzetnik

pre 6 godina

DOMACIM HEJTERIMA:
Zamislite reprezentaciju kao domacu drzavnu firmu koju vodi bivsi konobar i MU stranu multinacionalnu koju vodi BOG OTAC...
Motivacija zaposlenih / igraca je nauka....

onako

pre 6 godina

@a to se racuna
Debitovao je 12.10.2002. u Napulju prptiv Italije , stavio je u dzep Inzagija i Del Pjera , da nista vise nije uradio (a jeste) bio bi bog .
Otisli na SP sa jednim primljenim golom , otisli opet za 4 god , malo li je ?

cvele

pre 6 godina

Mogu za sebe da kazem da sam vrlo aktivno pratio fudbal za vreme Vidicevog komandovanja nasom odbranom i slazem se da nije bio na nivou na svetskim ao bogu provukli u tom mecu) kao ni u ostalim mecevima u JAR-u (cak imam i neku teoriju da su bili primorani da sabituraju sami sebe na SP-u), kao i promasen penal, a u istoj utakmici Jorgacevic primi sa pola terena gol u 45.minutu.
Medjutim, ja odlicno pamtim njegovu mozda cak i prvu utakmicu protiv Italije u gostima (mislim da je bilo 1:1 ili cak 0:0) kada su se Italijanski mediji pitali ko je ovaj decko sto ne mogu da prodju pored njega DelPjero, Toti i ostali... Ili cele kvalifikacije za SP u Nemackoj kada slusajuci prenos svaka lopta protivnika zavrsava svoj put kod Vidica (prodor s leva - cisti Vidic, s desna - Vidic, po sredini - opet Vidic, nabacivanje izbija Vidic... prosto sam imao utisak da samo on igra u odbrani iako su sa njim bili tu jos i Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic, a Jevrica proglasili za najboljeg golmana u kvalifikacijama, jer je primio samo jedan gol, a svi smo znali da nije bilo do njega, jer su svi protivnici jedva dolazili do sansi).
Mozda je kasnije i bio losiji, ali daleko od toga da nam nije mnogo pruzio u reprezentaciji - ja bih cak rekao da nam je pruzio i mnogo, ali je kraj bio krajnje neslavan (kao u nekom lose reziranom filmu mi mu pamtimo dva penala: jedan promasen i jedan kao da je namerno napravljen.)

nista o nicemu

pre 6 godina

Grobari, ajmo ovako. Jedini je imao petlju da sutira taj penal. Gde su vasi tad bili? Nema ih, uplasili se. On ne zna da sutira penale, sutnuo i promasio. Mijatovic pogodio precku i niko od Zvezdasa mu ne uzima to za zlo, znate zasto? Zato sto mi nemamo kompleks, vi imate.

Objektivno

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)


Za Mijata ne ali za Savu sigurno da.Niti je bio kao fudbaler ekstra klasa,namerno su mu pomagali svi zivi da srusi Dzajicev rekord,pozivali ga u reprezentaciju kad nije bio ni medju 50 najboljih,pustali ga da igra i po 5 minuta,samo da bi oborio rekord,iako ni u snu to nije zasluzio.Takodje,kao covek je dokazao da je velika nula,prvo angazovanjem u politici,kad je pricao sve i svasta a pogotovo kad je bio opozicija Toletu a kasnije se slizao s njim,tako da o njemu nema nista lepo da se kaze,za razliku od Mijata.

Gio

pre 6 godina

Razmislite malo, vi objavite vest koja moze samo da se pogleda kroz video a za to vreme vasa konkurencija objavi clanak sa tekstom iz tog videa. Sta mislite da li vise ima pregleda videa ili procitanog teksta

a to se računa!

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)

Naročito Savo. Dolazili su na utakmice reprezentacije, za koju je igrao najbolje što je mogao, da ga maltretiraju.
Vidić je imao sjajnu karijeru (i sestre Kardašijan imaju uspešnu karijeru) ali za reprezentaciju nije dao ništa.

samo istina

pre 6 godina

(mrmlj, 27. septembar 2017 13:37)

Verovatno ima nesto i do organizacije. Ali utisak je da je bio manje agilan. Ovaj penal iz naslova nije toliko kritican, koliko onaj sto je skrivio protiv Nemacke. Taj protiv Nemacke nije imao posledicu, ali ni objasnjenje.

Speedy

pre 6 godina

Vido ti si velicina i gromada u svakom pogledu! Bio si kapiten Gigsu, Skolsu, Ferdinandu, Nevilu, Runiju...Ser Aleks te odabrao! Tako skroman, a takva velicina! Kapa dole majstore!!!

sta_hocete_vise

pre 6 godina

Vidic je bio deo ekipe koja je primila jedan GOL 2006-te...Sta hocete vise... Pokidao italijane kada su oni bili velesila... Sta hocete vise ... 2 greske za celu karijeru napravio... Sta hocete vise... Koji je igrac u reprezentaciji bio bez greske??? Sta hocete vise...

Rasty

pre 6 godina

Bravo Vidaro! Neverovatno sta je napravio u Mancesteru!
Steta sto ne zna da docara a toliko je toga proziveo! Kao da prica o karijeri u FK Vilovo

Nbgd futsal

pre 6 godina

Vrhunski igrac i svetska klasa. Tokom kvalifikacija za svetsko smo imali najbolju odbranu ali ipak u reprezentaciji nije nista pokazao. Bice upamcen po igranju rukom na svetskom, promasenom penalu protiv slovenije i naprasnom neigranju u djenovi. Sad verovatno trazi opravdanje u medijima. Decko idi u englesku budi neki menadzer kad vec mozes, bolje se ne eksponiraj.

Uki

pre 6 godina

Nije trebao u Inter da ide.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 27. septembar 2017 10:36)

4 miliona godišnje, za par utakmica, da li bi ti odbio?

silja

pre 6 godina

za karijeru svaka čast, ali štpo se tiče ljubavi prema zvezdi, za njega važi isto što i za stankovića i ostale....dok su u zenitu prodaju nam priču da im je san da još jednom čuju huk sa marakane, da tu završe karijeru, a onda samo okače kopačke o koin i prave se mutavi. za razliku od stankovića vidić je bar ostavio neki trag u cz, al ne kapiram zašto je stanković idol navijača posle 2,3 sezone u zvezdi, sem što je guro kintu vodjama sa severa....niko ne obavezuje igrače da karijeru završe u matičnom klubu, ali nemojte molim vas da slušamo te priče o snu da još jednom čujete taj huk sa severa

Pivke

pre 6 godina

Uki nebi odbio al te iste pare bi dobio u bilo kom dr klubu.Inter je poznat po tome da je unistio mnoge karijere dobrim fudbalerima..

mrmlj

pre 6 godina

Sjajan fudbaler u klubu. U reprezentaciji prosek.
(samo istina, 27. septembar 2017 13:12)

mozda zbog toga sto je u klubu provodio znacajno vise vremena svake godine i za to vreme, barem dok je bio u junajtedu, trenirao sa znacajno boljim saigracima i, POGOTOVO, pod boljim menadzerom?
jednostavno, imao je vise vremena da se sa njima uigra, zna tacno ko ce gde biti i sta uraditi u kom slucaju.
sa druge strane, kod nas u reprezentaciji ne zna ko ce uopste i doci na trening nakon burne noci na splavovima (malo preterujem naravno, ali daleko od toga da u tome uopste nema istine) a kamoli sta ce na tom treningu uraditi.

mrmlj

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)

druze, zvezdasi su savi milosevicu GODINAMA na utakmicama reprezentacije skandirali da je ma..... bez obzira na to koliko se trudio i kako je igrao.
godinama je bio "na tapetu" i trpeo ozbiljno maltretiranje sa tribina.
nemoj da pricas o tome kako su njega zvezdasi nesto stedeli jer nema uporiste u realnosti.

Nemanja

pre 6 godina

Pre svega veliki covek i veliki igrac. Fudbal, svoj posao i ljubav, shvatao je krajnje profesionalno. Bez sujete i bilo kakvog hvalisanja i nadmenosti. Nazalost takvih igraca danas ima sve manje. Sve je vise onih koji vode racuna koja ce kola da vode, da li su dobro namestili frizuru i koju sliku ce da izbace na instagram. Vidic i Ferdinand su najbolji stoperski par koji je fudbal imao do sada. A Vida nas najbolji odbrambeni igrac, veliki covek o koga se reprezentacija na kraju ogresila. Isto tako se ogresio i tadasnji trener Man Utd koji ga je olako pustio u Inter. Bilo kako bilo on je u svim tim situacijama pokazao svoju ljudsku i profesionalnu velicinu. Vidicu hvala ti za sve sto si pruzio fudbalu, nasem i stranom. Nadam se da ces isto upesan biti i kao trener. Care Vido samo napred.

Marko

pre 6 godina

Da je reprezentaciji dao samo 20% koliko je dao Mancesteru, bio bi Legenda (sa velikim L). Ovako je samo legenda Mancester junajteda, svidjalo se to nekome ili ne.

anica

pre 6 godina

Pritisak stvaras sam, kako u glavi sam napravis tako je, ulagati u sistem a ne pojedinca, kod nas se pre gleda ko je kakav covek nego kakav je igrac, Ferguson spontan, MU profesionalizam a Zvezda emocija.
Neverovatno zaista sta covek isprica, na kakav nacin, kakva karijera, a tako normalan i Delija pravi.

Zarkovacki Grof

pre 6 godina

odlican intervju samo je trebalo malo vise paznje dati igrama u Spartaku iz Moskve i Interu na kraju karijere.Vidic je mnogo iskren covek mnogo voli Zvezdu i voleo bih ga videti na nekoj funkciji u Zvezdi.

Falcao

pre 6 godina

Da je reprezentaciji dao samo 20% koliko je dao Mancesteru, bio bi Legenda (sa velikim L). Ovako je samo legenda Mancester junajteda, svidjalo se to nekome ili ne.
(Marko, 27. septembar 2017 12:18)
I ti si samo ljubomorni grobar u moru ljubomornih grobara :)

pdjoni

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek,jednostavno vasi igraci su i radite sa njima sta god hocete,da je Vidic igrao na drugoj strani brda grobari bi ga dizali u nebesa.Vidic je jednostavno SRPSKA legenda koja je igrala u ZVEZDI .

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja sam od malih nogu naučen da stvari gledam u celosti i da uvek saslušam i drugu stranu pre nego što donesem sud o bilo čemu. Meni lično je u toj utakmici sve bio problem, a penal je samo kulminacija. Od silno najavljivane želje, htenja i zalaganja ja sam vrlo malo video. Pantela je pre utakmice rekao „Ne mogu oni da imaju veću želju od nas i da pokažu veći žar od nas“. E pa ja od tog žara nisam video mnogo. Primili smo neverovatno glup gol, pokušavali sa nekom protivgradnom raketom Raće Petrovića koja je otišla pitaj Boga gde i mislim da smo sem tog penala jedva imali neku normalnu šansu. Posle utakmice je veći bes i nevericu pokazao Aca Stojanović (od tada ga cenim bar što se tiče reprezentacije dosta) nego Pižon. Imao sam utisak da će da ga bije tokom intervjua. Da li je Vidić trebao da šutira, ne znam, ali skupio je hrabrost i bilo je šta je bilo. Za ove koji pričaju da je Deki bio loš reprezentativac, samo pogledajte njegove suze posle Australije pa ćete morati bar malo da ga poštujete. Uostalom za naše skromne domete u fudbalu nisu krivi samo igrači nego još mnogo toga.

Vidić je bio sjajan igrač, kapiten jednog od najmoćnijih i najpopularnijih klubova i vrlo odmeren i prijatan čovek. Zbog toga ga treba maksimalno poštovati. Nemanja puno sreće i da preneseš znanje koje poseduješ na nekog novog reprezentativca.

Vrlo Vrlo Zadovoljan Tip

pre 6 godina

Ne rangiram visoko fudbal na lestvici civilizacijskih vrednosti. Ipak cestitke coveku koji je postigao uspeh u poslu kojim se bavio. Makar se i o fudbalu radi.

Martin

pre 6 godina

Što se tiče reprezentacije, lepo je rekao čovek. Nikada nije bilo problema unutar reprezentacije, nego spolja.

Remetilački faktor je po pravilu unutar saveza, a ne unutar tima. Zato ćemo, čak i ako se kvalifikujemo na svetsko prvenstvo, opet isto proći. Zato i Hrvati prolaze tako kako prolaze. Zato što u zemljama poput naših na takva viša mesta u savezima postavljaju marionete i ljude koji ne bi trebalo da imaju posla u fudbalu, odnosno ljude preko kojih se lako ispoljavaju tuđi uticaji.

lorenzo

pre 6 godina

kad skontaš samo kako dobrih igrača u odbrani smo imali u poslednjih 15 godina...Vidić i Ivanović samo, da ne brojim dalje...da smo imali iole ozbiljniji napad i malo veće zalaganje nekih igrača možda bi redovno igrali velika takmičenja...naravno i da je ostao Radomir Antić...hvala vam za ove tekstove

nebitani lik

pre 6 godina

Dueli sa Drogbom su fenomenalni. Ceo se najezim kad sam gledao te gladijatorske borbe izmedju njih dvojice. Najbolji odbrambeni koga smo imali. puno srece u nastvku karijere

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Teška srca, ali ipak moram reći bravo za b92.
Ovo je baš ekskluziva.

Naravno da ne bi bilo tako da smo iole normalna zemlja, zemlja u kojoj "novinari" sos kanala (???!!!) nisu važniji od istinskog velikana naše reprezentacije, sjajnog Nemanje Vidića.
Zaista je sramotna ta epizoda u kojoj su se tzv. "novinari" našli pozvani da oni perfidno vređaju istinskog velikana naše reprezentacije, Nemanju Vidića!

Još jednom, bravo za b92.

nebitani lik

pre 6 godina

Dueli sa Drogbom su fenomenalni. Ceo se najezim kad sam gledao te gladijatorske borbe izmedju njih dvojice. Najbolji odbrambeni koga smo imali. puno srece u nastvku karijere

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Teška srca, ali ipak moram reći bravo za b92.
Ovo je baš ekskluziva.

Naravno da ne bi bilo tako da smo iole normalna zemlja, zemlja u kojoj "novinari" sos kanala (???!!!) nisu važniji od istinskog velikana naše reprezentacije, sjajnog Nemanje Vidića.
Zaista je sramotna ta epizoda u kojoj su se tzv. "novinari" našli pozvani da oni perfidno vređaju istinskog velikana naše reprezentacije, Nemanju Vidića!

Još jednom, bravo za b92.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja sam od malih nogu naučen da stvari gledam u celosti i da uvek saslušam i drugu stranu pre nego što donesem sud o bilo čemu. Meni lično je u toj utakmici sve bio problem, a penal je samo kulminacija. Od silno najavljivane želje, htenja i zalaganja ja sam vrlo malo video. Pantela je pre utakmice rekao „Ne mogu oni da imaju veću želju od nas i da pokažu veći žar od nas“. E pa ja od tog žara nisam video mnogo. Primili smo neverovatno glup gol, pokušavali sa nekom protivgradnom raketom Raće Petrovića koja je otišla pitaj Boga gde i mislim da smo sem tog penala jedva imali neku normalnu šansu. Posle utakmice je veći bes i nevericu pokazao Aca Stojanović (od tada ga cenim bar što se tiče reprezentacije dosta) nego Pižon. Imao sam utisak da će da ga bije tokom intervjua. Da li je Vidić trebao da šutira, ne znam, ali skupio je hrabrost i bilo je šta je bilo. Za ove koji pričaju da je Deki bio loš reprezentativac, samo pogledajte njegove suze posle Australije pa ćete morati bar malo da ga poštujete. Uostalom za naše skromne domete u fudbalu nisu krivi samo igrači nego još mnogo toga.

Vidić je bio sjajan igrač, kapiten jednog od najmoćnijih i najpopularnijih klubova i vrlo odmeren i prijatan čovek. Zbog toga ga treba maksimalno poštovati. Nemanja puno sreće i da preneseš znanje koje poseduješ na nekog novog reprezentativca.

Martin

pre 6 godina

Što se tiče reprezentacije, lepo je rekao čovek. Nikada nije bilo problema unutar reprezentacije, nego spolja.

Remetilački faktor je po pravilu unutar saveza, a ne unutar tima. Zato ćemo, čak i ako se kvalifikujemo na svetsko prvenstvo, opet isto proći. Zato i Hrvati prolaze tako kako prolaze. Zato što u zemljama poput naših na takva viša mesta u savezima postavljaju marionete i ljude koji ne bi trebalo da imaju posla u fudbalu, odnosno ljude preko kojih se lako ispoljavaju tuđi uticaji.

Vrlo Vrlo Zadovoljan Tip

pre 6 godina

Ne rangiram visoko fudbal na lestvici civilizacijskih vrednosti. Ipak cestitke coveku koji je postigao uspeh u poslu kojim se bavio. Makar se i o fudbalu radi.

Nemanja

pre 6 godina

Pre svega veliki covek i veliki igrac. Fudbal, svoj posao i ljubav, shvatao je krajnje profesionalno. Bez sujete i bilo kakvog hvalisanja i nadmenosti. Nazalost takvih igraca danas ima sve manje. Sve je vise onih koji vode racuna koja ce kola da vode, da li su dobro namestili frizuru i koju sliku ce da izbace na instagram. Vidic i Ferdinand su najbolji stoperski par koji je fudbal imao do sada. A Vida nas najbolji odbrambeni igrac, veliki covek o koga se reprezentacija na kraju ogresila. Isto tako se ogresio i tadasnji trener Man Utd koji ga je olako pustio u Inter. Bilo kako bilo on je u svim tim situacijama pokazao svoju ljudsku i profesionalnu velicinu. Vidicu hvala ti za sve sto si pruzio fudbalu, nasem i stranom. Nadam se da ces isto upesan biti i kao trener. Care Vido samo napred.

sta_hocete_vise

pre 6 godina

Vidic je bio deo ekipe koja je primila jedan GOL 2006-te...Sta hocete vise... Pokidao italijane kada su oni bili velesila... Sta hocete vise ... 2 greske za celu karijeru napravio... Sta hocete vise... Koji je igrac u reprezentaciji bio bez greske??? Sta hocete vise...

lorenzo

pre 6 godina

kad skontaš samo kako dobrih igrača u odbrani smo imali u poslednjih 15 godina...Vidić i Ivanović samo, da ne brojim dalje...da smo imali iole ozbiljniji napad i malo veće zalaganje nekih igrača možda bi redovno igrali velika takmičenja...naravno i da je ostao Radomir Antić...hvala vam za ove tekstove

voja p

pre 6 godina

Ovde u Kanadi fudbal nije mnogo popularan sport tj. nije popularan kao hokej recimo, vecinom ljudi koji ovde prate fudbal su poreklom iz Evrope, Juzne Amerike, Afrike itd, malo je ljudi sa kojima moze da se prica o fudbalu u pravom smislu, i tako nedavno ovde na poslu zapocenem razgovor vezan za Crvenu Zvezdu jer me kolega vidio da gledam prenos Lige Evrope, pita ko to igra, ja odgovaram (predpostavljajuci da nepoznaje mnogo fudbal i klubove u Evropi, pored klacicnih velikana popur Reala, Barse i slicnih za koje celi svet zna) da se moj klub konacno plasirao posle dugo vremena u grupnu fazu, pita koji je to klub, ja rekoh Crvena Zvezda (Red Star) a on odgovara sledece: pa to je klub u kojem je igrao Nemanja Vidic, najbolji defanzivac na planeti i kapiten Mancestera, o kako je on igrao, nikada boljeg igraca u odbrani nikada nisam video ni pre ni posle.
Ja ostah zatecen i svatih koliko je ovaj covek cenjen u svetu, ni blizu koliko kod nas.
Meni ostaje secanje na utakmicu protiv Odenzea u Kupu UEFA kad je Nemanja dao gol glavom minut pre kraja za pobedu od 4-3 i cast da sam uzivo imao priliku da gledam Nemanju sa severa Marakane i da prepricavam njegovu smirenost i pribranost u odbrani narednim generacijama.
Veliko hvala i pozdrav.

velibor

pre 6 godina

2009 sam radio sa nekim ugandjanima. Rijec po rijec,ja shvatim da oni nikad nisu culi za Tarzana (koji je, iako iz Afrike,samo literarni lik). Pokusam sa King Kongom, ni za njega nijedan od ugandjana nije cuo,samo me blijedo gledaju.Pokusam onda sa *da li ste culi za Nemandzu (tako oni izgovaraju) Vidica? Naravno kazu,to je kapiten Man Uniteda. Eto,ne znam sto sam vam ovo ispricao,ali ne moze da skodi...

Baticca

pre 6 godina

Kome nije jasno kako je igrao za reprezentaciju nek pogleda mec sa fran uzima na marakani 2009. Rezultat 1-1. Gledao uzivo. Postavljanje u odbrani i citanje igre za citanke. Par dana sam bio pod utiskom. Klasa igrac, fudbalski skolovan, disciplinovan, lider... Ne vidja se to cesto na ovim prostorima

Marko

pre 6 godina

Da je reprezentaciji dao samo 20% koliko je dao Mancesteru, bio bi Legenda (sa velikim L). Ovako je samo legenda Mancester junajteda, svidjalo se to nekome ili ne.

MiLaN

pre 6 godina

Vidic je bio deo ekipe koja je primila jedan GOL 2006-te...Sta hocete vise... Pokidao italijane kada su oni bili velesila... Sta hocete vise ... 2 greske za celu karijeru napravio... Sta hocete vise... Koji je igrac u reprezentaciji bio bez greske??? Sta hocete vise...
(sta_hocete_vise, 27. septembar 2017 14:08)

Tacno tako. Jesam Grobar, ali kapa dole za Vidaru. Prica se kako nista nije uradio za reprezentaciju. Pa jel je samo Nemanja Vidic reprezentacija? Glavom isao gde niko nije smeo nogom, sa Suboticem cinio najbolji stoperski tandem mozda u evropi. Jedino mu se nije posrecilo protiv Mesija. Koliko su pojedinci kratkog pamcenja. Strasno ko sve komentarise fudbal.

pdjoni

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek,jednostavno vasi igraci su i radite sa njima sta god hocete,da je Vidic igrao na drugoj strani brda grobari bi ga dizali u nebesa.Vidic je jednostavno SRPSKA legenda koja je igrala u ZVEZDI .

Speedy

pre 6 godina

Vido ti si velicina i gromada u svakom pogledu! Bio si kapiten Gigsu, Skolsu, Ferdinandu, Nevilu, Runiju...Ser Aleks te odabrao! Tako skroman, a takva velicina! Kapa dole majstore!!!

anica

pre 6 godina

Pritisak stvaras sam, kako u glavi sam napravis tako je, ulagati u sistem a ne pojedinca, kod nas se pre gleda ko je kakav covek nego kakav je igrac, Ferguson spontan, MU profesionalizam a Zvezda emocija.
Neverovatno zaista sta covek isprica, na kakav nacin, kakva karijera, a tako normalan i Delija pravi.

Ika

pre 6 godina

Penal u Sloveniji je pucao i revolta.Jer su se nasa dva spic igrca otimali oko lopte.A on kao kapiten dotrcao iz odbrane i uzeo im loptu....ostalo je istorija. Niko kao Vidic!Postovanje.

cvele

pre 6 godina

Mogu za sebe da kazem da sam vrlo aktivno pratio fudbal za vreme Vidicevog komandovanja nasom odbranom i slazem se da nije bio na nivou na svetskim ao bogu provukli u tom mecu) kao ni u ostalim mecevima u JAR-u (cak imam i neku teoriju da su bili primorani da sabituraju sami sebe na SP-u), kao i promasen penal, a u istoj utakmici Jorgacevic primi sa pola terena gol u 45.minutu.
Medjutim, ja odlicno pamtim njegovu mozda cak i prvu utakmicu protiv Italije u gostima (mislim da je bilo 1:1 ili cak 0:0) kada su se Italijanski mediji pitali ko je ovaj decko sto ne mogu da prodju pored njega DelPjero, Toti i ostali... Ili cele kvalifikacije za SP u Nemackoj kada slusajuci prenos svaka lopta protivnika zavrsava svoj put kod Vidica (prodor s leva - cisti Vidic, s desna - Vidic, po sredini - opet Vidic, nabacivanje izbija Vidic... prosto sam imao utisak da samo on igra u odbrani iako su sa njim bili tu jos i Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic, a Jevrica proglasili za najboljeg golmana u kvalifikacijama, jer je primio samo jedan gol, a svi smo znali da nije bilo do njega, jer su svi protivnici jedva dolazili do sansi).
Mozda je kasnije i bio losiji, ali daleko od toga da nam nije mnogo pruzio u reprezentaciji - ja bih cak rekao da nam je pruzio i mnogo, ali je kraj bio krajnje neslavan (kao u nekom lose reziranom filmu mi mu pamtimo dva penala: jedan promasen i jedan kao da je namerno napravljen.)

mrmlj

pre 6 godina

Sjajan fudbaler u klubu. U reprezentaciji prosek.
(samo istina, 27. septembar 2017 13:12)

mozda zbog toga sto je u klubu provodio znacajno vise vremena svake godine i za to vreme, barem dok je bio u junajtedu, trenirao sa znacajno boljim saigracima i, POGOTOVO, pod boljim menadzerom?
jednostavno, imao je vise vremena da se sa njima uigra, zna tacno ko ce gde biti i sta uraditi u kom slucaju.
sa druge strane, kod nas u reprezentaciji ne zna ko ce uopste i doci na trening nakon burne noci na splavovima (malo preterujem naravno, ali daleko od toga da u tome uopste nema istine) a kamoli sta ce na tom treningu uraditi.

Blueblueblue

pre 6 godina

Zao mi je svih sto nesto lose kazu o ovoj legendi, bio je kapiten Zvezde,Manchester Uniteda a dok je on igrao za reprezentaciju pod Anticem mi smo primili najmanje golova od svih u Evropi i direktno otisli na Svetsko prvenstvo.

Vidic je jedini igrac koga smo imali koji je mogao da se snadje na 90 min pritiska odbrane protiv bilo koga i on je bio korektan dok su ljudi oko njega isto tako bili.

Da je Vidic englez, pa imao bi spomenik i svi bi govorili da je bio mozda i najbolji defanzivac u istoriji Premier Lige.

neko

pre 6 godina

Jedini dres koji sam htio u zivotu, je dres od Vidica iz Zvezde. I dobio sam ga. Nebitno sto je verzija sa pijace :), sta zna klinac. Jedan od rijetkih golova koje pamtim je bas taj protiv Odenzea, tad sam i pozelio dres.
Sad kad kao odrasla osoba pogledam ovaj intervju, shvatim da nisam pogrijesio kao klinac kad sam izabrao omiljenog igraca. Zaista je Vidic u ovih nepunih sat vremena objasnio dosta toga. Profesionalac, borac, karakter... Sad shvatam zasto mu je Ferguson dodjelio traku, Nemanju zanima samo ono sto treba da ga zanima, a pritom postuje sve oko sebe, cista suprotnost od prosjecnog Srbina. Cak i kad je novinar pokusao da napravi nekog junaka od Vidica, sam Nemanja spusta loptu, sjajan lik.
Sve najbolje Nemanja, samo te molim da nikad ne dozvolis da te uvuku u ovo nase blato...

onako

pre 6 godina

@a to se racuna
Debitovao je 12.10.2002. u Napulju prptiv Italije , stavio je u dzep Inzagija i Del Pjera , da nista vise nije uradio (a jeste) bio bi bog .
Otisli na SP sa jednim primljenim golom , otisli opet za 4 god , malo li je ?

Mr M

pre 6 godina

Ne pratim fudbal uopste, ali gde god sam bio u Aziji, a nedavno i u Africi kada kazem da sam iz Srbije ljudi obavezno znaju za Vidica, za Djokovica mnogo manje. Meni je to bilo neverovatno. Svaka mu cast.

Kovac

pre 6 godina

Nemanja Vidic je bio veliki igrac. Legenda naseg fudbala! Suprotno moze samo da kaze onaj ko nema pojma o fudbalu. Tesko da cemo opet u skorijoj buducnosti imati takvog igraca na toj poziciji. Strasno kako smo mi srbi zavidan narod. Uhvatili se pojedinci penala i igranja rukom, a ostale utakmice koje je odigrao vrhunski to se brzo zaboravlja, kao na primer protiv Italije, Francuske, Spanije, itd... Naklon do poda majstore!

Zarkovacki Grof

pre 6 godina

odlican intervju samo je trebalo malo vise paznje dati igrama u Spartaku iz Moskve i Interu na kraju karijere.Vidic je mnogo iskren covek mnogo voli Zvezdu i voleo bih ga videti na nekoj funkciji u Zvezdi.

Rasty

pre 6 godina

Bravo Vidaro! Neverovatno sta je napravio u Mancesteru!
Steta sto ne zna da docara a toliko je toga proziveo! Kao da prica o karijeri u FK Vilovo

Falcao

pre 6 godina

Da je reprezentaciji dao samo 20% koliko je dao Mancesteru, bio bi Legenda (sa velikim L). Ovako je samo legenda Mancester junajteda, svidjalo se to nekome ili ne.
(Marko, 27. septembar 2017 12:18)
I ti si samo ljubomorni grobar u moru ljubomornih grobara :)

Baticca

pre 6 godina

Privelegija je bila gledati ga kao kapitena u mancesterovoj fudbalskoj eri. Tadasnji junajted je visestruko kompaktniji tim od danasnjeg sa pregrst igraca iz svoje skole, kasnije legendi kluba. Tesko ce se to ponoviti. I Vida kao vodja tih igraca. Hvala ti

petar

pre 6 godina

Ti si legend a i veliki covek dve izjave koje najvise govore o tebi - Zvezda je san sve ostalo je profesionalizam , i druga za ove patriote kojima je penal bitniji od srca - a to je kada si fergusonu rekao da ako te pozovu docices da branis svoju zemlju (i ako si bio zvezda , i ako ti to nikad nisi isticao , sam ferguson je to napisao u svojoj knjizi ) , samo je zal sto bar polu sezonu na kraju karijere nisi odigrao za Zvezdu ... L E G E N D A

Uki

pre 6 godina

Nije trebao u Inter da ide.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 27. septembar 2017 10:36)

4 miliona godišnje, za par utakmica, da li bi ti odbio?

mrmlj

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)

druze, zvezdasi su savi milosevicu GODINAMA na utakmicama reprezentacije skandirali da je ma..... bez obzira na to koliko se trudio i kako je igrao.
godinama je bio "na tapetu" i trpeo ozbiljno maltretiranje sa tribina.
nemoj da pricas o tome kako su njega zvezdasi nesto stedeli jer nema uporiste u realnosti.

LondonCalling

pre 6 godina

Ovde u Engleskoj gotovo svi smatraju da je Nemanja jedan od najboljih odbrambenih igraca koji je ikada igrao na ostrvu. A mnogi (medju njima i ja) smatraju da je on jedan od najboljih odbrambenih igraca NA SVETU ikada.
Bez obzira za koji tim navijaju, ljudi su ga ovde maksimalno respektovali. Englezi postuju igrace kao sto je bio Vidic - neustrasiv, borben a ipak fer igrac.
Obozavao sam da ga gledam. Navijac sam Partizana ali nikada nisam gledao Nemanju kao bivseg igraca Zvezde, nije mi to uopste bitno. Za mene je samo bio Srbin i bio sam ponosan na njega.

scholes

pre 6 godina

Možda jednog dana postane Zvezdin trener, to bih baš voleo da vidim. Kao i Piksija. Naravno, ne u skorije vreme jer kriminalci drže srpski fudbal ali u nekim srećnijim vremenima.

ivanko

pre 6 godina

Imao sam tu srecu da ga gledam uzivo na na treningu.Takva vizualizacija i moc predvidjanja je bila fascinantna. Pracenje igre sa sjajnom skok igrom su bili njegovi najveci kvaliteti. Hvala ti legendo.

Nikola

pre 6 godina

Srcka ima da vas zvekne od tolike ljubomore. Vidic je legenda u Srbiji sto se fudbala tice. Nije bio generacija koja je imala uspeha na reprezentativnom nivou ali eto ja sam ponosan na njega. Deluje skroz ok i to ni je dovoljno. Ne mora da da nista ovoj zemlji,a dao je koliko je mogo u tok trenutku.

Марко

pre 6 godina

A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete
(sub013, 27. septembar 2017 16:17)
@
Pozdravlja te legenda najvećeg kluba na svetu Real Madrida Predrag Mijatović!
(prvo domaći zadatak a tek onda komentarisanje, 27. septembar 2017 16:37) # Link komentara

Поздравља тебе Дејан Савићевић који је све што је Мијатовић освојио, освојио два пута.

bocko

pre 6 godina

Biti kapiten jednog od najvecih klubova na svetu je vrhunski domet i ozbiljan pokazatelj ne samo igrackih vec i ljudskih kvaliteta.Vidic je izvukao maksimum iz sebe.I u reprezentaciji je imao mnogo vise dobrih nego losih utakmica.Nema velikog igraca koji nikada nije promasio penal.Osim Prosineckog.Shodno Vidicevom kvalitetu mene vise cude reakcije kod oba gola Australije 2010.Neki porede Vasovica i Vidica.Obojica imaju mesta u idealnih 11 Srbije svih vremena.Vaske je bio kapiten godinama najjace ekipe sveta.Taj Ajaks je ,sto bi neki rekli ,bio avangarda u svetu fudbala.Ali i Vasovic je imao svog Toresa koji se zvao-Sekularac,koji ga je tehnicki nadigravao i verbalno provocirao.Dok je nervozni Vaske jurio Sekija po terenu da poravnaju racune otvarale bi se rupe u Partizanovoj odbrani i to bi koristili Kostic,Melic i Prljincevic i davali golove.Partizanove bebe su bile jace od tadasnje Zvezde,ali su imale negativan skor bas zbog toga.Osim kada su nas jednom odvalili sa petardom.

Objektivno

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)


Za Mijata ne ali za Savu sigurno da.Niti je bio kao fudbaler ekstra klasa,namerno su mu pomagali svi zivi da srusi Dzajicev rekord,pozivali ga u reprezentaciju kad nije bio ni medju 50 najboljih,pustali ga da igra i po 5 minuta,samo da bi oborio rekord,iako ni u snu to nije zasluzio.Takodje,kao covek je dokazao da je velika nula,prvo angazovanjem u politici,kad je pricao sve i svasta a pogotovo kad je bio opozicija Toletu a kasnije se slizao s njim,tako da o njemu nema nista lepo da se kaze,za razliku od Mijata.

nista o nicemu

pre 6 godina

Grobari, ajmo ovako. Jedini je imao petlju da sutira taj penal. Gde su vasi tad bili? Nema ih, uplasili se. On ne zna da sutira penale, sutnuo i promasio. Mijatovic pogodio precku i niko od Zvezdasa mu ne uzima to za zlo, znate zasto? Zato sto mi nemamo kompleks, vi imate.

silja

pre 6 godina

za karijeru svaka čast, ali štpo se tiče ljubavi prema zvezdi, za njega važi isto što i za stankovića i ostale....dok su u zenitu prodaju nam priču da im je san da još jednom čuju huk sa marakane, da tu završe karijeru, a onda samo okače kopačke o koin i prave se mutavi. za razliku od stankovića vidić je bar ostavio neki trag u cz, al ne kapiram zašto je stanković idol navijača posle 2,3 sezone u zvezdi, sem što je guro kintu vodjama sa severa....niko ne obavezuje igrače da karijeru završe u matičnom klubu, ali nemojte molim vas da slušamo te priče o snu da još jednom čujete taj huk sa severa

Gio

pre 6 godina

Razmislite malo, vi objavite vest koja moze samo da se pogleda kroz video a za to vreme vasa konkurencija objavi clanak sa tekstom iz tog videa. Sta mislite da li vise ima pregleda videa ili procitanog teksta

Nbgd futsal

pre 6 godina

Vrhunski igrac i svetska klasa. Tokom kvalifikacija za svetsko smo imali najbolju odbranu ali ipak u reprezentaciji nije nista pokazao. Bice upamcen po igranju rukom na svetskom, promasenom penalu protiv slovenije i naprasnom neigranju u djenovi. Sad verovatno trazi opravdanje u medijima. Decko idi u englesku budi neki menadzer kad vec mozes, bolje se ne eksponiraj.

gadim se lokal patriotizma

pre 6 godina

ovakvi ljudi se radjaju samo u Uzicu.
(ercov, 27. septembar 2017 10:11)

Ma tako je, nikad nije postojao vrhunski fudbaler i covek, a da nije rodjen u Uzicu!!

bane

pre 6 godina

neko ovde napisa da Stankovic nije ostavio trag u Zvezdi, samo mali podsetnik, derbi na JNA, Zvezda igraca manje, Deki levom spoljnom u Kraljev levi ugao za 2:1 I titulu + odvaljivanje Kajzerslauterna, a Vidic vrv uz Vasovica najbolji na toj poziciji od kad se lopta kotrlja u Srbiji

sub013

pre 6 godina

Legenda MUFC. U Zvezdi je igrao prekratko da bi bilo zapamćeno a u reprezentaciji nije pokazao apsolutno ništa. Lepa karijera ali bez ikakve veze sa nama.
(blago Mančesteru s njim, 27. septembar 2017 16:03)

Možda sa vama crno belim Hrvatima i nema, mislim naravno da nema ionako ste pljuvali sve Zvezdine igrače kako god da se odnose prema dresu, kao što ste to radili i sa Dekijem, Noletom, Teom... A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete

Sale

pre 6 godina

Ma pusti promasen penal! Kako si se samo potrudio protiv Nijemaca da napravis penal! Kondorov let da bi dohvatio rukom loptu u svom sesnaestercu! Ali veliki Stojke je bio medju stativama.

nista o nicemu

pre 6 godina

1:1, a Savicevic nmnazad stavio Vidica. Od prvog minuta pokazao zasto ce biti jedan od najboljih na terenu. Mnogi su pokusali da zakljucaju Del Pjera i Inzagija, a malo njih je uspelo. Nemanja Vidic je uspeo, te 2002. godine. Poslednji Fergijev kapiten, zao mi je sto nije zavrsio karijeru u Zvezdi, ali verovatno nije hteo da dozivi sudbinu Lukovica u smislu da je nespreman fizicki da odgovori.

Legende

pre 6 godina

Vidim da neki Vidica nazivaju i velikim gospodinom? Pa ne mogu da se ne setim istinskog gospodina, takodje Zvezdinog igraca, Petkovica-Ramba! Vidic je bio enlgeska legenda, Srbiji nije dao nista! Rambo je bio brazilska legenda, zarko je zeleo da igra i za Srbiju, nikad nije dobio sansu! I nikad nista ruzno nije rekao zbog toga! To se zove covek, a ne ovaj sto pravi namerne penale, da bi naskodio drzavnom timu! Mora da je unapred planirao odmor, pa je hteo sto pre kuci!

Rajko

pre 6 godina

Korektan intervju sa istinskom legendom srpskog fudbala, samo moglo je tu da se ubaci jos par detalja iz njegove karijere. Recimo rivalsto sa Toresom i Liverpulom, provokacije Tima Kejhila na SP 2010. i kasnije dok je igrao protiv Evertona, odnos sa Kezmanom i sta je prava istina oko celog sukoba, odnos sa Riom F. od onog cuvenog intervjua za srpske novine pa kasnija nadogradnja u odnosu najveceg odbrambenog tandema. Steta sto nesto i od toga nismo culi.

doamci preduzetnik

pre 6 godina

DOMACIM HEJTERIMA:
Zamislite reprezentaciju kao domacu drzavnu firmu koju vodi bivsi konobar i MU stranu multinacionalnu koju vodi BOG OTAC...
Motivacija zaposlenih / igraca je nauka....

monaco

pre 6 godina

legenda. ali generalno nije trebao da uzme loptu za penal na taj nacin da odgurne saigraca. Nikada necu da zaboravim osecaj koji sam imao u tom trenutku. Znao dam da masi. Prosto nesto je bilo cudno u tom trenutku oko repke, osecalo se da neko sabotira nesto. Tako je bilo i sa onim cuvenim igranjima rukom na dva uzastopna meca na svetskom. Vidin je bio jos cudniji jer koliko god da sam gledao ponovljeni snimak nije mi jasno ZASTO (cemu potreba) da digne ruku i pipne loptu.. Nije ni inercija bila, ali sta je tu je.
u svakom slucaj sve najbolje za Nemanju, bio je vrhunski

valjdanormalan

pre 6 godina

taj fudbaler nikada nije igrao srcem za Srbiju. I kada se pogase svetla sa reflektora ostaće činjenica da je pare voleo više od nacionalnog srpskog dresa...i tačka...

prvo domaći zadatak a tek onda komentarisanje

pre 6 godina

A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete
(sub013, 27. septembar 2017 16:17)
@
Pozdravlja te legenda najvećeg kluba na svetu Real Madrida Predrag Mijatović!

pedja

pre 6 godina

Zasto navijaci omalovazavaju igrca koji je postigao sve u karijeri.Zavist, ljubomora, mrznja...Oni koji razumeju fudbal moraju da priznaju da je Vidic jedan od nasih najboljih i najuspesnijih fudbalera svih vremena. Merilo nije reprezenatcija jer mi nismo Brazil, Nemacka ili Italija.Prema reprezentativnim merilima nas najbolji fudbaler je neko sa OL iz Rima ili sa EP 68 takodje u Italiji.
Vidic je, na zalost, iz reprezentacije oteran jer se pravilo mesto za Rajkovica i to su svi znali ali su cutali. Smesno je porediti jednog i drugog, a rezultati reprezentacije su tada pokazali ko je bio u pravu. Bilo bi lepo da FSS prizna gresku i da mu organizuju oprostajnu utakmicu sa MU.

Vladimir

pre 6 godina

Zvaničan podatak je da u istoriji Manchester Junajteda najmanje golova prosječno su primali kad je u igri bio Nemanja.Kapiten...Moj najomiljeniji fudbaler ikada iz istog razloga sto su ga obožavali navijači Junajteda.Krv i znoj na teren.Ostaje žal samo zbog oproštajne utakmice...

Pivke

pre 6 godina

Uki nebi odbio al te iste pare bi dobio u bilo kom dr klubu.Inter je poznat po tome da je unistio mnoge karijere dobrim fudbalerima..

a to se računa!

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)

Naročito Savo. Dolazili su na utakmice reprezentacije, za koju je igrao najbolje što je mogao, da ga maltretiraju.
Vidić je imao sjajnu karijeru (i sestre Kardašijan imaju uspešnu karijeru) ali za reprezentaciju nije dao ništa.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Od kada je poceo da igra u Zvezdi, videlo se da ce biti pobednik. Pre svega veliki covek. Ovaj interviju to i pokazuje. Rad, disciplina, postovanje, treninzi i konstantno usavrsavanje. Ovaj momak je pravi primer za sve ljude kako bi trebalo da se usavrsavaju na bilo kom polju. Neko je ovde u komentarima napisao "sve suprotno od prosecnog Srbina". I meni se tako cini, ali nije samo od prosecnog Srbina, nego se jednostavno izdize iznad prosecnih ljudi. Njegov stav je jako dobar i mnogo mi je drago sto je izrastao u coveka sa ovakvim-pravim vrednostima. Svaka cast Nemanja i pozeleo bih da jednog lepog dana postanes trener Zvezde u kojoj postoji sistem, mada je to samo san verovatno. Svaka cast za ovog momka! Brilijantna karijera

blago Mančesteru s njim

pre 6 godina

Legenda MUFC. U Zvezdi je igrao prekratko da bi bilo zapamćeno a u reprezentaciji nije pokazao apsolutno ništa. Lepa karijera ali bez ikakve veze sa nama.

beograd505@gmail.com

pre 6 godina

Te 1997.mijatovic je osvojio Srebrnu loptu Frans fudbala kao drugi najbolji igrač Evrope, što je najbolji plasman jednog našeg igrača u više od 50 godina istorije

a koje to godine savicevic uradio pametnjakovicu

samo istina

pre 6 godina

(mrmlj, 27. septembar 2017 13:37)

Verovatno ima nesto i do organizacije. Ali utisak je da je bio manje agilan. Ovaj penal iz naslova nije toliko kritican, koliko onaj sto je skrivio protiv Nemacke. Taj protiv Nemacke nije imao posledicu, ali ni objasnjenje.

pdjoni

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek 
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51) 

Naročito Savo. Dolazili su na utakmice reprezentacije, za koju je igrao najbolje što je mogao, da ga maltretiraju. 
Vidić je imao sjajnu karijeru (i sestre Kardašijan imaju uspešnu karijeru) ali za reprezentaciju nije dao ništa.
(a to se računa!, 27. septembar 2017 15:49)

koji deo mog komentara ti nije jasan?Pise PROCITATI !!!!!!!

Zigezaga

pre 6 godina

Stoper par exelans! Zvezdin bedem svojevremeno...Manchesterov sraf u strasnom mehanizmu ...Nazalost boli ona njegova izjava do dan danas da ne zeli vise da igra za repku nakon Slovenije, obicnog navijaca i ljubitelja naseg fudbala to boli i ostaje vecno...ali samo on zna zasto je tako reagovao...mozda nam ovaj interviju pomogne da ga razumemo. Hvala Vidaro

mrmlj

pre 6 godina

@(samo istina, 27. septembar 2017 15:41)
niko ne spori da je i vidic pravio greske igrajuci za reprezentaciju, ali pravio ih je i u dresu junajteda. samo, tamo je imao ferdinanda i evru sa kojima se znao u dusu da ga "pokriju" a u reprezentaciji je imao igrace koji su, uz svo duzno postovanje, bili i manje kvalitetni od pomenute dvojice, a i sa kojima je bio znacajno manje uigran, sto je jos i vaznije.

na kraju krajeva, ne treba zanemariti ni to sto smo mi svi vrlo osetljivi na greske u dresu reprezentacije u bilo kom sportu dok vecinu nas bas briga da li ce junajted primiti gol zbog njegove greske ili ne pa nam greske koje je pravio u reprezentaciji duze ostaju urezane u pamcenje.

sava.

pre 6 godina

obojica su dobri al genijo je vladao u tada 3.koplja boljem klubu.svi znaju,da su samo 2.igrača ocenjena sa ocenom 10 znači maradona i saviučevič
malo realnosti.

nikol dž. femija

pre 6 godina

SVAKAKO JEDAN OD NAJBOLJIH SRPSKIH FUDBALERA u istoriji fudbalske igre na svetskom nivou, a jos na tlu najmocnije anglosaksonske zemlje u kojoj je fudbal i poceo, kao i Djokovic, u tenisu koji je poceo u istoj Engelskoj.

BRAVO.

penjo

pre 6 godina

Sto pominjete Savicevica i Mijatovica?Pa nijesu oni vasi...Jeste..legende su dva najveca srpska kluba...ali nijesu srpski igraci...nego crnogorski...Prvo su crnogorski pa ostalo vidjite kako se vama dopada...svojatajte ili vec kako...snaci cete se vec ;)

Marko

pre 6 godina

Da je reprezentaciji dao samo 20% koliko je dao Mancesteru, bio bi Legenda (sa velikim L). Ovako je samo legenda Mancester junajteda, svidjalo se to nekome ili ne.

valjdanormalan

pre 6 godina

taj fudbaler nikada nije igrao srcem za Srbiju. I kada se pogase svetla sa reflektora ostaće činjenica da je pare voleo više od nacionalnog srpskog dresa...i tačka...

Nbgd futsal

pre 6 godina

Vrhunski igrac i svetska klasa. Tokom kvalifikacija za svetsko smo imali najbolju odbranu ali ipak u reprezentaciji nije nista pokazao. Bice upamcen po igranju rukom na svetskom, promasenom penalu protiv slovenije i naprasnom neigranju u djenovi. Sad verovatno trazi opravdanje u medijima. Decko idi u englesku budi neki menadzer kad vec mozes, bolje se ne eksponiraj.

Falcao

pre 6 godina

Da je reprezentaciji dao samo 20% koliko je dao Mancesteru, bio bi Legenda (sa velikim L). Ovako je samo legenda Mancester junajteda, svidjalo se to nekome ili ne.
(Marko, 27. septembar 2017 12:18)
I ti si samo ljubomorni grobar u moru ljubomornih grobara :)

Sale

pre 6 godina

Ma pusti promasen penal! Kako si se samo potrudio protiv Nijemaca da napravis penal! Kondorov let da bi dohvatio rukom loptu u svom sesnaestercu! Ali veliki Stojke je bio medju stativama.

Legende

pre 6 godina

Vidim da neki Vidica nazivaju i velikim gospodinom? Pa ne mogu da se ne setim istinskog gospodina, takodje Zvezdinog igraca, Petkovica-Ramba! Vidic je bio enlgeska legenda, Srbiji nije dao nista! Rambo je bio brazilska legenda, zarko je zeleo da igra i za Srbiju, nikad nije dobio sansu! I nikad nista ruzno nije rekao zbog toga! To se zove covek, a ne ovaj sto pravi namerne penale, da bi naskodio drzavnom timu! Mora da je unapred planirao odmor, pa je hteo sto pre kuci!

blago Mančesteru s njim

pre 6 godina

Legenda MUFC. U Zvezdi je igrao prekratko da bi bilo zapamćeno a u reprezentaciji nije pokazao apsolutno ništa. Lepa karijera ali bez ikakve veze sa nama.

a to se računa!

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)

Naročito Savo. Dolazili su na utakmice reprezentacije, za koju je igrao najbolje što je mogao, da ga maltretiraju.
Vidić je imao sjajnu karijeru (i sestre Kardašijan imaju uspešnu karijeru) ali za reprezentaciju nije dao ništa.

prvo domaći zadatak a tek onda komentarisanje

pre 6 godina

A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete
(sub013, 27. septembar 2017 16:17)
@
Pozdravlja te legenda najvećeg kluba na svetu Real Madrida Predrag Mijatović!

penjo

pre 6 godina

Sto pominjete Savicevica i Mijatovica?Pa nijesu oni vasi...Jeste..legende su dva najveca srpska kluba...ali nijesu srpski igraci...nego crnogorski...Prvo su crnogorski pa ostalo vidjite kako se vama dopada...svojatajte ili vec kako...snaci cete se vec ;)

silja

pre 6 godina

za karijeru svaka čast, ali štpo se tiče ljubavi prema zvezdi, za njega važi isto što i za stankovića i ostale....dok su u zenitu prodaju nam priču da im je san da još jednom čuju huk sa marakane, da tu završe karijeru, a onda samo okače kopačke o koin i prave se mutavi. za razliku od stankovića vidić je bar ostavio neki trag u cz, al ne kapiram zašto je stanković idol navijača posle 2,3 sezone u zvezdi, sem što je guro kintu vodjama sa severa....niko ne obavezuje igrače da karijeru završe u matičnom klubu, ali nemojte molim vas da slušamo te priče o snu da još jednom čujete taj huk sa severa

sava.

pre 6 godina

obojica su dobri al genijo je vladao u tada 3.koplja boljem klubu.svi znaju,da su samo 2.igrača ocenjena sa ocenom 10 znači maradona i saviučevič
malo realnosti.

nista o nicemu

pre 6 godina

Grobari, ajmo ovako. Jedini je imao petlju da sutira taj penal. Gde su vasi tad bili? Nema ih, uplasili se. On ne zna da sutira penale, sutnuo i promasio. Mijatovic pogodio precku i niko od Zvezdasa mu ne uzima to za zlo, znate zasto? Zato sto mi nemamo kompleks, vi imate.

pdjoni

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek,jednostavno vasi igraci su i radite sa njima sta god hocete,da je Vidic igrao na drugoj strani brda grobari bi ga dizali u nebesa.Vidic je jednostavno SRPSKA legenda koja je igrala u ZVEZDI .

beograd505@gmail.com

pre 6 godina

Te 1997.mijatovic je osvojio Srebrnu loptu Frans fudbala kao drugi najbolji igrač Evrope, što je najbolji plasman jednog našeg igrača u više od 50 godina istorije

a koje to godine savicevic uradio pametnjakovicu

sta_hocete_vise

pre 6 godina

Vidic je bio deo ekipe koja je primila jedan GOL 2006-te...Sta hocete vise... Pokidao italijane kada su oni bili velesila... Sta hocete vise ... 2 greske za celu karijeru napravio... Sta hocete vise... Koji je igrac u reprezentaciji bio bez greske??? Sta hocete vise...

sub013

pre 6 godina

Legenda MUFC. U Zvezdi je igrao prekratko da bi bilo zapamćeno a u reprezentaciji nije pokazao apsolutno ništa. Lepa karijera ali bez ikakve veze sa nama.
(blago Mančesteru s njim, 27. septembar 2017 16:03)

Možda sa vama crno belim Hrvatima i nema, mislim naravno da nema ionako ste pljuvali sve Zvezdine igrače kako god da se odnose prema dresu, kao što ste to radili i sa Dekijem, Noletom, Teom... A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete

gadim se lokal patriotizma

pre 6 godina

ovakvi ljudi se radjaju samo u Uzicu.
(ercov, 27. septembar 2017 10:11)

Ma tako je, nikad nije postojao vrhunski fudbaler i covek, a da nije rodjen u Uzicu!!

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Teška srca, ali ipak moram reći bravo za b92.
Ovo je baš ekskluziva.

Naravno da ne bi bilo tako da smo iole normalna zemlja, zemlja u kojoj "novinari" sos kanala (???!!!) nisu važniji od istinskog velikana naše reprezentacije, sjajnog Nemanje Vidića.
Zaista je sramotna ta epizoda u kojoj su se tzv. "novinari" našli pozvani da oni perfidno vređaju istinskog velikana naše reprezentacije, Nemanju Vidića!

Još jednom, bravo za b92.

Марко

pre 6 godina

A i dan danas vas boli sto nikada niste niti ćete da imate pribliznog igrača kao što je Nemanja, eto vam ga Bambi Tošić, Marković i ostali pa se bavite njima, ostavite se Zvezde i Mančestera, daleko ste vi da to i komentarisete
(sub013, 27. septembar 2017 16:17)
@
Pozdravlja te legenda najvećeg kluba na svetu Real Madrida Predrag Mijatović!
(prvo domaći zadatak a tek onda komentarisanje, 27. septembar 2017 16:37) # Link komentara

Поздравља тебе Дејан Савићевић који је све што је Мијатовић освојио, освојио два пута.

nebitani lik

pre 6 godina

Dueli sa Drogbom su fenomenalni. Ceo se najezim kad sam gledao te gladijatorske borbe izmedju njih dvojice. Najbolji odbrambeni koga smo imali. puno srece u nastvku karijere

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja sam od malih nogu naučen da stvari gledam u celosti i da uvek saslušam i drugu stranu pre nego što donesem sud o bilo čemu. Meni lično je u toj utakmici sve bio problem, a penal je samo kulminacija. Od silno najavljivane želje, htenja i zalaganja ja sam vrlo malo video. Pantela je pre utakmice rekao „Ne mogu oni da imaju veću želju od nas i da pokažu veći žar od nas“. E pa ja od tog žara nisam video mnogo. Primili smo neverovatno glup gol, pokušavali sa nekom protivgradnom raketom Raće Petrovića koja je otišla pitaj Boga gde i mislim da smo sem tog penala jedva imali neku normalnu šansu. Posle utakmice je veći bes i nevericu pokazao Aca Stojanović (od tada ga cenim bar što se tiče reprezentacije dosta) nego Pižon. Imao sam utisak da će da ga bije tokom intervjua. Da li je Vidić trebao da šutira, ne znam, ali skupio je hrabrost i bilo je šta je bilo. Za ove koji pričaju da je Deki bio loš reprezentativac, samo pogledajte njegove suze posle Australije pa ćete morati bar malo da ga poštujete. Uostalom za naše skromne domete u fudbalu nisu krivi samo igrači nego još mnogo toga.

Vidić je bio sjajan igrač, kapiten jednog od najmoćnijih i najpopularnijih klubova i vrlo odmeren i prijatan čovek. Zbog toga ga treba maksimalno poštovati. Nemanja puno sreće i da preneseš znanje koje poseduješ na nekog novog reprezentativca.

Objektivno

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)


Za Mijata ne ali za Savu sigurno da.Niti je bio kao fudbaler ekstra klasa,namerno su mu pomagali svi zivi da srusi Dzajicev rekord,pozivali ga u reprezentaciju kad nije bio ni medju 50 najboljih,pustali ga da igra i po 5 minuta,samo da bi oborio rekord,iako ni u snu to nije zasluzio.Takodje,kao covek je dokazao da je velika nula,prvo angazovanjem u politici,kad je pricao sve i svasta a pogotovo kad je bio opozicija Toletu a kasnije se slizao s njim,tako da o njemu nema nista lepo da se kaze,za razliku od Mijata.

Ika

pre 6 godina

Penal u Sloveniji je pucao i revolta.Jer su se nasa dva spic igrca otimali oko lopte.A on kao kapiten dotrcao iz odbrane i uzeo im loptu....ostalo je istorija. Niko kao Vidic!Postovanje.

pdjoni

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek 
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51) 

Naročito Savo. Dolazili su na utakmice reprezentacije, za koju je igrao najbolje što je mogao, da ga maltretiraju. 
Vidić je imao sjajnu karijeru (i sestre Kardašijan imaju uspešnu karijeru) ali za reprezentaciju nije dao ništa.
(a to se računa!, 27. septembar 2017 15:49)

koji deo mog komentara ti nije jasan?Pise PROCITATI !!!!!!!

monaco

pre 6 godina

legenda. ali generalno nije trebao da uzme loptu za penal na taj nacin da odgurne saigraca. Nikada necu da zaboravim osecaj koji sam imao u tom trenutku. Znao dam da masi. Prosto nesto je bilo cudno u tom trenutku oko repke, osecalo se da neko sabotira nesto. Tako je bilo i sa onim cuvenim igranjima rukom na dva uzastopna meca na svetskom. Vidin je bio jos cudniji jer koliko god da sam gledao ponovljeni snimak nije mi jasno ZASTO (cemu potreba) da digne ruku i pipne loptu.. Nije ni inercija bila, ali sta je tu je.
u svakom slucaj sve najbolje za Nemanju, bio je vrhunski

pedja

pre 6 godina

Zasto navijaci omalovazavaju igrca koji je postigao sve u karijeri.Zavist, ljubomora, mrznja...Oni koji razumeju fudbal moraju da priznaju da je Vidic jedan od nasih najboljih i najuspesnijih fudbalera svih vremena. Merilo nije reprezenatcija jer mi nismo Brazil, Nemacka ili Italija.Prema reprezentativnim merilima nas najbolji fudbaler je neko sa OL iz Rima ili sa EP 68 takodje u Italiji.
Vidic je, na zalost, iz reprezentacije oteran jer se pravilo mesto za Rajkovica i to su svi znali ali su cutali. Smesno je porediti jednog i drugog, a rezultati reprezentacije su tada pokazali ko je bio u pravu. Bilo bi lepo da FSS prizna gresku i da mu organizuju oprostajnu utakmicu sa MU.

lorenzo

pre 6 godina

kad skontaš samo kako dobrih igrača u odbrani smo imali u poslednjih 15 godina...Vidić i Ivanović samo, da ne brojim dalje...da smo imali iole ozbiljniji napad i malo veće zalaganje nekih igrača možda bi redovno igrali velika takmičenja...naravno i da je ostao Radomir Antić...hvala vam za ove tekstove

Baticca

pre 6 godina

Kome nije jasno kako je igrao za reprezentaciju nek pogleda mec sa fran uzima na marakani 2009. Rezultat 1-1. Gledao uzivo. Postavljanje u odbrani i citanje igre za citanke. Par dana sam bio pod utiskom. Klasa igrac, fudbalski skolovan, disciplinovan, lider... Ne vidja se to cesto na ovim prostorima

mrmlj

pre 6 godina

Sjajan fudbaler u klubu. U reprezentaciji prosek.
(samo istina, 27. septembar 2017 13:12)

mozda zbog toga sto je u klubu provodio znacajno vise vremena svake godine i za to vreme, barem dok je bio u junajtedu, trenirao sa znacajno boljim saigracima i, POGOTOVO, pod boljim menadzerom?
jednostavno, imao je vise vremena da se sa njima uigra, zna tacno ko ce gde biti i sta uraditi u kom slucaju.
sa druge strane, kod nas u reprezentaciji ne zna ko ce uopste i doci na trening nakon burne noci na splavovima (malo preterujem naravno, ali daleko od toga da u tome uopste nema istine) a kamoli sta ce na tom treningu uraditi.

Mr M

pre 6 godina

Ne pratim fudbal uopste, ali gde god sam bio u Aziji, a nedavno i u Africi kada kazem da sam iz Srbije ljudi obavezno znaju za Vidica, za Djokovica mnogo manje. Meni je to bilo neverovatno. Svaka mu cast.

Kovac

pre 6 godina

Nemanja Vidic je bio veliki igrac. Legenda naseg fudbala! Suprotno moze samo da kaze onaj ko nema pojma o fudbalu. Tesko da cemo opet u skorijoj buducnosti imati takvog igraca na toj poziciji. Strasno kako smo mi srbi zavidan narod. Uhvatili se pojedinci penala i igranja rukom, a ostale utakmice koje je odigrao vrhunski to se brzo zaboravlja, kao na primer protiv Italije, Francuske, Spanije, itd... Naklon do poda majstore!

mrmlj

pre 6 godina

Nikada necete procitati od Zvezdasa da je Mijat ili Savo ili ... los fudbaler los covek
(pdjoni, 27. septembar 2017 11:51)

druze, zvezdasi su savi milosevicu GODINAMA na utakmicama reprezentacije skandirali da je ma..... bez obzira na to koliko se trudio i kako je igrao.
godinama je bio "na tapetu" i trpeo ozbiljno maltretiranje sa tribina.
nemoj da pricas o tome kako su njega zvezdasi nesto stedeli jer nema uporiste u realnosti.

Nemanja

pre 6 godina

Pre svega veliki covek i veliki igrac. Fudbal, svoj posao i ljubav, shvatao je krajnje profesionalno. Bez sujete i bilo kakvog hvalisanja i nadmenosti. Nazalost takvih igraca danas ima sve manje. Sve je vise onih koji vode racuna koja ce kola da vode, da li su dobro namestili frizuru i koju sliku ce da izbace na instagram. Vidic i Ferdinand su najbolji stoperski par koji je fudbal imao do sada. A Vida nas najbolji odbrambeni igrac, veliki covek o koga se reprezentacija na kraju ogresila. Isto tako se ogresio i tadasnji trener Man Utd koji ga je olako pustio u Inter. Bilo kako bilo on je u svim tim situacijama pokazao svoju ljudsku i profesionalnu velicinu. Vidicu hvala ti za sve sto si pruzio fudbalu, nasem i stranom. Nadam se da ces isto upesan biti i kao trener. Care Vido samo napred.

Blueblueblue

pre 6 godina

Zao mi je svih sto nesto lose kazu o ovoj legendi, bio je kapiten Zvezde,Manchester Uniteda a dok je on igrao za reprezentaciju pod Anticem mi smo primili najmanje golova od svih u Evropi i direktno otisli na Svetsko prvenstvo.

Vidic je jedini igrac koga smo imali koji je mogao da se snadje na 90 min pritiska odbrane protiv bilo koga i on je bio korektan dok su ljudi oko njega isto tako bili.

Da je Vidic englez, pa imao bi spomenik i svi bi govorili da je bio mozda i najbolji defanzivac u istoriji Premier Lige.

neko

pre 6 godina

Jedini dres koji sam htio u zivotu, je dres od Vidica iz Zvezde. I dobio sam ga. Nebitno sto je verzija sa pijace :), sta zna klinac. Jedan od rijetkih golova koje pamtim je bas taj protiv Odenzea, tad sam i pozelio dres.
Sad kad kao odrasla osoba pogledam ovaj intervju, shvatim da nisam pogrijesio kao klinac kad sam izabrao omiljenog igraca. Zaista je Vidic u ovih nepunih sat vremena objasnio dosta toga. Profesionalac, borac, karakter... Sad shvatam zasto mu je Ferguson dodjelio traku, Nemanju zanima samo ono sto treba da ga zanima, a pritom postuje sve oko sebe, cista suprotnost od prosjecnog Srbina. Cak i kad je novinar pokusao da napravi nekog junaka od Vidica, sam Nemanja spusta loptu, sjajan lik.
Sve najbolje Nemanja, samo te molim da nikad ne dozvolis da te uvuku u ovo nase blato...

samo istina

pre 6 godina

(mrmlj, 27. septembar 2017 13:37)

Verovatno ima nesto i do organizacije. Ali utisak je da je bio manje agilan. Ovaj penal iz naslova nije toliko kritican, koliko onaj sto je skrivio protiv Nemacke. Taj protiv Nemacke nije imao posledicu, ali ni objasnjenje.

Nikola

pre 6 godina

Srcka ima da vas zvekne od tolike ljubomore. Vidic je legenda u Srbiji sto se fudbala tice. Nije bio generacija koja je imala uspeha na reprezentativnom nivou ali eto ja sam ponosan na njega. Deluje skroz ok i to ni je dovoljno. Ne mora da da nista ovoj zemlji,a dao je koliko je mogo u tok trenutku.

bane

pre 6 godina

neko ovde napisa da Stankovic nije ostavio trag u Zvezdi, samo mali podsetnik, derbi na JNA, Zvezda igraca manje, Deki levom spoljnom u Kraljev levi ugao za 2:1 I titulu + odvaljivanje Kajzerslauterna, a Vidic vrv uz Vasovica najbolji na toj poziciji od kad se lopta kotrlja u Srbiji

Vrlo Vrlo Zadovoljan Tip

pre 6 godina

Ne rangiram visoko fudbal na lestvici civilizacijskih vrednosti. Ipak cestitke coveku koji je postigao uspeh u poslu kojim se bavio. Makar se i o fudbalu radi.

anica

pre 6 godina

Pritisak stvaras sam, kako u glavi sam napravis tako je, ulagati u sistem a ne pojedinca, kod nas se pre gleda ko je kakav covek nego kakav je igrac, Ferguson spontan, MU profesionalizam a Zvezda emocija.
Neverovatno zaista sta covek isprica, na kakav nacin, kakva karijera, a tako normalan i Delija pravi.

doamci preduzetnik

pre 6 godina

DOMACIM HEJTERIMA:
Zamislite reprezentaciju kao domacu drzavnu firmu koju vodi bivsi konobar i MU stranu multinacionalnu koju vodi BOG OTAC...
Motivacija zaposlenih / igraca je nauka....

MiLaN

pre 6 godina

Vidic je bio deo ekipe koja je primila jedan GOL 2006-te...Sta hocete vise... Pokidao italijane kada su oni bili velesila... Sta hocete vise ... 2 greske za celu karijeru napravio... Sta hocete vise... Koji je igrac u reprezentaciji bio bez greske??? Sta hocete vise...
(sta_hocete_vise, 27. septembar 2017 14:08)

Tacno tako. Jesam Grobar, ali kapa dole za Vidaru. Prica se kako nista nije uradio za reprezentaciju. Pa jel je samo Nemanja Vidic reprezentacija? Glavom isao gde niko nije smeo nogom, sa Suboticem cinio najbolji stoperski tandem mozda u evropi. Jedino mu se nije posrecilo protiv Mesija. Koliko su pojedinci kratkog pamcenja. Strasno ko sve komentarise fudbal.

petar

pre 6 godina

Ti si legend a i veliki covek dve izjave koje najvise govore o tebi - Zvezda je san sve ostalo je profesionalizam , i druga za ove patriote kojima je penal bitniji od srca - a to je kada si fergusonu rekao da ako te pozovu docices da branis svoju zemlju (i ako si bio zvezda , i ako ti to nikad nisi isticao , sam ferguson je to napisao u svojoj knjizi ) , samo je zal sto bar polu sezonu na kraju karijere nisi odigrao za Zvezdu ... L E G E N D A

Martin

pre 6 godina

Što se tiče reprezentacije, lepo je rekao čovek. Nikada nije bilo problema unutar reprezentacije, nego spolja.

Remetilački faktor je po pravilu unutar saveza, a ne unutar tima. Zato ćemo, čak i ako se kvalifikujemo na svetsko prvenstvo, opet isto proći. Zato i Hrvati prolaze tako kako prolaze. Zato što u zemljama poput naših na takva viša mesta u savezima postavljaju marionete i ljude koji ne bi trebalo da imaju posla u fudbalu, odnosno ljude preko kojih se lako ispoljavaju tuđi uticaji.

velibor

pre 6 godina

2009 sam radio sa nekim ugandjanima. Rijec po rijec,ja shvatim da oni nikad nisu culi za Tarzana (koji je, iako iz Afrike,samo literarni lik). Pokusam sa King Kongom, ni za njega nijedan od ugandjana nije cuo,samo me blijedo gledaju.Pokusam onda sa *da li ste culi za Nemandzu (tako oni izgovaraju) Vidica? Naravno kazu,to je kapiten Man Uniteda. Eto,ne znam sto sam vam ovo ispricao,ali ne moze da skodi...

Zarkovacki Grof

pre 6 godina

odlican intervju samo je trebalo malo vise paznje dati igrama u Spartaku iz Moskve i Interu na kraju karijere.Vidic je mnogo iskren covek mnogo voli Zvezdu i voleo bih ga videti na nekoj funkciji u Zvezdi.

Uki

pre 6 godina

Nije trebao u Inter da ide.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 27. septembar 2017 10:36)

4 miliona godišnje, za par utakmica, da li bi ti odbio?

Rasty

pre 6 godina

Bravo Vidaro! Neverovatno sta je napravio u Mancesteru!
Steta sto ne zna da docara a toliko je toga proziveo! Kao da prica o karijeri u FK Vilovo

onako

pre 6 godina

@a to se racuna
Debitovao je 12.10.2002. u Napulju prptiv Italije , stavio je u dzep Inzagija i Del Pjera , da nista vise nije uradio (a jeste) bio bi bog .
Otisli na SP sa jednim primljenim golom , otisli opet za 4 god , malo li je ?

voja p

pre 6 godina

Ovde u Kanadi fudbal nije mnogo popularan sport tj. nije popularan kao hokej recimo, vecinom ljudi koji ovde prate fudbal su poreklom iz Evrope, Juzne Amerike, Afrike itd, malo je ljudi sa kojima moze da se prica o fudbalu u pravom smislu, i tako nedavno ovde na poslu zapocenem razgovor vezan za Crvenu Zvezdu jer me kolega vidio da gledam prenos Lige Evrope, pita ko to igra, ja odgovaram (predpostavljajuci da nepoznaje mnogo fudbal i klubove u Evropi, pored klacicnih velikana popur Reala, Barse i slicnih za koje celi svet zna) da se moj klub konacno plasirao posle dugo vremena u grupnu fazu, pita koji je to klub, ja rekoh Crvena Zvezda (Red Star) a on odgovara sledece: pa to je klub u kojem je igrao Nemanja Vidic, najbolji defanzivac na planeti i kapiten Mancestera, o kako je on igrao, nikada boljeg igraca u odbrani nikada nisam video ni pre ni posle.
Ja ostah zatecen i svatih koliko je ovaj covek cenjen u svetu, ni blizu koliko kod nas.
Meni ostaje secanje na utakmicu protiv Odenzea u Kupu UEFA kad je Nemanja dao gol glavom minut pre kraja za pobedu od 4-3 i cast da sam uzivo imao priliku da gledam Nemanju sa severa Marakane i da prepricavam njegovu smirenost i pribranost u odbrani narednim generacijama.
Veliko hvala i pozdrav.

Baticca

pre 6 godina

Privelegija je bila gledati ga kao kapitena u mancesterovoj fudbalskoj eri. Tadasnji junajted je visestruko kompaktniji tim od danasnjeg sa pregrst igraca iz svoje skole, kasnije legendi kluba. Tesko ce se to ponoviti. I Vida kao vodja tih igraca. Hvala ti

Speedy

pre 6 godina

Vido ti si velicina i gromada u svakom pogledu! Bio si kapiten Gigsu, Skolsu, Ferdinandu, Nevilu, Runiju...Ser Aleks te odabrao! Tako skroman, a takva velicina! Kapa dole majstore!!!

scholes

pre 6 godina

Možda jednog dana postane Zvezdin trener, to bih baš voleo da vidim. Kao i Piksija. Naravno, ne u skorije vreme jer kriminalci drže srpski fudbal ali u nekim srećnijim vremenima.

ivanko

pre 6 godina

Imao sam tu srecu da ga gledam uzivo na na treningu.Takva vizualizacija i moc predvidjanja je bila fascinantna. Pracenje igre sa sjajnom skok igrom su bili njegovi najveci kvaliteti. Hvala ti legendo.

Zigezaga

pre 6 godina

Stoper par exelans! Zvezdin bedem svojevremeno...Manchesterov sraf u strasnom mehanizmu ...Nazalost boli ona njegova izjava do dan danas da ne zeli vise da igra za repku nakon Slovenije, obicnog navijaca i ljubitelja naseg fudbala to boli i ostaje vecno...ali samo on zna zasto je tako reagovao...mozda nam ovaj interviju pomogne da ga razumemo. Hvala Vidaro

Gio

pre 6 godina

Razmislite malo, vi objavite vest koja moze samo da se pogleda kroz video a za to vreme vasa konkurencija objavi clanak sa tekstom iz tog videa. Sta mislite da li vise ima pregleda videa ili procitanog teksta

cvele

pre 6 godina

Mogu za sebe da kazem da sam vrlo aktivno pratio fudbal za vreme Vidicevog komandovanja nasom odbranom i slazem se da nije bio na nivou na svetskim ao bogu provukli u tom mecu) kao ni u ostalim mecevima u JAR-u (cak imam i neku teoriju da su bili primorani da sabituraju sami sebe na SP-u), kao i promasen penal, a u istoj utakmici Jorgacevic primi sa pola terena gol u 45.minutu.
Medjutim, ja odlicno pamtim njegovu mozda cak i prvu utakmicu protiv Italije u gostima (mislim da je bilo 1:1 ili cak 0:0) kada su se Italijanski mediji pitali ko je ovaj decko sto ne mogu da prodju pored njega DelPjero, Toti i ostali... Ili cele kvalifikacije za SP u Nemackoj kada slusajuci prenos svaka lopta protivnika zavrsava svoj put kod Vidica (prodor s leva - cisti Vidic, s desna - Vidic, po sredini - opet Vidic, nabacivanje izbija Vidic... prosto sam imao utisak da samo on igra u odbrani iako su sa njim bili tu jos i Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic, a Jevrica proglasili za najboljeg golmana u kvalifikacijama, jer je primio samo jedan gol, a svi smo znali da nije bilo do njega, jer su svi protivnici jedva dolazili do sansi).
Mozda je kasnije i bio losiji, ali daleko od toga da nam nije mnogo pruzio u reprezentaciji - ja bih cak rekao da nam je pruzio i mnogo, ali je kraj bio krajnje neslavan (kao u nekom lose reziranom filmu mi mu pamtimo dva penala: jedan promasen i jedan kao da je namerno napravljen.)

nista o nicemu

pre 6 godina

1:1, a Savicevic nmnazad stavio Vidica. Od prvog minuta pokazao zasto ce biti jedan od najboljih na terenu. Mnogi su pokusali da zakljucaju Del Pjera i Inzagija, a malo njih je uspelo. Nemanja Vidic je uspeo, te 2002. godine. Poslednji Fergijev kapiten, zao mi je sto nije zavrsio karijeru u Zvezdi, ali verovatno nije hteo da dozivi sudbinu Lukovica u smislu da je nespreman fizicki da odgovori.

bocko

pre 6 godina

Biti kapiten jednog od najvecih klubova na svetu je vrhunski domet i ozbiljan pokazatelj ne samo igrackih vec i ljudskih kvaliteta.Vidic je izvukao maksimum iz sebe.I u reprezentaciji je imao mnogo vise dobrih nego losih utakmica.Nema velikog igraca koji nikada nije promasio penal.Osim Prosineckog.Shodno Vidicevom kvalitetu mene vise cude reakcije kod oba gola Australije 2010.Neki porede Vasovica i Vidica.Obojica imaju mesta u idealnih 11 Srbije svih vremena.Vaske je bio kapiten godinama najjace ekipe sveta.Taj Ajaks je ,sto bi neki rekli ,bio avangarda u svetu fudbala.Ali i Vasovic je imao svog Toresa koji se zvao-Sekularac,koji ga je tehnicki nadigravao i verbalno provocirao.Dok je nervozni Vaske jurio Sekija po terenu da poravnaju racune otvarale bi se rupe u Partizanovoj odbrani i to bi koristili Kostic,Melic i Prljincevic i davali golove.Partizanove bebe su bile jace od tadasnje Zvezde,ali su imale negativan skor bas zbog toga.Osim kada su nas jednom odvalili sa petardom.

Rajko

pre 6 godina

Korektan intervju sa istinskom legendom srpskog fudbala, samo moglo je tu da se ubaci jos par detalja iz njegove karijere. Recimo rivalsto sa Toresom i Liverpulom, provokacije Tima Kejhila na SP 2010. i kasnije dok je igrao protiv Evertona, odnos sa Kezmanom i sta je prava istina oko celog sukoba, odnos sa Riom F. od onog cuvenog intervjua za srpske novine pa kasnija nadogradnja u odnosu najveceg odbrambenog tandema. Steta sto nesto i od toga nismo culi.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Od kada je poceo da igra u Zvezdi, videlo se da ce biti pobednik. Pre svega veliki covek. Ovaj interviju to i pokazuje. Rad, disciplina, postovanje, treninzi i konstantno usavrsavanje. Ovaj momak je pravi primer za sve ljude kako bi trebalo da se usavrsavaju na bilo kom polju. Neko je ovde u komentarima napisao "sve suprotno od prosecnog Srbina". I meni se tako cini, ali nije samo od prosecnog Srbina, nego se jednostavno izdize iznad prosecnih ljudi. Njegov stav je jako dobar i mnogo mi je drago sto je izrastao u coveka sa ovakvim-pravim vrednostima. Svaka cast Nemanja i pozeleo bih da jednog lepog dana postanes trener Zvezde u kojoj postoji sistem, mada je to samo san verovatno. Svaka cast za ovog momka! Brilijantna karijera

Vladimir

pre 6 godina

Zvaničan podatak je da u istoriji Manchester Junajteda najmanje golova prosječno su primali kad je u igri bio Nemanja.Kapiten...Moj najomiljeniji fudbaler ikada iz istog razloga sto su ga obožavali navijači Junajteda.Krv i znoj na teren.Ostaje žal samo zbog oproštajne utakmice...

mrmlj

pre 6 godina

@(samo istina, 27. septembar 2017 15:41)
niko ne spori da je i vidic pravio greske igrajuci za reprezentaciju, ali pravio ih je i u dresu junajteda. samo, tamo je imao ferdinanda i evru sa kojima se znao u dusu da ga "pokriju" a u reprezentaciji je imao igrace koji su, uz svo duzno postovanje, bili i manje kvalitetni od pomenute dvojice, a i sa kojima je bio znacajno manje uigran, sto je jos i vaznije.

na kraju krajeva, ne treba zanemariti ni to sto smo mi svi vrlo osetljivi na greske u dresu reprezentacije u bilo kom sportu dok vecinu nas bas briga da li ce junajted primiti gol zbog njegove greske ili ne pa nam greske koje je pravio u reprezentaciji duze ostaju urezane u pamcenje.

Pivke

pre 6 godina

Uki nebi odbio al te iste pare bi dobio u bilo kom dr klubu.Inter je poznat po tome da je unistio mnoge karijere dobrim fudbalerima..

LondonCalling

pre 6 godina

Ovde u Engleskoj gotovo svi smatraju da je Nemanja jedan od najboljih odbrambenih igraca koji je ikada igrao na ostrvu. A mnogi (medju njima i ja) smatraju da je on jedan od najboljih odbrambenih igraca NA SVETU ikada.
Bez obzira za koji tim navijaju, ljudi su ga ovde maksimalno respektovali. Englezi postuju igrace kao sto je bio Vidic - neustrasiv, borben a ipak fer igrac.
Obozavao sam da ga gledam. Navijac sam Partizana ali nikada nisam gledao Nemanju kao bivseg igraca Zvezde, nije mi to uopste bitno. Za mene je samo bio Srbin i bio sam ponosan na njega.

nikol dž. femija

pre 6 godina

SVAKAKO JEDAN OD NAJBOLJIH SRPSKIH FUDBALERA u istoriji fudbalske igre na svetskom nivou, a jos na tlu najmocnije anglosaksonske zemlje u kojoj je fudbal i poceo, kao i Djokovic, u tenisu koji je poceo u istoj Engelskoj.

BRAVO.