1. Ja sam izneverovao :O
    (Koji Zoran?, 27. septembar 2017 21:41)

    # Link komentara

  2. Inace slazem se da je pre svega Covic odgovoran za svu zlu krv, jer i kada Duleta vec dugo nema na nasim terenima Covic nastavlja da je seje i prosipa. Tako da je tu kraj svake price o tome. Uzivajte u svojim uspesima dok jos mozete, a necete jos dugo. Svaki vestacki projekat pukne pre ili kasnije.
    (realista, 27. septembar 2017 14:51) # Link komentara

    Надреалиста, прво је Дуло бљувао ватру по Звезди, па је Човић дошао у Звезду, тако да ти не вреди да се слажеш, само да се лажеш. А ово друго што си написао је ваше лоше искуство. Ви сте, као вештачки пројекат, са упорштем у политици, не у народу, пукли. Звезда ће увек бити најпопуларнији српски клуб, и у срећним периодима и у периодима суше. Тако да, ми ћемо и кад дође време Радничког, ФМПа, Војводине (а даће Бог, доћиће), бити уз Звезду и нећемо кмечати као ви сад. Једно је сигурно, оно што је било неће се вратити никад више.
    (KliftonToni, 27. septembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  3. "Crvena zvezda nije ta koja je pravila negativan ambijent i širila mržnju"

    Ne, to su verovatno navijači Partizana drmali koševe i pljuvali Vladu Jovanovića, koji je širio mržnju i bio kriv za sve. :D
    (LOL, 25. septembar 2017 17:06)

    Cekaj. Zar nismo FMP? Zar Zvezda ne postoji? Aj dogovorite se samo jednom
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 25. septembar 2017 18:11)

    Nema tu sta da se pametuje. Vi ste FMP koji je promenio ime u CZV i potpuno je nebitno kako vas ko zove, jer je to isto.

    Inace slazem se da je pre svega Covic odgovoran za svu zlu krv, jer i kada Duleta vec dugo nema na nasim terenima Covic nastavlja da je seje i prosipa. Tako da je tu kraj svake price o tome. Uzivajte u svojim uspesima dok jos mozete, a necete jos dugo. Svaki vestacki projekat pukne pre ili kasnije.
    (realista, 27. septembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  4. @vi ne možete ništa da postignete ako ne urušavate partizan ali ništa. zbog ovoga ćete uvek biti mali klub koji malo zasija kao politički projekat i ništa više. posle ovog se vraćate u mrak gde i pripadata ali nažalost, to kažem kao grobar i kao građanin srbije koji voli srpsku košarku koju ste sa ovim likom sahranili.
    (xhamster, 25. septembar 2017 12:54) # Link komentara

    Vi ste dugo sijali kao politički projekat, sa 11 sponzora šampiona, predsednikom na tribinama, timom koji u koji je svake godine bio pojačan za jednog Zvezdinog igrača, obično najboljeg. O reprezanticiji u periodu od 2003.do 2009. je već dosta toga rečeno.
    Pozdrav i pregledaj pažljivo sajt čiji si naziv iskoristio za nick, samo nemoj neke izopačenosti da gledaš...:)
    (pedja_71, 27. septembar 2017 10:16)

    # Link komentara

  5. Ove tupave , neduhovite prozivke ( FMP ili NDH) su jad i beda koje su funkcioneri oba kluba podsticali na svoju sramotu. Nema nevinih ali mislim da je Covic prednjacio.
    (Pizon, 26. septembar 2017 00:07)

    E moj lažni zvezdašu,
    te priče mogu da prođu samo kod mlađih od 50 godina.

    Mi, stariji, znamo kako je nastalo "Cigani, Cigani,..."

    Počeli ostrašćeni Hrvati Srbe tako da nazivaju ,
    masovno nastavili ostali Hrvati za vreme mas-poka,

    partizanovci prihvatili oberučke i nastavili tradiciju mas-poka.
    (Ima li jasnijeg dokaza?, 27. septembar 2017 05:52)

    # Link komentara

  6. "... Pa nije sve pocelo Moj sine od Dula i 2005.Cak i taj FMP,osvajao je Jadranske lige pre Vas dva puta..."
    (SineSine)
    Budimo precizni,Par nije ni igrao Jadransku ligu kad je FMP osvajao(a koliko se secam,CZ je rado usla u istu,ali je nije osvojila do pre tri godine).U ligu je MORAO da udje,jer je bio ucenjen,i kada je usao,osvajao je vise puta.Pade mi na um da je nedavno klub takodje bio ucenjen,od strane Kosarkaskog saveza,da se odrekne takmicenja ULEB-a i da udje u FIBA takmicenje,jer ce inace srpska kosarka biti kaznjena.
    (analiza, 26. septembar 2017 11:17)

    # Link komentara

  7. "За сениорску репрезентацију Југославије је дебитовао 9. маја 1946. у пријатељској утакмици против Чехословачке у Прагу, а први гол је постигао већ у реваншу 29. септембра исте године, када је Југославија победила Чехословачку са 4:2. За репрезентацију Југославије играо је 63 утакмице и постигао 38 голова.[3] Од дреса са државним грбом опростио се 16. септембра 1956. у мечу Купа др. Гереа против Мађарске (1:3) у Београду."
    Ovaj tekst se odnosi na Stjepana Bobeka.Informacije koje je komentator "Nosi fenjer..."namerno zaboravio da pomene-a nabrajao je,kao,cinjenice.A i drugi ozloglaseni Hrvati ,koji su igrali za Par,takodje su igrali i za reprezentaciju Jug.
    (analiza, 26. septembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  8. STOJAKOVIC,je zvezdin ,koliko je BODIROGA Partizanov.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kastro@, 25. septembar 2017 20:39)
    Vidis Stojakovic je igrao za Zvezdu,mozes i proveriti zvanicno,plus sto je pre toga trenirao dve godine pre igranja. A Bodiroga nije nikad ni trenirao,a kamoli igrao u Partizanu. A da i Tomasevic,Vujanic,Silobad,Bogdanovic igrali su samo za Partizan. I Sale Djordjevic je poceo u Zvezdi.otac Bata mu je Zvezdas i trener Zvezde bio jos pre 45 godina Moki,Duciju,Kaponji.
    (IstorijaPogrobarima, 26. septembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  9. @ Uros Djurdjevic Prejaki #32
    Prosto mi je milo da me neko poput tebe nazove botom a da nema ni pojma šta ta reč znači. Ti koji se potpisuješ kao xxx, Patrick, Super Heroj itd. E, živote!?
    Što bi rekao naš narod: bez glave nevalja ni ekser a kamoli čovek!!!
     (Savatiye, 26. septembar 2017 10:25)

    # Link komentara

  10. Gospodine Čoviću čestitan za sve što radite za našu košarku i našu Crvenu Zvezdu. Nastavite i ne obazirite se na ove zlobne komentare zlobnih.
     (miško, 26. septembar 2017 10:11)

    # Link komentara

  11. Kmeče dukljani.
    (Ćiril Stipsa, 25. septembar 2017 17:37)

    Kakvo poimanje stvari:
    Kad je Vujosevic, onda je Dukljanin - ako je Radonjic, onda nije!?
    Kad je Bobek, onda je Zagreb - ako je Prosinecki, to je Cacak!?

    Pa Vama ni roditelji ne veruju, kad im se javite da ste stigli kuci...
    (Kako drugacije, 26. septembar 2017 10:11)

    # Link komentara

  12. Čović je nešto najbolje što naša košarka ima. FMP je fabrika košarkaša. Da nije Zvezde a naročito Partizana, FMP bi dominirao. U ovom klubu su stasali sve što naša košarka ima danas i u skorijoj prošlosti. Samo zaludjeni i zaslepljeni to ne vide.
     (miško, 26. septembar 2017 10:05)

    # Link komentara

  13. Da si malo pismeniji i da si sa razumevanjem procitao moj komentar, shvatio bi da je poenta da ih je "Drug Stari" sa svojim "adjutantom Tudjmanom" i zastitio od Blajburga, te upregao u svoja kola. A kad se vec pozivas na nekakvo navijanje, koje ja na severu u zivotu nisam cuo, seti se samo pesama " Na zastavi na nasem grbu sest buktinja plamti", pa "Tito partija, crno bela armija" i sve ostale u duhu izgradnje socijalisticke samoupravne zajednice svih naroda i narodnosti.
    (Proto Ganci, 26. septembar 2017 00:20)

    Koliko licemerja ovde! Pa da nije bilo tih naroda i narodnosti, ti bi danas navijao za klub iz svog grada, jer ne bi imao onaj cuveni motiv: "sampioni Evrope" i nijedan drugi razlog, da navijas za Zvezdu...
    (Kako drugacije, 26. septembar 2017 10:01)

    # Link komentara

  14. @ miles davis...tri godine i to je to. Posto ste vec u velikim dugovima, Covic pravi sebi alibi za neminovno. Prvo ce vas odeljati Cedevita ove sezone, a posle opet nastupa doba Partizana. Pratili ste malo kosarku, dosta vam je.
     (kondor, 26. septembar 2017 09:54)

    # Link komentara

  15. Istorijska je cinjenica da su vam partizani po slovenackim sumama ganjali idole na koje se danas pozivate.
    (Grobx, 26. septembar 2017 00:03)

    Ganjali su oni po Beogradu i Srbiji one koji su imali imovinu i otimali.
    (istini za volju, 26. septembar 2017 09:26)

    # Link komentara

  16. Partizan gusio ostale?Sine kada je Partizan bio jak,Zvezda,Hemofarm i stari FMP igrali polufinala Evrokupa,bio jak Radnicki,solidna Vosa,domaca liga imala smisla.Danas Zvezda jaka,domaca liga ne postoji,novi FMP koji ne sluzi nicem(za 5 godina izbacio jednog igraca koji nas je sahranio u finalu Evropskog),Mega klub bez ambicija,igracka gazda Miska,o Dinamiku instant klubu koji igra u skolskoj sali da ne govorim a sam Partizan obezglavljen i stvoren po meri Zvezde,dovoljno solidan da ne propadne totalno institucija derbija a dovoljno slab da nikako ne ugrozi drzavnu mezimicu.
    (bg leprikoni, 25. septembar 2017 18:40)

    Sta naprica Ti, kad je jugoslovenska kosarka pocinjala osvajati zlata samo igraci Zvezde i Zadra bili u njoj. Pa nije sve pocelo Moj sine od Dula i 2005.Cak i taj FMP,osvajao je Jadranske lige pre Vas dva puta. A kad Vam Covic od 2000-2010 dao deset igraca pocev od Rasica, Vese Petrovica,Vranjesa,Raduljice itd bio vam je mio i drag. A kojoj ligi pricas,pa Italijanska liga je do pre 10 godina bila pa i pre deset najbolja u evropi,a sad tavori. Hrvatska je spala na Cedevitu. Da su pojedinacne lige bivsih drzava sve bi bilo ucmalo,kao kuglanje ili prvenstvo u badmingtonu. Uostalom da nije Aba lige ne bi pre 3 godine igrali i zvezda i partizan u njoj. Smanji kompleks i ne zivite vise od polufinala slucajnog pre 8 godina. Gubili ste svako utakmicu godinama u Evroligi u gostima sa 30 razlika. Pa Zvezda ima bolji skor od Vas i statisticki u Evroligi.
    (SineSine, 26. septembar 2017 09:14)

    # Link komentara

  17. Istorijska je cinjenica da su vam partizani po slovenackim sumama ganjali idole na koje se danas pozivate.
    (Grobx, 26. septembar 2017 00:03)

    Istorijska je činjenica da su Partizani, došavši iz sume, između ostalih, ganjali sasvim pristojan svet po Beogradu i Srbiji, zbog različitih političkih pogleda na svet.

    To što je bilo po slovenačkim šumama, nije bežalo iz Srbije, već iz NDH,
    a znamo ko su bili reprezentativci te države u fudbalu.
    (čuj njega, naši idoli, ..., a vaše legende se spasavale prebegom u partizane, 26. septembar 2017 08:10)

    # Link komentara

  18. Slobinator kese sa urinom nisu bacane kad je bio jovanovic vec neko drugi trener partizana kad je vlada bio trener bilo je pljuvanje i drmanje koseva... O tucama da ne pricamo za vreme utakmica e da i na kraju ok je da vojvodina napusti kup utakmicu, a nije ok da partizan napusti kosarkasku utakmicu...??? U svakom slucaju postoji pravilo od 15minuta kosarkasi su se vratili posle 10 tako da ne razumem u cemu je problem
     (muamua, 26. septembar 2017 08:03)

    # Link komentara

  19. Sve će to idilično i lepo trajati dok jednog dana ne stigne plava koverta...po šablonu Đurića, Kokeza, Vazura....
    (čovek, 26. septembar 2017 07:34)

    # Link komentara

  20. I cz i prtzn: privatizovati ili gasiti. I iz pocetka . Kao cuka , bezanija, cedevita u hrv. I slicno. Drzava i politika moraju napolje. Nije sport u srb samo ova dva kluba / a nazalost trenutno jeste/ siroti smo ali mozemo sve iz pocetka.
    (Zorre, 26. septembar 2017 06:38)

    # Link komentara

  21. (Savatiye, 25. septembar 2017 23:19)

    Nisi morao tim esejskim replikama dodatno da dokazujes koliki si bot, zna se to odavno.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 26. septembar 2017 02:34)

    # Link komentara

  22. Sada, kada je u KK Partizan došao SNS-ov čovek, Čović menja ploču. Strašno. Politika je upropastila sport. To je, mislim, odavno slučaj, ali, kako vreme prolazi, postaje sve očiglednije.
    (Marko, 26. septembar 2017 02:05)

    # Link komentara

  23. @nista o nicemu pa FMP se sada zove Crvena Zvezda a adresa je u Zelezniku.Ako ti nije jasno pogledaj gde je igrano finale.
    (Sale, 26. septembar 2017 00:38)

    # Link komentara

  24. Da su igrali za NDH odavno bi opipali Blajburg ili bi u blazem slucaju zavrsili kotrljajuci kamenje kod vaseg Bugarcica.
    (tito partija zvezdina armija, 25. septembar 2017 23:54)
    Da si malo pismeniji i da si sa razumevanjem procitao moj komentar, shvatio bi da je poenta da ih je "Drug Stari" sa svojim "adjutantom Tudjmanom" i zastitio od Blajburga, te upregao u svoja kola. A kad se vec pozivas na nekakvo navijanje, koje ja na severu u zivotu nisam cuo, seti se samo pesama " Na zastavi na nasem grbu sest buktinja plamti", pa "Tito partija, crno bela armija" i sve ostale u duhu izgradnje socijalisticke samoupravne zajednice svih naroda i narodnosti.
    (Proto Ganci, 26. septembar 2017 00:20)

    # Link komentara

  25. navijam za Zvezdu od kad znam za sebe, a to je dosta dugo. Sramno je pominjati Bobeka u bilo kom losem kontekstu. To dosta govori o stanju u nasim navijackim grupama. jasno je da je Zvezda u fudbalu mnog znacajniji klub, kao i Partizan u basketu. Odlicno je da ih polako stizemo, ali vise bih voleo da je to bez Covica. Ove tupave , neduhovite prozivke ( FMP ili NDH) su jad i beda koje su funkcioneri oba kluba podsticali na svoju sramotu. Nema nevinih ali mislim da je Covic prednjacio.
    (Pizon, 26. septembar 2017 00:07)

    # Link komentara

  26. Istorijska je cinjenica da su vam partizani po slovenackim sumama ganjali idole na koje se danas pozivate.
    (Grobx, 26. septembar 2017 00:03)

    # Link komentara

  27. @proto ganci Da su igrali za NDH odavno bi opipali Blajburg ili bi u blazem slucaju zavrsili kotrljajuci kamenje kod vaseg Bugarcica.
    (tito partija zvezdina armija, 25. septembar 2017 23:54)

    # Link komentara

  28. @ Zvezda dno i sramota Srbije
    Hvala druže tebi na lepim rečima. Salama je izvrsna, sendvič takođe. Sok vanredno dobar.
    Ali reci nam zašto ti onda pišeš ovde nebuloze ako nisi Vučelin ili Vujoševićev bot!?
    Ako nemaš neki interes onda te zaista žalim, jer pisati ono što ti pišeš je uvreda za zdrav razum.
    Uživaj! Ali u buduće mene zaobiđi, nema potrebe da se baviš mojim likom i delom a ni onime što pišem.
    Sa likovima koji su samo funkcionalno pismeni nemam nameru više da polemišem!!!
     (Savatiye, 25. septembar 2017 23:19)

    # Link komentara

  29. jeli ili nije istina da su se neki ljudi namlatili para dok su boravili na kosovu i nikom nista nikog ne prozivam nema imena nema funkcija
     (abv, 25. septembar 2017 21:53)

    # Link komentara

  30. @santa justa

    Eh, ode ti relativno daleko (vreme pre Čovića). Ako ćemo da gledamo i taj period, ne treba zaboraviti kese sa mokraćom, Avodžobi show, izmišljanje priča o gepekovanju, itd... Kako god okreneš, zaglibili ste u blatu. Sreća pa Partizan ne predstavlja pretnju trenutno, inače bi Čović poludeo (i sad redovno daje saopštenja protiv Partizana, iako ga ovi kuliraju). Mora se konstantno dizati tenzija, tako Čović funkcioniše, njegov način rada.
     (LOL, 25. septembar 2017 21:50)

    # Link komentara

  31. Sve što je rekao je tačno. Potpisujem.
    (Mirko, 25. septembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  32. sta su bili :šabanhadjovic,sulejman halilovic,miralem zjajo ,vahidin musemic,sead sušic,zlatko krmpotic ,repcic itd itd
     (abv, 25. septembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  33. a TKO su po tebi Glazer, Matekalo i Brozović, ustaše, ubice, koljači? Igrali za NDH? Glazer je pet godina pre rata živeo u Beogradu i bio golman BSK-a. To što je neko igrao za NDH fudbal, da li je to zločin i da li bi preživeo da je odbio? Zajebi to što ti meni pišeš TKO, ja nisam TKO, a ti si nitko(v). Sad neće da mi ovo objave, ali možete da vređate mrtvog Bobeka, da je radio kao policajac u Endehaziji. More marš! Šta se vas tiče da li je neki Hrvat igrao u Partizanu, a da je slučajno imao babu iz Čačka sve bi bilo u redu.
    (Jugosloven i Srbin, koji žali tužnu sudbinu vas šovista, 25. septembar 2017 19:18)
    Daidza mnogo si prolupao. Prvo niko ne prebacuje sto su hrvati igrali u (svom) Partizanu, nego sto su igrali u reprezentaciji drzave koja je sistematski ubijala sve sto je srpsko. Oni su igrajuci za tu reprezentaciju direktno promovisali tu nakaradnu drzavu. Posle rata su jednu Zanku Stokic u Beogradu razapinjali zato sto je za vreme rata glumila u radio dramama i kojekakvim radio emisijama. Po celoj Srbiji su streljali i ubijali ljude koji su samo ziveli i radili svoj posao, a ovi koji su direktno podrzavali NDH su ostavljeni da isto to rade za novu komunisticku, jednako zlocinacku, vlast. A drugo, Prosineckom nije baba iz Cacka, nego majka. Trece, nisam sovinista uvek sam vise cenio Dinamo nego vas drzavni projekat nove kom. Jugoslavije.
    (Proto Ganci, 25. septembar 2017 21:35)

    # Link komentara

  34. STOJAKOVIC,je zvezdin ,koliko je BODIROGA Partizanov.
     (Kastro@, 25. septembar 2017 20:39)

    # Link komentara

  35. Istorijska je činjenica je da su domobrani prešli u partizane posle kapitulacije Italije u septembru 1943.

    To se desilo posle nekoliko proglasa Vrhovnog štaba NOVJ (Narodno-oslobodilačke voijske Jugoslavije), u kojima je onima koji prebegnu ponuđena opšta amnestija za izdaju Jugoslavije i saradnju sa okupatorima.

    Istorijska je činjenica da je 32. zagorska nastala u decembru 1943. na planini Kalnik u hrvatskom Zagorju.


    Zaključke izvedite sami.

    Nikada niko nije rekao za Stjepana Bobeka da je igrao za NDH,
    ali je tačno da su Čajkovski, Glaser i Brozović igrali za NDH,
    a posle rata za Partizan.

    U oba slučaja nema dileme, činjenice su neumoljive.
    (kakav progon, pa nismo mi vas nazvali Ciganima, nego Hrvati i vi, nas, 25. septembar 2017 14:05)

    Samo da dodam Matekala pomenutoj trojci. Jos da nema fotografija reprezentacije NDH, pa gde bi im kraj bio..
    (Toto-ko-tunjo-i-zagrebacka-amnezija, 25. septembar 2017 18:40) A svima je zajednička baba iz Čačka...
    (xxx, 25. septembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  36. @e to je prava stagod...

    Разумео бих ја да не разумеш, па промашиш тему, али да намерно испадаш ..... да би истакао како је Гуровић играо за партизан??? Па на тај начин би могао да кажеш и да је Дивац највише утакмица ван НБА у том периоду одиграо за Црвену Звезду, зар не? Поента коју намерно машиш, из чисте љубоморе што се остварила прогноза вашег љубавног гуруа за паре, је да репрезентацију не чине играчи Партизана, без обзира на пропаганду коју упорно ширите. Чине је најбољи српски играчи, који су играли за разне клубове од којих неки никад нису играли ни за Звезду ни за ЈСД КК Догорела Свећа. И ја ћу увек навијати за њих, а ти ћеш увек бројати ко није ваш ако је лоше одиграо, ко јесте ваш и како су га ови што нису ваши спречили да игра, али и како да ове што нису баш ваши да присвојите ако су добри...
    (Aleksa, 25. septembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  37. 2002 
    Кари- Звезда 
    Радмановић, Стојаковић, Гуровић, Ракочевић и Јарић Црвена Звезда 
    Дејан Бодирога Задар/Панатанаикос 
    Веселин Петровић ФМП/Партизан/ФМП 
    Дејан Милојевић, Чабаркапа - Будућност (Смиљанић, мада је то нефер према Влади) 
    Дробњак, Дивац, Партизан (и да вам урачунам Котуровића као 100% вашег,
    (Aleksa, 25. septembar 2017 15:51)
    Kari igrao za partizan 4 godine. Stojakovic odigrao 0 utakmica za prvi tim Zvezde. Jaric ni jednu. Radmanovic tada mahac peskirom. Vesa Miloje Vujanic drobnjak divac kotur sve grobari. Dokle vise sa tim lazima.
     (Pudlica Coki, 25. septembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  38. Ако коза лаже Бобек ваљда нема разлога, зар не? А и да лаже, размисли ТКО су били Матекало, Брозовић и Глазер...југославија је умрла, остало је још пар трулих отпадака...
    (Aleksa, 25. septembar 2017 18:17)

    Jugoslaviju su napravili 1918. srpski nacionalisti uz pomoć velikih sila, jer je jugoslovenstvo zasnovano na mržnji prema austrougarskoj okupaciji slovenskih naroda. Bobek nikada nije igrao za NDH, ne znam zašto nije ali nema ga ni na jednoj slici, niti Hrvati kažu danas da je Bobek bio njihov, on jeste izjavio da je bio regrutovan u domobrane, u Karlovcu, kao pozadina, i da ga je to spaslo rata, a TKO su po tebi Glazer, Matekalo i Brozović, ustaše, ubice, koljači? Igrali za NDH? Glazer je pet godina pre rata živeo u Beogradu i bio golman BSK-a. To što je neko igrao za NDH fudbal, da li je to zločin i da li bi preživeo da je odbio? Zajebi to što ti meni pišeš TKO, ja nisam TKO, a ti si nitko(v). Sad neće da mi ovo objave, ali možete da vređate mrtvog Bobeka, da je radio kao policajac u Endehaziji. More marš! Šta se vas tiče da li je neki Hrvat igrao u Partizanu, a da je slučajno imao babu iz Čačka sve bi bilo u redu.
    (Jugosloven i Srbin, koji žali tužnu sudbinu vas šovista, 25. septembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  39. Samo se branio kada su njihovi navijaci pljuvali po treneru KKP, branio se kada su drmali koseve.
    Branio se kada su navijaci FMP gadjali bakljama igrace KKP. Branio se kada su krali pehar, nesto najjadnije i najprostackije vidjeno na ovim prostorima.
    Ovo je kao kada Hrvati kazu mi smo se branili od Srba Olujom.

    Nece biti dovoljno ni 50 godina. Prostacki mentalitet navijaca FMP se nece iskoreniti nikad.
     (12, 25. septembar 2017 19:15)

    # Link komentara

  40. @Savatiye
    Botino, idi gledaj u salamu iz sendvica
    (zvezda dno i sramota Srbije, 25. septembar 2017 19:13)

    # Link komentara

  41. Stavicu tacku na crno beli svet-Nebojsa Covic.
    @Ratne sekire malo sutra

    Pa stavio je tacku 2011 na c zvezdu.
    Secas se panteru?
     (Sah mat, 25. septembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  42. Kako se lako zaboravilo na pljuvanje igraca i trenera, drmanje koseva, kesa sa urinom, PP aparat, kradju pehara, 5:3...
    (Hank Moody, 25. septembar 2017 13:48)
    ništa se ne zaboravlja,ali radi istine treba reći da titulu 2014 niste zaslužili jer ste pribegavali starim I oprobanim vujoševićevim metodama bežanijom sa terena I izazivanjem tuča kao što ste radili I protiv hemofarma 2007 I 2010.godie.čim ste napustili teren trebalo je da izgubite sa 20:0 I da se šampionom proglasi zvezda.A one kese ste takođe zaslužili doduše ne vlada jovanović već vaš guru od 600 hiljada
    (slobinator, 25. septembar 2017 18:48)

    # Link komentara

  43. Ovaj lik kada nema s kim svađa se sa samim sobom. Sad počeo u kontra pravcu! 
    U uređenim državama ljudi sa ovakvim dosijeima bili bi odavno u zatvoru ali u Vučićevoj Srbiji oni su legende stubova SrBstva!
    (PsychoTheRapist, 25. septembar 2017 17:27)

    "Hvala premijeru/preCedniku "..jel tako zagorac ?!
     (Batko, 25. septembar 2017 18:48)

    # Link komentara

  44. @ Igrate se jer ste deca
    Lepo ti je momak napisao, Stjepan Bobek je igrao za NDH i bio je cuvar u kaznenoj ustanovi.
    U Partizan je presao po direktivi ali vise zbog zelje da pomogne rodjenom bratu, koji je bio ustasa i koji je bio zarobljen. Naravno da su mu brata pustili kuci. Jos je izjavio da je oduvek navijao za Dinamo, cak i dok je igrao za Partizan.

    P.S.

    Zaista mi nije jasno zasto osporavate cinjenicu da su za Partizan na pocetku igrali NDH reprezentativci, koji su iskoristili ponudjenu priliku da izbave sebe ili svoje rodjake iz zatvora i sacuvaju im zivote!!!
     (Savatiye, 25. septembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  45. krenuo je progon jugoslovenskog sportskog društva da su Partizan osnovali domobrani u zagrebu,...

    ... Bobek je imao dvadeset jednu godinu kad je došao u Partizan, nikada nije igrao za NDH,...

    ...niste dorasli i veze nemate s istinom.

    (Jogosloven i Srbin, iz partizanske familije, 25. septembar 2017 13:23)



    Istorijska je činjenica je da su domobrani prešli u partizane posle kapitulacije Italije u septembru 1943.

    To se desilo posle nekoliko proglasa Vrhovnog štaba NOVJ (Narodno-oslobodilačke voijske Jugoslavije), u kojima je onima koji prebegnu ponuđena opšta amnestija za izdaju Jugoslavije i saradnju sa okupatorima.

    Istorijska je činjenica da je 32. zagorska nastala u decembru 1943. na planini Kalnik u hrvatskom Zagorju.


    Zaključke izvedite sami.

    Nikada niko nije rekao za Stjepana Bobeka da je igrao za NDH,
    ali je tačno da su Čajkovski, Glaser i Brozović igrali za NDH,
    a posle rata za Partizan.

    U oba slučaja nema dileme, činjenice su neumoljive.
    (kakav progon, pa nismo mi vas nazvali Ciganima, nego Hrvati i vi, nas, 25. septembar 2017 14:05)

    Samo da dodam Matekala pomenutoj trojci. Jos da nema fotografija reprezentacije NDH, pa gde bi im kraj bio..
    (Toto-ko-tunjo-i-zagrebacka-amnezija, 25. septembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  46. @Aleksa
    Partizan gusio ostale?Sine kada je Partizan bio jak,Zvezda,Hemofarm i stari FMP igrali polufinala Evrokupa,bio jak Radnicki,solidna Vosa,domaca liga imala smisla.Danas Zvezda jaka,domaca liga ne postoji,novi FMP koji ne sluzi nicem(za 5 godina izbacio jednog igraca koji nas je sahranio u finalu Evropskog),Mega klub bez ambicija,igracka gazda Miska,o Dinamiku instant klubu koji igra u skolskoj sali da ne govorim a sam Partizan obezglavljen i stvoren po meri Zvezde,dovoljno solidan da ne propadne totalno institucija derbija a dovoljno slab da nikako ne ugrozi drzavnu mezimicu.
    (bg leprikoni, 25. septembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  47. @Aleksa Kako racunas Vujanica Zvezda I Partizan a Gurovica ne Partizan.Gurovic je odigrao vise utakmica za Partizan nego Jaric i Stojakovic za Zvezdu.Isti slucaj je I sa Dejanom Koturovicem.Vise utakmica ima u Partizan nego Jaric I Stojakovic u Zvezdi. I to duplo vise.Kakva ti je to racunica?Gurovic je kasnije igrao za oba kluba.
    (e to je prava istina, 25. septembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  48. Bobek nikada nije igrao za NDH, nikada nije bio policajac, kad je formirana NDH imao je 17-18 godina, a ko vam je rekao da toliko lažete i to sa pozicije šovinizma? Jugoslovenstvo je staro dva veka, ako nisi znao.
    (Igrate se jer ste deca, 25. septembar 2017 17:01)

    Decko da se ne lazemo ...
    "Za reprezentaciju NDH nastupao je osam puta i postigao deset pogodaka."
    [link]-

    Sto se tice Jugoslovenstva i Hrvata najlepse su ga opisali Vojvoda Misic i Jovan ducic, Misic posle sastanka u Splitu u onom pismu Kralju o ujedinjenju sa njima i pravljenju zajednicke drzave a Ducic u svojim knjigama, pogotovo u onoj Odgovori ...
    (Slobodan, 25. septembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  49. @"ljubav" iz 600000 razloga
    Kosarka nikad jaca?Domaca liga ne postoji,unisteni su svi klubovi da bi vi imali rostere prepune reprezentativaca i skupih stranaca,ekspresno vracali dug i jos drzali filijalu koja nicem ne sluzi.A reprezentacija je tu gde jeste zahvaljujuci jednom coveku,najvecoj legendi srpskog sporta koji je pretrpeo pred proteklu Olimpijadu uvrede kakve pas maslom ne bi mogao pojesti,secate li se miniranja reprezentacije i stvaranja atmosfere linca jer Sale nije poveo Bobisku,a sto se Duleta tice,on je sve ovo vreme i odrzavao srpsku kosarku neverovatnim uspesima u EL,istu onu koja je pocela propadati sa ulaskom oba vasa kluba u Jugoslovensku ligu(nikad Jugoslavija bese),zbog kojih smo i izgubili bazu,odrzavamo se zahvaljujuci pojedincima,mladje kategorije jedini uspeh ostvaren u godistu 99 zahvaljujuci 2-3 supertalenta inace su nam sve losiji klinci.U ovolikom izvrtanju cinjenica me podsecate na hrvate kada za Jasenovac krive cetnike i partizane
    (nik cava, 25. septembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  50. thilmo i batko...dvojica petnaestogodišnjaka, sa osmehom od uva do uva kada se dotični pojavi sa saopštenjem...
    on je njihovo božanstvo :-)
     (MarcoPolo, 25. septembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  51. @jugoslaven

    U reprezentaciju NDH je bio pozivan i Stjepan Bobek, kao član Građanskog koji je odmah nakon svibnja 1945. godine morao otići u beogradski Partizan, klub jugoslavenske vojske. U razgovorima za novine Bobek, koji je prije godinu dana umro u Beogradu, govorio je:

    „Sređeno mi je da kao domobranski djelatnik igram za Građanski koji je tada bio jaka, prava momčad, a Bukovy bio prototip modernog trenera. Igrali smo prave utakmice, bio sam pozvan i u reprezentaciju, a ja sam bio oduševljen kako su me stare zvijezde Građanskog prihvatile“.

    Ако коза лаже Бобек ваљда нема разлога, зар не? А и да лаже, размисли ТКО су били Матекало, Брозовић и Глазер...југославија је умрла, остало је још пар трулих отпадака...
    (Aleksa, 25. septembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  52. Tebe i Vesica covek ne moze ocima da gleda, retko ste ne simpaticni ljudi.
    (saca, 25. septembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  53. "Crvena zvezda nije ta koja je pravila negativan ambijent i širila mržnju"

    Ne, to su verovatno navijači Partizana drmali koševe i pljuvali Vladu Jovanovića, koji je širio mržnju i bio kriv za sve. :D
    (LOL, 25. septembar 2017 17:06)

    Cekaj. Zar nismo FMP? Zar Zvezda ne postoji? Aj dogovorite se samo jednom
     (nista o nicemu, 25. septembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  54. bobek je rodjen 1923.
    kad je propala ndh imao je 22 godine.
    igrao je za admiru i gradjanski za vreme rata.
    igrao je za reprezentaciju NDH.
    činjenice.
    tačka.
     (nosi fenjer,navija za fener, 25. septembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  55. "Crvena zvezda nije ta koja je pravila negativan ambijent i širila mržnju"Ne, to su verovatno navijači Partizana drmali koševe i pljuvali Vladu Jovanovića, koji je širio mržnju i bio kriv za sve. :D
    (LOL, 25. septembar 2017 17:06)
    Hemofarm? Svlacionica? Ne dajte se pasjim sinovima? “Bice i oni prvi, ali za nekih 5 godina”? U tvome oku suza, na mojoj ruci prsten? Da ne nabrajam vise......
    (santa justa, 25. septembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  56. ovog kad vidim,džigerica mi se okrene...
    inače da ne bude zabune,nije da ga ne podnosim samo zato što je iz zvezde (isto mišljenje imam i za pojedince iz partizana,vojvodine itd), već
    jednostavno jer je jedna pokvarena i jako jako loša osoba. takvima treba zabraniti bilo kakvo javno oglašavanje, ne treba deca da nam gledaju bolesnike po medijima.
     (MarcoPolo, 25. septembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  57. "Stavicu tacku na crno beli svet." - Nebojsa Covic
    (Ratne sekire malo sutra, 25. septembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  58. Kakva mrznja prema DR.COVICU! Da probamo da nadjemo uzrok. Mozda je uzrok tome sto se neko usudio da prekine igranje EL jednog tima. Mozda je uzrok dolazak mladih igraca u neki drugi klub. Mozda je uzrok tome sto vise nije otvorena sezona lova na sudije. Mozda iritira to sto neki drugi klub kosi NIKE opremu. Odo da rucam ko zna koliko toga ima jos da se napise...
    (Protiv zute stampe, 25. septembar 2017 15:28)

    Vauuu ala si izdominiraoooo!!! Pogotovo ovaj deo sa NIKE opremom,tu si uboo u centar. Mora da si mnogo ponosan na sebe.
    (Skomi, 25. septembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  59. Sve tacno, od a do s.
     (Ljubisa livac, 25. septembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  60. Kmeče dukljani.
    (Ćiril Stipsa, 25. septembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  61. Ovaj lik kada nema s kim svađa se sa samim sobom. Sad počeo u kontra pravcu!
    U uređenim državama ljudi sa ovakvim dosijeima bili bi odavno u zatvoru ali u Vučićevoj Srbiji oni su legende stubova SrBstva!
    (PsychoTheRapist, 25. septembar 2017 17:27)

    # Link komentara

  62. Partizan visegodisnji sampion..... zemlja u krizi, izolaciji, pod sankcijama. Mracno doba. Kralo se i muljalo, otimalo i pretilo. Samo je u takvim okolnostima Partizan mogao biti prvak.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boki, 25. septembar 2017 14:48) A poslednjih nekoliko godina Srbija procvala. Nema krize, nema izolacije, ne krade se, ne mulja se, ne otima se, ne preti se. Došlo zlatno doba i naravno, Zvezda u takvim okolnostima šampion. Normalno, kada konačno imamo pravnu, funkcionalnu na svim poljima državu, kvalitet Zvezde je morao da dođe do izražaja.
    (Ivan iz Čačka, 25. septembar 2017 16:47)Nije dobro ni sada ali neuporedivo bolje nego 90 ih.
    (Aleksej, 25. septembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  63. @blajburg boys

    Сад ћу да одем на Вики и да све то променим, јер могу. Можеш и ти да напишеш за Бобека шта хоћеш. Свако може!
    Кад је Википедија постала извор информација... Јад и беда.
    Људи ништа не знају. Све има своју мерну јединицу осим људске глупости. Она је бесконачна, немерљива.
    (Butthole Surfer, 25. septembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  64. Ignor !
     (Djalma, 25. septembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  65. Najjace kad Grobari pricaju o postenju hah.
    (Ajmoopostenju, 25. septembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  66. Covic - covek je legenda.
     (amerofil, 25. septembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  67. Lečite vi posledice što vas je partizan fobijao 15 godina u nizu i fmp i refleks i czv fmp i czv divu sve,dok niste nasilno preoteli to,ali nema veze svakako još malo će to trajati :)
    (ada, 25. septembar 2017 13:20)

    Tako i za Kosovo govorimo malo ce to trajati pa eno Albanci napravise drzavu kakvu takvu oni su na njemu... Tako i Grobari se tese da ce malo trajati.
    (zivimousnovima, 25. septembar 2017 17:15)

    # Link komentara

  68. [link]

    A zašto se onda pljuvali (bukvalno) Vladu Jovanovića? Bili i ostali licemeri...
    (Satriani, 25. septembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  69. "Crvena zvezda nije ta koja je pravila negativan ambijent i širila mržnju"

    Ne, to su verovatno navijači Partizana drmali koševe i pljuvali Vladu Jovanovića, koji je širio mržnju i bio kriv za sve. :D
     (LOL, 25. septembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  70. @jugosloven...
    Kako te nije sramota ? Imas Wiki i druge internet str pa pogledaj koliko puta je Bobek igrao za NDH .
    Usput da znas da je radio u policijskoj stanici sve do kraja rata .
    (blajburg boys, 25. septembar 2017 16:12)
    Botino, sve si slagao. Bobek nikada nije igrao za NDH, nikada nije bio policajac, kad je formirana NDH imao je 17-18 godina, a ko vam je rekao da toliko lažete i to sa pozicije šovinizma? Jugoslovenstvo je staro dva veka, ako nisi znao.
    (Igrate se jer ste deca, 25. septembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  71. Dobro je sto ga ljudi iz Partizana ignirisu.
    Nestace sam.
     (Simce, 25. septembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  72. Partizan visegodisnji sampion..... zemlja u krizi, izolaciji, pod sankcijama. Mracno doba. Kralo se i muljalo, otimalo i pretilo. Samo je u takvim okolnostima Partizan mogao biti prvak.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boki, 25. septembar 2017 14:48)
    A poslednjih nekoliko godina Srbija procvala. Nema krize, nema izolacije, ne krade se, ne mulja se, ne otima se, ne preti se. Došlo zlatno doba i naravno, Zvezda u takvim okolnostima šampion. Normalno, kada konačno imamo pravnu, funkcionalnu na svim poljima državu, kvalitet Zvezde je morao da dođe do izražaja.
    (Ivan iz Čačka, 25. septembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  73. Sad kad smo mi(uz neviđenu pomoć vladajuće harange) bolji,hajde da vratimo stvar u sportske okvire...FUJ
     (PBC, 25. septembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  74. Neko je izgleda dobio packe juce,pa brze bolje poceo da prica o pomirenju,i "nasim klubovima".Do juce je bio demagog br.1,a danas siri ljubav.
     (neutralni, 25. septembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  75. Ha ha ha on se brani,a i dalje napada druge.Kompleks pa to ti je
    (Neko, 25. septembar 2017 16:19)

    # Link komentara

  76. Slobin mali se danima svadja sam sa sobom i sa ,,unutrasnjim'' neprijateljima.
    Dobro je da mu niko ne replicira jer ce tako shvatiti da je nebitan lik.
     (Karaburac, 25. septembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  77. @jugosloven...
    Kako te nije sramota ? Imas Wiki i druge internet str pa pogledaj koliko puta je Bobek igrao za NDH .
    Usput da znas da je radio u policijskoj stanici sve do kraja rata .
     (blajburg boys, 25. septembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  78. U svaku zlatnu medalju srpske kosarke od '95 do danas su utkane grobarske krv suze i znoj. 1995, 1997, 1998, i 2002. Zlato se ne osvaja sa zvezdinim igracima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neso pudla, 25. septembar 2017 14:55) # Link komentara

    2002
    Кари- Звезда
    Радмановић, Стојаковић, Гуровић, Ракочевић и Јарић Црвена Звезда
    Дејан Бодирога Задар/Панатанаикос
    Веселин Петровић ФМП/Партизан/ФМП
    Дејан Милојевић, Чабаркапа - Будућност (Смиљанић, мада је то нефер према Влади)
    Дробњак, Дивац, Партизан (и да вам урачунам Котуровића као 100% вашег, а није)
    Вујанић Звезда/Партизан

    Гуровић, Стојаковић и Бодирога (још да си гледао утакмицу против амера, кад је ушко Реџи бацао камење у кош, а Гуровић све то лепо враћао...ееее где би ти срце било)
    Остало гуглај сам, кад ниси имао прилике да гледаш, а гре'ота...а ја сам и тад, као и ове године на ЕП, за све те гробаре навијао свим својим српским срцем. Сви су они наши
    (Aleksa, 25. septembar 2017 15:51)

    # Link komentara

  79. @boki
    pogledaj od 1992. sta ste dobili u fudbalu kao i sponzore , a uspeh je bio drugo kolo evrope . Nerealno sipanje u prosecan klub , Radnicki Nis je bio evro institucija za Vas .
    Takodje pogledaj sponzore u kosarci taj isti period . Prestanite sa licemerstvom i laznom zrtvom , meni licno ne smeta sto dobijate novac vec sto ne priznajete to i konstantno lazete . I sada kupujete i dovodite igrace , odakle ? Kako ?
     (laponci, 25. septembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  80. Ma bezi bre ti si prvi doprineo negativizmu,krao i svadjao se i vredjao i fizicki nasrtao. Kakvo licemerje
    (Hogar, 25. septembar 2017 12:43)

    Ma da, a Sveti Dule i Danilovic uopste nisu uletali kod sudije u svlacionicu ili davili igrave...
     (bvb, 25. septembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  81. HVALA GOSPODINU ČOVIĆU ZA STAVLJANJE TAČKE NA NAJTUŽNIJI PERIOD KOŠARKE OD NJENOG NASTAJANJA U OVOM GRADU I OVOJ ZEMLJI!
    (Crvena Zvezda 1913, 25. septembar 2017 15:20)

    Плакали сте годинама, плакаћете опет!

    Чуј захвала "господину"?! Доста то говори о "вама"...

    Напријед ПАРТИЗАН!!!
     (Нико не може да забрани ККП да буде ККП! Па ни, 25. septembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  82. koja dva puta. kad je cibona odustala, u redu, a koji je drugi put? a, nas kad kazniše u fudbalu i vi odoste NEZASLUŽENO u kvalifikacije za lš, jesi li tada rekao bravo ili si rekao, ma neću ovo nije zasluženo???
    (neznani junak, 25. septembar 2017 14:16 Kad je trebala da igra Igokea!!! To je drugi put!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mitar iz Dubiča, 25. septembar 2017 15:12)


    Neki si navijac a brzo zaboravljas?? Igokea je trebala da igra EL pa nije imala salu koja zadovoljava evropske standarde, aerodorom je daleko itd. Ajde seti se ili si mlad pa zato nemas pojma.
    (cc, 25. septembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  83. Evo jedan cist dokaz da grobari vise mrze Covica nego sto vole svoj klub!

    Kup Koraca u Nisu, ja uzeo komolet za sve utakmice da uzivam u kosarci! Mec Partizan- Dinamik (mislim da su sa njima prvo kolo igrali). Na severu sam bio, sa juga lepo navijanje, ostatak hale aplauzima i ponekim uzvikom podrzava klub. U jednom momentu jug krece da vredja coveka koji nema veze sa utakmicom ( Covica) i tada se prikljucuje i ostatak hale. Znaci dok su se pevale navijacke pesme samo jug je pevao, a kada se vredjao Covic cela hala...Alo rodjaci, pa sta to znaci? Kako to nisu kompleksi??
     (vlada, 25. septembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  84. Ćale moj, nazovi mi bar dva mlada igrača koja će da zamene bogdanovića i tea? iz zvezde normalno,gudurić se ne računa već je zamenio :D
    (anakonda iz pirota, 25. septembar 2017 15:04) # Link komentara

    Кад смо заменили Јокића, Бјелицу, Калинића, Симоновића. Пефија, Радуљицу (и Теа), заменићемо и Богдановића, што? Из Звезде? А што из Звезде? Па Србија није само Звезда? Човек ти је нешто друго написао: У периоду лажне доминације, све се сливало у Партизан и паре и играчи и политичка моћ/сила, а Србија тад ништа није урадила на репрезентативном нивоу. Партизан је разиграо пуно репрезентативаца Босне, Чешке, Аустралије, Летоније, Француске и пар српских. Сад нема тога, Партизан и даље има репрезентативце, али нема пара да кали туђе репрезентације, Мега је ту, ФМП, Динамик, Србија поново дише. Није проблем што је Партизан био доминантан, проблем је што је гушио све остале да би то и остао.
    (Aleksa, 25. septembar 2017 15:33)

    # Link komentara

  85. @boki
    kratko ti pamćenje, Zvezda je postala prvak Aba i KLS dok je vaš guru bio i radio u Srbiji
     (beli65, 25. septembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  86. @Hogar
    Za razliku od tebe Evroliga misli da smo Zvezda , cini mi se da misli i da nam je mesto tamo , bar po tv najavama sve do aprila 2018. , interesantno je sta misli o vama ali nekom drugom prilikom .
    Da li vas neko sprecava da igrate EL ? Da li vam je tamo mesto ? Ako je tako zasto ne izborite ?
    Normalno na ovo nemas smislen odgovor , jer kako objasniti da se deca iz Zeleznika igraju sa velikanom , a Cedevita mu drzi petogodisnju skolu kosarke uz Zvezdu .
     (onako, 25. septembar 2017 15:30)

    # Link komentara

  87. Kakva mrznja prema DR.COVICU! Da probamo da nadjemo uzrok. Mozda je uzrok tome sto se neko usudio da prekine igranje EL jednog tima. Mozda je uzrok dolazak mladih igraca u neki drugi klub. Mozda je uzrok tome sto vise nije otvorena sezona lova na sudije. Mozda iritira to sto neki drugi klub kosi NIKE opremu. Odo da rucam ko zna koliko toga ima jos da se napise...
     (Protiv zute stampe, 25. septembar 2017 15:28)

    # Link komentara

  88. @Uros Djurdjevic Prejaki #32
    to što se vi grobari pravite ludi i slušate vaše gurue to je vaš problem i ne može vam niko pomoći do sami sebi ali možda jednog dana shvatite da smo mi prihvatili tzv. UPPR koji vi niste hteli iz vama poznatih razloga(navikli da državi ništa ne plaćate), i pet godina vraćali po nešto više od 2mil godišnje, (jer stvarni dug nikad nije bio 16 mil) kako vi godinama predstavljate, jer grobarski spin 100 puta izgovorena laž... ali to ste vi, što se tiče IDEE odgovor je prost od vas nismo mogli da dodjemo do jakih domaćih firmi(mts, nis, aerodrom, EPS) su ipak rezervisani za vas
     (beli65, 25. septembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  89. koji klub je iznedrio djordjevica,daniloviva,paspalja,divca,bogdanovica otd itd ko je bio prvak evrope sa samo jednom odigranom utakmicom na svom terenu u vreme sankcija itd itd pisite o sportskim uspesima a ne o ljudskim marginalcima kao sto je ćoki
     (abv, 25. septembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  90. Nije dobro...vreme kišno,depresivno,navijači kkp kada čuju ili vide g Čovića mogu svašta da urade sa sobom.....brinem!
     (Crvena Zvezda 1913, 25. septembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  91. Čitanje komentara dolazim do zaključka da većina je zatupljena odnosno veruje u šta hoće odnosno u šta želi.
    Baci kosku keru a ono će potrčat što kaže narodna poslovica.
    (neutralan navijač, 25. septembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  92. HVALA GOSPODINU ČOVIĆU ZA STAVLJANJE TAČKE NA NAJTUŽNIJI PERIOD KOŠARKE OD NJENOG NASTAJANJA U OVOM GRADU I OVOJ ZEMLJI!
     (Crvena Zvezda 1913, 25. septembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  93. koja dva puta. kad je cibona odustala, u redu, a koji je drugi put? a, nas kad kazniše u fudbalu i vi odoste NEZASLUŽENO u kvalifikacije za lš, jesi li tada rekao bravo ili si rekao, ma neću ovo nije zasluženo???
    (neznani junak, 25. septembar 2017 14:16 Kad je trebala da igra Igokea!!! To je drugi put!
     (Mitar iz Dubiča, 25. septembar 2017 15:12)

    # Link komentara

  94. Treba imati zeludac u ekstra stanju da bise svarile sve nebuloze!A zeludac je odavno u losem stanju,jer se ovakvim "svecima"daje znacaj i podrska od istih takvih! Ne kaze se dzabe:"S'kim si,takav si"!
     (Vlajce, 25. septembar 2017 15:10)

    # Link komentara

  95. @ Uros Djurdjevic Prejaki #32
    Evo da probam da odgovorim na pitanje koje je postavio xxx, ili ti Patrick tj superHeroj ili ti Uros Djurdjevic!
    Od 16 miliona evra duga, drzavi se dugovalo oko 600.000 evra. Ostalo se dugovalo bankama, predsednicima, njihovim zamenicima, clanovima UO i clanovima SK. Treba reci da se samo Vucinicu dugovalo 4,5 miliona. E sada ti kazem, mada znam da nisi u stanju da razumes, mnogo mi je drago da su i on a i ostali koji su davali klubu svoj novac, koji su kasnije trosili kako su oni hteli i da nikome ne odgovaraju za nacin na koji je potrosen a sve uz cinjenicu da im se taj novac mora vratiti. E zato mi je drago zbog UPPR-a. E sada se postavlja pitanje a i sam po sebi namece odgovor, zasto ga i Partizan nije odradio kada je mogao. Ko bi u tom slucaju ostao bez para? Mozda bas aktuelni selektor BiH!?
     (Savatiye, 25. septembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  96. On nastavlja da napada a niko mu i ne odgovara.
    A postenja sto se tice: tresanje koseva, protivpozarni aparat, ilegalno zamrzavanje dugova...
    (z, 25. septembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  97. klasičan srBski politikant. U tuđem oku vidi trn u svom ne vidi balvan. Labud zbog takvih pije.
     (Labud, 25. septembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  98. Sine moj, srpska kosarka nikad jaca, imamo odlicne igrace, odlicnu reprezentaciju, nizu se uspesi i medalje na svim takmicenjima, sve vise nasih igraca je u NBA i jakim evropskim klubovima, imamo stabilnog i jakog evroligasa Crvenu Zvezdu...
    O unistavanju srpske kosarke se moglo pricati u periodu lazne i tzv. "dominacije" partizana kada su nas redom gazili Nigerija, Estonija, Kina, Novi Zeland i ostale velesile, kada su glavni igraci pozivani po klupskoj liniji tamo neki Avdalovici, Ostojici, Kecmani, Perovici i ostale tarabe...e u tom periodu su se titule namestale, osvajale za zelenim stolom, sudije i protivnici su dobijali batine, redom su se gasili klubovi koji su konkurencija, a predsednik je mahao partizanovim salom...e tada je glavni bio jedan covek koji je u tom periodu unistio srpsku kosarku, da to je dulo, sine moj!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) ("ljubav" iz 600000 razloga, 25. septembar 2017 13:52) # Link komentara
    Ćale moj, nazovi mi bar dva mlada igrača koja će da zamene bogdanovića i tea? iz zvezde normalno,gudurić se ne računa već je zamenio :D
    (anakonda iz pirota, 25. septembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  99. Tacka na crno belo zlo. Hvala vam. Srpska kosarka je konacno procvetala i izasla iz grobarskog mulja.
     (Bane, 25. septembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  100. U svaku zlatnu medalju srpske kosarke od '95 do danas su utkane grobarske krv suze i znoj. 1995, 1997, 1998, i 2002. Zlato se ne osvaja sa zvezdinim igracima.
     (Neso pudla, 25. septembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  101. nase legende su kica, praja, divac, paspalj, danilovic, sale...vi ovog nazivate vasom legendom. sta jos ima tu da se prica? jos govorite da je reprezentacija vasa zasluga...hahahaha. reprezentacija je zasluga samo jednog coveka, zapamtite, sase djordjevica.
    (baki, 25. septembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  102. ("ljubav" iz 600000 razloga, 25. septembar 2017 13:52)

    Jedan jedini razlog dobre igre reprezentacije je dobar ambijent i pobednicki duh, koji je kreirao Sale i njegov tim pomocnika, savez i sami igraci.
    To sto imamo CZ u EL nije nikakva prednost, imali smo isto tako nekad i Partizan koji je belezio i bolje mnogo uspehe od CZ pa nikom nista. Dule, njegovu sliku da okacis da klecis pred njom pred spavanje, pa on je napravio kosarkase od mnogih legendi nase kosarke. Uostalom, reprezentaciju su do srebra nosili Duletovi djaci dok su Covini puleni bili statisti svidelo se to tebi ili ne.
     (Jankovic, 25. septembar 2017 14:53)

    # Link komentara

  103. @ Milan
    A zasto moj Milane treba da ga mrze navijaci Zvezde!? Kakav je to uspeh? Sta je time postigao!?
    Ali ono sto je najsmesnije, na kraju ce tog istog gospodina Vujosevica vise mrzeti navijaci Partizana nego Zvezde!!! Ja ga licno nikada nisam mrzeo a i zasto bih? Pobedjivao nas je, pa sta? Uzimao titule, neka je!
    Ipak ostaje nam svima gorak ukus, nama i vama. Nas pobedjivao i krao uz pomoc sudija, raznih komisija itd. a vas lagao da vas voli, da radi iz ljubavi a vi verovali!
    Meni je draze sto sam na ovoj drugoj strani a tebi? Ali iskreno!
     (Savatiye, 25. septembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  104. Čuj njega, Crvena Zvezda se samo branila od velikog maga Duleta. Nevina žrtva
     (novica, 25. septembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  105. Kako se niko iz KKP i JSD Partizan nije do sada oglasio na temu kakve nenormalne ugovore imao Dulo. Primao je kao treneri u naj bogatijim i naj vecim klubovima sveta ??!!!!! i sve to u srbiji i u zemlji u kojoj narod zivi na ivici egzistencije.
    Problem je nastao kada je Dr. Nebojsa Covic uveo red u klub, domacinsko poslovanje i rad od jutra do sutra....
    Problem je nastao kada Dulo vise nije bio jedini trener koji je dobio naj vece klubove evrope.
    Problem je sto partizan vise nije cedo SPS-a, DS-a i sto vise nema potoka novca koji je tekao kroz klubsku kasu.
    U srbiji se niciji uspeh ne oprasta, tako ni Dr Nebojse Covica.
     (klempavi domaci zadatak, 25. septembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  106. Partizan visegodisnji sampion..... zemlja u krizi, izolaciji, pod sankcijama. Mracno doba. Kralo se i muljalo, otimalo i pretilo. Samo je u takvim okolnostima Partizan mogao biti prvak.
     (Boki, 25. septembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  107. grobar srpske kosarke forsiranjem svojevremeno goodyear lige (2003) samo zato sto nisu mogli da pobede Partizan u domacoj ligi, a sto se rezultata tice do 2002 medalja sa svakog takmicenja je bila skoro zagarantovana, a od tad ...
    (Jovan, 25. septembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  108. Lecenje negativnog ambijenta i neprijateljstva ce poceti kada ovakvi odu iz uprava klubova i kada dodje do privatizacije.
    Da se razumemo, privatizacija nece nuzno doneti dobro klubovima,sigurno se nece pojaviti neki seik sa parama koji ce hteti da ulozi. Kada do toga dodje verovatno i Partizan i Zvezdu ceka bitisanje u ABA ligi i to je sve. Ali i to je bolje od ovakvog izivljavanja onih koji su na vlasti, ulaganja neogranicenih para u jedan od 2 kluba iz drzavne kase, favorizovanja 1 kluba, svadjanja i podsticanja mrzne medju navijacima i podele nacije koja ionako nema para za hleb a kamoli za igre.
     (Petar, 25. septembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  109. U jednoj stvari je Čović najjači i tu mu nema ravnog, a to je ljuljanje grobarskog kaveza
    (Cobi, 25. septembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  110. Znači, kad je tebi dobro, onda treba svima da bude dobro. Dobra ti je filozofija.
     (novica, 25. septembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  111. kada je Vujoševiću zabranjeno da se bavi svojim poslom u Srbiji tada su došli ti sjajni rezultati ove nove zvezde. da Vas podsetim i na podatak da je dva puta igrala evroligu koju nije zaslužila na terenu. 
    ali dobro takva su vremena došla.
    (boki, 25. septembar 2017 13:32)


    Hahaha, kakva laž. Vujosevic je izgubio Aba ligu kosem Nolana Smita u sred Beograda iako je na minut i po do kraja imao 7 poena prednosti. Izgubio je kup, a prvenstvo je osvojio tako što se beli medved zaplakao na kzs. Sledeće sezone je pociscen od Radonje u svim takmičenjima, to je ona sezona kada ste svrsavali o tome da namerno bira Zvezdu u polufinalu Aba lige. Kada je u podgorici izgubio iako je vodio sa 9 poena na dva minuta do kraja. Kada je pobegao u kupu izvodeći drugi tim. Ej, bre, on je u timu imao Bogdanovica, Lovernja, Murica, Vestermana, Veselog, Milutinova.... I ispao od nekog Nolana Smita. Vi jeste u pravu, on je mag. Potrebna je magija da bi se sa takvim timom ispalo.
     (NoName, 25. septembar 2017 14:18)

    # Link komentara

  112. Zaboravilo se kako su se gepekovale sudije i Hemofarm i FMP nisu mogli da osvoje KLS i da odu u EL a da su za to vreme osvajali ABA ligu tri puta i vise puta igrali polufinala a Hemofarm i finale Evrokupa, dok je Partizan tada u EL imao skor 2-12. A sada kad Partizan igraj taj Evrokup, to je nikad jace takmicenje u kome ni gtupu ne mozete da prodjete. A igrali ste ga i Sa Macvanom, Pavlovicen, Gagijem i Duletom jedne godine

    Nista nije slucajno grobari, ni vasi sadasnji neuspesi. Ako vam je kriv Vucic i politika, znaci da ste se politicki i drzalo a ne zbog strucnosti. Gde je magija u stvaranju igraca iz svoje skole? Nije je ni bilo.
     (guska, 25. septembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  113. podatak da je dva puta igrala evroligu koju nije zaslužila na terenu.
    ali dobro takva su vremena došla.
    (boki, 25. septembar 2017 13:32)

    koja dva puta. kad je cibona odustala, u redu, a koji je drugi put? a, nas kad kazniše u fudbalu i vi odoste NEZASLUŽENO u kvalifikacije za lš, jesi li tada rekao bravo ili si rekao, ma neću ovo nije zasluženo???
    (neznani junak, 25. septembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  114. Pogodio Covke pravo u centar, a?
     (Komunalac, 25. septembar 2017 14:12)

    # Link komentara

  115. @stara skola zanimljivo je da uspehe reprezentacije vezujes za stanje u kk crvena zvezda hrhhehehehehe....
     (muamua, 25. septembar 2017 14:11)

    # Link komentara

  116. po komentarima i odnosima + i - ovde je 70% grobara...Covicu svaka cast!
     (vlada, 25. septembar 2017 14:10)

    # Link komentara

  117. svaka čast nebojša,činjenice ih bole.jedva čekam da počne košarka biće mnogo interesantno jer imamo novu ekipu i trenera .konkurenti cedevita i buducnost su se bas pojacali i jedino oni mogu da nam pariraju.mani se čovke partizana njih boli sto su nebitni.
     (subotica, 25. septembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  118. Ovaj se bas nesto mnogo raspricao ovih dana. Nesto tu nestima!
     (Ilija, 25. septembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  119. ne uzimaj nas usta!
     (1970, 25. septembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  120. Ne znam šta ovaj priča, kad je Zvezda upala u strašne dugove na njenom čelu su bili Vesić i Anđelković!?
    (sinko, 25. septembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  121. krenuo je progon jugoslovenskog sportskog društva da su Partizan osnovali domobrani u zagrebu,...

    ... Bobek je imao dvadeset jednu godinu kad je došao u Partizan, nikada nije igrao za NDH,...

    ...niste dorasli i veze nemate s istinom.

    (Jogosloven i Srbin, iz partizanske familije, 25. septembar 2017 13:23)



    Istorijska je činjenica je da su domobrani prešli u partizane posle kapitulacije Italije u septembru 1943.

    To se desilo posle nekoliko proglasa Vrhovnog štaba NOVJ (Narodno-oslobodilačke voijske Jugoslavije), u kojima je onima koji prebegnu ponuđena opšta amnestija za izdaju Jugoslavije i saradnju sa okupatorima.

    Istorijska je činjenica da je 32. zagorska nastala u decembru 1943. na planini Kalnik u hrvatskom Zagorju.


    Zaključke izvedite sami.

    Nikada niko nije rekao za Stjepana Bobeka da je igrao za NDH,
    ali je tačno da su Čajkovski, Glaser i Brozović igrali za NDH,
    a posle rata za Partizan.

    U oba slučaja nema dileme, činjenice su neumoljive.
    (kakav progon, pa nismo mi vas nazvali Ciganima, nego Hrvati i vi, nas, 25. septembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  122. Sta bi sa novinarom kojeg je pretukao doticni, da li ste i njega zaboravili kao i sve?
     (Zorowitzki, 25. septembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  123. Sve je covek u pravu, nesporni su rezultati vaseg kosarkaskog maga ali je on lecio svoje licne frustracije napadajuci Zvezdu, setite se konferencije kada su mu brojali koliko puta pominje Zvezdu! 
    (Milos, 25. septembar 2017 12:59)" 
    A koje je to Vujošević imao frustracije i zbog čega? Što bi rekao gospodin Dule Vujošević: Moj najveći uspeh je što me navijači crvene zvezde toliko mrze! Kog Grobara si čuo da mrzi Radonjića?!?
    (Milan, 25. septembar 2017 13:33)

    A zbog čega bi grobari mrzeli Radonjića? Reci mi samo jednu jedinu reč koju je on rekao o Partizanu a da je bila u negativnom kontekstu. Čovek je na svakoj konferenciji pričao samo o Zvezdi. I u tom pogledu on je isti Vujošević jer je i Dulo pričao samo o Zvezdi. I Vlada Jovanović je bio šampion sa Partizanom pa da li ga neko pominje? Ne. Zašto? Pa zato što su Jovanović i Radonjić sve ono što Dulo nije - GOSPODA.
     (NoName, 25. septembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  124. Feljton o Nebojsi Covicu! Sta je cova voleo da jede kad je bio mali, koju muziku slusa, koje filmove gleda. Hvala B92!
    (Neso, 25. septembar 2017 13:10)

    Eee, ali ovo je nova epzoda !!! Sad je Neša porastao, ljubav je na vidiku, cveće, ptičice pevaju, On voli sve, ali najviše Srbiju i zato je srećan što su oba naša kluba u Evropi....On zbog obaveza ne stiže da gleda "onu koju najviše voli", ali oseća i za "onu drugu", suparničku, jer je On "široke duše"......Što bi klinci rekli "bljak"
    (TEATRALNOST, 25. septembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  125. LEGENDO!
     (Thilmo, 25. septembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  126. Sledeca vest: "Covic o sarmama"

    Znate kako, mi smo se samo branili od sarmi, ali su one toliko napadne, posebno u vreme slava i novogodisnjih praznika, ali evo cele godine od kad je prosla pravoslavna nova godina lecimo posledice toga...itd itd.
    (Kako ko, pa ja, 25. septembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  127. Koliko se ka secam ti si prvi poceo sa takvom retorikom, kada si izjavio da cete vatati za gusu...ili svi treba da vicemo beeee, beeee
     (zapadnobalkanskinealbanac, 25. septembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  128. covek koji je unistio srpsku kosarku....
    (borivoje surdilovic, 25. septembar 2017 13:28)

    Sine moj, srpska kosarka nikad jaca, imamo odlicne igrace, odlicnu reprezentaciju, nizu se uspesi i medalje na svim takmicenjima, sve vise nasih igraca je u NBA i jakim evropskim klubovima, imamo stabilnog i jakog evroligasa Crvenu Zvezdu...
    O unistavanju srpske kosarke se moglo pricati u periodu lazne i tzv. "dominacije" partizana kada su nas redom gazili Nigerija, Estonija, Kina, Novi Zeland i ostale velesile, kada su glavni igraci pozivani po klupskoj liniji tamo neki Avdalovici, Ostojici, Kecmani, Perovici i ostale tarabe...e u tom periodu su se titule namestale, osvajale za zelenim stolom, sudije i protivnici su dobijali batine, redom su se gasili klubovi koji su konkurencija, a predsednik je mahao partizanovim salom...e tada je glavni bio jedan covek koji je u tom periodu unistio srpsku kosarku, da to je dulo, sine moj!
     ("ljubav" iz 600000 razloga, 25. septembar 2017 13:52)

    # Link komentara

  129. ("Za srpski fudbal je dobro što je i Partizan ušao u grupnu faze Lige Evrope. Čestitam i njima na tome. Ovo je dobra godina za srpski klupski fudbal, i verujem da će biti dobra godina i za reprezentativni srpski fudbal, imajući u vidu, izvanredan rad selektora Slavoljuba Muslina i Fudbalskog saveza Srbije", kazao je Čović.)

    Tako to radi gospodin covek!!!

    Znamo ko je poceo sa mrznjom, Covic nije bio nigde ni blizu, deceniju daleko od Zvezde - kad je krenuo Zvezdomrzac da siri zlobu...
    Srecom, taj katastrofalan sistem za sprsku kosarku (Kina, Novi Zeland, Nigerija, Estonija, Finska, Crna Gora, Makedonija, svi su nas razvalili u vreme nakardnog sistema rada) je demontiran, odstranjen i sad je Srbija opet u vrhu.

    A i u klupskom smislu je sve doslo na svoje mesto.
    (Antidervis - vase je proslo, 25. septembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  130. Obavezno u ove Vase rubrike uvesti pored info, sport, politika, svet itd, rubriku covic...S' obzirom na njegovu prisutnost, a niko ga nije provocirao, niti prozivao. To onda implicira da je on od opsteg znacaja za citaoce!?
    (Kako drugacije, 25. septembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  131. Bilo pa prošlo, sada je u Srbiji sve u najboljem redu pa i Čović može da bude miran.
    (Dragan Miladinovic, 25. septembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  132. Blize se izbori,iz Partizana se niko me oglasava samo iz Zvezde
    (Neno, 25. septembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  133. Једи блитву па ћеш излијечити хахаххахаха
    (Zmaku, 25. septembar 2017 13:50)

    # Link komentara

  134. Decko , ne izvrci cinjenice.Ko je prvi krenio? Ciju podrsku je imao? Tegeltije i SOS kanala. A sada navijaci KK history chanel- Hvala Premijeru krenite. kako vas DR. Covic iritira.Unistio vam mladost i stavio tamo gde vam je mesto
    (Zvezdas, 25. septembar 2017 12:51)

    Nije meni unistio nista ja dobro znam ko je on i sta je, cak stavise, uzivam u tome sto je uradio Zvezdi. Ugasio je. Ne moze niko FMPu da zabrani kako da se zove, to su reci tog maga. Izbegavaj istinu i izvrci cinjenice koliko hoces, ali cinjenice su da je Zvezda FMP, da joj nije mesto u Evroligi, nikad nije ni bilo. Ko je prvi krenuo i zasto vrlo dobro znamo a i to izbegavas.
     (Hogar, 25. septembar 2017 13:48)

    # Link komentara

  135. Da je da se vrati Dule Vujosevic Covke bi nestao glavom bez obzira, kao Terza u leto 2015 kada nije davao izjave 3 meseca.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 25. septembar 2017 13:48)

    # Link komentara

  136. Kako se lako zaboravilo na pljuvanje igraca i trenera, drmanje koseva, kesa sa urinom, PP aparat, kradju pehara, 5:3...
     (Hank Moody, 25. septembar 2017 13:48)

    # Link komentara

  137. Grobari hajde sad da "izjednacimo rezultat" i mi posaljemo 1600 komentara na ovu Covketovu izjavu kao panteri sto su uradili kad je Dule dao izjavu.
    Covke kad si se toliko raspricao imam 2 pitanja za tebe ili nekog od navijaca a na koje niko nema iskren odgovor: Prvo, na koji nacin je tvom klubu otpisan dug u visini od 16 miliona evra i drugo a mozda jos bitnike pitanje s obzirom da su Zvezda i Fmp stubovi srBstva, zasto vam je generalni sponzor bas IDEA? Toliko ima poznatih srpskih kompanija, na primer " Imlek" , "Somboled" a Idea generalni sponzor kluba iz Stjepana Zupanca.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 25. septembar 2017 13:47)

    # Link komentara

  138. A jel vi shvatate da je coveku bilo pastavljeno pitanje, a n je ovo dao kao odgovor? Pa nije zvao novinare i rekao ,,danas pricamo o Partizanu''''
     (blek stena, 25. septembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  139. Ono što ja vidim je da je Dule, koji je "glavni krivac za lošu atmosferu i odnose", otišao pre više godina, a ovaj od tada nije do danas prestao da stavlja Partizan u usta u bukvalno svakom intervjuu (a bilo ih je vala). Iz Partizana već godinama niko ne pominje Zvezdu ni njega, a on i dalje isto. Valjda je onda jasno ko je sve to zakuvao i sa kojim ciljem.
     (N., 25. septembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  140. Placite, placite.
     (Miles Davis, 25. septembar 2017 13:43)

    # Link komentara

  141. Lečite vi posledice što vas je partizan fobijao 15 godina u nizu i fmp i refleks i czv fmp i czv divu sve,dok niste nasilno preoteli to,ali nema veze svakako još malo će to trajati :)
    (ada, 25. septembar 2017 13:20)
    Samo je preostalo da gledate pobede po youtube-u, a nase malo traje vec tri godine za sad. Niste odredjeni da budete prvi, znam da nije lako shvatiti. ;)
     (Miles Davis, 25. septembar 2017 13:43)

    # Link komentara

  142. Некима недостају године када су били унапред прваци, а репрезентација била на дну Европе из такмичења у такмичење, губећи од Кине итд.
    Сада смо на три такмичења узели три медаље, кошарка цвета, али неки пате. Да ли су објективни?
     (Стара школа, 25. septembar 2017 13:41)

    # Link komentara

  143. vi ne možete ništa da postignete ako ne urušavate partizan ali ništa. zbog ovoga ćete uvek biti mali klub koji malo zasija kao politički projekat i ništa više. posle ovog se vraćate u mrak gde i pripadata ali nažalost, to kažem kao grobar i kao građanin srbije koji voli srpsku košarku koju ste sa ovim likom sahranili.
    (xhamster, 25. septembar 2017 12:54)

    Sta reci za vestacki klub koji je promenio ime a najveci uspeh mu je propadanje velikana kao sto je KKP.
     (enrike, 25. septembar 2017 13:40)

    # Link komentara

  144. @ada Neko ne nesto na silu preoteo? Da li je Radonjic stipao sudije? Da li je Radonjic ulazio u svlacionice? Da li je Radonjic otimao igrace? Da li je Radonjic potrosio ono sto KKP i ima, a i sto nema? Da li vam je Radonjic obecao da ce se poreski dug KKP oprostiti? Mnogo je pitanja, ali konstatacija je samo jedna. Onaj koji vas je naucio da mrzite, a koji sada vodi selekciju BiH i koji optuzuje drzavu koja mu je sve dala, on je jedini na silu hteo sve i naucio vas da kada niste prvi sve je neregularno.
     (Vladimir, 25. septembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  145. Jel se Čovke sprema za gradonačelnika, ili tako nešto? Baš je postao slatorečiv, i "domoljubiv"?
    (Vaso, 25. septembar 2017 13:11)

    Vec je bio gradonacelnik, bilo, ne ponovilo se.
     (Kostic, 25. septembar 2017 13:36)

    # Link komentara

  146. Čovek koji je se ostvario kao porodican covek, profesor, direktor, gradonacelnik, predsednik KSS, vlasnik privatnog preduzeća... Sa KK FMP-om postigao velike uspehe sa malim sredstvima ali velikim radom, zalaganjem, vizijom.
    I sada "nadobudni, ostrašćeni, polupismeni" govore nešto o takvom čoveku.
    ZEMLJA SRBIJA
    ps. Želim Vam svako dobro još mnogo godina
     (Dejo, 25. septembar 2017 13:34)

    # Link komentara

  147. "Sve je covek u pravu, nesporni su rezultati vaseg kosarkaskog maga ali je on lecio svoje licne frustracije napadajuci Zvezdu, setite se konferencije kada su mu brojali koliko puta pominje Zvezdu!
    (Milos, 25. septembar 2017 12:59)"
    A koje je to Vujošević imao frustracije i zbog čega? Što bi rekao gospodin Dule Vujošević: Moj najveći uspeh je što me navijači crvene zvezde toliko mrze! Kog Grobara si čuo da mrzi Radonjića?!?
    (Milan, 25. septembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  148. Kad ovaj čovek kaže "dobar dan", ja pogledam kroz prozor da vidim da nije pao mrak.
    Toliko mu verujem.
    (Dragan, 25. septembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  149. @ (Deki, 25. septembar 2017 12:51)

    pa deki sine kako da se bune kad je za vreme "partizanove" vlasti "gasprom" ušao u zvezdu i nasuo je do danas desetine miliona evra(pritom partizan nije imao sponzora u fudbalskom klubom na dresu 8 godina sem "eps" onih par meceva u ligi sampiona)...u košarci da ne pričam sami ste priznali dugove od 15,5 miliona koji više ne postoje nekom magijom. ko je tih 15,5 miliona duga napravio na evropske projekte svake godine znamo odavno i kako su ti projekti završavali. e kada se kk partizan ukinulo i onom malo sponzora sto je preostalo i kada je Vujoševiću zabranjeno da se bavi svojim poslom u Srbiji tada su došli ti sjajni rezultati ove nove zvezde. da Vas podsetim i na podatak da je dva puta igrala evroligu koju nije zaslužila na terenu.
    ali dobro takva su vremena došla.
    (boki, 25. septembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  150. Stvarno dosta više sa Čovićem...dajte malo Duleta,ono kako s--e po Srbiji i Srbima,da mu mi verni grobari damo podršku!!!!
    (xxx, 25. septembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  151. Cim se oglase Terza i Covicv krene najezda kukumavki i narikaca.Navikli na drzavnu pomoc. Narocito KK Hvala Premijeru.Klub koji za 30 godina ni jednog jedinog igraca iz mladjih selekcija nisu doveli do prvog tima.Uz pomoc SPS i JUL otimali sta su hteli. Predsednici klubova Ivica Dacic (SPS) i Borisa Vukovic (JUL). A kasnije podrska Mladjana Dinkica one njegove ministarke koja je obecavala halu za trening a danas zamenik gradonacelnika Beograda Mladenovic (nekada u vrhu KK partizan) koji uplati 20 miliona da bi se odblokirao racun. Dacic jos uvek u vlasti, tu je Rasim Ljajic, Branko Ruzic,lazni dr.nauka Nebojsa Stefanovic. Dovoljno da se opet puni kasica
    (Zvezdas delija, 25. septembar 2017 13:31)

    # Link komentara

  152. covek koji je unistio srpsku kosarku....
     (borivoje surdilovic, 25. septembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  153. ko zna koje saopstenje u poslednjih godinu dana nicim izazvan daje saopstenja o Partizanu, a prica o postwnju i nekoj svadji u proslosti....
    Onda cuti, radi na terenu pokazi sta imas, pruzite ruke i jedni i drugi a ne sto bi rekao Velja Ilic dajes tu neka saoostenja kao baba Simana i repliciras.... !
     (Msc_stefan, 25. septembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  154. Da da , iz Partizana dolaze ovakvi tekstovi svakodnevno...
     (ČedomirPK, 25. septembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  155. Decko , ne izvrci cinjenice.Ko je prvi krenio? Ciju podrsku je imao? Tegeltije i SOS kanala. A sada navijaci KK history chanel- Hvala Premijeru krenite. kako vas DR. Covic iritira.Unistio vam mladost i stavio tamo gde vam je mesto
    (Zvezdas, 25. septembar 2017 12:51)

    O vemu pricas? O fizickom napadu na Vujosevica od strane funkcionera Fmp? O stolici? O pljuvanju? Drmanju koseva? Sve to jer je Vujosevic otvoreno pricao kako se pljacka i unistava Partizan? Koga je dule napao? Samo je pricao kako se pare daju Zvezdi za podmirivanje 16 miliona duga a za to vreme on krece u novu sezonu sa 6 igraca...
    Odlicno se demagogija primila kod navijaca FMPa.
     (ej bre, 25. septembar 2017 13:26)

    # Link komentara

  156. Covicu raskrinkao si sve lazi iz kuhinje sektasa.Punu podrsku imas od najbrojnije i najjace navijacke grupe.Napred Zvezdo u nove pobede u kosarci dominacija minimum 10 godina.
    (Aleksej, 25. septembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  157. "Feljton o Nebojsi Covicu! Sta je cova voleo da jede kad je bio mali, koju muziku slusa, koje filmove gleda. Hvala B92!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neso, 25. septembar 2017 13:10)"
    Ne, nego ce da pisu o tamo nekom lokalnom klubu koga, tamo neki Mornar izreseta!!!!
    (Miskec, 25. septembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  158. Kakvo cojstvo i postenje izlazi iz usta ovog coveka,dobrotvora,reformatora,ti si zvezdin doktor i idol navijaca!!!
     (Milos, 25. septembar 2017 13:24)

    # Link komentara

  159. strasmo sta covek prica!dva puta se javlja za bedelju dana!zasto?niko sem navijaca iz kkp ga nije pomenuo vise od dve godine
    (mufti, 25. septembar 2017 13:24)

    # Link komentara

  160. krenuo je progon jugoslovenskog sportskog društva da su Partizan osnovali domobrani u zagrebu, trovali ste mlade ljude i od njih pravili nacionaliste, bacali ljagu na JNA, njene generale osnivače Partizana i vojsku koja je ratovala protiv fašista, ustaša i domobrana (moj deda ranjen je kod Našica baš u borbi protiv domobrana), znajući da je mržnja na nacionalnoj osnovi jača nego ona koja se može stvoriti na sportskom polju. Sve dok na vlasti budu nacionalisti, a jesu, neće biti dobrog sportskog rivalstva. Bobek je imao dvadeset jednu godinu kad je došao u Partizan, nikada nije igrao za NDH, umro je i sahranjen je u Beogradu a ništa nije dobio iako je bio veći igrač od Rajka, i danas je rekorder po broju postignutih golova. A zašto Partizanov stadion nije stadion "Stjepan Bobek", ili gde je neka njegova uličica bar, valjda zato što je Hrvat? Ovi u Partizanu čak nemaju ni hrabrosti ni snage ni znanja da se brane od vaših naci-laži protiv Partizana i njegovih legendi, a vaš glavni navijač, koji je predsednik svih građana a ne samo crveno-belih, nikad nije reč rekao u odbranu istine. Deco, ne trudite se, niste dorasli i veze nemate s istinom.
    (Jogosloven i Srbin, iz partizanske familije, 25. septembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  161. Dovoljno je sto u ovoj zemlji jedino Dusan Ivkovic i Dule Vujosevic smeju da kazu sve!!!
    (citalac, 25. septembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  162. Lečite vi posledice što vas je partizan fobijao 15 godina u nizu i fmp i refleks i czv fmp i czv divu sve,dok niste nasilno preoteli to,ali nema veze svakako još malo će to trajati :)
    (ada, 25. septembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  163. @Deki pa normalno da smo spominjali Toleta i sudije,jer bez njega ne bi bili to sto ste bili tih godina,bez obzira sto ste od drzave dobijali pet ili deset puta vise....ali jedna istina je vecna,i tada a i sada ste samo komsija mali....
    (Oz, 25. septembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  164. Covke se nesto mnogo raspricao ovih dana i mnogo pominje Partizan? Covke se nesto uznemirio.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 25. septembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  165. Dule je za tebe,onakav kakav je,bio i bice gospodin covek!
     (koko tokunjo, 25. septembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  166. Jel se Čovke sprema za gradonačelnika, ili tako nešto? Baš je postao slatorečiv, i "domoljubiv"?
     (Vaso, 25. septembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  167. jel ovo O2 dobio novog urednika?
     (aleksandar, 25. septembar 2017 13:10)

    # Link komentara

  168. Feljton o Nebojsi Covicu! Sta je cova voleo da jede kad je bio mali, koju muziku slusa, koje filmove gleda. Hvala B92!
     (Neso, 25. septembar 2017 13:10)

    # Link komentara

  169. Ovog Groblje mrzi najvise na svetu samo zato sto je podigao Zvezdu na noge....
    (Volim Nolana Smita, hvala ti na gasenju KKPIgosa, 25. septembar 2017 13:07)

    # Link komentara

  170. Sve lepo, divno, krasno, ali kad pročitah "mi smo se samo branili" dalje nisam ni čitao, jer nije bilo ni potrebno....
    (Coco Bill, 25. septembar 2017 13:06)

    # Link komentara

  171. broj čovićevih intervjua na o2 mora biti bar upola vođinih
    (hepi redakcija, 25. septembar 2017 13:06)

    # Link komentara

  172. Samo docedi Nolana Smita, taj je covek kraljinaa
    (Volim Nolana Smita, hvala ti na gasenju KKPIgosa, 25. septembar 2017 13:05)

    # Link komentara

  173. Ovo je priča samo za one kojima je bitan hleb igara a pravi ljudi znaju da je prioritet život njihov a ne zvezda ili partizan. Uostalom u frižideru ne pita da li je osvojio crveno ili crno beli već imaš li da jedeš ili ne..Tako je uvek bilo i biće.
    (Čovek u prolazu, 25. septembar 2017 13:05)

    # Link komentara

  174. Lol, sad mu je sve ok dok je zvezda bolja, čim se preokrene situacija odmah će biti paljba po sudijama, KSS, potpaljivanje navijača i sl.
    (nz, 25. septembar 2017 13:04)

    # Link komentara

  175. Aman dosta više čoveče... Kao pokvarena ploča.
    (Marko, 25. septembar 2017 13:03)

    # Link komentara

  176. Ovom ne bi dao ni kuce da mi cuva
     (laki, 25. septembar 2017 13:02)

    # Link komentara

  177. Ti, svakoj reci pritoka, ti koji se o sportu pitas a sportista nikad bio nisi, TI!!!!?
    (Metropola, 25. septembar 2017 13:01)

    # Link komentara

  178. Sve je covek u pravu, nesporni su rezultati vaseg kosarkaskog maga ali je on lecio svoje licne frustracije napadajuci Zvezdu, setite se konferencije kada su mu brojali koliko puta pominje Zvezdu!
     (Milos, 25. septembar 2017 12:59)

    # Link komentara

  179. ako moze sutra malo o globalnom zagrevanju ?

    opomenuce ga premijer da daje vise izjava od njega,sto nije u redu :f
     (belgrado, 25. septembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  180. Добар Милошевићу, добар Ђинђићу, добар Вучићу. Паметном доста.
     (Лиманац, 25. septembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  181. Добро би нам дошло отопљавање односа између два клуба.
    Поготово зато што су то практично једина два такмичарска клуба у Србији, клуба са навијачима и амбицијом да нешто освоје, а не само да развију и продају играче.
    (Астер, 25. septembar 2017 12:54)

    # Link komentara

  182. vi ne možete ništa da postignete ako ne urušavate partizan ali ništa. zbog ovoga ćete uvek biti mali klub koji malo zasija kao politički projekat i ništa više. posle ovog se vraćate u mrak gde i pripadata ali nažalost, to kažem kao grobar i kao građanin srbije koji voli srpsku košarku koju ste sa ovim likom sahranili.
    (xhamster, 25. septembar 2017 12:54)

    # Link komentara

  183. Pod 1 privatizovati klubove da nebismo bili u situaciji u kojoj jesmo ,da se klubovi finansiraju od poreskih obveznika u zavisnosti koja politička garnitura je na vlasti pa se favorizuje jedan ili drugi. S obzirom da smo kao država i narod siromašni , sport je biznis mi nikada u klupskom smislu ništa nećemo postići, pošto nam je za to potreban kapital i platežno sposobniji građani
    a samim tim i sponzori spremni da ulože u sport kao posao koji će im uloženo vratiti.Pošto pod jedan nije na vidiku imaćemo ovakve peglače kao Čović makar i inteligentne ,koji će od toga što u narodu postoji strast za sportom, potreba za "hleba i igara" dobro od svega lično profitirati.
    (Sima, 25. septembar 2017 12:54)

    # Link komentara

  184. Sta je doruckovao danas?
     (Zika, 25. septembar 2017 12:53)

    # Link komentara

  185. Sa vama ni u crkvu
     (v8engine, 25. septembar 2017 12:53)

    # Link komentara

  186. Čović uvek ima neku svoju istinu.Opstao je u svim sistemima,
    Što bi rekao Balašević u pesmi : " Džaba vam novci moji sinovci..."
    (Alex, 25. septembar 2017 12:53)

    # Link komentara

  187. covke zna posa
     (niksicko, 25. septembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  188. Ja znam jedno, za vreme dominacije Partizana FK i KK, cigani se nisu bunili kako nama država daje više, već kriv Tole i sudije. E sad, ko ima mozga, shvatiće.
    (Deki, 25. septembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  189. Ma bezi bre ti si prvi doprineo negativizmu,krao i svadjao se i vredjao i fizicki nasrtao. Kakvo licemerje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hogar, 25. septembar 2017 12:43)

    Decko , ne izvrci cinjenice.Ko je prvi krenio? Ciju podrsku je imao? Tegeltije i SOS kanala. A sada navijaci KK history chanel- Hvala Premijeru krenite. kako vas DR. Covic iritira.Unistio vam mladost i stavio tamo gde vam je mesto
    (Zvezdas, 25. septembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  190. Ja znam jedno, za vreme dominacije Partizana FK i KK, oni se nisu bunili kako nama država daje više, već kriv Tole i sudije. E sad, ko ima mozga, shvatiće.
    (Deki, 25. septembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  191. legenda zvazde...vo imja oca... dokle ovo? da nije naređenje onog sa andrićevog venca? onog što je pre ove funkcije imao zanimanje 'navijač'?
    ja mislio samo dule da ode jer on truje kad ono...međutim.
    (dokle, 25. septembar 2017 12:50)

    # Link komentara

  192. "Свака част" оном лицу које ово лице сматра добронамјерним.
     (Нико не може да забрани ККП да буде ККП! Па ни, 25. septembar 2017 12:49)

    # Link komentara

  193. "normalne ljudske relacije " pravi onaj koji je izjavio da zeli da stavi tacku na "crno belo svet "..
    Ne radi se ovde o klubu,navijanju itd.. rec je o civilizacijskom nivou na kom se Srbija nalazi obzirom da ovakav covek i njemu slicni imaju moc i funkcije.

    -Ne zanima mene Partizan koliko me zanima da pristojno zivim ,da moje dete sutra ima normalan zivot , da ne radim za 28 000 ,da ne ostajem prekovremeno ,a da mi to nije placeno ,da pritom trpim beliki pritisak od strane sefova,dok neki drugi uzimaju slobodne dane kada god pozele .
    Kako situacija da se promeni kada ljudi nisu objektivni vec pristrasni, navijaci koji zive na ivici egzistencije nazivaju "legendama", dok isti takvi amoralni , beskurpulozni , alavi ljudi vode firme u kojima radite pod nikakvim uslovima ,onda nekako nemamo prava ni da se ljutimo ni da protestvujemo.
     (Menadzer, 25. septembar 2017 12:47)

    # Link komentara

  194. Dobro je što 02TV svakog drugog dana objavljuje intervju s Čovićem.
    (Skandalozni, 25. septembar 2017 12:46)

    # Link komentara

  195. Ma bezi bre ti si prvi doprineo negativizmu,krao i svadjao se i vredjao i fizicki nasrtao. Kakvo licemerje
     (Hogar, 25. septembar 2017 12:43)

    # Link komentara

  196. Sto li se raspricao ovih dana...
     (kraljevcanin, 25. septembar 2017 12:42)

    # Link komentara