Subota, 12.08.2017.

15:25

Liverpule, a možda ipak sledeće sezone...

Spektakl zvani Premijer liga nastavljen je i u drugom meču, pošto su Votford i Liverpul remizirali u sjajnom duelu – 3:3 (1:2).

Izvor:

Liverpule, a možda ipak sledeæe sezone... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Jašim

pre 6 godina

Liverpul neće ništa osvojiti sve dok dovode samo "male" igrače. Ne možete da jurite titulu sa igračima koje dovedete iz Sautemptona, Hofenhajma, Majnca.... Ti ljudi su borbu za titulu videli možda na menadžeru.

Krle

pre 6 godina

Klop umesto da trazi vrhunske defanzivce on nudi 80 miliona za tamo nekog Keitu za koga niko nije cuo,imaju najgoru odbranu u evropi,a loze se i pricaju o borbi za trofeje i kasnije se cude kad im najbolji igraci traze da idu,ti vrhinski igraci poput Suareza i Kutinja igraju da bi osvajali trofeje,a ne da gube od Stouka 6-1 ili da prime onakav gol u 94 minutu.

Vladimir

pre 6 godina

Treci gol Watford-a iz nedozvoljene pozicije.
Ne mogu da verujem da je linijski to prevideo.
Takodje da niko ni ne spominje.
Igrac koji glavom daje gol je najblizi gol liniji od svih igraca uz to stojeci u offside-u utice direkno na golmana jer stoji uz njega.
Zar nije uvezen VAR u premijer ligi?
Sudiji....sedi JEDAN !!!

brusnica

pre 6 godina

Sezona je tek pocela i duga je. Jedno kolo ne odlucuje nista a i svakako je Siti glavni favorit i najbolja ekipa. A sto se Lfca tice bolje da sad prime 3 komada i da vide da su nikakvi pa lepo dok jos traje prelazni rok da se isprse i dovedu krstene igrace. Tu podrazumevam da se krajcnu Lovren, i dvojac koj ne mogu ocima da vidim Minjole-Moreno.

newcleus

pre 6 godina

Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slučajni prolaznik, 12. avgust 2017 18:53)

Од успеха има то што је додао лопту Дрогби и Анрију два пута (како Јунајтед не би узео титулу), то што је исфолирао пенал 2005. и што се уплашио добијених претњи па није прешао у Челзи и показао како "воли" клуб. Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 19:47)

Okliznuo se u sesnaestercu Milana 2005. i buuum 3-3. A kada je dodao loptu Anriju, vece sanse za titulu je imao Liverpul nego Arsenal, al ajde pisi, ovi mladji mozda i poveruju da nesto znas.

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 19:47)

Naravno, naravno... očigledno je po ocenama tvog komentara da si pogodio u centar i da javnost (koja inače prati fudbal) deli tvoje mišljenje, a i primeti se da pored opširnog fudbalskog znanja poseduješ sposobnost objektivnog sagledavanja stvari. Kakve veze ima što su bivši treneri Barse, Reala, Čelzija i Junajteda pričali da bi voleli da ga vide u svojim ekipama svojevremeno, lik je klasičan gubitnik, totalno si u pravu...

adriano_galliani

pre 6 godina

Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slučajni prolaznik, 12. avgust 2017 18:53)

Од успеха има то што је додао лопту Дрогби и Анрију два пута (како Јунајтед не би узео титулу), то што је исфолирао пенал 2005. и што се уплашио добијених претњи па није прешао у Челзи и показао како "воли" клуб. Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.

Iskusni

pre 6 godina

Previse cesto se ovo desava Liverpulu da bi bilo slucajnost, losa sreca...
Cenim Klopa kao trenera, njegov odnos sa igracima, strpljenje da igracima da sansu, da iz njih izvuce maksimum...
Ali mislim da su Lovren i Moreno ispucali sve moguce kredite.
Jednostavno, ti njihovi padovi koncetracije, lose postavljanje, naivno srljanje i lose gradjenje u duelima su presli u hronicno...
Znam da Klop ne voli mnogo da trosi, ali i laik vidi da su ekipi za ozbiljna dela potrebni dobar stoper, levi bek i snazan, agresivan, duel igrac(tipa Matica) na sredini...

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Па он је капитен већ 2-3 сезоне, ономад му је Балотели отимао лопту за пенал.. А јачи ми је и Џерард капитен, саплео се на метар од титуле после 30 година.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 17:16)

Juče mi nisu objavili komentar, napisao sam da volim stručnjake poput tebe koji prate fudbal 4 godine i fudbalsko znanje im se uglavnom zasniva na Fifi i Pesu. Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo. Ali kapiram da si skroz u poziciji da ga prozivaš, ipak je on samo legenda Liverpula a ti veliki anonimni nestručni komentator iz neke siromašne zemlje jugoistočne Evrope.

nista o nicemu

pre 6 godina

Поновићу питање... изгледа ли вам неки играч Ливерпула као шампион? :-)
(Непливач, 12. avgust 2017 17:05)

Dejan Lovren ;)

neutralni felsh

pre 6 godina

Premier liga u prve dve utakmice pokazala zasto je najbolja liga na Svetu.
(Obi Van Kenobi, 12. avgust 2017 16:30)


najneizvesnija i najatraktivnija, to jeste.

ime

pre 6 godina

Поновићу питање... изгледа ли вам неки играч Ливерпула као шампион? :-)
(Непливач, 12. avgust 2017 17:05)

A Celsija?

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Blagi uzas. Ako nemate pare prodajte Kutinja i dovedite Van Dajka i krstenog levog beka. Ako ostane i za golmana premija. Henderson kapiten????!!!! E sta docekasmo posle Gerrarda.

Slav

pre 6 godina

Reko' ja da znam koja dvojica neće osvojiti PL , Klop i Venger . Primiti po 3 gola od dna tabele je pokazatelj koji ne laže.
Tvoj komentar proizilazi iz tvog neznanja. Recimo, Votford je samo potrošio 50 miliona? za pojačanja . Svaki klub u EPL deli pare iz saveza. Tačno .. to nisu zvučna imena.. ali u okviru ostrva oni ginu. To je liga u kojoj svako svakoga moze da pobedi. To dno tabele tamo nevaži , pogotovu na početku sezone. Suditi u Engleskoj o nekoj ekipi sto je primila 3 gola, je u najmanju ruku smesno

mr.wolf

pre 6 godina

@neutralni felsh
Slazem se delimicno sa tvojim misljenjem. Ja bih izneo i svoje koje se u nekim segmentima ne podudara sa tvojim. Odbrana je naravno bitna, ali ne mogu reci i najbitnija. Prvenstvo PL se osvaja na "malim" utakmicama, i to je SAF mnogo dobro koristio. Dzaba ti mnogo dobra odbrana ako ti je napad neefikasan, cist primer United prosle sezone. I ako su imali 2. ili 3. odbranu, realizacija je bila katastrofa, iz tog razloga su izgubili 10-12 boda. A komentari su prosle sezone bili tipa "odbrana rupa"...
Isto tako neki od faktora su duzina klupe, trener, forma igraca, umetnost rotacije pa i sreca. Bilo bi isuvise lako tvrditi da je sve do odbrane, i ako je veoma bitna. Mislim da je najbitnije da trener ima sto bolju procenu kada ce i kako iskoristiti svoj roster u rotaciji. Spomenuo si United, da li znas da je svih tih godina dominacije glavni kljuc bio u rotaciji. SAF je u toku sezone znao da koristi 25 igraca, i sto je interesantno, u vecini slucajeva je tacno znao kada ce koj tim da zavrsi/odradi poso. U toj odbrani je pored glavnih stopera Ferdinanda i Vidica, na "manjim" utakmicama igrao i Evans, Brown, Osej....
I on nije dominirao samo u PL vec je dominirao i u LS, za 5 sezona 3 finala, jedno 1/2 i jedna 1/4. Znao je da celu polusezonu ne koristi neke igrace, koje baca u vatru tek u drugom delu sezone. Ali, ne postoji "recept" kako osvojiti titulu. Osvojice je tim koji je najbolje izbalansiran. Lester osvojio titulu a prvi deo sezone igrao sve 5+, zadnjih 10 kola sve od 0-1. Dobra odbrana ima smisla kada ti ceo tim funkcionise tip-top, u suprotnom slaba vajda.... Pozdrav.

Volpi

pre 6 godina

Ama ljudi shvatite da nije sve do toga ko vam igra u odbrani, vec ima i do toga koliko otvoreno, ofanzivno, neoprezno. Npr ovi napadaci ne bi postizali toliko golova da igraju u MU, jer Murinjo igra opreznije.

adriano_galliani

pre 6 godina

hahahahah kakav naslov kao da ga je Galiani napisao...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (olle!, 12. avgust 2017 15:39)

Ajde Galijani udri brate...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dagger, 12. avgust 2017 15:45)

Не можете ви без вашег Галијанија, знам! Шта рећи о Лузерпулу, сем да ме је силно обрадовао. Сад још само да испадну од Хофенхајма. Кутињо је озбиљно уздрмао екипу..

Што се тиче Салаха, он је познат нажалост по томе да промашује доста прилика, лоша реализација, иначе супер играч и велико појачање за Лузерпул. Доста добра куповина али ето.. Рома би избацила Реал пре две сезоне да Салах није промашио 3-4 100% прилике у Риму.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja vazno bacio 1000 evrica na jucerasnji mec 7+ a na ovaj 6+ 
Dojava je vazno uspela a sad odoh iz NO NAME drzave zauvek
(Bobi, 12. avgust 2017 16:22)


na tolike pare bolje da se igra dvoznak... golovi su stare varalice ;)

adriano_galliani

pre 6 godina

enderson kapiten????!!!! E sta docekasmo posle Gerrarda.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bicu Slobodan, 12. avgust 2017 17:01)

Па он је капитен већ 2-3 сезоне, ономад му је Балотели отимао лопту за пенал.. А јачи ми је и Џерард капитен, саплео се на метар од титуле после 30 година.

neutralni felsh

pre 6 godina

pojednostavljeno, proslih sezona murinjo je saznao ono sto je ser ferguson znao odavno, venger zaboravio odavno, konte skontao na startu prve, gvardiola shvatio tokom iste, a klop ce tek ove sezone: ne smes u premijer ligi da forsiras elasticne odbrane sa tipicnim stoperima, jer se u premijer ligi vise igra stihijski nego na kontinentu, ima mnogo vise "nicijih lopti" u vazduhu i na travi i tu se desava svasta. nerviraju me panicarske muve bez glave u odbrani, vecina engleskih ekipa i dalje ima takve usplahirene krljatore sto mnogo lako ispadaju iz linije a kad treba malo da se izvuku napred ne znaju da upute pas duzi od 5 metara i centarsut kraci od 40.
premda mnogi veruju u zabludu da je engleski fudbal napadacki (jer svi trce napred nazad i sudaraju se), englesku ligu osvaja dobra i konstantna odbrana. zasto? procitati gornji pasus, ili pogledati neku utakmicu arsenala i liverpula (lepo, brzo ali suvise porozno) - ili se setiti se sa kakvom je odbranom dominirao junajted, i skoro svaka ekipa koja je uzela ligu... jedini problem je sto takve te tvrde i uskostrucne odbrane vec duze godina tesko prolaze u evropi protiv modernih zonskih napada sa tri visenamenska spica i 4 vezna, uz odbranu koja polazi napred i pomaze napadu ne samo kod prekida, pomesaju te za 3 minuta, i ne primetis.

nista o nicemu

pre 6 godina

Hey, Manchester United dovede tolike igrace i nista. Tri gola primi od neke ekipe za koju nisam ni cuo.
(mile dodik, 12. avgust 2017 16:18)

Za Real nisi cuo? Primili su dva, a ne tri.

b.

pre 6 godina

Votford iz 2 prilike i 3 suta na gol dao 3 gola. Sta reci... Ne mogu oni napred da daju toliko golova koliko ova jadnici pozadi mogu da prime. Ne moze se vise govoriti ni o sreci, nije to sreca, to je gubitnicki mentalitet. Takodje utisak mi je i da Liverpul igra bez klasicnog napadaca, a ne znam zasto jer imaju vrhunske ofanzivne vezne, samo im treba neko isturen da sutne loptu u gol (to nije Firminjo).

Liverpool Man

pre 6 godina

Komicni Minjole. Rekao sam odavno da je greska sto nismo doveli golmana i to ce nas skupo kostati i ove sezone a da ne pricamo o komicnoj odbrani. Morena ne treba pljuvati decko je odlicno odigrao danas. Jednostavno Lovren i Matip ispod proseka, losi na prekidima svi. Nemaju ideju kako da brane prekid a to se vec odavno zna a izgleda da se nista ne radi povodom toga. Van Dajk i zadnji vezni ili mozemo odmah da se oprostimo od top 4 a mozda i od LS. Kutinja ne prodati ali ako ne zeli da igra staviti na klupu pa nek misli sta ce sledece godine sa Svetskim prvenstvom. I opet da ponovim. Minjole ne zna da iskoci i uhvati loptu. On je u petercu najsmotaniji golman na svetu. Cinjenica. Cak i kad je odbrana kolko tolko sigurna, on poremeti ekipu svojim ispadima i ne izlazenjem na cistu loptu u vazduhu koju bi trebalo da hvata. Do sledeceg kola...

Hegel

pre 6 godina

Liverpul? To su oni sto 35 godina ne mogu da osvoje titulu, a glume neku silu pa nece da puste igraca da ide u Barsu?! Deveti ešalon ozbiljnog fudbala...

vladimir

pre 6 godina

Votford je prošle sezone dobio kući Mančester Junajted 3-1,Arsenal u gostima 2-1,Liverpul kući 3-0.Nije ovo loš rezultat ali zabrinjava Klop sa loše odradjenim prelaznim rokom.Odbrana je na nivou druge lige a nije ni rešen status Kutinja.

**Frank Drebin**

pre 6 godina

Cela ova ekipa Liverpula je gradjena oko Kutinja ili nekog igrača poput njega (a to je u Luverpulu trenutno još jedino Lalana), tako da danas nije bilo pravog izrazitog kreativca, pa otud nepovezana igra. A odbranu neću ni da komentarišem, standardne gluposti. Ova postava danas bi bolje prošla protiv Barselone i Reala na kontre, nego ovako kada treba da uzme inicijativu.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ovako da su odigrali Zvezda i Partizan kao Arsenal juče i sad Liverpul, svi bi pisali " dno. kakva nameštaljka. gde su odbrane. kakva Crna Evropa "
ali pošto se ovo desilo u Premijer Ligi Engleske.
onda idu " Kakav fudbal "

.....

ACY

pre 6 godina

can,henderson,wijnaldum i oni misli sa takvom sredinom napast nesto haha.slicno kao i arsenal sa elneny xhaka u sredini nemaju kontrolu te su obe ekipe sa puno dobrih ofanzivaca ali sta ti vrijedi kad nema tko do njih loptu dovest , dodas katastrofalnog golmana u odnosu na konkurente i uvijek jednog do tri kiks igraca u obrani i imas rezultate kao i zadnjih 10 ak godina a to je 3-6 mjesto.I dzaba im 4 prosle godine jer sa ovakvom igrom nisu nikakvi favoriti protiv hoffenheima u utorak te bi ih i ove godine trebali gledat u rangu koje zasluzuju a to su ried ,freibourg,maribor,neftchi i ostale sarolike ekipe iz europske lige.

Unknown19G70

pre 6 godina

Sistematski ne umemo da branimo korner. Klop ne ume da resi taj problem. Salah slaba realizacija, ali to se moze tokom sezone napraviti. Slaba sredina terema na ovom mecu. Stoper i sredina se mora dovesti do kraja prelaznog roka. Poslednji gol Wotfordov iz ofsajda, ali to se od sudija u PL moze ocekivati, bar svaki klub ostete x puta.

Drakenzen

pre 6 godina

E ovo je se čekalo skoro 3 meseca.
Premijer liga rodjaci, uživao sam u utakmici, kako u onoj sinoć tako i u ovoj danas. A tek je pocetak.

texo

pre 6 godina

Reče Flopp pre nedelju dana: "There aren't five better centre-halves than what we already have at Liverpool"

5? Mogu da nabrojim 50 boljih štopera od ovih amatera koji im trenutno igraju.

brufen_od_400

pre 6 godina

"To je prosto neverovatno koliko je to uklet klub i koliko je to ukleta ekipa, i koji su to ukleti igrači, izgleda da je ukleto sve na tom stadionu postalo u proteklih 30 godina,ukleti navijači, uklet stadion, ukleti igrači, ukleta uprava, sve ukleto, ukleti oni koji stoje iza tog kluba, ukleti političari koji vode taj klub, sve ukleto."

D.A.

Miki_YNWA

pre 6 godina

Ova utakmica, nazalost, tacno oslikava Liverpul kakav on zapravo i jeste.
Jako los, da ne kazem gubitnicki mentalitet, ponor u poslednjim sekundama, sreca koja napusta kad je najpotrebnije... Nadam se i iskreno verujem da ce kvalifikovati za LŠ posle dvomeca sa Nemcima, i nadam se sa ce sreca jednom i njih pogledati.
Sportski pozdrav

Ivan Nis

pre 6 godina

Nije ovde bitna ni losa odbrana, ni primljen gol u nadoknadi vremena, jednostavno je peterac ometanje golmanskog prostora, a i verovatno ofsajd. Ono sto moze da raduje navijace mog omiljenog kluba je brza transformacija i dosta opcija u napadu. Ipak je za vrhunske domete potreban jos jedan stoper i napadac.

milos

pre 6 godina

Navijači luzerpula misle da će jedan Van Dajk da im reši problem. NEĆE. Treba im i još jedan štoper pored Van Dajka i oba beka i novi golman.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Dokle ovo, dokle? Napad sjajan, svakome moze 3 gola dati, ali u odbrani teska promaja. Svaki korner se strepi. Dajte tog Van Dajka vise.

potterhead

pre 6 godina

Tačno sam znao. Imao sam predosećaj da će primiti, i tako i bi. Koliko god ih voleo, koliko god se nadao, radovao, nervirao, ne vredi...opet će dobiti sve jake a izgubiti titulu na ovakvim utakmicama.

BlueFortress

pre 6 godina

Nijedno pojacanje u odbrani i na sredini, sta ocekivati? Da se magicno pretvore u tvrdu ekipu? Salah ce biti dobar ali Klopov stil ce ih opet iscediti kako sezona bude tekla pogotovo sto su u LS ove godine...

Mazohizam

pre 6 godina

Neverovatno. Ne znam da li je tužno ili komično. Umesto da prelome meč i da bude 2:4, uspeli su na samo njima svojstven način da kiksnu i da izgube 2 boda. Problem je što je ovo tek početak a igra u odbrani je na nivou od prošle godine ako ne i gore... Ne razumem izmenu Klopa u 92 min gde Arnolda menja sa kiks igračem Gomezom koji pravi imbicilan faul uz aut liniju i omogućava priliku za gol iz slobodnog udarca. Gol je postignut odmah nakon nekoliko trenutaka. Gol je bio neregularan. To nije izgovor za gubitak bodova. Dva puta na utakmici Minjolea ometaju u golmanskom prostoru a on ne zna da se snađe. Sve u svemu odličan početak Premijer lige, a navijačima Liverpoola želim manje stresa u nastavku. Titula neke druge sezone.

...

pre 6 godina

Glavni utisak mi je gruba i preoštra igra Votforda. Ali ništa manji utisak nije koliko Liverpul nema sreće. Primili su 3 gola i sva 3 gola su "svinje" žargonski rečeno. Na buku i galamu i na sreću. Pritom i drugi i treći gol sumnjivi zbog ofsajd situacija. Mane kod prvog gola Liverpula spektakularan. Neverovatno inteligentan potez kod propuštanja i utrčavanja. Penal bio kod drugog gola, treći gol je gol kao gol. Medjutim Liverpul na 2:3 stvara par odličnih šansi da ode na 2:4 ili 2:5, dve prečke, Salahova 1 na 1 i ne koristi ništa. Vraćam se na početak i koliko nemaju sreće, umesto da po prikazanoj igri i šansama bude jedno 1:5 za Liverpul, utakmica se završava 3:3 onakvim golom. Uklet tim bukvalno.

Cobriani88

pre 6 godina

Ovi je za plakanje. Pa autogol golmana na minut pre kraja... tuga.
Sta reci, dovedes Robertsona, imas Milnera koji je odigrao dorbu sezonu, a ti vadis iz naftalina Morena koji je presedeo celu sezonu. Ocajna utakmica Klopa!! Jos uvodi Milnera na desnog beka i Origia koga zanima fudbal samo kada je u startnoj postavi...Tuga i cemer. Ako ne dovedu Van Dajka i jos jednog zadnjeg veznog mogu da zaborave sezonu... a gde su utakmice u LŠ, FA kupu...

texo

pre 6 godina

Reče Flopp pre nedelju dana: "There aren't five better centre-halves than what we already have at Liverpool"

5? Mogu da nabrojim 50 boljih štopera od ovih amatera koji im trenutno igraju.

Drakenzen

pre 6 godina

E ovo je se čekalo skoro 3 meseca.
Premijer liga rodjaci, uživao sam u utakmici, kako u onoj sinoć tako i u ovoj danas. A tek je pocetak.

Cobriani88

pre 6 godina

Ovi je za plakanje. Pa autogol golmana na minut pre kraja... tuga.
Sta reci, dovedes Robertsona, imas Milnera koji je odigrao dorbu sezonu, a ti vadis iz naftalina Morena koji je presedeo celu sezonu. Ocajna utakmica Klopa!! Jos uvodi Milnera na desnog beka i Origia koga zanima fudbal samo kada je u startnoj postavi...Tuga i cemer. Ako ne dovedu Van Dajka i jos jednog zadnjeg veznog mogu da zaborave sezonu... a gde su utakmice u LŠ, FA kupu...

potterhead

pre 6 godina

Tačno sam znao. Imao sam predosećaj da će primiti, i tako i bi. Koliko god ih voleo, koliko god se nadao, radovao, nervirao, ne vredi...opet će dobiti sve jake a izgubiti titulu na ovakvim utakmicama.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Dokle ovo, dokle? Napad sjajan, svakome moze 3 gola dati, ali u odbrani teska promaja. Svaki korner se strepi. Dajte tog Van Dajka vise.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ovako da su odigrali Zvezda i Partizan kao Arsenal juče i sad Liverpul, svi bi pisali " dno. kakva nameštaljka. gde su odbrane. kakva Crna Evropa "
ali pošto se ovo desilo u Premijer Ligi Engleske.
onda idu " Kakav fudbal "

.....

brufen_od_400

pre 6 godina

"To je prosto neverovatno koliko je to uklet klub i koliko je to ukleta ekipa, i koji su to ukleti igrači, izgleda da je ukleto sve na tom stadionu postalo u proteklih 30 godina,ukleti navijači, uklet stadion, ukleti igrači, ukleta uprava, sve ukleto, ukleti oni koji stoje iza tog kluba, ukleti političari koji vode taj klub, sve ukleto."

D.A.

**Frank Drebin**

pre 6 godina

Cela ova ekipa Liverpula je gradjena oko Kutinja ili nekog igrača poput njega (a to je u Luverpulu trenutno još jedino Lalana), tako da danas nije bilo pravog izrazitog kreativca, pa otud nepovezana igra. A odbranu neću ni da komentarišem, standardne gluposti. Ova postava danas bi bolje prošla protiv Barselone i Reala na kontre, nego ovako kada treba da uzme inicijativu.

neutralni felsh

pre 6 godina

pojednostavljeno, proslih sezona murinjo je saznao ono sto je ser ferguson znao odavno, venger zaboravio odavno, konte skontao na startu prve, gvardiola shvatio tokom iste, a klop ce tek ove sezone: ne smes u premijer ligi da forsiras elasticne odbrane sa tipicnim stoperima, jer se u premijer ligi vise igra stihijski nego na kontinentu, ima mnogo vise "nicijih lopti" u vazduhu i na travi i tu se desava svasta. nerviraju me panicarske muve bez glave u odbrani, vecina engleskih ekipa i dalje ima takve usplahirene krljatore sto mnogo lako ispadaju iz linije a kad treba malo da se izvuku napred ne znaju da upute pas duzi od 5 metara i centarsut kraci od 40.
premda mnogi veruju u zabludu da je engleski fudbal napadacki (jer svi trce napred nazad i sudaraju se), englesku ligu osvaja dobra i konstantna odbrana. zasto? procitati gornji pasus, ili pogledati neku utakmicu arsenala i liverpula (lepo, brzo ali suvise porozno) - ili se setiti se sa kakvom je odbranom dominirao junajted, i skoro svaka ekipa koja je uzela ligu... jedini problem je sto takve te tvrde i uskostrucne odbrane vec duze godina tesko prolaze u evropi protiv modernih zonskih napada sa tri visenamenska spica i 4 vezna, uz odbranu koja polazi napred i pomaze napadu ne samo kod prekida, pomesaju te za 3 minuta, i ne primetis.

milos

pre 6 godina

Navijači luzerpula misle da će jedan Van Dajk da im reši problem. NEĆE. Treba im i još jedan štoper pored Van Dajka i oba beka i novi golman.

Mazohizam

pre 6 godina

Neverovatno. Ne znam da li je tužno ili komično. Umesto da prelome meč i da bude 2:4, uspeli su na samo njima svojstven način da kiksnu i da izgube 2 boda. Problem je što je ovo tek početak a igra u odbrani je na nivou od prošle godine ako ne i gore... Ne razumem izmenu Klopa u 92 min gde Arnolda menja sa kiks igračem Gomezom koji pravi imbicilan faul uz aut liniju i omogućava priliku za gol iz slobodnog udarca. Gol je postignut odmah nakon nekoliko trenutaka. Gol je bio neregularan. To nije izgovor za gubitak bodova. Dva puta na utakmici Minjolea ometaju u golmanskom prostoru a on ne zna da se snađe. Sve u svemu odličan početak Premijer lige, a navijačima Liverpoola želim manje stresa u nastavku. Titula neke druge sezone.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Blagi uzas. Ako nemate pare prodajte Kutinja i dovedite Van Dajka i krstenog levog beka. Ako ostane i za golmana premija. Henderson kapiten????!!!! E sta docekasmo posle Gerrarda.

vladimir

pre 6 godina

Votford je prošle sezone dobio kući Mančester Junajted 3-1,Arsenal u gostima 2-1,Liverpul kući 3-0.Nije ovo loš rezultat ali zabrinjava Klop sa loše odradjenim prelaznim rokom.Odbrana je na nivou druge lige a nije ni rešen status Kutinja.

...

pre 6 godina

Glavni utisak mi je gruba i preoštra igra Votforda. Ali ništa manji utisak nije koliko Liverpul nema sreće. Primili su 3 gola i sva 3 gola su "svinje" žargonski rečeno. Na buku i galamu i na sreću. Pritom i drugi i treći gol sumnjivi zbog ofsajd situacija. Mane kod prvog gola Liverpula spektakularan. Neverovatno inteligentan potez kod propuštanja i utrčavanja. Penal bio kod drugog gola, treći gol je gol kao gol. Medjutim Liverpul na 2:3 stvara par odličnih šansi da ode na 2:4 ili 2:5, dve prečke, Salahova 1 na 1 i ne koristi ništa. Vraćam se na početak i koliko nemaju sreće, umesto da po prikazanoj igri i šansama bude jedno 1:5 za Liverpul, utakmica se završava 3:3 onakvim golom. Uklet tim bukvalno.

Liverpool Man

pre 6 godina

Komicni Minjole. Rekao sam odavno da je greska sto nismo doveli golmana i to ce nas skupo kostati i ove sezone a da ne pricamo o komicnoj odbrani. Morena ne treba pljuvati decko je odlicno odigrao danas. Jednostavno Lovren i Matip ispod proseka, losi na prekidima svi. Nemaju ideju kako da brane prekid a to se vec odavno zna a izgleda da se nista ne radi povodom toga. Van Dajk i zadnji vezni ili mozemo odmah da se oprostimo od top 4 a mozda i od LS. Kutinja ne prodati ali ako ne zeli da igra staviti na klupu pa nek misli sta ce sledece godine sa Svetskim prvenstvom. I opet da ponovim. Minjole ne zna da iskoci i uhvati loptu. On je u petercu najsmotaniji golman na svetu. Cinjenica. Cak i kad je odbrana kolko tolko sigurna, on poremeti ekipu svojim ispadima i ne izlazenjem na cistu loptu u vazduhu koju bi trebalo da hvata. Do sledeceg kola...

BlueFortress

pre 6 godina

Nijedno pojacanje u odbrani i na sredini, sta ocekivati? Da se magicno pretvore u tvrdu ekipu? Salah ce biti dobar ali Klopov stil ce ih opet iscediti kako sezona bude tekla pogotovo sto su u LS ove godine...

ACY

pre 6 godina

can,henderson,wijnaldum i oni misli sa takvom sredinom napast nesto haha.slicno kao i arsenal sa elneny xhaka u sredini nemaju kontrolu te su obe ekipe sa puno dobrih ofanzivaca ali sta ti vrijedi kad nema tko do njih loptu dovest , dodas katastrofalnog golmana u odnosu na konkurente i uvijek jednog do tri kiks igraca u obrani i imas rezultate kao i zadnjih 10 ak godina a to je 3-6 mjesto.I dzaba im 4 prosle godine jer sa ovakvom igrom nisu nikakvi favoriti protiv hoffenheima u utorak te bi ih i ove godine trebali gledat u rangu koje zasluzuju a to su ried ,freibourg,maribor,neftchi i ostale sarolike ekipe iz europske lige.

Hegel

pre 6 godina

Liverpul? To su oni sto 35 godina ne mogu da osvoje titulu, a glume neku silu pa nece da puste igraca da ide u Barsu?! Deveti ešalon ozbiljnog fudbala...

neutralni felsh

pre 6 godina

Premier liga u prve dve utakmice pokazala zasto je najbolja liga na Svetu.
(Obi Van Kenobi, 12. avgust 2017 16:30)


najneizvesnija i najatraktivnija, to jeste.

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Па он је капитен већ 2-3 сезоне, ономад му је Балотели отимао лопту за пенал.. А јачи ми је и Џерард капитен, саплео се на метар од титуле после 30 година.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 17:16)

Juče mi nisu objavili komentar, napisao sam da volim stručnjake poput tebe koji prate fudbal 4 godine i fudbalsko znanje im se uglavnom zasniva na Fifi i Pesu. Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo. Ali kapiram da si skroz u poziciji da ga prozivaš, ipak je on samo legenda Liverpula a ti veliki anonimni nestručni komentator iz neke siromašne zemlje jugoistočne Evrope.

nista o nicemu

pre 6 godina

Hey, Manchester United dovede tolike igrace i nista. Tri gola primi od neke ekipe za koju nisam ni cuo.
(mile dodik, 12. avgust 2017 16:18)

Za Real nisi cuo? Primili su dva, a ne tri.

ime

pre 6 godina

Поновићу питање... изгледа ли вам неки играч Ливерпула као шампион? :-)
(Непливач, 12. avgust 2017 17:05)

A Celsija?

nista o nicemu

pre 6 godina

Поновићу питање... изгледа ли вам неки играч Ливерпула као шампион? :-)
(Непливач, 12. avgust 2017 17:05)

Dejan Lovren ;)

Slav

pre 6 godina

Reko' ja da znam koja dvojica neće osvojiti PL , Klop i Venger . Primiti po 3 gola od dna tabele je pokazatelj koji ne laže.
Tvoj komentar proizilazi iz tvog neznanja. Recimo, Votford je samo potrošio 50 miliona? za pojačanja . Svaki klub u EPL deli pare iz saveza. Tačno .. to nisu zvučna imena.. ali u okviru ostrva oni ginu. To je liga u kojoj svako svakoga moze da pobedi. To dno tabele tamo nevaži , pogotovu na početku sezone. Suditi u Engleskoj o nekoj ekipi sto je primila 3 gola, je u najmanju ruku smesno

Iskusni

pre 6 godina

Previse cesto se ovo desava Liverpulu da bi bilo slucajnost, losa sreca...
Cenim Klopa kao trenera, njegov odnos sa igracima, strpljenje da igracima da sansu, da iz njih izvuce maksimum...
Ali mislim da su Lovren i Moreno ispucali sve moguce kredite.
Jednostavno, ti njihovi padovi koncetracije, lose postavljanje, naivno srljanje i lose gradjenje u duelima su presli u hronicno...
Znam da Klop ne voli mnogo da trosi, ali i laik vidi da su ekipi za ozbiljna dela potrebni dobar stoper, levi bek i snazan, agresivan, duel igrac(tipa Matica) na sredini...

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja vazno bacio 1000 evrica na jucerasnji mec 7+ a na ovaj 6+ 
Dojava je vazno uspela a sad odoh iz NO NAME drzave zauvek
(Bobi, 12. avgust 2017 16:22)


na tolike pare bolje da se igra dvoznak... golovi su stare varalice ;)

newcleus

pre 6 godina

Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slučajni prolaznik, 12. avgust 2017 18:53)

Од успеха има то што је додао лопту Дрогби и Анрију два пута (како Јунајтед не би узео титулу), то што је исфолирао пенал 2005. и што се уплашио добијених претњи па није прешао у Челзи и показао како "воли" клуб. Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 19:47)

Okliznuo se u sesnaestercu Milana 2005. i buuum 3-3. A kada je dodao loptu Anriju, vece sanse za titulu je imao Liverpul nego Arsenal, al ajde pisi, ovi mladji mozda i poveruju da nesto znas.

brusnica

pre 6 godina

Sezona je tek pocela i duga je. Jedno kolo ne odlucuje nista a i svakako je Siti glavni favorit i najbolja ekipa. A sto se Lfca tice bolje da sad prime 3 komada i da vide da su nikakvi pa lepo dok jos traje prelazni rok da se isprse i dovedu krstene igrace. Tu podrazumevam da se krajcnu Lovren, i dvojac koj ne mogu ocima da vidim Minjole-Moreno.

mr.wolf

pre 6 godina

@neutralni felsh
Slazem se delimicno sa tvojim misljenjem. Ja bih izneo i svoje koje se u nekim segmentima ne podudara sa tvojim. Odbrana je naravno bitna, ali ne mogu reci i najbitnija. Prvenstvo PL se osvaja na "malim" utakmicama, i to je SAF mnogo dobro koristio. Dzaba ti mnogo dobra odbrana ako ti je napad neefikasan, cist primer United prosle sezone. I ako su imali 2. ili 3. odbranu, realizacija je bila katastrofa, iz tog razloga su izgubili 10-12 boda. A komentari su prosle sezone bili tipa "odbrana rupa"...
Isto tako neki od faktora su duzina klupe, trener, forma igraca, umetnost rotacije pa i sreca. Bilo bi isuvise lako tvrditi da je sve do odbrane, i ako je veoma bitna. Mislim da je najbitnije da trener ima sto bolju procenu kada ce i kako iskoristiti svoj roster u rotaciji. Spomenuo si United, da li znas da je svih tih godina dominacije glavni kljuc bio u rotaciji. SAF je u toku sezone znao da koristi 25 igraca, i sto je interesantno, u vecini slucajeva je tacno znao kada ce koj tim da zavrsi/odradi poso. U toj odbrani je pored glavnih stopera Ferdinanda i Vidica, na "manjim" utakmicama igrao i Evans, Brown, Osej....
I on nije dominirao samo u PL vec je dominirao i u LS, za 5 sezona 3 finala, jedno 1/2 i jedna 1/4. Znao je da celu polusezonu ne koristi neke igrace, koje baca u vatru tek u drugom delu sezone. Ali, ne postoji "recept" kako osvojiti titulu. Osvojice je tim koji je najbolje izbalansiran. Lester osvojio titulu a prvi deo sezone igrao sve 5+, zadnjih 10 kola sve od 0-1. Dobra odbrana ima smisla kada ti ceo tim funkcionise tip-top, u suprotnom slaba vajda.... Pozdrav.

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 19:47)

Naravno, naravno... očigledno je po ocenama tvog komentara da si pogodio u centar i da javnost (koja inače prati fudbal) deli tvoje mišljenje, a i primeti se da pored opširnog fudbalskog znanja poseduješ sposobnost objektivnog sagledavanja stvari. Kakve veze ima što su bivši treneri Barse, Reala, Čelzija i Junajteda pričali da bi voleli da ga vide u svojim ekipama svojevremeno, lik je klasičan gubitnik, totalno si u pravu...

adriano_galliani

pre 6 godina

hahahahah kakav naslov kao da ga je Galiani napisao...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (olle!, 12. avgust 2017 15:39)

Ajde Galijani udri brate...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dagger, 12. avgust 2017 15:45)

Не можете ви без вашег Галијанија, знам! Шта рећи о Лузерпулу, сем да ме је силно обрадовао. Сад још само да испадну од Хофенхајма. Кутињо је озбиљно уздрмао екипу..

Што се тиче Салаха, он је познат нажалост по томе да промашује доста прилика, лоша реализација, иначе супер играч и велико појачање за Лузерпул. Доста добра куповина али ето.. Рома би избацила Реал пре две сезоне да Салах није промашио 3-4 100% прилике у Риму.

Miki_YNWA

pre 6 godina

Ova utakmica, nazalost, tacno oslikava Liverpul kakav on zapravo i jeste.
Jako los, da ne kazem gubitnicki mentalitet, ponor u poslednjim sekundama, sreca koja napusta kad je najpotrebnije... Nadam se i iskreno verujem da ce kvalifikovati za LŠ posle dvomeca sa Nemcima, i nadam se sa ce sreca jednom i njih pogledati.
Sportski pozdrav

Ivan Nis

pre 6 godina

Nije ovde bitna ni losa odbrana, ni primljen gol u nadoknadi vremena, jednostavno je peterac ometanje golmanskog prostora, a i verovatno ofsajd. Ono sto moze da raduje navijace mog omiljenog kluba je brza transformacija i dosta opcija u napadu. Ipak je za vrhunske domete potreban jos jedan stoper i napadac.

b.

pre 6 godina

Votford iz 2 prilike i 3 suta na gol dao 3 gola. Sta reci... Ne mogu oni napred da daju toliko golova koliko ova jadnici pozadi mogu da prime. Ne moze se vise govoriti ni o sreci, nije to sreca, to je gubitnicki mentalitet. Takodje utisak mi je i da Liverpul igra bez klasicnog napadaca, a ne znam zasto jer imaju vrhunske ofanzivne vezne, samo im treba neko isturen da sutne loptu u gol (to nije Firminjo).

adriano_galliani

pre 6 godina

enderson kapiten????!!!! E sta docekasmo posle Gerrarda.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bicu Slobodan, 12. avgust 2017 17:01)

Па он је капитен већ 2-3 сезоне, ономад му је Балотели отимао лопту за пенал.. А јачи ми је и Џерард капитен, саплео се на метар од титуле после 30 година.

Vladimir

pre 6 godina

Treci gol Watford-a iz nedozvoljene pozicije.
Ne mogu da verujem da je linijski to prevideo.
Takodje da niko ni ne spominje.
Igrac koji glavom daje gol je najblizi gol liniji od svih igraca uz to stojeci u offside-u utice direkno na golmana jer stoji uz njega.
Zar nije uvezen VAR u premijer ligi?
Sudiji....sedi JEDAN !!!

Krle

pre 6 godina

Klop umesto da trazi vrhunske defanzivce on nudi 80 miliona za tamo nekog Keitu za koga niko nije cuo,imaju najgoru odbranu u evropi,a loze se i pricaju o borbi za trofeje i kasnije se cude kad im najbolji igraci traze da idu,ti vrhinski igraci poput Suareza i Kutinja igraju da bi osvajali trofeje,a ne da gube od Stouka 6-1 ili da prime onakav gol u 94 minutu.

Unknown19G70

pre 6 godina

Sistematski ne umemo da branimo korner. Klop ne ume da resi taj problem. Salah slaba realizacija, ali to se moze tokom sezone napraviti. Slaba sredina terema na ovom mecu. Stoper i sredina se mora dovesti do kraja prelaznog roka. Poslednji gol Wotfordov iz ofsajda, ali to se od sudija u PL moze ocekivati, bar svaki klub ostete x puta.

Jašim

pre 6 godina

Liverpul neće ništa osvojiti sve dok dovode samo "male" igrače. Ne možete da jurite titulu sa igračima koje dovedete iz Sautemptona, Hofenhajma, Majnca.... Ti ljudi su borbu za titulu videli možda na menadžeru.

adriano_galliani

pre 6 godina

Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slučajni prolaznik, 12. avgust 2017 18:53)

Од успеха има то што је додао лопту Дрогби и Анрију два пута (како Јунајтед не би узео титулу), то што је исфолирао пенал 2005. и што се уплашио добијених претњи па није прешао у Челзи и показао како "воли" клуб. Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.

Volpi

pre 6 godina

Ama ljudi shvatite da nije sve do toga ko vam igra u odbrani, vec ima i do toga koliko otvoreno, ofanzivno, neoprezno. Npr ovi napadaci ne bi postizali toliko golova da igraju u MU, jer Murinjo igra opreznije.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ovako da su odigrali Zvezda i Partizan kao Arsenal juče i sad Liverpul, svi bi pisali " dno. kakva nameštaljka. gde su odbrane. kakva Crna Evropa "
ali pošto se ovo desilo u Premijer Ligi Engleske.
onda idu " Kakav fudbal "

.....

Hegel

pre 6 godina

Liverpul? To su oni sto 35 godina ne mogu da osvoje titulu, a glume neku silu pa nece da puste igraca da ide u Barsu?! Deveti ešalon ozbiljnog fudbala...

adriano_galliani

pre 6 godina

Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slučajni prolaznik, 12. avgust 2017 18:53)

Од успеха има то што је додао лопту Дрогби и Анрију два пута (како Јунајтед не би узео титулу), то што је исфолирао пенал 2005. и што се уплашио добијених претњи па није прешао у Челзи и показао како "воли" клуб. Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.

adriano_galliani

pre 6 godina

enderson kapiten????!!!! E sta docekasmo posle Gerrarda.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bicu Slobodan, 12. avgust 2017 17:01)

Па он је капитен већ 2-3 сезоне, ономад му је Балотели отимао лопту за пенал.. А јачи ми је и Џерард капитен, саплео се на метар од титуле после 30 година.

adriano_galliani

pre 6 godina

hahahahah kakav naslov kao da ga je Galiani napisao...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (olle!, 12. avgust 2017 15:39)

Ajde Galijani udri brate...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dagger, 12. avgust 2017 15:45)

Не можете ви без вашег Галијанија, знам! Шта рећи о Лузерпулу, сем да ме је силно обрадовао. Сад још само да испадну од Хофенхајма. Кутињо је озбиљно уздрмао екипу..

Што се тиче Салаха, он је познат нажалост по томе да промашује доста прилика, лоша реализација, иначе супер играч и велико појачање за Лузерпул. Доста добра куповина али ето.. Рома би избацила Реал пре две сезоне да Салах није промашио 3-4 100% прилике у Риму.

texo

pre 6 godina

Reče Flopp pre nedelju dana: "There aren't five better centre-halves than what we already have at Liverpool"

5? Mogu da nabrojim 50 boljih štopera od ovih amatera koji im trenutno igraju.

Ivan Nis

pre 6 godina

Nije ovde bitna ni losa odbrana, ni primljen gol u nadoknadi vremena, jednostavno je peterac ometanje golmanskog prostora, a i verovatno ofsajd. Ono sto moze da raduje navijace mog omiljenog kluba je brza transformacija i dosta opcija u napadu. Ipak je za vrhunske domete potreban jos jedan stoper i napadac.

brufen_od_400

pre 6 godina

"To je prosto neverovatno koliko je to uklet klub i koliko je to ukleta ekipa, i koji su to ukleti igrači, izgleda da je ukleto sve na tom stadionu postalo u proteklih 30 godina,ukleti navijači, uklet stadion, ukleti igrači, ukleta uprava, sve ukleto, ukleti oni koji stoje iza tog kluba, ukleti političari koji vode taj klub, sve ukleto."

D.A.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja vazno bacio 1000 evrica na jucerasnji mec 7+ a na ovaj 6+ 
Dojava je vazno uspela a sad odoh iz NO NAME drzave zauvek
(Bobi, 12. avgust 2017 16:22)


na tolike pare bolje da se igra dvoznak... golovi su stare varalice ;)

ime

pre 6 godina

Поновићу питање... изгледа ли вам неки играч Ливерпула као шампион? :-)
(Непливач, 12. avgust 2017 17:05)

A Celsija?

Drakenzen

pre 6 godina

E ovo je se čekalo skoro 3 meseca.
Premijer liga rodjaci, uživao sam u utakmici, kako u onoj sinoć tako i u ovoj danas. A tek je pocetak.

Volpi

pre 6 godina

Ama ljudi shvatite da nije sve do toga ko vam igra u odbrani, vec ima i do toga koliko otvoreno, ofanzivno, neoprezno. Npr ovi napadaci ne bi postizali toliko golova da igraju u MU, jer Murinjo igra opreznije.

Cobriani88

pre 6 godina

Ovi je za plakanje. Pa autogol golmana na minut pre kraja... tuga.
Sta reci, dovedes Robertsona, imas Milnera koji je odigrao dorbu sezonu, a ti vadis iz naftalina Morena koji je presedeo celu sezonu. Ocajna utakmica Klopa!! Jos uvodi Milnera na desnog beka i Origia koga zanima fudbal samo kada je u startnoj postavi...Tuga i cemer. Ako ne dovedu Van Dajka i jos jednog zadnjeg veznog mogu da zaborave sezonu... a gde su utakmice u LŠ, FA kupu...

...

pre 6 godina

Glavni utisak mi je gruba i preoštra igra Votforda. Ali ništa manji utisak nije koliko Liverpul nema sreće. Primili su 3 gola i sva 3 gola su "svinje" žargonski rečeno. Na buku i galamu i na sreću. Pritom i drugi i treći gol sumnjivi zbog ofsajd situacija. Mane kod prvog gola Liverpula spektakularan. Neverovatno inteligentan potez kod propuštanja i utrčavanja. Penal bio kod drugog gola, treći gol je gol kao gol. Medjutim Liverpul na 2:3 stvara par odličnih šansi da ode na 2:4 ili 2:5, dve prečke, Salahova 1 na 1 i ne koristi ništa. Vraćam se na početak i koliko nemaju sreće, umesto da po prikazanoj igri i šansama bude jedno 1:5 za Liverpul, utakmica se završava 3:3 onakvim golom. Uklet tim bukvalno.

Liverpool Man

pre 6 godina

Komicni Minjole. Rekao sam odavno da je greska sto nismo doveli golmana i to ce nas skupo kostati i ove sezone a da ne pricamo o komicnoj odbrani. Morena ne treba pljuvati decko je odlicno odigrao danas. Jednostavno Lovren i Matip ispod proseka, losi na prekidima svi. Nemaju ideju kako da brane prekid a to se vec odavno zna a izgleda da se nista ne radi povodom toga. Van Dajk i zadnji vezni ili mozemo odmah da se oprostimo od top 4 a mozda i od LS. Kutinja ne prodati ali ako ne zeli da igra staviti na klupu pa nek misli sta ce sledece godine sa Svetskim prvenstvom. I opet da ponovim. Minjole ne zna da iskoci i uhvati loptu. On je u petercu najsmotaniji golman na svetu. Cinjenica. Cak i kad je odbrana kolko tolko sigurna, on poremeti ekipu svojim ispadima i ne izlazenjem na cistu loptu u vazduhu koju bi trebalo da hvata. Do sledeceg kola...

milos

pre 6 godina

Navijači luzerpula misle da će jedan Van Dajk da im reši problem. NEĆE. Treba im i još jedan štoper pored Van Dajka i oba beka i novi golman.

neutralni felsh

pre 6 godina

Premier liga u prve dve utakmice pokazala zasto je najbolja liga na Svetu.
(Obi Van Kenobi, 12. avgust 2017 16:30)


najneizvesnija i najatraktivnija, to jeste.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Dokle ovo, dokle? Napad sjajan, svakome moze 3 gola dati, ali u odbrani teska promaja. Svaki korner se strepi. Dajte tog Van Dajka vise.

Unknown19G70

pre 6 godina

Sistematski ne umemo da branimo korner. Klop ne ume da resi taj problem. Salah slaba realizacija, ali to se moze tokom sezone napraviti. Slaba sredina terema na ovom mecu. Stoper i sredina se mora dovesti do kraja prelaznog roka. Poslednji gol Wotfordov iz ofsajda, ali to se od sudija u PL moze ocekivati, bar svaki klub ostete x puta.

vladimir

pre 6 godina

Votford je prošle sezone dobio kući Mančester Junajted 3-1,Arsenal u gostima 2-1,Liverpul kući 3-0.Nije ovo loš rezultat ali zabrinjava Klop sa loše odradjenim prelaznim rokom.Odbrana je na nivou druge lige a nije ni rešen status Kutinja.

neutralni felsh

pre 6 godina

pojednostavljeno, proslih sezona murinjo je saznao ono sto je ser ferguson znao odavno, venger zaboravio odavno, konte skontao na startu prve, gvardiola shvatio tokom iste, a klop ce tek ove sezone: ne smes u premijer ligi da forsiras elasticne odbrane sa tipicnim stoperima, jer se u premijer ligi vise igra stihijski nego na kontinentu, ima mnogo vise "nicijih lopti" u vazduhu i na travi i tu se desava svasta. nerviraju me panicarske muve bez glave u odbrani, vecina engleskih ekipa i dalje ima takve usplahirene krljatore sto mnogo lako ispadaju iz linije a kad treba malo da se izvuku napred ne znaju da upute pas duzi od 5 metara i centarsut kraci od 40.
premda mnogi veruju u zabludu da je engleski fudbal napadacki (jer svi trce napred nazad i sudaraju se), englesku ligu osvaja dobra i konstantna odbrana. zasto? procitati gornji pasus, ili pogledati neku utakmicu arsenala i liverpula (lepo, brzo ali suvise porozno) - ili se setiti se sa kakvom je odbranom dominirao junajted, i skoro svaka ekipa koja je uzela ligu... jedini problem je sto takve te tvrde i uskostrucne odbrane vec duze godina tesko prolaze u evropi protiv modernih zonskih napada sa tri visenamenska spica i 4 vezna, uz odbranu koja polazi napred i pomaze napadu ne samo kod prekida, pomesaju te za 3 minuta, i ne primetis.

Miki_YNWA

pre 6 godina

Ova utakmica, nazalost, tacno oslikava Liverpul kakav on zapravo i jeste.
Jako los, da ne kazem gubitnicki mentalitet, ponor u poslednjim sekundama, sreca koja napusta kad je najpotrebnije... Nadam se i iskreno verujem da ce kvalifikovati za LŠ posle dvomeca sa Nemcima, i nadam se sa ce sreca jednom i njih pogledati.
Sportski pozdrav

ACY

pre 6 godina

can,henderson,wijnaldum i oni misli sa takvom sredinom napast nesto haha.slicno kao i arsenal sa elneny xhaka u sredini nemaju kontrolu te su obe ekipe sa puno dobrih ofanzivaca ali sta ti vrijedi kad nema tko do njih loptu dovest , dodas katastrofalnog golmana u odnosu na konkurente i uvijek jednog do tri kiks igraca u obrani i imas rezultate kao i zadnjih 10 ak godina a to je 3-6 mjesto.I dzaba im 4 prosle godine jer sa ovakvom igrom nisu nikakvi favoriti protiv hoffenheima u utorak te bi ih i ove godine trebali gledat u rangu koje zasluzuju a to su ried ,freibourg,maribor,neftchi i ostale sarolike ekipe iz europske lige.

**Frank Drebin**

pre 6 godina

Cela ova ekipa Liverpula je gradjena oko Kutinja ili nekog igrača poput njega (a to je u Luverpulu trenutno još jedino Lalana), tako da danas nije bilo pravog izrazitog kreativca, pa otud nepovezana igra. A odbranu neću ni da komentarišem, standardne gluposti. Ova postava danas bi bolje prošla protiv Barselone i Reala na kontre, nego ovako kada treba da uzme inicijativu.

Vladimir

pre 6 godina

Treci gol Watford-a iz nedozvoljene pozicije.
Ne mogu da verujem da je linijski to prevideo.
Takodje da niko ni ne spominje.
Igrac koji glavom daje gol je najblizi gol liniji od svih igraca uz to stojeci u offside-u utice direkno na golmana jer stoji uz njega.
Zar nije uvezen VAR u premijer ligi?
Sudiji....sedi JEDAN !!!

b.

pre 6 godina

Votford iz 2 prilike i 3 suta na gol dao 3 gola. Sta reci... Ne mogu oni napred da daju toliko golova koliko ova jadnici pozadi mogu da prime. Ne moze se vise govoriti ni o sreci, nije to sreca, to je gubitnicki mentalitet. Takodje utisak mi je i da Liverpul igra bez klasicnog napadaca, a ne znam zasto jer imaju vrhunske ofanzivne vezne, samo im treba neko isturen da sutne loptu u gol (to nije Firminjo).

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Blagi uzas. Ako nemate pare prodajte Kutinja i dovedite Van Dajka i krstenog levog beka. Ako ostane i za golmana premija. Henderson kapiten????!!!! E sta docekasmo posle Gerrarda.

nista o nicemu

pre 6 godina

Поновићу питање... изгледа ли вам неки играч Ливерпула као шампион? :-)
(Непливач, 12. avgust 2017 17:05)

Dejan Lovren ;)

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 19:47)

Naravno, naravno... očigledno je po ocenama tvog komentara da si pogodio u centar i da javnost (koja inače prati fudbal) deli tvoje mišljenje, a i primeti se da pored opširnog fudbalskog znanja poseduješ sposobnost objektivnog sagledavanja stvari. Kakve veze ima što su bivši treneri Barse, Reala, Čelzija i Junajteda pričali da bi voleli da ga vide u svojim ekipama svojevremeno, lik je klasičan gubitnik, totalno si u pravu...

nista o nicemu

pre 6 godina

Hey, Manchester United dovede tolike igrace i nista. Tri gola primi od neke ekipe za koju nisam ni cuo.
(mile dodik, 12. avgust 2017 16:18)

Za Real nisi cuo? Primili su dva, a ne tri.

Slav

pre 6 godina

Reko' ja da znam koja dvojica neće osvojiti PL , Klop i Venger . Primiti po 3 gola od dna tabele je pokazatelj koji ne laže.
Tvoj komentar proizilazi iz tvog neznanja. Recimo, Votford je samo potrošio 50 miliona? za pojačanja . Svaki klub u EPL deli pare iz saveza. Tačno .. to nisu zvučna imena.. ali u okviru ostrva oni ginu. To je liga u kojoj svako svakoga moze da pobedi. To dno tabele tamo nevaži , pogotovu na početku sezone. Suditi u Engleskoj o nekoj ekipi sto je primila 3 gola, je u najmanju ruku smesno

slučajni prolaznik

pre 6 godina

Па он је капитен већ 2-3 сезоне, ономад му је Балотели отимао лопту за пенал.. А јачи ми је и Џерард капитен, саплео се на метар од титуле после 30 година.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 17:16)

Juče mi nisu objavili komentar, napisao sam da volim stručnjake poput tebe koji prate fudbal 4 godine i fudbalsko znanje im se uglavnom zasniva na Fifi i Pesu. Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo. Ali kapiram da si skroz u poziciji da ga prozivaš, ipak je on samo legenda Liverpula a ti veliki anonimni nestručni komentator iz neke siromašne zemlje jugoistočne Evrope.

newcleus

pre 6 godina

Tvoj komentar je najbolji dokaz da nisam pogrešio. Da si pratio fudbal, znao bi da je čovek bio takva igračina da mu niko ne zamera to što se okliznuo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (slučajni prolaznik, 12. avgust 2017 18:53)

Од успеха има то што је додао лопту Дрогби и Анрију два пута (како Јунајтед не би узео титулу), то што је исфолирао пенал 2005. и што се уплашио добијених претњи па није прешао у Челзи и показао како "воли" клуб. Прецењен је био, као и сваки Енглез уосталом.. А колики је губитник показује број освојених Премијер Лига... НУЛА. Нула од човека и играча и заувек ће остати упамћен као ГУБТИНИК.
(adriano_galliani, 12. avgust 2017 19:47)

Okliznuo se u sesnaestercu Milana 2005. i buuum 3-3. A kada je dodao loptu Anriju, vece sanse za titulu je imao Liverpul nego Arsenal, al ajde pisi, ovi mladji mozda i poveruju da nesto znas.

potterhead

pre 6 godina

Tačno sam znao. Imao sam predosećaj da će primiti, i tako i bi. Koliko god ih voleo, koliko god se nadao, radovao, nervirao, ne vredi...opet će dobiti sve jake a izgubiti titulu na ovakvim utakmicama.

Mazohizam

pre 6 godina

Neverovatno. Ne znam da li je tužno ili komično. Umesto da prelome meč i da bude 2:4, uspeli su na samo njima svojstven način da kiksnu i da izgube 2 boda. Problem je što je ovo tek početak a igra u odbrani je na nivou od prošle godine ako ne i gore... Ne razumem izmenu Klopa u 92 min gde Arnolda menja sa kiks igračem Gomezom koji pravi imbicilan faul uz aut liniju i omogućava priliku za gol iz slobodnog udarca. Gol je postignut odmah nakon nekoliko trenutaka. Gol je bio neregularan. To nije izgovor za gubitak bodova. Dva puta na utakmici Minjolea ometaju u golmanskom prostoru a on ne zna da se snađe. Sve u svemu odličan početak Premijer lige, a navijačima Liverpoola želim manje stresa u nastavku. Titula neke druge sezone.

mr.wolf

pre 6 godina

@neutralni felsh
Slazem se delimicno sa tvojim misljenjem. Ja bih izneo i svoje koje se u nekim segmentima ne podudara sa tvojim. Odbrana je naravno bitna, ali ne mogu reci i najbitnija. Prvenstvo PL se osvaja na "malim" utakmicama, i to je SAF mnogo dobro koristio. Dzaba ti mnogo dobra odbrana ako ti je napad neefikasan, cist primer United prosle sezone. I ako su imali 2. ili 3. odbranu, realizacija je bila katastrofa, iz tog razloga su izgubili 10-12 boda. A komentari su prosle sezone bili tipa "odbrana rupa"...
Isto tako neki od faktora su duzina klupe, trener, forma igraca, umetnost rotacije pa i sreca. Bilo bi isuvise lako tvrditi da je sve do odbrane, i ako je veoma bitna. Mislim da je najbitnije da trener ima sto bolju procenu kada ce i kako iskoristiti svoj roster u rotaciji. Spomenuo si United, da li znas da je svih tih godina dominacije glavni kljuc bio u rotaciji. SAF je u toku sezone znao da koristi 25 igraca, i sto je interesantno, u vecini slucajeva je tacno znao kada ce koj tim da zavrsi/odradi poso. U toj odbrani je pored glavnih stopera Ferdinanda i Vidica, na "manjim" utakmicama igrao i Evans, Brown, Osej....
I on nije dominirao samo u PL vec je dominirao i u LS, za 5 sezona 3 finala, jedno 1/2 i jedna 1/4. Znao je da celu polusezonu ne koristi neke igrace, koje baca u vatru tek u drugom delu sezone. Ali, ne postoji "recept" kako osvojiti titulu. Osvojice je tim koji je najbolje izbalansiran. Lester osvojio titulu a prvi deo sezone igrao sve 5+, zadnjih 10 kola sve od 0-1. Dobra odbrana ima smisla kada ti ceo tim funkcionise tip-top, u suprotnom slaba vajda.... Pozdrav.

Iskusni

pre 6 godina

Previse cesto se ovo desava Liverpulu da bi bilo slucajnost, losa sreca...
Cenim Klopa kao trenera, njegov odnos sa igracima, strpljenje da igracima da sansu, da iz njih izvuce maksimum...
Ali mislim da su Lovren i Moreno ispucali sve moguce kredite.
Jednostavno, ti njihovi padovi koncetracije, lose postavljanje, naivno srljanje i lose gradjenje u duelima su presli u hronicno...
Znam da Klop ne voli mnogo da trosi, ali i laik vidi da su ekipi za ozbiljna dela potrebni dobar stoper, levi bek i snazan, agresivan, duel igrac(tipa Matica) na sredini...

brusnica

pre 6 godina

Sezona je tek pocela i duga je. Jedno kolo ne odlucuje nista a i svakako je Siti glavni favorit i najbolja ekipa. A sto se Lfca tice bolje da sad prime 3 komada i da vide da su nikakvi pa lepo dok jos traje prelazni rok da se isprse i dovedu krstene igrace. Tu podrazumevam da se krajcnu Lovren, i dvojac koj ne mogu ocima da vidim Minjole-Moreno.

Krle

pre 6 godina

Klop umesto da trazi vrhunske defanzivce on nudi 80 miliona za tamo nekog Keitu za koga niko nije cuo,imaju najgoru odbranu u evropi,a loze se i pricaju o borbi za trofeje i kasnije se cude kad im najbolji igraci traze da idu,ti vrhinski igraci poput Suareza i Kutinja igraju da bi osvajali trofeje,a ne da gube od Stouka 6-1 ili da prime onakav gol u 94 minutu.

Jašim

pre 6 godina

Liverpul neće ništa osvojiti sve dok dovode samo "male" igrače. Ne možete da jurite titulu sa igračima koje dovedete iz Sautemptona, Hofenhajma, Majnca.... Ti ljudi su borbu za titulu videli možda na menadžeru.

BlueFortress

pre 6 godina

Nijedno pojacanje u odbrani i na sredini, sta ocekivati? Da se magicno pretvore u tvrdu ekipu? Salah ce biti dobar ali Klopov stil ce ih opet iscediti kako sezona bude tekla pogotovo sto su u LS ove godine...