Petak, 11.08.2017.

22:20

Ivana i ASS uložili žalbu, čekaju se rezultati!

Predstavnici Atletskog saveza Srbije na Svetskom prvenstvu u Londonu uložili su žalbu organizatorima na izmeren poslednji skok Ivane Španović.

Izvor: SM

Ivana i ASS uložili žalbu, èekaju se rezultati! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

pravilnik

pre 6 godina

Ako sudije mjere posljednji trag, onda bi on bio trag od broja u oba slučaja, nebitno da li otpao ili ostao na ledjima. A ako se mjeri trag od tijela, onda se ne može mjeriti trag od broja, ni u jednom od ova dva slučaja.
(Momčilo, 11. avgust 2017 23:32)

Ne. Čovek ti je lepo objasnio, po pravilima je nažalost tako. A ti improvizuješ neko pravilo.
Dakle, ako je broj na njoj prilikom dodira sa peskom, onda se to računa. Ako otpadne ranije, nije deo nje. Proveri.

Spira

pre 6 godina

Ovo je pravilo koje ce u dogledno vreme pretrpeti izmenu jer nema veze sa sportskim dostignucem. Organizator kaci ove papire, da li je potrebno jos neko obrazlozenje?

zenit

pre 6 godina

Иванице, теби је најтеже и молим те не клони духом и дигни главу, буди поносна!
(цврц милојка, 11. avgust 2017 22:41)

Daleko je ona od Ivanice, sve je krupnija. I starija.

Dacher

pre 6 godina

Nit je Cavic ostecen,nit je Spanoviceva ostecena,jednostavno onaj je pre dotakao merac I to se lepo vidi na snimku,dok je ovde nesrecno spao broj I to se lepo vidi na snimku,ali ne mi bolujemo da nekog krivimo za nesto.
(Aca, 11. avgust 2017 23:16)

Nimalo mala stvar. Devojka je zasluzeno dosla cak u finale. Stavise, nije skako broj u dalj, vec Ivana. Bez obzira na to sta da je god otpalo, njen ostvareni rezultat je bitan, ne neki predmet ili etiketa ili stagod... -_-

Makedonce

pre 6 godina

Uzalud trud, dzabe zalba, cetvrto mesto je konacna pozicija Spanovicke. Treba Darija Klisna da ulozi zalbu, uzeli su joj par centimetara inace bi bila prva! Darija lepotice Srbija i Ukrajina su uz tebe! Puna podrska mladoj Ukrajinki, mnogo dobro skace, kao da je iz Australije.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. avgust 2017 23:09)

Da nije Ivane nika ne bi cuo za atletiku..isto kao što vecina nije cula za tenis do dolaska Djokovica...dobra Ukrajinka idi begaj bre

Miki

pre 6 godina

Posto vidim da ima svakakvih komentara i gluposti evo da pojasnim o cemu se radi ako nekog ozbiljnog zanima. Ovde zalba moze biti osnovana samo ako se zale da broj nije ostavio vidljiv trag u pesku (posto znaju pravila, to su i uradili). Ako postoji vidljiv trag (a na tv-u ja ga nisam video) onda je zalba uzaludna. Dakle ovde nema veze sto je u pitanju broj vec se radi o tome da li je taj broj ostavio jasno vidljiv trag. Neko je pitao da li to vazi i u bacanju kladiva... ne, ne vazi. Ovde se samo radi o jasnom otisku u pesku.

Momčilo

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

Ne bi bio 3m nego onoliko koliko bi ostao trag od tela. Jedno je kad otpadne broj, a drugo ste se veceras desilo. Sudije koje mere prate samo poslednji trag, a sta ga je ostavilo njih ne zanima. Ni teoretske sanse nema da se bilo sta promeni po pitanju osvajacica medalja. Osim toga trag se jasno vidi na 5-10cm ispred linije 7m, dok se na snimku ne vidi, sa 100% sigurnoscu da ga je broj ostavio.
(arbitar, 11. avgust 2017 22:55)

Ako sudije mjere posljednji trag, onda bi on bio trag od broja u oba slučaja, nebitno da li otpao ili ostao na ledjima. A ako se mjeri trag od tijela, onda se ne može mjeriti trag od broja, ni u jednom od ova dva slučaja.

nenad73

pre 6 godina

Vidim da ovde ima puno stručnjaka pa me interesuje kako je američka trkacica iako suspendovana zbog guranja posle žalbe vraćena u finale, a Ivani se žalba ne prihvata?

Ambrozita Flores

pre 6 godina

Upravo gledam dodjelu medalja (bez Spanovicke); cak I BBC reporteri kazu da je njen skok bio dobro preko 7 metara. Olimpijada je puno vaznija, ali ovim joj je neko ukrao 60.000 dolara koliko dobijaju pobjednici na Svjetskom prvenstvu.

Dragisa

pre 6 godina

Pa i broj koji se otkačio ostavio je trag preko 7m. Svi pričaju o broju koji se otkačio a ni ne pogledaju gde je njegov trag. Pogledajdte bolje snimak. I naravno da je krađa. Ameri se zanimaju samo za velika takmičenja i tu uzimaju medalje. To im je bitno i svoje takmičare "spremaju" za ta takmičenja.

Aca

pre 6 godina

Nit je Cavic ostecen,nit je Spanoviceva ostecena,jednostavno onaj je pre dotakao merac I to se lepo vidi na snimku,dok je ovde nesrecno spao broj I to se lepo vidi na snimku,ali ne mi bolujemo da nekog krivimo za nesto.

Mika

pre 6 godina

Pa ne čekaju se rezultati. Upravo je bila dodela medalja. I jurosport često prikazuje snimak Ivane. Nažalost skok je definitivno bio za zlato, ali se vidi kako joj broj zakačio pesak daleko iza tela. Nevidjeni maler

prestup

pre 6 godina

ne znam šta kažu pravila ali pitam: 

u bacanju diska, kladiva, kugle, takmičar baci do svetskog rekorda i nogom i telom ne prestupi. u toku leta diska, kugle, kladiva ODLEPI MU SE BROJ i padne preko linije. JEL TO PRESTUP?
(Dušan, 11. avgust 2017 22:44)

da...hihihi

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Uzalud trud, dzabe zalba, cetvrto mesto je konacna pozicija Spanovicke. Treba Darija Klisna da ulozi zalbu, uzeli su joj par centimetara inace bi bila prva! Darija lepotice Srbija i Ukrajina su uz tebe! Puna podrska mladoj Ukrajinki, mnogo dobro skace, kao da je iz Australije.

Casa mi je polupuna a ne poluprazna

pre 6 godina

Ljudi moji, cetvrtim mestom na svetu se treba ponositi, pa evo i Nole je cetvrti na svetu, a to je za jednu marginalnu zemlju kao sto smo mi fenomenalno.
Budimo realni, iako smo Srbi.

arbitar

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

Ne bi bio 3m nego onoliko koliko bi ostao trag od tela. Jedno je kad otpadne broj, a drugo ste se veceras desilo. Sudije koje mere prate samo poslednji trag, a sta ga je ostavilo njih ne zanima. Ni teoretske sanse nema da se bilo sta promeni po pitanju osvajacica medalja. Osim toga trag se jasno vidi na 5-10cm ispred linije 7m, dok se na snimku ne vidi, sa 100% sigurnoscu da ga je broj ostavio.

Dr.Dulitl

pre 6 godina

Pitam, jer ne znam. Sta se desava, ako,kazem, ako prihvate zalbu ? Svi smo videli da je bilo preko 7 m. Da li je zabelezena tacna duzina skoka ili skacu ponovo ili nesto trece ?

Momčilo

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?

insajder

pre 6 godina

@dr.duliti
ovo je relativno novi sistem merenja, koji radi kao fortofiniš u trkačkim disciplinama. Tako da postoji slika skoka koja je ujedno i zvanično merenje.

I neko pita što nosi broj na leđima. Mora, tri broja, jedan na leđima drugi na prsima i treći na rancu. Jedino skakačima s motkom se ne postavlja obaveza da nosi na leđima jer mogu špenadale da ih poseku kad padnu na leđa. Broj se ne lepi već kači špenadlama, a zbog toga se i lako pokida

Ime

pre 6 godina

Ma može biti 6999999 ljudi složno, ali ako jedan GLAVNI kaže da be može, onda ne može. Tako da džaba nam. Ivana je bre ČETVRTA na svetu alooooo

hh

pre 6 godina

vrlo su male sanse da prihvate zalbu ali se secam jednom da su nasu veslačicu prosle godine na OI (Dalma se valjda zove) pokrali i ostala je bez A finala pa se onda zalila i na kraju zavrsila u A finalu.
tako da nada svakako postoji ali vrlo su male sanse.

Nebojša

pre 6 godina

Vidi se da je da
skočila mnogo više od 7 metara. Ali ljudi moji...sećam se kad je počela da veže kosu u pundju jer joj je konjski rep ostavljao trag u pesku... morao je neko opomenuti da joj broj visi na ledjima...ona to nije mogla primetiti

my way

pre 6 godina

Главни судија је мерио траг и ја му не замерам. Оно што кажу правила је да се рачуна траг који остави било који део тела и жалба ми морала бити усвојена! Ивана би морала да добије злато!

nekatamo

pre 6 godina

Inace ja ovu Ris ne mogu da podnesem. Bartoleta je sportistkinja i po, postujem je, ali Ris kao gorila po drzanju, jos uglavnom preziva neku zvaku, sad hvala Bogu nije jer ne mogu da je gledam tad.

EU

pre 6 godina

Jos jedna zavera protiv Srba. Da Srbi ne osvoje jednu i preteknu Amerikance sa 154 zlata ahaha. Pravila su jasna mozda nisu pravedna ali zavrsena prica

Славиша

pre 6 godina

@Dr.Dulitl

Не знам ни ја, али би било разумно да пониште 6. серију ако се утврди да су направили грешку?

NNN

pre 6 godina

Teško jer su izmerili šta su izmerili (šta su hteli),
niko nije izmerio gde je stvarno doskočila, pa čak i kada bi se uvažio protest, a realno nije sama sebi lepila broj na leđa, opet ne bismo dobili stvaran rezultat najboljeg skoka finala!!!

цврц милојка

pre 6 godina

Као и у случају са Милорадом Чавићем, за пар година сви ће признати грешку али тада то никоме неће бити битно! Иванице, теби је најтеже и молим те не клони духом и дигни главу, буди поносна!

srđan

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

ne bi, racuna se samo onaj dio opreme koji je na takmicaru prilikom doskoka. mogu se zaliti ali, na zalost, pravila su jasna

Alek

pre 6 godina

Idemo do medalje. Nije ovo kraj. Desilo se pred tolikim kamerama, svi su videli da je bilo preko 7. Sad samo treba istrajati jer smo u pravu. Nije zavera, ali jeste propust organizatora, a na njen. Zaslužila je medalju. Ne daj se, Ivana- lepoto!

Dušan

pre 6 godina

ne znam šta kažu pravila ali pitam:

u bacanju diska, kladiva, kugle, takmičar baci do svetskog rekorda i nogom i telom ne prestupi. u toku leta diska, kugle, kladiva ODLEPI MU SE BROJ i padne preko linije. JEL TO PRESTUP?

Dr.Dulitl

pre 6 godina

Pitam, jer ne znam. Sta se desava, ako,kazem, ako prihvate zalbu ? Svi smo videli da je bilo preko 7 m. Da li je zabelezena tacna duzina skoka ili skacu ponovo ili nesto trece ?

цврц милојка

pre 6 godina

Као и у случају са Милорадом Чавићем, за пар година сви ће признати грешку али тада то никоме неће бити битно! Иванице, теби је најтеже и молим те не клони духом и дигни главу, буди поносна!

hh

pre 6 godina

vrlo su male sanse da prihvate zalbu ali se secam jednom da su nasu veslačicu prosle godine na OI (Dalma se valjda zove) pokrali i ostala je bez A finala pa se onda zalila i na kraju zavrsila u A finalu.
tako da nada svakako postoji ali vrlo su male sanse.

Momčilo

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?

Alek

pre 6 godina

Idemo do medalje. Nije ovo kraj. Desilo se pred tolikim kamerama, svi su videli da je bilo preko 7. Sad samo treba istrajati jer smo u pravu. Nije zavera, ali jeste propust organizatora, a na njen. Zaslužila je medalju. Ne daj se, Ivana- lepoto!

nekatamo

pre 6 godina

Inace ja ovu Ris ne mogu da podnesem. Bartoleta je sportistkinja i po, postujem je, ali Ris kao gorila po drzanju, jos uglavnom preziva neku zvaku, sad hvala Bogu nije jer ne mogu da je gledam tad.

Nebojša

pre 6 godina

Vidi se da je da
skočila mnogo više od 7 metara. Ali ljudi moji...sećam se kad je počela da veže kosu u pundju jer joj je konjski rep ostavljao trag u pesku... morao je neko opomenuti da joj broj visi na ledjima...ona to nije mogla primetiti

NNN

pre 6 godina

Teško jer su izmerili šta su izmerili (šta su hteli),
niko nije izmerio gde je stvarno doskočila, pa čak i kada bi se uvažio protest, a realno nije sama sebi lepila broj na leđa, opet ne bismo dobili stvaran rezultat najboljeg skoka finala!!!

Ime

pre 6 godina

Ma može biti 6999999 ljudi složno, ali ako jedan GLAVNI kaže da be može, onda ne može. Tako da džaba nam. Ivana je bre ČETVRTA na svetu alooooo

Dušan

pre 6 godina

ne znam šta kažu pravila ali pitam:

u bacanju diska, kladiva, kugle, takmičar baci do svetskog rekorda i nogom i telom ne prestupi. u toku leta diska, kugle, kladiva ODLEPI MU SE BROJ i padne preko linije. JEL TO PRESTUP?

EU

pre 6 godina

Jos jedna zavera protiv Srba. Da Srbi ne osvoje jednu i preteknu Amerikance sa 154 zlata ahaha. Pravila su jasna mozda nisu pravedna ali zavrsena prica

my way

pre 6 godina

Главни судија је мерио траг и ја му не замерам. Оно што кажу правила је да се рачуна траг који остави било који део тела и жалба ми морала бити усвојена! Ивана би морала да добије злато!

srđan

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

ne bi, racuna se samo onaj dio opreme koji je na takmicaru prilikom doskoka. mogu se zaliti ali, na zalost, pravila su jasna

Casa mi je polupuna a ne poluprazna

pre 6 godina

Ljudi moji, cetvrtim mestom na svetu se treba ponositi, pa evo i Nole je cetvrti na svetu, a to je za jednu marginalnu zemlju kao sto smo mi fenomenalno.
Budimo realni, iako smo Srbi.

Mika

pre 6 godina

Pa ne čekaju se rezultati. Upravo je bila dodela medalja. I jurosport često prikazuje snimak Ivane. Nažalost skok je definitivno bio za zlato, ali se vidi kako joj broj zakačio pesak daleko iza tela. Nevidjeni maler

insajder

pre 6 godina

@dr.duliti
ovo je relativno novi sistem merenja, koji radi kao fortofiniš u trkačkim disciplinama. Tako da postoji slika skoka koja je ujedno i zvanično merenje.

I neko pita što nosi broj na leđima. Mora, tri broja, jedan na leđima drugi na prsima i treći na rancu. Jedino skakačima s motkom se ne postavlja obaveza da nosi na leđima jer mogu špenadale da ih poseku kad padnu na leđa. Broj se ne lepi već kači špenadlama, a zbog toga se i lako pokida

nenad73

pre 6 godina

Vidim da ovde ima puno stručnjaka pa me interesuje kako je američka trkacica iako suspendovana zbog guranja posle žalbe vraćena u finale, a Ivani se žalba ne prihvata?

Ambrozita Flores

pre 6 godina

Upravo gledam dodjelu medalja (bez Spanovicke); cak I BBC reporteri kazu da je njen skok bio dobro preko 7 metara. Olimpijada je puno vaznija, ali ovim joj je neko ukrao 60.000 dolara koliko dobijaju pobjednici na Svjetskom prvenstvu.

prestup

pre 6 godina

ne znam šta kažu pravila ali pitam: 

u bacanju diska, kladiva, kugle, takmičar baci do svetskog rekorda i nogom i telom ne prestupi. u toku leta diska, kugle, kladiva ODLEPI MU SE BROJ i padne preko linije. JEL TO PRESTUP?
(Dušan, 11. avgust 2017 22:44)

da...hihihi

arbitar

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

Ne bi bio 3m nego onoliko koliko bi ostao trag od tela. Jedno je kad otpadne broj, a drugo ste se veceras desilo. Sudije koje mere prate samo poslednji trag, a sta ga je ostavilo njih ne zanima. Ni teoretske sanse nema da se bilo sta promeni po pitanju osvajacica medalja. Osim toga trag se jasno vidi na 5-10cm ispred linije 7m, dok se na snimku ne vidi, sa 100% sigurnoscu da ga je broj ostavio.

Dragisa

pre 6 godina

Pa i broj koji se otkačio ostavio je trag preko 7m. Svi pričaju o broju koji se otkačio a ni ne pogledaju gde je njegov trag. Pogledajdte bolje snimak. I naravno da je krađa. Ameri se zanimaju samo za velika takmičenja i tu uzimaju medalje. To im je bitno i svoje takmičare "spremaju" za ta takmičenja.

Aca

pre 6 godina

Nit je Cavic ostecen,nit je Spanoviceva ostecena,jednostavno onaj je pre dotakao merac I to se lepo vidi na snimku,dok je ovde nesrecno spao broj I to se lepo vidi na snimku,ali ne mi bolujemo da nekog krivimo za nesto.

Славиша

pre 6 godina

@Dr.Dulitl

Не знам ни ја, али би било разумно да пониште 6. серију ако се утврди да су направили грешку?

Miki

pre 6 godina

Posto vidim da ima svakakvih komentara i gluposti evo da pojasnim o cemu se radi ako nekog ozbiljnog zanima. Ovde zalba moze biti osnovana samo ako se zale da broj nije ostavio vidljiv trag u pesku (posto znaju pravila, to su i uradili). Ako postoji vidljiv trag (a na tv-u ja ga nisam video) onda je zalba uzaludna. Dakle ovde nema veze sto je u pitanju broj vec se radi o tome da li je taj broj ostavio jasno vidljiv trag. Neko je pitao da li to vazi i u bacanju kladiva... ne, ne vazi. Ovde se samo radi o jasnom otisku u pesku.

Makedonce

pre 6 godina

Uzalud trud, dzabe zalba, cetvrto mesto je konacna pozicija Spanovicke. Treba Darija Klisna da ulozi zalbu, uzeli su joj par centimetara inace bi bila prva! Darija lepotice Srbija i Ukrajina su uz tebe! Puna podrska mladoj Ukrajinki, mnogo dobro skace, kao da je iz Australije.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. avgust 2017 23:09)

Da nije Ivane nika ne bi cuo za atletiku..isto kao što vecina nije cula za tenis do dolaska Djokovica...dobra Ukrajinka idi begaj bre

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Uzalud trud, dzabe zalba, cetvrto mesto je konacna pozicija Spanovicke. Treba Darija Klisna da ulozi zalbu, uzeli su joj par centimetara inace bi bila prva! Darija lepotice Srbija i Ukrajina su uz tebe! Puna podrska mladoj Ukrajinki, mnogo dobro skace, kao da je iz Australije.

Momčilo

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

Ne bi bio 3m nego onoliko koliko bi ostao trag od tela. Jedno je kad otpadne broj, a drugo ste se veceras desilo. Sudije koje mere prate samo poslednji trag, a sta ga je ostavilo njih ne zanima. Ni teoretske sanse nema da se bilo sta promeni po pitanju osvajacica medalja. Osim toga trag se jasno vidi na 5-10cm ispred linije 7m, dok se na snimku ne vidi, sa 100% sigurnoscu da ga je broj ostavio.
(arbitar, 11. avgust 2017 22:55)

Ako sudije mjere posljednji trag, onda bi on bio trag od broja u oba slučaja, nebitno da li otpao ili ostao na ledjima. A ako se mjeri trag od tijela, onda se ne može mjeriti trag od broja, ni u jednom od ova dva slučaja.

Dacher

pre 6 godina

Nit je Cavic ostecen,nit je Spanoviceva ostecena,jednostavno onaj je pre dotakao merac I to se lepo vidi na snimku,dok je ovde nesrecno spao broj I to se lepo vidi na snimku,ali ne mi bolujemo da nekog krivimo za nesto.
(Aca, 11. avgust 2017 23:16)

Nimalo mala stvar. Devojka je zasluzeno dosla cak u finale. Stavise, nije skako broj u dalj, vec Ivana. Bez obzira na to sta da je god otpalo, njen ostvareni rezultat je bitan, ne neki predmet ili etiketa ili stagod... -_-

zenit

pre 6 godina

Иванице, теби је најтеже и молим те не клони духом и дигни главу, буди поносна!
(цврц милојка, 11. avgust 2017 22:41)

Daleko je ona od Ivanice, sve je krupnija. I starija.

pravilnik

pre 6 godina

Ako sudije mjere posljednji trag, onda bi on bio trag od broja u oba slučaja, nebitno da li otpao ili ostao na ledjima. A ako se mjeri trag od tijela, onda se ne može mjeriti trag od broja, ni u jednom od ova dva slučaja.
(Momčilo, 11. avgust 2017 23:32)

Ne. Čovek ti je lepo objasnio, po pravilima je nažalost tako. A ti improvizuješ neko pravilo.
Dakle, ako je broj na njoj prilikom dodira sa peskom, onda se to računa. Ako otpadne ranije, nije deo nje. Proveri.

Spira

pre 6 godina

Ovo je pravilo koje ce u dogledno vreme pretrpeti izmenu jer nema veze sa sportskim dostignucem. Organizator kaci ove papire, da li je potrebno jos neko obrazlozenje?

EU

pre 6 godina

Jos jedna zavera protiv Srba. Da Srbi ne osvoje jednu i preteknu Amerikance sa 154 zlata ahaha. Pravila su jasna mozda nisu pravedna ali zavrsena prica

Ime

pre 6 godina

Ma može biti 6999999 ljudi složno, ali ako jedan GLAVNI kaže da be može, onda ne može. Tako da džaba nam. Ivana je bre ČETVRTA na svetu alooooo

Aca

pre 6 godina

Nit je Cavic ostecen,nit je Spanoviceva ostecena,jednostavno onaj je pre dotakao merac I to se lepo vidi na snimku,dok je ovde nesrecno spao broj I to se lepo vidi na snimku,ali ne mi bolujemo da nekog krivimo za nesto.

Alek

pre 6 godina

Idemo do medalje. Nije ovo kraj. Desilo se pred tolikim kamerama, svi su videli da je bilo preko 7. Sad samo treba istrajati jer smo u pravu. Nije zavera, ali jeste propust organizatora, a na njen. Zaslužila je medalju. Ne daj se, Ivana- lepoto!

цврц милојка

pre 6 godina

Као и у случају са Милорадом Чавићем, за пар година сви ће признати грешку али тада то никоме неће бити битно! Иванице, теби је најтеже и молим те не клони духом и дигни главу, буди поносна!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Uzalud trud, dzabe zalba, cetvrto mesto je konacna pozicija Spanovicke. Treba Darija Klisna da ulozi zalbu, uzeli su joj par centimetara inace bi bila prva! Darija lepotice Srbija i Ukrajina su uz tebe! Puna podrska mladoj Ukrajinki, mnogo dobro skace, kao da je iz Australije.

nekatamo

pre 6 godina

Inace ja ovu Ris ne mogu da podnesem. Bartoleta je sportistkinja i po, postujem je, ali Ris kao gorila po drzanju, jos uglavnom preziva neku zvaku, sad hvala Bogu nije jer ne mogu da je gledam tad.

NNN

pre 6 godina

Teško jer su izmerili šta su izmerili (šta su hteli),
niko nije izmerio gde je stvarno doskočila, pa čak i kada bi se uvažio protest, a realno nije sama sebi lepila broj na leđa, opet ne bismo dobili stvaran rezultat najboljeg skoka finala!!!

Momčilo

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?

Casa mi je polupuna a ne poluprazna

pre 6 godina

Ljudi moji, cetvrtim mestom na svetu se treba ponositi, pa evo i Nole je cetvrti na svetu, a to je za jednu marginalnu zemlju kao sto smo mi fenomenalno.
Budimo realni, iako smo Srbi.

Dr.Dulitl

pre 6 godina

Pitam, jer ne znam. Sta se desava, ako,kazem, ako prihvate zalbu ? Svi smo videli da je bilo preko 7 m. Da li je zabelezena tacna duzina skoka ili skacu ponovo ili nesto trece ?

my way

pre 6 godina

Главни судија је мерио траг и ја му не замерам. Оно што кажу правила је да се рачуна траг који остави било који део тела и жалба ми морала бити усвојена! Ивана би морала да добије злато!

Славиша

pre 6 godina

@Dr.Dulitl

Не знам ни ја, али би било разумно да пониште 6. серију ако се утврди да су направили грешку?

Dušan

pre 6 godina

ne znam šta kažu pravila ali pitam:

u bacanju diska, kladiva, kugle, takmičar baci do svetskog rekorda i nogom i telom ne prestupi. u toku leta diska, kugle, kladiva ODLEPI MU SE BROJ i padne preko linije. JEL TO PRESTUP?

arbitar

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

Ne bi bio 3m nego onoliko koliko bi ostao trag od tela. Jedno je kad otpadne broj, a drugo ste se veceras desilo. Sudije koje mere prate samo poslednji trag, a sta ga je ostavilo njih ne zanima. Ni teoretske sanse nema da se bilo sta promeni po pitanju osvajacica medalja. Osim toga trag se jasno vidi na 5-10cm ispred linije 7m, dok se na snimku ne vidi, sa 100% sigurnoscu da ga je broj ostavio.

hh

pre 6 godina

vrlo su male sanse da prihvate zalbu ali se secam jednom da su nasu veslačicu prosle godine na OI (Dalma se valjda zove) pokrali i ostala je bez A finala pa se onda zalila i na kraju zavrsila u A finalu.
tako da nada svakako postoji ali vrlo su male sanse.

prestup

pre 6 godina

ne znam šta kažu pravila ali pitam: 

u bacanju diska, kladiva, kugle, takmičar baci do svetskog rekorda i nogom i telom ne prestupi. u toku leta diska, kugle, kladiva ODLEPI MU SE BROJ i padne preko linije. JEL TO PRESTUP?
(Dušan, 11. avgust 2017 22:44)

da...hihihi

Momčilo

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

Ne bi bio 3m nego onoliko koliko bi ostao trag od tela. Jedno je kad otpadne broj, a drugo ste se veceras desilo. Sudije koje mere prate samo poslednji trag, a sta ga je ostavilo njih ne zanima. Ni teoretske sanse nema da se bilo sta promeni po pitanju osvajacica medalja. Osim toga trag se jasno vidi na 5-10cm ispred linije 7m, dok se na snimku ne vidi, sa 100% sigurnoscu da ga je broj ostavio.
(arbitar, 11. avgust 2017 22:55)

Ako sudije mjere posljednji trag, onda bi on bio trag od broja u oba slučaja, nebitno da li otpao ili ostao na ledjima. A ako se mjeri trag od tijela, onda se ne može mjeriti trag od broja, ni u jednom od ova dva slučaja.

Dragisa

pre 6 godina

Pa i broj koji se otkačio ostavio je trag preko 7m. Svi pričaju o broju koji se otkačio a ni ne pogledaju gde je njegov trag. Pogledajdte bolje snimak. I naravno da je krađa. Ameri se zanimaju samo za velika takmičenja i tu uzimaju medalje. To im je bitno i svoje takmičare "spremaju" za ta takmičenja.

Nebojša

pre 6 godina

Vidi se da je da
skočila mnogo više od 7 metara. Ali ljudi moji...sećam se kad je počela da veže kosu u pundju jer joj je konjski rep ostavljao trag u pesku... morao je neko opomenuti da joj broj visi na ledjima...ona to nije mogla primetiti

srđan

pre 6 godina

Uzmimo hipotetički da je papir sa brojem skroz spao tokom skoka sa Ivaninih ledja i sletio na 3 metra. Da li bi u tom slucaju Ivanin skok bio 3 metra?
(Momčilo, 11. avgust 2017 22:40)

ne bi, racuna se samo onaj dio opreme koji je na takmicaru prilikom doskoka. mogu se zaliti ali, na zalost, pravila su jasna

Ambrozita Flores

pre 6 godina

Upravo gledam dodjelu medalja (bez Spanovicke); cak I BBC reporteri kazu da je njen skok bio dobro preko 7 metara. Olimpijada je puno vaznija, ali ovim joj je neko ukrao 60.000 dolara koliko dobijaju pobjednici na Svjetskom prvenstvu.

insajder

pre 6 godina

@dr.duliti
ovo je relativno novi sistem merenja, koji radi kao fortofiniš u trkačkim disciplinama. Tako da postoji slika skoka koja je ujedno i zvanično merenje.

I neko pita što nosi broj na leđima. Mora, tri broja, jedan na leđima drugi na prsima i treći na rancu. Jedino skakačima s motkom se ne postavlja obaveza da nosi na leđima jer mogu špenadale da ih poseku kad padnu na leđa. Broj se ne lepi već kači špenadlama, a zbog toga se i lako pokida

Makedonce

pre 6 godina

Uzalud trud, dzabe zalba, cetvrto mesto je konacna pozicija Spanovicke. Treba Darija Klisna da ulozi zalbu, uzeli su joj par centimetara inace bi bila prva! Darija lepotice Srbija i Ukrajina su uz tebe! Puna podrska mladoj Ukrajinki, mnogo dobro skace, kao da je iz Australije.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 11. avgust 2017 23:09)

Da nije Ivane nika ne bi cuo za atletiku..isto kao što vecina nije cula za tenis do dolaska Djokovica...dobra Ukrajinka idi begaj bre

zenit

pre 6 godina

Иванице, теби је најтеже и молим те не клони духом и дигни главу, буди поносна!
(цврц милојка, 11. avgust 2017 22:41)

Daleko je ona od Ivanice, sve je krupnija. I starija.

Miki

pre 6 godina

Posto vidim da ima svakakvih komentara i gluposti evo da pojasnim o cemu se radi ako nekog ozbiljnog zanima. Ovde zalba moze biti osnovana samo ako se zale da broj nije ostavio vidljiv trag u pesku (posto znaju pravila, to su i uradili). Ako postoji vidljiv trag (a na tv-u ja ga nisam video) onda je zalba uzaludna. Dakle ovde nema veze sto je u pitanju broj vec se radi o tome da li je taj broj ostavio jasno vidljiv trag. Neko je pitao da li to vazi i u bacanju kladiva... ne, ne vazi. Ovde se samo radi o jasnom otisku u pesku.

Spira

pre 6 godina

Ovo je pravilo koje ce u dogledno vreme pretrpeti izmenu jer nema veze sa sportskim dostignucem. Organizator kaci ove papire, da li je potrebno jos neko obrazlozenje?

Mika

pre 6 godina

Pa ne čekaju se rezultati. Upravo je bila dodela medalja. I jurosport često prikazuje snimak Ivane. Nažalost skok je definitivno bio za zlato, ali se vidi kako joj broj zakačio pesak daleko iza tela. Nevidjeni maler

nenad73

pre 6 godina

Vidim da ovde ima puno stručnjaka pa me interesuje kako je američka trkacica iako suspendovana zbog guranja posle žalbe vraćena u finale, a Ivani se žalba ne prihvata?

Dacher

pre 6 godina

Nit je Cavic ostecen,nit je Spanoviceva ostecena,jednostavno onaj je pre dotakao merac I to se lepo vidi na snimku,dok je ovde nesrecno spao broj I to se lepo vidi na snimku,ali ne mi bolujemo da nekog krivimo za nesto.
(Aca, 11. avgust 2017 23:16)

Nimalo mala stvar. Devojka je zasluzeno dosla cak u finale. Stavise, nije skako broj u dalj, vec Ivana. Bez obzira na to sta da je god otpalo, njen ostvareni rezultat je bitan, ne neki predmet ili etiketa ili stagod... -_-

pravilnik

pre 6 godina

Ako sudije mjere posljednji trag, onda bi on bio trag od broja u oba slučaja, nebitno da li otpao ili ostao na ledjima. A ako se mjeri trag od tijela, onda se ne može mjeriti trag od broja, ni u jednom od ova dva slučaja.
(Momčilo, 11. avgust 2017 23:32)

Ne. Čovek ti je lepo objasnio, po pravilima je nažalost tako. A ti improvizuješ neko pravilo.
Dakle, ako je broj na njoj prilikom dodira sa peskom, onda se to računa. Ako otpadne ranije, nije deo nje. Proveri.