Četvrtak, 20.07.2017.

08:48

Povici u Mariboru: "Ubij, ubij ustašu" (VIDEO)

Hrvatski mediji bruje o skandaloznom ponašanju navijača slovenačkog Maribora u revanš meču trećeg kola kvalifikacija za Ligu šampiona protiv Zrinjskog.

Izvor: AK

Povici u Mariboru: "Ubij, ubij ustašu" (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

162 Komentari

Sortiraj po:

Bukovik-Boy, naprijed i samo naprijed HNK Siroki

pre 6 godina

Znatel kad kisa pada sta se desava, a kad vjetric piri tko se siri. Hrvatska moze pojesti sloveniju za veceru.

Bukovik-Boy, naprijed i samo naprijed HNK Siroki

pre 6 godina

Znatel kad kisa pada sta se desava, a kad vjetric piri tko se siri. Hrvatska moze pojesti sloveniju za veceru.

bbb

pre 6 godina

A kako su se lepo slagali u doba SFRJ na stetu drugih naroda i republika. Sav kadar na vrhu drzava bio iz te 2 republike od 1945 do Titove smrti 1980 godine.

marko

pre 6 godina

Ko od Hrvata dolazi u Srbiju samo srbi iz Hrvatske da poseta rodbinu, mladi Hrvati studenti dolaze na koncerte muzicke i stari Hrvati u pogranicnim zonama predju granicu samo da kupe hranu koja je jeftinija u Srbiji, poneki poslovni ljudi iz hr. Ostali koji dolaze u srb iz hrv mogu se na prste izbrojati. Srbi nema sta generalno da traze u hrv jer je za njih hrv dosta skuplja, e jedino sto su poceli da idu da rade po hotelima na primorju i da izradjuju hrv putovnice oni koji mogu drugo nema sta.

Коста

pre 6 godina

УЕФА је, напротив, до сада показала да врло толерише фашистичке испаде, видећемо како ће реаговати на овај антифашистички.

bili

pre 6 godina

reality check: hrvatski mediji NE BRUJE o ovom - zapravo, ovu sam vijest vidio samo na B92... a ako netko i bruji, to su desničarski sajtovi koje nitko ne čita. netko bi stvarno trebao biti idiot kad bi se šokirao na ubij ustašu/četnika/baliju, na ovim je prostorima to standard. šokiraju nas samo uefine kazne...

Vule

pre 6 godina

.....moje društvo i ja smo na Exitu sreli masu mladih iz Hrvatske... Više Hrvata poseti Novi Sad godišnje, nego što Srbi posete recimo Split.
(Andrej, 20. jul 2017 16:50)
Potpuno sam siguran da si u pravu. Nije mi samo jasno da posle toliko godina tebi i dalje nije jasno zasto je to tako...

Štajerec

pre 6 godina

Da su igrali protiv Srba ili Bosanaca, skandirali bi protiv njih :) Mada treba reći da među navijačima u Mariboru ima dosta onih koji su srpskog ili muslimanskog porekla. Fudbal među Slovencima nije bio popularan kao u drugim delovima Jugoslavije. Što se tiče antagonizma između Slovenaca i Hrvata, mislim da ga je nekada bilo, sada više ne. Granica Štajerske prema Hrvatskoj je bila granica Svetog Rimskog Carstva nemačkog naroda. Hrvatska je mogla biti Austrija, ali ne i rimsko carstvo. Nisu svi Slovenci bili prognani u 2. svetskom ratu. Većina je ostala. Bilo je na Štajerskoj partizana (čak i četnika), ali ipak su Nemci držali kontrolu i branili je do zadnje kapi krvi. Pred kraj rata je nemački oficir na imanju moga dede ubio neke Hrvate u uniformama (vojnike, oficire) zato što su udarili moju babu jer im nije dala da pokupe jaja. Prekinuo brijanje, izašao sa pištoljem, nazvao ih svinjama i rekao da je to Rajh, a onda isprazio pištolj. Baba nikada nije volela Hrvate. Moja nećaka pak sluša hrvatsku muziku i letuje na Pagu.

Mobile Developer

pre 6 godina

To su antifasisticki poklici. Ako kazes ,,ubi ustasu", isto je kao da si rekao ubi Hitlera, Gebelsa, Himlera, Geringa, itd. Dobro, ovde su navijaci Maribora mislili na hrvate iz Mostara, ali najgore je od svega je sto hrvati iz Mostara sami sebe nazivaju ustasama. U stvari najgore je to sto se jedna zemlja clanica EU nije ogradila i zakonom kaznila ustastvo, nego jos uvek hodaju u crnim uniformama i koriste ustaske pozdrave. Srbija sa druge strane ni posle sedamdeset godina u strahu od komunista ne sme da kaze ko je bio ko u drugom svetskom ratu. I dalje nam Maric i Dacic na Hepi televiziji uce decu nebulozama.
(Rogi Obrenovac, 20. jul 2017 13:21)

Potpuno podržavam tezu "ubij ustašu", ali ne podržavam tezu "ubij Hrvata", pošto nisu svi Hrvati ustaše. Ustaša je zlikovac, ubica, koljač, a za takve samo smrtna kazna.

onako usput

pre 6 godina

E sad pazite, oni viču "Ubij ustašu!", a ne "Ubij Hrvata!". A neki drugi viču "Ubij Srbina!", ne kažu "Ubij četnika!" ili "Ubij komunistu!" ni bilo šta drugo.
(Rade, 20. jul 2017 12:05)

Ti to ozbiljno??? A to sto je vecina nas ovde VISE PUTA cula skandiranje "Ubij Hrvata da Siptar nema brata"??? Da nemas neko opravdanje i za to?:)

Andrej

pre 6 godina

@marko
Pa ne idu Srbi iz Hrvatske kod rodbine u Srbiju turističkim autobusima... Ja sam spomenuo turističke autobuse iz Hrvatske (u kojima su mahom stariji ljudi, ili studenti), koje viđam po Beogradu. Pre par dana je kroz centar prošao autobus iz Požege, na njemu je bio logo Hrvatske turističke zajednice, ja zaboravio da i u Hrvatskoj postoji grad po imenu Požega, kao ona naša Užička. :P
Ne znam sa kakvim se ljudima družiš pa izbegavaju dolazak u Novi Sad, moje društvo i ja smo na Exitu sreli masu mladih iz Hrvatske... Više Hrvata poseti Novi Sad godišnje, nego što Srbi posete recimo Split.

Andrej

pre 6 godina

@marko
I Beograd i Novi Sad su prepuni turista iz Hrvatske, ima ih na svakom ćošku, pa je l' to znači da nas vole?! Eno, na Studentskom trgu svaki dan vidim barem po 5 parkiranih turističkih autobusa iz Hrvatske.
Prvi put čujem da Slovenci Srbe zovu Romima, a često sam tamo... Slovenački nacionalisti generalno ne vole ostale narode iz bivše Jugoslavije (Bošnjake, Hrvate i Srbe iz BiH), nazivajući ih ''čifuti'' ili ''čefurji''.
Hrvate ponajmanje vole, pogotovo zbog ovih sporova oko granice, ali moje lično iskustvo da on naroda iz bivše zemlje, jedino simpatišu Srbe i Crnogorce.

marko

pre 6 godina

Nema bas u Beogradu i Novom Sadu toliko Hrvata koliko ima Slovenaca u Hrvatskoj na letovanju, te hr tablice sto vidte kod nas to su Srbi iz Hrvatske koji idu kod rodbine. Ja sam stalno na relaciji srb hrv i kad pozivam nekoga Hrvata da dodje kod mene u Novi Sad kao da ga zovem na Antartik taku facu napravi. Slovenci dodju u Srbiju na provod jer im je ovde mnogo jeftinije nego u Austriji inace mi smo totalno razliciti svetovi kao sa druge planete po svemu...

dokle više?

pre 6 godina

odmah da se izbaci maribor iz svih natjecanja i nek se organizira sadnja krumpira na stadionu. Pa neće više biti Ljudski vrt već Povrtni.

kroasan

pre 6 godina

Kakve su ovo gluposti da u Mariboru ne vole Hrvate? Pa jeste li ikad bili tamo i družili se sa tamošnjim Slovencima? Apsolutno nikakve mržnje nema, ja sam proveo tamo 15 dana, između ostalog dvije večeri bio sa Violama po kafićima, i malo je reći da je sve prošlo u redu. A ako se vraćamo u povijest, velik je broj Hrvata sa područja uz granicu sa Štajerskom, u razdoblju od 2. svjetskog rata nadalje, migrirao u Maribor koji je gospodarski bio snažan grad. Velik broj Mariborčana ima bližu/dalju rodbinu u Zagorju, Međimurju, Varaždinu, tako da neke netrepeljivosti nema ni u tragovima.

Generalni utisak je da je Maribor vrlo temperamentan grad, njihova navijačka skupina je daleko jača od Green Dragonsa iz Ljubljane, no generalno su ljudi sjajni. Prije svega opušteni su, a fun fact je da nigdje nisam vidio toliko travara i hašomana kao u Mariboru, svaka im čast :))

gerilac

pre 6 godina

e pa brate BILAL-e. netko za tim tvojim stolom ima opakih problema.
Pošto sjediš za "mješovitim stolom" predpostavljam da ste frendovi jer svi sjedite sa tim "Hrvatom"
i nitko ga ne "odbacuje", ćak ni onaj drugi Slovenac što sjedi za stolom. I onda dolazi lik drugi "Slovenac" i ima problem sa "Hrvatom" jel ne želi sjediti sa ustašama. pa zašto vi sjedite sa USTAŠOM, to nikome od vas ne smeta.
ni onom Slovencu koji već sjedi sa vama. Ali evo lika on neće....i.. koji zaključak.
Da ste svi vi jedna banda ili onaj uvređeni i bolje da nije sjeo za stol. nego ako ti je on prijatelj zašto ti sjediš sa ustašom, a ako misliš da ti to frend iz Hrvatske nije onda kako ti je onaj Slovenac frend kad ti vrijeđa drugara iz hrvatske.
Taj Slovenac ima gadnih problema izgleda ...ili ih imate VI...
i koja je uopće poanta toga što si ti iznio kao događaj.
da meni neko frendu Srbinu koji sjedi sa menom SAMO TAKO kaže da ne želi za stol sa četnikom..
pa ja bi ga šutno da bi otišo odakle se i rodio...
i dobio bi od mene zabranu da ga vidim u gradu doživotno.
ČAO...

Somborac

pre 6 godina

Ko je bio u Mariboru zna koliko tamo ne vole Hrvate.
(veliki strumf, 20. jul 2017 09:30)

To je istina.
Maribor je najveći grad u slovenačkoj pokrajini Štajerskoj, koja je početkom Drugog svetskog rata bila okupirana od strane nacista. Nemačka vojska je, u saradnji sa ustašama iz NDH, izvršila etničko čišćenje Štajerske od Slovenaca, i naselila ih na Kordun, u kuće i imanja pobijenih Srba... Međutim, Slovenci nisu dugo ostali na Kordunu, ubrzo su ih ustaše potrpali u vagone i proterali u Srbiju. Desetine hiljada slovenačkih izbeglica je došlo u Šumadiju, gde su ih Srbi prihvatili kao svoje najbliže.
Štajerski Slovenci to srpsko gostoprimstvo nikad nisu zaboravili, Maribor i Kraljevo su pobratimljeni gradovi, i dan-danas Slovenci organizuju ekskurzije u te krajeve Srbije gde su u ratnim danima boravili njihovi očevi i dedovi.

penicilin

pre 6 godina

Gledao sam pre nekoliko godina, utakmicu mlade reprezentacije Hr i Srbije na TV u, u životu nisam video da navijači Hr, celu utakmicu skandiraju, ubi, ubi, ubi, Srbina, pa onda, ubi, zakolji da Srbin ne postoji, jedno isto celu tekmu, postalo je dosadno, pored svih odvratnosti. E to je fašizam, kao i nož, žica, Srebrenica. Slovenci su pravi penicilin za Hrvate, svaka čast.

Nenad-EU

pre 6 godina

Ja ovde ne vidim neki veliki problem. Izreka je u rangu "smrt fašizmu".

Hrvati ne prozivaju nedićevce nego srpsku naciju. To je fašizam.

TedZG

pre 6 godina

Samo ću reći slovenci.
Uvijek su bili nitko i ništa a to što govore ubij ustašu pa za razliku od nas Hrvata nisu se baš pretrgli u partizanima već ih je većina bila u beligardejcima.

dule

pre 6 godina

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama.
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.
(Mikoje, 20. jul 2017 12:53)

Potpuno tacno, vecina srba smatra da vecina hrvata prihvata ustastvo, medjutim upravo suprotno, vecina se gnusa ustastva i svega sto ima veze sa tim. Politicarima to ne odgovara, pa medijski raspiruju vatru jer nam socijalno ekonomski program i nije baš na zavidnom nivou.
(ex m. mila, 20. jul 2017 13:17)

A ustvari njima se samo ne sviđaju sredstva koje su Ustaše koristile. Rezultat im je sasvim odgovarajući. Naravno, kad se malo razmisli jasno je da bi rezultat teško mogao biti takav bez tih sredstava.

Rogi Obrenovac

pre 6 godina

To su antifasisticki poklici. Ako kazes ,,ubi ustasu", isto je kao da si rekao ubi Hitlera, Gebelsa, Himlera, Geringa, itd. Dobro, ovde su navijaci Maribora mislili na hrvate iz Mostara, ali najgore je od svega je sto hrvati iz Mostara sami sebe nazivaju ustasama. U stvari najgore je to sto se jedna zemlja clanica EU nije ogradila i zakonom kaznila ustastvo, nego jos uvek hodaju u crnim uniformama i koriste ustaske pozdrave. Srbija sa druge strane ni posle sedamdeset godina u strahu od komunista ne sme da kaze ko je bio ko u drugom svetskom ratu. I dalje nam Maric i Dacic na Hepi televiziji uce decu nebulozama.

Milan

pre 6 godina

Ubij ustašu nije fašistički povik osim ako EU nije prihvatila Hrvatsko prekrajanje istorije gde se zagovara da su ustaše bili borci za slobodu a partizani komandovali Jasenovcem.
Al na stranu to, da vidimo dali će kazniti Slovence, mislim da nema šanse. Ipak je to politika u pitanju.

ex m. mila

pre 6 godina

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama. 
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.
(Mikoje, 20. jul 2017 12:53)

Potpuno tacno, vecina srba smatra da vecina hrvata prihvata ustastvo, medjutim upravo suprotno, vecina se gnusa ustastva i svega sto ima veze sa tim. Politicarima to ne odgovara, pa medijski raspiruju vatru jer nam socijalno ekonomski program i nije baš na zavidnom nivou.

Zurkolomac

pre 6 godina

Fasisti su i jedni i drugi. Srbi su jedini narod na ovom prostorima koji nikad nije dizao desnu ruku u znak pozdrava hitleru i vikao "Sieg Heil". Medjutim od srpskog naroda koji je od svih u okruzenju pretrpeo genocid, napravise "fasiste".

Danilo

pre 6 godina

Ako ima u Zrinjskom navijača ili igrača koji su toliko glupi da se identifikuju kao ustaše, ovo ih je možda pogodilo?
Mnogo bi mi milije bilo da su Slovenci pevali "Bella chiao" legendarnu pesmu italijanski partizana jer to bi pogodilo sve desničare u Evropi.
P.S.
Skandiranja sa pozivom na ubijanje nisu ni u ratu postojala, ne vidim kako neko može biti toliko glup da danas poziva na ubijanje bilo koga.

marko

pre 6 godina

Slovenci Srbe nazivaju Romima ako niste znali. Eno puno Dalmacija Slovenaca nemos proci ulicom a da se ne sudaras sa njima. Pa i Delije vicu ubij Grobara. Za vreme ovoga sada rata slovenci poslali skoro svo oruzije hrvatima a hrvati isli u Sloveniju na ispomoc blokada kasarni gde je jos bila jna. Tako da... bezveze sa veselimo

Ramiz

pre 6 godina

Od silnih komentara ama bas niko da seti makar ovlas kolektivnih skandiranja celog JNA ili Marakana stadiona: "Ubij, zakolji da Siptar ne postoji". Ili "Ubij Hrvata da Siptar nema brata".Da li je to antifasizam?

Tera

pre 6 godina

buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zigzag, 20. jul 2017 12:34)
A odakle ti to? T iznas sta je nama? Ustase su oni koji se proklamuju tako, oni koji polazu vence na grob ustasa, koji se pozdravljaju kao ustase itd itd Vecina Hrvata nije takva. nemoj ti da znas sta ja mislim, i da, to je ustasko/fasisticko razmisljanje.

Mikoje

pre 6 godina

Al mi je muka od vas pravednih dušica koji osudjuju sve one koji odobravaju ovakve povike, odvratni ste. Iako razumem suštinu i poentu onog što želite da kažete, može vas biti sramota što i u ovakvim situacijama nadjete razlog da udarate po svojima i, svesno ili nesvesno, branite tudje. Hrvati (velika većina sebe naziva ustašama svakako) zaslužuju isti tretman kakav serviraju svojim komšijama, tačka.

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama.
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

sta je tu skandalozno? (ckgf, 20. jul 2017 09:14)

Tvoje pitanje (a i opaske svih onih komentatora koji se kite "antifasizmom"). Naglasak je na "ubij", a ne na "ustasu" (pod cime se, BTW, svi znamo, podrazumeva "Hrvata"). "Smrt fasizmu" (mada ni to nije lepa parola) ni slucajno nije isto sto i "ubij fasistu", pa cak ni ako je "fasista" zaista fasista. Iza toga, kao u onom starom mudrom vicu, ostaje eho "...isti, isti, isti..."

Rob Sinji

pre 6 godina

@ (hm, 20. jul 2017 10:07)
Pa evo objasniću ti ja lako. Ako sam na safariju i jedan viče ubi škorpiju a drugi viče ubi bubamaru onda je ovaj što napada bubamaru budala a ovaj što napada škorpiju je OK . Jeste da obojica hoće da ubijaju ali nije isto koga bi.

Rade

pre 6 godina

E sad pazite, oni viču "Ubij ustašu!", a ne "Ubij Hrvata!". A neki drugi viču "Ubij Srbina!", ne kažu "Ubij četnika!" ili "Ubij komunistu!" ni bilo šta drugo.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Cudno,da hrvatskim medijima i UEFI ne smetaju urlici sirom Hrvatske "ubi Srbina",pa nema cak nikakvih kazni???
(Maestro, 20. jul 2017 09:41)

.
To nije tacno, ali je tacno da se ni posle 50 kazni nista nije promenilo, i dalje pevaju iste pesme..

vlado

pre 6 godina

Generalno primecujem da ljudi kod nas u opšte nemaju pojma šta je "fašizam" niti šta znači sama reč "fašizam-fašista".

https://sh.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%A1izam

stef

pre 6 godina

Al mi je muka od vas pravednih dušica koji osudjuju sve one koji odobravaju ovakve povike, odvratni ste. Iako razumem suštinu i poentu onog što želite da kažete, može vas biti sramota što i u ovakvim situacijama nadjete razlog da udarate po svojima i, svesno ili nesvesno, branite tudje. Hrvati (velika većina sebe naziva ustašama svakako) zaslužuju isti tretman kakav serviraju svojim komšijama, tačka.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sta vam nije jasno? UEFA je glupa, a navijaci pametni, pa nisu shvatili da ovi govore "Ustasa" a misle "Hrvat". Pa sto niko ne vice "Ubi nacistu" kada se igra protiv Nemacke?

Eleftherios

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki. 
(Branko, 20. jul 2017 09:00) 
Preporučujem (+662) 
Ne preporučujem (-15) 

Evo, ovaj komentar koji je dobio najvise pluseva najbolje govori l svesti naseg naroda. Opravdavanje poziva na ubijanje je proglasen za najbolji komentar! Dakle ljudi uopste i ne razumeju sta je zabranjeno u ovim povicima sa tribina, a to je da KOLIKO GOD MI BILI PROTIV USTASA, ZABRANJENI SU POZIVI NA UBIJANJE, KLANJE I RATOVANJE! Postoje sudovi koji treba da rade svoj posao, i osude te ustase... nemate pravo vi nikoga da ubijate pa makar to bio i ustasa! Ladno covek napisa da poziv na UBIJANJE NEKOGA nije fasisticki, i dobi gomilu pluseva u toj naprednoj Srbiji
(Srbija tapka u mestu, a bogami i ide unazad, 20. jul 2017 11:48)

A kolika li je tvoja intiligencija kada nisi shvatio sarkazam u ovom komentaru, a ne realnu podršku pozivima na ubijanje. Evo ti objašnjenja :ako su ustaše bili fašisti poziv na njihovo ubijanje nikako ne može da bude fašistički, već antifašistički.

Zigzag

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00
)buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....

marija

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00
)buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zigzag, 20. jul 2017 12:34)

Neće biti.
Nama nije svaku Hrvat ustaša, imam prijatelje u HR,
mene brine država Hrvatska koja dozvoljava i slavi ustaške table u konc logoru Jasenovac, što predsednica peva Tompsonove pesme, što slavi Oluju i Bljesak,...
Na sramotu Hrvatske države, ali ne svih Hrvata.

Džoni

pre 6 godina

Nisu to bili fašistički nego antifašistički povici. Da su vikali ubij Hrvata ili kao što nama skandiraju ubij Srbina to je nedopustivo i poziva na linč nacije a ovo je antifašizam na delu, ko se osetio prozvanim jasno je kojoj ideologiji pripada!

zalosno je to sto vi opravdavate ovakvo skandiranje

pre 6 godina

Kazniće ljude koji pljuju po fašizmu. Neverovatno.
(And justice for all, 20. jul 2017 09:27)

Ne, nego ce kazniti ljude koji pozivaju na UBIJANJE, a da ne pricamo o tome da sve fudbalere i navijace hrvatskog kluba poistovecuju sa ustasama.
Sramno je i zalosno za Srbiju da jedan komentar poput tvoga (koji opravdava pozive na ubijanje) dobije toliko pluseva

Slovenija, EU

pre 6 godina

meni je super što postoje komentari ... tako bar vidiš nivo gluposti naroda... kladim se, da to sve prate politički analitičari i tako lakše planiraju svoje politčke planove... pa vidno je to (nivo gluposti) po tome ko vam je u Srbiji na vlasti...

MADE IN PR

pre 6 godina

I u Hrvatskoj neki antifašisti viču "ubij četnika" pa se neki bune na to.Zašto?
@(hmmm, 20. jul 2017 09:56)


Pa vidi, četnisti su antifašisti, a ustaše ne, možda je to ključna razlika, šta misliš.

Srbija tapka u mestu, a bogami i ide unazad

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00)
Preporučujem (+662)
Ne preporučujem (-15)

Evo, ovaj komentar koji je dobio najvise pluseva najbolje govori l svesti naseg naroda. Opravdavanje poziva na ubijanje je proglasen za najbolji komentar! Dakle ljudi uopste i ne razumeju sta je zabranjeno u ovim povicima sa tribina, a to je da KOLIKO GOD MI BILI PROTIV USTASA, ZABRANJENI SU POZIVI NA UBIJANJE, KLANJE I RATOVANJE! Postoje sudovi koji treba da rade svoj posao, i osude te ustase... nemate pravo vi nikoga da ubijate pa makar to bio i ustasa! Ladno covek napisa da poziv na UBIJANJE NEKOGA nije fasisticki, i dobi gomilu pluseva u toj naprednoj Srbiji

Aleksandar

pre 6 godina

Znaci fasizam ne samo da je ziv nego jaci nego ikada i sto je smesno fasizam krenuo na neonacizam. Doduse Maribor je poznat po tome odavno, Hrvate organski ne podnose nije ovo prvo javno ispoljavanje ljubavi. Neko bi mozda reko da su Slovenci sada Srbi.

Ненад

pre 6 godina

Да ли УЕФА зна ко су биле усташе и какву су улогу имали у Другом светском рату? Ово су АНТИФАШИСТИЧКИ узвици! Уосталом, ко год је био у Марибору зна колико тамо мрзе Хрвате.

Prvo ustaše pa sedoše

pre 6 godina

"Nema sumnje da Mariborčane očekuje kazna UEFA koja ne toleriše fašističke povike"

Znači nema kazne... ovo su antifašistički povici :-)

Ostoja i Karoja

pre 6 godina

види богати како Словенци а и Срби који тсмо живе добро знају историју и повезују ствари.

Humska 1

pre 6 godina

Iz svega ovog bice kaznjena Zvezda kao klub iz Srbije zatvaranjem severne tribine i protiv Sparte...partizan nece biti kaznjen,on je ostecena strana.
(Dejan CZ, 20. jul 2017 10:03)

Eto, sada si valjda kompletirao svoju dnevnu dozu mrznje, pa se neces vise javljati. Covece, pa ti bi i u clanku o Djejmiju Oliveru, pronasao motiv da pljucnes na Partizan?! O, tuzni zivote...

zena-zmaj

pre 6 godina

Kako povik tipa 'ubij' moze biti antifasisticki ili fasisticki ?!?! Koja je onda razlika izmedju jednih i drugih, ako i jedni i drugi pozivaju na ubijanje ?
(hm, 20. jul 2017 10:07)

Pa doslovno, 'ubij ustasu' je antiustaski, dakle antifasisticki. 'ubij partizana' bi bilo antipartizanski, dakle, bar deklarativno, anti-antifasisticko. posto je dupla negacija u pitanju, fakticki ne fasisticko. e sad, patologija je naravno ista, ali narativ je dijametralan. tu dodjemo da je ispod fine prasine velikih rijeci sustina potpuno jednaka.

Јабучило

pre 6 godina

Ne lozite se ljudi, sutra kad nas klub dobiju bice isto skandiranje samo ce ustasu zameniti srbin
(Petar, 20. jul 2017 09:30)

Све је то део фолклора.

hm

pre 6 godina

Kako povik tipa 'ubij' moze biti antifasisticki ili fasisticki ?!?! Koja je onda razlika izmedju jednih i drugih, ako i jedni i drugi pozivaju na ubijanje ?

Zo

pre 6 godina

U Srbiji je bilo cetnika u Hrvatskoj ustase. I ovi i oni su ubijali klali. Treba vec jednom zaboraviti sta je bilo pre i krenuti napred. Ne mojte bar ovu decu da trujete ako smo mi stariji zatrovani. Dosta vise.

Prebogati levičari

pre 6 godina

Ko bi rekao da i Slovenci mogu tako nesto da urade, oni su mi svi nekako fini i ugladjeni, čak i kad su odvaljeni od alkohola vikendom po BGu.

Era

pre 6 godina

@ispod navijackog dresa, mozga nema
Možeš ti mene proglašavati Hitlerom kolko ti je volja, i skandiarati:
-Ubij Hitlera
i džaba ti, nećeš me uvrediti jer se u tome ne prepoznajem.
Ovde je problem što nekima smeta 'Ubij ustašu' jer se u tome prepoznaju...
Mislite o tome.

Hrvat

pre 6 godina

Abrakadabra
Otkud ti to,pises napamet a ni ne znas sta pricas...nasi mediji konstantno osuduju i za dom spremni i ubij srbina i sve ostale neprimjerene povike.

Dejan CZ

pre 6 godina

Iz svega ovog bice kaznjena Zvezda kao klub iz Srbije zatvaranjem severne tribine i protiv Sparte...partizan nece biti kaznjen,on je ostecena strana.

Goran

pre 6 godina

"Ne lozite se ljudi, sutra kad nas klub dobiju bice isto skandiranje samo ce ustasu zameniti srbin
(Petar, 20. jul 2017 09:30) "

Ne Srbin, nego Četnik, pa će onda isti ovakvi pametni Hrvati da palamude u stilu "zašto to vas vređa, ako niste Četnici?".

Bilal

pre 6 godina

Ko je bio u Mariboru zna koliko tamo ne vole Hrvate i koliko Srba zivi u tom gradu.
(veliki strumf, 20. jul 2017 09:30)
Ma da sad će ispasti da su to skandirali Srbi a ne Slovenci. Mi smo uvek dežurni krivci. E nije baš tako! Pre par godina u TC Zorman na pola puta između Medvoda i Škofije Loke sedeo sam u naconalno mešovitom društvu (Slovenac, Srbin, Hrvat i Bošnjak) i čekao prijatelja Slovenca iz Ljubljane. On je došao, klimnuo glavom u znak pozdrava i otišao sesti za drugi sto. Ja sam reagovao i rekao mu da dođe sesti s nama na šta je on rekao: "Sa ustašama ne sedim!". Ta opaska se odnosilo na Hrvata, poreklom iz Dalmacije, u našem društvu.

Runner

pre 6 godina

Мало је чудно, је л'те да Хрватски медији брује а да се босански понашају незаинтересовано мада се ради о "БиХ шампиону"? За оне који не знају да само напоменем да је НК Зрињски из херцеговачког места Широки Бријег које је за време Другог светског рата било на злу гласу као уточиште окорелих усташа, црнокошуљаша. Њихову суровост су нарочито осетили становници српског села Прибиловци поред Чапљине. Ал' какве то везе има са Словенцима? Чек, чек! Можда има неке везе са недавним разграничењем у Истри?

ja navratio malo

pre 6 godina

Klub koji se ponosi sa svojim nastupima u ligi NDH i koji je bio zabranjen u Yugi i na čijim utakmicama je prisutana i obavezana Ustaška ikonografija i ne zaslužuje bolji odnos .

Labud

pre 6 godina

Labud moze da se zakune da je na ovom sajtu gledao klip sa utakmicom Zrinjskog i Sarajeva gde su pevane, gle cuda, ustaske pesme. Prema svecu i tropar.

ispod navijackog dresa, mozga nema

pre 6 godina

Znaci, sad su i antifasisticki povici(a ustastvo je najgori vid fasizma) zabranjeni? Sta je sledece, zabranjuje se govor protiv Hitlera?
(uefa mafia, 20. jul 2017 09:01)

Povici su bili da se ubije fašista (ustaša), u čemu je problem?
(Era, 20. jul 2017 09:12)

Malo koriscenja mozga nije na odmet. Ako bi ja tebe proglasio za ustasu (ili da si recimo novi Hitler), a onda skandirao ubij ustasu (Hitlera), da li bi ti to zasmetalo?
Nije problem u skandiranju protiv ustasa. Problem je u tome sto ti nekoga proglasis za ustasu, a nemas pojma nista o njemu, a onda jos pozivas na njegovo ubistvo.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Pobrkali ste lončiće, to nisu „fašistički povici“!
Da li je „ubij hitlera“ „fašistički povik“?

Pomenute ustaše su najveće zlo i svakako ne pripadaju civilizaciji!
Ako nekome padne na pamet da veliča to zlo, u svakom slučaju treba da bude izopšten iz civilizacije!

Triglav

pre 6 godina

Hahaha bio u MB kad su u maju uzeli titulu, sad mi zao sto ne uze dres Maribora :) Par dana pre toga zabranili Tompsonu koncert, osvedoceni antifasisti :)

raspad

pre 6 godina

U kvalifikacijama za evro takmičenja učestvuje više timova iz bivših jugoslovenskih republika nego što ih je igralo u jugoslovenskoj ligi. Mi prosto plačemo za regionalnom ligom, 18 (ili 16 ili 20) klubova, 2 u kvalifikacije za LŠ, 4 u kvalifikacije za LE, i više nego dovoljno za region.

uefa mafia

pre 6 godina

Znaci, sad su i antifasisticki povici(a ustastvo je najgori vid fasizma) zabranjeni? Sta je sledece, zabranjuje se govor protiv Hitlera?

Goran

pre 6 godina

"Pa ako nisu ustaše što im onda smeta? :)
(Cvarkov, 20. jul 2017 09:09)"

Možda im smeta i to što ih zovu Ustašama? Jesi li razmišljao o tome kako bi tebi bilo da ti neko viče "Ubij, ubij Četnika"?

Problem u ovom je što uvek nastradaju nedužni ljudi. Kada idioti (na svim stranama) prave svoje pirove, uvek su žrtve normalni ljudi. Oni idioti na drugoj strani se uvek nekako izvuku i posle oni maltretiraju normalne ljude na drugoj strani, u ime onoga što su idioti druge strane radili našim normalnim ljudima. Ovo moraju da prepoznaju obe strane i da prestanu da podržavaju svoje idiote, jer oni ne čine ništa dobro nikome.

TJ.

pre 6 godina

Ustaše(i četnici) su saradnici fašista, tako da je taj povik, ispravnije je reći ANTI-fašistički. Nasilan-da, ali anti-fašistički. I nije da zakeram, ali imperativ je ubiJ. Čini mi se da su vikali ubi. Ti Slovenci...nikad neće naučiti srpski.

Savić Tajko

pre 6 godina

Da su kojim slučajem vikali "Ubij nacistu" ili "Ubij fašistu", da li bi i onda trebalo da budu kažnjeni? Razlike između toga i "Ubij ustašu" nema.

mufljuz

pre 6 godina

"Publika na Ljudskom vrtu je tokom duela sa šampionom Bosne i Hercegovine, skandirala "Ubij, ubij, ubij ustašu".
Nije mi jasno sta je ovde uvredljivo? Posto fudbaleri Zrinjskog sebe ne smatraju ustasama, zasto su se nasli pogodjenima? Da su skandirali "ubij, ubij, ubij nacistu" da li bi se i onda nasli pogodjeni? Interesantno je da im ne smeta kada u Hrvatskoj skandiraju "ubij, ubij Srbina" ... sto su potpuno NEUPOREDIVE stvari.

E, sad što to nije iskazano politički korektno to pitajte sociologe i druge mudrace...

pre 6 godina

Nisu oni vikali fašističke parole, zna se ko je zadužen u ovim krajevima za tu vrstu pameti i ideologije, ovi su vikali antifašističke parole :D.

E, sad ako UEFA kažnjava one koji viču antifašističke parole samo će biti dokaz da je fašizam pobedio u II SR.

abrakadabra

pre 6 godina

pazi sad skandalozno....a kad ide 'srbe na vrbe i ono ubi srbina' to je potpuno normalno i nista problematicno.... licemeri jedni strasno !!!!!!

komentator

pre 6 godina

Ako su ustaše bili saradnici nacista i fašista, a po mnogo čemu i gori od, kako su onda "Ubij ustaša" fašistički povici? Ne kažem da su ni ti povici normalni, ali nemojte da relativizujete fašizam.

Raymond

pre 6 godina

"Nema sumnje da Mariborčane očekuje kazna UEFA koja ne toleriše fašističke povike na utakmicama pod svojim okriljem..."

Pa ovo nisu bili fasisticki povici vec antifasisticki. Poziva se na ubijanje ustasa, znaci fasista.

Ne izjednačavjte četnike sa psihopatama, i ne zovite komuniste pobednicima!

pre 6 godina

(TJ., 20. jul 2017 09:13)
S tom MALOM razlikom da su Četnici PRVO i PRVI NA SVETU bili antifašistički pokret, a onda kada im se naturala doktrina gora od fašizma priklonili su se manjem zlu. A ujaci su od početka bili naklonjeni jednoj od dve ponuđene bolesti...

A, ako misliš da je komunizam bio manje zlo, pogledaj kako je istočni deo evrope živeo 50ak godina, potom pogledaj na čega ti država danas liči a vode je i dalje sinovi komunista i ta "stručna sprema", a pogledaj na čega liče "jadni fašisti"...

Vlada

pre 6 godina

" UEFA koja ne toleriše fašističke povike na utakmicama pod svojim okriljem"
Zašto bi 'Ubij ustašu' bio fašistički povik?? To je valjda antifašistički povik?
Šta je trebalo da viču?

peca

pre 6 godina

Ubij Ustasu nije fasisticki povik.
Nije primereno klicati nicijem ubistvu,ali pre bi to bio Narodno-oslobodilacki povik,posto moram da vas podsetim da su Ustase bili fasisti.

Najlepse hvala

uefa mafia

pre 6 godina

Znaci, sad su i antifasisticki povici(a ustastvo je najgori vid fasizma) zabranjeni? Sta je sledece, zabranjuje se govor protiv Hitlera?

Vlada

pre 6 godina

" UEFA koja ne toleriše fašističke povike na utakmicama pod svojim okriljem"
Zašto bi 'Ubij ustašu' bio fašistički povik?? To je valjda antifašistički povik?
Šta je trebalo da viču?

abrakadabra

pre 6 godina

pazi sad skandalozno....a kad ide 'srbe na vrbe i ono ubi srbina' to je potpuno normalno i nista problematicno.... licemeri jedni strasno !!!!!!

Savić Tajko

pre 6 godina

Da su kojim slučajem vikali "Ubij nacistu" ili "Ubij fašistu", da li bi i onda trebalo da budu kažnjeni? Razlike između toga i "Ubij ustašu" nema.

ja navratio malo

pre 6 godina

Klub koji se ponosi sa svojim nastupima u ligi NDH i koji je bio zabranjen u Yugi i na čijim utakmicama je prisutana i obavezana Ustaška ikonografija i ne zaslužuje bolji odnos .

Era

pre 6 godina

@ispod navijackog dresa, mozga nema
Možeš ti mene proglašavati Hitlerom kolko ti je volja, i skandiarati:
-Ubij Hitlera
i džaba ti, nećeš me uvrediti jer se u tome ne prepoznajem.
Ovde je problem što nekima smeta 'Ubij ustašu' jer se u tome prepoznaju...
Mislite o tome.

E, sad što to nije iskazano politički korektno to pitajte sociologe i druge mudrace...

pre 6 godina

Nisu oni vikali fašističke parole, zna se ko je zadužen u ovim krajevima za tu vrstu pameti i ideologije, ovi su vikali antifašističke parole :D.

E, sad ako UEFA kažnjava one koji viču antifašističke parole samo će biti dokaz da je fašizam pobedio u II SR.

Bilal

pre 6 godina

Ko je bio u Mariboru zna koliko tamo ne vole Hrvate i koliko Srba zivi u tom gradu.
(veliki strumf, 20. jul 2017 09:30)
Ma da sad će ispasti da su to skandirali Srbi a ne Slovenci. Mi smo uvek dežurni krivci. E nije baš tako! Pre par godina u TC Zorman na pola puta između Medvoda i Škofije Loke sedeo sam u naconalno mešovitom društvu (Slovenac, Srbin, Hrvat i Bošnjak) i čekao prijatelja Slovenca iz Ljubljane. On je došao, klimnuo glavom u znak pozdrava i otišao sesti za drugi sto. Ja sam reagovao i rekao mu da dođe sesti s nama na šta je on rekao: "Sa ustašama ne sedim!". Ta opaska se odnosilo na Hrvata, poreklom iz Dalmacije, u našem društvu.

ispod navijackog dresa, mozga nema

pre 6 godina

Znaci, sad su i antifasisticki povici(a ustastvo je najgori vid fasizma) zabranjeni? Sta je sledece, zabranjuje se govor protiv Hitlera?
(uefa mafia, 20. jul 2017 09:01)

Povici su bili da se ubije fašista (ustaša), u čemu je problem?
(Era, 20. jul 2017 09:12)

Malo koriscenja mozga nije na odmet. Ako bi ja tebe proglasio za ustasu (ili da si recimo novi Hitler), a onda skandirao ubij ustasu (Hitlera), da li bi ti to zasmetalo?
Nije problem u skandiranju protiv ustasa. Problem je u tome sto ti nekoga proglasis za ustasu, a nemas pojma nista o njemu, a onda jos pozivas na njegovo ubistvo.

marija

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00
)buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zigzag, 20. jul 2017 12:34)

Neće biti.
Nama nije svaku Hrvat ustaša, imam prijatelje u HR,
mene brine država Hrvatska koja dozvoljava i slavi ustaške table u konc logoru Jasenovac, što predsednica peva Tompsonove pesme, što slavi Oluju i Bljesak,...
Na sramotu Hrvatske države, ali ne svih Hrvata.

Zurkolomac

pre 6 godina

Fasisti su i jedni i drugi. Srbi su jedini narod na ovom prostorima koji nikad nije dizao desnu ruku u znak pozdrava hitleru i vikao "Sieg Heil". Medjutim od srpskog naroda koji je od svih u okruzenju pretrpeo genocid, napravise "fasiste".

Runner

pre 6 godina

Мало је чудно, је л'те да Хрватски медији брује а да се босански понашају незаинтересовано мада се ради о "БиХ шампиону"? За оне који не знају да само напоменем да је НК Зрињски из херцеговачког места Широки Бријег које је за време Другог светског рата било на злу гласу као уточиште окорелих усташа, црнокошуљаша. Њихову суровост су нарочито осетили становници српског села Прибиловци поред Чапљине. Ал' какве то везе има са Словенцима? Чек, чек! Можда има неке везе са недавним разграничењем у Истри?

Ненад

pre 6 godina

Да ли УЕФА зна ко су биле усташе и какву су улогу имали у Другом светском рату? Ово су АНТИФАШИСТИЧКИ узвици! Уосталом, ко год је био у Марибору зна колико тамо мрзе Хрвате.

raspad

pre 6 godina

U kvalifikacijama za evro takmičenja učestvuje više timova iz bivših jugoslovenskih republika nego što ih je igralo u jugoslovenskoj ligi. Mi prosto plačemo za regionalnom ligom, 18 (ili 16 ili 20) klubova, 2 u kvalifikacije za LŠ, 4 u kvalifikacije za LE, i više nego dovoljno za region.

Rade

pre 6 godina

E sad pazite, oni viču "Ubij ustašu!", a ne "Ubij Hrvata!". A neki drugi viču "Ubij Srbina!", ne kažu "Ubij četnika!" ili "Ubij komunistu!" ni bilo šta drugo.

Nenad-EU

pre 6 godina

Ja ovde ne vidim neki veliki problem. Izreka je u rangu "smrt fašizmu".

Hrvati ne prozivaju nedićevce nego srpsku naciju. To je fašizam.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Pobrkali ste lončiće, to nisu „fašistički povici“!
Da li je „ubij hitlera“ „fašistički povik“?

Pomenute ustaše su najveće zlo i svakako ne pripadaju civilizaciji!
Ako nekome padne na pamet da veliča to zlo, u svakom slučaju treba da bude izopšten iz civilizacije!

Džoni

pre 6 godina

Nisu to bili fašistički nego antifašistički povici. Da su vikali ubij Hrvata ili kao što nama skandiraju ubij Srbina to je nedopustivo i poziva na linč nacije a ovo je antifašizam na delu, ko se osetio prozvanim jasno je kojoj ideologiji pripada!

komentator

pre 6 godina

Ako su ustaše bili saradnici nacista i fašista, a po mnogo čemu i gori od, kako su onda "Ubij ustaša" fašistički povici? Ne kažem da su ni ti povici normalni, ali nemojte da relativizujete fašizam.

Somborac

pre 6 godina

Ko je bio u Mariboru zna koliko tamo ne vole Hrvate.
(veliki strumf, 20. jul 2017 09:30)

To je istina.
Maribor je najveći grad u slovenačkoj pokrajini Štajerskoj, koja je početkom Drugog svetskog rata bila okupirana od strane nacista. Nemačka vojska je, u saradnji sa ustašama iz NDH, izvršila etničko čišćenje Štajerske od Slovenaca, i naselila ih na Kordun, u kuće i imanja pobijenih Srba... Međutim, Slovenci nisu dugo ostali na Kordunu, ubrzo su ih ustaše potrpali u vagone i proterali u Srbiju. Desetine hiljada slovenačkih izbeglica je došlo u Šumadiju, gde su ih Srbi prihvatili kao svoje najbliže.
Štajerski Slovenci to srpsko gostoprimstvo nikad nisu zaboravili, Maribor i Kraljevo su pobratimljeni gradovi, i dan-danas Slovenci organizuju ekskurzije u te krajeve Srbije gde su u ratnim danima boravili njihovi očevi i dedovi.

peca

pre 6 godina

Ubij Ustasu nije fasisticki povik.
Nije primereno klicati nicijem ubistvu,ali pre bi to bio Narodno-oslobodilacki povik,posto moram da vas podsetim da su Ustase bili fasisti.

Najlepse hvala

Labud

pre 6 godina

Labud moze da se zakune da je na ovom sajtu gledao klip sa utakmicom Zrinjskog i Sarajeva gde su pevane, gle cuda, ustaske pesme. Prema svecu i tropar.

Triglav

pre 6 godina

Hahaha bio u MB kad su u maju uzeli titulu, sad mi zao sto ne uze dres Maribora :) Par dana pre toga zabranili Tompsonu koncert, osvedoceni antifasisti :)

Raymond

pre 6 godina

"Nema sumnje da Mariborčane očekuje kazna UEFA koja ne toleriše fašističke povike na utakmicama pod svojim okriljem..."

Pa ovo nisu bili fasisticki povici vec antifasisticki. Poziva se na ubijanje ustasa, znaci fasista.

MADE IN PR

pre 6 godina

I u Hrvatskoj neki antifašisti viču "ubij četnika" pa se neki bune na to.Zašto?
@(hmmm, 20. jul 2017 09:56)


Pa vidi, četnisti su antifašisti, a ustaše ne, možda je to ključna razlika, šta misliš.

Rogi Obrenovac

pre 6 godina

To su antifasisticki poklici. Ako kazes ,,ubi ustasu", isto je kao da si rekao ubi Hitlera, Gebelsa, Himlera, Geringa, itd. Dobro, ovde su navijaci Maribora mislili na hrvate iz Mostara, ali najgore je od svega je sto hrvati iz Mostara sami sebe nazivaju ustasama. U stvari najgore je to sto se jedna zemlja clanica EU nije ogradila i zakonom kaznila ustastvo, nego jos uvek hodaju u crnim uniformama i koriste ustaske pozdrave. Srbija sa druge strane ni posle sedamdeset godina u strahu od komunista ne sme da kaze ko je bio ko u drugom svetskom ratu. I dalje nam Maric i Dacic na Hepi televiziji uce decu nebulozama.

Prvo ustaše pa sedoše

pre 6 godina

"Nema sumnje da Mariborčane očekuje kazna UEFA koja ne toleriše fašističke povike"

Znači nema kazne... ovo su antifašistički povici :-)

penicilin

pre 6 godina

Gledao sam pre nekoliko godina, utakmicu mlade reprezentacije Hr i Srbije na TV u, u životu nisam video da navijači Hr, celu utakmicu skandiraju, ubi, ubi, ubi, Srbina, pa onda, ubi, zakolji da Srbin ne postoji, jedno isto celu tekmu, postalo je dosadno, pored svih odvratnosti. E to je fašizam, kao i nož, žica, Srebrenica. Slovenci su pravi penicilin za Hrvate, svaka čast.

hm

pre 6 godina

Kako povik tipa 'ubij' moze biti antifasisticki ili fasisticki ?!?! Koja je onda razlika izmedju jednih i drugih, ako i jedni i drugi pozivaju na ubijanje ?

Zo

pre 6 godina

U Srbiji je bilo cetnika u Hrvatskoj ustase. I ovi i oni su ubijali klali. Treba vec jednom zaboraviti sta je bilo pre i krenuti napred. Ne mojte bar ovu decu da trujete ako smo mi stariji zatrovani. Dosta vise.

Ne izjednačavjte četnike sa psihopatama, i ne zovite komuniste pobednicima!

pre 6 godina

(TJ., 20. jul 2017 09:13)
S tom MALOM razlikom da su Četnici PRVO i PRVI NA SVETU bili antifašistički pokret, a onda kada im se naturala doktrina gora od fašizma priklonili su se manjem zlu. A ujaci su od početka bili naklonjeni jednoj od dve ponuđene bolesti...

A, ako misliš da je komunizam bio manje zlo, pogledaj kako je istočni deo evrope živeo 50ak godina, potom pogledaj na čega ti država danas liči a vode je i dalje sinovi komunista i ta "stručna sprema", a pogledaj na čega liče "jadni fašisti"...

Goran

pre 6 godina

"Ne lozite se ljudi, sutra kad nas klub dobiju bice isto skandiranje samo ce ustasu zameniti srbin
(Petar, 20. jul 2017 09:30) "

Ne Srbin, nego Četnik, pa će onda isti ovakvi pametni Hrvati da palamude u stilu "zašto to vas vređa, ako niste Četnici?".

Srbija tapka u mestu, a bogami i ide unazad

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00)
Preporučujem (+662)
Ne preporučujem (-15)

Evo, ovaj komentar koji je dobio najvise pluseva najbolje govori l svesti naseg naroda. Opravdavanje poziva na ubijanje je proglasen za najbolji komentar! Dakle ljudi uopste i ne razumeju sta je zabranjeno u ovim povicima sa tribina, a to je da KOLIKO GOD MI BILI PROTIV USTASA, ZABRANJENI SU POZIVI NA UBIJANJE, KLANJE I RATOVANJE! Postoje sudovi koji treba da rade svoj posao, i osude te ustase... nemate pravo vi nikoga da ubijate pa makar to bio i ustasa! Ladno covek napisa da poziv na UBIJANJE NEKOGA nije fasisticki, i dobi gomilu pluseva u toj naprednoj Srbiji

Milan

pre 6 godina

Ubij ustašu nije fašistički povik osim ako EU nije prihvatila Hrvatsko prekrajanje istorije gde se zagovara da su ustaše bili borci za slobodu a partizani komandovali Jasenovcem.
Al na stranu to, da vidimo dali će kazniti Slovence, mislim da nema šanse. Ipak je to politika u pitanju.

Ramiz

pre 6 godina

Od silnih komentara ama bas niko da seti makar ovlas kolektivnih skandiranja celog JNA ili Marakana stadiona: "Ubij, zakolji da Siptar ne postoji". Ili "Ubij Hrvata da Siptar nema brata".Da li je to antifasizam?

mufljuz

pre 6 godina

"Publika na Ljudskom vrtu je tokom duela sa šampionom Bosne i Hercegovine, skandirala "Ubij, ubij, ubij ustašu".
Nije mi jasno sta je ovde uvredljivo? Posto fudbaleri Zrinjskog sebe ne smatraju ustasama, zasto su se nasli pogodjenima? Da su skandirali "ubij, ubij, ubij nacistu" da li bi se i onda nasli pogodjeni? Interesantno je da im ne smeta kada u Hrvatskoj skandiraju "ubij, ubij Srbina" ... sto su potpuno NEUPOREDIVE stvari.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Cudno,da hrvatskim medijima i UEFI ne smetaju urlici sirom Hrvatske "ubi Srbina",pa nema cak nikakvih kazni???
(Maestro, 20. jul 2017 09:41)

.
To nije tacno, ali je tacno da se ni posle 50 kazni nista nije promenilo, i dalje pevaju iste pesme..

Prebogati levičari

pre 6 godina

Ko bi rekao da i Slovenci mogu tako nesto da urade, oni su mi svi nekako fini i ugladjeni, čak i kad su odvaljeni od alkohola vikendom po BGu.

zalosno je to sto vi opravdavate ovakvo skandiranje

pre 6 godina

Kazniće ljude koji pljuju po fašizmu. Neverovatno.
(And justice for all, 20. jul 2017 09:27)

Ne, nego ce kazniti ljude koji pozivaju na UBIJANJE, a da ne pricamo o tome da sve fudbalere i navijace hrvatskog kluba poistovecuju sa ustasama.
Sramno je i zalosno za Srbiju da jedan komentar poput tvoga (koji opravdava pozive na ubijanje) dobije toliko pluseva

Eleftherios

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki. 
(Branko, 20. jul 2017 09:00) 
Preporučujem (+662) 
Ne preporučujem (-15) 

Evo, ovaj komentar koji je dobio najvise pluseva najbolje govori l svesti naseg naroda. Opravdavanje poziva na ubijanje je proglasen za najbolji komentar! Dakle ljudi uopste i ne razumeju sta je zabranjeno u ovim povicima sa tribina, a to je da KOLIKO GOD MI BILI PROTIV USTASA, ZABRANJENI SU POZIVI NA UBIJANJE, KLANJE I RATOVANJE! Postoje sudovi koji treba da rade svoj posao, i osude te ustase... nemate pravo vi nikoga da ubijate pa makar to bio i ustasa! Ladno covek napisa da poziv na UBIJANJE NEKOGA nije fasisticki, i dobi gomilu pluseva u toj naprednoj Srbiji
(Srbija tapka u mestu, a bogami i ide unazad, 20. jul 2017 11:48)

A kolika li je tvoja intiligencija kada nisi shvatio sarkazam u ovom komentaru, a ne realnu podršku pozivima na ubijanje. Evo ti objašnjenja :ako su ustaše bili fašisti poziv na njihovo ubijanje nikako ne može da bude fašistički, već antifašistički.

Goran

pre 6 godina

"Pa ako nisu ustaše što im onda smeta? :)
(Cvarkov, 20. jul 2017 09:09)"

Možda im smeta i to što ih zovu Ustašama? Jesi li razmišljao o tome kako bi tebi bilo da ti neko viče "Ubij, ubij Četnika"?

Problem u ovom je što uvek nastradaju nedužni ljudi. Kada idioti (na svim stranama) prave svoje pirove, uvek su žrtve normalni ljudi. Oni idioti na drugoj strani se uvek nekako izvuku i posle oni maltretiraju normalne ljude na drugoj strani, u ime onoga što su idioti druge strane radili našim normalnim ljudima. Ovo moraju da prepoznaju obe strane i da prestanu da podržavaju svoje idiote, jer oni ne čine ništa dobro nikome.

zena-zmaj

pre 6 godina

Kako povik tipa 'ubij' moze biti antifasisticki ili fasisticki ?!?! Koja je onda razlika izmedju jednih i drugih, ako i jedni i drugi pozivaju na ubijanje ?
(hm, 20. jul 2017 10:07)

Pa doslovno, 'ubij ustasu' je antiustaski, dakle antifasisticki. 'ubij partizana' bi bilo antipartizanski, dakle, bar deklarativno, anti-antifasisticko. posto je dupla negacija u pitanju, fakticki ne fasisticko. e sad, patologija je naravno ista, ali narativ je dijametralan. tu dodjemo da je ispod fine prasine velikih rijeci sustina potpuno jednaka.

dule

pre 6 godina

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama.
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.
(Mikoje, 20. jul 2017 12:53)

Potpuno tacno, vecina srba smatra da vecina hrvata prihvata ustastvo, medjutim upravo suprotno, vecina se gnusa ustastva i svega sto ima veze sa tim. Politicarima to ne odgovara, pa medijski raspiruju vatru jer nam socijalno ekonomski program i nije baš na zavidnom nivou.
(ex m. mila, 20. jul 2017 13:17)

A ustvari njima se samo ne sviđaju sredstva koje su Ustaše koristile. Rezultat im je sasvim odgovarajući. Naravno, kad se malo razmisli jasno je da bi rezultat teško mogao biti takav bez tih sredstava.

marko

pre 6 godina

Slovenci Srbe nazivaju Romima ako niste znali. Eno puno Dalmacija Slovenaca nemos proci ulicom a da se ne sudaras sa njima. Pa i Delije vicu ubij Grobara. Za vreme ovoga sada rata slovenci poslali skoro svo oruzije hrvatima a hrvati isli u Sloveniju na ispomoc blokada kasarni gde je jos bila jna. Tako da... bezveze sa veselimo

Јабучило

pre 6 godina

Ne lozite se ljudi, sutra kad nas klub dobiju bice isto skandiranje samo ce ustasu zameniti srbin
(Petar, 20. jul 2017 09:30)

Све је то део фолклора.

TJ.

pre 6 godina

Ustaše(i četnici) su saradnici fašista, tako da je taj povik, ispravnije je reći ANTI-fašistički. Nasilan-da, ali anti-fašistički. I nije da zakeram, ali imperativ je ubiJ. Čini mi se da su vikali ubi. Ti Slovenci...nikad neće naučiti srpski.

Slovenija, EU

pre 6 godina

meni je super što postoje komentari ... tako bar vidiš nivo gluposti naroda... kladim se, da to sve prate politički analitičari i tako lakše planiraju svoje politčke planove... pa vidno je to (nivo gluposti) po tome ko vam je u Srbiji na vlasti...

Tera

pre 6 godina

buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zigzag, 20. jul 2017 12:34)
A odakle ti to? T iznas sta je nama? Ustase su oni koji se proklamuju tako, oni koji polazu vence na grob ustasa, koji se pozdravljaju kao ustase itd itd Vecina Hrvata nije takva. nemoj ti da znas sta ja mislim, i da, to je ustasko/fasisticko razmisljanje.

Vule

pre 6 godina

.....moje društvo i ja smo na Exitu sreli masu mladih iz Hrvatske... Više Hrvata poseti Novi Sad godišnje, nego što Srbi posete recimo Split.
(Andrej, 20. jul 2017 16:50)
Potpuno sam siguran da si u pravu. Nije mi samo jasno da posle toliko godina tebi i dalje nije jasno zasto je to tako...

TedZG

pre 6 godina

Samo ću reći slovenci.
Uvijek su bili nitko i ništa a to što govore ubij ustašu pa za razliku od nas Hrvata nisu se baš pretrgli u partizanima već ih je većina bila u beligardejcima.

Коста

pre 6 godina

УЕФА је, напротив, до сада показала да врло толерише фашистичке испаде, видећемо како ће реаговати на овај антифашистички.

Dejan CZ

pre 6 godina

Iz svega ovog bice kaznjena Zvezda kao klub iz Srbije zatvaranjem severne tribine i protiv Sparte...partizan nece biti kaznjen,on je ostecena strana.

Humska 1

pre 6 godina

Iz svega ovog bice kaznjena Zvezda kao klub iz Srbije zatvaranjem severne tribine i protiv Sparte...partizan nece biti kaznjen,on je ostecena strana.
(Dejan CZ, 20. jul 2017 10:03)

Eto, sada si valjda kompletirao svoju dnevnu dozu mrznje, pa se neces vise javljati. Covece, pa ti bi i u clanku o Djejmiju Oliveru, pronasao motiv da pljucnes na Partizan?! O, tuzni zivote...

gerilac

pre 6 godina

e pa brate BILAL-e. netko za tim tvojim stolom ima opakih problema.
Pošto sjediš za "mješovitim stolom" predpostavljam da ste frendovi jer svi sjedite sa tim "Hrvatom"
i nitko ga ne "odbacuje", ćak ni onaj drugi Slovenac što sjedi za stolom. I onda dolazi lik drugi "Slovenac" i ima problem sa "Hrvatom" jel ne želi sjediti sa ustašama. pa zašto vi sjedite sa USTAŠOM, to nikome od vas ne smeta.
ni onom Slovencu koji već sjedi sa vama. Ali evo lika on neće....i.. koji zaključak.
Da ste svi vi jedna banda ili onaj uvređeni i bolje da nije sjeo za stol. nego ako ti je on prijatelj zašto ti sjediš sa ustašom, a ako misliš da ti to frend iz Hrvatske nije onda kako ti je onaj Slovenac frend kad ti vrijeđa drugara iz hrvatske.
Taj Slovenac ima gadnih problema izgleda ...ili ih imate VI...
i koja je uopće poanta toga što si ti iznio kao događaj.
da meni neko frendu Srbinu koji sjedi sa menom SAMO TAKO kaže da ne želi za stol sa četnikom..
pa ja bi ga šutno da bi otišo odakle se i rodio...
i dobio bi od mene zabranu da ga vidim u gradu doživotno.
ČAO...

kroasan

pre 6 godina

Kakve su ovo gluposti da u Mariboru ne vole Hrvate? Pa jeste li ikad bili tamo i družili se sa tamošnjim Slovencima? Apsolutno nikakve mržnje nema, ja sam proveo tamo 15 dana, između ostalog dvije večeri bio sa Violama po kafićima, i malo je reći da je sve prošlo u redu. A ako se vraćamo u povijest, velik je broj Hrvata sa područja uz granicu sa Štajerskom, u razdoblju od 2. svjetskog rata nadalje, migrirao u Maribor koji je gospodarski bio snažan grad. Velik broj Mariborčana ima bližu/dalju rodbinu u Zagorju, Međimurju, Varaždinu, tako da neke netrepeljivosti nema ni u tragovima.

Generalni utisak je da je Maribor vrlo temperamentan grad, njihova navijačka skupina je daleko jača od Green Dragonsa iz Ljubljane, no generalno su ljudi sjajni. Prije svega opušteni su, a fun fact je da nigdje nisam vidio toliko travara i hašomana kao u Mariboru, svaka im čast :))

Andrej

pre 6 godina

@marko
Pa ne idu Srbi iz Hrvatske kod rodbine u Srbiju turističkim autobusima... Ja sam spomenuo turističke autobuse iz Hrvatske (u kojima su mahom stariji ljudi, ili studenti), koje viđam po Beogradu. Pre par dana je kroz centar prošao autobus iz Požege, na njemu je bio logo Hrvatske turističke zajednice, ja zaboravio da i u Hrvatskoj postoji grad po imenu Požega, kao ona naša Užička. :P
Ne znam sa kakvim se ljudima družiš pa izbegavaju dolazak u Novi Sad, moje društvo i ja smo na Exitu sreli masu mladih iz Hrvatske... Više Hrvata poseti Novi Sad godišnje, nego što Srbi posete recimo Split.

Danilo

pre 6 godina

Ako ima u Zrinjskom navijača ili igrača koji su toliko glupi da se identifikuju kao ustaše, ovo ih je možda pogodilo?
Mnogo bi mi milije bilo da su Slovenci pevali "Bella chiao" legendarnu pesmu italijanski partizana jer to bi pogodilo sve desničare u Evropi.
P.S.
Skandiranja sa pozivom na ubijanje nisu ni u ratu postojala, ne vidim kako neko može biti toliko glup da danas poziva na ubijanje bilo koga.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sta vam nije jasno? UEFA je glupa, a navijaci pametni, pa nisu shvatili da ovi govore "Ustasa" a misle "Hrvat". Pa sto niko ne vice "Ubi nacistu" kada se igra protiv Nemacke?

Ostoja i Karoja

pre 6 godina

види богати како Словенци а и Срби који тсмо живе добро знају историју и повезују ствари.

Mobile Developer

pre 6 godina

To su antifasisticki poklici. Ako kazes ,,ubi ustasu", isto je kao da si rekao ubi Hitlera, Gebelsa, Himlera, Geringa, itd. Dobro, ovde su navijaci Maribora mislili na hrvate iz Mostara, ali najgore je od svega je sto hrvati iz Mostara sami sebe nazivaju ustasama. U stvari najgore je to sto se jedna zemlja clanica EU nije ogradila i zakonom kaznila ustastvo, nego jos uvek hodaju u crnim uniformama i koriste ustaske pozdrave. Srbija sa druge strane ni posle sedamdeset godina u strahu od komunista ne sme da kaze ko je bio ko u drugom svetskom ratu. I dalje nam Maric i Dacic na Hepi televiziji uce decu nebulozama.
(Rogi Obrenovac, 20. jul 2017 13:21)

Potpuno podržavam tezu "ubij ustašu", ali ne podržavam tezu "ubij Hrvata", pošto nisu svi Hrvati ustaše. Ustaša je zlikovac, ubica, koljač, a za takve samo smrtna kazna.

Aleksandar

pre 6 godina

Znaci fasizam ne samo da je ziv nego jaci nego ikada i sto je smesno fasizam krenuo na neonacizam. Doduse Maribor je poznat po tome odavno, Hrvate organski ne podnose nije ovo prvo javno ispoljavanje ljubavi. Neko bi mozda reko da su Slovenci sada Srbi.

ex m. mila

pre 6 godina

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama. 
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.
(Mikoje, 20. jul 2017 12:53)

Potpuno tacno, vecina srba smatra da vecina hrvata prihvata ustastvo, medjutim upravo suprotno, vecina se gnusa ustastva i svega sto ima veze sa tim. Politicarima to ne odgovara, pa medijski raspiruju vatru jer nam socijalno ekonomski program i nije baš na zavidnom nivou.

vlado

pre 6 godina

Generalno primecujem da ljudi kod nas u opšte nemaju pojma šta je "fašizam" niti šta znači sama reč "fašizam-fašista".

https://sh.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%A1izam

Zigzag

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00
)buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....

stef

pre 6 godina

Al mi je muka od vas pravednih dušica koji osudjuju sve one koji odobravaju ovakve povike, odvratni ste. Iako razumem suštinu i poentu onog što želite da kažete, može vas biti sramota što i u ovakvim situacijama nadjete razlog da udarate po svojima i, svesno ili nesvesno, branite tudje. Hrvati (velika većina sebe naziva ustašama svakako) zaslužuju isti tretman kakav serviraju svojim komšijama, tačka.

Rob Sinji

pre 6 godina

@ (hm, 20. jul 2017 10:07)
Pa evo objasniću ti ja lako. Ako sam na safariju i jedan viče ubi škorpiju a drugi viče ubi bubamaru onda je ovaj što napada bubamaru budala a ovaj što napada škorpiju je OK . Jeste da obojica hoće da ubijaju ali nije isto koga bi.

Mikoje

pre 6 godina

Al mi je muka od vas pravednih dušica koji osudjuju sve one koji odobravaju ovakve povike, odvratni ste. Iako razumem suštinu i poentu onog što želite da kažete, može vas biti sramota što i u ovakvim situacijama nadjete razlog da udarate po svojima i, svesno ili nesvesno, branite tudje. Hrvati (velika većina sebe naziva ustašama svakako) zaslužuju isti tretman kakav serviraju svojim komšijama, tačka.

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama.
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.

marko

pre 6 godina

Nema bas u Beogradu i Novom Sadu toliko Hrvata koliko ima Slovenaca u Hrvatskoj na letovanju, te hr tablice sto vidte kod nas to su Srbi iz Hrvatske koji idu kod rodbine. Ja sam stalno na relaciji srb hrv i kad pozivam nekoga Hrvata da dodje kod mene u Novi Sad kao da ga zovem na Antartik taku facu napravi. Slovenci dodju u Srbiju na provod jer im je ovde mnogo jeftinije nego u Austriji inace mi smo totalno razliciti svetovi kao sa druge planete po svemu...

Andrej

pre 6 godina

@marko
I Beograd i Novi Sad su prepuni turista iz Hrvatske, ima ih na svakom ćošku, pa je l' to znači da nas vole?! Eno, na Studentskom trgu svaki dan vidim barem po 5 parkiranih turističkih autobusa iz Hrvatske.
Prvi put čujem da Slovenci Srbe zovu Romima, a često sam tamo... Slovenački nacionalisti generalno ne vole ostale narode iz bivše Jugoslavije (Bošnjake, Hrvate i Srbe iz BiH), nazivajući ih ''čifuti'' ili ''čefurji''.
Hrvate ponajmanje vole, pogotovo zbog ovih sporova oko granice, ali moje lično iskustvo da on naroda iz bivše zemlje, jedino simpatišu Srbe i Crnogorce.

Štajerec

pre 6 godina

Da su igrali protiv Srba ili Bosanaca, skandirali bi protiv njih :) Mada treba reći da među navijačima u Mariboru ima dosta onih koji su srpskog ili muslimanskog porekla. Fudbal među Slovencima nije bio popularan kao u drugim delovima Jugoslavije. Što se tiče antagonizma između Slovenaca i Hrvata, mislim da ga je nekada bilo, sada više ne. Granica Štajerske prema Hrvatskoj je bila granica Svetog Rimskog Carstva nemačkog naroda. Hrvatska je mogla biti Austrija, ali ne i rimsko carstvo. Nisu svi Slovenci bili prognani u 2. svetskom ratu. Većina je ostala. Bilo je na Štajerskoj partizana (čak i četnika), ali ipak su Nemci držali kontrolu i branili je do zadnje kapi krvi. Pred kraj rata je nemački oficir na imanju moga dede ubio neke Hrvate u uniformama (vojnike, oficire) zato što su udarili moju babu jer im nije dala da pokupe jaja. Prekinuo brijanje, izašao sa pištoljem, nazvao ih svinjama i rekao da je to Rajh, a onda isprazio pištolj. Baba nikada nije volela Hrvate. Moja nećaka pak sluša hrvatsku muziku i letuje na Pagu.

bili

pre 6 godina

reality check: hrvatski mediji NE BRUJE o ovom - zapravo, ovu sam vijest vidio samo na B92... a ako netko i bruji, to su desničarski sajtovi koje nitko ne čita. netko bi stvarno trebao biti idiot kad bi se šokirao na ubij ustašu/četnika/baliju, na ovim je prostorima to standard. šokiraju nas samo uefine kazne...

Hrvat

pre 6 godina

Abrakadabra
Otkud ti to,pises napamet a ni ne znas sta pricas...nasi mediji konstantno osuduju i za dom spremni i ubij srbina i sve ostale neprimjerene povike.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

sta je tu skandalozno? (ckgf, 20. jul 2017 09:14)

Tvoje pitanje (a i opaske svih onih komentatora koji se kite "antifasizmom"). Naglasak je na "ubij", a ne na "ustasu" (pod cime se, BTW, svi znamo, podrazumeva "Hrvata"). "Smrt fasizmu" (mada ni to nije lepa parola) ni slucajno nije isto sto i "ubij fasistu", pa cak ni ako je "fasista" zaista fasista. Iza toga, kao u onom starom mudrom vicu, ostaje eho "...isti, isti, isti..."

onako usput

pre 6 godina

E sad pazite, oni viču "Ubij ustašu!", a ne "Ubij Hrvata!". A neki drugi viču "Ubij Srbina!", ne kažu "Ubij četnika!" ili "Ubij komunistu!" ni bilo šta drugo.
(Rade, 20. jul 2017 12:05)

Ti to ozbiljno??? A to sto je vecina nas ovde VISE PUTA cula skandiranje "Ubij Hrvata da Siptar nema brata"??? Da nemas neko opravdanje i za to?:)

dokle više?

pre 6 godina

odmah da se izbaci maribor iz svih natjecanja i nek se organizira sadnja krumpira na stadionu. Pa neće više biti Ljudski vrt već Povrtni.

bbb

pre 6 godina

A kako su se lepo slagali u doba SFRJ na stetu drugih naroda i republika. Sav kadar na vrhu drzava bio iz te 2 republike od 1945 do Titove smrti 1980 godine.

marko

pre 6 godina

Ko od Hrvata dolazi u Srbiju samo srbi iz Hrvatske da poseta rodbinu, mladi Hrvati studenti dolaze na koncerte muzicke i stari Hrvati u pogranicnim zonama predju granicu samo da kupe hranu koja je jeftinija u Srbiji, poneki poslovni ljudi iz hr. Ostali koji dolaze u srb iz hrv mogu se na prste izbrojati. Srbi nema sta generalno da traze u hrv jer je za njih hrv dosta skuplja, e jedino sto su poceli da idu da rade po hotelima na primorju i da izradjuju hrv putovnice oni koji mogu drugo nema sta.

Bukovik-Boy, naprijed i samo naprijed HNK Siroki

pre 6 godina

Znatel kad kisa pada sta se desava, a kad vjetric piri tko se siri. Hrvatska moze pojesti sloveniju za veceru.

Bukovik-Boy, naprijed i samo naprijed HNK Siroki

pre 6 godina

Znatel kad kisa pada sta se desava, a kad vjetric piri tko se siri. Hrvatska moze pojesti sloveniju za veceru.

ispod navijackog dresa, mozga nema

pre 6 godina

Znaci, sad su i antifasisticki povici(a ustastvo je najgori vid fasizma) zabranjeni? Sta je sledece, zabranjuje se govor protiv Hitlera?
(uefa mafia, 20. jul 2017 09:01)

Povici su bili da se ubije fašista (ustaša), u čemu je problem?
(Era, 20. jul 2017 09:12)

Malo koriscenja mozga nije na odmet. Ako bi ja tebe proglasio za ustasu (ili da si recimo novi Hitler), a onda skandirao ubij ustasu (Hitlera), da li bi ti to zasmetalo?
Nije problem u skandiranju protiv ustasa. Problem je u tome sto ti nekoga proglasis za ustasu, a nemas pojma nista o njemu, a onda jos pozivas na njegovo ubistvo.

TJ.

pre 6 godina

Ustaše(i četnici) su saradnici fašista, tako da je taj povik, ispravnije je reći ANTI-fašistički. Nasilan-da, ali anti-fašistički. I nije da zakeram, ali imperativ je ubiJ. Čini mi se da su vikali ubi. Ti Slovenci...nikad neće naučiti srpski.

TedZG

pre 6 godina

Samo ću reći slovenci.
Uvijek su bili nitko i ništa a to što govore ubij ustašu pa za razliku od nas Hrvata nisu se baš pretrgli u partizanima već ih je većina bila u beligardejcima.

Zo

pre 6 godina

U Srbiji je bilo cetnika u Hrvatskoj ustase. I ovi i oni su ubijali klali. Treba vec jednom zaboraviti sta je bilo pre i krenuti napred. Ne mojte bar ovu decu da trujete ako smo mi stariji zatrovani. Dosta vise.

Zigzag

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00
)buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....

Ramiz

pre 6 godina

Od silnih komentara ama bas niko da seti makar ovlas kolektivnih skandiranja celog JNA ili Marakana stadiona: "Ubij, zakolji da Siptar ne postoji". Ili "Ubij Hrvata da Siptar nema brata".Da li je to antifasizam?

Dejan CZ

pre 6 godina

Iz svega ovog bice kaznjena Zvezda kao klub iz Srbije zatvaranjem severne tribine i protiv Sparte...partizan nece biti kaznjen,on je ostecena strana.

Ne izjednačavjte četnike sa psihopatama, i ne zovite komuniste pobednicima!

pre 6 godina

(TJ., 20. jul 2017 09:13)
S tom MALOM razlikom da su Četnici PRVO i PRVI NA SVETU bili antifašistički pokret, a onda kada im se naturala doktrina gora od fašizma priklonili su se manjem zlu. A ujaci su od početka bili naklonjeni jednoj od dve ponuđene bolesti...

A, ako misliš da je komunizam bio manje zlo, pogledaj kako je istočni deo evrope živeo 50ak godina, potom pogledaj na čega ti država danas liči a vode je i dalje sinovi komunista i ta "stručna sprema", a pogledaj na čega liče "jadni fašisti"...

dokle više?

pre 6 godina

odmah da se izbaci maribor iz svih natjecanja i nek se organizira sadnja krumpira na stadionu. Pa neće više biti Ljudski vrt već Povrtni.

Srbija tapka u mestu, a bogami i ide unazad

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00)
Preporučujem (+662)
Ne preporučujem (-15)

Evo, ovaj komentar koji je dobio najvise pluseva najbolje govori l svesti naseg naroda. Opravdavanje poziva na ubijanje je proglasen za najbolji komentar! Dakle ljudi uopste i ne razumeju sta je zabranjeno u ovim povicima sa tribina, a to je da KOLIKO GOD MI BILI PROTIV USTASA, ZABRANJENI SU POZIVI NA UBIJANJE, KLANJE I RATOVANJE! Postoje sudovi koji treba da rade svoj posao, i osude te ustase... nemate pravo vi nikoga da ubijate pa makar to bio i ustasa! Ladno covek napisa da poziv na UBIJANJE NEKOGA nije fasisticki, i dobi gomilu pluseva u toj naprednoj Srbiji

zalosno je to sto vi opravdavate ovakvo skandiranje

pre 6 godina

Kazniće ljude koji pljuju po fašizmu. Neverovatno.
(And justice for all, 20. jul 2017 09:27)

Ne, nego ce kazniti ljude koji pozivaju na UBIJANJE, a da ne pricamo o tome da sve fudbalere i navijace hrvatskog kluba poistovecuju sa ustasama.
Sramno je i zalosno za Srbiju da jedan komentar poput tvoga (koji opravdava pozive na ubijanje) dobije toliko pluseva

MADE IN PR

pre 6 godina

I u Hrvatskoj neki antifašisti viču "ubij četnika" pa se neki bune na to.Zašto?
@(hmmm, 20. jul 2017 09:56)


Pa vidi, četnisti su antifašisti, a ustaše ne, možda je to ključna razlika, šta misliš.

Zurkolomac

pre 6 godina

Fasisti su i jedni i drugi. Srbi su jedini narod na ovom prostorima koji nikad nije dizao desnu ruku u znak pozdrava hitleru i vikao "Sieg Heil". Medjutim od srpskog naroda koji je od svih u okruzenju pretrpeo genocid, napravise "fasiste".

Hrvat

pre 6 godina

Abrakadabra
Otkud ti to,pises napamet a ni ne znas sta pricas...nasi mediji konstantno osuduju i za dom spremni i ubij srbina i sve ostale neprimjerene povike.

marko

pre 6 godina

Slovenci Srbe nazivaju Romima ako niste znali. Eno puno Dalmacija Slovenaca nemos proci ulicom a da se ne sudaras sa njima. Pa i Delije vicu ubij Grobara. Za vreme ovoga sada rata slovenci poslali skoro svo oruzije hrvatima a hrvati isli u Sloveniju na ispomoc blokada kasarni gde je jos bila jna. Tako da... bezveze sa veselimo

uefa mafia

pre 6 godina

Znaci, sad su i antifasisticki povici(a ustastvo je najgori vid fasizma) zabranjeni? Sta je sledece, zabranjuje se govor protiv Hitlera?

raspad

pre 6 godina

U kvalifikacijama za evro takmičenja učestvuje više timova iz bivših jugoslovenskih republika nego što ih je igralo u jugoslovenskoj ligi. Mi prosto plačemo za regionalnom ligom, 18 (ili 16 ili 20) klubova, 2 u kvalifikacije za LŠ, 4 u kvalifikacije za LE, i više nego dovoljno za region.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

sta je tu skandalozno? (ckgf, 20. jul 2017 09:14)

Tvoje pitanje (a i opaske svih onih komentatora koji se kite "antifasizmom"). Naglasak je na "ubij", a ne na "ustasu" (pod cime se, BTW, svi znamo, podrazumeva "Hrvata"). "Smrt fasizmu" (mada ni to nije lepa parola) ni slucajno nije isto sto i "ubij fasistu", pa cak ni ako je "fasista" zaista fasista. Iza toga, kao u onom starom mudrom vicu, ostaje eho "...isti, isti, isti..."

Bilal

pre 6 godina

Ko je bio u Mariboru zna koliko tamo ne vole Hrvate i koliko Srba zivi u tom gradu.
(veliki strumf, 20. jul 2017 09:30)
Ma da sad će ispasti da su to skandirali Srbi a ne Slovenci. Mi smo uvek dežurni krivci. E nije baš tako! Pre par godina u TC Zorman na pola puta između Medvoda i Škofije Loke sedeo sam u naconalno mešovitom društvu (Slovenac, Srbin, Hrvat i Bošnjak) i čekao prijatelja Slovenca iz Ljubljane. On je došao, klimnuo glavom u znak pozdrava i otišao sesti za drugi sto. Ja sam reagovao i rekao mu da dođe sesti s nama na šta je on rekao: "Sa ustašama ne sedim!". Ta opaska se odnosilo na Hrvata, poreklom iz Dalmacije, u našem društvu.

penicilin

pre 6 godina

Gledao sam pre nekoliko godina, utakmicu mlade reprezentacije Hr i Srbije na TV u, u životu nisam video da navijači Hr, celu utakmicu skandiraju, ubi, ubi, ubi, Srbina, pa onda, ubi, zakolji da Srbin ne postoji, jedno isto celu tekmu, postalo je dosadno, pored svih odvratnosti. E to je fašizam, kao i nož, žica, Srebrenica. Slovenci su pravi penicilin za Hrvate, svaka čast.

Somborac

pre 6 godina

Ko je bio u Mariboru zna koliko tamo ne vole Hrvate.
(veliki strumf, 20. jul 2017 09:30)

To je istina.
Maribor je najveći grad u slovenačkoj pokrajini Štajerskoj, koja je početkom Drugog svetskog rata bila okupirana od strane nacista. Nemačka vojska je, u saradnji sa ustašama iz NDH, izvršila etničko čišćenje Štajerske od Slovenaca, i naselila ih na Kordun, u kuće i imanja pobijenih Srba... Međutim, Slovenci nisu dugo ostali na Kordunu, ubrzo su ih ustaše potrpali u vagone i proterali u Srbiju. Desetine hiljada slovenačkih izbeglica je došlo u Šumadiju, gde su ih Srbi prihvatili kao svoje najbliže.
Štajerski Slovenci to srpsko gostoprimstvo nikad nisu zaboravili, Maribor i Kraljevo su pobratimljeni gradovi, i dan-danas Slovenci organizuju ekskurzije u te krajeve Srbije gde su u ratnim danima boravili njihovi očevi i dedovi.

Vlada

pre 6 godina

" UEFA koja ne toleriše fašističke povike na utakmicama pod svojim okriljem"
Zašto bi 'Ubij ustašu' bio fašistički povik?? To je valjda antifašistički povik?
Šta je trebalo da viču?

Andrej

pre 6 godina

@marko
I Beograd i Novi Sad su prepuni turista iz Hrvatske, ima ih na svakom ćošku, pa je l' to znači da nas vole?! Eno, na Studentskom trgu svaki dan vidim barem po 5 parkiranih turističkih autobusa iz Hrvatske.
Prvi put čujem da Slovenci Srbe zovu Romima, a često sam tamo... Slovenački nacionalisti generalno ne vole ostale narode iz bivše Jugoslavije (Bošnjake, Hrvate i Srbe iz BiH), nazivajući ih ''čifuti'' ili ''čefurji''.
Hrvate ponajmanje vole, pogotovo zbog ovih sporova oko granice, ali moje lično iskustvo da on naroda iz bivše zemlje, jedino simpatišu Srbe i Crnogorce.

onako usput

pre 6 godina

E sad pazite, oni viču "Ubij ustašu!", a ne "Ubij Hrvata!". A neki drugi viču "Ubij Srbina!", ne kažu "Ubij četnika!" ili "Ubij komunistu!" ni bilo šta drugo.
(Rade, 20. jul 2017 12:05)

Ti to ozbiljno??? A to sto je vecina nas ovde VISE PUTA cula skandiranje "Ubij Hrvata da Siptar nema brata"??? Da nemas neko opravdanje i za to?:)

stef

pre 6 godina

Al mi je muka od vas pravednih dušica koji osudjuju sve one koji odobravaju ovakve povike, odvratni ste. Iako razumem suštinu i poentu onog što želite da kažete, može vas biti sramota što i u ovakvim situacijama nadjete razlog da udarate po svojima i, svesno ili nesvesno, branite tudje. Hrvati (velika većina sebe naziva ustašama svakako) zaslužuju isti tretman kakav serviraju svojim komšijama, tačka.

marko

pre 6 godina

Ko od Hrvata dolazi u Srbiju samo srbi iz Hrvatske da poseta rodbinu, mladi Hrvati studenti dolaze na koncerte muzicke i stari Hrvati u pogranicnim zonama predju granicu samo da kupe hranu koja je jeftinija u Srbiji, poneki poslovni ljudi iz hr. Ostali koji dolaze u srb iz hrv mogu se na prste izbrojati. Srbi nema sta generalno da traze u hrv jer je za njih hrv dosta skuplja, e jedino sto su poceli da idu da rade po hotelima na primorju i da izradjuju hrv putovnice oni koji mogu drugo nema sta.

Runner

pre 6 godina

Мало је чудно, је л'те да Хрватски медији брује а да се босански понашају незаинтересовано мада се ради о "БиХ шампиону"? За оне који не знају да само напоменем да је НК Зрињски из херцеговачког места Широки Бријег које је за време Другог светског рата било на злу гласу као уточиште окорелих усташа, црнокошуљаша. Њихову суровост су нарочито осетили становници српског села Прибиловци поред Чапљине. Ал' какве то везе има са Словенцима? Чек, чек! Можда има неке везе са недавним разграничењем у Истри?

Eleftherios

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki. 
(Branko, 20. jul 2017 09:00) 
Preporučujem (+662) 
Ne preporučujem (-15) 

Evo, ovaj komentar koji je dobio najvise pluseva najbolje govori l svesti naseg naroda. Opravdavanje poziva na ubijanje je proglasen za najbolji komentar! Dakle ljudi uopste i ne razumeju sta je zabranjeno u ovim povicima sa tribina, a to je da KOLIKO GOD MI BILI PROTIV USTASA, ZABRANJENI SU POZIVI NA UBIJANJE, KLANJE I RATOVANJE! Postoje sudovi koji treba da rade svoj posao, i osude te ustase... nemate pravo vi nikoga da ubijate pa makar to bio i ustasa! Ladno covek napisa da poziv na UBIJANJE NEKOGA nije fasisticki, i dobi gomilu pluseva u toj naprednoj Srbiji
(Srbija tapka u mestu, a bogami i ide unazad, 20. jul 2017 11:48)

A kolika li je tvoja intiligencija kada nisi shvatio sarkazam u ovom komentaru, a ne realnu podršku pozivima na ubijanje. Evo ti objašnjenja :ako su ustaše bili fašisti poziv na njihovo ubijanje nikako ne može da bude fašistički, već antifašistički.

Rogi Obrenovac

pre 6 godina

To su antifasisticki poklici. Ako kazes ,,ubi ustasu", isto je kao da si rekao ubi Hitlera, Gebelsa, Himlera, Geringa, itd. Dobro, ovde su navijaci Maribora mislili na hrvate iz Mostara, ali najgore je od svega je sto hrvati iz Mostara sami sebe nazivaju ustasama. U stvari najgore je to sto se jedna zemlja clanica EU nije ogradila i zakonom kaznila ustastvo, nego jos uvek hodaju u crnim uniformama i koriste ustaske pozdrave. Srbija sa druge strane ni posle sedamdeset godina u strahu od komunista ne sme da kaze ko je bio ko u drugom svetskom ratu. I dalje nam Maric i Dacic na Hepi televiziji uce decu nebulozama.

Era

pre 6 godina

@ispod navijackog dresa, mozga nema
Možeš ti mene proglašavati Hitlerom kolko ti je volja, i skandiarati:
-Ubij Hitlera
i džaba ti, nećeš me uvrediti jer se u tome ne prepoznajem.
Ovde je problem što nekima smeta 'Ubij ustašu' jer se u tome prepoznaju...
Mislite o tome.

Triglav

pre 6 godina

Hahaha bio u MB kad su u maju uzeli titulu, sad mi zao sto ne uze dres Maribora :) Par dana pre toga zabranili Tompsonu koncert, osvedoceni antifasisti :)

Danilo

pre 6 godina

Ako ima u Zrinjskom navijača ili igrača koji su toliko glupi da se identifikuju kao ustaše, ovo ih je možda pogodilo?
Mnogo bi mi milije bilo da su Slovenci pevali "Bella chiao" legendarnu pesmu italijanski partizana jer to bi pogodilo sve desničare u Evropi.
P.S.
Skandiranja sa pozivom na ubijanje nisu ni u ratu postojala, ne vidim kako neko može biti toliko glup da danas poziva na ubijanje bilo koga.

marko

pre 6 godina

Nema bas u Beogradu i Novom Sadu toliko Hrvata koliko ima Slovenaca u Hrvatskoj na letovanju, te hr tablice sto vidte kod nas to su Srbi iz Hrvatske koji idu kod rodbine. Ja sam stalno na relaciji srb hrv i kad pozivam nekoga Hrvata da dodje kod mene u Novi Sad kao da ga zovem na Antartik taku facu napravi. Slovenci dodju u Srbiju na provod jer im je ovde mnogo jeftinije nego u Austriji inace mi smo totalno razliciti svetovi kao sa druge planete po svemu...

hm

pre 6 godina

Kako povik tipa 'ubij' moze biti antifasisticki ili fasisticki ?!?! Koja je onda razlika izmedju jednih i drugih, ako i jedni i drugi pozivaju na ubijanje ?

marija

pre 6 godina

Ubij Ustasu je antifasisticki povik a ne fasisticki.
(Branko, 20. jul 2017 09:00
)buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zigzag, 20. jul 2017 12:34)

Neće biti.
Nama nije svaku Hrvat ustaša, imam prijatelje u HR,
mene brine država Hrvatska koja dozvoljava i slavi ustaške table u konc logoru Jasenovac, što predsednica peva Tompsonove pesme, što slavi Oluju i Bljesak,...
Na sramotu Hrvatske države, ali ne svih Hrvata.

dule

pre 6 godina

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama.
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.
(Mikoje, 20. jul 2017 12:53)

Potpuno tacno, vecina srba smatra da vecina hrvata prihvata ustastvo, medjutim upravo suprotno, vecina se gnusa ustastva i svega sto ima veze sa tim. Politicarima to ne odgovara, pa medijski raspiruju vatru jer nam socijalno ekonomski program i nije baš na zavidnom nivou.
(ex m. mila, 20. jul 2017 13:17)

A ustvari njima se samo ne sviđaju sredstva koje su Ustaše koristile. Rezultat im je sasvim odgovarajući. Naravno, kad se malo razmisli jasno je da bi rezultat teško mogao biti takav bez tih sredstava.

mufljuz

pre 6 godina

"Publika na Ljudskom vrtu je tokom duela sa šampionom Bosne i Hercegovine, skandirala "Ubij, ubij, ubij ustašu".
Nije mi jasno sta je ovde uvredljivo? Posto fudbaleri Zrinjskog sebe ne smatraju ustasama, zasto su se nasli pogodjenima? Da su skandirali "ubij, ubij, ubij nacistu" da li bi se i onda nasli pogodjeni? Interesantno je da im ne smeta kada u Hrvatskoj skandiraju "ubij, ubij Srbina" ... sto su potpuno NEUPOREDIVE stvari.

Mikoje

pre 6 godina

Al mi je muka od vas pravednih dušica koji osudjuju sve one koji odobravaju ovakve povike, odvratni ste. Iako razumem suštinu i poentu onog što želite da kažete, može vas biti sramota što i u ovakvim situacijama nadjete razlog da udarate po svojima i, svesno ili nesvesno, branite tudje. Hrvati (velika većina sebe naziva ustašama svakako) zaslužuju isti tretman kakav serviraju svojim komšijama, tačka.

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama.
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.

ja navratio malo

pre 6 godina

Klub koji se ponosi sa svojim nastupima u ligi NDH i koji je bio zabranjen u Yugi i na čijim utakmicama je prisutana i obavezana Ustaška ikonografija i ne zaslužuje bolji odnos .

ex m. mila

pre 6 godina

Griješiš majstore. Velika manjina Hrvata sebe naziva ustašama. 
Problem je što ljudi sve ocjenjuju samo kroz medije koji huškaju samo radi čitanosti/gledanosti/zarade.
(Mikoje, 20. jul 2017 12:53)

Potpuno tacno, vecina srba smatra da vecina hrvata prihvata ustastvo, medjutim upravo suprotno, vecina se gnusa ustastva i svega sto ima veze sa tim. Politicarima to ne odgovara, pa medijski raspiruju vatru jer nam socijalno ekonomski program i nije baš na zavidnom nivou.

Milan

pre 6 godina

Ubij ustašu nije fašistički povik osim ako EU nije prihvatila Hrvatsko prekrajanje istorije gde se zagovara da su ustaše bili borci za slobodu a partizani komandovali Jasenovcem.
Al na stranu to, da vidimo dali će kazniti Slovence, mislim da nema šanse. Ipak je to politika u pitanju.

kroasan

pre 6 godina

Kakve su ovo gluposti da u Mariboru ne vole Hrvate? Pa jeste li ikad bili tamo i družili se sa tamošnjim Slovencima? Apsolutno nikakve mržnje nema, ja sam proveo tamo 15 dana, između ostalog dvije večeri bio sa Violama po kafićima, i malo je reći da je sve prošlo u redu. A ako se vraćamo u povijest, velik je broj Hrvata sa područja uz granicu sa Štajerskom, u razdoblju od 2. svjetskog rata nadalje, migrirao u Maribor koji je gospodarski bio snažan grad. Velik broj Mariborčana ima bližu/dalju rodbinu u Zagorju, Međimurju, Varaždinu, tako da neke netrepeljivosti nema ni u tragovima.

Generalni utisak je da je Maribor vrlo temperamentan grad, njihova navijačka skupina je daleko jača od Green Dragonsa iz Ljubljane, no generalno su ljudi sjajni. Prije svega opušteni su, a fun fact je da nigdje nisam vidio toliko travara i hašomana kao u Mariboru, svaka im čast :))

abrakadabra

pre 6 godina

pazi sad skandalozno....a kad ide 'srbe na vrbe i ono ubi srbina' to je potpuno normalno i nista problematicno.... licemeri jedni strasno !!!!!!

Ненад

pre 6 godina

Да ли УЕФА зна ко су биле усташе и какву су улогу имали у Другом светском рату? Ово су АНТИФАШИСТИЧКИ узвици! Уосталом, ко год је био у Марибору зна колико тамо мрзе Хрвате.

Slovenija, EU

pre 6 godina

meni je super što postoje komentari ... tako bar vidiš nivo gluposti naroda... kladim se, da to sve prate politički analitičari i tako lakše planiraju svoje politčke planove... pa vidno je to (nivo gluposti) po tome ko vam je u Srbiji na vlasti...

Raymond

pre 6 godina

"Nema sumnje da Mariborčane očekuje kazna UEFA koja ne toleriše fašističke povike na utakmicama pod svojim okriljem..."

Pa ovo nisu bili fasisticki povici vec antifasisticki. Poziva se na ubijanje ustasa, znaci fasista.

Humska 1

pre 6 godina

Iz svega ovog bice kaznjena Zvezda kao klub iz Srbije zatvaranjem severne tribine i protiv Sparte...partizan nece biti kaznjen,on je ostecena strana.
(Dejan CZ, 20. jul 2017 10:03)

Eto, sada si valjda kompletirao svoju dnevnu dozu mrznje, pa se neces vise javljati. Covece, pa ti bi i u clanku o Djejmiju Oliveru, pronasao motiv da pljucnes na Partizan?! O, tuzni zivote...

Nenad-EU

pre 6 godina

Ja ovde ne vidim neki veliki problem. Izreka je u rangu "smrt fašizmu".

Hrvati ne prozivaju nedićevce nego srpsku naciju. To je fašizam.

Savić Tajko

pre 6 godina

Da su kojim slučajem vikali "Ubij nacistu" ili "Ubij fašistu", da li bi i onda trebalo da budu kažnjeni? Razlike između toga i "Ubij ustašu" nema.

Goran

pre 6 godina

"Pa ako nisu ustaše što im onda smeta? :)
(Cvarkov, 20. jul 2017 09:09)"

Možda im smeta i to što ih zovu Ustašama? Jesi li razmišljao o tome kako bi tebi bilo da ti neko viče "Ubij, ubij Četnika"?

Problem u ovom je što uvek nastradaju nedužni ljudi. Kada idioti (na svim stranama) prave svoje pirove, uvek su žrtve normalni ljudi. Oni idioti na drugoj strani se uvek nekako izvuku i posle oni maltretiraju normalne ljude na drugoj strani, u ime onoga što su idioti druge strane radili našim normalnim ljudima. Ovo moraju da prepoznaju obe strane i da prestanu da podržavaju svoje idiote, jer oni ne čine ništa dobro nikome.

Јабучило

pre 6 godina

Ne lozite se ljudi, sutra kad nas klub dobiju bice isto skandiranje samo ce ustasu zameniti srbin
(Petar, 20. jul 2017 09:30)

Све је то део фолклора.

Ostoja i Karoja

pre 6 godina

види богати како Словенци а и Срби који тсмо живе добро знају историју и повезују ствари.

E, sad što to nije iskazano politički korektno to pitajte sociologe i druge mudrace...

pre 6 godina

Nisu oni vikali fašističke parole, zna se ko je zadužen u ovim krajevima za tu vrstu pameti i ideologije, ovi su vikali antifašističke parole :D.

E, sad ako UEFA kažnjava one koji viču antifašističke parole samo će biti dokaz da je fašizam pobedio u II SR.

peca

pre 6 godina

Ubij Ustasu nije fasisticki povik.
Nije primereno klicati nicijem ubistvu,ali pre bi to bio Narodno-oslobodilacki povik,posto moram da vas podsetim da su Ustase bili fasisti.

Najlepse hvala

Prebogati levičari

pre 6 godina

Ko bi rekao da i Slovenci mogu tako nesto da urade, oni su mi svi nekako fini i ugladjeni, čak i kad su odvaljeni od alkohola vikendom po BGu.

Goran

pre 6 godina

"Ne lozite se ljudi, sutra kad nas klub dobiju bice isto skandiranje samo ce ustasu zameniti srbin
(Petar, 20. jul 2017 09:30) "

Ne Srbin, nego Četnik, pa će onda isti ovakvi pametni Hrvati da palamude u stilu "zašto to vas vređa, ako niste Četnici?".

Džoni

pre 6 godina

Nisu to bili fašistički nego antifašistički povici. Da su vikali ubij Hrvata ili kao što nama skandiraju ubij Srbina to je nedopustivo i poziva na linč nacije a ovo je antifašizam na delu, ko se osetio prozvanim jasno je kojoj ideologiji pripada!

zena-zmaj

pre 6 godina

Kako povik tipa 'ubij' moze biti antifasisticki ili fasisticki ?!?! Koja je onda razlika izmedju jednih i drugih, ako i jedni i drugi pozivaju na ubijanje ?
(hm, 20. jul 2017 10:07)

Pa doslovno, 'ubij ustasu' je antiustaski, dakle antifasisticki. 'ubij partizana' bi bilo antipartizanski, dakle, bar deklarativno, anti-antifasisticko. posto je dupla negacija u pitanju, fakticki ne fasisticko. e sad, patologija je naravno ista, ali narativ je dijametralan. tu dodjemo da je ispod fine prasine velikih rijeci sustina potpuno jednaka.

bbb

pre 6 godina

A kako su se lepo slagali u doba SFRJ na stetu drugih naroda i republika. Sav kadar na vrhu drzava bio iz te 2 republike od 1945 do Titove smrti 1980 godine.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Pobrkali ste lončiće, to nisu „fašistički povici“!
Da li je „ubij hitlera“ „fašistički povik“?

Pomenute ustaše su najveće zlo i svakako ne pripadaju civilizaciji!
Ako nekome padne na pamet da veliča to zlo, u svakom slučaju treba da bude izopšten iz civilizacije!

komentator

pre 6 godina

Ako su ustaše bili saradnici nacista i fašista, a po mnogo čemu i gori od, kako su onda "Ubij ustaša" fašistički povici? Ne kažem da su ni ti povici normalni, ali nemojte da relativizujete fašizam.

Tera

pre 6 godina

buduci da je vama svaki Hrvat Ustasa onda to nije.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zigzag, 20. jul 2017 12:34)
A odakle ti to? T iznas sta je nama? Ustase su oni koji se proklamuju tako, oni koji polazu vence na grob ustasa, koji se pozdravljaju kao ustase itd itd Vecina Hrvata nije takva. nemoj ti da znas sta ja mislim, i da, to je ustasko/fasisticko razmisljanje.

vlado

pre 6 godina

Generalno primecujem da ljudi kod nas u opšte nemaju pojma šta je "fašizam" niti šta znači sama reč "fašizam-fašista".

https://sh.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%A1izam

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sta vam nije jasno? UEFA je glupa, a navijaci pametni, pa nisu shvatili da ovi govore "Ustasa" a misle "Hrvat". Pa sto niko ne vice "Ubi nacistu" kada se igra protiv Nemacke?

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Cudno,da hrvatskim medijima i UEFI ne smetaju urlici sirom Hrvatske "ubi Srbina",pa nema cak nikakvih kazni???
(Maestro, 20. jul 2017 09:41)

.
To nije tacno, ali je tacno da se ni posle 50 kazni nista nije promenilo, i dalje pevaju iste pesme..

bili

pre 6 godina

reality check: hrvatski mediji NE BRUJE o ovom - zapravo, ovu sam vijest vidio samo na B92... a ako netko i bruji, to su desničarski sajtovi koje nitko ne čita. netko bi stvarno trebao biti idiot kad bi se šokirao na ubij ustašu/četnika/baliju, na ovim je prostorima to standard. šokiraju nas samo uefine kazne...

Bukovik-Boy, naprijed i samo naprijed HNK Siroki

pre 6 godina

Znatel kad kisa pada sta se desava, a kad vjetric piri tko se siri. Hrvatska moze pojesti sloveniju za veceru.

Prvo ustaše pa sedoše

pre 6 godina

"Nema sumnje da Mariborčane očekuje kazna UEFA koja ne toleriše fašističke povike"

Znači nema kazne... ovo su antifašistički povici :-)

Rade

pre 6 godina

E sad pazite, oni viču "Ubij ustašu!", a ne "Ubij Hrvata!". A neki drugi viču "Ubij Srbina!", ne kažu "Ubij četnika!" ili "Ubij komunistu!" ni bilo šta drugo.

Rob Sinji

pre 6 godina

@ (hm, 20. jul 2017 10:07)
Pa evo objasniću ti ja lako. Ako sam na safariju i jedan viče ubi škorpiju a drugi viče ubi bubamaru onda je ovaj što napada bubamaru budala a ovaj što napada škorpiju je OK . Jeste da obojica hoće da ubijaju ali nije isto koga bi.

gerilac

pre 6 godina

e pa brate BILAL-e. netko za tim tvojim stolom ima opakih problema.
Pošto sjediš za "mješovitim stolom" predpostavljam da ste frendovi jer svi sjedite sa tim "Hrvatom"
i nitko ga ne "odbacuje", ćak ni onaj drugi Slovenac što sjedi za stolom. I onda dolazi lik drugi "Slovenac" i ima problem sa "Hrvatom" jel ne želi sjediti sa ustašama. pa zašto vi sjedite sa USTAŠOM, to nikome od vas ne smeta.
ni onom Slovencu koji već sjedi sa vama. Ali evo lika on neće....i.. koji zaključak.
Da ste svi vi jedna banda ili onaj uvređeni i bolje da nije sjeo za stol. nego ako ti je on prijatelj zašto ti sjediš sa ustašom, a ako misliš da ti to frend iz Hrvatske nije onda kako ti je onaj Slovenac frend kad ti vrijeđa drugara iz hrvatske.
Taj Slovenac ima gadnih problema izgleda ...ili ih imate VI...
i koja je uopće poanta toga što si ti iznio kao događaj.
da meni neko frendu Srbinu koji sjedi sa menom SAMO TAKO kaže da ne želi za stol sa četnikom..
pa ja bi ga šutno da bi otišo odakle se i rodio...
i dobio bi od mene zabranu da ga vidim u gradu doživotno.
ČAO...

Andrej

pre 6 godina

@marko
Pa ne idu Srbi iz Hrvatske kod rodbine u Srbiju turističkim autobusima... Ja sam spomenuo turističke autobuse iz Hrvatske (u kojima su mahom stariji ljudi, ili studenti), koje viđam po Beogradu. Pre par dana je kroz centar prošao autobus iz Požege, na njemu je bio logo Hrvatske turističke zajednice, ja zaboravio da i u Hrvatskoj postoji grad po imenu Požega, kao ona naša Užička. :P
Ne znam sa kakvim se ljudima družiš pa izbegavaju dolazak u Novi Sad, moje društvo i ja smo na Exitu sreli masu mladih iz Hrvatske... Više Hrvata poseti Novi Sad godišnje, nego što Srbi posete recimo Split.

Bukovik-Boy, naprijed i samo naprijed HNK Siroki

pre 6 godina

Znatel kad kisa pada sta se desava, a kad vjetric piri tko se siri. Hrvatska moze pojesti sloveniju za veceru.

Labud

pre 6 godina

Labud moze da se zakune da je na ovom sajtu gledao klip sa utakmicom Zrinjskog i Sarajeva gde su pevane, gle cuda, ustaske pesme. Prema svecu i tropar.

Aleksandar

pre 6 godina

Znaci fasizam ne samo da je ziv nego jaci nego ikada i sto je smesno fasizam krenuo na neonacizam. Doduse Maribor je poznat po tome odavno, Hrvate organski ne podnose nije ovo prvo javno ispoljavanje ljubavi. Neko bi mozda reko da su Slovenci sada Srbi.

Štajerec

pre 6 godina

Da su igrali protiv Srba ili Bosanaca, skandirali bi protiv njih :) Mada treba reći da među navijačima u Mariboru ima dosta onih koji su srpskog ili muslimanskog porekla. Fudbal među Slovencima nije bio popularan kao u drugim delovima Jugoslavije. Što se tiče antagonizma između Slovenaca i Hrvata, mislim da ga je nekada bilo, sada više ne. Granica Štajerske prema Hrvatskoj je bila granica Svetog Rimskog Carstva nemačkog naroda. Hrvatska je mogla biti Austrija, ali ne i rimsko carstvo. Nisu svi Slovenci bili prognani u 2. svetskom ratu. Većina je ostala. Bilo je na Štajerskoj partizana (čak i četnika), ali ipak su Nemci držali kontrolu i branili je do zadnje kapi krvi. Pred kraj rata je nemački oficir na imanju moga dede ubio neke Hrvate u uniformama (vojnike, oficire) zato što su udarili moju babu jer im nije dala da pokupe jaja. Prekinuo brijanje, izašao sa pištoljem, nazvao ih svinjama i rekao da je to Rajh, a onda isprazio pištolj. Baba nikada nije volela Hrvate. Moja nećaka pak sluša hrvatsku muziku i letuje na Pagu.

Коста

pre 6 godina

УЕФА је, напротив, до сада показала да врло толерише фашистичке испаде, видећемо како ће реаговати на овај антифашистички.

Mobile Developer

pre 6 godina

To su antifasisticki poklici. Ako kazes ,,ubi ustasu", isto je kao da si rekao ubi Hitlera, Gebelsa, Himlera, Geringa, itd. Dobro, ovde su navijaci Maribora mislili na hrvate iz Mostara, ali najgore je od svega je sto hrvati iz Mostara sami sebe nazivaju ustasama. U stvari najgore je to sto se jedna zemlja clanica EU nije ogradila i zakonom kaznila ustastvo, nego jos uvek hodaju u crnim uniformama i koriste ustaske pozdrave. Srbija sa druge strane ni posle sedamdeset godina u strahu od komunista ne sme da kaze ko je bio ko u drugom svetskom ratu. I dalje nam Maric i Dacic na Hepi televiziji uce decu nebulozama.
(Rogi Obrenovac, 20. jul 2017 13:21)

Potpuno podržavam tezu "ubij ustašu", ali ne podržavam tezu "ubij Hrvata", pošto nisu svi Hrvati ustaše. Ustaša je zlikovac, ubica, koljač, a za takve samo smrtna kazna.

Vule

pre 6 godina

.....moje društvo i ja smo na Exitu sreli masu mladih iz Hrvatske... Više Hrvata poseti Novi Sad godišnje, nego što Srbi posete recimo Split.
(Andrej, 20. jul 2017 16:50)
Potpuno sam siguran da si u pravu. Nije mi samo jasno da posle toliko godina tebi i dalje nije jasno zasto je to tako...