Subota, 13.05.2017.

09:23

Nadal: Hajde da poštujemo Novaka, zbog svega

Rafael Nadal kaže pred duel polufinala Mastersa u Madridu sa Novakom Đokovićem da mora da se poštuje sve ono što je Srbin uradio prethodnih godina.

Izvor:

Nadal: Hajde da poštujemo Novaka, zbog svega IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

nase lupetanje

pre 6 godina

@sasho,
tebi se zgadi Srbin koji ljubav salje. Bolji su ti oni Srbi sto su zlocine parvili? Jel to nase srpstvo? Ako je to odmah ga se odricem.

Dragan

pre 6 godina

Nije ovo Rafa slucajno rekao.Zna on dobro ko je Rafu dobio 7 puta na sljaci, hocu reci 7 puta uzastopno bez izgubljenog seta.Molim vas lepo ko jos ima ovakav skor sa ovim bikom, hocu reci kraljem sljake.Razmislite malo, pre nego sto krenete u komentare.Postujem, svako ima pravo na komentar, ali ne da vredja i ulazi u privatni zivot bilo kog tenisera.To nije ljudsko.Za danas mogu reci samo jednu stvar, cast je uzivati i gledati velikane u.tenisu u borbi za 50 jubilarni susret.To je za istoriju.Neka pobedi bolji, a volio bi da to bude Novak.Znam da ce.biti mnogo komentara danas, ali jos jednom budite fer, a neka pobedi ko bude imao vise srece u ovom derbiju.Idemo Novace.

Nesa

pre 6 godina

Pepe,Marko i Jelena su sada trener,kondicioni trener i fizioterapeut!Takvog Novaka je lako pobediti,jos kad krene ljubav da salje zgadimi se sto je srbin.Mozda je to masonska zamisao da se skine sa nas srba negativna slika kao ratnicko-problematican narod,pa mu uvallili da širi ljubav i mir da nas svet drugačije gleda.
(sasho, 13. maj 2017 15:05)

Ne brinite, koliko god se bilo ko trudio, vas neće gledati u pozitivnom svetlu. Nemaju masoni te resurse.

СЕНОВИЋ

pre 6 godina

Наставиће се прича о тужном крају једне добре каријере који је почео на Вимблдону 2016.

he he

pre 6 godina

Stepen infantilnog pokušaja pojedinaca da se umanji Novakova veličina je neverovatan, gotovo na granici patologije. I ko su uopšte ti ljudi? Ima ih samo na internetu, u realnom životu nikako da sretnem barem jednog da tvrdi kako Novak je niko i ništa, nikakav teniser, za klasu slabiji od ovoga onoga, iskoristio samo ovo ono i sl. nebuloze. Pritom nije bitno koje su nacionalnosti, mada svi znamo odakle vetar duva i na kojim prostorima srpski uspesi i nisu baš nešto za radovanje. To je odavno postalo komično, i govori samo o njima i njihovom problemu u glavi i frustracijama zbog proste činjenice da je jedan Srbin napravio takve globalne uspehe, kakve oni mogu samo da sanjaju. Ma ni u snu im se ne javlja neko njihov takav. I tamo im je to nemoguće.

izjava

pre 6 godina

@doviđenja,ovdje je već neko citirao šta Nadal misli o Federeru i njegovoj igri ,pa je neću ponavljati ,već ću pomenuti njegovu izjavu datu beogradskom NIN-u prije 6-7 godine ,rekavši da bi kad je tenis u pitanju volio da posjeduje Federeerov talent.Pametnom dosta

auh!

pre 6 godina

Bilo bi zgodno da neko od ovih "ponosan sam sto sam Srbin kad ovo procitam", objasni kako to funkcionise? Neko pohvali Novaka a on to ocita kao pohvalu sebi samom i svim Srbima? Oseca li isti ponos i povodom uspeha nasih mladih naucnika, umetnika i sl., ako je za njih i cuo? Ili ovaj stepen ganutosti ide samo uz mlade milionere, koji upotrebljavaju pretezno muskulaturu, a mozak onako?

sasho

pre 6 godina

Pepe,Marko i Jelena su sada trener,kondicioni trener i fizioterapeut!Takvog Novaka je lako pobediti,jos kad krene ljubav da salje zgadimi se sto je srbin.
Mozda je to masonska zamisao da se skine sa nas srba negativna slika kao ratnicko-problematican narod,pa mu uvallili da širi ljubav i mir da nas svet drugačije gleda.

taki p.

pre 6 godina

Verujem da nas ceka serija njihovih susreta,verovatno opet u Rimu,mozda u Parizu.Svaka pobeda bi Noletu bila kao kuca,dok Rafa ima malo lufta,ali bi ga poraz zabrinuo pred RG.Nadal ce imati pritisak domaceg terena i to treba iskoristiti,takodje po kladionicama je veliki favorit sto je dodatno opterecenje.Milim da nije vise dominantan na sljaci kao nekada,sto znaci da ima slabosti,recimo prvi set igra slabije.Ako Nole bude dobar na servisu,uz napadcku igru,sanse mu rastu.Bice tesko,realno je Rafa vise pokazao do sada,uz to Nole nema trenera,dakle sam protiv svih.Mozda mu tako nesto treba da ga prodrma i makar na ovom mecu vrati u onaj gladijator mod.Moja prognoza 6-3,7-6 za Novaka.

anica

pre 6 godina

Rafin stric Toni je izjavio da je Novak najtezi protivnik, Rafa je mnogo puta rekao za Novaka kakav je teniser, i nikad nije bezao sa terena, Rafa nije nadmen i narcis i boli ga lepa pozadina sto je Federer GOAT, on ima poz skor sa njim kao i Novak!

biti normalan

pre 6 godina

Interesantno da "biti normalan" predstavlja dovoljno zanimljiv nick za nekriticne Novakove navijace. Stoga im ga poklanjam, rado cu smisliti drugi.

Mix

pre 6 godina

Mnogo ste glupi,to Nole kad opere nekog,pogotovu domaceg igraca,podeli publici srca,da crknu od muke.Napred Nole,samo deli srca,meni ne smeta.

tt

pre 6 godina

U pravu si. Za Federera je rekao: "Ja bolji teniser od Rodzera? Ako to mislite, onda nemate pojma o tenisu. On je najveci igrac koji je ikada zamahnuo reketom i privilegija je biti s njim na terenu". Pa ti sad proceni izjave :))) Cao!
(Mikii, 13. maj 2017 13:41)

Evo procenjujem izjave... hmm.
Meni je ova o istoriji tenisa koja ne pamti bolju igru od Novakove sasvim dovoljna. Drugim rečima, Srbinov tenis je najbolja ikada.
Za Federera je uopšteno rekao da je najveći igrač ikada sa čime se slažem. Veličina igrača se ne odnosi samo na tenis. I zato je Rodžer najveći, što je Rafa i rekao. Kada se gleda igra i njen nivo, čisto teniske stvari, Rafa je bio jasan. Ćao.

:

pre 6 godina

Hajde prestanite vec jednom s tom nebulozom da je Novak "najbolji sportista Srbije svih vremena". Na osnovu kojih kriterijuma ste to Utvrdili??? Tolike Olimpijske sampione imamo {Jasna Sekaric,Grbic, Vujovic, Sandic, Jankovic,Vujovic, Pokrajac......i mnogi jos vaterpolisti, rukometasi, kosarkasi.....) da ne govori o svetskim i evropski rekorderima i prvacima), a vi tu u nebesa podizete jednog, doduse odlicnog, prebacivaca loptice preko mreze u sportu koji nije ni medju deset najpopularniji medju gledaocima!
(O RUCK, 13. maj 2017 11:21)

Najjači su mi ovakvi komentari. Pravi primer frustracije veličinom Novaka. Sve mu se osporava. Samo da Srbin ne bude nešto veliko. Tvojom iskrivljenom logikom jedna USA klizačica, jahač konja s preponama, streličar itd, sa par ol. medalja je veći američki sportista od Le Brona, Brajanta, Brejdija, McEnroa, Samprasa, Agasija, ili neki Argentinac višestruki ol. šampion u jedrenju je veći od Mesija. Ajd života ti poštedi nas... da ne kažem čega.

bucika

pre 6 godina

Kvota na Vojvodinu kao domacinu protiv Radnickog iz Nisa 5,50;1,60. Ajde, nek ova kvota bude i u ovom mece...do kraja dana cu videti da li sam pogresila sto ne idem u kladionicu :-)

teniser

pre 6 godina

Najvise volim komentare ljudi koji u zivotu nisu reket u ruke uzeli a sve najbolje znaju,daljinac u sake i cutite,bolje nego da se blamirate ovde!
Postovanje za Rafu,napred Novak!

mikele

pre 6 godina

Navijam za Nadala samo iz jednog razloga. Zelim biti postedjen Novakovog stupidnog deljenja ljubavi i davanja srca publici. Vec sada mi se muci pri pomisli na to.
(Nikola, 13. maj 2017 12:53)

Slažem se...i meni se ne sviđa taj pozdrav, ali neću valjda zbog toga, kao i zbog stvari koje nisu po mom ukusu navijati protiv Noleta.
Njegov privatni život i razlozi zbog kojih sarađuje sa Pepe Imasom je isključivo njegova stvar.
Da li ja to razumem sa ove distance je nevažno i ne znam da li bih i ja u određenim okolnostima možda isto tako postupio...kao i bilo ko od nas koji komentarišemo njegove postupke.
On je jednostavno najveći sportista sa ovih prostora i uvek ću navijati za njega svim srcem.
Kod mene je to zaslužio.

brka

pre 6 godina

Nole ja svoju igru
zadnjih 10 godina podešavao za pobede protiv Nadala i Federera... Tako da će ga sigurno Nole i pobediti. Njemu su problem egzotike poput Kirjosa, Dimitrova, Zvereva... Ovo danas je Noletov specijalitet...

biti normalan

pre 6 godina

Protokolarna izjava. To bi izjavio za svakog protivnika!
(Pedja, 13. maj 2017 12:08)

Ali ih ne izjavljuje, čak ni za Federera a kamoli za svakog.. Zaključak, pišeš nebuloze.

biti normalan

pre 6 godina

Rafa je u pravu, Novak je imao solidnu karijeru!
(ŽIVADIN(O), 13. maj 2017 11:21)

He he, nasmeja me komšo!!
Dovoljno solidnu da za 100 godina (a možda i nikad) komplet muški i ženski i bosanski i hrvatski tenis zajedno neće skupiti toliko slemova, mastersa i no1 nedelja. Ali opušteno komšo, nije život samo tenis, da moraš da pišeš ovde godinama.

rastko

pre 6 godina

za O RUCK
Svaka čast svim proslavljenim, velikim,srpaskim sportistima! Ima ih zaista puno! Ali niko od njih nije, osim Novaka Djokovića, tri puta proglašavan za najboljeg sportistu ove planete. Toliko, O RUCK! I manje zavisti i zlobe, jer skraćuju život. Ne moraš da voliš Noleta, ali budi objektivan. NOLE, SOKOLE SREĆNO!!!

Mikii

pre 6 godina

Naravno da mislim da tako Nadal misli. Šta ti nije jasno? Da ne misli tako, nikada tako veliku pohvalu ne bi rekao, suviše veliku da bi se koristila iz nekih razloga a da ne misli tako. Nikada Rafa ovako moćnu pohvalu ne bi rekao da misli drugačije. Zašto za Federera ni blizu nije rekao nešto slično? Rafa je čovek bez kompleksa (što je upitno za tebe). On je jedan od najvećih ikada, teniser briljijantne karijere, ostvaren čovek, ko ili šta može njega da natera da govori ono što ne misli? Nije on na početku karijere. Privilegija takvih velikih ljudi je da slobodno govore ono što misle. Znači došlo je dotle da i svaka pohvala Novaka sa strane, bila čak i od velikog Nadala, se negira nebulozama kako ma on ne misli tako!? Ma zabodi glavu u pesak, kao noj, pravi se da ništa ne vidiš, ne čuješ što bi ti smetalo, jednostavnije je po tvoju anksioznost i uznemirenost što jedan Srbin je istorijski velikan tenisa. O kojem vi možete samo da sanjate, uzgred. Ćao!
(tt, 13. maj 2017 13:22)

U pravu si. Za Federera je rekao: "Ja bolji teniser od Rodzera? Ako to mislite, onda nemate pojma o tenisu. On je najveci igrac koji je ikada zamahnuo reketom i privilegija je biti s njim na terenu". Pa ti sad proceni izjave :))) Cao!

tt

pre 6 godina

Ma zar ti zaista verujes da Nadal to stvarno misli? :)) Da ne misli da je on bolji igrac i da je monstruozni tenis koji je prikazivao, recimo, 2010. nije bolji od bilo kojeg Djokovicevog? I to ne samo bolji, nego bolji za klasu.
(Mikii, 13. maj 2017 12:27)

Naravno da mislim da tako Nadal misli. Šta ti nije jasno? Da ne misli tako, nikada tako veliku pohvalu ne bi rekao, suviše veliku da bi se koristila iz nekih razloga a da ne misli tako. Nikada Rafa ovako moćnu pohvalu ne bi rekao da misli drugačije. Zašto za Federera ni blizu nije rekao nešto slično? Rafa je čovek bez kompleksa (što je upitno za tebe). On je jedan od najvećih ikada, teniser briljijantne karijere, ostvaren čovek, ko ili šta može njega da natera da govori ono što ne misli? Nije on na početku karijere. Privilegija takvih velikih ljudi je da slobodno govore ono što misle. Znači došlo je dotle da i svaka pohvala Novaka sa strane, bila čak i od velikog Nadala, se negira nebulozama kako ma on ne misli tako!? Ma zabodi glavu u pesak, kao noj, pravi se da ništa ne vidiš, ne čuješ što bi ti smetalo, jednostavnije je po tvoju anksioznost i uznemirenost što jedan Srbin je istorijski velikan tenisa. O kojem vi možete samo da sanjate, uzgred. Ćao!

cale

pre 6 godina

Bice tezak mec ali nole pobedjuje. Jedva cekam kpmentare posle meca.Mnogi se varaju ako misle da ce necija spremnost ovde odluciti ovde je kljucno psiholosko stanje igraca a tu je nole tata.

miodrag

pre 6 godina

Imate slabo pamcenje zemljaci! Nadal je imao korektan odnos sa Novakom, sve do momenta dok Novak nije poceo da ga pobedjuje. Klasicna prica o lepoj I ruznoj drugarici. I to "korektan" je relativno, jer je samo Novak insistirao na "druzenju", cak su igrali i jedan dubl u to vreme. Posle serije poraza Rafa (poznatiji iz tog vremena kao Vamos-Tamos) je davao izjave u stilu "lako je Novaku da bude prvi kada se ne povredjuje". I ova izjava sada je samo potenciranje problema u koje je Novak sam sebe doveo I on je ustvari jako srecan sto je to tako. Malo je korektniji od Pederera koji je za poraze od Novaka krivio kisu na svom delu terena i sunce na onom delu gde je bio Novak, pri cemu su smene loseg i lepog vremena bile posle svaka dva gema. Takodje je malo korektnija od izjave "velikog" Novakovog prijatelja Mareja "da je njemu cudno da neko moze u dva dana da igra po 5-6 sati I pobedjuje najace, bez nekih stimulansa(AO, polufinale i finale N-M I N-N)....patoloska potreba da ima prijatelje u ATP turu kod Novaka je prisutna odavno, tako da deljenje ljubavi u reziji Mamlaza verovatno prirodni proces evolucije kod Novaka.

kokon

pre 6 godina

Djoković je imao neverovatne uspehe. Zaista neverovatne. I da ne dobije nijedan meč do kraja karijere, neću pomisliti a kamoli reći išta ružno.
Ipak, mislim da greši sa Imazom. To je možda ok životna filozofija, ali nije za sport i nadmetanje. Pogotovo
za Srbina. Nama treba "žica", inat i temperament na terenu, naravno pravilno kanalisan. Ako to umrtvi...
Djokoviću, šampione, volimo te!

Nikola

pre 6 godina

Navijam za Nadala samo iz jednog razloga. Zelim biti postedjen Novakovog stupidnog deljenja ljubavi i davanja srca publici. Vec sada mi se muci pri pomisli na to.

Mikii

pre 6 godina

Ovo što je Rafa rekao za Novakov tenis od 2011. ceo teniski svet odavno zna. Druga je stvar što to neće mnogi javno da kažu, zbog očuvanja slike ranije uspostavljenog savršenog božanstva Federera. Samo veliki i bez kompleksa ljudi će reći kako jeste. Takav je i Rafa. Mala deca to vide.
(tt, 13. maj 2017 11:34)

Ma zar ti zaista verujes da Nadal to stvarno misli? :)) Da ne misli da je on bolji igrac i da je monstruozni tenis koji je prikazivao, recimo, 2010. nije bolji od bilo kojeg Djokovicevog? I to ne samo bolji, nego bolji za klasu.

Posmatrac

pre 6 godina

Nikad nisam preterano izrazenih simpatije prema bilo kom teniseru. Al' sam ih uvek izuzetno cenio i postovao! Federer stil mi se najvise svidjao zbog tog dara od tenisa kojeg ima pregrst. StogA sam pomalo navijao! Ali Novak i Nadalu odajem priznanjem ne zbog rezultata samo koliko su fenomeni kao ljudi pravi gladijatori sportsti. Uostalom ta trojica su terali jedne druge na maksimum da menjaju varijacije traze nacin da budu bolji u svakom pogledu. Za ponasanje van terena mozda deluje kao da je Federer pun sebe al' daleko od toga da nema veze sa realnoscu!" Toliko da se zna. Inace danas su sanse za Rafu da prekine post u porazima od Novaka vise nego nikad. I favorit je blagi al' Novak trgne bas on. U svakom slucaju dobar mec u najavi pravi derbi naspram drugog polufinala.

završena šampionska priča

pre 6 godina

Đoković očigledno nema, niti je ikad imao motiv da bude najbolji igrač u istoriji, već samo da bude prvi na svetu i osvoji sve trofeje.

To što navijači hoće da ostvari i taj cilj je potpuno nerealno, čak i za samog Đokovića.

Treneri su ga napustili zato što on neće da radi, trenira i bori se kao pre, više ne želi da bude šampion, niti želi da svoj sadašnji način života podredi tome.

I to je to, sve ostalo oko Đokovića ne vredi komentarisati.

Djordje

pre 6 godina

Ja bi vas zamolio ako ga Nole otrese da ne komentarisete da je namesteno, ako je Novak i izgubio motiv danas ce ga imati sigurno, ja verujem u Novakovu pobedu bez obzira na formu

nasa posla

pre 6 godina

Rafa je rekao da treba da se postuje to sta je Novak uradio, a novinar B92 odmah se udario u grudi junacke i preveo da se postuje to sto je Srbin uradio.
Mozemo li se mi ikada resiti nacionalistickih izjava? Sto se kod nas sve mora okrenuti na nacionalnu bazu? Bolji neka pobedi ma od kuda da je.

nesko101

pre 6 godina

Sta imas da porucujes bilo sta sto se tice Novaka.Srbi su satanizovani i jos sami sebe blate a Novak je ipak uvek uspevao da ih demantuje.Tako Novak je na potezu.

Vz

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!
(VAljevac, 13. maj 2017 10:29)
Nisu se sastali poslednji put u finalu RG 2014, nego ga je Rafa tada poslednji put pobedio.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

DjokIca

pre 6 godina

Nadal puca od samopouzdanja, gotovo da je siguran u svoju pobedu. Svestan je svoje dobre forme i Novakove toplo hladne igre. Uh, bas bih voleo da ga danas Nole odere, onako, iz inata...

S Y L A

pre 6 godina

Znaci pored svih padova kod Novaka,malo sam izgubio taj draz za njegovim pobedama,budjenje nocu,nerviranje,i td.Ali mec sa Nadalom....kao u stara dobra vremena,navijam za dobar mec i tesnu pobedu Novaka u 3 seta.NAVIJAJMO ZA DOBAR I KOREKTAN TENIS !!!

Pepita

pre 6 godina

Ma dajte,ovo su izjave za novine i moraju biti profesionalne.A šta stvarno misle neće nikada reći,ne zavaravajte se.Mislite da ga svi teniseri ne ismejavaju zbog Ilmasa.Mislite da svi ne misle da se deljenjem onih srca i imitacijom igrača ne uvlači na silu publici.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

gystav

pre 6 godina

Za Amerikana i za Ax a.Zasto ste onda na Srbskim sajtovima,kada vam smeta komentarisanje?
A za Djovaka ako u svojoj glavi resi da ovo odradi kako treba,onda ce uspeti.

Tomy

pre 6 godina

Srbi, stidite se od "ovog Španca"Ovako priča, posle svega, o svom najvećem rivalu, o osobi koja ga je sprečila da bude i "Najbolji ikada"Stidite se Srbi...
(Zacudjeni u zemlji cuda, 13. maj 2017 10:11)
Ko da se stidi i zbog čega?

sale

pre 6 godina

Postovani komentatori- kriticari Noletovi, razmislite malo o tome da li imate i malo kredibiliteta da komentarisete. Covek je svetski dzetset, ako shvatate. hvala

Mikii

pre 6 godina

Nadal ko Nadal, njegovi hvalospevi prelaze granice dobrog ukusa. Tako isto i sa Federerom. Sebe stavlja iza njih, a vrlo dobro zna da kad igra na svom maksimumu pomenuti mu ne mogu nista. Posebno ne Djokovic. Zbog toga Nadala ne smatrajte korektnim, jer on to nije. On je samo majstor za psiholoske igrice pre meca i skidanje pritiska sa sebe. I tome ga je strikan naucio.

Crna mamba

pre 6 godina

I kad je Rafa bio u zenitu i nije mu Novak mogao nista...uvek sam ga gotivio i govorio da je odlicna ososba...ovim to i potvrdjuje...svaka cast Rafa...neka bolji pobedi!

PFC

pre 6 godina

Zanimljivo je rivalstvo izmadju nijh dvojice svih ovi godina, van terena se ponasaju kao veliki prijatelji, ali na samom terenu su kao gladijatori, to tako i treba da bude,postovanje za obojicu.

Ноле оле

pre 6 godina

Боже, колико сам био поносан што сам Србин док сам читао Рафине речи хвале о Новаку... Један од највећих тенисера свих времена икада говори о једном који је такође такав... Немам речи којима бих ово описао. А данас: нека победи бољи! Напред Ноле, поносу наш!!!

O RUCK

pre 6 godina

Hajde prestanite vec jednom s tom nebulozom da je Novak "najbolji sportista Srbije svih vremena". Na osnovu kojih kriterijuma ste to Utvrdili??? Tolike Olimpijske sampione imamo {Jasna Sekaric,Grbic, Vujovic, Sandic, Jankovic,Vujovic, Pokrajac......i mnogi jos vaterpolisti, rukometasi, kosarkasi.....) da ne govori o svetskim i evropskim rekorderima i prvacima), a vi tu u nebesa podizete jednog, doduse odlicnog, prebacivaca loptice preko mreze u sportu koji nije ni medju deset najpopularniji medju gledaocima!

sve činjenice

pre 6 godina

Nikada mi nije krivo kada Nole izgubi od Nadala. Nikada, jer je Rafa fin momak i poštuje Srbina što je bezbroj puta bez trunke kompleksa pokazao, za razliku od onog nazovi “goata“ koji krade stolice, beži u džemperu, kmeči i naziva nekog juniorom šamaračem na meč loptu, i kome je 90% izjava ja pa ja, pa lepi ja, pa opet veličanstveni ja, ljubi me majka ovako lepog, joj što sam lep svi me voleeeee.... 100 puta pre njega nagradu za fair-play trebali su dobiti Nadal, Ćilić, Wawrinka, Kolšrajber, Raonić, Gofan, Dimitrov, Lopez, Nieminen, i mnogi mnogi drugi. Ali, avaj. Glasanje je javno, tako što svaki igrač zaokruži ime i potpiše se na kartici sa ponuđenih 5 kandidata po ne baš tako jasnom izboru atp-a. Dakle ne možete glasati za koga hoćete, već samo za jednog od petorice ponuđenih. Ko ne veruje, neka pita Berdiha kako se proveo kada jednom nije zaokružio Federera. Drčni Čeh je imao hrabrosti i da javno priča o tome, ali je ubrzo ostao bez sponzora.

nemogući smo...

pre 6 godina

Ljudi, i meni je zao sto Novak nije stegao srce o sto nije dao sve od sebe da još jednu, dve sezone odigra vrhunski i postane najbolji svih vremena u tenisu, što se predao na granici obećane zemlje, što je odustao za tim ciljevima, što ovo ili ono, ali ljudi, shvatite da je Novak najbolji sportista svih vremena koje je ovaj narod Srbije iznedrio ikada, koji je najviše Srbiju uzdigao u svetu, zbog koga smo poznati! Da li ste vi normalni?

tt

pre 6 godina

Ovo što je Rafa rekao za Novakov tenis od 2011. ceo teniski svet odavno zna. Druga je stvar što to neće mnogi javno da kažu, zbog očuvanja slike ranije uspostavljenog savršenog božanstva Federera. Samo veliki i bez kompleksa ljudi će reći kako jeste. Takav je i Rafa. Mala deca to vide.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

Antiteza

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!
(VAljevac, 13. maj 2017 10:29)
Aman, čoveče, procitaj jos jednom vest - to je poslednji međusobni duel koji je Rafa dobio.

...

pre 6 godina

Nadalova izjava pokazuje kakav je ON sportista i covek. Uvek je korektan, skroman i uvazava protivnike. Ne mora da znaci da je drugi, sada Djokovic, bas kakvim ga opisuje, i da nema jos ponesto od osobina. Postoji razlog sto se Nadal, Federer i Marej vidjaju i van terena - njihovi karakteri im to omogucavaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@_*?*@_, 13. maj 2017 10:17)
Kakve to osobine ima Djokovic pa ga po tvom nesumnjivom poznavanju prilika u vanteniskim okvirima diskvalifikuje od po tebi velikih karaktera koje si naveo? Da li to Djokovic nije velika sportska licnost jer pojedini ne mogu da se posluze iz njegovog dzepa?

Cenzura ubija istinu.
Sto se meca tice Nadal je favorit , ostaje da se vidi moze li Djokovic podici nivo igre sto bi s obzirom na prikazano tokom poslednjih meseci bilo ravno podvigu.

Marko

pre 6 godina

E što volim kad ceo svet gleda i sluša kako se poštuje SRBIN !!!!
Hvala Rafi što je iskren, pošten i korektan ! Svi ostali koji misle drugačije neka crknu u mržnju i ljubomori prema Srbima.

stiven k.

pre 6 godina

E moj Đuka, jadno je to što pričaš. Pa ne gledaj taj deo meča, ako ti se toliko gadi ili ne gledaj uopšte meč u kome igra Nole.
Reče Arhimed : Ćuti ili neka tvoje reči budu vrednije od ćutnje.

Xfaktor

pre 6 godina

Uvek kada Novak nanize 7 pobeda protiv Nadala onda izgubi u sledecem mecu. Tako je i sada. Zadnji poraz od Nadala doziveo je 2014 u finalu FO. Od tada ga je Nole 7 puta demolirao.

terza

pre 6 godina

Rafa je oduvek bio sportsmen u izjavama o Novaku, tako da je ovo samo nastavak njegovog fer drzanja prema velikom rivalu. Neki mu mozda jos zameraju sto se "hladno" pozdravljao posle poraza sa Novakom 2011. kada je Djokovic brojnim pobedama u finalima skidao tenisku krunu sa njega i na kraju je i preuzeo, ali svako ko se ikada bavio sportom razume da za nekog ko zeli i ko je navikao da pobedjuje te situacije su uzasno teske. Rafa je u tim trenucima jedva cekao da nestane sa terena...
Sto se tice meca, sve sem 2:0 za Nadala, s obzirom na trenutnu formu obojice i cinjenice da se igra na sljaci, bilo bi iznenadjenje. Za Novaka bi i jedan set mnogo znacio na psiholoskom planu, pobeda i osvajanje turnira mozda i prekretnica... Ali, realno, daleko je od toga.

Sloba

pre 6 godina

znate narode nemorate da volite nikoga ali barem postujte ljude jersmo i mi ljudi.Nadal je u boljoj formi od Novaka i treba da pobedi danas ali iako sam SRBIN ne znaci da blatim Novaka jer je mlogo dao ovoj zemlji a niko nije vecit a nasi unucici i praunucici ce jednoga dana da imaju svoje idole i to moramo da postujemo bez obzira sta volimo.Uvek u svakom sportu treba da pobedi trenutno bolji i spremniji ali to ne znaci da moramo svi dase odricemo necega sto volimo i postujemo.

Zacudjeni u zemlji cuda

pre 6 godina

Srbi, stidite se od "ovog Španca"
Ovako priča, posle svega, o svom najvećem rivalu, o osobi koja ga je sprečila da bude i "Najbolji ikada"
Stidite se Srbi...

beba

pre 6 godina

Ne razumem, zar Novaku treba neko ko ce mu braniti cast? Novak je veci covek od svakog pojedinca iz spanske publike. I uradio je vise od Nadala.

@_*?*@_

pre 6 godina

Nadalova izjava pokazuje kakav je ON sportista i covek. Uvek je korektan, skroman i uvazava protivnike. Ne mora da znaci da je drugi, sada Djokovic, bas kakvim ga opisuje, i da nema jos ponesto od osobina. Postoji razlog sto se Nadal, Federer i Marej vidjaju i van terena - njihovi karakteri im to omogucavaju.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!

Poslednji put je Nadal pobedio Novaka u finalu rg 2014.

protected

pre 6 godina

Vi ste najveci klovnovi ovde mislim pojedini koji nekog uzdizu ili spustaju nebitno da li je Novak ili Rafa. Covek je sve objasnio u izjavi nema potrebe vise komentarisati. Oticice Novak jednog dana i svi vi cete ga uzdizati i hvaliti, zato uzivajte dok igra, bio on u formi ili ne. I Novak i Rafa su velikani ovog sporta zato no stress. Respect za obojicu

neutralan nenavijac

pre 6 godina

Ma šta zna Nadal. Nek pita Jumka da mu objasni da Novak pojma nema i da je on bio povređen i da nema pojma da je Novak pobeđivao jer je bio povređen.

zexxxx

pre 6 godina

Neka misli sta hoce, verujem da nema apsolutno pozitivno misljenje o Novaku, kao sto niko ni o kom nema zapravo ali za nastupe u javnosti, Nadal je dao primer kako traeba da se ponasa jedan vrhunski, ostvareni sportista. Svaka cast, majstore. Jos je veci podvig znajuci njegov temperament i to sto je Spanac.

doviđenja

pre 6 godina

“Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine.“

I onda se nađu neki “stručnjaci“ ovde da tupe drugačije i kako samo Srbi tako misle. Evo vam fotelja “experti“ šamarčina u lice he he! Začepio vam veliki Rafa gubicu :)! I nemoj neko da priča da je to rekao iz kurtoazije. Tako nešto veliko se iz tih banalnih razloga ne govori. Dokaz tome je što nikada ništa slično kurtoazno nije rekao za Federerov period dominacije. Ćao, zdravo.

VAljevac

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!

Ko bre da to poshtuje?

pre 6 godina

"Pored toga što se borio za prvo mesto do poslednjeg turnira prošle sezone, nije normalno da godinama dobijate svaki meč na svakom turniru – što je on radio. Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine. Hajde da poštujemo to." NE!!! Shta ovaj zna? Mi smo srbi, mi pljujemo i imamo memoriju poput zlatne ribice! Glavu gore majstore, i Roze i Nadal su ovo proshli, samo ti ces brze, jer si bolji...

djordje

pre 6 godina

Ne brini,spreman si za Novaka,za njega je spreman 80% igraca u prvih 100!Realno!Ne znam sto se uopste vise bavi tenisom,ostavi tenis na godinu dana pa vidi,ovako glumis nekog mucenika!

Paja patak NS

pre 6 godina

Svaka cast Rafa, tako pricaju šampioni i ostvareni ljudi!
A sad ce ti ovdasnja ekipica objasniti kako Novak ne vredi nista,ljubi drvece,ne nosi krst,ne jede meso,ima zlu zenicu itd.itd.
E to su ti Rafa moj neostvareni ljudi, koji nisu u svojim zivotima ništa znacajno uradili, koji po ceo dan gledaju kad ce izaci neki clanak o Noletu i onda da izbace svu svoju frustraciju.
Danas neka pobedi bolji,obojica sampioni i legende,uzivajmo u 50-tom spektaklu!

Aron

pre 6 godina

Bravo, svaka čast na izjavi. Nadal je pokazao da je ne samo veliki igrač nego i čovek. Đoković uistinu jeste pod uticajem Pepe ilmaza i to negativno utiče na njegovu igru. Ono što je dobro u tome je da je Đoković sa njime pronašao konačno svoj mir. Da budemo realni mnogo je bio "napregnut", pod jakim pritiskom i odgovornošću. Taj teret se ogledao u tome što je morao da bude najbolji teniser na na svetu, najduhovitiji, najveći patriota, najprivlačniji sponzorima... Čovek se prosto isforsirao. I kad je osvojio Rolan Garos i time kompletirao sva 4 najveća turnira on je rekao sebi "Čemu to?" " Šta dalje?", " Da li je sve to važno?"osetio se verovatno prazno i potišteno. Zato je spas pronašao u ilmazu koji mu je pokazao neki drugi svet koji je više duhovan nego što je bio onaj u kojem je stalno nešto jurio. Prosto mu se dopala ta Pepeova ideologija ljubavi i zagrljaja. Mi to Srbi teško možemo da shvatimo jer živimo u društvu konzervativnog i mogu da kažem grubog morala. Djokoviću je to nametalo balkanski mačo stil i karakter koji nije bio izgleda u duhu njegove ličnosti. To je u njemu izazivalo veliki konflikt i tenziju jer je on očigledno u suštini jeko osetljiv lik.

Никола

pre 6 godina

Ове ће бити спектакл, који се не пропушта. Надам се да ће Ноле изаћи као побједник

Sale B.L.

pre 6 godina

Sta je gospodim covjek.Realno je rekao kako stoje stvari.Nabrojao sta je sve Novak uradio i pokazao da je gospodin.Bice ovo tezak mec.Napred Nole uz tebe smo i u dobru i u zlu.Banja Luka i Republika Srpska je uz tebe.

Dejan

pre 6 godina

Rafa uvek korektan u izjavama kao uostalom i Nole.
Veliku sportisti, svaka čast.
"El klasik" Špansko-Srpski" ili "Srpski-Španski" , svejedno.
Idemo

Saša

pre 6 godina

Znači dotle je došlo da teniski asovi moraju maltene da mole za neki respect prema Novaku... Nivak na sve to ostaje nasmejan, normalan, prrizeman, naš!!! Drž' se majstorčino!

kimiko

pre 6 godina

Bravo Rafa. Prva i osnovna lekcija, prst u oko hejterima.
Pitam se, pitam se...kome sada obrazi crvene !? :)
Ko nam je to ljut, od nasih "strucnjaka", pa se ne javlja...da cika bonu:)

Milentije ispred seoske zadruge

pre 6 godina

Bravo za obojicu velikih sportista! Citajte hejteri, sram vas bilo! Ucite deco kako se postaje covek! Naklon do poda!

Ljuba

pre 6 godina

Pored toga što se borio za prvo mesto do poslednjeg turnira prošle sezone, nije normalno da godinama dobijate svaki meč na svakom turniru – što je on radio. Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine. Hajde da poštujemo to. Sada možda nije na tom nivou, ali jeste bio dugi niz godina. Uvek je bio konstantan, pa shodno tome očekujem najboljeg Novaka na terenu", zaključio je Rafa

Ali sta bi profesionalni teniser ,top 5 svih vremena, znao o tome?
ALi zato mi sve znamo.

Djuka

pre 6 godina

Zbog onog davanja srca bubrega dzigerice duse publici uopste mi nece biti zao ni ako Rafa pobedi bar ce me postedeti onog blama , uvek se osecam jadno kad to vidim , kao da sam to ja uradio

ste van

pre 6 godina

Bravo Rafa. Izjava pravog sportiste koji zna koliko treba uložiti sebe da bi dosegao visine na kojima se nalazi Novak, on i Rodžer...

Dejan

pre 6 godina

Rafa uvek korektan u izjavama kao uostalom i Nole.
Veliku sportisti, svaka čast.
"El klasik" Špansko-Srpski" ili "Srpski-Španski" , svejedno.
Idemo

Saša

pre 6 godina

Znači dotle je došlo da teniski asovi moraju maltene da mole za neki respect prema Novaku... Nivak na sve to ostaje nasmejan, normalan, prrizeman, naš!!! Drž' se majstorčino!

Milentije ispred seoske zadruge

pre 6 godina

Bravo za obojicu velikih sportista! Citajte hejteri, sram vas bilo! Ucite deco kako se postaje covek! Naklon do poda!

Ljuba

pre 6 godina

Pored toga što se borio za prvo mesto do poslednjeg turnira prošle sezone, nije normalno da godinama dobijate svaki meč na svakom turniru – što je on radio. Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine. Hajde da poštujemo to. Sada možda nije na tom nivou, ali jeste bio dugi niz godina. Uvek je bio konstantan, pa shodno tome očekujem najboljeg Novaka na terenu", zaključio je Rafa

Ali sta bi profesionalni teniser ,top 5 svih vremena, znao o tome?
ALi zato mi sve znamo.

Paja patak NS

pre 6 godina

Svaka cast Rafa, tako pricaju šampioni i ostvareni ljudi!
A sad ce ti ovdasnja ekipica objasniti kako Novak ne vredi nista,ljubi drvece,ne nosi krst,ne jede meso,ima zlu zenicu itd.itd.
E to su ti Rafa moj neostvareni ljudi, koji nisu u svojim zivotima ništa znacajno uradili, koji po ceo dan gledaju kad ce izaci neki clanak o Noletu i onda da izbace svu svoju frustraciju.
Danas neka pobedi bolji,obojica sampioni i legende,uzivajmo u 50-tom spektaklu!

Ko bre da to poshtuje?

pre 6 godina

"Pored toga što se borio za prvo mesto do poslednjeg turnira prošle sezone, nije normalno da godinama dobijate svaki meč na svakom turniru – što je on radio. Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine. Hajde da poštujemo to." NE!!! Shta ovaj zna? Mi smo srbi, mi pljujemo i imamo memoriju poput zlatne ribice! Glavu gore majstore, i Roze i Nadal su ovo proshli, samo ti ces brze, jer si bolji...

Djuka

pre 6 godina

Zbog onog davanja srca bubrega dzigerice duse publici uopste mi nece biti zao ni ako Rafa pobedi bar ce me postedeti onog blama , uvek se osecam jadno kad to vidim , kao da sam to ja uradio

Sale B.L.

pre 6 godina

Sta je gospodim covjek.Realno je rekao kako stoje stvari.Nabrojao sta je sve Novak uradio i pokazao da je gospodin.Bice ovo tezak mec.Napred Nole uz tebe smo i u dobru i u zlu.Banja Luka i Republika Srpska je uz tebe.

Zacudjeni u zemlji cuda

pre 6 godina

Srbi, stidite se od "ovog Španca"
Ovako priča, posle svega, o svom najvećem rivalu, o osobi koja ga je sprečila da bude i "Najbolji ikada"
Stidite se Srbi...

ste van

pre 6 godina

Bravo Rafa. Izjava pravog sportiste koji zna koliko treba uložiti sebe da bi dosegao visine na kojima se nalazi Novak, on i Rodžer...

Никола

pre 6 godina

Ове ће бити спектакл, који се не пропушта. Надам се да ће Ноле изаћи као побједник

terza

pre 6 godina

Rafa je oduvek bio sportsmen u izjavama o Novaku, tako da je ovo samo nastavak njegovog fer drzanja prema velikom rivalu. Neki mu mozda jos zameraju sto se "hladno" pozdravljao posle poraza sa Novakom 2011. kada je Djokovic brojnim pobedama u finalima skidao tenisku krunu sa njega i na kraju je i preuzeo, ali svako ko se ikada bavio sportom razume da za nekog ko zeli i ko je navikao da pobedjuje te situacije su uzasno teske. Rafa je u tim trenucima jedva cekao da nestane sa terena...
Sto se tice meca, sve sem 2:0 za Nadala, s obzirom na trenutnu formu obojice i cinjenice da se igra na sljaci, bilo bi iznenadjenje. Za Novaka bi i jedan set mnogo znacio na psiholoskom planu, pobeda i osvajanje turnira mozda i prekretnica... Ali, realno, daleko je od toga.

anica

pre 6 godina

Rafin stric Toni je izjavio da je Novak najtezi protivnik, Rafa je mnogo puta rekao za Novaka kakav je teniser, i nikad nije bezao sa terena, Rafa nije nadmen i narcis i boli ga lepa pozadina sto je Federer GOAT, on ima poz skor sa njim kao i Novak!

kokon

pre 6 godina

Djoković je imao neverovatne uspehe. Zaista neverovatne. I da ne dobije nijedan meč do kraja karijere, neću pomisliti a kamoli reći išta ružno.
Ipak, mislim da greši sa Imazom. To je možda ok životna filozofija, ali nije za sport i nadmetanje. Pogotovo
za Srbina. Nama treba "žica", inat i temperament na terenu, naravno pravilno kanalisan. Ako to umrtvi...
Djokoviću, šampione, volimo te!

tt

pre 6 godina

Ma zar ti zaista verujes da Nadal to stvarno misli? :)) Da ne misli da je on bolji igrac i da je monstruozni tenis koji je prikazivao, recimo, 2010. nije bolji od bilo kojeg Djokovicevog? I to ne samo bolji, nego bolji za klasu.
(Mikii, 13. maj 2017 12:27)

Naravno da mislim da tako Nadal misli. Šta ti nije jasno? Da ne misli tako, nikada tako veliku pohvalu ne bi rekao, suviše veliku da bi se koristila iz nekih razloga a da ne misli tako. Nikada Rafa ovako moćnu pohvalu ne bi rekao da misli drugačije. Zašto za Federera ni blizu nije rekao nešto slično? Rafa je čovek bez kompleksa (što je upitno za tebe). On je jedan od najvećih ikada, teniser briljijantne karijere, ostvaren čovek, ko ili šta može njega da natera da govori ono što ne misli? Nije on na početku karijere. Privilegija takvih velikih ljudi je da slobodno govore ono što misle. Znači došlo je dotle da i svaka pohvala Novaka sa strane, bila čak i od velikog Nadala, se negira nebulozama kako ma on ne misli tako!? Ma zabodi glavu u pesak, kao noj, pravi se da ništa ne vidiš, ne čuješ što bi ti smetalo, jednostavnije je po tvoju anksioznost i uznemirenost što jedan Srbin je istorijski velikan tenisa. O kojem vi možete samo da sanjate, uzgred. Ćao!

zexxxx

pre 6 godina

Neka misli sta hoce, verujem da nema apsolutno pozitivno misljenje o Novaku, kao sto niko ni o kom nema zapravo ali za nastupe u javnosti, Nadal je dao primer kako traeba da se ponasa jedan vrhunski, ostvareni sportista. Svaka cast, majstore. Jos je veci podvig znajuci njegov temperament i to sto je Spanac.

Sloba

pre 6 godina

znate narode nemorate da volite nikoga ali barem postujte ljude jersmo i mi ljudi.Nadal je u boljoj formi od Novaka i treba da pobedi danas ali iako sam SRBIN ne znaci da blatim Novaka jer je mlogo dao ovoj zemlji a niko nije vecit a nasi unucici i praunucici ce jednoga dana da imaju svoje idole i to moramo da postujemo bez obzira sta volimo.Uvek u svakom sportu treba da pobedi trenutno bolji i spremniji ali to ne znaci da moramo svi dase odricemo necega sto volimo i postujemo.

Marko

pre 6 godina

E što volim kad ceo svet gleda i sluša kako se poštuje SRBIN !!!!
Hvala Rafi što je iskren, pošten i korektan ! Svi ostali koji misle drugačije neka crknu u mržnju i ljubomori prema Srbima.

Aron

pre 6 godina

Bravo, svaka čast na izjavi. Nadal je pokazao da je ne samo veliki igrač nego i čovek. Đoković uistinu jeste pod uticajem Pepe ilmaza i to negativno utiče na njegovu igru. Ono što je dobro u tome je da je Đoković sa njime pronašao konačno svoj mir. Da budemo realni mnogo je bio "napregnut", pod jakim pritiskom i odgovornošću. Taj teret se ogledao u tome što je morao da bude najbolji teniser na na svetu, najduhovitiji, najveći patriota, najprivlačniji sponzorima... Čovek se prosto isforsirao. I kad je osvojio Rolan Garos i time kompletirao sva 4 najveća turnira on je rekao sebi "Čemu to?" " Šta dalje?", " Da li je sve to važno?"osetio se verovatno prazno i potišteno. Zato je spas pronašao u ilmazu koji mu je pokazao neki drugi svet koji je više duhovan nego što je bio onaj u kojem je stalno nešto jurio. Prosto mu se dopala ta Pepeova ideologija ljubavi i zagrljaja. Mi to Srbi teško možemo da shvatimo jer živimo u društvu konzervativnog i mogu da kažem grubog morala. Djokoviću je to nametalo balkanski mačo stil i karakter koji nije bio izgleda u duhu njegove ličnosti. To je u njemu izazivalo veliki konflikt i tenziju jer je on očigledno u suštini jeko osetljiv lik.

brka

pre 6 godina

Nole ja svoju igru
zadnjih 10 godina podešavao za pobede protiv Nadala i Federera... Tako da će ga sigurno Nole i pobediti. Njemu su problem egzotike poput Kirjosa, Dimitrova, Zvereva... Ovo danas je Noletov specijalitet...

neutralan nenavijac

pre 6 godina

Ma šta zna Nadal. Nek pita Jumka da mu objasni da Novak pojma nema i da je on bio povređen i da nema pojma da je Novak pobeđivao jer je bio povređen.

Ноле оле

pre 6 godina

Боже, колико сам био поносан што сам Србин док сам читао Рафине речи хвале о Новаку... Један од највећих тенисера свих времена икада говори о једном који је такође такав... Немам речи којима бих ово описао. А данас: нека победи бољи! Напред Ноле, поносу наш!!!

završena šampionska priča

pre 6 godina

Đoković očigledno nema, niti je ikad imao motiv da bude najbolji igrač u istoriji, već samo da bude prvi na svetu i osvoji sve trofeje.

To što navijači hoće da ostvari i taj cilj je potpuno nerealno, čak i za samog Đokovića.

Treneri su ga napustili zato što on neće da radi, trenira i bori se kao pre, više ne želi da bude šampion, niti želi da svoj sadašnji način života podredi tome.

I to je to, sve ostalo oko Đokovića ne vredi komentarisati.

Nikola

pre 6 godina

Navijam za Nadala samo iz jednog razloga. Zelim biti postedjen Novakovog stupidnog deljenja ljubavi i davanja srca publici. Vec sada mi se muci pri pomisli na to.

VAljevac

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!

nasa posla

pre 6 godina

Rafa je rekao da treba da se postuje to sta je Novak uradio, a novinar B92 odmah se udario u grudi junacke i preveo da se postuje to sto je Srbin uradio.
Mozemo li se mi ikada resiti nacionalistickih izjava? Sto se kod nas sve mora okrenuti na nacionalnu bazu? Bolji neka pobedi ma od kuda da je.

nemogući smo...

pre 6 godina

Ljudi, i meni je zao sto Novak nije stegao srce o sto nije dao sve od sebe da još jednu, dve sezone odigra vrhunski i postane najbolji svih vremena u tenisu, što se predao na granici obećane zemlje, što je odustao za tim ciljevima, što ovo ili ono, ali ljudi, shvatite da je Novak najbolji sportista svih vremena koje je ovaj narod Srbije iznedrio ikada, koji je najviše Srbiju uzdigao u svetu, zbog koga smo poznati! Da li ste vi normalni?

S Y L A

pre 6 godina

Znaci pored svih padova kod Novaka,malo sam izgubio taj draz za njegovim pobedama,budjenje nocu,nerviranje,i td.Ali mec sa Nadalom....kao u stara dobra vremena,navijam za dobar mec i tesnu pobedu Novaka u 3 seta.NAVIJAJMO ZA DOBAR I KOREKTAN TENIS !!!

beba

pre 6 godina

Ne razumem, zar Novaku treba neko ko ce mu braniti cast? Novak je veci covek od svakog pojedinca iz spanske publike. I uradio je vise od Nadala.

miodrag

pre 6 godina

Imate slabo pamcenje zemljaci! Nadal je imao korektan odnos sa Novakom, sve do momenta dok Novak nije poceo da ga pobedjuje. Klasicna prica o lepoj I ruznoj drugarici. I to "korektan" je relativno, jer je samo Novak insistirao na "druzenju", cak su igrali i jedan dubl u to vreme. Posle serije poraza Rafa (poznatiji iz tog vremena kao Vamos-Tamos) je davao izjave u stilu "lako je Novaku da bude prvi kada se ne povredjuje". I ova izjava sada je samo potenciranje problema u koje je Novak sam sebe doveo I on je ustvari jako srecan sto je to tako. Malo je korektniji od Pederera koji je za poraze od Novaka krivio kisu na svom delu terena i sunce na onom delu gde je bio Novak, pri cemu su smene loseg i lepog vremena bile posle svaka dva gema. Takodje je malo korektnija od izjave "velikog" Novakovog prijatelja Mareja "da je njemu cudno da neko moze u dva dana da igra po 5-6 sati I pobedjuje najace, bez nekih stimulansa(AO, polufinale i finale N-M I N-N)....patoloska potreba da ima prijatelje u ATP turu kod Novaka je prisutna odavno, tako da deljenje ljubavi u reziji Mamlaza verovatno prirodni proces evolucije kod Novaka.

@_*?*@_

pre 6 godina

Nadalova izjava pokazuje kakav je ON sportista i covek. Uvek je korektan, skroman i uvazava protivnike. Ne mora da znaci da je drugi, sada Djokovic, bas kakvim ga opisuje, i da nema jos ponesto od osobina. Postoji razlog sto se Nadal, Federer i Marej vidjaju i van terena - njihovi karakteri im to omogucavaju.

Djordje

pre 6 godina

Ja bi vas zamolio ako ga Nole otrese da ne komentarisete da je namesteno, ako je Novak i izgubio motiv danas ce ga imati sigurno, ja verujem u Novakovu pobedu bez obzira na formu

kimiko

pre 6 godina

Bravo Rafa. Prva i osnovna lekcija, prst u oko hejterima.
Pitam se, pitam se...kome sada obrazi crvene !? :)
Ko nam je to ljut, od nasih "strucnjaka", pa se ne javlja...da cika bonu:)

biti normalan

pre 6 godina

Protokolarna izjava. To bi izjavio za svakog protivnika!
(Pedja, 13. maj 2017 12:08)

Ali ih ne izjavljuje, čak ni za Federera a kamoli za svakog.. Zaključak, pišeš nebuloze.

Dragan

pre 6 godina

Nije ovo Rafa slucajno rekao.Zna on dobro ko je Rafu dobio 7 puta na sljaci, hocu reci 7 puta uzastopno bez izgubljenog seta.Molim vas lepo ko jos ima ovakav skor sa ovim bikom, hocu reci kraljem sljake.Razmislite malo, pre nego sto krenete u komentare.Postujem, svako ima pravo na komentar, ali ne da vredja i ulazi u privatni zivot bilo kog tenisera.To nije ljudsko.Za danas mogu reci samo jednu stvar, cast je uzivati i gledati velikane u.tenisu u borbi za 50 jubilarni susret.To je za istoriju.Neka pobedi bolji, a volio bi da to bude Novak.Znam da ce.biti mnogo komentara danas, ali jos jednom budite fer, a neka pobedi ko bude imao vise srece u ovom derbiju.Idemo Novace.

cale

pre 6 godina

Bice tezak mec ali nole pobedjuje. Jedva cekam kpmentare posle meca.Mnogi se varaju ako misle da ce necija spremnost ovde odluciti ovde je kljucno psiholosko stanje igraca a tu je nole tata.

sale

pre 6 godina

Postovani komentatori- kriticari Noletovi, razmislite malo o tome da li imate i malo kredibiliteta da komentarisete. Covek je svetski dzetset, ako shvatate. hvala

Tomy

pre 6 godina

Srbi, stidite se od "ovog Španca"Ovako priča, posle svega, o svom najvećem rivalu, o osobi koja ga je sprečila da bude i "Najbolji ikada"Stidite se Srbi...
(Zacudjeni u zemlji cuda, 13. maj 2017 10:11)
Ko da se stidi i zbog čega?

sve činjenice

pre 6 godina

Nikada mi nije krivo kada Nole izgubi od Nadala. Nikada, jer je Rafa fin momak i poštuje Srbina što je bezbroj puta bez trunke kompleksa pokazao, za razliku od onog nazovi “goata“ koji krade stolice, beži u džemperu, kmeči i naziva nekog juniorom šamaračem na meč loptu, i kome je 90% izjava ja pa ja, pa lepi ja, pa opet veličanstveni ja, ljubi me majka ovako lepog, joj što sam lep svi me voleeeee.... 100 puta pre njega nagradu za fair-play trebali su dobiti Nadal, Ćilić, Wawrinka, Kolšrajber, Raonić, Gofan, Dimitrov, Lopez, Nieminen, i mnogi mnogi drugi. Ali, avaj. Glasanje je javno, tako što svaki igrač zaokruži ime i potpiše se na kartici sa ponuđenih 5 kandidata po ne baš tako jasnom izboru atp-a. Dakle ne možete glasati za koga hoćete, već samo za jednog od petorice ponuđenih. Ko ne veruje, neka pita Berdiha kako se proveo kada jednom nije zaokružio Federera. Drčni Čeh je imao hrabrosti i da javno priča o tome, ali je ubrzo ostao bez sponzora.

he he

pre 6 godina

Stepen infantilnog pokušaja pojedinaca da se umanji Novakova veličina je neverovatan, gotovo na granici patologije. I ko su uopšte ti ljudi? Ima ih samo na internetu, u realnom životu nikako da sretnem barem jednog da tvrdi kako Novak je niko i ništa, nikakav teniser, za klasu slabiji od ovoga onoga, iskoristio samo ovo ono i sl. nebuloze. Pritom nije bitno koje su nacionalnosti, mada svi znamo odakle vetar duva i na kojim prostorima srpski uspesi i nisu baš nešto za radovanje. To je odavno postalo komično, i govori samo o njima i njihovom problemu u glavi i frustracijama zbog proste činjenice da je jedan Srbin napravio takve globalne uspehe, kakve oni mogu samo da sanjaju. Ma ni u snu im se ne javlja neko njihov takav. I tamo im je to nemoguće.

Vz

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!
(VAljevac, 13. maj 2017 10:29)
Nisu se sastali poslednji put u finalu RG 2014, nego ga je Rafa tada poslednji put pobedio.

Xfaktor

pre 6 godina

Uvek kada Novak nanize 7 pobeda protiv Nadala onda izgubi u sledecem mecu. Tako je i sada. Zadnji poraz od Nadala doziveo je 2014 u finalu FO. Od tada ga je Nole 7 puta demolirao.

tt

pre 6 godina

Ovo što je Rafa rekao za Novakov tenis od 2011. ceo teniski svet odavno zna. Druga je stvar što to neće mnogi javno da kažu, zbog očuvanja slike ranije uspostavljenog savršenog božanstva Federera. Samo veliki i bez kompleksa ljudi će reći kako jeste. Takav je i Rafa. Mala deca to vide.

mikele

pre 6 godina

Navijam za Nadala samo iz jednog razloga. Zelim biti postedjen Novakovog stupidnog deljenja ljubavi i davanja srca publici. Vec sada mi se muci pri pomisli na to.
(Nikola, 13. maj 2017 12:53)

Slažem se...i meni se ne sviđa taj pozdrav, ali neću valjda zbog toga, kao i zbog stvari koje nisu po mom ukusu navijati protiv Noleta.
Njegov privatni život i razlozi zbog kojih sarađuje sa Pepe Imasom je isključivo njegova stvar.
Da li ja to razumem sa ove distance je nevažno i ne znam da li bih i ja u određenim okolnostima možda isto tako postupio...kao i bilo ko od nas koji komentarišemo njegove postupke.
On je jednostavno najveći sportista sa ovih prostora i uvek ću navijati za njega svim srcem.
Kod mene je to zaslužio.

rastko

pre 6 godina

za O RUCK
Svaka čast svim proslavljenim, velikim,srpaskim sportistima! Ima ih zaista puno! Ali niko od njih nije, osim Novaka Djokovića, tri puta proglašavan za najboljeg sportistu ove planete. Toliko, O RUCK! I manje zavisti i zlobe, jer skraćuju život. Ne moraš da voliš Noleta, ali budi objektivan. NOLE, SOKOLE SREĆNO!!!

sasho

pre 6 godina

Pepe,Marko i Jelena su sada trener,kondicioni trener i fizioterapeut!Takvog Novaka je lako pobediti,jos kad krene ljubav da salje zgadimi se sto je srbin.
Mozda je to masonska zamisao da se skine sa nas srba negativna slika kao ratnicko-problematican narod,pa mu uvallili da širi ljubav i mir da nas svet drugačije gleda.

teniser

pre 6 godina

Najvise volim komentare ljudi koji u zivotu nisu reket u ruke uzeli a sve najbolje znaju,daljinac u sake i cutite,bolje nego da se blamirate ovde!
Postovanje za Rafu,napred Novak!

taki p.

pre 6 godina

Verujem da nas ceka serija njihovih susreta,verovatno opet u Rimu,mozda u Parizu.Svaka pobeda bi Noletu bila kao kuca,dok Rafa ima malo lufta,ali bi ga poraz zabrinuo pred RG.Nadal ce imati pritisak domaceg terena i to treba iskoristiti,takodje po kladionicama je veliki favorit sto je dodatno opterecenje.Milim da nije vise dominantan na sljaci kao nekada,sto znaci da ima slabosti,recimo prvi set igra slabije.Ako Nole bude dobar na servisu,uz napadcku igru,sanse mu rastu.Bice tesko,realno je Rafa vise pokazao do sada,uz to Nole nema trenera,dakle sam protiv svih.Mozda mu tako nesto treba da ga prodrma i makar na ovom mecu vrati u onaj gladijator mod.Moja prognoza 6-3,7-6 za Novaka.

protected

pre 6 godina

Vi ste najveci klovnovi ovde mislim pojedini koji nekog uzdizu ili spustaju nebitno da li je Novak ili Rafa. Covek je sve objasnio u izjavi nema potrebe vise komentarisati. Oticice Novak jednog dana i svi vi cete ga uzdizati i hvaliti, zato uzivajte dok igra, bio on u formi ili ne. I Novak i Rafa su velikani ovog sporta zato no stress. Respect za obojicu

doviđenja

pre 6 godina

“Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine.“

I onda se nađu neki “stručnjaci“ ovde da tupe drugačije i kako samo Srbi tako misle. Evo vam fotelja “experti“ šamarčina u lice he he! Začepio vam veliki Rafa gubicu :)! I nemoj neko da priča da je to rekao iz kurtoazije. Tako nešto veliko se iz tih banalnih razloga ne govori. Dokaz tome je što nikada ništa slično kurtoazno nije rekao za Federerov period dominacije. Ćao, zdravo.

PFC

pre 6 godina

Zanimljivo je rivalstvo izmadju nijh dvojice svih ovi godina, van terena se ponasaju kao veliki prijatelji, ali na samom terenu su kao gladijatori, to tako i treba da bude,postovanje za obojicu.

Mikii

pre 6 godina

Naravno da mislim da tako Nadal misli. Šta ti nije jasno? Da ne misli tako, nikada tako veliku pohvalu ne bi rekao, suviše veliku da bi se koristila iz nekih razloga a da ne misli tako. Nikada Rafa ovako moćnu pohvalu ne bi rekao da misli drugačije. Zašto za Federera ni blizu nije rekao nešto slično? Rafa je čovek bez kompleksa (što je upitno za tebe). On je jedan od najvećih ikada, teniser briljijantne karijere, ostvaren čovek, ko ili šta može njega da natera da govori ono što ne misli? Nije on na početku karijere. Privilegija takvih velikih ljudi je da slobodno govore ono što misle. Znači došlo je dotle da i svaka pohvala Novaka sa strane, bila čak i od velikog Nadala, se negira nebulozama kako ma on ne misli tako!? Ma zabodi glavu u pesak, kao noj, pravi se da ništa ne vidiš, ne čuješ što bi ti smetalo, jednostavnije je po tvoju anksioznost i uznemirenost što jedan Srbin je istorijski velikan tenisa. O kojem vi možete samo da sanjate, uzgred. Ćao!
(tt, 13. maj 2017 13:22)

U pravu si. Za Federera je rekao: "Ja bolji teniser od Rodzera? Ako to mislite, onda nemate pojma o tenisu. On je najveci igrac koji je ikada zamahnuo reketom i privilegija je biti s njim na terenu". Pa ti sad proceni izjave :))) Cao!

Posmatrac

pre 6 godina

Nikad nisam preterano izrazenih simpatije prema bilo kom teniseru. Al' sam ih uvek izuzetno cenio i postovao! Federer stil mi se najvise svidjao zbog tog dara od tenisa kojeg ima pregrst. StogA sam pomalo navijao! Ali Novak i Nadalu odajem priznanjem ne zbog rezultata samo koliko su fenomeni kao ljudi pravi gladijatori sportsti. Uostalom ta trojica su terali jedne druge na maksimum da menjaju varijacije traze nacin da budu bolji u svakom pogledu. Za ponasanje van terena mozda deluje kao da je Federer pun sebe al' daleko od toga da nema veze sa realnoscu!" Toliko da se zna. Inace danas su sanse za Rafu da prekine post u porazima od Novaka vise nego nikad. I favorit je blagi al' Novak trgne bas on. U svakom slucaju dobar mec u najavi pravi derbi naspram drugog polufinala.

:

pre 6 godina

Hajde prestanite vec jednom s tom nebulozom da je Novak "najbolji sportista Srbije svih vremena". Na osnovu kojih kriterijuma ste to Utvrdili??? Tolike Olimpijske sampione imamo {Jasna Sekaric,Grbic, Vujovic, Sandic, Jankovic,Vujovic, Pokrajac......i mnogi jos vaterpolisti, rukometasi, kosarkasi.....) da ne govori o svetskim i evropski rekorderima i prvacima), a vi tu u nebesa podizete jednog, doduse odlicnog, prebacivaca loptice preko mreze u sportu koji nije ni medju deset najpopularniji medju gledaocima!
(O RUCK, 13. maj 2017 11:21)

Najjači su mi ovakvi komentari. Pravi primer frustracije veličinom Novaka. Sve mu se osporava. Samo da Srbin ne bude nešto veliko. Tvojom iskrivljenom logikom jedna USA klizačica, jahač konja s preponama, streličar itd, sa par ol. medalja je veći američki sportista od Le Brona, Brajanta, Brejdija, McEnroa, Samprasa, Agasija, ili neki Argentinac višestruki ol. šampion u jedrenju je veći od Mesija. Ajd života ti poštedi nas... da ne kažem čega.

djordje

pre 6 godina

Ne brini,spreman si za Novaka,za njega je spreman 80% igraca u prvih 100!Realno!Ne znam sto se uopste vise bavi tenisom,ostavi tenis na godinu dana pa vidi,ovako glumis nekog mucenika!

nase lupetanje

pre 6 godina

@sasho,
tebi se zgadi Srbin koji ljubav salje. Bolji su ti oni Srbi sto su zlocine parvili? Jel to nase srpstvo? Ako je to odmah ga se odricem.

Crna mamba

pre 6 godina

I kad je Rafa bio u zenitu i nije mu Novak mogao nista...uvek sam ga gotivio i govorio da je odlicna ososba...ovim to i potvrdjuje...svaka cast Rafa...neka bolji pobedi!

O RUCK

pre 6 godina

Hajde prestanite vec jednom s tom nebulozom da je Novak "najbolji sportista Srbije svih vremena". Na osnovu kojih kriterijuma ste to Utvrdili??? Tolike Olimpijske sampione imamo {Jasna Sekaric,Grbic, Vujovic, Sandic, Jankovic,Vujovic, Pokrajac......i mnogi jos vaterpolisti, rukometasi, kosarkasi.....) da ne govori o svetskim i evropskim rekorderima i prvacima), a vi tu u nebesa podizete jednog, doduse odlicnog, prebacivaca loptice preko mreze u sportu koji nije ni medju deset najpopularniji medju gledaocima!

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

biti normalan

pre 6 godina

Rafa je u pravu, Novak je imao solidnu karijeru!
(ŽIVADIN(O), 13. maj 2017 11:21)

He he, nasmeja me komšo!!
Dovoljno solidnu da za 100 godina (a možda i nikad) komplet muški i ženski i bosanski i hrvatski tenis zajedno neće skupiti toliko slemova, mastersa i no1 nedelja. Ali opušteno komšo, nije život samo tenis, da moraš da pišeš ovde godinama.

DjokIca

pre 6 godina

Nadal puca od samopouzdanja, gotovo da je siguran u svoju pobedu. Svestan je svoje dobre forme i Novakove toplo hladne igre. Uh, bas bih voleo da ga danas Nole odere, onako, iz inata...

Pepita

pre 6 godina

Ma dajte,ovo su izjave za novine i moraju biti profesionalne.A šta stvarno misle neće nikada reći,ne zavaravajte se.Mislite da ga svi teniseri ne ismejavaju zbog Ilmasa.Mislite da svi ne misle da se deljenjem onih srca i imitacijom igrača ne uvlači na silu publici.

...

pre 6 godina

Nadalova izjava pokazuje kakav je ON sportista i covek. Uvek je korektan, skroman i uvazava protivnike. Ne mora da znaci da je drugi, sada Djokovic, bas kakvim ga opisuje, i da nema jos ponesto od osobina. Postoji razlog sto se Nadal, Federer i Marej vidjaju i van terena - njihovi karakteri im to omogucavaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@_*?*@_, 13. maj 2017 10:17)
Kakve to osobine ima Djokovic pa ga po tvom nesumnjivom poznavanju prilika u vanteniskim okvirima diskvalifikuje od po tebi velikih karaktera koje si naveo? Da li to Djokovic nije velika sportska licnost jer pojedini ne mogu da se posluze iz njegovog dzepa?

Cenzura ubija istinu.
Sto se meca tice Nadal je favorit , ostaje da se vidi moze li Djokovic podici nivo igre sto bi s obzirom na prikazano tokom poslednjih meseci bilo ravno podvigu.

Mikii

pre 6 godina

Nadal ko Nadal, njegovi hvalospevi prelaze granice dobrog ukusa. Tako isto i sa Federerom. Sebe stavlja iza njih, a vrlo dobro zna da kad igra na svom maksimumu pomenuti mu ne mogu nista. Posebno ne Djokovic. Zbog toga Nadala ne smatrajte korektnim, jer on to nije. On je samo majstor za psiholoske igrice pre meca i skidanje pritiska sa sebe. I tome ga je strikan naucio.

Nesa

pre 6 godina

Pepe,Marko i Jelena su sada trener,kondicioni trener i fizioterapeut!Takvog Novaka je lako pobediti,jos kad krene ljubav da salje zgadimi se sto je srbin.Mozda je to masonska zamisao da se skine sa nas srba negativna slika kao ratnicko-problematican narod,pa mu uvallili da širi ljubav i mir da nas svet drugačije gleda.
(sasho, 13. maj 2017 15:05)

Ne brinite, koliko god se bilo ko trudio, vas neće gledati u pozitivnom svetlu. Nemaju masoni te resurse.

tt

pre 6 godina

U pravu si. Za Federera je rekao: "Ja bolji teniser od Rodzera? Ako to mislite, onda nemate pojma o tenisu. On je najveci igrac koji je ikada zamahnuo reketom i privilegija je biti s njim na terenu". Pa ti sad proceni izjave :))) Cao!
(Mikii, 13. maj 2017 13:41)

Evo procenjujem izjave... hmm.
Meni je ova o istoriji tenisa koja ne pamti bolju igru od Novakove sasvim dovoljna. Drugim rečima, Srbinov tenis je najbolja ikada.
Za Federera je uopšteno rekao da je najveći igrač ikada sa čime se slažem. Veličina igrača se ne odnosi samo na tenis. I zato je Rodžer najveći, što je Rafa i rekao. Kada se gleda igra i njen nivo, čisto teniske stvari, Rafa je bio jasan. Ćao.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!

Poslednji put je Nadal pobedio Novaka u finalu rg 2014.

Mikii

pre 6 godina

Ovo što je Rafa rekao za Novakov tenis od 2011. ceo teniski svet odavno zna. Druga je stvar što to neće mnogi javno da kažu, zbog očuvanja slike ranije uspostavljenog savršenog božanstva Federera. Samo veliki i bez kompleksa ljudi će reći kako jeste. Takav je i Rafa. Mala deca to vide.
(tt, 13. maj 2017 11:34)

Ma zar ti zaista verujes da Nadal to stvarno misli? :)) Da ne misli da je on bolji igrac i da je monstruozni tenis koji je prikazivao, recimo, 2010. nije bolji od bilo kojeg Djokovicevog? I to ne samo bolji, nego bolji za klasu.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

СЕНОВИЋ

pre 6 godina

Наставиће се прича о тужном крају једне добре каријере који је почео на Вимблдону 2016.

auh!

pre 6 godina

Bilo bi zgodno da neko od ovih "ponosan sam sto sam Srbin kad ovo procitam", objasni kako to funkcionise? Neko pohvali Novaka a on to ocita kao pohvalu sebi samom i svim Srbima? Oseca li isti ponos i povodom uspeha nasih mladih naucnika, umetnika i sl., ako je za njih i cuo? Ili ovaj stepen ganutosti ide samo uz mlade milionere, koji upotrebljavaju pretezno muskulaturu, a mozak onako?

stiven k.

pre 6 godina

E moj Đuka, jadno je to što pričaš. Pa ne gledaj taj deo meča, ako ti se toliko gadi ili ne gledaj uopšte meč u kome igra Nole.
Reče Arhimed : Ćuti ili neka tvoje reči budu vrednije od ćutnje.

gystav

pre 6 godina

Za Amerikana i za Ax a.Zasto ste onda na Srbskim sajtovima,kada vam smeta komentarisanje?
A za Djovaka ako u svojoj glavi resi da ovo odradi kako treba,onda ce uspeti.

Antiteza

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!
(VAljevac, 13. maj 2017 10:29)
Aman, čoveče, procitaj jos jednom vest - to je poslednji međusobni duel koji je Rafa dobio.

biti normalan

pre 6 godina

Interesantno da "biti normalan" predstavlja dovoljno zanimljiv nick za nekriticne Novakove navijace. Stoga im ga poklanjam, rado cu smisliti drugi.

nesko101

pre 6 godina

Sta imas da porucujes bilo sta sto se tice Novaka.Srbi su satanizovani i jos sami sebe blate a Novak je ipak uvek uspevao da ih demantuje.Tako Novak je na potezu.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

izjava

pre 6 godina

@doviđenja,ovdje je već neko citirao šta Nadal misli o Federeru i njegovoj igri ,pa je neću ponavljati ,već ću pomenuti njegovu izjavu datu beogradskom NIN-u prije 6-7 godine ,rekavši da bi kad je tenis u pitanju volio da posjeduje Federeerov talent.Pametnom dosta

Mix

pre 6 godina

Mnogo ste glupi,to Nole kad opere nekog,pogotovu domaceg igraca,podeli publici srca,da crknu od muke.Napred Nole,samo deli srca,meni ne smeta.

bucika

pre 6 godina

Kvota na Vojvodinu kao domacinu protiv Radnickog iz Nisa 5,50;1,60. Ajde, nek ova kvota bude i u ovom mece...do kraja dana cu videti da li sam pogresila sto ne idem u kladionicu :-)

Djuka

pre 6 godina

Zbog onog davanja srca bubrega dzigerice duse publici uopste mi nece biti zao ni ako Rafa pobedi bar ce me postedeti onog blama , uvek se osecam jadno kad to vidim , kao da sam to ja uradio

VAljevac

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!

Nikola

pre 6 godina

Navijam za Nadala samo iz jednog razloga. Zelim biti postedjen Novakovog stupidnog deljenja ljubavi i davanja srca publici. Vec sada mi se muci pri pomisli na to.

djordje

pre 6 godina

Ne brini,spreman si za Novaka,za njega je spreman 80% igraca u prvih 100!Realno!Ne znam sto se uopste vise bavi tenisom,ostavi tenis na godinu dana pa vidi,ovako glumis nekog mucenika!

Mikii

pre 6 godina

Ovo što je Rafa rekao za Novakov tenis od 2011. ceo teniski svet odavno zna. Druga je stvar što to neće mnogi javno da kažu, zbog očuvanja slike ranije uspostavljenog savršenog božanstva Federera. Samo veliki i bez kompleksa ljudi će reći kako jeste. Takav je i Rafa. Mala deca to vide.
(tt, 13. maj 2017 11:34)

Ma zar ti zaista verujes da Nadal to stvarno misli? :)) Da ne misli da je on bolji igrac i da je monstruozni tenis koji je prikazivao, recimo, 2010. nije bolji od bilo kojeg Djokovicevog? I to ne samo bolji, nego bolji za klasu.

završena šampionska priča

pre 6 godina

Đoković očigledno nema, niti je ikad imao motiv da bude najbolji igrač u istoriji, već samo da bude prvi na svetu i osvoji sve trofeje.

To što navijači hoće da ostvari i taj cilj je potpuno nerealno, čak i za samog Đokovića.

Treneri su ga napustili zato što on neće da radi, trenira i bori se kao pre, više ne želi da bude šampion, niti želi da svoj sadašnji način života podredi tome.

I to je to, sve ostalo oko Đokovića ne vredi komentarisati.

beba

pre 6 godina

Ne razumem, zar Novaku treba neko ko ce mu braniti cast? Novak je veci covek od svakog pojedinca iz spanske publike. I uradio je vise od Nadala.

Mikii

pre 6 godina

Naravno da mislim da tako Nadal misli. Šta ti nije jasno? Da ne misli tako, nikada tako veliku pohvalu ne bi rekao, suviše veliku da bi se koristila iz nekih razloga a da ne misli tako. Nikada Rafa ovako moćnu pohvalu ne bi rekao da misli drugačije. Zašto za Federera ni blizu nije rekao nešto slično? Rafa je čovek bez kompleksa (što je upitno za tebe). On je jedan od najvećih ikada, teniser briljijantne karijere, ostvaren čovek, ko ili šta može njega da natera da govori ono što ne misli? Nije on na početku karijere. Privilegija takvih velikih ljudi je da slobodno govore ono što misle. Znači došlo je dotle da i svaka pohvala Novaka sa strane, bila čak i od velikog Nadala, se negira nebulozama kako ma on ne misli tako!? Ma zabodi glavu u pesak, kao noj, pravi se da ništa ne vidiš, ne čuješ što bi ti smetalo, jednostavnije je po tvoju anksioznost i uznemirenost što jedan Srbin je istorijski velikan tenisa. O kojem vi možete samo da sanjate, uzgred. Ćao!
(tt, 13. maj 2017 13:22)

U pravu si. Za Federera je rekao: "Ja bolji teniser od Rodzera? Ako to mislite, onda nemate pojma o tenisu. On je najveci igrac koji je ikada zamahnuo reketom i privilegija je biti s njim na terenu". Pa ti sad proceni izjave :))) Cao!

Saša

pre 6 godina

Znači dotle je došlo da teniski asovi moraju maltene da mole za neki respect prema Novaku... Nivak na sve to ostaje nasmejan, normalan, prrizeman, naš!!! Drž' se majstorčino!

O RUCK

pre 6 godina

Hajde prestanite vec jednom s tom nebulozom da je Novak "najbolji sportista Srbije svih vremena". Na osnovu kojih kriterijuma ste to Utvrdili??? Tolike Olimpijske sampione imamo {Jasna Sekaric,Grbic, Vujovic, Sandic, Jankovic,Vujovic, Pokrajac......i mnogi jos vaterpolisti, rukometasi, kosarkasi.....) da ne govori o svetskim i evropskim rekorderima i prvacima), a vi tu u nebesa podizete jednog, doduse odlicnog, prebacivaca loptice preko mreze u sportu koji nije ni medju deset najpopularniji medju gledaocima!

sasho

pre 6 godina

Pepe,Marko i Jelena su sada trener,kondicioni trener i fizioterapeut!Takvog Novaka je lako pobediti,jos kad krene ljubav da salje zgadimi se sto je srbin.
Mozda je to masonska zamisao da se skine sa nas srba negativna slika kao ratnicko-problematican narod,pa mu uvallili da širi ljubav i mir da nas svet drugačije gleda.

Marko

pre 6 godina

E što volim kad ceo svet gleda i sluša kako se poštuje SRBIN !!!!
Hvala Rafi što je iskren, pošten i korektan ! Svi ostali koji misle drugačije neka crknu u mržnju i ljubomori prema Srbima.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

Zacudjeni u zemlji cuda

pre 6 godina

Srbi, stidite se od "ovog Španca"
Ovako priča, posle svega, o svom najvećem rivalu, o osobi koja ga je sprečila da bude i "Najbolji ikada"
Stidite se Srbi...

Mikii

pre 6 godina

Nadal ko Nadal, njegovi hvalospevi prelaze granice dobrog ukusa. Tako isto i sa Federerom. Sebe stavlja iza njih, a vrlo dobro zna da kad igra na svom maksimumu pomenuti mu ne mogu nista. Posebno ne Djokovic. Zbog toga Nadala ne smatrajte korektnim, jer on to nije. On je samo majstor za psiholoske igrice pre meca i skidanje pritiska sa sebe. I tome ga je strikan naucio.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

СЕНОВИЋ

pre 6 godina

Наставиће се прича о тужном крају једне добре каријере који је почео на Вимблдону 2016.

maska

pre 6 godina

On meni nikad nije bio korektan ,a to izgleda misle i ostali teniseri.On gotovo svaki poen proslavi kao da je osvojio GS,a da ne govorimo koliko se raduje kad osvoji neki turnir.Da li se sjećate kako je zamjerao Novaku kako on proslavlja osvajanje turnira?Koliko je korektan pokazao je u Monte Karlu u polufinalnom susretu sa Gofinom ,kada je sigurno znao da je lopticu izbacio u aut i nije sudiji rekao da je pogriješio.Ovom suhoparnom izjavom pokušava da sebe prikaže u što boljem svijetlu,a Novakovi navijači zaboravili su kako su on i njegov striko govorili kako Novak ima sreće što se ne povrijeđuje.

Milentije ispred seoske zadruge

pre 6 godina

Bravo za obojicu velikih sportista! Citajte hejteri, sram vas bilo! Ucite deco kako se postaje covek! Naklon do poda!

Xfaktor

pre 6 godina

Uvek kada Novak nanize 7 pobeda protiv Nadala onda izgubi u sledecem mecu. Tako je i sada. Zadnji poraz od Nadala doziveo je 2014 u finalu FO. Od tada ga je Nole 7 puta demolirao.

@_*?*@_

pre 6 godina

Nadalova izjava pokazuje kakav je ON sportista i covek. Uvek je korektan, skroman i uvazava protivnike. Ne mora da znaci da je drugi, sada Djokovic, bas kakvim ga opisuje, i da nema jos ponesto od osobina. Postoji razlog sto se Nadal, Federer i Marej vidjaju i van terena - njihovi karakteri im to omogucavaju.

:

pre 6 godina

Hajde prestanite vec jednom s tom nebulozom da je Novak "najbolji sportista Srbije svih vremena". Na osnovu kojih kriterijuma ste to Utvrdili??? Tolike Olimpijske sampione imamo {Jasna Sekaric,Grbic, Vujovic, Sandic, Jankovic,Vujovic, Pokrajac......i mnogi jos vaterpolisti, rukometasi, kosarkasi.....) da ne govori o svetskim i evropski rekorderima i prvacima), a vi tu u nebesa podizete jednog, doduse odlicnog, prebacivaca loptice preko mreze u sportu koji nije ni medju deset najpopularniji medju gledaocima!
(O RUCK, 13. maj 2017 11:21)

Najjači su mi ovakvi komentari. Pravi primer frustracije veličinom Novaka. Sve mu se osporava. Samo da Srbin ne bude nešto veliko. Tvojom iskrivljenom logikom jedna USA klizačica, jahač konja s preponama, streličar itd, sa par ol. medalja je veći američki sportista od Le Brona, Brajanta, Brejdija, McEnroa, Samprasa, Agasija, ili neki Argentinac višestruki ol. šampion u jedrenju je veći od Mesija. Ajd života ti poštedi nas... da ne kažem čega.

biti normalan

pre 6 godina

Protokolarna izjava. To bi izjavio za svakog protivnika!
(Pedja, 13. maj 2017 12:08)

Ali ih ne izjavljuje, čak ni za Federera a kamoli za svakog.. Zaključak, pišeš nebuloze.

zexxxx

pre 6 godina

Neka misli sta hoce, verujem da nema apsolutno pozitivno misljenje o Novaku, kao sto niko ni o kom nema zapravo ali za nastupe u javnosti, Nadal je dao primer kako traeba da se ponasa jedan vrhunski, ostvareni sportista. Svaka cast, majstore. Jos je veci podvig znajuci njegov temperament i to sto je Spanac.

Tomy

pre 6 godina

Srbi, stidite se od "ovog Španca"Ovako priča, posle svega, o svom najvećem rivalu, o osobi koja ga je sprečila da bude i "Najbolji ikada"Stidite se Srbi...
(Zacudjeni u zemlji cuda, 13. maj 2017 10:11)
Ko da se stidi i zbog čega?

Sloba

pre 6 godina

znate narode nemorate da volite nikoga ali barem postujte ljude jersmo i mi ljudi.Nadal je u boljoj formi od Novaka i treba da pobedi danas ali iako sam SRBIN ne znaci da blatim Novaka jer je mlogo dao ovoj zemlji a niko nije vecit a nasi unucici i praunucici ce jednoga dana da imaju svoje idole i to moramo da postujemo bez obzira sta volimo.Uvek u svakom sportu treba da pobedi trenutno bolji i spremniji ali to ne znaci da moramo svi dase odricemo necega sto volimo i postujemo.

brka

pre 6 godina

Nole ja svoju igru
zadnjih 10 godina podešavao za pobede protiv Nadala i Federera... Tako da će ga sigurno Nole i pobediti. Njemu su problem egzotike poput Kirjosa, Dimitrova, Zvereva... Ovo danas je Noletov specijalitet...

he he

pre 6 godina

Stepen infantilnog pokušaja pojedinaca da se umanji Novakova veličina je neverovatan, gotovo na granici patologije. I ko su uopšte ti ljudi? Ima ih samo na internetu, u realnom životu nikako da sretnem barem jednog da tvrdi kako Novak je niko i ništa, nikakav teniser, za klasu slabiji od ovoga onoga, iskoristio samo ovo ono i sl. nebuloze. Pritom nije bitno koje su nacionalnosti, mada svi znamo odakle vetar duva i na kojim prostorima srpski uspesi i nisu baš nešto za radovanje. To je odavno postalo komično, i govori samo o njima i njihovom problemu u glavi i frustracijama zbog proste činjenice da je jedan Srbin napravio takve globalne uspehe, kakve oni mogu samo da sanjaju. Ma ni u snu im se ne javlja neko njihov takav. I tamo im je to nemoguće.

Paja patak NS

pre 6 godina

Svaka cast Rafa, tako pricaju šampioni i ostvareni ljudi!
A sad ce ti ovdasnja ekipica objasniti kako Novak ne vredi nista,ljubi drvece,ne nosi krst,ne jede meso,ima zlu zenicu itd.itd.
E to su ti Rafa moj neostvareni ljudi, koji nisu u svojim zivotima ništa znacajno uradili, koji po ceo dan gledaju kad ce izaci neki clanak o Noletu i onda da izbace svu svoju frustraciju.
Danas neka pobedi bolji,obojica sampioni i legende,uzivajmo u 50-tom spektaklu!

Ko bre da to poshtuje?

pre 6 godina

"Pored toga što se borio za prvo mesto do poslednjeg turnira prošle sezone, nije normalno da godinama dobijate svaki meč na svakom turniru – što je on radio. Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine. Hajde da poštujemo to." NE!!! Shta ovaj zna? Mi smo srbi, mi pljujemo i imamo memoriju poput zlatne ribice! Glavu gore majstore, i Roze i Nadal su ovo proshli, samo ti ces brze, jer si bolji...

Ljuba

pre 6 godina

Pored toga što se borio za prvo mesto do poslednjeg turnira prošle sezone, nije normalno da godinama dobijate svaki meč na svakom turniru – što je on radio. Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine. Hajde da poštujemo to. Sada možda nije na tom nivou, ali jeste bio dugi niz godina. Uvek je bio konstantan, pa shodno tome očekujem najboljeg Novaka na terenu", zaključio je Rafa

Ali sta bi profesionalni teniser ,top 5 svih vremena, znao o tome?
ALi zato mi sve znamo.

Aron

pre 6 godina

Bravo, svaka čast na izjavi. Nadal je pokazao da je ne samo veliki igrač nego i čovek. Đoković uistinu jeste pod uticajem Pepe ilmaza i to negativno utiče na njegovu igru. Ono što je dobro u tome je da je Đoković sa njime pronašao konačno svoj mir. Da budemo realni mnogo je bio "napregnut", pod jakim pritiskom i odgovornošću. Taj teret se ogledao u tome što je morao da bude najbolji teniser na na svetu, najduhovitiji, najveći patriota, najprivlačniji sponzorima... Čovek se prosto isforsirao. I kad je osvojio Rolan Garos i time kompletirao sva 4 najveća turnira on je rekao sebi "Čemu to?" " Šta dalje?", " Da li je sve to važno?"osetio se verovatno prazno i potišteno. Zato je spas pronašao u ilmazu koji mu je pokazao neki drugi svet koji je više duhovan nego što je bio onaj u kojem je stalno nešto jurio. Prosto mu se dopala ta Pepeova ideologija ljubavi i zagrljaja. Mi to Srbi teško možemo da shvatimo jer živimo u društvu konzervativnog i mogu da kažem grubog morala. Djokoviću je to nametalo balkanski mačo stil i karakter koji nije bio izgleda u duhu njegove ličnosti. To je u njemu izazivalo veliki konflikt i tenziju jer je on očigledno u suštini jeko osetljiv lik.

tt

pre 6 godina

U pravu si. Za Federera je rekao: "Ja bolji teniser od Rodzera? Ako to mislite, onda nemate pojma o tenisu. On je najveci igrac koji je ikada zamahnuo reketom i privilegija je biti s njim na terenu". Pa ti sad proceni izjave :))) Cao!
(Mikii, 13. maj 2017 13:41)

Evo procenjujem izjave... hmm.
Meni je ova o istoriji tenisa koja ne pamti bolju igru od Novakove sasvim dovoljna. Drugim rečima, Srbinov tenis je najbolja ikada.
Za Federera je uopšteno rekao da je najveći igrač ikada sa čime se slažem. Veličina igrača se ne odnosi samo na tenis. I zato je Rodžer najveći, što je Rafa i rekao. Kada se gleda igra i njen nivo, čisto teniske stvari, Rafa je bio jasan. Ćao.

mikele

pre 6 godina

Navijam za Nadala samo iz jednog razloga. Zelim biti postedjen Novakovog stupidnog deljenja ljubavi i davanja srca publici. Vec sada mi se muci pri pomisli na to.
(Nikola, 13. maj 2017 12:53)

Slažem se...i meni se ne sviđa taj pozdrav, ali neću valjda zbog toga, kao i zbog stvari koje nisu po mom ukusu navijati protiv Noleta.
Njegov privatni život i razlozi zbog kojih sarađuje sa Pepe Imasom je isključivo njegova stvar.
Da li ja to razumem sa ove distance je nevažno i ne znam da li bih i ja u određenim okolnostima možda isto tako postupio...kao i bilo ko od nas koji komentarišemo njegove postupke.
On je jednostavno najveći sportista sa ovih prostora i uvek ću navijati za njega svim srcem.
Kod mene je to zaslužio.

Dragan

pre 6 godina

Nije ovo Rafa slucajno rekao.Zna on dobro ko je Rafu dobio 7 puta na sljaci, hocu reci 7 puta uzastopno bez izgubljenog seta.Molim vas lepo ko jos ima ovakav skor sa ovim bikom, hocu reci kraljem sljake.Razmislite malo, pre nego sto krenete u komentare.Postujem, svako ima pravo na komentar, ali ne da vredja i ulazi u privatni zivot bilo kog tenisera.To nije ljudsko.Za danas mogu reci samo jednu stvar, cast je uzivati i gledati velikane u.tenisu u borbi za 50 jubilarni susret.To je za istoriju.Neka pobedi bolji, a volio bi da to bude Novak.Znam da ce.biti mnogo komentara danas, ali jos jednom budite fer, a neka pobedi ko bude imao vise srece u ovom derbiju.Idemo Novace.

anica

pre 6 godina

Rafin stric Toni je izjavio da je Novak najtezi protivnik, Rafa je mnogo puta rekao za Novaka kakav je teniser, i nikad nije bezao sa terena, Rafa nije nadmen i narcis i boli ga lepa pozadina sto je Federer GOAT, on ima poz skor sa njim kao i Novak!

Pepita

pre 6 godina

Ma dajte,ovo su izjave za novine i moraju biti profesionalne.A šta stvarno misle neće nikada reći,ne zavaravajte se.Mislite da ga svi teniseri ne ismejavaju zbog Ilmasa.Mislite da svi ne misle da se deljenjem onih srca i imitacijom igrača ne uvlači na silu publici.

biti normalan

pre 6 godina

Rafa je u pravu, Novak je imao solidnu karijeru!
(ŽIVADIN(O), 13. maj 2017 11:21)

He he, nasmeja me komšo!!
Dovoljno solidnu da za 100 godina (a možda i nikad) komplet muški i ženski i bosanski i hrvatski tenis zajedno neće skupiti toliko slemova, mastersa i no1 nedelja. Ali opušteno komšo, nije život samo tenis, da moraš da pišeš ovde godinama.

Sale B.L.

pre 6 godina

Sta je gospodim covjek.Realno je rekao kako stoje stvari.Nabrojao sta je sve Novak uradio i pokazao da je gospodin.Bice ovo tezak mec.Napred Nole uz tebe smo i u dobru i u zlu.Banja Luka i Republika Srpska je uz tebe.

Никола

pre 6 godina

Ове ће бити спектакл, који се не пропушта. Надам се да ће Ноле изаћи као побједник

miodrag

pre 6 godina

Imate slabo pamcenje zemljaci! Nadal je imao korektan odnos sa Novakom, sve do momenta dok Novak nije poceo da ga pobedjuje. Klasicna prica o lepoj I ruznoj drugarici. I to "korektan" je relativno, jer je samo Novak insistirao na "druzenju", cak su igrali i jedan dubl u to vreme. Posle serije poraza Rafa (poznatiji iz tog vremena kao Vamos-Tamos) je davao izjave u stilu "lako je Novaku da bude prvi kada se ne povredjuje". I ova izjava sada je samo potenciranje problema u koje je Novak sam sebe doveo I on je ustvari jako srecan sto je to tako. Malo je korektniji od Pederera koji je za poraze od Novaka krivio kisu na svom delu terena i sunce na onom delu gde je bio Novak, pri cemu su smene loseg i lepog vremena bile posle svaka dva gema. Takodje je malo korektnija od izjave "velikog" Novakovog prijatelja Mareja "da je njemu cudno da neko moze u dva dana da igra po 5-6 sati I pobedjuje najace, bez nekih stimulansa(AO, polufinale i finale N-M I N-N)....patoloska potreba da ima prijatelje u ATP turu kod Novaka je prisutna odavno, tako da deljenje ljubavi u reziji Mamlaza verovatno prirodni proces evolucije kod Novaka.

Dejan

pre 6 godina

Rafa uvek korektan u izjavama kao uostalom i Nole.
Veliku sportisti, svaka čast.
"El klasik" Špansko-Srpski" ili "Srpski-Španski" , svejedno.
Idemo

neutralan nenavijac

pre 6 godina

Ma šta zna Nadal. Nek pita Jumka da mu objasni da Novak pojma nema i da je on bio povređen i da nema pojma da je Novak pobeđivao jer je bio povređen.

Ноле оле

pre 6 godina

Боже, колико сам био поносан што сам Србин док сам читао Рафине речи хвале о Новаку... Један од највећих тенисера свих времена икада говори о једном који је такође такав... Немам речи којима бих ово описао. А данас: нека победи бољи! Напред Ноле, поносу наш!!!

sale

pre 6 godina

Postovani komentatori- kriticari Noletovi, razmislite malo o tome da li imate i malo kredibiliteta da komentarisete. Covek je svetski dzetset, ako shvatate. hvala

tt

pre 6 godina

Ma zar ti zaista verujes da Nadal to stvarno misli? :)) Da ne misli da je on bolji igrac i da je monstruozni tenis koji je prikazivao, recimo, 2010. nije bolji od bilo kojeg Djokovicevog? I to ne samo bolji, nego bolji za klasu.
(Mikii, 13. maj 2017 12:27)

Naravno da mislim da tako Nadal misli. Šta ti nije jasno? Da ne misli tako, nikada tako veliku pohvalu ne bi rekao, suviše veliku da bi se koristila iz nekih razloga a da ne misli tako. Nikada Rafa ovako moćnu pohvalu ne bi rekao da misli drugačije. Zašto za Federera ni blizu nije rekao nešto slično? Rafa je čovek bez kompleksa (što je upitno za tebe). On je jedan od najvećih ikada, teniser briljijantne karijere, ostvaren čovek, ko ili šta može njega da natera da govori ono što ne misli? Nije on na početku karijere. Privilegija takvih velikih ljudi je da slobodno govore ono što misle. Znači došlo je dotle da i svaka pohvala Novaka sa strane, bila čak i od velikog Nadala, se negira nebulozama kako ma on ne misli tako!? Ma zabodi glavu u pesak, kao noj, pravi se da ništa ne vidiš, ne čuješ što bi ti smetalo, jednostavnije je po tvoju anksioznost i uznemirenost što jedan Srbin je istorijski velikan tenisa. O kojem vi možete samo da sanjate, uzgred. Ćao!

cale

pre 6 godina

Bice tezak mec ali nole pobedjuje. Jedva cekam kpmentare posle meca.Mnogi se varaju ako misle da ce necija spremnost ovde odluciti ovde je kljucno psiholosko stanje igraca a tu je nole tata.

Djordje

pre 6 godina

Ja bi vas zamolio ako ga Nole otrese da ne komentarisete da je namesteno, ako je Novak i izgubio motiv danas ce ga imati sigurno, ja verujem u Novakovu pobedu bez obzira na formu

kimiko

pre 6 godina

Bravo Rafa. Prva i osnovna lekcija, prst u oko hejterima.
Pitam se, pitam se...kome sada obrazi crvene !? :)
Ko nam je to ljut, od nasih "strucnjaka", pa se ne javlja...da cika bonu:)

kokon

pre 6 godina

Djoković je imao neverovatne uspehe. Zaista neverovatne. I da ne dobije nijedan meč do kraja karijere, neću pomisliti a kamoli reći išta ružno.
Ipak, mislim da greši sa Imazom. To je možda ok životna filozofija, ali nije za sport i nadmetanje. Pogotovo
za Srbina. Nama treba "žica", inat i temperament na terenu, naravno pravilno kanalisan. Ako to umrtvi...
Djokoviću, šampione, volimo te!

nasa posla

pre 6 godina

Rafa je rekao da treba da se postuje to sta je Novak uradio, a novinar B92 odmah se udario u grudi junacke i preveo da se postuje to sto je Srbin uradio.
Mozemo li se mi ikada resiti nacionalistickih izjava? Sto se kod nas sve mora okrenuti na nacionalnu bazu? Bolji neka pobedi ma od kuda da je.

teniser

pre 6 godina

Najvise volim komentare ljudi koji u zivotu nisu reket u ruke uzeli a sve najbolje znaju,daljinac u sake i cutite,bolje nego da se blamirate ovde!
Postovanje za Rafu,napred Novak!

taki p.

pre 6 godina

Verujem da nas ceka serija njihovih susreta,verovatno opet u Rimu,mozda u Parizu.Svaka pobeda bi Noletu bila kao kuca,dok Rafa ima malo lufta,ali bi ga poraz zabrinuo pred RG.Nadal ce imati pritisak domaceg terena i to treba iskoristiti,takodje po kladionicama je veliki favorit sto je dodatno opterecenje.Milim da nije vise dominantan na sljaci kao nekada,sto znaci da ima slabosti,recimo prvi set igra slabije.Ako Nole bude dobar na servisu,uz napadcku igru,sanse mu rastu.Bice tesko,realno je Rafa vise pokazao do sada,uz to Nole nema trenera,dakle sam protiv svih.Mozda mu tako nesto treba da ga prodrma i makar na ovom mecu vrati u onaj gladijator mod.Moja prognoza 6-3,7-6 za Novaka.

nase lupetanje

pre 6 godina

@sasho,
tebi se zgadi Srbin koji ljubav salje. Bolji su ti oni Srbi sto su zlocine parvili? Jel to nase srpstvo? Ako je to odmah ga se odricem.

terza

pre 6 godina

Rafa je oduvek bio sportsmen u izjavama o Novaku, tako da je ovo samo nastavak njegovog fer drzanja prema velikom rivalu. Neki mu mozda jos zameraju sto se "hladno" pozdravljao posle poraza sa Novakom 2011. kada je Djokovic brojnim pobedama u finalima skidao tenisku krunu sa njega i na kraju je i preuzeo, ali svako ko se ikada bavio sportom razume da za nekog ko zeli i ko je navikao da pobedjuje te situacije su uzasno teske. Rafa je u tim trenucima jedva cekao da nestane sa terena...
Sto se tice meca, sve sem 2:0 za Nadala, s obzirom na trenutnu formu obojice i cinjenice da se igra na sljaci, bilo bi iznenadjenje. Za Novaka bi i jedan set mnogo znacio na psiholoskom planu, pobeda i osvajanje turnira mozda i prekretnica... Ali, realno, daleko je od toga.

DjokIca

pre 6 godina

Nadal puca od samopouzdanja, gotovo da je siguran u svoju pobedu. Svestan je svoje dobre forme i Novakove toplo hladne igre. Uh, bas bih voleo da ga danas Nole odere, onako, iz inata...

ste van

pre 6 godina

Bravo Rafa. Izjava pravog sportiste koji zna koliko treba uložiti sebe da bi dosegao visine na kojima se nalazi Novak, on i Rodžer...

nemogući smo...

pre 6 godina

Ljudi, i meni je zao sto Novak nije stegao srce o sto nije dao sve od sebe da još jednu, dve sezone odigra vrhunski i postane najbolji svih vremena u tenisu, što se predao na granici obećane zemlje, što je odustao za tim ciljevima, što ovo ili ono, ali ljudi, shvatite da je Novak najbolji sportista svih vremena koje je ovaj narod Srbije iznedrio ikada, koji je najviše Srbiju uzdigao u svetu, zbog koga smo poznati! Da li ste vi normalni?

biti normalan

pre 6 godina

Interesantno da "biti normalan" predstavlja dovoljno zanimljiv nick za nekriticne Novakove navijace. Stoga im ga poklanjam, rado cu smisliti drugi.

rastko

pre 6 godina

za O RUCK
Svaka čast svim proslavljenim, velikim,srpaskim sportistima! Ima ih zaista puno! Ali niko od njih nije, osim Novaka Djokovića, tri puta proglašavan za najboljeg sportistu ove planete. Toliko, O RUCK! I manje zavisti i zlobe, jer skraćuju život. Ne moraš da voliš Noleta, ali budi objektivan. NOLE, SOKOLE SREĆNO!!!

doviđenja

pre 6 godina

“Istorija našeg sporta ne pamti igre kao njegove u periodu od 2011. do 2015. godine.“

I onda se nađu neki “stručnjaci“ ovde da tupe drugačije i kako samo Srbi tako misle. Evo vam fotelja “experti“ šamarčina u lice he he! Začepio vam veliki Rafa gubicu :)! I nemoj neko da priča da je to rekao iz kurtoazije. Tako nešto veliko se iz tih banalnih razloga ne govori. Dokaz tome je što nikada ništa slično kurtoazno nije rekao za Federerov period dominacije. Ćao, zdravo.

Crna mamba

pre 6 godina

I kad je Rafa bio u zenitu i nije mu Novak mogao nista...uvek sam ga gotivio i govorio da je odlicna ososba...ovim to i potvrdjuje...svaka cast Rafa...neka bolji pobedi!

sve činjenice

pre 6 godina

Nikada mi nije krivo kada Nole izgubi od Nadala. Nikada, jer je Rafa fin momak i poštuje Srbina što je bezbroj puta bez trunke kompleksa pokazao, za razliku od onog nazovi “goata“ koji krade stolice, beži u džemperu, kmeči i naziva nekog juniorom šamaračem na meč loptu, i kome je 90% izjava ja pa ja, pa lepi ja, pa opet veličanstveni ja, ljubi me majka ovako lepog, joj što sam lep svi me voleeeee.... 100 puta pre njega nagradu za fair-play trebali su dobiti Nadal, Ćilić, Wawrinka, Kolšrajber, Raonić, Gofan, Dimitrov, Lopez, Nieminen, i mnogi mnogi drugi. Ali, avaj. Glasanje je javno, tako što svaki igrač zaokruži ime i potpiše se na kartici sa ponuđenih 5 kandidata po ne baš tako jasnom izboru atp-a. Dakle ne možete glasati za koga hoćete, već samo za jednog od petorice ponuđenih. Ko ne veruje, neka pita Berdiha kako se proveo kada jednom nije zaokružio Federera. Drčni Čeh je imao hrabrosti i da javno priča o tome, ali je ubrzo ostao bez sponzora.

Mix

pre 6 godina

Mnogo ste glupi,to Nole kad opere nekog,pogotovu domaceg igraca,podeli publici srca,da crknu od muke.Napred Nole,samo deli srca,meni ne smeta.

Nesa

pre 6 godina

Pepe,Marko i Jelena su sada trener,kondicioni trener i fizioterapeut!Takvog Novaka je lako pobediti,jos kad krene ljubav da salje zgadimi se sto je srbin.Mozda je to masonska zamisao da se skine sa nas srba negativna slika kao ratnicko-problematican narod,pa mu uvallili da širi ljubav i mir da nas svet drugačije gleda.
(sasho, 13. maj 2017 15:05)

Ne brinite, koliko god se bilo ko trudio, vas neće gledati u pozitivnom svetlu. Nemaju masoni te resurse.

nesko101

pre 6 godina

Sta imas da porucujes bilo sta sto se tice Novaka.Srbi su satanizovani i jos sami sebe blate a Novak je ipak uvek uspevao da ih demantuje.Tako Novak je na potezu.

...

pre 6 godina

Nadalova izjava pokazuje kakav je ON sportista i covek. Uvek je korektan, skroman i uvazava protivnike. Ne mora da znaci da je drugi, sada Djokovic, bas kakvim ga opisuje, i da nema jos ponesto od osobina. Postoji razlog sto se Nadal, Federer i Marej vidjaju i van terena - njihovi karakteri im to omogucavaju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@_*?*@_, 13. maj 2017 10:17)
Kakve to osobine ima Djokovic pa ga po tvom nesumnjivom poznavanju prilika u vanteniskim okvirima diskvalifikuje od po tebi velikih karaktera koje si naveo? Da li to Djokovic nije velika sportska licnost jer pojedini ne mogu da se posluze iz njegovog dzepa?

Cenzura ubija istinu.
Sto se meca tice Nadal je favorit , ostaje da se vidi moze li Djokovic podici nivo igre sto bi s obzirom na prikazano tokom poslednjih meseci bilo ravno podvigu.

tt

pre 6 godina

Ovo što je Rafa rekao za Novakov tenis od 2011. ceo teniski svet odavno zna. Druga je stvar što to neće mnogi javno da kažu, zbog očuvanja slike ranije uspostavljenog savršenog božanstva Federera. Samo veliki i bez kompleksa ljudi će reći kako jeste. Takav je i Rafa. Mala deca to vide.

Posmatrac

pre 6 godina

Nikad nisam preterano izrazenih simpatije prema bilo kom teniseru. Al' sam ih uvek izuzetno cenio i postovao! Federer stil mi se najvise svidjao zbog tog dara od tenisa kojeg ima pregrst. StogA sam pomalo navijao! Ali Novak i Nadalu odajem priznanjem ne zbog rezultata samo koliko su fenomeni kao ljudi pravi gladijatori sportsti. Uostalom ta trojica su terali jedne druge na maksimum da menjaju varijacije traze nacin da budu bolji u svakom pogledu. Za ponasanje van terena mozda deluje kao da je Federer pun sebe al' daleko od toga da nema veze sa realnoscu!" Toliko da se zna. Inace danas su sanse za Rafu da prekine post u porazima od Novaka vise nego nikad. I favorit je blagi al' Novak trgne bas on. U svakom slucaju dobar mec u najavi pravi derbi naspram drugog polufinala.

PFC

pre 6 godina

Zanimljivo je rivalstvo izmadju nijh dvojice svih ovi godina, van terena se ponasaju kao veliki prijatelji, ali na samom terenu su kao gladijatori, to tako i treba da bude,postovanje za obojicu.

gystav

pre 6 godina

Za Amerikana i za Ax a.Zasto ste onda na Srbskim sajtovima,kada vam smeta komentarisanje?
A za Djovaka ako u svojoj glavi resi da ovo odradi kako treba,onda ce uspeti.

S Y L A

pre 6 godina

Znaci pored svih padova kod Novaka,malo sam izgubio taj draz za njegovim pobedama,budjenje nocu,nerviranje,i td.Ali mec sa Nadalom....kao u stara dobra vremena,navijam za dobar mec i tesnu pobedu Novaka u 3 seta.NAVIJAJMO ZA DOBAR I KOREKTAN TENIS !!!

bucika

pre 6 godina

Kvota na Vojvodinu kao domacinu protiv Radnickog iz Nisa 5,50;1,60. Ajde, nek ova kvota bude i u ovom mece...do kraja dana cu videti da li sam pogresila sto ne idem u kladionicu :-)

auh!

pre 6 godina

Bilo bi zgodno da neko od ovih "ponosan sam sto sam Srbin kad ovo procitam", objasni kako to funkcionise? Neko pohvali Novaka a on to ocita kao pohvalu sebi samom i svim Srbima? Oseca li isti ponos i povodom uspeha nasih mladih naucnika, umetnika i sl., ako je za njih i cuo? Ili ovaj stepen ganutosti ide samo uz mlade milionere, koji upotrebljavaju pretezno muskulaturu, a mozak onako?

stiven k.

pre 6 godina

E moj Đuka, jadno je to što pričaš. Pa ne gledaj taj deo meča, ako ti se toliko gadi ili ne gledaj uopšte meč u kome igra Nole.
Reče Arhimed : Ćuti ili neka tvoje reči budu vrednije od ćutnje.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!

Poslednji put je Nadal pobedio Novaka u finalu rg 2014.

izjava

pre 6 godina

@doviđenja,ovdje je već neko citirao šta Nadal misli o Federeru i njegovoj igri ,pa je neću ponavljati ,već ću pomenuti njegovu izjavu datu beogradskom NIN-u prije 6-7 godine ,rekavši da bi kad je tenis u pitanju volio da posjeduje Federeerov talent.Pametnom dosta

protected

pre 6 godina

Vi ste najveci klovnovi ovde mislim pojedini koji nekog uzdizu ili spustaju nebitno da li je Novak ili Rafa. Covek je sve objasnio u izjavi nema potrebe vise komentarisati. Oticice Novak jednog dana i svi vi cete ga uzdizati i hvaliti, zato uzivajte dok igra, bio on u formi ili ne. I Novak i Rafa su velikani ovog sporta zato no stress. Respect za obojicu

Antiteza

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!
(VAljevac, 13. maj 2017 10:29)
Aman, čoveče, procitaj jos jednom vest - to je poslednji međusobni duel koji je Rafa dobio.

Vz

pre 6 godina

Uopste nije tacno da su se poslednji put sastali u finalu RG 2014. Znam bar 2 meca iz 2015. koji su odigrali, cetvrtfinale RG, pobeda Novaka 3:0 i polufinale u Monte Karlu, pobeda Novaka u 2 seta. Pozdrav!
(VAljevac, 13. maj 2017 10:29)
Nisu se sastali poslednji put u finalu RG 2014, nego ga je Rafa tada poslednji put pobedio.