Sreda, 26.04.2017.

15:43

Četvorica iz srpske lige žele na NBA draft

Četiri košarkaša koja igraju za srpske timove prijavljena su za ovogodišnji NBA draft. Trojica su iz Mega Leksa, a jedan iz Crvene zvezde.

Izvor: M.LJ.

Èetvorica iz srpske lige žele na NBA draft IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Savjetujem

pre 6 godina

Govori se da u NBA slijedi prosirenje. Potpisan je novi ugovor za TV prijenos vrijedan 25 milijardi. Place su prenapuhane, potpisuju se prosjecni igraci za ogroman novac, ogranicenja na place se ostro podizu od sljedece godine. Ako imate kakvog klinca kod sebe, sada je trenutak.

90

pre 6 godina

(sklek, 26. april 2017 22:49)

Pa naravno da ce izlaziti, sta da rade, da trunu u ABA ligi? Srbiju napustaju deca da bi upisali tamo koledz i igrali NCAA radije nego ABA.Danas izlaze svi Ameri koji ista vrede nakon prve godine koledza, tj. sa 19. Sto bi nasi zaostajali?
Vidis npr. koliko je Jokic napredovao za 2 godine, ili Zubac nakon jedne godine?
A da li vidis da je u zadnjih godinu dana ista napredovao Guduric ili npr. Marinkovic? Nimalo. Nula. Ziro. Nista. Mrtva linija.

18

pre 6 godina

a partizani nista ? nba nece dzikica? novicu ? pticu ? onog decka lukovica ? nista ? mozda gordona? nista ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 26. april 2017 21:10)

Ahahahah a koga hoce iz Zvezda-FMP majke ti?

sklek

pre 6 godina

Ispade, ko ne igra ABA ligu ide i NBA!!! Taj NBA je vise sprdnja!!! Trci i sutiraj...igra se do 150!!! Jedan Zarko Paspalj nije pomirisao NBA...kakav igrac, Danilovic, jedna mala rola....
Koji su bre ovo klinci, nisu se prebacili sa pelena na gace a NBA draft ih ceka!!!
Stvarno smesna prica skroz!!!
Ja im zelim svu srecu ali kazem, ako je to nivo da se popuni danasnji draft izes ti tu kosarku!!!

Mrsimud

pre 6 godina

Gde je Bolden? Koji ce ovde biti najbolje plasiran od svih? (Kokodakanje, 26. april 2017 20:02)

Mushidi najverovatnije, on će verovatno jedini od ovih biti izabran u prvoj rundi (mada ga nema uopšte u projekcijama DE i nbadraft.net), već ima nekoliko odličnih reprezentativnih takmičenja iza sebe, ima sjajne fizikalije i brutalan raspon ruku, bio je najbolji na Nike Hoop samitu pre par nedelja, ima solidnu sezonu u Megi i 1998 godište je..u prevodu ima sve što je relevatno za international igrača. Jedino ako ne povuče prijavu.

Bolden i Kaba će verovatno biti sredinom druge runde, mada Bolden ima tendenciju da poraste na listi, a Kaba da nazaduje.

Čančar ako ne povuče prijavu verovatno kraj druge runde, a za Simanića takođe ako ne povuče prijavu vrv kraj druge runde.

milan

pre 6 godina

Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.
(Petar, 26. april 2017 20:17)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kriik, 26. april 2017 20:32)

Ono kad pratis kosarku od 2014 pa ne znas sastav najuspesnijeg tima sa ovih prostora u novijoj istoriji koji je otisao na F4(sto je nekima, sa 3x vise para misaona imenica)
Pritom, ne znas ni da izguglas kako treba. Sramota

12

pre 6 godina

Gde je Bolden? Koji ce ovde biti najbolje plasiran od svih?
(Kokodakanje, 26. april 2017 20:02)

Boldenu se predvidja 45. mesto i odlazak u Filadelfiju. Kabi u Denver isto kao pik druge runxe ne secam se koji br

Slobodan

pre 6 godina

(mile, 26. april 2017 22:32)

http://sport.blic.rs/fudbal/partizan-i-igokea-jedan-klub/cn6tyv8

Kosarkaska lopta preskocila je Drinu u dva pravca ... od danas nas smatrajte jednom ekipom ....
Partizan-Igokea AMIN.

mile

pre 6 godina

Zanimljivo da niko nema iz Partizan-Igokee ...
ima li iko informaciju koliko je igraca otislo iz ove ekipe u NBA, iz nekadasnjeg Partizana jeste mnogo a ja se ne secam jeli i jedan otisao iz Partizan-Igokee ...
Podsetio bih navijace Partizana da im je mag porucio da je Bosna u obliku srca ... Nama Zvezdasima je ipak Srbija u obliku srca !!!
(Slobodan, 26. april 2017 21:53)

Partizan je klub koji ima dugu istoriju i tradiciju. Nikada nije menjao ime niti grb niti su mu kriminalnim radnjama brisali dugove. Kosarci je dao mnogo, mnogo velikih Evropskih igraca i nekih NBA sa solidnom karijerom. Ako ih sada nabrajam nece biti dovoljno mesta u komentaru. Partiyan vise nije ono sto je bio. Ali tezi da se tome vrati i put nece biti lak. A sto se tice Zvezde, ona nikad nista nije ni bila. Nije bila ni pre nego sto je ispala iz ABA i ugasila se. Ne treba ta 2 kluba u istoj recenici spominjati. Amin.

Slobodan

pre 6 godina

Zanimljivo da niko nema iz Partizan-Igokee ...
ima li iko informaciju koliko je igraca otislo iz ove ekipe u NBA, iz nekadasnjeg Partizana jeste mnogo a ja se ne secam jeli i jedan otisao iz Partizan-Igokee ...
Podsetio bih navijace Partizana da im je mag porucio da je Bosna u obliku srca ... Nama Zvezdasima je ipak Srbija u obliku srca !!!

Kriik

pre 6 godina

propustio si da primetis da je.Jan imao 17-18 godina, stavljen da igra na trojci, da su u rosteru sa minutima bili Mitrovic, Djekic, Milosevic.. I tako svih godina unazad. Prava steta je sto nije Dule nastavio niz nego je otisao u CSKA pa je Vlada Jovanovic jurio titule sa Bertansom i Bogdanom na klupi bez minuta.. nije Cedevita nas ugasila nego fve godine u kojima nikoga nismo prodali...

@ ..
Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.
(Petar, 26. april 2017 20:17)

Petar

pre 6 godina

Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4. Prosek godina u tom timu i koliko je samo igrača on afirmisao u prethodnim godinama, i domaćih i stranaca. Dokazao je i pokazao je da je itekako moguće razvijati mlade i nizati uspehe.
(San, 26. april 2017 19:02)

Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.

nb

pre 6 godina

Trener treba da bude i pedagog. Simanic je '98. godiste i na pocetku sezone je imao 18 godina. Kroz pricu mu se trebalo ukazati na nedostatke u igri i prilazu, a ne samo ga zakucati na klupu. Ako nista drugo, bar je mogao biti poslat na pozajmicu, gde bi igrao. Nije dovoljno reci ne zalaze se dovoljno na treningu i prikovati ga za klupu.

mihajlo

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Bolden se prijavio na draft, zvanicno je na listi prijavljenih. Samo mu verovatno Misko nije menadzer pa su zaboravili da ga stave.
Sto se tice Srba spala knjiga na jedno slovo. Skauti za Borisu kazu da je dobar suter ali ima samo to: Kosarkaski IQ slab, ne vidi teren dobro, ne skace dobro, ne dodaje dobro... Jedino pozitivno je da ima dobre fizikalije a takvih ima koliko hoces. Za sad je projektovan kao 59ti pik,al ne verujem ni da ce biti draftovan realno.

San

pre 6 godina

To radi i sa Gudurićem. Pa je sad u rupi, i nema kontinuitet uopšte. E sad, za razliku od Vujosevica, da li Radonjic ima tog iskustva razvijanja mladih, da li ima prostora za to itd. On i da zna i zeli, ako se to od njega ne trazi, ne moze se blamirati trener. Milojevic u Megi očigledno to zna da radi, ali to se od njega i očekuje, cela ekipa je za to i pravljena... Dok Zvezda ima druge ambicije, i razumem da ih nije lako sklopiti sa razvijanjem mladih...
(JPR24, 26. april 2017 18:00)

Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4. Prosek godina u tom timu i koliko je samo igrača on afirmisao u prethodnim godinama, i domaćih i stranaca. Dokazao je i pokazao je da je itekako moguće razvijati mlade i nizati uspehe.

Floki

pre 6 godina

@san

Ok, svaka cast Vujosevicu. Blago njemu i blago Partizanu s njim. Radonja ne ume. Mi zvezdasi smo zadovoljni svojim trenerom i svojim klubom. Vi nastavite da hvalite Vujosevica i da pricate kako je razvijao mlade igrace a kako Radonjic to ne ume. Nama dobro, vama dobro.

Tesla Pancevo

pre 6 godina

@ lol
Slazem se donekle, ali trener treba da bude i pedagog. Pricamo o detetu od 18 godina, treba s njim ocinski popricati, ukazati mu na greske, cak ga malo i istrpeti a ne odmah klupa i zavrsio si pricu. To sve pod uslovom da je mali talenat kao sto se prica. Cak i posle toga ako to ne urodi plodom onda ga posaljes u FMP ili negde gde ce da igra, a ne vodis ga na 100 utakmica i mali ne igra ni minut. Nema smisla da se neko mrcvari i unistava!

JPR24

pre 6 godina

Ne znam zasto Borisa Simanic nije igrao vise u zvezdi ako je nba potencijal. Teo je u tim godinama vec igrao ozbiljne utakmice. Radonjic ne ume da razvije igraca kao Vujosevic. p.s. komentar pisem kao ljubitelj kosarke, a klinci sto se lozite da l je neko iz partizana i zvezde, preskocite me.
(aaabbb, 26. april 2017 17:50)

To radi i sa Gudurićem. Pa je sad u rupi, i nema kontinuitet uopšte. E sad, za razliku od Vujosevica, da li Radonjic ima tog iskustva razvijanja mladih, da li ima prostora za to itd. On i da zna i zeli, ako se to od njega ne trazi, ne moze se blamirati trener. Milojevic u Megi očigledno to zna da radi, ali to se od njega i očekuje, cela ekipa je za to i pravljena... Dok Zvezda ima druge ambicije, i razumem da ih nije lako sklopiti sa razvijanjem mladih...

Duci

pre 6 godina

aaabbb Jednostavno cu ti odgovoriti Borisa Simanic je lenj i slabo radi na treningu. Ovi sto u tu pricu ubacuju Vujosevica kao carobnjaka (.mozda i jeste) a Radonjica kao unistavaca mladog Borise pricaju bez argumenata klubaski obojeno. pozdrav

Džoni

pre 6 godina

Mene Simanić stavom neodolljivo podseća na Tejića! Onako malokrvni i malodušni bez energije kod Radonje ma koliki bili talenti nemaju šanse što potpuno podržavam!

Mrsimud

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Bolden je "automatic eligibility" koliko ja znam, a ako nije svakako se prijavio, dečko je u svakom intervjuu (za Draft Express, MVP...) izjavio da mu je cilj NBA i da ne planira da ostaje u Evropi.

Luka

pre 6 godina

Niste dodali Boldena tako da bi trebali to da ispravite, evo i izvora, 22. igrac na listi po redu, nije stavljen na International listu zato sto je vec pohadjao koledz UCLA:

2017 Official Early Entry List

*Released by NBA on April 25th. (The early entry withdrawal deadline is June 12th)

http://www.nbadraft.net/2017-official-early-entry-list

lol

pre 6 godina

Bilo je mesta za Borisu, narocito u ABA ligi gde je Zvezda dominirala.
(Tesla Pancevo, 26. april 2017 18:01)

Sad svi znamo bolje nego Radonja da je Simanic trebao da igra? Sa onakvim stavom koji ima, gde izgleda kao da mu treba dva litra krvi da bi hodao, ocigledno nema sta da trazi u ozbiljnoj kosarci koliki god talenat bio. Kod Radonje se svaki sekund zasluzuje zalaganjem, a ne talentom. Da li je to pravi pristup ili ne mogli smo da vidimo. 95% ljudi kad je videlo tim Zvezde koji pocinje sezonu je ili ocekivao pojacanja ili ocekivao debakl u Evroligi, jedino je Radonja znao sta je ono nesto sto dobija utakmice. A to nije talenat. I ne vodi se on samo pojedinacnim igracima, nego je vrlo lepo skapirao da je najvaznija stvar timski duh, ili ces da gines za ekipu i gradis timski duh ili ces da kupujes ulaznicu da bi gledao Euroligu. Zalazes se na treningu i cinis da se svi ostali jos vise bore bices u time, ne zalazes se nema te. Prodjes dril igras, ne prodjes dril nisi ni na klupi, vrlo jednostavno i vrlo efikasno. Stara skola.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Borisa je na treninzima pokazao nula zelje da radi. Zato ga je radonjic pored svog svog talenta ostavljao na klupi. Nadajuci se da ce ga to gledanje utakmica sa klupa naterati da ulozi veci trud i pokaze zelju. Ali opet uzalud. Dzaba talenat, imao ga je i Milicic, ako neces da radis.

Vuk Samotnjak

pre 6 godina

Mislim da je Gudurić itekako napredovao pod Radonjom. Ne toliko u napadačkom smislu, ali zato je u odbrani daleko bolji i ne ulazi u problem sa ličnim greškama ni upola brzo kao pre. Takodje mislim da tu još ima prostora za napredak i da bi mu bilo korisno da ostane u Zvezdi.
Sa druge strane, ako ode mislim da Zvezda ima adekvatnu zamenu u Dobriću. Možda ne baš tako dobar (u perspektivi) kao Gudurić, ali adekvatan.
Na kraju, Boriša me nikada nije impresionirao na terenu, osim one jedne utakmice protiv Reala pre par godina. A svi navijamo za njega. Ali mislim da to nije do Radonje, koji je sjajan trener.

bob

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Polako, do drafta ima jos dva meseca, jos ni prva runda plejofa nije gotova

aaabbb

pre 6 godina

Ne znam zasto Borisa Simanic nije igrao vise u zvezdi ako je nba potencijal. Teo je u tim godinama vec igrao ozbiljne utakmice. Radonjic ne ume da razvije igraca kao Vujosevic.
p.s. komentar pisem kao ljubitelj kosarke, a klinci sto se lozite da l je neko iz partizana i zvezde, preskocite me.

aaabbb

pre 6 godina

Ne znam zasto Borisa Simanic nije igrao vise u zvezdi ako je nba potencijal. Teo je u tim godinama vec igrao ozbiljne utakmice. Radonjic ne ume da razvije igraca kao Vujosevic.
p.s. komentar pisem kao ljubitelj kosarke, a klinci sto se lozite da l je neko iz partizana i zvezde, preskocite me.

JPR24

pre 6 godina

Ne znam zasto Borisa Simanic nije igrao vise u zvezdi ako je nba potencijal. Teo je u tim godinama vec igrao ozbiljne utakmice. Radonjic ne ume da razvije igraca kao Vujosevic. p.s. komentar pisem kao ljubitelj kosarke, a klinci sto se lozite da l je neko iz partizana i zvezde, preskocite me.
(aaabbb, 26. april 2017 17:50)

To radi i sa Gudurićem. Pa je sad u rupi, i nema kontinuitet uopšte. E sad, za razliku od Vujosevica, da li Radonjic ima tog iskustva razvijanja mladih, da li ima prostora za to itd. On i da zna i zeli, ako se to od njega ne trazi, ne moze se blamirati trener. Milojevic u Megi očigledno to zna da radi, ali to se od njega i očekuje, cela ekipa je za to i pravljena... Dok Zvezda ima druge ambicije, i razumem da ih nije lako sklopiti sa razvijanjem mladih...

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Borisa je na treninzima pokazao nula zelje da radi. Zato ga je radonjic pored svog svog talenta ostavljao na klupi. Nadajuci se da ce ga to gledanje utakmica sa klupa naterati da ulozi veci trud i pokaze zelju. Ali opet uzalud. Dzaba talenat, imao ga je i Milicic, ako neces da radis.

Džoni

pre 6 godina

Mene Simanić stavom neodolljivo podseća na Tejića! Onako malokrvni i malodušni bez energije kod Radonje ma koliki bili talenti nemaju šanse što potpuno podržavam!

bob

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Polako, do drafta ima jos dva meseca, jos ni prva runda plejofa nije gotova

Duci

pre 6 godina

aaabbb Jednostavno cu ti odgovoriti Borisa Simanic je lenj i slabo radi na treningu. Ovi sto u tu pricu ubacuju Vujosevica kao carobnjaka (.mozda i jeste) a Radonjica kao unistavaca mladog Borise pricaju bez argumenata klubaski obojeno. pozdrav

lol

pre 6 godina

Bilo je mesta za Borisu, narocito u ABA ligi gde je Zvezda dominirala.
(Tesla Pancevo, 26. april 2017 18:01)

Sad svi znamo bolje nego Radonja da je Simanic trebao da igra? Sa onakvim stavom koji ima, gde izgleda kao da mu treba dva litra krvi da bi hodao, ocigledno nema sta da trazi u ozbiljnoj kosarci koliki god talenat bio. Kod Radonje se svaki sekund zasluzuje zalaganjem, a ne talentom. Da li je to pravi pristup ili ne mogli smo da vidimo. 95% ljudi kad je videlo tim Zvezde koji pocinje sezonu je ili ocekivao pojacanja ili ocekivao debakl u Evroligi, jedino je Radonja znao sta je ono nesto sto dobija utakmice. A to nije talenat. I ne vodi se on samo pojedinacnim igracima, nego je vrlo lepo skapirao da je najvaznija stvar timski duh, ili ces da gines za ekipu i gradis timski duh ili ces da kupujes ulaznicu da bi gledao Euroligu. Zalazes se na treningu i cinis da se svi ostali jos vise bore bices u time, ne zalazes se nema te. Prodjes dril igras, ne prodjes dril nisi ni na klupi, vrlo jednostavno i vrlo efikasno. Stara skola.

Petar

pre 6 godina

Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4. Prosek godina u tom timu i koliko je samo igrača on afirmisao u prethodnim godinama, i domaćih i stranaca. Dokazao je i pokazao je da je itekako moguće razvijati mlade i nizati uspehe.
(San, 26. april 2017 19:02)

Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.

Mrsimud

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Bolden je "automatic eligibility" koliko ja znam, a ako nije svakako se prijavio, dečko je u svakom intervjuu (za Draft Express, MVP...) izjavio da mu je cilj NBA i da ne planira da ostaje u Evropi.

mihajlo

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Bolden se prijavio na draft, zvanicno je na listi prijavljenih. Samo mu verovatno Misko nije menadzer pa su zaboravili da ga stave.
Sto se tice Srba spala knjiga na jedno slovo. Skauti za Borisu kazu da je dobar suter ali ima samo to: Kosarkaski IQ slab, ne vidi teren dobro, ne skace dobro, ne dodaje dobro... Jedino pozitivno je da ima dobre fizikalije a takvih ima koliko hoces. Za sad je projektovan kao 59ti pik,al ne verujem ni da ce biti draftovan realno.

nb

pre 6 godina

Trener treba da bude i pedagog. Simanic je '98. godiste i na pocetku sezone je imao 18 godina. Kroz pricu mu se trebalo ukazati na nedostatke u igri i prilazu, a ne samo ga zakucati na klupu. Ako nista drugo, bar je mogao biti poslat na pozajmicu, gde bi igrao. Nije dovoljno reci ne zalaze se dovoljno na treningu i prikovati ga za klupu.

Floki

pre 6 godina

@san

Ok, svaka cast Vujosevicu. Blago njemu i blago Partizanu s njim. Radonja ne ume. Mi zvezdasi smo zadovoljni svojim trenerom i svojim klubom. Vi nastavite da hvalite Vujosevica i da pricate kako je razvijao mlade igrace a kako Radonjic to ne ume. Nama dobro, vama dobro.

90

pre 6 godina

(sklek, 26. april 2017 22:49)

Pa naravno da ce izlaziti, sta da rade, da trunu u ABA ligi? Srbiju napustaju deca da bi upisali tamo koledz i igrali NCAA radije nego ABA.Danas izlaze svi Ameri koji ista vrede nakon prve godine koledza, tj. sa 19. Sto bi nasi zaostajali?
Vidis npr. koliko je Jokic napredovao za 2 godine, ili Zubac nakon jedne godine?
A da li vidis da je u zadnjih godinu dana ista napredovao Guduric ili npr. Marinkovic? Nimalo. Nula. Ziro. Nista. Mrtva linija.

Luka

pre 6 godina

Niste dodali Boldena tako da bi trebali to da ispravite, evo i izvora, 22. igrac na listi po redu, nije stavljen na International listu zato sto je vec pohadjao koledz UCLA:

2017 Official Early Entry List

*Released by NBA on April 25th. (The early entry withdrawal deadline is June 12th)

http://www.nbadraft.net/2017-official-early-entry-list

Vuk Samotnjak

pre 6 godina

Mislim da je Gudurić itekako napredovao pod Radonjom. Ne toliko u napadačkom smislu, ali zato je u odbrani daleko bolji i ne ulazi u problem sa ličnim greškama ni upola brzo kao pre. Takodje mislim da tu još ima prostora za napredak i da bi mu bilo korisno da ostane u Zvezdi.
Sa druge strane, ako ode mislim da Zvezda ima adekvatnu zamenu u Dobriću. Možda ne baš tako dobar (u perspektivi) kao Gudurić, ali adekvatan.
Na kraju, Boriša me nikada nije impresionirao na terenu, osim one jedne utakmice protiv Reala pre par godina. A svi navijamo za njega. Ali mislim da to nije do Radonje, koji je sjajan trener.

Kriik

pre 6 godina

propustio si da primetis da je.Jan imao 17-18 godina, stavljen da igra na trojci, da su u rosteru sa minutima bili Mitrovic, Djekic, Milosevic.. I tako svih godina unazad. Prava steta je sto nije Dule nastavio niz nego je otisao u CSKA pa je Vlada Jovanovic jurio titule sa Bertansom i Bogdanom na klupi bez minuta.. nije Cedevita nas ugasila nego fve godine u kojima nikoga nismo prodali...

@ ..
Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.
(Petar, 26. april 2017 20:17)

Mrsimud

pre 6 godina

Gde je Bolden? Koji ce ovde biti najbolje plasiran od svih? (Kokodakanje, 26. april 2017 20:02)

Mushidi najverovatnije, on će verovatno jedini od ovih biti izabran u prvoj rundi (mada ga nema uopšte u projekcijama DE i nbadraft.net), već ima nekoliko odličnih reprezentativnih takmičenja iza sebe, ima sjajne fizikalije i brutalan raspon ruku, bio je najbolji na Nike Hoop samitu pre par nedelja, ima solidnu sezonu u Megi i 1998 godište je..u prevodu ima sve što je relevatno za international igrača. Jedino ako ne povuče prijavu.

Bolden i Kaba će verovatno biti sredinom druge runde, mada Bolden ima tendenciju da poraste na listi, a Kaba da nazaduje.

Čančar ako ne povuče prijavu verovatno kraj druge runde, a za Simanića takođe ako ne povuče prijavu vrv kraj druge runde.

sklek

pre 6 godina

Ispade, ko ne igra ABA ligu ide i NBA!!! Taj NBA je vise sprdnja!!! Trci i sutiraj...igra se do 150!!! Jedan Zarko Paspalj nije pomirisao NBA...kakav igrac, Danilovic, jedna mala rola....
Koji su bre ovo klinci, nisu se prebacili sa pelena na gace a NBA draft ih ceka!!!
Stvarno smesna prica skroz!!!
Ja im zelim svu srecu ali kazem, ako je to nivo da se popuni danasnji draft izes ti tu kosarku!!!

Tesla Pancevo

pre 6 godina

@ lol
Slazem se donekle, ali trener treba da bude i pedagog. Pricamo o detetu od 18 godina, treba s njim ocinski popricati, ukazati mu na greske, cak ga malo i istrpeti a ne odmah klupa i zavrsio si pricu. To sve pod uslovom da je mali talenat kao sto se prica. Cak i posle toga ako to ne urodi plodom onda ga posaljes u FMP ili negde gde ce da igra, a ne vodis ga na 100 utakmica i mali ne igra ni minut. Nema smisla da se neko mrcvari i unistava!

mile

pre 6 godina

Zanimljivo da niko nema iz Partizan-Igokee ...
ima li iko informaciju koliko je igraca otislo iz ove ekipe u NBA, iz nekadasnjeg Partizana jeste mnogo a ja se ne secam jeli i jedan otisao iz Partizan-Igokee ...
Podsetio bih navijace Partizana da im je mag porucio da je Bosna u obliku srca ... Nama Zvezdasima je ipak Srbija u obliku srca !!!
(Slobodan, 26. april 2017 21:53)

Partizan je klub koji ima dugu istoriju i tradiciju. Nikada nije menjao ime niti grb niti su mu kriminalnim radnjama brisali dugove. Kosarci je dao mnogo, mnogo velikih Evropskih igraca i nekih NBA sa solidnom karijerom. Ako ih sada nabrajam nece biti dovoljno mesta u komentaru. Partiyan vise nije ono sto je bio. Ali tezi da se tome vrati i put nece biti lak. A sto se tice Zvezde, ona nikad nista nije ni bila. Nije bila ni pre nego sto je ispala iz ABA i ugasila se. Ne treba ta 2 kluba u istoj recenici spominjati. Amin.

San

pre 6 godina

To radi i sa Gudurićem. Pa je sad u rupi, i nema kontinuitet uopšte. E sad, za razliku od Vujosevica, da li Radonjic ima tog iskustva razvijanja mladih, da li ima prostora za to itd. On i da zna i zeli, ako se to od njega ne trazi, ne moze se blamirati trener. Milojevic u Megi očigledno to zna da radi, ali to se od njega i očekuje, cela ekipa je za to i pravljena... Dok Zvezda ima druge ambicije, i razumem da ih nije lako sklopiti sa razvijanjem mladih...
(JPR24, 26. april 2017 18:00)

Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4. Prosek godina u tom timu i koliko je samo igrača on afirmisao u prethodnim godinama, i domaćih i stranaca. Dokazao je i pokazao je da je itekako moguće razvijati mlade i nizati uspehe.

Slobodan

pre 6 godina

Zanimljivo da niko nema iz Partizan-Igokee ...
ima li iko informaciju koliko je igraca otislo iz ove ekipe u NBA, iz nekadasnjeg Partizana jeste mnogo a ja se ne secam jeli i jedan otisao iz Partizan-Igokee ...
Podsetio bih navijace Partizana da im je mag porucio da je Bosna u obliku srca ... Nama Zvezdasima je ipak Srbija u obliku srca !!!

Slobodan

pre 6 godina

(mile, 26. april 2017 22:32)

http://sport.blic.rs/fudbal/partizan-i-igokea-jedan-klub/cn6tyv8

Kosarkaska lopta preskocila je Drinu u dva pravca ... od danas nas smatrajte jednom ekipom ....
Partizan-Igokea AMIN.

18

pre 6 godina

a partizani nista ? nba nece dzikica? novicu ? pticu ? onog decka lukovica ? nista ? mozda gordona? nista ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 26. april 2017 21:10)

Ahahahah a koga hoce iz Zvezda-FMP majke ti?

milan

pre 6 godina

Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.
(Petar, 26. april 2017 20:17)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kriik, 26. april 2017 20:32)

Ono kad pratis kosarku od 2014 pa ne znas sastav najuspesnijeg tima sa ovih prostora u novijoj istoriji koji je otisao na F4(sto je nekima, sa 3x vise para misaona imenica)
Pritom, ne znas ni da izguglas kako treba. Sramota

12

pre 6 godina

Gde je Bolden? Koji ce ovde biti najbolje plasiran od svih?
(Kokodakanje, 26. april 2017 20:02)

Boldenu se predvidja 45. mesto i odlazak u Filadelfiju. Kabi u Denver isto kao pik druge runxe ne secam se koji br

Savjetujem

pre 6 godina

Govori se da u NBA slijedi prosirenje. Potpisan je novi ugovor za TV prijenos vrijedan 25 milijardi. Place su prenapuhane, potpisuju se prosjecni igraci za ogroman novac, ogranicenja na place se ostro podizu od sljedece godine. Ako imate kakvog klinca kod sebe, sada je trenutak.

aaabbb

pre 6 godina

Ne znam zasto Borisa Simanic nije igrao vise u zvezdi ako je nba potencijal. Teo je u tim godinama vec igrao ozbiljne utakmice. Radonjic ne ume da razvije igraca kao Vujosevic.
p.s. komentar pisem kao ljubitelj kosarke, a klinci sto se lozite da l je neko iz partizana i zvezde, preskocite me.

San

pre 6 godina

To radi i sa Gudurićem. Pa je sad u rupi, i nema kontinuitet uopšte. E sad, za razliku od Vujosevica, da li Radonjic ima tog iskustva razvijanja mladih, da li ima prostora za to itd. On i da zna i zeli, ako se to od njega ne trazi, ne moze se blamirati trener. Milojevic u Megi očigledno to zna da radi, ali to se od njega i očekuje, cela ekipa je za to i pravljena... Dok Zvezda ima druge ambicije, i razumem da ih nije lako sklopiti sa razvijanjem mladih...
(JPR24, 26. april 2017 18:00)

Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4. Prosek godina u tom timu i koliko je samo igrača on afirmisao u prethodnim godinama, i domaćih i stranaca. Dokazao je i pokazao je da je itekako moguće razvijati mlade i nizati uspehe.

mile

pre 6 godina

Zanimljivo da niko nema iz Partizan-Igokee ...
ima li iko informaciju koliko je igraca otislo iz ove ekipe u NBA, iz nekadasnjeg Partizana jeste mnogo a ja se ne secam jeli i jedan otisao iz Partizan-Igokee ...
Podsetio bih navijace Partizana da im je mag porucio da je Bosna u obliku srca ... Nama Zvezdasima je ipak Srbija u obliku srca !!!
(Slobodan, 26. april 2017 21:53)

Partizan je klub koji ima dugu istoriju i tradiciju. Nikada nije menjao ime niti grb niti su mu kriminalnim radnjama brisali dugove. Kosarci je dao mnogo, mnogo velikih Evropskih igraca i nekih NBA sa solidnom karijerom. Ako ih sada nabrajam nece biti dovoljno mesta u komentaru. Partiyan vise nije ono sto je bio. Ali tezi da se tome vrati i put nece biti lak. A sto se tice Zvezde, ona nikad nista nije ni bila. Nije bila ni pre nego sto je ispala iz ABA i ugasila se. Ne treba ta 2 kluba u istoj recenici spominjati. Amin.

Floki

pre 6 godina

@san

Ok, svaka cast Vujosevicu. Blago njemu i blago Partizanu s njim. Radonja ne ume. Mi zvezdasi smo zadovoljni svojim trenerom i svojim klubom. Vi nastavite da hvalite Vujosevica i da pricate kako je razvijao mlade igrace a kako Radonjic to ne ume. Nama dobro, vama dobro.

milan

pre 6 godina

Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.
(Petar, 26. april 2017 20:17)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kriik, 26. april 2017 20:32)

Ono kad pratis kosarku od 2014 pa ne znas sastav najuspesnijeg tima sa ovih prostora u novijoj istoriji koji je otisao na F4(sto je nekima, sa 3x vise para misaona imenica)
Pritom, ne znas ni da izguglas kako treba. Sramota

sklek

pre 6 godina

Ispade, ko ne igra ABA ligu ide i NBA!!! Taj NBA je vise sprdnja!!! Trci i sutiraj...igra se do 150!!! Jedan Zarko Paspalj nije pomirisao NBA...kakav igrac, Danilovic, jedna mala rola....
Koji su bre ovo klinci, nisu se prebacili sa pelena na gace a NBA draft ih ceka!!!
Stvarno smesna prica skroz!!!
Ja im zelim svu srecu ali kazem, ako je to nivo da se popuni danasnji draft izes ti tu kosarku!!!

Duci

pre 6 godina

aaabbb Jednostavno cu ti odgovoriti Borisa Simanic je lenj i slabo radi na treningu. Ovi sto u tu pricu ubacuju Vujosevica kao carobnjaka (.mozda i jeste) a Radonjica kao unistavaca mladog Borise pricaju bez argumenata klubaski obojeno. pozdrav

Petar

pre 6 godina

Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4. Prosek godina u tom timu i koliko je samo igrača on afirmisao u prethodnim godinama, i domaćih i stranaca. Dokazao je i pokazao je da je itekako moguće razvijati mlade i nizati uspehe.
(San, 26. april 2017 19:02)

Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.

Slobodan

pre 6 godina

Zanimljivo da niko nema iz Partizan-Igokee ...
ima li iko informaciju koliko je igraca otislo iz ove ekipe u NBA, iz nekadasnjeg Partizana jeste mnogo a ja se ne secam jeli i jedan otisao iz Partizan-Igokee ...
Podsetio bih navijace Partizana da im je mag porucio da je Bosna u obliku srca ... Nama Zvezdasima je ipak Srbija u obliku srca !!!

JPR24

pre 6 godina

Ne znam zasto Borisa Simanic nije igrao vise u zvezdi ako je nba potencijal. Teo je u tim godinama vec igrao ozbiljne utakmice. Radonjic ne ume da razvije igraca kao Vujosevic. p.s. komentar pisem kao ljubitelj kosarke, a klinci sto se lozite da l je neko iz partizana i zvezde, preskocite me.
(aaabbb, 26. april 2017 17:50)

To radi i sa Gudurićem. Pa je sad u rupi, i nema kontinuitet uopšte. E sad, za razliku od Vujosevica, da li Radonjic ima tog iskustva razvijanja mladih, da li ima prostora za to itd. On i da zna i zeli, ako se to od njega ne trazi, ne moze se blamirati trener. Milojevic u Megi očigledno to zna da radi, ali to se od njega i očekuje, cela ekipa je za to i pravljena... Dok Zvezda ima druge ambicije, i razumem da ih nije lako sklopiti sa razvijanjem mladih...

Vuk Samotnjak

pre 6 godina

Mislim da je Gudurić itekako napredovao pod Radonjom. Ne toliko u napadačkom smislu, ali zato je u odbrani daleko bolji i ne ulazi u problem sa ličnim greškama ni upola brzo kao pre. Takodje mislim da tu još ima prostora za napredak i da bi mu bilo korisno da ostane u Zvezdi.
Sa druge strane, ako ode mislim da Zvezda ima adekvatnu zamenu u Dobriću. Možda ne baš tako dobar (u perspektivi) kao Gudurić, ali adekvatan.
Na kraju, Boriša me nikada nije impresionirao na terenu, osim one jedne utakmice protiv Reala pre par godina. A svi navijamo za njega. Ali mislim da to nije do Radonje, koji je sjajan trener.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Borisa je na treninzima pokazao nula zelje da radi. Zato ga je radonjic pored svog svog talenta ostavljao na klupi. Nadajuci se da ce ga to gledanje utakmica sa klupa naterati da ulozi veci trud i pokaze zelju. Ali opet uzalud. Dzaba talenat, imao ga je i Milicic, ako neces da radis.

Kriik

pre 6 godina

propustio si da primetis da je.Jan imao 17-18 godina, stavljen da igra na trojci, da su u rosteru sa minutima bili Mitrovic, Djekic, Milosevic.. I tako svih godina unazad. Prava steta je sto nije Dule nastavio niz nego je otisao u CSKA pa je Vlada Jovanovic jurio titule sa Bertansom i Bogdanom na klupi bez minuta.. nije Cedevita nas ugasila nego fve godine u kojima nikoga nismo prodali...

@ ..
Pogledali smo sa kojim timom je Vujosevic igrao F4, i osim Veselog, svi su bili igraci u zrelim godinama. Tri nosioca igre su bili stranci koji su te godine dosli u partizan i samo tu sezonu igrali. Ni jedan bitan igrac nije ponikao u partizanu (kecman, bozic i vranes su prve utakmice za partizan odigrali sa 24 godine). Pricam ti pricu. Ali sto neko vec rece, samo se vi zaludjujte sa laznim magom. Nama dobro, vama dobro.
(Petar, 26. april 2017 20:17)

Slobodan

pre 6 godina

(mile, 26. april 2017 22:32)

http://sport.blic.rs/fudbal/partizan-i-igokea-jedan-klub/cn6tyv8

Kosarkaska lopta preskocila je Drinu u dva pravca ... od danas nas smatrajte jednom ekipom ....
Partizan-Igokea AMIN.

nb

pre 6 godina

Trener treba da bude i pedagog. Simanic je '98. godiste i na pocetku sezone je imao 18 godina. Kroz pricu mu se trebalo ukazati na nedostatke u igri i prilazu, a ne samo ga zakucati na klupu. Ako nista drugo, bar je mogao biti poslat na pozajmicu, gde bi igrao. Nije dovoljno reci ne zalaze se dovoljno na treningu i prikovati ga za klupu.

18

pre 6 godina

a partizani nista ? nba nece dzikica? novicu ? pticu ? onog decka lukovica ? nista ? mozda gordona? nista ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dirigent, 26. april 2017 21:10)

Ahahahah a koga hoce iz Zvezda-FMP majke ti?

90

pre 6 godina

(sklek, 26. april 2017 22:49)

Pa naravno da ce izlaziti, sta da rade, da trunu u ABA ligi? Srbiju napustaju deca da bi upisali tamo koledz i igrali NCAA radije nego ABA.Danas izlaze svi Ameri koji ista vrede nakon prve godine koledza, tj. sa 19. Sto bi nasi zaostajali?
Vidis npr. koliko je Jokic napredovao za 2 godine, ili Zubac nakon jedne godine?
A da li vidis da je u zadnjih godinu dana ista napredovao Guduric ili npr. Marinkovic? Nimalo. Nula. Ziro. Nista. Mrtva linija.

mihajlo

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Bolden se prijavio na draft, zvanicno je na listi prijavljenih. Samo mu verovatno Misko nije menadzer pa su zaboravili da ga stave.
Sto se tice Srba spala knjiga na jedno slovo. Skauti za Borisu kazu da je dobar suter ali ima samo to: Kosarkaski IQ slab, ne vidi teren dobro, ne skace dobro, ne dodaje dobro... Jedino pozitivno je da ima dobre fizikalije a takvih ima koliko hoces. Za sad je projektovan kao 59ti pik,al ne verujem ni da ce biti draftovan realno.

Tesla Pancevo

pre 6 godina

@ lol
Slazem se donekle, ali trener treba da bude i pedagog. Pricamo o detetu od 18 godina, treba s njim ocinski popricati, ukazati mu na greske, cak ga malo i istrpeti a ne odmah klupa i zavrsio si pricu. To sve pod uslovom da je mali talenat kao sto se prica. Cak i posle toga ako to ne urodi plodom onda ga posaljes u FMP ili negde gde ce da igra, a ne vodis ga na 100 utakmica i mali ne igra ni minut. Nema smisla da se neko mrcvari i unistava!

lol

pre 6 godina

Bilo je mesta za Borisu, narocito u ABA ligi gde je Zvezda dominirala.
(Tesla Pancevo, 26. april 2017 18:01)

Sad svi znamo bolje nego Radonja da je Simanic trebao da igra? Sa onakvim stavom koji ima, gde izgleda kao da mu treba dva litra krvi da bi hodao, ocigledno nema sta da trazi u ozbiljnoj kosarci koliki god talenat bio. Kod Radonje se svaki sekund zasluzuje zalaganjem, a ne talentom. Da li je to pravi pristup ili ne mogli smo da vidimo. 95% ljudi kad je videlo tim Zvezde koji pocinje sezonu je ili ocekivao pojacanja ili ocekivao debakl u Evroligi, jedino je Radonja znao sta je ono nesto sto dobija utakmice. A to nije talenat. I ne vodi se on samo pojedinacnim igracima, nego je vrlo lepo skapirao da je najvaznija stvar timski duh, ili ces da gines za ekipu i gradis timski duh ili ces da kupujes ulaznicu da bi gledao Euroligu. Zalazes se na treningu i cinis da se svi ostali jos vise bore bices u time, ne zalazes se nema te. Prodjes dril igras, ne prodjes dril nisi ni na klupi, vrlo jednostavno i vrlo efikasno. Stara skola.

bob

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Polako, do drafta ima jos dva meseca, jos ni prva runda plejofa nije gotova

Mrsimud

pre 6 godina

Drago mi je što nema Boldena što vjerovatno znači da će igrati za Zvezdu sledeće sezone.
(Sančo Pansa, 26. april 2017 17:47)

Bolden je "automatic eligibility" koliko ja znam, a ako nije svakako se prijavio, dečko je u svakom intervjuu (za Draft Express, MVP...) izjavio da mu je cilj NBA i da ne planira da ostaje u Evropi.

Džoni

pre 6 godina

Mene Simanić stavom neodolljivo podseća na Tejića! Onako malokrvni i malodušni bez energije kod Radonje ma koliki bili talenti nemaju šanse što potpuno podržavam!

Luka

pre 6 godina

Niste dodali Boldena tako da bi trebali to da ispravite, evo i izvora, 22. igrac na listi po redu, nije stavljen na International listu zato sto je vec pohadjao koledz UCLA:

2017 Official Early Entry List

*Released by NBA on April 25th. (The early entry withdrawal deadline is June 12th)

http://www.nbadraft.net/2017-official-early-entry-list

12

pre 6 godina

Gde je Bolden? Koji ce ovde biti najbolje plasiran od svih?
(Kokodakanje, 26. april 2017 20:02)

Boldenu se predvidja 45. mesto i odlazak u Filadelfiju. Kabi u Denver isto kao pik druge runxe ne secam se koji br

Savjetujem

pre 6 godina

Govori se da u NBA slijedi prosirenje. Potpisan je novi ugovor za TV prijenos vrijedan 25 milijardi. Place su prenapuhane, potpisuju se prosjecni igraci za ogroman novac, ogranicenja na place se ostro podizu od sljedece godine. Ako imate kakvog klinca kod sebe, sada je trenutak.

Mrsimud

pre 6 godina

Gde je Bolden? Koji ce ovde biti najbolje plasiran od svih? (Kokodakanje, 26. april 2017 20:02)

Mushidi najverovatnije, on će verovatno jedini od ovih biti izabran u prvoj rundi (mada ga nema uopšte u projekcijama DE i nbadraft.net), već ima nekoliko odličnih reprezentativnih takmičenja iza sebe, ima sjajne fizikalije i brutalan raspon ruku, bio je najbolji na Nike Hoop samitu pre par nedelja, ima solidnu sezonu u Megi i 1998 godište je..u prevodu ima sve što je relevatno za international igrača. Jedino ako ne povuče prijavu.

Bolden i Kaba će verovatno biti sredinom druge runde, mada Bolden ima tendenciju da poraste na listi, a Kaba da nazaduje.

Čančar ako ne povuče prijavu verovatno kraj druge runde, a za Simanića takođe ako ne povuče prijavu vrv kraj druge runde.