Petak, 21.04.2017.

08:06

Moćni LBJ tripl-dablom preokrenuo -26!

Košarkaši Klivlend Kavalirsa savladali su Indijana Pejserse 119:114 posle istorijskog preokreta nakon -26 i poveli su 3-0 u prvoj rundi Istoka NBA plej-ofa.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Moæni LBJ tripl-dablom preokrenuo -26! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

jugosloven

pre 7 godina

@Ketty Pahuljica
Kladjenje je porok prijatelju.
A nije mi jasno ni zasto redakcija pusta komentare vas kladionicara. Uskoro ce na vesti o zapleni droge biti "Jao kako bi se ja dobro uradio sa tom kolicinom", a necu ni da zamisljam pedofile i ostalo sarenilo zemaljskog zivlja.
Raspad sistema, zivimo u raspalom sistemu a mediji su na vrhu. Cik objavite ovo.
A sto se tice Dzejmsa zasluzuje sve. Mozda i nema pojedinacne statistike nekih drugih igraca, ali zato je njegov uticaj na ekipu i sposobnost odluke u presudnim momentima na nivou Dzordana. Ko je gledao proslo finale zna tacno o cemu pricam.

Ketty Pahuljica

pre 7 godina

A ja čekam noćas suvog keca na Indijanu za 43500 i kad su vodili 26 razlike ja se radujem u sebi i ne govorim nikome čekam da se završi.... I u pola pet jutros sam od nervoze doručkovao tri kuvana farbana jaja i tiket iz Mozzarta kao salatu....

vince carter

pre 7 godina

"Demius" pa ti si izgleda novi pobednik komentatorski,mike krizevski trener usa reprezemtacije od 2008 i pomocni 1992 rece na pitanje o poredjenju 92 vs 2012 "Bird i Magic u prajmu i niko nikada ne bi mogao da parira toj ekipi". Dakle jedan trener koji je na licu mesta gledao i jedne i druge generacije izjavi to a jedan komentator dodje i provaljuje se ovde o feneru,da ne pominjem da je ekipa veterana sa jos nezrelim lenardom osvojila prsten 2014te,to je fakticki ekipa iz proslosti,dok su vecins tih zvezda 90tih igrali i kasnije kao veterani i parirali mladima kao sto sad carter,gasol,manu,toni jos uvek igraju. Nema bre,ova uporedjivanja su smehotres,demius iq u minusu.

spree15

pre 7 godina

Kad ljudi stave kobea na drugo mesto svih vremena jedan andjeo sa neba izgubi krila i padne na kutiju malih macica koje tom prilikom od siline udarca preminu.
Kareem je jos uvek najbolji strelac lige, Kareem ima 6 prstenova, 6 MVP priznanja, 2 MVP finala priznanja, 3. bloker i 3. skakac svih vremena i da ne nabrajam All Starove, All NBA petorke i defanzivne petorke...

paspalj chandler

pre 7 godina

Razlika je nadoknadjena u 3/4 u kojoj je George pogodio jedno slobodno bacanje i promasio 5 suteva.
Ne znam ko normalan moze prigovoriti nesto LeBronovoj partiji, razbio ih je.

akros

pre 7 godina

Gledao jutros snimak. Na stranu sudjenje, ne pricam generalno za ovu utakmicu nego za Dzordza uopste. Svaku utakmicu sa Lebronom krene fenomenalno, kako se utakmica blizi kraju tako sve vise masi lake suteve. A i srozao je svoju ekipu kritikujuci saigrace. Vrlo je moguce da napusti Indianu na kraju sezone.
 (BarbaDjole, 21. april 2017 13:28)

On je ovu seriju odigrao perfektno, pogađao trojke kad god je trebalo i samo kada su igrali flastera nad njim, ostatak ekipe je igrao očajno. Moj komentar je vezan samo za ovu seriju. On je imao apsolutno pravo da kritikuje svoj tim, jer oni nisu gubili jer je on podbacio, nego obrnuto. Pogledaj koliko je covek dao kriticnih poena u ove tri utakmice i uz to, pogledaj kako je tretiran od strane sudija kada je isao na ulaz, svaki je bio pod faulom koji nije dosuđen. Nažalost, on nije dovoljno dobar kao Lebron, ali je sigurno jedini igrač na Istoku koji može da mu parira ili je makar to vise puta pokazao. Sad ostaje da vidimo Janisa ili Batlera

Neznalica

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...
(Djura, 21. april 2017 11:06)

Izvini da li si ikada čuo za igrača po imenu Bil Rasel? Čisto me zanima. Da ti pomognem igrao je u vreme Čembrlena i u direktnim duelima nakupio "nekoliko" prstenova. Koliko? Na tebi je pronađeš. Ima na netu. Pogledaj i podatak kada je počeo da sakuplja prstenove. Koliko mu je sezona trebalo da stigne do prvog. Zanimljiv podatak. Dopašće ti se. Sudeći po tvom očiglednom obožavanju Kobi Brajanta, mora da si tada počeo da pratiš košarku. O Džordanu znaš samo kao o urbanoj legendi. Toliko.

Demius

pre 7 godina

@vince carter
Vice oladi malo, ja kao navijač Cavsa ti kažem da se u prve dve utakmice ove serije igrala više nego fizička odbrana,(a u ovoj trećoj doduše samo zadnje 3/4).I igrači su ljudi, nisu mašine, dođe do fizičkog i emotivnog zamora.Te najbolje ekipe iz 90-tih godina ne bi mogle ni današnji Žocov Fener da pobede, a kamoli ove mašine za trpanje koševa kao što su GSW i Klivlend.Lepo je onomad Čonsi Bilaps rekao, Kilvlend je "evil mashine" za trpanje koševa, (da ne pominjem Ratnike iz Ouklanda).

vince carter

pre 7 godina

Pored shaqa,robinsons koji je trcao terenom kao gazela i bio gradjen kao apolon,hakema cije kretanjr niko nije dostigao,pored dva od deset fizicki najjacih igraca melouna,barklija..pored kempa,morninga,larry johndona lik ladno obrvu i kazinsa naziva "zverima". Pa ja ne mogu da verujem sta sve ljudi izjavljuju,povrh svega toga imali smo ekipu finix sunsa gde je 8 igraca vrhunski pucalo trojke pa nisu ni u finale usli jer je imao ko da im stane na put..a videli smo cuvene sutere karija i thompsona u finalima..vi ne znate sta je presing i fizicka igra,njih dvojica pored jordana,pipena ne bi mogli ni da disu a da ih brane ne bi mogli ni u snu.

BarbaDjole

pre 7 godina

Ovo može da kaže samo neko ko nije gledao utakmicu! Pol Dzordz je sam održavao ekipu u igri u drugom poluvremenu, a sve vreme je igrao pod faulom i to ne nekim faulom tipa Hardena pogleda popreko igrač, nego klasična satara po ruci. Pogotovo onaj faul Fraja, pre predsudne trojke koju je on postigao, kada su sudije dosudile aut sa Indijanu, a onda preokrenule odluku, i gde se na ponovljenom snimku vidi očigledan faul nad Džordžom, ali kako se to ne može dosuditi na osnovu ponovljenog snimka, one su dale loptu Klivlendu. U svakom slučaju, ABA liga ima bolje sudije od NBA!
(akros, 21. april 2017 12:27)
Gledao jutros snimak. Na stranu sudjenje, ne pricam generalno za ovu utakmicu nego za Dzordza uopste. Svaku utakmicu sa Lebronom krene fenomenalno, kako se utakmica blizi kraju tako sve vise masi lake suteve. A i srozao je svoju ekipu kritikujuci saigrace. Vrlo je moguce da napusti Indianu na kraju sezone.

Marjan

pre 7 godina

Koliko god ga ne voleli,LeBron odigrao fantasticno drugo poluvreme..Jos na kraju kad su mu se prikljucili Korver i Fraj trojkama,Indijani nije bilo spasa..Jedina losa stvar je nesviranje nekih faulova nad Dzordzom,i to je bilo prilicno iritantno za gledati...Ekipa koja ispusti +26 i ne zasluzuje pobedu...Previse su srljali i forsirali trojke na kraju i to ih je kostalo..Pozdrav svim ljubiteljima kosarke..

Mega

pre 7 godina

(vlasta74, 21. april 2017 10:42)

To ti se čini da su utakmice igrane sa manjim brojem poena nego danas. Statistika pokazuje nešto sasvim drugo a to da je razlika u proseku poena po utakmici između MJ ere i LBJ ere svega par poena. Čvrsta odbrana ne znači da se manje poena postiže po utakmici niti kvalitet odbrane ne znači da se lopta gnjavi po terenu. Danas igra previše vrhunskih sutera kakvih je bilo samo nekolicina u vreme '90ih, danas pogadjaju koš preko dve ruke i izbacuju neviđenom brzinom a životinje kao LBJ, Obrva, Cousins se samo usetaju u koš. Igra je jako napredovala da bi mogla da se uporedi sa erom MJ i nema to veze sa nedostatkom odbrane niti sa manje datih poena.

Drugo LBJ je bezbroj puta bio na domak triple dubla u svojoj karijeri gde mu je uvek falila po asistencija ili skok i nikada nije vijao statistiku od kako je sazreo kao igrač. Da je vijao TDs sada bi bio preskočio Kida odavno.

akros

pre 7 godina

Dzordzu se nakupile traume od Lebrona. Kad god je bitno, Dzordz nestane. Sumnjam da ce ga dobiti u plejof seriji do kraja karijere (barbađole)
Ovo može da kaže samo neko ko nije gledao utakmicu! Pol Dzordz je sam održavao ekipu u igri u drugom poluvremenu, a sve vreme je igrao pod faulom i to ne nekim faulom tipa Hardena pogleda popreko igrač, nego klasična satara po ruci. Pogotovo onaj faul Fraja, pre predsudne trojke koju je on postigao, kada su sudije dosudile aut sa Indijanu, a onda preokrenule odluku, i gde se na ponovljenom snimku vidi očigledan faul nad Džordžom, ali kako se to ne može dosuditi na osnovu ponovljenog snimka, one su dale loptu Klivlendu. U svakom slučaju, ABA liga ima bolje sudije od NBA!

milos

pre 7 godina

@milos, a tvoj komentar je bas na nivio nekog od 13-17god, nikako 30+ :)
(Unknown19G70, 21. april 2017 10:57)

Nikad mi nece biti jasno zasto klinci zele biti odrasli to vas sigurno ceka uzivate u svom neznanju dok jos mozete :)

Djura

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...

petarczv

pre 7 godina

Nema sta odigrao je extra ali kada ih je indijana drala u prvom poluvremenui kad je stivenson bacio la up iz auta za dzordza (lebron se uspavao) lebron je odma poceo da se dere na tompsona koji je cuvao tarnera?! Mnogo ljigav lik

vex

pre 7 godina

Sećam se Nba, kad sam je aktivnije pratio.Igrao je i Džordan, Stokton, Meloun poštar, Pipen, Kobe je počinjao, Barkli i još mnogo drugih odličnih igrača. Davali su i tada preko 100 poena, tipa 108, 102, pogotovo su bile tvrde plej of utakmice, gde se ostajalo ispod 100. Sada opet pratim malo i bode mi oči, na svakoj utakmici 120 ili 130 poena za neku ekipu.Pretvorilo se u trči šutni, prošetaj kroz odbranu, kao da gledam jake trening utakmice. Neosporno su fizički dominantni, ali odbrane bez samo prave šou za hot dog i pivo.
(vlasta74, 21. april 2017 10:42)

To se promenilo 2012-2013 kada je NBA regulisao floping, ti si verovatno pratio pre toga, pa ko hoce da simulira $30k iz dzepa :)

marerakarera

pre 7 godina

Kada treba, LeBron pogadja za 3. To su odlike najvecih igraca - da pogadjaju kada je najbitnije. Ovo ce biti gotovo u 4.
A za Vestbruka, ljudi oni su vodili 13, covek izadje na 90 sekundi da odmori, Hjuston vrati na nereseno. Pogledajte malo sta sve mase njegovi saigraci. OTVORENI sutevi. Pa ljudi moji, polanas bi bolje sutiralo od nekih. a jedini kome je islo (Mekdermot) je sedeo na klupi. Vestbruk uopste nije kriv. Znam da nema veze da ovim vestima,ali eto toliko

Miki

pre 7 godina

Indijana je jako dobar tim ,poslednja 4 meča(1 iz regularnog dela na produžetke) gube na jednu loptu , Džordž igra odlično,pa i cela Indijana igraju dobro,ovo drugo poluvreme od sinoć je baš iznenadjujuće.Koliko god da je Indijana dobra,klivlend je u svemu tome još bolji, ne mnogo ali je bolji, kao što je i Džejms bolji od Džordža za to malo u ovom trenutku. Generalno na istoku ima dobrih ekipa, ali su sve kada se sve uzme u obzir za to nešto lošije od Klivlenda,baš me interesuje može li to Wasington da promeni ove sezone ,jer su baš u naletu

Znojan, ex Nole fan

pre 7 godina

petarczv i ekipa na aparatima, a JeRemija po treći put gleda reprizu.
Spavaš li mirno Juka Nurkiću?
P.S.samo da sumiram većinu današnih komentara.:)

Stravica

pre 7 godina

Klivlend opet osvaja..svi zdravi i ovakva igra kad su vratili samo Lebrona u i igru, a da ne pricamo da je big 3 igrala. Trener je morao da proba sta igraci sa klupe mogu da urade i dobio je 26 poena deficita, ali kako je Sakil rekao sinoc na TNT-u "Ovako to rade najbolji igraci u istoriji kosarke, i pravi MVP". Ponovo je dokazao da ga ne zovu dAbe kraljem.

nista o nicemu

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...
(Djura, 21. april 2017 11:06)

Po kom osnovu je Brajant 2, a nije Medzik?

Lebron James

pre 7 godina

Jeremija, last night was for you my baby! You texted me a message in the half time and i went crazy in the second half just because of you. Your coments always turn me on my horny bitch! I hope you had had jerk on me several time last night! I sallute you my horny Jeremija :*

Memfis

pre 7 godina

Surova partija. Ima udela i indijanska odbrana Indijane (setite se kako se Jokić sprdao sa njima), ali ono sinoć je baš bilo moćno. Kao da je rekao evo vam 30 razlike, ponadajte se pa ću da krenem da igram...

Rocky Balboa

pre 7 godina

Usuđujem se napisati,James nikada bolje nije igrao,u regularnom dijelu nije odigrao ama baš ni jednu lošu utakmicu,u PO je zasada zastrašujuć !!

vlasta74

pre 7 godina

Sećam se Nba, kad sam je aktivnije pratio.Igrao je i Džordan, Stokton, Meloun poštar, Pipen, Kobe je počinjao, Barkli i još mnogo drugih odličnih igrača. Davali su i tada preko 100 poena, tipa 108, 102, pogotovo su bile tvrde plej of utakmice, gde se ostajalo ispod 100. Sada opet pratim malo i bode mi oči, na svakoj utakmici 120 ili 130 poena za neku ekipu.Pretvorilo se u trči šutni, prošetaj kroz odbranu, kao da gledam jake trening utakmice. Neosporno su fizički dominantni, ali odbrane bez samo prave šou za hot dog i pivo.

milos

pre 7 godina

Inace, posto mu se spori mnogo toga i mnoge cifre su kao proizvod dugog igranja...
Za Kobe mnogi kao ne sumnjaju da je bolji.
Ali eto podatak od sinoc. On je u PO postigao vise poena od Kobeao.
A znate li sto udara veliki samar svim hejterima? Uradio je to uz znacajno manji broj meceva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj Beljo, 21. april 2017 09:34

Kako samo uživam kada ih sve zgazi u direktnom duelu,
ovako je Kobea nekada unistavao.
Najbolji ikada LBJ
hejteri će reći da nema eleganciju hehe
(nbalive, 21. april 2017 08:57)

Ima ovde i ljudi malo starijih od 13-15 godina i nisu "hejteri" vec dugi niz godian prate kosarku pa uocavaju neke stvari e sad sto je ovde vecina komentatora od 13-17 god pa samo prate statistiku polako, i vi cete imati 30+ godina pa onda mozda budete realnije sagledali stvari :) do tad vam ostaje da uzivate u svojoj zabludi :)

mostarac

pre 7 godina

koliko prstenova ima kobi a koliko le flop ? sta su mu sinoc sve sudije pustale ja svom malom u parku neb dopustio. dok je kobi igrao godinama sa luzerima gdje nije mogao prici play offu kralj bjezi i dovodi mu se najbolje pa opet duplo manje titula.

hvala i dovidjenja. ovde ocito pisu oni koji prate kisarku 3 godine i gledaku jordana na yt

b(ot)92

pre 7 godina

Ovo je nesto najludje sto sam video.Gube 26 razlike,na poluvremenu 25,u trecoj cetvrtini 21 razike i krece covek sam da ih ubija,Kajri Irvinga i Kevina Lava nigde na terenu od sredine trece cetvrtine do kraja utakmice,LeBron bukvalno sam dobija Indijanu.Usput je presao Kobija po broju poena u plej ofu,i po broju datih trojki takodje.Ovo jutros je bilo podjednako ludo kao kad je sa najocajnijim timom ikad,u prvom njegovom boravku u Klivlendu,dosao do finala NBA.

vince carter

pre 7 godina

Ekipa koja ispusti plus 26 je sama i iskljucivo kriva za poraz,kad su mogli da odu na 26 razlike a da ne mogu da pogode nista posle mogu samo mali timovi bez pobednickog mentaliteta ili sa neiskusnim trenerom. Ponovo o pukim brojevima,ne kazem da je brajant bolji od lebrona ali prvo sto u pocetku nije imao neku minutazu a drugo sto je posle prajm shaq bio prva violina. Klicko je drugi u istoriji po odbrani titula i ima vise nokauta od Alija i Tajsona..ali vecina ga pljuje,zasto kad zivite od brojeva? Malo je i smesno kad se nekog naziva hejter lebrona,kobija a sa druge strane svi su oni hejteri Jordana,tako da!

pametnom dosta

pre 7 godina

@mostarac ma da nisu nista sudili Kobiju ne lupaj pa protiv Kingsa u finalu zapadu im je poklonjen ulaz u finale. To ste se svira LeBronu svira se sviralo i svirace se svim buducim zvezdama u NBA...

petarczv

pre 7 godina

Neverovatna utakmica ko je gledao zna o cemu pricam. Apsolutno zasluzena pobeda clevlenda. Pohvalio bi ona dva komentatora na sk koje sam prvi put slusao fenomenalno prenose i jako su objektivni. Lebron ih je sam dobio bukvalno mada desila se zestoka kradja na kraju kada nije dosudjen ocigledan faul nad dzordzom za -2 a onda u sledecem napadu fry pogadja trojku za +7 i tu je bilo gotovo.

luzer

pre 7 godina

Koja luzerska ekipa ova Indijana na čelu sa luzerom Dzordzom, jel mu ni sad nisu dodavali loptu kad je proćerdao 20 i kusur razlike?!

slash

pre 7 godina

Sudije unistile Indijanu, Paul George igrao pod konstantnim faulom celo drugo poluvreme. Sto ne iskljucuje da se napomenu uzasni izbori u napadu ostatka ekipe Indijane. Na desetak razlike za Pacerse ljudi su se bojali da sutnu na kos pa se desavalo da nekoliko napada zavrse u poslednjoj sekundi ili sutom za tri Tarnera... prosto neshvatljiv strah nekoliko iskusnih igraca tipa Teague, Elis, Young...

SrbinsonKruso

pre 7 godina

Pol Džordž u Indijani i Lebron kad Kavsa... šta bi ovo ljudi... mada je Indijana mogla da pobedi da je usporila igru i nije završavala napade 10 sekundi pre isteka... ali ajde

Pogan

pre 7 godina

A Elis se sklanja LBJ u poslednjoj cetvrtini da ovaj prikuca. Mozda zemlja i jeste ravna, i mozda ovaj sport vise nije sport.
(Petar, 21. april 2017 08:31)

Da, pošto je inače veoma logično da plejmejker Monta Elis (190cm,83kg) može da zaustavi Jamesa (203cm,113kg) u punom trku na zakucavanju, a da pritom to ne bude koš i slobodno bacanje. Kakvi kraljevi ovde ostavljaju komentare, nemam reči.

Buki

pre 7 godina

Indijana je stvarno tuzna ekipa a i njihov trener ja da sam na njihovom mestu nebih ni izlazio na parket u 4 mecu od sramote,voditi 26 razlike na domacem terenu u plej ofu i izgubiti stvarno nemam reci.

BarbaDjole

pre 7 godina

Dzordzu se nakupile traume od Lebrona. Kad god je bitno, Dzordz nestane. Sumnjam da ce ga dobiti u plejof seriji do kraja karijere.

kvisko

pre 7 godina

Koji monster ovaj LeBron.
Stavis mu na rame dva protivnicka igraca i vrecu peska kao extra opterecenje a on ladno zakuca ko da ih nema. Demonstracija sile i umeca.

Cockneeey

pre 7 godina

Zbog ovakvih stvari je LeBron ubedljivo najbolji igrač na svetu. Igrati bez dvojice najvećih "pomagača" deo treće i celu četvrtu četvrtinu i preokrenuti onu razliku, sa drugom postavom, može samo on, zato mu nema ravnog. Bravo i za Lua što je ostavio Kajrija i Lava na klupi, kad je video da sa veteranom Deronom, Korverom i Frajem lepo funkcioniše. Play-off mode LeBrona i gotovo ceo odigran meč, što pokazuje koliko je čovek fizički spreman i koliko je energije sačuvao za ovaj deo sezone-godine. Nadam se finalu sa Vašingtonom, pre svega, ili možda Čikagom (duel LBJ-Wade). Od ovog Toronta nema 'leba, DeMar 0-8 iz igre, pogubljujuće, Lauri, ništa bolji. Janis i "Srndaći-jelenovi" definitivno zaslužuju prolaz prikazanom igrom za sada. Videćemo šta će se izdešavati u nastavku.

vince carter

pre 7 godina

"Kako volim kad ih sve zgazi u direktnom duelu" Za vek i vekova ostace zapisano Tim Duncan vs Lebron 2:1 u finalima,zamalo 3:0..posto eto po tebi nisu klivlend ili majami dobijali Lejkerse nego Lebron Kobija,ponavljam steta je sto su cavalirsi ispali od Hauarda koga su lejkersi demolirali u finalu,pa da vidimo to ciscenje. Takodje zauvek ostaje zapisano da je Dirk demolirao Majami u finalu..a od Pola Georga i indiane nista nece biti,ovde niko nije ni ocekivao vise od jedne pobede pejsersa,ali podrskom jos jednog igraca za georga tipa irving sve bi bilo drugacije.

Dovlanu

pre 7 godina

Odlican igrac, ali daleko od najboljeg ikad. Zaboravljate da je otisao u Miami gde je vec bio Wade i dosao Bosh koji su bili top 5 pikova jednog od najboljih draftova u zadnjih 20 godina, doveo Ray Alena... i jedva je uzeo dve titule. Onda se vratio u Klivlend gde je bio Irving koji je vec bio zvezda, onda doveo Love-a, JR Smith-a... To su sve cinjenice koje treba da se uzmu u obzir kada se prica o tome da je najveci ikad. MJ je osvojao mnogo vise bez prelazenja u druge klubove i dovodjenjem takvih zvezda pored sebe. Duncan takodje.

Beograd

pre 7 godina

Kakvo prvo poluvreme Indijane stvarno briljantno i nestvarno. Ubacili su 74 poena u prve dve cetvrtine i imali prednost od -26 i da dozvolis sebi da izgubis tu utakmicu nemam reci. Sve pohvale Lebronu koji je vodio svoj tim do preokreta. Indijana nije iskoristila sansu da ovu seriju uvede u neizvesnost. Sami su propustili sansu sami su krivi.

Kralj Beljo

pre 7 godina

I da, pise da je sjajnu odbranu igrao Dzordz nad Dzejmsom u prvom poluvremenu...
Niti je tad Dzejms nesto forsirao,ali to sto je sutnuo, ppgodio je.
Malo je vrijedniji spomena podatak da je Dzordz bio 1od7 dok ga je Lebron pazio, pa onda postigao 20p kad ga preuzeo JR i slicna bratija.

dezurni filozof

pre 7 godina

On je kosarkaska velicina,sretan sam sto zivim u doba kada igra ovakav igrac.Toliko je dominantan da ne poverujes,mozada je M.Dzordan bio bolji ali sigurno su to male nijanse i sta se kome svidja.Ovo se jednom rađa,porediti ga sa Vesbrukom,Karmelom,Hardenom,Karijem.....je smjesno,prevasisao je imena poput Garneta,Kobija,Dankana,Onila a kamo li ove mrvice danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile delija, 21. april 2017 09:31)




Samo je MJ ispred njega zbog elegancije i zato sto ima uspesnost od 100% 6/6 u finalima, LeBron James je na drugom mestu.

Bilo je tu jos vanserijskih igraca (Medzik, Bird, Kobe), pa (Garnet, Karl Mloun, Julius Erving i mnogi drugi). Ali niko toliko konstantan kao LeBron.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Inace, posto mu se spori mnogo toga i mnoge cifre su kao proizvod dugog igranja...
Za Kobe mnogi kao ne sumnjaju da je bolji.
Ali eto podatak od sinoc. On je u PO postigao vise poena od Kobeao.
A znate li sto udara veliki samar svim hejterima? Uradio je to uz znacajno manji broj meceva.

mile delija

pre 7 godina

On je kosarkaska velicina,sretan sam sto zivim u doba kada igra ovakav igrac.Toliko je dominantan da ne poverujes,mozada je M.Dzordan bio bolji ali sigurno su to male nijanse i sta se kome svidja.Ovo se jednom rađa,porediti ga sa Vesbrukom,Karmelom,Hardenom,Karijem.....je smjesno,prevasisao je imena poput Garneta,Kobija,Dankana,Onila a kamo li ove mrvice danas.

Uporni baksuz

pre 7 godina

Žao mi Indijane, bili su blizu sva 3 meča. Svakako su više pokazali nego neki timovi koji će proći u drugu rundu (npr. pobednik Hjuston-Oklahoma). Više volim ovakve utakmice, prave plej-of, kada se igra na granici mogućnosti i momci daju sve od sebe. Nešto slično tome je bila i jučerašnja utakmica PAO-Fener. Besomučno trčanje, šutiranje, soliranje ne volim. Za mene je to kao razlika između čoveka i dečaka.

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Ovo je pravi primer MVP. Igra najbolje kad je najpotrebnije, i ekipa pobedjuje zbog njega. Bbas suprotno radi Vestbruk, sutne vise nego ceo ostatak ekipe i izgube.

Laganezi

pre 7 godina

Najkompletniji i najraznovrsniji igrac danasnjice.Od 1-5 lagano da igra moze sve :-) Kad bude zavrsio karijeru bice u svakoj statistici u top 5 ikada.Brutalan igrac.Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke!!!

Davidoff

pre 7 godina

Kako je petarczv? Petarczv kako je? Sram i stid Le Brone da te bude, zbog tebe kolege ne smiju da igraju uadnju četvrtinu, nikakav si ti timski igrač, tvoje dominiranje i nije nešto...

The answer

pre 7 godina

sta uradi covek, svaka cast..hejteri uzivajte dok se jos ivakva velicina krece po parketu, bice vam zao kad ode,a pogotova nama.koji stvarno cenimo ono sto radi...do 2003,Ajverson mi je bio idol(zbog njega mi je i dalje omiljena fransiza 76ers),od 2003 Lebron je, i evo skoro punih 15godina..KING #23!

Novosadjanin.

pre 7 godina

Hoce neko sada da pljuje Pola Dzordza zbog ovakvog procenta??? Nece naravno...To je rezervisano samo za Rasela. Koliko ste svi jadni i licemerni.

Sta reci za Lebrona - covek tim!

nbalive

pre 7 godina

Kako samo uživam kada ih sve zgazi u direktnom duelu,
ovako je Kobea nekada unistavao.
Najbolji ikada LBJ
hejteri će reći da nema eleganciju hehe

cika Ziva Bard

pre 7 godina

'zbog toga se dananocno ja osecam mocno' jedan je kralj James, definitivno najbolji igrac danasnjice i jedan od najboljih ikada, kapa dole majstore...

Laganezi

pre 7 godina

Najkompletniji i najraznovrsniji igrac danasnjice.Od 1-5 lagano da igra moze sve :-) Kad bude zavrsio karijeru bice u svakoj statistici u top 5 ikada.Brutalan igrac.Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke!!!

kvisko

pre 7 godina

Koji monster ovaj LeBron.
Stavis mu na rame dva protivnicka igraca i vrecu peska kao extra opterecenje a on ladno zakuca ko da ih nema. Demonstracija sile i umeca.

Uporni baksuz

pre 7 godina

Žao mi Indijane, bili su blizu sva 3 meča. Svakako su više pokazali nego neki timovi koji će proći u drugu rundu (npr. pobednik Hjuston-Oklahoma). Više volim ovakve utakmice, prave plej-of, kada se igra na granici mogućnosti i momci daju sve od sebe. Nešto slično tome je bila i jučerašnja utakmica PAO-Fener. Besomučno trčanje, šutiranje, soliranje ne volim. Za mene je to kao razlika između čoveka i dečaka.

cika Ziva Bard

pre 7 godina

'zbog toga se dananocno ja osecam mocno' jedan je kralj James, definitivno najbolji igrac danasnjice i jedan od najboljih ikada, kapa dole majstore...

Pogan

pre 7 godina

A Elis se sklanja LBJ u poslednjoj cetvrtini da ovaj prikuca. Mozda zemlja i jeste ravna, i mozda ovaj sport vise nije sport.
(Petar, 21. april 2017 08:31)

Da, pošto je inače veoma logično da plejmejker Monta Elis (190cm,83kg) može da zaustavi Jamesa (203cm,113kg) u punom trku na zakucavanju, a da pritom to ne bude koš i slobodno bacanje. Kakvi kraljevi ovde ostavljaju komentare, nemam reči.

mile delija

pre 7 godina

On je kosarkaska velicina,sretan sam sto zivim u doba kada igra ovakav igrac.Toliko je dominantan da ne poverujes,mozada je M.Dzordan bio bolji ali sigurno su to male nijanse i sta se kome svidja.Ovo se jednom rađa,porediti ga sa Vesbrukom,Karmelom,Hardenom,Karijem.....je smjesno,prevasisao je imena poput Garneta,Kobija,Dankana,Onila a kamo li ove mrvice danas.

The answer

pre 7 godina

sta uradi covek, svaka cast..hejteri uzivajte dok se jos ivakva velicina krece po parketu, bice vam zao kad ode,a pogotova nama.koji stvarno cenimo ono sto radi...do 2003,Ajverson mi je bio idol(zbog njega mi je i dalje omiljena fransiza 76ers),od 2003 Lebron je, i evo skoro punih 15godina..KING #23!

Beograd

pre 7 godina

Kakvo prvo poluvreme Indijane stvarno briljantno i nestvarno. Ubacili su 74 poena u prve dve cetvrtine i imali prednost od -26 i da dozvolis sebi da izgubis tu utakmicu nemam reci. Sve pohvale Lebronu koji je vodio svoj tim do preokreta. Indijana nije iskoristila sansu da ovu seriju uvede u neizvesnost. Sami su propustili sansu sami su krivi.

nbalive

pre 7 godina

Kako samo uživam kada ih sve zgazi u direktnom duelu,
ovako je Kobea nekada unistavao.
Najbolji ikada LBJ
hejteri će reći da nema eleganciju hehe

Davidoff

pre 7 godina

Kako je petarczv? Petarczv kako je? Sram i stid Le Brone da te bude, zbog tebe kolege ne smiju da igraju uadnju četvrtinu, nikakav si ti timski igrač, tvoje dominiranje i nije nešto...

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Ovo je pravi primer MVP. Igra najbolje kad je najpotrebnije, i ekipa pobedjuje zbog njega. Bbas suprotno radi Vestbruk, sutne vise nego ceo ostatak ekipe i izgube.

Cockneeey

pre 7 godina

Zbog ovakvih stvari je LeBron ubedljivo najbolji igrač na svetu. Igrati bez dvojice najvećih "pomagača" deo treće i celu četvrtu četvrtinu i preokrenuti onu razliku, sa drugom postavom, može samo on, zato mu nema ravnog. Bravo i za Lua što je ostavio Kajrija i Lava na klupi, kad je video da sa veteranom Deronom, Korverom i Frajem lepo funkcioniše. Play-off mode LeBrona i gotovo ceo odigran meč, što pokazuje koliko je čovek fizički spreman i koliko je energije sačuvao za ovaj deo sezone-godine. Nadam se finalu sa Vašingtonom, pre svega, ili možda Čikagom (duel LBJ-Wade). Od ovog Toronta nema 'leba, DeMar 0-8 iz igre, pogubljujuće, Lauri, ništa bolji. Janis i "Srndaći-jelenovi" definitivno zaslužuju prolaz prikazanom igrom za sada. Videćemo šta će se izdešavati u nastavku.

Kralj Beljo

pre 7 godina

I da, pise da je sjajnu odbranu igrao Dzordz nad Dzejmsom u prvom poluvremenu...
Niti je tad Dzejms nesto forsirao,ali to sto je sutnuo, ppgodio je.
Malo je vrijedniji spomena podatak da je Dzordz bio 1od7 dok ga je Lebron pazio, pa onda postigao 20p kad ga preuzeo JR i slicna bratija.

Rocky Balboa

pre 7 godina

Usuđujem se napisati,James nikada bolje nije igrao,u regularnom dijelu nije odigrao ama baš ni jednu lošu utakmicu,u PO je zasada zastrašujuć !!

Kralj Beljo

pre 7 godina

Inace, posto mu se spori mnogo toga i mnoge cifre su kao proizvod dugog igranja...
Za Kobe mnogi kao ne sumnjaju da je bolji.
Ali eto podatak od sinoc. On je u PO postigao vise poena od Kobeao.
A znate li sto udara veliki samar svim hejterima? Uradio je to uz znacajno manji broj meceva.

Memfis

pre 7 godina

Surova partija. Ima udela i indijanska odbrana Indijane (setite se kako se Jokić sprdao sa njima), ali ono sinoć je baš bilo moćno. Kao da je rekao evo vam 30 razlike, ponadajte se pa ću da krenem da igram...

marerakarera

pre 7 godina

Kada treba, LeBron pogadja za 3. To su odlike najvecih igraca - da pogadjaju kada je najbitnije. Ovo ce biti gotovo u 4.
A za Vestbruka, ljudi oni su vodili 13, covek izadje na 90 sekundi da odmori, Hjuston vrati na nereseno. Pogledajte malo sta sve mase njegovi saigraci. OTVORENI sutevi. Pa ljudi moji, polanas bi bolje sutiralo od nekih. a jedini kome je islo (Mekdermot) je sedeo na klupi. Vestbruk uopste nije kriv. Znam da nema veze da ovim vestima,ali eto toliko

b(ot)92

pre 7 godina

Ovo je nesto najludje sto sam video.Gube 26 razlike,na poluvremenu 25,u trecoj cetvrtini 21 razike i krece covek sam da ih ubija,Kajri Irvinga i Kevina Lava nigde na terenu od sredine trece cetvrtine do kraja utakmice,LeBron bukvalno sam dobija Indijanu.Usput je presao Kobija po broju poena u plej ofu,i po broju datih trojki takodje.Ovo jutros je bilo podjednako ludo kao kad je sa najocajnijim timom ikad,u prvom njegovom boravku u Klivlendu,dosao do finala NBA.

SrbinsonKruso

pre 7 godina

Pol Džordž u Indijani i Lebron kad Kavsa... šta bi ovo ljudi... mada je Indijana mogla da pobedi da je usporila igru i nije završavala napade 10 sekundi pre isteka... ali ajde

luzer

pre 7 godina

Koja luzerska ekipa ova Indijana na čelu sa luzerom Dzordzom, jel mu ni sad nisu dodavali loptu kad je proćerdao 20 i kusur razlike?!

Novosadjanin.

pre 7 godina

Hoce neko sada da pljuje Pola Dzordza zbog ovakvog procenta??? Nece naravno...To je rezervisano samo za Rasela. Koliko ste svi jadni i licemerni.

Sta reci za Lebrona - covek tim!

nista o nicemu

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...
(Djura, 21. april 2017 11:06)

Po kom osnovu je Brajant 2, a nije Medzik?

Buki

pre 7 godina

Indijana je stvarno tuzna ekipa a i njihov trener ja da sam na njihovom mestu nebih ni izlazio na parket u 4 mecu od sramote,voditi 26 razlike na domacem terenu u plej ofu i izgubiti stvarno nemam reci.

petarczv

pre 7 godina

Neverovatna utakmica ko je gledao zna o cemu pricam. Apsolutno zasluzena pobeda clevlenda. Pohvalio bi ona dva komentatora na sk koje sam prvi put slusao fenomenalno prenose i jako su objektivni. Lebron ih je sam dobio bukvalno mada desila se zestoka kradja na kraju kada nije dosudjen ocigledan faul nad dzordzom za -2 a onda u sledecem napadu fry pogadja trojku za +7 i tu je bilo gotovo.

vince carter

pre 7 godina

Ekipa koja ispusti plus 26 je sama i iskljucivo kriva za poraz,kad su mogli da odu na 26 razlike a da ne mogu da pogode nista posle mogu samo mali timovi bez pobednickog mentaliteta ili sa neiskusnim trenerom. Ponovo o pukim brojevima,ne kazem da je brajant bolji od lebrona ali prvo sto u pocetku nije imao neku minutazu a drugo sto je posle prajm shaq bio prva violina. Klicko je drugi u istoriji po odbrani titula i ima vise nokauta od Alija i Tajsona..ali vecina ga pljuje,zasto kad zivite od brojeva? Malo je i smesno kad se nekog naziva hejter lebrona,kobija a sa druge strane svi su oni hejteri Jordana,tako da!

milos

pre 7 godina

Inace, posto mu se spori mnogo toga i mnoge cifre su kao proizvod dugog igranja...
Za Kobe mnogi kao ne sumnjaju da je bolji.
Ali eto podatak od sinoc. On je u PO postigao vise poena od Kobeao.
A znate li sto udara veliki samar svim hejterima? Uradio je to uz znacajno manji broj meceva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj Beljo, 21. april 2017 09:34

Kako samo uživam kada ih sve zgazi u direktnom duelu,
ovako je Kobea nekada unistavao.
Najbolji ikada LBJ
hejteri će reći da nema eleganciju hehe
(nbalive, 21. april 2017 08:57)

Ima ovde i ljudi malo starijih od 13-15 godina i nisu "hejteri" vec dugi niz godian prate kosarku pa uocavaju neke stvari e sad sto je ovde vecina komentatora od 13-17 god pa samo prate statistiku polako, i vi cete imati 30+ godina pa onda mozda budete realnije sagledali stvari :) do tad vam ostaje da uzivate u svojoj zabludi :)

pametnom dosta

pre 7 godina

@mostarac ma da nisu nista sudili Kobiju ne lupaj pa protiv Kingsa u finalu zapadu im je poklonjen ulaz u finale. To ste se svira LeBronu svira se sviralo i svirace se svim buducim zvezdama u NBA...

Stravica

pre 7 godina

Klivlend opet osvaja..svi zdravi i ovakva igra kad su vratili samo Lebrona u i igru, a da ne pricamo da je big 3 igrala. Trener je morao da proba sta igraci sa klupe mogu da urade i dobio je 26 poena deficita, ali kako je Sakil rekao sinoc na TNT-u "Ovako to rade najbolji igraci u istoriji kosarke, i pravi MVP". Ponovo je dokazao da ga ne zovu dAbe kraljem.

Lebron James

pre 7 godina

Jeremija, last night was for you my baby! You texted me a message in the half time and i went crazy in the second half just because of you. Your coments always turn me on my horny bitch! I hope you had had jerk on me several time last night! I sallute you my horny Jeremija :*

dezurni filozof

pre 7 godina

On je kosarkaska velicina,sretan sam sto zivim u doba kada igra ovakav igrac.Toliko je dominantan da ne poverujes,mozada je M.Dzordan bio bolji ali sigurno su to male nijanse i sta se kome svidja.Ovo se jednom rađa,porediti ga sa Vesbrukom,Karmelom,Hardenom,Karijem.....je smjesno,prevasisao je imena poput Garneta,Kobija,Dankana,Onila a kamo li ove mrvice danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile delija, 21. april 2017 09:31)




Samo je MJ ispred njega zbog elegancije i zato sto ima uspesnost od 100% 6/6 u finalima, LeBron James je na drugom mestu.

Bilo je tu jos vanserijskih igraca (Medzik, Bird, Kobe), pa (Garnet, Karl Mloun, Julius Erving i mnogi drugi). Ali niko toliko konstantan kao LeBron.

Mega

pre 7 godina

(vlasta74, 21. april 2017 10:42)

To ti se čini da su utakmice igrane sa manjim brojem poena nego danas. Statistika pokazuje nešto sasvim drugo a to da je razlika u proseku poena po utakmici između MJ ere i LBJ ere svega par poena. Čvrsta odbrana ne znači da se manje poena postiže po utakmici niti kvalitet odbrane ne znači da se lopta gnjavi po terenu. Danas igra previše vrhunskih sutera kakvih je bilo samo nekolicina u vreme '90ih, danas pogadjaju koš preko dve ruke i izbacuju neviđenom brzinom a životinje kao LBJ, Obrva, Cousins se samo usetaju u koš. Igra je jako napredovala da bi mogla da se uporedi sa erom MJ i nema to veze sa nedostatkom odbrane niti sa manje datih poena.

Drugo LBJ je bezbroj puta bio na domak triple dubla u svojoj karijeri gde mu je uvek falila po asistencija ili skok i nikada nije vijao statistiku od kako je sazreo kao igrač. Da je vijao TDs sada bi bio preskočio Kida odavno.

slash

pre 7 godina

Sudije unistile Indijanu, Paul George igrao pod konstantnim faulom celo drugo poluvreme. Sto ne iskljucuje da se napomenu uzasni izbori u napadu ostatka ekipe Indijane. Na desetak razlike za Pacerse ljudi su se bojali da sutnu na kos pa se desavalo da nekoliko napada zavrse u poslednjoj sekundi ili sutom za tri Tarnera... prosto neshvatljiv strah nekoliko iskusnih igraca tipa Teague, Elis, Young...

mostarac

pre 7 godina

koliko prstenova ima kobi a koliko le flop ? sta su mu sinoc sve sudije pustale ja svom malom u parku neb dopustio. dok je kobi igrao godinama sa luzerima gdje nije mogao prici play offu kralj bjezi i dovodi mu se najbolje pa opet duplo manje titula.

hvala i dovidjenja. ovde ocito pisu oni koji prate kisarku 3 godine i gledaku jordana na yt

vlasta74

pre 7 godina

Sećam se Nba, kad sam je aktivnije pratio.Igrao je i Džordan, Stokton, Meloun poštar, Pipen, Kobe je počinjao, Barkli i još mnogo drugih odličnih igrača. Davali su i tada preko 100 poena, tipa 108, 102, pogotovo su bile tvrde plej of utakmice, gde se ostajalo ispod 100. Sada opet pratim malo i bode mi oči, na svakoj utakmici 120 ili 130 poena za neku ekipu.Pretvorilo se u trči šutni, prošetaj kroz odbranu, kao da gledam jake trening utakmice. Neosporno su fizički dominantni, ali odbrane bez samo prave šou za hot dog i pivo.

vince carter

pre 7 godina

"Kako volim kad ih sve zgazi u direktnom duelu" Za vek i vekova ostace zapisano Tim Duncan vs Lebron 2:1 u finalima,zamalo 3:0..posto eto po tebi nisu klivlend ili majami dobijali Lejkerse nego Lebron Kobija,ponavljam steta je sto su cavalirsi ispali od Hauarda koga su lejkersi demolirali u finalu,pa da vidimo to ciscenje. Takodje zauvek ostaje zapisano da je Dirk demolirao Majami u finalu..a od Pola Georga i indiane nista nece biti,ovde niko nije ni ocekivao vise od jedne pobede pejsersa,ali podrskom jos jednog igraca za georga tipa irving sve bi bilo drugacije.

Marjan

pre 7 godina

Koliko god ga ne voleli,LeBron odigrao fantasticno drugo poluvreme..Jos na kraju kad su mu se prikljucili Korver i Fraj trojkama,Indijani nije bilo spasa..Jedina losa stvar je nesviranje nekih faulova nad Dzordzom,i to je bilo prilicno iritantno za gledati...Ekipa koja ispusti +26 i ne zasluzuje pobedu...Previse su srljali i forsirali trojke na kraju i to ih je kostalo..Pozdrav svim ljubiteljima kosarke..

BarbaDjole

pre 7 godina

Dzordzu se nakupile traume od Lebrona. Kad god je bitno, Dzordz nestane. Sumnjam da ce ga dobiti u plejof seriji do kraja karijere.

Znojan, ex Nole fan

pre 7 godina

petarczv i ekipa na aparatima, a JeRemija po treći put gleda reprizu.
Spavaš li mirno Juka Nurkiću?
P.S.samo da sumiram većinu današnih komentara.:)

paspalj chandler

pre 7 godina

Razlika je nadoknadjena u 3/4 u kojoj je George pogodio jedno slobodno bacanje i promasio 5 suteva.
Ne znam ko normalan moze prigovoriti nesto LeBronovoj partiji, razbio ih je.

spree15

pre 7 godina

Kad ljudi stave kobea na drugo mesto svih vremena jedan andjeo sa neba izgubi krila i padne na kutiju malih macica koje tom prilikom od siline udarca preminu.
Kareem je jos uvek najbolji strelac lige, Kareem ima 6 prstenova, 6 MVP priznanja, 2 MVP finala priznanja, 3. bloker i 3. skakac svih vremena i da ne nabrajam All Starove, All NBA petorke i defanzivne petorke...

Dovlanu

pre 7 godina

Odlican igrac, ali daleko od najboljeg ikad. Zaboravljate da je otisao u Miami gde je vec bio Wade i dosao Bosh koji su bili top 5 pikova jednog od najboljih draftova u zadnjih 20 godina, doveo Ray Alena... i jedva je uzeo dve titule. Onda se vratio u Klivlend gde je bio Irving koji je vec bio zvezda, onda doveo Love-a, JR Smith-a... To su sve cinjenice koje treba da se uzmu u obzir kada se prica o tome da je najveci ikad. MJ je osvojao mnogo vise bez prelazenja u druge klubove i dovodjenjem takvih zvezda pored sebe. Duncan takodje.

BarbaDjole

pre 7 godina

Ovo može da kaže samo neko ko nije gledao utakmicu! Pol Dzordz je sam održavao ekipu u igri u drugom poluvremenu, a sve vreme je igrao pod faulom i to ne nekim faulom tipa Hardena pogleda popreko igrač, nego klasična satara po ruci. Pogotovo onaj faul Fraja, pre predsudne trojke koju je on postigao, kada su sudije dosudile aut sa Indijanu, a onda preokrenule odluku, i gde se na ponovljenom snimku vidi očigledan faul nad Džordžom, ali kako se to ne može dosuditi na osnovu ponovljenog snimka, one su dale loptu Klivlendu. U svakom slučaju, ABA liga ima bolje sudije od NBA!
(akros, 21. april 2017 12:27)
Gledao jutros snimak. Na stranu sudjenje, ne pricam generalno za ovu utakmicu nego za Dzordza uopste. Svaku utakmicu sa Lebronom krene fenomenalno, kako se utakmica blizi kraju tako sve vise masi lake suteve. A i srozao je svoju ekipu kritikujuci saigrace. Vrlo je moguce da napusti Indianu na kraju sezone.

petarczv

pre 7 godina

Nema sta odigrao je extra ali kada ih je indijana drala u prvom poluvremenui kad je stivenson bacio la up iz auta za dzordza (lebron se uspavao) lebron je odma poceo da se dere na tompsona koji je cuvao tarnera?! Mnogo ljigav lik

Neznalica

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...
(Djura, 21. april 2017 11:06)

Izvini da li si ikada čuo za igrača po imenu Bil Rasel? Čisto me zanima. Da ti pomognem igrao je u vreme Čembrlena i u direktnim duelima nakupio "nekoliko" prstenova. Koliko? Na tebi je pronađeš. Ima na netu. Pogledaj i podatak kada je počeo da sakuplja prstenove. Koliko mu je sezona trebalo da stigne do prvog. Zanimljiv podatak. Dopašće ti se. Sudeći po tvom očiglednom obožavanju Kobi Brajanta, mora da si tada počeo da pratiš košarku. O Džordanu znaš samo kao o urbanoj legendi. Toliko.

vex

pre 7 godina

Sećam se Nba, kad sam je aktivnije pratio.Igrao je i Džordan, Stokton, Meloun poštar, Pipen, Kobe je počinjao, Barkli i još mnogo drugih odličnih igrača. Davali su i tada preko 100 poena, tipa 108, 102, pogotovo su bile tvrde plej of utakmice, gde se ostajalo ispod 100. Sada opet pratim malo i bode mi oči, na svakoj utakmici 120 ili 130 poena za neku ekipu.Pretvorilo se u trči šutni, prošetaj kroz odbranu, kao da gledam jake trening utakmice. Neosporno su fizički dominantni, ali odbrane bez samo prave šou za hot dog i pivo.
(vlasta74, 21. april 2017 10:42)

To se promenilo 2012-2013 kada je NBA regulisao floping, ti si verovatno pratio pre toga, pa ko hoce da simulira $30k iz dzepa :)

akros

pre 7 godina

Gledao jutros snimak. Na stranu sudjenje, ne pricam generalno za ovu utakmicu nego za Dzordza uopste. Svaku utakmicu sa Lebronom krene fenomenalno, kako se utakmica blizi kraju tako sve vise masi lake suteve. A i srozao je svoju ekipu kritikujuci saigrace. Vrlo je moguce da napusti Indianu na kraju sezone.
 (BarbaDjole, 21. april 2017 13:28)

On je ovu seriju odigrao perfektno, pogađao trojke kad god je trebalo i samo kada su igrali flastera nad njim, ostatak ekipe je igrao očajno. Moj komentar je vezan samo za ovu seriju. On je imao apsolutno pravo da kritikuje svoj tim, jer oni nisu gubili jer je on podbacio, nego obrnuto. Pogledaj koliko je covek dao kriticnih poena u ove tri utakmice i uz to, pogledaj kako je tretiran od strane sudija kada je isao na ulaz, svaki je bio pod faulom koji nije dosuđen. Nažalost, on nije dovoljno dobar kao Lebron, ali je sigurno jedini igrač na Istoku koji može da mu parira ili je makar to vise puta pokazao. Sad ostaje da vidimo Janisa ili Batlera

Miki

pre 7 godina

Indijana je jako dobar tim ,poslednja 4 meča(1 iz regularnog dela na produžetke) gube na jednu loptu , Džordž igra odlično,pa i cela Indijana igraju dobro,ovo drugo poluvreme od sinoć je baš iznenadjujuće.Koliko god da je Indijana dobra,klivlend je u svemu tome još bolji, ne mnogo ali je bolji, kao što je i Džejms bolji od Džordža za to malo u ovom trenutku. Generalno na istoku ima dobrih ekipa, ali su sve kada se sve uzme u obzir za to nešto lošije od Klivlenda,baš me interesuje može li to Wasington da promeni ove sezone ,jer su baš u naletu

akros

pre 7 godina

Dzordzu se nakupile traume od Lebrona. Kad god je bitno, Dzordz nestane. Sumnjam da ce ga dobiti u plejof seriji do kraja karijere (barbađole)
Ovo može da kaže samo neko ko nije gledao utakmicu! Pol Dzordz je sam održavao ekipu u igri u drugom poluvremenu, a sve vreme je igrao pod faulom i to ne nekim faulom tipa Hardena pogleda popreko igrač, nego klasična satara po ruci. Pogotovo onaj faul Fraja, pre predsudne trojke koju je on postigao, kada su sudije dosudile aut sa Indijanu, a onda preokrenule odluku, i gde se na ponovljenom snimku vidi očigledan faul nad Džordžom, ali kako se to ne može dosuditi na osnovu ponovljenog snimka, one su dale loptu Klivlendu. U svakom slučaju, ABA liga ima bolje sudije od NBA!

milos

pre 7 godina

@milos, a tvoj komentar je bas na nivio nekog od 13-17god, nikako 30+ :)
(Unknown19G70, 21. april 2017 10:57)

Nikad mi nece biti jasno zasto klinci zele biti odrasli to vas sigurno ceka uzivate u svom neznanju dok jos mozete :)

Djura

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...

vince carter

pre 7 godina

Pored shaqa,robinsons koji je trcao terenom kao gazela i bio gradjen kao apolon,hakema cije kretanjr niko nije dostigao,pored dva od deset fizicki najjacih igraca melouna,barklija..pored kempa,morninga,larry johndona lik ladno obrvu i kazinsa naziva "zverima". Pa ja ne mogu da verujem sta sve ljudi izjavljuju,povrh svega toga imali smo ekipu finix sunsa gde je 8 igraca vrhunski pucalo trojke pa nisu ni u finale usli jer je imao ko da im stane na put..a videli smo cuvene sutere karija i thompsona u finalima..vi ne znate sta je presing i fizicka igra,njih dvojica pored jordana,pipena ne bi mogli ni da disu a da ih brane ne bi mogli ni u snu.

Demius

pre 7 godina

@vince carter
Vice oladi malo, ja kao navijač Cavsa ti kažem da se u prve dve utakmice ove serije igrala više nego fizička odbrana,(a u ovoj trećoj doduše samo zadnje 3/4).I igrači su ljudi, nisu mašine, dođe do fizičkog i emotivnog zamora.Te najbolje ekipe iz 90-tih godina ne bi mogle ni današnji Žocov Fener da pobede, a kamoli ove mašine za trpanje koševa kao što su GSW i Klivlend.Lepo je onomad Čonsi Bilaps rekao, Kilvlend je "evil mashine" za trpanje koševa, (da ne pominjem Ratnike iz Ouklanda).

Ketty Pahuljica

pre 7 godina

A ja čekam noćas suvog keca na Indijanu za 43500 i kad su vodili 26 razlike ja se radujem u sebi i ne govorim nikome čekam da se završi.... I u pola pet jutros sam od nervoze doručkovao tri kuvana farbana jaja i tiket iz Mozzarta kao salatu....

jugosloven

pre 7 godina

@Ketty Pahuljica
Kladjenje je porok prijatelju.
A nije mi jasno ni zasto redakcija pusta komentare vas kladionicara. Uskoro ce na vesti o zapleni droge biti "Jao kako bi se ja dobro uradio sa tom kolicinom", a necu ni da zamisljam pedofile i ostalo sarenilo zemaljskog zivlja.
Raspad sistema, zivimo u raspalom sistemu a mediji su na vrhu. Cik objavite ovo.
A sto se tice Dzejmsa zasluzuje sve. Mozda i nema pojedinacne statistike nekih drugih igraca, ali zato je njegov uticaj na ekipu i sposobnost odluke u presudnim momentima na nivou Dzordana. Ko je gledao proslo finale zna tacno o cemu pricam.

vince carter

pre 7 godina

"Demius" pa ti si izgleda novi pobednik komentatorski,mike krizevski trener usa reprezemtacije od 2008 i pomocni 1992 rece na pitanje o poredjenju 92 vs 2012 "Bird i Magic u prajmu i niko nikada ne bi mogao da parira toj ekipi". Dakle jedan trener koji je na licu mesta gledao i jedne i druge generacije izjavi to a jedan komentator dodje i provaljuje se ovde o feneru,da ne pominjem da je ekipa veterana sa jos nezrelim lenardom osvojila prsten 2014te,to je fakticki ekipa iz proslosti,dok su vecins tih zvezda 90tih igrali i kasnije kao veterani i parirali mladima kao sto sad carter,gasol,manu,toni jos uvek igraju. Nema bre,ova uporedjivanja su smehotres,demius iq u minusu.

mostarac

pre 7 godina

koliko prstenova ima kobi a koliko le flop ? sta su mu sinoc sve sudije pustale ja svom malom u parku neb dopustio. dok je kobi igrao godinama sa luzerima gdje nije mogao prici play offu kralj bjezi i dovodi mu se najbolje pa opet duplo manje titula.

hvala i dovidjenja. ovde ocito pisu oni koji prate kisarku 3 godine i gledaku jordana na yt

Novosadjanin.

pre 7 godina

Hoce neko sada da pljuje Pola Dzordza zbog ovakvog procenta??? Nece naravno...To je rezervisano samo za Rasela. Koliko ste svi jadni i licemerni.

Sta reci za Lebrona - covek tim!

petarczv

pre 7 godina

Nema sta odigrao je extra ali kada ih je indijana drala u prvom poluvremenui kad je stivenson bacio la up iz auta za dzordza (lebron se uspavao) lebron je odma poceo da se dere na tompsona koji je cuvao tarnera?! Mnogo ljigav lik

Dovlanu

pre 7 godina

Odlican igrac, ali daleko od najboljeg ikad. Zaboravljate da je otisao u Miami gde je vec bio Wade i dosao Bosh koji su bili top 5 pikova jednog od najboljih draftova u zadnjih 20 godina, doveo Ray Alena... i jedva je uzeo dve titule. Onda se vratio u Klivlend gde je bio Irving koji je vec bio zvezda, onda doveo Love-a, JR Smith-a... To su sve cinjenice koje treba da se uzmu u obzir kada se prica o tome da je najveci ikad. MJ je osvojao mnogo vise bez prelazenja u druge klubove i dovodjenjem takvih zvezda pored sebe. Duncan takodje.

nbalive

pre 7 godina

Kako samo uživam kada ih sve zgazi u direktnom duelu,
ovako je Kobea nekada unistavao.
Najbolji ikada LBJ
hejteri će reći da nema eleganciju hehe

vince carter

pre 7 godina

"Kako volim kad ih sve zgazi u direktnom duelu" Za vek i vekova ostace zapisano Tim Duncan vs Lebron 2:1 u finalima,zamalo 3:0..posto eto po tebi nisu klivlend ili majami dobijali Lejkerse nego Lebron Kobija,ponavljam steta je sto su cavalirsi ispali od Hauarda koga su lejkersi demolirali u finalu,pa da vidimo to ciscenje. Takodje zauvek ostaje zapisano da je Dirk demolirao Majami u finalu..a od Pola Georga i indiane nista nece biti,ovde niko nije ni ocekivao vise od jedne pobede pejsersa,ali podrskom jos jednog igraca za georga tipa irving sve bi bilo drugacije.

Djura

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...

milos

pre 7 godina

Inace, posto mu se spori mnogo toga i mnoge cifre su kao proizvod dugog igranja...
Za Kobe mnogi kao ne sumnjaju da je bolji.
Ali eto podatak od sinoc. On je u PO postigao vise poena od Kobeao.
A znate li sto udara veliki samar svim hejterima? Uradio je to uz znacajno manji broj meceva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj Beljo, 21. april 2017 09:34

Kako samo uživam kada ih sve zgazi u direktnom duelu,
ovako je Kobea nekada unistavao.
Najbolji ikada LBJ
hejteri će reći da nema eleganciju hehe
(nbalive, 21. april 2017 08:57)

Ima ovde i ljudi malo starijih od 13-15 godina i nisu "hejteri" vec dugi niz godian prate kosarku pa uocavaju neke stvari e sad sto je ovde vecina komentatora od 13-17 god pa samo prate statistiku polako, i vi cete imati 30+ godina pa onda mozda budete realnije sagledali stvari :) do tad vam ostaje da uzivate u svojoj zabludi :)

mile delija

pre 7 godina

On je kosarkaska velicina,sretan sam sto zivim u doba kada igra ovakav igrac.Toliko je dominantan da ne poverujes,mozada je M.Dzordan bio bolji ali sigurno su to male nijanse i sta se kome svidja.Ovo se jednom rađa,porediti ga sa Vesbrukom,Karmelom,Hardenom,Karijem.....je smjesno,prevasisao je imena poput Garneta,Kobija,Dankana,Onila a kamo li ove mrvice danas.

vlasta74

pre 7 godina

Sećam se Nba, kad sam je aktivnije pratio.Igrao je i Džordan, Stokton, Meloun poštar, Pipen, Kobe je počinjao, Barkli i još mnogo drugih odličnih igrača. Davali su i tada preko 100 poena, tipa 108, 102, pogotovo su bile tvrde plej of utakmice, gde se ostajalo ispod 100. Sada opet pratim malo i bode mi oči, na svakoj utakmici 120 ili 130 poena za neku ekipu.Pretvorilo se u trči šutni, prošetaj kroz odbranu, kao da gledam jake trening utakmice. Neosporno su fizički dominantni, ali odbrane bez samo prave šou za hot dog i pivo.

The answer

pre 7 godina

sta uradi covek, svaka cast..hejteri uzivajte dok se jos ivakva velicina krece po parketu, bice vam zao kad ode,a pogotova nama.koji stvarno cenimo ono sto radi...do 2003,Ajverson mi je bio idol(zbog njega mi je i dalje omiljena fransiza 76ers),od 2003 Lebron je, i evo skoro punih 15godina..KING #23!

dezurni filozof

pre 7 godina

On je kosarkaska velicina,sretan sam sto zivim u doba kada igra ovakav igrac.Toliko je dominantan da ne poverujes,mozada je M.Dzordan bio bolji ali sigurno su to male nijanse i sta se kome svidja.Ovo se jednom rađa,porediti ga sa Vesbrukom,Karmelom,Hardenom,Karijem.....je smjesno,prevasisao je imena poput Garneta,Kobija,Dankana,Onila a kamo li ove mrvice danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile delija, 21. april 2017 09:31)




Samo je MJ ispred njega zbog elegancije i zato sto ima uspesnost od 100% 6/6 u finalima, LeBron James je na drugom mestu.

Bilo je tu jos vanserijskih igraca (Medzik, Bird, Kobe), pa (Garnet, Karl Mloun, Julius Erving i mnogi drugi). Ali niko toliko konstantan kao LeBron.

Laganezi

pre 7 godina

Najkompletniji i najraznovrsniji igrac danasnjice.Od 1-5 lagano da igra moze sve :-) Kad bude zavrsio karijeru bice u svakoj statistici u top 5 ikada.Brutalan igrac.Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke!!!

cika Ziva Bard

pre 7 godina

'zbog toga se dananocno ja osecam mocno' jedan je kralj James, definitivno najbolji igrac danasnjice i jedan od najboljih ikada, kapa dole majstore...

vince carter

pre 7 godina

Pored shaqa,robinsons koji je trcao terenom kao gazela i bio gradjen kao apolon,hakema cije kretanjr niko nije dostigao,pored dva od deset fizicki najjacih igraca melouna,barklija..pored kempa,morninga,larry johndona lik ladno obrvu i kazinsa naziva "zverima". Pa ja ne mogu da verujem sta sve ljudi izjavljuju,povrh svega toga imali smo ekipu finix sunsa gde je 8 igraca vrhunski pucalo trojke pa nisu ni u finale usli jer je imao ko da im stane na put..a videli smo cuvene sutere karija i thompsona u finalima..vi ne znate sta je presing i fizicka igra,njih dvojica pored jordana,pipena ne bi mogli ni da disu a da ih brane ne bi mogli ni u snu.

vince carter

pre 7 godina

Ekipa koja ispusti plus 26 je sama i iskljucivo kriva za poraz,kad su mogli da odu na 26 razlike a da ne mogu da pogode nista posle mogu samo mali timovi bez pobednickog mentaliteta ili sa neiskusnim trenerom. Ponovo o pukim brojevima,ne kazem da je brajant bolji od lebrona ali prvo sto u pocetku nije imao neku minutazu a drugo sto je posle prajm shaq bio prva violina. Klicko je drugi u istoriji po odbrani titula i ima vise nokauta od Alija i Tajsona..ali vecina ga pljuje,zasto kad zivite od brojeva? Malo je i smesno kad se nekog naziva hejter lebrona,kobija a sa druge strane svi su oni hejteri Jordana,tako da!

kvisko

pre 7 godina

Koji monster ovaj LeBron.
Stavis mu na rame dva protivnicka igraca i vrecu peska kao extra opterecenje a on ladno zakuca ko da ih nema. Demonstracija sile i umeca.

slash

pre 7 godina

Sudije unistile Indijanu, Paul George igrao pod konstantnim faulom celo drugo poluvreme. Sto ne iskljucuje da se napomenu uzasni izbori u napadu ostatka ekipe Indijane. Na desetak razlike za Pacerse ljudi su se bojali da sutnu na kos pa se desavalo da nekoliko napada zavrse u poslednjoj sekundi ili sutom za tri Tarnera... prosto neshvatljiv strah nekoliko iskusnih igraca tipa Teague, Elis, Young...

Davidoff

pre 7 godina

Kako je petarczv? Petarczv kako je? Sram i stid Le Brone da te bude, zbog tebe kolege ne smiju da igraju uadnju četvrtinu, nikakav si ti timski igrač, tvoje dominiranje i nije nešto...

Kralj Beljo

pre 7 godina

Inace, posto mu se spori mnogo toga i mnoge cifre su kao proizvod dugog igranja...
Za Kobe mnogi kao ne sumnjaju da je bolji.
Ali eto podatak od sinoc. On je u PO postigao vise poena od Kobeao.
A znate li sto udara veliki samar svim hejterima? Uradio je to uz znacajno manji broj meceva.

vince carter

pre 7 godina

"Demius" pa ti si izgleda novi pobednik komentatorski,mike krizevski trener usa reprezemtacije od 2008 i pomocni 1992 rece na pitanje o poredjenju 92 vs 2012 "Bird i Magic u prajmu i niko nikada ne bi mogao da parira toj ekipi". Dakle jedan trener koji je na licu mesta gledao i jedne i druge generacije izjavi to a jedan komentator dodje i provaljuje se ovde o feneru,da ne pominjem da je ekipa veterana sa jos nezrelim lenardom osvojila prsten 2014te,to je fakticki ekipa iz proslosti,dok su vecins tih zvezda 90tih igrali i kasnije kao veterani i parirali mladima kao sto sad carter,gasol,manu,toni jos uvek igraju. Nema bre,ova uporedjivanja su smehotres,demius iq u minusu.

Uporni baksuz

pre 7 godina

Žao mi Indijane, bili su blizu sva 3 meča. Svakako su više pokazali nego neki timovi koji će proći u drugu rundu (npr. pobednik Hjuston-Oklahoma). Više volim ovakve utakmice, prave plej-of, kada se igra na granici mogućnosti i momci daju sve od sebe. Nešto slično tome je bila i jučerašnja utakmica PAO-Fener. Besomučno trčanje, šutiranje, soliranje ne volim. Za mene je to kao razlika između čoveka i dečaka.

Stravica

pre 7 godina

Klivlend opet osvaja..svi zdravi i ovakva igra kad su vratili samo Lebrona u i igru, a da ne pricamo da je big 3 igrala. Trener je morao da proba sta igraci sa klupe mogu da urade i dobio je 26 poena deficita, ali kako je Sakil rekao sinoc na TNT-u "Ovako to rade najbolji igraci u istoriji kosarke, i pravi MVP". Ponovo je dokazao da ga ne zovu dAbe kraljem.

petarczv

pre 7 godina

Neverovatna utakmica ko je gledao zna o cemu pricam. Apsolutno zasluzena pobeda clevlenda. Pohvalio bi ona dva komentatora na sk koje sam prvi put slusao fenomenalno prenose i jako su objektivni. Lebron ih je sam dobio bukvalno mada desila se zestoka kradja na kraju kada nije dosudjen ocigledan faul nad dzordzom za -2 a onda u sledecem napadu fry pogadja trojku za +7 i tu je bilo gotovo.

akros

pre 7 godina

Dzordzu se nakupile traume od Lebrona. Kad god je bitno, Dzordz nestane. Sumnjam da ce ga dobiti u plejof seriji do kraja karijere (barbađole)
Ovo može da kaže samo neko ko nije gledao utakmicu! Pol Dzordz je sam održavao ekipu u igri u drugom poluvremenu, a sve vreme je igrao pod faulom i to ne nekim faulom tipa Hardena pogleda popreko igrač, nego klasična satara po ruci. Pogotovo onaj faul Fraja, pre predsudne trojke koju je on postigao, kada su sudije dosudile aut sa Indijanu, a onda preokrenule odluku, i gde se na ponovljenom snimku vidi očigledan faul nad Džordžom, ali kako se to ne može dosuditi na osnovu ponovljenog snimka, one su dale loptu Klivlendu. U svakom slučaju, ABA liga ima bolje sudije od NBA!

Demius

pre 7 godina

@vince carter
Vice oladi malo, ja kao navijač Cavsa ti kažem da se u prve dve utakmice ove serije igrala više nego fizička odbrana,(a u ovoj trećoj doduše samo zadnje 3/4).I igrači su ljudi, nisu mašine, dođe do fizičkog i emotivnog zamora.Te najbolje ekipe iz 90-tih godina ne bi mogle ni današnji Žocov Fener da pobede, a kamoli ove mašine za trpanje koševa kao što su GSW i Klivlend.Lepo je onomad Čonsi Bilaps rekao, Kilvlend je "evil mashine" za trpanje koševa, (da ne pominjem Ratnike iz Ouklanda).

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Ovo je pravi primer MVP. Igra najbolje kad je najpotrebnije, i ekipa pobedjuje zbog njega. Bbas suprotno radi Vestbruk, sutne vise nego ceo ostatak ekipe i izgube.

b(ot)92

pre 7 godina

Ovo je nesto najludje sto sam video.Gube 26 razlike,na poluvremenu 25,u trecoj cetvrtini 21 razike i krece covek sam da ih ubija,Kajri Irvinga i Kevina Lava nigde na terenu od sredine trece cetvrtine do kraja utakmice,LeBron bukvalno sam dobija Indijanu.Usput je presao Kobija po broju poena u plej ofu,i po broju datih trojki takodje.Ovo jutros je bilo podjednako ludo kao kad je sa najocajnijim timom ikad,u prvom njegovom boravku u Klivlendu,dosao do finala NBA.

pametnom dosta

pre 7 godina

@mostarac ma da nisu nista sudili Kobiju ne lupaj pa protiv Kingsa u finalu zapadu im je poklonjen ulaz u finale. To ste se svira LeBronu svira se sviralo i svirace se svim buducim zvezdama u NBA...

marerakarera

pre 7 godina

Kada treba, LeBron pogadja za 3. To su odlike najvecih igraca - da pogadjaju kada je najbitnije. Ovo ce biti gotovo u 4.
A za Vestbruka, ljudi oni su vodili 13, covek izadje na 90 sekundi da odmori, Hjuston vrati na nereseno. Pogledajte malo sta sve mase njegovi saigraci. OTVORENI sutevi. Pa ljudi moji, polanas bi bolje sutiralo od nekih. a jedini kome je islo (Mekdermot) je sedeo na klupi. Vestbruk uopste nije kriv. Znam da nema veze da ovim vestima,ali eto toliko

milos

pre 7 godina

@milos, a tvoj komentar je bas na nivio nekog od 13-17god, nikako 30+ :)
(Unknown19G70, 21. april 2017 10:57)

Nikad mi nece biti jasno zasto klinci zele biti odrasli to vas sigurno ceka uzivate u svom neznanju dok jos mozete :)

Cockneeey

pre 7 godina

Zbog ovakvih stvari je LeBron ubedljivo najbolji igrač na svetu. Igrati bez dvojice najvećih "pomagača" deo treće i celu četvrtu četvrtinu i preokrenuti onu razliku, sa drugom postavom, može samo on, zato mu nema ravnog. Bravo i za Lua što je ostavio Kajrija i Lava na klupi, kad je video da sa veteranom Deronom, Korverom i Frajem lepo funkcioniše. Play-off mode LeBrona i gotovo ceo odigran meč, što pokazuje koliko je čovek fizički spreman i koliko je energije sačuvao za ovaj deo sezone-godine. Nadam se finalu sa Vašingtonom, pre svega, ili možda Čikagom (duel LBJ-Wade). Od ovog Toronta nema 'leba, DeMar 0-8 iz igre, pogubljujuće, Lauri, ništa bolji. Janis i "Srndaći-jelenovi" definitivno zaslužuju prolaz prikazanom igrom za sada. Videćemo šta će se izdešavati u nastavku.

Kralj Beljo

pre 7 godina

I da, pise da je sjajnu odbranu igrao Dzordz nad Dzejmsom u prvom poluvremenu...
Niti je tad Dzejms nesto forsirao,ali to sto je sutnuo, ppgodio je.
Malo je vrijedniji spomena podatak da je Dzordz bio 1od7 dok ga je Lebron pazio, pa onda postigao 20p kad ga preuzeo JR i slicna bratija.

BarbaDjole

pre 7 godina

Dzordzu se nakupile traume od Lebrona. Kad god je bitno, Dzordz nestane. Sumnjam da ce ga dobiti u plejof seriji do kraja karijere.

Mega

pre 7 godina

(vlasta74, 21. april 2017 10:42)

To ti se čini da su utakmice igrane sa manjim brojem poena nego danas. Statistika pokazuje nešto sasvim drugo a to da je razlika u proseku poena po utakmici između MJ ere i LBJ ere svega par poena. Čvrsta odbrana ne znači da se manje poena postiže po utakmici niti kvalitet odbrane ne znači da se lopta gnjavi po terenu. Danas igra previše vrhunskih sutera kakvih je bilo samo nekolicina u vreme '90ih, danas pogadjaju koš preko dve ruke i izbacuju neviđenom brzinom a životinje kao LBJ, Obrva, Cousins se samo usetaju u koš. Igra je jako napredovala da bi mogla da se uporedi sa erom MJ i nema to veze sa nedostatkom odbrane niti sa manje datih poena.

Drugo LBJ je bezbroj puta bio na domak triple dubla u svojoj karijeri gde mu je uvek falila po asistencija ili skok i nikada nije vijao statistiku od kako je sazreo kao igrač. Da je vijao TDs sada bi bio preskočio Kida odavno.

Ketty Pahuljica

pre 7 godina

A ja čekam noćas suvog keca na Indijanu za 43500 i kad su vodili 26 razlike ja se radujem u sebi i ne govorim nikome čekam da se završi.... I u pola pet jutros sam od nervoze doručkovao tri kuvana farbana jaja i tiket iz Mozzarta kao salatu....

luzer

pre 7 godina

Koja luzerska ekipa ova Indijana na čelu sa luzerom Dzordzom, jel mu ni sad nisu dodavali loptu kad je proćerdao 20 i kusur razlike?!

BarbaDjole

pre 7 godina

Ovo može da kaže samo neko ko nije gledao utakmicu! Pol Dzordz je sam održavao ekipu u igri u drugom poluvremenu, a sve vreme je igrao pod faulom i to ne nekim faulom tipa Hardena pogleda popreko igrač, nego klasična satara po ruci. Pogotovo onaj faul Fraja, pre predsudne trojke koju je on postigao, kada su sudije dosudile aut sa Indijanu, a onda preokrenule odluku, i gde se na ponovljenom snimku vidi očigledan faul nad Džordžom, ali kako se to ne može dosuditi na osnovu ponovljenog snimka, one su dale loptu Klivlendu. U svakom slučaju, ABA liga ima bolje sudije od NBA!
(akros, 21. april 2017 12:27)
Gledao jutros snimak. Na stranu sudjenje, ne pricam generalno za ovu utakmicu nego za Dzordza uopste. Svaku utakmicu sa Lebronom krene fenomenalno, kako se utakmica blizi kraju tako sve vise masi lake suteve. A i srozao je svoju ekipu kritikujuci saigrace. Vrlo je moguce da napusti Indianu na kraju sezone.

Neznalica

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...
(Djura, 21. april 2017 11:06)

Izvini da li si ikada čuo za igrača po imenu Bil Rasel? Čisto me zanima. Da ti pomognem igrao je u vreme Čembrlena i u direktnim duelima nakupio "nekoliko" prstenova. Koliko? Na tebi je pronađeš. Ima na netu. Pogledaj i podatak kada je počeo da sakuplja prstenove. Koliko mu je sezona trebalo da stigne do prvog. Zanimljiv podatak. Dopašće ti se. Sudeći po tvom očiglednom obožavanju Kobi Brajanta, mora da si tada počeo da pratiš košarku. O Džordanu znaš samo kao o urbanoj legendi. Toliko.

Rocky Balboa

pre 7 godina

Usuđujem se napisati,James nikada bolje nije igrao,u regularnom dijelu nije odigrao ama baš ni jednu lošu utakmicu,u PO je zasada zastrašujuć !!

Memfis

pre 7 godina

Surova partija. Ima udela i indijanska odbrana Indijane (setite se kako se Jokić sprdao sa njima), ali ono sinoć je baš bilo moćno. Kao da je rekao evo vam 30 razlike, ponadajte se pa ću da krenem da igram...

Lebron James

pre 7 godina

Jeremija, last night was for you my baby! You texted me a message in the half time and i went crazy in the second half just because of you. Your coments always turn me on my horny bitch! I hope you had had jerk on me several time last night! I sallute you my horny Jeremija :*

Marjan

pre 7 godina

Koliko god ga ne voleli,LeBron odigrao fantasticno drugo poluvreme..Jos na kraju kad su mu se prikljucili Korver i Fraj trojkama,Indijani nije bilo spasa..Jedina losa stvar je nesviranje nekih faulova nad Dzordzom,i to je bilo prilicno iritantno za gledati...Ekipa koja ispusti +26 i ne zasluzuje pobedu...Previse su srljali i forsirali trojke na kraju i to ih je kostalo..Pozdrav svim ljubiteljima kosarke..

Pogan

pre 7 godina

A Elis se sklanja LBJ u poslednjoj cetvrtini da ovaj prikuca. Mozda zemlja i jeste ravna, i mozda ovaj sport vise nije sport.
(Petar, 21. april 2017 08:31)

Da, pošto je inače veoma logično da plejmejker Monta Elis (190cm,83kg) može da zaustavi Jamesa (203cm,113kg) u punom trku na zakucavanju, a da pritom to ne bude koš i slobodno bacanje. Kakvi kraljevi ovde ostavljaju komentare, nemam reči.

SrbinsonKruso

pre 7 godina

Pol Džordž u Indijani i Lebron kad Kavsa... šta bi ovo ljudi... mada je Indijana mogla da pobedi da je usporila igru i nije završavala napade 10 sekundi pre isteka... ali ajde

Buki

pre 7 godina

Indijana je stvarno tuzna ekipa a i njihov trener ja da sam na njihovom mestu nebih ni izlazio na parket u 4 mecu od sramote,voditi 26 razlike na domacem terenu u plej ofu i izgubiti stvarno nemam reci.

Miki

pre 7 godina

Indijana je jako dobar tim ,poslednja 4 meča(1 iz regularnog dela na produžetke) gube na jednu loptu , Džordž igra odlično,pa i cela Indijana igraju dobro,ovo drugo poluvreme od sinoć je baš iznenadjujuće.Koliko god da je Indijana dobra,klivlend je u svemu tome još bolji, ne mnogo ali je bolji, kao što je i Džejms bolji od Džordža za to malo u ovom trenutku. Generalno na istoku ima dobrih ekipa, ali su sve kada se sve uzme u obzir za to nešto lošije od Klivlenda,baš me interesuje može li to Wasington da promeni ove sezone ,jer su baš u naletu

Znojan, ex Nole fan

pre 7 godina

petarczv i ekipa na aparatima, a JeRemija po treći put gleda reprizu.
Spavaš li mirno Juka Nurkiću?
P.S.samo da sumiram većinu današnih komentara.:)

nista o nicemu

pre 7 godina

odlican igrac..nema sta...to se zove tripl dabl...e sad..citam i lusam poredjenja sa ostalim NBA legendama...Lebron moze samo na trece mesto. Dzordan, Brajant,pa on.jer svako od njih je obelezio neku deceniju, a i vise...tako da...ne budite kao Kristijan oronaldo fanovi..velicaju ga sa bogovima fazon..a ono bar 5 top igraca ispred njega u istorij icovecanstva...samo kazem...
(Djura, 21. april 2017 11:06)

Po kom osnovu je Brajant 2, a nije Medzik?

jugosloven

pre 7 godina

@Ketty Pahuljica
Kladjenje je porok prijatelju.
A nije mi jasno ni zasto redakcija pusta komentare vas kladionicara. Uskoro ce na vesti o zapleni droge biti "Jao kako bi se ja dobro uradio sa tom kolicinom", a necu ni da zamisljam pedofile i ostalo sarenilo zemaljskog zivlja.
Raspad sistema, zivimo u raspalom sistemu a mediji su na vrhu. Cik objavite ovo.
A sto se tice Dzejmsa zasluzuje sve. Mozda i nema pojedinacne statistike nekih drugih igraca, ali zato je njegov uticaj na ekipu i sposobnost odluke u presudnim momentima na nivou Dzordana. Ko je gledao proslo finale zna tacno o cemu pricam.

Beograd

pre 7 godina

Kakvo prvo poluvreme Indijane stvarno briljantno i nestvarno. Ubacili su 74 poena u prve dve cetvrtine i imali prednost od -26 i da dozvolis sebi da izgubis tu utakmicu nemam reci. Sve pohvale Lebronu koji je vodio svoj tim do preokreta. Indijana nije iskoristila sansu da ovu seriju uvede u neizvesnost. Sami su propustili sansu sami su krivi.

vex

pre 7 godina

Sećam se Nba, kad sam je aktivnije pratio.Igrao je i Džordan, Stokton, Meloun poštar, Pipen, Kobe je počinjao, Barkli i još mnogo drugih odličnih igrača. Davali su i tada preko 100 poena, tipa 108, 102, pogotovo su bile tvrde plej of utakmice, gde se ostajalo ispod 100. Sada opet pratim malo i bode mi oči, na svakoj utakmici 120 ili 130 poena za neku ekipu.Pretvorilo se u trči šutni, prošetaj kroz odbranu, kao da gledam jake trening utakmice. Neosporno su fizički dominantni, ali odbrane bez samo prave šou za hot dog i pivo.
(vlasta74, 21. april 2017 10:42)

To se promenilo 2012-2013 kada je NBA regulisao floping, ti si verovatno pratio pre toga, pa ko hoce da simulira $30k iz dzepa :)

akros

pre 7 godina

Gledao jutros snimak. Na stranu sudjenje, ne pricam generalno za ovu utakmicu nego za Dzordza uopste. Svaku utakmicu sa Lebronom krene fenomenalno, kako se utakmica blizi kraju tako sve vise masi lake suteve. A i srozao je svoju ekipu kritikujuci saigrace. Vrlo je moguce da napusti Indianu na kraju sezone.
 (BarbaDjole, 21. april 2017 13:28)

On je ovu seriju odigrao perfektno, pogađao trojke kad god je trebalo i samo kada su igrali flastera nad njim, ostatak ekipe je igrao očajno. Moj komentar je vezan samo za ovu seriju. On je imao apsolutno pravo da kritikuje svoj tim, jer oni nisu gubili jer je on podbacio, nego obrnuto. Pogledaj koliko je covek dao kriticnih poena u ove tri utakmice i uz to, pogledaj kako je tretiran od strane sudija kada je isao na ulaz, svaki je bio pod faulom koji nije dosuđen. Nažalost, on nije dovoljno dobar kao Lebron, ali je sigurno jedini igrač na Istoku koji može da mu parira ili je makar to vise puta pokazao. Sad ostaje da vidimo Janisa ili Batlera

paspalj chandler

pre 7 godina

Razlika je nadoknadjena u 3/4 u kojoj je George pogodio jedno slobodno bacanje i promasio 5 suteva.
Ne znam ko normalan moze prigovoriti nesto LeBronovoj partiji, razbio ih je.

spree15

pre 7 godina

Kad ljudi stave kobea na drugo mesto svih vremena jedan andjeo sa neba izgubi krila i padne na kutiju malih macica koje tom prilikom od siline udarca preminu.
Kareem je jos uvek najbolji strelac lige, Kareem ima 6 prstenova, 6 MVP priznanja, 2 MVP finala priznanja, 3. bloker i 3. skakac svih vremena i da ne nabrajam All Starove, All NBA petorke i defanzivne petorke...