1. Koliko treba da budeš iskompleksiran i jadan da ovakvu osobu nazivaš legendom, doktorom, kraljem i slično. 
    Dule vam je naneo patnje i traume za tri naredne generacije, tugo jedna.
    (Bagg, 18. mart 2017 01:07)

    Tek ces patiti,nesretnice!
     (raxi, 18. mart 2017 15:10)

    # Link komentara

  2. Koliko treba da budeš iskompleksiran i jadan da ovakvu osobu nazivaš legendom, doktorom, kraljem i slično.
    Dule vam je naneo patnje i traume za tri naredne generacije, tugo jedna.
    (Bagg, 18. mart 2017 01:07)

    # Link komentara

  3. Kakav predsednik, takvi i navijači, u glavi 1000 problema. Mistični su jedino izvori finansiranja tvog kluba, jednom će se i to rasvetliti valjda.
    (nz, 18. mart 2017 00:15)

    # Link komentara

  4. Меч на брду се завршава до 17ч те сви лагано могу да стигну у Пионир који мора да проговори.Сви у Пионир да поздравимо наше хероје и пружимо им неопходан ветар у леђа!
    (Крејзи Норт, 17. mart 2017 17:25) # Link komentara
    Preporučujem (+31)Ne preporučujem (-15)

    Kako to mislis , pa zar vi ne bojkotujete Aba ligu ?
    (Zasto-zato, 17. mart 2017 22:17)

    # Link komentara

  5. Ево ово се зове алхемија (15-11). Ово је машина за млевење људи која се одавно упалила. Права институција се вратила на место које јој припада, а не лажна, Тадић-Дачић-свлачионица-гепек-штипање-репресија титуле. Са играчима из неке Мега Визуре, ФМП-а, Радничког из КГ, Звездине школе. Све европски великани и играчи око којих се цела Европа отимала. А ови из Загреба нека наставе да се надају из недеље у недељу и чупају косу. Децо волите Црвену Звезду!
     (Педро, 17. mart 2017 21:37)

    # Link komentara

  6. loto dobitak jovic srecan
     (muamua, 17. mart 2017 21:02)

    # Link komentara

  7. Rasturi grobarsku hobotnicu do kraja Covke kralju
    (Mladen, 17. mart 2017 21:02)

    # Link komentara

  8. Može li neko blizak upravi da nam pojasni koji su razlozi da Zvezda ne preuzme Boldena za ove ključne mečeve? Ako nema prava da igra u PO ABE (mislim da ima) bio bi izuzetno koristan u završnici EL i verovanom Top8. Sigurno je u boljoj formi od nekoliko rezervista sa klupe, a čak i od nekih startera.
    FMP-u sigurno više ne treba, za njih je kraj sezone, a za KLS može Zvezda da im za Boldena pošalje na pozajmicu njene rezerviste, ako im ustreba.
    (SrbEUin, 17. mart 2017 20:26)

    # Link komentara

  9. Slazem se,i meni je ovo vrlo "mistican" mec,veliko je pitanje da li cemo ih odvaliti 25 ili samo 15 razlike..
     (mister No, 17. mart 2017 19:08)

    # Link komentara

  10. Izgleda kao da se malo prepao i pored duplo jace ekipe, fanaticnih navijaca,veceg uticaja kod sudija...Naprijed Plavi..i ako izgubite ,makar im "polomite ruke" i "prst u oko".
    (pg, 17. mart 2017 17:32)

    Nemoć...
     (Samo jako..., 17. mart 2017 18:47)

    # Link komentara

  11. Videces ti kad se upali masina, pa kad stignu Kinzi i "Pecaros". Pa jos kad stigne pojacanje iz Limoza ima da vas ima i gde vas nema.
    (nemanja, 17. mart 2017 18:23)

    # Link komentara

  12. Ovaj opet lozi svoje pantere i prica u zagonetkama,kao neki udari na klub a ono monopol preko politike drzi
    (...., 17. mart 2017 18:21)

    # Link komentara

  13. Neke misticne stvari se desavaju uoci pocetka plej-ofa? Da li neko zna,na sta je konkretno mislio Covic ovim izlaganjem? Nisam klinac, pitam ozbiljno!
     (Major, 17. mart 2017 18:20)

    # Link komentara

  14. palis li malo palis atmosveru...tako je i dusko radio pa poslije prica kako vas u pg mrze
     (gile, 17. mart 2017 18:09)

    # Link komentara

  15. Sva mu se faca od zlobe iskrivila. Njega i Duleta bih nazvao Zlo i Mrznja. Nesto poput naziva cuvenog, starog filma - Duh i Tama.
     (Karahart, 17. mart 2017 17:51)

    # Link komentara

  16. legenda fmpa
     (Hidetosi Nakata, 17. mart 2017 17:48)

    # Link komentara

  17. Misticnost, zagonetnost, ovaj poceo kao Vucic...
     (Strasno, 17. mart 2017 17:43)

    # Link komentara

  18. Postovanje majstore ti si komsiju malog poslao na remont!
     (Bari 91, 17. mart 2017 17:38)

    # Link komentara

  19. Legendo ti si stavio tacku...
     (Mali kalemegdan 2, 17. mart 2017 17:33)

    # Link komentara

  20. Doktore ne daj na ZVEZDU! Imas podrsku pravih ZVEZDASA
     (Dragutinov sin, 17. mart 2017 17:29)

    # Link komentara

  21. Misticne i zagonetne stvari?!!!Da ga nije posetio NLO?Da sam neko ko ne zna da je dr.Covic ozbiljan covek i da uvek govori istinu,pomislio bih da samo pali lakoverne navijace.
     (tata Rodja, 17. mart 2017 17:26)

    # Link komentara

  22. Меч на брду се завршава до 17ч те сви лагано могу да стигну у Пионир који мора да проговори.Сви у Пионир да поздравимо наше хероје и пружимо им неопходан ветар у леђа!
    (Крејзи Норт, 17. mart 2017 17:25)

    # Link komentara

  23. Mobilizacija! Ovogodišnji šampion ABA lige i učesnik Evrolige za sledeću sezonu sme biti samo Zvezda, jer drugi niko nije dorastao tome! Zgazi ih sve, zgazi ih sve, zgazi ih sveeeeee!
     (Niksicko, 17. mart 2017 17:23)

    # Link komentara

  24. Covic o misticnosti i zagonetnim stvarima... Hahahaha, e moj misticni "gospodine"!
     (Jumko, 17. mart 2017 17:15)