roki
pre 7 godina
Jarane, Danilovic nikad nije bio u Trejlblejzersima.
Četvrtak, 08.12.2016.
08:09
Nikola Jokić vratio se na parket posle tri meča pauze i odmah ostvario treći dabl-dabl u NBA ligi ove sezone.
Izvor: AK
pre 7 godina
Jarane, Danilovic nikad nije bio u Trejlblejzersima.
pre 7 godina
@massa, sta si objasnio? opet sam te pitao pet puta kako se 'to' zove,i nisi odgovorio,samo si rekao da se ne zove 'indeks', ajde sada mi odgovori kako se zove na srpskom jeziku?
pre 7 godina
@dragoeto nikada
I da,vi ste najjaci.Samo niste dobili omrazene Srbe u istoriji.Samo eto niste 21 godinu uzeli medalje.Al eto imate najjace brojke.Ipak srpska laz i mitomanija hihihi.
pre 7 godina
jel jos neko primetio da kada god nasi igraci zabeleze veci broj poena kao i mutazu,njihovi timovi izgube? nije da nesto mlatim,nek proveri ko hoce.
pre 7 godina
(Nekobeko, 8. decembar 2016 15:44)
Procitao sam sta si napisao. Kada vec hoces da budes pametan onda objasnis dasta hoces kazes! Zna se sta je indeks. Ne mozes neku stvar nazivati kako se ne zove.
Ne znam sta se palis da sam objasnjavao pola sata, kada sam u jednoj recenici objasnio, pametnome dosta!
Cao,zdravo..
pre 7 godina
@drago
Nebitan se pise zajedno.To prvo da naucis.Pozdravi Ivanisevica i Jovana Petrovica.Sve cisti rvati haha.
pre 7 godina
drago
Pazi, Vlade je igrao za Lejkerse u kojima nije imao promil sanse da bude medju 3 najbolja igraca (uvek je bio taj 4. ili 5.). Kingsi su mu legli samo tako u tridesetim godinama (na zalost ljubitelja kosarke jer je mogao vise da je stigao u "neozbiljniji" tim) i on nije mogao dalje da se unapredi tj. da postigne veci broj poena. Danilovic je bio u "prokletim" TrejlBlejzersima (znas i sam kako je bilo Drazenu tamo) tako da... Pedja je najvise pokazao u NBA od svih iz bivse Jugoslavije, a da nije bilo povreda u onom PO protiv Lejkersa i kasnijih povreda mogli bismo da pricamo o njemu kao o bozanstvu. Ali uze Stojakovic prsten na kraju (kecao je Lejkerse onim trojkama). :D
pre 7 godina
Stara kuka
Ti si ocito taj koji nemas obraza kad non stop navodis utakmice koje nemaju veze sa ovim. Pricali smo o tome 100 puta ali kad nemas obraz...
Ko je ikad rekao da je kosarka ne bitna (dok su neki prije pricali da je tenis ne bitan).
Ne znam sta bi ti rekao na ovo da ce sad Srbi pretvarati poraze u pobjede...
Znaci jedini ti nemas obraza.
Haha evo i Radja postao Srbin (kad ima najbolju statistiku od igraca iz ex-Yu u prosjeku karijere). Valjda ima jedan Srbin Radja kao i recimo Stimac i Gudelj pa su onda valjda svi Srbi haha.
xy
To si upravu. Ali za Sarica vrijedi tako gledati jer igra tek prve utakmice i sve je bolji i bolji.
Sto se tice Giriceka odlican je kad se pogleda najbolje sa ovih prostora. Covjek ima prosjek od 9.6 koseva (blizu 4000 u karijeri) sto je dobar prosjek. Od njega su po prosjeku znacajno bolji samo Drazen, Radja i Stojakovic. Kukoc, Bogdanovic, Saric, Divac, Jokic Danilovic i Radmanovic imaju slicne brojke (svi izmedju 10 i 12 koseva u prosjeku).
On je vazio za kvalitetnog igraca (iako se meni nije svidjao). U Evropi je dominirao (zabijao preko 20 za CSKA U EL).
pre 7 godina
@massa, pročitaj šta sam napisao mrsko mi da ponavljam hiljadu puta. Dok je jokic na terenu denver je dobio 18 razlike! Ja sam to samo nazvao indeks, ali ako iko ima imalo mozga zna na šta sam mislio. Svi nešto navalili, "ne zove se indeks bla bla bla," a niko ne kaže kako se zove, bas kao i ti, brbljas da nije indeks, objasnjavas pola sata šta je, a ne kažeš ko je je ime za to?! Ja znam šta je to, samo sam nazvao imenom 'indeks', posto eto ne znam kako se zove taj plus minus dok je igrac na terenu na srpskom. ali valjda svi znaju o čemu pričam kad kažem indeks, jel treba pola sata da objasnjavam na šta mislim sa tim plus minusom.
pre 7 godina
(Nekobeko, 8. decembar 2016 08:39)
Jel ti imas veze sa kosarkom? Kakav indeks? Nije to indeks. To je kos razlika u korist neke od ekipa kada je igrac na terenu.
Ko sve ne pise komentare i ne pravi se pametan.
pre 7 godina
@netko iz Banata,zalutao si u komentarima na temu košarka,reći za Bogdanovića da ima samo šut je žešće lupetanje,Šarić u rookie sezoni igra odlično i on može samo bolje,Hezonja nije bio spreman za NBA i to se slažem.
(Rocky Balboa, 08. decembar 2016 13:04)
Ne diraj Banat ! Ostalo udri :p
pre 7 godina
JPR23
Haha znam ja i za EL i NBA (nije toliko bitan kao kod nas, a da jeste Mudiej bi prvi bio poslat na klupu) indeks ali neki koriste termin indeks u veoma pogresnom smislu. Svaki dan vidim da neko pise o indeksu -20 i ne mogu a da se ne nasmejem. Sto se tice Denvera, mislim da bi najefikasnija bila petorka: Nelson-Marej-Cendler-Farid-Jokic (samo da neko nauci Farida da obavlja posao u defanzivi i da se bori za svaki skor bilo u svom reketu ili protivnickom). Moraju da se otarase Galinarija jer sa njim nikad nista nece postici, umisljen je kao i svaki Italijan (Datome je jedini normalan Italijan).
pre 7 godina
Bjelica da predje u Denver to bi bilo sjajno
pre 7 godina
JPR23Haha znam ja i za EL i NBA (nije toliko bitan kao kod nas, a da jeste Mudiej bi prvi bio poslat na klupu) indeks ali neki koriste termin indeks u veoma pogresnom smislu. Svaki dan vidim da neko pise o indeksu -20 i ne mogu a da se ne nasmejem. Sto se tice Denvera, mislim da bi najefikasnija bila petorka: Nelson-Marej-Cendler-Farid-Jokic (samo da neko nauci Farida da obavlja posao u defanzivi i da se bori za svaki skor bilo u svom reketu ili protivnickom). Moraju da se otarase Galinarija jer sa njim nikad nista nece postici, umisljen je kao i svaki Italijan (Datome je jedini normalan Italijan).
(Jaran, 08. decembar 2016 15:29)
Šta da ti kažem, vidiš i sam "znalce"... No da možda otvorimo akademiju "edukujsesportski" da zaradimo koju :) Kad Bobi može sa peškirima, možemo i mi sa "indexima" heheh ;)
pre 7 godina
Slušaj ove znalce?! U poslednje 3 utakmice toliki i toliki prosek... Alo rođaci jel to kod vas neki kolektivni "sindrom Aca Petrović"?? Da se igra 3/4 mi bi pobedili... Da se igra 3 utakmice Šarić i Bogdanović bi bili odlični sa svojim prosecima. Al se ne igra, igra se 82 utakmice. Takođe nazvati jednog Giričeka "odličnim NBA igračem" pokazuje elementarno nepoznavanje materije o kojoj se piše.
pre 7 godina
@Roky Balboa
@drago
Ahihihi. Vi jos imate obraza da nam se javljate i da pricate o kosarci. Posle svih onih poraza, cepanja i gazenja koje smo vam naneli u ovom (nebitnom, haha jel tako?) sportu, vi se opet brecate i pravite pametni i nadmeni. Al dobro to ste vi. Mi smo klasu dokazali na SP i OI, kao i mnogo puta pre toga. Ah da, sada ce ona klasika Srbi su i ovde poraze pretvorili u pobede i srpska laz te mitomanija haha. Al sta to cudi, kad su Rvati imali obraza?
Nego, Saric, Radja, Bogdanovic, Petorovic...imate li vi kojeg hrvata uopste? Sem Kukoca naravno.
pre 7 godina
@jaran, pa daj jokicu istu minutažu i istu slobodu kao porzinigis i towns, i ne da neće zaostati, nego me nebi cudilo da bi imao i bolje brojke. Jokic sa limitiranim vremenom na parketu, i sa liminitiranim asistencijama od saigrača i sa malo šuteva, već ima okej statistiku. Zamisli da njega forsiraju i da igraju na njega, da imaju bar jednu dve kombinacije koje idu bas njemu da on poentira, mislim na neku drugu sem kombo za trojku ili dugu dvojku koji igraju nekada, kao sto to radi new york i minesota za njihove centre. Kao sto rekoh, nebi zaostao, već bi ih i prestigao.
pre 7 godina
To decko nije index nego +\-kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri (danilo, 08. decembar 2016 09:42)Pa da al to moze da posluzi da vidis sa kojim igracima imas pozitivan skor, i koja je petorka najbolja. Jedna utakmica ne znaci nista al kad odigras 20, trebalo bi da sumiras sve i napravis pravu postavu. A Malone jos eksperimentise
(realno, 08. decembar 2016 10:48)
Ne da sumiras, vec da analiziras ! Utakmica koju pobedis ili izgubis sa nekoliko poena, i utakmica gde je razlika 20-30 poena se ne moze uporedjivati sto se +/- a tiče... eventualno da sumiras utakmice sa slicnim razlikama i statistikom, inace nema smisla.
pre 7 godina
@Jumko
Pa eto samo smo zvanicni olimpijski i svetski vicesampioni. Da nam nisu mozda poklonili? Zvanicno druga najuspesnija nacija na svetu(OI) u timskim sportovima. Malo li je za zemlju sa katastrofalnim uslovima i jedva 6,5 miliona stanovnika.
Sto se tice igraca u NBA:Divac i Stojakovic su imali jako zapazene uloge i vrunske karijere, Krstic bio vrlo dobar, da nije bilo povrede ko zna sta bi bilo. Radmanovic i Danilovic su ostavili solidan utisak. Milicic drugi pik. Sada su Jokic (odlican) i Bjelica (solidan) tu, s tim da i jedan i drugi jos mogu da napreduju. Naravno Jokic posebno.
Necu sada pricati o tome kakav su trag u Evropi ostavili Bodiroga, Djordjevic, Teodosic...malo li je za ovu nasu Srbiju?
Nego, da cujem za tvoje?
pre 7 godina
Sta vama znaci indeks? Indeksni poeni ili +/- statistika?Ne bi me cudilo da Meloun dobije otkaz u februaru ili martu (ipak je to NBA), a sto se tice Jokica... Ne sme da zaostaje za duom KP i KAT koji napreduju jer imaju minute i slobodu u igri.Antetokunmpo na All-Star utakmici i u jednom od 3 NBA tima sezone, monstruozno igra.
(Jaran, 08. decembar 2016 10:25)
Index je evropski pojam. U NBA se koristi efficiency stat ( EFF), slično, ali nije isto.
A +/- je razlika izmedju datih i primljenih poena dok je jedan igrac u igri.
pre 7 godina
@netko iz Banata,zalutao si u komentarima na temu košarka,reći za Bogdanovića da ima samo šut je žešće lupetanje,Šarić u rookie sezoni igra odlično i on može samo bolje,Hezonja nije bio spreman za NBA i to se slažem.
pre 7 godina
jmbg
pre 7 godina
Plus/minus nije indeks. Indeksi su relativni brojevi koji pokazuju odnos vise pijava. Ovo je apsolutni pokazatelj i nije index. Kao da ste to nazvali stepen...eto tako...
pre 7 godina
Kroasani se uvek loze da su neka sila u basketu,ali cinjenice govore drugacije.Bogdanovic samo u raspalom Bruklinu moze da igra,inace bi bio mahac peskirima kao Marijanovic(sem suta nema nista,a i on nije bas tako konstantan),Hezonja se utripovao da je Jordan licno-vidimo kao se pokazao,Saric samo sto igra srcano inace jako limitiran za NBA standarde.Onog Bendera nisam gledao, pa necu da komentarisem.Jedini igrac koji mi se " svidja " je Simon i "mali" Zizic.
Sto se samo Denvera tice vidi se pad u igri Harris-a,Jokica i Mudiay-a(decko ima predispozicije da bude jedan od najboljih defanzivnih plejeva,a on se nesto istripovao u ofanzivi),a to je iskljucivo zbog trenera i njegovih fix ideja.
Trejdovao Lovernja,ostavio Farida,sad ce Jokica i Mudiay-a za Bugija kako se prica(to bi voleo) ,na sta ce taj roster izgledati,samo on zna.(trebao mu suter sa 20p po tekmi -Galinari ne moze da bude prva opcija u napadu i laganica PO tim,od veoma perspektivnog tima napravio duplo golo)
pre 7 godina
Aj da se ne lazemo..svi ovi timovi se spremaju ze neke druge predstojece sezone..sve su to mladi momci i supertalentovani ali nisu zreli za PLof kad se zna ko je apsolutni favorit za titulu a to je GSW i CLE...svaka cadt WSTb ali u ovoj ekipi nema sta da trazi za prsten kao ni Harden kao ni svi superstarovi..FILA MLW..LAKERS..po meni timovi koji dolaze pa i Mrtva MINESOTA..pozz!!
pre 7 godina
@danilo, dečko ja dobro znam šta je taj + -(indeks), zovi ga kako hoćeš. Jel treba da nacrtam da dok je jokic na terenu denver je dobio sa 18 razlike a dok mu je konkurent nurkic na terenu, denver je izgubio sa 22 razlike. Jel ti lakse tako da skontas bolje? I ajd kad si ti veliki strucnjak, reci mi kako se taj 'indeks' naziva? Jel se zove plus minus ili kako?
pre 7 godina
Taj ko je odabrao Mudieja da bude vodja ovog tima Denvera duzi niz godina sa grdno z..... limitiranog pleja bez suta a sa ogromnim egom-najgora moguca kombinacija. Steta,s obzirom da bi se od ostalih igraca mogla napraviti stvarno dobra ekipa,minimum da redovno ulaze u plej-of..
pre 7 godina
@ivan Pa ko ih poredi? Nisi shvatio ali nema veze...
pre 7 godina
Sta vama znaci indeks? Indeksni poeni ili +/- statistika?
Ne bi me cudilo da Meloun dobije otkaz u februaru ili martu (ipak je to NBA), a sto se tice Jokica... Ne sme da zaostaje za duom KP i KAT koji napreduju jer imaju minute i slobodu u igri.
Antetokunmpo na All-Star utakmici i u jednom od 3 NBA tima sezone, monstruozno igra.
pre 7 godina
I porazom koji mu je nanio Bogdanovic sa 19 koseva. Bojan je zapecatio Denver sa 2 slobodna na +3 i 12 sekundi do kraja uz sut 8 od 11 (da he bio malo sebicniji mogao je i do 30).
11 poena je zabio u drugoj cetvrtini.
Zadnje 3 tekme ima prosjek 20.3 koseva. Saric u zadnje tri 18.3 koseva i 9 skokova. Brutalno.
Jumko
Da, to je stvarno zanimljivo. Samo 3 jaka NBA igraca (mozemo jos dodati Danikovica i Radmanovica) za takvu kosarkasku zemlju je apsurd ali srpski igraci su vise ostajali u Evropi (Djordjevic, Bodiroga, Teodosic).
Kod nasih su odlicni bilo Kukoc, Radja i Drazen (tad smo bili jos jaki, Giricek i sada Bogdanovic i Saric.
pre 7 godina
Koliko je bitan faktor odabir tima u nba najviše pokazuju primeri Bojana Bogdanovića i Jokića,da su završili u nekom ozbiljnijem timu koji juri plej of ne bi ni minut videli a ovako pumpaju statistiku.
pre 7 godina
Trejd Mudieja i Galinarija za jednog dobrog pleja,a koga god da dobiju ne moze biti gori od Mudieja!
pre 7 godina
Boban izbobiniro na klupi. Priča se da nikad više nije uspeo da zagreje klupu, maltene nije mogla da se pipne koliko je bila vruća.
pre 7 godina
Gledao sam i prosle godine i ove Denver dosta, nije mi jasno sta se desilo sa trenerom u medjuvremenu, prosle sezone gomila povredjenih igraca, Cendler, Galinari, jos neko je bio, propustili po pola i vise sezone, ove godine kompletni skroz igraju mnogo losije. Jokic je kao drugi centar u prvom delu sezone, a u drugom kao prvi centar ekipe bio treci ruki lige, a on sezonu pocinje sa njim na poziciji 4 i Nurkicem u istoj petorci, nakon 10-tak takvih meceva odustaje od toga i Jokic postaje drugi centar, zamena Nurkicu, iako realno uvek ima isti ili bolji ucinak sa manje minuta u igri. To nije jedini eksperiment koji je pokusao, i na bekovima i krilima stalno nesto isprobava, odigrano skoro 30 utakmica on jos nije nasao prvu postavu niti ritam sa izmena i neku standardnu rotaciju, kao da ekipa nije imala pripreme uopste vec odmah pocela sezonu. Umesto da budu dosta bolji jer su godinu dana iskusniji, sve isti igraci na okupu i nemaju povredjenih igraca, Denver je dosta losiji od prosle sezone.
pre 7 godina
Bobi uzmi im pare, pa dogodine opet sa Zvezdom haraj Evroligom.
pre 7 godina
To decko nije index nego +\-kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri (danilo, 08. decembar 2016 09:42)
Pa da al to moze da posluzi da vidis sa kojim igracima imas pozitivan skor, i koja je petorka najbolja. Jedna utakmica ne znaci nista al kad odigras 20, trebalo bi da sumiras sve i napravis pravu postavu. A Malone jos eksperimentise
pre 7 godina
@Baki Pa sta? Da neces da me bijes zato srbendo?
pre 7 godina
Teodosic,Jovic,Nedovic Bogdanovic,Guduric,
Simonovic,Kalinic,Bjelica,Macvan. Raduljica,Jokic,Kuzmic/Stimac
pre 7 godina
@Boston
Slazem se uglavnom,ali tada je u ekipi bio i Dankan,kojem je trebao cesto odmor,a Bobi je i to sjajno koristio,zar ne?A i Greg ga je ubacio u 2. cetvrtini 6. utakmice,polufinala zapada,dakle imao je koliko toliko poverenja,za razliku od strucnog staba Pistonsa.
pre 7 godina
Jumku izgleda nedostaje tenis pa troluje po celom sajtu,razume se izgleda i u kosarku,kako bistar mladic...
pre 7 godina
Da mu daju prostora i vremena kao Porzingisu bio bi bolji od njega dvaput minimum!
pre 7 godina
Jokic mora da radi na ledjnoj tehnici. Skoro sve poene sto daje su iz tranzicije, retko kada se lopta spusti na njega pa igra 1 na 1. Ako bi unapredio taj segment igre tek onda bi postao zver od igraca. Divac je imao dobar sut, sjajan osecaj za asistenciju, ali i odlican horog. Jokicu samo fali ta igra ledjima da bi upotpunio svoj napadacki potencijal. Ili da radi na onom sutu unazad, jer ima mekanu ruku i visok je, tesko ga je izblokirati. Nesto poput Novickog. Uglavnom blistava buducnost ga ceka, jos je veoma mlad.
pre 7 godina
Ovaj Nelson ne bi dodao loptu, pa da mu od toga zavisi...
pre 7 godina
I porazom koji mu je nanio Bogdanovic sa 19 koseva. Bojan je zapecatio Denver sa 2 slobodna na +3 i 12 sekundi do kraja uz sut 8 od 11 (da he bio malo sebicniji mogao je i do 30).
11 poena je zabio u drugoj cetvrtini.
pre 7 godina
Jokicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
(Nekobeko, 08. decembar 2016 08:39)
Dodaj i Nelsona.. ubijaju ekipu i on i Chandler.. a Mudiay izgubljen slucaj.. plej, jedva ima koju asistenciju po mecu.. Krajem prosle sezone je ekipa bila u usponu, u svakom smislu.. a sad sve obrnuto, Malone je pogubio konce, i propada sezona..
pre 7 godina
Divac i Stojakovic uspesni, Jokic verovatno prosecno uspesan za Nba... Za 20 godina! Tanko je to za nekog ko se samoprozvao zemljom kosarke. Vrlo tanko!
(Jumko, 08. decembar 2016 08:34)
Inace, video sam te sinoc da setas sa deckom.Vidi se da se volite.To je ljubav, setate po ovoj zimi.
pre 7 godina
Jumko, Marjanovic objavio sliku na Instagramu sa Jordanom, a ti sa Boskom Jakovljevicem. Kapiras razliku?!
pre 7 godina
pitanje je trenutka kada ce Nurkic zatraziti trejd ili opet se pobuniti kod trenera. Ovoga puta ne sa uslovljavanjem da mora biti starter (to vec jeste), vec ce traziti vecu minutazu tj da igra finalne minute. To se nije desilo jako dugo. Simoc je bio pravi potez kad je pomocni trener zavrsavao mec bez silivatelja Galinarija I Mudieja.
pre 7 godina
okicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
(Nekobeko, 08. decembar 2016 08:39
To decko nije index nego +\- kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri
pre 7 godina
Cuj ovog jumka. Pa niko ovde ne poredi jokica sa divcem i stojakovicem. Decko je jako mlad i za svoje godine pruza odlicne partije, ako jos napreduje moci ce sa njima da se poredi a ako ostane ovako i ovo nije lose.
pre 7 godina
Jokicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
pre 7 godina
Najbolji centar u NBA!!!
pre 7 godina
Jokic ako ponovi ovakvu partiju na slede?em meču, imaće u proseku 10p ,7sk, 3as.... za koju minutažu? i što je to loše? tek je četvrtina sezone... ove brojke je imao na kraju prošle sezone
pre 7 godina
Tek sad vidim koji je gospodin bio Popovich. Kada se setim kako ste ga pljuvali sto mu je davao po par minuta kada je sve reseno. Marjanovic je imao srecu sto je tada otisao u veoma jak San Antonio jer su imali mnogo meceva kada je sve bilo reseno do poslednje cetvrtine jer je upravo tada dobijao najcesce sansu, tada su i odbrane znatno opustenije i otud njegovih nekoliko dobrih partija. Da nije bilo toga Bobi nikada ne bi video 21milion. Ali kad se setim pljuvali ste jednog Grega Popovica hahahah
pre 7 godina
Nikola Double/Double Jokic.
pre 7 godina
Sada je već jasno na Marjanović ne može fizički da isprati zahteve NBA. Da može već bi dobio neku šansu. Ćorak za SA i DET.
pre 7 godina
Decko ima sve, i sve se to moze itekako popraviti jer decko ima svega 21 godinu... Ako Denver izabere Nurkica pre Jokica bice to njihova velika greska. Nurkic je dobar igrac i nemam nista protiv njega, ali je u odnosu na Jokica limitiran. IQ za asistenciju los, sut za 3p ne postoji, takodje slobodna bacanja losa... Nemam nista protiv njega da se razumemo, ali ova dva igraca u istoj ekipi ne mogu.
pre 7 godina
Ovo mu je drugi,treci dabl-dabl? Kako god vratio se bas kako treba!
pre 7 godina
To sine samo cepaj.
pre 7 godina
Za prodanu dušu Marjanovića uopšte mi nije žao. Ostalim držim fige...
pre 7 godina
Starteri napravili deficit. Tako ti je to kad je klupa jaca
pre 7 godina
U tem Bruklinu...
pre 7 godina
Koliko volim ovog Jokica, ne samo zato sto je nas i sto je dobar... Miran je, nesebican i veoma postovan u Denveru. Decko iskreno ti zelim sve najbolje, uz dobar trud i rad ostavices trag u NBA sto ti od sveg srca zelim.
pre 7 godina
Divac i Stojakovic uspesni, Jokic verovatno prosecno uspesan za Nba... Za 20 godina! Tanko je to za nekog ko se samoprozvao zemljom kosarke. Vrlo tanko!
pre 7 godina
Solidan u porazu, nevidljiv u pobedi.
Hajd sad ti budi pametan šta da mu poželiš osim dobrog zdravlja.
pre 7 godina
tooo Jokoo srbendo...samo cepaj
pre 7 godina
Tek sad vidim koji je gospodin bio Popovich. Kada se setim kako ste ga pljuvali sto mu je davao po par minuta kada je sve reseno. Marjanovic je imao srecu sto je tada otisao u veoma jak San Antonio jer su imali mnogo meceva kada je sve bilo reseno do poslednje cetvrtine jer je upravo tada dobijao najcesce sansu, tada su i odbrane znatno opustenije i otud njegovih nekoliko dobrih partija. Da nije bilo toga Bobi nikada ne bi video 21milion. Ali kad se setim pljuvali ste jednog Grega Popovica hahahah
pre 7 godina
Koliko volim ovog Jokica, ne samo zato sto je nas i sto je dobar... Miran je, nesebican i veoma postovan u Denveru. Decko iskreno ti zelim sve najbolje, uz dobar trud i rad ostavices trag u NBA sto ti od sveg srca zelim.
pre 7 godina
Jokicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
pre 7 godina
Decko ima sve, i sve se to moze itekako popraviti jer decko ima svega 21 godinu... Ako Denver izabere Nurkica pre Jokica bice to njihova velika greska. Nurkic je dobar igrac i nemam nista protiv njega, ali je u odnosu na Jokica limitiran. IQ za asistenciju los, sut za 3p ne postoji, takodje slobodna bacanja losa... Nemam nista protiv njega da se razumemo, ali ova dva igraca u istoj ekipi ne mogu.
pre 7 godina
Nikola Double/Double Jokic.
pre 7 godina
Jokic ako ponovi ovakvu partiju na slede?em meču, imaće u proseku 10p ,7sk, 3as.... za koju minutažu? i što je to loše? tek je četvrtina sezone... ove brojke je imao na kraju prošle sezone
pre 7 godina
Starteri napravili deficit. Tako ti je to kad je klupa jaca
pre 7 godina
Sada je već jasno na Marjanović ne može fizički da isprati zahteve NBA. Da može već bi dobio neku šansu. Ćorak za SA i DET.
pre 7 godina
tooo Jokoo srbendo...samo cepaj
pre 7 godina
Jumko, Marjanovic objavio sliku na Instagramu sa Jordanom, a ti sa Boskom Jakovljevicem. Kapiras razliku?!
pre 7 godina
Gledao sam i prosle godine i ove Denver dosta, nije mi jasno sta se desilo sa trenerom u medjuvremenu, prosle sezone gomila povredjenih igraca, Cendler, Galinari, jos neko je bio, propustili po pola i vise sezone, ove godine kompletni skroz igraju mnogo losije. Jokic je kao drugi centar u prvom delu sezone, a u drugom kao prvi centar ekipe bio treci ruki lige, a on sezonu pocinje sa njim na poziciji 4 i Nurkicem u istoj petorci, nakon 10-tak takvih meceva odustaje od toga i Jokic postaje drugi centar, zamena Nurkicu, iako realno uvek ima isti ili bolji ucinak sa manje minuta u igri. To nije jedini eksperiment koji je pokusao, i na bekovima i krilima stalno nesto isprobava, odigrano skoro 30 utakmica on jos nije nasao prvu postavu niti ritam sa izmena i neku standardnu rotaciju, kao da ekipa nije imala pripreme uopste vec odmah pocela sezonu. Umesto da budu dosta bolji jer su godinu dana iskusniji, sve isti igraci na okupu i nemaju povredjenih igraca, Denver je dosta losiji od prosle sezone.
pre 7 godina
U tem Bruklinu...
pre 7 godina
Ovo mu je drugi,treci dabl-dabl? Kako god vratio se bas kako treba!
pre 7 godina
Jokic mora da radi na ledjnoj tehnici. Skoro sve poene sto daje su iz tranzicije, retko kada se lopta spusti na njega pa igra 1 na 1. Ako bi unapredio taj segment igre tek onda bi postao zver od igraca. Divac je imao dobar sut, sjajan osecaj za asistenciju, ali i odlican horog. Jokicu samo fali ta igra ledjima da bi upotpunio svoj napadacki potencijal. Ili da radi na onom sutu unazad, jer ima mekanu ruku i visok je, tesko ga je izblokirati. Nesto poput Novickog. Uglavnom blistava buducnost ga ceka, jos je veoma mlad.
pre 7 godina
To sine samo cepaj.
pre 7 godina
Solidan u porazu, nevidljiv u pobedi.
Hajd sad ti budi pametan šta da mu poželiš osim dobrog zdravlja.
pre 7 godina
Jokicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
(Nekobeko, 08. decembar 2016 08:39)
Dodaj i Nelsona.. ubijaju ekipu i on i Chandler.. a Mudiay izgubljen slucaj.. plej, jedva ima koju asistenciju po mecu.. Krajem prosle sezone je ekipa bila u usponu, u svakom smislu.. a sad sve obrnuto, Malone je pogubio konce, i propada sezona..
pre 7 godina
Divac i Stojakovic uspesni, Jokic verovatno prosecno uspesan za Nba... Za 20 godina! Tanko je to za nekog ko se samoprozvao zemljom kosarke. Vrlo tanko!
(Jumko, 08. decembar 2016 08:34)
Inace, video sam te sinoc da setas sa deckom.Vidi se da se volite.To je ljubav, setate po ovoj zimi.
pre 7 godina
Za prodanu dušu Marjanovića uopšte mi nije žao. Ostalim držim fige...
pre 7 godina
Jumku izgleda nedostaje tenis pa troluje po celom sajtu,razume se izgleda i u kosarku,kako bistar mladic...
pre 7 godina
okicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
(Nekobeko, 08. decembar 2016 08:39
To decko nije index nego +\- kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri
pre 7 godina
pitanje je trenutka kada ce Nurkic zatraziti trejd ili opet se pobuniti kod trenera. Ovoga puta ne sa uslovljavanjem da mora biti starter (to vec jeste), vec ce traziti vecu minutazu tj da igra finalne minute. To se nije desilo jako dugo. Simoc je bio pravi potez kad je pomocni trener zavrsavao mec bez silivatelja Galinarija I Mudieja.
pre 7 godina
@Boston
Slazem se uglavnom,ali tada je u ekipi bio i Dankan,kojem je trebao cesto odmor,a Bobi je i to sjajno koristio,zar ne?A i Greg ga je ubacio u 2. cetvrtini 6. utakmice,polufinala zapada,dakle imao je koliko toliko poverenja,za razliku od strucnog staba Pistonsa.
pre 7 godina
@danilo, dečko ja dobro znam šta je taj + -(indeks), zovi ga kako hoćeš. Jel treba da nacrtam da dok je jokic na terenu denver je dobio sa 18 razlike a dok mu je konkurent nurkic na terenu, denver je izgubio sa 22 razlike. Jel ti lakse tako da skontas bolje? I ajd kad si ti veliki strucnjak, reci mi kako se taj 'indeks' naziva? Jel se zove plus minus ili kako?
pre 7 godina
Ovaj Nelson ne bi dodao loptu, pa da mu od toga zavisi...
pre 7 godina
Cuj ovog jumka. Pa niko ovde ne poredi jokica sa divcem i stojakovicem. Decko je jako mlad i za svoje godine pruza odlicne partije, ako jos napreduje moci ce sa njima da se poredi a ako ostane ovako i ovo nije lose.
pre 7 godina
Taj ko je odabrao Mudieja da bude vodja ovog tima Denvera duzi niz godina sa grdno z..... limitiranog pleja bez suta a sa ogromnim egom-najgora moguca kombinacija. Steta,s obzirom da bi se od ostalih igraca mogla napraviti stvarno dobra ekipa,minimum da redovno ulaze u plej-of..
pre 7 godina
Trejd Mudieja i Galinarija za jednog dobrog pleja,a koga god da dobiju ne moze biti gori od Mudieja!
pre 7 godina
Najbolji centar u NBA!!!
pre 7 godina
Boban izbobiniro na klupi. Priča se da nikad više nije uspeo da zagreje klupu, maltene nije mogla da se pipne koliko je bila vruća.
pre 7 godina
To decko nije index nego +\-kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri (danilo, 08. decembar 2016 09:42)
Pa da al to moze da posluzi da vidis sa kojim igracima imas pozitivan skor, i koja je petorka najbolja. Jedna utakmica ne znaci nista al kad odigras 20, trebalo bi da sumiras sve i napravis pravu postavu. A Malone jos eksperimentise
pre 7 godina
Kroasani se uvek loze da su neka sila u basketu,ali cinjenice govore drugacije.Bogdanovic samo u raspalom Bruklinu moze da igra,inace bi bio mahac peskirima kao Marijanovic(sem suta nema nista,a i on nije bas tako konstantan),Hezonja se utripovao da je Jordan licno-vidimo kao se pokazao,Saric samo sto igra srcano inace jako limitiran za NBA standarde.Onog Bendera nisam gledao, pa necu da komentarisem.Jedini igrac koji mi se " svidja " je Simon i "mali" Zizic.
Sto se samo Denvera tice vidi se pad u igri Harris-a,Jokica i Mudiay-a(decko ima predispozicije da bude jedan od najboljih defanzivnih plejeva,a on se nesto istripovao u ofanzivi),a to je iskljucivo zbog trenera i njegovih fix ideja.
Trejdovao Lovernja,ostavio Farida,sad ce Jokica i Mudiay-a za Bugija kako se prica(to bi voleo) ,na sta ce taj roster izgledati,samo on zna.(trebao mu suter sa 20p po tekmi -Galinari ne moze da bude prva opcija u napadu i laganica PO tim,od veoma perspektivnog tima napravio duplo golo)
pre 7 godina
Sta vama znaci indeks? Indeksni poeni ili +/- statistika?
Ne bi me cudilo da Meloun dobije otkaz u februaru ili martu (ipak je to NBA), a sto se tice Jokica... Ne sme da zaostaje za duom KP i KAT koji napreduju jer imaju minute i slobodu u igri.
Antetokunmpo na All-Star utakmici i u jednom od 3 NBA tima sezone, monstruozno igra.
pre 7 godina
Da mu daju prostora i vremena kao Porzingisu bio bi bolji od njega dvaput minimum!
pre 7 godina
Koliko je bitan faktor odabir tima u nba najviše pokazuju primeri Bojana Bogdanovića i Jokića,da su završili u nekom ozbiljnijem timu koji juri plej of ne bi ni minut videli a ovako pumpaju statistiku.
pre 7 godina
Slušaj ove znalce?! U poslednje 3 utakmice toliki i toliki prosek... Alo rođaci jel to kod vas neki kolektivni "sindrom Aca Petrović"?? Da se igra 3/4 mi bi pobedili... Da se igra 3 utakmice Šarić i Bogdanović bi bili odlični sa svojim prosecima. Al se ne igra, igra se 82 utakmice. Takođe nazvati jednog Giričeka "odličnim NBA igračem" pokazuje elementarno nepoznavanje materije o kojoj se piše.
pre 7 godina
Aj da se ne lazemo..svi ovi timovi se spremaju ze neke druge predstojece sezone..sve su to mladi momci i supertalentovani ali nisu zreli za PLof kad se zna ko je apsolutni favorit za titulu a to je GSW i CLE...svaka cadt WSTb ali u ovoj ekipi nema sta da trazi za prsten kao ni Harden kao ni svi superstarovi..FILA MLW..LAKERS..po meni timovi koji dolaze pa i Mrtva MINESOTA..pozz!!
pre 7 godina
@Jumko
Pa eto samo smo zvanicni olimpijski i svetski vicesampioni. Da nam nisu mozda poklonili? Zvanicno druga najuspesnija nacija na svetu(OI) u timskim sportovima. Malo li je za zemlju sa katastrofalnim uslovima i jedva 6,5 miliona stanovnika.
Sto se tice igraca u NBA:Divac i Stojakovic su imali jako zapazene uloge i vrunske karijere, Krstic bio vrlo dobar, da nije bilo povrede ko zna sta bi bilo. Radmanovic i Danilovic su ostavili solidan utisak. Milicic drugi pik. Sada su Jokic (odlican) i Bjelica (solidan) tu, s tim da i jedan i drugi jos mogu da napreduju. Naravno Jokic posebno.
Necu sada pricati o tome kakav su trag u Evropi ostavili Bodiroga, Djordjevic, Teodosic...malo li je za ovu nasu Srbiju?
Nego, da cujem za tvoje?
pre 7 godina
Bjelica da predje u Denver to bi bilo sjajno
pre 7 godina
@netko iz Banata,zalutao si u komentarima na temu košarka,reći za Bogdanovića da ima samo šut je žešće lupetanje,Šarić u rookie sezoni igra odlično i on može samo bolje,Hezonja nije bio spreman za NBA i to se slažem.
pre 7 godina
@jaran, pa daj jokicu istu minutažu i istu slobodu kao porzinigis i towns, i ne da neće zaostati, nego me nebi cudilo da bi imao i bolje brojke. Jokic sa limitiranim vremenom na parketu, i sa liminitiranim asistencijama od saigrača i sa malo šuteva, već ima okej statistiku. Zamisli da njega forsiraju i da igraju na njega, da imaju bar jednu dve kombinacije koje idu bas njemu da on poentira, mislim na neku drugu sem kombo za trojku ili dugu dvojku koji igraju nekada, kao sto to radi new york i minesota za njihove centre. Kao sto rekoh, nebi zaostao, već bi ih i prestigao.
pre 7 godina
JPR23
Haha znam ja i za EL i NBA (nije toliko bitan kao kod nas, a da jeste Mudiej bi prvi bio poslat na klupu) indeks ali neki koriste termin indeks u veoma pogresnom smislu. Svaki dan vidim da neko pise o indeksu -20 i ne mogu a da se ne nasmejem. Sto se tice Denvera, mislim da bi najefikasnija bila petorka: Nelson-Marej-Cendler-Farid-Jokic (samo da neko nauci Farida da obavlja posao u defanzivi i da se bori za svaki skor bilo u svom reketu ili protivnickom). Moraju da se otarase Galinarija jer sa njim nikad nista nece postici, umisljen je kao i svaki Italijan (Datome je jedini normalan Italijan).
pre 7 godina
Bobi uzmi im pare, pa dogodine opet sa Zvezdom haraj Evroligom.
pre 7 godina
@Roky Balboa
@drago
Ahihihi. Vi jos imate obraza da nam se javljate i da pricate o kosarci. Posle svih onih poraza, cepanja i gazenja koje smo vam naneli u ovom (nebitnom, haha jel tako?) sportu, vi se opet brecate i pravite pametni i nadmeni. Al dobro to ste vi. Mi smo klasu dokazali na SP i OI, kao i mnogo puta pre toga. Ah da, sada ce ona klasika Srbi su i ovde poraze pretvorili u pobede i srpska laz te mitomanija haha. Al sta to cudi, kad su Rvati imali obraza?
Nego, Saric, Radja, Bogdanovic, Petorovic...imate li vi kojeg hrvata uopste? Sem Kukoca naravno.
pre 7 godina
Divac i Stojakovic uspesni, Jokic verovatno prosecno uspesan za Nba... Za 20 godina! Tanko je to za nekog ko se samoprozvao zemljom kosarke. Vrlo tanko!
pre 7 godina
drago
Pazi, Vlade je igrao za Lejkerse u kojima nije imao promil sanse da bude medju 3 najbolja igraca (uvek je bio taj 4. ili 5.). Kingsi su mu legli samo tako u tridesetim godinama (na zalost ljubitelja kosarke jer je mogao vise da je stigao u "neozbiljniji" tim) i on nije mogao dalje da se unapredi tj. da postigne veci broj poena. Danilovic je bio u "prokletim" TrejlBlejzersima (znas i sam kako je bilo Drazenu tamo) tako da... Pedja je najvise pokazao u NBA od svih iz bivse Jugoslavije, a da nije bilo povreda u onom PO protiv Lejkersa i kasnijih povreda mogli bismo da pricamo o njemu kao o bozanstvu. Ali uze Stojakovic prsten na kraju (kecao je Lejkerse onim trojkama). :D
pre 7 godina
Sta vama znaci indeks? Indeksni poeni ili +/- statistika?Ne bi me cudilo da Meloun dobije otkaz u februaru ili martu (ipak je to NBA), a sto se tice Jokica... Ne sme da zaostaje za duom KP i KAT koji napreduju jer imaju minute i slobodu u igri.Antetokunmpo na All-Star utakmici i u jednom od 3 NBA tima sezone, monstruozno igra.
(Jaran, 08. decembar 2016 10:25)
Index je evropski pojam. U NBA se koristi efficiency stat ( EFF), slično, ali nije isto.
A +/- je razlika izmedju datih i primljenih poena dok je jedan igrac u igri.
pre 7 godina
Teodosic,Jovic,Nedovic Bogdanovic,Guduric,
Simonovic,Kalinic,Bjelica,Macvan. Raduljica,Jokic,Kuzmic/Stimac
pre 7 godina
Plus/minus nije indeks. Indeksi su relativni brojevi koji pokazuju odnos vise pijava. Ovo je apsolutni pokazatelj i nije index. Kao da ste to nazvali stepen...eto tako...
pre 7 godina
I porazom koji mu je nanio Bogdanovic sa 19 koseva. Bojan je zapecatio Denver sa 2 slobodna na +3 i 12 sekundi do kraja uz sut 8 od 11 (da he bio malo sebicniji mogao je i do 30).
11 poena je zabio u drugoj cetvrtini.
Zadnje 3 tekme ima prosjek 20.3 koseva. Saric u zadnje tri 18.3 koseva i 9 skokova. Brutalno.
Jumko
Da, to je stvarno zanimljivo. Samo 3 jaka NBA igraca (mozemo jos dodati Danikovica i Radmanovica) za takvu kosarkasku zemlju je apsurd ali srpski igraci su vise ostajali u Evropi (Djordjevic, Bodiroga, Teodosic).
Kod nasih su odlicni bilo Kukoc, Radja i Drazen (tad smo bili jos jaki, Giricek i sada Bogdanovic i Saric.
pre 7 godina
@massa, pročitaj šta sam napisao mrsko mi da ponavljam hiljadu puta. Dok je jokic na terenu denver je dobio 18 razlike! Ja sam to samo nazvao indeks, ali ako iko ima imalo mozga zna na šta sam mislio. Svi nešto navalili, "ne zove se indeks bla bla bla," a niko ne kaže kako se zove, bas kao i ti, brbljas da nije indeks, objasnjavas pola sata šta je, a ne kažeš ko je je ime za to?! Ja znam šta je to, samo sam nazvao imenom 'indeks', posto eto ne znam kako se zove taj plus minus dok je igrac na terenu na srpskom. ali valjda svi znaju o čemu pričam kad kažem indeks, jel treba pola sata da objasnjavam na šta mislim sa tim plus minusom.
pre 7 godina
@Baki Pa sta? Da neces da me bijes zato srbendo?
pre 7 godina
@ivan Pa ko ih poredi? Nisi shvatio ali nema veze...
pre 7 godina
To decko nije index nego +\-kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri (danilo, 08. decembar 2016 09:42)Pa da al to moze da posluzi da vidis sa kojim igracima imas pozitivan skor, i koja je petorka najbolja. Jedna utakmica ne znaci nista al kad odigras 20, trebalo bi da sumiras sve i napravis pravu postavu. A Malone jos eksperimentise
(realno, 08. decembar 2016 10:48)
Ne da sumiras, vec da analiziras ! Utakmica koju pobedis ili izgubis sa nekoliko poena, i utakmica gde je razlika 20-30 poena se ne moze uporedjivati sto se +/- a tiče... eventualno da sumiras utakmice sa slicnim razlikama i statistikom, inace nema smisla.
pre 7 godina
Stara kuka
Ti si ocito taj koji nemas obraza kad non stop navodis utakmice koje nemaju veze sa ovim. Pricali smo o tome 100 puta ali kad nemas obraz...
Ko je ikad rekao da je kosarka ne bitna (dok su neki prije pricali da je tenis ne bitan).
Ne znam sta bi ti rekao na ovo da ce sad Srbi pretvarati poraze u pobjede...
Znaci jedini ti nemas obraza.
Haha evo i Radja postao Srbin (kad ima najbolju statistiku od igraca iz ex-Yu u prosjeku karijere). Valjda ima jedan Srbin Radja kao i recimo Stimac i Gudelj pa su onda valjda svi Srbi haha.
xy
To si upravu. Ali za Sarica vrijedi tako gledati jer igra tek prve utakmice i sve je bolji i bolji.
Sto se tice Giriceka odlican je kad se pogleda najbolje sa ovih prostora. Covjek ima prosjek od 9.6 koseva (blizu 4000 u karijeri) sto je dobar prosjek. Od njega su po prosjeku znacajno bolji samo Drazen, Radja i Stojakovic. Kukoc, Bogdanovic, Saric, Divac, Jokic Danilovic i Radmanovic imaju slicne brojke (svi izmedju 10 i 12 koseva u prosjeku).
On je vazio za kvalitetnog igraca (iako se meni nije svidjao). U Evropi je dominirao (zabijao preko 20 za CSKA U EL).
pre 7 godina
(Nekobeko, 8. decembar 2016 08:39)
Jel ti imas veze sa kosarkom? Kakav indeks? Nije to indeks. To je kos razlika u korist neke od ekipa kada je igrac na terenu.
Ko sve ne pise komentare i ne pravi se pametan.
pre 7 godina
@drago
Nebitan se pise zajedno.To prvo da naucis.Pozdravi Ivanisevica i Jovana Petrovica.Sve cisti rvati haha.
pre 7 godina
@netko iz Banata,zalutao si u komentarima na temu košarka,reći za Bogdanovića da ima samo šut je žešće lupetanje,Šarić u rookie sezoni igra odlično i on može samo bolje,Hezonja nije bio spreman za NBA i to se slažem.
(Rocky Balboa, 08. decembar 2016 13:04)
Ne diraj Banat ! Ostalo udri :p
pre 7 godina
@dragoeto nikada
I da,vi ste najjaci.Samo niste dobili omrazene Srbe u istoriji.Samo eto niste 21 godinu uzeli medalje.Al eto imate najjace brojke.Ipak srpska laz i mitomanija hihihi.
pre 7 godina
jmbg
pre 7 godina
JPR23Haha znam ja i za EL i NBA (nije toliko bitan kao kod nas, a da jeste Mudiej bi prvi bio poslat na klupu) indeks ali neki koriste termin indeks u veoma pogresnom smislu. Svaki dan vidim da neko pise o indeksu -20 i ne mogu a da se ne nasmejem. Sto se tice Denvera, mislim da bi najefikasnija bila petorka: Nelson-Marej-Cendler-Farid-Jokic (samo da neko nauci Farida da obavlja posao u defanzivi i da se bori za svaki skor bilo u svom reketu ili protivnickom). Moraju da se otarase Galinarija jer sa njim nikad nista nece postici, umisljen je kao i svaki Italijan (Datome je jedini normalan Italijan).
(Jaran, 08. decembar 2016 15:29)
Šta da ti kažem, vidiš i sam "znalce"... No da možda otvorimo akademiju "edukujsesportski" da zaradimo koju :) Kad Bobi može sa peškirima, možemo i mi sa "indexima" heheh ;)
pre 7 godina
jel jos neko primetio da kada god nasi igraci zabeleze veci broj poena kao i mutazu,njihovi timovi izgube? nije da nesto mlatim,nek proveri ko hoce.
pre 7 godina
I porazom koji mu je nanio Bogdanovic sa 19 koseva. Bojan je zapecatio Denver sa 2 slobodna na +3 i 12 sekundi do kraja uz sut 8 od 11 (da he bio malo sebicniji mogao je i do 30).
11 poena je zabio u drugoj cetvrtini.
pre 7 godina
@massa, sta si objasnio? opet sam te pitao pet puta kako se 'to' zove,i nisi odgovorio,samo si rekao da se ne zove 'indeks', ajde sada mi odgovori kako se zove na srpskom jeziku?
pre 7 godina
(Nekobeko, 8. decembar 2016 15:44)
Procitao sam sta si napisao. Kada vec hoces da budes pametan onda objasnis dasta hoces kazes! Zna se sta je indeks. Ne mozes neku stvar nazivati kako se ne zove.
Ne znam sta se palis da sam objasnjavao pola sata, kada sam u jednoj recenici objasnio, pametnome dosta!
Cao,zdravo..
pre 7 godina
Jarane, Danilovic nikad nije bio u Trejlblejzersima.
pre 7 godina
Divac i Stojakovic uspesni, Jokic verovatno prosecno uspesan za Nba... Za 20 godina! Tanko je to za nekog ko se samoprozvao zemljom kosarke. Vrlo tanko!
pre 7 godina
Za prodanu dušu Marjanovića uopšte mi nije žao. Ostalim držim fige...
pre 7 godina
I porazom koji mu je nanio Bogdanovic sa 19 koseva. Bojan je zapecatio Denver sa 2 slobodna na +3 i 12 sekundi do kraja uz sut 8 od 11 (da he bio malo sebicniji mogao je i do 30).
11 poena je zabio u drugoj cetvrtini.
pre 7 godina
I porazom koji mu je nanio Bogdanovic sa 19 koseva. Bojan je zapecatio Denver sa 2 slobodna na +3 i 12 sekundi do kraja uz sut 8 od 11 (da he bio malo sebicniji mogao je i do 30).
11 poena je zabio u drugoj cetvrtini.
Zadnje 3 tekme ima prosjek 20.3 koseva. Saric u zadnje tri 18.3 koseva i 9 skokova. Brutalno.
Jumko
Da, to je stvarno zanimljivo. Samo 3 jaka NBA igraca (mozemo jos dodati Danikovica i Radmanovica) za takvu kosarkasku zemlju je apsurd ali srpski igraci su vise ostajali u Evropi (Djordjevic, Bodiroga, Teodosic).
Kod nasih su odlicni bilo Kukoc, Radja i Drazen (tad smo bili jos jaki, Giricek i sada Bogdanovic i Saric.
pre 7 godina
Najbolji centar u NBA!!!
pre 7 godina
Teodosic,Jovic,Nedovic Bogdanovic,Guduric,
Simonovic,Kalinic,Bjelica,Macvan. Raduljica,Jokic,Kuzmic/Stimac
pre 7 godina
Jokicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
pre 7 godina
Sada je već jasno na Marjanović ne može fizički da isprati zahteve NBA. Da može već bi dobio neku šansu. Ćorak za SA i DET.
pre 7 godina
Koliko je bitan faktor odabir tima u nba najviše pokazuju primeri Bojana Bogdanovića i Jokića,da su završili u nekom ozbiljnijem timu koji juri plej of ne bi ni minut videli a ovako pumpaju statistiku.
pre 7 godina
Solidan u porazu, nevidljiv u pobedi.
Hajd sad ti budi pametan šta da mu poželiš osim dobrog zdravlja.
pre 7 godina
Tek sad vidim koji je gospodin bio Popovich. Kada se setim kako ste ga pljuvali sto mu je davao po par minuta kada je sve reseno. Marjanovic je imao srecu sto je tada otisao u veoma jak San Antonio jer su imali mnogo meceva kada je sve bilo reseno do poslednje cetvrtine jer je upravo tada dobijao najcesce sansu, tada su i odbrane znatno opustenije i otud njegovih nekoliko dobrih partija. Da nije bilo toga Bobi nikada ne bi video 21milion. Ali kad se setim pljuvali ste jednog Grega Popovica hahahah
pre 7 godina
Da mu daju prostora i vremena kao Porzingisu bio bi bolji od njega dvaput minimum!
pre 7 godina
@Baki Pa sta? Da neces da me bijes zato srbendo?
pre 7 godina
Boban izbobiniro na klupi. Priča se da nikad više nije uspeo da zagreje klupu, maltene nije mogla da se pipne koliko je bila vruća.
pre 7 godina
Divac i Stojakovic uspesni, Jokic verovatno prosecno uspesan za Nba... Za 20 godina! Tanko je to za nekog ko se samoprozvao zemljom kosarke. Vrlo tanko!
(Jumko, 08. decembar 2016 08:34)
Inace, video sam te sinoc da setas sa deckom.Vidi se da se volite.To je ljubav, setate po ovoj zimi.
pre 7 godina
@ivan Pa ko ih poredi? Nisi shvatio ali nema veze...
pre 7 godina
@danilo, dečko ja dobro znam šta je taj + -(indeks), zovi ga kako hoćeš. Jel treba da nacrtam da dok je jokic na terenu denver je dobio sa 18 razlike a dok mu je konkurent nurkic na terenu, denver je izgubio sa 22 razlike. Jel ti lakse tako da skontas bolje? I ajd kad si ti veliki strucnjak, reci mi kako se taj 'indeks' naziva? Jel se zove plus minus ili kako?
pre 7 godina
Stara kuka
Ti si ocito taj koji nemas obraza kad non stop navodis utakmice koje nemaju veze sa ovim. Pricali smo o tome 100 puta ali kad nemas obraz...
Ko je ikad rekao da je kosarka ne bitna (dok su neki prije pricali da je tenis ne bitan).
Ne znam sta bi ti rekao na ovo da ce sad Srbi pretvarati poraze u pobjede...
Znaci jedini ti nemas obraza.
Haha evo i Radja postao Srbin (kad ima najbolju statistiku od igraca iz ex-Yu u prosjeku karijere). Valjda ima jedan Srbin Radja kao i recimo Stimac i Gudelj pa su onda valjda svi Srbi haha.
xy
To si upravu. Ali za Sarica vrijedi tako gledati jer igra tek prve utakmice i sve je bolji i bolji.
Sto se tice Giriceka odlican je kad se pogleda najbolje sa ovih prostora. Covjek ima prosjek od 9.6 koseva (blizu 4000 u karijeri) sto je dobar prosjek. Od njega su po prosjeku znacajno bolji samo Drazen, Radja i Stojakovic. Kukoc, Bogdanovic, Saric, Divac, Jokic Danilovic i Radmanovic imaju slicne brojke (svi izmedju 10 i 12 koseva u prosjeku).
On je vazio za kvalitetnog igraca (iako se meni nije svidjao). U Evropi je dominirao (zabijao preko 20 za CSKA U EL).
pre 7 godina
Bobi uzmi im pare, pa dogodine opet sa Zvezdom haraj Evroligom.
pre 7 godina
Nikola Double/Double Jokic.
pre 7 godina
Kroasani se uvek loze da su neka sila u basketu,ali cinjenice govore drugacije.Bogdanovic samo u raspalom Bruklinu moze da igra,inace bi bio mahac peskirima kao Marijanovic(sem suta nema nista,a i on nije bas tako konstantan),Hezonja se utripovao da je Jordan licno-vidimo kao se pokazao,Saric samo sto igra srcano inace jako limitiran za NBA standarde.Onog Bendera nisam gledao, pa necu da komentarisem.Jedini igrac koji mi se " svidja " je Simon i "mali" Zizic.
Sto se samo Denvera tice vidi se pad u igri Harris-a,Jokica i Mudiay-a(decko ima predispozicije da bude jedan od najboljih defanzivnih plejeva,a on se nesto istripovao u ofanzivi),a to je iskljucivo zbog trenera i njegovih fix ideja.
Trejdovao Lovernja,ostavio Farida,sad ce Jokica i Mudiay-a za Bugija kako se prica(to bi voleo) ,na sta ce taj roster izgledati,samo on zna.(trebao mu suter sa 20p po tekmi -Galinari ne moze da bude prva opcija u napadu i laganica PO tim,od veoma perspektivnog tima napravio duplo golo)
pre 7 godina
@netko iz Banata,zalutao si u komentarima na temu košarka,reći za Bogdanovića da ima samo šut je žešće lupetanje,Šarić u rookie sezoni igra odlično i on može samo bolje,Hezonja nije bio spreman za NBA i to se slažem.
pre 7 godina
tooo Jokoo srbendo...samo cepaj
pre 7 godina
Decko ima sve, i sve se to moze itekako popraviti jer decko ima svega 21 godinu... Ako Denver izabere Nurkica pre Jokica bice to njihova velika greska. Nurkic je dobar igrac i nemam nista protiv njega, ali je u odnosu na Jokica limitiran. IQ za asistenciju los, sut za 3p ne postoji, takodje slobodna bacanja losa... Nemam nista protiv njega da se razumemo, ali ova dva igraca u istoj ekipi ne mogu.
pre 7 godina
(Nekobeko, 8. decembar 2016 08:39)
Jel ti imas veze sa kosarkom? Kakav indeks? Nije to indeks. To je kos razlika u korist neke od ekipa kada je igrac na terenu.
Ko sve ne pise komentare i ne pravi se pametan.
pre 7 godina
Koliko volim ovog Jokica, ne samo zato sto je nas i sto je dobar... Miran je, nesebican i veoma postovan u Denveru. Decko iskreno ti zelim sve najbolje, uz dobar trud i rad ostavices trag u NBA sto ti od sveg srca zelim.
pre 7 godina
@dragoeto nikada
I da,vi ste najjaci.Samo niste dobili omrazene Srbe u istoriji.Samo eto niste 21 godinu uzeli medalje.Al eto imate najjace brojke.Ipak srpska laz i mitomanija hihihi.
pre 7 godina
jel jos neko primetio da kada god nasi igraci zabeleze veci broj poena kao i mutazu,njihovi timovi izgube? nije da nesto mlatim,nek proveri ko hoce.
pre 7 godina
Starteri napravili deficit. Tako ti je to kad je klupa jaca
pre 7 godina
Jumko, Marjanovic objavio sliku na Instagramu sa Jordanom, a ti sa Boskom Jakovljevicem. Kapiras razliku?!
pre 7 godina
okicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
(Nekobeko, 08. decembar 2016 08:39
To decko nije index nego +\- kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri
pre 7 godina
@jaran, pa daj jokicu istu minutažu i istu slobodu kao porzinigis i towns, i ne da neće zaostati, nego me nebi cudilo da bi imao i bolje brojke. Jokic sa limitiranim vremenom na parketu, i sa liminitiranim asistencijama od saigrača i sa malo šuteva, već ima okej statistiku. Zamisli da njega forsiraju i da igraju na njega, da imaju bar jednu dve kombinacije koje idu bas njemu da on poentira, mislim na neku drugu sem kombo za trojku ili dugu dvojku koji igraju nekada, kao sto to radi new york i minesota za njihove centre. Kao sto rekoh, nebi zaostao, već bi ih i prestigao.
pre 7 godina
U tem Bruklinu...
pre 7 godina
@massa, pročitaj šta sam napisao mrsko mi da ponavljam hiljadu puta. Dok je jokic na terenu denver je dobio 18 razlike! Ja sam to samo nazvao indeks, ali ako iko ima imalo mozga zna na šta sam mislio. Svi nešto navalili, "ne zove se indeks bla bla bla," a niko ne kaže kako se zove, bas kao i ti, brbljas da nije indeks, objasnjavas pola sata šta je, a ne kažeš ko je je ime za to?! Ja znam šta je to, samo sam nazvao imenom 'indeks', posto eto ne znam kako se zove taj plus minus dok je igrac na terenu na srpskom. ali valjda svi znaju o čemu pričam kad kažem indeks, jel treba pola sata da objasnjavam na šta mislim sa tim plus minusom.
pre 7 godina
@netko iz Banata,zalutao si u komentarima na temu košarka,reći za Bogdanovića da ima samo šut je žešće lupetanje,Šarić u rookie sezoni igra odlično i on može samo bolje,Hezonja nije bio spreman za NBA i to se slažem.
(Rocky Balboa, 08. decembar 2016 13:04)
Ne diraj Banat ! Ostalo udri :p
pre 7 godina
@drago
Nebitan se pise zajedno.To prvo da naucis.Pozdravi Ivanisevica i Jovana Petrovica.Sve cisti rvati haha.
pre 7 godina
Jokic ako ponovi ovakvu partiju na slede?em meču, imaće u proseku 10p ,7sk, 3as.... za koju minutažu? i što je to loše? tek je četvrtina sezone... ove brojke je imao na kraju prošle sezone
pre 7 godina
Ovo mu je drugi,treci dabl-dabl? Kako god vratio se bas kako treba!
pre 7 godina
To sine samo cepaj.
pre 7 godina
Jokic mora da radi na ledjnoj tehnici. Skoro sve poene sto daje su iz tranzicije, retko kada se lopta spusti na njega pa igra 1 na 1. Ako bi unapredio taj segment igre tek onda bi postao zver od igraca. Divac je imao dobar sut, sjajan osecaj za asistenciju, ali i odlican horog. Jokicu samo fali ta igra ledjima da bi upotpunio svoj napadacki potencijal. Ili da radi na onom sutu unazad, jer ima mekanu ruku i visok je, tesko ga je izblokirati. Nesto poput Novickog. Uglavnom blistava buducnost ga ceka, jos je veoma mlad.
pre 7 godina
To decko nije index nego +\-kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri (danilo, 08. decembar 2016 09:42)
Pa da al to moze da posluzi da vidis sa kojim igracima imas pozitivan skor, i koja je petorka najbolja. Jedna utakmica ne znaci nista al kad odigras 20, trebalo bi da sumiras sve i napravis pravu postavu. A Malone jos eksperimentise
pre 7 godina
@Jumko
Pa eto samo smo zvanicni olimpijski i svetski vicesampioni. Da nam nisu mozda poklonili? Zvanicno druga najuspesnija nacija na svetu(OI) u timskim sportovima. Malo li je za zemlju sa katastrofalnim uslovima i jedva 6,5 miliona stanovnika.
Sto se tice igraca u NBA:Divac i Stojakovic su imali jako zapazene uloge i vrunske karijere, Krstic bio vrlo dobar, da nije bilo povrede ko zna sta bi bilo. Radmanovic i Danilovic su ostavili solidan utisak. Milicic drugi pik. Sada su Jokic (odlican) i Bjelica (solidan) tu, s tim da i jedan i drugi jos mogu da napreduju. Naravno Jokic posebno.
Necu sada pricati o tome kakav su trag u Evropi ostavili Bodiroga, Djordjevic, Teodosic...malo li je za ovu nasu Srbiju?
Nego, da cujem za tvoje?
pre 7 godina
Cuj ovog jumka. Pa niko ovde ne poredi jokica sa divcem i stojakovicem. Decko je jako mlad i za svoje godine pruza odlicne partije, ako jos napreduje moci ce sa njima da se poredi a ako ostane ovako i ovo nije lose.
pre 7 godina
Jumku izgleda nedostaje tenis pa troluje po celom sajtu,razume se izgleda i u kosarku,kako bistar mladic...
pre 7 godina
pitanje je trenutka kada ce Nurkic zatraziti trejd ili opet se pobuniti kod trenera. Ovoga puta ne sa uslovljavanjem da mora biti starter (to vec jeste), vec ce traziti vecu minutazu tj da igra finalne minute. To se nije desilo jako dugo. Simoc je bio pravi potez kad je pomocni trener zavrsavao mec bez silivatelja Galinarija I Mudieja.
pre 7 godina
Gledao sam i prosle godine i ove Denver dosta, nije mi jasno sta se desilo sa trenerom u medjuvremenu, prosle sezone gomila povredjenih igraca, Cendler, Galinari, jos neko je bio, propustili po pola i vise sezone, ove godine kompletni skroz igraju mnogo losije. Jokic je kao drugi centar u prvom delu sezone, a u drugom kao prvi centar ekipe bio treci ruki lige, a on sezonu pocinje sa njim na poziciji 4 i Nurkicem u istoj petorci, nakon 10-tak takvih meceva odustaje od toga i Jokic postaje drugi centar, zamena Nurkicu, iako realno uvek ima isti ili bolji ucinak sa manje minuta u igri. To nije jedini eksperiment koji je pokusao, i na bekovima i krilima stalno nesto isprobava, odigrano skoro 30 utakmica on jos nije nasao prvu postavu niti ritam sa izmena i neku standardnu rotaciju, kao da ekipa nije imala pripreme uopste vec odmah pocela sezonu. Umesto da budu dosta bolji jer su godinu dana iskusniji, sve isti igraci na okupu i nemaju povredjenih igraca, Denver je dosta losiji od prosle sezone.
pre 7 godina
Sta vama znaci indeks? Indeksni poeni ili +/- statistika?
Ne bi me cudilo da Meloun dobije otkaz u februaru ili martu (ipak je to NBA), a sto se tice Jokica... Ne sme da zaostaje za duom KP i KAT koji napreduju jer imaju minute i slobodu u igri.
Antetokunmpo na All-Star utakmici i u jednom od 3 NBA tima sezone, monstruozno igra.
pre 7 godina
Aj da se ne lazemo..svi ovi timovi se spremaju ze neke druge predstojece sezone..sve su to mladi momci i supertalentovani ali nisu zreli za PLof kad se zna ko je apsolutni favorit za titulu a to je GSW i CLE...svaka cadt WSTb ali u ovoj ekipi nema sta da trazi za prsten kao ni Harden kao ni svi superstarovi..FILA MLW..LAKERS..po meni timovi koji dolaze pa i Mrtva MINESOTA..pozz!!
pre 7 godina
Plus/minus nije indeks. Indeksi su relativni brojevi koji pokazuju odnos vise pijava. Ovo je apsolutni pokazatelj i nije index. Kao da ste to nazvali stepen...eto tako...
pre 7 godina
To decko nije index nego +\-kolona..odnos datih i primljenih poena dok je odredjeni igrac na parketu..toliko o tome koliko znas..svakako lose vece za ostatak tima..A denver uglavnomide u + kad je jokic u igri (danilo, 08. decembar 2016 09:42)Pa da al to moze da posluzi da vidis sa kojim igracima imas pozitivan skor, i koja je petorka najbolja. Jedna utakmica ne znaci nista al kad odigras 20, trebalo bi da sumiras sve i napravis pravu postavu. A Malone jos eksperimentise
(realno, 08. decembar 2016 10:48)
Ne da sumiras, vec da analiziras ! Utakmica koju pobedis ili izgubis sa nekoliko poena, i utakmica gde je razlika 20-30 poena se ne moze uporedjivati sto se +/- a tiče... eventualno da sumiras utakmice sa slicnim razlikama i statistikom, inace nema smisla.
pre 7 godina
@Roky Balboa
@drago
Ahihihi. Vi jos imate obraza da nam se javljate i da pricate o kosarci. Posle svih onih poraza, cepanja i gazenja koje smo vam naneli u ovom (nebitnom, haha jel tako?) sportu, vi se opet brecate i pravite pametni i nadmeni. Al dobro to ste vi. Mi smo klasu dokazali na SP i OI, kao i mnogo puta pre toga. Ah da, sada ce ona klasika Srbi su i ovde poraze pretvorili u pobede i srpska laz te mitomanija haha. Al sta to cudi, kad su Rvati imali obraza?
Nego, Saric, Radja, Bogdanovic, Petorovic...imate li vi kojeg hrvata uopste? Sem Kukoca naravno.
pre 7 godina
JPR23Haha znam ja i za EL i NBA (nije toliko bitan kao kod nas, a da jeste Mudiej bi prvi bio poslat na klupu) indeks ali neki koriste termin indeks u veoma pogresnom smislu. Svaki dan vidim da neko pise o indeksu -20 i ne mogu a da se ne nasmejem. Sto se tice Denvera, mislim da bi najefikasnija bila petorka: Nelson-Marej-Cendler-Farid-Jokic (samo da neko nauci Farida da obavlja posao u defanzivi i da se bori za svaki skor bilo u svom reketu ili protivnickom). Moraju da se otarase Galinarija jer sa njim nikad nista nece postici, umisljen je kao i svaki Italijan (Datome je jedini normalan Italijan).
(Jaran, 08. decembar 2016 15:29)
Šta da ti kažem, vidiš i sam "znalce"... No da možda otvorimo akademiju "edukujsesportski" da zaradimo koju :) Kad Bobi može sa peškirima, možemo i mi sa "indexima" heheh ;)
pre 7 godina
Jokicev indeks +18, nurkicu -22, dodaj mudiaya -26 i galinarija -24(sve starteri) nije ni čudo sto su izgubili. Chandler kao fol dobar sa 27 poena a uzeo čovek 24 suta. Sto bi volio da jednom Jokic uzme 20-30 šuteva i da odigra jedno pola sata. Malone nema pojma, ako ne preokrene situaciji, moguć mu je i otkaz..
(Nekobeko, 08. decembar 2016 08:39)
Dodaj i Nelsona.. ubijaju ekipu i on i Chandler.. a Mudiay izgubljen slucaj.. plej, jedva ima koju asistenciju po mecu.. Krajem prosle sezone je ekipa bila u usponu, u svakom smislu.. a sad sve obrnuto, Malone je pogubio konce, i propada sezona..
pre 7 godina
drago
Pazi, Vlade je igrao za Lejkerse u kojima nije imao promil sanse da bude medju 3 najbolja igraca (uvek je bio taj 4. ili 5.). Kingsi su mu legli samo tako u tridesetim godinama (na zalost ljubitelja kosarke jer je mogao vise da je stigao u "neozbiljniji" tim) i on nije mogao dalje da se unapredi tj. da postigne veci broj poena. Danilovic je bio u "prokletim" TrejlBlejzersima (znas i sam kako je bilo Drazenu tamo) tako da... Pedja je najvise pokazao u NBA od svih iz bivse Jugoslavije, a da nije bilo povreda u onom PO protiv Lejkersa i kasnijih povreda mogli bismo da pricamo o njemu kao o bozanstvu. Ali uze Stojakovic prsten na kraju (kecao je Lejkerse onim trojkama). :D
pre 7 godina
@Boston
Slazem se uglavnom,ali tada je u ekipi bio i Dankan,kojem je trebao cesto odmor,a Bobi je i to sjajno koristio,zar ne?A i Greg ga je ubacio u 2. cetvrtini 6. utakmice,polufinala zapada,dakle imao je koliko toliko poverenja,za razliku od strucnog staba Pistonsa.
pre 7 godina
Trejd Mudieja i Galinarija za jednog dobrog pleja,a koga god da dobiju ne moze biti gori od Mudieja!
pre 7 godina
Taj ko je odabrao Mudieja da bude vodja ovog tima Denvera duzi niz godina sa grdno z..... limitiranog pleja bez suta a sa ogromnim egom-najgora moguca kombinacija. Steta,s obzirom da bi se od ostalih igraca mogla napraviti stvarno dobra ekipa,minimum da redovno ulaze u plej-of..
pre 7 godina
jmbg
pre 7 godina
Sta vama znaci indeks? Indeksni poeni ili +/- statistika?Ne bi me cudilo da Meloun dobije otkaz u februaru ili martu (ipak je to NBA), a sto se tice Jokica... Ne sme da zaostaje za duom KP i KAT koji napreduju jer imaju minute i slobodu u igri.Antetokunmpo na All-Star utakmici i u jednom od 3 NBA tima sezone, monstruozno igra.
(Jaran, 08. decembar 2016 10:25)
Index je evropski pojam. U NBA se koristi efficiency stat ( EFF), slično, ali nije isto.
A +/- je razlika izmedju datih i primljenih poena dok je jedan igrac u igri.
pre 7 godina
Slušaj ove znalce?! U poslednje 3 utakmice toliki i toliki prosek... Alo rođaci jel to kod vas neki kolektivni "sindrom Aca Petrović"?? Da se igra 3/4 mi bi pobedili... Da se igra 3 utakmice Šarić i Bogdanović bi bili odlični sa svojim prosecima. Al se ne igra, igra se 82 utakmice. Takođe nazvati jednog Giričeka "odličnim NBA igračem" pokazuje elementarno nepoznavanje materije o kojoj se piše.
pre 7 godina
JPR23
Haha znam ja i za EL i NBA (nije toliko bitan kao kod nas, a da jeste Mudiej bi prvi bio poslat na klupu) indeks ali neki koriste termin indeks u veoma pogresnom smislu. Svaki dan vidim da neko pise o indeksu -20 i ne mogu a da se ne nasmejem. Sto se tice Denvera, mislim da bi najefikasnija bila petorka: Nelson-Marej-Cendler-Farid-Jokic (samo da neko nauci Farida da obavlja posao u defanzivi i da se bori za svaki skor bilo u svom reketu ili protivnickom). Moraju da se otarase Galinarija jer sa njim nikad nista nece postici, umisljen je kao i svaki Italijan (Datome je jedini normalan Italijan).
pre 7 godina
Ovaj Nelson ne bi dodao loptu, pa da mu od toga zavisi...
pre 7 godina
Bjelica da predje u Denver to bi bilo sjajno
pre 7 godina
(Nekobeko, 8. decembar 2016 15:44)
Procitao sam sta si napisao. Kada vec hoces da budes pametan onda objasnis dasta hoces kazes! Zna se sta je indeks. Ne mozes neku stvar nazivati kako se ne zove.
Ne znam sta se palis da sam objasnjavao pola sata, kada sam u jednoj recenici objasnio, pametnome dosta!
Cao,zdravo..
pre 7 godina
@massa, sta si objasnio? opet sam te pitao pet puta kako se 'to' zove,i nisi odgovorio,samo si rekao da se ne zove 'indeks', ajde sada mi odgovori kako se zove na srpskom jeziku?
pre 7 godina
Jarane, Danilovic nikad nije bio u Trejlblejzersima.
66 Komentari
Sortiraj po: