Petak, 28.10.2016.

23:11

Kuzmić za B92: Već sutra na treningu da popravimo

Centar Crvene zvezde Ognjen Kuzmić smatra da ekipa nema vremena da žali zbog slabe utakmice u Atini.

Izvor: AK

Kuzmiæ za B92: Veæ sutra na treningu da popravimo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

neutralan nenavijac

pre 7 godina

@Nisi mozda obratio paznju koliko Guduric, Jovic i Dangubic imaju godina kad si im vec sabrao poene? Blago tebi ako mislis da ti klinci mogu da igraju sa prekaljenim igracima iz Barselone i Atine sa pauzom od samo jednog dana i da sve bude na istom nivou.
(Toto-ko-tunjo, 29. oktobar 2016 12:18)

Dangubic Guduric i Jovic su fantasticni momci i zelim im da budu najbolji ali nisu godine izgovor bar ne za sinocnu utakmicu
Pogledaj koliko su godina imali D.Petrovic, Kukoč Djordjevic, kada se u Evropi vec znalo za njih. Naravno zna se i za ove momke. ali su navedeni bili nosioci igre u svojim timovima.
Pre svih Dangubic mora da nadje igru kojom ce biti mnogo korisniji Zvezdi.

nex

pre 7 godina

@toto kotunjo
Debelo su se pomerili kriterijumi o proglasavanju nekog talentom shodno njegovim godinama. Oni su vec u zrelim gidinama i njima apsolutno nista ne treba da predstavlja problem,a najmanje umor. Primeri,Drazen Petrovic sa 17 donosi titulu Sibenki,i uzima naredne 3-4,Divac sa 17 u prvoj petorci reprezentecije. Danilovic sa 18 standardni prvotimac Partizana,sa prosekom ne ispod 20 po mecu,Nebojsa Ilic sa 18 postavlja rekord sa 60 poena na jednom mecu,i td itd. Umor,nema snage,nije u kondiciji! Izvini,a kad ce?

cika Duki

pre 7 godina

Taktički je napravljena greška što se uporno išlo pod koš, gde Bjelica nije imao teoretske šanse pored Gista, Burusisa...Trebalo je više ići na šut sa poludistance i za tri , a ne bezbroj puta gubiti loptu i dozvoliti da nas zatvore.

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

Ima jedan detalj. Dali su nam 70,sto je po meni na onako vrucem terenu uz domacinsko sudjenje sasvim razumna cifra. Napad je debelo skripao. Od 3 trojke dve dao Bjelica. Guduric,Jovic,Dangubic zajedno 6 koseva. Zalaganje 0,umor ne sme da bude izgovor
(nex, 29. oktobar 2016 10:24)

Nisi mozda obratio paznju koliko Guduric, Jovic i Dangubic imaju godina kad si im vec sabrao poene? Blago tebi ako mislis da ti klinci mogu da igraju sa prekaljenim igracima iz Barselone i Atine sa pauzom od samo jednog dana i da sve bude na istom nivou.

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

U Baru podeliti minutazu i odmarati nosioce igre. I odmorni i spremni docekati Spance.
 (paso, 29. oktobar 2016 00:22)

Slazem se. Po cenu da se izgubi. Neko napisa da umor ne sme da bude izgovor. Blago njemu. Niko ne kuka, al' 'eno je tesko igrati protiv Barselone i Panatinaikosa, a izmedju utakmica jedan dan odmora. Da ne pricamo o emocijama nakon Barse. Imamo sjajne klince, samo lagano.

krajisnik

pre 7 godina

i sta je Djordjevic napravio od Kuzmica?Nista.Jis ga malo upropastio.Sad ces da vidis kad ga Radonja spremi.Djordjevic niti jednog igraca nije napravio

zagor

pre 7 godina

el sve vise lici na nba, bar u smislu da raste % utakmica bez pravog rezultatskog znacaja. ovu utakmicu zvezda je odigrala da odoradi. cim je pao krenuo jako, zvezda je odustala i odigrala u 2. brzini. takvih utakmica ce biti dosta. od 30 koje igramo u el bar 10 ce biti unapred predate (sto naravno niko nece javno reci). nemoguce je, posebno sa zvezdinim stilom kosarke (zivotinjski presing u odbrani), izneti celu sezonu sa maksimalnim intenzitetom. jednostavno zvezda nema ekipu da dobija "peske" (jedini majstor je mladi guduric). mi da bi dobili moramo da propljujemo krv (svaka cast, to cenim i sa ovim budzetom tako jedino i moze), ali to dovodi do ogromne potrosnje i to ne moze da se radi 3x u 5 dana (sa sve putovanjem).

Batko

pre 7 godina

Bez energije. Za nivo kosarke koji igramo treba siri roster jer je potrosnja uzasno velika. Videlo se to na Jovic, Guduricu, Dangubucu... Cak je i Laza bio van svoje prepoznatljive igre
Dok ne dodje drugi centar, tj dok Bjelica mora da igra 5, tesko cemo uspeti da pariramo "centarskim ekipama". Sa drugim pravim centrom dobijamo vise kombinacija "na 4/5" i to je ok

Željko

pre 7 godina

Teško i naporno takmičenje sa puno uspona i padova posebno za ekipe koje nemaju dve petorke vrhunske snage, kvaliteta i talenta. Mislim da se i ove sezone profilira isti problem kao i u prethodnoj sezoni. Igrač na poziciji četvorke koji može da "kreira" i "pogodi" kada spojnim igračima je to onemogućeno. Veoma jaka Zvezda ove godine ali mi smeta veoma "gomilanje" igrača na bekovskim pozicijama gde će se javiti problem sa "podelom" minuta dok se situacije na poziciji "četvorke" pokušava "zakrpiti" sa promenljivim i dosta često iznuđenim a mnogo manje taktičkim rešenjima. Kuzmić je sjajno počeo sezonu. Imao je i sreću i pameti, jer je došao u Zvezdu u tišini i na vrhovima prstiju sa minimumom očekivanja tako da sve ono dobro što uradi (a toga je baš dosta) je veoma cenjeno i poštovano od strane svih zvezdaša.

nex

pre 7 godina

Ima jedan detalj. Dali su nam 70,sto je po meni na onako vrucem terenu uz domacinsko sudjenje sasvim razumna cifra. Napad je debelo skripao. Od 3 trojke dve dao Bjelica. Guduric,Jovic,Dangubic zajedno 6 koseva. Zalaganje 0,umor ne sme da bude izgovor

RUS

pre 7 godina

Svi kukaju za drugim centrom i tačno je da je još jedan visoki igrač potreban ekipi jer duga je sezona i moguće su povrede.
Ova utakmica nije izgubljena zato što Bjelica "nije pravi centar". Bjelica je bio izuzetno aktivan i raznovrstan u napadu. Napadao je koš i leđima i ulazom i šutem za 3, sve ono što radi i Burusis. Razlog za loš procenat za 2 poena kod Bjelice leži u tome što se utakmica igrala u Atini jer bi u Beogradu sigurno dobio bar 3 faula za one nazovi blokade.

Utakmica je izgubljena jer nismo imali širinu u napadu jer bekovi i krila nisu mogli da pogode šut spolja. Par šutnutih lopti su "zaplesale" po obruču, a da su prošle kroz obruč ovo bi bila totalno drugačija utakmica.

Takoše, da bi pomenute lopte prošle kroz obruč to mora da se zasluži odbranom, a Zvezda je u prvom poluvremenu imala lošu komunikaciju u odbrani i lošu selekciju datih faulova. Ako dozvoliš protivniku 9/9 za 2 poena gde su skoro svi poeni bili polaganja + poneki mekan faul za dodatno bacanje onda ne možeš da očekuješ pobedu.

sever

pre 7 godina

Jovic je dobar igrac, ali kada se lomi rezultat na velikim utakmicama nema psiholoske stabilnosti, iz straha gubi ciste lopte.

Cini mi se da je Volters sjajno pojacanje, ali treba nam jedan centar razbijac, nesto kao Burusis.

RedStarForever

pre 7 godina

(A.Davis, 28. oktobar 2016 23:35)

Jel' si baš baš siguran da se "razumumo" u sve?! :D
Bravo Kuzmiću, svi koji me lično poznaju znaju šta sam oduvek pričao za tebe. Šteta momci, da je ušla ona trojka na -10 u 4. četvrtini, a bilo je još otprilike 4:30 do kraja, bilo bi "stani pani" :D, ako ne i nešto drugo :)
Biće to sve OK ;)
P.S. Zamolio bih sve sa "ispravne" :) strane Topčiderskog brda da prestanu sa ostavljanjem komentara na vestima o partizanu, stvarno ne vidim razlog da im se na taj način daje na značaju, vidim da je vec bilo sličnih "apela" u poslednje vreme, nadam se da i sa njihove strane ima "normalnih" koji slično razmišljaju, derbi je jedina "merodavna) utakmica za tako nešto...njihovi komentari na vestima o ZVEZDI bi trebali da imaju "nula minusa" (znam da je teško, ali treba pokušati), "plusevi" na takvim komentarima će samo pokazati ono što oni uporno tvrde, a mi dobro znamo, a to je da NIKAKO NISMO ISTI :D
Svi u Pionir, na SVAKU utakmicu, ako je neko zaslužio, to su ovi momci!

Milan

pre 7 godina

Verovao sam u kuzmu i kad su ga svi nipodastavali, pre svega zbog odbrane i skoka ali ovo što pokazuje u napadu predstavlja iznenađenje i za mene. Plašio sam se zicera i neuhvaćenih lopti ali za sad je super. Napravićemo zver za reprezentaciju

JSD made in ZG

pre 7 godina

A kada ga je Sale doveo u Pao smejali su mu se navijaci zvezde, nazivali ga kvazi igracem, a sada ga dizu u nebesa. Koje licemerstvo, bas kao i ranije nisu pratili kosarku a sada se razumu u sve.
(A.Davis, 28. oktobar 2016 23:35)

Vidim ti se razumeš u košarku, ali se slabo razumeš u pravopis... ne kaže se RAZUMU nego RAZUMEJU... ali dobro... ti si išao kod debelog maga na časove ljubavi pa si propustio časove gramatike... možda ti sada francuski bolje ide...
A što se tiče licemerja,seti se šta ste pričali na primer za Mustafu dok je bio u Zvezdi a šta kad je došao u JSD made in Zg...

Nemke baletanka

pre 7 godina

Zašto smo izgubili?
Zašto ne mogu prestati sa plakanjem?
Ovaj poraz me mnogo boli mnogo teško mi je PAO ni mama ne može da me uteši!

Dragan

pre 7 godina

Crni Jovic kako je limitiran, bezidejan i ogranicen plej. Jako lose i nedostojno evroligaske ekipe! Mitrovic ne zna sta da radi na terenu ili jednostavno ne ume, Dangubic isto. Simonovica stalo jer je zadnje dve odigrao odlicno, moralo se ocekivati to ali on moze uvek da zatrpa protivnicku ekipu dok su ovi gore navedeni blagi uzas. Dobijamo Baskoniju!

vasilije

pre 7 godina

Kako zahvalan igrac. Bilo kako bilo centri u zvezdi jako napreduju. Vidi se da je pun pogodak, dok je za Dzenkinsa i pogotovo Bijelicu to veliko pitanje. Da sam na mestu zvezde probao bih da potpisem ovog Jankovica koji je katovan u Majamiju, koji bi polako napredovao do mesta prvog centra za sezonu ili 2. Kuzmic ovo sto pokazuje zasada u Evroligi je na nivou Marjanovica u napadu ili malo ispod, a u odbrani je puno bolje, tako da ga uskoro ocekujem ponovo u NBA.

A.Davis

pre 7 godina

A kada ga je Sale doveo u Pao smejali su mu se navijaci zvezde, nazivali ga kvazi igracem, a sada ga dizu u nebesa. Koje licemerstvo, bas kao i ranije nisu pratili kosarku a sada se razumu u sve.

djolebarista

pre 7 godina

Danima vec pricam da nam fale dva kvalitetna pojacanja, pre svega na petici. Kuzmic igra fantasticno, ali trebamo drugog centra. Nama trenutno igra peticu Bjelica, a videlo se veceras da je prakticno beskoristan na toj poziciji. Ladno ga 5, 6 puta zaredom poklapaju kao malo dete. Zasto se uprava ne otvori za jos jednog centra, ne mozemo ovako cele sezone.

stanija#gutam

pre 7 godina

neverovatno malo napada resenih, a koji nisu isli na ovog momka.Takodje neke otvorene pozicije nisu realizovane i uglavnom to je ta razlika.U ovakvim mecevima se vidi da je 2 centar neophodan ako zvezda zeli da igra konkurentnije ovu sez eurolige.

One night in May

pre 7 godina

Kuzmo, svaka cast za sve sto si dosad pruzio!

Bilo je mnogo skepse, sa onom proslom sezonom kod Saleta i uz izgubljen status reprezentativca - ovo je vise od ocekivanja, samo hrabro dalje, pa, Boze zdravlja, eto te opet u dresu Srbije uskoro.

Sam mec je za nas bio suvise haotican - Zvezda trazi brzu igru, ali u haosu, nepostavljenim napadima i odbranama nema sta da trazi.

Umor, posledica je koncentracija, naprzeni Pao do maksimuma - na kraju je bilo i podnosljivih -11.

Radonja ce ih malo izribati na treningu - dve stvari nikako ne odgovaraju Zvezdinoj igri, uopste Radonjicevoj koncepciji - spora utakmica, Zvezdi u sporom mecu uvek padaju sanse i haos na terenu, kad se igra divljacki. Zvezda trazi brzu igru, ali postavljenu, ne haoticnu...

Odmorite se, odradite pazljivo utakmicu u Baru, tamo ce da bude tuce, dok ih ne slomimo, a onda mirno da pozdravimo Jaku i srusimo Kahu (tj. Baskoniju).

Srbija će imati samo jedan klub i filijalu iz Železnika

pre 7 godina

Joooj Zvzdo jooooooj, joooj, gorke suze lijem jooooooooooooj..., vi što čekate na A licenc, nema A cicenca, rekao Vartolomej da neće nikome iz Abe davati ugovor duži od jedne godine, samo vi pojma nemate šta je to privatna liga, iza koje stoje on i turski sponzori.

One night in May

pre 7 godina

Kuzmo, svaka cast za sve sto si dosad pruzio!

Bilo je mnogo skepse, sa onom proslom sezonom kod Saleta i uz izgubljen status reprezentativca - ovo je vise od ocekivanja, samo hrabro dalje, pa, Boze zdravlja, eto te opet u dresu Srbije uskoro.

Sam mec je za nas bio suvise haotican - Zvezda trazi brzu igru, ali u haosu, nepostavljenim napadima i odbranama nema sta da trazi.

Umor, posledica je koncentracija, naprzeni Pao do maksimuma - na kraju je bilo i podnosljivih -11.

Radonja ce ih malo izribati na treningu - dve stvari nikako ne odgovaraju Zvezdinoj igri, uopste Radonjicevoj koncepciji - spora utakmica, Zvezdi u sporom mecu uvek padaju sanse i haos na terenu, kad se igra divljacki. Zvezda trazi brzu igru, ali postavljenu, ne haoticnu...

Odmorite se, odradite pazljivo utakmicu u Baru, tamo ce da bude tuce, dok ih ne slomimo, a onda mirno da pozdravimo Jaku i srusimo Kahu (tj. Baskoniju).

djolebarista

pre 7 godina

Danima vec pricam da nam fale dva kvalitetna pojacanja, pre svega na petici. Kuzmic igra fantasticno, ali trebamo drugog centra. Nama trenutno igra peticu Bjelica, a videlo se veceras da je prakticno beskoristan na toj poziciji. Ladno ga 5, 6 puta zaredom poklapaju kao malo dete. Zasto se uprava ne otvori za jos jednog centra, ne mozemo ovako cele sezone.

stanija#gutam

pre 7 godina

neverovatno malo napada resenih, a koji nisu isli na ovog momka.Takodje neke otvorene pozicije nisu realizovane i uglavnom to je ta razlika.U ovakvim mecevima se vidi da je 2 centar neophodan ako zvezda zeli da igra konkurentnije ovu sez eurolige.

A.Davis

pre 7 godina

A kada ga je Sale doveo u Pao smejali su mu se navijaci zvezde, nazivali ga kvazi igracem, a sada ga dizu u nebesa. Koje licemerstvo, bas kao i ranije nisu pratili kosarku a sada se razumu u sve.

JSD made in ZG

pre 7 godina

A kada ga je Sale doveo u Pao smejali su mu se navijaci zvezde, nazivali ga kvazi igracem, a sada ga dizu u nebesa. Koje licemerstvo, bas kao i ranije nisu pratili kosarku a sada se razumu u sve.
(A.Davis, 28. oktobar 2016 23:35)

Vidim ti se razumeš u košarku, ali se slabo razumeš u pravopis... ne kaže se RAZUMU nego RAZUMEJU... ali dobro... ti si išao kod debelog maga na časove ljubavi pa si propustio časove gramatike... možda ti sada francuski bolje ide...
A što se tiče licemerja,seti se šta ste pričali na primer za Mustafu dok je bio u Zvezdi a šta kad je došao u JSD made in Zg...

Milan

pre 7 godina

Verovao sam u kuzmu i kad su ga svi nipodastavali, pre svega zbog odbrane i skoka ali ovo što pokazuje u napadu predstavlja iznenađenje i za mene. Plašio sam se zicera i neuhvaćenih lopti ali za sad je super. Napravićemo zver za reprezentaciju

RUS

pre 7 godina

Svi kukaju za drugim centrom i tačno je da je još jedan visoki igrač potreban ekipi jer duga je sezona i moguće su povrede.
Ova utakmica nije izgubljena zato što Bjelica "nije pravi centar". Bjelica je bio izuzetno aktivan i raznovrstan u napadu. Napadao je koš i leđima i ulazom i šutem za 3, sve ono što radi i Burusis. Razlog za loš procenat za 2 poena kod Bjelice leži u tome što se utakmica igrala u Atini jer bi u Beogradu sigurno dobio bar 3 faula za one nazovi blokade.

Utakmica je izgubljena jer nismo imali širinu u napadu jer bekovi i krila nisu mogli da pogode šut spolja. Par šutnutih lopti su "zaplesale" po obruču, a da su prošle kroz obruč ovo bi bila totalno drugačija utakmica.

Takoše, da bi pomenute lopte prošle kroz obruč to mora da se zasluži odbranom, a Zvezda je u prvom poluvremenu imala lošu komunikaciju u odbrani i lošu selekciju datih faulova. Ako dozvoliš protivniku 9/9 za 2 poena gde su skoro svi poeni bili polaganja + poneki mekan faul za dodatno bacanje onda ne možeš da očekuješ pobedu.

Srbija će imati samo jedan klub i filijalu iz Železnika

pre 7 godina

Joooj Zvzdo jooooooj, joooj, gorke suze lijem jooooooooooooj..., vi što čekate na A licenc, nema A cicenca, rekao Vartolomej da neće nikome iz Abe davati ugovor duži od jedne godine, samo vi pojma nemate šta je to privatna liga, iza koje stoje on i turski sponzori.

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

Ima jedan detalj. Dali su nam 70,sto je po meni na onako vrucem terenu uz domacinsko sudjenje sasvim razumna cifra. Napad je debelo skripao. Od 3 trojke dve dao Bjelica. Guduric,Jovic,Dangubic zajedno 6 koseva. Zalaganje 0,umor ne sme da bude izgovor
(nex, 29. oktobar 2016 10:24)

Nisi mozda obratio paznju koliko Guduric, Jovic i Dangubic imaju godina kad si im vec sabrao poene? Blago tebi ako mislis da ti klinci mogu da igraju sa prekaljenim igracima iz Barselone i Atine sa pauzom od samo jednog dana i da sve bude na istom nivou.

nex

pre 7 godina

Ima jedan detalj. Dali su nam 70,sto je po meni na onako vrucem terenu uz domacinsko sudjenje sasvim razumna cifra. Napad je debelo skripao. Od 3 trojke dve dao Bjelica. Guduric,Jovic,Dangubic zajedno 6 koseva. Zalaganje 0,umor ne sme da bude izgovor

vasilije

pre 7 godina

Kako zahvalan igrac. Bilo kako bilo centri u zvezdi jako napreduju. Vidi se da je pun pogodak, dok je za Dzenkinsa i pogotovo Bijelicu to veliko pitanje. Da sam na mestu zvezde probao bih da potpisem ovog Jankovica koji je katovan u Majamiju, koji bi polako napredovao do mesta prvog centra za sezonu ili 2. Kuzmic ovo sto pokazuje zasada u Evroligi je na nivou Marjanovica u napadu ili malo ispod, a u odbrani je puno bolje, tako da ga uskoro ocekujem ponovo u NBA.

zagor

pre 7 godina

el sve vise lici na nba, bar u smislu da raste % utakmica bez pravog rezultatskog znacaja. ovu utakmicu zvezda je odigrala da odoradi. cim je pao krenuo jako, zvezda je odustala i odigrala u 2. brzini. takvih utakmica ce biti dosta. od 30 koje igramo u el bar 10 ce biti unapred predate (sto naravno niko nece javno reci). nemoguce je, posebno sa zvezdinim stilom kosarke (zivotinjski presing u odbrani), izneti celu sezonu sa maksimalnim intenzitetom. jednostavno zvezda nema ekipu da dobija "peske" (jedini majstor je mladi guduric). mi da bi dobili moramo da propljujemo krv (svaka cast, to cenim i sa ovim budzetom tako jedino i moze), ali to dovodi do ogromne potrosnje i to ne moze da se radi 3x u 5 dana (sa sve putovanjem).

RedStarForever

pre 7 godina

(A.Davis, 28. oktobar 2016 23:35)

Jel' si baš baš siguran da se "razumumo" u sve?! :D
Bravo Kuzmiću, svi koji me lično poznaju znaju šta sam oduvek pričao za tebe. Šteta momci, da je ušla ona trojka na -10 u 4. četvrtini, a bilo je još otprilike 4:30 do kraja, bilo bi "stani pani" :D, ako ne i nešto drugo :)
Biće to sve OK ;)
P.S. Zamolio bih sve sa "ispravne" :) strane Topčiderskog brda da prestanu sa ostavljanjem komentara na vestima o partizanu, stvarno ne vidim razlog da im se na taj način daje na značaju, vidim da je vec bilo sličnih "apela" u poslednje vreme, nadam se da i sa njihove strane ima "normalnih" koji slično razmišljaju, derbi je jedina "merodavna) utakmica za tako nešto...njihovi komentari na vestima o ZVEZDI bi trebali da imaju "nula minusa" (znam da je teško, ali treba pokušati), "plusevi" na takvim komentarima će samo pokazati ono što oni uporno tvrde, a mi dobro znamo, a to je da NIKAKO NISMO ISTI :D
Svi u Pionir, na SVAKU utakmicu, ako je neko zaslužio, to su ovi momci!

sever

pre 7 godina

Jovic je dobar igrac, ali kada se lomi rezultat na velikim utakmicama nema psiholoske stabilnosti, iz straha gubi ciste lopte.

Cini mi se da je Volters sjajno pojacanje, ali treba nam jedan centar razbijac, nesto kao Burusis.

krajisnik

pre 7 godina

i sta je Djordjevic napravio od Kuzmica?Nista.Jis ga malo upropastio.Sad ces da vidis kad ga Radonja spremi.Djordjevic niti jednog igraca nije napravio

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

U Baru podeliti minutazu i odmarati nosioce igre. I odmorni i spremni docekati Spance.
 (paso, 29. oktobar 2016 00:22)

Slazem se. Po cenu da se izgubi. Neko napisa da umor ne sme da bude izgovor. Blago njemu. Niko ne kuka, al' 'eno je tesko igrati protiv Barselone i Panatinaikosa, a izmedju utakmica jedan dan odmora. Da ne pricamo o emocijama nakon Barse. Imamo sjajne klince, samo lagano.

Batko

pre 7 godina

Bez energije. Za nivo kosarke koji igramo treba siri roster jer je potrosnja uzasno velika. Videlo se to na Jovic, Guduricu, Dangubucu... Cak je i Laza bio van svoje prepoznatljive igre
Dok ne dodje drugi centar, tj dok Bjelica mora da igra 5, tesko cemo uspeti da pariramo "centarskim ekipama". Sa drugim pravim centrom dobijamo vise kombinacija "na 4/5" i to je ok

Željko

pre 7 godina

Teško i naporno takmičenje sa puno uspona i padova posebno za ekipe koje nemaju dve petorke vrhunske snage, kvaliteta i talenta. Mislim da se i ove sezone profilira isti problem kao i u prethodnoj sezoni. Igrač na poziciji četvorke koji može da "kreira" i "pogodi" kada spojnim igračima je to onemogućeno. Veoma jaka Zvezda ove godine ali mi smeta veoma "gomilanje" igrača na bekovskim pozicijama gde će se javiti problem sa "podelom" minuta dok se situacije na poziciji "četvorke" pokušava "zakrpiti" sa promenljivim i dosta često iznuđenim a mnogo manje taktičkim rešenjima. Kuzmić je sjajno počeo sezonu. Imao je i sreću i pameti, jer je došao u Zvezdu u tišini i na vrhovima prstiju sa minimumom očekivanja tako da sve ono dobro što uradi (a toga je baš dosta) je veoma cenjeno i poštovano od strane svih zvezdaša.

neutralan nenavijac

pre 7 godina

@Nisi mozda obratio paznju koliko Guduric, Jovic i Dangubic imaju godina kad si im vec sabrao poene? Blago tebi ako mislis da ti klinci mogu da igraju sa prekaljenim igracima iz Barselone i Atine sa pauzom od samo jednog dana i da sve bude na istom nivou.
(Toto-ko-tunjo, 29. oktobar 2016 12:18)

Dangubic Guduric i Jovic su fantasticni momci i zelim im da budu najbolji ali nisu godine izgovor bar ne za sinocnu utakmicu
Pogledaj koliko su godina imali D.Petrovic, Kukoč Djordjevic, kada se u Evropi vec znalo za njih. Naravno zna se i za ove momke. ali su navedeni bili nosioci igre u svojim timovima.
Pre svih Dangubic mora da nadje igru kojom ce biti mnogo korisniji Zvezdi.

Dragan

pre 7 godina

Crni Jovic kako je limitiran, bezidejan i ogranicen plej. Jako lose i nedostojno evroligaske ekipe! Mitrovic ne zna sta da radi na terenu ili jednostavno ne ume, Dangubic isto. Simonovica stalo jer je zadnje dve odigrao odlicno, moralo se ocekivati to ali on moze uvek da zatrpa protivnicku ekipu dok su ovi gore navedeni blagi uzas. Dobijamo Baskoniju!

Nemke baletanka

pre 7 godina

Zašto smo izgubili?
Zašto ne mogu prestati sa plakanjem?
Ovaj poraz me mnogo boli mnogo teško mi je PAO ni mama ne može da me uteši!

cika Duki

pre 7 godina

Taktički je napravljena greška što se uporno išlo pod koš, gde Bjelica nije imao teoretske šanse pored Gista, Burusisa...Trebalo je više ići na šut sa poludistance i za tri , a ne bezbroj puta gubiti loptu i dozvoliti da nas zatvore.

nex

pre 7 godina

@toto kotunjo
Debelo su se pomerili kriterijumi o proglasavanju nekog talentom shodno njegovim godinama. Oni su vec u zrelim gidinama i njima apsolutno nista ne treba da predstavlja problem,a najmanje umor. Primeri,Drazen Petrovic sa 17 donosi titulu Sibenki,i uzima naredne 3-4,Divac sa 17 u prvoj petorci reprezentecije. Danilovic sa 18 standardni prvotimac Partizana,sa prosekom ne ispod 20 po mecu,Nebojsa Ilic sa 18 postavlja rekord sa 60 poena na jednom mecu,i td itd. Umor,nema snage,nije u kondiciji! Izvini,a kad ce?

A.Davis

pre 7 godina

A kada ga je Sale doveo u Pao smejali su mu se navijaci zvezde, nazivali ga kvazi igracem, a sada ga dizu u nebesa. Koje licemerstvo, bas kao i ranije nisu pratili kosarku a sada se razumu u sve.

Srbija će imati samo jedan klub i filijalu iz Železnika

pre 7 godina

Joooj Zvzdo jooooooj, joooj, gorke suze lijem jooooooooooooj..., vi što čekate na A licenc, nema A cicenca, rekao Vartolomej da neće nikome iz Abe davati ugovor duži od jedne godine, samo vi pojma nemate šta je to privatna liga, iza koje stoje on i turski sponzori.

Dragan

pre 7 godina

Crni Jovic kako je limitiran, bezidejan i ogranicen plej. Jako lose i nedostojno evroligaske ekipe! Mitrovic ne zna sta da radi na terenu ili jednostavno ne ume, Dangubic isto. Simonovica stalo jer je zadnje dve odigrao odlicno, moralo se ocekivati to ali on moze uvek da zatrpa protivnicku ekipu dok su ovi gore navedeni blagi uzas. Dobijamo Baskoniju!

djolebarista

pre 7 godina

Danima vec pricam da nam fale dva kvalitetna pojacanja, pre svega na petici. Kuzmic igra fantasticno, ali trebamo drugog centra. Nama trenutno igra peticu Bjelica, a videlo se veceras da je prakticno beskoristan na toj poziciji. Ladno ga 5, 6 puta zaredom poklapaju kao malo dete. Zasto se uprava ne otvori za jos jednog centra, ne mozemo ovako cele sezone.

Nemke baletanka

pre 7 godina

Zašto smo izgubili?
Zašto ne mogu prestati sa plakanjem?
Ovaj poraz me mnogo boli mnogo teško mi je PAO ni mama ne može da me uteši!

JSD made in ZG

pre 7 godina

A kada ga je Sale doveo u Pao smejali su mu se navijaci zvezde, nazivali ga kvazi igracem, a sada ga dizu u nebesa. Koje licemerstvo, bas kao i ranije nisu pratili kosarku a sada se razumu u sve.
(A.Davis, 28. oktobar 2016 23:35)

Vidim ti se razumeš u košarku, ali se slabo razumeš u pravopis... ne kaže se RAZUMU nego RAZUMEJU... ali dobro... ti si išao kod debelog maga na časove ljubavi pa si propustio časove gramatike... možda ti sada francuski bolje ide...
A što se tiče licemerja,seti se šta ste pričali na primer za Mustafu dok je bio u Zvezdi a šta kad je došao u JSD made in Zg...

One night in May

pre 7 godina

Kuzmo, svaka cast za sve sto si dosad pruzio!

Bilo je mnogo skepse, sa onom proslom sezonom kod Saleta i uz izgubljen status reprezentativca - ovo je vise od ocekivanja, samo hrabro dalje, pa, Boze zdravlja, eto te opet u dresu Srbije uskoro.

Sam mec je za nas bio suvise haotican - Zvezda trazi brzu igru, ali u haosu, nepostavljenim napadima i odbranama nema sta da trazi.

Umor, posledica je koncentracija, naprzeni Pao do maksimuma - na kraju je bilo i podnosljivih -11.

Radonja ce ih malo izribati na treningu - dve stvari nikako ne odgovaraju Zvezdinoj igri, uopste Radonjicevoj koncepciji - spora utakmica, Zvezdi u sporom mecu uvek padaju sanse i haos na terenu, kad se igra divljacki. Zvezda trazi brzu igru, ali postavljenu, ne haoticnu...

Odmorite se, odradite pazljivo utakmicu u Baru, tamo ce da bude tuce, dok ih ne slomimo, a onda mirno da pozdravimo Jaku i srusimo Kahu (tj. Baskoniju).

nex

pre 7 godina

Ima jedan detalj. Dali su nam 70,sto je po meni na onako vrucem terenu uz domacinsko sudjenje sasvim razumna cifra. Napad je debelo skripao. Od 3 trojke dve dao Bjelica. Guduric,Jovic,Dangubic zajedno 6 koseva. Zalaganje 0,umor ne sme da bude izgovor

sever

pre 7 godina

Jovic je dobar igrac, ali kada se lomi rezultat na velikim utakmicama nema psiholoske stabilnosti, iz straha gubi ciste lopte.

Cini mi se da je Volters sjajno pojacanje, ali treba nam jedan centar razbijac, nesto kao Burusis.

stanija#gutam

pre 7 godina

neverovatno malo napada resenih, a koji nisu isli na ovog momka.Takodje neke otvorene pozicije nisu realizovane i uglavnom to je ta razlika.U ovakvim mecevima se vidi da je 2 centar neophodan ako zvezda zeli da igra konkurentnije ovu sez eurolige.

vasilije

pre 7 godina

Kako zahvalan igrac. Bilo kako bilo centri u zvezdi jako napreduju. Vidi se da je pun pogodak, dok je za Dzenkinsa i pogotovo Bijelicu to veliko pitanje. Da sam na mestu zvezde probao bih da potpisem ovog Jankovica koji je katovan u Majamiju, koji bi polako napredovao do mesta prvog centra za sezonu ili 2. Kuzmic ovo sto pokazuje zasada u Evroligi je na nivou Marjanovica u napadu ili malo ispod, a u odbrani je puno bolje, tako da ga uskoro ocekujem ponovo u NBA.

RedStarForever

pre 7 godina

(A.Davis, 28. oktobar 2016 23:35)

Jel' si baš baš siguran da se "razumumo" u sve?! :D
Bravo Kuzmiću, svi koji me lično poznaju znaju šta sam oduvek pričao za tebe. Šteta momci, da je ušla ona trojka na -10 u 4. četvrtini, a bilo je još otprilike 4:30 do kraja, bilo bi "stani pani" :D, ako ne i nešto drugo :)
Biće to sve OK ;)
P.S. Zamolio bih sve sa "ispravne" :) strane Topčiderskog brda da prestanu sa ostavljanjem komentara na vestima o partizanu, stvarno ne vidim razlog da im se na taj način daje na značaju, vidim da je vec bilo sličnih "apela" u poslednje vreme, nadam se da i sa njihove strane ima "normalnih" koji slično razmišljaju, derbi je jedina "merodavna) utakmica za tako nešto...njihovi komentari na vestima o ZVEZDI bi trebali da imaju "nula minusa" (znam da je teško, ali treba pokušati), "plusevi" na takvim komentarima će samo pokazati ono što oni uporno tvrde, a mi dobro znamo, a to je da NIKAKO NISMO ISTI :D
Svi u Pionir, na SVAKU utakmicu, ako je neko zaslužio, to su ovi momci!

nex

pre 7 godina

@toto kotunjo
Debelo su se pomerili kriterijumi o proglasavanju nekog talentom shodno njegovim godinama. Oni su vec u zrelim gidinama i njima apsolutno nista ne treba da predstavlja problem,a najmanje umor. Primeri,Drazen Petrovic sa 17 donosi titulu Sibenki,i uzima naredne 3-4,Divac sa 17 u prvoj petorci reprezentecije. Danilovic sa 18 standardni prvotimac Partizana,sa prosekom ne ispod 20 po mecu,Nebojsa Ilic sa 18 postavlja rekord sa 60 poena na jednom mecu,i td itd. Umor,nema snage,nije u kondiciji! Izvini,a kad ce?

neutralan nenavijac

pre 7 godina

@Nisi mozda obratio paznju koliko Guduric, Jovic i Dangubic imaju godina kad si im vec sabrao poene? Blago tebi ako mislis da ti klinci mogu da igraju sa prekaljenim igracima iz Barselone i Atine sa pauzom od samo jednog dana i da sve bude na istom nivou.
(Toto-ko-tunjo, 29. oktobar 2016 12:18)

Dangubic Guduric i Jovic su fantasticni momci i zelim im da budu najbolji ali nisu godine izgovor bar ne za sinocnu utakmicu
Pogledaj koliko su godina imali D.Petrovic, Kukoč Djordjevic, kada se u Evropi vec znalo za njih. Naravno zna se i za ove momke. ali su navedeni bili nosioci igre u svojim timovima.
Pre svih Dangubic mora da nadje igru kojom ce biti mnogo korisniji Zvezdi.

RUS

pre 7 godina

Svi kukaju za drugim centrom i tačno je da je još jedan visoki igrač potreban ekipi jer duga je sezona i moguće su povrede.
Ova utakmica nije izgubljena zato što Bjelica "nije pravi centar". Bjelica je bio izuzetno aktivan i raznovrstan u napadu. Napadao je koš i leđima i ulazom i šutem za 3, sve ono što radi i Burusis. Razlog za loš procenat za 2 poena kod Bjelice leži u tome što se utakmica igrala u Atini jer bi u Beogradu sigurno dobio bar 3 faula za one nazovi blokade.

Utakmica je izgubljena jer nismo imali širinu u napadu jer bekovi i krila nisu mogli da pogode šut spolja. Par šutnutih lopti su "zaplesale" po obruču, a da su prošle kroz obruč ovo bi bila totalno drugačija utakmica.

Takoše, da bi pomenute lopte prošle kroz obruč to mora da se zasluži odbranom, a Zvezda je u prvom poluvremenu imala lošu komunikaciju u odbrani i lošu selekciju datih faulova. Ako dozvoliš protivniku 9/9 za 2 poena gde su skoro svi poeni bili polaganja + poneki mekan faul za dodatno bacanje onda ne možeš da očekuješ pobedu.

Milan

pre 7 godina

Verovao sam u kuzmu i kad su ga svi nipodastavali, pre svega zbog odbrane i skoka ali ovo što pokazuje u napadu predstavlja iznenađenje i za mene. Plašio sam se zicera i neuhvaćenih lopti ali za sad je super. Napravićemo zver za reprezentaciju

krajisnik

pre 7 godina

i sta je Djordjevic napravio od Kuzmica?Nista.Jis ga malo upropastio.Sad ces da vidis kad ga Radonja spremi.Djordjevic niti jednog igraca nije napravio

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

Ima jedan detalj. Dali su nam 70,sto je po meni na onako vrucem terenu uz domacinsko sudjenje sasvim razumna cifra. Napad je debelo skripao. Od 3 trojke dve dao Bjelica. Guduric,Jovic,Dangubic zajedno 6 koseva. Zalaganje 0,umor ne sme da bude izgovor
(nex, 29. oktobar 2016 10:24)

Nisi mozda obratio paznju koliko Guduric, Jovic i Dangubic imaju godina kad si im vec sabrao poene? Blago tebi ako mislis da ti klinci mogu da igraju sa prekaljenim igracima iz Barselone i Atine sa pauzom od samo jednog dana i da sve bude na istom nivou.

Toto-ko-tunjo

pre 7 godina

U Baru podeliti minutazu i odmarati nosioce igre. I odmorni i spremni docekati Spance.
 (paso, 29. oktobar 2016 00:22)

Slazem se. Po cenu da se izgubi. Neko napisa da umor ne sme da bude izgovor. Blago njemu. Niko ne kuka, al' 'eno je tesko igrati protiv Barselone i Panatinaikosa, a izmedju utakmica jedan dan odmora. Da ne pricamo o emocijama nakon Barse. Imamo sjajne klince, samo lagano.

zagor

pre 7 godina

el sve vise lici na nba, bar u smislu da raste % utakmica bez pravog rezultatskog znacaja. ovu utakmicu zvezda je odigrala da odoradi. cim je pao krenuo jako, zvezda je odustala i odigrala u 2. brzini. takvih utakmica ce biti dosta. od 30 koje igramo u el bar 10 ce biti unapred predate (sto naravno niko nece javno reci). nemoguce je, posebno sa zvezdinim stilom kosarke (zivotinjski presing u odbrani), izneti celu sezonu sa maksimalnim intenzitetom. jednostavno zvezda nema ekipu da dobija "peske" (jedini majstor je mladi guduric). mi da bi dobili moramo da propljujemo krv (svaka cast, to cenim i sa ovim budzetom tako jedino i moze), ali to dovodi do ogromne potrosnje i to ne moze da se radi 3x u 5 dana (sa sve putovanjem).

Željko

pre 7 godina

Teško i naporno takmičenje sa puno uspona i padova posebno za ekipe koje nemaju dve petorke vrhunske snage, kvaliteta i talenta. Mislim da se i ove sezone profilira isti problem kao i u prethodnoj sezoni. Igrač na poziciji četvorke koji može da "kreira" i "pogodi" kada spojnim igračima je to onemogućeno. Veoma jaka Zvezda ove godine ali mi smeta veoma "gomilanje" igrača na bekovskim pozicijama gde će se javiti problem sa "podelom" minuta dok se situacije na poziciji "četvorke" pokušava "zakrpiti" sa promenljivim i dosta često iznuđenim a mnogo manje taktičkim rešenjima. Kuzmić je sjajno počeo sezonu. Imao je i sreću i pameti, jer je došao u Zvezdu u tišini i na vrhovima prstiju sa minimumom očekivanja tako da sve ono dobro što uradi (a toga je baš dosta) je veoma cenjeno i poštovano od strane svih zvezdaša.

Batko

pre 7 godina

Bez energije. Za nivo kosarke koji igramo treba siri roster jer je potrosnja uzasno velika. Videlo se to na Jovic, Guduricu, Dangubucu... Cak je i Laza bio van svoje prepoznatljive igre
Dok ne dodje drugi centar, tj dok Bjelica mora da igra 5, tesko cemo uspeti da pariramo "centarskim ekipama". Sa drugim pravim centrom dobijamo vise kombinacija "na 4/5" i to je ok

cika Duki

pre 7 godina

Taktički je napravljena greška što se uporno išlo pod koš, gde Bjelica nije imao teoretske šanse pored Gista, Burusisa...Trebalo je više ići na šut sa poludistance i za tri , a ne bezbroj puta gubiti loptu i dozvoliti da nas zatvore.