Sreda, 21.09.2016.

11:55

"Gvardiola, idi u Sanderlend, da vidimo šta znaš"

Agent fudbalera Mančester sitija Jaja Turea oštro je kritikovao menadžera ekipe Pepa Gvardiolu.

Izvor: B92

"Gvardiola, idi u Sanderlend, da vidimo šta znaš" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

hologram

pre 7 godina

Kako je to Gvardiola došao u formiranu Barsu, kada se rešio Deka i Ronaldinja, a u prvi tim uveo Ćavija, Inijesu, Busketsa...koji su bili kičma tog tima. Ubrzao dodatno igru Barse i unapredio sistem koji svi treneri nakon njega ne menjaju. A to koliko je pogodio sa Dekom i Ronaldinjom pokazuje i to što oni nakon toga više nisu bili u vrhunskoj formi.

brm

pre 7 godina

Dragi kritičari, pozicija Junajteda nakon odlaska Fergusona zaista pokazuje da i vaša baba može da vodi klub koji ima neograničen budžet.

Laza

pre 7 godina

Ovo je takva gomila gluposti da je to strašno.
Imao je Pelegrini iste igrače kakve ima Pep pa da li je Siti igrao isto prošle i ove godine?
U Bajernu čovek nije imao sreće u LŠ jer je naleteo na nikad jače Real i Barsu a od Atletika ispao potpuno nezasluzeno.
Pogotovo mi se sviđa ovo što je Pep izjavio, agenti su previše umislili da su bitni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 21. septembar 2016 12:14)

Velis nezasluzeno ispao i nije imao srece.Kratko nam je secanje ali mozemo da se prisetimo kako je uzeo one dve titule LS.Najveca pljacka u istoriji fudbala, polufinale Barselona-Celzi 2008-me,i nista manja Barselona-Arsenal 2010-e.

đura krojač

pre 7 godina

Kriv je Yaya.Ako ćuti i pušta nadobudnog menadžera da lupeta, znači da se slaže sa njim.Čime je taj lik, kome ne želim ni da zapamtim ime zadužio fudbalsku igru, da ocenjuje rad jednog od najbiljih trenera današnice? Ono sa Sanderlendom nije više ni za komentar, koliko je tupavo.

Bato

pre 7 godina

Prva sezona kao tener Barse,šut karta za Deka,Zambrotu,Van Bronkhorsta i jednog od najboljih svih vremena Ronaldinja kockao se kao niko nikad i dobio ,je ispao je upravu.
Nije ga interesovalo nicije ime pre Pepa Xavi je bio rezerva,Inijesta samo talenat,Buskets iz B tima,Pedra iz B tima za to trebaju muda
U Bajern je dosao posle istoriskog uspeha
Hajnkesa od kojeg ne moze bolje sta je tu Pepov uspeh,pa eto Bajern nije osetio smemu igrackog kadra ni to sto su nosioci igre za vreme Hajnkesa presli tridesetu godinu (Roben,Riberi,Svajni,Lam) isto sad radi i u Mancesteru samo sto neke vec sad da ih nazovemo bivse zvezde kluba ne prijvataju da su visak.
Koliko Pep dobro radi odmah polazuju ograci koji su ostali da igraju za prvi tim.
Aguero,Sterling i De Brujne nikad bolji.
A da je lako vodito bogati klub i zvezde ne bi Man utd bio 6,7 na tabeli posle odlaska Fergusona...

Jovan

pre 7 godina

Gvardiola je angažovan za platu od 25mil godišnje.
Možda bi Seluk trebalo da objasni upravi Sitija da su kompletni idioti pošto bi njegov deda obavio isti posao za, verovatno, manje mil...

Panini

pre 7 godina

Menadzer nekog igraca ce da kaze treneru ko treba da igra?!? Da ne pominjem ostalo zadrzimo se samo na tome..gospode boze sta covek umislja i dozvoljava sebi

dado

pre 7 godina

ove izlizane fraze se ponavljaju non stop..ok, preuzet sunderland i dokazati se? kako? sta treba sa sunderlandom ostvariti? biti prvak?
onda neka ode messi, cr. ili taj yaya u taj isti sunderland i uzmu titulu....zasto yaya sa obalom nije bio prvak svijeta?
ne znam zasto se svi obrusavaju na trenere, a niko na igrace?
pep je imao srecu da je poceo u barci, dokazao se rezultatima i od tada dobija samo ponude top klubova jer smatraju da je pravi covjek za njih...
zasto klubovi poput barce, Bayerna, cityja, utd-ja, Juventusa ne uzimaju za trenere ljude kao bilic, jokanovic, nikolic? da je lako voditi Bayern, city i kao moja baba bi to osvojila, onda bi ih oni trenirali....
na kraju, da sutra mou osvoji pl, rekli bi, jeste tesko sa igracima tipa pogba, rooney, ibro, .....
da to ucini chelsea rekli bi isto, ruske pare, conte moze kupiti sta hoce....
a na kraju ce samo jedan biti prvak, a nije ni to sigurno da jedan od top.....

Rade

pre 7 godina

Ladno lik izjavio da je dosao u Barsu gde mu je Rajkard sredio klub hahahahah pa taj Rajkard je urnisao Barselonu, neznalica kome su u ekipi igrali 10 Holandjana, gde je taj Rajkard sada i posle Barse... Gvardiola je taj koji je podigao Barselonu pa su oni tu gde jesu sada. Mozes imati 5 Mesija i Ronalda u ekipi, nije lako voditi najvece klubove ma kakve god igrace imali...

Ronaldo7

pre 7 godina

sta prica ovaj neko rece pep kad dodje nece znati da igra u PL vengeru sta bi covek je trener i zna sta radi kapa dole sto se tice turea nema sta da trazi pored kevina fernadinja silve steta za murinja sto je dosao u mancister nista ne moze para su potrosili i opet nista dok je fergi bio znao je kako da radi znao je igrace runi vec gotov treba da ide treba tu dosta da se radi pogba i ibrahimovic su dosli ali ni to nece pomoci bojim se da ce dobiti ostavku toliko od mene...

Uhuzi

pre 7 godina

Neki ljudi jednostavno ne razumiju sta znaci bit trener neke ekipe...on nije duzan stavljat yayu jer je kao zvijezda,jedan od boljih vezista na svijetu ili sta vec
...moze se netko durit koliko hoce ali vodstvo cityja je odlucilo da je pep glavni, i ako on smatra da ce bolje igrat bez yaye, a igraju odlicno , onda yaya nece igrati pa da je messi...a kad vidim da neko napise "kao za yayu nema mjesta, taj pep je prepotentan" odma mi pada mrak na oci...pep je glavni, ne ja , ne yaya, ne ovaj klaun od menadjera i sta on kaze tako ce i bit..zato je i doveden

milos

pre 7 godina

Za odstranjivanje iz tima je Pep u pravu i podrzavam,za pricu o Barseloni,Minhenu Saragosi i Sanderlendu,pola milijardi funti itd uglavnom saglasan sa menadzerom ali nikako ne podrzavam da u ovoj situaciji to iznosi u javnost...Da sam na mestu igraca otpustio bi menadzera jer mu samo steti a sto se tice para Ture je toliko dobar igrac da bi mu i Calasan bio super menadzer.I doticni bi za tu proviziju cutao kao mumija ako treba...

Terry

pre 7 godina

Gvardiola najveci gospodin, nisam bio navihac nijednog kluba koji je vodio ali njegove izjave price predanost svom poslu su neverovatne, nikad se u zivotu nije pozalio na sudije...

MiLaN

pre 7 godina

A izvini strucnjace koji bi to trener bio uspesan u Sanderlendu? Ako je tako onda jedini najveci trener svih vremena je Simeone i niko vise. Nije poenta sto on kupuje igrace, Gvardiola je stvorio Daglasa K. Sterling blista od kako je Pep dosao, De Brujne kida, nije poenta voditi skupe igrace nego izvuci najbolje iz njih, sta je uradio Tata Martino u Barseloni, Van Gal i u barsi i u mancesteru, nista i sta radi Murinjo trenutno?
(Dzi, 21. septembar 2016 12:43)
Svaka ti je na mestu druze.

Dragan M.

pre 7 godina

Smešni ste sa tim:'Neka Gvardiola, Murinjo, Anćeloti,...odu u Sanderlend,... pa neka se pokažu'. Zašto da odu u Sanderlend? Pa, u Barsi, Realu, Bajernu, oba Mančestera imaju dalekoooo veću platu. Naravno, mnogo je veća verovatnoća da sa tim klubovima osvajaju trofeje. Ipak su oni trenutno najbolji treneri. I, na kraju, zašto niko ne postavi pitanje:' Zašto Mesi, Kristijano, Bejl, Nejmar, Azar,... ne odu u Betis, Stouk, Keln,...pa neka tamo budu najbolji'?

Sasa

pre 7 godina

Daleko veci pritisak je voditi velike nego male klubove, naravno da Gvardiola nista ne bi osvojio sa Sanderlandom ali covek ima sistem najbolju filozofiju, zna svoj posao i izvukao bi najvise iz bilo kog kluba, motivise igrace, ume da izvuce najbolje iz njega. Predobar trener.

вељко

pre 7 godina

Па где си био до сада?
Одмах га довести на место селектора репрезентације Србије!
Ето нама и светског и европског првенства!

E-mail

pre 7 godina

P.S zasto se jaja ture,ako je vec veliki igrac,nije dokazao u Metalurgu iz Donjecka gde je igrao pre desetak godina,i osvojio titulu?
(dadadada, 21. septembar 2016 12:19) msm da se dokazao, nije nedokazan dosao u Barsu i osvojio sve, kasnije igrao za Siti...

Nemanja

pre 7 godina

@pukovnik mortimor

Zato što Ture nije malo dete i može valjda da se suprotstavi svom menadžeru, a ne da se krije iza njega. Uostalom, može i da kaže da se ne slaže sa svojim menadžerom, a ne da ćuti.

Gvardiolina odluka je sasvim opravdana, a pritom ne može da se kaže da je pogrešio zato što nije uvrstio Turea u tim kad im ide sasvim lepo.

MiLaN

pre 7 godina

""Pep ne želi igrače koji imaju jaku ličnost. On samo želi igrače koji ga se plaše i koji će uraditi sve što on želi." 
Da je ovo tačno prvo bi iz Barselone izbacio Mesija pa redom. Ne pije vodu. Mada bih iskreno i ja voleo da vidim Gvardiolu kao trenera u nekoj osrednjoj ekipi. Realno, koji stimulans ima kao čovek i trener da vodi najbogatije klubove sveta sastavljene od najboljih i najskupljih igrača na svetu?
(Neko iz mase, 21. septembar 2016 12:21)
Da je los trener vodio bi osrednje ekipe. Svako od nas tezi u zivotu za vise,vece i bolje. Evo druze,ti sam recimo primas platu 400 evra i ponude ti posao za platu od 300 evra. Za koju bi platu radio? E sad,Ture je realno zavrsio sa fudbalom,u godinama je,spor i trom,a ako ciljas na najvise domete,takvo drvo ti nije potrebno. Seti se samo sta mu je Mesi radio pre godinu ipo dana. Banalna stvar je ta sto se Ture nasao uvredjenim sto mu nisu cestitali rodjendan. Mnogo ga je razmazio ovaj njegov agent. Svako dobro buraz.

Fica

pre 7 godina

Po mom misljenju jeste dobar trener pre svega ovaj siti nije mogao da se sastavi prosle sezone obe igra vec mnogo bolje i mnogi igraci su se poboljsali odjednom Zabaleta,Kolarov,Fernandinjo,Sterling... takodje Rajkardova barsa i Gvardiolina se razlikuju po sistemu igre Rajkard je odlican trener zasluzan za mnoge karijere ali kad je Gvardiola uveo svoj sistem barsa je krenula da igra najbolji fudbal a posle su to svi nalsedili od njega a ne on od nekoga.

Gledalac

pre 7 godina

Napokon je neko rekao pravu stvar za ovog nazovi vrhunskog stručnjaka... U dva kluba koja je trenirao bilo je dovoljno samo da kaže "Idite i igrajte fudbal" i kraj priče. To sam i ja mogao da radim... Bravo za agenta!

031

pre 7 godina

Gvardiola sujetan. Jaja Ture svojevremeno najbolji vezni na svetu a sad kao nema mesta za njega. Kako da ne... Tako je i "veliki strucnjak" Van Gal oterao Rivalda iz Barse pa smo videli koliko (ne) zna.

Blue Fortress

pre 7 godina

@marko
Slazem se sa svime, ali reci da Murinjo "nije osvojio nista od 2010" je krajnje smesno i jadno kada znamo da je u tom periodu osvojio 2 velika trofeja - Primeru i Premijer ligu plus kupove ( kup kralja, lga kup, superkup Spanije..). Mnogi treneri to ne uspeju za ceo zivot i zato nemoj da potcenjujes sva takmicenja izuzev LS...

Bolje

pre 7 godina

Ne radi se o tome, nego Mančester Siti igra sad dobar fudbal, što se nije moglo reći za prethodni period. Pogledajte Mančester junajted, ništa, a više para dao za pojačanja.

pukovnik mortimor

pre 7 godina

Ne znam zašto Ture mora da ispašta zbog agenta. Da pregovaraju oko novog ugovora pa ajde. E nećeš dobiti novi ugovor dok se on ne izvini. Ovo ne razumem...

Dzi

pre 7 godina

A izvini strucnjace koji bi to trener bio uspesan u Sanderlendu? Ako je tako onda jedini najveci trener svih vremena je Simeone i niko vise. Nije poenta sto on kupuje igrace, Gvardiola je stvorio Daglasa K. Sterling blista od kako je Pep dosao, De Brujne kida, nije poenta voditi skupe igrace nego izvuci najbolje iz njih, sta je uradio Tata Martino u Barseloni, Van Gal i u barsi i u mancesteru, nista i sta radi Murinjo trenutno?

nz

pre 7 godina

U pravu su obojica, Gvardiola vodi samo velike i skupe timove pa nije ni čudo što i ima tolike uspehe, pritom pre njega su svi ti klubovi imali dobre trenere koji su ostavili svoje nasleđe. S druge strane menadžeri pokušavaju da utiču na odluke trenera kad su igrači koje zastupaju u pitanju, često previše.

dadadada

pre 7 godina

Ova prica sa menadzerima mi nikako nije jasna.Naravno da Sanderlend ne bi uzeo titulu sa Gvardiolom,zato sto Gvardiola ne igra,vec bi tamo to radili Dzermein Defo i ko vec.Oni nisu kalibar za titulu makar ih i Ferguson trenirao.Misljenja sam da su menadzeri samo motivatori i da moraju da imaju autoritet.Nece on sad njega da uci kako da koristi levu nogu i kako da izvodi korner.Siti,Barsu,Real uvek treniraju ljudi koji imaju autoritet,zato sto moraju da obuzdaju sve te zvezde.Tom logikom ni Fergi nije veliki trener,zato sto je osvajao sa Junajtedom,a ne sa Svonsijem?
Ista prica je i sa fudbalerima,kao nije se dokazao u ovoj ligi,nije u onoj.
Svako je tu na svom mestu i mislim da se Gvardiola nije ni najmanje potresao na komentar agenta verovatno najrazmazenijeg igraca danasnjice.

P.S zasto se jaja ture,ako je vec veliki igrac,nije dokazao u Metalurgu iz Donjecka gde je igrao pre desetak godina,i osvojio titulu?

sinisa

pre 7 godina

Nevjerovatno glupa prica...Pa zasto Murinjo,Anceloti,Konte i ostali ne vode Sanderlend i Saragosu...Da bi neko bio dobar i kvalitetan trener i da bi imao velike rezultate onda mora da raspolaze sa kvalitetnim igracima.Da Gvardiola vodi Sanderlend,cilj bi bio da izbori opstanak,jer taj klub je napravljen po kvaliktetu da se bori za sredinu tabele ili opstanak.

Rocket

pre 7 godina

Gvardiola gospodin.Ture je vec penzioner i to se najbolje videlo u polufinalu LS prosle sezone,koje je odigrao kao da je u pitanju revijalni mec.Ove godine pored Silve,Kevina i Fernandinja realno nema sta da trazi u prvoj postavi.

Neko iz mase

pre 7 godina

""Pep ne želi igrače koji imaju jaku ličnost. On samo želi igrače koji ga se plaše i koji će uraditi sve što on želi."
Da je ovo tačno prvo bi iz Barselone izbacio Mesija pa redom. Ne pije vodu. Mada bih iskreno i ja voleo da vidim Gvardiolu kao trenera u nekoj osrednjoj ekipi. Realno, koji stimulans ima kao čovek i trener da vodi najbogatije klubove sveta sastavljene od najboljih i najskupljih igrača na svetu?

CJ

pre 7 godina

Ovo je takva gomila gluposti da je to strašno.
Imao je Pelegrini iste igrače kakve ima Pep pa da li je Siti igrao isto prošle i ove godine?
U Bajernu čovek nije imao sreće u LŠ jer je naleteo na nikad jače Real i Barsu a od Atletika ispao potpuno nezasluzeno.
Pogotovo mi se sviđa ovo što je Pep izjavio, agenti su previše umislili da su bitni.

carlito

pre 7 godina

kaze lako je biti trener barse i bajerna.a tesko je biti menadzer jaje turea ,mesija i ronaldinja ? ljige najvece ovi menadzeri . unistavaju fudbal i definitivno treba zabraniti trecu stranu

Karlo

pre 7 godina

Ovako to izgleda kad neko u javnost iznese kakav je zaista Pep. Odvratan, baš kao što i izgleda. Glumi eleganciju sa onim džemperom preko košulje i glumi autoritet odvratnim izrazima lica i gestikulacijom. Veliki trener za hipstere, ikona. Vodio Barsu, Bajern i Siti. Haha.
Kad vidim na jednoj klupi Murinja, na drugoj Pepa, ne prati mi se fudbal.

Marko

pre 7 godina

Ovo mi je najace kod ovakvih komentara. "Nek se pokaze kao trener u nekom slabom timu". Evo primera: Zapadne coveku da radi kao sef u Mercedesu. Radi svoj posao dobro, i onda ga zovu da predje da radi kao sef u Wolksvagenu, i tu odradi solidan posao. Onda predje u Ferari i odmah pocne da pokazuje rezultate i onda se nadje neko ko ce da kaze: Pa sto ne predje da radi u Fiat i od njih ne napravi Porsea. E pa malo sutra. Takav trener ce uvek raditi u odlicnom klubu jer pokazuje rezultate. Evo murinjo od 2010 nema nijedan bas zapazen rezultat, pa opet vodi vrhunski klub na racun stare slave.

Marinko

pre 7 godina

Ne mora u Sandrlend, neka preuzme Liverpul. Oni nisu osvojili titulu 20+ godina, a veliko su ime EPL. Ako se dobro secam, Pelegrini je osvojio titulu sa MC, cak je i Mancini osvojio EPL. Gvardiola kao trener ima priliku da vodi samo supertimove.

lets play

pre 7 godina

iako ne volim menadzere i smatram da su uzrok propasti sporta,slazem se sa pricom o velikim trenerima.napravicu paralelu sa basketom,zeljko jeste najtrofejniji trener evrope ali sa kakvim je timovima osvajao el!??? sem sa partizanom-ispostavice se najtalentovanija generacija evrope,sa 100 medalja u narednih 10 god i 50-60 klupskih titula,sve ostalo najskuplje i najjace ekipe tih vremena.lako je kada imas 10 top el i nba igraca u ekipi i po 2-3 god. istu ekipu na okupu,plus dodas 1-2 extra klase igraca svake god. budzet po 40milki,zastitu kod sudija.ja zivot dajem da sa laboralom sto je klasa od ekipe sa tradicijom i velikim budzetom ni prvaka spanije ne bi napravio ni za 5 god. a kamoli nesto u evropi.pa sa kakvim fenerom vec 2 god nista...

Marko

pre 7 godina

Ovo mi je najace kod ovakvih komentara. "Nek se pokaze kao trener u nekom slabom timu". Evo primera: Zapadne coveku da radi kao sef u Mercedesu. Radi svoj posao dobro, i onda ga zovu da predje da radi kao sef u Wolksvagenu, i tu odradi solidan posao. Onda predje u Ferari i odmah pocne da pokazuje rezultate i onda se nadje neko ko ce da kaze: Pa sto ne predje da radi u Fiat i od njih ne napravi Porsea. E pa malo sutra. Takav trener ce uvek raditi u odlicnom klubu jer pokazuje rezultate. Evo murinjo od 2010 nema nijedan bas zapazen rezultat, pa opet vodi vrhunski klub na racun stare slave.

dadadada

pre 7 godina

Ova prica sa menadzerima mi nikako nije jasna.Naravno da Sanderlend ne bi uzeo titulu sa Gvardiolom,zato sto Gvardiola ne igra,vec bi tamo to radili Dzermein Defo i ko vec.Oni nisu kalibar za titulu makar ih i Ferguson trenirao.Misljenja sam da su menadzeri samo motivatori i da moraju da imaju autoritet.Nece on sad njega da uci kako da koristi levu nogu i kako da izvodi korner.Siti,Barsu,Real uvek treniraju ljudi koji imaju autoritet,zato sto moraju da obuzdaju sve te zvezde.Tom logikom ni Fergi nije veliki trener,zato sto je osvajao sa Junajtedom,a ne sa Svonsijem?
Ista prica je i sa fudbalerima,kao nije se dokazao u ovoj ligi,nije u onoj.
Svako je tu na svom mestu i mislim da se Gvardiola nije ni najmanje potresao na komentar agenta verovatno najrazmazenijeg igraca danasnjice.

P.S zasto se jaja ture,ako je vec veliki igrac,nije dokazao u Metalurgu iz Donjecka gde je igrao pre desetak godina,i osvojio titulu?

CJ

pre 7 godina

Ovo je takva gomila gluposti da je to strašno.
Imao je Pelegrini iste igrače kakve ima Pep pa da li je Siti igrao isto prošle i ove godine?
U Bajernu čovek nije imao sreće u LŠ jer je naleteo na nikad jače Real i Barsu a od Atletika ispao potpuno nezasluzeno.
Pogotovo mi se sviđa ovo što je Pep izjavio, agenti su previše umislili da su bitni.

carlito

pre 7 godina

kaze lako je biti trener barse i bajerna.a tesko je biti menadzer jaje turea ,mesija i ronaldinja ? ljige najvece ovi menadzeri . unistavaju fudbal i definitivno treba zabraniti trecu stranu

Rocket

pre 7 godina

Gvardiola gospodin.Ture je vec penzioner i to se najbolje videlo u polufinalu LS prosle sezone,koje je odigrao kao da je u pitanju revijalni mec.Ove godine pored Silve,Kevina i Fernandinja realno nema sta da trazi u prvoj postavi.

Bolje

pre 7 godina

Ne radi se o tome, nego Mančester Siti igra sad dobar fudbal, što se nije moglo reći za prethodni period. Pogledajte Mančester junajted, ništa, a više para dao za pojačanja.

Bato

pre 7 godina

Prva sezona kao tener Barse,šut karta za Deka,Zambrotu,Van Bronkhorsta i jednog od najboljih svih vremena Ronaldinja kockao se kao niko nikad i dobio ,je ispao je upravu.
Nije ga interesovalo nicije ime pre Pepa Xavi je bio rezerva,Inijesta samo talenat,Buskets iz B tima,Pedra iz B tima za to trebaju muda
U Bajern je dosao posle istoriskog uspeha
Hajnkesa od kojeg ne moze bolje sta je tu Pepov uspeh,pa eto Bajern nije osetio smemu igrackog kadra ni to sto su nosioci igre za vreme Hajnkesa presli tridesetu godinu (Roben,Riberi,Svajni,Lam) isto sad radi i u Mancesteru samo sto neke vec sad da ih nazovemo bivse zvezde kluba ne prijvataju da su visak.
Koliko Pep dobro radi odmah polazuju ograci koji su ostali da igraju za prvi tim.
Aguero,Sterling i De Brujne nikad bolji.
A da je lako vodito bogati klub i zvezde ne bi Man utd bio 6,7 na tabeli posle odlaska Fergusona...

Gledalac

pre 7 godina

Napokon je neko rekao pravu stvar za ovog nazovi vrhunskog stručnjaka... U dva kluba koja je trenirao bilo je dovoljno samo da kaže "Idite i igrajte fudbal" i kraj priče. To sam i ja mogao da radim... Bravo za agenta!

Sasa

pre 7 godina

Daleko veci pritisak je voditi velike nego male klubove, naravno da Gvardiola nista ne bi osvojio sa Sanderlandom ali covek ima sistem najbolju filozofiju, zna svoj posao i izvukao bi najvise iz bilo kog kluba, motivise igrace, ume da izvuce najbolje iz njega. Predobar trener.

Terry

pre 7 godina

Gvardiola najveci gospodin, nisam bio navihac nijednog kluba koji je vodio ali njegove izjave price predanost svom poslu su neverovatne, nikad se u zivotu nije pozalio na sudije...

Dzi

pre 7 godina

A izvini strucnjace koji bi to trener bio uspesan u Sanderlendu? Ako je tako onda jedini najveci trener svih vremena je Simeone i niko vise. Nije poenta sto on kupuje igrace, Gvardiola je stvorio Daglasa K. Sterling blista od kako je Pep dosao, De Brujne kida, nije poenta voditi skupe igrace nego izvuci najbolje iz njih, sta je uradio Tata Martino u Barseloni, Van Gal i u barsi i u mancesteru, nista i sta radi Murinjo trenutno?

MiLaN

pre 7 godina

A izvini strucnjace koji bi to trener bio uspesan u Sanderlendu? Ako je tako onda jedini najveci trener svih vremena je Simeone i niko vise. Nije poenta sto on kupuje igrace, Gvardiola je stvorio Daglasa K. Sterling blista od kako je Pep dosao, De Brujne kida, nije poenta voditi skupe igrace nego izvuci najbolje iz njih, sta je uradio Tata Martino u Barseloni, Van Gal i u barsi i u mancesteru, nista i sta radi Murinjo trenutno?
(Dzi, 21. septembar 2016 12:43)
Svaka ti je na mestu druze.

Neko iz mase

pre 7 godina

""Pep ne želi igrače koji imaju jaku ličnost. On samo želi igrače koji ga se plaše i koji će uraditi sve što on želi."
Da je ovo tačno prvo bi iz Barselone izbacio Mesija pa redom. Ne pije vodu. Mada bih iskreno i ja voleo da vidim Gvardiolu kao trenera u nekoj osrednjoj ekipi. Realno, koji stimulans ima kao čovek i trener da vodi najbogatije klubove sveta sastavljene od najboljih i najskupljih igrača na svetu?

Laza

pre 7 godina

Ovo je takva gomila gluposti da je to strašno.
Imao je Pelegrini iste igrače kakve ima Pep pa da li je Siti igrao isto prošle i ove godine?
U Bajernu čovek nije imao sreće u LŠ jer je naleteo na nikad jače Real i Barsu a od Atletika ispao potpuno nezasluzeno.
Pogotovo mi se sviđa ovo što je Pep izjavio, agenti su previše umislili da su bitni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 21. septembar 2016 12:14)

Velis nezasluzeno ispao i nije imao srece.Kratko nam je secanje ali mozemo da se prisetimo kako je uzeo one dve titule LS.Najveca pljacka u istoriji fudbala, polufinale Barselona-Celzi 2008-me,i nista manja Barselona-Arsenal 2010-e.

Fica

pre 7 godina

Po mom misljenju jeste dobar trener pre svega ovaj siti nije mogao da se sastavi prosle sezone obe igra vec mnogo bolje i mnogi igraci su se poboljsali odjednom Zabaleta,Kolarov,Fernandinjo,Sterling... takodje Rajkardova barsa i Gvardiolina se razlikuju po sistemu igre Rajkard je odlican trener zasluzan za mnoge karijere ali kad je Gvardiola uveo svoj sistem barsa je krenula da igra najbolji fudbal a posle su to svi nalsedili od njega a ne on od nekoga.

Rade

pre 7 godina

Ladno lik izjavio da je dosao u Barsu gde mu je Rajkard sredio klub hahahahah pa taj Rajkard je urnisao Barselonu, neznalica kome su u ekipi igrali 10 Holandjana, gde je taj Rajkard sada i posle Barse... Gvardiola je taj koji je podigao Barselonu pa su oni tu gde jesu sada. Mozes imati 5 Mesija i Ronalda u ekipi, nije lako voditi najvece klubove ma kakve god igrace imali...

Panini

pre 7 godina

Menadzer nekog igraca ce da kaze treneru ko treba da igra?!? Da ne pominjem ostalo zadrzimo se samo na tome..gospode boze sta covek umislja i dozvoljava sebi

Jovan

pre 7 godina

Gvardiola je angažovan za platu od 25mil godišnje.
Možda bi Seluk trebalo da objasni upravi Sitija da su kompletni idioti pošto bi njegov deda obavio isti posao za, verovatno, manje mil...

Karlo

pre 7 godina

Ovako to izgleda kad neko u javnost iznese kakav je zaista Pep. Odvratan, baš kao što i izgleda. Glumi eleganciju sa onim džemperom preko košulje i glumi autoritet odvratnim izrazima lica i gestikulacijom. Veliki trener za hipstere, ikona. Vodio Barsu, Bajern i Siti. Haha.
Kad vidim na jednoj klupi Murinja, na drugoj Pepa, ne prati mi se fudbal.

Dragan M.

pre 7 godina

Smešni ste sa tim:'Neka Gvardiola, Murinjo, Anćeloti,...odu u Sanderlend,... pa neka se pokažu'. Zašto da odu u Sanderlend? Pa, u Barsi, Realu, Bajernu, oba Mančestera imaju dalekoooo veću platu. Naravno, mnogo je veća verovatnoća da sa tim klubovima osvajaju trofeje. Ipak su oni trenutno najbolji treneri. I, na kraju, zašto niko ne postavi pitanje:' Zašto Mesi, Kristijano, Bejl, Nejmar, Azar,... ne odu u Betis, Stouk, Keln,...pa neka tamo budu najbolji'?

đura krojač

pre 7 godina

Kriv je Yaya.Ako ćuti i pušta nadobudnog menadžera da lupeta, znači da se slaže sa njim.Čime je taj lik, kome ne želim ni da zapamtim ime zadužio fudbalsku igru, da ocenjuje rad jednog od najbiljih trenera današnice? Ono sa Sanderlendom nije više ni za komentar, koliko je tupavo.

nz

pre 7 godina

U pravu su obojica, Gvardiola vodi samo velike i skupe timove pa nije ni čudo što i ima tolike uspehe, pritom pre njega su svi ti klubovi imali dobre trenere koji su ostavili svoje nasleđe. S druge strane menadžeri pokušavaju da utiču na odluke trenera kad su igrači koje zastupaju u pitanju, često previše.

031

pre 7 godina

Gvardiola sujetan. Jaja Ture svojevremeno najbolji vezni na svetu a sad kao nema mesta za njega. Kako da ne... Tako je i "veliki strucnjak" Van Gal oterao Rivalda iz Barse pa smo videli koliko (ne) zna.

Marinko

pre 7 godina

Ne mora u Sandrlend, neka preuzme Liverpul. Oni nisu osvojili titulu 20+ godina, a veliko su ime EPL. Ako se dobro secam, Pelegrini je osvojio titulu sa MC, cak je i Mancini osvojio EPL. Gvardiola kao trener ima priliku da vodi samo supertimove.

Blue Fortress

pre 7 godina

@marko
Slazem se sa svime, ali reci da Murinjo "nije osvojio nista od 2010" je krajnje smesno i jadno kada znamo da je u tom periodu osvojio 2 velika trofeja - Primeru i Premijer ligu plus kupove ( kup kralja, lga kup, superkup Spanije..). Mnogi treneri to ne uspeju za ceo zivot i zato nemoj da potcenjujes sva takmicenja izuzev LS...

Uhuzi

pre 7 godina

Neki ljudi jednostavno ne razumiju sta znaci bit trener neke ekipe...on nije duzan stavljat yayu jer je kao zvijezda,jedan od boljih vezista na svijetu ili sta vec
...moze se netko durit koliko hoce ali vodstvo cityja je odlucilo da je pep glavni, i ako on smatra da ce bolje igrat bez yaye, a igraju odlicno , onda yaya nece igrati pa da je messi...a kad vidim da neko napise "kao za yayu nema mjesta, taj pep je prepotentan" odma mi pada mrak na oci...pep je glavni, ne ja , ne yaya, ne ovaj klaun od menadjera i sta on kaze tako ce i bit..zato je i doveden

MiLaN

pre 7 godina

""Pep ne želi igrače koji imaju jaku ličnost. On samo želi igrače koji ga se plaše i koji će uraditi sve što on želi." 
Da je ovo tačno prvo bi iz Barselone izbacio Mesija pa redom. Ne pije vodu. Mada bih iskreno i ja voleo da vidim Gvardiolu kao trenera u nekoj osrednjoj ekipi. Realno, koji stimulans ima kao čovek i trener da vodi najbogatije klubove sveta sastavljene od najboljih i najskupljih igrača na svetu?
(Neko iz mase, 21. septembar 2016 12:21)
Da je los trener vodio bi osrednje ekipe. Svako od nas tezi u zivotu za vise,vece i bolje. Evo druze,ti sam recimo primas platu 400 evra i ponude ti posao za platu od 300 evra. Za koju bi platu radio? E sad,Ture je realno zavrsio sa fudbalom,u godinama je,spor i trom,a ako ciljas na najvise domete,takvo drvo ti nije potrebno. Seti se samo sta mu je Mesi radio pre godinu ipo dana. Banalna stvar je ta sto se Ture nasao uvredjenim sto mu nisu cestitali rodjendan. Mnogo ga je razmazio ovaj njegov agent. Svako dobro buraz.

sinisa

pre 7 godina

Nevjerovatno glupa prica...Pa zasto Murinjo,Anceloti,Konte i ostali ne vode Sanderlend i Saragosu...Da bi neko bio dobar i kvalitetan trener i da bi imao velike rezultate onda mora da raspolaze sa kvalitetnim igracima.Da Gvardiola vodi Sanderlend,cilj bi bio da izbori opstanak,jer taj klub je napravljen po kvaliktetu da se bori za sredinu tabele ili opstanak.

вељко

pre 7 godina

Па где си био до сада?
Одмах га довести на место селектора репрезентације Србије!
Ето нама и светског и европског првенства!

brm

pre 7 godina

Dragi kritičari, pozicija Junajteda nakon odlaska Fergusona zaista pokazuje da i vaša baba može da vodi klub koji ima neograničen budžet.

Nemanja

pre 7 godina

@pukovnik mortimor

Zato što Ture nije malo dete i može valjda da se suprotstavi svom menadžeru, a ne da se krije iza njega. Uostalom, može i da kaže da se ne slaže sa svojim menadžerom, a ne da ćuti.

Gvardiolina odluka je sasvim opravdana, a pritom ne može da se kaže da je pogrešio zato što nije uvrstio Turea u tim kad im ide sasvim lepo.

dado

pre 7 godina

ove izlizane fraze se ponavljaju non stop..ok, preuzet sunderland i dokazati se? kako? sta treba sa sunderlandom ostvariti? biti prvak?
onda neka ode messi, cr. ili taj yaya u taj isti sunderland i uzmu titulu....zasto yaya sa obalom nije bio prvak svijeta?
ne znam zasto se svi obrusavaju na trenere, a niko na igrace?
pep je imao srecu da je poceo u barci, dokazao se rezultatima i od tada dobija samo ponude top klubova jer smatraju da je pravi covjek za njih...
zasto klubovi poput barce, Bayerna, cityja, utd-ja, Juventusa ne uzimaju za trenere ljude kao bilic, jokanovic, nikolic? da je lako voditi Bayern, city i kao moja baba bi to osvojila, onda bi ih oni trenirali....
na kraju, da sutra mou osvoji pl, rekli bi, jeste tesko sa igracima tipa pogba, rooney, ibro, .....
da to ucini chelsea rekli bi isto, ruske pare, conte moze kupiti sta hoce....
a na kraju ce samo jedan biti prvak, a nije ni to sigurno da jedan od top.....

E-mail

pre 7 godina

P.S zasto se jaja ture,ako je vec veliki igrac,nije dokazao u Metalurgu iz Donjecka gde je igrao pre desetak godina,i osvojio titulu?
(dadadada, 21. septembar 2016 12:19) msm da se dokazao, nije nedokazan dosao u Barsu i osvojio sve, kasnije igrao za Siti...

milos

pre 7 godina

Za odstranjivanje iz tima je Pep u pravu i podrzavam,za pricu o Barseloni,Minhenu Saragosi i Sanderlendu,pola milijardi funti itd uglavnom saglasan sa menadzerom ali nikako ne podrzavam da u ovoj situaciji to iznosi u javnost...Da sam na mestu igraca otpustio bi menadzera jer mu samo steti a sto se tice para Ture je toliko dobar igrac da bi mu i Calasan bio super menadzer.I doticni bi za tu proviziju cutao kao mumija ako treba...

lets play

pre 7 godina

iako ne volim menadzere i smatram da su uzrok propasti sporta,slazem se sa pricom o velikim trenerima.napravicu paralelu sa basketom,zeljko jeste najtrofejniji trener evrope ali sa kakvim je timovima osvajao el!??? sem sa partizanom-ispostavice se najtalentovanija generacija evrope,sa 100 medalja u narednih 10 god i 50-60 klupskih titula,sve ostalo najskuplje i najjace ekipe tih vremena.lako je kada imas 10 top el i nba igraca u ekipi i po 2-3 god. istu ekipu na okupu,plus dodas 1-2 extra klase igraca svake god. budzet po 40milki,zastitu kod sudija.ja zivot dajem da sa laboralom sto je klasa od ekipe sa tradicijom i velikim budzetom ni prvaka spanije ne bi napravio ni za 5 god. a kamoli nesto u evropi.pa sa kakvim fenerom vec 2 god nista...

hologram

pre 7 godina

Kako je to Gvardiola došao u formiranu Barsu, kada se rešio Deka i Ronaldinja, a u prvi tim uveo Ćavija, Inijesu, Busketsa...koji su bili kičma tog tima. Ubrzao dodatno igru Barse i unapredio sistem koji svi treneri nakon njega ne menjaju. A to koliko je pogodio sa Dekom i Ronaldinjom pokazuje i to što oni nakon toga više nisu bili u vrhunskoj formi.

pukovnik mortimor

pre 7 godina

Ne znam zašto Ture mora da ispašta zbog agenta. Da pregovaraju oko novog ugovora pa ajde. E nećeš dobiti novi ugovor dok se on ne izvini. Ovo ne razumem...

Ronaldo7

pre 7 godina

sta prica ovaj neko rece pep kad dodje nece znati da igra u PL vengeru sta bi covek je trener i zna sta radi kapa dole sto se tice turea nema sta da trazi pored kevina fernadinja silve steta za murinja sto je dosao u mancister nista ne moze para su potrosili i opet nista dok je fergi bio znao je kako da radi znao je igrace runi vec gotov treba da ide treba tu dosta da se radi pogba i ibrahimovic su dosli ali ni to nece pomoci bojim se da ce dobiti ostavku toliko od mene...

Gledalac

pre 7 godina

Napokon je neko rekao pravu stvar za ovog nazovi vrhunskog stručnjaka... U dva kluba koja je trenirao bilo je dovoljno samo da kaže "Idite i igrajte fudbal" i kraj priče. To sam i ja mogao da radim... Bravo za agenta!

Karlo

pre 7 godina

Ovako to izgleda kad neko u javnost iznese kakav je zaista Pep. Odvratan, baš kao što i izgleda. Glumi eleganciju sa onim džemperom preko košulje i glumi autoritet odvratnim izrazima lica i gestikulacijom. Veliki trener za hipstere, ikona. Vodio Barsu, Bajern i Siti. Haha.
Kad vidim na jednoj klupi Murinja, na drugoj Pepa, ne prati mi se fudbal.

031

pre 7 godina

Gvardiola sujetan. Jaja Ture svojevremeno najbolji vezni na svetu a sad kao nema mesta za njega. Kako da ne... Tako je i "veliki strucnjak" Van Gal oterao Rivalda iz Barse pa smo videli koliko (ne) zna.

lets play

pre 7 godina

iako ne volim menadzere i smatram da su uzrok propasti sporta,slazem se sa pricom o velikim trenerima.napravicu paralelu sa basketom,zeljko jeste najtrofejniji trener evrope ali sa kakvim je timovima osvajao el!??? sem sa partizanom-ispostavice se najtalentovanija generacija evrope,sa 100 medalja u narednih 10 god i 50-60 klupskih titula,sve ostalo najskuplje i najjace ekipe tih vremena.lako je kada imas 10 top el i nba igraca u ekipi i po 2-3 god. istu ekipu na okupu,plus dodas 1-2 extra klase igraca svake god. budzet po 40milki,zastitu kod sudija.ja zivot dajem da sa laboralom sto je klasa od ekipe sa tradicijom i velikim budzetom ni prvaka spanije ne bi napravio ni za 5 god. a kamoli nesto u evropi.pa sa kakvim fenerom vec 2 god nista...

Marko

pre 7 godina

Ovo mi je najace kod ovakvih komentara. "Nek se pokaze kao trener u nekom slabom timu". Evo primera: Zapadne coveku da radi kao sef u Mercedesu. Radi svoj posao dobro, i onda ga zovu da predje da radi kao sef u Wolksvagenu, i tu odradi solidan posao. Onda predje u Ferari i odmah pocne da pokazuje rezultate i onda se nadje neko ko ce da kaze: Pa sto ne predje da radi u Fiat i od njih ne napravi Porsea. E pa malo sutra. Takav trener ce uvek raditi u odlicnom klubu jer pokazuje rezultate. Evo murinjo od 2010 nema nijedan bas zapazen rezultat, pa opet vodi vrhunski klub na racun stare slave.

Laza

pre 7 godina

Ovo je takva gomila gluposti da je to strašno.
Imao je Pelegrini iste igrače kakve ima Pep pa da li je Siti igrao isto prošle i ove godine?
U Bajernu čovek nije imao sreće u LŠ jer je naleteo na nikad jače Real i Barsu a od Atletika ispao potpuno nezasluzeno.
Pogotovo mi se sviđa ovo što je Pep izjavio, agenti su previše umislili da su bitni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CJ, 21. septembar 2016 12:14)

Velis nezasluzeno ispao i nije imao srece.Kratko nam je secanje ali mozemo da se prisetimo kako je uzeo one dve titule LS.Najveca pljacka u istoriji fudbala, polufinale Barselona-Celzi 2008-me,i nista manja Barselona-Arsenal 2010-e.

CJ

pre 7 godina

Ovo je takva gomila gluposti da je to strašno.
Imao je Pelegrini iste igrače kakve ima Pep pa da li je Siti igrao isto prošle i ove godine?
U Bajernu čovek nije imao sreće u LŠ jer je naleteo na nikad jače Real i Barsu a od Atletika ispao potpuno nezasluzeno.
Pogotovo mi se sviđa ovo što je Pep izjavio, agenti su previše umislili da su bitni.

Rocket

pre 7 godina

Gvardiola gospodin.Ture je vec penzioner i to se najbolje videlo u polufinalu LS prosle sezone,koje je odigrao kao da je u pitanju revijalni mec.Ove godine pored Silve,Kevina i Fernandinja realno nema sta da trazi u prvoj postavi.

Neko iz mase

pre 7 godina

""Pep ne želi igrače koji imaju jaku ličnost. On samo želi igrače koji ga se plaše i koji će uraditi sve što on želi."
Da je ovo tačno prvo bi iz Barselone izbacio Mesija pa redom. Ne pije vodu. Mada bih iskreno i ja voleo da vidim Gvardiolu kao trenera u nekoj osrednjoj ekipi. Realno, koji stimulans ima kao čovek i trener da vodi najbogatije klubove sveta sastavljene od najboljih i najskupljih igrača na svetu?

Marinko

pre 7 godina

Ne mora u Sandrlend, neka preuzme Liverpul. Oni nisu osvojili titulu 20+ godina, a veliko su ime EPL. Ako se dobro secam, Pelegrini je osvojio titulu sa MC, cak je i Mancini osvojio EPL. Gvardiola kao trener ima priliku da vodi samo supertimove.

dadadada

pre 7 godina

Ova prica sa menadzerima mi nikako nije jasna.Naravno da Sanderlend ne bi uzeo titulu sa Gvardiolom,zato sto Gvardiola ne igra,vec bi tamo to radili Dzermein Defo i ko vec.Oni nisu kalibar za titulu makar ih i Ferguson trenirao.Misljenja sam da su menadzeri samo motivatori i da moraju da imaju autoritet.Nece on sad njega da uci kako da koristi levu nogu i kako da izvodi korner.Siti,Barsu,Real uvek treniraju ljudi koji imaju autoritet,zato sto moraju da obuzdaju sve te zvezde.Tom logikom ni Fergi nije veliki trener,zato sto je osvajao sa Junajtedom,a ne sa Svonsijem?
Ista prica je i sa fudbalerima,kao nije se dokazao u ovoj ligi,nije u onoj.
Svako je tu na svom mestu i mislim da se Gvardiola nije ni najmanje potresao na komentar agenta verovatno najrazmazenijeg igraca danasnjice.

P.S zasto se jaja ture,ako je vec veliki igrac,nije dokazao u Metalurgu iz Donjecka gde je igrao pre desetak godina,i osvojio titulu?

Blue Fortress

pre 7 godina

@marko
Slazem se sa svime, ali reci da Murinjo "nije osvojio nista od 2010" je krajnje smesno i jadno kada znamo da je u tom periodu osvojio 2 velika trofeja - Primeru i Premijer ligu plus kupove ( kup kralja, lga kup, superkup Spanije..). Mnogi treneri to ne uspeju za ceo zivot i zato nemoj da potcenjujes sva takmicenja izuzev LS...

Ronaldo7

pre 7 godina

sta prica ovaj neko rece pep kad dodje nece znati da igra u PL vengeru sta bi covek je trener i zna sta radi kapa dole sto se tice turea nema sta da trazi pored kevina fernadinja silve steta za murinja sto je dosao u mancister nista ne moze para su potrosili i opet nista dok je fergi bio znao je kako da radi znao je igrace runi vec gotov treba da ide treba tu dosta da se radi pogba i ibrahimovic su dosli ali ni to nece pomoci bojim se da ce dobiti ostavku toliko od mene...

hologram

pre 7 godina

Kako je to Gvardiola došao u formiranu Barsu, kada se rešio Deka i Ronaldinja, a u prvi tim uveo Ćavija, Inijesu, Busketsa...koji su bili kičma tog tima. Ubrzao dodatno igru Barse i unapredio sistem koji svi treneri nakon njega ne menjaju. A to koliko je pogodio sa Dekom i Ronaldinjom pokazuje i to što oni nakon toga više nisu bili u vrhunskoj formi.

Bato

pre 7 godina

Prva sezona kao tener Barse,šut karta za Deka,Zambrotu,Van Bronkhorsta i jednog od najboljih svih vremena Ronaldinja kockao se kao niko nikad i dobio ,je ispao je upravu.
Nije ga interesovalo nicije ime pre Pepa Xavi je bio rezerva,Inijesta samo talenat,Buskets iz B tima,Pedra iz B tima za to trebaju muda
U Bajern je dosao posle istoriskog uspeha
Hajnkesa od kojeg ne moze bolje sta je tu Pepov uspeh,pa eto Bajern nije osetio smemu igrackog kadra ni to sto su nosioci igre za vreme Hajnkesa presli tridesetu godinu (Roben,Riberi,Svajni,Lam) isto sad radi i u Mancesteru samo sto neke vec sad da ih nazovemo bivse zvezde kluba ne prijvataju da su visak.
Koliko Pep dobro radi odmah polazuju ograci koji su ostali da igraju za prvi tim.
Aguero,Sterling i De Brujne nikad bolji.
A da je lako vodito bogati klub i zvezde ne bi Man utd bio 6,7 na tabeli posle odlaska Fergusona...

Rade

pre 7 godina

Ladno lik izjavio da je dosao u Barsu gde mu je Rajkard sredio klub hahahahah pa taj Rajkard je urnisao Barselonu, neznalica kome su u ekipi igrali 10 Holandjana, gde je taj Rajkard sada i posle Barse... Gvardiola je taj koji je podigao Barselonu pa su oni tu gde jesu sada. Mozes imati 5 Mesija i Ronalda u ekipi, nije lako voditi najvece klubove ma kakve god igrace imali...

Sasa

pre 7 godina

Daleko veci pritisak je voditi velike nego male klubove, naravno da Gvardiola nista ne bi osvojio sa Sanderlandom ali covek ima sistem najbolju filozofiju, zna svoj posao i izvukao bi najvise iz bilo kog kluba, motivise igrace, ume da izvuce najbolje iz njega. Predobar trener.

Terry

pre 7 godina

Gvardiola najveci gospodin, nisam bio navihac nijednog kluba koji je vodio ali njegove izjave price predanost svom poslu su neverovatne, nikad se u zivotu nije pozalio na sudije...

sinisa

pre 7 godina

Nevjerovatno glupa prica...Pa zasto Murinjo,Anceloti,Konte i ostali ne vode Sanderlend i Saragosu...Da bi neko bio dobar i kvalitetan trener i da bi imao velike rezultate onda mora da raspolaze sa kvalitetnim igracima.Da Gvardiola vodi Sanderlend,cilj bi bio da izbori opstanak,jer taj klub je napravljen po kvaliktetu da se bori za sredinu tabele ili opstanak.

pukovnik mortimor

pre 7 godina

Ne znam zašto Ture mora da ispašta zbog agenta. Da pregovaraju oko novog ugovora pa ajde. E nećeš dobiti novi ugovor dok se on ne izvini. Ovo ne razumem...

carlito

pre 7 godina

kaze lako je biti trener barse i bajerna.a tesko je biti menadzer jaje turea ,mesija i ronaldinja ? ljige najvece ovi menadzeri . unistavaju fudbal i definitivno treba zabraniti trecu stranu

nz

pre 7 godina

U pravu su obojica, Gvardiola vodi samo velike i skupe timove pa nije ni čudo što i ima tolike uspehe, pritom pre njega su svi ti klubovi imali dobre trenere koji su ostavili svoje nasleđe. S druge strane menadžeri pokušavaju da utiču na odluke trenera kad su igrači koje zastupaju u pitanju, često previše.

Dragan M.

pre 7 godina

Smešni ste sa tim:'Neka Gvardiola, Murinjo, Anćeloti,...odu u Sanderlend,... pa neka se pokažu'. Zašto da odu u Sanderlend? Pa, u Barsi, Realu, Bajernu, oba Mančestera imaju dalekoooo veću platu. Naravno, mnogo je veća verovatnoća da sa tim klubovima osvajaju trofeje. Ipak su oni trenutno najbolji treneri. I, na kraju, zašto niko ne postavi pitanje:' Zašto Mesi, Kristijano, Bejl, Nejmar, Azar,... ne odu u Betis, Stouk, Keln,...pa neka tamo budu najbolji'?

đura krojač

pre 7 godina

Kriv je Yaya.Ako ćuti i pušta nadobudnog menadžera da lupeta, znači da se slaže sa njim.Čime je taj lik, kome ne želim ni da zapamtim ime zadužio fudbalsku igru, da ocenjuje rad jednog od najbiljih trenera današnice? Ono sa Sanderlendom nije više ni za komentar, koliko je tupavo.

MiLaN

pre 7 godina

A izvini strucnjace koji bi to trener bio uspesan u Sanderlendu? Ako je tako onda jedini najveci trener svih vremena je Simeone i niko vise. Nije poenta sto on kupuje igrace, Gvardiola je stvorio Daglasa K. Sterling blista od kako je Pep dosao, De Brujne kida, nije poenta voditi skupe igrace nego izvuci najbolje iz njih, sta je uradio Tata Martino u Barseloni, Van Gal i u barsi i u mancesteru, nista i sta radi Murinjo trenutno?
(Dzi, 21. septembar 2016 12:43)
Svaka ti je na mestu druze.

MiLaN

pre 7 godina

""Pep ne želi igrače koji imaju jaku ličnost. On samo želi igrače koji ga se plaše i koji će uraditi sve što on želi." 
Da je ovo tačno prvo bi iz Barselone izbacio Mesija pa redom. Ne pije vodu. Mada bih iskreno i ja voleo da vidim Gvardiolu kao trenera u nekoj osrednjoj ekipi. Realno, koji stimulans ima kao čovek i trener da vodi najbogatije klubove sveta sastavljene od najboljih i najskupljih igrača na svetu?
(Neko iz mase, 21. septembar 2016 12:21)
Da je los trener vodio bi osrednje ekipe. Svako od nas tezi u zivotu za vise,vece i bolje. Evo druze,ti sam recimo primas platu 400 evra i ponude ti posao za platu od 300 evra. Za koju bi platu radio? E sad,Ture je realno zavrsio sa fudbalom,u godinama je,spor i trom,a ako ciljas na najvise domete,takvo drvo ti nije potrebno. Seti se samo sta mu je Mesi radio pre godinu ipo dana. Banalna stvar je ta sto se Ture nasao uvredjenim sto mu nisu cestitali rodjendan. Mnogo ga je razmazio ovaj njegov agent. Svako dobro buraz.

Fica

pre 7 godina

Po mom misljenju jeste dobar trener pre svega ovaj siti nije mogao da se sastavi prosle sezone obe igra vec mnogo bolje i mnogi igraci su se poboljsali odjednom Zabaleta,Kolarov,Fernandinjo,Sterling... takodje Rajkardova barsa i Gvardiolina se razlikuju po sistemu igre Rajkard je odlican trener zasluzan za mnoge karijere ali kad je Gvardiola uveo svoj sistem barsa je krenula da igra najbolji fudbal a posle su to svi nalsedili od njega a ne on od nekoga.

Bolje

pre 7 godina

Ne radi se o tome, nego Mančester Siti igra sad dobar fudbal, što se nije moglo reći za prethodni period. Pogledajte Mančester junajted, ništa, a više para dao za pojačanja.

dado

pre 7 godina

ove izlizane fraze se ponavljaju non stop..ok, preuzet sunderland i dokazati se? kako? sta treba sa sunderlandom ostvariti? biti prvak?
onda neka ode messi, cr. ili taj yaya u taj isti sunderland i uzmu titulu....zasto yaya sa obalom nije bio prvak svijeta?
ne znam zasto se svi obrusavaju na trenere, a niko na igrace?
pep je imao srecu da je poceo u barci, dokazao se rezultatima i od tada dobija samo ponude top klubova jer smatraju da je pravi covjek za njih...
zasto klubovi poput barce, Bayerna, cityja, utd-ja, Juventusa ne uzimaju za trenere ljude kao bilic, jokanovic, nikolic? da je lako voditi Bayern, city i kao moja baba bi to osvojila, onda bi ih oni trenirali....
na kraju, da sutra mou osvoji pl, rekli bi, jeste tesko sa igracima tipa pogba, rooney, ibro, .....
da to ucini chelsea rekli bi isto, ruske pare, conte moze kupiti sta hoce....
a na kraju ce samo jedan biti prvak, a nije ni to sigurno da jedan od top.....

Jovan

pre 7 godina

Gvardiola je angažovan za platu od 25mil godišnje.
Možda bi Seluk trebalo da objasni upravi Sitija da su kompletni idioti pošto bi njegov deda obavio isti posao za, verovatno, manje mil...

Dzi

pre 7 godina

A izvini strucnjace koji bi to trener bio uspesan u Sanderlendu? Ako je tako onda jedini najveci trener svih vremena je Simeone i niko vise. Nije poenta sto on kupuje igrace, Gvardiola je stvorio Daglasa K. Sterling blista od kako je Pep dosao, De Brujne kida, nije poenta voditi skupe igrace nego izvuci najbolje iz njih, sta je uradio Tata Martino u Barseloni, Van Gal i u barsi i u mancesteru, nista i sta radi Murinjo trenutno?

Uhuzi

pre 7 godina

Neki ljudi jednostavno ne razumiju sta znaci bit trener neke ekipe...on nije duzan stavljat yayu jer je kao zvijezda,jedan od boljih vezista na svijetu ili sta vec
...moze se netko durit koliko hoce ali vodstvo cityja je odlucilo da je pep glavni, i ako on smatra da ce bolje igrat bez yaye, a igraju odlicno , onda yaya nece igrati pa da je messi...a kad vidim da neko napise "kao za yayu nema mjesta, taj pep je prepotentan" odma mi pada mrak na oci...pep je glavni, ne ja , ne yaya, ne ovaj klaun od menadjera i sta on kaze tako ce i bit..zato je i doveden

milos

pre 7 godina

Za odstranjivanje iz tima je Pep u pravu i podrzavam,za pricu o Barseloni,Minhenu Saragosi i Sanderlendu,pola milijardi funti itd uglavnom saglasan sa menadzerom ali nikako ne podrzavam da u ovoj situaciji to iznosi u javnost...Da sam na mestu igraca otpustio bi menadzera jer mu samo steti a sto se tice para Ture je toliko dobar igrac da bi mu i Calasan bio super menadzer.I doticni bi za tu proviziju cutao kao mumija ako treba...

вељко

pre 7 godina

Па где си био до сада?
Одмах га довести на место селектора репрезентације Србије!
Ето нама и светског и европског првенства!

Nemanja

pre 7 godina

@pukovnik mortimor

Zato što Ture nije malo dete i može valjda da se suprotstavi svom menadžeru, a ne da se krije iza njega. Uostalom, može i da kaže da se ne slaže sa svojim menadžerom, a ne da ćuti.

Gvardiolina odluka je sasvim opravdana, a pritom ne može da se kaže da je pogrešio zato što nije uvrstio Turea u tim kad im ide sasvim lepo.

E-mail

pre 7 godina

P.S zasto se jaja ture,ako je vec veliki igrac,nije dokazao u Metalurgu iz Donjecka gde je igrao pre desetak godina,i osvojio titulu?
(dadadada, 21. septembar 2016 12:19) msm da se dokazao, nije nedokazan dosao u Barsu i osvojio sve, kasnije igrao za Siti...

Panini

pre 7 godina

Menadzer nekog igraca ce da kaze treneru ko treba da igra?!? Da ne pominjem ostalo zadrzimo se samo na tome..gospode boze sta covek umislja i dozvoljava sebi

brm

pre 7 godina

Dragi kritičari, pozicija Junajteda nakon odlaska Fergusona zaista pokazuje da i vaša baba može da vodi klub koji ima neograničen budžet.