Subota, 23.07.2016.

10:19

Amerikanci razbili Argentince 37 razlike

Košarkaši SAD ubedljivo su savladali selekciju Argentine 111:74, u pripremnom meču za Olimpijske igre.

Izvor: AK

Amerikanci razbili Argentince 37 razlike IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

JPR23

pre 7 godina

Realno nijedna reprezentacija ne moze da igra sa njima ispod 20 razlike..
(asdf, 23. jul 2016 11:00)
Moze jedino ako im nista ne ide, ama bas nista.. Ili da se malo izmedju njih potuku...

Mirko

pre 7 godina

I posle neko kaže ameri ne igraju odbranu?! Ovi ne igraju, oni - ubijaju u odbrani!
Još pripremna utakmica, oni se šale i zezaju, kad bi nagazili bilo bi i 50+.
Jadni mi...

Buki

pre 7 godina

Ovaj tim Amera nije nepobediv ako utakmica udje u egal u zavrsnici iskusni timovi poput Spanije i Francuske koji imaju iskusne NBA igrace mogu dobiti Amere imam neki osecaj da bi se tako nesto i moglo dogoditi ove godine setite se samo prosle olimpijade koliko su Spanci bili blizu i da nije bilo Brajata lako je Spanija mogla pobediti a ove godine Ameri u sastavu nemaju igraca vodju kakav je Brajant ko izdrzi do same zavrsnice snjima egal ima sansu.

djc-xxx

pre 7 godina

Bobi bi slabo igrao protiv Amera ("ne snalazi se", "lako bi ga pretrčavali", itd...) pa je verovatno zato potpisao za Detroit za 21 000 000 $. Hahahaha...

Uros_

pre 7 godina

@Džoni
lepo lupetas moram priznati.Divac i Djordjevic su 10 god i vise stariji od pomenutih argentinaca,dok se moze reci da su generacija Jarica,Rakocevica,Stojakovica,Radmanovica,koji su po 5 godina u penziji dok ovi jos uvek igraju...

прочитосамонаслов

pre 7 godina

ма смешнии су...није баш ал мора да им се приђе без страха и великог респекта

ZIVOT

pre 7 godina

opet vam svima odgovaram ne koristite Amere da opravdate neigranje Bobija.Dakle tek cu da vam dusu vadim.
(Nele, 23. jul 2016 14:50)
hm a da izvadis ti nama nesto drugo,na primer ja sam u sortsu neces imati puno posla,kleknes izvadis I .....

rex

pre 7 godina

Ma ček da im dođu, Štimara, Bircevic i Mačvan neće Ameri znati šta ih je snašlo.

P.S. Čuo sam iz “pouzdanih“ izvora da će Đorđević da zameni Popovića u San Antoniju posle Ria, i potpisuje Štimca za 210 miliona $

JovanDerokoČK

pre 7 godina

Ljudu, ne mojte komentarisati ako niste gledali utakmicu, realno jaci su mnogo od svih, ali glavi razlog sinocne pobede bio je ofanzivni skok, Kazins je kupio ko lud, a tu je i odlicna odbrana. To su uglavnom atlete, koeficijent kosarkaske inteligencije je dosta nizi u odnosu na nas, ako pogledate ono drvo Dzordana, Barnsa manje vise, i
pa i Batlera, sinoc nista nisu znali.

Bojan

pre 7 godina

Amerikanci su, bez dileme, najbolji. Drugaciji, ali nista slabiji tim, nego 2014. u Spaniji, ali ovaj trijumf nad Argentinom me nije impresionirao. "Gaucosi" ce mozda da se nekako docepaju cetvrtfinala, ali i da su Nocioni, Skola i Djinobili mladji, a ne ovako "potroseni", ne bi imali sanse protiv ozbiljnijih selekcija, kad im je ostatak tima smesan. Mislim da kvalitetom trenutno nisu ispred Portorikanaca koje smo o"odvalili" nedavno u Beogradu.

U ovakvom odnosu snaga, Amerikanci su apsolutni favoriti, kao sto i kladionice smatraju, vece sanse za finale od Srbije oslabljene neigranjem Bjelice, imaju Spanci i Francuzi, mada bih "petlove" stavio ispred "furije".

Mi moramo da dodjemo u situaciju da igramo u cetvrtfinalu protiv ekipe koju mozemo da savladamo (izbeci Spaniju i domacina). Polufinale bi bilo dobar rezultat, medalja veliki uspeh.

neko iz mase

pre 7 godina

Amerikanci su naučili odavno svoju lekciju iz 2004 godine kada su u Atini bili poraženi od Gaučosa baš..Od tada maksimalan pristup i stavljaju do znanja da će niko moći još neko vreme da ih skinu sa trona osim da ih izbace sa svih takmičenja pa onda bi ima li šasnu mi kao ostale reprezentacije..Govorim u ovom trenutku ne unazad šta je bilo pre 10-12 godina..

Orlando

pre 7 godina

@Kol slazem se da su dominantni ameri, ali to ne znaci da ostale ekipe treba da "skinu gace" ili da se amerima pre turnira dodeli medalja. Idemo jako, i svim srcem, pa ako puknemo, pukli smo, ali smo dali sve od sebe... A uz takav stav, mozda se i poklope neke kockice...

dex

pre 7 godina

S obzirom da mi imamo jednog centra, zaista očekujem poraz od 40 ili više razlike. Jedino ako oni karalteristično počnu sa otaljavanjem grupe. Nažalost, mislim da mi već u četvrtfinalu protiv Španije verovatno, nemamo šta da tražimo.

karma

pre 7 godina

Nemojte da mislite da ce se bas prosetati, osvojice zlato verovatno ali ne bih mogao da se kladim da ce se prosetati. Sa Spanijom Amerima nikad nije bilo lako, Litvanija bi mogla da ih namuci ali realno oni su krenuli sa 5 visoka igraca tako da tesko da ce ih Ameri pretrcati, jedva cekam da vidim mec Francuska USA tu je sve moguce..

Ratko

pre 7 godina

Ja ne verujem šta vi ljudi polemišete! Treba nam Bobi da bi se nosili ravnopravno sa SAD je razmišljanje nekoga ko u životu nije pogledao košarkaški meč. Nama treba Bobi da bi mogli donekle da pariramo Španiji, Francuskoj, Litvaniji ako hoćemo da osvojimo neku medalju. Sa Amerima mi nemamo šta da tražimo, ne samo mi nego bilo ko na turniru. Španija da je kompletna i u punoj snazi bi mogla da im parira na nekih 15-20 razlike. Ovi ostali nemaju šta da traže. Bolje mi da gledamo kojim čudom mislimo da dobijemo Francuze u grupi i kasnije Španiju u polufinalu ako hoćemo medalju a to će biti jako teško. Prosto ne vidim način na Raduljica, Jokić, Štimac zaustave Pau Gasola, Mirotića, Rejesa, još im pauziraju ovog leta Mark Gasol i Serz Ibaka. Daleko smo mi od bilo kakvog uspeha a vi ovde pišete o Bobiju i borbi sa SAD.

lol

pre 7 godina

A kad se Radulja zagradi u na krilu, pa straznjicu baci levo-desno,pa lob pas na centra Macvana,a Macvan se nekako iskoprca podno kosa od crnaca, pa opet Radulji povratna...
A Greg,nevera...

Džoni

pre 7 godina

Ovi što ovoliko pominju Bobija su tako ranije pravili sastave sa Pekovićem kao da je naš kako bi to bilo, uvek neko koga nema i bez koga se mora i može! Realno Bobi ovoj selekciji fali ali ni deseti deo koliko joj fali Bjelica koji je godinama stalni član iste dok je Bobi igrao svega na jednom seniorskom turniru ako se ne varam! Da je Bobi igrač tipa Novicki, Kobi, Lebron, Gasol koji sam sve rešava i vuče ekipu pa i da razumem sve to ali Bobi je realno veća atrakcija na terenu nego što je vanserijski igrač i to pogotovo za Američku publiku koja ga tako i doživljava! Pretrčavali bi ovi Ameri Bobija i preskakali da ovaj ne bi znao šta ga je snašlo! Protiv Amera leka nema ali da bi neko imao šanse sa njima mora da trči bar toliko koliko i oni a to Bobi ne može! Ne znam zašto se ne zapitate zašto Popović nije više koristio Bobija ako je baš toliko dominantan, zašto je igrao tako malo i to kada je utakmica rešena, zašto je dopustio da ode kada je imao preče pravo kupovine? Bobi će u novom timu takođe pre svega da bude atrakcija iako da se razumemo zna da igra i dobar je košarkaš i da bude magnet za publiku koja ima priliku da vidi nešto novo!

Džoni

pre 7 godina

Ovi Argentinci generacija Divca i Đorđevića i još igraju! Kod nas čim se igrač približi tridesetoj mi ga se odričemo! Od starta ove generacije Argentinaca mi smo imali bar tri smene generacija! Slično je i sa Špancima! Vreme je da pošaljemo i jedne i druge u više nego zasluženu penziju!

Kokki

pre 7 godina

@anonimus
Brate, jel ti stvarno misliš da oni pobedjuju jer "prave korake"???

Daj bre, dovedite se realnosti... Garantovano im se neće gledati kroz prste za taj "prvi korak" na samom Turniru, a opet će sve da ispraše 25 razlike u proseku..

To je neko moje mišljenje

pre 7 godina

Ljudi ovo su savršeno potkovani igrači koji nemaju nijednu manu osim ako im bude baš jako loš dan..Ne merim po ovoj utakmici već generalno je tako kada USA košarku igra kako oni znaju umeju ne može im niko ništa osim da izgube časno što je moguće druge reprezentacije..Inače Argentina neće imati više tako dobru reprezentaciju kada se povuku Manu,Skola,Delfino i Noćioni i sada su u toj zoni jer ti igrači nisu više mladi kao nekada za ovakav vrhunski nivo da bi mogli da pariraju ostalim osim da na iskustvo dobijaju utakmice individualno pojedinaca koja imaju..

Кривокапић

pre 7 godina

Наш циљ је финале. Очигледно су Амери бар 20 разлике бољи од осталих екипа. Физички су доста јачи од наших играча тако да се не треба заносити. Медаља би била огроман успех за нашу кошарку. Срећно момци!!

nista o nicemu

pre 7 godina

Ranije su se Amerikanci spremali po 2, maksimum 3 nedelje pred turnir, ali više nije tako, poslednjih par godina Svetska prvenstva i naročito Olimpijske igre shvataju izuzetno ozbiljno i dolaze u top formi...
Odraće nas realno na startu, momci moraju da shvate to i da ne dopuste da ih startni poraz demorališe.
Mislim da možemo do medalje ali biće vrlo, vrlo teško
(Vragolan, 23. jul 2016 11:12)

Care sad je 3 nedelje pred turnir

jzma

pre 7 godina

ja ne znam da li sam ja slep ali prva 2 napada na ovom snimku jesu 2x koraci i faul u napadu od kazinsa !? dalje nisam hteo ni da gledam samo zato sto se igraci uopste ne bune. Da li samo ovo ja vidim tj da li je ovo moja greska ili vidi jos neko !?

bbr

pre 7 godina

Nele...hahaha,a sa Bobijem bi mi njih dobili 30 razlike!haha,pa Bobi iza sebe ima jednu odlicnu sezonu u CZT i to je sve za celu karijeru dosadasnju,JEDNA sezona odlicna,ostale ispodprosecne i na osnovu toga on bi dominirao protiv Amera jer je tamo u prosloj sezoni dominirao kad udje tri minuta pred kraj na 25 razlike za njegovu ekipu pa igra protiv rezervnih centara protivnika.Prica se o Bobiju kao da je O'nil iz najboljih dana,smesno.

Djordje421

pre 7 godina

Pobedili bi nas u 99% sa ili bez Bobija. Ali sa Bobijem imamo jaci reket , Jokic je talentovan i borben ali mlad je i nema velicinu i jacinu da se nosi sa jordanom ili demarkusom.Zbog toga nam treba Boban jer on moze da parira ovima u jacini i visini!!! Raduljica nije dovoljno ofanzivno i defanzivno talentovan za ovu dvojicu ( za stimca i tek da ne pricam)... Ali naravno i da imamo Bobana ,verovatno bi nam Durent,Irving ili neko drugi sasuli po 20,30 poena. Btw Kalinic cuvao Durenta prosle godine kada igrali prijateljsku fenerbahce - oklahoma city , Durent ga odrao ...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Bez Bobija i nas ce odrati 30 razlike zivi bili pa videli.
(Nele, 23. jul 2016 10:40)

A sa Bobijem pobedjujemo, Bobi ce dati 50 poena. Sto manje igraca FMPa, to manje.

Dejan CZ

pre 7 godina

Lako im je sa Argentinom,njih ne krasi drugarstvo..SAD je inace poznata po tome sto ne igraju najbolji vec borci i drugari...pa otud valjda i takva dominacija.

Milan

pre 7 godina

SAD su nedodirljive za nas, ipak ono sto mene uvek intrigira je da li bi bili bolji od njihove najbolje bele ekipe, bilo bi tu vrhunskih igraca za SAD a opet ne i nedostiznih.

Dzoni

pre 7 godina

@ Nele

Ljudi, preterujete vise sa tim Bobijem, pa neka nas oderu, bar cemo uzivati u utakmici, odrace nas bez Bjelice, a ne sa Bobijem, 1000x veci zal zato sto nema Belog.
Elem, kakva je masina Kazins, najprgaviji igrac u nba. Ali zato dabl dabl za 16 min - NEVEROVATNO!

fufe

pre 7 godina

Pogledajte americke igrace. U odnosu na regularnu sezonu totalno su opali fizicki. Izgleda da prestanu da se kljukaju kad pred OI. Sad bas gledam Batlera, ne vidi mu se nijedan misic na ruci a pre pola godine triceps ko u Kolemana.

egil vangen

pre 7 godina

Čitam komentare i vidim da ljudi gledaju Bobija kao da je Čemberlen lično a ne centar koji igra po 5 min u NBA i to u garbage time-u uglavnom. Jel vi stvarno mislite da bi on napravio neku razliku protiv SAD?

Vragolan

pre 7 godina

Ranije su se Amerikanci spremali po 2, maksimum 3 nedelje pred turnir, ali više nije tako, poslednjih par godina Svetska prvenstva i naročito Olimpijske igre shvataju izuzetno ozbiljno i dolaze u top formi...
Odraće nas realno na startu, momci moraju da shvate to i da ne dopuste da ih startni poraz demorališe.
Mislim da možemo do medalje ali biće vrlo, vrlo teško

R

pre 7 godina

i sa bobijem i bez bobija odrace nas 30 razlike na nasu veliku zalost nele,ne pratis ti nba dovoljno pa mislis da bi bobi pravio neku razliku,nego si gledao zvezdu jedne sezone pa mislis da je bobi sila,zao mi je bjelica sto ne ide,a bobi bi i kod nas ima istu ulogu kao u sa,igrao bi garbidz tajm

Brica

pre 7 godina

Bobi pa Bobi i opet Bobi.Covek ne ide na OI i kraj price.Podrska za momke koji su na Kopu a analize ostavimo za posle OI jer je najbitnija vera i PODRSKA!!!

drax

pre 7 godina

Mi smo po kvalitetu mozda u top 5-6 ekipa sa svima bi mogli nesto osim sa USA i Francuskom to pucamo 20 razlike.Zamislite samo Teodosic vodi loptu i jedan dobar pas drugi i seva kontra a u odbrani im ne mozes nista Durent moze sam da igra 1 na 1 covek je po Evropskim standardima centar a igra krilo.

sasha

pre 7 godina

"Važno je ući u formu, igrači nisu na nivou na kojem će biti. Ali imamo dosta snage u reketu", rekao je slektor SAD Majk Kšiševski."

Kad im dodju Birča, Štime i poluoporavljeni Mačvan videće oni šta je snaga u reketu...

akajea

pre 7 godina

Kako je to moguće?! Pa ja čitao ovde komentare da ameri ne igraju odbranu!!! Ovo je neki lažni snimak iz fijoke ispod gde je i snimak sletanja na Mesec!

belgrado

pre 7 godina

protiv amera jedina taktika,
cim sutnemo na njihov kos,ne gledamo nista, ne skacemo za loptu, nego svih 5 sprint do naseg reketa i odbrana!

gledaj njihove kontre ,70% koseva daju tako.
brzi su od svih bar duplo!

Petar

pre 7 godina

@nele Sa i bez Bobija nećemo ići ispod -30. I to samo zato što im posle 25 razlike na sredini druge četvrtine prestaje biti zanimljivo da pritiskaju i dalje. Ovde se ne zna odakle će da bije. Trojke sipaju svi, prvenstveno Durent, Tompson, Irving, a posle njih sa trunku manjim procentom Grin, Karmelo, Džordž, DeRozan, Batler, majko moja. A u retkim trenucima kada ti ne bombe ne padaju po glavi, onda te dole terorišu Kazins i Džordan. Nema tu leba, ovo je jednostavno jedna klasa košarke iznad Evrope i ostatka sveta.

Dragan

pre 7 godina

Mi smo puno jaci od Argentinca. A Ameri nista novo, kontranapade, skok i trcanje. Ako ozbilno smatramo nase mogucnosti i svako igra sta zna i moze, bice sa nama tesno!

Black George

pre 7 godina

Sa Bobijem bi smo izgubili sa 28 a ovako cemo s 30. Aman vise limenke prekinite da zvečite.

Počeli juče da gledaju košarku, sve stručnjak do stručnjaka.

anonimus

pre 7 godina

Gledao utakmicu, sramota. Amerikanci nastavili tradiciju pravljenja koraka iz NBA. Ako im sudjenje na OI bude dozvoljavalo te greske normalno da ce pobediti svaki tim sa 30+

daddy cool

pre 7 godina

Bez Bobija i nas ce odrati 30 razlike zivi bili pa videli.
(Nele, 23. jul 2016 10:40)

Da, posto je Bobi Divac i zaista sa njim bi ih dobili. Ajde vise oladite sa botovanjem.

stefan

pre 7 godina

Jaki su Ameri kao zemlja, ali nisu nepobedivi. Ova Argentina je legendarna ekipa sa veteranima I vidi se da su spori.
Nama bi Bjelica puno znacio, ali je ovo tima boraca i ne plasim se.
Ocekujem da ih Spanija iznenadi u polufinalu, a da mi Spaniju pregazimo u finalu.

Black George

pre 7 godina

Sa Bobijem bi smo izgubili sa 28 a ovako cemo s 30. Aman vise limenke prekinite da zvečite.

Počeli juče da gledaju košarku, sve stručnjak do stručnjaka.

daddy cool

pre 7 godina

Bez Bobija i nas ce odrati 30 razlike zivi bili pa videli.
(Nele, 23. jul 2016 10:40)

Da, posto je Bobi Divac i zaista sa njim bi ih dobili. Ajde vise oladite sa botovanjem.

egil vangen

pre 7 godina

Čitam komentare i vidim da ljudi gledaju Bobija kao da je Čemberlen lično a ne centar koji igra po 5 min u NBA i to u garbage time-u uglavnom. Jel vi stvarno mislite da bi on napravio neku razliku protiv SAD?

Vragolan

pre 7 godina

Ranije su se Amerikanci spremali po 2, maksimum 3 nedelje pred turnir, ali više nije tako, poslednjih par godina Svetska prvenstva i naročito Olimpijske igre shvataju izuzetno ozbiljno i dolaze u top formi...
Odraće nas realno na startu, momci moraju da shvate to i da ne dopuste da ih startni poraz demorališe.
Mislim da možemo do medalje ali biće vrlo, vrlo teško

Dzoni

pre 7 godina

@ Nele

Ljudi, preterujete vise sa tim Bobijem, pa neka nas oderu, bar cemo uzivati u utakmici, odrace nas bez Bjelice, a ne sa Bobijem, 1000x veci zal zato sto nema Belog.
Elem, kakva je masina Kazins, najprgaviji igrac u nba. Ali zato dabl dabl za 16 min - NEVEROVATNO!

Petar

pre 7 godina

@nele Sa i bez Bobija nećemo ići ispod -30. I to samo zato što im posle 25 razlike na sredini druge četvrtine prestaje biti zanimljivo da pritiskaju i dalje. Ovde se ne zna odakle će da bije. Trojke sipaju svi, prvenstveno Durent, Tompson, Irving, a posle njih sa trunku manjim procentom Grin, Karmelo, Džordž, DeRozan, Batler, majko moja. A u retkim trenucima kada ti ne bombe ne padaju po glavi, onda te dole terorišu Kazins i Džordan. Nema tu leba, ovo je jednostavno jedna klasa košarke iznad Evrope i ostatka sveta.

anonimus

pre 7 godina

Gledao utakmicu, sramota. Amerikanci nastavili tradiciju pravljenja koraka iz NBA. Ako im sudjenje na OI bude dozvoljavalo te greske normalno da ce pobediti svaki tim sa 30+

belgrado

pre 7 godina

protiv amera jedina taktika,
cim sutnemo na njihov kos,ne gledamo nista, ne skacemo za loptu, nego svih 5 sprint do naseg reketa i odbrana!

gledaj njihove kontre ,70% koseva daju tako.
brzi su od svih bar duplo!

Džoni

pre 7 godina

Ovi Argentinci generacija Divca i Đorđevića i još igraju! Kod nas čim se igrač približi tridesetoj mi ga se odričemo! Od starta ove generacije Argentinaca mi smo imali bar tri smene generacija! Slično je i sa Špancima! Vreme je da pošaljemo i jedne i druge u više nego zasluženu penziju!

sasha

pre 7 godina

"Važno je ući u formu, igrači nisu na nivou na kojem će biti. Ali imamo dosta snage u reketu", rekao je slektor SAD Majk Kšiševski."

Kad im dodju Birča, Štime i poluoporavljeni Mačvan videće oni šta je snaga u reketu...

nista o nicemu

pre 7 godina

Ranije su se Amerikanci spremali po 2, maksimum 3 nedelje pred turnir, ali više nije tako, poslednjih par godina Svetska prvenstva i naročito Olimpijske igre shvataju izuzetno ozbiljno i dolaze u top formi...
Odraće nas realno na startu, momci moraju da shvate to i da ne dopuste da ih startni poraz demorališe.
Mislim da možemo do medalje ali biće vrlo, vrlo teško
(Vragolan, 23. jul 2016 11:12)

Care sad je 3 nedelje pred turnir

lol

pre 7 godina

A kad se Radulja zagradi u na krilu, pa straznjicu baci levo-desno,pa lob pas na centra Macvana,a Macvan se nekako iskoprca podno kosa od crnaca, pa opet Radulji povratna...
A Greg,nevera...

Ratko

pre 7 godina

Ja ne verujem šta vi ljudi polemišete! Treba nam Bobi da bi se nosili ravnopravno sa SAD je razmišljanje nekoga ko u životu nije pogledao košarkaški meč. Nama treba Bobi da bi mogli donekle da pariramo Španiji, Francuskoj, Litvaniji ako hoćemo da osvojimo neku medalju. Sa Amerima mi nemamo šta da tražimo, ne samo mi nego bilo ko na turniru. Španija da je kompletna i u punoj snazi bi mogla da im parira na nekih 15-20 razlike. Ovi ostali nemaju šta da traže. Bolje mi da gledamo kojim čudom mislimo da dobijemo Francuze u grupi i kasnije Španiju u polufinalu ako hoćemo medalju a to će biti jako teško. Prosto ne vidim način na Raduljica, Jokić, Štimac zaustave Pau Gasola, Mirotića, Rejesa, još im pauziraju ovog leta Mark Gasol i Serz Ibaka. Daleko smo mi od bilo kakvog uspeha a vi ovde pišete o Bobiju i borbi sa SAD.

Dejan CZ

pre 7 godina

Lako im je sa Argentinom,njih ne krasi drugarstvo..SAD je inace poznata po tome sto ne igraju najbolji vec borci i drugari...pa otud valjda i takva dominacija.

Кривокапић

pre 7 godina

Наш циљ је финале. Очигледно су Амери бар 20 разлике бољи од осталих екипа. Физички су доста јачи од наших играча тако да се не треба заносити. Медаља би била огроман успех за нашу кошарку. Срећно момци!!

R

pre 7 godina

i sa bobijem i bez bobija odrace nas 30 razlike na nasu veliku zalost nele,ne pratis ti nba dovoljno pa mislis da bi bobi pravio neku razliku,nego si gledao zvezdu jedne sezone pa mislis da je bobi sila,zao mi je bjelica sto ne ide,a bobi bi i kod nas ima istu ulogu kao u sa,igrao bi garbidz tajm

Brica

pre 7 godina

Bobi pa Bobi i opet Bobi.Covek ne ide na OI i kraj price.Podrska za momke koji su na Kopu a analize ostavimo za posle OI jer je najbitnija vera i PODRSKA!!!

bbr

pre 7 godina

Nele...hahaha,a sa Bobijem bi mi njih dobili 30 razlike!haha,pa Bobi iza sebe ima jednu odlicnu sezonu u CZT i to je sve za celu karijeru dosadasnju,JEDNA sezona odlicna,ostale ispodprosecne i na osnovu toga on bi dominirao protiv Amera jer je tamo u prosloj sezoni dominirao kad udje tri minuta pred kraj na 25 razlike za njegovu ekipu pa igra protiv rezervnih centara protivnika.Prica se o Bobiju kao da je O'nil iz najboljih dana,smesno.

akajea

pre 7 godina

Kako je to moguće?! Pa ja čitao ovde komentare da ameri ne igraju odbranu!!! Ovo je neki lažni snimak iz fijoke ispod gde je i snimak sletanja na Mesec!

Milan

pre 7 godina

SAD su nedodirljive za nas, ipak ono sto mene uvek intrigira je da li bi bili bolji od njihove najbolje bele ekipe, bilo bi tu vrhunskih igraca za SAD a opet ne i nedostiznih.

Kokki

pre 7 godina

@anonimus
Brate, jel ti stvarno misliš da oni pobedjuju jer "prave korake"???

Daj bre, dovedite se realnosti... Garantovano im se neće gledati kroz prste za taj "prvi korak" na samom Turniru, a opet će sve da ispraše 25 razlike u proseku..

Bojan

pre 7 godina

Amerikanci su, bez dileme, najbolji. Drugaciji, ali nista slabiji tim, nego 2014. u Spaniji, ali ovaj trijumf nad Argentinom me nije impresionirao. "Gaucosi" ce mozda da se nekako docepaju cetvrtfinala, ali i da su Nocioni, Skola i Djinobili mladji, a ne ovako "potroseni", ne bi imali sanse protiv ozbiljnijih selekcija, kad im je ostatak tima smesan. Mislim da kvalitetom trenutno nisu ispred Portorikanaca koje smo o"odvalili" nedavno u Beogradu.

U ovakvom odnosu snaga, Amerikanci su apsolutni favoriti, kao sto i kladionice smatraju, vece sanse za finale od Srbije oslabljene neigranjem Bjelice, imaju Spanci i Francuzi, mada bih "petlove" stavio ispred "furije".

Mi moramo da dodjemo u situaciju da igramo u cetvrtfinalu protiv ekipe koju mozemo da savladamo (izbeci Spaniju i domacina). Polufinale bi bilo dobar rezultat, medalja veliki uspeh.

rex

pre 7 godina

Ma ček da im dođu, Štimara, Bircevic i Mačvan neće Ameri znati šta ih je snašlo.

P.S. Čuo sam iz “pouzdanih“ izvora da će Đorđević da zameni Popovića u San Antoniju posle Ria, i potpisuje Štimca za 210 miliona $

Djordje421

pre 7 godina

Pobedili bi nas u 99% sa ili bez Bobija. Ali sa Bobijem imamo jaci reket , Jokic je talentovan i borben ali mlad je i nema velicinu i jacinu da se nosi sa jordanom ili demarkusom.Zbog toga nam treba Boban jer on moze da parira ovima u jacini i visini!!! Raduljica nije dovoljno ofanzivno i defanzivno talentovan za ovu dvojicu ( za stimca i tek da ne pricam)... Ali naravno i da imamo Bobana ,verovatno bi nam Durent,Irving ili neko drugi sasuli po 20,30 poena. Btw Kalinic cuvao Durenta prosle godine kada igrali prijateljsku fenerbahce - oklahoma city , Durent ga odrao ...

Mirko

pre 7 godina

I posle neko kaže ameri ne igraju odbranu?! Ovi ne igraju, oni - ubijaju u odbrani!
Još pripremna utakmica, oni se šale i zezaju, kad bi nagazili bilo bi i 50+.
Jadni mi...

Džoni

pre 7 godina

Ovi što ovoliko pominju Bobija su tako ranije pravili sastave sa Pekovićem kao da je naš kako bi to bilo, uvek neko koga nema i bez koga se mora i može! Realno Bobi ovoj selekciji fali ali ni deseti deo koliko joj fali Bjelica koji je godinama stalni član iste dok je Bobi igrao svega na jednom seniorskom turniru ako se ne varam! Da je Bobi igrač tipa Novicki, Kobi, Lebron, Gasol koji sam sve rešava i vuče ekipu pa i da razumem sve to ali Bobi je realno veća atrakcija na terenu nego što je vanserijski igrač i to pogotovo za Američku publiku koja ga tako i doživljava! Pretrčavali bi ovi Ameri Bobija i preskakali da ovaj ne bi znao šta ga je snašlo! Protiv Amera leka nema ali da bi neko imao šanse sa njima mora da trči bar toliko koliko i oni a to Bobi ne može! Ne znam zašto se ne zapitate zašto Popović nije više koristio Bobija ako je baš toliko dominantan, zašto je igrao tako malo i to kada je utakmica rešena, zašto je dopustio da ode kada je imao preče pravo kupovine? Bobi će u novom timu takođe pre svega da bude atrakcija iako da se razumemo zna da igra i dobar je košarkaš i da bude magnet za publiku koja ima priliku da vidi nešto novo!

neko iz mase

pre 7 godina

Amerikanci su naučili odavno svoju lekciju iz 2004 godine kada su u Atini bili poraženi od Gaučosa baš..Od tada maksimalan pristup i stavljaju do znanja da će niko moći još neko vreme da ih skinu sa trona osim da ih izbace sa svih takmičenja pa onda bi ima li šasnu mi kao ostale reprezentacije..Govorim u ovom trenutku ne unazad šta je bilo pre 10-12 godina..

jzma

pre 7 godina

ja ne znam da li sam ja slep ali prva 2 napada na ovom snimku jesu 2x koraci i faul u napadu od kazinsa !? dalje nisam hteo ni da gledam samo zato sto se igraci uopste ne bune. Da li samo ovo ja vidim tj da li je ovo moja greska ili vidi jos neko !?

drax

pre 7 godina

Mi smo po kvalitetu mozda u top 5-6 ekipa sa svima bi mogli nesto osim sa USA i Francuskom to pucamo 20 razlike.Zamislite samo Teodosic vodi loptu i jedan dobar pas drugi i seva kontra a u odbrani im ne mozes nista Durent moze sam da igra 1 na 1 covek je po Evropskim standardima centar a igra krilo.

stefan

pre 7 godina

Jaki su Ameri kao zemlja, ali nisu nepobedivi. Ova Argentina je legendarna ekipa sa veteranima I vidi se da su spori.
Nama bi Bjelica puno znacio, ali je ovo tima boraca i ne plasim se.
Ocekujem da ih Spanija iznenadi u polufinalu, a da mi Spaniju pregazimo u finalu.

ZIVOT

pre 7 godina

opet vam svima odgovaram ne koristite Amere da opravdate neigranje Bobija.Dakle tek cu da vam dusu vadim.
(Nele, 23. jul 2016 14:50)
hm a da izvadis ti nama nesto drugo,na primer ja sam u sortsu neces imati puno posla,kleknes izvadis I .....

Uros_

pre 7 godina

@Džoni
lepo lupetas moram priznati.Divac i Djordjevic su 10 god i vise stariji od pomenutih argentinaca,dok se moze reci da su generacija Jarica,Rakocevica,Stojakovica,Radmanovica,koji su po 5 godina u penziji dok ovi jos uvek igraju...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Bez Bobija i nas ce odrati 30 razlike zivi bili pa videli.
(Nele, 23. jul 2016 10:40)

A sa Bobijem pobedjujemo, Bobi ce dati 50 poena. Sto manje igraca FMPa, to manje.

JPR23

pre 7 godina

Realno nijedna reprezentacija ne moze da igra sa njima ispod 20 razlike..
(asdf, 23. jul 2016 11:00)
Moze jedino ako im nista ne ide, ama bas nista.. Ili da se malo izmedju njih potuku...

To je neko moje mišljenje

pre 7 godina

Ljudi ovo su savršeno potkovani igrači koji nemaju nijednu manu osim ako im bude baš jako loš dan..Ne merim po ovoj utakmici već generalno je tako kada USA košarku igra kako oni znaju umeju ne može im niko ništa osim da izgube časno što je moguće druge reprezentacije..Inače Argentina neće imati više tako dobru reprezentaciju kada se povuku Manu,Skola,Delfino i Noćioni i sada su u toj zoni jer ti igrači nisu više mladi kao nekada za ovakav vrhunski nivo da bi mogli da pariraju ostalim osim da na iskustvo dobijaju utakmice individualno pojedinaca koja imaju..

Dragan

pre 7 godina

Mi smo puno jaci od Argentinca. A Ameri nista novo, kontranapade, skok i trcanje. Ako ozbilno smatramo nase mogucnosti i svako igra sta zna i moze, bice sa nama tesno!

dex

pre 7 godina

S obzirom da mi imamo jednog centra, zaista očekujem poraz od 40 ili više razlike. Jedino ako oni karalteristično počnu sa otaljavanjem grupe. Nažalost, mislim da mi već u četvrtfinalu protiv Španije verovatno, nemamo šta da tražimo.

JovanDerokoČK

pre 7 godina

Ljudu, ne mojte komentarisati ako niste gledali utakmicu, realno jaci su mnogo od svih, ali glavi razlog sinocne pobede bio je ofanzivni skok, Kazins je kupio ko lud, a tu je i odlicna odbrana. To su uglavnom atlete, koeficijent kosarkaske inteligencije je dosta nizi u odnosu na nas, ako pogledate ono drvo Dzordana, Barnsa manje vise, i
pa i Batlera, sinoc nista nisu znali.

Orlando

pre 7 godina

@Kol slazem se da su dominantni ameri, ali to ne znaci da ostale ekipe treba da "skinu gace" ili da se amerima pre turnira dodeli medalja. Idemo jako, i svim srcem, pa ako puknemo, pukli smo, ali smo dali sve od sebe... A uz takav stav, mozda se i poklope neke kockice...

djc-xxx

pre 7 godina

Bobi bi slabo igrao protiv Amera ("ne snalazi se", "lako bi ga pretrčavali", itd...) pa je verovatno zato potpisao za Detroit za 21 000 000 $. Hahahaha...

fufe

pre 7 godina

Pogledajte americke igrace. U odnosu na regularnu sezonu totalno su opali fizicki. Izgleda da prestanu da se kljukaju kad pred OI. Sad bas gledam Batlera, ne vidi mu se nijedan misic na ruci a pre pola godine triceps ko u Kolemana.

Buki

pre 7 godina

Ovaj tim Amera nije nepobediv ako utakmica udje u egal u zavrsnici iskusni timovi poput Spanije i Francuske koji imaju iskusne NBA igrace mogu dobiti Amere imam neki osecaj da bi se tako nesto i moglo dogoditi ove godine setite se samo prosle olimpijade koliko su Spanci bili blizu i da nije bilo Brajata lako je Spanija mogla pobediti a ove godine Ameri u sastavu nemaju igraca vodju kakav je Brajant ko izdrzi do same zavrsnice snjima egal ima sansu.

прочитосамонаслов

pre 7 godina

ма смешнии су...није баш ал мора да им се приђе без страха и великог респекта

karma

pre 7 godina

Nemojte da mislite da ce se bas prosetati, osvojice zlato verovatno ali ne bih mogao da se kladim da ce se prosetati. Sa Spanijom Amerima nikad nije bilo lako, Litvanija bi mogla da ih namuci ali realno oni su krenuli sa 5 visoka igraca tako da tesko da ce ih Ameri pretrcati, jedva cekam da vidim mec Francuska USA tu je sve moguce..

Black George

pre 7 godina

Sa Bobijem bi smo izgubili sa 28 a ovako cemo s 30. Aman vise limenke prekinite da zvečite.

Počeli juče da gledaju košarku, sve stručnjak do stručnjaka.

Dragan

pre 7 godina

Mi smo puno jaci od Argentinca. A Ameri nista novo, kontranapade, skok i trcanje. Ako ozbilno smatramo nase mogucnosti i svako igra sta zna i moze, bice sa nama tesno!

stefan

pre 7 godina

Jaki su Ameri kao zemlja, ali nisu nepobedivi. Ova Argentina je legendarna ekipa sa veteranima I vidi se da su spori.
Nama bi Bjelica puno znacio, ali je ovo tima boraca i ne plasim se.
Ocekujem da ih Spanija iznenadi u polufinalu, a da mi Spaniju pregazimo u finalu.

daddy cool

pre 7 godina

Bez Bobija i nas ce odrati 30 razlike zivi bili pa videli.
(Nele, 23. jul 2016 10:40)

Da, posto je Bobi Divac i zaista sa njim bi ih dobili. Ajde vise oladite sa botovanjem.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Bez Bobija i nas ce odrati 30 razlike zivi bili pa videli.
(Nele, 23. jul 2016 10:40)

A sa Bobijem pobedjujemo, Bobi ce dati 50 poena. Sto manje igraca FMPa, to manje.

fufe

pre 7 godina

Pogledajte americke igrace. U odnosu na regularnu sezonu totalno su opali fizicki. Izgleda da prestanu da se kljukaju kad pred OI. Sad bas gledam Batlera, ne vidi mu se nijedan misic na ruci a pre pola godine triceps ko u Kolemana.

anonimus

pre 7 godina

Gledao utakmicu, sramota. Amerikanci nastavili tradiciju pravljenja koraka iz NBA. Ako im sudjenje na OI bude dozvoljavalo te greske normalno da ce pobediti svaki tim sa 30+

karma

pre 7 godina

Nemojte da mislite da ce se bas prosetati, osvojice zlato verovatno ali ne bih mogao da se kladim da ce se prosetati. Sa Spanijom Amerima nikad nije bilo lako, Litvanija bi mogla da ih namuci ali realno oni su krenuli sa 5 visoka igraca tako da tesko da ce ih Ameri pretrcati, jedva cekam da vidim mec Francuska USA tu je sve moguce..

Buki

pre 7 godina

Ovaj tim Amera nije nepobediv ako utakmica udje u egal u zavrsnici iskusni timovi poput Spanije i Francuske koji imaju iskusne NBA igrace mogu dobiti Amere imam neki osecaj da bi se tako nesto i moglo dogoditi ove godine setite se samo prosle olimpijade koliko su Spanci bili blizu i da nije bilo Brajata lako je Spanija mogla pobediti a ove godine Ameri u sastavu nemaju igraca vodju kakav je Brajant ko izdrzi do same zavrsnice snjima egal ima sansu.

Djordje421

pre 7 godina

Pobedili bi nas u 99% sa ili bez Bobija. Ali sa Bobijem imamo jaci reket , Jokic je talentovan i borben ali mlad je i nema velicinu i jacinu da se nosi sa jordanom ili demarkusom.Zbog toga nam treba Boban jer on moze da parira ovima u jacini i visini!!! Raduljica nije dovoljno ofanzivno i defanzivno talentovan za ovu dvojicu ( za stimca i tek da ne pricam)... Ali naravno i da imamo Bobana ,verovatno bi nam Durent,Irving ili neko drugi sasuli po 20,30 poena. Btw Kalinic cuvao Durenta prosle godine kada igrali prijateljsku fenerbahce - oklahoma city , Durent ga odrao ...

Brica

pre 7 godina

Bobi pa Bobi i opet Bobi.Covek ne ide na OI i kraj price.Podrska za momke koji su na Kopu a analize ostavimo za posle OI jer je najbitnija vera i PODRSKA!!!

drax

pre 7 godina

Mi smo po kvalitetu mozda u top 5-6 ekipa sa svima bi mogli nesto osim sa USA i Francuskom to pucamo 20 razlike.Zamislite samo Teodosic vodi loptu i jedan dobar pas drugi i seva kontra a u odbrani im ne mozes nista Durent moze sam da igra 1 na 1 covek je po Evropskim standardima centar a igra krilo.

Dejan CZ

pre 7 godina

Lako im je sa Argentinom,njih ne krasi drugarstvo..SAD je inace poznata po tome sto ne igraju najbolji vec borci i drugari...pa otud valjda i takva dominacija.

djc-xxx

pre 7 godina

Bobi bi slabo igrao protiv Amera ("ne snalazi se", "lako bi ga pretrčavali", itd...) pa je verovatno zato potpisao za Detroit za 21 000 000 $. Hahahaha...

egil vangen

pre 7 godina

Čitam komentare i vidim da ljudi gledaju Bobija kao da je Čemberlen lično a ne centar koji igra po 5 min u NBA i to u garbage time-u uglavnom. Jel vi stvarno mislite da bi on napravio neku razliku protiv SAD?

JovanDerokoČK

pre 7 godina

Ljudu, ne mojte komentarisati ako niste gledali utakmicu, realno jaci su mnogo od svih, ali glavi razlog sinocne pobede bio je ofanzivni skok, Kazins je kupio ko lud, a tu je i odlicna odbrana. To su uglavnom atlete, koeficijent kosarkaske inteligencije je dosta nizi u odnosu na nas, ako pogledate ono drvo Dzordana, Barnsa manje vise, i
pa i Batlera, sinoc nista nisu znali.

ZIVOT

pre 7 godina

opet vam svima odgovaram ne koristite Amere da opravdate neigranje Bobija.Dakle tek cu da vam dusu vadim.
(Nele, 23. jul 2016 14:50)
hm a da izvadis ti nama nesto drugo,na primer ja sam u sortsu neces imati puno posla,kleknes izvadis I .....

dex

pre 7 godina

S obzirom da mi imamo jednog centra, zaista očekujem poraz od 40 ili više razlike. Jedino ako oni karalteristično počnu sa otaljavanjem grupe. Nažalost, mislim da mi već u četvrtfinalu protiv Španije verovatno, nemamo šta da tražimo.

bbr

pre 7 godina

Nele...hahaha,a sa Bobijem bi mi njih dobili 30 razlike!haha,pa Bobi iza sebe ima jednu odlicnu sezonu u CZT i to je sve za celu karijeru dosadasnju,JEDNA sezona odlicna,ostale ispodprosecne i na osnovu toga on bi dominirao protiv Amera jer je tamo u prosloj sezoni dominirao kad udje tri minuta pred kraj na 25 razlike za njegovu ekipu pa igra protiv rezervnih centara protivnika.Prica se o Bobiju kao da je O'nil iz najboljih dana,smesno.

rex

pre 7 godina

Ma ček da im dođu, Štimara, Bircevic i Mačvan neće Ameri znati šta ih je snašlo.

P.S. Čuo sam iz “pouzdanih“ izvora da će Đorđević da zameni Popovića u San Antoniju posle Ria, i potpisuje Štimca za 210 miliona $

jzma

pre 7 godina

ja ne znam da li sam ja slep ali prva 2 napada na ovom snimku jesu 2x koraci i faul u napadu od kazinsa !? dalje nisam hteo ni da gledam samo zato sto se igraci uopste ne bune. Da li samo ovo ja vidim tj da li je ovo moja greska ili vidi jos neko !?

R

pre 7 godina

i sa bobijem i bez bobija odrace nas 30 razlike na nasu veliku zalost nele,ne pratis ti nba dovoljno pa mislis da bi bobi pravio neku razliku,nego si gledao zvezdu jedne sezone pa mislis da je bobi sila,zao mi je bjelica sto ne ide,a bobi bi i kod nas ima istu ulogu kao u sa,igrao bi garbidz tajm

Dzoni

pre 7 godina

@ Nele

Ljudi, preterujete vise sa tim Bobijem, pa neka nas oderu, bar cemo uzivati u utakmici, odrace nas bez Bjelice, a ne sa Bobijem, 1000x veci zal zato sto nema Belog.
Elem, kakva je masina Kazins, najprgaviji igrac u nba. Ali zato dabl dabl za 16 min - NEVEROVATNO!

Džoni

pre 7 godina

Ovi što ovoliko pominju Bobija su tako ranije pravili sastave sa Pekovićem kao da je naš kako bi to bilo, uvek neko koga nema i bez koga se mora i može! Realno Bobi ovoj selekciji fali ali ni deseti deo koliko joj fali Bjelica koji je godinama stalni član iste dok je Bobi igrao svega na jednom seniorskom turniru ako se ne varam! Da je Bobi igrač tipa Novicki, Kobi, Lebron, Gasol koji sam sve rešava i vuče ekipu pa i da razumem sve to ali Bobi je realno veća atrakcija na terenu nego što je vanserijski igrač i to pogotovo za Američku publiku koja ga tako i doživljava! Pretrčavali bi ovi Ameri Bobija i preskakali da ovaj ne bi znao šta ga je snašlo! Protiv Amera leka nema ali da bi neko imao šanse sa njima mora da trči bar toliko koliko i oni a to Bobi ne može! Ne znam zašto se ne zapitate zašto Popović nije više koristio Bobija ako je baš toliko dominantan, zašto je igrao tako malo i to kada je utakmica rešena, zašto je dopustio da ode kada je imao preče pravo kupovine? Bobi će u novom timu takođe pre svega da bude atrakcija iako da se razumemo zna da igra i dobar je košarkaš i da bude magnet za publiku koja ima priliku da vidi nešto novo!

lol

pre 7 godina

A kad se Radulja zagradi u na krilu, pa straznjicu baci levo-desno,pa lob pas na centra Macvana,a Macvan se nekako iskoprca podno kosa od crnaca, pa opet Radulji povratna...
A Greg,nevera...

sasha

pre 7 godina

"Važno je ući u formu, igrači nisu na nivou na kojem će biti. Ali imamo dosta snage u reketu", rekao je slektor SAD Majk Kšiševski."

Kad im dodju Birča, Štime i poluoporavljeni Mačvan videće oni šta je snaga u reketu...

nista o nicemu

pre 7 godina

Ranije su se Amerikanci spremali po 2, maksimum 3 nedelje pred turnir, ali više nije tako, poslednjih par godina Svetska prvenstva i naročito Olimpijske igre shvataju izuzetno ozbiljno i dolaze u top formi...
Odraće nas realno na startu, momci moraju da shvate to i da ne dopuste da ih startni poraz demorališe.
Mislim da možemo do medalje ali biće vrlo, vrlo teško
(Vragolan, 23. jul 2016 11:12)

Care sad je 3 nedelje pred turnir

прочитосамонаслов

pre 7 godina

ма смешнии су...није баш ал мора да им се приђе без страха и великог респекта

Džoni

pre 7 godina

Ovi Argentinci generacija Divca i Đorđevića i još igraju! Kod nas čim se igrač približi tridesetoj mi ga se odričemo! Od starta ove generacije Argentinaca mi smo imali bar tri smene generacija! Slično je i sa Špancima! Vreme je da pošaljemo i jedne i druge u više nego zasluženu penziju!

Bojan

pre 7 godina

Amerikanci su, bez dileme, najbolji. Drugaciji, ali nista slabiji tim, nego 2014. u Spaniji, ali ovaj trijumf nad Argentinom me nije impresionirao. "Gaucosi" ce mozda da se nekako docepaju cetvrtfinala, ali i da su Nocioni, Skola i Djinobili mladji, a ne ovako "potroseni", ne bi imali sanse protiv ozbiljnijih selekcija, kad im je ostatak tima smesan. Mislim da kvalitetom trenutno nisu ispred Portorikanaca koje smo o"odvalili" nedavno u Beogradu.

U ovakvom odnosu snaga, Amerikanci su apsolutni favoriti, kao sto i kladionice smatraju, vece sanse za finale od Srbije oslabljene neigranjem Bjelice, imaju Spanci i Francuzi, mada bih "petlove" stavio ispred "furije".

Mi moramo da dodjemo u situaciju da igramo u cetvrtfinalu protiv ekipe koju mozemo da savladamo (izbeci Spaniju i domacina). Polufinale bi bilo dobar rezultat, medalja veliki uspeh.

Orlando

pre 7 godina

@Kol slazem se da su dominantni ameri, ali to ne znaci da ostale ekipe treba da "skinu gace" ili da se amerima pre turnira dodeli medalja. Idemo jako, i svim srcem, pa ako puknemo, pukli smo, ali smo dali sve od sebe... A uz takav stav, mozda se i poklope neke kockice...

Vragolan

pre 7 godina

Ranije su se Amerikanci spremali po 2, maksimum 3 nedelje pred turnir, ali više nije tako, poslednjih par godina Svetska prvenstva i naročito Olimpijske igre shvataju izuzetno ozbiljno i dolaze u top formi...
Odraće nas realno na startu, momci moraju da shvate to i da ne dopuste da ih startni poraz demorališe.
Mislim da možemo do medalje ali biće vrlo, vrlo teško

Ratko

pre 7 godina

Ja ne verujem šta vi ljudi polemišete! Treba nam Bobi da bi se nosili ravnopravno sa SAD je razmišljanje nekoga ko u životu nije pogledao košarkaški meč. Nama treba Bobi da bi mogli donekle da pariramo Španiji, Francuskoj, Litvaniji ako hoćemo da osvojimo neku medalju. Sa Amerima mi nemamo šta da tražimo, ne samo mi nego bilo ko na turniru. Španija da je kompletna i u punoj snazi bi mogla da im parira na nekih 15-20 razlike. Ovi ostali nemaju šta da traže. Bolje mi da gledamo kojim čudom mislimo da dobijemo Francuze u grupi i kasnije Španiju u polufinalu ako hoćemo medalju a to će biti jako teško. Prosto ne vidim način na Raduljica, Jokić, Štimac zaustave Pau Gasola, Mirotića, Rejesa, još im pauziraju ovog leta Mark Gasol i Serz Ibaka. Daleko smo mi od bilo kakvog uspeha a vi ovde pišete o Bobiju i borbi sa SAD.

JPR23

pre 7 godina

Realno nijedna reprezentacija ne moze da igra sa njima ispod 20 razlike..
(asdf, 23. jul 2016 11:00)
Moze jedino ako im nista ne ide, ama bas nista.. Ili da se malo izmedju njih potuku...

Milan

pre 7 godina

SAD su nedodirljive za nas, ipak ono sto mene uvek intrigira je da li bi bili bolji od njihove najbolje bele ekipe, bilo bi tu vrhunskih igraca za SAD a opet ne i nedostiznih.

akajea

pre 7 godina

Kako je to moguće?! Pa ja čitao ovde komentare da ameri ne igraju odbranu!!! Ovo je neki lažni snimak iz fijoke ispod gde je i snimak sletanja na Mesec!

belgrado

pre 7 godina

protiv amera jedina taktika,
cim sutnemo na njihov kos,ne gledamo nista, ne skacemo za loptu, nego svih 5 sprint do naseg reketa i odbrana!

gledaj njihove kontre ,70% koseva daju tako.
brzi su od svih bar duplo!

Kokki

pre 7 godina

@anonimus
Brate, jel ti stvarno misliš da oni pobedjuju jer "prave korake"???

Daj bre, dovedite se realnosti... Garantovano im se neće gledati kroz prste za taj "prvi korak" na samom Turniru, a opet će sve da ispraše 25 razlike u proseku..

Кривокапић

pre 7 godina

Наш циљ је финале. Очигледно су Амери бар 20 разлике бољи од осталих екипа. Физички су доста јачи од наших играча тако да се не треба заносити. Медаља би била огроман успех за нашу кошарку. Срећно момци!!

Mirko

pre 7 godina

I posle neko kaže ameri ne igraju odbranu?! Ovi ne igraju, oni - ubijaju u odbrani!
Još pripremna utakmica, oni se šale i zezaju, kad bi nagazili bilo bi i 50+.
Jadni mi...

Petar

pre 7 godina

@nele Sa i bez Bobija nećemo ići ispod -30. I to samo zato što im posle 25 razlike na sredini druge četvrtine prestaje biti zanimljivo da pritiskaju i dalje. Ovde se ne zna odakle će da bije. Trojke sipaju svi, prvenstveno Durent, Tompson, Irving, a posle njih sa trunku manjim procentom Grin, Karmelo, Džordž, DeRozan, Batler, majko moja. A u retkim trenucima kada ti ne bombe ne padaju po glavi, onda te dole terorišu Kazins i Džordan. Nema tu leba, ovo je jednostavno jedna klasa košarke iznad Evrope i ostatka sveta.

To je neko moje mišljenje

pre 7 godina

Ljudi ovo su savršeno potkovani igrači koji nemaju nijednu manu osim ako im bude baš jako loš dan..Ne merim po ovoj utakmici već generalno je tako kada USA košarku igra kako oni znaju umeju ne može im niko ništa osim da izgube časno što je moguće druge reprezentacije..Inače Argentina neće imati više tako dobru reprezentaciju kada se povuku Manu,Skola,Delfino i Noćioni i sada su u toj zoni jer ti igrači nisu više mladi kao nekada za ovakav vrhunski nivo da bi mogli da pariraju ostalim osim da na iskustvo dobijaju utakmice individualno pojedinaca koja imaju..

neko iz mase

pre 7 godina

Amerikanci su naučili odavno svoju lekciju iz 2004 godine kada su u Atini bili poraženi od Gaučosa baš..Od tada maksimalan pristup i stavljaju do znanja da će niko moći još neko vreme da ih skinu sa trona osim da ih izbace sa svih takmičenja pa onda bi ima li šasnu mi kao ostale reprezentacije..Govorim u ovom trenutku ne unazad šta je bilo pre 10-12 godina..

Uros_

pre 7 godina

@Džoni
lepo lupetas moram priznati.Divac i Djordjevic su 10 god i vise stariji od pomenutih argentinaca,dok se moze reci da su generacija Jarica,Rakocevica,Stojakovica,Radmanovica,koji su po 5 godina u penziji dok ovi jos uvek igraju...