Srđan Đoković: Niko nije omalovažavao Novaka kao Federer

Srđan Đoković, otac najboljeg tenisera sveta i najboljeg srpskog sportiste u istoriji, otvoreno je govorio u intervjuu za 'Njuzvik' o Novakovoj karijeri. Osim o Novaku, Srđan Đoković je govorio i o svom odrastanju, problemima sa kojima se suočavao, ali i rivalstvima sa Federerom, Nadalom i Marijem...

Aleksa Gutović Izvor: europe.newsweek.com
Pošaljite komentar
  1. SRDJAN JE PRAVI, obozavam ga.
    SVAKA CAST SRDJANE I NEKA STE SVI ZIVI I ZDRAVI.
    (nikol dz femija, 15. mart 2016 01:06)

    # Link komentara

  2. Novinari su umetnici da izvlace senzacije iz svakog prdeza, koliko vidim uspeva im maksimalno dobro, molim ako ima neko da zakljuca vrata od ludare, deluje popunjeno!
    (Swedenonline, 14. mart 2016 20:48)

    # Link komentara

  3. Plati porez pa se hvali!
    (Argentum, 14. mart 2016 20:07)

    # Link komentara

  4. „On je simbol Srbije i bog nove Srbije, ali ja sam tužan zbog toga. Novak je jedina svetla tačka na kraju tunela Srbije u ovom trenutku."
    Istina, na zalost.
    (Dragan, 14. mart 2016 19:35)

    # Link komentara

  5. Iz ovog intervjua se vidi silna frustracija novakovog oca. Frustracija svim i svačim, a naročito Federerom. Jer ga dotični nije tražio dozvolu da i dalje igra tenis. Pa kako to smije bez Srđanove dozvole? Uspoređivati svoga sina sa Bogom, iako je prvi na svijetu po nečemu, je van pameti i opet pokazatelj kompleksa. Jer opet ako se gledaju dosadašnji uspjesi u tenisu Federer je još uvijek bolji (Bog).
    Promatrajući ponašanje Novaka, od oca je mogao dobiti samo inat i tvrdoglavost. Za ostale karakteristike novakovog karaktera je, na sreću, zaslužna majka.
    Kada se pogledaju karakterne crte izuzetnih sportaša kao što su Novak ili npr. Dražen Petrović jedno je zajedničko. Ogromna volja i želja za radom i treniranjem. Draženova majka i danas tvrdi da je talenat 5-10% odgovoran za uspjeh, a rad 90-95%. Draženu i kada je bio godinama najbolji u Europi nije bilo teško iza svakog treninga ostati i ispucati još 500 slobodnih bacanja. Ili se dići u 6 ujutro i prije škole sam trenirati u školskoj dvorani. Takva količina treninga rezultira automatizmom i većom brzinom i preciznošću od protivnika. Vjerujem da je ista stvar i sa Federerom, Nadalom i drugima. Ne može se nekoga natjerati na teške treninge. S tim se svatko rađa. Ne možete nekome usaditi želju za uspjehom. Da ne stane dok ne bude prvi na svijetu, pa ni onda.
    Dražen je na olimpijskim igrama igrao protiv Jordana (Hr-USA dream team) i rekao mu prije utakmice: Možda ćete pobjediti, ali ja ću dati više koševa od tebe. I dao je.
    (Ivan Grozni mlađi, 14. mart 2016 18:26)

    # Link komentara

  6. Ako Srđan tvrdi da je Novak dar od Boga ,šta bi onda trebao tek da kaže Robert Federer?Njegov sin ima po ocjeni teniskih stručnjaka najljepši stil igre u istoriji tenisa,jedan je od najomiljenijih sportista u svijetu,još uvijek je po broju osvojenih titula najuspješniji u tenisu ,a možda to i ostane,najpoštovaniji je među teniserima na Turu,teniser je sa najunosnijim sponzorskim ugovorima i ubraja se među najplaćenije sportiste u svijetu.Sve je ovo poznato njegovom ocu ,ali njemu nikad nije padalo na pamet da izjavio nešto slično ovom što je izjavio Srđan Đoković.
    (očevi i sinovi, 14. mart 2016 18:19)

    # Link komentara

  7. Ako Srđan tvrdi da je Novak dar od Boga ,šta bi onda trebao tek da kaže Robert Federer?Njegov sin ima po ocjeni teniskih stručnjaka najljepši stil igre u istoriji tenisa,jedan je od najomiljenijih sportista u svijetu,još uvijek je po broju osvojenih titula najuspješniji u tenisu ,a možda to i ostane,najpoštovaniji je među teniserima na Turu,teniser je sa najunosnijim sponzorskim ugovorima i ubraja se među najplaćenije sportiste u svijetu.Sve je ovo poznato njegovom ocu ,ali njemu nikad nije padalo na pamet da izjavio nešto slično ovom što je izjavio Srđan Đoković.
    (očevi i sinovi, 14. mart 2016 18:18)

    # Link komentara

  8. Симоне,
    Дуци је испао лош у свему томе. Имао је милион других спортиста, који много више симболизују оно против чега се бори (нпр. Федерера), али је ћутао. Проговорио је тек против Ђоковића, који је вероватно најнападанији врхунски спортиста од западњачког естаблишмента од пада Берлинског зида. Они Иван Драго напади против Лендла су у доба Хладног рата били донекле разумљиви, али ови против Ђоковића... Знаш, Ремарк је једном написао, када си у дубоком муљу, није ти битно какво је боје блато око тебе, једино ти је важно да одатле изађеш. У Србији људи тако размишљају, па идеализују Запад, али они који живе на Западу добро знају да можемо му дубити на глави, они нас у принципу неће волети. То је много сложена прича, и није јој овде и сада место, али је Ноле због чињенице да је доминантан у једном спорту у којем је онима на Западу стало до доминације постао предмет тих судара култура. Ђоковић је због тога и оспораван: мани ти приче о МТО и оцу Срђану; он је представник културе која не сме тамо бити схваћена као доминантна и тачка! Он није ни близу класичан пример корпоративног неолибералног капитализма или шта већ Дуци напада, и Симоновић то сам ЈАКО ДОБРО ЗНА. Образован је, живео је на Западу. А ипак напада баш Нолета. Зицер. Хвата човек прикључак, а овде се продаје као неки слободоумни мислилац.
    (Иван, 14. mart 2016 17:06)

    # Link komentara

  9. im80:
    I neizostavni magareci sir.
    (Laza, 14. mart 2016 16:15)

    # Link komentara

  10. Nole ima problem! Tata šteti njegovoj karijeri više nego gluten! Jedni Nole, opet će morat da se izvinjava svima koje je tata spomenuo...
     (gagac, 14. mart 2016 13:04)

    # Link komentara

  11. Najbolji, najvaspitaniji, najslađi naj, naj, naj.....
    Sve pohvale njemu i njegovoj porodici.Pratim ga od vremena kada je bio u Bori Stankoviću. O njemu mi je pričao moj sin Đorđe, njegov vršnjak.On je moj veliki ljubimac.
    Neka ga prati i dalje sreća, a ja ću i dalje da ga obožavam jer to zaslužuje.
    (teta Sneža sa banjice, 14. mart 2016 12:35)

    # Link komentara

  12. Moje mišljenje je da su Srđan i Dijana prošli kroz pakao i pritom su prodali duše đvolu. Samo takvi traže više, nezadovoljavaju se trenutnim, malo im je, samo takvi izjednačavaju čoveka, malo biće, sa Bogom, nečim uzvišenim. Isto mislim i za Novaka, Nadala, Federera, jer, Bog ne trguje sa ljudima. Najbolji u sportu, gde se vrti veliki novac, imaju dil sa onim Drugim, jer je savremeni profesionalni sport je povezan sa zlom.
    A što se tiče intervjua, mnogo toga se tu prećutkuje, što u potpunosti menja sliku o Novakovoj karijeri u juniorskim danima.
    (N&A, 14. mart 2016 12:31)

    # Link komentara

  13. Ovaj covek je omalovazio svakog pomenutog u tekstu,sem sebe,da i Novaka je,sa pricom da bi braca uspela da je on imao snage...
     (oT, 14. mart 2016 12:08)

    # Link komentara

  14. Ovaj čovek ne bi trebalo da slobodno sam šeta ulicom. Dodeliti mu pratnju obavezno! Poželeće da još nekom ulije moć, a šta onda Srbija da radi sa dva "boga"!!!
    (znalkos, 14. mart 2016 11:44)

    # Link komentara

  15. A,da nije tata popija koju čašu više prije ovog intervjua?
    Razveže se čoviku jezik,a ujutro ga bude sram šta je priča.
    Nije potrebno od Novaka činit Isusa Krista i raspinjat ga u slavu Boga oca Srđana!
    (miro split, 14. mart 2016 11:12)

    # Link komentara

  16. Svarceneger je jednom rekao" U Americi ljudi cestitaju ako kupis novi Bentli u evropi ti neko ogrebe kola zato sto ti nisi podelio pare sa njim".
    Izgleda da je upravu kad vidim komentare ovde tipa"sta ja imam od Noletovog uspeha".
     (Term8nator, 14. mart 2016 08:37)

    # Link komentara

  17. Novak ti je "svetlo", "simbol", "bog" Srbije???
    Idi!!!
    Kako te bre nije sramota?
    (Dragance, 14. mart 2016 08:35)

    # Link komentara

  18. Novak je nestvarna osoba, andjeo sisao medju ljude. Ziveo i pobedjivao jos 100 godina...
    (TanjaM, 14. mart 2016 08:19)

    # Link komentara

  19. Sto bi rekao Teofil Pancic - sjaj zvezde dzibernjace.
     (biti normalan, 14. mart 2016 08:18)

    # Link komentara

  20. Nikad mi otac nije bio simpatican. Ali ovo je intervju oca koji je nevidjenom mukom i odricanjem omogocio da Novak bude ono sto jeste. I ima pravo da kaze sta misli, sa svim se slazem.
    (goran, 14. mart 2016 08:15)

    # Link komentara

  21. "Nije bilo dobre volje, niko nije želeo da nam pomogne, iako je Novak postajao veliki igrač. Morao sam sve sam."

    Неће баш тако бити. Заборавио си "Телеком", "Дунав" и још понекога, који су давали кад још нико за Нолета није чуо...Није то лепо од тебе.
    (Калуђер, 14. mart 2016 08:04)

    # Link komentara

  22. aj, sto pljuje Federera, taj je retko antipatican lik... ali kroz ceo intervju provejava neverovatna arogancija koja se povremeno granici i sa bezobrazlukom.
    Najjace je kad kaze da su i njegova druga dva sina mogla da postignu isto sto i Novak, al on je ostao bez snage. Kakav je on uopste imao uticaj na karijeru Novaka kad je ovaj otisao u 12...
    Mozda je ovakav intervju pre upucen Novaku nego publici u Srbiji. U celom intervjuu ima nekoliko potpuno sumanutih izjava I one deluju normalno jedino ako se shvate kao prekor nekome.
    (Trident, 14. mart 2016 08:04)

    # Link komentara

  23. Dad on a mission from god.

    Mnogo je naporan.
    (Deviant, 14. mart 2016 08:04)

    # Link komentara

  24. Plati porez srdjane djokovicu
     (zord, 14. mart 2016 07:58)

    # Link komentara

  25. Federer uvek nešto kritikuje tenisere sa istoka.Napadao je i Anu i Jelenu.
     (NS, 14. mart 2016 07:37)

    # Link komentara

  26. Nisam znao da Kopaonik pripada Monaku.
     (neobavesten, 14. mart 2016 07:36)

    # Link komentara

  27. Upravu je ali mislim da bezveze stvara Novaku pritisak koji mu nije potreban.
     (Washington, 14. mart 2016 05:08)

    # Link komentara

  28. Jedan je Nole, bravo Nole!
     (skorpija, 14. mart 2016 04:16)

    # Link komentara

  29. Sve je ok, ali zameram sto nije spomenuo J. Gencic i M. Vajdu!
     (beograd_moskva, 14. mart 2016 03:48)

    # Link komentara

  30. Novaka obozavam, isto kao sto ga 99% srpskog naroda obozava. Cinjenica je da je Novak nas najbolji sportista u istoriji, jako je simpatican i deluje kao jako dobra osoba, sto me raduje, ipak njegov otac zvuci i deluje jako arogantno uopste nije simpatican i mnogo mi je drago sto ga ne vidjam u novakovoj lozi vec dugi niz godina.
     (nemanja, 14. mart 2016 03:01)

    # Link komentara

  31. Da je kojim slucajem ovo izjavio roditelj nekog drugog naseg sportiste svi bi ga,logicno,napljuvali.Ali kada je Novak u pitanju Srbi prestaju racionalno da razmisljaju i barem 95 odsto komentara je podrska iako je intervju sve suprotno od onoga "u dobru se ne ponesi...",plus omalovazavanje jednog od najvecih sportista u istoriji kao i nasih ostalih sportista koji po Srdjanu nista ne vrede jer je jedino Novak svetlo.Zalosno mi je kada vidim ovakve komentare u sta se nas narod pretvorio,koliko kompleksa nize vrednosti gde se uteha za sve sto nam se zbiva trazi u udaracu zutog kanarinca,zato smo tu gde jesmo(iako mrzim ovu floskulu)
    (igrokaz, 14. mart 2016 02:57)

    # Link komentara

  32. Sta mu ono znaci? Ali, osim njega, za Srbiju nema ničega.“
    Kao da ce radjanje, radost, zivot, sreca nestati u Srbiji kada Novak zavrsi karijeru. Ako sam dobro razumeo.
    (dragan, 13. mart 2016 22:25)

    Srbija je oko svega drugog nepovratno polarizovana. Novak je jedina stvar u Srbiji o kojoj dva slučajna stanovnika Srbije mogu da pričaju, a da se ne posvađaju. Jedini simbol zbog koga te niko neće podozrivo ili podsmešljivo gledati. Jedini koji isto znači i Srbima i onima koji to nisu, vernicima i onima koji to nisu, u Beogradu i najmanjem zaseoku, mladi i stari, partizanovci, zvezdaši... svim inače uvek suprotstavljenim kategorijama.
    Novak je simbol utopije jedinstvene Srbije. Ima ih koji ga i mrze, naravno, i mrze ga upravo zato što i oni to znaju ili osećaju.
    Nije bitno hoće li Novak nadmašiti Federera. Novak je već uspeo ono što je bilo nemoguće da se ostvari u Srbiji.
    (Đole, 14. mart 2016 02:57)

    # Link komentara

  33. lep ,iskren interviju...nije Srdjan dvolichan pa da se izrazava
    u 'rukacicama'tako
    da se dopadne iskomlexiranom svetu, rachunajuci tu I Srbe koji ga ne
    vole/zaboli ga sto ga ne voli te ili pak vole te/...a kome može da smeta
    Srdjanov
    interviju!? iskrenost, covek otvorio srce I pricha o svom prvencu...
    može smetati samo onima koji sami sebe vide na dnu...
    Neka se ljudi izjasnjavaju, izrazavaju kako god oni vide svet I
    ljude. Imaju pravo na svoje mišljenje a da li će to Novak
    zasmetati u njegovom svetskom ugledu, totalno ne bitno...Novak
    najbolji u tome sto radi,...najbolji od 7 milijardni na svetu.
    Njegov otac dao sve od sebe da mu otvori put, odneguje Bogom dati
    talenat I onda
    se tu neki nazovi 'Srbi' sramote šta će belosvetski olosh reci
    na to što I kako se Srdjan izjasnnjavao. :(...da nam neće možda
    pokvariti
    tako 'lep ugled' sto nam je zapadna propaganda natakachila...
    budalvshtimne a Srdjanu hvala za to što je tako divan otac,
    pravi Srbin koji je dao sve od sbe za jedno zdravo potomstvo kojem
    se divi ceo svet!!
    (mmk-usa, 14. mart 2016 02:44)

    # Link komentara

  34. Zašto se Srđan upitao koji je motiv Federera da igra sa 34 godine? Pa valjda zato što je, za razliku od vas nešto proživeo, i zna koliko je u izvesnim godinama teško naći motivaciju za lični napredak. Koliki ljudi završe fakultet, i ne uzmu više knjigu u ruke? Teško im je da nateraju sebe da uče, da se usavršavaju. Koliko je onda još teže čoveku koji je bio veliki šampion da pronađe posle tridesete motivaciju za igranje sa klincima, početnicima, pacerima. Svaki normalan čovek bi se upitao: "Ma šta ja više tražim ovde?" Borg se to upitao i ranije. Sampras je jedva prešao tridesetu. Od doba kad je tenis postao ultrapopularan, trajali su toliko od većih šampiona samo Konors i Agasi, ali oni nisu bili najveći u svoje vreme, gledali su u leđa Borgu, Mekinrou, Samprasu. Nisu bili zasićeni kao dominantni šampioni, pa su lakše nalazili motiv da tako dugo igraju. Federer jeste bio dominantan, zna kako je biti na vrhu, on što se tiče motiva stvarno nema zašto da igra. Jedino ga sujeta goni. I zavist i samoljublje. Eto, na to je mislio Srđan.
    (Za sve balavce koji umeju da koriste računar, ali ne i mozak, 14. mart 2016 02:39)

    # Link komentara

  35. @Иван
    Слажем се са већим делом твог коментара, али не и за онај део са Дуцијем Симоновићем. Веровао ти или не Дуци је у праву, он анализира комплетан спорт који се данас претворио у индустрију помоћу које капиталисти још више зарађују, као да им је мало и ово што имају, при томе се спортисти сурово користе као сировине у правој индустрији.
    Драго ми је за Новаков успех и желим му још много здравља и трофеја, али то не мења чињеницу да је Дуци у праву.
    (simon, 14. mart 2016 02:33)

    # Link komentara

  36. Najtuzniji su ovi koji reaguju:"A sta ja imam od Novakovih uspeha". Dokaz o tome da iz njihove rupe nikada izasli nisu i da im pogled na svet nije duzi od nosa. Molim da se komentar objavi.
    (batorex, 13. mart 2016 23:45)

    Ajde bre bezi tamo. To sto se neki identifikuju sa odredjenim likovima, etnickim grupacija,a itd, to je njihova stvar. Nemoj sad da dokazujem da je to sa sportistima i podvriskivanjem stetno, zato sto pumpa iluziju kod ove nejaci i bede da su i oni neko i nesto, "mi Srbi ovo, mi Srbi ono" a u stvari su poslednja rupa na svirali i svetski parija, svojom krivicom i nicijom vise.

    Evo ja sam vise ponosan na neke sto poznajem sa kojima sam isao zajedno na fakultet, a koji su sada profesori na najboljim svetskim univerzitetima, ili rade u institutima u Engleskoj, Nemackoj itd, nego na sve ove sportiste zajedno. I vise su korisni za covecanstvo ovi moji. OK, neko je fan sporta i to je u redu, ali smarate vise sa celodnevnim podvriskivanjem o tome. Olabavite malo. Nije to bitno ni za sta da se toliko dere i pricaju pateticne gluposti o tome kako je nekoga poslao bog i kako je taj jedino svetlo i ostalo.

    Uostalom vide se rezultati. Tipicna srpska posla. Daju sve od sebe samo kad je tvrdo i samo tada se ponasaju kako treba, a kad nije tvrdo, delje ih ko stigne. Izem vam idole i izem vam filozofiju.
    (Milovan, 14. mart 2016 02:08)

    # Link komentara

  37. ko je za kafu i omlet u restoranu novak ?
     (im80, 14. mart 2016 02:00)

    # Link komentara

  38. @Иван
    Слажем се са већим делом твог коментара, али не и за онај део са Дуцијем Симоновићем. Веровао ти или не Дуци је у праву, он анализира комплетан спорт који се данас претворио у индустрију помоћу које капиталисти још више зарађују, као да им је мало и ово што имају, при томе се спортисти сурово користе као сировине у правој индустрији.
    Драго ми је за Новаков успех и желим му још много здравља и трофеја, али то не мења чињеницу да је Дуци у праву.
    (simon, 14. mart 2016 01:55)

    # Link komentara

  39. ovaj tata djokovic se nekome zali ili sta?
     (jelena, 14. mart 2016 01:49)

    # Link komentara

  40. Kakvi roditelji takva i deca, respekt za porodicu Djoković!!!
    (Hadži Janković, 14. mart 2016 01:40)

    # Link komentara

  41. Evo neki Fratangelo iz kvalifikacija razbija Noleta 4:0. Sta Nole igra jos sa 29 god!?
    (asim, 14. mart 2016 01:27)

    # Link komentara

  42. Federer bi bio u penziji da nije Novaka. Ovako do njegovih 17 titula razlika se brzo smanjuje u korist Novaka. A to je ono što Federeru najviše smeta tako da će da igra sve dok može ne bi li zadržao titulu najboljeg.
    (Pera, 14. mart 2016 01:21)

    # Link komentara

  43. A zašto g.Isuse mislite da Federer ne treba da igra ako ima 35g? Mislite da je mator? A zašto se onda toliko slave pobede nad matorim čovekom, zašto se slave trofeji i diže galama da je najbolji na svetu, planeti, svemiru itd.? Zašto ako znamo da je Novaku jedini ozbiljan konkurent taj isti koji ima 35g.
    Ovim ste direktno g.Isuse, Bože, Visočanstvo..omalovažavali i spustili svd uspehe svoga sina! Ovde vidimo vašu frustraciju, komplekse i rogove koji vam je taj Federer stavio. Niste ni svesni koliko je vašom zaslugom Novak pao u očima navijača i poštovalaca tenisa koji isti ne prate od kada re pojavilo to "svetlo, bog, božanstvo" kako vi nazivate svoga sina! Daleko vam je bolje da se ne pojavaljujete više u javnost, brukate i sebe i sina!
    I objavite komentar, hvala.
     (nisam rodzerov fan samo pitam, 14. mart 2016 01:19)

    # Link komentara

  44. „Verujem da će biti najbolji teniser u istoriji. To govorim od kako je ušao u tenis. Svakako će biti jedan od najboljih sportista u istoriji. Sve to je jer je poslat od Boga. Kao porodica, trudili smo se da se želja Boga ostvari, On može da osvoji još 10 Gren slemova."

    Jevandelje po Srdjanu.
    (b92 najbolji, 14. mart 2016 01:11)

    # Link komentara

  45. Izvinite gospodine srdjane evo slavicemo Novaka kao svetca posto je jedino svetlo u srbiji, j.bes sve ostale ! I izvinjavamo se svi u ime Federera sto jos igra tenis a ima neverovatne 34 godine !
    (Baki, 14. mart 2016 01:05)

    # Link komentara

  46. (Katarina, 13. mart 2016 23:54)
    Ti bas imas opasnih problema ??
    (James, 14. mart 2016 00:58)

    # Link komentara

  47. Толико занимљивих ствари је рекао Ђоковићев отац, ствари из којих се може много научити. Рецимо онај део с Новаковим почецима. Дечко са Копаоника који се прво везао за терен интимно, па и за спорт. Прекрасно! Показује да је једини прави мотив онај који потиче из тебе, који ти бираш, а не други. Већина данашњих клинаца почиње да игра тенис због Ђоковића. Хоће да буду као Ноле. Они или њихови родитељи. Али с таквом мотивацијом никад не можеш стићи до врха, јер она је погрешна, као што је погрешно све што радиш да би личио на друге а не на себе. Па она очинска туга због тога што остала два сина нису ни изблиза толико јака. Колико је то све у ствари једна антинепотистичка прича, посебно важна у овој земљи у којој свуда раде "везе"! Међутим, човек који је најпозванији да том нашем јадном народу осветли све социјалне вредности таквог нашег спортског шампиона, Дуци Симоновић, само осипа паљбу на њега, сипајући лицемерно неке левичарске мантре. А овде се вајни коментатори ухватише као пијан плота оног за Федерера, што је одавно познато.
    (Иван, 14. mart 2016 00:45)

    # Link komentara

  48. Ja ne razumem zbog čega Federer još uvek igra tenis? Već ima 34 godine.“ Ovo mi je tako zaparalo usi i realno citajuci, zasrao je ceo intervju ma koliko sve ostalo bilo koliko toliko korektno. zapamticu pvaj 13 mart 2016 i najstrasnije cu oplesti po istom tom srdjanu ako se neke 2021 godine Novak i dalje bude bavio tenisom, a njegov otac ne bude pitao : '' sine zasto jos uvek igras tenis, povuci se'' Fuj, nimalo objektivnosti.
    (DUSKO, 14. mart 2016 00:35)

    # Link komentara

  49. Svaka čast za žrtvu koju je podnela porodica Đoković. Međutim, na osnovu cele njihove životne priče, iako su se zaduživali, bili su porodica srednjeg staleža u ono vreme. Ipak se imalo nešto. Zepter je hteo da bude sponzor, ali navodno, nakon razgovora sa Živojinovićem, odustao.
    Što se tiče Srđana kao čoveka, to mogu samo oni koji ga poznaju. Pokojna gospođa Genčić ga je jednom opisala da je vremenom sa njim teško bilo razgovarati. Što je u jednu ruku bilo i razumljivo. Ali da je imao ispada u javnosti, imao je. Par puta i na štetu Novaka.
    Ovo u vezi Srbije, ne bih se složio sa njim. Ako je mislio na budućnost tenisa nakon Novaka, to je druga stvar.
    (dominus, 14. mart 2016 00:34)

    # Link komentara

  50. federer ne predaje meeve dok su u toku. on ih preda dan ranije kad zna da nema sanse.
    (xYz, 14. mart 2016 00:32)

    # Link komentara

  51. Sigurno je da Federer sada vise cjeni Novaka. 2006. je Novak bio mlad a Federer na vrhuncu, tada ga nije ni dozivljavao. Mislim da je zbog Federera Djokovic postao ovakav igrac, on ga je tjerao da se vise trudi.
     (Peja, 14. mart 2016 00:28)

    # Link komentara

  52. Сјајан интервју. Натјерали сте ме да сутра купим "Њузвик". Не сјећам се када сам задњи пут дао паре за неке новине. Ово се мора имати у физичком облику. Велики поздрав и подршка из Републике Српске за Новака и Срђана Ђоковића!
    (Владо Бања Лука, 14. mart 2016 00:26)

    # Link komentara

  53. "Ja ne razumem zbog čega Federer još uvek igra tenis? Već ima 34 godine."

    Eto, ti si mislio da sve razumes! Trebalo je da dodje da pita tebe da li je to u redu. Samo tvoje dete ima pravo da se bori, igra i takmici. Ostalima zivot nije tezak.
    (federerov tata, 14. mart 2016 00:24)

    # Link komentara

  54. Nooole, No-o-o-ole
    Nole majstore pa ti si BOG
    No~ to je No~ to je No~ to je No-o-ole
    Nole majstore pa ti si BOG!
    (EM)
    Hvala Bogu da Novak ovako ne razmislja (verujem da ne razmislja), jer u protivnom, mislim da ne bi imao ni polovinu uspeha koji trenutno ima...
    (only human, 14. mart 2016 00:17)

    # Link komentara

  55. Ti ili nisi procitao text ili ti je IQ questionable.
    (Achitwn, 13. mart 2016 20:17)

    Ja sam to upravo uradio i procitao sam ga sa vise inteligencije nego ti. Zbog cega ja trebam da predpostavim kao citalac da on misli na 23 hiljade kada to ne pise u tekstu ? I ako bi se stvarno mislilo na 23 a ne 23 hiljade kako bi se to napisalo, e odgovor je upravo na nacin na koji je napisano. Razlika izmedju mene i tebe je sto ja imam vise obrazovanje zbog cega mogu da vidim los napisan tekst. Ja nisam gledao taj mec 2011 i mogu opusteno da mislim da je stvarno samo 23 ljudi navijalo za Novaka.
    (LOL, 14. mart 2016 00:16)

    # Link komentara

  56. Dorcolac, fantastičan komentar i način izražavanja. Iako mi Srđan nije mnogo simpatičan, znam da mu je svaka reč na mestu. Vidi se da je ogorčen na sve oko sebe i siguran sam da ima mnogo razloga za to .Drago mi je da je iskalio sav svoj bes i da će moći napokon da uživa u svemu što ga okružuje.
     (petar, 14. mart 2016 00:15)

    # Link komentara

  57. Ne razumes zasto Federer jos uvek igra tenis, vec ima 34 godine ?!?!?!
    Jel moguce da je ovo covek izjavio. Isto i za ovo da je "Novak Bog nove Srbije". Boze me sacuvaj i sakloni.
    Koliko je Novak vrhunski lik, osecajan i simpatican, toliko mu je otac nadobudan, iritantan i arogantan. Izvini Nole al tako je.
    Kako te nije sramota da izjavis tako nesto za jednog Federera koji je jos uvek najbolji igrac svih vremena. Da li ce ostati videcemo, ali ovim je Srdjan pokazao svoju nekulturu i nepostovanje. Ako je Federer bio takav prema tebi ne moras vracati istom merom.
    Ali ipak smo mi Srbi, zato je ovaj Novakov uspeh meni neverovatan. Decko se ponasa ne kao da nije Srbin, nego kao da je sa druge planete. Njegov svaki postupak je upravo suprotnost od naseg mentaliteta zato je i postao to sto jeste.
     (Jovan, 14. mart 2016 00:15)

    # Link komentara

  58. Najjace je ovo da su dosli Englezi na Kosovo da prave hotele i teniske terene kao da je Svajcarska hahaha....
    (vlade, 13. mart 2016 23:58)

    # Link komentara

  59. Vidi se na koga je Novak..idemo Gos.Srdjane ja sam uz vas drago mi je sto u mojoj zemlji postoje ovakvi ljudi,Novaka volim vise nego majku sto me rodila..ja sam uz vas i u dobru i u zlu idemooooo Novaceee…ee .....samo napred do nove istorije...
    (Katarina, 13. mart 2016 23:54)

    # Link komentara

  60. Za Werlon, 13. mart 2016 17:43

    Hitno zakazati termin komšiji "Werlon-u" kod Laze. Takođe bih zamolio sve ostale komšije sa susedne strane, a posebno i one dole sa južne da nauče već jednom naša imena jer ovako je sve presmešno.
    (Filip, 13. mart 2016 23:54)

    # Link komentara

  61. "O Novaku kao srpskoj ikoni."
    Niko nije omalovažio čitaoca kao Srđan Đoković!
    Nalupao se za sve pare!
    Kompleksi se ne leče, ali mogu da se ublaže!
     (Sreten Žujkić, penzioner, 13. mart 2016 23:53)

    # Link komentara

  62. "A tebe ce Federer da pita dokle da igra
    (Makedonec, 13. mart 2016 23:10)"
    A tebe ce Srdjan da pita sta ce da prigovori Federeru? Sta si ti napravio u zivotu da sebi dajes za pravo da pricas u ime Federera?
    (Trta, 13. mart 2016 23:51)

    # Link komentara

  63. Ponos Srbije!!
     (N. 1, 13. mart 2016 23:51)

    # Link komentara

  64. @Petar Pan
    Svaka čast za komentar i za pamćenje (Srbi pamte ko zlatne ribice).
    Situacija sa Vavrinkom je uvreda za sve ljubitelje tenisa, ali je majstorski zataškana zbog sponzora.
    Jasno je da "ljubitelji" tenisa koji rezultat vide u novinama nemaju pojma o čemu govorite, i još pričaju o RF kao "gospodinu"... pa gde onakva žena ide uz gospodina... odakle joj maniri?
    (Vojvode i Serdari?, 13. mart 2016 23:51)

    # Link komentara

  65. Svaka cast za sve sto je ucinio za sina. Ali ne znam sta mu je trebao ovaj intervju, bas se nalupetao, te Novak svetlo na kraju tunela, te sta ce Srbija kad Novak prestane da igra, te nije mu jasno zasto Federer i dalje igra, itd. Pa ako je Federer nekad nesto i rekao za Novaka pre 150 godina, kakvog smisla ima to sada potezati, kao da su mu te Rodzerove izjave bile najveca prepreka ka vrhu.
    (Pozdrav iz Toronta, 13. mart 2016 23:46)

    # Link komentara

  66. Najtuzniji su ovi koji reaguju:"A sta ja imam od Novakovih uspeha". Dokaz o tome da iz njihove rupe nikada izasli nisu i da im pogled na svet nije duzi od nosa. Molim da se komentar objavi.
    (batorex, 13. mart 2016 23:45)

    # Link komentara

  67. Ovo je iskrena prica oca, koji je sve ucinio za svoje dete, a jos vaznije da je to dete blizu ostvarenja maksimuma za koje je i rodjeno. Voleo bih kada bi ovaj clanak bio duze na Vasem portalu, jer vredi ga citati ponovo, vise puta. Za mene licno, od svih javnih licnosti, srce je igralo samo za voljenog Zorana Djindjica, a sada za obozavanog Novaka Djokovica, svi ostali nemaju ni promil njihove energije, stila i ponosa za Srbiju.
    (Gruzanin, 13. mart 2016 23:44)

    # Link komentara

  68. Ovaj čovek nije ekonomski ugrožen. Mogao bi komotno da hvali aktuelnu vlast i situaciju u zemlji, ili da se bar time ne bavi. Ali on govori istinu. Srbija danas nije, na žalost, raj ni za bogataše ako su normalni. Srđan je normalan, a to što nekima ovde nije simpatičan potpuno je irelevantno. Ni Srđanu Đokovicu mnogi nisu simpatični, pa šta?
     (XL, 13. mart 2016 23:42)

    # Link komentara

  69. (Jole, 13. mart 2016 22:44)

    Nemoj, sinak, molim te, da mudro govoriš!
    (AleXBgd, 13. mart 2016 23:35)

    # Link komentara

  70. Novak se isteže posle svakog treninga da bi produžio karijeru, a njegovom tati smeta što taj Federer još igra, zašto ne ide u penziju...
    Povraća mi se...
     (Fuj!!!, 13. mart 2016 23:34)

    # Link komentara

  71. "on je simbol i bog nove srbije". može. odma da se menja osoba na krstu i ikonama. amin.
    (buda, 13. mart 2016 23:32)

    # Link komentara

  72. Ne treba Novaku ovakav intervju njegovog oca.
     (Hrt, 13. mart 2016 23:30)

    # Link komentara

  73. Jedino svetlo je Novak?! A ja jedan od 5 lekara u svetu koji umeju da urade ono sto i ja. Profesor u NY. 32g u skoli i dalje ucim svaki dan. Boze blagi.
    (NYC, 13. mart 2016 23:29)

    # Link komentara

  74. Kada vicu Rodzer on cuje Novak. Koja je to mentalna snaga, koja je to jacina duha..
    (legenda, 13. mart 2016 23:27)

    # Link komentara

  75. Znas kad ce on prestati da igra, nikad! Igrace dvesta godina...
     (Vukmir, 13. mart 2016 23:27)

    # Link komentara

  76. Nekako je i bilo logično da se jave branioci lika i dela velikog Rogera.
    Vest kao stvorena za to. Da još jednom potvrde svoju frustraciju i pojave se iz tamnog vilajeta u koji su ih poslednji rezultati Novakovi i ishodi mečeva sa njihovim ljubimcem gurnuli.
    Srđan se ustvari pitao da li Federeru treba još para i slave. Odgovor je logičan i sam se nameće. Federeru tu ne treba zameriti, to je njegovo pravo.
    Logički gledano to nije dobro za tenis. On je legenda i tamo treba da ode, jednostavno se sve menja i on je zastareli model. Uskoro će naravno biti i marketinški neinteresantan i to je neminovno.
    Tenisu su potrebne nove snage, mlađe snage. Sve to važi i za ostale tenisere.
    Osim ovog razloga postoji i onaj drugi, sprečavanje Novaka da ga i trofejno prevaziđe, statistički u mnogim stvarima već jeste. To već može Federera puno koštati, ako se nastavi ovakav trend u duelima sa Novakom.
    Srđan je naravno najkompetentniji da priča o svom sinu, pošto je on zajedno sa Novakom najzaslužniji za njegov uspeh.
    Fedrer nikad nije voleo Novaka i to nije nikakva novost. Realno i ne možete voleti svoje najljuće rivale, sve ostalo je gluma. Ukoliko želite da ih prevaziđete morate biti motivisani na sve moguće načine, a na terenu naravno samo sportski. Želim Novaku da Rogera što pre otpremi u istoriju, sa Rafom zajedno. Pozdrav Novakovim navijačima.
    (robin hud, 13. mart 2016 23:25)

    # Link komentara

  77. [link]/
    (Objasnili ljudi, 13. mart 2016 23:23)

    # Link komentara

  78. Svaka čast na Novaku kao skromnom i vaspitanom, obrazovanom čoveku, koji sada piše istoriju jednog sporta pred celom planetom. Da je moj sin, tri srca da imam bila bi puna.
    I Novakova braća ostavljaju utisak veoma finih ljudi, teško da mogu prići Novakovom uspehu u sportu, ali u drugim oblastima ko zna.
    Kao otac mogu da razumem i odricanja i cenu uspeha, posebno u takvom sportu kao tenis, ali rezultat kakav je Novak postigao, zaista je fenomenalan, i nemojte biti neskromni pa reći znao sam!?
    U svakom neizvesnom Novakovom meču kada ste u kadru u vašim očima se vidi strepnja, tako da to pričajte nekom drugom....
    Razumem i za Federera... svojim ponašanjem nije zaslužio poštovanje, ne samo prema Novaku, a javna je tajna da mu je baš Novak pokvario oproštajnu zabavu!
    Zamislite RF se povlači kao "najveći" teniser ikada u senci Novaka!?
    I kod RF postoji taj inat koji nas Srbe "krasi", nadam se da je to odgovor na vaše pitanje (ako ste odgovor tražili?).
    Slažem se sa vašom konstatacijom o tužnoj Srbiji... mada imamo i fudbalere omladince koji su na svetskom tronu, ali će njih uskoro neki savez pod svoje i ...
    Pored jednog Novaka, koji toliko toga radi na tako dobar način, potpuno pozitivan, atraktivan... toliko Srba i dalje ga omalovažava, kukavički komentariše... tako nešto nezamislivo je za bilo koju ozbiljnu naciju.
    Evo primer Beckera, dok je vladao, cela Nemačka je bila uz njega, kad je zeznuo sa porezom cela protiv njega... to je nacija!
    (Milivoje B, 13. mart 2016 23:14)

    # Link komentara

  79. A tebe ce Federer da pita dokle da igra
    (Makedonec, 13. mart 2016 23:10)

    # Link komentara

  80. Takoe nolo BOG nas naj veci!!1
     (Tom Delonge, 13. mart 2016 23:06)

    # Link komentara

  81. Smanjio je Vucic poreze I doprinose sa 1.66 na 1.12% bruto plate (100eur neto u dzep svakog zaposlenog) pred izbore. Sad ce te da vidite kad obidjemo Svajcarsku za godinu dana i u privredi. Taj Federer...on ce nama Noleta...
    (Kristina, 13. mart 2016 23:03)

    # Link komentara

  82. Bravo, Srdjane! I svaka Vam cast svemu! Mislim da Nole i ne bi postao ovako veliki sampion da nije na prvom mestu fantasticno vaspitan momak. Skroman, saosecajan i zahvalan na onome sto ima - takav je bio kao dete, takav je i sada, a takvi su retki. Zato je najveci i bice jos veci! A mi jos ponosniji!
    (uvek uz noleta, 13. mart 2016 22:56)

    # Link komentara

  83. Da odgovorim na pojedine ovde sto reaguju. Ja sam osecao da ce Djokovic postati veliki sampion. Secam se zato sto sam kolegi na poslu rekao, u vreme kada Djokovic nije imao nijednu Grand Slam titulu, da ako uzme jednu da ce posle toga uzeti minimlno 5 ili 6. Eto ispostavilo se da sam bio upravu. Djokovic je mogao da bude sampion i ranije i da ima vec mozda 14 i vise grand slam titula. Njegov jedini problem je bila nervoza i neznanje kako privesti veliki mec do kraja. Mozemo da pricamo ko igra lepsi tenis. ALi tenis je sport, ne balet. Najbolji teniser u istoriji tenisa je Djokovic.Ako igra na svom najvisem nivou, ne moze niko da ga pobedi. To znaju i oni koji ga ne vole.
    (batorex, 13. mart 2016 22:55)

    # Link komentara

  84. Precizna, iskrena prica. Dobar intervju.
    (Vladimir Gavrilović, 13. mart 2016 22:55)

    # Link komentara

  85. Video je Federer na vreme kakva posast i prevara ce preuzeti tenis pa nagrnuo na vreme, ali glumatanju, dopingovanju, namestanju i ostalim stvarima koji ne prilice jednom sportisti kao sto je Novak, nikad kraja! Tuzno je sto ce doping pobediti talenat, magiju, velicinu jednog takvog sportiste kao sto je institucija i po svim teniskim strucnjacima (osim u Srbiistanu) najboljeg tenisera svih vremena Rogera Federera!
    (Werlon, 13. mart 2016 17:43)

    Hvala ti, Boze, sto si stvorio I ovakve. Oni me cine jos jacim.
    (Novak Djokovic, 13. mart 2016 22:54)

    # Link komentara

  86. Umeju tako roditelji i da obrukaju svoju decu...ne samu da ih podupru.
     (ja, 13. mart 2016 22:51)

    # Link komentara

  87. Pa tko je Novakov at da odredjuje dokle ce Federer igrati tenis??? U svijetu profesionalnog sporta danas igra mnogo igraca starijih od 35 godina .Da spomenem samo Novickog, Dankana, Bufona ,Djinobilija, zar se Mening (40) upravo nije oprostio sa titulom. Interesantno ce biti procitati njegov komentar kad Novak jos bude igrao u Federerovim godinama.
    (Goran, 13. mart 2016 22:50)

    # Link komentara

  88. Da nije bilo Srđana, njegove energije, upornosti i vizije ne bi imali No1eta. Primio je na sebe i taj negativan publicitet i stoički to nosi. Možete da ga ne volite ali morate da ga poštujete.
    (šetač, 13. mart 2016 22:49)

    # Link komentara

  89. Sve je istina sto je rekao . Zaboravio je samo jedan detalj da kaze. Novak je spoj najboljeg crnogorsko srpskog . Poreklo iz planinskih krajeva Crne Gore , genetika upakovana u Srpsko pakovanje po rodjenju. Uostalom toliko fizicki lici na dedu iz Niksica da je to neverovatno.
    Zajedno smo najjaci,ali to je i najteze danas!
    (Nislija, 13. mart 2016 22:46)

    # Link komentara

  90. igrač. Morao sam sve sam..."

    Laz. Dunav osiguranje, Telekom Srbija i jos dve domace kompanije su ga bar 4 godine sponzorisale, dok je jos bio nepoznat klinac.

    Uspesi su njegovi i samo njegovi, i niko mu to ne moze oduzeti ... ali cemu potreba da se tako bezocno laze!?
    (Lemi, 13. mart 2016 20:28) # Link komentara
    Imformisi se malo pre nego sto nekoga nazoves bezocnim lazovom. Predlozio bih ti da procitas knjigu od Krisa Bauersa ,, Sportski lider Novak Djokovic i uspon Srbije,, pa se onda javi da lupetas gluposti i vredjas. Jedini sponzor na pocetku karijere mu je bio Geneks, a cim je poceo dobro da zaradjuje od turnira mu ni oni vise nisu bili potrebni. A to sto su neki, posle kad je postao poznat, hteli da se reklamiraju preko njega je druga stvar.
    (Jole, 13. mart 2016 22:44)

    # Link komentara

  91. potpuni uspeh jednog roditelja, pomoći svom detetu da te u svakom pogledu prevaziđe.
    (jedino i samo - bravo, 13. mart 2016 22:38)

    # Link komentara

  92. bio mu je i mama i tata...a gde je mama?
     (heltahskeltah, 13. mart 2016 22:36)

    # Link komentara

  93. Lep interviju. Njegovo misljenje o Federeru i to je to ali uopste ne vidim zasto taj deo ide u naslov. Sustina intervijua je druga. Vise je pricao o Murray u. Niko ne kaze da je potcenio Murray a koji je bio u jednom periodu 2012 i 2013 dominantniji u odnosu na Novaka. London OI, usopen..
    Ali druga stvar meni licno smeta. Zasto nema intervijua sa ocem Baneta Ivanovica npr. Covek je standardan i jod bitnije veoma bitan igrac ekipe koja je u vrhu evrposkog fudbala. A inace uspeo je u sportu koji npr.u Srbiji igra tj.registrovano je oko 200000 igraca. U tenisu ih ima 2000 koji znaju da udare lopticu. Necu da pricam o tom odnosu u svetu tek i toj konkurenciji. Plus ne verujem da je otac Baneta Ivanovica mogao da priusti da mu dete ide kod najboljeg trenera za taj uzrast u Srbiji a kamoli u svetu. I tenis igra nazalost samo bogatiji sloj ljudi. Kako se o Banetu vodilo racuna..
    (zoran, 13. mart 2016 22:32)

    # Link komentara

  94. Fantasticno koliko je advokata Federera po ovim balkanskim prostorima. Jasni su motivi ovih iz komsiluka i zasto im je Federer "najbolji svih vremena" iako tesko da razlikuju tenis od ping-ponga i jasna je njihova frustracija i bol sto je tamo neki Srbin a ne neki Hrvat ili Bosnjak ili Albanac prvi na svetu ali sta reci za ove domace? Uglavnom, dobro je sto Mirka ne cita ovde komentare jer u nekima ima toliko izliva ljubavi i insinuacija prema njenom muzu da bi je to sigurno mnogo nasekiralo.
    (pacenici, 13. mart 2016 22:31)

    # Link komentara

  95. Novakovi navijači mogu biti ponosni na Novaka! Ali Novak treba da se stidi svoga oca! Ovako, bez ikakvih argumenata blatit najboljeg tenisera u istoriji, i još većeg gospodina mnogo govori o govorniku!
     (dado, 13. mart 2016 22:31)

    # Link komentara

  96. Nadam se da ce Djokovici jednog dana popisati svoju imovinu i biznise u Srbiji jer bili biste sokirani kada bih znali sta sve poseduju a pri tome ja nemogu da povratim dedovinu pokradenu 45' zato sto je u noj njihov biznis i onda ide okolo i prica kako nisu zasticeni u Srbiji. Nase novinarstvo je danas toliko pristrasno da niko jos nije pred Djokovice izneo pitanje biznisa i takse. Iskreno Novak je divna osoba ali mu familija sve vidi kroz novac i interes. Po meni o Federeru Djokovici ne bih smeli nista da pricaju jer on polaze svoje racune svojoj drzavi a ne kao Djokovici Koji se kunu u Srbiju a zaobilaze taksu na sve moguce nacine. I nisu samo oni na ovom spisku vec gotovo citava estrada i mnogi biznisa nasih tajkuna.
     (orao pao, 13. mart 2016 22:30)

    # Link komentara

  97. Video bih vas da ste krvarili za svoje dete dvadeset godina da bi bio ono što jeste danas: apsolutni šampion, dominator! Naravno da mora biti i drzak i prepotentan, pa čoveku se trud isplatio u svakom smislu. Meni se najviše dopada njegov stav prema željama svog sina još od malih nogu. Ne mislim da bi svi mogli biti šampioni kao Novak ali mislim da je požrtvovanje ovog oca primer svima drugima. Svaka čast, gospodine Srdjane!
     (Ejbrehem, 13. mart 2016 22:28)

    # Link komentara

  98. \o/ DIDN'T READ \o/
    (srle, 13. mart 2016 22:27)

    # Link komentara

  99. Sta mu ono znaci? Ali, osim njega, za Srbiju nema ničega.“
    Kao da ce radjanje, radost, zivot, sreca nestati u Srbiji kada Novak zavrsi karijeru. Ako sam dobro razumeo.
    (dragan, 13. mart 2016 22:25)

    # Link komentara

  100. Odavno nije bilo vesti o Novaku na b92...
     (Dustin Brown, 13. mart 2016 22:25)

    # Link komentara

  101. Novaku svaka čast a Srđanu zahvalnost za zrtvu koju je podneo da bi Novak mogao da razvije svoj potencijal. U Novakov uspehu kao sportiste i kao čoveka od karaktera i lepih manira presudan je Novak a ne Srđan. Srđan je iskompleksirana ličnost koja izgleda ima strah od Federera pa postavlja onako pitanje " Zašto još uvek igra". Ne boj se Srđane nadmašiće Novak trenutno trećeg na svetu. Ako čovek zna da igra , sportski je dopustiti mu da igra bez obzira što je "tek" treći. Paranoja je uhvatila i mnoge naše " patriote" koji ne mogu a da ne mrze druge, čak i kada je očigledno da podržavaju najboljeg.
    (Stojan, 13. mart 2016 22:23)

    # Link komentara

  102. Mnogi komentatori napisase da Srdjan nije trebao da kaze ono sto je rekao o Fedexu.
    A ja vas pitam zasto nije trebao reci to sto je rekao za Fedexa,je li nesto slagao?Nije.Ako se Fedex ni najmanje ne usteze da blati Novaka,pa i cijeli srpski narod,zasto Srdjan ne smije to reci,ko je taj Fedex,ili ko ste vi koji mislite da treba cutati na njegove uvrede?Ili se radi o ljudima sa podanickim mentalitom i kompleksom nize vrijednosti u odnosu na "zapadne demokratske i civilizovane" persone kao sto je svajcarski Fedex koji pita Novaka kako ce se ponasati pred kraljicom Elizabetom II,prije nekoliko godina,na Wimledonu
    (danix, 13. mart 2016 22:22)

    # Link komentara

  103. A ko je taj federer?
     (Zurkolomcina, 13. mart 2016 22:21)

    # Link komentara

  104. Ne mogu da poverujem da je covek stvarno rekao mnogo cega od onog sto je napisano.
    (Nenad Lukic, 13. mart 2016 22:10)

    # Link komentara

  105. Ovi se spremaju za ,,preuzimanje'' Srbije.
     (Henri Chinasky, 13. mart 2016 22:08)

    # Link komentara

  106. Pozdrav svima. Srđan Đoković je otac. Kada priča o svome sinu, da li je sasvim razumljivo da bude i subjektivan? Ko to ne razume, nije još postao roditelj. A Federera što se tiče, pazite, on je i danas najveći jer ima najviše osvojenih titula, najviše osvojenih GS-a ali... Kada je gospođaFederer vređala, dakle ne kao nešto dobacivala Stenu Vavrinki, ja sam onda gledao Rodžera. I očekivao ono čuveno: - Be quet! Ali, ili sam prečuo ili ga nisam uopšte čuo ili ga nije ni rekao! Znači, novakovim roditeljima držim lekciju o kulturi i ponašanju na terenu, mojoj dragoj dozvoljavam sve. On je pi..ica?! I još nešto: komentari kako Rodžera vole U CELOM SVETU za razliku od Noleta su glupost pa na kvadrat!Ako je ceo svet nato svet, onda ok. Kada se ode u Aziju, Indiju, Rusiju, Južnu Ameriku, situacija je upravo obrnuta: Novaka vole više nego Rodžera! A ove državice broje četiri petine stanovništva ove kugle i oko tri četvrtine površine, onako paušalno. Sada, nato-svt ili pravi svet?
    (Petar Pan, 13. mart 2016 22:06)

    # Link komentara

  107. najveci sportista ikad s ovih prostora ,jedino se ne slazem s novakovim ocem sto je rekao da federer igra s 34 god ,nek igra dokle hoce, njegova stvar ,igra i karlovic s 36 ,zimonjic s 40 ,svako treba sam da kaze i oseti kad je kraj.
    (dorcol, 13. mart 2016 22:03)

    # Link komentara

  108. Новаку би било лакше да нема коментара његовог оца и стрица, само му навлачи лош публицитет, без обзира на то да ли је истина.
     (милош, 13. mart 2016 22:00)

    # Link komentara

  109. Новак је сјајан човек. Сјајно је и то што је његов отац урадио за њега и целу породицу и јасно је да се човек потпуно посветио томе и даје много дао - свака част.
    Иако је Федерер омаловажавао Новака (и није једини), није добро да Срђан омалаважава Федерера или било кога другог, јер човек који омаловажава друге, и ствари, омаловажава самог себе.
    (Путник П, 13. mart 2016 21:59)

    # Link komentara

  110. Ovaj čovek je toliko nadobudan i iritantan da se to meri sa nemogućim. On se pita zašto Federer još uvek igra?! Pre svega jer je u prvi deset, pa sve da je i u prvih sto! A zatim jer je najbolji u istoriji, a potom jer igra najlepši tenis ikad! Pisao bih još, al' mi se gadi od njegove pojave!
    (znalkos, 13. mart 2016 21:57)

    # Link komentara

  111. Bog nove Sebije, u tri rechi milion gluposti iskompleksiranog coveka
    (Sasha Makedonija, 13. mart 2016 21:57)

    # Link komentara

  112. ...da će njegov sin bez obzira na postignute rezultate biti u Federerovoj sjeni sve dok Rodžer bude aktivan igrač.
    (ćalac, 13. mart 2016 19:59)

    O čemu ti to?! Novak vodi protiv Federera u međusobnim susretima, valjda je sada ovaj u Novakovoj seni.
    A što se tiče trofeja samo polako, stiže i prestiže Novak i to.
    (Lik, 13. mart 2016 21:48)

    # Link komentara

  113. Car najveci! Trebalo bi da bude uzor svim roditeljima. Malo me nervira licno ali je otac za primer
     (yea, 13. mart 2016 21:45)

    # Link komentara

  114. ...zato dragi moji srbi uzivajte u ovom nesvakidasnjem poklonu,da zivite u eri najveceg sportiste svih vremena u istoriji Srbije.
    (Aleksandar, 13. mart 2016 20:39)

    Ma sta je bre mene ili bilo koga briga za to? Sta imam ja od toga? Ne materijalno, na bilo koji nacin? Dragi moji Srbi, ne derite se na ulici, ne bacajte papire, ne gurajte se preko reda, ponasajte se normalno pa se upristojite, promenite se i uljudite malo, evoluirajte malo, okanite se nacionalizma, vreme je, 21 vek je, i ako to ne uradite, u sledecem veku vas vise nece biti. Od toga vec imam nesto. A bas me briga sto neko tamo prebacuje nekakvu lopticu preko mreze i za to ga placaju silne pare, a ovi se pa pale kao da su oni licno u pitanju, pa zapenili. Dosadnih li likova, neverovatno. I tako drustvo treba da uzdize naucnike i umetnike, a ne cirkuzante. Kakve gluposti.
    (Milovan, 13. mart 2016 21:44)

    # Link komentara

  115. Kompleks malo vrednosti to je kod Djokovicevih jer vrlo dobro znaju da u popularnosti na strani Federera i to ubjedljivo. Hteli da osvoje sponzore Rogera jer zaradjuje nekoliko puta vise ali on jos igra i zaradjuje sve vise i vise i to boli. Nole familija treba de razmišlja o svojim ponašanju a zato je vec kasno jedina šansa da FedEx stane. Glupost i bahatost
    (CH, 13. mart 2016 21:43)

    # Link komentara

  116. Moze neko da ga voli ili ne, ali brutalno realan covek. Sve od reci do reci je u pravu. On je za svoju porodicu uradio sve i moze mu se da kaze sta misli.
     (cirkus, 13. mart 2016 21:41)

    # Link komentara

  117. fino to sve zvuci ali sta fali ako covjek igra u 34oj godini, a u samom je vrhu,ajde da je 170i pa da to izjavi. I ako kazem da je Federer najbolji u istoriji,to je prosto cinjenica a ne mrznja prema Novaku. Nadam se da ce Novak da ga prestigne ali to ce biti pakleno tesko
     (pipo, 13. mart 2016 21:38)

    # Link komentara

  118. Opet on o Federeru,nije uopste bitno sta on misli o njemu,pa on je rival tvoga sina i nekulturno je javno iznositi licne impesije o nekome,ako je nesto nekad i rekao ili uradio protiv Novaka ne verujem da je imao lose namere,pa i Novak ima svoje bisere kad oseti da je publika na protivnikovoj strani,apriori reci da neko nekog omalovazava ili ne voli je razmisljanje iz osmanskog perioda,a danas se jos moze videti u turskim serijama.I reci zasto neko igra u 34 god je vrhunac bezobrazluka jer nikad ne znas do kada ce Novak igrati.Novak jeste veliki covek i sportista i mnogo je skromniji od rodjenog oca.
    (pih, 13. mart 2016 21:30)

    # Link komentara

  119. Sva sreća što Novak liči na svoju majku. Predivna, skromna žena...
    Njoj je bilo mnogo teže, jer nije bilo lako živeti sa ovim nadmenim tipom...
    (gradinar, 13. mart 2016 21:29)

    # Link komentara

  120. @tuta
    Nije najbolji srpski sportista svih vremena?!?!Pa on,ne samo da je neprikosnoveni top 1 srpskog sporta ikada,vec je ,bez svake sumnje,po bilo kom kriterijumu,apsolutno najbolji sportista ex Yu svih vremena.Ne moze biti nista drugo kada je vec DVA,a verovatno ce i treci put biti Najbolji sportista sveta,u konkurenciji Mesija i Ronalda,Lebrona,Kobija i Karija,Bolta,Felpsa,vozaca Formule i da ne nabrajam.Napisati i misliti ono sto si ti ucinio je,najblaze receno,vrlo neinteligentno.
     (Dzukele laju po frizeraju, 13. mart 2016 21:28)

    # Link komentara

  121. Srdjane Djokoviću,kad ćeš da isplatiš zaostale plate?
    (konobari iz kafane na kraju tunela)
     (novica, 13. mart 2016 21:26)

    # Link komentara

  122. Велики поштовалац култа Ламборџинија.
    (ranko, 13. mart 2016 21:25)

    # Link komentara

  123. Veliko postovanje za gospodina Srdjana i gospodju Dihanu Djokovic....hvala vam za sve sto ste zrtvovali i ucinili za Novaka , a tako i za Srbiju i sve nas koji ga volimo i navijamo da obori sve teniske rekorde....nadam se da ce sva energija koju mu saljemo doci do njega i pomoci mu da to postigne...
     (branimir, 13. mart 2016 21:25)

    # Link komentara