Milorad
pre 8 godina
Sa zivi ljudi hoce da trguju!
Ponedeljak, 25.01.2016.
16:18
Izvor: Miljan Miliæeviæ
pre 8 godina
Sa zivi ljudi hoce da trguju!
pre 8 godina
a evo i komsije velikog i sveznajućeg na 50mil duga, Valja se
pre 8 godina
Pročitah većinu komentara, i moj zaključak je da se Ilijevu zamera, što je nejasan, i što ne zastupa interese Oca i sina Živkovića, i njihovog menadžera Đorđevića, jer on je jedini pošten menadžer, a svi ostali su lopovi.
Intervju Ilijeva je razumljiviji od svakog komentara, jer u njima čitam samo o izdajnicima , i lopovima, valjda ljudi pod uticajem velikog političara, jer su to i njegovi glavni argumenti.
Ilijev je tehniko Partizanam+, pa normalno zastupa interese kluba, onako kako ih vidi UO, a ne kako ih vidi suprotna strana, jer kako god vi razmišljali u ovom sporu postoje dve surotne strane, ili možda mislite, da i ne treba UO, ni tehniko, nego neka svaki fudbaler sam po svojoj volji odredi obaveze prema klubu, i sam potpiše ugovor koji mu najviše odgovara.
pre 8 godina
Ivice, ukoliko volis Partizan, pomogni mu tako sto ces raditi bez plate. Zaseo si u direktorsku fotelju, verovatno primas dobru platu, a Zivkovic zbog ljubavi prema klubu treba da bude finansijski ostecen. Ne soli ljudima pamet.
pre 8 godina
Bivši direktor, veliki menadžer i profesionalni navijači treba da pomognu, a ne Živković. Ilijev prvo se ustanovi krivica (bivše rukovodstvo, koje je Živkovića prodalo kao marvu na pijaci), pa se onda traži rešenje. Ako nisi sposoban da na pravi način rešavaš probleme, lepo pokupi krpice i lutkice i pusti pametne da rešavaju problem. Živković nije ni počeo da zarađuje, a vi se debelo ogrebali o njega. Jedan težak prelom noge završava njegovu karijeru i preko noći postaje socijalan slučaj. Zato počnite da poštujete decu koju angažujete. To što vas nisu poštovali i što ste vi to dozvolili, ne znači da tako treba da se nastavi. S poštovanjem.
pre 8 godina
John Terry je bez ugovora i neće da potpiše novi. Sada bi po Partizanovoj logici Chelsea trebalo da ga suspenduje :)
pre 8 godina
Žile na leto pravac Zvezda, pa da zajedno odemo u LS ..
\0/\o/\0/\o/\0/\o/\0/\o/\0/\o/
pre 8 godina
Zile veliki si igrac i bices jos bolji,za to mozes samo da zahvalis tvom klubu koji ti je pomogao da postanes onakav kakav jesi i zapitaj se samo sta bi bilo stobom i gde bi sad igrao fudbal da te PARTIZAN nije doveo.Nerazumem tvoje reci da nista nisi znao o tom ugovoru sto neverujem jer tvoj otac ima 25posto od njega sto znaci da ti je i OTAC radio iza ledja.Nista vise ti necu reci punoletan si i dobro razmisli o svemu.Spostovanjem VELIKI GROBAR.
pre 8 godina
Kako bih voleo da sretnem negde ovog nazovi "direktora" pa da se on i ja malo porazgovaramo...
pre 8 godina
To se zove trzisno poslovanje u Srbiji. Das nekom 100 000 a hoces da zaradis ceo Milion. Pa ne ide to bas tako. Kazu oni ga iskolovali, jesu ga trenirali ali da nije bio najbolji ne bi tu ni bio. Tako to ide. Mladi nam odlaze zato sto se od njih trazi da igraju dzabe, ne mogu ni da se hrane kako treba, povrede u mladjim selekcijama sami saniraju i placaju, odnos prema deci je tragican, Da su imovina bolje bi se prema njima ophodili. Dali su mu platu veliku, pa decko je to posteno odradio. U svakom pogledu. Lepo ponasanje, igre za reprezentaciju, borbom za klub. Apsolutno u svakom pogledu je zaradio svaki dinar koji je dobio a verovatno je bio i potplacen. Problem je u tome sto su se uprave promenile pa samim tim i ljudi koji ucestvuju u dilu. Ne moze Vucelic da zamisli da mu toliko para stoji ispred ruku a da ne moze da uzme ni dinar i zbog toga svojim udbaskim etdama vrsi pritiske pa ih hvali pa opet pritiska da bi dete potpisalo novi ugovor. Da sam na Andrijinom mestu potpisao bih ali samo ako mu daju pola plate od plate sto mu daju stranci, nikako drugacije. A ako je pametan, put pod noge i u pecalbu.
pre 8 godina
Znaci sad vam je i vunderkind kako ste ga zvali , obicna izdajica . Bruka
pre 8 godina
partizan je zasluzio ovakvog ivicu, svoj na svome!
pre 8 godina
Grujić je spasao Zvezdu, a sns je uništio Partizan.
pre 8 godina
Mali ako je pametan zbrisace odavde do 31. januara ovakvu hajku na sopstvenog igraca ne bi ni nemacki klubovi radili jevrejskom igracu 1936 godine!
pre 8 godina
Jedno pitanje samo.. ko je ovog mutavka postavio da bude direktor kluba ???
pre 8 godina
Ivice ako si hteo da vodis klub bez nasledjenih problema onda je trebalo da osnujes svoj. Ovako pri dolasku na tu poziciju, gde si sada, morao si da predocis kako ces resiti problem za koji su i najneupuceniji znali da postoji... za stanje na terenu moee da bude Andrija jedan od odgovornih al za stanje klubu ste odgovorni vi!!!
pre 8 godina
@orao...dakle, potpisan je ugovor ( navodno) sa izvjesnim pini zahavim u kojem se on obavezuje da za 50% od sledeceg transfera uplati partizanu 1 250 000 eura, pri cemu partizanu sleduje 25% a zivkovicevom ocu 25%. sa druge strane partizan ima obavezu da proda zivkovica klubu koji odgovara piniju. ukoliko partizan ne ispuni obaveze iz ugovora duzan je da plati 2.5 mil. eura zahaviju. ugovor istice na ljeto i ako zivkovic ne ode sad, ili ne produzi ugovor, partizan ce morati da placa penal od 2.5 mil. navodno, otac zivkovica oce da mu sin ode na ljeto, i kao slobodan igrac izboksuje vecu platu za sina.
pre 8 godina
Danas čitam da ga Grobari Jug teraju iz Partizana?!Bolesno,to je isto kao kad bi navijači Barselone terali Mesija iz kluba,čista boleština!
pre 8 godina
Mislim da je ovo jedna od najjadnijih izjava u poslednjih ne znam koliko godina...pazite,i politicari bi pozavideli.
pre 8 godina
(Grobar-BG, 25. januar 2016 19:31)
bravo bravo bravo
tako bi trebalo da razmislja svaki grobar
pre 8 godina
Meni samo nije jasno kako jedan relativno uspešan fudbalski klub, koji je bio prvak Srbije poslednjih par godina, povremeno igrao u Evropi, prodavao najbolje igrače...ne može finansijski da opstane, pa zavisi od prodaje Živkovića?! Da li su razmere pelješenja tolike da ne može da opstane? U Škotskoj su Rendžers nabili u četvrtu ligu kad nije mogao da izvršava svoje obaveze. Bez pardona, za nauk ostalima. Kod nas kad su Zvezda i Partizan u problemu proglašava se vanredno stanje. Angažuju se predsednik države, Vlade, svi ministri...Zašto? Jel nemaju pametnijeg posla?
pre 8 godina
Koji je problem sa Živkovićevim ugovorom? Nisam iz Srbije i ne znam o čemu se tu radi. Može li mi neko, ko zna (a ne samo misli da zna) o čemu se radi da mi na jednostavan način objasni situaciju. Unapred hvala.
(Orao, 25. januar 2016 20:07) # Link komentara
Poenta je sto verovatno Zivkovic ne zeli da ide u klub u koji zeli Partizan,vec hoce da ostane u Partizan,ali ovi nemaju para da mu ponude na leto za novi ugovor,a onda ce da ode besplatno,pa posto je takva situacija kriminalci hoce da on ode sad kako bi uzeli neku paru.
Eto to je cela prica,nije Zivkovic jedini fudbaler koji je imao tu situaciju
u srpskom fubdalu odavno vlada mafija/kriminal i nista vise.
pre 8 godina
Kakve sve nebuloze izgovara ovaj Iliev, govori da će Živkovića ga mrzi cela Srbija, spominje nekakav katanac, ej juče postao direktor i on će da bude taj koji će da postavi katanc, u najboljem slučaju država može da pronađe kupca, ali to ovim mešetarima nikako ne odgovara. Šta je problem da se izdvoji 2,5 mil. i posle proda za minimum 10 mil. Koliko će samo ovih dana dobiti od Mitrovića a gde su prošli transferi gde je evropa, naravno to je završilo u nečijim džepovima. Gubitese iz Partizana bando nesposobna.
pre 8 godina
Koji je problem sa Živkovićevim ugovorom? Nisam iz Srbije i ne znam o čemu se tu radi. Može li mi neko, ko zna (a ne samo misli da zna) o čemu se radi da mi na jednostavan način objasni situaciju. Unapred hvala.
pre 8 godina
Sram te bilo ivice
pre 8 godina
gospodo,a gde su 7milke od LE?platite lepo 2,5 ispravite gresku....toliko transfera,miliona,aviona...samo travnjak zamenjen i to o trosku FSS....ne dirajte dete,mali vredi bar 10M,ne zavisi Partizan od njegovog transfera,radite malo volonterski i to je to...
pre 8 godina
Sto da ne ide na Kipar, kad su tamo oba njegova kluba - Partizan (25%) i Apolon(75%).
pre 8 godina
(Orao, 25. januar 2016 20:07)
Niko zapravo ne zna o čemu se radi. Jedna tema koja će skretati pažnju.
Činjenica je, da ako Andrija ne potpiše novi ugovor sa nama na leto, Partizan plaća Zahaviju 2,5 miliona, a ukoliko potpiše onda Partizan dobija većinska prava nad njegovim ugovorom a time i više novca od njegove prodaje u budućnosti. Prema rečima Andrijinog oca, ugovor će 90% biti produžen, ali izgleda da neko ima nešto protiv toga. Da li je u pitanju neko iz okupacione uprave (ili više njih) ili deo navijačke grupe, koji izgleda takođe ima neki procenat, to niko ne zna.
pre 8 godina
Jes mi fino imam para ko blata
pre 8 godina
Ovaj govor mu pisao Vučelic.
pre 8 godina
Zile je zaradio ta 2.5 a zaradice klubu jos vise. Podrska nasem Robbenu.
pre 8 godina
Smarate sa to " Ja kao Zvezdas" " Ja kao Partizanovac"
pre 8 godina
Ако је ситуација толико алармантна и ако су Живковићи и њихов менаџер. Ђорђевић, толико алави на новац понудите им и ваших 25% из уговора само нека момак иде. Боље је и не зарадити ништа него на крају Захавију платити пенале од 2,5 милиона. Нисмо ни на Радоњићу, ни на Пантићу зарадили ништа па не морамо ни на Живковићу. А у будуће памет у главу. Интересе клуба на прво место а све остало устрану.
pre 8 godina
toliko si procao pola sata a reko si samo dvije stvari "andrija nije kriv" ali " treba da pomogne partizanu" al ne govoris kako da pomogne?! jel tako.sto ce otici.u apoel ili u neki klub koji ce vama dobro platiti a njemu u buducnosti pruziti odlicno mjesto na klupi ili na pozajmici ko zna gdje??? daj covjece budi posten pa reci kako nekoj da vrdas ako nisi TI kriv nista!
pre 8 godina
Члан управе Партизана у тужилаштву за организовани криминал, признао да је подмићивао фудбалске судије да суде за Партизан Бивши члан управе Партизана - Бојан Радовановић, у тужилаштву за организовани криминал признао да је подмићивао судије да суде за Партизан. Један од мечева био је и вечити дерби, сазнаје спорт Радовановић је 16. марта. 2012. године у тужилаштву за организовани криминал признао да је по налогу Жарка Зечевића и Ненада Бјековића два пута лично дао по 10.000 евра судијама да суде за Партизан што му је касније Бјековић "рефундирао" из како се наводи у трансскрипту разговора - "црног фонда". Он је у транскрипту такође навео да постоје два начина на која Партизан намешта утакмице: Или да се договори са челницима клуба који је противник или да се плате судије да суде за Партизан - рекао је Радовановић. Он је даље навео те 2012. године да "Годинама уназад Партизан осваја првенство а све те године су нерегуларни шампионати. Партизановац сам, волим што смо освајали титуле али жао ми је оних људи, њих 10.000 до 15.000 који дођу на стадион, гледају, навијају, нервирају се, мисле да је све у реду, да је клуб добио зато што је бољи али све је намештено... Намећу се логична питања: 1. Зашто против Бојана Радовановића није покренута истрага када је признао да је давао мито и учествовао у намештању утакмица? 2. Зашто тужилаштво није наставило рад на овом предмету и покренуло истрагу против одговорних?
pre 8 godina
ne mogu da verujem koji licemer je ovaj Ilijev. Ni jednom recju ne sme da kaze da je Zivkovic njihov igrac a da je uprava kluba prodala njega kao igraca i podelila pare.Pa sta im je sad Zivkovic kriv? Gde su pare? Sto licemeru ne spomenes bivsu upravu koja je to napravila ? Siljis da ne kazem sta na detetu od 19 godina a ne smes Djurica i ekipu ni da spomenes? Sram te bilo i ti kao zelis dobro Partizanu. Sta ce vam zivkovic,svako od vas iz uprave ima milione na racunu,dajte po jedan milion Partizanu jer,kako ti kazes,Partizan je veci od vas. Ali ne,vi bi ako moze jos nesto da se usicari,ukrade,mazne,podeli....sram vas bilo.
pre 8 godina
Gospodine Ilijev zasto jednostavno Vi ne pomognete Partizanu , Andriji i svima ostalima. Jednostavno isplatite tih 2,5 mil kome treba (to je u stvari minus 1,25 posto ste dobili 1,25) Potpisite novi 3 ili 4 godine ugovor sa Andarijom i platite ga koliko i vredi recimo 500.000 godisnje .Osvojite kup i plasirate se u ligu evrope ove godine ,dogodine titulu i onada pitajte decka da li zeli da ide u Real .Real ce ga platiti bar 8-10 mil i pola da mu date Vi ste opet u Velikom plusu i Andrija i kasa i mi navijaci. Vi bi bili onda nesto slicno Mamicu iz Dinama -finansijski doktor , a Andrija legenda kluba .Slobodno bi mogli da povucete 7 iz upotrebe.
pre 8 godina
Reko sam sebi jos od Kezmana i tvoje generacije, sto ste prodati, a niste ni 2 sezone odigrali... Postanete idoli za sezonu i onda razocarenje. I ponovo se prevarim i ponovo zagotivim 10 od 11 igraca na terenu i ponovo razocarenje! Ali od Markovica i Mitrovica, sto su prodati za nista, ne oprastam! I sad ti, sto si prodat na isti nacin bez da nam postanes mnogo veci heroj nego sto jesi, radis istu stvar sto su oni radili sa tobom. Pa Ivice brate, jel ti znaci Stanojevic nesto? Dule? Jel ti znaci vise nego prava stvar?, jer njima nije. Kako bre Ivice da spasava Partizan kad je Partizan dobar u zadnje 7-8 godine 110-140 miliona evra? Kako bre care? Zaboravio si il si doso tu gde jesi sa vec jasnom vizijom nakaradnom. Pozdrav za Tumbinog suraka Obradovica.
pre 8 godina
Ne znam zasto dozivate drzavu. Vucic je jasno rekao da nema snage za privatizaciju fudbalskih klubova, iako ima apsolutnu moc. Hajde onda da nadjemo nekoga ko ima snage...
Legende sa juga se oglasile, Zivkovic je zvezdas! Isti ljudi koji su "oterali" upravu, a svi bitni likovi koji su vukli konce ostali na pozicijama i jos odlozili predsednicke izbore do kraja sezone, taman da nadju novog propalog bizMismena... Koliko ce sledeci imati preduzeca u stecaju ili krivicnih prijava, ko li ce ga znati.
pre 8 godina
Odlicno si poceo Iliev, vidi se da "zastupas" Partizan i srca i duse! A da te pitam nesto strucnjace vajni, koji posle ovoga sto je napricao ne treba tri sekunde da ostane u Partizanu, kao i svi ostali koji stoje iza njegovih reci...ako Zilotov otac nagovesti da bi on potpisao novi ugovor, da li bi onda partizan mogao da dobije 100%?! Njegova cena za godinu dana ce biti 15miliona i vise, pa samo on moze da vrati sve dugove kluba i jasno je da decko i njegova porodica to zele!! Koga ti lazes? Da li zaista mislis da neko veruje u to sto pricas? Sram te bilo! Posle ovoga, imajuci u vidu trenutak u kom se klub nalazi, ti za mene vise nisi grobar i u ravni si sa dzurom frizurom i ekipom...
pre 8 godina
niti vidim pitanja, niti ogovore
pre 8 godina
S bezbroj rexenica,sve vrteci u krug jedno isto,Iliev u sustini iz petnih zila brani prethodu upravu,stvarajuci prostor da i ova sadasnja radi isto...procenti,menadzeri,kombinacije,prilivi od transfera...sjajan teren za muljanje...Zivkovica vidim,sad optuzuju iz vrha uprave Partizana da je zvezdas...al odgovornost za stetan ugovor Djure,Grubora,Branka Ruzica idr..niko ne trazi i ne pominje.Ugovor nije pravio igrac,vec ljudi iz tsdasnje uprave..Doduse,mozda je Iliev i drustvo unapred diglo ruke od gonjenja krivaca...zasto pa da ih jure?Tu je Toma,abolira s kapije i bez presude...a za iste lopovluke
pre 8 godina
Ivijev i ostali koji ste u upravi voljenog nam kluba,Gospodo,trazite od Andrije da pomogne?Zar nije pomogao time sto se dao gol Steaui i to kakvim laznjakom? Zar nije pomogao sto nece da ide, nego zeli da ostane i dalje u klubu i da igra za klub koji voli i navija? Nikako ne mogu da razumem ljude koji uporno insistiraju( citaj teraju), takve bisere iz Srpskog fudbala kao sto su Zivkovic ili ti Grujic.Stvarno to ne mogu da razumem, kao da u Spskoj ligi imamo jos 20 takvih igraca pa jedan manje vise nije problem.Gospodo koji ste zaseli u fotelje kluba,vi ste ti koji traba da pomognu Partizanu. Vi ste ti koji treba da daju novac a ne samo da uzimaju novac od kluba. Sada cete vi reci pa zasto mi da damo?Zato sto se tolko busate u grudi kako volite klub i kako radite za njegovo dobro.Ima vas koji stvarno i volte klub, ali ste prevashodno u klubu zato sto imate korist od njega. Nego vi koji ste u upravi,da svako od vas za to mesto da 200.000 evra godisnje (da da kao clanarinu ne kao pozajmicu uz kamatu) da vidimo dali bi neko od vas onda pravio stetan ugovor po klub!Ovako,vi ste tu gde jeste imate dobre pare od kluba za to sto radite ili ne radite i nikoga nije briga da li ce Partizan naci u nezavidnoj situaciji sutra ili nece. Vas nije briga jer vas je partija koja je na vlasti tu postavila da malo i vi zaradite.Tako puna podrska Andriji i njegovim roditeljima da odradi ugovor do kraja i ako ne zeli da igra dalje u Partizanu neka ode bez obestecenja,da se lopovi nauce pameti.
pre 8 godina
Ilijev Bomba.
pre 8 godina
Do juce nije znao propise za prijavljivanje igraca, kao svi ostali u upravi. A sad bi navuko Zileta, da krsi zakone UEFA, za koje uopste i ne zna da postoje. Zalosno sta sve prolazi kao sportski direktor u Srbiji.
pre 8 godina
FIFA je poslednjim izmenama Pravilnika o statusu i transferu igrača izričito zbaranila TPO (vlasnička prava treće strane nad igračima) i klubovi uredno pred Arbitražnim sudom za sport u Švajcarskoj (nadležna arbitraža) obaraju ovakve klauzule uz obavezu vraćanja primljenog. Npr. Sporting vs Doyen - Rojo Case (Markos Roho). Nije problem što Đurić, Terzić i ostala bratija imaju lošu nameru prema klubovima (dobru za sebe) već što u svom neznanju nemaju predstavu u koliki problem će uvaliti klubove. Kad onaj sa lošom namerom ima znanje, on po pravilu zna dokle može ići sa iskorišćavanjem supstance bez njenog unštenja, ali kombinacija loše namere, neznanja uz izraženu sujetu je uvek pogubna. Zbog takve prakse je već kaženjen Tvente jer je sa Doyen Sports zaključio ugovor koji se odnosio na D. Tadića.
pre 8 godina
Jes da je nebitno ali eto da `naglasim` da sam navijac Zvezde... Ne slazem se sa ovim sto je Ilijev uporedio transfer Grujica sa Zivkovicem, Grujic jeste dosta pomogao Zvezdi novcano sa njegovim transferom, isplacene su plate igracima itd. itd. ali velika je razlika izmedju Zvezde i Partizana ove sezone, Partizan je igrao evropu i samo od dobijenih utakmica/golova cega li vec uzeo dobre pare, 6, 7 miliona.. da ne ulazim u ostalo tv prenosi, prodaja ulaznica... dje su vam te pare ? Zvezda nije imala nista od tih prihoda ove godine, tako da je glupo da se poredi... a sto se tice ovoga sa Zivkovicem, prije pola godine sam jos procitao vijest da on po ugovoru treba da se proda na zimski prelazni rok, da ne bi bilo penala, imali ste kad da razmisljate o tome i da sve to regulisete i dogovorite na vrijeme, a ne sad na vrat na nos da pritiskate momka i njegovu porodicu kako ce da `unisti partizan` ako ne ode....
pre 8 godina
Zivkovic vanserijski igrac?! Buahahahahahaha, dobro se ismejah
(Mikii, 25. januar 2016 16:36)
ne bi ti sine prepoznao ni maradonu pa da igra na metar od tebe.
pre 8 godina
Iliev, "nije majka karala Muju što se kockao, već što se vadio".
Ostavi se posla kojim ne znaš da se baviš dok ti je vreme.
pre 8 godina
Zvezdas sam...ali iliev vam je nesto u klubu, ej iliev...ahahahah
pre 8 godina
Čitam izjavu Ilijeva i u stvari ne pročitam ništa. Šta on hoće da kaže - da dečko ostane ili da ide? Mislim jeste jasno iz konteksta, ali reci bre jasno i glasno, ne ostavljaj prostor za muvanje.
A frazetine tipa trajaće večno, mi smo isti porodica, bla, bla, bla, ostavi političarima. Ne ide ti nas najbolje.
pre 8 godina
Pročitao sam intervju i tek sad mi ništa nije jasno. Odgovor Ilieva me podseća na čuvenu legendu o studentu koji se mesec dana spremao za ispit i učio o valjkastim crvima, a na ispitu je dobio da priča o slonovima pa je njegov odgovor glasio: slonovi su najveći sisari i imaju surlu u obliku valjkastog crva, a inače valjkasti crvi su... :))
pre 8 godina
Ovde više sport nema nikakvog značaja. Svi ste Vi postali trgovinske organizacije, koji prodajete fudbalere kao krompir ili bilo koju drugu robu. Da li ja da Vam verujem da niste pustili Augzburg u Beogradu??? Za još jednu utakmicu u Evropi ne bi imali pokriće da prodate Šaponjića, Andriju itd. Veće su pare od prodaje nego od još jedne evropske utakmice. I sada nešto nije u redu??? Čak i da je Iliev u pravu, a verujem da jeste, čemu onda fudbal??? Da je ovo jedina sezona, još nekako. Svake sezone isto, prodajete najbolje, kupujete one koje niko neće. Zašto ne odete svi u amatere??? Pa, Vi jedini imate korist od kvazi-fudbala, a govorite o 200 potencijalno gladnih porodica. Pa u ovoj državi ima bar 200 hiljada gladnih porodica i nikom ništa. A sada je kao važno, presudno... Ako Vam se posao ne isplati, napuštajte ga i tražite drugi. Ko voli fudbal neka volontira, neka uživa u čarima amaterskog sporta, neka ga deca igraju iz ljubavi. Pozdrav!
pre 8 godina
sram Vas bilo!!!Da Vas dete spasava sad??Molili ste ga da ostane posle SP kada je bio najbolji igrac?Dajte svoju lovu pa se onsa busajte u grudi koliki ste ustvari Vi Partizanovci..
pre 8 godina
Citam ovu izjavu i pitam se na kojem je to jeziku. On ni sam ne zna sta je hteo da kaze. Ko zna sta sve pise u tom ugovoru sa Zahavijem, kriju ga kao zmija noge. U sustini je i nebitno, Andrijin otac rece da bi Andrija produzio ugovor sa Partizanom, pa nek daju tom Zahaviju ta 2,5 miliona, svejedno je da li si u minusu 10 ili 12 miliona, pa Zvezda je zivi primer. Transfer Zivkovica bi u buducnosti dobar deo duga pokrio u svakom slucaju.
pre 8 godina
Ovde su najveci krivci menadzeri koji kao ajkule godinama otimaju i zaradjuju od Partizana a pogotovo zahavi i ramadani.Jednostavno klub je bio u teskoj situaciji kada je prosla uprava prodala deo prava na zivkovica koji iskreno tada nije bio ni blizu igraca kakav je danas,stalno se prica o nekoj kradji u klubu a ljudi i ne znaju koliki su troskovi kluba i da Partizan mora da zaradi 5 miliona evra svake godine samo da bi bio na nuli,mi nemamo gasprom iza sebe i zato smo bili prinudjeni na ovakve stvari.E sad zile je u medjuvremenu postao ozbiljan igrac koji je doneo puno klubu i red je da naplati svoj uspeh,nazalost sve i da potpise novi ugovor Partizan nece zaraditi puno od njegove prodaje.Ja se samo nadam da se ubuduce vise nece saradjivati sa menadzerima kojima jedino stalo do sopstvenog profita i nista vise.
pre 8 godina
Vazurin portparol se oglasio.
pre 8 godina
Nije problem Zivkovic.To svi tvrde a i jasno je kao dan.Problem su oni koji vode Partizan.Problem su zaposleni koji razmisljaju na stari ,fosilni,nacin.Problem je drzava Srbija sto ne regulise status klubova.
Da je to sve jasno,Zivkovic bi igrao za Partizan za odredjenu sumu novca.Pokazao bi se u jacoj konkurenciji(Partizan bi bio stabilniji klub)i prodao bi se za veliku sumu.Mesetari u Partizanu,oko Partizana,menadzeri i razni probisveti(nisu svi menadzeri probisveti i nesvet)cine nervozu u porodici Zivkovic,kod Zivkovica,dobronamernih u upravi u klubu i posebno kod navijaca.Navijaci i roditelji su uznemireni zbog moguce manipulacije hostaplera koji trguju za svoj interes.Navijaci i roditelji su na istoj strani.Hostapleri su problem.Ilijev treba da to jasno predstavi:ko je hostapler,ko posten i dobronameran i za Partzan i za Zivkovica.Ne moze i ne sme niko ugroziti talenta tog momka.Kroz Partizan se afirmisao jerje voleo i voli Partizan.Zato, treba naci posteno resenje a ja nisam razumeo Ilijeva sta je njegov predlog bio,a sta koci taj predlog.mozda i mi navijaci mozemo pomoci.
pre 8 godina
Taj novac koji biste platili kao kaznu ce vam leci od Mitrovicevog transfera u Engleskoj! Isplatite derikozama i menadzerima sa pamecu u glavi sta potpisujete sledeci put! A Andrija ako bi potpisao na jos godinu dve na leto bi vrede preko 10 milki!
pre 8 godina
Iliev bruko izdao si Partizana!
pre 8 godina
Sram vas bilo! Opterecujete decka od 20 godina sa opstankom PFC od 70 godina! Sto se mene tice, on je Partizanu dao svoje na terenu. A to sto ste se vi zeznuli u proceni, sami placajte gresku.
Andrija, ovi koji te optuzuju, kao i oni koji su zakljucivali tajne ugovore nisu, niti ce ikada biti Partizan!!!
Hvala na svemu i da nam se opet vratis.
Ziveo Partizan
pre 8 godina
Dobro je da Iliev,Terzic ili Karadzic nisu u tenisu,inace bi Nole zavrsio kao roblje i ne bi imali svetskog sampiona.Upropascuju nasu buducnost samo da bi oni imali nekakav finansijski interes.
pre 8 godina
Sve je rekao (ako ga je neko razumeo) i sve ce reci, ali UGOVOR POKAZATI NECE!
pre 8 godina
Iliev ima čovek probleme sa parama, klub je dužan a dugovi samo rastu, svaki dan svaki sat....ali Andrija nije rešenje problema ako hoće da ga prodaju protiv njegove volje, a treba da su zahvalni jer želi da pomogne Partizanu i želi da igra u crno-belom dresu. Partizan traje 70 godina ali isto tako Partizan je dužan 70 godina i dugovace i dalje do večnosti.....Prodajom Živkovića dug može da se smanji ali neće nestati već će se uvek povećavati. Meni je jasno da je sa tačke gledišta Ilieva prodaja jedini izlaz ali opet kako ga klub tretira kao robu apsolutno nije ok. Pogotovo jer prodaja njega neće ništa značajno da reši...
pre 8 godina
Potpisite ugovor sa momkom ako to zeli. Godinama se kritikuju igraci koji rano odlaze, a sada kad se u kratkom periodu desi da dva mlada igraca oce da ostanu oni se bukvalno teraju iz kluba. Platite Zahaviju penale i potpisite novi ugovor sa Ziletom, to zele navijaci.
Upravan napolje, podrska Ivanu Tomicu
pre 8 godina
Ja samo ne znam zasto ne prodaju sada Bozinova i Abubakara kad mogu da se uzmu dobre pare i dovedu lepo jednu "desetku" i pravog spica kada ce ova dvojica 99 posto otici na leto i onda opet Jovo nanovo pravljenje tima za kvalifikacije za le. Ovo je idealna prilika da se vec sad napravi tim koji ce igrati i sledecu sezonu zajedno jer smo vec izgubili titulu.
pre 8 godina
Andrija da pomogne Partizanu? Pa zar niste uzeli od apolona? Ko vas uveo u logu evrope? ko bre vise da vas pomaze? Prodaje, evropa, kredit i zemunelo pod hipotekom heeeeej, i treba Andrija klinac od 19 godina, fudbaler, da vas pomaze? Svi znamo i pitanja i odgovore... Uradite casnu stvar, pokazite taj ugovor ko sto ćale trazi, da vidimo.
pre 8 godina
sramota ko nam upravlja klubom i kako se ponasaju.
spasio cz...grujic...transfer 6 milion vec nestalih sa racuna...dug sa 50 na 36 miliona...tako ce i pare od andrije da nestanu kao i onih 1.25miliona sto su vec nestale.
pre 8 godina
Kako su svi fini joj joj :-(
pre 8 godina
Kaže on Partizan traje 70 godina i trajaće zauvek do večnosti. A ja vam garantujem da ni Partizan a ni Zvezda neće trajati zauvek do večnosti. Uzgred budi rečeno gosp.Iliev čak i u istorijskom smislu 70 godina je potpuno beznačajno da ne kažem ništa.
pre 8 godina
Mars iz Partizana!Podrska za Andriju.
pre 8 godina
Ajde ti pomozi klubu? I ostali iz uprave? Imate milione, obozavate Partizan, ma to je nezapamcena ljubav. Ajmo, svi po milion i Partizan je izasao iz svih mogucih problema.
Zasto bi samo taj Zivkovic spasavao klub?
Ili da mozda trazite od onih koji su do juce vodili klub i uvalili ga u probleme? To nije opcija jel?
pre 8 godina
Potpisite ugovor sa deckom, ko ste bre vi Vazuro, Ilievu i Vucelo da ga terate, ANDRIJA GROBARI SU UZ TEBE, podrska i za Ivana Tomica!
pre 8 godina
Ma dosta s lažima!
pre 8 godina
Sramota.
pre 8 godina
Ako sam dobro razumeo, oni ga mole da ga prodaju po drugi put...
pre 8 godina
Zivkovic vanserijski igrac?! Buahahahahahaha, dobro se ismejah
pre 8 godina
Ovaj Ilijev tako izvrće stvari da je to neverovatno. Žali Bože vazduha što delimo. Da ti bude žao ovog Živkovića, koliko ga blate u medijima, a onda se javi ovaj, na čemu god da je, i kaže "ma to novinari izvrću, šta vam je"...
pre 8 godina
Ja kao čovek se sad javljam, ne kao Zvezdaš. Isto bi bilo i da Zvezda ovako nešto čini sa svojim igračima. Partizan je sam kriv što je prodao prava na tvoj transfer a onda odbijao ponude jer je bio alav i zahtevao puno više. Ko ih sad šiša. Neka plate kaznu od 2.5 miliona umesto da zarade, za nauk za ubuduće. Nadam se da će nam se iz fudbala povući posrednici, i da će nam timovi konačno oživeti, koliko god bilo nemoguće. Pozdrav svim normalnim grobarima.
pre 8 godina
Ja i dalje ne znam sta oni hoce od Andrije - da ode sad, ili da potpise novi ugovor. a ovo - "trajace do vecnosti", ono, ja navijam za partizan, ali to je fudbalski klub ljudi, nije ne znam sta
pre 8 godina
Ajde ti pomozi klubu? I ostali iz uprave? Imate milione, obozavate Partizan, ma to je nezapamcena ljubav. Ajmo, svi po milion i Partizan je izasao iz svih mogucih problema.
Zasto bi samo taj Zivkovic spasavao klub?
Ili da mozda trazite od onih koji su do juce vodili klub i uvalili ga u probleme? To nije opcija jel?
pre 8 godina
Mars iz Partizana!Podrska za Andriju.
pre 8 godina
Ja kao čovek se sad javljam, ne kao Zvezdaš. Isto bi bilo i da Zvezda ovako nešto čini sa svojim igračima. Partizan je sam kriv što je prodao prava na tvoj transfer a onda odbijao ponude jer je bio alav i zahtevao puno više. Ko ih sad šiša. Neka plate kaznu od 2.5 miliona umesto da zarade, za nauk za ubuduće. Nadam se da će nam se iz fudbala povući posrednici, i da će nam timovi konačno oživeti, koliko god bilo nemoguće. Pozdrav svim normalnim grobarima.
pre 8 godina
Sram vas bilo! Opterecujete decka od 20 godina sa opstankom PFC od 70 godina! Sto se mene tice, on je Partizanu dao svoje na terenu. A to sto ste se vi zeznuli u proceni, sami placajte gresku.
Andrija, ovi koji te optuzuju, kao i oni koji su zakljucivali tajne ugovore nisu, niti ce ikada biti Partizan!!!
Hvala na svemu i da nam se opet vratis.
Ziveo Partizan
pre 8 godina
Potpisite ugovor sa momkom ako to zeli. Godinama se kritikuju igraci koji rano odlaze, a sada kad se u kratkom periodu desi da dva mlada igraca oce da ostanu oni se bukvalno teraju iz kluba. Platite Zahaviju penale i potpisite novi ugovor sa Ziletom, to zele navijaci.
Upravan napolje, podrska Ivanu Tomicu
pre 8 godina
Sve je rekao (ako ga je neko razumeo) i sve ce reci, ali UGOVOR POKAZATI NECE!
pre 8 godina
Kaže on Partizan traje 70 godina i trajaće zauvek do večnosti. A ja vam garantujem da ni Partizan a ni Zvezda neće trajati zauvek do večnosti. Uzgred budi rečeno gosp.Iliev čak i u istorijskom smislu 70 godina je potpuno beznačajno da ne kažem ništa.
pre 8 godina
Potpisite ugovor sa deckom, ko ste bre vi Vazuro, Ilievu i Vucelo da ga terate, ANDRIJA GROBARI SU UZ TEBE, podrska i za Ivana Tomica!
pre 8 godina
Andrija da pomogne Partizanu? Pa zar niste uzeli od apolona? Ko vas uveo u logu evrope? ko bre vise da vas pomaze? Prodaje, evropa, kredit i zemunelo pod hipotekom heeeeej, i treba Andrija klinac od 19 godina, fudbaler, da vas pomaze? Svi znamo i pitanja i odgovore... Uradite casnu stvar, pokazite taj ugovor ko sto ćale trazi, da vidimo.
pre 8 godina
Ovaj Ilijev tako izvrće stvari da je to neverovatno. Žali Bože vazduha što delimo. Da ti bude žao ovog Živkovića, koliko ga blate u medijima, a onda se javi ovaj, na čemu god da je, i kaže "ma to novinari izvrću, šta vam je"...
pre 8 godina
Ako sam dobro razumeo, oni ga mole da ga prodaju po drugi put...
pre 8 godina
Ja i dalje ne znam sta oni hoce od Andrije - da ode sad, ili da potpise novi ugovor. a ovo - "trajace do vecnosti", ono, ja navijam za partizan, ali to je fudbalski klub ljudi, nije ne znam sta
pre 8 godina
Sramota.
pre 8 godina
Nije problem Zivkovic.To svi tvrde a i jasno je kao dan.Problem su oni koji vode Partizan.Problem su zaposleni koji razmisljaju na stari ,fosilni,nacin.Problem je drzava Srbija sto ne regulise status klubova.
Da je to sve jasno,Zivkovic bi igrao za Partizan za odredjenu sumu novca.Pokazao bi se u jacoj konkurenciji(Partizan bi bio stabilniji klub)i prodao bi se za veliku sumu.Mesetari u Partizanu,oko Partizana,menadzeri i razni probisveti(nisu svi menadzeri probisveti i nesvet)cine nervozu u porodici Zivkovic,kod Zivkovica,dobronamernih u upravi u klubu i posebno kod navijaca.Navijaci i roditelji su uznemireni zbog moguce manipulacije hostaplera koji trguju za svoj interes.Navijaci i roditelji su na istoj strani.Hostapleri su problem.Ilijev treba da to jasno predstavi:ko je hostapler,ko posten i dobronameran i za Partzan i za Zivkovica.Ne moze i ne sme niko ugroziti talenta tog momka.Kroz Partizan se afirmisao jerje voleo i voli Partizan.Zato, treba naci posteno resenje a ja nisam razumeo Ilijeva sta je njegov predlog bio,a sta koci taj predlog.mozda i mi navijaci mozemo pomoci.
pre 8 godina
Ma dosta s lažima!
pre 8 godina
sramota ko nam upravlja klubom i kako se ponasaju.
spasio cz...grujic...transfer 6 milion vec nestalih sa racuna...dug sa 50 na 36 miliona...tako ce i pare od andrije da nestanu kao i onih 1.25miliona sto su vec nestale.
pre 8 godina
Meni samo nije jasno kako jedan relativno uspešan fudbalski klub, koji je bio prvak Srbije poslednjih par godina, povremeno igrao u Evropi, prodavao najbolje igrače...ne može finansijski da opstane, pa zavisi od prodaje Živkovića?! Da li su razmere pelješenja tolike da ne može da opstane? U Škotskoj su Rendžers nabili u četvrtu ligu kad nije mogao da izvršava svoje obaveze. Bez pardona, za nauk ostalima. Kod nas kad su Zvezda i Partizan u problemu proglašava se vanredno stanje. Angažuju se predsednik države, Vlade, svi ministri...Zašto? Jel nemaju pametnijeg posla?
pre 8 godina
Mali ako je pametan zbrisace odavde do 31. januara ovakvu hajku na sopstvenog igraca ne bi ni nemacki klubovi radili jevrejskom igracu 1936 godine!
pre 8 godina
Kako su svi fini joj joj :-(
pre 8 godina
Ja samo ne znam zasto ne prodaju sada Bozinova i Abubakara kad mogu da se uzmu dobre pare i dovedu lepo jednu "desetku" i pravog spica kada ce ova dvojica 99 posto otici na leto i onda opet Jovo nanovo pravljenje tima za kvalifikacije za le. Ovo je idealna prilika da se vec sad napravi tim koji ce igrati i sledecu sezonu zajedno jer smo vec izgubili titulu.
pre 8 godina
Odlicno si poceo Iliev, vidi se da "zastupas" Partizan i srca i duse! A da te pitam nesto strucnjace vajni, koji posle ovoga sto je napricao ne treba tri sekunde da ostane u Partizanu, kao i svi ostali koji stoje iza njegovih reci...ako Zilotov otac nagovesti da bi on potpisao novi ugovor, da li bi onda partizan mogao da dobije 100%?! Njegova cena za godinu dana ce biti 15miliona i vise, pa samo on moze da vrati sve dugove kluba i jasno je da decko i njegova porodica to zele!! Koga ti lazes? Da li zaista mislis da neko veruje u to sto pricas? Sram te bilo! Posle ovoga, imajuci u vidu trenutak u kom se klub nalazi, ti za mene vise nisi grobar i u ravni si sa dzurom frizurom i ekipom...
pre 8 godina
Jedno pitanje samo.. ko je ovog mutavka postavio da bude direktor kluba ???
pre 8 godina
Koji je problem sa Živkovićevim ugovorom? Nisam iz Srbije i ne znam o čemu se tu radi. Može li mi neko, ko zna (a ne samo misli da zna) o čemu se radi da mi na jednostavan način objasni situaciju. Unapred hvala.
(Orao, 25. januar 2016 20:07) # Link komentara
Poenta je sto verovatno Zivkovic ne zeli da ide u klub u koji zeli Partizan,vec hoce da ostane u Partizan,ali ovi nemaju para da mu ponude na leto za novi ugovor,a onda ce da ode besplatno,pa posto je takva situacija kriminalci hoce da on ode sad kako bi uzeli neku paru.
Eto to je cela prica,nije Zivkovic jedini fudbaler koji je imao tu situaciju
u srpskom fubdalu odavno vlada mafija/kriminal i nista vise.
pre 8 godina
Danas čitam da ga Grobari Jug teraju iz Partizana?!Bolesno,to je isto kao kad bi navijači Barselone terali Mesija iz kluba,čista boleština!
pre 8 godina
Ivice ako si hteo da vodis klub bez nasledjenih problema onda je trebalo da osnujes svoj. Ovako pri dolasku na tu poziciju, gde si sada, morao si da predocis kako ces resiti problem za koji su i najneupuceniji znali da postoji... za stanje na terenu moee da bude Andrija jedan od odgovornih al za stanje klubu ste odgovorni vi!!!
pre 8 godina
Mislim da je ovo jedna od najjadnijih izjava u poslednjih ne znam koliko godina...pazite,i politicari bi pozavideli.
pre 8 godina
Члан управе Партизана у тужилаштву за организовани криминал, признао да је подмићивао фудбалске судије да суде за Партизан Бивши члан управе Партизана - Бојан Радовановић, у тужилаштву за организовани криминал признао да је подмићивао судије да суде за Партизан. Један од мечева био је и вечити дерби, сазнаје спорт Радовановић је 16. марта. 2012. године у тужилаштву за организовани криминал признао да је по налогу Жарка Зечевића и Ненада Бјековића два пута лично дао по 10.000 евра судијама да суде за Партизан што му је касније Бјековић "рефундирао" из како се наводи у трансскрипту разговора - "црног фонда". Он је у транскрипту такође навео да постоје два начина на која Партизан намешта утакмице: Или да се договори са челницима клуба који је противник или да се плате судије да суде за Партизан - рекао је Радовановић. Он је даље навео те 2012. године да "Годинама уназад Партизан осваја првенство а све те године су нерегуларни шампионати. Партизановац сам, волим што смо освајали титуле али жао ми је оних људи, њих 10.000 до 15.000 који дођу на стадион, гледају, навијају, нервирају се, мисле да је све у реду, да је клуб добио зато што је бољи али све је намештено... Намећу се логична питања: 1. Зашто против Бојана Радовановића није покренута истрага када је признао да је давао мито и учествовао у намештању утакмица? 2. Зашто тужилаштво није наставило рад на овом предмету и покренуло истрагу против одговорних?
pre 8 godina
Pročitao sam intervju i tek sad mi ništa nije jasno. Odgovor Ilieva me podseća na čuvenu legendu o studentu koji se mesec dana spremao za ispit i učio o valjkastim crvima, a na ispitu je dobio da priča o slonovima pa je njegov odgovor glasio: slonovi su najveći sisari i imaju surlu u obliku valjkastog crva, a inače valjkasti crvi su... :))
pre 8 godina
Zile je zaradio ta 2.5 a zaradice klubu jos vise. Podrska nasem Robbenu.
pre 8 godina
gospodo,a gde su 7milke od LE?platite lepo 2,5 ispravite gresku....toliko transfera,miliona,aviona...samo travnjak zamenjen i to o trosku FSS....ne dirajte dete,mali vredi bar 10M,ne zavisi Partizan od njegovog transfera,radite malo volonterski i to je to...
pre 8 godina
Gospodine Ilijev zasto jednostavno Vi ne pomognete Partizanu , Andriji i svima ostalima. Jednostavno isplatite tih 2,5 mil kome treba (to je u stvari minus 1,25 posto ste dobili 1,25) Potpisite novi 3 ili 4 godine ugovor sa Andarijom i platite ga koliko i vredi recimo 500.000 godisnje .Osvojite kup i plasirate se u ligu evrope ove godine ,dogodine titulu i onada pitajte decka da li zeli da ide u Real .Real ce ga platiti bar 8-10 mil i pola da mu date Vi ste opet u Velikom plusu i Andrija i kasa i mi navijaci. Vi bi bili onda nesto slicno Mamicu iz Dinama -finansijski doktor , a Andrija legenda kluba .Slobodno bi mogli da povucete 7 iz upotrebe.
pre 8 godina
Znaci sad vam je i vunderkind kako ste ga zvali , obicna izdajica . Bruka
pre 8 godina
ne mogu da verujem koji licemer je ovaj Ilijev. Ni jednom recju ne sme da kaze da je Zivkovic njihov igrac a da je uprava kluba prodala njega kao igraca i podelila pare.Pa sta im je sad Zivkovic kriv? Gde su pare? Sto licemeru ne spomenes bivsu upravu koja je to napravila ? Siljis da ne kazem sta na detetu od 19 godina a ne smes Djurica i ekipu ni da spomenes? Sram te bilo i ti kao zelis dobro Partizanu. Sta ce vam zivkovic,svako od vas iz uprave ima milione na racunu,dajte po jedan milion Partizanu jer,kako ti kazes,Partizan je veci od vas. Ali ne,vi bi ako moze jos nesto da se usicari,ukrade,mazne,podeli....sram vas bilo.
pre 8 godina
Ovaj govor mu pisao Vučelic.
pre 8 godina
Ivijev i ostali koji ste u upravi voljenog nam kluba,Gospodo,trazite od Andrije da pomogne?Zar nije pomogao time sto se dao gol Steaui i to kakvim laznjakom? Zar nije pomogao sto nece da ide, nego zeli da ostane i dalje u klubu i da igra za klub koji voli i navija? Nikako ne mogu da razumem ljude koji uporno insistiraju( citaj teraju), takve bisere iz Srpskog fudbala kao sto su Zivkovic ili ti Grujic.Stvarno to ne mogu da razumem, kao da u Spskoj ligi imamo jos 20 takvih igraca pa jedan manje vise nije problem.Gospodo koji ste zaseli u fotelje kluba,vi ste ti koji traba da pomognu Partizanu. Vi ste ti koji treba da daju novac a ne samo da uzimaju novac od kluba. Sada cete vi reci pa zasto mi da damo?Zato sto se tolko busate u grudi kako volite klub i kako radite za njegovo dobro.Ima vas koji stvarno i volte klub, ali ste prevashodno u klubu zato sto imate korist od njega. Nego vi koji ste u upravi,da svako od vas za to mesto da 200.000 evra godisnje (da da kao clanarinu ne kao pozajmicu uz kamatu) da vidimo dali bi neko od vas onda pravio stetan ugovor po klub!Ovako,vi ste tu gde jeste imate dobre pare od kluba za to sto radite ili ne radite i nikoga nije briga da li ce Partizan naci u nezavidnoj situaciji sutra ili nece. Vas nije briga jer vas je partija koja je na vlasti tu postavila da malo i vi zaradite.Tako puna podrska Andriji i njegovim roditeljima da odradi ugovor do kraja i ako ne zeli da igra dalje u Partizanu neka ode bez obestecenja,da se lopovi nauce pameti.
pre 8 godina
partizan je zasluzio ovakvog ivicu, svoj na svome!
pre 8 godina
Zvezdas sam...ali iliev vam je nesto u klubu, ej iliev...ahahahah
pre 8 godina
Ne znam zasto dozivate drzavu. Vucic je jasno rekao da nema snage za privatizaciju fudbalskih klubova, iako ima apsolutnu moc. Hajde onda da nadjemo nekoga ko ima snage...
Legende sa juga se oglasile, Zivkovic je zvezdas! Isti ljudi koji su "oterali" upravu, a svi bitni likovi koji su vukli konce ostali na pozicijama i jos odlozili predsednicke izbore do kraja sezone, taman da nadju novog propalog bizMismena... Koliko ce sledeci imati preduzeca u stecaju ili krivicnih prijava, ko li ce ga znati.
pre 8 godina
Sram te bilo ivice
pre 8 godina
Kakve sve nebuloze izgovara ovaj Iliev, govori da će Živkovića ga mrzi cela Srbija, spominje nekakav katanac, ej juče postao direktor i on će da bude taj koji će da postavi katanc, u najboljem slučaju država može da pronađe kupca, ali to ovim mešetarima nikako ne odgovara. Šta je problem da se izdvoji 2,5 mil. i posle proda za minimum 10 mil. Koliko će samo ovih dana dobiti od Mitrovića a gde su prošli transferi gde je evropa, naravno to je završilo u nečijim džepovima. Gubitese iz Partizana bando nesposobna.
pre 8 godina
Ovde više sport nema nikakvog značaja. Svi ste Vi postali trgovinske organizacije, koji prodajete fudbalere kao krompir ili bilo koju drugu robu. Da li ja da Vam verujem da niste pustili Augzburg u Beogradu??? Za još jednu utakmicu u Evropi ne bi imali pokriće da prodate Šaponjića, Andriju itd. Veće su pare od prodaje nego od još jedne evropske utakmice. I sada nešto nije u redu??? Čak i da je Iliev u pravu, a verujem da jeste, čemu onda fudbal??? Da je ovo jedina sezona, još nekako. Svake sezone isto, prodajete najbolje, kupujete one koje niko neće. Zašto ne odete svi u amatere??? Pa, Vi jedini imate korist od kvazi-fudbala, a govorite o 200 potencijalno gladnih porodica. Pa u ovoj državi ima bar 200 hiljada gladnih porodica i nikom ništa. A sada je kao važno, presudno... Ako Vam se posao ne isplati, napuštajte ga i tražite drugi. Ko voli fudbal neka volontira, neka uživa u čarima amaterskog sporta, neka ga deca igraju iz ljubavi. Pozdrav!
pre 8 godina
toliko si procao pola sata a reko si samo dvije stvari "andrija nije kriv" ali " treba da pomogne partizanu" al ne govoris kako da pomogne?! jel tako.sto ce otici.u apoel ili u neki klub koji ce vama dobro platiti a njemu u buducnosti pruziti odlicno mjesto na klupi ili na pozajmici ko zna gdje??? daj covjece budi posten pa reci kako nekoj da vrdas ako nisi TI kriv nista!
pre 8 godina
Zivkovic vanserijski igrac?! Buahahahahahaha, dobro se ismejah
pre 8 godina
sram Vas bilo!!!Da Vas dete spasava sad??Molili ste ga da ostane posle SP kada je bio najbolji igrac?Dajte svoju lovu pa se onsa busajte u grudi koliki ste ustvari Vi Partizanovci..
pre 8 godina
Jes da je nebitno ali eto da `naglasim` da sam navijac Zvezde... Ne slazem se sa ovim sto je Ilijev uporedio transfer Grujica sa Zivkovicem, Grujic jeste dosta pomogao Zvezdi novcano sa njegovim transferom, isplacene su plate igracima itd. itd. ali velika je razlika izmedju Zvezde i Partizana ove sezone, Partizan je igrao evropu i samo od dobijenih utakmica/golova cega li vec uzeo dobre pare, 6, 7 miliona.. da ne ulazim u ostalo tv prenosi, prodaja ulaznica... dje su vam te pare ? Zvezda nije imala nista od tih prihoda ove godine, tako da je glupo da se poredi... a sto se tice ovoga sa Zivkovicem, prije pola godine sam jos procitao vijest da on po ugovoru treba da se proda na zimski prelazni rok, da ne bi bilo penala, imali ste kad da razmisljate o tome i da sve to regulisete i dogovorite na vrijeme, a ne sad na vrat na nos da pritiskate momka i njegovu porodicu kako ce da `unisti partizan` ako ne ode....
pre 8 godina
FIFA je poslednjim izmenama Pravilnika o statusu i transferu igrača izričito zbaranila TPO (vlasnička prava treće strane nad igračima) i klubovi uredno pred Arbitražnim sudom za sport u Švajcarskoj (nadležna arbitraža) obaraju ovakve klauzule uz obavezu vraćanja primljenog. Npr. Sporting vs Doyen - Rojo Case (Markos Roho). Nije problem što Đurić, Terzić i ostala bratija imaju lošu nameru prema klubovima (dobru za sebe) već što u svom neznanju nemaju predstavu u koliki problem će uvaliti klubove. Kad onaj sa lošom namerom ima znanje, on po pravilu zna dokle može ići sa iskorišćavanjem supstance bez njenog unštenja, ali kombinacija loše namere, neznanja uz izraženu sujetu je uvek pogubna. Zbog takve prakse je već kaženjen Tvente jer je sa Doyen Sports zaključio ugovor koji se odnosio na D. Tadića.
pre 8 godina
Reko sam sebi jos od Kezmana i tvoje generacije, sto ste prodati, a niste ni 2 sezone odigrali... Postanete idoli za sezonu i onda razocarenje. I ponovo se prevarim i ponovo zagotivim 10 od 11 igraca na terenu i ponovo razocarenje! Ali od Markovica i Mitrovica, sto su prodati za nista, ne oprastam! I sad ti, sto si prodat na isti nacin bez da nam postanes mnogo veci heroj nego sto jesi, radis istu stvar sto su oni radili sa tobom. Pa Ivice brate, jel ti znaci Stanojevic nesto? Dule? Jel ti znaci vise nego prava stvar?, jer njima nije. Kako bre Ivice da spasava Partizan kad je Partizan dobar u zadnje 7-8 godine 110-140 miliona evra? Kako bre care? Zaboravio si il si doso tu gde jesi sa vec jasnom vizijom nakaradnom. Pozdrav za Tumbinog suraka Obradovica.
pre 8 godina
Zivkovic vanserijski igrac?! Buahahahahahaha, dobro se ismejah
(Mikii, 25. januar 2016 16:36)
ne bi ti sine prepoznao ni maradonu pa da igra na metar od tebe.
pre 8 godina
S bezbroj rexenica,sve vrteci u krug jedno isto,Iliev u sustini iz petnih zila brani prethodu upravu,stvarajuci prostor da i ova sadasnja radi isto...procenti,menadzeri,kombinacije,prilivi od transfera...sjajan teren za muljanje...Zivkovica vidim,sad optuzuju iz vrha uprave Partizana da je zvezdas...al odgovornost za stetan ugovor Djure,Grubora,Branka Ruzica idr..niko ne trazi i ne pominje.Ugovor nije pravio igrac,vec ljudi iz tsdasnje uprave..Doduse,mozda je Iliev i drustvo unapred diglo ruke od gonjenja krivaca...zasto pa da ih jure?Tu je Toma,abolira s kapije i bez presude...a za iste lopovluke
pre 8 godina
Čitam izjavu Ilijeva i u stvari ne pročitam ništa. Šta on hoće da kaže - da dečko ostane ili da ide? Mislim jeste jasno iz konteksta, ali reci bre jasno i glasno, ne ostavljaj prostor za muvanje.
A frazetine tipa trajaće večno, mi smo isti porodica, bla, bla, bla, ostavi političarima. Ne ide ti nas najbolje.
pre 8 godina
(Orao, 25. januar 2016 20:07)
Niko zapravo ne zna o čemu se radi. Jedna tema koja će skretati pažnju.
Činjenica je, da ako Andrija ne potpiše novi ugovor sa nama na leto, Partizan plaća Zahaviju 2,5 miliona, a ukoliko potpiše onda Partizan dobija većinska prava nad njegovim ugovorom a time i više novca od njegove prodaje u budućnosti. Prema rečima Andrijinog oca, ugovor će 90% biti produžen, ali izgleda da neko ima nešto protiv toga. Da li je u pitanju neko iz okupacione uprave (ili više njih) ili deo navijačke grupe, koji izgleda takođe ima neki procenat, to niko ne zna.
pre 8 godina
Smarate sa to " Ja kao Zvezdas" " Ja kao Partizanovac"
pre 8 godina
Sto da ne ide na Kipar, kad su tamo oba njegova kluba - Partizan (25%) i Apolon(75%).
pre 8 godina
To se zove trzisno poslovanje u Srbiji. Das nekom 100 000 a hoces da zaradis ceo Milion. Pa ne ide to bas tako. Kazu oni ga iskolovali, jesu ga trenirali ali da nije bio najbolji ne bi tu ni bio. Tako to ide. Mladi nam odlaze zato sto se od njih trazi da igraju dzabe, ne mogu ni da se hrane kako treba, povrede u mladjim selekcijama sami saniraju i placaju, odnos prema deci je tragican, Da su imovina bolje bi se prema njima ophodili. Dali su mu platu veliku, pa decko je to posteno odradio. U svakom pogledu. Lepo ponasanje, igre za reprezentaciju, borbom za klub. Apsolutno u svakom pogledu je zaradio svaki dinar koji je dobio a verovatno je bio i potplacen. Problem je u tome sto su se uprave promenile pa samim tim i ljudi koji ucestvuju u dilu. Ne moze Vucelic da zamisli da mu toliko para stoji ispred ruku a da ne moze da uzme ni dinar i zbog toga svojim udbaskim etdama vrsi pritiske pa ih hvali pa opet pritiska da bi dete potpisalo novi ugovor. Da sam na Andrijinom mestu potpisao bih ali samo ako mu daju pola plate od plate sto mu daju stranci, nikako drugacije. A ako je pametan, put pod noge i u pecalbu.
pre 8 godina
Iliev bruko izdao si Partizana!
pre 8 godina
Iliev, "nije majka karala Muju što se kockao, već što se vadio".
Ostavi se posla kojim ne znaš da se baviš dok ti je vreme.
pre 8 godina
Do juce nije znao propise za prijavljivanje igraca, kao svi ostali u upravi. A sad bi navuko Zileta, da krsi zakone UEFA, za koje uopste i ne zna da postoje. Zalosno sta sve prolazi kao sportski direktor u Srbiji.
pre 8 godina
Dobro je da Iliev,Terzic ili Karadzic nisu u tenisu,inace bi Nole zavrsio kao roblje i ne bi imali svetskog sampiona.Upropascuju nasu buducnost samo da bi oni imali nekakav finansijski interes.
pre 8 godina
Vazurin portparol se oglasio.
pre 8 godina
Kako bih voleo da sretnem negde ovog nazovi "direktora" pa da se on i ja malo porazgovaramo...
pre 8 godina
Ако је ситуација толико алармантна и ако су Живковићи и њихов менаџер. Ђорђевић, толико алави на новац понудите им и ваших 25% из уговора само нека момак иде. Боље је и не зарадити ништа него на крају Захавију платити пенале од 2,5 милиона. Нисмо ни на Радоњићу, ни на Пантићу зарадили ништа па не морамо ни на Живковићу. А у будуће памет у главу. Интересе клуба на прво место а све остало устрану.
pre 8 godina
Ilijev Bomba.
pre 8 godina
Citam ovu izjavu i pitam se na kojem je to jeziku. On ni sam ne zna sta je hteo da kaze. Ko zna sta sve pise u tom ugovoru sa Zahavijem, kriju ga kao zmija noge. U sustini je i nebitno, Andrijin otac rece da bi Andrija produzio ugovor sa Partizanom, pa nek daju tom Zahaviju ta 2,5 miliona, svejedno je da li si u minusu 10 ili 12 miliona, pa Zvezda je zivi primer. Transfer Zivkovica bi u buducnosti dobar deo duga pokrio u svakom slucaju.
pre 8 godina
Taj novac koji biste platili kao kaznu ce vam leci od Mitrovicevog transfera u Engleskoj! Isplatite derikozama i menadzerima sa pamecu u glavi sta potpisujete sledeci put! A Andrija ako bi potpisao na jos godinu dve na leto bi vrede preko 10 milki!
pre 8 godina
Grujić je spasao Zvezdu, a sns je uništio Partizan.
pre 8 godina
niti vidim pitanja, niti ogovore
pre 8 godina
Jes mi fino imam para ko blata
pre 8 godina
@orao...dakle, potpisan je ugovor ( navodno) sa izvjesnim pini zahavim u kojem se on obavezuje da za 50% od sledeceg transfera uplati partizanu 1 250 000 eura, pri cemu partizanu sleduje 25% a zivkovicevom ocu 25%. sa druge strane partizan ima obavezu da proda zivkovica klubu koji odgovara piniju. ukoliko partizan ne ispuni obaveze iz ugovora duzan je da plati 2.5 mil. eura zahaviju. ugovor istice na ljeto i ako zivkovic ne ode sad, ili ne produzi ugovor, partizan ce morati da placa penal od 2.5 mil. navodno, otac zivkovica oce da mu sin ode na ljeto, i kao slobodan igrac izboksuje vecu platu za sina.
pre 8 godina
Koji je problem sa Živkovićevim ugovorom? Nisam iz Srbije i ne znam o čemu se tu radi. Može li mi neko, ko zna (a ne samo misli da zna) o čemu se radi da mi na jednostavan način objasni situaciju. Unapred hvala.
pre 8 godina
Bivši direktor, veliki menadžer i profesionalni navijači treba da pomognu, a ne Živković. Ilijev prvo se ustanovi krivica (bivše rukovodstvo, koje je Živkovića prodalo kao marvu na pijaci), pa se onda traži rešenje. Ako nisi sposoban da na pravi način rešavaš probleme, lepo pokupi krpice i lutkice i pusti pametne da rešavaju problem. Živković nije ni počeo da zarađuje, a vi se debelo ogrebali o njega. Jedan težak prelom noge završava njegovu karijeru i preko noći postaje socijalan slučaj. Zato počnite da poštujete decu koju angažujete. To što vas nisu poštovali i što ste vi to dozvolili, ne znači da tako treba da se nastavi. S poštovanjem.
pre 8 godina
Iliev ima čovek probleme sa parama, klub je dužan a dugovi samo rastu, svaki dan svaki sat....ali Andrija nije rešenje problema ako hoće da ga prodaju protiv njegove volje, a treba da su zahvalni jer želi da pomogne Partizanu i želi da igra u crno-belom dresu. Partizan traje 70 godina ali isto tako Partizan je dužan 70 godina i dugovace i dalje do večnosti.....Prodajom Živkovića dug može da se smanji ali neće nestati već će se uvek povećavati. Meni je jasno da je sa tačke gledišta Ilieva prodaja jedini izlaz ali opet kako ga klub tretira kao robu apsolutno nije ok. Pogotovo jer prodaja njega neće ništa značajno da reši...
pre 8 godina
John Terry je bez ugovora i neće da potpiše novi. Sada bi po Partizanovoj logici Chelsea trebalo da ga suspenduje :)
pre 8 godina
Ivice, ukoliko volis Partizan, pomogni mu tako sto ces raditi bez plate. Zaseo si u direktorsku fotelju, verovatno primas dobru platu, a Zivkovic zbog ljubavi prema klubu treba da bude finansijski ostecen. Ne soli ljudima pamet.
pre 8 godina
Zile veliki si igrac i bices jos bolji,za to mozes samo da zahvalis tvom klubu koji ti je pomogao da postanes onakav kakav jesi i zapitaj se samo sta bi bilo stobom i gde bi sad igrao fudbal da te PARTIZAN nije doveo.Nerazumem tvoje reci da nista nisi znao o tom ugovoru sto neverujem jer tvoj otac ima 25posto od njega sto znaci da ti je i OTAC radio iza ledja.Nista vise ti necu reci punoletan si i dobro razmisli o svemu.Spostovanjem VELIKI GROBAR.
pre 8 godina
Ovde su najveci krivci menadzeri koji kao ajkule godinama otimaju i zaradjuju od Partizana a pogotovo zahavi i ramadani.Jednostavno klub je bio u teskoj situaciji kada je prosla uprava prodala deo prava na zivkovica koji iskreno tada nije bio ni blizu igraca kakav je danas,stalno se prica o nekoj kradji u klubu a ljudi i ne znaju koliki su troskovi kluba i da Partizan mora da zaradi 5 miliona evra svake godine samo da bi bio na nuli,mi nemamo gasprom iza sebe i zato smo bili prinudjeni na ovakve stvari.E sad zile je u medjuvremenu postao ozbiljan igrac koji je doneo puno klubu i red je da naplati svoj uspeh,nazalost sve i da potpise novi ugovor Partizan nece zaraditi puno od njegove prodaje.Ja se samo nadam da se ubuduce vise nece saradjivati sa menadzerima kojima jedino stalo do sopstvenog profita i nista vise.
pre 8 godina
Žile na leto pravac Zvezda, pa da zajedno odemo u LS ..
\0/\o/\0/\o/\0/\o/\0/\o/\0/\o/
pre 8 godina
(Grobar-BG, 25. januar 2016 19:31)
bravo bravo bravo
tako bi trebalo da razmislja svaki grobar
pre 8 godina
Sa zivi ljudi hoce da trguju!
pre 8 godina
Pročitah većinu komentara, i moj zaključak je da se Ilijevu zamera, što je nejasan, i što ne zastupa interese Oca i sina Živkovića, i njihovog menadžera Đorđevića, jer on je jedini pošten menadžer, a svi ostali su lopovi.
Intervju Ilijeva je razumljiviji od svakog komentara, jer u njima čitam samo o izdajnicima , i lopovima, valjda ljudi pod uticajem velikog političara, jer su to i njegovi glavni argumenti.
Ilijev je tehniko Partizanam+, pa normalno zastupa interese kluba, onako kako ih vidi UO, a ne kako ih vidi suprotna strana, jer kako god vi razmišljali u ovom sporu postoje dve surotne strane, ili možda mislite, da i ne treba UO, ni tehniko, nego neka svaki fudbaler sam po svojoj volji odredi obaveze prema klubu, i sam potpiše ugovor koji mu najviše odgovara.
pre 8 godina
a evo i komsije velikog i sveznajućeg na 50mil duga, Valja se
pre 8 godina
Zivkovic vanserijski igrac?! Buahahahahahaha, dobro se ismejah
pre 8 godina
Grujić je spasao Zvezdu, a sns je uništio Partizan.
pre 8 godina
Zile veliki si igrac i bices jos bolji,za to mozes samo da zahvalis tvom klubu koji ti je pomogao da postanes onakav kakav jesi i zapitaj se samo sta bi bilo stobom i gde bi sad igrao fudbal da te PARTIZAN nije doveo.Nerazumem tvoje reci da nista nisi znao o tom ugovoru sto neverujem jer tvoj otac ima 25posto od njega sto znaci da ti je i OTAC radio iza ledja.Nista vise ti necu reci punoletan si i dobro razmisli o svemu.Spostovanjem VELIKI GROBAR.
pre 8 godina
Члан управе Партизана у тужилаштву за организовани криминал, признао да је подмићивао фудбалске судије да суде за Партизан Бивши члан управе Партизана - Бојан Радовановић, у тужилаштву за организовани криминал признао да је подмићивао судије да суде за Партизан. Један од мечева био је и вечити дерби, сазнаје спорт Радовановић је 16. марта. 2012. године у тужилаштву за организовани криминал признао да је по налогу Жарка Зечевића и Ненада Бјековића два пута лично дао по 10.000 евра судијама да суде за Партизан што му је касније Бјековић "рефундирао" из како се наводи у трансскрипту разговора - "црног фонда". Он је у транскрипту такође навео да постоје два начина на која Партизан намешта утакмице: Или да се договори са челницима клуба који је противник или да се плате судије да суде за Партизан - рекао је Радовановић. Он је даље навео те 2012. године да "Годинама уназад Партизан осваја првенство а све те године су нерегуларни шампионати. Партизановац сам, волим што смо освајали титуле али жао ми је оних људи, њих 10.000 до 15.000 који дођу на стадион, гледају, навијају, нервирају се, мисле да је све у реду, да је клуб добио зато што је бољи али све је намештено... Намећу се логична питања: 1. Зашто против Бојана Радовановића није покренута истрага када је признао да је давао мито и учествовао у намештању утакмица? 2. Зашто тужилаштво није наставило рад на овом предмету и покренуло истрагу против одговорних?
pre 8 godina
Mars iz Partizana!Podrska za Andriju.
pre 8 godina
Ако је ситуација толико алармантна и ако су Живковићи и њихов менаџер. Ђорђевић, толико алави на новац понудите им и ваших 25% из уговора само нека момак иде. Боље је и не зарадити ништа него на крају Захавију платити пенале од 2,5 милиона. Нисмо ни на Радоњићу, ни на Пантићу зарадили ништа па не морамо ни на Живковићу. А у будуће памет у главу. Интересе клуба на прво место а све остало устрану.
pre 8 godina
(Grobar-BG, 25. januar 2016 19:31)
bravo bravo bravo
tako bi trebalo da razmislja svaki grobar
pre 8 godina
@orao...dakle, potpisan je ugovor ( navodno) sa izvjesnim pini zahavim u kojem se on obavezuje da za 50% od sledeceg transfera uplati partizanu 1 250 000 eura, pri cemu partizanu sleduje 25% a zivkovicevom ocu 25%. sa druge strane partizan ima obavezu da proda zivkovica klubu koji odgovara piniju. ukoliko partizan ne ispuni obaveze iz ugovora duzan je da plati 2.5 mil. eura zahaviju. ugovor istice na ljeto i ako zivkovic ne ode sad, ili ne produzi ugovor, partizan ce morati da placa penal od 2.5 mil. navodno, otac zivkovica oce da mu sin ode na ljeto, i kao slobodan igrac izboksuje vecu platu za sina.
pre 8 godina
Ja kao čovek se sad javljam, ne kao Zvezdaš. Isto bi bilo i da Zvezda ovako nešto čini sa svojim igračima. Partizan je sam kriv što je prodao prava na tvoj transfer a onda odbijao ponude jer je bio alav i zahtevao puno više. Ko ih sad šiša. Neka plate kaznu od 2.5 miliona umesto da zarade, za nauk za ubuduće. Nadam se da će nam se iz fudbala povući posrednici, i da će nam timovi konačno oživeti, koliko god bilo nemoguće. Pozdrav svim normalnim grobarima.
pre 8 godina
Sram vas bilo! Opterecujete decka od 20 godina sa opstankom PFC od 70 godina! Sto se mene tice, on je Partizanu dao svoje na terenu. A to sto ste se vi zeznuli u proceni, sami placajte gresku.
Andrija, ovi koji te optuzuju, kao i oni koji su zakljucivali tajne ugovore nisu, niti ce ikada biti Partizan!!!
Hvala na svemu i da nam se opet vratis.
Ziveo Partizan
pre 8 godina
Ajde ti pomozi klubu? I ostali iz uprave? Imate milione, obozavate Partizan, ma to je nezapamcena ljubav. Ajmo, svi po milion i Partizan je izasao iz svih mogucih problema.
Zasto bi samo taj Zivkovic spasavao klub?
Ili da mozda trazite od onih koji su do juce vodili klub i uvalili ga u probleme? To nije opcija jel?
pre 8 godina
Potpisite ugovor sa deckom, ko ste bre vi Vazuro, Ilievu i Vucelo da ga terate, ANDRIJA GROBARI SU UZ TEBE, podrska i za Ivana Tomica!
pre 8 godina
Kaže on Partizan traje 70 godina i trajaće zauvek do večnosti. A ja vam garantujem da ni Partizan a ni Zvezda neće trajati zauvek do večnosti. Uzgred budi rečeno gosp.Iliev čak i u istorijskom smislu 70 godina je potpuno beznačajno da ne kažem ništa.
pre 8 godina
Ja samo ne znam zasto ne prodaju sada Bozinova i Abubakara kad mogu da se uzmu dobre pare i dovedu lepo jednu "desetku" i pravog spica kada ce ova dvojica 99 posto otici na leto i onda opet Jovo nanovo pravljenje tima za kvalifikacije za le. Ovo je idealna prilika da se vec sad napravi tim koji ce igrati i sledecu sezonu zajedno jer smo vec izgubili titulu.
pre 8 godina
Ovaj Ilijev tako izvrće stvari da je to neverovatno. Žali Bože vazduha što delimo. Da ti bude žao ovog Živkovića, koliko ga blate u medijima, a onda se javi ovaj, na čemu god da je, i kaže "ma to novinari izvrću, šta vam je"...
pre 8 godina
Potpisite ugovor sa momkom ako to zeli. Godinama se kritikuju igraci koji rano odlaze, a sada kad se u kratkom periodu desi da dva mlada igraca oce da ostanu oni se bukvalno teraju iz kluba. Platite Zahaviju penale i potpisite novi ugovor sa Ziletom, to zele navijaci.
Upravan napolje, podrska Ivanu Tomicu
pre 8 godina
Sramota.
pre 8 godina
Nije problem Zivkovic.To svi tvrde a i jasno je kao dan.Problem su oni koji vode Partizan.Problem su zaposleni koji razmisljaju na stari ,fosilni,nacin.Problem je drzava Srbija sto ne regulise status klubova.
Da je to sve jasno,Zivkovic bi igrao za Partizan za odredjenu sumu novca.Pokazao bi se u jacoj konkurenciji(Partizan bi bio stabilniji klub)i prodao bi se za veliku sumu.Mesetari u Partizanu,oko Partizana,menadzeri i razni probisveti(nisu svi menadzeri probisveti i nesvet)cine nervozu u porodici Zivkovic,kod Zivkovica,dobronamernih u upravi u klubu i posebno kod navijaca.Navijaci i roditelji su uznemireni zbog moguce manipulacije hostaplera koji trguju za svoj interes.Navijaci i roditelji su na istoj strani.Hostapleri su problem.Ilijev treba da to jasno predstavi:ko je hostapler,ko posten i dobronameran i za Partzan i za Zivkovica.Ne moze i ne sme niko ugroziti talenta tog momka.Kroz Partizan se afirmisao jerje voleo i voli Partizan.Zato, treba naci posteno resenje a ja nisam razumeo Ilijeva sta je njegov predlog bio,a sta koci taj predlog.mozda i mi navijaci mozemo pomoci.
pre 8 godina
Odlicno si poceo Iliev, vidi se da "zastupas" Partizan i srca i duse! A da te pitam nesto strucnjace vajni, koji posle ovoga sto je napricao ne treba tri sekunde da ostane u Partizanu, kao i svi ostali koji stoje iza njegovih reci...ako Zilotov otac nagovesti da bi on potpisao novi ugovor, da li bi onda partizan mogao da dobije 100%?! Njegova cena za godinu dana ce biti 15miliona i vise, pa samo on moze da vrati sve dugove kluba i jasno je da decko i njegova porodica to zele!! Koga ti lazes? Da li zaista mislis da neko veruje u to sto pricas? Sram te bilo! Posle ovoga, imajuci u vidu trenutak u kom se klub nalazi, ti za mene vise nisi grobar i u ravni si sa dzurom frizurom i ekipom...
pre 8 godina
sramota ko nam upravlja klubom i kako se ponasaju.
spasio cz...grujic...transfer 6 milion vec nestalih sa racuna...dug sa 50 na 36 miliona...tako ce i pare od andrije da nestanu kao i onih 1.25miliona sto su vec nestale.
pre 8 godina
Žile na leto pravac Zvezda, pa da zajedno odemo u LS ..
\0/\o/\0/\o/\0/\o/\0/\o/\0/\o/
pre 8 godina
Kako su svi fini joj joj :-(
pre 8 godina
Ovde su najveci krivci menadzeri koji kao ajkule godinama otimaju i zaradjuju od Partizana a pogotovo zahavi i ramadani.Jednostavno klub je bio u teskoj situaciji kada je prosla uprava prodala deo prava na zivkovica koji iskreno tada nije bio ni blizu igraca kakav je danas,stalno se prica o nekoj kradji u klubu a ljudi i ne znaju koliki su troskovi kluba i da Partizan mora da zaradi 5 miliona evra svake godine samo da bi bio na nuli,mi nemamo gasprom iza sebe i zato smo bili prinudjeni na ovakve stvari.E sad zile je u medjuvremenu postao ozbiljan igrac koji je doneo puno klubu i red je da naplati svoj uspeh,nazalost sve i da potpise novi ugovor Partizan nece zaraditi puno od njegove prodaje.Ja se samo nadam da se ubuduce vise nece saradjivati sa menadzerima kojima jedino stalo do sopstvenog profita i nista vise.
pre 8 godina
Andrija da pomogne Partizanu? Pa zar niste uzeli od apolona? Ko vas uveo u logu evrope? ko bre vise da vas pomaze? Prodaje, evropa, kredit i zemunelo pod hipotekom heeeeej, i treba Andrija klinac od 19 godina, fudbaler, da vas pomaze? Svi znamo i pitanja i odgovore... Uradite casnu stvar, pokazite taj ugovor ko sto ćale trazi, da vidimo.
pre 8 godina
Zivkovic vanserijski igrac?! Buahahahahahaha, dobro se ismejah
(Mikii, 25. januar 2016 16:36)
ne bi ti sine prepoznao ni maradonu pa da igra na metar od tebe.
pre 8 godina
Gospodine Ilijev zasto jednostavno Vi ne pomognete Partizanu , Andriji i svima ostalima. Jednostavno isplatite tih 2,5 mil kome treba (to je u stvari minus 1,25 posto ste dobili 1,25) Potpisite novi 3 ili 4 godine ugovor sa Andarijom i platite ga koliko i vredi recimo 500.000 godisnje .Osvojite kup i plasirate se u ligu evrope ove godine ,dogodine titulu i onada pitajte decka da li zeli da ide u Real .Real ce ga platiti bar 8-10 mil i pola da mu date Vi ste opet u Velikom plusu i Andrija i kasa i mi navijaci. Vi bi bili onda nesto slicno Mamicu iz Dinama -finansijski doktor , a Andrija legenda kluba .Slobodno bi mogli da povucete 7 iz upotrebe.
pre 8 godina
Ako sam dobro razumeo, oni ga mole da ga prodaju po drugi put...
pre 8 godina
Ma dosta s lažima!
pre 8 godina
Sve je rekao (ako ga je neko razumeo) i sve ce reci, ali UGOVOR POKAZATI NECE!
pre 8 godina
Zile je zaradio ta 2.5 a zaradice klubu jos vise. Podrska nasem Robbenu.
pre 8 godina
Ne znam zasto dozivate drzavu. Vucic je jasno rekao da nema snage za privatizaciju fudbalskih klubova, iako ima apsolutnu moc. Hajde onda da nadjemo nekoga ko ima snage...
Legende sa juga se oglasile, Zivkovic je zvezdas! Isti ljudi koji su "oterali" upravu, a svi bitni likovi koji su vukli konce ostali na pozicijama i jos odlozili predsednicke izbore do kraja sezone, taman da nadju novog propalog bizMismena... Koliko ce sledeci imati preduzeca u stecaju ili krivicnih prijava, ko li ce ga znati.
pre 8 godina
Koji je problem sa Živkovićevim ugovorom? Nisam iz Srbije i ne znam o čemu se tu radi. Može li mi neko, ko zna (a ne samo misli da zna) o čemu se radi da mi na jednostavan način objasni situaciju. Unapred hvala.
(Orao, 25. januar 2016 20:07) # Link komentara
Poenta je sto verovatno Zivkovic ne zeli da ide u klub u koji zeli Partizan,vec hoce da ostane u Partizan,ali ovi nemaju para da mu ponude na leto za novi ugovor,a onda ce da ode besplatno,pa posto je takva situacija kriminalci hoce da on ode sad kako bi uzeli neku paru.
Eto to je cela prica,nije Zivkovic jedini fudbaler koji je imao tu situaciju
u srpskom fubdalu odavno vlada mafija/kriminal i nista vise.
pre 8 godina
partizan je zasluzio ovakvog ivicu, svoj na svome!
pre 8 godina
Znaci sad vam je i vunderkind kako ste ga zvali , obicna izdajica . Bruka
pre 8 godina
To se zove trzisno poslovanje u Srbiji. Das nekom 100 000 a hoces da zaradis ceo Milion. Pa ne ide to bas tako. Kazu oni ga iskolovali, jesu ga trenirali ali da nije bio najbolji ne bi tu ni bio. Tako to ide. Mladi nam odlaze zato sto se od njih trazi da igraju dzabe, ne mogu ni da se hrane kako treba, povrede u mladjim selekcijama sami saniraju i placaju, odnos prema deci je tragican, Da su imovina bolje bi se prema njima ophodili. Dali su mu platu veliku, pa decko je to posteno odradio. U svakom pogledu. Lepo ponasanje, igre za reprezentaciju, borbom za klub. Apsolutno u svakom pogledu je zaradio svaki dinar koji je dobio a verovatno je bio i potplacen. Problem je u tome sto su se uprave promenile pa samim tim i ljudi koji ucestvuju u dilu. Ne moze Vucelic da zamisli da mu toliko para stoji ispred ruku a da ne moze da uzme ni dinar i zbog toga svojim udbaskim etdama vrsi pritiske pa ih hvali pa opet pritiska da bi dete potpisalo novi ugovor. Da sam na Andrijinom mestu potpisao bih ali samo ako mu daju pola plate od plate sto mu daju stranci, nikako drugacije. A ako je pametan, put pod noge i u pecalbu.
pre 8 godina
Reko sam sebi jos od Kezmana i tvoje generacije, sto ste prodati, a niste ni 2 sezone odigrali... Postanete idoli za sezonu i onda razocarenje. I ponovo se prevarim i ponovo zagotivim 10 od 11 igraca na terenu i ponovo razocarenje! Ali od Markovica i Mitrovica, sto su prodati za nista, ne oprastam! I sad ti, sto si prodat na isti nacin bez da nam postanes mnogo veci heroj nego sto jesi, radis istu stvar sto su oni radili sa tobom. Pa Ivice brate, jel ti znaci Stanojevic nesto? Dule? Jel ti znaci vise nego prava stvar?, jer njima nije. Kako bre Ivice da spasava Partizan kad je Partizan dobar u zadnje 7-8 godine 110-140 miliona evra? Kako bre care? Zaboravio si il si doso tu gde jesi sa vec jasnom vizijom nakaradnom. Pozdrav za Tumbinog suraka Obradovica.
pre 8 godina
Sram te bilo ivice
pre 8 godina
gospodo,a gde su 7milke od LE?platite lepo 2,5 ispravite gresku....toliko transfera,miliona,aviona...samo travnjak zamenjen i to o trosku FSS....ne dirajte dete,mali vredi bar 10M,ne zavisi Partizan od njegovog transfera,radite malo volonterski i to je to...
pre 8 godina
Mislim da je ovo jedna od najjadnijih izjava u poslednjih ne znam koliko godina...pazite,i politicari bi pozavideli.
pre 8 godina
Mali ako je pametan zbrisace odavde do 31. januara ovakvu hajku na sopstvenog igraca ne bi ni nemacki klubovi radili jevrejskom igracu 1936 godine!
pre 8 godina
Kako bih voleo da sretnem negde ovog nazovi "direktora" pa da se on i ja malo porazgovaramo...
pre 8 godina
Ivice, ukoliko volis Partizan, pomogni mu tako sto ces raditi bez plate. Zaseo si u direktorsku fotelju, verovatno primas dobru platu, a Zivkovic zbog ljubavi prema klubu treba da bude finansijski ostecen. Ne soli ljudima pamet.
pre 8 godina
Citam ovu izjavu i pitam se na kojem je to jeziku. On ni sam ne zna sta je hteo da kaze. Ko zna sta sve pise u tom ugovoru sa Zahavijem, kriju ga kao zmija noge. U sustini je i nebitno, Andrijin otac rece da bi Andrija produzio ugovor sa Partizanom, pa nek daju tom Zahaviju ta 2,5 miliona, svejedno je da li si u minusu 10 ili 12 miliona, pa Zvezda je zivi primer. Transfer Zivkovica bi u buducnosti dobar deo duga pokrio u svakom slucaju.
pre 8 godina
Zvezdas sam...ali iliev vam je nesto u klubu, ej iliev...ahahahah
pre 8 godina
Iliev, "nije majka karala Muju što se kockao, već što se vadio".
Ostavi se posla kojim ne znaš da se baviš dok ti je vreme.
pre 8 godina
Pročitao sam intervju i tek sad mi ništa nije jasno. Odgovor Ilieva me podseća na čuvenu legendu o studentu koji se mesec dana spremao za ispit i učio o valjkastim crvima, a na ispitu je dobio da priča o slonovima pa je njegov odgovor glasio: slonovi su najveći sisari i imaju surlu u obliku valjkastog crva, a inače valjkasti crvi su... :))
pre 8 godina
ne mogu da verujem koji licemer je ovaj Ilijev. Ni jednom recju ne sme da kaze da je Zivkovic njihov igrac a da je uprava kluba prodala njega kao igraca i podelila pare.Pa sta im je sad Zivkovic kriv? Gde su pare? Sto licemeru ne spomenes bivsu upravu koja je to napravila ? Siljis da ne kazem sta na detetu od 19 godina a ne smes Djurica i ekipu ni da spomenes? Sram te bilo i ti kao zelis dobro Partizanu. Sta ce vam zivkovic,svako od vas iz uprave ima milione na racunu,dajte po jedan milion Partizanu jer,kako ti kazes,Partizan je veci od vas. Ali ne,vi bi ako moze jos nesto da se usicari,ukrade,mazne,podeli....sram vas bilo.
pre 8 godina
S bezbroj rexenica,sve vrteci u krug jedno isto,Iliev u sustini iz petnih zila brani prethodu upravu,stvarajuci prostor da i ova sadasnja radi isto...procenti,menadzeri,kombinacije,prilivi od transfera...sjajan teren za muljanje...Zivkovica vidim,sad optuzuju iz vrha uprave Partizana da je zvezdas...al odgovornost za stetan ugovor Djure,Grubora,Branka Ruzica idr..niko ne trazi i ne pominje.Ugovor nije pravio igrac,vec ljudi iz tsdasnje uprave..Doduse,mozda je Iliev i drustvo unapred diglo ruke od gonjenja krivaca...zasto pa da ih jure?Tu je Toma,abolira s kapije i bez presude...a za iste lopovluke
pre 8 godina
Ovaj govor mu pisao Vučelic.
pre 8 godina
Meni samo nije jasno kako jedan relativno uspešan fudbalski klub, koji je bio prvak Srbije poslednjih par godina, povremeno igrao u Evropi, prodavao najbolje igrače...ne može finansijski da opstane, pa zavisi od prodaje Živkovića?! Da li su razmere pelješenja tolike da ne može da opstane? U Škotskoj su Rendžers nabili u četvrtu ligu kad nije mogao da izvršava svoje obaveze. Bez pardona, za nauk ostalima. Kod nas kad su Zvezda i Partizan u problemu proglašava se vanredno stanje. Angažuju se predsednik države, Vlade, svi ministri...Zašto? Jel nemaju pametnijeg posla?
pre 8 godina
Jedno pitanje samo.. ko je ovog mutavka postavio da bude direktor kluba ???
pre 8 godina
John Terry je bez ugovora i neće da potpiše novi. Sada bi po Partizanovoj logici Chelsea trebalo da ga suspenduje :)
pre 8 godina
Ja i dalje ne znam sta oni hoce od Andrije - da ode sad, ili da potpise novi ugovor. a ovo - "trajace do vecnosti", ono, ja navijam za partizan, ali to je fudbalski klub ljudi, nije ne znam sta
pre 8 godina
Iliev ima čovek probleme sa parama, klub je dužan a dugovi samo rastu, svaki dan svaki sat....ali Andrija nije rešenje problema ako hoće da ga prodaju protiv njegove volje, a treba da su zahvalni jer želi da pomogne Partizanu i želi da igra u crno-belom dresu. Partizan traje 70 godina ali isto tako Partizan je dužan 70 godina i dugovace i dalje do večnosti.....Prodajom Živkovića dug može da se smanji ali neće nestati već će se uvek povećavati. Meni je jasno da je sa tačke gledišta Ilieva prodaja jedini izlaz ali opet kako ga klub tretira kao robu apsolutno nije ok. Pogotovo jer prodaja njega neće ništa značajno da reši...
pre 8 godina
Iliev bruko izdao si Partizana!
pre 8 godina
sram Vas bilo!!!Da Vas dete spasava sad??Molili ste ga da ostane posle SP kada je bio najbolji igrac?Dajte svoju lovu pa se onsa busajte u grudi koliki ste ustvari Vi Partizanovci..
pre 8 godina
Do juce nije znao propise za prijavljivanje igraca, kao svi ostali u upravi. A sad bi navuko Zileta, da krsi zakone UEFA, za koje uopste i ne zna da postoje. Zalosno sta sve prolazi kao sportski direktor u Srbiji.
pre 8 godina
Ilijev Bomba.
pre 8 godina
Jes da je nebitno ali eto da `naglasim` da sam navijac Zvezde... Ne slazem se sa ovim sto je Ilijev uporedio transfer Grujica sa Zivkovicem, Grujic jeste dosta pomogao Zvezdi novcano sa njegovim transferom, isplacene su plate igracima itd. itd. ali velika je razlika izmedju Zvezde i Partizana ove sezone, Partizan je igrao evropu i samo od dobijenih utakmica/golova cega li vec uzeo dobre pare, 6, 7 miliona.. da ne ulazim u ostalo tv prenosi, prodaja ulaznica... dje su vam te pare ? Zvezda nije imala nista od tih prihoda ove godine, tako da je glupo da se poredi... a sto se tice ovoga sa Zivkovicem, prije pola godine sam jos procitao vijest da on po ugovoru treba da se proda na zimski prelazni rok, da ne bi bilo penala, imali ste kad da razmisljate o tome i da sve to regulisete i dogovorite na vrijeme, a ne sad na vrat na nos da pritiskate momka i njegovu porodicu kako ce da `unisti partizan` ako ne ode....
pre 8 godina
FIFA je poslednjim izmenama Pravilnika o statusu i transferu igrača izričito zbaranila TPO (vlasnička prava treće strane nad igračima) i klubovi uredno pred Arbitražnim sudom za sport u Švajcarskoj (nadležna arbitraža) obaraju ovakve klauzule uz obavezu vraćanja primljenog. Npr. Sporting vs Doyen - Rojo Case (Markos Roho). Nije problem što Đurić, Terzić i ostala bratija imaju lošu nameru prema klubovima (dobru za sebe) već što u svom neznanju nemaju predstavu u koliki problem će uvaliti klubove. Kad onaj sa lošom namerom ima znanje, on po pravilu zna dokle može ići sa iskorišćavanjem supstance bez njenog unštenja, ali kombinacija loše namere, neznanja uz izraženu sujetu je uvek pogubna. Zbog takve prakse je već kaženjen Tvente jer je sa Doyen Sports zaključio ugovor koji se odnosio na D. Tadića.
pre 8 godina
Ivijev i ostali koji ste u upravi voljenog nam kluba,Gospodo,trazite od Andrije da pomogne?Zar nije pomogao time sto se dao gol Steaui i to kakvim laznjakom? Zar nije pomogao sto nece da ide, nego zeli da ostane i dalje u klubu i da igra za klub koji voli i navija? Nikako ne mogu da razumem ljude koji uporno insistiraju( citaj teraju), takve bisere iz Srpskog fudbala kao sto su Zivkovic ili ti Grujic.Stvarno to ne mogu da razumem, kao da u Spskoj ligi imamo jos 20 takvih igraca pa jedan manje vise nije problem.Gospodo koji ste zaseli u fotelje kluba,vi ste ti koji traba da pomognu Partizanu. Vi ste ti koji treba da daju novac a ne samo da uzimaju novac od kluba. Sada cete vi reci pa zasto mi da damo?Zato sto se tolko busate u grudi kako volite klub i kako radite za njegovo dobro.Ima vas koji stvarno i volte klub, ali ste prevashodno u klubu zato sto imate korist od njega. Nego vi koji ste u upravi,da svako od vas za to mesto da 200.000 evra godisnje (da da kao clanarinu ne kao pozajmicu uz kamatu) da vidimo dali bi neko od vas onda pravio stetan ugovor po klub!Ovako,vi ste tu gde jeste imate dobre pare od kluba za to sto radite ili ne radite i nikoga nije briga da li ce Partizan naci u nezavidnoj situaciji sutra ili nece. Vas nije briga jer vas je partija koja je na vlasti tu postavila da malo i vi zaradite.Tako puna podrska Andriji i njegovim roditeljima da odradi ugovor do kraja i ako ne zeli da igra dalje u Partizanu neka ode bez obestecenja,da se lopovi nauce pameti.
pre 8 godina
Koji je problem sa Živkovićevim ugovorom? Nisam iz Srbije i ne znam o čemu se tu radi. Može li mi neko, ko zna (a ne samo misli da zna) o čemu se radi da mi na jednostavan način objasni situaciju. Unapred hvala.
pre 8 godina
Sto da ne ide na Kipar, kad su tamo oba njegova kluba - Partizan (25%) i Apolon(75%).
pre 8 godina
Kakve sve nebuloze izgovara ovaj Iliev, govori da će Živkovića ga mrzi cela Srbija, spominje nekakav katanac, ej juče postao direktor i on će da bude taj koji će da postavi katanc, u najboljem slučaju država može da pronađe kupca, ali to ovim mešetarima nikako ne odgovara. Šta je problem da se izdvoji 2,5 mil. i posle proda za minimum 10 mil. Koliko će samo ovih dana dobiti od Mitrovića a gde su prošli transferi gde je evropa, naravno to je završilo u nečijim džepovima. Gubitese iz Partizana bando nesposobna.
pre 8 godina
(Orao, 25. januar 2016 20:07)
Niko zapravo ne zna o čemu se radi. Jedna tema koja će skretati pažnju.
Činjenica je, da ako Andrija ne potpiše novi ugovor sa nama na leto, Partizan plaća Zahaviju 2,5 miliona, a ukoliko potpiše onda Partizan dobija većinska prava nad njegovim ugovorom a time i više novca od njegove prodaje u budućnosti. Prema rečima Andrijinog oca, ugovor će 90% biti produžen, ali izgleda da neko ima nešto protiv toga. Da li je u pitanju neko iz okupacione uprave (ili više njih) ili deo navijačke grupe, koji izgleda takođe ima neki procenat, to niko ne zna.
pre 8 godina
toliko si procao pola sata a reko si samo dvije stvari "andrija nije kriv" ali " treba da pomogne partizanu" al ne govoris kako da pomogne?! jel tako.sto ce otici.u apoel ili u neki klub koji ce vama dobro platiti a njemu u buducnosti pruziti odlicno mjesto na klupi ili na pozajmici ko zna gdje??? daj covjece budi posten pa reci kako nekoj da vrdas ako nisi TI kriv nista!
pre 8 godina
Smarate sa to " Ja kao Zvezdas" " Ja kao Partizanovac"
pre 8 godina
Ivice ako si hteo da vodis klub bez nasledjenih problema onda je trebalo da osnujes svoj. Ovako pri dolasku na tu poziciju, gde si sada, morao si da predocis kako ces resiti problem za koji su i najneupuceniji znali da postoji... za stanje na terenu moee da bude Andrija jedan od odgovornih al za stanje klubu ste odgovorni vi!!!
pre 8 godina
Danas čitam da ga Grobari Jug teraju iz Partizana?!Bolesno,to je isto kao kad bi navijači Barselone terali Mesija iz kluba,čista boleština!
pre 8 godina
a evo i komsije velikog i sveznajućeg na 50mil duga, Valja se
pre 8 godina
Taj novac koji biste platili kao kaznu ce vam leci od Mitrovicevog transfera u Engleskoj! Isplatite derikozama i menadzerima sa pamecu u glavi sta potpisujete sledeci put! A Andrija ako bi potpisao na jos godinu dve na leto bi vrede preko 10 milki!
pre 8 godina
Dobro je da Iliev,Terzic ili Karadzic nisu u tenisu,inace bi Nole zavrsio kao roblje i ne bi imali svetskog sampiona.Upropascuju nasu buducnost samo da bi oni imali nekakav finansijski interes.
pre 8 godina
Vazurin portparol se oglasio.
pre 8 godina
Ovde više sport nema nikakvog značaja. Svi ste Vi postali trgovinske organizacije, koji prodajete fudbalere kao krompir ili bilo koju drugu robu. Da li ja da Vam verujem da niste pustili Augzburg u Beogradu??? Za još jednu utakmicu u Evropi ne bi imali pokriće da prodate Šaponjića, Andriju itd. Veće su pare od prodaje nego od još jedne evropske utakmice. I sada nešto nije u redu??? Čak i da je Iliev u pravu, a verujem da jeste, čemu onda fudbal??? Da je ovo jedina sezona, još nekako. Svake sezone isto, prodajete najbolje, kupujete one koje niko neće. Zašto ne odete svi u amatere??? Pa, Vi jedini imate korist od kvazi-fudbala, a govorite o 200 potencijalno gladnih porodica. Pa u ovoj državi ima bar 200 hiljada gladnih porodica i nikom ništa. A sada je kao važno, presudno... Ako Vam se posao ne isplati, napuštajte ga i tražite drugi. Ko voli fudbal neka volontira, neka uživa u čarima amaterskog sporta, neka ga deca igraju iz ljubavi. Pozdrav!
pre 8 godina
Čitam izjavu Ilijeva i u stvari ne pročitam ništa. Šta on hoće da kaže - da dečko ostane ili da ide? Mislim jeste jasno iz konteksta, ali reci bre jasno i glasno, ne ostavljaj prostor za muvanje.
A frazetine tipa trajaće večno, mi smo isti porodica, bla, bla, bla, ostavi političarima. Ne ide ti nas najbolje.
pre 8 godina
niti vidim pitanja, niti ogovore
pre 8 godina
Jes mi fino imam para ko blata
pre 8 godina
Bivši direktor, veliki menadžer i profesionalni navijači treba da pomognu, a ne Živković. Ilijev prvo se ustanovi krivica (bivše rukovodstvo, koje je Živkovića prodalo kao marvu na pijaci), pa se onda traži rešenje. Ako nisi sposoban da na pravi način rešavaš probleme, lepo pokupi krpice i lutkice i pusti pametne da rešavaju problem. Živković nije ni počeo da zarađuje, a vi se debelo ogrebali o njega. Jedan težak prelom noge završava njegovu karijeru i preko noći postaje socijalan slučaj. Zato počnite da poštujete decu koju angažujete. To što vas nisu poštovali i što ste vi to dozvolili, ne znači da tako treba da se nastavi. S poštovanjem.
pre 8 godina
Pročitah većinu komentara, i moj zaključak je da se Ilijevu zamera, što je nejasan, i što ne zastupa interese Oca i sina Živkovića, i njihovog menadžera Đorđevića, jer on je jedini pošten menadžer, a svi ostali su lopovi.
Intervju Ilijeva je razumljiviji od svakog komentara, jer u njima čitam samo o izdajnicima , i lopovima, valjda ljudi pod uticajem velikog političara, jer su to i njegovi glavni argumenti.
Ilijev je tehniko Partizanam+, pa normalno zastupa interese kluba, onako kako ih vidi UO, a ne kako ih vidi suprotna strana, jer kako god vi razmišljali u ovom sporu postoje dve surotne strane, ili možda mislite, da i ne treba UO, ni tehniko, nego neka svaki fudbaler sam po svojoj volji odredi obaveze prema klubu, i sam potpiše ugovor koji mu najviše odgovara.
pre 8 godina
Sa zivi ljudi hoce da trguju!
80 Komentari
Sortiraj po: