Ponedeljak, 11.01.2016.

17:03

Zvezda se mučila u Ljubljani, ali dobila Olimpiju

Košarkaši Crvene zvezde prekinuli su u Ljubljani niz od tri poraza u svim takmičenjima.

Izvor: B92

Zvezda se muèila u Ljubljani, ali dobila Olimpiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

157 Komentari

Sortiraj po:

dzoni

pre 8 godina

za sve koji kazu da ne mogu da se dovode pojacanja obavestenje da se to moze uraditi vec posle prvog kruga top 16 faze el znaci za mesec i nesto ili posle utakmice sa cedevitom pozz
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli, 12. januar 2016 10:45)

To jeste tacno ali samo za one ekipe koje nisu ispunile dozvoljenu kvotu registrovanih igraca u toku sezone, mi smo sa kinsijem to ispunili, i to nam je to, po meni trebalo je da se umesto kinsija dovede plej crnac ( ako nismo bili uslovljeni da ga uzmemo kroz razmenu za tompsona ), jer je preveliki rizik uprave da se osloni samo na jovica do kraja sezone, a on je vec drasticno pao od kad se protivnicke ekipe spremaju samo za njega i njegovu igra 2 na 2, mozemo da promenimo igrace tek za nasu superligu ali to vec nema nikakvog smisla da radimo

u

pre 8 godina

Zvezda je ušla u kontraritam na +16!? Igrači ne poštuju timsku igru, naviknuti autsajderi koji su za timove koji se bore za opstanak ili da odrađuju -radno vreme. Tim mora da se bori da bi dostigao na nivo igre a ne da igra nesvesno!!?

Beli

pre 8 godina

za sve koji kazu da ne mogu da se dovode pojacanja obavestenje da se to moze uraditi vec posle prvog kruga top 16 faze el znaci za mesec i nesto ili posle utakmice sa cedevitom pozz

belgrado

pre 8 godina

tim ima 3 petorke plus par na klupi,
a ovi navalili na pojacanja u februaru :)
problem je bio u stvaranju tima za EL ,
dovodjenje pogresnih igraca i sve na improvizaciju ,
a skupilo se para,nije da nemate.

drzite se vi fudbala i ostavite onih vasih 500 ljubitelja kosarke koji znaju basket : )

Dušan

pre 8 godina

E pa ljudi moji,ne može se igrati ozbiljna košarka bez vrhunskog pleja,mi imamo 2 plejmejkera praktično bez šuta...zvezda me sa Jovićem podseća na partizan sa Tepićem! Ništa bez crnca plejmejkera!

vlade

pre 8 godina

za sve one koji brane radonju, samo ću vam poručiti, da sačekamo sledeću sezonu.. da vidimo na šta će se vaditi.. imaće tim sklopljen već u julu, pošto nećemo morati da jurimo atraktivna pojačanja i da zadržimo najskuplje, jer ćemo igrati Eurocup.. sa radonjom, nema teorije da ako stignemo do finala, izbacimo Budućnost, nažalost.. a sledeće godine, ako ostanu klinci i ovi prosečni, moraće da ispuni ciljeve.. a to je mesto u EL.. osim ako Čović ne spusti lestvicu očekivanja.. a tada će se videti kakav je trener.. a za Zvezdine ambicije nije, a to sam rekao još pre dve sezone, kada smo igrali prvu EL u nizu, vodili smo protiv Pao u grotlu Pionira +15 i naravno - izgubili.. i posle 3 godine.. opet isto..

ćavi

pre 8 godina

Mozda gresim,ali moje misljenje je da Micic nije trebalo da dolazi,jer sada ispasta Rebic.Pustan je u vatru,slab je bio protiv Strazbura,a protiv Reala i Bajerna pokazao da zna da igra kosarku,i nametnuo se kao drugi plej.Sad je opet,po meni nezasluzeno treci,i to utice na njega negativno.Kinzi je dosao,i odmah poceo da preuzima odgovornost u bitnim momentima,a nije se jos adaptirao,i nije imao ko da mu skrene paznju na to(citaj Radonja).Imam poverenja u ekipu,ali u trenera vise nemam í smatram da ce nas ovi dolasci i odlasci poremetiti skroz.

ja

pre 8 godina

Oooo Kvinsi, Kvinsi, o Kvinsi kralju,
Tvoja je igra brate za medalju.
Tebe se plaše, drhte ko prut,
Krasi te prodor i odličan šut.

Aaaajde Kvinsi, zvezdin Durante,
Zakucaj jako dok se baklje plamte.
U kontru novu sad brzo švigni,
Ceo Pionir ti na noge digni.

Oooo naš je Kvinsi pravi ubica,
I šut je njegov kao haubica.
On zna da »krade«, ume da doda,
Nebeski letač sa m*dima do poda.

Eno ga Kvinsi, blokade deli,
Zglobove lomi i radi šta poželi.
I svaki poen njemu je lak,
A »prvi korak« zaštitni je znak.

Aaaajde Kvinsi tri prsta digni,
Trči, bori se, svaku loptu stigni.
U grudi busaj se, poljubi »znak«,
Jer ti si Kvinsi zvezdin manijak.
(Piaggio, 11. januar 2016 20:41)

A onda je dosao Vesely...sve ostalo je istorija...

zoranbgd

pre 8 godina

koliko vidim i radnjic ima botove koji lupaji minuse na svaki argumentovani komentar da je los trener. Ako se napise nesto tipa Zvezda je igrala lose a ne spomene se trener onda nema minusa ali cim se spomene njegovo ime onda idu minusi.

za sledeću sezonu

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.
(dr out, 11. januar 2016 20:32)

Ovaj zapeo, A vise ne mozes da regustrujes nikog. 17 igraca imamo u timu, aman ljudi znate li za dosta?
(covece..., 11. januar 2016 21:01)

Ok, nije moguće do kraja ove sezone dovoditinove iigrače, ali je realno čovek dao pravi komentar! Treba bolji stručnjak i pojačanje na četvorci, a Dubljevic je snažan i ima šut za 3.

Ranger

pre 8 godina

Zasto su doveli Nastica ako nije ni u 12 selektovan?Zasto Rebic vise skoro i ne ulazi u igru?Zasto Tejic dobija sansu ispred Simanica?Zasto Lazic ima vecu minutazu od Gudurica?Zasto redovno gube zadnju cetvrtinu? Toliko pitanja a odgovora ni na vidiku...

Wetreifleid

pre 8 godina

Simanic je Bog za ovo drvo Tejica. Tejic greje vec 3 sezk s klupu, a kazu igrace vise od sledece sezone. Simanic talentovan, visok, ima sve predispohicije da postane rhunska cetvorka, ima dugacke ruke i refleks ima super.

Imam reeeššeniiije

pre 8 godina

Umesto prepisivanja slova i brojeva (verifikacija) uvedite pitanje da se vidi poznavanje pravila košarke i problem rešen. Nema više glupih komentara, nema prepucavanja, nema mržnje,... A možda nekom odgovara ovako?

Butthole Surfer

pre 8 godina

Slobinatore dobio si plus od mene, navijača Partizana. Eh je više takvih... Ne znam ko ti je izlupao tolike minuse... Komentar na mestu, slažem se u potpunosti.

gruja

pre 8 godina

nema tranzicije protoka lopte sve se svodi individualno gledam danas fener sa nekim levacima ovi imaju super pezicu veseli je totalno izvisio

covece...

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.
(dr out, 11. januar 2016 20:32)

Ovaj zapeo, A vise ne mozes da regustrujes nikog. 17 igraca imamo u timu, aman ljudi znate li za dosta?

Pokondirena tikvica

pre 8 godina

Ljudi vi pricate o MWilu!? Jeste tata ali covek je opet vario! Jos nam treba da popijemo neku suspenziju zbog njegovog dzointa.

vegan u kožnom donjem vešu

pre 8 godina

Pa da upravu si, nama je Sutjeska konkurent, a vama zamrzivac, gorenje, beko...i ostali rashladni uredjaji!
(Zlatne ruke sinko, 11. januar 2016 19:51)

Ono kad grobar piše o rashladnim uređajima...u kom sportu ste u plusu...kod vas je zima došla još u septembru..ne budali ,jedini uspeh u košarci vam je kad Zvezda izgubi u El...

mirko

pre 8 godina

Meni ovo ni na sta ne lici, olimpija je mnogo gresila inace ladno bi pukli. Noliko praznih minuta kad treba da ih odvalis i mirno privedes mec kraju je strasno. Nadam se da će bolje jer jednostavno moraju

Piaggio

pre 8 godina

Oooo Kvinsi, Kvinsi, o Kvinsi kralju,
Tvoja je igra brate za medalju.
Tebe se plaše, drhte ko prut,
Krasi te prodor i odličan šut.

Aaaajde Kvinsi, zvezdin Durante,
Zakucaj jako dok se baklje plamte.
U kontru novu sad brzo švigni,
Ceo Pionir ti na noge digni.

Oooo naš je Kvinsi pravi ubica,
I šut je njegov kao haubica.
On zna da »krade«, ume da doda,
Nebeski letač sa m*dima do poda.

Eno ga Kvinsi, blokade deli,
Zglobove lomi i radi šta poželi.
I svaki poen njemu je lak,
A »prvi korak« zaštitni je znak.

Aaaajde Kvinsi tri prsta digni,
Trči, bori se, svaku loptu stigni.
U grudi busaj se, poljubi »znak«,
Jer ti si Kvinsi zvezdin manijak.

Radikal Republika Srpska

pre 8 godina

Lakši trening Crvene Furije,gde je Radonjator još i odmorio nosioce igre za utakmicu u evroligi.Olimpija ima kvalitet i mislim da će bez problema izboriti opstanak.

duledudule

pre 8 godina

george best burazeru.gledao sam i ja fener.gubili su skoro 20.a jel si gledao drugo poluvreme.brutalni su,ako je iko mislio da mozemo da dobijemo fener sa ovakvim timom vara se.fener je od minus dvadeset dosao do plus 15 la ga no.svi pricaju da smo tanki na pleju i centru a ja mislim da smo najtanji na cetvorci pravoj jakoj skocnoj

coagm

pre 8 godina

Dosta smo slabiji nego prosle godine.Kada je druga petorka tj. Simonovic na 4 i Štimac na pet mi jednostavno reket ne možemo da zaključamo a u napadu smo impotentni.Pravićemo Vilija od blata jer je glavni deo ekipe u padu forme(osim Milera).Sad se vidi koliko nam je tandem Vili-Bobi bio znacajan prosle godine.

RUS

pre 8 godina

Valjda je ovo poslednja utakmica koja je bila potrebna da Radonjić shvati da poslednju četvrtinu treba da počnu najrazigraniji igrači na toj utakmici a ne igrač koga treba razigrati(čitaj Dangubić). Igrači se razigravaju u minutima kada je jasno da je utokmica dobijena a to sigurno nije na početku poslednje četvrtine.
Ne treba biti veliki stručnjak pa shvatiti da Dangubić može da igra na pozicijama 2 i 3 i može da čuva igrače koji igraju na tim pozicijama, a nikako da čuva protivničkog plejmejkera od koga je obično za glavu višlji i isto toliko sporiji. Sa -7 na kontu Zvezde dok je on bio na terenu on je bio ubedljivo najgori igrač uz Cirbesovih -6. Džabe Cirbesu 15 datih poena kada u reketu duva promaja i direktni protivnici daju više poena. Cirbes je izgubio 6 lopti. To je mnogo za pleja a ne za centra.
Mnogi kude Štimca a on je još jednom pokazao da je koristan za ekipu. +13 na kontu Zvezde dok je on bio u igri to potvrđuju.

velja

pre 8 godina

ajoj, koliko svi lupetate, dobili smo ih sa 30 posto snage, to je prvo. drugo mozda uigravaju neke varijante posto nemaju kad da treniraju, trece micic je bio dobar i sve bolji. dao dve trojke, nekoliko ulaza, razigrava se

coagm

pre 8 godina

Dosta smo slabiji nego prosle godine.Kada je druga petorka tj. Simonovic na 4 i Štimac na pet mi jednostavno reket ne možemo da zaključamo a u napadu smo impotentni.Pravićemo Vilija od blata jer je glavni deo ekipe u padu forme(osim Milera).Sad se vidi koliko nam je tandem Vili-Bobi bio znacajan prosle godine.

dr out

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.

Batko

pre 8 godina

Ali Radonnjićev tajm aut od jednog minuta gde u 45 sekundi progovori jednu totalno bezveznu rečenicu, a onda 15 sekundi totalno nebitne priče koja nema veze sa utakmicom ili, sačuvaj me Bože, nekom uigranom akcijom. 
Ko njega naziva stručnjakom, taj nije video nikad kako izgleda košarkaški trener.
(Zaphod Beeblebrox, 11. januar 2016 18:48)

Opet "strucnjaci" o akcijam !!! Time out trazen posle 2 min posle vec uzetog, jer je sa 9 spusteno na 4. Poenta da "izbaci" ekipu iz kontra price, a ne da crta akcije. Ti znas kako izgleda trener ? Vodio te tata da ti pokaze ? Sine ne lupaj majke ti

Sejn

pre 8 godina

Po mnogima ovde, Zvezda ako ne pobedi svaku u aba ligi po 25 razlike, to nista ne valja... Juce cedevita izgubi glat kuci od Buducnosti, nikom nista. Mi dobijemo Olimpiju sa recimo 60-70 % snage i nista ne valja. Isto je sve kao prosle godine, setite se Zvezdine igre u januaru i pocetkom februara prosle god. Namerno spustanje forme da bi bili pravi pocetkom marta pa do juna. Pazite sta vam kazem, jedini ozbiljan rival Zvezdi je Cedevita, Buducnost ce potonuti kao kamen kad dodju bitne utakmice, vise se treba plasiti Mega Leksa nego njih.

Trener

pre 8 godina

Pre svega nije tacno da je Zvezda jedva pobedila, pobedila bi i bez trojke Milera. Drugo nije fer ocekivati od Zvezde da pobedjuje sve sa po 10+ razlike.

Kum

pre 8 godina

Citam i ne verujem. Manite se ljudi kosarke, kad je NE ZNATE! Ostavite je ljudima koji je vole, a vi birajte i menjajte trenere i igrace od utakmice do utakmice u nekom drugom sportu. Pazi ludilo, ocenjuju trenere po tome da li lepo prica na tajmautu... Drugi traze nove igrace, a ne znaju da nemamo vise pravo registracije... O, boze.

Nikom ne pada na pamet, da je mozda i do igraca? Psiha, zamor, velika razlika, opustanje itd? Niko, jel? Nije vam bre ovo basket!

I sta imate da prebacite Micicu? Decko igra na najodgovornijoj poziciji u NOVOM timu, i naravno da se trazi, i kao takav je bio bolji od Jovica.

Sve u svemu, masa pljuvaca, nigde navijaca, a ljubitelja kosarke jos manje.

Tajming

pre 8 godina

Zvezdin tajmaut: igraci sede, gledaju kojekuda. Radonja stoji, pogleda fiksiranog u neku daleku tacku. I taman da zausti da kaze nesto - isteklo vreme.

nikad zadovoljni

pre 8 godina

Dobro jel samo ja vidim da Jovic POBEGNE SVAKU UTAKMICU SA TERENA u zadnjoj cetvrtini...ovo nije normalno decko je kukavica kakvu u zivotu nisam video...u 4-5 utakmica je "povredjen" zadnjih par minuta a ledecu leti u prve dve cetvrtine a onda sve po starom:-((
I naravno onda ovakve zavrsnice!!
(Monarhista, 11. januar 2016 18:45)

Mozda ga trener odmara. Igrao je momak po 35 minuta zadnjih 10 utakmica

dasam

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.
(Laktaši poludeli, 11. januar 2016 17:48)
Pa viste ,,klepetali'' o Partizanu 20 godina,mozemo i mi jednu godinu!!!

Zlatne ruke sinko

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri! (Grobar, 11. januar 2016 17:16)Vas konkurent je Sutjeska , ne znam o cemu ti pricas...
(Dzoni, 11. januar 2016 17:48) Pa da upravu si, nama je Sutjeska konkurent, a vama zamrzivac, gorenje, beko...i ostali rashladni uredjaji!

Zvezdas

pre 8 godina

Bitna pobeda,bravo Zvezdo.Moramo da podignemo formu,mnogo oscilacija za vreme utakmice imamo.Kinzi bio odlican danas,covek zna kosarke i bice jos bolji kada se uigra sa ekipom.

Bodibond jako i do samoga kraja

pre 8 godina

Ozbiljno pitam da mi neko razjasni ulogu Vase Micica. Da li je na pozajmici pa mi razigravamo Bajernovog igraca ili nam je zalog za buducnost (ili razigravamo Miskovog igraca). Cime zasluzuje preko 20 minuta jedino ako je zalog za buducnost pa ga trebamo razvijati..... (maxi, 11. januar 2016 18:26)

Svaka ekipa ima svog Daloa !!!

bomboni

pre 8 godina

radonjic nije autoritet, ne rukovodi timom, ne planira akcije, stvarno je steta sto ovakav tim zvezde vodi upravo on!!!! daleko bi Zvezda dogurala da ima drugog "pravog trenera"!

Branko,Belgija

pre 8 godina

Imao sam razumevanja za Radonjica sve do proslonedeljne utakmice sa Cedevitom.Vodis 11 razlike 5 i po minuta do kraja,oba njihova centra 4 licne,dobijena utakmica,rutina.OK,sve to prokockas,Guduric te vrati u egal.Imas 15 sekundi da branis produzetke koji ti savrseno odgovaraju(juris + 3).I sta ti onda uradis?Naredjujes faul,koji se pravi PET(5)sekundi pre kraja?!?Ljudi moji,pratim kosarku evo vec 40 godina,ja veci idiotizam nisam video.Pa to trener dece pocetnika ne bi uradio.Mislio sam da ce taj potez malo vise da se analizira,posto je za ne verovati da je covek i dalje na klupi posle toga.I pored svega da su samo dobijeni Olimpija,Igokea i Cedevita(sve kod kuce)ova sezona bi bila sasvim OK.Nista,i pored svega puna podrska ekipi,i pamet u glavu

Bodibond jako i do samoga kraja

pre 8 godina

Da sudi Dule Vujošević manje bi oštetio Zvezdu. (Tresh kretenizam, 11. januar 2016 18:36)

Brate u ovako teskom danu, uspeo si da me nasmejes, jos se smejem...

George Best

pre 8 godina

Fala bogu! Btw, gledam Fener protiv nekog Usaka u turskoj ligi. Gube poluvreme sa 18 razlike. Veseli bez skoka, bez kosa, banana ko na Grenlandu...sa tri penala u 12-om minutu, Pero Antic kadu ne bi pogodio, Datome 3 fadeaway airballs, protiv nas 7 od 7. Nadskakali, prebili, unistili ih 4 crnca i pešes Turaka iz ovog No name kluba. Ne mogu da se sastave. Ali, tako je to. Dario Saric od 100 utakmica u kojima sutira za pobedu u zadnjoj sekundi pogodice dva put- protiv Zvezde. Pa sto ne bi i ostali popravljali statistiku protiv nas?
A sad pravac Atina i ocu da bude 10 razlike minimum protiv ribolovaca iz Pao-a. Cast legendi Dijamantidisu i Gistu, ostali su boranija!

Crca

pre 8 godina

Vasa Mijic bi bolje odigrao od Vase Micica. Rekoh jos onomad da je promasaj, bolje da smo centra doveli, a da je Rebic ostao drugi plej. Ocajan skauting igrača ove godine.

Toto-ko-tunjo-zagrebacki-hronicar

pre 8 godina

Koliko covek moze da bude zasenjen mrznjom da navija za klub koji je takodje s njim u borbi za opstanak? Domaci Zagrepcani, krajnje neobicna sorta.

zvezdas

pre 8 godina

Na +16 za Zvezdu pomislih da je lepo sada da udju Simanic i Rebic i dobiju minutazu.Kad ono za tri minuta ode razlika.Njih dvojica sigurno ne bi uspeli da ovoliko pokvare utisak.
Da ne bese Milera,ko zna sta bi bilo.

niksy

pre 8 godina

Neverovatno je da Kinzi sedi celu cetvrtu cetvrtinu na klupi i ulazi tek na kraju,doveden je da daje 15 plus poena a sedi na klupi,umesto da se uigrava sa ekipom.

vizura tastatura

pre 8 godina

Od ovih tastatura fenjerasa koji troluju ovde gori su jedino ovi internet tzv. navijaci Zvezde koji kosarku nisu pogledali 3 puta u zivotu, ali znaju da Radonjic nema pojma. Morali su da cute ceo novembar i decembar kada smo izborili TOP16, pobedjivali Real, Himki ali evo ih sada opet, ocigledno po nalogu. Gledajte vi vaseg Dzikica koji ispusti 17 razlike za 5 minuta protiv raspale Cibone, ekipa nije dala kos iz igre poslednjih 5 minuta pa mora Javor da vas vadi. Jos pisu "ovo bi Bozic sigurno izgubio" a onaj debeli nista bolje nije vodio ekipu u zavrsnici od mucenog Boze. Jos Sutjeska dobila pa stvarno nema smisla...

Misko

pre 8 godina

Strasno je da se Zvezda ne seta kroz ovu ligu sa postavom Rebic-Guduric-Simanic-Tejic-Nastic, sa Micicem Dangubom i Stimcem a ostali odmor. Ako nisu dobri za Cibonu, Krku, Tajfun, MZT, Zadar i ostalu boraniju - odmah razlaz

dokle vise

pre 8 godina

Zvezda nema ni pleja da valja a ni Centara . Nece ici ni Protiv Cedevite a kamo li Buducnosti !
(Mozak, 11. januar 2016 18:08)

Ma sta mi rece. Jel ima neki da valja u Zvezdi? Juce ih hvalis, danas pljujes, sutra hvalis i sve u krug

Hugo_DEVASTATOR_grobarski_je_KOMPLEX_NABIJATOR

pre 8 godina

Ma sve je ovo super, jos jedna pobeda i novi bodovi, ali mene brine kako cemo sa partizani, uspeli su da na ovaj minus upale masinu, a i Kinzi se vratio ahahahahahahaha...

branko

pre 8 godina

Pozdrav iz Ljubljane.Posto sam se razbolijo nazalost nisam mogao da idem na utakmicu.Samo cu da citiram komentatora na slovenackoj tv kod zadnjeg tajmauta.Izvinjavam se treneru Zvezde g.Radonjicu ali cini mi se da je on jedini pogubljen u hali.Hvala Zvezdi na podbedi.Poz od Branka iz Slovenije.

fancy

pre 8 godina

Ljudi tanki smo na play a jos vise na centru, cak i za ABA ligu! I prosto mi je neverovatno da nema kretnji bez lopte kad se odigra niski post za centra ili krilnog centra, bez utrcavanja svi samo stoje! Bunarenje na Cirbesa ako nije iz pick-a je zabrinjavajuce pogotovo ako pas dolazi od Dangube! Pozicioni napad jako kritican...

slobinator

pre 8 godina

definitivno je zvezdina kriza krenula od kada su oterali mwill-a I doveli onog anti-talenta micića.da su jović I vilijams delili minutažu druga bi pesma bila.takođe nemamo ni drugog centra,a o radonjinim bravurama I da ne pričam.čovek je uspeo da ispusti + 21 u strazburu,+15 u istanbulu i +12 protiv cedevite u poslednjih 7-8 minuta.za malo da i večeras ispusti + 16 u poslednjoj četvrtini.možda je sad pravi trenutak da se pešić vrati na zvezdinu klupu.

Djape

pre 8 godina

Garantujem, da bi sve lakse bilo da se nije planirao I realizovao transfer Wilijamsa ! Covek nam je zaboo noz u ledja, zbog njega smo otpustili Mekela, koji bi se sigurno uklopio posle nekog vremena!

Delije Čikago

pre 8 godina

Zašto smo doveli Micića koji je izjavio da se razigrava da se vrati u Bajern nikako mi nije jasno, mnogo teško igramo, imaćemo eventualno dva puta do ABA prstena bez prednosti domaćeg terena, biće skoro nemoguće osvojiti, Budućnost i Cedevita su prejaki, nadam se A licenci za EL, pozzz za sve Delije ovog sveta...

Beranac

pre 8 godina

Joj koja prevara je ovaj Micic pii!!!Ama bas nista kosarkasko taj momak nema..Jovic kao da je na nekim drogama.Nemamo ni drugog centra,bas ovo losee izgleda.Opet nam se desava veliki pad.Jedna ovakva Olimpija nam pravi 10-0 u finisu..Vjerujem u ovaj tim,ali ovo je iskreno lose i zabrinjavajuce.Sportski pozdrav :)

posmatrac

pre 8 godina

Majstor radonja u epizodi "kako za 5 minuta izgubiti 16 poena prednosti i uci u neizvesnu zavrsnicu". Doduse, odlepili smo se ludom serijom trojki na kraju trece. Nadam se pobedi, ali je titula sa ovakvim trenerom i u konkurenciji buducnosti i cedevite jako daleko.

maxi

pre 8 godina

Ozbiljno pitam da mi neko razjasni ulogu Vase Micica. Da li je na pozajmici pa mi razigravamo Bajernovog igraca ili nam je zalog za buducnost (ili razigravamo Miskovog igraca). Cime zasluzuje preko 20 minuta jedino ako je zalog za buducnost pa ga trebamo razvijati.....

dragan

pre 8 godina

Tesko je biti pametan kada je u pitanju Radonjic, sta s njim. Ono sto je sigurno je da je Mileru dao sporednu ulogu, ako uradi nesto uradi, umesto da ga pritisne vise od bilo kog drugog igraca, jer Miler ocigledno moze vise nego bilo ko drugi. Isto vazi i za Gudurica. Nekako ne ume da zahteva od igraca i da iscedi iz njih sve ono sto moraju i mogu.

Goran

pre 8 godina

Kako se vremena menjaju i kako ljudi imaju slabo pamcenje. Secam se, pre nekoliko godina, uloge su bile potpuno zamenjene. Zvezda je tada bila u istom sosu kao i mi sada. Slusali smo njihove navijace kako pricaju kako ih Partizan blamira u Evropi, navijali su za sve Partizanove protivnike ... i evo nas, nekoliko godina kasnije u zamenjenim ulogama. Jesmo li naucili nesto? Jesmo, naravno - naucili smo i mi sada radimo apsolutno isto. Navijamo za Fener (kako nas sada Zvezdasi sa pravom zavitlavaju) i ostale Zvezdine protivnike i prosipamo pricu o tome kako nas Zvezda blamira u Evropi. Mislite da ste bolji od njih? Jok, isti ste!

NastyB

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)
Zvezda ima roster ne samo za ABA, već i za mnogo više, ali nema trenera koji će da kaže igračima šta i kada da igraju, rotira igrače šablonski, bez trunke osećaja za igru, napadi su čitljivi iz aviona – spusti Cirbesu pod koš ili pik 2 na 2 Cirbes-Jović, ostali kad šutnu – šutnu. Ukoliko neko krene u prodor ili bude udvajanja APSOLUTNO NIKO se ne kreće, nema otvaranja u prostoru, ili ubacivanja da se pripomogne, ukratko, užasno kretanje bez lopte. Ako se zaustavi Cirbes, Zvezda je kao izgubljena jer igrači ne znaju šta da rade u tom trenutku osim da srljaju bezglavo i ispucavaju trojke. Da imamo trenera koji bi uveo neki sistem, imao više napada za više igrača, protiv drugačijih odbrana – Zvezda bi DALEEEKOO dogurala. Ali sa Radonjićem…
Evo, Gudurić ubaci trojku uz faul, bude li vezao dva koša u dva sledeća napada, eto njega zakucanog na klupi do kraja utakmice. Nego šta, Gudura i Miler šibaju trojke, više ih nećemo videti na terenu. To je Radonjizam…

chivu

pre 8 godina

Zvezda nema drugog krilnog centra za Evroligu, u Aba to moze da pokrije Simonovic ali u Evropi ne. Tejic nije kapacitet Gudurica pa ni Rebica. Dovesti nekog na toj poziciji znaci kompletirati tim.

ya

pre 8 godina

Dobro kaze komentator:
"Bez ideje Zvezde u napadu, sve se svodi na individualni kvalitet igraca".
Jesu li i zato krivi igraci ili trener? Dobijamo ovo, ali opet na kvalitet Milera. Kako takvom igrom do titule, a o EL da ne pricam?

nex

pre 8 godina

Uci u ovakvu zavrsnicu posle onog vodjstva krivica je samo TRNEROVA.
Covece,kad ces da odes? Nije tvoja zasluga sto su nas krenule one trice.Sta da nisu? Sta ti Covicu vise radis?
Inace,utisak veceri je navijanje hrvatskog komentatora za Oli.,na areni 1. Neverovatan je.

profesor

pre 8 godina

Sta zatrpala? Sa ovakovom igrom u finale Aba lige ne mozemo, osim ako se znacajno ne popravi igra. Lazic nije igtac za vise od 10-15minta na parketu. 15razlike protiv Olimpije da ispustis to je sramota... Ljudi saberite se ubedljivo najbolji tim u ligi imate i najbokjeg napadaca u Srbiji u istoriji Kvinsi Milera

ludost

pre 8 godina

P.S. Naravno da je tu Mitrovic ali niko ne zna kad ce se on vratiti u igru a i u formu. Kao sto je Simonivic dosao kratkorocno na pocetku sezone tako dovesti krilnog centra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (chivu, 11. januar 2016 18:26)

aman ljudi 17 igraca imamo DOKLE VISE TRAZITE NOVE IGRACE

Zaphod Beeblebrox

pre 8 godina

Ali Radonnjićev tajm aut od jednog minuta gde u 45 sekundi progovori jednu totalno bezveznu rečenicu, a onda 15 sekundi totalno nebitne priče koja nema veze sa utakmicom ili, sačuvaj me Bože, nekom uigranom akcijom.
Ko njega naziva stručnjakom, taj nije video nikad kako izgleda košarkaški trener.

ccccccc

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)

Ako kazes da nijedan plej ne valja u zvezdi zasta ce ti to da Miler predje na 3 a Mitrovic na 4 KAD NEMAS PLEJA

chivu

pre 8 godina

P.S. Naravno da je tu Mitrovic ali niko ne zna kad ce se on vratiti u igru a i u formu. Kao sto je Simonivic dosao kratkorocno na pocetku sezone tako dovesti krilnog centra.

rade-dera

pre 8 godina

ljudi jel zna neko kako se zove pesma sto su je pustili na kraju utakmice , ko je gledao na areni čuo je sigurno , dok su pričali komentatori na kraju išla je ta pesma

Monarhista

pre 8 godina

Dobro jel samo ja vidim da Jovic POBEGNE SVAKU UTAKMICU SA TERENA u zadnjoj cetvrtini...ovo nije normalno decko je kukavica kakvu u zivotu nisam video...u 4-5 utakmica je "povredjen" zadnjih par minuta a ledecu leti u prve dve cetvrtine a onda sve po starom:-((
I naravno onda ovakve zavrsnice!!

ma važi

pre 8 godina

ja bih vas zamolio da prestanete da pljujete po igračima i treneru, ovo godine smo već doživeli magiju protiv reala, himkija i bajerna. Meni kao navijaču zvezde je puno srce što sam bio u pioniru i uživao u pobedama. Terate Radonjića, kaži te mi koji klub bi sada otpustio trenera u ovoj situaciji, pljujete Simona, čovek proziv Bajerna u Minhenu rešio utakmicu u preokrenuo sezonu. Pljujete Jovića, čovek prvi asistent evro lige. Dajte malo podrške ovim momcima. Šta bi hteli da osvojimo evroligu, pa ne ide to tako. Radonjić je osvojio sve što je mogao prople godine, i on greši ali i napreduje vremenom. Pozdrav i za grobare od pravog navijača.

Laktaši poludeli

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.

Marko

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.
(Laktaši poludeli, 11. januar 2016 17:48)

Ipak su pojedini Grobari imali 15 godina vremena da nauče od vas najboljih u postavljanju komentara. Nadmašili ste i botove.

Sasa

pre 8 godina

Zvezda ima toliko los protok lopte u napadu da je to prosto neverovatno. U skoro svim akcijama gotovo cela petorka stoji na liniji za 3 poena i ceka da se nesto desi. Nema niti jedne akcije za izradjen sut nekog od bekova sto je uobicajno kod svih ekipa. skok nam je takodje vrlo problematican u napadu nema nikog u reketu da osvoji loptu, Kvinsi Miler igra napad ali za odbranu potpuno nezainteresovan. Ali ajde da verujemo Radonjicu da ce te stvari da popravi uskoro u suprotnom nam se ne pise najbolje.

Slobodan

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri!
(Grobar, 11. januar 2016 17:16)

Igrali ste sinoc derbi ... Ne mozete svaki dan igrati derbi !
Druze Partizan igra derbi protiv Sutjeske, Cibone ili Igokee a protiv Cibone je i gradski derbi !!!
E sad, svi cekamo tu obicnu utakmicu protiv vas :-))

zvezdas

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.

Heeeh

pre 8 godina

Ne mogu da verujem. Jedan komentar nekog Delije kaže da mi Grobari treba da se stidimo jer komentarišemo ovu vest, a ovo uz moj komentar, TRENUTNO, samo je još jedan komentar Grobara. Strašno
Sretno komšije, od iskrenog Grobara

ccccccc

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)

Ako kazes da nijedan plej ne valja u zvezdi zasta ce ti to da Miler predje na 3 a Mitrovic na 4 KAD NEMAS PLEJA

komedija

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri!
(Grobar, 11. januar 2016 17:16)

Vidi misevi, pobedili Cibonu jedva uz pomoc sudija i oni sada prete. HA HA HA

neutro-nn

pre 8 godina

Pad u igri sam ocekivao zbog praznjenja nakon plasmana u top 16. Samo bi jos i Radonja trebao da prevaspita Jovica i ostavi ga malo na klupu, ionako ima sad Micica i Rebica jos. Jovke se malo zaneo malo je umoran...i tesko je gledati ga sve dok mu se kosarka opet ne ucini zanimljivom!
Dobicemo ovo, stace Olimpiju sut spolja vec u trecoj! Ajmo Zvezdooo!

adam

pre 8 godina

Ajde ne
lozite se grobari,nego molite boga da zvezda dobije veceras,pa da vas pustimo u ponedeljak,jer cete ispasti i igrati kup mise tumbasa.

komedija

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri!
(Grobar, 11. januar 2016 17:16)

Vidi misevi, pobedili Cibonu jedva uz pomoc sudija i oni sada prete. HA HA HA

Piaggio

pre 8 godina

Oooo Kvinsi, Kvinsi, o Kvinsi kralju,
Tvoja je igra brate za medalju.
Tebe se plaše, drhte ko prut,
Krasi te prodor i odličan šut.

Aaaajde Kvinsi, zvezdin Durante,
Zakucaj jako dok se baklje plamte.
U kontru novu sad brzo švigni,
Ceo Pionir ti na noge digni.

Oooo naš je Kvinsi pravi ubica,
I šut je njegov kao haubica.
On zna da »krade«, ume da doda,
Nebeski letač sa m*dima do poda.

Eno ga Kvinsi, blokade deli,
Zglobove lomi i radi šta poželi.
I svaki poen njemu je lak,
A »prvi korak« zaštitni je znak.

Aaaajde Kvinsi tri prsta digni,
Trči, bori se, svaku loptu stigni.
U grudi busaj se, poljubi »znak«,
Jer ti si Kvinsi zvezdin manijak.

Slobodan

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri!
(Grobar, 11. januar 2016 17:16)

Igrali ste sinoc derbi ... Ne mozete svaki dan igrati derbi !
Druze Partizan igra derbi protiv Sutjeske, Cibone ili Igokee a protiv Cibone je i gradski derbi !!!
E sad, svi cekamo tu obicnu utakmicu protiv vas :-))

Ranger

pre 8 godina

Zasto su doveli Nastica ako nije ni u 12 selektovan?Zasto Rebic vise skoro i ne ulazi u igru?Zasto Tejic dobija sansu ispred Simanica?Zasto Lazic ima vecu minutazu od Gudurica?Zasto redovno gube zadnju cetvrtinu? Toliko pitanja a odgovora ni na vidiku...

ya

pre 8 godina

Dobro kaze komentator:
"Bez ideje Zvezde u napadu, sve se svodi na individualni kvalitet igraca".
Jesu li i zato krivi igraci ili trener? Dobijamo ovo, ali opet na kvalitet Milera. Kako takvom igrom do titule, a o EL da ne pricam?

vegan u kožnom donjem vešu

pre 8 godina

Pa da upravu si, nama je Sutjeska konkurent, a vama zamrzivac, gorenje, beko...i ostali rashladni uredjaji!
(Zlatne ruke sinko, 11. januar 2016 19:51)

Ono kad grobar piše o rashladnim uređajima...u kom sportu ste u plusu...kod vas je zima došla još u septembru..ne budali ,jedini uspeh u košarci vam je kad Zvezda izgubi u El...

Laktaši poludeli

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.

Zaphod Beeblebrox

pre 8 godina

Ali Radonnjićev tajm aut od jednog minuta gde u 45 sekundi progovori jednu totalno bezveznu rečenicu, a onda 15 sekundi totalno nebitne priče koja nema veze sa utakmicom ili, sačuvaj me Bože, nekom uigranom akcijom.
Ko njega naziva stručnjakom, taj nije video nikad kako izgleda košarkaški trener.

dragan

pre 8 godina

Tesko je biti pametan kada je u pitanju Radonjic, sta s njim. Ono sto je sigurno je da je Mileru dao sporednu ulogu, ako uradi nesto uradi, umesto da ga pritisne vise od bilo kog drugog igraca, jer Miler ocigledno moze vise nego bilo ko drugi. Isto vazi i za Gudurica. Nekako ne ume da zahteva od igraca i da iscedi iz njih sve ono sto moraju i mogu.

Kum

pre 8 godina

Citam i ne verujem. Manite se ljudi kosarke, kad je NE ZNATE! Ostavite je ljudima koji je vole, a vi birajte i menjajte trenere i igrace od utakmice do utakmice u nekom drugom sportu. Pazi ludilo, ocenjuju trenere po tome da li lepo prica na tajmautu... Drugi traze nove igrace, a ne znaju da nemamo vise pravo registracije... O, boze.

Nikom ne pada na pamet, da je mozda i do igraca? Psiha, zamor, velika razlika, opustanje itd? Niko, jel? Nije vam bre ovo basket!

I sta imate da prebacite Micicu? Decko igra na najodgovornijoj poziciji u NOVOM timu, i naravno da se trazi, i kao takav je bio bolji od Jovica.

Sve u svemu, masa pljuvaca, nigde navijaca, a ljubitelja kosarke jos manje.

Beranac

pre 8 godina

Joj koja prevara je ovaj Micic pii!!!Ama bas nista kosarkasko taj momak nema..Jovic kao da je na nekim drogama.Nemamo ni drugog centra,bas ovo losee izgleda.Opet nam se desava veliki pad.Jedna ovakva Olimpija nam pravi 10-0 u finisu..Vjerujem u ovaj tim,ali ovo je iskreno lose i zabrinjavajuce.Sportski pozdrav :)

Wetreifleid

pre 8 godina

Simanic je Bog za ovo drvo Tejica. Tejic greje vec 3 sezk s klupu, a kazu igrace vise od sledece sezone. Simanic talentovan, visok, ima sve predispohicije da postane rhunska cetvorka, ima dugacke ruke i refleks ima super.

Pokondirena tikvica

pre 8 godina

Ljudi vi pricate o MWilu!? Jeste tata ali covek je opet vario! Jos nam treba da popijemo neku suspenziju zbog njegovog dzointa.

covece...

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.
(dr out, 11. januar 2016 20:32)

Ovaj zapeo, A vise ne mozes da regustrujes nikog. 17 igraca imamo u timu, aman ljudi znate li za dosta?

ludost

pre 8 godina

P.S. Naravno da je tu Mitrovic ali niko ne zna kad ce se on vratiti u igru a i u formu. Kao sto je Simonivic dosao kratkorocno na pocetku sezone tako dovesti krilnog centra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (chivu, 11. januar 2016 18:26)

aman ljudi 17 igraca imamo DOKLE VISE TRAZITE NOVE IGRACE

Sejn

pre 8 godina

Po mnogima ovde, Zvezda ako ne pobedi svaku u aba ligi po 25 razlike, to nista ne valja... Juce cedevita izgubi glat kuci od Buducnosti, nikom nista. Mi dobijemo Olimpiju sa recimo 60-70 % snage i nista ne valja. Isto je sve kao prosle godine, setite se Zvezdine igre u januaru i pocetkom februara prosle god. Namerno spustanje forme da bi bili pravi pocetkom marta pa do juna. Pazite sta vam kazem, jedini ozbiljan rival Zvezdi je Cedevita, Buducnost ce potonuti kao kamen kad dodju bitne utakmice, vise se treba plasiti Mega Leksa nego njih.

posmatrac

pre 8 godina

Majstor radonja u epizodi "kako za 5 minuta izgubiti 16 poena prednosti i uci u neizvesnu zavrsnicu". Doduse, odlepili smo se ludom serijom trojki na kraju trece. Nadam se pobedi, ali je titula sa ovakvim trenerom i u konkurenciji buducnosti i cedevite jako daleko.

adam

pre 8 godina

Ajde ne
lozite se grobari,nego molite boga da zvezda dobije veceras,pa da vas pustimo u ponedeljak,jer cete ispasti i igrati kup mise tumbasa.

Batko

pre 8 godina

Ali Radonnjićev tajm aut od jednog minuta gde u 45 sekundi progovori jednu totalno bezveznu rečenicu, a onda 15 sekundi totalno nebitne priče koja nema veze sa utakmicom ili, sačuvaj me Bože, nekom uigranom akcijom. 
Ko njega naziva stručnjakom, taj nije video nikad kako izgleda košarkaški trener.
(Zaphod Beeblebrox, 11. januar 2016 18:48)

Opet "strucnjaci" o akcijam !!! Time out trazen posle 2 min posle vec uzetog, jer je sa 9 spusteno na 4. Poenta da "izbaci" ekipu iz kontra price, a ne da crta akcije. Ti znas kako izgleda trener ? Vodio te tata da ti pokaze ? Sine ne lupaj majke ti

nex

pre 8 godina

Uci u ovakvu zavrsnicu posle onog vodjstva krivica je samo TRNEROVA.
Covece,kad ces da odes? Nije tvoja zasluga sto su nas krenule one trice.Sta da nisu? Sta ti Covicu vise radis?
Inace,utisak veceri je navijanje hrvatskog komentatora za Oli.,na areni 1. Neverovatan je.

dokle vise

pre 8 godina

Zvezda nema ni pleja da valja a ni Centara . Nece ici ni Protiv Cedevite a kamo li Buducnosti !
(Mozak, 11. januar 2016 18:08)

Ma sta mi rece. Jel ima neki da valja u Zvezdi? Juce ih hvalis, danas pljujes, sutra hvalis i sve u krug

velja

pre 8 godina

ajoj, koliko svi lupetate, dobili smo ih sa 30 posto snage, to je prvo. drugo mozda uigravaju neke varijante posto nemaju kad da treniraju, trece micic je bio dobar i sve bolji. dao dve trojke, nekoliko ulaza, razigrava se

NastyB

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)
Zvezda ima roster ne samo za ABA, već i za mnogo više, ali nema trenera koji će da kaže igračima šta i kada da igraju, rotira igrače šablonski, bez trunke osećaja za igru, napadi su čitljivi iz aviona – spusti Cirbesu pod koš ili pik 2 na 2 Cirbes-Jović, ostali kad šutnu – šutnu. Ukoliko neko krene u prodor ili bude udvajanja APSOLUTNO NIKO se ne kreće, nema otvaranja u prostoru, ili ubacivanja da se pripomogne, ukratko, užasno kretanje bez lopte. Ako se zaustavi Cirbes, Zvezda je kao izgubljena jer igrači ne znaju šta da rade u tom trenutku osim da srljaju bezglavo i ispucavaju trojke. Da imamo trenera koji bi uveo neki sistem, imao više napada za više igrača, protiv drugačijih odbrana – Zvezda bi DALEEEKOO dogurala. Ali sa Radonjićem…
Evo, Gudurić ubaci trojku uz faul, bude li vezao dva koša u dva sledeća napada, eto njega zakucanog na klupi do kraja utakmice. Nego šta, Gudura i Miler šibaju trojke, više ih nećemo videti na terenu. To je Radonjizam…

Trener

pre 8 godina

Pre svega nije tacno da je Zvezda jedva pobedila, pobedila bi i bez trojke Milera. Drugo nije fer ocekivati od Zvezde da pobedjuje sve sa po 10+ razlike.

Hugo_DEVASTATOR_grobarski_je_KOMPLEX_NABIJATOR

pre 8 godina

Ma sve je ovo super, jos jedna pobeda i novi bodovi, ali mene brine kako cemo sa partizani, uspeli su da na ovaj minus upale masinu, a i Kinzi se vratio ahahahahahahaha...

George Best

pre 8 godina

Fala bogu! Btw, gledam Fener protiv nekog Usaka u turskoj ligi. Gube poluvreme sa 18 razlike. Veseli bez skoka, bez kosa, banana ko na Grenlandu...sa tri penala u 12-om minutu, Pero Antic kadu ne bi pogodio, Datome 3 fadeaway airballs, protiv nas 7 od 7. Nadskakali, prebili, unistili ih 4 crnca i pešes Turaka iz ovog No name kluba. Ne mogu da se sastave. Ali, tako je to. Dario Saric od 100 utakmica u kojima sutira za pobedu u zadnjoj sekundi pogodice dva put- protiv Zvezde. Pa sto ne bi i ostali popravljali statistiku protiv nas?
A sad pravac Atina i ocu da bude 10 razlike minimum protiv ribolovaca iz Pao-a. Cast legendi Dijamantidisu i Gistu, ostali su boranija!

Branko,Belgija

pre 8 godina

Imao sam razumevanja za Radonjica sve do proslonedeljne utakmice sa Cedevitom.Vodis 11 razlike 5 i po minuta do kraja,oba njihova centra 4 licne,dobijena utakmica,rutina.OK,sve to prokockas,Guduric te vrati u egal.Imas 15 sekundi da branis produzetke koji ti savrseno odgovaraju(juris + 3).I sta ti onda uradis?Naredjujes faul,koji se pravi PET(5)sekundi pre kraja?!?Ljudi moji,pratim kosarku evo vec 40 godina,ja veci idiotizam nisam video.Pa to trener dece pocetnika ne bi uradio.Mislio sam da ce taj potez malo vise da se analizira,posto je za ne verovati da je covek i dalje na klupi posle toga.I pored svega da su samo dobijeni Olimpija,Igokea i Cedevita(sve kod kuce)ova sezona bi bila sasvim OK.Nista,i pored svega puna podrska ekipi,i pamet u glavu

Goran

pre 8 godina

Kako se vremena menjaju i kako ljudi imaju slabo pamcenje. Secam se, pre nekoliko godina, uloge su bile potpuno zamenjene. Zvezda je tada bila u istom sosu kao i mi sada. Slusali smo njihove navijace kako pricaju kako ih Partizan blamira u Evropi, navijali su za sve Partizanove protivnike ... i evo nas, nekoliko godina kasnije u zamenjenim ulogama. Jesmo li naucili nesto? Jesmo, naravno - naucili smo i mi sada radimo apsolutno isto. Navijamo za Fener (kako nas sada Zvezdasi sa pravom zavitlavaju) i ostale Zvezdine protivnike i prosipamo pricu o tome kako nas Zvezda blamira u Evropi. Mislite da ste bolji od njih? Jok, isti ste!

ma važi

pre 8 godina

ja bih vas zamolio da prestanete da pljujete po igračima i treneru, ovo godine smo već doživeli magiju protiv reala, himkija i bajerna. Meni kao navijaču zvezde je puno srce što sam bio u pioniru i uživao u pobedama. Terate Radonjića, kaži te mi koji klub bi sada otpustio trenera u ovoj situaciji, pljujete Simona, čovek proziv Bajerna u Minhenu rešio utakmicu u preokrenuo sezonu. Pljujete Jovića, čovek prvi asistent evro lige. Dajte malo podrške ovim momcima. Šta bi hteli da osvojimo evroligu, pa ne ide to tako. Radonjić je osvojio sve što je mogao prople godine, i on greši ali i napreduje vremenom. Pozdrav i za grobare od pravog navijača.

duledudule

pre 8 godina

george best burazeru.gledao sam i ja fener.gubili su skoro 20.a jel si gledao drugo poluvreme.brutalni su,ako je iko mislio da mozemo da dobijemo fener sa ovakvim timom vara se.fener je od minus dvadeset dosao do plus 15 la ga no.svi pricaju da smo tanki na pleju i centru a ja mislim da smo najtanji na cetvorci pravoj jakoj skocnoj

maxi

pre 8 godina

Ozbiljno pitam da mi neko razjasni ulogu Vase Micica. Da li je na pozajmici pa mi razigravamo Bajernovog igraca ili nam je zalog za buducnost (ili razigravamo Miskovog igraca). Cime zasluzuje preko 20 minuta jedino ako je zalog za buducnost pa ga trebamo razvijati.....

neutro-nn

pre 8 godina

Pad u igri sam ocekivao zbog praznjenja nakon plasmana u top 16. Samo bi jos i Radonja trebao da prevaspita Jovica i ostavi ga malo na klupu, ionako ima sad Micica i Rebica jos. Jovke se malo zaneo malo je umoran...i tesko je gledati ga sve dok mu se kosarka opet ne ucini zanimljivom!
Dobicemo ovo, stace Olimpiju sut spolja vec u trecoj! Ajmo Zvezdooo!

Heeeh

pre 8 godina

Ne mogu da verujem. Jedan komentar nekog Delije kaže da mi Grobari treba da se stidimo jer komentarišemo ovu vest, a ovo uz moj komentar, TRENUTNO, samo je još jedan komentar Grobara. Strašno
Sretno komšije, od iskrenog Grobara

Imam reeeššeniiije

pre 8 godina

Umesto prepisivanja slova i brojeva (verifikacija) uvedite pitanje da se vidi poznavanje pravila košarke i problem rešen. Nema više glupih komentara, nema prepucavanja, nema mržnje,... A možda nekom odgovara ovako?

profesor

pre 8 godina

Sta zatrpala? Sa ovakovom igrom u finale Aba lige ne mozemo, osim ako se znacajno ne popravi igra. Lazic nije igtac za vise od 10-15minta na parketu. 15razlike protiv Olimpije da ispustis to je sramota... Ljudi saberite se ubedljivo najbolji tim u ligi imate i najbokjeg napadaca u Srbiji u istoriji Kvinsi Milera

Radikal Republika Srpska

pre 8 godina

Lakši trening Crvene Furije,gde je Radonjator još i odmorio nosioce igre za utakmicu u evroligi.Olimpija ima kvalitet i mislim da će bez problema izboriti opstanak.

Tajming

pre 8 godina

Zvezdin tajmaut: igraci sede, gledaju kojekuda. Radonja stoji, pogleda fiksiranog u neku daleku tacku. I taman da zausti da kaze nesto - isteklo vreme.

Toto-ko-tunjo-zagrebacki-hronicar

pre 8 godina

Koliko covek moze da bude zasenjen mrznjom da navija za klub koji je takodje s njim u borbi za opstanak? Domaci Zagrepcani, krajnje neobicna sorta.

Misko

pre 8 godina

Strasno je da se Zvezda ne seta kroz ovu ligu sa postavom Rebic-Guduric-Simanic-Tejic-Nastic, sa Micicem Dangubom i Stimcem a ostali odmor. Ako nisu dobri za Cibonu, Krku, Tajfun, MZT, Zadar i ostalu boraniju - odmah razlaz

chivu

pre 8 godina

Zvezda nema drugog krilnog centra za Evroligu, u Aba to moze da pokrije Simonovic ali u Evropi ne. Tejic nije kapacitet Gudurica pa ni Rebica. Dovesti nekog na toj poziciji znaci kompletirati tim.

branko

pre 8 godina

Pozdrav iz Ljubljane.Posto sam se razbolijo nazalost nisam mogao da idem na utakmicu.Samo cu da citiram komentatora na slovenackoj tv kod zadnjeg tajmauta.Izvinjavam se treneru Zvezde g.Radonjicu ali cini mi se da je on jedini pogubljen u hali.Hvala Zvezdi na podbedi.Poz od Branka iz Slovenije.

gruja

pre 8 godina

nema tranzicije protoka lopte sve se svodi individualno gledam danas fener sa nekim levacima ovi imaju super pezicu veseli je totalno izvisio

nikad zadovoljni

pre 8 godina

Dobro jel samo ja vidim da Jovic POBEGNE SVAKU UTAKMICU SA TERENA u zadnjoj cetvrtini...ovo nije normalno decko je kukavica kakvu u zivotu nisam video...u 4-5 utakmica je "povredjen" zadnjih par minuta a ledecu leti u prve dve cetvrtine a onda sve po starom:-((
I naravno onda ovakve zavrsnice!!
(Monarhista, 11. januar 2016 18:45)

Mozda ga trener odmara. Igrao je momak po 35 minuta zadnjih 10 utakmica

slobinator

pre 8 godina

definitivno je zvezdina kriza krenula od kada su oterali mwill-a I doveli onog anti-talenta micića.da su jović I vilijams delili minutažu druga bi pesma bila.takođe nemamo ni drugog centra,a o radonjinim bravurama I da ne pričam.čovek je uspeo da ispusti + 21 u strazburu,+15 u istanbulu i +12 protiv cedevite u poslednjih 7-8 minuta.za malo da i večeras ispusti + 16 u poslednjoj četvrtini.možda je sad pravi trenutak da se pešić vrati na zvezdinu klupu.

Marko

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.
(Laktaši poludeli, 11. januar 2016 17:48)

Ipak su pojedini Grobari imali 15 godina vremena da nauče od vas najboljih u postavljanju komentara. Nadmašili ste i botove.

niksy

pre 8 godina

Neverovatno je da Kinzi sedi celu cetvrtu cetvrtinu na klupi i ulazi tek na kraju,doveden je da daje 15 plus poena a sedi na klupi,umesto da se uigrava sa ekipom.

vizura tastatura

pre 8 godina

Od ovih tastatura fenjerasa koji troluju ovde gori su jedino ovi internet tzv. navijaci Zvezde koji kosarku nisu pogledali 3 puta u zivotu, ali znaju da Radonjic nema pojma. Morali su da cute ceo novembar i decembar kada smo izborili TOP16, pobedjivali Real, Himki ali evo ih sada opet, ocigledno po nalogu. Gledajte vi vaseg Dzikica koji ispusti 17 razlike za 5 minuta protiv raspale Cibone, ekipa nije dala kos iz igre poslednjih 5 minuta pa mora Javor da vas vadi. Jos pisu "ovo bi Bozic sigurno izgubio" a onaj debeli nista bolje nije vodio ekipu u zavrsnici od mucenog Boze. Jos Sutjeska dobila pa stvarno nema smisla...

Bodibond jako i do samoga kraja

pre 8 godina

Ozbiljno pitam da mi neko razjasni ulogu Vase Micica. Da li je na pozajmici pa mi razigravamo Bajernovog igraca ili nam je zalog za buducnost (ili razigravamo Miskovog igraca). Cime zasluzuje preko 20 minuta jedino ako je zalog za buducnost pa ga trebamo razvijati..... (maxi, 11. januar 2016 18:26)

Svaka ekipa ima svog Daloa !!!

RUS

pre 8 godina

Valjda je ovo poslednja utakmica koja je bila potrebna da Radonjić shvati da poslednju četvrtinu treba da počnu najrazigraniji igrači na toj utakmici a ne igrač koga treba razigrati(čitaj Dangubić). Igrači se razigravaju u minutima kada je jasno da je utokmica dobijena a to sigurno nije na početku poslednje četvrtine.
Ne treba biti veliki stručnjak pa shvatiti da Dangubić može da igra na pozicijama 2 i 3 i može da čuva igrače koji igraju na tim pozicijama, a nikako da čuva protivničkog plejmejkera od koga je obično za glavu višlji i isto toliko sporiji. Sa -7 na kontu Zvezde dok je on bio na terenu on je bio ubedljivo najgori igrač uz Cirbesovih -6. Džabe Cirbesu 15 datih poena kada u reketu duva promaja i direktni protivnici daju više poena. Cirbes je izgubio 6 lopti. To je mnogo za pleja a ne za centra.
Mnogi kude Štimca a on je još jednom pokazao da je koristan za ekipu. +13 na kontu Zvezde dok je on bio u igri to potvrđuju.

Monarhista

pre 8 godina

Dobro jel samo ja vidim da Jovic POBEGNE SVAKU UTAKMICU SA TERENA u zadnjoj cetvrtini...ovo nije normalno decko je kukavica kakvu u zivotu nisam video...u 4-5 utakmica je "povredjen" zadnjih par minuta a ledecu leti u prve dve cetvrtine a onda sve po starom:-((
I naravno onda ovakve zavrsnice!!

zvezdas

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.

Bodibond jako i do samoga kraja

pre 8 godina

Da sudi Dule Vujošević manje bi oštetio Zvezdu. (Tresh kretenizam, 11. januar 2016 18:36)

Brate u ovako teskom danu, uspeo si da me nasmejes, jos se smejem...

zvezdas

pre 8 godina

Na +16 za Zvezdu pomislih da je lepo sada da udju Simanic i Rebic i dobiju minutazu.Kad ono za tri minuta ode razlika.Njih dvojica sigurno ne bi uspeli da ovoliko pokvare utisak.
Da ne bese Milera,ko zna sta bi bilo.

fancy

pre 8 godina

Ljudi tanki smo na play a jos vise na centru, cak i za ABA ligu! I prosto mi je neverovatno da nema kretnji bez lopte kad se odigra niski post za centra ili krilnog centra, bez utrcavanja svi samo stoje! Bunarenje na Cirbesa ako nije iz pick-a je zabrinjavajuce pogotovo ako pas dolazi od Dangube! Pozicioni napad jako kritican...

mirko

pre 8 godina

Meni ovo ni na sta ne lici, olimpija je mnogo gresila inace ladno bi pukli. Noliko praznih minuta kad treba da ih odvalis i mirno privedes mec kraju je strasno. Nadam se da će bolje jer jednostavno moraju

Sasa

pre 8 godina

Zvezda ima toliko los protok lopte u napadu da je to prosto neverovatno. U skoro svim akcijama gotovo cela petorka stoji na liniji za 3 poena i ceka da se nesto desi. Nema niti jedne akcije za izradjen sut nekog od bekova sto je uobicajno kod svih ekipa. skok nam je takodje vrlo problematican u napadu nema nikog u reketu da osvoji loptu, Kvinsi Miler igra napad ali za odbranu potpuno nezainteresovan. Ali ajde da verujemo Radonjicu da ce te stvari da popravi uskoro u suprotnom nam se ne pise najbolje.

chivu

pre 8 godina

P.S. Naravno da je tu Mitrovic ali niko ne zna kad ce se on vratiti u igru a i u formu. Kao sto je Simonivic dosao kratkorocno na pocetku sezone tako dovesti krilnog centra.

Butthole Surfer

pre 8 godina

Slobinatore dobio si plus od mene, navijača Partizana. Eh je više takvih... Ne znam ko ti je izlupao tolike minuse... Komentar na mestu, slažem se u potpunosti.

bomboni

pre 8 godina

radonjic nije autoritet, ne rukovodi timom, ne planira akcije, stvarno je steta sto ovakav tim zvezde vodi upravo on!!!! daleko bi Zvezda dogurala da ima drugog "pravog trenera"!

coagm

pre 8 godina

Dosta smo slabiji nego prosle godine.Kada je druga petorka tj. Simonovic na 4 i Štimac na pet mi jednostavno reket ne možemo da zaključamo a u napadu smo impotentni.Pravićemo Vilija od blata jer je glavni deo ekipe u padu forme(osim Milera).Sad se vidi koliko nam je tandem Vili-Bobi bio znacajan prosle godine.

rade-dera

pre 8 godina

ljudi jel zna neko kako se zove pesma sto su je pustili na kraju utakmice , ko je gledao na areni čuo je sigurno , dok su pričali komentatori na kraju išla je ta pesma

ćavi

pre 8 godina

Mozda gresim,ali moje misljenje je da Micic nije trebalo da dolazi,jer sada ispasta Rebic.Pustan je u vatru,slab je bio protiv Strazbura,a protiv Reala i Bajerna pokazao da zna da igra kosarku,i nametnuo se kao drugi plej.Sad je opet,po meni nezasluzeno treci,i to utice na njega negativno.Kinzi je dosao,i odmah poceo da preuzima odgovornost u bitnim momentima,a nije se jos adaptirao,i nije imao ko da mu skrene paznju na to(citaj Radonja).Imam poverenja u ekipu,ali u trenera vise nemam í smatram da ce nas ovi dolasci i odlasci poremetiti skroz.

Crca

pre 8 godina

Vasa Mijic bi bolje odigrao od Vase Micica. Rekoh jos onomad da je promasaj, bolje da smo centra doveli, a da je Rebic ostao drugi plej. Ocajan skauting igrača ove godine.

dr out

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.

Delije Čikago

pre 8 godina

Zašto smo doveli Micića koji je izjavio da se razigrava da se vrati u Bajern nikako mi nije jasno, mnogo teško igramo, imaćemo eventualno dva puta do ABA prstena bez prednosti domaćeg terena, biće skoro nemoguće osvojiti, Budućnost i Cedevita su prejaki, nadam se A licenci za EL, pozzz za sve Delije ovog sveta...

Zvezdas

pre 8 godina

Bitna pobeda,bravo Zvezdo.Moramo da podignemo formu,mnogo oscilacija za vreme utakmice imamo.Kinzi bio odlican danas,covek zna kosarke i bice jos bolji kada se uigra sa ekipom.

Zlatne ruke sinko

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri! (Grobar, 11. januar 2016 17:16)Vas konkurent je Sutjeska , ne znam o cemu ti pricas...
(Dzoni, 11. januar 2016 17:48) Pa da upravu si, nama je Sutjeska konkurent, a vama zamrzivac, gorenje, beko...i ostali rashladni uredjaji!

zoranbgd

pre 8 godina

koliko vidim i radnjic ima botove koji lupaji minuse na svaki argumentovani komentar da je los trener. Ako se napise nesto tipa Zvezda je igrala lose a ne spomene se trener onda nema minusa ali cim se spomene njegovo ime onda idu minusi.

Djape

pre 8 godina

Garantujem, da bi sve lakse bilo da se nije planirao I realizovao transfer Wilijamsa ! Covek nam je zaboo noz u ledja, zbog njega smo otpustili Mekela, koji bi se sigurno uklopio posle nekog vremena!

vlade

pre 8 godina

za sve one koji brane radonju, samo ću vam poručiti, da sačekamo sledeću sezonu.. da vidimo na šta će se vaditi.. imaće tim sklopljen već u julu, pošto nećemo morati da jurimo atraktivna pojačanja i da zadržimo najskuplje, jer ćemo igrati Eurocup.. sa radonjom, nema teorije da ako stignemo do finala, izbacimo Budućnost, nažalost.. a sledeće godine, ako ostanu klinci i ovi prosečni, moraće da ispuni ciljeve.. a to je mesto u EL.. osim ako Čović ne spusti lestvicu očekivanja.. a tada će se videti kakav je trener.. a za Zvezdine ambicije nije, a to sam rekao još pre dve sezone, kada smo igrali prvu EL u nizu, vodili smo protiv Pao u grotlu Pionira +15 i naravno - izgubili.. i posle 3 godine.. opet isto..

Dušan

pre 8 godina

E pa ljudi moji,ne može se igrati ozbiljna košarka bez vrhunskog pleja,mi imamo 2 plejmejkera praktično bez šuta...zvezda me sa Jovićem podseća na partizan sa Tepićem! Ništa bez crnca plejmejkera!

ccccccc

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)

Ako kazes da nijedan plej ne valja u zvezdi zasta ce ti to da Miler predje na 3 a Mitrovic na 4 KAD NEMAS PLEJA

ccccccc

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)

Ako kazes da nijedan plej ne valja u zvezdi zasta ce ti to da Miler predje na 3 a Mitrovic na 4 KAD NEMAS PLEJA

ja

pre 8 godina

Oooo Kvinsi, Kvinsi, o Kvinsi kralju,
Tvoja je igra brate za medalju.
Tebe se plaše, drhte ko prut,
Krasi te prodor i odličan šut.

Aaaajde Kvinsi, zvezdin Durante,
Zakucaj jako dok se baklje plamte.
U kontru novu sad brzo švigni,
Ceo Pionir ti na noge digni.

Oooo naš je Kvinsi pravi ubica,
I šut je njegov kao haubica.
On zna da »krade«, ume da doda,
Nebeski letač sa m*dima do poda.

Eno ga Kvinsi, blokade deli,
Zglobove lomi i radi šta poželi.
I svaki poen njemu je lak,
A »prvi korak« zaštitni je znak.

Aaaajde Kvinsi tri prsta digni,
Trči, bori se, svaku loptu stigni.
U grudi busaj se, poljubi »znak«,
Jer ti si Kvinsi zvezdin manijak.
(Piaggio, 11. januar 2016 20:41)

A onda je dosao Vesely...sve ostalo je istorija...

dasam

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.
(Laktaši poludeli, 11. januar 2016 17:48)
Pa viste ,,klepetali'' o Partizanu 20 godina,mozemo i mi jednu godinu!!!

u

pre 8 godina

Zvezda je ušla u kontraritam na +16!? Igrači ne poštuju timsku igru, naviknuti autsajderi koji su za timove koji se bore za opstanak ili da odrađuju -radno vreme. Tim mora da se bori da bi dostigao na nivo igre a ne da igra nesvesno!!?

coagm

pre 8 godina

Dosta smo slabiji nego prosle godine.Kada je druga petorka tj. Simonovic na 4 i Štimac na pet mi jednostavno reket ne možemo da zaključamo a u napadu smo impotentni.Pravićemo Vilija od blata jer je glavni deo ekipe u padu forme(osim Milera).Sad se vidi koliko nam je tandem Vili-Bobi bio znacajan prosle godine.

za sledeću sezonu

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.
(dr out, 11. januar 2016 20:32)

Ovaj zapeo, A vise ne mozes da regustrujes nikog. 17 igraca imamo u timu, aman ljudi znate li za dosta?
(covece..., 11. januar 2016 21:01)

Ok, nije moguće do kraja ove sezone dovoditinove iigrače, ali je realno čovek dao pravi komentar! Treba bolji stručnjak i pojačanje na četvorci, a Dubljevic je snažan i ima šut za 3.

belgrado

pre 8 godina

tim ima 3 petorke plus par na klupi,
a ovi navalili na pojacanja u februaru :)
problem je bio u stvaranju tima za EL ,
dovodjenje pogresnih igraca i sve na improvizaciju ,
a skupilo se para,nije da nemate.

drzite se vi fudbala i ostavite onih vasih 500 ljubitelja kosarke koji znaju basket : )

Beli

pre 8 godina

za sve koji kazu da ne mogu da se dovode pojacanja obavestenje da se to moze uraditi vec posle prvog kruga top 16 faze el znaci za mesec i nesto ili posle utakmice sa cedevitom pozz

dzoni

pre 8 godina

za sve koji kazu da ne mogu da se dovode pojacanja obavestenje da se to moze uraditi vec posle prvog kruga top 16 faze el znaci za mesec i nesto ili posle utakmice sa cedevitom pozz
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli, 12. januar 2016 10:45)

To jeste tacno ali samo za one ekipe koje nisu ispunile dozvoljenu kvotu registrovanih igraca u toku sezone, mi smo sa kinsijem to ispunili, i to nam je to, po meni trebalo je da se umesto kinsija dovede plej crnac ( ako nismo bili uslovljeni da ga uzmemo kroz razmenu za tompsona ), jer je preveliki rizik uprave da se osloni samo na jovica do kraja sezone, a on je vec drasticno pao od kad se protivnicke ekipe spremaju samo za njega i njegovu igra 2 na 2, mozemo da promenimo igrace tek za nasu superligu ali to vec nema nikakvog smisla da radimo

Zaphod Beeblebrox

pre 8 godina

Ali Radonnjićev tajm aut od jednog minuta gde u 45 sekundi progovori jednu totalno bezveznu rečenicu, a onda 15 sekundi totalno nebitne priče koja nema veze sa utakmicom ili, sačuvaj me Bože, nekom uigranom akcijom.
Ko njega naziva stručnjakom, taj nije video nikad kako izgleda košarkaški trener.

Zlatne ruke sinko

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri! (Grobar, 11. januar 2016 17:16)Vas konkurent je Sutjeska , ne znam o cemu ti pricas...
(Dzoni, 11. januar 2016 17:48) Pa da upravu si, nama je Sutjeska konkurent, a vama zamrzivac, gorenje, beko...i ostali rashladni uredjaji!

Beranac

pre 8 godina

Joj koja prevara je ovaj Micic pii!!!Ama bas nista kosarkasko taj momak nema..Jovic kao da je na nekim drogama.Nemamo ni drugog centra,bas ovo losee izgleda.Opet nam se desava veliki pad.Jedna ovakva Olimpija nam pravi 10-0 u finisu..Vjerujem u ovaj tim,ali ovo je iskreno lose i zabrinjavajuce.Sportski pozdrav :)

dr out

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.

slobinator

pre 8 godina

definitivno je zvezdina kriza krenula od kada su oterali mwill-a I doveli onog anti-talenta micića.da su jović I vilijams delili minutažu druga bi pesma bila.takođe nemamo ni drugog centra,a o radonjinim bravurama I da ne pričam.čovek je uspeo da ispusti + 21 u strazburu,+15 u istanbulu i +12 protiv cedevite u poslednjih 7-8 minuta.za malo da i večeras ispusti + 16 u poslednjoj četvrtini.možda je sad pravi trenutak da se pešić vrati na zvezdinu klupu.

Marko

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.
(Laktaši poludeli, 11. januar 2016 17:48)

Ipak su pojedini Grobari imali 15 godina vremena da nauče od vas najboljih u postavljanju komentara. Nadmašili ste i botove.

Laktaši poludeli

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.

Piaggio

pre 8 godina

Oooo Kvinsi, Kvinsi, o Kvinsi kralju,
Tvoja je igra brate za medalju.
Tebe se plaše, drhte ko prut,
Krasi te prodor i odličan šut.

Aaaajde Kvinsi, zvezdin Durante,
Zakucaj jako dok se baklje plamte.
U kontru novu sad brzo švigni,
Ceo Pionir ti na noge digni.

Oooo naš je Kvinsi pravi ubica,
I šut je njegov kao haubica.
On zna da »krade«, ume da doda,
Nebeski letač sa m*dima do poda.

Eno ga Kvinsi, blokade deli,
Zglobove lomi i radi šta poželi.
I svaki poen njemu je lak,
A »prvi korak« zaštitni je znak.

Aaaajde Kvinsi tri prsta digni,
Trči, bori se, svaku loptu stigni.
U grudi busaj se, poljubi »znak«,
Jer ti si Kvinsi zvezdin manijak.

komedija

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri!
(Grobar, 11. januar 2016 17:16)

Vidi misevi, pobedili Cibonu jedva uz pomoc sudija i oni sada prete. HA HA HA

Delije Čikago

pre 8 godina

Zašto smo doveli Micića koji je izjavio da se razigrava da se vrati u Bajern nikako mi nije jasno, mnogo teško igramo, imaćemo eventualno dva puta do ABA prstena bez prednosti domaćeg terena, biće skoro nemoguće osvojiti, Budućnost i Cedevita su prejaki, nadam se A licenci za EL, pozzz za sve Delije ovog sveta...

Batko

pre 8 godina

Ali Radonnjićev tajm aut od jednog minuta gde u 45 sekundi progovori jednu totalno bezveznu rečenicu, a onda 15 sekundi totalno nebitne priče koja nema veze sa utakmicom ili, sačuvaj me Bože, nekom uigranom akcijom. 
Ko njega naziva stručnjakom, taj nije video nikad kako izgleda košarkaški trener.
(Zaphod Beeblebrox, 11. januar 2016 18:48)

Opet "strucnjaci" o akcijam !!! Time out trazen posle 2 min posle vec uzetog, jer je sa 9 spusteno na 4. Poenta da "izbaci" ekipu iz kontra price, a ne da crta akcije. Ti znas kako izgleda trener ? Vodio te tata da ti pokaze ? Sine ne lupaj majke ti

nex

pre 8 godina

Uci u ovakvu zavrsnicu posle onog vodjstva krivica je samo TRNEROVA.
Covece,kad ces da odes? Nije tvoja zasluga sto su nas krenule one trice.Sta da nisu? Sta ti Covicu vise radis?
Inace,utisak veceri je navijanje hrvatskog komentatora za Oli.,na areni 1. Neverovatan je.

Tajming

pre 8 godina

Zvezdin tajmaut: igraci sede, gledaju kojekuda. Radonja stoji, pogleda fiksiranog u neku daleku tacku. I taman da zausti da kaze nesto - isteklo vreme.

coagm

pre 8 godina

Dosta smo slabiji nego prosle godine.Kada je druga petorka tj. Simonovic na 4 i Štimac na pet mi jednostavno reket ne možemo da zaključamo a u napadu smo impotentni.Pravićemo Vilija od blata jer je glavni deo ekipe u padu forme(osim Milera).Sad se vidi koliko nam je tandem Vili-Bobi bio znacajan prosle godine.

RUS

pre 8 godina

Valjda je ovo poslednja utakmica koja je bila potrebna da Radonjić shvati da poslednju četvrtinu treba da počnu najrazigraniji igrači na toj utakmici a ne igrač koga treba razigrati(čitaj Dangubić). Igrači se razigravaju u minutima kada je jasno da je utokmica dobijena a to sigurno nije na početku poslednje četvrtine.
Ne treba biti veliki stručnjak pa shvatiti da Dangubić može da igra na pozicijama 2 i 3 i može da čuva igrače koji igraju na tim pozicijama, a nikako da čuva protivničkog plejmejkera od koga je obično za glavu višlji i isto toliko sporiji. Sa -7 na kontu Zvezde dok je on bio na terenu on je bio ubedljivo najgori igrač uz Cirbesovih -6. Džabe Cirbesu 15 datih poena kada u reketu duva promaja i direktni protivnici daju više poena. Cirbes je izgubio 6 lopti. To je mnogo za pleja a ne za centra.
Mnogi kude Štimca a on je još jednom pokazao da je koristan za ekipu. +13 na kontu Zvezde dok je on bio u igri to potvrđuju.

Monarhista

pre 8 godina

Dobro jel samo ja vidim da Jovic POBEGNE SVAKU UTAKMICU SA TERENA u zadnjoj cetvrtini...ovo nije normalno decko je kukavica kakvu u zivotu nisam video...u 4-5 utakmica je "povredjen" zadnjih par minuta a ledecu leti u prve dve cetvrtine a onda sve po starom:-((
I naravno onda ovakve zavrsnice!!

dasam

pre 8 godina

Grobari idite na vikipediju i pogledajte značenje reči sram. Ukratko to vam je kad se navijač kluba koji je fenjeraš i ne igra ništa u Evropi javlja na vest kluba koji igra Top 16 EL i bori se za titulu. Koliko god da vas znam opet me iznova šokirate koliko ste bez srama.
(Laktaši poludeli, 11. januar 2016 17:48)
Pa viste ,,klepetali'' o Partizanu 20 godina,mozemo i mi jednu godinu!!!

zvezdas

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.

ja

pre 8 godina

Oooo Kvinsi, Kvinsi, o Kvinsi kralju,
Tvoja je igra brate za medalju.
Tebe se plaše, drhte ko prut,
Krasi te prodor i odličan šut.

Aaaajde Kvinsi, zvezdin Durante,
Zakucaj jako dok se baklje plamte.
U kontru novu sad brzo švigni,
Ceo Pionir ti na noge digni.

Oooo naš je Kvinsi pravi ubica,
I šut je njegov kao haubica.
On zna da »krade«, ume da doda,
Nebeski letač sa m*dima do poda.

Eno ga Kvinsi, blokade deli,
Zglobove lomi i radi šta poželi.
I svaki poen njemu je lak,
A »prvi korak« zaštitni je znak.

Aaaajde Kvinsi tri prsta digni,
Trči, bori se, svaku loptu stigni.
U grudi busaj se, poljubi »znak«,
Jer ti si Kvinsi zvezdin manijak.
(Piaggio, 11. januar 2016 20:41)

A onda je dosao Vesely...sve ostalo je istorija...

ya

pre 8 godina

Dobro kaze komentator:
"Bez ideje Zvezde u napadu, sve se svodi na individualni kvalitet igraca".
Jesu li i zato krivi igraci ili trener? Dobijamo ovo, ali opet na kvalitet Milera. Kako takvom igrom do titule, a o EL da ne pricam?

mirko

pre 8 godina

Meni ovo ni na sta ne lici, olimpija je mnogo gresila inace ladno bi pukli. Noliko praznih minuta kad treba da ih odvalis i mirno privedes mec kraju je strasno. Nadam se da će bolje jer jednostavno moraju

posmatrac

pre 8 godina

Majstor radonja u epizodi "kako za 5 minuta izgubiti 16 poena prednosti i uci u neizvesnu zavrsnicu". Doduse, odlepili smo se ludom serijom trojki na kraju trece. Nadam se pobedi, ali je titula sa ovakvim trenerom i u konkurenciji buducnosti i cedevite jako daleko.

Heeeh

pre 8 godina

Ne mogu da verujem. Jedan komentar nekog Delije kaže da mi Grobari treba da se stidimo jer komentarišemo ovu vest, a ovo uz moj komentar, TRENUTNO, samo je još jedan komentar Grobara. Strašno
Sretno komšije, od iskrenog Grobara

coagm

pre 8 godina

Dosta smo slabiji nego prosle godine.Kada je druga petorka tj. Simonovic na 4 i Štimac na pet mi jednostavno reket ne možemo da zaključamo a u napadu smo impotentni.Pravićemo Vilija od blata jer je glavni deo ekipe u padu forme(osim Milera).Sad se vidi koliko nam je tandem Vili-Bobi bio znacajan prosle godine.

Ranger

pre 8 godina

Zasto su doveli Nastica ako nije ni u 12 selektovan?Zasto Rebic vise skoro i ne ulazi u igru?Zasto Tejic dobija sansu ispred Simanica?Zasto Lazic ima vecu minutazu od Gudurica?Zasto redovno gube zadnju cetvrtinu? Toliko pitanja a odgovora ni na vidiku...

Radikal Republika Srpska

pre 8 godina

Lakši trening Crvene Furije,gde je Radonjator još i odmorio nosioce igre za utakmicu u evroligi.Olimpija ima kvalitet i mislim da će bez problema izboriti opstanak.

Djape

pre 8 godina

Garantujem, da bi sve lakse bilo da se nije planirao I realizovao transfer Wilijamsa ! Covek nam je zaboo noz u ledja, zbog njega smo otpustili Mekela, koji bi se sigurno uklopio posle nekog vremena!

Kum

pre 8 godina

Citam i ne verujem. Manite se ljudi kosarke, kad je NE ZNATE! Ostavite je ljudima koji je vole, a vi birajte i menjajte trenere i igrace od utakmice do utakmice u nekom drugom sportu. Pazi ludilo, ocenjuju trenere po tome da li lepo prica na tajmautu... Drugi traze nove igrace, a ne znaju da nemamo vise pravo registracije... O, boze.

Nikom ne pada na pamet, da je mozda i do igraca? Psiha, zamor, velika razlika, opustanje itd? Niko, jel? Nije vam bre ovo basket!

I sta imate da prebacite Micicu? Decko igra na najodgovornijoj poziciji u NOVOM timu, i naravno da se trazi, i kao takav je bio bolji od Jovica.

Sve u svemu, masa pljuvaca, nigde navijaca, a ljubitelja kosarke jos manje.

Slobodan

pre 8 godina

Jedva cekam derbi pa da vas oderemo panteri!
(Grobar, 11. januar 2016 17:16)

Igrali ste sinoc derbi ... Ne mozete svaki dan igrati derbi !
Druze Partizan igra derbi protiv Sutjeske, Cibone ili Igokee a protiv Cibone je i gradski derbi !!!
E sad, svi cekamo tu obicnu utakmicu protiv vas :-))

Hugo_DEVASTATOR_grobarski_je_KOMPLEX_NABIJATOR

pre 8 godina

Ma sve je ovo super, jos jedna pobeda i novi bodovi, ali mene brine kako cemo sa partizani, uspeli su da na ovaj minus upale masinu, a i Kinzi se vratio ahahahahahahaha...

rade-dera

pre 8 godina

ljudi jel zna neko kako se zove pesma sto su je pustili na kraju utakmice , ko je gledao na areni čuo je sigurno , dok su pričali komentatori na kraju išla je ta pesma

dragan

pre 8 godina

Tesko je biti pametan kada je u pitanju Radonjic, sta s njim. Ono sto je sigurno je da je Mileru dao sporednu ulogu, ako uradi nesto uradi, umesto da ga pritisne vise od bilo kog drugog igraca, jer Miler ocigledno moze vise nego bilo ko drugi. Isto vazi i za Gudurica. Nekako ne ume da zahteva od igraca i da iscedi iz njih sve ono sto moraju i mogu.

Branko,Belgija

pre 8 godina

Imao sam razumevanja za Radonjica sve do proslonedeljne utakmice sa Cedevitom.Vodis 11 razlike 5 i po minuta do kraja,oba njihova centra 4 licne,dobijena utakmica,rutina.OK,sve to prokockas,Guduric te vrati u egal.Imas 15 sekundi da branis produzetke koji ti savrseno odgovaraju(juris + 3).I sta ti onda uradis?Naredjujes faul,koji se pravi PET(5)sekundi pre kraja?!?Ljudi moji,pratim kosarku evo vec 40 godina,ja veci idiotizam nisam video.Pa to trener dece pocetnika ne bi uradio.Mislio sam da ce taj potez malo vise da se analizira,posto je za ne verovati da je covek i dalje na klupi posle toga.I pored svega da su samo dobijeni Olimpija,Igokea i Cedevita(sve kod kuce)ova sezona bi bila sasvim OK.Nista,i pored svega puna podrska ekipi,i pamet u glavu

vegan u kožnom donjem vešu

pre 8 godina

Pa da upravu si, nama je Sutjeska konkurent, a vama zamrzivac, gorenje, beko...i ostali rashladni uredjaji!
(Zlatne ruke sinko, 11. januar 2016 19:51)

Ono kad grobar piše o rashladnim uređajima...u kom sportu ste u plusu...kod vas je zima došla još u septembru..ne budali ,jedini uspeh u košarci vam je kad Zvezda izgubi u El...

velja

pre 8 godina

ajoj, koliko svi lupetate, dobili smo ih sa 30 posto snage, to je prvo. drugo mozda uigravaju neke varijante posto nemaju kad da treniraju, trece micic je bio dobar i sve bolji. dao dve trojke, nekoliko ulaza, razigrava se

bomboni

pre 8 godina

radonjic nije autoritet, ne rukovodi timom, ne planira akcije, stvarno je steta sto ovakav tim zvezde vodi upravo on!!!! daleko bi Zvezda dogurala da ima drugog "pravog trenera"!

NastyB

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)
Zvezda ima roster ne samo za ABA, već i za mnogo više, ali nema trenera koji će da kaže igračima šta i kada da igraju, rotira igrače šablonski, bez trunke osećaja za igru, napadi su čitljivi iz aviona – spusti Cirbesu pod koš ili pik 2 na 2 Cirbes-Jović, ostali kad šutnu – šutnu. Ukoliko neko krene u prodor ili bude udvajanja APSOLUTNO NIKO se ne kreće, nema otvaranja u prostoru, ili ubacivanja da se pripomogne, ukratko, užasno kretanje bez lopte. Ako se zaustavi Cirbes, Zvezda je kao izgubljena jer igrači ne znaju šta da rade u tom trenutku osim da srljaju bezglavo i ispucavaju trojke. Da imamo trenera koji bi uveo neki sistem, imao više napada za više igrača, protiv drugačijih odbrana – Zvezda bi DALEEEKOO dogurala. Ali sa Radonjićem…
Evo, Gudurić ubaci trojku uz faul, bude li vezao dva koša u dva sledeća napada, eto njega zakucanog na klupi do kraja utakmice. Nego šta, Gudura i Miler šibaju trojke, više ih nećemo videti na terenu. To je Radonjizam…

belgrado

pre 8 godina

tim ima 3 petorke plus par na klupi,
a ovi navalili na pojacanja u februaru :)
problem je bio u stvaranju tima za EL ,
dovodjenje pogresnih igraca i sve na improvizaciju ,
a skupilo se para,nije da nemate.

drzite se vi fudbala i ostavite onih vasih 500 ljubitelja kosarke koji znaju basket : )

profesor

pre 8 godina

Sta zatrpala? Sa ovakovom igrom u finale Aba lige ne mozemo, osim ako se znacajno ne popravi igra. Lazic nije igtac za vise od 10-15minta na parketu. 15razlike protiv Olimpije da ispustis to je sramota... Ljudi saberite se ubedljivo najbolji tim u ligi imate i najbokjeg napadaca u Srbiji u istoriji Kvinsi Milera

Sejn

pre 8 godina

Po mnogima ovde, Zvezda ako ne pobedi svaku u aba ligi po 25 razlike, to nista ne valja... Juce cedevita izgubi glat kuci od Buducnosti, nikom nista. Mi dobijemo Olimpiju sa recimo 60-70 % snage i nista ne valja. Isto je sve kao prosle godine, setite se Zvezdine igre u januaru i pocetkom februara prosle god. Namerno spustanje forme da bi bili pravi pocetkom marta pa do juna. Pazite sta vam kazem, jedini ozbiljan rival Zvezdi je Cedevita, Buducnost ce potonuti kao kamen kad dodju bitne utakmice, vise se treba plasiti Mega Leksa nego njih.

vlade

pre 8 godina

za sve one koji brane radonju, samo ću vam poručiti, da sačekamo sledeću sezonu.. da vidimo na šta će se vaditi.. imaće tim sklopljen već u julu, pošto nećemo morati da jurimo atraktivna pojačanja i da zadržimo najskuplje, jer ćemo igrati Eurocup.. sa radonjom, nema teorije da ako stignemo do finala, izbacimo Budućnost, nažalost.. a sledeće godine, ako ostanu klinci i ovi prosečni, moraće da ispuni ciljeve.. a to je mesto u EL.. osim ako Čović ne spusti lestvicu očekivanja.. a tada će se videti kakav je trener.. a za Zvezdine ambicije nije, a to sam rekao još pre dve sezone, kada smo igrali prvu EL u nizu, vodili smo protiv Pao u grotlu Pionira +15 i naravno - izgubili.. i posle 3 godine.. opet isto..

maxi

pre 8 godina

Ozbiljno pitam da mi neko razjasni ulogu Vase Micica. Da li je na pozajmici pa mi razigravamo Bajernovog igraca ili nam je zalog za buducnost (ili razigravamo Miskovog igraca). Cime zasluzuje preko 20 minuta jedino ako je zalog za buducnost pa ga trebamo razvijati.....

Trener

pre 8 godina

Pre svega nije tacno da je Zvezda jedva pobedila, pobedila bi i bez trojke Milera. Drugo nije fer ocekivati od Zvezde da pobedjuje sve sa po 10+ razlike.

gruja

pre 8 godina

nema tranzicije protoka lopte sve se svodi individualno gledam danas fener sa nekim levacima ovi imaju super pezicu veseli je totalno izvisio

adam

pre 8 godina

Ajde ne
lozite se grobari,nego molite boga da zvezda dobije veceras,pa da vas pustimo u ponedeljak,jer cete ispasti i igrati kup mise tumbasa.

ma važi

pre 8 godina

ja bih vas zamolio da prestanete da pljujete po igračima i treneru, ovo godine smo već doživeli magiju protiv reala, himkija i bajerna. Meni kao navijaču zvezde je puno srce što sam bio u pioniru i uživao u pobedama. Terate Radonjića, kaži te mi koji klub bi sada otpustio trenera u ovoj situaciji, pljujete Simona, čovek proziv Bajerna u Minhenu rešio utakmicu u preokrenuo sezonu. Pljujete Jovića, čovek prvi asistent evro lige. Dajte malo podrške ovim momcima. Šta bi hteli da osvojimo evroligu, pa ne ide to tako. Radonjić je osvojio sve što je mogao prople godine, i on greši ali i napreduje vremenom. Pozdrav i za grobare od pravog navijača.

Crca

pre 8 godina

Vasa Mijic bi bolje odigrao od Vase Micica. Rekoh jos onomad da je promasaj, bolje da smo centra doveli, a da je Rebic ostao drugi plej. Ocajan skauting igrača ove godine.

niksy

pre 8 godina

Neverovatno je da Kinzi sedi celu cetvrtu cetvrtinu na klupi i ulazi tek na kraju,doveden je da daje 15 plus poena a sedi na klupi,umesto da se uigrava sa ekipom.

George Best

pre 8 godina

Fala bogu! Btw, gledam Fener protiv nekog Usaka u turskoj ligi. Gube poluvreme sa 18 razlike. Veseli bez skoka, bez kosa, banana ko na Grenlandu...sa tri penala u 12-om minutu, Pero Antic kadu ne bi pogodio, Datome 3 fadeaway airballs, protiv nas 7 od 7. Nadskakali, prebili, unistili ih 4 crnca i pešes Turaka iz ovog No name kluba. Ne mogu da se sastave. Ali, tako je to. Dario Saric od 100 utakmica u kojima sutira za pobedu u zadnjoj sekundi pogodice dva put- protiv Zvezde. Pa sto ne bi i ostali popravljali statistiku protiv nas?
A sad pravac Atina i ocu da bude 10 razlike minimum protiv ribolovaca iz Pao-a. Cast legendi Dijamantidisu i Gistu, ostali su boranija!

Pokondirena tikvica

pre 8 godina

Ljudi vi pricate o MWilu!? Jeste tata ali covek je opet vario! Jos nam treba da popijemo neku suspenziju zbog njegovog dzointa.

vizura tastatura

pre 8 godina

Od ovih tastatura fenjerasa koji troluju ovde gori su jedino ovi internet tzv. navijaci Zvezde koji kosarku nisu pogledali 3 puta u zivotu, ali znaju da Radonjic nema pojma. Morali su da cute ceo novembar i decembar kada smo izborili TOP16, pobedjivali Real, Himki ali evo ih sada opet, ocigledno po nalogu. Gledajte vi vaseg Dzikica koji ispusti 17 razlike za 5 minuta protiv raspale Cibone, ekipa nije dala kos iz igre poslednjih 5 minuta pa mora Javor da vas vadi. Jos pisu "ovo bi Bozic sigurno izgubio" a onaj debeli nista bolje nije vodio ekipu u zavrsnici od mucenog Boze. Jos Sutjeska dobila pa stvarno nema smisla...

zoranbgd

pre 8 godina

koliko vidim i radnjic ima botove koji lupaji minuse na svaki argumentovani komentar da je los trener. Ako se napise nesto tipa Zvezda je igrala lose a ne spomene se trener onda nema minusa ali cim se spomene njegovo ime onda idu minusi.

Dušan

pre 8 godina

E pa ljudi moji,ne može se igrati ozbiljna košarka bez vrhunskog pleja,mi imamo 2 plejmejkera praktično bez šuta...zvezda me sa Jovićem podseća na partizan sa Tepićem! Ništa bez crnca plejmejkera!

Misko

pre 8 godina

Strasno je da se Zvezda ne seta kroz ovu ligu sa postavom Rebic-Guduric-Simanic-Tejic-Nastic, sa Micicem Dangubom i Stimcem a ostali odmor. Ako nisu dobri za Cibonu, Krku, Tajfun, MZT, Zadar i ostalu boraniju - odmah razlaz

covece...

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.
(dr out, 11. januar 2016 20:32)

Ovaj zapeo, A vise ne mozes da regustrujes nikog. 17 igraca imamo u timu, aman ljudi znate li za dosta?

Wetreifleid

pre 8 godina

Simanic je Bog za ovo drvo Tejica. Tejic greje vec 3 sezk s klupu, a kazu igrace vise od sledece sezone. Simanic talentovan, visok, ima sve predispohicije da postane rhunska cetvorka, ima dugacke ruke i refleks ima super.

Bodibond jako i do samoga kraja

pre 8 godina

Ozbiljno pitam da mi neko razjasni ulogu Vase Micica. Da li je na pozajmici pa mi razigravamo Bajernovog igraca ili nam je zalog za buducnost (ili razigravamo Miskovog igraca). Cime zasluzuje preko 20 minuta jedino ako je zalog za buducnost pa ga trebamo razvijati..... (maxi, 11. januar 2016 18:26)

Svaka ekipa ima svog Daloa !!!

nikad zadovoljni

pre 8 godina

Dobro jel samo ja vidim da Jovic POBEGNE SVAKU UTAKMICU SA TERENA u zadnjoj cetvrtini...ovo nije normalno decko je kukavica kakvu u zivotu nisam video...u 4-5 utakmica je "povredjen" zadnjih par minuta a ledecu leti u prve dve cetvrtine a onda sve po starom:-((
I naravno onda ovakve zavrsnice!!
(Monarhista, 11. januar 2016 18:45)

Mozda ga trener odmara. Igrao je momak po 35 minuta zadnjih 10 utakmica

fancy

pre 8 godina

Ljudi tanki smo na play a jos vise na centru, cak i za ABA ligu! I prosto mi je neverovatno da nema kretnji bez lopte kad se odigra niski post za centra ili krilnog centra, bez utrcavanja svi samo stoje! Bunarenje na Cirbesa ako nije iz pick-a je zabrinjavajuce pogotovo ako pas dolazi od Dangube! Pozicioni napad jako kritican...

dokle vise

pre 8 godina

Zvezda nema ni pleja da valja a ni Centara . Nece ici ni Protiv Cedevite a kamo li Buducnosti !
(Mozak, 11. januar 2016 18:08)

Ma sta mi rece. Jel ima neki da valja u Zvezdi? Juce ih hvalis, danas pljujes, sutra hvalis i sve u krug

za sledeću sezonu

pre 8 godina

Cini se da je Bojan Dubljevic u ovom trenutku idealno resenje za Zvezdu! Covek koji moze sjajno da odigra na pozicijama 4 i 5, gde je Zvezda najslabija. Sad, naravno, ovakav transfer nije ni realan posle svih koji su obavljeni. Druga stva je da Zvezdi treba bolji trener, koji zna da iskoristi tajm i da organizuje,akcije,natera igrace bez lopte na konstantno kretanje i obezbedi bolji protko lopte u napadu.
(dr out, 11. januar 2016 20:32)

Ovaj zapeo, A vise ne mozes da regustrujes nikog. 17 igraca imamo u timu, aman ljudi znate li za dosta?
(covece..., 11. januar 2016 21:01)

Ok, nije moguće do kraja ove sezone dovoditinove iigrače, ali je realno čovek dao pravi komentar! Treba bolji stručnjak i pojačanje na četvorci, a Dubljevic je snažan i ima šut za 3.

chivu

pre 8 godina

P.S. Naravno da je tu Mitrovic ali niko ne zna kad ce se on vratiti u igru a i u formu. Kao sto je Simonivic dosao kratkorocno na pocetku sezone tako dovesti krilnog centra.

branko

pre 8 godina

Pozdrav iz Ljubljane.Posto sam se razbolijo nazalost nisam mogao da idem na utakmicu.Samo cu da citiram komentatora na slovenackoj tv kod zadnjeg tajmauta.Izvinjavam se treneru Zvezde g.Radonjicu ali cini mi se da je on jedini pogubljen u hali.Hvala Zvezdi na podbedi.Poz od Branka iz Slovenije.

ćavi

pre 8 godina

Mozda gresim,ali moje misljenje je da Micic nije trebalo da dolazi,jer sada ispasta Rebic.Pustan je u vatru,slab je bio protiv Strazbura,a protiv Reala i Bajerna pokazao da zna da igra kosarku,i nametnuo se kao drugi plej.Sad je opet,po meni nezasluzeno treci,i to utice na njega negativno.Kinzi je dosao,i odmah poceo da preuzima odgovornost u bitnim momentima,a nije se jos adaptirao,i nije imao ko da mu skrene paznju na to(citaj Radonja).Imam poverenja u ekipu,ali u trenera vise nemam í smatram da ce nas ovi dolasci i odlasci poremetiti skroz.

Goran

pre 8 godina

Kako se vremena menjaju i kako ljudi imaju slabo pamcenje. Secam se, pre nekoliko godina, uloge su bile potpuno zamenjene. Zvezda je tada bila u istom sosu kao i mi sada. Slusali smo njihove navijace kako pricaju kako ih Partizan blamira u Evropi, navijali su za sve Partizanove protivnike ... i evo nas, nekoliko godina kasnije u zamenjenim ulogama. Jesmo li naucili nesto? Jesmo, naravno - naucili smo i mi sada radimo apsolutno isto. Navijamo za Fener (kako nas sada Zvezdasi sa pravom zavitlavaju) i ostale Zvezdine protivnike i prosipamo pricu o tome kako nas Zvezda blamira u Evropi. Mislite da ste bolji od njih? Jok, isti ste!

Bodibond jako i do samoga kraja

pre 8 godina

Da sudi Dule Vujošević manje bi oštetio Zvezdu. (Tresh kretenizam, 11. januar 2016 18:36)

Brate u ovako teskom danu, uspeo si da me nasmejes, jos se smejem...

neutro-nn

pre 8 godina

Pad u igri sam ocekivao zbog praznjenja nakon plasmana u top 16. Samo bi jos i Radonja trebao da prevaspita Jovica i ostavi ga malo na klupu, ionako ima sad Micica i Rebica jos. Jovke se malo zaneo malo je umoran...i tesko je gledati ga sve dok mu se kosarka opet ne ucini zanimljivom!
Dobicemo ovo, stace Olimpiju sut spolja vec u trecoj! Ajmo Zvezdooo!

ccccccc

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)

Ako kazes da nijedan plej ne valja u zvezdi zasta ce ti to da Miler predje na 3 a Mitrovic na 4 KAD NEMAS PLEJA

Toto-ko-tunjo-zagrebacki-hronicar

pre 8 godina

Koliko covek moze da bude zasenjen mrznjom da navija za klub koji je takodje s njim u borbi za opstanak? Domaci Zagrepcani, krajnje neobicna sorta.

Butthole Surfer

pre 8 godina

Slobinatore dobio si plus od mene, navijača Partizana. Eh je više takvih... Ne znam ko ti je izlupao tolike minuse... Komentar na mestu, slažem se u potpunosti.

Sasa

pre 8 godina

Zvezda ima toliko los protok lopte u napadu da je to prosto neverovatno. U skoro svim akcijama gotovo cela petorka stoji na liniji za 3 poena i ceka da se nesto desi. Nema niti jedne akcije za izradjen sut nekog od bekova sto je uobicajno kod svih ekipa. skok nam je takodje vrlo problematican u napadu nema nikog u reketu da osvoji loptu, Kvinsi Miler igra napad ali za odbranu potpuno nezainteresovan. Ali ajde da verujemo Radonjicu da ce te stvari da popravi uskoro u suprotnom nam se ne pise najbolje.

chivu

pre 8 godina

Zvezda nema drugog krilnog centra za Evroligu, u Aba to moze da pokrije Simonovic ali u Evropi ne. Tejic nije kapacitet Gudurica pa ni Rebica. Dovesti nekog na toj poziciji znaci kompletirati tim.

duledudule

pre 8 godina

george best burazeru.gledao sam i ja fener.gubili su skoro 20.a jel si gledao drugo poluvreme.brutalni su,ako je iko mislio da mozemo da dobijemo fener sa ovakvim timom vara se.fener je od minus dvadeset dosao do plus 15 la ga no.svi pricaju da smo tanki na pleju i centru a ja mislim da smo najtanji na cetvorci pravoj jakoj skocnoj

Imam reeeššeniiije

pre 8 godina

Umesto prepisivanja slova i brojeva (verifikacija) uvedite pitanje da se vidi poznavanje pravila košarke i problem rešen. Nema više glupih komentara, nema prepucavanja, nema mržnje,... A možda nekom odgovara ovako?

Zvezdas

pre 8 godina

Bitna pobeda,bravo Zvezdo.Moramo da podignemo formu,mnogo oscilacija za vreme utakmice imamo.Kinzi bio odlican danas,covek zna kosarke i bice jos bolji kada se uigra sa ekipom.

ccccccc

pre 8 godina

Svako ko se bar malo razume u kosarku vidi da ovaj roster Zvezde nema kvaliteta za jos jedan prsten ABA lige,cak je u pitanje doveden i plasman u Evroligu naredne godine.
Po mom skromnom misljenju Jovic nije kalibar za prvog pleja dok Micic nije ni za drugog pleja.Uz svo postavanje Mega Leksa mislim da Micic ni tamo sad ne bi dobio minutazu da se vrati.Isto tako Stimac je katastrofalna alternativa Cirbesu.Tu nam nedostaje kvalitetnije resenje,pozeljno vislji igrac.Sve drugo pozicije su u skladu sa budzetom i mislim da uz povratak Mitrovica i prelazak Milera na krilo Zvezda bi mogla da bude bar za 30-40% jaca ukoliko se pojaca na pleju i centru.
(zvezdas, 11. januar 2016 17:27)

Ako kazes da nijedan plej ne valja u zvezdi zasta ce ti to da Miler predje na 3 a Mitrovic na 4 KAD NEMAS PLEJA

ludost

pre 8 godina

P.S. Naravno da je tu Mitrovic ali niko ne zna kad ce se on vratiti u igru a i u formu. Kao sto je Simonivic dosao kratkorocno na pocetku sezone tako dovesti krilnog centra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (chivu, 11. januar 2016 18:26)

aman ljudi 17 igraca imamo DOKLE VISE TRAZITE NOVE IGRACE

Beli

pre 8 godina

za sve koji kazu da ne mogu da se dovode pojacanja obavestenje da se to moze uraditi vec posle prvog kruga top 16 faze el znaci za mesec i nesto ili posle utakmice sa cedevitom pozz

dzoni

pre 8 godina

za sve koji kazu da ne mogu da se dovode pojacanja obavestenje da se to moze uraditi vec posle prvog kruga top 16 faze el znaci za mesec i nesto ili posle utakmice sa cedevitom pozz
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beli, 12. januar 2016 10:45)

To jeste tacno ali samo za one ekipe koje nisu ispunile dozvoljenu kvotu registrovanih igraca u toku sezone, mi smo sa kinsijem to ispunili, i to nam je to, po meni trebalo je da se umesto kinsija dovede plej crnac ( ako nismo bili uslovljeni da ga uzmemo kroz razmenu za tompsona ), jer je preveliki rizik uprave da se osloni samo na jovica do kraja sezone, a on je vec drasticno pao od kad se protivnicke ekipe spremaju samo za njega i njegovu igra 2 na 2, mozemo da promenimo igrace tek za nasu superligu ali to vec nema nikakvog smisla da radimo

zvezdas

pre 8 godina

Na +16 za Zvezdu pomislih da je lepo sada da udju Simanic i Rebic i dobiju minutazu.Kad ono za tri minuta ode razlika.Njih dvojica sigurno ne bi uspeli da ovoliko pokvare utisak.
Da ne bese Milera,ko zna sta bi bilo.

u

pre 8 godina

Zvezda je ušla u kontraritam na +16!? Igrači ne poštuju timsku igru, naviknuti autsajderi koji su za timove koji se bore za opstanak ili da odrađuju -radno vreme. Tim mora da se bori da bi dostigao na nivo igre a ne da igra nesvesno!!?