Sreda, 25.11.2015.

14:48

Zvezda neće u Tursku zbog Rusije

Crvena zvezda razmišlja da odustane od zimskih priprema u Turskoj, u znak poštovanja prema Rusiji i Vladimiru Putinu.

Izvor: B92

Zvezda neæe u Tursku zbog Rusije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

348 Komentari

Sortiraj po:

daddy_cool

pre 8 godina

{Pamtim dobro sve}
(Sasa, 26. novembar 2015 14:51)

Ja jesam rusofil i ne krijem to, cak sta vise ponosim se time. Svakako nisam sovinista, pa ne znam zasto bih izbegavao koriscenje engleskog ili nekog drugog jezika. Kad budes tako opleo po Englezima ili Amerima kao sto si po Rusima, povuci cu kvalifikaciju koja se inace odnosi na tvoje "Pamtim dobro sve". Ali cinjenica da ti senzor radi na identifikaciji rusofila, automatski demantuje svaku ideju o principijelnosti.

D89

pre 8 godina

Mislim da grešimo. Dobićemo za ovo sigurno koji milion, ali ko god se vezivao za Ruse, na kraju je izvisio. Ako želimo da se vratimo u porodicu najjačih klubova Evrope (a valjda želimo i valjda nam je tamo mesto), valja nam slušati Vučića a ne Putina. Zapad je naš smer, ne istok.

partizanovac

pre 8 godina

Moj predlog je da pripreme odradite u nasoj drzavi, imamo mi zlatibor npr... ostavite pare kod nas a ne turcima, kipranima, bilo kome, a za prijateljske zovite vi strane ekipe, sto mora biti inostrana turneja???

Sasa

pre 8 godina

A sto se tice poplava, ne da ne pamtis, nego si praznoglav. Kako te nije sramota, ruski spasioci su uz beloruske prvi stigli, to su oni momci sto su skakali u reku i rizikovali zivote.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (daddy cool, 26. novembar 2015 07:36)

Hvala ti lepo za ovo "praznoglav". Ali samo da znas , od coveka koji ne moze da shvati sta je napisano u mojoj recenici o poplavama, mrec "praznoglav " moze samo da bude kompliment. Ukljuci to sto kod sebe nazivas mozgom pa procitaj jos jednom moj komentar.
A to sto si napisao da mi smeta NIS, ne smeta mi , samo sam napisao sa je poklonjen, sto bi mi smetala tudja firma o cijem poslovanju se ne pitam.
I na kraju , ono najbitnije , ono sto te odaje kao "Rusofila": Odmah pocinjes da vredjas one za koje mislis da ne misle isto kao ti i u njima vidis svoje "neprijatelje".
E , da i "nick" ti je super, "Daddy cool" zvuci tipicno Ruski, nikako nije uzet iz jezika gnusnih zapadnoevropskih satrapa, koljaca i vucibatina.
Ziv mi bio, isto si Srbin kao i ja, verovatno,a razlike medju ljudima postoje, pogotovo u njihovim misljenjima, zato , "polako sa to vredjanje".

{Pamtim dobro sve}

Josarian

pre 8 godina

{pamtim dobro sve}
(Sasa, 25. novembar 2015 23:51)

I po stoti put, Rusija sa Jeljcinom je bila marioneta zapada. ....

Srbija s Vučićem?

sasa

pre 8 godina

Cujem da su Turci veom auznemireni ovom vescu. Ljudi su zaprepasceni, ne znaju kako ce izaci na kraj sa turizmom, kako ce a sta ce ako Zvezda ne dolazi u Turkoj. Turci nece prebroditi ovu situaciju, zalosni su i verovatno ce njohova turisticka sezona doziveti krah zbog Zvezde.

E U

pre 8 godina

Svakako da državni klub Crvena Zvezda sledi politički put vlasti u Srbiji.Da se Srbija posvadja sa celim svetom,osim Rusije,ona bi igrala u trećoj ruskoj ligi i to veoma uspešno !

daddy cool

pre 8 godina

Kakav licemer. Ne podrzavas ti bracu Ruse, nego Gasprom nece da da pare za pripreme tamo. Sto je najgore, to je trebalo da odlucis nakon sto je nesrecni momak ubijen u Istanbulu. Valjda je nase dete najveca svetinja. Podrska Rusiji iz ispravnih razloga.

daddy cool

pre 8 godina

{pamtim dobro sve}
(Sasa, 25. novembar 2015 23:51)

I po stoti put, Rusija sa Jeljcinom je bila marioneta zapada. Danasnja Rusija je zasluzna sto nas narod nije obelezen kao genocidan, a od strane najvecih zlotvora i genocidu sklonim nacijama. NIS ti smeta, najprofitabilnije preduzece u Srbiji, ali ti ne smeta Fiat, Telenor, US Steel i ostale lopovske privatizacije u korist zapadnjaka. A sto se tice poplava, ne da ne pamtis, nego si praznoglav. Kako te nije sramota, ruski spasioci su uz beloruske prvi stigli, to su oni momci sto su skakali u reku i rizikovali zivote.

zoran

pre 8 godina

Nas fudbal nije vredan komentara,ali je dobar politicarima za pranje para!Imamo vrhunske sportiste u svi ostalim sportovima,ali za njih nema para,ali za fudbalere ima,koje bih ja poslao na njivu na pripreme,da rade iz zahvalnosti kako trose drzavne pare i sramote istu!

Powerslave

pre 8 godina

Jaoj, koje odvratno, bljutavo političarenje.
Da su lepo rekli "sponzor je sugerisao da ne idemo" ili da su bar rekli da neće da idu zbog onog ubijenog dečka pa da im niko ništa ne prigovori.
Ali ovo je stvarno ljigavo

dragan

pre 8 godina

Ajde nabroj barem 2 situacije kada su nam se nasli
(1948, 25. novembar 2015 21:42)

Pa da krenemo od pocetka Prvog svetskog rata u koji su usli braneci nas,da nastavimo sa pretnjom francuzima da okrenu brodove i ipak prevezu srpsku vojsku iz Albanije na Krf,da nastavimo sa Drugim svetskim ratom i Crvenom armijom koja je oslobodila dobar deo Srbije i Beograd na celu sa marsalom Tolbuhinom,da bilo je i drugih sovjetskih naroda tu ali Rusa ipak ubedljivo,ubedljivo najvise,onda neizglasavanje rezolucije o Srebrenici i prijem Kosmeta u Unesko...da ne nabrajamo bezbroj puta dobrovoljce poput pukovnika Rajevskog koje je bio inspiracija Tolstoju za grofa Vronskog iz Ane Karenjine do dobrovoljaca u ratovima 90-ih,ogromnog broja ucenih rusa koji izbegose posle oktobarske revolucije ovde te su ovoj zemlji pomogli u njenom razvoju na raznoraznim poljima,od kulture do ekonomije.Primer je i Viktor Troicki danas.Jel dosta ili treba jos? Uostalom kakve veze ovo ima sa neodlaskom igraca Zvezde na pripreme u Tursku?Pa ko je lud da ide u nestabilna podrucja gde se postavljaju bombe svakih par nedelja?A posle svega ovog moze se ocekivati samo eskalacija svega

KRIGER

pre 8 godina

U Turskoj cveta terorizam, tako da tamo ne bi trebalo da se ide ni turisticki, ni poslovno ni bilo kako drugacije, a onim nasim turistickim agencijama koje nude aranzmane za Tursku treba uvesti specijalne kvote ili penale za te ponude, jer time samo namamljuju nase gradjane da gostuju na mestima gde ce im zivoti biti u potencijalnoj opasnosti, inace tamo sem onih devastiranih vizantijskih kulturno-istorijskih spomenika koje su Turci poharali nema sta drugo ni da se vidi, osim stroke.

Sasa

pre 8 godina

Konacno jedna pametna stvar.
Podrzimo bracu Ruse!!!
Uvek su nam se nasli!
(Aca, 25. novembar 2015 18:33)

Da, da . Evo , tokom poslednjeg rata, kao podrsku su nam poslali razarac "Liman". Samo sto jos nije stigao, kasni "samo 17 godina". A i onaj cuveni S-300 koji su nam poslali, zaboravili su tehnicare da posalju a mi jos ne umemo da ga sastavimo. A da smo braca , braca smo, "poklonili" smo im NIS sa sve resursima i zalihama nafte i gasa, i zauzvrat imamo najskuplji gas u Evropi.
A za vreme poplava su zaista ucestvovali u spasavanju pored spasilaca iz omrazenih zemalja Hrvatske,Austrije,Nemacke......

{pamtim dobro sve}

bb

pre 8 godina

Koja patetika. Pa drzava bi trebalo da savetuje da nasi klubovi bili fudbalski i oni iz drugih sporotvau, uopste ne idu na pripreme van drzave nego da to rade u zemlji u nasim turistkicim mestima i da se puni budzet Srbije a ne budzeti Turske, Kipra, Slovenije, Austrije...

Billy PITON - akademik i posmatrač

pre 8 godina

Sebe smatram VELIKIM SRBINOM i VELIKIM ZVEZDAŠEM , ali je ovo prilično žalosno ;
Ne trčite pred rudu ( staro pravilo ) i sačekajte i u tišini pitajte " generalnog sponzora " imaju li neki stav i kakav je !? Pa onda onako ( " Obrenovićki ili po Miloševom " ) to uvite u oblandu ( zbog Acibadem-a ) i sprovedite !! NE SAOPŠTAVAJTE - jer Vas niko nije ni pitao ….sprovedite i tačka !
Sportski razlog protiv odlaska u Antaliju je - sve je daleko od naših uslova i onoga što Vas čeka u SRB. !! Super trava i dobri tereni ( !? ) , topla sredozemna klima ( a ne sneg i kiša ) … ovo je nama više za uživanje , nego što nam pruža prave sportske pripreme.

toma

pre 8 godina

antalija zemlja dembelija !
opste je poznato da jedna namestena utakmica na pripremnim mecevima isplacuje ceo iznos priprema ! javna je tajna !

1948

pre 8 godina

Konacno jedna pametna stvar.
Podrzimo bracu Ruse!!!
Uvek su nam se nasli!
(Aca, 25. novembar 2015 18:33)

Ajde nabroj barem 2 situacije kada su nam se nasli

LOla

pre 8 godina

Ludilo ! Duguju novac,nemaju para da plate struju,komunalije a oni misle da idu u inostranstvo ! Alo nemate para ni za autobusku kartu do Avale a oni misle o Turskoj,Grčkoj...

Simic

pre 8 godina

Kako nam samo "evropejci" sada drže predavanja kako nam ovo nije pametno. A šta tek reći za komentare navijača Partizana i i onih koji nam stižu iz "lijepe njihove"? Slični kao jaje jajetu. A i ne čudi. Bravo za odluku!

ss70

pre 8 godina

Sreća pa Zvezda u fudbalu ne igra evropska takmičenja. Inače bi morala da pogazi ponos i igra sa Nenmcima, Turcima, Albancima, Hrvatima, Francuzima....

translucent

pre 8 godina

Verovatno prva dobra odluka premijera!
Od sada pripreme samo u prijateljskim zemljama. Irak, Avganistan, Kazahstan (dobro, kod njih bas i ne mora), Belorusija...

Бела Паланка

pre 8 godina

Ево, има ту у близини Беле Паланке једно село у коме има школско одмаралиште. Лепе собе, кухиња са домаћом храном, чист ваздух и простора колико хоћеш да тренираш. Само, држава недавно ставила катанац. Добре прилике да се обнови и покаже мало солидарности. Шта ћете у Турској, ма шта ћете било где ван Србије уопште??

limanski park

pre 8 godina

Šta mislite da će da bude sad, posle ovakvog poteza?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 25. novembar 2015 16:40)

ajde molim te pitaj nekog zaposlenog u nis-u koliko su gaspromovci "siroke ruke"

BgHQ

pre 8 godina

Ako je i od Dr Terze,mnogo je.Toliko licemerstvo i ulagivanje ekstremnim strujama sekte sa Severa i iz vrha vlasti je nezabelezeno.Nije mu povod za bojkot smrt naseg coveka uoci utakmice nego Ruskog vojnika u ratu.
To je za mene vrhunska izdaja kad volis vise tudju drzavu nego svoju.To nema veze sa patriotizmom vec sa patriJotizmom.Dno dna.

jos realnije

pre 8 godina

Zvali bi vas susjedi u Hrvatsku ali iz poštovanja prema Turskoj ne možemo jer ipak ste s Turcima bili duže u državnoj zajednici.
(realno, 25. novembar 2015 17:30)

Ne samo to, vec se i zovu delijama. Pravi turski naziv kako i dolikuje.

delija iz fotelje

pre 8 godina

@novosadjanin
Tako li se priča o klubu koji je bio šampion Evrope i SVETA?
Kad spavate, sanjate Bari i Tokio...i budite se u znoju..

Alexa

pre 8 godina

Kao Grobar podrzavam razmisljanje a nadam se I odustajanje od priprema u Antaliji. Godinama vec nasi klubovi idu tamo a I ja godinama takodje doduse leti ne zimi. Jeste da je prelepa regija sa izuzetnim hotelima posebno u Beleku I Lari ali mora da postoji neka zdrava reakcija na aktuelna desavanja. Ja takodje do daljeg ne idem u Tursku. Do sada je manje vise bilo ok. Kada cuju srpski, Turci prvo pitaju - Bosnia? Sarajevo? Meni to ne smeta jer muslimane smatram Srbima muhamedanske vere a moram reci da I kada kazete Srbistan kako oni zovu Srbiju ne nestane im osmeh sa lica. Na zalost drugi reziraju vreme kakvo jeste I kakvo nam ide u susret I nema razloga da me bilo ko za moj novac pogleda popreko. Podrska bojkotu Antalije!

Vlada

pre 8 godina

Da su rekli zbog bezbednosti pa ni po jada, ali ovo je bas skandal. Kakve veze ima politika sa sportom. Ne bi smela nikakve veze da ima ali nažalost ne živimo u bajci.

ssale

pre 8 godina

Ja sam se iznenadio da Zvezda kao i bilo koji naš fudbalski klub uopšte ide na pripreme, a posebno u inostranstvo. Većina fudbalera zvezde, patrizana i ostalih klubova igra kao da nikada nisu ni trenirali fudbal. A ovo ne Turska zbog Rusije, to bi već bilo smešno da nije tužno i jadno.

Boban Nikolić

pre 8 godina

Mi smo majstori da dajemo auto golove.U vrlo rovitoj političkoj situaciji Terzić saopštava da Zvezda zbog obaranja ruskog aviona neće otići na pripreme u Tursku već na Kipar.Guramo prst u oko jednom ne tako malom delu Srbije pogotovu onom delu koji jedva čeka jednu takvu izjavu.Ako se pomenuti gospodin osetio vlasnim da nam saopšti da će Zvezda svoje pripreme za prolećnu sezonu, mogao je da uz opravdanje o bezbedonosnim aspektima,obaviti na Kipru.Rusi (Gasprom) bi bili zadovoljni takvom odlukom a navijačima iz Novog Pazara ne bi dali još jedan razlog da ispolje svoju patološku mržnju.
Ali to Terzić ne razume.Neće zbog ovakve izjave dobiti ruski orden za hrabrost ali će igrače,rukovodstvo i navijače izložiti opasnosti.

moreplovac

pre 8 godina

Ovi nemaju kinte u kasi a raspravljaju o tome da li ce se pripremati u Turskoj ili Kipru. Uvek se pitam kako neko bez novca moze da kupi kartu i za Karaburmu a kamoli do Turske ili neke druge daleke destinacije.
Jel postoji u ovoj drzavi neka poreska uprava ili i dalje zivimo u drustvu u kojem zakoni vaze samo za one jadnike koji zive od svog vlastitog rada.

Dejan

pre 8 godina

Neverovatna potreba nekih navijaca da komentarisu i gde ce klub za koji oni ne navijaju pripreme da sprovodi.Sta je sa lobanjama?Odluku treba sagledati u kontekstu najveceg sponzora fk Crvena Zvezda tako da je promena potpuno jasna.S obzirom da se i turisticki aranzmani od strane Rusa otkazuju u Turskoj nista manje i sport nema drugaciju ulogu.Najsmesnije od svega sto neki ovde spominju Sibir a takvim Sibir sa brr -21 stigao u sred Srbije,oni ne moraju nikud da idu.Bice da Gasprom i za to ima veliku zaslugu.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Ovo je krajnje jadno! Da Gazprom Zvijezdi daje neke velike pare, pa hajde, da se solidarisu, zbog dobrih primanja. Ali zbog neke crkavice :/ Bas jadno! Poznajući Gazprom, vjerovatno im je dao uslov, ili odustanite od Turske, ili ode i to malo para! :D hehe

pan

pre 8 godina

Slažem se da ne treba srpski timovi da idu na pripreme u Tursku, ali iz naših, a ne tuđih razloga. Valjda je Turska vodila neprijateljsku politiku prema Srbiji i pre neo što su oborili ruski avion. Valjda su Kosovo priznali i pre toga i podržavali ubice Srba po BiH i Kosovu i pre nego što su oborili ruski avion.

mirko

pre 8 godina

Nisam navijač Zvezde, nego Partizana, ali pozdravljam ovu odluku.
Smešni su mi ovi koji tvrde, da sport nema veze sa ekonomijom. Pa sa čime ima, ako nema sa novcem.
A ovaj, što kaže da je turska civilizacija za Rusiju: Da , sve sa hidžabima, šerijatom i svakodnevnim terorističkim aktima.

Chalgar

pre 8 godina

Gazprom Premijer Liga

1.Zenit 2.CSKA 3. Spartak 4. Lokomotiva 5.Dinamo 6.Rubin 7.Krasnodar 8.Terek 9.Rostov 10. Samara 11.Kuban 12.Ural 13.BATE 14.Astana 15.Sherif 16.Crvena zvezda

Pripreme

pre 8 godina

Posle ovog incidenta, nikako ne treba ići ne samo u Tursku, već ni u jednu zemlju Bliskog istoka! Kao što vidite ni u Evropi nije sigurno! Pa zašto sportisti ne bi bili stimulisani tako što će pripreme realizovati u svojoj državi! Taman bi se i sportisti uklopili u želji našeg premijera da se provodi vreme u našoj Srbiji! Ima predivnih mesta za pripreme!

Che

pre 8 godina

Mislim da bi mocna zvezdica mogla,sa ovim nizom pobeda u SVIM TAKMICENJIMA, i na neku turneju po Kini ili Americi...kakva turska kakav kipar.

Beograđanin

pre 8 godina

Ovo neodoljivo podseća na Kratka Ostanića kad je napustio Makedoniju jer je priznala kosovo a čovek bio pred otkazom ,a da je kojim slučajem bio klub iz zapadne evrope poleteo bi odma,jel ovo znači da će vam se vratiti iz Turske ,Milijaš,Karleuša,Kasalica itd.

jasam

pre 8 godina

Navijam za Zvezdu i mislim da je ovo sto je Turska oborila Ruski avion cin agresije. Ali to nema nikakve veze sa sportom i turizmom! Pa setite se na koliko je godina osudjen ubica zvezdinog navijaca u Turskoj, a koliko smo mi osudili ubice Tatona? I ko je onda tu korektan a ko ne?

grobar

pre 8 godina

iako se moze reci da sam rusofil, ovo je jadno kakvi vam ljudi vode klub i kakvim se stvarima sluze (da se razumemo, nasi su jos gori)...

Goblin

pre 8 godina

*Turska među prvima igrala prijateljsku utakmicu sa Kosovom.
*Iniciranje turskog Saveza za prijem Kosova u UEFA i FIFA.
*Stalne čarke i provokacije sa turskim navijačima u njihovoj zemlji.
*U Novom Pazaru tretirani kao domaćini, inicirali brojne napade kada dole gostuje srpski tim.
*I ono najbitnije, srpski navijač ubijen na svirep način.

Sve ovo nije bilo dovoljno, ali čim se obori ruski avion, odmah brže-bolje šlihtanje Rusiji i Putinu!?!

Kapiram da jednim delom živite od Gazprom para, ali ne mora da se toliko bedno prodajete.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 25. novembar 2015 15:58)

A gde ste vi, velike srbende, ponos Srbije, bili na pripremama?

ja

pre 8 godina

@(VladaNS, 25. novembar 2015 15:10)

Pa upravo zato ste tu gde jeste danas (a mi bili do skoro). Nikako da shvatite šta je PR i vrednost marketinga. Gasprom Zvezdi godišnje daje između 3 i 5 miliona evra. Šta mislite da će da bude sad, posle ovakvog poteza?

Dragan

pre 8 godina

Gde se vi zalećete...za mesec-dva, ni Rusi, ni Turci, a pogotovo ostatak sveta, neće se ovoga ni sećati...a vi, Srbende, odmah požurili da se svrstate uz starijeg brata. A možda grešim...možda je sponzor tako naredio.

marko_sthlm

pre 8 godina

Motiv je problematičan...tj. tolika ljubav prema Putinu.

Ali, slažem se da nakon ove turske provokacije i, bukvalno ubistva ruskih pilota, iznad teritorije Sirije, što je valjda već i potvrđeno, treba bojkotovati Tursku gde i kad god je to moguće.

Od onih koji podržavaju IS i njihove zverske teroriste, u ovom slučaju je to Turska - juče su maske i definitivno spale, se treba odlučno distancirati.

Takođe ne trošiti niti jedan Euro u Turskoj pa neka ih zaboli tamo gde su najosetljiviji - privredi.

Стеван

pre 8 godina

Свака част делије,тако се исказује пријатељство нашим пријатељима Русима.Они ће то знати ценити.

realan covek

pre 8 godina

Jel moguce Terzicu da si ti ovo javno izjavio?? Koliko inteligencije tebi zaista fali, tj. koliko zaista mislis da nama fali?? Vodi bre taj klub, gledaj da ti ne iseku struju i cuti...

antiDebil

pre 8 godina

Za sta se to pripremaju ? Sa tolikim parama koje ovaj propali klub dobija od ove drzave red je da odu Borsko jezero ne na Kipar ili u Tursku !

Новосађанин

pre 8 godina

Браћо моја, не наседајте на глупости...слуша се турска музика, једу турски производи, до сада су сви ишли у Турску на море, а добро се памте злочини које су починили над нама свих ових година!!!Газпром је спонзор, и нема ту шта да се пита неки испрдак од клуба, који не би требало ни да постоји, јер не може да се дугује 40 милиона, а да ниси у стечају, то ниједна фирма на свету није имала...Дакле, ово је бусање у прса и ложење мајмуна, а браћи Русима подршка у сваком виду борбе

dudan

pre 8 godina

do juce ste svi isli tamo na more, kupovali farmerke, jeli baklave... turska ovde vedri i oblaci vec duze vreme, radi protiv nase drzave otvoreno, i vi ste sad nasli da bojkotujete. i jeste, zvezda je olicenje srbije. postali smo mnogo kontradiktoran narod.

gane

pre 8 godina

Otkud pare za Kipar? Zar niste u minusu par desetina miliona? Doduse, penzije i plate se ne vracaju na staro a i Kinezi ce valjda da se otvore za neki kredit...

Гавра

pre 8 godina

Имате хиљаду места у Србији где можете на припреме, а не да тешко стечени новац трошите по белом свету.

VladaNS

pre 8 godina

Da je ovo poručeno iz mog Partizana, kunem se da bih ga se odrekao, makar dok svi ludaci ne napuste klub. No, Zvezdašima ne smeta što premijer interveniše za njihov klub, ne smeta im što je predsednik abolirao "legendu" koja im je pokrala klub, ne smeta im što tim ide po selima gde su lokalni izbori a u okviru SNSa. Kompletna ludnica.

fenomen

pre 8 godina

Kako to DELIJE turski zvuči. Ja mislim da treba iskoristiti momenat i promeniti naziv navijačke grupe " delije " u npr KOZACI. Sad ili nikad i na pripreme recimo u Sibir. Al bi se onda gazpromnjet "otvorio" i upumpao milione. Poz.

Znalac

pre 8 godina

Па ако одете на припреме у Турску, можете се на дуже стазе опростити од спонзорства са Гаспромом. Значи, логично је да не идете у Турску. Само не видим што је то важно да се мора огласити на сва звона? Дугурочно би било много боље за Звезду да уради то што мора да уради, али да о томе ћути чак и када је директно питају.

Eurosport

pre 8 godina

A šta fali pripremama u, recimo, Surdulici ?
(Realni, 25. novembar 2015 15:11)

Rekli su da iz solidarnosti sa Rusima nece vise da placaju Turcima hotel, hranu, pice i sportske terene ali nisu rekli da hoce da idu u jos vecu vukojebinu. Naime, u toj Surdulici nikada u istoriji nije dosao na pripreme ni jedan evropski fudbalski klub sto dovoljno govori da se ne radi o mestu odgovarajucem za odmor i pripreme. Mozda jednog dana, ako na pripreme dodju Barcelona, Real, oba Mancestera i Bajern, bilo bi dobro da doje i Zvezda pa da odigraju turnir.

Marko Mare

pre 8 godina

To je jedina ispravna odluka,postovanje prema nasoj pravoslavnoj braci i zahvalnost Gaspromu za sve sto radi za nas klub u ovim teskim vremenima.

Slavko-RS

pre 8 godina

Jos jedna komedija nekada slavnog kluba.Da li je moguce da navijaci Zvezde podrzavaju ovog covjeka, ok ima rezultate ali kad svoj mandat zavrsi u Zvezdi vidjecete minus i veliku kradju.Ovo pise navijac Partizana

Boki

pre 8 godina

Bravo bravo, naravno da ne treba u Tursku, idite u Grcku ili CG.
Pozdrav braci Ruskoj!
Nisam bio rusofil ni obrnuto ali ovo sto se desava je bolesno

Hoću 158 pluseva botova

pre 8 godina

Naravno, pametna odluka koju bi trebalo da slede svi srpski sportisti i ekipe! Pripreme treba obaviti na Krimu gde je odgovarajuća klima i sva potrebna infrastruktura, a i biće okruženi toplinom i ljubavlju ...

daniele grobar

pre 8 godina

Svaka cast komsinice na odluci! Ne razumem ljude koji su u fazonu "sta je nama Rusija dobro uradila". Ne, nije nam nista dobro uradila ali bar nam nije uradila nista ZLO. Ako nista, bar je stavila veto skoro (svi znamo temu) i zalagala se protiv Kosova u UNESCO. Eto, meni je dosta. Volim Rusiju.

kia95

pre 8 godina

opet zvezda gura nos tamo gde joj nije mesto. ugasite bre vise ove mutante toliko duga i krađe a oni planiraju ligu šampiona i dovode igrače. Ovo vise vredja inteligenciju normalnog čoveka al u srbiji je više ovih drugih pa ne čudi što su najpopularniji klub

1914

pre 8 godina

@VladaNS:"Iz tvog Partizana"???.Kakve veze ti iz NS imas s Partizanom nesretnice?
Zvezda je oduvek bila putujuci cirkus,nista cudno sa ovakvim "uvlakackim" potezom prema narodu s ispranim mozgom...

lol

pre 8 godina

Šlihtare klasične
(crvenozvezdasi, 25. novembar 2015 15:02)

4 miliona eura godisnje od Gazproma. Mislim da ima malo i racionalnog pragmatizma.

gradjanin

pre 8 godina

Cisto fudbalska odluka, mani ga Mito!! Pitajte te mamlaze iz Zvezde da li se secaju kako je YU u jeku napada Sovjetskog saveza na nas u vreme Informbiroa, igrala fudbal u Helsinkiju protiv tog istog Sovjetskog saveza. Sta je trebalo da se durimo, da odbijemo da igramo, ne, lepse je bilo da ih pobedimo! Tako rade muskarci, a tetke rade kao ovi iz Zvezde.

Ђорђе ДСС

pre 8 godina

Одлука вредна поштовања...И требало би да се чешће сетимо речи Његоша:"Ко неће брата за брата, имаће туђина за господара..."

levac

pre 8 godina

Na sta sve jedan deo jadnoogranicenog dela srbskog naroda nece sve da nasedne.Koje budalastine..Da li i rusi nisu isli na takmicenja i pripreme u zemlje NATO-a devedesetih.E bolesna nacijo.Pa taj isti pikot je ubijao druge ljude u Siriji a oni njemu nisu nista skrivili.Kako ovde imate duple arsine.Smesni i jadni ste pojedinci.

Reziser

pre 8 godina

Mislim da je ovaj stav Zvezde ispravan...Dosta je bilo vise turskog terora! Zivela Rusija!!
(No1e, 25. novembar 2015 15:03)
Vidis mene bas zabole i za Tursku kao i za Rusiju. Zivim u Srbiji.

Мина

pre 8 godina

Генерално спонзорство Гаспрома је оно што, како сте написали, веже Црвену Звезду. Какво поштовање, какви бакрачи. Неозбиљно би било, а и крајње шлихтарски, да је било шта друго сем Милеровог позива разлог одустанка од припрема у Турској.

Marko

pre 8 godina

*Turska među prvima igrala prijateljsku utakmicu sa Kosovom.
*Iniciranje turskog Saveza za prijem Kosova u UEFA i FIFA.
*Stalne čarke i provokacije sa turskim navijačima u njihovoj zemlji.
*U Novom Pazaru tretirani kao domaćini, inicirali brojne napade kada dole gostuje srpski tim.
*I ono najbitnije, srpski navijač ubijen na svirep način.

Sve ovo nije bilo dovoljno, ali čim se obori ruski avion, odmah brže-bolje šlihtanje Rusiji i Putinu!?!

Kapiram da jednim delom živite od Gazprom para, ali ne mora da se toliko bedno prodajete.

Nikola

pre 8 godina

A, posle se Srbi bune kada se mesa sport i politika. Moze, ali samo kada nama to odgovara...

Ili kada se ide na pripreme u, npr. SLoveniju, koja je priznala Kosovo i Metohiju. Licemerne Srbende.

Violeta Draskovic Secerlema

pre 8 godina

Iako cesto pomislim da u Srbiji ne moze gore i imbecilnije, surova realnost i stvarnost me opovrgnu. Ovo nije dno dna, ovo mi se cini da se u delu srpskog naroda zapatio gen koji evoluciju odigrava unazad. Ovo je uvreda za zdrav mozak, ovo je pljuvanje na sopstveno samopostovanje, ovo je... Ma nemam reci... Dve su srecne okolnosti u svemu ovome. Prva je sto ja od kad znam za sebe navijam za Partizan, a druga je da sam odavno napustio Srbiju...

Srbija... luda teritorija... rezervat za Riplijevu rubriku "Verovali ili ne"...

Bojan

pre 8 godina

Fudbal me apsoluto ne zanima, niti mogu da nabrojim 3 igraca iz Srpske lige.
Jos interesantije, nisam rusofil ali ovo je za podrsku.
Razlog je taj sto Turke ne mogu da smislim a premnogo je razloga.

Vladimir

pre 8 godina

Razum kaze da je Gasprom spasio Zvezdu od propadanja,da nisu ubrizgali "svezu krv" u zvezdin krvotok nebi bilo ni Zvezde.Srce kaze u ime bratstva izmedju Spartaka i Crvene Zvezde nikako u Tursku.Turci su odabrali stranu,zov istorije je opet proradio u njima.

VladaNS

pre 8 godina

Da je ovo poručeno iz mog Partizana, kunem se da bih ga se odrekao, makar dok svi ludaci ne napuste klub. No, Zvezdašima ne smeta što premijer interveniše za njihov klub, ne smeta im što je predsednik abolirao "legendu" koja im je pokrala klub, ne smeta im što tim ide po selima gde su lokalni izbori a u okviru SNSa. Kompletna ludnica.

gane

pre 8 godina

Otkud pare za Kipar? Zar niste u minusu par desetina miliona? Doduse, penzije i plate se ne vracaju na staro a i Kinezi ce valjda da se otvore za neki kredit...

Ђорђе ДСС

pre 8 godina

Одлука вредна поштовања...И требало би да се чешће сетимо речи Његоша:"Ко неће брата за брата, имаће туђина за господара..."

jasam

pre 8 godina

Navijam za Zvezdu i mislim da je ovo sto je Turska oborila Ruski avion cin agresije. Ali to nema nikakve veze sa sportom i turizmom! Pa setite se na koliko je godina osudjen ubica zvezdinog navijaca u Turskoj, a koliko smo mi osudili ubice Tatona? I ko je onda tu korektan a ko ne?

fenomen

pre 8 godina

Kako to DELIJE turski zvuči. Ja mislim da treba iskoristiti momenat i promeniti naziv navijačke grupe " delije " u npr KOZACI. Sad ili nikad i na pripreme recimo u Sibir. Al bi se onda gazpromnjet "otvorio" i upumpao milione. Poz.

Dragan

pre 8 godina

Gde se vi zalećete...za mesec-dva, ni Rusi, ni Turci, a pogotovo ostatak sveta, neće se ovoga ni sećati...a vi, Srbende, odmah požurili da se svrstate uz starijeg brata. A možda grešim...možda je sponzor tako naredio.

kia95

pre 8 godina

opet zvezda gura nos tamo gde joj nije mesto. ugasite bre vise ove mutante toliko duga i krađe a oni planiraju ligu šampiona i dovode igrače. Ovo vise vredja inteligenciju normalnog čoveka al u srbiji je više ovih drugih pa ne čudi što su najpopularniji klub

Sasa

pre 8 godina

Konacno jedna pametna stvar.
Podrzimo bracu Ruse!!!
Uvek su nam se nasli!
(Aca, 25. novembar 2015 18:33)

Da, da . Evo , tokom poslednjeg rata, kao podrsku su nam poslali razarac "Liman". Samo sto jos nije stigao, kasni "samo 17 godina". A i onaj cuveni S-300 koji su nam poslali, zaboravili su tehnicare da posalju a mi jos ne umemo da ga sastavimo. A da smo braca , braca smo, "poklonili" smo im NIS sa sve resursima i zalihama nafte i gasa, i zauzvrat imamo najskuplji gas u Evropi.
A za vreme poplava su zaista ucestvovali u spasavanju pored spasilaca iz omrazenih zemalja Hrvatske,Austrije,Nemacke......

{pamtim dobro sve}

Marko

pre 8 godina

*Turska među prvima igrala prijateljsku utakmicu sa Kosovom.
*Iniciranje turskog Saveza za prijem Kosova u UEFA i FIFA.
*Stalne čarke i provokacije sa turskim navijačima u njihovoj zemlji.
*U Novom Pazaru tretirani kao domaćini, inicirali brojne napade kada dole gostuje srpski tim.
*I ono najbitnije, srpski navijač ubijen na svirep način.

Sve ovo nije bilo dovoljno, ali čim se obori ruski avion, odmah brže-bolje šlihtanje Rusiji i Putinu!?!

Kapiram da jednim delom živite od Gazprom para, ali ne mora da se toliko bedno prodajete.

Alexa

pre 8 godina

Kao Grobar podrzavam razmisljanje a nadam se I odustajanje od priprema u Antaliji. Godinama vec nasi klubovi idu tamo a I ja godinama takodje doduse leti ne zimi. Jeste da je prelepa regija sa izuzetnim hotelima posebno u Beleku I Lari ali mora da postoji neka zdrava reakcija na aktuelna desavanja. Ja takodje do daljeg ne idem u Tursku. Do sada je manje vise bilo ok. Kada cuju srpski, Turci prvo pitaju - Bosnia? Sarajevo? Meni to ne smeta jer muslimane smatram Srbima muhamedanske vere a moram reci da I kada kazete Srbistan kako oni zovu Srbiju ne nestane im osmeh sa lica. Na zalost drugi reziraju vreme kakvo jeste I kakvo nam ide u susret I nema razloga da me bilo ko za moj novac pogleda popreko. Podrska bojkotu Antalije!

Violeta Draskovic Secerlema

pre 8 godina

Iako cesto pomislim da u Srbiji ne moze gore i imbecilnije, surova realnost i stvarnost me opovrgnu. Ovo nije dno dna, ovo mi se cini da se u delu srpskog naroda zapatio gen koji evoluciju odigrava unazad. Ovo je uvreda za zdrav mozak, ovo je pljuvanje na sopstveno samopostovanje, ovo je... Ma nemam reci... Dve su srecne okolnosti u svemu ovome. Prva je sto ja od kad znam za sebe navijam za Partizan, a druga je da sam odavno napustio Srbiju...

Srbija... luda teritorija... rezervat za Riplijevu rubriku "Verovali ili ne"...

Slavko-RS

pre 8 godina

Jos jedna komedija nekada slavnog kluba.Da li je moguce da navijaci Zvezde podrzavaju ovog covjeka, ok ima rezultate ali kad svoj mandat zavrsi u Zvezdi vidjecete minus i veliku kradju.Ovo pise navijac Partizana

Bojan

pre 8 godina

Fudbal me apsoluto ne zanima, niti mogu da nabrojim 3 igraca iz Srpske lige.
Jos interesantije, nisam rusofil ali ovo je za podrsku.
Razlog je taj sto Turke ne mogu da smislim a premnogo je razloga.

ss70

pre 8 godina

Sreća pa Zvezda u fudbalu ne igra evropska takmičenja. Inače bi morala da pogazi ponos i igra sa Nenmcima, Turcima, Albancima, Hrvatima, Francuzima....

moreplovac

pre 8 godina

Ovi nemaju kinte u kasi a raspravljaju o tome da li ce se pripremati u Turskoj ili Kipru. Uvek se pitam kako neko bez novca moze da kupi kartu i za Karaburmu a kamoli do Turske ili neke druge daleke destinacije.
Jel postoji u ovoj drzavi neka poreska uprava ili i dalje zivimo u drustvu u kojem zakoni vaze samo za one jadnike koji zive od svog vlastitog rada.

BgHQ

pre 8 godina

Ako je i od Dr Terze,mnogo je.Toliko licemerstvo i ulagivanje ekstremnim strujama sekte sa Severa i iz vrha vlasti je nezabelezeno.Nije mu povod za bojkot smrt naseg coveka uoci utakmice nego Ruskog vojnika u ratu.
To je za mene vrhunska izdaja kad volis vise tudju drzavu nego svoju.To nema veze sa patriotizmom vec sa patriJotizmom.Dno dna.

ssale

pre 8 godina

Ja sam se iznenadio da Zvezda kao i bilo koji naš fudbalski klub uopšte ide na pripreme, a posebno u inostranstvo. Većina fudbalera zvezde, patrizana i ostalih klubova igra kao da nikada nisu ni trenirali fudbal. A ovo ne Turska zbog Rusije, to bi već bilo smešno da nije tužno i jadno.

Znalac

pre 8 godina

Па ако одете на припреме у Турску, можете се на дуже стазе опростити од спонзорства са Гаспромом. Значи, логично је да не идете у Турску. Само не видим што је то важно да се мора огласити на сва звона? Дугурочно би било много боље за Звезду да уради то што мора да уради, али да о томе ћути чак и када је директно питају.

Pripreme

pre 8 godina

Posle ovog incidenta, nikako ne treba ići ne samo u Tursku, već ni u jednu zemlju Bliskog istoka! Kao što vidite ni u Evropi nije sigurno! Pa zašto sportisti ne bi bili stimulisani tako što će pripreme realizovati u svojoj državi! Taman bi se i sportisti uklopili u želji našeg premijera da se provodi vreme u našoj Srbiji! Ima predivnih mesta za pripreme!

grobar

pre 8 godina

iako se moze reci da sam rusofil, ovo je jadno kakvi vam ljudi vode klub i kakvim se stvarima sluze (da se razumemo, nasi su jos gori)...

jos realnije

pre 8 godina

Zvali bi vas susjedi u Hrvatsku ali iz poštovanja prema Turskoj ne možemo jer ipak ste s Turcima bili duže u državnoj zajednici.
(realno, 25. novembar 2015 17:30)

Ne samo to, vec se i zovu delijama. Pravi turski naziv kako i dolikuje.

antiDebil

pre 8 godina

Za sta se to pripremaju ? Sa tolikim parama koje ovaj propali klub dobija od ove drzave red je da odu Borsko jezero ne na Kipar ili u Tursku !

gradjanin

pre 8 godina

Cisto fudbalska odluka, mani ga Mito!! Pitajte te mamlaze iz Zvezde da li se secaju kako je YU u jeku napada Sovjetskog saveza na nas u vreme Informbiroa, igrala fudbal u Helsinkiju protiv tog istog Sovjetskog saveza. Sta je trebalo da se durimo, da odbijemo da igramo, ne, lepse je bilo da ih pobedimo! Tako rade muskarci, a tetke rade kao ovi iz Zvezde.

Hoću 158 pluseva botova

pre 8 godina

Naravno, pametna odluka koju bi trebalo da slede svi srpski sportisti i ekipe! Pripreme treba obaviti na Krimu gde je odgovarajuća klima i sva potrebna infrastruktura, a i biće okruženi toplinom i ljubavlju ...

Reziser

pre 8 godina

Mislim da je ovaj stav Zvezde ispravan...Dosta je bilo vise turskog terora! Zivela Rusija!!
(No1e, 25. novembar 2015 15:03)
Vidis mene bas zabole i za Tursku kao i za Rusiju. Zivim u Srbiji.

pan

pre 8 godina

Slažem se da ne treba srpski timovi da idu na pripreme u Tursku, ali iz naših, a ne tuđih razloga. Valjda je Turska vodila neprijateljsku politiku prema Srbiji i pre neo što su oborili ruski avion. Valjda su Kosovo priznali i pre toga i podržavali ubice Srba po BiH i Kosovu i pre nego što su oborili ruski avion.

Новосађанин

pre 8 godina

Браћо моја, не наседајте на глупости...слуша се турска музика, једу турски производи, до сада су сви ишли у Турску на море, а добро се памте злочини које су починили над нама свих ових година!!!Газпром је спонзор, и нема ту шта да се пита неки испрдак од клуба, који не би требало ни да постоји, јер не може да се дугује 40 милиона, а да ниси у стечају, то ниједна фирма на свету није имала...Дакле, ово је бусање у прса и ложење мајмуна, а браћи Русима подршка у сваком виду борбе

Бела Паланка

pre 8 godina

Ево, има ту у близини Беле Паланке једно село у коме има школско одмаралиште. Лепе собе, кухиња са домаћом храном, чист ваздух и простора колико хоћеш да тренираш. Само, држава недавно ставила катанац. Добре прилике да се обнови и покаже мало солидарности. Шта ћете у Турској, ма шта ћете било где ван Србије уопште??

Nikola

pre 8 godina

A, posle se Srbi bune kada se mesa sport i politika. Moze, ali samo kada nama to odgovara...

Ili kada se ide na pripreme u, npr. SLoveniju, koja je priznala Kosovo i Metohiju. Licemerne Srbende.

Che

pre 8 godina

Mislim da bi mocna zvezdica mogla,sa ovim nizom pobeda u SVIM TAKMICENJIMA, i na neku turneju po Kini ili Americi...kakva turska kakav kipar.

Boki

pre 8 godina

Bravo bravo, naravno da ne treba u Tursku, idite u Grcku ili CG.
Pozdrav braci Ruskoj!
Nisam bio rusofil ni obrnuto ali ovo sto se desava je bolesno

Гавра

pre 8 godina

Имате хиљаду места у Србији где можете на припреме, а не да тешко стечени новац трошите по белом свету.

Vladimir

pre 8 godina

Razum kaze da je Gasprom spasio Zvezdu od propadanja,da nisu ubrizgali "svezu krv" u zvezdin krvotok nebi bilo ni Zvezde.Srce kaze u ime bratstva izmedju Spartaka i Crvene Zvezde nikako u Tursku.Turci su odabrali stranu,zov istorije je opet proradio u njima.

Chalgar

pre 8 godina

Gazprom Premijer Liga

1.Zenit 2.CSKA 3. Spartak 4. Lokomotiva 5.Dinamo 6.Rubin 7.Krasnodar 8.Terek 9.Rostov 10. Samara 11.Kuban 12.Ural 13.BATE 14.Astana 15.Sherif 16.Crvena zvezda

sasa

pre 8 godina

Cujem da su Turci veom auznemireni ovom vescu. Ljudi su zaprepasceni, ne znaju kako ce izaci na kraj sa turizmom, kako ce a sta ce ako Zvezda ne dolazi u Turkoj. Turci nece prebroditi ovu situaciju, zalosni su i verovatno ce njohova turisticka sezona doziveti krah zbog Zvezde.

LOla

pre 8 godina

Ludilo ! Duguju novac,nemaju para da plate struju,komunalije a oni misle da idu u inostranstvo ! Alo nemate para ni za autobusku kartu do Avale a oni misle o Turskoj,Grčkoj...

Мина

pre 8 godina

Генерално спонзорство Гаспрома је оно што, како сте написали, веже Црвену Звезду. Какво поштовање, какви бакрачи. Неозбиљно би било, а и крајње шлихтарски, да је било шта друго сем Милеровог позива разлог одустанка од припрема у Турској.

Simic

pre 8 godina

Kako nam samo "evropejci" sada drže predavanja kako nam ovo nije pametno. A šta tek reći za komentare navijača Partizana i i onih koji nam stižu iz "lijepe njihove"? Slični kao jaje jajetu. A i ne čudi. Bravo za odluku!

daniele grobar

pre 8 godina

Svaka cast komsinice na odluci! Ne razumem ljude koji su u fazonu "sta je nama Rusija dobro uradila". Ne, nije nam nista dobro uradila ali bar nam nije uradila nista ZLO. Ako nista, bar je stavila veto skoro (svi znamo temu) i zalagala se protiv Kosova u UNESCO. Eto, meni je dosta. Volim Rusiju.

realan covek

pre 8 godina

Jel moguce Terzicu da si ti ovo javno izjavio?? Koliko inteligencije tebi zaista fali, tj. koliko zaista mislis da nama fali?? Vodi bre taj klub, gledaj da ti ne iseku struju i cuti...

delija iz fotelje

pre 8 godina

@novosadjanin
Tako li se priča o klubu koji je bio šampion Evrope i SVETA?
Kad spavate, sanjate Bari i Tokio...i budite se u znoju..

Goblin

pre 8 godina

*Turska među prvima igrala prijateljsku utakmicu sa Kosovom.
*Iniciranje turskog Saveza za prijem Kosova u UEFA i FIFA.
*Stalne čarke i provokacije sa turskim navijačima u njihovoj zemlji.
*U Novom Pazaru tretirani kao domaćini, inicirali brojne napade kada dole gostuje srpski tim.
*I ono najbitnije, srpski navijač ubijen na svirep način.

Sve ovo nije bilo dovoljno, ali čim se obori ruski avion, odmah brže-bolje šlihtanje Rusiji i Putinu!?!

Kapiram da jednim delom živite od Gazprom para, ali ne mora da se toliko bedno prodajete.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 25. novembar 2015 15:58)

A gde ste vi, velike srbende, ponos Srbije, bili na pripremama?

limanski park

pre 8 godina

Šta mislite da će da bude sad, posle ovakvog poteza?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 25. novembar 2015 16:40)

ajde molim te pitaj nekog zaposlenog u nis-u koliko su gaspromovci "siroke ruke"

1948

pre 8 godina

Konacno jedna pametna stvar.
Podrzimo bracu Ruse!!!
Uvek su nam se nasli!
(Aca, 25. novembar 2015 18:33)

Ajde nabroj barem 2 situacije kada su nam se nasli

bb

pre 8 godina

Koja patetika. Pa drzava bi trebalo da savetuje da nasi klubovi bili fudbalski i oni iz drugih sporotvau, uopste ne idu na pripreme van drzave nego da to rade u zemlji u nasim turistkicim mestima i da se puni budzet Srbije a ne budzeti Turske, Kipra, Slovenije, Austrije...

Billy PITON - akademik i posmatrač

pre 8 godina

Sebe smatram VELIKIM SRBINOM i VELIKIM ZVEZDAŠEM , ali je ovo prilično žalosno ;
Ne trčite pred rudu ( staro pravilo ) i sačekajte i u tišini pitajte " generalnog sponzora " imaju li neki stav i kakav je !? Pa onda onako ( " Obrenovićki ili po Miloševom " ) to uvite u oblandu ( zbog Acibadem-a ) i sprovedite !! NE SAOPŠTAVAJTE - jer Vas niko nije ni pitao ….sprovedite i tačka !
Sportski razlog protiv odlaska u Antaliju je - sve je daleko od naših uslova i onoga što Vas čeka u SRB. !! Super trava i dobri tereni ( !? ) , topla sredozemna klima ( a ne sneg i kiša ) … ovo je nama više za uživanje , nego što nam pruža prave sportske pripreme.

levac

pre 8 godina

Na sta sve jedan deo jadnoogranicenog dela srbskog naroda nece sve da nasedne.Koje budalastine..Da li i rusi nisu isli na takmicenja i pripreme u zemlje NATO-a devedesetih.E bolesna nacijo.Pa taj isti pikot je ubijao druge ljude u Siriji a oni njemu nisu nista skrivili.Kako ovde imate duple arsine.Smesni i jadni ste pojedinci.

dudan

pre 8 godina

do juce ste svi isli tamo na more, kupovali farmerke, jeli baklave... turska ovde vedri i oblaci vec duze vreme, radi protiv nase drzave otvoreno, i vi ste sad nasli da bojkotujete. i jeste, zvezda je olicenje srbije. postali smo mnogo kontradiktoran narod.

translucent

pre 8 godina

Verovatno prva dobra odluka premijera!
Od sada pripreme samo u prijateljskim zemljama. Irak, Avganistan, Kazahstan (dobro, kod njih bas i ne mora), Belorusija...

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Ovo je krajnje jadno! Da Gazprom Zvijezdi daje neke velike pare, pa hajde, da se solidarisu, zbog dobrih primanja. Ali zbog neke crkavice :/ Bas jadno! Poznajući Gazprom, vjerovatno im je dao uslov, ili odustanite od Turske, ili ode i to malo para! :D hehe

lol

pre 8 godina

Šlihtare klasične
(crvenozvezdasi, 25. novembar 2015 15:02)

4 miliona eura godisnje od Gazproma. Mislim da ima malo i racionalnog pragmatizma.

Beograđanin

pre 8 godina

Ovo neodoljivo podseća na Kratka Ostanića kad je napustio Makedoniju jer je priznala kosovo a čovek bio pred otkazom ,a da je kojim slučajem bio klub iz zapadne evrope poleteo bi odma,jel ovo znači da će vam se vratiti iz Turske ,Milijaš,Karleuša,Kasalica itd.

Vlada

pre 8 godina

Da su rekli zbog bezbednosti pa ni po jada, ali ovo je bas skandal. Kakve veze ima politika sa sportom. Ne bi smela nikakve veze da ima ali nažalost ne živimo u bajci.

mirko

pre 8 godina

Nisam navijač Zvezde, nego Partizana, ali pozdravljam ovu odluku.
Smešni su mi ovi koji tvrde, da sport nema veze sa ekonomijom. Pa sa čime ima, ako nema sa novcem.
A ovaj, što kaže da je turska civilizacija za Rusiju: Da , sve sa hidžabima, šerijatom i svakodnevnim terorističkim aktima.

E U

pre 8 godina

Svakako da državni klub Crvena Zvezda sledi politički put vlasti u Srbiji.Da se Srbija posvadja sa celim svetom,osim Rusije,ona bi igrala u trećoj ruskoj ligi i to veoma uspešno !

1914

pre 8 godina

@VladaNS:"Iz tvog Partizana"???.Kakve veze ti iz NS imas s Partizanom nesretnice?
Zvezda je oduvek bila putujuci cirkus,nista cudno sa ovakvim "uvlakackim" potezom prema narodu s ispranim mozgom...

marko_sthlm

pre 8 godina

Motiv je problematičan...tj. tolika ljubav prema Putinu.

Ali, slažem se da nakon ove turske provokacije i, bukvalno ubistva ruskih pilota, iznad teritorije Sirije, što je valjda već i potvrđeno, treba bojkotovati Tursku gde i kad god je to moguće.

Od onih koji podržavaju IS i njihove zverske teroriste, u ovom slučaju je to Turska - juče su maske i definitivno spale, se treba odlučno distancirati.

Takođe ne trošiti niti jedan Euro u Turskoj pa neka ih zaboli tamo gde su najosetljiviji - privredi.

daddy cool

pre 8 godina

Kakav licemer. Ne podrzavas ti bracu Ruse, nego Gasprom nece da da pare za pripreme tamo. Sto je najgore, to je trebalo da odlucis nakon sto je nesrecni momak ubijen u Istanbulu. Valjda je nase dete najveca svetinja. Podrska Rusiji iz ispravnih razloga.

daddy cool

pre 8 godina

{pamtim dobro sve}
(Sasa, 25. novembar 2015 23:51)

I po stoti put, Rusija sa Jeljcinom je bila marioneta zapada. Danasnja Rusija je zasluzna sto nas narod nije obelezen kao genocidan, a od strane najvecih zlotvora i genocidu sklonim nacijama. NIS ti smeta, najprofitabilnije preduzece u Srbiji, ali ti ne smeta Fiat, Telenor, US Steel i ostale lopovske privatizacije u korist zapadnjaka. A sto se tice poplava, ne da ne pamtis, nego si praznoglav. Kako te nije sramota, ruski spasioci su uz beloruske prvi stigli, to su oni momci sto su skakali u reku i rizikovali zivote.

ja

pre 8 godina

@(VladaNS, 25. novembar 2015 15:10)

Pa upravo zato ste tu gde jeste danas (a mi bili do skoro). Nikako da shvatite šta je PR i vrednost marketinga. Gasprom Zvezdi godišnje daje između 3 i 5 miliona evra. Šta mislite da će da bude sad, posle ovakvog poteza?

toma

pre 8 godina

antalija zemlja dembelija !
opste je poznato da jedna namestena utakmica na pripremnim mecevima isplacuje ceo iznos priprema ! javna je tajna !

Boban Nikolić

pre 8 godina

Mi smo majstori da dajemo auto golove.U vrlo rovitoj političkoj situaciji Terzić saopštava da Zvezda zbog obaranja ruskog aviona neće otići na pripreme u Tursku već na Kipar.Guramo prst u oko jednom ne tako malom delu Srbije pogotovu onom delu koji jedva čeka jednu takvu izjavu.Ako se pomenuti gospodin osetio vlasnim da nam saopšti da će Zvezda svoje pripreme za prolećnu sezonu, mogao je da uz opravdanje o bezbedonosnim aspektima,obaviti na Kipru.Rusi (Gasprom) bi bili zadovoljni takvom odlukom a navijačima iz Novog Pazara ne bi dali još jedan razlog da ispolje svoju patološku mržnju.
Ali to Terzić ne razume.Neće zbog ovakve izjave dobiti ruski orden za hrabrost ali će igrače,rukovodstvo i navijače izložiti opasnosti.

Powerslave

pre 8 godina

Jaoj, koje odvratno, bljutavo političarenje.
Da su lepo rekli "sponzor je sugerisao da ne idemo" ili da su bar rekli da neće da idu zbog onog ubijenog dečka pa da im niko ništa ne prigovori.
Ali ovo je stvarno ljigavo

Стеван

pre 8 godina

Свака част делије,тако се исказује пријатељство нашим пријатељима Русима.Они ће то знати ценити.

Marko Mare

pre 8 godina

To je jedina ispravna odluka,postovanje prema nasoj pravoslavnoj braci i zahvalnost Gaspromu za sve sto radi za nas klub u ovim teskim vremenima.

Josarian

pre 8 godina

{pamtim dobro sve}
(Sasa, 25. novembar 2015 23:51)

I po stoti put, Rusija sa Jeljcinom je bila marioneta zapada. ....

Srbija s Vučićem?

partizanovac

pre 8 godina

Moj predlog je da pripreme odradite u nasoj drzavi, imamo mi zlatibor npr... ostavite pare kod nas a ne turcima, kipranima, bilo kome, a za prijateljske zovite vi strane ekipe, sto mora biti inostrana turneja???

dragan

pre 8 godina

Ajde nabroj barem 2 situacije kada su nam se nasli
(1948, 25. novembar 2015 21:42)

Pa da krenemo od pocetka Prvog svetskog rata u koji su usli braneci nas,da nastavimo sa pretnjom francuzima da okrenu brodove i ipak prevezu srpsku vojsku iz Albanije na Krf,da nastavimo sa Drugim svetskim ratom i Crvenom armijom koja je oslobodila dobar deo Srbije i Beograd na celu sa marsalom Tolbuhinom,da bilo je i drugih sovjetskih naroda tu ali Rusa ipak ubedljivo,ubedljivo najvise,onda neizglasavanje rezolucije o Srebrenici i prijem Kosmeta u Unesko...da ne nabrajamo bezbroj puta dobrovoljce poput pukovnika Rajevskog koje je bio inspiracija Tolstoju za grofa Vronskog iz Ane Karenjine do dobrovoljaca u ratovima 90-ih,ogromnog broja ucenih rusa koji izbegose posle oktobarske revolucije ovde te su ovoj zemlji pomogli u njenom razvoju na raznoraznim poljima,od kulture do ekonomije.Primer je i Viktor Troicki danas.Jel dosta ili treba jos? Uostalom kakve veze ovo ima sa neodlaskom igraca Zvezde na pripreme u Tursku?Pa ko je lud da ide u nestabilna podrucja gde se postavljaju bombe svakih par nedelja?A posle svega ovog moze se ocekivati samo eskalacija svega

Eurosport

pre 8 godina

A šta fali pripremama u, recimo, Surdulici ?
(Realni, 25. novembar 2015 15:11)

Rekli su da iz solidarnosti sa Rusima nece vise da placaju Turcima hotel, hranu, pice i sportske terene ali nisu rekli da hoce da idu u jos vecu vukojebinu. Naime, u toj Surdulici nikada u istoriji nije dosao na pripreme ni jedan evropski fudbalski klub sto dovoljno govori da se ne radi o mestu odgovarajucem za odmor i pripreme. Mozda jednog dana, ako na pripreme dodju Barcelona, Real, oba Mancestera i Bajern, bilo bi dobro da doje i Zvezda pa da odigraju turnir.

Sasa

pre 8 godina

A sto se tice poplava, ne da ne pamtis, nego si praznoglav. Kako te nije sramota, ruski spasioci su uz beloruske prvi stigli, to su oni momci sto su skakali u reku i rizikovali zivote.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (daddy cool, 26. novembar 2015 07:36)

Hvala ti lepo za ovo "praznoglav". Ali samo da znas , od coveka koji ne moze da shvati sta je napisano u mojoj recenici o poplavama, mrec "praznoglav " moze samo da bude kompliment. Ukljuci to sto kod sebe nazivas mozgom pa procitaj jos jednom moj komentar.
A to sto si napisao da mi smeta NIS, ne smeta mi , samo sam napisao sa je poklonjen, sto bi mi smetala tudja firma o cijem poslovanju se ne pitam.
I na kraju , ono najbitnije , ono sto te odaje kao "Rusofila": Odmah pocinjes da vredjas one za koje mislis da ne misle isto kao ti i u njima vidis svoje "neprijatelje".
E , da i "nick" ti je super, "Daddy cool" zvuci tipicno Ruski, nikako nije uzet iz jezika gnusnih zapadnoevropskih satrapa, koljaca i vucibatina.
Ziv mi bio, isto si Srbin kao i ja, verovatno,a razlike medju ljudima postoje, pogotovo u njihovim misljenjima, zato , "polako sa to vredjanje".

{Pamtim dobro sve}

D89

pre 8 godina

Mislim da grešimo. Dobićemo za ovo sigurno koji milion, ali ko god se vezivao za Ruse, na kraju je izvisio. Ako želimo da se vratimo u porodicu najjačih klubova Evrope (a valjda želimo i valjda nam je tamo mesto), valja nam slušati Vučića a ne Putina. Zapad je naš smer, ne istok.

Dejan

pre 8 godina

Neverovatna potreba nekih navijaca da komentarisu i gde ce klub za koji oni ne navijaju pripreme da sprovodi.Sta je sa lobanjama?Odluku treba sagledati u kontekstu najveceg sponzora fk Crvena Zvezda tako da je promena potpuno jasna.S obzirom da se i turisticki aranzmani od strane Rusa otkazuju u Turskoj nista manje i sport nema drugaciju ulogu.Najsmesnije od svega sto neki ovde spominju Sibir a takvim Sibir sa brr -21 stigao u sred Srbije,oni ne moraju nikud da idu.Bice da Gasprom i za to ima veliku zaslugu.

KRIGER

pre 8 godina

U Turskoj cveta terorizam, tako da tamo ne bi trebalo da se ide ni turisticki, ni poslovno ni bilo kako drugacije, a onim nasim turistickim agencijama koje nude aranzmane za Tursku treba uvesti specijalne kvote ili penale za te ponude, jer time samo namamljuju nase gradjane da gostuju na mestima gde ce im zivoti biti u potencijalnoj opasnosti, inace tamo sem onih devastiranih vizantijskih kulturno-istorijskih spomenika koje su Turci poharali nema sta drugo ni da se vidi, osim stroke.

zoran

pre 8 godina

Nas fudbal nije vredan komentara,ali je dobar politicarima za pranje para!Imamo vrhunske sportiste u svi ostalim sportovima,ali za njih nema para,ali za fudbalere ima,koje bih ja poslao na njivu na pripreme,da rade iz zahvalnosti kako trose drzavne pare i sramote istu!

daddy_cool

pre 8 godina

{Pamtim dobro sve}
(Sasa, 26. novembar 2015 14:51)

Ja jesam rusofil i ne krijem to, cak sta vise ponosim se time. Svakako nisam sovinista, pa ne znam zasto bih izbegavao koriscenje engleskog ili nekog drugog jezika. Kad budes tako opleo po Englezima ili Amerima kao sto si po Rusima, povuci cu kvalifikaciju koja se inace odnosi na tvoje "Pamtim dobro sve". Ali cinjenica da ti senzor radi na identifikaciji rusofila, automatski demantuje svaku ideju o principijelnosti.

VladaNS

pre 8 godina

Da je ovo poručeno iz mog Partizana, kunem se da bih ga se odrekao, makar dok svi ludaci ne napuste klub. No, Zvezdašima ne smeta što premijer interveniše za njihov klub, ne smeta im što je predsednik abolirao "legendu" koja im je pokrala klub, ne smeta im što tim ide po selima gde su lokalni izbori a u okviru SNSa. Kompletna ludnica.

Ђорђе ДСС

pre 8 godina

Одлука вредна поштовања...И требало би да се чешће сетимо речи Његоша:"Ко неће брата за брата, имаће туђина за господара..."

Boki

pre 8 godina

Bravo bravo, naravno da ne treba u Tursku, idite u Grcku ili CG.
Pozdrav braci Ruskoj!
Nisam bio rusofil ni obrnuto ali ovo sto se desava je bolesno

Sasa

pre 8 godina

Konacno jedna pametna stvar.
Podrzimo bracu Ruse!!!
Uvek su nam se nasli!
(Aca, 25. novembar 2015 18:33)

Da, da . Evo , tokom poslednjeg rata, kao podrsku su nam poslali razarac "Liman". Samo sto jos nije stigao, kasni "samo 17 godina". A i onaj cuveni S-300 koji su nam poslali, zaboravili su tehnicare da posalju a mi jos ne umemo da ga sastavimo. A da smo braca , braca smo, "poklonili" smo im NIS sa sve resursima i zalihama nafte i gasa, i zauzvrat imamo najskuplji gas u Evropi.
A za vreme poplava su zaista ucestvovali u spasavanju pored spasilaca iz omrazenih zemalja Hrvatske,Austrije,Nemacke......

{pamtim dobro sve}

Bojan

pre 8 godina

Fudbal me apsoluto ne zanima, niti mogu da nabrojim 3 igraca iz Srpske lige.
Jos interesantije, nisam rusofil ali ovo je za podrsku.
Razlog je taj sto Turke ne mogu da smislim a premnogo je razloga.

gane

pre 8 godina

Otkud pare za Kipar? Zar niste u minusu par desetina miliona? Doduse, penzije i plate se ne vracaju na staro a i Kinezi ce valjda da se otvore za neki kredit...

Violeta Draskovic Secerlema

pre 8 godina

Iako cesto pomislim da u Srbiji ne moze gore i imbecilnije, surova realnost i stvarnost me opovrgnu. Ovo nije dno dna, ovo mi se cini da se u delu srpskog naroda zapatio gen koji evoluciju odigrava unazad. Ovo je uvreda za zdrav mozak, ovo je pljuvanje na sopstveno samopostovanje, ovo je... Ma nemam reci... Dve su srecne okolnosti u svemu ovome. Prva je sto ja od kad znam za sebe navijam za Partizan, a druga je da sam odavno napustio Srbiju...

Srbija... luda teritorija... rezervat za Riplijevu rubriku "Verovali ili ne"...

jasam

pre 8 godina

Navijam za Zvezdu i mislim da je ovo sto je Turska oborila Ruski avion cin agresije. Ali to nema nikakve veze sa sportom i turizmom! Pa setite se na koliko je godina osudjen ubica zvezdinog navijaca u Turskoj, a koliko smo mi osudili ubice Tatona? I ko je onda tu korektan a ko ne?

Simic

pre 8 godina

Kako nam samo "evropejci" sada drže predavanja kako nam ovo nije pametno. A šta tek reći za komentare navijača Partizana i i onih koji nam stižu iz "lijepe njihove"? Slični kao jaje jajetu. A i ne čudi. Bravo za odluku!

Стеван

pre 8 godina

Свака част делије,тако се исказује пријатељство нашим пријатељима Русима.Они ће то знати ценити.

Hoću 158 pluseva botova

pre 8 godina

Naravno, pametna odluka koju bi trebalo da slede svi srpski sportisti i ekipe! Pripreme treba obaviti na Krimu gde je odgovarajuća klima i sva potrebna infrastruktura, a i biće okruženi toplinom i ljubavlju ...

fenomen

pre 8 godina

Kako to DELIJE turski zvuči. Ja mislim da treba iskoristiti momenat i promeniti naziv navijačke grupe " delije " u npr KOZACI. Sad ili nikad i na pripreme recimo u Sibir. Al bi se onda gazpromnjet "otvorio" i upumpao milione. Poz.

Goblin

pre 8 godina

*Turska među prvima igrala prijateljsku utakmicu sa Kosovom.
*Iniciranje turskog Saveza za prijem Kosova u UEFA i FIFA.
*Stalne čarke i provokacije sa turskim navijačima u njihovoj zemlji.
*U Novom Pazaru tretirani kao domaćini, inicirali brojne napade kada dole gostuje srpski tim.
*I ono najbitnije, srpski navijač ubijen na svirep način.

Sve ovo nije bilo dovoljno, ali čim se obori ruski avion, odmah brže-bolje šlihtanje Rusiji i Putinu!?!

Kapiram da jednim delom živite od Gazprom para, ali ne mora da se toliko bedno prodajete.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 25. novembar 2015 15:58)

A gde ste vi, velike srbende, ponos Srbije, bili na pripremama?

gradjanin

pre 8 godina

Cisto fudbalska odluka, mani ga Mito!! Pitajte te mamlaze iz Zvezde da li se secaju kako je YU u jeku napada Sovjetskog saveza na nas u vreme Informbiroa, igrala fudbal u Helsinkiju protiv tog istog Sovjetskog saveza. Sta je trebalo da se durimo, da odbijemo da igramo, ne, lepse je bilo da ih pobedimo! Tako rade muskarci, a tetke rade kao ovi iz Zvezde.

Dragan

pre 8 godina

Gde se vi zalećete...za mesec-dva, ni Rusi, ni Turci, a pogotovo ostatak sveta, neće se ovoga ni sećati...a vi, Srbende, odmah požurili da se svrstate uz starijeg brata. A možda grešim...možda je sponzor tako naredio.

kia95

pre 8 godina

opet zvezda gura nos tamo gde joj nije mesto. ugasite bre vise ove mutante toliko duga i krađe a oni planiraju ligu šampiona i dovode igrače. Ovo vise vredja inteligenciju normalnog čoveka al u srbiji je više ovih drugih pa ne čudi što su najpopularniji klub

Vladimir

pre 8 godina

Razum kaze da je Gasprom spasio Zvezdu od propadanja,da nisu ubrizgali "svezu krv" u zvezdin krvotok nebi bilo ni Zvezde.Srce kaze u ime bratstva izmedju Spartaka i Crvene Zvezde nikako u Tursku.Turci su odabrali stranu,zov istorije je opet proradio u njima.

Alexa

pre 8 godina

Kao Grobar podrzavam razmisljanje a nadam se I odustajanje od priprema u Antaliji. Godinama vec nasi klubovi idu tamo a I ja godinama takodje doduse leti ne zimi. Jeste da je prelepa regija sa izuzetnim hotelima posebno u Beleku I Lari ali mora da postoji neka zdrava reakcija na aktuelna desavanja. Ja takodje do daljeg ne idem u Tursku. Do sada je manje vise bilo ok. Kada cuju srpski, Turci prvo pitaju - Bosnia? Sarajevo? Meni to ne smeta jer muslimane smatram Srbima muhamedanske vere a moram reci da I kada kazete Srbistan kako oni zovu Srbiju ne nestane im osmeh sa lica. Na zalost drugi reziraju vreme kakvo jeste I kakvo nam ide u susret I nema razloga da me bilo ko za moj novac pogleda popreko. Podrska bojkotu Antalije!

Reziser

pre 8 godina

Mislim da je ovaj stav Zvezde ispravan...Dosta je bilo vise turskog terora! Zivela Rusija!!
(No1e, 25. novembar 2015 15:03)
Vidis mene bas zabole i za Tursku kao i za Rusiju. Zivim u Srbiji.

grobar

pre 8 godina

iako se moze reci da sam rusofil, ovo je jadno kakvi vam ljudi vode klub i kakvim se stvarima sluze (da se razumemo, nasi su jos gori)...

levac

pre 8 godina

Na sta sve jedan deo jadnoogranicenog dela srbskog naroda nece sve da nasedne.Koje budalastine..Da li i rusi nisu isli na takmicenja i pripreme u zemlje NATO-a devedesetih.E bolesna nacijo.Pa taj isti pikot je ubijao druge ljude u Siriji a oni njemu nisu nista skrivili.Kako ovde imate duple arsine.Smesni i jadni ste pojedinci.

Marko Mare

pre 8 godina

To je jedina ispravna odluka,postovanje prema nasoj pravoslavnoj braci i zahvalnost Gaspromu za sve sto radi za nas klub u ovim teskim vremenima.

daniele grobar

pre 8 godina

Svaka cast komsinice na odluci! Ne razumem ljude koji su u fazonu "sta je nama Rusija dobro uradila". Ne, nije nam nista dobro uradila ali bar nam nije uradila nista ZLO. Ako nista, bar je stavila veto skoro (svi znamo temu) i zalagala se protiv Kosova u UNESCO. Eto, meni je dosta. Volim Rusiju.

ss70

pre 8 godina

Sreća pa Zvezda u fudbalu ne igra evropska takmičenja. Inače bi morala da pogazi ponos i igra sa Nenmcima, Turcima, Albancima, Hrvatima, Francuzima....

Pripreme

pre 8 godina

Posle ovog incidenta, nikako ne treba ići ne samo u Tursku, već ni u jednu zemlju Bliskog istoka! Kao što vidite ni u Evropi nije sigurno! Pa zašto sportisti ne bi bili stimulisani tako što će pripreme realizovati u svojoj državi! Taman bi se i sportisti uklopili u želji našeg premijera da se provodi vreme u našoj Srbiji! Ima predivnih mesta za pripreme!

Slavko-RS

pre 8 godina

Jos jedna komedija nekada slavnog kluba.Da li je moguce da navijaci Zvezde podrzavaju ovog covjeka, ok ima rezultate ali kad svoj mandat zavrsi u Zvezdi vidjecete minus i veliku kradju.Ovo pise navijac Partizana

Eurosport

pre 8 godina

A šta fali pripremama u, recimo, Surdulici ?
(Realni, 25. novembar 2015 15:11)

Rekli su da iz solidarnosti sa Rusima nece vise da placaju Turcima hotel, hranu, pice i sportske terene ali nisu rekli da hoce da idu u jos vecu vukojebinu. Naime, u toj Surdulici nikada u istoriji nije dosao na pripreme ni jedan evropski fudbalski klub sto dovoljno govori da se ne radi o mestu odgovarajucem za odmor i pripreme. Mozda jednog dana, ako na pripreme dodju Barcelona, Real, oba Mancestera i Bajern, bilo bi dobro da doje i Zvezda pa da odigraju turnir.

Новосађанин

pre 8 godina

Браћо моја, не наседајте на глупости...слуша се турска музика, једу турски производи, до сада су сви ишли у Турску на море, а добро се памте злочини које су починили над нама свих ових година!!!Газпром је спонзор, и нема ту шта да се пита неки испрдак од клуба, који не би требало ни да постоји, јер не може да се дугује 40 милиона, а да ниси у стечају, то ниједна фирма на свету није имала...Дакле, ово је бусање у прса и ложење мајмуна, а браћи Русима подршка у сваком виду борбе

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Ovo je krajnje jadno! Da Gazprom Zvijezdi daje neke velike pare, pa hajde, da se solidarisu, zbog dobrih primanja. Ali zbog neke crkavice :/ Bas jadno! Poznajući Gazprom, vjerovatno im je dao uslov, ili odustanite od Turske, ili ode i to malo para! :D hehe

1948

pre 8 godina

Konacno jedna pametna stvar.
Podrzimo bracu Ruse!!!
Uvek su nam se nasli!
(Aca, 25. novembar 2015 18:33)

Ajde nabroj barem 2 situacije kada su nam se nasli

mirko

pre 8 godina

Nisam navijač Zvezde, nego Partizana, ali pozdravljam ovu odluku.
Smešni su mi ovi koji tvrde, da sport nema veze sa ekonomijom. Pa sa čime ima, ako nema sa novcem.
A ovaj, što kaže da je turska civilizacija za Rusiju: Da , sve sa hidžabima, šerijatom i svakodnevnim terorističkim aktima.

BgHQ

pre 8 godina

Ako je i od Dr Terze,mnogo je.Toliko licemerstvo i ulagivanje ekstremnim strujama sekte sa Severa i iz vrha vlasti je nezabelezeno.Nije mu povod za bojkot smrt naseg coveka uoci utakmice nego Ruskog vojnika u ratu.
To je za mene vrhunska izdaja kad volis vise tudju drzavu nego svoju.To nema veze sa patriotizmom vec sa patriJotizmom.Dno dna.

dudan

pre 8 godina

do juce ste svi isli tamo na more, kupovali farmerke, jeli baklave... turska ovde vedri i oblaci vec duze vreme, radi protiv nase drzave otvoreno, i vi ste sad nasli da bojkotujete. i jeste, zvezda je olicenje srbije. postali smo mnogo kontradiktoran narod.

marko_sthlm

pre 8 godina

Motiv je problematičan...tj. tolika ljubav prema Putinu.

Ali, slažem se da nakon ove turske provokacije i, bukvalno ubistva ruskih pilota, iznad teritorije Sirije, što je valjda već i potvrđeno, treba bojkotovati Tursku gde i kad god je to moguće.

Od onih koji podržavaju IS i njihove zverske teroriste, u ovom slučaju je to Turska - juče su maske i definitivno spale, se treba odlučno distancirati.

Takođe ne trošiti niti jedan Euro u Turskoj pa neka ih zaboli tamo gde su najosetljiviji - privredi.

jos realnije

pre 8 godina

Zvali bi vas susjedi u Hrvatsku ali iz poštovanja prema Turskoj ne možemo jer ipak ste s Turcima bili duže u državnoj zajednici.
(realno, 25. novembar 2015 17:30)

Ne samo to, vec se i zovu delijama. Pravi turski naziv kako i dolikuje.

sasa

pre 8 godina

Cujem da su Turci veom auznemireni ovom vescu. Ljudi su zaprepasceni, ne znaju kako ce izaci na kraj sa turizmom, kako ce a sta ce ako Zvezda ne dolazi u Turkoj. Turci nece prebroditi ovu situaciju, zalosni su i verovatno ce njohova turisticka sezona doziveti krah zbog Zvezde.

delija iz fotelje

pre 8 godina

@novosadjanin
Tako li se priča o klubu koji je bio šampion Evrope i SVETA?
Kad spavate, sanjate Bari i Tokio...i budite se u znoju..

antiDebil

pre 8 godina

Za sta se to pripremaju ? Sa tolikim parama koje ovaj propali klub dobija od ove drzave red je da odu Borsko jezero ne na Kipar ili u Tursku !

Che

pre 8 godina

Mislim da bi mocna zvezdica mogla,sa ovim nizom pobeda u SVIM TAKMICENJIMA, i na neku turneju po Kini ili Americi...kakva turska kakav kipar.

translucent

pre 8 godina

Verovatno prva dobra odluka premijera!
Od sada pripreme samo u prijateljskim zemljama. Irak, Avganistan, Kazahstan (dobro, kod njih bas i ne mora), Belorusija...

Marko

pre 8 godina

*Turska među prvima igrala prijateljsku utakmicu sa Kosovom.
*Iniciranje turskog Saveza za prijem Kosova u UEFA i FIFA.
*Stalne čarke i provokacije sa turskim navijačima u njihovoj zemlji.
*U Novom Pazaru tretirani kao domaćini, inicirali brojne napade kada dole gostuje srpski tim.
*I ono najbitnije, srpski navijač ubijen na svirep način.

Sve ovo nije bilo dovoljno, ali čim se obori ruski avion, odmah brže-bolje šlihtanje Rusiji i Putinu!?!

Kapiram da jednim delom živite od Gazprom para, ali ne mora da se toliko bedno prodajete.

D89

pre 8 godina

Mislim da grešimo. Dobićemo za ovo sigurno koji milion, ali ko god se vezivao za Ruse, na kraju je izvisio. Ako želimo da se vratimo u porodicu najjačih klubova Evrope (a valjda želimo i valjda nam je tamo mesto), valja nam slušati Vučića a ne Putina. Zapad je naš smer, ne istok.

1914

pre 8 godina

@VladaNS:"Iz tvog Partizana"???.Kakve veze ti iz NS imas s Partizanom nesretnice?
Zvezda je oduvek bila putujuci cirkus,nista cudno sa ovakvim "uvlakackim" potezom prema narodu s ispranim mozgom...

Chalgar

pre 8 godina

Gazprom Premijer Liga

1.Zenit 2.CSKA 3. Spartak 4. Lokomotiva 5.Dinamo 6.Rubin 7.Krasnodar 8.Terek 9.Rostov 10. Samara 11.Kuban 12.Ural 13.BATE 14.Astana 15.Sherif 16.Crvena zvezda

Мина

pre 8 godina

Генерално спонзорство Гаспрома је оно што, како сте написали, веже Црвену Звезду. Какво поштовање, какви бакрачи. Неозбиљно би било, а и крајње шлихтарски, да је било шта друго сем Милеровог позива разлог одустанка од припрема у Турској.

Nikola

pre 8 godina

A, posle se Srbi bune kada se mesa sport i politika. Moze, ali samo kada nama to odgovara...

Ili kada se ide na pripreme u, npr. SLoveniju, koja je priznala Kosovo i Metohiju. Licemerne Srbende.

daddy cool

pre 8 godina

{pamtim dobro sve}
(Sasa, 25. novembar 2015 23:51)

I po stoti put, Rusija sa Jeljcinom je bila marioneta zapada. Danasnja Rusija je zasluzna sto nas narod nije obelezen kao genocidan, a od strane najvecih zlotvora i genocidu sklonim nacijama. NIS ti smeta, najprofitabilnije preduzece u Srbiji, ali ti ne smeta Fiat, Telenor, US Steel i ostale lopovske privatizacije u korist zapadnjaka. A sto se tice poplava, ne da ne pamtis, nego si praznoglav. Kako te nije sramota, ruski spasioci su uz beloruske prvi stigli, to su oni momci sto su skakali u reku i rizikovali zivote.

pan

pre 8 godina

Slažem se da ne treba srpski timovi da idu na pripreme u Tursku, ali iz naših, a ne tuđih razloga. Valjda je Turska vodila neprijateljsku politiku prema Srbiji i pre neo što su oborili ruski avion. Valjda su Kosovo priznali i pre toga i podržavali ubice Srba po BiH i Kosovu i pre nego što su oborili ruski avion.

moreplovac

pre 8 godina

Ovi nemaju kinte u kasi a raspravljaju o tome da li ce se pripremati u Turskoj ili Kipru. Uvek se pitam kako neko bez novca moze da kupi kartu i za Karaburmu a kamoli do Turske ili neke druge daleke destinacije.
Jel postoji u ovoj drzavi neka poreska uprava ili i dalje zivimo u drustvu u kojem zakoni vaze samo za one jadnike koji zive od svog vlastitog rada.

limanski park

pre 8 godina

Šta mislite da će da bude sad, posle ovakvog poteza?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 25. novembar 2015 16:40)

ajde molim te pitaj nekog zaposlenog u nis-u koliko su gaspromovci "siroke ruke"

Dejan

pre 8 godina

Neverovatna potreba nekih navijaca da komentarisu i gde ce klub za koji oni ne navijaju pripreme da sprovodi.Sta je sa lobanjama?Odluku treba sagledati u kontekstu najveceg sponzora fk Crvena Zvezda tako da je promena potpuno jasna.S obzirom da se i turisticki aranzmani od strane Rusa otkazuju u Turskoj nista manje i sport nema drugaciju ulogu.Najsmesnije od svega sto neki ovde spominju Sibir a takvim Sibir sa brr -21 stigao u sred Srbije,oni ne moraju nikud da idu.Bice da Gasprom i za to ima veliku zaslugu.

E U

pre 8 godina

Svakako da državni klub Crvena Zvezda sledi politički put vlasti u Srbiji.Da se Srbija posvadja sa celim svetom,osim Rusije,ona bi igrala u trećoj ruskoj ligi i to veoma uspešno !

Znalac

pre 8 godina

Па ако одете на припреме у Турску, можете се на дуже стазе опростити од спонзорства са Гаспромом. Значи, логично је да не идете у Турску. Само не видим што је то важно да се мора огласити на сва звона? Дугурочно би било много боље за Звезду да уради то што мора да уради, али да о томе ћути чак и када је директно питају.

Beograđanin

pre 8 godina

Ovo neodoljivo podseća na Kratka Ostanića kad je napustio Makedoniju jer je priznala kosovo a čovek bio pred otkazom ,a da je kojim slučajem bio klub iz zapadne evrope poleteo bi odma,jel ovo znači da će vam se vratiti iz Turske ,Milijaš,Karleuša,Kasalica itd.

ja

pre 8 godina

@(VladaNS, 25. novembar 2015 15:10)

Pa upravo zato ste tu gde jeste danas (a mi bili do skoro). Nikako da shvatite šta je PR i vrednost marketinga. Gasprom Zvezdi godišnje daje između 3 i 5 miliona evra. Šta mislite da će da bude sad, posle ovakvog poteza?

Boban Nikolić

pre 8 godina

Mi smo majstori da dajemo auto golove.U vrlo rovitoj političkoj situaciji Terzić saopštava da Zvezda zbog obaranja ruskog aviona neće otići na pripreme u Tursku već na Kipar.Guramo prst u oko jednom ne tako malom delu Srbije pogotovu onom delu koji jedva čeka jednu takvu izjavu.Ako se pomenuti gospodin osetio vlasnim da nam saopšti da će Zvezda svoje pripreme za prolećnu sezonu, mogao je da uz opravdanje o bezbedonosnim aspektima,obaviti na Kipru.Rusi (Gasprom) bi bili zadovoljni takvom odlukom a navijačima iz Novog Pazara ne bi dali još jedan razlog da ispolje svoju patološku mržnju.
Ali to Terzić ne razume.Neće zbog ovakve izjave dobiti ruski orden za hrabrost ali će igrače,rukovodstvo i navijače izložiti opasnosti.

lol

pre 8 godina

Šlihtare klasične
(crvenozvezdasi, 25. novembar 2015 15:02)

4 miliona eura godisnje od Gazproma. Mislim da ima malo i racionalnog pragmatizma.

Billy PITON - akademik i posmatrač

pre 8 godina

Sebe smatram VELIKIM SRBINOM i VELIKIM ZVEZDAŠEM , ali je ovo prilično žalosno ;
Ne trčite pred rudu ( staro pravilo ) i sačekajte i u tišini pitajte " generalnog sponzora " imaju li neki stav i kakav je !? Pa onda onako ( " Obrenovićki ili po Miloševom " ) to uvite u oblandu ( zbog Acibadem-a ) i sprovedite !! NE SAOPŠTAVAJTE - jer Vas niko nije ni pitao ….sprovedite i tačka !
Sportski razlog protiv odlaska u Antaliju je - sve je daleko od naših uslova i onoga što Vas čeka u SRB. !! Super trava i dobri tereni ( !? ) , topla sredozemna klima ( a ne sneg i kiša ) … ovo je nama više za uživanje , nego što nam pruža prave sportske pripreme.

dragan

pre 8 godina

Ajde nabroj barem 2 situacije kada su nam se nasli
(1948, 25. novembar 2015 21:42)

Pa da krenemo od pocetka Prvog svetskog rata u koji su usli braneci nas,da nastavimo sa pretnjom francuzima da okrenu brodove i ipak prevezu srpsku vojsku iz Albanije na Krf,da nastavimo sa Drugim svetskim ratom i Crvenom armijom koja je oslobodila dobar deo Srbije i Beograd na celu sa marsalom Tolbuhinom,da bilo je i drugih sovjetskih naroda tu ali Rusa ipak ubedljivo,ubedljivo najvise,onda neizglasavanje rezolucije o Srebrenici i prijem Kosmeta u Unesko...da ne nabrajamo bezbroj puta dobrovoljce poput pukovnika Rajevskog koje je bio inspiracija Tolstoju za grofa Vronskog iz Ane Karenjine do dobrovoljaca u ratovima 90-ih,ogromnog broja ucenih rusa koji izbegose posle oktobarske revolucije ovde te su ovoj zemlji pomogli u njenom razvoju na raznoraznim poljima,od kulture do ekonomije.Primer je i Viktor Troicki danas.Jel dosta ili treba jos? Uostalom kakve veze ovo ima sa neodlaskom igraca Zvezde na pripreme u Tursku?Pa ko je lud da ide u nestabilna podrucja gde se postavljaju bombe svakih par nedelja?A posle svega ovog moze se ocekivati samo eskalacija svega

daddy cool

pre 8 godina

Kakav licemer. Ne podrzavas ti bracu Ruse, nego Gasprom nece da da pare za pripreme tamo. Sto je najgore, to je trebalo da odlucis nakon sto je nesrecni momak ubijen u Istanbulu. Valjda je nase dete najveca svetinja. Podrska Rusiji iz ispravnih razloga.

Vlada

pre 8 godina

Da su rekli zbog bezbednosti pa ni po jada, ali ovo je bas skandal. Kakve veze ima politika sa sportom. Ne bi smela nikakve veze da ima ali nažalost ne živimo u bajci.

LOla

pre 8 godina

Ludilo ! Duguju novac,nemaju para da plate struju,komunalije a oni misle da idu u inostranstvo ! Alo nemate para ni za autobusku kartu do Avale a oni misle o Turskoj,Grčkoj...

Гавра

pre 8 godina

Имате хиљаду места у Србији где можете на припреме, а не да тешко стечени новац трошите по белом свету.

ssale

pre 8 godina

Ja sam se iznenadio da Zvezda kao i bilo koji naš fudbalski klub uopšte ide na pripreme, a posebno u inostranstvo. Većina fudbalera zvezde, patrizana i ostalih klubova igra kao da nikada nisu ni trenirali fudbal. A ovo ne Turska zbog Rusije, to bi već bilo smešno da nije tužno i jadno.

realan covek

pre 8 godina

Jel moguce Terzicu da si ti ovo javno izjavio?? Koliko inteligencije tebi zaista fali, tj. koliko zaista mislis da nama fali?? Vodi bre taj klub, gledaj da ti ne iseku struju i cuti...

KRIGER

pre 8 godina

U Turskoj cveta terorizam, tako da tamo ne bi trebalo da se ide ni turisticki, ni poslovno ni bilo kako drugacije, a onim nasim turistickim agencijama koje nude aranzmane za Tursku treba uvesti specijalne kvote ili penale za te ponude, jer time samo namamljuju nase gradjane da gostuju na mestima gde ce im zivoti biti u potencijalnoj opasnosti, inace tamo sem onih devastiranih vizantijskih kulturno-istorijskih spomenika koje su Turci poharali nema sta drugo ni da se vidi, osim stroke.

Josarian

pre 8 godina

{pamtim dobro sve}
(Sasa, 25. novembar 2015 23:51)

I po stoti put, Rusija sa Jeljcinom je bila marioneta zapada. ....

Srbija s Vučićem?

Sasa

pre 8 godina

A sto se tice poplava, ne da ne pamtis, nego si praznoglav. Kako te nije sramota, ruski spasioci su uz beloruske prvi stigli, to su oni momci sto su skakali u reku i rizikovali zivote.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (daddy cool, 26. novembar 2015 07:36)

Hvala ti lepo za ovo "praznoglav". Ali samo da znas , od coveka koji ne moze da shvati sta je napisano u mojoj recenici o poplavama, mrec "praznoglav " moze samo da bude kompliment. Ukljuci to sto kod sebe nazivas mozgom pa procitaj jos jednom moj komentar.
A to sto si napisao da mi smeta NIS, ne smeta mi , samo sam napisao sa je poklonjen, sto bi mi smetala tudja firma o cijem poslovanju se ne pitam.
I na kraju , ono najbitnije , ono sto te odaje kao "Rusofila": Odmah pocinjes da vredjas one za koje mislis da ne misle isto kao ti i u njima vidis svoje "neprijatelje".
E , da i "nick" ti je super, "Daddy cool" zvuci tipicno Ruski, nikako nije uzet iz jezika gnusnih zapadnoevropskih satrapa, koljaca i vucibatina.
Ziv mi bio, isto si Srbin kao i ja, verovatno,a razlike medju ljudima postoje, pogotovo u njihovim misljenjima, zato , "polako sa to vredjanje".

{Pamtim dobro sve}

Powerslave

pre 8 godina

Jaoj, koje odvratno, bljutavo političarenje.
Da su lepo rekli "sponzor je sugerisao da ne idemo" ili da su bar rekli da neće da idu zbog onog ubijenog dečka pa da im niko ništa ne prigovori.
Ali ovo je stvarno ljigavo

bb

pre 8 godina

Koja patetika. Pa drzava bi trebalo da savetuje da nasi klubovi bili fudbalski i oni iz drugih sporotvau, uopste ne idu na pripreme van drzave nego da to rade u zemlji u nasim turistkicim mestima i da se puni budzet Srbije a ne budzeti Turske, Kipra, Slovenije, Austrije...

Бела Паланка

pre 8 godina

Ево, има ту у близини Беле Паланке једно село у коме има школско одмаралиште. Лепе собе, кухиња са домаћом храном, чист ваздух и простора колико хоћеш да тренираш. Само, држава недавно ставила катанац. Добре прилике да се обнови и покаже мало солидарности. Шта ћете у Турској, ма шта ћете било где ван Србије уопште??

toma

pre 8 godina

antalija zemlja dembelija !
opste je poznato da jedna namestena utakmica na pripremnim mecevima isplacuje ceo iznos priprema ! javna je tajna !

partizanovac

pre 8 godina

Moj predlog je da pripreme odradite u nasoj drzavi, imamo mi zlatibor npr... ostavite pare kod nas a ne turcima, kipranima, bilo kome, a za prijateljske zovite vi strane ekipe, sto mora biti inostrana turneja???

zoran

pre 8 godina

Nas fudbal nije vredan komentara,ali je dobar politicarima za pranje para!Imamo vrhunske sportiste u svi ostalim sportovima,ali za njih nema para,ali za fudbalere ima,koje bih ja poslao na njivu na pripreme,da rade iz zahvalnosti kako trose drzavne pare i sramote istu!

daddy_cool

pre 8 godina

{Pamtim dobro sve}
(Sasa, 26. novembar 2015 14:51)

Ja jesam rusofil i ne krijem to, cak sta vise ponosim se time. Svakako nisam sovinista, pa ne znam zasto bih izbegavao koriscenje engleskog ili nekog drugog jezika. Kad budes tako opleo po Englezima ili Amerima kao sto si po Rusima, povuci cu kvalifikaciju koja se inace odnosi na tvoje "Pamtim dobro sve". Ali cinjenica da ti senzor radi na identifikaciji rusofila, automatski demantuje svaku ideju o principijelnosti.