Petak, 09.10.2015.

13:35

Novakov čas tenisa Izneru

Novak Đoković deklasirao je Džona Iznera sa 6:2, 6:2 u četvrtfinalu turnira iz Serije 500 u Pekingu.

Izvor: B92

Novakov èas tenisa Izneru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Bil

pre 8 godina

Za Dina - Hale je valjda najsmesniji turnir u ATP jer se pretvorio u Federerov licni turnir. Ajd dobro nije najsmesniji, tu su Zagreb i Umag ;)

robin hud

pre 8 godina

LJudi informišite se pre nego što pišete o dvoranama i stadionima.
Peking nije nikakva dvorana. Ima podignute stranice i pokriven prvi deo tribina, čime stvara dobre uslove za igru, bez vetra.
Šangaj je stadion koji ima pokretni krov u obliku cveta,koji se može zatvoriti. Ako je nekom draže, može se reći i dvorana koja se može otvoriti.
Šangaj ima brzi beton a Peking spor.
Novaku se recimo, kada ga je osvojio kao završni masters, računa u dvorani, a Federeru kada ga je osvojio kao običan masters, outdor ili na otvorenom.

Mastoor

pre 8 godina

u prvom kolu je izgubio 2 gema u drugom 3 u trećem 4.
Ako sledimo tu logiku Novak može da izgubi meč u 13 kolu.
(Boban Nikolic, 9. oktobar 2015 14:54)


U 11.-tom, al' sve jedno posto je finale tek peto kolo.

el general

pre 8 godina

@ veliki strumf - peking se igra outdoor, ne indoor. u sangaju je podloga dosta, dosta brza. prosle godine je nole izgubio od fed 0-2. inace ti je analiza skroz na mestu.
sempre novak!!!!

Donekle poznavalac tenisa

pre 8 godina

Svaka cast Nole! Iznerova igra je odavno provaljena da Novaku to ne predstavlja vise problem kao u proslosti..Jednostavno ishod se ocekivao na kraju ovakav jer Amerikanac nema plan B u svojoj igri osim samo servisa i solidnog forhenda i bekenda..Ali svaka cast sto je tu medju 15 najboljih tenisera s obzirom na svoje limite i visinu to je njegov uspeh kao da je osvojio 10 titula u karijeri..

Vreme

pre 8 godina

@Zna li iko u Srbiji (ili u Kini?) kojeg dana i u koliko sati igra Novak Djokovic sledeci mec? 
Hvala!
(Pi-Ter, 09. oktobar 2015 17:58)

Sutra , ne pre 13:30h po nasem vremenu("satu").

DINO

pre 8 godina

Charlote, je li moguće da Hale koji je uz Kvins jedina moguća priprema za W porediš sa beznačajnim Pekingom?,
A što se tiče Istambula, pa ni ATP Beograd nije bio ništa veći, važniji, naprotiv.

Malo edukacije

pre 8 godina

@(Obostrana_Endoproteza, 9. oktobar 2015 16:04)

Lejton Hjuit je pokidao hrskavicu zgloba kuka, nije ugradjivao vestacki kuk!
Beker je operisao oba kuka! Razlika je nebo i zemlja.

veliki strumf

pre 8 godina

Za sve koji se pitaju kako je to Novak lagano krotio Iznerove rakete: rec je o uslovima za igru. Nije samo bitno sto se igra na betonu, vec kakav je beton. Ovaj u Pekingu je spor (jos sporiji nego u Australiji), a to su savrseni uslovi za Novaka i njegovu igru. Nole nikad nije uzeo Sinsinati iako je igrao cak 5 finala bas zato sto su tamo uslovi za igru neuporedivo brzi, a u finalima je gubio od Federera i Mareja kojima takvi uslovi vise odgovaraju. Osim toga, igra se u zatvorenom, gde je Nole definitivno najbolji svih vremena. Kad se eliminisu spoljasnji uslovi (toplota, vetar, vlaznost) i igra u relativno idealnim uslovima - Novaku nema ravnog. To je dokazao i na Vimbldonskoj travi kada se zatvori krov, i na zavrsnom mastersu i svim ostalim velikim turnirima. Jednostavno, uslovi u Kini Novaku savrseno odgovaraju i niko nema apsolutno nikakve sanse - da je Federer tu, i on bi tesko nastradao. A bice u Sangaju uskoro... Taman da mu vrati za poraz u polufinalu prosle godine.

Nislija

pre 8 godina

Ne, on je u pravu.!. Peking nije na otovrenom to je poludvorana kao i Šangaj i nije velika greska smatrati to dvoranom. Na nekim sajtovima se Peking i Sangaj vode kao dvorana ali daleko od toga da su i jedan i drugim na "otvorenom" iako nemaju krov ako me razumiješ. To je velika razlika.
(Oskar, 9. oktobar 2015 16:42)

Aha..ok...onda je i Wimbledon "poludvorana"

Obostrana_Endoproteza

pre 8 godina

@ Dr Pera. A šta je sa Hjuitom koji je isto operisao kuk ( možda i oba )pa igra tenis a Boris ni da sedi duze ne može a ima ugrađen kuk od titanijuma.

Nislija

pre 8 godina

Novakova igra u dvorani je zastrasujuca.Ovo je 50% bolje nego sto je neko ikad igrao u zatvorenom prostoru.
(Kosta, 9. oktobar 2015 14:25)

Slazem se...samo Peking se igra na otvorenom a ne u dvorani

Šizoid

pre 8 godina

Ma Nole jede krokodile za doručak ,šta je jedan Izner za takvog gladijatora smrvice svakog sledećeg Peking će biti pokoren !!!!

charlotte sometimes

pre 8 godina

Bobane, Federer i Marej preferiraju beton ali ne igraju Peking. A kako ti se čini lista igrača u Pekingu? A Noletov žrijeb? Teško, jel?
(DINO, 09. oktobar 2015 15:23)

Cime se ti decko ''tesis''. Stavila sam navodnike jer ni ti sam ne verujes u to sto pises. Pojesce te zloba, nista ti ne pomaze. Nit ovde mracis, nit oblacis, svi ovde osecaju sazaljenje.

Mozda Rodzer preskace Peking, ali zato igra sitne turnire u Haleu i Turskoj po potrebi. Svako prilagodjava svoj kalendar prema svojim potrebama. Covek se cuva za jace turnire i ima jako selektivan pristup. Vec je preskakao Majami i Montreal, i pametno je uredio kalendar jer je vec u godinama i covek radi pametnu stvar za svije telo. Marej? Covek je igrao Kvins, igrao Vasington!? Sigurno je imao neki motiv zar ne? Nekada igraci odigraju manji turnir da povrate samopouzdanje i formu. Ali ti nisi dovoljno pametan da to shvatis, a mozda se i pravis lud jer mislis da ces jako glupim i neefektivnim provokacijama da ovde nekog nerviras. Pa svi ti se smejemo. Veliki Nadal igra Rio i neki mali turnir na travi. Pa u tome nema sramote. Ljudi rade ono sto im je u odredjenom trenutku potrebno. I na kraju, hvala bogu pa Novak nema problema sa formom, vec ide u Peking jer voli, iako je priznao da je razmisljao da preskoci. Presudila je zahvalnost prema jednim od najiskrenijih navijaca koje ima na turu. Meni je drago sto igra u Pekingu, milina ga je gledati, covek ce se prosetati do kraja sezone.

Oskar

pre 8 godina

@Slazem se...samo Peking se igra na otvorenom a ne u dvorani
(Nislija, 9. oktobar 2015 16:26)

Ne, on je u pravu.!. Peking nije na otovrenom to je poludvorana kao i Šangaj i nije velika greska smatrati to dvoranom. Na nekim sajtovima se Peking i Sangaj vode kao dvorana ali daleko od toga da su i jedan i drugim na "otvorenom" iako nemaju krov ako me razumiješ. To je velika razlika.

DINO

pre 8 godina

Bobane, Federer i Marej preferiraju beton ali ne igraju Peking. A kako ti se čini lista igrača u Pekingu? A Noletov žrijeb? Teško, jel?

Beobrad

pre 8 godina

Ma tako je Novace, uteruj kompleks Izneru za buduce meceve, nek zna da moze pobediti samo kad ti nije dan!
Nadam se da se Fonjini nece opet "poludeti" i izbaciti Nadala, zelim finale s Nadalom i demonstraciju sile nad istim!
Titula se vec nazire!

Predo

pre 8 godina

Ovo je za onih 8, možda bude i koji više dok moj komentar stigne, koji su "lajkali" poruku DINE. Pretpostavljam da su ljudi neinformisani, pa rekoh da pomognem.
Novak igra najmanje turnira od igrača u prvih 10, a možda i u prvih 100, naravno govorim o onima, koji nisu povređeni. Od obaveznih 4 turnira serije 500, on odigra 2, 2 najplaćenija u Dubaiu i Pekingu i svake godine dobije kaznenu nulu, zato što ne odigra obavezan broj turnira. Svi ostali, pa čak i Federer, koji već čuva stare kosti, odigraju obavezan broj turnira. On će, recimo, igrati Bazel, ako mu uplate njegovu rodoljubivu kvotu od 2 miliona Eura, pred Masters u Parizu, a NOvak će odmarati. Eto pogledaj, pa ćeš videti da čak i najbolji BiH teniser u istoriji, Džumhur, odigra više turnira od Đokovića. Đoković ima samo jedan problem, a to je što na svakom turniru dođe barem do finala i tako odigra mnogo mečeva, a ostali su pametniji, pa odmah ispadnu.

I.B.

pre 8 godina

@Predo, ne vredi prijatelju..cak i da se crta! I sam znas da je to svesno/namerno pa tako..-)) Razumem da ne odustajes u +objasnjenjima+ ja sam odustao,..nekako sebicno, ..sada samo uzivam u NOvaku!

Pozdrav,

P.S. OVO danas je bilo, uistinu jezivo...

anica

pre 8 godina

Dino, Ne brini igrace Nole iduce godine i Hale i Peking, ja shvatam da se kod ljudi budi ljubomora sto Novak dobro igra, sto je prvi teniser sveta, sto eto pobedi Iznera sa 2:0...nikakva konkurencija, bla bla truc, ali ovako tup komentar odavno nisam procitala, nego vec u Sangaju ce biti sansa za 10u uzastopnu pobedu u Kinu ove godine, 2 trofeja, malo li je...samo vozi Nole, brm brm

MikiUk

pre 8 godina

@Jumko
Zanimljivo od kada si se ti pojavio, koliko ima raznih ljudi (nickova) koji misle isto kao ti sve od jednom (konkurencija)! Zanimljivo kako ne mislis da si provaljen!
No terapija je cudo!
Da budemo fer, pukao si sinoc psihicki kada su TVOJI primili ona dva gola na kraju!!
Koga bre ti varas??

Jumko

pre 8 godina

@MikiUk Ne bi verovao koliko komentara ne ostavim ja a potpisano je sa Jumko. A verovao ili ne, ne potpisujem se sa drugim nickovima. Ali verovati neces jer je tvoja zvezda vodilja Djokovic u pitanju.

PFC Podbara

pre 8 godina

Ljudi.....molim vas da prestanete da komentarisete tog JUMKO. Čovek leci svoje frustracije,komentarišući našeg Noleta. Šta god Nole da uradi neće vredeti. JUMKO živi za to da ima -500. Jednostavno treba prestati lupati minuse. Bolesnim ljudima nije mesto ovde.

Mladen

pre 8 godina

Jumko srce moje,pa ti si gledao danasnji mec cim spominjes Viskovica.Kako li izgleda tvoj zivot ccc.Koliko Nole nabija frustracije tvom bednom zivotu...

rejnald

pre 8 godina

Само да се Надал не препадне и избегне финале са Новаком,иначе већ ове сезоне међусобни скор може бити бар поравнат,остала су још три турнира гдје могу да се сретну.

Svete

pre 8 godina

Oskar
Prilagodio bi se Novak i tome uopste nemoj da sumnjas u to !
Federer je svakako imao slabiju konkurenciju i postoji koliko oceš činjenica koji to potkrepljuj, ali ti si svestan toga i što bi ti ja sve crtao ! Inače Djoković sutra juri 22.pobedu protiv top10 igrača od 67 dobijenih mečeva, dakle svaki treći dobijen.....a do kraja sezone bi to moglo da bude i celih 40%..Federerov rekord za jednu godinu je 19/81 i 18/92 mislim da je tako, objasni mi tu sitnicu Oskare druže !

Jumko

pre 8 godina

Au kako se Viskovic lozi! Revija! Ovaj Izner ne moze biti gori! Ali najjaca mu je izjava da je neko izjavio da je Djokovic najspremniji sportista u istoriji. Pa dokle ide to ludilo!? To ni Mate Delic ne bi izjavio, jedini lik pored Akasusa koji je proglasio Djokovica najboljim ikada! Hahaha...

ja

pre 8 godina

Nadjite mi i jedan jedini Iznerov mec u karijeri a da je osvojio samo 4 gema. Mislim da necete uspeti jer covek ako nista bar servisima u svakom mecu osvoji 7-8 gemova. Ovo samo pokazuje kakav je mec Djokovic odigrao.Sto je najzanimljivije da je Novak servirao prvi ovaj mec je mogao biti zavrsen i sa 6:1 6:1.
ZASTRASUJUCE!

samo da kažem

pre 8 godina

Ja određenu individuu toliko prezirem, da joj ni minus ne dajem, a savetujem i ostalima da je ignorišu.
A ovaj što kaže da teniseri koji drže do sebe preskaču ove turnire, na koga je mislio? Na psihički uništenog Federera? Koga još?
Za to vreme, oni koji ne drže do sebe skupljaju bodove za istoriju, a ni juani nisu za baciti.

anica

pre 8 godina

Cas tenisa, bravo Nole...ritern, lob, smec, volej, sve...
Alal vera ...uzivancija je gledati kako lako izvodis udarce, da na takve servise riterniras kao od sale, respekt.

Svedok s'lica mesta

pre 8 godina

je l moguce da nigde nema prenos
(v, 09. oktobar 2015 13:59)

....imaš na SuperTenisHD kanalu, tj. više nemaš, gotovo, Nole Express...

Milan Nis

pre 8 godina

@jumko
Pa ti bas detaljno pratis Novakove meceve ili si onako usput slusao Viskovica.Ma volis ti Noleta,samo ti je tesko da priznas da nisi bio u pravu,hehe.

JeRemija

pre 8 godina

Ljudi ne znam za vas, ali je meni nekako žao ovog jumka. Dečku je životni san da ostane upamćen kao najveći hejter Đokovića...Tužno je sve to.

Svete

pre 8 godina

Dino

Pokusavam da shvatim na sta aludiras ,,igraci koji drze do sebe odmaraju" ? Ko to odmara ? Ova 2 turnira su skoro pa obavezni u svacijem kalendaru, Peking cini mi se ima veci nagradni fond od nekoliko masters turnira, ti si nesto pomesao !
Nisam gledao mec, ali mogu da zamislim na sta je licio, bravo Djole, Nadalu je bolje da izgubi od Fonjinija posto bi u finalu moglo svasta da mu se dogodi !
Nemoj da zaboravis da mi navedes ove koje odmaraju tj one koji drze do sebe...

Oskar

pre 8 godina

Samo da napomenem onima koji govore o Novakovoj predobroj igri. On moze ovako igrat ali samo u Pekingu jer su uslovi tamo izmisljeni za njega a npr. u Sinsinatiju, Montrealu, Šangaju iako bi igrao najbolje Federer bi ga pobijedio ako je i on u top formi. Kao npr. i na RG da igra isto ovako Nadal bi ga pobijedio da je i on u top formi. To je sve do terena kako kome koji odgovara. Ipak treba priznati pa reć da danas u tenisu najviše podgloga odgovara Novakovoj igri a vi sto pricate da Federer svojevremeno nije imao konkurenciju zapitajte se bi li Djokovic bio bas ovako suveren tada na tim "super brzim" podglogama kojih danas ima sve manje.

optimus prime

pre 8 godina

Ovo je nestvarno kako je odigrao Novak! Da dobije prvi set sa 6-2 iako Izner ima procenat ubačenog prvog servisa 85 posto, zaista fenomenalno, teniska poezija. Novak je definitivno najbolji riterner svih vremena.

Djole

pre 8 godina

Djokovica je ove godine samo Federer dobio 2 puta. Jednom Stan,Ivo i Endi. 5 poraza i preko 70 pobjeda. Ne bi me cudilo da Nole kao Serena ostane 1 do kraja karijere.

Eliminator

pre 8 godina

(..., 09. oktobar 2015 13:51)

Neomalovažavam Novakovu igru, naprotiv, njegov sa veliki fan, ali preterao si sa hvalospevima. Mislim.. pogledaj koji su to
protivnici.

veliki strumf

pre 8 godina

Nevidjena dominacija u svetu tenisa! Nadam se samo da ce Rafa izaci na megdan u finalu - bilo bi to mnogo sladje nego da igra protiv Fonjinija.

Marko

pre 8 godina

Eliminator a sta ti ocekujes u prvom, drugom i trecem kolu turnira, Nadala, Federera ? Pa normalno je da ce u pocetnim rundama biti malo slabiji protivnici. Evo sad Izner, a Nole ga kida.

Neponovljivi

pre 8 godina

Ona Federerova 2006 ne moze da se poredi sa ovakvom godinom Djokovica. Ovo je neverovatno sta ovaj covek radi ! Neverovatno koliko su Federer, Nadal i Djokovic pomerili granice jer ranije su teniseri kao Izner osvajali Grend Slemove.

rada

pre 8 godina

Covek gradacijski dozvoljava svojim protivnicima da uzmu u svakom kolu po jedan vise gem od prethodnog. Boleli dobio 2, kinez 3 a Izner 4. Ferer ako bude dobar dobice citavih 5.

Svete

pre 8 godina

Dino

Pokusavam da shvatim na sta aludiras ,,igraci koji drze do sebe odmaraju" ? Ko to odmara ? Ova 2 turnira su skoro pa obavezni u svacijem kalendaru, Peking cini mi se ima veci nagradni fond od nekoliko masters turnira, ti si nesto pomesao !
Nisam gledao mec, ali mogu da zamislim na sta je licio, bravo Djole, Nadalu je bolje da izgubi od Fonjinija posto bi u finalu moglo svasta da mu se dogodi !
Nemoj da zaboravis da mi navedes ove koje odmaraju tj one koji drze do sebe...

Žalosna sova

pre 8 godina

@ DINO
Izgleda da samo Rođko i Endi drže do sebe, pošto svi ostali đuskaju, što u Pekingu, što u Tokiju. Ako već ne možeš da pobediš malicioznost i omalovažavaje, bar se bolje informiši, pobogu.

Monstrum Novak

pre 8 godina

Fenomenalan je Novak,igra za čistu desetku i mislim da mu se smiješi još jedan pehar u Pekingu.Ubuduce bi se trebao konzultirati sa pojedincima sa B92 koje turnire da igra,a koje da preskoči pošto oni to znaju bolje nego on i njegov tim.Nole,sretno u polufinalu i finalu.

Dr Pera

pre 8 godina

@(Joca gomboca, 9. oktobar 2015 13:56)

Beker ima ugradjen vestacki kuk ili mozda i oba bese. Dakle veoma mu je tesko da sedi duzi vremenski period i pritom ne sme da savija nadkolenice preko 90 stepeni u odnosu na gornji deo tela. To je problem, njemu je lakse da stoji, odnosno osobama sa vestackim kukovima.

Boban Nikolic

pre 8 godina

Dve sitnice su vam možda promakle.Prva,danas je u prvom setu protiv Iznera svaki prvi servis slao na forhend a u drugom na bekend .Druga,u prvom kolu je izgubio 2 gema u drugom 3 u trećem 4.
Ako sledimo tu logiku Novak može da izgubi meč u 13 kolu.

DaLanik

pre 8 godina

Posle prvog seta... bog te mazo, kakva dominacija! Secam se ko juce kad se Nole mucio sa Iznerom... Prvi gem, Izner 40:0 i Nole ga dobije! Napred care!!!!!

Joca gomboca

pre 8 godina

Gledam mec! Dobar je Beker, ali se iznerviram kad Nole mora da trazi podrsku iz svoje loze, da pita gde je Beker! Vajda to sve radi srcem! Kod nhega je to spontano! Osim postovanja i poverenja izmedju Noleta i Vajde, vidi se mnogo vise od toga: ljubav izmedju roda rodjenog!

...

pre 8 godina

Novak je u Pekingu u "beast mode-u". Kada ovako igra niko ne moze ni da sanja pobedu protiv njega. Mozda i prvi turnir(ili mec) od pocetka godne, na kojem u svaki mec ulazi sa jednim ciljem, a to je da napada svaku lopticu i da svaki poen zavisi od njega i samo od njega. Prosto neverevatno kako dominantno izgleda.

...

pre 8 godina

Novak je u Pekingu u "beast mode-u". Kada ovako igra niko ne moze ni da sanja pobedu protiv njega. Mozda i prvi turnir(ili mec) od pocetka godne, na kojem u svaki mec ulazi sa jednim ciljem, a to je da napada svaku lopticu i da svaki poen zavisi od njega i samo od njega. Prosto neverevatno kako dominantno izgleda.

Neponovljivi

pre 8 godina

Ona Federerova 2006 ne moze da se poredi sa ovakvom godinom Djokovica. Ovo je neverovatno sta ovaj covek radi ! Neverovatno koliko su Federer, Nadal i Djokovic pomerili granice jer ranije su teniseri kao Izner osvajali Grend Slemove.

optimus prime

pre 8 godina

Ovo je nestvarno kako je odigrao Novak! Da dobije prvi set sa 6-2 iako Izner ima procenat ubačenog prvog servisa 85 posto, zaista fenomenalno, teniska poezija. Novak je definitivno najbolji riterner svih vremena.

DaLanik

pre 8 godina

Posle prvog seta... bog te mazo, kakva dominacija! Secam se ko juce kad se Nole mucio sa Iznerom... Prvi gem, Izner 40:0 i Nole ga dobije! Napred care!!!!!

ja

pre 8 godina

Nadjite mi i jedan jedini Iznerov mec u karijeri a da je osvojio samo 4 gema. Mislim da necete uspeti jer covek ako nista bar servisima u svakom mecu osvoji 7-8 gemova. Ovo samo pokazuje kakav je mec Djokovic odigrao.Sto je najzanimljivije da je Novak servirao prvi ovaj mec je mogao biti zavrsen i sa 6:1 6:1.
ZASTRASUJUCE!

veliki strumf

pre 8 godina

Nevidjena dominacija u svetu tenisa! Nadam se samo da ce Rafa izaci na megdan u finalu - bilo bi to mnogo sladje nego da igra protiv Fonjinija.

Mladen

pre 8 godina

Jumko srce moje,pa ti si gledao danasnji mec cim spominjes Viskovica.Kako li izgleda tvoj zivot ccc.Koliko Nole nabija frustracije tvom bednom zivotu...

Predo

pre 8 godina

Ovo je za onih 8, možda bude i koji više dok moj komentar stigne, koji su "lajkali" poruku DINE. Pretpostavljam da su ljudi neinformisani, pa rekoh da pomognem.
Novak igra najmanje turnira od igrača u prvih 10, a možda i u prvih 100, naravno govorim o onima, koji nisu povređeni. Od obaveznih 4 turnira serije 500, on odigra 2, 2 najplaćenija u Dubaiu i Pekingu i svake godine dobije kaznenu nulu, zato što ne odigra obavezan broj turnira. Svi ostali, pa čak i Federer, koji već čuva stare kosti, odigraju obavezan broj turnira. On će, recimo, igrati Bazel, ako mu uplate njegovu rodoljubivu kvotu od 2 miliona Eura, pred Masters u Parizu, a NOvak će odmarati. Eto pogledaj, pa ćeš videti da čak i najbolji BiH teniser u istoriji, Džumhur, odigra više turnira od Đokovića. Đoković ima samo jedan problem, a to je što na svakom turniru dođe barem do finala i tako odigra mnogo mečeva, a ostali su pametniji, pa odmah ispadnu.

rada

pre 8 godina

Covek gradacijski dozvoljava svojim protivnicima da uzmu u svakom kolu po jedan vise gem od prethodnog. Boleli dobio 2, kinez 3 a Izner 4. Ferer ako bude dobar dobice citavih 5.

charlotte sometimes

pre 8 godina

Bobane, Federer i Marej preferiraju beton ali ne igraju Peking. A kako ti se čini lista igrača u Pekingu? A Noletov žrijeb? Teško, jel?
(DINO, 09. oktobar 2015 15:23)

Cime se ti decko ''tesis''. Stavila sam navodnike jer ni ti sam ne verujes u to sto pises. Pojesce te zloba, nista ti ne pomaze. Nit ovde mracis, nit oblacis, svi ovde osecaju sazaljenje.

Mozda Rodzer preskace Peking, ali zato igra sitne turnire u Haleu i Turskoj po potrebi. Svako prilagodjava svoj kalendar prema svojim potrebama. Covek se cuva za jace turnire i ima jako selektivan pristup. Vec je preskakao Majami i Montreal, i pametno je uredio kalendar jer je vec u godinama i covek radi pametnu stvar za svije telo. Marej? Covek je igrao Kvins, igrao Vasington!? Sigurno je imao neki motiv zar ne? Nekada igraci odigraju manji turnir da povrate samopouzdanje i formu. Ali ti nisi dovoljno pametan da to shvatis, a mozda se i pravis lud jer mislis da ces jako glupim i neefektivnim provokacijama da ovde nekog nerviras. Pa svi ti se smejemo. Veliki Nadal igra Rio i neki mali turnir na travi. Pa u tome nema sramote. Ljudi rade ono sto im je u odredjenom trenutku potrebno. I na kraju, hvala bogu pa Novak nema problema sa formom, vec ide u Peking jer voli, iako je priznao da je razmisljao da preskoci. Presudila je zahvalnost prema jednim od najiskrenijih navijaca koje ima na turu. Meni je drago sto igra u Pekingu, milina ga je gledati, covek ce se prosetati do kraja sezone.

PFC Podbara

pre 8 godina

Ljudi.....molim vas da prestanete da komentarisete tog JUMKO. Čovek leci svoje frustracije,komentarišući našeg Noleta. Šta god Nole da uradi neće vredeti. JUMKO živi za to da ima -500. Jednostavno treba prestati lupati minuse. Bolesnim ljudima nije mesto ovde.

Djole

pre 8 godina

Djokovica je ove godine samo Federer dobio 2 puta. Jednom Stan,Ivo i Endi. 5 poraza i preko 70 pobjeda. Ne bi me cudilo da Nole kao Serena ostane 1 do kraja karijere.

anica

pre 8 godina

Cas tenisa, bravo Nole...ritern, lob, smec, volej, sve...
Alal vera ...uzivancija je gledati kako lako izvodis udarce, da na takve servise riterniras kao od sale, respekt.

Žalosna sova

pre 8 godina

@ DINO
Izgleda da samo Rođko i Endi drže do sebe, pošto svi ostali đuskaju, što u Pekingu, što u Tokiju. Ako već ne možeš da pobediš malicioznost i omalovažavaje, bar se bolje informiši, pobogu.

JeRemija

pre 8 godina

Ljudi ne znam za vas, ali je meni nekako žao ovog jumka. Dečku je životni san da ostane upamćen kao najveći hejter Đokovića...Tužno je sve to.

samo da kažem

pre 8 godina

Ja određenu individuu toliko prezirem, da joj ni minus ne dajem, a savetujem i ostalima da je ignorišu.
A ovaj što kaže da teniseri koji drže do sebe preskaču ove turnire, na koga je mislio? Na psihički uništenog Federera? Koga još?
Za to vreme, oni koji ne drže do sebe skupljaju bodove za istoriju, a ni juani nisu za baciti.

Marko

pre 8 godina

Eliminator a sta ti ocekujes u prvom, drugom i trecem kolu turnira, Nadala, Federera ? Pa normalno je da ce u pocetnim rundama biti malo slabiji protivnici. Evo sad Izner, a Nole ga kida.

MikiUk

pre 8 godina

@Jumko
Zanimljivo od kada si se ti pojavio, koliko ima raznih ljudi (nickova) koji misle isto kao ti sve od jednom (konkurencija)! Zanimljivo kako ne mislis da si provaljen!
No terapija je cudo!
Da budemo fer, pukao si sinoc psihicki kada su TVOJI primili ona dva gola na kraju!!
Koga bre ti varas??

Svedok s'lica mesta

pre 8 godina

je l moguce da nigde nema prenos
(v, 09. oktobar 2015 13:59)

....imaš na SuperTenisHD kanalu, tj. više nemaš, gotovo, Nole Express...

Joca gomboca

pre 8 godina

Gledam mec! Dobar je Beker, ali se iznerviram kad Nole mora da trazi podrsku iz svoje loze, da pita gde je Beker! Vajda to sve radi srcem! Kod nhega je to spontano! Osim postovanja i poverenja izmedju Noleta i Vajde, vidi se mnogo vise od toga: ljubav izmedju roda rodjenog!

anica

pre 8 godina

Dino, Ne brini igrace Nole iduce godine i Hale i Peking, ja shvatam da se kod ljudi budi ljubomora sto Novak dobro igra, sto je prvi teniser sveta, sto eto pobedi Iznera sa 2:0...nikakva konkurencija, bla bla truc, ali ovako tup komentar odavno nisam procitala, nego vec u Sangaju ce biti sansa za 10u uzastopnu pobedu u Kinu ove godine, 2 trofeja, malo li je...samo vozi Nole, brm brm

Monstrum Novak

pre 8 godina

Fenomenalan je Novak,igra za čistu desetku i mislim da mu se smiješi još jedan pehar u Pekingu.Ubuduce bi se trebao konzultirati sa pojedincima sa B92 koje turnire da igra,a koje da preskoči pošto oni to znaju bolje nego on i njegov tim.Nole,sretno u polufinalu i finalu.

Svete

pre 8 godina

Dino

Pokusavam da shvatim na sta aludiras ,,igraci koji drze do sebe odmaraju" ? Ko to odmara ? Ova 2 turnira su skoro pa obavezni u svacijem kalendaru, Peking cini mi se ima veci nagradni fond od nekoliko masters turnira, ti si nesto pomesao !
Nisam gledao mec, ali mogu da zamislim na sta je licio, bravo Djole, Nadalu je bolje da izgubi od Fonjinija posto bi u finalu moglo svasta da mu se dogodi !
Nemoj da zaboravis da mi navedes ove koje odmaraju tj one koji drze do sebe...

Beobrad

pre 8 godina

Ma tako je Novace, uteruj kompleks Izneru za buduce meceve, nek zna da moze pobediti samo kad ti nije dan!
Nadam se da se Fonjini nece opet "poludeti" i izbaciti Nadala, zelim finale s Nadalom i demonstraciju sile nad istim!
Titula se vec nazire!

Boban Nikolic

pre 8 godina

Dve sitnice su vam možda promakle.Prva,danas je u prvom setu protiv Iznera svaki prvi servis slao na forhend a u drugom na bekend .Druga,u prvom kolu je izgubio 2 gema u drugom 3 u trećem 4.
Ako sledimo tu logiku Novak može da izgubi meč u 13 kolu.

Dr Pera

pre 8 godina

@(Joca gomboca, 9. oktobar 2015 13:56)

Beker ima ugradjen vestacki kuk ili mozda i oba bese. Dakle veoma mu je tesko da sedi duzi vremenski period i pritom ne sme da savija nadkolenice preko 90 stepeni u odnosu na gornji deo tela. To je problem, njemu je lakse da stoji, odnosno osobama sa vestackim kukovima.

Svete

pre 8 godina

Oskar
Prilagodio bi se Novak i tome uopste nemoj da sumnjas u to !
Federer je svakako imao slabiju konkurenciju i postoji koliko oceš činjenica koji to potkrepljuj, ali ti si svestan toga i što bi ti ja sve crtao ! Inače Djoković sutra juri 22.pobedu protiv top10 igrača od 67 dobijenih mečeva, dakle svaki treći dobijen.....a do kraja sezone bi to moglo da bude i celih 40%..Federerov rekord za jednu godinu je 19/81 i 18/92 mislim da je tako, objasni mi tu sitnicu Oskare druže !

veliki strumf

pre 8 godina

Za sve koji se pitaju kako je to Novak lagano krotio Iznerove rakete: rec je o uslovima za igru. Nije samo bitno sto se igra na betonu, vec kakav je beton. Ovaj u Pekingu je spor (jos sporiji nego u Australiji), a to su savrseni uslovi za Novaka i njegovu igru. Nole nikad nije uzeo Sinsinati iako je igrao cak 5 finala bas zato sto su tamo uslovi za igru neuporedivo brzi, a u finalima je gubio od Federera i Mareja kojima takvi uslovi vise odgovaraju. Osim toga, igra se u zatvorenom, gde je Nole definitivno najbolji svih vremena. Kad se eliminisu spoljasnji uslovi (toplota, vetar, vlaznost) i igra u relativno idealnim uslovima - Novaku nema ravnog. To je dokazao i na Vimbldonskoj travi kada se zatvori krov, i na zavrsnom mastersu i svim ostalim velikim turnirima. Jednostavno, uslovi u Kini Novaku savrseno odgovaraju i niko nema apsolutno nikakve sanse - da je Federer tu, i on bi tesko nastradao. A bice u Sangaju uskoro... Taman da mu vrati za poraz u polufinalu prosle godine.

Milan Nis

pre 8 godina

@jumko
Pa ti bas detaljno pratis Novakove meceve ili si onako usput slusao Viskovica.Ma volis ti Noleta,samo ti je tesko da priznas da nisi bio u pravu,hehe.

Svete

pre 8 godina

Dino

Pokusavam da shvatim na sta aludiras ,,igraci koji drze do sebe odmaraju" ? Ko to odmara ? Ova 2 turnira su skoro pa obavezni u svacijem kalendaru, Peking cini mi se ima veci nagradni fond od nekoliko masters turnira, ti si nesto pomesao !
Nisam gledao mec, ali mogu da zamislim na sta je licio, bravo Djole, Nadalu je bolje da izgubi od Fonjinija posto bi u finalu moglo svasta da mu se dogodi !
Nemoj da zaboravis da mi navedes ove koje odmaraju tj one koji drze do sebe...

Nislija

pre 8 godina

Novakova igra u dvorani je zastrasujuca.Ovo je 50% bolje nego sto je neko ikad igrao u zatvorenom prostoru.
(Kosta, 9. oktobar 2015 14:25)

Slazem se...samo Peking se igra na otvorenom a ne u dvorani

rejnald

pre 8 godina

Само да се Надал не препадне и избегне финале са Новаком,иначе већ ове сезоне међусобни скор може бити бар поравнат,остала су још три турнира гдје могу да се сретну.

Šizoid

pre 8 godina

Ma Nole jede krokodile za doručak ,šta je jedan Izner za takvog gladijatora smrvice svakog sledećeg Peking će biti pokoren !!!!

I.B.

pre 8 godina

@Predo, ne vredi prijatelju..cak i da se crta! I sam znas da je to svesno/namerno pa tako..-)) Razumem da ne odustajes u +objasnjenjima+ ja sam odustao,..nekako sebicno, ..sada samo uzivam u NOvaku!

Pozdrav,

P.S. OVO danas je bilo, uistinu jezivo...

Nislija

pre 8 godina

Ne, on je u pravu.!. Peking nije na otovrenom to je poludvorana kao i Šangaj i nije velika greska smatrati to dvoranom. Na nekim sajtovima se Peking i Sangaj vode kao dvorana ali daleko od toga da su i jedan i drugim na "otvorenom" iako nemaju krov ako me razumiješ. To je velika razlika.
(Oskar, 9. oktobar 2015 16:42)

Aha..ok...onda je i Wimbledon "poludvorana"

Oskar

pre 8 godina

@Slazem se...samo Peking se igra na otvorenom a ne u dvorani
(Nislija, 9. oktobar 2015 16:26)

Ne, on je u pravu.!. Peking nije na otovrenom to je poludvorana kao i Šangaj i nije velika greska smatrati to dvoranom. Na nekim sajtovima se Peking i Sangaj vode kao dvorana ali daleko od toga da su i jedan i drugim na "otvorenom" iako nemaju krov ako me razumiješ. To je velika razlika.

Malo edukacije

pre 8 godina

@(Obostrana_Endoproteza, 9. oktobar 2015 16:04)

Lejton Hjuit je pokidao hrskavicu zgloba kuka, nije ugradjivao vestacki kuk!
Beker je operisao oba kuka! Razlika je nebo i zemlja.

Donekle poznavalac tenisa

pre 8 godina

Svaka cast Nole! Iznerova igra je odavno provaljena da Novaku to ne predstavlja vise problem kao u proslosti..Jednostavno ishod se ocekivao na kraju ovakav jer Amerikanac nema plan B u svojoj igri osim samo servisa i solidnog forhenda i bekenda..Ali svaka cast sto je tu medju 15 najboljih tenisera s obzirom na svoje limite i visinu to je njegov uspeh kao da je osvojio 10 titula u karijeri..

robin hud

pre 8 godina

LJudi informišite se pre nego što pišete o dvoranama i stadionima.
Peking nije nikakva dvorana. Ima podignute stranice i pokriven prvi deo tribina, čime stvara dobre uslove za igru, bez vetra.
Šangaj je stadion koji ima pokretni krov u obliku cveta,koji se može zatvoriti. Ako je nekom draže, može se reći i dvorana koja se može otvoriti.
Šangaj ima brzi beton a Peking spor.
Novaku se recimo, kada ga je osvojio kao završni masters, računa u dvorani, a Federeru kada ga je osvojio kao običan masters, outdor ili na otvorenom.

Vreme

pre 8 godina

@Zna li iko u Srbiji (ili u Kini?) kojeg dana i u koliko sati igra Novak Djokovic sledeci mec? 
Hvala!
(Pi-Ter, 09. oktobar 2015 17:58)

Sutra , ne pre 13:30h po nasem vremenu("satu").

Mastoor

pre 8 godina

u prvom kolu je izgubio 2 gema u drugom 3 u trećem 4.
Ako sledimo tu logiku Novak može da izgubi meč u 13 kolu.
(Boban Nikolic, 9. oktobar 2015 14:54)


U 11.-tom, al' sve jedno posto je finale tek peto kolo.

Eliminator

pre 8 godina

(..., 09. oktobar 2015 13:51)

Neomalovažavam Novakovu igru, naprotiv, njegov sa veliki fan, ali preterao si sa hvalospevima. Mislim.. pogledaj koji su to
protivnici.

Jumko

pre 8 godina

Au kako se Viskovic lozi! Revija! Ovaj Izner ne moze biti gori! Ali najjaca mu je izjava da je neko izjavio da je Djokovic najspremniji sportista u istoriji. Pa dokle ide to ludilo!? To ni Mate Delic ne bi izjavio, jedini lik pored Akasusa koji je proglasio Djokovica najboljim ikada! Hahaha...

Oskar

pre 8 godina

Samo da napomenem onima koji govore o Novakovoj predobroj igri. On moze ovako igrat ali samo u Pekingu jer su uslovi tamo izmisljeni za njega a npr. u Sinsinatiju, Montrealu, Šangaju iako bi igrao najbolje Federer bi ga pobijedio ako je i on u top formi. Kao npr. i na RG da igra isto ovako Nadal bi ga pobijedio da je i on u top formi. To je sve do terena kako kome koji odgovara. Ipak treba priznati pa reć da danas u tenisu najviše podgloga odgovara Novakovoj igri a vi sto pricate da Federer svojevremeno nije imao konkurenciju zapitajte se bi li Djokovic bio bas ovako suveren tada na tim "super brzim" podglogama kojih danas ima sve manje.

DINO

pre 8 godina

Bobane, Federer i Marej preferiraju beton ali ne igraju Peking. A kako ti se čini lista igrača u Pekingu? A Noletov žrijeb? Teško, jel?

Jumko

pre 8 godina

@MikiUk Ne bi verovao koliko komentara ne ostavim ja a potpisano je sa Jumko. A verovao ili ne, ne potpisujem se sa drugim nickovima. Ali verovati neces jer je tvoja zvezda vodilja Djokovic u pitanju.

el general

pre 8 godina

@ veliki strumf - peking se igra outdoor, ne indoor. u sangaju je podloga dosta, dosta brza. prosle godine je nole izgubio od fed 0-2. inace ti je analiza skroz na mestu.
sempre novak!!!!

Obostrana_Endoproteza

pre 8 godina

@ Dr Pera. A šta je sa Hjuitom koji je isto operisao kuk ( možda i oba )pa igra tenis a Boris ni da sedi duze ne može a ima ugrađen kuk od titanijuma.

DINO

pre 8 godina

Charlote, je li moguće da Hale koji je uz Kvins jedina moguća priprema za W porediš sa beznačajnim Pekingom?,
A što se tiče Istambula, pa ni ATP Beograd nije bio ništa veći, važniji, naprotiv.

Bil

pre 8 godina

Za Dina - Hale je valjda najsmesniji turnir u ATP jer se pretvorio u Federerov licni turnir. Ajd dobro nije najsmesniji, tu su Zagreb i Umag ;)

Jumko

pre 8 godina

Au kako se Viskovic lozi! Revija! Ovaj Izner ne moze biti gori! Ali najjaca mu je izjava da je neko izjavio da je Djokovic najspremniji sportista u istoriji. Pa dokle ide to ludilo!? To ni Mate Delic ne bi izjavio, jedini lik pored Akasusa koji je proglasio Djokovica najboljim ikada! Hahaha...

Eliminator

pre 8 godina

(..., 09. oktobar 2015 13:51)

Neomalovažavam Novakovu igru, naprotiv, njegov sa veliki fan, ali preterao si sa hvalospevima. Mislim.. pogledaj koji su to
protivnici.

Oskar

pre 8 godina

Samo da napomenem onima koji govore o Novakovoj predobroj igri. On moze ovako igrat ali samo u Pekingu jer su uslovi tamo izmisljeni za njega a npr. u Sinsinatiju, Montrealu, Šangaju iako bi igrao najbolje Federer bi ga pobijedio ako je i on u top formi. Kao npr. i na RG da igra isto ovako Nadal bi ga pobijedio da je i on u top formi. To je sve do terena kako kome koji odgovara. Ipak treba priznati pa reć da danas u tenisu najviše podgloga odgovara Novakovoj igri a vi sto pricate da Federer svojevremeno nije imao konkurenciju zapitajte se bi li Djokovic bio bas ovako suveren tada na tim "super brzim" podglogama kojih danas ima sve manje.

DINO

pre 8 godina

Bobane, Federer i Marej preferiraju beton ali ne igraju Peking. A kako ti se čini lista igrača u Pekingu? A Noletov žrijeb? Teško, jel?

Jumko

pre 8 godina

@MikiUk Ne bi verovao koliko komentara ne ostavim ja a potpisano je sa Jumko. A verovao ili ne, ne potpisujem se sa drugim nickovima. Ali verovati neces jer je tvoja zvezda vodilja Djokovic u pitanju.

Obostrana_Endoproteza

pre 8 godina

@ Dr Pera. A šta je sa Hjuitom koji je isto operisao kuk ( možda i oba )pa igra tenis a Boris ni da sedi duze ne može a ima ugrađen kuk od titanijuma.

DINO

pre 8 godina

Charlote, je li moguće da Hale koji je uz Kvins jedina moguća priprema za W porediš sa beznačajnim Pekingom?,
A što se tiče Istambula, pa ni ATP Beograd nije bio ništa veći, važniji, naprotiv.

Joca gomboca

pre 8 godina

Gledam mec! Dobar je Beker, ali se iznerviram kad Nole mora da trazi podrsku iz svoje loze, da pita gde je Beker! Vajda to sve radi srcem! Kod nhega je to spontano! Osim postovanja i poverenja izmedju Noleta i Vajde, vidi se mnogo vise od toga: ljubav izmedju roda rodjenog!

Neponovljivi

pre 8 godina

Ona Federerova 2006 ne moze da se poredi sa ovakvom godinom Djokovica. Ovo je neverovatno sta ovaj covek radi ! Neverovatno koliko su Federer, Nadal i Djokovic pomerili granice jer ranije su teniseri kao Izner osvajali Grend Slemove.

Oskar

pre 8 godina

@Slazem se...samo Peking se igra na otvorenom a ne u dvorani
(Nislija, 9. oktobar 2015 16:26)

Ne, on je u pravu.!. Peking nije na otovrenom to je poludvorana kao i Šangaj i nije velika greska smatrati to dvoranom. Na nekim sajtovima se Peking i Sangaj vode kao dvorana ali daleko od toga da su i jedan i drugim na "otvorenom" iako nemaju krov ako me razumiješ. To je velika razlika.

Mladen

pre 8 godina

Jumko srce moje,pa ti si gledao danasnji mec cim spominjes Viskovica.Kako li izgleda tvoj zivot ccc.Koliko Nole nabija frustracije tvom bednom zivotu...

Nislija

pre 8 godina

Ne, on je u pravu.!. Peking nije na otovrenom to je poludvorana kao i Šangaj i nije velika greska smatrati to dvoranom. Na nekim sajtovima se Peking i Sangaj vode kao dvorana ali daleko od toga da su i jedan i drugim na "otvorenom" iako nemaju krov ako me razumiješ. To je velika razlika.
(Oskar, 9. oktobar 2015 16:42)

Aha..ok...onda je i Wimbledon "poludvorana"

...

pre 8 godina

Novak je u Pekingu u "beast mode-u". Kada ovako igra niko ne moze ni da sanja pobedu protiv njega. Mozda i prvi turnir(ili mec) od pocetka godne, na kojem u svaki mec ulazi sa jednim ciljem, a to je da napada svaku lopticu i da svaki poen zavisi od njega i samo od njega. Prosto neverevatno kako dominantno izgleda.

Žalosna sova

pre 8 godina

@ DINO
Izgleda da samo Rođko i Endi drže do sebe, pošto svi ostali đuskaju, što u Pekingu, što u Tokiju. Ako već ne možeš da pobediš malicioznost i omalovažavaje, bar se bolje informiši, pobogu.

Djole

pre 8 godina

Djokovica je ove godine samo Federer dobio 2 puta. Jednom Stan,Ivo i Endi. 5 poraza i preko 70 pobjeda. Ne bi me cudilo da Nole kao Serena ostane 1 do kraja karijere.

Predo

pre 8 godina

Ovo je za onih 8, možda bude i koji više dok moj komentar stigne, koji su "lajkali" poruku DINE. Pretpostavljam da su ljudi neinformisani, pa rekoh da pomognem.
Novak igra najmanje turnira od igrača u prvih 10, a možda i u prvih 100, naravno govorim o onima, koji nisu povređeni. Od obaveznih 4 turnira serije 500, on odigra 2, 2 najplaćenija u Dubaiu i Pekingu i svake godine dobije kaznenu nulu, zato što ne odigra obavezan broj turnira. Svi ostali, pa čak i Federer, koji već čuva stare kosti, odigraju obavezan broj turnira. On će, recimo, igrati Bazel, ako mu uplate njegovu rodoljubivu kvotu od 2 miliona Eura, pred Masters u Parizu, a NOvak će odmarati. Eto pogledaj, pa ćeš videti da čak i najbolji BiH teniser u istoriji, Džumhur, odigra više turnira od Đokovića. Đoković ima samo jedan problem, a to je što na svakom turniru dođe barem do finala i tako odigra mnogo mečeva, a ostali su pametniji, pa odmah ispadnu.

rejnald

pre 8 godina

Само да се Надал не препадне и избегне финале са Новаком,иначе већ ове сезоне међусобни скор може бити бар поравнат,остала су још три турнира гдје могу да се сретну.

veliki strumf

pre 8 godina

Za sve koji se pitaju kako je to Novak lagano krotio Iznerove rakete: rec je o uslovima za igru. Nije samo bitno sto se igra na betonu, vec kakav je beton. Ovaj u Pekingu je spor (jos sporiji nego u Australiji), a to su savrseni uslovi za Novaka i njegovu igru. Nole nikad nije uzeo Sinsinati iako je igrao cak 5 finala bas zato sto su tamo uslovi za igru neuporedivo brzi, a u finalima je gubio od Federera i Mareja kojima takvi uslovi vise odgovaraju. Osim toga, igra se u zatvorenom, gde je Nole definitivno najbolji svih vremena. Kad se eliminisu spoljasnji uslovi (toplota, vetar, vlaznost) i igra u relativno idealnim uslovima - Novaku nema ravnog. To je dokazao i na Vimbldonskoj travi kada se zatvori krov, i na zavrsnom mastersu i svim ostalim velikim turnirima. Jednostavno, uslovi u Kini Novaku savrseno odgovaraju i niko nema apsolutno nikakve sanse - da je Federer tu, i on bi tesko nastradao. A bice u Sangaju uskoro... Taman da mu vrati za poraz u polufinalu prosle godine.

el general

pre 8 godina

@ veliki strumf - peking se igra outdoor, ne indoor. u sangaju je podloga dosta, dosta brza. prosle godine je nole izgubio od fed 0-2. inace ti je analiza skroz na mestu.
sempre novak!!!!

samo da kažem

pre 8 godina

Ja određenu individuu toliko prezirem, da joj ni minus ne dajem, a savetujem i ostalima da je ignorišu.
A ovaj što kaže da teniseri koji drže do sebe preskaču ove turnire, na koga je mislio? Na psihički uništenog Federera? Koga još?
Za to vreme, oni koji ne drže do sebe skupljaju bodove za istoriju, a ni juani nisu za baciti.

Beobrad

pre 8 godina

Ma tako je Novace, uteruj kompleks Izneru za buduce meceve, nek zna da moze pobediti samo kad ti nije dan!
Nadam se da se Fonjini nece opet "poludeti" i izbaciti Nadala, zelim finale s Nadalom i demonstraciju sile nad istim!
Titula se vec nazire!

ja

pre 8 godina

Nadjite mi i jedan jedini Iznerov mec u karijeri a da je osvojio samo 4 gema. Mislim da necete uspeti jer covek ako nista bar servisima u svakom mecu osvoji 7-8 gemova. Ovo samo pokazuje kakav je mec Djokovic odigrao.Sto je najzanimljivije da je Novak servirao prvi ovaj mec je mogao biti zavrsen i sa 6:1 6:1.
ZASTRASUJUCE!

rada

pre 8 godina

Covek gradacijski dozvoljava svojim protivnicima da uzmu u svakom kolu po jedan vise gem od prethodnog. Boleli dobio 2, kinez 3 a Izner 4. Ferer ako bude dobar dobice citavih 5.

Milan Nis

pre 8 godina

@jumko
Pa ti bas detaljno pratis Novakove meceve ili si onako usput slusao Viskovica.Ma volis ti Noleta,samo ti je tesko da priznas da nisi bio u pravu,hehe.

JeRemija

pre 8 godina

Ljudi ne znam za vas, ali je meni nekako žao ovog jumka. Dečku je životni san da ostane upamćen kao najveći hejter Đokovića...Tužno je sve to.

Boban Nikolic

pre 8 godina

Dve sitnice su vam možda promakle.Prva,danas je u prvom setu protiv Iznera svaki prvi servis slao na forhend a u drugom na bekend .Druga,u prvom kolu je izgubio 2 gema u drugom 3 u trećem 4.
Ako sledimo tu logiku Novak može da izgubi meč u 13 kolu.

PFC Podbara

pre 8 godina

Ljudi.....molim vas da prestanete da komentarisete tog JUMKO. Čovek leci svoje frustracije,komentarišući našeg Noleta. Šta god Nole da uradi neće vredeti. JUMKO živi za to da ima -500. Jednostavno treba prestati lupati minuse. Bolesnim ljudima nije mesto ovde.

I.B.

pre 8 godina

@Predo, ne vredi prijatelju..cak i da se crta! I sam znas da je to svesno/namerno pa tako..-)) Razumem da ne odustajes u +objasnjenjima+ ja sam odustao,..nekako sebicno, ..sada samo uzivam u NOvaku!

Pozdrav,

P.S. OVO danas je bilo, uistinu jezivo...

Šizoid

pre 8 godina

Ma Nole jede krokodile za doručak ,šta je jedan Izner za takvog gladijatora smrvice svakog sledećeg Peking će biti pokoren !!!!

Nislija

pre 8 godina

Novakova igra u dvorani je zastrasujuca.Ovo je 50% bolje nego sto je neko ikad igrao u zatvorenom prostoru.
(Kosta, 9. oktobar 2015 14:25)

Slazem se...samo Peking se igra na otvorenom a ne u dvorani

DaLanik

pre 8 godina

Posle prvog seta... bog te mazo, kakva dominacija! Secam se ko juce kad se Nole mucio sa Iznerom... Prvi gem, Izner 40:0 i Nole ga dobije! Napred care!!!!!

Marko

pre 8 godina

Eliminator a sta ti ocekujes u prvom, drugom i trecem kolu turnira, Nadala, Federera ? Pa normalno je da ce u pocetnim rundama biti malo slabiji protivnici. Evo sad Izner, a Nole ga kida.

optimus prime

pre 8 godina

Ovo je nestvarno kako je odigrao Novak! Da dobije prvi set sa 6-2 iako Izner ima procenat ubačenog prvog servisa 85 posto, zaista fenomenalno, teniska poezija. Novak je definitivno najbolji riterner svih vremena.

Monstrum Novak

pre 8 godina

Fenomenalan je Novak,igra za čistu desetku i mislim da mu se smiješi još jedan pehar u Pekingu.Ubuduce bi se trebao konzultirati sa pojedincima sa B92 koje turnire da igra,a koje da preskoči pošto oni to znaju bolje nego on i njegov tim.Nole,sretno u polufinalu i finalu.

Svete

pre 8 godina

Dino

Pokusavam da shvatim na sta aludiras ,,igraci koji drze do sebe odmaraju" ? Ko to odmara ? Ova 2 turnira su skoro pa obavezni u svacijem kalendaru, Peking cini mi se ima veci nagradni fond od nekoliko masters turnira, ti si nesto pomesao !
Nisam gledao mec, ali mogu da zamislim na sta je licio, bravo Djole, Nadalu je bolje da izgubi od Fonjinija posto bi u finalu moglo svasta da mu se dogodi !
Nemoj da zaboravis da mi navedes ove koje odmaraju tj one koji drze do sebe...

Svete

pre 8 godina

Dino

Pokusavam da shvatim na sta aludiras ,,igraci koji drze do sebe odmaraju" ? Ko to odmara ? Ova 2 turnira su skoro pa obavezni u svacijem kalendaru, Peking cini mi se ima veci nagradni fond od nekoliko masters turnira, ti si nesto pomesao !
Nisam gledao mec, ali mogu da zamislim na sta je licio, bravo Djole, Nadalu je bolje da izgubi od Fonjinija posto bi u finalu moglo svasta da mu se dogodi !
Nemoj da zaboravis da mi navedes ove koje odmaraju tj one koji drze do sebe...

MikiUk

pre 8 godina

@Jumko
Zanimljivo od kada si se ti pojavio, koliko ima raznih ljudi (nickova) koji misle isto kao ti sve od jednom (konkurencija)! Zanimljivo kako ne mislis da si provaljen!
No terapija je cudo!
Da budemo fer, pukao si sinoc psihicki kada su TVOJI primili ona dva gola na kraju!!
Koga bre ti varas??

Svete

pre 8 godina

Oskar
Prilagodio bi se Novak i tome uopste nemoj da sumnjas u to !
Federer je svakako imao slabiju konkurenciju i postoji koliko oceš činjenica koji to potkrepljuj, ali ti si svestan toga i što bi ti ja sve crtao ! Inače Djoković sutra juri 22.pobedu protiv top10 igrača od 67 dobijenih mečeva, dakle svaki treći dobijen.....a do kraja sezone bi to moglo da bude i celih 40%..Federerov rekord za jednu godinu je 19/81 i 18/92 mislim da je tako, objasni mi tu sitnicu Oskare druže !

charlotte sometimes

pre 8 godina

Bobane, Federer i Marej preferiraju beton ali ne igraju Peking. A kako ti se čini lista igrača u Pekingu? A Noletov žrijeb? Teško, jel?
(DINO, 09. oktobar 2015 15:23)

Cime se ti decko ''tesis''. Stavila sam navodnike jer ni ti sam ne verujes u to sto pises. Pojesce te zloba, nista ti ne pomaze. Nit ovde mracis, nit oblacis, svi ovde osecaju sazaljenje.

Mozda Rodzer preskace Peking, ali zato igra sitne turnire u Haleu i Turskoj po potrebi. Svako prilagodjava svoj kalendar prema svojim potrebama. Covek se cuva za jace turnire i ima jako selektivan pristup. Vec je preskakao Majami i Montreal, i pametno je uredio kalendar jer je vec u godinama i covek radi pametnu stvar za svije telo. Marej? Covek je igrao Kvins, igrao Vasington!? Sigurno je imao neki motiv zar ne? Nekada igraci odigraju manji turnir da povrate samopouzdanje i formu. Ali ti nisi dovoljno pametan da to shvatis, a mozda se i pravis lud jer mislis da ces jako glupim i neefektivnim provokacijama da ovde nekog nerviras. Pa svi ti se smejemo. Veliki Nadal igra Rio i neki mali turnir na travi. Pa u tome nema sramote. Ljudi rade ono sto im je u odredjenom trenutku potrebno. I na kraju, hvala bogu pa Novak nema problema sa formom, vec ide u Peking jer voli, iako je priznao da je razmisljao da preskoci. Presudila je zahvalnost prema jednim od najiskrenijih navijaca koje ima na turu. Meni je drago sto igra u Pekingu, milina ga je gledati, covek ce se prosetati do kraja sezone.

anica

pre 8 godina

Cas tenisa, bravo Nole...ritern, lob, smec, volej, sve...
Alal vera ...uzivancija je gledati kako lako izvodis udarce, da na takve servise riterniras kao od sale, respekt.

Dr Pera

pre 8 godina

@(Joca gomboca, 9. oktobar 2015 13:56)

Beker ima ugradjen vestacki kuk ili mozda i oba bese. Dakle veoma mu je tesko da sedi duzi vremenski period i pritom ne sme da savija nadkolenice preko 90 stepeni u odnosu na gornji deo tela. To je problem, njemu je lakse da stoji, odnosno osobama sa vestackim kukovima.

anica

pre 8 godina

Dino, Ne brini igrace Nole iduce godine i Hale i Peking, ja shvatam da se kod ljudi budi ljubomora sto Novak dobro igra, sto je prvi teniser sveta, sto eto pobedi Iznera sa 2:0...nikakva konkurencija, bla bla truc, ali ovako tup komentar odavno nisam procitala, nego vec u Sangaju ce biti sansa za 10u uzastopnu pobedu u Kinu ove godine, 2 trofeja, malo li je...samo vozi Nole, brm brm

robin hud

pre 8 godina

LJudi informišite se pre nego što pišete o dvoranama i stadionima.
Peking nije nikakva dvorana. Ima podignute stranice i pokriven prvi deo tribina, čime stvara dobre uslove za igru, bez vetra.
Šangaj je stadion koji ima pokretni krov u obliku cveta,koji se može zatvoriti. Ako je nekom draže, može se reći i dvorana koja se može otvoriti.
Šangaj ima brzi beton a Peking spor.
Novaku se recimo, kada ga je osvojio kao završni masters, računa u dvorani, a Federeru kada ga je osvojio kao običan masters, outdor ili na otvorenom.

veliki strumf

pre 8 godina

Nevidjena dominacija u svetu tenisa! Nadam se samo da ce Rafa izaci na megdan u finalu - bilo bi to mnogo sladje nego da igra protiv Fonjinija.

Svedok s'lica mesta

pre 8 godina

je l moguce da nigde nema prenos
(v, 09. oktobar 2015 13:59)

....imaš na SuperTenisHD kanalu, tj. više nemaš, gotovo, Nole Express...

Malo edukacije

pre 8 godina

@(Obostrana_Endoproteza, 9. oktobar 2015 16:04)

Lejton Hjuit je pokidao hrskavicu zgloba kuka, nije ugradjivao vestacki kuk!
Beker je operisao oba kuka! Razlika je nebo i zemlja.

Mastoor

pre 8 godina

u prvom kolu je izgubio 2 gema u drugom 3 u trećem 4.
Ako sledimo tu logiku Novak može da izgubi meč u 13 kolu.
(Boban Nikolic, 9. oktobar 2015 14:54)


U 11.-tom, al' sve jedno posto je finale tek peto kolo.

Donekle poznavalac tenisa

pre 8 godina

Svaka cast Nole! Iznerova igra je odavno provaljena da Novaku to ne predstavlja vise problem kao u proslosti..Jednostavno ishod se ocekivao na kraju ovakav jer Amerikanac nema plan B u svojoj igri osim samo servisa i solidnog forhenda i bekenda..Ali svaka cast sto je tu medju 15 najboljih tenisera s obzirom na svoje limite i visinu to je njegov uspeh kao da je osvojio 10 titula u karijeri..

Vreme

pre 8 godina

@Zna li iko u Srbiji (ili u Kini?) kojeg dana i u koliko sati igra Novak Djokovic sledeci mec? 
Hvala!
(Pi-Ter, 09. oktobar 2015 17:58)

Sutra , ne pre 13:30h po nasem vremenu("satu").

Bil

pre 8 godina

Za Dina - Hale je valjda najsmesniji turnir u ATP jer se pretvorio u Federerov licni turnir. Ajd dobro nije najsmesniji, tu su Zagreb i Umag ;)