Ponedeljak, 18.09.2017.

16:30

NBA Slovenija iz YU kuhinje – na dar posrnuloj Evropi

Tema svih tema uoči Evrobasketa je bilo naricanje o tome kako će biti siromašno, bez ovoga i onoga i "ma neću da gledam te levake".

Izvor: Spasoje Veselinoviæ

NBA Slovenija iz YU kuhinje – na dar posrnuloj Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

djole

pre 6 godina

Licno bih zabranio ovu bruku u sportu da za reprezentaciju jedne zemlje igraju tudji drzavljani.U svim sportovima bez izuzetka.
(ja, 18. septembar 2017 21:49)

Srbija bez Amerikanke Daniele Pejdz nikad ne bi videla medalju, ali to vam ne smeta?

peter_slo

pre 6 godina

FIBA dozvoljava, da svako ima jednog stranca. Jer to drugi koriste (ne svi), onda smo iskoristili i mi, logično, i uz pomoć ovog JEDNOG stranca uzeli zlato, super. Hvala Tonček!:)
Al inače ja sam protiv ovakvog pravila, trebali smo ga brisati.

Negativni

pre 6 godina

(Sone, 18. septembar 2017 22:30)

kada bi znao da je kosarka nastala u V.Britaniji.Za odbojku ne znam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar I, 19. septembar 2017 08:12)

Nije tačno. Košarku je izmislio Džejms Nejsmit, kanadjanin, profesor fizičkog vaspitanja koji je radio u Kanzasu. Izmislio je 1891. kada je za svoj školski hokejaški tim smislio letnji trening na otvorenom gde je umesto golova postavio niske koševe i hokejaši su pre ubacivanja male loptice u njih, morali da je tapkaju. Njega i zovu "otac košarke".
Znaš, u eri 21. veka, zaista nije teško saznati nešto. Čak ne moraš znati ni strani jezik. Ali, ti, eto...ignorišeš to, da se blago izrazim.

cuc2

pre 6 godina

Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
(ogicg, 19. septembar 2017 06:41)
Puno više je svaki Crnogorac Srbin nego što tvoje poređenje ima smisla. Nikom ne branim da se izjašnjava kako želi, i prihvatam da veliki broj ljudi u Crnoj Gori se danas oseća kao „Crnogorci“. Meni su konkretno četiri prađeda iz okoline Cetinja i svi su Srbi. Pa i ja. CG je moja prapostojbina, ponosan sam na to, ali sam Srbin. Velika je verovatnoća i da je Bogdan Srbin, kao i Bjelica. Uostalom, u Srbiji je oko milion ljudi sa bar polovičnim poreklom iz Crne Gore, a na popisu iz 2011. ima 40.000 Crnogoraca. Vi to možete zvati „asimilacijom“, a mi zovemo „prirodnim stanjem“. Kako god, ako imaš vremena, pročitaj opet „Svobodijadu“ i „Ogledalo srpsko“. Pisao je izvesni cetinjski kantautor Rade Tomov a.ka.a Nyegosh.

Alcale

pre 6 godina

Imam puno prijatelja u SLO, tamo sam odrastao. SVI Slovenci su gospodski prihvatli cestitke i uzvratili sa posotovanjem kakvo zasluzujemo kao kosrkaska velesila. Osim juznjaka koji tamo zive. LJUDI moji nema veceg turcina od podturice! To sto je zajedljivo to sto se busa kao da su oni licno ubacili neki od koseva...
Samo zbog njih, ali samo zbog tih malih ljudi, kosarkaski nepismenih bi voleo da ih samelje kaznena ekspedicaja nasih momaka na svetskom! DOduse kako ne prate kosarku mnogi nisu ni znali da je svestko za dve i da je bilo pre dve!
Volim ja Sloveniju, to mi je druga zemlja, prizeljkivao sam finale sa njima i iskreno nisam ocekiveo da cemo sa 10 igraca bez pleja uspeti da pariramo i ovoliko.
Ali zato momci molim vas... objasnite im da se drze snega i planinarenja na svetskom, ljubim vas ko boga! Ni mi se njima ne mesamo u skijanje! ;)

Dusan

pre 6 godina

Doncic ima sve, sut, inteligenciju, ali za NBA nema eksplozivnost koju je npr. demonstrirao Dragic. Ni brzinu. A to imas ili nemas i za beka/pleja je veoma bitno.
Doncic moze krilo da igra to bi bilo ok.

Nekoizmase

pre 6 godina

Igrala Slovenija bez Bene Udriha :D pa taj čovek faktički nikada nije ni igrao za Sloveniju, uvek neka buka oko njega a on NIŠTA. Sa druge strane igra na beku, a 35 mu je godina :)
Zoran Dragić je druga priča, on bi sa svojom energijom napravio ovu Sloveniju još jačom ali naravno, ispao bi neki drugi igrač (verovatno Zagorac, koji nije odigrao ništa posebno).

Kapa dole Sloveniji, koja je sa prosečnom ekipom i 2-3 extra igrača napravila neverovatan uspeh (ako se pogleda, kakve reprezentacije je sve imala u prošlosti - pogotovo 2005). Što se tiče samog finala, suvišno je trošiti reči - sudjenje je bilo KRIMINALNO! Ali finale je završeno, rezultat je konačan. Odlazi Dragić koji je više od pola ekipe, odlazi i Kokoškov. O Rendolfu neču da trošim reči, meni lično je to GLUPOST nad GLUPOSTIMA, da čovek prvi puta kroči u Sloveniju kada počnu pripreme a igra za tu reprezentaciju.

laki

pre 6 godina

Finale su rešili Rendolf i Prepelić, naravno i sudije sa nekim glupostima. Poslednja četvrtina je bila bez Dragića koji više nije mogao da stoji na nogama iako je bio neverovatan, baš kao i Šved protiv Srbije, ali protiv Španije potpuno isceđen, baš kao i Bogdan pri kraju finala. Zanimljivo je kako svi zaboravljaju glupost odigravanja polufinala sa danom razlike. E, taj dan bi omogućio više odmora za Šveda i Bogdana, kao i oporavak Jovića. Neko je to očigledno planirao za Španiju, Slovenci su tu uleteli u priču i svaka im čast.

Mirk

pre 6 godina

Zvanicna statistika kaze:
3p SLO 8/26 SRB 8/25
REB SLO 36 SRB 36
AST SLO 14 SRB 16
TO SLO 9 SRB 9
FG% SLO 46 SRB 45.7
FT SLO 27/32 SRB 13/15
PF SLO 20 SRB 28

Brojke sve govore, potpuno izjednaceni.
Jedina razlika u broju faulova i 17 slobodnih bacanja vise za Sloveniju

indijanac

pre 6 godina

Kad budu imali slovenackog selektora i tim sastavljen od igraca slovenackog porekla, onda mozemo da pricamo da je slovenacka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju. (monsun, 18. septembar 2017 21:56)
Kad budu imali indijanskog selektora i tim sastavljen od igraca indijanskog porekla, onda mozemo da pricamo da je američka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju.

ketiS

pre 6 godina

@Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 19. septembar 2017 06:41)

Bogdan Bogdanovic se etnicki opredeljuje kao Srbin,i sta cemo sad?

marko

pre 6 godina

Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
 (ogicg)

Е нек си нам реко, и не дај Боже да неко провали да је Мачван рођен у Вуковару, Кузмић у Добоју, Лучићев отац Херцеговац, још мало па код нас нема домаћих по теби. Или ће можда истина бити мало другачија.

MikiP

pre 6 godina

Slovenija je imala X fakrtor, Klemena Prepelica. Odigrao je odlicno sve meceve a najbolji bio u finalu. Postigao je 124 poena na prvenstvu 13.8 po utakmici.
Milosavljevic i Guduric, evroligasi su postigli zajedno 73 poena. Zasto je to mogao igrac bez evroligaskog iskustva a ne nas dvojac to je pitanje za nas strucni stab.

Svetislav

pre 6 godina

"najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova". Reče komentator i ostade živ, šta živ, malo je! Dakle, razumem idolopoklonstvo prema pobednicima - staru perverznu našu osobinu, koja je samo naličje naše uobraženosti - ali ga baš ekstra pretera! U poslednjih nekoliko vekova- pa jel se košarka igra od srednjeg veka, šta li? A ako je Dončić i najveći talenat U OVOJ DECENIJI, RECIMO, šta sa nizom OSTVARENIH TALENATA, samo onih "ex-yu!, od Kićanovića do Lakoviča, od Delibašića do Teodosića? Ili šire,od Marčuljonisa, do Parkera i Navara (da uzmemo samo skorije)?Uz to, podsećam komentatorskog mudraca samo na ovu list najboljih Evrope svih vremena, koju je 2015. naparavio portal eurohoops :Parker, Galis, Dražen Petrović, Dalipagić, Bjelov, Sabonis, Divac, Ćosić, Kukoč, Rađa, Novicki, Gasol.A šta god da bude Luka Dončić, to tek treba da se vidi, a u međuvremenu da se ne dozvoli lupetanje bez razuma i minimalnog znanja.

veljo gegelj

pre 6 godina

dragic ce zavrsiti reprezentativnu karijeru brzo(jer koliko god se pricalo o timskom uspehu dragic je vukao sa po tridesetak koseva),kokoskov ce pre il kasnije otici za nekim drugim izazovom,doncic koliko god bio dobar i odazivao se pozivima ne moze sam. tako da je ovo nesto kao lester. sad i vise nikad.zivi bili pa videli.

rodoljub

pre 6 godina

Sasa Djordjevićje definitivno potvrdio da je odličan selektor.Maestralno je taktički pripremao utakmice i odlično ih i vodio.Izvukao je čini mi se i više od maksimuma od ove ekipe.Igrači ga poštuju ali on mozda još i više voli svoje igrače.Uzajamna energija se razmenila i eto ga fantastičan rezultat.Slovenci zaista sjajni i ni reč zamerke.Napravili su od ovog prvenstva jedan pravi festival košarke.Odigrali sve u vrhunskom stilu,pokazali da nisu slučajno u finalu i na kraju jedna utakmica koja je celo vreme bila dramatična.U toj utakmici su pokazali da umeju i tako da igraju.Jer sećate se onih neinteresantnih finala u kojima jedna ekipa povede i celu utakmicu melje drugog finalistu da na kraju bude po 20 tak razlike a pobednik poznat jos na poluvremenu.Dosadno finale.A ovo je finale bilo za pamćenje.Nijanse su odlučile.Na primer...da nam je Lazić koji je bio na klupi bio zdrav..okačio bi ga Sale na ledja Dragiću i ovaj ne bi bas tako lako dao 26 u prvom poluvremenu...i jedino sto mislim da je mozda Sale pogresio sto nije Marjanovića ubacio zadnjih 5 min umesto Kuzmića upravo zbog mogućih slobodnih bacanja...Boban je tu bio mnogo bolji.

VUK

pre 6 godina

@Tutankamon... Srebro na SP i OI kada USA dovede NBA zvezde nije gubitnička medalja, već trijumf nad ostalim nacijama koje se bave košarkom. Ovo je američki sport u kome su Srbi osvojili sve što može da se osvoji. Takođe, kada druga postava uzme srebro, svi drugi, osim Slovenije, treba da se pokriju ušima. E moj faraonu.. daleko si ti od univerzuma. Naše zvezde od 1970 i prve titule.. pa do Saleta.. sijaju decenijama.

Siniša

pre 6 godina

Pitanje za Sominu. Što nisi pomenuo neku Draženovu utakmicu u reprezentaciji Jugoslavije? Jel teško izgovoriti Jugoslavija ili se tamo nije baš razbacivao previše.

Rade

pre 6 godina

Zašto su nama uvek drugi krivi za poraz?Igrali smo lošu odbranu i nismo imali rešenje za Dragića i gotovo.Ostavimo sudije i njihove greške sa strane i ko je Srbin iz slovenačke ekipe.Šta bi bilo kad bi bilo.Sale je izvukao maksimalno iz momaka koje je imao na raspolaganju i to je to.Fantastičan uspeh naših košarkaša.E da je sada Bogdan pogodio one dve trojke,da se nije Jović povredio i da si igrali bla bla bla....

Hrabri krojac

pre 6 godina

Kada su Dudu Ivkovica Grci jednom prilikom pitali kakve su sanse da preuzme reprezentaciju Grcke on im je odgovorio da postoji samo jedna reprezentacija koju bi on vodio. Sta reci vise o nekim drugim trenerima...

Neske86

pre 6 godina

Cestitke Slovencima, ali od njih ne treba praviti bauk. Prosecna evropska ekipa sa dve zvezde i puno "role playera". Stvar je u tome da je Kokoskov svakom igracu nasao pravo mesto i idealnu ulogu. Plus naturalizovani Amerikanac. Zasluzili su, poklopilo im se, ali posto odlaze i Kokoskov i Dragic (a pitanje je da li ce i Rendolf igrati, znate kako je sa Amerikancima), tesko da ce ikad ostvariti ovakav uspeh. S druge strane, mi smo konstantno u vrhu (cetiri godine-cetiri polufinala), imamo najsiru bazu, i uveren sam da ce berbe medalja tek biti, jer sledi velika smena generacija u Evropi.

djuro

pre 6 godina

ne tupite mnogo, ovo je utakmica koju su sudije odlučile. Srbija, čak i ovakva, i bez Jovića i Lazića, plus onih hiljaduputapominjanih odsutnih, je klasa iznad Slovenije, ali u ovom sastavu nije dovoljno dobra da pobedi kad protivnik ima 30 poena fore, koliko su otprilike sudije u nedelju dale Sloveniji (sve i bez efektivnog isključenja Marjanovića iz rotacije dozvoljavanjem otvorenog mlaćenja od strane bar dvojice svaki put kad primi loptu, tako da ne može ni da je drži, a ono nije faul...). Dragiću kapa dole, ali kakva Slovenija...

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ne bih da kvarim utisak o tekstu, ali Evropa nije kolevka kosarke. Kosarka je nastala u SAD, bas kao i odbojka.
(Sone, 18. septembar 2017 22:30)

Kosarka je nastala u Kanadi.
Odbojka,mozda,ne znam,nisam se raspitivao.

Tutankamon

pre 6 godina

Koliko samo komentara zbog jednog stranca kao da im je bar pola ekipe stranaca.

Ponašate se toliko prepotentno i umišljeno kao da ste prvaci univerzuma, a ne čisti gubitnici u posljednjih par godina.

Ako objavite ovo znam da ce biti kamara minusa ali razmislite bar malo.

Don

pre 6 godina

Slo reprezentacija je igrala bez Zorana Dragića, Bena Udriha i Jake Klobučarja
@(caree, 18. septembar 2017 21:37)


To su prosečni igrači, sva trojica da se udruže ne bi imali šanse protiv jednog Jokića.

Dragan

pre 6 godina

PO cenu jeresi, ali Djordjevic je izgubio tu utakmicu. Slovenija ima jednog ljudskog centra, a Srbi uporno promasuju trojke. Jeste Rendolf izuzetan ali je jedan. Lopta se nije dovoljno gurala pod kos da se Rendolf umori i napravi faule. I kada je vodila, Srbija je to cinila individualnim akcijama dok je Jovic jos mogao da igra i tim razvlacio odbranu Slovenije pa su i on i Bogdanovic imali vise prostora. Kada je Dragic riknuo a Doncic se povredio, Djordjevic je uveo petorku koji nikad pre toga nije igrala u toj postavi. Kao da je isao da izgubi. Da i sudije su ucinile svoje ali moglo je.

Negativni

pre 6 godina

Sudeći po nekim komentarima, mi se nikada nećemo izvući iz tog plemenskog razmišljanja. Kakvo zastrašujuće mukanje iskompleksiranog krda. Sram nas bilo.

marko

pre 6 godina

Овој анализи само недостаје пар података, а то је да су им улазиле неке тројке са 8 и више метара када су били потпуно изгубљени у нападу, затим да ни Драгић не може све сам што се и видело против нас, Дончић се против нас скоро није ни видео мада се мора признати да је лепо искористио сваку шансу и пукотину код нас и дефинитивно треба да престане да сања о томе да игра плеја у НБА јер јуче нас је Драгић пробијао а Дончић није могао ни да помисли на то и шта ће он да ради у НБА. Такође треба рећи да су наши јуче имали гомилу не изнуђених грешака, и на крају треба споменути и судије. Јуче после Драгића најбољи Препелич који је шутнуо из очаја 3 луде тројке и све три ушле, и то ће следећи пут да му се деси никад. Можемо само да жалимо што смо јуче испустили Словенију на крају, а имали смо их, и онда промашена бацања, мало судија, поново глупе грешке, и Словенија правац титула. После свега се моѕе рећи да је Словенија заслуѕено совојила титулу јер ипак судија није њима ширио обруч а нама га смањивао. Да смо били кадри да погодимо неке тројке, да не правимо глупе фаулове, не би им ни судије помогле.

anica

pre 6 godina

Slovenac Rendolf, Slovenac Kokoskov hm, Doncic Luka, Sarenac je 50x rekao njegov otac je Sasa igrao za Slogu secate se meceva sa RTSa, Dragic od oca iz Srbije, stric Pozarevac, ne znam tetka odakle mu. Super su Slovenci.:-)

znanje-imanje

pre 6 godina

Čemu glorifikacija?
Da, dobar trener ih je dobro spremio. A taj i amerikanizovani trener je bio moderniji: run-and-gun je sad ravnopravna opcija, i preferabilan ako imaš tim za to. Evropsko višedecenijsko: odbrana osvaja više nije apsolutno; uostalom tako i igra GSW...
Međutim oni su jedini koji su pored nas došli sa maximumom volje - s tim što su oni došli i sa najboljim sastavom. Dakle i nije tolko iznenađenje. Evropski (kontinentalni) šampionati (svih spostova) su sad dominantno međusezonsko tržišno razgledanje. Dokazane zvezde ga izbegavaju čuvajući se - ili lečeći.
Ali pre svega - čemu glorifikacija? Slovenci su bili pomognuti na kraju i našim slabostima. Ali to tek mnogo, mnogo iza.
1 Sam format je nerazuman i finalista sa dan odmora je u velikoj prednosti.
2 Onolko pehova, pa polufinale sa 11 igrača pa finale sa preumornih 10 i po... prednost je velika, naročito spregnuto sa 1. Koja glupost da ne možeš da umesto povređenog uzmeš rezervnog?!
3 Ja sam bio i protiv Danijel Pejdž; devojka je odlična, igra super a nama je došla ko kec na jedanaest i eto odličnih rezultata. Ali - ja sam protiv! I ovde slovenci ne bi pobedili ni bez Randolfa!
4 Pregledavši malo snimak sumnje nema - oštećeni smo za nekih -7 poena (tj. njima) i + 5, 6...10 poena nama.
Ma kako smo i mi mogli bolje - umanuto mi je da se Slovencima TOLIKO čestita. Svaka od ove 4 tačke bila im je neophodna i sve su im naišle.
Uz totalne čestitke igračima treba uočiti svoje mane i - biti objektivno ljut.

обс

pre 6 godina

Претеривање. Словенија је слабија од Србије. Словенија није изгубила ниједну утакмицу а требала је да изгуби од Србије. Брутална судијска крађа од друге четвртине па на даље исфрустрирала је наше играче који већ уморни нису ништа могли да погоде у финишу утакмице. Одлично постављена утакмица у којој је Драгић постигао четрдесетак кошева и Препелић нешто а сви остали се нису видели. Србија је тактички без премца била доминтна на првенству.
Идеализовање Словеније није реално а судијска поклон победа у финалу није никакав аргумент за квалитет те репрезентације. Српска кошаркашка школа је аутентична, одговорна и доминантна. То смета и нервира и већ други пут у Турској смо брутално покрадени. Ови што краду и они који су их мотивисали за то су то учинили пред целим светом. Правда за Србију!
П.С. Баш ме брига ко игра за Словенију. То је њихов избор. Да је синоћ Швајцарска играла против Србије победила би!

Oxi

pre 6 godina

Ako B92 jos jednom izbaci tekst u kojem se pominje Kokoskov, postoji realna opasnost da Srbija uskoro ostane bez celokupne populacije kokosaka u zemlji...

Som

pre 6 godina

Ufff kad se samo setim kako je Drazen igrao!!!
(NbgDeki, 18. septembar 2017 22:31)

Evo nešto o Draženu..

1989 Ceserta-Real Madrid 113-117

Dražen je imao svoju večer, a to je najbolje na svojoj koži osjetila Caserta. Igrajući u dresu Reala Dražen je Caserti te 1989. godine utrpao nevjerojatna 62 koša. Nitko nije mogao zaustaviti Dražena...

1985 Kup prvaka Cibona Real Madrid 87-78

Prvi Draženov naslov s Cibonom. Kup prvaka 1985 godine Cibona je igrala protiv Reala. No Španjolci nisu mogli zaustaviti Dražena. Ubacio je 36 koševa, slobodna bacanja gađao je 14-14.

1989 Real-Barcelona 88-87

Te večeri opet mu nitko nije mogao ništa. Dražen je u dresu Reala mrskom rivalu Barceloni zabio 42 koša.

1986 Cibona-Limoges116-106

I danas se prepričava legendarna večer u kojoj je Dražen Petrović 1986. godine u dresu Cibone zabio 51 koš Limogesu u Euroligi. Sjajnu večer Dražen je okrunio i s 10 asistencija...

1993 New Jersey-Houston

Posebno je volio igrati protiv Houstona. Jednu večer, stavili smo dobrog braniča na njega, a on mu je zabio 44 koša, rekao je Rudy Tomjanovich, trener Rocketsa.

1984 Cibona-Šibenka

Bio je to prvi nastup Dražena u dresu Cibone protiv "svoje" Šibenke. Dražen nije imao milosti, zabio je 45 koševa, a igralo se treće kolo prvenstva Jugoslavije. 

1986 Cibona-Šibenka

Opet Šibenki i opet nije imao milosti. U 21. kolu prvenstva Jugoslavije Dražen je bivšem klubu zabio 52 koša! Najviše od svih osam koliko je odigrao u dresu Cibone protiv svog bivšeg kluba.

A vidi sad ovo šecer na kraju

1985 Cibona-Simac 111-95

Protiv milanskog Simaca u Euroligi Dražen je zabio 47 koševa uz nevjerojatnih 30 asistencija. Sudjelovao je u 99 Ciboninih koševa. Prema riječima Ace Petrovića, jedna od najboljih izvedbi Dražena u dresu Cibone ikada...

Ima toga još..

musa from usa

pre 6 godina

Pa,dobro bas nas i nisu razbili!Mozda,ali mozda zasluzeno pobedili i nista vise!To se narocito videlo krajem trece i tokom cetvrte deonice ove utakmice!Ljudi mi smo bukvalno pokradeni,doduse Slovenci nisu krivi za to, vec zlocinacka organizacija FIBA!Licno mislim da u Sloveniji mora da se pojavi jos neko osim fenomenalnog Doncica,jer mislim da samo on nece moci da odrzava Sloveniju na vrhu Evrope i sveta!U svakom slucaju,bravo i za nase momke koji kidaju za nacionalni dres,ali je njima dovoljno receno!I na kraju sta bi Hrvati i Crnogorci dali da su dosli do cetvrtfinala i koliko bi tu hvale bilo!!1

Ivan

pre 6 godina

Dobra analiza. Slažem se sa stvarima iznesenim u ovom tekstu i samo da potvrdim da Evrobasket nažalost (NE zbog poraza naših u finalu istog!!) postaje malo po malo trećerazredno takmičenje, počev od same organizacije, delegiranja sudija za prvenstvo, odnosima prema pojedinim igračima i reprezentacijama i kao posledicom svega toga sve veći i veći izostanak nekih najvećih zvezda sa tog prvenstva!! Da nije bilo Španaca koji su došli sa, igrački starim, ali veoma velikim zvezdama svetske košarke, i par naših, slovenačkih, italijanskih i ruskih vedeta, ovo bi bilo maltene trećerazredno takmičenje, I to je to! A i mnogo mnogo masovno je, nekada super zanimljivi Evrobasket se pretvorio u gigantsko takmičenje, masovno, u kome još jedino Farska Ostrva i Luksemburg nisu učestvovali. Slovenija je osvajanjem ovog prvenstva opalila veoma veoma vruć šamar moćnim zapadnim zemljama,, državica sa ubedljivo najmanjim brojem stanovnika je osvojila krov Evrope, sa košarkaškim budžetom koji je na Zapadu na nivou jednog recimo osrednjeg ligaša ACB Endesa Lige, sa brojem stanovnika koji je jednak broju profesionalnih košarkaša nekih velikih zapadnoevropskih zemalja, očitala je lekciju evropskoj košarci i neka ljudi slave zasluženo. Evrobasket se polako pretvara u cirkus, ali Slovenija je zasluženo na vrhu Evrope, no eto, sada će se tek na 4 godina igrati Evrobasketi a ne kao do sada na 2 pa ima prostora za neke promene u organizacijama i sistemima narednih šampionata Evrope ako se ima dobe volje.

Cinik

pre 6 godina

"Važnije od toga, Slovenija je na tacni dobila najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova".

Najveći talenat u košarci od Leonardovog i Mikelandjelovog vremena.

valovi mudrosti

pre 6 godina

Licno bih zabranio ovu bruku u sportu da za reprezentaciju jedne zemlje igraju tudji drzavljani.U svim sportovima bez izuzetka.
(ja, 18. septembar 2017 21:49)

pa to jeste zabranjeno. ;)

bob

pre 6 godina

Svaka cast Sloveniji ali oni su epizodisti, kao i mnogi pre njih koji su osvajali prvenstvo pa se posle toga nisu jos uvek vratili na taj put. To su ekipe koje imaju jednu fantasticnu generaciju jednom u 10 god. i tad naprave uspeh a posle toga kad iz tima odu jedan ili dva igraca, nastaje raspad. I naravno sto mnogi spominju, to sto dozvoljavaju da se dovode stranci je cista glupost, ne pricam o Srbima u Slovenackom timu i sl. vec o strancima koji ne znaju ni rec da beknu a igraju za tu drzavu. Dozvoljavanjem toga se po meni gubi smisao reprezentativnih takmicenja.

senad

pre 6 godina

Vama madjarica osvaja medalju u plivanju marjar u djudo onda ne pricate odakle je njima poteklo a takmice se za Srbiju ovo su ljudi rodjeni u Sloveniju kao i vasi Madjari u Srbiju

emi

pre 6 godina

Važnije od toga, Slovenija je na tacni dobila najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova.
Mi se zalimo kada u komentarima vidimo greske! JER tako?

Bojan B.

pre 6 godina

Ruku na srce, slaba je košarka bila.To dokazuje, što smo i mi, sa drugim sastavom za malo osvojili zlato.Jeste tu Slovenija bila najatraktivnija, ali to i nije bilo teško, baš zbog toga što je mnogim vrhunskim reprezentacijama nedostajalo dosta igrača.Da su svi došli kompletni, finale bi bilo Srbija - Španija, jer su po meni to dve najkvalitetnije reprezentacije u Evropi.

Nikola

pre 6 godina

Hm, koliko preteranih tvrdnji u tekstu. Doncic najveci talenat proteklih nekoliko vekova?! Evropa kolevka kosarke? A i siguran sam da Kokoskov ne bi bio prvi neeamerikanac coach. Messina?

Dekameron

pre 6 godina

Pa i sam autor teksta je napisao da su za Sloveniju igrali svi najbolji igrači koje ima plus jedan koga nemaju, Rendolf.Da je to bio slučaj sa Španijom,Srbijom, litvanijom,Italijom,Grčkom pa i Hrvatskom i da su se i za ove reprezentacije odazvali svi najbolji Slovenije ne bi bilo na postolju .Ali oni su uspeli da okupe sve najbolje i svaka čast.

dragan

pre 6 godina

Manite patetike i sta bi bilo kad bi bilo, slovenski srbi i slicno. Razbili nas i kraj.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr.Thrax, 18. septembar 2017 21:29)
=========
Ti si gledao Slovenija Spanija pa si promasio gde komentarises. Kada hrvatski mediji nisu napisali razbijanje, nego dramaticno finale, odakle si ti?

Pedja

pre 6 godina

ono sto treba istaci je da je Slovenija, prva zemlja bivse Jugoslavije, koja je samostalno dosla do zlata. Ovim zlatom tesko da ce Fiba priznati sve medalje Srbiji od osamostaljenja. Sa druge strane, Slovenci, mislim da nece moci da ponove ovakav uspeh u skorijoj buducnosti, cetvrt finale ce im biti uglavnom domet u buducnosti
(s, 18. septembar 2017 21:34)

Srbija je pravni naslednik SFRJ, ne radi se samo što se kosarkaskih medalja tice, tako i sa SRJ i SCG. Te medalje ne mogu da se vode kao ničije. Da li je pravedno do ' 91 , po meni nije.Od '95 te pa naovamo tih pet titula koje smo osvojili su nesumnjivo nase.

071

pre 6 godina

Znaci, po nekima, Srbija je osvojila i zlatnu i srebrnu medalju? Ovakvo omalozavanje titule prvaka Evrope, prozivanje da nisu Slovenci i slično može samo ovdje na Balkanu da se vidi. Koliko samo omalovažavanja...

Bankar

pre 6 godina

Da su svi došli kompletni Srbija bi uzela zlato a Slovenci ispali mnogo ranije. Da li možete u toj postavi da zamislite na pr Štimca da igra poslednjih 4 minuta ako je gusto. Ma ajte molim vas. Nego nama alavima krivo što i ovako sa drugom postavom nismo uzeli zlato.

Fortis

pre 6 godina

Na zalost ili na srecu (zavisi iz koje perspektive se posmatra) Slovenija vise nikada nece ponoviti ovaj uspeh i ovo je otprilike ekvivalent Grcke u fudbalu 2004 ili recimo Lestera. Svaka im cast i poptuno zasluzeno prvenstvo, ali nasa je proslost nasa je sadasnjost nasa ce biti i buducnost a oni su samo tu sad, i ko zna kad ponovo, ili uopste.

moralni gmizavac

pre 6 godina

Polako s tim napadima na strance, ode vaterpolo bez Crnogoraca, ode atletika bez Madjara itd. Da ne pominjem srpskog jedinog nobelovca, etnicki cistog Hrvata a i brojne druge "srpske" pjesnike i pisce.

shonex

pre 6 godina

Slovenci, Srbi, Amerikanci, Marsovci...sta god da su momci su dosli tiho, ponizno sa ogromnim postovanjem prema drugima ali i bez trunke straha prema istim. Sa verom u sebe i zeljom za pobedom su pokidali svaki tim pred sobom.

Slicno su i nasi sastavljeni od Bosanaca, Crnogoraca, Hercegovaca i ko zna lojih jos manjina pod okriljem jedne zastave, ujedinjeni, ponosni odakle god da dolaze sto igraju za Srbiju sa istom zeljom ali malo manjim kvalitetom, dosli i sa zaslugom uzeli ogromno srebro za ovakvu postavu.

Sve drugo je besmisleno reci osim CESTITAM i nasima i Slovencima na sjajnoj igri i fer i sportskoj borbi kakvu skoro nismo videli. Skidam kapu toj deci koji su poslali kuci mnogo zvucnija imena od njih i pokazali svoj kvalitet u punom sjaju.

Inace sjajan tekst pogotovo deo o FIBA-i mi se mnogo dopao!

Hejteri i sovinisti crknite!

DukiNS

pre 6 godina

Kokoskov je sjajno postavio odbranu na nasim centrima. Mi smo tu ustvari izgubili utakmicu, nije uopste bilo nase unutrasnje igre. Centri su nam bili daleko od kosa i naterani tu da igraju 1 na 1, izolovani i udvajani. A to nazalost ni Kuzmic ni Marjanovic nisu u stanju da igraju. Pa Vidmar je svoj prvi faul napravio 5 minuta pre kraja! Jesu oni bili raspucani, jesu sudije navlacile za njih, ali treba priznati da je nas strucni stab izgubio bitku takodje. O poslednja 3 minuta da ne pominjem, kako smo odigrali. Sve u svemu , sjajan trener, i bez sumnje , ako neko treba da nasledi Saleta, voleo bih da vidim Kokoskova na klupi.

kimiko

pre 6 godina

Slovenija je odusevila sta god mi mislili.Odigrali prefektno celo prvenstvo, nevidjena energija i zelja za uspehom.Niko nije racunao na njih,a bez poraza osvojise.Jednu Spaniju su bukvalno pregazili i to dovoljno govori.
E sada.Kada su se ljute bitke zavrsile...sada ide ono najvaznije pitanje.Kako dalje i kako opravdati ovaj rezultat? Kako zadrzati kontinuitet i ovakvu igru, rezultate?
Kada si sampion, to je velika cast. Ali ti je jos veca obaveza.Ja im zelim svu srecu, ali nece im biti ni malo lako.
Sto se nas tice, mi smo se vec pokazali.Tri uzastopna finala. Jeste da smo sva tri izgubili, ali to su tri vezana finala na najvecim takmicenjima.Fenomenalan niz.Ljudi,probajte to da uradite u bilo kom sportu.
Srbija je tu postavila nov zadatak svima.Veoma tezak zadatak.Niz i kontinuitet se ne prekida.I to su uspeli bukvalno bez pola tima.
Zbog toga su nasi momci zasluzili najvece cestitke.

Milan

pre 6 godina

Reprezentacija Slovenije je kupila izuztnog amerikanca, koji verovatno nikad nije video Sloveniju uzivo, i popunila veliku rupu na poziciji 4.
Tu FIBA glupost sa jednim strancem treba odmah ukinuti. Ako ste vec slovenci, hrvati, crnogorci onda budite to do kraja, bez amerikanaca za jednokratnu upotrebu.
Slovenija je igrala odlicno prvenstvo, ali sa normalnim, evroligaskim sudjenjem ne bi imali nikakve sanse ni protiv naseg treceg tima.

DJ

pre 6 godina

Spasoje, tako se mislim zove autor ovog teksta. Replika vazda...
ALi najblje sto ti mogu prijateljski posavetovati je da cisto odes do sajta SK-a i procitas tekst Darka Plavsic "Nisu Ovi Momci zZa Srebro" Ovim ne mislim da ne znas svoj posao, ali ti moze pomoci da to radis bolje, kako bi obratili paznju na tebe. A procitaces sigurno komentare ovde, zanimace te, logicno. Eto, Sve super.. :)

Gischmann

pre 6 godina

Odlična analiza, bravo. Ne treba stalno pominjati šta su poreklom neki od slovenačkih košarkaša,čemu to? Slovenački su državljani,osećaju se kao Slovenci, tamo su rođeni i odrasli,nekima su i majke Slovenke. Može samo da nam bude žao što nisu odrasli ovde, već u maloj Sloveniji, sa evropskim standardom življenja. Odavde svi beže,naši mladi naraštaji će biti ono najbolje u evropi, možeđo a budemo ponosni ili ne?

Marko

pre 6 godina

Svaka cast Kokoskovu. Ima kosarku u malom prstu i zelim mu da uskoro postane glavni NBA trener nekog tima. Ali ja licno nikada ne bih mogao da vodim drugu reprezentaciju protiv Srbije. Jednostavno ne bih. Trazio bih klauzulu da u slucaju susreta sa Srbijom, tim vodi pomocni trener. Pa ako pristanu, pristanu. Jos jednom, njemu svaka cast, ali sve je stvar izbora.

Danilo

pre 6 godina

Slovenci su imali Dragića, elitnog NBA beka, i imali su Luku, verovatnog pika br1 na sledećem draftu, sa ko zna koliko priznanja koja ga čekaju.
Neću zaboravati kako je klinac hrabro napao Porcingisa na ulazu i lako postigao važan koš.
Imali su i ozbiljnog igrača Rendolfa, o čijem povratku u NBA nakon ovog prvenstva piše NBA sajt.
Celo prvenstvo je bilo odlično, gomila mladih i fenoemanlnih igrača, budućih zvezdi u NBA-Porcingis,Markinen,Šreder,Dončić- uz već vrlo pouzdane NBA igrače, dosta sjajnih utakmica.
Jasno je da su na gubnitku oni koji nisu došli, a ne prvenstvo.
Sam Porcingis, možda i najveća NBA zvezda u sledećih deset godina, je rekao da mu je šampiona pomogao da unapredi svoju igru.
Treninzi i simulacije jesu neophodni ali ništa ne može da nadoknadi utakmice.
Zato se nadam da će sledeće EP biti festival košarke , sa svim najboljim igračima, jer će i u NBA da shvate mkoju korist mogu da imaju.
A mi ćemo dočekati naše zlato...

s

pre 6 godina

ono sto treba istaci je da je Slovenija, prva zemlja bivse Jugoslavije, koja je samostalno dosla do zlata. Ovim zlatom tesko da ce Fiba priznati sve medalje Srbiji od osamostaljenja. Sa druge strane, Slovenci, mislim da nece moci da ponove ovakav uspeh u skorijoj buducnosti, cetvrt finale ce im biti uglavnom domet u buducnosti

АБВГДЂ...

pre 6 godina

Репрезентација Словеније је легија странаца од неколико Срба и једног Американца са словеначким пасошима, плус тренер Србин, до медаље су дошли стицајем случајних околности због неколико глупавих судијских грешака и због отказовања већег броја играча у више других репрезентација с којим су се надметали.

monsun

pre 6 godina

Kad budu imali slovenackog selektora i tim sastavljen od igraca slovenackog porekla, onda mozemo da pricamo da je slovenacka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju.

samo kažem

pre 6 godina

Što je najbolje, Letonija nikad jača, Rusija kompletna, Nemci krenuli da se probijaju, Slovenci fenomenalni, Španci matori ali još uvek u fenomenalnoj formi. Pa osim naših momaka iz NBA, ne znam ko je još tu mnogo falio osim Atetokumpa, ovih Španca, Mirotić, Ibaka, francuza Parkera, Gobera I još par igrača. Jako je bilo prvenstvo bez obzira na sve. To što naši igraju sa 'drugom' postavom i kidaju, to je druga pesma.

samo kažem

pre 6 godina

Što je najbolje, Letonija nikad jača, Rusija kompletna, Nemci krenuli da se probijaju, Slovenci fenomenalni, Španci matori ali još uvek u fenomenalnoj formi. Pa osim naših momaka iz NBA, ne znam ko je još tu mnogo falio osim Atetokumpa, ovih Španca, Mirotić, Ibaka, francuza Parkera, Gobera I još par igrača. Jako je bilo prvenstvo bez obzira na sve. To što naši igraju sa 'drugom' postavom i kidaju, to je druga pesma.

Danilo

pre 6 godina

Slovenci su imali Dragića, elitnog NBA beka, i imali su Luku, verovatnog pika br1 na sledećem draftu, sa ko zna koliko priznanja koja ga čekaju.
Neću zaboravati kako je klinac hrabro napao Porcingisa na ulazu i lako postigao važan koš.
Imali su i ozbiljnog igrača Rendolfa, o čijem povratku u NBA nakon ovog prvenstva piše NBA sajt.
Celo prvenstvo je bilo odlično, gomila mladih i fenoemanlnih igrača, budućih zvezdi u NBA-Porcingis,Markinen,Šreder,Dončić- uz već vrlo pouzdane NBA igrače, dosta sjajnih utakmica.
Jasno je da su na gubnitku oni koji nisu došli, a ne prvenstvo.
Sam Porcingis, možda i najveća NBA zvezda u sledećih deset godina, je rekao da mu je šampiona pomogao da unapredi svoju igru.
Treninzi i simulacije jesu neophodni ali ništa ne može da nadoknadi utakmice.
Zato se nadam da će sledeće EP biti festival košarke , sa svim najboljim igračima, jer će i u NBA da shvate mkoju korist mogu da imaju.
A mi ćemo dočekati naše zlato...

Cinik

pre 6 godina

"Važnije od toga, Slovenija je na tacni dobila najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova".

Najveći talenat u košarci od Leonardovog i Mikelandjelovog vremena.

marko

pre 6 godina

Овој анализи само недостаје пар података, а то је да су им улазиле неке тројке са 8 и више метара када су били потпуно изгубљени у нападу, затим да ни Драгић не може све сам што се и видело против нас, Дончић се против нас скоро није ни видео мада се мора признати да је лепо искористио сваку шансу и пукотину код нас и дефинитивно треба да престане да сања о томе да игра плеја у НБА јер јуче нас је Драгић пробијао а Дончић није могао ни да помисли на то и шта ће он да ради у НБА. Такође треба рећи да су наши јуче имали гомилу не изнуђених грешака, и на крају треба споменути и судије. Јуче после Драгића најбољи Препелич који је шутнуо из очаја 3 луде тројке и све три ушле, и то ће следећи пут да му се деси никад. Можемо само да жалимо што смо јуче испустили Словенију на крају, а имали смо их, и онда промашена бацања, мало судија, поново глупе грешке, и Словенија правац титула. После свега се моѕе рећи да је Словенија заслуѕено совојила титулу јер ипак судија није њима ширио обруч а нама га смањивао. Да смо били кадри да погодимо неке тројке, да не правимо глупе фаулове, не би им ни судије помогле.

DukiNS

pre 6 godina

Kokoskov je sjajno postavio odbranu na nasim centrima. Mi smo tu ustvari izgubili utakmicu, nije uopste bilo nase unutrasnje igre. Centri su nam bili daleko od kosa i naterani tu da igraju 1 na 1, izolovani i udvajani. A to nazalost ni Kuzmic ni Marjanovic nisu u stanju da igraju. Pa Vidmar je svoj prvi faul napravio 5 minuta pre kraja! Jesu oni bili raspucani, jesu sudije navlacile za njih, ali treba priznati da je nas strucni stab izgubio bitku takodje. O poslednja 3 minuta da ne pominjem, kako smo odigrali. Sve u svemu , sjajan trener, i bez sumnje , ako neko treba da nasledi Saleta, voleo bih da vidim Kokoskova na klupi.

обс

pre 6 godina

Претеривање. Словенија је слабија од Србије. Словенија није изгубила ниједну утакмицу а требала је да изгуби од Србије. Брутална судијска крађа од друге четвртине па на даље исфрустрирала је наше играче који већ уморни нису ништа могли да погоде у финишу утакмице. Одлично постављена утакмица у којој је Драгић постигао четрдесетак кошева и Препелић нешто а сви остали се нису видели. Србија је тактички без премца била доминтна на првенству.
Идеализовање Словеније није реално а судијска поклон победа у финалу није никакав аргумент за квалитет те репрезентације. Српска кошаркашка школа је аутентична, одговорна и доминантна. То смета и нервира и већ други пут у Турској смо брутално покрадени. Ови што краду и они који су их мотивисали за то су то учинили пред целим светом. Правда за Србију!
П.С. Баш ме брига ко игра за Словенију. То је њихов избор. Да је синоћ Швајцарска играла против Србије победила би!

monsun

pre 6 godina

Kad budu imali slovenackog selektora i tim sastavljen od igraca slovenackog porekla, onda mozemo da pricamo da je slovenacka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju.

bob

pre 6 godina

Svaka cast Sloveniji ali oni su epizodisti, kao i mnogi pre njih koji su osvajali prvenstvo pa se posle toga nisu jos uvek vratili na taj put. To su ekipe koje imaju jednu fantasticnu generaciju jednom u 10 god. i tad naprave uspeh a posle toga kad iz tima odu jedan ili dva igraca, nastaje raspad. I naravno sto mnogi spominju, to sto dozvoljavaju da se dovode stranci je cista glupost, ne pricam o Srbima u Slovenackom timu i sl. vec o strancima koji ne znaju ni rec da beknu a igraju za tu drzavu. Dozvoljavanjem toga se po meni gubi smisao reprezentativnih takmicenja.

АБВГДЂ...

pre 6 godina

Репрезентација Словеније је легија странаца од неколико Срба и једног Американца са словеначким пасошима, плус тренер Србин, до медаље су дошли стицајем случајних околности због неколико глупавих судијских грешака и због отказовања већег броја играча у више других репрезентација с којим су се надметали.

Som

pre 6 godina

Ufff kad se samo setim kako je Drazen igrao!!!
(NbgDeki, 18. septembar 2017 22:31)

Evo nešto o Draženu..

1989 Ceserta-Real Madrid 113-117

Dražen je imao svoju večer, a to je najbolje na svojoj koži osjetila Caserta. Igrajući u dresu Reala Dražen je Caserti te 1989. godine utrpao nevjerojatna 62 koša. Nitko nije mogao zaustaviti Dražena...

1985 Kup prvaka Cibona Real Madrid 87-78

Prvi Draženov naslov s Cibonom. Kup prvaka 1985 godine Cibona je igrala protiv Reala. No Španjolci nisu mogli zaustaviti Dražena. Ubacio je 36 koševa, slobodna bacanja gađao je 14-14.

1989 Real-Barcelona 88-87

Te večeri opet mu nitko nije mogao ništa. Dražen je u dresu Reala mrskom rivalu Barceloni zabio 42 koša.

1986 Cibona-Limoges116-106

I danas se prepričava legendarna večer u kojoj je Dražen Petrović 1986. godine u dresu Cibone zabio 51 koš Limogesu u Euroligi. Sjajnu večer Dražen je okrunio i s 10 asistencija...

1993 New Jersey-Houston

Posebno je volio igrati protiv Houstona. Jednu večer, stavili smo dobrog braniča na njega, a on mu je zabio 44 koša, rekao je Rudy Tomjanovich, trener Rocketsa.

1984 Cibona-Šibenka

Bio je to prvi nastup Dražena u dresu Cibone protiv "svoje" Šibenke. Dražen nije imao milosti, zabio je 45 koševa, a igralo se treće kolo prvenstva Jugoslavije. 

1986 Cibona-Šibenka

Opet Šibenki i opet nije imao milosti. U 21. kolu prvenstva Jugoslavije Dražen je bivšem klubu zabio 52 koša! Najviše od svih osam koliko je odigrao u dresu Cibone protiv svog bivšeg kluba.

A vidi sad ovo šecer na kraju

1985 Cibona-Simac 111-95

Protiv milanskog Simaca u Euroligi Dražen je zabio 47 koševa uz nevjerojatnih 30 asistencija. Sudjelovao je u 99 Ciboninih koševa. Prema riječima Ace Petrovića, jedna od najboljih izvedbi Dražena u dresu Cibone ikada...

Ima toga još..

valovi mudrosti

pre 6 godina

Licno bih zabranio ovu bruku u sportu da za reprezentaciju jedne zemlje igraju tudji drzavljani.U svim sportovima bez izuzetka.
(ja, 18. septembar 2017 21:49)

pa to jeste zabranjeno. ;)

shonex

pre 6 godina

Slovenci, Srbi, Amerikanci, Marsovci...sta god da su momci su dosli tiho, ponizno sa ogromnim postovanjem prema drugima ali i bez trunke straha prema istim. Sa verom u sebe i zeljom za pobedom su pokidali svaki tim pred sobom.

Slicno su i nasi sastavljeni od Bosanaca, Crnogoraca, Hercegovaca i ko zna lojih jos manjina pod okriljem jedne zastave, ujedinjeni, ponosni odakle god da dolaze sto igraju za Srbiju sa istom zeljom ali malo manjim kvalitetom, dosli i sa zaslugom uzeli ogromno srebro za ovakvu postavu.

Sve drugo je besmisleno reci osim CESTITAM i nasima i Slovencima na sjajnoj igri i fer i sportskoj borbi kakvu skoro nismo videli. Skidam kapu toj deci koji su poslali kuci mnogo zvucnija imena od njih i pokazali svoj kvalitet u punom sjaju.

Inace sjajan tekst pogotovo deo o FIBA-i mi se mnogo dopao!

Hejteri i sovinisti crknite!

071

pre 6 godina

Znaci, po nekima, Srbija je osvojila i zlatnu i srebrnu medalju? Ovakvo omalozavanje titule prvaka Evrope, prozivanje da nisu Slovenci i slično može samo ovdje na Balkanu da se vidi. Koliko samo omalovažavanja...

Milan

pre 6 godina

Reprezentacija Slovenije je kupila izuztnog amerikanca, koji verovatno nikad nije video Sloveniju uzivo, i popunila veliku rupu na poziciji 4.
Tu FIBA glupost sa jednim strancem treba odmah ukinuti. Ako ste vec slovenci, hrvati, crnogorci onda budite to do kraja, bez amerikanaca za jednokratnu upotrebu.
Slovenija je igrala odlicno prvenstvo, ali sa normalnim, evroligaskim sudjenjem ne bi imali nikakve sanse ni protiv naseg treceg tima.

s

pre 6 godina

ono sto treba istaci je da je Slovenija, prva zemlja bivse Jugoslavije, koja je samostalno dosla do zlata. Ovim zlatom tesko da ce Fiba priznati sve medalje Srbiji od osamostaljenja. Sa druge strane, Slovenci, mislim da nece moci da ponove ovakav uspeh u skorijoj buducnosti, cetvrt finale ce im biti uglavnom domet u buducnosti

Gischmann

pre 6 godina

Odlična analiza, bravo. Ne treba stalno pominjati šta su poreklom neki od slovenačkih košarkaša,čemu to? Slovenački su državljani,osećaju se kao Slovenci, tamo su rođeni i odrasli,nekima su i majke Slovenke. Može samo da nam bude žao što nisu odrasli ovde, već u maloj Sloveniji, sa evropskim standardom življenja. Odavde svi beže,naši mladi naraštaji će biti ono najbolje u evropi, možeđo a budemo ponosni ili ne?

senad

pre 6 godina

Vama madjarica osvaja medalju u plivanju marjar u djudo onda ne pricate odakle je njima poteklo a takmice se za Srbiju ovo su ljudi rodjeni u Sloveniju kao i vasi Madjari u Srbiju

Pedja

pre 6 godina

ono sto treba istaci je da je Slovenija, prva zemlja bivse Jugoslavije, koja je samostalno dosla do zlata. Ovim zlatom tesko da ce Fiba priznati sve medalje Srbiji od osamostaljenja. Sa druge strane, Slovenci, mislim da nece moci da ponove ovakav uspeh u skorijoj buducnosti, cetvrt finale ce im biti uglavnom domet u buducnosti
(s, 18. septembar 2017 21:34)

Srbija je pravni naslednik SFRJ, ne radi se samo što se kosarkaskih medalja tice, tako i sa SRJ i SCG. Te medalje ne mogu da se vode kao ničije. Da li je pravedno do ' 91 , po meni nije.Od '95 te pa naovamo tih pet titula koje smo osvojili su nesumnjivo nase.

Bankar

pre 6 godina

Da su svi došli kompletni Srbija bi uzela zlato a Slovenci ispali mnogo ranije. Da li možete u toj postavi da zamislite na pr Štimca da igra poslednjih 4 minuta ako je gusto. Ma ajte molim vas. Nego nama alavima krivo što i ovako sa drugom postavom nismo uzeli zlato.

Negativni

pre 6 godina

Sudeći po nekim komentarima, mi se nikada nećemo izvući iz tog plemenskog razmišljanja. Kakvo zastrašujuće mukanje iskompleksiranog krda. Sram nas bilo.

znanje-imanje

pre 6 godina

Čemu glorifikacija?
Da, dobar trener ih je dobro spremio. A taj i amerikanizovani trener je bio moderniji: run-and-gun je sad ravnopravna opcija, i preferabilan ako imaš tim za to. Evropsko višedecenijsko: odbrana osvaja više nije apsolutno; uostalom tako i igra GSW...
Međutim oni su jedini koji su pored nas došli sa maximumom volje - s tim što su oni došli i sa najboljim sastavom. Dakle i nije tolko iznenađenje. Evropski (kontinentalni) šampionati (svih spostova) su sad dominantno međusezonsko tržišno razgledanje. Dokazane zvezde ga izbegavaju čuvajući se - ili lečeći.
Ali pre svega - čemu glorifikacija? Slovenci su bili pomognuti na kraju i našim slabostima. Ali to tek mnogo, mnogo iza.
1 Sam format je nerazuman i finalista sa dan odmora je u velikoj prednosti.
2 Onolko pehova, pa polufinale sa 11 igrača pa finale sa preumornih 10 i po... prednost je velika, naročito spregnuto sa 1. Koja glupost da ne možeš da umesto povređenog uzmeš rezervnog?!
3 Ja sam bio i protiv Danijel Pejdž; devojka je odlična, igra super a nama je došla ko kec na jedanaest i eto odličnih rezultata. Ali - ja sam protiv! I ovde slovenci ne bi pobedili ni bez Randolfa!
4 Pregledavši malo snimak sumnje nema - oštećeni smo za nekih -7 poena (tj. njima) i + 5, 6...10 poena nama.
Ma kako smo i mi mogli bolje - umanuto mi je da se Slovencima TOLIKO čestita. Svaka od ove 4 tačke bila im je neophodna i sve su im naišle.
Uz totalne čestitke igračima treba uočiti svoje mane i - biti objektivno ljut.

musa from usa

pre 6 godina

Pa,dobro bas nas i nisu razbili!Mozda,ali mozda zasluzeno pobedili i nista vise!To se narocito videlo krajem trece i tokom cetvrte deonice ove utakmice!Ljudi mi smo bukvalno pokradeni,doduse Slovenci nisu krivi za to, vec zlocinacka organizacija FIBA!Licno mislim da u Sloveniji mora da se pojavi jos neko osim fenomenalnog Doncica,jer mislim da samo on nece moci da odrzava Sloveniju na vrhu Evrope i sveta!U svakom slucaju,bravo i za nase momke koji kidaju za nacionalni dres,ali je njima dovoljno receno!I na kraju sta bi Hrvati i Crnogorci dali da su dosli do cetvrtfinala i koliko bi tu hvale bilo!!1

kimiko

pre 6 godina

Slovenija je odusevila sta god mi mislili.Odigrali prefektno celo prvenstvo, nevidjena energija i zelja za uspehom.Niko nije racunao na njih,a bez poraza osvojise.Jednu Spaniju su bukvalno pregazili i to dovoljno govori.
E sada.Kada su se ljute bitke zavrsile...sada ide ono najvaznije pitanje.Kako dalje i kako opravdati ovaj rezultat? Kako zadrzati kontinuitet i ovakvu igru, rezultate?
Kada si sampion, to je velika cast. Ali ti je jos veca obaveza.Ja im zelim svu srecu, ali nece im biti ni malo lako.
Sto se nas tice, mi smo se vec pokazali.Tri uzastopna finala. Jeste da smo sva tri izgubili, ali to su tri vezana finala na najvecim takmicenjima.Fenomenalan niz.Ljudi,probajte to da uradite u bilo kom sportu.
Srbija je tu postavila nov zadatak svima.Veoma tezak zadatak.Niz i kontinuitet se ne prekida.I to su uspeli bukvalno bez pola tima.
Zbog toga su nasi momci zasluzili najvece cestitke.

Fortis

pre 6 godina

Na zalost ili na srecu (zavisi iz koje perspektive se posmatra) Slovenija vise nikada nece ponoviti ovaj uspeh i ovo je otprilike ekvivalent Grcke u fudbalu 2004 ili recimo Lestera. Svaka im cast i poptuno zasluzeno prvenstvo, ali nasa je proslost nasa je sadasnjost nasa ce biti i buducnost a oni su samo tu sad, i ko zna kad ponovo, ili uopste.

Oxi

pre 6 godina

Ako B92 jos jednom izbaci tekst u kojem se pominje Kokoskov, postoji realna opasnost da Srbija uskoro ostane bez celokupne populacije kokosaka u zemlji...

Nikola

pre 6 godina

Hm, koliko preteranih tvrdnji u tekstu. Doncic najveci talenat proteklih nekoliko vekova?! Evropa kolevka kosarke? A i siguran sam da Kokoskov ne bi bio prvi neeamerikanac coach. Messina?

moralni gmizavac

pre 6 godina

Polako s tim napadima na strance, ode vaterpolo bez Crnogoraca, ode atletika bez Madjara itd. Da ne pominjem srpskog jedinog nobelovca, etnicki cistog Hrvata a i brojne druge "srpske" pjesnike i pisce.

dragan

pre 6 godina

Manite patetike i sta bi bilo kad bi bilo, slovenski srbi i slicno. Razbili nas i kraj.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr.Thrax, 18. septembar 2017 21:29)
=========
Ti si gledao Slovenija Spanija pa si promasio gde komentarises. Kada hrvatski mediji nisu napisali razbijanje, nego dramaticno finale, odakle si ti?

Dekameron

pre 6 godina

Pa i sam autor teksta je napisao da su za Sloveniju igrali svi najbolji igrači koje ima plus jedan koga nemaju, Rendolf.Da je to bio slučaj sa Španijom,Srbijom, litvanijom,Italijom,Grčkom pa i Hrvatskom i da su se i za ove reprezentacije odazvali svi najbolji Slovenije ne bi bilo na postolju .Ali oni su uspeli da okupe sve najbolje i svaka čast.

Ivan

pre 6 godina

Dobra analiza. Slažem se sa stvarima iznesenim u ovom tekstu i samo da potvrdim da Evrobasket nažalost (NE zbog poraza naših u finalu istog!!) postaje malo po malo trećerazredno takmičenje, počev od same organizacije, delegiranja sudija za prvenstvo, odnosima prema pojedinim igračima i reprezentacijama i kao posledicom svega toga sve veći i veći izostanak nekih najvećih zvezda sa tog prvenstva!! Da nije bilo Španaca koji su došli sa, igrački starim, ali veoma velikim zvezdama svetske košarke, i par naših, slovenačkih, italijanskih i ruskih vedeta, ovo bi bilo maltene trećerazredno takmičenje, I to je to! A i mnogo mnogo masovno je, nekada super zanimljivi Evrobasket se pretvorio u gigantsko takmičenje, masovno, u kome još jedino Farska Ostrva i Luksemburg nisu učestvovali. Slovenija je osvajanjem ovog prvenstva opalila veoma veoma vruć šamar moćnim zapadnim zemljama,, državica sa ubedljivo najmanjim brojem stanovnika je osvojila krov Evrope, sa košarkaškim budžetom koji je na Zapadu na nivou jednog recimo osrednjeg ligaša ACB Endesa Lige, sa brojem stanovnika koji je jednak broju profesionalnih košarkaša nekih velikih zapadnoevropskih zemalja, očitala je lekciju evropskoj košarci i neka ljudi slave zasluženo. Evrobasket se polako pretvara u cirkus, ali Slovenija je zasluženo na vrhu Evrope, no eto, sada će se tek na 4 godina igrati Evrobasketi a ne kao do sada na 2 pa ima prostora za neke promene u organizacijama i sistemima narednih šampionata Evrope ako se ima dobe volje.

veljo gegelj

pre 6 godina

dragic ce zavrsiti reprezentativnu karijeru brzo(jer koliko god se pricalo o timskom uspehu dragic je vukao sa po tridesetak koseva),kokoskov ce pre il kasnije otici za nekim drugim izazovom,doncic koliko god bio dobar i odazivao se pozivima ne moze sam. tako da je ovo nesto kao lester. sad i vise nikad.zivi bili pa videli.

anica

pre 6 godina

Slovenac Rendolf, Slovenac Kokoskov hm, Doncic Luka, Sarenac je 50x rekao njegov otac je Sasa igrao za Slogu secate se meceva sa RTSa, Dragic od oca iz Srbije, stric Pozarevac, ne znam tetka odakle mu. Super su Slovenci.:-)

Marko

pre 6 godina

Svaka cast Kokoskovu. Ima kosarku u malom prstu i zelim mu da uskoro postane glavni NBA trener nekog tima. Ali ja licno nikada ne bih mogao da vodim drugu reprezentaciju protiv Srbije. Jednostavno ne bih. Trazio bih klauzulu da u slucaju susreta sa Srbijom, tim vodi pomocni trener. Pa ako pristanu, pristanu. Jos jednom, njemu svaka cast, ali sve je stvar izbora.

Bojan B.

pre 6 godina

Ruku na srce, slaba je košarka bila.To dokazuje, što smo i mi, sa drugim sastavom za malo osvojili zlato.Jeste tu Slovenija bila najatraktivnija, ali to i nije bilo teško, baš zbog toga što je mnogim vrhunskim reprezentacijama nedostajalo dosta igrača.Da su svi došli kompletni, finale bi bilo Srbija - Španija, jer su po meni to dve najkvalitetnije reprezentacije u Evropi.

Hrabri krojac

pre 6 godina

Kada su Dudu Ivkovica Grci jednom prilikom pitali kakve su sanse da preuzme reprezentaciju Grcke on im je odgovorio da postoji samo jedna reprezentacija koju bi on vodio. Sta reci vise o nekim drugim trenerima...

rodoljub

pre 6 godina

Sasa Djordjevićje definitivno potvrdio da je odličan selektor.Maestralno je taktički pripremao utakmice i odlično ih i vodio.Izvukao je čini mi se i više od maksimuma od ove ekipe.Igrači ga poštuju ali on mozda još i više voli svoje igrače.Uzajamna energija se razmenila i eto ga fantastičan rezultat.Slovenci zaista sjajni i ni reč zamerke.Napravili su od ovog prvenstva jedan pravi festival košarke.Odigrali sve u vrhunskom stilu,pokazali da nisu slučajno u finalu i na kraju jedna utakmica koja je celo vreme bila dramatična.U toj utakmici su pokazali da umeju i tako da igraju.Jer sećate se onih neinteresantnih finala u kojima jedna ekipa povede i celu utakmicu melje drugog finalistu da na kraju bude po 20 tak razlike a pobednik poznat jos na poluvremenu.Dosadno finale.A ovo je finale bilo za pamćenje.Nijanse su odlučile.Na primer...da nam je Lazić koji je bio na klupi bio zdrav..okačio bi ga Sale na ledja Dragiću i ovaj ne bi bas tako lako dao 26 u prvom poluvremenu...i jedino sto mislim da je mozda Sale pogresio sto nije Marjanovića ubacio zadnjih 5 min umesto Kuzmića upravo zbog mogućih slobodnih bacanja...Boban je tu bio mnogo bolji.

MikiP

pre 6 godina

Slovenija je imala X fakrtor, Klemena Prepelica. Odigrao je odlicno sve meceve a najbolji bio u finalu. Postigao je 124 poena na prvenstvu 13.8 po utakmici.
Milosavljevic i Guduric, evroligasi su postigli zajedno 73 poena. Zasto je to mogao igrac bez evroligaskog iskustva a ne nas dvojac to je pitanje za nas strucni stab.

laki

pre 6 godina

Finale su rešili Rendolf i Prepelić, naravno i sudije sa nekim glupostima. Poslednja četvrtina je bila bez Dragića koji više nije mogao da stoji na nogama iako je bio neverovatan, baš kao i Šved protiv Srbije, ali protiv Španije potpuno isceđen, baš kao i Bogdan pri kraju finala. Zanimljivo je kako svi zaboravljaju glupost odigravanja polufinala sa danom razlike. E, taj dan bi omogućio više odmora za Šveda i Bogdana, kao i oporavak Jovića. Neko je to očigledno planirao za Španiju, Slovenci su tu uleteli u priču i svaka im čast.

Svetislav

pre 6 godina

"najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova". Reče komentator i ostade živ, šta živ, malo je! Dakle, razumem idolopoklonstvo prema pobednicima - staru perverznu našu osobinu, koja je samo naličje naše uobraženosti - ali ga baš ekstra pretera! U poslednjih nekoliko vekova- pa jel se košarka igra od srednjeg veka, šta li? A ako je Dončić i najveći talenat U OVOJ DECENIJI, RECIMO, šta sa nizom OSTVARENIH TALENATA, samo onih "ex-yu!, od Kićanovića do Lakoviča, od Delibašića do Teodosića? Ili šire,od Marčuljonisa, do Parkera i Navara (da uzmemo samo skorije)?Uz to, podsećam komentatorskog mudraca samo na ovu list najboljih Evrope svih vremena, koju je 2015. naparavio portal eurohoops :Parker, Galis, Dražen Petrović, Dalipagić, Bjelov, Sabonis, Divac, Ćosić, Kukoč, Rađa, Novicki, Gasol.A šta god da bude Luka Dončić, to tek treba da se vidi, a u međuvremenu da se ne dozvoli lupetanje bez razuma i minimalnog znanja.

indijanac

pre 6 godina

Kad budu imali slovenackog selektora i tim sastavljen od igraca slovenackog porekla, onda mozemo da pricamo da je slovenacka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju. (monsun, 18. septembar 2017 21:56)
Kad budu imali indijanskog selektora i tim sastavljen od igraca indijanskog porekla, onda mozemo da pricamo da je američka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju.

marko

pre 6 godina

Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
 (ogicg)

Е нек си нам реко, и не дај Боже да неко провали да је Мачван рођен у Вуковару, Кузмић у Добоју, Лучићев отац Херцеговац, још мало па код нас нема домаћих по теби. Или ће можда истина бити мало другачија.

Mirk

pre 6 godina

Zvanicna statistika kaze:
3p SLO 8/26 SRB 8/25
REB SLO 36 SRB 36
AST SLO 14 SRB 16
TO SLO 9 SRB 9
FG% SLO 46 SRB 45.7
FT SLO 27/32 SRB 13/15
PF SLO 20 SRB 28

Brojke sve govore, potpuno izjednaceni.
Jedina razlika u broju faulova i 17 slobodnih bacanja vise za Sloveniju

djuro

pre 6 godina

ne tupite mnogo, ovo je utakmica koju su sudije odlučile. Srbija, čak i ovakva, i bez Jovića i Lazića, plus onih hiljaduputapominjanih odsutnih, je klasa iznad Slovenije, ali u ovom sastavu nije dovoljno dobra da pobedi kad protivnik ima 30 poena fore, koliko su otprilike sudije u nedelju dale Sloveniji (sve i bez efektivnog isključenja Marjanovića iz rotacije dozvoljavanjem otvorenog mlaćenja od strane bar dvojice svaki put kad primi loptu, tako da ne može ni da je drži, a ono nije faul...). Dragiću kapa dole, ali kakva Slovenija...

Neske86

pre 6 godina

Cestitke Slovencima, ali od njih ne treba praviti bauk. Prosecna evropska ekipa sa dve zvezde i puno "role playera". Stvar je u tome da je Kokoskov svakom igracu nasao pravo mesto i idealnu ulogu. Plus naturalizovani Amerikanac. Zasluzili su, poklopilo im se, ali posto odlaze i Kokoskov i Dragic (a pitanje je da li ce i Rendolf igrati, znate kako je sa Amerikancima), tesko da ce ikad ostvariti ovakav uspeh. S druge strane, mi smo konstantno u vrhu (cetiri godine-cetiri polufinala), imamo najsiru bazu, i uveren sam da ce berbe medalja tek biti, jer sledi velika smena generacija u Evropi.

cuc2

pre 6 godina

Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
(ogicg, 19. septembar 2017 06:41)
Puno više je svaki Crnogorac Srbin nego što tvoje poređenje ima smisla. Nikom ne branim da se izjašnjava kako želi, i prihvatam da veliki broj ljudi u Crnoj Gori se danas oseća kao „Crnogorci“. Meni su konkretno četiri prađeda iz okoline Cetinja i svi su Srbi. Pa i ja. CG je moja prapostojbina, ponosan sam na to, ali sam Srbin. Velika je verovatnoća i da je Bogdan Srbin, kao i Bjelica. Uostalom, u Srbiji je oko milion ljudi sa bar polovičnim poreklom iz Crne Gore, a na popisu iz 2011. ima 40.000 Crnogoraca. Vi to možete zvati „asimilacijom“, a mi zovemo „prirodnim stanjem“. Kako god, ako imaš vremena, pročitaj opet „Svobodijadu“ i „Ogledalo srpsko“. Pisao je izvesni cetinjski kantautor Rade Tomov a.ka.a Nyegosh.

VUK

pre 6 godina

@Tutankamon... Srebro na SP i OI kada USA dovede NBA zvezde nije gubitnička medalja, već trijumf nad ostalim nacijama koje se bave košarkom. Ovo je američki sport u kome su Srbi osvojili sve što može da se osvoji. Takođe, kada druga postava uzme srebro, svi drugi, osim Slovenije, treba da se pokriju ušima. E moj faraonu.. daleko si ti od univerzuma. Naše zvezde od 1970 i prve titule.. pa do Saleta.. sijaju decenijama.

Alcale

pre 6 godina

Imam puno prijatelja u SLO, tamo sam odrastao. SVI Slovenci su gospodski prihvatli cestitke i uzvratili sa posotovanjem kakvo zasluzujemo kao kosrkaska velesila. Osim juznjaka koji tamo zive. LJUDI moji nema veceg turcina od podturice! To sto je zajedljivo to sto se busa kao da su oni licno ubacili neki od koseva...
Samo zbog njih, ali samo zbog tih malih ljudi, kosarkaski nepismenih bi voleo da ih samelje kaznena ekspedicaja nasih momaka na svetskom! DOduse kako ne prate kosarku mnogi nisu ni znali da je svestko za dve i da je bilo pre dve!
Volim ja Sloveniju, to mi je druga zemlja, prizeljkivao sam finale sa njima i iskreno nisam ocekiveo da cemo sa 10 igraca bez pleja uspeti da pariramo i ovoliko.
Ali zato momci molim vas... objasnite im da se drze snega i planinarenja na svetskom, ljubim vas ko boga! Ni mi se njima ne mesamo u skijanje! ;)

DJ

pre 6 godina

Spasoje, tako se mislim zove autor ovog teksta. Replika vazda...
ALi najblje sto ti mogu prijateljski posavetovati je da cisto odes do sajta SK-a i procitas tekst Darka Plavsic "Nisu Ovi Momci zZa Srebro" Ovim ne mislim da ne znas svoj posao, ali ti moze pomoci da to radis bolje, kako bi obratili paznju na tebe. A procitaces sigurno komentare ovde, zanimace te, logicno. Eto, Sve super.. :)

Dragan

pre 6 godina

PO cenu jeresi, ali Djordjevic je izgubio tu utakmicu. Slovenija ima jednog ljudskog centra, a Srbi uporno promasuju trojke. Jeste Rendolf izuzetan ali je jedan. Lopta se nije dovoljno gurala pod kos da se Rendolf umori i napravi faule. I kada je vodila, Srbija je to cinila individualnim akcijama dok je Jovic jos mogao da igra i tim razvlacio odbranu Slovenije pa su i on i Bogdanovic imali vise prostora. Kada je Dragic riknuo a Doncic se povredio, Djordjevic je uveo petorku koji nikad pre toga nije igrala u toj postavi. Kao da je isao da izgubi. Da i sudije su ucinile svoje ali moglo je.

ketiS

pre 6 godina

@Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 19. septembar 2017 06:41)

Bogdan Bogdanovic se etnicki opredeljuje kao Srbin,i sta cemo sad?

Rade

pre 6 godina

Zašto su nama uvek drugi krivi za poraz?Igrali smo lošu odbranu i nismo imali rešenje za Dragića i gotovo.Ostavimo sudije i njihove greške sa strane i ko je Srbin iz slovenačke ekipe.Šta bi bilo kad bi bilo.Sale je izvukao maksimalno iz momaka koje je imao na raspolaganju i to je to.Fantastičan uspeh naših košarkaša.E da je sada Bogdan pogodio one dve trojke,da se nije Jović povredio i da si igrali bla bla bla....

Tutankamon

pre 6 godina

Koliko samo komentara zbog jednog stranca kao da im je bar pola ekipe stranaca.

Ponašate se toliko prepotentno i umišljeno kao da ste prvaci univerzuma, a ne čisti gubitnici u posljednjih par godina.

Ako objavite ovo znam da ce biti kamara minusa ali razmislite bar malo.

emi

pre 6 godina

Važnije od toga, Slovenija je na tacni dobila najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova.
Mi se zalimo kada u komentarima vidimo greske! JER tako?

Siniša

pre 6 godina

Pitanje za Sominu. Što nisi pomenuo neku Draženovu utakmicu u reprezentaciji Jugoslavije? Jel teško izgovoriti Jugoslavija ili se tamo nije baš razbacivao previše.

Negativni

pre 6 godina

(Sone, 18. septembar 2017 22:30)

kada bi znao da je kosarka nastala u V.Britaniji.Za odbojku ne znam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar I, 19. septembar 2017 08:12)

Nije tačno. Košarku je izmislio Džejms Nejsmit, kanadjanin, profesor fizičkog vaspitanja koji je radio u Kanzasu. Izmislio je 1891. kada je za svoj školski hokejaški tim smislio letnji trening na otvorenom gde je umesto golova postavio niske koševe i hokejaši su pre ubacivanja male loptice u njih, morali da je tapkaju. Njega i zovu "otac košarke".
Znaš, u eri 21. veka, zaista nije teško saznati nešto. Čak ne moraš znati ni strani jezik. Ali, ti, eto...ignorišeš to, da se blago izrazim.

Nekoizmase

pre 6 godina

Igrala Slovenija bez Bene Udriha :D pa taj čovek faktički nikada nije ni igrao za Sloveniju, uvek neka buka oko njega a on NIŠTA. Sa druge strane igra na beku, a 35 mu je godina :)
Zoran Dragić je druga priča, on bi sa svojom energijom napravio ovu Sloveniju još jačom ali naravno, ispao bi neki drugi igrač (verovatno Zagorac, koji nije odigrao ništa posebno).

Kapa dole Sloveniji, koja je sa prosečnom ekipom i 2-3 extra igrača napravila neverovatan uspeh (ako se pogleda, kakve reprezentacije je sve imala u prošlosti - pogotovo 2005). Što se tiče samog finala, suvišno je trošiti reči - sudjenje je bilo KRIMINALNO! Ali finale je završeno, rezultat je konačan. Odlazi Dragić koji je više od pola ekipe, odlazi i Kokoškov. O Rendolfu neču da trošim reči, meni lično je to GLUPOST nad GLUPOSTIMA, da čovek prvi puta kroči u Sloveniju kada počnu pripreme a igra za tu reprezentaciju.

Dusan

pre 6 godina

Doncic ima sve, sut, inteligenciju, ali za NBA nema eksplozivnost koju je npr. demonstrirao Dragic. Ni brzinu. A to imas ili nemas i za beka/pleja je veoma bitno.
Doncic moze krilo da igra to bi bilo ok.

Don

pre 6 godina

Slo reprezentacija je igrala bez Zorana Dragića, Bena Udriha i Jake Klobučarja
@(caree, 18. septembar 2017 21:37)


To su prosečni igrači, sva trojica da se udruže ne bi imali šanse protiv jednog Jokića.

djole

pre 6 godina

Licno bih zabranio ovu bruku u sportu da za reprezentaciju jedne zemlje igraju tudji drzavljani.U svim sportovima bez izuzetka.
(ja, 18. septembar 2017 21:49)

Srbija bez Amerikanke Daniele Pejdz nikad ne bi videla medalju, ali to vam ne smeta?

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ne bih da kvarim utisak o tekstu, ali Evropa nije kolevka kosarke. Kosarka je nastala u SAD, bas kao i odbojka.
(Sone, 18. septembar 2017 22:30)

Kosarka je nastala u Kanadi.
Odbojka,mozda,ne znam,nisam se raspitivao.

peter_slo

pre 6 godina

FIBA dozvoljava, da svako ima jednog stranca. Jer to drugi koriste (ne svi), onda smo iskoristili i mi, logično, i uz pomoć ovog JEDNOG stranca uzeli zlato, super. Hvala Tonček!:)
Al inače ja sam protiv ovakvog pravila, trebali smo ga brisati.

monsun

pre 6 godina

Kad budu imali slovenackog selektora i tim sastavljen od igraca slovenackog porekla, onda mozemo da pricamo da je slovenacka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju.

АБВГДЂ...

pre 6 godina

Репрезентација Словеније је легија странаца од неколико Срба и једног Американца са словеначким пасошима, плус тренер Србин, до медаље су дошли стицајем случајних околности због неколико глупавих судијских грешака и због отказовања већег броја играча у више других репрезентација с којим су се надметали.

s

pre 6 godina

ono sto treba istaci je da je Slovenija, prva zemlja bivse Jugoslavije, koja je samostalno dosla do zlata. Ovim zlatom tesko da ce Fiba priznati sve medalje Srbiji od osamostaljenja. Sa druge strane, Slovenci, mislim da nece moci da ponove ovakav uspeh u skorijoj buducnosti, cetvrt finale ce im biti uglavnom domet u buducnosti

anica

pre 6 godina

Slovenac Rendolf, Slovenac Kokoskov hm, Doncic Luka, Sarenac je 50x rekao njegov otac je Sasa igrao za Slogu secate se meceva sa RTSa, Dragic od oca iz Srbije, stric Pozarevac, ne znam tetka odakle mu. Super su Slovenci.:-)

обс

pre 6 godina

Претеривање. Словенија је слабија од Србије. Словенија није изгубила ниједну утакмицу а требала је да изгуби од Србије. Брутална судијска крађа од друге четвртине па на даље исфрустрирала је наше играче који већ уморни нису ништа могли да погоде у финишу утакмице. Одлично постављена утакмица у којој је Драгић постигао четрдесетак кошева и Препелић нешто а сви остали се нису видели. Србија је тактички без премца била доминтна на првенству.
Идеализовање Словеније није реално а судијска поклон победа у финалу није никакав аргумент за квалитет те репрезентације. Српска кошаркашка школа је аутентична, одговорна и доминантна. То смета и нервира и већ други пут у Турској смо брутално покрадени. Ови што краду и они који су их мотивисали за то су то учинили пред целим светом. Правда за Србију!
П.С. Баш ме брига ко игра за Словенију. То је њихов избор. Да је синоћ Швајцарска играла против Србије победила би!

moralni gmizavac

pre 6 godina

Polako s tim napadima na strance, ode vaterpolo bez Crnogoraca, ode atletika bez Madjara itd. Da ne pominjem srpskog jedinog nobelovca, etnicki cistog Hrvata a i brojne druge "srpske" pjesnike i pisce.

Marko

pre 6 godina

Svaka cast Kokoskovu. Ima kosarku u malom prstu i zelim mu da uskoro postane glavni NBA trener nekog tima. Ali ja licno nikada ne bih mogao da vodim drugu reprezentaciju protiv Srbije. Jednostavno ne bih. Trazio bih klauzulu da u slucaju susreta sa Srbijom, tim vodi pomocni trener. Pa ako pristanu, pristanu. Jos jednom, njemu svaka cast, ali sve je stvar izbora.

Negativni

pre 6 godina

Sudeći po nekim komentarima, mi se nikada nećemo izvući iz tog plemenskog razmišljanja. Kakvo zastrašujuće mukanje iskompleksiranog krda. Sram nas bilo.

071

pre 6 godina

Znaci, po nekima, Srbija je osvojila i zlatnu i srebrnu medalju? Ovakvo omalozavanje titule prvaka Evrope, prozivanje da nisu Slovenci i slično može samo ovdje na Balkanu da se vidi. Koliko samo omalovažavanja...

Milan

pre 6 godina

Reprezentacija Slovenije je kupila izuztnog amerikanca, koji verovatno nikad nije video Sloveniju uzivo, i popunila veliku rupu na poziciji 4.
Tu FIBA glupost sa jednim strancem treba odmah ukinuti. Ako ste vec slovenci, hrvati, crnogorci onda budite to do kraja, bez amerikanaca za jednokratnu upotrebu.
Slovenija je igrala odlicno prvenstvo, ali sa normalnim, evroligaskim sudjenjem ne bi imali nikakve sanse ni protiv naseg treceg tima.

senad

pre 6 godina

Vama madjarica osvaja medalju u plivanju marjar u djudo onda ne pricate odakle je njima poteklo a takmice se za Srbiju ovo su ljudi rodjeni u Sloveniju kao i vasi Madjari u Srbiju

Bojan B.

pre 6 godina

Ruku na srce, slaba je košarka bila.To dokazuje, što smo i mi, sa drugim sastavom za malo osvojili zlato.Jeste tu Slovenija bila najatraktivnija, ali to i nije bilo teško, baš zbog toga što je mnogim vrhunskim reprezentacijama nedostajalo dosta igrača.Da su svi došli kompletni, finale bi bilo Srbija - Španija, jer su po meni to dve najkvalitetnije reprezentacije u Evropi.

Fortis

pre 6 godina

Na zalost ili na srecu (zavisi iz koje perspektive se posmatra) Slovenija vise nikada nece ponoviti ovaj uspeh i ovo je otprilike ekvivalent Grcke u fudbalu 2004 ili recimo Lestera. Svaka im cast i poptuno zasluzeno prvenstvo, ali nasa je proslost nasa je sadasnjost nasa ce biti i buducnost a oni su samo tu sad, i ko zna kad ponovo, ili uopste.

Som

pre 6 godina

Ufff kad se samo setim kako je Drazen igrao!!!
(NbgDeki, 18. septembar 2017 22:31)

Evo nešto o Draženu..

1989 Ceserta-Real Madrid 113-117

Dražen je imao svoju večer, a to je najbolje na svojoj koži osjetila Caserta. Igrajući u dresu Reala Dražen je Caserti te 1989. godine utrpao nevjerojatna 62 koša. Nitko nije mogao zaustaviti Dražena...

1985 Kup prvaka Cibona Real Madrid 87-78

Prvi Draženov naslov s Cibonom. Kup prvaka 1985 godine Cibona je igrala protiv Reala. No Španjolci nisu mogli zaustaviti Dražena. Ubacio je 36 koševa, slobodna bacanja gađao je 14-14.

1989 Real-Barcelona 88-87

Te večeri opet mu nitko nije mogao ništa. Dražen je u dresu Reala mrskom rivalu Barceloni zabio 42 koša.

1986 Cibona-Limoges116-106

I danas se prepričava legendarna večer u kojoj je Dražen Petrović 1986. godine u dresu Cibone zabio 51 koš Limogesu u Euroligi. Sjajnu večer Dražen je okrunio i s 10 asistencija...

1993 New Jersey-Houston

Posebno je volio igrati protiv Houstona. Jednu večer, stavili smo dobrog braniča na njega, a on mu je zabio 44 koša, rekao je Rudy Tomjanovich, trener Rocketsa.

1984 Cibona-Šibenka

Bio je to prvi nastup Dražena u dresu Cibone protiv "svoje" Šibenke. Dražen nije imao milosti, zabio je 45 koševa, a igralo se treće kolo prvenstva Jugoslavije. 

1986 Cibona-Šibenka

Opet Šibenki i opet nije imao milosti. U 21. kolu prvenstva Jugoslavije Dražen je bivšem klubu zabio 52 koša! Najviše od svih osam koliko je odigrao u dresu Cibone protiv svog bivšeg kluba.

A vidi sad ovo šecer na kraju

1985 Cibona-Simac 111-95

Protiv milanskog Simaca u Euroligi Dražen je zabio 47 koševa uz nevjerojatnih 30 asistencija. Sudjelovao je u 99 Ciboninih koševa. Prema riječima Ace Petrovića, jedna od najboljih izvedbi Dražena u dresu Cibone ikada...

Ima toga još..

DukiNS

pre 6 godina

Kokoskov je sjajno postavio odbranu na nasim centrima. Mi smo tu ustvari izgubili utakmicu, nije uopste bilo nase unutrasnje igre. Centri su nam bili daleko od kosa i naterani tu da igraju 1 na 1, izolovani i udvajani. A to nazalost ni Kuzmic ni Marjanovic nisu u stanju da igraju. Pa Vidmar je svoj prvi faul napravio 5 minuta pre kraja! Jesu oni bili raspucani, jesu sudije navlacile za njih, ali treba priznati da je nas strucni stab izgubio bitku takodje. O poslednja 3 minuta da ne pominjem, kako smo odigrali. Sve u svemu , sjajan trener, i bez sumnje , ako neko treba da nasledi Saleta, voleo bih da vidim Kokoskova na klupi.

znanje-imanje

pre 6 godina

Čemu glorifikacija?
Da, dobar trener ih je dobro spremio. A taj i amerikanizovani trener je bio moderniji: run-and-gun je sad ravnopravna opcija, i preferabilan ako imaš tim za to. Evropsko višedecenijsko: odbrana osvaja više nije apsolutno; uostalom tako i igra GSW...
Međutim oni su jedini koji su pored nas došli sa maximumom volje - s tim što su oni došli i sa najboljim sastavom. Dakle i nije tolko iznenađenje. Evropski (kontinentalni) šampionati (svih spostova) su sad dominantno međusezonsko tržišno razgledanje. Dokazane zvezde ga izbegavaju čuvajući se - ili lečeći.
Ali pre svega - čemu glorifikacija? Slovenci su bili pomognuti na kraju i našim slabostima. Ali to tek mnogo, mnogo iza.
1 Sam format je nerazuman i finalista sa dan odmora je u velikoj prednosti.
2 Onolko pehova, pa polufinale sa 11 igrača pa finale sa preumornih 10 i po... prednost je velika, naročito spregnuto sa 1. Koja glupost da ne možeš da umesto povređenog uzmeš rezervnog?!
3 Ja sam bio i protiv Danijel Pejdž; devojka je odlična, igra super a nama je došla ko kec na jedanaest i eto odličnih rezultata. Ali - ja sam protiv! I ovde slovenci ne bi pobedili ni bez Randolfa!
4 Pregledavši malo snimak sumnje nema - oštećeni smo za nekih -7 poena (tj. njima) i + 5, 6...10 poena nama.
Ma kako smo i mi mogli bolje - umanuto mi je da se Slovencima TOLIKO čestita. Svaka od ove 4 tačke bila im je neophodna i sve su im naišle.
Uz totalne čestitke igračima treba uočiti svoje mane i - biti objektivno ljut.

bob

pre 6 godina

Svaka cast Sloveniji ali oni su epizodisti, kao i mnogi pre njih koji su osvajali prvenstvo pa se posle toga nisu jos uvek vratili na taj put. To su ekipe koje imaju jednu fantasticnu generaciju jednom u 10 god. i tad naprave uspeh a posle toga kad iz tima odu jedan ili dva igraca, nastaje raspad. I naravno sto mnogi spominju, to sto dozvoljavaju da se dovode stranci je cista glupost, ne pricam o Srbima u Slovenackom timu i sl. vec o strancima koji ne znaju ni rec da beknu a igraju za tu drzavu. Dozvoljavanjem toga se po meni gubi smisao reprezentativnih takmicenja.

marko

pre 6 godina

Овој анализи само недостаје пар података, а то је да су им улазиле неке тројке са 8 и више метара када су били потпуно изгубљени у нападу, затим да ни Драгић не може све сам што се и видело против нас, Дончић се против нас скоро није ни видео мада се мора признати да је лепо искористио сваку шансу и пукотину код нас и дефинитивно треба да престане да сања о томе да игра плеја у НБА јер јуче нас је Драгић пробијао а Дончић није могао ни да помисли на то и шта ће он да ради у НБА. Такође треба рећи да су наши јуче имали гомилу не изнуђених грешака, и на крају треба споменути и судије. Јуче после Драгића најбољи Препелич који је шутнуо из очаја 3 луде тројке и све три ушле, и то ће следећи пут да му се деси никад. Можемо само да жалимо што смо јуче испустили Словенију на крају, а имали смо их, и онда промашена бацања, мало судија, поново глупе грешке, и Словенија правац титула. После свега се моѕе рећи да је Словенија заслуѕено совојила титулу јер ипак судија није њима ширио обруч а нама га смањивао. Да смо били кадри да погодимо неке тројке, да не правимо глупе фаулове, не би им ни судије помогле.

Cinik

pre 6 godina

"Važnije od toga, Slovenija je na tacni dobila najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova".

Najveći talenat u košarci od Leonardovog i Mikelandjelovog vremena.

Nikola

pre 6 godina

Hm, koliko preteranih tvrdnji u tekstu. Doncic najveci talenat proteklih nekoliko vekova?! Evropa kolevka kosarke? A i siguran sam da Kokoskov ne bi bio prvi neeamerikanac coach. Messina?

shonex

pre 6 godina

Slovenci, Srbi, Amerikanci, Marsovci...sta god da su momci su dosli tiho, ponizno sa ogromnim postovanjem prema drugima ali i bez trunke straha prema istim. Sa verom u sebe i zeljom za pobedom su pokidali svaki tim pred sobom.

Slicno su i nasi sastavljeni od Bosanaca, Crnogoraca, Hercegovaca i ko zna lojih jos manjina pod okriljem jedne zastave, ujedinjeni, ponosni odakle god da dolaze sto igraju za Srbiju sa istom zeljom ali malo manjim kvalitetom, dosli i sa zaslugom uzeli ogromno srebro za ovakvu postavu.

Sve drugo je besmisleno reci osim CESTITAM i nasima i Slovencima na sjajnoj igri i fer i sportskoj borbi kakvu skoro nismo videli. Skidam kapu toj deci koji su poslali kuci mnogo zvucnija imena od njih i pokazali svoj kvalitet u punom sjaju.

Inace sjajan tekst pogotovo deo o FIBA-i mi se mnogo dopao!

Hejteri i sovinisti crknite!

musa from usa

pre 6 godina

Pa,dobro bas nas i nisu razbili!Mozda,ali mozda zasluzeno pobedili i nista vise!To se narocito videlo krajem trece i tokom cetvrte deonice ove utakmice!Ljudi mi smo bukvalno pokradeni,doduse Slovenci nisu krivi za to, vec zlocinacka organizacija FIBA!Licno mislim da u Sloveniji mora da se pojavi jos neko osim fenomenalnog Doncica,jer mislim da samo on nece moci da odrzava Sloveniju na vrhu Evrope i sveta!U svakom slucaju,bravo i za nase momke koji kidaju za nacionalni dres,ali je njima dovoljno receno!I na kraju sta bi Hrvati i Crnogorci dali da su dosli do cetvrtfinala i koliko bi tu hvale bilo!!1

samo kažem

pre 6 godina

Što je najbolje, Letonija nikad jača, Rusija kompletna, Nemci krenuli da se probijaju, Slovenci fenomenalni, Španci matori ali još uvek u fenomenalnoj formi. Pa osim naših momaka iz NBA, ne znam ko je još tu mnogo falio osim Atetokumpa, ovih Španca, Mirotić, Ibaka, francuza Parkera, Gobera I još par igrača. Jako je bilo prvenstvo bez obzira na sve. To što naši igraju sa 'drugom' postavom i kidaju, to je druga pesma.

Bankar

pre 6 godina

Da su svi došli kompletni Srbija bi uzela zlato a Slovenci ispali mnogo ranije. Da li možete u toj postavi da zamislite na pr Štimca da igra poslednjih 4 minuta ako je gusto. Ma ajte molim vas. Nego nama alavima krivo što i ovako sa drugom postavom nismo uzeli zlato.

emi

pre 6 godina

Važnije od toga, Slovenija je na tacni dobila najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova.
Mi se zalimo kada u komentarima vidimo greske! JER tako?

dragan

pre 6 godina

Manite patetike i sta bi bilo kad bi bilo, slovenski srbi i slicno. Razbili nas i kraj.
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr.Thrax, 18. septembar 2017 21:29)
=========
Ti si gledao Slovenija Spanija pa si promasio gde komentarises. Kada hrvatski mediji nisu napisali razbijanje, nego dramaticno finale, odakle si ti?

Gischmann

pre 6 godina

Odlična analiza, bravo. Ne treba stalno pominjati šta su poreklom neki od slovenačkih košarkaša,čemu to? Slovenački su državljani,osećaju se kao Slovenci, tamo su rođeni i odrasli,nekima su i majke Slovenke. Može samo da nam bude žao što nisu odrasli ovde, već u maloj Sloveniji, sa evropskim standardom življenja. Odavde svi beže,naši mladi naraštaji će biti ono najbolje u evropi, možeđo a budemo ponosni ili ne?

djuro

pre 6 godina

ne tupite mnogo, ovo je utakmica koju su sudije odlučile. Srbija, čak i ovakva, i bez Jovića i Lazića, plus onih hiljaduputapominjanih odsutnih, je klasa iznad Slovenije, ali u ovom sastavu nije dovoljno dobra da pobedi kad protivnik ima 30 poena fore, koliko su otprilike sudije u nedelju dale Sloveniji (sve i bez efektivnog isključenja Marjanovića iz rotacije dozvoljavanjem otvorenog mlaćenja od strane bar dvojice svaki put kad primi loptu, tako da ne može ni da je drži, a ono nije faul...). Dragiću kapa dole, ali kakva Slovenija...

Dekameron

pre 6 godina

Pa i sam autor teksta je napisao da su za Sloveniju igrali svi najbolji igrači koje ima plus jedan koga nemaju, Rendolf.Da je to bio slučaj sa Španijom,Srbijom, litvanijom,Italijom,Grčkom pa i Hrvatskom i da su se i za ove reprezentacije odazvali svi najbolji Slovenije ne bi bilo na postolju .Ali oni su uspeli da okupe sve najbolje i svaka čast.

Oxi

pre 6 godina

Ako B92 jos jednom izbaci tekst u kojem se pominje Kokoskov, postoji realna opasnost da Srbija uskoro ostane bez celokupne populacije kokosaka u zemlji...

Pedja

pre 6 godina

ono sto treba istaci je da je Slovenija, prva zemlja bivse Jugoslavije, koja je samostalno dosla do zlata. Ovim zlatom tesko da ce Fiba priznati sve medalje Srbiji od osamostaljenja. Sa druge strane, Slovenci, mislim da nece moci da ponove ovakav uspeh u skorijoj buducnosti, cetvrt finale ce im biti uglavnom domet u buducnosti
(s, 18. septembar 2017 21:34)

Srbija je pravni naslednik SFRJ, ne radi se samo što se kosarkaskih medalja tice, tako i sa SRJ i SCG. Te medalje ne mogu da se vode kao ničije. Da li je pravedno do ' 91 , po meni nije.Od '95 te pa naovamo tih pet titula koje smo osvojili su nesumnjivo nase.

DJ

pre 6 godina

Spasoje, tako se mislim zove autor ovog teksta. Replika vazda...
ALi najblje sto ti mogu prijateljski posavetovati je da cisto odes do sajta SK-a i procitas tekst Darka Plavsic "Nisu Ovi Momci zZa Srebro" Ovim ne mislim da ne znas svoj posao, ali ti moze pomoci da to radis bolje, kako bi obratili paznju na tebe. A procitaces sigurno komentare ovde, zanimace te, logicno. Eto, Sve super.. :)

Tutankamon

pre 6 godina

Koliko samo komentara zbog jednog stranca kao da im je bar pola ekipe stranaca.

Ponašate se toliko prepotentno i umišljeno kao da ste prvaci univerzuma, a ne čisti gubitnici u posljednjih par godina.

Ako objavite ovo znam da ce biti kamara minusa ali razmislite bar malo.

Danilo

pre 6 godina

Slovenci su imali Dragića, elitnog NBA beka, i imali su Luku, verovatnog pika br1 na sledećem draftu, sa ko zna koliko priznanja koja ga čekaju.
Neću zaboravati kako je klinac hrabro napao Porcingisa na ulazu i lako postigao važan koš.
Imali su i ozbiljnog igrača Rendolfa, o čijem povratku u NBA nakon ovog prvenstva piše NBA sajt.
Celo prvenstvo je bilo odlično, gomila mladih i fenoemanlnih igrača, budućih zvezdi u NBA-Porcingis,Markinen,Šreder,Dončić- uz već vrlo pouzdane NBA igrače, dosta sjajnih utakmica.
Jasno je da su na gubnitku oni koji nisu došli, a ne prvenstvo.
Sam Porcingis, možda i najveća NBA zvezda u sledećih deset godina, je rekao da mu je šampiona pomogao da unapredi svoju igru.
Treninzi i simulacije jesu neophodni ali ništa ne može da nadoknadi utakmice.
Zato se nadam da će sledeće EP biti festival košarke , sa svim najboljim igračima, jer će i u NBA da shvate mkoju korist mogu da imaju.
A mi ćemo dočekati naše zlato...

valovi mudrosti

pre 6 godina

Licno bih zabranio ovu bruku u sportu da za reprezentaciju jedne zemlje igraju tudji drzavljani.U svim sportovima bez izuzetka.
(ja, 18. septembar 2017 21:49)

pa to jeste zabranjeno. ;)

ketiS

pre 6 godina

@Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 19. septembar 2017 06:41)

Bogdan Bogdanovic se etnicki opredeljuje kao Srbin,i sta cemo sad?

indijanac

pre 6 godina

Kad budu imali slovenackog selektora i tim sastavljen od igraca slovenackog porekla, onda mozemo da pricamo da je slovenacka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju. (monsun, 18. septembar 2017 21:56)
Kad budu imali indijanskog selektora i tim sastavljen od igraca indijanskog porekla, onda mozemo da pricamo da je američka kosarka zasluzila zlatnu ili koju vec medalju.

Don

pre 6 godina

Slo reprezentacija je igrala bez Zorana Dragića, Bena Udriha i Jake Klobučarja
@(caree, 18. septembar 2017 21:37)


To su prosečni igrači, sva trojica da se udruže ne bi imali šanse protiv jednog Jokića.

Hrabri krojac

pre 6 godina

Kada su Dudu Ivkovica Grci jednom prilikom pitali kakve su sanse da preuzme reprezentaciju Grcke on im je odgovorio da postoji samo jedna reprezentacija koju bi on vodio. Sta reci vise o nekim drugim trenerima...

peter_slo

pre 6 godina

FIBA dozvoljava, da svako ima jednog stranca. Jer to drugi koriste (ne svi), onda smo iskoristili i mi, logično, i uz pomoć ovog JEDNOG stranca uzeli zlato, super. Hvala Tonček!:)
Al inače ja sam protiv ovakvog pravila, trebali smo ga brisati.

veljo gegelj

pre 6 godina

dragic ce zavrsiti reprezentativnu karijeru brzo(jer koliko god se pricalo o timskom uspehu dragic je vukao sa po tridesetak koseva),kokoskov ce pre il kasnije otici za nekim drugim izazovom,doncic koliko god bio dobar i odazivao se pozivima ne moze sam. tako da je ovo nesto kao lester. sad i vise nikad.zivi bili pa videli.

Alcale

pre 6 godina

Imam puno prijatelja u SLO, tamo sam odrastao. SVI Slovenci su gospodski prihvatli cestitke i uzvratili sa posotovanjem kakvo zasluzujemo kao kosrkaska velesila. Osim juznjaka koji tamo zive. LJUDI moji nema veceg turcina od podturice! To sto je zajedljivo to sto se busa kao da su oni licno ubacili neki od koseva...
Samo zbog njih, ali samo zbog tih malih ljudi, kosarkaski nepismenih bi voleo da ih samelje kaznena ekspedicaja nasih momaka na svetskom! DOduse kako ne prate kosarku mnogi nisu ni znali da je svestko za dve i da je bilo pre dve!
Volim ja Sloveniju, to mi je druga zemlja, prizeljkivao sam finale sa njima i iskreno nisam ocekiveo da cemo sa 10 igraca bez pleja uspeti da pariramo i ovoliko.
Ali zato momci molim vas... objasnite im da se drze snega i planinarenja na svetskom, ljubim vas ko boga! Ni mi se njima ne mesamo u skijanje! ;)

Rade

pre 6 godina

Zašto su nama uvek drugi krivi za poraz?Igrali smo lošu odbranu i nismo imali rešenje za Dragića i gotovo.Ostavimo sudije i njihove greške sa strane i ko je Srbin iz slovenačke ekipe.Šta bi bilo kad bi bilo.Sale je izvukao maksimalno iz momaka koje je imao na raspolaganju i to je to.Fantastičan uspeh naših košarkaša.E da je sada Bogdan pogodio one dve trojke,da se nije Jović povredio i da si igrali bla bla bla....

kimiko

pre 6 godina

Slovenija je odusevila sta god mi mislili.Odigrali prefektno celo prvenstvo, nevidjena energija i zelja za uspehom.Niko nije racunao na njih,a bez poraza osvojise.Jednu Spaniju su bukvalno pregazili i to dovoljno govori.
E sada.Kada su se ljute bitke zavrsile...sada ide ono najvaznije pitanje.Kako dalje i kako opravdati ovaj rezultat? Kako zadrzati kontinuitet i ovakvu igru, rezultate?
Kada si sampion, to je velika cast. Ali ti je jos veca obaveza.Ja im zelim svu srecu, ali nece im biti ni malo lako.
Sto se nas tice, mi smo se vec pokazali.Tri uzastopna finala. Jeste da smo sva tri izgubili, ali to su tri vezana finala na najvecim takmicenjima.Fenomenalan niz.Ljudi,probajte to da uradite u bilo kom sportu.
Srbija je tu postavila nov zadatak svima.Veoma tezak zadatak.Niz i kontinuitet se ne prekida.I to su uspeli bukvalno bez pola tima.
Zbog toga su nasi momci zasluzili najvece cestitke.

Dragan

pre 6 godina

PO cenu jeresi, ali Djordjevic je izgubio tu utakmicu. Slovenija ima jednog ljudskog centra, a Srbi uporno promasuju trojke. Jeste Rendolf izuzetan ali je jedan. Lopta se nije dovoljno gurala pod kos da se Rendolf umori i napravi faule. I kada je vodila, Srbija je to cinila individualnim akcijama dok je Jovic jos mogao da igra i tim razvlacio odbranu Slovenije pa su i on i Bogdanovic imali vise prostora. Kada je Dragic riknuo a Doncic se povredio, Djordjevic je uveo petorku koji nikad pre toga nije igrala u toj postavi. Kao da je isao da izgubi. Da i sudije su ucinile svoje ali moglo je.

Nekoizmase

pre 6 godina

Igrala Slovenija bez Bene Udriha :D pa taj čovek faktički nikada nije ni igrao za Sloveniju, uvek neka buka oko njega a on NIŠTA. Sa druge strane igra na beku, a 35 mu je godina :)
Zoran Dragić je druga priča, on bi sa svojom energijom napravio ovu Sloveniju još jačom ali naravno, ispao bi neki drugi igrač (verovatno Zagorac, koji nije odigrao ništa posebno).

Kapa dole Sloveniji, koja je sa prosečnom ekipom i 2-3 extra igrača napravila neverovatan uspeh (ako se pogleda, kakve reprezentacije je sve imala u prošlosti - pogotovo 2005). Što se tiče samog finala, suvišno je trošiti reči - sudjenje je bilo KRIMINALNO! Ali finale je završeno, rezultat je konačan. Odlazi Dragić koji je više od pola ekipe, odlazi i Kokoškov. O Rendolfu neču da trošim reči, meni lično je to GLUPOST nad GLUPOSTIMA, da čovek prvi puta kroči u Sloveniju kada počnu pripreme a igra za tu reprezentaciju.

Ivan

pre 6 godina

Dobra analiza. Slažem se sa stvarima iznesenim u ovom tekstu i samo da potvrdim da Evrobasket nažalost (NE zbog poraza naših u finalu istog!!) postaje malo po malo trećerazredno takmičenje, počev od same organizacije, delegiranja sudija za prvenstvo, odnosima prema pojedinim igračima i reprezentacijama i kao posledicom svega toga sve veći i veći izostanak nekih najvećih zvezda sa tog prvenstva!! Da nije bilo Španaca koji su došli sa, igrački starim, ali veoma velikim zvezdama svetske košarke, i par naših, slovenačkih, italijanskih i ruskih vedeta, ovo bi bilo maltene trećerazredno takmičenje, I to je to! A i mnogo mnogo masovno je, nekada super zanimljivi Evrobasket se pretvorio u gigantsko takmičenje, masovno, u kome još jedino Farska Ostrva i Luksemburg nisu učestvovali. Slovenija je osvajanjem ovog prvenstva opalila veoma veoma vruć šamar moćnim zapadnim zemljama,, državica sa ubedljivo najmanjim brojem stanovnika je osvojila krov Evrope, sa košarkaškim budžetom koji je na Zapadu na nivou jednog recimo osrednjeg ligaša ACB Endesa Lige, sa brojem stanovnika koji je jednak broju profesionalnih košarkaša nekih velikih zapadnoevropskih zemalja, očitala je lekciju evropskoj košarci i neka ljudi slave zasluženo. Evrobasket se polako pretvara u cirkus, ali Slovenija je zasluženo na vrhu Evrope, no eto, sada će se tek na 4 godina igrati Evrobasketi a ne kao do sada na 2 pa ima prostora za neke promene u organizacijama i sistemima narednih šampionata Evrope ako se ima dobe volje.

marko

pre 6 godina

Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
 (ogicg)

Е нек си нам реко, и не дај Боже да неко провали да је Мачван рођен у Вуковару, Кузмић у Добоју, Лучићев отац Херцеговац, још мало па код нас нема домаћих по теби. Или ће можда истина бити мало другачија.

rodoljub

pre 6 godina

Sasa Djordjevićje definitivno potvrdio da je odličan selektor.Maestralno je taktički pripremao utakmice i odlično ih i vodio.Izvukao je čini mi se i više od maksimuma od ove ekipe.Igrači ga poštuju ali on mozda još i više voli svoje igrače.Uzajamna energija se razmenila i eto ga fantastičan rezultat.Slovenci zaista sjajni i ni reč zamerke.Napravili su od ovog prvenstva jedan pravi festival košarke.Odigrali sve u vrhunskom stilu,pokazali da nisu slučajno u finalu i na kraju jedna utakmica koja je celo vreme bila dramatična.U toj utakmici su pokazali da umeju i tako da igraju.Jer sećate se onih neinteresantnih finala u kojima jedna ekipa povede i celu utakmicu melje drugog finalistu da na kraju bude po 20 tak razlike a pobednik poznat jos na poluvremenu.Dosadno finale.A ovo je finale bilo za pamćenje.Nijanse su odlučile.Na primer...da nam je Lazić koji je bio na klupi bio zdrav..okačio bi ga Sale na ledja Dragiću i ovaj ne bi bas tako lako dao 26 u prvom poluvremenu...i jedino sto mislim da je mozda Sale pogresio sto nije Marjanovića ubacio zadnjih 5 min umesto Kuzmića upravo zbog mogućih slobodnih bacanja...Boban je tu bio mnogo bolji.

MikiP

pre 6 godina

Slovenija je imala X fakrtor, Klemena Prepelica. Odigrao je odlicno sve meceve a najbolji bio u finalu. Postigao je 124 poena na prvenstvu 13.8 po utakmici.
Milosavljevic i Guduric, evroligasi su postigli zajedno 73 poena. Zasto je to mogao igrac bez evroligaskog iskustva a ne nas dvojac to je pitanje za nas strucni stab.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ne bih da kvarim utisak o tekstu, ali Evropa nije kolevka kosarke. Kosarka je nastala u SAD, bas kao i odbojka.
(Sone, 18. septembar 2017 22:30)

Kosarka je nastala u Kanadi.
Odbojka,mozda,ne znam,nisam se raspitivao.

Siniša

pre 6 godina

Pitanje za Sominu. Što nisi pomenuo neku Draženovu utakmicu u reprezentaciji Jugoslavije? Jel teško izgovoriti Jugoslavija ili se tamo nije baš razbacivao previše.

Svetislav

pre 6 godina

"najvećeg talenta koji se pojavio u evropskoj košarci u ovom veku, ne bi bilo pogrešno da se kaže i u proteklih nekoliko vekova". Reče komentator i ostade živ, šta živ, malo je! Dakle, razumem idolopoklonstvo prema pobednicima - staru perverznu našu osobinu, koja je samo naličje naše uobraženosti - ali ga baš ekstra pretera! U poslednjih nekoliko vekova- pa jel se košarka igra od srednjeg veka, šta li? A ako je Dončić i najveći talenat U OVOJ DECENIJI, RECIMO, šta sa nizom OSTVARENIH TALENATA, samo onih "ex-yu!, od Kićanovića do Lakoviča, od Delibašića do Teodosića? Ili šire,od Marčuljonisa, do Parkera i Navara (da uzmemo samo skorije)?Uz to, podsećam komentatorskog mudraca samo na ovu list najboljih Evrope svih vremena, koju je 2015. naparavio portal eurohoops :Parker, Galis, Dražen Petrović, Dalipagić, Bjelov, Sabonis, Divac, Ćosić, Kukoč, Rađa, Novicki, Gasol.A šta god da bude Luka Dončić, to tek treba da se vidi, a u međuvremenu da se ne dozvoli lupetanje bez razuma i minimalnog znanja.

Dusan

pre 6 godina

Doncic ima sve, sut, inteligenciju, ali za NBA nema eksplozivnost koju je npr. demonstrirao Dragic. Ni brzinu. A to imas ili nemas i za beka/pleja je veoma bitno.
Doncic moze krilo da igra to bi bilo ok.

cuc2

pre 6 godina

Bogdan Bogdanovic je puno vise Crnogorac ,nego Dragic sto je Srbin.Onda imate i vi najboljeg igraca stranca.
(ogicg, 19. septembar 2017 06:41)
Puno više je svaki Crnogorac Srbin nego što tvoje poređenje ima smisla. Nikom ne branim da se izjašnjava kako želi, i prihvatam da veliki broj ljudi u Crnoj Gori se danas oseća kao „Crnogorci“. Meni su konkretno četiri prađeda iz okoline Cetinja i svi su Srbi. Pa i ja. CG je moja prapostojbina, ponosan sam na to, ali sam Srbin. Velika je verovatnoća i da je Bogdan Srbin, kao i Bjelica. Uostalom, u Srbiji je oko milion ljudi sa bar polovičnim poreklom iz Crne Gore, a na popisu iz 2011. ima 40.000 Crnogoraca. Vi to možete zvati „asimilacijom“, a mi zovemo „prirodnim stanjem“. Kako god, ako imaš vremena, pročitaj opet „Svobodijadu“ i „Ogledalo srpsko“. Pisao je izvesni cetinjski kantautor Rade Tomov a.ka.a Nyegosh.

Neske86

pre 6 godina

Cestitke Slovencima, ali od njih ne treba praviti bauk. Prosecna evropska ekipa sa dve zvezde i puno "role playera". Stvar je u tome da je Kokoskov svakom igracu nasao pravo mesto i idealnu ulogu. Plus naturalizovani Amerikanac. Zasluzili su, poklopilo im se, ali posto odlaze i Kokoskov i Dragic (a pitanje je da li ce i Rendolf igrati, znate kako je sa Amerikancima), tesko da ce ikad ostvariti ovakav uspeh. S druge strane, mi smo konstantno u vrhu (cetiri godine-cetiri polufinala), imamo najsiru bazu, i uveren sam da ce berbe medalja tek biti, jer sledi velika smena generacija u Evropi.

VUK

pre 6 godina

@Tutankamon... Srebro na SP i OI kada USA dovede NBA zvezde nije gubitnička medalja, već trijumf nad ostalim nacijama koje se bave košarkom. Ovo je američki sport u kome su Srbi osvojili sve što može da se osvoji. Takođe, kada druga postava uzme srebro, svi drugi, osim Slovenije, treba da se pokriju ušima. E moj faraonu.. daleko si ti od univerzuma. Naše zvezde od 1970 i prve titule.. pa do Saleta.. sijaju decenijama.

Mirk

pre 6 godina

Zvanicna statistika kaze:
3p SLO 8/26 SRB 8/25
REB SLO 36 SRB 36
AST SLO 14 SRB 16
TO SLO 9 SRB 9
FG% SLO 46 SRB 45.7
FT SLO 27/32 SRB 13/15
PF SLO 20 SRB 28

Brojke sve govore, potpuno izjednaceni.
Jedina razlika u broju faulova i 17 slobodnih bacanja vise za Sloveniju

laki

pre 6 godina

Finale su rešili Rendolf i Prepelić, naravno i sudije sa nekim glupostima. Poslednja četvrtina je bila bez Dragića koji više nije mogao da stoji na nogama iako je bio neverovatan, baš kao i Šved protiv Srbije, ali protiv Španije potpuno isceđen, baš kao i Bogdan pri kraju finala. Zanimljivo je kako svi zaboravljaju glupost odigravanja polufinala sa danom razlike. E, taj dan bi omogućio više odmora za Šveda i Bogdana, kao i oporavak Jovića. Neko je to očigledno planirao za Španiju, Slovenci su tu uleteli u priču i svaka im čast.

Negativni

pre 6 godina

(Sone, 18. septembar 2017 22:30)

kada bi znao da je kosarka nastala u V.Britaniji.Za odbojku ne znam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aleksandar I, 19. septembar 2017 08:12)

Nije tačno. Košarku je izmislio Džejms Nejsmit, kanadjanin, profesor fizičkog vaspitanja koji je radio u Kanzasu. Izmislio je 1891. kada je za svoj školski hokejaški tim smislio letnji trening na otvorenom gde je umesto golova postavio niske koševe i hokejaši su pre ubacivanja male loptice u njih, morali da je tapkaju. Njega i zovu "otac košarke".
Znaš, u eri 21. veka, zaista nije teško saznati nešto. Čak ne moraš znati ni strani jezik. Ali, ti, eto...ignorišeš to, da se blago izrazim.

djole

pre 6 godina

Licno bih zabranio ovu bruku u sportu da za reprezentaciju jedne zemlje igraju tudji drzavljani.U svim sportovima bez izuzetka.
(ja, 18. septembar 2017 21:49)

Srbija bez Amerikanke Daniele Pejdz nikad ne bi videla medalju, ali to vam ne smeta?