Ponedeljak, 27.01.2020.

08:32

Spektakularni Vavrinka eliminisao Medvedeva!

Stan Vavrinka plasirao se u četvrtfinale Australijan opena pobedom nad Danilom Medvedevom u pet setova – 6:2, 2:6, 4:6, 7:6 (2), 6:2.

Izvor: PT

Spektakularni Vavrinka eliminisao Medvedeva! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Mitar

pre 4 godine

Procitaj tekst ponovo,ali pazljivo!Sve vrijeme govorim o 3 Vavrinkine titule ne pominjem 2019!I da Djokovivev prvi turnir je bio Tokio 35 dana nakon toga!

ju ju

pre 4 godine

@Mitar
Vidi, ja ti pričam o meču od 2019.da us..nemoguće da nisi shvatio. A kad smo već kod zdrave i odmorne, izgleda da to važi samo za Djokovića, kada je protivnik onda se ne spominje, ma poželjno je da budu i umorni i povrdjeni.

Mitar

pre 4 godine

juju#Neko od nas dvojice nije gledao mec 2016,jer Novak nije predao mec,izgubio je 3:1,sa sve palcem na nozi koji je krvario kroz patiku#Hvala bogu ima internet i lako je provjeriti.

скраћена дијагонала

pre 4 godine

Вавринка у финалу против Ђоковића можда би био и најзанимљивији финални меч.

Вавринка ће постати човек кад победи Федерера.

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 4 godine

Ove starce ili ce neko jednog dana da smeni sa trona ili ce da pomru na terenu. Trece nema.
(Parx, 27. januar 2020 15:49)

Kako god da se okrenes dupe je uvek pozadi:)

Džon Ravolta

pre 4 godine

Ubedljivo najnepredvidljiviji 8 jejčudnji igrač današnjice kakav je to cer.Sećam se kako je "izšamarao lopticama " Cicipasa pre godinu dana toliko da se mali danima cešao kako ga je Vavrinka i na koji način dobio.

Poštovalac igre

pre 4 godine

"Iskustvo pobeđuje totalnu mladost ponekad."

Lepo sam ja rekao da od Stena treba očekivat uskoro ponovo među top deset ove godine i da dogura daleko na AO Openu. Nisam omanuo u prognozi. On jeste možda teniser koji zastrašuje na grend slemovima i sa pravom nosim nadimak Stan the man. Ovo je još pokazatelj da je ranije sazreo ili bioo konstatan kroz čitavu karijeru daa bi lagano bio top pet teniser sveta. Naravno po ostale nije a ni njega nezanima previše. Drago mi da se vratio tj da je u završnici i ima šansu da dobije svakog ukoliko ponovi igru svoju ludačku.

max

pre 4 godine

Vavrinka, covek sa fantomskim povredama, covek bez meceva odjednom godinama vaskrsava i melje.. Klasicni trojanski konj ATP!
(kuste, 27. januar 2020 10:33)

Nije tako, prosto postoje ljudi koji su fantasticni u svom poslu ali ne vole rutinu, nemaju zivaca, pa ne mogu neprestano u kontinuitetu jedno te isto jednako da rade. Takav je Vavrinka. Fenomenalan ali kad hoce i kad mu se igra, jednostavno ga mrzi da svakog meseca daje sve od sebe. Ja veliku trojku cesto vidim kao robote na traci. Rad na normu. Nije dosta 5, nije dosta 10, nije dosta 15, nije dosta 20 GS... nikad kraja. Sta vise hoce Federer? Nek uziva u slavi, parama, porodici...

ZSer

pre 4 godine

Stan the Animal kakav igrač kada je na vrhuncu uliva strahopostovanje i bez problema svakog igrača može pobediti!Idemo Nole još jedan stepenik više +17 ?!

Milan

pre 4 godine

чињеница је да је 19:6 за Новака. Стен је добио два битна меча када је играо у трансу, али није сваки дан Божић, и овај Новак је бољи од оног који је за два меча изгубио. нема страха.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (мики, 27. januar 2020 12:06)

Manje-vise cela prica. Kad su obojica spremni, skor govori dovoljno. Cinjenica je da Novak "lezi" Vavrinki, ali od bitnih meceva gde su obojica bili spremni, dobio ga je samo na AO 2014. RG 2015. je malo cudna prica i splet ojolnosti, mada je i tu Vavrinka odigrao fantasticno (a imao je i one bermude da dekoncentrise protivnika hahaha), ali Novak se prvo malo emotivno ispraznio, pobedom nad Rafom, a sa Marejem je igrao 2 dana, i sledeceg dana je odmah igrao finale, dok se Vavrinka odmarao 1 dan.

Mitar

pre 4 godine

Od Novakova 3 poraza na Grend slemu od Vavrinke,samo je onaj na AO igran podjednakim uslovima-kasnije je pobijedio Nadala.Roland Garos 2015 Novak je igrao 2 dana sa Marejem,a sjutra finale sa Vavrinkom.Sljedece finale US open,Novak je dosao povredjen i zahvaljujuci predajama (3)dosao do finala!Volio bih da ih vidim zdrave i odmorne,pa neka bolji pobijedi(Novak)

g

pre 4 godine

@ smigic
Pa kad vec spominjes da je Djokovica pobedio pod nefer uslovima, sto ne kazes i da je Rafa u finalu AO izgubio gotovo bez borbe, zbog problema sa stomakom?! Cini mi se slepo crevo je bilo u pitanju..zasto samo Djokovic ima 'probleme' kad gubi?! Rafa je to finale odstatirao, nije hteo da preda kao neki, odigrao je do kraja, kako je mogao, al' to uporno gurate pod tepih.

ju ju

pre 4 godine

# Mitar
I šta kažeš, na ao kada je pobedio Djokovića pobedio je Nadala u finalu, a na us je Djoković bio povredjen? Prvo, to finale ao si valjda gledao, ako već spominješ povredu Djokovića onda je fer da kažeš da je u tom finalu Nadal bio povredjen, ali nije predao meč, zato ti i ne spomonješ povredu..ali zato je Djoković predao i to par poena pred kraj da bi ti i tebi slični rekli ,,predao zbog povrede" e sad da li je stvarno bio povredjen ne verujem jer je par dana kasnije igrao turnir kao da mu nije ništa. Pre će biti da mu je povredjen ponos i ego. Dva dana za redom je i Nadal igrao četvrtfinale Vimbldona 2018.da bi takav izašao Djokoviću na megdan u polufinalu, ne vidim da se to ikada spomenulo niti se spominje, samo se kaže da je Dioković pobedio. Na prošlom ao je Nadal došao posle poduže pauze, bez ritma, velikih mečeva itd ali nee, ne pominje se. Ništa se ne pominje kada je Nadal, samo nemoj Djoković da izgubi jer imate brdo ovakvih izgovora.

Ggffvgv

pre 4 godine

Djokovic osvaja AO I trofej posvecuje tragicno nastradalom prijatelju... Kakav Stan the man, king Roger I ostali, ovaj dogadjaj ce mu biti motiv vise da samelje sve pred sobom.

мики

pre 4 godine

Kad Stan igra ovako ultra ofanzivno Novak gubi!
(realno, 27. januar 2020 08:54)

чињеница је да је 19:6 за Новака. Стен је добио два битна меча када је играо у трансу, али није сваки дан Божић, и овај Новак је бољи од оног који је за два меча изгубио. нема страха.

Poz iz BG-a

pre 4 godine

@Жеља Da, videli smo to na primer na Roland Garrosu 2015. ili u Monte Carlu 2014. kad mu je oteo titulu, jednu od retkih koja mu fali.

Milan

pre 4 godine

@Ahm Citas ti st aja pisem, ali ne razumes. Ne poricem ja da se Novaku otvorio zreb, ali zreb sam po sebi je bio tezi od Federerovog. Sto se tice Milmana, jeste Federer imao tezak mec, ali ako mislis da je igrac koji je trenutno 47. na listi, a najbolji plasman mu je bio 33. mesto neki veliki problem u zrebu, onda treba da gledas turnire nivoa ATP 250, a ne GS turnire gde igraju najbolji igraci na svetu.

Asomakum DOO

pre 4 godine

kad krene Vavrinku, niko ga ne moze zaustaviti... to Nole najbolje zna (cuveno finale Vimbldona 2015 kad je Nole plakao), a zna i Nadal to (finale Australije 2014).

Mikii

pre 4 godine

dobro je jer je trajalo 3.5 sati. samo neka se oni izmore.
(milan, 27. januar 2020 08:48)

Samo neka tako izmoreni, izmuceni dodju pred GOATa iz Srbije, nepobedivog. Sto vise prednosti za Nolu pred mec, to bolje, sto da bude fer i korektno kad ne mora. Koliko vi svojim recima, zeljama, ociglednim strahom pokazujete da ni vi sami ne verujete u Djokovica, a ocekujete da ga drugi prihvate kao najboljeg. Pa, nikad botovi, nikad :)

Kraljevcanin

pre 4 godine

(Tribislav, 27. januar 2020 08:50)

Sto je najjace, Tim uopste vise nije toliko mlad. Jeste u odnosu na veliku trojku i ostale starije igrace, ali ove godine puni 27 godina. Znaci trenutno osim Zvereva, nema nijedan "klinac". Sramotno je da bilo sta vise izjavljuju, smesni su. Umesto da cute i rade, oni se busaju bez potrebe, a ovi stariji i u ovim godinama imaju vise i snage i kvaliteta. Pozdrav.

ju ju

pre 4 godine

@milan
Da, ali zato kada je Djoković KAO umoran, onda se to ponavlja jedno 150 puta u toku meča i po 20 puta kad god se spomene taj meč gde je počišćen na NULOM. A umor njegovih protivnika se stavlja pod tepih, ma ni U od umora.

Milan

pre 4 godine

застанимо на тренутак. људи данима причају како федерер има лак жреб. па да, али ђоковић има лакши. јер федерер пре финала мора на новака, а новак само на федерера ;)
а у надаловом делу, буквално сви. чак нисам сигуран да ће надал моћи до финала.
(веверица, 27. januar 2020 09:00)

Djokovic nije imao toliko lak zreb, koliko mu se zreb otvorio ispadanjem Cicipasani Bautiste Aguta. Sa druge strane Federer ne bi imao tezak posao cak i da mu je naleteo Beretini. Ali svakako je njihova polovina zreba laksa od Nadalove.

ju ju

pre 4 godine

@Šmigiću...Ma kako da mu nije poklonjeno, sve što Djoković izgubi ustvari poklanja, je l tako? A poklonjeno mu verovatno i na us openu prošle godine, onako mlaćenje protivnika nije skoro vidjeno (osim možda u finalu Rima i polufinalu rolan garosa iste godine), kada je moralo da se preda par poena pred kraj od bruke. Za svako čišćenje vi imate izgovor, ali kada je protivnik ima sličnu situaciji, taaako vešto to izbegavate.

Ahm

pre 4 godine

Milan
Prespavao si mec protiv Milmana? Sad mi samo reci, da li Novak igra protiv onih koji su prosli, ili onih koji su potencijalno mogli da igraju protiv njega? Budi bar realan toliko i priznaj, da su svi nosioci i dobri igraci sa Rafine strane. Ne kmeci zbog Cicipasa i Aguta, je oni su ispali. Definitivno Novak igra mec protiv Raonica, sto su i organizatori potvrdili, pa nema razloga da se bojis da ce doci do promene. Federer sa druge strane, po kvalitetu ima iste protivnike kao Novak, ako izuzmemo 2 Japanca. Njih svi preskacu u komentarima. Pominje se Struf kao 37, Agut i Cicipas, ali Japanci i Raonic protiv koga igra, ne.

veliki strumf

pre 4 godine

Neka neko zaustavi Stanimala! :))) Ne stvarno, daleko najopasniji protivnik za Novaka. Za Federera lak zalogaj, ne lezi mu njegova igra, ali za Noleta je opasan. Ne uvek, pa Novak vodi 19-6 u duelu sa njim, ali kada dodje Grand Slam, naročito Australija gde su vodili 3 neverovatne bitke, ali i US open i RG - Sten dobije neku posebnu inspiraciju i igra specijalan tenis. Pravi on mnogo gresaka - i na ovom turniru ih je pravio skoro 60 po meču jer su mu mečevi uglavnom dugo trajali i bili prilično teški i tesni, ali nekako kad se lomi, nekako od sredine 4. seta on nadje svoj udarac, nadje bacin da pogadja vinere, pronadje to dodatno napajanje da može iz sve snage da mlati onu lopticu i da - pogadja. Ne očekujem da može do finala, već je istrosen dosta, ali ovo sto on radi na GS, ovi povratci posle najčešće lako izgubljenog 3. seta su za proučavanje. Čak i ako dodje do finala - siguran sam da bi ga ovog puta Novak pregazio.

Ah

pre 4 godine

Vladrad
"Novak ce se prosetati do finala..." Kako nesmotrena izjava. Treba da napises kako se namucio protiv Strufa koji je 37 na listi, to se jos nije desilo, prvi put u istoriji tenisa. Kako se namucio protiv Japanaca. Svarcman je pruzio dostojan otpor, ali je ipak oducen od tenisa. Dok je Federer igrao lagano, imao samo neke ispod 100 mesta, kvalifikante. O Rafinom delu zreba da ne pricamo. Tu tek nema ni jednog nosioca. Kada sve saberes, najteze je Novaku. Moras biti oprezan sa izjavama, a ne ovako nesmotreno pisati da nema opasnosti i da ce lagano do finala...

Robert

pre 4 godine

dobro je jer je trajalo 3.5 sati. samo neka se oni izmore.
(milan, 27. januar 2020 08:48)

Da, jer je naslađe likovati nakon pobeda nad umornim rivalima, a onda i ponosno dodati kako bi svakako bili razbijeni i da nisu umorni. :)

Bojša

pre 4 godine

Hehheheheheh...eto, "klinci" pukose ko bas i na ovom turniru?! Nista od njih. Cim se Nadal,Vavrinka,Federer,Djokovic malo uozbilje ova deca nemaju ni promil sanse. Vec se najvljivalo kako ce ove godine biti smena genaracije bla,bla,bla...'oce da ne kazem sta!Evo Nadal rastura onog mucenika Kirjosa!

Stan The Man

pre 4 godine

Jedan od meni omiljenih tenisera. Nole, Nadal, Del Potro, i Vavrinka. Ne bih znala da kažem zašto, ne razumem se u tenis, ali eto. Sviđa mi se kako deluje, smireno i odlučno.

zex

pre 4 godine

Tako je bre Majstore. Drago mi je sto pobedjuju pravi majstori a ne ove cepanke kao sto su Medvedev, Zverev, Cicipas i ta Balava generacija, duzi im je jezik nego pamet. Oni ce nesto kao da osvoje. Da se zna ko je tata. Nadam se tituli Novaka Djokovica. Drago mi je zbog stena. Sada ostaje dilema za koga navijati, dal za Aborizdzana ili Nadala. Cisto zbog Novakovog broja 1.inace Nadalu puna podrska protiv onog, neznam kako bih ga nazvao. Cirkuzant, cepanka. Dao mu bog sirovu snagu i bolestan um.

Nebojša

pre 4 godine

Kad Stan igra ovako ultra ofanzivno Novak gubi!
(realno, 27. januar 2020 08:54)

Ovde u Australiji ga je Novak dva puta dobio a jednom je izgubio tako da nisi u pravu.

веверица

pre 4 godine

застанимо на тренутак. људи данима причају како федерер има лак жреб. па да, али ђоковић има лакши. јер федерер пре финала мора на новака, а новак само на федерера ;)
а у надаловом делу, буквално сви. чак нисам сигуран да ће надал моћи до финала.

Proka

pre 4 godine

@CroFed - Novak i Stan su u odlicnim odnosima a to sto ga je pobedio par puta na vaznim turnirima - pa i drugi su. Nisam primtio da ga neko mrzi, bas naprotiv. Meni je omiljeni igrac. Upravo je trenirao sa Novakom na AO. Mislim da Medvedev mnogo manje lezi Novaku nego Stan. Problem je da Stanu nikako ne lezi Nadal tako da sumljam da ce on stici do finala ali ako stigne bilo bi to bas super. Novak jos ima ozbiljan mec sa Raonicem dok se Federer susretao i susrece sa igracima 40+ po ATP rangu do polufinala tako da bi trebalo da bude oran i odmoran. Ako onaj bokser Sandgren uzme sveukupno 8 gemova Federeru to bi bilo cudo.

Torrente

pre 4 godine

Čovek ozbiljno igra samo GS turnire.

Da li je realno da ima osvojena 3 GS (i jedno finale) a da je osvojio samo jedan Masters?

Svaka čast.

Znam sve ne PITAJ TE me kako

pre 4 godine

STANIMAL tesko mi je da priznam ,ali kada igra svoju najbolju igru tesko ko iz velike 3 moze da ga savlada. Ako ovako nastavi polufinala Nadal-Sten Djokovic-Federer.

Vlad Rad

pre 4 godine

Iskreno, ja sam se najviše pribojavao Medvedeva, kao nekog ko može da ugrozi Novaka.
Sad mislim da će da se prošeta do još jedne titule.

Svilajnac-Centar Srbije

pre 4 godine

Za par godina citam naslove : " Jos uvek dominiraju 40+igraci , pitanje je turnira kad ce da ih smene Kecmanovic i druzina "

ferdinand

pre 4 godine

Stena volim da gledam kad je u svom "ludilu". Kada je u njemu, teško ko može da mu parira, šteta samo što ga to ludilo hvata na svakih par godina. Zaista takvi njegovi mečevi su atraktivni za gledanje. Šteta što je takvih par ludila imao baš protiva Novaka i tako ga sprečio da uzme bar još dva GS.

Djorgo

pre 4 godine

Saglasan da je Vavrinka na svom vrhuncu najteži mogući protivnik za Novaka. Ipak, u eventualnom finalu ja bih ipak stavio ulog na ovog, sadašnjeg Novaka koji je opet u odličnoj formi. Mada do sada nije imao pravo iskušenje ...

Malkom

pre 4 godine

STANIMAL tesko mi je da priznam ,ali kada igra svoju najbolju igru tesko ko iz velike 3 moze da ga savlada. Ako ovako nastavi polufinala Nadal-Sten Djokovic-Federer.
(Znam sve ne PITAJ TE me kako, 27. januar 2020 09:11)

U pravu si. Lako bije Nadala i Novaka kada je napaljen. Ali nekako Rodžeru nikada nije bio problem. Nema igru za njega, čini mi se.

Brane

pre 4 godine

Smena generacija hahahahaha. Cirkus živi. Ovi mladjani momci neće uzeti jedan jedini slem u narednih 5 godina... živi bili pa videli. Medo, Cipiripi,Zvekonja i onaj nabedjeni satirani Tim... niko od njih slema neće videti. Toliko o tome. Ajmo Nole po 17ti ... ej 17!

stevo

pre 4 godine

Koliko god neko mislio da je Stanislas opasniji protivnik od Meda, mislim da je Stanislas lakši protivnik u ovom trenutku. Vjerovatno ce ispasti od Zvereva, jer ne vjerujem da moze vezati 2 meca na ovom nivou. Medo je u naletu motivisan mada jos neiskusan na gs, dok Stanislas igra vise kockarski( ako udje udje). Finale ako Novak prodje Raonica, sa Zverevim.

brana

pre 4 godine

Mislim da je za Novaka ipak za malčice bolje da igra sa Vavrinkom nego Medvedevim jer ga je onaj mali opasno izigrao poslednja 2 puta,ne leži mu nikako.Vavrinka ga je pobeđivavso par puta u finalima ali je mnogo češće i gubio tako da ipak mislim da je bolje s njim da igra.

Kosta

pre 4 godine

A sad svim srcem navijam za Nadala , i dalje mislim da je Nik naj opasniji za Novaka a odmah tu je i Tim . Valjda ce Rafa da izdrzi do finala .

Simo

pre 4 godine

Toliko pokusavaju ove nove da pretvore u nove zvijezde ali kada vidim Vavrinku danas, kao nekad, vidis koliko je to bio bolji tenis prije 10ak godina. Delpotro takodje mnogo bolji, Mareja da ne pominjem.
Tako da nema brige jos uvijek za Nola, Rafu i Rodju, osim povremenih bljeskova ovih mladih.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

@miloš

Uopšte nema pregršt izgubljenih finala, već samo jedno a 3 dobijena (što je odličan procenat). Sjajan teniser kad igra svoju igru, retko ko ga može dobiti tad uopšte ali to se svodi uglavnom na 1 GS godišnje i pokoji ATP, ostatak sezone ga nema u 3.kolu. Zato i nije bio broj 1, za to je neophodan kontinuitet dobrih rezultata.

Nebojša

pre 4 godine

Bravo za Stena malo neočekivano što zbog skora što zbog toga što je Medvedev dva puta vodio u setovima svakako mi je drago on je gospodin za veliku većinu ovih mladih igrača pa tako i Medvedeva.

slaviša šmigič

pre 4 godine

warvinka igra dobro uglavnom u australiji a jedan slam mu je poklonjen u parizu kada je novak igrao dva duela u nedelju što se nije desilo u istoriji tenisa endy mary je bio klasa za wavrinku to pokazuju i njihovi dueli ionako preko nadala on nemože a verovatno biče teško i sa rubljevim ili onim drugim tako,da nadal ide sigurno u finale sad dal na federera ili novaka nadam se novaka.

Eh

pre 4 godine

Carapan
Ja pouzdano znam, da je jedan teniser, kada je osvojio prvi GS napisao knjigu "Moj prvi GS." Bilo je to davne 2008. pa se zato ne secas. Nakon toga je cekao, 3 godine da pocne da osvaja. Inace, fokusiraj se na taj deo zreba, ko sve tamo igra i budi malo realan.

GanDra Šajkaš

pre 4 godine

Koliko ovi mladi igraci nisu svesni sta znaci osvojiti jedan gs. Dve nedelje umesto jedne,na.tri dobijena umesto na dva,psiholoska sprema onih najboljih....
Jos mnogo pasulja oni moraju pojesti da bi osvajali gs-ove.Blizu su oni,jako blizu....ali moraju poceti postovati ove velikane,uciti od njih I cekati svojih pet minuta

Ružica iz Švajcarske

pre 4 godine

THE ANIMAL!

Dobijao je često Novaka kada nije trebalo (kada to nismo želeli) i nisam ga preterano simpatisala zbog toga ali je lepo videti da se ovi stariji igrači ne predaju! Pokažite mladićima i njihovim arogantnim izjava gde im je mesto! Bravo!

Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.

King Roger.

pre 4 godine

Oko mene niko nije verovao da ce Vavrinka da pobedi,ali ja uvek tipujem na njega jer kad udje u 2 nedelju turnira to nije slucajno.Finale Vavrinka-Federer.

Robert

pre 4 godine

Bogovski tenis Vavrinke. Samo poslednji set sam gledao i ono je ludilo. Razbijanje, demoliranje, demonstriranje sile... Može se nazvati kako god, ali za onakvu njegovu igru mislim da je apsolutno najviši teniski nivo ikada. Sasvim druga stvar je da li i koliko dugo može da drži taj nivo, ali od onoga nema bolje i protiv onoga se ne može. Svaka mu čast. Napokon se potpuno vratio u formu nakon one teške povrede kolena.

CroFed

pre 4 godine

Rapsodija igre Stana the Mana od polovice četvrtog seta do kraja, frcali su winneri, ona njegova famozna "masnoća" udarca dolazila do izražaja. Nisam siguran da će s simpatijama na ovu pobjedu gledati Novakovi fanovi. Slijedi mu još jedan next gen igrač, samo je pitanje koji- Zverev ili Rublev

Tribislav

pre 4 godine

Ovaj Vavrinka je teniski fenomen 21. veka. Lika bukvalno nema tokom čitave sezone, i onda dodje slem i odigra meceve kao preporođen. Prosto neverovatno. Snimiti dokumentarac o njemu, jer je ovo vec postalo nauka. A sto se tiče ove nove generacije kao da je građena od papira, koliko snage i volje nemaju na slemovima. Opet po ko zna koji put Tim brani čast novopečenih talenata.

bojan

pre 4 godine

Stan je takav lik da je to neverovatno,nema ga nigde i onda digne formu za Grand slam,a posebno mi je drago sto je pobedio nadmenog i iritantnog Medvedeva. Srećom po Vavrinku Federer je u drugoj polovini.

MK

pre 4 godine

Ipak Novaku manje leži Stanislas kao protivnik. Čak bi bio komotniji da Đoković odigra protiv Nadala i Federera u istom danu nego protiv Wawrinke.

Carapan

pre 4 godine

Ovi mladi svi bili spremni za osvajanje AUS opena. Prosto neverovatno kakve izjave daju. Kontam kad bi osvojili jedan GS izjave bi im bile tipa "Bicemo najbolji u istoriji" a polu-finale ostaje misaona imenica.

Omladina

pre 4 godine

Smena generacija?! ? Ovi iz velike trojke, pa i šire, ne znaju u koju mišju rupu da se zavuku od naleta novih mladih snaga. Mladih snaga u srednjim dvadesetim.

milos

pre 4 godine

bravo warvinka, čovek koji se ne eksponira tako mnogo . povrede su ga omele da možda i više br 1 jer po igri zaslužuje, čovek ima 3 gs titule i mnogo izgubljenih finala . biće jako teško novaku ako se sastaje sa njim do finala.

zozoblansh

pre 4 godine

E ova pobeda mi je najsladja! Medvedev-out, Cicipas-out, jos samo Zverev i smena generacija! Stari smenjuju mlade, hahaha... toliko o tome.

mare

pre 4 godine

Prosek godina četvrtfinalista 30+. I kad neko od ovih klinaca osvoji neki masters ili atp 500 opet isti naslovi o novim mladim nadama. Do prvog narednog Gren slema

zozoblansh

pre 4 godine

E ova pobeda mi je najsladja! Medvedev-out, Cicipas-out, jos samo Zverev i smena generacija! Stari smenjuju mlade, hahaha... toliko o tome.

Ružica iz Švajcarske

pre 4 godine

THE ANIMAL!

Dobijao je često Novaka kada nije trebalo (kada to nismo želeli) i nisam ga preterano simpatisala zbog toga ali je lepo videti da se ovi stariji igrači ne predaju! Pokažite mladićima i njihovim arogantnim izjava gde im je mesto! Bravo!

Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.

Carapan

pre 4 godine

Ovi mladi svi bili spremni za osvajanje AUS opena. Prosto neverovatno kakve izjave daju. Kontam kad bi osvojili jedan GS izjave bi im bile tipa "Bicemo najbolji u istoriji" a polu-finale ostaje misaona imenica.

Tribislav

pre 4 godine

Ovaj Vavrinka je teniski fenomen 21. veka. Lika bukvalno nema tokom čitave sezone, i onda dodje slem i odigra meceve kao preporođen. Prosto neverovatno. Snimiti dokumentarac o njemu, jer je ovo vec postalo nauka. A sto se tiče ove nove generacije kao da je građena od papira, koliko snage i volje nemaju na slemovima. Opet po ko zna koji put Tim brani čast novopečenih talenata.

mare

pre 4 godine

Prosek godina četvrtfinalista 30+. I kad neko od ovih klinaca osvoji neki masters ili atp 500 opet isti naslovi o novim mladim nadama. Do prvog narednog Gren slema

Torrente

pre 4 godine

Čovek ozbiljno igra samo GS turnire.

Da li je realno da ima osvojena 3 GS (i jedno finale) a da je osvojio samo jedan Masters?

Svaka čast.

GanDra Šajkaš

pre 4 godine

Koliko ovi mladi igraci nisu svesni sta znaci osvojiti jedan gs. Dve nedelje umesto jedne,na.tri dobijena umesto na dva,psiholoska sprema onih najboljih....
Jos mnogo pasulja oni moraju pojesti da bi osvajali gs-ove.Blizu su oni,jako blizu....ali moraju poceti postovati ove velikane,uciti od njih I cekati svojih pet minuta

bojan

pre 4 godine

Stan je takav lik da je to neverovatno,nema ga nigde i onda digne formu za Grand slam,a posebno mi je drago sto je pobedio nadmenog i iritantnog Medvedeva. Srećom po Vavrinku Federer je u drugoj polovini.

CroFed

pre 4 godine

Rapsodija igre Stana the Mana od polovice četvrtog seta do kraja, frcali su winneri, ona njegova famozna "masnoća" udarca dolazila do izražaja. Nisam siguran da će s simpatijama na ovu pobjedu gledati Novakovi fanovi. Slijedi mu još jedan next gen igrač, samo je pitanje koji- Zverev ili Rublev

Omladina

pre 4 godine

Smena generacija?! ? Ovi iz velike trojke, pa i šire, ne znaju u koju mišju rupu da se zavuku od naleta novih mladih snaga. Mladih snaga u srednjim dvadesetim.

Simo

pre 4 godine

Toliko pokusavaju ove nove da pretvore u nove zvijezde ali kada vidim Vavrinku danas, kao nekad, vidis koliko je to bio bolji tenis prije 10ak godina. Delpotro takodje mnogo bolji, Mareja da ne pominjem.
Tako da nema brige jos uvijek za Nola, Rafu i Rodju, osim povremenih bljeskova ovih mladih.

MK

pre 4 godine

Ipak Novaku manje leži Stanislas kao protivnik. Čak bi bio komotniji da Đoković odigra protiv Nadala i Federera u istom danu nego protiv Wawrinke.

Malkom

pre 4 godine

STANIMAL tesko mi je da priznam ,ali kada igra svoju najbolju igru tesko ko iz velike 3 moze da ga savlada. Ako ovako nastavi polufinala Nadal-Sten Djokovic-Federer.
(Znam sve ne PITAJ TE me kako, 27. januar 2020 09:11)

U pravu si. Lako bije Nadala i Novaka kada je napaljen. Ali nekako Rodžeru nikada nije bio problem. Nema igru za njega, čini mi se.

веверица

pre 4 godine

застанимо на тренутак. људи данима причају како федерер има лак жреб. па да, али ђоковић има лакши. јер федерер пре финала мора на новака, а новак само на федерера ;)
а у надаловом делу, буквално сви. чак нисам сигуран да ће надал моћи до финала.

Svilajnac-Centar Srbije

pre 4 godine

Za par godina citam naslove : " Jos uvek dominiraju 40+igraci , pitanje je turnira kad ce da ih smene Kecmanovic i druzina "

Robert

pre 4 godine

Bogovski tenis Vavrinke. Samo poslednji set sam gledao i ono je ludilo. Razbijanje, demoliranje, demonstriranje sile... Može se nazvati kako god, ali za onakvu njegovu igru mislim da je apsolutno najviši teniski nivo ikada. Sasvim druga stvar je da li i koliko dugo može da drži taj nivo, ali od onoga nema bolje i protiv onoga se ne može. Svaka mu čast. Napokon se potpuno vratio u formu nakon one teške povrede kolena.

Nebojša

pre 4 godine

Bravo za Stena malo neočekivano što zbog skora što zbog toga što je Medvedev dva puta vodio u setovima svakako mi je drago on je gospodin za veliku većinu ovih mladih igrača pa tako i Medvedeva.

Kraljevcanin

pre 4 godine

(Tribislav, 27. januar 2020 08:50)

Sto je najjace, Tim uopste vise nije toliko mlad. Jeste u odnosu na veliku trojku i ostale starije igrace, ali ove godine puni 27 godina. Znaci trenutno osim Zvereva, nema nijedan "klinac". Sramotno je da bilo sta vise izjavljuju, smesni su. Umesto da cute i rade, oni se busaju bez potrebe, a ovi stariji i u ovim godinama imaju vise i snage i kvaliteta. Pozdrav.

zex

pre 4 godine

Tako je bre Majstore. Drago mi je sto pobedjuju pravi majstori a ne ove cepanke kao sto su Medvedev, Zverev, Cicipas i ta Balava generacija, duzi im je jezik nego pamet. Oni ce nesto kao da osvoje. Da se zna ko je tata. Nadam se tituli Novaka Djokovica. Drago mi je zbog stena. Sada ostaje dilema za koga navijati, dal za Aborizdzana ili Nadala. Cisto zbog Novakovog broja 1.inace Nadalu puna podrska protiv onog, neznam kako bih ga nazvao. Cirkuzant, cepanka. Dao mu bog sirovu snagu i bolestan um.

Milan

pre 4 godine

застанимо на тренутак. људи данима причају како федерер има лак жреб. па да, али ђоковић има лакши. јер федерер пре финала мора на новака, а новак само на федерера ;)
а у надаловом делу, буквално сви. чак нисам сигуран да ће надал моћи до финала.
(веверица, 27. januar 2020 09:00)

Djokovic nije imao toliko lak zreb, koliko mu se zreb otvorio ispadanjem Cicipasani Bautiste Aguta. Sa druge strane Federer ne bi imao tezak posao cak i da mu je naleteo Beretini. Ali svakako je njihova polovina zreba laksa od Nadalove.

brana

pre 4 godine

Mislim da je za Novaka ipak za malčice bolje da igra sa Vavrinkom nego Medvedevim jer ga je onaj mali opasno izigrao poslednja 2 puta,ne leži mu nikako.Vavrinka ga je pobeđivavso par puta u finalima ali je mnogo češće i gubio tako da ipak mislim da je bolje s njim da igra.

ferdinand

pre 4 godine

Stena volim da gledam kad je u svom "ludilu". Kada je u njemu, teško ko može da mu parira, šteta samo što ga to ludilo hvata na svakih par godina. Zaista takvi njegovi mečevi su atraktivni za gledanje. Šteta što je takvih par ludila imao baš protiva Novaka i tako ga sprečio da uzme bar još dva GS.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

@miloš

Uopšte nema pregršt izgubljenih finala, već samo jedno a 3 dobijena (što je odličan procenat). Sjajan teniser kad igra svoju igru, retko ko ga može dobiti tad uopšte ali to se svodi uglavnom na 1 GS godišnje i pokoji ATP, ostatak sezone ga nema u 3.kolu. Zato i nije bio broj 1, za to je neophodan kontinuitet dobrih rezultata.

Djorgo

pre 4 godine

Saglasan da je Vavrinka na svom vrhuncu najteži mogući protivnik za Novaka. Ipak, u eventualnom finalu ja bih ipak stavio ulog na ovog, sadašnjeg Novaka koji je opet u odličnoj formi. Mada do sada nije imao pravo iskušenje ...

Bojša

pre 4 godine

Hehheheheheh...eto, "klinci" pukose ko bas i na ovom turniru?! Nista od njih. Cim se Nadal,Vavrinka,Federer,Djokovic malo uozbilje ova deca nemaju ni promil sanse. Vec se najvljivalo kako ce ove godine biti smena genaracije bla,bla,bla...'oce da ne kazem sta!Evo Nadal rastura onog mucenika Kirjosa!

мики

pre 4 godine

Kad Stan igra ovako ultra ofanzivno Novak gubi!
(realno, 27. januar 2020 08:54)

чињеница је да је 19:6 за Новака. Стен је добио два битна меча када је играо у трансу, али није сваки дан Божић, и овај Новак је бољи од оног који је за два меча изгубио. нема страха.

Vlad Rad

pre 4 godine

Iskreno, ja sam se najviše pribojavao Medvedeva, kao nekog ko može da ugrozi Novaka.
Sad mislim da će da se prošeta do još jedne titule.

veliki strumf

pre 4 godine

Neka neko zaustavi Stanimala! :))) Ne stvarno, daleko najopasniji protivnik za Novaka. Za Federera lak zalogaj, ne lezi mu njegova igra, ali za Noleta je opasan. Ne uvek, pa Novak vodi 19-6 u duelu sa njim, ali kada dodje Grand Slam, naročito Australija gde su vodili 3 neverovatne bitke, ali i US open i RG - Sten dobije neku posebnu inspiraciju i igra specijalan tenis. Pravi on mnogo gresaka - i na ovom turniru ih je pravio skoro 60 po meču jer su mu mečevi uglavnom dugo trajali i bili prilično teški i tesni, ali nekako kad se lomi, nekako od sredine 4. seta on nadje svoj udarac, nadje bacin da pogadja vinere, pronadje to dodatno napajanje da može iz sve snage da mlati onu lopticu i da - pogadja. Ne očekujem da može do finala, već je istrosen dosta, ali ovo sto on radi na GS, ovi povratci posle najčešće lako izgubljenog 3. seta su za proučavanje. Čak i ako dodje do finala - siguran sam da bi ga ovog puta Novak pregazio.

Brane

pre 4 godine

Smena generacija hahahahaha. Cirkus živi. Ovi mladjani momci neće uzeti jedan jedini slem u narednih 5 godina... živi bili pa videli. Medo, Cipiripi,Zvekonja i onaj nabedjeni satirani Tim... niko od njih slema neće videti. Toliko o tome. Ajmo Nole po 17ti ... ej 17!

Proka

pre 4 godine

@CroFed - Novak i Stan su u odlicnim odnosima a to sto ga je pobedio par puta na vaznim turnirima - pa i drugi su. Nisam primtio da ga neko mrzi, bas naprotiv. Meni je omiljeni igrac. Upravo je trenirao sa Novakom na AO. Mislim da Medvedev mnogo manje lezi Novaku nego Stan. Problem je da Stanu nikako ne lezi Nadal tako da sumljam da ce on stici do finala ali ako stigne bilo bi to bas super. Novak jos ima ozbiljan mec sa Raonicem dok se Federer susretao i susrece sa igracima 40+ po ATP rangu do polufinala tako da bi trebalo da bude oran i odmoran. Ako onaj bokser Sandgren uzme sveukupno 8 gemova Federeru to bi bilo cudo.

Ggffvgv

pre 4 godine

Djokovic osvaja AO I trofej posvecuje tragicno nastradalom prijatelju... Kakav Stan the man, king Roger I ostali, ovaj dogadjaj ce mu biti motiv vise da samelje sve pred sobom.

Stan The Man

pre 4 godine

Jedan od meni omiljenih tenisera. Nole, Nadal, Del Potro, i Vavrinka. Ne bih znala da kažem zašto, ne razumem se u tenis, ali eto. Sviđa mi se kako deluje, smireno i odlučno.

milos

pre 4 godine

bravo warvinka, čovek koji se ne eksponira tako mnogo . povrede su ga omele da možda i više br 1 jer po igri zaslužuje, čovek ima 3 gs titule i mnogo izgubljenih finala . biće jako teško novaku ako se sastaje sa njim do finala.

Kosta

pre 4 godine

A sad svim srcem navijam za Nadala , i dalje mislim da je Nik naj opasniji za Novaka a odmah tu je i Tim . Valjda ce Rafa da izdrzi do finala .

Znam sve ne PITAJ TE me kako

pre 4 godine

STANIMAL tesko mi je da priznam ,ali kada igra svoju najbolju igru tesko ko iz velike 3 moze da ga savlada. Ako ovako nastavi polufinala Nadal-Sten Djokovic-Federer.

Nebojša

pre 4 godine

Kad Stan igra ovako ultra ofanzivno Novak gubi!
(realno, 27. januar 2020 08:54)

Ovde u Australiji ga je Novak dva puta dobio a jednom je izgubio tako da nisi u pravu.

stevo

pre 4 godine

Koliko god neko mislio da je Stanislas opasniji protivnik od Meda, mislim da je Stanislas lakši protivnik u ovom trenutku. Vjerovatno ce ispasti od Zvereva, jer ne vjerujem da moze vezati 2 meca na ovom nivou. Medo je u naletu motivisan mada jos neiskusan na gs, dok Stanislas igra vise kockarski( ako udje udje). Finale ako Novak prodje Raonica, sa Zverevim.

Milan

pre 4 godine

чињеница је да је 19:6 за Новака. Стен је добио два битна меча када је играо у трансу, али није сваки дан Божић, и овај Новак је бољи од оног који је за два меча изгубио. нема страха.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (мики, 27. januar 2020 12:06)

Manje-vise cela prica. Kad su obojica spremni, skor govori dovoljno. Cinjenica je da Novak "lezi" Vavrinki, ali od bitnih meceva gde su obojica bili spremni, dobio ga je samo na AO 2014. RG 2015. je malo cudna prica i splet ojolnosti, mada je i tu Vavrinka odigrao fantasticno (a imao je i one bermude da dekoncentrise protivnika hahaha), ali Novak se prvo malo emotivno ispraznio, pobedom nad Rafom, a sa Marejem je igrao 2 dana, i sledeceg dana je odmah igrao finale, dok se Vavrinka odmarao 1 dan.

Mikii

pre 4 godine

dobro je jer je trajalo 3.5 sati. samo neka se oni izmore.
(milan, 27. januar 2020 08:48)

Samo neka tako izmoreni, izmuceni dodju pred GOATa iz Srbije, nepobedivog. Sto vise prednosti za Nolu pred mec, to bolje, sto da bude fer i korektno kad ne mora. Koliko vi svojim recima, zeljama, ociglednim strahom pokazujete da ni vi sami ne verujete u Djokovica, a ocekujete da ga drugi prihvate kao najboljeg. Pa, nikad botovi, nikad :)

ju ju

pre 4 godine

@Šmigiću...Ma kako da mu nije poklonjeno, sve što Djoković izgubi ustvari poklanja, je l tako? A poklonjeno mu verovatno i na us openu prošle godine, onako mlaćenje protivnika nije skoro vidjeno (osim možda u finalu Rima i polufinalu rolan garosa iste godine), kada je moralo da se preda par poena pred kraj od bruke. Za svako čišćenje vi imate izgovor, ali kada je protivnik ima sličnu situaciji, taaako vešto to izbegavate.

ZSer

pre 4 godine

Stan the Animal kakav igrač kada je na vrhuncu uliva strahopostovanje i bez problema svakog igrača može pobediti!Idemo Nole još jedan stepenik više +17 ?!

Milan

pre 4 godine

@Ahm Citas ti st aja pisem, ali ne razumes. Ne poricem ja da se Novaku otvorio zreb, ali zreb sam po sebi je bio tezi od Federerovog. Sto se tice Milmana, jeste Federer imao tezak mec, ali ako mislis da je igrac koji je trenutno 47. na listi, a najbolji plasman mu je bio 33. mesto neki veliki problem u zrebu, onda treba da gledas turnire nivoa ATP 250, a ne GS turnire gde igraju najbolji igraci na svetu.

King Roger.

pre 4 godine

Oko mene niko nije verovao da ce Vavrinka da pobedi,ali ja uvek tipujem na njega jer kad udje u 2 nedelju turnira to nije slucajno.Finale Vavrinka-Federer.

скраћена дијагонала

pre 4 godine

Вавринка у финалу против Ђоковића можда би био и најзанимљивији финални меч.

Вавринка ће постати човек кад победи Федерера.

max

pre 4 godine

Vavrinka, covek sa fantomskim povredama, covek bez meceva odjednom godinama vaskrsava i melje.. Klasicni trojanski konj ATP!
(kuste, 27. januar 2020 10:33)

Nije tako, prosto postoje ljudi koji su fantasticni u svom poslu ali ne vole rutinu, nemaju zivaca, pa ne mogu neprestano u kontinuitetu jedno te isto jednako da rade. Takav je Vavrinka. Fenomenalan ali kad hoce i kad mu se igra, jednostavno ga mrzi da svakog meseca daje sve od sebe. Ja veliku trojku cesto vidim kao robote na traci. Rad na normu. Nije dosta 5, nije dosta 10, nije dosta 15, nije dosta 20 GS... nikad kraja. Sta vise hoce Federer? Nek uziva u slavi, parama, porodici...

Eh

pre 4 godine

Carapan
Ja pouzdano znam, da je jedan teniser, kada je osvojio prvi GS napisao knjigu "Moj prvi GS." Bilo je to davne 2008. pa se zato ne secas. Nakon toga je cekao, 3 godine da pocne da osvaja. Inace, fokusiraj se na taj deo zreba, ko sve tamo igra i budi malo realan.

Robert

pre 4 godine

dobro je jer je trajalo 3.5 sati. samo neka se oni izmore.
(milan, 27. januar 2020 08:48)

Da, jer je naslađe likovati nakon pobeda nad umornim rivalima, a onda i ponosno dodati kako bi svakako bili razbijeni i da nisu umorni. :)

slaviša šmigič

pre 4 godine

warvinka igra dobro uglavnom u australiji a jedan slam mu je poklonjen u parizu kada je novak igrao dva duela u nedelju što se nije desilo u istoriji tenisa endy mary je bio klasa za wavrinku to pokazuju i njihovi dueli ionako preko nadala on nemože a verovatno biče teško i sa rubljevim ili onim drugim tako,da nadal ide sigurno u finale sad dal na federera ili novaka nadam se novaka.

Mitar

pre 4 godine

Od Novakova 3 poraza na Grend slemu od Vavrinke,samo je onaj na AO igran podjednakim uslovima-kasnije je pobijedio Nadala.Roland Garos 2015 Novak je igrao 2 dana sa Marejem,a sjutra finale sa Vavrinkom.Sljedece finale US open,Novak je dosao povredjen i zahvaljujuci predajama (3)dosao do finala!Volio bih da ih vidim zdrave i odmorne,pa neka bolji pobijedi(Novak)

ju ju

pre 4 godine

@milan
Da, ali zato kada je Djoković KAO umoran, onda se to ponavlja jedno 150 puta u toku meča i po 20 puta kad god se spomene taj meč gde je počišćen na NULOM. A umor njegovih protivnika se stavlja pod tepih, ma ni U od umora.

Ahm

pre 4 godine

Milan
Prespavao si mec protiv Milmana? Sad mi samo reci, da li Novak igra protiv onih koji su prosli, ili onih koji su potencijalno mogli da igraju protiv njega? Budi bar realan toliko i priznaj, da su svi nosioci i dobri igraci sa Rafine strane. Ne kmeci zbog Cicipasa i Aguta, je oni su ispali. Definitivno Novak igra mec protiv Raonica, sto su i organizatori potvrdili, pa nema razloga da se bojis da ce doci do promene. Federer sa druge strane, po kvalitetu ima iste protivnike kao Novak, ako izuzmemo 2 Japanca. Njih svi preskacu u komentarima. Pominje se Struf kao 37, Agut i Cicipas, ali Japanci i Raonic protiv koga igra, ne.

Asomakum DOO

pre 4 godine

kad krene Vavrinku, niko ga ne moze zaustaviti... to Nole najbolje zna (cuveno finale Vimbldona 2015 kad je Nole plakao), a zna i Nadal to (finale Australije 2014).

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 4 godine

Ove starce ili ce neko jednog dana da smeni sa trona ili ce da pomru na terenu. Trece nema.
(Parx, 27. januar 2020 15:49)

Kako god da se okrenes dupe je uvek pozadi:)

Džon Ravolta

pre 4 godine

Ubedljivo najnepredvidljiviji 8 jejčudnji igrač današnjice kakav je to cer.Sećam se kako je "izšamarao lopticama " Cicipasa pre godinu dana toliko da se mali danima cešao kako ga je Vavrinka i na koji način dobio.

Ah

pre 4 godine

Vladrad
"Novak ce se prosetati do finala..." Kako nesmotrena izjava. Treba da napises kako se namucio protiv Strufa koji je 37 na listi, to se jos nije desilo, prvi put u istoriji tenisa. Kako se namucio protiv Japanaca. Svarcman je pruzio dostojan otpor, ali je ipak oducen od tenisa. Dok je Federer igrao lagano, imao samo neke ispod 100 mesta, kvalifikante. O Rafinom delu zreba da ne pricamo. Tu tek nema ni jednog nosioca. Kada sve saberes, najteze je Novaku. Moras biti oprezan sa izjavama, a ne ovako nesmotreno pisati da nema opasnosti i da ce lagano do finala...

g

pre 4 godine

@ smigic
Pa kad vec spominjes da je Djokovica pobedio pod nefer uslovima, sto ne kazes i da je Rafa u finalu AO izgubio gotovo bez borbe, zbog problema sa stomakom?! Cini mi se slepo crevo je bilo u pitanju..zasto samo Djokovic ima 'probleme' kad gubi?! Rafa je to finale odstatirao, nije hteo da preda kao neki, odigrao je do kraja, kako je mogao, al' to uporno gurate pod tepih.

ju ju

pre 4 godine

# Mitar
I šta kažeš, na ao kada je pobedio Djokovića pobedio je Nadala u finalu, a na us je Djoković bio povredjen? Prvo, to finale ao si valjda gledao, ako već spominješ povredu Djokovića onda je fer da kažeš da je u tom finalu Nadal bio povredjen, ali nije predao meč, zato ti i ne spomonješ povredu..ali zato je Djoković predao i to par poena pred kraj da bi ti i tebi slični rekli ,,predao zbog povrede" e sad da li je stvarno bio povredjen ne verujem jer je par dana kasnije igrao turnir kao da mu nije ništa. Pre će biti da mu je povredjen ponos i ego. Dva dana za redom je i Nadal igrao četvrtfinale Vimbldona 2018.da bi takav izašao Djokoviću na megdan u polufinalu, ne vidim da se to ikada spomenulo niti se spominje, samo se kaže da je Dioković pobedio. Na prošlom ao je Nadal došao posle poduže pauze, bez ritma, velikih mečeva itd ali nee, ne pominje se. Ništa se ne pominje kada je Nadal, samo nemoj Djoković da izgubi jer imate brdo ovakvih izgovora.

Mitar

pre 4 godine

juju#Neko od nas dvojice nije gledao mec 2016,jer Novak nije predao mec,izgubio je 3:1,sa sve palcem na nozi koji je krvario kroz patiku#Hvala bogu ima internet i lako je provjeriti.

Poštovalac igre

pre 4 godine

"Iskustvo pobeđuje totalnu mladost ponekad."

Lepo sam ja rekao da od Stena treba očekivat uskoro ponovo među top deset ove godine i da dogura daleko na AO Openu. Nisam omanuo u prognozi. On jeste možda teniser koji zastrašuje na grend slemovima i sa pravom nosim nadimak Stan the man. Ovo je još pokazatelj da je ranije sazreo ili bioo konstatan kroz čitavu karijeru daa bi lagano bio top pet teniser sveta. Naravno po ostale nije a ni njega nezanima previše. Drago mi da se vratio tj da je u završnici i ima šansu da dobije svakog ukoliko ponovi igru svoju ludačku.

Poz iz BG-a

pre 4 godine

@Жеља Da, videli smo to na primer na Roland Garrosu 2015. ili u Monte Carlu 2014. kad mu je oteo titulu, jednu od retkih koja mu fali.

ju ju

pre 4 godine

@Mitar
Vidi, ja ti pričam o meču od 2019.da us..nemoguće da nisi shvatio. A kad smo već kod zdrave i odmorne, izgleda da to važi samo za Djokovića, kada je protivnik onda se ne spominje, ma poželjno je da budu i umorni i povrdjeni.

Mitar

pre 4 godine

Procitaj tekst ponovo,ali pazljivo!Sve vrijeme govorim o 3 Vavrinkine titule ne pominjem 2019!I da Djokovivev prvi turnir je bio Tokio 35 dana nakon toga!

Mikii

pre 4 godine

dobro je jer je trajalo 3.5 sati. samo neka se oni izmore.
(milan, 27. januar 2020 08:48)

Samo neka tako izmoreni, izmuceni dodju pred GOATa iz Srbije, nepobedivog. Sto vise prednosti za Nolu pred mec, to bolje, sto da bude fer i korektno kad ne mora. Koliko vi svojim recima, zeljama, ociglednim strahom pokazujete da ni vi sami ne verujete u Djokovica, a ocekujete da ga drugi prihvate kao najboljeg. Pa, nikad botovi, nikad :)

King Roger.

pre 4 godine

Oko mene niko nije verovao da ce Vavrinka da pobedi,ali ja uvek tipujem na njega jer kad udje u 2 nedelju turnira to nije slucajno.Finale Vavrinka-Federer.

Ružica iz Švajcarske

pre 4 godine

THE ANIMAL!

Dobijao je često Novaka kada nije trebalo (kada to nismo želeli) i nisam ga preterano simpatisala zbog toga ali je lepo videti da se ovi stariji igrači ne predaju! Pokažite mladićima i njihovim arogantnim izjava gde im je mesto! Bravo!

Pozdrav za sve čitaoce, vaša Ružica iz Švajcarske.

Robert

pre 4 godine

dobro je jer je trajalo 3.5 sati. samo neka se oni izmore.
(milan, 27. januar 2020 08:48)

Da, jer je naslađe likovati nakon pobeda nad umornim rivalima, a onda i ponosno dodati kako bi svakako bili razbijeni i da nisu umorni. :)

slaviša šmigič

pre 4 godine

warvinka igra dobro uglavnom u australiji a jedan slam mu je poklonjen u parizu kada je novak igrao dva duela u nedelju što se nije desilo u istoriji tenisa endy mary je bio klasa za wavrinku to pokazuju i njihovi dueli ionako preko nadala on nemože a verovatno biče teško i sa rubljevim ili onim drugim tako,da nadal ide sigurno u finale sad dal na federera ili novaka nadam se novaka.

ju ju

pre 4 godine

@milan
Da, ali zato kada je Djoković KAO umoran, onda se to ponavlja jedno 150 puta u toku meča i po 20 puta kad god se spomene taj meč gde je počišćen na NULOM. A umor njegovih protivnika se stavlja pod tepih, ma ni U od umora.

Ah

pre 4 godine

Vladrad
"Novak ce se prosetati do finala..." Kako nesmotrena izjava. Treba da napises kako se namucio protiv Strufa koji je 37 na listi, to se jos nije desilo, prvi put u istoriji tenisa. Kako se namucio protiv Japanaca. Svarcman je pruzio dostojan otpor, ali je ipak oducen od tenisa. Dok je Federer igrao lagano, imao samo neke ispod 100 mesta, kvalifikante. O Rafinom delu zreba da ne pricamo. Tu tek nema ni jednog nosioca. Kada sve saberes, najteze je Novaku. Moras biti oprezan sa izjavama, a ne ovako nesmotreno pisati da nema opasnosti i da ce lagano do finala...

Asomakum DOO

pre 4 godine

kad krene Vavrinku, niko ga ne moze zaustaviti... to Nole najbolje zna (cuveno finale Vimbldona 2015 kad je Nole plakao), a zna i Nadal to (finale Australije 2014).

Eh

pre 4 godine

Carapan
Ja pouzdano znam, da je jedan teniser, kada je osvojio prvi GS napisao knjigu "Moj prvi GS." Bilo je to davne 2008. pa se zato ne secas. Nakon toga je cekao, 3 godine da pocne da osvaja. Inace, fokusiraj se na taj deo zreba, ko sve tamo igra i budi malo realan.

CroFed

pre 4 godine

Rapsodija igre Stana the Mana od polovice četvrtog seta do kraja, frcali su winneri, ona njegova famozna "masnoća" udarca dolazila do izražaja. Nisam siguran da će s simpatijama na ovu pobjedu gledati Novakovi fanovi. Slijedi mu još jedan next gen igrač, samo je pitanje koji- Zverev ili Rublev

ju ju

pre 4 godine

# Mitar
I šta kažeš, na ao kada je pobedio Djokovića pobedio je Nadala u finalu, a na us je Djoković bio povredjen? Prvo, to finale ao si valjda gledao, ako već spominješ povredu Djokovića onda je fer da kažeš da je u tom finalu Nadal bio povredjen, ali nije predao meč, zato ti i ne spomonješ povredu..ali zato je Djoković predao i to par poena pred kraj da bi ti i tebi slični rekli ,,predao zbog povrede" e sad da li je stvarno bio povredjen ne verujem jer je par dana kasnije igrao turnir kao da mu nije ništa. Pre će biti da mu je povredjen ponos i ego. Dva dana za redom je i Nadal igrao četvrtfinale Vimbldona 2018.da bi takav izašao Djokoviću na megdan u polufinalu, ne vidim da se to ikada spomenulo niti se spominje, samo se kaže da je Dioković pobedio. Na prošlom ao je Nadal došao posle poduže pauze, bez ritma, velikih mečeva itd ali nee, ne pominje se. Ništa se ne pominje kada je Nadal, samo nemoj Djoković da izgubi jer imate brdo ovakvih izgovora.

milos

pre 4 godine

bravo warvinka, čovek koji se ne eksponira tako mnogo . povrede su ga omele da možda i više br 1 jer po igri zaslužuje, čovek ima 3 gs titule i mnogo izgubljenih finala . biće jako teško novaku ako se sastaje sa njim do finala.

ju ju

pre 4 godine

@Šmigiću...Ma kako da mu nije poklonjeno, sve što Djoković izgubi ustvari poklanja, je l tako? A poklonjeno mu verovatno i na us openu prošle godine, onako mlaćenje protivnika nije skoro vidjeno (osim možda u finalu Rima i polufinalu rolan garosa iste godine), kada je moralo da se preda par poena pred kraj od bruke. Za svako čišćenje vi imate izgovor, ali kada je protivnik ima sličnu situaciji, taaako vešto to izbegavate.

Ggffvgv

pre 4 godine

Djokovic osvaja AO I trofej posvecuje tragicno nastradalom prijatelju... Kakav Stan the man, king Roger I ostali, ovaj dogadjaj ce mu biti motiv vise da samelje sve pred sobom.

brana

pre 4 godine

Mislim da je za Novaka ipak za malčice bolje da igra sa Vavrinkom nego Medvedevim jer ga je onaj mali opasno izigrao poslednja 2 puta,ne leži mu nikako.Vavrinka ga je pobeđivavso par puta u finalima ali je mnogo češće i gubio tako da ipak mislim da je bolje s njim da igra.

мики

pre 4 godine

Kad Stan igra ovako ultra ofanzivno Novak gubi!
(realno, 27. januar 2020 08:54)

чињеница је да је 19:6 за Новака. Стен је добио два битна меча када је играо у трансу, али није сваки дан Божић, и овај Новак је бољи од оног који је за два меча изгубио. нема страха.

Poz iz BG-a

pre 4 godine

@Жеља Da, videli smo to na primer na Roland Garrosu 2015. ili u Monte Carlu 2014. kad mu je oteo titulu, jednu od retkih koja mu fali.

Mitar

pre 4 godine

Od Novakova 3 poraza na Grend slemu od Vavrinke,samo je onaj na AO igran podjednakim uslovima-kasnije je pobijedio Nadala.Roland Garos 2015 Novak je igrao 2 dana sa Marejem,a sjutra finale sa Vavrinkom.Sljedece finale US open,Novak je dosao povredjen i zahvaljujuci predajama (3)dosao do finala!Volio bih da ih vidim zdrave i odmorne,pa neka bolji pobijedi(Novak)

Ahm

pre 4 godine

Milan
Prespavao si mec protiv Milmana? Sad mi samo reci, da li Novak igra protiv onih koji su prosli, ili onih koji su potencijalno mogli da igraju protiv njega? Budi bar realan toliko i priznaj, da su svi nosioci i dobri igraci sa Rafine strane. Ne kmeci zbog Cicipasa i Aguta, je oni su ispali. Definitivno Novak igra mec protiv Raonica, sto su i organizatori potvrdili, pa nema razloga da se bojis da ce doci do promene. Federer sa druge strane, po kvalitetu ima iste protivnike kao Novak, ako izuzmemo 2 Japanca. Njih svi preskacu u komentarima. Pominje se Struf kao 37, Agut i Cicipas, ali Japanci i Raonic protiv koga igra, ne.

stevo

pre 4 godine

Koliko god neko mislio da je Stanislas opasniji protivnik od Meda, mislim da je Stanislas lakši protivnik u ovom trenutku. Vjerovatno ce ispasti od Zvereva, jer ne vjerujem da moze vezati 2 meca na ovom nivou. Medo je u naletu motivisan mada jos neiskusan na gs, dok Stanislas igra vise kockarski( ako udje udje). Finale ako Novak prodje Raonica, sa Zverevim.

Malkom

pre 4 godine

STANIMAL tesko mi je da priznam ,ali kada igra svoju najbolju igru tesko ko iz velike 3 moze da ga savlada. Ako ovako nastavi polufinala Nadal-Sten Djokovic-Federer.
(Znam sve ne PITAJ TE me kako, 27. januar 2020 09:11)

U pravu si. Lako bije Nadala i Novaka kada je napaljen. Ali nekako Rodžeru nikada nije bio problem. Nema igru za njega, čini mi se.

Robert

pre 4 godine

Bogovski tenis Vavrinke. Samo poslednji set sam gledao i ono je ludilo. Razbijanje, demoliranje, demonstriranje sile... Može se nazvati kako god, ali za onakvu njegovu igru mislim da je apsolutno najviši teniski nivo ikada. Sasvim druga stvar je da li i koliko dugo može da drži taj nivo, ali od onoga nema bolje i protiv onoga se ne može. Svaka mu čast. Napokon se potpuno vratio u formu nakon one teške povrede kolena.

max

pre 4 godine

Vavrinka, covek sa fantomskim povredama, covek bez meceva odjednom godinama vaskrsava i melje.. Klasicni trojanski konj ATP!
(kuste, 27. januar 2020 10:33)

Nije tako, prosto postoje ljudi koji su fantasticni u svom poslu ali ne vole rutinu, nemaju zivaca, pa ne mogu neprestano u kontinuitetu jedno te isto jednako da rade. Takav je Vavrinka. Fenomenalan ali kad hoce i kad mu se igra, jednostavno ga mrzi da svakog meseca daje sve od sebe. Ja veliku trojku cesto vidim kao robote na traci. Rad na normu. Nije dosta 5, nije dosta 10, nije dosta 15, nije dosta 20 GS... nikad kraja. Sta vise hoce Federer? Nek uziva u slavi, parama, porodici...

bojan

pre 4 godine

Stan je takav lik da je to neverovatno,nema ga nigde i onda digne formu za Grand slam,a posebno mi je drago sto je pobedio nadmenog i iritantnog Medvedeva. Srećom po Vavrinku Federer je u drugoj polovini.

Vlad Rad

pre 4 godine

Iskreno, ja sam se najviše pribojavao Medvedeva, kao nekog ko može da ugrozi Novaka.
Sad mislim da će da se prošeta do još jedne titule.

MK

pre 4 godine

Ipak Novaku manje leži Stanislas kao protivnik. Čak bi bio komotniji da Đoković odigra protiv Nadala i Federera u istom danu nego protiv Wawrinke.

veliki strumf

pre 4 godine

Neka neko zaustavi Stanimala! :))) Ne stvarno, daleko najopasniji protivnik za Novaka. Za Federera lak zalogaj, ne lezi mu njegova igra, ali za Noleta je opasan. Ne uvek, pa Novak vodi 19-6 u duelu sa njim, ali kada dodje Grand Slam, naročito Australija gde su vodili 3 neverovatne bitke, ali i US open i RG - Sten dobije neku posebnu inspiraciju i igra specijalan tenis. Pravi on mnogo gresaka - i na ovom turniru ih je pravio skoro 60 po meču jer su mu mečevi uglavnom dugo trajali i bili prilično teški i tesni, ali nekako kad se lomi, nekako od sredine 4. seta on nadje svoj udarac, nadje bacin da pogadja vinere, pronadje to dodatno napajanje da može iz sve snage da mlati onu lopticu i da - pogadja. Ne očekujem da može do finala, već je istrosen dosta, ali ovo sto on radi na GS, ovi povratci posle najčešće lako izgubljenog 3. seta su za proučavanje. Čak i ako dodje do finala - siguran sam da bi ga ovog puta Novak pregazio.

g

pre 4 godine

@ smigic
Pa kad vec spominjes da je Djokovica pobedio pod nefer uslovima, sto ne kazes i da je Rafa u finalu AO izgubio gotovo bez borbe, zbog problema sa stomakom?! Cini mi se slepo crevo je bilo u pitanju..zasto samo Djokovic ima 'probleme' kad gubi?! Rafa je to finale odstatirao, nije hteo da preda kao neki, odigrao je do kraja, kako je mogao, al' to uporno gurate pod tepih.

zozoblansh

pre 4 godine

E ova pobeda mi je najsladja! Medvedev-out, Cicipas-out, jos samo Zverev i smena generacija! Stari smenjuju mlade, hahaha... toliko o tome.

веверица

pre 4 godine

застанимо на тренутак. људи данима причају како федерер има лак жреб. па да, али ђоковић има лакши. јер федерер пре финала мора на новака, а новак само на федерера ;)
а у надаловом делу, буквално сви. чак нисам сигуран да ће надал моћи до финала.

Kosta

pre 4 godine

A sad svim srcem navijam za Nadala , i dalje mislim da je Nik naj opasniji za Novaka a odmah tu je i Tim . Valjda ce Rafa da izdrzi do finala .

Stan The Man

pre 4 godine

Jedan od meni omiljenih tenisera. Nole, Nadal, Del Potro, i Vavrinka. Ne bih znala da kažem zašto, ne razumem se u tenis, ali eto. Sviđa mi se kako deluje, smireno i odlučno.

Nebojša

pre 4 godine

Kad Stan igra ovako ultra ofanzivno Novak gubi!
(realno, 27. januar 2020 08:54)

Ovde u Australiji ga je Novak dva puta dobio a jednom je izgubio tako da nisi u pravu.

Milan

pre 4 godine

@Ahm Citas ti st aja pisem, ali ne razumes. Ne poricem ja da se Novaku otvorio zreb, ali zreb sam po sebi je bio tezi od Federerovog. Sto se tice Milmana, jeste Federer imao tezak mec, ali ako mislis da je igrac koji je trenutno 47. na listi, a najbolji plasman mu je bio 33. mesto neki veliki problem u zrebu, onda treba da gledas turnire nivoa ATP 250, a ne GS turnire gde igraju najbolji igraci na svetu.

zex

pre 4 godine

Tako je bre Majstore. Drago mi je sto pobedjuju pravi majstori a ne ove cepanke kao sto su Medvedev, Zverev, Cicipas i ta Balava generacija, duzi im je jezik nego pamet. Oni ce nesto kao da osvoje. Da se zna ko je tata. Nadam se tituli Novaka Djokovica. Drago mi je zbog stena. Sada ostaje dilema za koga navijati, dal za Aborizdzana ili Nadala. Cisto zbog Novakovog broja 1.inace Nadalu puna podrska protiv onog, neznam kako bih ga nazvao. Cirkuzant, cepanka. Dao mu bog sirovu snagu i bolestan um.

Milan

pre 4 godine

застанимо на тренутак. људи данима причају како федерер има лак жреб. па да, али ђоковић има лакши. јер федерер пре финала мора на новака, а новак само на федерера ;)
а у надаловом делу, буквално сви. чак нисам сигуран да ће надал моћи до финала.
(веверица, 27. januar 2020 09:00)

Djokovic nije imao toliko lak zreb, koliko mu se zreb otvorio ispadanjem Cicipasani Bautiste Aguta. Sa druge strane Federer ne bi imao tezak posao cak i da mu je naleteo Beretini. Ali svakako je njihova polovina zreba laksa od Nadalove.

Tribislav

pre 4 godine

Ovaj Vavrinka je teniski fenomen 21. veka. Lika bukvalno nema tokom čitave sezone, i onda dodje slem i odigra meceve kao preporođen. Prosto neverovatno. Snimiti dokumentarac o njemu, jer je ovo vec postalo nauka. A sto se tiče ove nove generacije kao da je građena od papira, koliko snage i volje nemaju na slemovima. Opet po ko zna koji put Tim brani čast novopečenih talenata.

Simo

pre 4 godine

Toliko pokusavaju ove nove da pretvore u nove zvijezde ali kada vidim Vavrinku danas, kao nekad, vidis koliko je to bio bolji tenis prije 10ak godina. Delpotro takodje mnogo bolji, Mareja da ne pominjem.
Tako da nema brige jos uvijek za Nola, Rafu i Rodju, osim povremenih bljeskova ovih mladih.

Brane

pre 4 godine

Smena generacija hahahahaha. Cirkus živi. Ovi mladjani momci neće uzeti jedan jedini slem u narednih 5 godina... živi bili pa videli. Medo, Cipiripi,Zvekonja i onaj nabedjeni satirani Tim... niko od njih slema neće videti. Toliko o tome. Ajmo Nole po 17ti ... ej 17!

Milan

pre 4 godine

чињеница је да је 19:6 за Новака. Стен је добио два битна меча када је играо у трансу, али није сваки дан Божић, и овај Новак је бољи од оног који је за два меча изгубио. нема страха.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (мики, 27. januar 2020 12:06)

Manje-vise cela prica. Kad su obojica spremni, skor govori dovoljno. Cinjenica je da Novak "lezi" Vavrinki, ali od bitnih meceva gde su obojica bili spremni, dobio ga je samo na AO 2014. RG 2015. je malo cudna prica i splet ojolnosti, mada je i tu Vavrinka odigrao fantasticno (a imao je i one bermude da dekoncentrise protivnika hahaha), ali Novak se prvo malo emotivno ispraznio, pobedom nad Rafom, a sa Marejem je igrao 2 dana, i sledeceg dana je odmah igrao finale, dok se Vavrinka odmarao 1 dan.

Mitar

pre 4 godine

juju#Neko od nas dvojice nije gledao mec 2016,jer Novak nije predao mec,izgubio je 3:1,sa sve palcem na nozi koji je krvario kroz patiku#Hvala bogu ima internet i lako je provjeriti.

GanDra Šajkaš

pre 4 godine

Koliko ovi mladi igraci nisu svesni sta znaci osvojiti jedan gs. Dve nedelje umesto jedne,na.tri dobijena umesto na dva,psiholoska sprema onih najboljih....
Jos mnogo pasulja oni moraju pojesti da bi osvajali gs-ove.Blizu su oni,jako blizu....ali moraju poceti postovati ove velikane,uciti od njih I cekati svojih pet minuta

Bojša

pre 4 godine

Hehheheheheh...eto, "klinci" pukose ko bas i na ovom turniru?! Nista od njih. Cim se Nadal,Vavrinka,Federer,Djokovic malo uozbilje ova deca nemaju ni promil sanse. Vec se najvljivalo kako ce ove godine biti smena genaracije bla,bla,bla...'oce da ne kazem sta!Evo Nadal rastura onog mucenika Kirjosa!

ju ju

pre 4 godine

@Mitar
Vidi, ja ti pričam o meču od 2019.da us..nemoguće da nisi shvatio. A kad smo već kod zdrave i odmorne, izgleda da to važi samo za Djokovića, kada je protivnik onda se ne spominje, ma poželjno je da budu i umorni i povrdjeni.

Nebojša

pre 4 godine

Bravo za Stena malo neočekivano što zbog skora što zbog toga što je Medvedev dva puta vodio u setovima svakako mi je drago on je gospodin za veliku većinu ovih mladih igrača pa tako i Medvedeva.

Proka

pre 4 godine

@CroFed - Novak i Stan su u odlicnim odnosima a to sto ga je pobedio par puta na vaznim turnirima - pa i drugi su. Nisam primtio da ga neko mrzi, bas naprotiv. Meni je omiljeni igrac. Upravo je trenirao sa Novakom na AO. Mislim da Medvedev mnogo manje lezi Novaku nego Stan. Problem je da Stanu nikako ne lezi Nadal tako da sumljam da ce on stici do finala ali ako stigne bilo bi to bas super. Novak jos ima ozbiljan mec sa Raonicem dok se Federer susretao i susrece sa igracima 40+ po ATP rangu do polufinala tako da bi trebalo da bude oran i odmoran. Ako onaj bokser Sandgren uzme sveukupno 8 gemova Federeru to bi bilo cudo.

Znam sve ne PITAJ TE me kako

pre 4 godine

STANIMAL tesko mi je da priznam ,ali kada igra svoju najbolju igru tesko ko iz velike 3 moze da ga savlada. Ako ovako nastavi polufinala Nadal-Sten Djokovic-Federer.

Torrente

pre 4 godine

Čovek ozbiljno igra samo GS turnire.

Da li je realno da ima osvojena 3 GS (i jedno finale) a da je osvojio samo jedan Masters?

Svaka čast.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

@miloš

Uopšte nema pregršt izgubljenih finala, već samo jedno a 3 dobijena (što je odličan procenat). Sjajan teniser kad igra svoju igru, retko ko ga može dobiti tad uopšte ali to se svodi uglavnom na 1 GS godišnje i pokoji ATP, ostatak sezone ga nema u 3.kolu. Zato i nije bio broj 1, za to je neophodan kontinuitet dobrih rezultata.

Kraljevcanin

pre 4 godine

(Tribislav, 27. januar 2020 08:50)

Sto je najjace, Tim uopste vise nije toliko mlad. Jeste u odnosu na veliku trojku i ostale starije igrace, ali ove godine puni 27 godina. Znaci trenutno osim Zvereva, nema nijedan "klinac". Sramotno je da bilo sta vise izjavljuju, smesni su. Umesto da cute i rade, oni se busaju bez potrebe, a ovi stariji i u ovim godinama imaju vise i snage i kvaliteta. Pozdrav.

Poštovalac igre

pre 4 godine

"Iskustvo pobeđuje totalnu mladost ponekad."

Lepo sam ja rekao da od Stena treba očekivat uskoro ponovo među top deset ove godine i da dogura daleko na AO Openu. Nisam omanuo u prognozi. On jeste možda teniser koji zastrašuje na grend slemovima i sa pravom nosim nadimak Stan the man. Ovo je još pokazatelj da je ranije sazreo ili bioo konstatan kroz čitavu karijeru daa bi lagano bio top pet teniser sveta. Naravno po ostale nije a ni njega nezanima previše. Drago mi da se vratio tj da je u završnici i ima šansu da dobije svakog ukoliko ponovi igru svoju ludačku.

Carapan

pre 4 godine

Ovi mladi svi bili spremni za osvajanje AUS opena. Prosto neverovatno kakve izjave daju. Kontam kad bi osvojili jedan GS izjave bi im bile tipa "Bicemo najbolji u istoriji" a polu-finale ostaje misaona imenica.

Omladina

pre 4 godine

Smena generacija?! ? Ovi iz velike trojke, pa i šire, ne znaju u koju mišju rupu da se zavuku od naleta novih mladih snaga. Mladih snaga u srednjim dvadesetim.

Svilajnac-Centar Srbije

pre 4 godine

Za par godina citam naslove : " Jos uvek dominiraju 40+igraci , pitanje je turnira kad ce da ih smene Kecmanovic i druzina "

ZSer

pre 4 godine

Stan the Animal kakav igrač kada je na vrhuncu uliva strahopostovanje i bez problema svakog igrača može pobediti!Idemo Nole još jedan stepenik više +17 ?!

mare

pre 4 godine

Prosek godina četvrtfinalista 30+. I kad neko od ovih klinaca osvoji neki masters ili atp 500 opet isti naslovi o novim mladim nadama. Do prvog narednog Gren slema

ferdinand

pre 4 godine

Stena volim da gledam kad je u svom "ludilu". Kada je u njemu, teško ko može da mu parira, šteta samo što ga to ludilo hvata na svakih par godina. Zaista takvi njegovi mečevi su atraktivni za gledanje. Šteta što je takvih par ludila imao baš protiva Novaka i tako ga sprečio da uzme bar još dva GS.

Djorgo

pre 4 godine

Saglasan da je Vavrinka na svom vrhuncu najteži mogući protivnik za Novaka. Ipak, u eventualnom finalu ja bih ipak stavio ulog na ovog, sadašnjeg Novaka koji je opet u odličnoj formi. Mada do sada nije imao pravo iskušenje ...

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 4 godine

Ove starce ili ce neko jednog dana da smeni sa trona ili ce da pomru na terenu. Trece nema.
(Parx, 27. januar 2020 15:49)

Kako god da se okrenes dupe je uvek pozadi:)

скраћена дијагонала

pre 4 godine

Вавринка у финалу против Ђоковића можда би био и најзанимљивији финални меч.

Вавринка ће постати човек кад победи Федерера.

Mitar

pre 4 godine

Procitaj tekst ponovo,ali pazljivo!Sve vrijeme govorim o 3 Vavrinkine titule ne pominjem 2019!I da Djokovivev prvi turnir je bio Tokio 35 dana nakon toga!

Džon Ravolta

pre 4 godine

Ubedljivo najnepredvidljiviji 8 jejčudnji igrač današnjice kakav je to cer.Sećam se kako je "izšamarao lopticama " Cicipasa pre godinu dana toliko da se mali danima cešao kako ga je Vavrinka i na koji način dobio.