Sreda, 04.02.2015.

19:00

"Novak može do 13 Gren slemova"

Robi Kenig, komentator na ATP turu, očekuje da će Novak Đoković dominirati svetskim tenisom u narednih nekoliko godina.

Izvor: ÐN

"Novak može do 13 Gren slemova" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

samo kažem

pre 9 godina

ja mislim da mu je neko ponudio 2007. ovih 8 gs da bi on pristao sav srećan. ljudi 8 grend slemova jeste li svesni koji je to uspeh a kamoli 13
nek samo on cepa pa nek stane kad musli da je dosta

milan

pre 9 godina

Novak se sve više muči kada igra važne mečeve.Mislim da će mu sa takvim stilom igre biti sve teže da održi svežinu za sve važne turnire u godinama koje dolaze.Da ima Federerov stil igre,to bi mu mnogo olakšalo posao.Zato je Federer u samom vrhu i u svojoj 34.-oj godini.

Boban Nikolic

pre 9 godina

Da,mislim da Novak može do pomenutog broja GS titula a i više od toga.Zašto?Ako kao njegovu najbolju 2011tu godinu uporedimo sa ovom koja je počela(titula AO)vidan je napredak u segmentima igre koji će doprineti smanjivanju prosečnih razmena u poenima za vreme mečeva.Za razliku od,recimo GS u Australiji koje je osvajao 2011,2012 i 2013,ovaj turnir je skratio za ukupno više od 2 sata.Razlog tome je upravo nadogradnja igre kroz sigurniji servis,duboki ofanzivni slajs i mnogo veća sigurnost na mreži.Mentalnu sigurnost je upotpunio proširenjem svoje porodice i očinstvom. a fizička sprema i glad za pobedama se nisu smanjile-naprotiv.Sama promena i želja da racionalizuje svoju igru uverava da će njegova dominacija trajati još dugo.Na žalost ,njegovi najveći konkurenti ,što zbog godina ili čestih povreda,neće mu biti veća pretnja.Igrači koji su stasali i ustalili medju prvih 10 na listi iz raznoraznih razloga ne mogu da se u kontinuitetu nose sa Novakom.Oni mladji,sadašnji 19-20godišnjici na svom putu prvo treba da sustignu već stasalu 10 torku .Uvek se može da dogodi da neko iznenadi ali Novak je to dobro zapamtio i siguran sam da mu se to više neće desiti.Novakova dominacija svetskim tenisom je počela 2011 a trajaće,na ovom nivou,sigurno još 4-5 godina.
Samo da ga zdravlje služi.

KAO XXXL

pre 9 godina

Izuzetno je tesko predvideti i godinu dana unapred a jos teze sagledati do kraja karijere Novaka!Nije sporno da Novak ima ogroman potencijal i veliku mogucnost da osvoji jos dosta G.S!
Takodje trebalo je da ima vec barem 10 ili 11GS !?Narocito je izgubio na USO vec 4x?(1xFederer,2xNadal i 1x Marej)A tu je uvek igrao odlicno i podloga odgovarajuca!
Ove godine ima vece sanse za R.G. nego ikada ranije jer Nadal je slabiji zbog povreda!
Moja prognoza za Novaka je minimum 12 G.S + 30Mastersa + ATP N1>200 nedelja + Olimpijska medalja(2016)!
Realno da bude u najboljih 3-4 svih vremena (Open Era!)
Ja mu zelim dobro zdravlje i vredan rad a vreme ce pokazati!

Budi sav

pre 9 godina

Zanimljiv smo narod jako sklon preterivanju. To nije kritika vec ukazivanje na crtu mentaliteta. Novak nije tipican predstavnik tog mentaliteta, srecom. Zato i pobedjuje, uravnotezen je. On nije opsednut navijackim opsesijama o dominaciji. On jednostavno dominira. Priliku da "pokupi" sve turnire do kraja karijere ce iskoristiti ako se ukaze, a naravno da nece jer to ne bi bilo normalno. Mislim da ukoliko osvoji i RG situacija se drasticno menja -u psihickom pogledu. On ce s jedne strane mentalno dodatno ojacati a protivnici ce jednostavno u odnosu na njega mentalno oslabiti. Stvorice se dubok kvalitativni jaz sto mi svi nekako prizeljkujemo. Onda ostaje da se vidi reakcija s Novakove strane, zasicenje i kocenje ili pak gas i neumoljiva zetva. Na putu tog zeljenog raspleta koji je neka vrste bajke iz prikrajka ce ga vrebati neki meteor koji se u medjuvremenu mozda "otkaci" (oni nisu nikada na radaru) i dodje niotkuda ili pak pojedinacno nadahnuce nekog od poznatih "bandita" sa tura. Sve u svemu, Novak ima se utisak "rasciscava scenu" i taj poredak ce jedno vreme nadajmo se zavladati. Koliko ce trajati je da se vidi. Novak ima potencijal neprikosnovenog vladara, dobrog cara, takva vrsta imperatora je uvek duze trajala od onih losih, negativnih imperatora koje istorija svih aktivnosti ljudskog roda itekako poznaje.

tamo daleko

pre 9 godina

Ljudi ne shvataju koliko je zapravo teško osvojiti "samo" 1 grand slam, kolko kockica mora da se poklopi. Nemojte da baksuzirate, biti će šta bude, neka je Nole nama živ i zdrav.
Nije dobro da se stvara nepotreban pritisak, ne mora on ništa više osvojiti. Pametnije je ulogu favorita prebaciti na druge, kao što je bio slučaj u finalu AO kada su svi favorizovali Marija.

v

pre 9 godina

Ako Nole kompletira RG i Sinsinati, imace nesto sto niko nema. To je dostignuce samo za sebe, znacice da je osvojio sve sto u tenisu moze da se osvoji. Naravno tu je i OI. Ali ja ipak to odvajam. To dostignuce ne bi imao niko. Ni veliki Federer ni veliki Nadal. To bi znacilo da je Novak uspeo da savlada Nadala na njegovim omiljenim mastersima i to jos 2011. kada je Nadal bio u punoj snazi. Da je uzimao Federeru titule na betonu. Federer je Noleta na US openu zadnji put dobio 2010, tada je imao nepunih 28, na AO Novak je dobijao uvek ja mislim njihove duele. Dakle.....Fed nikada nije uspeo sa Nadalom da se izbori na sljaci ni u svojim najboljim godinama osim jednom u Hamburgu dok je to jos bio masters. Madrid je uzeo kada se igralo na plavoj sljaci pa su Nadal i Novak ispali. Ali Rim i Monte Karlo nikad. Sto se tice Nadala....on nikad nije uspeo da se izbori sa Novakom i Rodjerom i pokupi titule na betonu...Sangaj, Pariz, WTF. A Novak je tako tako blizu. To dostignuce uvelo bi nove kriterijume prilikom odredjivanja i rangiranja na listi najboljih svih vrmena. Iz svega sto sam napisala vidi se koliko je tesko. Ironija je da Novaku pored ovakvog Nadala fali masters ne na sljaci nego betonu. Tada i ne bi morao da ima ne znam koliko GS dovoljan je dvocifreni broj. O njemu bi se govorilo kao jedinom coveku koji je osvojio sve sto se osvojiti moze. Svaka cast Federeru, ne volim ga ali uzivam u njegovom tenisu. Pa ipak nikada ga na sljaci ne mogu smatrati boljim igracem od Novaka. Jeste bolji na travi u to nema sumnje, ali i faktor srece je bitan. Novaku zelim zdravlje i srecu, ostalo sve ima.

sasa jokic

pre 9 godina

Gospodo, svesni su u Noletovom strcnom stabu da godine prolaze i vec smo culi najave (Vajda) da ce igru morati da prilagodjava mogucnostima, tj. da skracuje poene, kako bi se manje trosio.
Jos nije vreme za neke drasticne promene, ali primetan je napedak u servisu i na mrezi. Tako da je svasta moguce, licno mislim da je realno da u naredne 4 godine u proseku osvoji po dva GS, a to mu je vec dovoljno da bude GOAT. Jer ipak je On dominirao u zlatnoj eri tenisa.

biće bolje

pre 9 godina

Koliko je ova država uložila u tenis, i kada smo mi to imali nekog teniskog superstara poput Novaka. Šta god da uradi do kraja karijere učinio je previše i nemoguće, može i sada da se povuče i ostaće najveći naš sportista svih vremena. Ako mu pođe za rukom da prestigne Samprasa i Nadala učiniće i ovoj zemlji veliku uslugu na promociji koju nismo imali nikad u svojoj istoriji. Šteta što naši političari ne umeju da iskoriste trenutak i da privuku neke svetske proizvođače sportske opreme.

Game set Novak

pre 9 godina

@zex
niko Noleta ne tera u penziju ali u maju puni 28 god i nije realno da na ovom nivou igra jos pet god.To koliko se secam nije uspelo nikom.Zar je Federer danas na nivou od pre 6-7 god?Mislim da nije,Povremeno bljesne pa pobedi uglavnom Novaka(i to zato sto se Nole jos u svlacionici uspanici pa gubi 1:0 pre nego sto je mec poceo),a za ostale mu nije izgleda mnogo ni stalo.Poceo je sve cesce da gubi od indijanaca a to je znak da godine stiskaju bez obzira na znanje.
Ocekujem slicnu situaciju i sa Noletom jer je i on covek od krvi i mesa.Sve ce biti stariji,istroseniji a tad i povrede lakse dolaze.Po meni ova godina bi trebalo da mu bude zenit karijere,eventualno jos sledeca i posle tog mora da sledi silazna putanja jer biologija cini svoje.Niko se posle tridesete nije bas nauzimao titula.Moze tu i tamo poneka ali...

teorija zavere

pre 9 godina

Nole ce definitvno biti teniska legenda! Sta znaci biti najbolji svih vremena? Sampras je dugo bio najbolji, sad je Federer, sutra neko drugi... Sto se tice koliko ce GS osvojiti - pa Noletu se prilicno otvara situacija. Kao sto Federer u pocetku nije imao neku konkurenciju, tako i Noletu sada slabi konkurencija. Federer polako ide u penziju, Nadal (na zalost) muku muci sa povredama, a ostatak ne predstavlja neku pretnju...

Мики

pre 9 godina

Gren slem podrazumeva sva 4osvojena turnira, a Novak to nema pozzz
(Djovak, 05. februar 2015 09:02)
Нема ни Сампрас Ролан Гарос па је други на листи по освојеним ГС. Или је можда по теби он небитан због тог податка? А шта си ти постигао у животу?

Bane

pre 9 godina

Mozda nece vise ni jedan...... ali realno od 3 do 5 do kraja karijere... Nezaboravite da ima za sada 7 poraza u finalima sto je naj losije kada se poredi sa ostalima velikim igracima. A mogao je da ima sad jos 3 realno 2 na US openu gde ima 1 titulu i 4 poraza i jednu na RG u Parizu.
(NS, 4. februar 2015 21:17)

Sa kojim 'ostalim velikim igracima'? Cuo si samo za Nadala i Federa? Recimo, Agasi i Dzim Konors imaju identican skor kao Novak sada 15-8 (15 finala GS, 8 titula). Ivan Lendl je od velikih igraca neprevazidjen - 19-8.

djudja

pre 9 godina

Neverovatno je da svi ti bajni profi komentatori namerno zaboravljaju da istaknu da je Novak sa trona skinuo dva (po statistikama za sada) najbolja igraca svih vremena i to u njihovom zenitu, ako ne uzimamo u obzir Federerovu eru kada nije bilo iole doraslih konkurenata!!! Zbog toga, bez obzira na statistiku vec sada se moze smatrati najboljim igracem svih vremena (statistika pokazuje mnogo ali nista ne otkriva)!!!

Joca 011

pre 9 godina

Nole je trenutno toliko dominantan da se ne vidi ko bi mogao da mu se odupre na bilo kom turniru,
pa bi prema tome svi predstojeći GS trebali da budu njegovi.
Ali, ''ako Bog da zdravlja i sreće junačke'',
treba održati taj nivo igre, formu, zdravlje, otpornost (tačnije izbegavanje) povreda, i
sve one druge, kako Hrvati kažu: ''remetilačke faktore'' sve vreme u narednim godinama.
I... pod uslovom da se sve to skocka,
neophodno je i da sva ta događanja kojima se nadamo, budu ''na liniji'' svih
brojnih bitnih, moćnih, uticajnih...
Tako da... biće kako mora biti, a Nole sve to odlično razume,
i nek nam je živ i zdrav i lepo raspoložen.
.

šetač

pre 9 godina

Naravno da može, sa zdravlje da ga služi. Bojim se da je počela medijska kampanja, nije lako nositi sa belosvetskim ajkulama koje ne mogu da podnesu da jedan istočno evropljanin sa balkana vlada teniskim terenima.

zex

pre 9 godina

Nerazumem zasto Novaku predvidjaju kraj karijere za 2-3 godine,covek ima 27godina i moze igrati na ovom nivou bar jos 5-6 godina, vremenom ce biti sve iskusniji i opusteniji kao federer sada,kada dodje vreme da igra a zna da nema sta da izgubi jer je vec sve osvojio pobedjivace jos lakse nego sada jer on sada krci put ka vrhu a to nije lako.Novak napreduje strahovito, igrao je 15gs finala mogao je imati bar 11 do sada ali neznam koliko je relno ponoviti 2011 i dal bi se to nekim mocnim ljudima svidelo,cini mi se da bi Novak mogao sve da osvoji do kraja godine jer toliko je dominantan ali mislim da nije sve do njega i da mora povuci rucnu po nekad.Tenis vise nije cist sport kao nekada.po meni Novak ove godine moze uzeti RG i US i to je dovoljno pa dogodine idemo dalje.

realan

pre 9 godina

velika je razlika u periodu u kojima Novak osvaja GS titule,tu su velikani ovog sporta uvek da mu smetaju,dok isti ti velikani kad su osvajali GS imali su za protivnike izvinte me na izrazu "boraniju"

1976

pre 9 godina

Rodžer je osvojio posle 28 godine samo jedan slem,razlog se zna,
Novak Đoković
idemo majstore,samo lagano,pa da zadaš zadatak za sva vremena

ccc

pre 9 godina

Mislim da je Novakova najveca greska i u to sam siguran sto se posle 2011 i onakve igre sledece godine, 2012 malo vise "zaludeo". Br1. mrtav na terenu bez neke želje za igrom. Toga se secam odlicno. Kako je izgledao na terenu to nije bio onaj Novak i to ne može niko da me ubedjuje. Mnogo van teniskih sadržaja, umesto da igra. To ga je kostalo dosta izgubljenih finala. Sada se vidi da bi imao dvocifren broj GS titula. Normalno da niko ne može da pobedjuje u svim finalima ali bi imao barem 2 vise na svom kontu.

777

pre 9 godina

Rodzer Federer je sa 28 godina već imao 16 grand slemova . Posle 28. godine osvojio je samo jednu grand slem titulu.
(Zole, 4. februar 2015 21:40)

Sta mislis zasto. Samo zbog godina?? To je znaci bilo od 2009. god, tada je imao 28 god. Tada je Rafa imao 23 a Novak 22. godine i od te 2009. su zajedno njih dvoica osvojili 15 , (petnaest) GS turnira? To je razlog zasto je Rodzer od svoje 28. osvajao po jedan GS. Znaci, ne možeš da prognoziraš na taj način da ce Novak osvajati po jedan GS kao Rodžer. Rodžer će tek biti u godinama, povuci ce se, Rafa, stalno u problemima sa formom i povredama a ko dolazi od mladjih?? Koji su to Novakovi protivnici da ne može da izadje sa njima na kraj? Samo da Novak nema povrede a fizicki može da se nosi sa mladjima i za 2. , 3. godine. Takvo mu je telo, kazu od gume, zar ne?

fortissimo

pre 9 godina

Ja zelim da Novak osvoji sva 4 GS ali je realno to veoma tesko. Bilo je u istoriji mnogo tenisera, kvalitetnih, koji su se upisali u istoriju tenisa a to je uspelo samo sada jednom dekici pre 50 godina ali ne u open eri. Ako Novak osvoji 3, daj Boze, onda sledi ona nagazna mina za cetvrti. Tu bi svi "ginuli" da ga pobede i da mu ne dozvole da u njihovoj eri postoji igrac koji je to ostvario. Za bogati zapad bi to bio ..poraz. U to sam apsolutno siguran. Secam se kako je Rodzer "poginuo" na RG da prekine Novakov niz pobeda 2011. Pa je cak to pokazao i prstom, ma koliko to mnogi osporavali da je pokazivao prema svom boksu? Njegov boks je bio po siroj strani terena, kao i svi drugi jer se tako najbolje prati mec a ne prema Novaku. Mogu da zamislim sta bi u ovom slucaju bilo da Novak osvoji sva 4 jer mnogo ima sujetnih na turu. Licno se radujem nastavku sezone i ocekujem kakav ce rasplet biti i mislim da Novak ne bi trebao mnogo da se trosi po mastersima, da igra one koje mora a da se fokusira na GS turnire. To se pise a može da bude i lagodan jer ima veliku razliku u bodovima. Nadam se da ce njegov tim planirati pametno sezonu do kraja. Pozz...

my way

pre 9 godina

Потпуно је немогуће предвидети Новаков гренд слем конто на крају каријере. Мислим да Борг пада сигурно, Сампрас и Рафа би били велики успех, али ни Роџер није безбедан, колико год то можда звучало нереално.

manuginobili

pre 9 godina

Realno,Nole je do sada trebao imati barem 10,11 GS titula,tri godine nakon 2011-e nije bas najbolje iskoristio,jedan GS godisnje je premalo za prvog igraca svijeta u najboljim godinama...ali!!...mozda mu se sada vrati sve ono sto je iz raznih razloga propustao proslih godina,trenutno ima idealnu situaciju,Federer polako odlazi,Rafa sve cesce ima ozbiljnih problema a ovi ostali jednostavno nisu na nivou ove trojice,ma koliko bili dobri...mislim da je ova godina kljucna,Nole mora maksimalno iskoristiti trenutnu povoljnu situaciju i uzeti barem jos dva od iduca tri GS,ako to uspije tesko da ce ga vise neko zaustaviti..realno bi bilo da zavrsi na nekih 14-15 slamova i da tako i zvanicno bude u drustvu Rafe i Rogera kao dio najvece trojke svih vremena,sto bi bilo sasvim realno,pri tome redoslijed i nije toliko bitan.

ray

pre 9 godina

na zalost,prilicno sam siguran da niko nikad u tenisu posle 27.godine nije osvojio vise od 5 slemova. novak je vec uzeo dva posle 27. za tenis su 28 ozbiljne godine,ne kao u kosarci ili fudbalu. 12-13 je plafon, 13 bi bilo cool da postane prvi igrac koji je uzeo 6gs-a posle 27.

duzzi

pre 9 godina

(Slobo, 4. februar 2015 20:54)
Apsolutno se slažem sa komentarom. Zašto licitirati sa brojem GS i nabijati bespotreban pritisak nasem šampionu. Nole je odavno ušao u istoriju tenisa, pa makar i ništa više ne osvojio. Svi se sad nadamo da će ove godine osvojiti još dva, a možda i sva preostala 3 GS, a može lako da se desi da ne osvoji ni jedan. Voleo bih da do kraja karijere osvoji taj RG i Sinsinati, onda bi postao "besmrtan", ali i ako ih ne osvoji nema veze, nek' je živ i zdrav!

mail

pre 9 godina

Novak ce dominirati ove godine, mozda uzme 3 komada, i to je to, posle mozemo ocekivati jos 2 komada i stvarno je maksimum 13. To sto je Fedex uzeo sa 31. godinom W, pa ne mislite da to moze Novak ili Nadal cija se igra zasniva na snazi ?? Zelim svima dobrog zdravlja pa da prebrojimo ko se koliko razume u tenis.

pametnjakovic

pre 9 godina

Boze zdravlja ali ce ici preko 20, ove moze sva 4 a vetovatno i narednih par godina nece imati konkururenciju u eri najvece konkurencije e toliko je veliki...

rage

pre 9 godina

Ne razumem ljude koje spominju da bi Novak mogao ove i/ili narednih godina osvojiti sva 4 cetiri slema. Kao da je to tek tako, da je dovoljno da samo on to zeli, da samo igra svoju igru i da sve zavisi samo od njega i tome slicno... Koliko je to tesko ostvarivo, pokazuje cinjenica da je kalendarski slem ostvario samo Rod Lejver i to pre oko 50 godina. Toliko godina je proslo, toliko vrhunskih tenisera i sampiona i opet jos uvek taj uspeh niko nije ponovio. Ne znam zasto se takve stvari uopste i pominju (Vilander i sl.), kada ni sam Novak nikada nije postavljao ni nagovestao takvo ostvarenje u narednom periodu.. O tome se moze ramisljati, eventualnu tek kada se vezu/osvoje tri slema u nizu. Sada je tek osovojen jedan /prvi slem u godini, i vec sam rekao ranije da je jos jedan slem (bilo koji po Novakovom izboru) sasvim dovoljno dostignuce Novaka za ovu godinu.

del ray

pre 9 godina

Volim Novaka, ali budite malo realni. Samo jednom u karijeri je uspio osvojiti više od jednog GS u godini, a vi sad očekujete da da osvoji sve?

logika

pre 9 godina

roger i novak su imuni na povrede i zbog toga su dugovecni u tenisu i imace najbolje rezultate. roger po broju GS titula, a novak po broju nedelja provedenih na prvom mestu. ja ne znam koji je vazniji kriterij od ova dva?

murajsam

pre 9 godina

kako se menjaju misljenja ko čarape. kad je igrao loše prognozirali su mu malo GS-a, a sad nakon nekoliko pobeda opet preuveličavaju. ko zna sta ce biti i kako ce biti. Nole igraj pa sta ti Bog da.

maja

pre 9 godina

Generalno, postoji tendencija da se posle svakog velikog turnira sumiraju utisci i da shodno tome ko je osvojac, prognozira dalja karijera igraca. Mislim da su posle 2011. Novaku prognozirali mnogo vise gren slem titula nego sto ih sada ima. Videcemo sta donosi buducnost.

Realista

pre 9 godina

sa ovom danasnjom najjacom konkurencijom,kako mnogi 'teniski strucnjaci' tvrde da je,moze on da prebaci i 20 GS ,jedini koji bi mogao od cele te jake konkurencije da mu stane na put ide u penziju za godinu,najvise dve..

boki

pre 9 godina

mislim da je realnije da pricamo posle ove godine koliko bi mogao da ima na kraju titula.treba ostati i zdrav to je najbitnije,ako novak ove godine bude dominantan kao i 2011 sto se tice grend slem titula moze se ocekivati i preko 15 ali opet sve ce zavisi od njegove zelje,motivacije i da ostane zdrav.opet nikad se ne zna mozda se i pojavi neki teniser koji ce da zasmeta u skorije vreme,nzm ko bi mogao biti ali sve je to kad se prica u buducem vremenu nerealno.vreme ce pokazati

realno

pre 9 godina

Nole ove godine puni 28, to su u sportu ozbiljne godine. Ne treba mu ovakav pritisak. Mislim da je on propustio mnogo prilika za titulama u protekle tri sezone kad je bio u najboljoj formi. Titula u Australiji za njega nije senzacija. Pitanje je sta ce biti dalje. U svim prethodnim sezonama od 2012 do sad on je osvajao samo po jedan slem. Jednom Vimbldon, i sve ostalo AO.

NS

pre 9 godina

Mozda nece vise ni jedan...... ali realno od 3 do 5 do kraja karijere... Nezaboravite da ima za sada 7 poraza u finalima sto je naj losije kada se poredi sa ostalima velikim igracima. A mogao je da ima sad jos 3 realno 2 na US openu gde ima 1 titulu i 4 poraza i jednu na RG u Parizu.

sasa jokic

pre 9 godina

Novak je isuvise mentalno jak, da uskrati sebi sansu koju je sam stvorio svojim radom i zalaganjem. Da li ce postati najbolji wvih vremena zavisi najvise od njega samog, a to mi daje motiv da se nadam da ce biti tako! Napred majstore!!!!

dominus

pre 9 godina

Ako uzme RG 2015 ima sanse da ponovi ono sto su samo dvojica tenisera uradili(Don Badz 1938 i Rod Lejver 1962 i 1969),to je taj kalendarski slem.Neki na ovom sajtu spominju tzv.Golden slem.
To moze uzeti tek sledece godine,osvajanjem olimpijskog zlata(pod uslovom da ima ranije osvojen RG)
Licno mislim da nece osvojiti vise od 13-14 GS do kraja karijere,pod uslovom da bude zdrav i motivisan.Potencijal ima i za vise od toga,ali to je realna brojka.

LOL

pre 9 godina

Ako u naredne 3 godine osvoji AO 2 puta i jednom Wimbledon sa US Open-om imace ukupno 12 to je kao default minimalno ako Rafa bude osvajao RG i ako drugi poput Murrey-a osvoje Wimbledon i US Open i sta ti ja znam...

Tako da ako on bude igrao po svojim standardima moze samo da se koncentrise na GS titule i da osvoji vise od 12 do kraja karijere bez problema.

gradinar

pre 9 godina

Od ove godine puno zavisi...
Dosadašnji prosek (2008-2014) bio mu je jedan GS godišnje. Ako tako nastavi, teško da će prebaciti više od 11, ali... ove godine mu se pruža velika šansa da osvoji možda i sve GS (ili bar 3). Ako to uspe, onda može da stekne veliko samopouzdanje i da bude apslolutni vladar još par godina i da dosegne broj 15 (top tri igrača svih vremena). Sasvim dovoljno. Zato mislim da je ova godina ključna.

oxydant

pre 9 godina

Ništa gluplje,ni zlonamernije od "pretskazanja" broja osvojenih GS!
Potseća me na one pakosne komentare iz susedne zemlje 2011.godine kako će Novak igrati "još godinu-dve." Radujmo se Novakovoj izjavi da je dobio sina,porodičnu sreću i da namerava još dugo da igra tenis!Sve ostalo će (Bogu hvala!) doći samo po sebi.Novak je svestan da su pred njim godine dominacije u svetskom tenisu,kao nekad
Federeru,a potom Nadalu.On neće propustiti da iskoristi slčedećih 5.
godina svoje dominacije!

Aman

pre 9 godina

Tesko je prognozirati. Mnogo je faktora u igri. Jedan od faktora je I to da se u svakom trenutku moze pojaviti neko mlad I dovoljno talentovan da ga skine sa trona. Rodzer Federer je u Novakovim godinama vec imao 14-15 gren slemova I neprkosnoveno vladao, ali su ga nakon toga pritisli Rafa I Novak, pa je od tad uzeo samo 2-3. Naravno, nadamo se da se jos dugo nece pojaviti neko ko bi mogao da pridje Novaku.

laki

pre 9 godina

Ovo su lepe prognoze ali mislim da je Novak ovo mogao da dostigne do sada da su se neke stvari poklopile.Od 2011-te nije trebao da staje,sasvim realno.

Kafeljnikov

pre 9 godina

Mislim da će Novak osvojiti još AO 4 , US 2, Wimldon 1 neznam za Rolangaros sve zavisi koliko će Rafa igrati ali ispod 14 sigurno neće završiti ne želim da komentarišem KOLIKO JE TEŠKO OSVOJITI GREN SLEM ali eto kad se već prognozira evo i ja ću izneti svoje mišljenje

Kafeljnikov

pre 9 godina

Mislim da će Novak osvojiti još AO 4 , US 2, Wimldon 1 neznam za Rolangaros sve zavisi koliko će Rafa igrati ali ispod 14 sigurno neće završiti ne želim da komentarišem KOLIKO JE TEŠKO OSVOJITI GREN SLEM ali eto kad se već prognozira evo i ja ću izneti svoje mišljenje

Aleks

pre 9 godina

Kakav racundzija. Nole moze do 4 grand slema samo ove god,a sledece opet,sto da ne. Nebo je granica.U sledecih par god nema konkurencije. Napred majstore!!!

bokelj

pre 9 godina

Ovakve prognoze i komentari su najgora vrsta pritiska koja se može staviti na nekoga sportistu, i prizivanje baksuza. Srećom da je Novak duhovno inteligentna osoba,i da je, kako je mnogo puta isticao, isključivo fokusiran na sadašnji trenutak. To je jedini zdrav pristup,sve drugo je potpuno naopaka životna filosofija. Neka nam bude zdrav, motivisan, i neka uvijek uživa u sadašnjosti, pa koliko god imao trofeja na kraju karijere!

Saša Belopoljanski

pre 9 godina

Sve zavisi koji i da li ce uopste Novak postaviti sebi cilj,i koliko je ''gladan'' GS titula....Zdravlje naravno,a takodje u naredne 3 god.moze uzimati po dva GS-a...prosecno..moje misljenje.

coa

pre 9 godina

Veoma je nezahvalno prognozirati bilo sta,jer zavisi od mnogo faktora.Kada je Nole prvi put uzeo Wb i postao br.1,pomislio sam kako on nece uspjeti duze vremena da se zadrzi u vrhu,iako sam njegov veliki fan.Medjutim veliki Nole je to demantovao.I sada mi zdrav razum govori da je realno da uzme jos 7-8 GS,ali poucen ranijim iskustvom veoma je vjerovatno da taj broj bude znatno veci,sto mu ja iskreno i zelim.Ostaje nam samo da se molimo za njegovo dobro zdravlje i uzivamo u jos puno pobjeda i titula.Na mnogaja ljeta...Ziv nam bio Veliki Novace!!!

nadam se

pre 9 godina

Ako iko moze da 4 slema u jednoj godini..to je Djokovic. Mislim i da mu je to u planu. Zelim mu to od sveg srca a i vreme je da se srusi taj rekord.

PimPong

pre 9 godina

Interesantno je da je Novak vec izjednacen po broju titula sa Lendlom, Connors-om i Agasijem, a da je nadmasio McEnroe-a, Becker-a, Wilander-a i Edberg-a. Mislim da ce mu biti jako tesko dostici Federera, ali bez obzira na to, bice upamcen kao jedan od najboljih tenisera svih vremena.

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

sta me briga kolko ce ali znam jedno je sigurno da nece naredne tri godine biti finala bez njega. ostali sinu i ugase se ali on je zadnje dve godine stalno u vrhu

Zoran

pre 9 godina

Osam godina gledam Novaka, 90% meceva dobija, na sve meceve je favorit osim na jednog. Dosta je dao Srbiji i za sve koji navijaju za njega. Sad koliko GS osvoji samo bog zna.

Slobo

pre 9 godina

Sad se svi utrkuju u pozitivnim predviđanjima nastavka karijere, ili bolje receno da mu nabiju pritisak sto je vise moguce. Juce smo to culi od Vilandera a sada i ovaj.
Novak treba da nastavi bez imperativa, pa ako osvoji jos neku bice sjajno.
Svi su brzo zaboravili koliko je bilo tesko u 1/2 finalu sa Wawrinkom, pa i prva dva seta u finalu, uz to smo vec zaboravili poraz na US Openu (Nishikori) i da ne nabrajam brojna izgubljena finala.
To sve govori da ne da nije lako, nego je super tesko doci do bilo koje titule na GS, a kamoli osvajati ih u nizu.

Novak je vec presao brojne legende ovog sporta po broju osvojenih GS titula, pa i po broju nedelja na vrhu ATP liste (preko 130)
Iza njega su vec , Beker Vilander Edberg, a pored njega Lendl Agasi.

Zato je najbolje "ostaviti ga na miru" ne praviti medijski pritisak u smislu kako je svaki GS za njega biti ili ne biti.
To je ono sto zele Vilander i drustvo slicni njemu.

Ja mu zelim samo da uziva u onome sto je napravio u karijeri, da nastavi naravno dok je god moguce da igra na vrhunskom nivou i uziva na terenu. ON JE VEC SADA LEGENDA OVOG SPORTA

pera

pre 9 godina

Ooooo vise, pustite coveka da igra pa koliko osvoji nek' osvoji, samo da je zdrav, sve ostalo ce da dodje.
Nerviraju me ta predvidjanja non-stop.

mix

pre 9 godina

Novak je cudesan igrac i cinjenica da je Fedex vec na silaznoj putanji a Rafa u problemima koji mu ozbiljno prete karijeri,uz to ne vidi se niko ko bi mogao da se umesa u sam vrh,Novak moze da osvoji znatno veci broj granslemova od ovog predvidjanja. Nole uopste nije daleko od osvajanja Roland Garosa a na ostala tri je uvek prvi favorit, tako da je realno da do kraja tridesete zivota on moze da osvoji i 9-10 ovih turnira. To mu i treba da bude cilj.On jedini ima realnu sansu da bude jedini igrac moderne ere koji ce osvojiti i karijerni i grand slam u jednoj godini. I niko vise. Hoce li to uspeti, zavisi od njegove posvecenosti tenisu ali i od zdravlja. Ako bog da bice tako.

bata djosa - jedan od iskrenih i pravih navijaca pravog coveka Noleta Djokovica

pre 9 godina

ja ocekujem ovako:
2015- 2 ili 3GS
2016- 2 ili 3 GS
2017- 1 ili 2 (zakon verovatnoce..)
2018- 1 ili 2
2019- 1 ili 2
to mu dodje na otprilike recimo oko 10g slemova. ;)
sa ovih 8 dosad opala = roger mirka vuvrinec federer.
i onda jos samo 1preko fali za 19! ideeemoooooooooo
p.s. sto se mene tice Nole nek osvoji jos 1 ili 2 do kraja karijere- za mene je Nole apsolutni neprikosnoveni sampion, zver, maestro ama ZMAJ! Nole legendo, ako citas ovo - ne moras nikad vise nista da osvojis, ti ces uvek biti u nasim srcima najbolji i najveci uvek broj 1. No1e.

Кривокапић

pre 9 godina

Нека освоји РГ и то је доста. Уживајмо у тенису великана Новака, Роџера и Рафе. Ово су златне године тениса. За једно 5 година, када се они повуку гледаћете дилетанте.

Partizan sampion,izraziti favorit

pre 9 godina

Veliki sam Noletov navijac ali ljudi preteruju sa licitacijom koliko ce osvojiti gren-slemova do kraja karijere.Svaki gren-slem je veliki izazov,sa puno prepreka i zamki gde cesto u zavrsnici turnira odlucuju nijanse.Licno bih bio veoma zadovoljan sa jos jednim gren-slemom do kraja sezone a sve preko toga bi bilo fenomenalno.A sto se tice narednih sezona to je tek tesko prognozirati.Korak po korak,svaki gren-slem je ko kuca.

jovan

pre 9 godina

Sigurno moze. Nema u narednim nekolko godina da mu neko parira. Nadal je sve nesto ispovredjivan,dok Federer je u godinama. Mari je jos nekako mentalno nezreo. Djokovic je docekao svoje vreme za titule. Sad ima da ovoji sve sto do sad nije . :-)

Mare,NS

pre 9 godina

Slazem se sa g.Kenigom,ali ja bih bio i malo optimisticniji!
Proslo je mnoooogo vremena,od kada je jedan covek uzeo sva cetiri GS u jednoj godini,a pogotovo u kalendarskoj.
Naravno,radi se o Rodu Lejveru,koji je to uradio cak dva puta.
Zakon verovatnoce i statistika su cudo,jeste tesko,ali nije nemoguce da ce to neko ponoviti.
Zasto ne Novak?
Zamislite dve godine (8GS) i eto ga na par koraka od Rodzera.
Jesam njegov navijac,zato nisam najobjektivniji,ali smatram da je Novak sada sazreo u svakom smislu(psihicki,fizicki,porodicno) i ako ostane fokusiran na tenis,imacemo jos pet-sest godina,mnogo prilika za radovanje.
Veoma je elastican,uvek dobro fizicki pripremljen i to je najveci razlog zasto ga ozbiljnije povrede zaobilaze,pa samim tim i karijera moze duze trajati.
Ako mu se ukaze prilika da moze stici Rodzera,igrace i on tenis u srednjim tridesetim godinama zivota.
Budite sigurni u to!!!

grickalo luis

pre 9 godina

mislim da ove godine novak uzima rg i us open, a za wb bas i nisam siguran.sto se tice hiljadarki mislim da je minimum 5.zivi bili pa videli.

bata djosa - jedan od iskrenih i pravih navijaca pravog coveka Noleta Djokovica

pre 9 godina

ja ocekujem ovako:
2015- 2 ili 3GS
2016- 2 ili 3 GS
2017- 1 ili 2 (zakon verovatnoce..)
2018- 1 ili 2
2019- 1 ili 2
to mu dodje na otprilike recimo oko 10g slemova. ;)
sa ovih 8 dosad opala = roger mirka vuvrinec federer.
i onda jos samo 1preko fali za 19! ideeemoooooooooo
p.s. sto se mene tice Nole nek osvoji jos 1 ili 2 do kraja karijere- za mene je Nole apsolutni neprikosnoveni sampion, zver, maestro ama ZMAJ! Nole legendo, ako citas ovo - ne moras nikad vise nista da osvojis, ti ces uvek biti u nasim srcima najbolji i najveci uvek broj 1. No1e.

Zoran

pre 9 godina

Osam godina gledam Novaka, 90% meceva dobija, na sve meceve je favorit osim na jednog. Dosta je dao Srbiji i za sve koji navijaju za njega. Sad koliko GS osvoji samo bog zna.

PimPong

pre 9 godina

Interesantno je da je Novak vec izjednacen po broju titula sa Lendlom, Connors-om i Agasijem, a da je nadmasio McEnroe-a, Becker-a, Wilander-a i Edberg-a. Mislim da ce mu biti jako tesko dostici Federera, ali bez obzira na to, bice upamcen kao jedan od najboljih tenisera svih vremena.

bokelj

pre 9 godina

Ovakve prognoze i komentari su najgora vrsta pritiska koja se može staviti na nekoga sportistu, i prizivanje baksuza. Srećom da je Novak duhovno inteligentna osoba,i da je, kako je mnogo puta isticao, isključivo fokusiran na sadašnji trenutak. To je jedini zdrav pristup,sve drugo je potpuno naopaka životna filosofija. Neka nam bude zdrav, motivisan, i neka uvijek uživa u sadašnjosti, pa koliko god imao trofeja na kraju karijere!

Mare,NS

pre 9 godina

Slazem se sa g.Kenigom,ali ja bih bio i malo optimisticniji!
Proslo je mnoooogo vremena,od kada je jedan covek uzeo sva cetiri GS u jednoj godini,a pogotovo u kalendarskoj.
Naravno,radi se o Rodu Lejveru,koji je to uradio cak dva puta.
Zakon verovatnoce i statistika su cudo,jeste tesko,ali nije nemoguce da ce to neko ponoviti.
Zasto ne Novak?
Zamislite dve godine (8GS) i eto ga na par koraka od Rodzera.
Jesam njegov navijac,zato nisam najobjektivniji,ali smatram da je Novak sada sazreo u svakom smislu(psihicki,fizicki,porodicno) i ako ostane fokusiran na tenis,imacemo jos pet-sest godina,mnogo prilika za radovanje.
Veoma je elastican,uvek dobro fizicki pripremljen i to je najveci razlog zasto ga ozbiljnije povrede zaobilaze,pa samim tim i karijera moze duze trajati.
Ako mu se ukaze prilika da moze stici Rodzera,igrace i on tenis u srednjim tridesetim godinama zivota.
Budite sigurni u to!!!

Кривокапић

pre 9 godina

Нека освоји РГ и то је доста. Уживајмо у тенису великана Новака, Роџера и Рафе. Ово су златне године тениса. За једно 5 година, када се они повуку гледаћете дилетанте.

jovan

pre 9 godina

Sigurno moze. Nema u narednim nekolko godina da mu neko parira. Nadal je sve nesto ispovredjivan,dok Federer je u godinama. Mari je jos nekako mentalno nezreo. Djokovic je docekao svoje vreme za titule. Sad ima da ovoji sve sto do sad nije . :-)

rage

pre 9 godina

Ne razumem ljude koje spominju da bi Novak mogao ove i/ili narednih godina osvojiti sva 4 cetiri slema. Kao da je to tek tako, da je dovoljno da samo on to zeli, da samo igra svoju igru i da sve zavisi samo od njega i tome slicno... Koliko je to tesko ostvarivo, pokazuje cinjenica da je kalendarski slem ostvario samo Rod Lejver i to pre oko 50 godina. Toliko godina je proslo, toliko vrhunskih tenisera i sampiona i opet jos uvek taj uspeh niko nije ponovio. Ne znam zasto se takve stvari uopste i pominju (Vilander i sl.), kada ni sam Novak nikada nije postavljao ni nagovestao takvo ostvarenje u narednom periodu.. O tome se moze ramisljati, eventualnu tek kada se vezu/osvoje tri slema u nizu. Sada je tek osovojen jedan /prvi slem u godini, i vec sam rekao ranije da je jos jedan slem (bilo koji po Novakovom izboru) sasvim dovoljno dostignuce Novaka za ovu godinu.

gradinar

pre 9 godina

Od ove godine puno zavisi...
Dosadašnji prosek (2008-2014) bio mu je jedan GS godišnje. Ako tako nastavi, teško da će prebaciti više od 11, ali... ove godine mu se pruža velika šansa da osvoji možda i sve GS (ili bar 3). Ako to uspe, onda može da stekne veliko samopouzdanje i da bude apslolutni vladar još par godina i da dosegne broj 15 (top tri igrača svih vremena). Sasvim dovoljno. Zato mislim da je ova godina ključna.

pera

pre 9 godina

Ooooo vise, pustite coveka da igra pa koliko osvoji nek' osvoji, samo da je zdrav, sve ostalo ce da dodje.
Nerviraju me ta predvidjanja non-stop.

mix

pre 9 godina

Novak je cudesan igrac i cinjenica da je Fedex vec na silaznoj putanji a Rafa u problemima koji mu ozbiljno prete karijeri,uz to ne vidi se niko ko bi mogao da se umesa u sam vrh,Novak moze da osvoji znatno veci broj granslemova od ovog predvidjanja. Nole uopste nije daleko od osvajanja Roland Garosa a na ostala tri je uvek prvi favorit, tako da je realno da do kraja tridesete zivota on moze da osvoji i 9-10 ovih turnira. To mu i treba da bude cilj.On jedini ima realnu sansu da bude jedini igrac moderne ere koji ce osvojiti i karijerni i grand slam u jednoj godini. I niko vise. Hoce li to uspeti, zavisi od njegove posvecenosti tenisu ali i od zdravlja. Ako bog da bice tako.

nadam se

pre 9 godina

Ako iko moze da 4 slema u jednoj godini..to je Djokovic. Mislim i da mu je to u planu. Zelim mu to od sveg srca a i vreme je da se srusi taj rekord.

Slobo

pre 9 godina

Sad se svi utrkuju u pozitivnim predviđanjima nastavka karijere, ili bolje receno da mu nabiju pritisak sto je vise moguce. Juce smo to culi od Vilandera a sada i ovaj.
Novak treba da nastavi bez imperativa, pa ako osvoji jos neku bice sjajno.
Svi su brzo zaboravili koliko je bilo tesko u 1/2 finalu sa Wawrinkom, pa i prva dva seta u finalu, uz to smo vec zaboravili poraz na US Openu (Nishikori) i da ne nabrajam brojna izgubljena finala.
To sve govori da ne da nije lako, nego je super tesko doci do bilo koje titule na GS, a kamoli osvajati ih u nizu.

Novak je vec presao brojne legende ovog sporta po broju osvojenih GS titula, pa i po broju nedelja na vrhu ATP liste (preko 130)
Iza njega su vec , Beker Vilander Edberg, a pored njega Lendl Agasi.

Zato je najbolje "ostaviti ga na miru" ne praviti medijski pritisak u smislu kako je svaki GS za njega biti ili ne biti.
To je ono sto zele Vilander i drustvo slicni njemu.

Ja mu zelim samo da uziva u onome sto je napravio u karijeri, da nastavi naravno dok je god moguce da igra na vrhunskom nivou i uziva na terenu. ON JE VEC SADA LEGENDA OVOG SPORTA

duzzi

pre 9 godina

(Slobo, 4. februar 2015 20:54)
Apsolutno se slažem sa komentarom. Zašto licitirati sa brojem GS i nabijati bespotreban pritisak nasem šampionu. Nole je odavno ušao u istoriju tenisa, pa makar i ništa više ne osvojio. Svi se sad nadamo da će ove godine osvojiti još dva, a možda i sva preostala 3 GS, a može lako da se desi da ne osvoji ni jedan. Voleo bih da do kraja karijere osvoji taj RG i Sinsinati, onda bi postao "besmrtan", ali i ako ih ne osvoji nema veze, nek' je živ i zdrav!

grickalo luis

pre 9 godina

mislim da ove godine novak uzima rg i us open, a za wb bas i nisam siguran.sto se tice hiljadarki mislim da je minimum 5.zivi bili pa videli.

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

sta me briga kolko ce ali znam jedno je sigurno da nece naredne tri godine biti finala bez njega. ostali sinu i ugase se ali on je zadnje dve godine stalno u vrhu

Saša Belopoljanski

pre 9 godina

Sve zavisi koji i da li ce uopste Novak postaviti sebi cilj,i koliko je ''gladan'' GS titula....Zdravlje naravno,a takodje u naredne 3 god.moze uzimati po dva GS-a...prosecno..moje misljenje.

maja

pre 9 godina

Generalno, postoji tendencija da se posle svakog velikog turnira sumiraju utisci i da shodno tome ko je osvojac, prognozira dalja karijera igraca. Mislim da su posle 2011. Novaku prognozirali mnogo vise gren slem titula nego sto ih sada ima. Videcemo sta donosi buducnost.

realno

pre 9 godina

Nole ove godine puni 28, to su u sportu ozbiljne godine. Ne treba mu ovakav pritisak. Mislim da je on propustio mnogo prilika za titulama u protekle tri sezone kad je bio u najboljoj formi. Titula u Australiji za njega nije senzacija. Pitanje je sta ce biti dalje. U svim prethodnim sezonama od 2012 do sad on je osvajao samo po jedan slem. Jednom Vimbldon, i sve ostalo AO.

NS

pre 9 godina

Mozda nece vise ni jedan...... ali realno od 3 do 5 do kraja karijere... Nezaboravite da ima za sada 7 poraza u finalima sto je naj losije kada se poredi sa ostalima velikim igracima. A mogao je da ima sad jos 3 realno 2 na US openu gde ima 1 titulu i 4 poraza i jednu na RG u Parizu.

murajsam

pre 9 godina

kako se menjaju misljenja ko čarape. kad je igrao loše prognozirali su mu malo GS-a, a sad nakon nekoliko pobeda opet preuveličavaju. ko zna sta ce biti i kako ce biti. Nole igraj pa sta ti Bog da.

oxydant

pre 9 godina

Ništa gluplje,ni zlonamernije od "pretskazanja" broja osvojenih GS!
Potseća me na one pakosne komentare iz susedne zemlje 2011.godine kako će Novak igrati "još godinu-dve." Radujmo se Novakovoj izjavi da je dobio sina,porodičnu sreću i da namerava još dugo da igra tenis!Sve ostalo će (Bogu hvala!) doći samo po sebi.Novak je svestan da su pred njim godine dominacije u svetskom tenisu,kao nekad
Federeru,a potom Nadalu.On neće propustiti da iskoristi slčedećih 5.
godina svoje dominacije!

del ray

pre 9 godina

Volim Novaka, ali budite malo realni. Samo jednom u karijeri je uspio osvojiti više od jednog GS u godini, a vi sad očekujete da da osvoji sve?

logika

pre 9 godina

roger i novak su imuni na povrede i zbog toga su dugovecni u tenisu i imace najbolje rezultate. roger po broju GS titula, a novak po broju nedelja provedenih na prvom mestu. ja ne znam koji je vazniji kriterij od ova dva?

Partizan sampion,izraziti favorit

pre 9 godina

Veliki sam Noletov navijac ali ljudi preteruju sa licitacijom koliko ce osvojiti gren-slemova do kraja karijere.Svaki gren-slem je veliki izazov,sa puno prepreka i zamki gde cesto u zavrsnici turnira odlucuju nijanse.Licno bih bio veoma zadovoljan sa jos jednim gren-slemom do kraja sezone a sve preko toga bi bilo fenomenalno.A sto se tice narednih sezona to je tek tesko prognozirati.Korak po korak,svaki gren-slem je ko kuca.

Kafeljnikov

pre 9 godina

Mislim da će Novak osvojiti još AO 4 , US 2, Wimldon 1 neznam za Rolangaros sve zavisi koliko će Rafa igrati ali ispod 14 sigurno neće završiti ne želim da komentarišem KOLIKO JE TEŠKO OSVOJITI GREN SLEM ali eto kad se već prognozira evo i ja ću izneti svoje mišljenje

Kafeljnikov

pre 9 godina

Mislim da će Novak osvojiti još AO 4 , US 2, Wimldon 1 neznam za Rolangaros sve zavisi koliko će Rafa igrati ali ispod 14 sigurno neće završiti ne želim da komentarišem KOLIKO JE TEŠKO OSVOJITI GREN SLEM ali eto kad se već prognozira evo i ja ću izneti svoje mišljenje

pametnjakovic

pre 9 godina

Boze zdravlja ali ce ici preko 20, ove moze sva 4 a vetovatno i narednih par godina nece imati konkururenciju u eri najvece konkurencije e toliko je veliki...

tamo daleko

pre 9 godina

Ljudi ne shvataju koliko je zapravo teško osvojiti "samo" 1 grand slam, kolko kockica mora da se poklopi. Nemojte da baksuzirate, biti će šta bude, neka je Nole nama živ i zdrav.
Nije dobro da se stvara nepotreban pritisak, ne mora on ništa više osvojiti. Pametnije je ulogu favorita prebaciti na druge, kao što je bio slučaj u finalu AO kada su svi favorizovali Marija.

boki

pre 9 godina

mislim da je realnije da pricamo posle ove godine koliko bi mogao da ima na kraju titula.treba ostati i zdrav to je najbitnije,ako novak ove godine bude dominantan kao i 2011 sto se tice grend slem titula moze se ocekivati i preko 15 ali opet sve ce zavisi od njegove zelje,motivacije i da ostane zdrav.opet nikad se ne zna mozda se i pojavi neki teniser koji ce da zasmeta u skorije vreme,nzm ko bi mogao biti ali sve je to kad se prica u buducem vremenu nerealno.vreme ce pokazati

sasa jokic

pre 9 godina

Novak je isuvise mentalno jak, da uskrati sebi sansu koju je sam stvorio svojim radom i zalaganjem. Da li ce postati najbolji wvih vremena zavisi najvise od njega samog, a to mi daje motiv da se nadam da ce biti tako! Napred majstore!!!!

777

pre 9 godina

Rodzer Federer je sa 28 godina već imao 16 grand slemova . Posle 28. godine osvojio je samo jednu grand slem titulu.
(Zole, 4. februar 2015 21:40)

Sta mislis zasto. Samo zbog godina?? To je znaci bilo od 2009. god, tada je imao 28 god. Tada je Rafa imao 23 a Novak 22. godine i od te 2009. su zajedno njih dvoica osvojili 15 , (petnaest) GS turnira? To je razlog zasto je Rodzer od svoje 28. osvajao po jedan GS. Znaci, ne možeš da prognoziraš na taj način da ce Novak osvajati po jedan GS kao Rodžer. Rodžer će tek biti u godinama, povuci ce se, Rafa, stalno u problemima sa formom i povredama a ko dolazi od mladjih?? Koji su to Novakovi protivnici da ne može da izadje sa njima na kraj? Samo da Novak nema povrede a fizicki može da se nosi sa mladjima i za 2. , 3. godine. Takvo mu je telo, kazu od gume, zar ne?

coa

pre 9 godina

Veoma je nezahvalno prognozirati bilo sta,jer zavisi od mnogo faktora.Kada je Nole prvi put uzeo Wb i postao br.1,pomislio sam kako on nece uspjeti duze vremena da se zadrzi u vrhu,iako sam njegov veliki fan.Medjutim veliki Nole je to demantovao.I sada mi zdrav razum govori da je realno da uzme jos 7-8 GS,ali poucen ranijim iskustvom veoma je vjerovatno da taj broj bude znatno veci,sto mu ja iskreno i zelim.Ostaje nam samo da se molimo za njegovo dobro zdravlje i uzivamo u jos puno pobjeda i titula.Na mnogaja ljeta...Ziv nam bio Veliki Novace!!!

v

pre 9 godina

Ako Nole kompletira RG i Sinsinati, imace nesto sto niko nema. To je dostignuce samo za sebe, znacice da je osvojio sve sto u tenisu moze da se osvoji. Naravno tu je i OI. Ali ja ipak to odvajam. To dostignuce ne bi imao niko. Ni veliki Federer ni veliki Nadal. To bi znacilo da je Novak uspeo da savlada Nadala na njegovim omiljenim mastersima i to jos 2011. kada je Nadal bio u punoj snazi. Da je uzimao Federeru titule na betonu. Federer je Noleta na US openu zadnji put dobio 2010, tada je imao nepunih 28, na AO Novak je dobijao uvek ja mislim njihove duele. Dakle.....Fed nikada nije uspeo sa Nadalom da se izbori na sljaci ni u svojim najboljim godinama osim jednom u Hamburgu dok je to jos bio masters. Madrid je uzeo kada se igralo na plavoj sljaci pa su Nadal i Novak ispali. Ali Rim i Monte Karlo nikad. Sto se tice Nadala....on nikad nije uspeo da se izbori sa Novakom i Rodjerom i pokupi titule na betonu...Sangaj, Pariz, WTF. A Novak je tako tako blizu. To dostignuce uvelo bi nove kriterijume prilikom odredjivanja i rangiranja na listi najboljih svih vrmena. Iz svega sto sam napisala vidi se koliko je tesko. Ironija je da Novaku pored ovakvog Nadala fali masters ne na sljaci nego betonu. Tada i ne bi morao da ima ne znam koliko GS dovoljan je dvocifreni broj. O njemu bi se govorilo kao jedinom coveku koji je osvojio sve sto se osvojiti moze. Svaka cast Federeru, ne volim ga ali uzivam u njegovom tenisu. Pa ipak nikada ga na sljaci ne mogu smatrati boljim igracem od Novaka. Jeste bolji na travi u to nema sumnje, ali i faktor srece je bitan. Novaku zelim zdravlje i srecu, ostalo sve ima.

dominus

pre 9 godina

Ako uzme RG 2015 ima sanse da ponovi ono sto su samo dvojica tenisera uradili(Don Badz 1938 i Rod Lejver 1962 i 1969),to je taj kalendarski slem.Neki na ovom sajtu spominju tzv.Golden slem.
To moze uzeti tek sledece godine,osvajanjem olimpijskog zlata(pod uslovom da ima ranije osvojen RG)
Licno mislim da nece osvojiti vise od 13-14 GS do kraja karijere,pod uslovom da bude zdrav i motivisan.Potencijal ima i za vise od toga,ali to je realna brojka.

laki

pre 9 godina

Ovo su lepe prognoze ali mislim da je Novak ovo mogao da dostigne do sada da su se neke stvari poklopile.Od 2011-te nije trebao da staje,sasvim realno.

manuginobili

pre 9 godina

Realno,Nole je do sada trebao imati barem 10,11 GS titula,tri godine nakon 2011-e nije bas najbolje iskoristio,jedan GS godisnje je premalo za prvog igraca svijeta u najboljim godinama...ali!!...mozda mu se sada vrati sve ono sto je iz raznih razloga propustao proslih godina,trenutno ima idealnu situaciju,Federer polako odlazi,Rafa sve cesce ima ozbiljnih problema a ovi ostali jednostavno nisu na nivou ove trojice,ma koliko bili dobri...mislim da je ova godina kljucna,Nole mora maksimalno iskoristiti trenutnu povoljnu situaciju i uzeti barem jos dva od iduca tri GS,ako to uspije tesko da ce ga vise neko zaustaviti..realno bi bilo da zavrsi na nekih 14-15 slamova i da tako i zvanicno bude u drustvu Rafe i Rogera kao dio najvece trojke svih vremena,sto bi bilo sasvim realno,pri tome redoslijed i nije toliko bitan.

mail

pre 9 godina

Novak ce dominirati ove godine, mozda uzme 3 komada, i to je to, posle mozemo ocekivati jos 2 komada i stvarno je maksimum 13. To sto je Fedex uzeo sa 31. godinom W, pa ne mislite da to moze Novak ili Nadal cija se igra zasniva na snazi ?? Zelim svima dobrog zdravlja pa da prebrojimo ko se koliko razume u tenis.

Joca 011

pre 9 godina

Nole je trenutno toliko dominantan da se ne vidi ko bi mogao da mu se odupre na bilo kom turniru,
pa bi prema tome svi predstojeći GS trebali da budu njegovi.
Ali, ''ako Bog da zdravlja i sreće junačke'',
treba održati taj nivo igre, formu, zdravlje, otpornost (tačnije izbegavanje) povreda, i
sve one druge, kako Hrvati kažu: ''remetilačke faktore'' sve vreme u narednim godinama.
I... pod uslovom da se sve to skocka,
neophodno je i da sva ta događanja kojima se nadamo, budu ''na liniji'' svih
brojnih bitnih, moćnih, uticajnih...
Tako da... biće kako mora biti, a Nole sve to odlično razume,
i nek nam je živ i zdrav i lepo raspoložen.
.

djudja

pre 9 godina

Neverovatno je da svi ti bajni profi komentatori namerno zaboravljaju da istaknu da je Novak sa trona skinuo dva (po statistikama za sada) najbolja igraca svih vremena i to u njihovom zenitu, ako ne uzimamo u obzir Federerovu eru kada nije bilo iole doraslih konkurenata!!! Zbog toga, bez obzira na statistiku vec sada se moze smatrati najboljim igracem svih vremena (statistika pokazuje mnogo ali nista ne otkriva)!!!

Aman

pre 9 godina

Tesko je prognozirati. Mnogo je faktora u igri. Jedan od faktora je I to da se u svakom trenutku moze pojaviti neko mlad I dovoljno talentovan da ga skine sa trona. Rodzer Federer je u Novakovim godinama vec imao 14-15 gren slemova I neprkosnoveno vladao, ali su ga nakon toga pritisli Rafa I Novak, pa je od tad uzeo samo 2-3. Naravno, nadamo se da se jos dugo nece pojaviti neko ko bi mogao da pridje Novaku.

zex

pre 9 godina

Nerazumem zasto Novaku predvidjaju kraj karijere za 2-3 godine,covek ima 27godina i moze igrati na ovom nivou bar jos 5-6 godina, vremenom ce biti sve iskusniji i opusteniji kao federer sada,kada dodje vreme da igra a zna da nema sta da izgubi jer je vec sve osvojio pobedjivace jos lakse nego sada jer on sada krci put ka vrhu a to nije lako.Novak napreduje strahovito, igrao je 15gs finala mogao je imati bar 11 do sada ali neznam koliko je relno ponoviti 2011 i dal bi se to nekim mocnim ljudima svidelo,cini mi se da bi Novak mogao sve da osvoji do kraja godine jer toliko je dominantan ali mislim da nije sve do njega i da mora povuci rucnu po nekad.Tenis vise nije cist sport kao nekada.po meni Novak ove godine moze uzeti RG i US i to je dovoljno pa dogodine idemo dalje.

Мики

pre 9 godina

Gren slem podrazumeva sva 4osvojena turnira, a Novak to nema pozzz
(Djovak, 05. februar 2015 09:02)
Нема ни Сампрас Ролан Гарос па је други на листи по освојеним ГС. Или је можда по теби он небитан због тог податка? А шта си ти постигао у животу?

1976

pre 9 godina

Rodžer je osvojio posle 28 godine samo jedan slem,razlog se zna,
Novak Đoković
idemo majstore,samo lagano,pa da zadaš zadatak za sva vremena

LOL

pre 9 godina

Ako u naredne 3 godine osvoji AO 2 puta i jednom Wimbledon sa US Open-om imace ukupno 12 to je kao default minimalno ako Rafa bude osvajao RG i ako drugi poput Murrey-a osvoje Wimbledon i US Open i sta ti ja znam...

Tako da ako on bude igrao po svojim standardima moze samo da se koncentrise na GS titule i da osvoji vise od 12 do kraja karijere bez problema.

fortissimo

pre 9 godina

Ja zelim da Novak osvoji sva 4 GS ali je realno to veoma tesko. Bilo je u istoriji mnogo tenisera, kvalitetnih, koji su se upisali u istoriju tenisa a to je uspelo samo sada jednom dekici pre 50 godina ali ne u open eri. Ako Novak osvoji 3, daj Boze, onda sledi ona nagazna mina za cetvrti. Tu bi svi "ginuli" da ga pobede i da mu ne dozvole da u njihovoj eri postoji igrac koji je to ostvario. Za bogati zapad bi to bio ..poraz. U to sam apsolutno siguran. Secam se kako je Rodzer "poginuo" na RG da prekine Novakov niz pobeda 2011. Pa je cak to pokazao i prstom, ma koliko to mnogi osporavali da je pokazivao prema svom boksu? Njegov boks je bio po siroj strani terena, kao i svi drugi jer se tako najbolje prati mec a ne prema Novaku. Mogu da zamislim sta bi u ovom slucaju bilo da Novak osvoji sva 4 jer mnogo ima sujetnih na turu. Licno se radujem nastavku sezone i ocekujem kakav ce rasplet biti i mislim da Novak ne bi trebao mnogo da se trosi po mastersima, da igra one koje mora a da se fokusira na GS turnire. To se pise a može da bude i lagodan jer ima veliku razliku u bodovima. Nadam se da ce njegov tim planirati pametno sezonu do kraja. Pozz...

teorija zavere

pre 9 godina

Nole ce definitvno biti teniska legenda! Sta znaci biti najbolji svih vremena? Sampras je dugo bio najbolji, sad je Federer, sutra neko drugi... Sto se tice koliko ce GS osvojiti - pa Noletu se prilicno otvara situacija. Kao sto Federer u pocetku nije imao neku konkurenciju, tako i Noletu sada slabi konkurencija. Federer polako ide u penziju, Nadal (na zalost) muku muci sa povredama, a ostatak ne predstavlja neku pretnju...

ccc

pre 9 godina

Mislim da je Novakova najveca greska i u to sam siguran sto se posle 2011 i onakve igre sledece godine, 2012 malo vise "zaludeo". Br1. mrtav na terenu bez neke želje za igrom. Toga se secam odlicno. Kako je izgledao na terenu to nije bio onaj Novak i to ne može niko da me ubedjuje. Mnogo van teniskih sadržaja, umesto da igra. To ga je kostalo dosta izgubljenih finala. Sada se vidi da bi imao dvocifren broj GS titula. Normalno da niko ne može da pobedjuje u svim finalima ali bi imao barem 2 vise na svom kontu.

KAO XXXL

pre 9 godina

Izuzetno je tesko predvideti i godinu dana unapred a jos teze sagledati do kraja karijere Novaka!Nije sporno da Novak ima ogroman potencijal i veliku mogucnost da osvoji jos dosta G.S!
Takodje trebalo je da ima vec barem 10 ili 11GS !?Narocito je izgubio na USO vec 4x?(1xFederer,2xNadal i 1x Marej)A tu je uvek igrao odlicno i podloga odgovarajuca!
Ove godine ima vece sanse za R.G. nego ikada ranije jer Nadal je slabiji zbog povreda!
Moja prognoza za Novaka je minimum 12 G.S + 30Mastersa + ATP N1>200 nedelja + Olimpijska medalja(2016)!
Realno da bude u najboljih 3-4 svih vremena (Open Era!)
Ja mu zelim dobro zdravlje i vredan rad a vreme ce pokazati!

my way

pre 9 godina

Потпуно је немогуће предвидети Новаков гренд слем конто на крају каријере. Мислим да Борг пада сигурно, Сампрас и Рафа би били велики успех, али ни Роџер није безбедан, колико год то можда звучало нереално.

realan

pre 9 godina

velika je razlika u periodu u kojima Novak osvaja GS titule,tu su velikani ovog sporta uvek da mu smetaju,dok isti ti velikani kad su osvajali GS imali su za protivnike izvinte me na izrazu "boraniju"

sasa jokic

pre 9 godina

Gospodo, svesni su u Noletovom strcnom stabu da godine prolaze i vec smo culi najave (Vajda) da ce igru morati da prilagodjava mogucnostima, tj. da skracuje poene, kako bi se manje trosio.
Jos nije vreme za neke drasticne promene, ali primetan je napedak u servisu i na mrezi. Tako da je svasta moguce, licno mislim da je realno da u naredne 4 godine u proseku osvoji po dva GS, a to mu je vec dovoljno da bude GOAT. Jer ipak je On dominirao u zlatnoj eri tenisa.

šetač

pre 9 godina

Naravno da može, sa zdravlje da ga služi. Bojim se da je počela medijska kampanja, nije lako nositi sa belosvetskim ajkulama koje ne mogu da podnesu da jedan istočno evropljanin sa balkana vlada teniskim terenima.

Bane

pre 9 godina

Mozda nece vise ni jedan...... ali realno od 3 do 5 do kraja karijere... Nezaboravite da ima za sada 7 poraza u finalima sto je naj losije kada se poredi sa ostalima velikim igracima. A mogao je da ima sad jos 3 realno 2 na US openu gde ima 1 titulu i 4 poraza i jednu na RG u Parizu.
(NS, 4. februar 2015 21:17)

Sa kojim 'ostalim velikim igracima'? Cuo si samo za Nadala i Federa? Recimo, Agasi i Dzim Konors imaju identican skor kao Novak sada 15-8 (15 finala GS, 8 titula). Ivan Lendl je od velikih igraca neprevazidjen - 19-8.

Budi sav

pre 9 godina

Zanimljiv smo narod jako sklon preterivanju. To nije kritika vec ukazivanje na crtu mentaliteta. Novak nije tipican predstavnik tog mentaliteta, srecom. Zato i pobedjuje, uravnotezen je. On nije opsednut navijackim opsesijama o dominaciji. On jednostavno dominira. Priliku da "pokupi" sve turnire do kraja karijere ce iskoristiti ako se ukaze, a naravno da nece jer to ne bi bilo normalno. Mislim da ukoliko osvoji i RG situacija se drasticno menja -u psihickom pogledu. On ce s jedne strane mentalno dodatno ojacati a protivnici ce jednostavno u odnosu na njega mentalno oslabiti. Stvorice se dubok kvalitativni jaz sto mi svi nekako prizeljkujemo. Onda ostaje da se vidi reakcija s Novakove strane, zasicenje i kocenje ili pak gas i neumoljiva zetva. Na putu tog zeljenog raspleta koji je neka vrste bajke iz prikrajka ce ga vrebati neki meteor koji se u medjuvremenu mozda "otkaci" (oni nisu nikada na radaru) i dodje niotkuda ili pak pojedinacno nadahnuce nekog od poznatih "bandita" sa tura. Sve u svemu, Novak ima se utisak "rasciscava scenu" i taj poredak ce jedno vreme nadajmo se zavladati. Koliko ce trajati je da se vidi. Novak ima potencijal neprikosnovenog vladara, dobrog cara, takva vrsta imperatora je uvek duze trajala od onih losih, negativnih imperatora koje istorija svih aktivnosti ljudskog roda itekako poznaje.

Boban Nikolic

pre 9 godina

Da,mislim da Novak može do pomenutog broja GS titula a i više od toga.Zašto?Ako kao njegovu najbolju 2011tu godinu uporedimo sa ovom koja je počela(titula AO)vidan je napredak u segmentima igre koji će doprineti smanjivanju prosečnih razmena u poenima za vreme mečeva.Za razliku od,recimo GS u Australiji koje je osvajao 2011,2012 i 2013,ovaj turnir je skratio za ukupno više od 2 sata.Razlog tome je upravo nadogradnja igre kroz sigurniji servis,duboki ofanzivni slajs i mnogo veća sigurnost na mreži.Mentalnu sigurnost je upotpunio proširenjem svoje porodice i očinstvom. a fizička sprema i glad za pobedama se nisu smanjile-naprotiv.Sama promena i želja da racionalizuje svoju igru uverava da će njegova dominacija trajati još dugo.Na žalost ,njegovi najveći konkurenti ,što zbog godina ili čestih povreda,neće mu biti veća pretnja.Igrači koji su stasali i ustalili medju prvih 10 na listi iz raznoraznih razloga ne mogu da se u kontinuitetu nose sa Novakom.Oni mladji,sadašnji 19-20godišnjici na svom putu prvo treba da sustignu već stasalu 10 torku .Uvek se može da dogodi da neko iznenadi ali Novak je to dobro zapamtio i siguran sam da mu se to više neće desiti.Novakova dominacija svetskim tenisom je počela 2011 a trajaće,na ovom nivou,sigurno još 4-5 godina.
Samo da ga zdravlje služi.

Realista

pre 9 godina

sa ovom danasnjom najjacom konkurencijom,kako mnogi 'teniski strucnjaci' tvrde da je,moze on da prebaci i 20 GS ,jedini koji bi mogao od cele te jake konkurencije da mu stane na put ide u penziju za godinu,najvise dve..

biće bolje

pre 9 godina

Koliko je ova država uložila u tenis, i kada smo mi to imali nekog teniskog superstara poput Novaka. Šta god da uradi do kraja karijere učinio je previše i nemoguće, može i sada da se povuče i ostaće najveći naš sportista svih vremena. Ako mu pođe za rukom da prestigne Samprasa i Nadala učiniće i ovoj zemlji veliku uslugu na promociji koju nismo imali nikad u svojoj istoriji. Šteta što naši političari ne umeju da iskoriste trenutak i da privuku neke svetske proizvođače sportske opreme.

Aleks

pre 9 godina

Kakav racundzija. Nole moze do 4 grand slema samo ove god,a sledece opet,sto da ne. Nebo je granica.U sledecih par god nema konkurencije. Napred majstore!!!

ray

pre 9 godina

na zalost,prilicno sam siguran da niko nikad u tenisu posle 27.godine nije osvojio vise od 5 slemova. novak je vec uzeo dva posle 27. za tenis su 28 ozbiljne godine,ne kao u kosarci ili fudbalu. 12-13 je plafon, 13 bi bilo cool da postane prvi igrac koji je uzeo 6gs-a posle 27.

Game set Novak

pre 9 godina

@zex
niko Noleta ne tera u penziju ali u maju puni 28 god i nije realno da na ovom nivou igra jos pet god.To koliko se secam nije uspelo nikom.Zar je Federer danas na nivou od pre 6-7 god?Mislim da nije,Povremeno bljesne pa pobedi uglavnom Novaka(i to zato sto se Nole jos u svlacionici uspanici pa gubi 1:0 pre nego sto je mec poceo),a za ostale mu nije izgleda mnogo ni stalo.Poceo je sve cesce da gubi od indijanaca a to je znak da godine stiskaju bez obzira na znanje.
Ocekujem slicnu situaciju i sa Noletom jer je i on covek od krvi i mesa.Sve ce biti stariji,istroseniji a tad i povrede lakse dolaze.Po meni ova godina bi trebalo da mu bude zenit karijere,eventualno jos sledeca i posle tog mora da sledi silazna putanja jer biologija cini svoje.Niko se posle tridesete nije bas nauzimao titula.Moze tu i tamo poneka ali...

samo kažem

pre 9 godina

ja mislim da mu je neko ponudio 2007. ovih 8 gs da bi on pristao sav srećan. ljudi 8 grend slemova jeste li svesni koji je to uspeh a kamoli 13
nek samo on cepa pa nek stane kad musli da je dosta

milan

pre 9 godina

Novak se sve više muči kada igra važne mečeve.Mislim da će mu sa takvim stilom igre biti sve teže da održi svežinu za sve važne turnire u godinama koje dolaze.Da ima Federerov stil igre,to bi mu mnogo olakšalo posao.Zato je Federer u samom vrhu i u svojoj 34.-oj godini.

mail

pre 9 godina

Novak ce dominirati ove godine, mozda uzme 3 komada, i to je to, posle mozemo ocekivati jos 2 komada i stvarno je maksimum 13. To sto je Fedex uzeo sa 31. godinom W, pa ne mislite da to moze Novak ili Nadal cija se igra zasniva na snazi ?? Zelim svima dobrog zdravlja pa da prebrojimo ko se koliko razume u tenis.

bata djosa - jedan od iskrenih i pravih navijaca pravog coveka Noleta Djokovica

pre 9 godina

ja ocekujem ovako:
2015- 2 ili 3GS
2016- 2 ili 3 GS
2017- 1 ili 2 (zakon verovatnoce..)
2018- 1 ili 2
2019- 1 ili 2
to mu dodje na otprilike recimo oko 10g slemova. ;)
sa ovih 8 dosad opala = roger mirka vuvrinec federer.
i onda jos samo 1preko fali za 19! ideeemoooooooooo
p.s. sto se mene tice Nole nek osvoji jos 1 ili 2 do kraja karijere- za mene je Nole apsolutni neprikosnoveni sampion, zver, maestro ama ZMAJ! Nole legendo, ako citas ovo - ne moras nikad vise nista da osvojis, ti ces uvek biti u nasim srcima najbolji i najveci uvek broj 1. No1e.

pametnjakovic

pre 9 godina

Boze zdravlja ali ce ici preko 20, ove moze sva 4 a vetovatno i narednih par godina nece imati konkururenciju u eri najvece konkurencije e toliko je veliki...

Realista

pre 9 godina

sa ovom danasnjom najjacom konkurencijom,kako mnogi 'teniski strucnjaci' tvrde da je,moze on da prebaci i 20 GS ,jedini koji bi mogao od cele te jake konkurencije da mu stane na put ide u penziju za godinu,najvise dve..

Mare,NS

pre 9 godina

Slazem se sa g.Kenigom,ali ja bih bio i malo optimisticniji!
Proslo je mnoooogo vremena,od kada je jedan covek uzeo sva cetiri GS u jednoj godini,a pogotovo u kalendarskoj.
Naravno,radi se o Rodu Lejveru,koji je to uradio cak dva puta.
Zakon verovatnoce i statistika su cudo,jeste tesko,ali nije nemoguce da ce to neko ponoviti.
Zasto ne Novak?
Zamislite dve godine (8GS) i eto ga na par koraka od Rodzera.
Jesam njegov navijac,zato nisam najobjektivniji,ali smatram da je Novak sada sazreo u svakom smislu(psihicki,fizicki,porodicno) i ako ostane fokusiran na tenis,imacemo jos pet-sest godina,mnogo prilika za radovanje.
Veoma je elastican,uvek dobro fizicki pripremljen i to je najveci razlog zasto ga ozbiljnije povrede zaobilaze,pa samim tim i karijera moze duze trajati.
Ako mu se ukaze prilika da moze stici Rodzera,igrace i on tenis u srednjim tridesetim godinama zivota.
Budite sigurni u to!!!

mix

pre 9 godina

Novak je cudesan igrac i cinjenica da je Fedex vec na silaznoj putanji a Rafa u problemima koji mu ozbiljno prete karijeri,uz to ne vidi se niko ko bi mogao da se umesa u sam vrh,Novak moze da osvoji znatno veci broj granslemova od ovog predvidjanja. Nole uopste nije daleko od osvajanja Roland Garosa a na ostala tri je uvek prvi favorit, tako da je realno da do kraja tridesete zivota on moze da osvoji i 9-10 ovih turnira. To mu i treba da bude cilj.On jedini ima realnu sansu da bude jedini igrac moderne ere koji ce osvojiti i karijerni i grand slam u jednoj godini. I niko vise. Hoce li to uspeti, zavisi od njegove posvecenosti tenisu ali i od zdravlja. Ako bog da bice tako.

Zoran

pre 9 godina

Osam godina gledam Novaka, 90% meceva dobija, na sve meceve je favorit osim na jednog. Dosta je dao Srbiji i za sve koji navijaju za njega. Sad koliko GS osvoji samo bog zna.

Кривокапић

pre 9 godina

Нека освоји РГ и то је доста. Уживајмо у тенису великана Новака, Роџера и Рафе. Ово су златне године тениса. За једно 5 година, када се они повуку гледаћете дилетанте.

NS

pre 9 godina

Mozda nece vise ni jedan...... ali realno od 3 do 5 do kraja karijere... Nezaboravite da ima za sada 7 poraza u finalima sto je naj losije kada se poredi sa ostalima velikim igracima. A mogao je da ima sad jos 3 realno 2 na US openu gde ima 1 titulu i 4 poraza i jednu na RG u Parizu.

del ray

pre 9 godina

Volim Novaka, ali budite malo realni. Samo jednom u karijeri je uspio osvojiti više od jednog GS u godini, a vi sad očekujete da da osvoji sve?

jovan

pre 9 godina

Sigurno moze. Nema u narednim nekolko godina da mu neko parira. Nadal je sve nesto ispovredjivan,dok Federer je u godinama. Mari je jos nekako mentalno nezreo. Djokovic je docekao svoje vreme za titule. Sad ima da ovoji sve sto do sad nije . :-)

bokelj

pre 9 godina

Ovakve prognoze i komentari su najgora vrsta pritiska koja se može staviti na nekoga sportistu, i prizivanje baksuza. Srećom da je Novak duhovno inteligentna osoba,i da je, kako je mnogo puta isticao, isključivo fokusiran na sadašnji trenutak. To je jedini zdrav pristup,sve drugo je potpuno naopaka životna filosofija. Neka nam bude zdrav, motivisan, i neka uvijek uživa u sadašnjosti, pa koliko god imao trofeja na kraju karijere!

Aleks

pre 9 godina

Kakav racundzija. Nole moze do 4 grand slema samo ove god,a sledece opet,sto da ne. Nebo je granica.U sledecih par god nema konkurencije. Napred majstore!!!

grickalo luis

pre 9 godina

mislim da ove godine novak uzima rg i us open, a za wb bas i nisam siguran.sto se tice hiljadarki mislim da je minimum 5.zivi bili pa videli.

nadam se

pre 9 godina

Ako iko moze da 4 slema u jednoj godini..to je Djokovic. Mislim i da mu je to u planu. Zelim mu to od sveg srca a i vreme je da se srusi taj rekord.

moram da kazem il cu da puknem

pre 9 godina

sta me briga kolko ce ali znam jedno je sigurno da nece naredne tri godine biti finala bez njega. ostali sinu i ugase se ali on je zadnje dve godine stalno u vrhu

Saša Belopoljanski

pre 9 godina

Sve zavisi koji i da li ce uopste Novak postaviti sebi cilj,i koliko je ''gladan'' GS titula....Zdravlje naravno,a takodje u naredne 3 god.moze uzimati po dva GS-a...prosecno..moje misljenje.

Kafeljnikov

pre 9 godina

Mislim da će Novak osvojiti još AO 4 , US 2, Wimldon 1 neznam za Rolangaros sve zavisi koliko će Rafa igrati ali ispod 14 sigurno neće završiti ne želim da komentarišem KOLIKO JE TEŠKO OSVOJITI GREN SLEM ali eto kad se već prognozira evo i ja ću izneti svoje mišljenje

ray

pre 9 godina

na zalost,prilicno sam siguran da niko nikad u tenisu posle 27.godine nije osvojio vise od 5 slemova. novak je vec uzeo dva posle 27. za tenis su 28 ozbiljne godine,ne kao u kosarci ili fudbalu. 12-13 je plafon, 13 bi bilo cool da postane prvi igrac koji je uzeo 6gs-a posle 27.

PimPong

pre 9 godina

Interesantno je da je Novak vec izjednacen po broju titula sa Lendlom, Connors-om i Agasijem, a da je nadmasio McEnroe-a, Becker-a, Wilander-a i Edberg-a. Mislim da ce mu biti jako tesko dostici Federera, ali bez obzira na to, bice upamcen kao jedan od najboljih tenisera svih vremena.

realno

pre 9 godina

Nole ove godine puni 28, to su u sportu ozbiljne godine. Ne treba mu ovakav pritisak. Mislim da je on propustio mnogo prilika za titulama u protekle tri sezone kad je bio u najboljoj formi. Titula u Australiji za njega nije senzacija. Pitanje je sta ce biti dalje. U svim prethodnim sezonama od 2012 do sad on je osvajao samo po jedan slem. Jednom Vimbldon, i sve ostalo AO.

rage

pre 9 godina

Ne razumem ljude koje spominju da bi Novak mogao ove i/ili narednih godina osvojiti sva 4 cetiri slema. Kao da je to tek tako, da je dovoljno da samo on to zeli, da samo igra svoju igru i da sve zavisi samo od njega i tome slicno... Koliko je to tesko ostvarivo, pokazuje cinjenica da je kalendarski slem ostvario samo Rod Lejver i to pre oko 50 godina. Toliko godina je proslo, toliko vrhunskih tenisera i sampiona i opet jos uvek taj uspeh niko nije ponovio. Ne znam zasto se takve stvari uopste i pominju (Vilander i sl.), kada ni sam Novak nikada nije postavljao ni nagovestao takvo ostvarenje u narednom periodu.. O tome se moze ramisljati, eventualnu tek kada se vezu/osvoje tri slema u nizu. Sada je tek osovojen jedan /prvi slem u godini, i vec sam rekao ranije da je jos jedan slem (bilo koji po Novakovom izboru) sasvim dovoljno dostignuce Novaka za ovu godinu.

milan

pre 9 godina

Novak se sve više muči kada igra važne mečeve.Mislim da će mu sa takvim stilom igre biti sve teže da održi svežinu za sve važne turnire u godinama koje dolaze.Da ima Federerov stil igre,to bi mu mnogo olakšalo posao.Zato je Federer u samom vrhu i u svojoj 34.-oj godini.

Kafeljnikov

pre 9 godina

Mislim da će Novak osvojiti još AO 4 , US 2, Wimldon 1 neznam za Rolangaros sve zavisi koliko će Rafa igrati ali ispod 14 sigurno neće završiti ne želim da komentarišem KOLIKO JE TEŠKO OSVOJITI GREN SLEM ali eto kad se već prognozira evo i ja ću izneti svoje mišljenje

logika

pre 9 godina

roger i novak su imuni na povrede i zbog toga su dugovecni u tenisu i imace najbolje rezultate. roger po broju GS titula, a novak po broju nedelja provedenih na prvom mestu. ja ne znam koji je vazniji kriterij od ova dva?

djudja

pre 9 godina

Neverovatno je da svi ti bajni profi komentatori namerno zaboravljaju da istaknu da je Novak sa trona skinuo dva (po statistikama za sada) najbolja igraca svih vremena i to u njihovom zenitu, ako ne uzimamo u obzir Federerovu eru kada nije bilo iole doraslih konkurenata!!! Zbog toga, bez obzira na statistiku vec sada se moze smatrati najboljim igracem svih vremena (statistika pokazuje mnogo ali nista ne otkriva)!!!

Game set Novak

pre 9 godina

@zex
niko Noleta ne tera u penziju ali u maju puni 28 god i nije realno da na ovom nivou igra jos pet god.To koliko se secam nije uspelo nikom.Zar je Federer danas na nivou od pre 6-7 god?Mislim da nije,Povremeno bljesne pa pobedi uglavnom Novaka(i to zato sto se Nole jos u svlacionici uspanici pa gubi 1:0 pre nego sto je mec poceo),a za ostale mu nije izgleda mnogo ni stalo.Poceo je sve cesce da gubi od indijanaca a to je znak da godine stiskaju bez obzira na znanje.
Ocekujem slicnu situaciju i sa Noletom jer je i on covek od krvi i mesa.Sve ce biti stariji,istroseniji a tad i povrede lakse dolaze.Po meni ova godina bi trebalo da mu bude zenit karijere,eventualno jos sledeca i posle tog mora da sledi silazna putanja jer biologija cini svoje.Niko se posle tridesete nije bas nauzimao titula.Moze tu i tamo poneka ali...

realan

pre 9 godina

velika je razlika u periodu u kojima Novak osvaja GS titule,tu su velikani ovog sporta uvek da mu smetaju,dok isti ti velikani kad su osvajali GS imali su za protivnike izvinte me na izrazu "boraniju"

šetač

pre 9 godina

Naravno da može, sa zdravlje da ga služi. Bojim se da je počela medijska kampanja, nije lako nositi sa belosvetskim ajkulama koje ne mogu da podnesu da jedan istočno evropljanin sa balkana vlada teniskim terenima.

dominus

pre 9 godina

Ako uzme RG 2015 ima sanse da ponovi ono sto su samo dvojica tenisera uradili(Don Badz 1938 i Rod Lejver 1962 i 1969),to je taj kalendarski slem.Neki na ovom sajtu spominju tzv.Golden slem.
To moze uzeti tek sledece godine,osvajanjem olimpijskog zlata(pod uslovom da ima ranije osvojen RG)
Licno mislim da nece osvojiti vise od 13-14 GS do kraja karijere,pod uslovom da bude zdrav i motivisan.Potencijal ima i za vise od toga,ali to je realna brojka.

oxydant

pre 9 godina

Ništa gluplje,ni zlonamernije od "pretskazanja" broja osvojenih GS!
Potseća me na one pakosne komentare iz susedne zemlje 2011.godine kako će Novak igrati "još godinu-dve." Radujmo se Novakovoj izjavi da je dobio sina,porodičnu sreću i da namerava još dugo da igra tenis!Sve ostalo će (Bogu hvala!) doći samo po sebi.Novak je svestan da su pred njim godine dominacije u svetskom tenisu,kao nekad
Federeru,a potom Nadalu.On neće propustiti da iskoristi slčedećih 5.
godina svoje dominacije!

duzzi

pre 9 godina

(Slobo, 4. februar 2015 20:54)
Apsolutno se slažem sa komentarom. Zašto licitirati sa brojem GS i nabijati bespotreban pritisak nasem šampionu. Nole je odavno ušao u istoriju tenisa, pa makar i ništa više ne osvojio. Svi se sad nadamo da će ove godine osvojiti još dva, a možda i sva preostala 3 GS, a može lako da se desi da ne osvoji ni jedan. Voleo bih da do kraja karijere osvoji taj RG i Sinsinati, onda bi postao "besmrtan", ali i ako ih ne osvoji nema veze, nek' je živ i zdrav!

fortissimo

pre 9 godina

Ja zelim da Novak osvoji sva 4 GS ali je realno to veoma tesko. Bilo je u istoriji mnogo tenisera, kvalitetnih, koji su se upisali u istoriju tenisa a to je uspelo samo sada jednom dekici pre 50 godina ali ne u open eri. Ako Novak osvoji 3, daj Boze, onda sledi ona nagazna mina za cetvrti. Tu bi svi "ginuli" da ga pobede i da mu ne dozvole da u njihovoj eri postoji igrac koji je to ostvario. Za bogati zapad bi to bio ..poraz. U to sam apsolutno siguran. Secam se kako je Rodzer "poginuo" na RG da prekine Novakov niz pobeda 2011. Pa je cak to pokazao i prstom, ma koliko to mnogi osporavali da je pokazivao prema svom boksu? Njegov boks je bio po siroj strani terena, kao i svi drugi jer se tako najbolje prati mec a ne prema Novaku. Mogu da zamislim sta bi u ovom slucaju bilo da Novak osvoji sva 4 jer mnogo ima sujetnih na turu. Licno se radujem nastavku sezone i ocekujem kakav ce rasplet biti i mislim da Novak ne bi trebao mnogo da se trosi po mastersima, da igra one koje mora a da se fokusira na GS turnire. To se pise a može da bude i lagodan jer ima veliku razliku u bodovima. Nadam se da ce njegov tim planirati pametno sezonu do kraja. Pozz...

teorija zavere

pre 9 godina

Nole ce definitvno biti teniska legenda! Sta znaci biti najbolji svih vremena? Sampras je dugo bio najbolji, sad je Federer, sutra neko drugi... Sto se tice koliko ce GS osvojiti - pa Noletu se prilicno otvara situacija. Kao sto Federer u pocetku nije imao neku konkurenciju, tako i Noletu sada slabi konkurencija. Federer polako ide u penziju, Nadal (na zalost) muku muci sa povredama, a ostatak ne predstavlja neku pretnju...

Slobo

pre 9 godina

Sad se svi utrkuju u pozitivnim predviđanjima nastavka karijere, ili bolje receno da mu nabiju pritisak sto je vise moguce. Juce smo to culi od Vilandera a sada i ovaj.
Novak treba da nastavi bez imperativa, pa ako osvoji jos neku bice sjajno.
Svi su brzo zaboravili koliko je bilo tesko u 1/2 finalu sa Wawrinkom, pa i prva dva seta u finalu, uz to smo vec zaboravili poraz na US Openu (Nishikori) i da ne nabrajam brojna izgubljena finala.
To sve govori da ne da nije lako, nego je super tesko doci do bilo koje titule na GS, a kamoli osvajati ih u nizu.

Novak je vec presao brojne legende ovog sporta po broju osvojenih GS titula, pa i po broju nedelja na vrhu ATP liste (preko 130)
Iza njega su vec , Beker Vilander Edberg, a pored njega Lendl Agasi.

Zato je najbolje "ostaviti ga na miru" ne praviti medijski pritisak u smislu kako je svaki GS za njega biti ili ne biti.
To je ono sto zele Vilander i drustvo slicni njemu.

Ja mu zelim samo da uziva u onome sto je napravio u karijeri, da nastavi naravno dok je god moguce da igra na vrhunskom nivou i uziva na terenu. ON JE VEC SADA LEGENDA OVOG SPORTA

Aman

pre 9 godina

Tesko je prognozirati. Mnogo je faktora u igri. Jedan od faktora je I to da se u svakom trenutku moze pojaviti neko mlad I dovoljno talentovan da ga skine sa trona. Rodzer Federer je u Novakovim godinama vec imao 14-15 gren slemova I neprkosnoveno vladao, ali su ga nakon toga pritisli Rafa I Novak, pa je od tad uzeo samo 2-3. Naravno, nadamo se da se jos dugo nece pojaviti neko ko bi mogao da pridje Novaku.

sasa jokic

pre 9 godina

Novak je isuvise mentalno jak, da uskrati sebi sansu koju je sam stvorio svojim radom i zalaganjem. Da li ce postati najbolji wvih vremena zavisi najvise od njega samog, a to mi daje motiv da se nadam da ce biti tako! Napred majstore!!!!

LOL

pre 9 godina

Ako u naredne 3 godine osvoji AO 2 puta i jednom Wimbledon sa US Open-om imace ukupno 12 to je kao default minimalno ako Rafa bude osvajao RG i ako drugi poput Murrey-a osvoje Wimbledon i US Open i sta ti ja znam...

Tako da ako on bude igrao po svojim standardima moze samo da se koncentrise na GS titule i da osvoji vise od 12 do kraja karijere bez problema.

my way

pre 9 godina

Потпуно је немогуће предвидети Новаков гренд слем конто на крају каријере. Мислим да Борг пада сигурно, Сампрас и Рафа би били велики успех, али ни Роџер није безбедан, колико год то можда звучало нереално.

Мики

pre 9 godina

Gren slem podrazumeva sva 4osvojena turnira, a Novak to nema pozzz
(Djovak, 05. februar 2015 09:02)
Нема ни Сампрас Ролан Гарос па је други на листи по освојеним ГС. Или је можда по теби он небитан због тог податка? А шта си ти постигао у животу?

pera

pre 9 godina

Ooooo vise, pustite coveka da igra pa koliko osvoji nek' osvoji, samo da je zdrav, sve ostalo ce da dodje.
Nerviraju me ta predvidjanja non-stop.

coa

pre 9 godina

Veoma je nezahvalno prognozirati bilo sta,jer zavisi od mnogo faktora.Kada je Nole prvi put uzeo Wb i postao br.1,pomislio sam kako on nece uspjeti duze vremena da se zadrzi u vrhu,iako sam njegov veliki fan.Medjutim veliki Nole je to demantovao.I sada mi zdrav razum govori da je realno da uzme jos 7-8 GS,ali poucen ranijim iskustvom veoma je vjerovatno da taj broj bude znatno veci,sto mu ja iskreno i zelim.Ostaje nam samo da se molimo za njegovo dobro zdravlje i uzivamo u jos puno pobjeda i titula.Na mnogaja ljeta...Ziv nam bio Veliki Novace!!!

maja

pre 9 godina

Generalno, postoji tendencija da se posle svakog velikog turnira sumiraju utisci i da shodno tome ko je osvojac, prognozira dalja karijera igraca. Mislim da su posle 2011. Novaku prognozirali mnogo vise gren slem titula nego sto ih sada ima. Videcemo sta donosi buducnost.

777

pre 9 godina

Rodzer Federer je sa 28 godina već imao 16 grand slemova . Posle 28. godine osvojio je samo jednu grand slem titulu.
(Zole, 4. februar 2015 21:40)

Sta mislis zasto. Samo zbog godina?? To je znaci bilo od 2009. god, tada je imao 28 god. Tada je Rafa imao 23 a Novak 22. godine i od te 2009. su zajedno njih dvoica osvojili 15 , (petnaest) GS turnira? To je razlog zasto je Rodzer od svoje 28. osvajao po jedan GS. Znaci, ne možeš da prognoziraš na taj način da ce Novak osvajati po jedan GS kao Rodžer. Rodžer će tek biti u godinama, povuci ce se, Rafa, stalno u problemima sa formom i povredama a ko dolazi od mladjih?? Koji su to Novakovi protivnici da ne može da izadje sa njima na kraj? Samo da Novak nema povrede a fizicki može da se nosi sa mladjima i za 2. , 3. godine. Takvo mu je telo, kazu od gume, zar ne?

1976

pre 9 godina

Rodžer je osvojio posle 28 godine samo jedan slem,razlog se zna,
Novak Đoković
idemo majstore,samo lagano,pa da zadaš zadatak za sva vremena

Boban Nikolic

pre 9 godina

Da,mislim da Novak može do pomenutog broja GS titula a i više od toga.Zašto?Ako kao njegovu najbolju 2011tu godinu uporedimo sa ovom koja je počela(titula AO)vidan je napredak u segmentima igre koji će doprineti smanjivanju prosečnih razmena u poenima za vreme mečeva.Za razliku od,recimo GS u Australiji koje je osvajao 2011,2012 i 2013,ovaj turnir je skratio za ukupno više od 2 sata.Razlog tome je upravo nadogradnja igre kroz sigurniji servis,duboki ofanzivni slajs i mnogo veća sigurnost na mreži.Mentalnu sigurnost je upotpunio proširenjem svoje porodice i očinstvom. a fizička sprema i glad za pobedama se nisu smanjile-naprotiv.Sama promena i želja da racionalizuje svoju igru uverava da će njegova dominacija trajati još dugo.Na žalost ,njegovi najveći konkurenti ,što zbog godina ili čestih povreda,neće mu biti veća pretnja.Igrači koji su stasali i ustalili medju prvih 10 na listi iz raznoraznih razloga ne mogu da se u kontinuitetu nose sa Novakom.Oni mladji,sadašnji 19-20godišnjici na svom putu prvo treba da sustignu već stasalu 10 torku .Uvek se može da dogodi da neko iznenadi ali Novak je to dobro zapamtio i siguran sam da mu se to više neće desiti.Novakova dominacija svetskim tenisom je počela 2011 a trajaće,na ovom nivou,sigurno još 4-5 godina.
Samo da ga zdravlje služi.

Partizan sampion,izraziti favorit

pre 9 godina

Veliki sam Noletov navijac ali ljudi preteruju sa licitacijom koliko ce osvojiti gren-slemova do kraja karijere.Svaki gren-slem je veliki izazov,sa puno prepreka i zamki gde cesto u zavrsnici turnira odlucuju nijanse.Licno bih bio veoma zadovoljan sa jos jednim gren-slemom do kraja sezone a sve preko toga bi bilo fenomenalno.A sto se tice narednih sezona to je tek tesko prognozirati.Korak po korak,svaki gren-slem je ko kuca.

murajsam

pre 9 godina

kako se menjaju misljenja ko čarape. kad je igrao loše prognozirali su mu malo GS-a, a sad nakon nekoliko pobeda opet preuveličavaju. ko zna sta ce biti i kako ce biti. Nole igraj pa sta ti Bog da.

zex

pre 9 godina

Nerazumem zasto Novaku predvidjaju kraj karijere za 2-3 godine,covek ima 27godina i moze igrati na ovom nivou bar jos 5-6 godina, vremenom ce biti sve iskusniji i opusteniji kao federer sada,kada dodje vreme da igra a zna da nema sta da izgubi jer je vec sve osvojio pobedjivace jos lakse nego sada jer on sada krci put ka vrhu a to nije lako.Novak napreduje strahovito, igrao je 15gs finala mogao je imati bar 11 do sada ali neznam koliko je relno ponoviti 2011 i dal bi se to nekim mocnim ljudima svidelo,cini mi se da bi Novak mogao sve da osvoji do kraja godine jer toliko je dominantan ali mislim da nije sve do njega i da mora povuci rucnu po nekad.Tenis vise nije cist sport kao nekada.po meni Novak ove godine moze uzeti RG i US i to je dovoljno pa dogodine idemo dalje.

sasa jokic

pre 9 godina

Gospodo, svesni su u Noletovom strcnom stabu da godine prolaze i vec smo culi najave (Vajda) da ce igru morati da prilagodjava mogucnostima, tj. da skracuje poene, kako bi se manje trosio.
Jos nije vreme za neke drasticne promene, ali primetan je napedak u servisu i na mrezi. Tako da je svasta moguce, licno mislim da je realno da u naredne 4 godine u proseku osvoji po dva GS, a to mu je vec dovoljno da bude GOAT. Jer ipak je On dominirao u zlatnoj eri tenisa.

v

pre 9 godina

Ako Nole kompletira RG i Sinsinati, imace nesto sto niko nema. To je dostignuce samo za sebe, znacice da je osvojio sve sto u tenisu moze da se osvoji. Naravno tu je i OI. Ali ja ipak to odvajam. To dostignuce ne bi imao niko. Ni veliki Federer ni veliki Nadal. To bi znacilo da je Novak uspeo da savlada Nadala na njegovim omiljenim mastersima i to jos 2011. kada je Nadal bio u punoj snazi. Da je uzimao Federeru titule na betonu. Federer je Noleta na US openu zadnji put dobio 2010, tada je imao nepunih 28, na AO Novak je dobijao uvek ja mislim njihove duele. Dakle.....Fed nikada nije uspeo sa Nadalom da se izbori na sljaci ni u svojim najboljim godinama osim jednom u Hamburgu dok je to jos bio masters. Madrid je uzeo kada se igralo na plavoj sljaci pa su Nadal i Novak ispali. Ali Rim i Monte Karlo nikad. Sto se tice Nadala....on nikad nije uspeo da se izbori sa Novakom i Rodjerom i pokupi titule na betonu...Sangaj, Pariz, WTF. A Novak je tako tako blizu. To dostignuce uvelo bi nove kriterijume prilikom odredjivanja i rangiranja na listi najboljih svih vrmena. Iz svega sto sam napisala vidi se koliko je tesko. Ironija je da Novaku pored ovakvog Nadala fali masters ne na sljaci nego betonu. Tada i ne bi morao da ima ne znam koliko GS dovoljan je dvocifreni broj. O njemu bi se govorilo kao jedinom coveku koji je osvojio sve sto se osvojiti moze. Svaka cast Federeru, ne volim ga ali uzivam u njegovom tenisu. Pa ipak nikada ga na sljaci ne mogu smatrati boljim igracem od Novaka. Jeste bolji na travi u to nema sumnje, ali i faktor srece je bitan. Novaku zelim zdravlje i srecu, ostalo sve ima.

tamo daleko

pre 9 godina

Ljudi ne shvataju koliko je zapravo teško osvojiti "samo" 1 grand slam, kolko kockica mora da se poklopi. Nemojte da baksuzirate, biti će šta bude, neka je Nole nama živ i zdrav.
Nije dobro da se stvara nepotreban pritisak, ne mora on ništa više osvojiti. Pametnije je ulogu favorita prebaciti na druge, kao što je bio slučaj u finalu AO kada su svi favorizovali Marija.

gradinar

pre 9 godina

Od ove godine puno zavisi...
Dosadašnji prosek (2008-2014) bio mu je jedan GS godišnje. Ako tako nastavi, teško da će prebaciti više od 11, ali... ove godine mu se pruža velika šansa da osvoji možda i sve GS (ili bar 3). Ako to uspe, onda može da stekne veliko samopouzdanje i da bude apslolutni vladar još par godina i da dosegne broj 15 (top tri igrača svih vremena). Sasvim dovoljno. Zato mislim da je ova godina ključna.

laki

pre 9 godina

Ovo su lepe prognoze ali mislim da je Novak ovo mogao da dostigne do sada da su se neke stvari poklopile.Od 2011-te nije trebao da staje,sasvim realno.

boki

pre 9 godina

mislim da je realnije da pricamo posle ove godine koliko bi mogao da ima na kraju titula.treba ostati i zdrav to je najbitnije,ako novak ove godine bude dominantan kao i 2011 sto se tice grend slem titula moze se ocekivati i preko 15 ali opet sve ce zavisi od njegove zelje,motivacije i da ostane zdrav.opet nikad se ne zna mozda se i pojavi neki teniser koji ce da zasmeta u skorije vreme,nzm ko bi mogao biti ali sve je to kad se prica u buducem vremenu nerealno.vreme ce pokazati

manuginobili

pre 9 godina

Realno,Nole je do sada trebao imati barem 10,11 GS titula,tri godine nakon 2011-e nije bas najbolje iskoristio,jedan GS godisnje je premalo za prvog igraca svijeta u najboljim godinama...ali!!...mozda mu se sada vrati sve ono sto je iz raznih razloga propustao proslih godina,trenutno ima idealnu situaciju,Federer polako odlazi,Rafa sve cesce ima ozbiljnih problema a ovi ostali jednostavno nisu na nivou ove trojice,ma koliko bili dobri...mislim da je ova godina kljucna,Nole mora maksimalno iskoristiti trenutnu povoljnu situaciju i uzeti barem jos dva od iduca tri GS,ako to uspije tesko da ce ga vise neko zaustaviti..realno bi bilo da zavrsi na nekih 14-15 slamova i da tako i zvanicno bude u drustvu Rafe i Rogera kao dio najvece trojke svih vremena,sto bi bilo sasvim realno,pri tome redoslijed i nije toliko bitan.

ccc

pre 9 godina

Mislim da je Novakova najveca greska i u to sam siguran sto se posle 2011 i onakve igre sledece godine, 2012 malo vise "zaludeo". Br1. mrtav na terenu bez neke želje za igrom. Toga se secam odlicno. Kako je izgledao na terenu to nije bio onaj Novak i to ne može niko da me ubedjuje. Mnogo van teniskih sadržaja, umesto da igra. To ga je kostalo dosta izgubljenih finala. Sada se vidi da bi imao dvocifren broj GS titula. Normalno da niko ne može da pobedjuje u svim finalima ali bi imao barem 2 vise na svom kontu.

Joca 011

pre 9 godina

Nole je trenutno toliko dominantan da se ne vidi ko bi mogao da mu se odupre na bilo kom turniru,
pa bi prema tome svi predstojeći GS trebali da budu njegovi.
Ali, ''ako Bog da zdravlja i sreće junačke'',
treba održati taj nivo igre, formu, zdravlje, otpornost (tačnije izbegavanje) povreda, i
sve one druge, kako Hrvati kažu: ''remetilačke faktore'' sve vreme u narednim godinama.
I... pod uslovom da se sve to skocka,
neophodno je i da sva ta događanja kojima se nadamo, budu ''na liniji'' svih
brojnih bitnih, moćnih, uticajnih...
Tako da... biće kako mora biti, a Nole sve to odlično razume,
i nek nam je živ i zdrav i lepo raspoložen.
.

Bane

pre 9 godina

Mozda nece vise ni jedan...... ali realno od 3 do 5 do kraja karijere... Nezaboravite da ima za sada 7 poraza u finalima sto je naj losije kada se poredi sa ostalima velikim igracima. A mogao je da ima sad jos 3 realno 2 na US openu gde ima 1 titulu i 4 poraza i jednu na RG u Parizu.
(NS, 4. februar 2015 21:17)

Sa kojim 'ostalim velikim igracima'? Cuo si samo za Nadala i Federa? Recimo, Agasi i Dzim Konors imaju identican skor kao Novak sada 15-8 (15 finala GS, 8 titula). Ivan Lendl je od velikih igraca neprevazidjen - 19-8.

biće bolje

pre 9 godina

Koliko je ova država uložila u tenis, i kada smo mi to imali nekog teniskog superstara poput Novaka. Šta god da uradi do kraja karijere učinio je previše i nemoguće, može i sada da se povuče i ostaće najveći naš sportista svih vremena. Ako mu pođe za rukom da prestigne Samprasa i Nadala učiniće i ovoj zemlji veliku uslugu na promociji koju nismo imali nikad u svojoj istoriji. Šteta što naši političari ne umeju da iskoriste trenutak i da privuku neke svetske proizvođače sportske opreme.

Budi sav

pre 9 godina

Zanimljiv smo narod jako sklon preterivanju. To nije kritika vec ukazivanje na crtu mentaliteta. Novak nije tipican predstavnik tog mentaliteta, srecom. Zato i pobedjuje, uravnotezen je. On nije opsednut navijackim opsesijama o dominaciji. On jednostavno dominira. Priliku da "pokupi" sve turnire do kraja karijere ce iskoristiti ako se ukaze, a naravno da nece jer to ne bi bilo normalno. Mislim da ukoliko osvoji i RG situacija se drasticno menja -u psihickom pogledu. On ce s jedne strane mentalno dodatno ojacati a protivnici ce jednostavno u odnosu na njega mentalno oslabiti. Stvorice se dubok kvalitativni jaz sto mi svi nekako prizeljkujemo. Onda ostaje da se vidi reakcija s Novakove strane, zasicenje i kocenje ili pak gas i neumoljiva zetva. Na putu tog zeljenog raspleta koji je neka vrste bajke iz prikrajka ce ga vrebati neki meteor koji se u medjuvremenu mozda "otkaci" (oni nisu nikada na radaru) i dodje niotkuda ili pak pojedinacno nadahnuce nekog od poznatih "bandita" sa tura. Sve u svemu, Novak ima se utisak "rasciscava scenu" i taj poredak ce jedno vreme nadajmo se zavladati. Koliko ce trajati je da se vidi. Novak ima potencijal neprikosnovenog vladara, dobrog cara, takva vrsta imperatora je uvek duze trajala od onih losih, negativnih imperatora koje istorija svih aktivnosti ljudskog roda itekako poznaje.

KAO XXXL

pre 9 godina

Izuzetno je tesko predvideti i godinu dana unapred a jos teze sagledati do kraja karijere Novaka!Nije sporno da Novak ima ogroman potencijal i veliku mogucnost da osvoji jos dosta G.S!
Takodje trebalo je da ima vec barem 10 ili 11GS !?Narocito je izgubio na USO vec 4x?(1xFederer,2xNadal i 1x Marej)A tu je uvek igrao odlicno i podloga odgovarajuca!
Ove godine ima vece sanse za R.G. nego ikada ranije jer Nadal je slabiji zbog povreda!
Moja prognoza za Novaka je minimum 12 G.S + 30Mastersa + ATP N1>200 nedelja + Olimpijska medalja(2016)!
Realno da bude u najboljih 3-4 svih vremena (Open Era!)
Ja mu zelim dobro zdravlje i vredan rad a vreme ce pokazati!

samo kažem

pre 9 godina

ja mislim da mu je neko ponudio 2007. ovih 8 gs da bi on pristao sav srećan. ljudi 8 grend slemova jeste li svesni koji je to uspeh a kamoli 13
nek samo on cepa pa nek stane kad musli da je dosta