Sreda, 04.02.2015.

15:30

Rose: Novak i Mari su dosadni, ali RF...

Bivši švajcarski teniser Mark Rose kaže da mu nije zabavno da gleda duele Novaka Đokovića i Endija Marija.

Izvor: SO

Rose: Novak i Mari su dosadni, ali RF... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

158 Komentari

Sortiraj po:

lale

pre 9 godina

Zaista ne razumem cemu toliko omalozavanja Djokovica, ok ne razumem ni ove sto ga preuvelicavaju... Ali ovo patolosko omalovazavanje prevazilazi sve granice, momak je osvojio 8 gren slemova i to je za postovanje, cak kada su i Federer i Nadal bili u vrhunskoj formi i tada ih je pobedjivao (ne uvek ali ih je pobedjivao) Pre dve godine je Nadala pobedio pet puta za redom u finalima od toga 4 na sljaci!!! Znam Smeta Vam Sto Je SRBIN i zato sto je NORMALNA OSOBA nine zadojen mrznjom

novica

pre 9 godina

(tvigi) Svaka ti je ka' Njegoševa!
Naročito ona:Mlad je,ima vremena da usavrši voleje...tralala..,
Izvini,Tvigi,ali, čoveče,tii nemaš pojma,ne samo o tenisu!
Verovatno si mlad,pa ćeš ,osim voleja,naučiti još nešto

novica

pre 9 godina

(tvigi)Prvo,Federer je stariji 6 godina od Dpjolovića a ne 7,kako ti ,kao veliki znalac,kažeš.
Da li ozbiljno misliš da Djoković može do 17 gren slemova,koliko sada ima Federer?
Rafa bi to možda i mogao da stigne,ali je pitanje da li će se više oporaviti.Mislim,takodje,da će Federer osvojiti još najmanje jedan gren slem,recimo,Rolan garos,ako Nadal ne bude igrao,Vimbldon ove godine,jer je na travi još uvek najbolji igrač na ATP turu.
Tanak si,bre, Tvigi i ne vidiš ništa dalje od nosa,jer bolesno navijaš za Djokovića.Uključi malo ratio,ako ga imaš!

alejandro

pre 9 godina

Ako bi neko trebao da ne komentariše da li Đoković i Mari igraju dosadan tenis onda je to upravo Mark Rose! Igrač tipa "drvoseče" kao što su danas: Kveri, Izner, Grot, Karlović, Raonić, Kirjos... Verovatno kao penzionisani teniser rekreativno igra košarku! A da je po njemu Rodja-Fedja "najveći" teniser svih vremena u to nije ni trebalo sumnjati da će bubnuti!

tvigi

pre 9 godina

@novice,
Em nista ne znas o tenisu, em nisi obavesten sa je Rodja 7 god. stariji od Noleta i da Nole ima toliko jos vremena da napreduje (ukljucujuci voleje) i da uzivamo u njegovim uspesima i lepim poenima.

stručnjaci

pre 9 godina

Na osnovu 95% komentara može se zaključiti da su autori istih tenis počeli pratiti od 2011. godine ,dakle pravi "stručnjaci" za ovaj sport!!!

stručnjaci

pre 9 godina

Na osnovu 95% komentara može se zaključiti da su autori istih tenis počeli pratiti od 2011. godine ,dakle pravi "stručnjaci" za ovaj sport!!!

danijel

pre 9 godina

Hajka na najboljeg tenisera danasnjice, a mozda i ikada, traje li traje. Te je na lazne povrede dekocentrisao Mareja, te igra dosadan tenis, pred njegove meceve se favorizuju protivnici. Teniski svet je zeljan Federera i Nadala, tu su sponzori, velika lova, jos vise publike. Novak je tu debelo pokvario koncepciju. Nadala je izbacio iz zdravstvenog ritma dugim i iscrpljujucim mecevima, a Federer mu u zadnje vreme, na vecim turnirima, dodje kao sparing partner. Berdih, Vavrinka, Nisikori, Raonic, sve su dobri igraci ali ni oni ne vuku jake sponzore i puno novca. I to je problem zapadnog sveta i sporta. Dzabe Noletu sto nema konkurenciju od 2011te godine, sto svako vidi da od njega uvek sve zavisi, ne od drugih, sto je najkompletniji igrac tenisa ikada, sa najboljom gradjom mozda ikada, kretanjem. Uvek ce ga omalovazavati, nema velike love oko njega.

Giovanni

pre 9 godina

@lazni Sasa Jokic, @lazni Dylan Dog
Pravi Dylan Dog je vrhunski komentator i poznzvalc ovog sporta
Pravi Sasa Jokic je takodje solidan komentator.
Umoljavaju se trolovi da ne kradu nikove nije lepo.
I na kraju ovaj troll sto krade nikove nek nauci sta Dylan uvek stavlja na kraju svojih komentara. I drugi troll koji se potpisuje kao Sasa Jokic je polupismen.

Mastoor

pre 9 godina

Najdosadniji meč koji sam ikada gledao je Sampras - Ivanišević na Wimbledonu. Pogledajte na YT! Totalno meč bez tenisa ali bukvalno, neverovatno, samo servisi i NIŠTA VIŠE!
(da da, 4. februar 2015 20:27)

Ja sam skoro gledao finale Ivanisevic Rafter i isti utisak. Izgleda da se ljudi secaju po lepom tih vremena samo zbog strasti koje su imali prema svojim omiljenim teniserima u to vreme, medjutim kvalitet tenisa tada nije mogao da se poredi sa ovim danas.

cro

pre 9 godina

Koliko ignorantskih komentara... Uzitak je citati. Bivsi profesionalac i solidan igrac nije pozvan komentirati, ali zato je hrpa ljudi koji da nije No1eta ne bi ni culi za tenis. Usput, u potpunosti se slazem. Ubitacno dosadan tenis. Prebacivanje do iznemoglosti, kreativnovnosti i imagimacije u tragovima.

Bojan

pre 9 godina

(Иван, 4. februar 2015 23:01)
gde si nasao ovu listu?
po cemu oba duela Federera sa Nadalom na Vimbldonu ne ulaze u ovo, ili AO 2009, Federer-Safin 2005 je nesto u poslednjih 10 godina, Federer Delpo 2009 na USOu, pa i protiv Rodika na Vimbldonu 2009
(sasa jokic, 4. februar 2015 21:39)
i zato je sa sve njima dvojicom od 2007 na ovamo uzeo hmmm, samo 8 slemova, koliko i Novak za celu karijeru

Nataeos

pre 9 godina

Ala je ovaj objektivan!! Inace sta su se uopste okomili ovi bivsi mediokriteti da komentarisu? Nemaju nikakav legitimitet i oni se tu prse, neka se ugledaju na velicine tog sporta koji komentarisu kad je to potrebno,i ne lupetaju kao ovi.

Иван

pre 9 godina

Топ 5 најузбудљивијих мечева у овој деценији су за већину љубитеља тениса ових пет:

1. финале АО 2012: Ђоковић - Надал 3:2
2. полуфинале РГ 2013: Ђоковић - Надал 2:3
3. Р4 АО 2013: Ђоковић - Вавринка 3:2
4. финале Вим 2014: Ђоковић - Федерер 3:2
5. полуфинале УСО 2011: Ђоковић - Федерер 3:2

А ту је и полуфинале Вимбија 2013: Ђоковић - Дел Потро 3:2, полуинале РГ 2011: Ђоковић - Федерер 1:3...

Дакле, у свим тим дуелима је учесник био "досадни" Ђоковић. Зато бих баш волео да ми Марк Росе наведе своју листу нај мечева за последњих 5 година.

П.С. за мене су најузбудљивији они мечеви који имају највећи улог. Дакле, они на слемовима, чији победник је кандидат за титулу, за разлику од Росол - Надал меча, где се знало да Чех неће далеко после сензационалне победе. Иако је и то, да се разумемо, био одличан дуел.

Dott

pre 9 godina

U neku ruku ga razumem kad je Novak u pitanju, jer kad gleda njegov mec, to ja kao kad gledas film ciji ti je epilog poznat, sve pomalo gubi draz. Dok kad gleda Rodzera, dal igra sa petim ili stopetim na listi, opet nije siguran u ishod, o Nadalu i da ne pricamo.

BB

pre 9 godina

Vidim da je misljenje Marc Rosset je mnnoge pogodila, ali to je samo njegovo misljenje i nista vise. Nemojte da ga vredjate, nije kulturno. Njegovo misljenje nikako ne umanjuuje vrednost Noleta, koga on jako ceni.Inace Marc Rosset je bio veoma dobar teniser, osvajac je zlatne olimpijske medalje, mislim 92, veliki je poznavalac tenisa, komentator tenisa na TV francuskog dela Svajcarke, zivi u Zenevu. I jos nesto: ne zove se Roze nego Rosset i izgovara se Rose.

kickass

pre 9 godina

A šta kažu Bollettieri,Sampras,Mcenroe,mislim da njihovo mišljenje ima malo veću težinu.Ovo su vijesti samo da se nešto talasa,klika i komentariše.Pa kad bi sproveli neku anketu svako bi imao nekakav stav,ali zna se čije je mišljenje bitno i ko se za šta pita.

sasa jokic

pre 9 godina

Dylan Dog@ Ne maesaj intelekt i kreativnost, molim Te. Posludpsaj konferencije za stampu Noleta i Federera i uocices ogromnu razliku u intelektu. Kreativnost je prirodni dar, na orimer pomenucu Totija i Rome. Covek je majdpstor spda napravi potez, resi utakmicu na najlepsi moguci nacin, ali zato ne ume dve prosto prosirene da sastavi. Federer je malomjaci u sastavljanju recenica, ali intelektualno daleko od Noleta. Kao sto pre dva dana rece novinar ESPN-a, Novak je 6 godina mladji od Federera ali rezonuje kao da je deset godina stariji.
Nemoj potcenjivati ukuse mladjih generacija, kome vole malo tvrdji i snazb0niji tenis, jer to je sadasnjost, a tu Nole dominira, ali ipak mozemo videti izuzetno lucidne poteze i sa osnovne i na mrezi.
Meni je licno servis volej igra bila dosadna, jer Sampras i Edberg npr. Nisu dozvoljavali da se poen razvije i zato sam uvek preferirao Lendla, koji je jedan od zacetnika igre sa osnovne linije.
Federe ima lep prefinjen stil, ali to niem dovoljno da osvaja GS, to je mogao u eri Rodika, Bagdatisa, Filipusisa i drugih. U eri Nadala i Noleta njegova igra je ipak jedan nivo ispod njihove.

coa

pre 9 godina

Ako mu nije zabavno neka gleda snuker,a mislim da nije uredu da se pljuju Rafa i Rodzer,ipak je rijec o velikim sampionima iako ce Nole biti najveci...

Kralj Ibi

pre 9 godina

U pravu je sasvim ovaj tip. Meni je najbolje bilo kako je RF odigrao u finalu proslogodinjeg zavrsnog takmicenja u Londonu. Tako nesto se zaista retko vidja, prava umetnost. Novak je prosto bio zabezeknut pred Federerovim stilom.

gradinar

pre 9 godina

A mečevi tipa Izner-Raonić su uzbudljivi?
Novak, Nadal i Mari međusobno imaju duge poene jer uspevaju sve da odbrane i da vrate i jako im je teško da poentiraju jedan protiv drugog. Oni su borci za svaku loptu.
Federerovi poeni traju 5 sekundi. Servis - pa trk na mrežu. Ako uspe - to je poen, a ako mu protivnik zafitilji passing shot viner on samo isprati lopticu pogledom, zatrese glavom i namesti kosu iza uveta. I šta je tu uzbudljivo?
Meni uopšte nije bio dosadan meč finala AO 2012 Novak-Nadal iako je trajao 6 sati, naprotiv...

Bojan

pre 9 godina

meni je Endi dosadan, i sa Federerom i sa Nadalom i sa Noletom i sa svakim drugim teniserom.
Sa druge strane, slazem se da su mecevi sa Federerom zanimljiviji, ali recimo kad igra sa Nadalom, smor je sto je uvek ishod negativan po Federera jer od 2008. nema fizicki snage da izdrzi borbu protiv Nadala.
Nole Nadal je recimo ipak zanimljivije, ali i tu na slemovima Nadal dominira, i uopste u mecevima na 3 dobijena seta, rezultat je 10-3.

a, za klasu iznad svih su mi mecevi Novaka i Federera.
ti mecevi ispunjavaju sve kriterijume. Obojica igraju dosta agresivno, izvlace keceve iz rukava, menjaju taktike, nadmudruju se. I, uopste ne zavise od podloge, ni na jednoj nije vise od jednog meca razlike, takodje, ne zavise previse ni od godista iako je tu jedino osetna promena, Federer je recimo dobio klinca Noleta oba puta 2006, ali 2013 je Nole dobio Feda oba puta dok se ovaj lomio sa ledjima i reketima i nije znao gde udara.

njihove meceve uvek mogu da gledam.

da da

pre 9 godina

Najdosadniji meč koji sam ikada gledao je Sampras - Ivanišević na Wimbledonu. Pogledajte na YT! Totalno meč bez tenisa ali bukvalno, neverovatno, samo servisi i NIŠTA VIŠE!

Zarije

pre 9 godina

Ne boj se Mik, i ti teniseri koje si nabrojao (pretpostavljam da je Bjorg nastao od Bjorn Borg) isto kazu da je ono bio lepsi tenis nego ova dosada sada

Miki Maus

pre 9 godina

Aman ljudi, koga interesuje sta je rekao neki deveti teniser?!
Nikad čuli za njega nismo niti zelimo da znamo sta je taj nepoznati izjavio! Ne smarajte nas sa glupim vestima.

Ivke

pre 9 godina

Slazem se apsolutno sa ovim teniserom! Dosadno je do zla Boga gledati ih kako igraju. Vecinom se čeka da neko pogresi a ne da neko poentira. Sećam se Samprasa, Bekera, Ivaniševića i zalim za tim vremenima kad se igrao muški tenis! Pa ovi i stenju kao žene dok udaraju lopticu, samo poslušajte snimak. Nekada smo se smejali Moniki Seles zbog toga...

Zarije

pre 9 godina

A da li mislite da Vajda, Bolitijeri i ostali isto tako nemaju pojma o tenisu, a nemaju niti 15 titula niti su bili 9 na svetu? Ajmo strucnjaci, po meni logicno da Rose onda vise zna

Dylan Dog

pre 9 godina

Grubo je reci da su dosadni njihovi mecevi. Jeste, tacno je da imaju sablon jer obojica forsiraju igru sa osnovne linije. Ja sam isto zaljubljenik u onaj stariji tenis gde su intelekt , talenat i kreativnost imali vise uticaja na igru. sada su to sve samo terminatori koji se bilduju u teretani i to je to. pogledajte onog nadala, pa taj nema veze sa zivotom u teniskom smislu. Isprasi ga neki dustin brow kada dodje na travu. Kod njega se sve pretvorilo u to da se igra sto vise uspori i tu trazi neku sansu. Ovaj tenis danas nije vredan gledanja za zaljubljenike kao sto sam ja. Za ljude koji vole kreativnost, osecaj i lepu igru. Svaka cast ovim mladim ljudima, svaka im cast na fizickoj spremi, na dugim poenima, ali ja se divim Federeru iz razloga sto covek ima 33 pune godine, i i dalje je drugi na svetu. Sve zbog toga sto je kreativan, pametan i nekako uspeva da se ne trosi toliko, iako ovaj tenis danas to zahteva. Prosto je nemoguce zamisliti Nadala i Mareja da uopste budu aktivni teniseri sa 33 godine, a ne u samom vrhu. Novak nije takav, novak vise naginje ka intelektu kakav ima Federer. i nadam se da ce tako da nastavi, jer samo to moze odrzati njegovo telo u dobrom stanju, i samo tako ce mocci da igra sa 33.

vlada milić

pre 9 godina

ima Federer mnogo toga da pokaže npr kako što bolje POBEĆI od Noleta i ne odigrati finale zbog povrede a onda posle 4 dana odigrati 3 meča za 3 dana u davis kupu.

nikoliaa

pre 9 godina

Rose je potpuno u pravu.Rodžer je najveći šampion svih vremena.Nadal i Djoković mu nisu ni do kolena!
(novica, 4. februar 2015 16:40)

Hahaha,e moj ti...Nadal - Federer 23:10 u pobedama za Rafu..Dovoljno govori taj podatak o tvom Rodzeru...Pazi njega,niissuuu mu do kolena o.O ... To sto je vecinu titula sakupio u periodu kada je za najozbiljnije protivnike imao Rodika,Bagdatisa i slicne ne moze da ga stavi ispred Novaka i Rafe nikako...Pa pogledaj konkurenciju koju Djokovic ima i opet je najbolji!! Uporedi tu i konkurenciju koju se Federer imao..daj,molim te...Necu da umanjujem Federerove uspehe ali ta tvoja izjava je presmesna...

darcko

pre 9 godina

A koga je briga šta kaže neko ko je najdalje stigao do polufinala RG-a?! Otkud njemu znanje i pravo da komentariše igrače holjadama puta bolje od njega? I Tipsarević je bio među prvih deset pa možete biti sigurni da ga nuko neće pitati za mišljenje

Vladimir

pre 9 godina

Meni su dosadni mecevi Novaka i Mareja... Kad samo pomislim kakav se nekad tenis igrao...Posebno mi se svidjao svajcarac Rose...Taj je znao sa lopticom...Bravo Rose za izjavu,da si cutao niko na svetu nebi cuo za tebe...

sasa jokic

pre 9 godina

Publika danas hoce da vidi razmene, trcanje, da poeni traju, zato su tereni sporiji, a to iziskuje i tehniku i snagu, zato je Rodja posustao.

mik

pre 9 godina

da ovo kaze jedan pit sampras,ivan lendl,bjorg i td . pa da covek poveruje ali kad covek kojii je jedanput igrao polufinale jednog gren slema da sebi za pravo da jednog od najboljih igraca danasnjice naziva dosadnim pritom mislim i na mareja a covek u tri zivot ne moze da uradi sto su njih dvojica ako se ne varam 10 gren selma titula su osvojili bolje bi mu bilo da cuti i da navija za svog zemljaka kome je vrijeme proslo ali koji je nesporno jedan od najboljih svih vremena!!!!

boris beker

pre 9 godina

Da li su mecevi Djokovica sa Nadalom ili Federerom dosadni? Ne. Pa ko je onda taj koji cini mec dosadnim? Covek koji kada pobedi je Britanac, a kada izgubi onda je Skot.

budite iskreni

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

Ups

pre 9 godina

Švajcarac misli da je Švajcarac najbolji. Sram ga bilo, na šta bi to ličilo da naši mediji tri dana prežvakavaju ko je sve rekao da je Novak najbolji ili nije i ko to i zašto sme da kaže da nije.

budite iskreni

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

reket

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

Dusan Jovanovic

pre 9 godina

U Finalu Vimbldona Fed. je pokušavao taj stari stil, servis pa trk na mrežu, i uvek je bio bušen sa svih strana.
Znači, i da neko danas hoće da igra kao nekada ne može više.
Nije vam dovoljan ni servis od 230 km/h, kao što Raonić ima, jel smo videli da ga je u zadnja 2 meča Novak pobedio, lako!
Zbog toga se u dugim poenima traži viner, u dugim razmenama, jer danas svi znajud a solidno riterniraju i imaju ok servis, i ko je jak sa bezlajna taj dominira - NoOvak!
(Petar.S, 4. februar 2015 15:55)

Ne moze da se igra servis-volej kao nekada zato sto su tereni jednostavno mnogo sporiji nego nekada , a ne zbog toga sto si ti napisao..
Zato je i Nadal osvojio toliko grendslemova, a donekle i Djokovic. To je cinjenica, raspitaj se malo.

Боки

pre 9 godina

Сваки цига свога коња хвали. Ти исти које он овде прозива би га у његовим најбољим данима одрали лагано. Пратио сам тенис када је Росе играо и он је реално био друга лига тенисера. Оно што га је "вадило" био је сервис.

mihajlo

pre 9 godina

Koji si pa ti? Slaba ti analitika, jel u suprotnom ne bi ti bijo vrhunac karijere jedno cetvrt finale RG. Toliko. Da mi je znati iz kog naftalina su te izvadili. Najbolje sme i moze da komentarise samo jos bolji.

Bora

pre 9 godina

Sećam ga se kao igrača, negde osamdesetih godina. Igrao se Dejvis-kup meč između Jugoslavije i Švajcarske. Za nas su tada igrali Živojinović, Prpić, Orešar. Dotični je ostavio prilično slab utisak, kao da je nedovoljno talentovan... A imao je i, kako sam kaže, dosadan stil igre. Mislim da ga je Orešar počistio k'o blato s cipele. Da, i mislim da je ipak stariji od 44 godine...

T Rex

pre 9 godina

Ovoliko stupidnih komentara od strane iskompleksiranih ljudi koji em sto u zivotu nisu uzeli ni reket za stoni tenis a da ne pricamo o tenisu je zabrinjavajuce za mentalno zdravlje nacije.S tolikim nipodastavanjem pisati o nekome ko je bio 9ti na svetu i cije visine neces dostici 10 zivota da zivis,bez obzira da li se slazes ili ne s njim je tako besmisleno.

Simke

pre 9 godina

Da Mari ili Novak nemaju toliko dobar ritern, i jedan i drugi bi trčali na volej posle servisa,
da i jedan i drugi nisu toliko brzi, svaki drugi udarac bi bio drop-šot, znači zbog njihovog kvaliteta i kompletnosti u igri oni ne mogu da igraju drugačije, ne mogu da izbegnu meč u kome prosečan poen zahteva minimum 7 udaraca, a prosečan reli je iznad 15.
Naravno glava tu dolazi u prvi plan, i tu je Novak duplo jači od Marija.
A njihovi mečevu sa takvi jer su sličnog stila i oboje su kompletni sa svim udarcima i sa kretnjom, kondicijom, brzinom...

Deda Proka

pre 9 godina

Odakle su sad izronili svi ovi silni "strucnjaci"?!! Uopste me ne interesuje misljenje tih kompleksasa i anonimusa. Molim, bez objavljivanja
(Sneža, 4. februar 2015 15:51)

Mnogo bolje piitanje je "Odakle si izronila ti i tebi slicni amateri, koji se usudjujete da polemisete UVREDLJIVO sa ljudima kojima su bili teniski profesionalci?"

Mari

pre 9 godina

Nikad čula za ovog Rosa?! Još kada krenu ovi igrači iz naftalina da komentarišu Novakovu igru?! Veliki Sampras je džentlmentski čestitao Novaku.Veliki igrači=veliki ljudi.

fjodor

pre 9 godina

Novak mi je simpatican,navijam za njega,ali covek je u pravu.Ima delova meca Mareja i Djokovica koje bih bez problema prespavao.I jos komentari tipa ko je on (bivsi profesionalni teniser) da iznosi svoje misljenje i komentarise... a vecina ovde nije do pre par godina znala sta je forhend..Danas su najbolji mecevi Djokovica i Federera,a dok je Federer bio na vrhuncu njegovi mecevi sa Nadalom su bili najboji zbog dijametralno suprotnih stilova,te su se u 1 poenu mogli videti svi udarci koji postoje u tenisu.

civan

pre 9 godina

Rose je neko ko IMA pravo da komentarise gospodo najpametnija publiko na svetu. Veliki srpski strucnjaci i publika. Do pre 7-8 godina vecina nije znala sta je tenis, a da ne pricam o serbia openu i "velikoj" posecenosti... Tako da ste vi ti koji treba da se pokriju usima!

Mito

pre 9 godina

Ovi Švajcarci preteraše. Federer je bio najbolji, zato što nije bilo konkurencije. Od pojave Nadala i Novaka, Federer je osvojio mnogo manje turnira nego svaki od njih ponaosob. Još uvek se drži na iskustvo, ali njegovo vreme je prošlo. To su poslednji trzaji. Mogao je da ode na vrhuncu slave, kao što rade pravi šampioni. Kakav je kao čovek pokazao je protiv Vavrinke na završnom takmičenju krajem godine. Kao i on ni Švajcarci nisu u stanju da shvate da je on prošlost, a zahvaljujući tome što Nadala nema pola sezone on je drugi. Da se vodio duel između Nadala i Novaka, Federer bi bio od trećeg do petog mesta, odnosno oko 6 do 7 hiljada bodova. Živi bili pa videli ako se vrati Nadal.

fjodor

pre 9 godina

Novak mi je simpatican,navijam za njega,ali covek je u pravu.Ima delova meca Mareja i Djokovica koje bih bez problema prespavao.I jos komentari tipa ko je on (bivsi profesionalni teniser) da iznosi svoje misljenje i komentarise... a vecina ovde nije do pre par godina znala sta je forhend..Danas su najbolji mecevi Djokovica i Federera,a dok je Federer bio na vrhuncu njegovi mecevi sa Nadalom su bili najboji zbog dijametralno suprotnih stilova,te su se u 1 poenu mogli videti svi udarci koji postoje u tenisu.

mecevi

pre 9 godina

-Djokovic-Murray = najgori mecevi u istoriji tenisa.
-Djokovic-Nadal= kako kad, od ocaja do sjajnih meceva
-Djokovic-Federer= Po pravilu sjajni mecevi
-Federer-Nadal= Odlicni mecevi ako je Fed raspolozen
-Federer-Murray= Kako kad,uglavnom solidni, retko losi ali retko i sjajni mecevi
-Nadal-Murray= solidni mecevi ako Murray uspe da parira.

laki

pre 9 godina

E ljudi atek ovaj nikad cuo za njega ma znam koje nego nemu dosadan ovaj noletov tenis ,vidi batice nemoj da gledaššš .smesaqn si rosssseee.

Univerzal

pre 9 godina

A samo tako slucajno se potrefilo da si ti Svajcarac kao i Federer. I znas sta, mec na Wimbledonu izmedju Noleta i Feda je izabran za jedan od najinteresantnijih meceva ikada. Znaci nije Nole kriv kad Fed prerano izgubi i ostale delje po propisanom receptu, onako rutinski. Ti nemoj da ga gledas, mi cemo uvek uzivati u Noletovoj dominaciji. Haha sva sreca pa sam i ja rodjena u Srbiji kao i Nole.

Bozidar

pre 9 godina

Ako su navodno takvi mecevi "dosadni" a to je takodje ujedno i upuceno teniserima.
Pa kakvi trebaju biti interesantni!?
Postoje teniseri koji su autsajderi,losi i nekvalitetni i ne umeju da vezu jedan set koji ce biti konstantan...a npr imaju uzbudljive udarce i gotovo nemoguce poteze...to potraje kratko..kroz mec,dva a onda utihnu kao i da ne postoje..a n ATP listi su 40,70 ili 100.
Ako cemo "uzbudjive" mogu to biti i ovakvi kao sto rekoh.
Novakovi mecevi su itekako uzbudljivi i kvalitetni i konstantni uz visok nivo igre.
A posto je gospodin naklonjen Federeru sto se i vidi...zao mi je,jer Federerova igra je bleda igra ni prinesena Novakovoj.

cvexi

pre 9 godina

Ne razumem sta znaci dosadan mec. Pa da li ti ljudi igraju da pobede ili da zabavljaju nekoga, mislim mogu oni da budu cirkuzanti ali cilj svake igre je da se pobedi po svaku cenu. Te price, treba igrati lepo, leprsavo, to su price za gubitnike. Oni koji ciljaju pobedu ce cak ponavljati isti potez ceo mec bez obzira sta ko misli o tome i na kraju zasluzeno odneti pobedu.

Zarije

pre 9 godina

Kako bi komentarisali dragog Rosea da je rekao da je ovo atomski tenis. Bio bi strucnjak i veliki covek. Covek je u pravu! Ali da li je moguce da to tako pogadja Noletove navijace!? Pa smirite se malo, to ranije je bio tenis. Naravno da je igra evoluirala, pa danas ako izadjes na mrezu bices probusen kao sir. I to ce svako reci, osim ovih zatupljenih Novakovih branilaca

Đorđe

pre 9 godina

Ne znam zašto napadate i prozivate čoveka kad je dao realan komentar. Nije bitno ko je on, osvojio je zlato na OI i samim tim je daleko kompetentniji od nas koji komentarišemo. Sad ću dobiti gomilu minusa samo zato što sam realan, a nikada nisam pljuvao Noleta, niti ću. Normalno je da navijam za njega i on jeste najbolji naš sportista i u mnogo pozitivnom smislu predstavlja našu zemlju. Dečko je naše blago, ali to nije razlog da ne budemo realni. Nisam pljuvač Đokovića ako kažem da on nije najbolji teniser u istoriji(možda će postati) i da je Federer atraktivniji igrač od njega i zanimljivji za gledanje. Noletovi mečevi su meni uzbudljivi. To su samo realne konstatacije, a nikako omalovažavanje Noleta. Njegovi mečevi su meni zanimljivi, ali zbog navijačkog aspekta, dok gledano iz neutralnog ugla Federer više toga lepog za oko može da ponudi publici. Nešto poput Barse u fudbalu, uvek igra napadački, dopadljivo, dok se Noletova igra više bazira na odbrani i fizičkoj spremi. U svakom slučaju, Nole je veliki šampion, a stil igre je samo stvar ukusa.

M

pre 9 godina

Ahahahahahahahahahahaah...Covek ima smisla za humor. Voleo bi ja da igram tako dosadan tenis... Sto ti je ljubomora. Covek igra vanserijski tenis, jos nevidjen do sada u eri najvece konkurenicije i to priznato od najvecih strucnjaka i ovom malom teniSercicu je to dosadno. Kakva neslana sala..

winner

pre 9 godina

Švajcarca ne pamte ni rodjeni roditelji kao tenisera,
smarač kakav je on bio još se nije rodio.
Nakon završetka njegovih mečeva glavni sudija je morao da puca u vazduh kako bi probudio gledaoce.
Zato ga se ni najbliži ne sećaju kao tenisera...

drago

pre 9 godina

Slazem se, finale je bilo i vise nego dosadno. Tri puta sam zaspao dok sam gledao.
Od novih Dimititrov je jako atraktivan a i Nishikori isto.

Miloš

pre 9 godina

Prosečan igrač koga je samo izuzetan servis držao u top 50. Kao klincu mi je baš zbog servisa bio jedan od omiljenih, Mark ti si poslednji koji treba da priča o dosadnim mečevima pošto si ih se naigrao u karijeri. Ako ti je išao servis onda gledamo asove ako nije onde vinere protivnika iz reterna pošto sa tvojom visinom i brzinom nisi mogao da imaš razmenu dužu od pet.

PIVKE

pre 9 godina

Tvoj Federer je imao srece sto u njegovom zenitu karijere nije bilo tako dobrih igraca kad su dosli Nadal i Djokovic velika konkurncija

drakula

pre 9 godina

sve stručnjak do mojega. federer je dobar (iako ga ne volim) ali igrač koji najviše misli i usklađuje svoju igru sa trenutnom situacijom u meču je definitivno novak. a što se tiče ovog meča sa marijem, pa ne možete očekivati svaki put spektakl. neki su mečevi jednostavno takvi.

sm

pre 9 godina

Iskreno bas sam se razocarao kada sam saznao da ce igrati sam Marejem u finalu znao sam da ce biti dosadno do bola.Ali kada igra sa Fedom ili Nadalom uvek je zabavno.

VUK

pre 9 godina

igrao JEDNO polufinale i ima smelosti da komentarse Novaka i MarejA! Umesto da se uclani u FAN klub...i mozda dobije Nolovu fotografiju sa potpisom..eee gosp.Svabo iz Svicarske..davno proslo vreme kada ste mogli da nam drzite lekcije...na cosak po kebab i pred tv kada igra Nole...stvarno je Fedrer doneo ne[to novo..nekad je teno gubio GS od Novaka..sad glat peti set..Nole ih ubija u poslednjem setu ko malu decu...stvarno dosadno !

Ђура

pre 9 godina

Ха, ха, помислио би неко да је Марк Росе био сушта елеганција и тениска магија, па му се може са оваквим коментарима. Али, има нас који се сећамо какав је то "дрвосеча" био и како је шамарао лоптицу. Ни "М" од магије није било никад у његовој игри. Али, шта ћеш, Швајцарци увек штите једни друге. Само би у томе (и на вредност њихове валуте) требало да се угледамо на њих...

sasa jokic

pre 9 godina

Dobro Rose, mislim da si se kvalifikovao za Rodzer fan-club. Ne razumem sako cimesa kvslifikovso da njegovo misljenje prenose mediji (15 titula?) sem sto pljucks po finalistima AO, a zamislite, ni jedan nije RF!?
Nije Ti zanimljivo da gledas Noleta i Endija? Ok, zamoli Federera da proba da stigne do finala ili iskljuci TV.
Slazem se za 16 nosioca, kao i za cinjenicu da je oseka novih talensta. Medjutim jos gore je bilo od 2003-2008, kada je njegov ljubimac igrao bez konkurencije.
Mislim da ce Zverev, Borna i Tiem za dve do tri godine, movi bar malo da ugroze Noleta, ostali su dokazsli da ne mogu. A do tada, Nole skupljaj titule!

Sredoje

pre 9 godina

Kako bi bilo zabavno da teniserima vezu noge i da tako vezanih nogu igraju. Ili da im vezu oci pa da igraju vezanih ociju. Ne da bi se publika smejala.
A ovako stvarno dosadno. Ubijaju se kao sirocici da stignu svaku loptu a nama sto gledamo - D O S A D N O.
Ma treba promeniti pravila. Dati Rowanu Atkinsonu da definise pravila, pa da vidis onda cudo!

brm

pre 9 godina

Nije daleko od istnice da Nole i Marej uglavnom igraju isti tenis. Ma koliko bila predvidiva njihova igra, teško ih neko može dobiti (posebno Novaka). Mada, Nole unosi promene u igru. Počeo je da igra agresivnije protiv slabije rangiranih tenisera i da izlazi češće na mrežu. Kada stektne rutinu, mislim da će tim stilom i u bitnim mečevima moći da igra. Verujem da će mu takav stil igre proužiti i karijeru. Ne verujem da će sa 30-31 godinom moći s jednog na drugi kraj terena da trči za lopticama.

Realno, i Nadal je defanzivan, osim kada odluči da raspali forhend. Ali igra mu se svodi na te neverovatne spinovi i visoke odskoke što protivnicima stvara problem kako meč odmiče, jer vraćaju udarce iz neprirodnog položaja, osim ako ne udare lopticu ranije dok se još podiže nakon odskoka, što je igrom kojom ga je Nole i pobeđivao.

A što se Rođe tiče, zaista igra najlepši tenis, možda i u istoriji. Mada, meni je i dalje neprevaziđen neverovatan Samprasov osećaj na mreži, čovek kao da je rukom bacao loptice gde da padnu, to je bila umetnost.

Petar.S

pre 9 godina

E smučilo mi se da čitam ovakve izjave.
Ne nego je najlepši i najbolji tenis bio u dobar drvenih reketa, u eri baletskih skakavaca i onda kada je najduži reli bila razmena od 4 udaraca, - servis pa trči na mrežu, pa onda volej, THE END.
Mnoooooogo zanimljivo bilo da gledamo dal' će neko da potrefi volej ili će da promaši, jer se ceo tenis svodi na to.
I to kaže 9 teniser sveta u vreme kada je konkurencija bila 9 puta slabija nego danas.
Danas bi ovaj teniski mag bio 99-ti.
Muka mi više od tih prozivki kako su neka rivalszva dosadna za gledanje. Stvar je ukusa, alo!
Meni se sviđa da vidim duge poene, sviđa mi se gladijatorska borba tenisera, dugi mečevi u 5 setova, i uopšte tenis koji igra Đoković u zadnjih 5 god.
Neko ima drugačiji ukus i to ne znači da je u pravu.
Isto tako meni se Federerov kolibri stil ne dopada toliko koliko pojedini ex teniseri balave na to.
U Finalu Vimbldona Fed. je pokušavao taj stari stil, servis pa trk na mrežu, i uvek je bio bušen sa svih strana.
Znači, i da neko danas hoće da igra kao nekada ne može više.
Nije vam dovoljan ni servis od 230 km/h, kao što Raonić ima, jel smo videli da ga je u zadnja 2 meča Novak pobedio, lako!
Zbog toga se u dugim poenima traži viner, u dugim razmenama, jer danas svi znajud a solidno riterniraju i imaju ok servis, i ko je jak sa bezlajna taj dominira - NoOvak!

Ivan M

pre 9 godina

Covek je u pravu. On ne pljuje Novaka (ni Marija) vec konstatuje da su po stilu igre slicni i zbog toga ce uvek njihovi mecevi liciti na rvanje. Puno dugih razmena, servis retko osvaja poen, relativno malo izlazaka na mrezu, fenomenalna odbrana i jednog i drugog. Uz to, Nole da bi dobio Marija mora da saceka da ovaj padne, sto se ne desi odmah. Meni su njihovi mecevi napeti i dramaticni, ali to je zato sto navijam. Da nisam pristrasan, ni ja ne znam koliko bi mi bili zanimljivi sami po sebi.

Sneža

pre 9 godina

Odakle su sad izronili svi ovi silni "strucnjaci"?!! Uopste me ne interesuje misljenje tih kompleksasa i anonimusa. Molim, bez objavljivanja

mm

pre 9 godina

Poštujemn njegovih devet titla i nekada deveto mesto na svetskoj listi, ali nekako verujem da bi najveći broj ljudi želeo da mu uputi jednostavno pitanje: A ko si ti da sudiš?
Takođe sam nebrojeno puta čuo da je Mari taj koji igra dosadan tenis, sa beskrajnim prabacivanjem i vraćanjem loptice. U tom smislu Mari bi bio "krivac" što su njihovi mečevi dosadni. Pa ni to (više) nije sasvim tačno. Ne bi ni Mari bio tu gde je i ne bi imao dve gren slem titule (za svako poštovanje) da sve vreme samo prebacuje lopticu.
"Veliki" Rose (jel se tako zove beše?) prosto nije u pravu. Kod nas se kaže: Sedi, ćuti i pokrij se ušima.

winner

pre 9 godina

Švajcarca ne pamte ni rodjeni roditelji kao tenisera,
smarač kakav je on bio još se nije rodio.
Nakon završetka njegovih mečeva glavni sudija je morao da puca u vazduh kako bi probudio gledaoce.
Zato ga se ni najbliži ne sećaju kao tenisera...

mm

pre 9 godina

Poštujemn njegovih devet titla i nekada deveto mesto na svetskoj listi, ali nekako verujem da bi najveći broj ljudi želeo da mu uputi jednostavno pitanje: A ko si ti da sudiš?
Takođe sam nebrojeno puta čuo da je Mari taj koji igra dosadan tenis, sa beskrajnim prabacivanjem i vraćanjem loptice. U tom smislu Mari bi bio "krivac" što su njihovi mečevi dosadni. Pa ni to (više) nije sasvim tačno. Ne bi ni Mari bio tu gde je i ne bi imao dve gren slem titule (za svako poštovanje) da sve vreme samo prebacuje lopticu.
"Veliki" Rose (jel se tako zove beše?) prosto nije u pravu. Kod nas se kaže: Sedi, ćuti i pokrij se ušima.

Petar.S

pre 9 godina

E smučilo mi se da čitam ovakve izjave.
Ne nego je najlepši i najbolji tenis bio u dobar drvenih reketa, u eri baletskih skakavaca i onda kada je najduži reli bila razmena od 4 udaraca, - servis pa trči na mrežu, pa onda volej, THE END.
Mnoooooogo zanimljivo bilo da gledamo dal' će neko da potrefi volej ili će da promaši, jer se ceo tenis svodi na to.
I to kaže 9 teniser sveta u vreme kada je konkurencija bila 9 puta slabija nego danas.
Danas bi ovaj teniski mag bio 99-ti.
Muka mi više od tih prozivki kako su neka rivalszva dosadna za gledanje. Stvar je ukusa, alo!
Meni se sviđa da vidim duge poene, sviđa mi se gladijatorska borba tenisera, dugi mečevi u 5 setova, i uopšte tenis koji igra Đoković u zadnjih 5 god.
Neko ima drugačiji ukus i to ne znači da je u pravu.
Isto tako meni se Federerov kolibri stil ne dopada toliko koliko pojedini ex teniseri balave na to.
U Finalu Vimbldona Fed. je pokušavao taj stari stil, servis pa trk na mrežu, i uvek je bio bušen sa svih strana.
Znači, i da neko danas hoće da igra kao nekada ne može više.
Nije vam dovoljan ni servis od 230 km/h, kao što Raonić ima, jel smo videli da ga je u zadnja 2 meča Novak pobedio, lako!
Zbog toga se u dugim poenima traži viner, u dugim razmenama, jer danas svi znajud a solidno riterniraju i imaju ok servis, i ko je jak sa bezlajna taj dominira - NoOvak!

Ђура

pre 9 godina

Ха, ха, помислио би неко да је Марк Росе био сушта елеганција и тениска магија, па му се може са оваквим коментарима. Али, има нас који се сећамо какав је то "дрвосеча" био и како је шамарао лоптицу. Ни "М" од магије није било никад у његовој игри. Али, шта ћеш, Швајцарци увек штите једни друге. Само би у томе (и на вредност њихове валуте) требало да се угледамо на њих...

Miloš

pre 9 godina

Prosečan igrač koga je samo izuzetan servis držao u top 50. Kao klincu mi je baš zbog servisa bio jedan od omiljenih, Mark ti si poslednji koji treba da priča o dosadnim mečevima pošto si ih se naigrao u karijeri. Ako ti je išao servis onda gledamo asove ako nije onde vinere protivnika iz reterna pošto sa tvojom visinom i brzinom nisi mogao da imaš razmenu dužu od pet.

Bora

pre 9 godina

Sećam ga se kao igrača, negde osamdesetih godina. Igrao se Dejvis-kup meč između Jugoslavije i Švajcarske. Za nas su tada igrali Živojinović, Prpić, Orešar. Dotični je ostavio prilično slab utisak, kao da je nedovoljno talentovan... A imao je i, kako sam kaže, dosadan stil igre. Mislim da ga je Orešar počistio k'o blato s cipele. Da, i mislim da je ipak stariji od 44 godine...

VUK

pre 9 godina

igrao JEDNO polufinale i ima smelosti da komentarse Novaka i MarejA! Umesto da se uclani u FAN klub...i mozda dobije Nolovu fotografiju sa potpisom..eee gosp.Svabo iz Svicarske..davno proslo vreme kada ste mogli da nam drzite lekcije...na cosak po kebab i pred tv kada igra Nole...stvarno je Fedrer doneo ne[to novo..nekad je teno gubio GS od Novaka..sad glat peti set..Nole ih ubija u poslednjem setu ko malu decu...stvarno dosadno !

Sneža

pre 9 godina

Odakle su sad izronili svi ovi silni "strucnjaci"?!! Uopste me ne interesuje misljenje tih kompleksasa i anonimusa. Molim, bez objavljivanja

Univerzal

pre 9 godina

A samo tako slucajno se potrefilo da si ti Svajcarac kao i Federer. I znas sta, mec na Wimbledonu izmedju Noleta i Feda je izabran za jedan od najinteresantnijih meceva ikada. Znaci nije Nole kriv kad Fed prerano izgubi i ostale delje po propisanom receptu, onako rutinski. Ti nemoj da ga gledas, mi cemo uvek uzivati u Noletovoj dominaciji. Haha sva sreca pa sam i ja rodjena u Srbiji kao i Nole.

drakula

pre 9 godina

sve stručnjak do mojega. federer je dobar (iako ga ne volim) ali igrač koji najviše misli i usklađuje svoju igru sa trenutnom situacijom u meču je definitivno novak. a što se tiče ovog meča sa marijem, pa ne možete očekivati svaki put spektakl. neki su mečevi jednostavno takvi.

Bozidar

pre 9 godina

Ako su navodno takvi mecevi "dosadni" a to je takodje ujedno i upuceno teniserima.
Pa kakvi trebaju biti interesantni!?
Postoje teniseri koji su autsajderi,losi i nekvalitetni i ne umeju da vezu jedan set koji ce biti konstantan...a npr imaju uzbudljive udarce i gotovo nemoguce poteze...to potraje kratko..kroz mec,dva a onda utihnu kao i da ne postoje..a n ATP listi su 40,70 ili 100.
Ako cemo "uzbudjive" mogu to biti i ovakvi kao sto rekoh.
Novakovi mecevi su itekako uzbudljivi i kvalitetni i konstantni uz visok nivo igre.
A posto je gospodin naklonjen Federeru sto se i vidi...zao mi je,jer Federerova igra je bleda igra ni prinesena Novakovoj.

mik

pre 9 godina

da ovo kaze jedan pit sampras,ivan lendl,bjorg i td . pa da covek poveruje ali kad covek kojii je jedanput igrao polufinale jednog gren slema da sebi za pravo da jednog od najboljih igraca danasnjice naziva dosadnim pritom mislim i na mareja a covek u tri zivot ne moze da uradi sto su njih dvojica ako se ne varam 10 gren selma titula su osvojili bolje bi mu bilo da cuti i da navija za svog zemljaka kome je vrijeme proslo ali koji je nesporno jedan od najboljih svih vremena!!!!

M

pre 9 godina

Ahahahahahahahahahahaah...Covek ima smisla za humor. Voleo bi ja da igram tako dosadan tenis... Sto ti je ljubomora. Covek igra vanserijski tenis, jos nevidjen do sada u eri najvece konkurenicije i to priznato od najvecih strucnjaka i ovom malom teniSercicu je to dosadno. Kakva neslana sala..

Sredoje

pre 9 godina

Kako bi bilo zabavno da teniserima vezu noge i da tako vezanih nogu igraju. Ili da im vezu oci pa da igraju vezanih ociju. Ne da bi se publika smejala.
A ovako stvarno dosadno. Ubijaju se kao sirocici da stignu svaku loptu a nama sto gledamo - D O S A D N O.
Ma treba promeniti pravila. Dati Rowanu Atkinsonu da definise pravila, pa da vidis onda cudo!

sasa jokic

pre 9 godina

Dobro Rose, mislim da si se kvalifikovao za Rodzer fan-club. Ne razumem sako cimesa kvslifikovso da njegovo misljenje prenose mediji (15 titula?) sem sto pljucks po finalistima AO, a zamislite, ni jedan nije RF!?
Nije Ti zanimljivo da gledas Noleta i Endija? Ok, zamoli Federera da proba da stigne do finala ili iskljuci TV.
Slazem se za 16 nosioca, kao i za cinjenicu da je oseka novih talensta. Medjutim jos gore je bilo od 2003-2008, kada je njegov ljubimac igrao bez konkurencije.
Mislim da ce Zverev, Borna i Tiem za dve do tri godine, movi bar malo da ugroze Noleta, ostali su dokazsli da ne mogu. A do tada, Nole skupljaj titule!

Боки

pre 9 godina

Сваки цига свога коња хвали. Ти исти које он овде прозива би га у његовим најбољим данима одрали лагано. Пратио сам тенис када је Росе играо и он је реално био друга лига тенисера. Оно што га је "вадило" био је сервис.

vlada milić

pre 9 godina

ima Federer mnogo toga da pokaže npr kako što bolje POBEĆI od Noleta i ne odigrati finale zbog povrede a onda posle 4 dana odigrati 3 meča za 3 dana u davis kupu.

gradinar

pre 9 godina

A mečevi tipa Izner-Raonić su uzbudljivi?
Novak, Nadal i Mari međusobno imaju duge poene jer uspevaju sve da odbrane i da vrate i jako im je teško da poentiraju jedan protiv drugog. Oni su borci za svaku loptu.
Federerovi poeni traju 5 sekundi. Servis - pa trk na mrežu. Ako uspe - to je poen, a ako mu protivnik zafitilji passing shot viner on samo isprati lopticu pogledom, zatrese glavom i namesti kosu iza uveta. I šta je tu uzbudljivo?
Meni uopšte nije bio dosadan meč finala AO 2012 Novak-Nadal iako je trajao 6 sati, naprotiv...

drago

pre 9 godina

Slazem se, finale je bilo i vise nego dosadno. Tri puta sam zaspao dok sam gledao.
Od novih Dimititrov je jako atraktivan a i Nishikori isto.

Deda Proka

pre 9 godina

Odakle su sad izronili svi ovi silni "strucnjaci"?!! Uopste me ne interesuje misljenje tih kompleksasa i anonimusa. Molim, bez objavljivanja
(Sneža, 4. februar 2015 15:51)

Mnogo bolje piitanje je "Odakle si izronila ti i tebi slicni amateri, koji se usudjujete da polemisete UVREDLJIVO sa ljudima kojima su bili teniski profesionalci?"

brm

pre 9 godina

Nije daleko od istnice da Nole i Marej uglavnom igraju isti tenis. Ma koliko bila predvidiva njihova igra, teško ih neko može dobiti (posebno Novaka). Mada, Nole unosi promene u igru. Počeo je da igra agresivnije protiv slabije rangiranih tenisera i da izlazi češće na mrežu. Kada stektne rutinu, mislim da će tim stilom i u bitnim mečevima moći da igra. Verujem da će mu takav stil igre proužiti i karijeru. Ne verujem da će sa 30-31 godinom moći s jednog na drugi kraj terena da trči za lopticama.

Realno, i Nadal je defanzivan, osim kada odluči da raspali forhend. Ali igra mu se svodi na te neverovatne spinovi i visoke odskoke što protivnicima stvara problem kako meč odmiče, jer vraćaju udarce iz neprirodnog položaja, osim ako ne udare lopticu ranije dok se još podiže nakon odskoka, što je igrom kojom ga je Nole i pobeđivao.

A što se Rođe tiče, zaista igra najlepši tenis, možda i u istoriji. Mada, meni je i dalje neprevaziđen neverovatan Samprasov osećaj na mreži, čovek kao da je rukom bacao loptice gde da padnu, to je bila umetnost.

cvexi

pre 9 godina

Ne razumem sta znaci dosadan mec. Pa da li ti ljudi igraju da pobede ili da zabavljaju nekoga, mislim mogu oni da budu cirkuzanti ali cilj svake igre je da se pobedi po svaku cenu. Te price, treba igrati lepo, leprsavo, to su price za gubitnike. Oni koji ciljaju pobedu ce cak ponavljati isti potez ceo mec bez obzira sta ko misli o tome i na kraju zasluzeno odneti pobedu.

Đorđe

pre 9 godina

Ne znam zašto napadate i prozivate čoveka kad je dao realan komentar. Nije bitno ko je on, osvojio je zlato na OI i samim tim je daleko kompetentniji od nas koji komentarišemo. Sad ću dobiti gomilu minusa samo zato što sam realan, a nikada nisam pljuvao Noleta, niti ću. Normalno je da navijam za njega i on jeste najbolji naš sportista i u mnogo pozitivnom smislu predstavlja našu zemlju. Dečko je naše blago, ali to nije razlog da ne budemo realni. Nisam pljuvač Đokovića ako kažem da on nije najbolji teniser u istoriji(možda će postati) i da je Federer atraktivniji igrač od njega i zanimljivji za gledanje. Noletovi mečevi su meni uzbudljivi. To su samo realne konstatacije, a nikako omalovažavanje Noleta. Njegovi mečevi su meni zanimljivi, ali zbog navijačkog aspekta, dok gledano iz neutralnog ugla Federer više toga lepog za oko može da ponudi publici. Nešto poput Barse u fudbalu, uvek igra napadački, dopadljivo, dok se Noletova igra više bazira na odbrani i fizičkoj spremi. U svakom slučaju, Nole je veliki šampion, a stil igre je samo stvar ukusa.

Ivan M

pre 9 godina

Covek je u pravu. On ne pljuje Novaka (ni Marija) vec konstatuje da su po stilu igre slicni i zbog toga ce uvek njihovi mecevi liciti na rvanje. Puno dugih razmena, servis retko osvaja poen, relativno malo izlazaka na mrezu, fenomenalna odbrana i jednog i drugog. Uz to, Nole da bi dobio Marija mora da saceka da ovaj padne, sto se ne desi odmah. Meni su njihovi mecevi napeti i dramaticni, ali to je zato sto navijam. Da nisam pristrasan, ni ja ne znam koliko bi mi bili zanimljivi sami po sebi.

Иван

pre 9 godina

Топ 5 најузбудљивијих мечева у овој деценији су за већину љубитеља тениса ових пет:

1. финале АО 2012: Ђоковић - Надал 3:2
2. полуфинале РГ 2013: Ђоковић - Надал 2:3
3. Р4 АО 2013: Ђоковић - Вавринка 3:2
4. финале Вим 2014: Ђоковић - Федерер 3:2
5. полуфинале УСО 2011: Ђоковић - Федерер 3:2

А ту је и полуфинале Вимбија 2013: Ђоковић - Дел Потро 3:2, полуинале РГ 2011: Ђоковић - Федерер 1:3...

Дакле, у свим тим дуелима је учесник био "досадни" Ђоковић. Зато бих баш волео да ми Марк Росе наведе своју листу нај мечева за последњих 5 година.

П.С. за мене су најузбудљивији они мечеви који имају највећи улог. Дакле, они на слемовима, чији победник је кандидат за титулу, за разлику од Росол - Надал меча, где се знало да Чех неће далеко после сензационалне победе. Иако је и то, да се разумемо, био одличан дуел.

Simke

pre 9 godina

Da Mari ili Novak nemaju toliko dobar ritern, i jedan i drugi bi trčali na volej posle servisa,
da i jedan i drugi nisu toliko brzi, svaki drugi udarac bi bio drop-šot, znači zbog njihovog kvaliteta i kompletnosti u igri oni ne mogu da igraju drugačije, ne mogu da izbegnu meč u kome prosečan poen zahteva minimum 7 udaraca, a prosečan reli je iznad 15.
Naravno glava tu dolazi u prvi plan, i tu je Novak duplo jači od Marija.
A njihovi mečevu sa takvi jer su sličnog stila i oboje su kompletni sa svim udarcima i sa kretnjom, kondicijom, brzinom...

sm

pre 9 godina

Iskreno bas sam se razocarao kada sam saznao da ce igrati sam Marejem u finalu znao sam da ce biti dosadno do bola.Ali kada igra sa Fedom ili Nadalom uvek je zabavno.

nikoliaa

pre 9 godina

Rose je potpuno u pravu.Rodžer je najveći šampion svih vremena.Nadal i Djoković mu nisu ni do kolena!
(novica, 4. februar 2015 16:40)

Hahaha,e moj ti...Nadal - Federer 23:10 u pobedama za Rafu..Dovoljno govori taj podatak o tvom Rodzeru...Pazi njega,niissuuu mu do kolena o.O ... To sto je vecinu titula sakupio u periodu kada je za najozbiljnije protivnike imao Rodika,Bagdatisa i slicne ne moze da ga stavi ispred Novaka i Rafe nikako...Pa pogledaj konkurenciju koju Djokovic ima i opet je najbolji!! Uporedi tu i konkurenciju koju se Federer imao..daj,molim te...Necu da umanjujem Federerove uspehe ali ta tvoja izjava je presmesna...

da da

pre 9 godina

Najdosadniji meč koji sam ikada gledao je Sampras - Ivanišević na Wimbledonu. Pogledajte na YT! Totalno meč bez tenisa ali bukvalno, neverovatno, samo servisi i NIŠTA VIŠE!

Mito

pre 9 godina

Ovi Švajcarci preteraše. Federer je bio najbolji, zato što nije bilo konkurencije. Od pojave Nadala i Novaka, Federer je osvojio mnogo manje turnira nego svaki od njih ponaosob. Još uvek se drži na iskustvo, ali njegovo vreme je prošlo. To su poslednji trzaji. Mogao je da ode na vrhuncu slave, kao što rade pravi šampioni. Kakav je kao čovek pokazao je protiv Vavrinke na završnom takmičenju krajem godine. Kao i on ni Švajcarci nisu u stanju da shvate da je on prošlost, a zahvaljujući tome što Nadala nema pola sezone on je drugi. Da se vodio duel između Nadala i Novaka, Federer bi bio od trećeg do petog mesta, odnosno oko 6 do 7 hiljada bodova. Živi bili pa videli ako se vrati Nadal.

PIVKE

pre 9 godina

Tvoj Federer je imao srece sto u njegovom zenitu karijere nije bilo tako dobrih igraca kad su dosli Nadal i Djokovic velika konkurncija

Dusan Jovanovic

pre 9 godina

U Finalu Vimbldona Fed. je pokušavao taj stari stil, servis pa trk na mrežu, i uvek je bio bušen sa svih strana.
Znači, i da neko danas hoće da igra kao nekada ne može više.
Nije vam dovoljan ni servis od 230 km/h, kao što Raonić ima, jel smo videli da ga je u zadnja 2 meča Novak pobedio, lako!
Zbog toga se u dugim poenima traži viner, u dugim razmenama, jer danas svi znajud a solidno riterniraju i imaju ok servis, i ko je jak sa bezlajna taj dominira - NoOvak!
(Petar.S, 4. februar 2015 15:55)

Ne moze da se igra servis-volej kao nekada zato sto su tereni jednostavno mnogo sporiji nego nekada , a ne zbog toga sto si ti napisao..
Zato je i Nadal osvojio toliko grendslemova, a donekle i Djokovic. To je cinjenica, raspitaj se malo.

Mari

pre 9 godina

Nikad čula za ovog Rosa?! Još kada krenu ovi igrači iz naftalina da komentarišu Novakovu igru?! Veliki Sampras je džentlmentski čestitao Novaku.Veliki igrači=veliki ljudi.

Kralj Ibi

pre 9 godina

U pravu je sasvim ovaj tip. Meni je najbolje bilo kako je RF odigrao u finalu proslogodinjeg zavrsnog takmicenja u Londonu. Tako nesto se zaista retko vidja, prava umetnost. Novak je prosto bio zabezeknut pred Federerovim stilom.

mihajlo

pre 9 godina

Koji si pa ti? Slaba ti analitika, jel u suprotnom ne bi ti bijo vrhunac karijere jedno cetvrt finale RG. Toliko. Da mi je znati iz kog naftalina su te izvadili. Najbolje sme i moze da komentarise samo jos bolji.

Bojan

pre 9 godina

meni je Endi dosadan, i sa Federerom i sa Nadalom i sa Noletom i sa svakim drugim teniserom.
Sa druge strane, slazem se da su mecevi sa Federerom zanimljiviji, ali recimo kad igra sa Nadalom, smor je sto je uvek ishod negativan po Federera jer od 2008. nema fizicki snage da izdrzi borbu protiv Nadala.
Nole Nadal je recimo ipak zanimljivije, ali i tu na slemovima Nadal dominira, i uopste u mecevima na 3 dobijena seta, rezultat je 10-3.

a, za klasu iznad svih su mi mecevi Novaka i Federera.
ti mecevi ispunjavaju sve kriterijume. Obojica igraju dosta agresivno, izvlace keceve iz rukava, menjaju taktike, nadmudruju se. I, uopste ne zavise od podloge, ni na jednoj nije vise od jednog meca razlike, takodje, ne zavise previse ni od godista iako je tu jedino osetna promena, Federer je recimo dobio klinca Noleta oba puta 2006, ali 2013 je Nole dobio Feda oba puta dok se ovaj lomio sa ledjima i reketima i nije znao gde udara.

njihove meceve uvek mogu da gledam.

sasa jokic

pre 9 godina

Publika danas hoce da vidi razmene, trcanje, da poeni traju, zato su tereni sporiji, a to iziskuje i tehniku i snagu, zato je Rodja posustao.

Miki Maus

pre 9 godina

Aman ljudi, koga interesuje sta je rekao neki deveti teniser?!
Nikad čuli za njega nismo niti zelimo da znamo sta je taj nepoznati izjavio! Ne smarajte nas sa glupim vestima.

mecevi

pre 9 godina

-Djokovic-Murray = najgori mecevi u istoriji tenisa.
-Djokovic-Nadal= kako kad, od ocaja do sjajnih meceva
-Djokovic-Federer= Po pravilu sjajni mecevi
-Federer-Nadal= Odlicni mecevi ako je Fed raspolozen
-Federer-Murray= Kako kad,uglavnom solidni, retko losi ali retko i sjajni mecevi
-Nadal-Murray= solidni mecevi ako Murray uspe da parira.

civan

pre 9 godina

Rose je neko ko IMA pravo da komentarise gospodo najpametnija publiko na svetu. Veliki srpski strucnjaci i publika. Do pre 7-8 godina vecina nije znala sta je tenis, a da ne pricam o serbia openu i "velikoj" posecenosti... Tako da ste vi ti koji treba da se pokriju usima!

danijel

pre 9 godina

Hajka na najboljeg tenisera danasnjice, a mozda i ikada, traje li traje. Te je na lazne povrede dekocentrisao Mareja, te igra dosadan tenis, pred njegove meceve se favorizuju protivnici. Teniski svet je zeljan Federera i Nadala, tu su sponzori, velika lova, jos vise publike. Novak je tu debelo pokvario koncepciju. Nadala je izbacio iz zdravstvenog ritma dugim i iscrpljujucim mecevima, a Federer mu u zadnje vreme, na vecim turnirima, dodje kao sparing partner. Berdih, Vavrinka, Nisikori, Raonic, sve su dobri igraci ali ni oni ne vuku jake sponzore i puno novca. I to je problem zapadnog sveta i sporta. Dzabe Noletu sto nema konkurenciju od 2011te godine, sto svako vidi da od njega uvek sve zavisi, ne od drugih, sto je najkompletniji igrac tenisa ikada, sa najboljom gradjom mozda ikada, kretanjem. Uvek ce ga omalovazavati, nema velike love oko njega.

Vladimir

pre 9 godina

Meni su dosadni mecevi Novaka i Mareja... Kad samo pomislim kakav se nekad tenis igrao...Posebno mi se svidjao svajcarac Rose...Taj je znao sa lopticom...Bravo Rose za izjavu,da si cutao niko na svetu nebi cuo za tebe...

Dylan Dog

pre 9 godina

Grubo je reci da su dosadni njihovi mecevi. Jeste, tacno je da imaju sablon jer obojica forsiraju igru sa osnovne linije. Ja sam isto zaljubljenik u onaj stariji tenis gde su intelekt , talenat i kreativnost imali vise uticaja na igru. sada su to sve samo terminatori koji se bilduju u teretani i to je to. pogledajte onog nadala, pa taj nema veze sa zivotom u teniskom smislu. Isprasi ga neki dustin brow kada dodje na travu. Kod njega se sve pretvorilo u to da se igra sto vise uspori i tu trazi neku sansu. Ovaj tenis danas nije vredan gledanja za zaljubljenike kao sto sam ja. Za ljude koji vole kreativnost, osecaj i lepu igru. Svaka cast ovim mladim ljudima, svaka im cast na fizickoj spremi, na dugim poenima, ali ja se divim Federeru iz razloga sto covek ima 33 pune godine, i i dalje je drugi na svetu. Sve zbog toga sto je kreativan, pametan i nekako uspeva da se ne trosi toliko, iako ovaj tenis danas to zahteva. Prosto je nemoguce zamisliti Nadala i Mareja da uopste budu aktivni teniseri sa 33 godine, a ne u samom vrhu. Novak nije takav, novak vise naginje ka intelektu kakav ima Federer. i nadam se da ce tako da nastavi, jer samo to moze odrzati njegovo telo u dobrom stanju, i samo tako ce mocci da igra sa 33.

Dott

pre 9 godina

U neku ruku ga razumem kad je Novak u pitanju, jer kad gleda njegov mec, to ja kao kad gledas film ciji ti je epilog poznat, sve pomalo gubi draz. Dok kad gleda Rodzera, dal igra sa petim ili stopetim na listi, opet nije siguran u ishod, o Nadalu i da ne pricamo.

T Rex

pre 9 godina

Ovoliko stupidnih komentara od strane iskompleksiranih ljudi koji em sto u zivotu nisu uzeli ni reket za stoni tenis a da ne pricamo o tenisu je zabrinjavajuce za mentalno zdravlje nacije.S tolikim nipodastavanjem pisati o nekome ko je bio 9ti na svetu i cije visine neces dostici 10 zivota da zivis,bez obzira da li se slazes ili ne s njim je tako besmisleno.

boris beker

pre 9 godina

Da li su mecevi Djokovica sa Nadalom ili Federerom dosadni? Ne. Pa ko je onda taj koji cini mec dosadnim? Covek koji kada pobedi je Britanac, a kada izgubi onda je Skot.

laki

pre 9 godina

E ljudi atek ovaj nikad cuo za njega ma znam koje nego nemu dosadan ovaj noletov tenis ,vidi batice nemoj da gledaššš .smesaqn si rosssseee.

fjodor

pre 9 godina

Novak mi je simpatican,navijam za njega,ali covek je u pravu.Ima delova meca Mareja i Djokovica koje bih bez problema prespavao.I jos komentari tipa ko je on (bivsi profesionalni teniser) da iznosi svoje misljenje i komentarise... a vecina ovde nije do pre par godina znala sta je forhend..Danas su najbolji mecevi Djokovica i Federera,a dok je Federer bio na vrhuncu njegovi mecevi sa Nadalom su bili najboji zbog dijametralno suprotnih stilova,te su se u 1 poenu mogli videti svi udarci koji postoje u tenisu.

darcko

pre 9 godina

A koga je briga šta kaže neko ko je najdalje stigao do polufinala RG-a?! Otkud njemu znanje i pravo da komentariše igrače holjadama puta bolje od njega? I Tipsarević je bio među prvih deset pa možete biti sigurni da ga nuko neće pitati za mišljenje

sasa jokic

pre 9 godina

Dylan Dog@ Ne maesaj intelekt i kreativnost, molim Te. Posludpsaj konferencije za stampu Noleta i Federera i uocices ogromnu razliku u intelektu. Kreativnost je prirodni dar, na orimer pomenucu Totija i Rome. Covek je majdpstor spda napravi potez, resi utakmicu na najlepsi moguci nacin, ali zato ne ume dve prosto prosirene da sastavi. Federer je malomjaci u sastavljanju recenica, ali intelektualno daleko od Noleta. Kao sto pre dva dana rece novinar ESPN-a, Novak je 6 godina mladji od Federera ali rezonuje kao da je deset godina stariji.
Nemoj potcenjivati ukuse mladjih generacija, kome vole malo tvrdji i snazb0niji tenis, jer to je sadasnjost, a tu Nole dominira, ali ipak mozemo videti izuzetno lucidne poteze i sa osnovne i na mrezi.
Meni je licno servis volej igra bila dosadna, jer Sampras i Edberg npr. Nisu dozvoljavali da se poen razvije i zato sam uvek preferirao Lendla, koji je jedan od zacetnika igre sa osnovne linije.
Federe ima lep prefinjen stil, ali to niem dovoljno da osvaja GS, to je mogao u eri Rodika, Bagdatisa, Filipusisa i drugih. U eri Nadala i Noleta njegova igra je ipak jedan nivo ispod njihove.

Nataeos

pre 9 godina

Ala je ovaj objektivan!! Inace sta su se uopste okomili ovi bivsi mediokriteti da komentarisu? Nemaju nikakav legitimitet i oni se tu prse, neka se ugledaju na velicine tog sporta koji komentarisu kad je to potrebno,i ne lupetaju kao ovi.

Mastoor

pre 9 godina

Najdosadniji meč koji sam ikada gledao je Sampras - Ivanišević na Wimbledonu. Pogledajte na YT! Totalno meč bez tenisa ali bukvalno, neverovatno, samo servisi i NIŠTA VIŠE!
(da da, 4. februar 2015 20:27)

Ja sam skoro gledao finale Ivanisevic Rafter i isti utisak. Izgleda da se ljudi secaju po lepom tih vremena samo zbog strasti koje su imali prema svojim omiljenim teniserima u to vreme, medjutim kvalitet tenisa tada nije mogao da se poredi sa ovim danas.

Giovanni

pre 9 godina

@lazni Sasa Jokic, @lazni Dylan Dog
Pravi Dylan Dog je vrhunski komentator i poznzvalc ovog sporta
Pravi Sasa Jokic je takodje solidan komentator.
Umoljavaju se trolovi da ne kradu nikove nije lepo.
I na kraju ovaj troll sto krade nikove nek nauci sta Dylan uvek stavlja na kraju svojih komentara. I drugi troll koji se potpisuje kao Sasa Jokic je polupismen.

Zarije

pre 9 godina

Kako bi komentarisali dragog Rosea da je rekao da je ovo atomski tenis. Bio bi strucnjak i veliki covek. Covek je u pravu! Ali da li je moguce da to tako pogadja Noletove navijace!? Pa smirite se malo, to ranije je bio tenis. Naravno da je igra evoluirala, pa danas ako izadjes na mrezu bices probusen kao sir. I to ce svako reci, osim ovih zatupljenih Novakovih branilaca

Ivke

pre 9 godina

Slazem se apsolutno sa ovim teniserom! Dosadno je do zla Boga gledati ih kako igraju. Vecinom se čeka da neko pogresi a ne da neko poentira. Sećam se Samprasa, Bekera, Ivaniševića i zalim za tim vremenima kad se igrao muški tenis! Pa ovi i stenju kao žene dok udaraju lopticu, samo poslušajte snimak. Nekada smo se smejali Moniki Seles zbog toga...

Ups

pre 9 godina

Švajcarac misli da je Švajcarac najbolji. Sram ga bilo, na šta bi to ličilo da naši mediji tri dana prežvakavaju ko je sve rekao da je Novak najbolji ili nije i ko to i zašto sme da kaže da nije.

tvigi

pre 9 godina

@novice,
Em nista ne znas o tenisu, em nisi obavesten sa je Rodja 7 god. stariji od Noleta i da Nole ima toliko jos vremena da napreduje (ukljucujuci voleje) i da uzivamo u njegovim uspesima i lepim poenima.

fjodor

pre 9 godina

Novak mi je simpatican,navijam za njega,ali covek je u pravu.Ima delova meca Mareja i Djokovica koje bih bez problema prespavao.I jos komentari tipa ko je on (bivsi profesionalni teniser) da iznosi svoje misljenje i komentarise... a vecina ovde nije do pre par godina znala sta je forhend..Danas su najbolji mecevi Djokovica i Federera,a dok je Federer bio na vrhuncu njegovi mecevi sa Nadalom su bili najboji zbog dijametralno suprotnih stilova,te su se u 1 poenu mogli videti svi udarci koji postoje u tenisu.

alejandro

pre 9 godina

Ako bi neko trebao da ne komentariše da li Đoković i Mari igraju dosadan tenis onda je to upravo Mark Rose! Igrač tipa "drvoseče" kao što su danas: Kveri, Izner, Grot, Karlović, Raonić, Kirjos... Verovatno kao penzionisani teniser rekreativno igra košarku! A da je po njemu Rodja-Fedja "najveći" teniser svih vremena u to nije ni trebalo sumnjati da će bubnuti!

Zarije

pre 9 godina

A da li mislite da Vajda, Bolitijeri i ostali isto tako nemaju pojma o tenisu, a nemaju niti 15 titula niti su bili 9 na svetu? Ajmo strucnjaci, po meni logicno da Rose onda vise zna

kickass

pre 9 godina

A šta kažu Bollettieri,Sampras,Mcenroe,mislim da njihovo mišljenje ima malo veću težinu.Ovo su vijesti samo da se nešto talasa,klika i komentariše.Pa kad bi sproveli neku anketu svako bi imao nekakav stav,ali zna se čije je mišljenje bitno i ko se za šta pita.

coa

pre 9 godina

Ako mu nije zabavno neka gleda snuker,a mislim da nije uredu da se pljuju Rafa i Rodzer,ipak je rijec o velikim sampionima iako ce Nole biti najveci...

BB

pre 9 godina

Vidim da je misljenje Marc Rosset je mnnoge pogodila, ali to je samo njegovo misljenje i nista vise. Nemojte da ga vredjate, nije kulturno. Njegovo misljenje nikako ne umanjuuje vrednost Noleta, koga on jako ceni.Inace Marc Rosset je bio veoma dobar teniser, osvajac je zlatne olimpijske medalje, mislim 92, veliki je poznavalac tenisa, komentator tenisa na TV francuskog dela Svajcarke, zivi u Zenevu. I jos nesto: ne zove se Roze nego Rosset i izgovara se Rose.

lale

pre 9 godina

Zaista ne razumem cemu toliko omalozavanja Djokovica, ok ne razumem ni ove sto ga preuvelicavaju... Ali ovo patolosko omalovazavanje prevazilazi sve granice, momak je osvojio 8 gren slemova i to je za postovanje, cak kada su i Federer i Nadal bili u vrhunskoj formi i tada ih je pobedjivao (ne uvek ali ih je pobedjivao) Pre dve godine je Nadala pobedio pet puta za redom u finalima od toga 4 na sljaci!!! Znam Smeta Vam Sto Je SRBIN i zato sto je NORMALNA OSOBA nine zadojen mrznjom

stručnjaci

pre 9 godina

Na osnovu 95% komentara može se zaključiti da su autori istih tenis počeli pratiti od 2011. godine ,dakle pravi "stručnjaci" za ovaj sport!!!

stručnjaci

pre 9 godina

Na osnovu 95% komentara može se zaključiti da su autori istih tenis počeli pratiti od 2011. godine ,dakle pravi "stručnjaci" za ovaj sport!!!

cro

pre 9 godina

Koliko ignorantskih komentara... Uzitak je citati. Bivsi profesionalac i solidan igrac nije pozvan komentirati, ali zato je hrpa ljudi koji da nije No1eta ne bi ni culi za tenis. Usput, u potpunosti se slazem. Ubitacno dosadan tenis. Prebacivanje do iznemoglosti, kreativnovnosti i imagimacije u tragovima.

budite iskreni

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

reket

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

budite iskreni

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

Zarije

pre 9 godina

Ne boj se Mik, i ti teniseri koje si nabrojao (pretpostavljam da je Bjorg nastao od Bjorn Borg) isto kazu da je ono bio lepsi tenis nego ova dosada sada

novica

pre 9 godina

(tvigi)Prvo,Federer je stariji 6 godina od Dpjolovića a ne 7,kako ti ,kao veliki znalac,kažeš.
Da li ozbiljno misliš da Djoković može do 17 gren slemova,koliko sada ima Federer?
Rafa bi to možda i mogao da stigne,ali je pitanje da li će se više oporaviti.Mislim,takodje,da će Federer osvojiti još najmanje jedan gren slem,recimo,Rolan garos,ako Nadal ne bude igrao,Vimbldon ove godine,jer je na travi još uvek najbolji igrač na ATP turu.
Tanak si,bre, Tvigi i ne vidiš ništa dalje od nosa,jer bolesno navijaš za Djokovića.Uključi malo ratio,ako ga imaš!

Bojan

pre 9 godina

(Иван, 4. februar 2015 23:01)
gde si nasao ovu listu?
po cemu oba duela Federera sa Nadalom na Vimbldonu ne ulaze u ovo, ili AO 2009, Federer-Safin 2005 je nesto u poslednjih 10 godina, Federer Delpo 2009 na USOu, pa i protiv Rodika na Vimbldonu 2009
(sasa jokic, 4. februar 2015 21:39)
i zato je sa sve njima dvojicom od 2007 na ovamo uzeo hmmm, samo 8 slemova, koliko i Novak za celu karijeru

novica

pre 9 godina

(tvigi) Svaka ti je ka' Njegoševa!
Naročito ona:Mlad je,ima vremena da usavrši voleje...tralala..,
Izvini,Tvigi,ali, čoveče,tii nemaš pojma,ne samo o tenisu!
Verovatno si mlad,pa ćeš ,osim voleja,naučiti još nešto

drago

pre 9 godina

Slazem se, finale je bilo i vise nego dosadno. Tri puta sam zaspao dok sam gledao.
Od novih Dimititrov je jako atraktivan a i Nishikori isto.

Deda Proka

pre 9 godina

Odakle su sad izronili svi ovi silni "strucnjaci"?!! Uopste me ne interesuje misljenje tih kompleksasa i anonimusa. Molim, bez objavljivanja
(Sneža, 4. februar 2015 15:51)

Mnogo bolje piitanje je "Odakle si izronila ti i tebi slicni amateri, koji se usudjujete da polemisete UVREDLJIVO sa ljudima kojima su bili teniski profesionalci?"

civan

pre 9 godina

Rose je neko ko IMA pravo da komentarise gospodo najpametnija publiko na svetu. Veliki srpski strucnjaci i publika. Do pre 7-8 godina vecina nije znala sta je tenis, a da ne pricam o serbia openu i "velikoj" posecenosti... Tako da ste vi ti koji treba da se pokriju usima!

Dusan Jovanovic

pre 9 godina

U Finalu Vimbldona Fed. je pokušavao taj stari stil, servis pa trk na mrežu, i uvek je bio bušen sa svih strana.
Znači, i da neko danas hoće da igra kao nekada ne može više.
Nije vam dovoljan ni servis od 230 km/h, kao što Raonić ima, jel smo videli da ga je u zadnja 2 meča Novak pobedio, lako!
Zbog toga se u dugim poenima traži viner, u dugim razmenama, jer danas svi znajud a solidno riterniraju i imaju ok servis, i ko je jak sa bezlajna taj dominira - NoOvak!
(Petar.S, 4. februar 2015 15:55)

Ne moze da se igra servis-volej kao nekada zato sto su tereni jednostavno mnogo sporiji nego nekada , a ne zbog toga sto si ti napisao..
Zato je i Nadal osvojio toliko grendslemova, a donekle i Djokovic. To je cinjenica, raspitaj se malo.

Ivan M

pre 9 godina

Covek je u pravu. On ne pljuje Novaka (ni Marija) vec konstatuje da su po stilu igre slicni i zbog toga ce uvek njihovi mecevi liciti na rvanje. Puno dugih razmena, servis retko osvaja poen, relativno malo izlazaka na mrezu, fenomenalna odbrana i jednog i drugog. Uz to, Nole da bi dobio Marija mora da saceka da ovaj padne, sto se ne desi odmah. Meni su njihovi mecevi napeti i dramaticni, ali to je zato sto navijam. Da nisam pristrasan, ni ja ne znam koliko bi mi bili zanimljivi sami po sebi.

Ivke

pre 9 godina

Slazem se apsolutno sa ovim teniserom! Dosadno je do zla Boga gledati ih kako igraju. Vecinom se čeka da neko pogresi a ne da neko poentira. Sećam se Samprasa, Bekera, Ivaniševića i zalim za tim vremenima kad se igrao muški tenis! Pa ovi i stenju kao žene dok udaraju lopticu, samo poslušajte snimak. Nekada smo se smejali Moniki Seles zbog toga...

Đorđe

pre 9 godina

Ne znam zašto napadate i prozivate čoveka kad je dao realan komentar. Nije bitno ko je on, osvojio je zlato na OI i samim tim je daleko kompetentniji od nas koji komentarišemo. Sad ću dobiti gomilu minusa samo zato što sam realan, a nikada nisam pljuvao Noleta, niti ću. Normalno je da navijam za njega i on jeste najbolji naš sportista i u mnogo pozitivnom smislu predstavlja našu zemlju. Dečko je naše blago, ali to nije razlog da ne budemo realni. Nisam pljuvač Đokovića ako kažem da on nije najbolji teniser u istoriji(možda će postati) i da je Federer atraktivniji igrač od njega i zanimljivji za gledanje. Noletovi mečevi su meni uzbudljivi. To su samo realne konstatacije, a nikako omalovažavanje Noleta. Njegovi mečevi su meni zanimljivi, ali zbog navijačkog aspekta, dok gledano iz neutralnog ugla Federer više toga lepog za oko može da ponudi publici. Nešto poput Barse u fudbalu, uvek igra napadački, dopadljivo, dok se Noletova igra više bazira na odbrani i fizičkoj spremi. U svakom slučaju, Nole je veliki šampion, a stil igre je samo stvar ukusa.

Zarije

pre 9 godina

Kako bi komentarisali dragog Rosea da je rekao da je ovo atomski tenis. Bio bi strucnjak i veliki covek. Covek je u pravu! Ali da li je moguce da to tako pogadja Noletove navijace!? Pa smirite se malo, to ranije je bio tenis. Naravno da je igra evoluirala, pa danas ako izadjes na mrezu bices probusen kao sir. I to ce svako reci, osim ovih zatupljenih Novakovih branilaca

T Rex

pre 9 godina

Ovoliko stupidnih komentara od strane iskompleksiranih ljudi koji em sto u zivotu nisu uzeli ni reket za stoni tenis a da ne pricamo o tenisu je zabrinjavajuce za mentalno zdravlje nacije.S tolikim nipodastavanjem pisati o nekome ko je bio 9ti na svetu i cije visine neces dostici 10 zivota da zivis,bez obzira da li se slazes ili ne s njim je tako besmisleno.

mecevi

pre 9 godina

-Djokovic-Murray = najgori mecevi u istoriji tenisa.
-Djokovic-Nadal= kako kad, od ocaja do sjajnih meceva
-Djokovic-Federer= Po pravilu sjajni mecevi
-Federer-Nadal= Odlicni mecevi ako je Fed raspolozen
-Federer-Murray= Kako kad,uglavnom solidni, retko losi ali retko i sjajni mecevi
-Nadal-Murray= solidni mecevi ako Murray uspe da parira.

fjodor

pre 9 godina

Novak mi je simpatican,navijam za njega,ali covek je u pravu.Ima delova meca Mareja i Djokovica koje bih bez problema prespavao.I jos komentari tipa ko je on (bivsi profesionalni teniser) da iznosi svoje misljenje i komentarise... a vecina ovde nije do pre par godina znala sta je forhend..Danas su najbolji mecevi Djokovica i Federera,a dok je Federer bio na vrhuncu njegovi mecevi sa Nadalom su bili najboji zbog dijametralno suprotnih stilova,te su se u 1 poenu mogli videti svi udarci koji postoje u tenisu.

Kralj Ibi

pre 9 godina

U pravu je sasvim ovaj tip. Meni je najbolje bilo kako je RF odigrao u finalu proslogodinjeg zavrsnog takmicenja u Londonu. Tako nesto se zaista retko vidja, prava umetnost. Novak je prosto bio zabezeknut pred Federerovim stilom.

reket

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

fjodor

pre 9 godina

Novak mi je simpatican,navijam za njega,ali covek je u pravu.Ima delova meca Mareja i Djokovica koje bih bez problema prespavao.I jos komentari tipa ko je on (bivsi profesionalni teniser) da iznosi svoje misljenje i komentarise... a vecina ovde nije do pre par godina znala sta je forhend..Danas su najbolji mecevi Djokovica i Federera,a dok je Federer bio na vrhuncu njegovi mecevi sa Nadalom su bili najboji zbog dijametralno suprotnih stilova,te su se u 1 poenu mogli videti svi udarci koji postoje u tenisu.

cro

pre 9 godina

Koliko ignorantskih komentara... Uzitak je citati. Bivsi profesionalac i solidan igrac nije pozvan komentirati, ali zato je hrpa ljudi koji da nije No1eta ne bi ni culi za tenis. Usput, u potpunosti se slazem. Ubitacno dosadan tenis. Prebacivanje do iznemoglosti, kreativnovnosti i imagimacije u tragovima.

budite iskreni

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

mm

pre 9 godina

Poštujemn njegovih devet titla i nekada deveto mesto na svetskoj listi, ali nekako verujem da bi najveći broj ljudi želeo da mu uputi jednostavno pitanje: A ko si ti da sudiš?
Takođe sam nebrojeno puta čuo da je Mari taj koji igra dosadan tenis, sa beskrajnim prabacivanjem i vraćanjem loptice. U tom smislu Mari bi bio "krivac" što su njihovi mečevi dosadni. Pa ni to (više) nije sasvim tačno. Ne bi ni Mari bio tu gde je i ne bi imao dve gren slem titule (za svako poštovanje) da sve vreme samo prebacuje lopticu.
"Veliki" Rose (jel se tako zove beše?) prosto nije u pravu. Kod nas se kaže: Sedi, ćuti i pokrij se ušima.

budite iskreni

pre 9 godina

Ako Novakovi navijači žele biti imalo realni, onda bi morali priznati da su dosadašnja 3 GS finala,između njihovog miljenika i Marija,nadam se da ih više neće biti,bila najdosadniji koja su odigrana u proteklih 30-50 godina.

Zarije

pre 9 godina

A da li mislite da Vajda, Bolitijeri i ostali isto tako nemaju pojma o tenisu, a nemaju niti 15 titula niti su bili 9 na svetu? Ajmo strucnjaci, po meni logicno da Rose onda vise zna

Dylan Dog

pre 9 godina

Grubo je reci da su dosadni njihovi mecevi. Jeste, tacno je da imaju sablon jer obojica forsiraju igru sa osnovne linije. Ja sam isto zaljubljenik u onaj stariji tenis gde su intelekt , talenat i kreativnost imali vise uticaja na igru. sada su to sve samo terminatori koji se bilduju u teretani i to je to. pogledajte onog nadala, pa taj nema veze sa zivotom u teniskom smislu. Isprasi ga neki dustin brow kada dodje na travu. Kod njega se sve pretvorilo u to da se igra sto vise uspori i tu trazi neku sansu. Ovaj tenis danas nije vredan gledanja za zaljubljenike kao sto sam ja. Za ljude koji vole kreativnost, osecaj i lepu igru. Svaka cast ovim mladim ljudima, svaka im cast na fizickoj spremi, na dugim poenima, ali ja se divim Federeru iz razloga sto covek ima 33 pune godine, i i dalje je drugi na svetu. Sve zbog toga sto je kreativan, pametan i nekako uspeva da se ne trosi toliko, iako ovaj tenis danas to zahteva. Prosto je nemoguce zamisliti Nadala i Mareja da uopste budu aktivni teniseri sa 33 godine, a ne u samom vrhu. Novak nije takav, novak vise naginje ka intelektu kakav ima Federer. i nadam se da ce tako da nastavi, jer samo to moze odrzati njegovo telo u dobrom stanju, i samo tako ce mocci da igra sa 33.

brm

pre 9 godina

Nije daleko od istnice da Nole i Marej uglavnom igraju isti tenis. Ma koliko bila predvidiva njihova igra, teško ih neko može dobiti (posebno Novaka). Mada, Nole unosi promene u igru. Počeo je da igra agresivnije protiv slabije rangiranih tenisera i da izlazi češće na mrežu. Kada stektne rutinu, mislim da će tim stilom i u bitnim mečevima moći da igra. Verujem da će mu takav stil igre proužiti i karijeru. Ne verujem da će sa 30-31 godinom moći s jednog na drugi kraj terena da trči za lopticama.

Realno, i Nadal je defanzivan, osim kada odluči da raspali forhend. Ali igra mu se svodi na te neverovatne spinovi i visoke odskoke što protivnicima stvara problem kako meč odmiče, jer vraćaju udarce iz neprirodnog položaja, osim ako ne udare lopticu ranije dok se još podiže nakon odskoka, što je igrom kojom ga je Nole i pobeđivao.

A što se Rođe tiče, zaista igra najlepši tenis, možda i u istoriji. Mada, meni je i dalje neprevaziđen neverovatan Samprasov osećaj na mreži, čovek kao da je rukom bacao loptice gde da padnu, to je bila umetnost.

winner

pre 9 godina

Švajcarca ne pamte ni rodjeni roditelji kao tenisera,
smarač kakav je on bio još se nije rodio.
Nakon završetka njegovih mečeva glavni sudija je morao da puca u vazduh kako bi probudio gledaoce.
Zato ga se ni najbliži ne sećaju kao tenisera...

Petar.S

pre 9 godina

E smučilo mi se da čitam ovakve izjave.
Ne nego je najlepši i najbolji tenis bio u dobar drvenih reketa, u eri baletskih skakavaca i onda kada je najduži reli bila razmena od 4 udaraca, - servis pa trči na mrežu, pa onda volej, THE END.
Mnoooooogo zanimljivo bilo da gledamo dal' će neko da potrefi volej ili će da promaši, jer se ceo tenis svodi na to.
I to kaže 9 teniser sveta u vreme kada je konkurencija bila 9 puta slabija nego danas.
Danas bi ovaj teniski mag bio 99-ti.
Muka mi više od tih prozivki kako su neka rivalszva dosadna za gledanje. Stvar je ukusa, alo!
Meni se sviđa da vidim duge poene, sviđa mi se gladijatorska borba tenisera, dugi mečevi u 5 setova, i uopšte tenis koji igra Đoković u zadnjih 5 god.
Neko ima drugačiji ukus i to ne znači da je u pravu.
Isto tako meni se Federerov kolibri stil ne dopada toliko koliko pojedini ex teniseri balave na to.
U Finalu Vimbldona Fed. je pokušavao taj stari stil, servis pa trk na mrežu, i uvek je bio bušen sa svih strana.
Znači, i da neko danas hoće da igra kao nekada ne može više.
Nije vam dovoljan ni servis od 230 km/h, kao što Raonić ima, jel smo videli da ga je u zadnja 2 meča Novak pobedio, lako!
Zbog toga se u dugim poenima traži viner, u dugim razmenama, jer danas svi znajud a solidno riterniraju i imaju ok servis, i ko je jak sa bezlajna taj dominira - NoOvak!

Zarije

pre 9 godina

Ne boj se Mik, i ti teniseri koje si nabrojao (pretpostavljam da je Bjorg nastao od Bjorn Borg) isto kazu da je ono bio lepsi tenis nego ova dosada sada

VUK

pre 9 godina

igrao JEDNO polufinale i ima smelosti da komentarse Novaka i MarejA! Umesto da se uclani u FAN klub...i mozda dobije Nolovu fotografiju sa potpisom..eee gosp.Svabo iz Svicarske..davno proslo vreme kada ste mogli da nam drzite lekcije...na cosak po kebab i pred tv kada igra Nole...stvarno je Fedrer doneo ne[to novo..nekad je teno gubio GS od Novaka..sad glat peti set..Nole ih ubija u poslednjem setu ko malu decu...stvarno dosadno !

Mito

pre 9 godina

Ovi Švajcarci preteraše. Federer je bio najbolji, zato što nije bilo konkurencije. Od pojave Nadala i Novaka, Federer je osvojio mnogo manje turnira nego svaki od njih ponaosob. Još uvek se drži na iskustvo, ali njegovo vreme je prošlo. To su poslednji trzaji. Mogao je da ode na vrhuncu slave, kao što rade pravi šampioni. Kakav je kao čovek pokazao je protiv Vavrinke na završnom takmičenju krajem godine. Kao i on ni Švajcarci nisu u stanju da shvate da je on prošlost, a zahvaljujući tome što Nadala nema pola sezone on je drugi. Da se vodio duel između Nadala i Novaka, Federer bi bio od trećeg do petog mesta, odnosno oko 6 do 7 hiljada bodova. Živi bili pa videli ako se vrati Nadal.

nikoliaa

pre 9 godina

Rose je potpuno u pravu.Rodžer je najveći šampion svih vremena.Nadal i Djoković mu nisu ni do kolena!
(novica, 4. februar 2015 16:40)

Hahaha,e moj ti...Nadal - Federer 23:10 u pobedama za Rafu..Dovoljno govori taj podatak o tvom Rodzeru...Pazi njega,niissuuu mu do kolena o.O ... To sto je vecinu titula sakupio u periodu kada je za najozbiljnije protivnike imao Rodika,Bagdatisa i slicne ne moze da ga stavi ispred Novaka i Rafe nikako...Pa pogledaj konkurenciju koju Djokovic ima i opet je najbolji!! Uporedi tu i konkurenciju koju se Federer imao..daj,molim te...Necu da umanjujem Federerove uspehe ali ta tvoja izjava je presmesna...

Univerzal

pre 9 godina

A samo tako slucajno se potrefilo da si ti Svajcarac kao i Federer. I znas sta, mec na Wimbledonu izmedju Noleta i Feda je izabran za jedan od najinteresantnijih meceva ikada. Znaci nije Nole kriv kad Fed prerano izgubi i ostale delje po propisanom receptu, onako rutinski. Ti nemoj da ga gledas, mi cemo uvek uzivati u Noletovoj dominaciji. Haha sva sreca pa sam i ja rodjena u Srbiji kao i Nole.

vlada milić

pre 9 godina

ima Federer mnogo toga da pokaže npr kako što bolje POBEĆI od Noleta i ne odigrati finale zbog povrede a onda posle 4 dana odigrati 3 meča za 3 dana u davis kupu.

Bojan

pre 9 godina

(Иван, 4. februar 2015 23:01)
gde si nasao ovu listu?
po cemu oba duela Federera sa Nadalom na Vimbldonu ne ulaze u ovo, ili AO 2009, Federer-Safin 2005 je nesto u poslednjih 10 godina, Federer Delpo 2009 na USOu, pa i protiv Rodika na Vimbldonu 2009
(sasa jokic, 4. februar 2015 21:39)
i zato je sa sve njima dvojicom od 2007 na ovamo uzeo hmmm, samo 8 slemova, koliko i Novak za celu karijeru

stručnjaci

pre 9 godina

Na osnovu 95% komentara može se zaključiti da su autori istih tenis počeli pratiti od 2011. godine ,dakle pravi "stručnjaci" za ovaj sport!!!

novica

pre 9 godina

(tvigi)Prvo,Federer je stariji 6 godina od Dpjolovića a ne 7,kako ti ,kao veliki znalac,kažeš.
Da li ozbiljno misliš da Djoković može do 17 gren slemova,koliko sada ima Federer?
Rafa bi to možda i mogao da stigne,ali je pitanje da li će se više oporaviti.Mislim,takodje,da će Federer osvojiti još najmanje jedan gren slem,recimo,Rolan garos,ako Nadal ne bude igrao,Vimbldon ove godine,jer je na travi još uvek najbolji igrač na ATP turu.
Tanak si,bre, Tvigi i ne vidiš ništa dalje od nosa,jer bolesno navijaš za Djokovića.Uključi malo ratio,ako ga imaš!

sasa jokic

pre 9 godina

Dobro Rose, mislim da si se kvalifikovao za Rodzer fan-club. Ne razumem sako cimesa kvslifikovso da njegovo misljenje prenose mediji (15 titula?) sem sto pljucks po finalistima AO, a zamislite, ni jedan nije RF!?
Nije Ti zanimljivo da gledas Noleta i Endija? Ok, zamoli Federera da proba da stigne do finala ili iskljuci TV.
Slazem se za 16 nosioca, kao i za cinjenicu da je oseka novih talensta. Medjutim jos gore je bilo od 2003-2008, kada je njegov ljubimac igrao bez konkurencije.
Mislim da ce Zverev, Borna i Tiem za dve do tri godine, movi bar malo da ugroze Noleta, ostali su dokazsli da ne mogu. A do tada, Nole skupljaj titule!

Sneža

pre 9 godina

Odakle su sad izronili svi ovi silni "strucnjaci"?!! Uopste me ne interesuje misljenje tih kompleksasa i anonimusa. Molim, bez objavljivanja

M

pre 9 godina

Ahahahahahahahahahahaah...Covek ima smisla za humor. Voleo bi ja da igram tako dosadan tenis... Sto ti je ljubomora. Covek igra vanserijski tenis, jos nevidjen do sada u eri najvece konkurenicije i to priznato od najvecih strucnjaka i ovom malom teniSercicu je to dosadno. Kakva neslana sala..

Bora

pre 9 godina

Sećam ga se kao igrača, negde osamdesetih godina. Igrao se Dejvis-kup meč između Jugoslavije i Švajcarske. Za nas su tada igrali Živojinović, Prpić, Orešar. Dotični je ostavio prilično slab utisak, kao da je nedovoljno talentovan... A imao je i, kako sam kaže, dosadan stil igre. Mislim da ga je Orešar počistio k'o blato s cipele. Da, i mislim da je ipak stariji od 44 godine...

Miki Maus

pre 9 godina

Aman ljudi, koga interesuje sta je rekao neki deveti teniser?!
Nikad čuli za njega nismo niti zelimo da znamo sta je taj nepoznati izjavio! Ne smarajte nas sa glupim vestima.

drakula

pre 9 godina

sve stručnjak do mojega. federer je dobar (iako ga ne volim) ali igrač koji najviše misli i usklađuje svoju igru sa trenutnom situacijom u meču je definitivno novak. a što se tiče ovog meča sa marijem, pa ne možete očekivati svaki put spektakl. neki su mečevi jednostavno takvi.

mihajlo

pre 9 godina

Koji si pa ti? Slaba ti analitika, jel u suprotnom ne bi ti bijo vrhunac karijere jedno cetvrt finale RG. Toliko. Da mi je znati iz kog naftalina su te izvadili. Najbolje sme i moze da komentarise samo jos bolji.

BB

pre 9 godina

Vidim da je misljenje Marc Rosset je mnnoge pogodila, ali to je samo njegovo misljenje i nista vise. Nemojte da ga vredjate, nije kulturno. Njegovo misljenje nikako ne umanjuuje vrednost Noleta, koga on jako ceni.Inace Marc Rosset je bio veoma dobar teniser, osvajac je zlatne olimpijske medalje, mislim 92, veliki je poznavalac tenisa, komentator tenisa na TV francuskog dela Svajcarke, zivi u Zenevu. I jos nesto: ne zove se Roze nego Rosset i izgovara se Rose.

Bozidar

pre 9 godina

Ako su navodno takvi mecevi "dosadni" a to je takodje ujedno i upuceno teniserima.
Pa kakvi trebaju biti interesantni!?
Postoje teniseri koji su autsajderi,losi i nekvalitetni i ne umeju da vezu jedan set koji ce biti konstantan...a npr imaju uzbudljive udarce i gotovo nemoguce poteze...to potraje kratko..kroz mec,dva a onda utihnu kao i da ne postoje..a n ATP listi su 40,70 ili 100.
Ako cemo "uzbudjive" mogu to biti i ovakvi kao sto rekoh.
Novakovi mecevi su itekako uzbudljivi i kvalitetni i konstantni uz visok nivo igre.
A posto je gospodin naklonjen Federeru sto se i vidi...zao mi je,jer Federerova igra je bleda igra ni prinesena Novakovoj.

gradinar

pre 9 godina

A mečevi tipa Izner-Raonić su uzbudljivi?
Novak, Nadal i Mari međusobno imaju duge poene jer uspevaju sve da odbrane i da vrate i jako im je teško da poentiraju jedan protiv drugog. Oni su borci za svaku loptu.
Federerovi poeni traju 5 sekundi. Servis - pa trk na mrežu. Ako uspe - to je poen, a ako mu protivnik zafitilji passing shot viner on samo isprati lopticu pogledom, zatrese glavom i namesti kosu iza uveta. I šta je tu uzbudljivo?
Meni uopšte nije bio dosadan meč finala AO 2012 Novak-Nadal iako je trajao 6 sati, naprotiv...

sasa jokic

pre 9 godina

Dylan Dog@ Ne maesaj intelekt i kreativnost, molim Te. Posludpsaj konferencije za stampu Noleta i Federera i uocices ogromnu razliku u intelektu. Kreativnost je prirodni dar, na orimer pomenucu Totija i Rome. Covek je majdpstor spda napravi potez, resi utakmicu na najlepsi moguci nacin, ali zato ne ume dve prosto prosirene da sastavi. Federer je malomjaci u sastavljanju recenica, ali intelektualno daleko od Noleta. Kao sto pre dva dana rece novinar ESPN-a, Novak je 6 godina mladji od Federera ali rezonuje kao da je deset godina stariji.
Nemoj potcenjivati ukuse mladjih generacija, kome vole malo tvrdji i snazb0niji tenis, jer to je sadasnjost, a tu Nole dominira, ali ipak mozemo videti izuzetno lucidne poteze i sa osnovne i na mrezi.
Meni je licno servis volej igra bila dosadna, jer Sampras i Edberg npr. Nisu dozvoljavali da se poen razvije i zato sam uvek preferirao Lendla, koji je jedan od zacetnika igre sa osnovne linije.
Federe ima lep prefinjen stil, ali to niem dovoljno da osvaja GS, to je mogao u eri Rodika, Bagdatisa, Filipusisa i drugih. U eri Nadala i Noleta njegova igra je ipak jedan nivo ispod njihove.

Miloš

pre 9 godina

Prosečan igrač koga je samo izuzetan servis držao u top 50. Kao klincu mi je baš zbog servisa bio jedan od omiljenih, Mark ti si poslednji koji treba da priča o dosadnim mečevima pošto si ih se naigrao u karijeri. Ako ti je išao servis onda gledamo asove ako nije onde vinere protivnika iz reterna pošto sa tvojom visinom i brzinom nisi mogao da imaš razmenu dužu od pet.

Ђура

pre 9 godina

Ха, ха, помислио би неко да је Марк Росе био сушта елеганција и тениска магија, па му се може са оваквим коментарима. Али, има нас који се сећамо какав је то "дрвосеча" био и како је шамарао лоптицу. Ни "М" од магије није било никад у његовој игри. Али, шта ћеш, Швајцарци увек штите једни друге. Само би у томе (и на вредност њихове валуте) требало да се угледамо на њих...

Sredoje

pre 9 godina

Kako bi bilo zabavno da teniserima vezu noge i da tako vezanih nogu igraju. Ili da im vezu oci pa da igraju vezanih ociju. Ne da bi se publika smejala.
A ovako stvarno dosadno. Ubijaju se kao sirocici da stignu svaku loptu a nama sto gledamo - D O S A D N O.
Ma treba promeniti pravila. Dati Rowanu Atkinsonu da definise pravila, pa da vidis onda cudo!

PIVKE

pre 9 godina

Tvoj Federer je imao srece sto u njegovom zenitu karijere nije bilo tako dobrih igraca kad su dosli Nadal i Djokovic velika konkurncija

Mari

pre 9 godina

Nikad čula za ovog Rosa?! Još kada krenu ovi igrači iz naftalina da komentarišu Novakovu igru?! Veliki Sampras je džentlmentski čestitao Novaku.Veliki igrači=veliki ljudi.

Боки

pre 9 godina

Сваки цига свога коња хвали. Ти исти које он овде прозива би га у његовим најбољим данима одрали лагано. Пратио сам тенис када је Росе играо и он је реално био друга лига тенисера. Оно што га је "вадило" био је сервис.

darcko

pre 9 godina

A koga je briga šta kaže neko ko je najdalje stigao do polufinala RG-a?! Otkud njemu znanje i pravo da komentariše igrače holjadama puta bolje od njega? I Tipsarević je bio među prvih deset pa možete biti sigurni da ga nuko neće pitati za mišljenje

Vladimir

pre 9 godina

Meni su dosadni mecevi Novaka i Mareja... Kad samo pomislim kakav se nekad tenis igrao...Posebno mi se svidjao svajcarac Rose...Taj je znao sa lopticom...Bravo Rose za izjavu,da si cutao niko na svetu nebi cuo za tebe...

danijel

pre 9 godina

Hajka na najboljeg tenisera danasnjice, a mozda i ikada, traje li traje. Te je na lazne povrede dekocentrisao Mareja, te igra dosadan tenis, pred njegove meceve se favorizuju protivnici. Teniski svet je zeljan Federera i Nadala, tu su sponzori, velika lova, jos vise publike. Novak je tu debelo pokvario koncepciju. Nadala je izbacio iz zdravstvenog ritma dugim i iscrpljujucim mecevima, a Federer mu u zadnje vreme, na vecim turnirima, dodje kao sparing partner. Berdih, Vavrinka, Nisikori, Raonic, sve su dobri igraci ali ni oni ne vuku jake sponzore i puno novca. I to je problem zapadnog sveta i sporta. Dzabe Noletu sto nema konkurenciju od 2011te godine, sto svako vidi da od njega uvek sve zavisi, ne od drugih, sto je najkompletniji igrac tenisa ikada, sa najboljom gradjom mozda ikada, kretanjem. Uvek ce ga omalovazavati, nema velike love oko njega.

stručnjaci

pre 9 godina

Na osnovu 95% komentara može se zaključiti da su autori istih tenis počeli pratiti od 2011. godine ,dakle pravi "stručnjaci" za ovaj sport!!!

cvexi

pre 9 godina

Ne razumem sta znaci dosadan mec. Pa da li ti ljudi igraju da pobede ili da zabavljaju nekoga, mislim mogu oni da budu cirkuzanti ali cilj svake igre je da se pobedi po svaku cenu. Te price, treba igrati lepo, leprsavo, to su price za gubitnike. Oni koji ciljaju pobedu ce cak ponavljati isti potez ceo mec bez obzira sta ko misli o tome i na kraju zasluzeno odneti pobedu.

mik

pre 9 godina

da ovo kaze jedan pit sampras,ivan lendl,bjorg i td . pa da covek poveruje ali kad covek kojii je jedanput igrao polufinale jednog gren slema da sebi za pravo da jednog od najboljih igraca danasnjice naziva dosadnim pritom mislim i na mareja a covek u tri zivot ne moze da uradi sto su njih dvojica ako se ne varam 10 gren selma titula su osvojili bolje bi mu bilo da cuti i da navija za svog zemljaka kome je vrijeme proslo ali koji je nesporno jedan od najboljih svih vremena!!!!

sm

pre 9 godina

Iskreno bas sam se razocarao kada sam saznao da ce igrati sam Marejem u finalu znao sam da ce biti dosadno do bola.Ali kada igra sa Fedom ili Nadalom uvek je zabavno.

laki

pre 9 godina

E ljudi atek ovaj nikad cuo za njega ma znam koje nego nemu dosadan ovaj noletov tenis ,vidi batice nemoj da gledaššš .smesaqn si rosssseee.

Bojan

pre 9 godina

meni je Endi dosadan, i sa Federerom i sa Nadalom i sa Noletom i sa svakim drugim teniserom.
Sa druge strane, slazem se da su mecevi sa Federerom zanimljiviji, ali recimo kad igra sa Nadalom, smor je sto je uvek ishod negativan po Federera jer od 2008. nema fizicki snage da izdrzi borbu protiv Nadala.
Nole Nadal je recimo ipak zanimljivije, ali i tu na slemovima Nadal dominira, i uopste u mecevima na 3 dobijena seta, rezultat je 10-3.

a, za klasu iznad svih su mi mecevi Novaka i Federera.
ti mecevi ispunjavaju sve kriterijume. Obojica igraju dosta agresivno, izvlace keceve iz rukava, menjaju taktike, nadmudruju se. I, uopste ne zavise od podloge, ni na jednoj nije vise od jednog meca razlike, takodje, ne zavise previse ni od godista iako je tu jedino osetna promena, Federer je recimo dobio klinca Noleta oba puta 2006, ali 2013 je Nole dobio Feda oba puta dok se ovaj lomio sa ledjima i reketima i nije znao gde udara.

njihove meceve uvek mogu da gledam.

Nataeos

pre 9 godina

Ala je ovaj objektivan!! Inace sta su se uopste okomili ovi bivsi mediokriteti da komentarisu? Nemaju nikakav legitimitet i oni se tu prse, neka se ugledaju na velicine tog sporta koji komentarisu kad je to potrebno,i ne lupetaju kao ovi.

Ups

pre 9 godina

Švajcarac misli da je Švajcarac najbolji. Sram ga bilo, na šta bi to ličilo da naši mediji tri dana prežvakavaju ko je sve rekao da je Novak najbolji ili nije i ko to i zašto sme da kaže da nije.

sasa jokic

pre 9 godina

Publika danas hoce da vidi razmene, trcanje, da poeni traju, zato su tereni sporiji, a to iziskuje i tehniku i snagu, zato je Rodja posustao.

kickass

pre 9 godina

A šta kažu Bollettieri,Sampras,Mcenroe,mislim da njihovo mišljenje ima malo veću težinu.Ovo su vijesti samo da se nešto talasa,klika i komentariše.Pa kad bi sproveli neku anketu svako bi imao nekakav stav,ali zna se čije je mišljenje bitno i ko se za šta pita.

coa

pre 9 godina

Ako mu nije zabavno neka gleda snuker,a mislim da nije uredu da se pljuju Rafa i Rodzer,ipak je rijec o velikim sampionima iako ce Nole biti najveci...

Иван

pre 9 godina

Топ 5 најузбудљивијих мечева у овој деценији су за већину љубитеља тениса ових пет:

1. финале АО 2012: Ђоковић - Надал 3:2
2. полуфинале РГ 2013: Ђоковић - Надал 2:3
3. Р4 АО 2013: Ђоковић - Вавринка 3:2
4. финале Вим 2014: Ђоковић - Федерер 3:2
5. полуфинале УСО 2011: Ђоковић - Федерер 3:2

А ту је и полуфинале Вимбија 2013: Ђоковић - Дел Потро 3:2, полуинале РГ 2011: Ђоковић - Федерер 1:3...

Дакле, у свим тим дуелима је учесник био "досадни" Ђоковић. Зато бих баш волео да ми Марк Росе наведе своју листу нај мечева за последњих 5 година.

П.С. за мене су најузбудљивији они мечеви који имају највећи улог. Дакле, они на слемовима, чији победник је кандидат за титулу, за разлику од Росол - Надал меча, где се знало да Чех неће далеко после сензационалне победе. Иако је и то, да се разумемо, био одличан дуел.

Simke

pre 9 godina

Da Mari ili Novak nemaju toliko dobar ritern, i jedan i drugi bi trčali na volej posle servisa,
da i jedan i drugi nisu toliko brzi, svaki drugi udarac bi bio drop-šot, znači zbog njihovog kvaliteta i kompletnosti u igri oni ne mogu da igraju drugačije, ne mogu da izbegnu meč u kome prosečan poen zahteva minimum 7 udaraca, a prosečan reli je iznad 15.
Naravno glava tu dolazi u prvi plan, i tu je Novak duplo jači od Marija.
A njihovi mečevu sa takvi jer su sličnog stila i oboje su kompletni sa svim udarcima i sa kretnjom, kondicijom, brzinom...

boris beker

pre 9 godina

Da li su mecevi Djokovica sa Nadalom ili Federerom dosadni? Ne. Pa ko je onda taj koji cini mec dosadnim? Covek koji kada pobedi je Britanac, a kada izgubi onda je Skot.

da da

pre 9 godina

Najdosadniji meč koji sam ikada gledao je Sampras - Ivanišević na Wimbledonu. Pogledajte na YT! Totalno meč bez tenisa ali bukvalno, neverovatno, samo servisi i NIŠTA VIŠE!

Dott

pre 9 godina

U neku ruku ga razumem kad je Novak u pitanju, jer kad gleda njegov mec, to ja kao kad gledas film ciji ti je epilog poznat, sve pomalo gubi draz. Dok kad gleda Rodzera, dal igra sa petim ili stopetim na listi, opet nije siguran u ishod, o Nadalu i da ne pricamo.

tvigi

pre 9 godina

@novice,
Em nista ne znas o tenisu, em nisi obavesten sa je Rodja 7 god. stariji od Noleta i da Nole ima toliko jos vremena da napreduje (ukljucujuci voleje) i da uzivamo u njegovim uspesima i lepim poenima.

novica

pre 9 godina

(tvigi) Svaka ti je ka' Njegoševa!
Naročito ona:Mlad je,ima vremena da usavrši voleje...tralala..,
Izvini,Tvigi,ali, čoveče,tii nemaš pojma,ne samo o tenisu!
Verovatno si mlad,pa ćeš ,osim voleja,naučiti još nešto

Giovanni

pre 9 godina

@lazni Sasa Jokic, @lazni Dylan Dog
Pravi Dylan Dog je vrhunski komentator i poznzvalc ovog sporta
Pravi Sasa Jokic je takodje solidan komentator.
Umoljavaju se trolovi da ne kradu nikove nije lepo.
I na kraju ovaj troll sto krade nikove nek nauci sta Dylan uvek stavlja na kraju svojih komentara. I drugi troll koji se potpisuje kao Sasa Jokic je polupismen.

alejandro

pre 9 godina

Ako bi neko trebao da ne komentariše da li Đoković i Mari igraju dosadan tenis onda je to upravo Mark Rose! Igrač tipa "drvoseče" kao što su danas: Kveri, Izner, Grot, Karlović, Raonić, Kirjos... Verovatno kao penzionisani teniser rekreativno igra košarku! A da je po njemu Rodja-Fedja "najveći" teniser svih vremena u to nije ni trebalo sumnjati da će bubnuti!

Mastoor

pre 9 godina

Najdosadniji meč koji sam ikada gledao je Sampras - Ivanišević na Wimbledonu. Pogledajte na YT! Totalno meč bez tenisa ali bukvalno, neverovatno, samo servisi i NIŠTA VIŠE!
(da da, 4. februar 2015 20:27)

Ja sam skoro gledao finale Ivanisevic Rafter i isti utisak. Izgleda da se ljudi secaju po lepom tih vremena samo zbog strasti koje su imali prema svojim omiljenim teniserima u to vreme, medjutim kvalitet tenisa tada nije mogao da se poredi sa ovim danas.

lale

pre 9 godina

Zaista ne razumem cemu toliko omalozavanja Djokovica, ok ne razumem ni ove sto ga preuvelicavaju... Ali ovo patolosko omalovazavanje prevazilazi sve granice, momak je osvojio 8 gren slemova i to je za postovanje, cak kada su i Federer i Nadal bili u vrhunskoj formi i tada ih je pobedjivao (ne uvek ali ih je pobedjivao) Pre dve godine je Nadala pobedio pet puta za redom u finalima od toga 4 na sljaci!!! Znam Smeta Vam Sto Je SRBIN i zato sto je NORMALNA OSOBA nine zadojen mrznjom