Subota, 23.11.2013.

08:50

"Dubrovnik je drska turistička zamka"

Izvor: Tportal

"Dubrovnik je drska turistièka zamka" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Jelena

pre 10 godina

Mesavina zlobe i neznanja (a mozda i zavisti): pa kako mogu da se uporedjuju Dubrovnik i Pariz?! Dubrovnik je mali grad, a Pariz ima 10 miliona stanovnika. Pariz moze da se uporedjuje s Londonom, Rimom...Dubrovnik moze da se uporedjuje s gradom Krfom, na zalost, na stetu Krfa, koliko god da volim Grcku. Sigurno da nije najlepsi grad na svetu, sigurno da se mnogim Srbima ne dopada iako su ga videli samo na slici, ali Dubrovnik ostaje jedan od najlepsih gradova na Mediteranu i moze da se uporedjuje samo sa slicnim gradovima.

guru

pre 10 godina

џабе.......грчка је закон.......у хрватску никад
(сердар 036, 23. novembar 2013 09:07)

Slažem se.Kerira na Krfu, fantastičan grad,puna istorije, veći od Dubrovnika,cene pristojne,ljudi nas vole,plaže na celom ostrvu rajske.

lep grad

pre 10 godina

Bio sam u Dubrovniku lep grad nema sta. Ali imam jednu veliku zamerku: nigde ne moze covek da sazna istoriju grada, cak ni u kojem veku je osnovan... Ali je vrlo bitno izgleda da se postave table sa preciznim spiskom unistenih kuca, crepova, cak i plocnika... Naravno pise od strane srpskih i crnogorskih zlikovaca... A zasto cute o istoriji grada to je vec druga tema.

M Zg

pre 10 godina

@
Ali jako skromno kulturno srediste u odnosu na Pariz.Nema nista sto bi se moglo uporediti sa Ajfelovom kulom, Trokaderom, Luvrom ili Sakr Kerom.Znam, bio sam i tamo i vamo. Prema tome nek bude korektan sa cenama makar koliko i Pariz. I turisti i ugostitelji ce biti zadovoljniji. Ne pise novinarka bezveze.
(M Ns, 25. novembar 2013 00:32)

Oprosti ali 12e za kavu na Champs-Élysées nije konkretno, čak i za Paris a ne idem u Paris da bi lutao predgrađima da nađem jeftiniju kavu. Znam da je skup ako si ne mogu priuštiti neću tamo niti ići, tako i za Du, svaka turistička zemlja treba imat dvije ili tri "elitnije destinacije" Tako je DU u Hr. i svako zna da je skup tko si nemre priuštiti neće ni ići.

M Ns

pre 10 godina

@
Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.
(M Ns, 23. novembar 2013 22:41)

Pariz je središte jedne države, skoro kontinenta, kulturno, političko i gospodarsko središte, glavni grad, ima industriju, Dubrovnik nije ništa od toga niti ima industriju, DU bi mogao proći samo kao kulturno središte.

Ali jako skromno kulturno srediste u odnosu na Pariz.Nema nista sto bi se moglo uporediti sa Ajfelovom kulom, Trokaderom, Luvrom ili Sakr Kerom.Znam, bio sam i tamo i vamo. Prema tome nek bude korektan sa cenama makar koliko i Pariz. I turisti i ugostitelji ce biti zadovoljniji. Ne pise novinarka bezveze.

Turisticki vodic

pre 10 godina

Eh vala cu posle ovog clanka, sledece sezone, sa porodicom za Dubrovnik.
(Okulos@dr, 23. novembar 2013 20:15)

Samo izvoli, on vas ceka rasirenih ruku da vas isklepa po usima i naplati vam kafu 3x vise no sto vredi. Uzivaj u svakom srku!

M Zg

pre 10 godina

@
Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.
(M Ns, 23. novembar 2013 22:41)

Pariz je središte jedne države, skoro kontinenta, kulturno, političko i gospodarsko središte, glavni grad, ima industriju, Dubrovnik nije ništa od toga niti ima industriju, DU bi mogao proći samo kao kulturno središte.

M Ns

pre 10 godina

Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.

Jelena

pre 10 godina

ex sns:vec sam mnogoputa citiralabosanskog gastarbajtera u Parizu, pre mnogo godina: Lijep je grad, al' neams dje izac'! To je istitvoj mentalitet: nema nista u Dubrovniku osim zidina. I, da ti odam jednu tajnu: mnogi se vracaju.

Saša

pre 10 godina

Dubrovčani ti sve turiste koje mogu provedu kroz muzej rata gde im sve lepo objasne. Tako da na kraju turisti budu bolje obavešteni nego ti.
(..., 23. novembar 2013 14:26)

A koliko od tih današnjih Dubrovčana ima pretke u Dubrovačkoj republici? 1%? I naravno ne objašnjavaju turistima gde su nestali pravi Dubrovčani.

Baja sa Kozare

pre 10 godina

Ljudi idite u Španiju,Italiju ili Grčku itd tamo vas lepo prime narod puno bolji zemlja lepša a more kao san, u te zemlje nema veze da li ste Srbin ili Bosanac ... svako dobro došao.

sry

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem ove koji Dubrovnik porede sa Venecijom, Firencom, Parizom,... Jel' imaju mrenu, da li pate od permanentne kontuzije, kognitivnih problema, ili sto je najverovatnije nisu bili ni u jednom od tih gradova ...?

Sandra

pre 10 godina

Kada se uziva onda se ne gleda sve kroz novac. Ako te nesto ispunjava i cini srećnim,a pritom to sebi mozes da priustis,onda tu nema mesta frustracijama!

halo

pre 10 godina

najpoznatije svetske licnosti posete ovaj grad i svidi im se a ona nesto lose pise samo zazo sto je kafa skuplja nego u ZG,Splitu itd... sta reci

Nicola

pre 10 godina

"A u Dubrovniku neka poruči kavu umesto kafu i biće sve OK. ;)"
Mi Ragusini pijemo iskljucivo caffe. A to kosta bar 4 puta vise od bilo koje kave ili kafe, upravo da nam gosti ne bi ostali predugo...kao sto ste vi ostali skoro 80 godina.

Mislav

pre 10 godina

hahah ovo je po naslovu trebala bit kritika, a kad procitate cijeli tekst vidite da je izvrsba reklama za dalmatinski turizam. U oko prosjecnom covjeku odmah upadne da doticna ne voli guzvu koju je zadesila u Du(kakva je inace u svim takvim biserima na mediteranu). Takvi inace nece odabrarti odmor u Du, ali imaju izmedju ostalog sva ta mjesta koja je doticna opisala.. Uvijek je i bilo - o ukusima se ne raspravlja. Neko ide na Zrće, neko Dubrovnik, neko na Brač, Hvar.., ili poneku zabacenu plazu. Ili se ide penjat na Velebit, Biokovo.. uglavnom ponude ne nedostaje. Hvala na promidzbi kroz kritiku. Srecom pa znamo citati i izmedju redova :)

M Zg

pre 10 godina

@
Prevara....
Prava reč za Dubrovnik i njihov turizam uopšte......
Samo gledaju gde da te "klepe".
(Daredevil, 23. novembar 2013 12:22)

Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.

...

pre 10 godina

@Obavešten

Dubrovčani ti sve turiste koje mogu provedu kroz muzej rata gde im sve lepo objasne. Tako da na kraju turisti budu bolje obavešteni nego ti.

45godisnjak jugoslo(a)venske provenijencije

pre 10 godina

Kako god bilo, o taj grad smo se zaista ogresili u ovome ratu sa losim scenariom. Zapravo, ogresivsi se o Dubrovnik, ogresili smo se o nas same.

m

pre 10 godina

@sasa - Nas šestoro u Splitu proletos, restoran 30 metara od rive, jeli ribu, pili vino i pivo, nekoliko tura. Ukupna cena 70€ sa bakšišem! I mi smo se šokirali i došli sutra ponovo, a onda je cena bila 65€ iako smo mislili da smo više potrošili nego prethodnog dana. Možeš da ne veruješ, ali tako je...

Lesa

pre 10 godina

Prozirna reklama za hrvatsko more ali džaba nema se po Srbiji toliko šoldi za Dubrovnik i ostatak primorja Hrvatske.Moraće se sačekati neka bolja vremena.Do tada će morati da mole Boga da se i ostali u Evropi ne okrenu domaćim destinacijama.Inače zapadna Jadranska obala jeste lepa samo što nema ko da tu lepotu pristojno iskoristi na sreću mnogih a ne samo malobrojnih.

freddie

pre 10 godina

Dakle, novinarka iz zemlje u kojoj kafa kosta kao u Dubrovniku uziva u lepotama Dalmacije po ceni visestruko manjoj nego u svojoj zemlji. Zatim dodje u Dubrovnik, jedan od najdivnijih renesansnih gradova na svetu no odluci pobeci jer kafa kosta kao kod nje kuci.
(Mile, 23. novembar 2013 11:18)

A sutradan sjedi u kafeu u svom gradu, ispija kavu po toj istoj cijeni i pise negativnu kolumnu o dubrovniku.. :D

II

pre 10 godina

Cene u restoranima u Londonu sigurno nisu izjednacine i zavisi od toga u koji restoran idete. Ima onih u koje "sirotinja raja" ne sme ni da proviri. Tako je u Dubrovniku. Zna se gde je skupo a gde je jeftinije ali dama je htela da uziva na najekskluzivnijim lokacijama za sitne pare a onda pise da je Dubrovnik "velika prevara". Vrlo drsko i bezobrazno. Kad su kod kuce znaju gde ne treba da idu ali kad su u Dubrovniku,e tamo sve treba da bude besplatno: LOL

Ri

pre 10 godina

Kakva glupost,Dubrovnik joj je skup,pa on je među najpoznatijim turističkim gradovima na svijetu kojega posjećuju i svjetske filmske zvijezde,što je očekivala,neće biti cijene za sirotinju za razvikanu destinaciju nigdje u svijetu.Kada ideš u Rim i piješ kavu pored koloseuma plaćaš vrlo skupo i to turisti znaju unaprijed a ova se čudi što je Dubrovnik skuplji od Splita.Dubrovnik jednostavno naplaćuje to što je poznat u svijetu i što ga posjećuju i velike zvijezde.Bilo koja takva destinacija nije jeftina.To bi bilo kao da ja dođem u Italiju i čudim se što je Venecija skuplja od Trsta ili Parme.Zanimljivo kako se turisti inače ne žale puno na cijene u Dubrovniku,znaju da su došli u razvikan grad kojega je posjetio i Tom Cruise,Jack Nicholson,John Malkovich,Kevin Spacey,Bill Gates i mnogi drugi što znači i da neće biti jeftinog krkanja.Da se neki istočnoeuropski novinar žalio na cijene još bi shvatio ali ona kao Britanka sa puno boljim standardom se nema što žaliti,biće prije da je žena cicija i jeftino bi krkala na putovanju :) Onda je mogla ostati u Splitu.

phreak

pre 10 godina

Šta bi gospođa htela? Neka ode u Norvešku i tamo plati haringu, salatu i bokal vina 17 dolara. A u Dubrovniku neka poruči kavu umesto kafu i biće sve OK. ;)

StoMeNeObjavite

pre 10 godina

I nije joj neki clanak. Ispada da je samo zbog cena Dubrovnik neodgovarajuci...Sestro idi do Venecije da vidis sta su prenaduvane cene. A i zanima me gde si nasla brancina i vino za $17????! $50 i kusur bi bilo vise za ocekivati. Dubrovnik je prelep grad. Iako Hrvatsku zaobilazim u poslednje vreme, sto stoji-stoji.

Marica

pre 10 godina

Bilo bi neinteligentno da ne naplate ako mogu. Naljutila se što je platila kafu, kao kod kuće.
Ja u Cro ne idem iz nekih drugih razloga, a odnos cene i onoga što pruža priroda tamo je sasvim ok.

BgHQ

pre 10 godina

Lep grad ali po meni ima i lepsih na Jadranskoj obali,mada to je sve stvar ukusa.Preferiram manje gradove kao Kotor(po meni najlepsi na Jadranu-nekako je najlepse upakovan),Rovinj,Perast,Risan,Trogir,Porec.Cene?One cesto nisu merilo kvaliteta nego je to kao i sa bilo kojim drugim brendovima.Sto se Dubrovnika tice najvise mi se pored starina dopao Lokrum,predivno ostrvce u njegovoj blizini sa fenomenalnim morem.Ovo sve pisem uz jednu veliku ogradu jer od "bratskog" rata nisam bio i mozda su se stvari promenile.

sasa

pre 10 godina

" očekivala sam da ću za večeru koja se sastojala od brancina sa žara, salate i bokala crnog vina platiti više
od 17 dolara "

hahhahaha ma vazi...mozda fali jedna 0 :)))

Mile

pre 10 godina

Dakle, novinarka iz zemlje u kojoj kafa kosta kao u Dubrovniku uziva u lepotama Dalmacije po ceni visestruko manjoj nego u svojoj zemlji. Zatim dodje u Dubrovnik, jedan od najdivnijih renesansnih gradova na svetu no odluci pobeci jer kafa kosta kao kod nje kuci.

Jelena

pre 10 godina

Autorka teksta je u Dubrovniku primetila isto sto moze da primeti u bilo kom od turisticki najatraktivnijih destinacija na svetu. Ali, pitam se, gde je, na italijanskoj strani Jadrana, videla te ogromne planine?! Osim brda oko Ankone, cela obala je niska. Nesto je debelo pobrkala, mucenica.

perce

pre 10 godina

Dva puta sam bio u Dubrovniku, i oba puta utisak je bio isti. Arhitektonski, to je najlepsi grad na Jadranu. Mozete sate da izgubite iduci uskim ulicama, otkrivajuci zanimljive lokalitete. Ali to je stari grad. Ostatak je sredina sredine. Ljudi su ok, cene ocekivano velike, plaze lose. To je grad koji mozete obici za tri dana, i to je sve. A da, i vrlo lep nauticki muzej.
Od ostalih mesta na jadranu, Split je relativno lep a najpozitivniji utisak ostavila mi je Korcula

dado

pre 10 godina

"Jednom kad znate normalne hrvatske cene, boli vas kada morate da platite dva do tri puta više za kafu u Dubrovniku”, napisala je Harvi."----------to se zove "kapitalizam", ova sto je pravila reportazu bi morala to da zna jer dolazi iz drustva gdje jeto uobicajeno

ex sns

pre 10 godina

Ja se slazem,ne znam zaista cemu naduvavanje tog gradica kad tamo nema nicega sem enormnih cena i kamenih zidova? Retko ko se tamo vraca 2 x.

mattko

pre 10 godina

Novinarka treba da zna da platiti kafu 3 puta vise u Dubrovniku nego u ostalim deolovima zemlje nije drskost vec potreba jer vecina "turista" u Dubrovniku koristi samo toalete. Kafa na aerodromu u Kopenhagenu je dva puta skuplja od kafe u Dubrovniku pa se niko ne buni zbog toga.

Obavesten

pre 10 godina

Dubrovnik je kao i bilo koje drugo mesto koje zivi iskljucivo od sezonskog turizma,gde narod za par meseci ima zelju da zaradi za celu godinu .Dubrovcani su kao i ostali primorci ,veliki neradnici,koji bi od turista iscedili i poslednju paru ako im se ukaze prilika.Ista je situacija i u Budvi,Kotoru i sl. primorskim gradovima.
Dubrovnik je lep grad,a posledice rata se ne vide,posto ih nije ni bilo.To ne znaci da nisu uspeli da se prikazu kao zrtve tokom rata,iako nijedna granata nije pala u grad,vec su gadjani iskljucivo objekti oko grada.
Hrvatska ima daleko lepse primorje od Crne Gore i mozda najlepse u Evropi,ali ima problem sto ima jedne od najgorih ljudi u toj istoj Evropi.Primorci su ksenofobi koji generalno mrze svakoga ko nije lokalan,a bili bi najsrecniji da im turisti uopste ne dolaze,vec da novac salju postom....
Takvi su primorci i u CG,koju mnogo bolje poznajem!

Paradoks

pre 10 godina

Ah ta nemojte kasti....Zamislite, kafa u Splitu košta 10 kuna (1,30 eura), a u Dubrovniku 20 kuna (2,60 eura). U Veneciji košta 5 eura, Firenzi 4 eura, Parizu 3 eura, njenom Londonu 2,50 eura. Morala je odvojiti par eura više od svojih dnevnica, a smeta ju i gužva. Curica si želi jeftino i ekskluzivno samo za nju tj. da nema drugih turista. Tipični su komentari: ah to je tako turističko, komercijalno i masovno...
Zar nema nešto tradicionalno, neiskvareno i neturističko, naravno za cenu od 0,99 eura??? E pa nema, draga moja.

Mile

pre 10 godina

Dakle, novinarka iz zemlje u kojoj kafa kosta kao u Dubrovniku uziva u lepotama Dalmacije po ceni visestruko manjoj nego u svojoj zemlji. Zatim dodje u Dubrovnik, jedan od najdivnijih renesansnih gradova na svetu no odluci pobeci jer kafa kosta kao kod nje kuci.

Paradoks

pre 10 godina

Ah ta nemojte kasti....Zamislite, kafa u Splitu košta 10 kuna (1,30 eura), a u Dubrovniku 20 kuna (2,60 eura). U Veneciji košta 5 eura, Firenzi 4 eura, Parizu 3 eura, njenom Londonu 2,50 eura. Morala je odvojiti par eura više od svojih dnevnica, a smeta ju i gužva. Curica si želi jeftino i ekskluzivno samo za nju tj. da nema drugih turista. Tipični su komentari: ah to je tako turističko, komercijalno i masovno...
Zar nema nešto tradicionalno, neiskvareno i neturističko, naravno za cenu od 0,99 eura??? E pa nema, draga moja.

Jelena

pre 10 godina

Autorka teksta je u Dubrovniku primetila isto sto moze da primeti u bilo kom od turisticki najatraktivnijih destinacija na svetu. Ali, pitam se, gde je, na italijanskoj strani Jadrana, videla te ogromne planine?! Osim brda oko Ankone, cela obala je niska. Nesto je debelo pobrkala, mucenica.

Obavesten

pre 10 godina

Dubrovnik je kao i bilo koje drugo mesto koje zivi iskljucivo od sezonskog turizma,gde narod za par meseci ima zelju da zaradi za celu godinu .Dubrovcani su kao i ostali primorci ,veliki neradnici,koji bi od turista iscedili i poslednju paru ako im se ukaze prilika.Ista je situacija i u Budvi,Kotoru i sl. primorskim gradovima.
Dubrovnik je lep grad,a posledice rata se ne vide,posto ih nije ni bilo.To ne znaci da nisu uspeli da se prikazu kao zrtve tokom rata,iako nijedna granata nije pala u grad,vec su gadjani iskljucivo objekti oko grada.
Hrvatska ima daleko lepse primorje od Crne Gore i mozda najlepse u Evropi,ali ima problem sto ima jedne od najgorih ljudi u toj istoj Evropi.Primorci su ksenofobi koji generalno mrze svakoga ko nije lokalan,a bili bi najsrecniji da im turisti uopste ne dolaze,vec da novac salju postom....
Takvi su primorci i u CG,koju mnogo bolje poznajem!

Marica

pre 10 godina

Bilo bi neinteligentno da ne naplate ako mogu. Naljutila se što je platila kafu, kao kod kuće.
Ja u Cro ne idem iz nekih drugih razloga, a odnos cene i onoga što pruža priroda tamo je sasvim ok.

dado

pre 10 godina

"Jednom kad znate normalne hrvatske cene, boli vas kada morate da platite dva do tri puta više za kafu u Dubrovniku”, napisala je Harvi."----------to se zove "kapitalizam", ova sto je pravila reportazu bi morala to da zna jer dolazi iz drustva gdje jeto uobicajeno

mattko

pre 10 godina

Novinarka treba da zna da platiti kafu 3 puta vise u Dubrovniku nego u ostalim deolovima zemlje nije drskost vec potreba jer vecina "turista" u Dubrovniku koristi samo toalete. Kafa na aerodromu u Kopenhagenu je dva puta skuplja od kafe u Dubrovniku pa se niko ne buni zbog toga.

perce

pre 10 godina

Dva puta sam bio u Dubrovniku, i oba puta utisak je bio isti. Arhitektonski, to je najlepsi grad na Jadranu. Mozete sate da izgubite iduci uskim ulicama, otkrivajuci zanimljive lokalitete. Ali to je stari grad. Ostatak je sredina sredine. Ljudi su ok, cene ocekivano velike, plaze lose. To je grad koji mozete obici za tri dana, i to je sve. A da, i vrlo lep nauticki muzej.
Od ostalih mesta na jadranu, Split je relativno lep a najpozitivniji utisak ostavila mi je Korcula

sasa

pre 10 godina

" očekivala sam da ću za večeru koja se sastojala od brancina sa žara, salate i bokala crnog vina platiti više
od 17 dolara "

hahhahaha ma vazi...mozda fali jedna 0 :)))

freddie

pre 10 godina

Dakle, novinarka iz zemlje u kojoj kafa kosta kao u Dubrovniku uziva u lepotama Dalmacije po ceni visestruko manjoj nego u svojoj zemlji. Zatim dodje u Dubrovnik, jedan od najdivnijih renesansnih gradova na svetu no odluci pobeci jer kafa kosta kao kod nje kuci.
(Mile, 23. novembar 2013 11:18)

A sutradan sjedi u kafeu u svom gradu, ispija kavu po toj istoj cijeni i pise negativnu kolumnu o dubrovniku.. :D

M Zg

pre 10 godina

@
Prevara....
Prava reč za Dubrovnik i njihov turizam uopšte......
Samo gledaju gde da te "klepe".
(Daredevil, 23. novembar 2013 12:22)

Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.

45godisnjak jugoslo(a)venske provenijencije

pre 10 godina

Kako god bilo, o taj grad smo se zaista ogresili u ovome ratu sa losim scenariom. Zapravo, ogresivsi se o Dubrovnik, ogresili smo se o nas same.

Ri

pre 10 godina

Kakva glupost,Dubrovnik joj je skup,pa on je među najpoznatijim turističkim gradovima na svijetu kojega posjećuju i svjetske filmske zvijezde,što je očekivala,neće biti cijene za sirotinju za razvikanu destinaciju nigdje u svijetu.Kada ideš u Rim i piješ kavu pored koloseuma plaćaš vrlo skupo i to turisti znaju unaprijed a ova se čudi što je Dubrovnik skuplji od Splita.Dubrovnik jednostavno naplaćuje to što je poznat u svijetu i što ga posjećuju i velike zvijezde.Bilo koja takva destinacija nije jeftina.To bi bilo kao da ja dođem u Italiju i čudim se što je Venecija skuplja od Trsta ili Parme.Zanimljivo kako se turisti inače ne žale puno na cijene u Dubrovniku,znaju da su došli u razvikan grad kojega je posjetio i Tom Cruise,Jack Nicholson,John Malkovich,Kevin Spacey,Bill Gates i mnogi drugi što znači i da neće biti jeftinog krkanja.Da se neki istočnoeuropski novinar žalio na cijene još bi shvatio ali ona kao Britanka sa puno boljim standardom se nema što žaliti,biće prije da je žena cicija i jeftino bi krkala na putovanju :) Onda je mogla ostati u Splitu.

StoMeNeObjavite

pre 10 godina

I nije joj neki clanak. Ispada da je samo zbog cena Dubrovnik neodgovarajuci...Sestro idi do Venecije da vidis sta su prenaduvane cene. A i zanima me gde si nasla brancina i vino za $17????! $50 i kusur bi bilo vise za ocekivati. Dubrovnik je prelep grad. Iako Hrvatsku zaobilazim u poslednje vreme, sto stoji-stoji.

II

pre 10 godina

Cene u restoranima u Londonu sigurno nisu izjednacine i zavisi od toga u koji restoran idete. Ima onih u koje "sirotinja raja" ne sme ni da proviri. Tako je u Dubrovniku. Zna se gde je skupo a gde je jeftinije ali dama je htela da uziva na najekskluzivnijim lokacijama za sitne pare a onda pise da je Dubrovnik "velika prevara". Vrlo drsko i bezobrazno. Kad su kod kuce znaju gde ne treba da idu ali kad su u Dubrovniku,e tamo sve treba da bude besplatno: LOL

m

pre 10 godina

@sasa - Nas šestoro u Splitu proletos, restoran 30 metara od rive, jeli ribu, pili vino i pivo, nekoliko tura. Ukupna cena 70€ sa bakšišem! I mi smo se šokirali i došli sutra ponovo, a onda je cena bila 65€ iako smo mislili da smo više potrošili nego prethodnog dana. Možeš da ne veruješ, ali tako je...

ex sns

pre 10 godina

Ja se slazem,ne znam zaista cemu naduvavanje tog gradica kad tamo nema nicega sem enormnih cena i kamenih zidova? Retko ko se tamo vraca 2 x.

Baja sa Kozare

pre 10 godina

Ljudi idite u Španiju,Italiju ili Grčku itd tamo vas lepo prime narod puno bolji zemlja lepša a more kao san, u te zemlje nema veze da li ste Srbin ili Bosanac ... svako dobro došao.

sry

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem ove koji Dubrovnik porede sa Venecijom, Firencom, Parizom,... Jel' imaju mrenu, da li pate od permanentne kontuzije, kognitivnih problema, ili sto je najverovatnije nisu bili ni u jednom od tih gradova ...?

Saša

pre 10 godina

Dubrovčani ti sve turiste koje mogu provedu kroz muzej rata gde im sve lepo objasne. Tako da na kraju turisti budu bolje obavešteni nego ti.
(..., 23. novembar 2013 14:26)

A koliko od tih današnjih Dubrovčana ima pretke u Dubrovačkoj republici? 1%? I naravno ne objašnjavaju turistima gde su nestali pravi Dubrovčani.

BgHQ

pre 10 godina

Lep grad ali po meni ima i lepsih na Jadranskoj obali,mada to je sve stvar ukusa.Preferiram manje gradove kao Kotor(po meni najlepsi na Jadranu-nekako je najlepse upakovan),Rovinj,Perast,Risan,Trogir,Porec.Cene?One cesto nisu merilo kvaliteta nego je to kao i sa bilo kojim drugim brendovima.Sto se Dubrovnika tice najvise mi se pored starina dopao Lokrum,predivno ostrvce u njegovoj blizini sa fenomenalnim morem.Ovo sve pisem uz jednu veliku ogradu jer od "bratskog" rata nisam bio i mozda su se stvari promenile.

phreak

pre 10 godina

Šta bi gospođa htela? Neka ode u Norvešku i tamo plati haringu, salatu i bokal vina 17 dolara. A u Dubrovniku neka poruči kavu umesto kafu i biće sve OK. ;)

...

pre 10 godina

@Obavešten

Dubrovčani ti sve turiste koje mogu provedu kroz muzej rata gde im sve lepo objasne. Tako da na kraju turisti budu bolje obavešteni nego ti.

M Ns

pre 10 godina

Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.

halo

pre 10 godina

najpoznatije svetske licnosti posete ovaj grad i svidi im se a ona nesto lose pise samo zazo sto je kafa skuplja nego u ZG,Splitu itd... sta reci

Lesa

pre 10 godina

Prozirna reklama za hrvatsko more ali džaba nema se po Srbiji toliko šoldi za Dubrovnik i ostatak primorja Hrvatske.Moraće se sačekati neka bolja vremena.Do tada će morati da mole Boga da se i ostali u Evropi ne okrenu domaćim destinacijama.Inače zapadna Jadranska obala jeste lepa samo što nema ko da tu lepotu pristojno iskoristi na sreću mnogih a ne samo malobrojnih.

Jelena

pre 10 godina

ex sns:vec sam mnogoputa citiralabosanskog gastarbajtera u Parizu, pre mnogo godina: Lijep je grad, al' neams dje izac'! To je istitvoj mentalitet: nema nista u Dubrovniku osim zidina. I, da ti odam jednu tajnu: mnogi se vracaju.

Mislav

pre 10 godina

hahah ovo je po naslovu trebala bit kritika, a kad procitate cijeli tekst vidite da je izvrsba reklama za dalmatinski turizam. U oko prosjecnom covjeku odmah upadne da doticna ne voli guzvu koju je zadesila u Du(kakva je inace u svim takvim biserima na mediteranu). Takvi inace nece odabrarti odmor u Du, ali imaju izmedju ostalog sva ta mjesta koja je doticna opisala.. Uvijek je i bilo - o ukusima se ne raspravlja. Neko ide na Zrće, neko Dubrovnik, neko na Brač, Hvar.., ili poneku zabacenu plazu. Ili se ide penjat na Velebit, Biokovo.. uglavnom ponude ne nedostaje. Hvala na promidzbi kroz kritiku. Srecom pa znamo citati i izmedju redova :)

Sandra

pre 10 godina

Kada se uziva onda se ne gleda sve kroz novac. Ako te nesto ispunjava i cini srećnim,a pritom to sebi mozes da priustis,onda tu nema mesta frustracijama!

Nicola

pre 10 godina

"A u Dubrovniku neka poruči kavu umesto kafu i biće sve OK. ;)"
Mi Ragusini pijemo iskljucivo caffe. A to kosta bar 4 puta vise od bilo koje kave ili kafe, upravo da nam gosti ne bi ostali predugo...kao sto ste vi ostali skoro 80 godina.

lep grad

pre 10 godina

Bio sam u Dubrovniku lep grad nema sta. Ali imam jednu veliku zamerku: nigde ne moze covek da sazna istoriju grada, cak ni u kojem veku je osnovan... Ali je vrlo bitno izgleda da se postave table sa preciznim spiskom unistenih kuca, crepova, cak i plocnika... Naravno pise od strane srpskih i crnogorskih zlikovaca... A zasto cute o istoriji grada to je vec druga tema.

M Zg

pre 10 godina

@
Ali jako skromno kulturno srediste u odnosu na Pariz.Nema nista sto bi se moglo uporediti sa Ajfelovom kulom, Trokaderom, Luvrom ili Sakr Kerom.Znam, bio sam i tamo i vamo. Prema tome nek bude korektan sa cenama makar koliko i Pariz. I turisti i ugostitelji ce biti zadovoljniji. Ne pise novinarka bezveze.
(M Ns, 25. novembar 2013 00:32)

Oprosti ali 12e za kavu na Champs-Élysées nije konkretno, čak i za Paris a ne idem u Paris da bi lutao predgrađima da nađem jeftiniju kavu. Znam da je skup ako si ne mogu priuštiti neću tamo niti ići, tako i za Du, svaka turistička zemlja treba imat dvije ili tri "elitnije destinacije" Tako je DU u Hr. i svako zna da je skup tko si nemre priuštiti neće ni ići.

Turisticki vodic

pre 10 godina

Eh vala cu posle ovog clanka, sledece sezone, sa porodicom za Dubrovnik.
(Okulos@dr, 23. novembar 2013 20:15)

Samo izvoli, on vas ceka rasirenih ruku da vas isklepa po usima i naplati vam kafu 3x vise no sto vredi. Uzivaj u svakom srku!

Jelena

pre 10 godina

Mesavina zlobe i neznanja (a mozda i zavisti): pa kako mogu da se uporedjuju Dubrovnik i Pariz?! Dubrovnik je mali grad, a Pariz ima 10 miliona stanovnika. Pariz moze da se uporedjuje s Londonom, Rimom...Dubrovnik moze da se uporedjuje s gradom Krfom, na zalost, na stetu Krfa, koliko god da volim Grcku. Sigurno da nije najlepsi grad na svetu, sigurno da se mnogim Srbima ne dopada iako su ga videli samo na slici, ali Dubrovnik ostaje jedan od najlepsih gradova na Mediteranu i moze da se uporedjuje samo sa slicnim gradovima.

guru

pre 10 godina

џабе.......грчка је закон.......у хрватску никад
(сердар 036, 23. novembar 2013 09:07)

Slažem se.Kerira na Krfu, fantastičan grad,puna istorije, veći od Dubrovnika,cene pristojne,ljudi nas vole,plaže na celom ostrvu rajske.

M Zg

pre 10 godina

@
Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.
(M Ns, 23. novembar 2013 22:41)

Pariz je središte jedne države, skoro kontinenta, kulturno, političko i gospodarsko središte, glavni grad, ima industriju, Dubrovnik nije ništa od toga niti ima industriju, DU bi mogao proći samo kao kulturno središte.

M Ns

pre 10 godina

@
Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.
(M Ns, 23. novembar 2013 22:41)

Pariz je središte jedne države, skoro kontinenta, kulturno, političko i gospodarsko središte, glavni grad, ima industriju, Dubrovnik nije ništa od toga niti ima industriju, DU bi mogao proći samo kao kulturno središte.

Ali jako skromno kulturno srediste u odnosu na Pariz.Nema nista sto bi se moglo uporediti sa Ajfelovom kulom, Trokaderom, Luvrom ili Sakr Kerom.Znam, bio sam i tamo i vamo. Prema tome nek bude korektan sa cenama makar koliko i Pariz. I turisti i ugostitelji ce biti zadovoljniji. Ne pise novinarka bezveze.

ex sns

pre 10 godina

Ja se slazem,ne znam zaista cemu naduvavanje tog gradica kad tamo nema nicega sem enormnih cena i kamenih zidova? Retko ko se tamo vraca 2 x.

Obavesten

pre 10 godina

Dubrovnik je kao i bilo koje drugo mesto koje zivi iskljucivo od sezonskog turizma,gde narod za par meseci ima zelju da zaradi za celu godinu .Dubrovcani su kao i ostali primorci ,veliki neradnici,koji bi od turista iscedili i poslednju paru ako im se ukaze prilika.Ista je situacija i u Budvi,Kotoru i sl. primorskim gradovima.
Dubrovnik je lep grad,a posledice rata se ne vide,posto ih nije ni bilo.To ne znaci da nisu uspeli da se prikazu kao zrtve tokom rata,iako nijedna granata nije pala u grad,vec su gadjani iskljucivo objekti oko grada.
Hrvatska ima daleko lepse primorje od Crne Gore i mozda najlepse u Evropi,ali ima problem sto ima jedne od najgorih ljudi u toj istoj Evropi.Primorci su ksenofobi koji generalno mrze svakoga ko nije lokalan,a bili bi najsrecniji da im turisti uopste ne dolaze,vec da novac salju postom....
Takvi su primorci i u CG,koju mnogo bolje poznajem!

45godisnjak jugoslo(a)venske provenijencije

pre 10 godina

Kako god bilo, o taj grad smo se zaista ogresili u ovome ratu sa losim scenariom. Zapravo, ogresivsi se o Dubrovnik, ogresili smo se o nas same.

Nicola

pre 10 godina

"A u Dubrovniku neka poruči kavu umesto kafu i biće sve OK. ;)"
Mi Ragusini pijemo iskljucivo caffe. A to kosta bar 4 puta vise od bilo koje kave ili kafe, upravo da nam gosti ne bi ostali predugo...kao sto ste vi ostali skoro 80 godina.

M Zg

pre 10 godina

@
Prevara....
Prava reč za Dubrovnik i njihov turizam uopšte......
Samo gledaju gde da te "klepe".
(Daredevil, 23. novembar 2013 12:22)

Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.

phreak

pre 10 godina

Šta bi gospođa htela? Neka ode u Norvešku i tamo plati haringu, salatu i bokal vina 17 dolara. A u Dubrovniku neka poruči kavu umesto kafu i biće sve OK. ;)

Paradoks

pre 10 godina

Ah ta nemojte kasti....Zamislite, kafa u Splitu košta 10 kuna (1,30 eura), a u Dubrovniku 20 kuna (2,60 eura). U Veneciji košta 5 eura, Firenzi 4 eura, Parizu 3 eura, njenom Londonu 2,50 eura. Morala je odvojiti par eura više od svojih dnevnica, a smeta ju i gužva. Curica si želi jeftino i ekskluzivno samo za nju tj. da nema drugih turista. Tipični su komentari: ah to je tako turističko, komercijalno i masovno...
Zar nema nešto tradicionalno, neiskvareno i neturističko, naravno za cenu od 0,99 eura??? E pa nema, draga moja.

Baja sa Kozare

pre 10 godina

Ljudi idite u Španiju,Italiju ili Grčku itd tamo vas lepo prime narod puno bolji zemlja lepša a more kao san, u te zemlje nema veze da li ste Srbin ili Bosanac ... svako dobro došao.

Mile

pre 10 godina

Dakle, novinarka iz zemlje u kojoj kafa kosta kao u Dubrovniku uziva u lepotama Dalmacije po ceni visestruko manjoj nego u svojoj zemlji. Zatim dodje u Dubrovnik, jedan od najdivnijih renesansnih gradova na svetu no odluci pobeci jer kafa kosta kao kod nje kuci.

Marica

pre 10 godina

Bilo bi neinteligentno da ne naplate ako mogu. Naljutila se što je platila kafu, kao kod kuće.
Ja u Cro ne idem iz nekih drugih razloga, a odnos cene i onoga što pruža priroda tamo je sasvim ok.

sry

pre 10 godina

Ja stvarno ne razumem ove koji Dubrovnik porede sa Venecijom, Firencom, Parizom,... Jel' imaju mrenu, da li pate od permanentne kontuzije, kognitivnih problema, ili sto je najverovatnije nisu bili ni u jednom od tih gradova ...?

sasa

pre 10 godina

" očekivala sam da ću za večeru koja se sastojala od brancina sa žara, salate i bokala crnog vina platiti više
od 17 dolara "

hahhahaha ma vazi...mozda fali jedna 0 :)))

Saša

pre 10 godina

Dubrovčani ti sve turiste koje mogu provedu kroz muzej rata gde im sve lepo objasne. Tako da na kraju turisti budu bolje obavešteni nego ti.
(..., 23. novembar 2013 14:26)

A koliko od tih današnjih Dubrovčana ima pretke u Dubrovačkoj republici? 1%? I naravno ne objašnjavaju turistima gde su nestali pravi Dubrovčani.

mattko

pre 10 godina

Novinarka treba da zna da platiti kafu 3 puta vise u Dubrovniku nego u ostalim deolovima zemlje nije drskost vec potreba jer vecina "turista" u Dubrovniku koristi samo toalete. Kafa na aerodromu u Kopenhagenu je dva puta skuplja od kafe u Dubrovniku pa se niko ne buni zbog toga.

lep grad

pre 10 godina

Bio sam u Dubrovniku lep grad nema sta. Ali imam jednu veliku zamerku: nigde ne moze covek da sazna istoriju grada, cak ni u kojem veku je osnovan... Ali je vrlo bitno izgleda da se postave table sa preciznim spiskom unistenih kuca, crepova, cak i plocnika... Naravno pise od strane srpskih i crnogorskih zlikovaca... A zasto cute o istoriji grada to je vec druga tema.

halo

pre 10 godina

najpoznatije svetske licnosti posete ovaj grad i svidi im se a ona nesto lose pise samo zazo sto je kafa skuplja nego u ZG,Splitu itd... sta reci

Jelena

pre 10 godina

Autorka teksta je u Dubrovniku primetila isto sto moze da primeti u bilo kom od turisticki najatraktivnijih destinacija na svetu. Ali, pitam se, gde je, na italijanskoj strani Jadrana, videla te ogromne planine?! Osim brda oko Ankone, cela obala je niska. Nesto je debelo pobrkala, mucenica.

Ri

pre 10 godina

Kakva glupost,Dubrovnik joj je skup,pa on je među najpoznatijim turističkim gradovima na svijetu kojega posjećuju i svjetske filmske zvijezde,što je očekivala,neće biti cijene za sirotinju za razvikanu destinaciju nigdje u svijetu.Kada ideš u Rim i piješ kavu pored koloseuma plaćaš vrlo skupo i to turisti znaju unaprijed a ova se čudi što je Dubrovnik skuplji od Splita.Dubrovnik jednostavno naplaćuje to što je poznat u svijetu i što ga posjećuju i velike zvijezde.Bilo koja takva destinacija nije jeftina.To bi bilo kao da ja dođem u Italiju i čudim se što je Venecija skuplja od Trsta ili Parme.Zanimljivo kako se turisti inače ne žale puno na cijene u Dubrovniku,znaju da su došli u razvikan grad kojega je posjetio i Tom Cruise,Jack Nicholson,John Malkovich,Kevin Spacey,Bill Gates i mnogi drugi što znači i da neće biti jeftinog krkanja.Da se neki istočnoeuropski novinar žalio na cijene još bi shvatio ali ona kao Britanka sa puno boljim standardom se nema što žaliti,biće prije da je žena cicija i jeftino bi krkala na putovanju :) Onda je mogla ostati u Splitu.

...

pre 10 godina

@Obavešten

Dubrovčani ti sve turiste koje mogu provedu kroz muzej rata gde im sve lepo objasne. Tako da na kraju turisti budu bolje obavešteni nego ti.

perce

pre 10 godina

Dva puta sam bio u Dubrovniku, i oba puta utisak je bio isti. Arhitektonski, to je najlepsi grad na Jadranu. Mozete sate da izgubite iduci uskim ulicama, otkrivajuci zanimljive lokalitete. Ali to je stari grad. Ostatak je sredina sredine. Ljudi su ok, cene ocekivano velike, plaze lose. To je grad koji mozete obici za tri dana, i to je sve. A da, i vrlo lep nauticki muzej.
Od ostalih mesta na jadranu, Split je relativno lep a najpozitivniji utisak ostavila mi je Korcula

II

pre 10 godina

Cene u restoranima u Londonu sigurno nisu izjednacine i zavisi od toga u koji restoran idete. Ima onih u koje "sirotinja raja" ne sme ni da proviri. Tako je u Dubrovniku. Zna se gde je skupo a gde je jeftinije ali dama je htela da uziva na najekskluzivnijim lokacijama za sitne pare a onda pise da je Dubrovnik "velika prevara". Vrlo drsko i bezobrazno. Kad su kod kuce znaju gde ne treba da idu ali kad su u Dubrovniku,e tamo sve treba da bude besplatno: LOL

Jelena

pre 10 godina

ex sns:vec sam mnogoputa citiralabosanskog gastarbajtera u Parizu, pre mnogo godina: Lijep je grad, al' neams dje izac'! To je istitvoj mentalitet: nema nista u Dubrovniku osim zidina. I, da ti odam jednu tajnu: mnogi se vracaju.

m

pre 10 godina

@sasa - Nas šestoro u Splitu proletos, restoran 30 metara od rive, jeli ribu, pili vino i pivo, nekoliko tura. Ukupna cena 70€ sa bakšišem! I mi smo se šokirali i došli sutra ponovo, a onda je cena bila 65€ iako smo mislili da smo više potrošili nego prethodnog dana. Možeš da ne veruješ, ali tako je...

Lesa

pre 10 godina

Prozirna reklama za hrvatsko more ali džaba nema se po Srbiji toliko šoldi za Dubrovnik i ostatak primorja Hrvatske.Moraće se sačekati neka bolja vremena.Do tada će morati da mole Boga da se i ostali u Evropi ne okrenu domaćim destinacijama.Inače zapadna Jadranska obala jeste lepa samo što nema ko da tu lepotu pristojno iskoristi na sreću mnogih a ne samo malobrojnih.

StoMeNeObjavite

pre 10 godina

I nije joj neki clanak. Ispada da je samo zbog cena Dubrovnik neodgovarajuci...Sestro idi do Venecije da vidis sta su prenaduvane cene. A i zanima me gde si nasla brancina i vino za $17????! $50 i kusur bi bilo vise za ocekivati. Dubrovnik je prelep grad. Iako Hrvatsku zaobilazim u poslednje vreme, sto stoji-stoji.

dado

pre 10 godina

"Jednom kad znate normalne hrvatske cene, boli vas kada morate da platite dva do tri puta više za kafu u Dubrovniku”, napisala je Harvi."----------to se zove "kapitalizam", ova sto je pravila reportazu bi morala to da zna jer dolazi iz drustva gdje jeto uobicajeno

M Ns

pre 10 godina

Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.

guru

pre 10 godina

џабе.......грчка је закон.......у хрватску никад
(сердар 036, 23. novembar 2013 09:07)

Slažem se.Kerira na Krfu, fantastičan grad,puna istorije, veći od Dubrovnika,cene pristojne,ljudi nas vole,plaže na celom ostrvu rajske.

BgHQ

pre 10 godina

Lep grad ali po meni ima i lepsih na Jadranskoj obali,mada to je sve stvar ukusa.Preferiram manje gradove kao Kotor(po meni najlepsi na Jadranu-nekako je najlepse upakovan),Rovinj,Perast,Risan,Trogir,Porec.Cene?One cesto nisu merilo kvaliteta nego je to kao i sa bilo kojim drugim brendovima.Sto se Dubrovnika tice najvise mi se pored starina dopao Lokrum,predivno ostrvce u njegovoj blizini sa fenomenalnim morem.Ovo sve pisem uz jednu veliku ogradu jer od "bratskog" rata nisam bio i mozda su se stvari promenile.

freddie

pre 10 godina

Dakle, novinarka iz zemlje u kojoj kafa kosta kao u Dubrovniku uziva u lepotama Dalmacije po ceni visestruko manjoj nego u svojoj zemlji. Zatim dodje u Dubrovnik, jedan od najdivnijih renesansnih gradova na svetu no odluci pobeci jer kafa kosta kao kod nje kuci.
(Mile, 23. novembar 2013 11:18)

A sutradan sjedi u kafeu u svom gradu, ispija kavu po toj istoj cijeni i pise negativnu kolumnu o dubrovniku.. :D

Turisticki vodic

pre 10 godina

Eh vala cu posle ovog clanka, sledece sezone, sa porodicom za Dubrovnik.
(Okulos@dr, 23. novembar 2013 20:15)

Samo izvoli, on vas ceka rasirenih ruku da vas isklepa po usima i naplati vam kafu 3x vise no sto vredi. Uzivaj u svakom srku!

Mislav

pre 10 godina

hahah ovo je po naslovu trebala bit kritika, a kad procitate cijeli tekst vidite da je izvrsba reklama za dalmatinski turizam. U oko prosjecnom covjeku odmah upadne da doticna ne voli guzvu koju je zadesila u Du(kakva je inace u svim takvim biserima na mediteranu). Takvi inace nece odabrarti odmor u Du, ali imaju izmedju ostalog sva ta mjesta koja je doticna opisala.. Uvijek je i bilo - o ukusima se ne raspravlja. Neko ide na Zrće, neko Dubrovnik, neko na Brač, Hvar.., ili poneku zabacenu plazu. Ili se ide penjat na Velebit, Biokovo.. uglavnom ponude ne nedostaje. Hvala na promidzbi kroz kritiku. Srecom pa znamo citati i izmedju redova :)

Sandra

pre 10 godina

Kada se uziva onda se ne gleda sve kroz novac. Ako te nesto ispunjava i cini srećnim,a pritom to sebi mozes da priustis,onda tu nema mesta frustracijama!

M Ns

pre 10 godina

@
Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.
(M Ns, 23. novembar 2013 22:41)

Pariz je središte jedne države, skoro kontinenta, kulturno, političko i gospodarsko središte, glavni grad, ima industriju, Dubrovnik nije ništa od toga niti ima industriju, DU bi mogao proći samo kao kulturno središte.

Ali jako skromno kulturno srediste u odnosu na Pariz.Nema nista sto bi se moglo uporediti sa Ajfelovom kulom, Trokaderom, Luvrom ili Sakr Kerom.Znam, bio sam i tamo i vamo. Prema tome nek bude korektan sa cenama makar koliko i Pariz. I turisti i ugostitelji ce biti zadovoljniji. Ne pise novinarka bezveze.

Jelena

pre 10 godina

Mesavina zlobe i neznanja (a mozda i zavisti): pa kako mogu da se uporedjuju Dubrovnik i Pariz?! Dubrovnik je mali grad, a Pariz ima 10 miliona stanovnika. Pariz moze da se uporedjuje s Londonom, Rimom...Dubrovnik moze da se uporedjuje s gradom Krfom, na zalost, na stetu Krfa, koliko god da volim Grcku. Sigurno da nije najlepsi grad na svetu, sigurno da se mnogim Srbima ne dopada iako su ga videli samo na slici, ali Dubrovnik ostaje jedan od najlepsih gradova na Mediteranu i moze da se uporedjuje samo sa slicnim gradovima.

M Zg

pre 10 godina

@
Pa bit je turizma ZARADA, u onih 4 mjeseca što se zaradi, živi se ostatak godine, većini ljudi na moru je to jedini izvor zarade/prihoda, a koja to turistička destinacija nije "izbijanja para iz džepa"? Pa da ne bi Englezima naplaćivali kavu jedan 1e kad može 4e i opet im je jeftinije nego doma.
(M Zg, 23. novembar 2013 15:02)

Pariz je najveci turisticki centar na svetu, pa ljudi idu da rade i u nekoj drugoj delatnosti van njega, ne bave se samo turizmom.I tamo je kafa duplo skuplja pored Notr Dama recimo, ali je vec 100 metara dalje normalna cena.
(M Ns, 23. novembar 2013 22:41)

Pariz je središte jedne države, skoro kontinenta, kulturno, političko i gospodarsko središte, glavni grad, ima industriju, Dubrovnik nije ništa od toga niti ima industriju, DU bi mogao proći samo kao kulturno središte.

M Zg

pre 10 godina

@
Ali jako skromno kulturno srediste u odnosu na Pariz.Nema nista sto bi se moglo uporediti sa Ajfelovom kulom, Trokaderom, Luvrom ili Sakr Kerom.Znam, bio sam i tamo i vamo. Prema tome nek bude korektan sa cenama makar koliko i Pariz. I turisti i ugostitelji ce biti zadovoljniji. Ne pise novinarka bezveze.
(M Ns, 25. novembar 2013 00:32)

Oprosti ali 12e za kavu na Champs-Élysées nije konkretno, čak i za Paris a ne idem u Paris da bi lutao predgrađima da nađem jeftiniju kavu. Znam da je skup ako si ne mogu priuštiti neću tamo niti ići, tako i za Du, svaka turistička zemlja treba imat dvije ili tri "elitnije destinacije" Tako je DU u Hr. i svako zna da je skup tko si nemre priuštiti neće ni ići.