Petak, 11.10.2013.

13:14

U kojoj zemlji su carinici najneprijatniji?

Izvor: Izvor: B92, Daily Telegraph

U kojoj zemlji su carinici najneprijatniji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Licemerje

pre 10 godina

Putujem bar jednom mesečno, po Evropi. Što se tiče aerodroma NAJGORI je beogradski. Namrgođeni, neprijatni, glume strogoću. Uvek mi pokvare utisak povratka u zemlju, tako da se trudim da koristim elektronski granični prelaz.

Što se tiče kopnenih prelaza, neprijatnosti sam doživljavao uglavnom kod Rumuna. Ranijih godina kod korumpiranih Makedonaca i Albanaca, a sada ponekad kod Mađara koji često rade kontrole, traže alkohol, cigarete, narkotike. Što se tiče Hrvatske, jedino neprijatno što mi sr dešavalo je to što neki (uglavnom mlađi) traže zeleni karton i dalje. Da budem jasan, ne govorim o carini nego o graničnoj policiji.

Na Preševu, čast izuzecima, ali jako često su neprofesionalni.

Malo opuštenija faca, reč dobrodošlice i sve je OK.

Frustrira me činjenica da kosovska policija, iako ponekad znaju da traže pasoš, pitaju gluposti, uvek su bili maksimalno ljubazni. Uvek daleko ljubazniji od naše policije.

Što se tiče aerodroma, po mom mišljenju TOP 1 u Evropi su policajci u Varšavi. Sa Englezima se nikada ne zna, imam sam različita iskustva.

Nikola

pre 10 godina

Kad sam putovao za Ameriku, na aerodromu u Amsterdamu su me toliko ispitivali, cak su mi i uzeli pasos i otisli nesto da provere i posle par minuta mi vratili, ali bili su ljubazni i sa osmehom. Ni delic tih pitanja me nisu pitali u Americi na aerodromu, samo ono osnovno i prosao sam bez ikakve frke...

Tranzit

pre 10 godina

bosanci...
obavezno traze zeleni kurton...pa otvorite ba gepek...a prodjete celu evropu i do bosne netreba ni pokazivati dokumente.
Kad naidjete sa autom koji ima remus auspuh a seljo carinik kaze:jel ovo ba orginal remus"?ja:jeste.
On:aj ba malo isturiraj da cujem...
Sta reci...

Darko

pre 10 godina

Australijanci I Madjari... Na Sidnejskom aerodromu, neljubazni, iza njih cuce ovi iz imigracionog, samo cekaju da te smore (ima I emisija o tome "border patrol)...kada prodjes njih, onda te guraju u neke kolone kao stoku, uzas...

Jelena

pre 10 godina

Srb, ne postoji zakon po kome dete moze da spava i ne bude vezano. U EU je obavezna decja stolica do 12 godina.
Inace, 99% komentatora brka carinu sa pogranicnom policijom.

Ja

pre 10 godina

NORVESKA - granica izmedju Finske i Norveske - skroz su nas skidali...jezivi su...
(nikol dz. femija, 11. oktobar 2013 18:20)

Zanimljivo, ali granicne kontrole izmedju ove dve drzave ne postoje, ne znam kada su ukinute ali zasigurno ne postoje od 2001. od kada se Sengen u potpunosti primenjuje u Norveskoj.

Srb

pre 10 godina

Napadate coveka sto nije vezao dete a pojma nemate. Covek se zali na nepostovanje zakona. Malo ljudi zna-po zakonu je dozvoljeno da dete kada spava lezi na zadnjem sedistu

Mare

pre 10 godina

Ulazim u Madjarsku. Lepo obučen, odelo na meni. Idem na poslovni sastanak.
Imao sam tada Peugeot 405. Carinik me odmeri, gleda moje odelo i tada reče "Izvadi rezervnu gumu!". Problem je bio što je kiša danima padala, svuda sve mokro i blatnjavo, a rezervni točak se nalazi ispod gepeka, sa spoljašnje strane. Dakle, ja moram da kleknem na koljena da bih izvadio točak da mu pokažem. Uzalud mu ja govorim da sam u odelu, da ću se isprljati, da eto on može samo malo da se sagne i da napipa točak, ... , on mi samo odbrusi "Ili izvadi točak, ili se vrati nazad!".
Sreća moja, pa u tom trenutku na klupi u blizini videh prazan papirni džak i njega podmetnuh pored auta, kleknuo i krenuo da odvrcem saraf, ali carinik čim je video da sam se snašao i da se neću isprljati, samo odmahnu rukom da ne treba da vadim točak i da mogu ići ...

miki

pre 10 godina

madjar mi trazio vizu pre 7 dana NA POVRATKU U SRBIJU..bruka ...samo da provocira verovatno...posle 5 min. ubedjivanja da nam netreba viza me pustio da se VRATIM U SRBIJU...

Madjar

pre 10 godina

Ljudi smesni ste ... haha 90% vas koji komentarisu nisu bili nigde drugde sem MAdjarske ,pa kazete da su najgori ... naprotiv NAJBOLJI SU !!!

Blake

pre 10 godina

Evo i ja cu da potvrdim Madjari. Imao sam prilike da proputujem dosta po svetu i svasta vidim, al jednostavno moram severne komsije da odvojim od svih. Svugde to bude manje vise korektno i ok, al sa Madjarima nikada. Kad dodjem na red na granici osecam se kao da sam nesto ukrao ili skrivio. Ne znam kako da opisem taj osecaj, a to sve zbog tog njihovog hladnokrvnog i bezobraznog stava.

banacanin

pre 10 godina

Uprava carina saopštila je da je policija danas privela 13 carinskih službenika osumnjičenih za zloupotrebu službenog položaja. Reč je o nastavku akcije poznate kao "Učitelj" započete početkom aprila u kojoj je privedeno ukupno 28 osoba, među kojima je i 20 carinika, osumnjičenih da su oštetili državu za oko 250 miliona dinara
Uprava carina je aktivno učestvovala u akciji "Učitelj" koja traje više od godinu dana, obezbedivši neophodnu dokumentaciju na kojoj je slučaj i zasnovan, čime je još jednom potvrdila odlučnost ove institucije u borbi protiv korupcije u sopstvenim redovima, navodi se u saoštenju.

Carinici koji su do sada privedeni osumnjičeni su kao deo kriminalne grupe koja je tokom prošle godine uvezla 113 kontejnera sa garderobom iz Kine, a za koju je podnošena lažna dokumentacija u kojoj je izmenjena vrsta robe koja se uvozi.

Samim tim naplaćen je manji iznos carinskih dažbina i poreza, čime je oštećen republički budžet.

Osumnjičeni su privedeni u policiju odakle će nakon saslušanja biti privedeni u tuzilaštvo za organizovain kriminal koje će odlučiti protiv kojih osumnjičenih će pokrenuti istragu.
Uprava carina podseća u saospstenju da carinska služba raspolaže sa dve telefonske linije na koje je moguće da građani prijave sve nepravilnosti u radu carinskih službenika - "Otvorena carinska linija" 064/732 i dežurna telefonska linija Unutrašnje kontrole 066/ 303-300.

Zak

pre 10 godina

Pošto uskoro idem za Njujork, nadam se da necu dozeviti takve neprijatnosti, kao što sam doživeo na Madjarskoj granici i to više puta.
Da zlo bude veće uvek je bilo bez ikakvog razloga, znači čisto iživljavanje, a o obaveznom mitu u pasošu da i ne govorim. Pitam se samo,
dali uopšte neko kontroliše njihove carinike, ili je to organizovani kriminal zajedno sa Madjarskom vladom.
Da ne dodje do zabune, pričam o zemaljskom prelazu, znači prevoznim sredstvlm, mada je ova statistika pravljena za aerodrome,
tako da čisto sumnjam da se madjari ne bi našli i na ovoj listi.
Da napomenem još i ovo, da i na našim aerodromima ima mnogo neljubaznosti, a da zlo bude veće, naročito preme našim državljanima,
lično sam doživeo i na Tivatskom i Beogradskom aerodromu.

mister no.

pre 10 godina

Madjarski carinici su sigurno
top10. putujem mnogo, i cesto, po svim kontinentima, ali prelaz do severnih komsija mi je klasicna nocna mora, svaki put.

zf

pre 10 godina

Izbegavam ulazak u Madjarsku preko Horgosa, jednostavno uzaludna radnja. Srbija-Hrvatska na Batrovcima uvek OK.

Jednom sam isao iz Vankuvera u Ameriku autom, na ulazu u Ameriku su mi pretresli auto dva puta i cekao sam dva sata. Moja krivica, nisam imao podatke kod koga tacno idem, nameravao sam da se vozim dve nedelje pa da se vratim u Kanadu. Samo sam se drzao starog pravila kod ulazaka u Ameriku i Kanadu (u slucaju da pocnu sa pitanjima): kratak odgovor na postavljeno pitanje, uvek isti, bez obzira da li su postavili isto pitanje pre 20 sekundi.

U Evropi se lakse prolazi preko grane ako ste pristojnog urbanog izgleda, u Americi to nema veze, tamo je vaznija komunikacija.

potpisano

pre 10 godina

Hrvati. Najprimitivniji i najbezobrazniji. Ubedljivo. Iz licnog iskustva i iskustva stranca koji je bio pored mene. Ne jednom, nego vise puta.

Imigrant song

pre 10 godina

Ja sa carinom nigde nisam imao losa iskustva a putovao sam:USA,Brazil,Argentina,Kina,Tajland,UAE,Turska i cela Evropa.Carinu skoro da nisam ni video osim u UAE.Ali zato su imigracione sluzbe pravi horor pogotovo USA i Tajlandu.U Tajlandu licno nisam imao lose iskustvo ali gledao sam kako maltretiraju grupu britanskih turista.Bilo mi ih zao.U USA je mene 2 sata maltretirao imigration officer i to Kinez sa naglaskom kao Dzeki Cen.Bilo mi je smesno al se nisam smejao.Boze me sacuvaj sta je USA dozivela.

dejan

pre 10 godina

Vozac sam kamiona.Mogu slobobodno da pisem godinama sta sam sve doziveo i dozivljavam po granicama sa carinicima i policajcima....
Radi primera:Zabranio sam kuci deci da se igraju policajce i carinici...
Navescu samo jedan primer
Na GP presevo kad predas papire na carini prvo pitaanje EXPRES ili NORMAL
EXPRES 5 evra a NORMAL 3 sata cekanja izbore je vas itd itd itd

Сви знамо

pre 10 godina

Кад би Бугарска имала развијен ваздушни саобраћај, били би на првом месту. Овако, сачекаће да се направи нова листа, која обухвата све превозе.

Mare

pre 10 godina

Nisam bio par godina vani. I konačno izvadim pasoš. Skoknem u Segedin. Vraćam se na Horgos, ulazim u Srbiju, kad naš carinik kad me video, povišenim glasom mi se obrati: " Opet ti?! Pa šta sam ja tebi juče rekao?!". Odgovaram mu da prvi put prelazim granicu posle nekoliko godina i pokazujem mu prazan pasoš i kad je izdat (izdat dan ranije), kad on odgurnu pasoš i prokomentarisa "Misliš da sam ja budala?! Ko zna koliko imaš pasoša. ...". Tek kad sam i ja povisio glas i zatražio da pričam sa šefom carine, onda me pustio bez reči ...

Sly

pre 10 godina

@M Radivojevic

"Vozio sam pomoc u toku ratova na nasim prostorima. ...... Gledao sam kako mu ispadaji 100 eura iz dzepa..."
Nesto tu ne stima, euro postoji od 1999, koji ratovi?

tamo_daleko

pre 10 godina

prilikom ulaska u kanadu, više od dva sata sam bio u imigracionom gde su me dvojica ispitivala (sa urednom vizom) mogu reči i maltretirali ko sam, šta sam...koliko ostajem, ko me čeka, gde radim....užas!!! imao sam utisak da jedva čekaju da kažem da hoću da ostanem u zemlji, da me vrate!!!! savet za sve!!! nikako ne smete reči da pod bilo kojim uslovima želite da ostanete u kanadi!!! nikako!!!!
(putnik, 11. oktobar 2013 15:21)

Iako u Kanadi zivim skoro 13 godina mogu samo da potvrdim vas komentar.Sluzbenici na aerodrumima sirom Kanade su strasno neljubazni,neprofesionalni,drski,bukvalno bezobrazni.Imao sam za priliku da posmatram njihov odnos prema putnicima koji u Kanadu ulaze bez njihovog pasosa.Ogramna je razlika izmedju njih i bilo koje druge drzavne institucije u zemlji.Meni su jednom prilikom naredili da izujem cipele i skinem carape,iako posedujem kanadski pasos i na svom "kriminalnom" rekordu nemam niti jedan prekrsaj.Policija me zaustavila jednom u zivotu,da provere da li imam osiguranje na autu:) Sa druge strane,ti isti Indijci,Pakistanci...koji su tamo uglavnom zaposleni propustaju "svoje" u coporima bukvalno bez kontrole.Ali reci ovako nesto u Kanadi-rasizam:) iako je cinjenica.Nigde u Kanadi,u sklopu Drzavnih institucija,necete naici na slican odnos.

Ja

pre 10 godina

Mislim da su se Madjari promenili od kad imaju internu kontrolu austrijske policije na prelazima. Evo bas skoro sam isao, vrlo su ljubazni. A pre samo par godina su bili najgori deo svakog putovanja.

Muzičar

pre 10 godina

Slažem se za Madjare ( mogla bih roman da napisem o našim doživljajima na njihovoj granici), samo da dodam da ni Švajcarci nisu mnogo bolji. Rusi su osamdesetih godina bili Madjarima prava konkurencija , ne znam kakvi su sada, a naši su se profinili u poslednje vreme:))

Beogradjanin

pre 10 godina

Ne znam da li se clanak odnosi zaista bas na carinu ili i na granicnu policiju koja lupa pecate, pretpostavljam na ove druge. U Evropi verovatno VB/Holandija/Belgija prednjace u neprijatnosti, a zanimljivo u Kini putnici imaju na pultu ispred policajca koji vrsi pasosku kontrolu aparat gde mogu da daju ocenu za ljubaznost. Naravno mozete i da ih slikate, i da se nasalite. U Londonu na pultu ispred putnika stoje table na kojima pise da je putnicima strogo zabranjeno da se na bilo koji nacin raspravljaju sa carinikom, postoje kazne za fotografisanje, pasosi moraju biti uredno pripremljeni i izvadjeni iz futrole a onda sledi resetanje pitanjima kao da je svaki turista potencijalni kriminalac. Toliko o demokratiji.
(Ja, 11. oktobar 2013 15:47

Skroz se slazem sa tvojim komentarom.
Samo ima tu jos jedna stvar u Kinu niko ziv ne ide da proba da se nastani trajno ili radi na crno ( jer su plate i uslovi rada mizerni) dok se u zemlje zapadne Evrope ide zbog toga.
Zato su zemlje zapadne Evrope tj njihice carine mnogo stroze i "bezobraznije".
Pozdrav!

anthony jr

pre 10 godina

Madjar mi je pre 6 meseci na aerodromu u Budimpesti trazio VIZU za Norvesku! Sve saltere sam izmenjao i svi su tvrdili isto...na kraju je pilot telefonom sa salterom za cekiranje karata pustio u avion. Sem toga, odvratno iskustvo sa norveskim carinicima...3 puta bio tamo kolima, sva 3 puta me izvlacili iz kolone, slali na skener, uvodili pse u kola, ispitivali po 20 min....poslednji mi je cak trazio da mu u mom mobilnom pokazem broj telefona od osobe kod koje idem.

AfricA

pre 10 godina

Vecina zalbi ovde su smesne. Carina je imala potpuno pravo. Ovaj majstor sto ne vezuje dete, bolje cuti, sramoto. I poslusaj carinika, da ne bi to dete ispastalo zbog tvoje gluposti ako se sudaris negde.

Najgora carina tj najneprofesonalnija je pa Africi, tacnije Mohammad Murtala aerodrom, na prvom mestu, pa svi iza. A najprofesionalnija i dosadna samim tim na Fraportu, u Frankfurtu.

Đura

pre 10 godina

Šta to klikne u glavi našim putnicima kad se vraćaju iz inostranstva i pojave na srpskoj carini? Bahatost, nekultura, drskost.... 90% nešto želi da prošverca; 90% poznaje direktora carine; 90% hoće da mu se prostre crveni tepih jer je "biJo" u "Ameriki".......Mito se prima tamo gde se mito daje.

sanja

pre 10 godina

@(Boki, 11. oktobar 2013 15:48)

Ma zamisli samo, covek trazi od tebe da postujes zakon u interesu bezbednosti sopstvenog deteta, i jos insistira, bezobraznik jedan, ne da se pokolebati raspravom! I kao da sve to nije dovoljno neprijatnosti, na kraju jos i kaze da on kad putuje postuje zakon! Ima li taj covek obraza?!

Canadian

pre 10 godina

Zavisi od kriterijuma, da li sudimo prema brutalnosti carinika zato sto im je to u opisu posla, ili zato sto je drzava korumpirana i slaba.

Ako cemo prema prvom kriterijumu, onda SAD tu nemaju premca. Skoro svaki carinik sa kojim sam ja imao posla bio je neprijatan, grub i arogantan. Od njih se to ocekuje, po opisu sluzbe. Prvo prodjete kroz baraz pitanja, pa prekopavanje tobe ili prtljaznika u autu i sl. Na aerodromima cesto dovedu pse da njuse putnike (jednom u Filadelfiji (ili Cikagu, ne secam se) su doveli dva psa: jedan-vucjak njusi nas za drogu, a drugi - bigl, je iz ministarstva poljoprivrede :) i on nas njusi za kojekakve parazite, bakterije i sl. Cisto fasisticko maltretiranje, i svakog trenutka sam ocekivao da cujem "ausvajs bite", toliko me je sve podsecalo na naciste.

Od ovih sto bi trebalo da budu ljubazni a nisu, jer ocekuju mito ili jednostavno mrze sto su se rodili, u secanju su mi ostali hrvatski carinici, narocio na prelazima prema RS. Doduse, ni oni na aerodromu u ZG nisu mnogo profesionalniji, mada ne tako neljubazni. Secam se da sam dodao pasos sluzbenici u kabini, a ona se neso pocela smejati i zove koleginicu, kao, ej, dodji ovamo da vidis, i pokazuje nesto u mom kanadskom pasosu. I onda njih dve se nesto smeju i gledaju u mene, a ja u cudu. Posle provalim da su verovatno videle pecat iz Dominikanske Republike (jer je lupila pecat do ovog) i da im je to, kao, bilo egzoticno. Cisti neprofesionalizam.

fisi

pre 10 godina

koja budalastina od spiska. ja sam najljubaznijeg carinika sreo u USA..i to oko 2 sata posle ponoci, a ja imam vizu sa kojom mogu da radim. Nista me nisu cimali, cak sam im rekao i da nosim hranu..samo je klimnuo glavom i pozeleo dobrodoslicu. A sa druge strane , na kubi..niti te gledaju, niti nesto pricaju..samo kuca u komp..,cekas kao budala..udari pecat i ni cao ne kaze. Najgori su nasi i Madjari...ubedljivo!

123

pre 10 godina

Carina nije problem, ali imigracioni sluzbenici su uzas.
Na prvo mesto stavljam ameriku, jednom su me drzali 4 sata i ispitivali kao najgoreg kriminalca....

marv

pre 10 godina

imam nas i eu pasos, svuda prodjem bez problema ali nasu granicu bez dodatnih pitanja nema sanse... kad bi sad poceo sve da pisem... nasi su ubedljivo najgori

k

pre 10 godina

neverovatno mi je da nasa zemlja i komsiluk nisu na ovoj listi. Bila sam vise puta u Amrici i J.Koreji i apsolitno nikakvih problema imala nisam. Mozda nisu nasmejani carinici al daleko od toga da su bili neprijatni. Sto se ne bi bas moglo reci za nas region.

Svetski putnik

pre 10 godina

Prosao Tursku, Grcku, Austriju, Jordan, Siriju, Kinu, Jemen, Emirate, Katar, Nepal, Indiju, Tajland.
Najvise neprijatnosti sam imao sa nasim carnicima na aerodromu.
"aha, mora da imas neku robu, daj da vidimo."
"jel ima neka ogrlica? Ima, ima..."
"Reci lepo sam sta nosis, mozemo mi sve da ti uzmemo..."
"Taj laptop, jel imas ti racun za njega?" (svakom putniku je dozvoljeno da nosi svoj laptop i pitanje me uvek ostavi zabezeknutim)
Sve mi lepo istresu i naplate carinu za beznacajne stvari, tipa sat kupljen kao poklon (koji uopste nije neka vredna stvar kao Rolex, Tissot, itd), ili mi ne naplate ni za sta, ali me tako izmaltretiraju da me prodje zelja za domovinom.

Marko

pre 10 godina

Definitivno najneprijatnije situacije mozete imati u zemljama Zaliva i Iranu.Za razliku od vecine drugih zemalja gde je kontrola ljudi vezana za kriminal,razlog boravka,materijalno stanje,mogucnost nelegalnog ostanka a kontrola robe koju nosite vezana za odredjena fitosanitarna pravila,ovde je sve u vezi sa laznim moralom.Postoji mogucnost da vas pitaju najneprijatnija pitanja iz zivota.Jedina sreca je da je cirkulacija ljudi velika pa malo ljudi prodje kroz taj dril.Evo nekih situacija kroz koje su prosli moji prijatelji koji ovde zive.
-Drugar je vanbracno dete i nema ime oca.Provlaci njegov pasos i pita ga sto nemas oca,jel ti majka bila prostituka.Ti mozes biti opasan za nas moral.
-Razvedena koleginica sa cerkom prolazi kontrolu.Pita je bracno stanje,kaze da je razvedena.Arapin se smeje i pita jel je muz ostavio zato sto ga je varala i konstatuje da ona i njena cerka sluze samo za ono.
-Mnogima su gledali knjige,diskove,casopise.Ukoliko pomisle da nesto nije u skladu sa njihovim pogledima na svet odmah to oduzimaju bez obzira sto ne razumeju jezik na kome je stampano.
-Neudata koleginica prolazi kontrolu i pitaju je jel nevina.
-Malo neznijeg komsiju su pitali da li je gay i rekli mu ako jeste,nece mu nista,samo da dodje tu i tu veceras....
U svemu ovome najveci problem je cinjenica da je moral samo fasada,lazna slika koja ima za cilj da se na prvi pogled stekne utisak o zivotu u kome su moralna nacela na prvom mestu.

grbavi

pre 10 godina

priikom ulaska u kanadu posle izlaska iz aviona prva kontrola policajac izuzetno arogantan i neljubazan kao da je namerno pokushavao da isprovocira, sledeca sluzbenica gomila pitanja ali ok korektna

Zato je bio najskuplji na svetu.

pre 10 godina

Kada sam putovao pre 35 godina sa crvenim pasosem, u svim zemljama carinici su bili ljubazni i nikada me nisu pretresali...

umadbro?

pre 10 godina

ko nije isao kolima na istok, ne zna dokle idu granice korumpiranosti i bahatosti carinika. moldavci, ukrajinci, rusi su nocna mora, ali gledajte da se nikad neprevarite i ne udjete u transistriju. tu nije pitanje koliko novca treba da date, nego da li cete izvuci zivu glavu.

ken

pre 10 godina

Hrvatska,,,ne idite tamo i ne vracajte se iz Hrvatske,,,jako zeznuto....Doso preko Hrvatske a kad sam se vraco ,moro sam im platiti sve iz pocetka i to tri puta vise,,,,nisam imao izbora, platio sam cak i avionsku kartu ponovo,,,,Ne idite tamo

M Radivojevic

pre 10 godina

Najodvratniji su Madjari. Vozio sam pomoc u toku ratova na nasim prostorima. Uvek su bili pijani bezobrazni i trazili otvoreno novac. Gledao sam kako mu ispadaji 100 eura iz dzepa i on ih zgazi nogom i ponovo stavi u dzep, misli da ja to nevideh. Proputovao sam ceo svet ali tako nesto nisam video. Sada su malo bolji jer ih je EU malo sredila.

lala

pre 10 godina

Zivim u Becu,poslovno sam cesto u Hr,BiH i kuci u Srb,posto se bavim nekretninama.Prosao sam preko vecine granicnih prelaza a i sada cesto prelazim i najneljubazniji su Madjari,Hrvati,Srbi i Slovenci.Madjar ce da ti uzme i orah iz ruke samo da bi uzeo,a ostali su puni sebe,okarakterisu te kao sumnjivca jer sam cesto sa kolegom koji je mi je sef i koji je Hrvat iz Hr,pa je to svima nespojivo.A na slovenacke sam par puta naleteo da su bili mrtvi pijani,pa su me jednom maltretirali zbog tax free,pa na kraju kad sam ja zvao sefa carine i on je dosao mrtav pijan.Bas sam bio sokiram cinjenicom da su Slovenci u Eu i da su mnogo,mnogo kultrni i da su kao i Austrijanci odani svom poslu.Za Bosance nemam kritike,nisam doziveo lose iskustvo kao ni sa Cg carinicima.

Dulex

pre 10 godina

Vidim ovde dosta njih pominje Mađarsku, delimično su u pravu. Ja sam ih iskusio prvo sa jugoslovenskim pa sa srpskim pasošem i bili su nešto najgore što sam doživeo, od kada imam pasoš EU države prosto ne mogu da verujem kako su ljubazni. Poenta je da dosta zavisi i od toga koji pasoš imate ;-)

Dragojlo the Traveler

pre 10 godina

Slovenački carinici prijatni i profi, hrvatski takođe. Mađari bahati i prosti. Verovatno navikli na kraduckanje devedesetih tokom sankcija pa im se osladilo drsko ponašanje.

Perica

pre 10 godina

Ubedljivo na svetu Madjarski carinici (putovao sam dosta,turski,bugarski,sirijski,ukrajinski,albanski,ruski... su za gore pomenutu gospodu mala deca!!!

Max

pre 10 godina

Madjari bez konkurencije.......

prate ih i ovi na granici Srbija-Republika Srpska sa obe strane ne u smislu neprijatnosti nego u smislu sto nikad nisu sigurni koji su vazeci propisi (koji se inace stalno menjaju) pa se napravi kolona ni zbog cega

Gradjan EU

pre 10 godina

Najprijatniji su carinici u EU. Kada putujem po EU ne srećem ih jer praktično ne postoje, kada putujem izvan EU, samo bace pogled na pasoš, i to je sve. Tamo gde su nanjneprijatniji-ne putujem.

baba vanga

pre 10 godina

mislim da su posebno arogantni saudijski carinici, neko je vec sve to lepo argumentovao za UAE, neprijatni su carinici iz zemalja istocnog lagera, korupmirani su i obesni

Paja

pre 10 godina

Proputovao sam skoro celu Evropu vozom ali ono što sam doživeo u Engleskoj 1991. (luka Harvič) je noćna mora. Carinik me je držao na granici puna 4 sata. Prvo me je izdvojio iz reda zbog crvenog pasoša (tada SFRJ) iako sam mu pokazao i karte i novac i dao informaciju da ću biti u hotelu (tada nije bilo tako razvijeno rezervisanje preko interneta). Zatim me je odveo u jednu prostoriju i zaključao!!! Pojavio se posle pola sata sa spiskom od desetak pitanja tipa gde radim, kolika mi je plata, otkuda mi toliko para, ... Zatim opet sledi zaključavanje na pola sata i opet upitnik sa nekoliko istih pitanja iz prvog upitnika. U to vreme su počele borbe oko Vukovara i pitanja su bila koliko je Beograd udaljen od Vukovara, da li sam služio vojsku, gde sam služio, zašto nisam u Vukovaru, ... Na kraju me je odveo kod drugog carinika (žene) koja mi je detaljno pregledala prtljag. Dok je ona bila vrlo ljubazna i razgovorljiva ovaj prvi je stajao sa strane i samo gledao. Na kraju me je opet odveo u drugu sobu i zaključao. Na kraju se pojavio i predmanom stavio pečat u pasoš i rekao mi da ga sledim. Otključao je izlazna vrata i dao mi pasoš. Ni jednu reč nije progovorio. Ni jedno izvini. Ništa. Naravno tada sam izgubio silne veze i železničke i pomorske jer sam planirao da idem u Dablin. Istog dana sam se vratio brodom u Holandiju i zarekao se da moja noga nikada više neće na to ostrvo.

Ja

pre 10 godina

Ne znam da li se clanak odnosi zaista bas na carinu ili i na granicnu policiju koja lupa pecate, pretpostavljam na ove druge. U Evropi verovatno VB/Holandija/Belgija prednjace u neprijatnosti, a zanimljivo u Kini putnici imaju na pultu ispred policajca koji vrsi pasosku kontrolu aparat gde mogu da daju ocenu za ljubaznost. Naravno mozete i da ih slikate, i da se nasalite. U Londonu na pultu ispred putnika stoje table na kojima pise da je putnicima strogo zabranjeno da se na bilo koji nacin raspravljaju sa carinikom, postoje kazne za fotografisanje, pasosi moraju biti uredno pripremljeni i izvadjeni iz futrole a onda sledi resetanje pitanjima kao da je svaki turista potencijalni kriminalac. Toliko o demokratiji.

trip

pre 10 godina

Moje iskusvo neprijatnog prelaska granickog prelaza doziveo samo jedanput i to ove godine kod naseg carinika. Preturao po gepeku i torbama a na kraju nas pustio, secam se dobacivanja drugog carinika "a ove si pustio" ma sta god mu to znacilo. Do tada uvek sam prelazio granicu bez problema i vecih zadrzavanja, sve zavisi od carinika a ovaj je bio neki poseban lik a vizuelno je delovao prijano.

Marko, Beograd

pre 10 godina

Do sada sam najgora iskustva imao sa makedonskim carinicima pri putovanju do Grčke. Često mi se dešavalo da mi manje vremena treba da prođem kroz BJR Makedoniju nego da pređem njena dva granična prelaza.

Inače, dosta prijatelja mi se žalilo na mađarske carinike, prvenstveno zbog traženja mita. Do sada nisam imao takva iskustva, uvek su bili prijatni i predusretljivi.

Aleksandar77

pre 10 godina

U Kanadi ne postoje vise carinici kao sluzbena lica vec se svi pasosi overavaju elektronski provuces pasos kroz masinu i dekleracioni list i ides dalje. Ako nesto nije uredu onda te posalju kod sluzbenika ili ti carinika.

Boki

pre 10 godina

Po meni su Austrijanci najgori.Npr.platio sam kaznu zato sto dete od 7god ne sedi u decijem sedistu nego spava pozadi u kolima.Rasprava ne vredi originalan komentar carinika:ja kad idem u hrvatsku na more moje dete je uvek u sedistu ako treba i 10h.

majself

pre 10 godina

Madjarska, iz vec navedenih razloga. Ali, posto je ovo istrazivanje vezano za aerodrome, onda se Madjarska ne racuna, pa bih rekao Velika Britanija. Mada ni Svajcarci nisu dusice... A u Izraelu ti postave milion pitanja i istresu te iz gaca, ali su bar nekako ljubazni za to vreme, tako da ne znam gde da ih srvstam...

putnik

pre 10 godina

prilikom ulaska u kanadu, više od dva sata sam bio u imigracionom gde su me dvojica ispitivala (sa urednom vizom) mogu reči i maltretirali ko sam, šta sam...koliko ostajem, ko me čeka, gde radim....užas!!! imao sam utisak da jedva čekaju da kažem da hoću da ostanem u zemlji, da me vrate!!!! savet za sve!!! nikako ne smete reči da pod bilo kojim uslovima želite da ostanete u kanadi!!! nikako!!!!

Aleksandar

pre 10 godina

Jedinu neprijatnost doživeh od naših carinika prilikom prelaska hrvatske granice na povratku iz Francuske. Prvo su nas oko 5 ujutru naterali da svi izađemo iz autobusa, onda su nam rekli da izvučemo sve stvari napolje, da bi nakon što smo svi završili rekli da sad možemo da ih vratimo i nastavimo put. Uopšte ovo ne bih smatrao problemom da su bar makar grubo pregledali prtljag. Ovako je bilo čisto iživljavanje jer im je bilo dosadno. Bar da su pečat lupili pored ulaznog. Ne, lupili su ga tamo gde su otvorili pasoš.

Ђорђе

pre 10 godina

Ulazak u Ameriku je komplikovan, jer ima 2 puta vise detaljnijih kontrola nego druge zemlje (osim Izraela i Sjeverne Koreje). Ali da su carinici neljubazni je najobicnija budalastina. U mom dosadasnjem iskustvu (ja nisam proputovao pola svijeta) nasi Srbijanski carinici su daleko najneljubazniji. Jos kada mi vide americki pasos hoce nesto da im bude. Nema tu ni dobar dan, ni dobro dosli, ni sretan put. A o osmijehu da ne govorim. Posljednji put se gospodja na carini izderala na mene jer sam na njeno saputanje i mahanje rukom odreagovao sa "molim?" Nisam je cuo, pa imah hrabrosti da je upitam sta je rekla. "Hajde vozi", rece urlajuci i masuci rukom.

в

pre 10 godina

Осим што нас третирају све без ЕУ пасоша к'о илегалне имигранте са питањима колико пара имамо и да ли се враћамо кући (обавезно показивање повратне карте и стања на рачуну), ипак нису нељубазни...

Sarmica

pre 10 godina

Najgori su Madjarski carinarnici. Od detinjstva sam svugde putovala po Evropi i sigurno mogu da tvrdim da su na bilo kojem graničnom prelazu Madjarski carinarnici najneprijatniji, arogantni i ponizno gledaju na Vas, a to ni auto ni pasoš nisu sa SRB oznakom. Na bus liniji Beograd - Prag redovno su naplaćivali mito da ne bi kao držali autobus nekoliko sati na granici. Čak krajem osamdesetih su bili u stanju da isteraju sve putnike koji su se vraćali iz šopinga u Segedinu pored autobusa u red i svakom kontrolusali tašnu koliko je ko nosio gyulai kobasica ili vaj- krema. Poniženje i sramota.

Sarmica

pre 10 godina

Najgori su Madjarski carinarnici. Od detinjstva sam svugde putovala po Evropi i sigurno mogu da tvrdim da su na bilo kojem graničnom prelazu Madjarski carinarnici najneprijatniji, arogantni i ponizno gledaju na Vas, a to ni auto ni pasoš nisu sa SRB oznakom. Na bus liniji Beograd - Prag redovno su naplaćivali mito da ne bi kao držali autobus nekoliko sati na granici. Čak krajem osamdesetih su bili u stanju da isteraju sve putnike koji su se vraćali iz šopinga u Segedinu pored autobusa u red i svakom kontrolusali tašnu koliko je ko nosio gyulai kobasica ili vaj- krema. Poniženje i sramota.

Paja

pre 10 godina

Proputovao sam skoro celu Evropu vozom ali ono što sam doživeo u Engleskoj 1991. (luka Harvič) je noćna mora. Carinik me je držao na granici puna 4 sata. Prvo me je izdvojio iz reda zbog crvenog pasoša (tada SFRJ) iako sam mu pokazao i karte i novac i dao informaciju da ću biti u hotelu (tada nije bilo tako razvijeno rezervisanje preko interneta). Zatim me je odveo u jednu prostoriju i zaključao!!! Pojavio se posle pola sata sa spiskom od desetak pitanja tipa gde radim, kolika mi je plata, otkuda mi toliko para, ... Zatim opet sledi zaključavanje na pola sata i opet upitnik sa nekoliko istih pitanja iz prvog upitnika. U to vreme su počele borbe oko Vukovara i pitanja su bila koliko je Beograd udaljen od Vukovara, da li sam služio vojsku, gde sam služio, zašto nisam u Vukovaru, ... Na kraju me je odveo kod drugog carinika (žene) koja mi je detaljno pregledala prtljag. Dok je ona bila vrlo ljubazna i razgovorljiva ovaj prvi je stajao sa strane i samo gledao. Na kraju me je opet odveo u drugu sobu i zaključao. Na kraju se pojavio i predmanom stavio pečat u pasoš i rekao mi da ga sledim. Otključao je izlazna vrata i dao mi pasoš. Ni jednu reč nije progovorio. Ni jedno izvini. Ništa. Naravno tada sam izgubio silne veze i železničke i pomorske jer sam planirao da idem u Dablin. Istog dana sam se vratio brodom u Holandiju i zarekao se da moja noga nikada više neće na to ostrvo.

Dulex

pre 10 godina

Vidim ovde dosta njih pominje Mađarsku, delimično su u pravu. Ja sam ih iskusio prvo sa jugoslovenskim pa sa srpskim pasošem i bili su nešto najgore što sam doživeo, od kada imam pasoš EU države prosto ne mogu da verujem kako su ljubazni. Poenta je da dosta zavisi i od toga koji pasoš imate ;-)

M Radivojevic

pre 10 godina

Najodvratniji su Madjari. Vozio sam pomoc u toku ratova na nasim prostorima. Uvek su bili pijani bezobrazni i trazili otvoreno novac. Gledao sam kako mu ispadaji 100 eura iz dzepa i on ih zgazi nogom i ponovo stavi u dzep, misli da ja to nevideh. Proputovao sam ceo svet ali tako nesto nisam video. Sada su malo bolji jer ih je EU malo sredila.

putnik

pre 10 godina

prilikom ulaska u kanadu, više od dva sata sam bio u imigracionom gde su me dvojica ispitivala (sa urednom vizom) mogu reči i maltretirali ko sam, šta sam...koliko ostajem, ko me čeka, gde radim....užas!!! imao sam utisak da jedva čekaju da kažem da hoću da ostanem u zemlji, da me vrate!!!! savet za sve!!! nikako ne smete reči da pod bilo kojim uslovima želite da ostanete u kanadi!!! nikako!!!!

в

pre 10 godina

Осим што нас третирају све без ЕУ пасоша к'о илегалне имигранте са питањима колико пара имамо и да ли се враћамо кући (обавезно показивање повратне карте и стања на рачуну), ипак нису нељубазни...

Ђорђе

pre 10 godina

Ulazak u Ameriku je komplikovan, jer ima 2 puta vise detaljnijih kontrola nego druge zemlje (osim Izraela i Sjeverne Koreje). Ali da su carinici neljubazni je najobicnija budalastina. U mom dosadasnjem iskustvu (ja nisam proputovao pola svijeta) nasi Srbijanski carinici su daleko najneljubazniji. Jos kada mi vide americki pasos hoce nesto da im bude. Nema tu ni dobar dan, ni dobro dosli, ni sretan put. A o osmijehu da ne govorim. Posljednji put se gospodja na carini izderala na mene jer sam na njeno saputanje i mahanje rukom odreagovao sa "molim?" Nisam je cuo, pa imah hrabrosti da je upitam sta je rekla. "Hajde vozi", rece urlajuci i masuci rukom.

majself

pre 10 godina

Madjarska, iz vec navedenih razloga. Ali, posto je ovo istrazivanje vezano za aerodrome, onda se Madjarska ne racuna, pa bih rekao Velika Britanija. Mada ni Svajcarci nisu dusice... A u Izraelu ti postave milion pitanja i istresu te iz gaca, ali su bar nekako ljubazni za to vreme, tako da ne znam gde da ih srvstam...

Ja

pre 10 godina

Ne znam da li se clanak odnosi zaista bas na carinu ili i na granicnu policiju koja lupa pecate, pretpostavljam na ove druge. U Evropi verovatno VB/Holandija/Belgija prednjace u neprijatnosti, a zanimljivo u Kini putnici imaju na pultu ispred policajca koji vrsi pasosku kontrolu aparat gde mogu da daju ocenu za ljubaznost. Naravno mozete i da ih slikate, i da se nasalite. U Londonu na pultu ispred putnika stoje table na kojima pise da je putnicima strogo zabranjeno da se na bilo koji nacin raspravljaju sa carinikom, postoje kazne za fotografisanje, pasosi moraju biti uredno pripremljeni i izvadjeni iz futrole a onda sledi resetanje pitanjima kao da je svaki turista potencijalni kriminalac. Toliko o demokratiji.

Marko

pre 10 godina

Definitivno najneprijatnije situacije mozete imati u zemljama Zaliva i Iranu.Za razliku od vecine drugih zemalja gde je kontrola ljudi vezana za kriminal,razlog boravka,materijalno stanje,mogucnost nelegalnog ostanka a kontrola robe koju nosite vezana za odredjena fitosanitarna pravila,ovde je sve u vezi sa laznim moralom.Postoji mogucnost da vas pitaju najneprijatnija pitanja iz zivota.Jedina sreca je da je cirkulacija ljudi velika pa malo ljudi prodje kroz taj dril.Evo nekih situacija kroz koje su prosli moji prijatelji koji ovde zive.
-Drugar je vanbracno dete i nema ime oca.Provlaci njegov pasos i pita ga sto nemas oca,jel ti majka bila prostituka.Ti mozes biti opasan za nas moral.
-Razvedena koleginica sa cerkom prolazi kontrolu.Pita je bracno stanje,kaze da je razvedena.Arapin se smeje i pita jel je muz ostavio zato sto ga je varala i konstatuje da ona i njena cerka sluze samo za ono.
-Mnogima su gledali knjige,diskove,casopise.Ukoliko pomisle da nesto nije u skladu sa njihovim pogledima na svet odmah to oduzimaju bez obzira sto ne razumeju jezik na kome je stampano.
-Neudata koleginica prolazi kontrolu i pitaju je jel nevina.
-Malo neznijeg komsiju su pitali da li je gay i rekli mu ako jeste,nece mu nista,samo da dodje tu i tu veceras....
U svemu ovome najveci problem je cinjenica da je moral samo fasada,lazna slika koja ima za cilj da se na prvi pogled stekne utisak o zivotu u kome su moralna nacela na prvom mestu.

Aleksandar

pre 10 godina

Jedinu neprijatnost doživeh od naših carinika prilikom prelaska hrvatske granice na povratku iz Francuske. Prvo su nas oko 5 ujutru naterali da svi izađemo iz autobusa, onda su nam rekli da izvučemo sve stvari napolje, da bi nakon što smo svi završili rekli da sad možemo da ih vratimo i nastavimo put. Uopšte ovo ne bih smatrao problemom da su bar makar grubo pregledali prtljag. Ovako je bilo čisto iživljavanje jer im je bilo dosadno. Bar da su pečat lupili pored ulaznog. Ne, lupili su ga tamo gde su otvorili pasoš.

baba vanga

pre 10 godina

mislim da su posebno arogantni saudijski carinici, neko je vec sve to lepo argumentovao za UAE, neprijatni su carinici iz zemalja istocnog lagera, korupmirani su i obesni

trip

pre 10 godina

Moje iskusvo neprijatnog prelaska granickog prelaza doziveo samo jedanput i to ove godine kod naseg carinika. Preturao po gepeku i torbama a na kraju nas pustio, secam se dobacivanja drugog carinika "a ove si pustio" ma sta god mu to znacilo. Do tada uvek sam prelazio granicu bez problema i vecih zadrzavanja, sve zavisi od carinika a ovaj je bio neki poseban lik a vizuelno je delovao prijano.

Marko, Beograd

pre 10 godina

Do sada sam najgora iskustva imao sa makedonskim carinicima pri putovanju do Grčke. Često mi se dešavalo da mi manje vremena treba da prođem kroz BJR Makedoniju nego da pređem njena dva granična prelaza.

Inače, dosta prijatelja mi se žalilo na mađarske carinike, prvenstveno zbog traženja mita. Do sada nisam imao takva iskustva, uvek su bili prijatni i predusretljivi.

Dragojlo the Traveler

pre 10 godina

Slovenački carinici prijatni i profi, hrvatski takođe. Mađari bahati i prosti. Verovatno navikli na kraduckanje devedesetih tokom sankcija pa im se osladilo drsko ponašanje.

Perica

pre 10 godina

Ubedljivo na svetu Madjarski carinici (putovao sam dosta,turski,bugarski,sirijski,ukrajinski,albanski,ruski... su za gore pomenutu gospodu mala deca!!!

Muzičar

pre 10 godina

Slažem se za Madjare ( mogla bih roman da napisem o našim doživljajima na njihovoj granici), samo da dodam da ni Švajcarci nisu mnogo bolji. Rusi su osamdesetih godina bili Madjarima prava konkurencija , ne znam kakvi su sada, a naši su se profinili u poslednje vreme:))

Aleksandar77

pre 10 godina

U Kanadi ne postoje vise carinici kao sluzbena lica vec se svi pasosi overavaju elektronski provuces pasos kroz masinu i dekleracioni list i ides dalje. Ako nesto nije uredu onda te posalju kod sluzbenika ili ti carinika.

sanja

pre 10 godina

@(Boki, 11. oktobar 2013 15:48)

Ma zamisli samo, covek trazi od tebe da postujes zakon u interesu bezbednosti sopstvenog deteta, i jos insistira, bezobraznik jedan, ne da se pokolebati raspravom! I kao da sve to nije dovoljno neprijatnosti, na kraju jos i kaze da on kad putuje postuje zakon! Ima li taj covek obraza?!

Đura

pre 10 godina

Šta to klikne u glavi našim putnicima kad se vraćaju iz inostranstva i pojave na srpskoj carini? Bahatost, nekultura, drskost.... 90% nešto želi da prošverca; 90% poznaje direktora carine; 90% hoće da mu se prostre crveni tepih jer je "biJo" u "Ameriki".......Mito se prima tamo gde se mito daje.

Mare

pre 10 godina

Ulazim u Madjarsku. Lepo obučen, odelo na meni. Idem na poslovni sastanak.
Imao sam tada Peugeot 405. Carinik me odmeri, gleda moje odelo i tada reče "Izvadi rezervnu gumu!". Problem je bio što je kiša danima padala, svuda sve mokro i blatnjavo, a rezervni točak se nalazi ispod gepeka, sa spoljašnje strane. Dakle, ja moram da kleknem na koljena da bih izvadio točak da mu pokažem. Uzalud mu ja govorim da sam u odelu, da ću se isprljati, da eto on može samo malo da se sagne i da napipa točak, ... , on mi samo odbrusi "Ili izvadi točak, ili se vrati nazad!".
Sreća moja, pa u tom trenutku na klupi u blizini videh prazan papirni džak i njega podmetnuh pored auta, kleknuo i krenuo da odvrcem saraf, ali carinik čim je video da sam se snašao i da se neću isprljati, samo odmahnu rukom da ne treba da vadim točak i da mogu ići ...

Svetski putnik

pre 10 godina

Prosao Tursku, Grcku, Austriju, Jordan, Siriju, Kinu, Jemen, Emirate, Katar, Nepal, Indiju, Tajland.
Najvise neprijatnosti sam imao sa nasim carnicima na aerodromu.
"aha, mora da imas neku robu, daj da vidimo."
"jel ima neka ogrlica? Ima, ima..."
"Reci lepo sam sta nosis, mozemo mi sve da ti uzmemo..."
"Taj laptop, jel imas ti racun za njega?" (svakom putniku je dozvoljeno da nosi svoj laptop i pitanje me uvek ostavi zabezeknutim)
Sve mi lepo istresu i naplate carinu za beznacajne stvari, tipa sat kupljen kao poklon (koji uopste nije neka vredna stvar kao Rolex, Tissot, itd), ili mi ne naplate ni za sta, ali me tako izmaltretiraju da me prodje zelja za domovinom.

Zato je bio najskuplji na svetu.

pre 10 godina

Kada sam putovao pre 35 godina sa crvenim pasosem, u svim zemljama carinici su bili ljubazni i nikada me nisu pretresali...

Mare

pre 10 godina

Nisam bio par godina vani. I konačno izvadim pasoš. Skoknem u Segedin. Vraćam se na Horgos, ulazim u Srbiju, kad naš carinik kad me video, povišenim glasom mi se obrati: " Opet ti?! Pa šta sam ja tebi juče rekao?!". Odgovaram mu da prvi put prelazim granicu posle nekoliko godina i pokazujem mu prazan pasoš i kad je izdat (izdat dan ranije), kad on odgurnu pasoš i prokomentarisa "Misliš da sam ja budala?! Ko zna koliko imaš pasoša. ...". Tek kad sam i ja povisio glas i zatražio da pričam sa šefom carine, onda me pustio bez reči ...

umadbro?

pre 10 godina

ko nije isao kolima na istok, ne zna dokle idu granice korumpiranosti i bahatosti carinika. moldavci, ukrajinci, rusi su nocna mora, ali gledajte da se nikad neprevarite i ne udjete u transistriju. tu nije pitanje koliko novca treba da date, nego da li cete izvuci zivu glavu.

fisi

pre 10 godina

koja budalastina od spiska. ja sam najljubaznijeg carinika sreo u USA..i to oko 2 sata posle ponoci, a ja imam vizu sa kojom mogu da radim. Nista me nisu cimali, cak sam im rekao i da nosim hranu..samo je klimnuo glavom i pozeleo dobrodoslicu. A sa druge strane , na kubi..niti te gledaju, niti nesto pricaju..samo kuca u komp..,cekas kao budala..udari pecat i ni cao ne kaze. Najgori su nasi i Madjari...ubedljivo!

Max

pre 10 godina

Madjari bez konkurencije.......

prate ih i ovi na granici Srbija-Republika Srpska sa obe strane ne u smislu neprijatnosti nego u smislu sto nikad nisu sigurni koji su vazeci propisi (koji se inace stalno menjaju) pa se napravi kolona ni zbog cega

AfricA

pre 10 godina

Vecina zalbi ovde su smesne. Carina je imala potpuno pravo. Ovaj majstor sto ne vezuje dete, bolje cuti, sramoto. I poslusaj carinika, da ne bi to dete ispastalo zbog tvoje gluposti ako se sudaris negde.

Najgora carina tj najneprofesonalnija je pa Africi, tacnije Mohammad Murtala aerodrom, na prvom mestu, pa svi iza. A najprofesionalnija i dosadna samim tim na Fraportu, u Frankfurtu.

Canadian

pre 10 godina

Zavisi od kriterijuma, da li sudimo prema brutalnosti carinika zato sto im je to u opisu posla, ili zato sto je drzava korumpirana i slaba.

Ako cemo prema prvom kriterijumu, onda SAD tu nemaju premca. Skoro svaki carinik sa kojim sam ja imao posla bio je neprijatan, grub i arogantan. Od njih se to ocekuje, po opisu sluzbe. Prvo prodjete kroz baraz pitanja, pa prekopavanje tobe ili prtljaznika u autu i sl. Na aerodromima cesto dovedu pse da njuse putnike (jednom u Filadelfiji (ili Cikagu, ne secam se) su doveli dva psa: jedan-vucjak njusi nas za drogu, a drugi - bigl, je iz ministarstva poljoprivrede :) i on nas njusi za kojekakve parazite, bakterije i sl. Cisto fasisticko maltretiranje, i svakog trenutka sam ocekivao da cujem "ausvajs bite", toliko me je sve podsecalo na naciste.

Od ovih sto bi trebalo da budu ljubazni a nisu, jer ocekuju mito ili jednostavno mrze sto su se rodili, u secanju su mi ostali hrvatski carinici, narocio na prelazima prema RS. Doduse, ni oni na aerodromu u ZG nisu mnogo profesionalniji, mada ne tako neljubazni. Secam se da sam dodao pasos sluzbenici u kabini, a ona se neso pocela smejati i zove koleginicu, kao, ej, dodji ovamo da vidis, i pokazuje nesto u mom kanadskom pasosu. I onda njih dve se nesto smeju i gledaju u mene, a ja u cudu. Posle provalim da su verovatno videle pecat iz Dominikanske Republike (jer je lupila pecat do ovog) i da im je to, kao, bilo egzoticno. Cisti neprofesionalizam.

lala

pre 10 godina

Zivim u Becu,poslovno sam cesto u Hr,BiH i kuci u Srb,posto se bavim nekretninama.Prosao sam preko vecine granicnih prelaza a i sada cesto prelazim i najneljubazniji su Madjari,Hrvati,Srbi i Slovenci.Madjar ce da ti uzme i orah iz ruke samo da bi uzeo,a ostali su puni sebe,okarakterisu te kao sumnjivca jer sam cesto sa kolegom koji je mi je sef i koji je Hrvat iz Hr,pa je to svima nespojivo.A na slovenacke sam par puta naleteo da su bili mrtvi pijani,pa su me jednom maltretirali zbog tax free,pa na kraju kad sam ja zvao sefa carine i on je dosao mrtav pijan.Bas sam bio sokiram cinjenicom da su Slovenci u Eu i da su mnogo,mnogo kultrni i da su kao i Austrijanci odani svom poslu.Za Bosance nemam kritike,nisam doziveo lose iskustvo kao ni sa Cg carinicima.

123

pre 10 godina

Carina nije problem, ali imigracioni sluzbenici su uzas.
Na prvo mesto stavljam ameriku, jednom su me drzali 4 sata i ispitivali kao najgoreg kriminalca....

mister no.

pre 10 godina

Madjarski carinici su sigurno
top10. putujem mnogo, i cesto, po svim kontinentima, ali prelaz do severnih komsija mi je klasicna nocna mora, svaki put.

ken

pre 10 godina

Hrvatska,,,ne idite tamo i ne vracajte se iz Hrvatske,,,jako zeznuto....Doso preko Hrvatske a kad sam se vraco ,moro sam im platiti sve iz pocetka i to tri puta vise,,,,nisam imao izbora, platio sam cak i avionsku kartu ponovo,,,,Ne idite tamo

zf

pre 10 godina

Izbegavam ulazak u Madjarsku preko Horgosa, jednostavno uzaludna radnja. Srbija-Hrvatska na Batrovcima uvek OK.

Jednom sam isao iz Vankuvera u Ameriku autom, na ulazu u Ameriku su mi pretresli auto dva puta i cekao sam dva sata. Moja krivica, nisam imao podatke kod koga tacno idem, nameravao sam da se vozim dve nedelje pa da se vratim u Kanadu. Samo sam se drzao starog pravila kod ulazaka u Ameriku i Kanadu (u slucaju da pocnu sa pitanjima): kratak odgovor na postavljeno pitanje, uvek isti, bez obzira da li su postavili isto pitanje pre 20 sekundi.

U Evropi se lakse prolazi preko grane ako ste pristojnog urbanog izgleda, u Americi to nema veze, tamo je vaznija komunikacija.

grbavi

pre 10 godina

priikom ulaska u kanadu posle izlaska iz aviona prva kontrola policajac izuzetno arogantan i neljubazan kao da je namerno pokushavao da isprovocira, sledeca sluzbenica gomila pitanja ali ok korektna

tamo_daleko

pre 10 godina

prilikom ulaska u kanadu, više od dva sata sam bio u imigracionom gde su me dvojica ispitivala (sa urednom vizom) mogu reči i maltretirali ko sam, šta sam...koliko ostajem, ko me čeka, gde radim....užas!!! imao sam utisak da jedva čekaju da kažem da hoću da ostanem u zemlji, da me vrate!!!! savet za sve!!! nikako ne smete reči da pod bilo kojim uslovima želite da ostanete u kanadi!!! nikako!!!!
(putnik, 11. oktobar 2013 15:21)

Iako u Kanadi zivim skoro 13 godina mogu samo da potvrdim vas komentar.Sluzbenici na aerodrumima sirom Kanade su strasno neljubazni,neprofesionalni,drski,bukvalno bezobrazni.Imao sam za priliku da posmatram njihov odnos prema putnicima koji u Kanadu ulaze bez njihovog pasosa.Ogramna je razlika izmedju njih i bilo koje druge drzavne institucije u zemlji.Meni su jednom prilikom naredili da izujem cipele i skinem carape,iako posedujem kanadski pasos i na svom "kriminalnom" rekordu nemam niti jedan prekrsaj.Policija me zaustavila jednom u zivotu,da provere da li imam osiguranje na autu:) Sa druge strane,ti isti Indijci,Pakistanci...koji su tamo uglavnom zaposleni propustaju "svoje" u coporima bukvalno bez kontrole.Ali reci ovako nesto u Kanadi-rasizam:) iako je cinjenica.Nigde u Kanadi,u sklopu Drzavnih institucija,necete naici na slican odnos.

k

pre 10 godina

neverovatno mi je da nasa zemlja i komsiluk nisu na ovoj listi. Bila sam vise puta u Amrici i J.Koreji i apsolitno nikakvih problema imala nisam. Mozda nisu nasmejani carinici al daleko od toga da su bili neprijatni. Sto se ne bi bas moglo reci za nas region.

Imigrant song

pre 10 godina

Ja sa carinom nigde nisam imao losa iskustva a putovao sam:USA,Brazil,Argentina,Kina,Tajland,UAE,Turska i cela Evropa.Carinu skoro da nisam ni video osim u UAE.Ali zato su imigracione sluzbe pravi horor pogotovo USA i Tajlandu.U Tajlandu licno nisam imao lose iskustvo ali gledao sam kako maltretiraju grupu britanskih turista.Bilo mi ih zao.U USA je mene 2 sata maltretirao imigration officer i to Kinez sa naglaskom kao Dzeki Cen.Bilo mi je smesno al se nisam smejao.Boze me sacuvaj sta je USA dozivela.

Gradjan EU

pre 10 godina

Najprijatniji su carinici u EU. Kada putujem po EU ne srećem ih jer praktično ne postoje, kada putujem izvan EU, samo bace pogled na pasoš, i to je sve. Tamo gde su nanjneprijatniji-ne putujem.

anthony jr

pre 10 godina

Madjar mi je pre 6 meseci na aerodromu u Budimpesti trazio VIZU za Norvesku! Sve saltere sam izmenjao i svi su tvrdili isto...na kraju je pilot telefonom sa salterom za cekiranje karata pustio u avion. Sem toga, odvratno iskustvo sa norveskim carinicima...3 puta bio tamo kolima, sva 3 puta me izvlacili iz kolone, slali na skener, uvodili pse u kola, ispitivali po 20 min....poslednji mi je cak trazio da mu u mom mobilnom pokazem broj telefona od osobe kod koje idem.

Blake

pre 10 godina

Evo i ja cu da potvrdim Madjari. Imao sam prilike da proputujem dosta po svetu i svasta vidim, al jednostavno moram severne komsije da odvojim od svih. Svugde to bude manje vise korektno i ok, al sa Madjarima nikada. Kad dodjem na red na granici osecam se kao da sam nesto ukrao ili skrivio. Ne znam kako da opisem taj osecaj, a to sve zbog tog njihovog hladnokrvnog i bezobraznog stava.

Boki

pre 10 godina

Po meni su Austrijanci najgori.Npr.platio sam kaznu zato sto dete od 7god ne sedi u decijem sedistu nego spava pozadi u kolima.Rasprava ne vredi originalan komentar carinika:ja kad idem u hrvatsku na more moje dete je uvek u sedistu ako treba i 10h.

dejan

pre 10 godina

Vozac sam kamiona.Mogu slobobodno da pisem godinama sta sam sve doziveo i dozivljavam po granicama sa carinicima i policajcima....
Radi primera:Zabranio sam kuci deci da se igraju policajce i carinici...
Navescu samo jedan primer
Na GP presevo kad predas papire na carini prvo pitaanje EXPRES ili NORMAL
EXPRES 5 evra a NORMAL 3 sata cekanja izbore je vas itd itd itd

marv

pre 10 godina

imam nas i eu pasos, svuda prodjem bez problema ali nasu granicu bez dodatnih pitanja nema sanse... kad bi sad poceo sve da pisem... nasi su ubedljivo najgori

Sly

pre 10 godina

@M Radivojevic

"Vozio sam pomoc u toku ratova na nasim prostorima. ...... Gledao sam kako mu ispadaji 100 eura iz dzepa..."
Nesto tu ne stima, euro postoji od 1999, koji ratovi?

miki

pre 10 godina

madjar mi trazio vizu pre 7 dana NA POVRATKU U SRBIJU..bruka ...samo da provocira verovatno...posle 5 min. ubedjivanja da nam netreba viza me pustio da se VRATIM U SRBIJU...

potpisano

pre 10 godina

Hrvati. Najprimitivniji i najbezobrazniji. Ubedljivo. Iz licnog iskustva i iskustva stranca koji je bio pored mene. Ne jednom, nego vise puta.

Beogradjanin

pre 10 godina

Ne znam da li se clanak odnosi zaista bas na carinu ili i na granicnu policiju koja lupa pecate, pretpostavljam na ove druge. U Evropi verovatno VB/Holandija/Belgija prednjace u neprijatnosti, a zanimljivo u Kini putnici imaju na pultu ispred policajca koji vrsi pasosku kontrolu aparat gde mogu da daju ocenu za ljubaznost. Naravno mozete i da ih slikate, i da se nasalite. U Londonu na pultu ispred putnika stoje table na kojima pise da je putnicima strogo zabranjeno da se na bilo koji nacin raspravljaju sa carinikom, postoje kazne za fotografisanje, pasosi moraju biti uredno pripremljeni i izvadjeni iz futrole a onda sledi resetanje pitanjima kao da je svaki turista potencijalni kriminalac. Toliko o demokratiji.
(Ja, 11. oktobar 2013 15:47

Skroz se slazem sa tvojim komentarom.
Samo ima tu jos jedna stvar u Kinu niko ziv ne ide da proba da se nastani trajno ili radi na crno ( jer su plate i uslovi rada mizerni) dok se u zemlje zapadne Evrope ide zbog toga.
Zato su zemlje zapadne Evrope tj njihice carine mnogo stroze i "bezobraznije".
Pozdrav!

Ja

pre 10 godina

Mislim da su se Madjari promenili od kad imaju internu kontrolu austrijske policije na prelazima. Evo bas skoro sam isao, vrlo su ljubazni. A pre samo par godina su bili najgori deo svakog putovanja.

Jelena

pre 10 godina

Srb, ne postoji zakon po kome dete moze da spava i ne bude vezano. U EU je obavezna decja stolica do 12 godina.
Inace, 99% komentatora brka carinu sa pogranicnom policijom.

Сви знамо

pre 10 godina

Кад би Бугарска имала развијен ваздушни саобраћај, били би на првом месту. Овако, сачекаће да се направи нова листа, која обухвата све превозе.

Zak

pre 10 godina

Pošto uskoro idem za Njujork, nadam se da necu dozeviti takve neprijatnosti, kao što sam doživeo na Madjarskoj granici i to više puta.
Da zlo bude veće uvek je bilo bez ikakvog razloga, znači čisto iživljavanje, a o obaveznom mitu u pasošu da i ne govorim. Pitam se samo,
dali uopšte neko kontroliše njihove carinike, ili je to organizovani kriminal zajedno sa Madjarskom vladom.
Da ne dodje do zabune, pričam o zemaljskom prelazu, znači prevoznim sredstvlm, mada je ova statistika pravljena za aerodrome,
tako da čisto sumnjam da se madjari ne bi našli i na ovoj listi.
Da napomenem još i ovo, da i na našim aerodromima ima mnogo neljubaznosti, a da zlo bude veće, naročito preme našim državljanima,
lično sam doživeo i na Tivatskom i Beogradskom aerodromu.

Ja

pre 10 godina

NORVESKA - granica izmedju Finske i Norveske - skroz su nas skidali...jezivi su...
(nikol dz. femija, 11. oktobar 2013 18:20)

Zanimljivo, ali granicne kontrole izmedju ove dve drzave ne postoje, ne znam kada su ukinute ali zasigurno ne postoje od 2001. od kada se Sengen u potpunosti primenjuje u Norveskoj.

Madjar

pre 10 godina

Ljudi smesni ste ... haha 90% vas koji komentarisu nisu bili nigde drugde sem MAdjarske ,pa kazete da su najgori ... naprotiv NAJBOLJI SU !!!

Srb

pre 10 godina

Napadate coveka sto nije vezao dete a pojma nemate. Covek se zali na nepostovanje zakona. Malo ljudi zna-po zakonu je dozvoljeno da dete kada spava lezi na zadnjem sedistu

banacanin

pre 10 godina

Uprava carina saopštila je da je policija danas privela 13 carinskih službenika osumnjičenih za zloupotrebu službenog položaja. Reč je o nastavku akcije poznate kao "Učitelj" započete početkom aprila u kojoj je privedeno ukupno 28 osoba, među kojima je i 20 carinika, osumnjičenih da su oštetili državu za oko 250 miliona dinara
Uprava carina je aktivno učestvovala u akciji "Učitelj" koja traje više od godinu dana, obezbedivši neophodnu dokumentaciju na kojoj je slučaj i zasnovan, čime je još jednom potvrdila odlučnost ove institucije u borbi protiv korupcije u sopstvenim redovima, navodi se u saoštenju.

Carinici koji su do sada privedeni osumnjičeni su kao deo kriminalne grupe koja je tokom prošle godine uvezla 113 kontejnera sa garderobom iz Kine, a za koju je podnošena lažna dokumentacija u kojoj je izmenjena vrsta robe koja se uvozi.

Samim tim naplaćen je manji iznos carinskih dažbina i poreza, čime je oštećen republički budžet.

Osumnjičeni su privedeni u policiju odakle će nakon saslušanja biti privedeni u tuzilaštvo za organizovain kriminal koje će odlučiti protiv kojih osumnjičenih će pokrenuti istragu.
Uprava carina podseća u saospstenju da carinska služba raspolaže sa dve telefonske linije na koje je moguće da građani prijave sve nepravilnosti u radu carinskih službenika - "Otvorena carinska linija" 064/732 i dežurna telefonska linija Unutrašnje kontrole 066/ 303-300.

Tranzit

pre 10 godina

bosanci...
obavezno traze zeleni kurton...pa otvorite ba gepek...a prodjete celu evropu i do bosne netreba ni pokazivati dokumente.
Kad naidjete sa autom koji ima remus auspuh a seljo carinik kaze:jel ovo ba orginal remus"?ja:jeste.
On:aj ba malo isturiraj da cujem...
Sta reci...

Nikola

pre 10 godina

Kad sam putovao za Ameriku, na aerodromu u Amsterdamu su me toliko ispitivali, cak su mi i uzeli pasos i otisli nesto da provere i posle par minuta mi vratili, ali bili su ljubazni i sa osmehom. Ni delic tih pitanja me nisu pitali u Americi na aerodromu, samo ono osnovno i prosao sam bez ikakve frke...

Licemerje

pre 10 godina

Putujem bar jednom mesečno, po Evropi. Što se tiče aerodroma NAJGORI je beogradski. Namrgođeni, neprijatni, glume strogoću. Uvek mi pokvare utisak povratka u zemlju, tako da se trudim da koristim elektronski granični prelaz.

Što se tiče kopnenih prelaza, neprijatnosti sam doživljavao uglavnom kod Rumuna. Ranijih godina kod korumpiranih Makedonaca i Albanaca, a sada ponekad kod Mađara koji često rade kontrole, traže alkohol, cigarete, narkotike. Što se tiče Hrvatske, jedino neprijatno što mi sr dešavalo je to što neki (uglavnom mlađi) traže zeleni karton i dalje. Da budem jasan, ne govorim o carini nego o graničnoj policiji.

Na Preševu, čast izuzecima, ali jako često su neprofesionalni.

Malo opuštenija faca, reč dobrodošlice i sve je OK.

Frustrira me činjenica da kosovska policija, iako ponekad znaju da traže pasoš, pitaju gluposti, uvek su bili maksimalno ljubazni. Uvek daleko ljubazniji od naše policije.

Što se tiče aerodroma, po mom mišljenju TOP 1 u Evropi su policajci u Varšavi. Sa Englezima se nikada ne zna, imam sam različita iskustva.

Darko

pre 10 godina

Australijanci I Madjari... Na Sidnejskom aerodromu, neljubazni, iza njih cuce ovi iz imigracionog, samo cekaju da te smore (ima I emisija o tome "border patrol)...kada prodjes njih, onda te guraju u neke kolone kao stoku, uzas...

Boki

pre 10 godina

Po meni su Austrijanci najgori.Npr.platio sam kaznu zato sto dete od 7god ne sedi u decijem sedistu nego spava pozadi u kolima.Rasprava ne vredi originalan komentar carinika:ja kad idem u hrvatsku na more moje dete je uvek u sedistu ako treba i 10h.

ken

pre 10 godina

Hrvatska,,,ne idite tamo i ne vracajte se iz Hrvatske,,,jako zeznuto....Doso preko Hrvatske a kad sam se vraco ,moro sam im platiti sve iz pocetka i to tri puta vise,,,,nisam imao izbora, platio sam cak i avionsku kartu ponovo,,,,Ne idite tamo

marv

pre 10 godina

imam nas i eu pasos, svuda prodjem bez problema ali nasu granicu bez dodatnih pitanja nema sanse... kad bi sad poceo sve da pisem... nasi su ubedljivo najgori

Đura

pre 10 godina

Šta to klikne u glavi našim putnicima kad se vraćaju iz inostranstva i pojave na srpskoj carini? Bahatost, nekultura, drskost.... 90% nešto želi da prošverca; 90% poznaje direktora carine; 90% hoće da mu se prostre crveni tepih jer je "biJo" u "Ameriki".......Mito se prima tamo gde se mito daje.

Madjar

pre 10 godina

Ljudi smesni ste ... haha 90% vas koji komentarisu nisu bili nigde drugde sem MAdjarske ,pa kazete da su najgori ... naprotiv NAJBOLJI SU !!!

potpisano

pre 10 godina

Hrvati. Najprimitivniji i najbezobrazniji. Ubedljivo. Iz licnog iskustva i iskustva stranca koji je bio pored mene. Ne jednom, nego vise puta.

Sarmica

pre 10 godina

Najgori su Madjarski carinarnici. Od detinjstva sam svugde putovala po Evropi i sigurno mogu da tvrdim da su na bilo kojem graničnom prelazu Madjarski carinarnici najneprijatniji, arogantni i ponizno gledaju na Vas, a to ni auto ni pasoš nisu sa SRB oznakom. Na bus liniji Beograd - Prag redovno su naplaćivali mito da ne bi kao držali autobus nekoliko sati na granici. Čak krajem osamdesetih su bili u stanju da isteraju sve putnike koji su se vraćali iz šopinga u Segedinu pored autobusa u red i svakom kontrolusali tašnu koliko je ko nosio gyulai kobasica ili vaj- krema. Poniženje i sramota.

в

pre 10 godina

Осим што нас третирају све без ЕУ пасоша к'о илегалне имигранте са питањима колико пара имамо и да ли се враћамо кући (обавезно показивање повратне карте и стања на рачуну), ипак нису нељубазни...

Ђорђе

pre 10 godina

Ulazak u Ameriku je komplikovan, jer ima 2 puta vise detaljnijih kontrola nego druge zemlje (osim Izraela i Sjeverne Koreje). Ali da su carinici neljubazni je najobicnija budalastina. U mom dosadasnjem iskustvu (ja nisam proputovao pola svijeta) nasi Srbijanski carinici su daleko najneljubazniji. Jos kada mi vide americki pasos hoce nesto da im bude. Nema tu ni dobar dan, ni dobro dosli, ni sretan put. A o osmijehu da ne govorim. Posljednji put se gospodja na carini izderala na mene jer sam na njeno saputanje i mahanje rukom odreagovao sa "molim?" Nisam je cuo, pa imah hrabrosti da je upitam sta je rekla. "Hajde vozi", rece urlajuci i masuci rukom.

M Radivojevic

pre 10 godina

Najodvratniji su Madjari. Vozio sam pomoc u toku ratova na nasim prostorima. Uvek su bili pijani bezobrazni i trazili otvoreno novac. Gledao sam kako mu ispadaji 100 eura iz dzepa i on ih zgazi nogom i ponovo stavi u dzep, misli da ja to nevideh. Proputovao sam ceo svet ali tako nesto nisam video. Sada su malo bolji jer ih je EU malo sredila.

Aleksandar

pre 10 godina

Jedinu neprijatnost doživeh od naših carinika prilikom prelaska hrvatske granice na povratku iz Francuske. Prvo su nas oko 5 ujutru naterali da svi izađemo iz autobusa, onda su nam rekli da izvučemo sve stvari napolje, da bi nakon što smo svi završili rekli da sad možemo da ih vratimo i nastavimo put. Uopšte ovo ne bih smatrao problemom da su bar makar grubo pregledali prtljag. Ovako je bilo čisto iživljavanje jer im je bilo dosadno. Bar da su pečat lupili pored ulaznog. Ne, lupili su ga tamo gde su otvorili pasoš.

Ja

pre 10 godina

Ne znam da li se clanak odnosi zaista bas na carinu ili i na granicnu policiju koja lupa pecate, pretpostavljam na ove druge. U Evropi verovatno VB/Holandija/Belgija prednjace u neprijatnosti, a zanimljivo u Kini putnici imaju na pultu ispred policajca koji vrsi pasosku kontrolu aparat gde mogu da daju ocenu za ljubaznost. Naravno mozete i da ih slikate, i da se nasalite. U Londonu na pultu ispred putnika stoje table na kojima pise da je putnicima strogo zabranjeno da se na bilo koji nacin raspravljaju sa carinikom, postoje kazne za fotografisanje, pasosi moraju biti uredno pripremljeni i izvadjeni iz futrole a onda sledi resetanje pitanjima kao da je svaki turista potencijalni kriminalac. Toliko o demokratiji.

Paja

pre 10 godina

Proputovao sam skoro celu Evropu vozom ali ono što sam doživeo u Engleskoj 1991. (luka Harvič) je noćna mora. Carinik me je držao na granici puna 4 sata. Prvo me je izdvojio iz reda zbog crvenog pasoša (tada SFRJ) iako sam mu pokazao i karte i novac i dao informaciju da ću biti u hotelu (tada nije bilo tako razvijeno rezervisanje preko interneta). Zatim me je odveo u jednu prostoriju i zaključao!!! Pojavio se posle pola sata sa spiskom od desetak pitanja tipa gde radim, kolika mi je plata, otkuda mi toliko para, ... Zatim opet sledi zaključavanje na pola sata i opet upitnik sa nekoliko istih pitanja iz prvog upitnika. U to vreme su počele borbe oko Vukovara i pitanja su bila koliko je Beograd udaljen od Vukovara, da li sam služio vojsku, gde sam služio, zašto nisam u Vukovaru, ... Na kraju me je odveo kod drugog carinika (žene) koja mi je detaljno pregledala prtljag. Dok je ona bila vrlo ljubazna i razgovorljiva ovaj prvi je stajao sa strane i samo gledao. Na kraju me je opet odveo u drugu sobu i zaključao. Na kraju se pojavio i predmanom stavio pečat u pasoš i rekao mi da ga sledim. Otključao je izlazna vrata i dao mi pasoš. Ni jednu reč nije progovorio. Ni jedno izvini. Ništa. Naravno tada sam izgubio silne veze i železničke i pomorske jer sam planirao da idem u Dablin. Istog dana sam se vratio brodom u Holandiju i zarekao se da moja noga nikada više neće na to ostrvo.

Zato je bio najskuplji na svetu.

pre 10 godina

Kada sam putovao pre 35 godina sa crvenim pasosem, u svim zemljama carinici su bili ljubazni i nikada me nisu pretresali...

Dulex

pre 10 godina

Vidim ovde dosta njih pominje Mađarsku, delimično su u pravu. Ja sam ih iskusio prvo sa jugoslovenskim pa sa srpskim pasošem i bili su nešto najgore što sam doživeo, od kada imam pasoš EU države prosto ne mogu da verujem kako su ljubazni. Poenta je da dosta zavisi i od toga koji pasoš imate ;-)

Svetski putnik

pre 10 godina

Prosao Tursku, Grcku, Austriju, Jordan, Siriju, Kinu, Jemen, Emirate, Katar, Nepal, Indiju, Tajland.
Najvise neprijatnosti sam imao sa nasim carnicima na aerodromu.
"aha, mora da imas neku robu, daj da vidimo."
"jel ima neka ogrlica? Ima, ima..."
"Reci lepo sam sta nosis, mozemo mi sve da ti uzmemo..."
"Taj laptop, jel imas ti racun za njega?" (svakom putniku je dozvoljeno da nosi svoj laptop i pitanje me uvek ostavi zabezeknutim)
Sve mi lepo istresu i naplate carinu za beznacajne stvari, tipa sat kupljen kao poklon (koji uopste nije neka vredna stvar kao Rolex, Tissot, itd), ili mi ne naplate ni za sta, ali me tako izmaltretiraju da me prodje zelja za domovinom.

Dragojlo the Traveler

pre 10 godina

Slovenački carinici prijatni i profi, hrvatski takođe. Mađari bahati i prosti. Verovatno navikli na kraduckanje devedesetih tokom sankcija pa im se osladilo drsko ponašanje.

Canadian

pre 10 godina

Zavisi od kriterijuma, da li sudimo prema brutalnosti carinika zato sto im je to u opisu posla, ili zato sto je drzava korumpirana i slaba.

Ako cemo prema prvom kriterijumu, onda SAD tu nemaju premca. Skoro svaki carinik sa kojim sam ja imao posla bio je neprijatan, grub i arogantan. Od njih se to ocekuje, po opisu sluzbe. Prvo prodjete kroz baraz pitanja, pa prekopavanje tobe ili prtljaznika u autu i sl. Na aerodromima cesto dovedu pse da njuse putnike (jednom u Filadelfiji (ili Cikagu, ne secam se) su doveli dva psa: jedan-vucjak njusi nas za drogu, a drugi - bigl, je iz ministarstva poljoprivrede :) i on nas njusi za kojekakve parazite, bakterije i sl. Cisto fasisticko maltretiranje, i svakog trenutka sam ocekivao da cujem "ausvajs bite", toliko me je sve podsecalo na naciste.

Od ovih sto bi trebalo da budu ljubazni a nisu, jer ocekuju mito ili jednostavno mrze sto su se rodili, u secanju su mi ostali hrvatski carinici, narocio na prelazima prema RS. Doduse, ni oni na aerodromu u ZG nisu mnogo profesionalniji, mada ne tako neljubazni. Secam se da sam dodao pasos sluzbenici u kabini, a ona se neso pocela smejati i zove koleginicu, kao, ej, dodji ovamo da vidis, i pokazuje nesto u mom kanadskom pasosu. I onda njih dve se nesto smeju i gledaju u mene, a ja u cudu. Posle provalim da su verovatno videle pecat iz Dominikanske Republike (jer je lupila pecat do ovog) i da im je to, kao, bilo egzoticno. Cisti neprofesionalizam.

putnik

pre 10 godina

prilikom ulaska u kanadu, više od dva sata sam bio u imigracionom gde su me dvojica ispitivala (sa urednom vizom) mogu reči i maltretirali ko sam, šta sam...koliko ostajem, ko me čeka, gde radim....užas!!! imao sam utisak da jedva čekaju da kažem da hoću da ostanem u zemlji, da me vrate!!!! savet za sve!!! nikako ne smete reči da pod bilo kojim uslovima želite da ostanete u kanadi!!! nikako!!!!

Marko, Beograd

pre 10 godina

Do sada sam najgora iskustva imao sa makedonskim carinicima pri putovanju do Grčke. Često mi se dešavalo da mi manje vremena treba da prođem kroz BJR Makedoniju nego da pređem njena dva granična prelaza.

Inače, dosta prijatelja mi se žalilo na mađarske carinike, prvenstveno zbog traženja mita. Do sada nisam imao takva iskustva, uvek su bili prijatni i predusretljivi.

fisi

pre 10 godina

koja budalastina od spiska. ja sam najljubaznijeg carinika sreo u USA..i to oko 2 sata posle ponoci, a ja imam vizu sa kojom mogu da radim. Nista me nisu cimali, cak sam im rekao i da nosim hranu..samo je klimnuo glavom i pozeleo dobrodoslicu. A sa druge strane , na kubi..niti te gledaju, niti nesto pricaju..samo kuca u komp..,cekas kao budala..udari pecat i ni cao ne kaze. Najgori su nasi i Madjari...ubedljivo!

Beogradjanin

pre 10 godina

Ne znam da li se clanak odnosi zaista bas na carinu ili i na granicnu policiju koja lupa pecate, pretpostavljam na ove druge. U Evropi verovatno VB/Holandija/Belgija prednjace u neprijatnosti, a zanimljivo u Kini putnici imaju na pultu ispred policajca koji vrsi pasosku kontrolu aparat gde mogu da daju ocenu za ljubaznost. Naravno mozete i da ih slikate, i da se nasalite. U Londonu na pultu ispred putnika stoje table na kojima pise da je putnicima strogo zabranjeno da se na bilo koji nacin raspravljaju sa carinikom, postoje kazne za fotografisanje, pasosi moraju biti uredno pripremljeni i izvadjeni iz futrole a onda sledi resetanje pitanjima kao da je svaki turista potencijalni kriminalac. Toliko o demokratiji.
(Ja, 11. oktobar 2013 15:47

Skroz se slazem sa tvojim komentarom.
Samo ima tu jos jedna stvar u Kinu niko ziv ne ide da proba da se nastani trajno ili radi na crno ( jer su plate i uslovi rada mizerni) dok se u zemlje zapadne Evrope ide zbog toga.
Zato su zemlje zapadne Evrope tj njihice carine mnogo stroze i "bezobraznije".
Pozdrav!

umadbro?

pre 10 godina

ko nije isao kolima na istok, ne zna dokle idu granice korumpiranosti i bahatosti carinika. moldavci, ukrajinci, rusi su nocna mora, ali gledajte da se nikad neprevarite i ne udjete u transistriju. tu nije pitanje koliko novca treba da date, nego da li cete izvuci zivu glavu.

Srb

pre 10 godina

Napadate coveka sto nije vezao dete a pojma nemate. Covek se zali na nepostovanje zakona. Malo ljudi zna-po zakonu je dozvoljeno da dete kada spava lezi na zadnjem sedistu

Aleksandar77

pre 10 godina

U Kanadi ne postoje vise carinici kao sluzbena lica vec se svi pasosi overavaju elektronski provuces pasos kroz masinu i dekleracioni list i ides dalje. Ako nesto nije uredu onda te posalju kod sluzbenika ili ti carinika.

trip

pre 10 godina

Moje iskusvo neprijatnog prelaska granickog prelaza doziveo samo jedanput i to ove godine kod naseg carinika. Preturao po gepeku i torbama a na kraju nas pustio, secam se dobacivanja drugog carinika "a ove si pustio" ma sta god mu to znacilo. Do tada uvek sam prelazio granicu bez problema i vecih zadrzavanja, sve zavisi od carinika a ovaj je bio neki poseban lik a vizuelno je delovao prijano.

Max

pre 10 godina

Madjari bez konkurencije.......

prate ih i ovi na granici Srbija-Republika Srpska sa obe strane ne u smislu neprijatnosti nego u smislu sto nikad nisu sigurni koji su vazeci propisi (koji se inace stalno menjaju) pa se napravi kolona ni zbog cega

lala

pre 10 godina

Zivim u Becu,poslovno sam cesto u Hr,BiH i kuci u Srb,posto se bavim nekretninama.Prosao sam preko vecine granicnih prelaza a i sada cesto prelazim i najneljubazniji su Madjari,Hrvati,Srbi i Slovenci.Madjar ce da ti uzme i orah iz ruke samo da bi uzeo,a ostali su puni sebe,okarakterisu te kao sumnjivca jer sam cesto sa kolegom koji je mi je sef i koji je Hrvat iz Hr,pa je to svima nespojivo.A na slovenacke sam par puta naleteo da su bili mrtvi pijani,pa su me jednom maltretirali zbog tax free,pa na kraju kad sam ja zvao sefa carine i on je dosao mrtav pijan.Bas sam bio sokiram cinjenicom da su Slovenci u Eu i da su mnogo,mnogo kultrni i da su kao i Austrijanci odani svom poslu.Za Bosance nemam kritike,nisam doziveo lose iskustvo kao ni sa Cg carinicima.

k

pre 10 godina

neverovatno mi je da nasa zemlja i komsiluk nisu na ovoj listi. Bila sam vise puta u Amrici i J.Koreji i apsolitno nikakvih problema imala nisam. Mozda nisu nasmejani carinici al daleko od toga da su bili neprijatni. Sto se ne bi bas moglo reci za nas region.

Marko

pre 10 godina

Definitivno najneprijatnije situacije mozete imati u zemljama Zaliva i Iranu.Za razliku od vecine drugih zemalja gde je kontrola ljudi vezana za kriminal,razlog boravka,materijalno stanje,mogucnost nelegalnog ostanka a kontrola robe koju nosite vezana za odredjena fitosanitarna pravila,ovde je sve u vezi sa laznim moralom.Postoji mogucnost da vas pitaju najneprijatnija pitanja iz zivota.Jedina sreca je da je cirkulacija ljudi velika pa malo ljudi prodje kroz taj dril.Evo nekih situacija kroz koje su prosli moji prijatelji koji ovde zive.
-Drugar je vanbracno dete i nema ime oca.Provlaci njegov pasos i pita ga sto nemas oca,jel ti majka bila prostituka.Ti mozes biti opasan za nas moral.
-Razvedena koleginica sa cerkom prolazi kontrolu.Pita je bracno stanje,kaze da je razvedena.Arapin se smeje i pita jel je muz ostavio zato sto ga je varala i konstatuje da ona i njena cerka sluze samo za ono.
-Mnogima su gledali knjige,diskove,casopise.Ukoliko pomisle da nesto nije u skladu sa njihovim pogledima na svet odmah to oduzimaju bez obzira sto ne razumeju jezik na kome je stampano.
-Neudata koleginica prolazi kontrolu i pitaju je jel nevina.
-Malo neznijeg komsiju su pitali da li je gay i rekli mu ako jeste,nece mu nista,samo da dodje tu i tu veceras....
U svemu ovome najveci problem je cinjenica da je moral samo fasada,lazna slika koja ima za cilj da se na prvi pogled stekne utisak o zivotu u kome su moralna nacela na prvom mestu.

AfricA

pre 10 godina

Vecina zalbi ovde su smesne. Carina je imala potpuno pravo. Ovaj majstor sto ne vezuje dete, bolje cuti, sramoto. I poslusaj carinika, da ne bi to dete ispastalo zbog tvoje gluposti ako se sudaris negde.

Najgora carina tj najneprofesonalnija je pa Africi, tacnije Mohammad Murtala aerodrom, na prvom mestu, pa svi iza. A najprofesionalnija i dosadna samim tim na Fraportu, u Frankfurtu.

mister no.

pre 10 godina

Madjarski carinici su sigurno
top10. putujem mnogo, i cesto, po svim kontinentima, ali prelaz do severnih komsija mi je klasicna nocna mora, svaki put.

Ja

pre 10 godina

NORVESKA - granica izmedju Finske i Norveske - skroz su nas skidali...jezivi su...
(nikol dz. femija, 11. oktobar 2013 18:20)

Zanimljivo, ali granicne kontrole izmedju ove dve drzave ne postoje, ne znam kada su ukinute ali zasigurno ne postoje od 2001. od kada se Sengen u potpunosti primenjuje u Norveskoj.

Gradjan EU

pre 10 godina

Najprijatniji su carinici u EU. Kada putujem po EU ne srećem ih jer praktično ne postoje, kada putujem izvan EU, samo bace pogled na pasoš, i to je sve. Tamo gde su nanjneprijatniji-ne putujem.

Perica

pre 10 godina

Ubedljivo na svetu Madjarski carinici (putovao sam dosta,turski,bugarski,sirijski,ukrajinski,albanski,ruski... su za gore pomenutu gospodu mala deca!!!

123

pre 10 godina

Carina nije problem, ali imigracioni sluzbenici su uzas.
Na prvo mesto stavljam ameriku, jednom su me drzali 4 sata i ispitivali kao najgoreg kriminalca....

Zak

pre 10 godina

Pošto uskoro idem za Njujork, nadam se da necu dozeviti takve neprijatnosti, kao što sam doživeo na Madjarskoj granici i to više puta.
Da zlo bude veće uvek je bilo bez ikakvog razloga, znači čisto iživljavanje, a o obaveznom mitu u pasošu da i ne govorim. Pitam se samo,
dali uopšte neko kontroliše njihove carinike, ili je to organizovani kriminal zajedno sa Madjarskom vladom.
Da ne dodje do zabune, pričam o zemaljskom prelazu, znači prevoznim sredstvlm, mada je ova statistika pravljena za aerodrome,
tako da čisto sumnjam da se madjari ne bi našli i na ovoj listi.
Da napomenem još i ovo, da i na našim aerodromima ima mnogo neljubaznosti, a da zlo bude veće, naročito preme našim državljanima,
lično sam doživeo i na Tivatskom i Beogradskom aerodromu.

Blake

pre 10 godina

Evo i ja cu da potvrdim Madjari. Imao sam prilike da proputujem dosta po svetu i svasta vidim, al jednostavno moram severne komsije da odvojim od svih. Svugde to bude manje vise korektno i ok, al sa Madjarima nikada. Kad dodjem na red na granici osecam se kao da sam nesto ukrao ili skrivio. Ne znam kako da opisem taj osecaj, a to sve zbog tog njihovog hladnokrvnog i bezobraznog stava.

Mare

pre 10 godina

Ulazim u Madjarsku. Lepo obučen, odelo na meni. Idem na poslovni sastanak.
Imao sam tada Peugeot 405. Carinik me odmeri, gleda moje odelo i tada reče "Izvadi rezervnu gumu!". Problem je bio što je kiša danima padala, svuda sve mokro i blatnjavo, a rezervni točak se nalazi ispod gepeka, sa spoljašnje strane. Dakle, ja moram da kleknem na koljena da bih izvadio točak da mu pokažem. Uzalud mu ja govorim da sam u odelu, da ću se isprljati, da eto on može samo malo da se sagne i da napipa točak, ... , on mi samo odbrusi "Ili izvadi točak, ili se vrati nazad!".
Sreća moja, pa u tom trenutku na klupi u blizini videh prazan papirni džak i njega podmetnuh pored auta, kleknuo i krenuo da odvrcem saraf, ali carinik čim je video da sam se snašao i da se neću isprljati, samo odmahnu rukom da ne treba da vadim točak i da mogu ići ...

baba vanga

pre 10 godina

mislim da su posebno arogantni saudijski carinici, neko je vec sve to lepo argumentovao za UAE, neprijatni su carinici iz zemalja istocnog lagera, korupmirani su i obesni

majself

pre 10 godina

Madjarska, iz vec navedenih razloga. Ali, posto je ovo istrazivanje vezano za aerodrome, onda se Madjarska ne racuna, pa bih rekao Velika Britanija. Mada ni Svajcarci nisu dusice... A u Izraelu ti postave milion pitanja i istresu te iz gaca, ali su bar nekako ljubazni za to vreme, tako da ne znam gde da ih srvstam...

Ja

pre 10 godina

Mislim da su se Madjari promenili od kad imaju internu kontrolu austrijske policije na prelazima. Evo bas skoro sam isao, vrlo su ljubazni. A pre samo par godina su bili najgori deo svakog putovanja.

Imigrant song

pre 10 godina

Ja sa carinom nigde nisam imao losa iskustva a putovao sam:USA,Brazil,Argentina,Kina,Tajland,UAE,Turska i cela Evropa.Carinu skoro da nisam ni video osim u UAE.Ali zato su imigracione sluzbe pravi horor pogotovo USA i Tajlandu.U Tajlandu licno nisam imao lose iskustvo ali gledao sam kako maltretiraju grupu britanskih turista.Bilo mi ih zao.U USA je mene 2 sata maltretirao imigration officer i to Kinez sa naglaskom kao Dzeki Cen.Bilo mi je smesno al se nisam smejao.Boze me sacuvaj sta je USA dozivela.

Jelena

pre 10 godina

Srb, ne postoji zakon po kome dete moze da spava i ne bude vezano. U EU je obavezna decja stolica do 12 godina.
Inace, 99% komentatora brka carinu sa pogranicnom policijom.

Tranzit

pre 10 godina

bosanci...
obavezno traze zeleni kurton...pa otvorite ba gepek...a prodjete celu evropu i do bosne netreba ni pokazivati dokumente.
Kad naidjete sa autom koji ima remus auspuh a seljo carinik kaze:jel ovo ba orginal remus"?ja:jeste.
On:aj ba malo isturiraj da cujem...
Sta reci...

Muzičar

pre 10 godina

Slažem se za Madjare ( mogla bih roman da napisem o našim doživljajima na njihovoj granici), samo da dodam da ni Švajcarci nisu mnogo bolji. Rusi su osamdesetih godina bili Madjarima prava konkurencija , ne znam kakvi su sada, a naši su se profinili u poslednje vreme:))

Sly

pre 10 godina

@M Radivojevic

"Vozio sam pomoc u toku ratova na nasim prostorima. ...... Gledao sam kako mu ispadaji 100 eura iz dzepa..."
Nesto tu ne stima, euro postoji od 1999, koji ratovi?

anthony jr

pre 10 godina

Madjar mi je pre 6 meseci na aerodromu u Budimpesti trazio VIZU za Norvesku! Sve saltere sam izmenjao i svi su tvrdili isto...na kraju je pilot telefonom sa salterom za cekiranje karata pustio u avion. Sem toga, odvratno iskustvo sa norveskim carinicima...3 puta bio tamo kolima, sva 3 puta me izvlacili iz kolone, slali na skener, uvodili pse u kola, ispitivali po 20 min....poslednji mi je cak trazio da mu u mom mobilnom pokazem broj telefona od osobe kod koje idem.

Сви знамо

pre 10 godina

Кад би Бугарска имала развијен ваздушни саобраћај, били би на првом месту. Овако, сачекаће да се направи нова листа, која обухвата све превозе.

miki

pre 10 godina

madjar mi trazio vizu pre 7 dana NA POVRATKU U SRBIJU..bruka ...samo da provocira verovatno...posle 5 min. ubedjivanja da nam netreba viza me pustio da se VRATIM U SRBIJU...

Darko

pre 10 godina

Australijanci I Madjari... Na Sidnejskom aerodromu, neljubazni, iza njih cuce ovi iz imigracionog, samo cekaju da te smore (ima I emisija o tome "border patrol)...kada prodjes njih, onda te guraju u neke kolone kao stoku, uzas...

grbavi

pre 10 godina

priikom ulaska u kanadu posle izlaska iz aviona prva kontrola policajac izuzetno arogantan i neljubazan kao da je namerno pokushavao da isprovocira, sledeca sluzbenica gomila pitanja ali ok korektna

sanja

pre 10 godina

@(Boki, 11. oktobar 2013 15:48)

Ma zamisli samo, covek trazi od tebe da postujes zakon u interesu bezbednosti sopstvenog deteta, i jos insistira, bezobraznik jedan, ne da se pokolebati raspravom! I kao da sve to nije dovoljno neprijatnosti, na kraju jos i kaze da on kad putuje postuje zakon! Ima li taj covek obraza?!

tamo_daleko

pre 10 godina

prilikom ulaska u kanadu, više od dva sata sam bio u imigracionom gde su me dvojica ispitivala (sa urednom vizom) mogu reči i maltretirali ko sam, šta sam...koliko ostajem, ko me čeka, gde radim....užas!!! imao sam utisak da jedva čekaju da kažem da hoću da ostanem u zemlji, da me vrate!!!! savet za sve!!! nikako ne smete reči da pod bilo kojim uslovima želite da ostanete u kanadi!!! nikako!!!!
(putnik, 11. oktobar 2013 15:21)

Iako u Kanadi zivim skoro 13 godina mogu samo da potvrdim vas komentar.Sluzbenici na aerodrumima sirom Kanade su strasno neljubazni,neprofesionalni,drski,bukvalno bezobrazni.Imao sam za priliku da posmatram njihov odnos prema putnicima koji u Kanadu ulaze bez njihovog pasosa.Ogramna je razlika izmedju njih i bilo koje druge drzavne institucije u zemlji.Meni su jednom prilikom naredili da izujem cipele i skinem carape,iako posedujem kanadski pasos i na svom "kriminalnom" rekordu nemam niti jedan prekrsaj.Policija me zaustavila jednom u zivotu,da provere da li imam osiguranje na autu:) Sa druge strane,ti isti Indijci,Pakistanci...koji su tamo uglavnom zaposleni propustaju "svoje" u coporima bukvalno bez kontrole.Ali reci ovako nesto u Kanadi-rasizam:) iako je cinjenica.Nigde u Kanadi,u sklopu Drzavnih institucija,necete naici na slican odnos.

Mare

pre 10 godina

Nisam bio par godina vani. I konačno izvadim pasoš. Skoknem u Segedin. Vraćam se na Horgos, ulazim u Srbiju, kad naš carinik kad me video, povišenim glasom mi se obrati: " Opet ti?! Pa šta sam ja tebi juče rekao?!". Odgovaram mu da prvi put prelazim granicu posle nekoliko godina i pokazujem mu prazan pasoš i kad je izdat (izdat dan ranije), kad on odgurnu pasoš i prokomentarisa "Misliš da sam ja budala?! Ko zna koliko imaš pasoša. ...". Tek kad sam i ja povisio glas i zatražio da pričam sa šefom carine, onda me pustio bez reči ...

dejan

pre 10 godina

Vozac sam kamiona.Mogu slobobodno da pisem godinama sta sam sve doziveo i dozivljavam po granicama sa carinicima i policajcima....
Radi primera:Zabranio sam kuci deci da se igraju policajce i carinici...
Navescu samo jedan primer
Na GP presevo kad predas papire na carini prvo pitaanje EXPRES ili NORMAL
EXPRES 5 evra a NORMAL 3 sata cekanja izbore je vas itd itd itd

zf

pre 10 godina

Izbegavam ulazak u Madjarsku preko Horgosa, jednostavno uzaludna radnja. Srbija-Hrvatska na Batrovcima uvek OK.

Jednom sam isao iz Vankuvera u Ameriku autom, na ulazu u Ameriku su mi pretresli auto dva puta i cekao sam dva sata. Moja krivica, nisam imao podatke kod koga tacno idem, nameravao sam da se vozim dve nedelje pa da se vratim u Kanadu. Samo sam se drzao starog pravila kod ulazaka u Ameriku i Kanadu (u slucaju da pocnu sa pitanjima): kratak odgovor na postavljeno pitanje, uvek isti, bez obzira da li su postavili isto pitanje pre 20 sekundi.

U Evropi se lakse prolazi preko grane ako ste pristojnog urbanog izgleda, u Americi to nema veze, tamo je vaznija komunikacija.

banacanin

pre 10 godina

Uprava carina saopštila je da je policija danas privela 13 carinskih službenika osumnjičenih za zloupotrebu službenog položaja. Reč je o nastavku akcije poznate kao "Učitelj" započete početkom aprila u kojoj je privedeno ukupno 28 osoba, među kojima je i 20 carinika, osumnjičenih da su oštetili državu za oko 250 miliona dinara
Uprava carina je aktivno učestvovala u akciji "Učitelj" koja traje više od godinu dana, obezbedivši neophodnu dokumentaciju na kojoj je slučaj i zasnovan, čime je još jednom potvrdila odlučnost ove institucije u borbi protiv korupcije u sopstvenim redovima, navodi se u saoštenju.

Carinici koji su do sada privedeni osumnjičeni su kao deo kriminalne grupe koja je tokom prošle godine uvezla 113 kontejnera sa garderobom iz Kine, a za koju je podnošena lažna dokumentacija u kojoj je izmenjena vrsta robe koja se uvozi.

Samim tim naplaćen je manji iznos carinskih dažbina i poreza, čime je oštećen republički budžet.

Osumnjičeni su privedeni u policiju odakle će nakon saslušanja biti privedeni u tuzilaštvo za organizovain kriminal koje će odlučiti protiv kojih osumnjičenih će pokrenuti istragu.
Uprava carina podseća u saospstenju da carinska služba raspolaže sa dve telefonske linije na koje je moguće da građani prijave sve nepravilnosti u radu carinskih službenika - "Otvorena carinska linija" 064/732 i dežurna telefonska linija Unutrašnje kontrole 066/ 303-300.

Nikola

pre 10 godina

Kad sam putovao za Ameriku, na aerodromu u Amsterdamu su me toliko ispitivali, cak su mi i uzeli pasos i otisli nesto da provere i posle par minuta mi vratili, ali bili su ljubazni i sa osmehom. Ni delic tih pitanja me nisu pitali u Americi na aerodromu, samo ono osnovno i prosao sam bez ikakve frke...

Licemerje

pre 10 godina

Putujem bar jednom mesečno, po Evropi. Što se tiče aerodroma NAJGORI je beogradski. Namrgođeni, neprijatni, glume strogoću. Uvek mi pokvare utisak povratka u zemlju, tako da se trudim da koristim elektronski granični prelaz.

Što se tiče kopnenih prelaza, neprijatnosti sam doživljavao uglavnom kod Rumuna. Ranijih godina kod korumpiranih Makedonaca i Albanaca, a sada ponekad kod Mađara koji često rade kontrole, traže alkohol, cigarete, narkotike. Što se tiče Hrvatske, jedino neprijatno što mi sr dešavalo je to što neki (uglavnom mlađi) traže zeleni karton i dalje. Da budem jasan, ne govorim o carini nego o graničnoj policiji.

Na Preševu, čast izuzecima, ali jako često su neprofesionalni.

Malo opuštenija faca, reč dobrodošlice i sve je OK.

Frustrira me činjenica da kosovska policija, iako ponekad znaju da traže pasoš, pitaju gluposti, uvek su bili maksimalno ljubazni. Uvek daleko ljubazniji od naše policije.

Što se tiče aerodroma, po mom mišljenju TOP 1 u Evropi su policajci u Varšavi. Sa Englezima se nikada ne zna, imam sam različita iskustva.